Aktuelno

Nedelja, 11.10.2020.

13:58

Irfan Mensur: "Bila je 1992. godina, a ja sam imao pištolj u ustima"

Izvor: B92

Irfan Mensur: "Bila je 1992. godina, a ja sam imao pištolj u ustima" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felš

pre 3 godine

Zašto sada posle 28 godina ova priča?
(PILGRIM, 11. oktobar 2020 20:12)


da vi tadasnji balavci ne zaboravite kako se tada živelo.

Sasa

pre 3 godine

Očeva porodica begovska, prebogata, iz Niša se preselili u Sarajevo, majčina plemićka, nemačko-češkog porekla.
(Zijad Žigić, 11. oktobar 2020 19:11)
Nevezano za temu, samo sam morao da prokomentarišem ovo... "očeva porodica, begovska, prebogata", a majka "plemićkog porekla". Ti si od onih snobova koji misle da neko rođenjem a ne trudom u životu zaslužuje poštovanje..?! To što se neko rodio kao plemić ili u "begovsko, prebogatoj" porodici ne govori da zaslužuje poštovanje. Poštovanje se stiče a ne nasleđuje. Ovo govorim nevezano za Irfana Mensura koji je veliki glumac već za deo populacije koja misli da titula ili sticanje titule automatski znači i ugled u društvu bez ikakvog radnog i društvenog angažmana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djoksa, 11. oktobar 2020 23:58) # Link komentara

A onda samar istine odnosno realnosti: Titula automatski znaci postovanje bez obzira na stepen radnog i drustvenog angazmana i doprinosa.

Nikola

pre 3 godine

A sta reci za Serbedziju koga je dočekao sud sa urinom umesto vodom tokom izvođenja Hamleta u zagrebackom HNK u proleće 91e. Stidljivo je to napomenuo tek prošle godine. Za razliku od Mensura u čiju odbranu su stale kolege iz svih bg pozorišta. Pitam se koliko je zagrebački kolega stalo u zaštitu Serbedzije? U tome je i razlika između nas.
(stvarnost, 11. oktobar 2020 17:08)

Da, ali zato Serbedziji ni danas ne smeta da se hrvatima uvlaci kad god stigne, da hrvatsku smatra svojom domovinom, da redovno odmore tamo provodi, a da o svom srpskom poreklu, ako uopste, nerado i jako tiho prica. Nikad nisam ni razumeo zasto ga hrvati ne vare kad je on uvek bio njihov i njima odan.

Nostradamus

pre 3 godine

Nacionalizam u punom sjaju, koji ni danas nije mnogo slabiji, mada danas bez oruzja. Za tu bolest nema leka i sa istom se umire. Pravdanje da su to drugi nacionalisti radili nama, nema smisla, jer ne moze covek sopstvene zlocine pravdati tudjim zlocinima.

kako je lepo biti glup

pre 3 godine

@Mire
Taj glumac se zvao DRAGAN MAKSIMOVIĆ,svojim ulogama (Petrijin venac,Šesta brzina,Vreme čuda,Poslednji krug u Monci,Lepa sela lepo gore,Crni bombarder...) je obeležio najbolju epohu srpskog i ex Yu filma,a ti ne znaš kako se zove.Ali nema veze,da te probude u 3 ujutro,znao bi da izdeklamuješ kompletan sastav Parova i Zadruge.

Nikola

pre 3 godine

Danas je svaka budala isplivala, ima svoja prava i pravo da govori javno... Fin neki čovek... Toliko muka a ni kriv ni dužan, toliko lošeg iskustva a morao da se vrati u Srbiju...

Autoput Miloš Najveći

pre 3 godine

A sta reci za Serbedziju koga je dočekao sud sa urinom umesto vodom tokom izvođenja Hamleta u zagrebackom HNK u proleće 91e. Stidljivo je to napomenuo tek prošle godine. Za razliku od Mensura u čiju odbranu su stale kolege iz svih bg pozorišta. Pitam se koliko je zagrebački kolega stalo u zaštitu Serbedzije? U tome je i razlika između nas.
(stvarnost, 11. oktobar 2020 17:08)

Opet taj već izraubovan obrazac, "MI smo vaki, a ONI su naki". U prevodu, "MI smo bre ljudi, a oni - ma, ne pitaj. Bre.

Tvoja "stvarnost", Gospodine (ili gospoDŽo) Stvarnos', je - tvoja. Da si se barem malo potrudio, znao bi da su Radeta podržali MNOGI hrvatski glumci. Istini za volju, bilo je i onih koji su se češali o naci(onali)zam, recimo, G. Vrdoljak. Ali oni su bili sitna i jadna manjina. Iskreni umetnici - dakle, ljudi koji se ne pale na barjak, grb, himnu i "slavnu prošlost" - su bili uz Šerbedžiju. I to vrlo javno.
Ali, kako bi G. "Stvarnost" to znao? Kako, kada takvi kao što je on "piju znanje" samo iz jedne česme. Vazda bilo i biće.

baneton

pre 3 godine

Druze moj,imas odlican posao u srbiji,dobro si placen i nesto se ne secam da su te reditelji ignorisali sa ulogama... pitaj svoje kolege srbe da li su takav tretman imali u ex yu republikama.

Djoksa

pre 3 godine

Očeva porodica begovska, prebogata, iz Niša se preselili u Sarajevo, majčina plemićka, nemačko-češkog porekla.
(Zijad Žigić, 11. oktobar 2020 19:11)
Nevezano za temu, samo sam morao da prokomentarišem ovo... "očeva porodica, begovska, prebogata", a majka "plemićkog porekla". Ti si od onih snobova koji misle da neko rođenjem a ne trudom u životu zaslužuje poštovanje..?! To što se neko rodio kao plemić ili u "begovsko, prebogatoj" porodici ne govori da zaslužuje poštovanje. Poštovanje se stiče a ne nasleđuje. Ovo govorim nevezano za Irfana Mensura koji je veliki glumac već za deo populacije koja misli da titula ili sticanje titule automatski znači i ugled u društvu bez ikakvog radnog i društvenog angažmana.

Marijana

pre 3 godine

Velika greška, što je napustio Švedsku, i vratio se u Srbiju. Mislim ja da sam dobila šansu, ne bih se vraćala, sem povremeno, kao turista.

Грисина.

pre 3 godine

Srbi jesu fašisti!
(Mladjan, 11. oktobar 2020 16:24)

Срби су најтолерантнији народ а овог питај како иде коцкање.
(3900, 11. oktobar 2020 16:33)

3900 право у мету.

Јабучило

pre 3 godine

Sjajan glumac, sjajan čovek... a Srbi svoga brata islamske veroispovest nisu sačuvali onda, kada je trebalo da pokažu svoju dobrotu i širinu, od ološa u svojim redovima:(. Proklete devedesete, ne povratile se!
(Smuleco, 11. oktobar 2020 18:26)

По ономе што знам, сложићемо се да је добар глумац. А за остало, не баш.

Грисина.

pre 3 godine

Ma nemoguce, ko bi to rekao? Mi Srbi smo tako tolerantni !
(Sale, 11. oktobar 2020 17:16)

Дуг не пита за националност.

Mire

pre 3 godine

Sećam se ovog događaja, odlično. Sećam se i ubistva onog glumca koji je nekom zaličio na Roma.
Jedino mi sami sebe proglasavamo za multikulti tolerantno drustvo, sto naravno nismo.
Nijr trebao da se vraća, nije se promenilo nista

nikola

pre 3 godine

(Smuleco, 11. oktobar 2020 18:26)

Ipak jesu. Bez zluradosti, tako tipične osobine za nas. Pročitajte komentar pod nickom "stvarnost". Znači sve kolege iz našeg glumišta su stale iza čoveka, kao što i većina komentatora ovde to isto radi. Znači nismo takvi. Hajde jednom bez hiper emocija. Kao sa fudbalerima pre neki dan, do juče nismo hteli da čujemo za njih i bili su najgori, iako to objektivno nisu, da bi po pobedi već odmeravali rivale na prvenstvu na koje se još nismo plasirali. Naravno, užasno je što se bilo šta uopšte desilo i tu nema opravdanja.

Komša

pre 3 godine

mnogi koji su se prezivali na ic na Kosovu za razliku od tebe su izgubili glavu.Zato nemoj sada da pametujes
 (sasa, 11. oktobar 2020 18:13) 

Kakve to veze ima sa njim?
Ponašao se normalno ,radio svoj posao ,nikoga nije provocirao da bi mu bi moglo da se kaže da je reč o reakciji.Čak je u kabareu izbegavao političke teme.
Ne.Smetalo je ime i prezime!

To je bolesno.


Čovek ne maše time da bi Srbe opisao kao bolesnike ,nego jasno govori kako BILO KOJE DRUŠTVO može da se razboli do te mere da POJEDINCI pomisle da je samo postojanje čoveka koji koji ima drugačije ime i prezime pretnja.

Samo je pitanje ko ce biti targetiran - onaj sa ić ili onaj bez ić ili ce nešto drugo biti u fokusu ...

Zijad Žigić

pre 3 godine

Opšte ludilo, made in Balkan!
Ironija sudbine je što se on preziva na ić, rođen je kao Irfan Kurić, prezime je promenio 70ih,uzeo je ime svoga oca Irfana Kurića za prezime.
Očeva porodica begovska, prebogata, iz Niša se preselili u Sarajevo, majčina plemićka, nemačko-češkog porekla.

komkam

pre 3 godine

U Stupici je tada bilo vise oruzja nego u kasarnama i vise kriminalaca nego u zatvorima tako da ovaj slucaj verovatno nema bas puno veze sa nacijom ili verskom pripadnoscu jer dobar deo tih likova npr. nisu bili Srbi a nisu bas ni nesto preterano voleli Beograd nego su ih neki cudni zivotni vetrovi tu doveli. Nije lepo Irfane pricati tako 30 godina kasnije kad je vecina njih mrtvo. Nije.
(Insider, 11. oktobar 2020 18:17)



Ne lupetaj INSAJDERU !
Covek lepo kaze da su mu konstantno pretili i da su ga prisluskivali. I bilo je tako. I bio je rat, i bilo je sivo, i radio je nacionalizam i mrznja, i to samo treba priznati.
Znaci NE LUPAJ !!!

goranh

pre 3 godine

Па како?!?Зар дивни срби,вечите жртве,препоштени и преподобни...
(Видински паша, 11. oktobar 2020 16:16)

A da pročitaš ponovo tekst i probaš da izračuna koliko ga je Srba podržavalo i pomoglo a koliko je onih koji su ga maltretirali.

Insider

pre 3 godine

U Stupici je tada bilo vise oruzja nego u kasarnama i vise kriminalaca nego u zatvorima tako da ovaj slucaj verovatno nema bas puno veze sa nacijom ili verskom pripadnoscu jer dobar deo tih likova npr. nisu bili Srbi a nisu bas ni nesto preterano voleli Beograd nego su ih neki cudni zivotni vetrovi tu doveli. Nije lepo Irfane pricati tako 30 godina kasnije kad je vecina njih mrtvo. Nije.

Smuleco

pre 3 godine

Sjajan glumac, sjajan čovek... a Srbi svoga brata islamske veroispovest nisu sačuvali onda, kada je trebalo da pokažu svoju dobrotu i širinu, od ološa u svojim redovima:(. Proklete devedesete, ne povratile se!

Aleksa78

pre 3 godine

tadija, upravo je tebe opisao u onim 90 tim. srbin sam ali mislim da je pravoslavna vera jedna od najgorih a nemam poštovanja prema religiji uopšte.

batko

pre 3 godine

Žalosno je da se bilo kome preti, bilo zbog vere, nacije, mišljenja, kockarskih dugova, preljube...to sigurno nije način i sigurno nije primereno civilizovanom ponašanju. Irfan je sigurno glumačka, a po ovom što sam čuo i ljudska veličina. Moramo se pomiriti sa tim da je ovo slobodna i otvorena zemlja, otvorena za različite ljude, različite nacije, različita mišljenja i da svoje stavove argumentovano i civilizovano iznosimo, čime praimo razliku u odnosu na divljake i prostake.

Марко

pre 3 godine

Vrhunski glumac rođen na pogrešnom mestu u pogrešno vreme.Zbog nacionalizma i ovakvih političara i jesmo najveća beda na čitavom svetu pretečeno kroz 2 rata,inflacije i sankcije.Ni sad ništa nije bolje...Mensuru želim sve najbolje...A evo citat za sadašnje vreme...

-Da se mnogo bolje živi vidi se i po tome što su se u moje vreme kada sam bio dete ljudi tukli oko hleba, a danas se tuku oko piletine...
(Goran Loznica, 11. oktobar 2020 15:40)

Јесте, живи се много боље, али не зато што имамо бољу економију, већ зато што смо деведесетих ратовали и били под санкцијама. Исто тако ни напредак у првој деценији овог миленијума нема везе са економијом већ искључиво са политичким променама 2000. и са околностима какве су тада биле у Европи. Наиме, од 2000. до 2008. у целој Европи је БДП радпидно увећаван, а онда је настала економска криза и све се то пресликало и на Србију, и тај раст од 2000. до 2008, и криза која је настала 2008. Само погледај како се кретао БДП Немачке, Аустрије, Хрватске, или било које друге земље у Европи, и видећеш да је потпуно исто и код нас. Када је тамо БДП падао, падао је и код нас, и обрнуто. Графици изгледају идентично само су апсолутне вредности различите. Имали смо пораст БДП-а у последњих пар година чиме се хвали наша власт, а заправо исто се дешавало и у осталим земљама Европе.

Mnogo je za jedno fotografisanje

pre 3 godine

Па како?!?Зар дивни срби,вечите жртве,препоштени и преподобни...
(Видински паша, 11. oktobar 2020 16:16)

Ko u celom okruženju jedini ima multinacionalnu i multikulturalnu državu
Da nisu slučajno Hrvati, Slovenci, Bosanci? Molim? Ne čujem?

stvarnost

pre 3 godine

A sta reci za Serbedziju koga je dočekao sud sa urinom umesto vodom tokom izvođenja Hamleta u zagrebackom HNK u proleće 91e. Stidljivo je to napomenuo tek prošle godine. Za razliku od Mensura u čiju odbranu su stale kolege iz svih bg pozorišta. Pitam se koliko je zagrebački kolega stalo u zaštitu Serbedzije? U tome je i razlika između nas.

Adnan

pre 3 godine

Nisi jedini. Tad su bosnjaci koji su ziveli u Bg-u dozivljavali slicne stvari. Pretnje, prebijanja, zvanja telefonom posle ponoci, teranjem iz Bg.

Karaman

pre 3 godine

Ovaj događaj ispred kluba "Stupica" je naveo Žarka Lauševića da nabavi pištolj. Taj pištolj je nosio sa sobom u Podgorici nekoliko meseci kasnije kada je sa bratom izašao u grad. Napisao je da te noći semafori nisu radili u Podgorici i da su tako vozili gradom bez cilja dok nisu stigli u jedan lokal da pojedu po pljeskavicu. Pljeskavice nisu pojeli, ali je zato Žarko promenio i sebe i svoj život.

John

pre 3 godine

Uzgred, ovaj pištolj u Irfanovim ustima je bio jedan od razloga zašto je Žarko Laušević imao pištolj. Plus, naravno, pretnje zbog i oko čuvene/ozloglašene predstave i preporuka policije da nabavi pištolj.
Sam je Žarko govorio o tome.

PrincNaZrnuGraska

pre 3 godine

Kockar, i jako losa osoba! Zna on jako dobro da te "pretnje" nisu imale veze sa nacijom, verom ili bilo cim drugim! A i kad smo vec kod toga, sreca pa muslimanske zemlje pucaju od tolerancije prema drugim religijama!

Aron

pre 3 godine

U suštini se ništa nije promenilo. Diktatura je bila tada, diktatura je i sad. Ekonomska kriza je bila i tsda isto kao i sad. Korupcija korupcija i kriminal je danas na sličnom nivou kao i što je bila devedesetih. Čak imamo sada da je na primer imigracija gora nego što je bila u tom vremenu.

gradjanin

pre 3 godine

Sreća prošla su ta vremena. Srećno Irfane, pokazao si onima što se prezivaju na ić, a koji su pobegli na zapad da više vrediš od njih.
(MileR,

Ne. Ta vremena nisu nikada prosla. Zapravo ta vremena su bila od vremena povlacenja Turske sa ovih prostora, i nikada nisu prosla. Srbi pravoslavci mrze "muslimane" od tada i uvek su omalovazavali i martretirali njih.

m

pre 3 godine

Irfan je sve veoma pažljivo i suptilno opisao u ovom intervjuu! I taj ispad prema njemu je označio kao delo nekolicine, pri tom rekao da je otišao, da se vratio, da mu je bila obezbeđena sigurnost, da je vratio strani pasoš, kao i pištolj koji je dobio za "svaki slučaj". Ovde je lepo govorio o prijateljstvima, školovanju, saradnji, ljubavima-svaka čast i hvala!!!

Петар

pre 3 godine

Ирфан је добар лик. Филм Пас који је волео возове је незабораван. Па и Чувар плаже у зимском периоду. Волим што си наш.

3900

pre 3 godine

Srbi jesu fašisti!
(Mladjan, 11. oktobar 2020 16:24)

Срби су најтолерантнији народ а овог питај како иде коцкање.

Jovan

pre 3 godine

Ali ne zbog muslimanskog porekla, kao sto pokusavas da prikazes, vec zbog kockarskih dugova. Svi su to znali u ono vreme. Seti se kluba Stupica. Mator čovek a laže. Sram te bilo.

tadija

pre 3 godine

(Mirza, 11. oktobar 2020 15:48)
Poklekao kao i njegovi pretci nakon dolaska okupatora osmanlija. Možda se ipak vraća staroj religiji koju su praktikovali njegovi pretci dok Balkan još nije bio okupiran od osmanlija.

Goran Loznica

pre 3 godine

Vrhunski glumac rođen na pogrešnom mestu u pogrešno vreme.Zbog nacionalizma i ovakvih političara i jesmo najveća beda na čitavom svetu pretečeno kroz 2 rata,inflacije i sankcije.Ni sad ništa nije bolje...Mensuru želim sve najbolje...A evo citat za sadašnje vreme...

-Da se mnogo bolje živi vidi se i po tome što su se u moje vreme kada sam bio dete ljudi tukli oko hleba, a danas se tuku oko piletine...

Jovan

pre 3 godine

Ali ne zbog muslimanskog porekla, kao sto pokusavas da prikazes, vec zbog kockarskih dugova. Svi su to znali u ono vreme. Seti se kluba Stupica. Mator čovek a laže. Sram te bilo.

PrincNaZrnuGraska

pre 3 godine

Kockar, i jako losa osoba! Zna on jako dobro da te "pretnje" nisu imale veze sa nacijom, verom ili bilo cim drugim! A i kad smo vec kod toga, sreca pa muslimanske zemlje pucaju od tolerancije prema drugim religijama!

3900

pre 3 godine

Srbi jesu fašisti!
(Mladjan, 11. oktobar 2020 16:24)

Срби су најтолерантнији народ а овог питај како иде коцкање.

stvarnost

pre 3 godine

A sta reci za Serbedziju koga je dočekao sud sa urinom umesto vodom tokom izvođenja Hamleta u zagrebackom HNK u proleće 91e. Stidljivo je to napomenuo tek prošle godine. Za razliku od Mensura u čiju odbranu su stale kolege iz svih bg pozorišta. Pitam se koliko je zagrebački kolega stalo u zaštitu Serbedzije? U tome je i razlika između nas.

m

pre 3 godine

Irfan je sve veoma pažljivo i suptilno opisao u ovom intervjuu! I taj ispad prema njemu je označio kao delo nekolicine, pri tom rekao da je otišao, da se vratio, da mu je bila obezbeđena sigurnost, da je vratio strani pasoš, kao i pištolj koji je dobio za "svaki slučaj". Ovde je lepo govorio o prijateljstvima, školovanju, saradnji, ljubavima-svaka čast i hvala!!!

Петар

pre 3 godine

Ирфан је добар лик. Филм Пас који је волео возове је незабораван. Па и Чувар плаже у зимском периоду. Волим што си наш.

Goran Loznica

pre 3 godine

Vrhunski glumac rođen na pogrešnom mestu u pogrešno vreme.Zbog nacionalizma i ovakvih političara i jesmo najveća beda na čitavom svetu pretečeno kroz 2 rata,inflacije i sankcije.Ni sad ništa nije bolje...Mensuru želim sve najbolje...A evo citat za sadašnje vreme...

-Da se mnogo bolje živi vidi se i po tome što su se u moje vreme kada sam bio dete ljudi tukli oko hleba, a danas se tuku oko piletine...

Smuleco

pre 3 godine

Sjajan glumac, sjajan čovek... a Srbi svoga brata islamske veroispovest nisu sačuvali onda, kada je trebalo da pokažu svoju dobrotu i širinu, od ološa u svojim redovima:(. Proklete devedesete, ne povratile se!

Aron

pre 3 godine

U suštini se ništa nije promenilo. Diktatura je bila tada, diktatura je i sad. Ekonomska kriza je bila i tsda isto kao i sad. Korupcija korupcija i kriminal je danas na sličnom nivou kao i što je bila devedesetih. Čak imamo sada da je na primer imigracija gora nego što je bila u tom vremenu.

Грисина.

pre 3 godine

Ma nemoguce, ko bi to rekao? Mi Srbi smo tako tolerantni !
(Sale, 11. oktobar 2020 17:16)

Дуг не пита за националност.

Грисина.

pre 3 godine

Srbi jesu fašisti!
(Mladjan, 11. oktobar 2020 16:24)

Срби су најтолерантнији народ а овог питај како иде коцкање.
(3900, 11. oktobar 2020 16:33)

3900 право у мету.

Djoksa

pre 3 godine

Očeva porodica begovska, prebogata, iz Niša se preselili u Sarajevo, majčina plemićka, nemačko-češkog porekla.
(Zijad Žigić, 11. oktobar 2020 19:11)
Nevezano za temu, samo sam morao da prokomentarišem ovo... "očeva porodica, begovska, prebogata", a majka "plemićkog porekla". Ti si od onih snobova koji misle da neko rođenjem a ne trudom u životu zaslužuje poštovanje..?! To što se neko rodio kao plemić ili u "begovsko, prebogatoj" porodici ne govori da zaslužuje poštovanje. Poštovanje se stiče a ne nasleđuje. Ovo govorim nevezano za Irfana Mensura koji je veliki glumac već za deo populacije koja misli da titula ili sticanje titule automatski znači i ugled u društvu bez ikakvog radnog i društvenog angažmana.

tadija

pre 3 godine

(Mirza, 11. oktobar 2020 15:48)
Poklekao kao i njegovi pretci nakon dolaska okupatora osmanlija. Možda se ipak vraća staroj religiji koju su praktikovali njegovi pretci dok Balkan još nije bio okupiran od osmanlija.

gradjanin

pre 3 godine

Sreća prošla su ta vremena. Srećno Irfane, pokazao si onima što se prezivaju na ić, a koji su pobegli na zapad da više vrediš od njih.
(MileR,

Ne. Ta vremena nisu nikada prosla. Zapravo ta vremena su bila od vremena povlacenja Turske sa ovih prostora, i nikada nisu prosla. Srbi pravoslavci mrze "muslimane" od tada i uvek su omalovazavali i martretirali njih.

goranh

pre 3 godine

Па како?!?Зар дивни срби,вечите жртве,препоштени и преподобни...
(Видински паша, 11. oktobar 2020 16:16)

A da pročitaš ponovo tekst i probaš da izračuna koliko ga je Srba podržavalo i pomoglo a koliko je onih koji su ga maltretirali.

Marijana

pre 3 godine

Velika greška, što je napustio Švedsku, i vratio se u Srbiju. Mislim ja da sam dobila šansu, ne bih se vraćala, sem povremeno, kao turista.

batko

pre 3 godine

Žalosno je da se bilo kome preti, bilo zbog vere, nacije, mišljenja, kockarskih dugova, preljube...to sigurno nije način i sigurno nije primereno civilizovanom ponašanju. Irfan je sigurno glumačka, a po ovom što sam čuo i ljudska veličina. Moramo se pomiriti sa tim da je ovo slobodna i otvorena zemlja, otvorena za različite ljude, različite nacije, različita mišljenja i da svoje stavove argumentovano i civilizovano iznosimo, čime praimo razliku u odnosu na divljake i prostake.

Јабучило

pre 3 godine

Sjajan glumac, sjajan čovek... a Srbi svoga brata islamske veroispovest nisu sačuvali onda, kada je trebalo da pokažu svoju dobrotu i širinu, od ološa u svojim redovima:(. Proklete devedesete, ne povratile se!
(Smuleco, 11. oktobar 2020 18:26)

По ономе што знам, сложићемо се да је добар глумац. А за остало, не баш.

Mire

pre 3 godine

Sećam se ovog događaja, odlično. Sećam se i ubistva onog glumca koji je nekom zaličio na Roma.
Jedino mi sami sebe proglasavamo za multikulti tolerantno drustvo, sto naravno nismo.
Nijr trebao da se vraća, nije se promenilo nista

Aleksa78

pre 3 godine

tadija, upravo je tebe opisao u onim 90 tim. srbin sam ali mislim da je pravoslavna vera jedna od najgorih a nemam poštovanja prema religiji uopšte.

Insider

pre 3 godine

U Stupici je tada bilo vise oruzja nego u kasarnama i vise kriminalaca nego u zatvorima tako da ovaj slucaj verovatno nema bas puno veze sa nacijom ili verskom pripadnoscu jer dobar deo tih likova npr. nisu bili Srbi a nisu bas ni nesto preterano voleli Beograd nego su ih neki cudni zivotni vetrovi tu doveli. Nije lepo Irfane pricati tako 30 godina kasnije kad je vecina njih mrtvo. Nije.

komkam

pre 3 godine

U Stupici je tada bilo vise oruzja nego u kasarnama i vise kriminalaca nego u zatvorima tako da ovaj slucaj verovatno nema bas puno veze sa nacijom ili verskom pripadnoscu jer dobar deo tih likova npr. nisu bili Srbi a nisu bas ni nesto preterano voleli Beograd nego su ih neki cudni zivotni vetrovi tu doveli. Nije lepo Irfane pricati tako 30 godina kasnije kad je vecina njih mrtvo. Nije.
(Insider, 11. oktobar 2020 18:17)



Ne lupetaj INSAJDERU !
Covek lepo kaze da su mu konstantno pretili i da su ga prisluskivali. I bilo je tako. I bio je rat, i bilo je sivo, i radio je nacionalizam i mrznja, i to samo treba priznati.
Znaci NE LUPAJ !!!

Komša

pre 3 godine

mnogi koji su se prezivali na ic na Kosovu za razliku od tebe su izgubili glavu.Zato nemoj sada da pametujes
 (sasa, 11. oktobar 2020 18:13) 

Kakve to veze ima sa njim?
Ponašao se normalno ,radio svoj posao ,nikoga nije provocirao da bi mu bi moglo da se kaže da je reč o reakciji.Čak je u kabareu izbegavao političke teme.
Ne.Smetalo je ime i prezime!

To je bolesno.


Čovek ne maše time da bi Srbe opisao kao bolesnike ,nego jasno govori kako BILO KOJE DRUŠTVO može da se razboli do te mere da POJEDINCI pomisle da je samo postojanje čoveka koji koji ima drugačije ime i prezime pretnja.

Samo je pitanje ko ce biti targetiran - onaj sa ić ili onaj bez ić ili ce nešto drugo biti u fokusu ...

John

pre 3 godine

Uzgred, ovaj pištolj u Irfanovim ustima je bio jedan od razloga zašto je Žarko Laušević imao pištolj. Plus, naravno, pretnje zbog i oko čuvene/ozloglašene predstave i preporuka policije da nabavi pištolj.
Sam je Žarko govorio o tome.

Mnogo je za jedno fotografisanje

pre 3 godine

Па како?!?Зар дивни срби,вечите жртве,препоштени и преподобни...
(Видински паша, 11. oktobar 2020 16:16)

Ko u celom okruženju jedini ima multinacionalnu i multikulturalnu državu
Da nisu slučajno Hrvati, Slovenci, Bosanci? Molim? Ne čujem?

Karaman

pre 3 godine

Ovaj događaj ispred kluba "Stupica" je naveo Žarka Lauševića da nabavi pištolj. Taj pištolj je nosio sa sobom u Podgorici nekoliko meseci kasnije kada je sa bratom izašao u grad. Napisao je da te noći semafori nisu radili u Podgorici i da su tako vozili gradom bez cilja dok nisu stigli u jedan lokal da pojedu po pljeskavicu. Pljeskavice nisu pojeli, ali je zato Žarko promenio i sebe i svoj život.

Adnan

pre 3 godine

Nisi jedini. Tad su bosnjaci koji su ziveli u Bg-u dozivljavali slicne stvari. Pretnje, prebijanja, zvanja telefonom posle ponoci, teranjem iz Bg.

Zijad Žigić

pre 3 godine

Opšte ludilo, made in Balkan!
Ironija sudbine je što se on preziva na ić, rođen je kao Irfan Kurić, prezime je promenio 70ih,uzeo je ime svoga oca Irfana Kurića za prezime.
Očeva porodica begovska, prebogata, iz Niša se preselili u Sarajevo, majčina plemićka, nemačko-češkog porekla.

Марко

pre 3 godine

Vrhunski glumac rođen na pogrešnom mestu u pogrešno vreme.Zbog nacionalizma i ovakvih političara i jesmo najveća beda na čitavom svetu pretečeno kroz 2 rata,inflacije i sankcije.Ni sad ništa nije bolje...Mensuru želim sve najbolje...A evo citat za sadašnje vreme...

-Da se mnogo bolje živi vidi se i po tome što su se u moje vreme kada sam bio dete ljudi tukli oko hleba, a danas se tuku oko piletine...
(Goran Loznica, 11. oktobar 2020 15:40)

Јесте, живи се много боље, али не зато што имамо бољу економију, већ зато што смо деведесетих ратовали и били под санкцијама. Исто тако ни напредак у првој деценији овог миленијума нема везе са економијом већ искључиво са политичким променама 2000. и са околностима какве су тада биле у Европи. Наиме, од 2000. до 2008. у целој Европи је БДП радпидно увећаван, а онда је настала економска криза и све се то пресликало и на Србију, и тај раст од 2000. до 2008, и криза која је настала 2008. Само погледај како се кретао БДП Немачке, Аустрије, Хрватске, или било које друге земље у Европи, и видећеш да је потпуно исто и код нас. Када је тамо БДП падао, падао је и код нас, и обрнуто. Графици изгледају идентично само су апсолутне вредности различите. Имали смо пораст БДП-а у последњих пар година чиме се хвали наша власт, а заправо исто се дешавало и у осталим земљама Европе.

nikola

pre 3 godine

(Smuleco, 11. oktobar 2020 18:26)

Ipak jesu. Bez zluradosti, tako tipične osobine za nas. Pročitajte komentar pod nickom "stvarnost". Znači sve kolege iz našeg glumišta su stale iza čoveka, kao što i većina komentatora ovde to isto radi. Znači nismo takvi. Hajde jednom bez hiper emocija. Kao sa fudbalerima pre neki dan, do juče nismo hteli da čujemo za njih i bili su najgori, iako to objektivno nisu, da bi po pobedi već odmeravali rivale na prvenstvu na koje se još nismo plasirali. Naravno, užasno je što se bilo šta uopšte desilo i tu nema opravdanja.

neutralni felš

pre 3 godine

Zašto sada posle 28 godina ova priča?
(PILGRIM, 11. oktobar 2020 20:12)


da vi tadasnji balavci ne zaboravite kako se tada živelo.

baneton

pre 3 godine

Druze moj,imas odlican posao u srbiji,dobro si placen i nesto se ne secam da su te reditelji ignorisali sa ulogama... pitaj svoje kolege srbe da li su takav tretman imali u ex yu republikama.

kako je lepo biti glup

pre 3 godine

@Mire
Taj glumac se zvao DRAGAN MAKSIMOVIĆ,svojim ulogama (Petrijin venac,Šesta brzina,Vreme čuda,Poslednji krug u Monci,Lepa sela lepo gore,Crni bombarder...) je obeležio najbolju epohu srpskog i ex Yu filma,a ti ne znaš kako se zove.Ali nema veze,da te probude u 3 ujutro,znao bi da izdeklamuješ kompletan sastav Parova i Zadruge.

Nostradamus

pre 3 godine

Nacionalizam u punom sjaju, koji ni danas nije mnogo slabiji, mada danas bez oruzja. Za tu bolest nema leka i sa istom se umire. Pravdanje da su to drugi nacionalisti radili nama, nema smisla, jer ne moze covek sopstvene zlocine pravdati tudjim zlocinima.

Nikola

pre 3 godine

A sta reci za Serbedziju koga je dočekao sud sa urinom umesto vodom tokom izvođenja Hamleta u zagrebackom HNK u proleće 91e. Stidljivo je to napomenuo tek prošle godine. Za razliku od Mensura u čiju odbranu su stale kolege iz svih bg pozorišta. Pitam se koliko je zagrebački kolega stalo u zaštitu Serbedzije? U tome je i razlika između nas.
(stvarnost, 11. oktobar 2020 17:08)

Da, ali zato Serbedziji ni danas ne smeta da se hrvatima uvlaci kad god stigne, da hrvatsku smatra svojom domovinom, da redovno odmore tamo provodi, a da o svom srpskom poreklu, ako uopste, nerado i jako tiho prica. Nikad nisam ni razumeo zasto ga hrvati ne vare kad je on uvek bio njihov i njima odan.

Autoput Miloš Najveći

pre 3 godine

A sta reci za Serbedziju koga je dočekao sud sa urinom umesto vodom tokom izvođenja Hamleta u zagrebackom HNK u proleće 91e. Stidljivo je to napomenuo tek prošle godine. Za razliku od Mensura u čiju odbranu su stale kolege iz svih bg pozorišta. Pitam se koliko je zagrebački kolega stalo u zaštitu Serbedzije? U tome je i razlika između nas.
(stvarnost, 11. oktobar 2020 17:08)

Opet taj već izraubovan obrazac, "MI smo vaki, a ONI su naki". U prevodu, "MI smo bre ljudi, a oni - ma, ne pitaj. Bre.

Tvoja "stvarnost", Gospodine (ili gospoDŽo) Stvarnos', je - tvoja. Da si se barem malo potrudio, znao bi da su Radeta podržali MNOGI hrvatski glumci. Istini za volju, bilo je i onih koji su se češali o naci(onali)zam, recimo, G. Vrdoljak. Ali oni su bili sitna i jadna manjina. Iskreni umetnici - dakle, ljudi koji se ne pale na barjak, grb, himnu i "slavnu prošlost" - su bili uz Šerbedžiju. I to vrlo javno.
Ali, kako bi G. "Stvarnost" to znao? Kako, kada takvi kao što je on "piju znanje" samo iz jedne česme. Vazda bilo i biće.

Sasa

pre 3 godine

Očeva porodica begovska, prebogata, iz Niša se preselili u Sarajevo, majčina plemićka, nemačko-češkog porekla.
(Zijad Žigić, 11. oktobar 2020 19:11)
Nevezano za temu, samo sam morao da prokomentarišem ovo... "očeva porodica, begovska, prebogata", a majka "plemićkog porekla". Ti si od onih snobova koji misle da neko rođenjem a ne trudom u životu zaslužuje poštovanje..?! To što se neko rodio kao plemić ili u "begovsko, prebogatoj" porodici ne govori da zaslužuje poštovanje. Poštovanje se stiče a ne nasleđuje. Ovo govorim nevezano za Irfana Mensura koji je veliki glumac već za deo populacije koja misli da titula ili sticanje titule automatski znači i ugled u društvu bez ikakvog radnog i društvenog angažmana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djoksa, 11. oktobar 2020 23:58) # Link komentara

A onda samar istine odnosno realnosti: Titula automatski znaci postovanje bez obzira na stepen radnog i drustvenog angazmana i doprinosa.

Nikola

pre 3 godine

Danas je svaka budala isplivala, ima svoja prava i pravo da govori javno... Fin neki čovek... Toliko muka a ni kriv ni dužan, toliko lošeg iskustva a morao da se vrati u Srbiju...

tadija

pre 3 godine

(Mirza, 11. oktobar 2020 15:48)
Poklekao kao i njegovi pretci nakon dolaska okupatora osmanlija. Možda se ipak vraća staroj religiji koju su praktikovali njegovi pretci dok Balkan još nije bio okupiran od osmanlija.

gradjanin

pre 3 godine

Sreća prošla su ta vremena. Srećno Irfane, pokazao si onima što se prezivaju na ić, a koji su pobegli na zapad da više vrediš od njih.
(MileR,

Ne. Ta vremena nisu nikada prosla. Zapravo ta vremena su bila od vremena povlacenja Turske sa ovih prostora, i nikada nisu prosla. Srbi pravoslavci mrze "muslimane" od tada i uvek su omalovazavali i martretirali njih.

3900

pre 3 godine

Srbi jesu fašisti!
(Mladjan, 11. oktobar 2020 16:24)

Срби су најтолерантнији народ а овог питај како иде коцкање.

Jovan

pre 3 godine

Ali ne zbog muslimanskog porekla, kao sto pokusavas da prikazes, vec zbog kockarskih dugova. Svi su to znali u ono vreme. Seti se kluba Stupica. Mator čovek a laže. Sram te bilo.

Insider

pre 3 godine

U Stupici je tada bilo vise oruzja nego u kasarnama i vise kriminalaca nego u zatvorima tako da ovaj slucaj verovatno nema bas puno veze sa nacijom ili verskom pripadnoscu jer dobar deo tih likova npr. nisu bili Srbi a nisu bas ni nesto preterano voleli Beograd nego su ih neki cudni zivotni vetrovi tu doveli. Nije lepo Irfane pricati tako 30 godina kasnije kad je vecina njih mrtvo. Nije.

PrincNaZrnuGraska

pre 3 godine

Kockar, i jako losa osoba! Zna on jako dobro da te "pretnje" nisu imale veze sa nacijom, verom ili bilo cim drugim! A i kad smo vec kod toga, sreca pa muslimanske zemlje pucaju od tolerancije prema drugim religijama!

Aleksa78

pre 3 godine

tadija, upravo je tebe opisao u onim 90 tim. srbin sam ali mislim da je pravoslavna vera jedna od najgorih a nemam poštovanja prema religiji uopšte.

stvarnost

pre 3 godine

A sta reci za Serbedziju koga je dočekao sud sa urinom umesto vodom tokom izvođenja Hamleta u zagrebackom HNK u proleće 91e. Stidljivo je to napomenuo tek prošle godine. Za razliku od Mensura u čiju odbranu su stale kolege iz svih bg pozorišta. Pitam se koliko je zagrebački kolega stalo u zaštitu Serbedzije? U tome je i razlika između nas.

Goran Loznica

pre 3 godine

Vrhunski glumac rođen na pogrešnom mestu u pogrešno vreme.Zbog nacionalizma i ovakvih političara i jesmo najveća beda na čitavom svetu pretečeno kroz 2 rata,inflacije i sankcije.Ni sad ništa nije bolje...Mensuru želim sve najbolje...A evo citat za sadašnje vreme...

-Da se mnogo bolje živi vidi se i po tome što su se u moje vreme kada sam bio dete ljudi tukli oko hleba, a danas se tuku oko piletine...

Smuleco

pre 3 godine

Sjajan glumac, sjajan čovek... a Srbi svoga brata islamske veroispovest nisu sačuvali onda, kada je trebalo da pokažu svoju dobrotu i širinu, od ološa u svojim redovima:(. Proklete devedesete, ne povratile se!

Aron

pre 3 godine

U suštini se ništa nije promenilo. Diktatura je bila tada, diktatura je i sad. Ekonomska kriza je bila i tsda isto kao i sad. Korupcija korupcija i kriminal je danas na sličnom nivou kao i što je bila devedesetih. Čak imamo sada da je na primer imigracija gora nego što je bila u tom vremenu.

Marijana

pre 3 godine

Velika greška, što je napustio Švedsku, i vratio se u Srbiju. Mislim ja da sam dobila šansu, ne bih se vraćala, sem povremeno, kao turista.

Adnan

pre 3 godine

Nisi jedini. Tad su bosnjaci koji su ziveli u Bg-u dozivljavali slicne stvari. Pretnje, prebijanja, zvanja telefonom posle ponoci, teranjem iz Bg.

Грисина.

pre 3 godine

Ma nemoguce, ko bi to rekao? Mi Srbi smo tako tolerantni !
(Sale, 11. oktobar 2020 17:16)

Дуг не пита за националност.

Грисина.

pre 3 godine

Srbi jesu fašisti!
(Mladjan, 11. oktobar 2020 16:24)

Срби су најтолерантнији народ а овог питај како иде коцкање.
(3900, 11. oktobar 2020 16:33)

3900 право у мету.

Петар

pre 3 godine

Ирфан је добар лик. Филм Пас који је волео возове је незабораван. Па и Чувар плаже у зимском периоду. Волим што си наш.

komkam

pre 3 godine

U Stupici je tada bilo vise oruzja nego u kasarnama i vise kriminalaca nego u zatvorima tako da ovaj slucaj verovatno nema bas puno veze sa nacijom ili verskom pripadnoscu jer dobar deo tih likova npr. nisu bili Srbi a nisu bas ni nesto preterano voleli Beograd nego su ih neki cudni zivotni vetrovi tu doveli. Nije lepo Irfane pricati tako 30 godina kasnije kad je vecina njih mrtvo. Nije.
(Insider, 11. oktobar 2020 18:17)



Ne lupetaj INSAJDERU !
Covek lepo kaze da su mu konstantno pretili i da su ga prisluskivali. I bilo je tako. I bio je rat, i bilo je sivo, i radio je nacionalizam i mrznja, i to samo treba priznati.
Znaci NE LUPAJ !!!

Mire

pre 3 godine

Sećam se ovog događaja, odlično. Sećam se i ubistva onog glumca koji je nekom zaličio na Roma.
Jedino mi sami sebe proglasavamo za multikulti tolerantno drustvo, sto naravno nismo.
Nijr trebao da se vraća, nije se promenilo nista

Јабучило

pre 3 godine

Sjajan glumac, sjajan čovek... a Srbi svoga brata islamske veroispovest nisu sačuvali onda, kada je trebalo da pokažu svoju dobrotu i širinu, od ološa u svojim redovima:(. Proklete devedesete, ne povratile se!
(Smuleco, 11. oktobar 2020 18:26)

По ономе што знам, сложићемо се да је добар глумац. А за остало, не баш.

m

pre 3 godine

Irfan je sve veoma pažljivo i suptilno opisao u ovom intervjuu! I taj ispad prema njemu je označio kao delo nekolicine, pri tom rekao da je otišao, da se vratio, da mu je bila obezbeđena sigurnost, da je vratio strani pasoš, kao i pištolj koji je dobio za "svaki slučaj". Ovde je lepo govorio o prijateljstvima, školovanju, saradnji, ljubavima-svaka čast i hvala!!!

Mnogo je za jedno fotografisanje

pre 3 godine

Па како?!?Зар дивни срби,вечите жртве,препоштени и преподобни...
(Видински паша, 11. oktobar 2020 16:16)

Ko u celom okruženju jedini ima multinacionalnu i multikulturalnu državu
Da nisu slučajno Hrvati, Slovenci, Bosanci? Molim? Ne čujem?

goranh

pre 3 godine

Па како?!?Зар дивни срби,вечите жртве,препоштени и преподобни...
(Видински паша, 11. oktobar 2020 16:16)

A da pročitaš ponovo tekst i probaš da izračuna koliko ga je Srba podržavalo i pomoglo a koliko je onih koji su ga maltretirali.

Komša

pre 3 godine

mnogi koji su se prezivali na ic na Kosovu za razliku od tebe su izgubili glavu.Zato nemoj sada da pametujes
 (sasa, 11. oktobar 2020 18:13) 

Kakve to veze ima sa njim?
Ponašao se normalno ,radio svoj posao ,nikoga nije provocirao da bi mu bi moglo da se kaže da je reč o reakciji.Čak je u kabareu izbegavao političke teme.
Ne.Smetalo je ime i prezime!

To je bolesno.


Čovek ne maše time da bi Srbe opisao kao bolesnike ,nego jasno govori kako BILO KOJE DRUŠTVO može da se razboli do te mere da POJEDINCI pomisle da je samo postojanje čoveka koji koji ima drugačije ime i prezime pretnja.

Samo je pitanje ko ce biti targetiran - onaj sa ić ili onaj bez ić ili ce nešto drugo biti u fokusu ...

Zijad Žigić

pre 3 godine

Opšte ludilo, made in Balkan!
Ironija sudbine je što se on preziva na ić, rođen je kao Irfan Kurić, prezime je promenio 70ih,uzeo je ime svoga oca Irfana Kurića za prezime.
Očeva porodica begovska, prebogata, iz Niša se preselili u Sarajevo, majčina plemićka, nemačko-češkog porekla.

batko

pre 3 godine

Žalosno je da se bilo kome preti, bilo zbog vere, nacije, mišljenja, kockarskih dugova, preljube...to sigurno nije način i sigurno nije primereno civilizovanom ponašanju. Irfan je sigurno glumačka, a po ovom što sam čuo i ljudska veličina. Moramo se pomiriti sa tim da je ovo slobodna i otvorena zemlja, otvorena za različite ljude, različite nacije, različita mišljenja i da svoje stavove argumentovano i civilizovano iznosimo, čime praimo razliku u odnosu na divljake i prostake.

Djoksa

pre 3 godine

Očeva porodica begovska, prebogata, iz Niša se preselili u Sarajevo, majčina plemićka, nemačko-češkog porekla.
(Zijad Žigić, 11. oktobar 2020 19:11)
Nevezano za temu, samo sam morao da prokomentarišem ovo... "očeva porodica, begovska, prebogata", a majka "plemićkog porekla". Ti si od onih snobova koji misle da neko rođenjem a ne trudom u životu zaslužuje poštovanje..?! To što se neko rodio kao plemić ili u "begovsko, prebogatoj" porodici ne govori da zaslužuje poštovanje. Poštovanje se stiče a ne nasleđuje. Ovo govorim nevezano za Irfana Mensura koji je veliki glumac već za deo populacije koja misli da titula ili sticanje titule automatski znači i ugled u društvu bez ikakvog radnog i društvenog angažmana.

baneton

pre 3 godine

Druze moj,imas odlican posao u srbiji,dobro si placen i nesto se ne secam da su te reditelji ignorisali sa ulogama... pitaj svoje kolege srbe da li su takav tretman imali u ex yu republikama.

Karaman

pre 3 godine

Ovaj događaj ispred kluba "Stupica" je naveo Žarka Lauševića da nabavi pištolj. Taj pištolj je nosio sa sobom u Podgorici nekoliko meseci kasnije kada je sa bratom izašao u grad. Napisao je da te noći semafori nisu radili u Podgorici i da su tako vozili gradom bez cilja dok nisu stigli u jedan lokal da pojedu po pljeskavicu. Pljeskavice nisu pojeli, ali je zato Žarko promenio i sebe i svoj život.

John

pre 3 godine

Uzgred, ovaj pištolj u Irfanovim ustima je bio jedan od razloga zašto je Žarko Laušević imao pištolj. Plus, naravno, pretnje zbog i oko čuvene/ozloglašene predstave i preporuka policije da nabavi pištolj.
Sam je Žarko govorio o tome.

Марко

pre 3 godine

Vrhunski glumac rođen na pogrešnom mestu u pogrešno vreme.Zbog nacionalizma i ovakvih političara i jesmo najveća beda na čitavom svetu pretečeno kroz 2 rata,inflacije i sankcije.Ni sad ništa nije bolje...Mensuru želim sve najbolje...A evo citat za sadašnje vreme...

-Da se mnogo bolje živi vidi se i po tome što su se u moje vreme kada sam bio dete ljudi tukli oko hleba, a danas se tuku oko piletine...
(Goran Loznica, 11. oktobar 2020 15:40)

Јесте, живи се много боље, али не зато што имамо бољу економију, већ зато што смо деведесетих ратовали и били под санкцијама. Исто тако ни напредак у првој деценији овог миленијума нема везе са економијом већ искључиво са политичким променама 2000. и са околностима какве су тада биле у Европи. Наиме, од 2000. до 2008. у целој Европи је БДП радпидно увећаван, а онда је настала економска криза и све се то пресликало и на Србију, и тај раст од 2000. до 2008, и криза која је настала 2008. Само погледај како се кретао БДП Немачке, Аустрије, Хрватске, или било које друге земље у Европи, и видећеш да је потпуно исто и код нас. Када је тамо БДП падао, падао је и код нас, и обрнуто. Графици изгледају идентично само су апсолутне вредности различите. Имали смо пораст БДП-а у последњих пар година чиме се хвали наша власт, а заправо исто се дешавало и у осталим земљама Европе.

Nikola

pre 3 godine

Danas je svaka budala isplivala, ima svoja prava i pravo da govori javno... Fin neki čovek... Toliko muka a ni kriv ni dužan, toliko lošeg iskustva a morao da se vrati u Srbiju...

nikola

pre 3 godine

(Smuleco, 11. oktobar 2020 18:26)

Ipak jesu. Bez zluradosti, tako tipične osobine za nas. Pročitajte komentar pod nickom "stvarnost". Znači sve kolege iz našeg glumišta su stale iza čoveka, kao što i većina komentatora ovde to isto radi. Znači nismo takvi. Hajde jednom bez hiper emocija. Kao sa fudbalerima pre neki dan, do juče nismo hteli da čujemo za njih i bili su najgori, iako to objektivno nisu, da bi po pobedi već odmeravali rivale na prvenstvu na koje se još nismo plasirali. Naravno, užasno je što se bilo šta uopšte desilo i tu nema opravdanja.

Sasa

pre 3 godine

Očeva porodica begovska, prebogata, iz Niša se preselili u Sarajevo, majčina plemićka, nemačko-češkog porekla.
(Zijad Žigić, 11. oktobar 2020 19:11)
Nevezano za temu, samo sam morao da prokomentarišem ovo... "očeva porodica, begovska, prebogata", a majka "plemićkog porekla". Ti si od onih snobova koji misle da neko rođenjem a ne trudom u životu zaslužuje poštovanje..?! To što se neko rodio kao plemić ili u "begovsko, prebogatoj" porodici ne govori da zaslužuje poštovanje. Poštovanje se stiče a ne nasleđuje. Ovo govorim nevezano za Irfana Mensura koji je veliki glumac već za deo populacije koja misli da titula ili sticanje titule automatski znači i ugled u društvu bez ikakvog radnog i društvenog angažmana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djoksa, 11. oktobar 2020 23:58) # Link komentara

A onda samar istine odnosno realnosti: Titula automatski znaci postovanje bez obzira na stepen radnog i drustvenog angazmana i doprinosa.

Nostradamus

pre 3 godine

Nacionalizam u punom sjaju, koji ni danas nije mnogo slabiji, mada danas bez oruzja. Za tu bolest nema leka i sa istom se umire. Pravdanje da su to drugi nacionalisti radili nama, nema smisla, jer ne moze covek sopstvene zlocine pravdati tudjim zlocinima.

Nikola

pre 3 godine

A sta reci za Serbedziju koga je dočekao sud sa urinom umesto vodom tokom izvođenja Hamleta u zagrebackom HNK u proleće 91e. Stidljivo je to napomenuo tek prošle godine. Za razliku od Mensura u čiju odbranu su stale kolege iz svih bg pozorišta. Pitam se koliko je zagrebački kolega stalo u zaštitu Serbedzije? U tome je i razlika između nas.
(stvarnost, 11. oktobar 2020 17:08)

Da, ali zato Serbedziji ni danas ne smeta da se hrvatima uvlaci kad god stigne, da hrvatsku smatra svojom domovinom, da redovno odmore tamo provodi, a da o svom srpskom poreklu, ako uopste, nerado i jako tiho prica. Nikad nisam ni razumeo zasto ga hrvati ne vare kad je on uvek bio njihov i njima odan.

neutralni felš

pre 3 godine

Zašto sada posle 28 godina ova priča?
(PILGRIM, 11. oktobar 2020 20:12)


da vi tadasnji balavci ne zaboravite kako se tada živelo.

Autoput Miloš Najveći

pre 3 godine

A sta reci za Serbedziju koga je dočekao sud sa urinom umesto vodom tokom izvođenja Hamleta u zagrebackom HNK u proleće 91e. Stidljivo je to napomenuo tek prošle godine. Za razliku od Mensura u čiju odbranu su stale kolege iz svih bg pozorišta. Pitam se koliko je zagrebački kolega stalo u zaštitu Serbedzije? U tome je i razlika između nas.
(stvarnost, 11. oktobar 2020 17:08)

Opet taj već izraubovan obrazac, "MI smo vaki, a ONI su naki". U prevodu, "MI smo bre ljudi, a oni - ma, ne pitaj. Bre.

Tvoja "stvarnost", Gospodine (ili gospoDŽo) Stvarnos', je - tvoja. Da si se barem malo potrudio, znao bi da su Radeta podržali MNOGI hrvatski glumci. Istini za volju, bilo je i onih koji su se češali o naci(onali)zam, recimo, G. Vrdoljak. Ali oni su bili sitna i jadna manjina. Iskreni umetnici - dakle, ljudi koji se ne pale na barjak, grb, himnu i "slavnu prošlost" - su bili uz Šerbedžiju. I to vrlo javno.
Ali, kako bi G. "Stvarnost" to znao? Kako, kada takvi kao što je on "piju znanje" samo iz jedne česme. Vazda bilo i biće.

kako je lepo biti glup

pre 3 godine

@Mire
Taj glumac se zvao DRAGAN MAKSIMOVIĆ,svojim ulogama (Petrijin venac,Šesta brzina,Vreme čuda,Poslednji krug u Monci,Lepa sela lepo gore,Crni bombarder...) je obeležio najbolju epohu srpskog i ex Yu filma,a ti ne znaš kako se zove.Ali nema veze,da te probude u 3 ujutro,znao bi da izdeklamuješ kompletan sastav Parova i Zadruge.