Petak, 08.01.2021.

11:15

Grčka ipak ne otvara granice građanima Srbije

Izvor: Tanjug

Grèka ipak ne otvara granice graðanima Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

CANADIAN

pre 3 godine

Samo jedna kratka informacija, za one koji misle da Grci mrzr Srbe pa ih zato ne puštaju u Grčku...
A da li znate da ni državljanima USA i Kanade takođe nije dozvoljen ulaz u Grčku?!
Dakle imaju potpuno isti status "trečih zemalja" kao i Srbija i još mnoge druge zemlje...

Antusa

pre 3 godine

@David 1. Pola Grka zivi u Atini jos ako dodas ostrvljane, 90% Grka nisu Solunjani. Jel ti hoces da kazes da samo jedan grad u Grckoj gotivi Srbe?
2. Kako god, Grci su jedni od najbitnijih turista i investitora za Bugare. Zajedno su u EU i NATO paktu. Blizi su saveznici njima danas nego nama. Bugari za razliku od Srba mogu uci u Grcku kad hoce.
3. Albanci su najbolje integrisana manjina u Grckoj. Imas Albance svuda (turizmu,rijaliti show programima, muzici,politici,nacionalnom fudbalskom timu). Cak je i njihov ministar spoljnih poslova poreklom Albanac. Niko ne dobija grcko drzavljanstvo tako lako kao oni. Srbi u Austriji nemaju ni 5% prava koji imaju Albanci u Grckoj. Ima puno grcko-albanskih mesovitih brakova takodje.
4. Grci su etnicki cistili Slovene jos od Vizantijskog doba. Promenili su sve slovenske toponime cak i u regionima gde Grci nisu ziveli. Taj progon nije zapoceo 1945. Rec "Sloven" Grci koriste kao uvredu da spuste nekog.
Grci su civilizovana verzija Albanaca na Balkanu i meni braca nikada nece biti.

max

pre 3 godine

Mnogo ljudi ne razume razliku između Grka sa juga i Grka sa severa države po pitanju doživljavanja Srba i Srbije
(David, 08. januar 2021 22:00)

Ima istine. Povodjen dugogodisnjim iskustvom sa severa gde nas dobro poznaju bio sam veoma iznenadjen u Atini gde pojedini nisu culi za Beograd i Srbiju. Juznjaci nemaju nikakve veze sa Balkanom. Atina je krcata americkih i britanskih turista a srpski turisti su statisticka greska. Amerikanci i Britanci se primaju na Atinu, Delfi, Olimpiju, Spartu, Kiklade, Krit i slicno a Srbi na Solun, Svetu Goru, Kalkidiki, Krf, Kefaloniju i Tasos. Mogu da kazem da sam nakon tolikih godina u Grckoj tek u Atini osetio pravu Grcku. Severna Grcka mi je uvek bila u nekom bugarsko-makedonsko-albanskom tripu.

C i n i k

pre 3 godine

. Dosta Grka iz tih krajeva je za vreme Jugoslavije dolazilo u Beograd a pogotovo Niš na studije kao i zbog posla i tu su ostali, naše turističke pohode u letovališta severne Grčke i koliko naših ljudi za vreme letnje sezone dole radi i koliko ima mešovitih brakova nema potrebe ni spominjati... Tako da, zbog svih tih okolnosti mnogo više smo povezaniji sa njima nego sa južnjacima.
(David, 08. januar 2021 22:00


Kolko ja znm a javice se i drugi vrv, gro GR studenata dolazilo je upravo sa Peloponeza...to je oduvek bio siromasniji deo GR...
Nzn za Nis doduse ali za Bgd mogu da napisem Peloponez i Ianjina uglavnom...
Nzn sta je ispao problem sa GR toliko i nvrjm da iko normalan moze da smatra bilo koji narod kao kolektivnu "bracu" to je iracionalno i nije normalno, mozes da imas "brata" kao pojedinca ali kolektiv nmz da se kvalifikuje "bratski" to je glupost.
Postoje samo zajednicki interesi izmedju naroda i to je sve.
Ta prica jug/sever sa GR nzn dal uopste ima smisla jer narod se tu nista i npita, i nma potrebe da se u to mesa stradanje izbeglica iz Male Azije i njihovo preseljenje (razmena naroda) na sever GR sa stradanjem Srba i sl...Vlada GR donosi odluke pod plastom pandemije, ali jeste cinjenica nevezano za GR uopste, da drzave sto cine sengen prostor EU ne prave problem da putujes unutar granica sengena, bez obzira sto recimo FR i nzna vise kolko ima zarazenih ili pak ESP, ali prave problem ako dolazis iz zemlje van EU, tako ispada da covid ima nacionalni predznak, ili da ce kao u onom textu u DE juce, 280.000 Srba ako odu pa se vrate iz SRB da naprave epohalni problem u DE?
Te stvari su nejasne jer i kod spanskog gripa nije bilo toga, bilo je dezo barijera i opreza izmedju susednih drzava ali ne ovakvih zabrana pa cak i ako covek ima test da nije zarazen s tim da ako dolazi u Atinu iz FR onda je sve ok i nma veze sto dolazi iz zemlje koja je sa ESP najpogodjenija ali ako dolazis iz SRB, onda nmoze, pa ni sa testom?
Licno nism pogodjen, ali samo pisem kolko je to nadrealno i neshvatljivo.

David

pre 3 godine

@Antusa
1. Da je ta košarkaška utakmica bila igrana u Solunu umesto u Atini, tamošnji navijači ne bi zviždali tadašnjoj himni naše reprezentacije i navijali za Litvaniju nego bi bilo obrnuto... Isto tako, da je Solun glavni grad Grčke, ovakva odluka vezana za zabranu ulaska našim ljudima u njihovu državu koju su donele vlasti u Atini nikada ne bi stupila na snagu.
2. Grčka je proteklih decenija prihvatila na stotine hiljada migranata iz Albanije zato što im je nedostajala jeftina radna snaga za one najteže fizičke poslove, a ne zato što vole Albance. Takođe, dosta tih Albanaca se u zadnjih 10-ak godina odselilo iz Grčke usled ekonomske krize koja je pogodila tu državu, vrativši se u svoju maticu ili produživši na zapad.
3. Grci više posećuju Bugarsku nego Srbiju zato što im je Bugarska bliža i u susedstvu za razliku od Srbije, a uz to je i jeftinija za strane turiste... Omiljene destinacije su im obilasci Sofije i poseta zimovalištu Bansko, koji su relativno blizu onima sa severa.
4. Građanski rat u Grčkoj je razlog proterivanja slovenskog stanovništva iz Egejske Makedonije, koji su se borili na strani komunista i levog pokreta otpora a koji su bili poraženi... U pitanju su slovenski Makedonci a ne Srbi jer Srba nikada nije bilo na prostoru današnje Grčke, tako da mi nemamo nikakve veze sa tim! Da su bili na pobedničkoj strani, verovatno bi danas bili priznati kao nacionalna manjina, imali sva zagarantovana i manjinska prava a i bilo bi ih par stotina hiljada, a ovako...

David

pre 3 godine

Mnogo ljudi ne razume razliku između Grka sa juga i Grka sa severa države po pitanju doživljavanja Srba i Srbije i odnosa između dva naroda...
Grci na jugu (Atika i Atina, kompletan Peloponez kao i stanovnici mnogobrojnih ostrva u Egejskom i Jonskom moru) su narod za sebe, tipični Mediteranci koji izgledom, kulturom, mentalitetom i načinom života su mnogo sličniji drugim narodima iz Sredozemlja (mahom Italijanima i Špancima), furaju se na ''bratstvo'' sa njima parolama ''Una faccia una razza'', ne osećaju nikakvu povezanost ni sa jednim balkanskim narodom... To područje je i dosta udaljeno od nas i malo naših ljudi ima nekih dodirnih tačaka sa tamošnjim Grcima.
Grci sa severa (Egejska Makedonija, Epir, Tesalija, Trakija, Halkidiki) većinom su potomci izbeglica iz Male Azije (prvenstveno Pontske oblasti) nakon 1. svetskog rata, dosta su stradali u prošlosti, identifikuju se sa Balkancima (pre svega Srbima) i zbog svoje teške i tragične prošlosti nas smatraju sebi bliskim narodom. Kroz istoriju smo uvek bili na istoj strani u svakom ratu i ratovali protiv istih naroda - Albanaca, Bugara i Turaka... Dosta Grka iz tih krajeva je za vreme Jugoslavije dolazilo u Beograd a pogotovo Niš na studije kao i zbog posla i tu su ostali, naše turističke pohode u letovališta severne Grčke i koliko naših ljudi za vreme letnje sezone dole radi i koliko ima mešovitih brakova nema potrebe ni spominjati... Tako da, zbog svih tih okolnosti mnogo više smo povezaniji sa njima nego sa južnjacima.

Jasna

pre 3 godine

Pa stvarno ne mogu da verujem! Građanima Velike Britanije, trenutno država sa najvećim i najbržim zaražavanjem u Evropi mogu da uđu u Grčku!?
Pa ko je ovde lud, pitam ja vas?
Šta se to radi, ko koga ovde pravi ludim i zašto?
Smatram da će, nažalost, ovakve odluke skupo, jako skupo da koštaju Grčku, u ekonomskom smislu, na duže staze...
Pomoć od EU koju će dobiti brzo će se istopiti, i šta onda?

ivan

pre 3 godine

Ajmo sad standardna trucenja placenika turistickih organizacija okolnih zemalja - Srbi siromasni, ne znace nista Grcima, bla bla bla. Nemate pojma koliko znacimo ljudima na severu - njima bogatiji turisti nikad nece doci. A i pravo je pitanje koliko turisti iz bogatijih zemalja trose, jer ja skrtice kao Skandinavce nikad nisam video. Ali ono, toplo mi oko srca kad vidim koliko se komsije indirektno bore za nas i kako ovde pljuju Grke. Hvala sto se priznali ko je lider regiona i bez cijih para ne mozete. Ali vam ipak necemo doci, cuvajte nam se i budite dobri!

treča zemlja

pre 3 godine

@ C i n i k
Po običaju loše čitaš, odnosno - verovatnije - namerno izvrdavaš.
Dakle, u tekstu lepo stoji: odluka NE VAŽI za građane iz EU i Šengen zone. Apsolutno jasno!

micina tetka

pre 3 godine

Au braćo, i na ovoj temi II sv rat nije gotov, šta je vama? Jedva čekam da odem tamo na more, ali: 1)kako smo se prošlog leta ponašali oko korone, ni ja nas ne bi pustila da ulazimo 2)šta ćete sad tamo, hladno je i karantin 3) ako ne primimo/te vakcinu neće se moći ući ni sledećeg leta, zato se EU i zatvara da kad se izvakcinišu ne donese neko opet neki mutirani soj 4) Grcima nismo isplativi kao Englezi ali je usluga dobra a more lepo, pusti bratstvo, od toga se ne živi. Nema šta mi njima da 'opraštamo'. Vidimo se dole, bože zdravlja!

C i n i k

pre 3 godine

Sve je ok ali ne kontam, neko sa eu pasosem moze uci a onaj bez njega ne moze? Znaci ja sa dvojnim drzavljanstvom (eu i nase) sam i zarazan i nisam. Tako se Francuska "zakljucala" za sve osim za clanice eu jer u eu,jelte, nema zarazenih. Brate, zakljucaj za sve ili nemoj uopste zatvarati. Trazi test od svakog ko dolazi.
(Martius, 08. januar 2021 13:13

Da, u FR samo iz senghena mozes da udjes sa testom...
Jeste cudno i izgleda da covid ima i nacionalni predznak..
Cak misim da je FR krivo sto su i poljaci u shenghenu..
Drugim recima, ta "zakljucavanja" nemaju nikakve veze sa covidom vec sa vec jednim osetnim prezasicenjem migranata u bogatim zap evropskim zemljama pa se sada ova super prilika prosto nsme propustiti, ja cak misim da ce ove mere zabrane trajati mnogo duze ngo sam covid, na to mi lici..
Naravno da niko normalan ne misli da ce zabrana ulaska nkom iz JI Evrope ko nije u EU /shenghenu ili USA iskoreniti sam virus ali je odlicna prilika da se bogate zemlje zatvore sto vise..a da migranti polako i razmisle o povratku u svoje zemlje..
Kamioni i roba sve vreme idu najnormalnije, cak ntrba nikakav test za sofere, ali ljudi nmogu nikako...
Sumorna su vremena dosla...

C i n i k

pre 3 godine

Pa zviždali su nam himni 1995 na utakmici u Atini kada je Srbija bila pod najvecim sankcijama i navijali za Hrvate i Litvance. Proterali su sve Slovene iz severnih regiona a 90ih do sad primili skoro milion albanskih imigranata. Mnogo vise posećuju Bugarsku nego Srbiju. Više vole bogate turiste sa Zapada nego Srbe. Ne znam odkud neki ljudi u Srbiji gledaju Grke kao neku blisku braću koja mari za nas.
(Antusa, 08. januar 2021 13:07


Imaju pravo da navijaju i idu gde hocef, njihova stvar, nzn odakle ti uopste ideja da medju bilo kojim narodima moze postojati odnos "brace" to moze samo u porodicama ili medju bliskim pojedincima, ali Srbi vole da odlaze na leto u GR pri cemu ne poznajem makar 1 coveka koji ima losa iskustva sa GR!
Ne radi se "braci" ...Srbi placaju svoj god odmor, ali se radi o odlicnoj usluzi, lepom moru i plazama i gostoljubivom narodu, o blizini GR, a ti to mozes da izvrces raznoraznim "bratstvima", niko normalan nmz za citav narod da pise da mu je "brat", to prosto nije normalno.

C i n i k

pre 3 godine

Поука из ове пандемије: никада не купуј никакву некретнину у земљи у којој не живиш!
(сом капиталац, 08. januar 2021 12:06)


Kasno ti stigla ta pouka, 6500 nekretnina su Srbi kupili na severu GR, doduse vlasnici nekretnina mogu uz dozvolu ambasade i da posete svoje stanove i kuce..valjda nece poneti i covid sa sobom ...kao "poklon" GR...posto izgleda covid ima, kako vidimo i nacionalni predznak....

C i n i k

pre 3 godine

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...
(Фактор мира и стабилности, 08. januar 2021 11:39)
A što su drugi doživjeli od vas devedesetih godina to si zaboravio jel da??
(mario, 08. januar 2021 12:13


Ko je sta doziveo od "nas"?
Vi ste kolko se secam tuzili SRB za "agresiju, genocid i ratnu stetu" sudu u Hagu, el tako?
I el su vama u hr rekli kakva je presuda?
Tuzba hr je odbijena.
SRB nije imala ni 1 jedinog vojnika ni u BiH ni u hr.
Do 1992 je postojala JNA koju nisu cinili samo SRB vec i ostali narodu pa cak i mnogi hr, dakle srpska vojska nije ni 1 jedinog dana bila u hr ali zato postoji net pa mozes da se uveris da je hr osudjena pred Hagom zbg agresije i logora u BIH, i zbg likvidacije civila u BiH ...
Daklem malo vise istine i objektivnosti, nbi skodilo cak i vama iz hr..

C i n i k

pre 3 godine

Braca onoliko koliko i Rusi, vole nas za sve nase pare.
(Kiki, 08. januar 2021 12:18)


Kako moze citav 1 narod drugom narodu da bude "bratski"?!
Kad je to ikada i bilo moguce?
To ne da je nemoguce ngo nmg da razumem tu vasu filosofiju uopste, mozes da imas brata svog rodjenog, dakle mozes da imas rodbinske veze na individualnom nivou, cak i sa pripadnikom drugog naroda ali na individualnom nivou, takve veze nisu moguce ni teorijski na kolektivnom nivou.

C i n i k

pre 3 godine

Pa u vas Solun da vam zabrane. Dubrovnik, Kotor, Bar, Skadar, Drac, Solun ...
Sve Srpske luke u koje Srbi ne mogu ...
(Tuga s juga, 08. januar 2021 15:01)

Ko je i kad rekao ili napisao da su to "srpske" luke?
Sem toga DU (Kotor takodje) nkd nije bio luka kolko ja znm a po popisu AU iz DU, u 1903. , u DU je vecina stanovnika bila srpske nacionalnosti i pricali su vecinski srpskim jezikom.
Solun?
To je danas kineska luka ali jeste fizicki u GR.
Drac?
Msim koga zanima Drac jbt?
I sto nmgu Srbi u Bar ili Kotor?
Doduse da je do vas hr vrv da nbi mogli ali srecom i u Kotor i Bar i u Solun su Srbi uvek dobrodosli svakako..

C i n i k

pre 3 godine

Sve razumem, ali koje je opravdanje da puste ulazak iz Velike Britanije? Nit zelena, nit EU, nit Šengen...
(kom, 08. januar 2021 12:13)

Misim da traze "djavola" a i dobili su ga posto je u GR rasiren sada (preko aerodroma gde su pristigli skoro englezi) taj istocno engleski virus covida...
Jeste neshvatljivo ali ta zabrana nma nikakve veze sa covidom, ima veze sa opstim trendom zakljucavanja i pocetka propasti same ideje EU..

C i n i k

pre 3 godine

Ne pita se ništa ni Grčka, niti bilo koja druga zemlja. U stvari pitaju se, ali vlada kao i svaka druga, korumpirana i ucenjena, pa je nije teško naterati da radi na štetu svog naroda!
(alba greaca, 08. januar 2021 13:40)


Niko van Senghen prostora nmz u GR.
Ja se samo pitam, el ovaj covid ima mozda nacionalni predznak ili sta?
Sem toga EU se nista ne pita, Brisel je dao preporuke kojih niko nmora da se pridrzava, ali eto, GR ih se slepo pridrzava pa su naveli cak i da EU drzave ali koje nisu u shenghenu nmg u GR...

wer

pre 3 godine

naravno,
pa nisu grci vrane,
za primitivnu marvu samo rampa ima smisla,
pa posle nek spaljuju maske i vakcine,
deru radzu, beli luk, narodnjake i petarde za novaka/bozic,
nek rasadjuju koronicu slobodno
al samo u svoja 4 zida..

C i n i k

pre 3 godine

Питање : шта каже Србин рођен у Србији са путовницом на грчкој граници кад га питају ко је и куда иде ?
(Суперхик, 08. januar 2021 14:16


Kao prvo gradjane SRB na granici GR niko ne pita ni "ko su ni odakle su" a drugo, mi u SRB i pisemo i kazemo pasos, a ne "putovnica"!

Annie Hall

pre 3 godine

Ne otvaraju jer tamo sada nema sta da se radi, ništa ne radi, policijski čas. Ako imate porodicu tamo odete lepo do ambasade u Beogradu, pre toga pozovete telefonom raspitate se i uz neki papir može da se ode. Ali sve je to u slučaju nužde.

C i n i k

pre 3 godine

Pa ok bas vam hvala GR...
Vrv ce ovako biti isto i na leto..
Nzn ali politika mnogih u EU da virus ima nacionalni predznak je smesna, ja to nmg da shvatim, pogotovo jer npr u BUG moze da se udje sa PCR testom, ali secam se, u martu 2020. DE je samoinicijativno zatvorila ( prva u EU) granicu sa Danskom, gde danci nisu ni imali pojma da je rampa spustena, tako da i ovo sto GR radi gde se bz obzira dal ims test, zabranjuje ulaz svakom ko nije iz EU, je samo dokaz opsteg ludila koje vlada, neverovatno je ali msm bice i gore, GR je obezbedila nkih 50 ak milijardi "pomoci" od EU tako da ce vrv ostati zatvoreni za nas iz SRB i na leto 2021 ( ali ce vrv ko i ove godine ostati otvoreni za ALB toboze zbg radne snage...)
Srecom ima & dr destinacija, Tunis,Egipat, TR ili Cg npr..

Na primer

pre 3 godine

Наша квази браћа...
(Лане, 08. januar 2021 11:27)

Pa Lane, nisu oni Srbi, pa da svakog vole "da bi mu dali gace", pa da ga posle, kad gace uzme, na sva usta ogovaraju sto ih je uzeo!
Gledaju ljudi svoju zemlju, svoj narod, svoje zdravlje i svoje interese.
Uostalom, idi u Egipat!

ivan

pre 3 godine

@(Ajvanho, 08. januar 2021 13:32) Imali ste prozor od dve i po nedelje - ja otisao krajem juna i bio do sredine septembra kad je pocelo da se tamo zahuktava. Poz :)

Суперхик

pre 3 godine

Питање : шта каже Србин рођен у Србији са путовницом на грчкој граници кад га питају ко је и куда иде ?

Куп је битан

pre 3 godine

pa ako nisi znao grci su proterali sve slavensko stanovništvo, imali logore za jugoslavene koji su pomagali levi pokret otpora za vreme gradjanskog rata. imali jedini vize za jugoslaviju do 90te prošlog veka..... te grci!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ury, 8. januar 2021 12:19)

Лепо сам питао, да ли су Грци имали концентрациони логор где је убијено 700 хиљада људи, углавном Срба? Визе смо имали због југословенске подршке грчким комунистима у грађанском рату и због југословенске борбе за права некаквих "Македонаца". Камо среће да смо и ми решили проблем комуниста као Грци.

Martius

pre 3 godine

Sve je ok ali ne kontam, neko sa eu pasosem moze uci a onaj bez njega ne moze? Znaci ja sa dvojnim drzavljanstvom (eu i nase) sam i zarazan i nisam. Tako se Francuska "zakljucala" za sve osim za clanice eu jer u eu,jelte, nema zarazenih. Brate, zakljucaj za sve ili nemoj uopste zatvarati. Trazi test od svakog ko dolazi.

neutralni felš

pre 3 godine

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...
(Фактор мира и стабилности, 08. januar 2021 11:39)

samo ti si na nivou :)

alba greaca

pre 3 godine

Ljudi, strpite se "malo"!

2023. se sve završava, a onda će i nas i sve ostale jedva čekati da vide bilo gde jer će morati da se vraćaju krediti koji će se u međuvremenu uzeti od banaka, tih istih banaka koje sve ovo zbog toga i prave!

Ne pita se ništa ni Grčka, niti bilo koja druga zemlja. U stvari pitaju se, ali vlada kao i svaka druga, korumpirana i ucenjena, pa je nije teško naterati da radi na štetu svog naroda!

Bobi

pre 3 godine

@poznavalac
Pa i nisi neki poznavalac prilika, jer smo mi sa hrvatskim pasošima, rođeni i sa prebivalištem u Srbiji, ove godine letovali u Grčkoj. Državljanstvo je iznad prebivališta, uvek.
(S, 8. januar 2021 12:09)

Sretan je onaj srbin koji ima hrvatsku putovnicu.

Ajvanho

pre 3 godine

Dolazimo u julu! Ko i svake godine, najmanje 3 nedelje... Amuljani, Tasos...
(ime, 08. januar 2021 13:06)
Da, da... kao sto smo išli prošle godine.

Antusa

pre 3 godine

Pa zviždali su nam himni 1995 na utakmici u Atini kada je Srbija bila pod najvecim sankcijama i navijali za Hrvate i Litvance. Proterali su sve Slovene iz severnih regiona a 90ih do sad primili skoro milion albanskih imigranata. Mnogo vise posećuju Bugarsku nego Srbiju. Više vole bogate turiste sa Zapada nego Srbe. Ne znam odkud neki ljudi u Srbiji gledaju Grke kao neku blisku braću koja mari za nas.

alba greaca

pre 3 godine

@niko nece ni da otvara svoje granice za gradjane zemlje koji negiraju postojanje virusa, za gradjane zemlje gde je sramota nositi masku, gde sve radi kao da korone nema, gde je najprece da se ide na skijanje na kop i da se organizuje docek nove godine...budite sigurni da ce gradjani srbije ponovo biti jedini koji ove godine nece nigde moci da putuju, kao sto nismo mogli ni prosle!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 08. januar 2021 11:49)

A ti si do pre par meseci nosi masku u sezoni gripa, bilo ih je opasnijih od Covida, držao distancu, nisi odlazio na mora, skijanja, u restorane, na zabave.......?

E dok je ovakvih preplašenih, "odgovornih", korisnih idiota i nije čudo što nam rade ovakve stvari koje vređaju elementarnu inteligenciju i ljudski ponos

Zbog "budala" koje ovo ne priznaju nisi bio zaključan u junu, što tebi očigledno ne smeta, a "budale" na planinama su uradile mnogo više za svoje zdravlje od "odgovornih" idiota koji se štite maskama i kriju od nevidljivog neprijatelja!

Bože, sačuvaj nas "odgovornih" koji će da poslušaju svaku glupost koja im se servira - opasniji su i od najtežih bolesti!

mario

pre 3 godine

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...
(Фактор мира и стабилности, 08. januar 2021 11:39)
A što su drugi doživjeli od vas devedesetih godina to si zaboravio jel da??

ury

pre 3 godine

Grci naša braca za razliku od Hrvata koji nas ne vole. Kakvu braću imamo pa to je čudo nevidjeno.
(Coyote, 8. januar 2021 11:29)

Да ли су Грци имали концентрационе логоре за Србе, укључујући и логоре за децу?
(Куп је битан, 08. januar 2021 11:52


pa ako nisi znao grci su proterali sve slavensko stanovništvo, imali logore za jugoslavene koji su pomagali levi pokret otpora za vreme gradjanskog rata. imali jedini vize za jugoslaviju do 90te prošlog veka..... te grci!

сом капиталац

pre 3 godine

Поука из ове пандемије: никада не купуј никакву некретнину у земљи у којој не живиш!

S

pre 3 godine

@poznavalac
Pa i nisi neki poznavalac prilika, jer smo mi sa hrvatskim pasošima, rođeni i sa prebivalištem u Srbiji, ove godine letovali u Grčkoj. Državljanstvo je iznad prebivališta, uvek.

max

pre 3 godine

Ne pitaju se Grci vec je to politika EU. Tacnije sve zemlje EU bi se medjusobno zatvorile da mogu ali ne smeju jer u EU vazi sloboda kretanja. EU je kao federalna drzava, granice ne postoje, mozes ziveti u jednoj a raditi u drugoj, mozes jedan dan ziveti u jednoj a drugi dan u drugoj drzavi. Grci ce nas pustiti kad to bude dozvolila zajednicka EU vlada.

Фактор мира и стабилности

pre 3 godine

@Лане:

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...

Куп је битан

pre 3 godine

Grci naša braca za razliku od Hrvata koji nas ne vole. Kakvu braću imamo pa to je čudo nevidjeno.
(Coyote, 8. januar 2021 11:29)

Да ли су Грци имали концентрационе логоре за Србе, укључујући и логоре за децу?

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

niko nece ni da otvara svoje granice za gradjane zemlje koji negiraju postojanje virusa, za gradjane zemlje gde je sramota nositi masku, gde sve radi kao da korone nema, gde je najprece da se ide na skijanje na kop i da se organizuje docek nove godine...budite sigurni da ce gradjani srbije ponovo biti jedini koji ove godine nece nigde moci da putuju, kao sto nismo mogli ni prosle!!!

Poznavalac

pre 3 godine

Kakve veze imaju dobre veze sa Grckom i ova odluka? Bas nikakve. Grcka ne pusta stanovnike Srbije jer imamo previse veliki broj zarazenih i predstavljamo rizik za njihovu populaciju.
Usput, nije rec o drzavljanima, kako se uporno prenosi u medijima, nego o stanovnicima/rezidentima. Zato ni pasos Ruande ne bi pomogao, jer i dalje stanujete u Srbiji.

Mladen

pre 3 godine

Наша квази браћа...
(Лане, 8. januar 2021 11:27)

A sta su Srbi ikada uradili za Grke pa da imaju ikakvo pravo da ih prozivaju? Koliko znam Grci su dolazili i borili se ovde devedesetih, neki su i ginuli, stotine dece poginulih boraca je tamo bilo primljeno, toliko pomoci je doslo iz Grcke. A sad ti meni reci sta su to Srbi uradili za Grke? Pa eto sad oni treba da rizikuju zivote svojih gradjana ne bi li pustili par neodgovornih Srba koji ocito ne veruju u kovid?

Citajuci ovakve komentare tacno me sramota sto sam Srbin i sto delim vazduh sa gomilom nezahvalnih ljudi

djidji

pre 3 godine

Pa sta bi covek radio u grckoj u ovo vreme? Ok na jugu je lepse vreme ali sve je zatvoreno. Poliicijski cas.. Ako hoces u market moras ispunjavati sms formular i slicno..

objavite pls

pre 3 godine

@Lane

Mislim, tokom pandemije nema gde da putujes, ne znam kako takav prost koncept moze biti nejasan ili imati bilo kakve veze sa time ko koga voli

Vanja Petrović Atina

pre 3 godine

Ne znam kako ova vest može da bude ikome iznenađenje. Mi u Grčkoj već godinu dana živimo u karantinu, cela godina nam je prošla bez koncerata, utakmica, pozorišta, bioskopa, kafeterija, taverni, deca nam ne idu u školu, vernici u crkve, da izađemo napolje moramo da šaljemo SMS sa razlogom izlaska, kazne za nepoštovanje mera su rigorozne, sve se naručuje online...Ne znam šta bi iko i radio u Grčkoj kada normalnog života NEMA. I pored najstrožih mera i dalje nam umire veliki broj ljudi svakodnevno, i to srednje i mlađe populacije, a broj priključenih na aparate je konstantno visok. Ono što smo uspeli je da smanjimo broj novozaraženih ispod 800. Da li će i dalje padati taj broj, videće se.
Zato, pustite bombastične i provokativne naslove i razmišljanja.

Vanja Petrović Atina

pre 3 godine

Ne znam kako ova vest može da bude ikome iznenađenje. Mi u Grčkoj već godinu dana živimo u karantinu, cela godina nam je prošla bez koncerata, utakmica, pozorišta, bioskopa, kafeterija, taverni, deca nam ne idu u školu, vernici u crkve, da izađemo napolje moramo da šaljemo SMS sa razlogom izlaska, kazne za nepoštovanje mera su rigorozne, sve se naručuje online...Ne znam šta bi iko i radio u Grčkoj kada normalnog života NEMA. I pored najstrožih mera i dalje nam umire veliki broj ljudi svakodnevno, i to srednje i mlađe populacije, a broj priključenih na aparate je konstantno visok. Ono što smo uspeli je da smanjimo broj novozaraženih ispod 800. Da li će i dalje padati taj broj, videće se.
Zato, pustite bombastične i provokativne naslove i razmišljanja.

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

niko nece ni da otvara svoje granice za gradjane zemlje koji negiraju postojanje virusa, za gradjane zemlje gde je sramota nositi masku, gde sve radi kao da korone nema, gde je najprece da se ide na skijanje na kop i da se organizuje docek nove godine...budite sigurni da ce gradjani srbije ponovo biti jedini koji ove godine nece nigde moci da putuju, kao sto nismo mogli ni prosle!!!

Mladen

pre 3 godine

Наша квази браћа...
(Лане, 8. januar 2021 11:27)

A sta su Srbi ikada uradili za Grke pa da imaju ikakvo pravo da ih prozivaju? Koliko znam Grci su dolazili i borili se ovde devedesetih, neki su i ginuli, stotine dece poginulih boraca je tamo bilo primljeno, toliko pomoci je doslo iz Grcke. A sad ti meni reci sta su to Srbi uradili za Grke? Pa eto sad oni treba da rizikuju zivote svojih gradjana ne bi li pustili par neodgovornih Srba koji ocito ne veruju u kovid?

Citajuci ovakve komentare tacno me sramota sto sam Srbin i sto delim vazduh sa gomilom nezahvalnih ljudi

djidji

pre 3 godine

Pa sta bi covek radio u grckoj u ovo vreme? Ok na jugu je lepse vreme ali sve je zatvoreno. Poliicijski cas.. Ako hoces u market moras ispunjavati sms formular i slicno..

Куп је битан

pre 3 godine

Grci naša braca za razliku od Hrvata koji nas ne vole. Kakvu braću imamo pa to je čudo nevidjeno.
(Coyote, 8. januar 2021 11:29)

Да ли су Грци имали концентрационе логоре за Србе, укључујући и логоре за децу?

сом капиталац

pre 3 godine

Поука из ове пандемије: никада не купуј никакву некретнину у земљи у којој не живиш!

Antusa

pre 3 godine

Pa zviždali su nam himni 1995 na utakmici u Atini kada je Srbija bila pod najvecim sankcijama i navijali za Hrvate i Litvance. Proterali su sve Slovene iz severnih regiona a 90ih do sad primili skoro milion albanskih imigranata. Mnogo vise posećuju Bugarsku nego Srbiju. Više vole bogate turiste sa Zapada nego Srbe. Ne znam odkud neki ljudi u Srbiji gledaju Grke kao neku blisku braću koja mari za nas.

objavite pls

pre 3 godine

@Lane

Mislim, tokom pandemije nema gde da putujes, ne znam kako takav prost koncept moze biti nejasan ili imati bilo kakve veze sa time ko koga voli

Poznavalac

pre 3 godine

Kakve veze imaju dobre veze sa Grckom i ova odluka? Bas nikakve. Grcka ne pusta stanovnike Srbije jer imamo previse veliki broj zarazenih i predstavljamo rizik za njihovu populaciju.
Usput, nije rec o drzavljanima, kako se uporno prenosi u medijima, nego o stanovnicima/rezidentima. Zato ni pasos Ruande ne bi pomogao, jer i dalje stanujete u Srbiji.

ury

pre 3 godine

Grci naša braca za razliku od Hrvata koji nas ne vole. Kakvu braću imamo pa to je čudo nevidjeno.
(Coyote, 8. januar 2021 11:29)

Да ли су Грци имали концентрационе логоре за Србе, укључујући и логоре за децу?
(Куп је битан, 08. januar 2021 11:52


pa ako nisi znao grci su proterali sve slavensko stanovništvo, imali logore za jugoslavene koji su pomagali levi pokret otpora za vreme gradjanskog rata. imali jedini vize za jugoslaviju do 90te prošlog veka..... te grci!

S

pre 3 godine

@poznavalac
Pa i nisi neki poznavalac prilika, jer smo mi sa hrvatskim pasošima, rođeni i sa prebivalištem u Srbiji, ove godine letovali u Grčkoj. Državljanstvo je iznad prebivališta, uvek.

C i n i k

pre 3 godine

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...
(Фактор мира и стабилности, 08. januar 2021 11:39)
A što su drugi doživjeli od vas devedesetih godina to si zaboravio jel da??
(mario, 08. januar 2021 12:13


Ko je sta doziveo od "nas"?
Vi ste kolko se secam tuzili SRB za "agresiju, genocid i ratnu stetu" sudu u Hagu, el tako?
I el su vama u hr rekli kakva je presuda?
Tuzba hr je odbijena.
SRB nije imala ni 1 jedinog vojnika ni u BiH ni u hr.
Do 1992 je postojala JNA koju nisu cinili samo SRB vec i ostali narodu pa cak i mnogi hr, dakle srpska vojska nije ni 1 jedinog dana bila u hr ali zato postoji net pa mozes da se uveris da je hr osudjena pred Hagom zbg agresije i logora u BIH, i zbg likvidacije civila u BiH ...
Daklem malo vise istine i objektivnosti, nbi skodilo cak i vama iz hr..

mario

pre 3 godine

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...
(Фактор мира и стабилности, 08. januar 2021 11:39)
A što su drugi doživjeli od vas devedesetih godina to si zaboravio jel da??

Фактор мира и стабилности

pre 3 godine

@Лане:

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...

max

pre 3 godine

Ne pitaju se Grci vec je to politika EU. Tacnije sve zemlje EU bi se medjusobno zatvorile da mogu ali ne smeju jer u EU vazi sloboda kretanja. EU je kao federalna drzava, granice ne postoje, mozes ziveti u jednoj a raditi u drugoj, mozes jedan dan ziveti u jednoj a drugi dan u drugoj drzavi. Grci ce nas pustiti kad to bude dozvolila zajednicka EU vlada.

C i n i k

pre 3 godine

Braca onoliko koliko i Rusi, vole nas za sve nase pare.
(Kiki, 08. januar 2021 12:18)


Kako moze citav 1 narod drugom narodu da bude "bratski"?!
Kad je to ikada i bilo moguce?
To ne da je nemoguce ngo nmg da razumem tu vasu filosofiju uopste, mozes da imas brata svog rodjenog, dakle mozes da imas rodbinske veze na individualnom nivou, cak i sa pripadnikom drugog naroda ali na individualnom nivou, takve veze nisu moguce ni teorijski na kolektivnom nivou.

alba greaca

pre 3 godine

@niko nece ni da otvara svoje granice za gradjane zemlje koji negiraju postojanje virusa, za gradjane zemlje gde je sramota nositi masku, gde sve radi kao da korone nema, gde je najprece da se ide na skijanje na kop i da se organizuje docek nove godine...budite sigurni da ce gradjani srbije ponovo biti jedini koji ove godine nece nigde moci da putuju, kao sto nismo mogli ni prosle!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 08. januar 2021 11:49)

A ti si do pre par meseci nosi masku u sezoni gripa, bilo ih je opasnijih od Covida, držao distancu, nisi odlazio na mora, skijanja, u restorane, na zabave.......?

E dok je ovakvih preplašenih, "odgovornih", korisnih idiota i nije čudo što nam rade ovakve stvari koje vređaju elementarnu inteligenciju i ljudski ponos

Zbog "budala" koje ovo ne priznaju nisi bio zaključan u junu, što tebi očigledno ne smeta, a "budale" na planinama su uradile mnogo više za svoje zdravlje od "odgovornih" idiota koji se štite maskama i kriju od nevidljivog neprijatelja!

Bože, sačuvaj nas "odgovornih" koji će da poslušaju svaku glupost koja im se servira - opasniji su i od najtežih bolesti!

Bobi

pre 3 godine

@poznavalac
Pa i nisi neki poznavalac prilika, jer smo mi sa hrvatskim pasošima, rođeni i sa prebivalištem u Srbiji, ove godine letovali u Grčkoj. Državljanstvo je iznad prebivališta, uvek.
(S, 8. januar 2021 12:09)

Sretan je onaj srbin koji ima hrvatsku putovnicu.

Ajvanho

pre 3 godine

Dolazimo u julu! Ko i svake godine, najmanje 3 nedelje... Amuljani, Tasos...
(ime, 08. januar 2021 13:06)
Da, da... kao sto smo išli prošle godine.

C i n i k

pre 3 godine

Pa zviždali su nam himni 1995 na utakmici u Atini kada je Srbija bila pod najvecim sankcijama i navijali za Hrvate i Litvance. Proterali su sve Slovene iz severnih regiona a 90ih do sad primili skoro milion albanskih imigranata. Mnogo vise posećuju Bugarsku nego Srbiju. Više vole bogate turiste sa Zapada nego Srbe. Ne znam odkud neki ljudi u Srbiji gledaju Grke kao neku blisku braću koja mari za nas.
(Antusa, 08. januar 2021 13:07


Imaju pravo da navijaju i idu gde hocef, njihova stvar, nzn odakle ti uopste ideja da medju bilo kojim narodima moze postojati odnos "brace" to moze samo u porodicama ili medju bliskim pojedincima, ali Srbi vole da odlaze na leto u GR pri cemu ne poznajem makar 1 coveka koji ima losa iskustva sa GR!
Ne radi se "braci" ...Srbi placaju svoj god odmor, ali se radi o odlicnoj usluzi, lepom moru i plazama i gostoljubivom narodu, o blizini GR, a ti to mozes da izvrces raznoraznim "bratstvima", niko normalan nmz za citav narod da pise da mu je "brat", to prosto nije normalno.

Na primer

pre 3 godine

Наша квази браћа...
(Лане, 08. januar 2021 11:27)

Pa Lane, nisu oni Srbi, pa da svakog vole "da bi mu dali gace", pa da ga posle, kad gace uzme, na sva usta ogovaraju sto ih je uzeo!
Gledaju ljudi svoju zemlju, svoj narod, svoje zdravlje i svoje interese.
Uostalom, idi u Egipat!

micina tetka

pre 3 godine

Au braćo, i na ovoj temi II sv rat nije gotov, šta je vama? Jedva čekam da odem tamo na more, ali: 1)kako smo se prošlog leta ponašali oko korone, ni ja nas ne bi pustila da ulazimo 2)šta ćete sad tamo, hladno je i karantin 3) ako ne primimo/te vakcinu neće se moći ući ni sledećeg leta, zato se EU i zatvara da kad se izvakcinišu ne donese neko opet neki mutirani soj 4) Grcima nismo isplativi kao Englezi ali je usluga dobra a more lepo, pusti bratstvo, od toga se ne živi. Nema šta mi njima da 'opraštamo'. Vidimo se dole, bože zdravlja!

wer

pre 3 godine

naravno,
pa nisu grci vrane,
za primitivnu marvu samo rampa ima smisla,
pa posle nek spaljuju maske i vakcine,
deru radzu, beli luk, narodnjake i petarde za novaka/bozic,
nek rasadjuju koronicu slobodno
al samo u svoja 4 zida..

C i n i k

pre 3 godine

Sve razumem, ali koje je opravdanje da puste ulazak iz Velike Britanije? Nit zelena, nit EU, nit Šengen...
(kom, 08. januar 2021 12:13)

Misim da traze "djavola" a i dobili su ga posto je u GR rasiren sada (preko aerodroma gde su pristigli skoro englezi) taj istocno engleski virus covida...
Jeste neshvatljivo ali ta zabrana nma nikakve veze sa covidom, ima veze sa opstim trendom zakljucavanja i pocetka propasti same ideje EU..

David

pre 3 godine

Mnogo ljudi ne razume razliku između Grka sa juga i Grka sa severa države po pitanju doživljavanja Srba i Srbije i odnosa između dva naroda...
Grci na jugu (Atika i Atina, kompletan Peloponez kao i stanovnici mnogobrojnih ostrva u Egejskom i Jonskom moru) su narod za sebe, tipični Mediteranci koji izgledom, kulturom, mentalitetom i načinom života su mnogo sličniji drugim narodima iz Sredozemlja (mahom Italijanima i Špancima), furaju se na ''bratstvo'' sa njima parolama ''Una faccia una razza'', ne osećaju nikakvu povezanost ni sa jednim balkanskim narodom... To područje je i dosta udaljeno od nas i malo naših ljudi ima nekih dodirnih tačaka sa tamošnjim Grcima.
Grci sa severa (Egejska Makedonija, Epir, Tesalija, Trakija, Halkidiki) većinom su potomci izbeglica iz Male Azije (prvenstveno Pontske oblasti) nakon 1. svetskog rata, dosta su stradali u prošlosti, identifikuju se sa Balkancima (pre svega Srbima) i zbog svoje teške i tragične prošlosti nas smatraju sebi bliskim narodom. Kroz istoriju smo uvek bili na istoj strani u svakom ratu i ratovali protiv istih naroda - Albanaca, Bugara i Turaka... Dosta Grka iz tih krajeva je za vreme Jugoslavije dolazilo u Beograd a pogotovo Niš na studije kao i zbog posla i tu su ostali, naše turističke pohode u letovališta severne Grčke i koliko naših ljudi za vreme letnje sezone dole radi i koliko ima mešovitih brakova nema potrebe ni spominjati... Tako da, zbog svih tih okolnosti mnogo više smo povezaniji sa njima nego sa južnjacima.

ivan

pre 3 godine

Ajmo sad standardna trucenja placenika turistickih organizacija okolnih zemalja - Srbi siromasni, ne znace nista Grcima, bla bla bla. Nemate pojma koliko znacimo ljudima na severu - njima bogatiji turisti nikad nece doci. A i pravo je pitanje koliko turisti iz bogatijih zemalja trose, jer ja skrtice kao Skandinavce nikad nisam video. Ali ono, toplo mi oko srca kad vidim koliko se komsije indirektno bore za nas i kako ovde pljuju Grke. Hvala sto se priznali ko je lider regiona i bez cijih para ne mozete. Ali vam ipak necemo doci, cuvajte nam se i budite dobri!

C i n i k

pre 3 godine

Pa u vas Solun da vam zabrane. Dubrovnik, Kotor, Bar, Skadar, Drac, Solun ...
Sve Srpske luke u koje Srbi ne mogu ...
(Tuga s juga, 08. januar 2021 15:01)

Ko je i kad rekao ili napisao da su to "srpske" luke?
Sem toga DU (Kotor takodje) nkd nije bio luka kolko ja znm a po popisu AU iz DU, u 1903. , u DU je vecina stanovnika bila srpske nacionalnosti i pricali su vecinski srpskim jezikom.
Solun?
To je danas kineska luka ali jeste fizicki u GR.
Drac?
Msim koga zanima Drac jbt?
I sto nmgu Srbi u Bar ili Kotor?
Doduse da je do vas hr vrv da nbi mogli ali srecom i u Kotor i Bar i u Solun su Srbi uvek dobrodosli svakako..

C i n i k

pre 3 godine

Sve je ok ali ne kontam, neko sa eu pasosem moze uci a onaj bez njega ne moze? Znaci ja sa dvojnim drzavljanstvom (eu i nase) sam i zarazan i nisam. Tako se Francuska "zakljucala" za sve osim za clanice eu jer u eu,jelte, nema zarazenih. Brate, zakljucaj za sve ili nemoj uopste zatvarati. Trazi test od svakog ko dolazi.
(Martius, 08. januar 2021 13:13

Da, u FR samo iz senghena mozes da udjes sa testom...
Jeste cudno i izgleda da covid ima i nacionalni predznak..
Cak misim da je FR krivo sto su i poljaci u shenghenu..
Drugim recima, ta "zakljucavanja" nemaju nikakve veze sa covidom vec sa vec jednim osetnim prezasicenjem migranata u bogatim zap evropskim zemljama pa se sada ova super prilika prosto nsme propustiti, ja cak misim da ce ove mere zabrane trajati mnogo duze ngo sam covid, na to mi lici..
Naravno da niko normalan ne misli da ce zabrana ulaska nkom iz JI Evrope ko nije u EU /shenghenu ili USA iskoreniti sam virus ali je odlicna prilika da se bogate zemlje zatvore sto vise..a da migranti polako i razmisle o povratku u svoje zemlje..
Kamioni i roba sve vreme idu najnormalnije, cak ntrba nikakav test za sofere, ali ljudi nmogu nikako...
Sumorna su vremena dosla...

treča zemlja

pre 3 godine

@ C i n i k
Po običaju loše čitaš, odnosno - verovatnije - namerno izvrdavaš.
Dakle, u tekstu lepo stoji: odluka NE VAŽI za građane iz EU i Šengen zone. Apsolutno jasno!

David

pre 3 godine

@Antusa
1. Da je ta košarkaška utakmica bila igrana u Solunu umesto u Atini, tamošnji navijači ne bi zviždali tadašnjoj himni naše reprezentacije i navijali za Litvaniju nego bi bilo obrnuto... Isto tako, da je Solun glavni grad Grčke, ovakva odluka vezana za zabranu ulaska našim ljudima u njihovu državu koju su donele vlasti u Atini nikada ne bi stupila na snagu.
2. Grčka je proteklih decenija prihvatila na stotine hiljada migranata iz Albanije zato što im je nedostajala jeftina radna snaga za one najteže fizičke poslove, a ne zato što vole Albance. Takođe, dosta tih Albanaca se u zadnjih 10-ak godina odselilo iz Grčke usled ekonomske krize koja je pogodila tu državu, vrativši se u svoju maticu ili produživši na zapad.
3. Grci više posećuju Bugarsku nego Srbiju zato što im je Bugarska bliža i u susedstvu za razliku od Srbije, a uz to je i jeftinija za strane turiste... Omiljene destinacije su im obilasci Sofije i poseta zimovalištu Bansko, koji su relativno blizu onima sa severa.
4. Građanski rat u Grčkoj je razlog proterivanja slovenskog stanovništva iz Egejske Makedonije, koji su se borili na strani komunista i levog pokreta otpora a koji su bili poraženi... U pitanju su slovenski Makedonci a ne Srbi jer Srba nikada nije bilo na prostoru današnje Grčke, tako da mi nemamo nikakve veze sa tim! Da su bili na pobedničkoj strani, verovatno bi danas bili priznati kao nacionalna manjina, imali sva zagarantovana i manjinska prava a i bilo bi ih par stotina hiljada, a ovako...

Куп је битан

pre 3 godine

pa ako nisi znao grci su proterali sve slavensko stanovništvo, imali logore za jugoslavene koji su pomagali levi pokret otpora za vreme gradjanskog rata. imali jedini vize za jugoslaviju do 90te prošlog veka..... te grci!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ury, 8. januar 2021 12:19)

Лепо сам питао, да ли су Грци имали концентрациони логор где је убијено 700 хиљада људи, углавном Срба? Визе смо имали због југословенске подршке грчким комунистима у грађанском рату и због југословенске борбе за права некаквих "Македонаца". Камо среће да смо и ми решили проблем комуниста као Грци.

C i n i k

pre 3 godine

Поука из ове пандемије: никада не купуј никакву некретнину у земљи у којој не живиш!
(сом капиталац, 08. januar 2021 12:06)


Kasno ti stigla ta pouka, 6500 nekretnina su Srbi kupili na severu GR, doduse vlasnici nekretnina mogu uz dozvolu ambasade i da posete svoje stanove i kuce..valjda nece poneti i covid sa sobom ...kao "poklon" GR...posto izgleda covid ima, kako vidimo i nacionalni predznak....

C i n i k

pre 3 godine

Питање : шта каже Србин рођен у Србији са путовницом на грчкој граници кад га питају ко је и куда иде ?
(Суперхик, 08. januar 2021 14:16


Kao prvo gradjane SRB na granici GR niko ne pita ni "ko su ni odakle su" a drugo, mi u SRB i pisemo i kazemo pasos, a ne "putovnica"!

Martius

pre 3 godine

Sve je ok ali ne kontam, neko sa eu pasosem moze uci a onaj bez njega ne moze? Znaci ja sa dvojnim drzavljanstvom (eu i nase) sam i zarazan i nisam. Tako se Francuska "zakljucala" za sve osim za clanice eu jer u eu,jelte, nema zarazenih. Brate, zakljucaj za sve ili nemoj uopste zatvarati. Trazi test od svakog ko dolazi.

neutralni felš

pre 3 godine

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...
(Фактор мира и стабилности, 08. januar 2021 11:39)

samo ti si na nivou :)

Annie Hall

pre 3 godine

Ne otvaraju jer tamo sada nema sta da se radi, ništa ne radi, policijski čas. Ako imate porodicu tamo odete lepo do ambasade u Beogradu, pre toga pozovete telefonom raspitate se i uz neki papir može da se ode. Ali sve je to u slučaju nužde.

Antusa

pre 3 godine

@David 1. Pola Grka zivi u Atini jos ako dodas ostrvljane, 90% Grka nisu Solunjani. Jel ti hoces da kazes da samo jedan grad u Grckoj gotivi Srbe?
2. Kako god, Grci su jedni od najbitnijih turista i investitora za Bugare. Zajedno su u EU i NATO paktu. Blizi su saveznici njima danas nego nama. Bugari za razliku od Srba mogu uci u Grcku kad hoce.
3. Albanci su najbolje integrisana manjina u Grckoj. Imas Albance svuda (turizmu,rijaliti show programima, muzici,politici,nacionalnom fudbalskom timu). Cak je i njihov ministar spoljnih poslova poreklom Albanac. Niko ne dobija grcko drzavljanstvo tako lako kao oni. Srbi u Austriji nemaju ni 5% prava koji imaju Albanci u Grckoj. Ima puno grcko-albanskih mesovitih brakova takodje.
4. Grci su etnicki cistili Slovene jos od Vizantijskog doba. Promenili su sve slovenske toponime cak i u regionima gde Grci nisu ziveli. Taj progon nije zapoceo 1945. Rec "Sloven" Grci koriste kao uvredu da spuste nekog.
Grci su civilizovana verzija Albanaca na Balkanu i meni braca nikada nece biti.

ivan

pre 3 godine

@(Ajvanho, 08. januar 2021 13:32) Imali ste prozor od dve i po nedelje - ja otisao krajem juna i bio do sredine septembra kad je pocelo da se tamo zahuktava. Poz :)

Jasna

pre 3 godine

Pa stvarno ne mogu da verujem! Građanima Velike Britanije, trenutno država sa najvećim i najbržim zaražavanjem u Evropi mogu da uđu u Grčku!?
Pa ko je ovde lud, pitam ja vas?
Šta se to radi, ko koga ovde pravi ludim i zašto?
Smatram da će, nažalost, ovakve odluke skupo, jako skupo da koštaju Grčku, u ekonomskom smislu, na duže staze...
Pomoć od EU koju će dobiti brzo će se istopiti, i šta onda?

C i n i k

pre 3 godine

. Dosta Grka iz tih krajeva je za vreme Jugoslavije dolazilo u Beograd a pogotovo Niš na studije kao i zbog posla i tu su ostali, naše turističke pohode u letovališta severne Grčke i koliko naših ljudi za vreme letnje sezone dole radi i koliko ima mešovitih brakova nema potrebe ni spominjati... Tako da, zbog svih tih okolnosti mnogo više smo povezaniji sa njima nego sa južnjacima.
(David, 08. januar 2021 22:00


Kolko ja znm a javice se i drugi vrv, gro GR studenata dolazilo je upravo sa Peloponeza...to je oduvek bio siromasniji deo GR...
Nzn za Nis doduse ali za Bgd mogu da napisem Peloponez i Ianjina uglavnom...
Nzn sta je ispao problem sa GR toliko i nvrjm da iko normalan moze da smatra bilo koji narod kao kolektivnu "bracu" to je iracionalno i nije normalno, mozes da imas "brata" kao pojedinca ali kolektiv nmz da se kvalifikuje "bratski" to je glupost.
Postoje samo zajednicki interesi izmedju naroda i to je sve.
Ta prica jug/sever sa GR nzn dal uopste ima smisla jer narod se tu nista i npita, i nma potrebe da se u to mesa stradanje izbeglica iz Male Azije i njihovo preseljenje (razmena naroda) na sever GR sa stradanjem Srba i sl...Vlada GR donosi odluke pod plastom pandemije, ali jeste cinjenica nevezano za GR uopste, da drzave sto cine sengen prostor EU ne prave problem da putujes unutar granica sengena, bez obzira sto recimo FR i nzna vise kolko ima zarazenih ili pak ESP, ali prave problem ako dolazis iz zemlje van EU, tako ispada da covid ima nacionalni predznak, ili da ce kao u onom textu u DE juce, 280.000 Srba ako odu pa se vrate iz SRB da naprave epohalni problem u DE?
Te stvari su nejasne jer i kod spanskog gripa nije bilo toga, bilo je dezo barijera i opreza izmedju susednih drzava ali ne ovakvih zabrana pa cak i ako covek ima test da nije zarazen s tim da ako dolazi u Atinu iz FR onda je sve ok i nma veze sto dolazi iz zemlje koja je sa ESP najpogodjenija ali ako dolazis iz SRB, onda nmoze, pa ni sa testom?
Licno nism pogodjen, ali samo pisem kolko je to nadrealno i neshvatljivo.

alba greaca

pre 3 godine

Ljudi, strpite se "malo"!

2023. se sve završava, a onda će i nas i sve ostale jedva čekati da vide bilo gde jer će morati da se vraćaju krediti koji će se u međuvremenu uzeti od banaka, tih istih banaka koje sve ovo zbog toga i prave!

Ne pita se ništa ni Grčka, niti bilo koja druga zemlja. U stvari pitaju se, ali vlada kao i svaka druga, korumpirana i ucenjena, pa je nije teško naterati da radi na štetu svog naroda!

C i n i k

pre 3 godine

Ne pita se ništa ni Grčka, niti bilo koja druga zemlja. U stvari pitaju se, ali vlada kao i svaka druga, korumpirana i ucenjena, pa je nije teško naterati da radi na štetu svog naroda!
(alba greaca, 08. januar 2021 13:40)


Niko van Senghen prostora nmz u GR.
Ja se samo pitam, el ovaj covid ima mozda nacionalni predznak ili sta?
Sem toga EU se nista ne pita, Brisel je dao preporuke kojih niko nmora da se pridrzava, ali eto, GR ih se slepo pridrzava pa su naveli cak i da EU drzave ali koje nisu u shenghenu nmg u GR...

Суперхик

pre 3 godine

Питање : шта каже Србин рођен у Србији са путовницом на грчкој граници кад га питају ко је и куда иде ?

C i n i k

pre 3 godine

Pa ok bas vam hvala GR...
Vrv ce ovako biti isto i na leto..
Nzn ali politika mnogih u EU da virus ima nacionalni predznak je smesna, ja to nmg da shvatim, pogotovo jer npr u BUG moze da se udje sa PCR testom, ali secam se, u martu 2020. DE je samoinicijativno zatvorila ( prva u EU) granicu sa Danskom, gde danci nisu ni imali pojma da je rampa spustena, tako da i ovo sto GR radi gde se bz obzira dal ims test, zabranjuje ulaz svakom ko nije iz EU, je samo dokaz opsteg ludila koje vlada, neverovatno je ali msm bice i gore, GR je obezbedila nkih 50 ak milijardi "pomoci" od EU tako da ce vrv ostati zatvoreni za nas iz SRB i na leto 2021 ( ali ce vrv ko i ove godine ostati otvoreni za ALB toboze zbg radne snage...)
Srecom ima & dr destinacija, Tunis,Egipat, TR ili Cg npr..

max

pre 3 godine

Mnogo ljudi ne razume razliku između Grka sa juga i Grka sa severa države po pitanju doživljavanja Srba i Srbije
(David, 08. januar 2021 22:00)

Ima istine. Povodjen dugogodisnjim iskustvom sa severa gde nas dobro poznaju bio sam veoma iznenadjen u Atini gde pojedini nisu culi za Beograd i Srbiju. Juznjaci nemaju nikakve veze sa Balkanom. Atina je krcata americkih i britanskih turista a srpski turisti su statisticka greska. Amerikanci i Britanci se primaju na Atinu, Delfi, Olimpiju, Spartu, Kiklade, Krit i slicno a Srbi na Solun, Svetu Goru, Kalkidiki, Krf, Kefaloniju i Tasos. Mogu da kazem da sam nakon tolikih godina u Grckoj tek u Atini osetio pravu Grcku. Severna Grcka mi je uvek bila u nekom bugarsko-makedonsko-albanskom tripu.

CANADIAN

pre 3 godine

Samo jedna kratka informacija, za one koji misle da Grci mrzr Srbe pa ih zato ne puštaju u Grčku...
A da li znate da ni državljanima USA i Kanade takođe nije dozvoljen ulaz u Grčku?!
Dakle imaju potpuno isti status "trečih zemalja" kao i Srbija i još mnoge druge zemlje...

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

niko nece ni da otvara svoje granice za gradjane zemlje koji negiraju postojanje virusa, za gradjane zemlje gde je sramota nositi masku, gde sve radi kao da korone nema, gde je najprece da se ide na skijanje na kop i da se organizuje docek nove godine...budite sigurni da ce gradjani srbije ponovo biti jedini koji ove godine nece nigde moci da putuju, kao sto nismo mogli ni prosle!!!

alba greaca

pre 3 godine

@niko nece ni da otvara svoje granice za gradjane zemlje koji negiraju postojanje virusa, za gradjane zemlje gde je sramota nositi masku, gde sve radi kao da korone nema, gde je najprece da se ide na skijanje na kop i da se organizuje docek nove godine...budite sigurni da ce gradjani srbije ponovo biti jedini koji ove godine nece nigde moci da putuju, kao sto nismo mogli ni prosle!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 08. januar 2021 11:49)

A ti si do pre par meseci nosi masku u sezoni gripa, bilo ih je opasnijih od Covida, držao distancu, nisi odlazio na mora, skijanja, u restorane, na zabave.......?

E dok je ovakvih preplašenih, "odgovornih", korisnih idiota i nije čudo što nam rade ovakve stvari koje vređaju elementarnu inteligenciju i ljudski ponos

Zbog "budala" koje ovo ne priznaju nisi bio zaključan u junu, što tebi očigledno ne smeta, a "budale" na planinama su uradile mnogo više za svoje zdravlje od "odgovornih" idiota koji se štite maskama i kriju od nevidljivog neprijatelja!

Bože, sačuvaj nas "odgovornih" koji će da poslušaju svaku glupost koja im se servira - opasniji su i od najtežih bolesti!

Куп је битан

pre 3 godine

Grci naša braca za razliku od Hrvata koji nas ne vole. Kakvu braću imamo pa to je čudo nevidjeno.
(Coyote, 8. januar 2021 11:29)

Да ли су Грци имали концентрационе логоре за Србе, укључујући и логоре за децу?

mario

pre 3 godine

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...
(Фактор мира и стабилности, 08. januar 2021 11:39)
A što su drugi doživjeli od vas devedesetih godina to si zaboravio jel da??

Mladen

pre 3 godine

Наша квази браћа...
(Лане, 8. januar 2021 11:27)

A sta su Srbi ikada uradili za Grke pa da imaju ikakvo pravo da ih prozivaju? Koliko znam Grci su dolazili i borili se ovde devedesetih, neki su i ginuli, stotine dece poginulih boraca je tamo bilo primljeno, toliko pomoci je doslo iz Grcke. A sad ti meni reci sta su to Srbi uradili za Grke? Pa eto sad oni treba da rizikuju zivote svojih gradjana ne bi li pustili par neodgovornih Srba koji ocito ne veruju u kovid?

Citajuci ovakve komentare tacno me sramota sto sam Srbin i sto delim vazduh sa gomilom nezahvalnih ljudi

C i n i k

pre 3 godine

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...
(Фактор мира и стабилности, 08. januar 2021 11:39)
A što su drugi doživjeli od vas devedesetih godina to si zaboravio jel da??
(mario, 08. januar 2021 12:13


Ko je sta doziveo od "nas"?
Vi ste kolko se secam tuzili SRB za "agresiju, genocid i ratnu stetu" sudu u Hagu, el tako?
I el su vama u hr rekli kakva je presuda?
Tuzba hr je odbijena.
SRB nije imala ni 1 jedinog vojnika ni u BiH ni u hr.
Do 1992 je postojala JNA koju nisu cinili samo SRB vec i ostali narodu pa cak i mnogi hr, dakle srpska vojska nije ni 1 jedinog dana bila u hr ali zato postoji net pa mozes da se uveris da je hr osudjena pred Hagom zbg agresije i logora u BIH, i zbg likvidacije civila u BiH ...
Daklem malo vise istine i objektivnosti, nbi skodilo cak i vama iz hr..

Фактор мира и стабилности

pre 3 godine

@Лане:

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...

ury

pre 3 godine

Grci naša braca za razliku od Hrvata koji nas ne vole. Kakvu braću imamo pa to je čudo nevidjeno.
(Coyote, 8. januar 2021 11:29)

Да ли су Грци имали концентрационе логоре за Србе, укључујући и логоре за децу?
(Куп је битан, 08. januar 2021 11:52


pa ako nisi znao grci su proterali sve slavensko stanovništvo, imali logore za jugoslavene koji su pomagali levi pokret otpora za vreme gradjanskog rata. imali jedini vize za jugoslaviju do 90te prošlog veka..... te grci!

Poznavalac

pre 3 godine

Kakve veze imaju dobre veze sa Grckom i ova odluka? Bas nikakve. Grcka ne pusta stanovnike Srbije jer imamo previse veliki broj zarazenih i predstavljamo rizik za njihovu populaciju.
Usput, nije rec o drzavljanima, kako se uporno prenosi u medijima, nego o stanovnicima/rezidentima. Zato ni pasos Ruande ne bi pomogao, jer i dalje stanujete u Srbiji.

Antusa

pre 3 godine

Pa zviždali su nam himni 1995 na utakmici u Atini kada je Srbija bila pod najvecim sankcijama i navijali za Hrvate i Litvance. Proterali su sve Slovene iz severnih regiona a 90ih do sad primili skoro milion albanskih imigranata. Mnogo vise posećuju Bugarsku nego Srbiju. Više vole bogate turiste sa Zapada nego Srbe. Ne znam odkud neki ljudi u Srbiji gledaju Grke kao neku blisku braću koja mari za nas.

C i n i k

pre 3 godine

Pa u vas Solun da vam zabrane. Dubrovnik, Kotor, Bar, Skadar, Drac, Solun ...
Sve Srpske luke u koje Srbi ne mogu ...
(Tuga s juga, 08. januar 2021 15:01)

Ko je i kad rekao ili napisao da su to "srpske" luke?
Sem toga DU (Kotor takodje) nkd nije bio luka kolko ja znm a po popisu AU iz DU, u 1903. , u DU je vecina stanovnika bila srpske nacionalnosti i pricali su vecinski srpskim jezikom.
Solun?
To je danas kineska luka ali jeste fizicki u GR.
Drac?
Msim koga zanima Drac jbt?
I sto nmgu Srbi u Bar ili Kotor?
Doduse da je do vas hr vrv da nbi mogli ali srecom i u Kotor i Bar i u Solun su Srbi uvek dobrodosli svakako..

Vanja Petrović Atina

pre 3 godine

Ne znam kako ova vest može da bude ikome iznenađenje. Mi u Grčkoj već godinu dana živimo u karantinu, cela godina nam je prošla bez koncerata, utakmica, pozorišta, bioskopa, kafeterija, taverni, deca nam ne idu u školu, vernici u crkve, da izađemo napolje moramo da šaljemo SMS sa razlogom izlaska, kazne za nepoštovanje mera su rigorozne, sve se naručuje online...Ne znam šta bi iko i radio u Grčkoj kada normalnog života NEMA. I pored najstrožih mera i dalje nam umire veliki broj ljudi svakodnevno, i to srednje i mlađe populacije, a broj priključenih na aparate je konstantno visok. Ono što smo uspeli je da smanjimo broj novozaraženih ispod 800. Da li će i dalje padati taj broj, videće se.
Zato, pustite bombastične i provokativne naslove i razmišljanja.

C i n i k

pre 3 godine

Поука из ове пандемије: никада не купуј никакву некретнину у земљи у којој не живиш!
(сом капиталац, 08. januar 2021 12:06)


Kasno ti stigla ta pouka, 6500 nekretnina su Srbi kupili na severu GR, doduse vlasnici nekretnina mogu uz dozvolu ambasade i da posete svoje stanove i kuce..valjda nece poneti i covid sa sobom ...kao "poklon" GR...posto izgleda covid ima, kako vidimo i nacionalni predznak....

сом капиталац

pre 3 godine

Поука из ове пандемије: никада не купуј никакву некретнину у земљи у којој не живиш!

Суперхик

pre 3 godine

Питање : шта каже Србин рођен у Србији са путовницом на грчкој граници кад га питају ко је и куда иде ?

ivan

pre 3 godine

Ajmo sad standardna trucenja placenika turistickih organizacija okolnih zemalja - Srbi siromasni, ne znace nista Grcima, bla bla bla. Nemate pojma koliko znacimo ljudima na severu - njima bogatiji turisti nikad nece doci. A i pravo je pitanje koliko turisti iz bogatijih zemalja trose, jer ja skrtice kao Skandinavce nikad nisam video. Ali ono, toplo mi oko srca kad vidim koliko se komsije indirektno bore za nas i kako ovde pljuju Grke. Hvala sto se priznali ko je lider regiona i bez cijih para ne mozete. Ali vam ipak necemo doci, cuvajte nam se i budite dobri!

C i n i k

pre 3 godine

Pa zviždali su nam himni 1995 na utakmici u Atini kada je Srbija bila pod najvecim sankcijama i navijali za Hrvate i Litvance. Proterali su sve Slovene iz severnih regiona a 90ih do sad primili skoro milion albanskih imigranata. Mnogo vise posećuju Bugarsku nego Srbiju. Više vole bogate turiste sa Zapada nego Srbe. Ne znam odkud neki ljudi u Srbiji gledaju Grke kao neku blisku braću koja mari za nas.
(Antusa, 08. januar 2021 13:07


Imaju pravo da navijaju i idu gde hocef, njihova stvar, nzn odakle ti uopste ideja da medju bilo kojim narodima moze postojati odnos "brace" to moze samo u porodicama ili medju bliskim pojedincima, ali Srbi vole da odlaze na leto u GR pri cemu ne poznajem makar 1 coveka koji ima losa iskustva sa GR!
Ne radi se "braci" ...Srbi placaju svoj god odmor, ali se radi o odlicnoj usluzi, lepom moru i plazama i gostoljubivom narodu, o blizini GR, a ti to mozes da izvrces raznoraznim "bratstvima", niko normalan nmz za citav narod da pise da mu je "brat", to prosto nije normalno.

wer

pre 3 godine

naravno,
pa nisu grci vrane,
za primitivnu marvu samo rampa ima smisla,
pa posle nek spaljuju maske i vakcine,
deru radzu, beli luk, narodnjake i petarde za novaka/bozic,
nek rasadjuju koronicu slobodno
al samo u svoja 4 zida..

C i n i k

pre 3 godine

Питање : шта каже Србин рођен у Србији са путовницом на грчкој граници кад га питају ко је и куда иде ?
(Суперхик, 08. januar 2021 14:16


Kao prvo gradjane SRB na granici GR niko ne pita ni "ko su ni odakle su" a drugo, mi u SRB i pisemo i kazemo pasos, a ne "putovnica"!

C i n i k

pre 3 godine

Ne pita se ništa ni Grčka, niti bilo koja druga zemlja. U stvari pitaju se, ali vlada kao i svaka druga, korumpirana i ucenjena, pa je nije teško naterati da radi na štetu svog naroda!
(alba greaca, 08. januar 2021 13:40)


Niko van Senghen prostora nmz u GR.
Ja se samo pitam, el ovaj covid ima mozda nacionalni predznak ili sta?
Sem toga EU se nista ne pita, Brisel je dao preporuke kojih niko nmora da se pridrzava, ali eto, GR ih se slepo pridrzava pa su naveli cak i da EU drzave ali koje nisu u shenghenu nmg u GR...

C i n i k

pre 3 godine

. Dosta Grka iz tih krajeva je za vreme Jugoslavije dolazilo u Beograd a pogotovo Niš na studije kao i zbog posla i tu su ostali, naše turističke pohode u letovališta severne Grčke i koliko naših ljudi za vreme letnje sezone dole radi i koliko ima mešovitih brakova nema potrebe ni spominjati... Tako da, zbog svih tih okolnosti mnogo više smo povezaniji sa njima nego sa južnjacima.
(David, 08. januar 2021 22:00


Kolko ja znm a javice se i drugi vrv, gro GR studenata dolazilo je upravo sa Peloponeza...to je oduvek bio siromasniji deo GR...
Nzn za Nis doduse ali za Bgd mogu da napisem Peloponez i Ianjina uglavnom...
Nzn sta je ispao problem sa GR toliko i nvrjm da iko normalan moze da smatra bilo koji narod kao kolektivnu "bracu" to je iracionalno i nije normalno, mozes da imas "brata" kao pojedinca ali kolektiv nmz da se kvalifikuje "bratski" to je glupost.
Postoje samo zajednicki interesi izmedju naroda i to je sve.
Ta prica jug/sever sa GR nzn dal uopste ima smisla jer narod se tu nista i npita, i nma potrebe da se u to mesa stradanje izbeglica iz Male Azije i njihovo preseljenje (razmena naroda) na sever GR sa stradanjem Srba i sl...Vlada GR donosi odluke pod plastom pandemije, ali jeste cinjenica nevezano za GR uopste, da drzave sto cine sengen prostor EU ne prave problem da putujes unutar granica sengena, bez obzira sto recimo FR i nzna vise kolko ima zarazenih ili pak ESP, ali prave problem ako dolazis iz zemlje van EU, tako ispada da covid ima nacionalni predznak, ili da ce kao u onom textu u DE juce, 280.000 Srba ako odu pa se vrate iz SRB da naprave epohalni problem u DE?
Te stvari su nejasne jer i kod spanskog gripa nije bilo toga, bilo je dezo barijera i opreza izmedju susednih drzava ali ne ovakvih zabrana pa cak i ako covek ima test da nije zarazen s tim da ako dolazi u Atinu iz FR onda je sve ok i nma veze sto dolazi iz zemlje koja je sa ESP najpogodjenija ali ako dolazis iz SRB, onda nmoze, pa ni sa testom?
Licno nism pogodjen, ali samo pisem kolko je to nadrealno i neshvatljivo.

Bobi

pre 3 godine

@poznavalac
Pa i nisi neki poznavalac prilika, jer smo mi sa hrvatskim pasošima, rođeni i sa prebivalištem u Srbiji, ove godine letovali u Grčkoj. Državljanstvo je iznad prebivališta, uvek.
(S, 8. januar 2021 12:09)

Sretan je onaj srbin koji ima hrvatsku putovnicu.

alba greaca

pre 3 godine

Ljudi, strpite se "malo"!

2023. se sve završava, a onda će i nas i sve ostale jedva čekati da vide bilo gde jer će morati da se vraćaju krediti koji će se u međuvremenu uzeti od banaka, tih istih banaka koje sve ovo zbog toga i prave!

Ne pita se ništa ni Grčka, niti bilo koja druga zemlja. U stvari pitaju se, ali vlada kao i svaka druga, korumpirana i ucenjena, pa je nije teško naterati da radi na štetu svog naroda!

Куп је битан

pre 3 godine

pa ako nisi znao grci su proterali sve slavensko stanovništvo, imali logore za jugoslavene koji su pomagali levi pokret otpora za vreme gradjanskog rata. imali jedini vize za jugoslaviju do 90te prošlog veka..... te grci!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ury, 8. januar 2021 12:19)

Лепо сам питао, да ли су Грци имали концентрациони логор где је убијено 700 хиљада људи, углавном Срба? Визе смо имали због југословенске подршке грчким комунистима у грађанском рату и због југословенске борбе за права некаквих "Македонаца". Камо среће да смо и ми решили проблем комуниста као Грци.

Jasna

pre 3 godine

Pa stvarno ne mogu da verujem! Građanima Velike Britanije, trenutno država sa najvećim i najbržim zaražavanjem u Evropi mogu da uđu u Grčku!?
Pa ko je ovde lud, pitam ja vas?
Šta se to radi, ko koga ovde pravi ludim i zašto?
Smatram da će, nažalost, ovakve odluke skupo, jako skupo da koštaju Grčku, u ekonomskom smislu, na duže staze...
Pomoć od EU koju će dobiti brzo će se istopiti, i šta onda?

David

pre 3 godine

Mnogo ljudi ne razume razliku između Grka sa juga i Grka sa severa države po pitanju doživljavanja Srba i Srbije i odnosa između dva naroda...
Grci na jugu (Atika i Atina, kompletan Peloponez kao i stanovnici mnogobrojnih ostrva u Egejskom i Jonskom moru) su narod za sebe, tipični Mediteranci koji izgledom, kulturom, mentalitetom i načinom života su mnogo sličniji drugim narodima iz Sredozemlja (mahom Italijanima i Špancima), furaju se na ''bratstvo'' sa njima parolama ''Una faccia una razza'', ne osećaju nikakvu povezanost ni sa jednim balkanskim narodom... To područje je i dosta udaljeno od nas i malo naših ljudi ima nekih dodirnih tačaka sa tamošnjim Grcima.
Grci sa severa (Egejska Makedonija, Epir, Tesalija, Trakija, Halkidiki) većinom su potomci izbeglica iz Male Azije (prvenstveno Pontske oblasti) nakon 1. svetskog rata, dosta su stradali u prošlosti, identifikuju se sa Balkancima (pre svega Srbima) i zbog svoje teške i tragične prošlosti nas smatraju sebi bliskim narodom. Kroz istoriju smo uvek bili na istoj strani u svakom ratu i ratovali protiv istih naroda - Albanaca, Bugara i Turaka... Dosta Grka iz tih krajeva je za vreme Jugoslavije dolazilo u Beograd a pogotovo Niš na studije kao i zbog posla i tu su ostali, naše turističke pohode u letovališta severne Grčke i koliko naših ljudi za vreme letnje sezone dole radi i koliko ima mešovitih brakova nema potrebe ni spominjati... Tako da, zbog svih tih okolnosti mnogo više smo povezaniji sa njima nego sa južnjacima.

C i n i k

pre 3 godine

Sve razumem, ali koje je opravdanje da puste ulazak iz Velike Britanije? Nit zelena, nit EU, nit Šengen...
(kom, 08. januar 2021 12:13)

Misim da traze "djavola" a i dobili su ga posto je u GR rasiren sada (preko aerodroma gde su pristigli skoro englezi) taj istocno engleski virus covida...
Jeste neshvatljivo ali ta zabrana nma nikakve veze sa covidom, ima veze sa opstim trendom zakljucavanja i pocetka propasti same ideje EU..

C i n i k

pre 3 godine

Pa ok bas vam hvala GR...
Vrv ce ovako biti isto i na leto..
Nzn ali politika mnogih u EU da virus ima nacionalni predznak je smesna, ja to nmg da shvatim, pogotovo jer npr u BUG moze da se udje sa PCR testom, ali secam se, u martu 2020. DE je samoinicijativno zatvorila ( prva u EU) granicu sa Danskom, gde danci nisu ni imali pojma da je rampa spustena, tako da i ovo sto GR radi gde se bz obzira dal ims test, zabranjuje ulaz svakom ko nije iz EU, je samo dokaz opsteg ludila koje vlada, neverovatno je ali msm bice i gore, GR je obezbedila nkih 50 ak milijardi "pomoci" od EU tako da ce vrv ostati zatvoreni za nas iz SRB i na leto 2021 ( ali ce vrv ko i ove godine ostati otvoreni za ALB toboze zbg radne snage...)
Srecom ima & dr destinacija, Tunis,Egipat, TR ili Cg npr..

C i n i k

pre 3 godine

Sve je ok ali ne kontam, neko sa eu pasosem moze uci a onaj bez njega ne moze? Znaci ja sa dvojnim drzavljanstvom (eu i nase) sam i zarazan i nisam. Tako se Francuska "zakljucala" za sve osim za clanice eu jer u eu,jelte, nema zarazenih. Brate, zakljucaj za sve ili nemoj uopste zatvarati. Trazi test od svakog ko dolazi.
(Martius, 08. januar 2021 13:13

Da, u FR samo iz senghena mozes da udjes sa testom...
Jeste cudno i izgleda da covid ima i nacionalni predznak..
Cak misim da je FR krivo sto su i poljaci u shenghenu..
Drugim recima, ta "zakljucavanja" nemaju nikakve veze sa covidom vec sa vec jednim osetnim prezasicenjem migranata u bogatim zap evropskim zemljama pa se sada ova super prilika prosto nsme propustiti, ja cak misim da ce ove mere zabrane trajati mnogo duze ngo sam covid, na to mi lici..
Naravno da niko normalan ne misli da ce zabrana ulaska nkom iz JI Evrope ko nije u EU /shenghenu ili USA iskoreniti sam virus ali je odlicna prilika da se bogate zemlje zatvore sto vise..a da migranti polako i razmisle o povratku u svoje zemlje..
Kamioni i roba sve vreme idu najnormalnije, cak ntrba nikakav test za sofere, ali ljudi nmogu nikako...
Sumorna su vremena dosla...

S

pre 3 godine

@poznavalac
Pa i nisi neki poznavalac prilika, jer smo mi sa hrvatskim pasošima, rođeni i sa prebivalištem u Srbiji, ove godine letovali u Grčkoj. Državljanstvo je iznad prebivališta, uvek.

neutralni felš

pre 3 godine

А од браће Хрвата, муслимана и Бугара, ратни злочини и геноцид...
(Фактор мира и стабилности, 08. januar 2021 11:39)

samo ti si na nivou :)

micina tetka

pre 3 godine

Au braćo, i na ovoj temi II sv rat nije gotov, šta je vama? Jedva čekam da odem tamo na more, ali: 1)kako smo se prošlog leta ponašali oko korone, ni ja nas ne bi pustila da ulazimo 2)šta ćete sad tamo, hladno je i karantin 3) ako ne primimo/te vakcinu neće se moći ući ni sledećeg leta, zato se EU i zatvara da kad se izvakcinišu ne donese neko opet neki mutirani soj 4) Grcima nismo isplativi kao Englezi ali je usluga dobra a more lepo, pusti bratstvo, od toga se ne živi. Nema šta mi njima da 'opraštamo'. Vidimo se dole, bože zdravlja!

Antusa

pre 3 godine

@David 1. Pola Grka zivi u Atini jos ako dodas ostrvljane, 90% Grka nisu Solunjani. Jel ti hoces da kazes da samo jedan grad u Grckoj gotivi Srbe?
2. Kako god, Grci su jedni od najbitnijih turista i investitora za Bugare. Zajedno su u EU i NATO paktu. Blizi su saveznici njima danas nego nama. Bugari za razliku od Srba mogu uci u Grcku kad hoce.
3. Albanci su najbolje integrisana manjina u Grckoj. Imas Albance svuda (turizmu,rijaliti show programima, muzici,politici,nacionalnom fudbalskom timu). Cak je i njihov ministar spoljnih poslova poreklom Albanac. Niko ne dobija grcko drzavljanstvo tako lako kao oni. Srbi u Austriji nemaju ni 5% prava koji imaju Albanci u Grckoj. Ima puno grcko-albanskih mesovitih brakova takodje.
4. Grci su etnicki cistili Slovene jos od Vizantijskog doba. Promenili su sve slovenske toponime cak i u regionima gde Grci nisu ziveli. Taj progon nije zapoceo 1945. Rec "Sloven" Grci koriste kao uvredu da spuste nekog.
Grci su civilizovana verzija Albanaca na Balkanu i meni braca nikada nece biti.

max

pre 3 godine

Ne pitaju se Grci vec je to politika EU. Tacnije sve zemlje EU bi se medjusobno zatvorile da mogu ali ne smeju jer u EU vazi sloboda kretanja. EU je kao federalna drzava, granice ne postoje, mozes ziveti u jednoj a raditi u drugoj, mozes jedan dan ziveti u jednoj a drugi dan u drugoj drzavi. Grci ce nas pustiti kad to bude dozvolila zajednicka EU vlada.

djidji

pre 3 godine

Pa sta bi covek radio u grckoj u ovo vreme? Ok na jugu je lepse vreme ali sve je zatvoreno. Poliicijski cas.. Ako hoces u market moras ispunjavati sms formular i slicno..

Ajvanho

pre 3 godine

Dolazimo u julu! Ko i svake godine, najmanje 3 nedelje... Amuljani, Tasos...
(ime, 08. januar 2021 13:06)
Da, da... kao sto smo išli prošle godine.

C i n i k

pre 3 godine

Braca onoliko koliko i Rusi, vole nas za sve nase pare.
(Kiki, 08. januar 2021 12:18)


Kako moze citav 1 narod drugom narodu da bude "bratski"?!
Kad je to ikada i bilo moguce?
To ne da je nemoguce ngo nmg da razumem tu vasu filosofiju uopste, mozes da imas brata svog rodjenog, dakle mozes da imas rodbinske veze na individualnom nivou, cak i sa pripadnikom drugog naroda ali na individualnom nivou, takve veze nisu moguce ni teorijski na kolektivnom nivou.

Martius

pre 3 godine

Sve je ok ali ne kontam, neko sa eu pasosem moze uci a onaj bez njega ne moze? Znaci ja sa dvojnim drzavljanstvom (eu i nase) sam i zarazan i nisam. Tako se Francuska "zakljucala" za sve osim za clanice eu jer u eu,jelte, nema zarazenih. Brate, zakljucaj za sve ili nemoj uopste zatvarati. Trazi test od svakog ko dolazi.

Na primer

pre 3 godine

Наша квази браћа...
(Лане, 08. januar 2021 11:27)

Pa Lane, nisu oni Srbi, pa da svakog vole "da bi mu dali gace", pa da ga posle, kad gace uzme, na sva usta ogovaraju sto ih je uzeo!
Gledaju ljudi svoju zemlju, svoj narod, svoje zdravlje i svoje interese.
Uostalom, idi u Egipat!

treča zemlja

pre 3 godine

@ C i n i k
Po običaju loše čitaš, odnosno - verovatnije - namerno izvrdavaš.
Dakle, u tekstu lepo stoji: odluka NE VAŽI za građane iz EU i Šengen zone. Apsolutno jasno!

objavite pls

pre 3 godine

@Lane

Mislim, tokom pandemije nema gde da putujes, ne znam kako takav prost koncept moze biti nejasan ili imati bilo kakve veze sa time ko koga voli

ivan

pre 3 godine

@(Ajvanho, 08. januar 2021 13:32) Imali ste prozor od dve i po nedelje - ja otisao krajem juna i bio do sredine septembra kad je pocelo da se tamo zahuktava. Poz :)

David

pre 3 godine

@Antusa
1. Da je ta košarkaška utakmica bila igrana u Solunu umesto u Atini, tamošnji navijači ne bi zviždali tadašnjoj himni naše reprezentacije i navijali za Litvaniju nego bi bilo obrnuto... Isto tako, da je Solun glavni grad Grčke, ovakva odluka vezana za zabranu ulaska našim ljudima u njihovu državu koju su donele vlasti u Atini nikada ne bi stupila na snagu.
2. Grčka je proteklih decenija prihvatila na stotine hiljada migranata iz Albanije zato što im je nedostajala jeftina radna snaga za one najteže fizičke poslove, a ne zato što vole Albance. Takođe, dosta tih Albanaca se u zadnjih 10-ak godina odselilo iz Grčke usled ekonomske krize koja je pogodila tu državu, vrativši se u svoju maticu ili produživši na zapad.
3. Grci više posećuju Bugarsku nego Srbiju zato što im je Bugarska bliža i u susedstvu za razliku od Srbije, a uz to je i jeftinija za strane turiste... Omiljene destinacije su im obilasci Sofije i poseta zimovalištu Bansko, koji su relativno blizu onima sa severa.
4. Građanski rat u Grčkoj je razlog proterivanja slovenskog stanovništva iz Egejske Makedonije, koji su se borili na strani komunista i levog pokreta otpora a koji su bili poraženi... U pitanju su slovenski Makedonci a ne Srbi jer Srba nikada nije bilo na prostoru današnje Grčke, tako da mi nemamo nikakve veze sa tim! Da su bili na pobedničkoj strani, verovatno bi danas bili priznati kao nacionalna manjina, imali sva zagarantovana i manjinska prava a i bilo bi ih par stotina hiljada, a ovako...

CANADIAN

pre 3 godine

Samo jedna kratka informacija, za one koji misle da Grci mrzr Srbe pa ih zato ne puštaju u Grčku...
A da li znate da ni državljanima USA i Kanade takođe nije dozvoljen ulaz u Grčku?!
Dakle imaju potpuno isti status "trečih zemalja" kao i Srbija i još mnoge druge zemlje...

Annie Hall

pre 3 godine

Ne otvaraju jer tamo sada nema sta da se radi, ništa ne radi, policijski čas. Ako imate porodicu tamo odete lepo do ambasade u Beogradu, pre toga pozovete telefonom raspitate se i uz neki papir može da se ode. Ali sve je to u slučaju nužde.

max

pre 3 godine

Mnogo ljudi ne razume razliku između Grka sa juga i Grka sa severa države po pitanju doživljavanja Srba i Srbije
(David, 08. januar 2021 22:00)

Ima istine. Povodjen dugogodisnjim iskustvom sa severa gde nas dobro poznaju bio sam veoma iznenadjen u Atini gde pojedini nisu culi za Beograd i Srbiju. Juznjaci nemaju nikakve veze sa Balkanom. Atina je krcata americkih i britanskih turista a srpski turisti su statisticka greska. Amerikanci i Britanci se primaju na Atinu, Delfi, Olimpiju, Spartu, Kiklade, Krit i slicno a Srbi na Solun, Svetu Goru, Kalkidiki, Krf, Kefaloniju i Tasos. Mogu da kazem da sam nakon tolikih godina u Grckoj tek u Atini osetio pravu Grcku. Severna Grcka mi je uvek bila u nekom bugarsko-makedonsko-albanskom tripu.