Četvrtak, 03.12.2020.

17:35

Četiri kandidata za novog selektora – Milojević prvi izbor

Fudbalski savez Srbije je u potrazi za novim selektorom.

Izvor:

Èetiri kandidata za novog selektora – Milojeviæ prvi izbor IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

179 Komentari

Sortiraj po:

Endoplazmatični Retikulum

pre 3 godine

Platiti Boru Milutinovića u zlatu da se vrati iz penzije i dati mu odrešene ruke. U protivnom, ni ne treba selektor.

Šomi

pre 3 godine

Treba pozvati trio Ivica Kralj, Stanojević, Milošević, pa da se razigraju Sveta Marković, Pavlović drvo, L. Marković, Zdjelar i Fića Stevanović. E to bi bilo baš onako u skladu sa trenutnim stanjem u reprezentaciji

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Marko Pantelic da odluci?! Pa ko je on da sam odlucuje o selektoru Srbije,sram vas bre bilo..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 03. decembar 2020 19:52)

A ko treba nego bivsi reprezentativac? Ti?

Sasha-CHI

pre 3 godine

Slazem se da prvo treba poceti od saveza. Sto se selektora tice, mislim da je izbor Milojevica korak unazad. Zvezda jeste nesto postigla u Evropi, ali sa teskim bunkerom, sjajnim golmanom is a nekoliko sramotnih rezultata.
Tumba je debelo uprskao protiv Skotske, ali je protiv Norveske i Rusije pokazao da zna nesto. On je doveo Gudelja, Mladenovica, Ristica koji su se odlicno pokazali, a pre njega su retko ili nikako pozivani. I Radonjic je proigrao kod Tumbe. Protiv Norveske i Rusije igra je izgledala bolje nego u poslednjih mnogo godina, a ja dugo pratim reprezentaciju. Protiv Skotske je debelo pogresio sa Gudeljom, ali je vec protiv Rusa pokazao da je naucio lekciju. Ubacivanjem drugog (kasnije i treceg) napadaca pokazao je da napadacka igra moze mnogo da se popravi. Igra samo sa Mitrovicem je predvidiva. Postavis dva centarhalfa oko njega i tu nema nista. Drugi, pokretni napadac pravi veliku razliku.
Isto tako je Mihajlovic uprskao protiv Hrvatske, pa, kad je posle poceo da pobedjuje, smenjen je. Selektorima treba vremena da ukomponuju tim, i taman kad im krene, mi ih smenimo i opet sve iz pocetka. Dok novi selektor nadje resenje, sledece takmicenje je opet propusteno. Greska je sto novi selektori imaju samo par utakmica pre one odlucujuce, pa nauce kada je prekasno.
P.S. Ne preferiram ni Partizan ni Zvezdu. Uvek navijam za nase protiv stranaca.

Slavisa Jokanovic ili Savo Milosevic

pre 3 godine

Prvi meni Jokan Jokan je
meni najbolji trener Srbije a da strucnom stabu budu trener golmana ivica kralj a pomocnici Predrag Mijatovic Vladimir Jugovic Branko Brnovic i Goran Djorovic A ako nemoze Jokan onda savo A i sto ostane taj strucni stab umesto jokana savo onda oni su najbolji trener Srbije i oni znaju Kako i sta!.

Will Mosley

pre 3 godine

Evo,ja cu .Ali,jedna plata unapred.
(Ivan, 03. decembar 2020 20:22)

A ja hocu jednu platu unapred plus akontacija u visini od dve plate.

Will Mosley

pre 3 godine

Ako Milojević bude trener neću više gledati reprezentaciju.
(Džoni Manila, 03. decembar 2020 21:22)

Ni ja, otvoricu novo poglavlje bojkota repke kao onda kad su selektori bili Miha, Pizon i Muslin.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Svakako Milojevič ili Paunovič ili obrnuto Paunovič,Milojevič a sem jokana tu bi pre dao mesto Savi Miloševiču ili Lalatoviču ma šta,ko mislio o lali Lalatoviču čovek zna posao i odigrati hrabro umesto sa ovako nestabilnom i sporom zadnjom linijom kolko sam uspeo videti ima mesta u igri i za Spajiča umesto S.Mitroviča na stoperu čovek visok nezna dodati loptu kilav što ubija u pojam našu igru gde imamo previše nespretne stopere uz dosta sporog nam Sergeja Milinkoviča nemoguče je uako igrati posebno ako te ekipa napadne i igra presing na našu zadnju liniju.Več predugo traje problem stopera.

hajduk

pre 3 godine

Bolesno sarkastican, izvini ali nisi u pravu! Hajduk je bio 1995 u cetvrtini finala i izgubio od kas ijeg pobjednika Ajaxa. A sve ostalo se slazem, Ivan Jovanovic je napravio strasan rezultat sa takozvanim malim klubom.

prolaznik

pre 3 godine

Ako hocete zdrav fudbal onda ste trebali da stanete u red kada se glasalo za vlast ali vama je bilo lakse da kazete "ne mogu da se smaram" ili "svi su oni isti". E pa sada trpite jer vise vas niko ne pita ni za sta i mozete samo komentare da pisete. Kako glupa nacija da ne poverujes.

kuca bez prozora

pre 3 godine

Evo dokaza da savez ipak ima plan! Izneli plan za čitavu godiinu. 4 selektora za 4 tromesečja. Uvek treba misliti unapred.

Bolesno sarkastičan

pre 3 godine

Да ли сте ви, несрећници, свесни ко је Иван Јовановић? Човек је АПОЕЛ водио до четвртфинала Лиге шампиона. Ако не разумете шта то значи, то је оно што Звезда, Партизан и сви клубови са ових простора нису урадили од '92. године. Вишеструки првак Кипра са истим клубом, па ви видите какав је тренер у питању. Не, ви тастатура стручњаци сте за њега Фергусон.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Nama treba FSS koji ce da kaze selektoru kako zelimo da igramo i u kojoj formaciji, a ne da nas Tumba tumba sa njegovim promenama formacije i igraca kao carape. I tu formaciju koju odredi FSS treba uigravati u repki jos od kadeta (4-3-3).

Aj da vidim selektora Nemacke ili Engleske da postavi neuigrano 3-5-2. Leteo bi odma.

Pera genije

pre 3 godine

Sa Kokezom nam se loše piše ko god da bude.
Milojević je ima dve dobre sezone sa Zvezdom u Srbiji a sad igra u pustinji.
Paunović i Jokanović su pametni da ne budu.
Ivanović bomba trener, u rangu one dvojice iz Lucana i Ivanjice!

Ako nist drugo bar se nasmejem...

Cinik

pre 3 godine

Ova neznalica ako dodje za selektora mi centar nećemo preći. I tadić i Mitrović i Kostić igraće u odbrani. Za očekivati je valjanje po travi. Pa on bre u Saudiskoj Arabiji nije uspeo a uspeće nešto sa reprezentacijom.

Sprint Mej

pre 3 godine

Kako je krenuo udar na FSS od vrha pa dole i sada njima uhvatila prpa i kao evo evo dovodimo novog selektora. Kako bi skrenuli pricu o kadrovskoj promeni i sistema u FSS.. neverovatno sta rade, a umesto svi kolektivno krenemo do kraja kao peti oktobar.

sportdetective

pre 3 godine

Nebitno...jer ce dobiti otkaz posle 6 meseci. Izgleda da nema drugog resenja nego da se osnuje neki drugi FSS, pa nek se kokeza i kompanija igraju v tom FSS, jer kod nas je glavni covek u fudbalu dozivotno na toj funkciji.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Izvinite što je bolji Milojević od Tumbaković ?
Budimoe objektivni.
Po meni treba uraditi radikalno rešenje i postaviti Sava Miloševića za selektora.
Sve drugo je čista zajebancija.
(zvezdoprc, 03. decembar 2020 19:45)

Za pocetak je igrao ligu sampiona i pobedio Liverpul. Najvece dostignuce Tumbe je sta?

marko992

pre 3 godine

Prvo treba da se promeni kompletan savez, pa tek onda dolazi selektor.
(Ze, 03. decembar 2020 18:40)

Slazem se.
Inace ni Milojevic nije neko narocito resenje,u svakom slucaju bolje od dva prethodna.

Nemanja

pre 3 godine

Milojević, protiv Malte izlazimo sa tri centralna beka, a već protiv Austrije parkiramo autobus i igru baziramo na duplim blokovima, pa ako ucackamo neku frljoku iz prekida ili kontre ekstra. Daj nemojte da se zezate da je taj lik koji propagira antifudbal prvi kandidat. Al kakav je Savez uopšte ne bi čudilo da ga postave.

Boro iz Pobede

pre 3 godine

Mi mesec dana već pišemo da nije problem u selektoru, sistem mora da se menja a predsednik kao prvi mora da leti! Predsednik i ekipa oko njega na to odgovara da su penali rulet i da sreća nije bila na našoj strani!

isprani mozak

pre 3 godine

ne znamo coveka,on je vodio samo namestene utakmice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 3. decembar 2020 17:46)

Aha, posebno ona nameštena protiv Liverpula. Tu im je namsetio 2 komada.
E, moj uplakani

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

"Pantela odlucuje ko ce biti novi selektor. Zemljo otvori se.Sad ce da dovedu Milojevica koji je propao u Saudijskoj Arabiji.
(FSS ceo crveno beo, 03. decembar 2020 19:49)"

Kako je propao? Nije igrao UEFA ligu sampiona ili sta? Bolje Pantela da odlucuje nego Krstajici.

Vetar u ledja..

pre 3 godine

Vidim dosta ga ljudi pljuje. Kakav bi bio kao selektor to ne znam ali je Miloje pokazao da zna da vodi ekipu u Evropi. U kvalifikacijama ima 12/12 u LE dve pobede i cetiri neresene a u LS u dve godine dve pobede i jednu neresenu utakmicu. Neko ce reci da je 7 bodova iz 12 utakmica malo. Mozda i jeste ali dok neko sa ekipom iz ovakve lige ne uzme vise, to je ipak najbolje. Ali nije Miloje tema, mozda je Paunovic i bolje resenje. Problem je FSS i problem su lesinari u istom. Dok se to ne promeni nema nam ni boljitka pa sve i da se plasiramo na neko takmicenje. Bili smo na SP u Rusiji. I? Dve godine kasnije, ista prica.....

//,

pre 3 godine

Ja vjerujem u nove pod uslovom da se zabrani pristup stadionima svim
bivsim koji su radili u FSS ili nekom od klubova. Ma ni na prijateljske
utakmice ih ne bih pustao.

singrrr!

pre 3 godine

ako moze tumba, moze i ovaj bumba... srbija vise nema ekstra trenere, ni u fudbalu, a uskoro ni u kosarci... pozitivni efekti jugoslavije dogorevaju...

zvezdoprc

pre 3 godine

Izvinite što je bolji Milojević od Tumbaković ?
Budimoe objektivni.
Po meni treba uraditi radikalno rešenje i postaviti Sava Miloševića za selektora.
Sve drugo je čista zajebancija.

C i n i k

pre 3 godine

A ko je za selektora ako nije iz Partizana. Imali smo dvojicu poslednjih pa smo se proslavili
(gradjanin, 03. decembar 2020 18:59


Paunovic, Jokanovic ili cak Ivic, samo ne Milojevic i to nmaveze sa klupskom pripadnoscu, samo lud covek inace moze da svoj zivot veze za nki FK i sebe naziva "navijacem", sta je to uopste?

milan1312

pre 3 godine

hahahahah 123 komentara na vest o selektoru. Nema nama pomoci, ljudi nas prave debilima 30 godina i mi opet nasedamo svaki put. Zar je bitno ko ce biti selektor?? Svaki put napisem da ne treba niko da komentarise nas fudbal, niko ne treba da gleda nas fudbal, niko ne treba da ide na stadion. samo ignorisati i vredjati ih. to su sve nepismeni ljudi i sve sami kriminalci.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

S A M O

M I L O J E


Dosta vise sa nesposobnjakovicima iz Partizana (Curcic, Krstajic, Tumbakovic). Kad je bivsi trener Zvezde bio selektor on nas odveo na SP i dobio otkaz.

Staviti tacku na crno beli svet i u vaterpolu (basket i fuca vec odradjeni).

FSS ceo crveno beo

pre 3 godine

Pantela odlucuje ko ce biti novi selektor. Zemljo otvori se.Sad ce da dovedu Milojevica koji je propao u Saudijskoj Arabiji.

dacha Zvezda

pre 3 godine

ja mislim da bi Prosinecki bio naj bolja solucija za Trenera Srbije....
(drago, 03. decembar 2020 18:53)

Pusti ti selektora, "naj bolja" solucija za tebe je učiteljica i čitanka...

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

"Zamenik predsednika FS Marko Pantelić odlučiće ko će biti novi selektor."

Doviđenja prijatno.
(ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 03. decembar 2020 19:26)

Do vidjenja i ko poslednji ode sa JNA nek ugasi svetlo.

Dalibor

pre 3 godine

Nem tog trenera, a pritom i Srbina jer ni to nije nevažno koji može pripremiti, uigrati i motivisati fudbalere iz Srbije. Fudbal u Srbiji je mrtav, samo nama to još nisu javili.

Nikad nikome izvini

pre 3 godine

...Milojević je pod ugovorom ali to za savez nije problem da plati obeštećenje...od para koje oni nisu zaradili...SRAMOTA KAKO JE LAKO SA TUĐIM KEŠOM...

Batistuta

pre 3 godine

Ivan Jovanovic je sa jakom jeftinim timom Apoela igrao 1/4 finale lige sampiona. Znaci sa timom koji je tada imao duplo manji budzet od Crvene zvezde i Partizana.

filava

pre 3 godine

Mogu sad da potpišem da neće biti selektor ni jedan od ove četvorice kandidata već će fudbalski svemogući savez izvući nekog keca iz rukava kao što je bio Krstajić i opet nas slatko ali od muke nasmejati...živi bili pa videli...

Leo

pre 3 godine

Kao Zvezdaš veoma cenim Milojevića ali mislim da mu nikako ne bi odgovaralo da radi u ovakvom savezu!Kao ni Paunoviću,Jokanović,Druloviću.To jedino može Krstajić i Tumbaković ili neki levak.

janko

pre 3 godine

ivan jovanović da li je moguće da mi nemamo neku ozbiljniju priču za selektora ili se nastavlja smehotresna olimpijada u FSS dajte bre ostavke svi i da na čelo dodju dokazane patriote kao što je Mihajlović Vidić Stanković jer ovi ne vole Srbiju što su sada i rade protiv fudbala tako da taj kokeza ode i odvede sve ove koji su nesposobni što pre

lal

pre 3 godine

sve ste pobrkali... nama za kvalifikacije treba neki ludak da igra otvoreno i na gol vise...
e onda kada se plasiramo kao prvi u grupi dolazi miloje i objasnjava kako se igraju eliminacione utakmice... bio bi grcki scenario....

LimaN

pre 3 godine

Sta na to kaze Sloba snajper vlasnik fk Kabela zbog koga je Milojevic napustio zvezdu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (polusvet, 3. decembar 2020 17:34)

Moze li neko konkretno objasnjenje za ovo,o cemu se radi? Prvi put cujem i nisam upucen.Hvala
(Neko zna?, 03. decembar 2020 18:08)

Izmišljena priča, naravno. Vidiš da mu u niku piše ko je i šta je. To su one šlihtare kriminalca sa aliexpressa a možda i on lično.

Zoran

pre 3 godine

Stvarno ludilo "Milojević nije zadovoljan u Saudijskoj Arabiji" pa bi valjalo da bude selektor, svašta, svašta. Ako je to jedan od bitnih razloga onda ne treba da bude selektor. Ruku na srce i ne treba, nema kvalitet...

Trigger

pre 3 godine

Nema tih para zbog kojih bi neko bio selektor reprezentacije. Igrači se vuku po terenu kao da igraju za starački dom, a tebe posle stavljaju na stub srama kao da si narodni neprijatelj. I umesto da uživaš u minulom radu svoje fudbalerske karijere završiš kao neko u koga svako upire prstom i blati te. Setite se samo opozicionih pokliča: "Slobo - Santrače". Kome to još treba?

Časlav

pre 3 godine

Koliko se sećam Ivan Jovanović je bio trener kiparskog Apolona.On je igrao sa njima Ligu Šampiona.Dobar trener iz starije generacije.I ranije je bio stalno kandidat za selektora.

Neko zna?

pre 3 godine

Sta na to kaze Sloba snajper vlasnik fk Kabela zbog koga je Milojevic napustio zvezdu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (polusvet, 3. decembar 2020 17:34)

Moze li neko konkretno objasnjenje za ovo,o cemu se radi? Prvi put cujem i nisam upucen.Hvala

veteran

pre 3 godine

Ma ne bre , Terzinjo za precednika , Milojevic za selektora i promenite dresove u crveno belo , evo ja sam za ! Gorbar od 50 leta..

m.stefanovic

pre 3 godine

U ozbiljnoj zemlji kad padne most,ministar saobracaja podnese ostavku,a kod nas Kokeza ne oseca nikakvu odgovornost,biramo ponovo trenera,sta je 20 god. bez EP.Ko slusa Vidica,Matica,Ivanovica i slicne anonimuse,sta znaju oni!!!!

MJ23

pre 3 godine

Ma ne bre , Terzinjo za precednika , Milojevic za selektora i promenite dresove u crveno belo , evo ja sam za ! Gorbar od 50 leta..
(veteran, 03. decembar 2020 18:51)

Krstaja i Tumba ti nisu smetali? :-)

gradjanin

pre 3 godine

Opet strasna greska, Milojevic NIJE za selwktora!
Ali iza kulisa se rade nke druge stvari..
Zato ceo FSS mora da ide!
(C i n i k, 03. decembar 2020 18:54)


A ko je za selektora ako nije iz Partizana. Imali smo dvojicu poslednjih pa smo se proslavili

tt

pre 3 godine

Ljudi,zar ne shvatate da nama ne treba stručnjak? treba nam neko ko razume šta znači Srbija,neko ko ume da ukaze našim "zvezdama" da je grb svetinja,da je himna svetinja. Milojević to vrlo dobro oseća i radi svim srcem. Držim palčeve za njega.

Cezar

pre 3 godine

@stefanbg Au, druze, al tebe puca kompleks :) pokazao je isto tako sto je protiv Partizana i svih evropskih ekipa igrao bunker, a koliko je cenjen u Evropi njegov bunkeraski stil pokazalo je i otimanje za njim od strane velikana svetskog fudbala. Na kraju krajeva, otisao je u Saudijsku Arabiju, vrhunski strucnjak, nema sta :)

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Требамо комплетан нови савез па тек онда селектора који би дошао у "здраву околину".

Igor

pre 3 godine

Tu treba neka jaka licnost sa strane sa autoritetom, koja nece da podilazi nasim "zvezdama" nego sve da ih oostavi na pravo mesto..

Moji izbori su Lotar Mateus ili Ciro Blazevic

Марко

pre 3 godine

U ozbiljnoj zemlji kad padne most,ministar saobracaja podnese ostavku,a kod nas Kokeza ne oseca nikakvu odgovornost,biramo ponovo trenera,sta je 20 god. bez EP.Ko slusa Vidica,Matica,Ivanovica i slicne anonimuse,sta znaju oni!!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (m.stefanovic, 3. decembar 2020 18:28)

Много људи се променило на челу ФСС-а у периоду у коме не успевамо да одемо на ФСС. Изгледа да ни у томе није решење.

Armata

pre 3 godine

Situacija sa reprezentacijom Srbije u mnogome podseća na Zvezdu nakon Grofa Božovića i izgubljene većosvojene titule. Miloje je jedini sposoban da napravi nešto veliko sa ovim timom Srbije, uspeh je sa njim zagarantovan.

Zvezdaš onaj stari

pre 3 godine

Milojević je dekadentan trener. Imao je sa Zvezdom uspehe ali on napredovao nimalo nije. Taj njegov fudbal je prošlost i reprezentaciji to ne treba. Svaki meč mu je isti sa 1 špicom i 6 dole. Da je nešto napredovao pa hajde da se razmatra.
Drugo nije mu strano da se dogovara sa upravom za kombinacije, tako da neka ga u UAE.

Jokanović ne dolazi sigurno

pre 3 godine

Tesko, ima dobar ugovor u Arabiji, nema sanse da ga raskine.

Isto vazi i za Paunovica.

Ja bih birao Jokanovica, svez je, ima iskustvo u ino fudbalu, a i dokazano zna ponesto, uz to ga igraci poznaju, jer nije previse generacijski udaljen. I beskompromisan je, ne tolerise menadzere, uostalom zbog toga je i raskinuo dvaput izuzetno jake ugovore. Drzi se principa. Trazice veliku platu, s pravom, adekvatnu premiju - ali makar znas da niko iz Saveza nece smeti da udje u svlacionicu.
(One night in May, 3. decembar 2020 17:47)

Jokanović tek neće doći jer ima jači ugovor u Kataru od obojice. Jedino ovaj mučeni Ivan Jovanović ako dođe.

Tastatura strucnjak

pre 3 godine

Uz svako postovanje, ne mogu da zamislim da trener koji je radio u Srbiji, Grckoj i Saudijskoj Arabiji, moze da bude autoritet igracima koji igraju napolju. Kakav god da je znalac. Selektor je neko sa peharima, velikim uspesima u medjunarodnom fudbalu, iskusan, sa gomilom jakih utakmica iza sebe, autoritet kod igraca i kod sudija. Mi takvog nemamo.Reprezentacija nije klub. Ovde nema svakodnevnih treninga. I kada bi se Fss otvorio i doveo nekog opasnog stranca, opet bi to bilo kraktog daha i potez da se sacuvaju fotelje, jer stranca ne bi zanimalo da napravi sistem ispocetka, da probere i mladje selekcije i da uspostavi nacin igre koji bi se negovao od petlica, kao sto su uradili Belgijanci npr. To bi mogao samo neko nas koji zna to da radi, uz uslov da ga puste da rade bez muljanja. Dakle, duplo golo.

m.stefanovic

pre 3 godine

Ma nemam sumnje da ce Pantela i Kokeza doneti najbolje resenje u interesu naseg fudbala!Nas problem su selektori,u savezu sve funkcionise!Vidic i Matic grobari Srbskog fudbala!!!*

viva72

pre 3 godine

Šta je sa Piksijem? Uvek je on tu negde, međutim imao je besan ugovor u Kini pa mu nije padalo napamet da preuzima selekciju.Sada kada je oteran odatle i bez posla, čudi me.Možda je politika umešala prste ili je dobio masnu otpremninu u Kini pa možda neko vreme ne može ništa da potpisuje.Ko sve nije bio selektor repke što ne bi i on mada ova imena koja se pominju su svakako sa jačim pedigreima.Od ove četvorice selektor može biti samo onaj koga najure u nekom narednom periodu, s obzirom da sem Milojevića kome tamo ne cvetaju ruže, eventualno on može doći u obzir, videćemo.Jako, jako smo tanki sa trenerima.

Majk

pre 3 godine

Bilo bi lepo da može Veljko ali to nije realna opcija,on bi mogao da iskoristi maksimum iz one generacije svetskih i evropskih prvaka. Jokan kao druga ali i on ima jak ugovor tako da je Milojevic jedina realna opcija

Max

pre 3 godine

Susjedi dok ne pocistite sive eminencije u FSS i ne date selektoru odrijesene ruke ni trio Murinjo- Gvardiola-Zidan vam ne moze pomoci da ostvarite rezultat. Imate jako dobrih pojedinaca ali od pojedinaca treba stvoriti momcad. A momcad skautira i selektira selektor bez pritiska sa strane da neciji pulen treba da igra za reprezentaciju da bi se bolje prodao vani. Ciro Blazevic je stari panj ali vjerujte mi da bi sa odrijesenim rukama izabrao trenutno najspremnije igrace koje bi motivirao da grizu na svakoj utakmici. Najspremniji odnosno najmotiviraniji cine veliku razliku u odnosu na najbolje( najrazvikanije).Kada budu pozivani igraci kojima je cast i privilegija da igraju za reprezentaciju imat cete rezultate i uz prosjecnog trenera koji ih bude znao u prvom redu motivirati a zatim i ukomponirati da igraju zajedno i djeluju kao cjelina. Do tada mrka kapa. U svakom slucaju zelim vam sve najbolje i da konacno napravite " bolne" rezove koji ce dovesti do ozdravljenja vaseg nogometa( fudbala).

Aleksej

pre 3 godine

Neverovatne komplekse je Vladan Milojevic nabio Grobarima. Krstajic i Tumba su dobra resenja bili a ljige? Vladan Milojevic za trenera!

?!

pre 3 godine

Savo Milošević. Nije skup kao pomenuti, pokazao je da zna šta je moderan fudbal, Partizan je pod njim igrao brzo i efikasno a sa iskusnim igračima kakve imamo sigurno bi napravio rezultat. Pri tom je autoritet za sve njih.

Бубе гробар

pre 3 godine

Kandidati su Vladan Milojević, Veljko Paunović, Slaviša Jokanović i Ivan Jovanović.
Glavni kandidat je bivši trener Crvene zvezde Vladan Milojević.

Tek tada ne bih pratio crvenu rep.



mozemo o svemu , osim da su glupi , ubaciše se u rupu , a na žakost i u Zemunelo

Kako su oterali Toleta?

Kako su osvojili
FS Bgd
FS Vojvodine
FS Istocne Srbije ... i FS Zapadne Srb.

zauzeše savez, pod saveze, ubacise coveka u Uefa...

Nisu znali gde je evropa, sad su svake jeseni u evropi


Na Uefa listi , gledali su odozdo sa dvogledom, da vide gore FK Partizan

Partizan sudije jebu i u Srbiji i u evropi




,,JA MISLIM DA JE SVE TO SLUČAJNOST”

Ser Kokeza od FSS-a

pre 3 godine

Selektor će biti Kosanović ili neko njemu sličan. Kakvi Miloje, Paun i Jokan, jedva su zbrisali odavde a sad kao treba da se vraćaju.

JPR24

pre 3 godine

Zovite Bilica.
(Realnost, 03. decembar 2020 17:48)

Buahaha !!!! Taj toliko voliko fudbal i dozivljava i kao trener da je kao na terenu, on bi se pošteno izmlatio za našim lencugama !

gradjanin

pre 3 godine

Opet deca opterećena klubaštvom ovde pišu budalaštine. U Španiji se ne postavlja pitanje da li je neko iz Barse ili Reala. Miloje je dobro rešenje kao i Paunović. Mladi, imaju uspeha u svojim karijerama. I moslim da nisu povodljivi i poslušni

Aki

pre 3 godine

Paunovic i Jokanovic rade u klubovima, gde za nase uslove imaju poprilicno visoka primanja. Jovanovic je nepoznanica, a Milojevicu je glavna preporuka sto od 11 startnih igraca nece on izabrati bas nijednog.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Možemo bacimo kladu da neće biti nijedan od ovih 4. Lafo njih hoće, a izmisliće nekog totalno desetog. Previše su ovi autoritet.

Namerno se provlače jer znaju da niko osim totalnih kompleksaša i retarda nema ništa protiv Vladana, Veljka ili Jokana selektora.

Osim ako Kokili nije dobio šut kartu iz saveza a Vožd narodu ispuni želju i dobijemo čistku.

StefanBg

pre 3 godine

Zvezdu preporodio, imao vrhunske rezultate, mogao bi sa Srbijom isto. Jedino cemo morati da trpimo kompleksase kojima je pokazao da se titule opravdavaju Krasnodarom, Salzburgom, Liverpulom i ostalima, a ne sa Samrokom.

NBGD

pre 3 godine

Iako sam Zvezdas i volim Miloja moram reci da ovo postaje ozbiljna sprdnja. Jednom je jedan nas strucnjak rekao,ali pravi strucnjak,da selekotor ne mozes biti bez sede kose i ozbiljne karijere,a kod nas su selektori ljudi koji su vezbali i ucili na reprezentaciji (Krstajic,Miha). Ovo postaje mnogo ozbiljan problem za nas fudbal.

Fikio

pre 3 godine

Bio bi i vise nego zadovoljan s bilo kojim od prve trojice, a pogotovu Milojem jer iskreno mislim da em sto zna sta radi, em sto ga sreca prati, a to je nekad vrlo bitno! Za cetvrtog kanditdata, iskreno, nikad cuo.

Рајко Четник

pre 3 godine

Узалуд Милоје који има м*да и који је добар стратег ако остане муљ у ФСС.
Џабе смо кречили!

aleksandar

pre 3 godine

Zasto se ne postavi za selektora Ljubinko Drulovic, covek je radio sa ovim igracima u mladjoj selekciji, sa njima je i osvojio evropsko prvenstvo za mlade?

Manjaca

pre 3 godine

Dajte Miloja da nastavimo sa igranjem bunkera po cemu smo dugo prepoznatljivi. Uz cuveno "preskakanje igre" i vracanje lopte golmanu necemo videti EP jos jedno 20 godina.

One night in May

pre 3 godine

Tesko, ima dobar ugovor u Arabiji, nema sanse da ga raskine.

Isto vazi i za Paunovica.

Ja bih birao Jokanovica, svez je, ima iskustvo u ino fudbalu, a i dokazano zna ponesto, uz to ga igraci poznaju, jer nije previse generacijski udaljen. I beskompromisan je, ne tolerise menadzere, uostalom zbog toga je i raskinuo dvaput izuzetno jake ugovore. Drzi se principa. Trazice veliku platu, s pravom, adekvatnu premiju - ali makar znas da niko iz Saveza nece smeti da udje u svlacionicu.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Ako je ovo istina, nećemo pogrešiti ni sa jednim od ove četvorke. Svako ima neku svoju priču i svi su priznati i u narodu, među igračima i u fudbalskom svetu.

Problem je ako su oni samo paravan za nekog novog Krstaju i Tumbu. Po sistemu, mi smo ove kao hteli i zvali al' eto neće. I onda daj novog poltrona jer se javio odma'.

Ni u šta ne treba verovati kada je savezu u pitanju.

Aki

pre 3 godine

Paunovic i Jokanovic rade u klubovima, gde za nase uslove imaju poprilicno visoka primanja. Jovanovic je nepoznanica, a Milojevicu je glavna preporuka sto od 11 startnih igraca nece on izabrati bas nijednog.

Рајко Четник

pre 3 godine

Узалуд Милоје који има м*да и који је добар стратег ако остане муљ у ФСС.
Џабе смо кречили!

Manjaca

pre 3 godine

Dajte Miloja da nastavimo sa igranjem bunkera po cemu smo dugo prepoznatljivi. Uz cuveno "preskakanje igre" i vracanje lopte golmanu necemo videti EP jos jedno 20 godina.

Max

pre 3 godine

Susjedi dok ne pocistite sive eminencije u FSS i ne date selektoru odrijesene ruke ni trio Murinjo- Gvardiola-Zidan vam ne moze pomoci da ostvarite rezultat. Imate jako dobrih pojedinaca ali od pojedinaca treba stvoriti momcad. A momcad skautira i selektira selektor bez pritiska sa strane da neciji pulen treba da igra za reprezentaciju da bi se bolje prodao vani. Ciro Blazevic je stari panj ali vjerujte mi da bi sa odrijesenim rukama izabrao trenutno najspremnije igrace koje bi motivirao da grizu na svakoj utakmici. Najspremniji odnosno najmotiviraniji cine veliku razliku u odnosu na najbolje( najrazvikanije).Kada budu pozivani igraci kojima je cast i privilegija da igraju za reprezentaciju imat cete rezultate i uz prosjecnog trenera koji ih bude znao u prvom redu motivirati a zatim i ukomponirati da igraju zajedno i djeluju kao cjelina. Do tada mrka kapa. U svakom slucaju zelim vam sve najbolje i da konacno napravite " bolne" rezove koji ce dovesti do ozdravljenja vaseg nogometa( fudbala).

m.stefanovic

pre 3 godine

U ozbiljnoj zemlji kad padne most,ministar saobracaja podnese ostavku,a kod nas Kokeza ne oseca nikakvu odgovornost,biramo ponovo trenera,sta je 20 god. bez EP.Ko slusa Vidica,Matica,Ivanovica i slicne anonimuse,sta znaju oni!!!!

One night in May

pre 3 godine

Tesko, ima dobar ugovor u Arabiji, nema sanse da ga raskine.

Isto vazi i za Paunovica.

Ja bih birao Jokanovica, svez je, ima iskustvo u ino fudbalu, a i dokazano zna ponesto, uz to ga igraci poznaju, jer nije previse generacijski udaljen. I beskompromisan je, ne tolerise menadzere, uostalom zbog toga je i raskinuo dvaput izuzetno jake ugovore. Drzi se principa. Trazice veliku platu, s pravom, adekvatnu premiju - ali makar znas da niko iz Saveza nece smeti da udje u svlacionicu.

Zvezdaš onaj stari

pre 3 godine

Milojević je dekadentan trener. Imao je sa Zvezdom uspehe ali on napredovao nimalo nije. Taj njegov fudbal je prošlost i reprezentaciji to ne treba. Svaki meč mu je isti sa 1 špicom i 6 dole. Da je nešto napredovao pa hajde da se razmatra.
Drugo nije mu strano da se dogovara sa upravom za kombinacije, tako da neka ga u UAE.

aleksandar

pre 3 godine

Zasto se ne postavi za selektora Ljubinko Drulovic, covek je radio sa ovim igracima u mladjoj selekciji, sa njima je i osvojio evropsko prvenstvo za mlade?

Zoran

pre 3 godine

Stvarno ludilo "Milojević nije zadovoljan u Saudijskoj Arabiji" pa bi valjalo da bude selektor, svašta, svašta. Ako je to jedan od bitnih razloga onda ne treba da bude selektor. Ruku na srce i ne treba, nema kvalitet...

filava

pre 3 godine

Mogu sad da potpišem da neće biti selektor ni jedan od ove četvorice kandidata već će fudbalski svemogući savez izvući nekog keca iz rukava kao što je bio Krstajić i opet nas slatko ali od muke nasmejati...živi bili pa videli...

Leo

pre 3 godine

Kao Zvezdaš veoma cenim Milojevića ali mislim da mu nikako ne bi odgovaralo da radi u ovakvom savezu!Kao ni Paunoviću,Jokanović,Druloviću.To jedino može Krstajić i Tumbaković ili neki levak.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Требамо комплетан нови савез па тек онда селектора који би дошао у "здраву околину".

dacha Zvezda

pre 3 godine

ja mislim da bi Prosinecki bio naj bolja solucija za Trenera Srbije....
(drago, 03. decembar 2020 18:53)

Pusti ti selektora, "naj bolja" solucija za tebe je učiteljica i čitanka...

m.stefanovic

pre 3 godine

Ma nemam sumnje da ce Pantela i Kokeza doneti najbolje resenje u interesu naseg fudbala!Nas problem su selektori,u savezu sve funkcionise!Vidic i Matic grobari Srbskog fudbala!!!*

Tastatura strucnjak

pre 3 godine

Uz svako postovanje, ne mogu da zamislim da trener koji je radio u Srbiji, Grckoj i Saudijskoj Arabiji, moze da bude autoritet igracima koji igraju napolju. Kakav god da je znalac. Selektor je neko sa peharima, velikim uspesima u medjunarodnom fudbalu, iskusan, sa gomilom jakih utakmica iza sebe, autoritet kod igraca i kod sudija. Mi takvog nemamo.Reprezentacija nije klub. Ovde nema svakodnevnih treninga. I kada bi se Fss otvorio i doveo nekog opasnog stranca, opet bi to bilo kraktog daha i potez da se sacuvaju fotelje, jer stranca ne bi zanimalo da napravi sistem ispocetka, da probere i mladje selekcije i da uspostavi nacin igre koji bi se negovao od petlica, kao sto su uradili Belgijanci npr. To bi mogao samo neko nas koji zna to da radi, uz uslov da ga puste da rade bez muljanja. Dakle, duplo golo.

Bolesno sarkastičan

pre 3 godine

Да ли сте ви, несрећници, свесни ко је Иван Јовановић? Човек је АПОЕЛ водио до четвртфинала Лиге шампиона. Ако не разумете шта то значи, то је оно што Звезда, Партизан и сви клубови са ових простора нису урадили од '92. године. Вишеструки првак Кипра са истим клубом, па ви видите какав је тренер у питању. Не, ви тастатура стручњаци сте за њега Фергусон.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Ako je ovo istina, nećemo pogrešiti ni sa jednim od ove četvorke. Svako ima neku svoju priču i svi su priznati i u narodu, među igračima i u fudbalskom svetu.

Problem je ako su oni samo paravan za nekog novog Krstaju i Tumbu. Po sistemu, mi smo ove kao hteli i zvali al' eto neće. I onda daj novog poltrona jer se javio odma'.

Ni u šta ne treba verovati kada je savezu u pitanju.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Možemo bacimo kladu da neće biti nijedan od ovih 4. Lafo njih hoće, a izmisliće nekog totalno desetog. Previše su ovi autoritet.

Namerno se provlače jer znaju da niko osim totalnih kompleksaša i retarda nema ništa protiv Vladana, Veljka ili Jokana selektora.

Osim ako Kokili nije dobio šut kartu iz saveza a Vožd narodu ispuni želju i dobijemo čistku.

NBGD

pre 3 godine

Iako sam Zvezdas i volim Miloja moram reci da ovo postaje ozbiljna sprdnja. Jednom je jedan nas strucnjak rekao,ali pravi strucnjak,da selekotor ne mozes biti bez sede kose i ozbiljne karijere,a kod nas su selektori ljudi koji su vezbali i ucili na reprezentaciji (Krstajic,Miha). Ovo postaje mnogo ozbiljan problem za nas fudbal.

Nemanja

pre 3 godine

Milojević, protiv Malte izlazimo sa tri centralna beka, a već protiv Austrije parkiramo autobus i igru baziramo na duplim blokovima, pa ako ucackamo neku frljoku iz prekida ili kontre ekstra. Daj nemojte da se zezate da je taj lik koji propagira antifudbal prvi kandidat. Al kakav je Savez uopšte ne bi čudilo da ga postave.

StefanBg

pre 3 godine

Zvezdu preporodio, imao vrhunske rezultate, mogao bi sa Srbijom isto. Jedino cemo morati da trpimo kompleksase kojima je pokazao da se titule opravdavaju Krasnodarom, Salzburgom, Liverpulom i ostalima, a ne sa Samrokom.

Cezar

pre 3 godine

@stefanbg Au, druze, al tebe puca kompleks :) pokazao je isto tako sto je protiv Partizana i svih evropskih ekipa igrao bunker, a koliko je cenjen u Evropi njegov bunkeraski stil pokazalo je i otimanje za njim od strane velikana svetskog fudbala. Na kraju krajeva, otisao je u Saudijsku Arabiju, vrhunski strucnjak, nema sta :)

Sprint Mej

pre 3 godine

Kako je krenuo udar na FSS od vrha pa dole i sada njima uhvatila prpa i kao evo evo dovodimo novog selektora. Kako bi skrenuli pricu o kadrovskoj promeni i sistema u FSS.. neverovatno sta rade, a umesto svi kolektivno krenemo do kraja kao peti oktobar.

Časlav

pre 3 godine

Koliko se sećam Ivan Jovanović je bio trener kiparskog Apolona.On je igrao sa njima Ligu Šampiona.Dobar trener iz starije generacije.I ranije je bio stalno kandidat za selektora.

milan1312

pre 3 godine

hahahahah 123 komentara na vest o selektoru. Nema nama pomoci, ljudi nas prave debilima 30 godina i mi opet nasedamo svaki put. Zar je bitno ko ce biti selektor?? Svaki put napisem da ne treba niko da komentarise nas fudbal, niko ne treba da gleda nas fudbal, niko ne treba da ide na stadion. samo ignorisati i vredjati ih. to su sve nepismeni ljudi i sve sami kriminalci.

Trigger

pre 3 godine

Nema tih para zbog kojih bi neko bio selektor reprezentacije. Igrači se vuku po terenu kao da igraju za starački dom, a tebe posle stavljaju na stub srama kao da si narodni neprijatelj. I umesto da uživaš u minulom radu svoje fudbalerske karijere završiš kao neko u koga svako upire prstom i blati te. Setite se samo opozicionih pokliča: "Slobo - Santrače". Kome to još treba?

FSS ceo crveno beo

pre 3 godine

Pantela odlucuje ko ce biti novi selektor. Zemljo otvori se.Sad ce da dovedu Milojevica koji je propao u Saudijskoj Arabiji.

?!

pre 3 godine

Savo Milošević. Nije skup kao pomenuti, pokazao je da zna šta je moderan fudbal, Partizan je pod njim igrao brzo i efikasno a sa iskusnim igračima kakve imamo sigurno bi napravio rezultat. Pri tom je autoritet za sve njih.

Nikad nikome izvini

pre 3 godine

...Milojević je pod ugovorom ali to za savez nije problem da plati obeštećenje...od para koje oni nisu zaradili...SRAMOTA KAKO JE LAKO SA TUĐIM KEŠOM...

JPR24

pre 3 godine

Zovite Bilica.
(Realnost, 03. decembar 2020 17:48)

Buahaha !!!! Taj toliko voliko fudbal i dozivljava i kao trener da je kao na terenu, on bi se pošteno izmlatio za našim lencugama !

Ser Kokeza od FSS-a

pre 3 godine

Selektor će biti Kosanović ili neko njemu sličan. Kakvi Miloje, Paun i Jokan, jedva su zbrisali odavde a sad kao treba da se vraćaju.

prolaznik

pre 3 godine

Ako hocete zdrav fudbal onda ste trebali da stanete u red kada se glasalo za vlast ali vama je bilo lakse da kazete "ne mogu da se smaram" ili "svi su oni isti". E pa sada trpite jer vise vas niko ne pita ni za sta i mozete samo komentare da pisete. Kako glupa nacija da ne poverujes.

Cinik

pre 3 godine

Ova neznalica ako dodje za selektora mi centar nećemo preći. I tadić i Mitrović i Kostić igraće u odbrani. Za očekivati je valjanje po travi. Pa on bre u Saudiskoj Arabiji nije uspeo a uspeće nešto sa reprezentacijom.

kuca bez prozora

pre 3 godine

Evo dokaza da savez ipak ima plan! Izneli plan za čitavu godiinu. 4 selektora za 4 tromesečja. Uvek treba misliti unapred.

Jokanović ne dolazi sigurno

pre 3 godine

Tesko, ima dobar ugovor u Arabiji, nema sanse da ga raskine.

Isto vazi i za Paunovica.

Ja bih birao Jokanovica, svez je, ima iskustvo u ino fudbalu, a i dokazano zna ponesto, uz to ga igraci poznaju, jer nije previse generacijski udaljen. I beskompromisan je, ne tolerise menadzere, uostalom zbog toga je i raskinuo dvaput izuzetno jake ugovore. Drzi se principa. Trazice veliku platu, s pravom, adekvatnu premiju - ali makar znas da niko iz Saveza nece smeti da udje u svlacionicu.
(One night in May, 3. decembar 2020 17:47)

Jokanović tek neće doći jer ima jači ugovor u Kataru od obojice. Jedino ovaj mučeni Ivan Jovanović ako dođe.

Batistuta

pre 3 godine

Ivan Jovanovic je sa jakom jeftinim timom Apoela igrao 1/4 finale lige sampiona. Znaci sa timom koji je tada imao duplo manji budzet od Crvene zvezde i Partizana.

Vetar u ledja..

pre 3 godine

Vidim dosta ga ljudi pljuje. Kakav bi bio kao selektor to ne znam ali je Miloje pokazao da zna da vodi ekipu u Evropi. U kvalifikacijama ima 12/12 u LE dve pobede i cetiri neresene a u LS u dve godine dve pobede i jednu neresenu utakmicu. Neko ce reci da je 7 bodova iz 12 utakmica malo. Mozda i jeste ali dok neko sa ekipom iz ovakve lige ne uzme vise, to je ipak najbolje. Ali nije Miloje tema, mozda je Paunovic i bolje resenje. Problem je FSS i problem su lesinari u istom. Dok se to ne promeni nema nam ni boljitka pa sve i da se plasiramo na neko takmicenje. Bili smo na SP u Rusiji. I? Dve godine kasnije, ista prica.....

Dalibor

pre 3 godine

Nem tog trenera, a pritom i Srbina jer ni to nije nevažno koji može pripremiti, uigrati i motivisati fudbalere iz Srbije. Fudbal u Srbiji je mrtav, samo nama to još nisu javili.

Neko zna?

pre 3 godine

Sta na to kaze Sloba snajper vlasnik fk Kabela zbog koga je Milojevic napustio zvezdu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (polusvet, 3. decembar 2020 17:34)

Moze li neko konkretno objasnjenje za ovo,o cemu se radi? Prvi put cujem i nisam upucen.Hvala

lal

pre 3 godine

sve ste pobrkali... nama za kvalifikacije treba neki ludak da igra otvoreno i na gol vise...
e onda kada se plasiramo kao prvi u grupi dolazi miloje i objasnjava kako se igraju eliminacione utakmice... bio bi grcki scenario....

Sasha-CHI

pre 3 godine

Slazem se da prvo treba poceti od saveza. Sto se selektora tice, mislim da je izbor Milojevica korak unazad. Zvezda jeste nesto postigla u Evropi, ali sa teskim bunkerom, sjajnim golmanom is a nekoliko sramotnih rezultata.
Tumba je debelo uprskao protiv Skotske, ali je protiv Norveske i Rusije pokazao da zna nesto. On je doveo Gudelja, Mladenovica, Ristica koji su se odlicno pokazali, a pre njega su retko ili nikako pozivani. I Radonjic je proigrao kod Tumbe. Protiv Norveske i Rusije igra je izgledala bolje nego u poslednjih mnogo godina, a ja dugo pratim reprezentaciju. Protiv Skotske je debelo pogresio sa Gudeljom, ali je vec protiv Rusa pokazao da je naucio lekciju. Ubacivanjem drugog (kasnije i treceg) napadaca pokazao je da napadacka igra moze mnogo da se popravi. Igra samo sa Mitrovicem je predvidiva. Postavis dva centarhalfa oko njega i tu nema nista. Drugi, pokretni napadac pravi veliku razliku.
Isto tako je Mihajlovic uprskao protiv Hrvatske, pa, kad je posle poceo da pobedjuje, smenjen je. Selektorima treba vremena da ukomponuju tim, i taman kad im krene, mi ih smenimo i opet sve iz pocetka. Dok novi selektor nadje resenje, sledece takmicenje je opet propusteno. Greska je sto novi selektori imaju samo par utakmica pre one odlucujuce, pa nauce kada je prekasno.
P.S. Ne preferiram ni Partizan ni Zvezdu. Uvek navijam za nase protiv stranaca.

janko

pre 3 godine

ivan jovanović da li je moguće da mi nemamo neku ozbiljniju priču za selektora ili se nastavlja smehotresna olimpijada u FSS dajte bre ostavke svi i da na čelo dodju dokazane patriote kao što je Mihajlović Vidić Stanković jer ovi ne vole Srbiju što su sada i rade protiv fudbala tako da taj kokeza ode i odvede sve ove koji su nesposobni što pre

MJ23

pre 3 godine

Ma ne bre , Terzinjo za precednika , Milojevic za selektora i promenite dresove u crveno belo , evo ja sam za ! Gorbar od 50 leta..
(veteran, 03. decembar 2020 18:51)

Krstaja i Tumba ti nisu smetali? :-)

singrrr!

pre 3 godine

ako moze tumba, moze i ovaj bumba... srbija vise nema ekstra trenere, ni u fudbalu, a uskoro ni u kosarci... pozitivni efekti jugoslavije dogorevaju...

Бубе гробар

pre 3 godine

Kandidati su Vladan Milojević, Veljko Paunović, Slaviša Jokanović i Ivan Jovanović.
Glavni kandidat je bivši trener Crvene zvezde Vladan Milojević.

Tek tada ne bih pratio crvenu rep.



mozemo o svemu , osim da su glupi , ubaciše se u rupu , a na žakost i u Zemunelo

Kako su oterali Toleta?

Kako su osvojili
FS Bgd
FS Vojvodine
FS Istocne Srbije ... i FS Zapadne Srb.

zauzeše savez, pod saveze, ubacise coveka u Uefa...

Nisu znali gde je evropa, sad su svake jeseni u evropi


Na Uefa listi , gledali su odozdo sa dvogledom, da vide gore FK Partizan

Partizan sudije jebu i u Srbiji i u evropi




,,JA MISLIM DA JE SVE TO SLUČAJNOST”

Boro iz Pobede

pre 3 godine

Mi mesec dana već pišemo da nije problem u selektoru, sistem mora da se menja a predsednik kao prvi mora da leti! Predsednik i ekipa oko njega na to odgovara da su penali rulet i da sreća nije bila na našoj strani!

Pera genije

pre 3 godine

Sa Kokezom nam se loše piše ko god da bude.
Milojević je ima dve dobre sezone sa Zvezdom u Srbiji a sad igra u pustinji.
Paunović i Jokanović su pametni da ne budu.
Ivanović bomba trener, u rangu one dvojice iz Lucana i Ivanjice!

Ako nist drugo bar se nasmejem...

veteran

pre 3 godine

Ma ne bre , Terzinjo za precednika , Milojevic za selektora i promenite dresove u crveno belo , evo ja sam za ! Gorbar od 50 leta..

isprani mozak

pre 3 godine

ne znamo coveka,on je vodio samo namestene utakmice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 3. decembar 2020 17:46)

Aha, posebno ona nameštena protiv Liverpula. Tu im je namsetio 2 komada.
E, moj uplakani

hajduk

pre 3 godine

Bolesno sarkastican, izvini ali nisi u pravu! Hajduk je bio 1995 u cetvrtini finala i izgubio od kas ijeg pobjednika Ajaxa. A sve ostalo se slazem, Ivan Jovanovic je napravio strasan rezultat sa takozvanim malim klubom.

marko992

pre 3 godine

Prvo treba da se promeni kompletan savez, pa tek onda dolazi selektor.
(Ze, 03. decembar 2020 18:40)

Slazem se.
Inace ni Milojevic nije neko narocito resenje,u svakom slucaju bolje od dva prethodna.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Izvinite što je bolji Milojević od Tumbaković ?
Budimoe objektivni.
Po meni treba uraditi radikalno rešenje i postaviti Sava Miloševića za selektora.
Sve drugo je čista zajebancija.
(zvezdoprc, 03. decembar 2020 19:45)

Za pocetak je igrao ligu sampiona i pobedio Liverpul. Najvece dostignuce Tumbe je sta?

Igor

pre 3 godine

Tu treba neka jaka licnost sa strane sa autoritetom, koja nece da podilazi nasim "zvezdama" nego sve da ih oostavi na pravo mesto..

Moji izbori su Lotar Mateus ili Ciro Blazevic

Fikio

pre 3 godine

Bio bi i vise nego zadovoljan s bilo kojim od prve trojice, a pogotovu Milojem jer iskreno mislim da em sto zna sta radi, em sto ga sreca prati, a to je nekad vrlo bitno! Za cetvrtog kanditdata, iskreno, nikad cuo.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

"Zamenik predsednika FS Marko Pantelić odlučiće ko će biti novi selektor."

Doviđenja prijatno.
(ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 03. decembar 2020 19:26)

Do vidjenja i ko poslednji ode sa JNA nek ugasi svetlo.

C i n i k

pre 3 godine

A ko je za selektora ako nije iz Partizana. Imali smo dvojicu poslednjih pa smo se proslavili
(gradjanin, 03. decembar 2020 18:59


Paunovic, Jokanovic ili cak Ivic, samo ne Milojevic i to nmaveze sa klupskom pripadnoscu, samo lud covek inace moze da svoj zivot veze za nki FK i sebe naziva "navijacem", sta je to uopste?

gradjanin

pre 3 godine

Opet deca opterećena klubaštvom ovde pišu budalaštine. U Španiji se ne postavlja pitanje da li je neko iz Barse ili Reala. Miloje je dobro rešenje kao i Paunović. Mladi, imaju uspeha u svojim karijerama. I moslim da nisu povodljivi i poslušni

Aleksej

pre 3 godine

Neverovatne komplekse je Vladan Milojevic nabio Grobarima. Krstajic i Tumba su dobra resenja bili a ljige? Vladan Milojevic za trenera!

Majk

pre 3 godine

Bilo bi lepo da može Veljko ali to nije realna opcija,on bi mogao da iskoristi maksimum iz one generacije svetskih i evropskih prvaka. Jokan kao druga ali i on ima jak ugovor tako da je Milojevic jedina realna opcija

Will Mosley

pre 3 godine

Ako Milojević bude trener neću više gledati reprezentaciju.
(Džoni Manila, 03. decembar 2020 21:22)

Ni ja, otvoricu novo poglavlje bojkota repke kao onda kad su selektori bili Miha, Pizon i Muslin.

Armata

pre 3 godine

Situacija sa reprezentacijom Srbije u mnogome podseća na Zvezdu nakon Grofa Božovića i izgubljene većosvojene titule. Miloje je jedini sposoban da napravi nešto veliko sa ovim timom Srbije, uspeh je sa njim zagarantovan.

gradjanin

pre 3 godine

Opet strasna greska, Milojevic NIJE za selwktora!
Ali iza kulisa se rade nke druge stvari..
Zato ceo FSS mora da ide!
(C i n i k, 03. decembar 2020 18:54)


A ko je za selektora ako nije iz Partizana. Imali smo dvojicu poslednjih pa smo se proslavili

//,

pre 3 godine

Ja vjerujem u nove pod uslovom da se zabrani pristup stadionima svim
bivsim koji su radili u FSS ili nekom od klubova. Ma ni na prijateljske
utakmice ih ne bih pustao.

Šomi

pre 3 godine

Treba pozvati trio Ivica Kralj, Stanojević, Milošević, pa da se razigraju Sveta Marković, Pavlović drvo, L. Marković, Zdjelar i Fića Stevanović. E to bi bilo baš onako u skladu sa trenutnim stanjem u reprezentaciji

LimaN

pre 3 godine

Sta na to kaze Sloba snajper vlasnik fk Kabela zbog koga je Milojevic napustio zvezdu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (polusvet, 3. decembar 2020 17:34)

Moze li neko konkretno objasnjenje za ovo,o cemu se radi? Prvi put cujem i nisam upucen.Hvala
(Neko zna?, 03. decembar 2020 18:08)

Izmišljena priča, naravno. Vidiš da mu u niku piše ko je i šta je. To su one šlihtare kriminalca sa aliexpressa a možda i on lično.

sportdetective

pre 3 godine

Nebitno...jer ce dobiti otkaz posle 6 meseci. Izgleda da nema drugog resenja nego da se osnuje neki drugi FSS, pa nek se kokeza i kompanija igraju v tom FSS, jer kod nas je glavni covek u fudbalu dozivotno na toj funkciji.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Nama treba FSS koji ce da kaze selektoru kako zelimo da igramo i u kojoj formaciji, a ne da nas Tumba tumba sa njegovim promenama formacije i igraca kao carape. I tu formaciju koju odredi FSS treba uigravati u repki jos od kadeta (4-3-3).

Aj da vidim selektora Nemacke ili Engleske da postavi neuigrano 3-5-2. Leteo bi odma.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

S A M O

M I L O J E


Dosta vise sa nesposobnjakovicima iz Partizana (Curcic, Krstajic, Tumbakovic). Kad je bivsi trener Zvezde bio selektor on nas odveo na SP i dobio otkaz.

Staviti tacku na crno beli svet i u vaterpolu (basket i fuca vec odradjeni).

zvezdoprc

pre 3 godine

Izvinite što je bolji Milojević od Tumbaković ?
Budimoe objektivni.
Po meni treba uraditi radikalno rešenje i postaviti Sava Miloševića za selektora.
Sve drugo je čista zajebancija.

tt

pre 3 godine

Ljudi,zar ne shvatate da nama ne treba stručnjak? treba nam neko ko razume šta znači Srbija,neko ko ume da ukaze našim "zvezdama" da je grb svetinja,da je himna svetinja. Milojević to vrlo dobro oseća i radi svim srcem. Držim palčeve za njega.

Will Mosley

pre 3 godine

Evo,ja cu .Ali,jedna plata unapred.
(Ivan, 03. decembar 2020 20:22)

A ja hocu jednu platu unapred plus akontacija u visini od dve plate.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Svakako Milojevič ili Paunovič ili obrnuto Paunovič,Milojevič a sem jokana tu bi pre dao mesto Savi Miloševiču ili Lalatoviču ma šta,ko mislio o lali Lalatoviču čovek zna posao i odigrati hrabro umesto sa ovako nestabilnom i sporom zadnjom linijom kolko sam uspeo videti ima mesta u igri i za Spajiča umesto S.Mitroviča na stoperu čovek visok nezna dodati loptu kilav što ubija u pojam našu igru gde imamo previše nespretne stopere uz dosta sporog nam Sergeja Milinkoviča nemoguče je uako igrati posebno ako te ekipa napadne i igra presing na našu zadnju liniju.Več predugo traje problem stopera.

viva72

pre 3 godine

Šta je sa Piksijem? Uvek je on tu negde, međutim imao je besan ugovor u Kini pa mu nije padalo napamet da preuzima selekciju.Sada kada je oteran odatle i bez posla, čudi me.Možda je politika umešala prste ili je dobio masnu otpremninu u Kini pa možda neko vreme ne može ništa da potpisuje.Ko sve nije bio selektor repke što ne bi i on mada ova imena koja se pominju su svakako sa jačim pedigreima.Od ove četvorice selektor može biti samo onaj koga najure u nekom narednom periodu, s obzirom da sem Milojevića kome tamo ne cvetaju ruže, eventualno on može doći u obzir, videćemo.Jako, jako smo tanki sa trenerima.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

"Pantela odlucuje ko ce biti novi selektor. Zemljo otvori se.Sad ce da dovedu Milojevica koji je propao u Saudijskoj Arabiji.
(FSS ceo crveno beo, 03. decembar 2020 19:49)"

Kako je propao? Nije igrao UEFA ligu sampiona ili sta? Bolje Pantela da odlucuje nego Krstajici.

Марко

pre 3 godine

U ozbiljnoj zemlji kad padne most,ministar saobracaja podnese ostavku,a kod nas Kokeza ne oseca nikakvu odgovornost,biramo ponovo trenera,sta je 20 god. bez EP.Ko slusa Vidica,Matica,Ivanovica i slicne anonimuse,sta znaju oni!!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (m.stefanovic, 3. decembar 2020 18:28)

Много људи се променило на челу ФСС-а у периоду у коме не успевамо да одемо на ФСС. Изгледа да ни у томе није решење.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Marko Pantelic da odluci?! Pa ko je on da sam odlucuje o selektoru Srbije,sram vas bre bilo..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 03. decembar 2020 19:52)

A ko treba nego bivsi reprezentativac? Ti?

Slavisa Jokanovic ili Savo Milosevic

pre 3 godine

Prvi meni Jokan Jokan je
meni najbolji trener Srbije a da strucnom stabu budu trener golmana ivica kralj a pomocnici Predrag Mijatovic Vladimir Jugovic Branko Brnovic i Goran Djorovic A ako nemoze Jokan onda savo A i sto ostane taj strucni stab umesto jokana savo onda oni su najbolji trener Srbije i oni znaju Kako i sta!.

Endoplazmatični Retikulum

pre 3 godine

Platiti Boru Milutinovića u zlatu da se vrati iz penzije i dati mu odrešene ruke. U protivnom, ni ne treba selektor.

StefanBg

pre 3 godine

Zvezdu preporodio, imao vrhunske rezultate, mogao bi sa Srbijom isto. Jedino cemo morati da trpimo kompleksase kojima je pokazao da se titule opravdavaju Krasnodarom, Salzburgom, Liverpulom i ostalima, a ne sa Samrokom.

Рајко Четник

pre 3 godine

Узалуд Милоје који има м*да и који је добар стратег ако остане муљ у ФСС.
Џабе смо кречили!

Бубе гробар

pre 3 godine

Kandidati su Vladan Milojević, Veljko Paunović, Slaviša Jokanović i Ivan Jovanović.
Glavni kandidat je bivši trener Crvene zvezde Vladan Milojević.

Tek tada ne bih pratio crvenu rep.



mozemo o svemu , osim da su glupi , ubaciše se u rupu , a na žakost i u Zemunelo

Kako su oterali Toleta?

Kako su osvojili
FS Bgd
FS Vojvodine
FS Istocne Srbije ... i FS Zapadne Srb.

zauzeše savez, pod saveze, ubacise coveka u Uefa...

Nisu znali gde je evropa, sad su svake jeseni u evropi


Na Uefa listi , gledali su odozdo sa dvogledom, da vide gore FK Partizan

Partizan sudije jebu i u Srbiji i u evropi




,,JA MISLIM DA JE SVE TO SLUČAJNOST”

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

S A M O

M I L O J E


Dosta vise sa nesposobnjakovicima iz Partizana (Curcic, Krstajic, Tumbakovic). Kad je bivsi trener Zvezde bio selektor on nas odveo na SP i dobio otkaz.

Staviti tacku na crno beli svet i u vaterpolu (basket i fuca vec odradjeni).

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Marko Pantelic da odluci?! Pa ko je on da sam odlucuje o selektoru Srbije,sram vas bre bilo..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 03. decembar 2020 19:52)

A ko treba nego bivsi reprezentativac? Ti?

Fikio

pre 3 godine

Bio bi i vise nego zadovoljan s bilo kojim od prve trojice, a pogotovu Milojem jer iskreno mislim da em sto zna sta radi, em sto ga sreca prati, a to je nekad vrlo bitno! Za cetvrtog kanditdata, iskreno, nikad cuo.

aleksandar

pre 3 godine

Zasto se ne postavi za selektora Ljubinko Drulovic, covek je radio sa ovim igracima u mladjoj selekciji, sa njima je i osvojio evropsko prvenstvo za mlade?

?!

pre 3 godine

Savo Milošević. Nije skup kao pomenuti, pokazao je da zna šta je moderan fudbal, Partizan je pod njim igrao brzo i efikasno a sa iskusnim igračima kakve imamo sigurno bi napravio rezultat. Pri tom je autoritet za sve njih.

Aleksej

pre 3 godine

Neverovatne komplekse je Vladan Milojevic nabio Grobarima. Krstajic i Tumba su dobra resenja bili a ljige? Vladan Milojevic za trenera!

Aki

pre 3 godine

Paunovic i Jokanovic rade u klubovima, gde za nase uslove imaju poprilicno visoka primanja. Jovanovic je nepoznanica, a Milojevicu je glavna preporuka sto od 11 startnih igraca nece on izabrati bas nijednog.

Armata

pre 3 godine

Situacija sa reprezentacijom Srbije u mnogome podseća na Zvezdu nakon Grofa Božovića i izgubljene većosvojene titule. Miloje je jedini sposoban da napravi nešto veliko sa ovim timom Srbije, uspeh je sa njim zagarantovan.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

"Zamenik predsednika FS Marko Pantelić odlučiće ko će biti novi selektor."

Doviđenja prijatno.
(ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 03. decembar 2020 19:26)

Do vidjenja i ko poslednji ode sa JNA nek ugasi svetlo.

m.stefanovic

pre 3 godine

Ma nemam sumnje da ce Pantela i Kokeza doneti najbolje resenje u interesu naseg fudbala!Nas problem su selektori,u savezu sve funkcionise!Vidic i Matic grobari Srbskog fudbala!!!*

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

"Pantela odlucuje ko ce biti novi selektor. Zemljo otvori se.Sad ce da dovedu Milojevica koji je propao u Saudijskoj Arabiji.
(FSS ceo crveno beo, 03. decembar 2020 19:49)"

Kako je propao? Nije igrao UEFA ligu sampiona ili sta? Bolje Pantela da odlucuje nego Krstajici.

Zvezdaš onaj stari

pre 3 godine

Milojević je dekadentan trener. Imao je sa Zvezdom uspehe ali on napredovao nimalo nije. Taj njegov fudbal je prošlost i reprezentaciji to ne treba. Svaki meč mu je isti sa 1 špicom i 6 dole. Da je nešto napredovao pa hajde da se razmatra.
Drugo nije mu strano da se dogovara sa upravom za kombinacije, tako da neka ga u UAE.

gradjanin

pre 3 godine

Opet strasna greska, Milojevic NIJE za selwktora!
Ali iza kulisa se rade nke druge stvari..
Zato ceo FSS mora da ide!
(C i n i k, 03. decembar 2020 18:54)


A ko je za selektora ako nije iz Partizana. Imali smo dvojicu poslednjih pa smo se proslavili

Manjaca

pre 3 godine

Dajte Miloja da nastavimo sa igranjem bunkera po cemu smo dugo prepoznatljivi. Uz cuveno "preskakanje igre" i vracanje lopte golmanu necemo videti EP jos jedno 20 godina.

Igor

pre 3 godine

Tu treba neka jaka licnost sa strane sa autoritetom, koja nece da podilazi nasim "zvezdama" nego sve da ih oostavi na pravo mesto..

Moji izbori su Lotar Mateus ili Ciro Blazevic

tt

pre 3 godine

Ljudi,zar ne shvatate da nama ne treba stručnjak? treba nam neko ko razume šta znači Srbija,neko ko ume da ukaze našim "zvezdama" da je grb svetinja,da je himna svetinja. Milojević to vrlo dobro oseća i radi svim srcem. Držim palčeve za njega.

Slavisa Jokanovic ili Savo Milosevic

pre 3 godine

Prvi meni Jokan Jokan je
meni najbolji trener Srbije a da strucnom stabu budu trener golmana ivica kralj a pomocnici Predrag Mijatovic Vladimir Jugovic Branko Brnovic i Goran Djorovic A ako nemoze Jokan onda savo A i sto ostane taj strucni stab umesto jokana savo onda oni su najbolji trener Srbije i oni znaju Kako i sta!.

isprani mozak

pre 3 godine

ne znamo coveka,on je vodio samo namestene utakmice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 3. decembar 2020 17:46)

Aha, posebno ona nameštena protiv Liverpula. Tu im je namsetio 2 komada.
E, moj uplakani

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Izvinite što je bolji Milojević od Tumbaković ?
Budimoe objektivni.
Po meni treba uraditi radikalno rešenje i postaviti Sava Miloševića za selektora.
Sve drugo je čista zajebancija.
(zvezdoprc, 03. decembar 2020 19:45)

Za pocetak je igrao ligu sampiona i pobedio Liverpul. Najvece dostignuce Tumbe je sta?

Марко

pre 3 godine

U ozbiljnoj zemlji kad padne most,ministar saobracaja podnese ostavku,a kod nas Kokeza ne oseca nikakvu odgovornost,biramo ponovo trenera,sta je 20 god. bez EP.Ko slusa Vidica,Matica,Ivanovica i slicne anonimuse,sta znaju oni!!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (m.stefanovic, 3. decembar 2020 18:28)

Много људи се променило на челу ФСС-а у периоду у коме не успевамо да одемо на ФСС. Изгледа да ни у томе није решење.

LimaN

pre 3 godine

Sta na to kaze Sloba snajper vlasnik fk Kabela zbog koga je Milojevic napustio zvezdu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (polusvet, 3. decembar 2020 17:34)

Moze li neko konkretno objasnjenje za ovo,o cemu se radi? Prvi put cujem i nisam upucen.Hvala
(Neko zna?, 03. decembar 2020 18:08)

Izmišljena priča, naravno. Vidiš da mu u niku piše ko je i šta je. To su one šlihtare kriminalca sa aliexpressa a možda i on lično.

Šomi

pre 3 godine

Treba pozvati trio Ivica Kralj, Stanojević, Milošević, pa da se razigraju Sveta Marković, Pavlović drvo, L. Marković, Zdjelar i Fića Stevanović. E to bi bilo baš onako u skladu sa trenutnim stanjem u reprezentaciji

gradjanin

pre 3 godine

Opet deca opterećena klubaštvom ovde pišu budalaštine. U Španiji se ne postavlja pitanje da li je neko iz Barse ili Reala. Miloje je dobro rešenje kao i Paunović. Mladi, imaju uspeha u svojim karijerama. I moslim da nisu povodljivi i poslušni

Cinik

pre 3 godine

Ova neznalica ako dodje za selektora mi centar nećemo preći. I tadić i Mitrović i Kostić igraće u odbrani. Za očekivati je valjanje po travi. Pa on bre u Saudiskoj Arabiji nije uspeo a uspeće nešto sa reprezentacijom.

MJ23

pre 3 godine

Ma ne bre , Terzinjo za precednika , Milojevic za selektora i promenite dresove u crveno belo , evo ja sam za ! Gorbar od 50 leta..
(veteran, 03. decembar 2020 18:51)

Krstaja i Tumba ti nisu smetali? :-)

Will Mosley

pre 3 godine

Ako Milojević bude trener neću više gledati reprezentaciju.
(Džoni Manila, 03. decembar 2020 21:22)

Ni ja, otvoricu novo poglavlje bojkota repke kao onda kad su selektori bili Miha, Pizon i Muslin.

Nemanja

pre 3 godine

Milojević, protiv Malte izlazimo sa tri centralna beka, a već protiv Austrije parkiramo autobus i igru baziramo na duplim blokovima, pa ako ucackamo neku frljoku iz prekida ili kontre ekstra. Daj nemojte da se zezate da je taj lik koji propagira antifudbal prvi kandidat. Al kakav je Savez uopšte ne bi čudilo da ga postave.

zvezdoprc

pre 3 godine

Izvinite što je bolji Milojević od Tumbaković ?
Budimoe objektivni.
Po meni treba uraditi radikalno rešenje i postaviti Sava Miloševića za selektora.
Sve drugo je čista zajebancija.

Zoran

pre 3 godine

Stvarno ludilo "Milojević nije zadovoljan u Saudijskoj Arabiji" pa bi valjalo da bude selektor, svašta, svašta. Ako je to jedan od bitnih razloga onda ne treba da bude selektor. Ruku na srce i ne treba, nema kvalitet...

C i n i k

pre 3 godine

A ko je za selektora ako nije iz Partizana. Imali smo dvojicu poslednjih pa smo se proslavili
(gradjanin, 03. decembar 2020 18:59


Paunovic, Jokanovic ili cak Ivic, samo ne Milojevic i to nmaveze sa klupskom pripadnoscu, samo lud covek inace moze da svoj zivot veze za nki FK i sebe naziva "navijacem", sta je to uopste?

FSS ceo crveno beo

pre 3 godine

Pantela odlucuje ko ce biti novi selektor. Zemljo otvori se.Sad ce da dovedu Milojevica koji je propao u Saudijskoj Arabiji.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Svakako Milojevič ili Paunovič ili obrnuto Paunovič,Milojevič a sem jokana tu bi pre dao mesto Savi Miloševiču ili Lalatoviču ma šta,ko mislio o lali Lalatoviču čovek zna posao i odigrati hrabro umesto sa ovako nestabilnom i sporom zadnjom linijom kolko sam uspeo videti ima mesta u igri i za Spajiča umesto S.Mitroviča na stoperu čovek visok nezna dodati loptu kilav što ubija u pojam našu igru gde imamo previše nespretne stopere uz dosta sporog nam Sergeja Milinkoviča nemoguče je uako igrati posebno ako te ekipa napadne i igra presing na našu zadnju liniju.Več predugo traje problem stopera.

Cezar

pre 3 godine

@stefanbg Au, druze, al tebe puca kompleks :) pokazao je isto tako sto je protiv Partizana i svih evropskih ekipa igrao bunker, a koliko je cenjen u Evropi njegov bunkeraski stil pokazalo je i otimanje za njim od strane velikana svetskog fudbala. Na kraju krajeva, otisao je u Saudijsku Arabiju, vrhunski strucnjak, nema sta :)

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Ako je ovo istina, nećemo pogrešiti ni sa jednim od ove četvorke. Svako ima neku svoju priču i svi su priznati i u narodu, među igračima i u fudbalskom svetu.

Problem je ako su oni samo paravan za nekog novog Krstaju i Tumbu. Po sistemu, mi smo ove kao hteli i zvali al' eto neće. I onda daj novog poltrona jer se javio odma'.

Ni u šta ne treba verovati kada je savezu u pitanju.

veteran

pre 3 godine

Ma ne bre , Terzinjo za precednika , Milojevic za selektora i promenite dresove u crveno belo , evo ja sam za ! Gorbar od 50 leta..

Batistuta

pre 3 godine

Ivan Jovanovic je sa jakom jeftinim timom Apoela igrao 1/4 finale lige sampiona. Znaci sa timom koji je tada imao duplo manji budzet od Crvene zvezde i Partizana.

marko992

pre 3 godine

Prvo treba da se promeni kompletan savez, pa tek onda dolazi selektor.
(Ze, 03. decembar 2020 18:40)

Slazem se.
Inace ni Milojevic nije neko narocito resenje,u svakom slucaju bolje od dva prethodna.

Vetar u ledja..

pre 3 godine

Vidim dosta ga ljudi pljuje. Kakav bi bio kao selektor to ne znam ali je Miloje pokazao da zna da vodi ekipu u Evropi. U kvalifikacijama ima 12/12 u LE dve pobede i cetiri neresene a u LS u dve godine dve pobede i jednu neresenu utakmicu. Neko ce reci da je 7 bodova iz 12 utakmica malo. Mozda i jeste ali dok neko sa ekipom iz ovakve lige ne uzme vise, to je ipak najbolje. Ali nije Miloje tema, mozda je Paunovic i bolje resenje. Problem je FSS i problem su lesinari u istom. Dok se to ne promeni nema nam ni boljitka pa sve i da se plasiramo na neko takmicenje. Bili smo na SP u Rusiji. I? Dve godine kasnije, ista prica.....

Pera genije

pre 3 godine

Sa Kokezom nam se loše piše ko god da bude.
Milojević je ima dve dobre sezone sa Zvezdom u Srbiji a sad igra u pustinji.
Paunović i Jokanović su pametni da ne budu.
Ivanović bomba trener, u rangu one dvojice iz Lucana i Ivanjice!

Ako nist drugo bar se nasmejem...

Bolesno sarkastičan

pre 3 godine

Да ли сте ви, несрећници, свесни ко је Иван Јовановић? Човек је АПОЕЛ водио до четвртфинала Лиге шампиона. Ако не разумете шта то значи, то је оно што Звезда, Партизан и сви клубови са ових простора нису урадили од '92. године. Вишеструки првак Кипра са истим клубом, па ви видите какав је тренер у питању. Не, ви тастатура стручњаци сте за њега Фергусон.

One night in May

pre 3 godine

Tesko, ima dobar ugovor u Arabiji, nema sanse da ga raskine.

Isto vazi i za Paunovica.

Ja bih birao Jokanovica, svez je, ima iskustvo u ino fudbalu, a i dokazano zna ponesto, uz to ga igraci poznaju, jer nije previse generacijski udaljen. I beskompromisan je, ne tolerise menadzere, uostalom zbog toga je i raskinuo dvaput izuzetno jake ugovore. Drzi se principa. Trazice veliku platu, s pravom, adekvatnu premiju - ali makar znas da niko iz Saveza nece smeti da udje u svlacionicu.

NBGD

pre 3 godine

Iako sam Zvezdas i volim Miloja moram reci da ovo postaje ozbiljna sprdnja. Jednom je jedan nas strucnjak rekao,ali pravi strucnjak,da selekotor ne mozes biti bez sede kose i ozbiljne karijere,a kod nas su selektori ljudi koji su vezbali i ucili na reprezentaciji (Krstajic,Miha). Ovo postaje mnogo ozbiljan problem za nas fudbal.

Tastatura strucnjak

pre 3 godine

Uz svako postovanje, ne mogu da zamislim da trener koji je radio u Srbiji, Grckoj i Saudijskoj Arabiji, moze da bude autoritet igracima koji igraju napolju. Kakav god da je znalac. Selektor je neko sa peharima, velikim uspesima u medjunarodnom fudbalu, iskusan, sa gomilom jakih utakmica iza sebe, autoritet kod igraca i kod sudija. Mi takvog nemamo.Reprezentacija nije klub. Ovde nema svakodnevnih treninga. I kada bi se Fss otvorio i doveo nekog opasnog stranca, opet bi to bilo kraktog daha i potez da se sacuvaju fotelje, jer stranca ne bi zanimalo da napravi sistem ispocetka, da probere i mladje selekcije i da uspostavi nacin igre koji bi se negovao od petlica, kao sto su uradili Belgijanci npr. To bi mogao samo neko nas koji zna to da radi, uz uslov da ga puste da rade bez muljanja. Dakle, duplo golo.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

Nama treba FSS koji ce da kaze selektoru kako zelimo da igramo i u kojoj formaciji, a ne da nas Tumba tumba sa njegovim promenama formacije i igraca kao carape. I tu formaciju koju odredi FSS treba uigravati u repki jos od kadeta (4-3-3).

Aj da vidim selektora Nemacke ili Engleske da postavi neuigrano 3-5-2. Leteo bi odma.

Sasha-CHI

pre 3 godine

Slazem se da prvo treba poceti od saveza. Sto se selektora tice, mislim da je izbor Milojevica korak unazad. Zvezda jeste nesto postigla u Evropi, ali sa teskim bunkerom, sjajnim golmanom is a nekoliko sramotnih rezultata.
Tumba je debelo uprskao protiv Skotske, ali je protiv Norveske i Rusije pokazao da zna nesto. On je doveo Gudelja, Mladenovica, Ristica koji su se odlicno pokazali, a pre njega su retko ili nikako pozivani. I Radonjic je proigrao kod Tumbe. Protiv Norveske i Rusije igra je izgledala bolje nego u poslednjih mnogo godina, a ja dugo pratim reprezentaciju. Protiv Skotske je debelo pogresio sa Gudeljom, ali je vec protiv Rusa pokazao da je naucio lekciju. Ubacivanjem drugog (kasnije i treceg) napadaca pokazao je da napadacka igra moze mnogo da se popravi. Igra samo sa Mitrovicem je predvidiva. Postavis dva centarhalfa oko njega i tu nema nista. Drugi, pokretni napadac pravi veliku razliku.
Isto tako je Mihajlovic uprskao protiv Hrvatske, pa, kad je posle poceo da pobedjuje, smenjen je. Selektorima treba vremena da ukomponuju tim, i taman kad im krene, mi ih smenimo i opet sve iz pocetka. Dok novi selektor nadje resenje, sledece takmicenje je opet propusteno. Greska je sto novi selektori imaju samo par utakmica pre one odlucujuce, pa nauce kada je prekasno.
P.S. Ne preferiram ni Partizan ni Zvezdu. Uvek navijam za nase protiv stranaca.

Majk

pre 3 godine

Bilo bi lepo da može Veljko ali to nije realna opcija,on bi mogao da iskoristi maksimum iz one generacije svetskih i evropskih prvaka. Jokan kao druga ali i on ima jak ugovor tako da je Milojevic jedina realna opcija

dacha Zvezda

pre 3 godine

ja mislim da bi Prosinecki bio naj bolja solucija za Trenera Srbije....
(drago, 03. decembar 2020 18:53)

Pusti ti selektora, "naj bolja" solucija za tebe je učiteljica i čitanka...

singrrr!

pre 3 godine

ako moze tumba, moze i ovaj bumba... srbija vise nema ekstra trenere, ni u fudbalu, a uskoro ni u kosarci... pozitivni efekti jugoslavije dogorevaju...

Leo

pre 3 godine

Kao Zvezdaš veoma cenim Milojevića ali mislim da mu nikako ne bi odgovaralo da radi u ovakvom savezu!Kao ni Paunoviću,Jokanović,Druloviću.To jedino može Krstajić i Tumbaković ili neki levak.

Časlav

pre 3 godine

Koliko se sećam Ivan Jovanović je bio trener kiparskog Apolona.On je igrao sa njima Ligu Šampiona.Dobar trener iz starije generacije.I ranije je bio stalno kandidat za selektora.

janko

pre 3 godine

ivan jovanović da li je moguće da mi nemamo neku ozbiljniju priču za selektora ili se nastavlja smehotresna olimpijada u FSS dajte bre ostavke svi i da na čelo dodju dokazane patriote kao što je Mihajlović Vidić Stanković jer ovi ne vole Srbiju što su sada i rade protiv fudbala tako da taj kokeza ode i odvede sve ove koji su nesposobni što pre

lal

pre 3 godine

sve ste pobrkali... nama za kvalifikacije treba neki ludak da igra otvoreno i na gol vise...
e onda kada se plasiramo kao prvi u grupi dolazi miloje i objasnjava kako se igraju eliminacione utakmice... bio bi grcki scenario....

Nikad nikome izvini

pre 3 godine

...Milojević je pod ugovorom ali to za savez nije problem da plati obeštećenje...od para koje oni nisu zaradili...SRAMOTA KAKO JE LAKO SA TUĐIM KEŠOM...

Neko zna?

pre 3 godine

Sta na to kaze Sloba snajper vlasnik fk Kabela zbog koga je Milojevic napustio zvezdu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (polusvet, 3. decembar 2020 17:34)

Moze li neko konkretno objasnjenje za ovo,o cemu se radi? Prvi put cujem i nisam upucen.Hvala

viva72

pre 3 godine

Šta je sa Piksijem? Uvek je on tu negde, međutim imao je besan ugovor u Kini pa mu nije padalo napamet da preuzima selekciju.Sada kada je oteran odatle i bez posla, čudi me.Možda je politika umešala prste ili je dobio masnu otpremninu u Kini pa možda neko vreme ne može ništa da potpisuje.Ko sve nije bio selektor repke što ne bi i on mada ova imena koja se pominju su svakako sa jačim pedigreima.Od ove četvorice selektor može biti samo onaj koga najure u nekom narednom periodu, s obzirom da sem Milojevića kome tamo ne cvetaju ruže, eventualno on može doći u obzir, videćemo.Jako, jako smo tanki sa trenerima.

Will Mosley

pre 3 godine

Evo,ja cu .Ali,jedna plata unapred.
(Ivan, 03. decembar 2020 20:22)

A ja hocu jednu platu unapred plus akontacija u visini od dve plate.

filava

pre 3 godine

Mogu sad da potpišem da neće biti selektor ni jedan od ove četvorice kandidata već će fudbalski svemogući savez izvući nekog keca iz rukava kao što je bio Krstajić i opet nas slatko ali od muke nasmejati...živi bili pa videli...

Boro iz Pobede

pre 3 godine

Mi mesec dana već pišemo da nije problem u selektoru, sistem mora da se menja a predsednik kao prvi mora da leti! Predsednik i ekipa oko njega na to odgovara da su penali rulet i da sreća nije bila na našoj strani!

prolaznik

pre 3 godine

Ako hocete zdrav fudbal onda ste trebali da stanete u red kada se glasalo za vlast ali vama je bilo lakse da kazete "ne mogu da se smaram" ili "svi su oni isti". E pa sada trpite jer vise vas niko ne pita ni za sta i mozete samo komentare da pisete. Kako glupa nacija da ne poverujes.

JPR24

pre 3 godine

Zovite Bilica.
(Realnost, 03. decembar 2020 17:48)

Buahaha !!!! Taj toliko voliko fudbal i dozivljava i kao trener da je kao na terenu, on bi se pošteno izmlatio za našim lencugama !

Dalibor

pre 3 godine

Nem tog trenera, a pritom i Srbina jer ni to nije nevažno koji može pripremiti, uigrati i motivisati fudbalere iz Srbije. Fudbal u Srbiji je mrtav, samo nama to još nisu javili.

m.stefanovic

pre 3 godine

U ozbiljnoj zemlji kad padne most,ministar saobracaja podnese ostavku,a kod nas Kokeza ne oseca nikakvu odgovornost,biramo ponovo trenera,sta je 20 god. bez EP.Ko slusa Vidica,Matica,Ivanovica i slicne anonimuse,sta znaju oni!!!!

milan1312

pre 3 godine

hahahahah 123 komentara na vest o selektoru. Nema nama pomoci, ljudi nas prave debilima 30 godina i mi opet nasedamo svaki put. Zar je bitno ko ce biti selektor?? Svaki put napisem da ne treba niko da komentarise nas fudbal, niko ne treba da gleda nas fudbal, niko ne treba da ide na stadion. samo ignorisati i vredjati ih. to su sve nepismeni ljudi i sve sami kriminalci.

kuca bez prozora

pre 3 godine

Evo dokaza da savez ipak ima plan! Izneli plan za čitavu godiinu. 4 selektora za 4 tromesečja. Uvek treba misliti unapred.

hajduk

pre 3 godine

Bolesno sarkastican, izvini ali nisi u pravu! Hajduk je bio 1995 u cetvrtini finala i izgubio od kas ijeg pobjednika Ajaxa. A sve ostalo se slazem, Ivan Jovanovic je napravio strasan rezultat sa takozvanim malim klubom.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Možemo bacimo kladu da neće biti nijedan od ovih 4. Lafo njih hoće, a izmisliće nekog totalno desetog. Previše su ovi autoritet.

Namerno se provlače jer znaju da niko osim totalnih kompleksaša i retarda nema ništa protiv Vladana, Veljka ili Jokana selektora.

Osim ako Kokili nije dobio šut kartu iz saveza a Vožd narodu ispuni želju i dobijemo čistku.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 3 godine

Selektor će biti Kosanović ili neko njemu sličan. Kakvi Miloje, Paun i Jokan, jedva su zbrisali odavde a sad kao treba da se vraćaju.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Требамо комплетан нови савез па тек онда селектора који би дошао у "здраву околину".

Trigger

pre 3 godine

Nema tih para zbog kojih bi neko bio selektor reprezentacije. Igrači se vuku po terenu kao da igraju za starački dom, a tebe posle stavljaju na stub srama kao da si narodni neprijatelj. I umesto da uživaš u minulom radu svoje fudbalerske karijere završiš kao neko u koga svako upire prstom i blati te. Setite se samo opozicionih pokliča: "Slobo - Santrače". Kome to još treba?

Sprint Mej

pre 3 godine

Kako je krenuo udar na FSS od vrha pa dole i sada njima uhvatila prpa i kao evo evo dovodimo novog selektora. Kako bi skrenuli pricu o kadrovskoj promeni i sistema u FSS.. neverovatno sta rade, a umesto svi kolektivno krenemo do kraja kao peti oktobar.

Jokanović ne dolazi sigurno

pre 3 godine

Tesko, ima dobar ugovor u Arabiji, nema sanse da ga raskine.

Isto vazi i za Paunovica.

Ja bih birao Jokanovica, svez je, ima iskustvo u ino fudbalu, a i dokazano zna ponesto, uz to ga igraci poznaju, jer nije previse generacijski udaljen. I beskompromisan je, ne tolerise menadzere, uostalom zbog toga je i raskinuo dvaput izuzetno jake ugovore. Drzi se principa. Trazice veliku platu, s pravom, adekvatnu premiju - ali makar znas da niko iz Saveza nece smeti da udje u svlacionicu.
(One night in May, 3. decembar 2020 17:47)

Jokanović tek neće doći jer ima jači ugovor u Kataru od obojice. Jedino ovaj mučeni Ivan Jovanović ako dođe.

Max

pre 3 godine

Susjedi dok ne pocistite sive eminencije u FSS i ne date selektoru odrijesene ruke ni trio Murinjo- Gvardiola-Zidan vam ne moze pomoci da ostvarite rezultat. Imate jako dobrih pojedinaca ali od pojedinaca treba stvoriti momcad. A momcad skautira i selektira selektor bez pritiska sa strane da neciji pulen treba da igra za reprezentaciju da bi se bolje prodao vani. Ciro Blazevic je stari panj ali vjerujte mi da bi sa odrijesenim rukama izabrao trenutno najspremnije igrace koje bi motivirao da grizu na svakoj utakmici. Najspremniji odnosno najmotiviraniji cine veliku razliku u odnosu na najbolje( najrazvikanije).Kada budu pozivani igraci kojima je cast i privilegija da igraju za reprezentaciju imat cete rezultate i uz prosjecnog trenera koji ih bude znao u prvom redu motivirati a zatim i ukomponirati da igraju zajedno i djeluju kao cjelina. Do tada mrka kapa. U svakom slucaju zelim vam sve najbolje i da konacno napravite " bolne" rezove koji ce dovesti do ozdravljenja vaseg nogometa( fudbala).

//,

pre 3 godine

Ja vjerujem u nove pod uslovom da se zabrani pristup stadionima svim
bivsim koji su radili u FSS ili nekom od klubova. Ma ni na prijateljske
utakmice ih ne bih pustao.

sportdetective

pre 3 godine

Nebitno...jer ce dobiti otkaz posle 6 meseci. Izgleda da nema drugog resenja nego da se osnuje neki drugi FSS, pa nek se kokeza i kompanija igraju v tom FSS, jer kod nas je glavni covek u fudbalu dozivotno na toj funkciji.

Endoplazmatični Retikulum

pre 3 godine

Platiti Boru Milutinovića u zlatu da se vrati iz penzije i dati mu odrešene ruke. U protivnom, ni ne treba selektor.