Ponedeljak, 01.03.2021.

20:00

Engleska: Oksford i Fajzer smanjuju rizik hospitalizacije za 80 odsto

Izvor: Tanjug

Engleska: Oksford i Fajzer smanjuju rizik hospitalizacije za 80 odsto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

22 Komentari

Sortiraj po:

Ljubitelj istine

pre 3 godine

Za one koji u komentarima tvrde da je Putin pola Rusije vakcinisao ,pitam gde su našli te podatke? Pogledajte na sajtovima o vakcinaciji u svetu.
Izrael-92%
UAE -60%
Britanija-31%
SAD -22%
Srbija -21,5%
Nemačka-8%
Hrvatska -4,5%
Rusija - 3,5%

Mikica

pre 3 godine

Juce primio AstraZeneka vakcini, cele noci temp.i bolovi u telu ko voz da me pregazio, od jutros bolje, ali sigurno bi trebalo da je dobra Oksford ima tradiciju vekovima ne bi se brukali, a u svetu drga vakcina po broju na 100 stanovnika 35 prime Astru, Fajzer 53.tako da Astra Zeneka u odnosu na Kineze koje nije odobrila sv.org.za lekove kao i Ruse ali mi cepimo se.

milan

pre 3 godine

Zar nisu ave vakcine potupo iste u smislu sprecavanja obe pandemije da se zivot konacno brati u normalu.
(shonesenta, 02. mart 2021 09:18)

Politika. Sve vakcine imaju isti efekat. Razlikuju se samo u brzini stvaranja imuniteta i nuspojavama. Neke poput Fajzera stvaraju brze imunitet ali jace nuspojave tipa 2-3 dana niza temperatura i malaksalost a neke poput Kineske sporije ali skoro bez ikakvih nuspojava. Ostale su izmedju. Razlika u brzini stvaranja imuniteta nije prevelika od 2-3 nedelje kod Fajzera do 4-5 nedelja kod Kineske. Ove sto stvaraju brze imunitet jednostavno brze i jace udaraju na organizam pa organizam burnije reaguje. Pa ko kako voli, brze sa nuspojavama ili sporije bez nuspojava. Sa druge strane, postoji sansa da su dugorocno kineske najbolje jer je ukljucen ceo virus a kod ostalih samo taj siljak pa je pitanje dal se sve vrti samo oko siljka? Kada je rec o zarazenima vakcinisanima npr kineskom jasno je da rec ili o zarazenima pre vakcinacije ili prebrzo nakon vakcinacije. Ne verujem da ima primera onih koji su se zarazili 2 nedelje nakon revakcinacije kineskom.

Qwerty911

pre 3 godine

Ako je neko vise upucen molim da mi objasni: ako je vakcina Astra-Zeneka( Olsford) ista kao i ruska Sputnjik V cemu onda tolika frka oko njene sigurnosti? Oko ruske vakcine se ljudi ne bune, Putin pola Rusije vakcinisao. Zar nisu ave vakcine potupo iste u smislu sprecavanja obe pandemije da se zivot konacno brati u normalu. Unapred hvala na odgovoru.
(shonesenta, 2. mart 2021 09:18)


Ruska se nije do pre 2 nedelje davala ljudima koji imaju preko 60 godina, toliko o sigurnosti.

Za AstraZeneku se raspravlja da li treba davati starijima od 65 god. Toliko o tome koliko se razlikuju.

Rusi trenutno istrazuju da li je moguce uraditi revakcinaciju sa jednom ako je uradjena vakcinacija sa drugom, i obrnuto. Ako moze, to ce olaksati distribuciju vakcina.

Metod koji koriste obe vakcine je isti i razlikuje se i od Fajzera i od Sinofarma. Sve ostalo je politika.

Ova vest je jako dobra, jer to znaci da vakcine mogu da smanje pritisak na bolnice sto moze otvoriti put ka vracanju u normalu.

Leonardo

pre 3 godine

shonesenta

Evo moje iskustvo. Primio sam Astru pre četiri dana. Od reakcija sam imao temperaturu 38, 5 ceo jedan dan. Hladnoću, pa temperaturu. Obe vakcine su bazirane na istom principu adenovirus, tako da medju njima ne bi trebalo da bude neke razlike, medjutim mnogi koji su primili Astru su imali veoma neprijatne reakcije. Za Ruske ne znam. Ono što je meni interesantno je da je revacinacija za Astru tek posle 12 nedelja.

Valcinisan

pre 3 godine

Za @aj. Prvo pročitaj, razmisli a ona napiši komentar. Lepo piše, istraživanja pokazuju efikasnos od 80% za pacijente starije od 80 godina što znači da za mlađe efikasnos se penje na 94%. Čitaj, čitaj

Domodedovo

pre 3 godine

svako ima svoju glavu
glupo je izgubiti je od covid19 ako postoji mogućnost da se zaštitimo
vakcina je za sada jedina šansa
svejedno koja je

realno

pre 3 godine

AZ nije ista kao ruska.I dobio sam je i masa ljudi oko mene svi su bili polubolesni 2 dana.
E sada da li stiti i koliko saznacemo..garancije nema.
A davali su je sve mladjima bas zbog tih nuspojava..realno laganih kao prehladica.
Ali kako su mi roditelji vakcinisani kineskom mogu da se sa njima vidjam slobodnije racunjuci da cemo ako se zarazimo proci lagano bolesni i to je to.
Ne znam kako drugacije ovo ludilo da prodje i uradili smo sta je do nas.
A ovo sto se ne vakcinisu ..sta da vam radim valjda vas ceka neko mesto u bolnici kada dodje vas red ako vam je karma takva.

Komša

pre 3 godine

Posle Izraela, UK je zemlja koja pokazuje dobre rezultate zahvaljujuci vakcinaciji.
(ZORAN, 2. mart 2021 10:37) 

Da,procitah juče (mislim baš na b92) da rade postupno,po godinama i da su vec vakcinisali najveci broj starijih od 70.
Onog trenutka kad vakcinisu najrizicnije broj tezih slucajeva i smrtnih ce opasti do granice da sledi otvaranje.
U velikoj su prednosti u odnosu na EU koja zbog birokratije kasni (i zbog potpuno sumanutih političkih odluka koje se tiču Astre,kineske i ruske vakcine).

Locutus

pre 3 godine

Evo ja pre sat vremena primio britansku AstraZeneka vakcinu. Revakcinacija u maju. Jedva čekam da se rešim ovog ludila.
(kovin, 2. mart 2021 10:37)

Ja sam posle AstraZeneke 2 dana imao groznicu i glavobolju, ali ako je to cena zaštite, onda se svakako isplati.

123

pre 3 godine

Prvo su nam pričali da će vakcine sprečiti prenošenje virusa od čega nema ništa, a sad pričaju samo da će broj teško obolelih biti značajno smanjen! Za sada se procenat zadržao na 80% a i dalje pada...

shonesenta

pre 3 godine

Ako je neko vise upucen molim da mi objasni: ako je vakcina Astra-Zeneka( Olsford) ista kao i ruska Sputnjik V cemu onda tolika frka oko njene sigurnosti? Oko ruske vakcine se ljudi ne bune, Putin pola Rusije vakcinisao. Zar nisu ave vakcine potupo iste u smislu sprecavanja obe pandemije da se zivot konacno brati u normalu. Unapred hvala na odgovoru.

Locutus

pre 3 godine

Evo ja pre sat vremena primio britansku AstraZeneka vakcinu. Revakcinacija u maju. Jedva čekam da se rešim ovog ludila.
(kovin, 2. mart 2021 10:37)

Ja sam posle AstraZeneke 2 dana imao groznicu i glavobolju, ali ako je to cena zaštite, onda se svakako isplati.

realno

pre 3 godine

AZ nije ista kao ruska.I dobio sam je i masa ljudi oko mene svi su bili polubolesni 2 dana.
E sada da li stiti i koliko saznacemo..garancije nema.
A davali su je sve mladjima bas zbog tih nuspojava..realno laganih kao prehladica.
Ali kako su mi roditelji vakcinisani kineskom mogu da se sa njima vidjam slobodnije racunjuci da cemo ako se zarazimo proci lagano bolesni i to je to.
Ne znam kako drugacije ovo ludilo da prodje i uradili smo sta je do nas.
A ovo sto se ne vakcinisu ..sta da vam radim valjda vas ceka neko mesto u bolnici kada dodje vas red ako vam je karma takva.

shonesenta

pre 3 godine

Ako je neko vise upucen molim da mi objasni: ako je vakcina Astra-Zeneka( Olsford) ista kao i ruska Sputnjik V cemu onda tolika frka oko njene sigurnosti? Oko ruske vakcine se ljudi ne bune, Putin pola Rusije vakcinisao. Zar nisu ave vakcine potupo iste u smislu sprecavanja obe pandemije da se zivot konacno brati u normalu. Unapred hvala na odgovoru.

Valcinisan

pre 3 godine

Za @aj. Prvo pročitaj, razmisli a ona napiši komentar. Lepo piše, istraživanja pokazuju efikasnos od 80% za pacijente starije od 80 godina što znači da za mlađe efikasnos se penje na 94%. Čitaj, čitaj

Komša

pre 3 godine

Posle Izraela, UK je zemlja koja pokazuje dobre rezultate zahvaljujuci vakcinaciji.
(ZORAN, 2. mart 2021 10:37) 

Da,procitah juče (mislim baš na b92) da rade postupno,po godinama i da su vec vakcinisali najveci broj starijih od 70.
Onog trenutka kad vakcinisu najrizicnije broj tezih slucajeva i smrtnih ce opasti do granice da sledi otvaranje.
U velikoj su prednosti u odnosu na EU koja zbog birokratije kasni (i zbog potpuno sumanutih političkih odluka koje se tiču Astre,kineske i ruske vakcine).

Domodedovo

pre 3 godine

svako ima svoju glavu
glupo je izgubiti je od covid19 ako postoji mogućnost da se zaštitimo
vakcina je za sada jedina šansa
svejedno koja je

123

pre 3 godine

Prvo su nam pričali da će vakcine sprečiti prenošenje virusa od čega nema ništa, a sad pričaju samo da će broj teško obolelih biti značajno smanjen! Za sada se procenat zadržao na 80% a i dalje pada...

Mikica

pre 3 godine

Juce primio AstraZeneka vakcini, cele noci temp.i bolovi u telu ko voz da me pregazio, od jutros bolje, ali sigurno bi trebalo da je dobra Oksford ima tradiciju vekovima ne bi se brukali, a u svetu drga vakcina po broju na 100 stanovnika 35 prime Astru, Fajzer 53.tako da Astra Zeneka u odnosu na Kineze koje nije odobrila sv.org.za lekove kao i Ruse ali mi cepimo se.

milan

pre 3 godine

Zar nisu ave vakcine potupo iste u smislu sprecavanja obe pandemije da se zivot konacno brati u normalu.
(shonesenta, 02. mart 2021 09:18)

Politika. Sve vakcine imaju isti efekat. Razlikuju se samo u brzini stvaranja imuniteta i nuspojavama. Neke poput Fajzera stvaraju brze imunitet ali jace nuspojave tipa 2-3 dana niza temperatura i malaksalost a neke poput Kineske sporije ali skoro bez ikakvih nuspojava. Ostale su izmedju. Razlika u brzini stvaranja imuniteta nije prevelika od 2-3 nedelje kod Fajzera do 4-5 nedelja kod Kineske. Ove sto stvaraju brze imunitet jednostavno brze i jace udaraju na organizam pa organizam burnije reaguje. Pa ko kako voli, brze sa nuspojavama ili sporije bez nuspojava. Sa druge strane, postoji sansa da su dugorocno kineske najbolje jer je ukljucen ceo virus a kod ostalih samo taj siljak pa je pitanje dal se sve vrti samo oko siljka? Kada je rec o zarazenima vakcinisanima npr kineskom jasno je da rec ili o zarazenima pre vakcinacije ili prebrzo nakon vakcinacije. Ne verujem da ima primera onih koji su se zarazili 2 nedelje nakon revakcinacije kineskom.

Leonardo

pre 3 godine

shonesenta

Evo moje iskustvo. Primio sam Astru pre četiri dana. Od reakcija sam imao temperaturu 38, 5 ceo jedan dan. Hladnoću, pa temperaturu. Obe vakcine su bazirane na istom principu adenovirus, tako da medju njima ne bi trebalo da bude neke razlike, medjutim mnogi koji su primili Astru su imali veoma neprijatne reakcije. Za Ruske ne znam. Ono što je meni interesantno je da je revacinacija za Astru tek posle 12 nedelja.

Qwerty911

pre 3 godine

Ako je neko vise upucen molim da mi objasni: ako je vakcina Astra-Zeneka( Olsford) ista kao i ruska Sputnjik V cemu onda tolika frka oko njene sigurnosti? Oko ruske vakcine se ljudi ne bune, Putin pola Rusije vakcinisao. Zar nisu ave vakcine potupo iste u smislu sprecavanja obe pandemije da se zivot konacno brati u normalu. Unapred hvala na odgovoru.
(shonesenta, 2. mart 2021 09:18)


Ruska se nije do pre 2 nedelje davala ljudima koji imaju preko 60 godina, toliko o sigurnosti.

Za AstraZeneku se raspravlja da li treba davati starijima od 65 god. Toliko o tome koliko se razlikuju.

Rusi trenutno istrazuju da li je moguce uraditi revakcinaciju sa jednom ako je uradjena vakcinacija sa drugom, i obrnuto. Ako moze, to ce olaksati distribuciju vakcina.

Metod koji koriste obe vakcine je isti i razlikuje se i od Fajzera i od Sinofarma. Sve ostalo je politika.

Ova vest je jako dobra, jer to znaci da vakcine mogu da smanje pritisak na bolnice sto moze otvoriti put ka vracanju u normalu.

Ljubitelj istine

pre 3 godine

Za one koji u komentarima tvrde da je Putin pola Rusije vakcinisao ,pitam gde su našli te podatke? Pogledajte na sajtovima o vakcinaciji u svetu.
Izrael-92%
UAE -60%
Britanija-31%
SAD -22%
Srbija -21,5%
Nemačka-8%
Hrvatska -4,5%
Rusija - 3,5%

123

pre 3 godine

Prvo su nam pričali da će vakcine sprečiti prenošenje virusa od čega nema ništa, a sad pričaju samo da će broj teško obolelih biti značajno smanjen! Za sada se procenat zadržao na 80% a i dalje pada...

shonesenta

pre 3 godine

Ako je neko vise upucen molim da mi objasni: ako je vakcina Astra-Zeneka( Olsford) ista kao i ruska Sputnjik V cemu onda tolika frka oko njene sigurnosti? Oko ruske vakcine se ljudi ne bune, Putin pola Rusije vakcinisao. Zar nisu ave vakcine potupo iste u smislu sprecavanja obe pandemije da se zivot konacno brati u normalu. Unapred hvala na odgovoru.

realno

pre 3 godine

AZ nije ista kao ruska.I dobio sam je i masa ljudi oko mene svi su bili polubolesni 2 dana.
E sada da li stiti i koliko saznacemo..garancije nema.
A davali su je sve mladjima bas zbog tih nuspojava..realno laganih kao prehladica.
Ali kako su mi roditelji vakcinisani kineskom mogu da se sa njima vidjam slobodnije racunjuci da cemo ako se zarazimo proci lagano bolesni i to je to.
Ne znam kako drugacije ovo ludilo da prodje i uradili smo sta je do nas.
A ovo sto se ne vakcinisu ..sta da vam radim valjda vas ceka neko mesto u bolnici kada dodje vas red ako vam je karma takva.

milan

pre 3 godine

Zar nisu ave vakcine potupo iste u smislu sprecavanja obe pandemije da se zivot konacno brati u normalu.
(shonesenta, 02. mart 2021 09:18)

Politika. Sve vakcine imaju isti efekat. Razlikuju se samo u brzini stvaranja imuniteta i nuspojavama. Neke poput Fajzera stvaraju brze imunitet ali jace nuspojave tipa 2-3 dana niza temperatura i malaksalost a neke poput Kineske sporije ali skoro bez ikakvih nuspojava. Ostale su izmedju. Razlika u brzini stvaranja imuniteta nije prevelika od 2-3 nedelje kod Fajzera do 4-5 nedelja kod Kineske. Ove sto stvaraju brze imunitet jednostavno brze i jace udaraju na organizam pa organizam burnije reaguje. Pa ko kako voli, brze sa nuspojavama ili sporije bez nuspojava. Sa druge strane, postoji sansa da su dugorocno kineske najbolje jer je ukljucen ceo virus a kod ostalih samo taj siljak pa je pitanje dal se sve vrti samo oko siljka? Kada je rec o zarazenima vakcinisanima npr kineskom jasno je da rec ili o zarazenima pre vakcinacije ili prebrzo nakon vakcinacije. Ne verujem da ima primera onih koji su se zarazili 2 nedelje nakon revakcinacije kineskom.

Domodedovo

pre 3 godine

svako ima svoju glavu
glupo je izgubiti je od covid19 ako postoji mogućnost da se zaštitimo
vakcina je za sada jedina šansa
svejedno koja je

Locutus

pre 3 godine

Evo ja pre sat vremena primio britansku AstraZeneka vakcinu. Revakcinacija u maju. Jedva čekam da se rešim ovog ludila.
(kovin, 2. mart 2021 10:37)

Ja sam posle AstraZeneke 2 dana imao groznicu i glavobolju, ali ako je to cena zaštite, onda se svakako isplati.

Leonardo

pre 3 godine

shonesenta

Evo moje iskustvo. Primio sam Astru pre četiri dana. Od reakcija sam imao temperaturu 38, 5 ceo jedan dan. Hladnoću, pa temperaturu. Obe vakcine su bazirane na istom principu adenovirus, tako da medju njima ne bi trebalo da bude neke razlike, medjutim mnogi koji su primili Astru su imali veoma neprijatne reakcije. Za Ruske ne znam. Ono što je meni interesantno je da je revacinacija za Astru tek posle 12 nedelja.

Qwerty911

pre 3 godine

Ako je neko vise upucen molim da mi objasni: ako je vakcina Astra-Zeneka( Olsford) ista kao i ruska Sputnjik V cemu onda tolika frka oko njene sigurnosti? Oko ruske vakcine se ljudi ne bune, Putin pola Rusije vakcinisao. Zar nisu ave vakcine potupo iste u smislu sprecavanja obe pandemije da se zivot konacno brati u normalu. Unapred hvala na odgovoru.
(shonesenta, 2. mart 2021 09:18)


Ruska se nije do pre 2 nedelje davala ljudima koji imaju preko 60 godina, toliko o sigurnosti.

Za AstraZeneku se raspravlja da li treba davati starijima od 65 god. Toliko o tome koliko se razlikuju.

Rusi trenutno istrazuju da li je moguce uraditi revakcinaciju sa jednom ako je uradjena vakcinacija sa drugom, i obrnuto. Ako moze, to ce olaksati distribuciju vakcina.

Metod koji koriste obe vakcine je isti i razlikuje se i od Fajzera i od Sinofarma. Sve ostalo je politika.

Ova vest je jako dobra, jer to znaci da vakcine mogu da smanje pritisak na bolnice sto moze otvoriti put ka vracanju u normalu.

Komša

pre 3 godine

Posle Izraela, UK je zemlja koja pokazuje dobre rezultate zahvaljujuci vakcinaciji.
(ZORAN, 2. mart 2021 10:37) 

Da,procitah juče (mislim baš na b92) da rade postupno,po godinama i da su vec vakcinisali najveci broj starijih od 70.
Onog trenutka kad vakcinisu najrizicnije broj tezih slucajeva i smrtnih ce opasti do granice da sledi otvaranje.
U velikoj su prednosti u odnosu na EU koja zbog birokratije kasni (i zbog potpuno sumanutih političkih odluka koje se tiču Astre,kineske i ruske vakcine).

Valcinisan

pre 3 godine

Za @aj. Prvo pročitaj, razmisli a ona napiši komentar. Lepo piše, istraživanja pokazuju efikasnos od 80% za pacijente starije od 80 godina što znači da za mlađe efikasnos se penje na 94%. Čitaj, čitaj

Mikica

pre 3 godine

Juce primio AstraZeneka vakcini, cele noci temp.i bolovi u telu ko voz da me pregazio, od jutros bolje, ali sigurno bi trebalo da je dobra Oksford ima tradiciju vekovima ne bi se brukali, a u svetu drga vakcina po broju na 100 stanovnika 35 prime Astru, Fajzer 53.tako da Astra Zeneka u odnosu na Kineze koje nije odobrila sv.org.za lekove kao i Ruse ali mi cepimo se.

Ljubitelj istine

pre 3 godine

Za one koji u komentarima tvrde da je Putin pola Rusije vakcinisao ,pitam gde su našli te podatke? Pogledajte na sajtovima o vakcinaciji u svetu.
Izrael-92%
UAE -60%
Britanija-31%
SAD -22%
Srbija -21,5%
Nemačka-8%
Hrvatska -4,5%
Rusija - 3,5%