Nedelja, 20.09.2020.

14:04

Jokićev odgovor Lejkersima i sudijama – na TV B92

Košarkaše Denver Nagetsa i Los Anđeles Lejkersa u drugom meču finala Zapada možete gledati uživo na B92.net i TV B92.

Izvor: LN

Jokiæev odgovor Lejkersima i sudijama – na TV B92 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

bskfan

pre 3 godine

U startnoj postavi Lejkersa nema brzih niskih igraca tako da bi Malone trebalo da pocne utakmicu sa Kregom na LeBronu, a Haris da pokusa da ustopuje Ronda, ili eventualno pokusati sa Dozierom na Rondu a Haris na Karuzu jer je mali Monte beskoristan u odbrani. Ja bih tu sve pretumbao jer ako ostane ovako ni prva ni druga petorka nece dobro proci. Plamli je tu potpuno beskoristan i zato bih poceo sa petorkom Marej-Kreg-MPJ-Bol-Jokic, s tim sto bi u napadu Jokic igrao peticu a u odbrani cetvorku. Sa 4 sutera na parketu imaju vise sansi nego sa Grantom i Milsapom. Sa klupe bi mi usli Dozijer na Rondu, Haris na Karuzu, Grant na Kuzmi ili Markif Morisu. Ako se pokaze da neko ne moze da uradi posao onda poslati u vatru Milsapa a Plamlija ne bih ni uvodio u igru. Pre bih igrao sa Vonlehom nego sa Plamlijem. Malone bi morao da proba sa Bol Bolom, ako nista drugo berem kao pogled na buducnost Marej-MPJ-Bol-Jokic.

bskfan

pre 3 godine

Sudije su morale da poguraju Lejkerse i daju im prednost, to se znalo unapred i to je jasno. Medjutim, ako i na ovoj utakmici sudije nastave da sude kao u prvoj, da sam na mestu Malonea ja bih povukao startere i do kraja serije igrao sa rezervama. Jedna stvar je poneka sitna greska a sasvim druga stvar greska za greskom u kontinuitetu. Kada ti dva glavna igrace izbace iz igre izmisljenim faulovima onda ne mozes da se pravis kako je sve OK jer se plasis kazne. Sve u svemu, sramno je to sto se dogadja; jadna je ta NBA ako ne moze da obezbedi regularnost igre. I da se razumemo, tu se uopste ne radi o greskama jer su sve to vrhunske sudije koje sve vide i sve znaju. U pitanju je diketna namera da se Denver psiholoski razbije. Sve ono sto se desavalo kasnije je nebitno.

Liman FCV

pre 3 godine

@sasa jokic
Da ne ureknem, meni 7 meč sa Klipersima i drugi meč Heat-Celtics nisu bili skremblovani. Očigledno se te stvari selektivno rade, znam za više situacija da mi recimo brat koji ne živi u istom gradu gde i ja ima prenos a meni ga zacrne, i obrnuto.

Lars

pre 3 godine

@HRT2 zakljucava ovakve utakmice
(sasa jokic, 20. septembar 2020 18:23)

Ne zakljucava HRT vec propisi Republike Srbije. Neko drugi ovde ima ekskluzivna prava na NBA, tako da se sve ostalo gasi za vreme utakmice. Imas besplatni stream na netu ili jos bolje NBA.com.. ja sam platio 7. utakmicu sa Clipersima samo 200 din. Slika je potpuno ludilo, pravi Full HD i ne moze da se poredi sa onim sto dobijamo od nasih operatera. Vredelo je svaki dinar, da ne pominjem samu utakmicu i satisfakciju Jokicevim izadnjem i epilogom.

Dragan-Borca

pre 3 godine

Denver ima tu " nesrecu" da su im 2 glavna igraca Srbin i Kanadjanin. A sa suprotne strane citav buljuk prekaljenih poznatih americkih kosarkasa. Pola tima Lejkersa znaju te sudije i preko 10 godina. I kada se to sve sklopi, Srbin i Kanadjanin u malom klubu medijski neatraktivnom protiv pola tima sadasnjih i bivsih americkih Ol Star igraca na celu sa Lebronom uf. Tu tesko posteno sudjenje moze biti. Zato Maloun mora imati puno bolju taktiku. Sto vise napraviti Dejvisa i Lebrona suterima, zonu probati i rizikovati sut Grina, Koldvela, Kuzme itd jer im je trojka najslabija tacka tima. Tek nekih 35%. Onako nema sanse da ih dobiju na 7. Provocirati ih na sut sa zonom. Lebron i Dejvis su daleko od elite kada je u pitanju poludistanca. Dejvis ima samo 34% sa 5-6 metara, a 41% sa 3 do 5. Lebron slicno cak i gore. Tu nisu vrhunski i zato oni forsiraju reket, lobove, skokove, prodore. Neka uza zona pa nek sutiraju, nekad ce pogadjati ali generalno nema sanse da vezu par utakmica sa nekim ludim sutem kao sto mogu Klipersi. Samo ih sto vise udaljiti od kosa. Zona ima manu protiv vrhunskih sutera i takodje sto Dejvis moze da ulazi izmedju 2 linije odbrane i uzima mnogo suteva sa 3 do 5,6 metara. Ali ja bih to potpisao odmah da on sutne 15 puta poludistancu i da Kuzma, Grin itd sutiraju trojke nego da ih pune u reketu sa and- 1 i lobovima, a pogotovo Lebron kad podivlja sa prodorima retko mu sude faul u napadu. Lejkersi mogu da pogadjaju i dosta trojki ali ne mogu svaku utakmicu

Lars

pre 3 godine

Hvala vam za prenos od srca jer ce veceras raditi stream odlicno!
Ziveo NBA, oni su jedni presli igricu za vteme ove nesrece zvane Kovid. Vrhunska organizacija, maestralno pokriven nedostatak publike i ono najvaznije - sjajna kosarka sa nasim Dzonijem u glavnoj ulozi!
Idemo Denvere, Srbija ceka prvu! :)

Spreman sam

pre 3 godine

Samo se nadam da mi sudije nece sve zivce pojesti, jer nije dobro da se nerviram onoliko kao u prvoj utakmici. Ajde Jokara legendo, pokazi im od cega si satkan!!!

legolas

pre 3 godine

@legolas

Cekaj bre, zar nije projektovano finale bilo Lejkersi-Klipersi?
Sta bi sa tim?:)
(JeRemija, 20. septembar 2020 19:01)

Ne zelim biti grub i nekulturan, ali ne treba komentarisati iz dosade, jos manje iz neznanja, a ponajmanje zato sto covek nije pametan, da ne kazem nesto drugo, bio bih ostar isuviše.
Zna se kada se kaze projektovano s' Klipersima i tacno se zna kada se kaze projektovano sa Boston.
Jedno je konferencijsko, drugo je veliko. Prosto, veoma.

Will Mosley

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena? 

A? Ćutimo?
(Gos, 20. septembar 2020 16:08)

Jolo hahahaha genijalno.

legolas

pre 3 godine

Sta se lozite, pa vec se i pre pocetka play offa znalo ko ce da osvoji titulu, a to su Lejkersi i to ne zbog toga sto su najbolja ekipa (mada mozda realno i jesu) vec iz razloga sto je sve to Hollywood a on zahteva spektakl, a gde cete vecu dramaturgiju od momenta kada Lebron podigne pehar i pre kamerama celom svetu kaze "Ovo je za tebe Kobi".
(dr. Udo Brinkman, 20. septembar 2020 16:27)

Da, u pravu si, ali scenaristi znajuci citav kontekst ovog politickog spektakla, gde se poziva na,glasanje, i zna se za koga, i protiv koga, imaju i drugi kraj recenice,poput. "Ovo je za tebe Dzo"!!!!

Pera

pre 3 godine

Izasao spisak sudija za danas
@Pegone
Svi su oni iz iste firme, nema tu puno razlike.
Kako ce suditi zavisi koliko ima potrebe da se mesaju i koliki je pritisak javnosti. Na zalost, u javnosti (americkoj), skoro niko nije ni primetio ili komentarisao probleme sa sudjenjem. Denveru to i propisi zabranjuju, ali siguran sam da postoje kanali kojima su razgovarali o tome sa NBA.

Pegone

pre 3 godine

Izasao spisak sudija za danas :

John Goble
Josh Tiven
Bill Kennedy
plus rezerva: Ed Malloy

https://official.nba.com/referee-assignments/

Srecno Denver Nugets !!!!!!

JPR24

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena?

A? Ćutimo?
(Gos, 20. septembar 2020 16:08)

Ćutimo i ne objašnjavamo tupanima koji niti gledaju niti se razumu u kosarku. Hvala na pažnji, sad možeš na spavanje.

blic

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena? 

A? Ćutimo?
(Gos, 20. septembar 2020 16:08)

Stani sine, jel se ti stvarno pravis lud, ili ipak nisi gledao utakmicu.? Ako se pravis lud, onda stvarno nisi normalan, a ako nisi gledao utakmicu, onda ti ne treba zamjerati nista. Jokic je bio izdominirao u prvoj cetvrtini, radio je sta je htio, bukvalno, dva puta je bio oduvao Dejvisa u duelu. Da je odigrao svoju standardnu minutazu od 40-42 minuta, utrpao bi Lejkersima opusteno najmanje 35 koseva.

Milos

pre 3 godine

Sve je ovdje jasno, ako sudije budu normalne, Denver ima realne sanse. Sudije su se i previse ispucale u prvom mecu, tako da ce sudjenje u ovom mecu biti pravednije barem za 40%. Ipak bilo bi previse ocigledno da ponovo onako kriminalno odsude za Lejkerse, tako da ovog puta ocekujem dosta postenije sudjenje. Ipak ima neka granica, ne mozes toliko vredjati ljudsku inteligenciju. Ono u proslom mecu je bila cista pljacka.

JPR24

pre 3 godine

Lejkersi pored svih igraca ne mogu da brane Jokica i Mareja. Jedino resenje je bilo da ih "napune" faulovima i izbace iz utakmice. Nadam se da ce veceras obojica biti pametniji i da ce MPJ i Haris uspeti da ubace neki sut.
(Milan, 20. septembar 2020 15:45)

Džaba pamet ako sudije opet uzmu stvari u ruke ! Lejkersi su na papiru iznad Denvera, to svi znamo, pa ako su bolji, neka pobede ali ne sa ovakvim sudjenjem !

zxzxzx

pre 3 godine

Ako mozete da pustite na engleskom prenos jer ovaj vodi nema blage veze sa kosarkom.
(marepp, 20. septembar 2020 15:47)
5 puta sam pisao ovo, dobro je da su nekom objavili komentar...

dr. Udo Brinkman

pre 3 godine

Sta se lozite, pa vec se i pre pocetka play offa znalo ko ce da osvoji titulu, a to su Lejkersi i to ne zbog toga sto su najbolja ekipa (mada mozda realno i jesu) vec iz razloga sto je sve to Hollywood a on zahteva spektakl, a gde cete vecu dramaturgiju od momenta kada Lebron podigne pehar i pre kamerama celom svetu kaze "Ovo je za tebe Kobi".

vidovnjak

pre 3 godine

Ko misli da ce Denver da pobedi tako sto ce dati poen vise neka udari +. Ko misli da ce Denver da pobedi tako sto ce da primi poen manje neka udari -.

legolas

pre 3 godine

Nije pitanje da li Denver može da dobije Lejkerse, dokazao da moze, pogotovo pocetkom prve utakmice.
Pitanje je da li moze da napravi razliku toliku, da ni sudije ne mogu dovesti u pitanje vođstvo Nagetsa.
Jokic, ne samo protiv Dejvisa i Lebrona, vec i protiv sudija igra, prst u oko su nabili svima, medijima, vlasnicima TV mreza,interesima same NBA, pa i citave javnosti. Uzevsi meru raspalim Klipersima.
I sad ce sve uciniti da projektovan mec Bostona i Lejkersa bude realizovan.
Ali treba verovati barem koliko i igraci Denvera kada su gubili po 3:1.
Verovati u pobedu,bez obzira na okolnost da sudije pomazu Lejkersima.Idemo Jokicu ajmo Denver, i dajte Milsape Grentu Kregu malo pomoci onoj dvojici koji kidaju,vasim saigracima Mareju i Jokicu,sad se pokazite kada je najpotrebnije. Doveli su vas do finala, pomozite im i vratite im,zasluzili su.

Miha

pre 3 godine

Imam dobar osjećaj za večeras.
Na stranu sudije i sve, dobija to Jokara večeras.

Prvi meč nije nikakav pokazatelj, biće tu još svega, zapamtite, bez obzira što će se za Lejkerse navlačiti na brutalan način.

Glupoat vijeka je kad čujem kako je Jokić zasuatavljen u prošlom meču. Momka su sudije unakazile, a on je za 25 minuta strpao 21p, da je igrao 35-40 min, lagano bi prebacio 30p.

Večeras se druga pjesma pjeva!

Prostudirao je Meloun šta i kako s njima.

Gos

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena?

A? Ćutimo?

mare

pre 3 godine

Jokara brat im za poluvreme ugurao 21 poen(igrao 25 minuta). Šta bi tek bilo da je odigrao svoje minute i da sudije nisu unakazile utakmicu. Sigurno bi išao do 35 poena uz 10 skokova. Mada sudije neće da dozvole to. Isto će i večeras da bude. U ovakvim utakmicama je dovoljno samo minimalno navlačenje da se sve reši. Očekujte da će Lebronu sve da se sudi. Nikad mu se ne sviraju faul u napadu, čak iako pregazi protivnika.

Milan

pre 3 godine

Lejkersi pored svih igraca ne mogu da brane Jokica i Mareja. Jedino resenje je bilo da ih "napune" faulovima i izbace iz utakmice. Nadam se da ce veceras obojica biti pametniji i da ce MPJ i Haris uspeti da ubace neki sut.

jako i do samog kraja

pre 3 godine

Na stranu sudije, mediji i cela ta mašinerija ključ serije od početka je na pomoćnom osoblju oba tima. Nidža i Marej će dati svoje i oni nikad nisu sporni. Heris, Milsap i Grent moraju da daju, da izmisle 50 a ne 15-20 zajedno kao do sada. Lejkersi imaju Kaldvel Poupa koji može sam da 15 bez problema. Na to dodaš Kuzmu, Morisa, Grina, asiste Ronda i Lebron može da igra sa pola gasa.

Odbrana i punjenje reketa se podrazumeva, po cenu velikog rizika i provociranja šuta. Lebrona mora da čeka zid unutra a ne livada. Ako je Kralj ka' što veli, neka bode 6/6 za 3.

aks

pre 3 godine

Samo da ga sudije opet ne napune faulovima ko u prvoj utakmici, dok se nisu sudije umesale bio je potpuni egal u 1/4 cak su i nagetsi imali blagu prednost

Milan

pre 3 godine

Lejkersi pored svih igraca ne mogu da brane Jokica i Mareja. Jedino resenje je bilo da ih "napune" faulovima i izbace iz utakmice. Nadam se da ce veceras obojica biti pametniji i da ce MPJ i Haris uspeti da ubace neki sut.

dr. Udo Brinkman

pre 3 godine

Sta se lozite, pa vec se i pre pocetka play offa znalo ko ce da osvoji titulu, a to su Lejkersi i to ne zbog toga sto su najbolja ekipa (mada mozda realno i jesu) vec iz razloga sto je sve to Hollywood a on zahteva spektakl, a gde cete vecu dramaturgiju od momenta kada Lebron podigne pehar i pre kamerama celom svetu kaze "Ovo je za tebe Kobi".

zxzxzx

pre 3 godine

Ako mozete da pustite na engleskom prenos jer ovaj vodi nema blage veze sa kosarkom.
(marepp, 20. septembar 2020 15:47)
5 puta sam pisao ovo, dobro je da su nekom objavili komentar...

blic

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena? 

A? Ćutimo?
(Gos, 20. septembar 2020 16:08)

Stani sine, jel se ti stvarno pravis lud, ili ipak nisi gledao utakmicu.? Ako se pravis lud, onda stvarno nisi normalan, a ako nisi gledao utakmicu, onda ti ne treba zamjerati nista. Jokic je bio izdominirao u prvoj cetvrtini, radio je sta je htio, bukvalno, dva puta je bio oduvao Dejvisa u duelu. Da je odigrao svoju standardnu minutazu od 40-42 minuta, utrpao bi Lejkersima opusteno najmanje 35 koseva.

JPR24

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena?

A? Ćutimo?
(Gos, 20. septembar 2020 16:08)

Ćutimo i ne objašnjavamo tupanima koji niti gledaju niti se razumu u kosarku. Hvala na pažnji, sad možeš na spavanje.

Miha

pre 3 godine

Imam dobar osjećaj za večeras.
Na stranu sudije i sve, dobija to Jokara večeras.

Prvi meč nije nikakav pokazatelj, biće tu još svega, zapamtite, bez obzira što će se za Lejkerse navlačiti na brutalan način.

Glupoat vijeka je kad čujem kako je Jokić zasuatavljen u prošlom meču. Momka su sudije unakazile, a on je za 25 minuta strpao 21p, da je igrao 35-40 min, lagano bi prebacio 30p.

Večeras se druga pjesma pjeva!

Prostudirao je Meloun šta i kako s njima.

legolas

pre 3 godine

Sta se lozite, pa vec se i pre pocetka play offa znalo ko ce da osvoji titulu, a to su Lejkersi i to ne zbog toga sto su najbolja ekipa (mada mozda realno i jesu) vec iz razloga sto je sve to Hollywood a on zahteva spektakl, a gde cete vecu dramaturgiju od momenta kada Lebron podigne pehar i pre kamerama celom svetu kaze "Ovo je za tebe Kobi".
(dr. Udo Brinkman, 20. septembar 2020 16:27)

Da, u pravu si, ali scenaristi znajuci citav kontekst ovog politickog spektakla, gde se poziva na,glasanje, i zna se za koga, i protiv koga, imaju i drugi kraj recenice,poput. "Ovo je za tebe Dzo"!!!!

Milos

pre 3 godine

Sve je ovdje jasno, ako sudije budu normalne, Denver ima realne sanse. Sudije su se i previse ispucale u prvom mecu, tako da ce sudjenje u ovom mecu biti pravednije barem za 40%. Ipak bilo bi previse ocigledno da ponovo onako kriminalno odsude za Lejkerse, tako da ovog puta ocekujem dosta postenije sudjenje. Ipak ima neka granica, ne mozes toliko vredjati ljudsku inteligenciju. Ono u proslom mecu je bila cista pljacka.

JPR24

pre 3 godine

Lejkersi pored svih igraca ne mogu da brane Jokica i Mareja. Jedino resenje je bilo da ih "napune" faulovima i izbace iz utakmice. Nadam se da ce veceras obojica biti pametniji i da ce MPJ i Haris uspeti da ubace neki sut.
(Milan, 20. septembar 2020 15:45)

Džaba pamet ako sudije opet uzmu stvari u ruke ! Lejkersi su na papiru iznad Denvera, to svi znamo, pa ako su bolji, neka pobede ali ne sa ovakvim sudjenjem !

aks

pre 3 godine

Samo da ga sudije opet ne napune faulovima ko u prvoj utakmici, dok se nisu sudije umesale bio je potpuni egal u 1/4 cak su i nagetsi imali blagu prednost

Pegone

pre 3 godine

Izasao spisak sudija za danas :

John Goble
Josh Tiven
Bill Kennedy
plus rezerva: Ed Malloy

https://official.nba.com/referee-assignments/

Srecno Denver Nugets !!!!!!

mare

pre 3 godine

Jokara brat im za poluvreme ugurao 21 poen(igrao 25 minuta). Šta bi tek bilo da je odigrao svoje minute i da sudije nisu unakazile utakmicu. Sigurno bi išao do 35 poena uz 10 skokova. Mada sudije neće da dozvole to. Isto će i večeras da bude. U ovakvim utakmicama je dovoljno samo minimalno navlačenje da se sve reši. Očekujte da će Lebronu sve da se sudi. Nikad mu se ne sviraju faul u napadu, čak iako pregazi protivnika.

Spreman sam

pre 3 godine

Samo se nadam da mi sudije nece sve zivce pojesti, jer nije dobro da se nerviram onoliko kao u prvoj utakmici. Ajde Jokara legendo, pokazi im od cega si satkan!!!

legolas

pre 3 godine

Nije pitanje da li Denver može da dobije Lejkerse, dokazao da moze, pogotovo pocetkom prve utakmice.
Pitanje je da li moze da napravi razliku toliku, da ni sudije ne mogu dovesti u pitanje vođstvo Nagetsa.
Jokic, ne samo protiv Dejvisa i Lebrona, vec i protiv sudija igra, prst u oko su nabili svima, medijima, vlasnicima TV mreza,interesima same NBA, pa i citave javnosti. Uzevsi meru raspalim Klipersima.
I sad ce sve uciniti da projektovan mec Bostona i Lejkersa bude realizovan.
Ali treba verovati barem koliko i igraci Denvera kada su gubili po 3:1.
Verovati u pobedu,bez obzira na okolnost da sudije pomazu Lejkersima.Idemo Jokicu ajmo Denver, i dajte Milsape Grentu Kregu malo pomoci onoj dvojici koji kidaju,vasim saigracima Mareju i Jokicu,sad se pokazite kada je najpotrebnije. Doveli su vas do finala, pomozite im i vratite im,zasluzili su.

jako i do samog kraja

pre 3 godine

Na stranu sudije, mediji i cela ta mašinerija ključ serije od početka je na pomoćnom osoblju oba tima. Nidža i Marej će dati svoje i oni nikad nisu sporni. Heris, Milsap i Grent moraju da daju, da izmisle 50 a ne 15-20 zajedno kao do sada. Lejkersi imaju Kaldvel Poupa koji može sam da 15 bez problema. Na to dodaš Kuzmu, Morisa, Grina, asiste Ronda i Lebron može da igra sa pola gasa.

Odbrana i punjenje reketa se podrazumeva, po cenu velikog rizika i provociranja šuta. Lebrona mora da čeka zid unutra a ne livada. Ako je Kralj ka' što veli, neka bode 6/6 za 3.

legolas

pre 3 godine

@legolas

Cekaj bre, zar nije projektovano finale bilo Lejkersi-Klipersi?
Sta bi sa tim?:)
(JeRemija, 20. septembar 2020 19:01)

Ne zelim biti grub i nekulturan, ali ne treba komentarisati iz dosade, jos manje iz neznanja, a ponajmanje zato sto covek nije pametan, da ne kazem nesto drugo, bio bih ostar isuviše.
Zna se kada se kaze projektovano s' Klipersima i tacno se zna kada se kaze projektovano sa Boston.
Jedno je konferencijsko, drugo je veliko. Prosto, veoma.

Pera

pre 3 godine

Izasao spisak sudija za danas
@Pegone
Svi su oni iz iste firme, nema tu puno razlike.
Kako ce suditi zavisi koliko ima potrebe da se mesaju i koliki je pritisak javnosti. Na zalost, u javnosti (americkoj), skoro niko nije ni primetio ili komentarisao probleme sa sudjenjem. Denveru to i propisi zabranjuju, ali siguran sam da postoje kanali kojima su razgovarali o tome sa NBA.

Will Mosley

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena? 

A? Ćutimo?
(Gos, 20. septembar 2020 16:08)

Jolo hahahaha genijalno.

Gos

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena?

A? Ćutimo?

vidovnjak

pre 3 godine

Ko misli da ce Denver da pobedi tako sto ce dati poen vise neka udari +. Ko misli da ce Denver da pobedi tako sto ce da primi poen manje neka udari -.

Lars

pre 3 godine

Hvala vam za prenos od srca jer ce veceras raditi stream odlicno!
Ziveo NBA, oni su jedni presli igricu za vteme ove nesrece zvane Kovid. Vrhunska organizacija, maestralno pokriven nedostatak publike i ono najvaznije - sjajna kosarka sa nasim Dzonijem u glavnoj ulozi!
Idemo Denvere, Srbija ceka prvu! :)

Lars

pre 3 godine

@HRT2 zakljucava ovakve utakmice
(sasa jokic, 20. septembar 2020 18:23)

Ne zakljucava HRT vec propisi Republike Srbije. Neko drugi ovde ima ekskluzivna prava na NBA, tako da se sve ostalo gasi za vreme utakmice. Imas besplatni stream na netu ili jos bolje NBA.com.. ja sam platio 7. utakmicu sa Clipersima samo 200 din. Slika je potpuno ludilo, pravi Full HD i ne moze da se poredi sa onim sto dobijamo od nasih operatera. Vredelo je svaki dinar, da ne pominjem samu utakmicu i satisfakciju Jokicevim izadnjem i epilogom.

Dragan-Borca

pre 3 godine

Denver ima tu " nesrecu" da su im 2 glavna igraca Srbin i Kanadjanin. A sa suprotne strane citav buljuk prekaljenih poznatih americkih kosarkasa. Pola tima Lejkersa znaju te sudije i preko 10 godina. I kada se to sve sklopi, Srbin i Kanadjanin u malom klubu medijski neatraktivnom protiv pola tima sadasnjih i bivsih americkih Ol Star igraca na celu sa Lebronom uf. Tu tesko posteno sudjenje moze biti. Zato Maloun mora imati puno bolju taktiku. Sto vise napraviti Dejvisa i Lebrona suterima, zonu probati i rizikovati sut Grina, Koldvela, Kuzme itd jer im je trojka najslabija tacka tima. Tek nekih 35%. Onako nema sanse da ih dobiju na 7. Provocirati ih na sut sa zonom. Lebron i Dejvis su daleko od elite kada je u pitanju poludistanca. Dejvis ima samo 34% sa 5-6 metara, a 41% sa 3 do 5. Lebron slicno cak i gore. Tu nisu vrhunski i zato oni forsiraju reket, lobove, skokove, prodore. Neka uza zona pa nek sutiraju, nekad ce pogadjati ali generalno nema sanse da vezu par utakmica sa nekim ludim sutem kao sto mogu Klipersi. Samo ih sto vise udaljiti od kosa. Zona ima manu protiv vrhunskih sutera i takodje sto Dejvis moze da ulazi izmedju 2 linije odbrane i uzima mnogo suteva sa 3 do 5,6 metara. Ali ja bih to potpisao odmah da on sutne 15 puta poludistancu i da Kuzma, Grin itd sutiraju trojke nego da ih pune u reketu sa and- 1 i lobovima, a pogotovo Lebron kad podivlja sa prodorima retko mu sude faul u napadu. Lejkersi mogu da pogadjaju i dosta trojki ali ne mogu svaku utakmicu

bskfan

pre 3 godine

Sudije su morale da poguraju Lejkerse i daju im prednost, to se znalo unapred i to je jasno. Medjutim, ako i na ovoj utakmici sudije nastave da sude kao u prvoj, da sam na mestu Malonea ja bih povukao startere i do kraja serije igrao sa rezervama. Jedna stvar je poneka sitna greska a sasvim druga stvar greska za greskom u kontinuitetu. Kada ti dva glavna igrace izbace iz igre izmisljenim faulovima onda ne mozes da se pravis kako je sve OK jer se plasis kazne. Sve u svemu, sramno je to sto se dogadja; jadna je ta NBA ako ne moze da obezbedi regularnost igre. I da se razumemo, tu se uopste ne radi o greskama jer su sve to vrhunske sudije koje sve vide i sve znaju. U pitanju je diketna namera da se Denver psiholoski razbije. Sve ono sto se desavalo kasnije je nebitno.

Liman FCV

pre 3 godine

@sasa jokic
Da ne ureknem, meni 7 meč sa Klipersima i drugi meč Heat-Celtics nisu bili skremblovani. Očigledno se te stvari selektivno rade, znam za više situacija da mi recimo brat koji ne živi u istom gradu gde i ja ima prenos a meni ga zacrne, i obrnuto.

bskfan

pre 3 godine

U startnoj postavi Lejkersa nema brzih niskih igraca tako da bi Malone trebalo da pocne utakmicu sa Kregom na LeBronu, a Haris da pokusa da ustopuje Ronda, ili eventualno pokusati sa Dozierom na Rondu a Haris na Karuzu jer je mali Monte beskoristan u odbrani. Ja bih tu sve pretumbao jer ako ostane ovako ni prva ni druga petorka nece dobro proci. Plamli je tu potpuno beskoristan i zato bih poceo sa petorkom Marej-Kreg-MPJ-Bol-Jokic, s tim sto bi u napadu Jokic igrao peticu a u odbrani cetvorku. Sa 4 sutera na parketu imaju vise sansi nego sa Grantom i Milsapom. Sa klupe bi mi usli Dozijer na Rondu, Haris na Karuzu, Grant na Kuzmi ili Markif Morisu. Ako se pokaze da neko ne moze da uradi posao onda poslati u vatru Milsapa a Plamlija ne bih ni uvodio u igru. Pre bih igrao sa Vonlehom nego sa Plamlijem. Malone bi morao da proba sa Bol Bolom, ako nista drugo berem kao pogled na buducnost Marej-MPJ-Bol-Jokic.

Gos

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena?

A? Ćutimo?

Will Mosley

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena? 

A? Ćutimo?
(Gos, 20. septembar 2020 16:08)

Jolo hahahaha genijalno.

blic

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena? 

A? Ćutimo?
(Gos, 20. septembar 2020 16:08)

Stani sine, jel se ti stvarno pravis lud, ili ipak nisi gledao utakmicu.? Ako se pravis lud, onda stvarno nisi normalan, a ako nisi gledao utakmicu, onda ti ne treba zamjerati nista. Jokic je bio izdominirao u prvoj cetvrtini, radio je sta je htio, bukvalno, dva puta je bio oduvao Dejvisa u duelu. Da je odigrao svoju standardnu minutazu od 40-42 minuta, utrpao bi Lejkersima opusteno najmanje 35 koseva.

dr. Udo Brinkman

pre 3 godine

Sta se lozite, pa vec se i pre pocetka play offa znalo ko ce da osvoji titulu, a to su Lejkersi i to ne zbog toga sto su najbolja ekipa (mada mozda realno i jesu) vec iz razloga sto je sve to Hollywood a on zahteva spektakl, a gde cete vecu dramaturgiju od momenta kada Lebron podigne pehar i pre kamerama celom svetu kaze "Ovo je za tebe Kobi".

JPR24

pre 3 godine

Mene zanima kako to Jolo najbolji centar univerzuma imao samo 21 poen u direktnom okršaju sa Dejvisom koji je kao lošiji centar izdominirao i ubacio 37 poena?

A? Ćutimo?
(Gos, 20. septembar 2020 16:08)

Ćutimo i ne objašnjavamo tupanima koji niti gledaju niti se razumu u kosarku. Hvala na pažnji, sad možeš na spavanje.

Milan

pre 3 godine

Lejkersi pored svih igraca ne mogu da brane Jokica i Mareja. Jedino resenje je bilo da ih "napune" faulovima i izbace iz utakmice. Nadam se da ce veceras obojica biti pametniji i da ce MPJ i Haris uspeti da ubace neki sut.

vidovnjak

pre 3 godine

Ko misli da ce Denver da pobedi tako sto ce dati poen vise neka udari +. Ko misli da ce Denver da pobedi tako sto ce da primi poen manje neka udari -.

legolas

pre 3 godine

@legolas

Cekaj bre, zar nije projektovano finale bilo Lejkersi-Klipersi?
Sta bi sa tim?:)
(JeRemija, 20. septembar 2020 19:01)

Ne zelim biti grub i nekulturan, ali ne treba komentarisati iz dosade, jos manje iz neznanja, a ponajmanje zato sto covek nije pametan, da ne kazem nesto drugo, bio bih ostar isuviše.
Zna se kada se kaze projektovano s' Klipersima i tacno se zna kada se kaze projektovano sa Boston.
Jedno je konferencijsko, drugo je veliko. Prosto, veoma.

Milos

pre 3 godine

Sve je ovdje jasno, ako sudije budu normalne, Denver ima realne sanse. Sudije su se i previse ispucale u prvom mecu, tako da ce sudjenje u ovom mecu biti pravednije barem za 40%. Ipak bilo bi previse ocigledno da ponovo onako kriminalno odsude za Lejkerse, tako da ovog puta ocekujem dosta postenije sudjenje. Ipak ima neka granica, ne mozes toliko vredjati ljudsku inteligenciju. Ono u proslom mecu je bila cista pljacka.

mare

pre 3 godine

Jokara brat im za poluvreme ugurao 21 poen(igrao 25 minuta). Šta bi tek bilo da je odigrao svoje minute i da sudije nisu unakazile utakmicu. Sigurno bi išao do 35 poena uz 10 skokova. Mada sudije neće da dozvole to. Isto će i večeras da bude. U ovakvim utakmicama je dovoljno samo minimalno navlačenje da se sve reši. Očekujte da će Lebronu sve da se sudi. Nikad mu se ne sviraju faul u napadu, čak iako pregazi protivnika.

Miha

pre 3 godine

Imam dobar osjećaj za večeras.
Na stranu sudije i sve, dobija to Jokara večeras.

Prvi meč nije nikakav pokazatelj, biće tu još svega, zapamtite, bez obzira što će se za Lejkerse navlačiti na brutalan način.

Glupoat vijeka je kad čujem kako je Jokić zasuatavljen u prošlom meču. Momka su sudije unakazile, a on je za 25 minuta strpao 21p, da je igrao 35-40 min, lagano bi prebacio 30p.

Večeras se druga pjesma pjeva!

Prostudirao je Meloun šta i kako s njima.

JPR24

pre 3 godine

Lejkersi pored svih igraca ne mogu da brane Jokica i Mareja. Jedino resenje je bilo da ih "napune" faulovima i izbace iz utakmice. Nadam se da ce veceras obojica biti pametniji i da ce MPJ i Haris uspeti da ubace neki sut.
(Milan, 20. septembar 2020 15:45)

Džaba pamet ako sudije opet uzmu stvari u ruke ! Lejkersi su na papiru iznad Denvera, to svi znamo, pa ako su bolji, neka pobede ali ne sa ovakvim sudjenjem !

zxzxzx

pre 3 godine

Ako mozete da pustite na engleskom prenos jer ovaj vodi nema blage veze sa kosarkom.
(marepp, 20. septembar 2020 15:47)
5 puta sam pisao ovo, dobro je da su nekom objavili komentar...

Pegone

pre 3 godine

Izasao spisak sudija za danas :

John Goble
Josh Tiven
Bill Kennedy
plus rezerva: Ed Malloy

https://official.nba.com/referee-assignments/

Srecno Denver Nugets !!!!!!

Spreman sam

pre 3 godine

Samo se nadam da mi sudije nece sve zivce pojesti, jer nije dobro da se nerviram onoliko kao u prvoj utakmici. Ajde Jokara legendo, pokazi im od cega si satkan!!!

jako i do samog kraja

pre 3 godine

Na stranu sudije, mediji i cela ta mašinerija ključ serije od početka je na pomoćnom osoblju oba tima. Nidža i Marej će dati svoje i oni nikad nisu sporni. Heris, Milsap i Grent moraju da daju, da izmisle 50 a ne 15-20 zajedno kao do sada. Lejkersi imaju Kaldvel Poupa koji može sam da 15 bez problema. Na to dodaš Kuzmu, Morisa, Grina, asiste Ronda i Lebron može da igra sa pola gasa.

Odbrana i punjenje reketa se podrazumeva, po cenu velikog rizika i provociranja šuta. Lebrona mora da čeka zid unutra a ne livada. Ako je Kralj ka' što veli, neka bode 6/6 za 3.

aks

pre 3 godine

Samo da ga sudije opet ne napune faulovima ko u prvoj utakmici, dok se nisu sudije umesale bio je potpuni egal u 1/4 cak su i nagetsi imali blagu prednost

legolas

pre 3 godine

Sta se lozite, pa vec se i pre pocetka play offa znalo ko ce da osvoji titulu, a to su Lejkersi i to ne zbog toga sto su najbolja ekipa (mada mozda realno i jesu) vec iz razloga sto je sve to Hollywood a on zahteva spektakl, a gde cete vecu dramaturgiju od momenta kada Lebron podigne pehar i pre kamerama celom svetu kaze "Ovo je za tebe Kobi".
(dr. Udo Brinkman, 20. septembar 2020 16:27)

Da, u pravu si, ali scenaristi znajuci citav kontekst ovog politickog spektakla, gde se poziva na,glasanje, i zna se za koga, i protiv koga, imaju i drugi kraj recenice,poput. "Ovo je za tebe Dzo"!!!!

Pera

pre 3 godine

Izasao spisak sudija za danas
@Pegone
Svi su oni iz iste firme, nema tu puno razlike.
Kako ce suditi zavisi koliko ima potrebe da se mesaju i koliki je pritisak javnosti. Na zalost, u javnosti (americkoj), skoro niko nije ni primetio ili komentarisao probleme sa sudjenjem. Denveru to i propisi zabranjuju, ali siguran sam da postoje kanali kojima su razgovarali o tome sa NBA.

Lars

pre 3 godine

Hvala vam za prenos od srca jer ce veceras raditi stream odlicno!
Ziveo NBA, oni su jedni presli igricu za vteme ove nesrece zvane Kovid. Vrhunska organizacija, maestralno pokriven nedostatak publike i ono najvaznije - sjajna kosarka sa nasim Dzonijem u glavnoj ulozi!
Idemo Denvere, Srbija ceka prvu! :)

legolas

pre 3 godine

Nije pitanje da li Denver može da dobije Lejkerse, dokazao da moze, pogotovo pocetkom prve utakmice.
Pitanje je da li moze da napravi razliku toliku, da ni sudije ne mogu dovesti u pitanje vođstvo Nagetsa.
Jokic, ne samo protiv Dejvisa i Lebrona, vec i protiv sudija igra, prst u oko su nabili svima, medijima, vlasnicima TV mreza,interesima same NBA, pa i citave javnosti. Uzevsi meru raspalim Klipersima.
I sad ce sve uciniti da projektovan mec Bostona i Lejkersa bude realizovan.
Ali treba verovati barem koliko i igraci Denvera kada su gubili po 3:1.
Verovati u pobedu,bez obzira na okolnost da sudije pomazu Lejkersima.Idemo Jokicu ajmo Denver, i dajte Milsape Grentu Kregu malo pomoci onoj dvojici koji kidaju,vasim saigracima Mareju i Jokicu,sad se pokazite kada je najpotrebnije. Doveli su vas do finala, pomozite im i vratite im,zasluzili su.

Lars

pre 3 godine

@HRT2 zakljucava ovakve utakmice
(sasa jokic, 20. septembar 2020 18:23)

Ne zakljucava HRT vec propisi Republike Srbije. Neko drugi ovde ima ekskluzivna prava na NBA, tako da se sve ostalo gasi za vreme utakmice. Imas besplatni stream na netu ili jos bolje NBA.com.. ja sam platio 7. utakmicu sa Clipersima samo 200 din. Slika je potpuno ludilo, pravi Full HD i ne moze da se poredi sa onim sto dobijamo od nasih operatera. Vredelo je svaki dinar, da ne pominjem samu utakmicu i satisfakciju Jokicevim izadnjem i epilogom.

Dragan-Borca

pre 3 godine

Denver ima tu " nesrecu" da su im 2 glavna igraca Srbin i Kanadjanin. A sa suprotne strane citav buljuk prekaljenih poznatih americkih kosarkasa. Pola tima Lejkersa znaju te sudije i preko 10 godina. I kada se to sve sklopi, Srbin i Kanadjanin u malom klubu medijski neatraktivnom protiv pola tima sadasnjih i bivsih americkih Ol Star igraca na celu sa Lebronom uf. Tu tesko posteno sudjenje moze biti. Zato Maloun mora imati puno bolju taktiku. Sto vise napraviti Dejvisa i Lebrona suterima, zonu probati i rizikovati sut Grina, Koldvela, Kuzme itd jer im je trojka najslabija tacka tima. Tek nekih 35%. Onako nema sanse da ih dobiju na 7. Provocirati ih na sut sa zonom. Lebron i Dejvis su daleko od elite kada je u pitanju poludistanca. Dejvis ima samo 34% sa 5-6 metara, a 41% sa 3 do 5. Lebron slicno cak i gore. Tu nisu vrhunski i zato oni forsiraju reket, lobove, skokove, prodore. Neka uza zona pa nek sutiraju, nekad ce pogadjati ali generalno nema sanse da vezu par utakmica sa nekim ludim sutem kao sto mogu Klipersi. Samo ih sto vise udaljiti od kosa. Zona ima manu protiv vrhunskih sutera i takodje sto Dejvis moze da ulazi izmedju 2 linije odbrane i uzima mnogo suteva sa 3 do 5,6 metara. Ali ja bih to potpisao odmah da on sutne 15 puta poludistancu i da Kuzma, Grin itd sutiraju trojke nego da ih pune u reketu sa and- 1 i lobovima, a pogotovo Lebron kad podivlja sa prodorima retko mu sude faul u napadu. Lejkersi mogu da pogadjaju i dosta trojki ali ne mogu svaku utakmicu

bskfan

pre 3 godine

Sudije su morale da poguraju Lejkerse i daju im prednost, to se znalo unapred i to je jasno. Medjutim, ako i na ovoj utakmici sudije nastave da sude kao u prvoj, da sam na mestu Malonea ja bih povukao startere i do kraja serije igrao sa rezervama. Jedna stvar je poneka sitna greska a sasvim druga stvar greska za greskom u kontinuitetu. Kada ti dva glavna igrace izbace iz igre izmisljenim faulovima onda ne mozes da se pravis kako je sve OK jer se plasis kazne. Sve u svemu, sramno je to sto se dogadja; jadna je ta NBA ako ne moze da obezbedi regularnost igre. I da se razumemo, tu se uopste ne radi o greskama jer su sve to vrhunske sudije koje sve vide i sve znaju. U pitanju je diketna namera da se Denver psiholoski razbije. Sve ono sto se desavalo kasnije je nebitno.

Liman FCV

pre 3 godine

@sasa jokic
Da ne ureknem, meni 7 meč sa Klipersima i drugi meč Heat-Celtics nisu bili skremblovani. Očigledno se te stvari selektivno rade, znam za više situacija da mi recimo brat koji ne živi u istom gradu gde i ja ima prenos a meni ga zacrne, i obrnuto.

bskfan

pre 3 godine

U startnoj postavi Lejkersa nema brzih niskih igraca tako da bi Malone trebalo da pocne utakmicu sa Kregom na LeBronu, a Haris da pokusa da ustopuje Ronda, ili eventualno pokusati sa Dozierom na Rondu a Haris na Karuzu jer je mali Monte beskoristan u odbrani. Ja bih tu sve pretumbao jer ako ostane ovako ni prva ni druga petorka nece dobro proci. Plamli je tu potpuno beskoristan i zato bih poceo sa petorkom Marej-Kreg-MPJ-Bol-Jokic, s tim sto bi u napadu Jokic igrao peticu a u odbrani cetvorku. Sa 4 sutera na parketu imaju vise sansi nego sa Grantom i Milsapom. Sa klupe bi mi usli Dozijer na Rondu, Haris na Karuzu, Grant na Kuzmi ili Markif Morisu. Ako se pokaze da neko ne moze da uradi posao onda poslati u vatru Milsapa a Plamlija ne bih ni uvodio u igru. Pre bih igrao sa Vonlehom nego sa Plamlijem. Malone bi morao da proba sa Bol Bolom, ako nista drugo berem kao pogled na buducnost Marej-MPJ-Bol-Jokic.