Subota, 31.10.2020.

08:15

"Deja vu" – Đokovićev neuspeh kao pre 28 meseci

Novak Đoković igrački je podbacio u četvrtfinalu turnira u Beču.

Izvor: MS

"Deja vu" –  Ðokoviæev neuspeh kao pre 28 meseci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

bmiles

pre 3 godine

Po porazu Novaka od Sonega,napisao sam da nije bilo ni N od Novaka,i da bi trebalo da sacekamo sta ce izjaviti, uz savet da treba samo reci pobedio je bolji i zavrsiti stim.
Aalizirao sam sve dogadjaje posle otvaranja tenisa i dosao do zakljucka da se vodi "bitka" protiv Novaka odavno od strane ATP.Nisam pristalica konspiracija,ali sagledavajuci sve ima osnova u sumnju?
Idemo redom:Adrija Tur(nevidjena osuda od strane medija prema Djokovicu!?);ATP zamrzava sve o poenima inedeljama do kraja marta(ostecen vise Novak,nego RN i RF(ne igra zbog povrede),Novak/Pospisil,predlazu uniju profi igraca(RN i RF kritukuju),ATP aminuje da se igra RG samo dve nedelje posle US Opena(!)pogoduje RN koji ne igra na USO),diskvalifikacija Novaka na USO (vaspitna palica Novaku);otkazivanje svih Mastersa na sljaci osim Rima(Novak prinudjen da igra priprema za RG(mora pobediti sampion 2019.);RN osvaja RG(NDJ uvecava saldo bodova ulaskom u finale);ATP postavlja listu trke GOAT, salje "poruku" RN da pokusa osujeti prvo mesto NDJ na kraju godine,Nadal najavljuje dolazak u Pariz(nije ga nikad osvojio),Novak ne dolazi,zadrzava "pravo bodova ATP";Novak reaguje prijavljuje Bec,takoreci bez treninga da osigura vodjstvo;Sofija turnir 250 nudi vajld kartu Nadalu odmah po pobedi Novaka nad Coricem,osvaja 90 poena(potrebno bilo 50) i stavlja tacku 6.put prvi u godini;Nadal odbija vajld kartu Sofije(termin igranja blizu finalu Pariza,bilo bi providno;Novak gubi 1/4 u Becu.
Izvucite zakljucak sami!?

Pusto tursko

pre 3 godine

@Eh
Zakasnio je sa vaspitanjem, ima 34 godine. Frojd kaže da je dete otac čoveka, a u kraju mojih predaka postoji poslovica - Vo u Beč, vo iz Beča. Nije poređenje, nije uvreda, samo poslovica, metafora. Daleko smo mi i u životu i u sportu od evropskih ljudi. Ko pravi najviše gluposti i incidenata u evropskom fudbalu, košarci, nego srpski igrači?

Nebojša

pre 3 godine

Znam samo da Novaka vise pratiti neću... hvala mu na svemu...razumem ja da je možda bio potresen zbog smrti patrijarha Amfilohija ali to nije opravdanje za onakvo ponašanje i izjave posle meča u Beču...pokazao je nepostovanje prema protivniku....turniru...i na kraju krajeva prema svim ljudima koji ga prate...pogotovo iz Srbije...

Jack

pre 3 godine

Vecina ovde ne razume mnogo toga.. Prvo Novak nije u obavezi da pobedi svaki mec koji igra, to nije moguce ako niste znali, drugo i on je covek a ne robot, trece po vama on treba na svaki mec da izadje naostren na pobedu pa i kad ne ide ne znam da pogine da bi pobedio i vama ugodio.. Covek je jedan od nekoliko najboljih igrača koji je igrao ovu igru ikada, a ubrzo i najbolji po rezultatima. Moze lagano sutra da ostavi reket i spomenik da mu se digne u centru Beograda.. Uzivajte u pisanju istorije..

Just Do Nothing

pre 3 godine

Nada, ne osporavam da je mnogo radio, odricao I da je super uspesan. I da ponovim da je blizu kraja karijere, i da je uvek bio nevaspitan I folirant

To je to

pre 3 godine

Ko ovde veruje da je zbog mitropolita onako igrao, taj je mnogo naivan. Covek je vrhunski teniser, Ali na zalasku, ali nema niti je ikada imao domaceg vaspitanja. To je koktel Djokovic, nije na nama da my sudimo. Prosto ga treba ignorisati, i ziveti svoj zivot

NADA

pre 3 godine

to je to,da naravno i normalno.Ali veliki"znalci"to ne priznaju,oni Noletu bi i to zamerili.Samo pobede,ali ni one nisu cesto dovoljne da bi ga postovali.Jednostavno Nole mora da se ponasa kako njemu godi da radi ono sto zeli.Srbija kipi od kritika uglavnom onih koji ne prepoznaju koliko odricanja je potrebno da bi se napravio uspeh.Biram reci da ne uvredim najvise one koji ne vole Noleta.Zato sto moraju sami da se osveste kako bi prestali sa uvredama i prozivkama.

Uf, uf, uf

pre 3 godine

NADA
Važniji mu Amfilohije od njegovog dede? Važniji Amfilohije od rođenja djeteta? Zaboravljaju mnogi da je igrao Pariz kada se Jelena poradjala. Važniji Amfilohije o Jelene Genčić? Idi bre, covek koga nikada nije upoznao, mu važniji od svih ljudi koje je poznavao. Skoro je umro Jelenin deda, pa se nije bas nešto potresao zbog toga. Ti ga bas preterano. Zamisli da hirurg dosje u salu i kaže: "Danas odlazem operaciju, ne radi mi se, umro Amfilohije." Zamisli mehaničar, pekar, prodavac, bilo ko. Pa kada je umro Patrijarh Pavle, nije bilo nečeg ovakvog, a ljudi su ga zaista poštovali i cenili.

NADA

pre 3 godine

Lazare u glavi se misli a u srcu su emocije.Razumem te jer tvoj i Noletov osecaj su nesto sto se ne da povezati.Noleta su slomile emocije zbog smrti Amfilohija.A kad ti srce "krvari"nema tu velike price o uspesnom zavrsetku meca ili uopste radosti u tom tuznom danu.Mislis li da nama koji smo odani Noletu svejedno,mislis li da nam nije bilo krivo.Jeste,ali pronasli smo razumevanje,cutimo i cekamo novi turnir.A kako to da nista ne pises o Timu?Izgubio u svom gradu setao se i cekao da samo sto pre izgubi.Povreda,moguce ali i Nole je bio povredjen u srcu.Kazem ti nije mi svejedno ni danas mogao je Nole bolje ali nije.Mora se daje,a ti ne moras vise gledati Noleta da se ne bi nervirao.

Platipus Pera

pre 3 godine

Koje moralisanje, nije obavio profesionalno obavezu, pa trebao je kao Nadal da preda bez borbe Granoleralesu na RG, pa se onda kaze da ima samo dva poraza na RG. Ili izlazak u dzemperu u Londonu. ILi opet Nadala predaja Fici u Parizu? Covek se ono smorio, zapeli prvo Fica, pa Borna, pa Sonega a on nije u piku forme i sta sada. Da je predao opet bi ga napadali, da je odustao pre meca takodje,zbaci samo junacku poraz bi bio dobar,....

Eh

pre 3 godine

Filozofija
Novak ovim postupkom ne zeza strane plaćenike, domaće izdajnike, Federera, ATP, Papu, CIA, Interpol, već samog sebe. Kada ponovo počne publika da dolazi i mahom budu na strani protivnika, shvarices ovaj postupak, kao i ovo sto je rekao. Tada nećeš ovako filozofirati nego ćeš im sve po redu nevaspitanu.

Baš zato što te znamo

pre 3 godine

Zna Novak dobro šta radi.Pa i da izgubi sve mečeve do kraja karijere biće najbolji naš sportista i jedan od trojice najvećih tenisera ikada.Ovo sada je čista kalkulacija jer treba te bodove dogodine braniti, a Novak ima najviše ambicije, u to nemojte sumnjati.

Lazar

pre 3 godine

Ovo je moj zadnji komentar u vezi Novaka Djokovica...znam da ce reci da ga boli cosak zbog toga. Novace nikada vise nemoj slati srca gledaocima ,navijacima jer ti ne mas ni malo postovanja do njih. Trebao bi organizator da te kazni zbog ne zalaganja i izbrise tvoj rezultat ovde i da te drasticno kazni i novcano. Znas li ti koliko je ljudi odvojilo od usta da bi te doslo gledati u Becu. Nemoj da se cudis sto navijaci sirom sveta cak i u Srbiji vise vole Rafaela i Rodzera nego tebe. Dobar si tenisac ali kao covek joj mili boze. Pozdrav svima koji u srcu dobro mislite i ostanite zdravi...

Le Scorpion Serbe

pre 3 godine

Planiranje u cilju balansa sa stvarima u privatnom životu je jedno, ali onda budeš korektan i ljudima u startu staviš do znanja: "E, ne igra mi se više, nit moram nit mogu", ne odigraš i to je to. Ljudi su navijali za tebe, nadali se. Ono jes, Srbi su navikli da im njihovi idoli (iz koje god branše) prodaju damu za bubrege i tu sad nema ubeđivanja. Opet će da preovlađuje: "Pametno, šefe"! Da, pametno pravi budale od nas.

Filozofija

pre 3 godine

Koliko kapiram Nole je odlucio da malo zeza sve one koji su njega zezali godinama...posebno Federera, zapadne medije, razne "strucnjake" i komentatore i na kraju sam ATP. To mi nekako isijava iz njegove izjave da mu se "nije igralo". Za tu nonsalantnost treba hrabrosti. S obzirom na haos koji se priredjuje igracima zbog plandemije, on je samo odlucio da poveca ulog. Skidam kapu!

Jer sve ima početak, trajanje i kraj

pre 3 godine

Neću o onome što ne znam, da li je bio u žalosti (sic!) ili mu se nije igralo (sic dva), ali ono što sam siguran - lopte su mu spore, on ih više ne udara nego "gura" doboko i ide na duge poene i daj bože da se dočepam taj-breka. U onom valpurgijskom finalu Vimbldona, kad su se u sve umešali zli duhovi (kao da su i šamani bili na tribinama), dobio je meč u tri taj-breka, dva je seta izgubio lako. Vi kažete da Federer nije imao konkurenciju i da je pobeđivao ostarelog Agasija, u redu, ali taj ostareli Agasi, kad ga je pobeđivao 2003, bio je mlađi od Novakovića godinu dana, imao je 32-33, možda je i Novaković ostario u 34. godini? Ja mislim da jeste. Da li će još pet godina uzimati GS titule? Hoće, najmanje 17, ali u glavama nolomana.

White trash

pre 3 godine

Svasta, ne moze se svaki put pobediti. To mu je tek treci poraz u sezoni, prvi van GS turnira. Ocekivanja njegovih navijaca su nerealno visoka

charlie

pre 3 godine

mile@ To uopšte nije ni bitno ni relevantno! Svi poznati sportisti, teniseri, fudbaleri, košarkaši, imaju više para nego mnooooogo nas, ali to ne znači da ne mogu ljudi da ostavljaju komentare( ma kakvi oni bili)!

dd2020

pre 3 godine

Pa šta. Može i njemu nekad da nije ni do čega. Svako ima takav dan.

A drugo - toliko ga zapad u dosdašnjem toku karijere nije ispoštovao da, što se mene tiče, može da igra samo na kalkulaciju, poene i trofeje do penzije.

panter pudlica

pre 3 godine

Ovo je trebalo da bude najjači turnir 500 ikada, obzirom kakva imena su bila... A onda ispadnu Cicipas, Tim, Medved, Đoković i umesto da gledamo ta polufinala, ono imena Sangren, Evans, Rubljev, Andeson...
Izgleda da se nikom od ovih zvučnijih imena i nije baš nešto igrao taj turnir.

Roland Gaross

pre 3 godine

@ Paradoks zvani Srbija
A da li bi Djokovic osvojio svoj jedini Roland Gaross 2016. da se Nadal nije povukao zbog povrede posle drugog kola, a Federer uopste nije ni igrao na tom turniru.

Lucius

pre 3 godine

Hajde da vatrogasac, lekar, medicinska sestra, pilot itd. kažu danas mi se ne radi. Idem na posao, ali ću sve obavljati ofrlje. Do juče sam ga branio, svadjao se sa kolegama, inostranim novinarima, od sada, ćao, i ko ti šmirgla uši. Šarlatan.

gari

pre 3 godine

Ajde ti burazeru lepo u penziju. Lepo je što si osvojio sve što se osvojiti može, sad je dosta !!! Kapa dole, na radu i uspesima, dolaze novi klinci i red je da se matroci povuku. O "razlogu" za lošu igru i poraz samo jedno, TAKO NE RADE PROFESIONALCI, tebi na čast. Samo toliko.

Uf

pre 3 godine

Paradoks zvani Srbija
Sve ok, samo da dodam, Novak jeste Rafu pobedi na RG 2015. ali si zaboravio da dodas, da je izgubio u finalu te godine od Vavrinke. Pa se onda postavlja pitanje, da li bi Novak osvojio RG 2016. da Rafa nije predao zbog povrede.

Kele

pre 3 godine

Sportista profesionalac mora da se odnosi profesionalno prema obavezama. Mora da poštuje svakog čoveka koji je kupio kartu i organizatora turnira koji ga je zvao i ugostio. Novak se nije korektno poneo ni prema svojim navijačima u Srbiji. Ovo nije smeo da uradi a pogotovo ne da izjavi da mu se nije igralo... Katastrofa!

Dott

pre 3 godine

Sonego je igrao dobro, da je Novak hteo da igra, mec bi bio veoma neizvestan.
Novak kada gubi, on jednostavno mora dati svoj maksimum, ne vrede price "nije mi se igralo", time pokazuje veliko nepostovanje prema publici i zvanicnicima turnira.
Kada pobeduje, onda ne mora dati svoj maksimum, dovoljan je nivo igre koji rezultira. Novak je pokazao jednu nezrelost i nepostovanje prema svima.

VUK

pre 3 godine

Aj se ne zezamo više. Svi favoriti se tankovali u Beču. Platio je visoku cenu u RG jer je igrao tri nedelje pre Pariza non stop . Sad video da se tankuju drugi i ispratio. Trebalo je samo da pusti tu svoju nameru kroz našu zajednicu u Beču. Pukli ljudi celu platu da gledaju tankovanje. Tuga za svetiteljem od 90 godina je loša priča. Nije ovo obećavajuće pred završetak sezone. Sad to mora osvojiti .

dača

pre 3 godine

Sramotno ponašanje N. Đokovića. I prema protivniku, i prema gledaocima, i prema navijačima u Srbiji. Bedno i jadno. Kako ga nije sramota?

x

pre 3 godine

Od samog poraza više zabrinjava stav "nije mi se igralo". London će pokazati da li je ovo početak novog talasa depresije. Nije bitno samo sačuvati prvo mesto do kraja godine, nego bar do marta, a za tako nešto će biti potrebna solidna bodova prednost pred novu sezonu
(Ja, 31. oktobar 2020 08:40)

Da, imao je skoro očišćen žreb. Mogao je lagano do titule.
Ništa mi nije jasno. Pa zar nije cimanje uopšte putovati u Beč. Kad je već tamo, koja je razlika 2 dana duže na turniru?

Pedja

pre 3 godine

Sramota!!!
Sećam se da sam davno pre mnogo godina bio izuzetno ponosan na Noletove izjave i intervjue! Šta se dogodilo tom čoveku. Sada kad god otvori usta crvenim od stida!!!

2011

pre 3 godine

Uzeo malo bodova cisto da osigura i teoretski prvo mesto do kraja godine, nema svrhe da se mlati dalje, posteno izgubio i vozdra. Tako bi trebalo da radi do kraja karijere, samo statistika i sto manje zamaranja, fokus na bitne turnire. Igrati sve meceve, praviti neke nizove pobeda, nije moranje u ovim godinama.
Niko ne spominje 37-0 ove godine do poraza na RG.

Алфабет

pre 3 godine

Чак је и Вишковић после 5 гемова рекао да никад није видео Новака да му се уопште не игра тенис, да не креће на неке лоптице итд. Дакле није му се играо тенис јуче и ја га потпуно разумем. Обезбедио је шта је хтео, осваја Лондон гарантујем! 'Ајмо Ноле Србинееее

stranger

pre 3 godine

Kada je poceo da daje one anti-vakserske izjave rekao sam da nikad vise nece osvojiti GS. I sada tvrdim isto, zapamtite Novak Djokovic nikad vise nece osvojiti nijedan GS.

sasha

pre 3 godine

@Rodja
Novaku nije bitno sta misle o njemu??
Pa on ceo zivot pokusava da se dopadne svima. Nije on izgubio, nego ga je ponizio laki luzer. Od svih njegovih izgovora, ovaj da je zbog Amfilohija je najtuzniji. Veliki pravoslavac, koji kad ne meditira, uzemlji se na bosanskim piramidama.
Nadal se protiv Vavrinke raspadao zbog povrede na AO, ali nije hteo da preda.
To je ono sto razdvaja prave sampione od ostalih...

Paradoks zvani Srbija

pre 3 godine

Neke stvari nikada neću razumeti. Instant euforija i instant apatija postaju svakodnevni među fanovima i antifanovima, čak i među raznim svetskim nazovi stručnjacima, ali i pravim dokazanim stručnjacima. Pred finale Garosa svi su pričali o dvojici možda najvećih svih vremena (Federer možda (ne)pravedno zapostavljen), najveće rivalstvo, itd itd.....
Međutim čim je Đoković izgubio kako je izgubio, odmah krah, katastrofa, počišćen, razmontiran ali od koga. Pa od najboljeg igrača ikada koji se pojavio na Garosu. Čovek ima 100 na prema 2 pobede porazi. Pa nije izgubio od nekog anonimus. Nešto se ne sećam da su Rafu, izuzev u Srbiji, toliko ponižavali posle poraza na AO gde je bio sličan ishod samo obrnute uloge. I naravno pravo niotkuda iskače Rođa.
Inače po mom skromnom mišljenju Federer je najveći svih vremena (još malo), a Novak najbolji, to su dve odvojene kategorije.
E sad, što se Beča tiče, po meni (što ne znači da sam u pravu) Novak je pokazao da je čovek a ne mašina. To da li je predao, igrao loše namerno, poštovao ili nepištovao protivnika, organizatora, vanzemaljce su čiste pretpostavke.Sonego pošteno dobio, sve čestitke i teraj dalje. Ali reći da vreme Nadala i Đokovića prolazi i da su provaljeni, lopte spore...... ma dajte ljudi, videlo se na Garosu ove godine gde je Nadal sve oduvao u kako kažu uslovima koji mu ne odgovaraju (šta bi bilo da su mu uslovi odgovarali) pritom dobio Novaka u Finalu lagano u dvoranskim uslovima. Podsetiću da Nadal nikada nije dobio završni turnir koji se gle čuda igra u dvorani. A Novak do finala uz prosečnu igru došao manje više lagano.
Tako da manje mržnje i ostrašćenosti ma kojoj strani da pripadate.,više objektivno sti, racia i razuma i uživajte dok traju jer mnoooooogo će nedostajati kad se povuku, a i koga ćete onda mrzeti/voleti.
P. S. Samo jedno pitanje a tiče se rasprave najveći svih vremena. Iz loše i ne baš popularne kategorije Šta bi bilo kad bi bilo.
Da li bi se o Federeru pričalo kao najvećem svih vremena da Soderling nije izbacio (jedan od dva poraza Nadala na Garosu) Nadala a Federer to iskoristio i uzeo jedini Garos. Da je Nadal prošao Federer Garos nikad ne bi osvojio.
Đoković je ipak bar jednom i to 3:0 dobio Nadala na Garosu.
Ljudi ostajte mi zdravo i srećno sve najbolje od jednog teniskog objektivno posmatrača
Izvinjavam se redakciji na podužem komentaru, mogao sam još ali sam skratio i nadam se da ćete komentar objaviti, jer ne objavljujete uvek.
Pozdrav

Rodja zvani 0-40

pre 3 godine

ja bih novaka uporedio sa rusima.apsolutno ga uopste ne dotice sta neko misli o njemu.jednostavno radi sta zeli,melje sve pred sobom i sprda se sa svima,ne reaguje na provokacije a kad reaguje ostali zacvile,uzima sta zeli.on je alfa.ostali tu nesto zvizde,zavide,naricu,omalovazavaju,sabotiraju i tako vec deceniju

Pa

pre 3 godine

Ne razumijem, zasto juce onoliko zlih komentara? On ima 33 godine i igra tacno onoliko koliko mu treba, sta to nije jasno?
(ssss, 31. oktobar 2020 08:55)

Jasno je. Neke stvari iako nisu u suprotnosti sa pisanim pravilima mogu biti u suprotnosti sa nepisanom.
A kršenje tih drugih, nepisanih, odvaja velikane od uspešnih i proračunatih.
Niko nije savršen, nisam ni očekivao mnogo bolje od Novaka po pitanju izbora strategije, ali na ovakav način....
Neke stvari se jednostavno ne rade i ne očekujem da se svi slože sa tim.

neki veliki dr

pre 3 godine

@Rodja

Koja doza mitolomanije hahahaha. Tipičan srbin. Zamisli, kune se u ruse. Rusi se pitaju u svetu onoliko koliko se pita i Banglades. Znači ništa. Postoji samo jedna sila. Svi znate koja je, necu je ni imenovati. Za sve se pita Ujka Sem. Nolo jeste Rusija, ali Federer je Ujka Sem

Dejan

pre 3 godine

Novaku najiskrenije hvala za sve što je učinio za Srbiju, Srbe, tenis i sport uopšte! Njegovo vreme, kao i vreme Nadala i Federera, polako ali sigurno, prolazi. To je vidljivo a i normalno! Novakove lopte su spore, predvidljive i u zadnje vreme neprecizne. Uglavnom igra na suprotnog igrača, kao da je na treningu. Nema šetanja i umaranja protivnika! Igra na mreži mu je postala veoma slaba a drop šot udarci smešni. Protiv Nadala u zadnjem meču je imao skor 17:3 (odigrano-dobijeno). Pogledao sam skraćeni snimak finala US Open, Federer-Djoković, iz 2011. Atomski tenis! Današnja igra je u odnosu na taj meč totalno usporena i amaterska! Hteo bih da naglasim da je Italijan Lorenco Sonego odigrao odlično! Novaku sve najbolje i hvala za sve!

Hmmm

pre 3 godine

Zbog ovoga Novak nikada neće biti najveći. Možda ce statistički biti ispred, ali nikada nešto vise od toga. Možda ce odigrati vise mečeva sa Rafom i Federerom, ali ce najveći rivali biti Federer i Rafa. Tenis nusu brojke, tenis je mnogo vise od toga. Još uvek, ako izuzmemo Srbiju, Novak igra u eri Federera i Rafe. To se sve vidi. Možda ce ga poštovati zbog rezultata i svega postignutog, ali nikada neće biti ispred Federera i Rafe.

neki veliki dr

pre 3 godine

@Rodja

Koja doza mitolomanije hahahaha. Tipičan srbin. Zamisli, kune se u ruse. Rusi se pitaju u svetu onoliko koliko se pita i Banglades. Znači ništa. Postoji samo jedna sila. Svi znate koja je, necu je ni imenovati. Za sve se pita Ujka Sem. Nolo jeste Rusija, ali Federer je Ujka Sem!

bagzi

pre 3 godine

da je rekao - ne igra mi se,obezbedio sam prvo mesto - postovao bih
ali - ne igra mi se zbog smrti Amfilohija ( inace starog coveka ,dok smo svedoci koliko mladih ljudi odlazi svakodnevno... ), e to je vec jako neiskreno i bzvz.
sramota.

Boki

pre 3 godine

Da je neko napisao da je racundzija odmah bi skocili mnogi da to napadaju...
Nole je jedan od retkih ljudi koji poticu sa ovih prostora koji, moje je skromno misljenje, tacno zna sta mu treba i sta hoce i za to mu skidam kapu.
Cilj je ostvaren pobedom nad Bornom i tu je sve gotovo.
Verujem da mu je i smrt Mitropolita Amfilohija dodatno uticala na igru jer je i pored svega drugog Nole emotivac...
Nole, samo napred po svom planu, cuvaj zdravlje, cuvaj porodicu, budi uz decu kad god mozes i uvek uzivaj.

No1e

pre 3 godine

Sramota, zaista, sramota...
Doduše, ako bi mi Nole dao par miliona da kupim stanove i kuće i da se bavim posle čime hoću, e onda bi on bio ok!
Vidite, i ja se isto trudim, zaslužujem isto da imam lagodan život!
Zato Nole daj meni pare da te podržavam! ?
Summa summarum svih negativnosti prema Novaku!
NAPRED NOLE, RUŠI SVE PRED SOBOM!

profesi(j)oznalac

pre 3 godine

Novak jednostavno radi sta zeli,melje sve pred sobom i sprda se sa svima,ne reaguje na provokacije a kad reaguje ostali zacvile,uzima sta zeli.on je alfa.ostali tu nesto zvizde,zavide,naricu,omalovazavaju,sabotiraju i tako vec deceniju
(Rodja zvani 0-40, 31. oktobar 2020 09:04) # Link komentara

Mislim da se sve više primiče alfa glupanu, a i svi vi koji podržavate njegovu primitivnost i antisportski duh.

објавите ми коментар

pre 3 godine

Ne razumijem, zasto juce onoliko zlih komentara? On ima 33 godine i igra tacno onoliko koliko mu treba, sta to nije jasno?
(ssss, 31. oktobar 2020 08:55)

Уколико се изузму комплексаши који мрзе Новака, остали су вероватно непријатно изненађени непоштовањем које је Новак показао према свима (тенису, Сонегу и свим навијачима који су платили да га гледају). Његово понашање је јуче било срамотно и мислим да је ово јуче било показатељ што га мање воле од Федерера и Надала и сад се види да имају и свако право на то. Новак је јуче много погрешио и требало би да се за то извини свима који су учествовали.

Miki

pre 3 godine

Uopste nisam iznenadjen ovim porazom(mada nisam ocekivao ovakvu razliku) ...nisam pametan da znam sta se sa njim desava unitar njega ali je primetno da je ostao bez zelje i motivacija a verovatno i razocarenje zbog neuspeha na 2 zadnja grand slema(bio je siguran da ce uzeti bar jedan) ,nebi me zacudilo da ovih dana otkaze i zavrsni master(izmislice opet neki lakat) a veravatno utice na njega i neizvesnost oko Australijan opena jer se sve vise prica da ce biti otkazan tako da mu je u glavi da ce sve teze doci do brojke 21 osvojenih GS ,nadajmo se da ce dati sve od sebe da zadrzi No1 da prestigne Federera a onda cemo prestati gledati da gledamo Novaka kakvog znamo,verovatno ce do kraja karijere drasticno smanjiti broj turnira na kojima ce igrati(zavisi od sponzora) i igrace samo verovatno samo Grand slemove i poneki masters kao pripremu za svaki GS...
S obzirom koliko ima godina ovo je logican sled dogadjaja

Ja

pre 3 godine

Od samog poraza više zabrinjava stav "nije mi se igralo". London će pokazati da li je ovo početak novog talasa depresije. Nije bitno samo sačuvati prvo mesto do kraja godine, nego bar do marta, a za tako nešto će biti potrebna solidna bodova prednost pred novu sezonu

Zoran M.

pre 3 godine

Jasno je svima da je ovaj poraz planiran. Ono sto nije jasno jeste kako to da najbolji teniser sveta moze tako da se ponasa na terenu. Jeste Nole nas ponos ali STO je morao ovako da napusti Bec.Nema smisla iako cemo mu oprostiti jer nam je toliko dao pozitivnog ali ovo ponasanje nije bas dobro.

Sirano

pre 3 godine

Nole je namerno izgubio jer vidi da ostaje prvi do kraja godine. Zasto bi se zamarao na jednom nebitnom turniru a nije vise mlad za taj sport. Pametna odluka, ne potrebna galama oko tog poraza.

matori

pre 3 godine

što je takođe ludo, i Dimitrov je izgubio, a odigrao je super meč protiv Cicipasa. znam da se u principu Novaku ovakve stvari dešavaju mnogo ređe nego većini drugih tenisera, i zato je on to što jeste, ali eto, Grigor nije loš teniser, i odigrao je lošiji meč... ( mada je uzeo 1 set).

Zoran M.

pre 3 godine

Jasno je svima da je ovaj poraz planiran. Ono sto nije jasno jeste kako to da najbolji teniser sveta moze tako da se ponasa na terenu. Jeste Nole nas ponos ali STO je morao ovako da napusti Bec.Nema smisla iako cemo mu oprostiti jer nam je toliko dao pozitivnog ali ovo ponasanje nije bas dobro.

Ja

pre 3 godine

Od samog poraza više zabrinjava stav "nije mi se igralo". London će pokazati da li je ovo početak novog talasa depresije. Nije bitno samo sačuvati prvo mesto do kraja godine, nego bar do marta, a za tako nešto će biti potrebna solidna bodova prednost pred novu sezonu

2011

pre 3 godine

Uzeo malo bodova cisto da osigura i teoretski prvo mesto do kraja godine, nema svrhe da se mlati dalje, posteno izgubio i vozdra. Tako bi trebalo da radi do kraja karijere, samo statistika i sto manje zamaranja, fokus na bitne turnire. Igrati sve meceve, praviti neke nizove pobeda, nije moranje u ovim godinama.
Niko ne spominje 37-0 ove godine do poraza na RG.

Dott

pre 3 godine

Sonego je igrao dobro, da je Novak hteo da igra, mec bi bio veoma neizvestan.
Novak kada gubi, on jednostavno mora dati svoj maksimum, ne vrede price "nije mi se igralo", time pokazuje veliko nepostovanje prema publici i zvanicnicima turnira.
Kada pobeduje, onda ne mora dati svoj maksimum, dovoljan je nivo igre koji rezultira. Novak je pokazao jednu nezrelost i nepostovanje prema svima.

profesi(j)oznalac

pre 3 godine

Novak jednostavno radi sta zeli,melje sve pred sobom i sprda se sa svima,ne reaguje na provokacije a kad reaguje ostali zacvile,uzima sta zeli.on je alfa.ostali tu nesto zvizde,zavide,naricu,omalovazavaju,sabotiraju i tako vec deceniju
(Rodja zvani 0-40, 31. oktobar 2020 09:04) # Link komentara

Mislim da se sve više primiče alfa glupanu, a i svi vi koji podržavate njegovu primitivnost i antisportski duh.

Kele

pre 3 godine

Sportista profesionalac mora da se odnosi profesionalno prema obavezama. Mora da poštuje svakog čoveka koji je kupio kartu i organizatora turnira koji ga je zvao i ugostio. Novak se nije korektno poneo ni prema svojim navijačima u Srbiji. Ovo nije smeo da uradi a pogotovo ne da izjavi da mu se nije igralo... Katastrofa!

објавите ми коментар

pre 3 godine

Ne razumijem, zasto juce onoliko zlih komentara? On ima 33 godine i igra tacno onoliko koliko mu treba, sta to nije jasno?
(ssss, 31. oktobar 2020 08:55)

Уколико се изузму комплексаши који мрзе Новака, остали су вероватно непријатно изненађени непоштовањем које је Новак показао према свима (тенису, Сонегу и свим навијачима који су платили да га гледају). Његово понашање је јуче било срамотно и мислим да је ово јуче било показатељ што га мање воле од Федерера и Надала и сад се види да имају и свако право на то. Новак је јуче много погрешио и требало би да се за то извини свима који су учествовали.

Hmmm

pre 3 godine

Zbog ovoga Novak nikada neće biti najveći. Možda ce statistički biti ispred, ali nikada nešto vise od toga. Možda ce odigrati vise mečeva sa Rafom i Federerom, ali ce najveći rivali biti Federer i Rafa. Tenis nusu brojke, tenis je mnogo vise od toga. Još uvek, ako izuzmemo Srbiju, Novak igra u eri Federera i Rafe. To se sve vidi. Možda ce ga poštovati zbog rezultata i svega postignutog, ali nikada neće biti ispred Federera i Rafe.

Rodja zvani 0-40

pre 3 godine

ja bih novaka uporedio sa rusima.apsolutno ga uopste ne dotice sta neko misli o njemu.jednostavno radi sta zeli,melje sve pred sobom i sprda se sa svima,ne reaguje na provokacije a kad reaguje ostali zacvile,uzima sta zeli.on je alfa.ostali tu nesto zvizde,zavide,naricu,omalovazavaju,sabotiraju i tako vec deceniju

Dejan

pre 3 godine

Novaku najiskrenije hvala za sve što je učinio za Srbiju, Srbe, tenis i sport uopšte! Njegovo vreme, kao i vreme Nadala i Federera, polako ali sigurno, prolazi. To je vidljivo a i normalno! Novakove lopte su spore, predvidljive i u zadnje vreme neprecizne. Uglavnom igra na suprotnog igrača, kao da je na treningu. Nema šetanja i umaranja protivnika! Igra na mreži mu je postala veoma slaba a drop šot udarci smešni. Protiv Nadala u zadnjem meču je imao skor 17:3 (odigrano-dobijeno). Pogledao sam skraćeni snimak finala US Open, Federer-Djoković, iz 2011. Atomski tenis! Današnja igra je u odnosu na taj meč totalno usporena i amaterska! Hteo bih da naglasim da je Italijan Lorenco Sonego odigrao odlično! Novaku sve najbolje i hvala za sve!

bagzi

pre 3 godine

da je rekao - ne igra mi se,obezbedio sam prvo mesto - postovao bih
ali - ne igra mi se zbog smrti Amfilohija ( inace starog coveka ,dok smo svedoci koliko mladih ljudi odlazi svakodnevno... ), e to je vec jako neiskreno i bzvz.
sramota.

Sirano

pre 3 godine

Nole je namerno izgubio jer vidi da ostaje prvi do kraja godine. Zasto bi se zamarao na jednom nebitnom turniru a nije vise mlad za taj sport. Pametna odluka, ne potrebna galama oko tog poraza.

Pedja

pre 3 godine

Sramota!!!
Sećam se da sam davno pre mnogo godina bio izuzetno ponosan na Noletove izjave i intervjue! Šta se dogodilo tom čoveku. Sada kad god otvori usta crvenim od stida!!!

sasha

pre 3 godine

@Rodja
Novaku nije bitno sta misle o njemu??
Pa on ceo zivot pokusava da se dopadne svima. Nije on izgubio, nego ga je ponizio laki luzer. Od svih njegovih izgovora, ovaj da je zbog Amfilohija je najtuzniji. Veliki pravoslavac, koji kad ne meditira, uzemlji se na bosanskim piramidama.
Nadal se protiv Vavrinke raspadao zbog povrede na AO, ali nije hteo da preda.
To je ono sto razdvaja prave sampione od ostalih...

Lucius

pre 3 godine

Hajde da vatrogasac, lekar, medicinska sestra, pilot itd. kažu danas mi se ne radi. Idem na posao, ali ću sve obavljati ofrlje. Do juče sam ga branio, svadjao se sa kolegama, inostranim novinarima, od sada, ćao, i ko ti šmirgla uši. Šarlatan.

Paradoks zvani Srbija

pre 3 godine

Neke stvari nikada neću razumeti. Instant euforija i instant apatija postaju svakodnevni među fanovima i antifanovima, čak i među raznim svetskim nazovi stručnjacima, ali i pravim dokazanim stručnjacima. Pred finale Garosa svi su pričali o dvojici možda najvećih svih vremena (Federer možda (ne)pravedno zapostavljen), najveće rivalstvo, itd itd.....
Međutim čim je Đoković izgubio kako je izgubio, odmah krah, katastrofa, počišćen, razmontiran ali od koga. Pa od najboljeg igrača ikada koji se pojavio na Garosu. Čovek ima 100 na prema 2 pobede porazi. Pa nije izgubio od nekog anonimus. Nešto se ne sećam da su Rafu, izuzev u Srbiji, toliko ponižavali posle poraza na AO gde je bio sličan ishod samo obrnute uloge. I naravno pravo niotkuda iskače Rođa.
Inače po mom skromnom mišljenju Federer je najveći svih vremena (još malo), a Novak najbolji, to su dve odvojene kategorije.
E sad, što se Beča tiče, po meni (što ne znači da sam u pravu) Novak je pokazao da je čovek a ne mašina. To da li je predao, igrao loše namerno, poštovao ili nepištovao protivnika, organizatora, vanzemaljce su čiste pretpostavke.Sonego pošteno dobio, sve čestitke i teraj dalje. Ali reći da vreme Nadala i Đokovića prolazi i da su provaljeni, lopte spore...... ma dajte ljudi, videlo se na Garosu ove godine gde je Nadal sve oduvao u kako kažu uslovima koji mu ne odgovaraju (šta bi bilo da su mu uslovi odgovarali) pritom dobio Novaka u Finalu lagano u dvoranskim uslovima. Podsetiću da Nadal nikada nije dobio završni turnir koji se gle čuda igra u dvorani. A Novak do finala uz prosečnu igru došao manje više lagano.
Tako da manje mržnje i ostrašćenosti ma kojoj strani da pripadate.,više objektivno sti, racia i razuma i uživajte dok traju jer mnoooooogo će nedostajati kad se povuku, a i koga ćete onda mrzeti/voleti.
P. S. Samo jedno pitanje a tiče se rasprave najveći svih vremena. Iz loše i ne baš popularne kategorije Šta bi bilo kad bi bilo.
Da li bi se o Federeru pričalo kao najvećem svih vremena da Soderling nije izbacio (jedan od dva poraza Nadala na Garosu) Nadala a Federer to iskoristio i uzeo jedini Garos. Da je Nadal prošao Federer Garos nikad ne bi osvojio.
Đoković je ipak bar jednom i to 3:0 dobio Nadala na Garosu.
Ljudi ostajte mi zdravo i srećno sve najbolje od jednog teniskog objektivno posmatrača
Izvinjavam se redakciji na podužem komentaru, mogao sam još ali sam skratio i nadam se da ćete komentar objaviti, jer ne objavljujete uvek.
Pozdrav

dača

pre 3 godine

Sramotno ponašanje N. Đokovića. I prema protivniku, i prema gledaocima, i prema navijačima u Srbiji. Bedno i jadno. Kako ga nije sramota?

Алфабет

pre 3 godine

Чак је и Вишковић после 5 гемова рекао да никад није видео Новака да му се уопште не игра тенис, да не креће на неке лоптице итд. Дакле није му се играо тенис јуче и ја га потпуно разумем. Обезбедио је шта је хтео, осваја Лондон гарантујем! 'Ајмо Ноле Србинееее

Miki

pre 3 godine

Uopste nisam iznenadjen ovim porazom(mada nisam ocekivao ovakvu razliku) ...nisam pametan da znam sta se sa njim desava unitar njega ali je primetno da je ostao bez zelje i motivacija a verovatno i razocarenje zbog neuspeha na 2 zadnja grand slema(bio je siguran da ce uzeti bar jedan) ,nebi me zacudilo da ovih dana otkaze i zavrsni master(izmislice opet neki lakat) a veravatno utice na njega i neizvesnost oko Australijan opena jer se sve vise prica da ce biti otkazan tako da mu je u glavi da ce sve teze doci do brojke 21 osvojenih GS ,nadajmo se da ce dati sve od sebe da zadrzi No1 da prestigne Federera a onda cemo prestati gledati da gledamo Novaka kakvog znamo,verovatno ce do kraja karijere drasticno smanjiti broj turnira na kojima ce igrati(zavisi od sponzora) i igrace samo verovatno samo Grand slemove i poneki masters kao pripremu za svaki GS...
S obzirom koliko ima godina ovo je logican sled dogadjaja

panter pudlica

pre 3 godine

Ovo je trebalo da bude najjači turnir 500 ikada, obzirom kakva imena su bila... A onda ispadnu Cicipas, Tim, Medved, Đoković i umesto da gledamo ta polufinala, ono imena Sangren, Evans, Rubljev, Andeson...
Izgleda da se nikom od ovih zvučnijih imena i nije baš nešto igrao taj turnir.

Pa

pre 3 godine

Ne razumijem, zasto juce onoliko zlih komentara? On ima 33 godine i igra tacno onoliko koliko mu treba, sta to nije jasno?
(ssss, 31. oktobar 2020 08:55)

Jasno je. Neke stvari iako nisu u suprotnosti sa pisanim pravilima mogu biti u suprotnosti sa nepisanom.
A kršenje tih drugih, nepisanih, odvaja velikane od uspešnih i proračunatih.
Niko nije savršen, nisam ni očekivao mnogo bolje od Novaka po pitanju izbora strategije, ali na ovakav način....
Neke stvari se jednostavno ne rade i ne očekujem da se svi slože sa tim.

stranger

pre 3 godine

Kada je poceo da daje one anti-vakserske izjave rekao sam da nikad vise nece osvojiti GS. I sada tvrdim isto, zapamtite Novak Djokovic nikad vise nece osvojiti nijedan GS.

neki veliki dr

pre 3 godine

@Rodja

Koja doza mitolomanije hahahaha. Tipičan srbin. Zamisli, kune se u ruse. Rusi se pitaju u svetu onoliko koliko se pita i Banglades. Znači ništa. Postoji samo jedna sila. Svi znate koja je, necu je ni imenovati. Za sve se pita Ujka Sem. Nolo jeste Rusija, ali Federer je Ujka Sem

Roland Gaross

pre 3 godine

@ Paradoks zvani Srbija
A da li bi Djokovic osvojio svoj jedini Roland Gaross 2016. da se Nadal nije povukao zbog povrede posle drugog kola, a Federer uopste nije ni igrao na tom turniru.

x

pre 3 godine

Od samog poraza više zabrinjava stav "nije mi se igralo". London će pokazati da li je ovo početak novog talasa depresije. Nije bitno samo sačuvati prvo mesto do kraja godine, nego bar do marta, a za tako nešto će biti potrebna solidna bodova prednost pred novu sezonu
(Ja, 31. oktobar 2020 08:40)

Da, imao je skoro očišćen žreb. Mogao je lagano do titule.
Ništa mi nije jasno. Pa zar nije cimanje uopšte putovati u Beč. Kad je već tamo, koja je razlika 2 dana duže na turniru?

Uf

pre 3 godine

Paradoks zvani Srbija
Sve ok, samo da dodam, Novak jeste Rafu pobedi na RG 2015. ali si zaboravio da dodas, da je izgubio u finalu te godine od Vavrinke. Pa se onda postavlja pitanje, da li bi Novak osvojio RG 2016. da Rafa nije predao zbog povrede.

Lazar

pre 3 godine

Ovo je moj zadnji komentar u vezi Novaka Djokovica...znam da ce reci da ga boli cosak zbog toga. Novace nikada vise nemoj slati srca gledaocima ,navijacima jer ti ne mas ni malo postovanja do njih. Trebao bi organizator da te kazni zbog ne zalaganja i izbrise tvoj rezultat ovde i da te drasticno kazni i novcano. Znas li ti koliko je ljudi odvojilo od usta da bi te doslo gledati u Becu. Nemoj da se cudis sto navijaci sirom sveta cak i u Srbiji vise vole Rafaela i Rodzera nego tebe. Dobar si tenisac ali kao covek joj mili boze. Pozdrav svima koji u srcu dobro mislite i ostanite zdravi...

Uf, uf, uf

pre 3 godine

NADA
Važniji mu Amfilohije od njegovog dede? Važniji Amfilohije od rođenja djeteta? Zaboravljaju mnogi da je igrao Pariz kada se Jelena poradjala. Važniji Amfilohije o Jelene Genčić? Idi bre, covek koga nikada nije upoznao, mu važniji od svih ljudi koje je poznavao. Skoro je umro Jelenin deda, pa se nije bas nešto potresao zbog toga. Ti ga bas preterano. Zamisli da hirurg dosje u salu i kaže: "Danas odlazem operaciju, ne radi mi se, umro Amfilohije." Zamisli mehaničar, pekar, prodavac, bilo ko. Pa kada je umro Patrijarh Pavle, nije bilo nečeg ovakvog, a ljudi su ga zaista poštovali i cenili.

matori

pre 3 godine

što je takođe ludo, i Dimitrov je izgubio, a odigrao je super meč protiv Cicipasa. znam da se u principu Novaku ovakve stvari dešavaju mnogo ređe nego većini drugih tenisera, i zato je on to što jeste, ali eto, Grigor nije loš teniser, i odigrao je lošiji meč... ( mada je uzeo 1 set).

VUK

pre 3 godine

Aj se ne zezamo više. Svi favoriti se tankovali u Beču. Platio je visoku cenu u RG jer je igrao tri nedelje pre Pariza non stop . Sad video da se tankuju drugi i ispratio. Trebalo je samo da pusti tu svoju nameru kroz našu zajednicu u Beču. Pukli ljudi celu platu da gledaju tankovanje. Tuga za svetiteljem od 90 godina je loša priča. Nije ovo obećavajuće pred završetak sezone. Sad to mora osvojiti .

neki veliki dr

pre 3 godine

@Rodja

Koja doza mitolomanije hahahaha. Tipičan srbin. Zamisli, kune se u ruse. Rusi se pitaju u svetu onoliko koliko se pita i Banglades. Znači ništa. Postoji samo jedna sila. Svi znate koja je, necu je ni imenovati. Za sve se pita Ujka Sem. Nolo jeste Rusija, ali Federer je Ujka Sem!

Boki

pre 3 godine

Da je neko napisao da je racundzija odmah bi skocili mnogi da to napadaju...
Nole je jedan od retkih ljudi koji poticu sa ovih prostora koji, moje je skromno misljenje, tacno zna sta mu treba i sta hoce i za to mu skidam kapu.
Cilj je ostvaren pobedom nad Bornom i tu je sve gotovo.
Verujem da mu je i smrt Mitropolita Amfilohija dodatno uticala na igru jer je i pored svega drugog Nole emotivac...
Nole, samo napred po svom planu, cuvaj zdravlje, cuvaj porodicu, budi uz decu kad god mozes i uvek uzivaj.

gari

pre 3 godine

Ajde ti burazeru lepo u penziju. Lepo je što si osvojio sve što se osvojiti može, sad je dosta !!! Kapa dole, na radu i uspesima, dolaze novi klinci i red je da se matroci povuku. O "razlogu" za lošu igru i poraz samo jedno, TAKO NE RADE PROFESIONALCI, tebi na čast. Samo toliko.

Just Do Nothing

pre 3 godine

Nada, ne osporavam da je mnogo radio, odricao I da je super uspesan. I da ponovim da je blizu kraja karijere, i da je uvek bio nevaspitan I folirant

Jack

pre 3 godine

Vecina ovde ne razume mnogo toga.. Prvo Novak nije u obavezi da pobedi svaki mec koji igra, to nije moguce ako niste znali, drugo i on je covek a ne robot, trece po vama on treba na svaki mec da izadje naostren na pobedu pa i kad ne ide ne znam da pogine da bi pobedio i vama ugodio.. Covek je jedan od nekoliko najboljih igrača koji je igrao ovu igru ikada, a ubrzo i najbolji po rezultatima. Moze lagano sutra da ostavi reket i spomenik da mu se digne u centru Beograda.. Uzivajte u pisanju istorije..

Eh

pre 3 godine

Filozofija
Novak ovim postupkom ne zeza strane plaćenike, domaće izdajnike, Federera, ATP, Papu, CIA, Interpol, već samog sebe. Kada ponovo počne publika da dolazi i mahom budu na strani protivnika, shvarices ovaj postupak, kao i ovo sto je rekao. Tada nećeš ovako filozofirati nego ćeš im sve po redu nevaspitanu.

Jer sve ima početak, trajanje i kraj

pre 3 godine

Neću o onome što ne znam, da li je bio u žalosti (sic!) ili mu se nije igralo (sic dva), ali ono što sam siguran - lopte su mu spore, on ih više ne udara nego "gura" doboko i ide na duge poene i daj bože da se dočepam taj-breka. U onom valpurgijskom finalu Vimbldona, kad su se u sve umešali zli duhovi (kao da su i šamani bili na tribinama), dobio je meč u tri taj-breka, dva je seta izgubio lako. Vi kažete da Federer nije imao konkurenciju i da je pobeđivao ostarelog Agasija, u redu, ali taj ostareli Agasi, kad ga je pobeđivao 2003, bio je mlađi od Novakovića godinu dana, imao je 32-33, možda je i Novaković ostario u 34. godini? Ja mislim da jeste. Da li će još pet godina uzimati GS titule? Hoće, najmanje 17, ali u glavama nolomana.

To je to

pre 3 godine

Ko ovde veruje da je zbog mitropolita onako igrao, taj je mnogo naivan. Covek je vrhunski teniser, Ali na zalasku, ali nema niti je ikada imao domaceg vaspitanja. To je koktel Djokovic, nije na nama da my sudimo. Prosto ga treba ignorisati, i ziveti svoj zivot

Nebojša

pre 3 godine

Znam samo da Novaka vise pratiti neću... hvala mu na svemu...razumem ja da je možda bio potresen zbog smrti patrijarha Amfilohija ali to nije opravdanje za onakvo ponašanje i izjave posle meča u Beču...pokazao je nepostovanje prema protivniku....turniru...i na kraju krajeva prema svim ljudima koji ga prate...pogotovo iz Srbije...

Filozofija

pre 3 godine

Koliko kapiram Nole je odlucio da malo zeza sve one koji su njega zezali godinama...posebno Federera, zapadne medije, razne "strucnjake" i komentatore i na kraju sam ATP. To mi nekako isijava iz njegove izjave da mu se "nije igralo". Za tu nonsalantnost treba hrabrosti. S obzirom na haos koji se priredjuje igracima zbog plandemije, on je samo odlucio da poveca ulog. Skidam kapu!

Le Scorpion Serbe

pre 3 godine

Planiranje u cilju balansa sa stvarima u privatnom životu je jedno, ali onda budeš korektan i ljudima u startu staviš do znanja: "E, ne igra mi se više, nit moram nit mogu", ne odigraš i to je to. Ljudi su navijali za tebe, nadali se. Ono jes, Srbi su navikli da im njihovi idoli (iz koje god branše) prodaju damu za bubrege i tu sad nema ubeđivanja. Opet će da preovlađuje: "Pametno, šefe"! Da, pametno pravi budale od nas.

No1e

pre 3 godine

Sramota, zaista, sramota...
Doduše, ako bi mi Nole dao par miliona da kupim stanove i kuće i da se bavim posle čime hoću, e onda bi on bio ok!
Vidite, i ja se isto trudim, zaslužujem isto da imam lagodan život!
Zato Nole daj meni pare da te podržavam! ?
Summa summarum svih negativnosti prema Novaku!
NAPRED NOLE, RUŠI SVE PRED SOBOM!

Platipus Pera

pre 3 godine

Koje moralisanje, nije obavio profesionalno obavezu, pa trebao je kao Nadal da preda bez borbe Granoleralesu na RG, pa se onda kaze da ima samo dva poraza na RG. Ili izlazak u dzemperu u Londonu. ILi opet Nadala predaja Fici u Parizu? Covek se ono smorio, zapeli prvo Fica, pa Borna, pa Sonega a on nije u piku forme i sta sada. Da je predao opet bi ga napadali, da je odustao pre meca takodje,zbaci samo junacku poraz bi bio dobar,....

Baš zato što te znamo

pre 3 godine

Zna Novak dobro šta radi.Pa i da izgubi sve mečeve do kraja karijere biće najbolji naš sportista i jedan od trojice najvećih tenisera ikada.Ovo sada je čista kalkulacija jer treba te bodove dogodine braniti, a Novak ima najviše ambicije, u to nemojte sumnjati.

NADA

pre 3 godine

to je to,da naravno i normalno.Ali veliki"znalci"to ne priznaju,oni Noletu bi i to zamerili.Samo pobede,ali ni one nisu cesto dovoljne da bi ga postovali.Jednostavno Nole mora da se ponasa kako njemu godi da radi ono sto zeli.Srbija kipi od kritika uglavnom onih koji ne prepoznaju koliko odricanja je potrebno da bi se napravio uspeh.Biram reci da ne uvredim najvise one koji ne vole Noleta.Zato sto moraju sami da se osveste kako bi prestali sa uvredama i prozivkama.

dd2020

pre 3 godine

Pa šta. Može i njemu nekad da nije ni do čega. Svako ima takav dan.

A drugo - toliko ga zapad u dosdašnjem toku karijere nije ispoštovao da, što se mene tiče, može da igra samo na kalkulaciju, poene i trofeje do penzije.

charlie

pre 3 godine

mile@ To uopšte nije ni bitno ni relevantno! Svi poznati sportisti, teniseri, fudbaleri, košarkaši, imaju više para nego mnooooogo nas, ali to ne znači da ne mogu ljudi da ostavljaju komentare( ma kakvi oni bili)!

Pusto tursko

pre 3 godine

@Eh
Zakasnio je sa vaspitanjem, ima 34 godine. Frojd kaže da je dete otac čoveka, a u kraju mojih predaka postoji poslovica - Vo u Beč, vo iz Beča. Nije poređenje, nije uvreda, samo poslovica, metafora. Daleko smo mi i u životu i u sportu od evropskih ljudi. Ko pravi najviše gluposti i incidenata u evropskom fudbalu, košarci, nego srpski igrači?

White trash

pre 3 godine

Svasta, ne moze se svaki put pobediti. To mu je tek treci poraz u sezoni, prvi van GS turnira. Ocekivanja njegovih navijaca su nerealno visoka

NADA

pre 3 godine

Lazare u glavi se misli a u srcu su emocije.Razumem te jer tvoj i Noletov osecaj su nesto sto se ne da povezati.Noleta su slomile emocije zbog smrti Amfilohija.A kad ti srce "krvari"nema tu velike price o uspesnom zavrsetku meca ili uopste radosti u tom tuznom danu.Mislis li da nama koji smo odani Noletu svejedno,mislis li da nam nije bilo krivo.Jeste,ali pronasli smo razumevanje,cutimo i cekamo novi turnir.A kako to da nista ne pises o Timu?Izgubio u svom gradu setao se i cekao da samo sto pre izgubi.Povreda,moguce ali i Nole je bio povredjen u srcu.Kazem ti nije mi svejedno ni danas mogao je Nole bolje ali nije.Mora se daje,a ti ne moras vise gledati Noleta da se ne bi nervirao.

bmiles

pre 3 godine

Po porazu Novaka od Sonega,napisao sam da nije bilo ni N od Novaka,i da bi trebalo da sacekamo sta ce izjaviti, uz savet da treba samo reci pobedio je bolji i zavrsiti stim.
Aalizirao sam sve dogadjaje posle otvaranja tenisa i dosao do zakljucka da se vodi "bitka" protiv Novaka odavno od strane ATP.Nisam pristalica konspiracija,ali sagledavajuci sve ima osnova u sumnju?
Idemo redom:Adrija Tur(nevidjena osuda od strane medija prema Djokovicu!?);ATP zamrzava sve o poenima inedeljama do kraja marta(ostecen vise Novak,nego RN i RF(ne igra zbog povrede),Novak/Pospisil,predlazu uniju profi igraca(RN i RF kritukuju),ATP aminuje da se igra RG samo dve nedelje posle US Opena(!)pogoduje RN koji ne igra na USO),diskvalifikacija Novaka na USO (vaspitna palica Novaku);otkazivanje svih Mastersa na sljaci osim Rima(Novak prinudjen da igra priprema za RG(mora pobediti sampion 2019.);RN osvaja RG(NDJ uvecava saldo bodova ulaskom u finale);ATP postavlja listu trke GOAT, salje "poruku" RN da pokusa osujeti prvo mesto NDJ na kraju godine,Nadal najavljuje dolazak u Pariz(nije ga nikad osvojio),Novak ne dolazi,zadrzava "pravo bodova ATP";Novak reaguje prijavljuje Bec,takoreci bez treninga da osigura vodjstvo;Sofija turnir 250 nudi vajld kartu Nadalu odmah po pobedi Novaka nad Coricem,osvaja 90 poena(potrebno bilo 50) i stavlja tacku 6.put prvi u godini;Nadal odbija vajld kartu Sofije(termin igranja blizu finalu Pariza,bilo bi providno;Novak gubi 1/4 u Becu.
Izvucite zakljucak sami!?

Hmmm

pre 3 godine

Zbog ovoga Novak nikada neće biti najveći. Možda ce statistički biti ispred, ali nikada nešto vise od toga. Možda ce odigrati vise mečeva sa Rafom i Federerom, ali ce najveći rivali biti Federer i Rafa. Tenis nusu brojke, tenis je mnogo vise od toga. Još uvek, ako izuzmemo Srbiju, Novak igra u eri Federera i Rafe. To se sve vidi. Možda ce ga poštovati zbog rezultata i svega postignutog, ali nikada neće biti ispred Federera i Rafe.

Rodja zvani 0-40

pre 3 godine

ja bih novaka uporedio sa rusima.apsolutno ga uopste ne dotice sta neko misli o njemu.jednostavno radi sta zeli,melje sve pred sobom i sprda se sa svima,ne reaguje na provokacije a kad reaguje ostali zacvile,uzima sta zeli.on je alfa.ostali tu nesto zvizde,zavide,naricu,omalovazavaju,sabotiraju i tako vec deceniju

Sirano

pre 3 godine

Nole je namerno izgubio jer vidi da ostaje prvi do kraja godine. Zasto bi se zamarao na jednom nebitnom turniru a nije vise mlad za taj sport. Pametna odluka, ne potrebna galama oko tog poraza.

neki veliki dr

pre 3 godine

@Rodja

Koja doza mitolomanije hahahaha. Tipičan srbin. Zamisli, kune se u ruse. Rusi se pitaju u svetu onoliko koliko se pita i Banglades. Znači ništa. Postoji samo jedna sila. Svi znate koja je, necu je ni imenovati. Za sve se pita Ujka Sem. Nolo jeste Rusija, ali Federer je Ujka Sem

Алфабет

pre 3 godine

Чак је и Вишковић после 5 гемова рекао да никад није видео Новака да му се уопште не игра тенис, да не креће на неке лоптице итд. Дакле није му се играо тенис јуче и ја га потпуно разумем. Обезбедио је шта је хтео, осваја Лондон гарантујем! 'Ајмо Ноле Србинееее

stranger

pre 3 godine

Kada je poceo da daje one anti-vakserske izjave rekao sam da nikad vise nece osvojiti GS. I sada tvrdim isto, zapamtite Novak Djokovic nikad vise nece osvojiti nijedan GS.

neki veliki dr

pre 3 godine

@Rodja

Koja doza mitolomanije hahahaha. Tipičan srbin. Zamisli, kune se u ruse. Rusi se pitaju u svetu onoliko koliko se pita i Banglades. Znači ništa. Postoji samo jedna sila. Svi znate koja je, necu je ni imenovati. Za sve se pita Ujka Sem. Nolo jeste Rusija, ali Federer je Ujka Sem!

2011

pre 3 godine

Uzeo malo bodova cisto da osigura i teoretski prvo mesto do kraja godine, nema svrhe da se mlati dalje, posteno izgubio i vozdra. Tako bi trebalo da radi do kraja karijere, samo statistika i sto manje zamaranja, fokus na bitne turnire. Igrati sve meceve, praviti neke nizove pobeda, nije moranje u ovim godinama.
Niko ne spominje 37-0 ove godine do poraza na RG.

Zoran M.

pre 3 godine

Jasno je svima da je ovaj poraz planiran. Ono sto nije jasno jeste kako to da najbolji teniser sveta moze tako da se ponasa na terenu. Jeste Nole nas ponos ali STO je morao ovako da napusti Bec.Nema smisla iako cemo mu oprostiti jer nam je toliko dao pozitivnog ali ovo ponasanje nije bas dobro.

Boki

pre 3 godine

Da je neko napisao da je racundzija odmah bi skocili mnogi da to napadaju...
Nole je jedan od retkih ljudi koji poticu sa ovih prostora koji, moje je skromno misljenje, tacno zna sta mu treba i sta hoce i za to mu skidam kapu.
Cilj je ostvaren pobedom nad Bornom i tu je sve gotovo.
Verujem da mu je i smrt Mitropolita Amfilohija dodatno uticala na igru jer je i pored svega drugog Nole emotivac...
Nole, samo napred po svom planu, cuvaj zdravlje, cuvaj porodicu, budi uz decu kad god mozes i uvek uzivaj.

VUK

pre 3 godine

Aj se ne zezamo više. Svi favoriti se tankovali u Beču. Platio je visoku cenu u RG jer je igrao tri nedelje pre Pariza non stop . Sad video da se tankuju drugi i ispratio. Trebalo je samo da pusti tu svoju nameru kroz našu zajednicu u Beču. Pukli ljudi celu platu da gledaju tankovanje. Tuga za svetiteljem od 90 godina je loša priča. Nije ovo obećavajuće pred završetak sezone. Sad to mora osvojiti .

Dejan

pre 3 godine

Novaku najiskrenije hvala za sve što je učinio za Srbiju, Srbe, tenis i sport uopšte! Njegovo vreme, kao i vreme Nadala i Federera, polako ali sigurno, prolazi. To je vidljivo a i normalno! Novakove lopte su spore, predvidljive i u zadnje vreme neprecizne. Uglavnom igra na suprotnog igrača, kao da je na treningu. Nema šetanja i umaranja protivnika! Igra na mreži mu je postala veoma slaba a drop šot udarci smešni. Protiv Nadala u zadnjem meču je imao skor 17:3 (odigrano-dobijeno). Pogledao sam skraćeni snimak finala US Open, Federer-Djoković, iz 2011. Atomski tenis! Današnja igra je u odnosu na taj meč totalno usporena i amaterska! Hteo bih da naglasim da je Italijan Lorenco Sonego odigrao odlično! Novaku sve najbolje i hvala za sve!

profesi(j)oznalac

pre 3 godine

Novak jednostavno radi sta zeli,melje sve pred sobom i sprda se sa svima,ne reaguje na provokacije a kad reaguje ostali zacvile,uzima sta zeli.on je alfa.ostali tu nesto zvizde,zavide,naricu,omalovazavaju,sabotiraju i tako vec deceniju
(Rodja zvani 0-40, 31. oktobar 2020 09:04) # Link komentara

Mislim da se sve više primiče alfa glupanu, a i svi vi koji podržavate njegovu primitivnost i antisportski duh.

Paradoks zvani Srbija

pre 3 godine

Neke stvari nikada neću razumeti. Instant euforija i instant apatija postaju svakodnevni među fanovima i antifanovima, čak i među raznim svetskim nazovi stručnjacima, ali i pravim dokazanim stručnjacima. Pred finale Garosa svi su pričali o dvojici možda najvećih svih vremena (Federer možda (ne)pravedno zapostavljen), najveće rivalstvo, itd itd.....
Međutim čim je Đoković izgubio kako je izgubio, odmah krah, katastrofa, počišćen, razmontiran ali od koga. Pa od najboljeg igrača ikada koji se pojavio na Garosu. Čovek ima 100 na prema 2 pobede porazi. Pa nije izgubio od nekog anonimus. Nešto se ne sećam da su Rafu, izuzev u Srbiji, toliko ponižavali posle poraza na AO gde je bio sličan ishod samo obrnute uloge. I naravno pravo niotkuda iskače Rođa.
Inače po mom skromnom mišljenju Federer je najveći svih vremena (još malo), a Novak najbolji, to su dve odvojene kategorije.
E sad, što se Beča tiče, po meni (što ne znači da sam u pravu) Novak je pokazao da je čovek a ne mašina. To da li je predao, igrao loše namerno, poštovao ili nepištovao protivnika, organizatora, vanzemaljce su čiste pretpostavke.Sonego pošteno dobio, sve čestitke i teraj dalje. Ali reći da vreme Nadala i Đokovića prolazi i da su provaljeni, lopte spore...... ma dajte ljudi, videlo se na Garosu ove godine gde je Nadal sve oduvao u kako kažu uslovima koji mu ne odgovaraju (šta bi bilo da su mu uslovi odgovarali) pritom dobio Novaka u Finalu lagano u dvoranskim uslovima. Podsetiću da Nadal nikada nije dobio završni turnir koji se gle čuda igra u dvorani. A Novak do finala uz prosečnu igru došao manje više lagano.
Tako da manje mržnje i ostrašćenosti ma kojoj strani da pripadate.,više objektivno sti, racia i razuma i uživajte dok traju jer mnoooooogo će nedostajati kad se povuku, a i koga ćete onda mrzeti/voleti.
P. S. Samo jedno pitanje a tiče se rasprave najveći svih vremena. Iz loše i ne baš popularne kategorije Šta bi bilo kad bi bilo.
Da li bi se o Federeru pričalo kao najvećem svih vremena da Soderling nije izbacio (jedan od dva poraza Nadala na Garosu) Nadala a Federer to iskoristio i uzeo jedini Garos. Da je Nadal prošao Federer Garos nikad ne bi osvojio.
Đoković je ipak bar jednom i to 3:0 dobio Nadala na Garosu.
Ljudi ostajte mi zdravo i srećno sve najbolje od jednog teniskog objektivno posmatrača
Izvinjavam se redakciji na podužem komentaru, mogao sam još ali sam skratio i nadam se da ćete komentar objaviti, jer ne objavljujete uvek.
Pozdrav

No1e

pre 3 godine

Sramota, zaista, sramota...
Doduše, ako bi mi Nole dao par miliona da kupim stanove i kuće i da se bavim posle čime hoću, e onda bi on bio ok!
Vidite, i ja se isto trudim, zaslužujem isto da imam lagodan život!
Zato Nole daj meni pare da te podržavam! ?
Summa summarum svih negativnosti prema Novaku!
NAPRED NOLE, RUŠI SVE PRED SOBOM!

Kele

pre 3 godine

Sportista profesionalac mora da se odnosi profesionalno prema obavezama. Mora da poštuje svakog čoveka koji je kupio kartu i organizatora turnira koji ga je zvao i ugostio. Novak se nije korektno poneo ni prema svojim navijačima u Srbiji. Ovo nije smeo da uradi a pogotovo ne da izjavi da mu se nije igralo... Katastrofa!

Pedja

pre 3 godine

Sramota!!!
Sećam se da sam davno pre mnogo godina bio izuzetno ponosan na Noletove izjave i intervjue! Šta se dogodilo tom čoveku. Sada kad god otvori usta crvenim od stida!!!

panter pudlica

pre 3 godine

Ovo je trebalo da bude najjači turnir 500 ikada, obzirom kakva imena su bila... A onda ispadnu Cicipas, Tim, Medved, Đoković i umesto da gledamo ta polufinala, ono imena Sangren, Evans, Rubljev, Andeson...
Izgleda da se nikom od ovih zvučnijih imena i nije baš nešto igrao taj turnir.

gari

pre 3 godine

Ajde ti burazeru lepo u penziju. Lepo je što si osvojio sve što se osvojiti može, sad je dosta !!! Kapa dole, na radu i uspesima, dolaze novi klinci i red je da se matroci povuku. O "razlogu" za lošu igru i poraz samo jedno, TAKO NE RADE PROFESIONALCI, tebi na čast. Samo toliko.

Ja

pre 3 godine

Od samog poraza više zabrinjava stav "nije mi se igralo". London će pokazati da li je ovo početak novog talasa depresije. Nije bitno samo sačuvati prvo mesto do kraja godine, nego bar do marta, a za tako nešto će biti potrebna solidna bodova prednost pred novu sezonu

Dott

pre 3 godine

Sonego je igrao dobro, da je Novak hteo da igra, mec bi bio veoma neizvestan.
Novak kada gubi, on jednostavno mora dati svoj maksimum, ne vrede price "nije mi se igralo", time pokazuje veliko nepostovanje prema publici i zvanicnicima turnira.
Kada pobeduje, onda ne mora dati svoj maksimum, dovoljan je nivo igre koji rezultira. Novak je pokazao jednu nezrelost i nepostovanje prema svima.

Lucius

pre 3 godine

Hajde da vatrogasac, lekar, medicinska sestra, pilot itd. kažu danas mi se ne radi. Idem na posao, ali ću sve obavljati ofrlje. Do juče sam ga branio, svadjao se sa kolegama, inostranim novinarima, od sada, ćao, i ko ti šmirgla uši. Šarlatan.

Uf

pre 3 godine

Paradoks zvani Srbija
Sve ok, samo da dodam, Novak jeste Rafu pobedi na RG 2015. ali si zaboravio da dodas, da je izgubio u finalu te godine od Vavrinke. Pa se onda postavlja pitanje, da li bi Novak osvojio RG 2016. da Rafa nije predao zbog povrede.

Filozofija

pre 3 godine

Koliko kapiram Nole je odlucio da malo zeza sve one koji su njega zezali godinama...posebno Federera, zapadne medije, razne "strucnjake" i komentatore i na kraju sam ATP. To mi nekako isijava iz njegove izjave da mu se "nije igralo". Za tu nonsalantnost treba hrabrosti. S obzirom na haos koji se priredjuje igracima zbog plandemije, on je samo odlucio da poveca ulog. Skidam kapu!

matori

pre 3 godine

što je takođe ludo, i Dimitrov je izgubio, a odigrao je super meč protiv Cicipasa. znam da se u principu Novaku ovakve stvari dešavaju mnogo ređe nego većini drugih tenisera, i zato je on to što jeste, ali eto, Grigor nije loš teniser, i odigrao je lošiji meč... ( mada je uzeo 1 set).

dača

pre 3 godine

Sramotno ponašanje N. Đokovića. I prema protivniku, i prema gledaocima, i prema navijačima u Srbiji. Bedno i jadno. Kako ga nije sramota?

Baš zato što te znamo

pre 3 godine

Zna Novak dobro šta radi.Pa i da izgubi sve mečeve do kraja karijere biće najbolji naš sportista i jedan od trojice najvećih tenisera ikada.Ovo sada je čista kalkulacija jer treba te bodove dogodine braniti, a Novak ima najviše ambicije, u to nemojte sumnjati.

NADA

pre 3 godine

Lazare u glavi se misli a u srcu su emocije.Razumem te jer tvoj i Noletov osecaj su nesto sto se ne da povezati.Noleta su slomile emocije zbog smrti Amfilohija.A kad ti srce "krvari"nema tu velike price o uspesnom zavrsetku meca ili uopste radosti u tom tuznom danu.Mislis li da nama koji smo odani Noletu svejedno,mislis li da nam nije bilo krivo.Jeste,ali pronasli smo razumevanje,cutimo i cekamo novi turnir.A kako to da nista ne pises o Timu?Izgubio u svom gradu setao se i cekao da samo sto pre izgubi.Povreda,moguce ali i Nole je bio povredjen u srcu.Kazem ti nije mi svejedno ni danas mogao je Nole bolje ali nije.Mora se daje,a ti ne moras vise gledati Noleta da se ne bi nervirao.

објавите ми коментар

pre 3 godine

Ne razumijem, zasto juce onoliko zlih komentara? On ima 33 godine i igra tacno onoliko koliko mu treba, sta to nije jasno?
(ssss, 31. oktobar 2020 08:55)

Уколико се изузму комплексаши који мрзе Новака, остали су вероватно непријатно изненађени непоштовањем које је Новак показао према свима (тенису, Сонегу и свим навијачима који су платили да га гледају). Његово понашање је јуче било срамотно и мислим да је ово јуче било показатељ што га мање воле од Федерера и Надала и сад се види да имају и свако право на то. Новак је јуче много погрешио и требало би да се за то извини свима који су учествовали.

bagzi

pre 3 godine

da je rekao - ne igra mi se,obezbedio sam prvo mesto - postovao bih
ali - ne igra mi se zbog smrti Amfilohija ( inace starog coveka ,dok smo svedoci koliko mladih ljudi odlazi svakodnevno... ), e to je vec jako neiskreno i bzvz.
sramota.

Roland Gaross

pre 3 godine

@ Paradoks zvani Srbija
A da li bi Djokovic osvojio svoj jedini Roland Gaross 2016. da se Nadal nije povukao zbog povrede posle drugog kola, a Federer uopste nije ni igrao na tom turniru.

Uf, uf, uf

pre 3 godine

NADA
Važniji mu Amfilohije od njegovog dede? Važniji Amfilohije od rođenja djeteta? Zaboravljaju mnogi da je igrao Pariz kada se Jelena poradjala. Važniji Amfilohije o Jelene Genčić? Idi bre, covek koga nikada nije upoznao, mu važniji od svih ljudi koje je poznavao. Skoro je umro Jelenin deda, pa se nije bas nešto potresao zbog toga. Ti ga bas preterano. Zamisli da hirurg dosje u salu i kaže: "Danas odlazem operaciju, ne radi mi se, umro Amfilohije." Zamisli mehaničar, pekar, prodavac, bilo ko. Pa kada je umro Patrijarh Pavle, nije bilo nečeg ovakvog, a ljudi su ga zaista poštovali i cenili.

Pa

pre 3 godine

Ne razumijem, zasto juce onoliko zlih komentara? On ima 33 godine i igra tacno onoliko koliko mu treba, sta to nije jasno?
(ssss, 31. oktobar 2020 08:55)

Jasno je. Neke stvari iako nisu u suprotnosti sa pisanim pravilima mogu biti u suprotnosti sa nepisanom.
A kršenje tih drugih, nepisanih, odvaja velikane od uspešnih i proračunatih.
Niko nije savršen, nisam ni očekivao mnogo bolje od Novaka po pitanju izbora strategije, ali na ovakav način....
Neke stvari se jednostavno ne rade i ne očekujem da se svi slože sa tim.

sasha

pre 3 godine

@Rodja
Novaku nije bitno sta misle o njemu??
Pa on ceo zivot pokusava da se dopadne svima. Nije on izgubio, nego ga je ponizio laki luzer. Od svih njegovih izgovora, ovaj da je zbog Amfilohija je najtuzniji. Veliki pravoslavac, koji kad ne meditira, uzemlji se na bosanskim piramidama.
Nadal se protiv Vavrinke raspadao zbog povrede na AO, ali nije hteo da preda.
To je ono sto razdvaja prave sampione od ostalih...

Nebojša

pre 3 godine

Znam samo da Novaka vise pratiti neću... hvala mu na svemu...razumem ja da je možda bio potresen zbog smrti patrijarha Amfilohija ali to nije opravdanje za onakvo ponašanje i izjave posle meča u Beču...pokazao je nepostovanje prema protivniku....turniru...i na kraju krajeva prema svim ljudima koji ga prate...pogotovo iz Srbije...

Miki

pre 3 godine

Uopste nisam iznenadjen ovim porazom(mada nisam ocekivao ovakvu razliku) ...nisam pametan da znam sta se sa njim desava unitar njega ali je primetno da je ostao bez zelje i motivacija a verovatno i razocarenje zbog neuspeha na 2 zadnja grand slema(bio je siguran da ce uzeti bar jedan) ,nebi me zacudilo da ovih dana otkaze i zavrsni master(izmislice opet neki lakat) a veravatno utice na njega i neizvesnost oko Australijan opena jer se sve vise prica da ce biti otkazan tako da mu je u glavi da ce sve teze doci do brojke 21 osvojenih GS ,nadajmo se da ce dati sve od sebe da zadrzi No1 da prestigne Federera a onda cemo prestati gledati da gledamo Novaka kakvog znamo,verovatno ce do kraja karijere drasticno smanjiti broj turnira na kojima ce igrati(zavisi od sponzora) i igrace samo verovatno samo Grand slemove i poneki masters kao pripremu za svaki GS...
S obzirom koliko ima godina ovo je logican sled dogadjaja

Platipus Pera

pre 3 godine

Koje moralisanje, nije obavio profesionalno obavezu, pa trebao je kao Nadal da preda bez borbe Granoleralesu na RG, pa se onda kaze da ima samo dva poraza na RG. Ili izlazak u dzemperu u Londonu. ILi opet Nadala predaja Fici u Parizu? Covek se ono smorio, zapeli prvo Fica, pa Borna, pa Sonega a on nije u piku forme i sta sada. Da je predao opet bi ga napadali, da je odustao pre meca takodje,zbaci samo junacku poraz bi bio dobar,....

To je to

pre 3 godine

Ko ovde veruje da je zbog mitropolita onako igrao, taj je mnogo naivan. Covek je vrhunski teniser, Ali na zalasku, ali nema niti je ikada imao domaceg vaspitanja. To je koktel Djokovic, nije na nama da my sudimo. Prosto ga treba ignorisati, i ziveti svoj zivot

Just Do Nothing

pre 3 godine

Nada, ne osporavam da je mnogo radio, odricao I da je super uspesan. I da ponovim da je blizu kraja karijere, i da je uvek bio nevaspitan I folirant

Lazar

pre 3 godine

Ovo je moj zadnji komentar u vezi Novaka Djokovica...znam da ce reci da ga boli cosak zbog toga. Novace nikada vise nemoj slati srca gledaocima ,navijacima jer ti ne mas ni malo postovanja do njih. Trebao bi organizator da te kazni zbog ne zalaganja i izbrise tvoj rezultat ovde i da te drasticno kazni i novcano. Znas li ti koliko je ljudi odvojilo od usta da bi te doslo gledati u Becu. Nemoj da se cudis sto navijaci sirom sveta cak i u Srbiji vise vole Rafaela i Rodzera nego tebe. Dobar si tenisac ali kao covek joj mili boze. Pozdrav svima koji u srcu dobro mislite i ostanite zdravi...

dd2020

pre 3 godine

Pa šta. Može i njemu nekad da nije ni do čega. Svako ima takav dan.

A drugo - toliko ga zapad u dosdašnjem toku karijere nije ispoštovao da, što se mene tiče, može da igra samo na kalkulaciju, poene i trofeje do penzije.

White trash

pre 3 godine

Svasta, ne moze se svaki put pobediti. To mu je tek treci poraz u sezoni, prvi van GS turnira. Ocekivanja njegovih navijaca su nerealno visoka

Eh

pre 3 godine

Filozofija
Novak ovim postupkom ne zeza strane plaćenike, domaće izdajnike, Federera, ATP, Papu, CIA, Interpol, već samog sebe. Kada ponovo počne publika da dolazi i mahom budu na strani protivnika, shvarices ovaj postupak, kao i ovo sto je rekao. Tada nećeš ovako filozofirati nego ćeš im sve po redu nevaspitanu.

NADA

pre 3 godine

to je to,da naravno i normalno.Ali veliki"znalci"to ne priznaju,oni Noletu bi i to zamerili.Samo pobede,ali ni one nisu cesto dovoljne da bi ga postovali.Jednostavno Nole mora da se ponasa kako njemu godi da radi ono sto zeli.Srbija kipi od kritika uglavnom onih koji ne prepoznaju koliko odricanja je potrebno da bi se napravio uspeh.Biram reci da ne uvredim najvise one koji ne vole Noleta.Zato sto moraju sami da se osveste kako bi prestali sa uvredama i prozivkama.

Jack

pre 3 godine

Vecina ovde ne razume mnogo toga.. Prvo Novak nije u obavezi da pobedi svaki mec koji igra, to nije moguce ako niste znali, drugo i on je covek a ne robot, trece po vama on treba na svaki mec da izadje naostren na pobedu pa i kad ne ide ne znam da pogine da bi pobedio i vama ugodio.. Covek je jedan od nekoliko najboljih igrača koji je igrao ovu igru ikada, a ubrzo i najbolji po rezultatima. Moze lagano sutra da ostavi reket i spomenik da mu se digne u centru Beograda.. Uzivajte u pisanju istorije..

Jer sve ima početak, trajanje i kraj

pre 3 godine

Neću o onome što ne znam, da li je bio u žalosti (sic!) ili mu se nije igralo (sic dva), ali ono što sam siguran - lopte su mu spore, on ih više ne udara nego "gura" doboko i ide na duge poene i daj bože da se dočepam taj-breka. U onom valpurgijskom finalu Vimbldona, kad su se u sve umešali zli duhovi (kao da su i šamani bili na tribinama), dobio je meč u tri taj-breka, dva je seta izgubio lako. Vi kažete da Federer nije imao konkurenciju i da je pobeđivao ostarelog Agasija, u redu, ali taj ostareli Agasi, kad ga je pobeđivao 2003, bio je mlađi od Novakovića godinu dana, imao je 32-33, možda je i Novaković ostario u 34. godini? Ja mislim da jeste. Da li će još pet godina uzimati GS titule? Hoće, najmanje 17, ali u glavama nolomana.

x

pre 3 godine

Od samog poraza više zabrinjava stav "nije mi se igralo". London će pokazati da li je ovo početak novog talasa depresije. Nije bitno samo sačuvati prvo mesto do kraja godine, nego bar do marta, a za tako nešto će biti potrebna solidna bodova prednost pred novu sezonu
(Ja, 31. oktobar 2020 08:40)

Da, imao je skoro očišćen žreb. Mogao je lagano do titule.
Ništa mi nije jasno. Pa zar nije cimanje uopšte putovati u Beč. Kad je već tamo, koja je razlika 2 dana duže na turniru?

Pusto tursko

pre 3 godine

@Eh
Zakasnio je sa vaspitanjem, ima 34 godine. Frojd kaže da je dete otac čoveka, a u kraju mojih predaka postoji poslovica - Vo u Beč, vo iz Beča. Nije poređenje, nije uvreda, samo poslovica, metafora. Daleko smo mi i u životu i u sportu od evropskih ljudi. Ko pravi najviše gluposti i incidenata u evropskom fudbalu, košarci, nego srpski igrači?

bmiles

pre 3 godine

Po porazu Novaka od Sonega,napisao sam da nije bilo ni N od Novaka,i da bi trebalo da sacekamo sta ce izjaviti, uz savet da treba samo reci pobedio je bolji i zavrsiti stim.
Aalizirao sam sve dogadjaje posle otvaranja tenisa i dosao do zakljucka da se vodi "bitka" protiv Novaka odavno od strane ATP.Nisam pristalica konspiracija,ali sagledavajuci sve ima osnova u sumnju?
Idemo redom:Adrija Tur(nevidjena osuda od strane medija prema Djokovicu!?);ATP zamrzava sve o poenima inedeljama do kraja marta(ostecen vise Novak,nego RN i RF(ne igra zbog povrede),Novak/Pospisil,predlazu uniju profi igraca(RN i RF kritukuju),ATP aminuje da se igra RG samo dve nedelje posle US Opena(!)pogoduje RN koji ne igra na USO),diskvalifikacija Novaka na USO (vaspitna palica Novaku);otkazivanje svih Mastersa na sljaci osim Rima(Novak prinudjen da igra priprema za RG(mora pobediti sampion 2019.);RN osvaja RG(NDJ uvecava saldo bodova ulaskom u finale);ATP postavlja listu trke GOAT, salje "poruku" RN da pokusa osujeti prvo mesto NDJ na kraju godine,Nadal najavljuje dolazak u Pariz(nije ga nikad osvojio),Novak ne dolazi,zadrzava "pravo bodova ATP";Novak reaguje prijavljuje Bec,takoreci bez treninga da osigura vodjstvo;Sofija turnir 250 nudi vajld kartu Nadalu odmah po pobedi Novaka nad Coricem,osvaja 90 poena(potrebno bilo 50) i stavlja tacku 6.put prvi u godini;Nadal odbija vajld kartu Sofije(termin igranja blizu finalu Pariza,bilo bi providno;Novak gubi 1/4 u Becu.
Izvucite zakljucak sami!?

Le Scorpion Serbe

pre 3 godine

Planiranje u cilju balansa sa stvarima u privatnom životu je jedno, ali onda budeš korektan i ljudima u startu staviš do znanja: "E, ne igra mi se više, nit moram nit mogu", ne odigraš i to je to. Ljudi su navijali za tebe, nadali se. Ono jes, Srbi su navikli da im njihovi idoli (iz koje god branše) prodaju damu za bubrege i tu sad nema ubeđivanja. Opet će da preovlađuje: "Pametno, šefe"! Da, pametno pravi budale od nas.

charlie

pre 3 godine

mile@ To uopšte nije ni bitno ni relevantno! Svi poznati sportisti, teniseri, fudbaleri, košarkaši, imaju više para nego mnooooogo nas, ali to ne znači da ne mogu ljudi da ostavljaju komentare( ma kakvi oni bili)!