Subota, 06.03.2021.

08:00

Đoković objavio raspored – poznato kada se vraća

Novak Đoković objavio je raspored turnira na kojima će nastupiti ovog proleća.

Izvor: MT

Ðokoviæ objavio raspored – poznato kada se vraæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Poštovaoc igre

pre 3 godine

Odličan raspored a Majami njegov turnir a MC čini mi se Rafi neće biti svejedno a zna sam zašto jer baš Novak prekinuo niz pobeda u finalu na tom mastersu.

vlasnik

pre 3 godine

GOAT lista je lista jednpog portala - Ultimate tennis statistics, nema s tim ATP ništa. Svaki portal može da napravi svoju goat listu, da odredi kriterijume i da nolomani pomisle da je to zvanično.
(Sa Dorćola, 06. mart 2021 18:52)

Da se iole razumeš u tenis znao bi da koke god parametre da uzmeš lista bi manje više isto izgledala. Čak na UTS imaš opciju da biraš parametre po sopstvenom izboru. Video sam dosta kalkulacija i ova na UTS je sasvim pristojna, i verovatno najpreciznija. Svidelo se to tebi ili ne. A najmanji problem je što ATP nema veze sa tim, i bolje što nema, da se oni pitaju verovarno ni Rodžer imao 3000 bodova. Zato ćuti, sedi u ćošak i pokri se ušima kad ne znaš ništa.

Sa Dorćola

pre 3 godine

GOAT lista je lista jednpog portala - Ultimate tennis statistics, nema s tim ATP ništa. Svaki portal može da napravi svoju goat listu, da odredi kriterijume i da nolomani pomisle da je to zvanično.

Образовање а не едукација

pre 3 godine

@ja

Када си већ нашао да некога "едукујеш", каже се образујеш.

Đorđe

pre 3 godine

Najveći uspjeh bi bio da ponovo osvoji RG. Iza toga Wimbledon i US Open, pa onda Zlato. Sve ostalo je manje bitno, iako bi bilo lijepo da konačno osvoji taj jedan WTF koji ga dijeli od Federera, i da završi 7. rekordni put kao najbolji.

profesi(j)oznalac

pre 3 godine

hahaha najviše volim da čitam "nepreporučene" komentare. Kad kreneš da čitaš kako im Novak uništava živote, golden shower svaki dan. ihihihijuju
(absent, 6. mart 2021 11:15) # Link komentara

hahaha... ihihihijuju... uhuhuhuhuh...

Smeh

pre 3 godine

@Eugen

Javi mu se preko fejsa i kaži mu šta je najbolje za njega i koje turnire da igra. Ipak je čovek uspeo samo da dogura do 18 GS titula i preko 310 nedelja kao najbolji igrač na Svetu pa mu je potrebno tvoje "znanje" da ga vrati na put uspeha. Srećno.

Marko

pre 3 godine

Iako mnogi, a prvo Novak, ističu Olimpijske igre kao glavni cilj ove godine, ja se s tim ne bih složio da je najbitnije. Evo samo da uzmemo za primer da ih osvoji, a da se Nadal (pa i Federer, možda) odlepi na +3 ili 4 grend slema do kraja ove godine, ne verujem da bi bio zadovoljan godinom, a još i da Nadal izjednači broj završenih godina na prvom mestu.
Po meni, njegovi ciljevi za ovu godinu se mogu podeliti na primarne, sekundarne i tercijalne.
Primarni: da pridje Nadalu na barem -1 slemova (19-20, ili 20-21) kao minimum, i završavanje godine na prvom mestu, 7. takva i time da zacementira i taj rekord(Nadal i Federer imaju po 5, Sampras 6), time bi i došao do +350 nedelja, što je značajno više od Federera a i teško dostižno u nekoliko decenija.
Sekundarni: najvažniji je osvajanje Olimpijskih igara, a pored toga da zadrži razliku na barem +2 u Mastersima u odnosu na Nadala, i da održi i medjusobni skor pozitivan.
I tercijalni, možda i osvajanje tog završnog turnira da izjednači Federerov rekord, i da proba da osvoji Monte Carlo i Sinsinati, i time osvoji sve Masterse 3 puta.
Ja bih lično bio prezadovoljan da Nadalu uzme RG i još jedan slem pored toga, kompletira Masterse 3x,osvoji završni turnir i završi godinu kao prvi. Vrlo ambiciozno, ali nada postoji.

nolomanija i svetske politike

pre 3 godine

Krivci su naši novinari koji prave senzacionalističke naslove i produbljuju netrpeljivost i mržnju, a vi niste ništa bolji drago moji komentatori. neobrazovani ste, ne znate da čitate ni u redovima ni izmedju redova. Ali kakvu plitku muziku, film i kulturu volite i podržavate, takvi su vam i komentari, takvi su i mediji, jer vam bukvalno serviraju ono što žele a vi to sa slašću gutate, a vi ste i odraz ove vlasti bili pristalice ili ne, takva je kakvu je zaslužujemo.
(che, 4. mart 2021 17:19)

Možda su neki pokušali, i nisu uspeli. Ne treba ih kriviti što nisu hteli da gaze po mrtvima.( pa da im se svete njihova deca) A sa druge stane u ovim komentarima se oseća da je za mnoge Slobodan Miošević heroj,... a pošto je u Srbiji politka i sve i sve, nikad se ti nisu pomirili sa porazom. Ili tačnije prihvatili da se promene, ne ide to tako.( kako protiv toga?) A vidiš mnogi se javljaju sa zapada( uglavnom, kritikuju tu državu i narod gde žive, da se prosto zapitaš?, a o tome šta će tek misliti njihova deca!!!) da su veći nacionalisti nego mnogi Srbi u Srbiji( kojih je sve manje da su protiv šovinizma) . I opet nema neko da se javi iz Rusije, Kine, Indije da nam javi ko ga voli,mrzi i sve politike ovog sveta.

Рајко Четник

pre 3 godine

@Рајко Четник
Zaboravio si da u računicu uključiš broj bodova koje Federer gubi nakon što Nole preuzme prvo mesto na listi broja nedelja na prvom mestu ATP liste. Tada Federer gubi 4 GOAT bodova a Nole dobija još 4.
(Sve se računa, 6. mart 2021 12:13) # Link komentara
То су"пливајући" бодови који се добијају али и губе а поени који се добију освајањем турнира и титула остају трајно зато су ови бодови значајнији.

don

pre 3 godine

Mislim da do sada jos niko nije vezao Majami i Montekarlo. Promena kontinenta i podloge. Eto jos jednog dostignuca koje bi samo Nole mogao da ima.
(Grobar-España, 6. mart 2021 12:08

Novak već ima to dostignuće. Vezao je IW, Majami i Monte Carlo 2015-te.

miodrag

pre 3 godine

Vidim sve datume sem datum srbija open u nasoj zemlji! Da li je moguce da ste zaboravili da napisete kog datuma pocinje srbijan open!?
(Djordje, 6. mart 2021 12:54)
Serbia Open se održava istog dana kao i turnir u Barseloni, a to je 19.april.

Mike

pre 3 godine

Konačno je Novak došao u tu fazu kada može da bira koji će turnir da igra. Sada opuštenije,uz dobro zdravlje, još dugo ćemo uživati u njegovim pobedama.

ja

pre 3 godine

Mina...Mina...zlo dete ,treba nešto znati,pročitati,...Eto svi u lepoti tenisa pominje te vinere,pa da te edukujem malo da ne ispadaš smešna u društvu.U poređenju Rafe,RFa,Novaka, na GS turnirima nih trojice između sebe, situacija je sledeća.RF beži i jednom i drugom za oko 200 Vinera.Dok Novak beži Rafi nešto malo preko 100.Eto ti jedan podatak da shvatiš koliko ne znaš.

GAJA

pre 3 godine

Meni stvarno smešno zvuči da neko Nadala uopšte i pominje kao mogućeg goata.Neko ko nije osvojio sve važne turnire i tek je 6 po vremenu na prvom mestu nikako ne može biti ni u razmatranju za najboljeg ikada.Jednostavno je shvatiti.

Cole

pre 3 godine

Rajko Cetnik, poeni se dobijaju i za nedelje kao prvi i za Broj 1 na kraju sezone.
Dobro je sto ranije da preskoci R.F., jer mladi su stigli na 2 dobijena seta.
(ZORAN, 6. mart 2021 09:41)

Samo da dodam, poeni se dobijaju
i obaranjem rekorda, odnosno gube
ako neko obori neciji rekord. Zato
bodovi na GOAT listi cesto "plivaju". Poz.

Eugen

pre 3 godine

@EUGEN E ajde ti napravi raspored Novaku, on ne zna sta njemu odgovara i nesposoban je pa mu treba neko kao ti. Samo prvo rasporedi sebi da preguras mesec dana finansijski pa onda pomogni "nesposobnom" Novaku.
(Billy Billy koraci a na jugu splićani, 6. mart 2021 11:14)

Ajde ti meni rasporedi kako finansijski da preguram mesec sa 2.500€? Ajde prepametni, pomozi mi.

donji dzep

pre 3 godine

Miami, Indian Wells (Otkazan), Monte Carlo, Madrid (Preskace), Rim i RG. Sasvim smislen raspored jer previse bi mu bilo da zaredja 3 mastersa pred GS na sljaci. Poz

Djordje

pre 3 godine

Vidim sve datume sem datum srbija open u nasoj zemlji! Da li je moguce da ste zaboravili da napisete kog datuma pocinje srbijan open!?

Sve se računa

pre 3 godine

@Рајко Четник
Zaboravio si da u računicu uključiš broj bodova koje Federer gubi nakon što Nole preuzme prvo mesto na listi broja nedelja na prvom mestu ATP liste. Tada Federer gubi 4 GOAT bodova a Nole dobija još 4.

Grobar-España

pre 3 godine

Mislim da do sada jos niko nije vezao Majami i Montekarlo. Promena kontinenta i podloge. Eto jos jednog dostignuca koje bi samo Nole mogao da ima.

Billy Billy koraci a na jugu splićani

pre 3 godine

@EUGEN E ajde ti napravi raspored Novaku, on ne zna sta njemu odgovara i nesposoban je pa mu treba neko kao ti. Samo prvo rasporedi sebi da preguras mesec dana finansijski pa onda pomogni "nesposobnom" Novaku.

x

pre 3 godine

Nole rešio malo da pojača broj nedelja.
Da ide na 400+ nedelja i na 25+ GS.
"Javnost" sad ne prizanaje Novaka za GOAT-a čak i ako dođe do 20 GS. Izgleda da će morati baš da oduva konkurenciju, da to bude ubedljivo.
Što se mora nije teško!

djape

pre 3 godine

Mišljenja sam da se treba odmarati i pripremati do šljake, ali on zna najbolje šta treba raditi. Možda ove godine juri i 1000-tu pobjedu pa mu treba turnira :)

absent

pre 3 godine

hahaha najviše volim da čitam "nepreporučene" komentare. Kad kreneš da čitaš kako im Novak uništava živote, golden shower svaki dan. ihihihijuju

mr

pre 3 godine

Toliko o 2,5cm. Video da najveci ne igra pa se brze bolje prijavio zbog bodova.
(vojkan85, 6. mart 2021 08:10)

Ма да сам на његовом месту само бих се због оваквих и у понедељак за Доху пријавио. Отишао бих тамо, лежао на плажи и читао на нету како кидате живце. Играо мало са децом у песку, и онда после ужине пустио неки коментар међу џумкиће.

brm

pre 3 godine

Sta im radi Nole,ahaha,sad ce opet da pricaju o njegovom rezu od 25.mm,sou
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 6. mart 2021 08:08)

Postoje danas tretmani koje mi obični sebi još ne možemo da priuštimo. Ja kad sam operisao slepo crevo šest meseci nisam smeo da nosim ništa teže od par kila. A vidim neki profesionalni sportisti se vrate posle 3 nedelje u pun trening, jer postoje nove manje invenzivne metode. Novak može sebi da priušti praktično da živi hiperbaričnoj komori i da proverava stanje na magnetnoj rezonanci kad pukne prstima.

Nole Goat

pre 3 godine

@RajkoCetnik
I ja pratim tu listu godinama kada je Nole bio na -200 poena. Ne treba zaboraviti da ni starac Foco moze ubrati koji poen ove godine (ne igranjem je izgubio vec podosta). Nole brani dosta poena od prosle 2 godine... finale RG, osvojen WB, 2 mastersa cini mi se? Mora se napraviti zaliha do kraja godine jer mi se sve cini da ide na to da do kraja godine ostane broj 1 sto je jos ±60 nedeja do februara 2022. Bice dovoljno ako godinu zavrsi sa -10 poena iza Federera i onda naredne dve igra samo GS-ove kako treba, a na ostalima se pojavljuje kao na treningu. Da je u proteklih godina bio odrzavan serbian open imao bi jos 10 ATP250 titula. Teoretski moze na kraju karijere imati i najvise titula ako kao veteran krene da se seta bas po tim 250 turnirima (fali mu jos 28).

Filip

pre 3 godine

Pa to taman da sredi jos neki francuz kako bi njihov cenjeni lekip upisao da je rezultat Novak -Franceuze 38-0!!! Skoplje ceka 19GS za koji mesec

nolomani ne dajte se nije sve u mržnji, ima nešto i u viteštvu

pre 3 godine

Recenicom da ih Djokovic jednostavno nervira je rekla sve, sustinu njihove mrznje prema njemu, o tome je govorio i Ivanisevic, oni ga mrze jer nije njihov, zato sto dolazi iz male drzave, male nacije, zato sto ima stav, zato ste ne preza da ga iznese, zato sto na terenu gde se sve resava malo stete mogu da mu nanesu. ...zbog njihove nemoci da to sprece kao sto su sprecili Moniku Seles da srusi Stefi Graf.
(Master Yoda, 4. mart 2021 14:33) 

Uf,uf,uf gledam koliko komenatara na valjda pljuvanje i vredjanje Novaka, a neki kažu da je L'Ekip kao ugledan list bio sarkastičan i iz drugog ugla hteo da pokaže "kako to malo smešno zvuči i da se daje previlika važnost- da li nekog sportistu volimo ili ne. Možda je to svakom sportisit mnogoooo bitno+ ako je baš uspešan? I ne nek bude tako, da je pjuvanje kad završi karijeru i prodje neko vreme drugačije će se na to sve gledati.

Ima jedna bitnija stvar vi nolomani koji širite mržnju prema Zapadu! Zašto treba Nole da igra tamo kod njih? Tamo ga ne vole, i ne poštuju vredjaju, šta će tamo?( sad tu priči fura naravano budala Ivanišević, lepo se prodaje) Vi iz kompleksa ( mržnjom+ nesvesno) priznajete da je zapadni svet bolji od nas. Ima Kina, Japan, Indija, mnogo teniskih turnira van zapada. Aha da kompleks malog naroda lečimo tako što će on da ih dere na njihovom terenu. Super! Ili je to u mentalitetu Srba idem tamo gde me ne vole i ne poštuju? ( osim u rat) Tako vi idete kad idete negde?

Pojela vas malogradjanštvina!

Рајко Четник, члан клуба ЦГ досељеника

pre 3 godine

Ене почео сам и са конфучијанским пословицама.

lal

pre 3 godine

Sve turnire do RG treba shvatiti kao trening za Noleta i kao pripremu za ono sto ga čeka od Pariza nadalje!!! Njemu mastersi ništa ne znace, ima ih najviše
@velikistrumf

Ima samo jedan vise od Nadala, a slede posle Majamija 3 mastersa na sljaci. Tako da ne bih bas bio 100% siguran da ce i dalje imati najvise.
(Aaaaa, 06. mart 2021 10:02)
to je zbog toga sto se zavrsni masters ne racuna u masters... ^^

Zoks

pre 3 godine

Toliko o 2,5cm. Video da najveci ne igra pa se brze bolje prijavio zbog bodova.
(vojkan85, 06. mart 2021 08:10)

Ne, igraće za mir u svetu. A šta treba? da se solidariše sa najvećima i ne igra? Šta njega briga gde su najveći?

Talas

pre 3 godine

Majami, drugi kontinent... Mene samo plaši putovanje, smestiće mu nekog pozitivnog u avion, onda će ga u Evropi staviti u strogi karantin, toga se plašim. Setite se da si neke prosto precrtali na turnirima, bez mogućnosti da ponove test.

Aaaaa

pre 3 godine

Sve turnire do RG treba shvatiti kao trening za Noleta i kao pripremu za ono sto ga čeka od Pariza nadalje!!! Njemu mastersi ništa ne znace, ima ih najviše
@velikistrumf

Ima samo jedan vise od Nadala, a slede posle Majamija 3 mastersa na sljaci. Tako da ne bih bas bio 100% siguran da ce i dalje imati najvise.

Mina

pre 3 godine

Ne mora se voleti, trebalo bi da se poštuje ali je on takav neki tip čoveka da retko kome je simpatičan. Iako ima toliko uspeha to nekako dolazi u drugi plan naspram njegove arogancije i tih "metoda" kako dolazi do pobeda naročito kada mu ne ide. I onda sve te titule gube na značaju a i stil tenisa mu je takav da ne zavisi uvek od svojih vinera nego većinom od grešaka protivnika. Zato se kaže da je izgurao nekako pobede a ne kao drugi agresivni teniseri počistio protivnike.

Redster ?????

pre 3 godine

Meni je Key Biscayne zaista najbolji turnir i atmosfera. Mada nije loše odigrati i Sinsinati kad već igra Monte Carlo jer bi onda bio jedini koji je tri pita osvojio sve masterse (naravno ako osvoji oba).

KoleCZ

pre 3 godine

Mislio sam posle Djokovica potop.
Ali kako ovaj Jokic igra bice legenda.
Prvi neamerikanac sa 50 tripl-dabl.
Drugi centar posle Vilt Cembrlena, drugi "belac" posle Larija Bilda.
(ZORAN, 06. mart 2021 09:45)

Tenis i Kosarka neuporedivi iz mnogo razloga [tenis teži]. Novak će biti ikona,Jokić odmah iza njega

Eugen

pre 3 godine

Sta mu treba ovo, ovaj Majami, Monako, Serbian Open? Sto vise igra veca sansa da se povredi. Ne zna jednostavno da misli i dobro da planira, a dobar plan u njegovim godinama je vise nego neophodan. On ce izgleda da igra dok ne izgori, do samounistenja. Da li je moguce da u njegovoj okolini nema nikoga ko bi ga posavetovao, tj. da li je njega uopste moguce posavetovati, da li uopste prihvata tudje misljenje? Tvrdoglav je on izgleda k'o mazga?

Kolona (ne znam da kažem slovo R)

pre 3 godine

A mogu da zamislim face botova dok citaju vest i vide da pise da igra Majami, kako ih nervira Nole :)))
(puz, 06. mart 2021 08:04)
A zasto moraju biti botovi? Jel se Djokovic mora voleti?
(Tenis20, 06. mart 2021 08:27)

Ne mora se voleti, ali se ne mora ni mrzeti. Niko se ne mora mrzeti, mržnja nije zdrava emocija! A face onih koji ne mrze i neće biti zanimljive za posmatranje. Ti si se, čini mi se, svrstao u one zanimljive.

ZORAN

pre 3 godine

Mislio sam posle Djokovica potop.
Ali kako ovaj Jokic igra bice legenda.
Prvi neamerikanac sa 50 tripl-dabl.
Drugi centar posle Vilt Cembrlena, drugi "belac" posle Larija Bilda.

Cane

pre 3 godine

Ja bih bio zadovoljan da samo osvoji olimpijsku zlatnu pa makar i ništa više do kraja godine. Sada je poslednja šansa za to, za sve drugo ima još dovoljno vremena.
Kad Nadal prestigne Federera u slemovima (uskoro), naprasno će njegova zlatna postati najvažniji, ključni kriterijum u trci za najboljeg ikad. Ono što je bilo "totalno nebitno" u vreme favorizovanja Federera, postaće bitnije od svega i svih rekorda koje je Novak već poobarao. Već uhodana propagandna mašinerija neće tako lako odustati od svojih ljubimaca iako je Nadal samo njihov "rezervni" ljubimac.

Mikloš Salamander

pre 3 godine

@maki Stuttgart

Kupio druze pa sta?,zaradi i ti pa kupi!
Mislim kakve veze ima njegova nepokretna imovina u Majamiju sa nastupom na turniru,najbitnije u ovom kontekstu da se Nole oporavio i da povreda hvala bogu nije toliko ozbiljna koliko se mislilo!.

ZORAN

pre 3 godine

Rajko Cetnik, poeni se dobijaju i za nedelje kao prvi i za Broj 1 na kraju sezone.
Dobro je sto ranije da preskoci R.F., jer mladi su stigli na 2 dobijena seta.

Topnik

pre 3 godine

Čini se da nema nikakve ozljede. Zanimljivo. Šta bi tek bilo da mu nije "puko" mišić, valjda nebi izgubio ni gem na australian openu.

Рајко Четник, члан клуба 311 и више

pre 3 godine

Анализом вечне ГОАТ листе може се видети још један Новаков циљ а то је да до краја 2021. "прескочи" Рођу.
Тренутно стање бодова: Рођа 934., Ноле 897.,Рафа 836.
Да би Ноле престигао Рођу до краја године потребно му је: да освоји 2 ГС ( 16 бодова), три мастерс хиљаду ( 12 поена), тако остаје први у 2021. ( 8 поена), још један турнир 500 ( 2 поена)и то је то!
Снове остварује само онај ко сања.

veliki strumf

pre 3 godine

Sve turnire do RG treba shvatiti kao trening za Noleta i kao pripremu za ono sto ga čeka od Pariza nadalje!!! Njemu mastersi ništa ne znace, ima ih najviše, svaki je osvojio bar po 2 puta, sto je rekord koji nikad niko neće oboriti - potpisujem, i nema on tu šta da se zamara i dokazuje. Treba da se sto bolje pripremi za RG. Odmah potom sledi Wimbledon, pa Olimpijske igre, pa US open - sve to u par meseci od juna do septembra. Sigurno da su mu sva ta 4 turnira cilj. Bilo bi fantastično kada bi osvojio bar 2 titule - naročito bih voleo OI a takodje je na Wimbledonu daleko najveći favorit. Eto te dve, i ako bi nekako mogla još jedna (realno veoma teško) - to je to za ovu sezonu. Suština je da on dočeka RG zdrav i da zdrav i spreman ostane do kraja US opena.

Kopenhagen

pre 3 godine

Nole je apsolutno najinteligentniji teniser u istoriji.
Mada ne razumem sve njegove stavove, poklon do poda za sve sto je uradio i promovisao Srbiju u teškom vremenu.
Nadam se 22 GS i Olimpijada

Stara kuka

pre 3 godine

A zasto moraju biti botovi? Jel se Djokovic mora voleti?
(Tenis20, 06. mart 2021 08:27)

Ne mora se voleti ali se mora postovati.Posebno od strane svojih sunarodnika,jer ne verujem da Svajcarci pljuju Federera,Spanci Nadala a Skoti Mareja.

Рајко Четник, члан клуба 311 и више

pre 3 godine

Браво Новаче, хуманост на делу,добро је да не идеш у Дубаи и тако дајеш шансу ветерану из Швице да нешто освоји и тако покуша да обори једини рекорд за који има шансе а то је највише освојених турнира.
Лично мислим да ниси требао да трошиш енергију у Америци али Боже мој око тебе су врсни стручњаци који не греше.
Само напред набијај комплексе клубу 20 + 20 > 17.

Tenis20

pre 3 godine

A mogu da zamislim face botova dok citaju vest i vide da pise da igra Majami, kako ih nervira Nole :)))
(puz, 06. mart 2021 08:04)
A zasto moraju biti botovi? Jel se Djokovic mora voleti?

samo jako

pre 3 godine

Odmaraj ludače koji crni Majami,spremaj se za šljaku i miruj...Malo Monako malo Beograd pa Rim i onda RG ,šta ti znaci jedan turnir na betonu ,izgleda da ipak juri bodove i dalje...

žica

pre 3 godine

"On nije tako uglađen kao Federer,niti snažan kao Nadal.
Umesto toga on je jedna dobro podmazana mašina koja se retko kvari i koja ima dobro napajanje da završi posao."

Scania R500

pre 3 godine

Citam komentare i kazu, ipak skuplja poene. Pa naravno ljudi ! I u Miami moze da zaradi i u Monte Carlo... covek hoce da prestigne Rogera po broju nedelja, da cele ove godine bude prvi.Da ode na minimum 350+ nedelja i da to bude nedostizno za buduce generacije. I da se posle fokusira samo na Slemove i nista vise, da i tu ode bar na 23. Kad zavrsi karijeru bice nesto kao sto je Pele u fudbalu. Sinonim!

Kare

pre 3 godine

Očekivano. Lepo organizovan turnir, klima savršena, ljudi ga tamo vole, a važno je i zbog sponzora. Bez obaveza da se turnir osvoji. Igraće da iskristališe formu.

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Kada mnogi sebi "omoguće" da pomisle kako oni bolje znaju od samog Novaka šta on treba da radi u životu i kako da igra, pomislim kako su te persone u nekoj drugoj galaksiji najbolji u svom poslu.
Kada su ti kuvari prezentovali kako treba da se hrani, Novak je prosto rekao, razmislio sam i videćete da sam upravu.
311 nedelja i sve učinjeno do sada na najbolji način objašnjava zablude dušebrižnika.
No1e, srećno u takmičarskoj 2021.

srle

pre 3 godine

Moguće da Novak ima dobru finansijsku ponudu iz Majamija da dođe i nekako spasi turnir, pošto Federer i Nadal sigurno ne igraju. Na Floridi su mere oko ovog virusa jako fleksibilne i moguće da Novak želi da ode tamo gde je sušta suprotnost od ostatka sveta po tom pitanju. Bitno da se oporavi od povrede u potpunosti, ako ništa, može i preventivno da otkaže jer mu ništa ne znači turnir koji je osvajao čak 6 puta.

maki Stuttgart

pre 3 godine

Nisam očekivao ali ok. On je nedavno kupio 2 stana u miami pa zašto da ne ode...usput odigra malo tenis dobije pare da se samo pojavi i skupi još neke poene neka barem dodje to polufinala i super

ja

pre 3 godine

Pored bodova ima još jedna sitnica.Koliko sam ispratio RF ne igra dok Nadal igra,bar za sada.Znači i dalje biće krompir za Španca u Majamiju .Nikada Goat dok ne osvoji sve.

Scania R500

pre 3 godine

Citam komentare i kazu, ipak skuplja poene. Pa naravno ljudi ! I u Miami moze da zaradi i u Monte Carlo... covek hoce da prestigne Rogera po broju nedelja, da cele ove godine bude prvi.Da ode na minimum 350+ nedelja i da to bude nedostizno za buduce generacije. I da se posle fokusira samo na Slemove i nista vise, da i tu ode bar na 23. Kad zavrsi karijeru bice nesto kao sto je Pele u fudbalu. Sinonim!

Kare

pre 3 godine

Očekivano. Lepo organizovan turnir, klima savršena, ljudi ga tamo vole, a važno je i zbog sponzora. Bez obaveza da se turnir osvoji. Igraće da iskristališe formu.

srle

pre 3 godine

Moguće da Novak ima dobru finansijsku ponudu iz Majamija da dođe i nekako spasi turnir, pošto Federer i Nadal sigurno ne igraju. Na Floridi su mere oko ovog virusa jako fleksibilne i moguće da Novak želi da ode tamo gde je sušta suprotnost od ostatka sveta po tom pitanju. Bitno da se oporavi od povrede u potpunosti, ako ništa, može i preventivno da otkaže jer mu ništa ne znači turnir koji je osvajao čak 6 puta.

Stara kuka

pre 3 godine

A zasto moraju biti botovi? Jel se Djokovic mora voleti?
(Tenis20, 06. mart 2021 08:27)

Ne mora se voleti ali se mora postovati.Posebno od strane svojih sunarodnika,jer ne verujem da Svajcarci pljuju Federera,Spanci Nadala a Skoti Mareja.

žica

pre 3 godine

"On nije tako uglađen kao Federer,niti snažan kao Nadal.
Umesto toga on je jedna dobro podmazana mašina koja se retko kvari i koja ima dobro napajanje da završi posao."

Рајко Четник, члан клуба 311 и више

pre 3 godine

Анализом вечне ГОАТ листе може се видети још један Новаков циљ а то је да до краја 2021. "прескочи" Рођу.
Тренутно стање бодова: Рођа 934., Ноле 897.,Рафа 836.
Да би Ноле престигао Рођу до краја године потребно му је: да освоји 2 ГС ( 16 бодова), три мастерс хиљаду ( 12 поена), тако остаје први у 2021. ( 8 поена), још један турнир 500 ( 2 поена)и то је то!
Снове остварује само онај ко сања.

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Kada mnogi sebi "omoguće" da pomisle kako oni bolje znaju od samog Novaka šta on treba da radi u životu i kako da igra, pomislim kako su te persone u nekoj drugoj galaksiji najbolji u svom poslu.
Kada su ti kuvari prezentovali kako treba da se hrani, Novak je prosto rekao, razmislio sam i videćete da sam upravu.
311 nedelja i sve učinjeno do sada na najbolji način objašnjava zablude dušebrižnika.
No1e, srećno u takmičarskoj 2021.

ja

pre 3 godine

Pored bodova ima još jedna sitnica.Koliko sam ispratio RF ne igra dok Nadal igra,bar za sada.Znači i dalje biće krompir za Španca u Majamiju .Nikada Goat dok ne osvoji sve.

Kopenhagen

pre 3 godine

Nole je apsolutno najinteligentniji teniser u istoriji.
Mada ne razumem sve njegove stavove, poklon do poda za sve sto je uradio i promovisao Srbiju u teškom vremenu.
Nadam se 22 GS i Olimpijada

Рајко Четник, члан клуба 311 и више

pre 3 godine

Браво Новаче, хуманост на делу,добро је да не идеш у Дубаи и тако дајеш шансу ветерану из Швице да нешто освоји и тако покуша да обори једини рекорд за који има шансе а то је највише освојених турнира.
Лично мислим да ниси требао да трошиш енергију у Америци али Боже мој око тебе су врсни стручњаци који не греше.
Само напред набијај комплексе клубу 20 + 20 > 17.

veliki strumf

pre 3 godine

Sve turnire do RG treba shvatiti kao trening za Noleta i kao pripremu za ono sto ga čeka od Pariza nadalje!!! Njemu mastersi ništa ne znace, ima ih najviše, svaki je osvojio bar po 2 puta, sto je rekord koji nikad niko neće oboriti - potpisujem, i nema on tu šta da se zamara i dokazuje. Treba da se sto bolje pripremi za RG. Odmah potom sledi Wimbledon, pa Olimpijske igre, pa US open - sve to u par meseci od juna do septembra. Sigurno da su mu sva ta 4 turnira cilj. Bilo bi fantastično kada bi osvojio bar 2 titule - naročito bih voleo OI a takodje je na Wimbledonu daleko najveći favorit. Eto te dve, i ako bi nekako mogla još jedna (realno veoma teško) - to je to za ovu sezonu. Suština je da on dočeka RG zdrav i da zdrav i spreman ostane do kraja US opena.

maki Stuttgart

pre 3 godine

Nisam očekivao ali ok. On je nedavno kupio 2 stana u miami pa zašto da ne ode...usput odigra malo tenis dobije pare da se samo pojavi i skupi još neke poene neka barem dodje to polufinala i super

Kolona (ne znam da kažem slovo R)

pre 3 godine

A mogu da zamislim face botova dok citaju vest i vide da pise da igra Majami, kako ih nervira Nole :)))
(puz, 06. mart 2021 08:04)
A zasto moraju biti botovi? Jel se Djokovic mora voleti?
(Tenis20, 06. mart 2021 08:27)

Ne mora se voleti, ali se ne mora ni mrzeti. Niko se ne mora mrzeti, mržnja nije zdrava emocija! A face onih koji ne mrze i neće biti zanimljive za posmatranje. Ti si se, čini mi se, svrstao u one zanimljive.

Cane

pre 3 godine

Ja bih bio zadovoljan da samo osvoji olimpijsku zlatnu pa makar i ništa više do kraja godine. Sada je poslednja šansa za to, za sve drugo ima još dovoljno vremena.
Kad Nadal prestigne Federera u slemovima (uskoro), naprasno će njegova zlatna postati najvažniji, ključni kriterijum u trci za najboljeg ikad. Ono što je bilo "totalno nebitno" u vreme favorizovanja Federera, postaće bitnije od svega i svih rekorda koje je Novak već poobarao. Već uhodana propagandna mašinerija neće tako lako odustati od svojih ljubimaca iako je Nadal samo njihov "rezervni" ljubimac.

x

pre 3 godine

Nole rešio malo da pojača broj nedelja.
Da ide na 400+ nedelja i na 25+ GS.
"Javnost" sad ne prizanaje Novaka za GOAT-a čak i ako dođe do 20 GS. Izgleda da će morati baš da oduva konkurenciju, da to bude ubedljivo.
Što se mora nije teško!

Zoks

pre 3 godine

Toliko o 2,5cm. Video da najveci ne igra pa se brze bolje prijavio zbog bodova.
(vojkan85, 06. mart 2021 08:10)

Ne, igraće za mir u svetu. A šta treba? da se solidariše sa najvećima i ne igra? Šta njega briga gde su najveći?

Filip

pre 3 godine

Pa to taman da sredi jos neki francuz kako bi njihov cenjeni lekip upisao da je rezultat Novak -Franceuze 38-0!!! Skoplje ceka 19GS za koji mesec

mr

pre 3 godine

Toliko o 2,5cm. Video da najveci ne igra pa se brze bolje prijavio zbog bodova.
(vojkan85, 6. mart 2021 08:10)

Ма да сам на његовом месту само бих се због оваквих и у понедељак за Доху пријавио. Отишао бих тамо, лежао на плажи и читао на нету како кидате живце. Играо мало са децом у песку, и онда после ужине пустио неки коментар међу џумкиће.

ZORAN

pre 3 godine

Mislio sam posle Djokovica potop.
Ali kako ovaj Jokic igra bice legenda.
Prvi neamerikanac sa 50 tripl-dabl.
Drugi centar posle Vilt Cembrlena, drugi "belac" posle Larija Bilda.

KoleCZ

pre 3 godine

Mislio sam posle Djokovica potop.
Ali kako ovaj Jokic igra bice legenda.
Prvi neamerikanac sa 50 tripl-dabl.
Drugi centar posle Vilt Cembrlena, drugi "belac" posle Larija Bilda.
(ZORAN, 06. mart 2021 09:45)

Tenis i Kosarka neuporedivi iz mnogo razloga [tenis teži]. Novak će biti ikona,Jokić odmah iza njega

brm

pre 3 godine

Sta im radi Nole,ahaha,sad ce opet da pricaju o njegovom rezu od 25.mm,sou
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 6. mart 2021 08:08)

Postoje danas tretmani koje mi obični sebi još ne možemo da priuštimo. Ja kad sam operisao slepo crevo šest meseci nisam smeo da nosim ništa teže od par kila. A vidim neki profesionalni sportisti se vrate posle 3 nedelje u pun trening, jer postoje nove manje invenzivne metode. Novak može sebi da priušti praktično da živi hiperbaričnoj komori i da proverava stanje na magnetnoj rezonanci kad pukne prstima.

samo jako

pre 3 godine

Odmaraj ludače koji crni Majami,spremaj se za šljaku i miruj...Malo Monako malo Beograd pa Rim i onda RG ,šta ti znaci jedan turnir na betonu ,izgleda da ipak juri bodove i dalje...

Mikloš Salamander

pre 3 godine

@maki Stuttgart

Kupio druze pa sta?,zaradi i ti pa kupi!
Mislim kakve veze ima njegova nepokretna imovina u Majamiju sa nastupom na turniru,najbitnije u ovom kontekstu da se Nole oporavio i da povreda hvala bogu nije toliko ozbiljna koliko se mislilo!.

Redster ?????

pre 3 godine

Meni je Key Biscayne zaista najbolji turnir i atmosfera. Mada nije loše odigrati i Sinsinati kad već igra Monte Carlo jer bi onda bio jedini koji je tri pita osvojio sve masterse (naravno ako osvoji oba).

djape

pre 3 godine

Mišljenja sam da se treba odmarati i pripremati do šljake, ali on zna najbolje šta treba raditi. Možda ove godine juri i 1000-tu pobjedu pa mu treba turnira :)

ZORAN

pre 3 godine

Rajko Cetnik, poeni se dobijaju i za nedelje kao prvi i za Broj 1 na kraju sezone.
Dobro je sto ranije da preskoci R.F., jer mladi su stigli na 2 dobijena seta.

absent

pre 3 godine

hahaha najviše volim da čitam "nepreporučene" komentare. Kad kreneš da čitaš kako im Novak uništava živote, golden shower svaki dan. ihihihijuju

Talas

pre 3 godine

Majami, drugi kontinent... Mene samo plaši putovanje, smestiće mu nekog pozitivnog u avion, onda će ga u Evropi staviti u strogi karantin, toga se plašim. Setite se da si neke prosto precrtali na turnirima, bez mogućnosti da ponove test.

Aaaaa

pre 3 godine

Sve turnire do RG treba shvatiti kao trening za Noleta i kao pripremu za ono sto ga čeka od Pariza nadalje!!! Njemu mastersi ništa ne znace, ima ih najviše
@velikistrumf

Ima samo jedan vise od Nadala, a slede posle Majamija 3 mastersa na sljaci. Tako da ne bih bas bio 100% siguran da ce i dalje imati najvise.

don

pre 3 godine

Mislim da do sada jos niko nije vezao Majami i Montekarlo. Promena kontinenta i podloge. Eto jos jednog dostignuca koje bi samo Nole mogao da ima.
(Grobar-España, 6. mart 2021 12:08

Novak već ima to dostignuće. Vezao je IW, Majami i Monte Carlo 2015-te.

Nole Goat

pre 3 godine

@RajkoCetnik
I ja pratim tu listu godinama kada je Nole bio na -200 poena. Ne treba zaboraviti da ni starac Foco moze ubrati koji poen ove godine (ne igranjem je izgubio vec podosta). Nole brani dosta poena od prosle 2 godine... finale RG, osvojen WB, 2 mastersa cini mi se? Mora se napraviti zaliha do kraja godine jer mi se sve cini da ide na to da do kraja godine ostane broj 1 sto je jos ±60 nedeja do februara 2022. Bice dovoljno ako godinu zavrsi sa -10 poena iza Federera i onda naredne dve igra samo GS-ove kako treba, a na ostalima se pojavljuje kao na treningu. Da je u proteklih godina bio odrzavan serbian open imao bi jos 10 ATP250 titula. Teoretski moze na kraju karijere imati i najvise titula ako kao veteran krene da se seta bas po tim 250 turnirima (fali mu jos 28).

GAJA

pre 3 godine

Meni stvarno smešno zvuči da neko Nadala uopšte i pominje kao mogućeg goata.Neko ko nije osvojio sve važne turnire i tek je 6 po vremenu na prvom mestu nikako ne može biti ni u razmatranju za najboljeg ikada.Jednostavno je shvatiti.

Mike

pre 3 godine

Konačno je Novak došao u tu fazu kada može da bira koji će turnir da igra. Sada opuštenije,uz dobro zdravlje, još dugo ćemo uživati u njegovim pobedama.

Sve se računa

pre 3 godine

@Рајко Четник
Zaboravio si da u računicu uključiš broj bodova koje Federer gubi nakon što Nole preuzme prvo mesto na listi broja nedelja na prvom mestu ATP liste. Tada Federer gubi 4 GOAT bodova a Nole dobija još 4.

lal

pre 3 godine

Sve turnire do RG treba shvatiti kao trening za Noleta i kao pripremu za ono sto ga čeka od Pariza nadalje!!! Njemu mastersi ništa ne znace, ima ih najviše
@velikistrumf

Ima samo jedan vise od Nadala, a slede posle Majamija 3 mastersa na sljaci. Tako da ne bih bas bio 100% siguran da ce i dalje imati najvise.
(Aaaaa, 06. mart 2021 10:02)
to je zbog toga sto se zavrsni masters ne racuna u masters... ^^

donji dzep

pre 3 godine

Miami, Indian Wells (Otkazan), Monte Carlo, Madrid (Preskace), Rim i RG. Sasvim smislen raspored jer previse bi mu bilo da zaredja 3 mastersa pred GS na sljaci. Poz

Marko

pre 3 godine

Iako mnogi, a prvo Novak, ističu Olimpijske igre kao glavni cilj ove godine, ja se s tim ne bih složio da je najbitnije. Evo samo da uzmemo za primer da ih osvoji, a da se Nadal (pa i Federer, možda) odlepi na +3 ili 4 grend slema do kraja ove godine, ne verujem da bi bio zadovoljan godinom, a još i da Nadal izjednači broj završenih godina na prvom mestu.
Po meni, njegovi ciljevi za ovu godinu se mogu podeliti na primarne, sekundarne i tercijalne.
Primarni: da pridje Nadalu na barem -1 slemova (19-20, ili 20-21) kao minimum, i završavanje godine na prvom mestu, 7. takva i time da zacementira i taj rekord(Nadal i Federer imaju po 5, Sampras 6), time bi i došao do +350 nedelja, što je značajno više od Federera a i teško dostižno u nekoliko decenija.
Sekundarni: najvažniji je osvajanje Olimpijskih igara, a pored toga da zadrži razliku na barem +2 u Mastersima u odnosu na Nadala, i da održi i medjusobni skor pozitivan.
I tercijalni, možda i osvajanje tog završnog turnira da izjednači Federerov rekord, i da proba da osvoji Monte Carlo i Sinsinati, i time osvoji sve Masterse 3 puta.
Ja bih lično bio prezadovoljan da Nadalu uzme RG i još jedan slem pored toga, kompletira Masterse 3x,osvoji završni turnir i završi godinu kao prvi. Vrlo ambiciozno, ali nada postoji.

Tenis20

pre 3 godine

A mogu da zamislim face botova dok citaju vest i vide da pise da igra Majami, kako ih nervira Nole :)))
(puz, 06. mart 2021 08:04)
A zasto moraju biti botovi? Jel se Djokovic mora voleti?

Cole

pre 3 godine

Rajko Cetnik, poeni se dobijaju i za nedelje kao prvi i za Broj 1 na kraju sezone.
Dobro je sto ranije da preskoci R.F., jer mladi su stigli na 2 dobijena seta.
(ZORAN, 6. mart 2021 09:41)

Samo da dodam, poeni se dobijaju
i obaranjem rekorda, odnosno gube
ako neko obori neciji rekord. Zato
bodovi na GOAT listi cesto "plivaju". Poz.

Billy Billy koraci a na jugu splićani

pre 3 godine

@EUGEN E ajde ti napravi raspored Novaku, on ne zna sta njemu odgovara i nesposoban je pa mu treba neko kao ti. Samo prvo rasporedi sebi da preguras mesec dana finansijski pa onda pomogni "nesposobnom" Novaku.

Mina

pre 3 godine

Ne mora se voleti, trebalo bi da se poštuje ali je on takav neki tip čoveka da retko kome je simpatičan. Iako ima toliko uspeha to nekako dolazi u drugi plan naspram njegove arogancije i tih "metoda" kako dolazi do pobeda naročito kada mu ne ide. I onda sve te titule gube na značaju a i stil tenisa mu je takav da ne zavisi uvek od svojih vinera nego većinom od grešaka protivnika. Zato se kaže da je izgurao nekako pobede a ne kao drugi agresivni teniseri počistio protivnike.

Рајко Четник

pre 3 godine

@Рајко Четник
Zaboravio si da u računicu uključiš broj bodova koje Federer gubi nakon što Nole preuzme prvo mesto na listi broja nedelja na prvom mestu ATP liste. Tada Federer gubi 4 GOAT bodova a Nole dobija još 4.
(Sve se računa, 6. mart 2021 12:13) # Link komentara
То су"пливајући" бодови који се добијају али и губе а поени који се добију освајањем турнира и титула остају трајно зато су ови бодови значајнији.

Grobar-España

pre 3 godine

Mislim da do sada jos niko nije vezao Majami i Montekarlo. Promena kontinenta i podloge. Eto jos jednog dostignuca koje bi samo Nole mogao da ima.

Djordje

pre 3 godine

Vidim sve datume sem datum srbija open u nasoj zemlji! Da li je moguce da ste zaboravili da napisete kog datuma pocinje srbijan open!?

miodrag

pre 3 godine

Vidim sve datume sem datum srbija open u nasoj zemlji! Da li je moguce da ste zaboravili da napisete kog datuma pocinje srbijan open!?
(Djordje, 6. mart 2021 12:54)
Serbia Open se održava istog dana kao i turnir u Barseloni, a to je 19.april.

nolomani ne dajte se nije sve u mržnji, ima nešto i u viteštvu

pre 3 godine

Recenicom da ih Djokovic jednostavno nervira je rekla sve, sustinu njihove mrznje prema njemu, o tome je govorio i Ivanisevic, oni ga mrze jer nije njihov, zato sto dolazi iz male drzave, male nacije, zato sto ima stav, zato ste ne preza da ga iznese, zato sto na terenu gde se sve resava malo stete mogu da mu nanesu. ...zbog njihove nemoci da to sprece kao sto su sprecili Moniku Seles da srusi Stefi Graf.
(Master Yoda, 4. mart 2021 14:33) 

Uf,uf,uf gledam koliko komenatara na valjda pljuvanje i vredjanje Novaka, a neki kažu da je L'Ekip kao ugledan list bio sarkastičan i iz drugog ugla hteo da pokaže "kako to malo smešno zvuči i da se daje previlika važnost- da li nekog sportistu volimo ili ne. Možda je to svakom sportisit mnogoooo bitno+ ako je baš uspešan? I ne nek bude tako, da je pjuvanje kad završi karijeru i prodje neko vreme drugačije će se na to sve gledati.

Ima jedna bitnija stvar vi nolomani koji širite mržnju prema Zapadu! Zašto treba Nole da igra tamo kod njih? Tamo ga ne vole, i ne poštuju vredjaju, šta će tamo?( sad tu priči fura naravano budala Ivanišević, lepo se prodaje) Vi iz kompleksa ( mržnjom+ nesvesno) priznajete da je zapadni svet bolji od nas. Ima Kina, Japan, Indija, mnogo teniskih turnira van zapada. Aha da kompleks malog naroda lečimo tako što će on da ih dere na njihovom terenu. Super! Ili je to u mentalitetu Srba idem tamo gde me ne vole i ne poštuju? ( osim u rat) Tako vi idete kad idete negde?

Pojela vas malogradjanštvina!

Smeh

pre 3 godine

@Eugen

Javi mu se preko fejsa i kaži mu šta je najbolje za njega i koje turnire da igra. Ipak je čovek uspeo samo da dogura do 18 GS titula i preko 310 nedelja kao najbolji igrač na Svetu pa mu je potrebno tvoje "znanje" da ga vrati na put uspeha. Srećno.

Đorđe

pre 3 godine

Najveći uspjeh bi bio da ponovo osvoji RG. Iza toga Wimbledon i US Open, pa onda Zlato. Sve ostalo je manje bitno, iako bi bilo lijepo da konačno osvoji taj jedan WTF koji ga dijeli od Federera, i da završi 7. rekordni put kao najbolji.

nolomanija i svetske politike

pre 3 godine

Krivci su naši novinari koji prave senzacionalističke naslove i produbljuju netrpeljivost i mržnju, a vi niste ništa bolji drago moji komentatori. neobrazovani ste, ne znate da čitate ni u redovima ni izmedju redova. Ali kakvu plitku muziku, film i kulturu volite i podržavate, takvi su vam i komentari, takvi su i mediji, jer vam bukvalno serviraju ono što žele a vi to sa slašću gutate, a vi ste i odraz ove vlasti bili pristalice ili ne, takva je kakvu je zaslužujemo.
(che, 4. mart 2021 17:19)

Možda su neki pokušali, i nisu uspeli. Ne treba ih kriviti što nisu hteli da gaze po mrtvima.( pa da im se svete njihova deca) A sa druge stane u ovim komentarima se oseća da je za mnoge Slobodan Miošević heroj,... a pošto je u Srbiji politka i sve i sve, nikad se ti nisu pomirili sa porazom. Ili tačnije prihvatili da se promene, ne ide to tako.( kako protiv toga?) A vidiš mnogi se javljaju sa zapada( uglavnom, kritikuju tu državu i narod gde žive, da se prosto zapitaš?, a o tome šta će tek misliti njihova deca!!!) da su veći nacionalisti nego mnogi Srbi u Srbiji( kojih je sve manje da su protiv šovinizma) . I opet nema neko da se javi iz Rusije, Kine, Indije da nam javi ko ga voli,mrzi i sve politike ovog sveta.

Topnik

pre 3 godine

Čini se da nema nikakve ozljede. Zanimljivo. Šta bi tek bilo da mu nije "puko" mišić, valjda nebi izgubio ni gem na australian openu.

Eugen

pre 3 godine

Sta mu treba ovo, ovaj Majami, Monako, Serbian Open? Sto vise igra veca sansa da se povredi. Ne zna jednostavno da misli i dobro da planira, a dobar plan u njegovim godinama je vise nego neophodan. On ce izgleda da igra dok ne izgori, do samounistenja. Da li je moguce da u njegovoj okolini nema nikoga ko bi ga posavetovao, tj. da li je njega uopste moguce posavetovati, da li uopste prihvata tudje misljenje? Tvrdoglav je on izgleda k'o mazga?

Рајко Четник, члан клуба ЦГ досељеника

pre 3 godine

Ене почео сам и са конфучијанским пословицама.

profesi(j)oznalac

pre 3 godine

hahaha najviše volim da čitam "nepreporučene" komentare. Kad kreneš da čitaš kako im Novak uništava živote, golden shower svaki dan. ihihihijuju
(absent, 6. mart 2021 11:15) # Link komentara

hahaha... ihihihijuju... uhuhuhuhuh...

vlasnik

pre 3 godine

GOAT lista je lista jednpog portala - Ultimate tennis statistics, nema s tim ATP ništa. Svaki portal može da napravi svoju goat listu, da odredi kriterijume i da nolomani pomisle da je to zvanično.
(Sa Dorćola, 06. mart 2021 18:52)

Da se iole razumeš u tenis znao bi da koke god parametre da uzmeš lista bi manje više isto izgledala. Čak na UTS imaš opciju da biraš parametre po sopstvenom izboru. Video sam dosta kalkulacija i ova na UTS je sasvim pristojna, i verovatno najpreciznija. Svidelo se to tebi ili ne. A najmanji problem je što ATP nema veze sa tim, i bolje što nema, da se oni pitaju verovarno ni Rodžer imao 3000 bodova. Zato ćuti, sedi u ćošak i pokri se ušima kad ne znaš ništa.

ja

pre 3 godine

Mina...Mina...zlo dete ,treba nešto znati,pročitati,...Eto svi u lepoti tenisa pominje te vinere,pa da te edukujem malo da ne ispadaš smešna u društvu.U poređenju Rafe,RFa,Novaka, na GS turnirima nih trojice između sebe, situacija je sledeća.RF beži i jednom i drugom za oko 200 Vinera.Dok Novak beži Rafi nešto malo preko 100.Eto ti jedan podatak da shvatiš koliko ne znaš.

Eugen

pre 3 godine

@EUGEN E ajde ti napravi raspored Novaku, on ne zna sta njemu odgovara i nesposoban je pa mu treba neko kao ti. Samo prvo rasporedi sebi da preguras mesec dana finansijski pa onda pomogni "nesposobnom" Novaku.
(Billy Billy koraci a na jugu splićani, 6. mart 2021 11:14)

Ajde ti meni rasporedi kako finansijski da preguram mesec sa 2.500€? Ajde prepametni, pomozi mi.

Образовање а не едукација

pre 3 godine

@ja

Када си већ нашао да некога "едукујеш", каже се образујеш.

Sa Dorćola

pre 3 godine

GOAT lista je lista jednpog portala - Ultimate tennis statistics, nema s tim ATP ništa. Svaki portal može da napravi svoju goat listu, da odredi kriterijume i da nolomani pomisle da je to zvanično.

Poštovaoc igre

pre 3 godine

Odličan raspored a Majami njegov turnir a MC čini mi se Rafi neće biti svejedno a zna sam zašto jer baš Novak prekinuo niz pobeda u finalu na tom mastersu.

Mina

pre 3 godine

Ne mora se voleti, trebalo bi da se poštuje ali je on takav neki tip čoveka da retko kome je simpatičan. Iako ima toliko uspeha to nekako dolazi u drugi plan naspram njegove arogancije i tih "metoda" kako dolazi do pobeda naročito kada mu ne ide. I onda sve te titule gube na značaju a i stil tenisa mu je takav da ne zavisi uvek od svojih vinera nego većinom od grešaka protivnika. Zato se kaže da je izgurao nekako pobede a ne kao drugi agresivni teniseri počistio protivnike.

Tenis20

pre 3 godine

A mogu da zamislim face botova dok citaju vest i vide da pise da igra Majami, kako ih nervira Nole :)))
(puz, 06. mart 2021 08:04)
A zasto moraju biti botovi? Jel se Djokovic mora voleti?

Topnik

pre 3 godine

Čini se da nema nikakve ozljede. Zanimljivo. Šta bi tek bilo da mu nije "puko" mišić, valjda nebi izgubio ni gem na australian openu.

samo jako

pre 3 godine

Odmaraj ludače koji crni Majami,spremaj se za šljaku i miruj...Malo Monako malo Beograd pa Rim i onda RG ,šta ti znaci jedan turnir na betonu ,izgleda da ipak juri bodove i dalje...

Eugen

pre 3 godine

Sta mu treba ovo, ovaj Majami, Monako, Serbian Open? Sto vise igra veca sansa da se povredi. Ne zna jednostavno da misli i dobro da planira, a dobar plan u njegovim godinama je vise nego neophodan. On ce izgleda da igra dok ne izgori, do samounistenja. Da li je moguce da u njegovoj okolini nema nikoga ko bi ga posavetovao, tj. da li je njega uopste moguce posavetovati, da li uopste prihvata tudje misljenje? Tvrdoglav je on izgleda k'o mazga?

nolomani ne dajte se nije sve u mržnji, ima nešto i u viteštvu

pre 3 godine

Recenicom da ih Djokovic jednostavno nervira je rekla sve, sustinu njihove mrznje prema njemu, o tome je govorio i Ivanisevic, oni ga mrze jer nije njihov, zato sto dolazi iz male drzave, male nacije, zato sto ima stav, zato ste ne preza da ga iznese, zato sto na terenu gde se sve resava malo stete mogu da mu nanesu. ...zbog njihove nemoci da to sprece kao sto su sprecili Moniku Seles da srusi Stefi Graf.
(Master Yoda, 4. mart 2021 14:33) 

Uf,uf,uf gledam koliko komenatara na valjda pljuvanje i vredjanje Novaka, a neki kažu da je L'Ekip kao ugledan list bio sarkastičan i iz drugog ugla hteo da pokaže "kako to malo smešno zvuči i da se daje previlika važnost- da li nekog sportistu volimo ili ne. Možda je to svakom sportisit mnogoooo bitno+ ako je baš uspešan? I ne nek bude tako, da je pjuvanje kad završi karijeru i prodje neko vreme drugačije će se na to sve gledati.

Ima jedna bitnija stvar vi nolomani koji širite mržnju prema Zapadu! Zašto treba Nole da igra tamo kod njih? Tamo ga ne vole, i ne poštuju vredjaju, šta će tamo?( sad tu priči fura naravano budala Ivanišević, lepo se prodaje) Vi iz kompleksa ( mržnjom+ nesvesno) priznajete da je zapadni svet bolji od nas. Ima Kina, Japan, Indija, mnogo teniskih turnira van zapada. Aha da kompleks malog naroda lečimo tako što će on da ih dere na njihovom terenu. Super! Ili je to u mentalitetu Srba idem tamo gde me ne vole i ne poštuju? ( osim u rat) Tako vi idete kad idete negde?

Pojela vas malogradjanštvina!

Рајко Четник, члан клуба 311 и више

pre 3 godine

Браво Новаче, хуманост на делу,добро је да не идеш у Дубаи и тако дајеш шансу ветерану из Швице да нешто освоји и тако покуша да обори једини рекорд за који има шансе а то је највише освојених турнира.
Лично мислим да ниси требао да трошиш енергију у Америци али Боже мој око тебе су врсни стручњаци који не греше.
Само напред набијај комплексе клубу 20 + 20 > 17.

Eugen

pre 3 godine

@EUGEN E ajde ti napravi raspored Novaku, on ne zna sta njemu odgovara i nesposoban je pa mu treba neko kao ti. Samo prvo rasporedi sebi da preguras mesec dana finansijski pa onda pomogni "nesposobnom" Novaku.
(Billy Billy koraci a na jugu splićani, 6. mart 2021 11:14)

Ajde ti meni rasporedi kako finansijski da preguram mesec sa 2.500€? Ajde prepametni, pomozi mi.

Stara kuka

pre 3 godine

A zasto moraju biti botovi? Jel se Djokovic mora voleti?
(Tenis20, 06. mart 2021 08:27)

Ne mora se voleti ali se mora postovati.Posebno od strane svojih sunarodnika,jer ne verujem da Svajcarci pljuju Federera,Spanci Nadala a Skoti Mareja.

nolomanija i svetske politike

pre 3 godine

Krivci su naši novinari koji prave senzacionalističke naslove i produbljuju netrpeljivost i mržnju, a vi niste ništa bolji drago moji komentatori. neobrazovani ste, ne znate da čitate ni u redovima ni izmedju redova. Ali kakvu plitku muziku, film i kulturu volite i podržavate, takvi su vam i komentari, takvi su i mediji, jer vam bukvalno serviraju ono što žele a vi to sa slašću gutate, a vi ste i odraz ove vlasti bili pristalice ili ne, takva je kakvu je zaslužujemo.
(che, 4. mart 2021 17:19)

Možda su neki pokušali, i nisu uspeli. Ne treba ih kriviti što nisu hteli da gaze po mrtvima.( pa da im se svete njihova deca) A sa druge stane u ovim komentarima se oseća da je za mnoge Slobodan Miošević heroj,... a pošto je u Srbiji politka i sve i sve, nikad se ti nisu pomirili sa porazom. Ili tačnije prihvatili da se promene, ne ide to tako.( kako protiv toga?) A vidiš mnogi se javljaju sa zapada( uglavnom, kritikuju tu državu i narod gde žive, da se prosto zapitaš?, a o tome šta će tek misliti njihova deca!!!) da su veći nacionalisti nego mnogi Srbi u Srbiji( kojih je sve manje da su protiv šovinizma) . I opet nema neko da se javi iz Rusije, Kine, Indije da nam javi ko ga voli,mrzi i sve politike ovog sveta.

ja

pre 3 godine

Mina...Mina...zlo dete ,treba nešto znati,pročitati,...Eto svi u lepoti tenisa pominje te vinere,pa da te edukujem malo da ne ispadaš smešna u društvu.U poređenju Rafe,RFa,Novaka, na GS turnirima nih trojice između sebe, situacija je sledeća.RF beži i jednom i drugom za oko 200 Vinera.Dok Novak beži Rafi nešto malo preko 100.Eto ti jedan podatak da shvatiš koliko ne znaš.

Рајко Четник, члан клуба ЦГ досељеника

pre 3 godine

Ене почео сам и са конфучијанским пословицама.

maki Stuttgart

pre 3 godine

Nisam očekivao ali ok. On je nedavno kupio 2 stana u miami pa zašto da ne ode...usput odigra malo tenis dobije pare da se samo pojavi i skupi još neke poene neka barem dodje to polufinala i super

Scania R500

pre 3 godine

Citam komentare i kazu, ipak skuplja poene. Pa naravno ljudi ! I u Miami moze da zaradi i u Monte Carlo... covek hoce da prestigne Rogera po broju nedelja, da cele ove godine bude prvi.Da ode na minimum 350+ nedelja i da to bude nedostizno za buduce generacije. I da se posle fokusira samo na Slemove i nista vise, da i tu ode bar na 23. Kad zavrsi karijeru bice nesto kao sto je Pele u fudbalu. Sinonim!

Talas

pre 3 godine

Majami, drugi kontinent... Mene samo plaši putovanje, smestiće mu nekog pozitivnog u avion, onda će ga u Evropi staviti u strogi karantin, toga se plašim. Setite se da si neke prosto precrtali na turnirima, bez mogućnosti da ponove test.

Cane

pre 3 godine

Ja bih bio zadovoljan da samo osvoji olimpijsku zlatnu pa makar i ništa više do kraja godine. Sada je poslednja šansa za to, za sve drugo ima još dovoljno vremena.
Kad Nadal prestigne Federera u slemovima (uskoro), naprasno će njegova zlatna postati najvažniji, ključni kriterijum u trci za najboljeg ikad. Ono što je bilo "totalno nebitno" u vreme favorizovanja Federera, postaće bitnije od svega i svih rekorda koje je Novak već poobarao. Već uhodana propagandna mašinerija neće tako lako odustati od svojih ljubimaca iako je Nadal samo njihov "rezervni" ljubimac.

ja

pre 3 godine

Pored bodova ima još jedna sitnica.Koliko sam ispratio RF ne igra dok Nadal igra,bar za sada.Znači i dalje biće krompir za Španca u Majamiju .Nikada Goat dok ne osvoji sve.

Sa Dorćola

pre 3 godine

GOAT lista je lista jednpog portala - Ultimate tennis statistics, nema s tim ATP ništa. Svaki portal može da napravi svoju goat listu, da odredi kriterijume i da nolomani pomisle da je to zvanično.

žica

pre 3 godine

"On nije tako uglađen kao Federer,niti snažan kao Nadal.
Umesto toga on je jedna dobro podmazana mašina koja se retko kvari i koja ima dobro napajanje da završi posao."

Рајко Четник, члан клуба 311 и више

pre 3 godine

Анализом вечне ГОАТ листе може се видети још један Новаков циљ а то је да до краја 2021. "прескочи" Рођу.
Тренутно стање бодова: Рођа 934., Ноле 897.,Рафа 836.
Да би Ноле престигао Рођу до краја године потребно му је: да освоји 2 ГС ( 16 бодова), три мастерс хиљаду ( 12 поена), тако остаје први у 2021. ( 8 поена), још један турнир 500 ( 2 поена)и то је то!
Снове остварује само онај ко сања.

Aaaaa

pre 3 godine

Sve turnire do RG treba shvatiti kao trening za Noleta i kao pripremu za ono sto ga čeka od Pariza nadalje!!! Njemu mastersi ništa ne znace, ima ih najviše
@velikistrumf

Ima samo jedan vise od Nadala, a slede posle Majamija 3 mastersa na sljaci. Tako da ne bih bas bio 100% siguran da ce i dalje imati najvise.

Kopenhagen

pre 3 godine

Nole je apsolutno najinteligentniji teniser u istoriji.
Mada ne razumem sve njegove stavove, poklon do poda za sve sto je uradio i promovisao Srbiju u teškom vremenu.
Nadam se 22 GS i Olimpijada

Grobar-España

pre 3 godine

Mislim da do sada jos niko nije vezao Majami i Montekarlo. Promena kontinenta i podloge. Eto jos jednog dostignuca koje bi samo Nole mogao da ima.

Kare

pre 3 godine

Očekivano. Lepo organizovan turnir, klima savršena, ljudi ga tamo vole, a važno je i zbog sponzora. Bez obaveza da se turnir osvoji. Igraće da iskristališe formu.

srle

pre 3 godine

Moguće da Novak ima dobru finansijsku ponudu iz Majamija da dođe i nekako spasi turnir, pošto Federer i Nadal sigurno ne igraju. Na Floridi su mere oko ovog virusa jako fleksibilne i moguće da Novak želi da ode tamo gde je sušta suprotnost od ostatka sveta po tom pitanju. Bitno da se oporavi od povrede u potpunosti, ako ništa, može i preventivno da otkaže jer mu ništa ne znači turnir koji je osvajao čak 6 puta.

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Kada mnogi sebi "omoguće" da pomisle kako oni bolje znaju od samog Novaka šta on treba da radi u životu i kako da igra, pomislim kako su te persone u nekoj drugoj galaksiji najbolji u svom poslu.
Kada su ti kuvari prezentovali kako treba da se hrani, Novak je prosto rekao, razmislio sam i videćete da sam upravu.
311 nedelja i sve učinjeno do sada na najbolji način objašnjava zablude dušebrižnika.
No1e, srećno u takmičarskoj 2021.

veliki strumf

pre 3 godine

Sve turnire do RG treba shvatiti kao trening za Noleta i kao pripremu za ono sto ga čeka od Pariza nadalje!!! Njemu mastersi ništa ne znace, ima ih najviše, svaki je osvojio bar po 2 puta, sto je rekord koji nikad niko neće oboriti - potpisujem, i nema on tu šta da se zamara i dokazuje. Treba da se sto bolje pripremi za RG. Odmah potom sledi Wimbledon, pa Olimpijske igre, pa US open - sve to u par meseci od juna do septembra. Sigurno da su mu sva ta 4 turnira cilj. Bilo bi fantastično kada bi osvojio bar 2 titule - naročito bih voleo OI a takodje je na Wimbledonu daleko najveći favorit. Eto te dve, i ako bi nekako mogla još jedna (realno veoma teško) - to je to za ovu sezonu. Suština je da on dočeka RG zdrav i da zdrav i spreman ostane do kraja US opena.

KoleCZ

pre 3 godine

Mislio sam posle Djokovica potop.
Ali kako ovaj Jokic igra bice legenda.
Prvi neamerikanac sa 50 tripl-dabl.
Drugi centar posle Vilt Cembrlena, drugi "belac" posle Larija Bilda.
(ZORAN, 06. mart 2021 09:45)

Tenis i Kosarka neuporedivi iz mnogo razloga [tenis teži]. Novak će biti ikona,Jokić odmah iza njega

lal

pre 3 godine

Sve turnire do RG treba shvatiti kao trening za Noleta i kao pripremu za ono sto ga čeka od Pariza nadalje!!! Njemu mastersi ništa ne znace, ima ih najviše
@velikistrumf

Ima samo jedan vise od Nadala, a slede posle Majamija 3 mastersa na sljaci. Tako da ne bih bas bio 100% siguran da ce i dalje imati najvise.
(Aaaaa, 06. mart 2021 10:02)
to je zbog toga sto se zavrsni masters ne racuna u masters... ^^

Рајко Четник

pre 3 godine

@Рајко Четник
Zaboravio si da u računicu uključiš broj bodova koje Federer gubi nakon što Nole preuzme prvo mesto na listi broja nedelja na prvom mestu ATP liste. Tada Federer gubi 4 GOAT bodova a Nole dobija još 4.
(Sve se računa, 6. mart 2021 12:13) # Link komentara
То су"пливајући" бодови који се добијају али и губе а поени који се добију освајањем турнира и титула остају трајно зато су ови бодови значајнији.

Mikloš Salamander

pre 3 godine

@maki Stuttgart

Kupio druze pa sta?,zaradi i ti pa kupi!
Mislim kakve veze ima njegova nepokretna imovina u Majamiju sa nastupom na turniru,najbitnije u ovom kontekstu da se Nole oporavio i da povreda hvala bogu nije toliko ozbiljna koliko se mislilo!.

ZORAN

pre 3 godine

Mislio sam posle Djokovica potop.
Ali kako ovaj Jokic igra bice legenda.
Prvi neamerikanac sa 50 tripl-dabl.
Drugi centar posle Vilt Cembrlena, drugi "belac" posle Larija Bilda.

don

pre 3 godine

Mislim da do sada jos niko nije vezao Majami i Montekarlo. Promena kontinenta i podloge. Eto jos jednog dostignuca koje bi samo Nole mogao da ima.
(Grobar-España, 6. mart 2021 12:08

Novak već ima to dostignuće. Vezao je IW, Majami i Monte Carlo 2015-te.

Kolona (ne znam da kažem slovo R)

pre 3 godine

A mogu da zamislim face botova dok citaju vest i vide da pise da igra Majami, kako ih nervira Nole :)))
(puz, 06. mart 2021 08:04)
A zasto moraju biti botovi? Jel se Djokovic mora voleti?
(Tenis20, 06. mart 2021 08:27)

Ne mora se voleti, ali se ne mora ni mrzeti. Niko se ne mora mrzeti, mržnja nije zdrava emocija! A face onih koji ne mrze i neće biti zanimljive za posmatranje. Ti si se, čini mi se, svrstao u one zanimljive.

Nole Goat

pre 3 godine

@RajkoCetnik
I ja pratim tu listu godinama kada je Nole bio na -200 poena. Ne treba zaboraviti da ni starac Foco moze ubrati koji poen ove godine (ne igranjem je izgubio vec podosta). Nole brani dosta poena od prosle 2 godine... finale RG, osvojen WB, 2 mastersa cini mi se? Mora se napraviti zaliha do kraja godine jer mi se sve cini da ide na to da do kraja godine ostane broj 1 sto je jos ±60 nedeja do februara 2022. Bice dovoljno ako godinu zavrsi sa -10 poena iza Federera i onda naredne dve igra samo GS-ove kako treba, a na ostalima se pojavljuje kao na treningu. Da je u proteklih godina bio odrzavan serbian open imao bi jos 10 ATP250 titula. Teoretski moze na kraju karijere imati i najvise titula ako kao veteran krene da se seta bas po tim 250 turnirima (fali mu jos 28).

Billy Billy koraci a na jugu splićani

pre 3 godine

@EUGEN E ajde ti napravi raspored Novaku, on ne zna sta njemu odgovara i nesposoban je pa mu treba neko kao ti. Samo prvo rasporedi sebi da preguras mesec dana finansijski pa onda pomogni "nesposobnom" Novaku.

absent

pre 3 godine

hahaha najviše volim da čitam "nepreporučene" komentare. Kad kreneš da čitaš kako im Novak uništava živote, golden shower svaki dan. ihihihijuju

Sve se računa

pre 3 godine

@Рајко Четник
Zaboravio si da u računicu uključiš broj bodova koje Federer gubi nakon što Nole preuzme prvo mesto na listi broja nedelja na prvom mestu ATP liste. Tada Federer gubi 4 GOAT bodova a Nole dobija još 4.

Redster ?????

pre 3 godine

Meni je Key Biscayne zaista najbolji turnir i atmosfera. Mada nije loše odigrati i Sinsinati kad već igra Monte Carlo jer bi onda bio jedini koji je tri pita osvojio sve masterse (naravno ako osvoji oba).

mr

pre 3 godine

Toliko o 2,5cm. Video da najveci ne igra pa se brze bolje prijavio zbog bodova.
(vojkan85, 6. mart 2021 08:10)

Ма да сам на његовом месту само бих се због оваквих и у понедељак за Доху пријавио. Отишао бих тамо, лежао на плажи и читао на нету како кидате живце. Играо мало са децом у песку, и онда после ужине пустио неки коментар међу џумкиће.

Smeh

pre 3 godine

@Eugen

Javi mu se preko fejsa i kaži mu šta je najbolje za njega i koje turnire da igra. Ipak je čovek uspeo samo da dogura do 18 GS titula i preko 310 nedelja kao najbolji igrač na Svetu pa mu je potrebno tvoje "znanje" da ga vrati na put uspeha. Srećno.

Marko

pre 3 godine

Iako mnogi, a prvo Novak, ističu Olimpijske igre kao glavni cilj ove godine, ja se s tim ne bih složio da je najbitnije. Evo samo da uzmemo za primer da ih osvoji, a da se Nadal (pa i Federer, možda) odlepi na +3 ili 4 grend slema do kraja ove godine, ne verujem da bi bio zadovoljan godinom, a još i da Nadal izjednači broj završenih godina na prvom mestu.
Po meni, njegovi ciljevi za ovu godinu se mogu podeliti na primarne, sekundarne i tercijalne.
Primarni: da pridje Nadalu na barem -1 slemova (19-20, ili 20-21) kao minimum, i završavanje godine na prvom mestu, 7. takva i time da zacementira i taj rekord(Nadal i Federer imaju po 5, Sampras 6), time bi i došao do +350 nedelja, što je značajno više od Federera a i teško dostižno u nekoliko decenija.
Sekundarni: najvažniji je osvajanje Olimpijskih igara, a pored toga da zadrži razliku na barem +2 u Mastersima u odnosu na Nadala, i da održi i medjusobni skor pozitivan.
I tercijalni, možda i osvajanje tog završnog turnira da izjednači Federerov rekord, i da proba da osvoji Monte Carlo i Sinsinati, i time osvoji sve Masterse 3 puta.
Ja bih lično bio prezadovoljan da Nadalu uzme RG i još jedan slem pored toga, kompletira Masterse 3x,osvoji završni turnir i završi godinu kao prvi. Vrlo ambiciozno, ali nada postoji.

Образовање а не едукација

pre 3 godine

@ja

Када си већ нашао да некога "едукујеш", каже се образујеш.

ZORAN

pre 3 godine

Rajko Cetnik, poeni se dobijaju i za nedelje kao prvi i za Broj 1 na kraju sezone.
Dobro je sto ranije da preskoci R.F., jer mladi su stigli na 2 dobijena seta.

Zoks

pre 3 godine

Toliko o 2,5cm. Video da najveci ne igra pa se brze bolje prijavio zbog bodova.
(vojkan85, 06. mart 2021 08:10)

Ne, igraće za mir u svetu. A šta treba? da se solidariše sa najvećima i ne igra? Šta njega briga gde su najveći?

x

pre 3 godine

Nole rešio malo da pojača broj nedelja.
Da ide na 400+ nedelja i na 25+ GS.
"Javnost" sad ne prizanaje Novaka za GOAT-a čak i ako dođe do 20 GS. Izgleda da će morati baš da oduva konkurenciju, da to bude ubedljivo.
Što se mora nije teško!

donji dzep

pre 3 godine

Miami, Indian Wells (Otkazan), Monte Carlo, Madrid (Preskace), Rim i RG. Sasvim smislen raspored jer previse bi mu bilo da zaredja 3 mastersa pred GS na sljaci. Poz

Djordje

pre 3 godine

Vidim sve datume sem datum srbija open u nasoj zemlji! Da li je moguce da ste zaboravili da napisete kog datuma pocinje srbijan open!?

Mike

pre 3 godine

Konačno je Novak došao u tu fazu kada može da bira koji će turnir da igra. Sada opuštenije,uz dobro zdravlje, još dugo ćemo uživati u njegovim pobedama.

GAJA

pre 3 godine

Meni stvarno smešno zvuči da neko Nadala uopšte i pominje kao mogućeg goata.Neko ko nije osvojio sve važne turnire i tek je 6 po vremenu na prvom mestu nikako ne može biti ni u razmatranju za najboljeg ikada.Jednostavno je shvatiti.

miodrag

pre 3 godine

Vidim sve datume sem datum srbija open u nasoj zemlji! Da li je moguce da ste zaboravili da napisete kog datuma pocinje srbijan open!?
(Djordje, 6. mart 2021 12:54)
Serbia Open se održava istog dana kao i turnir u Barseloni, a to je 19.april.

Filip

pre 3 godine

Pa to taman da sredi jos neki francuz kako bi njihov cenjeni lekip upisao da je rezultat Novak -Franceuze 38-0!!! Skoplje ceka 19GS za koji mesec

djape

pre 3 godine

Mišljenja sam da se treba odmarati i pripremati do šljake, ali on zna najbolje šta treba raditi. Možda ove godine juri i 1000-tu pobjedu pa mu treba turnira :)

brm

pre 3 godine

Sta im radi Nole,ahaha,sad ce opet da pricaju o njegovom rezu od 25.mm,sou
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 6. mart 2021 08:08)

Postoje danas tretmani koje mi obični sebi još ne možemo da priuštimo. Ja kad sam operisao slepo crevo šest meseci nisam smeo da nosim ništa teže od par kila. A vidim neki profesionalni sportisti se vrate posle 3 nedelje u pun trening, jer postoje nove manje invenzivne metode. Novak može sebi da priušti praktično da živi hiperbaričnoj komori i da proverava stanje na magnetnoj rezonanci kad pukne prstima.

Cole

pre 3 godine

Rajko Cetnik, poeni se dobijaju i za nedelje kao prvi i za Broj 1 na kraju sezone.
Dobro je sto ranije da preskoci R.F., jer mladi su stigli na 2 dobijena seta.
(ZORAN, 6. mart 2021 09:41)

Samo da dodam, poeni se dobijaju
i obaranjem rekorda, odnosno gube
ako neko obori neciji rekord. Zato
bodovi na GOAT listi cesto "plivaju". Poz.

Đorđe

pre 3 godine

Najveći uspjeh bi bio da ponovo osvoji RG. Iza toga Wimbledon i US Open, pa onda Zlato. Sve ostalo je manje bitno, iako bi bilo lijepo da konačno osvoji taj jedan WTF koji ga dijeli od Federera, i da završi 7. rekordni put kao najbolji.

profesi(j)oznalac

pre 3 godine

hahaha najviše volim da čitam "nepreporučene" komentare. Kad kreneš da čitaš kako im Novak uništava živote, golden shower svaki dan. ihihihijuju
(absent, 6. mart 2021 11:15) # Link komentara

hahaha... ihihihijuju... uhuhuhuhuh...

vlasnik

pre 3 godine

GOAT lista je lista jednpog portala - Ultimate tennis statistics, nema s tim ATP ništa. Svaki portal može da napravi svoju goat listu, da odredi kriterijume i da nolomani pomisle da je to zvanično.
(Sa Dorćola, 06. mart 2021 18:52)

Da se iole razumeš u tenis znao bi da koke god parametre da uzmeš lista bi manje više isto izgledala. Čak na UTS imaš opciju da biraš parametre po sopstvenom izboru. Video sam dosta kalkulacija i ova na UTS je sasvim pristojna, i verovatno najpreciznija. Svidelo se to tebi ili ne. A najmanji problem je što ATP nema veze sa tim, i bolje što nema, da se oni pitaju verovarno ni Rodžer imao 3000 bodova. Zato ćuti, sedi u ćošak i pokri se ušima kad ne znaš ništa.

Poštovaoc igre

pre 3 godine

Odličan raspored a Majami njegov turnir a MC čini mi se Rafi neće biti svejedno a zna sam zašto jer baš Novak prekinuo niz pobeda u finalu na tom mastersu.