Sreda, 14.10.2020.

13:51

Đoković dobija priliku za revanš Nadalu?

Novak Đoković izgubio je finale Rolan Garosa od Rafaela Nadala, a priliku za "popravni" imaće možda već u Beču.

Izvor: MS

Ðokoviæ dobija priliku za revanš Nadalu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

Vladarr

pre 3 godine

Što se tiče ovog finala RG mislim da je namešteno a razlozi mogu da se pretpostave jer smo u prošlosti dozivljavali slicno.1. Nezainteresovan Novak u prva dva seta, brzopleto skraćivanje poena i ne igranje igre koja ga je vodila ka pobedama protiv Nadala u prošlosti, na sljaci.2. Nema daranja i izliva emocija.3. Početak meca za Novaka tek na polovini trećeg seta. Kao da je neko rekao "mora Rafa da ti uzme 2 seta i brejku u trećem pa onda možeš da igras".4. Samo 2 člana tima u lozi Novaka uz suprugu koja je tu da ga uteši.Gde su sada svi ti proznati glumci,sportisti,mama,tata i dr.Kod Nadala vidimo sve, njih 20.Samo što što mu pokojnici nisu došli.5.Gde je Goran Ivanišević na tako važnom meču i kontroverzna izjava da "Nadal nema nikakve šanse"-navlacenje na kladionice kako bi svi stavili pare na Noleta.
6.Svaka sumnjiva lopta Noleta aut a Nadala in.7.Navlacenje sponzora i dizanje ponovnog rivalstva Rafa/Rodzer jer znaju da gube mnogo para odlaskom njih dvojice.8.Rafa ne igra od februara obuzima lako GS?Hm?9. Sumnjiva igra Tima protiv Swarcmana.Igrao ko žena u vaznim poenima.10. Iz prošlosti već bode oči da čim se Nole približi ovoj dvojici odjednom Rafa i Rodzer postaju superiorni igrači i osvajaju GS.To smo videli i ranije. Davanjem Murray-u Wimbldona 2013 iako je igrao fenomenalno ceo turnir i izgubio 3:0 u finalu, kao i davanje prvog mesta 2016 iako je skoro bilo nemoguće prestici Noleta tada da se Nole malo potrudio.Što tada nije igrao Bec?

Vladarr

pre 3 godine

Nastavak komentara:11.Zezancija protiv Cicipasa na 2:0 i serviranjem za meč.Kao da je to namerno uradio da vidi kako će se izboriti sa pritiskom kada se protivnik vraća jer je znao da mu energije neće trebati za sledeći meč koji mora da izgubi.12.Najavljivane od teniskog velikana spektakla u finalu a ono samo pola trećeg seta i pranja sa 0:3.13.Postavljanje glavnog sudije za Noletov meč koji je skoro na AO u finalu imao raspravu sa njim zbog opomene.To su 13 razloga koje jako biti oči kada je "najčistiji" sport u pitanju. Što se tiče Goata, Rafi i Rodzeru je ovo poslednji GS ako ne bude lobiranja kao sada.Buducnost nosi penzionisanje ove dvojice zbog godina i kolena i Noletovo obaranje GS rekorda protiv ostalih. Idemooooo💪😲😁

nike

pre 3 godine

@ccc
Pa licemerni su u svojim izjavama da ih goat ne interesuje, da ih prvo mesto ne interesuje i da ih rekordi ne interesuju. To uvek izjavljuju kad Novak ima momentum. Seti se izjave Federera da svi moraju da se pokrenu da ga zaustave u obaranju rekorda. Vise puta su obojica izjavljivali da ih prvo mesto na kraju godine ne interesuje a kad god bi se ukazala prilika uzimali su dodatne turnire atp 250 i 500 na kraju godine kako bi dosli do te prve pozicije. Nadal je to ucinio prosle godine. Sada preskacu turnire jer im se bodovi ne oduzimaju inace bi igrali zbog rejtinga. I naravno svesni su godina i fizickih mogucnosti u tim godinama pa biraju turnire ali je sva ta taktika izbora turnira u cilju osvajanja GS tj. rusenju rekorda istog i trke za goat.
Zato su njihove izjave tokom godina da ih to ne interesuje licemerne.
Jedini razlog sto jos igraju sva trojica je medjusobna kompetencija, sto je dobro za nas i tenis. Naravno i novac kao rezultat dobre igre i osvajanja turnira, ali mislim da nije primarni. Tu samo Rodzer, s obzirom na lakocu igranja i neverovatno velike prihode od sponzora, moze da nadje dodatni motiv da igra u ovim godinama.
Sto se mene tice svi su legende, ali mi se ne svidjaju neiskrene izjave Nadala i Feda. Verujem da je kod Nadala to psihicki momenat kojim treneri skidaju pritisak kod njega, ali verujem i da mu je licno mnogo stalo da bude najbolji, a kome i ne bi i u tome nema nista lose.

hawk-eye

pre 3 godine

...

Da su igrali osam setova a ne samo tri možda bi ga Nole i pobedio ko zna .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (holivudski frizer, 14. oktobar 2020 17:10

Da u trecem setu umesto cistog asa nije dosudjena dupla a Novak nije bio zainteresovan preterano da proverava jer ovako ili onako odluka se ne bi promenila s obzirom da su tokom celog meca sve Novakove loptice oko linije bile aut posto ih je Nadal uredno obelezavao a sve Nadalove bile IN ( inace Nadal poznat po postenju kad se o tome radi, setimo se Gofana- pogresna odluka promenila ceo tok meca) mozda bi se igralo 5 setova a onda ko zna.

Stevo

pre 3 godine

Sve su ovo turnirčići dok Djoković ne uzme učešće, čim je on tu odma je vaaauuuu turnir, i za masters Monte Karlo se govorilo ovde da je nebitan dok ga Djoković nije osvojio, a koje tek podsmevanje za Barselonu ili Akapulko, pa Bazel. Što se imena tiče, sve je ovo boranija (po potrebi), a po nekoj deugoj potrebi su vaauuu imena....
(ccc, 14. oktobar 2020 18:36)

Pa valjda je logično. Pogledaj koliko nedelja je no1.

djape

pre 3 godine

Male su šanse da se Nadal pojavi u Beču...to bi onda značilo da juri Djokovića a to mu nije cilj 99%. Djoković igra Beč samo da bi u slučaju ulaska u 1/4 u Beču obezbjedio prvo mjesto pa da zavrsni turnir igra rasterećeno bez pritiska. U slučaju dobrog rezultata u Beču, Pariz vjerovatno propusta kako bi napao zavrsni turnir(treba i tu stići Federera)

vegetarijanac

pre 3 godine

ne razumem u cemu je problem ako neko izgubk meč?...mora biti uspona i padova. To je isto kao disanje. Ne mozes samo da udišeš vazduh, pući ćeš.

Rafa30

pre 3 godine

Nadal da odmara do AO?

Nema sanse.
Da je ovo bila puna sezona, onda cak i da, ali on je svjez, a Zavrsni masters jos uvijek nema.
Sve je jasno.
Pokusat ce napokon dohvatiti taj Zavrsni.
Ako ikad ima sanse u dvorani, onda ima sad, dok je ovako svjez.

Una

pre 3 godine

Moje mišljenje je, da bi Novak trebao da ostane, 310 - 315, sedmica na prvom mestu. Potom se može pripremati za velike teniske dogadjaje i osvajati titule. Na taj način može obarati rekorde.

ccc

pre 3 godine

Sve su ovo turnirčići dok Djoković ne uzme učešće, čim je on tu odma je vaaauuuu turnir, i za masters Monte Karlo se govorilo ovde da je nebitan dok ga Djoković nije osvojio, a koje tek podsmevanje za Barselonu ili Akapulko, pa Bazel. Što se imena tiče, sve je ovo boranija (po potrebi), a po nekoj deugoj potrebi su vaauuu imena....

alan ford

pre 3 godine

za razliku od namestenog Rolan garosa mec u becu bi bio posten, Novak bi odvalio Nadala. Da mu daju 10 milona dolara, Nadal NECE DOCI. NEMA NIKAKVE SANSE DA IGRA BEC, molim vas da objavite. Naravno, ne uklapa mu se u raspored hahahahaha.

holivudski frizer

pre 3 godine

placimo braćo, poraz je tako težak.
šest naprema nula ej breee...
Ja mislim da Novak će teško pobediti bika, ali treba biti optimista i nadati se da će se oporaviti posle strašnog debakla !
Da su igrali osam setova a ne samo tri možda bi ga Nole i pobedio ko zna .

Just sayin'

pre 3 godine

A što se Djoković nije spremao za GS, šta je to njega sprečilo da to isto učini, bio ga neko po ušima, šta je zapeo pa uzeo redom turnire da igra? Možda bodovi, možda milioni? Rugate se svakome ko igra ovakve turnirčiće, sada pošto Djoković igra, vaaaauuuuu opasan turnir.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ccc, 14. oktobar 2020 16:39

Pa verovatno je igrao zato sto turniri postoje da se na njima igra a ne izabere 1 eventualno 2 .
Bilo bi lepo da smo gledali i Nadala na ostalim turnirima poput drugih tenisera ali eto on se spremao samo za 1. Sto je sigurno, sigurno je

Inace, sta li bismo gledali od tenisa kad bi svi tako kalkulisali?

Btw, ovaj turnircic je sve samo ne turnircic.
Informisi se prvo ko sve na njemu ucestvuje.

ccc

pre 3 godine

@anfakbls
Ovo je specifična sezona, virus hara, ne ide se baš svakome svuda..a ako već treba da bira gde, onda svakako ide tamo gde ima najviše šanse da osvoji. Što se Beča tiče, nikada tamo nije pa ne vidim zašto bi sada, a da je kojim slučaje odlučio da učestvuje, rekli bi ste da juri bodove...

Tenis20

pre 3 godine

Taj ce beton igrati samo u Australiji i eventualnoMiamo i IV. Nema vise kolena za beton on.
(mmm, 14. oktobar 2020 14:15)
Da, Uso mu bas slabo ide, sigurno ce ga preskociti.

Platipus Peri

pre 3 godine

To se kao raspiruje borba za prvo mesto na kraju godine? Rafa ima ciglo 2 turnira u zatvorenom, jedan na sljaci i deugi u Madridu. Procenat pobeda npr na sljaci oko 92 % uz neverovatnih 60 titula, a u zatvorenom oko 70%. I onda sada kao on ce da osvoji tri turnira ili dva u zatvorenom, da bi prestigao Novaka? Pa mislim u to ne bi poverovao ni McMahon i ako se desi da Rafa bude prvi, slobodno nek kupi ATP, sjajno bi se slagai uz WWE....

ccc

pre 3 godine

@CHE
A što se Djoković nije spremao za GS, šta je to njega sprečilo da to isto učini, bio ga neko po ušima, šta je zapeo pa uzeo redom turnire da igra? Možda bodovi, možda milioni? Rugate se svakome ko igra ovakve turnirčiće, sada pošto Djoković igra, vaaaauuuuu opasan turnir.

lala djilkoš

pre 3 godine

Za ove sto lupetaju, lokalni turnir i slicno: turnir u Becu je 500-ka i ove godine na njemu ucestvuje 7 od top10 igraca! znaci po jacini igraca isti kao npr. upravo zavrseni Golan Garos (uz izizetak Nadala). Znaci ovaj turnir ce biti tesko osvojiti cak i Noletu ali ako dogura bar do polufinala i tako bi uzeo neke bodove a u ovoj njegovoj situaciji je buk alno svaki bod vazan. ako bi uspeo da ostane broj 1 do kraja sezone, ima automatski 10-tak nedelja vise kao br.1 jer se do australije ne igra nista.

mali mikica

pre 3 godine

... Bez zlata na Olimpijadi NIKAD GOAT.
(No name, 14. oktobar 2020 15:54)

Pa kako je onda Federer sve do pre neki dan smatran a verovatno ce i dalje da bude tako, za neprikosnovenog GOATa kada nema to zlato, samo srebro? Ili cemo da mu pomognemo racunajuci dublove?

anfakbls

pre 3 godine

ccc, 14. oktobar 2020 16:06

Pravi šampion ne bi preskakao turnire(Nadal) i čekao samo one koje može da osvoji. Šta biste pisali o Novaku da je preskočio RG?!

Poštovalac igre

pre 3 godine

Nadal nikad nije igrao naspram njihovi zemljaka koji su osvaja li taj turnir u Beču koju ima istoriju.

Ranije bio spomenut da su žele li da ga vide na tom turniru njega i Novaka čini mi se prošle godine ali nije se dogodilo zbog čega čelnici iz Beča bili besni no" ubrzo shvati li. Sumnjam da će Rafaa odazvati odnosno biće zanimljivo videti da li će igrati u Parizu i Završnom turniru koji mu nedostaje a po pravilu đođe izduvan kao balon nakon US Open.

Dobro reče jedan kod Nadala i Federer postoji uvek ta neiskrena izjava uprkos što su veliki šampioni bez sumnje ikakve..

ccc

pre 3 godine

@nike
Ako neko kaže da ga 1.mesto ne zanima i pri tom ne juri na svaki turnir po bodove, onda ga stvarno ne zanima. Ako neko kaže da ga neki rekordi ne zanimaju a da pri tom ne juri na svaki turnir kako bi te rekorde obarao, onda ga stvarno to ne zanima. Ne znam šta je tu licemerno. Licemernije je da juriš sa turnira na turnir, da obaraš i postavljaš rekorde, koristiš priliku što nema pola ,,prve postave" igrajući sa nekim pacerima.Licemernije je da igraš neke turnire (koje inače ne bi) samo da skupljaš bodove. Zamisli sad da Nadal igra Beč a Novak ne, pa ovde bi ste pisali katastrofalne komentare za Nadala kako SRAM GA BILO juri da ,,otme" Djokoviću 1.mesto...ko da je to 1.mesto njegova dedovina. A sto se povreda tice, u tih 5 meseci ima vreme i da je sanira i da se oporavi i da trenira (Delpu i Mareju je trebalo više ali su imali teške operacije), a šta onda reći kada predaš meč pred kraj zbog navodne povrede a na sledećem turniru za par dana letiš po terenu i osvojiš ga ko da ti par dana ranije nije karijera visila o koncu. TO ti uopšte nije licemerno?

Andrea Djani

pre 3 godine

Nas Nole ce svakako biti vlasnik nekog od rekorda , a da li svih , verovatno ne . Taj rekord po broju nedelja na prvom mestu bi vec bio njegov , da nije bilo korone . Onaj po broju Gran Slemova ce verovatno biti njegov , ali nije sigurno , odnosno od njega ce zavisiti , jer mislim da Nadal vise nece osvojiti nijedan i da je ovo bio oprostajni Slem od njega , a Federer realno mozda bude u prilici da dodje do jos jednog ili dva i to bi Novak trebalo da stigne . Znaci ako bude igrao kao i Federer jos sest godina , jedan Slem godisnje i to je 23 , sto mislim da ce biti broj sa kojim se ulazi u istoriju . Od ostalih rekorda , pre svega po broju mastersa tu mislim da je u prednosti i da ce i taj biti u njegovom vlasnistvu. Sad rekord po broju osvojenih turnira ce verovatno ostati i dalje u rukama Konorsa i to su otprilike glavni rekordi . Realno je da Nole na kraju karijere ima dva ili tri od ova cetri najznacajnija rekorda .

anfakbls

pre 3 godine

Pa zasto revans?Zar mu se nije samo revansirao za demoliranje u Australiji?Valjda treba da bude majstorica?
(Radoslavr, 14. oktobar 2020 16:03)

Ne može majstorica kada je +2 za Novaka. Kada bi igrali samo na šljaci možda bi Nadal i izborio majstoricu. Opet ponavljam, možda.

CHE

pre 3 godine

Lukavi Nadal koristi koronu i mesecima se sprema samo za GS turnire. A predstavlja se kao naivan. Spanci su sve samo ne naivni, bar u sportu. Nadam se da je Novak svestan toga i da ce na tvrdim podlogama da ga spreci, a sledece godine na Rolan Garosu i da ga konacno dotuce.

lal

pre 3 godine

@no name: cist revijalni turnir?!? pa i sa 2 poraza u grupi, pobednik osvoja 1100 poena... to je zvanicno peti turnir po vrednosti...
sta li tek onda mislis za olimpijadu koja se isto igra na razlicitim mestima i podlogama i to u dva seta... a znas li koliko se poena dobija?!? ili da ti olaksam: da li se uopste boduje?!?

Goran Loznica

pre 3 godine

od velike trojke Novak ima ubedljivo najbolji skor protiv top 10 igrača. i najveći procenat odigranih mečeva protiv top 10 igrača.
ne znam šta si hteo da kažeš?
(matori, 14. oktobar 2020 15:18) Nije ti izgleda sudjeno da shvatis.Tema je zavrsni masters,nastsvi da iscitavas

ccc?

pre 3 godine

Na betonu Rafa je osvojio AO pre skoro 11 godina, na travi Wimbledon, pre 10 godina. Jedino je u poslednje 3 godine osvojio US Open 17 i 19. godine. Znaci u bliskoj proslosti, u poslednje 3 godine osvojio je 2 GS na betonu? Novak je u poslednje 3 godine osvojio 5 GS. Racunam i beton i travu jer posebno Rafa na travi nema sta da trazi. 10 godina nije osvojio Wimbledon? Novak AO 19. i 20., Wimbledon, 18. i 19., US Open 18. Sta moze realno da se zakljucuje? Kao mladji, Rafa je osvajao turnire na podlogama na kojima nije kralj kao na sljaci a u ovim godinama, samo 2 GS na betonu? Ko ima prednost medju njima u narednim godinama osim kada je u pitanju sljaka?? Jasno je kao dan. Novak i u ovim godinama osvaja GS turnire i na betonu i na travi Rafa samo 2 na betonu. Moram da kazem da je Noak maler jer je bio u sjajnoj formi ali ga je poremetila korona..

Asdfg

pre 3 godine

@Topnik zašto bi Nadal odmarao do AO? Da ne bi gubio mečeve i samopuzdanje. Veće su mu šanse ako dođe na AO kao Pobednik Garosa, nego gubitnik Beča, Pariza i Londona. Princip koga se godinama u nazad drži i Federer (po meni gubitnički i oportunistički).

Трооки Гавран

pre 3 godine

Nema šanse da će da odmara sve do Australian Opena, kao što vrlo verovatno neće učestvovati u Beču. Pariz i Završni turnir su logičan izbor.

No name

pre 3 godine

@no name: cist revijalni turnir?!? pa i sa 2 poraza u grupi, pobednik osvoja 1100 poena... to je zvanicno peti turnir po vrednosti...
sta li tek onda mislis za olimpijadu koja se isto igra na razlicitim mestima i podlogama i to u dva seta... a znas li koliko se poena dobija?!? ili da ti olaksam: da li se uopste boduje?!?
(lal, 14. oktobar 2020 15:35)

Možes uvek da napraviš svoju listu i posebno ovu GOAT i da zoves šta god hoćes i boduješ. Ima jedna,može neko privatno da napravi da bude drugačija bez obzirana rezultate. Uf bre ala boli ovaj poraz i ne prestaje. Finale na Olimpijadi se igra na 3 dobijena seta, menjaju podloge, nemaš puno prilika da u karijeri osvojiš. Bez zlata na Olimpijadi NIKAD GOAT.

Deki

pre 3 godine

@(No name, 14. oktobar 2020 14:58), zanimljivo je da ti ne smeta što je Nadal osvojio 13 od 20 GS na šljaci na istom turniru, RG? Samo 7 na betonu i travi?

Samo igra i GS titule se računaju

pre 3 godine

Nije Nadal šibicar da pabirči poene "kojekuda", kakve veze ima lista sa veličinom jednog tenisera: Šta ćemo sa legendama koje nisu nikada bile na listi, jer lista je pomoćno sredstvo da se pravi raspored, a moderni tenis je od liste stariji 120 godina. Zašto bi prebacivač loptice i žgoljavi maratonac, koji meditira na vrhu piramide, bio najveći?

Topnik

pre 3 godine

Ne znam zašto bi se Nadal odmarao do Australije, pa nije igrao 6 mjeseci do ovoga. Igrat će vjerojatno u Parizu i Londonu, nema šta izgubiti.

Milan_PT

pre 3 godine

Ne znam zašto bi se Nadal odmarao do Australije, pa nije igrao 6 mjeseci do ovoga. Igrat će vjerojatno u Parizu i Londonu, nema šta izgubiti.
(Topnik, 14. oktobar 2020 15:03)

Slažem se s Tobom. Rafa ima dodatne razloge da igra u Parizu i Londonu, jer te turnire nikad nije osvojio. Obično bi ovaj period dočekao umoran ili povređen i uvek bi loše odigrao ova dva turnira. U zadnjih 8 meseci je odigrao svega 10 mečeva i sad mu je prilika da i ovde nešto uradi. Jeste da nije šljaka, ali...

Zuti

pre 3 godine

Zavrsni masters jeste marketing turnir, nešto u rangu filma "Avengers" gdje okupe sve superjunake na jednom mestu, i ne može biti jednak Mastersu a kamoli GSu.
Dolazi na kraju sezone kada je pola ekipe u mislima na odmoru a igrači često dolaze sa ozledama na turnir zbog velikog financijskog kolača.
Također sam fokus nije samo na mečevima, igrače moraju biti na raznim foto-sešenima, druženjima sa sponzorima itd itd.
Također, poraz ne znači i ispadanje sa turnira, možeš puno kalkulirati itd itd...

Zdenko

pre 3 godine

Nema od toga ništa. Nadal neće doći u Beč jer zna da nema nikakve šanse da osvoji taj turnir. Deluje malo pokvareno i nesportski, ne samo za ovaj turnir, nego neće igrati ni Pariz ali je račundžija veliki i verovatno pametan potez. Ako ne bude došao na završni turnir najboljih osam, onda je baš jako bezobrazan i prljav. Njegova stvar ali je to već stvarno van svih sportskih okvira. E sad takav igrač treba da bude najbolji u istoriji. Da li je pošteno?

ja pa ja

pre 3 godine

Nema nista od toga.Igra Masterse i GS turnire.Ove pilicarske kao sto je Bec i marketinske kao sto je wtf ostavlja pilicarima
(Goran Loznica, 14. oktobar 2020 13:51)

Misliš kao što je Akapulko i njemu slični.

Hulk

pre 3 godine

Zaboravih napisati u prethodnom komentaru, ali neko moje misljenje je da Djokovic najlakse, ako uopste tako nesto postoji :), do titule najveceg svih vremena, moze da dodje sa jos 4 titule na Wimbledon-u. Ima ih vec 5, a ukoliko bi se izjednacio sa Federerom na 8 ili ga nekim cudom prestigao, dobio bi ogromno postovanje upravo onih gde je najvise osporavan, i samim tim bi se etablirao kao najbolji. Na toj podlozi je trenutno konkurencija najslabija, jer su svi ovi mladi talenti tu najtanji, Nadal se tu nikada nije nesto posebno snalazio, Federer je izvan svog prime, itd.

Deki

pre 3 godine

@(No name, 14. oktobar 2020 14:58), zanimljivo je da ti ne smeta što je Nadal osvojio 13 od 20 GS na šljaci na istom turniru, RG? Samo 7 na betonu i travi?

stole

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.
(No1e, 14. oktobar 2020 14:29)

Napisa covek i ostade ziv. :)

Vanja

pre 3 godine

Nema od toga ništa. Nadal neće doći u Beč jer zna da nema nikakve šanse da osvoji taj turnir. Deluje malo pokvareno i nesportski, ne samo za ovaj turnir, nego neće igrati ni Pariz ali je račundžija veliki i verovatno pametan potez. Ako ne bude došao na završni turnir najboljih osam, onda je baš jako bezobrazan i prljav. Njegova stvar ali je to već stvarno van svih sportskih okvira. E sad takav igrač treba da bude najbolji u istoriji. Da li je pošteno?
(Zdenko, 14. oktobar 2020 15:01)

A o nagadjanjima hoce li Nole igrati u Parizu (igrao-ne igrao bodove zadrzava), komentari su: Pametna taktika, pripremati se za AO.

S druge strane, ako Nadal odluci istu stvar: pokvaren, nesportski itd...

matori

pre 3 godine

@Pogledati Nadalov skor protiv top 8.Hvala prijatno botino
(Goran Loznica, 14. oktobar 2020 14:42)

od velike trojke Novak ima ubedljivo najbolji skor protiv top 10 igrača. i najveći procenat odigranih mečeva protiv top 10 igrača.
ne znam šta si hteo da kažeš?

Kg

pre 3 godine

Nadal vec krenuo da se sprema samo za slamove. Verovatno je prihvatio cinjenicu da nece stici rekord od broja nedelja na 1 mestu...
(Dusan, 14. oktobar 2020 14:03)

Nikad se ne zna. Fali mu samo 101 nedelja, tako da ako igra do 58 godine, moze i to da stigne. Nismo svesni koliko je Novak veliki sto ce drzati sve te rekorde. A pogotovo sto ih je sve ostvario u vremenu kada su I Nadal i Federer igrali i bili u top formi.

Goran Loznica

pre 3 godine

Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.
(koje ludilo mozga, 14. oktobar 202) Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.
(koje ludilo mozga) Rece neko ko koristi 50 nadimaka hahahahaha

Djido

pre 3 godine

Kakav crni Beč? Veliki Rafa je pre samo 4 dana imao finale RG i demoliranje. Sada se opušta uz muziku i čeka AO.
On je igrac za GREN SLEMOVE a ne ove turnire lokalnog karaktera. Čovek je kolekcionar i ima 20 Slemova. Značke, poštanske markice, salvete ne skuplja.

hulk

pre 3 godine

Jedini je Djokovic iskren jer govori da mu je stalo da bude GOAT. Ova dvojica sve izokola. Uzgred budi receno, jako mi je interesantan Federerov koncept. Bas forsira Nadala u pozitivnim komentarima i tacno se vidi da mu je jasno da je srusen sa postolja GOAT-a i sada mu deluje super da on i Nadal to dele. Govori kako mu je on najveci rival ikada i sl. Da napravi neko Borg Mcenroe rivalstvo, gde bi on naravno bio Borg.
Izuzev ako se neko od njih trojice nekim cudom ne izdvoji sa 25 GS, nijedan nece moci da bude neosporavani GOAT. Federer jednostavno ima negativan skor protiv glavnih rivala, plus je dosta titula osvojio u slabijoj eri. Nadal toliko dominira na jednoj podlozi, da sve ostalo pada u drugi plan. 13 titula na sljaci ga cini najboljim svih vremena na sljaci, ali istovremeno odmaze da bude overall priznat. Djokovic bez obzira na sve, nema tu harizmu i popularnost koja
je takodje neophodna. Sve u svemu, tri neverovatna igraca.

koje ludilo mozga

pre 3 godine

Nema nista od toga.Igra Masterse i GS turnire.Ove pilicarske kao sto je Bec i marketinske kao sto je wtf ostavlja pilicarima
(Goran Loznica, 14. oktobar 2020 13:51)
Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.

Opet ja

pre 3 godine

Kako god, izgleda da ce lazni GOAT Federer uskoro ostati bez ijednog znacajnog rekorda. Nadal ce imati vise slemova, Djokovic vise mastersa i nedelja na provm mestu, obojica ce imati bolji medjusobni odnos u direktnim duelima protiv njega. Ne znam sta ce onda ovi fedoljupci da smisle nakon toga? Mozda to sto ima najlepsu kosu i jer mu se zena zove Mirka. Po meni je vec sada Nadal GOAT a vec naredne sezonegfa prestize i Djokovic.

Demar Derozan

pre 3 godine

Praksa je pokazala da skupljanje bodova po svaku cenu da bi se popravio renking na atp listi nije dobro za igraca ako se igra preko predvidjenog kalendara. Povrede nastupe pre ili kasnije, a dobar renking je ok samo ako je plod dobrih rezultata na planiranim turbirima. Nadal ne treba da igra Bec niti bilo sta drugo do AO 2021., a isto bi i Nole trebao da uradi. Odmor je lekovit, ipak, oni znaju najbolje sta im je ciniti.

Miks

pre 3 godine

Zeli odmor do AO? Da li to onda znaci da Novak sigurno zadrzava prvo mesto najmanje jos 3-4 meseca? Ne znam kako sad idu bodovi zbog zamrzavanja.

nike

pre 3 godine

Nadal i Fed su uvek bili neiskreni u svojim izjavama. Ovaj sad nece da igra do AO kako bi dosao svez i spreman, inace ga jurnjava rekorda i GS ne interesuje. A do juce je izjavljivao kako je ovo tezak period, 6 meseci bez tenisa, jedva je cekao da sve krene i da dobiju mogucnost da igraju. Sad je ima a on ce da 'odmara', odigrao jedan GS. Isto i kad je 5 meseci povredjen a on dodje spremniji nego ikad. Mari ne moze da se sastavi nakon operacije (iako stvarno teske), Delpu i drugima treba vise od 6 meseci da se nakon povrede vrate u formu.
Licemeri obicni.

Goran Loznica

pre 3 godine

Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.
(koje ludilo mozga, 14. oktobar 2020 14:05) Jel mislis da neko ne zna da laziras plusice prevarantu?

No1e

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.

Milan_PT

pre 3 godine

To je kao da od nekog ko vozi Mečku tražiš da se trka sa Twingom. Rafa je bre osvojio RG i sada čeka AO. On je ozbiljan igrač, on se ne penje po brdima i ne čisti vidu. On je clan elitnog kluba 20. On i jedan Švajcarac,tu se jako teško postaje član.

sempervivum

pre 3 godine

Неће Надал у Беч, нема потребе. Мислим да ће се радије спремати за завршни турнир, јер то никад није освојио и то му је озбиљна "мрља" у успешној каријери. Што се тиче броја недеља, то му није важно, јер би то захтевало још много труда.

Goran Loznica

pre 3 godine

Nikad se ne zna. Fali mu samo 101 nedelja, tako da ako igra do 58 godine, moze i to da stigne. Nismo svesni koliko je Novak veliki sto ce drzati sve te rekorde. A pogotovo sto ih je sve ostvario u vremenu kada su I Nadal i Federer igrali i bili u top formi.
(Kg, 14. oktobar 2020 14:21) Naravno, pre 2011. nije postojao jer oni nisu bili tu top formi, tek posle 2011. su usli u top formu; pogotovo Fed. Mitomanija lvl srkibot hahahahah

PrincNaZrnuGraska

pre 3 godine

Apsolutno podrzavam odluku Djokovica i njegovog tima da se igraju svi moguci turniri kako bi se sto pre stigao Fedov rekord po broju nedelja, a zatim prestigao i gurao sto je duze moguce. Jeste on mladji od Rafe godinu dana, ali da se ne lazemo, "bik" guta sve i svasta, nesto slicno kao LeBronko, tako da moze ovako da igra i u 40-im. Bolje je napraviti razliku. Od ovih klinaca, sve zajedno kad ih saberemo, imamo jedan poklonjen GS Tima. Tako da je realno samo bik pretnja.

Ivan

pre 3 godine

Revans? Djokovic je ove sezone dva puta pobedio Nadala. Nadal se njemu samo delimicno revansirao, i to zbog toga sto je igrao na sljaci, a djokovic ce imati priliku na zavrsnom mastersu da ga pobedi treci put ove sezone.

Robert

pre 3 godine

Nasi navijaci su poznati po tome da pljuju po turnirima ove kategorije kada na njima ucestvuju Rafa ili Fed, ili kada Marej igra Bec zbog potere za prvim mestom na kraju godine. No, vidim da je 500-ica sada skroz ok fanovima.

x

pre 3 godine

Nasi navijaci su poznati po tome da pljuju po turnirima ove kategorije kada na njima ucestvuju Rafa ili Fed, ili kada Marej igra Bec zbog potere za prvim mestom na kraju godine. No, vidim da je 500-ica sada skroz ok fanovima.
(Robert, 14. oktobar 2020 14:33)

Ja sam uvek bio za to da se igraju ove 500-ce.
Da je Novak prošle godine odigrao Bec, ostao bi broj 1 na kraju godine.

Goran Loznica

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.
(No1e, 14. oktobar 2020 14:29) Netacno.Zavrsni masters je marketinska nebuloza radi zgrtanja dodatnih miliona i maltretiranja vec premorenih igraca.Ne oslikava tekucu sezonu jer se igra na samo jednoj podlozi.Da bi se kvalifikovao na njega moras skupiti bodove sto znaci da moras mlatiti top 10 igrace a to radis samim osvajanjem turnira.Pogledati Nadalov skor protiv top 8.Hvala prijatno botino

Andrea Djani

pre 3 godine

Ucesce Novaka na ovom turniru je cista glupost . Vidim da mu se vec dodaje 500 poena , a licno mislim da nece osvojiti ni sto . Bolje je da se mentalno pre svega oporavi od najtezeg , ali rekao bih pre svega otreznjujuceg poraza od Nadala i pripremi za London i zavrsni masters . Novak definitivno ima odredjenih problema i kolicina besa i frustracija koje ispoljava na svojim mecevima nisu dobre . Ipak je on broj jedan . Pa sta treba drugi da rade , da udaraju glavom u zid . Sve mu se to na zalost vratilo u Njujorku , a zatim je doziveo najvece ponizenje od Nadala i od toga se treba oporaviti , a za to je potrebno vreme . Ne znam , ali mi se cini , da ce biti teze nego sto se mislilo , da Novak postavi sve najznacajnije rekorde u tenisu i ovaj odlazak u Bosnu je vracanje na period kada su Jelena i Novak bili pod Imasovim uticajem .

x

pre 3 godine

Pre ce igrati Pariz gde moze da osvoji 1000 i jos nema taj trofej u karijeri.
(Tenis20, 14. oktobar 2020 13:52)

Moze da osvoji 640 u Parizu.

No name

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.
(No1e, 14. oktobar 2020 14:29)

Nolebotovi i završni masters. To je čist revijalni turnir da najbolji igrači zarade još novca. Ne igra se u 3 dobijena seta. Ne igra se ni finale u 3 dobijena seta. I uvek se igra na istoj podloži. Može da se izgube 2 meča i osvoji titula. Čak tenis na Olimpijadi se igra na različitoj podlozi, beton, bila je trava, biće 2024 šlajka. I onaj ko ne osvoji zlato na Olimoijadi nikad ne može da bude GOAT. Nikad!

x

pre 3 godine

Od ovoga nema ništa. Oni se "trude" da dovedu Nadala i Đokovica svake godine. Đokoviću sad odgovara da igra iz poznatih razloga oko bodovanja.
Nadal verovatno propušta ostatak sezone.

x

pre 3 godine

Od ovoga nema ništa. Oni se "trude" da dovedu Nadala i Đokovica svake godine. Đokoviću sad odgovara da igra iz poznatih razloga oko bodovanja.
Nadal verovatno propušta ostatak sezone.

Kg

pre 3 godine

Nadal vec krenuo da se sprema samo za slamove. Verovatno je prihvatio cinjenicu da nece stici rekord od broja nedelja na 1 mestu...
(Dusan, 14. oktobar 2020 14:03)

Nikad se ne zna. Fali mu samo 101 nedelja, tako da ako igra do 58 godine, moze i to da stigne. Nismo svesni koliko je Novak veliki sto ce drzati sve te rekorde. A pogotovo sto ih je sve ostvario u vremenu kada su I Nadal i Federer igrali i bili u top formi.

koje ludilo mozga

pre 3 godine

Nema nista od toga.Igra Masterse i GS turnire.Ove pilicarske kao sto je Bec i marketinske kao sto je wtf ostavlja pilicarima
(Goran Loznica, 14. oktobar 2020 13:51)
Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.

x

pre 3 godine

Pre ce igrati Pariz gde moze da osvoji 1000 i jos nema taj trofej u karijeri.
(Tenis20, 14. oktobar 2020 13:52)

Moze da osvoji 640 u Parizu.

No1e

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.

nike

pre 3 godine

Nadal i Fed su uvek bili neiskreni u svojim izjavama. Ovaj sad nece da igra do AO kako bi dosao svez i spreman, inace ga jurnjava rekorda i GS ne interesuje. A do juce je izjavljivao kako je ovo tezak period, 6 meseci bez tenisa, jedva je cekao da sve krene i da dobiju mogucnost da igraju. Sad je ima a on ce da 'odmara', odigrao jedan GS. Isto i kad je 5 meseci povredjen a on dodje spremniji nego ikad. Mari ne moze da se sastavi nakon operacije (iako stvarno teske), Delpu i drugima treba vise od 6 meseci da se nakon povrede vrate u formu.
Licemeri obicni.

hulk

pre 3 godine

Jedini je Djokovic iskren jer govori da mu je stalo da bude GOAT. Ova dvojica sve izokola. Uzgred budi receno, jako mi je interesantan Federerov koncept. Bas forsira Nadala u pozitivnim komentarima i tacno se vidi da mu je jasno da je srusen sa postolja GOAT-a i sada mu deluje super da on i Nadal to dele. Govori kako mu je on najveci rival ikada i sl. Da napravi neko Borg Mcenroe rivalstvo, gde bi on naravno bio Borg.
Izuzev ako se neko od njih trojice nekim cudom ne izdvoji sa 25 GS, nijedan nece moci da bude neosporavani GOAT. Federer jednostavno ima negativan skor protiv glavnih rivala, plus je dosta titula osvojio u slabijoj eri. Nadal toliko dominira na jednoj podlozi, da sve ostalo pada u drugi plan. 13 titula na sljaci ga cini najboljim svih vremena na sljaci, ali istovremeno odmaze da bude overall priznat. Djokovic bez obzira na sve, nema tu harizmu i popularnost koja
je takodje neophodna. Sve u svemu, tri neverovatna igraca.

mali mikica

pre 3 godine

... Bez zlata na Olimpijadi NIKAD GOAT.
(No name, 14. oktobar 2020 15:54)

Pa kako je onda Federer sve do pre neki dan smatran a verovatno ce i dalje da bude tako, za neprikosnovenog GOATa kada nema to zlato, samo srebro? Ili cemo da mu pomognemo racunajuci dublove?

ja pa ja

pre 3 godine

Nema nista od toga.Igra Masterse i GS turnire.Ove pilicarske kao sto je Bec i marketinske kao sto je wtf ostavlja pilicarima
(Goran Loznica, 14. oktobar 2020 13:51)

Misliš kao što je Akapulko i njemu slični.

Opet ja

pre 3 godine

Kako god, izgleda da ce lazni GOAT Federer uskoro ostati bez ijednog znacajnog rekorda. Nadal ce imati vise slemova, Djokovic vise mastersa i nedelja na provm mestu, obojica ce imati bolji medjusobni odnos u direktnim duelima protiv njega. Ne znam sta ce onda ovi fedoljupci da smisle nakon toga? Mozda to sto ima najlepsu kosu i jer mu se zena zove Mirka. Po meni je vec sada Nadal GOAT a vec naredne sezonegfa prestize i Djokovic.

matori

pre 3 godine

@Pogledati Nadalov skor protiv top 8.Hvala prijatno botino
(Goran Loznica, 14. oktobar 2020 14:42)

od velike trojke Novak ima ubedljivo najbolji skor protiv top 10 igrača. i najveći procenat odigranih mečeva protiv top 10 igrača.
ne znam šta si hteo da kažeš?

Djido

pre 3 godine

Kakav crni Beč? Veliki Rafa je pre samo 4 dana imao finale RG i demoliranje. Sada se opušta uz muziku i čeka AO.
On je igrac za GREN SLEMOVE a ne ove turnire lokalnog karaktera. Čovek je kolekcionar i ima 20 Slemova. Značke, poštanske markice, salvete ne skuplja.

Zdenko

pre 3 godine

Nema od toga ništa. Nadal neće doći u Beč jer zna da nema nikakve šanse da osvoji taj turnir. Deluje malo pokvareno i nesportski, ne samo za ovaj turnir, nego neće igrati ni Pariz ali je račundžija veliki i verovatno pametan potez. Ako ne bude došao na završni turnir najboljih osam, onda je baš jako bezobrazan i prljav. Njegova stvar ali je to već stvarno van svih sportskih okvira. E sad takav igrač treba da bude najbolji u istoriji. Da li je pošteno?

Hulk

pre 3 godine

Zaboravih napisati u prethodnom komentaru, ali neko moje misljenje je da Djokovic najlakse, ako uopste tako nesto postoji :), do titule najveceg svih vremena, moze da dodje sa jos 4 titule na Wimbledon-u. Ima ih vec 5, a ukoliko bi se izjednacio sa Federerom na 8 ili ga nekim cudom prestigao, dobio bi ogromno postovanje upravo onih gde je najvise osporavan, i samim tim bi se etablirao kao najbolji. Na toj podlozi je trenutno konkurencija najslabija, jer su svi ovi mladi talenti tu najtanji, Nadal se tu nikada nije nesto posebno snalazio, Federer je izvan svog prime, itd.

Ivan

pre 3 godine

Revans? Djokovic je ove sezone dva puta pobedio Nadala. Nadal se njemu samo delimicno revansirao, i to zbog toga sto je igrao na sljaci, a djokovic ce imati priliku na zavrsnom mastersu da ga pobedi treci put ove sezone.

vegetarijanac

pre 3 godine

ne razumem u cemu je problem ako neko izgubk meč?...mora biti uspona i padova. To je isto kao disanje. Ne mozes samo da udišeš vazduh, pući ćeš.

sempervivum

pre 3 godine

Неће Надал у Беч, нема потребе. Мислим да ће се радије спремати за завршни турнир, јер то никад није освојио и то му је озбиљна "мрља" у успешној каријери. Што се тиче броја недеља, то му није важно, јер би то захтевало још много труда.

Robert

pre 3 godine

Nasi navijaci su poznati po tome da pljuju po turnirima ove kategorije kada na njima ucestvuju Rafa ili Fed, ili kada Marej igra Bec zbog potere za prvim mestom na kraju godine. No, vidim da je 500-ica sada skroz ok fanovima.

Goran Loznica

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.
(No1e, 14. oktobar 2020 14:29) Netacno.Zavrsni masters je marketinska nebuloza radi zgrtanja dodatnih miliona i maltretiranja vec premorenih igraca.Ne oslikava tekucu sezonu jer se igra na samo jednoj podlozi.Da bi se kvalifikovao na njega moras skupiti bodove sto znaci da moras mlatiti top 10 igrace a to radis samim osvajanjem turnira.Pogledati Nadalov skor protiv top 8.Hvala prijatno botino

ccc?

pre 3 godine

Na betonu Rafa je osvojio AO pre skoro 11 godina, na travi Wimbledon, pre 10 godina. Jedino je u poslednje 3 godine osvojio US Open 17 i 19. godine. Znaci u bliskoj proslosti, u poslednje 3 godine osvojio je 2 GS na betonu? Novak je u poslednje 3 godine osvojio 5 GS. Racunam i beton i travu jer posebno Rafa na travi nema sta da trazi. 10 godina nije osvojio Wimbledon? Novak AO 19. i 20., Wimbledon, 18. i 19., US Open 18. Sta moze realno da se zakljucuje? Kao mladji, Rafa je osvajao turnire na podlogama na kojima nije kralj kao na sljaci a u ovim godinama, samo 2 GS na betonu? Ko ima prednost medju njima u narednim godinama osim kada je u pitanju sljaka?? Jasno je kao dan. Novak i u ovim godinama osvaja GS turnire i na betonu i na travi Rafa samo 2 na betonu. Moram da kazem da je Noak maler jer je bio u sjajnoj formi ali ga je poremetila korona..

lala djilkoš

pre 3 godine

Za ove sto lupetaju, lokalni turnir i slicno: turnir u Becu je 500-ka i ove godine na njemu ucestvuje 7 od top10 igraca! znaci po jacini igraca isti kao npr. upravo zavrseni Golan Garos (uz izizetak Nadala). Znaci ovaj turnir ce biti tesko osvojiti cak i Noletu ali ako dogura bar do polufinala i tako bi uzeo neke bodove a u ovoj njegovoj situaciji je buk alno svaki bod vazan. ako bi uspeo da ostane broj 1 do kraja sezone, ima automatski 10-tak nedelja vise kao br.1 jer se do australije ne igra nista.

PrincNaZrnuGraska

pre 3 godine

Apsolutno podrzavam odluku Djokovica i njegovog tima da se igraju svi moguci turniri kako bi se sto pre stigao Fedov rekord po broju nedelja, a zatim prestigao i gurao sto je duze moguce. Jeste on mladji od Rafe godinu dana, ali da se ne lazemo, "bik" guta sve i svasta, nesto slicno kao LeBronko, tako da moze ovako da igra i u 40-im. Bolje je napraviti razliku. Od ovih klinaca, sve zajedno kad ih saberemo, imamo jedan poklonjen GS Tima. Tako da je realno samo bik pretnja.

Just sayin'

pre 3 godine

A što se Djoković nije spremao za GS, šta je to njega sprečilo da to isto učini, bio ga neko po ušima, šta je zapeo pa uzeo redom turnire da igra? Možda bodovi, možda milioni? Rugate se svakome ko igra ovakve turnirčiće, sada pošto Djoković igra, vaaaauuuuu opasan turnir.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ccc, 14. oktobar 2020 16:39

Pa verovatno je igrao zato sto turniri postoje da se na njima igra a ne izabere 1 eventualno 2 .
Bilo bi lepo da smo gledali i Nadala na ostalim turnirima poput drugih tenisera ali eto on se spremao samo za 1. Sto je sigurno, sigurno je

Inace, sta li bismo gledali od tenisa kad bi svi tako kalkulisali?

Btw, ovaj turnircic je sve samo ne turnircic.
Informisi se prvo ko sve na njemu ucestvuje.

alan ford

pre 3 godine

za razliku od namestenog Rolan garosa mec u becu bi bio posten, Novak bi odvalio Nadala. Da mu daju 10 milona dolara, Nadal NECE DOCI. NEMA NIKAKVE SANSE DA IGRA BEC, molim vas da objavite. Naravno, ne uklapa mu se u raspored hahahahaha.

Andrea Djani

pre 3 godine

Ucesce Novaka na ovom turniru je cista glupost . Vidim da mu se vec dodaje 500 poena , a licno mislim da nece osvojiti ni sto . Bolje je da se mentalno pre svega oporavi od najtezeg , ali rekao bih pre svega otreznjujuceg poraza od Nadala i pripremi za London i zavrsni masters . Novak definitivno ima odredjenih problema i kolicina besa i frustracija koje ispoljava na svojim mecevima nisu dobre . Ipak je on broj jedan . Pa sta treba drugi da rade , da udaraju glavom u zid . Sve mu se to na zalost vratilo u Njujorku , a zatim je doziveo najvece ponizenje od Nadala i od toga se treba oporaviti , a za to je potrebno vreme . Ne znam , ali mi se cini , da ce biti teze nego sto se mislilo , da Novak postavi sve najznacajnije rekorde u tenisu i ovaj odlazak u Bosnu je vracanje na period kada su Jelena i Novak bili pod Imasovim uticajem .

CHE

pre 3 godine

Lukavi Nadal koristi koronu i mesecima se sprema samo za GS turnire. A predstavlja se kao naivan. Spanci su sve samo ne naivni, bar u sportu. Nadam se da je Novak svestan toga i da ce na tvrdim podlogama da ga spreci, a sledece godine na Rolan Garosu i da ga konacno dotuce.

Milan_PT

pre 3 godine

To je kao da od nekog ko vozi Mečku tražiš da se trka sa Twingom. Rafa je bre osvojio RG i sada čeka AO. On je ozbiljan igrač, on se ne penje po brdima i ne čisti vidu. On je clan elitnog kluba 20. On i jedan Švajcarac,tu se jako teško postaje član.

No name

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.
(No1e, 14. oktobar 2020 14:29)

Nolebotovi i završni masters. To je čist revijalni turnir da najbolji igrači zarade još novca. Ne igra se u 3 dobijena seta. Ne igra se ni finale u 3 dobijena seta. I uvek se igra na istoj podloži. Može da se izgube 2 meča i osvoji titula. Čak tenis na Olimpijadi se igra na različitoj podlozi, beton, bila je trava, biće 2024 šlajka. I onaj ko ne osvoji zlato na Olimoijadi nikad ne može da bude GOAT. Nikad!

Una

pre 3 godine

Moje mišljenje je, da bi Novak trebao da ostane, 310 - 315, sedmica na prvom mestu. Potom se može pripremati za velike teniske dogadjaje i osvajati titule. Na taj način može obarati rekorde.

Goran Loznica

pre 3 godine

Nikad se ne zna. Fali mu samo 101 nedelja, tako da ako igra do 58 godine, moze i to da stigne. Nismo svesni koliko je Novak veliki sto ce drzati sve te rekorde. A pogotovo sto ih je sve ostvario u vremenu kada su I Nadal i Federer igrali i bili u top formi.
(Kg, 14. oktobar 2020 14:21) Naravno, pre 2011. nije postojao jer oni nisu bili tu top formi, tek posle 2011. su usli u top formu; pogotovo Fed. Mitomanija lvl srkibot hahahahah

Miks

pre 3 godine

Zeli odmor do AO? Da li to onda znaci da Novak sigurno zadrzava prvo mesto najmanje jos 3-4 meseca? Ne znam kako sad idu bodovi zbog zamrzavanja.

stole

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.
(No1e, 14. oktobar 2020 14:29)

Napisa covek i ostade ziv. :)

Milan_PT

pre 3 godine

Ne znam zašto bi se Nadal odmarao do Australije, pa nije igrao 6 mjeseci do ovoga. Igrat će vjerojatno u Parizu i Londonu, nema šta izgubiti.
(Topnik, 14. oktobar 2020 15:03)

Slažem se s Tobom. Rafa ima dodatne razloge da igra u Parizu i Londonu, jer te turnire nikad nije osvojio. Obično bi ovaj period dočekao umoran ili povređen i uvek bi loše odigrao ova dva turnira. U zadnjih 8 meseci je odigrao svega 10 mečeva i sad mu je prilika da i ovde nešto uradi. Jeste da nije šljaka, ali...

anfakbls

pre 3 godine

Pa zasto revans?Zar mu se nije samo revansirao za demoliranje u Australiji?Valjda treba da bude majstorica?
(Radoslavr, 14. oktobar 2020 16:03)

Ne može majstorica kada je +2 za Novaka. Kada bi igrali samo na šljaci možda bi Nadal i izborio majstoricu. Opet ponavljam, možda.

Goran Loznica

pre 3 godine

Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.
(koje ludilo mozga, 14. oktobar 202) Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.
(koje ludilo mozga) Rece neko ko koristi 50 nadimaka hahahahaha

Demar Derozan

pre 3 godine

Praksa je pokazala da skupljanje bodova po svaku cenu da bi se popravio renking na atp listi nije dobro za igraca ako se igra preko predvidjenog kalendara. Povrede nastupe pre ili kasnije, a dobar renking je ok samo ako je plod dobrih rezultata na planiranim turbirima. Nadal ne treba da igra Bec niti bilo sta drugo do AO 2021., a isto bi i Nole trebao da uradi. Odmor je lekovit, ipak, oni znaju najbolje sta im je ciniti.

Vanja

pre 3 godine

Nema od toga ništa. Nadal neće doći u Beč jer zna da nema nikakve šanse da osvoji taj turnir. Deluje malo pokvareno i nesportski, ne samo za ovaj turnir, nego neće igrati ni Pariz ali je račundžija veliki i verovatno pametan potez. Ako ne bude došao na završni turnir najboljih osam, onda je baš jako bezobrazan i prljav. Njegova stvar ali je to već stvarno van svih sportskih okvira. E sad takav igrač treba da bude najbolji u istoriji. Da li je pošteno?
(Zdenko, 14. oktobar 2020 15:01)

A o nagadjanjima hoce li Nole igrati u Parizu (igrao-ne igrao bodove zadrzava), komentari su: Pametna taktika, pripremati se za AO.

S druge strane, ako Nadal odluci istu stvar: pokvaren, nesportski itd...

Asdfg

pre 3 godine

@Topnik zašto bi Nadal odmarao do AO? Da ne bi gubio mečeve i samopuzdanje. Veće su mu šanse ako dođe na AO kao Pobednik Garosa, nego gubitnik Beča, Pariza i Londona. Princip koga se godinama u nazad drži i Federer (po meni gubitnički i oportunistički).

anfakbls

pre 3 godine

ccc, 14. oktobar 2020 16:06

Pravi šampion ne bi preskakao turnire(Nadal) i čekao samo one koje može da osvoji. Šta biste pisali o Novaku da je preskočio RG?!

nike

pre 3 godine

@ccc
Pa licemerni su u svojim izjavama da ih goat ne interesuje, da ih prvo mesto ne interesuje i da ih rekordi ne interesuju. To uvek izjavljuju kad Novak ima momentum. Seti se izjave Federera da svi moraju da se pokrenu da ga zaustave u obaranju rekorda. Vise puta su obojica izjavljivali da ih prvo mesto na kraju godine ne interesuje a kad god bi se ukazala prilika uzimali su dodatne turnire atp 250 i 500 na kraju godine kako bi dosli do te prve pozicije. Nadal je to ucinio prosle godine. Sada preskacu turnire jer im se bodovi ne oduzimaju inace bi igrali zbog rejtinga. I naravno svesni su godina i fizickih mogucnosti u tim godinama pa biraju turnire ali je sva ta taktika izbora turnira u cilju osvajanja GS tj. rusenju rekorda istog i trke za goat.
Zato su njihove izjave tokom godina da ih to ne interesuje licemerne.
Jedini razlog sto jos igraju sva trojica je medjusobna kompetencija, sto je dobro za nas i tenis. Naravno i novac kao rezultat dobre igre i osvajanja turnira, ali mislim da nije primarni. Tu samo Rodzer, s obzirom na lakocu igranja i neverovatno velike prihode od sponzora, moze da nadje dodatni motiv da igra u ovim godinama.
Sto se mene tice svi su legende, ali mi se ne svidjaju neiskrene izjave Nadala i Feda. Verujem da je kod Nadala to psihicki momenat kojim treneri skidaju pritisak kod njega, ali verujem i da mu je licno mnogo stalo da bude najbolji, a kome i ne bi i u tome nema nista lose.

Goran Loznica

pre 3 godine

Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.
(koje ludilo mozga, 14. oktobar 2020 14:05) Jel mislis da neko ne zna da laziras plusice prevarantu?

x

pre 3 godine

Nasi navijaci su poznati po tome da pljuju po turnirima ove kategorije kada na njima ucestvuju Rafa ili Fed, ili kada Marej igra Bec zbog potere za prvim mestom na kraju godine. No, vidim da je 500-ica sada skroz ok fanovima.
(Robert, 14. oktobar 2020 14:33)

Ja sam uvek bio za to da se igraju ove 500-ce.
Da je Novak prošle godine odigrao Bec, ostao bi broj 1 na kraju godine.

Topnik

pre 3 godine

Ne znam zašto bi se Nadal odmarao do Australije, pa nije igrao 6 mjeseci do ovoga. Igrat će vjerojatno u Parizu i Londonu, nema šta izgubiti.

Andrea Djani

pre 3 godine

Nas Nole ce svakako biti vlasnik nekog od rekorda , a da li svih , verovatno ne . Taj rekord po broju nedelja na prvom mestu bi vec bio njegov , da nije bilo korone . Onaj po broju Gran Slemova ce verovatno biti njegov , ali nije sigurno , odnosno od njega ce zavisiti , jer mislim da Nadal vise nece osvojiti nijedan i da je ovo bio oprostajni Slem od njega , a Federer realno mozda bude u prilici da dodje do jos jednog ili dva i to bi Novak trebalo da stigne . Znaci ako bude igrao kao i Federer jos sest godina , jedan Slem godisnje i to je 23 , sto mislim da ce biti broj sa kojim se ulazi u istoriju . Od ostalih rekorda , pre svega po broju mastersa tu mislim da je u prednosti i da ce i taj biti u njegovom vlasnistvu. Sad rekord po broju osvojenih turnira ce verovatno ostati i dalje u rukama Konorsa i to su otprilike glavni rekordi . Realno je da Nole na kraju karijere ima dva ili tri od ova cetri najznacajnija rekorda .

Deki

pre 3 godine

@(No name, 14. oktobar 2020 14:58), zanimljivo je da ti ne smeta što je Nadal osvojio 13 od 20 GS na šljaci na istom turniru, RG? Samo 7 na betonu i travi?

Tenis20

pre 3 godine

Taj ce beton igrati samo u Australiji i eventualnoMiamo i IV. Nema vise kolena za beton on.
(mmm, 14. oktobar 2020 14:15)
Da, Uso mu bas slabo ide, sigurno ce ga preskociti.

Rafa30

pre 3 godine

Nadal da odmara do AO?

Nema sanse.
Da je ovo bila puna sezona, onda cak i da, ali on je svjez, a Zavrsni masters jos uvijek nema.
Sve je jasno.
Pokusat ce napokon dohvatiti taj Zavrsni.
Ako ikad ima sanse u dvorani, onda ima sad, dok je ovako svjez.

djape

pre 3 godine

Male su šanse da se Nadal pojavi u Beču...to bi onda značilo da juri Djokovića a to mu nije cilj 99%. Djoković igra Beč samo da bi u slučaju ulaska u 1/4 u Beču obezbjedio prvo mjesto pa da zavrsni turnir igra rasterećeno bez pritiska. U slučaju dobrog rezultata u Beču, Pariz vjerovatno propusta kako bi napao zavrsni turnir(treba i tu stići Federera)

hawk-eye

pre 3 godine

...

Da su igrali osam setova a ne samo tri možda bi ga Nole i pobedio ko zna .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (holivudski frizer, 14. oktobar 2020 17:10

Da u trecem setu umesto cistog asa nije dosudjena dupla a Novak nije bio zainteresovan preterano da proverava jer ovako ili onako odluka se ne bi promenila s obzirom da su tokom celog meca sve Novakove loptice oko linije bile aut posto ih je Nadal uredno obelezavao a sve Nadalove bile IN ( inace Nadal poznat po postenju kad se o tome radi, setimo se Gofana- pogresna odluka promenila ceo tok meca) mozda bi se igralo 5 setova a onda ko zna.

Deki

pre 3 godine

@(No name, 14. oktobar 2020 14:58), zanimljivo je da ti ne smeta što je Nadal osvojio 13 od 20 GS na šljaci na istom turniru, RG? Samo 7 na betonu i travi?

Platipus Peri

pre 3 godine

To se kao raspiruje borba za prvo mesto na kraju godine? Rafa ima ciglo 2 turnira u zatvorenom, jedan na sljaci i deugi u Madridu. Procenat pobeda npr na sljaci oko 92 % uz neverovatnih 60 titula, a u zatvorenom oko 70%. I onda sada kao on ce da osvoji tri turnira ili dva u zatvorenom, da bi prestigao Novaka? Pa mislim u to ne bi poverovao ni McMahon i ako se desi da Rafa bude prvi, slobodno nek kupi ATP, sjajno bi se slagai uz WWE....

lal

pre 3 godine

@no name: cist revijalni turnir?!? pa i sa 2 poraza u grupi, pobednik osvoja 1100 poena... to je zvanicno peti turnir po vrednosti...
sta li tek onda mislis za olimpijadu koja se isto igra na razlicitim mestima i podlogama i to u dva seta... a znas li koliko se poena dobija?!? ili da ti olaksam: da li se uopste boduje?!?

Poštovalac igre

pre 3 godine

Nadal nikad nije igrao naspram njihovi zemljaka koji su osvaja li taj turnir u Beču koju ima istoriju.

Ranije bio spomenut da su žele li da ga vide na tom turniru njega i Novaka čini mi se prošle godine ali nije se dogodilo zbog čega čelnici iz Beča bili besni no" ubrzo shvati li. Sumnjam da će Rafaa odazvati odnosno biće zanimljivo videti da li će igrati u Parizu i Završnom turniru koji mu nedostaje a po pravilu đođe izduvan kao balon nakon US Open.

Dobro reče jedan kod Nadala i Federer postoji uvek ta neiskrena izjava uprkos što su veliki šampioni bez sumnje ikakve..

Samo igra i GS titule se računaju

pre 3 godine

Nije Nadal šibicar da pabirči poene "kojekuda", kakve veze ima lista sa veličinom jednog tenisera: Šta ćemo sa legendama koje nisu nikada bile na listi, jer lista je pomoćno sredstvo da se pravi raspored, a moderni tenis je od liste stariji 120 godina. Zašto bi prebacivač loptice i žgoljavi maratonac, koji meditira na vrhu piramide, bio najveći?

Goran Loznica

pre 3 godine

od velike trojke Novak ima ubedljivo najbolji skor protiv top 10 igrača. i najveći procenat odigranih mečeva protiv top 10 igrača.
ne znam šta si hteo da kažeš?
(matori, 14. oktobar 2020 15:18) Nije ti izgleda sudjeno da shvatis.Tema je zavrsni masters,nastsvi da iscitavas

Zuti

pre 3 godine

Zavrsni masters jeste marketing turnir, nešto u rangu filma "Avengers" gdje okupe sve superjunake na jednom mestu, i ne može biti jednak Mastersu a kamoli GSu.
Dolazi na kraju sezone kada je pola ekipe u mislima na odmoru a igrači često dolaze sa ozledama na turnir zbog velikog financijskog kolača.
Također sam fokus nije samo na mečevima, igrače moraju biti na raznim foto-sešenima, druženjima sa sponzorima itd itd.
Također, poraz ne znači i ispadanje sa turnira, možeš puno kalkulirati itd itd...

ccc

pre 3 godine

@anfakbls
Ovo je specifična sezona, virus hara, ne ide se baš svakome svuda..a ako već treba da bira gde, onda svakako ide tamo gde ima najviše šanse da osvoji. Što se Beča tiče, nikada tamo nije pa ne vidim zašto bi sada, a da je kojim slučaje odlučio da učestvuje, rekli bi ste da juri bodove...

Трооки Гавран

pre 3 godine

Nema šanse da će da odmara sve do Australian Opena, kao što vrlo verovatno neće učestvovati u Beču. Pariz i Završni turnir su logičan izbor.

No name

pre 3 godine

@no name: cist revijalni turnir?!? pa i sa 2 poraza u grupi, pobednik osvoja 1100 poena... to je zvanicno peti turnir po vrednosti...
sta li tek onda mislis za olimpijadu koja se isto igra na razlicitim mestima i podlogama i to u dva seta... a znas li koliko se poena dobija?!? ili da ti olaksam: da li se uopste boduje?!?
(lal, 14. oktobar 2020 15:35)

Možes uvek da napraviš svoju listu i posebno ovu GOAT i da zoves šta god hoćes i boduješ. Ima jedna,može neko privatno da napravi da bude drugačija bez obzirana rezultate. Uf bre ala boli ovaj poraz i ne prestaje. Finale na Olimpijadi se igra na 3 dobijena seta, menjaju podloge, nemaš puno prilika da u karijeri osvojiš. Bez zlata na Olimpijadi NIKAD GOAT.

ccc

pre 3 godine

@nike
Ako neko kaže da ga 1.mesto ne zanima i pri tom ne juri na svaki turnir po bodove, onda ga stvarno ne zanima. Ako neko kaže da ga neki rekordi ne zanimaju a da pri tom ne juri na svaki turnir kako bi te rekorde obarao, onda ga stvarno to ne zanima. Ne znam šta je tu licemerno. Licemernije je da juriš sa turnira na turnir, da obaraš i postavljaš rekorde, koristiš priliku što nema pola ,,prve postave" igrajući sa nekim pacerima.Licemernije je da igraš neke turnire (koje inače ne bi) samo da skupljaš bodove. Zamisli sad da Nadal igra Beč a Novak ne, pa ovde bi ste pisali katastrofalne komentare za Nadala kako SRAM GA BILO juri da ,,otme" Djokoviću 1.mesto...ko da je to 1.mesto njegova dedovina. A sto se povreda tice, u tih 5 meseci ima vreme i da je sanira i da se oporavi i da trenira (Delpu i Mareju je trebalo više ali su imali teške operacije), a šta onda reći kada predaš meč pred kraj zbog navodne povrede a na sledećem turniru za par dana letiš po terenu i osvojiš ga ko da ti par dana ranije nije karijera visila o koncu. TO ti uopšte nije licemerno?

ccc

pre 3 godine

@CHE
A što se Djoković nije spremao za GS, šta je to njega sprečilo da to isto učini, bio ga neko po ušima, šta je zapeo pa uzeo redom turnire da igra? Možda bodovi, možda milioni? Rugate se svakome ko igra ovakve turnirčiće, sada pošto Djoković igra, vaaaauuuuu opasan turnir.

holivudski frizer

pre 3 godine

placimo braćo, poraz je tako težak.
šest naprema nula ej breee...
Ja mislim da Novak će teško pobediti bika, ali treba biti optimista i nadati se da će se oporaviti posle strašnog debakla !
Da su igrali osam setova a ne samo tri možda bi ga Nole i pobedio ko zna .

ccc

pre 3 godine

Sve su ovo turnirčići dok Djoković ne uzme učešće, čim je on tu odma je vaaauuuu turnir, i za masters Monte Karlo se govorilo ovde da je nebitan dok ga Djoković nije osvojio, a koje tek podsmevanje za Barselonu ili Akapulko, pa Bazel. Što se imena tiče, sve je ovo boranija (po potrebi), a po nekoj deugoj potrebi su vaauuu imena....

Vladarr

pre 3 godine

Nastavak komentara:11.Zezancija protiv Cicipasa na 2:0 i serviranjem za meč.Kao da je to namerno uradio da vidi kako će se izboriti sa pritiskom kada se protivnik vraća jer je znao da mu energije neće trebati za sledeći meč koji mora da izgubi.12.Najavljivane od teniskog velikana spektakla u finalu a ono samo pola trećeg seta i pranja sa 0:3.13.Postavljanje glavnog sudije za Noletov meč koji je skoro na AO u finalu imao raspravu sa njim zbog opomene.To su 13 razloga koje jako biti oči kada je "najčistiji" sport u pitanju. Što se tiče Goata, Rafi i Rodzeru je ovo poslednji GS ako ne bude lobiranja kao sada.Buducnost nosi penzionisanje ove dvojice zbog godina i kolena i Noletovo obaranje GS rekorda protiv ostalih. Idemooooo💪😲😁

Stevo

pre 3 godine

Sve su ovo turnirčići dok Djoković ne uzme učešće, čim je on tu odma je vaaauuuu turnir, i za masters Monte Karlo se govorilo ovde da je nebitan dok ga Djoković nije osvojio, a koje tek podsmevanje za Barselonu ili Akapulko, pa Bazel. Što se imena tiče, sve je ovo boranija (po potrebi), a po nekoj deugoj potrebi su vaauuu imena....
(ccc, 14. oktobar 2020 18:36)

Pa valjda je logično. Pogledaj koliko nedelja je no1.

Vladarr

pre 3 godine

Što se tiče ovog finala RG mislim da je namešteno a razlozi mogu da se pretpostave jer smo u prošlosti dozivljavali slicno.1. Nezainteresovan Novak u prva dva seta, brzopleto skraćivanje poena i ne igranje igre koja ga je vodila ka pobedama protiv Nadala u prošlosti, na sljaci.2. Nema daranja i izliva emocija.3. Početak meca za Novaka tek na polovini trećeg seta. Kao da je neko rekao "mora Rafa da ti uzme 2 seta i brejku u trećem pa onda možeš da igras".4. Samo 2 člana tima u lozi Novaka uz suprugu koja je tu da ga uteši.Gde su sada svi ti proznati glumci,sportisti,mama,tata i dr.Kod Nadala vidimo sve, njih 20.Samo što što mu pokojnici nisu došli.5.Gde je Goran Ivanišević na tako važnom meču i kontroverzna izjava da "Nadal nema nikakve šanse"-navlacenje na kladionice kako bi svi stavili pare na Noleta.
6.Svaka sumnjiva lopta Noleta aut a Nadala in.7.Navlacenje sponzora i dizanje ponovnog rivalstva Rafa/Rodzer jer znaju da gube mnogo para odlaskom njih dvojice.8.Rafa ne igra od februara obuzima lako GS?Hm?9. Sumnjiva igra Tima protiv Swarcmana.Igrao ko žena u vaznim poenima.10. Iz prošlosti već bode oči da čim se Nole približi ovoj dvojici odjednom Rafa i Rodzer postaju superiorni igrači i osvajaju GS.To smo videli i ranije. Davanjem Murray-u Wimbldona 2013 iako je igrao fenomenalno ceo turnir i izgubio 3:0 u finalu, kao i davanje prvog mesta 2016 iako je skoro bilo nemoguće prestici Noleta tada da se Nole malo potrudio.Što tada nije igrao Bec?

Djido

pre 3 godine

Kakav crni Beč? Veliki Rafa je pre samo 4 dana imao finale RG i demoliranje. Sada se opušta uz muziku i čeka AO.
On je igrac za GREN SLEMOVE a ne ove turnire lokalnog karaktera. Čovek je kolekcionar i ima 20 Slemova. Značke, poštanske markice, salvete ne skuplja.

Goran Loznica

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.
(No1e, 14. oktobar 2020 14:29) Netacno.Zavrsni masters je marketinska nebuloza radi zgrtanja dodatnih miliona i maltretiranja vec premorenih igraca.Ne oslikava tekucu sezonu jer se igra na samo jednoj podlozi.Da bi se kvalifikovao na njega moras skupiti bodove sto znaci da moras mlatiti top 10 igrace a to radis samim osvajanjem turnira.Pogledati Nadalov skor protiv top 8.Hvala prijatno botino

Goran Loznica

pre 3 godine

Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.
(koje ludilo mozga, 14. oktobar 2020 14:05) Jel mislis da neko ne zna da laziras plusice prevarantu?

Milan_PT

pre 3 godine

To je kao da od nekog ko vozi Mečku tražiš da se trka sa Twingom. Rafa je bre osvojio RG i sada čeka AO. On je ozbiljan igrač, on se ne penje po brdima i ne čisti vidu. On je clan elitnog kluba 20. On i jedan Švajcarac,tu se jako teško postaje član.

No name

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.
(No1e, 14. oktobar 2020 14:29)

Nolebotovi i završni masters. To je čist revijalni turnir da najbolji igrači zarade još novca. Ne igra se u 3 dobijena seta. Ne igra se ni finale u 3 dobijena seta. I uvek se igra na istoj podloži. Može da se izgube 2 meča i osvoji titula. Čak tenis na Olimpijadi se igra na različitoj podlozi, beton, bila je trava, biće 2024 šlajka. I onaj ko ne osvoji zlato na Olimoijadi nikad ne može da bude GOAT. Nikad!

Goran Loznica

pre 3 godine

Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.
(koje ludilo mozga, 14. oktobar 202) Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.
(koje ludilo mozga) Rece neko ko koristi 50 nadimaka hahahahaha

No1e

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.

Goran Loznica

pre 3 godine

Nikad se ne zna. Fali mu samo 101 nedelja, tako da ako igra do 58 godine, moze i to da stigne. Nismo svesni koliko je Novak veliki sto ce drzati sve te rekorde. A pogotovo sto ih je sve ostvario u vremenu kada su I Nadal i Federer igrali i bili u top formi.
(Kg, 14. oktobar 2020 14:21) Naravno, pre 2011. nije postojao jer oni nisu bili tu top formi, tek posle 2011. su usli u top formu; pogotovo Fed. Mitomanija lvl srkibot hahahahah

stole

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Nadala i njegovih uspeha, pogotovo na RG, on nikako ne zaslužuje G.O.A.T titulu, pre svega zbog činjenice da nikada nije osvojio završni masters. Na završnom mastersu igra 8 najboljih igrača po kriterijumu osvojenih poena u kalendarskoj godini. Po grupama igra svako sa svakim, pa onda polufinale i finale. A svi protiv kojih igrate su u top 8! Ne top 10, ne top 20, ne top 50 ili top 100! Završni masters je jako teško osvojiti. Takva koncentracija kvalitetnih igrača ne postoji niti približno ni na GS turnirima, gde se često dešava da najjači nosioci ne odigraju ni sa top 10 igračem sve do polufinala!
E, takav jedan turnir Nadal nikada nije osvojio. Ima tu i dosta drugih razloga, ali ovaj je sigurno najjači. Dakle, Nadal ne može biti G.O.A.T.
(No1e, 14. oktobar 2020 14:29)

Napisa covek i ostade ziv. :)

holivudski frizer

pre 3 godine

placimo braćo, poraz je tako težak.
šest naprema nula ej breee...
Ja mislim da Novak će teško pobediti bika, ali treba biti optimista i nadati se da će se oporaviti posle strašnog debakla !
Da su igrali osam setova a ne samo tri možda bi ga Nole i pobedio ko zna .

koje ludilo mozga

pre 3 godine

Nema nista od toga.Igra Masterse i GS turnire.Ove pilicarske kao sto je Bec i marketinske kao sto je wtf ostavlja pilicarima
(Goran Loznica, 14. oktobar 2020 13:51)
Nekad je Jumko, nekada je King Roger, nekada Labud, nekada Srki a nekada krade nikove po sajtu drugim ljudima.Ovakvim pacijentima treba blokirati IP adresu.

Samo igra i GS titule se računaju

pre 3 godine

Nije Nadal šibicar da pabirči poene "kojekuda", kakve veze ima lista sa veličinom jednog tenisera: Šta ćemo sa legendama koje nisu nikada bile na listi, jer lista je pomoćno sredstvo da se pravi raspored, a moderni tenis je od liste stariji 120 godina. Zašto bi prebacivač loptice i žgoljavi maratonac, koji meditira na vrhu piramide, bio najveći?

alan ford

pre 3 godine

za razliku od namestenog Rolan garosa mec u becu bi bio posten, Novak bi odvalio Nadala. Da mu daju 10 milona dolara, Nadal NECE DOCI. NEMA NIKAKVE SANSE DA IGRA BEC, molim vas da objavite. Naravno, ne uklapa mu se u raspored hahahahaha.

Kg

pre 3 godine

Nadal vec krenuo da se sprema samo za slamove. Verovatno je prihvatio cinjenicu da nece stici rekord od broja nedelja na 1 mestu...
(Dusan, 14. oktobar 2020 14:03)

Nikad se ne zna. Fali mu samo 101 nedelja, tako da ako igra do 58 godine, moze i to da stigne. Nismo svesni koliko je Novak veliki sto ce drzati sve te rekorde. A pogotovo sto ih je sve ostvario u vremenu kada su I Nadal i Federer igrali i bili u top formi.

nike

pre 3 godine

Nadal i Fed su uvek bili neiskreni u svojim izjavama. Ovaj sad nece da igra do AO kako bi dosao svez i spreman, inace ga jurnjava rekorda i GS ne interesuje. A do juce je izjavljivao kako je ovo tezak period, 6 meseci bez tenisa, jedva je cekao da sve krene i da dobiju mogucnost da igraju. Sad je ima a on ce da 'odmara', odigrao jedan GS. Isto i kad je 5 meseci povredjen a on dodje spremniji nego ikad. Mari ne moze da se sastavi nakon operacije (iako stvarno teske), Delpu i drugima treba vise od 6 meseci da se nakon povrede vrate u formu.
Licemeri obicni.

Robert

pre 3 godine

Nasi navijaci su poznati po tome da pljuju po turnirima ove kategorije kada na njima ucestvuju Rafa ili Fed, ili kada Marej igra Bec zbog potere za prvim mestom na kraju godine. No, vidim da je 500-ica sada skroz ok fanovima.

Andrea Djani

pre 3 godine

Ucesce Novaka na ovom turniru je cista glupost . Vidim da mu se vec dodaje 500 poena , a licno mislim da nece osvojiti ni sto . Bolje je da se mentalno pre svega oporavi od najtezeg , ali rekao bih pre svega otreznjujuceg poraza od Nadala i pripremi za London i zavrsni masters . Novak definitivno ima odredjenih problema i kolicina besa i frustracija koje ispoljava na svojim mecevima nisu dobre . Ipak je on broj jedan . Pa sta treba drugi da rade , da udaraju glavom u zid . Sve mu se to na zalost vratilo u Njujorku , a zatim je doziveo najvece ponizenje od Nadala i od toga se treba oporaviti , a za to je potrebno vreme . Ne znam , ali mi se cini , da ce biti teze nego sto se mislilo , da Novak postavi sve najznacajnije rekorde u tenisu i ovaj odlazak u Bosnu je vracanje na period kada su Jelena i Novak bili pod Imasovim uticajem .

No name

pre 3 godine

@no name: cist revijalni turnir?!? pa i sa 2 poraza u grupi, pobednik osvoja 1100 poena... to je zvanicno peti turnir po vrednosti...
sta li tek onda mislis za olimpijadu koja se isto igra na razlicitim mestima i podlogama i to u dva seta... a znas li koliko se poena dobija?!? ili da ti olaksam: da li se uopste boduje?!?
(lal, 14. oktobar 2020 15:35)

Možes uvek da napraviš svoju listu i posebno ovu GOAT i da zoves šta god hoćes i boduješ. Ima jedna,može neko privatno da napravi da bude drugačija bez obzirana rezultate. Uf bre ala boli ovaj poraz i ne prestaje. Finale na Olimpijadi se igra na 3 dobijena seta, menjaju podloge, nemaš puno prilika da u karijeri osvojiš. Bez zlata na Olimpijadi NIKAD GOAT.

PrincNaZrnuGraska

pre 3 godine

Apsolutno podrzavam odluku Djokovica i njegovog tima da se igraju svi moguci turniri kako bi se sto pre stigao Fedov rekord po broju nedelja, a zatim prestigao i gurao sto je duze moguce. Jeste on mladji od Rafe godinu dana, ali da se ne lazemo, "bik" guta sve i svasta, nesto slicno kao LeBronko, tako da moze ovako da igra i u 40-im. Bolje je napraviti razliku. Od ovih klinaca, sve zajedno kad ih saberemo, imamo jedan poklonjen GS Tima. Tako da je realno samo bik pretnja.

Zuti

pre 3 godine

Zavrsni masters jeste marketing turnir, nešto u rangu filma "Avengers" gdje okupe sve superjunake na jednom mestu, i ne može biti jednak Mastersu a kamoli GSu.
Dolazi na kraju sezone kada je pola ekipe u mislima na odmoru a igrači često dolaze sa ozledama na turnir zbog velikog financijskog kolača.
Također sam fokus nije samo na mečevima, igrače moraju biti na raznim foto-sešenima, druženjima sa sponzorima itd itd.
Također, poraz ne znači i ispadanje sa turnira, možeš puno kalkulirati itd itd...

Zdenko

pre 3 godine

Nema od toga ništa. Nadal neće doći u Beč jer zna da nema nikakve šanse da osvoji taj turnir. Deluje malo pokvareno i nesportski, ne samo za ovaj turnir, nego neće igrati ni Pariz ali je račundžija veliki i verovatno pametan potez. Ako ne bude došao na završni turnir najboljih osam, onda je baš jako bezobrazan i prljav. Njegova stvar ali je to već stvarno van svih sportskih okvira. E sad takav igrač treba da bude najbolji u istoriji. Da li je pošteno?

ccc

pre 3 godine

Sve su ovo turnirčići dok Djoković ne uzme učešće, čim je on tu odma je vaaauuuu turnir, i za masters Monte Karlo se govorilo ovde da je nebitan dok ga Djoković nije osvojio, a koje tek podsmevanje za Barselonu ili Akapulko, pa Bazel. Što se imena tiče, sve je ovo boranija (po potrebi), a po nekoj deugoj potrebi su vaauuu imena....

ccc

pre 3 godine

@nike
Ako neko kaže da ga 1.mesto ne zanima i pri tom ne juri na svaki turnir po bodove, onda ga stvarno ne zanima. Ako neko kaže da ga neki rekordi ne zanimaju a da pri tom ne juri na svaki turnir kako bi te rekorde obarao, onda ga stvarno to ne zanima. Ne znam šta je tu licemerno. Licemernije je da juriš sa turnira na turnir, da obaraš i postavljaš rekorde, koristiš priliku što nema pola ,,prve postave" igrajući sa nekim pacerima.Licemernije je da igraš neke turnire (koje inače ne bi) samo da skupljaš bodove. Zamisli sad da Nadal igra Beč a Novak ne, pa ovde bi ste pisali katastrofalne komentare za Nadala kako SRAM GA BILO juri da ,,otme" Djokoviću 1.mesto...ko da je to 1.mesto njegova dedovina. A sto se povreda tice, u tih 5 meseci ima vreme i da je sanira i da se oporavi i da trenira (Delpu i Mareju je trebalo više ali su imali teške operacije), a šta onda reći kada predaš meč pred kraj zbog navodne povrede a na sledećem turniru za par dana letiš po terenu i osvojiš ga ko da ti par dana ranije nije karijera visila o koncu. TO ti uopšte nije licemerno?

ccc

pre 3 godine

@CHE
A što se Djoković nije spremao za GS, šta je to njega sprečilo da to isto učini, bio ga neko po ušima, šta je zapeo pa uzeo redom turnire da igra? Možda bodovi, možda milioni? Rugate se svakome ko igra ovakve turnirčiće, sada pošto Djoković igra, vaaaauuuuu opasan turnir.

anfakbls

pre 3 godine

ccc, 14. oktobar 2020 16:06

Pravi šampion ne bi preskakao turnire(Nadal) i čekao samo one koje može da osvoji. Šta biste pisali o Novaku da je preskočio RG?!

Asdfg

pre 3 godine

@Topnik zašto bi Nadal odmarao do AO? Da ne bi gubio mečeve i samopuzdanje. Veće su mu šanse ako dođe na AO kao Pobednik Garosa, nego gubitnik Beča, Pariza i Londona. Princip koga se godinama u nazad drži i Federer (po meni gubitnički i oportunistički).

Goran Loznica

pre 3 godine

od velike trojke Novak ima ubedljivo najbolji skor protiv top 10 igrača. i najveći procenat odigranih mečeva protiv top 10 igrača.
ne znam šta si hteo da kažeš?
(matori, 14. oktobar 2020 15:18) Nije ti izgleda sudjeno da shvatis.Tema je zavrsni masters,nastsvi da iscitavas

Ivan

pre 3 godine

Revans? Djokovic je ove sezone dva puta pobedio Nadala. Nadal se njemu samo delimicno revansirao, i to zbog toga sto je igrao na sljaci, a djokovic ce imati priliku na zavrsnom mastersu da ga pobedi treci put ove sezone.

CHE

pre 3 godine

Lukavi Nadal koristi koronu i mesecima se sprema samo za GS turnire. A predstavlja se kao naivan. Spanci su sve samo ne naivni, bar u sportu. Nadam se da je Novak svestan toga i da ce na tvrdim podlogama da ga spreci, a sledece godine na Rolan Garosu i da ga konacno dotuce.

mali mikica

pre 3 godine

... Bez zlata na Olimpijadi NIKAD GOAT.
(No name, 14. oktobar 2020 15:54)

Pa kako je onda Federer sve do pre neki dan smatran a verovatno ce i dalje da bude tako, za neprikosnovenog GOATa kada nema to zlato, samo srebro? Ili cemo da mu pomognemo racunajuci dublove?

x

pre 3 godine

Nasi navijaci su poznati po tome da pljuju po turnirima ove kategorije kada na njima ucestvuju Rafa ili Fed, ili kada Marej igra Bec zbog potere za prvim mestom na kraju godine. No, vidim da je 500-ica sada skroz ok fanovima.
(Robert, 14. oktobar 2020 14:33)

Ja sam uvek bio za to da se igraju ove 500-ce.
Da je Novak prošle godine odigrao Bec, ostao bi broj 1 na kraju godine.

Andrea Djani

pre 3 godine

Nas Nole ce svakako biti vlasnik nekog od rekorda , a da li svih , verovatno ne . Taj rekord po broju nedelja na prvom mestu bi vec bio njegov , da nije bilo korone . Onaj po broju Gran Slemova ce verovatno biti njegov , ali nije sigurno , odnosno od njega ce zavisiti , jer mislim da Nadal vise nece osvojiti nijedan i da je ovo bio oprostajni Slem od njega , a Federer realno mozda bude u prilici da dodje do jos jednog ili dva i to bi Novak trebalo da stigne . Znaci ako bude igrao kao i Federer jos sest godina , jedan Slem godisnje i to je 23 , sto mislim da ce biti broj sa kojim se ulazi u istoriju . Od ostalih rekorda , pre svega po broju mastersa tu mislim da je u prednosti i da ce i taj biti u njegovom vlasnistvu. Sad rekord po broju osvojenih turnira ce verovatno ostati i dalje u rukama Konorsa i to su otprilike glavni rekordi . Realno je da Nole na kraju karijere ima dva ili tri od ova cetri najznacajnija rekorda .

ccc?

pre 3 godine

Na betonu Rafa je osvojio AO pre skoro 11 godina, na travi Wimbledon, pre 10 godina. Jedino je u poslednje 3 godine osvojio US Open 17 i 19. godine. Znaci u bliskoj proslosti, u poslednje 3 godine osvojio je 2 GS na betonu? Novak je u poslednje 3 godine osvojio 5 GS. Racunam i beton i travu jer posebno Rafa na travi nema sta da trazi. 10 godina nije osvojio Wimbledon? Novak AO 19. i 20., Wimbledon, 18. i 19., US Open 18. Sta moze realno da se zakljucuje? Kao mladji, Rafa je osvajao turnire na podlogama na kojima nije kralj kao na sljaci a u ovim godinama, samo 2 GS na betonu? Ko ima prednost medju njima u narednim godinama osim kada je u pitanju sljaka?? Jasno je kao dan. Novak i u ovim godinama osvaja GS turnire i na betonu i na travi Rafa samo 2 na betonu. Moram da kazem da je Noak maler jer je bio u sjajnoj formi ali ga je poremetila korona..

anfakbls

pre 3 godine

Pa zasto revans?Zar mu se nije samo revansirao za demoliranje u Australiji?Valjda treba da bude majstorica?
(Radoslavr, 14. oktobar 2020 16:03)

Ne može majstorica kada je +2 za Novaka. Kada bi igrali samo na šljaci možda bi Nadal i izborio majstoricu. Opet ponavljam, možda.

Just sayin'

pre 3 godine

A što se Djoković nije spremao za GS, šta je to njega sprečilo da to isto učini, bio ga neko po ušima, šta je zapeo pa uzeo redom turnire da igra? Možda bodovi, možda milioni? Rugate se svakome ko igra ovakve turnirčiće, sada pošto Djoković igra, vaaaauuuuu opasan turnir.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ccc, 14. oktobar 2020 16:39

Pa verovatno je igrao zato sto turniri postoje da se na njima igra a ne izabere 1 eventualno 2 .
Bilo bi lepo da smo gledali i Nadala na ostalim turnirima poput drugih tenisera ali eto on se spremao samo za 1. Sto je sigurno, sigurno je

Inace, sta li bismo gledali od tenisa kad bi svi tako kalkulisali?

Btw, ovaj turnircic je sve samo ne turnircic.
Informisi se prvo ko sve na njemu ucestvuje.

Rafa30

pre 3 godine

Nadal da odmara do AO?

Nema sanse.
Da je ovo bila puna sezona, onda cak i da, ali on je svjez, a Zavrsni masters jos uvijek nema.
Sve je jasno.
Pokusat ce napokon dohvatiti taj Zavrsni.
Ako ikad ima sanse u dvorani, onda ima sad, dok je ovako svjez.

Opet ja

pre 3 godine

Kako god, izgleda da ce lazni GOAT Federer uskoro ostati bez ijednog znacajnog rekorda. Nadal ce imati vise slemova, Djokovic vise mastersa i nedelja na provm mestu, obojica ce imati bolji medjusobni odnos u direktnim duelima protiv njega. Ne znam sta ce onda ovi fedoljupci da smisle nakon toga? Mozda to sto ima najlepsu kosu i jer mu se zena zove Mirka. Po meni je vec sada Nadal GOAT a vec naredne sezonegfa prestize i Djokovic.

hulk

pre 3 godine

Jedini je Djokovic iskren jer govori da mu je stalo da bude GOAT. Ova dvojica sve izokola. Uzgred budi receno, jako mi je interesantan Federerov koncept. Bas forsira Nadala u pozitivnim komentarima i tacno se vidi da mu je jasno da je srusen sa postolja GOAT-a i sada mu deluje super da on i Nadal to dele. Govori kako mu je on najveci rival ikada i sl. Da napravi neko Borg Mcenroe rivalstvo, gde bi on naravno bio Borg.
Izuzev ako se neko od njih trojice nekim cudom ne izdvoji sa 25 GS, nijedan nece moci da bude neosporavani GOAT. Federer jednostavno ima negativan skor protiv glavnih rivala, plus je dosta titula osvojio u slabijoj eri. Nadal toliko dominira na jednoj podlozi, da sve ostalo pada u drugi plan. 13 titula na sljaci ga cini najboljim svih vremena na sljaci, ali istovremeno odmaze da bude overall priznat. Djokovic bez obzira na sve, nema tu harizmu i popularnost koja
je takodje neophodna. Sve u svemu, tri neverovatna igraca.

Demar Derozan

pre 3 godine

Praksa je pokazala da skupljanje bodova po svaku cenu da bi se popravio renking na atp listi nije dobro za igraca ako se igra preko predvidjenog kalendara. Povrede nastupe pre ili kasnije, a dobar renking je ok samo ako je plod dobrih rezultata na planiranim turbirima. Nadal ne treba da igra Bec niti bilo sta drugo do AO 2021., a isto bi i Nole trebao da uradi. Odmor je lekovit, ipak, oni znaju najbolje sta im je ciniti.

Vanja

pre 3 godine

Nema od toga ništa. Nadal neće doći u Beč jer zna da nema nikakve šanse da osvoji taj turnir. Deluje malo pokvareno i nesportski, ne samo za ovaj turnir, nego neće igrati ni Pariz ali je račundžija veliki i verovatno pametan potez. Ako ne bude došao na završni turnir najboljih osam, onda je baš jako bezobrazan i prljav. Njegova stvar ali je to već stvarno van svih sportskih okvira. E sad takav igrač treba da bude najbolji u istoriji. Da li je pošteno?
(Zdenko, 14. oktobar 2020 15:01)

A o nagadjanjima hoce li Nole igrati u Parizu (igrao-ne igrao bodove zadrzava), komentari su: Pametna taktika, pripremati se za AO.

S druge strane, ako Nadal odluci istu stvar: pokvaren, nesportski itd...

Stevo

pre 3 godine

Sve su ovo turnirčići dok Djoković ne uzme učešće, čim je on tu odma je vaaauuuu turnir, i za masters Monte Karlo se govorilo ovde da je nebitan dok ga Djoković nije osvojio, a koje tek podsmevanje za Barselonu ili Akapulko, pa Bazel. Što se imena tiče, sve je ovo boranija (po potrebi), a po nekoj deugoj potrebi su vaauuu imena....
(ccc, 14. oktobar 2020 18:36)

Pa valjda je logično. Pogledaj koliko nedelja je no1.

x

pre 3 godine

Od ovoga nema ništa. Oni se "trude" da dovedu Nadala i Đokovica svake godine. Đokoviću sad odgovara da igra iz poznatih razloga oko bodovanja.
Nadal verovatno propušta ostatak sezone.

x

pre 3 godine

Pre ce igrati Pariz gde moze da osvoji 1000 i jos nema taj trofej u karijeri.
(Tenis20, 14. oktobar 2020 13:52)

Moze da osvoji 640 u Parizu.

ja pa ja

pre 3 godine

Nema nista od toga.Igra Masterse i GS turnire.Ove pilicarske kao sto je Bec i marketinske kao sto je wtf ostavlja pilicarima
(Goran Loznica, 14. oktobar 2020 13:51)

Misliš kao što je Akapulko i njemu slični.

Hulk

pre 3 godine

Zaboravih napisati u prethodnom komentaru, ali neko moje misljenje je da Djokovic najlakse, ako uopste tako nesto postoji :), do titule najveceg svih vremena, moze da dodje sa jos 4 titule na Wimbledon-u. Ima ih vec 5, a ukoliko bi se izjednacio sa Federerom na 8 ili ga nekim cudom prestigao, dobio bi ogromno postovanje upravo onih gde je najvise osporavan, i samim tim bi se etablirao kao najbolji. Na toj podlozi je trenutno konkurencija najslabija, jer su svi ovi mladi talenti tu najtanji, Nadal se tu nikada nije nesto posebno snalazio, Federer je izvan svog prime, itd.

lala djilkoš

pre 3 godine

Za ove sto lupetaju, lokalni turnir i slicno: turnir u Becu je 500-ka i ove godine na njemu ucestvuje 7 od top10 igraca! znaci po jacini igraca isti kao npr. upravo zavrseni Golan Garos (uz izizetak Nadala). Znaci ovaj turnir ce biti tesko osvojiti cak i Noletu ali ako dogura bar do polufinala i tako bi uzeo neke bodove a u ovoj njegovoj situaciji je buk alno svaki bod vazan. ako bi uspeo da ostane broj 1 do kraja sezone, ima automatski 10-tak nedelja vise kao br.1 jer se do australije ne igra nista.

Poštovalac igre

pre 3 godine

Nadal nikad nije igrao naspram njihovi zemljaka koji su osvaja li taj turnir u Beču koju ima istoriju.

Ranije bio spomenut da su žele li da ga vide na tom turniru njega i Novaka čini mi se prošle godine ali nije se dogodilo zbog čega čelnici iz Beča bili besni no" ubrzo shvati li. Sumnjam da će Rafaa odazvati odnosno biće zanimljivo videti da li će igrati u Parizu i Završnom turniru koji mu nedostaje a po pravilu đođe izduvan kao balon nakon US Open.

Dobro reče jedan kod Nadala i Federer postoji uvek ta neiskrena izjava uprkos što su veliki šampioni bez sumnje ikakve..

matori

pre 3 godine

@Pogledati Nadalov skor protiv top 8.Hvala prijatno botino
(Goran Loznica, 14. oktobar 2020 14:42)

od velike trojke Novak ima ubedljivo najbolji skor protiv top 10 igrača. i najveći procenat odigranih mečeva protiv top 10 igrača.
ne znam šta si hteo da kažeš?

ccc

pre 3 godine

@anfakbls
Ovo je specifična sezona, virus hara, ne ide se baš svakome svuda..a ako već treba da bira gde, onda svakako ide tamo gde ima najviše šanse da osvoji. Što se Beča tiče, nikada tamo nije pa ne vidim zašto bi sada, a da je kojim slučaje odlučio da učestvuje, rekli bi ste da juri bodove...

hawk-eye

pre 3 godine

...

Da su igrali osam setova a ne samo tri možda bi ga Nole i pobedio ko zna .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (holivudski frizer, 14. oktobar 2020 17:10

Da u trecem setu umesto cistog asa nije dosudjena dupla a Novak nije bio zainteresovan preterano da proverava jer ovako ili onako odluka se ne bi promenila s obzirom da su tokom celog meca sve Novakove loptice oko linije bile aut posto ih je Nadal uredno obelezavao a sve Nadalove bile IN ( inace Nadal poznat po postenju kad se o tome radi, setimo se Gofana- pogresna odluka promenila ceo tok meca) mozda bi se igralo 5 setova a onda ko zna.

Vladarr

pre 3 godine

Što se tiče ovog finala RG mislim da je namešteno a razlozi mogu da se pretpostave jer smo u prošlosti dozivljavali slicno.1. Nezainteresovan Novak u prva dva seta, brzopleto skraćivanje poena i ne igranje igre koja ga je vodila ka pobedama protiv Nadala u prošlosti, na sljaci.2. Nema daranja i izliva emocija.3. Početak meca za Novaka tek na polovini trećeg seta. Kao da je neko rekao "mora Rafa da ti uzme 2 seta i brejku u trećem pa onda možeš da igras".4. Samo 2 člana tima u lozi Novaka uz suprugu koja je tu da ga uteši.Gde su sada svi ti proznati glumci,sportisti,mama,tata i dr.Kod Nadala vidimo sve, njih 20.Samo što što mu pokojnici nisu došli.5.Gde je Goran Ivanišević na tako važnom meču i kontroverzna izjava da "Nadal nema nikakve šanse"-navlacenje na kladionice kako bi svi stavili pare na Noleta.
6.Svaka sumnjiva lopta Noleta aut a Nadala in.7.Navlacenje sponzora i dizanje ponovnog rivalstva Rafa/Rodzer jer znaju da gube mnogo para odlaskom njih dvojice.8.Rafa ne igra od februara obuzima lako GS?Hm?9. Sumnjiva igra Tima protiv Swarcmana.Igrao ko žena u vaznim poenima.10. Iz prošlosti već bode oči da čim se Nole približi ovoj dvojici odjednom Rafa i Rodzer postaju superiorni igrači i osvajaju GS.To smo videli i ranije. Davanjem Murray-u Wimbldona 2013 iako je igrao fenomenalno ceo turnir i izgubio 3:0 u finalu, kao i davanje prvog mesta 2016 iako je skoro bilo nemoguće prestici Noleta tada da se Nole malo potrudio.Što tada nije igrao Bec?

lal

pre 3 godine

@no name: cist revijalni turnir?!? pa i sa 2 poraza u grupi, pobednik osvoja 1100 poena... to je zvanicno peti turnir po vrednosti...
sta li tek onda mislis za olimpijadu koja se isto igra na razlicitim mestima i podlogama i to u dva seta... a znas li koliko se poena dobija?!? ili da ti olaksam: da li se uopste boduje?!?

Tenis20

pre 3 godine

Taj ce beton igrati samo u Australiji i eventualnoMiamo i IV. Nema vise kolena za beton on.
(mmm, 14. oktobar 2020 14:15)
Da, Uso mu bas slabo ide, sigurno ce ga preskociti.

Una

pre 3 godine

Moje mišljenje je, da bi Novak trebao da ostane, 310 - 315, sedmica na prvom mestu. Potom se može pripremati za velike teniske dogadjaje i osvajati titule. Na taj način može obarati rekorde.

Deki

pre 3 godine

@(No name, 14. oktobar 2020 14:58), zanimljivo je da ti ne smeta što je Nadal osvojio 13 od 20 GS na šljaci na istom turniru, RG? Samo 7 na betonu i travi?

vegetarijanac

pre 3 godine

ne razumem u cemu je problem ako neko izgubk meč?...mora biti uspona i padova. To je isto kao disanje. Ne mozes samo da udišeš vazduh, pući ćeš.

Miks

pre 3 godine

Zeli odmor do AO? Da li to onda znaci da Novak sigurno zadrzava prvo mesto najmanje jos 3-4 meseca? Ne znam kako sad idu bodovi zbog zamrzavanja.

Topnik

pre 3 godine

Ne znam zašto bi se Nadal odmarao do Australije, pa nije igrao 6 mjeseci do ovoga. Igrat će vjerojatno u Parizu i Londonu, nema šta izgubiti.

Deki

pre 3 godine

@(No name, 14. oktobar 2020 14:58), zanimljivo je da ti ne smeta što je Nadal osvojio 13 od 20 GS na šljaci na istom turniru, RG? Samo 7 na betonu i travi?

Milan_PT

pre 3 godine

Ne znam zašto bi se Nadal odmarao do Australije, pa nije igrao 6 mjeseci do ovoga. Igrat će vjerojatno u Parizu i Londonu, nema šta izgubiti.
(Topnik, 14. oktobar 2020 15:03)

Slažem se s Tobom. Rafa ima dodatne razloge da igra u Parizu i Londonu, jer te turnire nikad nije osvojio. Obično bi ovaj period dočekao umoran ili povređen i uvek bi loše odigrao ova dva turnira. U zadnjih 8 meseci je odigrao svega 10 mečeva i sad mu je prilika da i ovde nešto uradi. Jeste da nije šljaka, ali...

Platipus Peri

pre 3 godine

To se kao raspiruje borba za prvo mesto na kraju godine? Rafa ima ciglo 2 turnira u zatvorenom, jedan na sljaci i deugi u Madridu. Procenat pobeda npr na sljaci oko 92 % uz neverovatnih 60 titula, a u zatvorenom oko 70%. I onda sada kao on ce da osvoji tri turnira ili dva u zatvorenom, da bi prestigao Novaka? Pa mislim u to ne bi poverovao ni McMahon i ako se desi da Rafa bude prvi, slobodno nek kupi ATP, sjajno bi se slagai uz WWE....

nike

pre 3 godine

@ccc
Pa licemerni su u svojim izjavama da ih goat ne interesuje, da ih prvo mesto ne interesuje i da ih rekordi ne interesuju. To uvek izjavljuju kad Novak ima momentum. Seti se izjave Federera da svi moraju da se pokrenu da ga zaustave u obaranju rekorda. Vise puta su obojica izjavljivali da ih prvo mesto na kraju godine ne interesuje a kad god bi se ukazala prilika uzimali su dodatne turnire atp 250 i 500 na kraju godine kako bi dosli do te prve pozicije. Nadal je to ucinio prosle godine. Sada preskacu turnire jer im se bodovi ne oduzimaju inace bi igrali zbog rejtinga. I naravno svesni su godina i fizickih mogucnosti u tim godinama pa biraju turnire ali je sva ta taktika izbora turnira u cilju osvajanja GS tj. rusenju rekorda istog i trke za goat.
Zato su njihove izjave tokom godina da ih to ne interesuje licemerne.
Jedini razlog sto jos igraju sva trojica je medjusobna kompetencija, sto je dobro za nas i tenis. Naravno i novac kao rezultat dobre igre i osvajanja turnira, ali mislim da nije primarni. Tu samo Rodzer, s obzirom na lakocu igranja i neverovatno velike prihode od sponzora, moze da nadje dodatni motiv da igra u ovim godinama.
Sto se mene tice svi su legende, ali mi se ne svidjaju neiskrene izjave Nadala i Feda. Verujem da je kod Nadala to psihicki momenat kojim treneri skidaju pritisak kod njega, ali verujem i da mu je licno mnogo stalo da bude najbolji, a kome i ne bi i u tome nema nista lose.

Vladarr

pre 3 godine

Nastavak komentara:11.Zezancija protiv Cicipasa na 2:0 i serviranjem za meč.Kao da je to namerno uradio da vidi kako će se izboriti sa pritiskom kada se protivnik vraća jer je znao da mu energije neće trebati za sledeći meč koji mora da izgubi.12.Najavljivane od teniskog velikana spektakla u finalu a ono samo pola trećeg seta i pranja sa 0:3.13.Postavljanje glavnog sudije za Noletov meč koji je skoro na AO u finalu imao raspravu sa njim zbog opomene.To su 13 razloga koje jako biti oči kada je "najčistiji" sport u pitanju. Što se tiče Goata, Rafi i Rodzeru je ovo poslednji GS ako ne bude lobiranja kao sada.Buducnost nosi penzionisanje ove dvojice zbog godina i kolena i Noletovo obaranje GS rekorda protiv ostalih. Idemooooo💪😲😁

sempervivum

pre 3 godine

Неће Надал у Беч, нема потребе. Мислим да ће се радије спремати за завршни турнир, јер то никад није освојио и то му је озбиљна "мрља" у успешној каријери. Што се тиче броја недеља, то му није важно, јер би то захтевало још много труда.

djape

pre 3 godine

Male su šanse da se Nadal pojavi u Beču...to bi onda značilo da juri Djokovića a to mu nije cilj 99%. Djoković igra Beč samo da bi u slučaju ulaska u 1/4 u Beču obezbjedio prvo mjesto pa da zavrsni turnir igra rasterećeno bez pritiska. U slučaju dobrog rezultata u Beču, Pariz vjerovatno propusta kako bi napao zavrsni turnir(treba i tu stići Federera)

Трооки Гавран

pre 3 godine

Nema šanse da će da odmara sve do Australian Opena, kao što vrlo verovatno neće učestvovati u Beču. Pariz i Završni turnir su logičan izbor.