Četvrtak, 18.02.2021.

08:00

Još jedna MVP partija Jokića u porazu – Bertans i Bil srušili Denver

Nikola Jokić odigrao je još jedan sjajan meč, ali su Denver Nagetsi ponovo izgubili.

Izvor:

Još jedna MVP partija Jokiæa u porazu – Bertans i Bil srušili Denver IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Pera

pre 3 godine

Da se stavi tačka na diskusiju TREJDOVAN GRANT.
Dečko je sam izabrao Detroit jer je tamo prvi igrač tima (a ne treći ili četvrti) i može da napreduje i pre svega može mnogo da budži statistiku i zahteva mnogo veći naredni ugovor s obzirom da je dosta mlad. Denver je izjednačio ponudu koju je dao Detroit ali on nije prihvatio a Denver u tom trenutku nije imao prostora za veću ponudu. Naravno treba naglasiti da se sigurno nisu nadali da je MPJ RUPETINA kakva jeste jer bi u tom slučaju imali i drugačije planove i taktiku, oslobađali bi prostor za Granta i davali mu sigurnu minutažu. Stavili su pare na pogrešnog konja to je sada sigurno već.
@Janko
Decko je dosao u Denver kao mladi starter, verovatno mu je nagovesteno da ce to biti i u novom klubu, ali zacrsava na klupi, sa ogranicenom ulogom. Oseca se frustrirano, izigrano, zna da moze i zasluzuje vise. To i pokazuje, prvo u PO, a sada u Detroitu. Denver tek u PO shvata koliko je Grant u pravu, ali prekasno.
Zameras mu da je otisao "da budži statistiku" - svaki igrac zeli da napreduje, ima vise slobode, minuta, vazniju ulogu. Da mu je Denver dao ono sto je zasluzio, sigurno ne bi menjao sredinu.

ko to tamo proziva Džamala

pre 3 godine

@znači
Izvini molim te što je neko uvredio Marija, tako je "dobar" da davi loptu po 10-15 sekundi dok smisli šta će, igra Denvera se raspada redovno u svakoj utakmici, ovo je muka gledati.

montoya

pre 3 godine

Ovog MPJ pod hitno u trade, ne sto je los igrac vec sto je paljevina i umislio da je zvezda. Sutevi bez balansa, preko ruke, ja mislim da namerno to radi , da se inati nekome. Cak I njegova reakcija kad ga trener izvodi iz igre nije prirodna.

znači

pre 3 godine

(321, 18. februar 2021 08:24)

ZnačI, analiza “stručnjaka” iz zemlje košarke. Da se slučajno prednost Denvera u 2/4 nije istopila zbog primljenih 46 poena, a ne zato što je Jokić bio na klupi. .Nešto nisam siguran da bi tu Jokić mnogo pomogao. Ti bi da Jokić igra 48 minuta svaku utakmicu.. Ko toliko igra? To bi bio jedinstven slučaj u svetu košarke.

Bertansa niko nije puštao da šutira “trojke”, imali su čak i 3 faula na njegovim šutevima za “3”. Bertans je takav igrač, kad mu proradi šuterski “živac” ne može ga čuvati ni Bog-otac.

Ja ne znam šta i kako bi Marej trebao da odigra pa da mu “stručnjaci” iz zemlje košarke daju prolaznu ocenu. Baš me zanima kako si primetio njegovu 1(jednu) izgubljenu loptu za celu utakmicu, a nisi primetio Jokićeve tri (najviše u Denveru). Isto, kako si primetio Marejeve promašaje (šut iz igre oko 52-53% što je za beka vrlo dobro), a nisi primetio Jokićeve promašaje (šut iz igre oko 57%, što za centra i nije spektakularno, ali recimo da Joka dosta dejstvuje spolja pa je i taj procenat vrlo dobar).

Kad već spominješ +/-,a Amerikanci toj statističkoj kategoriji daju znača, ) najbolji u Denveru je bio Heris (+10), pa onda Grin (+8)…

Malo objektivnosti nije na odmet…

Ostin A

pre 3 godine

Denver kao da Jokić i Marej na putu do utakmice pokupe desetak nasumičnih ortaka, da im prave društvo na terenu.

Prosto je neverovatno koliko jedna klupa može da bude u minusu. Takođe ovi što bi Bila u Denveru, moraju da znaju da nije rešenje jednu zvezdu zameniti superzvezdom.

Ne dobijaju Lejkersi samo zbog Dejvisa i LeBrona. Već jer u njihovom nedostatku, ili kad imaju slabije veče Shroeder, Harrell i Kuzma su u stanju isto da daju po 20 poena. I to na oba kraja terena.

Marelja

pre 3 godine

@južni susjed
To je kao ono kada je Dražen Petrović punio koš Zadra u finalu plej ofa a Cibona izgubila titulu i naravno ko je "kriv" - Dražen. Logika ti je vrhunska.

Sasa

pre 3 godine

Kampaco je nestalan igrac, razocarao me je dosad, dok Mareju i Jokicu treba ozbiljnija pomoc. Porter isto tako nije na nivou koji se od njega ocekuje ove sezone......
Iato tako Jokic mora vise da deli lopte. Cusno zvuci a obzirom na mesebicnoat. Ali to nedostaje drugima jer nisu u stanju da individualno stvore i zavrse akciju.

torente

pre 3 godine

Gledao sam skoro sve utakmice Denvera od pocetka sezone i sinoc su mi se smucili konacno, ne gledam ih vise dok ne trejduju ove slepce Portera, Bartona, Herisa pa i Mareja za makar jednog krstenog igraca kao sto je Bredli Bil.

stefkw

pre 3 godine

Konačno su skautovali Denver. Ostavi Jokića da da svojih 30-35 poena, ali zatvori prednju liniju. Do sada su ga udvajali i bilo je prostora za lake šuteve i polaganja, sada toga nema.

big

pre 3 godine

Nesporno da je Porter potencijal, ali Nikolina igra vapi za saigračem tipa Batler ili Pol, iskusni baja sa 20-30 poena, i to kad treba. Ni Marej nije to. Zamenite napr. Lebrona i Jokića, da vidimo ko bi bio kandidat za titulu.
Previše je potencijala u Denveru, a fali iskustva, niko ne uzima titule bez veterana. Zamenite Harkeštajna i Hauarda napr. dal bi padao rezultat tako sa drugom petorkom. Neki trejd im je neophodan. Trebao bi malo Nidža da gunđa.

goran

pre 3 godine

1 sek pre kraja 1/4 vode 41-21, za 13 minuta Vizardsi (ex buletsi) prave +28?! mnogo je kume, takvo divljanje, nedisciplina, nepostovanje lopte i alibi odbranu ni kingsi ne igraju. grin sad se vec vidi veliki promasaj, u timu osim jokica i kampaca nema inteligentnog igraca. preveliku slobodu imaju svi, ne mozes sa jokicem i marejem na parketu da svakom igracu dajes tu slobodu da ispaljuje suteve kad god pozeli. mozes ali time isfrustriras jokica, onda i on krene da iz besa uzima nerezonske suteve. mnogo su im niske i fizicki slabe obe petorke, kampaca volim ali mismec sa njim je stalno, sinoc cuva bila i westbruka jokic konstantno pomaze udvaja, ovi stvaraju visak i eto bertinih 35 poena. denver ce svaku biti u problemu jer odbrana ne postoji (protiv bostona marej mora da cuva tejtuma?!), portera sinoc berta unistio, mada unistava ga svako na koga ga stavis da ga cuva. moris pogubljen vidi da ovaj gura kampaca, cemu to, imas centra koji igra pametnu odbranu ali nije rim protector i ti igras sa tri igraca na spoljnim pozicijama koji su ocajni defanzivci i ne probije ih samo ko nece. mnogo me ovaj poraz nocas iznervirao, a juta kida, portland i SA maltene da ne gube, gsw gura.

Freak On a Leash

pre 3 godine

A Raselko je li napravio tripl dabl kakav je to lik.Ono 12 poena,21 šut za 12 poena.Čovek ladno imao 2/6 slobodna bacanja.8 izgubljene lopte alo bre decko.Ali imao je trpl dabl.Daj bre NBA sklonite ga u Kinu,njegovi trpl dablovi su bruka za legendarne igrace koje je on kao prestogao.Bertans iz dva šuta ima više poena od njega.

Džoni

pre 3 godine

Jokić je bio perfektan u 1/4, imao je 6 od 6 iz igre, ali kada je ušao sredinom druge, pa i do kraja meča bio je veoma loš. Promašio je mnogo šuteva, puno puta nerezonski napadao koš, gubio lopte i sl. Jedino što je do kraja solidno radio je šut za 3.Marej je pred kraj podivljao i skoro sve ispogađao i malo je falilo da se ode u produžetak, ali koliko su loši u odbrani ove godine govori podatak da su i za tih 2s uspeli da naprave faul i izgube meč. Očajnu odbranu su igrali, u drugoj četvrtini primili 46 poena??? Bertan odigrao kao u transu i pogodio 9 trojki iz 11 šuteva i još dva puta bio fauliran na šutu za tri i pogodio i sva bacanja!

sashas

pre 3 godine

Samo treba pogledati koliko poena trpaju igraci kojih se Denver odrekao bez borbe! Sipaju po 30 poena, Plamli triple double..i onda kukaju Nikola ne moze sam

air jordan

pre 3 godine

Kad cu da procitam tekst da je Jokara zakljucao reket sa sjajnom odbranom i blokadama, a Denver odneo pobedu? Izgleda nikad... I Vucevic ubacuje po 40 svaku drugu tekmu pa ga niko ne predlaze za MVP.

Beks

pre 3 godine

Znaci Dzordan je osvojio titulu bas kad je stigao Pippen,sa 7 poena po mecu,vrlo interesantno. Zamislite sta danas pricaju cak i za igraca koji ima 18 poena po mecu kao pomoc. Marey je sinoc postigao 35 poena,po ovom komentaru bih rekao da je covek samo naslov procitao. Posto Pippen nije bio ni senka igraca kakav ce postati uz jake treninge naravno,prvih par sezona. Pitam se kakvi bi komentari na saigrace Bullsa bili posle sedmog meca sa Pistonsima. Pippen 2 poena,sut 1 od 10,Grant sut 3 od 17,BJ Armstrong sut 1 od 8. Jordan 31p,8sk,9ass,48% suta. Ali je bila extra podrska samo zato sto su njihova imena kasnije postala poznata,jer eto Pippen je superstar od samog pocetka svoje karijere.

bskfan

pre 3 godine

Problem je u prevelikim ocekivanjima. Denver jeste igrao u finalu konferencije ali razlika izmedju tog tima i tima ove godine je u 7 novih igraca. Starteri su i pored rovitog Harisa bili u plusu a Haris je utakmicu cak zavrsio sa +10. Sa druge strane na klupi su osim Morisa bile sve novajlije a pored toga i sama klupa je zbog povreda menjana nekoliko puta. Primera radi, Kampaco je poceo sezonu kao dvojka sto je bio cist promasaj, zatim se uigravao sa Grinom, Bartonom, MPJ-om, Dozijerom itd, a sinoc je morao da igra sa Nadjijem i Hamptonom. Sa jedne strane roviti Moris, Kampaco, Hampton, Nadji i Hartenstajn, a sa druge strane iskusni Len, Lopez, Neto, Bertans i Avija. To jednostavno ne moze tako, kada tim pretenduje na titulu onda novajlije svede na minimum a dovede iskusne veterane i onda se samo nada da u plejof udju bez povreda.

Jokic tu ne treba da se nervira vec da igra kako je naucio pa sta bude. Duga je sezona, nisu jos ni do polovine dosli, tako da ce su tu jos mnogo toga izdesavati. Treba sacekati da se iskristalisu timovi koji nemaju sansu za plejof (Orlando, Cavalires, Wasington, mozda Cikago) a onda sa nekim od njih napraviti neki trejd. Idealan trejd bi bio da daju Bartona i pik za jednu dobru trojku, ili eventualno dovesti nekog vrsnog sutera. I ovakav kakav je sada Denver je dobar kada su svi na broju, ali cinjenica je da Haris vise povredjen nego sto igra.

Dragan Borca

pre 3 godine

Maloun mora da prestane da trazi krivca jedino u Porteru. Mali lose igra jer ga skoro svi napadaju zadnjih dana. Imao je 30 poena skoro i ima tu potencijala ali Maloun samo na njemu bes iskaljuje. Marej ima puno vise losih selekcija suta, Barton da ne pricam kakve gluposti pravi, pa ih ne kaznjava izvodjenjem. Jutros nije bio los osim 2-3 losa poteza i posle jednog ofanzivnog faula ga vadi tek sto prodje 4 minute u drugom. On ima jako malo utakmica u NBA i to mu samo dodatno ubija samopouzdanje. Zakucao ga na klupu i posle igrao cak sa 4 beka sto se opet pokazalo losim. Kada je ubacio ponovo Portera brzo su trojkama Jokica, Portera i Mareja stigli ali Grin se bas lose postavio na kraju. B2b utakmica i Bertans 9-11 ali mogli su i trebali ovo dobiti, da Maloun opet nije experimentisao sa 4 beka. Cak je i Jokic imao jednu jako losu sekvencu gde je 5-6 puta lose napao kos, forsirao. Prvi put da vidim da isforsira tako mada ruku na srce sudije su ih unakazile. Jokica su tukli ali bas a Vasington je dobijao sve zivo. 34 slobodna za njih prema 18 za Denver totalno ih je kriterijum sabio. Sada imaju jednu seriju " laksih" protivnika i trebalo bi da se vinu gore za 2 mesta. Ima jos mnogo da se igra 44.utakmice. Tim Koneli mora jedno krilo dovesti, to im je rak rana. Ostalo manje vise imaju, ali defanzivac krilo pod hitno.

Tarja Turunen

pre 3 godine

Koliko mi se rise od ovoga Jokić Marej nisu imali podršku... Što nisu još dodali gas na kraju i pobedili... U poslednjoj četvrtini moraš da preuzmeš odgovornost.
(agent mahoun, 18. februar 2021 11:18)

Kad napravis 20 poena razlike dovoljno je samo da imas krstene saigrace koji bar nece da use*u sve sto si ti napravio, a ne da se dodaje gas na kraju! Idi komentarisi b92 putovanja ili tako nesto...

Иван

pre 3 godine

Постоји разлог зашто играчи попут Марка Гасола нису одабрали Денвер, него Лејкерсе. Такви траже гаранцију да ће тим бити довољно јак да се бори за титулу. Та гаранција код Нагетса значи: "Покажите ми да сте конкурентни довођењем поуздане друге опције!" Џамал Мареј то није, и то многи знају. Мареј одудара од типичног НБА кошаркаша: нема став да уништи противника, њега мотивише само плеј-оф, јак ривал, не пада му на памет да трпа боранију. Шта рећи кад лик нема чак ни сопствени аутомобил. Такав је. А што је још важније, није способан да сам води екипу. А, тај секундарни лидер треба Денверу. И то знају искусни играчи који јуре титуле, попут Гасола. Пишем већ месецима, Бредли Бил ће хтети да иде из Визардса, а и Вашингтон ће хтети да га трејдује јер овај неће с њим налето потписати нови уговор, изгубиће га ни за шта. И шта Нагетси чекају?! Харден је говорио да би у Денвер, са Такером, то је све што треба Јокићу за титулу: он, Харден, Мареј као трећа опција, Такер да ради у рекету и један стриктни дефанзивац у спољној линији (Андре Роберсон), и ето титуле. Нису хтели Хардена, нису хтели Холидеја, нису хтели Била, сад неће имати ни Јокића. Да је Никола слепо веран тиму, остао би до данас у Меги.

Južni susjed

pre 3 godine

Sjećam se tamo negdje 70'ih godina, igrala je Zvezda, sade ne mogu da se sjetim protiv koga, uglavnom izgubila je; ali Duci Simonović, toga se dobro sjećam, dao je 59 koševa.
U sportskom pregledu navečer, kod analize tekme tu je i neizbježni Nikitović, i na pitanje voditelja di je uzrok porazu, kao iz topa odgovori: Duci naravno.
Ovo sa Jokićem sve sliči ovom slučaju, on postiže 50 koševa, a njegova momčad gubi.

Voja

pre 3 godine

Kad Jokic da preko 30 poena i ima 5-6 ili vise skokova i asistencia a tim ipak izgubi onda je to odlicna partija jer je srbin. Kada to urade Westbruk ili Harden onda su oni samo nabijaci statistike!!!! Dupli moral??
(Goran, 18. februar 2021 10:43)

Ne, nego zato sto Jokic to radi samo kada mora i kad su ostali pasivni, iako bi radije da kulira i deli asistencije, a Harden i Westbrook to rade zbog sopstvene statistike, bez obzira na ostale ili na dobrobit tima. Sitna razlika :)

agent mahoun

pre 3 godine

Koliko mi se rise od ovoga Jokić Marej nisu imali podršku... Što nisu još dodali gas na kraju i pobedili... U poslednjoj četvrtini moraš da preuzmeš odgovornost.

spree 15

pre 3 godine

Ne može se reći da je izostala podrška jer Denver je dao 128 poena, to je dobra napadačka partija, problem je kad dozvoliš Bertansu da ti ubaci rekord karijere a ima tu i malo domaćinskog suđenja, svakako Denver ne bi trebalo da igra na jednu loptu protiv jednog od najgorih timova lige.
Lepo je videti da Jamal pogađa one lude trojke kad najviše treba.

Evil Zo

pre 3 godine

Jokic je drugi u sutu za tri(Dzamal je prvi) u Denveru ove sezone.Top ten u :
poenima,skokovima,asistencijama i ukradenim loptama.Mozda bude najbolji kradljivac lige ako pojaca igru u odbrani.

Smeh

pre 3 godine

Uvek neki igrač protivničke spoljne linije zatrpa koš Denvera. I to uglavnom budu igrači koji su prosek ali protiv Denvera se pretvore u superstarove. Obaraju rekorde kao ništa. Mogu se kladiti da je Bertans u većini situacija bio sam na šutu. Ništa novo ove sezone za Denver. Možda bi trebalo početi igrati kladionicu zbog Denvera. Isplati li se uopšte? Kolika je kvota bila da Bertans ubaci 20+ poena? Promašio bi na Bila ali valjda bi Bertansova kvota izvukla dan.

Goran

pre 3 godine

Kad Jokic da preko 30 poena i ima 5-6 ili vise skokova i asistencia a tim ipak izgubi onda je to odlicna partija jer je srbin. Kada to urade Westbruk ili Harden onda su oni samo nabijaci statistike!!!! Dupli moral??

Odgovor za Gorana

pre 3 godine

O cemu ti pricas covece, pogledaj Vestbrukov procenat suta pa ga onda dizi u nebo. Njemu je samo vazno da obori rekord Oskara Robertsona po broju tripl dabllova, zato je zatrazio trejd u ekipu u kojoj to moze i da ostvari.

diplinž

pre 3 godine

nije bertans slučajno sinoć poludio. to je pravi pokazatelj nivoa odbrane denvera - momak koji je ove sezone više puta dao jednocifren br poena nego dvocifren, niti jednu utakmicu u sezoni nije prebacio 20, a dosadašnji prosjek mu je bio ispod 11p, i zatrpa 35!!!

equilibrium

pre 3 godine

Obožavam kad objavite da je Jokić razvalio ali da je na kraju Denver razvaljen! Da smanjite malo doživljaj i počnete pratiti malo i druge ekipe po NBA jš bi suosjećao s vama ali kad od svega pravite vijest za Denver jer tamo igra Jokić e to je već patologija buraz!

JPR24

pre 3 godine

Jokic standardan. Marej ono sto se od njega ocekuje, i samo je jednu loptu izgubio. Ali, problem nije samo sto ih ostali nisu pratili... Šta će Heris u igri skoro pola sata za 2 poena ? Kampaco nije korišten kako treba. I opet imali čak i +20, i nisu u stanju da održe, +|- startna petorka svi u plusu, klupa sve ubrajala. Potreban je neko da povuče tu klupu, znaci rotacija da bude bolje organizovana ! Na kraju faul Grina, pih... No kako god, već ne znam koja utakmica gde imaju toliku prednost i ispuste sve !

Tupakamaru

pre 3 godine

Gledam raspored Denvera do kraja sezone.Play off im je itekako pod znakom pitanja.
(Roki cetri, 18. februar 2021 08:47)
Aj da je 5-10 utakmica do kraja, pa da razumem komentar. Nije ni pola sezone još (iako je skraćena), a ti već procenjuješ raspored.

el

pre 3 godine

Kako je naivno Meloun izveo Jokica rano misleci da ce biti blowout utakmica. Rekli su ostali komentatori vec sve i nemam sta da dodam osim da ce mi uvek biti zao tima u kojem je Rasel Vestbruk.

Papillon

pre 3 godine

U najkraćim crtama: Meloun je nedovoljno taktički obrazovan trener, ova sezona je pokazala da Porter i Grin nisu u paketu bolji od Grenta i Plamlija, Kampaco je jedino pravo pojačanje, ekipi je neophodan vrlo kvalitetan igrač na poziciji snažnog krila, radi skoka i odbrane reketa, a po mogućstvu i jedna (u nekom timu bezrazložno zapostavljena) petica za 10 - 12 minuta po meču kada Jokić nije na parketu. Odlaskom Bartona i Milsepa kojima ističu ugovori biće prostora za potpis nova dva slobodna agenta. Herisa i Portera bih po mogućstvu zadržao ili dodao u trejd ukoliko postoji šansa da se uzme All Star krilo tipa Blejk Grifin ili DeRozan... To bi eventualno bio tim u stanju da napravi rezultat sličan ili bolji od prošlogodišnjeg.

zombiland

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .
(Mr_Melbourne, 18. februar 2021 08:09)

Koji je ovo jezik, jel može neko da mi prevede?

Moras da razumeš te druge generacije gastosa po svetu. Nije lako naučiti u potpunosti svoj "mother tongue kad živiš tamo negde po Australijama I Amerikama", uz to verovatno puni 13 godina u Maju.

baki

pre 3 godine

Jeste primijetili kako su se mrzitelji Djokovica brzo presaltali u mrzitelje Jokica. Cim oci otvore trci po sajtovima i troluj, eto koliko je to jadno. Njima su minusi hrana. Psihopatologija gubitnika.
(Mujko, 18. februar 2021 08:55
Hahahaaha pa realno,sto ih uopste citate ili ocenjujete? Oni su tu da vas loze a vi se primate i sto ne bi uzeli kolu i kokice i uzivali u zezanju lozana? Ja prvi bih tako uzivao i padao sa stolice kad vidim kakve smesne komentare ostave lozione ali nisam od takvih hahahaha. A sta vam rade,dusu vam vade.

Nemanja

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .
(Mr_Melbourne, 18. februar 2021 08:09)

Koji je ovo jezik, jel može neko da mi prevede?

zombiland

pre 3 godine

Obožavam kad objavite da je Jokić razvalio ali da je na kraju Denver razvaljen! Da smanjite malo doživljaj i počnete pratiti malo i druge ekipe po NBA jš bi suosjećao s vama ali kad od svega pravite vijest za Denver jer tamo igra Jokić e to je već patologija buraz!
(equilibrium, 18. februar 2021 09:10)

Ajd ovako "suosjećao" otprilike znači da si promasio portal, državu a i NBA klub za komentar. Dakle odeš lepo na hr portal sačekas vest o Utah Jazz i kad bude bogdanovic odigrao dobro ti nesto napišeš. Prosto. Drugo Denver je razvaljen u poslednjoj sekundi meča sa dva slobodna diskutabilnog faula. Lep pozdraU

goblin

pre 3 godine

Vlasnici Denvera nemaju petlju da izađu na tržište,ponude Bartona i ovog precenjenog Portera nekome(van konkurencije najgori defanzivac u ligi),da mogu da dovedu 2-3 veterana, pojačaju klupu i napadnu titulu.Sudar sa realnošću desiće im se onda kada Jokić zatraži trejd.

.

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .
(Mr_Melbourne, 18. februar 2021 08:09)

Koji je ovo jezik, jel može neko da mi prevede?
(Nemanja, 18. februar 2021 09:09)

Kaže Jokic pojma nema.

Poznavalac

pre 3 godine

Green za 15 poslednjih sekundi napravio dva faula za 5 bacanja Vašingtona i anulirao Marejeve uzastopne poene u poslednja 3 minuta za preokret.
Ali, da je Denver pobedio, ne bi bilo zasluženo.

Janko

pre 3 godine

Da se stavi tačka na diskusiju TREJDOVAN GRANT.
Dečko je sam izabrao Detroit jer je tamo prvi igrač tima (a ne treći ili četvrti) i može da napreduje i pre svega može mnogo da budži statistiku i zahteva mnogo veći naredni ugovor s obzirom da je dosta mlad. Denver je izjednačio ponudu koju je dao Detroit ali on nije prihvatio a Denver u tom trenutku nije imao prostora za veću ponudu. Naravno treba naglasiti da se sigurno nisu nadali da je MPJ RUPETINA kakva jeste jer bi u tom slučaju imali i drugačije planove i taktiku, oslobađali bi prostor za Granta i davali mu sigurnu minutažu. Stavili su pare na pogrešnog konja to je sada sigurno već.

Kikujiro

pre 3 godine

Ah Jokiću legendo, mislio sam da će da padne, videlo se još prošle noći da je istrošen, ali Nikola je supermen, dp poslednje kapi krvi, neverovatan je, još jedna sjajan igra, i dok neznalice provokatori i licemeri pate i plaču, i pena im izlazi na usta da vidimo gde je Nikola danas:

27.5 poena
11.2 skokova
8.7 asistencija
58% šut iz igre
41% za tri poena

Jedini igrač u celoj NBa koji je u prvih deset u sve tri najvažnije kategorije.

Nema diskusije, trenutno najbolji košarkaš u NBA, MVP i to ubedljivo.

I to uz sve one konstantne prepreke sa strane, kradu mu skokove, asistencije, plus očigledno sudije ga uništavaju.

Super MVP.

Puno pozitivnih stvari za Denver: Jokić igra vrhunski, Marej se konačno vratio, MPJ se budi, Faku je lehitiman u oba pravca, omladinci će biti sve bolji, kada bude puna rotacija kada se vrate još Milsep i Barton Denver ima da razbija, ne vidim ako budu zdravi i kopletni ko može da ih ponedi u PO. Ono što je neprihvatljivo je da im fale tri startera i dva važna igrača sa klupe, previše.

Kikujiro

pre 3 godine

Ah Jokiću legendo, mislio sam da će da padne, videlo se još prošle noći da je istrošen, ali Nikola je supermen, dp poslednje kapi krvi, neverovatan je, još jedna sjajan igra, i dok neznalice provokatori i licemeri pate i plaču, i pena im izlazi na usta da vidimo gde je Nikola danas:

27.5 poena
11.2 skokova
8.7 asistencija
58% šut iz igre
41% za tri poena

Jedini igrač u celoj NBa koji je u prvih deset u sve tri najvažnije kategorije.

Nema diskusije, trenutno najbolji košarkaš u NBA, MVP i to ubedljivo.

I to uz sve one konstantne prepreke sa strane, kradu mu skokove, asistencije, plus očigledno sudije ga uništavaju.

Super MVP.

Puno pozitivnih stvari za Denver: Jokić igra vrhunski, Marej se konačno vratio, MPJ se budi, Faku je lehitiman u oba pravca, omladinci će biti sve bolji, kada bude puna rotacija kada se vrate još Milsep i Barton Denver ima da razbija, ne vidim ako budu zdravi i kopletni ko može da ih ponedi u PO. Ono što je neprihvatljivo je da im fale tri startera i dva važna igrača sa klupe, previše.

Mujko

pre 3 godine

Jeste primijetili kako su se mrzitelji Djokovica brzo presaltali u mrzitelje Jokica. Cim oci otvore trci po sajtovima i troluj, eto koliko je to jadno. Njima su minusi hrana. Psihopatologija gubitnika.

Mladen

pre 3 godine

Gledao sam prvo poluvreme, i po drugoj cetvrtini zakljucio sta ce biti u nastavku, i ugasio.
Ne mogu vise da se nacudim nekim igracima, koja je to igracka neinteligencija,ne znam kako taj Jokic moze da ne poludi totalno!
MPJ prednjaci!
Dosta vise o njegovoj talentu i glupostima, momak nema grama mozga, nema kreacije, sve sto zna je da ritne nogama i potegne cim dobije loptu!
Odbrana mu je na nivou nekog kadeta...
Ljudi vode 20 kraj prve cetvrtine i odu na poluvreme sa maltene - 10.
Hartenstaj je...
Ja ne znam. I onda kazs recimo Milutinov, Ante Tomic iz najboljih dana, i slicni igraci, kao nemaju sta da traze u Nba...
Za sta ovaj momak prima pare to je cemer i jad!
Decko bukvalno ne zna nista!

Kažem !

pre 3 godine

Grin ih ovu zakopa , lik je ceo meč sabotirao ekipu sem jedne banane ništa pozitivno na ovom meču ne mogu da kažem o njemu IQ -100

tegi limar

pre 3 godine

klupa denvera izgubila 30+ razlike. Branko Lazic je 10x korisniji od Herisa u napadu, makar pogodi trojku iz kornera, ovaj lomi obruc. A meloun svaki put kasni sa tajm autom kad krene crna serija

GREBIç

pre 3 godine

kako znaju i umeju moraju da dovedu jednog igrača koji ima 20 poena u rukama i koji može da isprati Nikolu. Teško ih je gledati. sa druge strane Jokić komotno može svaku utakmicu ići do 40 i da nabije statistiku da zaradi HOF status već ove sezone. Uz odmaranje na nekim utakmicama, naravno.

milos

pre 3 godine

Nikad vise necu zaspati posle prve cetvrtine. Ajde racunam vode 15razlike, mrtvi Vasington, Jokic prva cetvrtina razvalio, i sad imam sta sa vidim. Kako moze jedan trener da dopusti kad vidi da mu jedan Bertans ubacuje sve sa ne stavi na njega igraca kao pitbula da ne moze da primi loptu, Bredli Bila slobodno pustiti da ubacuje sve, ne moze jedan igrac nista. Pod hitno da se ovi u Denveru preispitaju sta rade, ko prati utakmice zna da nema ekipe ciji bekovi nisu napunili Denver ove sezone, i pricamo onda o Jokicevoj odbrani, ne pamtim kad je neki centar dao plus poena preko njega, ali se tacno vidi da fale igraci u rotaciji od prosle godine, koji su koliko toliko pokrivali protivnicke bekove. Sportski pozdrav i prst na celo Nagetsi dok jos nije kasno!

njk

pre 3 godine

Green šesti igrač Vašingtona večeras.

Čovek ladno posle "air ball" Wizardsa umesto da pusti loptu u aut, on se namuči još da doda loptu nazad njima za još jedan pokušaj trojke i to uspešan. Plus onaj faul na kraju za pobedu domaćih.

Neverovatan pad Denvera u drugoj četvrtini - skoro 50 poena primljenih.

Već je postalo regularno da Denver ne može da odigra sve 4 četvrtine na istom nivou. Prosečan tim koji ponekad odigra iznad toga. Imaju jednog mvp kandidata i ujedno all stara - to je to.

Mr_Melbourne

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .

DraganRS

pre 3 godine

Grin tragicar, poslednja dva faula za bacanja naivno pravio iako je jedini igrao odbranu na tekmi u Denveru. Jokica dobro cuvali jedno vrijeme ali toliko trikova ima da opet padaju na finte svi, raduje povratak Mareja koji je bukvalno sam preporodio Denver zadnja dva minuta i steta sta je sve pogodio a da se nine otislo u produzetak.

Hm

pre 3 godine

Nista novo. Ipak, jedna pozitivna stvar. Marej je najzad prestao da se glupira, i osim par nerezonskih poteza odigrao je odlicnu utakmicu i pokazao svima da je mnogo bolji od Bila.

Odbrana im je katastrofa. Nesto malo je Kampaco uradio kada je cuvao Bila, i to je sve.

Ono sto mene zaista zbunjuje je zbog cega ovog Lena niko nece? Ono, jes' da nije neki ultra kvalitet ali je jak i bas se bori pod oba kosa. Jedva je nasao angazman u ovom krs timu kao treci centar.

el

pre 3 godine

Ako hoces titule, i sansu za MVP nagrade bolje ti je da ides iz Denvera.
(srbija, 18. februar 2021 08:15)

Ne kažem da nisi u pravu ali trebalo bi da se pomene da su Džordan, LeBron i Kari npr prve titule uzeli sa 28 godina.

Mondragon

pre 3 godine

Wash uopšte nema lošu ekipu.Ako Westbruk nastavi sa ovakvim igrama gde se podređuje kolektivu,mislim da mogu do 8. mesta.
Denver igra tako što će iscediti Nikolu do plejof-a,ako uopšte uđu u njega.Mnogo se troši,nema 3. pouzdanog igrača( a ponekad ni 2.).Da je još jedan saigrač u formi kakvoj je on,imali bi 50% više pobeda.
Definitivno moraju da rizikuju i pokušaju sa nekim trejdom.

bskfan

pre 3 godine

Zasluzniji za pobedu je Vestrbruk sa 13 skokova i 12 asistencija nego Bil. Kada bi Vestruk hteo da samo hvata lopte i asistira, a da sut svede samo na polaganja, bio bi jedan od najkorisnijih igraca u NBA. Bil je dobar igrac ali daleko od toga da on moze da povuce ekipu do titule. Ovakav kakav je sad, pitanje je da li je bolji od Mareja. Bil ove godine trojke sutira 34%, a na 4.7 asistenacija dodje 3.1 izgubljenih lopti tako da je to kod njega otprilike veca steta nego korist. Ljudi vide samo ukupan broj koseva a ne vide procenat suta, tj. da se Bil ispucava i da sutne 24 puta po utakmici.

Razlika izmedju Denverove i Vizardsove klupe je dan i noc. Njihova klupa dala 71 kos i bila u proseku +10, Denverova klupa 35 koseva i u proseku -8. Na kraju su glupo izgubili jer nisu mogli da odbrane 2 sekunde ali sta je tu je. Jedina dobra stvar kod Denvera je da se Marej probudio.

321

pre 3 godine

Znaci, Meloun ne zna nista. Kada je Jokic seo na klupu krajem prve cetvrtine , Denver ima dvocifrenu prednost, dobru prednost. Jokic je postigao 15 poena. Denver pravi i 20 poena prednosti. Jokic je i dalje na klupi i uvodi ga 7 min. pred kraj druge cetvrtine a prednost se istopila od 20 na 7 poena? Jokic sedi 7, 8 min. na klupi a ovaj gleda kako se topi prednost? Covece, ide odmor posle prvog poluvremena pa ce da odmara. Kao da ne vidi da se prednost topi? Drugo, dozvole Bertansu da 11 puta sutira za 3? I on pogodi 9 trojke? Drugu i trecu cetvrtinu Marej je unistavao, promasajima, izgubljenim loptama, pa koraci Portera.. Kasnije kada je Marej odlucivao je bilo kasno cak i kada je izjednacio trojkom rezultat. Sta vredi njegova igra , tada kada su ovi stigli prednost i poceli da vode i 13 poena? Najgore je sto je Jokic mnogo preskakan u igri. Posebno u drugoj cetvrtini kada je posle dugog sedenja na klupi usao u igru. Drugi su igrali a ovi su poceli da vode? O poenima mora Jokic da odlucuje jer on ne trosi lopte nerezonski niti sutira kako mu padne napamet kao ostali. A i ako sutira pogadja. Ovakva igra Denvera , nema veze , zato gube i ne vidim da ce tu nesto da se promeni ako ovako igraju. Treci poraz za redom..

Mladen

pre 3 godine

Gledao sam prvo poluvreme, i po drugoj cetvrtini zakljucio sta ce biti u nastavku, i ugasio.
Ne mogu vise da se nacudim nekim igracima, koja je to igracka neinteligencija,ne znam kako taj Jokic moze da ne poludi totalno!
MPJ prednjaci!
Dosta vise o njegovoj talentu i glupostima, momak nema grama mozga, nema kreacije, sve sto zna je da ritne nogama i potegne cim dobije loptu!
Odbrana mu je na nivou nekog kadeta...
Ljudi vode 20 kraj prve cetvrtine i odu na poluvreme sa maltene - 10.
Hartenstaj je...
Ja ne znam. I onda kazs recimo Milutinov, Ante Tomic iz najboljih dana, i slicni igraci, kao nemaju sta da traze u Nba...
Za sta ovaj momak prima pare to je cemer i jad!
Decko bukvalno ne zna nista!

tegi limar

pre 3 godine

klupa denvera izgubila 30+ razlike. Branko Lazic je 10x korisniji od Herisa u napadu, makar pogodi trojku iz kornera, ovaj lomi obruc. A meloun svaki put kasni sa tajm autom kad krene crna serija

Mujko

pre 3 godine

Jeste primijetili kako su se mrzitelji Djokovica brzo presaltali u mrzitelje Jokica. Cim oci otvore trci po sajtovima i troluj, eto koliko je to jadno. Njima su minusi hrana. Psihopatologija gubitnika.

zombiland

pre 3 godine

Obožavam kad objavite da je Jokić razvalio ali da je na kraju Denver razvaljen! Da smanjite malo doživljaj i počnete pratiti malo i druge ekipe po NBA jš bi suosjećao s vama ali kad od svega pravite vijest za Denver jer tamo igra Jokić e to je već patologija buraz!
(equilibrium, 18. februar 2021 09:10)

Ajd ovako "suosjećao" otprilike znači da si promasio portal, državu a i NBA klub za komentar. Dakle odeš lepo na hr portal sačekas vest o Utah Jazz i kad bude bogdanovic odigrao dobro ti nesto napišeš. Prosto. Drugo Denver je razvaljen u poslednjoj sekundi meča sa dva slobodna diskutabilnog faula. Lep pozdraU

Janko

pre 3 godine

Da se stavi tačka na diskusiju TREJDOVAN GRANT.
Dečko je sam izabrao Detroit jer je tamo prvi igrač tima (a ne treći ili četvrti) i može da napreduje i pre svega može mnogo da budži statistiku i zahteva mnogo veći naredni ugovor s obzirom da je dosta mlad. Denver je izjednačio ponudu koju je dao Detroit ali on nije prihvatio a Denver u tom trenutku nije imao prostora za veću ponudu. Naravno treba naglasiti da se sigurno nisu nadali da je MPJ RUPETINA kakva jeste jer bi u tom slučaju imali i drugačije planove i taktiku, oslobađali bi prostor za Granta i davali mu sigurnu minutažu. Stavili su pare na pogrešnog konja to je sada sigurno već.

Mondragon

pre 3 godine

Wash uopšte nema lošu ekipu.Ako Westbruk nastavi sa ovakvim igrama gde se podređuje kolektivu,mislim da mogu do 8. mesta.
Denver igra tako što će iscediti Nikolu do plejof-a,ako uopšte uđu u njega.Mnogo se troši,nema 3. pouzdanog igrača( a ponekad ni 2.).Da je još jedan saigrač u formi kakvoj je on,imali bi 50% više pobeda.
Definitivno moraju da rizikuju i pokušaju sa nekim trejdom.

milos

pre 3 godine

Nikad vise necu zaspati posle prve cetvrtine. Ajde racunam vode 15razlike, mrtvi Vasington, Jokic prva cetvrtina razvalio, i sad imam sta sa vidim. Kako moze jedan trener da dopusti kad vidi da mu jedan Bertans ubacuje sve sa ne stavi na njega igraca kao pitbula da ne moze da primi loptu, Bredli Bila slobodno pustiti da ubacuje sve, ne moze jedan igrac nista. Pod hitno da se ovi u Denveru preispitaju sta rade, ko prati utakmice zna da nema ekipe ciji bekovi nisu napunili Denver ove sezone, i pricamo onda o Jokicevoj odbrani, ne pamtim kad je neki centar dao plus poena preko njega, ali se tacno vidi da fale igraci u rotaciji od prosle godine, koji su koliko toliko pokrivali protivnicke bekove. Sportski pozdrav i prst na celo Nagetsi dok jos nije kasno!

321

pre 3 godine

Znaci, Meloun ne zna nista. Kada je Jokic seo na klupu krajem prve cetvrtine , Denver ima dvocifrenu prednost, dobru prednost. Jokic je postigao 15 poena. Denver pravi i 20 poena prednosti. Jokic je i dalje na klupi i uvodi ga 7 min. pred kraj druge cetvrtine a prednost se istopila od 20 na 7 poena? Jokic sedi 7, 8 min. na klupi a ovaj gleda kako se topi prednost? Covece, ide odmor posle prvog poluvremena pa ce da odmara. Kao da ne vidi da se prednost topi? Drugo, dozvole Bertansu da 11 puta sutira za 3? I on pogodi 9 trojke? Drugu i trecu cetvrtinu Marej je unistavao, promasajima, izgubljenim loptama, pa koraci Portera.. Kasnije kada je Marej odlucivao je bilo kasno cak i kada je izjednacio trojkom rezultat. Sta vredi njegova igra , tada kada su ovi stigli prednost i poceli da vode i 13 poena? Najgore je sto je Jokic mnogo preskakan u igri. Posebno u drugoj cetvrtini kada je posle dugog sedenja na klupi usao u igru. Drugi su igrali a ovi su poceli da vode? O poenima mora Jokic da odlucuje jer on ne trosi lopte nerezonski niti sutira kako mu padne napamet kao ostali. A i ako sutira pogadja. Ovakva igra Denvera , nema veze , zato gube i ne vidim da ce tu nesto da se promeni ako ovako igraju. Treci poraz za redom..

Tupakamaru

pre 3 godine

Gledam raspored Denvera do kraja sezone.Play off im je itekako pod znakom pitanja.
(Roki cetri, 18. februar 2021 08:47)
Aj da je 5-10 utakmica do kraja, pa da razumem komentar. Nije ni pola sezone još (iako je skraćena), a ti već procenjuješ raspored.

Voja

pre 3 godine

Kad Jokic da preko 30 poena i ima 5-6 ili vise skokova i asistencia a tim ipak izgubi onda je to odlicna partija jer je srbin. Kada to urade Westbruk ili Harden onda su oni samo nabijaci statistike!!!! Dupli moral??
(Goran, 18. februar 2021 10:43)

Ne, nego zato sto Jokic to radi samo kada mora i kad su ostali pasivni, iako bi radije da kulira i deli asistencije, a Harden i Westbrook to rade zbog sopstvene statistike, bez obzira na ostale ili na dobrobit tima. Sitna razlika :)

goblin

pre 3 godine

Vlasnici Denvera nemaju petlju da izađu na tržište,ponude Bartona i ovog precenjenog Portera nekome(van konkurencije najgori defanzivac u ligi),da mogu da dovedu 2-3 veterana, pojačaju klupu i napadnu titulu.Sudar sa realnošću desiće im se onda kada Jokić zatraži trejd.

zombiland

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .
(Mr_Melbourne, 18. februar 2021 08:09)

Koji je ovo jezik, jel može neko da mi prevede?

Moras da razumeš te druge generacije gastosa po svetu. Nije lako naučiti u potpunosti svoj "mother tongue kad živiš tamo negde po Australijama I Amerikama", uz to verovatno puni 13 godina u Maju.

diplinž

pre 3 godine

nije bertans slučajno sinoć poludio. to je pravi pokazatelj nivoa odbrane denvera - momak koji je ove sezone više puta dao jednocifren br poena nego dvocifren, niti jednu utakmicu u sezoni nije prebacio 20, a dosadašnji prosjek mu je bio ispod 11p, i zatrpa 35!!!

Hm

pre 3 godine

Nista novo. Ipak, jedna pozitivna stvar. Marej je najzad prestao da se glupira, i osim par nerezonskih poteza odigrao je odlicnu utakmicu i pokazao svima da je mnogo bolji od Bila.

Odbrana im je katastrofa. Nesto malo je Kampaco uradio kada je cuvao Bila, i to je sve.

Ono sto mene zaista zbunjuje je zbog cega ovog Lena niko nece? Ono, jes' da nije neki ultra kvalitet ali je jak i bas se bori pod oba kosa. Jedva je nasao angazman u ovom krs timu kao treci centar.

njk

pre 3 godine

Green šesti igrač Vašingtona večeras.

Čovek ladno posle "air ball" Wizardsa umesto da pusti loptu u aut, on se namuči još da doda loptu nazad njima za još jedan pokušaj trojke i to uspešan. Plus onaj faul na kraju za pobedu domaćih.

Neverovatan pad Denvera u drugoj četvrtini - skoro 50 poena primljenih.

Već je postalo regularno da Denver ne može da odigra sve 4 četvrtine na istom nivou. Prosečan tim koji ponekad odigra iznad toga. Imaju jednog mvp kandidata i ujedno all stara - to je to.

el

pre 3 godine

Ako hoces titule, i sansu za MVP nagrade bolje ti je da ides iz Denvera.
(srbija, 18. februar 2021 08:15)

Ne kažem da nisi u pravu ali trebalo bi da se pomene da su Džordan, LeBron i Kari npr prve titule uzeli sa 28 godina.

Nemanja

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .
(Mr_Melbourne, 18. februar 2021 08:09)

Koji je ovo jezik, jel može neko da mi prevede?

DraganRS

pre 3 godine

Grin tragicar, poslednja dva faula za bacanja naivno pravio iako je jedini igrao odbranu na tekmi u Denveru. Jokica dobro cuvali jedno vrijeme ali toliko trikova ima da opet padaju na finte svi, raduje povratak Mareja koji je bukvalno sam preporodio Denver zadnja dva minuta i steta sta je sve pogodio a da se nine otislo u produzetak.

Odgovor za Gorana

pre 3 godine

O cemu ti pricas covece, pogledaj Vestbrukov procenat suta pa ga onda dizi u nebo. Njemu je samo vazno da obori rekord Oskara Robertsona po broju tripl dabllova, zato je zatrazio trejd u ekipu u kojoj to moze i da ostvari.

Tarja Turunen

pre 3 godine

Koliko mi se rise od ovoga Jokić Marej nisu imali podršku... Što nisu još dodali gas na kraju i pobedili... U poslednjoj četvrtini moraš da preuzmeš odgovornost.
(agent mahoun, 18. februar 2021 11:18)

Kad napravis 20 poena razlike dovoljno je samo da imas krstene saigrace koji bar nece da use*u sve sto si ti napravio, a ne da se dodaje gas na kraju! Idi komentarisi b92 putovanja ili tako nesto...

GREBIç

pre 3 godine

kako znaju i umeju moraju da dovedu jednog igrača koji ima 20 poena u rukama i koji može da isprati Nikolu. Teško ih je gledati. sa druge strane Jokić komotno može svaku utakmicu ići do 40 i da nabije statistiku da zaradi HOF status već ove sezone. Uz odmaranje na nekim utakmicama, naravno.

bskfan

pre 3 godine

Zasluzniji za pobedu je Vestrbruk sa 13 skokova i 12 asistencija nego Bil. Kada bi Vestruk hteo da samo hvata lopte i asistira, a da sut svede samo na polaganja, bio bi jedan od najkorisnijih igraca u NBA. Bil je dobar igrac ali daleko od toga da on moze da povuce ekipu do titule. Ovakav kakav je sad, pitanje je da li je bolji od Mareja. Bil ove godine trojke sutira 34%, a na 4.7 asistenacija dodje 3.1 izgubljenih lopti tako da je to kod njega otprilike veca steta nego korist. Ljudi vide samo ukupan broj koseva a ne vide procenat suta, tj. da se Bil ispucava i da sutne 24 puta po utakmici.

Razlika izmedju Denverove i Vizardsove klupe je dan i noc. Njihova klupa dala 71 kos i bila u proseku +10, Denverova klupa 35 koseva i u proseku -8. Na kraju su glupo izgubili jer nisu mogli da odbrane 2 sekunde ali sta je tu je. Jedina dobra stvar kod Denvera je da se Marej probudio.

.

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .
(Mr_Melbourne, 18. februar 2021 08:09)

Koji je ovo jezik, jel može neko da mi prevede?
(Nemanja, 18. februar 2021 09:09)

Kaže Jokic pojma nema.

spree 15

pre 3 godine

Ne može se reći da je izostala podrška jer Denver je dao 128 poena, to je dobra napadačka partija, problem je kad dozvoliš Bertansu da ti ubaci rekord karijere a ima tu i malo domaćinskog suđenja, svakako Denver ne bi trebalo da igra na jednu loptu protiv jednog od najgorih timova lige.
Lepo je videti da Jamal pogađa one lude trojke kad najviše treba.

el

pre 3 godine

Kako je naivno Meloun izveo Jokica rano misleci da ce biti blowout utakmica. Rekli su ostali komentatori vec sve i nemam sta da dodam osim da ce mi uvek biti zao tima u kojem je Rasel Vestbruk.

Kažem !

pre 3 godine

Grin ih ovu zakopa , lik je ceo meč sabotirao ekipu sem jedne banane ništa pozitivno na ovom meču ne mogu da kažem o njemu IQ -100

Kikujiro

pre 3 godine

Ah Jokiću legendo, mislio sam da će da padne, videlo se još prošle noći da je istrošen, ali Nikola je supermen, dp poslednje kapi krvi, neverovatan je, još jedna sjajan igra, i dok neznalice provokatori i licemeri pate i plaču, i pena im izlazi na usta da vidimo gde je Nikola danas:

27.5 poena
11.2 skokova
8.7 asistencija
58% šut iz igre
41% za tri poena

Jedini igrač u celoj NBa koji je u prvih deset u sve tri najvažnije kategorije.

Nema diskusije, trenutno najbolji košarkaš u NBA, MVP i to ubedljivo.

I to uz sve one konstantne prepreke sa strane, kradu mu skokove, asistencije, plus očigledno sudije ga uništavaju.

Super MVP.

Puno pozitivnih stvari za Denver: Jokić igra vrhunski, Marej se konačno vratio, MPJ se budi, Faku je lehitiman u oba pravca, omladinci će biti sve bolji, kada bude puna rotacija kada se vrate još Milsep i Barton Denver ima da razbija, ne vidim ako budu zdravi i kopletni ko može da ih ponedi u PO. Ono što je neprihvatljivo je da im fale tri startera i dva važna igrača sa klupe, previše.

Poznavalac

pre 3 godine

Green za 15 poslednjih sekundi napravio dva faula za 5 bacanja Vašingtona i anulirao Marejeve uzastopne poene u poslednja 3 minuta za preokret.
Ali, da je Denver pobedio, ne bi bilo zasluženo.

Evil Zo

pre 3 godine

Jokic je drugi u sutu za tri(Dzamal je prvi) u Denveru ove sezone.Top ten u :
poenima,skokovima,asistencijama i ukradenim loptama.Mozda bude najbolji kradljivac lige ako pojaca igru u odbrani.

Dragan Borca

pre 3 godine

Maloun mora da prestane da trazi krivca jedino u Porteru. Mali lose igra jer ga skoro svi napadaju zadnjih dana. Imao je 30 poena skoro i ima tu potencijala ali Maloun samo na njemu bes iskaljuje. Marej ima puno vise losih selekcija suta, Barton da ne pricam kakve gluposti pravi, pa ih ne kaznjava izvodjenjem. Jutros nije bio los osim 2-3 losa poteza i posle jednog ofanzivnog faula ga vadi tek sto prodje 4 minute u drugom. On ima jako malo utakmica u NBA i to mu samo dodatno ubija samopouzdanje. Zakucao ga na klupu i posle igrao cak sa 4 beka sto se opet pokazalo losim. Kada je ubacio ponovo Portera brzo su trojkama Jokica, Portera i Mareja stigli ali Grin se bas lose postavio na kraju. B2b utakmica i Bertans 9-11 ali mogli su i trebali ovo dobiti, da Maloun opet nije experimentisao sa 4 beka. Cak je i Jokic imao jednu jako losu sekvencu gde je 5-6 puta lose napao kos, forsirao. Prvi put da vidim da isforsira tako mada ruku na srce sudije su ih unakazile. Jokica su tukli ali bas a Vasington je dobijao sve zivo. 34 slobodna za njih prema 18 za Denver totalno ih je kriterijum sabio. Sada imaju jednu seriju " laksih" protivnika i trebalo bi da se vinu gore za 2 mesta. Ima jos mnogo da se igra 44.utakmice. Tim Koneli mora jedno krilo dovesti, to im je rak rana. Ostalo manje vise imaju, ali defanzivac krilo pod hitno.

Džoni

pre 3 godine

Jokić je bio perfektan u 1/4, imao je 6 od 6 iz igre, ali kada je ušao sredinom druge, pa i do kraja meča bio je veoma loš. Promašio je mnogo šuteva, puno puta nerezonski napadao koš, gubio lopte i sl. Jedino što je do kraja solidno radio je šut za 3.Marej je pred kraj podivljao i skoro sve ispogađao i malo je falilo da se ode u produžetak, ali koliko su loši u odbrani ove godine govori podatak da su i za tih 2s uspeli da naprave faul i izgube meč. Očajnu odbranu su igrali, u drugoj četvrtini primili 46 poena??? Bertan odigrao kao u transu i pogodio 9 trojki iz 11 šuteva i još dva puta bio fauliran na šutu za tri i pogodio i sva bacanja!

goran

pre 3 godine

1 sek pre kraja 1/4 vode 41-21, za 13 minuta Vizardsi (ex buletsi) prave +28?! mnogo je kume, takvo divljanje, nedisciplina, nepostovanje lopte i alibi odbranu ni kingsi ne igraju. grin sad se vec vidi veliki promasaj, u timu osim jokica i kampaca nema inteligentnog igraca. preveliku slobodu imaju svi, ne mozes sa jokicem i marejem na parketu da svakom igracu dajes tu slobodu da ispaljuje suteve kad god pozeli. mozes ali time isfrustriras jokica, onda i on krene da iz besa uzima nerezonske suteve. mnogo su im niske i fizicki slabe obe petorke, kampaca volim ali mismec sa njim je stalno, sinoc cuva bila i westbruka jokic konstantno pomaze udvaja, ovi stvaraju visak i eto bertinih 35 poena. denver ce svaku biti u problemu jer odbrana ne postoji (protiv bostona marej mora da cuva tejtuma?!), portera sinoc berta unistio, mada unistava ga svako na koga ga stavis da ga cuva. moris pogubljen vidi da ovaj gura kampaca, cemu to, imas centra koji igra pametnu odbranu ali nije rim protector i ti igras sa tri igraca na spoljnim pozicijama koji su ocajni defanzivci i ne probije ih samo ko nece. mnogo me ovaj poraz nocas iznervirao, a juta kida, portland i SA maltene da ne gube, gsw gura.

baki

pre 3 godine

Jeste primijetili kako su se mrzitelji Djokovica brzo presaltali u mrzitelje Jokica. Cim oci otvore trci po sajtovima i troluj, eto koliko je to jadno. Njima su minusi hrana. Psihopatologija gubitnika.
(Mujko, 18. februar 2021 08:55
Hahahaaha pa realno,sto ih uopste citate ili ocenjujete? Oni su tu da vas loze a vi se primate i sto ne bi uzeli kolu i kokice i uzivali u zezanju lozana? Ja prvi bih tako uzivao i padao sa stolice kad vidim kakve smesne komentare ostave lozione ali nisam od takvih hahahaha. A sta vam rade,dusu vam vade.

Smeh

pre 3 godine

Uvek neki igrač protivničke spoljne linije zatrpa koš Denvera. I to uglavnom budu igrači koji su prosek ali protiv Denvera se pretvore u superstarove. Obaraju rekorde kao ništa. Mogu se kladiti da je Bertans u većini situacija bio sam na šutu. Ništa novo ove sezone za Denver. Možda bi trebalo početi igrati kladionicu zbog Denvera. Isplati li se uopšte? Kolika je kvota bila da Bertans ubaci 20+ poena? Promašio bi na Bila ali valjda bi Bertansova kvota izvukla dan.

JPR24

pre 3 godine

Jokic standardan. Marej ono sto se od njega ocekuje, i samo je jednu loptu izgubio. Ali, problem nije samo sto ih ostali nisu pratili... Šta će Heris u igri skoro pola sata za 2 poena ? Kampaco nije korišten kako treba. I opet imali čak i +20, i nisu u stanju da održe, +|- startna petorka svi u plusu, klupa sve ubrajala. Potreban je neko da povuče tu klupu, znaci rotacija da bude bolje organizovana ! Na kraju faul Grina, pih... No kako god, već ne znam koja utakmica gde imaju toliku prednost i ispuste sve !

Freak On a Leash

pre 3 godine

A Raselko je li napravio tripl dabl kakav je to lik.Ono 12 poena,21 šut za 12 poena.Čovek ladno imao 2/6 slobodna bacanja.8 izgubljene lopte alo bre decko.Ali imao je trpl dabl.Daj bre NBA sklonite ga u Kinu,njegovi trpl dablovi su bruka za legendarne igrace koje je on kao prestogao.Bertans iz dva šuta ima više poena od njega.

equilibrium

pre 3 godine

Obožavam kad objavite da je Jokić razvalio ali da je na kraju Denver razvaljen! Da smanjite malo doživljaj i počnete pratiti malo i druge ekipe po NBA jš bi suosjećao s vama ali kad od svega pravite vijest za Denver jer tamo igra Jokić e to je već patologija buraz!

montoya

pre 3 godine

Ovog MPJ pod hitno u trade, ne sto je los igrac vec sto je paljevina i umislio da je zvezda. Sutevi bez balansa, preko ruke, ja mislim da namerno to radi , da se inati nekome. Cak I njegova reakcija kad ga trener izvodi iz igre nije prirodna.

Goran

pre 3 godine

Kad Jokic da preko 30 poena i ima 5-6 ili vise skokova i asistencia a tim ipak izgubi onda je to odlicna partija jer je srbin. Kada to urade Westbruk ili Harden onda su oni samo nabijaci statistike!!!! Dupli moral??

Иван

pre 3 godine

Постоји разлог зашто играчи попут Марка Гасола нису одабрали Денвер, него Лејкерсе. Такви траже гаранцију да ће тим бити довољно јак да се бори за титулу. Та гаранција код Нагетса значи: "Покажите ми да сте конкурентни довођењем поуздане друге опције!" Џамал Мареј то није, и то многи знају. Мареј одудара од типичног НБА кошаркаша: нема став да уништи противника, њега мотивише само плеј-оф, јак ривал, не пада му на памет да трпа боранију. Шта рећи кад лик нема чак ни сопствени аутомобил. Такав је. А што је још важније, није способан да сам води екипу. А, тај секундарни лидер треба Денверу. И то знају искусни играчи који јуре титуле, попут Гасола. Пишем већ месецима, Бредли Бил ће хтети да иде из Визардса, а и Вашингтон ће хтети да га трејдује јер овај неће с њим налето потписати нови уговор, изгубиће га ни за шта. И шта Нагетси чекају?! Харден је говорио да би у Денвер, са Такером, то је све што треба Јокићу за титулу: он, Харден, Мареј као трећа опција, Такер да ради у рекету и један стриктни дефанзивац у спољној линији (Андре Роберсон), и ето титуле. Нису хтели Хардена, нису хтели Холидеја, нису хтели Била, сад неће имати ни Јокића. Да је Никола слепо веран тиму, остао би до данас у Меги.

sashas

pre 3 godine

Samo treba pogledati koliko poena trpaju igraci kojih se Denver odrekao bez borbe! Sipaju po 30 poena, Plamli triple double..i onda kukaju Nikola ne moze sam

big

pre 3 godine

Nesporno da je Porter potencijal, ali Nikolina igra vapi za saigračem tipa Batler ili Pol, iskusni baja sa 20-30 poena, i to kad treba. Ni Marej nije to. Zamenite napr. Lebrona i Jokića, da vidimo ko bi bio kandidat za titulu.
Previše je potencijala u Denveru, a fali iskustva, niko ne uzima titule bez veterana. Zamenite Harkeštajna i Hauarda napr. dal bi padao rezultat tako sa drugom petorkom. Neki trejd im je neophodan. Trebao bi malo Nidža da gunđa.

Pera

pre 3 godine

Da se stavi tačka na diskusiju TREJDOVAN GRANT.
Dečko je sam izabrao Detroit jer je tamo prvi igrač tima (a ne treći ili četvrti) i može da napreduje i pre svega može mnogo da budži statistiku i zahteva mnogo veći naredni ugovor s obzirom da je dosta mlad. Denver je izjednačio ponudu koju je dao Detroit ali on nije prihvatio a Denver u tom trenutku nije imao prostora za veću ponudu. Naravno treba naglasiti da se sigurno nisu nadali da je MPJ RUPETINA kakva jeste jer bi u tom slučaju imali i drugačije planove i taktiku, oslobađali bi prostor za Granta i davali mu sigurnu minutažu. Stavili su pare na pogrešnog konja to je sada sigurno već.
@Janko
Decko je dosao u Denver kao mladi starter, verovatno mu je nagovesteno da ce to biti i u novom klubu, ali zacrsava na klupi, sa ogranicenom ulogom. Oseca se frustrirano, izigrano, zna da moze i zasluzuje vise. To i pokazuje, prvo u PO, a sada u Detroitu. Denver tek u PO shvata koliko je Grant u pravu, ali prekasno.
Zameras mu da je otisao "da budži statistiku" - svaki igrac zeli da napreduje, ima vise slobode, minuta, vazniju ulogu. Da mu je Denver dao ono sto je zasluzio, sigurno ne bi menjao sredinu.

Mr_Melbourne

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .

Marelja

pre 3 godine

@južni susjed
To je kao ono kada je Dražen Petrović punio koš Zadra u finalu plej ofa a Cibona izgubila titulu i naravno ko je "kriv" - Dražen. Logika ti je vrhunska.

torente

pre 3 godine

Gledao sam skoro sve utakmice Denvera od pocetka sezone i sinoc su mi se smucili konacno, ne gledam ih vise dok ne trejduju ove slepce Portera, Bartona, Herisa pa i Mareja za makar jednog krstenog igraca kao sto je Bredli Bil.

Ostin A

pre 3 godine

Denver kao da Jokić i Marej na putu do utakmice pokupe desetak nasumičnih ortaka, da im prave društvo na terenu.

Prosto je neverovatno koliko jedna klupa može da bude u minusu. Takođe ovi što bi Bila u Denveru, moraju da znaju da nije rešenje jednu zvezdu zameniti superzvezdom.

Ne dobijaju Lejkersi samo zbog Dejvisa i LeBrona. Već jer u njihovom nedostatku, ili kad imaju slabije veče Shroeder, Harrell i Kuzma su u stanju isto da daju po 20 poena. I to na oba kraja terena.

stefkw

pre 3 godine

Konačno su skautovali Denver. Ostavi Jokića da da svojih 30-35 poena, ali zatvori prednju liniju. Do sada su ga udvajali i bilo je prostora za lake šuteve i polaganja, sada toga nema.

Beks

pre 3 godine

Znaci Dzordan je osvojio titulu bas kad je stigao Pippen,sa 7 poena po mecu,vrlo interesantno. Zamislite sta danas pricaju cak i za igraca koji ima 18 poena po mecu kao pomoc. Marey je sinoc postigao 35 poena,po ovom komentaru bih rekao da je covek samo naslov procitao. Posto Pippen nije bio ni senka igraca kakav ce postati uz jake treninge naravno,prvih par sezona. Pitam se kakvi bi komentari na saigrace Bullsa bili posle sedmog meca sa Pistonsima. Pippen 2 poena,sut 1 od 10,Grant sut 3 od 17,BJ Armstrong sut 1 od 8. Jordan 31p,8sk,9ass,48% suta. Ali je bila extra podrska samo zato sto su njihova imena kasnije postala poznata,jer eto Pippen je superstar od samog pocetka svoje karijere.

Kikujiro

pre 3 godine

Ah Jokiću legendo, mislio sam da će da padne, videlo se još prošle noći da je istrošen, ali Nikola je supermen, dp poslednje kapi krvi, neverovatan je, još jedna sjajan igra, i dok neznalice provokatori i licemeri pate i plaču, i pena im izlazi na usta da vidimo gde je Nikola danas:

27.5 poena
11.2 skokova
8.7 asistencija
58% šut iz igre
41% za tri poena

Jedini igrač u celoj NBa koji je u prvih deset u sve tri najvažnije kategorije.

Nema diskusije, trenutno najbolji košarkaš u NBA, MVP i to ubedljivo.

I to uz sve one konstantne prepreke sa strane, kradu mu skokove, asistencije, plus očigledno sudije ga uništavaju.

Super MVP.

Puno pozitivnih stvari za Denver: Jokić igra vrhunski, Marej se konačno vratio, MPJ se budi, Faku je lehitiman u oba pravca, omladinci će biti sve bolji, kada bude puna rotacija kada se vrate još Milsep i Barton Denver ima da razbija, ne vidim ako budu zdravi i kopletni ko može da ih ponedi u PO. Ono što je neprihvatljivo je da im fale tri startera i dva važna igrača sa klupe, previše.

bskfan

pre 3 godine

Problem je u prevelikim ocekivanjima. Denver jeste igrao u finalu konferencije ali razlika izmedju tog tima i tima ove godine je u 7 novih igraca. Starteri su i pored rovitog Harisa bili u plusu a Haris je utakmicu cak zavrsio sa +10. Sa druge strane na klupi su osim Morisa bile sve novajlije a pored toga i sama klupa je zbog povreda menjana nekoliko puta. Primera radi, Kampaco je poceo sezonu kao dvojka sto je bio cist promasaj, zatim se uigravao sa Grinom, Bartonom, MPJ-om, Dozijerom itd, a sinoc je morao da igra sa Nadjijem i Hamptonom. Sa jedne strane roviti Moris, Kampaco, Hampton, Nadji i Hartenstajn, a sa druge strane iskusni Len, Lopez, Neto, Bertans i Avija. To jednostavno ne moze tako, kada tim pretenduje na titulu onda novajlije svede na minimum a dovede iskusne veterane i onda se samo nada da u plejof udju bez povreda.

Jokic tu ne treba da se nervira vec da igra kako je naucio pa sta bude. Duga je sezona, nisu jos ni do polovine dosli, tako da ce su tu jos mnogo toga izdesavati. Treba sacekati da se iskristalisu timovi koji nemaju sansu za plejof (Orlando, Cavalires, Wasington, mozda Cikago) a onda sa nekim od njih napraviti neki trejd. Idealan trejd bi bio da daju Bartona i pik za jednu dobru trojku, ili eventualno dovesti nekog vrsnog sutera. I ovakav kakav je sada Denver je dobar kada su svi na broju, ali cinjenica je da Haris vise povredjen nego sto igra.

agent mahoun

pre 3 godine

Koliko mi se rise od ovoga Jokić Marej nisu imali podršku... Što nisu još dodali gas na kraju i pobedili... U poslednjoj četvrtini moraš da preuzmeš odgovornost.

Južni susjed

pre 3 godine

Sjećam se tamo negdje 70'ih godina, igrala je Zvezda, sade ne mogu da se sjetim protiv koga, uglavnom izgubila je; ali Duci Simonović, toga se dobro sjećam, dao je 59 koševa.
U sportskom pregledu navečer, kod analize tekme tu je i neizbježni Nikitović, i na pitanje voditelja di je uzrok porazu, kao iz topa odgovori: Duci naravno.
Ovo sa Jokićem sve sliči ovom slučaju, on postiže 50 koševa, a njegova momčad gubi.

Papillon

pre 3 godine

U najkraćim crtama: Meloun je nedovoljno taktički obrazovan trener, ova sezona je pokazala da Porter i Grin nisu u paketu bolji od Grenta i Plamlija, Kampaco je jedino pravo pojačanje, ekipi je neophodan vrlo kvalitetan igrač na poziciji snažnog krila, radi skoka i odbrane reketa, a po mogućstvu i jedna (u nekom timu bezrazložno zapostavljena) petica za 10 - 12 minuta po meču kada Jokić nije na parketu. Odlaskom Bartona i Milsepa kojima ističu ugovori biće prostora za potpis nova dva slobodna agenta. Herisa i Portera bih po mogućstvu zadržao ili dodao u trejd ukoliko postoji šansa da se uzme All Star krilo tipa Blejk Grifin ili DeRozan... To bi eventualno bio tim u stanju da napravi rezultat sličan ili bolji od prošlogodišnjeg.

ko to tamo proziva Džamala

pre 3 godine

@znači
Izvini molim te što je neko uvredio Marija, tako je "dobar" da davi loptu po 10-15 sekundi dok smisli šta će, igra Denvera se raspada redovno u svakoj utakmici, ovo je muka gledati.

znači

pre 3 godine

(321, 18. februar 2021 08:24)

ZnačI, analiza “stručnjaka” iz zemlje košarke. Da se slučajno prednost Denvera u 2/4 nije istopila zbog primljenih 46 poena, a ne zato što je Jokić bio na klupi. .Nešto nisam siguran da bi tu Jokić mnogo pomogao. Ti bi da Jokić igra 48 minuta svaku utakmicu.. Ko toliko igra? To bi bio jedinstven slučaj u svetu košarke.

Bertansa niko nije puštao da šutira “trojke”, imali su čak i 3 faula na njegovim šutevima za “3”. Bertans je takav igrač, kad mu proradi šuterski “živac” ne može ga čuvati ni Bog-otac.

Ja ne znam šta i kako bi Marej trebao da odigra pa da mu “stručnjaci” iz zemlje košarke daju prolaznu ocenu. Baš me zanima kako si primetio njegovu 1(jednu) izgubljenu loptu za celu utakmicu, a nisi primetio Jokićeve tri (najviše u Denveru). Isto, kako si primetio Marejeve promašaje (šut iz igre oko 52-53% što je za beka vrlo dobro), a nisi primetio Jokićeve promašaje (šut iz igre oko 57%, što za centra i nije spektakularno, ali recimo da Joka dosta dejstvuje spolja pa je i taj procenat vrlo dobar).

Kad već spominješ +/-,a Amerikanci toj statističkoj kategoriji daju znača, ) najbolji u Denveru je bio Heris (+10), pa onda Grin (+8)…

Malo objektivnosti nije na odmet…

air jordan

pre 3 godine

Kad cu da procitam tekst da je Jokara zakljucao reket sa sjajnom odbranom i blokadama, a Denver odneo pobedu? Izgleda nikad... I Vucevic ubacuje po 40 svaku drugu tekmu pa ga niko ne predlaze za MVP.

Sasa

pre 3 godine

Kampaco je nestalan igrac, razocarao me je dosad, dok Mareju i Jokicu treba ozbiljnija pomoc. Porter isto tako nije na nivou koji se od njega ocekuje ove sezone......
Iato tako Jokic mora vise da deli lopte. Cusno zvuci a obzirom na mesebicnoat. Ali to nedostaje drugima jer nisu u stanju da individualno stvore i zavrse akciju.

Mr_Melbourne

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .

Goran

pre 3 godine

Kad Jokic da preko 30 poena i ima 5-6 ili vise skokova i asistencia a tim ipak izgubi onda je to odlicna partija jer je srbin. Kada to urade Westbruk ili Harden onda su oni samo nabijaci statistike!!!! Dupli moral??

equilibrium

pre 3 godine

Obožavam kad objavite da je Jokić razvalio ali da je na kraju Denver razvaljen! Da smanjite malo doživljaj i počnete pratiti malo i druge ekipe po NBA jš bi suosjećao s vama ali kad od svega pravite vijest za Denver jer tamo igra Jokić e to je već patologija buraz!

air jordan

pre 3 godine

Kad cu da procitam tekst da je Jokara zakljucao reket sa sjajnom odbranom i blokadama, a Denver odneo pobedu? Izgleda nikad... I Vucevic ubacuje po 40 svaku drugu tekmu pa ga niko ne predlaze za MVP.

Južni susjed

pre 3 godine

Sjećam se tamo negdje 70'ih godina, igrala je Zvezda, sade ne mogu da se sjetim protiv koga, uglavnom izgubila je; ali Duci Simonović, toga se dobro sjećam, dao je 59 koševa.
U sportskom pregledu navečer, kod analize tekme tu je i neizbježni Nikitović, i na pitanje voditelja di je uzrok porazu, kao iz topa odgovori: Duci naravno.
Ovo sa Jokićem sve sliči ovom slučaju, on postiže 50 koševa, a njegova momčad gubi.

agent mahoun

pre 3 godine

Koliko mi se rise od ovoga Jokić Marej nisu imali podršku... Što nisu još dodali gas na kraju i pobedili... U poslednjoj četvrtini moraš da preuzmeš odgovornost.

Papillon

pre 3 godine

U najkraćim crtama: Meloun je nedovoljno taktički obrazovan trener, ova sezona je pokazala da Porter i Grin nisu u paketu bolji od Grenta i Plamlija, Kampaco je jedino pravo pojačanje, ekipi je neophodan vrlo kvalitetan igrač na poziciji snažnog krila, radi skoka i odbrane reketa, a po mogućstvu i jedna (u nekom timu bezrazložno zapostavljena) petica za 10 - 12 minuta po meču kada Jokić nije na parketu. Odlaskom Bartona i Milsepa kojima ističu ugovori biće prostora za potpis nova dva slobodna agenta. Herisa i Portera bih po mogućstvu zadržao ili dodao u trejd ukoliko postoji šansa da se uzme All Star krilo tipa Blejk Grifin ili DeRozan... To bi eventualno bio tim u stanju da napravi rezultat sličan ili bolji od prošlogodišnjeg.

Mujko

pre 3 godine

Jeste primijetili kako su se mrzitelji Djokovica brzo presaltali u mrzitelje Jokica. Cim oci otvore trci po sajtovima i troluj, eto koliko je to jadno. Njima su minusi hrana. Psihopatologija gubitnika.

Kikujiro

pre 3 godine

Ah Jokiću legendo, mislio sam da će da padne, videlo se još prošle noći da je istrošen, ali Nikola je supermen, dp poslednje kapi krvi, neverovatan je, još jedna sjajan igra, i dok neznalice provokatori i licemeri pate i plaču, i pena im izlazi na usta da vidimo gde je Nikola danas:

27.5 poena
11.2 skokova
8.7 asistencija
58% šut iz igre
41% za tri poena

Jedini igrač u celoj NBa koji je u prvih deset u sve tri najvažnije kategorije.

Nema diskusije, trenutno najbolji košarkaš u NBA, MVP i to ubedljivo.

I to uz sve one konstantne prepreke sa strane, kradu mu skokove, asistencije, plus očigledno sudije ga uništavaju.

Super MVP.

Puno pozitivnih stvari za Denver: Jokić igra vrhunski, Marej se konačno vratio, MPJ se budi, Faku je lehitiman u oba pravca, omladinci će biti sve bolji, kada bude puna rotacija kada se vrate još Milsep i Barton Denver ima da razbija, ne vidim ako budu zdravi i kopletni ko može da ih ponedi u PO. Ono što je neprihvatljivo je da im fale tri startera i dva važna igrača sa klupe, previše.

baki

pre 3 godine

Jeste primijetili kako su se mrzitelji Djokovica brzo presaltali u mrzitelje Jokica. Cim oci otvore trci po sajtovima i troluj, eto koliko je to jadno. Njima su minusi hrana. Psihopatologija gubitnika.
(Mujko, 18. februar 2021 08:55
Hahahaaha pa realno,sto ih uopste citate ili ocenjujete? Oni su tu da vas loze a vi se primate i sto ne bi uzeli kolu i kokice i uzivali u zezanju lozana? Ja prvi bih tako uzivao i padao sa stolice kad vidim kakve smesne komentare ostave lozione ali nisam od takvih hahahaha. A sta vam rade,dusu vam vade.

Kikujiro

pre 3 godine

Ah Jokiću legendo, mislio sam da će da padne, videlo se još prošle noći da je istrošen, ali Nikola je supermen, dp poslednje kapi krvi, neverovatan je, još jedna sjajan igra, i dok neznalice provokatori i licemeri pate i plaču, i pena im izlazi na usta da vidimo gde je Nikola danas:

27.5 poena
11.2 skokova
8.7 asistencija
58% šut iz igre
41% za tri poena

Jedini igrač u celoj NBa koji je u prvih deset u sve tri najvažnije kategorije.

Nema diskusije, trenutno najbolji košarkaš u NBA, MVP i to ubedljivo.

I to uz sve one konstantne prepreke sa strane, kradu mu skokove, asistencije, plus očigledno sudije ga uništavaju.

Super MVP.

Puno pozitivnih stvari za Denver: Jokić igra vrhunski, Marej se konačno vratio, MPJ se budi, Faku je lehitiman u oba pravca, omladinci će biti sve bolji, kada bude puna rotacija kada se vrate još Milsep i Barton Denver ima da razbija, ne vidim ako budu zdravi i kopletni ko može da ih ponedi u PO. Ono što je neprihvatljivo je da im fale tri startera i dva važna igrača sa klupe, previše.

Voja

pre 3 godine

Kad Jokic da preko 30 poena i ima 5-6 ili vise skokova i asistencia a tim ipak izgubi onda je to odlicna partija jer je srbin. Kada to urade Westbruk ili Harden onda su oni samo nabijaci statistike!!!! Dupli moral??
(Goran, 18. februar 2021 10:43)

Ne, nego zato sto Jokic to radi samo kada mora i kad su ostali pasivni, iako bi radije da kulira i deli asistencije, a Harden i Westbrook to rade zbog sopstvene statistike, bez obzira na ostale ili na dobrobit tima. Sitna razlika :)

tegi limar

pre 3 godine

klupa denvera izgubila 30+ razlike. Branko Lazic je 10x korisniji od Herisa u napadu, makar pogodi trojku iz kornera, ovaj lomi obruc. A meloun svaki put kasni sa tajm autom kad krene crna serija

zombiland

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .
(Mr_Melbourne, 18. februar 2021 08:09)

Koji je ovo jezik, jel može neko da mi prevede?

Moras da razumeš te druge generacije gastosa po svetu. Nije lako naučiti u potpunosti svoj "mother tongue kad živiš tamo negde po Australijama I Amerikama", uz to verovatno puni 13 godina u Maju.

Иван

pre 3 godine

Постоји разлог зашто играчи попут Марка Гасола нису одабрали Денвер, него Лејкерсе. Такви траже гаранцију да ће тим бити довољно јак да се бори за титулу. Та гаранција код Нагетса значи: "Покажите ми да сте конкурентни довођењем поуздане друге опције!" Џамал Мареј то није, и то многи знају. Мареј одудара од типичног НБА кошаркаша: нема став да уништи противника, њега мотивише само плеј-оф, јак ривал, не пада му на памет да трпа боранију. Шта рећи кад лик нема чак ни сопствени аутомобил. Такав је. А што је још важније, није способан да сам води екипу. А, тај секундарни лидер треба Денверу. И то знају искусни играчи који јуре титуле, попут Гасола. Пишем већ месецима, Бредли Бил ће хтети да иде из Визардса, а и Вашингтон ће хтети да га трејдује јер овај неће с њим налето потписати нови уговор, изгубиће га ни за шта. И шта Нагетси чекају?! Харден је говорио да би у Денвер, са Такером, то је све што треба Јокићу за титулу: он, Харден, Мареј као трећа опција, Такер да ради у рекету и један стриктни дефанзивац у спољној линији (Андре Роберсон), и ето титуле. Нису хтели Хардена, нису хтели Холидеја, нису хтели Била, сад неће имати ни Јокића. Да је Никола слепо веран тиму, остао би до данас у Меги.

Beks

pre 3 godine

Znaci Dzordan je osvojio titulu bas kad je stigao Pippen,sa 7 poena po mecu,vrlo interesantno. Zamislite sta danas pricaju cak i za igraca koji ima 18 poena po mecu kao pomoc. Marey je sinoc postigao 35 poena,po ovom komentaru bih rekao da je covek samo naslov procitao. Posto Pippen nije bio ni senka igraca kakav ce postati uz jake treninge naravno,prvih par sezona. Pitam se kakvi bi komentari na saigrace Bullsa bili posle sedmog meca sa Pistonsima. Pippen 2 poena,sut 1 od 10,Grant sut 3 od 17,BJ Armstrong sut 1 od 8. Jordan 31p,8sk,9ass,48% suta. Ali je bila extra podrska samo zato sto su njihova imena kasnije postala poznata,jer eto Pippen je superstar od samog pocetka svoje karijere.

Dragan Borca

pre 3 godine

Maloun mora da prestane da trazi krivca jedino u Porteru. Mali lose igra jer ga skoro svi napadaju zadnjih dana. Imao je 30 poena skoro i ima tu potencijala ali Maloun samo na njemu bes iskaljuje. Marej ima puno vise losih selekcija suta, Barton da ne pricam kakve gluposti pravi, pa ih ne kaznjava izvodjenjem. Jutros nije bio los osim 2-3 losa poteza i posle jednog ofanzivnog faula ga vadi tek sto prodje 4 minute u drugom. On ima jako malo utakmica u NBA i to mu samo dodatno ubija samopouzdanje. Zakucao ga na klupu i posle igrao cak sa 4 beka sto se opet pokazalo losim. Kada je ubacio ponovo Portera brzo su trojkama Jokica, Portera i Mareja stigli ali Grin se bas lose postavio na kraju. B2b utakmica i Bertans 9-11 ali mogli su i trebali ovo dobiti, da Maloun opet nije experimentisao sa 4 beka. Cak je i Jokic imao jednu jako losu sekvencu gde je 5-6 puta lose napao kos, forsirao. Prvi put da vidim da isforsira tako mada ruku na srce sudije su ih unakazile. Jokica su tukli ali bas a Vasington je dobijao sve zivo. 34 slobodna za njih prema 18 za Denver totalno ih je kriterijum sabio. Sada imaju jednu seriju " laksih" protivnika i trebalo bi da se vinu gore za 2 mesta. Ima jos mnogo da se igra 44.utakmice. Tim Koneli mora jedno krilo dovesti, to im je rak rana. Ostalo manje vise imaju, ali defanzivac krilo pod hitno.

zombiland

pre 3 godine

Obožavam kad objavite da je Jokić razvalio ali da je na kraju Denver razvaljen! Da smanjite malo doživljaj i počnete pratiti malo i druge ekipe po NBA jš bi suosjećao s vama ali kad od svega pravite vijest za Denver jer tamo igra Jokić e to je već patologija buraz!
(equilibrium, 18. februar 2021 09:10)

Ajd ovako "suosjećao" otprilike znači da si promasio portal, državu a i NBA klub za komentar. Dakle odeš lepo na hr portal sačekas vest o Utah Jazz i kad bude bogdanovic odigrao dobro ti nesto napišeš. Prosto. Drugo Denver je razvaljen u poslednjoj sekundi meča sa dva slobodna diskutabilnog faula. Lep pozdraU

Sasa

pre 3 godine

Kampaco je nestalan igrac, razocarao me je dosad, dok Mareju i Jokicu treba ozbiljnija pomoc. Porter isto tako nije na nivou koji se od njega ocekuje ove sezone......
Iato tako Jokic mora vise da deli lopte. Cusno zvuci a obzirom na mesebicnoat. Ali to nedostaje drugima jer nisu u stanju da individualno stvore i zavrse akciju.

znači

pre 3 godine

(321, 18. februar 2021 08:24)

ZnačI, analiza “stručnjaka” iz zemlje košarke. Da se slučajno prednost Denvera u 2/4 nije istopila zbog primljenih 46 poena, a ne zato što je Jokić bio na klupi. .Nešto nisam siguran da bi tu Jokić mnogo pomogao. Ti bi da Jokić igra 48 minuta svaku utakmicu.. Ko toliko igra? To bi bio jedinstven slučaj u svetu košarke.

Bertansa niko nije puštao da šutira “trojke”, imali su čak i 3 faula na njegovim šutevima za “3”. Bertans je takav igrač, kad mu proradi šuterski “živac” ne može ga čuvati ni Bog-otac.

Ja ne znam šta i kako bi Marej trebao da odigra pa da mu “stručnjaci” iz zemlje košarke daju prolaznu ocenu. Baš me zanima kako si primetio njegovu 1(jednu) izgubljenu loptu za celu utakmicu, a nisi primetio Jokićeve tri (najviše u Denveru). Isto, kako si primetio Marejeve promašaje (šut iz igre oko 52-53% što je za beka vrlo dobro), a nisi primetio Jokićeve promašaje (šut iz igre oko 57%, što za centra i nije spektakularno, ali recimo da Joka dosta dejstvuje spolja pa je i taj procenat vrlo dobar).

Kad već spominješ +/-,a Amerikanci toj statističkoj kategoriji daju znača, ) najbolji u Denveru je bio Heris (+10), pa onda Grin (+8)…

Malo objektivnosti nije na odmet…

Janko

pre 3 godine

Da se stavi tačka na diskusiju TREJDOVAN GRANT.
Dečko je sam izabrao Detroit jer je tamo prvi igrač tima (a ne treći ili četvrti) i može da napreduje i pre svega može mnogo da budži statistiku i zahteva mnogo veći naredni ugovor s obzirom da je dosta mlad. Denver je izjednačio ponudu koju je dao Detroit ali on nije prihvatio a Denver u tom trenutku nije imao prostora za veću ponudu. Naravno treba naglasiti da se sigurno nisu nadali da je MPJ RUPETINA kakva jeste jer bi u tom slučaju imali i drugačije planove i taktiku, oslobađali bi prostor za Granta i davali mu sigurnu minutažu. Stavili su pare na pogrešnog konja to je sada sigurno već.

321

pre 3 godine

Znaci, Meloun ne zna nista. Kada je Jokic seo na klupu krajem prve cetvrtine , Denver ima dvocifrenu prednost, dobru prednost. Jokic je postigao 15 poena. Denver pravi i 20 poena prednosti. Jokic je i dalje na klupi i uvodi ga 7 min. pred kraj druge cetvrtine a prednost se istopila od 20 na 7 poena? Jokic sedi 7, 8 min. na klupi a ovaj gleda kako se topi prednost? Covece, ide odmor posle prvog poluvremena pa ce da odmara. Kao da ne vidi da se prednost topi? Drugo, dozvole Bertansu da 11 puta sutira za 3? I on pogodi 9 trojke? Drugu i trecu cetvrtinu Marej je unistavao, promasajima, izgubljenim loptama, pa koraci Portera.. Kasnije kada je Marej odlucivao je bilo kasno cak i kada je izjednacio trojkom rezultat. Sta vredi njegova igra , tada kada su ovi stigli prednost i poceli da vode i 13 poena? Najgore je sto je Jokic mnogo preskakan u igri. Posebno u drugoj cetvrtini kada je posle dugog sedenja na klupi usao u igru. Drugi su igrali a ovi su poceli da vode? O poenima mora Jokic da odlucuje jer on ne trosi lopte nerezonski niti sutira kako mu padne napamet kao ostali. A i ako sutira pogadja. Ovakva igra Denvera , nema veze , zato gube i ne vidim da ce tu nesto da se promeni ako ovako igraju. Treci poraz za redom..

Nemanja

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .
(Mr_Melbourne, 18. februar 2021 08:09)

Koji je ovo jezik, jel može neko da mi prevede?

Tarja Turunen

pre 3 godine

Koliko mi se rise od ovoga Jokić Marej nisu imali podršku... Što nisu još dodali gas na kraju i pobedili... U poslednjoj četvrtini moraš da preuzmeš odgovornost.
(agent mahoun, 18. februar 2021 11:18)

Kad napravis 20 poena razlike dovoljno je samo da imas krstene saigrace koji bar nece da use*u sve sto si ti napravio, a ne da se dodaje gas na kraju! Idi komentarisi b92 putovanja ili tako nesto...

Kažem !

pre 3 godine

Grin ih ovu zakopa , lik je ceo meč sabotirao ekipu sem jedne banane ništa pozitivno na ovom meču ne mogu da kažem o njemu IQ -100

Mladen

pre 3 godine

Gledao sam prvo poluvreme, i po drugoj cetvrtini zakljucio sta ce biti u nastavku, i ugasio.
Ne mogu vise da se nacudim nekim igracima, koja je to igracka neinteligencija,ne znam kako taj Jokic moze da ne poludi totalno!
MPJ prednjaci!
Dosta vise o njegovoj talentu i glupostima, momak nema grama mozga, nema kreacije, sve sto zna je da ritne nogama i potegne cim dobije loptu!
Odbrana mu je na nivou nekog kadeta...
Ljudi vode 20 kraj prve cetvrtine i odu na poluvreme sa maltene - 10.
Hartenstaj je...
Ja ne znam. I onda kazs recimo Milutinov, Ante Tomic iz najboljih dana, i slicni igraci, kao nemaju sta da traze u Nba...
Za sta ovaj momak prima pare to je cemer i jad!
Decko bukvalno ne zna nista!

Evil Zo

pre 3 godine

Jokic je drugi u sutu za tri(Dzamal je prvi) u Denveru ove sezone.Top ten u :
poenima,skokovima,asistencijama i ukradenim loptama.Mozda bude najbolji kradljivac lige ako pojaca igru u odbrani.

sashas

pre 3 godine

Samo treba pogledati koliko poena trpaju igraci kojih se Denver odrekao bez borbe! Sipaju po 30 poena, Plamli triple double..i onda kukaju Nikola ne moze sam

Freak On a Leash

pre 3 godine

A Raselko je li napravio tripl dabl kakav je to lik.Ono 12 poena,21 šut za 12 poena.Čovek ladno imao 2/6 slobodna bacanja.8 izgubljene lopte alo bre decko.Ali imao je trpl dabl.Daj bre NBA sklonite ga u Kinu,njegovi trpl dablovi su bruka za legendarne igrace koje je on kao prestogao.Bertans iz dva šuta ima više poena od njega.

DraganRS

pre 3 godine

Grin tragicar, poslednja dva faula za bacanja naivno pravio iako je jedini igrao odbranu na tekmi u Denveru. Jokica dobro cuvali jedno vrijeme ali toliko trikova ima da opet padaju na finte svi, raduje povratak Mareja koji je bukvalno sam preporodio Denver zadnja dva minuta i steta sta je sve pogodio a da se nine otislo u produzetak.

bskfan

pre 3 godine

Zasluzniji za pobedu je Vestrbruk sa 13 skokova i 12 asistencija nego Bil. Kada bi Vestruk hteo da samo hvata lopte i asistira, a da sut svede samo na polaganja, bio bi jedan od najkorisnijih igraca u NBA. Bil je dobar igrac ali daleko od toga da on moze da povuce ekipu do titule. Ovakav kakav je sad, pitanje je da li je bolji od Mareja. Bil ove godine trojke sutira 34%, a na 4.7 asistenacija dodje 3.1 izgubljenih lopti tako da je to kod njega otprilike veca steta nego korist. Ljudi vide samo ukupan broj koseva a ne vide procenat suta, tj. da se Bil ispucava i da sutne 24 puta po utakmici.

Razlika izmedju Denverove i Vizardsove klupe je dan i noc. Njihova klupa dala 71 kos i bila u proseku +10, Denverova klupa 35 koseva i u proseku -8. Na kraju su glupo izgubili jer nisu mogli da odbrane 2 sekunde ali sta je tu je. Jedina dobra stvar kod Denvera je da se Marej probudio.

.

pre 3 godine

Ha ha ha mvp partija.Lilard urinise po timovima i bez dva igraca iz prve petorke sve dobijaju.Bucko je tek 8 strijelac u nba sa najvecom minutazom u ekipi koja je odron.I onako usput.Danasnji nba je komedija
253 kosa je palo sinoc izmedju Denv-Was .
(Mr_Melbourne, 18. februar 2021 08:09)

Koji je ovo jezik, jel može neko da mi prevede?
(Nemanja, 18. februar 2021 09:09)

Kaže Jokic pojma nema.

Poznavalac

pre 3 godine

Green za 15 poslednjih sekundi napravio dva faula za 5 bacanja Vašingtona i anulirao Marejeve uzastopne poene u poslednja 3 minuta za preokret.
Ali, da je Denver pobedio, ne bi bilo zasluženo.

torente

pre 3 godine

Gledao sam skoro sve utakmice Denvera od pocetka sezone i sinoc su mi se smucili konacno, ne gledam ih vise dok ne trejduju ove slepce Portera, Bartona, Herisa pa i Mareja za makar jednog krstenog igraca kao sto je Bredli Bil.

GREBIç

pre 3 godine

kako znaju i umeju moraju da dovedu jednog igrača koji ima 20 poena u rukama i koji može da isprati Nikolu. Teško ih je gledati. sa druge strane Jokić komotno može svaku utakmicu ići do 40 i da nabije statistiku da zaradi HOF status već ove sezone. Uz odmaranje na nekim utakmicama, naravno.

Mondragon

pre 3 godine

Wash uopšte nema lošu ekipu.Ako Westbruk nastavi sa ovakvim igrama gde se podređuje kolektivu,mislim da mogu do 8. mesta.
Denver igra tako što će iscediti Nikolu do plejof-a,ako uopšte uđu u njega.Mnogo se troši,nema 3. pouzdanog igrača( a ponekad ni 2.).Da je još jedan saigrač u formi kakvoj je on,imali bi 50% više pobeda.
Definitivno moraju da rizikuju i pokušaju sa nekim trejdom.

milos

pre 3 godine

Nikad vise necu zaspati posle prve cetvrtine. Ajde racunam vode 15razlike, mrtvi Vasington, Jokic prva cetvrtina razvalio, i sad imam sta sa vidim. Kako moze jedan trener da dopusti kad vidi da mu jedan Bertans ubacuje sve sa ne stavi na njega igraca kao pitbula da ne moze da primi loptu, Bredli Bila slobodno pustiti da ubacuje sve, ne moze jedan igrac nista. Pod hitno da se ovi u Denveru preispitaju sta rade, ko prati utakmice zna da nema ekipe ciji bekovi nisu napunili Denver ove sezone, i pricamo onda o Jokicevoj odbrani, ne pamtim kad je neki centar dao plus poena preko njega, ali se tacno vidi da fale igraci u rotaciji od prosle godine, koji su koliko toliko pokrivali protivnicke bekove. Sportski pozdrav i prst na celo Nagetsi dok jos nije kasno!

JPR24

pre 3 godine

Jokic standardan. Marej ono sto se od njega ocekuje, i samo je jednu loptu izgubio. Ali, problem nije samo sto ih ostali nisu pratili... Šta će Heris u igri skoro pola sata za 2 poena ? Kampaco nije korišten kako treba. I opet imali čak i +20, i nisu u stanju da održe, +|- startna petorka svi u plusu, klupa sve ubrajala. Potreban je neko da povuče tu klupu, znaci rotacija da bude bolje organizovana ! Na kraju faul Grina, pih... No kako god, već ne znam koja utakmica gde imaju toliku prednost i ispuste sve !

goblin

pre 3 godine

Vlasnici Denvera nemaju petlju da izađu na tržište,ponude Bartona i ovog precenjenog Portera nekome(van konkurencije najgori defanzivac u ligi),da mogu da dovedu 2-3 veterana, pojačaju klupu i napadnu titulu.Sudar sa realnošću desiće im se onda kada Jokić zatraži trejd.

bskfan

pre 3 godine

Problem je u prevelikim ocekivanjima. Denver jeste igrao u finalu konferencije ali razlika izmedju tog tima i tima ove godine je u 7 novih igraca. Starteri su i pored rovitog Harisa bili u plusu a Haris je utakmicu cak zavrsio sa +10. Sa druge strane na klupi su osim Morisa bile sve novajlije a pored toga i sama klupa je zbog povreda menjana nekoliko puta. Primera radi, Kampaco je poceo sezonu kao dvojka sto je bio cist promasaj, zatim se uigravao sa Grinom, Bartonom, MPJ-om, Dozijerom itd, a sinoc je morao da igra sa Nadjijem i Hamptonom. Sa jedne strane roviti Moris, Kampaco, Hampton, Nadji i Hartenstajn, a sa druge strane iskusni Len, Lopez, Neto, Bertans i Avija. To jednostavno ne moze tako, kada tim pretenduje na titulu onda novajlije svede na minimum a dovede iskusne veterane i onda se samo nada da u plejof udju bez povreda.

Jokic tu ne treba da se nervira vec da igra kako je naucio pa sta bude. Duga je sezona, nisu jos ni do polovine dosli, tako da ce su tu jos mnogo toga izdesavati. Treba sacekati da se iskristalisu timovi koji nemaju sansu za plejof (Orlando, Cavalires, Wasington, mozda Cikago) a onda sa nekim od njih napraviti neki trejd. Idealan trejd bi bio da daju Bartona i pik za jednu dobru trojku, ili eventualno dovesti nekog vrsnog sutera. I ovakav kakav je sada Denver je dobar kada su svi na broju, ali cinjenica je da Haris vise povredjen nego sto igra.

Džoni

pre 3 godine

Jokić je bio perfektan u 1/4, imao je 6 od 6 iz igre, ali kada je ušao sredinom druge, pa i do kraja meča bio je veoma loš. Promašio je mnogo šuteva, puno puta nerezonski napadao koš, gubio lopte i sl. Jedino što je do kraja solidno radio je šut za 3.Marej je pred kraj podivljao i skoro sve ispogađao i malo je falilo da se ode u produžetak, ali koliko su loši u odbrani ove godine govori podatak da su i za tih 2s uspeli da naprave faul i izgube meč. Očajnu odbranu su igrali, u drugoj četvrtini primili 46 poena??? Bertan odigrao kao u transu i pogodio 9 trojki iz 11 šuteva i još dva puta bio fauliran na šutu za tri i pogodio i sva bacanja!

big

pre 3 godine

Nesporno da je Porter potencijal, ali Nikolina igra vapi za saigračem tipa Batler ili Pol, iskusni baja sa 20-30 poena, i to kad treba. Ni Marej nije to. Zamenite napr. Lebrona i Jokića, da vidimo ko bi bio kandidat za titulu.
Previše je potencijala u Denveru, a fali iskustva, niko ne uzima titule bez veterana. Zamenite Harkeštajna i Hauarda napr. dal bi padao rezultat tako sa drugom petorkom. Neki trejd im je neophodan. Trebao bi malo Nidža da gunđa.

spree 15

pre 3 godine

Ne može se reći da je izostala podrška jer Denver je dao 128 poena, to je dobra napadačka partija, problem je kad dozvoliš Bertansu da ti ubaci rekord karijere a ima tu i malo domaćinskog suđenja, svakako Denver ne bi trebalo da igra na jednu loptu protiv jednog od najgorih timova lige.
Lepo je videti da Jamal pogađa one lude trojke kad najviše treba.

stefkw

pre 3 godine

Konačno su skautovali Denver. Ostavi Jokića da da svojih 30-35 poena, ali zatvori prednju liniju. Do sada su ga udvajali i bilo je prostora za lake šuteve i polaganja, sada toga nema.

ko to tamo proziva Džamala

pre 3 godine

@znači
Izvini molim te što je neko uvredio Marija, tako je "dobar" da davi loptu po 10-15 sekundi dok smisli šta će, igra Denvera se raspada redovno u svakoj utakmici, ovo je muka gledati.

el

pre 3 godine

Ako hoces titule, i sansu za MVP nagrade bolje ti je da ides iz Denvera.
(srbija, 18. februar 2021 08:15)

Ne kažem da nisi u pravu ali trebalo bi da se pomene da su Džordan, LeBron i Kari npr prve titule uzeli sa 28 godina.

diplinž

pre 3 godine

nije bertans slučajno sinoć poludio. to je pravi pokazatelj nivoa odbrane denvera - momak koji je ove sezone više puta dao jednocifren br poena nego dvocifren, niti jednu utakmicu u sezoni nije prebacio 20, a dosadašnji prosjek mu je bio ispod 11p, i zatrpa 35!!!

goran

pre 3 godine

1 sek pre kraja 1/4 vode 41-21, za 13 minuta Vizardsi (ex buletsi) prave +28?! mnogo je kume, takvo divljanje, nedisciplina, nepostovanje lopte i alibi odbranu ni kingsi ne igraju. grin sad se vec vidi veliki promasaj, u timu osim jokica i kampaca nema inteligentnog igraca. preveliku slobodu imaju svi, ne mozes sa jokicem i marejem na parketu da svakom igracu dajes tu slobodu da ispaljuje suteve kad god pozeli. mozes ali time isfrustriras jokica, onda i on krene da iz besa uzima nerezonske suteve. mnogo su im niske i fizicki slabe obe petorke, kampaca volim ali mismec sa njim je stalno, sinoc cuva bila i westbruka jokic konstantno pomaze udvaja, ovi stvaraju visak i eto bertinih 35 poena. denver ce svaku biti u problemu jer odbrana ne postoji (protiv bostona marej mora da cuva tejtuma?!), portera sinoc berta unistio, mada unistava ga svako na koga ga stavis da ga cuva. moris pogubljen vidi da ovaj gura kampaca, cemu to, imas centra koji igra pametnu odbranu ali nije rim protector i ti igras sa tri igraca na spoljnim pozicijama koji su ocajni defanzivci i ne probije ih samo ko nece. mnogo me ovaj poraz nocas iznervirao, a juta kida, portland i SA maltene da ne gube, gsw gura.

Hm

pre 3 godine

Nista novo. Ipak, jedna pozitivna stvar. Marej je najzad prestao da se glupira, i osim par nerezonskih poteza odigrao je odlicnu utakmicu i pokazao svima da je mnogo bolji od Bila.

Odbrana im je katastrofa. Nesto malo je Kampaco uradio kada je cuvao Bila, i to je sve.

Ono sto mene zaista zbunjuje je zbog cega ovog Lena niko nece? Ono, jes' da nije neki ultra kvalitet ali je jak i bas se bori pod oba kosa. Jedva je nasao angazman u ovom krs timu kao treci centar.

el

pre 3 godine

Kako je naivno Meloun izveo Jokica rano misleci da ce biti blowout utakmica. Rekli su ostali komentatori vec sve i nemam sta da dodam osim da ce mi uvek biti zao tima u kojem je Rasel Vestbruk.

Smeh

pre 3 godine

Uvek neki igrač protivničke spoljne linije zatrpa koš Denvera. I to uglavnom budu igrači koji su prosek ali protiv Denvera se pretvore u superstarove. Obaraju rekorde kao ništa. Mogu se kladiti da je Bertans u većini situacija bio sam na šutu. Ništa novo ove sezone za Denver. Možda bi trebalo početi igrati kladionicu zbog Denvera. Isplati li se uopšte? Kolika je kvota bila da Bertans ubaci 20+ poena? Promašio bi na Bila ali valjda bi Bertansova kvota izvukla dan.

Odgovor za Gorana

pre 3 godine

O cemu ti pricas covece, pogledaj Vestbrukov procenat suta pa ga onda dizi u nebo. Njemu je samo vazno da obori rekord Oskara Robertsona po broju tripl dabllova, zato je zatrazio trejd u ekipu u kojoj to moze i da ostvari.

Pera

pre 3 godine

Da se stavi tačka na diskusiju TREJDOVAN GRANT.
Dečko je sam izabrao Detroit jer je tamo prvi igrač tima (a ne treći ili četvrti) i može da napreduje i pre svega može mnogo da budži statistiku i zahteva mnogo veći naredni ugovor s obzirom da je dosta mlad. Denver je izjednačio ponudu koju je dao Detroit ali on nije prihvatio a Denver u tom trenutku nije imao prostora za veću ponudu. Naravno treba naglasiti da se sigurno nisu nadali da je MPJ RUPETINA kakva jeste jer bi u tom slučaju imali i drugačije planove i taktiku, oslobađali bi prostor za Granta i davali mu sigurnu minutažu. Stavili su pare na pogrešnog konja to je sada sigurno već.
@Janko
Decko je dosao u Denver kao mladi starter, verovatno mu je nagovesteno da ce to biti i u novom klubu, ali zacrsava na klupi, sa ogranicenom ulogom. Oseca se frustrirano, izigrano, zna da moze i zasluzuje vise. To i pokazuje, prvo u PO, a sada u Detroitu. Denver tek u PO shvata koliko je Grant u pravu, ali prekasno.
Zameras mu da je otisao "da budži statistiku" - svaki igrac zeli da napreduje, ima vise slobode, minuta, vazniju ulogu. Da mu je Denver dao ono sto je zasluzio, sigurno ne bi menjao sredinu.

Tupakamaru

pre 3 godine

Gledam raspored Denvera do kraja sezone.Play off im je itekako pod znakom pitanja.
(Roki cetri, 18. februar 2021 08:47)
Aj da je 5-10 utakmica do kraja, pa da razumem komentar. Nije ni pola sezone još (iako je skraćena), a ti već procenjuješ raspored.

Marelja

pre 3 godine

@južni susjed
To je kao ono kada je Dražen Petrović punio koš Zadra u finalu plej ofa a Cibona izgubila titulu i naravno ko je "kriv" - Dražen. Logika ti je vrhunska.

montoya

pre 3 godine

Ovog MPJ pod hitno u trade, ne sto je los igrac vec sto je paljevina i umislio da je zvezda. Sutevi bez balansa, preko ruke, ja mislim da namerno to radi , da se inati nekome. Cak I njegova reakcija kad ga trener izvodi iz igre nije prirodna.

Ostin A

pre 3 godine

Denver kao da Jokić i Marej na putu do utakmice pokupe desetak nasumičnih ortaka, da im prave društvo na terenu.

Prosto je neverovatno koliko jedna klupa može da bude u minusu. Takođe ovi što bi Bila u Denveru, moraju da znaju da nije rešenje jednu zvezdu zameniti superzvezdom.

Ne dobijaju Lejkersi samo zbog Dejvisa i LeBrona. Već jer u njihovom nedostatku, ili kad imaju slabije veče Shroeder, Harrell i Kuzma su u stanju isto da daju po 20 poena. I to na oba kraja terena.

njk

pre 3 godine

Green šesti igrač Vašingtona večeras.

Čovek ladno posle "air ball" Wizardsa umesto da pusti loptu u aut, on se namuči još da doda loptu nazad njima za još jedan pokušaj trojke i to uspešan. Plus onaj faul na kraju za pobedu domaćih.

Neverovatan pad Denvera u drugoj četvrtini - skoro 50 poena primljenih.

Već je postalo regularno da Denver ne može da odigra sve 4 četvrtine na istom nivou. Prosečan tim koji ponekad odigra iznad toga. Imaju jednog mvp kandidata i ujedno all stara - to je to.