Aktuelno

Četvrtak, 21.01.2021.

14:00

Zvanično: Golf je "mrtav" u Americi

Izvor: B92

Zvanièno: Golf je "mrtav" u Americi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

137 Komentari

Sortiraj po:

Loshmi

pre 3 godine

@(Milos Radunkovic, 22. januar 2021 22:09)

Itekako je u pitanju kvalitet. VW koji dolazi Meksika jednostavno nije na nivou Japanaca u SAD, a daleko od Evropskog VW-a. Ima bebroj snimaka na yt o tom cuvenom meksickom kvalitetu. Niko ne zeli da placa hiljade dolara na popravke automobila, zato se kupuju japanci tamo. Izgradili su identitet pouzdanog vozila i pristojnog vozila za obicne ljude. Pri tom, njihova vozila tamo su malo i luksuznija o odnosu na ponudi u Evropi.

Milan

pre 3 godine

@Radovan
Pričate o vremenu kada su fića i peglica bili porodični automobili. Automobili vremenom rastu u okviru klase, a tada su dimenzije C klase bile kao kod golfa. Citroen GS je bio automobil D segmenta, može da se poredi sa passat klasom, recimo pežoom 404 tada.

Kvarezma

pre 3 godine

Milose Radunkovicu kako onda prolaze corolla i civic u SAD? Manjka tu štošta, dilerska mreža, mehaničari skupi, kvarljiva roba. Ni drugde ne stoji mnogo bolje VW, samo na domaćem terenu ima prođu, uz deeebela leđa.

Radovan

pre 3 godine

Kada se pojavio, Golf 1 je bio auto B segmenta, manji od mnogih ostalih auta koja su bila na evropskom i jugoslovenskom tržištu.
Bio je to auto za 4 osobe.
Bio je to auto koji su kupovale osobe kojima nije bio potreban porodični auto u limuzinskoj i karavanskoj verziji. Moj otac je onda imao CITROEN GS karavan, koji je onda bio pojam udobnosti,komfora,potrošnje i praktičnosti za Golfa.
Ne porodične osobe u Evropi i Jugoslaviji su kupovale Golf 1 (hatcback varijanta ili skraćeni).
I tako je kroz marketing nastala nova klasa, koja je bila manje praktična u odnosu na druge marke auta i modele.

Golf tek kada je porastao, postao je auto za porodicu.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Javljam se opet. U prvom javljanju sam pokušao da iznesem detaljnije u čemu bi mogao da leži "neuspeh" golfa u USA, ali po mišljenju naših ljudi vidim da im argumenti koje sam izneo nisu bili valjani. Zato sada izvodim zaključak ,na osnovu mišljenja većine, u pitanju je loš kvalitet Golfa. Ovakav zaključak, s obzirom da se radi o legendarnom modelu, po kome je nastala zasebna klasa, možda je čudan ,ali za naše ljude očigledno nije, jer oni znaju nešto što drugi ne vide i ne znaju. Da ponovim, Golf jeste kvalitet za ceo svet, ali za nas nije, i To je potpuno uredu.

T

pre 3 godine

U Americi niko ne vozi hatchback-e. Prodaju se, video lično, ali su jako retki. Bio sam poslom u Silicijumskoj dolini. Valjda jer je jako mnogo stranaca, tamo voze "normalne" automobile, iznenađujuće malo SUV-ova, ali i dalje nisam video da neko vozi Golf. Ali zato neverovatno mnogo Priusa.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Ljudi koji ne vole Golf će ovu informaciju tumačiti kao dokaz da su u pravu. Radi se i sledećem, Golf je anatemisan u USA, pritom je mali za američki ukus, a i neznatno skuplji od japanskih automibila, koji su u USA najpopularniji, pored nekih američkih modela. Dakle, nije u pitanju kvalitet, nego neke druge stvari.

Stojna mome ubavo

pre 3 godine

Covjece imas li ti zivot, imas li posao....
(TigriMigri, 22. januar 2021 10:59)

Time sto ga pitas samo mu dajes dusevnu hranu kojom se ocigledno hrani ovde. Mada sumnjam da je to obican posetilac sajta, mozda moderatrori podizu rating i klikova ostavljajuci komentare pod njegovim imenom.
Spijuni su medju nama...

The Unforgiven

pre 3 godine

Sta znaju Ameri sta je auto, oni voze kante stare po 30 - 40 godina sa mororima od 4 - 5000 kubika i njima se odusevljavaju
(Drugi svet, 22. januar 2021 13:39)
----------------------

Jok, nego ce ih oduseviti turbo sa 3 cilindra ... ;)

Transformer

pre 3 godine

(ccc, 22. januar 2021 09:57)
Kako volim vas koji zelite da objasnite, pa jos pretpostavite razne stvari i onom kome se obracate, a na internetu smo pod pseudoninima:) VW je stvarno dijagnoza, ali za one sto ga mrze.
Mene licno briga za VW ili bilo koji brend, dalje od toga da imam misljenje, ali sam odgovorio na ocigledno ignorantski komentar da njemci vise ne kupuju VW, nego japance i korejance.
Na to ste odgovorili frustriranim komentarom koji ponovo nema veze sa zivotom.

Evo liste i iz UK:
Market share
Volkswagen 11.78%
Ford 8.65%
BMW 7.77%
Mercedes-Benz 5.64%
Audi 5.6%
Vauxhall 5.49%
Nissan 5.37%
Toyota 4.3%
Peugeot 4.06%
Skoda 3.68%

Dakle, kao sto ste rekli, svako neka kupuje sto mu se svidja. Samo bez frustracija i objasnjavanja stvari o kojima nemate pojma. By the way, mnooogo puta sam bio u Njemackoj, od juga do sjevera i odlicno znam sta misle o raznim stvarima. Kad pominjete francuze, to je stvarno najlojalnija nacija svojem proizvodu, ali ce vam i tamo vecina priznati da njemci prave bolje automobile.

Lars

pre 3 godine

@I kod nas se slabo prodaje, ljudi više vole one stare modele
(Gagi, 21. januar 2021 17:06)

Pa kad volimo oldtajmere, mi i braca sa Kube :)

Lars

pre 3 godine

@Mali Peugeot koji je u klasi VW Pola da košta 20 450 eura jeste nov ali je
2020 godište.

Ko ne veruje neka proveri na Pol.Automobilima.
(3210, 21. januar 2021 16:43)

Sve znam, automobili su postali bas skupi. Ja sam trenutno odustao od kupovine novog jer ne zelim da pravim toliko kompromisa za 20 000e. Ne moze covek da kupi pristojan automobil C klase za, meni bar, ogroman novac. 2010. sam potrosio 13K evra za nesto sto sada kosta vise od 20 sa malo vise opreme. Isti automobil, isti model samo nova generacija naravno.

gagi4

pre 3 godine

Nije ni Golf jedini koji je poskupeo.
Generalno, idem na sajmove, pratim, od 5.godine kupujem automagazine.
Imam casopise iz 2010. u kojima je Golf za vreme sajma 12.990, Polo 9.990, Astra 11.590, Corsa 9.990 €.
Danas, osnovni Golf kosta 17.990.
Generano, Golf je i u EU poskupeo za 50%.

Stvar je vrlo jednostavna! Taj isti Golf je '91 god kostao oko 15000 DM, ali, tada je imao lim, motor i sedista i to je to! Danas svaki auto ima na desetine raznih sistema aktivne bezbednosti, pa pasivne bezbednosti, na desetine elektromotora za sve i svasta, jer nas smara da otvaramo rucno, pa dvozonske i trozonske klime, pa razne grejace volana, sedista, masazere, podizace, spustace, tri dana ne bih mogao da nabrojim! To sve kosta, brate! Zato se mali automobili vise i ne isplate, ni proizvoditi, ni kupiti. Hoces mali auto, ali da ima sve zivo od opreme, pa ne moze onda malo da kosta, kad je ta oprema skuplja od te dve table lima manjka!

Drugi svet

pre 3 godine

Sta znaju Ameri sta je auto, oni voze kante stare po 30 - 40 godina sa mororima od 4 - 5000 kubika i njima se odusevljavaju ..., za Evropljane je Golf bio i ostao najbolji automobil srednje klase i koji ce uvek biti aktuelan !

Pera

pre 3 godine

Nije Golf poskupeo samo u SAD-u.
Nije ni Golf jedini koji je poskupeo.
Generalno, idem na sajmove, pratim, od 5.godine kupujem automagazine.
Imam casopise iz 2010. u kojima je Golf za vreme sajma 12.990, Polo 9.990, Astra 11.590, Corsa 9.990 €.
Danas, osnovni Golf kosta 17.990.
Generano, Golf je i u EU poskupeo za 50%.
Inflacija evra, a plate ostale u dinarima iste.
Secam se da je cale koji radi u EPS-u govorio da mu treba 24 meseca da kupi Golfa.
Danas mu treba 32 plate.


Blago tebi za caleta,meni treba 24 godine da kupim novog golfa.

Sasho

pre 3 godine

24000 dolara, zašta? Auto nije luksuz, običan auto u današnjem svetu automobila. Cena precenjena za Golf. Maksimalna cena 19900 dolara.

Бинср

pre 3 godine

То овде нико живи не вози. Голф на путу овде изгледа као играчка. Овде се 3.0 В6 мотор са 300 коњских снага сматра неким минимумом или просеком. А у Европи је то звер. Мој џип има В8 мотор и 400 коња нпр.. Скроз другачији свет и стандарди.

ArizonaOrthodox

pre 3 godine

2011. uzeo šesticu za $19,000, 2016. uzeo sedmicu za $19,500, a sada su redizajnirane sedmice oko $22,000. Za te pare se već uzimaju manji SUV. Glavni fokus VW na Americkom tržištu je na ID.4 EV i uopšte proširivanje game električnih automobila.

Mr Majestyk

pre 3 godine

U Evropi 40 000€, u Americi 25 000$, aj vi meni to objasnite.(ssss, 22. januar 2021 08:31)

Taj u Evropi se i pravi u Evropi. Onaj američki u Meksiku.

ccc

pre 3 godine

@Transformer,

Evo da ti malo objasnim statistiku u Nemackoj i VW, ne znam da li si ikada bio u Nemackoj ili samo gledas zvanicne podatke ali da ti objasnim nesto, velika vecina sluzbenih vozila su iz VW grupacije jer su u odnosu na ostale Nemacke marke ipak brend srednje klase, samim tim firme i drzavne sluzbe kupuju VW, Skodu i Opel vozila, sto otpada na polovinu prodatih vozila, ok. mozda ne bas polovinu ali jedno 40%, drugo, nece jedan Nemac da kupi pored svog Nemackog vozila neki tamo Francuski, Italijanski ili Britanski. Isto tako pogledaj statistiku o najprodavanijem automobilu u Francuskoj ili Italiji, samim tim ova tvoja statistika je potpuno irelevantna. Pokazao je Golf ove godine da Francuzi konja za trku imaju a to je Clio, ti pricas o mladim ljudima, pa njima je bitan izgled a ne pouzdanost iako se svi i dalje tripuju da je Golf nepoderiv ali je realnost mnogo drugacija, svi automobili su sada napravljeni da ne traju kao ranije, sa svom tom elektronikom, senzorima, racunarima, kada krene da se kvari samo za glavu da se cupamo.tako da je sada prednost na malim SUV vozilima i malim hecbekovima sto i pokazuje prodajna statistika u evropi za proslu godinu gde je Golf posle dugo vremena zauzeo drugo mesto. Vozite sta volite i za sta imate love a da li se zove Dacia, Golf, Megan, itd.itd. je potpuno nebitno, vi kupujete kola a ne ona vas ali je problem sto ona pokazuju moc, statusni simbol sto ce biti tesko iskoreniti iz Srpskog a i svetskog mentaliteta.

Milan

pre 3 godine

@micko miš
Voze ford, tržišno učešće 7-8%, ali generalno godinama u padu. Pre 20 godina imali su znatno veći tržišni udeo. GM se povukao a krajsler odavno. Potrebe i navike korisnika u evropi i americi su različite, teško da jedan model bude uspešan na oba kontinenta. To ne znači da je neko lošiji ili bolji, već jednostavno usaglašen sa potrebama lokalnog kupca.
@transformer
Interesantno da dačia ima najveći pad?

Nizozemljak

pre 3 godine

U Evropi 40 000€, u Americi 25 000$, aj vi meni to objasnite.
(ssss, 22. januar 2021 08:31)

Pa hoces penziju, drzavno zdravstvo, puteve bez rupa, decije dodatke, placen godisnji, beneficirana obdanista, besplatno skolstvo, cist vazduh, socijalnu pomoc ...
Sve to kosta prijatelju, jos kada dodas i malo korupcije izadje jako skupo. Mora od necega sve to da se finansira.
Ovo sve gore navedeno naravno vazi za EU i to samo bolji deo, Srbija je tu kolateralna steta posto skoro sve ode na korupciju.
Ja za sada biram da platim porez, mozda nekad resim i da su Ameri u pravu pa odem tamo.

The Who

pre 3 godine

Ameri imaju najruznija i najgluplja auta na svetu.Kvalitet nije nikakav.Bitno da su auta ogromna.Kuce ogromne a i zene.Totalno drugaciji svet.Golf je super auto.Najbolji auto zadnjih 100 god.

Loran Goznica

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Šta ti druže voziš?
(@, 21. januar 2021 22:11)
Beli Mercedes

Transformer

pre 3 godine

U Nemačkoj se sve više ljudi odlučuju za Automobile iz Azije,Francuske!!Za WV gde pepeljaru i radio konfiguriraš i plaćaš extra i gde je WV evoluirao od radničkog auta do udari me po džepu i Hitler se prevrće u grobu zato što mu otudjiše ideju o autu pristupacnom za opšteširokogrude radničke mase.O kvalitetu da ne pričamo najmanje je tu Nemačkog znoja na svakom nemačkom autu,živele zemlje 3 Sveta i istočni blok neiscrpne zemlje jeftine radne snage i verovanja da je Zapad ispunjenje svih snova!!Pozdrav iz Göppingen-a!
(Milan Ultras, 21. januar 2021 19:15)

Evo i zvanicne statistike:
AUDI 214,015 267,238 -19.9%
BMW 243,266 281,928 -13.7%
CITROEN 58,457 70,638 -17.2%
CUPRA 9,018 5,359 68.3%
DACIA 52,309 83,521 -37.4%
FIAT 103,551 105,540 -1.9%
FORD 240,006 334,260 -28.2%
HONDA 11,696 15,678 -25.4%
HYUNDAI 105,059 130,220 -19.3%
IVECO 8,066 9,472 -14.8%
JEEP 15,690 16,563 -5.3%
KIA 64,296 69,613 -7.6%
LAND ROVER 12,985 17,402 -25.4%
MAZDA 44,353 71,647 -38.1%
MERCEDES 372,011 412,732 -9.9%
MINI 44,353 50,124 -11.5%
MITSUBISHI 46,424 54,244 -14.4%
NISSAN 39,507 46,084 -14.3%
OPEL 162,039 230,238 -29.6%
PEUGEOT 64,958 84,437 -23.1%
PORSCHE 26,336 31,448 -16.3%
RENAULT 150,107 159,444 -5.9%
SEAT 107,355 133,338 -19.5%
SKODA 181,218 208,186 -12.9%
SMART 16,051 49,141 -67.3%
SUZUKI 22,415 40,618 -44.8%
TESLA 16,694 10,711 55.9%
TOYOTA 82,006 89,127 -8.0%
VOLVO 47,202 53,361 -11.5%
VW 575,700 728,431 -21.0%

Dakle sam VW proda 150.000 vise vozila neko sve japanske i korejanske marke zajedno (ima ih 8)!!! Sta mlatite ljudi? OK da se nekom ne svidja VW, ali je na najrazmaženijem tržištu na svijetu (EU) generalno najzastupljeniji i najcjenjeniji. U Njemačkoj kod starijih ljudi u ruralnim sredinama i nekih kategorija doseljkenika Toyota i koreanci imaju neku prodju. Inace, prosjecan uspjesan mladi par ni ne pomislja na ta vozila. Evo i cifre sve govore.

N Na Kvadrat

pre 3 godine

@Goran Loznica

Vidim svaku drugu vest komentarises.
Samo jednu stvar da ti kazem. Ako kod tebe u Loznici tako fukcionise ne znaci da je tako u celoj drzavi. Ne mo,es da globalizujes zaboga. Evo npr. kod nas u Kruševcu ne voze bmw, vec audi karavančinu i kroz prozor vidis da na semaforu za volanom čitaju gorski vjenac i njegosevu sliku drze pored nalepnice za registraciju. Zene i devojke ne nose minjake, vec iskljucivo rolke i siroke pamtalone i tacno znaju sta hoce u zivotu. Kad ih recimo zaustavis na ulici da pitas koliko je sati, ljubazno ti se zahvale sto si bas njih izabrao da pitas za vreme i pozele ti dobar i prijatan dan. Dok odlazis masu ti iz osmeh i neprestano govore svako dobro, svako dobro... a tek deca kako su nam lepo vaspitana....samo mrzi me vise da kucam. Verujes li ti meni druze?

Pravedni

pre 3 godine

Nije Golf poskupeo samo u SAD-u.
Nije ni Golf jedini koji je poskupeo.
Generalno, idem na sajmove, pratim, od 5.godine kupujem automagazine.
Imam casopise iz 2010. u kojima je Golf za vreme sajma 12.990, Polo 9.990, Astra 11.590, Corsa 9.990 €.
Danas, osnovni Golf kosta 17.990.
Generano, Golf je i u EU poskupeo za 50%.
Inflacija evra, a plate ostale u dinarima iste.
Secam se da je cale koji radi u EPS-u govorio da mu treba 24 meseca da kupi Golfa.
Danas mu treba 32 plate.

Mare

pre 3 godine

Covek nista ne izmislja. Na cenu od 23000 i kusur dolara se doda porez, i cena izadje oko 28000 dolara.
(Miro, 21. januar 2021 22:16)
------------------

Izvini, ali gde je to u Americi porez skoro 20%

Porez zavisi od drzave do drzave . U mojoj drzavi je 9,5% porez, ali na cenu i porez imas jos u glavnom da platis brdo nekih administrativnih troskova kod dilera. Tako da na cenu auta dodaj uvek 4-5 hiljada vise. zavisi od drzave do drzave.

Mare

pre 3 godine

Golf je u Americi bukvalno kao limenka.Mali, tesan i preskup.Amerikanci vole komfor, udobnost i u glavnom SUV.Cak su i Jetta i Passat smesni u Americi u poredjenju sa drugim automobilima tipa Honda, Toyota.

Fudbaler

pre 3 godine

Ne cudi me s obzirom na slabu pouzdanost. Statistiku gledam i vidim da su sva njemacka auta nepouzdana. Ok za ljude koji voze 2-3 godine pa ih prodaju ali za nekog ko hoce da ih zadrzi nikako. Na americkim putevima ces da vidis ogroman broj Honde i Toyote i to ne cudi jer su auta stvarno nepotrosna roba. Idu dokle ti hoces da idu.

Markoss

pre 3 godine

Mi koji zivimo u USA znamo i vidimo da ameri prilicno trpaju u gepek tonu stvari, od hrane, pića svega i svacega, a golfara realno stane 5 6 kesa iz Tempa i vec je drama

pacificka_obala

pre 3 godine

Za cenu VW golfa u Kanadi (i USA) mozete kupiti Hondu Accord ili Toyotu Camri, izgubili su oni trku sa Japancima i Koreancima. Ponekad vidim Jettu, Pasata i cesce Tiguana ali golfa bas retko. Od evropskih automobila idu Audi, Bmw, Mercedes i Porsche, VW slabije, Volvo bas tesko, Fiat jos teze, ostali ni ne postoje na ovom trzistu. Ima dosta malih automobila, voze se po gradovima ali to su Mazda 2, Nissan Micra i Versa, Honda Fit, Chevrolet Spark, Fiat 500, Hyundai Accent. Ima dosta i malih EV, Chevrolet Bolt, Hyundai Kona, Nissam Leaf. Golf definitivno ovde ne ide, zato ga i gase.

Guliver

pre 3 godine

@Sta je, ne vole ga Ameri, voze samo Focus i Azijate?
Tako VW-u i treba, kad laze kupce.
(Benzinac, 21. januar 2021 17:21)

nema u USA Fokusa. to je evropski automobil. tamo imaju Mondeo ili po njihovom Fusion i neke veće modele kao i ove iz F serije i slične...
(matori, 21. januar 2021 21:08)

Budalastina...

Drax

pre 3 godine

Sta me briga da pricam o vozilima koje ne mogu da priustim plata kad imam posao je oko 300 eura a nov auto preko 20 hiljada.Bolje da vozim polovni krs i cao.

johnny

pre 3 godine

Postoji puno razloga za ovakvu situaciju. Eu stiti svoje trziste carinama na vozila proizvedenim van EU. Zato se bolje prodaju vozila evropskog porekla. Uz ovo Nemacka kao najvece trzista EU, nudi razne povlastice za kupovinu domacih automobila. Takodje postoji velika tradicija u kupovini VW-a. U Americi je mnogo veca konkurencija i postoji veliki broj modela koji se i ne prodaju na EU trzistu. Takodje u Americi je gorivo mnogo jevtinije nego u evropi. Realno u Americi japanci,koreanci i domaci proizvodjaci nude mnogo vise za manji novac. Takodje golf je na losem glasu po pouzdanosti sto je takodje jos jedan problem. Na kraju svako ima pravo da bira sta zeli za svoj novac.

Privatni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Realno golf je za boraniju istocno evropsku kojoj i mi pripadamo. Tamo se voze dzipovi, imaju prostora, imaju da sipaju,imaju zemlju da im je na jednom kraju zima do jaja na drugom kraju zemlje tropska klima i plaze. I ko ce normalan da prelazi sa smesnim golfom ozbiljne kilometraze i da pritom putuje iskrivljen od bolova i nema mesta sibicu da stavi i ponese. Uzimaju ljudi velike automobile i briga ih.

Korona

pre 3 godine

@GTI ok slazem se da R nema pono puno. Ali sobzirom koliko su skupi onda me i ta cifra cudi. Ali slozces se mnom da sobzirom na cemu i u kojoj klasi pripadaju sa tom cenom definitivno ih ima vise nego mnogoh u toj klasi. Recimo Type R

Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina

pre 3 godine

Manje od 15% svih prodatih novih vozila u Americi ima V8 motor. Ovo je zapravo statistika jos od pre par godina, danas ih je verovatno jos manje. Jer cak i kod bestselera Forda F-150 vecinu prodaje cini V6.
(The Unforgiven, 21. januar 2021 19:45)

Velika razlika u...

Aleksandar

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Evo i sebe da dodam, jedva završena srednja saobraćajna, jednom ponavljao, nov A6 quattro, doduše pošteno zaradjen, ali avaj polupismen.. Tuga brt

@

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Šta ti druže voziš?

dblagoje

pre 3 godine

Zenina doktorka vozi belog Porche.Nov,da se uklapa sa njenom ordinaciom.Muz zubar,ordinacija i drogstore ,vozi Audi.Sad znate da su Srbi.Kuca im vedela 4 milion pre 10 godina.Pista pored za male avione.VW ,mozda deca kada porastu malo.

The Unforgiven

pre 3 godine

Pored Korole i Civica koji su $8-10k jeftiniji, Golf nema šta da traži u Americi. Jeftiniji su i delovi i servis.
(Aleksa, 21. januar 2021 21:29)
----------------------------

Pocetna cena Golfa u Americi je $23.000. Nadji mi novi Civic ili Corollu za $8.000-10.000 manje i ja cu da ti kupim. Fer?

The Unforgiven

pre 3 godine

Covek nista ne izmislja. Na cenu od 23000 i kusur dolara se doda porez, i cena izadje oko 28000 dolara.
(Miro, 21. januar 2021 22:16)
------------------

Izvini, ali gde je to u Americi porez skoro 20%?

Gagi

pre 3 godine

@Kiklop
Kada neki dodju i uporede vw sa fordom. Da li ima gori auto od forda.. Japanci prave dobra vozila ali su davno operisani od dizaina.
(Kiklop, 21. januar 2021 16:26)

Zašto te pogađa poređenje sa Fordom?
Zar nisi čuo da VW i FORD rade na zajednočkim platformama i motorima.

GTI

pre 3 godine

Zivim u Ameico i mogu odmah da vam potvrdim da “obicnih” Golfova skoro i da nema. Ali isto tako mogu reci da ima GTI i R bas mnogo. Zasto je to tako stvarno ne znam. Do 7 modela Golfa je bilo i moglo se videti ali modela 7 baaas slabo. Medjutim najiskrenijr vam kazem sa mozete videti bas mnogo GTI i R.
(Korona, 21. januar 2021 14:38)
------------------------------------------

Nisam bas siguran za R, ali za GTI si definitivno u pravu. Otprilike 90% Golfova u Americi su GTI modeli. Obicnih Golfova je bilo vise dok je postojao TDI, ali kada je to otislo, obican Golf (2.5 litre) vise nije bio atraktivan. GTI prolazi kao "hot hatch" - R je ipak preskup za masovniji udeo u trzistu.

Na moju zalost, "hatchback" izumire u Americi. CUV su preoteli trziste, i tu povratka nema.

Sto se cene tice, ljudi ovde postavljaju MSRP brojeve. Za Golfa u Americi, to treba smanjiti za 2-3 hiljade dolara

Milosav

pre 3 godine

Nekoliko komentatora je napisalo da Golf u USA nema sta da trazi zbog velicine. Tacno je da Amerikanci vole velika SUV i Pickup vozila ali se isto prodaje dosta malih aautomobila. Medjutim taj segment su okupirali Japanci i Korenci tako da je na primer Ford prestao da proizvodi automobile (osim Mustanga), proizvodnja je potpuno preorijentisana na SUV i Pickup truck vozila. VW ce mozda dobro prodavati novi Tuguan i Atlas kojima su povecali dimenzije. Jos jedna losa stvar za VW u Servernoj Americi je to da su skupi i nepouzdani sa veoma skupim rezervnim delovima.
Imate statistiku pa pogledajte, u 2020. godini VW je prodao u USA oko 325 hiljada auta, otprilike isto kao i Mercedes.
Na primer, Ford i Toyota su prodali skoro po 1,9 miliona vozila!

matori

pre 3 godine

@Sta je, ne vole ga Ameri, voze samo Focus i Azijate?
Tako VW-u i treba, kad laze kupce.
(Benzinac, 21. januar 2021 17:21)

nema u USA Fokusa. to je evropski automobil. tamo imaju Mondeo ili po njihovom Fusion i neke veće modele kao i ove iz F serije i slične...

Златко

pre 3 godine

Ружан до бола и споља и унутра. И то не за његов стандард него генерално најружнии у компакт класи. А што се тиче УС тржишта где андроид у Свету ајфона.

Sofronije

pre 3 godine

Amerikanci imaju ozbiljnu ponudu domacih automobila koji su pritom mnogo vise u skladu sa njihovim potrebama. Ne znam zasto bi iko tamo kupio golfa.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

"Kada sam juče video cenu za
Peugeot 208 dizel 2020 godište od
20 450 eura posle toga mi Golf deluje jeftino.
Mali Peugeot koji je u klasi VW Pola da košta 20 450 eura jeste nov ali je
2020 godište.

Ko ne veruje neka proveri na Pol.Automobilima.
(3210, 21. januar 2021 16:43)


Peugeot 208 u baznom paketu (Active Pack) sa HDI 110 sa menjačem sa 6 brzina košta 19.500. Ima tempomat i alu felne. Zadnje parking senzore. LKAS ...

Polo bazno startuje sa TSI 95 i menjačem sa 5 brzina za 18.500. Nema ni tempomat. Ferum felne. Bez parking senzora.

Šta je nejasno ?

Pogledaj koliko je na oglasima novi Sandero Stepway 1,0 TCe 90 Comfort (iz 2020). 14.000.

Ivan ZG

pre 3 godine

Golf je iz one firme koja je na jako lošem glasu u SAD-u po laganju o ispušnim plinovima i više nitko se ne usudi kupiti njihov dizel.
Uz to je auto za njihove pojmove dosta mali.
Uz sve to nije uopće jeftin jer ima dosta većih automobila za tu cijenu.
Uz sve to nije uopće poznat po pouzdanosti, a i garancija mu je dosta kraća od nekih drugih.
Dizel više nitko u SAD-u ne kupuje od VW-a, a 2.0 benzin TSI je jednostavno - loš. Sa nizom problema sa pouzdanošću i ni blizu štedljiv kao Honda ili Toyota.
Na kraju svega je dobio crveni karton.

Ja i ovaj pored mene

pre 3 godine

@kiklop dok taj ford pravi mustanga i forda GT vw pravi golfa i pasata hahahaha
(cc,

Ti cuo za Ford GT pa ko velis "ajde da lupim". Jesi li cuo za Bugati i
Porse? Imaju dodirnih tacaki sa Golfom koliko i GT sa Mustangom ili
Fokusom. Ko NSX i Civic...
(bitno je da se lupa, 21. januar 2021 18:13)

Jeste bitno i to fenomenalno radis... Prvi si na tabeli... Cak ti ni jare nista ne moze...

Milan Ultras

pre 3 godine

Čipikau, 21. januar 2021 16:54) Prijatelju koji WV Golf možeš da kupiš u Nemačkoj jeftinije nego u USA.Čovek u komentarima neveo da je cena Golfa u USA 24.000$ u Nemačkoj za te pare dobiješ WV UP običan isprdak sa točkovima.Prvo se informiši pa pošalji komentar.U Nemačkoj se sve više ljudi odlučuju za Automobile iz Azije,Francuske!!Za WV gde pepeljaru i radio konfiguriraš i plaćaš extra i gde je WV evoluirao od radničkog auta do udari me po džepu i Hitler se prevrće u grobu zato što mu otudjiše ideju o autu pristupacnom za opšteširokogrude radničke mase.O kvalitetu da ne pričamo najmanje je tu Nemačkog znoja na svakom nemačkom autu,živele zemlje 3 Sveta i istočni blok neiscrpne zemlje jeftine radne snage i verovanja da je Zapad ispunjenje svih snova!!Pozdrav iz Göppingen-a!

The Unforgiven

pre 3 godine

Naravno kad je kod njih kubikqza od 5000 ccm pa na vise a ovi se prave za decija trzista od 2 litra ko flasa kisele vode..sporo je to tromo nista dok V8 ne zaurla
(Darisa, 21. januar 2021 18:23)
----------------------------------

Manje od 15% svih prodatih novih vozila u Americi ima V8 motor. Ovo je zapravo statistika jos od pre par godina, danas ih je verovatno jos manje. Jer cak i kod bestselera Forda F-150 vecinu prodaje cini V6.

Zoki

pre 3 godine

Najjača GLUPOST je kada balkanci cene ljude sirom sveta na osnovu svojih izopačenih utisaka sa trulog Balkana. Jel vi stvarno mislite da BMW, Audi, Mercedes i Porsche automobile u svetu voze kriminalci? Neuki dileri sa trenerkama i masnim podbratkom? Pljuvači kroz prozore? Pa vi ste potpuno skrenuli onda. U šta se pretvorila moja Srbija, katastrofa i tuga.
(Los Angeles, 21. januar 2021 17:38)

Jel ti to brineš za tvoju Srbiju iz LA, brale dodji ovde pa brini.

Darisa

pre 3 godine

Naravno kad je kod njih kubikqza od 5000 ccm pa na vise a ovi se prave za decija trzista od 2 litra ko flasa kisele vode..sporo je to tromo nista dok V8 ne zaurla

achtwn

pre 3 godine

Zasto je to tako stvarno ne znam. Do 7 modela Golfa je bilo i moglo se videti ali modela 7 baaas slabo. Medjutim najiskrenijr vam kazem sa mozete videti bas mnogo GTI i R.
(Korona, 21. januar 2021 14:38)
Ne bih se slozio. Retkost su i ti modeli

bitno je da se lupa

pre 3 godine

@kiklop dok taj ford pravi mustanga i forda GT vw pravi golfa i pasata hahahaha
(cc,

Ti cuo za Ford GT pa ko velis "ajde da lupim". Jesi li cuo za Bugati i
Porse? Imaju dodirnih tacaki sa Golfom koliko i GT sa Mustangom ili
Fokusom. Ko NSX i Civic...

achtwn

pre 3 godine

Nije tačno, ovde je golf od $28.000 do $38.000. Zato se ne kupuje, kad već možeš novi terenac poput tiguana ispod $27.000.
(micko, 21. januar 2021 14:54)
Kako mozes da izmisljas tako kad se info lako proveri. Golf u usa pocinje sa cenom od $23195. Evo:

https://www.vw.com/en/models/golf.html?---=%7B%22models_golf_sectiongroup_9747253_featureappsection_1921718042%22%3A%22%2F%3Fzip%3D60503%22%7D

Огњен

pre 3 godine

Не могу да верујем да чак и у овој вести где нико не спомиње ни Србе ни Србију, а у вези је са возилима, нађу се дежурни пљувачи који немају друга посла него да омаловажавају сопствени народ. Шта ви мислите да су други бољи? Знам да нас има свакаквих, али научите прво да цените свој народ, да би вас ценили и други. Будите бољи и тражите од других да буду бољи.

ipce

pre 3 godine

I ja sam mrzio golfove dok nisam krenuo u kupovinu auta. Kad se sve zbroji i oduzme, polovan golf(6) logičan izbor za nas sa skromnim budžetom:)

Srđan BL

pre 3 godine

Loran Goznica
A djeca roditelja sa kupljenim diplomama francuze i italijane. C3 i Fiat 500 kao bombonice za studentice privatnih fakulteta... :)

Toni

pre 3 godine

Pa nije ni čudno. Golf je mogao da se voza na slavu nepoderivosti negdje do modela IV, sve poslije toga je auto sa manama i vrlinama kao i svaki drugi. Lično ga ne bih nikad kupio zbog tvrdih sjedišta i manjka apsolutno svega u osnovnoj verziji.

Mozda su im cene bez poreza

pre 3 godine

@(The Unforgiven, 21. januar 2021 16:08)

Bazni je na popustu bio negde 23-24k$, secam se dobro, nazalost nemam screenshot da argumentujem, ali se dobro secam kako sam tada komentarisao sta se tamo dobije za taj novac, a sta ovde. U Srbiji je bio oko 45k eura. Mozda su im cene bez poreza, ne znam.

zbun

pre 3 godine

Tako je Ameri..taj golf je mašina samo kod nas,Srbende se loze to je Nemac to je izdržljivo po našim putevima.A nema ruznijeg automobila od golfa.kome se ne sviidja komentar.oprostite izvinite pardon

Los Angeles

pre 3 godine

Najjača GLUPOST je kada balkanci cene ljude sirom sveta na osnovu svojih izopačenih utisaka sa trulog Balkana. Jel vi stvarno mislite da BMW, Audi, Mercedes i Porsche automobile u svetu voze kriminalci? Neuki dileri sa trenerkama i masnim podbratkom? Pljuvači kroz prozore? Pa vi ste potpuno skrenuli onda. U šta se pretvorila moja Srbija, katastrofa i tuga.

Смрда

pre 3 godine

Да ли ви знате какав ауто може да се купи у САД за те паре? Много, много бољи од Голфа. Тешко је Балканцу када неко каже да постоји нешто боље, али је тако.

Čipikau

pre 3 godine

Golf je generalno dobar auto, ali on najveću prodaju postiže u Nemačkoj jer tamo mogu da ga kupe po nekoj nižoj ceni nego ostali. Ali je skup i mislim da se za taj novac možda može uzeti bolji i lepši auto. S obzirom pogotovo jer ova osmica nije oduševila uopšte.

The Unforgiven

pre 3 godine

Pa preskup je to trziste. Nissan 350Z (a i mnoge klasicne limuzine) je svojevremeno mogao da se nabavi za tih 25000$. Neuporedivo.
(Preskupo, 21. januar 2021 14:18)
------------------------

Jel ti to ozbiljno? Cak i 2002. godine kada je debitovao bazni 350Z je kostao $29.320 sto je u danasnjoj vrednosti $42.320.

Cena baznog Golfa u Americi u 2020. godini je bila $23.195.

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Dosta bre ovoga više. Ti znaš na osnovu toga sta vozim ko mi je kupio i kako su mi školovani roditelji...bar da je komentar duhovit pa i da kažem...ovako je samo glupo.
(VTS, 21. januar 2021 15:40)

Pronašao si se negde u komentaru, nemoj da se ljutiš!!!
Sam si se javio.

Rale

pre 3 godine

Nedavno moj drug iz Čikaga kupio novog pasata R za $23000 (sve ukupno sa porezima). Dileri daju mnogo popusta zato što prodaje ne ide dobro.

3210

pre 3 godine

Kada sam juče video cenu za
Peugeot 208 dizel 2020 godište od
20 450 eura posle toga mi Golf deluje jeftino.

Mali Peugeot koji je u klasi VW Pola da košta 20 450 eura jeste nov ali je
2020 godište.

Ko ne veruje neka proveri na Pol.Automobilima.

VTS

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Dosta bre ovoga više. Ti znaš na osnovu toga sta vozim ko mi je kupio i kako su mi školovani roditelji...bar da je komentar duhovit pa i da kažem...ovako je samo glupo.

posmatrač

pre 3 godine

Nije ni čudo. U Americi je za 25k velika ponuda, a Golf u odnosu na ostale tamo izgleda prilično neugledno, tako da jednostavno nije imao nikakve šanse za uspeh.

M

pre 3 godine

Za njih je to premali auto...
(jap, 21. januar 2021 14:04)
Ne, ima i mnogo manjih i prodaju se odlično. Problem je cena golfa. $25,000 za kotaricu od auta bez opreme. Za $27000 imate Hondu Akord 2.0 turbo sa gomilom opreme. Niko normalan ne kupuje golfa.

Mare

pre 3 godine

@Loran Goznica Sve te marke automobila, a naročito BMW, Audi, VW i Alfa Romeo kod nas voze uglavnom polupismene ložane punih ušiju benzina ili još češće dizela.

dub

pre 3 godine

Kada vozite golfa po američkim autoputevima osećate se kao patuljak kada prolazite pored jednog Shevrolet Suburbuna. Putevi su im drugačiji, razdaljine koje prelaze, nema krivudavih puteva, sve kupuju na veliko. Golfa voze samo u baš urbanim gradovima tipa NY, ili zaljubljenici u hot hatch-eve. To je to. U Evropi to je često porodični auto.

hours of love

pre 3 godine

Oni ne voze mala kola.

Autoputevi su im siroki, male ulicice ne postoje, prostora za parking ima koliko hoces, gorivo im je prejeftino.

Pa logicno da ce da kupi Chevrolet Tahoe, a da iskulira prcvoljka od Golfa.

I ovo pise neko ko vozi golf koji je realno kvalitetan auto, ali prosto nema sta da trazi na njihovom trzistu.

Pravedni

pre 3 godine

To sto oni nazivaju ID3 buducim Golfom ,to je utopija.
To sto je bio Golf, ID3 nece biti nikada.
Postoji E-Golf, u tom i bas takvom obliku je mogao da postoji i dalje.
Pre bih vozio hecbek, nego li pokusaj minivena koji izgleda kao igracka.
Pogotovo budjavi branik na ID3. Bljak

Korona

pre 3 godine

Zivim u Ameico i mogu odmah da vam potvrdim da “obicnih” Golfova skoro i da nema. Ali isto tako mogu reci da ima GTI i R bas mnogo. Zasto je to tako stvarno ne znam. Do 7 modela Golfa je bilo i moglo se videti ali modela 7 baaas slabo. Medjutim najiskrenijr vam kazem sa mozete videti bas mnogo GTI i R.

Loran Goznica

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.

M

pre 3 godine

Za njih je to premali auto...
(jap, 21. januar 2021 14:04)
Ne, ima i mnogo manjih i prodaju se odlično. Problem je cena golfa. $25,000 za kotaricu od auta bez opreme. Za $27000 imate Hondu Akord 2.0 turbo sa gomilom opreme. Niko normalan ne kupuje golfa.

Loran Goznica

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.

dub

pre 3 godine

Kada vozite golfa po američkim autoputevima osećate se kao patuljak kada prolazite pored jednog Shevrolet Suburbuna. Putevi su im drugačiji, razdaljine koje prelaze, nema krivudavih puteva, sve kupuju na veliko. Golfa voze samo u baš urbanim gradovima tipa NY, ili zaljubljenici u hot hatch-eve. To je to. U Evropi to je često porodični auto.

VTS

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Dosta bre ovoga više. Ti znaš na osnovu toga sta vozim ko mi je kupio i kako su mi školovani roditelji...bar da je komentar duhovit pa i da kažem...ovako je samo glupo.

posmatrač

pre 3 godine

Nije ni čudo. U Americi je za 25k velika ponuda, a Golf u odnosu na ostale tamo izgleda prilično neugledno, tako da jednostavno nije imao nikakve šanse za uspeh.

hours of love

pre 3 godine

Oni ne voze mala kola.

Autoputevi su im siroki, male ulicice ne postoje, prostora za parking ima koliko hoces, gorivo im je prejeftino.

Pa logicno da ce da kupi Chevrolet Tahoe, a da iskulira prcvoljka od Golfa.

I ovo pise neko ko vozi golf koji je realno kvalitetan auto, ali prosto nema sta da trazi na njihovom trzistu.

Privatni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Realno golf je za boraniju istocno evropsku kojoj i mi pripadamo. Tamo se voze dzipovi, imaju prostora, imaju da sipaju,imaju zemlju da im je na jednom kraju zima do jaja na drugom kraju zemlje tropska klima i plaze. I ko ce normalan da prelazi sa smesnim golfom ozbiljne kilometraze i da pritom putuje iskrivljen od bolova i nema mesta sibicu da stavi i ponese. Uzimaju ljudi velike automobile i briga ih.

Los Angeles

pre 3 godine

Najjača GLUPOST je kada balkanci cene ljude sirom sveta na osnovu svojih izopačenih utisaka sa trulog Balkana. Jel vi stvarno mislite da BMW, Audi, Mercedes i Porsche automobile u svetu voze kriminalci? Neuki dileri sa trenerkama i masnim podbratkom? Pljuvači kroz prozore? Pa vi ste potpuno skrenuli onda. U šta se pretvorila moja Srbija, katastrofa i tuga.

Огњен

pre 3 godine

Не могу да верујем да чак и у овој вести где нико не спомиње ни Србе ни Србију, а у вези је са возилима, нађу се дежурни пљувачи који немају друга посла него да омаловажавају сопствени народ. Шта ви мислите да су други бољи? Знам да нас има свакаквих, али научите прво да цените свој народ, да би вас ценили и други. Будите бољи и тражите од других да буду бољи.

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Dosta bre ovoga više. Ti znaš na osnovu toga sta vozim ko mi je kupio i kako su mi školovani roditelji...bar da je komentar duhovit pa i da kažem...ovako je samo glupo.
(VTS, 21. januar 2021 15:40)

Pronašao si se negde u komentaru, nemoj da se ljutiš!!!
Sam si se javio.

Смрда

pre 3 godine

Да ли ви знате какав ауто може да се купи у САД за те паре? Много, много бољи од Голфа. Тешко је Балканцу када неко каже да постоји нешто боље, али је тако.

Ivan ZG

pre 3 godine

Golf je iz one firme koja je na jako lošem glasu u SAD-u po laganju o ispušnim plinovima i više nitko se ne usudi kupiti njihov dizel.
Uz to je auto za njihove pojmove dosta mali.
Uz sve to nije uopće jeftin jer ima dosta većih automobila za tu cijenu.
Uz sve to nije uopće poznat po pouzdanosti, a i garancija mu je dosta kraća od nekih drugih.
Dizel više nitko u SAD-u ne kupuje od VW-a, a 2.0 benzin TSI je jednostavno - loš. Sa nizom problema sa pouzdanošću i ni blizu štedljiv kao Honda ili Toyota.
Na kraju svega je dobio crveni karton.

Korona

pre 3 godine

Zivim u Ameico i mogu odmah da vam potvrdim da “obicnih” Golfova skoro i da nema. Ali isto tako mogu reci da ima GTI i R bas mnogo. Zasto je to tako stvarno ne znam. Do 7 modela Golfa je bilo i moglo se videti ali modela 7 baaas slabo. Medjutim najiskrenijr vam kazem sa mozete videti bas mnogo GTI i R.

Rale

pre 3 godine

Nedavno moj drug iz Čikaga kupio novog pasata R za $23000 (sve ukupno sa porezima). Dileri daju mnogo popusta zato što prodaje ne ide dobro.

Aleksandar

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Evo i sebe da dodam, jedva završena srednja saobraćajna, jednom ponavljao, nov A6 quattro, doduše pošteno zaradjen, ali avaj polupismen.. Tuga brt

Milan Ultras

pre 3 godine

Čipikau, 21. januar 2021 16:54) Prijatelju koji WV Golf možeš da kupiš u Nemačkoj jeftinije nego u USA.Čovek u komentarima neveo da je cena Golfa u USA 24.000$ u Nemačkoj za te pare dobiješ WV UP običan isprdak sa točkovima.Prvo se informiši pa pošalji komentar.U Nemačkoj se sve više ljudi odlučuju za Automobile iz Azije,Francuske!!Za WV gde pepeljaru i radio konfiguriraš i plaćaš extra i gde je WV evoluirao od radničkog auta do udari me po džepu i Hitler se prevrće u grobu zato što mu otudjiše ideju o autu pristupacnom za opšteširokogrude radničke mase.O kvalitetu da ne pričamo najmanje je tu Nemačkog znoja na svakom nemačkom autu,živele zemlje 3 Sveta i istočni blok neiscrpne zemlje jeftine radne snage i verovanja da je Zapad ispunjenje svih snova!!Pozdrav iz Göppingen-a!

zbun

pre 3 godine

Tako je Ameri..taj golf je mašina samo kod nas,Srbende se loze to je Nemac to je izdržljivo po našim putevima.A nema ruznijeg automobila od golfa.kome se ne sviidja komentar.oprostite izvinite pardon

Sofronije

pre 3 godine

Amerikanci imaju ozbiljnu ponudu domacih automobila koji su pritom mnogo vise u skladu sa njihovim potrebama. Ne znam zasto bi iko tamo kupio golfa.

Čipikau

pre 3 godine

Golf je generalno dobar auto, ali on najveću prodaju postiže u Nemačkoj jer tamo mogu da ga kupe po nekoj nižoj ceni nego ostali. Ali je skup i mislim da se za taj novac možda može uzeti bolji i lepši auto. S obzirom pogotovo jer ova osmica nije oduševila uopšte.

johnny

pre 3 godine

Postoji puno razloga za ovakvu situaciju. Eu stiti svoje trziste carinama na vozila proizvedenim van EU. Zato se bolje prodaju vozila evropskog porekla. Uz ovo Nemacka kao najvece trzista EU, nudi razne povlastice za kupovinu domacih automobila. Takodje postoji velika tradicija u kupovini VW-a. U Americi je mnogo veca konkurencija i postoji veliki broj modela koji se i ne prodaju na EU trzistu. Takodje u Americi je gorivo mnogo jevtinije nego u evropi. Realno u Americi japanci,koreanci i domaci proizvodjaci nude mnogo vise za manji novac. Takodje golf je na losem glasu po pouzdanosti sto je takodje jos jedan problem. Na kraju svako ima pravo da bira sta zeli za svoj novac.

Mare

pre 3 godine

@Loran Goznica Sve te marke automobila, a naročito BMW, Audi, VW i Alfa Romeo kod nas voze uglavnom polupismene ložane punih ušiju benzina ili još češće dizela.

Markoss

pre 3 godine

Mi koji zivimo u USA znamo i vidimo da ameri prilicno trpaju u gepek tonu stvari, od hrane, pića svega i svacega, a golfara realno stane 5 6 kesa iz Tempa i vec je drama

Toni

pre 3 godine

Pa nije ni čudno. Golf je mogao da se voza na slavu nepoderivosti negdje do modela IV, sve poslije toga je auto sa manama i vrlinama kao i svaki drugi. Lično ga ne bih nikad kupio zbog tvrdih sjedišta i manjka apsolutno svega u osnovnoj verziji.

3210

pre 3 godine

Kada sam juče video cenu za
Peugeot 208 dizel 2020 godište od
20 450 eura posle toga mi Golf deluje jeftino.

Mali Peugeot koji je u klasi VW Pola da košta 20 450 eura jeste nov ali je
2020 godište.

Ko ne veruje neka proveri na Pol.Automobilima.

Zoki

pre 3 godine

Najjača GLUPOST je kada balkanci cene ljude sirom sveta na osnovu svojih izopačenih utisaka sa trulog Balkana. Jel vi stvarno mislite da BMW, Audi, Mercedes i Porsche automobile u svetu voze kriminalci? Neuki dileri sa trenerkama i masnim podbratkom? Pljuvači kroz prozore? Pa vi ste potpuno skrenuli onda. U šta se pretvorila moja Srbija, katastrofa i tuga.
(Los Angeles, 21. januar 2021 17:38)

Jel ti to brineš za tvoju Srbiju iz LA, brale dodji ovde pa brini.

Srđan BL

pre 3 godine

Loran Goznica
A djeca roditelja sa kupljenim diplomama francuze i italijane. C3 i Fiat 500 kao bombonice za studentice privatnih fakulteta... :)

The Unforgiven

pre 3 godine

Pa preskup je to trziste. Nissan 350Z (a i mnoge klasicne limuzine) je svojevremeno mogao da se nabavi za tih 25000$. Neuporedivo.
(Preskupo, 21. januar 2021 14:18)
------------------------

Jel ti to ozbiljno? Cak i 2002. godine kada je debitovao bazni 350Z je kostao $29.320 sto je u danasnjoj vrednosti $42.320.

Cena baznog Golfa u Americi u 2020. godini je bila $23.195.

Pravedni

pre 3 godine

Nije Golf poskupeo samo u SAD-u.
Nije ni Golf jedini koji je poskupeo.
Generalno, idem na sajmove, pratim, od 5.godine kupujem automagazine.
Imam casopise iz 2010. u kojima je Golf za vreme sajma 12.990, Polo 9.990, Astra 11.590, Corsa 9.990 €.
Danas, osnovni Golf kosta 17.990.
Generano, Golf je i u EU poskupeo za 50%.
Inflacija evra, a plate ostale u dinarima iste.
Secam se da je cale koji radi u EPS-u govorio da mu treba 24 meseca da kupi Golfa.
Danas mu treba 32 plate.

Бинср

pre 3 godine

То овде нико живи не вози. Голф на путу овде изгледа као играчка. Овде се 3.0 В6 мотор са 300 коњских снага сматра неким минимумом или просеком. А у Европи је то звер. Мој џип има В8 мотор и 400 коња нпр.. Скроз другачији свет и стандарди.

Milosav

pre 3 godine

Nekoliko komentatora je napisalo da Golf u USA nema sta da trazi zbog velicine. Tacno je da Amerikanci vole velika SUV i Pickup vozila ali se isto prodaje dosta malih aautomobila. Medjutim taj segment su okupirali Japanci i Korenci tako da je na primer Ford prestao da proizvodi automobile (osim Mustanga), proizvodnja je potpuno preorijentisana na SUV i Pickup truck vozila. VW ce mozda dobro prodavati novi Tuguan i Atlas kojima su povecali dimenzije. Jos jedna losa stvar za VW u Servernoj Americi je to da su skupi i nepouzdani sa veoma skupim rezervnim delovima.
Imate statistiku pa pogledajte, u 2020. godini VW je prodao u USA oko 325 hiljada auta, otprilike isto kao i Mercedes.
Na primer, Ford i Toyota su prodali skoro po 1,9 miliona vozila!

matori

pre 3 godine

@Sta je, ne vole ga Ameri, voze samo Focus i Azijate?
Tako VW-u i treba, kad laze kupce.
(Benzinac, 21. januar 2021 17:21)

nema u USA Fokusa. to je evropski automobil. tamo imaju Mondeo ili po njihovom Fusion i neke veće modele kao i ove iz F serije i slične...

Gagi

pre 3 godine

@Kiklop
Kada neki dodju i uporede vw sa fordom. Da li ima gori auto od forda.. Japanci prave dobra vozila ali su davno operisani od dizaina.
(Kiklop, 21. januar 2021 16:26)

Zašto te pogađa poređenje sa Fordom?
Zar nisi čuo da VW i FORD rade na zajednočkim platformama i motorima.

Mare

pre 3 godine

Golf je u Americi bukvalno kao limenka.Mali, tesan i preskup.Amerikanci vole komfor, udobnost i u glavnom SUV.Cak su i Jetta i Passat smesni u Americi u poredjenju sa drugim automobilima tipa Honda, Toyota.

Pera

pre 3 godine

Nije Golf poskupeo samo u SAD-u.
Nije ni Golf jedini koji je poskupeo.
Generalno, idem na sajmove, pratim, od 5.godine kupujem automagazine.
Imam casopise iz 2010. u kojima je Golf za vreme sajma 12.990, Polo 9.990, Astra 11.590, Corsa 9.990 €.
Danas, osnovni Golf kosta 17.990.
Generano, Golf je i u EU poskupeo za 50%.
Inflacija evra, a plate ostale u dinarima iste.
Secam se da je cale koji radi u EPS-u govorio da mu treba 24 meseca da kupi Golfa.
Danas mu treba 32 plate.


Blago tebi za caleta,meni treba 24 godine da kupim novog golfa.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

"Kada sam juče video cenu za
Peugeot 208 dizel 2020 godište od
20 450 eura posle toga mi Golf deluje jeftino.
Mali Peugeot koji je u klasi VW Pola da košta 20 450 eura jeste nov ali je
2020 godište.

Ko ne veruje neka proveri na Pol.Automobilima.
(3210, 21. januar 2021 16:43)


Peugeot 208 u baznom paketu (Active Pack) sa HDI 110 sa menjačem sa 6 brzina košta 19.500. Ima tempomat i alu felne. Zadnje parking senzore. LKAS ...

Polo bazno startuje sa TSI 95 i menjačem sa 5 brzina za 18.500. Nema ni tempomat. Ferum felne. Bez parking senzora.

Šta je nejasno ?

Pogledaj koliko je na oglasima novi Sandero Stepway 1,0 TCe 90 Comfort (iz 2020). 14.000.

pacificka_obala

pre 3 godine

Za cenu VW golfa u Kanadi (i USA) mozete kupiti Hondu Accord ili Toyotu Camri, izgubili su oni trku sa Japancima i Koreancima. Ponekad vidim Jettu, Pasata i cesce Tiguana ali golfa bas retko. Od evropskih automobila idu Audi, Bmw, Mercedes i Porsche, VW slabije, Volvo bas tesko, Fiat jos teze, ostali ni ne postoje na ovom trzistu. Ima dosta malih automobila, voze se po gradovima ali to su Mazda 2, Nissan Micra i Versa, Honda Fit, Chevrolet Spark, Fiat 500, Hyundai Accent. Ima dosta i malih EV, Chevrolet Bolt, Hyundai Kona, Nissam Leaf. Golf definitivno ovde ne ide, zato ga i gase.

@

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Šta ti druže voziš?

The Unforgiven

pre 3 godine

Pored Korole i Civica koji su $8-10k jeftiniji, Golf nema šta da traži u Americi. Jeftiniji su i delovi i servis.
(Aleksa, 21. januar 2021 21:29)
----------------------------

Pocetna cena Golfa u Americi je $23.000. Nadji mi novi Civic ili Corollu za $8.000-10.000 manje i ja cu da ti kupim. Fer?

ipce

pre 3 godine

I ja sam mrzio golfove dok nisam krenuo u kupovinu auta. Kad se sve zbroji i oduzme, polovan golf(6) logičan izbor za nas sa skromnim budžetom:)

gagi4

pre 3 godine

Nije ni Golf jedini koji je poskupeo.
Generalno, idem na sajmove, pratim, od 5.godine kupujem automagazine.
Imam casopise iz 2010. u kojima je Golf za vreme sajma 12.990, Polo 9.990, Astra 11.590, Corsa 9.990 €.
Danas, osnovni Golf kosta 17.990.
Generano, Golf je i u EU poskupeo za 50%.

Stvar je vrlo jednostavna! Taj isti Golf je '91 god kostao oko 15000 DM, ali, tada je imao lim, motor i sedista i to je to! Danas svaki auto ima na desetine raznih sistema aktivne bezbednosti, pa pasivne bezbednosti, na desetine elektromotora za sve i svasta, jer nas smara da otvaramo rucno, pa dvozonske i trozonske klime, pa razne grejace volana, sedista, masazere, podizace, spustace, tri dana ne bih mogao da nabrojim! To sve kosta, brate! Zato se mali automobili vise i ne isplate, ni proizvoditi, ni kupiti. Hoces mali auto, ali da ima sve zivo od opreme, pa ne moze onda malo da kosta, kad je ta oprema skuplja od te dve table lima manjka!

Златко

pre 3 godine

Ружан до бола и споља и унутра. И то не за његов стандард него генерално најружнии у компакт класи. А што се тиче УС тржишта где андроид у Свету ајфона.

Fudbaler

pre 3 godine

Ne cudi me s obzirom na slabu pouzdanost. Statistiku gledam i vidim da su sva njemacka auta nepouzdana. Ok za ljude koji voze 2-3 godine pa ih prodaju ali za nekog ko hoce da ih zadrzi nikako. Na americkim putevima ces da vidis ogroman broj Honde i Toyote i to ne cudi jer su auta stvarno nepotrosna roba. Idu dokle ti hoces da idu.

The Unforgiven

pre 3 godine

Sta znaju Ameri sta je auto, oni voze kante stare po 30 - 40 godina sa mororima od 4 - 5000 kubika i njima se odusevljavaju
(Drugi svet, 22. januar 2021 13:39)
----------------------

Jok, nego ce ih oduseviti turbo sa 3 cilindra ... ;)

ccc

pre 3 godine

@Transformer,

Evo da ti malo objasnim statistiku u Nemackoj i VW, ne znam da li si ikada bio u Nemackoj ili samo gledas zvanicne podatke ali da ti objasnim nesto, velika vecina sluzbenih vozila su iz VW grupacije jer su u odnosu na ostale Nemacke marke ipak brend srednje klase, samim tim firme i drzavne sluzbe kupuju VW, Skodu i Opel vozila, sto otpada na polovinu prodatih vozila, ok. mozda ne bas polovinu ali jedno 40%, drugo, nece jedan Nemac da kupi pored svog Nemackog vozila neki tamo Francuski, Italijanski ili Britanski. Isto tako pogledaj statistiku o najprodavanijem automobilu u Francuskoj ili Italiji, samim tim ova tvoja statistika je potpuno irelevantna. Pokazao je Golf ove godine da Francuzi konja za trku imaju a to je Clio, ti pricas o mladim ljudima, pa njima je bitan izgled a ne pouzdanost iako se svi i dalje tripuju da je Golf nepoderiv ali je realnost mnogo drugacija, svi automobili su sada napravljeni da ne traju kao ranije, sa svom tom elektronikom, senzorima, racunarima, kada krene da se kvari samo za glavu da se cupamo.tako da je sada prednost na malim SUV vozilima i malim hecbekovima sto i pokazuje prodajna statistika u evropi za proslu godinu gde je Golf posle dugo vremena zauzeo drugo mesto. Vozite sta volite i za sta imate love a da li se zove Dacia, Golf, Megan, itd.itd. je potpuno nebitno, vi kupujete kola a ne ona vas ali je problem sto ona pokazuju moc, statusni simbol sto ce biti tesko iskoreniti iz Srpskog a i svetskog mentaliteta.

Loran Goznica

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Šta ti druže voziš?
(@, 21. januar 2021 22:11)
Beli Mercedes

Nizozemljak

pre 3 godine

U Evropi 40 000€, u Americi 25 000$, aj vi meni to objasnite.
(ssss, 22. januar 2021 08:31)

Pa hoces penziju, drzavno zdravstvo, puteve bez rupa, decije dodatke, placen godisnji, beneficirana obdanista, besplatno skolstvo, cist vazduh, socijalnu pomoc ...
Sve to kosta prijatelju, jos kada dodas i malo korupcije izadje jako skupo. Mora od necega sve to da se finansira.
Ovo sve gore navedeno naravno vazi za EU i to samo bolji deo, Srbija je tu kolateralna steta posto skoro sve ode na korupciju.
Ja za sada biram da platim porez, mozda nekad resim i da su Ameri u pravu pa odem tamo.

Lars

pre 3 godine

@Mali Peugeot koji je u klasi VW Pola da košta 20 450 eura jeste nov ali je
2020 godište.

Ko ne veruje neka proveri na Pol.Automobilima.
(3210, 21. januar 2021 16:43)

Sve znam, automobili su postali bas skupi. Ja sam trenutno odustao od kupovine novog jer ne zelim da pravim toliko kompromisa za 20 000e. Ne moze covek da kupi pristojan automobil C klase za, meni bar, ogroman novac. 2010. sam potrosio 13K evra za nesto sto sada kosta vise od 20 sa malo vise opreme. Isti automobil, isti model samo nova generacija naravno.

The Unforgiven

pre 3 godine

Naravno kad je kod njih kubikqza od 5000 ccm pa na vise a ovi se prave za decija trzista od 2 litra ko flasa kisele vode..sporo je to tromo nista dok V8 ne zaurla
(Darisa, 21. januar 2021 18:23)
----------------------------------

Manje od 15% svih prodatih novih vozila u Americi ima V8 motor. Ovo je zapravo statistika jos od pre par godina, danas ih je verovatno jos manje. Jer cak i kod bestselera Forda F-150 vecinu prodaje cini V6.

N Na Kvadrat

pre 3 godine

@Goran Loznica

Vidim svaku drugu vest komentarises.
Samo jednu stvar da ti kazem. Ako kod tebe u Loznici tako fukcionise ne znaci da je tako u celoj drzavi. Ne mo,es da globalizujes zaboga. Evo npr. kod nas u Kruševcu ne voze bmw, vec audi karavančinu i kroz prozor vidis da na semaforu za volanom čitaju gorski vjenac i njegosevu sliku drze pored nalepnice za registraciju. Zene i devojke ne nose minjake, vec iskljucivo rolke i siroke pamtalone i tacno znaju sta hoce u zivotu. Kad ih recimo zaustavis na ulici da pitas koliko je sati, ljubazno ti se zahvale sto si bas njih izabrao da pitas za vreme i pozele ti dobar i prijatan dan. Dok odlazis masu ti iz osmeh i neprestano govore svako dobro, svako dobro... a tek deca kako su nam lepo vaspitana....samo mrzi me vise da kucam. Verujes li ti meni druze?

Transformer

pre 3 godine

U Nemačkoj se sve više ljudi odlučuju za Automobile iz Azije,Francuske!!Za WV gde pepeljaru i radio konfiguriraš i plaćaš extra i gde je WV evoluirao od radničkog auta do udari me po džepu i Hitler se prevrće u grobu zato što mu otudjiše ideju o autu pristupacnom za opšteširokogrude radničke mase.O kvalitetu da ne pričamo najmanje je tu Nemačkog znoja na svakom nemačkom autu,živele zemlje 3 Sveta i istočni blok neiscrpne zemlje jeftine radne snage i verovanja da je Zapad ispunjenje svih snova!!Pozdrav iz Göppingen-a!
(Milan Ultras, 21. januar 2021 19:15)

Evo i zvanicne statistike:
AUDI 214,015 267,238 -19.9%
BMW 243,266 281,928 -13.7%
CITROEN 58,457 70,638 -17.2%
CUPRA 9,018 5,359 68.3%
DACIA 52,309 83,521 -37.4%
FIAT 103,551 105,540 -1.9%
FORD 240,006 334,260 -28.2%
HONDA 11,696 15,678 -25.4%
HYUNDAI 105,059 130,220 -19.3%
IVECO 8,066 9,472 -14.8%
JEEP 15,690 16,563 -5.3%
KIA 64,296 69,613 -7.6%
LAND ROVER 12,985 17,402 -25.4%
MAZDA 44,353 71,647 -38.1%
MERCEDES 372,011 412,732 -9.9%
MINI 44,353 50,124 -11.5%
MITSUBISHI 46,424 54,244 -14.4%
NISSAN 39,507 46,084 -14.3%
OPEL 162,039 230,238 -29.6%
PEUGEOT 64,958 84,437 -23.1%
PORSCHE 26,336 31,448 -16.3%
RENAULT 150,107 159,444 -5.9%
SEAT 107,355 133,338 -19.5%
SKODA 181,218 208,186 -12.9%
SMART 16,051 49,141 -67.3%
SUZUKI 22,415 40,618 -44.8%
TESLA 16,694 10,711 55.9%
TOYOTA 82,006 89,127 -8.0%
VOLVO 47,202 53,361 -11.5%
VW 575,700 728,431 -21.0%

Dakle sam VW proda 150.000 vise vozila neko sve japanske i korejanske marke zajedno (ima ih 8)!!! Sta mlatite ljudi? OK da se nekom ne svidja VW, ali je na najrazmaženijem tržištu na svijetu (EU) generalno najzastupljeniji i najcjenjeniji. U Njemačkoj kod starijih ljudi u ruralnim sredinama i nekih kategorija doseljkenika Toyota i koreanci imaju neku prodju. Inace, prosjecan uspjesan mladi par ni ne pomislja na ta vozila. Evo i cifre sve govore.

Mare

pre 3 godine

Covek nista ne izmislja. Na cenu od 23000 i kusur dolara se doda porez, i cena izadje oko 28000 dolara.
(Miro, 21. januar 2021 22:16)
------------------

Izvini, ali gde je to u Americi porez skoro 20%

Porez zavisi od drzave do drzave . U mojoj drzavi je 9,5% porez, ali na cenu i porez imas jos u glavnom da platis brdo nekih administrativnih troskova kod dilera. Tako da na cenu auta dodaj uvek 4-5 hiljada vise. zavisi od drzave do drzave.

Drax

pre 3 godine

Sta me briga da pricam o vozilima koje ne mogu da priustim plata kad imam posao je oko 300 eura a nov auto preko 20 hiljada.Bolje da vozim polovni krs i cao.

Mozda su im cene bez poreza

pre 3 godine

@(The Unforgiven, 21. januar 2021 16:08)

Bazni je na popustu bio negde 23-24k$, secam se dobro, nazalost nemam screenshot da argumentujem, ali se dobro secam kako sam tada komentarisao sta se tamo dobije za taj novac, a sta ovde. U Srbiji je bio oko 45k eura. Mozda su im cene bez poreza, ne znam.

Pravedni

pre 3 godine

To sto oni nazivaju ID3 buducim Golfom ,to je utopija.
To sto je bio Golf, ID3 nece biti nikada.
Postoji E-Golf, u tom i bas takvom obliku je mogao da postoji i dalje.
Pre bih vozio hecbek, nego li pokusaj minivena koji izgleda kao igracka.
Pogotovo budjavi branik na ID3. Bljak

Darisa

pre 3 godine

Naravno kad je kod njih kubikqza od 5000 ccm pa na vise a ovi se prave za decija trzista od 2 litra ko flasa kisele vode..sporo je to tromo nista dok V8 ne zaurla

dblagoje

pre 3 godine

Zenina doktorka vozi belog Porche.Nov,da se uklapa sa njenom ordinaciom.Muz zubar,ordinacija i drogstore ,vozi Audi.Sad znate da su Srbi.Kuca im vedela 4 milion pre 10 godina.Pista pored za male avione.VW ,mozda deca kada porastu malo.

Lars

pre 3 godine

@I kod nas se slabo prodaje, ljudi više vole one stare modele
(Gagi, 21. januar 2021 17:06)

Pa kad volimo oldtajmere, mi i braca sa Kube :)

ArizonaOrthodox

pre 3 godine

2011. uzeo šesticu za $19,000, 2016. uzeo sedmicu za $19,500, a sada su redizajnirane sedmice oko $22,000. Za te pare se već uzimaju manji SUV. Glavni fokus VW na Americkom tržištu je na ID.4 EV i uopšte proširivanje game električnih automobila.

The Unforgiven

pre 3 godine

Covek nista ne izmislja. Na cenu od 23000 i kusur dolara se doda porez, i cena izadje oko 28000 dolara.
(Miro, 21. januar 2021 22:16)
------------------

Izvini, ali gde je to u Americi porez skoro 20%?

Mr Majestyk

pre 3 godine

U Evropi 40 000€, u Americi 25 000$, aj vi meni to objasnite.(ssss, 22. januar 2021 08:31)

Taj u Evropi se i pravi u Evropi. Onaj američki u Meksiku.

GTI

pre 3 godine

Zivim u Ameico i mogu odmah da vam potvrdim da “obicnih” Golfova skoro i da nema. Ali isto tako mogu reci da ima GTI i R bas mnogo. Zasto je to tako stvarno ne znam. Do 7 modela Golfa je bilo i moglo se videti ali modela 7 baaas slabo. Medjutim najiskrenijr vam kazem sa mozete videti bas mnogo GTI i R.
(Korona, 21. januar 2021 14:38)
------------------------------------------

Nisam bas siguran za R, ali za GTI si definitivno u pravu. Otprilike 90% Golfova u Americi su GTI modeli. Obicnih Golfova je bilo vise dok je postojao TDI, ali kada je to otislo, obican Golf (2.5 litre) vise nije bio atraktivan. GTI prolazi kao "hot hatch" - R je ipak preskup za masovniji udeo u trzistu.

Na moju zalost, "hatchback" izumire u Americi. CUV su preoteli trziste, i tu povratka nema.

Sto se cene tice, ljudi ovde postavljaju MSRP brojeve. Za Golfa u Americi, to treba smanjiti za 2-3 hiljade dolara

achtwn

pre 3 godine

Zasto je to tako stvarno ne znam. Do 7 modela Golfa je bilo i moglo se videti ali modela 7 baaas slabo. Medjutim najiskrenijr vam kazem sa mozete videti bas mnogo GTI i R.
(Korona, 21. januar 2021 14:38)
Ne bih se slozio. Retkost su i ti modeli

achtwn

pre 3 godine

Nije tačno, ovde je golf od $28.000 do $38.000. Zato se ne kupuje, kad već možeš novi terenac poput tiguana ispod $27.000.
(micko, 21. januar 2021 14:54)
Kako mozes da izmisljas tako kad se info lako proveri. Golf u usa pocinje sa cenom od $23195. Evo:

https://www.vw.com/en/models/golf.html?---=%7B%22models_golf_sectiongroup_9747253_featureappsection_1921718042%22%3A%22%2F%3Fzip%3D60503%22%7D

Sasho

pre 3 godine

24000 dolara, zašta? Auto nije luksuz, običan auto u današnjem svetu automobila. Cena precenjena za Golf. Maksimalna cena 19900 dolara.

bitno je da se lupa

pre 3 godine

@kiklop dok taj ford pravi mustanga i forda GT vw pravi golfa i pasata hahahaha
(cc,

Ti cuo za Ford GT pa ko velis "ajde da lupim". Jesi li cuo za Bugati i
Porse? Imaju dodirnih tacaki sa Golfom koliko i GT sa Mustangom ili
Fokusom. Ko NSX i Civic...

The Who

pre 3 godine

Ameri imaju najruznija i najgluplja auta na svetu.Kvalitet nije nikakav.Bitno da su auta ogromna.Kuce ogromne a i zene.Totalno drugaciji svet.Golf je super auto.Najbolji auto zadnjih 100 god.

Transformer

pre 3 godine

(ccc, 22. januar 2021 09:57)
Kako volim vas koji zelite da objasnite, pa jos pretpostavite razne stvari i onom kome se obracate, a na internetu smo pod pseudoninima:) VW je stvarno dijagnoza, ali za one sto ga mrze.
Mene licno briga za VW ili bilo koji brend, dalje od toga da imam misljenje, ali sam odgovorio na ocigledno ignorantski komentar da njemci vise ne kupuju VW, nego japance i korejance.
Na to ste odgovorili frustriranim komentarom koji ponovo nema veze sa zivotom.

Evo liste i iz UK:
Market share
Volkswagen 11.78%
Ford 8.65%
BMW 7.77%
Mercedes-Benz 5.64%
Audi 5.6%
Vauxhall 5.49%
Nissan 5.37%
Toyota 4.3%
Peugeot 4.06%
Skoda 3.68%

Dakle, kao sto ste rekli, svako neka kupuje sto mu se svidja. Samo bez frustracija i objasnjavanja stvari o kojima nemate pojma. By the way, mnooogo puta sam bio u Njemackoj, od juga do sjevera i odlicno znam sta misle o raznim stvarima. Kad pominjete francuze, to je stvarno najlojalnija nacija svojem proizvodu, ali ce vam i tamo vecina priznati da njemci prave bolje automobile.

Stojna mome ubavo

pre 3 godine

Covjece imas li ti zivot, imas li posao....
(TigriMigri, 22. januar 2021 10:59)

Time sto ga pitas samo mu dajes dusevnu hranu kojom se ocigledno hrani ovde. Mada sumnjam da je to obican posetilac sajta, mozda moderatrori podizu rating i klikova ostavljajuci komentare pod njegovim imenom.
Spijuni su medju nama...

Milan

pre 3 godine

@micko miš
Voze ford, tržišno učešće 7-8%, ali generalno godinama u padu. Pre 20 godina imali su znatno veći tržišni udeo. GM se povukao a krajsler odavno. Potrebe i navike korisnika u evropi i americi su različite, teško da jedan model bude uspešan na oba kontinenta. To ne znači da je neko lošiji ili bolji, već jednostavno usaglašen sa potrebama lokalnog kupca.
@transformer
Interesantno da dačia ima najveći pad?

Guliver

pre 3 godine

@Sta je, ne vole ga Ameri, voze samo Focus i Azijate?
Tako VW-u i treba, kad laze kupce.
(Benzinac, 21. januar 2021 17:21)

nema u USA Fokusa. to je evropski automobil. tamo imaju Mondeo ili po njihovom Fusion i neke veće modele kao i ove iz F serije i slične...
(matori, 21. januar 2021 21:08)

Budalastina...

Ja i ovaj pored mene

pre 3 godine

@kiklop dok taj ford pravi mustanga i forda GT vw pravi golfa i pasata hahahaha
(cc,

Ti cuo za Ford GT pa ko velis "ajde da lupim". Jesi li cuo za Bugati i
Porse? Imaju dodirnih tacaki sa Golfom koliko i GT sa Mustangom ili
Fokusom. Ko NSX i Civic...
(bitno je da se lupa, 21. januar 2021 18:13)

Jeste bitno i to fenomenalno radis... Prvi si na tabeli... Cak ti ni jare nista ne moze...

T

pre 3 godine

U Americi niko ne vozi hatchback-e. Prodaju se, video lično, ali su jako retki. Bio sam poslom u Silicijumskoj dolini. Valjda jer je jako mnogo stranaca, tamo voze "normalne" automobile, iznenađujuće malo SUV-ova, ali i dalje nisam video da neko vozi Golf. Ali zato neverovatno mnogo Priusa.

Korona

pre 3 godine

@GTI ok slazem se da R nema pono puno. Ali sobzirom koliko su skupi onda me i ta cifra cudi. Ali slozces se mnom da sobzirom na cemu i u kojoj klasi pripadaju sa tom cenom definitivno ih ima vise nego mnogoh u toj klasi. Recimo Type R

Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina

pre 3 godine

Manje od 15% svih prodatih novih vozila u Americi ima V8 motor. Ovo je zapravo statistika jos od pre par godina, danas ih je verovatno jos manje. Jer cak i kod bestselera Forda F-150 vecinu prodaje cini V6.
(The Unforgiven, 21. januar 2021 19:45)

Velika razlika u...

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Javljam se opet. U prvom javljanju sam pokušao da iznesem detaljnije u čemu bi mogao da leži "neuspeh" golfa u USA, ali po mišljenju naših ljudi vidim da im argumenti koje sam izneo nisu bili valjani. Zato sada izvodim zaključak ,na osnovu mišljenja većine, u pitanju je loš kvalitet Golfa. Ovakav zaključak, s obzirom da se radi o legendarnom modelu, po kome je nastala zasebna klasa, možda je čudan ,ali za naše ljude očigledno nije, jer oni znaju nešto što drugi ne vide i ne znaju. Da ponovim, Golf jeste kvalitet za ceo svet, ali za nas nije, i To je potpuno uredu.

Kvarezma

pre 3 godine

Milose Radunkovicu kako onda prolaze corolla i civic u SAD? Manjka tu štošta, dilerska mreža, mehaničari skupi, kvarljiva roba. Ni drugde ne stoji mnogo bolje VW, samo na domaćem terenu ima prođu, uz deeebela leđa.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Ljudi koji ne vole Golf će ovu informaciju tumačiti kao dokaz da su u pravu. Radi se i sledećem, Golf je anatemisan u USA, pritom je mali za američki ukus, a i neznatno skuplji od japanskih automibila, koji su u USA najpopularniji, pored nekih američkih modela. Dakle, nije u pitanju kvalitet, nego neke druge stvari.

Drugi svet

pre 3 godine

Sta znaju Ameri sta je auto, oni voze kante stare po 30 - 40 godina sa mororima od 4 - 5000 kubika i njima se odusevljavaju ..., za Evropljane je Golf bio i ostao najbolji automobil srednje klase i koji ce uvek biti aktuelan !

Milan

pre 3 godine

@Radovan
Pričate o vremenu kada su fića i peglica bili porodični automobili. Automobili vremenom rastu u okviru klase, a tada su dimenzije C klase bile kao kod golfa. Citroen GS je bio automobil D segmenta, može da se poredi sa passat klasom, recimo pežoom 404 tada.

Radovan

pre 3 godine

Kada se pojavio, Golf 1 je bio auto B segmenta, manji od mnogih ostalih auta koja su bila na evropskom i jugoslovenskom tržištu.
Bio je to auto za 4 osobe.
Bio je to auto koji su kupovale osobe kojima nije bio potreban porodični auto u limuzinskoj i karavanskoj verziji. Moj otac je onda imao CITROEN GS karavan, koji je onda bio pojam udobnosti,komfora,potrošnje i praktičnosti za Golfa.
Ne porodične osobe u Evropi i Jugoslaviji su kupovale Golf 1 (hatcback varijanta ili skraćeni).
I tako je kroz marketing nastala nova klasa, koja je bila manje praktična u odnosu na druge marke auta i modele.

Golf tek kada je porastao, postao je auto za porodicu.

Loshmi

pre 3 godine

@(Milos Radunkovic, 22. januar 2021 22:09)

Itekako je u pitanju kvalitet. VW koji dolazi Meksika jednostavno nije na nivou Japanaca u SAD, a daleko od Evropskog VW-a. Ima bebroj snimaka na yt o tom cuvenom meksickom kvalitetu. Niko ne zeli da placa hiljade dolara na popravke automobila, zato se kupuju japanci tamo. Izgradili su identitet pouzdanog vozila i pristojnog vozila za obicne ljude. Pri tom, njihova vozila tamo su malo i luksuznija o odnosu na ponudi u Evropi.

Loran Goznica

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.

VTS

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Dosta bre ovoga više. Ti znaš na osnovu toga sta vozim ko mi je kupio i kako su mi školovani roditelji...bar da je komentar duhovit pa i da kažem...ovako je samo glupo.

The Who

pre 3 godine

Ameri imaju najruznija i najgluplja auta na svetu.Kvalitet nije nikakav.Bitno da su auta ogromna.Kuce ogromne a i zene.Totalno drugaciji svet.Golf je super auto.Najbolji auto zadnjih 100 god.

ipce

pre 3 godine

I ja sam mrzio golfove dok nisam krenuo u kupovinu auta. Kad se sve zbroji i oduzme, polovan golf(6) logičan izbor za nas sa skromnim budžetom:)

Mare

pre 3 godine

@Loran Goznica Sve te marke automobila, a naročito BMW, Audi, VW i Alfa Romeo kod nas voze uglavnom polupismene ložane punih ušiju benzina ili još češće dizela.

Transformer

pre 3 godine

U Nemačkoj se sve više ljudi odlučuju za Automobile iz Azije,Francuske!!Za WV gde pepeljaru i radio konfiguriraš i plaćaš extra i gde je WV evoluirao od radničkog auta do udari me po džepu i Hitler se prevrće u grobu zato što mu otudjiše ideju o autu pristupacnom za opšteširokogrude radničke mase.O kvalitetu da ne pričamo najmanje je tu Nemačkog znoja na svakom nemačkom autu,živele zemlje 3 Sveta i istočni blok neiscrpne zemlje jeftine radne snage i verovanja da je Zapad ispunjenje svih snova!!Pozdrav iz Göppingen-a!
(Milan Ultras, 21. januar 2021 19:15)

Evo i zvanicne statistike:
AUDI 214,015 267,238 -19.9%
BMW 243,266 281,928 -13.7%
CITROEN 58,457 70,638 -17.2%
CUPRA 9,018 5,359 68.3%
DACIA 52,309 83,521 -37.4%
FIAT 103,551 105,540 -1.9%
FORD 240,006 334,260 -28.2%
HONDA 11,696 15,678 -25.4%
HYUNDAI 105,059 130,220 -19.3%
IVECO 8,066 9,472 -14.8%
JEEP 15,690 16,563 -5.3%
KIA 64,296 69,613 -7.6%
LAND ROVER 12,985 17,402 -25.4%
MAZDA 44,353 71,647 -38.1%
MERCEDES 372,011 412,732 -9.9%
MINI 44,353 50,124 -11.5%
MITSUBISHI 46,424 54,244 -14.4%
NISSAN 39,507 46,084 -14.3%
OPEL 162,039 230,238 -29.6%
PEUGEOT 64,958 84,437 -23.1%
PORSCHE 26,336 31,448 -16.3%
RENAULT 150,107 159,444 -5.9%
SEAT 107,355 133,338 -19.5%
SKODA 181,218 208,186 -12.9%
SMART 16,051 49,141 -67.3%
SUZUKI 22,415 40,618 -44.8%
TESLA 16,694 10,711 55.9%
TOYOTA 82,006 89,127 -8.0%
VOLVO 47,202 53,361 -11.5%
VW 575,700 728,431 -21.0%

Dakle sam VW proda 150.000 vise vozila neko sve japanske i korejanske marke zajedno (ima ih 8)!!! Sta mlatite ljudi? OK da se nekom ne svidja VW, ali je na najrazmaženijem tržištu na svijetu (EU) generalno najzastupljeniji i najcjenjeniji. U Njemačkoj kod starijih ljudi u ruralnim sredinama i nekih kategorija doseljkenika Toyota i koreanci imaju neku prodju. Inace, prosjecan uspjesan mladi par ni ne pomislja na ta vozila. Evo i cifre sve govore.

Darisa

pre 3 godine

Naravno kad je kod njih kubikqza od 5000 ccm pa na vise a ovi se prave za decija trzista od 2 litra ko flasa kisele vode..sporo je to tromo nista dok V8 ne zaurla

Drugi svet

pre 3 godine

Sta znaju Ameri sta je auto, oni voze kante stare po 30 - 40 godina sa mororima od 4 - 5000 kubika i njima se odusevljavaju ..., za Evropljane je Golf bio i ostao najbolji automobil srednje klase i koji ce uvek biti aktuelan !

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Dosta bre ovoga više. Ti znaš na osnovu toga sta vozim ko mi je kupio i kako su mi školovani roditelji...bar da je komentar duhovit pa i da kažem...ovako je samo glupo.
(VTS, 21. januar 2021 15:40)

Pronašao si se negde u komentaru, nemoj da se ljutiš!!!
Sam si se javio.

Zoki

pre 3 godine

Najjača GLUPOST je kada balkanci cene ljude sirom sveta na osnovu svojih izopačenih utisaka sa trulog Balkana. Jel vi stvarno mislite da BMW, Audi, Mercedes i Porsche automobile u svetu voze kriminalci? Neuki dileri sa trenerkama i masnim podbratkom? Pljuvači kroz prozore? Pa vi ste potpuno skrenuli onda. U šta se pretvorila moja Srbija, katastrofa i tuga.
(Los Angeles, 21. januar 2021 17:38)

Jel ti to brineš za tvoju Srbiju iz LA, brale dodji ovde pa brini.

Los Angeles

pre 3 godine

Najjača GLUPOST je kada balkanci cene ljude sirom sveta na osnovu svojih izopačenih utisaka sa trulog Balkana. Jel vi stvarno mislite da BMW, Audi, Mercedes i Porsche automobile u svetu voze kriminalci? Neuki dileri sa trenerkama i masnim podbratkom? Pljuvači kroz prozore? Pa vi ste potpuno skrenuli onda. U šta se pretvorila moja Srbija, katastrofa i tuga.

Aleksandar

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Evo i sebe da dodam, jedva završena srednja saobraćajna, jednom ponavljao, nov A6 quattro, doduše pošteno zaradjen, ali avaj polupismen.. Tuga brt

dblagoje

pre 3 godine

Zenina doktorka vozi belog Porche.Nov,da se uklapa sa njenom ordinaciom.Muz zubar,ordinacija i drogstore ,vozi Audi.Sad znate da su Srbi.Kuca im vedela 4 milion pre 10 godina.Pista pored za male avione.VW ,mozda deca kada porastu malo.

bitno je da se lupa

pre 3 godine

@kiklop dok taj ford pravi mustanga i forda GT vw pravi golfa i pasata hahahaha
(cc,

Ti cuo za Ford GT pa ko velis "ajde da lupim". Jesi li cuo za Bugati i
Porse? Imaju dodirnih tacaki sa Golfom koliko i GT sa Mustangom ili
Fokusom. Ko NSX i Civic...

zbun

pre 3 godine

Tako je Ameri..taj golf je mašina samo kod nas,Srbende se loze to je Nemac to je izdržljivo po našim putevima.A nema ruznijeg automobila od golfa.kome se ne sviidja komentar.oprostite izvinite pardon

Privatni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Realno golf je za boraniju istocno evropsku kojoj i mi pripadamo. Tamo se voze dzipovi, imaju prostora, imaju da sipaju,imaju zemlju da im je na jednom kraju zima do jaja na drugom kraju zemlje tropska klima i plaze. I ko ce normalan da prelazi sa smesnim golfom ozbiljne kilometraze i da pritom putuje iskrivljen od bolova i nema mesta sibicu da stavi i ponese. Uzimaju ljudi velike automobile i briga ih.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Ljudi koji ne vole Golf će ovu informaciju tumačiti kao dokaz da su u pravu. Radi se i sledećem, Golf je anatemisan u USA, pritom je mali za američki ukus, a i neznatno skuplji od japanskih automibila, koji su u USA najpopularniji, pored nekih američkih modela. Dakle, nije u pitanju kvalitet, nego neke druge stvari.

Pravedni

pre 3 godine

To sto oni nazivaju ID3 buducim Golfom ,to je utopija.
To sto je bio Golf, ID3 nece biti nikada.
Postoji E-Golf, u tom i bas takvom obliku je mogao da postoji i dalje.
Pre bih vozio hecbek, nego li pokusaj minivena koji izgleda kao igracka.
Pogotovo budjavi branik na ID3. Bljak

M

pre 3 godine

Za njih je to premali auto...
(jap, 21. januar 2021 14:04)
Ne, ima i mnogo manjih i prodaju se odlično. Problem je cena golfa. $25,000 za kotaricu od auta bez opreme. Za $27000 imate Hondu Akord 2.0 turbo sa gomilom opreme. Niko normalan ne kupuje golfa.

hours of love

pre 3 godine

Oni ne voze mala kola.

Autoputevi su im siroki, male ulicice ne postoje, prostora za parking ima koliko hoces, gorivo im je prejeftino.

Pa logicno da ce da kupi Chevrolet Tahoe, a da iskulira prcvoljka od Golfa.

I ovo pise neko ko vozi golf koji je realno kvalitetan auto, ali prosto nema sta da trazi na njihovom trzistu.

@

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Šta ti druže voziš?

Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina

pre 3 godine

Manje od 15% svih prodatih novih vozila u Americi ima V8 motor. Ovo je zapravo statistika jos od pre par godina, danas ih je verovatno jos manje. Jer cak i kod bestselera Forda F-150 vecinu prodaje cini V6.
(The Unforgiven, 21. januar 2021 19:45)

Velika razlika u...

Огњен

pre 3 godine

Не могу да верујем да чак и у овој вести где нико не спомиње ни Србе ни Србију, а у вези је са возилима, нађу се дежурни пљувачи који немају друга посла него да омаловажавају сопствени народ. Шта ви мислите да су други бољи? Знам да нас има свакаквих, али научите прво да цените свој народ, да би вас ценили и други. Будите бољи и тражите од других да буду бољи.

Златко

pre 3 godine

Ружан до бола и споља и унутра. И то не за његов стандард него генерално најружнии у компакт класи. А што се тиче УС тржишта где андроид у Свету ајфона.

dub

pre 3 godine

Kada vozite golfa po američkim autoputevima osećate se kao patuljak kada prolazite pored jednog Shevrolet Suburbuna. Putevi su im drugačiji, razdaljine koje prelaze, nema krivudavih puteva, sve kupuju na veliko. Golfa voze samo u baš urbanim gradovima tipa NY, ili zaljubljenici u hot hatch-eve. To je to. U Evropi to je često porodični auto.

Srđan BL

pre 3 godine

Loran Goznica
A djeca roditelja sa kupljenim diplomama francuze i italijane. C3 i Fiat 500 kao bombonice za studentice privatnih fakulteta... :)

Смрда

pre 3 godine

Да ли ви знате какав ауто може да се купи у САД за те паре? Много, много бољи од Голфа. Тешко је Балканцу када неко каже да постоји нешто боље, али је тако.

Transformer

pre 3 godine

(ccc, 22. januar 2021 09:57)
Kako volim vas koji zelite da objasnite, pa jos pretpostavite razne stvari i onom kome se obracate, a na internetu smo pod pseudoninima:) VW je stvarno dijagnoza, ali za one sto ga mrze.
Mene licno briga za VW ili bilo koji brend, dalje od toga da imam misljenje, ali sam odgovorio na ocigledno ignorantski komentar da njemci vise ne kupuju VW, nego japance i korejance.
Na to ste odgovorili frustriranim komentarom koji ponovo nema veze sa zivotom.

Evo liste i iz UK:
Market share
Volkswagen 11.78%
Ford 8.65%
BMW 7.77%
Mercedes-Benz 5.64%
Audi 5.6%
Vauxhall 5.49%
Nissan 5.37%
Toyota 4.3%
Peugeot 4.06%
Skoda 3.68%

Dakle, kao sto ste rekli, svako neka kupuje sto mu se svidja. Samo bez frustracija i objasnjavanja stvari o kojima nemate pojma. By the way, mnooogo puta sam bio u Njemackoj, od juga do sjevera i odlicno znam sta misle o raznim stvarima. Kad pominjete francuze, to je stvarno najlojalnija nacija svojem proizvodu, ali ce vam i tamo vecina priznati da njemci prave bolje automobile.

posmatrač

pre 3 godine

Nije ni čudo. U Americi je za 25k velika ponuda, a Golf u odnosu na ostale tamo izgleda prilično neugledno, tako da jednostavno nije imao nikakve šanse za uspeh.

Ivan ZG

pre 3 godine

Golf je iz one firme koja je na jako lošem glasu u SAD-u po laganju o ispušnim plinovima i više nitko se ne usudi kupiti njihov dizel.
Uz to je auto za njihove pojmove dosta mali.
Uz sve to nije uopće jeftin jer ima dosta većih automobila za tu cijenu.
Uz sve to nije uopće poznat po pouzdanosti, a i garancija mu je dosta kraća od nekih drugih.
Dizel više nitko u SAD-u ne kupuje od VW-a, a 2.0 benzin TSI je jednostavno - loš. Sa nizom problema sa pouzdanošću i ni blizu štedljiv kao Honda ili Toyota.
Na kraju svega je dobio crveni karton.

Gagi

pre 3 godine

@Kiklop
Kada neki dodju i uporede vw sa fordom. Da li ima gori auto od forda.. Japanci prave dobra vozila ali su davno operisani od dizaina.
(Kiklop, 21. januar 2021 16:26)

Zašto te pogađa poređenje sa Fordom?
Zar nisi čuo da VW i FORD rade na zajednočkim platformama i motorima.

Loran Goznica

pre 3 godine

A u Srbiji sledeće stanje: paljevine bez srednje škole voze BMW, romi iz dijaspore Mercedes, umetnici sa diplomom Alfa Romeo i deca biznismena bez škole Golfa.
(Loran Goznica, 21. januar 2021 14:07)

Šta ti druže voziš?
(@, 21. januar 2021 22:11)
Beli Mercedes

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Javljam se opet. U prvom javljanju sam pokušao da iznesem detaljnije u čemu bi mogao da leži "neuspeh" golfa u USA, ali po mišljenju naših ljudi vidim da im argumenti koje sam izneo nisu bili valjani. Zato sada izvodim zaključak ,na osnovu mišljenja većine, u pitanju je loš kvalitet Golfa. Ovakav zaključak, s obzirom da se radi o legendarnom modelu, po kome je nastala zasebna klasa, možda je čudan ,ali za naše ljude očigledno nije, jer oni znaju nešto što drugi ne vide i ne znaju. Da ponovim, Golf jeste kvalitet za ceo svet, ali za nas nije, i To je potpuno uredu.

Korona

pre 3 godine

Zivim u Ameico i mogu odmah da vam potvrdim da “obicnih” Golfova skoro i da nema. Ali isto tako mogu reci da ima GTI i R bas mnogo. Zasto je to tako stvarno ne znam. Do 7 modela Golfa je bilo i moglo se videti ali modela 7 baaas slabo. Medjutim najiskrenijr vam kazem sa mozete videti bas mnogo GTI i R.

3210

pre 3 godine

Kada sam juče video cenu za
Peugeot 208 dizel 2020 godište od
20 450 eura posle toga mi Golf deluje jeftino.

Mali Peugeot koji je u klasi VW Pola da košta 20 450 eura jeste nov ali je
2020 godište.

Ko ne veruje neka proveri na Pol.Automobilima.

Toni

pre 3 godine

Pa nije ni čudno. Golf je mogao da se voza na slavu nepoderivosti negdje do modela IV, sve poslije toga je auto sa manama i vrlinama kao i svaki drugi. Lično ga ne bih nikad kupio zbog tvrdih sjedišta i manjka apsolutno svega u osnovnoj verziji.

Čipikau

pre 3 godine

Golf je generalno dobar auto, ali on najveću prodaju postiže u Nemačkoj jer tamo mogu da ga kupe po nekoj nižoj ceni nego ostali. Ali je skup i mislim da se za taj novac možda može uzeti bolji i lepši auto. S obzirom pogotovo jer ova osmica nije oduševila uopšte.

Ja i ovaj pored mene

pre 3 godine

@kiklop dok taj ford pravi mustanga i forda GT vw pravi golfa i pasata hahahaha
(cc,

Ti cuo za Ford GT pa ko velis "ajde da lupim". Jesi li cuo za Bugati i
Porse? Imaju dodirnih tacaki sa Golfom koliko i GT sa Mustangom ili
Fokusom. Ko NSX i Civic...
(bitno je da se lupa, 21. januar 2021 18:13)

Jeste bitno i to fenomenalno radis... Prvi si na tabeli... Cak ti ni jare nista ne moze...

johnny

pre 3 godine

Postoji puno razloga za ovakvu situaciju. Eu stiti svoje trziste carinama na vozila proizvedenim van EU. Zato se bolje prodaju vozila evropskog porekla. Uz ovo Nemacka kao najvece trzista EU, nudi razne povlastice za kupovinu domacih automobila. Takodje postoji velika tradicija u kupovini VW-a. U Americi je mnogo veca konkurencija i postoji veliki broj modela koji se i ne prodaju na EU trzistu. Takodje u Americi je gorivo mnogo jevtinije nego u evropi. Realno u Americi japanci,koreanci i domaci proizvodjaci nude mnogo vise za manji novac. Takodje golf je na losem glasu po pouzdanosti sto je takodje jos jedan problem. Na kraju svako ima pravo da bira sta zeli za svoj novac.

The Unforgiven

pre 3 godine

Pa preskup je to trziste. Nissan 350Z (a i mnoge klasicne limuzine) je svojevremeno mogao da se nabavi za tih 25000$. Neuporedivo.
(Preskupo, 21. januar 2021 14:18)
------------------------

Jel ti to ozbiljno? Cak i 2002. godine kada je debitovao bazni 350Z je kostao $29.320 sto je u danasnjoj vrednosti $42.320.

Cena baznog Golfa u Americi u 2020. godini je bila $23.195.

achtwn

pre 3 godine

Zasto je to tako stvarno ne znam. Do 7 modela Golfa je bilo i moglo se videti ali modela 7 baaas slabo. Medjutim najiskrenijr vam kazem sa mozete videti bas mnogo GTI i R.
(Korona, 21. januar 2021 14:38)
Ne bih se slozio. Retkost su i ti modeli

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

"Kada sam juče video cenu za
Peugeot 208 dizel 2020 godište od
20 450 eura posle toga mi Golf deluje jeftino.
Mali Peugeot koji je u klasi VW Pola da košta 20 450 eura jeste nov ali je
2020 godište.

Ko ne veruje neka proveri na Pol.Automobilima.
(3210, 21. januar 2021 16:43)


Peugeot 208 u baznom paketu (Active Pack) sa HDI 110 sa menjačem sa 6 brzina košta 19.500. Ima tempomat i alu felne. Zadnje parking senzore. LKAS ...

Polo bazno startuje sa TSI 95 i menjačem sa 5 brzina za 18.500. Nema ni tempomat. Ferum felne. Bez parking senzora.

Šta je nejasno ?

Pogledaj koliko je na oglasima novi Sandero Stepway 1,0 TCe 90 Comfort (iz 2020). 14.000.

matori

pre 3 godine

@Sta je, ne vole ga Ameri, voze samo Focus i Azijate?
Tako VW-u i treba, kad laze kupce.
(Benzinac, 21. januar 2021 17:21)

nema u USA Fokusa. to je evropski automobil. tamo imaju Mondeo ili po njihovom Fusion i neke veće modele kao i ove iz F serije i slične...

The Unforgiven

pre 3 godine

Pored Korole i Civica koji su $8-10k jeftiniji, Golf nema šta da traži u Americi. Jeftiniji su i delovi i servis.
(Aleksa, 21. januar 2021 21:29)
----------------------------

Pocetna cena Golfa u Americi je $23.000. Nadji mi novi Civic ili Corollu za $8.000-10.000 manje i ja cu da ti kupim. Fer?

Бинср

pre 3 godine

То овде нико живи не вози. Голф на путу овде изгледа као играчка. Овде се 3.0 В6 мотор са 300 коњских снага сматра неким минимумом или просеком. А у Европи је то звер. Мој џип има В8 мотор и 400 коња нпр.. Скроз другачији свет и стандарди.

Sasho

pre 3 godine

24000 dolara, zašta? Auto nije luksuz, običan auto u današnjem svetu automobila. Cena precenjena za Golf. Maksimalna cena 19900 dolara.

The Unforgiven

pre 3 godine

Covek nista ne izmislja. Na cenu od 23000 i kusur dolara se doda porez, i cena izadje oko 28000 dolara.
(Miro, 21. januar 2021 22:16)
------------------

Izvini, ali gde je to u Americi porez skoro 20%?

N Na Kvadrat

pre 3 godine

@Goran Loznica

Vidim svaku drugu vest komentarises.
Samo jednu stvar da ti kazem. Ako kod tebe u Loznici tako fukcionise ne znaci da je tako u celoj drzavi. Ne mo,es da globalizujes zaboga. Evo npr. kod nas u Kruševcu ne voze bmw, vec audi karavančinu i kroz prozor vidis da na semaforu za volanom čitaju gorski vjenac i njegosevu sliku drze pored nalepnice za registraciju. Zene i devojke ne nose minjake, vec iskljucivo rolke i siroke pamtalone i tacno znaju sta hoce u zivotu. Kad ih recimo zaustavis na ulici da pitas koliko je sati, ljubazno ti se zahvale sto si bas njih izabrao da pitas za vreme i pozele ti dobar i prijatan dan. Dok odlazis masu ti iz osmeh i neprestano govore svako dobro, svako dobro... a tek deca kako su nam lepo vaspitana....samo mrzi me vise da kucam. Verujes li ti meni druze?

achtwn

pre 3 godine

Nije tačno, ovde je golf od $28.000 do $38.000. Zato se ne kupuje, kad već možeš novi terenac poput tiguana ispod $27.000.
(micko, 21. januar 2021 14:54)
Kako mozes da izmisljas tako kad se info lako proveri. Golf u usa pocinje sa cenom od $23195. Evo:

https://www.vw.com/en/models/golf.html?---=%7B%22models_golf_sectiongroup_9747253_featureappsection_1921718042%22%3A%22%2F%3Fzip%3D60503%22%7D

Fudbaler

pre 3 godine

Ne cudi me s obzirom na slabu pouzdanost. Statistiku gledam i vidim da su sva njemacka auta nepouzdana. Ok za ljude koji voze 2-3 godine pa ih prodaju ali za nekog ko hoce da ih zadrzi nikako. Na americkim putevima ces da vidis ogroman broj Honde i Toyote i to ne cudi jer su auta stvarno nepotrosna roba. Idu dokle ti hoces da idu.

Kvarezma

pre 3 godine

Milose Radunkovicu kako onda prolaze corolla i civic u SAD? Manjka tu štošta, dilerska mreža, mehaničari skupi, kvarljiva roba. Ni drugde ne stoji mnogo bolje VW, samo na domaćem terenu ima prođu, uz deeebela leđa.

Rale

pre 3 godine

Nedavno moj drug iz Čikaga kupio novog pasata R za $23000 (sve ukupno sa porezima). Dileri daju mnogo popusta zato što prodaje ne ide dobro.

Milan Ultras

pre 3 godine

Čipikau, 21. januar 2021 16:54) Prijatelju koji WV Golf možeš da kupiš u Nemačkoj jeftinije nego u USA.Čovek u komentarima neveo da je cena Golfa u USA 24.000$ u Nemačkoj za te pare dobiješ WV UP običan isprdak sa točkovima.Prvo se informiši pa pošalji komentar.U Nemačkoj se sve više ljudi odlučuju za Automobile iz Azije,Francuske!!Za WV gde pepeljaru i radio konfiguriraš i plaćaš extra i gde je WV evoluirao od radničkog auta do udari me po džepu i Hitler se prevrće u grobu zato što mu otudjiše ideju o autu pristupacnom za opšteširokogrude radničke mase.O kvalitetu da ne pričamo najmanje je tu Nemačkog znoja na svakom nemačkom autu,živele zemlje 3 Sveta i istočni blok neiscrpne zemlje jeftine radne snage i verovanja da je Zapad ispunjenje svih snova!!Pozdrav iz Göppingen-a!

Korona

pre 3 godine

@GTI ok slazem se da R nema pono puno. Ali sobzirom koliko su skupi onda me i ta cifra cudi. Ali slozces se mnom da sobzirom na cemu i u kojoj klasi pripadaju sa tom cenom definitivno ih ima vise nego mnogoh u toj klasi. Recimo Type R

Mare

pre 3 godine

Golf je u Americi bukvalno kao limenka.Mali, tesan i preskup.Amerikanci vole komfor, udobnost i u glavnom SUV.Cak su i Jetta i Passat smesni u Americi u poredjenju sa drugim automobilima tipa Honda, Toyota.

The Unforgiven

pre 3 godine

Sta znaju Ameri sta je auto, oni voze kante stare po 30 - 40 godina sa mororima od 4 - 5000 kubika i njima se odusevljavaju
(Drugi svet, 22. januar 2021 13:39)
----------------------

Jok, nego ce ih oduseviti turbo sa 3 cilindra ... ;)

Sofronije

pre 3 godine

Amerikanci imaju ozbiljnu ponudu domacih automobila koji su pritom mnogo vise u skladu sa njihovim potrebama. Ne znam zasto bi iko tamo kupio golfa.

Milosav

pre 3 godine

Nekoliko komentatora je napisalo da Golf u USA nema sta da trazi zbog velicine. Tacno je da Amerikanci vole velika SUV i Pickup vozila ali se isto prodaje dosta malih aautomobila. Medjutim taj segment su okupirali Japanci i Korenci tako da je na primer Ford prestao da proizvodi automobile (osim Mustanga), proizvodnja je potpuno preorijentisana na SUV i Pickup truck vozila. VW ce mozda dobro prodavati novi Tuguan i Atlas kojima su povecali dimenzije. Jos jedna losa stvar za VW u Servernoj Americi je to da su skupi i nepouzdani sa veoma skupim rezervnim delovima.
Imate statistiku pa pogledajte, u 2020. godini VW je prodao u USA oko 325 hiljada auta, otprilike isto kao i Mercedes.
Na primer, Ford i Toyota su prodali skoro po 1,9 miliona vozila!

GTI

pre 3 godine

Zivim u Ameico i mogu odmah da vam potvrdim da “obicnih” Golfova skoro i da nema. Ali isto tako mogu reci da ima GTI i R bas mnogo. Zasto je to tako stvarno ne znam. Do 7 modela Golfa je bilo i moglo se videti ali modela 7 baaas slabo. Medjutim najiskrenijr vam kazem sa mozete videti bas mnogo GTI i R.
(Korona, 21. januar 2021 14:38)
------------------------------------------

Nisam bas siguran za R, ali za GTI si definitivno u pravu. Otprilike 90% Golfova u Americi su GTI modeli. Obicnih Golfova je bilo vise dok je postojao TDI, ali kada je to otislo, obican Golf (2.5 litre) vise nije bio atraktivan. GTI prolazi kao "hot hatch" - R je ipak preskup za masovniji udeo u trzistu.

Na moju zalost, "hatchback" izumire u Americi. CUV su preoteli trziste, i tu povratka nema.

Sto se cene tice, ljudi ovde postavljaju MSRP brojeve. Za Golfa u Americi, to treba smanjiti za 2-3 hiljade dolara

Markoss

pre 3 godine

Mi koji zivimo u USA znamo i vidimo da ameri prilicno trpaju u gepek tonu stvari, od hrane, pića svega i svacega, a golfara realno stane 5 6 kesa iz Tempa i vec je drama

Mr Majestyk

pre 3 godine

U Evropi 40 000€, u Americi 25 000$, aj vi meni to objasnite.(ssss, 22. januar 2021 08:31)

Taj u Evropi se i pravi u Evropi. Onaj američki u Meksiku.

Nizozemljak

pre 3 godine

U Evropi 40 000€, u Americi 25 000$, aj vi meni to objasnite.
(ssss, 22. januar 2021 08:31)

Pa hoces penziju, drzavno zdravstvo, puteve bez rupa, decije dodatke, placen godisnji, beneficirana obdanista, besplatno skolstvo, cist vazduh, socijalnu pomoc ...
Sve to kosta prijatelju, jos kada dodas i malo korupcije izadje jako skupo. Mora od necega sve to da se finansira.
Ovo sve gore navedeno naravno vazi za EU i to samo bolji deo, Srbija je tu kolateralna steta posto skoro sve ode na korupciju.
Ja za sada biram da platim porez, mozda nekad resim i da su Ameri u pravu pa odem tamo.

Pera

pre 3 godine

Nije Golf poskupeo samo u SAD-u.
Nije ni Golf jedini koji je poskupeo.
Generalno, idem na sajmove, pratim, od 5.godine kupujem automagazine.
Imam casopise iz 2010. u kojima je Golf za vreme sajma 12.990, Polo 9.990, Astra 11.590, Corsa 9.990 €.
Danas, osnovni Golf kosta 17.990.
Generano, Golf je i u EU poskupeo za 50%.
Inflacija evra, a plate ostale u dinarima iste.
Secam se da je cale koji radi u EPS-u govorio da mu treba 24 meseca da kupi Golfa.
Danas mu treba 32 plate.


Blago tebi za caleta,meni treba 24 godine da kupim novog golfa.

gagi4

pre 3 godine

Nije ni Golf jedini koji je poskupeo.
Generalno, idem na sajmove, pratim, od 5.godine kupujem automagazine.
Imam casopise iz 2010. u kojima je Golf za vreme sajma 12.990, Polo 9.990, Astra 11.590, Corsa 9.990 €.
Danas, osnovni Golf kosta 17.990.
Generano, Golf je i u EU poskupeo za 50%.

Stvar je vrlo jednostavna! Taj isti Golf je '91 god kostao oko 15000 DM, ali, tada je imao lim, motor i sedista i to je to! Danas svaki auto ima na desetine raznih sistema aktivne bezbednosti, pa pasivne bezbednosti, na desetine elektromotora za sve i svasta, jer nas smara da otvaramo rucno, pa dvozonske i trozonske klime, pa razne grejace volana, sedista, masazere, podizace, spustace, tri dana ne bih mogao da nabrojim! To sve kosta, brate! Zato se mali automobili vise i ne isplate, ni proizvoditi, ni kupiti. Hoces mali auto, ali da ima sve zivo od opreme, pa ne moze onda malo da kosta, kad je ta oprema skuplja od te dve table lima manjka!

Lars

pre 3 godine

@I kod nas se slabo prodaje, ljudi više vole one stare modele
(Gagi, 21. januar 2021 17:06)

Pa kad volimo oldtajmere, mi i braca sa Kube :)

Stojna mome ubavo

pre 3 godine

Covjece imas li ti zivot, imas li posao....
(TigriMigri, 22. januar 2021 10:59)

Time sto ga pitas samo mu dajes dusevnu hranu kojom se ocigledno hrani ovde. Mada sumnjam da je to obican posetilac sajta, mozda moderatrori podizu rating i klikova ostavljajuci komentare pod njegovim imenom.
Spijuni su medju nama...

Mozda su im cene bez poreza

pre 3 godine

@(The Unforgiven, 21. januar 2021 16:08)

Bazni je na popustu bio negde 23-24k$, secam se dobro, nazalost nemam screenshot da argumentujem, ali se dobro secam kako sam tada komentarisao sta se tamo dobije za taj novac, a sta ovde. U Srbiji je bio oko 45k eura. Mozda su im cene bez poreza, ne znam.

The Unforgiven

pre 3 godine

Naravno kad je kod njih kubikqza od 5000 ccm pa na vise a ovi se prave za decija trzista od 2 litra ko flasa kisele vode..sporo je to tromo nista dok V8 ne zaurla
(Darisa, 21. januar 2021 18:23)
----------------------------------

Manje od 15% svih prodatih novih vozila u Americi ima V8 motor. Ovo je zapravo statistika jos od pre par godina, danas ih je verovatno jos manje. Jer cak i kod bestselera Forda F-150 vecinu prodaje cini V6.

Guliver

pre 3 godine

@Sta je, ne vole ga Ameri, voze samo Focus i Azijate?
Tako VW-u i treba, kad laze kupce.
(Benzinac, 21. januar 2021 17:21)

nema u USA Fokusa. to je evropski automobil. tamo imaju Mondeo ili po njihovom Fusion i neke veće modele kao i ove iz F serije i slične...
(matori, 21. januar 2021 21:08)

Budalastina...

Pravedni

pre 3 godine

Nije Golf poskupeo samo u SAD-u.
Nije ni Golf jedini koji je poskupeo.
Generalno, idem na sajmove, pratim, od 5.godine kupujem automagazine.
Imam casopise iz 2010. u kojima je Golf za vreme sajma 12.990, Polo 9.990, Astra 11.590, Corsa 9.990 €.
Danas, osnovni Golf kosta 17.990.
Generano, Golf je i u EU poskupeo za 50%.
Inflacija evra, a plate ostale u dinarima iste.
Secam se da je cale koji radi u EPS-u govorio da mu treba 24 meseca da kupi Golfa.
Danas mu treba 32 plate.

Milan

pre 3 godine

@micko miš
Voze ford, tržišno učešće 7-8%, ali generalno godinama u padu. Pre 20 godina imali su znatno veći tržišni udeo. GM se povukao a krajsler odavno. Potrebe i navike korisnika u evropi i americi su različite, teško da jedan model bude uspešan na oba kontinenta. To ne znači da je neko lošiji ili bolji, već jednostavno usaglašen sa potrebama lokalnog kupca.
@transformer
Interesantno da dačia ima najveći pad?

ccc

pre 3 godine

@Transformer,

Evo da ti malo objasnim statistiku u Nemackoj i VW, ne znam da li si ikada bio u Nemackoj ili samo gledas zvanicne podatke ali da ti objasnim nesto, velika vecina sluzbenih vozila su iz VW grupacije jer su u odnosu na ostale Nemacke marke ipak brend srednje klase, samim tim firme i drzavne sluzbe kupuju VW, Skodu i Opel vozila, sto otpada na polovinu prodatih vozila, ok. mozda ne bas polovinu ali jedno 40%, drugo, nece jedan Nemac da kupi pored svog Nemackog vozila neki tamo Francuski, Italijanski ili Britanski. Isto tako pogledaj statistiku o najprodavanijem automobilu u Francuskoj ili Italiji, samim tim ova tvoja statistika je potpuno irelevantna. Pokazao je Golf ove godine da Francuzi konja za trku imaju a to je Clio, ti pricas o mladim ljudima, pa njima je bitan izgled a ne pouzdanost iako se svi i dalje tripuju da je Golf nepoderiv ali je realnost mnogo drugacija, svi automobili su sada napravljeni da ne traju kao ranije, sa svom tom elektronikom, senzorima, racunarima, kada krene da se kvari samo za glavu da se cupamo.tako da je sada prednost na malim SUV vozilima i malim hecbekovima sto i pokazuje prodajna statistika u evropi za proslu godinu gde je Golf posle dugo vremena zauzeo drugo mesto. Vozite sta volite i za sta imate love a da li se zove Dacia, Golf, Megan, itd.itd. je potpuno nebitno, vi kupujete kola a ne ona vas ali je problem sto ona pokazuju moc, statusni simbol sto ce biti tesko iskoreniti iz Srpskog a i svetskog mentaliteta.

Lars

pre 3 godine

@Mali Peugeot koji je u klasi VW Pola da košta 20 450 eura jeste nov ali je
2020 godište.

Ko ne veruje neka proveri na Pol.Automobilima.
(3210, 21. januar 2021 16:43)

Sve znam, automobili su postali bas skupi. Ja sam trenutno odustao od kupovine novog jer ne zelim da pravim toliko kompromisa za 20 000e. Ne moze covek da kupi pristojan automobil C klase za, meni bar, ogroman novac. 2010. sam potrosio 13K evra za nesto sto sada kosta vise od 20 sa malo vise opreme. Isti automobil, isti model samo nova generacija naravno.

Drax

pre 3 godine

Sta me briga da pricam o vozilima koje ne mogu da priustim plata kad imam posao je oko 300 eura a nov auto preko 20 hiljada.Bolje da vozim polovni krs i cao.

Mare

pre 3 godine

Covek nista ne izmislja. Na cenu od 23000 i kusur dolara se doda porez, i cena izadje oko 28000 dolara.
(Miro, 21. januar 2021 22:16)
------------------

Izvini, ali gde je to u Americi porez skoro 20%

Porez zavisi od drzave do drzave . U mojoj drzavi je 9,5% porez, ali na cenu i porez imas jos u glavnom da platis brdo nekih administrativnih troskova kod dilera. Tako da na cenu auta dodaj uvek 4-5 hiljada vise. zavisi od drzave do drzave.

T

pre 3 godine

U Americi niko ne vozi hatchback-e. Prodaju se, video lično, ali su jako retki. Bio sam poslom u Silicijumskoj dolini. Valjda jer je jako mnogo stranaca, tamo voze "normalne" automobile, iznenađujuće malo SUV-ova, ali i dalje nisam video da neko vozi Golf. Ali zato neverovatno mnogo Priusa.

Radovan

pre 3 godine

Kada se pojavio, Golf 1 je bio auto B segmenta, manji od mnogih ostalih auta koja su bila na evropskom i jugoslovenskom tržištu.
Bio je to auto za 4 osobe.
Bio je to auto koji su kupovale osobe kojima nije bio potreban porodični auto u limuzinskoj i karavanskoj verziji. Moj otac je onda imao CITROEN GS karavan, koji je onda bio pojam udobnosti,komfora,potrošnje i praktičnosti za Golfa.
Ne porodične osobe u Evropi i Jugoslaviji su kupovale Golf 1 (hatcback varijanta ili skraćeni).
I tako je kroz marketing nastala nova klasa, koja je bila manje praktična u odnosu na druge marke auta i modele.

Golf tek kada je porastao, postao je auto za porodicu.

Milan

pre 3 godine

@Radovan
Pričate o vremenu kada su fića i peglica bili porodični automobili. Automobili vremenom rastu u okviru klase, a tada su dimenzije C klase bile kao kod golfa. Citroen GS je bio automobil D segmenta, može da se poredi sa passat klasom, recimo pežoom 404 tada.

pacificka_obala

pre 3 godine

Za cenu VW golfa u Kanadi (i USA) mozete kupiti Hondu Accord ili Toyotu Camri, izgubili su oni trku sa Japancima i Koreancima. Ponekad vidim Jettu, Pasata i cesce Tiguana ali golfa bas retko. Od evropskih automobila idu Audi, Bmw, Mercedes i Porsche, VW slabije, Volvo bas tesko, Fiat jos teze, ostali ni ne postoje na ovom trzistu. Ima dosta malih automobila, voze se po gradovima ali to su Mazda 2, Nissan Micra i Versa, Honda Fit, Chevrolet Spark, Fiat 500, Hyundai Accent. Ima dosta i malih EV, Chevrolet Bolt, Hyundai Kona, Nissam Leaf. Golf definitivno ovde ne ide, zato ga i gase.

ArizonaOrthodox

pre 3 godine

2011. uzeo šesticu za $19,000, 2016. uzeo sedmicu za $19,500, a sada su redizajnirane sedmice oko $22,000. Za te pare se već uzimaju manji SUV. Glavni fokus VW na Americkom tržištu je na ID.4 EV i uopšte proširivanje game električnih automobila.

Loshmi

pre 3 godine

@(Milos Radunkovic, 22. januar 2021 22:09)

Itekako je u pitanju kvalitet. VW koji dolazi Meksika jednostavno nije na nivou Japanaca u SAD, a daleko od Evropskog VW-a. Ima bebroj snimaka na yt o tom cuvenom meksickom kvalitetu. Niko ne zeli da placa hiljade dolara na popravke automobila, zato se kupuju japanci tamo. Izgradili su identitet pouzdanog vozila i pristojnog vozila za obicne ljude. Pri tom, njihova vozila tamo su malo i luksuznija o odnosu na ponudi u Evropi.