Ponedeljak, 18.01.2021.

18:07

ANKETA Da li vakcinisani treba da imaju veću slobodu da putuju?

Izvor: B92

ANKETA Da li vakcinisani treba da imaju veæu slobodu da putuju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Drug kontraš

pre 3 godine

@dr u penziji, neki drugi dr i ima nas još dr (ako nije ista osoba)
Neka vam bude da su svi bez simptoma zdravi, da se bolest ne može preneti pre pojave simptoma i da ne postoje asimptomatski nosioci. To onda znači da zarazu šire isključivo neodgovorni ljudi koji uprkos ispoljenim simptomima idu na posao, u kupovinu, u goste itd.
Da li zaista mislite da je tako i da su za sve krive te potencijale ubice?

Dali Bocek

pre 3 godine

Ova pitanja nisu stvar medicine, etike ili tako neceg irelevantnog. To je pitanje ekonomije i troskova. To je pozadina svega. Covek je najjeftiniji, uvek bio… sve ostalo je iluzija i obmana za sve obicne ljude. Na zalost. Stvarnost.

Ivan

pre 3 godine

Ja se zovem Ivan i ja ne zelim da primim u dovoljnom obimu ne testirani lek bez obzira na moguce pozitivne efekte. Samim tim moju slobodu izbora i kretanja, uzimajuci u obzir sve moguce nedefinisane, nerazjasnjenje i nedokumentovane nuspojave ovog leka ne mogu ogranicavati niti suzbiti pod bilo kakvim razlozima sve do konacne i definitivne potvrde istih.
Svaka sumnja i podozrevanje drugoga jeste rezultat homogenizacije misljenja i predstavlja odsustvo kriticke misli.

Ima nas jos dr

pre 3 godine

Koleginice,jeste li Vi možda preskočili 3. godinu fakulteta,predmet imunologija?PS.NEKI TREĆI LEKAR.
(specnaz, 19. januar 2021 14:33)
Gde tacno pise da su zdravi ljudi opasni? Ko Vas je to ucio? Na kom univerzitetu ste studirali?

Drug kontraš

pre 3 godine

Ako ste i Vi kolega onda znate da je nakon primljene vakcine osoba zarazna i da siri zarazu. Takodje najcesce oboljeva asimptomatski, t.j. siri zarazu a sama se dobro oseca. Ukoliko oboli obicno ima blazu klinicku sliku, mada se desavaju i teski slucajevi.
E sad, ja na fakultetu, a ni posle fakulteta nisam ucila da su zdravi ljudi opasni po okolinu. Naprotiv.
(Neki drugi dr, 19. januar 2021 12:32)

Od čega da vakcinisana bude zarazna i da širi zarazu ako nijedna vakcina ne sadrži živi virus?

I uporno polazite od toga da su nevakcinisani zdravi i ignorišete činjenicu da se većina zaraznih bolesti može preneti i pre pojave simptoma, a asimptomatske prenosioce pominjete samo u kontekstu koji vama odgovara.

specnaz

pre 3 godine

teski slucajevi.
E sad, ja na fakultetu, a ni posle fakulteta nisam ucila da su zdravi ljudi opasni po okolinu. Naprotiv.
(Neki drugi dr, 19. januar 2021 12:32)


Koleginice,jeste li Vi možda preskočili 3. godinu fakulteta,predmet imunologija?PS.NEKI TREĆI LEKAR.

Muja

pre 3 godine

Ali ono koji su zdravi a ne prime, iako ne razumem zašto,

ne misle o svom zdravlju a ugrožavaju zdravlje i slobode onih koji jesu -
(Ivan, 19. januar 2021 11:15)

Zato sto su zdravi ne zele da rizikuju. Itekako misle o svom zdravlju i to dugorocno.

Zdrav covek nikoga ne ugrozava. Naprotiv vakcinisani su ti koji sire zarazu, i nakon vakcinisanja i ukoliko se naknadno zaraze. Bice najcesce asimptomatski prenosioci i zarazavace sve naokolo. Manji broj ce se razboleti sa navodno blazim simptomima, ako je verovati proizvodjacima vakcina.

Cemu strah ako verujes da te vakcina stiti? Ili teorija zavera da zdrav ugrozava lepo zvuci?

Neki drugi dr

pre 3 godine

Ako biste mogli da objasnite odkud toliki strah od zdravih ljudi ako ste zasticeni vakcinom. Ozbiljno pitam.
(Dr u penziji, 18. januar 2021 21:42)

Da ste samo jedan dan doktor medicine, a kamoli ceo radni vek, morali biste da znate odgovor na ovo pitanje. Mislim da se lažno predstavljate.
(Miloš, 19. januar 2021 02:36)

Ako ste i Vi kolega onda znate da je nakon primljene vakcine osoba zarazna i da siri zarazu. Takodje najcesce oboljeva asimptomatski, t.j. siri zarazu a sama se dobro oseca. Ukoliko oboli obicno ima blazu klinicku sliku, mada se desavaju i teski slucajevi.
E sad, ja na fakultetu, a ni posle fakulteta nisam ucila da su zdravi ljudi opasni po okolinu. Naprotiv.

Ljudmila

pre 3 godine

Apsolutno! I ne samo to - nevakcinisanima treba naplacivati zdravstvene usluge. Budi glup i primitivan za svoj racun.
(Norveska, 19. januar 2021 09:17)

Prvo naplatiti pusacima, svima koji piju alkohol, debelima, i glupima koji ostavljaju agresivne diskriminatorske i fasisticke komentare.

Ne smem daprimim vakcinu zbog zdravstvenog stanja. Ali mi ne pada na pamet da to trazim od drugih. Kako vas sve nije sramota. Kidisete na ljude kao besni psi.
Jesam ugrozena,ali to je moj problem. Stitim se koliko mogu, pa sta mi bog da. Drugih ljudi se ne bojim. Da je srece da nas je sve vise.
Dole fasizam! Zivela sloboda i pravo na zivot!

@Daniel

pre 3 godine

I Renault modeli, po deklaraciji proizvodjaca trose 4l goriva na auto-putu.
Mozes da proveris ;)
I svaka provera obara tvrdnju proizvodjaca. Isto i za Pfizer & co.

Ivan

pre 3 godine

Dok nema dovoljno vakcina za sve ne. Kada bude a oni koje se nisu prijavili zavisi od situacije. Ima veliki broj ljudi koji ne mogu da prime zbog zdeavstvenog stanja i njih treba zastititi. Ali ono koji su zdravi a ne prime, iako ne razumem zašto, pa ukoliko budu držali one koje su se vakcinisali kao taoce, da ne mogu da prestanu sa nosenjem maski, ograničenje putovanja, onda da. Sami su odabrali. U firmi gde ja radim oni koji nisu mogli nositi masku iz zdravstvenih razloga su dobili otkaz, oni koji su ostali i od marta žive na ovaj način imaju velikih zdravstvenih problema i jedva čekaju kraj. 90% moje firme se prijavilo. Tako da kada bide dovoljno za sve podići mere, a oni koji se nisu vakcinisali - pa zao mi je. Ako oni ne misle o svom zdravlju a ugrožavaju zdravlje i slobode onih koji jesu - pa sami su doneli odluku. Imali smo razumevanja kada nije bilo rešenja, a kada rešenja bude... Čak bi im onda uveo plaćanje PCR testa i plaćanja lečenja kada se razbole. Zvuci bezobzirno, ali sami su doneli odluku. U prirodi krda čuvaju najslabije i najmladje a trutove izopstavaju iz drustva. Ja ne želim da plaćam zdravstveno i da sredstva idu na nekoga ko svesno ugrozava svoje, zdravlje ostalih, slobode ostalih. A uputio bih ih u fabrike da više kako je to kada mesecima rade u znaju i prašini sa maskama a norme velike i iza ledja samo čekaju da pišu disciplinsku. Verovatno će promeniti mišljenje. A sad rade od kuće ili troše roditeljske pare, kad radan svet radi pijuckaju u kafićima.

haha

pre 3 godine

Samo polako,vec se prave po svetu logori u koji ce ici ljudi koji nece vakcinu,na zapadu vec oni koji nisu vakcinisani moraju da imaju uredjaj na kojem policija moze da vidi da nisi primio vakcinu,2019 je bila poslednja godina slobode.
(Marko, 18. januar 2021 21:16)

Besmislena neistina, upućen sam i znam da taj uređaj ne postoji. Ne zamajavajte ljude neproverenim i lažnim informacijama!

@Hugo

pre 3 godine

Daj antivakserima Mensin test inteligencije,
Proveri diplome kod antivaksera,
Proveri dodatne sposobnosti i vestine kod antivaksera,
Pitaj antivaksere sta znaju o temi,
Ispitaj u kakvim porodicama zive antivakseri ...

iznenadices se i da su inteligentniji
i da su obrazovaniji
i da su procitali mnogo vise od obicnih novinskih naslova i izjava proizvodjaca lekova
i da su njihove porodice znatno funkcionalnije od proseka ...

ali, vi, zapravo koji vi, ste rekli, bez ostavljanja mogucnosti da i oni kazu.

Pozdrav antivakserima, istinskima patriotama i covekoljubcima!

Objektivnarealnost

pre 3 godine

Hoće li mi neko objasniti zašto su moja prava da vozim 300km/h ograničena i dokle ćemo to trpeti. Ja hoću moju slobodu da vozim 300 na sat...
(maki, 18. januar 2021 21:44)
Vidis takvom voznjom dovodis i sebe i druge u ogromnu opasnost. Ako se ne vakcinisem, dovodim sebe u opasnost(ili ne?), a tebe vakcinisanog ne. Ti imas mogucnost da odes na neku stazu i vozis i 400.

Bosko

pre 3 godine

Naravno da trebaju. Hoteli su privatni i mogu određivati uslove boravka u skladu sa poslovnom politikom kreiranom s ciljem što boljeg finansijskog poslovanja i kvaliteta usluge. Avio kompanije, autobuske kompanije, tirističke agencije su takođe privatne i same određuju uslove putovanja. Svako može u svom privatnom smeštaju koji izdaje turistima da odredi kućni red i pravila korištenja u skladu sa zakonom. Pa za tolike egzotične i manje egzotične destinacije i do sada je bio spisak vakcina koje treba primiti pre puta. Samo što je za neke vrhunac putovanja Bosna, Crna Gora, Bugarska i Grčka.

kro-manjon

pre 3 godine

Dali se kontaktom prenosi zaraza? Prenisi. Dali je cilj vakcinacije da se stekne imunitet, dakle eliminiše mogućnost zaraze, samim tim eliminiše i mogućnost prenošenja zaraze, virusa? Jeste.
Ako vam je potrebno još neko pitanje ili odgovor onda ste glupi? Tačno? Tačno!
(glukozamin, 18. januar 2021 21:35)

Ne znaš da pišeš pravilno a svrstavaš ljude na glupe i pametne.

Dejan

pre 3 godine

"mogla bi biti dodata mogućnost elektronskog sertifikata o vakcinaciji"

ovo je kljucno!

Zasto? -> 20. SEPTEMBAR 2019. : ID2020 and partners launch program to provide digital ID with vaccination. Objavila vlada Bangladesa. GAVI glavni pokrovitelj ;)

Alex

pre 3 godine

Naravno da ne. Ako ja primim vakcinu to je moj lični izbor. Ako se omogućava meni da putujem apsolutno treba omogućiti i onom koji je nije primio da putuje. Isto važi i za pristup javnim mestima, pravo na posao. Kao što i pušači i nepušači imaju svoj deo u restoranu npr. Tim pre što još nije poznato da li i vakcinisani mogu da šire infekcije. Drugo, gde su ovde ljudi koji su preležali korona virus i imaju imunitet? Zašto niko o njima ne govori? To onda postaje fašizam .

Komša

pre 3 godine

Ne samo da putuju nego i da koriste ostale društvene blagodeti. Nevakcinisani ne bi trebalo da izlaze iz kuće dok se ne vakcinišu.
(Dežurni kritičar, 18. januar 2021 20:41
Hoce li nevakcinisani smeti da stupe u bračni odnos sa vakcinisanim,zna li se šta?

specnaz

pre 3 godine

У случају да се вакцинишем?
Бићу ослобођен обавезе ношења маске?
- НЕ
Ресторани и локали поново се отварају и нормално раде?
- НЕ
Стиче се имунитет на ковид?
- НЕ ЗНА СЕ
Престајемо бити заразни за друге?
- НЕ ЗНА СЕ
Ако вакцинишемо сву децу, почиње ли школа радити нормално?
- НЕ
Зауставља ли се социјално дистанцирање?
- НЕ
Вакцинишемо ли се и мајка и ја, можемо ли се загрлити?
- НЕ
Хоће ли вакцинисање поново отворити биоскопе, позоришта и стадионе?
- НЕ
Хоће ли се вакцинисани моћи окупљати?
- НЕ
Која је стварна корист вакцинисања?
- Вирус вас неће убити.
У реду. Јесте ли сигурни да ме вакцина неће убити или осакатити ?
- НЕ
Систем надзора нуспојава функционише?
- НЕ
Обештећење у случају негативних нуспојава сносиће произвођач, добављач, држава?
- НЕ
Статистички гледано, вирус ме вероватно не би убио ... Зашто бих се требао вакцинисати?
- ЗА ЗАШТИТУ ДРУГИХ
Дакле, ако се вакцинишем, јесу ли други 100% сигурни да их нећу заразити?
- НЕ
(vp, 18. januar 2021 21:42)


Šta pišeš čoveče,ejjjjj.......lepo si doduše sve upakovao i servirao na sajtu za gomilu ljudi koji su te plusevima podrzali a da pri tom svi oni kao ni ti nisu čuli za 3. godinu Medicinskog fakulteta i predmet mikkrobiologija i imunologija.......Osvestite se,lekari u Srbiji masovno daju svoje živote zbog ovakvih stavova pojedinaca,koji kasnije širenjem virusa prelazi u grupe.!!!

Radomir

pre 3 godine

Antivakseri nece imati mnogo izbora. Ili se vakcinises, ili pravis PCR test na svaka tri dana tokom putovanja. Ako mislite da su vakcine neka urota, onda je mozda i bolje da ne mrdate iz Srbije. U Srbiju su i struju jedva uspeli da uvedu, ljudi su odmah mislili da je to neka zavera.

Ana

pre 3 godine

@pufta-mnogo si mi mlak za gastarbajtera. Ako ne mozes godinu-dve da izdrzis da ne ides kuci, pitam se sta uopste radis napolju. Mislim da gastarbajteri treba da sede tamo gde jesu, a ne da idu u Srbiju i prenose nove sojeve virusa. Strpi se dok se ovo ne iskristalise. Ide ti se jer se TEBI ide, a ne razmisljas o tome koliko ljudi ces usput mozda zaraziti, ukljucivsi tvoje najmilije. Da ne bude zabune-i ja sam gastarbajter, poslednji put sam bila u Srbiji u novembru 2019-e, ne idem kuci zbog corone i ni necu dok se ovo ne stisa. Sedim tu mirne savesti.

ury

pre 3 godine

pa antivakseri necete injekciju sedite kući, pratite teorije zavere, ali samo na 4g mrezi , I nema da putujete jos da sejete zarazu ;)

drvobradi

pre 3 godine

Iako cu se vakcinisati, suludo je da neko ima veća prava od druge osobe zarad nekog propisa. Šta ćemo onda sa kategorijama koje ne bi smele da se vakcinišu, ukinuti im slobodu kretanja?
Fasizam je fasizam, nebitno da li je levi ili desni.

nadam se da je jasnije

pre 3 godine

@drug kontras
Naravno da se vakcinisani plase nevakcinisanih, jasno je da treba imati kapaciteta da se razume i zasto.. Pokusacu da objasnim, ako se nas 50% vakcinise, mi smo zasticeni, onih 50% koji se nisu vakcinisali ce se zarazavati i odrzavati virus postojanim duzi vremenski period.. posle nekog vremena (godinu, dve) i oni vakcinisani mogu da se zaraze (iako ce imati blaze simptome).. na taj navin ce virus zauvek cirkulisati i praviti probleme.

s4

pre 3 godine

ja ne znam sto ne makcinisu samo ugrozene kao i od gripa svake godine.

sto maltretirati narod.

vecina nas i ne oseti tu koronu tj ko zna koliko ju je prelezalo.

svaku sam vakcinu do sad primio ali sad ovu necu pogotovo ne ovu kinesku pa makar svaki put morao 10 dana u karantin.

Gastos

pre 3 godine

Neće biti privilegija. Mere će se popuštati kako dnevni broj novozaraženih bude manji. Na smanjenje broja treba značajno da utiče vakcinacija. Ovo što se tiče države. Sad ako neko neće da vas pusti u svoj avion bez negativnog testa ili dokaza o vakcinisanju, to je njegova poslovna politika i pravo.

deckic

pre 3 godine

Vrlo je jednostavno. Vakcinisani dobijaju kovid pasos i putuju neometano. Nevakcinisani moraju da rade PCR da bi presli granicu, pa pri povratku da bi usli u zemlju i ne bi bili u karantinu drugi PCR. Dakle 9000x2=18000 za jednu osobu. Cetvoroclana porodica 18000x4=62000, dakle Paralijo zbogom.. Videcemo koliko ce na leto oni koji su protiv vakcina i dalje to biti.

s4

pre 3 godine

Onaj ko se vakciniše ima samo teorijske šanse da u kratkom vremenskom roku prenese virus. Mada pitanje je može li uopšte. Onaj koji se ne vakciniše zaražava ljude u svojoj blizini. Šta tebi onda nije jasno oko ograničenja kretnje takvima?
(sryugos, 18. januar 2021 22:12)

pa ti se vakcinises i tebe ne moze zarazi.

niko kos ne zna dal vakcinisane osobe mogu da se zaraze. one uglavnom imaju imunitet ali imaju i ovi sto su prelezali pa se opet razbole.

tako da to sto ti pises veze sa zivotom nema.

drugo po pravima UN nemaju pravo da me primoravaju na vakcinu. a i po ustavu srbije i ustavu eu.

znaci cao.

Gastos

pre 3 godine

(Legolas, 18. januar 2021 20:26)

Ja zaista ne razumem ko vama tamo (živim u Nemačkoj) puni glavu tim glupostima. Srbija je fenomen.

Goran

pre 3 godine

Ma možete da glasate do sutra, a još duže da raspravljate. ne vredi. Biće baš tako: imaš pelc - može, nemaš pelc - ne može. Ćao !

dino

pre 3 godine

vp

Mnogo gresaka u odgovorima, evo, na primer, da li vakcina stvar a imunitet, odgovor je apsolutno DA.

95% efektivnosti a mozes i da proveris.
Pricam o Fajzeru i Moderni
(Daniel, 18. januar 2021 22:26)


A izvini, gdje mogu sa provjerim procenat efektivnosti, na site-u PFIZER-a i MODERNE? Grohotom se smijem.

Somborac

pre 3 godine

У случају да се вакцинишем?
Бићу ослобођен обавезе ношења маске?
- НЕ
Ресторани и локали поново се отварају и нормално раде?
- НЕ
Стиче се имунитет на ковид?
- НЕ ЗНА СЕ
Престајемо бити заразни за друге?
- НЕ ЗНА СЕ
Ако вакцинишемо сву децу, почиње ли школа радити нормално?
- НЕ
Зауставља ли се социјално дистанцирање?
- НЕ
Вакцинишемо ли се и мајка и ја, можемо ли се загрлити?
- НЕ
Хоће ли вакцинисање поново отворити биоскопе, позоришта и стадионе?
- НЕ
Хоће ли се вакцинисани моћи окупљати?
- НЕ
Која је стварна корист вакцинисања?
- Вирус вас неће убити.
У реду. Јесте ли сигурни да ме вакцина неће убити или осакатити ?
- НЕ
Систем надзора нуспојава функционише?
- НЕ
Обештећење у случају негативних нуспојава сносиће произвођач, добављач, држава?
- НЕ
Статистички гледано, вирус ме вероватно не би убио ... Зашто бих се требао вакцинисати?
- ЗА ЗАШТИТУ ДРУГИХ
Дакле, ако се вакцинишем, јесу ли други 100% сигурни да их нећу заразити?
- НЕ
(vp, 18. januar 2021 21:42)

Druze ti kapiras da se svet ne vrti oko toga da li ces se ti vakcinisati i da ti nisi centar sveta nego igla u plastu sena?

cofo

pre 3 godine

A cekaj, znaci svako ima pravo da se vakcinise ali isto tako i da se ne vakcinise. I sad je fora u tome sto ovi sto zele da se vakcinisu napadaju one koje nece, pa druze ti ako verujes u tu vakcinu ne treba da se brines, ti si zasticen, pusti nas koji necemo da se vakcinisemo da zivimo i da poumiremo od "virusa" ako hocemo, ne mozes ti da se brines vise za nase zdravlje od nas samih. Sta je s mozgom? Objavite komentar molim vas, hvala.

irelandcalling

pre 3 godine

Za ne verovati koliko su vam isprani mozgovi...
Ajmo ovce u red za šišanje.
Niko mema pravo nikome da određuje i ograničava, ili da za sebe uzima privilegije u odnosu na slobodu drugog bića!!!

Miloš

pre 3 godine

Ako biste mogli da objasnite odkud toliki strah od zdravih ljudi ako ste zasticeni vakcinom. Ozbiljno pitam.
(Dr u penziji, 18. januar 2021 21:42)

Da ste samo jedan dan doktor medicine, a kamoli ceo radni vek, morali biste da znate odgovor na ovo pitanje. Mislim da se lažno predstavljate.

Miki

pre 3 godine

Ne želim da primam vakcinu. Ne osećam se ugrožen a ni nebezbedno. Da li je to moje pravo ili bi trebalo da mi ga oduzmu?!. Ako se sad popusti , ići će sve više i više u uskraćivanju ljudskih prava čoveka. Budućnost je nevesela u eri tehnologije. Isto će biti i sa tim izvikanim čipovanjem, stajaće milioni u redu, moliti da ga prime. Tako će biti namešteno. Dobiće beneficije primanjem čipa. Možda je to : duži život, možda život bez bolesti, superiornije funkcije tela, ko zna.. Samo znam da ništa neće ići na silu već suprotno od toga.

auuu

pre 3 godine

Cemu uopste briga vakcinisane za ne vakcinisane ? Zar oni nisu zasticeni ? Koliko ja shvatam celu stvar je da mora ovaj virus da se iskoreni. Da prestane da postoji. To moze da se postigne jedino da se svih 7,... milijarde ljudi vakcinise. Jer ako virus u nekom okruzenju ostane verovatno ce mutirati i postoji velika mogucnost da ce vatcine pati u vodu.

dzoni

pre 3 godine

Odavno je citav svet zagrizao u korporativni fasizam. Nazalost ima puno konformista koji ne razmisljaju uopste, vec samo gledaju kako ce oni proci u citavoj prici, nezavisno sta se oko njih desava. Tako su i sa ovim kovid pasosima uveli fasizam na velika vrata, no i stvorili tu sebicnu zelju u ljudima da bas oni budu ponosni vlasnici istog, a sa ostalima ako treba u logor.
A pa nece da moze tako. Ceracemo se prijatelji, ako treba do samog kraja!
Moji preci su poginuli boreci se za slobodu, a ja sad treba da cutim pred ovim. Cak i da se sam vakcinisem, borio bih se za one koji su obespravljeni ovakvim nakaradnim regulativama. Jer na fasizam ne pristajem ni po koju cenu!

aleksa

pre 3 godine

Onaj ko se vakciniše ima samo teorijske šanse da u kratkom vremenskom roku prenese virus. Mada pitanje je može li uopšte. Onaj koji se ne vakciniše zaražava ljude u svojoj blizini. Šta tebi onda nije jasno oko ograničenja kretnje takvima?
(sryugos, 18. januar 2021 22:12)

Da li vi ljudi shvatate sta pisete, izgovarate, mislite??? Ukoliko se to tako uopste moze nazvati? Kako cu da prenesem bolest na nekog kad sam zdrav?
Kao drugo, kakvo je to licemerje. Brines da neko nekog ne zarazi, a ne brines kada neko umre zbog vakcine?!
Kao trece, nije iskljuceno da vakcinisani mogu da prenose, niti da zakace virus i obole. Prema najnovijim istrazivanjima, bar 10% ljudi koji se vakcinisu nece stvroriti nikakav imunitet niti antitela. Dakle primio si vakcinu, no mozda si medju onima koji mogu da zaraze druge, ali te boli uvo, primio si vakcinu. Jos mozes da putujes iako nisi bas siguran. Licemerje na kub i vadjenje na fasisticke regulative.

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

aleksa

pre 3 godine

Slazem se, nek putuju. Ukoliko im je svejedno sto tamo gde idu moraju da se nose maske i sve je zatvoreno. Nema okupljanja ili bilo kakvih desavanja.

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

Ccc

pre 3 godine

Apsolutno da, prosirite vidike, niko nece da vas cipuje, niko nece da vam ubrizga otrov, vakcina ko vakcina I umesto da verujete naucnicima vi verujete JK, Djokovicu, pod mac bato I ostalim kvazi naucnicima, zato se svi I sprdaju sa nama.

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

NikolaBg

pre 3 godine

Kako u krcatom autobusu objasniti majmunu koji nema masku i stoji mi facom uz facu i duva u mene, a ja pritom imam masku, kako mu objasniti da stavi masku ili da se okrene?
Kako npr ja koji ću se vakcinisati da objasnim nekom da ako se i drugi vakcinišu virus ostaje napolju nema gde da uđe u bilo čiji organizam i gotov je, gasi se u roku od deset dana. Kako objasniti ljudima da je dečko od 27 godina ostao bez noge od tromboze, da je umrlo mnogo mladih od 36 do 48 godina, da je umrlo 80 lekara u Srbiji među njima mnogo mladih, od 47 godina doktorka prošle nedelje, da mi je umro kolega nastavnik 77.godište mlad zdrav, sportista planinar, fizičko predavao, negativan pustili su ga kući i tromb, momentalno moždani udar i nije mu bilo spasa. Kako da utešim dobrog druga kome je otac umro? Kako da objasnim ljudima da sam bio zdrav i vozio biciklu, a da mi je od korone tekla krv iz očiju u julu, da mi se na koži pojavile modrice i rane iskaču poslednje dve nedelje i to 5 meseci posle. Dakle posledice su katastrofa. Ne igrajte se, pamet u glavu.
Narode probudi se i ne živi više u teorijama zavere i glupostima.

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

Најцрњи

pre 3 godine

Ја бих волео да се уведе претплата на вакцину нпр. 100 евра месечно и да мора да се прими два пута годишње. Путовања нису за свакога и то треба да буде привилегија и да се добро наплати право на то иначе ће масовни туризам да нас уништи.

Ivan Smederevac

pre 3 godine

Naravno DA treba. Zar će neki tupavi antivakser čiji je intelekt na nivou zatucane osobe iz Srednjeg veka da mi pokvari letovanje i zarazi moju porodicu? E neće vala... neka sedi kući, drnda po tastaturi i leči komplekse i isfrustriranost, a neka letuje pokraj Marinkove bare.

Boris

pre 3 godine

Pa ako su i vakcinisani potencijalni prenosioci o čemu onda pričamo? To je isto kao i ovi ne vakcinisani a pozitivni na T ćelije bez simptoma a prenose...

Drug kontraš

pre 3 godine

@dr u penziji
Jedini ko može da se plaši drugih je neko ko je potencijalno ugrožen, a to nisu vakcinisani (dobro, 90% vakcinisanih). To da se vakcinisani plaše nevakcinisanih je najobičniji spin u nedostatku drugih argumenata.
Nisam očekivao od lekara da pravi takvu grešku...

Огњен

pre 3 godine

Овакве намере за увођењем некаквих пасоша за вакцинисане или привилегија за њих ће само изазвати најблаже речено негодовање, а врло вероватно огорчење и довести до демонстрација и тога да се више ништа од мера не поштује, јер је људима већ доста ограничавања слобода. Пролеће и лето ће бити бурно. Бирократе су претерале.

wer

pre 3 godine

normalno :)
ovi sto nece da se bodu,
neka lepo namacu papke u cukarickom rukavcu,
lepo se navuku na koroniju,
cim preleze odma do infektivne da inhaliraju novu bolju, jacu dozu

sryugos

pre 3 godine

Ne igrajte se aparthejda!
(Aleks, 18. januar 2021 20:44)

Onaj ko se vakciniše ima samo teorijske šanse da u kratkom vremenskom roku prenese virus. Mada pitanje je može li uopšte. Onaj koji se ne vakciniše zaražava ljude u svojoj blizini. Šta tebi onda nije jasno oko ograničenja kretnje takvima?

Phoenix

pre 3 godine

Na stranu socialni aspekt tihog aparhejda koji se uvodi. Interesantan je i medicinski. Naime, onih 95% ucinkovitosti vakcine je odredjeno na osnovu toga koliko je onih sa placebom kasnije testirano pozitivno a koliko onih sa pravom vakcinom. Medjutim, oni nisu testirali sve ljude, i nije poznato koliko je onih koji su primili vakckne takodje u kracem roku bilo pozitivno sa vrlo blagim ili nikakvim simptomima pa se nisu ni testirali. Ti ljudi su potencijalno mogli da prenose virus, a buduci da nemadu simptome, nisu imali ni razloga da vise paze da nekog ne zaraze. O ovome jos uvek ne postoje kvalitetni podaci a referenca za to mi je predavanje profesora vakcinologije sa Sinaj univerziteta u Americi koji je radio na razvojy Fajzer vakcine. Dakle nije cak ni sigurno da li bi ovakva mera bila medicinski opravdana. Ekonomski aspekt, promocija vakcinacije i sl je nesto sasvim drugo.
Sto se mene tice, vakcinacija apsolutno da, segregacija ne. To stvarno nikada nista dobro nije donelo.

chupavi

pre 3 godine

Bilo je neko istrazivanje koje kaze da oni koji su vakcinisani imaju isti imunitet kao i oni koji su prelezali i B92 je preneo vest.

Dali ce oni koji su prelezali moci da putuju isto kao i vakcinisani ako dodje do toga?

Nikola

pre 3 godine

strasno je to ako ove vakcinisane ubede da je to ok,i zastite ih trenutno kad nevakcinisane poprskaju necim iz vazduha ,a onda polako ih gase kao led televizore koji rade na broj sati.Ovo je satanski plan,i ne mislim da je zemlja ravna ploca

Daniel

pre 3 godine

@vp

Mnogo gresaka u odgovorima, evo, na primer, da li vakcina stvar a imunitet, odgovor je apsolutno DA.

95% efektivnosti a mozes i da proveris.
Pricam o Fajzeru i Moderni

Doktor

pre 3 godine

I vakcinisani mogu da prenose virus i dalje. A neko sa jakim imunitetom moze bolje da podnese virus od vakcinisanog. Mnogo faktora utice. A velike pare su potrosene da bace vakcinu.

Marko

pre 3 godine

Samo polako,vec se prave po svetu logori u koji ce ici ljudi koji nece vakcinu,na zapadu vec oni koji nisu vakcinisani moraju da imaju uredjaj na kojem policija moze da vidi da nisi primio vakcinu,2019 je bila poslednja godina slobode.

glukozamin

pre 3 godine

Dali se kontaktom prenosi zaraza? Prenisi. Dali je cilj vakcinacije da se stekne imunitet, dakle eliminiše mogućnost zaraze, samim tim eliminiše i mogućnost prenošenja zaraze, virusa? Jeste.
Ako vam je potrebno još neko pitanje ili odgovor onda ste glupi? Tačno? Tačno!

Dr u penziji

pre 3 godine

Ne samo da putuju nego i da koriste ostale društvene blagodeti. Nevakcinisani ne bi trebalo da izlaze iz kuće dok se ne vakcinišu.
(Dežurni kritičar, 18. januar 2021 20:41)

Ako biste mogli da objasnite odkud toliki strah od zdravih ljudi ako ste zasticeni vakcinom. Ozbiljno pitam.

Hugo

pre 3 godine

Oni koji prime vakcinu i treba da imaju vece privilegije. Ali trebalo bi uvesti neku potvrdu i za one koji iz zdravstvenih razloga ne smeju da je prime. Ne treba njih diskriminisati.
Na antivaksere ne želim da trošim reci, u životu me ne interesuju sa svojim umobolnim stavovima

vp

pre 3 godine

У случају да се вакцинишем?
Бићу ослобођен обавезе ношења маске?
- НЕ
Ресторани и локали поново се отварају и нормално раде?
- НЕ
Стиче се имунитет на ковид?
- НЕ ЗНА СЕ
Престајемо бити заразни за друге?
- НЕ ЗНА СЕ
Ако вакцинишемо сву децу, почиње ли школа радити нормално?
- НЕ
Зауставља ли се социјално дистанцирање?
- НЕ
Вакцинишемо ли се и мајка и ја, можемо ли се загрлити?
- НЕ
Хоће ли вакцинисање поново отворити биоскопе, позоришта и стадионе?
- НЕ
Хоће ли се вакцинисани моћи окупљати?
- НЕ
Која је стварна корист вакцинисања?
- Вирус вас неће убити.
У реду. Јесте ли сигурни да ме вакцина неће убити или осакатити ?
- НЕ
Систем надзора нуспојава функционише?
- НЕ
Обештећење у случају негативних нуспојава сносиће произвођач, добављач, држава?
- НЕ
Статистички гледано, вирус ме вероватно не би убио ... Зашто бих се требао вакцинисати?
- ЗА ЗАШТИТУ ДРУГИХ
Дакле, ако се вакцинишем, јесу ли други 100% сигурни да их нећу заразити?
- НЕ

maki

pre 3 godine

Hoće li mi neko objasniti zašto su moja prava da vozim 300km/h ograničena i dokle ćemo to trpeti. Ja hoću moju slobodu da vozim 300 na sat. Ja sam siguran vozač i mislim da meni nece ništa da se desi. E tako izgledaju ovi što neće da se vakcinisu jer oni imaju neka prava. Ili svima sva prava pa pravac u anarhiju ili po propisima. Imam i oružje da bi se zaštitio al mi ne daju da nosim. Kažu nemam slobodu da to sam odlučujem.

steta

pre 3 godine

Sutra ne možeš u školu bez pasoša.
Prekosutra na posao.
Pa ko ce nositi pasoš? Koga briga da baš mene prati?
Može i telefon umesto pasoša.

Nije cipovanje kroz bocu, nego nemar.
Jaz između bogatih i nas stalno raste.

P. S ne nisi bogat zato što imaš dobar auto i kuću

Dežurni kritičar

pre 3 godine

Ne samo da putuju nego i da koriste ostale društvene blagodeti. Nevakcinisani ne bi trebalo da izlaze iz kuće dok se ne vakcinišu.

Legolas

pre 3 godine

Logoraški, fašistički pristup i narativ.
Najmanje se radi o putovanjima.
Najviše o slobodi.
I klopci za nju.
Prođe li,otvoriće se široki spektar, "sigurnih" normi i mera.
Nepregledan skoro. Široko primenjiv. Naravno, za nas obične i"male"ljude.
Sumnjam da će elitistička kasta ograničavati sebe i svoje slobode.
Jedan od projekata opšteg nadzora i potpune kontrole pojedinca.
Nije važno zdrav li si, nego da li si vakcinisan.
Niti je tolika važna sigurnost, već kovid pasoš.

vp

pre 3 godine

У случају да се вакцинишем?
Бићу ослобођен обавезе ношења маске?
- НЕ
Ресторани и локали поново се отварају и нормално раде?
- НЕ
Стиче се имунитет на ковид?
- НЕ ЗНА СЕ
Престајемо бити заразни за друге?
- НЕ ЗНА СЕ
Ако вакцинишемо сву децу, почиње ли школа радити нормално?
- НЕ
Зауставља ли се социјално дистанцирање?
- НЕ
Вакцинишемо ли се и мајка и ја, можемо ли се загрлити?
- НЕ
Хоће ли вакцинисање поново отворити биоскопе, позоришта и стадионе?
- НЕ
Хоће ли се вакцинисани моћи окупљати?
- НЕ
Која је стварна корист вакцинисања?
- Вирус вас неће убити.
У реду. Јесте ли сигурни да ме вакцина неће убити или осакатити ?
- НЕ
Систем надзора нуспојава функционише?
- НЕ
Обештећење у случају негативних нуспојава сносиће произвођач, добављач, држава?
- НЕ
Статистички гледано, вирус ме вероватно не би убио ... Зашто бих се требао вакцинисати?
- ЗА ЗАШТИТУ ДРУГИХ
Дакле, ако се вакцинишем, јесу ли други 100% сигурни да их нећу заразити?
- НЕ

Legolas

pre 3 godine

Logoraški, fašistički pristup i narativ.
Najmanje se radi o putovanjima.
Najviše o slobodi.
I klopci za nju.
Prođe li,otvoriće se široki spektar, "sigurnih" normi i mera.
Nepregledan skoro. Široko primenjiv. Naravno, za nas obične i"male"ljude.
Sumnjam da će elitistička kasta ograničavati sebe i svoje slobode.
Jedan od projekata opšteg nadzora i potpune kontrole pojedinca.
Nije važno zdrav li si, nego da li si vakcinisan.
Niti je tolika važna sigurnost, već kovid pasoš.

Dr u penziji

pre 3 godine

Ne samo da putuju nego i da koriste ostale društvene blagodeti. Nevakcinisani ne bi trebalo da izlaze iz kuće dok se ne vakcinišu.
(Dežurni kritičar, 18. januar 2021 20:41)

Ako biste mogli da objasnite odkud toliki strah od zdravih ljudi ako ste zasticeni vakcinom. Ozbiljno pitam.

Огњен

pre 3 godine

Овакве намере за увођењем некаквих пасоша за вакцинисане или привилегија за њих ће само изазвати најблаже речено негодовање, а врло вероватно огорчење и довести до демонстрација и тога да се више ништа од мера не поштује, јер је људима већ доста ограничавања слобода. Пролеће и лето ће бити бурно. Бирократе су претерале.

Drug kontraš

pre 3 godine

@dr u penziji
Jedini ko može da se plaši drugih je neko ko je potencijalno ugrožen, a to nisu vakcinisani (dobro, 90% vakcinisanih). To da se vakcinisani plaše nevakcinisanih je najobičniji spin u nedostatku drugih argumenata.
Nisam očekivao od lekara da pravi takvu grešku...

Marko

pre 3 godine

Samo polako,vec se prave po svetu logori u koji ce ici ljudi koji nece vakcinu,na zapadu vec oni koji nisu vakcinisani moraju da imaju uredjaj na kojem policija moze da vidi da nisi primio vakcinu,2019 je bila poslednja godina slobode.

Doktor

pre 3 godine

I vakcinisani mogu da prenose virus i dalje. A neko sa jakim imunitetom moze bolje da podnese virus od vakcinisanog. Mnogo faktora utice. A velike pare su potrosene da bace vakcinu.

chupavi

pre 3 godine

Bilo je neko istrazivanje koje kaze da oni koji su vakcinisani imaju isti imunitet kao i oni koji su prelezali i B92 je preneo vest.

Dali ce oni koji su prelezali moci da putuju isto kao i vakcinisani ako dodje do toga?

steta

pre 3 godine

Sutra ne možeš u školu bez pasoša.
Prekosutra na posao.
Pa ko ce nositi pasoš? Koga briga da baš mene prati?
Može i telefon umesto pasoša.

Nije cipovanje kroz bocu, nego nemar.
Jaz između bogatih i nas stalno raste.

P. S ne nisi bogat zato što imaš dobar auto i kuću

maki

pre 3 godine

Hoće li mi neko objasniti zašto su moja prava da vozim 300km/h ograničena i dokle ćemo to trpeti. Ja hoću moju slobodu da vozim 300 na sat. Ja sam siguran vozač i mislim da meni nece ništa da se desi. E tako izgledaju ovi što neće da se vakcinisu jer oni imaju neka prava. Ili svima sva prava pa pravac u anarhiju ili po propisima. Imam i oružje da bi se zaštitio al mi ne daju da nosim. Kažu nemam slobodu da to sam odlučujem.

Hugo

pre 3 godine

Oni koji prime vakcinu i treba da imaju vece privilegije. Ali trebalo bi uvesti neku potvrdu i za one koji iz zdravstvenih razloga ne smeju da je prime. Ne treba njih diskriminisati.
Na antivaksere ne želim da trošim reci, u životu me ne interesuju sa svojim umobolnim stavovima

Phoenix

pre 3 godine

Na stranu socialni aspekt tihog aparhejda koji se uvodi. Interesantan je i medicinski. Naime, onih 95% ucinkovitosti vakcine je odredjeno na osnovu toga koliko je onih sa placebom kasnije testirano pozitivno a koliko onih sa pravom vakcinom. Medjutim, oni nisu testirali sve ljude, i nije poznato koliko je onih koji su primili vakckne takodje u kracem roku bilo pozitivno sa vrlo blagim ili nikakvim simptomima pa se nisu ni testirali. Ti ljudi su potencijalno mogli da prenose virus, a buduci da nemadu simptome, nisu imali ni razloga da vise paze da nekog ne zaraze. O ovome jos uvek ne postoje kvalitetni podaci a referenca za to mi je predavanje profesora vakcinologije sa Sinaj univerziteta u Americi koji je radio na razvojy Fajzer vakcine. Dakle nije cak ni sigurno da li bi ovakva mera bila medicinski opravdana. Ekonomski aspekt, promocija vakcinacije i sl je nesto sasvim drugo.
Sto se mene tice, vakcinacija apsolutno da, segregacija ne. To stvarno nikada nista dobro nije donelo.

Nikola

pre 3 godine

strasno je to ako ove vakcinisane ubede da je to ok,i zastite ih trenutno kad nevakcinisane poprskaju necim iz vazduha ,a onda polako ih gase kao led televizore koji rade na broj sati.Ovo je satanski plan,i ne mislim da je zemlja ravna ploca

sryugos

pre 3 godine

Ne igrajte se aparthejda!
(Aleks, 18. januar 2021 20:44)

Onaj ko se vakciniše ima samo teorijske šanse da u kratkom vremenskom roku prenese virus. Mada pitanje je može li uopšte. Onaj koji se ne vakciniše zaražava ljude u svojoj blizini. Šta tebi onda nije jasno oko ograničenja kretnje takvima?

Daniel

pre 3 godine

@vp

Mnogo gresaka u odgovorima, evo, na primer, da li vakcina stvar a imunitet, odgovor je apsolutno DA.

95% efektivnosti a mozes i da proveris.
Pricam o Fajzeru i Moderni

Dežurni kritičar

pre 3 godine

Ne samo da putuju nego i da koriste ostale društvene blagodeti. Nevakcinisani ne bi trebalo da izlaze iz kuće dok se ne vakcinišu.

wer

pre 3 godine

normalno :)
ovi sto nece da se bodu,
neka lepo namacu papke u cukarickom rukavcu,
lepo se navuku na koroniju,
cim preleze odma do infektivne da inhaliraju novu bolju, jacu dozu

glukozamin

pre 3 godine

Dali se kontaktom prenosi zaraza? Prenisi. Dali je cilj vakcinacije da se stekne imunitet, dakle eliminiše mogućnost zaraze, samim tim eliminiše i mogućnost prenošenja zaraze, virusa? Jeste.
Ako vam je potrebno još neko pitanje ili odgovor onda ste glupi? Tačno? Tačno!

Ljudmila

pre 3 godine

Apsolutno! I ne samo to - nevakcinisanima treba naplacivati zdravstvene usluge. Budi glup i primitivan za svoj racun.
(Norveska, 19. januar 2021 09:17)

Prvo naplatiti pusacima, svima koji piju alkohol, debelima, i glupima koji ostavljaju agresivne diskriminatorske i fasisticke komentare.

Ne smem daprimim vakcinu zbog zdravstvenog stanja. Ali mi ne pada na pamet da to trazim od drugih. Kako vas sve nije sramota. Kidisete na ljude kao besni psi.
Jesam ugrozena,ali to je moj problem. Stitim se koliko mogu, pa sta mi bog da. Drugih ljudi se ne bojim. Da je srece da nas je sve vise.
Dole fasizam! Zivela sloboda i pravo na zivot!

Komša

pre 3 godine

Ne samo da putuju nego i da koriste ostale društvene blagodeti. Nevakcinisani ne bi trebalo da izlaze iz kuće dok se ne vakcinišu.
(Dežurni kritičar, 18. januar 2021 20:41
Hoce li nevakcinisani smeti da stupe u bračni odnos sa vakcinisanim,zna li se šta?

@Hugo

pre 3 godine

Daj antivakserima Mensin test inteligencije,
Proveri diplome kod antivaksera,
Proveri dodatne sposobnosti i vestine kod antivaksera,
Pitaj antivaksere sta znaju o temi,
Ispitaj u kakvim porodicama zive antivakseri ...

iznenadices se i da su inteligentniji
i da su obrazovaniji
i da su procitali mnogo vise od obicnih novinskih naslova i izjava proizvodjaca lekova
i da su njihove porodice znatno funkcionalnije od proseka ...

ali, vi, zapravo koji vi, ste rekli, bez ostavljanja mogucnosti da i oni kazu.

Pozdrav antivakserima, istinskima patriotama i covekoljubcima!

drvobradi

pre 3 godine

Iako cu se vakcinisati, suludo je da neko ima veća prava od druge osobe zarad nekog propisa. Šta ćemo onda sa kategorijama koje ne bi smele da se vakcinišu, ukinuti im slobodu kretanja?
Fasizam je fasizam, nebitno da li je levi ili desni.

kro-manjon

pre 3 godine

Dali se kontaktom prenosi zaraza? Prenisi. Dali je cilj vakcinacije da se stekne imunitet, dakle eliminiše mogućnost zaraze, samim tim eliminiše i mogućnost prenošenja zaraze, virusa? Jeste.
Ako vam je potrebno još neko pitanje ili odgovor onda ste glupi? Tačno? Tačno!
(glukozamin, 18. januar 2021 21:35)

Ne znaš da pišeš pravilno a svrstavaš ljude na glupe i pametne.

@Daniel

pre 3 godine

I Renault modeli, po deklaraciji proizvodjaca trose 4l goriva na auto-putu.
Mozes da proveris ;)
I svaka provera obara tvrdnju proizvodjaca. Isto i za Pfizer & co.

Neki drugi dr

pre 3 godine

Ako biste mogli da objasnite odkud toliki strah od zdravih ljudi ako ste zasticeni vakcinom. Ozbiljno pitam.
(Dr u penziji, 18. januar 2021 21:42)

Da ste samo jedan dan doktor medicine, a kamoli ceo radni vek, morali biste da znate odgovor na ovo pitanje. Mislim da se lažno predstavljate.
(Miloš, 19. januar 2021 02:36)

Ako ste i Vi kolega onda znate da je nakon primljene vakcine osoba zarazna i da siri zarazu. Takodje najcesce oboljeva asimptomatski, t.j. siri zarazu a sama se dobro oseca. Ukoliko oboli obicno ima blazu klinicku sliku, mada se desavaju i teski slucajevi.
E sad, ja na fakultetu, a ni posle fakulteta nisam ucila da su zdravi ljudi opasni po okolinu. Naprotiv.

dzoni

pre 3 godine

Odavno je citav svet zagrizao u korporativni fasizam. Nazalost ima puno konformista koji ne razmisljaju uopste, vec samo gledaju kako ce oni proci u citavoj prici, nezavisno sta se oko njih desava. Tako su i sa ovim kovid pasosima uveli fasizam na velika vrata, no i stvorili tu sebicnu zelju u ljudima da bas oni budu ponosni vlasnici istog, a sa ostalima ako treba u logor.
A pa nece da moze tako. Ceracemo se prijatelji, ako treba do samog kraja!
Moji preci su poginuli boreci se za slobodu, a ja sad treba da cutim pred ovim. Cak i da se sam vakcinisem, borio bih se za one koji su obespravljeni ovakvim nakaradnim regulativama. Jer na fasizam ne pristajem ni po koju cenu!

Alex

pre 3 godine

Naravno da ne. Ako ja primim vakcinu to je moj lični izbor. Ako se omogućava meni da putujem apsolutno treba omogućiti i onom koji je nije primio da putuje. Isto važi i za pristup javnim mestima, pravo na posao. Kao što i pušači i nepušači imaju svoj deo u restoranu npr. Tim pre što još nije poznato da li i vakcinisani mogu da šire infekcije. Drugo, gde su ovde ljudi koji su preležali korona virus i imaju imunitet? Zašto niko o njima ne govori? To onda postaje fašizam .

haha

pre 3 godine

Samo polako,vec se prave po svetu logori u koji ce ici ljudi koji nece vakcinu,na zapadu vec oni koji nisu vakcinisani moraju da imaju uredjaj na kojem policija moze da vidi da nisi primio vakcinu,2019 je bila poslednja godina slobode.
(Marko, 18. januar 2021 21:16)

Besmislena neistina, upućen sam i znam da taj uređaj ne postoji. Ne zamajavajte ljude neproverenim i lažnim informacijama!

Objektivnarealnost

pre 3 godine

Hoće li mi neko objasniti zašto su moja prava da vozim 300km/h ograničena i dokle ćemo to trpeti. Ja hoću moju slobodu da vozim 300 na sat...
(maki, 18. januar 2021 21:44)
Vidis takvom voznjom dovodis i sebe i druge u ogromnu opasnost. Ako se ne vakcinisem, dovodim sebe u opasnost(ili ne?), a tebe vakcinisanog ne. Ti imas mogucnost da odes na neku stazu i vozis i 400.

irelandcalling

pre 3 godine

Za ne verovati koliko su vam isprani mozgovi...
Ajmo ovce u red za šišanje.
Niko mema pravo nikome da određuje i ograničava, ili da za sebe uzima privilegije u odnosu na slobodu drugog bića!!!

Muja

pre 3 godine

Ali ono koji su zdravi a ne prime, iako ne razumem zašto,

ne misle o svom zdravlju a ugrožavaju zdravlje i slobode onih koji jesu -
(Ivan, 19. januar 2021 11:15)

Zato sto su zdravi ne zele da rizikuju. Itekako misle o svom zdravlju i to dugorocno.

Zdrav covek nikoga ne ugrozava. Naprotiv vakcinisani su ti koji sire zarazu, i nakon vakcinisanja i ukoliko se naknadno zaraze. Bice najcesce asimptomatski prenosioci i zarazavace sve naokolo. Manji broj ce se razboleti sa navodno blazim simptomima, ako je verovati proizvodjacima vakcina.

Cemu strah ako verujes da te vakcina stiti? Ili teorija zavera da zdrav ugrozava lepo zvuci?

cofo

pre 3 godine

A cekaj, znaci svako ima pravo da se vakcinise ali isto tako i da se ne vakcinise. I sad je fora u tome sto ovi sto zele da se vakcinisu napadaju one koje nece, pa druze ti ako verujes u tu vakcinu ne treba da se brines, ti si zasticen, pusti nas koji necemo da se vakcinisemo da zivimo i da poumiremo od "virusa" ako hocemo, ne mozes ti da se brines vise za nase zdravlje od nas samih. Sta je s mozgom? Objavite komentar molim vas, hvala.

Ima nas jos dr

pre 3 godine

Koleginice,jeste li Vi možda preskočili 3. godinu fakulteta,predmet imunologija?PS.NEKI TREĆI LEKAR.
(specnaz, 19. januar 2021 14:33)
Gde tacno pise da su zdravi ljudi opasni? Ko Vas je to ucio? Na kom univerzitetu ste studirali?

aleksa

pre 3 godine

Onaj ko se vakciniše ima samo teorijske šanse da u kratkom vremenskom roku prenese virus. Mada pitanje je može li uopšte. Onaj koji se ne vakciniše zaražava ljude u svojoj blizini. Šta tebi onda nije jasno oko ograničenja kretnje takvima?
(sryugos, 18. januar 2021 22:12)

Da li vi ljudi shvatate sta pisete, izgovarate, mislite??? Ukoliko se to tako uopste moze nazvati? Kako cu da prenesem bolest na nekog kad sam zdrav?
Kao drugo, kakvo je to licemerje. Brines da neko nekog ne zarazi, a ne brines kada neko umre zbog vakcine?!
Kao trece, nije iskljuceno da vakcinisani mogu da prenose, niti da zakace virus i obole. Prema najnovijim istrazivanjima, bar 10% ljudi koji se vakcinisu nece stvroriti nikakav imunitet niti antitela. Dakle primio si vakcinu, no mozda si medju onima koji mogu da zaraze druge, ali te boli uvo, primio si vakcinu. Jos mozes da putujes iako nisi bas siguran. Licemerje na kub i vadjenje na fasisticke regulative.

specnaz

pre 3 godine

teski slucajevi.
E sad, ja na fakultetu, a ni posle fakulteta nisam ucila da su zdravi ljudi opasni po okolinu. Naprotiv.
(Neki drugi dr, 19. januar 2021 12:32)


Koleginice,jeste li Vi možda preskočili 3. godinu fakulteta,predmet imunologija?PS.NEKI TREĆI LEKAR.

Gastos

pre 3 godine

Neće biti privilegija. Mere će se popuštati kako dnevni broj novozaraženih bude manji. Na smanjenje broja treba značajno da utiče vakcinacija. Ovo što se tiče države. Sad ako neko neće da vas pusti u svoj avion bez negativnog testa ili dokaza o vakcinisanju, to je njegova poslovna politika i pravo.

Radomir

pre 3 godine

Antivakseri nece imati mnogo izbora. Ili se vakcinises, ili pravis PCR test na svaka tri dana tokom putovanja. Ako mislite da su vakcine neka urota, onda je mozda i bolje da ne mrdate iz Srbije. U Srbiju su i struju jedva uspeli da uvedu, ljudi su odmah mislili da je to neka zavera.

s4

pre 3 godine

Onaj ko se vakciniše ima samo teorijske šanse da u kratkom vremenskom roku prenese virus. Mada pitanje je može li uopšte. Onaj koji se ne vakciniše zaražava ljude u svojoj blizini. Šta tebi onda nije jasno oko ograničenja kretnje takvima?
(sryugos, 18. januar 2021 22:12)

pa ti se vakcinises i tebe ne moze zarazi.

niko kos ne zna dal vakcinisane osobe mogu da se zaraze. one uglavnom imaju imunitet ali imaju i ovi sto su prelezali pa se opet razbole.

tako da to sto ti pises veze sa zivotom nema.

drugo po pravima UN nemaju pravo da me primoravaju na vakcinu. a i po ustavu srbije i ustavu eu.

znaci cao.

Goran

pre 3 godine

Ma možete da glasate do sutra, a još duže da raspravljate. ne vredi. Biće baš tako: imaš pelc - može, nemaš pelc - ne može. Ćao !

Bosko

pre 3 godine

Naravno da trebaju. Hoteli su privatni i mogu određivati uslove boravka u skladu sa poslovnom politikom kreiranom s ciljem što boljeg finansijskog poslovanja i kvaliteta usluge. Avio kompanije, autobuske kompanije, tirističke agencije su takođe privatne i same određuju uslove putovanja. Svako može u svom privatnom smeštaju koji izdaje turistima da odredi kućni red i pravila korištenja u skladu sa zakonom. Pa za tolike egzotične i manje egzotične destinacije i do sada je bio spisak vakcina koje treba primiti pre puta. Samo što je za neke vrhunac putovanja Bosna, Crna Gora, Bugarska i Grčka.

Miki

pre 3 godine

Ne želim da primam vakcinu. Ne osećam se ugrožen a ni nebezbedno. Da li je to moje pravo ili bi trebalo da mi ga oduzmu?!. Ako se sad popusti , ići će sve više i više u uskraćivanju ljudskih prava čoveka. Budućnost je nevesela u eri tehnologije. Isto će biti i sa tim izvikanim čipovanjem, stajaće milioni u redu, moliti da ga prime. Tako će biti namešteno. Dobiće beneficije primanjem čipa. Možda je to : duži život, možda život bez bolesti, superiornije funkcije tela, ko zna.. Samo znam da ništa neće ići na silu već suprotno od toga.

dino

pre 3 godine

vp

Mnogo gresaka u odgovorima, evo, na primer, da li vakcina stvar a imunitet, odgovor je apsolutno DA.

95% efektivnosti a mozes i da proveris.
Pricam o Fajzeru i Moderni
(Daniel, 18. januar 2021 22:26)


A izvini, gdje mogu sa provjerim procenat efektivnosti, na site-u PFIZER-a i MODERNE? Grohotom se smijem.

specnaz

pre 3 godine

У случају да се вакцинишем?
Бићу ослобођен обавезе ношења маске?
- НЕ
Ресторани и локали поново се отварају и нормално раде?
- НЕ
Стиче се имунитет на ковид?
- НЕ ЗНА СЕ
Престајемо бити заразни за друге?
- НЕ ЗНА СЕ
Ако вакцинишемо сву децу, почиње ли школа радити нормално?
- НЕ
Зауставља ли се социјално дистанцирање?
- НЕ
Вакцинишемо ли се и мајка и ја, можемо ли се загрлити?
- НЕ
Хоће ли вакцинисање поново отворити биоскопе, позоришта и стадионе?
- НЕ
Хоће ли се вакцинисани моћи окупљати?
- НЕ
Која је стварна корист вакцинисања?
- Вирус вас неће убити.
У реду. Јесте ли сигурни да ме вакцина неће убити или осакатити ?
- НЕ
Систем надзора нуспојава функционише?
- НЕ
Обештећење у случају негативних нуспојава сносиће произвођач, добављач, држава?
- НЕ
Статистички гледано, вирус ме вероватно не би убио ... Зашто бих се требао вакцинисати?
- ЗА ЗАШТИТУ ДРУГИХ
Дакле, ако се вакцинишем, јесу ли други 100% сигурни да их нећу заразити?
- НЕ
(vp, 18. januar 2021 21:42)


Šta pišeš čoveče,ejjjjj.......lepo si doduše sve upakovao i servirao na sajtu za gomilu ljudi koji su te plusevima podrzali a da pri tom svi oni kao ni ti nisu čuli za 3. godinu Medicinskog fakulteta i predmet mikkrobiologija i imunologija.......Osvestite se,lekari u Srbiji masovno daju svoje živote zbog ovakvih stavova pojedinaca,koji kasnije širenjem virusa prelazi u grupe.!!!

Dali Bocek

pre 3 godine

Ova pitanja nisu stvar medicine, etike ili tako neceg irelevantnog. To je pitanje ekonomije i troskova. To je pozadina svega. Covek je najjeftiniji, uvek bio… sve ostalo je iluzija i obmana za sve obicne ljude. Na zalost. Stvarnost.

NikolaBg

pre 3 godine

Kako u krcatom autobusu objasniti majmunu koji nema masku i stoji mi facom uz facu i duva u mene, a ja pritom imam masku, kako mu objasniti da stavi masku ili da se okrene?
Kako npr ja koji ću se vakcinisati da objasnim nekom da ako se i drugi vakcinišu virus ostaje napolju nema gde da uđe u bilo čiji organizam i gotov je, gasi se u roku od deset dana. Kako objasniti ljudima da je dečko od 27 godina ostao bez noge od tromboze, da je umrlo mnogo mladih od 36 do 48 godina, da je umrlo 80 lekara u Srbiji među njima mnogo mladih, od 47 godina doktorka prošle nedelje, da mi je umro kolega nastavnik 77.godište mlad zdrav, sportista planinar, fizičko predavao, negativan pustili su ga kući i tromb, momentalno moždani udar i nije mu bilo spasa. Kako da utešim dobrog druga kome je otac umro? Kako da objasnim ljudima da sam bio zdrav i vozio biciklu, a da mi je od korone tekla krv iz očiju u julu, da mi se na koži pojavile modrice i rane iskaču poslednje dve nedelje i to 5 meseci posle. Dakle posledice su katastrofa. Ne igrajte se, pamet u glavu.
Narode probudi se i ne živi više u teorijama zavere i glupostima.

s4

pre 3 godine

ja ne znam sto ne makcinisu samo ugrozene kao i od gripa svake godine.

sto maltretirati narod.

vecina nas i ne oseti tu koronu tj ko zna koliko ju je prelezalo.

svaku sam vakcinu do sad primio ali sad ovu necu pogotovo ne ovu kinesku pa makar svaki put morao 10 dana u karantin.

Somborac

pre 3 godine

У случају да се вакцинишем?
Бићу ослобођен обавезе ношења маске?
- НЕ
Ресторани и локали поново се отварају и нормално раде?
- НЕ
Стиче се имунитет на ковид?
- НЕ ЗНА СЕ
Престајемо бити заразни за друге?
- НЕ ЗНА СЕ
Ако вакцинишемо сву децу, почиње ли школа радити нормално?
- НЕ
Зауставља ли се социјално дистанцирање?
- НЕ
Вакцинишемо ли се и мајка и ја, можемо ли се загрлити?
- НЕ
Хоће ли вакцинисање поново отворити биоскопе, позоришта и стадионе?
- НЕ
Хоће ли се вакцинисани моћи окупљати?
- НЕ
Која је стварна корист вакцинисања?
- Вирус вас неће убити.
У реду. Јесте ли сигурни да ме вакцина неће убити или осакатити ?
- НЕ
Систем надзора нуспојава функционише?
- НЕ
Обештећење у случају негативних нуспојава сносиће произвођач, добављач, држава?
- НЕ
Статистички гледано, вирус ме вероватно не би убио ... Зашто бих се требао вакцинисати?
- ЗА ЗАШТИТУ ДРУГИХ
Дакле, ако се вакцинишем, јесу ли други 100% сигурни да их нећу заразити?
- НЕ
(vp, 18. januar 2021 21:42)

Druze ti kapiras da se svet ne vrti oko toga da li ces se ti vakcinisati i da ti nisi centar sveta nego igla u plastu sena?

nadam se da je jasnije

pre 3 godine

@drug kontras
Naravno da se vakcinisani plase nevakcinisanih, jasno je da treba imati kapaciteta da se razume i zasto.. Pokusacu da objasnim, ako se nas 50% vakcinise, mi smo zasticeni, onih 50% koji se nisu vakcinisali ce se zarazavati i odrzavati virus postojanim duzi vremenski period.. posle nekog vremena (godinu, dve) i oni vakcinisani mogu da se zaraze (iako ce imati blaze simptome).. na taj navin ce virus zauvek cirkulisati i praviti probleme.

Ivan

pre 3 godine

Ja se zovem Ivan i ja ne zelim da primim u dovoljnom obimu ne testirani lek bez obzira na moguce pozitivne efekte. Samim tim moju slobodu izbora i kretanja, uzimajuci u obzir sve moguce nedefinisane, nerazjasnjenje i nedokumentovane nuspojave ovog leka ne mogu ogranicavati niti suzbiti pod bilo kakvim razlozima sve do konacne i definitivne potvrde istih.
Svaka sumnja i podozrevanje drugoga jeste rezultat homogenizacije misljenja i predstavlja odsustvo kriticke misli.

deckic

pre 3 godine

Vrlo je jednostavno. Vakcinisani dobijaju kovid pasos i putuju neometano. Nevakcinisani moraju da rade PCR da bi presli granicu, pa pri povratku da bi usli u zemlju i ne bi bili u karantinu drugi PCR. Dakle 9000x2=18000 za jednu osobu. Cetvoroclana porodica 18000x4=62000, dakle Paralijo zbogom.. Videcemo koliko ce na leto oni koji su protiv vakcina i dalje to biti.

ury

pre 3 godine

pa antivakseri necete injekciju sedite kući, pratite teorije zavere, ali samo na 4g mrezi , I nema da putujete jos da sejete zarazu ;)

Ivan Smederevac

pre 3 godine

Naravno DA treba. Zar će neki tupavi antivakser čiji je intelekt na nivou zatucane osobe iz Srednjeg veka da mi pokvari letovanje i zarazi moju porodicu? E neće vala... neka sedi kući, drnda po tastaturi i leči komplekse i isfrustriranost, a neka letuje pokraj Marinkove bare.

Miloš

pre 3 godine

Ako biste mogli da objasnite odkud toliki strah od zdravih ljudi ako ste zasticeni vakcinom. Ozbiljno pitam.
(Dr u penziji, 18. januar 2021 21:42)

Da ste samo jedan dan doktor medicine, a kamoli ceo radni vek, morali biste da znate odgovor na ovo pitanje. Mislim da se lažno predstavljate.

Ivan

pre 3 godine

Dok nema dovoljno vakcina za sve ne. Kada bude a oni koje se nisu prijavili zavisi od situacije. Ima veliki broj ljudi koji ne mogu da prime zbog zdeavstvenog stanja i njih treba zastititi. Ali ono koji su zdravi a ne prime, iako ne razumem zašto, pa ukoliko budu držali one koje su se vakcinisali kao taoce, da ne mogu da prestanu sa nosenjem maski, ograničenje putovanja, onda da. Sami su odabrali. U firmi gde ja radim oni koji nisu mogli nositi masku iz zdravstvenih razloga su dobili otkaz, oni koji su ostali i od marta žive na ovaj način imaju velikih zdravstvenih problema i jedva čekaju kraj. 90% moje firme se prijavilo. Tako da kada bide dovoljno za sve podići mere, a oni koji se nisu vakcinisali - pa zao mi je. Ako oni ne misle o svom zdravlju a ugrožavaju zdravlje i slobode onih koji jesu - pa sami su doneli odluku. Imali smo razumevanja kada nije bilo rešenja, a kada rešenja bude... Čak bi im onda uveo plaćanje PCR testa i plaćanja lečenja kada se razbole. Zvuci bezobzirno, ali sami su doneli odluku. U prirodi krda čuvaju najslabije i najmladje a trutove izopstavaju iz drustva. Ja ne želim da plaćam zdravstveno i da sredstva idu na nekoga ko svesno ugrozava svoje, zdravlje ostalih, slobode ostalih. A uputio bih ih u fabrike da više kako je to kada mesecima rade u znaju i prašini sa maskama a norme velike i iza ledja samo čekaju da pišu disciplinsku. Verovatno će promeniti mišljenje. A sad rade od kuće ili troše roditeljske pare, kad radan svet radi pijuckaju u kafićima.

Ccc

pre 3 godine

Apsolutno da, prosirite vidike, niko nece da vas cipuje, niko nece da vam ubrizga otrov, vakcina ko vakcina I umesto da verujete naucnicima vi verujete JK, Djokovicu, pod mac bato I ostalim kvazi naucnicima, zato se svi I sprdaju sa nama.

Dejan

pre 3 godine

"mogla bi biti dodata mogućnost elektronskog sertifikata o vakcinaciji"

ovo je kljucno!

Zasto? -> 20. SEPTEMBAR 2019. : ID2020 and partners launch program to provide digital ID with vaccination. Objavila vlada Bangladesa. GAVI glavni pokrovitelj ;)

Boris

pre 3 godine

Pa ako su i vakcinisani potencijalni prenosioci o čemu onda pričamo? To je isto kao i ovi ne vakcinisani a pozitivni na T ćelije bez simptoma a prenose...

Gastos

pre 3 godine

(Legolas, 18. januar 2021 20:26)

Ja zaista ne razumem ko vama tamo (živim u Nemačkoj) puni glavu tim glupostima. Srbija je fenomen.

Ana

pre 3 godine

@pufta-mnogo si mi mlak za gastarbajtera. Ako ne mozes godinu-dve da izdrzis da ne ides kuci, pitam se sta uopste radis napolju. Mislim da gastarbajteri treba da sede tamo gde jesu, a ne da idu u Srbiju i prenose nove sojeve virusa. Strpi se dok se ovo ne iskristalise. Ide ti se jer se TEBI ide, a ne razmisljas o tome koliko ljudi ces usput mozda zaraziti, ukljucivsi tvoje najmilije. Da ne bude zabune-i ja sam gastarbajter, poslednji put sam bila u Srbiji u novembru 2019-e, ne idem kuci zbog corone i ni necu dok se ovo ne stisa. Sedim tu mirne savesti.

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

auuu

pre 3 godine

Cemu uopste briga vakcinisane za ne vakcinisane ? Zar oni nisu zasticeni ? Koliko ja shvatam celu stvar je da mora ovaj virus da se iskoreni. Da prestane da postoji. To moze da se postigne jedino da se svih 7,... milijarde ljudi vakcinise. Jer ako virus u nekom okruzenju ostane verovatno ce mutirati i postoji velika mogucnost da ce vatcine pati u vodu.

aleksa

pre 3 godine

Slazem se, nek putuju. Ukoliko im je svejedno sto tamo gde idu moraju da se nose maske i sve je zatvoreno. Nema okupljanja ili bilo kakvih desavanja.

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

Drug kontraš

pre 3 godine

Ako ste i Vi kolega onda znate da je nakon primljene vakcine osoba zarazna i da siri zarazu. Takodje najcesce oboljeva asimptomatski, t.j. siri zarazu a sama se dobro oseca. Ukoliko oboli obicno ima blazu klinicku sliku, mada se desavaju i teski slucajevi.
E sad, ja na fakultetu, a ni posle fakulteta nisam ucila da su zdravi ljudi opasni po okolinu. Naprotiv.
(Neki drugi dr, 19. januar 2021 12:32)

Od čega da vakcinisana bude zarazna i da širi zarazu ako nijedna vakcina ne sadrži živi virus?

I uporno polazite od toga da su nevakcinisani zdravi i ignorišete činjenicu da se većina zaraznih bolesti može preneti i pre pojave simptoma, a asimptomatske prenosioce pominjete samo u kontekstu koji vama odgovara.

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

Drug kontraš

pre 3 godine

@dr u penziji, neki drugi dr i ima nas još dr (ako nije ista osoba)
Neka vam bude da su svi bez simptoma zdravi, da se bolest ne može preneti pre pojave simptoma i da ne postoje asimptomatski nosioci. To onda znači da zarazu šire isključivo neodgovorni ljudi koji uprkos ispoljenim simptomima idu na posao, u kupovinu, u goste itd.
Da li zaista mislite da je tako i da su za sve krive te potencijale ubice?

Најцрњи

pre 3 godine

Ја бих волео да се уведе претплата на вакцину нпр. 100 евра месечно и да мора да се прими два пута годишње. Путовања нису за свакога и то треба да буде привилегија и да се добро наплати право на то иначе ће масовни туризам да нас уништи.

maki

pre 3 godine

Hoće li mi neko objasniti zašto su moja prava da vozim 300km/h ograničena i dokle ćemo to trpeti. Ja hoću moju slobodu da vozim 300 na sat. Ja sam siguran vozač i mislim da meni nece ništa da se desi. E tako izgledaju ovi što neće da se vakcinisu jer oni imaju neka prava. Ili svima sva prava pa pravac u anarhiju ili po propisima. Imam i oružje da bi se zaštitio al mi ne daju da nosim. Kažu nemam slobodu da to sam odlučujem.

Dežurni kritičar

pre 3 godine

Ne samo da putuju nego i da koriste ostale društvene blagodeti. Nevakcinisani ne bi trebalo da izlaze iz kuće dok se ne vakcinišu.

Hugo

pre 3 godine

Oni koji prime vakcinu i treba da imaju vece privilegije. Ali trebalo bi uvesti neku potvrdu i za one koji iz zdravstvenih razloga ne smeju da je prime. Ne treba njih diskriminisati.
Na antivaksere ne želim da trošim reci, u životu me ne interesuju sa svojim umobolnim stavovima

wer

pre 3 godine

normalno :)
ovi sto nece da se bodu,
neka lepo namacu papke u cukarickom rukavcu,
lepo se navuku na koroniju,
cim preleze odma do infektivne da inhaliraju novu bolju, jacu dozu

glukozamin

pre 3 godine

Dali se kontaktom prenosi zaraza? Prenisi. Dali je cilj vakcinacije da se stekne imunitet, dakle eliminiše mogućnost zaraze, samim tim eliminiše i mogućnost prenošenja zaraze, virusa? Jeste.
Ako vam je potrebno još neko pitanje ili odgovor onda ste glupi? Tačno? Tačno!

sryugos

pre 3 godine

Ne igrajte se aparthejda!
(Aleks, 18. januar 2021 20:44)

Onaj ko se vakciniše ima samo teorijske šanse da u kratkom vremenskom roku prenese virus. Mada pitanje je može li uopšte. Onaj koji se ne vakciniše zaražava ljude u svojoj blizini. Šta tebi onda nije jasno oko ograničenja kretnje takvima?

Daniel

pre 3 godine

@vp

Mnogo gresaka u odgovorima, evo, na primer, da li vakcina stvar a imunitet, odgovor je apsolutno DA.

95% efektivnosti a mozes i da proveris.
Pricam o Fajzeru i Moderni

vp

pre 3 godine

У случају да се вакцинишем?
Бићу ослобођен обавезе ношења маске?
- НЕ
Ресторани и локали поново се отварају и нормално раде?
- НЕ
Стиче се имунитет на ковид?
- НЕ ЗНА СЕ
Престајемо бити заразни за друге?
- НЕ ЗНА СЕ
Ако вакцинишемо сву децу, почиње ли школа радити нормално?
- НЕ
Зауставља ли се социјално дистанцирање?
- НЕ
Вакцинишемо ли се и мајка и ја, можемо ли се загрлити?
- НЕ
Хоће ли вакцинисање поново отворити биоскопе, позоришта и стадионе?
- НЕ
Хоће ли се вакцинисани моћи окупљати?
- НЕ
Која је стварна корист вакцинисања?
- Вирус вас неће убити.
У реду. Јесте ли сигурни да ме вакцина неће убити или осакатити ?
- НЕ
Систем надзора нуспојава функционише?
- НЕ
Обештећење у случају негативних нуспојава сносиће произвођач, добављач, држава?
- НЕ
Статистички гледано, вирус ме вероватно не би убио ... Зашто бих се требао вакцинисати?
- ЗА ЗАШТИТУ ДРУГИХ
Дакле, ако се вакцинишем, јесу ли други 100% сигурни да их нећу заразити?
- НЕ

Legolas

pre 3 godine

Logoraški, fašistički pristup i narativ.
Najmanje se radi o putovanjima.
Najviše o slobodi.
I klopci za nju.
Prođe li,otvoriće se široki spektar, "sigurnih" normi i mera.
Nepregledan skoro. Široko primenjiv. Naravno, za nas obične i"male"ljude.
Sumnjam da će elitistička kasta ograničavati sebe i svoje slobode.
Jedan od projekata opšteg nadzora i potpune kontrole pojedinca.
Nije važno zdrav li si, nego da li si vakcinisan.
Niti je tolika važna sigurnost, već kovid pasoš.

Marko

pre 3 godine

Samo polako,vec se prave po svetu logori u koji ce ici ljudi koji nece vakcinu,na zapadu vec oni koji nisu vakcinisani moraju da imaju uredjaj na kojem policija moze da vidi da nisi primio vakcinu,2019 je bila poslednja godina slobode.

Dr u penziji

pre 3 godine

Ne samo da putuju nego i da koriste ostale društvene blagodeti. Nevakcinisani ne bi trebalo da izlaze iz kuće dok se ne vakcinišu.
(Dežurni kritičar, 18. januar 2021 20:41)

Ako biste mogli da objasnite odkud toliki strah od zdravih ljudi ako ste zasticeni vakcinom. Ozbiljno pitam.

Nikola

pre 3 godine

strasno je to ako ove vakcinisane ubede da je to ok,i zastite ih trenutno kad nevakcinisane poprskaju necim iz vazduha ,a onda polako ih gase kao led televizore koji rade na broj sati.Ovo je satanski plan,i ne mislim da je zemlja ravna ploca

Огњен

pre 3 godine

Овакве намере за увођењем некаквих пасоша за вакцинисане или привилегија за њих ће само изазвати најблаже речено негодовање, а врло вероватно огорчење и довести до демонстрација и тога да се више ништа од мера не поштује, јер је људима већ доста ограничавања слобода. Пролеће и лето ће бити бурно. Бирократе су претерале.

Doktor

pre 3 godine

I vakcinisani mogu da prenose virus i dalje. A neko sa jakim imunitetom moze bolje da podnese virus od vakcinisanog. Mnogo faktora utice. A velike pare su potrosene da bace vakcinu.

specnaz

pre 3 godine

У случају да се вакцинишем?
Бићу ослобођен обавезе ношења маске?
- НЕ
Ресторани и локали поново се отварају и нормално раде?
- НЕ
Стиче се имунитет на ковид?
- НЕ ЗНА СЕ
Престајемо бити заразни за друге?
- НЕ ЗНА СЕ
Ако вакцинишемо сву децу, почиње ли школа радити нормално?
- НЕ
Зауставља ли се социјално дистанцирање?
- НЕ
Вакцинишемо ли се и мајка и ја, можемо ли се загрлити?
- НЕ
Хоће ли вакцинисање поново отворити биоскопе, позоришта и стадионе?
- НЕ
Хоће ли се вакцинисани моћи окупљати?
- НЕ
Која је стварна корист вакцинисања?
- Вирус вас неће убити.
У реду. Јесте ли сигурни да ме вакцина неће убити или осакатити ?
- НЕ
Систем надзора нуспојава функционише?
- НЕ
Обештећење у случају негативних нуспојава сносиће произвођач, добављач, држава?
- НЕ
Статистички гледано, вирус ме вероватно не би убио ... Зашто бих се требао вакцинисати?
- ЗА ЗАШТИТУ ДРУГИХ
Дакле, ако се вакцинишем, јесу ли други 100% сигурни да их нећу заразити?
- НЕ
(vp, 18. januar 2021 21:42)


Šta pišeš čoveče,ejjjjj.......lepo si doduše sve upakovao i servirao na sajtu za gomilu ljudi koji su te plusevima podrzali a da pri tom svi oni kao ni ti nisu čuli za 3. godinu Medicinskog fakulteta i predmet mikkrobiologija i imunologija.......Osvestite se,lekari u Srbiji masovno daju svoje živote zbog ovakvih stavova pojedinaca,koji kasnije širenjem virusa prelazi u grupe.!!!

steta

pre 3 godine

Sutra ne možeš u školu bez pasoša.
Prekosutra na posao.
Pa ko ce nositi pasoš? Koga briga da baš mene prati?
Može i telefon umesto pasoša.

Nije cipovanje kroz bocu, nego nemar.
Jaz između bogatih i nas stalno raste.

P. S ne nisi bogat zato što imaš dobar auto i kuću

Phoenix

pre 3 godine

Na stranu socialni aspekt tihog aparhejda koji se uvodi. Interesantan je i medicinski. Naime, onih 95% ucinkovitosti vakcine je odredjeno na osnovu toga koliko je onih sa placebom kasnije testirano pozitivno a koliko onih sa pravom vakcinom. Medjutim, oni nisu testirali sve ljude, i nije poznato koliko je onih koji su primili vakckne takodje u kracem roku bilo pozitivno sa vrlo blagim ili nikakvim simptomima pa se nisu ni testirali. Ti ljudi su potencijalno mogli da prenose virus, a buduci da nemadu simptome, nisu imali ni razloga da vise paze da nekog ne zaraze. O ovome jos uvek ne postoje kvalitetni podaci a referenca za to mi je predavanje profesora vakcinologije sa Sinaj univerziteta u Americi koji je radio na razvojy Fajzer vakcine. Dakle nije cak ni sigurno da li bi ovakva mera bila medicinski opravdana. Ekonomski aspekt, promocija vakcinacije i sl je nesto sasvim drugo.
Sto se mene tice, vakcinacija apsolutno da, segregacija ne. To stvarno nikada nista dobro nije donelo.

@Hugo

pre 3 godine

Daj antivakserima Mensin test inteligencije,
Proveri diplome kod antivaksera,
Proveri dodatne sposobnosti i vestine kod antivaksera,
Pitaj antivaksere sta znaju o temi,
Ispitaj u kakvim porodicama zive antivakseri ...

iznenadices se i da su inteligentniji
i da su obrazovaniji
i da su procitali mnogo vise od obicnih novinskih naslova i izjava proizvodjaca lekova
i da su njihove porodice znatno funkcionalnije od proseka ...

ali, vi, zapravo koji vi, ste rekli, bez ostavljanja mogucnosti da i oni kazu.

Pozdrav antivakserima, istinskima patriotama i covekoljubcima!

Somborac

pre 3 godine

У случају да се вакцинишем?
Бићу ослобођен обавезе ношења маске?
- НЕ
Ресторани и локали поново се отварају и нормално раде?
- НЕ
Стиче се имунитет на ковид?
- НЕ ЗНА СЕ
Престајемо бити заразни за друге?
- НЕ ЗНА СЕ
Ако вакцинишемо сву децу, почиње ли школа радити нормално?
- НЕ
Зауставља ли се социјално дистанцирање?
- НЕ
Вакцинишемо ли се и мајка и ја, можемо ли се загрлити?
- НЕ
Хоће ли вакцинисање поново отворити биоскопе, позоришта и стадионе?
- НЕ
Хоће ли се вакцинисани моћи окупљати?
- НЕ
Која је стварна корист вакцинисања?
- Вирус вас неће убити.
У реду. Јесте ли сигурни да ме вакцина неће убити или осакатити ?
- НЕ
Систем надзора нуспојава функционише?
- НЕ
Обештећење у случају негативних нуспојава сносиће произвођач, добављач, држава?
- НЕ
Статистички гледано, вирус ме вероватно не би убио ... Зашто бих се требао вакцинисати?
- ЗА ЗАШТИТУ ДРУГИХ
Дакле, ако се вакцинишем, јесу ли други 100% сигурни да их нећу заразити?
- НЕ
(vp, 18. januar 2021 21:42)

Druze ti kapiras da se svet ne vrti oko toga da li ces se ti vakcinisati i da ti nisi centar sveta nego igla u plastu sena?

Drug kontraš

pre 3 godine

@dr u penziji
Jedini ko može da se plaši drugih je neko ko je potencijalno ugrožen, a to nisu vakcinisani (dobro, 90% vakcinisanih). To da se vakcinisani plaše nevakcinisanih je najobičniji spin u nedostatku drugih argumenata.
Nisam očekivao od lekara da pravi takvu grešku...

Radomir

pre 3 godine

Antivakseri nece imati mnogo izbora. Ili se vakcinises, ili pravis PCR test na svaka tri dana tokom putovanja. Ako mislite da su vakcine neka urota, onda je mozda i bolje da ne mrdate iz Srbije. U Srbiju su i struju jedva uspeli da uvedu, ljudi su odmah mislili da je to neka zavera.

Ivan Smederevac

pre 3 godine

Naravno DA treba. Zar će neki tupavi antivakser čiji je intelekt na nivou zatucane osobe iz Srednjeg veka da mi pokvari letovanje i zarazi moju porodicu? E neće vala... neka sedi kući, drnda po tastaturi i leči komplekse i isfrustriranost, a neka letuje pokraj Marinkove bare.

specnaz

pre 3 godine

teski slucajevi.
E sad, ja na fakultetu, a ni posle fakulteta nisam ucila da su zdravi ljudi opasni po okolinu. Naprotiv.
(Neki drugi dr, 19. januar 2021 12:32)


Koleginice,jeste li Vi možda preskočili 3. godinu fakulteta,predmet imunologija?PS.NEKI TREĆI LEKAR.

ury

pre 3 godine

pa antivakseri necete injekciju sedite kući, pratite teorije zavere, ali samo na 4g mrezi , I nema da putujete jos da sejete zarazu ;)

Objektivnarealnost

pre 3 godine

Hoće li mi neko objasniti zašto su moja prava da vozim 300km/h ograničena i dokle ćemo to trpeti. Ja hoću moju slobodu da vozim 300 na sat...
(maki, 18. januar 2021 21:44)
Vidis takvom voznjom dovodis i sebe i druge u ogromnu opasnost. Ako se ne vakcinisem, dovodim sebe u opasnost(ili ne?), a tebe vakcinisanog ne. Ti imas mogucnost da odes na neku stazu i vozis i 400.

nadam se da je jasnije

pre 3 godine

@drug kontras
Naravno da se vakcinisani plase nevakcinisanih, jasno je da treba imati kapaciteta da se razume i zasto.. Pokusacu da objasnim, ako se nas 50% vakcinise, mi smo zasticeni, onih 50% koji se nisu vakcinisali ce se zarazavati i odrzavati virus postojanim duzi vremenski period.. posle nekog vremena (godinu, dve) i oni vakcinisani mogu da se zaraze (iako ce imati blaze simptome).. na taj navin ce virus zauvek cirkulisati i praviti probleme.

chupavi

pre 3 godine

Bilo je neko istrazivanje koje kaze da oni koji su vakcinisani imaju isti imunitet kao i oni koji su prelezali i B92 je preneo vest.

Dali ce oni koji su prelezali moci da putuju isto kao i vakcinisani ako dodje do toga?

NikolaBg

pre 3 godine

Kako u krcatom autobusu objasniti majmunu koji nema masku i stoji mi facom uz facu i duva u mene, a ja pritom imam masku, kako mu objasniti da stavi masku ili da se okrene?
Kako npr ja koji ću se vakcinisati da objasnim nekom da ako se i drugi vakcinišu virus ostaje napolju nema gde da uđe u bilo čiji organizam i gotov je, gasi se u roku od deset dana. Kako objasniti ljudima da je dečko od 27 godina ostao bez noge od tromboze, da je umrlo mnogo mladih od 36 do 48 godina, da je umrlo 80 lekara u Srbiji među njima mnogo mladih, od 47 godina doktorka prošle nedelje, da mi je umro kolega nastavnik 77.godište mlad zdrav, sportista planinar, fizičko predavao, negativan pustili su ga kući i tromb, momentalno moždani udar i nije mu bilo spasa. Kako da utešim dobrog druga kome je otac umro? Kako da objasnim ljudima da sam bio zdrav i vozio biciklu, a da mi je od korone tekla krv iz očiju u julu, da mi se na koži pojavile modrice i rane iskaču poslednje dve nedelje i to 5 meseci posle. Dakle posledice su katastrofa. Ne igrajte se, pamet u glavu.
Narode probudi se i ne živi više u teorijama zavere i glupostima.

Miloš

pre 3 godine

Ako biste mogli da objasnite odkud toliki strah od zdravih ljudi ako ste zasticeni vakcinom. Ozbiljno pitam.
(Dr u penziji, 18. januar 2021 21:42)

Da ste samo jedan dan doktor medicine, a kamoli ceo radni vek, morali biste da znate odgovor na ovo pitanje. Mislim da se lažno predstavljate.

Ljudmila

pre 3 godine

Apsolutno! I ne samo to - nevakcinisanima treba naplacivati zdravstvene usluge. Budi glup i primitivan za svoj racun.
(Norveska, 19. januar 2021 09:17)

Prvo naplatiti pusacima, svima koji piju alkohol, debelima, i glupima koji ostavljaju agresivne diskriminatorske i fasisticke komentare.

Ne smem daprimim vakcinu zbog zdravstvenog stanja. Ali mi ne pada na pamet da to trazim od drugih. Kako vas sve nije sramota. Kidisete na ljude kao besni psi.
Jesam ugrozena,ali to je moj problem. Stitim se koliko mogu, pa sta mi bog da. Drugih ljudi se ne bojim. Da je srece da nas je sve vise.
Dole fasizam! Zivela sloboda i pravo na zivot!

Bosko

pre 3 godine

Naravno da trebaju. Hoteli su privatni i mogu određivati uslove boravka u skladu sa poslovnom politikom kreiranom s ciljem što boljeg finansijskog poslovanja i kvaliteta usluge. Avio kompanije, autobuske kompanije, tirističke agencije su takođe privatne i same određuju uslove putovanja. Svako može u svom privatnom smeštaju koji izdaje turistima da odredi kućni red i pravila korištenja u skladu sa zakonom. Pa za tolike egzotične i manje egzotične destinacije i do sada je bio spisak vakcina koje treba primiti pre puta. Samo što je za neke vrhunac putovanja Bosna, Crna Gora, Bugarska i Grčka.

Ivan

pre 3 godine

Dok nema dovoljno vakcina za sve ne. Kada bude a oni koje se nisu prijavili zavisi od situacije. Ima veliki broj ljudi koji ne mogu da prime zbog zdeavstvenog stanja i njih treba zastititi. Ali ono koji su zdravi a ne prime, iako ne razumem zašto, pa ukoliko budu držali one koje su se vakcinisali kao taoce, da ne mogu da prestanu sa nosenjem maski, ograničenje putovanja, onda da. Sami su odabrali. U firmi gde ja radim oni koji nisu mogli nositi masku iz zdravstvenih razloga su dobili otkaz, oni koji su ostali i od marta žive na ovaj način imaju velikih zdravstvenih problema i jedva čekaju kraj. 90% moje firme se prijavilo. Tako da kada bide dovoljno za sve podići mere, a oni koji se nisu vakcinisali - pa zao mi je. Ako oni ne misle o svom zdravlju a ugrožavaju zdravlje i slobode onih koji jesu - pa sami su doneli odluku. Imali smo razumevanja kada nije bilo rešenja, a kada rešenja bude... Čak bi im onda uveo plaćanje PCR testa i plaćanja lečenja kada se razbole. Zvuci bezobzirno, ali sami su doneli odluku. U prirodi krda čuvaju najslabije i najmladje a trutove izopstavaju iz drustva. Ja ne želim da plaćam zdravstveno i da sredstva idu na nekoga ko svesno ugrozava svoje, zdravlje ostalih, slobode ostalih. A uputio bih ih u fabrike da više kako je to kada mesecima rade u znaju i prašini sa maskama a norme velike i iza ledja samo čekaju da pišu disciplinsku. Verovatno će promeniti mišljenje. A sad rade od kuće ili troše roditeljske pare, kad radan svet radi pijuckaju u kafićima.

Најцрњи

pre 3 godine

Ја бих волео да се уведе претплата на вакцину нпр. 100 евра месечно и да мора да се прими два пута годишње. Путовања нису за свакога и то треба да буде привилегија и да се добро наплати право на то иначе ће масовни туризам да нас уништи.

deckic

pre 3 godine

Vrlo je jednostavno. Vakcinisani dobijaju kovid pasos i putuju neometano. Nevakcinisani moraju da rade PCR da bi presli granicu, pa pri povratku da bi usli u zemlju i ne bi bili u karantinu drugi PCR. Dakle 9000x2=18000 za jednu osobu. Cetvoroclana porodica 18000x4=62000, dakle Paralijo zbogom.. Videcemo koliko ce na leto oni koji su protiv vakcina i dalje to biti.

Muja

pre 3 godine

Ali ono koji su zdravi a ne prime, iako ne razumem zašto,

ne misle o svom zdravlju a ugrožavaju zdravlje i slobode onih koji jesu -
(Ivan, 19. januar 2021 11:15)

Zato sto su zdravi ne zele da rizikuju. Itekako misle o svom zdravlju i to dugorocno.

Zdrav covek nikoga ne ugrozava. Naprotiv vakcinisani su ti koji sire zarazu, i nakon vakcinisanja i ukoliko se naknadno zaraze. Bice najcesce asimptomatski prenosioci i zarazavace sve naokolo. Manji broj ce se razboleti sa navodno blazim simptomima, ako je verovati proizvodjacima vakcina.

Cemu strah ako verujes da te vakcina stiti? Ili teorija zavera da zdrav ugrozava lepo zvuci?

Ccc

pre 3 godine

Apsolutno da, prosirite vidike, niko nece da vas cipuje, niko nece da vam ubrizga otrov, vakcina ko vakcina I umesto da verujete naucnicima vi verujete JK, Djokovicu, pod mac bato I ostalim kvazi naucnicima, zato se svi I sprdaju sa nama.

dino

pre 3 godine

vp

Mnogo gresaka u odgovorima, evo, na primer, da li vakcina stvar a imunitet, odgovor je apsolutno DA.

95% efektivnosti a mozes i da proveris.
Pricam o Fajzeru i Moderni
(Daniel, 18. januar 2021 22:26)


A izvini, gdje mogu sa provjerim procenat efektivnosti, na site-u PFIZER-a i MODERNE? Grohotom se smijem.

Ana

pre 3 godine

@pufta-mnogo si mi mlak za gastarbajtera. Ako ne mozes godinu-dve da izdrzis da ne ides kuci, pitam se sta uopste radis napolju. Mislim da gastarbajteri treba da sede tamo gde jesu, a ne da idu u Srbiju i prenose nove sojeve virusa. Strpi se dok se ovo ne iskristalise. Ide ti se jer se TEBI ide, a ne razmisljas o tome koliko ljudi ces usput mozda zaraziti, ukljucivsi tvoje najmilije. Da ne bude zabune-i ja sam gastarbajter, poslednji put sam bila u Srbiji u novembru 2019-e, ne idem kuci zbog corone i ni necu dok se ovo ne stisa. Sedim tu mirne savesti.

Neki drugi dr

pre 3 godine

Ako biste mogli da objasnite odkud toliki strah od zdravih ljudi ako ste zasticeni vakcinom. Ozbiljno pitam.
(Dr u penziji, 18. januar 2021 21:42)

Da ste samo jedan dan doktor medicine, a kamoli ceo radni vek, morali biste da znate odgovor na ovo pitanje. Mislim da se lažno predstavljate.
(Miloš, 19. januar 2021 02:36)

Ako ste i Vi kolega onda znate da je nakon primljene vakcine osoba zarazna i da siri zarazu. Takodje najcesce oboljeva asimptomatski, t.j. siri zarazu a sama se dobro oseca. Ukoliko oboli obicno ima blazu klinicku sliku, mada se desavaju i teski slucajevi.
E sad, ja na fakultetu, a ni posle fakulteta nisam ucila da su zdravi ljudi opasni po okolinu. Naprotiv.

haha

pre 3 godine

Samo polako,vec se prave po svetu logori u koji ce ici ljudi koji nece vakcinu,na zapadu vec oni koji nisu vakcinisani moraju da imaju uredjaj na kojem policija moze da vidi da nisi primio vakcinu,2019 je bila poslednja godina slobode.
(Marko, 18. januar 2021 21:16)

Besmislena neistina, upućen sam i znam da taj uređaj ne postoji. Ne zamajavajte ljude neproverenim i lažnim informacijama!

Ivan

pre 3 godine

Ja se zovem Ivan i ja ne zelim da primim u dovoljnom obimu ne testirani lek bez obzira na moguce pozitivne efekte. Samim tim moju slobodu izbora i kretanja, uzimajuci u obzir sve moguce nedefinisane, nerazjasnjenje i nedokumentovane nuspojave ovog leka ne mogu ogranicavati niti suzbiti pod bilo kakvim razlozima sve do konacne i definitivne potvrde istih.
Svaka sumnja i podozrevanje drugoga jeste rezultat homogenizacije misljenja i predstavlja odsustvo kriticke misli.

auuu

pre 3 godine

Cemu uopste briga vakcinisane za ne vakcinisane ? Zar oni nisu zasticeni ? Koliko ja shvatam celu stvar je da mora ovaj virus da se iskoreni. Da prestane da postoji. To moze da se postigne jedino da se svih 7,... milijarde ljudi vakcinise. Jer ako virus u nekom okruzenju ostane verovatno ce mutirati i postoji velika mogucnost da ce vatcine pati u vodu.

cofo

pre 3 godine

A cekaj, znaci svako ima pravo da se vakcinise ali isto tako i da se ne vakcinise. I sad je fora u tome sto ovi sto zele da se vakcinisu napadaju one koje nece, pa druze ti ako verujes u tu vakcinu ne treba da se brines, ti si zasticen, pusti nas koji necemo da se vakcinisemo da zivimo i da poumiremo od "virusa" ako hocemo, ne mozes ti da se brines vise za nase zdravlje od nas samih. Sta je s mozgom? Objavite komentar molim vas, hvala.

Goran

pre 3 godine

Ma možete da glasate do sutra, a još duže da raspravljate. ne vredi. Biće baš tako: imaš pelc - može, nemaš pelc - ne može. Ćao !

Alex

pre 3 godine

Naravno da ne. Ako ja primim vakcinu to je moj lični izbor. Ako se omogućava meni da putujem apsolutno treba omogućiti i onom koji je nije primio da putuje. Isto važi i za pristup javnim mestima, pravo na posao. Kao što i pušači i nepušači imaju svoj deo u restoranu npr. Tim pre što još nije poznato da li i vakcinisani mogu da šire infekcije. Drugo, gde su ovde ljudi koji su preležali korona virus i imaju imunitet? Zašto niko o njima ne govori? To onda postaje fašizam .

Drug kontraš

pre 3 godine

Ako ste i Vi kolega onda znate da je nakon primljene vakcine osoba zarazna i da siri zarazu. Takodje najcesce oboljeva asimptomatski, t.j. siri zarazu a sama se dobro oseca. Ukoliko oboli obicno ima blazu klinicku sliku, mada se desavaju i teski slucajevi.
E sad, ja na fakultetu, a ni posle fakulteta nisam ucila da su zdravi ljudi opasni po okolinu. Naprotiv.
(Neki drugi dr, 19. januar 2021 12:32)

Od čega da vakcinisana bude zarazna i da širi zarazu ako nijedna vakcina ne sadrži živi virus?

I uporno polazite od toga da su nevakcinisani zdravi i ignorišete činjenicu da se većina zaraznih bolesti može preneti i pre pojave simptoma, a asimptomatske prenosioce pominjete samo u kontekstu koji vama odgovara.

aleksa

pre 3 godine

Onaj ko se vakciniše ima samo teorijske šanse da u kratkom vremenskom roku prenese virus. Mada pitanje je može li uopšte. Onaj koji se ne vakciniše zaražava ljude u svojoj blizini. Šta tebi onda nije jasno oko ograničenja kretnje takvima?
(sryugos, 18. januar 2021 22:12)

Da li vi ljudi shvatate sta pisete, izgovarate, mislite??? Ukoliko se to tako uopste moze nazvati? Kako cu da prenesem bolest na nekog kad sam zdrav?
Kao drugo, kakvo je to licemerje. Brines da neko nekog ne zarazi, a ne brines kada neko umre zbog vakcine?!
Kao trece, nije iskljuceno da vakcinisani mogu da prenose, niti da zakace virus i obole. Prema najnovijim istrazivanjima, bar 10% ljudi koji se vakcinisu nece stvroriti nikakav imunitet niti antitela. Dakle primio si vakcinu, no mozda si medju onima koji mogu da zaraze druge, ali te boli uvo, primio si vakcinu. Jos mozes da putujes iako nisi bas siguran. Licemerje na kub i vadjenje na fasisticke regulative.

s4

pre 3 godine

Onaj ko se vakciniše ima samo teorijske šanse da u kratkom vremenskom roku prenese virus. Mada pitanje je može li uopšte. Onaj koji se ne vakciniše zaražava ljude u svojoj blizini. Šta tebi onda nije jasno oko ograničenja kretnje takvima?
(sryugos, 18. januar 2021 22:12)

pa ti se vakcinises i tebe ne moze zarazi.

niko kos ne zna dal vakcinisane osobe mogu da se zaraze. one uglavnom imaju imunitet ali imaju i ovi sto su prelezali pa se opet razbole.

tako da to sto ti pises veze sa zivotom nema.

drugo po pravima UN nemaju pravo da me primoravaju na vakcinu. a i po ustavu srbije i ustavu eu.

znaci cao.

Dali Bocek

pre 3 godine

Ova pitanja nisu stvar medicine, etike ili tako neceg irelevantnog. To je pitanje ekonomije i troskova. To je pozadina svega. Covek je najjeftiniji, uvek bio… sve ostalo je iluzija i obmana za sve obicne ljude. Na zalost. Stvarnost.

aleksa

pre 3 godine

Slazem se, nek putuju. Ukoliko im je svejedno sto tamo gde idu moraju da se nose maske i sve je zatvoreno. Nema okupljanja ili bilo kakvih desavanja.

irelandcalling

pre 3 godine

Za ne verovati koliko su vam isprani mozgovi...
Ajmo ovce u red za šišanje.
Niko mema pravo nikome da određuje i ograničava, ili da za sebe uzima privilegije u odnosu na slobodu drugog bića!!!

drvobradi

pre 3 godine

Iako cu se vakcinisati, suludo je da neko ima veća prava od druge osobe zarad nekog propisa. Šta ćemo onda sa kategorijama koje ne bi smele da se vakcinišu, ukinuti im slobodu kretanja?
Fasizam je fasizam, nebitno da li je levi ili desni.

Komša

pre 3 godine

Ne samo da putuju nego i da koriste ostale društvene blagodeti. Nevakcinisani ne bi trebalo da izlaze iz kuće dok se ne vakcinišu.
(Dežurni kritičar, 18. januar 2021 20:41
Hoce li nevakcinisani smeti da stupe u bračni odnos sa vakcinisanim,zna li se šta?

kro-manjon

pre 3 godine

Dali se kontaktom prenosi zaraza? Prenisi. Dali je cilj vakcinacije da se stekne imunitet, dakle eliminiše mogućnost zaraze, samim tim eliminiše i mogućnost prenošenja zaraze, virusa? Jeste.
Ako vam je potrebno još neko pitanje ili odgovor onda ste glupi? Tačno? Tačno!
(glukozamin, 18. januar 2021 21:35)

Ne znaš da pišeš pravilno a svrstavaš ljude na glupe i pametne.

@Daniel

pre 3 godine

I Renault modeli, po deklaraciji proizvodjaca trose 4l goriva na auto-putu.
Mozes da proveris ;)
I svaka provera obara tvrdnju proizvodjaca. Isto i za Pfizer & co.

Miki

pre 3 godine

Ne želim da primam vakcinu. Ne osećam se ugrožen a ni nebezbedno. Da li je to moje pravo ili bi trebalo da mi ga oduzmu?!. Ako se sad popusti , ići će sve više i više u uskraćivanju ljudskih prava čoveka. Budućnost je nevesela u eri tehnologije. Isto će biti i sa tim izvikanim čipovanjem, stajaće milioni u redu, moliti da ga prime. Tako će biti namešteno. Dobiće beneficije primanjem čipa. Možda je to : duži život, možda život bez bolesti, superiornije funkcije tela, ko zna.. Samo znam da ništa neće ići na silu već suprotno od toga.

Dejan

pre 3 godine

"mogla bi biti dodata mogućnost elektronskog sertifikata o vakcinaciji"

ovo je kljucno!

Zasto? -> 20. SEPTEMBAR 2019. : ID2020 and partners launch program to provide digital ID with vaccination. Objavila vlada Bangladesa. GAVI glavni pokrovitelj ;)

Boris

pre 3 godine

Pa ako su i vakcinisani potencijalni prenosioci o čemu onda pričamo? To je isto kao i ovi ne vakcinisani a pozitivni na T ćelije bez simptoma a prenose...

dzoni

pre 3 godine

Odavno je citav svet zagrizao u korporativni fasizam. Nazalost ima puno konformista koji ne razmisljaju uopste, vec samo gledaju kako ce oni proci u citavoj prici, nezavisno sta se oko njih desava. Tako su i sa ovim kovid pasosima uveli fasizam na velika vrata, no i stvorili tu sebicnu zelju u ljudima da bas oni budu ponosni vlasnici istog, a sa ostalima ako treba u logor.
A pa nece da moze tako. Ceracemo se prijatelji, ako treba do samog kraja!
Moji preci su poginuli boreci se za slobodu, a ja sad treba da cutim pred ovim. Cak i da se sam vakcinisem, borio bih se za one koji su obespravljeni ovakvim nakaradnim regulativama. Jer na fasizam ne pristajem ni po koju cenu!

s4

pre 3 godine

ja ne znam sto ne makcinisu samo ugrozene kao i od gripa svake godine.

sto maltretirati narod.

vecina nas i ne oseti tu koronu tj ko zna koliko ju je prelezalo.

svaku sam vakcinu do sad primio ali sad ovu necu pogotovo ne ovu kinesku pa makar svaki put morao 10 dana u karantin.

Gastos

pre 3 godine

(Legolas, 18. januar 2021 20:26)

Ja zaista ne razumem ko vama tamo (živim u Nemačkoj) puni glavu tim glupostima. Srbija je fenomen.

Ima nas jos dr

pre 3 godine

Koleginice,jeste li Vi možda preskočili 3. godinu fakulteta,predmet imunologija?PS.NEKI TREĆI LEKAR.
(specnaz, 19. januar 2021 14:33)
Gde tacno pise da su zdravi ljudi opasni? Ko Vas je to ucio? Na kom univerzitetu ste studirali?

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

kec

pre 3 godine

naravno da da. ali isto tako nažlost svet ce u buduce za putovanja i poslove u inostranstvu biti podeljen. tj poreklo vakcine ce diktirati ulazak u neku zemlju

Gastos

pre 3 godine

Neće biti privilegija. Mere će se popuštati kako dnevni broj novozaraženih bude manji. Na smanjenje broja treba značajno da utiče vakcinacija. Ovo što se tiče države. Sad ako neko neće da vas pusti u svoj avion bez negativnog testa ili dokaza o vakcinisanju, to je njegova poslovna politika i pravo.

Drug kontraš

pre 3 godine

@dr u penziji, neki drugi dr i ima nas još dr (ako nije ista osoba)
Neka vam bude da su svi bez simptoma zdravi, da se bolest ne može preneti pre pojave simptoma i da ne postoje asimptomatski nosioci. To onda znači da zarazu šire isključivo neodgovorni ljudi koji uprkos ispoljenim simptomima idu na posao, u kupovinu, u goste itd.
Da li zaista mislite da je tako i da su za sve krive te potencijale ubice?