Nedelja, 18.10.2020.

08:30

Šćepanović: Zadovoljan sam samo pobedom, trenutno smo na 20%

Trener Partizana Vlado Šćepanović nije bio u potpunosti zadovoljan posle prve pobede u ABA ligi.

Izvor:

Šæepanoviæ: Zadovoljan sam samo pobedom, trenutno smo na 20% IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

Sigmund

pre 3 godine

Stvar je u tome što su već hteli da ga smene, Dzile odbio, Miloje takodje on čeka Miško da mu završi mesto pomoćnika u nekom od Nba klubova, a i da se to ne desi neće doći, vide šta se dešava u klubu, Trinki je kao Dule oteran zna se i zašto. Radonju su takodje kontaktirati, on ne sme, tako da ili ostaje Scepa ili dolazi Filiposki a to mi se be svidja uopšte.

zdravko

pre 3 godine

Sta pricas burazeru pa vama da nebi sudija vi izgubiste i ovu utakmicu. kakvi dvajes posto viste rastimovani kao orkestar.kako se fmpe razigro da nebi sudija vi bi opet u finisu izgubili utakmicu. Pozdrav

dacha Zvezda

pre 3 godine

Sunce ti :)))
Pa gde vam je samo granica kad ste taki jaki na 20%?
Lejkersi, cuvajte se, dolaze :)))))

A sto ste Dovla na 20%???
Jel to tvoj posao ili neciji drugi?

Đorđe

pre 3 godine

Nedopustivo je da ekipa koja je prošle sezone pobeđivala sve pred sobom, bude na 20%. Ok, da su došli novi igrači, pa da je potrebno vreme za uigravanje, ali 90% sastava od prošle godine je tu. To bi trebalo da bude najveća prednost. Ta ekipa je samo trebalo da nastavi gde je stala, a ne da bude na 20%. To je krivica trenera.
I ono juče je za mene bilo jednako porazu. FMP nije u skorije vreme bio slabiji, a nama je ubacio 90 poena i pri tom imao oko 15 ofanzivnih skokova. Ej, to nam je uradio FMP. Sava Lešić i bezdušni Pecarski dominirali u skoku. Pa čemu mi da se nadamo protiv Zvezde.
Pobedili smo isključivo zbog individualnog kvaliteta i jer nas je krenuo šut za 3. Da smo promašili 2,3 trojke kad se lomilo, prošli bi kao protiv Borca.
Ne znam kako ne vide u klubu da Japanac nije trener za Partizan. Nisu problem porazi, problem je što se i ne nazire napredak. Odbrana, građenje reketa i nedostatak energije u igri su najveći problem, a to je direktan pečat trenera.

neko

pre 3 godine

Na 20% ?! Da li je on normalan? Ovo je bila najbolja njihova partija. Sve su dobro radili. I trojke su pogadjali kao od sale!!! Oni bolje od ove partije ni u snu. e mogu da odigraju.

To uvek kazem

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)

Nema nista gore od partizanovih frakcija.

cosmo

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020)

🤣 Pa,to vi radite vec 6-7 godina. 😙🇷🇸 🔴⚪

ccc?

pre 3 godine

Odbrana, posebno za 3 poena, skok, izvodjenje slobodnih bacanja..profesionalci? O izgubljenim loptama da ne pricam i jedino se slazem, te oscolacije u igri. Ja i kada su imali +18 nisam bio siguran šta će da urade do kraja utakmice?

milutin

pre 3 godine

Covek je izgubio realno dobijenu utakmicu protiv Huventuda, malo na sudije, malo na iskustvo, dobicemo ih kuci sigurno... Borac necu da komentarisem, to se desilo, bolje sad nego kasnije. Od Buducnosti izgubio u zadnji sekund i to je dobijena utakmica bila, da su to dobili odigrali bi protiv Uniksa sigurno bolje, jer kad izgubis onako, tesko se podici odmah. Dobijena je Venecija koja nas je prosle godine dobila u BG sa navijacima. Dobijen je Fmp u gostima. Po mom misljenju apsolutno nije nista katastrofa. Da ima navijaca dobili bi i Buducnost i Borac sigurno. Bila bi eto 2 poraza u gostima u Eurokupu. Nema vise Trinkijerira i treba da se zaboravi vise to, sad je Scepanovic trener, mora se istrpjeti malo. Partizanu opako fali suter klasicni, tu je samo Pejdz, koji je fizicki mnogo slab. Svaka ekipa nas pusta da sutiramo. Samo treba par pobjeda da se digne samopouzdanje malo i sve ce to ici u pravom smeru. Jos jedna stvar, nema navijaca, svaki igrac je bolji minimum 20% sa njima nego bez njih. Najlakse je terati Scepanovica. Preuzeo je ekipu nakon odlicne sezone i od trrnera koji je medju najbolja 2 koja su ikada vodila Partizan. Covek je Evroligaski trener i to pokazuje. Navijaci ocekuju mnogo na konto prosle sezone... Nema vise Trinkijerija, te igre i sve to zaboravite. Nova era, novi trener, krenulo se sa Scepanovicem, verujem da ce ispasti dobro. Nijesu mu dzabe doveli dobre pomocnike. Ide se dalje, bice dosta teze jos i bez publike tako da, NAPRED PARTIZAN!

овнина

pre 3 godine

док ти дођеш на 100% борба за плејоф биће недостижна. још један - два "не планирана" пораза и онда ћете бити у обавези да добијете 2х звезду, 2х олимпију, 2х мегу, 2х морнар, будућност у гостима ... а то је јако јако тешко очекивати

fenomen

pre 3 godine

Ajde i da smenimo Scepanovica, koga predlazete za trenera? Uzdate se u Zeljka? A ako on nece a verovatno nece koga predlazete. Valjda su oni dobri vec zauzeti. Mozda Dzile ili Dule koji su oterani? lii opet Bozic ili Kecman. Ili mozda neko od nas komentatora. Eto voleo bih da procitam neko ime.

ja

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)

Neko ko prati košarku 6-7 godina (ili manje), a to je Ostoja Mijailović, na prvom mestu ne bi postavio početnika za trenera. Sad, čovek uči na greškama, vremenom svako nešto nauči i ispravi, pa tako će i Šćepanović, ali već dovoljno štete je naneseno i pitanje je koliko će vremena biti potrebno da Šćepanović sve nauči i koliki je uopšte njegov kapacitet. Partizan jednostavno nije tim na kome treba neki trener početnik da se razvija.

blabojzna

pre 3 godine

Da je Lešić odigrao kako treba a ne kao pacer, da mladjani Čović nije glumio ludilo i pravio egzibicije pa je izgubio gomilu lopti, što sam što uvaljivanjem saigračima pred kraj napada, druga pesma bi se pevala. Bio bi egal a tada je sve moguće. Tako da treneru ako želiš dobro svom Partizanu ili pakuj pinkle i idi ili nešto žestoko menjaj.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

cuj 20%, koje potcenjivanje protivnika kojeg su dobili dvocifrenom razlikom, pa sta ste na 100%, Cikago Bulsi 90ih sa Lebronom i Kevinom Durantom u ekipi?

mali uplakani

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)

Uplakanko

NSS

pre 3 godine

Nije mi bas najjasnije. Ako ste hteli trenera pocetnika imali ste Canka pa ste trebali da ga istrpite tada. Zrtvovali biste jos koju sezonu ali bi imali trenera za nekoliko godina. Mislim da je veci potencijal nego Scepanovic. Doveli ste Trinkijerija koji je iskusan trener i niste ga vezali ugovorom na duzi period. A sad opet pocetnik. Nemojte da kukate na rezultate, formu i sl kad tim vodi covek koji je u rangu asistenta. Plasim se da opet sledi isti scenario. Otpustice Scepanovica na sredni sezone dovesce Dzikica ili nekog slicnog i onda tamo sredinom sledece sezone opet neki bivsi igrac trener pocetnik i tako u krug.

stari grobar

pre 3 godine

Podrška Vladi i igračima!

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)
Tako je Randy! Kup je naš!

Bruce

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020

Pa to su vaši navijači koji botuju.

Milašin

pre 3 godine

Vidi se da tebi ništa nije jasno. Da ti razjasnim, daj ostavku ako imaš bar malo obraza i časti i idi čoveče jer veze s vezom nemaš. FMP ti daje 90 poena muko jedna.

Matematicar

pre 3 godine

Scepanovic se razume u procentni racun kao u onom vicu (haha). A vic je: dolazi nastavnica matematike i kaze djacima "razocarali ste me pismenim zadatkom. Vas 70% uopste ne razume procentni racun". A jedan mali ce na to: "nastavnice, ali nas uopste nema toliko". Elem, ako je ovo 20% Partizana, onda ni LeBron & Co. nemaju sanse protiv njih kada su na 100%.

Vladimir

pre 3 godine

Pod kosem je sledeca situacija:
Mika, jankovici, Rason, Novica, Mozli. Prvu trojicu nekakooo otpustiti, zaboraviti... Dovesti peticu I event. jos jednu 4 a Novica kao treci da uskace. Pod kosem def gori, sve ekipe su nas tu napunile... Prvo Tomic, pa Miletic, pa onaj iz Uniksa, pa Nikolic, juce smo imali srece sa Lesicem. Sve ostalo moze da se uigra Ali ovde ne vidim resenje osim nove 5 I 4.

delije sever-vučić forever

pre 3 godine

Dali ste 103 poena sa 20%. Znači kada budete na 100% možemo očekivati da ćete davati po 500+ koševa svakome.
(logično, 18. oktobar 2020 08:43)
Ne,to samo znači da je predgradje očajna ekipa,ništa više.

Randy Marsh

pre 3 godine

Podrška Vladi i igračima!

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.

Milašin

pre 3 godine

Vidi se da tebi ništa nije jasno. Da ti razjasnim, daj ostavku ako imaš bar malo obraza i časti i idi čoveče jer veze s vezom nemaš. FMP ti daje 90 poena muko jedna.

Bruce

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020

Pa to su vaši navijači koji botuju.

mali uplakani

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)

Uplakanko

stari grobar

pre 3 godine

Podrška Vladi i igračima!

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)
Tako je Randy! Kup je naš!

ja

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)

Neko ko prati košarku 6-7 godina (ili manje), a to je Ostoja Mijailović, na prvom mestu ne bi postavio početnika za trenera. Sad, čovek uči na greškama, vremenom svako nešto nauči i ispravi, pa tako će i Šćepanović, ali već dovoljno štete je naneseno i pitanje je koliko će vremena biti potrebno da Šćepanović sve nauči i koliki je uopšte njegov kapacitet. Partizan jednostavno nije tim na kome treba neki trener početnik da se razvija.

Vladimir

pre 3 godine

Pod kosem je sledeca situacija:
Mika, jankovici, Rason, Novica, Mozli. Prvu trojicu nekakooo otpustiti, zaboraviti... Dovesti peticu I event. jos jednu 4 a Novica kao treci da uskace. Pod kosem def gori, sve ekipe su nas tu napunile... Prvo Tomic, pa Miletic, pa onaj iz Uniksa, pa Nikolic, juce smo imali srece sa Lesicem. Sve ostalo moze da se uigra Ali ovde ne vidim resenje osim nove 5 I 4.

delije sever-vučić forever

pre 3 godine

Dali ste 103 poena sa 20%. Znači kada budete na 100% možemo očekivati da ćete davati po 500+ koševa svakome.
(logično, 18. oktobar 2020 08:43)
Ne,to samo znači da je predgradje očajna ekipa,ništa više.

Randy Marsh

pre 3 godine

Podrška Vladi i igračima!

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.

fenomen

pre 3 godine

Ajde i da smenimo Scepanovica, koga predlazete za trenera? Uzdate se u Zeljka? A ako on nece a verovatno nece koga predlazete. Valjda su oni dobri vec zauzeti. Mozda Dzile ili Dule koji su oterani? lii opet Bozic ili Kecman. Ili mozda neko od nas komentatora. Eto voleo bih da procitam neko ime.

To uvek kazem

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)

Nema nista gore od partizanovih frakcija.

NSS

pre 3 godine

Nije mi bas najjasnije. Ako ste hteli trenera pocetnika imali ste Canka pa ste trebali da ga istrpite tada. Zrtvovali biste jos koju sezonu ali bi imali trenera za nekoliko godina. Mislim da je veci potencijal nego Scepanovic. Doveli ste Trinkijerija koji je iskusan trener i niste ga vezali ugovorom na duzi period. A sad opet pocetnik. Nemojte da kukate na rezultate, formu i sl kad tim vodi covek koji je u rangu asistenta. Plasim se da opet sledi isti scenario. Otpustice Scepanovica na sredni sezone dovesce Dzikica ili nekog slicnog i onda tamo sredinom sledece sezone opet neki bivsi igrac trener pocetnik i tako u krug.

cosmo

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020)

🤣 Pa,to vi radite vec 6-7 godina. 😙🇷🇸 🔴⚪

magla svuda oko nas

pre 3 godine

cuj 20%, koje potcenjivanje protivnika kojeg su dobili dvocifrenom razlikom, pa sta ste na 100%, Cikago Bulsi 90ih sa Lebronom i Kevinom Durantom u ekipi?

Đorđe

pre 3 godine

Nedopustivo je da ekipa koja je prošle sezone pobeđivala sve pred sobom, bude na 20%. Ok, da su došli novi igrači, pa da je potrebno vreme za uigravanje, ali 90% sastava od prošle godine je tu. To bi trebalo da bude najveća prednost. Ta ekipa je samo trebalo da nastavi gde je stala, a ne da bude na 20%. To je krivica trenera.
I ono juče je za mene bilo jednako porazu. FMP nije u skorije vreme bio slabiji, a nama je ubacio 90 poena i pri tom imao oko 15 ofanzivnih skokova. Ej, to nam je uradio FMP. Sava Lešić i bezdušni Pecarski dominirali u skoku. Pa čemu mi da se nadamo protiv Zvezde.
Pobedili smo isključivo zbog individualnog kvaliteta i jer nas je krenuo šut za 3. Da smo promašili 2,3 trojke kad se lomilo, prošli bi kao protiv Borca.
Ne znam kako ne vide u klubu da Japanac nije trener za Partizan. Nisu problem porazi, problem je što se i ne nazire napredak. Odbrana, građenje reketa i nedostatak energije u igri su najveći problem, a to je direktan pečat trenera.

овнина

pre 3 godine

док ти дођеш на 100% борба за плејоф биће недостижна. још један - два "не планирана" пораза и онда ћете бити у обавези да добијете 2х звезду, 2х олимпију, 2х мегу, 2х морнар, будућност у гостима ... а то је јако јако тешко очекивати

blabojzna

pre 3 godine

Da je Lešić odigrao kako treba a ne kao pacer, da mladjani Čović nije glumio ludilo i pravio egzibicije pa je izgubio gomilu lopti, što sam što uvaljivanjem saigračima pred kraj napada, druga pesma bi se pevala. Bio bi egal a tada je sve moguće. Tako da treneru ako želiš dobro svom Partizanu ili pakuj pinkle i idi ili nešto žestoko menjaj.

neko

pre 3 godine

Na 20% ?! Da li je on normalan? Ovo je bila najbolja njihova partija. Sve su dobro radili. I trojke su pogadjali kao od sale!!! Oni bolje od ove partije ni u snu. e mogu da odigraju.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Sunce ti :)))
Pa gde vam je samo granica kad ste taki jaki na 20%?
Lejkersi, cuvajte se, dolaze :)))))

A sto ste Dovla na 20%???
Jel to tvoj posao ili neciji drugi?

milutin

pre 3 godine

Covek je izgubio realno dobijenu utakmicu protiv Huventuda, malo na sudije, malo na iskustvo, dobicemo ih kuci sigurno... Borac necu da komentarisem, to se desilo, bolje sad nego kasnije. Od Buducnosti izgubio u zadnji sekund i to je dobijena utakmica bila, da su to dobili odigrali bi protiv Uniksa sigurno bolje, jer kad izgubis onako, tesko se podici odmah. Dobijena je Venecija koja nas je prosle godine dobila u BG sa navijacima. Dobijen je Fmp u gostima. Po mom misljenju apsolutno nije nista katastrofa. Da ima navijaca dobili bi i Buducnost i Borac sigurno. Bila bi eto 2 poraza u gostima u Eurokupu. Nema vise Trinkijerira i treba da se zaboravi vise to, sad je Scepanovic trener, mora se istrpjeti malo. Partizanu opako fali suter klasicni, tu je samo Pejdz, koji je fizicki mnogo slab. Svaka ekipa nas pusta da sutiramo. Samo treba par pobjeda da se digne samopouzdanje malo i sve ce to ici u pravom smeru. Jos jedna stvar, nema navijaca, svaki igrac je bolji minimum 20% sa njima nego bez njih. Najlakse je terati Scepanovica. Preuzeo je ekipu nakon odlicne sezone i od trrnera koji je medju najbolja 2 koja su ikada vodila Partizan. Covek je Evroligaski trener i to pokazuje. Navijaci ocekuju mnogo na konto prosle sezone... Nema vise Trinkijerija, te igre i sve to zaboravite. Nova era, novi trener, krenulo se sa Scepanovicem, verujem da ce ispasti dobro. Nijesu mu dzabe doveli dobre pomocnike. Ide se dalje, bice dosta teze jos i bez publike tako da, NAPRED PARTIZAN!

ccc?

pre 3 godine

Odbrana, posebno za 3 poena, skok, izvodjenje slobodnih bacanja..profesionalci? O izgubljenim loptama da ne pricam i jedino se slazem, te oscolacije u igri. Ja i kada su imali +18 nisam bio siguran šta će da urade do kraja utakmice?

Matematicar

pre 3 godine

Scepanovic se razume u procentni racun kao u onom vicu (haha). A vic je: dolazi nastavnica matematike i kaze djacima "razocarali ste me pismenim zadatkom. Vas 70% uopste ne razume procentni racun". A jedan mali ce na to: "nastavnice, ali nas uopste nema toliko". Elem, ako je ovo 20% Partizana, onda ni LeBron & Co. nemaju sanse protiv njih kada su na 100%.

zdravko

pre 3 godine

Sta pricas burazeru pa vama da nebi sudija vi izgubiste i ovu utakmicu. kakvi dvajes posto viste rastimovani kao orkestar.kako se fmpe razigro da nebi sudija vi bi opet u finisu izgubili utakmicu. Pozdrav

Sigmund

pre 3 godine

Stvar je u tome što su već hteli da ga smene, Dzile odbio, Miloje takodje on čeka Miško da mu završi mesto pomoćnika u nekom od Nba klubova, a i da se to ne desi neće doći, vide šta se dešava u klubu, Trinki je kao Dule oteran zna se i zašto. Radonju su takodje kontaktirati, on ne sme, tako da ili ostaje Scepa ili dolazi Filiposki a to mi se be svidja uopšte.

Randy Marsh

pre 3 godine

Podrška Vladi i igračima!

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.

delije sever-vučić forever

pre 3 godine

Dali ste 103 poena sa 20%. Znači kada budete na 100% možemo očekivati da ćete davati po 500+ koševa svakome.
(logično, 18. oktobar 2020 08:43)
Ne,to samo znači da je predgradje očajna ekipa,ništa više.

mali uplakani

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)

Uplakanko

milutin

pre 3 godine

Covek je izgubio realno dobijenu utakmicu protiv Huventuda, malo na sudije, malo na iskustvo, dobicemo ih kuci sigurno... Borac necu da komentarisem, to se desilo, bolje sad nego kasnije. Od Buducnosti izgubio u zadnji sekund i to je dobijena utakmica bila, da su to dobili odigrali bi protiv Uniksa sigurno bolje, jer kad izgubis onako, tesko se podici odmah. Dobijena je Venecija koja nas je prosle godine dobila u BG sa navijacima. Dobijen je Fmp u gostima. Po mom misljenju apsolutno nije nista katastrofa. Da ima navijaca dobili bi i Buducnost i Borac sigurno. Bila bi eto 2 poraza u gostima u Eurokupu. Nema vise Trinkijerira i treba da se zaboravi vise to, sad je Scepanovic trener, mora se istrpjeti malo. Partizanu opako fali suter klasicni, tu je samo Pejdz, koji je fizicki mnogo slab. Svaka ekipa nas pusta da sutiramo. Samo treba par pobjeda da se digne samopouzdanje malo i sve ce to ici u pravom smeru. Jos jedna stvar, nema navijaca, svaki igrac je bolji minimum 20% sa njima nego bez njih. Najlakse je terati Scepanovica. Preuzeo je ekipu nakon odlicne sezone i od trrnera koji je medju najbolja 2 koja su ikada vodila Partizan. Covek je Evroligaski trener i to pokazuje. Navijaci ocekuju mnogo na konto prosle sezone... Nema vise Trinkijerija, te igre i sve to zaboravite. Nova era, novi trener, krenulo se sa Scepanovicem, verujem da ce ispasti dobro. Nijesu mu dzabe doveli dobre pomocnike. Ide se dalje, bice dosta teze jos i bez publike tako da, NAPRED PARTIZAN!

Milašin

pre 3 godine

Vidi se da tebi ništa nije jasno. Da ti razjasnim, daj ostavku ako imaš bar malo obraza i časti i idi čoveče jer veze s vezom nemaš. FMP ti daje 90 poena muko jedna.

Bruce

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020

Pa to su vaši navijači koji botuju.

Vladimir

pre 3 godine

Pod kosem je sledeca situacija:
Mika, jankovici, Rason, Novica, Mozli. Prvu trojicu nekakooo otpustiti, zaboraviti... Dovesti peticu I event. jos jednu 4 a Novica kao treci da uskace. Pod kosem def gori, sve ekipe su nas tu napunile... Prvo Tomic, pa Miletic, pa onaj iz Uniksa, pa Nikolic, juce smo imali srece sa Lesicem. Sve ostalo moze da se uigra Ali ovde ne vidim resenje osim nove 5 I 4.

stari grobar

pre 3 godine

Podrška Vladi i igračima!

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)
Tako je Randy! Kup je naš!

neko

pre 3 godine

Na 20% ?! Da li je on normalan? Ovo je bila najbolja njihova partija. Sve su dobro radili. I trojke su pogadjali kao od sale!!! Oni bolje od ove partije ni u snu. e mogu da odigraju.

cosmo

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020)

🤣 Pa,to vi radite vec 6-7 godina. 😙🇷🇸 🔴⚪

To uvek kazem

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)

Nema nista gore od partizanovih frakcija.

ja

pre 3 godine

Braćo Grobari, ne budimo kao oni što prate košarku 6-7 godina i koji posle svakog poraza vređaju i menjaju trenera i tim.
(Randy Marsh, 18. oktobar 2020 08:48)

Neko ko prati košarku 6-7 godina (ili manje), a to je Ostoja Mijailović, na prvom mestu ne bi postavio početnika za trenera. Sad, čovek uči na greškama, vremenom svako nešto nauči i ispravi, pa tako će i Šćepanović, ali već dovoljno štete je naneseno i pitanje je koliko će vremena biti potrebno da Šćepanović sve nauči i koliki je uopšte njegov kapacitet. Partizan jednostavno nije tim na kome treba neki trener početnik da se razvija.

blabojzna

pre 3 godine

Da je Lešić odigrao kako treba a ne kao pacer, da mladjani Čović nije glumio ludilo i pravio egzibicije pa je izgubio gomilu lopti, što sam što uvaljivanjem saigračima pred kraj napada, druga pesma bi se pevala. Bio bi egal a tada je sve moguće. Tako da treneru ako želiš dobro svom Partizanu ili pakuj pinkle i idi ili nešto žestoko menjaj.

fenomen

pre 3 godine

Ajde i da smenimo Scepanovica, koga predlazete za trenera? Uzdate se u Zeljka? A ako on nece a verovatno nece koga predlazete. Valjda su oni dobri vec zauzeti. Mozda Dzile ili Dule koji su oterani? lii opet Bozic ili Kecman. Ili mozda neko od nas komentatora. Eto voleo bih da procitam neko ime.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

cuj 20%, koje potcenjivanje protivnika kojeg su dobili dvocifrenom razlikom, pa sta ste na 100%, Cikago Bulsi 90ih sa Lebronom i Kevinom Durantom u ekipi?

Matematicar

pre 3 godine

Scepanovic se razume u procentni racun kao u onom vicu (haha). A vic je: dolazi nastavnica matematike i kaze djacima "razocarali ste me pismenim zadatkom. Vas 70% uopste ne razume procentni racun". A jedan mali ce na to: "nastavnice, ali nas uopste nema toliko". Elem, ako je ovo 20% Partizana, onda ni LeBron & Co. nemaju sanse protiv njih kada su na 100%.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Sunce ti :)))
Pa gde vam je samo granica kad ste taki jaki na 20%?
Lejkersi, cuvajte se, dolaze :)))))

A sto ste Dovla na 20%???
Jel to tvoj posao ili neciji drugi?

zdravko

pre 3 godine

Sta pricas burazeru pa vama da nebi sudija vi izgubiste i ovu utakmicu. kakvi dvajes posto viste rastimovani kao orkestar.kako se fmpe razigro da nebi sudija vi bi opet u finisu izgubili utakmicu. Pozdrav

NSS

pre 3 godine

Nije mi bas najjasnije. Ako ste hteli trenera pocetnika imali ste Canka pa ste trebali da ga istrpite tada. Zrtvovali biste jos koju sezonu ali bi imali trenera za nekoliko godina. Mislim da je veci potencijal nego Scepanovic. Doveli ste Trinkijerija koji je iskusan trener i niste ga vezali ugovorom na duzi period. A sad opet pocetnik. Nemojte da kukate na rezultate, formu i sl kad tim vodi covek koji je u rangu asistenta. Plasim se da opet sledi isti scenario. Otpustice Scepanovica na sredni sezone dovesce Dzikica ili nekog slicnog i onda tamo sredinom sledece sezone opet neki bivsi igrac trener pocetnik i tako u krug.

овнина

pre 3 godine

док ти дођеш на 100% борба за плејоф биће недостижна. још један - два "не планирана" пораза и онда ћете бити у обавези да добијете 2х звезду, 2х олимпију, 2х мегу, 2х морнар, будућност у гостима ... а то је јако јако тешко очекивати

Sigmund

pre 3 godine

Stvar je u tome što su već hteli da ga smene, Dzile odbio, Miloje takodje on čeka Miško da mu završi mesto pomoćnika u nekom od Nba klubova, a i da se to ne desi neće doći, vide šta se dešava u klubu, Trinki je kao Dule oteran zna se i zašto. Radonju su takodje kontaktirati, on ne sme, tako da ili ostaje Scepa ili dolazi Filiposki a to mi se be svidja uopšte.

ccc?

pre 3 godine

Odbrana, posebno za 3 poena, skok, izvodjenje slobodnih bacanja..profesionalci? O izgubljenim loptama da ne pricam i jedino se slazem, te oscolacije u igri. Ja i kada su imali +18 nisam bio siguran šta će da urade do kraja utakmice?

Đorđe

pre 3 godine

Nedopustivo je da ekipa koja je prošle sezone pobeđivala sve pred sobom, bude na 20%. Ok, da su došli novi igrači, pa da je potrebno vreme za uigravanje, ali 90% sastava od prošle godine je tu. To bi trebalo da bude najveća prednost. Ta ekipa je samo trebalo da nastavi gde je stala, a ne da bude na 20%. To je krivica trenera.
I ono juče je za mene bilo jednako porazu. FMP nije u skorije vreme bio slabiji, a nama je ubacio 90 poena i pri tom imao oko 15 ofanzivnih skokova. Ej, to nam je uradio FMP. Sava Lešić i bezdušni Pecarski dominirali u skoku. Pa čemu mi da se nadamo protiv Zvezde.
Pobedili smo isključivo zbog individualnog kvaliteta i jer nas je krenuo šut za 3. Da smo promašili 2,3 trojke kad se lomilo, prošli bi kao protiv Borca.
Ne znam kako ne vide u klubu da Japanac nije trener za Partizan. Nisu problem porazi, problem je što se i ne nazire napredak. Odbrana, građenje reketa i nedostatak energije u igri su najveći problem, a to je direktan pečat trenera.