Četvrtak, 03.12.2020.

10:28

Istorijski presedan: Pokreće se istraga zbog loto brojeva, ne pamti se takva dobitna kombinacija

Izvor: B92

Istorijski presedan: Pokreæe se istraga zbog loto brojeva, ne pamti se takva dobitna kombinacija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Locutus

pre 3 godine

Oni koji pišu da je šansa za ovu kombinaciju jednaka šansama za bilo koju drugu očigledno nisu ni prošli pored učionice u kojoj se uči matematika!
(ja, mislim ja, 4. decembar 2020 12:15)

Nema ništa gore nego kad neko misli da zna, a nema pojma. No, takvi kao ti pune budžet kladionicama i kockarnicama.

Locutus

pre 3 godine

Pitanje za ove statisticare sto kazu da je ista vjerovatnoca da se izvuku brojevi u nizu,zasto se to ne desava onda?
Da li ljudi igraju ovako loto? Da igraju ne igra svako da dobije sedmicu ako je 7 od 39 skoro uvijek bude par jednocifrenih tako ako budu 3 ili 4 dosta..
(DaniloBLuka, 4. decembar 2020 15:33)

Mašina ne razlikuje brojeve i svi su joj jednaki. Verovatnoća da se izvuče 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 je ista kao i bilo koja druga kombinacija. Isto kao kada bih pitao koliko se puta desilo da se izvuku 2, 15, 17, 22, 24, 29, 33? Jedina je razlika što ljudima neki brojevi češće zapadaju za oko.

mr

pre 3 godine

Сећам се пре доста година кренула реклама како иде поново стари лото, и реко ајд да уплатим одмах прво коло, уђем унутра узмем стандардни листић попуним и ова узме мој листић гурне у неку машину и да ми неко папирче где су сви бројеви откуцани. А тако значи, узмем поцепам оно и рекох никад више. Дакле ладно сваку комбинацију имају у систему и могу шта хоћеш. Тако да само су наивни били изненађени када је водитељка била видовита.

mahat

pre 3 godine

@DaniloBLuka

Prvo desava se, kao sto vidis. Drugo ova kombinacija je lako pamljiva i primecuje, kladim se da ne znas koliko puta je i da li je ikad izvucena kombinacija 10,12,14,16,18,20,22? Ili bilo koja druga kobinacija brojeva od 1 do 36, 35 ili do koliko vec. Loto je sam po sebi prevara jer kuca uvek dobija, kao i bilo koja druga kocka. Ne racunam neke igre sa kartama gde ima dosta uticaj vestina igraca (razlicite varijante pokera). Trece ako su vec hteli da namestaju, zasto ne namestiti neku nekarakteristicnu kombinaciju? To niko od vas nije objasnio? Dvadeset uplacenih istih kobinacija je jos sumnjivije, opet ako su hteli da nameste zasto nisu uplatili jedan ili dva tiketa? Voleo bih stvarno da cujem neko objasnjenje za ove dve stvari.

Zemljoradnik

pre 3 godine

Statistiku bi trebalo uciti u osnovnoj, pa se em ljudi ne bi onda kladili i kockali i bacali lovu na lutrije (porez za glupe), em ne bi videli nista cudno u ovome. Meni je jednom stigao racun za struju 1234,56 dinara. Sansa da bude ovaj broj izvucen jednaka je kao i da bude izvucen bilo koji drugi broj.
(Ivan, 04. decembar 2020 10:05)
- Da, ali ako vi ili eventualno još jedan ili dvojica dobiju taj isti račun za struju 1234,56 dinara, u redu je. Ako njih 20 dobije račun 1234,56 onda to prevazilazi domen verovatnoće i sumnja se da nešto nije u redu sa sistemom koji pravi obračun. Isto tako i sa ovim izvlačenjem loto brojeva. Nisu problem brojevi koji su izvučeni, nego broj ljudi koji je pogodio. Treba ispitati da li su povezani.

DaniloBLuka

pre 3 godine

Pitanje za ove statisticare sto kazu da je ista vjerovatnoca da se izvuku brojevi u nizu,zasto se to ne desava onda?
Da li ljudi igraju ovako loto? Da igraju ne igra svako da dobije sedmicu ako je 7 od 39 skoro uvijek bude par jednocifrenih tako ako budu 3 ili 4 dosta..

namesteni sinhronicitet

pre 3 godine

Da je 2 coveka pogodilo pa ok ali 20 bas govori da neko stoji iza ovoga.
Ovako ne mogu da nikoga
okrive a ukupni fond ide istom coveku samo preko 20 listica..
Juzno Africka republika...Sve je jasno. Leglo ilegalnih operacija, raj za kriminalce, korupcija kao i kod nas...

Aleksa

pre 3 godine

Naravno da se namesta,
tako je i u bugarskoj pre neku godinu
dva kola za redom izvucena ista kombinacija...

nemoj da se lazemo evo ja cu za 2 sada da napisem program
koji ce izracunati koja kombinacija brojeva ce da ima najmanju isplatu

ja, mislim ja

pre 3 godine

Oni koji pišu da je šansa za ovu kombinaciju jednaka šansama za bilo koju drugu očigledno nisu ni prošli pored učionice u kojoj se uči matematika!

ica luben

pre 3 godine

Svaka kombinacija ima isti procenat sansi da se izvuce pa tako i ova, ne znam cemu histerija. Da je neko namestio, pa bio bi jedan dobitnik, ne 20 :)
(b92reader, 4. decembar 2020 10:44)

Pa bas zato nemoguce je da budu 20 dobitnika, jedino ako je jedan covek ili njegova ekipa uplatila istu kombinaciju na 20 razlicitih mesta, slabo to ide logika, ali oprstamo ti.

Dragoslav

pre 3 godine

Za vreme SFRJ bila je navala u Skoplju i Pirotu, izvlačene su petice tj. sedmice više puta pa se narod navadio tamo da uplaćuje. Međutim, to se ekipica uigrala pa ubacivala tikete u trezor nakon izvlačenja :-)

Kvadratura kruga

pre 3 godine

Oni su ništa spram Nebeskog naroda gde su svi vidoviti...Eto, moguće je i da voditeljka izgovori da je izvučen broj 21, a malo kasnije evo stiže i loptica s tim brojem...ha ha ha. Pobeglo im...ha ha ha. A Narod? Ništa. Opet uplaćuje...

Icarus87

pre 3 godine

Šansa da se izvuku brojevi 5, 6, 7, 8, 9, 10 je identična šansi da se izvuče bilo koja druga kombinacija.

A na stranu to, što neko ko bi namestio izvlačenje, sigurno ne bi namestio da 20 njih dele premiju, već bi to uradio za jednog ili eventualno dva čoveka.
(Bili boj, 04. decembar 2020 09:55)

za prvi deo komentara se slažem, šanse su iste za bilo koju kombinaciju.

Ali što se tiče drugig dela komentara, vidi, izvlačenje je namešteno za Žiku. Ali Žika ima ljubavnicu Zoku. A Zoka ima još jednog mlađeg a obdarenijeg Stevu. A Steva ima brata Miku. A Mika ima curu Cicu .... I eto...

Хау јес ноу

pre 3 godine

Па и код нас је пре неколико година била евидентна превара, када је водитељка унапред рекла који је број извучен, а куглица била још у бубњу, а после тога, е сад је све у реду и прочита поново тај број. Од тада нисам уплатио ниједан тикет а претходно сам исту комбинацију играо 20 година.
Тешко да има још оваквих као што смо ми, а за све нам други криви!

Dodole

pre 3 godine

A zasto bi namestali takvu kombinaciju? pa da budu sumnjivi. Sta da su namestili neke druge brojeve 5,15,22, 27,35 ... i opet njih 20 istih koji ucestvuju u tome dobiju niko ne bi sumnjao, zar ne? Sve kombinacije imaju istu verovatnocu. Namesti se tako sto se odredjene kugle olaksaju i imaju manji precnik od drugih, to se ne vidi na kameri ni pod razno.

Marko

pre 3 godine

Zasto ne bi mogla da bude izvucena ta kombinacija? Uvek je cudno kada se ovako nesto desi, a ja se secam ovde kod nas su pre objavljivali koliko je nekih cudnih kombinacija uplaceno, i bas se secam jednom sam video, nisam mogao da verujem, ali kombinacija tipa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 je bila uplacena 30+ hiljada puta, neverovatno, sad kapiram da je veliki broj tih kombinacija deo igre sa sistemom, ali opet, neverovatan podatak za mene.

Peđa

pre 3 godine

Logično je da ima puno dobitaka jer se veoma često igra "kombinacija" od više brojeva, pa u tim kombinacijama ljudi igraju "na prvih 10 brojeva" ili "drugih 10 brojeva" ...

Marko NS

pre 3 godine

"...jedan korisnik je to najbolje ilustrovao napisavši da "nema šanse da ovo bude slučajnost...""

Stvarno, on je najbolje ilustrovao :D

Dule

pre 3 godine

@Bili boj - ne, dragi moj. Šansa da se pojavi neprekinut niz brojeva spram prekinutog je jedna na ko zna koliko milijardi. Ne ni na milion izvlačenja u realnoj lutriji...
(joja, 4. decembar 2020 10:42)

Ako je šest cifara u pitanju, nisu u pitanju milijarde.

andy

pre 3 godine

šanse da se izvuče ova kombinacija brojeva je ista kao da se izvuče bilo koja druga.

Međutim, šanse da 20 ljudi ima istu kombinaciju...e, a pa to je već nešto sasvim drugo i ne znam da li je ikada zabilježeno...

Kako god -smrdi do neba...

b92reader

pre 3 godine

Svaka kombinacija ima isti procenat sansi da se izvuce pa tako i ova, ne znam cemu histerija. Da je neko namestio, pa bio bi jedan dobitnik, ne 20 :)

Ivan

pre 3 godine

Statistiku bi trebalo uciti u osnovnoj, pa se em ljudi ne bi onda kladili i kockali i bacali lovu na lutrije (porez za glupe), em ne bi videli nista cudno u ovome. Meni je jednom stigao racun za struju 1234,56 dinara. Sansa da bude ovaj broj izvucen jednaka je kao i da bude izvucen bilo koji drugi broj.

n6

pre 3 godine

bas svaka kombinacija je jednaka ovoj. drugo, da je prevara ne bi se bas odlucili za niz ako su uspeli da nameste niz mogli su i bilo koju drugu kombinaciju i tako odagnati sumnju tako da sumnjam da je namešteno.

Auuu....

pre 3 godine

A na stranu to, što neko ko bi namestio izvlačenje, sigurno ne bi namestio da 20 njih dele premiju, već bi to uradio za jednog ili eventualno dva čoveka.
(Bili boj, 04. decembar 2020 09:55)

A je l' ti možda palo na pamet da su svih dvadeset listića uplatile možda svega dve ili tri osobe, i da su uplatili toliko (verovatno na različitim uplatnim mestima) misleći da će biti manje sumnjivo da premiju podeli dvadeset listića nego jedan ili dva.

joja

pre 3 godine

hahahaha čađe nisu mogle da se udubljuju u nepotrebne komplikacije aaaaahahaha a u stvari dogovorena je bila "kombinacija"
1,2,3,4,5,6
međutim onda je najlukaviji pomislio "provaliće nas". I onda su zastali, ne znajući šta da rade. Nakon više meseci razmišljanja jedan je uzviknuo "Znam!" i eto on je smislio ovo. Sad nek dokaže ko može!
@Bili boj - ne, dragi moj. Šansa da se pojavi neprekinut niz brojeva spram prekinutog je jedna na ko zna koliko milijardi. Ne ni na milion izvlačenja u realnoj lutriji...

aleksandars

pre 3 godine

Kombinacija brojeva kao i svaka druga. Ništa neobično. Presedan je ono što se jednom desilo u Bugarskoj kada su u dva uzastopna izvlačenja dobijene iste kombinacije! Tu je stvar bar što mene tiče jasna. :)

nenad

pre 3 godine

Da je lutrija prevara to znamo , ali ko zna matematiku zna da je ista verovatnoca da izadje bilo koja kombinacija kao i bilo koji broj .....znaci nema razlike izmedju ove i neke koja nije po redu ...

SacuvajBože

pre 3 godine

To je kao ona izreka koja kaze..kad slazes,slazi malo,da ti ljudi poveruju. Tako su i ovi mogli ma je providno da nameste brojeve i da manji broj uplata bude bas na takvu kombinaciju. Ali,sta zna juznoafrikanac sta je sto kila.

Bili boj

pre 3 godine

Šansa da se izvuku brojevi 5, 6, 7, 8, 9, 10 je identična šansi da se izvuče bilo koja druga kombinacija.

A na stranu to, što neko ko bi namestio izvlačenje, sigurno ne bi namestio da 20 njih dele premiju, već bi to uradio za jednog ili eventualno dva čoveka.

Bili boj

pre 3 godine

Šansa da se izvuku brojevi 5, 6, 7, 8, 9, 10 je identična šansi da se izvuče bilo koja druga kombinacija.

A na stranu to, što neko ko bi namestio izvlačenje, sigurno ne bi namestio da 20 njih dele premiju, već bi to uradio za jednog ili eventualno dva čoveka.

Marko NS

pre 3 godine

"...jedan korisnik je to najbolje ilustrovao napisavši da "nema šanse da ovo bude slučajnost...""

Stvarno, on je najbolje ilustrovao :D

nenad

pre 3 godine

Da je lutrija prevara to znamo , ali ko zna matematiku zna da je ista verovatnoca da izadje bilo koja kombinacija kao i bilo koji broj .....znaci nema razlike izmedju ove i neke koja nije po redu ...

b92reader

pre 3 godine

Svaka kombinacija ima isti procenat sansi da se izvuce pa tako i ova, ne znam cemu histerija. Da je neko namestio, pa bio bi jedan dobitnik, ne 20 :)

Ivan

pre 3 godine

Statistiku bi trebalo uciti u osnovnoj, pa se em ljudi ne bi onda kladili i kockali i bacali lovu na lutrije (porez za glupe), em ne bi videli nista cudno u ovome. Meni je jednom stigao racun za struju 1234,56 dinara. Sansa da bude ovaj broj izvucen jednaka je kao i da bude izvucen bilo koji drugi broj.

aleksandars

pre 3 godine

Kombinacija brojeva kao i svaka druga. Ništa neobično. Presedan je ono što se jednom desilo u Bugarskoj kada su u dva uzastopna izvlačenja dobijene iste kombinacije! Tu je stvar bar što mene tiče jasna. :)

Kvadratura kruga

pre 3 godine

Oni su ništa spram Nebeskog naroda gde su svi vidoviti...Eto, moguće je i da voditeljka izgovori da je izvučen broj 21, a malo kasnije evo stiže i loptica s tim brojem...ha ha ha. Pobeglo im...ha ha ha. A Narod? Ništa. Opet uplaćuje...

n6

pre 3 godine

bas svaka kombinacija je jednaka ovoj. drugo, da je prevara ne bi se bas odlucili za niz ako su uspeli da nameste niz mogli su i bilo koju drugu kombinaciju i tako odagnati sumnju tako da sumnjam da je namešteno.

SacuvajBože

pre 3 godine

To je kao ona izreka koja kaze..kad slazes,slazi malo,da ti ljudi poveruju. Tako su i ovi mogli ma je providno da nameste brojeve i da manji broj uplata bude bas na takvu kombinaciju. Ali,sta zna juznoafrikanac sta je sto kila.

Auuu....

pre 3 godine

A na stranu to, što neko ko bi namestio izvlačenje, sigurno ne bi namestio da 20 njih dele premiju, već bi to uradio za jednog ili eventualno dva čoveka.
(Bili boj, 04. decembar 2020 09:55)

A je l' ti možda palo na pamet da su svih dvadeset listića uplatile možda svega dve ili tri osobe, i da su uplatili toliko (verovatno na različitim uplatnim mestima) misleći da će biti manje sumnjivo da premiju podeli dvadeset listića nego jedan ili dva.

Dragoslav

pre 3 godine

Za vreme SFRJ bila je navala u Skoplju i Pirotu, izvlačene su petice tj. sedmice više puta pa se narod navadio tamo da uplaćuje. Međutim, to se ekipica uigrala pa ubacivala tikete u trezor nakon izvlačenja :-)

joja

pre 3 godine

hahahaha čađe nisu mogle da se udubljuju u nepotrebne komplikacije aaaaahahaha a u stvari dogovorena je bila "kombinacija"
1,2,3,4,5,6
međutim onda je najlukaviji pomislio "provaliće nas". I onda su zastali, ne znajući šta da rade. Nakon više meseci razmišljanja jedan je uzviknuo "Znam!" i eto on je smislio ovo. Sad nek dokaže ko može!
@Bili boj - ne, dragi moj. Šansa da se pojavi neprekinut niz brojeva spram prekinutog je jedna na ko zna koliko milijardi. Ne ni na milion izvlačenja u realnoj lutriji...

ica luben

pre 3 godine

Svaka kombinacija ima isti procenat sansi da se izvuce pa tako i ova, ne znam cemu histerija. Da je neko namestio, pa bio bi jedan dobitnik, ne 20 :)
(b92reader, 4. decembar 2020 10:44)

Pa bas zato nemoguce je da budu 20 dobitnika, jedino ako je jedan covek ili njegova ekipa uplatila istu kombinaciju na 20 razlicitih mesta, slabo to ide logika, ali oprstamo ti.

Aleksa

pre 3 godine

Naravno da se namesta,
tako je i u bugarskoj pre neku godinu
dva kola za redom izvucena ista kombinacija...

nemoj da se lazemo evo ja cu za 2 sada da napisem program
koji ce izracunati koja kombinacija brojeva ce da ima najmanju isplatu

Хау јес ноу

pre 3 godine

Па и код нас је пре неколико година била евидентна превара, када је водитељка унапред рекла који је број извучен, а куглица била још у бубњу, а после тога, е сад је све у реду и прочита поново тај број. Од тада нисам уплатио ниједан тикет а претходно сам исту комбинацију играо 20 година.
Тешко да има још оваквих као што смо ми, а за све нам други криви!

Locutus

pre 3 godine

Oni koji pišu da je šansa za ovu kombinaciju jednaka šansama za bilo koju drugu očigledno nisu ni prošli pored učionice u kojoj se uči matematika!
(ja, mislim ja, 4. decembar 2020 12:15)

Nema ništa gore nego kad neko misli da zna, a nema pojma. No, takvi kao ti pune budžet kladionicama i kockarnicama.

Dodole

pre 3 godine

A zasto bi namestali takvu kombinaciju? pa da budu sumnjivi. Sta da su namestili neke druge brojeve 5,15,22, 27,35 ... i opet njih 20 istih koji ucestvuju u tome dobiju niko ne bi sumnjao, zar ne? Sve kombinacije imaju istu verovatnocu. Namesti se tako sto se odredjene kugle olaksaju i imaju manji precnik od drugih, to se ne vidi na kameri ni pod razno.

namesteni sinhronicitet

pre 3 godine

Da je 2 coveka pogodilo pa ok ali 20 bas govori da neko stoji iza ovoga.
Ovako ne mogu da nikoga
okrive a ukupni fond ide istom coveku samo preko 20 listica..
Juzno Africka republika...Sve je jasno. Leglo ilegalnih operacija, raj za kriminalce, korupcija kao i kod nas...

Zemljoradnik

pre 3 godine

Statistiku bi trebalo uciti u osnovnoj, pa se em ljudi ne bi onda kladili i kockali i bacali lovu na lutrije (porez za glupe), em ne bi videli nista cudno u ovome. Meni je jednom stigao racun za struju 1234,56 dinara. Sansa da bude ovaj broj izvucen jednaka je kao i da bude izvucen bilo koji drugi broj.
(Ivan, 04. decembar 2020 10:05)
- Da, ali ako vi ili eventualno još jedan ili dvojica dobiju taj isti račun za struju 1234,56 dinara, u redu je. Ako njih 20 dobije račun 1234,56 onda to prevazilazi domen verovatnoće i sumnja se da nešto nije u redu sa sistemom koji pravi obračun. Isto tako i sa ovim izvlačenjem loto brojeva. Nisu problem brojevi koji su izvučeni, nego broj ljudi koji je pogodio. Treba ispitati da li su povezani.

Marko

pre 3 godine

Zasto ne bi mogla da bude izvucena ta kombinacija? Uvek je cudno kada se ovako nesto desi, a ja se secam ovde kod nas su pre objavljivali koliko je nekih cudnih kombinacija uplaceno, i bas se secam jednom sam video, nisam mogao da verujem, ali kombinacija tipa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 je bila uplacena 30+ hiljada puta, neverovatno, sad kapiram da je veliki broj tih kombinacija deo igre sa sistemom, ali opet, neverovatan podatak za mene.

Locutus

pre 3 godine

Pitanje za ove statisticare sto kazu da je ista vjerovatnoca da se izvuku brojevi u nizu,zasto se to ne desava onda?
Da li ljudi igraju ovako loto? Da igraju ne igra svako da dobije sedmicu ako je 7 od 39 skoro uvijek bude par jednocifrenih tako ako budu 3 ili 4 dosta..
(DaniloBLuka, 4. decembar 2020 15:33)

Mašina ne razlikuje brojeve i svi su joj jednaki. Verovatnoća da se izvuče 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 je ista kao i bilo koja druga kombinacija. Isto kao kada bih pitao koliko se puta desilo da se izvuku 2, 15, 17, 22, 24, 29, 33? Jedina je razlika što ljudima neki brojevi češće zapadaju za oko.

Peđa

pre 3 godine

Logično je da ima puno dobitaka jer se veoma često igra "kombinacija" od više brojeva, pa u tim kombinacijama ljudi igraju "na prvih 10 brojeva" ili "drugih 10 brojeva" ...

andy

pre 3 godine

šanse da se izvuče ova kombinacija brojeva je ista kao da se izvuče bilo koja druga.

Međutim, šanse da 20 ljudi ima istu kombinaciju...e, a pa to je već nešto sasvim drugo i ne znam da li je ikada zabilježeno...

Kako god -smrdi do neba...

Dule

pre 3 godine

@Bili boj - ne, dragi moj. Šansa da se pojavi neprekinut niz brojeva spram prekinutog je jedna na ko zna koliko milijardi. Ne ni na milion izvlačenja u realnoj lutriji...
(joja, 4. decembar 2020 10:42)

Ako je šest cifara u pitanju, nisu u pitanju milijarde.

mahat

pre 3 godine

@DaniloBLuka

Prvo desava se, kao sto vidis. Drugo ova kombinacija je lako pamljiva i primecuje, kladim se da ne znas koliko puta je i da li je ikad izvucena kombinacija 10,12,14,16,18,20,22? Ili bilo koja druga kobinacija brojeva od 1 do 36, 35 ili do koliko vec. Loto je sam po sebi prevara jer kuca uvek dobija, kao i bilo koja druga kocka. Ne racunam neke igre sa kartama gde ima dosta uticaj vestina igraca (razlicite varijante pokera). Trece ako su vec hteli da namestaju, zasto ne namestiti neku nekarakteristicnu kombinaciju? To niko od vas nije objasnio? Dvadeset uplacenih istih kobinacija je jos sumnjivije, opet ako su hteli da nameste zasto nisu uplatili jedan ili dva tiketa? Voleo bih stvarno da cujem neko objasnjenje za ove dve stvari.

mr

pre 3 godine

Сећам се пре доста година кренула реклама како иде поново стари лото, и реко ајд да уплатим одмах прво коло, уђем унутра узмем стандардни листић попуним и ова узме мој листић гурне у неку машину и да ми неко папирче где су сви бројеви откуцани. А тако значи, узмем поцепам оно и рекох никад више. Дакле ладно сваку комбинацију имају у систему и могу шта хоћеш. Тако да само су наивни били изненађени када је водитељка била видовита.

ja, mislim ja

pre 3 godine

Oni koji pišu da je šansa za ovu kombinaciju jednaka šansama za bilo koju drugu očigledno nisu ni prošli pored učionice u kojoj se uči matematika!

DaniloBLuka

pre 3 godine

Pitanje za ove statisticare sto kazu da je ista vjerovatnoca da se izvuku brojevi u nizu,zasto se to ne desava onda?
Da li ljudi igraju ovako loto? Da igraju ne igra svako da dobije sedmicu ako je 7 od 39 skoro uvijek bude par jednocifrenih tako ako budu 3 ili 4 dosta..

Icarus87

pre 3 godine

Šansa da se izvuku brojevi 5, 6, 7, 8, 9, 10 je identična šansi da se izvuče bilo koja druga kombinacija.

A na stranu to, što neko ko bi namestio izvlačenje, sigurno ne bi namestio da 20 njih dele premiju, već bi to uradio za jednog ili eventualno dva čoveka.
(Bili boj, 04. decembar 2020 09:55)

za prvi deo komentara se slažem, šanse su iste za bilo koju kombinaciju.

Ali što se tiče drugig dela komentara, vidi, izvlačenje je namešteno za Žiku. Ali Žika ima ljubavnicu Zoku. A Zoka ima još jednog mlađeg a obdarenijeg Stevu. A Steva ima brata Miku. A Mika ima curu Cicu .... I eto...

SacuvajBože

pre 3 godine

To je kao ona izreka koja kaze..kad slazes,slazi malo,da ti ljudi poveruju. Tako su i ovi mogli ma je providno da nameste brojeve i da manji broj uplata bude bas na takvu kombinaciju. Ali,sta zna juznoafrikanac sta je sto kila.

joja

pre 3 godine

hahahaha čađe nisu mogle da se udubljuju u nepotrebne komplikacije aaaaahahaha a u stvari dogovorena je bila "kombinacija"
1,2,3,4,5,6
međutim onda je najlukaviji pomislio "provaliće nas". I onda su zastali, ne znajući šta da rade. Nakon više meseci razmišljanja jedan je uzviknuo "Znam!" i eto on je smislio ovo. Sad nek dokaže ko može!
@Bili boj - ne, dragi moj. Šansa da se pojavi neprekinut niz brojeva spram prekinutog je jedna na ko zna koliko milijardi. Ne ni na milion izvlačenja u realnoj lutriji...

Bili boj

pre 3 godine

Šansa da se izvuku brojevi 5, 6, 7, 8, 9, 10 je identična šansi da se izvuče bilo koja druga kombinacija.

A na stranu to, što neko ko bi namestio izvlačenje, sigurno ne bi namestio da 20 njih dele premiju, već bi to uradio za jednog ili eventualno dva čoveka.

DaniloBLuka

pre 3 godine

Pitanje za ove statisticare sto kazu da je ista vjerovatnoca da se izvuku brojevi u nizu,zasto se to ne desava onda?
Da li ljudi igraju ovako loto? Da igraju ne igra svako da dobije sedmicu ako je 7 od 39 skoro uvijek bude par jednocifrenih tako ako budu 3 ili 4 dosta..

Auuu....

pre 3 godine

A na stranu to, što neko ko bi namestio izvlačenje, sigurno ne bi namestio da 20 njih dele premiju, već bi to uradio za jednog ili eventualno dva čoveka.
(Bili boj, 04. decembar 2020 09:55)

A je l' ti možda palo na pamet da su svih dvadeset listića uplatile možda svega dve ili tri osobe, i da su uplatili toliko (verovatno na različitim uplatnim mestima) misleći da će biti manje sumnjivo da premiju podeli dvadeset listića nego jedan ili dva.

ja, mislim ja

pre 3 godine

Oni koji pišu da je šansa za ovu kombinaciju jednaka šansama za bilo koju drugu očigledno nisu ni prošli pored učionice u kojoj se uči matematika!

ica luben

pre 3 godine

Svaka kombinacija ima isti procenat sansi da se izvuce pa tako i ova, ne znam cemu histerija. Da je neko namestio, pa bio bi jedan dobitnik, ne 20 :)
(b92reader, 4. decembar 2020 10:44)

Pa bas zato nemoguce je da budu 20 dobitnika, jedino ako je jedan covek ili njegova ekipa uplatila istu kombinaciju na 20 razlicitih mesta, slabo to ide logika, ali oprstamo ti.

b92reader

pre 3 godine

Svaka kombinacija ima isti procenat sansi da se izvuce pa tako i ova, ne znam cemu histerija. Da je neko namestio, pa bio bi jedan dobitnik, ne 20 :)

Zemljoradnik

pre 3 godine

Statistiku bi trebalo uciti u osnovnoj, pa se em ljudi ne bi onda kladili i kockali i bacali lovu na lutrije (porez za glupe), em ne bi videli nista cudno u ovome. Meni je jednom stigao racun za struju 1234,56 dinara. Sansa da bude ovaj broj izvucen jednaka je kao i da bude izvucen bilo koji drugi broj.
(Ivan, 04. decembar 2020 10:05)
- Da, ali ako vi ili eventualno još jedan ili dvojica dobiju taj isti račun za struju 1234,56 dinara, u redu je. Ako njih 20 dobije račun 1234,56 onda to prevazilazi domen verovatnoće i sumnja se da nešto nije u redu sa sistemom koji pravi obračun. Isto tako i sa ovim izvlačenjem loto brojeva. Nisu problem brojevi koji su izvučeni, nego broj ljudi koji je pogodio. Treba ispitati da li su povezani.

Icarus87

pre 3 godine

Šansa da se izvuku brojevi 5, 6, 7, 8, 9, 10 je identična šansi da se izvuče bilo koja druga kombinacija.

A na stranu to, što neko ko bi namestio izvlačenje, sigurno ne bi namestio da 20 njih dele premiju, već bi to uradio za jednog ili eventualno dva čoveka.
(Bili boj, 04. decembar 2020 09:55)

za prvi deo komentara se slažem, šanse su iste za bilo koju kombinaciju.

Ali što se tiče drugig dela komentara, vidi, izvlačenje je namešteno za Žiku. Ali Žika ima ljubavnicu Zoku. A Zoka ima još jednog mlađeg a obdarenijeg Stevu. A Steva ima brata Miku. A Mika ima curu Cicu .... I eto...

Aleksa

pre 3 godine

Naravno da se namesta,
tako je i u bugarskoj pre neku godinu
dva kola za redom izvucena ista kombinacija...

nemoj da se lazemo evo ja cu za 2 sada da napisem program
koji ce izracunati koja kombinacija brojeva ce da ima najmanju isplatu

namesteni sinhronicitet

pre 3 godine

Da je 2 coveka pogodilo pa ok ali 20 bas govori da neko stoji iza ovoga.
Ovako ne mogu da nikoga
okrive a ukupni fond ide istom coveku samo preko 20 listica..
Juzno Africka republika...Sve je jasno. Leglo ilegalnih operacija, raj za kriminalce, korupcija kao i kod nas...

Kvadratura kruga

pre 3 godine

Oni su ništa spram Nebeskog naroda gde su svi vidoviti...Eto, moguće je i da voditeljka izgovori da je izvučen broj 21, a malo kasnije evo stiže i loptica s tim brojem...ha ha ha. Pobeglo im...ha ha ha. A Narod? Ništa. Opet uplaćuje...

Marko NS

pre 3 godine

"...jedan korisnik je to najbolje ilustrovao napisavši da "nema šanse da ovo bude slučajnost...""

Stvarno, on je najbolje ilustrovao :D

andy

pre 3 godine

šanse da se izvuče ova kombinacija brojeva je ista kao da se izvuče bilo koja druga.

Međutim, šanse da 20 ljudi ima istu kombinaciju...e, a pa to je već nešto sasvim drugo i ne znam da li je ikada zabilježeno...

Kako god -smrdi do neba...

nenad

pre 3 godine

Da je lutrija prevara to znamo , ali ko zna matematiku zna da je ista verovatnoca da izadje bilo koja kombinacija kao i bilo koji broj .....znaci nema razlike izmedju ove i neke koja nije po redu ...

Dragoslav

pre 3 godine

Za vreme SFRJ bila je navala u Skoplju i Pirotu, izvlačene su petice tj. sedmice više puta pa se narod navadio tamo da uplaćuje. Međutim, to se ekipica uigrala pa ubacivala tikete u trezor nakon izvlačenja :-)

Ivan

pre 3 godine

Statistiku bi trebalo uciti u osnovnoj, pa se em ljudi ne bi onda kladili i kockali i bacali lovu na lutrije (porez za glupe), em ne bi videli nista cudno u ovome. Meni je jednom stigao racun za struju 1234,56 dinara. Sansa da bude ovaj broj izvucen jednaka je kao i da bude izvucen bilo koji drugi broj.

mr

pre 3 godine

Сећам се пре доста година кренула реклама како иде поново стари лото, и реко ајд да уплатим одмах прво коло, уђем унутра узмем стандардни листић попуним и ова узме мој листић гурне у неку машину и да ми неко папирче где су сви бројеви откуцани. А тако значи, узмем поцепам оно и рекох никад више. Дакле ладно сваку комбинацију имају у систему и могу шта хоћеш. Тако да само су наивни били изненађени када је водитељка била видовита.

Locutus

pre 3 godine

Oni koji pišu da je šansa za ovu kombinaciju jednaka šansama za bilo koju drugu očigledno nisu ni prošli pored učionice u kojoj se uči matematika!
(ja, mislim ja, 4. decembar 2020 12:15)

Nema ništa gore nego kad neko misli da zna, a nema pojma. No, takvi kao ti pune budžet kladionicama i kockarnicama.

aleksandars

pre 3 godine

Kombinacija brojeva kao i svaka druga. Ništa neobično. Presedan je ono što se jednom desilo u Bugarskoj kada su u dva uzastopna izvlačenja dobijene iste kombinacije! Tu je stvar bar što mene tiče jasna. :)

n6

pre 3 godine

bas svaka kombinacija je jednaka ovoj. drugo, da je prevara ne bi se bas odlucili za niz ako su uspeli da nameste niz mogli su i bilo koju drugu kombinaciju i tako odagnati sumnju tako da sumnjam da je namešteno.

Dule

pre 3 godine

@Bili boj - ne, dragi moj. Šansa da se pojavi neprekinut niz brojeva spram prekinutog je jedna na ko zna koliko milijardi. Ne ni na milion izvlačenja u realnoj lutriji...
(joja, 4. decembar 2020 10:42)

Ako je šest cifara u pitanju, nisu u pitanju milijarde.

Locutus

pre 3 godine

Pitanje za ove statisticare sto kazu da je ista vjerovatnoca da se izvuku brojevi u nizu,zasto se to ne desava onda?
Da li ljudi igraju ovako loto? Da igraju ne igra svako da dobije sedmicu ako je 7 od 39 skoro uvijek bude par jednocifrenih tako ako budu 3 ili 4 dosta..
(DaniloBLuka, 4. decembar 2020 15:33)

Mašina ne razlikuje brojeve i svi su joj jednaki. Verovatnoća da se izvuče 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 je ista kao i bilo koja druga kombinacija. Isto kao kada bih pitao koliko se puta desilo da se izvuku 2, 15, 17, 22, 24, 29, 33? Jedina je razlika što ljudima neki brojevi češće zapadaju za oko.

Хау јес ноу

pre 3 godine

Па и код нас је пре неколико година била евидентна превара, када је водитељка унапред рекла који је број извучен, а куглица била још у бубњу, а после тога, е сад је све у реду и прочита поново тај број. Од тада нисам уплатио ниједан тикет а претходно сам исту комбинацију играо 20 година.
Тешко да има још оваквих као што смо ми, а за све нам други криви!

mahat

pre 3 godine

@DaniloBLuka

Prvo desava se, kao sto vidis. Drugo ova kombinacija je lako pamljiva i primecuje, kladim se da ne znas koliko puta je i da li je ikad izvucena kombinacija 10,12,14,16,18,20,22? Ili bilo koja druga kobinacija brojeva od 1 do 36, 35 ili do koliko vec. Loto je sam po sebi prevara jer kuca uvek dobija, kao i bilo koja druga kocka. Ne racunam neke igre sa kartama gde ima dosta uticaj vestina igraca (razlicite varijante pokera). Trece ako su vec hteli da namestaju, zasto ne namestiti neku nekarakteristicnu kombinaciju? To niko od vas nije objasnio? Dvadeset uplacenih istih kobinacija je jos sumnjivije, opet ako su hteli da nameste zasto nisu uplatili jedan ili dva tiketa? Voleo bih stvarno da cujem neko objasnjenje za ove dve stvari.

Marko

pre 3 godine

Zasto ne bi mogla da bude izvucena ta kombinacija? Uvek je cudno kada se ovako nesto desi, a ja se secam ovde kod nas su pre objavljivali koliko je nekih cudnih kombinacija uplaceno, i bas se secam jednom sam video, nisam mogao da verujem, ali kombinacija tipa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 je bila uplacena 30+ hiljada puta, neverovatno, sad kapiram da je veliki broj tih kombinacija deo igre sa sistemom, ali opet, neverovatan podatak za mene.

Dodole

pre 3 godine

A zasto bi namestali takvu kombinaciju? pa da budu sumnjivi. Sta da su namestili neke druge brojeve 5,15,22, 27,35 ... i opet njih 20 istih koji ucestvuju u tome dobiju niko ne bi sumnjao, zar ne? Sve kombinacije imaju istu verovatnocu. Namesti se tako sto se odredjene kugle olaksaju i imaju manji precnik od drugih, to se ne vidi na kameri ni pod razno.

Peđa

pre 3 godine

Logično je da ima puno dobitaka jer se veoma često igra "kombinacija" od više brojeva, pa u tim kombinacijama ljudi igraju "na prvih 10 brojeva" ili "drugih 10 brojeva" ...