Sreda, 23.12.2020.

13:23

Srpski naučnik iz SAD za B92.net: "Da možemo da stavljamo čipove u vakcine, živeli bismo 150 godina"

Izvor: Slaðana Vasiæ

Srpski nauènik iz SAD za B92.net: "Da možemo da stavljamo èipove u vakcine, živeli bismo 150 godina" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

143 Komentari

Sortiraj po:

466453

pre 3 godine

"doktor inženjerskih nauka sa MIT/Harvard univerziteta i član naučnoistraživačkog tima u Americi koji radi na pronalaženju leka za kancer pluća"

I ovde neki prepotentno diskutuju lika?
Koju li dijagnozu imate? :/

al Catel

pre 3 godine

To o čipovima i "Gejcu" su i lansirali da bi se sakrilo kako vakcinom sterilišu ljude. Naravno da korona nije cilj, time maksimalno može da se smanji populacija za 1%. Vakcinom može da se smanji koliko hoćeš, odnosno koliko ti treba. naravno postepeno, ali neće ni ovo biti poslednja vakcina. Prvo će da vakcinišu najstarije da bi videli da nema trenutno fatalnih posledica. Ne zato što im nešto žao, nego što bi vakcinacija i sterilizacija bila prekinuta.

Milosav

pre 3 godine

Radije bih živeo pedeset godina bez čipa nego hiljadu s njim.
(kali yuga, 25. decembar 2020 13:55)

Hteo si da kazes: Ne zelim da zivim hiljadu godina?

Saci

pre 3 godine

Posto nas u filmovima pripremaju stalno za buducnost,moj zakljucak je da ce ovi vakcinisani mutirati u zombije i juriti okolo nevakcinisane.

Dimidoza

pre 3 godine

Meni nije jasno sto se ceka vakcina da name se ubace cipovi, sto se na primer ne stave cipovi u koka kolu ili pivo?
(df, 25. decembar 2020 11:55)
Zato sto bih samo ja gari progutao 15 gajbi cipova mesecno.

Iva

pre 3 godine

Ja svesrdno navijam za to da zabrane putovanja nevakcinisanima u zemlje EU i to najvise zbog gradjana Srbije koji znaju samo za Grcku u svom zivotu, a takvi, neobrazovani, koji nece vakcinu, najvise i letuju u tom paradajz-raju. Bice prezabavno da gledamo sta ce da rade.

Malj

pre 3 godine

@ (Ako je kovid nije lav, 25. decembar 2020 22:26) #

Kad bi mogao da iskontrolises sa kolikom kolicinom ce se zaraziti to bi bilo super ali ne mozes. Nadaj se da tocak nece stati na tebe i da nemas neke hronicne bolesti za koje ne znas. Najverovatnije ti nece biti nista, mozda neces imati ni simpotme ali rulet je for real this time. Pa gde ti stane.

objavite pls

pre 3 godine

@ako je kovid nije lav

I to je ok, ali za tebe onda nece biti putovanja van zemlje na vecinu mesta, kao i pregrst drugih stvari, zavisi od toga kako koja zemlja odluci. Kao sto mi razumemo odluku tvoju da se ne vakcinises, tako ces ti morati da razumes njihovu odluku da ces morati ipak da ostanes kuci za dobar deo stvari.

Niko ti ne brani da stvaras imunitet sam na svoju ruku na tesko infektivnu bolest (za koju, btw, ne mozes da stvoris imunitet jer mozes da je lagano dobijes vise puta), ali lepo kod svoje kuce i nigde drugde

Andrea

pre 3 godine

Kao sto je rekao jedan komentator ovde prirodni vek je mnogo kraci, od upale zuba se umiralo a kamoli od drugih bolesti. Prosecan zivotni vek zene u starom Rimu je bio oko 30 godina jer su mnoge umirale na porodjaju. J.J. Zmaju su umrla 7 deteta. Znate li za takav slucaj sada? I tada je bilo ljudi koji su ziveli do 90 i vise godina. Sada bi bez lekova za pritisak, srce i dijabetes se desetkovalo stanovnistvo iznad 50 godina. A sta u medicini moze bez tehnike? Zapadnoj. Ne spori se lekovitost drugacijih nacina lecenja ali ipak se svi okrecete savremenoj medicini i za dijagnozu i lecenje.

Ako je kovid nije lav

pre 3 godine

Ko zeli da se vakcinise, nek to i uradi.

Ali ko ne zeli, ne treba ga terati.

Ja recimo ne zelim. Razlog nije vakcina. Prelezao Sam razne bolesti pa zelim I ovu. Zarazicu se, prelezati je I stvoriti imunitet. Prosto.
Ne zelim vakcinu, zelim da to moje telo samo uradi,sa zivim virusom.
Ne vidim sto bi me neko zbog toga trebalo da kritikuje. Izolovacu se I postedeti sve druge rizika da se razbole. Nemam problem da me neko zarazi, bas suprotno. Odlezacu, uz terapiju, I to je to.

PatriJota za tastaturom

pre 3 godine

Svi ovi silni antivakseri i anti-koronaši bi pri stali u red da isprobaju/kupe Teslin elekto-magnetni cincilator koji dr.Nestorović hoće da pravi sa N.Đokovićem. Tada bi to bila "srpska" pamet i celi svet bi nas mrzio jer smo naj pametniji.

bla

pre 3 godine

Pozdrav svima koji ne veruju ovom tekstu već više veruju teorijama zavere. Vreme je posta i tolerancije i treba imati razumevanja prema svima pak čak i prema maloumnim i neobrazovanim komentatorima.

Moderne nauke pre svega biomedicinske nauke zasnovane su na dva osnovna principa:

1) Ateistickom
2) Materijalistickom

Tvoj komentar u kome se pozivas na post a verujes u ovo navedeno pod jedan i pod dva ne ide nikako zqjedno?! Za istim stolom nije moguce sedeti istovremeno sa djavolom i sa Bogom! Opredeli se...
(Sava. V, 25. decembar 2020 16:27)

moderna nauka je zasnovana na radu naucnika koji su bili posveceni hriscani kao Isak Njutn, Galileo, Kepler, Ajnstajn, Maks Plank, Sredinger....
tek je na pocetku dvadesetog veko poceo da preovladjuje ateisticki, materijalisticki pogled na svet iako su mnogi uspesni naucnici i dalje vernici.
nazalost mnoge teorije koje ucimo u skoli nikada nisu bile dokazane i promovisane su zato sto omogucavaju da materijalisticki redukcionisticki pogled na svet bude primaran.

Ja

pre 3 godine

Sto ljudima u Svedskoj, gde se cipovanje sprovodi vec godinama, ne stavljaju cip u hranu, vodu, silikonske implante, nakit i odecu, nego direktno pod kozu? Glupi su, nisu se setili toga, ili mozda cip
moze da vrsi zamisljenu funkciju samo aplikacijom pod kozu?

Grebac dasaka u gulagu

pre 3 godine

@ (Sava. V, 25. decembar 2020 16:27)

Moderna nauka, bilo koja pa i biomedicinska, se pre svega zasniva na dokazima. Nema nikave veze sa verom.

Sta ti pokusavas da prodas ovde ostavljam tebi da objasnis.

Bolest ne bira

pre 3 godine

Au,jedva cekam komentare,sigurno ce da mu zamere sto ide u teretanu jer se to vidi a neki i na cudnom Imenu posto nista drugo osim ova dva i ne mogu.A,da,i da je strani placenik.

Rd

pre 3 godine

@kako da ne

Nisam nigdje ni tvrdio da svima treba vakcina, samo sam se nadovezao na Eskobarov komentar, kako on neće da se vakciniše (uopšte) jer je fasovao jednom zbog iste.

Već sam napisao u istom komentaru, sa ljudi različito reaguju na vakcine.

Moj otac ima 66 godina, ne vodi najzdraviji život i nikada se nije vakcinisao protiv gripa niti ga je ikada imao, kako tvrdi. Tako da definitivno ne promovišem obaveznost, već sam htio reći da kako Eksobar ne želi uopšte da se vakciniše zbog svog iskustva, tako i ja nemam problem da se vakcinišem zbog svog.

Mladen

pre 3 godine

Ljudi sumnjaju u ispravnost vakcine i potencijalne nuspojave, dok istovremeno gutaju kafetine, brufene, bromazepane i ostale legalne otrove kao m&m bombonice iako svaki od njih ima deklarisani spisak nuspojava duzine povelje Ujedinjenih Nacija.

Sava. V

pre 3 godine

Pozdrav svima koji ne veruju ovom tekstu već više veruju teorijama zavere. Vreme je posta i tolerancije i treba imati razumevanja prema svima pak čak i prema maloumnim i neobrazovanim komentatorima.

Moderne nauke pre svega biomedicinske nauke zasnovane su na dva osnovna principa:

1) Ateistickom
2) Materijalistickom

Tvoj komentar u kome se pozivas na post a verujes u ovo navedeno pod jedan i pod dva ne ide nikako zqjedno?! Za istim stolom nije moguce sedeti istovremeno sa djavolom i sa Bogom! Opredeli se...

Rale

pre 3 godine

Upravo proverih sajt Svetske Zdravstvene Organizacije i videh nesto neobicno: Od 20-te nedelje po njihovom kalendaru (mart 2020) - Niti jedan prijavljen slucaj gripa u svetu, koji nije Covid-19...
Pomalo cudno, zar ne?...

Proverite sami:
https://apps.who.int/flumart/Default?ReportNo=6

trt

pre 3 godine

Laze.....
oce o istom trosku da nas pelcuju, cipuju sa gpsom da bi mogli da upotrebe 5g mreze u cilju pracenja......naravno usmeravaju migracije koriscenjem HARPa .... a sve po nalogu Marsovaca sa Marsa.
I da oce sa nam ukinu pecenje rakije i vrtenje raznja.... to sve mogu da ispratw mikro kamerame koje svaka opticarska radnja ugradjuje u sociva po nalogu NSA. Sociva ce postati obavezna kao licna karta.

CaleKg

pre 3 godine

Srecno sa istrazivanjima kancera, proci ce i Korona ali tek i samo kad se svi budu drzali mera - distance, maske, dezinfekcija.
Vakcine nece mnogo pomoci, sve dok se ljudi zarazavaju virus mutira.

Dorcolac

pre 3 godine

Pozdrav svima koji ne veruju ovom tekstu već više veruju teorijama zavere. Vreme je posta i tolerancije i treba imati razumevanja prema svima pak čak i prema maloumnim i neobrazovanim komentatorima.

Nikola

pre 3 godine

@RD primao sam vakcinu za grip godinama zbog prirode posla. Sve ok. 2010 je bila kombinovana vakcina i umalo nisam umro. Nedelju dana sam bio bolestan, posle toga mi se pojavio i visok krvni pritisak iako niti imam predispozicije niti sam ranije patio. Sad, da li je to slučajnost, koincidencija, kombinacija više faktora... Ne znam. Od tada ne primam vakcine, više vodim računa o prevenciji, redovno koristim manuku, aroniju, beli luk i nijednom nisam bio bolestan. E sad, da li stvarno misliš da bih dobrovoljno primio ovu vakcinu? Naravno, naterace me ucenama sa putovanjem i sl, ali zašto bih primao tu ili bilo koju drugu? Prevencija i zdrav život.

radenko

pre 3 godine

Bila je prosle godine emisija o nanotehnologiji i sve mi je bilo jasno o vakcinacijama.Nije slucajno izasao virus korona a jos slucajnije vakcinacija.

Cika Ranko

pre 3 godine

Interesantno, američki časopis „Forbs“ uvrstio je direktore farmaceutskih kompanija „BioNTeh“ i „Moderna“ u spisak 50 novih milijardera koji su se obogatili u oblasti zdravstva u uslovima pandemije virusa korona.
Kako se navodi u članku, bogatstvo generalnog direktora i suosnivača „BioNTeha“, Nemca turskog porekla Ugura Šahina, procenjuje se na 4,2 milijarde dolara. Francuz Stefan Bansel, koji je od 2011. godine na čelu kompanije „Moderna“, ima kapital od 4,1 milijarde dolara.

Bogatstvo američkih investitora Timotija Springera i Roberta Langera, koji su 2010. godine u razvoj „Moderne“ uložili pet miliona i 1,5 miliona dolara, respektivno, sada se procenjuje na dve milijarde, odnosno 1,5 milijardi dolara.

Na spisku novopečenih milijardera nalazi se i niz direktora kompanija i investitora iz Kine, Italije, Indije, Kanade, Švajcarske, Hongkonga i Danske.

Onokao..

pre 3 godine

Gde bi nam kraj bio da ovako predano raspredamo o svemu sto unosimo u organizam, od vazduha do hrane. Ali ne, vakcina je najveci problem.
(Milan, 25. decembar 2020 12:10)

Da, zato sto vakcinu ne unosimo u organizam

korvin

pre 3 godine

Postoji nano tehnologija u hirurgiji gde progutaš aparat veličine kapsule i on u organizmu otstrani kancer i izbaciš ga prirodnim putem, ali to je jako skupa tehnologija i prihvatljiva samo najbogatijim ljudima na planeti!!!
(Goran, 25. decembar 2020 11:29)
####
Nisam znao da je Stiv Džobs bio siromašan. Verovatno je morao da prosi na ulici da plati radnike u Ejplu.

branko

pre 3 godine

комша:Није проблем у новим технологијама ,проблем је у лјудима них је превише.

Brkajlo

pre 3 godine

@ M
molim za pojašnjenje, od nekoga ko nije naivan kao "mi ovce", šta su to belosvetski moćnici instruirali, ucenili i potplatili ovog mladog čoveka (po meni vrednog divljenja) da nas obmane?

Ja

pre 3 godine

Ma kako sa ne, ucinili biste da svi zivimo po 1000 godina, da svi budemo lepi, zgodni, zdravi i bogati, posto je to zelja onih koji vas placaju.

Smisao besmisla

pre 3 godine

Doktore, moral ili etika je problem? Niko nema dilemu da li bi uradili cipom ovo ili ono, ali etika onih koji imaju tu moc nam nalaze da verujemo u ono drugo! Neka si ti nama ziv i zdrav!

?

pre 3 godine

@Dača

Ne brini druze, tebi su prodali sve sto si mogao da platis. U vakcinu za siromasne ne stavjaju cipove jer je skupo, pa im se ne isplati. To ce samo na zli zapad u vakcinu za bogate.

only fools and horses

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.
(Berliner, 25. decembar 2020 10:31)

Pa gde Teslu nađe. Njega bi upravo ovi današnji nučnici proglašavali za ludaka i tvrdili da mu je mesto u ludnici.
Uvek kad se spomene Tesla u kontekstu nauke, odmah njih gomila se javi i počinje priču kako on nije bio naučnik već pronalazač. Kao da je on išao putem i nalazio /pronalazio stvari koje su menjale svet. I da to nema veze sa naukom.
Inače nauka je postala strašno dogmatska. Pojedine teorije su dignute na nivo dogme i ako iko pokuša da to promeni postupa se sa njim kao crkva sa jereticima. Odmah ga izopštavaju iz svojih krugova.

losmi

pre 3 godine

Alo bre ljudi, od gladi umire svaka dva minuta neko u svetu, a mi se i dalje zamlacujemo nekim progresom... pa resite da niko ne vise umre od gladi nikad, pa da vas vidim... progres nije da imam mali kompjuter da mogu da ga stavim u dzep...

Silikonski breg

pre 3 godine

Najlakše je ubaciti čipove u silikonske implante, nakit, obuću i odeću, automobilske gume i novčanice. Nikoga ne zanima šta radite dok spavate, već šta radite kada izađete na ulicu, tu su kamere.

kako da ne

pre 3 godine

@Rd
To znaci da tvom organizmu treba vakcina jer je slab. Ne mora da znaci da svima treba vakcina protiv gripa. Eto ja imam 33 godine, 10 godina kod lekara idem jednom godisnje i to cisto na kontrolu. Ni grip ni nista

Luka

pre 3 godine

Ne upucujem se u vakcine samo da odgovorim na pitanje gospodina zasto bi vas neko cipovao kad te moze pratiti preko telefona? Zato sto telefon mozes ostaviti kad hoces (imas mogucnost odklopiti se, sad dal ce to neko da uradi ili nece to je druga stvar, bitno je da imas izbora) a cip iz tela ne mozes da izkljucis niti odstranis

Marko

pre 3 godine

Tako je. bravo. Zivela nauka. Dole zatucani religiozni "ljudi"
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nisam poltron, 25. decembar 2020 12:03)

Ova nauka (sa malim slovom "n") ti je novi oblik religije i vidis kako je tebe zatucala.
Nauka sa velikim "N" je za malobrojne koji sebe oslobadjaju okova bilo kakvog verovanja i uskogrudosti. Ta Nauka je vezana za Duh i nju ne učiš u školama. Samo takvi su slobodni. Ostalo je sve zatucano.
Srečna nova godina...

Itd itd

pre 3 godine

Kako antivakseri skaču i ne znaju za šta da se uhvate.

Prvo je bilo Bil Gejts to namerno, sve je on iskrojio. Pa je bilo da će da nas čipuju, žig zveri itd. Sad nije čip, nego je problem što je to nešto novo.

Krle

pre 3 godine

Evo, ja sam srpski naucnik iz Londona i radim za drugu najvecu HiTech firmu na svetu. Tehnologija za ubrizgavanje podataka pod kozu sa vakcinom postoji. Finansirana je od strane Bil Gejts fondacije i po zvanicnim podacima sluzi za podatke o primljenim vakcinama. Moze da sluzi i za bilo kakve druge podatke. Izguglajte, sve je onlajn i zvanicno je.

Dzaba

pre 3 godine

Sad ce tebi balkansko-kafanski doktori sve da objasne i za cipove i otrove, 5g i kemtrejlere. Nece balkanac takav cipovani otrov u sebe pa da mu svi u porodici lipsaju. Ali zato dok ti kucka odgovor vec je popusio skoro celu paklu pljuga, popio litar “domace dunje” (a dunje u Srbiji ni za leka), za dorucak pojeo masan burek, za rucak neko przeno mesiste, za veceru zna se pasteta, virsle, parizer

hahahahaa

pre 3 godine

Da je priroda htela da živimo 150 ili 200 godina onda bi nam to prirodno bilo dato. Kao što je to dato kornjačama (i to ne svim kornjačama).
(markoni, 25. decembar 2020 11:49)

Prirodno nam je dato da zivimo oko 30-40 godina. To sto zivimo duze je posledica napretka medicine, sve od primitivnog lecenja do danasnje medicine.

Molim i drugi put.

Ludman

pre 3 godine

Postoji nano tehnologija u hirurgiji gde progutaš aparat veličine kapsule i on u organizmu otstrani kancer i izbaciš ga prirodnim putem, ali to je jako skupa tehnologija i prihvatljiva samo najbogatijim ljudima na planeti!!!
(Goran, 25. decembar 2020 11:12) A Stiv Džobs je bio siromašan, pa je zato umro od raka? Ne lupetaj, molim te.

Boki

pre 3 godine

@km
I Tesla je bio placenik zapada, a srbin kako bi ti napisao.

Sto se tice fizickog izgleda pa samo moze da bude pohvalno.
Znaci da je covek disciplinovan i dosledan u svim aspektima zivota.
Naucnici nemaju pravo na slobodno vreme i normalan zivot?

Miloš Ilić

pre 3 godine

Za sve koji misle da su vakcinu "napravili" za 9 meseci. Je l' vi mislite da su svi u svetu krenuli od nule? Radili su vakcine za SARS i MERS koji su isto korona virusi i posle toga su istraživanja arhivirali. Zamislite da neka naša laboratorija krene da istražuje i eventualno napravi vakcinu protiv HIV-a. Šta mislite, da li bi krenuli od nule ili bi koristili svetska istraživanja u poslednjih 40 god?

sdf

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)


RNK vakcine se prave skoro 30 godina. Imate na vikipediji.

@Berliner

pre 3 godine

Tako je, a Milanković bi čuvao goveda. Pustiti ljude da žive kako hoće, bruto plata na ruke pa neka svako plaća lekara kada mu treba. Nemaš da platiš? Ćao.

Неко123

pre 3 godine

Вау какви интелигентни коментари, "да иде мање у теретану можда би имали лек против рака" - свака част. Најнормалнија ствар је вежбати, одржавати тело, у здравом телу здрав дух. Имао сам више бољих идеја у шетњи, на кошарци, под тушем него на послу. Само ме занима шта ви радите на тему лека против рака. Сигурно да не одмарате док то не решите.

Dylan Dog

pre 3 godine

Sa nano tehnologijom sve trenutne bolesti bi se mogle izleciti imajuci vestacki imuni sistem, pritom prirodni da miruje da ne izaziva auto imune bolesti i ne napada vestacki. Sve celije bi se mogle obnovoti ukljucujuci i nervne. Lekari kao zanimanje ce nestati i zdravstvo ce preuzeti posebna bransa inzenjera sa znanjem medicine. Ljudi ce moci ziveti ograniceno dugo.
Valjda mogu i ja da mastam :D.

Zoran

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)
Inače znaš za svaku vakcinu, kako je vremenski tekao postupak usvajanja vakcine. Ko je smislio, kako se proverava...

Milan

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)

Gde bi nam kraj bio da ovako predano raspredamo o svemu sto unosimo u organizam, od vazduha do hrane. Ali ne, vakcina je najveci problem.

mason

pre 3 godine

ovaj mi pre lici na spasioca ili nekog fitnes instruktora nego na naucnika. sta ti je ta amerika taman kad mislis da si neko cudo video oni izbace. jos njih sto

Bob Rock

pre 3 godine

@Dača

A kako misliš da se napaja taj tvoj čip? Moraćemo da gutamo i Li-Ion baterije? Ili će nam ih stavljati rektalno ... na prevaru?

Rd

pre 3 godine

@Srđan

Paradoksalno je da je istraženo koliko npr. pušenje šteti, ili što su mesne prerađevine kancerogene jer sadrže razne aditive.
Ali i dalje unosimo to sve u sebe, iako znamo. Sad za vakcinu ne znamo šta je u njoj, pa nećemo.
Istina, neće biti efikasna za sve i neće svako odreagovati kako treba. Kao što je neko alergičan na penicilin.


Vakcine su napravljene brzinski jer je situacija takva da se sve urušava zbog ovog zla.

@Pablo Eskobar

Jedne godine sam primio vakcinu za grip i nije mi bilo ništa. Sljedeće godine nisam, moja žena jeste. Kada me se dočepala influenca, 2 dana sam bio kao u komi, sljedećih 5 dana nisam imao glas. Mojoj ženi ništa.

Kvadratura kruga

pre 3 godine

Mnogo se govori o mRNA tranzitnom molekulu koji se ne ugrađuje, to je suština bezbednosti... Naravno, samo godine koje dolaze će dati povratnu informaciju da li su mRNA vakcine potpuno bezopasne i deluju po principu "dok radi i provocira imuni sistem ok, kad prestane da radi ko da je i nema, pa pravi novu", ili mRNA nije baš sasvim tranzitni molekul i ostavlje neke za sada neuočljive tragove u ćelijama (kojim?) na RNA same ćelije. To je trenutno potpuno nepoznato. Biće veselo ako se kod nekih ljudi blago ugrađuje i pravi lake mutacije kako na primaocu vakcine, tako i na njegovom potomstvu ako recimo ostavi trag u polnim ćelijama...Očigledno je nauka sa genetskim inžinjeringom stigla pred vrata najkompleksnijeg programa koji postoji u svemiru: RNA (zato su svi resursi uključeni u sekvenciranje gena) i sada pokušava da direktno utiče na taj makro molekul koji ima desetine i stotine hiljada atoma...jedna greškica ne mora biti fatalna po organizam, ali može dovesti do posledica kakve sada ne možemo ni da zamislim... Zašto bi ih i zamišljali kada je tu nova tehnologija mRNA da nam jasno pokaže posledice, a ljudskog materijala za pokušaje i ispravke ima više nego dovoljno, je li tako?

Aca Pantljičara

pre 3 godine

...pogotovo što se leti ovaj virus inače manje širi", zaključuje mladi naučnik.


Ovo mi nije jasno, imali smo u julu veliki porast zarazenih u celom svetu.

Mika

pre 3 godine

Mislim da su tu priču o čipovima smislili da bi potpuno zaludeli narod i da ne bi narod razmišljao o realnim problemima same vakcine.
Verujem da ova vakcina može da šteti samo onom ko reaguje na neku komponentu u samoj vakcini. To je slučaj i sa dosadašnjim vakcinama. Ono što je različito je da li će taj ubačeni gen u nekim uslovima možda izazvati mutaciju e to nije dokazano. To će vreme pokazati a tad će za mnoge biti kasno.

markoni

pre 3 godine

Da je priroda htela da živimo 150 ili 200 godina onda bi nam to prirodno bilo dato. Kao što je to dato kornjačama (i to ne svim kornjačama).

Зозон

pre 3 godine

Па није се ни мислило буквално о микрочипу какви се данас примењују у ИТ индустрију и електроници, него о посебним протеинима који се лако могу очитати те ће се знати ко је вакцинисан и којом вакцином и ко зна какви још подаци ће моћи да се користе. Дакле видећемо још ... не треба бити искључив, а опет увек на опрезу.

Goran

pre 3 godine

Postoji nano tehnologija u hirurgiji gde progutaš aparat veličine kapsule i on u organizmu otstrani kancer i izbaciš ga prirodnim putem, ali to je jako skupa tehnologija i prihvatljiva samo najbogatijim ljudima na planeti!!!

Урке

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.
(Berliner, 25. decembar 2020 10:31)
Никола Тесла је за данашњу науку опсенар, немој мислити да су ишта мања догма од ватикана итд.

4k4.Dex

pre 3 godine

Bravo dečko. Edukuj neznalice. Spusti se na nivo antivaksera i objasni im koliko pojma nemaju. Većina naučnika neće uopšte da komentariše i da se spusti na taj nivo al evo ima neko da vam objasni koliko pojma nemate.

zbunjen

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)
Mala ispravka, nije napravljena za 6 meseci već za nekoliko dana u slučaju firme BioNtec a ispitivana i testirana oko 9 meseci i to samo na akutne nuspojave. Ono što nosi za kasnije ćemo videti. Iskreno mislim da će sve biti OK i da je rizik jako mali ali uvek postoji ono ALI

комша

pre 3 godine

Будућност је у нано технологијама. Убризгају вам нано роботе који ће нпр. у организму скенирати све детаљно, па и уклањати туморе и разне проблеме у организму. Реално кад погледам ко се то плаши чипова ми је смешно. Имате их у сваком телефону, телевизору, пасошу и личној карти, у аутомобилима итд. И баш ће сад Бил Гејтс да преко чипа прати Радојку из Доњег Бријања... Будућност је у технологијама.

Sofronije

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.
(Berliner, 25. decembar 2020 10:31)

Pravo u centar! Sve je rečeno.

Дрндоје

pre 3 godine

Почело је са чиповањем животиња. Ја себе не сматрам животињом а и не бих волео да живим 150 година. Ко жели нека се чипује.

Dača

pre 3 godine

Momak je intelegentan nema sumnje ali je naivan...ne stavljaju oni čip u vakcinu da bi nas pratili gde se krećemo. Oni stavljaju da bi tačno znali šta se dešava u našem telu. Isti sistem kao što radi telefon, tačno znaju šta gledamo, lajkujemo,kupujemo... Povezani telefon i čip, znaće tačno komplet šta vam se dešava. Nije to druže nikakva naučna fantastika. Zvaće se sigurno čip- smart chip ili ichip.

P-76ers

pre 3 godine

Iz pomoć AI moći će(mo) da dešifrujemo gene... Besmrtnost je sveti gral. Biće(mo) njen interaktivni interfejs... Popuniće(mo) celokupnu naučnu slagalicu, zelenu energiju, najefikasnije moguću, bez hemijskog toksičnog otpada... Samo...
Jedini logičan put ekološke i zelene energije kao renesanse inteligencije i besmrtnosti je ekvilibrijum...
Neko će morati taj evolutivni i revolucionarni skok, da prljavim poslom očisti, jer nas je 8+ milijardi balastnih humanoida...
A 6 milijardi nas je nastalo samo za nepun vek.
(Mediocritical, 25. decembar 2020 10:42)

Priroda to radi sama, uz našu svestranu pomoć...

Kad nas bude previše bićemo sterilni i bez trovanja...

Plus što se sami dobrovoljno trujemo...

Avogadro

pre 3 godine

Драги мој Немања

Још давно је двоструки нобеловац Линус Паулинг рекао да геном човека је програмиран за животни век од 120 до 150 година.
Да ли си чуо за митотски кросинг овер? Ови моји са биологије Медицинског факултета знају само за мејотски кросинг овер!?
Чипови за живот до 150 година нису потребни.
Потребно је инхибирати митотски кросинг овер, чиме се спречава скраћење теломера и на тај начин се може живети и до 150 година!!!
Драги Немања, ако блокираш митотски кросинг овер поред теломеразе блокираћеш и кросинг овер и тзв. LOH и тиме спречити настанак рака, па нећеш морати више да радиш на лечењу рака плућа.
Нестаће и сви остали ракови.
Срећна ти Нова година.
Петар Ивановски
педијатар, субспецијалиста хематологије,
редовни професор МФБУ

Dragan

pre 3 godine

Da je toliko dobar našo bi lek za kancer,a ne sto godina traže i sve u mestu,a za obični grip nađu vakcinu za 8 meseci,uništenje naše,oni misle da su besmrtni,ne razumem u šta veruju kad znaju da će i oni umreti,čemu onda ovolika tiranija,prema populaciji.

demagog

pre 3 godine

Postujem glediste ovog momka. ali...nikada nije bio problem oko tehnologije,tehnologija je sama po sebi ( bilo hemija,biologija,fizika...)divna stvar. Ono sto je neizostavni deo jednacine je i covek,odnosno njegov primitivni karakter ( veci deo populacije, sto nije malo ).

Da smo toliko zaista napredni u delima koliko u konceptima i idejama bili bi daleko od ovog sto danas nazivamo svet...

Pera

pre 3 godine

Dragi moj zemljace, kada bi se naucna otkrica koristila samo na dobrobit covecanstva, onda bi Zemlja bila divno mesto za zivot. Nazalost sve vise i vise se koriste za unistavanjem ljudskog roda. Vama koji radite u Americkim firmama nista ne verujem, jer vi morate govoriti ono sto vam gazda kaze.

svarog

pre 3 godine

"Obično znamo da ako napravimo vrlo bezbednu vakcinu efikasnost nije toliko dobra, ali kada su izašli rezultati o efikanosti i na kom broju ljudi je rađeno, ja lično primio bih te dve vakcine".
Znaci posto je efikasna nije mnogo bezbedna, ali posto ju je primio toliki broj ljudi on joj veruje? ahahahaha, naucnicki, nema sta.

Srđan

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi

Berliner

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.

Masariko

pre 3 godine

Naučnik koji ima vremena po dva-tri sata da ide u teretanu i nije neki naučnik. Može biti samo tehničar, neko ko pomaže u određenom naučnom projektu, ali naučnik nikad.

dr

pre 3 godine

Ocigledno je da srpski naucnik radi na tome da se americke vakcine prodaju. Pri tome se ne osvrce na to da do sada nikada, ali bas nikada, jedna nova vakcina nije koriscena za masovnu imunizaciju nakon ispitivanja koje je (prema naucnim radovima) bilo krace od 5(pet) - 10(deset) godina.

bvb

pre 3 godine

Sad ce njemu ljudi koji su jedva srednju skolu zavrsili i informisu se ispred prodavnice da objasne kako pojma nema. Nije on cuo od komsinice kevine koleginice koja je kafe kuvarica da je sve ovo jedna velika zavera. Sta on zna, moze da obrise d...e tom diplomama kad se ne krece gde treba.

dupli blizanac

pre 3 godine

jos me nije ubedio
a porediti telefon i chip nije moguce jer tel uvek mogu da ugasim, odlozim ili razbijem..
u cipove mozda i ne verujem ali isto tako ni u bezbednost vakcine jer ne bi bilo prvi put u istoriji da neki lek ili vakcina izaziva nuspojave

GajaG

pre 3 godine

Napokon kvalitetan tekst. Ali naravno komentara nema. Da je kojim slucajem ustvrdio da vakcina sadrzi cip i ostale baljezgarije, bilo bi ih na stotine.

Marko Savic

pre 3 godine

Jel neko primetio dal zivotinje umiru od ovog virusa ili je pravljen za ljude?Virusi u svetu kao i virusi gripa su izasli iz laboratorija a ne iz prirode!

Mediocritical

pre 3 godine

Iz pomoć AI moći će(mo) da dešifrujemo gene... Besmrtnost je sveti gral. Biće(mo) njen interaktivni interfejs... Popuniće(mo) celokupnu naučnu slagalicu, zelenu energiju, najefikasnije moguću, bez hemijskog toksičnog otpada... Samo...
Jedini logičan put ekološke i zelene energije kao renesanse inteligencije i besmrtnosti je ekvilibrijum...
Neko će morati taj evolutivni i revolucionarni skok, da prljavim poslom očisti, jer nas je 8+ milijardi balastnih humanoida...
A 6 milijardi nas je nastalo samo za nepun vek.

Inzenjer biotehnologije pa jos srbin

pre 3 godine

Naucna fantastika... kako da ne, postoje mikro elektrohemijski biosenzori koji mogu iz oka kontinualno da mere secer dijabeticarima.

Dr. Pablo Eskobar

pre 3 godine

Lepo objasnjeno, mada to da je grip skoro nestao mi je nekako neuverljivo. Sta kao do sad nismo prali ruke ?
Drugo i on spominje tu nametnutu frazu "socijalna distanca", valda fizicka distanca.
I kad bi manje isao u teretanu mozda bi vec nasli lek za rak, pa bi onda mogli da pusimo kao sporeti.
I necu da se vakcinisem. Dva puta protiv gripa, jedne zime me je tako pokosilo kao nikad, toliko od mene.

Berliner

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.

GajaG

pre 3 godine

Napokon kvalitetan tekst. Ali naravno komentara nema. Da je kojim slucajem ustvrdio da vakcina sadrzi cip i ostale baljezgarije, bilo bi ih na stotine.

Srđan

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi

Неко123

pre 3 godine

Вау какви интелигентни коментари, "да иде мање у теретану можда би имали лек против рака" - свака част. Најнормалнија ствар је вежбати, одржавати тело, у здравом телу здрав дух. Имао сам више бољих идеја у шетњи, на кошарци, под тушем него на послу. Само ме занима шта ви радите на тему лека против рака. Сигурно да не одмарате док то не решите.

dr

pre 3 godine

Ocigledno je da srpski naucnik radi na tome da se americke vakcine prodaju. Pri tome se ne osvrce na to da do sada nikada, ali bas nikada, jedna nova vakcina nije koriscena za masovnu imunizaciju nakon ispitivanja koje je (prema naucnim radovima) bilo krace od 5(pet) - 10(deset) godina.

Milan

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)

Gde bi nam kraj bio da ovako predano raspredamo o svemu sto unosimo u organizam, od vazduha do hrane. Ali ne, vakcina je najveci problem.

Dr. Pablo Eskobar

pre 3 godine

Lepo objasnjeno, mada to da je grip skoro nestao mi je nekako neuverljivo. Sta kao do sad nismo prali ruke ?
Drugo i on spominje tu nametnutu frazu "socijalna distanca", valda fizicka distanca.
I kad bi manje isao u teretanu mozda bi vec nasli lek za rak, pa bi onda mogli da pusimo kao sporeti.
I necu da se vakcinisem. Dva puta protiv gripa, jedne zime me je tako pokosilo kao nikad, toliko od mene.

Miloš Ilić

pre 3 godine

Za sve koji misle da su vakcinu "napravili" za 9 meseci. Je l' vi mislite da su svi u svetu krenuli od nule? Radili su vakcine za SARS i MERS koji su isto korona virusi i posle toga su istraživanja arhivirali. Zamislite da neka naša laboratorija krene da istražuje i eventualno napravi vakcinu protiv HIV-a. Šta mislite, da li bi krenuli od nule ili bi koristili svetska istraživanja u poslednjih 40 god?

markoni

pre 3 godine

Da je priroda htela da živimo 150 ili 200 godina onda bi nam to prirodno bilo dato. Kao što je to dato kornjačama (i to ne svim kornjačama).

комша

pre 3 godine

Будућност је у нано технологијама. Убризгају вам нано роботе који ће нпр. у организму скенирати све детаљно, па и уклањати туморе и разне проблеме у организму. Реално кад погледам ко се то плаши чипова ми је смешно. Имате их у сваком телефону, телевизору, пасошу и личној карти, у аутомобилима итд. И баш ће сад Бил Гејтс да преко чипа прати Радојку из Доњег Бријања... Будућност је у технологијама.

Avogadro

pre 3 godine

Драги мој Немања

Још давно је двоструки нобеловац Линус Паулинг рекао да геном човека је програмиран за животни век од 120 до 150 година.
Да ли си чуо за митотски кросинг овер? Ови моји са биологије Медицинског факултета знају само за мејотски кросинг овер!?
Чипови за живот до 150 година нису потребни.
Потребно је инхибирати митотски кросинг овер, чиме се спречава скраћење теломера и на тај начин се може живети и до 150 година!!!
Драги Немања, ако блокираш митотски кросинг овер поред теломеразе блокираћеш и кросинг овер и тзв. LOH и тиме спречити настанак рака, па нећеш морати више да радиш на лечењу рака плућа.
Нестаће и сви остали ракови.
Срећна ти Нова година.
Петар Ивановски
педијатар, субспецијалиста хематологије,
редовни професор МФБУ

Ja

pre 3 godine

Ma kako sa ne, ucinili biste da svi zivimo po 1000 godina, da svi budemo lepi, zgodni, zdravi i bogati, posto je to zelja onih koji vas placaju.

Cika Ranko

pre 3 godine

Interesantno, američki časopis „Forbs“ uvrstio je direktore farmaceutskih kompanija „BioNTeh“ i „Moderna“ u spisak 50 novih milijardera koji su se obogatili u oblasti zdravstva u uslovima pandemije virusa korona.
Kako se navodi u članku, bogatstvo generalnog direktora i suosnivača „BioNTeha“, Nemca turskog porekla Ugura Šahina, procenjuje se na 4,2 milijarde dolara. Francuz Stefan Bansel, koji je od 2011. godine na čelu kompanije „Moderna“, ima kapital od 4,1 milijarde dolara.

Bogatstvo američkih investitora Timotija Springera i Roberta Langera, koji su 2010. godine u razvoj „Moderne“ uložili pet miliona i 1,5 miliona dolara, respektivno, sada se procenjuje na dve milijarde, odnosno 1,5 milijardi dolara.

Na spisku novopečenih milijardera nalazi se i niz direktora kompanija i investitora iz Kine, Italije, Indije, Kanade, Švajcarske, Hongkonga i Danske.

Masariko

pre 3 godine

Naučnik koji ima vremena po dva-tri sata da ide u teretanu i nije neki naučnik. Može biti samo tehničar, neko ko pomaže u određenom naučnom projektu, ali naučnik nikad.

Rale

pre 3 godine

Upravo proverih sajt Svetske Zdravstvene Organizacije i videh nesto neobicno: Od 20-te nedelje po njihovom kalendaru (mart 2020) - Niti jedan prijavljen slucaj gripa u svetu, koji nije Covid-19...
Pomalo cudno, zar ne?...

Proverite sami:
https://apps.who.int/flumart/Default?ReportNo=6

bvb

pre 3 godine

Sad ce njemu ljudi koji su jedva srednju skolu zavrsili i informisu se ispred prodavnice da objasne kako pojma nema. Nije on cuo od komsinice kevine koleginice koja je kafe kuvarica da je sve ovo jedna velika zavera. Sta on zna, moze da obrise d...e tom diplomama kad se ne krece gde treba.

svarog

pre 3 godine

"Obično znamo da ako napravimo vrlo bezbednu vakcinu efikasnost nije toliko dobra, ali kada su izašli rezultati o efikanosti i na kom broju ljudi je rađeno, ja lično primio bih te dve vakcine".
Znaci posto je efikasna nije mnogo bezbedna, ali posto ju je primio toliki broj ljudi on joj veruje? ahahahaha, naucnicki, nema sta.

only fools and horses

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.
(Berliner, 25. decembar 2020 10:31)

Pa gde Teslu nađe. Njega bi upravo ovi današnji nučnici proglašavali za ludaka i tvrdili da mu je mesto u ludnici.
Uvek kad se spomene Tesla u kontekstu nauke, odmah njih gomila se javi i počinje priču kako on nije bio naučnik već pronalazač. Kao da je on išao putem i nalazio /pronalazio stvari koje su menjale svet. I da to nema veze sa naukom.
Inače nauka je postala strašno dogmatska. Pojedine teorije su dignute na nivo dogme i ako iko pokuša da to promeni postupa se sa njim kao crkva sa jereticima. Odmah ga izopštavaju iz svojih krugova.

Rd

pre 3 godine

@Srđan

Paradoksalno je da je istraženo koliko npr. pušenje šteti, ili što su mesne prerađevine kancerogene jer sadrže razne aditive.
Ali i dalje unosimo to sve u sebe, iako znamo. Sad za vakcinu ne znamo šta je u njoj, pa nećemo.
Istina, neće biti efikasna za sve i neće svako odreagovati kako treba. Kao što je neko alergičan na penicilin.


Vakcine su napravljene brzinski jer je situacija takva da se sve urušava zbog ovog zla.

@Pablo Eskobar

Jedne godine sam primio vakcinu za grip i nije mi bilo ništa. Sljedeće godine nisam, moja žena jeste. Kada me se dočepala influenca, 2 dana sam bio kao u komi, sljedećih 5 dana nisam imao glas. Mojoj ženi ništa.

dupli blizanac

pre 3 godine

jos me nije ubedio
a porediti telefon i chip nije moguce jer tel uvek mogu da ugasim, odlozim ili razbijem..
u cipove mozda i ne verujem ali isto tako ni u bezbednost vakcine jer ne bi bilo prvi put u istoriji da neki lek ili vakcina izaziva nuspojave

Dzaba

pre 3 godine

Sad ce tebi balkansko-kafanski doktori sve da objasne i za cipove i otrove, 5g i kemtrejlere. Nece balkanac takav cipovani otrov u sebe pa da mu svi u porodici lipsaju. Ali zato dok ti kucka odgovor vec je popusio skoro celu paklu pljuga, popio litar “domace dunje” (a dunje u Srbiji ni za leka), za dorucak pojeo masan burek, za rucak neko przeno mesiste, za veceru zna se pasteta, virsle, parizer

losmi

pre 3 godine

Alo bre ljudi, od gladi umire svaka dva minuta neko u svetu, a mi se i dalje zamlacujemo nekim progresom... pa resite da niko ne vise umre od gladi nikad, pa da vas vidim... progres nije da imam mali kompjuter da mogu da ga stavim u dzep...

P-76ers

pre 3 godine

Iz pomoć AI moći će(mo) da dešifrujemo gene... Besmrtnost je sveti gral. Biće(mo) njen interaktivni interfejs... Popuniće(mo) celokupnu naučnu slagalicu, zelenu energiju, najefikasnije moguću, bez hemijskog toksičnog otpada... Samo...
Jedini logičan put ekološke i zelene energije kao renesanse inteligencije i besmrtnosti je ekvilibrijum...
Neko će morati taj evolutivni i revolucionarni skok, da prljavim poslom očisti, jer nas je 8+ milijardi balastnih humanoida...
A 6 milijardi nas je nastalo samo za nepun vek.
(Mediocritical, 25. decembar 2020 10:42)

Priroda to radi sama, uz našu svestranu pomoć...

Kad nas bude previše bićemo sterilni i bez trovanja...

Plus što se sami dobrovoljno trujemo...

Дрндоје

pre 3 godine

Почело је са чиповањем животиња. Ја себе не сматрам животињом а и не бих волео да живим 150 година. Ко жели нека се чипује.

Урке

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.
(Berliner, 25. decembar 2020 10:31)
Никола Тесла је за данашњу науку опсенар, немој мислити да су ишта мања догма од ватикана итд.

Brkajlo

pre 3 godine

@ M
molim za pojašnjenje, od nekoga ko nije naivan kao "mi ovce", šta su to belosvetski moćnici instruirali, ucenili i potplatili ovog mladog čoveka (po meni vrednog divljenja) da nas obmane?

Mladen

pre 3 godine

Ljudi sumnjaju u ispravnost vakcine i potencijalne nuspojave, dok istovremeno gutaju kafetine, brufene, bromazepane i ostale legalne otrove kao m&m bombonice iako svaki od njih ima deklarisani spisak nuspojava duzine povelje Ujedinjenih Nacija.

Dača

pre 3 godine

Momak je intelegentan nema sumnje ali je naivan...ne stavljaju oni čip u vakcinu da bi nas pratili gde se krećemo. Oni stavljaju da bi tačno znali šta se dešava u našem telu. Isti sistem kao što radi telefon, tačno znaju šta gledamo, lajkujemo,kupujemo... Povezani telefon i čip, znaće tačno komplet šta vam se dešava. Nije to druže nikakva naučna fantastika. Zvaće se sigurno čip- smart chip ili ichip.

Krle

pre 3 godine

Evo, ja sam srpski naucnik iz Londona i radim za drugu najvecu HiTech firmu na svetu. Tehnologija za ubrizgavanje podataka pod kozu sa vakcinom postoji. Finansirana je od strane Bil Gejts fondacije i po zvanicnim podacima sluzi za podatke o primljenim vakcinama. Moze da sluzi i za bilo kakve druge podatke. Izguglajte, sve je onlajn i zvanicno je.

Smisao besmisla

pre 3 godine

Doktore, moral ili etika je problem? Niko nema dilemu da li bi uradili cipom ovo ili ono, ali etika onih koji imaju tu moc nam nalaze da verujemo u ono drugo! Neka si ti nama ziv i zdrav!

Mediocritical

pre 3 godine

Iz pomoć AI moći će(mo) da dešifrujemo gene... Besmrtnost je sveti gral. Biće(mo) njen interaktivni interfejs... Popuniće(mo) celokupnu naučnu slagalicu, zelenu energiju, najefikasnije moguću, bez hemijskog toksičnog otpada... Samo...
Jedini logičan put ekološke i zelene energije kao renesanse inteligencije i besmrtnosti je ekvilibrijum...
Neko će morati taj evolutivni i revolucionarni skok, da prljavim poslom očisti, jer nas je 8+ milijardi balastnih humanoida...
A 6 milijardi nas je nastalo samo za nepun vek.

Зозон

pre 3 godine

Па није се ни мислило буквално о микрочипу какви се данас примењују у ИТ индустрију и електроници, него о посебним протеинима који се лако могу очитати те ће се знати ко је вакцинисан и којом вакцином и ко зна какви још подаци ће моћи да се користе. Дакле видећемо још ... не треба бити искључив, а опет увек на опрезу.

zbunjen

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)
Mala ispravka, nije napravljena za 6 meseci već za nekoliko dana u slučaju firme BioNtec a ispitivana i testirana oko 9 meseci i to samo na akutne nuspojave. Ono što nosi za kasnije ćemo videti. Iskreno mislim da će sve biti OK i da je rizik jako mali ali uvek postoji ono ALI

mason

pre 3 godine

ovaj mi pre lici na spasioca ili nekog fitnes instruktora nego na naucnika. sta ti je ta amerika taman kad mislis da si neko cudo video oni izbace. jos njih sto

Nikola

pre 3 godine

@RD primao sam vakcinu za grip godinama zbog prirode posla. Sve ok. 2010 je bila kombinovana vakcina i umalo nisam umro. Nedelju dana sam bio bolestan, posle toga mi se pojavio i visok krvni pritisak iako niti imam predispozicije niti sam ranije patio. Sad, da li je to slučajnost, koincidencija, kombinacija više faktora... Ne znam. Od tada ne primam vakcine, više vodim računa o prevenciji, redovno koristim manuku, aroniju, beli luk i nijednom nisam bio bolestan. E sad, da li stvarno misliš da bih dobrovoljno primio ovu vakcinu? Naravno, naterace me ucenama sa putovanjem i sl, ali zašto bih primao tu ili bilo koju drugu? Prevencija i zdrav život.

Pera

pre 3 godine

Dragi moj zemljace, kada bi se naucna otkrica koristila samo na dobrobit covecanstva, onda bi Zemlja bila divno mesto za zivot. Nazalost sve vise i vise se koriste za unistavanjem ljudskog roda. Vama koji radite u Americkim firmama nista ne verujem, jer vi morate govoriti ono sto vam gazda kaze.

korvin

pre 3 godine

Postoji nano tehnologija u hirurgiji gde progutaš aparat veličine kapsule i on u organizmu otstrani kancer i izbaciš ga prirodnim putem, ali to je jako skupa tehnologija i prihvatljiva samo najbogatijim ljudima na planeti!!!
(Goran, 25. decembar 2020 11:29)
####
Nisam znao da je Stiv Džobs bio siromašan. Verovatno je morao da prosi na ulici da plati radnike u Ejplu.

?

pre 3 godine

@Dača

Ne brini druze, tebi su prodali sve sto si mogao da platis. U vakcinu za siromasne ne stavjaju cipove jer je skupo, pa im se ne isplati. To ce samo na zli zapad u vakcinu za bogate.

Luka

pre 3 godine

Ne upucujem se u vakcine samo da odgovorim na pitanje gospodina zasto bi vas neko cipovao kad te moze pratiti preko telefona? Zato sto telefon mozes ostaviti kad hoces (imas mogucnost odklopiti se, sad dal ce to neko da uradi ili nece to je druga stvar, bitno je da imas izbora) a cip iz tela ne mozes da izkljucis niti odstranis

trt

pre 3 godine

Laze.....
oce o istom trosku da nas pelcuju, cipuju sa gpsom da bi mogli da upotrebe 5g mreze u cilju pracenja......naravno usmeravaju migracije koriscenjem HARPa .... a sve po nalogu Marsovaca sa Marsa.
I da oce sa nam ukinu pecenje rakije i vrtenje raznja.... to sve mogu da ispratw mikro kamerame koje svaka opticarska radnja ugradjuje u sociva po nalogu NSA. Sociva ce postati obavezna kao licna karta.

Ako je kovid nije lav

pre 3 godine

Ko zeli da se vakcinise, nek to i uradi.

Ali ko ne zeli, ne treba ga terati.

Ja recimo ne zelim. Razlog nije vakcina. Prelezao Sam razne bolesti pa zelim I ovu. Zarazicu se, prelezati je I stvoriti imunitet. Prosto.
Ne zelim vakcinu, zelim da to moje telo samo uradi,sa zivim virusom.
Ne vidim sto bi me neko zbog toga trebalo da kritikuje. Izolovacu se I postedeti sve druge rizika da se razbole. Nemam problem da me neko zarazi, bas suprotno. Odlezacu, uz terapiju, I to je to.

radenko

pre 3 godine

Bila je prosle godine emisija o nanotehnologiji i sve mi je bilo jasno o vakcinacijama.Nije slucajno izasao virus korona a jos slucajnije vakcinacija.

Bolest ne bira

pre 3 godine

Au,jedva cekam komentare,sigurno ce da mu zamere sto ide u teretanu jer se to vidi a neki i na cudnom Imenu posto nista drugo osim ova dva i ne mogu.A,da,i da je strani placenik.

Inzenjer biotehnologije pa jos srbin

pre 3 godine

Naucna fantastika... kako da ne, postoje mikro elektrohemijski biosenzori koji mogu iz oka kontinualno da mere secer dijabeticarima.

Ludman

pre 3 godine

Postoji nano tehnologija u hirurgiji gde progutaš aparat veličine kapsule i on u organizmu otstrani kancer i izbaciš ga prirodnim putem, ali to je jako skupa tehnologija i prihvatljiva samo najbogatijim ljudima na planeti!!!
(Goran, 25. decembar 2020 11:12) A Stiv Džobs je bio siromašan, pa je zato umro od raka? Ne lupetaj, molim te.

hahahahaa

pre 3 godine

Da je priroda htela da živimo 150 ili 200 godina onda bi nam to prirodno bilo dato. Kao što je to dato kornjačama (i to ne svim kornjačama).
(markoni, 25. decembar 2020 11:49)

Prirodno nam je dato da zivimo oko 30-40 godina. To sto zivimo duze je posledica napretka medicine, sve od primitivnog lecenja do danasnje medicine.

Molim i drugi put.

Goran

pre 3 godine

Postoji nano tehnologija u hirurgiji gde progutaš aparat veličine kapsule i on u organizmu otstrani kancer i izbaciš ga prirodnim putem, ali to je jako skupa tehnologija i prihvatljiva samo najbogatijim ljudima na planeti!!!

Andrea

pre 3 godine

Kao sto je rekao jedan komentator ovde prirodni vek je mnogo kraci, od upale zuba se umiralo a kamoli od drugih bolesti. Prosecan zivotni vek zene u starom Rimu je bio oko 30 godina jer su mnoge umirale na porodjaju. J.J. Zmaju su umrla 7 deteta. Znate li za takav slucaj sada? I tada je bilo ljudi koji su ziveli do 90 i vise godina. Sada bi bez lekova za pritisak, srce i dijabetes se desetkovalo stanovnistvo iznad 50 godina. A sta u medicini moze bez tehnike? Zapadnoj. Ne spori se lekovitost drugacijih nacina lecenja ali ipak se svi okrecete savremenoj medicini i za dijagnozu i lecenje.

Dragan

pre 3 godine

Da je toliko dobar našo bi lek za kancer,a ne sto godina traže i sve u mestu,a za obični grip nađu vakcinu za 8 meseci,uništenje naše,oni misle da su besmrtni,ne razumem u šta veruju kad znaju da će i oni umreti,čemu onda ovolika tiranija,prema populaciji.

Sofronije

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.
(Berliner, 25. decembar 2020 10:31)

Pravo u centar! Sve je rečeno.

PatriJota za tastaturom

pre 3 godine

Svi ovi silni antivakseri i anti-koronaši bi pri stali u red da isprobaju/kupe Teslin elekto-magnetni cincilator koji dr.Nestorović hoće da pravi sa N.Đokovićem. Tada bi to bila "srpska" pamet i celi svet bi nas mrzio jer smo naj pametniji.

Aca Pantljičara

pre 3 godine

...pogotovo što se leti ovaj virus inače manje širi", zaključuje mladi naučnik.


Ovo mi nije jasno, imali smo u julu veliki porast zarazenih u celom svetu.

kako da ne

pre 3 godine

@Rd
To znaci da tvom organizmu treba vakcina jer je slab. Ne mora da znaci da svima treba vakcina protiv gripa. Eto ja imam 33 godine, 10 godina kod lekara idem jednom godisnje i to cisto na kontrolu. Ni grip ni nista

Grebac dasaka u gulagu

pre 3 godine

@ (Sava. V, 25. decembar 2020 16:27)

Moderna nauka, bilo koja pa i biomedicinska, se pre svega zasniva na dokazima. Nema nikave veze sa verom.

Sta ti pokusavas da prodas ovde ostavljam tebi da objasnis.

Dorcolac

pre 3 godine

Pozdrav svima koji ne veruju ovom tekstu već više veruju teorijama zavere. Vreme je posta i tolerancije i treba imati razumevanja prema svima pak čak i prema maloumnim i neobrazovanim komentatorima.

4k4.Dex

pre 3 godine

Bravo dečko. Edukuj neznalice. Spusti se na nivo antivaksera i objasni im koliko pojma nemaju. Većina naučnika neće uopšte da komentariše i da se spusti na taj nivo al evo ima neko da vam objasni koliko pojma nemate.

Mika

pre 3 godine

Mislim da su tu priču o čipovima smislili da bi potpuno zaludeli narod i da ne bi narod razmišljao o realnim problemima same vakcine.
Verujem da ova vakcina može da šteti samo onom ko reaguje na neku komponentu u samoj vakcini. To je slučaj i sa dosadašnjim vakcinama. Ono što je različito je da li će taj ubačeni gen u nekim uslovima možda izazvati mutaciju e to nije dokazano. To će vreme pokazati a tad će za mnoge biti kasno.

sdf

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)


RNK vakcine se prave skoro 30 godina. Imate na vikipediji.

Marko Savic

pre 3 godine

Jel neko primetio dal zivotinje umiru od ovog virusa ili je pravljen za ljude?Virusi u svetu kao i virusi gripa su izasli iz laboratorija a ne iz prirode!

Silikonski breg

pre 3 godine

Najlakše je ubaciti čipove u silikonske implante, nakit, obuću i odeću, automobilske gume i novčanice. Nikoga ne zanima šta radite dok spavate, već šta radite kada izađete na ulicu, tu su kamere.

Dylan Dog

pre 3 godine

Sa nano tehnologijom sve trenutne bolesti bi se mogle izleciti imajuci vestacki imuni sistem, pritom prirodni da miruje da ne izaziva auto imune bolesti i ne napada vestacki. Sve celije bi se mogle obnovoti ukljucujuci i nervne. Lekari kao zanimanje ce nestati i zdravstvo ce preuzeti posebna bransa inzenjera sa znanjem medicine. Ljudi ce moci ziveti ograniceno dugo.
Valjda mogu i ja da mastam :D.

bla

pre 3 godine

Pozdrav svima koji ne veruju ovom tekstu već više veruju teorijama zavere. Vreme je posta i tolerancije i treba imati razumevanja prema svima pak čak i prema maloumnim i neobrazovanim komentatorima.

Moderne nauke pre svega biomedicinske nauke zasnovane su na dva osnovna principa:

1) Ateistickom
2) Materijalistickom

Tvoj komentar u kome se pozivas na post a verujes u ovo navedeno pod jedan i pod dva ne ide nikako zqjedno?! Za istim stolom nije moguce sedeti istovremeno sa djavolom i sa Bogom! Opredeli se...
(Sava. V, 25. decembar 2020 16:27)

moderna nauka je zasnovana na radu naucnika koji su bili posveceni hriscani kao Isak Njutn, Galileo, Kepler, Ajnstajn, Maks Plank, Sredinger....
tek je na pocetku dvadesetog veko poceo da preovladjuje ateisticki, materijalisticki pogled na svet iako su mnogi uspesni naucnici i dalje vernici.
nazalost mnoge teorije koje ucimo u skoli nikada nisu bile dokazane i promovisane su zato sto omogucavaju da materijalisticki redukcionisticki pogled na svet bude primaran.

Malj

pre 3 godine

@ (Ako je kovid nije lav, 25. decembar 2020 22:26) #

Kad bi mogao da iskontrolises sa kolikom kolicinom ce se zaraziti to bi bilo super ali ne mozes. Nadaj se da tocak nece stati na tebe i da nemas neke hronicne bolesti za koje ne znas. Najverovatnije ti nece biti nista, mozda neces imati ni simpotme ali rulet je for real this time. Pa gde ti stane.

Bob Rock

pre 3 godine

@Dača

A kako misliš da se napaja taj tvoj čip? Moraćemo da gutamo i Li-Ion baterije? Ili će nam ih stavljati rektalno ... na prevaru?

Marko

pre 3 godine

Tako je. bravo. Zivela nauka. Dole zatucani religiozni "ljudi"
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nisam poltron, 25. decembar 2020 12:03)

Ova nauka (sa malim slovom "n") ti je novi oblik religije i vidis kako je tebe zatucala.
Nauka sa velikim "N" je za malobrojne koji sebe oslobadjaju okova bilo kakvog verovanja i uskogrudosti. Ta Nauka je vezana za Duh i nju ne učiš u školama. Samo takvi su slobodni. Ostalo je sve zatucano.
Srečna nova godina...

Onokao..

pre 3 godine

Gde bi nam kraj bio da ovako predano raspredamo o svemu sto unosimo u organizam, od vazduha do hrane. Ali ne, vakcina je najveci problem.
(Milan, 25. decembar 2020 12:10)

Da, zato sto vakcinu ne unosimo u organizam

Iva

pre 3 godine

Ja svesrdno navijam za to da zabrane putovanja nevakcinisanima u zemlje EU i to najvise zbog gradjana Srbije koji znaju samo za Grcku u svom zivotu, a takvi, neobrazovani, koji nece vakcinu, najvise i letuju u tom paradajz-raju. Bice prezabavno da gledamo sta ce da rade.

Ja

pre 3 godine

Sto ljudima u Svedskoj, gde se cipovanje sprovodi vec godinama, ne stavljaju cip u hranu, vodu, silikonske implante, nakit i odecu, nego direktno pod kozu? Glupi su, nisu se setili toga, ili mozda cip
moze da vrsi zamisljenu funkciju samo aplikacijom pod kozu?

Zoran

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)
Inače znaš za svaku vakcinu, kako je vremenski tekao postupak usvajanja vakcine. Ko je smislio, kako se proverava...

Boki

pre 3 godine

@km
I Tesla je bio placenik zapada, a srbin kako bi ti napisao.

Sto se tice fizickog izgleda pa samo moze da bude pohvalno.
Znaci da je covek disciplinovan i dosledan u svim aspektima zivota.
Naucnici nemaju pravo na slobodno vreme i normalan zivot?

Itd itd

pre 3 godine

Kako antivakseri skaču i ne znaju za šta da se uhvate.

Prvo je bilo Bil Gejts to namerno, sve je on iskrojio. Pa je bilo da će da nas čipuju, žig zveri itd. Sad nije čip, nego je problem što je to nešto novo.

objavite pls

pre 3 godine

@ako je kovid nije lav

I to je ok, ali za tebe onda nece biti putovanja van zemlje na vecinu mesta, kao i pregrst drugih stvari, zavisi od toga kako koja zemlja odluci. Kao sto mi razumemo odluku tvoju da se ne vakcinises, tako ces ti morati da razumes njihovu odluku da ces morati ipak da ostanes kuci za dobar deo stvari.

Niko ti ne brani da stvaras imunitet sam na svoju ruku na tesko infektivnu bolest (za koju, btw, ne mozes da stvoris imunitet jer mozes da je lagano dobijes vise puta), ali lepo kod svoje kuce i nigde drugde

Rd

pre 3 godine

@kako da ne

Nisam nigdje ni tvrdio da svima treba vakcina, samo sam se nadovezao na Eskobarov komentar, kako on neće da se vakciniše (uopšte) jer je fasovao jednom zbog iste.

Već sam napisao u istom komentaru, sa ljudi različito reaguju na vakcine.

Moj otac ima 66 godina, ne vodi najzdraviji život i nikada se nije vakcinisao protiv gripa niti ga je ikada imao, kako tvrdi. Tako da definitivno ne promovišem obaveznost, već sam htio reći da kako Eksobar ne želi uopšte da se vakciniše zbog svog iskustva, tako i ja nemam problem da se vakcinišem zbog svog.

demagog

pre 3 godine

Postujem glediste ovog momka. ali...nikada nije bio problem oko tehnologije,tehnologija je sama po sebi ( bilo hemija,biologija,fizika...)divna stvar. Ono sto je neizostavni deo jednacine je i covek,odnosno njegov primitivni karakter ( veci deo populacije, sto nije malo ).

Da smo toliko zaista napredni u delima koliko u konceptima i idejama bili bi daleko od ovog sto danas nazivamo svet...

Kvadratura kruga

pre 3 godine

Mnogo se govori o mRNA tranzitnom molekulu koji se ne ugrađuje, to je suština bezbednosti... Naravno, samo godine koje dolaze će dati povratnu informaciju da li su mRNA vakcine potpuno bezopasne i deluju po principu "dok radi i provocira imuni sistem ok, kad prestane da radi ko da je i nema, pa pravi novu", ili mRNA nije baš sasvim tranzitni molekul i ostavlje neke za sada neuočljive tragove u ćelijama (kojim?) na RNA same ćelije. To je trenutno potpuno nepoznato. Biće veselo ako se kod nekih ljudi blago ugrađuje i pravi lake mutacije kako na primaocu vakcine, tako i na njegovom potomstvu ako recimo ostavi trag u polnim ćelijama...Očigledno je nauka sa genetskim inžinjeringom stigla pred vrata najkompleksnijeg programa koji postoji u svemiru: RNA (zato su svi resursi uključeni u sekvenciranje gena) i sada pokušava da direktno utiče na taj makro molekul koji ima desetine i stotine hiljada atoma...jedna greškica ne mora biti fatalna po organizam, ali može dovesti do posledica kakve sada ne možemo ni da zamislim... Zašto bi ih i zamišljali kada je tu nova tehnologija mRNA da nam jasno pokaže posledice, a ljudskog materijala za pokušaje i ispravke ima više nego dovoljno, je li tako?

branko

pre 3 godine

комша:Није проблем у новим технологијама ,проблем је у лјудима них је превише.

CaleKg

pre 3 godine

Srecno sa istrazivanjima kancera, proci ce i Korona ali tek i samo kad se svi budu drzali mera - distance, maske, dezinfekcija.
Vakcine nece mnogo pomoci, sve dok se ljudi zarazavaju virus mutira.

Sava. V

pre 3 godine

Pozdrav svima koji ne veruju ovom tekstu već više veruju teorijama zavere. Vreme je posta i tolerancije i treba imati razumevanja prema svima pak čak i prema maloumnim i neobrazovanim komentatorima.

Moderne nauke pre svega biomedicinske nauke zasnovane su na dva osnovna principa:

1) Ateistickom
2) Materijalistickom

Tvoj komentar u kome se pozivas na post a verujes u ovo navedeno pod jedan i pod dva ne ide nikako zqjedno?! Za istim stolom nije moguce sedeti istovremeno sa djavolom i sa Bogom! Opredeli se...

@Berliner

pre 3 godine

Tako je, a Milanković bi čuvao goveda. Pustiti ljude da žive kako hoće, bruto plata na ruke pa neka svako plaća lekara kada mu treba. Nemaš da platiš? Ćao.

Dimidoza

pre 3 godine

Meni nije jasno sto se ceka vakcina da name se ubace cipovi, sto se na primer ne stave cipovi u koka kolu ili pivo?
(df, 25. decembar 2020 11:55)
Zato sto bih samo ja gari progutao 15 gajbi cipova mesecno.

Saci

pre 3 godine

Posto nas u filmovima pripremaju stalno za buducnost,moj zakljucak je da ce ovi vakcinisani mutirati u zombije i juriti okolo nevakcinisane.

al Catel

pre 3 godine

To o čipovima i "Gejcu" su i lansirali da bi se sakrilo kako vakcinom sterilišu ljude. Naravno da korona nije cilj, time maksimalno može da se smanji populacija za 1%. Vakcinom može da se smanji koliko hoćeš, odnosno koliko ti treba. naravno postepeno, ali neće ni ovo biti poslednja vakcina. Prvo će da vakcinišu najstarije da bi videli da nema trenutno fatalnih posledica. Ne zato što im nešto žao, nego što bi vakcinacija i sterilizacija bila prekinuta.

Milosav

pre 3 godine

Radije bih živeo pedeset godina bez čipa nego hiljadu s njim.
(kali yuga, 25. decembar 2020 13:55)

Hteo si da kazes: Ne zelim da zivim hiljadu godina?

466453

pre 3 godine

"doktor inženjerskih nauka sa MIT/Harvard univerziteta i član naučnoistraživačkog tima u Americi koji radi na pronalaženju leka za kancer pluća"

I ovde neki prepotentno diskutuju lika?
Koju li dijagnozu imate? :/

Berliner

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.

GajaG

pre 3 godine

Napokon kvalitetan tekst. Ali naravno komentara nema. Da je kojim slucajem ustvrdio da vakcina sadrzi cip i ostale baljezgarije, bilo bi ih na stotine.

dr

pre 3 godine

Ocigledno je da srpski naucnik radi na tome da se americke vakcine prodaju. Pri tome se ne osvrce na to da do sada nikada, ali bas nikada, jedna nova vakcina nije koriscena za masovnu imunizaciju nakon ispitivanja koje je (prema naucnim radovima) bilo krace od 5(pet) - 10(deset) godina.

Неко123

pre 3 godine

Вау какви интелигентни коментари, "да иде мање у теретану можда би имали лек против рака" - свака част. Најнормалнија ствар је вежбати, одржавати тело, у здравом телу здрав дух. Имао сам више бољих идеја у шетњи, на кошарци, под тушем него на послу. Само ме занима шта ви радите на тему лека против рака. Сигурно да не одмарате док то не решите.

Dr. Pablo Eskobar

pre 3 godine

Lepo objasnjeno, mada to da je grip skoro nestao mi je nekako neuverljivo. Sta kao do sad nismo prali ruke ?
Drugo i on spominje tu nametnutu frazu "socijalna distanca", valda fizicka distanca.
I kad bi manje isao u teretanu mozda bi vec nasli lek za rak, pa bi onda mogli da pusimo kao sporeti.
I necu da se vakcinisem. Dva puta protiv gripa, jedne zime me je tako pokosilo kao nikad, toliko od mene.

Dača

pre 3 godine

Momak je intelegentan nema sumnje ali je naivan...ne stavljaju oni čip u vakcinu da bi nas pratili gde se krećemo. Oni stavljaju da bi tačno znali šta se dešava u našem telu. Isti sistem kao što radi telefon, tačno znaju šta gledamo, lajkujemo,kupujemo... Povezani telefon i čip, znaće tačno komplet šta vam se dešava. Nije to druže nikakva naučna fantastika. Zvaće se sigurno čip- smart chip ili ichip.

Milan

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)

Gde bi nam kraj bio da ovako predano raspredamo o svemu sto unosimo u organizam, od vazduha do hrane. Ali ne, vakcina je najveci problem.

комша

pre 3 godine

Будућност је у нано технологијама. Убризгају вам нано роботе који ће нпр. у организму скенирати све детаљно, па и уклањати туморе и разне проблеме у организму. Реално кад погледам ко се то плаши чипова ми је смешно. Имате их у сваком телефону, телевизору, пасошу и личној карти, у аутомобилима итд. И баш ће сад Бил Гејтс да преко чипа прати Радојку из Доњег Бријања... Будућност је у технологијама.

Srđan

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi

Masariko

pre 3 godine

Naučnik koji ima vremena po dva-tri sata da ide u teretanu i nije neki naučnik. Može biti samo tehničar, neko ko pomaže u određenom naučnom projektu, ali naučnik nikad.

bvb

pre 3 godine

Sad ce njemu ljudi koji su jedva srednju skolu zavrsili i informisu se ispred prodavnice da objasne kako pojma nema. Nije on cuo od komsinice kevine koleginice koja je kafe kuvarica da je sve ovo jedna velika zavera. Sta on zna, moze da obrise d...e tom diplomama kad se ne krece gde treba.

Mediocritical

pre 3 godine

Iz pomoć AI moći će(mo) da dešifrujemo gene... Besmrtnost je sveti gral. Biće(mo) njen interaktivni interfejs... Popuniće(mo) celokupnu naučnu slagalicu, zelenu energiju, najefikasnije moguću, bez hemijskog toksičnog otpada... Samo...
Jedini logičan put ekološke i zelene energije kao renesanse inteligencije i besmrtnosti je ekvilibrijum...
Neko će morati taj evolutivni i revolucionarni skok, da prljavim poslom očisti, jer nas je 8+ milijardi balastnih humanoida...
A 6 milijardi nas je nastalo samo za nepun vek.

Dzaba

pre 3 godine

Sad ce tebi balkansko-kafanski doktori sve da objasne i za cipove i otrove, 5g i kemtrejlere. Nece balkanac takav cipovani otrov u sebe pa da mu svi u porodici lipsaju. Ali zato dok ti kucka odgovor vec je popusio skoro celu paklu pljuga, popio litar “domace dunje” (a dunje u Srbiji ni za leka), za dorucak pojeo masan burek, za rucak neko przeno mesiste, za veceru zna se pasteta, virsle, parizer

Зозон

pre 3 godine

Па није се ни мислило буквално о микрочипу какви се данас примењују у ИТ индустрију и електроници, него о посебним протеинима који се лако могу очитати те ће се знати ко је вакцинисан и којом вакцином и ко зна какви још подаци ће моћи да се користе. Дакле видећемо још ... не треба бити искључив, а опет увек на опрезу.

markoni

pre 3 godine

Da je priroda htela da živimo 150 ili 200 godina onda bi nam to prirodno bilo dato. Kao što je to dato kornjačama (i to ne svim kornjačama).

Miloš Ilić

pre 3 godine

Za sve koji misle da su vakcinu "napravili" za 9 meseci. Je l' vi mislite da su svi u svetu krenuli od nule? Radili su vakcine za SARS i MERS koji su isto korona virusi i posle toga su istraživanja arhivirali. Zamislite da neka naša laboratorija krene da istražuje i eventualno napravi vakcinu protiv HIV-a. Šta mislite, da li bi krenuli od nule ili bi koristili svetska istraživanja u poslednjih 40 god?

Brkajlo

pre 3 godine

@ M
molim za pojašnjenje, od nekoga ko nije naivan kao "mi ovce", šta su to belosvetski moćnici instruirali, ucenili i potplatili ovog mladog čoveka (po meni vrednog divljenja) da nas obmane?

Дрндоје

pre 3 godine

Почело је са чиповањем животиња. Ја себе не сматрам животињом а и не бих волео да живим 150 година. Ко жели нека се чипује.

Goran

pre 3 godine

Postoji nano tehnologija u hirurgiji gde progutaš aparat veličine kapsule i on u organizmu otstrani kancer i izbaciš ga prirodnim putem, ali to je jako skupa tehnologija i prihvatljiva samo najbogatijim ljudima na planeti!!!

Marko Savic

pre 3 godine

Jel neko primetio dal zivotinje umiru od ovog virusa ili je pravljen za ljude?Virusi u svetu kao i virusi gripa su izasli iz laboratorija a ne iz prirode!

Dorcolac

pre 3 godine

Pozdrav svima koji ne veruju ovom tekstu već više veruju teorijama zavere. Vreme je posta i tolerancije i treba imati razumevanja prema svima pak čak i prema maloumnim i neobrazovanim komentatorima.

dupli blizanac

pre 3 godine

jos me nije ubedio
a porediti telefon i chip nije moguce jer tel uvek mogu da ugasim, odlozim ili razbijem..
u cipove mozda i ne verujem ali isto tako ni u bezbednost vakcine jer ne bi bilo prvi put u istoriji da neki lek ili vakcina izaziva nuspojave

trt

pre 3 godine

Laze.....
oce o istom trosku da nas pelcuju, cipuju sa gpsom da bi mogli da upotrebe 5g mreze u cilju pracenja......naravno usmeravaju migracije koriscenjem HARPa .... a sve po nalogu Marsovaca sa Marsa.
I da oce sa nam ukinu pecenje rakije i vrtenje raznja.... to sve mogu da ispratw mikro kamerame koje svaka opticarska radnja ugradjuje u sociva po nalogu NSA. Sociva ce postati obavezna kao licna karta.

branko

pre 3 godine

комша:Није проблем у новим технологијама ,проблем је у лјудима них је превише.

Mladen

pre 3 godine

Ljudi sumnjaju u ispravnost vakcine i potencijalne nuspojave, dok istovremeno gutaju kafetine, brufene, bromazepane i ostale legalne otrove kao m&m bombonice iako svaki od njih ima deklarisani spisak nuspojava duzine povelje Ujedinjenih Nacija.

Iva

pre 3 godine

Ja svesrdno navijam za to da zabrane putovanja nevakcinisanima u zemlje EU i to najvise zbog gradjana Srbije koji znaju samo za Grcku u svom zivotu, a takvi, neobrazovani, koji nece vakcinu, najvise i letuju u tom paradajz-raju. Bice prezabavno da gledamo sta ce da rade.

svarog

pre 3 godine

"Obično znamo da ako napravimo vrlo bezbednu vakcinu efikasnost nije toliko dobra, ali kada su izašli rezultati o efikanosti i na kom broju ljudi je rađeno, ja lično primio bih te dve vakcine".
Znaci posto je efikasna nije mnogo bezbedna, ali posto ju je primio toliki broj ljudi on joj veruje? ahahahaha, naucnicki, nema sta.

Rd

pre 3 godine

@Srđan

Paradoksalno je da je istraženo koliko npr. pušenje šteti, ili što su mesne prerađevine kancerogene jer sadrže razne aditive.
Ali i dalje unosimo to sve u sebe, iako znamo. Sad za vakcinu ne znamo šta je u njoj, pa nećemo.
Istina, neće biti efikasna za sve i neće svako odreagovati kako treba. Kao što je neko alergičan na penicilin.


Vakcine su napravljene brzinski jer je situacija takva da se sve urušava zbog ovog zla.

@Pablo Eskobar

Jedne godine sam primio vakcinu za grip i nije mi bilo ništa. Sljedeće godine nisam, moja žena jeste. Kada me se dočepala influenca, 2 dana sam bio kao u komi, sljedećih 5 dana nisam imao glas. Mojoj ženi ništa.

PatriJota za tastaturom

pre 3 godine

Svi ovi silni antivakseri i anti-koronaši bi pri stali u red da isprobaju/kupe Teslin elekto-magnetni cincilator koji dr.Nestorović hoće da pravi sa N.Đokovićem. Tada bi to bila "srpska" pamet i celi svet bi nas mrzio jer smo naj pametniji.

Avogadro

pre 3 godine

Драги мој Немања

Још давно је двоструки нобеловац Линус Паулинг рекао да геном човека је програмиран за животни век од 120 до 150 година.
Да ли си чуо за митотски кросинг овер? Ови моји са биологије Медицинског факултета знају само за мејотски кросинг овер!?
Чипови за живот до 150 година нису потребни.
Потребно је инхибирати митотски кросинг овер, чиме се спречава скраћење теломера и на тај начин се може живети и до 150 година!!!
Драги Немања, ако блокираш митотски кросинг овер поред теломеразе блокираћеш и кросинг овер и тзв. LOH и тиме спречити настанак рака, па нећеш морати више да радиш на лечењу рака плућа.
Нестаће и сви остали ракови.
Срећна ти Нова година.
Петар Ивановски
педијатар, субспецијалиста хематологије,
редовни професор МФБУ

Sofronije

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.
(Berliner, 25. decembar 2020 10:31)

Pravo u centar! Sve je rečeno.

4k4.Dex

pre 3 godine

Bravo dečko. Edukuj neznalice. Spusti se na nivo antivaksera i objasni im koliko pojma nemaju. Većina naučnika neće uopšte da komentariše i da se spusti na taj nivo al evo ima neko da vam objasni koliko pojma nemate.

Itd itd

pre 3 godine

Kako antivakseri skaču i ne znaju za šta da se uhvate.

Prvo je bilo Bil Gejts to namerno, sve je on iskrojio. Pa je bilo da će da nas čipuju, žig zveri itd. Sad nije čip, nego je problem što je to nešto novo.

?

pre 3 godine

@Dača

Ne brini druze, tebi su prodali sve sto si mogao da platis. U vakcinu za siromasne ne stavjaju cipove jer je skupo, pa im se ne isplati. To ce samo na zli zapad u vakcinu za bogate.

Krle

pre 3 godine

Evo, ja sam srpski naucnik iz Londona i radim za drugu najvecu HiTech firmu na svetu. Tehnologija za ubrizgavanje podataka pod kozu sa vakcinom postoji. Finansirana je od strane Bil Gejts fondacije i po zvanicnim podacima sluzi za podatke o primljenim vakcinama. Moze da sluzi i za bilo kakve druge podatke. Izguglajte, sve je onlajn i zvanicno je.

Sava. V

pre 3 godine

Pozdrav svima koji ne veruju ovom tekstu već više veruju teorijama zavere. Vreme je posta i tolerancije i treba imati razumevanja prema svima pak čak i prema maloumnim i neobrazovanim komentatorima.

Moderne nauke pre svega biomedicinske nauke zasnovane su na dva osnovna principa:

1) Ateistickom
2) Materijalistickom

Tvoj komentar u kome se pozivas na post a verujes u ovo navedeno pod jedan i pod dva ne ide nikako zqjedno?! Za istim stolom nije moguce sedeti istovremeno sa djavolom i sa Bogom! Opredeli se...

Bolest ne bira

pre 3 godine

Au,jedva cekam komentare,sigurno ce da mu zamere sto ide u teretanu jer se to vidi a neki i na cudnom Imenu posto nista drugo osim ova dva i ne mogu.A,da,i da je strani placenik.

Pera

pre 3 godine

Dragi moj zemljace, kada bi se naucna otkrica koristila samo na dobrobit covecanstva, onda bi Zemlja bila divno mesto za zivot. Nazalost sve vise i vise se koriste za unistavanjem ljudskog roda. Vama koji radite u Americkim firmama nista ne verujem, jer vi morate govoriti ono sto vam gazda kaze.

radenko

pre 3 godine

Bila je prosle godine emisija o nanotehnologiji i sve mi je bilo jasno o vakcinacijama.Nije slucajno izasao virus korona a jos slucajnije vakcinacija.

Inzenjer biotehnologije pa jos srbin

pre 3 godine

Naucna fantastika... kako da ne, postoje mikro elektrohemijski biosenzori koji mogu iz oka kontinualno da mere secer dijabeticarima.

Ja

pre 3 godine

Ma kako sa ne, ucinili biste da svi zivimo po 1000 godina, da svi budemo lepi, zgodni, zdravi i bogati, posto je to zelja onih koji vas placaju.

objavite pls

pre 3 godine

@ako je kovid nije lav

I to je ok, ali za tebe onda nece biti putovanja van zemlje na vecinu mesta, kao i pregrst drugih stvari, zavisi od toga kako koja zemlja odluci. Kao sto mi razumemo odluku tvoju da se ne vakcinises, tako ces ti morati da razumes njihovu odluku da ces morati ipak da ostanes kuci za dobar deo stvari.

Niko ti ne brani da stvaras imunitet sam na svoju ruku na tesko infektivnu bolest (za koju, btw, ne mozes da stvoris imunitet jer mozes da je lagano dobijes vise puta), ali lepo kod svoje kuce i nigde drugde

mason

pre 3 godine

ovaj mi pre lici na spasioca ili nekog fitnes instruktora nego na naucnika. sta ti je ta amerika taman kad mislis da si neko cudo video oni izbace. jos njih sto

Bob Rock

pre 3 godine

@Dača

A kako misliš da se napaja taj tvoj čip? Moraćemo da gutamo i Li-Ion baterije? Ili će nam ih stavljati rektalno ... na prevaru?

hahahahaa

pre 3 godine

Da je priroda htela da živimo 150 ili 200 godina onda bi nam to prirodno bilo dato. Kao što je to dato kornjačama (i to ne svim kornjačama).
(markoni, 25. decembar 2020 11:49)

Prirodno nam je dato da zivimo oko 30-40 godina. To sto zivimo duze je posledica napretka medicine, sve od primitivnog lecenja do danasnje medicine.

Molim i drugi put.

Урке

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.
(Berliner, 25. decembar 2020 10:31)
Никола Тесла је за данашњу науку опсенар, немој мислити да су ишта мања догма од ватикана итд.

Dragan

pre 3 godine

Da je toliko dobar našo bi lek za kancer,a ne sto godina traže i sve u mestu,a za obični grip nađu vakcinu za 8 meseci,uništenje naše,oni misle da su besmrtni,ne razumem u šta veruju kad znaju da će i oni umreti,čemu onda ovolika tiranija,prema populaciji.

Ja

pre 3 godine

Sto ljudima u Svedskoj, gde se cipovanje sprovodi vec godinama, ne stavljaju cip u hranu, vodu, silikonske implante, nakit i odecu, nego direktno pod kozu? Glupi su, nisu se setili toga, ili mozda cip
moze da vrsi zamisljenu funkciju samo aplikacijom pod kozu?

Ako je kovid nije lav

pre 3 godine

Ko zeli da se vakcinise, nek to i uradi.

Ali ko ne zeli, ne treba ga terati.

Ja recimo ne zelim. Razlog nije vakcina. Prelezao Sam razne bolesti pa zelim I ovu. Zarazicu se, prelezati je I stvoriti imunitet. Prosto.
Ne zelim vakcinu, zelim da to moje telo samo uradi,sa zivim virusom.
Ne vidim sto bi me neko zbog toga trebalo da kritikuje. Izolovacu se I postedeti sve druge rizika da se razbole. Nemam problem da me neko zarazi, bas suprotno. Odlezacu, uz terapiju, I to je to.

bla

pre 3 godine

Pozdrav svima koji ne veruju ovom tekstu već više veruju teorijama zavere. Vreme je posta i tolerancije i treba imati razumevanja prema svima pak čak i prema maloumnim i neobrazovanim komentatorima.

Moderne nauke pre svega biomedicinske nauke zasnovane su na dva osnovna principa:

1) Ateistickom
2) Materijalistickom

Tvoj komentar u kome se pozivas na post a verujes u ovo navedeno pod jedan i pod dva ne ide nikako zqjedno?! Za istim stolom nije moguce sedeti istovremeno sa djavolom i sa Bogom! Opredeli se...
(Sava. V, 25. decembar 2020 16:27)

moderna nauka je zasnovana na radu naucnika koji su bili posveceni hriscani kao Isak Njutn, Galileo, Kepler, Ajnstajn, Maks Plank, Sredinger....
tek je na pocetku dvadesetog veko poceo da preovladjuje ateisticki, materijalisticki pogled na svet iako su mnogi uspesni naucnici i dalje vernici.
nazalost mnoge teorije koje ucimo u skoli nikada nisu bile dokazane i promovisane su zato sto omogucavaju da materijalisticki redukcionisticki pogled na svet bude primaran.

Luka

pre 3 godine

Ne upucujem se u vakcine samo da odgovorim na pitanje gospodina zasto bi vas neko cipovao kad te moze pratiti preko telefona? Zato sto telefon mozes ostaviti kad hoces (imas mogucnost odklopiti se, sad dal ce to neko da uradi ili nece to je druga stvar, bitno je da imas izbora) a cip iz tela ne mozes da izkljucis niti odstranis

Marko

pre 3 godine

Tako je. bravo. Zivela nauka. Dole zatucani religiozni "ljudi"
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nisam poltron, 25. decembar 2020 12:03)

Ova nauka (sa malim slovom "n") ti je novi oblik religije i vidis kako je tebe zatucala.
Nauka sa velikim "N" je za malobrojne koji sebe oslobadjaju okova bilo kakvog verovanja i uskogrudosti. Ta Nauka je vezana za Duh i nju ne učiš u školama. Samo takvi su slobodni. Ostalo je sve zatucano.
Srečna nova godina...

losmi

pre 3 godine

Alo bre ljudi, od gladi umire svaka dva minuta neko u svetu, a mi se i dalje zamlacujemo nekim progresom... pa resite da niko ne vise umre od gladi nikad, pa da vas vidim... progres nije da imam mali kompjuter da mogu da ga stavim u dzep...

Onokao..

pre 3 godine

Gde bi nam kraj bio da ovako predano raspredamo o svemu sto unosimo u organizam, od vazduha do hrane. Ali ne, vakcina je najveci problem.
(Milan, 25. decembar 2020 12:10)

Da, zato sto vakcinu ne unosimo u organizam

Nikola

pre 3 godine

@RD primao sam vakcinu za grip godinama zbog prirode posla. Sve ok. 2010 je bila kombinovana vakcina i umalo nisam umro. Nedelju dana sam bio bolestan, posle toga mi se pojavio i visok krvni pritisak iako niti imam predispozicije niti sam ranije patio. Sad, da li je to slučajnost, koincidencija, kombinacija više faktora... Ne znam. Od tada ne primam vakcine, više vodim računa o prevenciji, redovno koristim manuku, aroniju, beli luk i nijednom nisam bio bolestan. E sad, da li stvarno misliš da bih dobrovoljno primio ovu vakcinu? Naravno, naterace me ucenama sa putovanjem i sl, ali zašto bih primao tu ili bilo koju drugu? Prevencija i zdrav život.

Cika Ranko

pre 3 godine

Interesantno, američki časopis „Forbs“ uvrstio je direktore farmaceutskih kompanija „BioNTeh“ i „Moderna“ u spisak 50 novih milijardera koji su se obogatili u oblasti zdravstva u uslovima pandemije virusa korona.
Kako se navodi u članku, bogatstvo generalnog direktora i suosnivača „BioNTeha“, Nemca turskog porekla Ugura Šahina, procenjuje se na 4,2 milijarde dolara. Francuz Stefan Bansel, koji je od 2011. godine na čelu kompanije „Moderna“, ima kapital od 4,1 milijarde dolara.

Bogatstvo američkih investitora Timotija Springera i Roberta Langera, koji su 2010. godine u razvoj „Moderne“ uložili pet miliona i 1,5 miliona dolara, respektivno, sada se procenjuje na dve milijarde, odnosno 1,5 milijardi dolara.

Na spisku novopečenih milijardera nalazi se i niz direktora kompanija i investitora iz Kine, Italije, Indije, Kanade, Švajcarske, Hongkonga i Danske.

zbunjen

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)
Mala ispravka, nije napravljena za 6 meseci već za nekoliko dana u slučaju firme BioNtec a ispitivana i testirana oko 9 meseci i to samo na akutne nuspojave. Ono što nosi za kasnije ćemo videti. Iskreno mislim da će sve biti OK i da je rizik jako mali ali uvek postoji ono ALI

Boki

pre 3 godine

@km
I Tesla je bio placenik zapada, a srbin kako bi ti napisao.

Sto se tice fizickog izgleda pa samo moze da bude pohvalno.
Znaci da je covek disciplinovan i dosledan u svim aspektima zivota.
Naucnici nemaju pravo na slobodno vreme i normalan zivot?

only fools and horses

pre 3 godine

E moj druže, nemoj se truditi da objašnjavaš takve stvari širokim narodnim masama. Da su se oni pitali, Nikola Tesla bi bio u ludnici ili bi čuvao ovce na nekoj livadi.
(Berliner, 25. decembar 2020 10:31)

Pa gde Teslu nađe. Njega bi upravo ovi današnji nučnici proglašavali za ludaka i tvrdili da mu je mesto u ludnici.
Uvek kad se spomene Tesla u kontekstu nauke, odmah njih gomila se javi i počinje priču kako on nije bio naučnik već pronalazač. Kao da je on išao putem i nalazio /pronalazio stvari koje su menjale svet. I da to nema veze sa naukom.
Inače nauka je postala strašno dogmatska. Pojedine teorije su dignute na nivo dogme i ako iko pokuša da to promeni postupa se sa njim kao crkva sa jereticima. Odmah ga izopštavaju iz svojih krugova.

Grebac dasaka u gulagu

pre 3 godine

@ (Sava. V, 25. decembar 2020 16:27)

Moderna nauka, bilo koja pa i biomedicinska, se pre svega zasniva na dokazima. Nema nikave veze sa verom.

Sta ti pokusavas da prodas ovde ostavljam tebi da objasnis.

Rale

pre 3 godine

Upravo proverih sajt Svetske Zdravstvene Organizacije i videh nesto neobicno: Od 20-te nedelje po njihovom kalendaru (mart 2020) - Niti jedan prijavljen slucaj gripa u svetu, koji nije Covid-19...
Pomalo cudno, zar ne?...

Proverite sami:
https://apps.who.int/flumart/Default?ReportNo=6

@Berliner

pre 3 godine

Tako je, a Milanković bi čuvao goveda. Pustiti ljude da žive kako hoće, bruto plata na ruke pa neka svako plaća lekara kada mu treba. Nemaš da platiš? Ćao.

kako da ne

pre 3 godine

@Rd
To znaci da tvom organizmu treba vakcina jer je slab. Ne mora da znaci da svima treba vakcina protiv gripa. Eto ja imam 33 godine, 10 godina kod lekara idem jednom godisnje i to cisto na kontrolu. Ni grip ni nista

CaleKg

pre 3 godine

Srecno sa istrazivanjima kancera, proci ce i Korona ali tek i samo kad se svi budu drzali mera - distance, maske, dezinfekcija.
Vakcine nece mnogo pomoci, sve dok se ljudi zarazavaju virus mutira.

Mika

pre 3 godine

Mislim da su tu priču o čipovima smislili da bi potpuno zaludeli narod i da ne bi narod razmišljao o realnim problemima same vakcine.
Verujem da ova vakcina može da šteti samo onom ko reaguje na neku komponentu u samoj vakcini. To je slučaj i sa dosadašnjim vakcinama. Ono što je različito je da li će taj ubačeni gen u nekim uslovima možda izazvati mutaciju e to nije dokazano. To će vreme pokazati a tad će za mnoge biti kasno.

sdf

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)


RNK vakcine se prave skoro 30 godina. Imate na vikipediji.

Smisao besmisla

pre 3 godine

Doktore, moral ili etika je problem? Niko nema dilemu da li bi uradili cipom ovo ili ono, ali etika onih koji imaju tu moc nam nalaze da verujemo u ono drugo! Neka si ti nama ziv i zdrav!

Silikonski breg

pre 3 godine

Najlakše je ubaciti čipove u silikonske implante, nakit, obuću i odeću, automobilske gume i novčanice. Nikoga ne zanima šta radite dok spavate, već šta radite kada izađete na ulicu, tu su kamere.

Andrea

pre 3 godine

Kao sto je rekao jedan komentator ovde prirodni vek je mnogo kraci, od upale zuba se umiralo a kamoli od drugih bolesti. Prosecan zivotni vek zene u starom Rimu je bio oko 30 godina jer su mnoge umirale na porodjaju. J.J. Zmaju su umrla 7 deteta. Znate li za takav slucaj sada? I tada je bilo ljudi koji su ziveli do 90 i vise godina. Sada bi bez lekova za pritisak, srce i dijabetes se desetkovalo stanovnistvo iznad 50 godina. A sta u medicini moze bez tehnike? Zapadnoj. Ne spori se lekovitost drugacijih nacina lecenja ali ipak se svi okrecete savremenoj medicini i za dijagnozu i lecenje.

korvin

pre 3 godine

Postoji nano tehnologija u hirurgiji gde progutaš aparat veličine kapsule i on u organizmu otstrani kancer i izbaciš ga prirodnim putem, ali to je jako skupa tehnologija i prihvatljiva samo najbogatijim ljudima na planeti!!!
(Goran, 25. decembar 2020 11:29)
####
Nisam znao da je Stiv Džobs bio siromašan. Verovatno je morao da prosi na ulici da plati radnike u Ejplu.

Dylan Dog

pre 3 godine

Sa nano tehnologijom sve trenutne bolesti bi se mogle izleciti imajuci vestacki imuni sistem, pritom prirodni da miruje da ne izaziva auto imune bolesti i ne napada vestacki. Sve celije bi se mogle obnovoti ukljucujuci i nervne. Lekari kao zanimanje ce nestati i zdravstvo ce preuzeti posebna bransa inzenjera sa znanjem medicine. Ljudi ce moci ziveti ograniceno dugo.
Valjda mogu i ja da mastam :D.

Aca Pantljičara

pre 3 godine

...pogotovo što se leti ovaj virus inače manje širi", zaključuje mladi naučnik.


Ovo mi nije jasno, imali smo u julu veliki porast zarazenih u celom svetu.

Kvadratura kruga

pre 3 godine

Mnogo se govori o mRNA tranzitnom molekulu koji se ne ugrađuje, to je suština bezbednosti... Naravno, samo godine koje dolaze će dati povratnu informaciju da li su mRNA vakcine potpuno bezopasne i deluju po principu "dok radi i provocira imuni sistem ok, kad prestane da radi ko da je i nema, pa pravi novu", ili mRNA nije baš sasvim tranzitni molekul i ostavlje neke za sada neuočljive tragove u ćelijama (kojim?) na RNA same ćelije. To je trenutno potpuno nepoznato. Biće veselo ako se kod nekih ljudi blago ugrađuje i pravi lake mutacije kako na primaocu vakcine, tako i na njegovom potomstvu ako recimo ostavi trag u polnim ćelijama...Očigledno je nauka sa genetskim inžinjeringom stigla pred vrata najkompleksnijeg programa koji postoji u svemiru: RNA (zato su svi resursi uključeni u sekvenciranje gena) i sada pokušava da direktno utiče na taj makro molekul koji ima desetine i stotine hiljada atoma...jedna greškica ne mora biti fatalna po organizam, ali može dovesti do posledica kakve sada ne možemo ni da zamislim... Zašto bi ih i zamišljali kada je tu nova tehnologija mRNA da nam jasno pokaže posledice, a ljudskog materijala za pokušaje i ispravke ima više nego dovoljno, je li tako?

Rd

pre 3 godine

@kako da ne

Nisam nigdje ni tvrdio da svima treba vakcina, samo sam se nadovezao na Eskobarov komentar, kako on neće da se vakciniše (uopšte) jer je fasovao jednom zbog iste.

Već sam napisao u istom komentaru, sa ljudi različito reaguju na vakcine.

Moj otac ima 66 godina, ne vodi najzdraviji život i nikada se nije vakcinisao protiv gripa niti ga je ikada imao, kako tvrdi. Tako da definitivno ne promovišem obaveznost, već sam htio reći da kako Eksobar ne želi uopšte da se vakciniše zbog svog iskustva, tako i ja nemam problem da se vakcinišem zbog svog.

P-76ers

pre 3 godine

Iz pomoć AI moći će(mo) da dešifrujemo gene... Besmrtnost je sveti gral. Biće(mo) njen interaktivni interfejs... Popuniće(mo) celokupnu naučnu slagalicu, zelenu energiju, najefikasnije moguću, bez hemijskog toksičnog otpada... Samo...
Jedini logičan put ekološke i zelene energije kao renesanse inteligencije i besmrtnosti je ekvilibrijum...
Neko će morati taj evolutivni i revolucionarni skok, da prljavim poslom očisti, jer nas je 8+ milijardi balastnih humanoida...
A 6 milijardi nas je nastalo samo za nepun vek.
(Mediocritical, 25. decembar 2020 10:42)

Priroda to radi sama, uz našu svestranu pomoć...

Kad nas bude previše bićemo sterilni i bez trovanja...

Plus što se sami dobrovoljno trujemo...

Zoran

pre 3 godine

Nije poenta oko ove vakcine u tome da li stavljaju čipove u nju. Nego to što je ova prva vakcina na svetu koja se pravi na potpuno novi način. I napravljena je za 6 meseci. Potpuno neprovereno dugoročno delovanje na ljudski organizam. Ne znači da će biti nešto loše, ali je neistraženo. I zato je ovako veliko nepoverenje. A ne čipovi
(Srđan, 25. decembar 2020 10:21)
Inače znaš za svaku vakcinu, kako je vremenski tekao postupak usvajanja vakcine. Ko je smislio, kako se proverava...

Ludman

pre 3 godine

Postoji nano tehnologija u hirurgiji gde progutaš aparat veličine kapsule i on u organizmu otstrani kancer i izbaciš ga prirodnim putem, ali to je jako skupa tehnologija i prihvatljiva samo najbogatijim ljudima na planeti!!!
(Goran, 25. decembar 2020 11:12) A Stiv Džobs je bio siromašan, pa je zato umro od raka? Ne lupetaj, molim te.

Malj

pre 3 godine

@ (Ako je kovid nije lav, 25. decembar 2020 22:26) #

Kad bi mogao da iskontrolises sa kolikom kolicinom ce se zaraziti to bi bilo super ali ne mozes. Nadaj se da tocak nece stati na tebe i da nemas neke hronicne bolesti za koje ne znas. Najverovatnije ti nece biti nista, mozda neces imati ni simpotme ali rulet je for real this time. Pa gde ti stane.

demagog

pre 3 godine

Postujem glediste ovog momka. ali...nikada nije bio problem oko tehnologije,tehnologija je sama po sebi ( bilo hemija,biologija,fizika...)divna stvar. Ono sto je neizostavni deo jednacine je i covek,odnosno njegov primitivni karakter ( veci deo populacije, sto nije malo ).

Da smo toliko zaista napredni u delima koliko u konceptima i idejama bili bi daleko od ovog sto danas nazivamo svet...

al Catel

pre 3 godine

To o čipovima i "Gejcu" su i lansirali da bi se sakrilo kako vakcinom sterilišu ljude. Naravno da korona nije cilj, time maksimalno može da se smanji populacija za 1%. Vakcinom može da se smanji koliko hoćeš, odnosno koliko ti treba. naravno postepeno, ali neće ni ovo biti poslednja vakcina. Prvo će da vakcinišu najstarije da bi videli da nema trenutno fatalnih posledica. Ne zato što im nešto žao, nego što bi vakcinacija i sterilizacija bila prekinuta.

466453

pre 3 godine

"doktor inženjerskih nauka sa MIT/Harvard univerziteta i član naučnoistraživačkog tima u Americi koji radi na pronalaženju leka za kancer pluća"

I ovde neki prepotentno diskutuju lika?
Koju li dijagnozu imate? :/

Milosav

pre 3 godine

Radije bih živeo pedeset godina bez čipa nego hiljadu s njim.
(kali yuga, 25. decembar 2020 13:55)

Hteo si da kazes: Ne zelim da zivim hiljadu godina?

Saci

pre 3 godine

Posto nas u filmovima pripremaju stalno za buducnost,moj zakljucak je da ce ovi vakcinisani mutirati u zombije i juriti okolo nevakcinisane.

Dimidoza

pre 3 godine

Meni nije jasno sto se ceka vakcina da name se ubace cipovi, sto se na primer ne stave cipovi u koka kolu ili pivo?
(df, 25. decembar 2020 11:55)
Zato sto bih samo ja gari progutao 15 gajbi cipova mesecno.