Ponedeljak, 28.09.2020.

10:18

Oboren avion azerbejdžanskih snaga, poginulo još 26 jermenskih vojnika FOTO/VIDEO

Sukob između Jermenije i Azerbejdžana u oblasti Nagorno-Karabaha nastavljen je i danas, a svaka eskalacija umešala bi Tursku i Rusiju u sukob.

Izvor: B92

Oboren avion azerbejdžanskih snaga, poginulo još 26 jermenskih vojnika FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

ban Kulin

pre 3 godine

Gospodo Srbi ko je najveći dontator Srbije?

- zamislite nisu to ni braća Rusi ni pravoslavni Jermeni nego
muslimanski Azerbejdžan.

Ko je to Srbiji dao najpovoljnije kredite?

- zamislite muslimanski Azerbejdžan

Ko to svojim donacijama obnavlja Crkve,Manastire i Džamije po Srbiji.

- pogađate muslimanski Azerbejdžan

Ko je platio celokupnu obnovu Bajrakli Džamije u Beogradu i Crkve Svete Petke u Novom Sadu

- pa muslimanski Azerbejdžan.

Kome se Srbija zbog toga odužila tako što je Predsedniku Azerbejdžana Alijevu podigao spomenik na Tašmajdanu.

Azerbejdžanci su nam daleko veća braća i od Grka i od Rusa a pogotovo od Jermena sa kojima nikakve dodirne tačke nemamo sem vere.

(Guzman, 28. septembar 2020 17:52)



Dečko, očito da ti Srbe ne poznaješ dovoljno dobro, ne svrstavaju se Srbi na nečiju stranu po tome koliko im je ko blizak ili simpatičan, već po tome šta je pravo i pravda, pa tako na primer u ovom slučaju Srbi će podržati Jermeniju, jer je Karabah njihova istorijska teritorija, baš kao što će u sukobu SAD i Iraka, podržati Iračane koji brane svoju domovinu iako su Iračani muslimani, a Ameri hrišćani.

Maja

pre 3 godine

Nadam se da neće doći do još vecih sukova jer rat je uvek najgora opcija. Proslo je 25 godina od Oluje a ja i dalje mislim da to nije moralo tako, da sam ja možda mogla imati normalno detinjstvo bez rata, bede i straha.I ne samo ja nego i sva ostala deca trebaju mir.I u Jermeniji i Americi i Rusiji i Turskoj.

made in Serbia

pre 3 godine

Ovako su i nas gledali.... pojma nisu imali gde je Juga, samo su znali da se krvimo. Zabava za narod. Na kraju ćemo završiti opet svi zajedno u EU, žali bože zašta poginuli ljudi. Ehhh, Balkan...udri korono još jače.

sarajevo.ba

pre 3 godine

Hoćeli Francuska pomoći Jermene ? U Francuskoj ih ima par miliona a i u USA i vrlo su uticajni.
(Zoran, 28. septembar 2020 20:19)

Jeste, ima ih 8 miliona u Francuskoj.
Njih 8, alziraca 12, tunizana 6, marokanaca 8, jugovica 6, ovih iz afrike 40 i francuza 40.
Ima Francuska nekih 800 miliona stanovnika otprilike.

Forca

pre 3 godine

Francuska pomoći Jermene ? U Francuskoj ih ima par miliona a i u USA i vrlo su uticajni.
(Zoran, 28. septembar 2020 20:19)

Тако је, Шарл Азнавур је јерменин рецимо

hm?

pre 3 godine

Jermeni prete “Iskanderima”!! Nisam znao da ih imaju... tri, cetiri baterije i ne bi nam trebalo vise nista. Pola NATO clanica u Evropi nema nikakvu odbranu od “Iskander” raketa.

markus1975

pre 3 godine

Glavni adut vojske Aerbejdžana u ovom sukobu su borbene bespilotne letelice koje već nekoliko godina sami proizvode po licenci koju su kupili od Izraela. O Turskom mešanju ili pomoći nema ni govora, to Erdogan samo prodaje priču biračima, a nema ni Ruskog mešanja zato što ODKB ugovor to i ne zahteva. Nema čak ni direktnog sudara avijacija i drugih strateških jedinica, ovo je pre svega rat na zemlji i za zemlju, poput onog našeg rata u Bosni, a to je ono najgore za običan narod.

tex

pre 3 godine

Strasno da strasnije ne moze biti.Nemam snage ni da citam ove vijesti ,jer sam kao dijete prezivjela rat u BiH.Vidim da ginu djeca i kontam kako bih zastitila svog sina(ne daj Boze)u ovakvoj situaciji od ovih idiota koji vode narode na Balkanu.Jeza me podilazi kad vidim ove nase spodobe na tv i znam kakav haos mogu izazvati sa ovim mrznjim zadojenim poluljudima kojima vladaju.

marko

pre 3 godine

vojska azerjbedzana ne moze da izadnje na kraj sa vojskom nagornog, ako pored sve svoje pomocimi logistike Jermenija ukljuci svoju vojsku ,crno se pise za Baku!

Abdul

pre 3 godine

@Koliko se pale muslimani da će Turci i Azeri da demoliraju Jermeniju i osvoje je, a zaboravljaju da Rusija u Jermeniji ima 3,000 vojnika...
(markec95, 28. septembar 2020 16:30)

Ko se pali, koji to Muslimani? Na sta da se palimo keve ti tvoje? Evo ja sam Muslim i nepalim se niti znam nekog da se pali da ce neko nekog tamo da demolira (citaj sravni sa zemljom i ubije sto vise ljudi) i da osvoji tamo neku Jermeniju. Pa nije ovo Playstation oko moje, to je samo nesto u tvojoj glavi. Nemoj da lazes i prosipas nekakve gluposti ovde, ja se nadam da ce ovo da se smiri jer ovo je igra velikih i samo neduzan narod gine a tako neki praznoglavi zive kao deca ”Moj otac je jaci od tvog”. Znas kolko Ruse boli ono za tebe? Ili Turke za mene? Dodji sebi dok jos imas kome magare jedno.

luka

pre 3 godine

Vojska "Nagorno Karabaha" oborila vojni avion Azerbajdzana!!!
A Nagorno Karabah ima 140.000 ljudi ukupna populacija. Kao jedan srednji grad u Srbiji.

Bosanac koji je slicno video kao klinac

pre 3 godine

Ne znam detalje oko sukoba... Ali znam ovo: da ako se ovo nastavi ovde ce osim politickih oportunista da profitiraju popovi, hodze, fratri ili vec koji su tamo... Ili mozda ce Tramp uz sve medije da sleti tamo kao mirotvorac i izljubi ih i pomiri, kao misice - za mir u svetu i izbore.

Zoran

pre 3 godine

Ko je bio u Jerevanu mogao je da oseti tu njihovu "tugu", kao i našu prema Kosovu. Ararat je silom Britanaca ostao Turcima, kao i Nagorno Karabah zahvaljujući komunistima. (za koje Jermeni nisu nikada bili). I to posle svih zločina koji su izvršeni od turkmenskih naroda, tih istih godina. Zločinici su nagrađeni. Najtužnije je što oni nikada ne mogu ni posetiti svoje "Kosovo" niti otići na svoju svetu planinu. A vidi se iz samog glavnog grada.

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Rusija ima odbrambeni savez sa Jermenijom a prstom nisu mrdnuli dok Turci aktivno podrzavaju Azerbejdzan kako dronovima i drugim naoruzanjem i ko zna cime sve jos!.Eto kako Rusi stite svoje saveznike!.

Hrabri krojac

pre 3 godine

Mene zanima samo jedno,koliko je dece politicara i tajkuna trenutno na frontu na obe strane,nekada je bilo,siromasna deca idu u rat,bogata na fakultet.Danas siromasna idu u rat,bogata na Maldive.
(Markooo, 28. septembar 2020 11:38)

Na zalost, deca bogatasa nikad nisu isla u ratove, niti ce. Da jesu, ratova ne bi ni bilo. Ne znam samo cemu ovo detinjasto pitanje i otkrivanje tople?

coA

pre 3 godine

nema Turska tu nikome nista da kaze,oni su nebitni u ovoj prici. Bice kako Rusi kazu i nikako drugacije,zato sto je rusija i sa jermenijom i sa azerbedzanom povezanija i uticajnija neko iko drugi.

maler

pre 3 godine

Teško je ovde biti pametan. To je zvanično Azerbejdžanska teritorija, ali to je Jermenima oduzeto pre 100 godina i dato u sastav sovjetske republike Azerbejdžan. Problem je nastao kada se jedna država raspala. Zao mi je sto ne mogu da nadju zajednicko rešenje
(Darko, 28. septembar 2020 16:10)

ma resenje uvek moze da se nadje,al lakse im je kad drugi ginu za necije lične interese, politicarima je najlakse.da.posalju tudju decu da ubijaju i ginu

aha

pre 3 godine

Jermeni su po muci i stradanju kroz istoriju nasa braca ali previse su se ,,prepustili” Rusiji i to nikada ne izadje na dobro po narod.Za vlast je to ekstra.

Eidan

pre 3 godine

Žao mi svih ljudi i njihovih porodica. I ne, ne želim da zauzimam bilo čiju stranu u besmislu rata. Barem ljudi sa Balkana znaju šta je užas i zlo ratovanja.
Možda ne bi bilo loše da ljudi sa prostora ex Yu, ljudi sa ugledom i diplomatskum iskustvom (ako ima takvih) probaju zajednički da se angažuju i pokušaju da urazume sukobljene strane. Da objasne pakao koji donosi rat.
U ratu nema pobednika- samo strane sa manjim gubicima.
Nemoguće je da nema mesta dijalogu.

shone

pre 3 godine

Znaci kako su glupi ovi azeri ja nemam reci. Nisu hteli da daju ovu etnicki jermensku oblast da se vrati matici, krenuli u rat puni sebe i na kraju izgubili 5 puta toliku oblast u ratu. Pricam o 90im. E i sad umesto da iskoriste pare od nafte i budu nova norveska ili kuvajt oni te pare guraju u naoruzanje, i opet ih kantaju jermeni sa opremom iz proslog veka. Alo majstori dajte im karabah oni nek vam vrate ono preko sto drze i sve je okej.

Western Devil

pre 3 godine

Koliko se pale muslimani da će Turci i Azeri da demoliraju Jermeniju i osvoje je, a zaboravljaju da Rusija u Jermeniji ima 3,000 vojnika...
(markec95, 28. septembar 2020 16:30)

Zaboravljaju? Momče mlado, ne zaboravlja niko ništa. Ni za 50 godina neće niko zsboraviti da je napadnuta Jermenija a da je defanzivni pakt sa Rusijom mrtvo slovo na papiru. Šta misliš da imaju isti pakt sa USA ili Britanijom, šta bi se desilo već juče? Pogađaj jednom i ti i svi rusofili koji su ti dali +

Jadan taj narod tamo, niko ih ništa ne pita.

Venus

pre 3 godine

Krajnje je vreme da ljudi prestanu međusobno ratovati. Na svetu ima dovoljno svega za sve. Ukinuti kapitalizam, državne granice i svi zajedno raditi na unapređenju ljudske vrste i života na Zemlji.

Ratko

pre 3 godine

Ovo je veoma ozbiljan rat. Po gubicima ljudi za 24h kao u Hrvatskoj što je poginulo u bratoubilačkom ratu za godinu dana. Strahota. Ne znam jel će Jermenija moći da izdrži ovolike gubitke mislim da Azerbejdžan ima puno više kapaciteta u ljudstvu i tehnici. Ako se ne priključi Rusija da pogura biće im čupavo.

Qrsula

pre 3 godine

Znam da ove komentare na pišu doktori nauka i istoričari, ali ne razumem ljude koji nemaju ni osnovna znanja o temi o kojoj je reč a 'prodaju pamet'. Bolje bi bilo da prvo pročitaju nešto o istoriji sukoba ove dve zemlje.

UFR

pre 3 godine

Ajde eksperti oladite, vi sudije o Rusiji i njenoj "nemoći" ...
A malopre Jermeni saopštavaju da nisu ZA SAD ni tražili (dodatnu) vojnu pomoć Rusije !

maki1982

pre 3 godine

u karabahu zive jermeni, a jermeni su narod koji je najvise propatio od svih naroda, i to od turkijskih naroda, uostalom i od azera, koji su ih masakrirali na svojoj teritoriji.u jermenskoj osvetnickoj operaciji nemezis, pored turaka su bili i azeri kao mete atentata. i sad neko da se poziva na neka medjunarodna prava. ili ce se jermeni odbraniti, ili ce biti proterani. pod vlascu azera jermena nece biti.ne mora se navijati ni za koga, najbolje je da rata ne bude i da se pregovara.

čisto onako

pre 3 godine

Zalosno je sve ovo, a najzalosnije sto neka Kim Kardasijan daje svoje politicko vidjenje i usmerava javnost. A od politike, geografije i desavanja u svetu zna da napuci usne i poveca dupe o fotosopu.
(toba, 28. septembar 2020 16:13)

Ona je Jermenka i bila je tamo sa porodicom, čak su ona i deca kršteni u Jermeniji.

karma dhi

pre 3 godine

Nagorni Krabah je Srce... cekaj bre..... ne znam malo sam abunjen.

Jeli bre ljudi, vidite kako ovo izgleda iz daljine i da li se ikome na svetu svidja rat? Meni ne a cinjenica je da se mora nauciti ziveti zajedno i postovati jedne druge.

Džoni

pre 3 godine

Ovaj rat će pokazati da je sva moguća teška tehnika i oklop potpuno bezvredna. Bespilotne letelice, ili još efikasnije i bolje jata naoružanih dronova su budućnost ratovanja. Da smo pametni da se okrenemo proizvodnji dronova? Čak ni PVO sistemi kratkog dometa nemaju šanse protiv desetina, pa i stotina ovih zujalica. Nekoliko jednostavno mora da prođe ma kakav bio PVO?

Neo@

pre 3 godine

Izgleda da zaista dolaze poslednja vremena... Ratovi, zemljotresi, bolesti, sve je to najavljeno da će tako biti.
Ljudi se nadaju boljem sutra, a biće sve gore! Zaboravilo se na Boga, a čovek počeo da se Boga igra!?!
Ne valja to, ne valja...

mahir

pre 3 godine

Eto, neka sad neko kaze da u 21.vijeku nisu potrebne jake oruzane snage, zamislite da Jermenija ima barem 10% onoga sto ima Izrael. Ok, tu je jaka dijaspora, moral zbog istorijske nepravde i turskog genocida ali ako iza Jermena ne stane neki veliki igrac( a zna se i ko) , tesko u ovom ratu mogu do pobjede.

Јабучило

pre 3 godine

Svet je poludeo. Svrstavamo se navijacki po veri kada je rat u pitanju. To govori da se nikada necemo promeniti i da zasluzujemo sve sto nam se desava.

Obican covek, samo on obraca paznju na pripadnost, veru, nacionalnost, a kada shvati da je namagarcen, onda je kasno.

Izgleda da nama jos nije kasno, ni jasno.

Zao mi je zrtava, mladi momci, ma kome pripadali.
(Dare, 28. septembar 2020 17:01)

Наравно да желим да до овог рата или било ког другог није ни дошло, наравно да желим да се што пре заврши. Али, када неко нападне твоју земљу, није баш да је свеједно како ће се рат завршити. Тај део је дефетистичко-лажнопацифистичка прича која је често део пропагандног рата. Бар је била код нас и, колико видим, прилично се уврежила код неких. Јермени знају зашто се боре, боре се за своју земљу коју је неко покушао да отме још пре сто година.
Наравно да је и једна жртва превише. Али има ситуација у животу када се нема где побећи и када те нико не пита хоћеш ли или нећеш.

3310

pre 3 godine

“Uzimajući u obzir da je Azerbejdžan od 2008. godine podržavao srpsku poziciju po pitanju Kosova na međunarodnoj areni, a pozivajući se na konstantnu i simultanu uzajamnu podršku Deklaraciji o prijateljskim odnosima i strateškom partnerstvu između Azerbejdžana i Srbije i Zajedničkom akcionom planu za strateško partnerstvo, azerbejdžanska strana očekuje od srpske strane da pruži podršku i da izjavu po ovom pitanju”

@Laki

pre 3 godine

Čini se da se mnogi ovdašnji napaljenici nisu ni rodili, ili su kratke pameti, kada je "mečka" igrala u našoj kući.
Razuman čovek samo može da žali zbog tamošnjeg rata i žrtava.
Oni drugi će "navijati" za Jermene ili Azere, Ruse ili Amere, F16 ili Iskander, na isti način kako to čine i u komentarima sportskih događaja. Podlo i kukavički, a sami se plaše mrava i bubašvaba.
Što bi rekli, dno brate.

blabojzna

pre 3 godine

Ljudski životi se gase. Bez obzira na veru i pripadnost u svakome od nas je crvena krv. Svi dišemo. Svako je nečiji, svako ima svoje snove i nadanja, voli. Ovo je strašno. Još prenos kao teniski meč iz minuta u minut. Odvratno.

A

pre 3 godine

Cackaju ruskog medveda gde ne treba kad ne treba. A Jermeni i Azeri ginu. Zvuci poznato?
(Tarzan, 28. septembar 2020 11:39)

Da, zvuci poznato, kao vaše rusofilske bajke sve na isti kalup. Za sve vam zapad kriv, i svi uvek kao čačkaju Rusiju.

Guzman

pre 3 godine

Gospodo Srbi ko je najveći dontator Srbije?

- zamislite nisu to ni braća Rusi ni pravoslavni Jermeni nego
muslimanski Azerbejdžan.

Ko je to Srbiji dao najpovoljnije kredite?

- zamislite muslimanski Azerbejdžan

Ko to svojim donacijama obnavlja Crkve,Manastire i Džamije po Srbiji.

- pogađate muslimanski Azerbejdžan

Ko je platio celokupnu obnovu Bajrakli Džamije u Beogradu i Crkve Svete Petke u Novom Sadu

- pa muslimanski Azerbejdžan.

Kome se Srbija zbog toga odužila tako što je Predsedniku Azerbejdžana Alijevu podigao spomenik na Tašmajdanu.

Azerbejdžanci su nam daleko veća braća i od Grka i od Rusa a pogotovo od Jermena sa kojima nikakve dodirne tačke nemamo sem vere.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Zbog ovih velikih sila nastavlja se rat kako bi uradili štetu Rusiji jasno,da se opet sprema ratna igra gde če se boriti 1.na 50.

Dare

pre 3 godine

Svet je poludeo. Svrstavamo se navijacki po veri kada je rat u pitanju. To govori da se nikada necemo promeniti i da zasluzujemo sve sto nam se desava.

Obican covek, samo on obraca paznju na pripadnost, veru, nacionalnost, a kada shvati da je namagarcen, onda je kasno.

Izgleda da nama jos nije kasno, ni jasno.

Zao mi je zrtava, mladi momci, ma kome pripadali.

Miki

pre 3 godine

Pa gde je avijacija ovi kao deca se igraju pepucavanje duž linije fronta ovako mogu da se biju 20 godine i nema podednika pa ja sto sam laik pa bolju strategiju bi postavio,treba da dodju od Srbije da uče nama NATO ni jedan tenk nije uništio na Kosovo a koristio je A 10 pa šta bi A10 uradeo Jermeniji razguzio bi ih kad dozvoljavaju bespilotne letelice turske da onako dejstvuju one su cucla za A 10 kad se on digne 5000 granata u minut ispaljuje pa od Jermeniji nebi nista ostala sa ovakav tim strategije a ovaj Arebedzan bi mi zagazili sa ovu vojsku sad sto imamo za 5 dana a kamo li da imamo nauruzanje sto ima Jermenija izašli bi do Bakua ali nema dobre generale i stručnjake.Za sta čuvaju frontalne i jurišne bombardere za muzej ili bata Putin naredio samo artiljerija kad se potroši da im ponovo proda a gde je s300 Jermenije da da vazdušnu podršku aviaciji,kakva neprofesionalizam nisam skoro video tenk do te tenk na otvoreno kao na paradu bez zaštite bez lažnih mamca bez rovova nije ni čudo što bespilotne letelice Azerbedzana uništavaju ih kao igracke..

toba

pre 3 godine

Zalosno je sve ovo, a najzalosnije sto neka Kim Kardasijan daje svoje politicko vidjenje i usmerava javnost. A od politike, geografije i desavanja u svetu zna da napuci usne i poveca dupe o fotosopu.

hill

pre 3 godine

Jermeni su sinoć izbacili spisak i podatke o poginulima. Zapalo mi je za oko da su skoro svi poginuli rođeni između 1997. i 2001. godine, dakle moja generacija. Jako je neprijatno pokušati se staviti na njihovo mjesto. Iako sam iz BiH, drago mi je da sam rođen poslije rata, i samim tim pošteđen ovoga što vidimo na Kavkazu.

Siniša

pre 3 godine

@Guzman
Nagorno Karabah je oblast koja je istorijski pripadala i bila naseljena Jermenima. Genocid nad Jermenima 1915. desio se baš u oblasti Nagorno Karabaha.

Markoni

pre 3 godine

Mnogi ovde kritikuju "kukavičku" Rusiju koja ne brani saveznika. A činjenica je da su Jermeni napali Azerbejdzan, a pre toga Azerbejdzan republiku Artsakh... Artsakh nije član ODKB... Obratite malo pažnju.

Darko

pre 3 godine

Teško je ovde biti pametan. To je zvanično Azerbejdžanska teritorija, ali to je Jermenima oduzeto pre 100 godina i dato u sastav sovjetske republike Azerbejdžan. Problem je nastao kada se jedna država raspala. Zao mi je sto ne mogu da nadju zajednicko rešenje

Ukinuti sve granice

pre 3 godine

Stanovnici ove planete trebaju prestati ratovati između sebe. Trebamo konačno ukinuti kapitalizam i zajedno raditi na unapređenju naše civilizacije.

royal

pre 3 godine

Guzman, 28. septembar 2020 15:38)
Ta teritorije jeste ranije pripadalo azerima, ali tek od vladavine J.V.Stalina. On im je pripojio-poklonio Karabah. Pre toga vekovima je pripadao Jermeniji. Tamo su najstarije crkve na svetu, jos iz 4.-og veka. Džamija nema baš puno

Guzman

pre 3 godine

Puna podrška Azerbejdžanu da posle skoro 30 godina uspostavi pun suverenitet na celokupnoj svojoj Međunarodno priznatoj teritoriji !!!

Ne pada mi na pamet da podržavam nekoga samo zato što je Pravoslavne vere.
Azerbejdžan je jedan od najvećih prijatelja Srbije i srpskog naroda.

DR NEZNALICA

pre 3 godine

Ne vredi izgubiti glavu ni za celu planetu.Zašo u rat?Prvo neka na liniju odbrane stanu predsednici sa svojim porodicama,pa tek da razmislimo ima li smisla,zbog čega.Lako je gurati sirotinju u rat!Pazi ti njih,planeta se bori protiv najveće pošasti od 2.sv.rata a oni bi da ratuju.Moraš biti baš,baš kreten da bi sada rat vodio.Srbi moji izvucite pouku da vas ovi ludi,nesrećni ,a ima ih i bolesni političara ,ne uvuku nikada u rat.

ona

pre 3 godine

Turci pomazu Azerbejdzanu, Rusi pomazu Jermeniji, ali ne zato sto je njih briga za te narode, već da bi se oruzje prodalo... Kao I u svakom ratu...

nemke

pre 3 godine

ako je istina da je jermenija prva napala, kako su uspeli ekspresno da prebace sirijske dzihadiste da ratuju na strani azerbejdzana? pritom azerbejdzan napada turskim avionima koji su bas eto slucajno bili u azerbejdzanu? pa jasno je da je ovo pripremano unapred od strane azerbejdzana i turske a jadna mala jermenija treba da se odrzi u tom ludilu...ko ce njima da pomogne sad?

mostarac

pre 3 godine

A ova "moja" budaletina Izetbegović (ne podnosim ga) požurio da podrži Azerbejdžan. Znamo da će Dodik podržati Armeniju i eto još jedne zgodne predizborne teme pred izbore u novembru. Što je najžalosnije, ovo su lokalni izbori i teme bi trebale biti lokalne a ne međunacionalne i međunarodne. Izetbegoviću, budi principijelan pa reci da bi i Srbija trebala da vrati Kosovo ovako kao Azerbejdžan što radi. Ili šuti i ne miješaj se u tuđe poslove.

mokri

pre 3 godine

Jermenija je članica ODKB. A Rusi bi po automatizmu trebalo da brane svog saveznika iz te organizacije. Zao mi Jermena, proći će kao mi 1999. čekajući pomoć Rusa.

manga

pre 3 godine

Dovoljno mi je da je Izetbegović izneo mišljenje da shvatim da neko nije baš u vinkli. Dati podršku a pritom ne pozivati na smirenje strasti (makar deklarativno) govori o profilu vođa (slično kao Erdogan). Nisu tu čiste glave i posla.

Magnezijum

pre 3 godine

Па то на снимку се користи ТОС буратино (пинокио), руска артиљерија са термобаричним ракетама.

"Портпаролка јерменског министарства одбране Шушак Степањан је саопштила да је војска Азербејџана јутрос користила тешке вишецевне ракетне бацаче по положајима бранитеља Нагорно-Карабаха.

- Јутрос око 07:30, ужаснути тешким губицима које су претрпели, непријатељи су користили тешке вишецевне ракетне бацаче ТОС. Јерменска страна није претрпела никакве губитке - написала је портпаролка

Мени није јасно ко кога овде керебечи? на твитеру.

Andjuse vrati se

pre 3 godine

Jermeni, Jevreji, Grci i Srbi su narodi koji su ubedljivo najvise stradali u svojoj istoriji i zato cu uvek svim srcem biti uz te narode koje kroz celu istoriju ubijaju i proteruju samo zbog vere a to niko ne zasluzuje.

Loki

pre 3 godine

Opšte poznata stvar je da Turska godinama podržava Azerbejdžan, ali su sada evidentno prešli na još jaču podršku, Turske bespilotne letjelice Azeri koriste u napadu na Jermene i plus Turska dovodi na ratište borce iz Sirije. Evidentno da Erdogan uporno traži način da svijetu pokaže kako je Turska ogromna sila pa se odlučio da izazove rat izmedju Jermenije i Azerbejdžana. Pokušava godinama da izigrava opasnog tipa po pitanju Palestine ali tu zna da Izraelu ništa ne može. U Siriji je isto doživio poraz, pa je onda pokušao sad prije 20 dana da izazove rat sa Grčkom pa su Amerikanci izgleda sprječili to. Jasno je da je ovaj rat planiran, nažalost uvijek u svakom ratu narod strada.

Djenka

pre 3 godine

Erdogan zveckao oružjem oko Grčke, dobio zeleno svetlo za napad na Jermeniju od Amera ako ostavi Grčku naftu na miru. A Ameri jedva čekaju da uvuku Ruse u neki sukob, ne odgovara im mirna Rusija sa svojom vakcinom. U Belorusiji napravili kvazi puč posle odbijanja Lukašenka da zemlju uvede u karantin. I tako dan za danom pred kockastim ekranom. Tatatatira, igramo kako zapad svira.

Brano

pre 3 godine

Turci jedva dočekali negde neki sukob...samo da dodatno žare i pale ionako tešku situaciju. Cilj svih nas jeste i treba da bude poziv na obustavu vatre i mir, a ne stavljanje na jednu ili drugu stranu. Erdoan je opterećen verskom pripadnošću. Odavno je prošao srednji vek!

Komšija

pre 3 godine

Sad će se komentatori podijeliti na naše i njihove. Jel eto ovi su naši a s onima su Turci a s kim su Turci to ne valja. Hm zar Turci nisu s nama? Meni više nije jasno koji su naši a koji njihovi.

Mojo

pre 3 godine

Erdogan je izgubio kompas i mislim da će ubrzo Turska biti u velikom problemu. Pre par nedelja su ozbiljne turske snage stavljene na raspolaganje Azerima, a pridružile su se i jedinice ISIS poražene u Siriji koje je turska vojska opremila za novi sukob. Katastrofa u najavi.

kro-manjon

pre 3 godine

Ista situacija kao da mi napadnemo Kosovo a Albanija krene da brani svoje na Kosovu. Azeri krenuli silom da povrate teritoriju na kojoj su Jermeni a Jermenija uleće i brani svoje.

holivudski frizer

pre 3 godine

Divno ! Opet ratujemo da vidimo ko je jači ! Mi ili Vi ? U medjuvremenu ko god može beži glavom bez obzira i ostavlja cojstvo i junaštvo onima koji ne mogu da pobegnu ! Poginulu sirotinju ionako niko nikad nije računao u ljude !Veličanstveno ! Živeli predsednici Azerbejdžana i Karabahije ! Gornje !

Markooo

pre 3 godine

Mene zanima samo jedno,koliko je dece politicara i tajkuna trenutno na frontu na obe strane,nekada je bilo,siromasna deca idu u rat,bogata na fakultet.Danas siromasna idu u rat,bogata na Maldive.

Tarzan

pre 3 godine

Intenzitet sukoba od samog pocetka i primena teskog naoruzanja od samog starta ukazuje da je ovde sa jedne strane agresija uveliko bila planirana. Da nije slucajni incident koji je vremenom prerastao u siri sukob. Pitanje je koja je strana agresor? Zasto bi Jermenija, koja ima pod kontrolom Nagorno Karabah, napala Azerbejdzan koji je inace vojnicki, i u ljudstvu i u naoruzanju, barem 3 puta jaci od Jermenije? Sta dobija Jermenija ovim ratom? Sa druge strane, Azerbejdzan, od samog pocetka sukoba podrzan od Turske (sto se zna), frustriran dugogodisnjim gubitkom NK-a, ima ambiciju da povrati tu oblast. Da li bi se Azeri samoinicijativno upustili u ovu avanturu? Svakako ne. Neko stoji iza ove agresije Azerbejdzana. Za Tursku vec znamo. Ali ja mislim da nije samo Turska, ima tu jos "igraca" koji su idejni tvorci sukoba? Kome odgovara rat na Kavkazu i mogucnost da se vremenom umesa kao "mirotvorac" i instalira svoju infrastrukturu na samoj juznoj granici Rusije? Ne treba biti pametan da covek shvati da takve ambicije ima ko drugi nego NATO ili barem vodece sile ovog saveza, SAD, Velika Britanija, Francuska pa cak i Nemacka. Cackaju ruskog medveda gde ne treba kad ne treba. A Jermeni i Azeri ginu. Zvuci poznato?

humanista

pre 3 godine

UN i ovo njihovo,,pozivanje na bzuslovni prkid vatre,,deluje toliko ofucano i staromodno.Bas neko ko je u ratu ,,do guse,, slusa pridike i obavestenja UN.Treba pod hitno oformiti medjunarodnu,,vojnu silu,, koja bi u naj kracem vremenskom roku morala da bude na ,,terenu,, i da obustavi sukobe.Ovo jadnicko i izlizano ,,saopstenje,, UN, je neproduktivno i svodi se na reci a ne na dela.

humanista

pre 3 godine

UN i ovo njihovo,,pozivanje na bzuslovni prkid vatre,,deluje toliko ofucano i staromodno.Bas neko ko je u ratu ,,do guse,, slusa pridike i obavestenja UN.Treba pod hitno oformiti medjunarodnu,,vojnu silu,, koja bi u naj kracem vremenskom roku morala da bude na ,,terenu,, i da obustavi sukobe.Ovo jadnicko i izlizano ,,saopstenje,, UN, je neproduktivno i svodi se na reci a ne na dela.

mostarac

pre 3 godine

A ova "moja" budaletina Izetbegović (ne podnosim ga) požurio da podrži Azerbejdžan. Znamo da će Dodik podržati Armeniju i eto još jedne zgodne predizborne teme pred izbore u novembru. Što je najžalosnije, ovo su lokalni izbori i teme bi trebale biti lokalne a ne međunacionalne i međunarodne. Izetbegoviću, budi principijelan pa reci da bi i Srbija trebala da vrati Kosovo ovako kao Azerbejdžan što radi. Ili šuti i ne miješaj se u tuđe poslove.

Markooo

pre 3 godine

Mene zanima samo jedno,koliko je dece politicara i tajkuna trenutno na frontu na obe strane,nekada je bilo,siromasna deca idu u rat,bogata na fakultet.Danas siromasna idu u rat,bogata na Maldive.

Tarzan

pre 3 godine

Intenzitet sukoba od samog pocetka i primena teskog naoruzanja od samog starta ukazuje da je ovde sa jedne strane agresija uveliko bila planirana. Da nije slucajni incident koji je vremenom prerastao u siri sukob. Pitanje je koja je strana agresor? Zasto bi Jermenija, koja ima pod kontrolom Nagorno Karabah, napala Azerbejdzan koji je inace vojnicki, i u ljudstvu i u naoruzanju, barem 3 puta jaci od Jermenije? Sta dobija Jermenija ovim ratom? Sa druge strane, Azerbejdzan, od samog pocetka sukoba podrzan od Turske (sto se zna), frustriran dugogodisnjim gubitkom NK-a, ima ambiciju da povrati tu oblast. Da li bi se Azeri samoinicijativno upustili u ovu avanturu? Svakako ne. Neko stoji iza ove agresije Azerbejdzana. Za Tursku vec znamo. Ali ja mislim da nije samo Turska, ima tu jos "igraca" koji su idejni tvorci sukoba? Kome odgovara rat na Kavkazu i mogucnost da se vremenom umesa kao "mirotvorac" i instalira svoju infrastrukturu na samoj juznoj granici Rusije? Ne treba biti pametan da covek shvati da takve ambicije ima ko drugi nego NATO ili barem vodece sile ovog saveza, SAD, Velika Britanija, Francuska pa cak i Nemacka. Cackaju ruskog medveda gde ne treba kad ne treba. A Jermeni i Azeri ginu. Zvuci poznato?

Dare

pre 3 godine

Svet je poludeo. Svrstavamo se navijacki po veri kada je rat u pitanju. To govori da se nikada necemo promeniti i da zasluzujemo sve sto nam se desava.

Obican covek, samo on obraca paznju na pripadnost, veru, nacionalnost, a kada shvati da je namagarcen, onda je kasno.

Izgleda da nama jos nije kasno, ni jasno.

Zao mi je zrtava, mladi momci, ma kome pripadali.

manga

pre 3 godine

Dovoljno mi je da je Izetbegović izneo mišljenje da shvatim da neko nije baš u vinkli. Dati podršku a pritom ne pozivati na smirenje strasti (makar deklarativno) govori o profilu vođa (slično kao Erdogan). Nisu tu čiste glave i posla.

Andjuse vrati se

pre 3 godine

Jermeni, Jevreji, Grci i Srbi su narodi koji su ubedljivo najvise stradali u svojoj istoriji i zato cu uvek svim srcem biti uz te narode koje kroz celu istoriju ubijaju i proteruju samo zbog vere a to niko ne zasluzuje.

Siniša

pre 3 godine

@Guzman
Nagorno Karabah je oblast koja je istorijski pripadala i bila naseljena Jermenima. Genocid nad Jermenima 1915. desio se baš u oblasti Nagorno Karabaha.

hill

pre 3 godine

Jermeni su sinoć izbacili spisak i podatke o poginulima. Zapalo mi je za oko da su skoro svi poginuli rođeni između 1997. i 2001. godine, dakle moja generacija. Jako je neprijatno pokušati se staviti na njihovo mjesto. Iako sam iz BiH, drago mi je da sam rođen poslije rata, i samim tim pošteđen ovoga što vidimo na Kavkazu.

Abdul

pre 3 godine

@Koliko se pale muslimani da će Turci i Azeri da demoliraju Jermeniju i osvoje je, a zaboravljaju da Rusija u Jermeniji ima 3,000 vojnika...
(markec95, 28. septembar 2020 16:30)

Ko se pali, koji to Muslimani? Na sta da se palimo keve ti tvoje? Evo ja sam Muslim i nepalim se niti znam nekog da se pali da ce neko nekog tamo da demolira (citaj sravni sa zemljom i ubije sto vise ljudi) i da osvoji tamo neku Jermeniju. Pa nije ovo Playstation oko moje, to je samo nesto u tvojoj glavi. Nemoj da lazes i prosipas nekakve gluposti ovde, ja se nadam da ce ovo da se smiri jer ovo je igra velikih i samo neduzan narod gine a tako neki praznoglavi zive kao deca ”Moj otac je jaci od tvog”. Znas kolko Ruse boli ono za tebe? Ili Turke za mene? Dodji sebi dok jos imas kome magare jedno.

mokri

pre 3 godine

Jermenija je članica ODKB. A Rusi bi po automatizmu trebalo da brane svog saveznika iz te organizacije. Zao mi Jermena, proći će kao mi 1999. čekajući pomoć Rusa.

Mojo

pre 3 godine

Erdogan je izgubio kompas i mislim da će ubrzo Turska biti u velikom problemu. Pre par nedelja su ozbiljne turske snage stavljene na raspolaganje Azerima, a pridružile su se i jedinice ISIS poražene u Siriji koje je turska vojska opremila za novi sukob. Katastrofa u najavi.

royal

pre 3 godine

Guzman, 28. septembar 2020 15:38)
Ta teritorije jeste ranije pripadalo azerima, ali tek od vladavine J.V.Stalina. On im je pripojio-poklonio Karabah. Pre toga vekovima je pripadao Jermeniji. Tamo su najstarije crkve na svetu, jos iz 4.-og veka. Džamija nema baš puno

nemke

pre 3 godine

ako je istina da je jermenija prva napala, kako su uspeli ekspresno da prebace sirijske dzihadiste da ratuju na strani azerbejdzana? pritom azerbejdzan napada turskim avionima koji su bas eto slucajno bili u azerbejdzanu? pa jasno je da je ovo pripremano unapred od strane azerbejdzana i turske a jadna mala jermenija treba da se odrzi u tom ludilu...ko ce njima da pomogne sad?

Loki

pre 3 godine

Opšte poznata stvar je da Turska godinama podržava Azerbejdžan, ali su sada evidentno prešli na još jaču podršku, Turske bespilotne letjelice Azeri koriste u napadu na Jermene i plus Turska dovodi na ratište borce iz Sirije. Evidentno da Erdogan uporno traži način da svijetu pokaže kako je Turska ogromna sila pa se odlučio da izazove rat izmedju Jermenije i Azerbejdžana. Pokušava godinama da izigrava opasnog tipa po pitanju Palestine ali tu zna da Izraelu ništa ne može. U Siriji je isto doživio poraz, pa je onda pokušao sad prije 20 dana da izazove rat sa Grčkom pa su Amerikanci izgleda sprječili to. Jasno je da je ovaj rat planiran, nažalost uvijek u svakom ratu narod strada.

Darko

pre 3 godine

Teško je ovde biti pametan. To je zvanično Azerbejdžanska teritorija, ali to je Jermenima oduzeto pre 100 godina i dato u sastav sovjetske republike Azerbejdžan. Problem je nastao kada se jedna država raspala. Zao mi je sto ne mogu da nadju zajednicko rešenje

Djenka

pre 3 godine

Erdogan zveckao oružjem oko Grčke, dobio zeleno svetlo za napad na Jermeniju od Amera ako ostavi Grčku naftu na miru. A Ameri jedva čekaju da uvuku Ruse u neki sukob, ne odgovara im mirna Rusija sa svojom vakcinom. U Belorusiji napravili kvazi puč posle odbijanja Lukašenka da zemlju uvede u karantin. I tako dan za danom pred kockastim ekranom. Tatatatira, igramo kako zapad svira.

Brano

pre 3 godine

Turci jedva dočekali negde neki sukob...samo da dodatno žare i pale ionako tešku situaciju. Cilj svih nas jeste i treba da bude poziv na obustavu vatre i mir, a ne stavljanje na jednu ili drugu stranu. Erdoan je opterećen verskom pripadnošću. Odavno je prošao srednji vek!

Zoran

pre 3 godine

Ko je bio u Jerevanu mogao je da oseti tu njihovu "tugu", kao i našu prema Kosovu. Ararat je silom Britanaca ostao Turcima, kao i Nagorno Karabah zahvaljujući komunistima. (za koje Jermeni nisu nikada bili). I to posle svih zločina koji su izvršeni od turkmenskih naroda, tih istih godina. Zločinici su nagrađeni. Najtužnije je što oni nikada ne mogu ni posetiti svoje "Kosovo" niti otići na svoju svetu planinu. A vidi se iz samog glavnog grada.

DR NEZNALICA

pre 3 godine

Ne vredi izgubiti glavu ni za celu planetu.Zašo u rat?Prvo neka na liniju odbrane stanu predsednici sa svojim porodicama,pa tek da razmislimo ima li smisla,zbog čega.Lako je gurati sirotinju u rat!Pazi ti njih,planeta se bori protiv najveće pošasti od 2.sv.rata a oni bi da ratuju.Moraš biti baš,baš kreten da bi sada rat vodio.Srbi moji izvucite pouku da vas ovi ludi,nesrećni ,a ima ih i bolesni političara ,ne uvuku nikada u rat.

markus1975

pre 3 godine

Glavni adut vojske Aerbejdžana u ovom sukobu su borbene bespilotne letelice koje već nekoliko godina sami proizvode po licenci koju su kupili od Izraela. O Turskom mešanju ili pomoći nema ni govora, to Erdogan samo prodaje priču biračima, a nema ni Ruskog mešanja zato što ODKB ugovor to i ne zahteva. Nema čak ni direktnog sudara avijacija i drugih strateških jedinica, ovo je pre svega rat na zemlji i za zemlju, poput onog našeg rata u Bosni, a to je ono najgore za običan narod.

tex

pre 3 godine

Strasno da strasnije ne moze biti.Nemam snage ni da citam ove vijesti ,jer sam kao dijete prezivjela rat u BiH.Vidim da ginu djeca i kontam kako bih zastitila svog sina(ne daj Boze)u ovakvoj situaciji od ovih idiota koji vode narode na Balkanu.Jeza me podilazi kad vidim ove nase spodobe na tv i znam kakav haos mogu izazvati sa ovim mrznjim zadojenim poluljudima kojima vladaju.

ona

pre 3 godine

Turci pomazu Azerbejdzanu, Rusi pomazu Jermeniji, ali ne zato sto je njih briga za te narode, već da bi se oruzje prodalo... Kao I u svakom ratu...

Ukinuti sve granice

pre 3 godine

Stanovnici ove planete trebaju prestati ratovati između sebe. Trebamo konačno ukinuti kapitalizam i zajedno raditi na unapređenju naše civilizacije.

sarajevo.ba

pre 3 godine

Hoćeli Francuska pomoći Jermene ? U Francuskoj ih ima par miliona a i u USA i vrlo su uticajni.
(Zoran, 28. septembar 2020 20:19)

Jeste, ima ih 8 miliona u Francuskoj.
Njih 8, alziraca 12, tunizana 6, marokanaca 8, jugovica 6, ovih iz afrike 40 i francuza 40.
Ima Francuska nekih 800 miliona stanovnika otprilike.

toba

pre 3 godine

Zalosno je sve ovo, a najzalosnije sto neka Kim Kardasijan daje svoje politicko vidjenje i usmerava javnost. A od politike, geografije i desavanja u svetu zna da napuci usne i poveca dupe o fotosopu.

holivudski frizer

pre 3 godine

Divno ! Opet ratujemo da vidimo ko je jači ! Mi ili Vi ? U medjuvremenu ko god može beži glavom bez obzira i ostavlja cojstvo i junaštvo onima koji ne mogu da pobegnu ! Poginulu sirotinju ionako niko nikad nije računao u ljude !Veličanstveno ! Živeli predsednici Azerbejdžana i Karabahije ! Gornje !

kro-manjon

pre 3 godine

Ista situacija kao da mi napadnemo Kosovo a Albanija krene da brani svoje na Kosovu. Azeri krenuli silom da povrate teritoriju na kojoj su Jermeni a Jermenija uleće i brani svoje.

hm?

pre 3 godine

Jermeni prete “Iskanderima”!! Nisam znao da ih imaju... tri, cetiri baterije i ne bi nam trebalo vise nista. Pola NATO clanica u Evropi nema nikakvu odbranu od “Iskander” raketa.

čisto onako

pre 3 godine

Zalosno je sve ovo, a najzalosnije sto neka Kim Kardasijan daje svoje politicko vidjenje i usmerava javnost. A od politike, geografije i desavanja u svetu zna da napuci usne i poveca dupe o fotosopu.
(toba, 28. septembar 2020 16:13)

Ona je Jermenka i bila je tamo sa porodicom, čak su ona i deca kršteni u Jermeniji.

Guzman

pre 3 godine

Puna podrška Azerbejdžanu da posle skoro 30 godina uspostavi pun suverenitet na celokupnoj svojoj Međunarodno priznatoj teritoriji !!!

Ne pada mi na pamet da podržavam nekoga samo zato što je Pravoslavne vere.
Azerbejdžan je jedan od najvećih prijatelja Srbije i srpskog naroda.

Hrabri krojac

pre 3 godine

Mene zanima samo jedno,koliko je dece politicara i tajkuna trenutno na frontu na obe strane,nekada je bilo,siromasna deca idu u rat,bogata na fakultet.Danas siromasna idu u rat,bogata na Maldive.
(Markooo, 28. septembar 2020 11:38)

Na zalost, deca bogatasa nikad nisu isla u ratove, niti ce. Da jesu, ratova ne bi ni bilo. Ne znam samo cemu ovo detinjasto pitanje i otkrivanje tople?

Magnezijum

pre 3 godine

Па то на снимку се користи ТОС буратино (пинокио), руска артиљерија са термобаричним ракетама.

"Портпаролка јерменског министарства одбране Шушак Степањан је саопштила да је војска Азербејџана јутрос користила тешке вишецевне ракетне бацаче по положајима бранитеља Нагорно-Карабаха.

- Јутрос око 07:30, ужаснути тешким губицима које су претрпели, непријатељи су користили тешке вишецевне ракетне бацаче ТОС. Јерменска страна није претрпела никакве губитке - написала је портпаролка

Мени није јасно ко кога овде керебечи? на твитеру.

luka

pre 3 godine

Vojska "Nagorno Karabaha" oborila vojni avion Azerbajdzana!!!
A Nagorno Karabah ima 140.000 ljudi ukupna populacija. Kao jedan srednji grad u Srbiji.

Forca

pre 3 godine

Francuska pomoći Jermene ? U Francuskoj ih ima par miliona a i u USA i vrlo su uticajni.
(Zoran, 28. septembar 2020 20:19)

Тако је, Шарл Азнавур је јерменин рецимо

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Rusija ima odbrambeni savez sa Jermenijom a prstom nisu mrdnuli dok Turci aktivno podrzavaju Azerbejdzan kako dronovima i drugim naoruzanjem i ko zna cime sve jos!.Eto kako Rusi stite svoje saveznike!.

Markoni

pre 3 godine

Mnogi ovde kritikuju "kukavičku" Rusiju koja ne brani saveznika. A činjenica je da su Jermeni napali Azerbejdzan, a pre toga Azerbejdzan republiku Artsakh... Artsakh nije član ODKB... Obratite malo pažnju.

maki1982

pre 3 godine

u karabahu zive jermeni, a jermeni su narod koji je najvise propatio od svih naroda, i to od turkijskih naroda, uostalom i od azera, koji su ih masakrirali na svojoj teritoriji.u jermenskoj osvetnickoj operaciji nemezis, pored turaka su bili i azeri kao mete atentata. i sad neko da se poziva na neka medjunarodna prava. ili ce se jermeni odbraniti, ili ce biti proterani. pod vlascu azera jermena nece biti.ne mora se navijati ni za koga, najbolje je da rata ne bude i da se pregovara.

Јабучило

pre 3 godine

Svet je poludeo. Svrstavamo se navijacki po veri kada je rat u pitanju. To govori da se nikada necemo promeniti i da zasluzujemo sve sto nam se desava.

Obican covek, samo on obraca paznju na pripadnost, veru, nacionalnost, a kada shvati da je namagarcen, onda je kasno.

Izgleda da nama jos nije kasno, ni jasno.

Zao mi je zrtava, mladi momci, ma kome pripadali.
(Dare, 28. septembar 2020 17:01)

Наравно да желим да до овог рата или било ког другог није ни дошло, наравно да желим да се што пре заврши. Али, када неко нападне твоју земљу, није баш да је свеједно како ће се рат завршити. Тај део је дефетистичко-лажнопацифистичка прича која је често део пропагандног рата. Бар је била код нас и, колико видим, прилично се уврежила код неких. Јермени знају зашто се боре, боре се за своју земљу коју је неко покушао да отме још пре сто година.
Наравно да је и једна жртва превише. Али има ситуација у животу када се нема где побећи и када те нико не пита хоћеш ли или нећеш.

Bosanac koji je slicno video kao klinac

pre 3 godine

Ne znam detalje oko sukoba... Ali znam ovo: da ako se ovo nastavi ovde ce osim politickih oportunista da profitiraju popovi, hodze, fratri ili vec koji su tamo... Ili mozda ce Tramp uz sve medije da sleti tamo kao mirotvorac i izljubi ih i pomiri, kao misice - za mir u svetu i izbore.

Komšija

pre 3 godine

Sad će se komentatori podijeliti na naše i njihove. Jel eto ovi su naši a s onima su Turci a s kim su Turci to ne valja. Hm zar Turci nisu s nama? Meni više nije jasno koji su naši a koji njihovi.

Western Devil

pre 3 godine

Koliko se pale muslimani da će Turci i Azeri da demoliraju Jermeniju i osvoje je, a zaboravljaju da Rusija u Jermeniji ima 3,000 vojnika...
(markec95, 28. septembar 2020 16:30)

Zaboravljaju? Momče mlado, ne zaboravlja niko ništa. Ni za 50 godina neće niko zsboraviti da je napadnuta Jermenija a da je defanzivni pakt sa Rusijom mrtvo slovo na papiru. Šta misliš da imaju isti pakt sa USA ili Britanijom, šta bi se desilo već juče? Pogađaj jednom i ti i svi rusofili koji su ti dali +

Jadan taj narod tamo, niko ih ništa ne pita.

@Laki

pre 3 godine

Čini se da se mnogi ovdašnji napaljenici nisu ni rodili, ili su kratke pameti, kada je "mečka" igrala u našoj kući.
Razuman čovek samo može da žali zbog tamošnjeg rata i žrtava.
Oni drugi će "navijati" za Jermene ili Azere, Ruse ili Amere, F16 ili Iskander, na isti način kako to čine i u komentarima sportskih događaja. Podlo i kukavički, a sami se plaše mrava i bubašvaba.
Što bi rekli, dno brate.

marko

pre 3 godine

vojska azerjbedzana ne moze da izadnje na kraj sa vojskom nagornog, ako pored sve svoje pomocimi logistike Jermenija ukljuci svoju vojsku ,crno se pise za Baku!

Džoni

pre 3 godine

Ovaj rat će pokazati da je sva moguća teška tehnika i oklop potpuno bezvredna. Bespilotne letelice, ili još efikasnije i bolje jata naoružanih dronova su budućnost ratovanja. Da smo pametni da se okrenemo proizvodnji dronova? Čak ni PVO sistemi kratkog dometa nemaju šanse protiv desetina, pa i stotina ovih zujalica. Nekoliko jednostavno mora da prođe ma kakav bio PVO?

shone

pre 3 godine

Znaci kako su glupi ovi azeri ja nemam reci. Nisu hteli da daju ovu etnicki jermensku oblast da se vrati matici, krenuli u rat puni sebe i na kraju izgubili 5 puta toliku oblast u ratu. Pricam o 90im. E i sad umesto da iskoriste pare od nafte i budu nova norveska ili kuvajt oni te pare guraju u naoruzanje, i opet ih kantaju jermeni sa opremom iz proslog veka. Alo majstori dajte im karabah oni nek vam vrate ono preko sto drze i sve je okej.

mahir

pre 3 godine

Eto, neka sad neko kaze da u 21.vijeku nisu potrebne jake oruzane snage, zamislite da Jermenija ima barem 10% onoga sto ima Izrael. Ok, tu je jaka dijaspora, moral zbog istorijske nepravde i turskog genocida ali ako iza Jermena ne stane neki veliki igrac( a zna se i ko) , tesko u ovom ratu mogu do pobjede.

Eidan

pre 3 godine

Žao mi svih ljudi i njihovih porodica. I ne, ne želim da zauzimam bilo čiju stranu u besmislu rata. Barem ljudi sa Balkana znaju šta je užas i zlo ratovanja.
Možda ne bi bilo loše da ljudi sa prostora ex Yu, ljudi sa ugledom i diplomatskum iskustvom (ako ima takvih) probaju zajednički da se angažuju i pokušaju da urazume sukobljene strane. Da objasne pakao koji donosi rat.
U ratu nema pobednika- samo strane sa manjim gubicima.
Nemoguće je da nema mesta dijalogu.

Qrsula

pre 3 godine

Znam da ove komentare na pišu doktori nauka i istoričari, ali ne razumem ljude koji nemaju ni osnovna znanja o temi o kojoj je reč a 'prodaju pamet'. Bolje bi bilo da prvo pročitaju nešto o istoriji sukoba ove dve zemlje.

Venus

pre 3 godine

Krajnje je vreme da ljudi prestanu međusobno ratovati. Na svetu ima dovoljno svega za sve. Ukinuti kapitalizam, državne granice i svi zajedno raditi na unapređenju ljudske vrste i života na Zemlji.

Ratko

pre 3 godine

Ovo je veoma ozbiljan rat. Po gubicima ljudi za 24h kao u Hrvatskoj što je poginulo u bratoubilačkom ratu za godinu dana. Strahota. Ne znam jel će Jermenija moći da izdrži ovolike gubitke mislim da Azerbejdžan ima puno više kapaciteta u ljudstvu i tehnici. Ako se ne priključi Rusija da pogura biće im čupavo.

aha

pre 3 godine

Jermeni su po muci i stradanju kroz istoriju nasa braca ali previse su se ,,prepustili” Rusiji i to nikada ne izadje na dobro po narod.Za vlast je to ekstra.

maler

pre 3 godine

Teško je ovde biti pametan. To je zvanično Azerbejdžanska teritorija, ali to je Jermenima oduzeto pre 100 godina i dato u sastav sovjetske republike Azerbejdžan. Problem je nastao kada se jedna država raspala. Zao mi je sto ne mogu da nadju zajednicko rešenje
(Darko, 28. septembar 2020 16:10)

ma resenje uvek moze da se nadje,al lakse im je kad drugi ginu za necije lične interese, politicarima je najlakse.da.posalju tudju decu da ubijaju i ginu

Guzman

pre 3 godine

Gospodo Srbi ko je najveći dontator Srbije?

- zamislite nisu to ni braća Rusi ni pravoslavni Jermeni nego
muslimanski Azerbejdžan.

Ko je to Srbiji dao najpovoljnije kredite?

- zamislite muslimanski Azerbejdžan

Ko to svojim donacijama obnavlja Crkve,Manastire i Džamije po Srbiji.

- pogađate muslimanski Azerbejdžan

Ko je platio celokupnu obnovu Bajrakli Džamije u Beogradu i Crkve Svete Petke u Novom Sadu

- pa muslimanski Azerbejdžan.

Kome se Srbija zbog toga odužila tako što je Predsedniku Azerbejdžana Alijevu podigao spomenik na Tašmajdanu.

Azerbejdžanci su nam daleko veća braća i od Grka i od Rusa a pogotovo od Jermena sa kojima nikakve dodirne tačke nemamo sem vere.

Neo@

pre 3 godine

Izgleda da zaista dolaze poslednja vremena... Ratovi, zemljotresi, bolesti, sve je to najavljeno da će tako biti.
Ljudi se nadaju boljem sutra, a biće sve gore! Zaboravilo se na Boga, a čovek počeo da se Boga igra!?!
Ne valja to, ne valja...

UFR

pre 3 godine

Ajde eksperti oladite, vi sudije o Rusiji i njenoj "nemoći" ...
A malopre Jermeni saopštavaju da nisu ZA SAD ni tražili (dodatnu) vojnu pomoć Rusije !

A

pre 3 godine

Cackaju ruskog medveda gde ne treba kad ne treba. A Jermeni i Azeri ginu. Zvuci poznato?
(Tarzan, 28. septembar 2020 11:39)

Da, zvuci poznato, kao vaše rusofilske bajke sve na isti kalup. Za sve vam zapad kriv, i svi uvek kao čačkaju Rusiju.

Miki

pre 3 godine

Pa gde je avijacija ovi kao deca se igraju pepucavanje duž linije fronta ovako mogu da se biju 20 godine i nema podednika pa ja sto sam laik pa bolju strategiju bi postavio,treba da dodju od Srbije da uče nama NATO ni jedan tenk nije uništio na Kosovo a koristio je A 10 pa šta bi A10 uradeo Jermeniji razguzio bi ih kad dozvoljavaju bespilotne letelice turske da onako dejstvuju one su cucla za A 10 kad se on digne 5000 granata u minut ispaljuje pa od Jermeniji nebi nista ostala sa ovakav tim strategije a ovaj Arebedzan bi mi zagazili sa ovu vojsku sad sto imamo za 5 dana a kamo li da imamo nauruzanje sto ima Jermenija izašli bi do Bakua ali nema dobre generale i stručnjake.Za sta čuvaju frontalne i jurišne bombardere za muzej ili bata Putin naredio samo artiljerija kad se potroši da im ponovo proda a gde je s300 Jermenije da da vazdušnu podršku aviaciji,kakva neprofesionalizam nisam skoro video tenk do te tenk na otvoreno kao na paradu bez zaštite bez lažnih mamca bez rovova nije ni čudo što bespilotne letelice Azerbedzana uništavaju ih kao igracke..

blabojzna

pre 3 godine

Ljudski životi se gase. Bez obzira na veru i pripadnost u svakome od nas je crvena krv. Svi dišemo. Svako je nečiji, svako ima svoje snove i nadanja, voli. Ovo je strašno. Još prenos kao teniski meč iz minuta u minut. Odvratno.

karma dhi

pre 3 godine

Nagorni Krabah je Srce... cekaj bre..... ne znam malo sam abunjen.

Jeli bre ljudi, vidite kako ovo izgleda iz daljine i da li se ikome na svetu svidja rat? Meni ne a cinjenica je da se mora nauciti ziveti zajedno i postovati jedne druge.

coA

pre 3 godine

nema Turska tu nikome nista da kaze,oni su nebitni u ovoj prici. Bice kako Rusi kazu i nikako drugacije,zato sto je rusija i sa jermenijom i sa azerbedzanom povezanija i uticajnija neko iko drugi.

3310

pre 3 godine

“Uzimajući u obzir da je Azerbejdžan od 2008. godine podržavao srpsku poziciju po pitanju Kosova na međunarodnoj areni, a pozivajući se na konstantnu i simultanu uzajamnu podršku Deklaraciji o prijateljskim odnosima i strateškom partnerstvu između Azerbejdžana i Srbije i Zajedničkom akcionom planu za strateško partnerstvo, azerbejdžanska strana očekuje od srpske strane da pruži podršku i da izjavu po ovom pitanju”

Maja

pre 3 godine

Nadam se da neće doći do još vecih sukova jer rat je uvek najgora opcija. Proslo je 25 godina od Oluje a ja i dalje mislim da to nije moralo tako, da sam ja možda mogla imati normalno detinjstvo bez rata, bede i straha.I ne samo ja nego i sva ostala deca trebaju mir.I u Jermeniji i Americi i Rusiji i Turskoj.

made in Serbia

pre 3 godine

Ovako su i nas gledali.... pojma nisu imali gde je Juga, samo su znali da se krvimo. Zabava za narod. Na kraju ćemo završiti opet svi zajedno u EU, žali bože zašta poginuli ljudi. Ehhh, Balkan...udri korono još jače.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Zbog ovih velikih sila nastavlja se rat kako bi uradili štetu Rusiji jasno,da se opet sprema ratna igra gde če se boriti 1.na 50.

ban Kulin

pre 3 godine

Gospodo Srbi ko je najveći dontator Srbije?

- zamislite nisu to ni braća Rusi ni pravoslavni Jermeni nego
muslimanski Azerbejdžan.

Ko je to Srbiji dao najpovoljnije kredite?

- zamislite muslimanski Azerbejdžan

Ko to svojim donacijama obnavlja Crkve,Manastire i Džamije po Srbiji.

- pogađate muslimanski Azerbejdžan

Ko je platio celokupnu obnovu Bajrakli Džamije u Beogradu i Crkve Svete Petke u Novom Sadu

- pa muslimanski Azerbejdžan.

Kome se Srbija zbog toga odužila tako što je Predsedniku Azerbejdžana Alijevu podigao spomenik na Tašmajdanu.

Azerbejdžanci su nam daleko veća braća i od Grka i od Rusa a pogotovo od Jermena sa kojima nikakve dodirne tačke nemamo sem vere.

(Guzman, 28. septembar 2020 17:52)



Dečko, očito da ti Srbe ne poznaješ dovoljno dobro, ne svrstavaju se Srbi na nečiju stranu po tome koliko im je ko blizak ili simpatičan, već po tome šta je pravo i pravda, pa tako na primer u ovom slučaju Srbi će podržati Jermeniju, jer je Karabah njihova istorijska teritorija, baš kao što će u sukobu SAD i Iraka, podržati Iračane koji brane svoju domovinu iako su Iračani muslimani, a Ameri hrišćani.

Guzman

pre 3 godine

Puna podrška Azerbejdžanu da posle skoro 30 godina uspostavi pun suverenitet na celokupnoj svojoj Međunarodno priznatoj teritoriji !!!

Ne pada mi na pamet da podržavam nekoga samo zato što je Pravoslavne vere.
Azerbejdžan je jedan od najvećih prijatelja Srbije i srpskog naroda.

Markoni

pre 3 godine

Mnogi ovde kritikuju "kukavičku" Rusiju koja ne brani saveznika. A činjenica je da su Jermeni napali Azerbejdzan, a pre toga Azerbejdzan republiku Artsakh... Artsakh nije član ODKB... Obratite malo pažnju.

kro-manjon

pre 3 godine

Ista situacija kao da mi napadnemo Kosovo a Albanija krene da brani svoje na Kosovu. Azeri krenuli silom da povrate teritoriju na kojoj su Jermeni a Jermenija uleće i brani svoje.

toba

pre 3 godine

Zalosno je sve ovo, a najzalosnije sto neka Kim Kardasijan daje svoje politicko vidjenje i usmerava javnost. A od politike, geografije i desavanja u svetu zna da napuci usne i poveca dupe o fotosopu.

Andjuse vrati se

pre 3 godine

Jermeni, Jevreji, Grci i Srbi su narodi koji su ubedljivo najvise stradali u svojoj istoriji i zato cu uvek svim srcem biti uz te narode koje kroz celu istoriju ubijaju i proteruju samo zbog vere a to niko ne zasluzuje.

Djenka

pre 3 godine

Erdogan zveckao oružjem oko Grčke, dobio zeleno svetlo za napad na Jermeniju od Amera ako ostavi Grčku naftu na miru. A Ameri jedva čekaju da uvuku Ruse u neki sukob, ne odgovara im mirna Rusija sa svojom vakcinom. U Belorusiji napravili kvazi puč posle odbijanja Lukašenka da zemlju uvede u karantin. I tako dan za danom pred kockastim ekranom. Tatatatira, igramo kako zapad svira.

Miki

pre 3 godine

Pa gde je avijacija ovi kao deca se igraju pepucavanje duž linije fronta ovako mogu da se biju 20 godine i nema podednika pa ja sto sam laik pa bolju strategiju bi postavio,treba da dodju od Srbije da uče nama NATO ni jedan tenk nije uništio na Kosovo a koristio je A 10 pa šta bi A10 uradeo Jermeniji razguzio bi ih kad dozvoljavaju bespilotne letelice turske da onako dejstvuju one su cucla za A 10 kad se on digne 5000 granata u minut ispaljuje pa od Jermeniji nebi nista ostala sa ovakav tim strategije a ovaj Arebedzan bi mi zagazili sa ovu vojsku sad sto imamo za 5 dana a kamo li da imamo nauruzanje sto ima Jermenija izašli bi do Bakua ali nema dobre generale i stručnjake.Za sta čuvaju frontalne i jurišne bombardere za muzej ili bata Putin naredio samo artiljerija kad se potroši da im ponovo proda a gde je s300 Jermenije da da vazdušnu podršku aviaciji,kakva neprofesionalizam nisam skoro video tenk do te tenk na otvoreno kao na paradu bez zaštite bez lažnih mamca bez rovova nije ni čudo što bespilotne letelice Azerbedzana uništavaju ih kao igracke..

Komšija

pre 3 godine

Sad će se komentatori podijeliti na naše i njihove. Jel eto ovi su naši a s onima su Turci a s kim su Turci to ne valja. Hm zar Turci nisu s nama? Meni više nije jasno koji su naši a koji njihovi.

Tarzan

pre 3 godine

Intenzitet sukoba od samog pocetka i primena teskog naoruzanja od samog starta ukazuje da je ovde sa jedne strane agresija uveliko bila planirana. Da nije slucajni incident koji je vremenom prerastao u siri sukob. Pitanje je koja je strana agresor? Zasto bi Jermenija, koja ima pod kontrolom Nagorno Karabah, napala Azerbejdzan koji je inace vojnicki, i u ljudstvu i u naoruzanju, barem 3 puta jaci od Jermenije? Sta dobija Jermenija ovim ratom? Sa druge strane, Azerbejdzan, od samog pocetka sukoba podrzan od Turske (sto se zna), frustriran dugogodisnjim gubitkom NK-a, ima ambiciju da povrati tu oblast. Da li bi se Azeri samoinicijativno upustili u ovu avanturu? Svakako ne. Neko stoji iza ove agresije Azerbejdzana. Za Tursku vec znamo. Ali ja mislim da nije samo Turska, ima tu jos "igraca" koji su idejni tvorci sukoba? Kome odgovara rat na Kavkazu i mogucnost da se vremenom umesa kao "mirotvorac" i instalira svoju infrastrukturu na samoj juznoj granici Rusije? Ne treba biti pametan da covek shvati da takve ambicije ima ko drugi nego NATO ili barem vodece sile ovog saveza, SAD, Velika Britanija, Francuska pa cak i Nemacka. Cackaju ruskog medveda gde ne treba kad ne treba. A Jermeni i Azeri ginu. Zvuci poznato?

Guzman

pre 3 godine

Gospodo Srbi ko je najveći dontator Srbije?

- zamislite nisu to ni braća Rusi ni pravoslavni Jermeni nego
muslimanski Azerbejdžan.

Ko je to Srbiji dao najpovoljnije kredite?

- zamislite muslimanski Azerbejdžan

Ko to svojim donacijama obnavlja Crkve,Manastire i Džamije po Srbiji.

- pogađate muslimanski Azerbejdžan

Ko je platio celokupnu obnovu Bajrakli Džamije u Beogradu i Crkve Svete Petke u Novom Sadu

- pa muslimanski Azerbejdžan.

Kome se Srbija zbog toga odužila tako što je Predsedniku Azerbejdžana Alijevu podigao spomenik na Tašmajdanu.

Azerbejdžanci su nam daleko veća braća i od Grka i od Rusa a pogotovo od Jermena sa kojima nikakve dodirne tačke nemamo sem vere.

mokri

pre 3 godine

Jermenija je članica ODKB. A Rusi bi po automatizmu trebalo da brane svog saveznika iz te organizacije. Zao mi Jermena, proći će kao mi 1999. čekajući pomoć Rusa.

humanista

pre 3 godine

UN i ovo njihovo,,pozivanje na bzuslovni prkid vatre,,deluje toliko ofucano i staromodno.Bas neko ko je u ratu ,,do guse,, slusa pridike i obavestenja UN.Treba pod hitno oformiti medjunarodnu,,vojnu silu,, koja bi u naj kracem vremenskom roku morala da bude na ,,terenu,, i da obustavi sukobe.Ovo jadnicko i izlizano ,,saopstenje,, UN, je neproduktivno i svodi se na reci a ne na dela.

Siniša

pre 3 godine

@Guzman
Nagorno Karabah je oblast koja je istorijski pripadala i bila naseljena Jermenima. Genocid nad Jermenima 1915. desio se baš u oblasti Nagorno Karabaha.

Dare

pre 3 godine

Svet je poludeo. Svrstavamo se navijacki po veri kada je rat u pitanju. To govori da se nikada necemo promeniti i da zasluzujemo sve sto nam se desava.

Obican covek, samo on obraca paznju na pripadnost, veru, nacionalnost, a kada shvati da je namagarcen, onda je kasno.

Izgleda da nama jos nije kasno, ni jasno.

Zao mi je zrtava, mladi momci, ma kome pripadali.

sarajevo.ba

pre 3 godine

Hoćeli Francuska pomoći Jermene ? U Francuskoj ih ima par miliona a i u USA i vrlo su uticajni.
(Zoran, 28. septembar 2020 20:19)

Jeste, ima ih 8 miliona u Francuskoj.
Njih 8, alziraca 12, tunizana 6, marokanaca 8, jugovica 6, ovih iz afrike 40 i francuza 40.
Ima Francuska nekih 800 miliona stanovnika otprilike.

Ukinuti sve granice

pre 3 godine

Stanovnici ove planete trebaju prestati ratovati između sebe. Trebamo konačno ukinuti kapitalizam i zajedno raditi na unapređenju naše civilizacije.

mostarac

pre 3 godine

A ova "moja" budaletina Izetbegović (ne podnosim ga) požurio da podrži Azerbejdžan. Znamo da će Dodik podržati Armeniju i eto još jedne zgodne predizborne teme pred izbore u novembru. Što je najžalosnije, ovo su lokalni izbori i teme bi trebale biti lokalne a ne međunacionalne i međunarodne. Izetbegoviću, budi principijelan pa reci da bi i Srbija trebala da vrati Kosovo ovako kao Azerbejdžan što radi. Ili šuti i ne miješaj se u tuđe poslove.

royal

pre 3 godine

Guzman, 28. septembar 2020 15:38)
Ta teritorije jeste ranije pripadalo azerima, ali tek od vladavine J.V.Stalina. On im je pripojio-poklonio Karabah. Pre toga vekovima je pripadao Jermeniji. Tamo su najstarije crkve na svetu, jos iz 4.-og veka. Džamija nema baš puno

A

pre 3 godine

Cackaju ruskog medveda gde ne treba kad ne treba. A Jermeni i Azeri ginu. Zvuci poznato?
(Tarzan, 28. septembar 2020 11:39)

Da, zvuci poznato, kao vaše rusofilske bajke sve na isti kalup. Za sve vam zapad kriv, i svi uvek kao čačkaju Rusiju.

Abdul

pre 3 godine

@Koliko se pale muslimani da će Turci i Azeri da demoliraju Jermeniju i osvoje je, a zaboravljaju da Rusija u Jermeniji ima 3,000 vojnika...
(markec95, 28. septembar 2020 16:30)

Ko se pali, koji to Muslimani? Na sta da se palimo keve ti tvoje? Evo ja sam Muslim i nepalim se niti znam nekog da se pali da ce neko nekog tamo da demolira (citaj sravni sa zemljom i ubije sto vise ljudi) i da osvoji tamo neku Jermeniju. Pa nije ovo Playstation oko moje, to je samo nesto u tvojoj glavi. Nemoj da lazes i prosipas nekakve gluposti ovde, ja se nadam da ce ovo da se smiri jer ovo je igra velikih i samo neduzan narod gine a tako neki praznoglavi zive kao deca ”Moj otac je jaci od tvog”. Znas kolko Ruse boli ono za tebe? Ili Turke za mene? Dodji sebi dok jos imas kome magare jedno.

marko

pre 3 godine

vojska azerjbedzana ne moze da izadnje na kraj sa vojskom nagornog, ako pored sve svoje pomocimi logistike Jermenija ukljuci svoju vojsku ,crno se pise za Baku!

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Rusija ima odbrambeni savez sa Jermenijom a prstom nisu mrdnuli dok Turci aktivno podrzavaju Azerbejdzan kako dronovima i drugim naoruzanjem i ko zna cime sve jos!.Eto kako Rusi stite svoje saveznike!.

nemke

pre 3 godine

ako je istina da je jermenija prva napala, kako su uspeli ekspresno da prebace sirijske dzihadiste da ratuju na strani azerbejdzana? pritom azerbejdzan napada turskim avionima koji su bas eto slucajno bili u azerbejdzanu? pa jasno je da je ovo pripremano unapred od strane azerbejdzana i turske a jadna mala jermenija treba da se odrzi u tom ludilu...ko ce njima da pomogne sad?

Zoran

pre 3 godine

Ko je bio u Jerevanu mogao je da oseti tu njihovu "tugu", kao i našu prema Kosovu. Ararat je silom Britanaca ostao Turcima, kao i Nagorno Karabah zahvaljujući komunistima. (za koje Jermeni nisu nikada bili). I to posle svih zločina koji su izvršeni od turkmenskih naroda, tih istih godina. Zločinici su nagrađeni. Najtužnije je što oni nikada ne mogu ni posetiti svoje "Kosovo" niti otići na svoju svetu planinu. A vidi se iz samog glavnog grada.

Loki

pre 3 godine

Opšte poznata stvar je da Turska godinama podržava Azerbejdžan, ali su sada evidentno prešli na još jaču podršku, Turske bespilotne letjelice Azeri koriste u napadu na Jermene i plus Turska dovodi na ratište borce iz Sirije. Evidentno da Erdogan uporno traži način da svijetu pokaže kako je Turska ogromna sila pa se odlučio da izazove rat izmedju Jermenije i Azerbejdžana. Pokušava godinama da izigrava opasnog tipa po pitanju Palestine ali tu zna da Izraelu ništa ne može. U Siriji je isto doživio poraz, pa je onda pokušao sad prije 20 dana da izazove rat sa Grčkom pa su Amerikanci izgleda sprječili to. Jasno je da je ovaj rat planiran, nažalost uvijek u svakom ratu narod strada.

Mojo

pre 3 godine

Erdogan je izgubio kompas i mislim da će ubrzo Turska biti u velikom problemu. Pre par nedelja su ozbiljne turske snage stavljene na raspolaganje Azerima, a pridružile su se i jedinice ISIS poražene u Siriji koje je turska vojska opremila za novi sukob. Katastrofa u najavi.

coA

pre 3 godine

nema Turska tu nikome nista da kaze,oni su nebitni u ovoj prici. Bice kako Rusi kazu i nikako drugacije,zato sto je rusija i sa jermenijom i sa azerbedzanom povezanija i uticajnija neko iko drugi.

hm?

pre 3 godine

Jermeni prete “Iskanderima”!! Nisam znao da ih imaju... tri, cetiri baterije i ne bi nam trebalo vise nista. Pola NATO clanica u Evropi nema nikakvu odbranu od “Iskander” raketa.

Brano

pre 3 godine

Turci jedva dočekali negde neki sukob...samo da dodatno žare i pale ionako tešku situaciju. Cilj svih nas jeste i treba da bude poziv na obustavu vatre i mir, a ne stavljanje na jednu ili drugu stranu. Erdoan je opterećen verskom pripadnošću. Odavno je prošao srednji vek!

DR NEZNALICA

pre 3 godine

Ne vredi izgubiti glavu ni za celu planetu.Zašo u rat?Prvo neka na liniju odbrane stanu predsednici sa svojim porodicama,pa tek da razmislimo ima li smisla,zbog čega.Lako je gurati sirotinju u rat!Pazi ti njih,planeta se bori protiv najveće pošasti od 2.sv.rata a oni bi da ratuju.Moraš biti baš,baš kreten da bi sada rat vodio.Srbi moji izvucite pouku da vas ovi ludi,nesrećni ,a ima ih i bolesni političara ,ne uvuku nikada u rat.

holivudski frizer

pre 3 godine

Divno ! Opet ratujemo da vidimo ko je jači ! Mi ili Vi ? U medjuvremenu ko god može beži glavom bez obzira i ostavlja cojstvo i junaštvo onima koji ne mogu da pobegnu ! Poginulu sirotinju ionako niko nikad nije računao u ljude !Veličanstveno ! Živeli predsednici Azerbejdžana i Karabahije ! Gornje !

Western Devil

pre 3 godine

Koliko se pale muslimani da će Turci i Azeri da demoliraju Jermeniju i osvoje je, a zaboravljaju da Rusija u Jermeniji ima 3,000 vojnika...
(markec95, 28. septembar 2020 16:30)

Zaboravljaju? Momče mlado, ne zaboravlja niko ništa. Ni za 50 godina neće niko zsboraviti da je napadnuta Jermenija a da je defanzivni pakt sa Rusijom mrtvo slovo na papiru. Šta misliš da imaju isti pakt sa USA ili Britanijom, šta bi se desilo već juče? Pogađaj jednom i ti i svi rusofili koji su ti dali +

Jadan taj narod tamo, niko ih ništa ne pita.

3310

pre 3 godine

“Uzimajući u obzir da je Azerbejdžan od 2008. godine podržavao srpsku poziciju po pitanju Kosova na međunarodnoj areni, a pozivajući se na konstantnu i simultanu uzajamnu podršku Deklaraciji o prijateljskim odnosima i strateškom partnerstvu između Azerbejdžana i Srbije i Zajedničkom akcionom planu za strateško partnerstvo, azerbejdžanska strana očekuje od srpske strane da pruži podršku i da izjavu po ovom pitanju”

Markooo

pre 3 godine

Mene zanima samo jedno,koliko je dece politicara i tajkuna trenutno na frontu na obe strane,nekada je bilo,siromasna deca idu u rat,bogata na fakultet.Danas siromasna idu u rat,bogata na Maldive.

manga

pre 3 godine

Dovoljno mi je da je Izetbegović izneo mišljenje da shvatim da neko nije baš u vinkli. Dati podršku a pritom ne pozivati na smirenje strasti (makar deklarativno) govori o profilu vođa (slično kao Erdogan). Nisu tu čiste glave i posla.

ona

pre 3 godine

Turci pomazu Azerbejdzanu, Rusi pomazu Jermeniji, ali ne zato sto je njih briga za te narode, već da bi se oruzje prodalo... Kao I u svakom ratu...

Venus

pre 3 godine

Krajnje je vreme da ljudi prestanu međusobno ratovati. Na svetu ima dovoljno svega za sve. Ukinuti kapitalizam, državne granice i svi zajedno raditi na unapređenju ljudske vrste i života na Zemlji.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Zbog ovih velikih sila nastavlja se rat kako bi uradili štetu Rusiji jasno,da se opet sprema ratna igra gde če se boriti 1.na 50.

Neo@

pre 3 godine

Izgleda da zaista dolaze poslednja vremena... Ratovi, zemljotresi, bolesti, sve je to najavljeno da će tako biti.
Ljudi se nadaju boljem sutra, a biće sve gore! Zaboravilo se na Boga, a čovek počeo da se Boga igra!?!
Ne valja to, ne valja...

aha

pre 3 godine

Jermeni su po muci i stradanju kroz istoriju nasa braca ali previse su se ,,prepustili” Rusiji i to nikada ne izadje na dobro po narod.Za vlast je to ekstra.

shone

pre 3 godine

Znaci kako su glupi ovi azeri ja nemam reci. Nisu hteli da daju ovu etnicki jermensku oblast da se vrati matici, krenuli u rat puni sebe i na kraju izgubili 5 puta toliku oblast u ratu. Pricam o 90im. E i sad umesto da iskoriste pare od nafte i budu nova norveska ili kuvajt oni te pare guraju u naoruzanje, i opet ih kantaju jermeni sa opremom iz proslog veka. Alo majstori dajte im karabah oni nek vam vrate ono preko sto drze i sve je okej.

Džoni

pre 3 godine

Ovaj rat će pokazati da je sva moguća teška tehnika i oklop potpuno bezvredna. Bespilotne letelice, ili još efikasnije i bolje jata naoružanih dronova su budućnost ratovanja. Da smo pametni da se okrenemo proizvodnji dronova? Čak ni PVO sistemi kratkog dometa nemaju šanse protiv desetina, pa i stotina ovih zujalica. Nekoliko jednostavno mora da prođe ma kakav bio PVO?

UFR

pre 3 godine

Ajde eksperti oladite, vi sudije o Rusiji i njenoj "nemoći" ...
A malopre Jermeni saopštavaju da nisu ZA SAD ni tražili (dodatnu) vojnu pomoć Rusije !

luka

pre 3 godine

Vojska "Nagorno Karabaha" oborila vojni avion Azerbajdzana!!!
A Nagorno Karabah ima 140.000 ljudi ukupna populacija. Kao jedan srednji grad u Srbiji.

Forca

pre 3 godine

Francuska pomoći Jermene ? U Francuskoj ih ima par miliona a i u USA i vrlo su uticajni.
(Zoran, 28. septembar 2020 20:19)

Тако је, Шарл Азнавур је јерменин рецимо

markus1975

pre 3 godine

Glavni adut vojske Aerbejdžana u ovom sukobu su borbene bespilotne letelice koje već nekoliko godina sami proizvode po licenci koju su kupili od Izraela. O Turskom mešanju ili pomoći nema ni govora, to Erdogan samo prodaje priču biračima, a nema ni Ruskog mešanja zato što ODKB ugovor to i ne zahteva. Nema čak ni direktnog sudara avijacija i drugih strateških jedinica, ovo je pre svega rat na zemlji i za zemlju, poput onog našeg rata u Bosni, a to je ono najgore za običan narod.

karma dhi

pre 3 godine

Nagorni Krabah je Srce... cekaj bre..... ne znam malo sam abunjen.

Jeli bre ljudi, vidite kako ovo izgleda iz daljine i da li se ikome na svetu svidja rat? Meni ne a cinjenica je da se mora nauciti ziveti zajedno i postovati jedne druge.

čisto onako

pre 3 godine

Zalosno je sve ovo, a najzalosnije sto neka Kim Kardasijan daje svoje politicko vidjenje i usmerava javnost. A od politike, geografije i desavanja u svetu zna da napuci usne i poveca dupe o fotosopu.
(toba, 28. septembar 2020 16:13)

Ona je Jermenka i bila je tamo sa porodicom, čak su ona i deca kršteni u Jermeniji.

Ratko

pre 3 godine

Ovo je veoma ozbiljan rat. Po gubicima ljudi za 24h kao u Hrvatskoj što je poginulo u bratoubilačkom ratu za godinu dana. Strahota. Ne znam jel će Jermenija moći da izdrži ovolike gubitke mislim da Azerbejdžan ima puno više kapaciteta u ljudstvu i tehnici. Ako se ne priključi Rusija da pogura biće im čupavo.

Bosanac koji je slicno video kao klinac

pre 3 godine

Ne znam detalje oko sukoba... Ali znam ovo: da ako se ovo nastavi ovde ce osim politickih oportunista da profitiraju popovi, hodze, fratri ili vec koji su tamo... Ili mozda ce Tramp uz sve medije da sleti tamo kao mirotvorac i izljubi ih i pomiri, kao misice - za mir u svetu i izbore.

hill

pre 3 godine

Jermeni su sinoć izbacili spisak i podatke o poginulima. Zapalo mi je za oko da su skoro svi poginuli rođeni između 1997. i 2001. godine, dakle moja generacija. Jako je neprijatno pokušati se staviti na njihovo mjesto. Iako sam iz BiH, drago mi je da sam rođen poslije rata, i samim tim pošteđen ovoga što vidimo na Kavkazu.

@Laki

pre 3 godine

Čini se da se mnogi ovdašnji napaljenici nisu ni rodili, ili su kratke pameti, kada je "mečka" igrala u našoj kući.
Razuman čovek samo može da žali zbog tamošnjeg rata i žrtava.
Oni drugi će "navijati" za Jermene ili Azere, Ruse ili Amere, F16 ili Iskander, na isti način kako to čine i u komentarima sportskih događaja. Podlo i kukavički, a sami se plaše mrava i bubašvaba.
Što bi rekli, dno brate.

tex

pre 3 godine

Strasno da strasnije ne moze biti.Nemam snage ni da citam ove vijesti ,jer sam kao dijete prezivjela rat u BiH.Vidim da ginu djeca i kontam kako bih zastitila svog sina(ne daj Boze)u ovakvoj situaciji od ovih idiota koji vode narode na Balkanu.Jeza me podilazi kad vidim ove nase spodobe na tv i znam kakav haos mogu izazvati sa ovim mrznjim zadojenim poluljudima kojima vladaju.

Darko

pre 3 godine

Teško je ovde biti pametan. To je zvanično Azerbejdžanska teritorija, ali to je Jermenima oduzeto pre 100 godina i dato u sastav sovjetske republike Azerbejdžan. Problem je nastao kada se jedna država raspala. Zao mi je sto ne mogu da nadju zajednicko rešenje

Јабучило

pre 3 godine

Svet je poludeo. Svrstavamo se navijacki po veri kada je rat u pitanju. To govori da se nikada necemo promeniti i da zasluzujemo sve sto nam se desava.

Obican covek, samo on obraca paznju na pripadnost, veru, nacionalnost, a kada shvati da je namagarcen, onda je kasno.

Izgleda da nama jos nije kasno, ni jasno.

Zao mi je zrtava, mladi momci, ma kome pripadali.
(Dare, 28. septembar 2020 17:01)

Наравно да желим да до овог рата или било ког другог није ни дошло, наравно да желим да се што пре заврши. Али, када неко нападне твоју земљу, није баш да је свеједно како ће се рат завршити. Тај део је дефетистичко-лажнопацифистичка прича која је често део пропагандног рата. Бар је била код нас и, колико видим, прилично се уврежила код неких. Јермени знају зашто се боре, боре се за своју земљу коју је неко покушао да отме још пре сто година.
Наравно да је и једна жртва превише. Али има ситуација у животу када се нема где побећи и када те нико не пита хоћеш ли или нећеш.

mahir

pre 3 godine

Eto, neka sad neko kaze da u 21.vijeku nisu potrebne jake oruzane snage, zamislite da Jermenija ima barem 10% onoga sto ima Izrael. Ok, tu je jaka dijaspora, moral zbog istorijske nepravde i turskog genocida ali ako iza Jermena ne stane neki veliki igrac( a zna se i ko) , tesko u ovom ratu mogu do pobjede.

Eidan

pre 3 godine

Žao mi svih ljudi i njihovih porodica. I ne, ne želim da zauzimam bilo čiju stranu u besmislu rata. Barem ljudi sa Balkana znaju šta je užas i zlo ratovanja.
Možda ne bi bilo loše da ljudi sa prostora ex Yu, ljudi sa ugledom i diplomatskum iskustvom (ako ima takvih) probaju zajednički da se angažuju i pokušaju da urazume sukobljene strane. Da objasne pakao koji donosi rat.
U ratu nema pobednika- samo strane sa manjim gubicima.
Nemoguće je da nema mesta dijalogu.

blabojzna

pre 3 godine

Ljudski životi se gase. Bez obzira na veru i pripadnost u svakome od nas je crvena krv. Svi dišemo. Svako je nečiji, svako ima svoje snove i nadanja, voli. Ovo je strašno. Još prenos kao teniski meč iz minuta u minut. Odvratno.

maki1982

pre 3 godine

u karabahu zive jermeni, a jermeni su narod koji je najvise propatio od svih naroda, i to od turkijskih naroda, uostalom i od azera, koji su ih masakrirali na svojoj teritoriji.u jermenskoj osvetnickoj operaciji nemezis, pored turaka su bili i azeri kao mete atentata. i sad neko da se poziva na neka medjunarodna prava. ili ce se jermeni odbraniti, ili ce biti proterani. pod vlascu azera jermena nece biti.ne mora se navijati ni za koga, najbolje je da rata ne bude i da se pregovara.

Magnezijum

pre 3 godine

Па то на снимку се користи ТОС буратино (пинокио), руска артиљерија са термобаричним ракетама.

"Портпаролка јерменског министарства одбране Шушак Степањан је саопштила да је војска Азербејџана јутрос користила тешке вишецевне ракетне бацаче по положајима бранитеља Нагорно-Карабаха.

- Јутрос око 07:30, ужаснути тешким губицима које су претрпели, непријатељи су користили тешке вишецевне ракетне бацаче ТОС. Јерменска страна није претрпела никакве губитке - написала је портпаролка

Мени није јасно ко кога овде керебечи? на твитеру.

Hrabri krojac

pre 3 godine

Mene zanima samo jedno,koliko je dece politicara i tajkuna trenutno na frontu na obe strane,nekada je bilo,siromasna deca idu u rat,bogata na fakultet.Danas siromasna idu u rat,bogata na Maldive.
(Markooo, 28. septembar 2020 11:38)

Na zalost, deca bogatasa nikad nisu isla u ratove, niti ce. Da jesu, ratova ne bi ni bilo. Ne znam samo cemu ovo detinjasto pitanje i otkrivanje tople?

maler

pre 3 godine

Teško je ovde biti pametan. To je zvanično Azerbejdžanska teritorija, ali to je Jermenima oduzeto pre 100 godina i dato u sastav sovjetske republike Azerbejdžan. Problem je nastao kada se jedna država raspala. Zao mi je sto ne mogu da nadju zajednicko rešenje
(Darko, 28. septembar 2020 16:10)

ma resenje uvek moze da se nadje,al lakse im je kad drugi ginu za necije lične interese, politicarima je najlakse.da.posalju tudju decu da ubijaju i ginu

ban Kulin

pre 3 godine

Gospodo Srbi ko je najveći dontator Srbije?

- zamislite nisu to ni braća Rusi ni pravoslavni Jermeni nego
muslimanski Azerbejdžan.

Ko je to Srbiji dao najpovoljnije kredite?

- zamislite muslimanski Azerbejdžan

Ko to svojim donacijama obnavlja Crkve,Manastire i Džamije po Srbiji.

- pogađate muslimanski Azerbejdžan

Ko je platio celokupnu obnovu Bajrakli Džamije u Beogradu i Crkve Svete Petke u Novom Sadu

- pa muslimanski Azerbejdžan.

Kome se Srbija zbog toga odužila tako što je Predsedniku Azerbejdžana Alijevu podigao spomenik na Tašmajdanu.

Azerbejdžanci su nam daleko veća braća i od Grka i od Rusa a pogotovo od Jermena sa kojima nikakve dodirne tačke nemamo sem vere.

(Guzman, 28. septembar 2020 17:52)



Dečko, očito da ti Srbe ne poznaješ dovoljno dobro, ne svrstavaju se Srbi na nečiju stranu po tome koliko im je ko blizak ili simpatičan, već po tome šta je pravo i pravda, pa tako na primer u ovom slučaju Srbi će podržati Jermeniju, jer je Karabah njihova istorijska teritorija, baš kao što će u sukobu SAD i Iraka, podržati Iračane koji brane svoju domovinu iako su Iračani muslimani, a Ameri hrišćani.

made in Serbia

pre 3 godine

Ovako su i nas gledali.... pojma nisu imali gde je Juga, samo su znali da se krvimo. Zabava za narod. Na kraju ćemo završiti opet svi zajedno u EU, žali bože zašta poginuli ljudi. Ehhh, Balkan...udri korono još jače.

Maja

pre 3 godine

Nadam se da neće doći do još vecih sukova jer rat je uvek najgora opcija. Proslo je 25 godina od Oluje a ja i dalje mislim da to nije moralo tako, da sam ja možda mogla imati normalno detinjstvo bez rata, bede i straha.I ne samo ja nego i sva ostala deca trebaju mir.I u Jermeniji i Americi i Rusiji i Turskoj.

Qrsula

pre 3 godine

Znam da ove komentare na pišu doktori nauka i istoričari, ali ne razumem ljude koji nemaju ni osnovna znanja o temi o kojoj je reč a 'prodaju pamet'. Bolje bi bilo da prvo pročitaju nešto o istoriji sukoba ove dve zemlje.