Subota, 19.09.2020.

19:30

"Čudo, senzacija, šok, kolaps" – Slovenci na naslovnim stranama svetskih medija

Pretposlednja etapa Tur d'Fransa donela nam je nezapamćeno uzbuđenje jer je mladi Tadej Pogačar uspeo da nadoknadi veliki zaostatak u odnosu na Primoža Rogliča.

Izvor: PT

"Èudo, senzacija, šok, kolaps" – Slovenci na naslovnim stranama svetskih medija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Kole

pre 3 godine

Ha, ha, ala su jugonostalgičari izgmizali, pa maštaju kako bismo bili jaki da se i dalje nalazimo u onom političkom sarkofagu zvanom sfrj. Baš bi ti se Slovenci toliko trudili i znojili po onim gudurama da su u toj zajednici. Oni se bore za svoju deželu kao i Hrvati za svoju. Samo bi Srbi svoju državu zgazili i uništili da bi bili u jugi. E pa neće da može. Nisam ratovao kad se raspadala, ali hoću ako krenu da je obnavljaju.

Arcibald

pre 3 godine

Nisam ja rekao da slovenci treba da nas uce bilo cemu vec da mi treba da se ugledamo malo na njih. Mislis da ne treba!? Pogledaj malo oko sebe, otvori frizider i proveri stanje na racunu. Udahni punim plucima svez vazduh, okupaj se u cistim srpskim rekama i ne bacaj vise te pikavce kroz prozor svog smrdljivog dizela patrioto... ti ces mene da ucis kako se voli svoja zemlja. Volite je malo i u praksi a ne samo u kafani i mrtnji prema drugima, od silne ljubavi cemo se udaviti u smradu i djubretu! Slovenija je prijatelju ono sto ja zelim Srbiji, bas zato sto volim svoju zemlju.
(Lars, 20. septembar 2020 03:40)

A ti bi mogao malo da poradis na svojoj agresivnost, koja iz svake tvoje reci isijava. Drugo, ti pises o meni kao da me poznajes. "Znas" da vozim "smrdljivog dizela", da bacam pikavce napolje kroz prozor tog istog, "znas" da mi je frizider prazan, a stanje na racunu katastrofalno. Sve to mozda za tebe vazi pa si zbog toga tako isfrustriran. Ja sam se na vreme pobrinuo da mi nista ne fali u zivotu. I da, ne sedim po ubudjalim srpskim kafanama pa ne znam sta se tamo dogadja. Sto se cistoce, tj. necistoce u Srbiji tice zapitaj se da li ti necim doprinosis da Srbija ne bude Smrdija ili cekas da se o tome neko drugi pobrine dok ti sanjas o tome da Srbija jednog dana bude cista kao Slovenija.

ska

pre 3 godine

@sajko
pazi sta si napisao, pozivi malo u Sloveniji pa ces da vidis to sto ovde zavrsis preko veze ne mozes u Srbiji nikada.Samo imaju imidz evropske zemlje, rupe u zakonima za malverzacije koliko oces, da zaradis pare posteno nema nista od toga isto kao i kod nas tako da molim te ne pisi bez predhodnog znanja....

Djenka

pre 3 godine

@zgtom, istina, video se na licu Rogle ocaj kad je sinoc prosao kroz cilj. Svestan je sta je ispustio, nije da nema jos sansi za osvajanje ali ovakvih...tesko. Pokusali su da imititaju Fruma, ali se zaboravlja da je on napadao uvek-na brdu, na spustu, na hronometru, pa cini mi se poslednju titulu da je uzeo napadom na ravnoj etapi na vetru, jednostavno bio je najbolji i sa naravno najboljim timom iza sebe. Bice zanimljivo na Vuelti, bice dosta vozaca sa Tura dok ce Djiro biti slabiji ali opet zanimljiva jesen sto se tice biciklizma.

zgtom

pre 3 godine

Odlično je Roglič izgledao na svim brdskim etapama, ali pokoju tu brdsku etapu trebao je "brutalnije" završiti i raditi što veću razliku dok je još mogao i dok je imao psihološku prednost i snagu. Kao što je to Froom radio nekoliko god na Touru, Froom je gazio i doslovce u brdskim etapama napadao sam sebe i na taj način je povećavao razliku. Jedna etapna pobjeda Roglića je premalo za dobiti Tour, bolju razliku na planinskim etapama je mogao napraviti od 15. do 18. etape. Očito je i kriva taktika primjenjena u nekim brdskim etapama. Žao mi je Rogliča ipak je 10 godina stariji od Pogačara.

Miha

pre 3 godine

Nije ovo pobeda nikakva Slovenije i Slovenaca. Ovo je pobeda bicikliste koji dolazi iz Slovenije. Ovo je pobeda Tadeja Pogačara. I to više nego veličanstvena. Praktično pobedio je u 3 od 4 kategorije, i to bez tima. Ekipa Emirata je mnogo klasa ispod JumnoVisme. Možda jedna od najslabijih na ovom Turu. Žao mi je ovih nacionalnih ljubomornih paćenika, koji ništa u životu nisu postigli, do pljuvanja po tuđim uspesima. Naslovne strane sa vašim likom se nikad neće pojaviti. Bravo Pogačar još jednom. Pamtiće se ovo još dugo.

absolutezero

pre 3 godine

Da smo mi samo upola sređena država kao Slovenija imali bi daleko više sportskih uspeha nego što imamo. To jednostavno ide jedno s drugim. Slovenci itekako mogu da nam budu vodilja šta i kako treba da radimo. Svako poštovanje ljudima.

Zeljko

pre 3 godine

Neki ovde pominjete vaterpolo. Tur i vaterpolo, nebo i zemlja brate. Tur je jedan najvecih sportskih dogadjaja, a vaterpolo marginalan sport kojeg niko ne prati. Ogromna vecina ljudi u svetu nit ne zna da postoji vaterpolo, dok je Tur elitna svetska sportska manifestacija.

Rade

pre 3 godine

Zoran, 19. septembar 2020 22:44)
Donekle si u pravu, u loptaškim sportovima i nismo neka sila kao Srbija i Hrvatska. Ali što se pojedinac tiće, tu si zaboravio istoriju. Leon Štukelj četiri puta zlatna olimpijska medalja u gimnastici pr drugog Sv. rata, onda Miro Cerar 68 u Mexicu dve zlatne medalje u gimnastici, Bojan Križaj svi znamo ko je, Rok Petrović, Mateja Svet, Primož Ulaga, Primož Peterka, Peter Prevc, braća Borut i Darjan Petrić, Primož Kozmus zlata olimpijska u bacanju čekića,rukometni klub ženski Krim dva puta prvak Evrope i rukometni klub Celje Pivovarna Laško prvak Evrope sa Dejanom Perićem na ćelu, kk Olimpija 98 prvak kupa kupova u Evropi...

Rade

pre 3 godine

Znaci ti bi da te Slovenci uce patriotizmu i ljubavi prema tvojoj sopstvenoj zemlji? Pitaj Slovence ili hrvate da li je njih neko ucio patriotizmu i ljubavi prema njihovim drzavama, koje tek "od juce" postoje. Ta vrsta "obrazovanja" izgleda treba samo Srbima? Patriotizam i ljubav prema svojoj zemlji se ne uci, to bi trebalo biti prirodno stanje normalnog coveka.
(Arcibald, 19. septembar 2020 20:45)

Nisam ja rekao da slovenci treba da nas uce bilo cemu vec da mi treba da se ugledamo malo na njih. Mislis da ne treba!? Pogledaj malo oko sebe, otvori frizider i proveri stanje na racunu. Udahni punim plucima svez vazduh, okupaj se u cistim srpskim rekama i ne bacaj vise te pikavce kroz prozor svog smrdljivog dizela patrioto... ti ces mene da ucis kako se voli svoja zemlja. Volite je malo i u praksi a ne samo u kafani i mrtnji prema drugima, od silne ljubavi cemo se udaviti u smradu i djubretu! Slovenija je prijatelju ono sto ja zelim Srbiji, bas zato sto volim svoju zemlju.
(Lars, 20. septembar 2020 03:40)
Svak ti čast Lars na komentaru, lepo si mu objasnio. Pozdrav iz Moje Slovenije u Moju Srbiju.

Lars

pre 3 godine

@Znaci ti bi da te Slovenci uce patriotizmu i ljubavi prema tvojoj sopstvenoj zemlji? Pitaj Slovence ili hrvate da li je njih neko ucio patriotizmu i ljubavi prema njihovim drzavama, koje tek "od juce" postoje. Ta vrsta "obrazovanja" izgleda treba samo Srbima? Patriotizam i ljubav prema svojoj zemlji se ne uci, to bi trebalo biti prirodno stanje normalnog coveka.
(Arcibald, 19. septembar 2020 20:45)

Nisam ja rekao da slovenci treba da nas uce bilo cemu vec da mi treba da se ugledamo malo na njih. Mislis da ne treba!? Pogledaj malo oko sebe, otvori frizider i proveri stanje na racunu. Udahni punim plucima svez vazduh, okupaj se u cistim srpskim rekama i ne bacaj vise te pikavce kroz prozor svog smrdljivog dizela patrioto... ti ces mene da ucis kako se voli svoja zemlja. Volite je malo i u praksi a ne samo u kafani i mrtnji prema drugima, od silne ljubavi cemo se udaviti u smradu i djubretu! Slovenija je prijatelju ono sto ja zelim Srbiji, bas zato sto volim svoju zemlju.

Miodrag

pre 3 godine

Zapravo Urlih je dobio dve majice. Medjutim, nosio je žutu zbog toga što je bio vodeći i u generalnom plasmanu mladih vozača.

Miodrag

pre 3 godine

Jan Urllich 1997
(Max, 19. septembar 2020 23:40)
Urlih te godine nije pokupio 3 majice već jednu i to žutu majicu. Takodje je pobedio i u plasmanu najboljeg mladog vozača, ali te godine nije bila određena boja majice. Dakle, Tadej Pogačar je prvi u istoriji koji je na jednom Turu osvojio tri majice: tačkasta, bela i žuta majica.

my way

pre 3 godine

Respekt za Slovence. Takvi rezultati u sportu sa tako malom populacijom i drzavom, zaista im se mora odati priznanje da su sportska nacija. To je pokazatelj i nama da mozemo da budemo jos mnogo jaci ako se bude dobro radilo.

Stevan

pre 3 godine

Sto se lozite, kakav uspeh sporta?
Ovi uspesi Slovenaca na trkama znace samo jedno: njihovi biciklisti su odabrani ili dobili poverenje glavnih farmaceutskih kompanija da koriste najbolji doping.
Mozda su te firme odlucile da je dobro za biznis da i Slovenci budu na tronu.
Ovde nema ni "S" od sporta ni fer takmicenja, samo ko ima bolji doping.
A kazne za doping dobijaju neposlusni kao sto je Amstrong.

dakiliz

pre 3 godine

Kad pričate o tim "nenormalnim" sportovima prisećam se u staroj Jugi kako su stvarno dominirali Slovenci. Npr. u plivanju kad ostatak države nije imao značajnog predstavnika dobro ajde Đurđa Bjedov možda samo, imali smo braću Petriče Boruta i Darjana koji je bio svetski vicešampion na 1500m kraul, pa u biciklizmu nisu imali značajne predstavnike na svetskom nivou ali su ubedljivo pobeđivali na Jugoslovenskim trkama Balkanijadama itd. Pa ski sportovi, ostatak države na ameterskom nivou ali su nas Slovenci zato respektabilno predstavljali uvek pogotovo skakači

E

pre 3 godine

@E ma da vozio je poni sa kontrom. Vozio bicikl kakav je hteo ili trebao da vozi. A srce u junaka se plaća debelo veruj mi.
(mm, 19. septembar 2020 22:53)

Niti se razumijes, niti si samim tim shvatio sta sam rekao, zao mi je..
ovdje jedan gram znaci razliku nebo i zemlja, ali ko tebi da to objasni.

E

pre 3 godine

nasmeja me ovaj sto kaže da je bolje imati disk kočnice. Tour disk bajk još nije osvojio. A prava bicikla Bianchi, Colnago, Pinarelo nemaju diske. disk daje 16% veči otpor vazduha. ali jadnici moraju jer firme to sponzoriše, više para
(ja, 90210, 19. septembar 2020 22:28)

Pogledaj na Twiteru zvanicno od stranice TDF cestitke na tu temu, pa onda izvini se ako hoces a ako neces nema veze.

Milan

pre 3 godine

Vise su njih dvojica doprineli ugledu Slovenije jednim Turdfrans-om nego nasi vaterpolisti i odbojkasi u 40-50 godina. Vaterpolo niko ne pomene ni kada se igra finale, dok sa Turdfransa izvestavaju svakodnevno na naslovnim stranama.

mich

pre 3 godine

Pratim biciklizam 25 god i ne secam se da je neko pokupio 3 majice u generalnom, Pogacar je prosle godine eksplodira i ocekivao sam da bude u top 6-7 ali da ovako izdominiraju neverovatno, SVAKA MU CAST, Roglic je bio prejak, kao i Jumbo ekipa, mislim da je jos u soku, pritom je Roglic na hronometru brutalan, kako je izgubio ovoliko nije mi jasno... BRAVO...

СОССД.ГИХСБпмг.амин

pre 3 godine

Vise su njih dvojica doprineli ugledu Slovenije jednim Turdfrans-om nego nasi vaterpolisti i odbojkasi u 40-50 godina. Vaterpolo niko ne pomene ni kada se igra finale, dok sa Turdfransa izvestavaju svakodnevno na naslovnim stranama.
(Milan, 19. septembar 2020 22:02)

00

И? Што мрачиш?

ja, 90210

pre 3 godine

nasmeja me ovaj sto kaže da je bolje imati disk kočnice. Tour disk bajk još nije osvojio. A prava bicikla Bianchi, Colnago, Pinarelo nemaju diske. disk daje 16% veči otpor vazduha. ali jadnici moraju jer firme to sponzoriše, više para

Zoran

pre 3 godine

@Prije 15 godina sam sreo jednog ljekara plivacke reprezentacije Svedske i on mi je rekao da je Slovenija najveca sportska sila na svijetu. Dobri su u svim sportovima elitno i imaju sirinu. zamisli samo plivanje u zadnjim godinama, pa u svakom finalu i polufinalu imaju prestavnike iz godine u godinu, to je sport i to je sjajno.
---
Sad se pitam zasto nije bila ljubljana glavni grad jugoslavije jer tad nebi se nikad raspali. Sad je nemoguce ta misija jer to hrvati nece.
(Himzo O, 19. septembar 2020 20:18)
Imas prava da slovenija je dobra sportska nacija i postoje u svim sportovima, imaju lige, kupove i prvenstva ali nisu mnogo osvojili u loptaskim sportovima. nemaju nikakvih trofeja u fudbalu a u ostalom imaju u svim sportovima zenske i muske konkurencie negde 8 trofeja evrope i 6 vicesampiona, taj rezultat nije nista i Vaterpolo Klub Partizan je osvojio mnogo vise i to titula sampiona.
U pojedinacnim sportovima postoje ali tu nema profila Novak Djokovic il Jadnica Kostelic.
U reprezentativnom nivo sportova sloptom su losi i nas vaterpolo je osvojio mnogo vise nego citava slovenija i muskih i zenskih konkurencija.
Slovenija i nije mala sa svojih 20000 kvadratnih km i dva miliona stanovnika uz mnogo dobru ekonomiju i uredjeno stanovnistvo. ali ti slovenci nemaju jaku armiju i uvjek ce biti okupirani ili zavisni od talijana, austrie, madjara, nemaca, franciza pa i hrvata. toliko.

wtf

pre 3 godine

Da zivimo u jugi, ovo bi bila velika drama. A posto zivimo u srbistanu, tour de france i nije neks prica. Sto je u rangu Noletovog prvog osvajanja Vimbledona. bravo braco Slovenci!!!

Max

pre 3 godine

Do 20.etape najdosadniji tour od kad pratim biciklizam-25 I kusur godina. Nije bilo ozbiljnih napada u brdima od strane favorita, Roglic se vozio na snagu tima, I mislio da ima sve u svojim nogama. Neke stvari je trebalo resavati u ranijim brdskim etapama. Favoriti su skoro pa svi dolazili zajedno na cilj, u nekih 1-2 min, bez napada kao ranijih godina, begova I skoro pa trunke neizvesnosti. Svaka cast Pogacaru, imao je vise zelje za trijumfom, I dao je zadnji atom snage za isti.

Burek

pre 3 godine

(nowave7, 19. septembar 2020 20:08)
Da, Pogacar je sjajan bio, nije imao pomoc tima, ali se skoro sve vreme šlepao Jumbo-Vismi.
Jumbo Visma i Roglič su bili odlični, ali se očekivalo da Roglič bude agresivniji tokom Tura. Vozio je relativno defanzivno, što su rekli i neki slovenački stručnjaci, komentatori, i poslednje godine je slabije radio treninge za hronometar, gde je inače jedan od najboljih na svetu, a više je trenirao za ostale etape. Plus danas nije bio svež, a verovatno malo i panika kad su mu javili da je Pogi anulirao prednost.
Šteta, jer je ovo bila izvranredna prilika za Rogliča, koji ima već 30 godina.
Pred Pogačarem je blistava budućnost.
Inače, za komentatore koji sve samo upoređuju sa srpskim sportskim uspesima, biciklizam je jedan od najtimskijih sportova, a pobeda na Tour de France se smatra najtežim (najnapornijim) sportskim dostignućem.

Gagi

pre 3 godine

Očigledno do sada niste pratili tur. U poslednoj etapi nema napadanja na generalni plasman, ko je šta uradio do danas u generalnom uradio je i to je kraj.

Tema

pre 3 godine

Svaka cast Slovencima. Manja drzava a uspesnija u sportu nema u svetu kako u ekipnim tako i u pojedinacnim sportivima. Dobri skakaci uspesni alpinisti biciklisti u atletici isto. Imaju dobru kosarku rukomet odbojku. Sve ti sa dva milona stanivnika. Postovanje za svaku pohvalu.

Bolesni skot

pre 3 godine

Slovenci: Ski skokovi, žensko alpsko skijanje(Tina Maze...), hokej na ledu, fudbal, košarka, rukomet, odbojka, biciklizam, streljaštvo... dovoljno!
Bravo zmajčeki! Pozdrav iz Srbije...

nowave7

pre 3 godine

@Arcibald

Mislim da nisi shvatio šta je čovek hteo da kaže. Hteo je da kaže da patriotizam i ljubav prema domovini nisu samo busanje u nacionalistička prsa, već da treba malo raditi i na svojoj opštoj kulturi, ne bacati smeće na ulicu ili šporete u reke, pozdravljati komšije sa dobro jutro, da se ustane starijima u javnom prevozu, postarati se da dvorište kuće ili okolina zgrade bude pospremljena, da kuće uopšte imaju fasade, da ne govorimo o velikim temama kako naši ljudi i dalje smatraju da je korupcija ok(darivati doktore recimo, ...) ... Ja sam to barem tako shvatio.

Mandrak

pre 3 godine

Ako mislis da su ovdje pare nesto znacile nisu nista, vozio je npr najlosiji bicikl na turu sa "rim brake" kocnicama koje se na grand turovima nikad ne koriste, npr upravo on je prvi pobjednik na "rim brake" kocnicama..
pare ne znace nista ako je srce veliko
(E, 19. septembar 2020 20:42)

Ono kad vidis kako pametuje neko ko nema blage veze o biciklizmu. Sta kazes, rim brakes se ne voze na Grand Turovima. Ajd sad malo Googlaj pa vidi sta su vozili pobjednici svih grand turova u zadnjih 10 godina.

Realno

pre 3 godine

Imao je Roglič sve u svojim nogama. I pobedu u generalnom i zutu majicu i trku na hronometar. Usao je kroz cilj beo kao kreč. Pratio sam tur i mislim da je greska do njegovog tima. Mislim da je pogresan izbor hrane. Nutrucionista je napravio veliku gresku. Covek nije imao energije i jedini razlog vidim u tome. Cestitke za Tadeja iz srb. Covek je stizao i da pozdravlja gledaoce eurosporta u srb.

Lars

pre 3 godine

Bravo momci, tako mala drzava i tako dobro mesto za zivot. Vreme je da se ugledamo malo na Slovence, ne verujem da postoji bolje mesto za razvoj dece, bar u ovom delu sveta sigurno ne. Svasta mozemo da naucimo od njih, o patriotizmu i ljubavi prema svojoj zemlji, cuvanju prirode, reciklazi i ponosu zbog cistoce... visokom obrazovanju, ekonomiji pa i o sportu. Ne verujem da postoji nacija koja srazmrrno broju stanovnika daje tako uspesne sportiste. Ej, Tour de France i orva dva mesta!? Naklon za alpsku bracu, svaka vam cast!

mlekadžija

pre 3 godine

Ја сам престао да пратим бициклизам још у време Радоша Чубрића...? честитке момку!

Karantanija

pre 3 godine

Ovi Slovenci i u bivsoj exYu bili cudni.Kod nas fudbal, kosarka, odbojka (sve normalni sportovi) a kod njih neki biciklizam i smucanje xexexxex.Sve levati xexexxe
(Dobros-AV, 19. septembar 2020 19:34)
Pa mi smo prvaci u tom jednom normalnom sportu i vice prvaci u još jednom od tih normalnih sportova pa četvrti u rukometu. Slovenački sportisti su prvaci u mnogim sportovima tako da neznam šta si mislio sa tim komentarom

Srbija konza

pre 3 godine

Спорт за комплексаше без талента и технике. Што не значи да је лак, нимало, али је досадан.
(Божа Чукурановић, 19. septembar 2020 19:53)


Zato je sadasnja srbija gde jeste. Sa platom od cetvrtune ceske, trecinom slovacke i petinom slovenacke. Dundjeri vode sve i u sve se razumeju. Evo, opisan sport u recenici od strane nekoga ko veze sa ovim nema, ali se razume cak toliko da ga opisa sa 4 reci. Tragedija.

Gde ja živim

pre 3 godine

Svaka čast bratu Slovencu, a i Sloveniji generalno. Toliko sportista i vrhunskih takmičara na malom prostoru je za nevericu, ali i ogromno poštovanje. Kapa dole.

Ono što mene boli je što su tu, u blizini, u komšiluku, sjajan primer šta i kako na mnogim poljima, ali nas mrzi da pogledamo i ugledamo se nego da bi se pravili da kao nešto radimo i popravljamo gađamo prema zemljama Bogu iza tregera. A oni tu, pred nosom. Pogledati, proučiti, probati nešto, al' jok.

E

pre 3 godine

Kad spojis top talenat i pare (vozi za UAE Team Emirates) .
(mm, 19. septembar 2020 20:16)

Ako mislis da su ovdje pare nesto znacile nisu nista, vozio je npr najlosiji bicikl na turu sa "rim brake" kocnicama koje se na grand turovima nikad ne koriste, npr upravo on je prvi pobjednik na "rim brake" kocnicama..
pare ne znace nista ako je srce veliko

nowave7

pre 3 godine

@Bozic Bata

Imam utisak da su Carapaz i Kwiatkowski mogli dosta više da urade, možda i da uzmu polka-dot majcu(Carapaz) ili više etapnih pobeda(Kwiatkowski) da nisu radili za Bernala, koji je totalno implodirao na ovom Tour-u.

U svakom slučaju, prilično sam iznenađen kako je Pogačar danas odvezao time trial. Jeste da je pobedio Rogliča na nacionalnom nivou, ali se sigurno daleko više trošio praktično bez pomoći tima, za razliku od strašnog Jumbo-Visma, gde je realno i Dumoulin mogao da igra značajnu ulogu u borbi za GC.

Himzo O

pre 3 godine

@Dobri su Slovenci i u "normalnim" sportovima. Ništa lošiji od nas u fudbalu, u košarci su u poslednje vreme tu negde, čak su nas pobedili i u finalu EP, odbojka su odlični, izgubili od nas u finalu EP, rukomet po mom mišljenju bolji od nas. Jedino ih nema u vaterpolu. Imaju Luku Dončića koji će biti jedan od najboljih košarkaša svih vremena, ako ne i najbolji. U ovim "nenormalnim" sportovima imaju baš uspeha, a to pokazuje i Tur de Frans. S obzirom na broj stanovnika Slovenija je baš sportska sila. To naravno ne znači da nije i Srbija sportska sila. Dovoljni su samo Djoković i Jokić, a da se ne spominju košarkaši, vaterpolisti, odbojkaši. Zemlje bivše Jugoslavije imaju dobru genetiku za sport u globalu, mada od svih prednjače Srbija, Hrvatska i Slovenija, što je i logično.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sloboda, 19. septembar 2020 19:56)
Prije 15 godina sam sreo jednog ljekara plivacke reprezentacije Svedske i on mi je rekao da je Slovenija najveca sportska sila na svijetu. Dobri su u svim sportovima elitno i imaju sirinu. zamisli samo plivanje u zadnjim godinama, pa u svakom finalu i polufinalu imaju prestavnike iz godine u godinu, to je sport i to je sjajno.
---
Sad se pitam zasto nije bila ljubljana glavni grad jugoslavije jer tad nebi se nikad raspali. Sad je nemoguce ta misija jer to hrvati nece.

Blek - Chicago

pre 3 godine

Bože, šta bi radili u sportovima da smo ostali zajedno? Jel’ bi bilo nekih medalja za one zemlje po pedesetak miliona stanovnika u Evropi :;) OK Karling nam je malo slab.... Dodajte drugo... Rvanje?

Arcibald

pre 3 godine

Svasta mozemo da naucimo od njih (Slovenaca), o patriotizmu i ljubavi prema svojoj zemlji, cuvanju prirode, reciklazi i ponosu zbog cistoce... visokom obrazovanju, ekonomiji pa i o sportu.
(Lars, 19. septembar 2020 20:17)

Znaci ti bi da te Slovenci uce patriotizmu i ljubavi prema tvojoj sopstvenoj zemlji? Pitaj Slovence ili hrvate da li je njih neko ucio patriotizmu i ljubavi prema njihovim drzavama, koje tek "od juce" postoje. Ta vrsta "obrazovanja" izgleda treba samo Srbima? Patriotizam i ljubav prema svojoj zemlji se ne uci, to bi trebalo biti prirodno stanje normalnog coveka.

Dobros-AV

pre 3 godine

Ovi Slovenci i u bivsoj exYu bili cudni.Kod nas fudbal, kosarka, odbojka (sve normalni sportovi) a kod njih neki biciklizam i smucanje xexexxex.Sve levati xexexxe

Sloboda

pre 3 godine

Dobri su Slovenci i u "normalnim" sportovima. Ništa lošiji od nas u fudbalu, u košarci su u poslednje vreme tu negde, čak su nas pobedili i u finalu EP, odbojka su odlični, izgubili od nas u finalu EP, rukomet po mom mišljenju bolji od nas. Jedino ih nema u vaterpolu. Imaju Luku Dončića koji će biti jedan od najboljih košarkaša svih vremena, ako ne i najbolji. U ovim "nenormalnim" sportovima imaju baš uspeha, a to pokazuje i Tur de Frans. S obzirom na broj stanovnika Slovenija je baš sportska sila. To naravno ne znači da nije i Srbija sportska sila. Dovoljni su samo Djoković i Jokić, a da se ne spominju košarkaši, vaterpolisti, odbojkaši. Zemlje bivše Jugoslavije imaju dobru genetiku za sport u globalu, mada od svih prednjače Srbija, Hrvatska i Slovenija, što je i logično.

Blaž

pre 3 godine

Ova pobeda nasih dviju je pobeda za celu regiju, da pokazemo svetu koliko smo jaki prakticki u svakom sportu.. Trenutno jest, dosta se prica u svetu o nasim sportasima.. I s pomocjo vasih genova normalno..posledne godine stvarno, osim fudbala, nema popularnog sporta da nismo blizu ili na vrhu.. Po meni je naslov u basketu ipak najveci uspeh naseg sporta.. Neki se ne bi slagali.. A odmah iza je ovo..istaknuo bi jos hokejase sa 1/4 na OI I medalje odbojkasev..to su za mene cuda, kad pogledamo koliko malo ljudi se bavi kod nas ovim dviju sportova..

Bozic Bata

pre 3 godine

Nije ovo nikakvo iznenadjenje. Znalo se da je Pogacar izuzetan talenat, od samog pocetka karijere. Za Roglu je ovo veliki uspeh, covek je od 2016 u Pro Turu, pre toga skijaski skokovi...Prvi put u istoriji Slovenija ima pobednika Toura. Dace Bog da ovo nije zadnji Tour koji je pobedio. Svi su karte polagali u Bernala i Ineos. Moglo se videti u tako jakom timu kao sto je Ineos sta znaci hijerhija. Cim je odustao Bernal od generalnog kako su isli Carapaz ili Kwiatkovski...

mile

pre 3 godine

ovaj posravlja brze vreme od armstronga, basaa, pantanija za koje znamo sta su i kako su...samo jako naivna osoba misli da je ovo sve cisto

A od Zemlje pa do Svemira, svi u transu zbog dva vozača bicikla...

pre 3 godine

Od Vardara pa do Triglava veliko se ludilo odigrava!

A od Grenlanda do Pojasa Gaze, od bolesti utabane staze.

Od Patagonije do Kamčatke, podeleli svet u stranke.

Od Aljaske do Australije, samo neke piz*arije!

Od Artika do Antarktika, srca smrzla bez razlika.

Goksi profa

pre 3 godine

Mnogo glup komentar,toliko glup da se pitam kako je uopste moguce da ga pustite...upravo Slovenci su sportska velesila u odnosu na broj stanovnika....prema takvom kriterijumu oni su najuspesniji...kapa dole i respekt....i dosta nasih Srba igra za Sloveniju...e to jw tuzno?...

Божа Чукурановић

pre 3 godine

Спорт за комплексаше без талента и технике. Што не значи да је лак, нимало, али је досадан.

Bosko

pre 3 godine

Biciklizmu su potrebni ovakvi vozači , ovakav način vožnje i ovakvi novinarski naslovi.Iskreno se nadam da je sve čisto , što se ranijih godina baš nije moglo reći , i da će momci da potraju više godina za dobrobit i njihovu i trkačkog biciklizma.Cestitam.

Vulin

pre 3 godine

Ovi Slovenci aktualni su evropski kosarkaski sampioni, vice sampioni u odbojci, cetvrti u rukometu. Luka Doncic, Goran Dragic, Anze Kopitar, Jan Oblak, Josip Ilicic,... sve su to Slovenci.

Ron Džeremić

pre 3 godine

Zdrava nacija, dobro organizovana država, bez korupcije i gde se cene mladi talentovani sportisti, a ne mamini, tatini i partijski sinovi.
(sajko, 19. septembar 2020 19:42)

Tvoj komentar je samo delimično tačan, ne znaš ti druže, kako to ide sa legalnom korupcijom...

Goksi profa

pre 3 godine

Mnogo glup komentar,toliko glup da se pitam kako je uopste moguce da ga pustite...upravo Slovenci su sportska velesila u odnosu na broj stanovnika....prema takvom kriterijumu oni su najuspesniji...kapa dole i respekt....i dosta nasih Srba igra za Sloveniju...e to jw tuzno?...

Vulin

pre 3 godine

Ovi Slovenci aktualni su evropski kosarkaski sampioni, vice sampioni u odbojci, cetvrti u rukometu. Luka Doncic, Goran Dragic, Anze Kopitar, Jan Oblak, Josip Ilicic,... sve su to Slovenci.

Blaž

pre 3 godine

Ova pobeda nasih dviju je pobeda za celu regiju, da pokazemo svetu koliko smo jaki prakticki u svakom sportu.. Trenutno jest, dosta se prica u svetu o nasim sportasima.. I s pomocjo vasih genova normalno..posledne godine stvarno, osim fudbala, nema popularnog sporta da nismo blizu ili na vrhu.. Po meni je naslov u basketu ipak najveci uspeh naseg sporta.. Neki se ne bi slagali.. A odmah iza je ovo..istaknuo bi jos hokejase sa 1/4 na OI I medalje odbojkasev..to su za mene cuda, kad pogledamo koliko malo ljudi se bavi kod nas ovim dviju sportova..

Srbija konza

pre 3 godine

Спорт за комплексаше без талента и технике. Што не значи да је лак, нимало, али је досадан.
(Божа Чукурановић, 19. septembar 2020 19:53)


Zato je sadasnja srbija gde jeste. Sa platom od cetvrtune ceske, trecinom slovacke i petinom slovenacke. Dundjeri vode sve i u sve se razumeju. Evo, opisan sport u recenici od strane nekoga ko veze sa ovim nema, ali se razume cak toliko da ga opisa sa 4 reci. Tragedija.

Lars

pre 3 godine

Bravo momci, tako mala drzava i tako dobro mesto za zivot. Vreme je da se ugledamo malo na Slovence, ne verujem da postoji bolje mesto za razvoj dece, bar u ovom delu sveta sigurno ne. Svasta mozemo da naucimo od njih, o patriotizmu i ljubavi prema svojoj zemlji, cuvanju prirode, reciklazi i ponosu zbog cistoce... visokom obrazovanju, ekonomiji pa i o sportu. Ne verujem da postoji nacija koja srazmrrno broju stanovnika daje tako uspesne sportiste. Ej, Tour de France i orva dva mesta!? Naklon za alpsku bracu, svaka vam cast!

Bosko

pre 3 godine

Biciklizmu su potrebni ovakvi vozači , ovakav način vožnje i ovakvi novinarski naslovi.Iskreno se nadam da je sve čisto , što se ranijih godina baš nije moglo reći , i da će momci da potraju više godina za dobrobit i njihovu i trkačkog biciklizma.Cestitam.

Sloboda

pre 3 godine

Dobri su Slovenci i u "normalnim" sportovima. Ništa lošiji od nas u fudbalu, u košarci su u poslednje vreme tu negde, čak su nas pobedili i u finalu EP, odbojka su odlični, izgubili od nas u finalu EP, rukomet po mom mišljenju bolji od nas. Jedino ih nema u vaterpolu. Imaju Luku Dončića koji će biti jedan od najboljih košarkaša svih vremena, ako ne i najbolji. U ovim "nenormalnim" sportovima imaju baš uspeha, a to pokazuje i Tur de Frans. S obzirom na broj stanovnika Slovenija je baš sportska sila. To naravno ne znači da nije i Srbija sportska sila. Dovoljni su samo Djoković i Jokić, a da se ne spominju košarkaši, vaterpolisti, odbojkaši. Zemlje bivše Jugoslavije imaju dobru genetiku za sport u globalu, mada od svih prednjače Srbija, Hrvatska i Slovenija, što je i logično.

Bolesni skot

pre 3 godine

Slovenci: Ski skokovi, žensko alpsko skijanje(Tina Maze...), hokej na ledu, fudbal, košarka, rukomet, odbojka, biciklizam, streljaštvo... dovoljno!
Bravo zmajčeki! Pozdrav iz Srbije...

Tema

pre 3 godine

Svaka cast Slovencima. Manja drzava a uspesnija u sportu nema u svetu kako u ekipnim tako i u pojedinacnim sportivima. Dobri skakaci uspesni alpinisti biciklisti u atletici isto. Imaju dobru kosarku rukomet odbojku. Sve ti sa dva milona stanivnika. Postovanje za svaku pohvalu.

Bozic Bata

pre 3 godine

Nije ovo nikakvo iznenadjenje. Znalo se da je Pogacar izuzetan talenat, od samog pocetka karijere. Za Roglu je ovo veliki uspeh, covek je od 2016 u Pro Turu, pre toga skijaski skokovi...Prvi put u istoriji Slovenija ima pobednika Toura. Dace Bog da ovo nije zadnji Tour koji je pobedio. Svi su karte polagali u Bernala i Ineos. Moglo se videti u tako jakom timu kao sto je Ineos sta znaci hijerhija. Cim je odustao Bernal od generalnog kako su isli Carapaz ili Kwiatkovski...

Gde ja živim

pre 3 godine

Svaka čast bratu Slovencu, a i Sloveniji generalno. Toliko sportista i vrhunskih takmičara na malom prostoru je za nevericu, ali i ogromno poštovanje. Kapa dole.

Ono što mene boli je što su tu, u blizini, u komšiluku, sjajan primer šta i kako na mnogim poljima, ali nas mrzi da pogledamo i ugledamo se nego da bi se pravili da kao nešto radimo i popravljamo gađamo prema zemljama Bogu iza tregera. A oni tu, pred nosom. Pogledati, proučiti, probati nešto, al' jok.

Realno

pre 3 godine

Imao je Roglič sve u svojim nogama. I pobedu u generalnom i zutu majicu i trku na hronometar. Usao je kroz cilj beo kao kreč. Pratio sam tur i mislim da je greska do njegovog tima. Mislim da je pogresan izbor hrane. Nutrucionista je napravio veliku gresku. Covek nije imao energije i jedini razlog vidim u tome. Cestitke za Tadeja iz srb. Covek je stizao i da pozdravlja gledaoce eurosporta u srb.

Karantanija

pre 3 godine

Ovi Slovenci i u bivsoj exYu bili cudni.Kod nas fudbal, kosarka, odbojka (sve normalni sportovi) a kod njih neki biciklizam i smucanje xexexxex.Sve levati xexexxe
(Dobros-AV, 19. septembar 2020 19:34)
Pa mi smo prvaci u tom jednom normalnom sportu i vice prvaci u još jednom od tih normalnih sportova pa četvrti u rukometu. Slovenački sportisti su prvaci u mnogim sportovima tako da neznam šta si mislio sa tim komentarom

Ron Džeremić

pre 3 godine

Zdrava nacija, dobro organizovana država, bez korupcije i gde se cene mladi talentovani sportisti, a ne mamini, tatini i partijski sinovi.
(sajko, 19. septembar 2020 19:42)

Tvoj komentar je samo delimično tačan, ne znaš ti druže, kako to ide sa legalnom korupcijom...

Burek

pre 3 godine

(nowave7, 19. septembar 2020 20:08)
Da, Pogacar je sjajan bio, nije imao pomoc tima, ali se skoro sve vreme šlepao Jumbo-Vismi.
Jumbo Visma i Roglič su bili odlični, ali se očekivalo da Roglič bude agresivniji tokom Tura. Vozio je relativno defanzivno, što su rekli i neki slovenački stručnjaci, komentatori, i poslednje godine je slabije radio treninge za hronometar, gde je inače jedan od najboljih na svetu, a više je trenirao za ostale etape. Plus danas nije bio svež, a verovatno malo i panika kad su mu javili da je Pogi anulirao prednost.
Šteta, jer je ovo bila izvranredna prilika za Rogliča, koji ima već 30 godina.
Pred Pogačarem je blistava budućnost.
Inače, za komentatore koji sve samo upoređuju sa srpskim sportskim uspesima, biciklizam je jedan od najtimskijih sportova, a pobeda na Tour de France se smatra najtežim (najnapornijim) sportskim dostignućem.

nowave7

pre 3 godine

@Arcibald

Mislim da nisi shvatio šta je čovek hteo da kaže. Hteo je da kaže da patriotizam i ljubav prema domovini nisu samo busanje u nacionalistička prsa, već da treba malo raditi i na svojoj opštoj kulturi, ne bacati smeće na ulicu ili šporete u reke, pozdravljati komšije sa dobro jutro, da se ustane starijima u javnom prevozu, postarati se da dvorište kuće ili okolina zgrade bude pospremljena, da kuće uopšte imaju fasade, da ne govorimo o velikim temama kako naši ljudi i dalje smatraju da je korupcija ok(darivati doktore recimo, ...) ... Ja sam to barem tako shvatio.

Arcibald

pre 3 godine

Svasta mozemo da naucimo od njih (Slovenaca), o patriotizmu i ljubavi prema svojoj zemlji, cuvanju prirode, reciklazi i ponosu zbog cistoce... visokom obrazovanju, ekonomiji pa i o sportu.
(Lars, 19. septembar 2020 20:17)

Znaci ti bi da te Slovenci uce patriotizmu i ljubavi prema tvojoj sopstvenoj zemlji? Pitaj Slovence ili hrvate da li je njih neko ucio patriotizmu i ljubavi prema njihovim drzavama, koje tek "od juce" postoje. Ta vrsta "obrazovanja" izgleda treba samo Srbima? Patriotizam i ljubav prema svojoj zemlji se ne uci, to bi trebalo biti prirodno stanje normalnog coveka.

wtf

pre 3 godine

Da zivimo u jugi, ovo bi bila velika drama. A posto zivimo u srbistanu, tour de france i nije neks prica. Sto je u rangu Noletovog prvog osvajanja Vimbledona. bravo braco Slovenci!!!

Himzo O

pre 3 godine

@Dobri su Slovenci i u "normalnim" sportovima. Ništa lošiji od nas u fudbalu, u košarci su u poslednje vreme tu negde, čak su nas pobedili i u finalu EP, odbojka su odlični, izgubili od nas u finalu EP, rukomet po mom mišljenju bolji od nas. Jedino ih nema u vaterpolu. Imaju Luku Dončića koji će biti jedan od najboljih košarkaša svih vremena, ako ne i najbolji. U ovim "nenormalnim" sportovima imaju baš uspeha, a to pokazuje i Tur de Frans. S obzirom na broj stanovnika Slovenija je baš sportska sila. To naravno ne znači da nije i Srbija sportska sila. Dovoljni su samo Djoković i Jokić, a da se ne spominju košarkaši, vaterpolisti, odbojkaši. Zemlje bivše Jugoslavije imaju dobru genetiku za sport u globalu, mada od svih prednjače Srbija, Hrvatska i Slovenija, što je i logično.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sloboda, 19. septembar 2020 19:56)
Prije 15 godina sam sreo jednog ljekara plivacke reprezentacije Svedske i on mi je rekao da je Slovenija najveca sportska sila na svijetu. Dobri su u svim sportovima elitno i imaju sirinu. zamisli samo plivanje u zadnjim godinama, pa u svakom finalu i polufinalu imaju prestavnike iz godine u godinu, to je sport i to je sjajno.
---
Sad se pitam zasto nije bila ljubljana glavni grad jugoslavije jer tad nebi se nikad raspali. Sad je nemoguce ta misija jer to hrvati nece.

Milan

pre 3 godine

Vise su njih dvojica doprineli ugledu Slovenije jednim Turdfrans-om nego nasi vaterpolisti i odbojkasi u 40-50 godina. Vaterpolo niko ne pomene ni kada se igra finale, dok sa Turdfransa izvestavaju svakodnevno na naslovnim stranama.

E

pre 3 godine

Kad spojis top talenat i pare (vozi za UAE Team Emirates) .
(mm, 19. septembar 2020 20:16)

Ako mislis da su ovdje pare nesto znacile nisu nista, vozio je npr najlosiji bicikl na turu sa "rim brake" kocnicama koje se na grand turovima nikad ne koriste, npr upravo on je prvi pobjednik na "rim brake" kocnicama..
pare ne znace nista ako je srce veliko

Dobros-AV

pre 3 godine

Ovi Slovenci i u bivsoj exYu bili cudni.Kod nas fudbal, kosarka, odbojka (sve normalni sportovi) a kod njih neki biciklizam i smucanje xexexxex.Sve levati xexexxe

mich

pre 3 godine

Pratim biciklizam 25 god i ne secam se da je neko pokupio 3 majice u generalnom, Pogacar je prosle godine eksplodira i ocekivao sam da bude u top 6-7 ali da ovako izdominiraju neverovatno, SVAKA MU CAST, Roglic je bio prejak, kao i Jumbo ekipa, mislim da je jos u soku, pritom je Roglic na hronometru brutalan, kako je izgubio ovoliko nije mi jasno... BRAVO...

Blek - Chicago

pre 3 godine

Bože, šta bi radili u sportovima da smo ostali zajedno? Jel’ bi bilo nekih medalja za one zemlje po pedesetak miliona stanovnika u Evropi :;) OK Karling nam je malo slab.... Dodajte drugo... Rvanje?

Lars

pre 3 godine

@Znaci ti bi da te Slovenci uce patriotizmu i ljubavi prema tvojoj sopstvenoj zemlji? Pitaj Slovence ili hrvate da li je njih neko ucio patriotizmu i ljubavi prema njihovim drzavama, koje tek "od juce" postoje. Ta vrsta "obrazovanja" izgleda treba samo Srbima? Patriotizam i ljubav prema svojoj zemlji se ne uci, to bi trebalo biti prirodno stanje normalnog coveka.
(Arcibald, 19. septembar 2020 20:45)

Nisam ja rekao da slovenci treba da nas uce bilo cemu vec da mi treba da se ugledamo malo na njih. Mislis da ne treba!? Pogledaj malo oko sebe, otvori frizider i proveri stanje na racunu. Udahni punim plucima svez vazduh, okupaj se u cistim srpskim rekama i ne bacaj vise te pikavce kroz prozor svog smrdljivog dizela patrioto... ti ces mene da ucis kako se voli svoja zemlja. Volite je malo i u praksi a ne samo u kafani i mrtnji prema drugima, od silne ljubavi cemo se udaviti u smradu i djubretu! Slovenija je prijatelju ono sto ja zelim Srbiji, bas zato sto volim svoju zemlju.

dakiliz

pre 3 godine

Kad pričate o tim "nenormalnim" sportovima prisećam se u staroj Jugi kako su stvarno dominirali Slovenci. Npr. u plivanju kad ostatak države nije imao značajnog predstavnika dobro ajde Đurđa Bjedov možda samo, imali smo braću Petriče Boruta i Darjana koji je bio svetski vicešampion na 1500m kraul, pa u biciklizmu nisu imali značajne predstavnike na svetskom nivou ali su ubedljivo pobeđivali na Jugoslovenskim trkama Balkanijadama itd. Pa ski sportovi, ostatak države na ameterskom nivou ali su nas Slovenci zato respektabilno predstavljali uvek pogotovo skakači

Gagi

pre 3 godine

Očigledno do sada niste pratili tur. U poslednoj etapi nema napadanja na generalni plasman, ko je šta uradio do danas u generalnom uradio je i to je kraj.

nowave7

pre 3 godine

@Bozic Bata

Imam utisak da su Carapaz i Kwiatkowski mogli dosta više da urade, možda i da uzmu polka-dot majcu(Carapaz) ili više etapnih pobeda(Kwiatkowski) da nisu radili za Bernala, koji je totalno implodirao na ovom Tour-u.

U svakom slučaju, prilično sam iznenađen kako je Pogačar danas odvezao time trial. Jeste da je pobedio Rogliča na nacionalnom nivou, ali se sigurno daleko više trošio praktično bez pomoći tima, za razliku od strašnog Jumbo-Visma, gde je realno i Dumoulin mogao da igra značajnu ulogu u borbi za GC.

Mandrak

pre 3 godine

Ako mislis da su ovdje pare nesto znacile nisu nista, vozio je npr najlosiji bicikl na turu sa "rim brake" kocnicama koje se na grand turovima nikad ne koriste, npr upravo on je prvi pobjednik na "rim brake" kocnicama..
pare ne znace nista ako je srce veliko
(E, 19. septembar 2020 20:42)

Ono kad vidis kako pametuje neko ko nema blage veze o biciklizmu. Sta kazes, rim brakes se ne voze na Grand Turovima. Ajd sad malo Googlaj pa vidi sta su vozili pobjednici svih grand turova u zadnjih 10 godina.

СОССД.ГИХСБпмг.амин

pre 3 godine

Vise su njih dvojica doprineli ugledu Slovenije jednim Turdfrans-om nego nasi vaterpolisti i odbojkasi u 40-50 godina. Vaterpolo niko ne pomene ni kada se igra finale, dok sa Turdfransa izvestavaju svakodnevno na naslovnim stranama.
(Milan, 19. septembar 2020 22:02)

00

И? Што мрачиш?

mlekadžija

pre 3 godine

Ја сам престао да пратим бициклизам још у време Радоша Чубрића...? честитке момку!

Rade

pre 3 godine

Zoran, 19. septembar 2020 22:44)
Donekle si u pravu, u loptaškim sportovima i nismo neka sila kao Srbija i Hrvatska. Ali što se pojedinac tiće, tu si zaboravio istoriju. Leon Štukelj četiri puta zlatna olimpijska medalja u gimnastici pr drugog Sv. rata, onda Miro Cerar 68 u Mexicu dve zlatne medalje u gimnastici, Bojan Križaj svi znamo ko je, Rok Petrović, Mateja Svet, Primož Ulaga, Primož Peterka, Peter Prevc, braća Borut i Darjan Petrić, Primož Kozmus zlata olimpijska u bacanju čekića,rukometni klub ženski Krim dva puta prvak Evrope i rukometni klub Celje Pivovarna Laško prvak Evrope sa Dejanom Perićem na ćelu, kk Olimpija 98 prvak kupa kupova u Evropi...

Max

pre 3 godine

Do 20.etape najdosadniji tour od kad pratim biciklizam-25 I kusur godina. Nije bilo ozbiljnih napada u brdima od strane favorita, Roglic se vozio na snagu tima, I mislio da ima sve u svojim nogama. Neke stvari je trebalo resavati u ranijim brdskim etapama. Favoriti su skoro pa svi dolazili zajedno na cilj, u nekih 1-2 min, bez napada kao ranijih godina, begova I skoro pa trunke neizvesnosti. Svaka cast Pogacaru, imao je vise zelje za trijumfom, I dao je zadnji atom snage za isti.

Zeljko

pre 3 godine

Neki ovde pominjete vaterpolo. Tur i vaterpolo, nebo i zemlja brate. Tur je jedan najvecih sportskih dogadjaja, a vaterpolo marginalan sport kojeg niko ne prati. Ogromna vecina ljudi u svetu nit ne zna da postoji vaterpolo, dok je Tur elitna svetska sportska manifestacija.

my way

pre 3 godine

Respekt za Slovence. Takvi rezultati u sportu sa tako malom populacijom i drzavom, zaista im se mora odati priznanje da su sportska nacija. To je pokazatelj i nama da mozemo da budemo jos mnogo jaci ako se bude dobro radilo.

Rade

pre 3 godine

Znaci ti bi da te Slovenci uce patriotizmu i ljubavi prema tvojoj sopstvenoj zemlji? Pitaj Slovence ili hrvate da li je njih neko ucio patriotizmu i ljubavi prema njihovim drzavama, koje tek "od juce" postoje. Ta vrsta "obrazovanja" izgleda treba samo Srbima? Patriotizam i ljubav prema svojoj zemlji se ne uci, to bi trebalo biti prirodno stanje normalnog coveka.
(Arcibald, 19. septembar 2020 20:45)

Nisam ja rekao da slovenci treba da nas uce bilo cemu vec da mi treba da se ugledamo malo na njih. Mislis da ne treba!? Pogledaj malo oko sebe, otvori frizider i proveri stanje na racunu. Udahni punim plucima svez vazduh, okupaj se u cistim srpskim rekama i ne bacaj vise te pikavce kroz prozor svog smrdljivog dizela patrioto... ti ces mene da ucis kako se voli svoja zemlja. Volite je malo i u praksi a ne samo u kafani i mrtnji prema drugima, od silne ljubavi cemo se udaviti u smradu i djubretu! Slovenija je prijatelju ono sto ja zelim Srbiji, bas zato sto volim svoju zemlju.
(Lars, 20. septembar 2020 03:40)
Svak ti čast Lars na komentaru, lepo si mu objasnio. Pozdrav iz Moje Slovenije u Moju Srbiju.

Божа Чукурановић

pre 3 godine

Спорт за комплексаше без талента и технике. Што не значи да је лак, нимало, али је досадан.

mile

pre 3 godine

ovaj posravlja brze vreme od armstronga, basaa, pantanija za koje znamo sta su i kako su...samo jako naivna osoba misli da je ovo sve cisto

absolutezero

pre 3 godine

Da smo mi samo upola sređena država kao Slovenija imali bi daleko više sportskih uspeha nego što imamo. To jednostavno ide jedno s drugim. Slovenci itekako mogu da nam budu vodilja šta i kako treba da radimo. Svako poštovanje ljudima.

Miha

pre 3 godine

Nije ovo pobeda nikakva Slovenije i Slovenaca. Ovo je pobeda bicikliste koji dolazi iz Slovenije. Ovo je pobeda Tadeja Pogačara. I to više nego veličanstvena. Praktično pobedio je u 3 od 4 kategorije, i to bez tima. Ekipa Emirata je mnogo klasa ispod JumnoVisme. Možda jedna od najslabijih na ovom Turu. Žao mi je ovih nacionalnih ljubomornih paćenika, koji ništa u životu nisu postigli, do pljuvanja po tuđim uspesima. Naslovne strane sa vašim likom se nikad neće pojaviti. Bravo Pogačar još jednom. Pamtiće se ovo još dugo.

A od Zemlje pa do Svemira, svi u transu zbog dva vozača bicikla...

pre 3 godine

Od Vardara pa do Triglava veliko se ludilo odigrava!

A od Grenlanda do Pojasa Gaze, od bolesti utabane staze.

Od Patagonije do Kamčatke, podeleli svet u stranke.

Od Aljaske do Australije, samo neke piz*arije!

Od Artika do Antarktika, srca smrzla bez razlika.

Stevan

pre 3 godine

Sto se lozite, kakav uspeh sporta?
Ovi uspesi Slovenaca na trkama znace samo jedno: njihovi biciklisti su odabrani ili dobili poverenje glavnih farmaceutskih kompanija da koriste najbolji doping.
Mozda su te firme odlucile da je dobro za biznis da i Slovenci budu na tronu.
Ovde nema ni "S" od sporta ni fer takmicenja, samo ko ima bolji doping.
A kazne za doping dobijaju neposlusni kao sto je Amstrong.

Miodrag

pre 3 godine

Jan Urllich 1997
(Max, 19. septembar 2020 23:40)
Urlih te godine nije pokupio 3 majice već jednu i to žutu majicu. Takodje je pobedio i u plasmanu najboljeg mladog vozača, ali te godine nije bila određena boja majice. Dakle, Tadej Pogačar je prvi u istoriji koji je na jednom Turu osvojio tri majice: tačkasta, bela i žuta majica.

Zoran

pre 3 godine

@Prije 15 godina sam sreo jednog ljekara plivacke reprezentacije Svedske i on mi je rekao da je Slovenija najveca sportska sila na svijetu. Dobri su u svim sportovima elitno i imaju sirinu. zamisli samo plivanje u zadnjim godinama, pa u svakom finalu i polufinalu imaju prestavnike iz godine u godinu, to je sport i to je sjajno.
---
Sad se pitam zasto nije bila ljubljana glavni grad jugoslavije jer tad nebi se nikad raspali. Sad je nemoguce ta misija jer to hrvati nece.
(Himzo O, 19. septembar 2020 20:18)
Imas prava da slovenija je dobra sportska nacija i postoje u svim sportovima, imaju lige, kupove i prvenstva ali nisu mnogo osvojili u loptaskim sportovima. nemaju nikakvih trofeja u fudbalu a u ostalom imaju u svim sportovima zenske i muske konkurencie negde 8 trofeja evrope i 6 vicesampiona, taj rezultat nije nista i Vaterpolo Klub Partizan je osvojio mnogo vise i to titula sampiona.
U pojedinacnim sportovima postoje ali tu nema profila Novak Djokovic il Jadnica Kostelic.
U reprezentativnom nivo sportova sloptom su losi i nas vaterpolo je osvojio mnogo vise nego citava slovenija i muskih i zenskih konkurencija.
Slovenija i nije mala sa svojih 20000 kvadratnih km i dva miliona stanovnika uz mnogo dobru ekonomiju i uredjeno stanovnistvo. ali ti slovenci nemaju jaku armiju i uvjek ce biti okupirani ili zavisni od talijana, austrie, madjara, nemaca, franciza pa i hrvata. toliko.

E

pre 3 godine

@E ma da vozio je poni sa kontrom. Vozio bicikl kakav je hteo ili trebao da vozi. A srce u junaka se plaća debelo veruj mi.
(mm, 19. septembar 2020 22:53)

Niti se razumijes, niti si samim tim shvatio sta sam rekao, zao mi je..
ovdje jedan gram znaci razliku nebo i zemlja, ali ko tebi da to objasni.

zgtom

pre 3 godine

Odlično je Roglič izgledao na svim brdskim etapama, ali pokoju tu brdsku etapu trebao je "brutalnije" završiti i raditi što veću razliku dok je još mogao i dok je imao psihološku prednost i snagu. Kao što je to Froom radio nekoliko god na Touru, Froom je gazio i doslovce u brdskim etapama napadao sam sebe i na taj način je povećavao razliku. Jedna etapna pobjeda Roglića je premalo za dobiti Tour, bolju razliku na planinskim etapama je mogao napraviti od 15. do 18. etape. Očito je i kriva taktika primjenjena u nekim brdskim etapama. Žao mi je Rogliča ipak je 10 godina stariji od Pogačara.

ja, 90210

pre 3 godine

nasmeja me ovaj sto kaže da je bolje imati disk kočnice. Tour disk bajk još nije osvojio. A prava bicikla Bianchi, Colnago, Pinarelo nemaju diske. disk daje 16% veči otpor vazduha. ali jadnici moraju jer firme to sponzoriše, više para

Djenka

pre 3 godine

@zgtom, istina, video se na licu Rogle ocaj kad je sinoc prosao kroz cilj. Svestan je sta je ispustio, nije da nema jos sansi za osvajanje ali ovakvih...tesko. Pokusali su da imititaju Fruma, ali se zaboravlja da je on napadao uvek-na brdu, na spustu, na hronometru, pa cini mi se poslednju titulu da je uzeo napadom na ravnoj etapi na vetru, jednostavno bio je najbolji i sa naravno najboljim timom iza sebe. Bice zanimljivo na Vuelti, bice dosta vozaca sa Tura dok ce Djiro biti slabiji ali opet zanimljiva jesen sto se tice biciklizma.

E

pre 3 godine

nasmeja me ovaj sto kaže da je bolje imati disk kočnice. Tour disk bajk još nije osvojio. A prava bicikla Bianchi, Colnago, Pinarelo nemaju diske. disk daje 16% veči otpor vazduha. ali jadnici moraju jer firme to sponzoriše, više para
(ja, 90210, 19. septembar 2020 22:28)

Pogledaj na Twiteru zvanicno od stranice TDF cestitke na tu temu, pa onda izvini se ako hoces a ako neces nema veze.

Miodrag

pre 3 godine

Zapravo Urlih je dobio dve majice. Medjutim, nosio je žutu zbog toga što je bio vodeći i u generalnom plasmanu mladih vozača.

ska

pre 3 godine

@sajko
pazi sta si napisao, pozivi malo u Sloveniji pa ces da vidis to sto ovde zavrsis preko veze ne mozes u Srbiji nikada.Samo imaju imidz evropske zemlje, rupe u zakonima za malverzacije koliko oces, da zaradis pare posteno nema nista od toga isto kao i kod nas tako da molim te ne pisi bez predhodnog znanja....

Arcibald

pre 3 godine

Nisam ja rekao da slovenci treba da nas uce bilo cemu vec da mi treba da se ugledamo malo na njih. Mislis da ne treba!? Pogledaj malo oko sebe, otvori frizider i proveri stanje na racunu. Udahni punim plucima svez vazduh, okupaj se u cistim srpskim rekama i ne bacaj vise te pikavce kroz prozor svog smrdljivog dizela patrioto... ti ces mene da ucis kako se voli svoja zemlja. Volite je malo i u praksi a ne samo u kafani i mrtnji prema drugima, od silne ljubavi cemo se udaviti u smradu i djubretu! Slovenija je prijatelju ono sto ja zelim Srbiji, bas zato sto volim svoju zemlju.
(Lars, 20. septembar 2020 03:40)

A ti bi mogao malo da poradis na svojoj agresivnost, koja iz svake tvoje reci isijava. Drugo, ti pises o meni kao da me poznajes. "Znas" da vozim "smrdljivog dizela", da bacam pikavce napolje kroz prozor tog istog, "znas" da mi je frizider prazan, a stanje na racunu katastrofalno. Sve to mozda za tebe vazi pa si zbog toga tako isfrustriran. Ja sam se na vreme pobrinuo da mi nista ne fali u zivotu. I da, ne sedim po ubudjalim srpskim kafanama pa ne znam sta se tamo dogadja. Sto se cistoce, tj. necistoce u Srbiji tice zapitaj se da li ti necim doprinosis da Srbija ne bude Smrdija ili cekas da se o tome neko drugi pobrine dok ti sanjas o tome da Srbija jednog dana bude cista kao Slovenija.

Kole

pre 3 godine

Ha, ha, ala su jugonostalgičari izgmizali, pa maštaju kako bismo bili jaki da se i dalje nalazimo u onom političkom sarkofagu zvanom sfrj. Baš bi ti se Slovenci toliko trudili i znojili po onim gudurama da su u toj zajednici. Oni se bore za svoju deželu kao i Hrvati za svoju. Samo bi Srbi svoju državu zgazili i uništili da bi bili u jugi. E pa neće da može. Nisam ratovao kad se raspadala, ali hoću ako krenu da je obnavljaju.

Dobros-AV

pre 3 godine

Ovi Slovenci i u bivsoj exYu bili cudni.Kod nas fudbal, kosarka, odbojka (sve normalni sportovi) a kod njih neki biciklizam i smucanje xexexxex.Sve levati xexexxe

Божа Чукурановић

pre 3 godine

Спорт за комплексаше без талента и технике. Што не значи да је лак, нимало, али је досадан.

Stevan

pre 3 godine

Sto se lozite, kakav uspeh sporta?
Ovi uspesi Slovenaca na trkama znace samo jedno: njihovi biciklisti su odabrani ili dobili poverenje glavnih farmaceutskih kompanija da koriste najbolji doping.
Mozda su te firme odlucile da je dobro za biznis da i Slovenci budu na tronu.
Ovde nema ni "S" od sporta ni fer takmicenja, samo ko ima bolji doping.
A kazne za doping dobijaju neposlusni kao sto je Amstrong.

Zoran

pre 3 godine

@Prije 15 godina sam sreo jednog ljekara plivacke reprezentacije Svedske i on mi je rekao da je Slovenija najveca sportska sila na svijetu. Dobri su u svim sportovima elitno i imaju sirinu. zamisli samo plivanje u zadnjim godinama, pa u svakom finalu i polufinalu imaju prestavnike iz godine u godinu, to je sport i to je sjajno.
---
Sad se pitam zasto nije bila ljubljana glavni grad jugoslavije jer tad nebi se nikad raspali. Sad je nemoguce ta misija jer to hrvati nece.
(Himzo O, 19. septembar 2020 20:18)
Imas prava da slovenija je dobra sportska nacija i postoje u svim sportovima, imaju lige, kupove i prvenstva ali nisu mnogo osvojili u loptaskim sportovima. nemaju nikakvih trofeja u fudbalu a u ostalom imaju u svim sportovima zenske i muske konkurencie negde 8 trofeja evrope i 6 vicesampiona, taj rezultat nije nista i Vaterpolo Klub Partizan je osvojio mnogo vise i to titula sampiona.
U pojedinacnim sportovima postoje ali tu nema profila Novak Djokovic il Jadnica Kostelic.
U reprezentativnom nivo sportova sloptom su losi i nas vaterpolo je osvojio mnogo vise nego citava slovenija i muskih i zenskih konkurencija.
Slovenija i nije mala sa svojih 20000 kvadratnih km i dva miliona stanovnika uz mnogo dobru ekonomiju i uredjeno stanovnistvo. ali ti slovenci nemaju jaku armiju i uvjek ce biti okupirani ili zavisni od talijana, austrie, madjara, nemaca, franciza pa i hrvata. toliko.

mile

pre 3 godine

ovaj posravlja brze vreme od armstronga, basaa, pantanija za koje znamo sta su i kako su...samo jako naivna osoba misli da je ovo sve cisto

Arcibald

pre 3 godine

Svasta mozemo da naucimo od njih (Slovenaca), o patriotizmu i ljubavi prema svojoj zemlji, cuvanju prirode, reciklazi i ponosu zbog cistoce... visokom obrazovanju, ekonomiji pa i o sportu.
(Lars, 19. septembar 2020 20:17)

Znaci ti bi da te Slovenci uce patriotizmu i ljubavi prema tvojoj sopstvenoj zemlji? Pitaj Slovence ili hrvate da li je njih neko ucio patriotizmu i ljubavi prema njihovim drzavama, koje tek "od juce" postoje. Ta vrsta "obrazovanja" izgleda treba samo Srbima? Patriotizam i ljubav prema svojoj zemlji se ne uci, to bi trebalo biti prirodno stanje normalnog coveka.

A od Zemlje pa do Svemira, svi u transu zbog dva vozača bicikla...

pre 3 godine

Od Vardara pa do Triglava veliko se ludilo odigrava!

A od Grenlanda do Pojasa Gaze, od bolesti utabane staze.

Od Patagonije do Kamčatke, podeleli svet u stranke.

Od Aljaske do Australije, samo neke piz*arije!

Od Artika do Antarktika, srca smrzla bez razlika.

Milan

pre 3 godine

Vise su njih dvojica doprineli ugledu Slovenije jednim Turdfrans-om nego nasi vaterpolisti i odbojkasi u 40-50 godina. Vaterpolo niko ne pomene ni kada se igra finale, dok sa Turdfransa izvestavaju svakodnevno na naslovnim stranama.

Ron Džeremić

pre 3 godine

Zdrava nacija, dobro organizovana država, bez korupcije i gde se cene mladi talentovani sportisti, a ne mamini, tatini i partijski sinovi.
(sajko, 19. septembar 2020 19:42)

Tvoj komentar je samo delimično tačan, ne znaš ti druže, kako to ide sa legalnom korupcijom...

Blaž

pre 3 godine

Ova pobeda nasih dviju je pobeda za celu regiju, da pokazemo svetu koliko smo jaki prakticki u svakom sportu.. Trenutno jest, dosta se prica u svetu o nasim sportasima.. I s pomocjo vasih genova normalno..posledne godine stvarno, osim fudbala, nema popularnog sporta da nismo blizu ili na vrhu.. Po meni je naslov u basketu ipak najveci uspeh naseg sporta.. Neki se ne bi slagali.. A odmah iza je ovo..istaknuo bi jos hokejase sa 1/4 na OI I medalje odbojkasev..to su za mene cuda, kad pogledamo koliko malo ljudi se bavi kod nas ovim dviju sportova..

Himzo O

pre 3 godine

@Dobri su Slovenci i u "normalnim" sportovima. Ništa lošiji od nas u fudbalu, u košarci su u poslednje vreme tu negde, čak su nas pobedili i u finalu EP, odbojka su odlični, izgubili od nas u finalu EP, rukomet po mom mišljenju bolji od nas. Jedino ih nema u vaterpolu. Imaju Luku Dončića koji će biti jedan od najboljih košarkaša svih vremena, ako ne i najbolji. U ovim "nenormalnim" sportovima imaju baš uspeha, a to pokazuje i Tur de Frans. S obzirom na broj stanovnika Slovenija je baš sportska sila. To naravno ne znači da nije i Srbija sportska sila. Dovoljni su samo Djoković i Jokić, a da se ne spominju košarkaši, vaterpolisti, odbojkaši. Zemlje bivše Jugoslavije imaju dobru genetiku za sport u globalu, mada od svih prednjače Srbija, Hrvatska i Slovenija, što je i logično.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sloboda, 19. septembar 2020 19:56)
Prije 15 godina sam sreo jednog ljekara plivacke reprezentacije Svedske i on mi je rekao da je Slovenija najveca sportska sila na svijetu. Dobri su u svim sportovima elitno i imaju sirinu. zamisli samo plivanje u zadnjim godinama, pa u svakom finalu i polufinalu imaju prestavnike iz godine u godinu, to je sport i to je sjajno.
---
Sad se pitam zasto nije bila ljubljana glavni grad jugoslavije jer tad nebi se nikad raspali. Sad je nemoguce ta misija jer to hrvati nece.

E

pre 3 godine

Kad spojis top talenat i pare (vozi za UAE Team Emirates) .
(mm, 19. septembar 2020 20:16)

Ako mislis da su ovdje pare nesto znacile nisu nista, vozio je npr najlosiji bicikl na turu sa "rim brake" kocnicama koje se na grand turovima nikad ne koriste, npr upravo on je prvi pobjednik na "rim brake" kocnicama..
pare ne znace nista ako je srce veliko

СОССД.ГИХСБпмг.амин

pre 3 godine

Vise su njih dvojica doprineli ugledu Slovenije jednim Turdfrans-om nego nasi vaterpolisti i odbojkasi u 40-50 godina. Vaterpolo niko ne pomene ni kada se igra finale, dok sa Turdfransa izvestavaju svakodnevno na naslovnim stranama.
(Milan, 19. septembar 2020 22:02)

00

И? Што мрачиш?

Vulin

pre 3 godine

Ovi Slovenci aktualni su evropski kosarkaski sampioni, vice sampioni u odbojci, cetvrti u rukometu. Luka Doncic, Goran Dragic, Anze Kopitar, Jan Oblak, Josip Ilicic,... sve su to Slovenci.

Blek - Chicago

pre 3 godine

Bože, šta bi radili u sportovima da smo ostali zajedno? Jel’ bi bilo nekih medalja za one zemlje po pedesetak miliona stanovnika u Evropi :;) OK Karling nam je malo slab.... Dodajte drugo... Rvanje?

Goksi profa

pre 3 godine

Mnogo glup komentar,toliko glup da se pitam kako je uopste moguce da ga pustite...upravo Slovenci su sportska velesila u odnosu na broj stanovnika....prema takvom kriterijumu oni su najuspesniji...kapa dole i respekt....i dosta nasih Srba igra za Sloveniju...e to jw tuzno?...

Sloboda

pre 3 godine

Dobri su Slovenci i u "normalnim" sportovima. Ništa lošiji od nas u fudbalu, u košarci su u poslednje vreme tu negde, čak su nas pobedili i u finalu EP, odbojka su odlični, izgubili od nas u finalu EP, rukomet po mom mišljenju bolji od nas. Jedino ih nema u vaterpolu. Imaju Luku Dončića koji će biti jedan od najboljih košarkaša svih vremena, ako ne i najbolji. U ovim "nenormalnim" sportovima imaju baš uspeha, a to pokazuje i Tur de Frans. S obzirom na broj stanovnika Slovenija je baš sportska sila. To naravno ne znači da nije i Srbija sportska sila. Dovoljni su samo Djoković i Jokić, a da se ne spominju košarkaši, vaterpolisti, odbojkaši. Zemlje bivše Jugoslavije imaju dobru genetiku za sport u globalu, mada od svih prednjače Srbija, Hrvatska i Slovenija, što je i logično.

Srbija konza

pre 3 godine

Спорт за комплексаше без талента и технике. Што не значи да је лак, нимало, али је досадан.
(Божа Чукурановић, 19. septembar 2020 19:53)


Zato je sadasnja srbija gde jeste. Sa platom od cetvrtune ceske, trecinom slovacke i petinom slovenacke. Dundjeri vode sve i u sve se razumeju. Evo, opisan sport u recenici od strane nekoga ko veze sa ovim nema, ali se razume cak toliko da ga opisa sa 4 reci. Tragedija.

Max

pre 3 godine

Do 20.etape najdosadniji tour od kad pratim biciklizam-25 I kusur godina. Nije bilo ozbiljnih napada u brdima od strane favorita, Roglic se vozio na snagu tima, I mislio da ima sve u svojim nogama. Neke stvari je trebalo resavati u ranijim brdskim etapama. Favoriti su skoro pa svi dolazili zajedno na cilj, u nekih 1-2 min, bez napada kao ranijih godina, begova I skoro pa trunke neizvesnosti. Svaka cast Pogacaru, imao je vise zelje za trijumfom, I dao je zadnji atom snage za isti.

Miha

pre 3 godine

Nije ovo pobeda nikakva Slovenije i Slovenaca. Ovo je pobeda bicikliste koji dolazi iz Slovenije. Ovo je pobeda Tadeja Pogačara. I to više nego veličanstvena. Praktično pobedio je u 3 od 4 kategorije, i to bez tima. Ekipa Emirata je mnogo klasa ispod JumnoVisme. Možda jedna od najslabijih na ovom Turu. Žao mi je ovih nacionalnih ljubomornih paćenika, koji ništa u životu nisu postigli, do pljuvanja po tuđim uspesima. Naslovne strane sa vašim likom se nikad neće pojaviti. Bravo Pogačar još jednom. Pamtiće se ovo još dugo.

ska

pre 3 godine

@sajko
pazi sta si napisao, pozivi malo u Sloveniji pa ces da vidis to sto ovde zavrsis preko veze ne mozes u Srbiji nikada.Samo imaju imidz evropske zemlje, rupe u zakonima za malverzacije koliko oces, da zaradis pare posteno nema nista od toga isto kao i kod nas tako da molim te ne pisi bez predhodnog znanja....

wtf

pre 3 godine

Da zivimo u jugi, ovo bi bila velika drama. A posto zivimo u srbistanu, tour de france i nije neks prica. Sto je u rangu Noletovog prvog osvajanja Vimbledona. bravo braco Slovenci!!!

mlekadžija

pre 3 godine

Ја сам престао да пратим бициклизам још у време Радоша Чубрића...? честитке момку!

Arcibald

pre 3 godine

Nisam ja rekao da slovenci treba da nas uce bilo cemu vec da mi treba da se ugledamo malo na njih. Mislis da ne treba!? Pogledaj malo oko sebe, otvori frizider i proveri stanje na racunu. Udahni punim plucima svez vazduh, okupaj se u cistim srpskim rekama i ne bacaj vise te pikavce kroz prozor svog smrdljivog dizela patrioto... ti ces mene da ucis kako se voli svoja zemlja. Volite je malo i u praksi a ne samo u kafani i mrtnji prema drugima, od silne ljubavi cemo se udaviti u smradu i djubretu! Slovenija je prijatelju ono sto ja zelim Srbiji, bas zato sto volim svoju zemlju.
(Lars, 20. septembar 2020 03:40)

A ti bi mogao malo da poradis na svojoj agresivnost, koja iz svake tvoje reci isijava. Drugo, ti pises o meni kao da me poznajes. "Znas" da vozim "smrdljivog dizela", da bacam pikavce napolje kroz prozor tog istog, "znas" da mi je frizider prazan, a stanje na racunu katastrofalno. Sve to mozda za tebe vazi pa si zbog toga tako isfrustriran. Ja sam se na vreme pobrinuo da mi nista ne fali u zivotu. I da, ne sedim po ubudjalim srpskim kafanama pa ne znam sta se tamo dogadja. Sto se cistoce, tj. necistoce u Srbiji tice zapitaj se da li ti necim doprinosis da Srbija ne bude Smrdija ili cekas da se o tome neko drugi pobrine dok ti sanjas o tome da Srbija jednog dana bude cista kao Slovenija.

Gde ja živim

pre 3 godine

Svaka čast bratu Slovencu, a i Sloveniji generalno. Toliko sportista i vrhunskih takmičara na malom prostoru je za nevericu, ali i ogromno poštovanje. Kapa dole.

Ono što mene boli je što su tu, u blizini, u komšiluku, sjajan primer šta i kako na mnogim poljima, ali nas mrzi da pogledamo i ugledamo se nego da bi se pravili da kao nešto radimo i popravljamo gađamo prema zemljama Bogu iza tregera. A oni tu, pred nosom. Pogledati, proučiti, probati nešto, al' jok.

Realno

pre 3 godine

Imao je Roglič sve u svojim nogama. I pobedu u generalnom i zutu majicu i trku na hronometar. Usao je kroz cilj beo kao kreč. Pratio sam tur i mislim da je greska do njegovog tima. Mislim da je pogresan izbor hrane. Nutrucionista je napravio veliku gresku. Covek nije imao energije i jedini razlog vidim u tome. Cestitke za Tadeja iz srb. Covek je stizao i da pozdravlja gledaoce eurosporta u srb.

Bolesni skot

pre 3 godine

Slovenci: Ski skokovi, žensko alpsko skijanje(Tina Maze...), hokej na ledu, fudbal, košarka, rukomet, odbojka, biciklizam, streljaštvo... dovoljno!
Bravo zmajčeki! Pozdrav iz Srbije...

Kole

pre 3 godine

Ha, ha, ala su jugonostalgičari izgmizali, pa maštaju kako bismo bili jaki da se i dalje nalazimo u onom političkom sarkofagu zvanom sfrj. Baš bi ti se Slovenci toliko trudili i znojili po onim gudurama da su u toj zajednici. Oni se bore za svoju deželu kao i Hrvati za svoju. Samo bi Srbi svoju državu zgazili i uništili da bi bili u jugi. E pa neće da može. Nisam ratovao kad se raspadala, ali hoću ako krenu da je obnavljaju.

Karantanija

pre 3 godine

Ovi Slovenci i u bivsoj exYu bili cudni.Kod nas fudbal, kosarka, odbojka (sve normalni sportovi) a kod njih neki biciklizam i smucanje xexexxex.Sve levati xexexxe
(Dobros-AV, 19. septembar 2020 19:34)
Pa mi smo prvaci u tom jednom normalnom sportu i vice prvaci u još jednom od tih normalnih sportova pa četvrti u rukometu. Slovenački sportisti su prvaci u mnogim sportovima tako da neznam šta si mislio sa tim komentarom

Tema

pre 3 godine

Svaka cast Slovencima. Manja drzava a uspesnija u sportu nema u svetu kako u ekipnim tako i u pojedinacnim sportivima. Dobri skakaci uspesni alpinisti biciklisti u atletici isto. Imaju dobru kosarku rukomet odbojku. Sve ti sa dva milona stanivnika. Postovanje za svaku pohvalu.

Lars

pre 3 godine

Bravo momci, tako mala drzava i tako dobro mesto za zivot. Vreme je da se ugledamo malo na Slovence, ne verujem da postoji bolje mesto za razvoj dece, bar u ovom delu sveta sigurno ne. Svasta mozemo da naucimo od njih, o patriotizmu i ljubavi prema svojoj zemlji, cuvanju prirode, reciklazi i ponosu zbog cistoce... visokom obrazovanju, ekonomiji pa i o sportu. Ne verujem da postoji nacija koja srazmrrno broju stanovnika daje tako uspesne sportiste. Ej, Tour de France i orva dva mesta!? Naklon za alpsku bracu, svaka vam cast!

ja, 90210

pre 3 godine

nasmeja me ovaj sto kaže da je bolje imati disk kočnice. Tour disk bajk još nije osvojio. A prava bicikla Bianchi, Colnago, Pinarelo nemaju diske. disk daje 16% veči otpor vazduha. ali jadnici moraju jer firme to sponzoriše, više para

E

pre 3 godine

nasmeja me ovaj sto kaže da je bolje imati disk kočnice. Tour disk bajk još nije osvojio. A prava bicikla Bianchi, Colnago, Pinarelo nemaju diske. disk daje 16% veči otpor vazduha. ali jadnici moraju jer firme to sponzoriše, više para
(ja, 90210, 19. septembar 2020 22:28)

Pogledaj na Twiteru zvanicno od stranice TDF cestitke na tu temu, pa onda izvini se ako hoces a ako neces nema veze.

Rade

pre 3 godine

Znaci ti bi da te Slovenci uce patriotizmu i ljubavi prema tvojoj sopstvenoj zemlji? Pitaj Slovence ili hrvate da li je njih neko ucio patriotizmu i ljubavi prema njihovim drzavama, koje tek "od juce" postoje. Ta vrsta "obrazovanja" izgleda treba samo Srbima? Patriotizam i ljubav prema svojoj zemlji se ne uci, to bi trebalo biti prirodno stanje normalnog coveka.
(Arcibald, 19. septembar 2020 20:45)

Nisam ja rekao da slovenci treba da nas uce bilo cemu vec da mi treba da se ugledamo malo na njih. Mislis da ne treba!? Pogledaj malo oko sebe, otvori frizider i proveri stanje na racunu. Udahni punim plucima svez vazduh, okupaj se u cistim srpskim rekama i ne bacaj vise te pikavce kroz prozor svog smrdljivog dizela patrioto... ti ces mene da ucis kako se voli svoja zemlja. Volite je malo i u praksi a ne samo u kafani i mrtnji prema drugima, od silne ljubavi cemo se udaviti u smradu i djubretu! Slovenija je prijatelju ono sto ja zelim Srbiji, bas zato sto volim svoju zemlju.
(Lars, 20. septembar 2020 03:40)
Svak ti čast Lars na komentaru, lepo si mu objasnio. Pozdrav iz Moje Slovenije u Moju Srbiju.

Bozic Bata

pre 3 godine

Nije ovo nikakvo iznenadjenje. Znalo se da je Pogacar izuzetan talenat, od samog pocetka karijere. Za Roglu je ovo veliki uspeh, covek je od 2016 u Pro Turu, pre toga skijaski skokovi...Prvi put u istoriji Slovenija ima pobednika Toura. Dace Bog da ovo nije zadnji Tour koji je pobedio. Svi su karte polagali u Bernala i Ineos. Moglo se videti u tako jakom timu kao sto je Ineos sta znaci hijerhija. Cim je odustao Bernal od generalnog kako su isli Carapaz ili Kwiatkovski...

nowave7

pre 3 godine

@Bozic Bata

Imam utisak da su Carapaz i Kwiatkowski mogli dosta više da urade, možda i da uzmu polka-dot majcu(Carapaz) ili više etapnih pobeda(Kwiatkowski) da nisu radili za Bernala, koji je totalno implodirao na ovom Tour-u.

U svakom slučaju, prilično sam iznenađen kako je Pogačar danas odvezao time trial. Jeste da je pobedio Rogliča na nacionalnom nivou, ali se sigurno daleko više trošio praktično bez pomoći tima, za razliku od strašnog Jumbo-Visma, gde je realno i Dumoulin mogao da igra značajnu ulogu u borbi za GC.

Burek

pre 3 godine

(nowave7, 19. septembar 2020 20:08)
Da, Pogacar je sjajan bio, nije imao pomoc tima, ali se skoro sve vreme šlepao Jumbo-Vismi.
Jumbo Visma i Roglič su bili odlični, ali se očekivalo da Roglič bude agresivniji tokom Tura. Vozio je relativno defanzivno, što su rekli i neki slovenački stručnjaci, komentatori, i poslednje godine je slabije radio treninge za hronometar, gde je inače jedan od najboljih na svetu, a više je trenirao za ostale etape. Plus danas nije bio svež, a verovatno malo i panika kad su mu javili da je Pogi anulirao prednost.
Šteta, jer je ovo bila izvranredna prilika za Rogliča, koji ima već 30 godina.
Pred Pogačarem je blistava budućnost.
Inače, za komentatore koji sve samo upoređuju sa srpskim sportskim uspesima, biciklizam je jedan od najtimskijih sportova, a pobeda na Tour de France se smatra najtežim (najnapornijim) sportskim dostignućem.

Lars

pre 3 godine

@Znaci ti bi da te Slovenci uce patriotizmu i ljubavi prema tvojoj sopstvenoj zemlji? Pitaj Slovence ili hrvate da li je njih neko ucio patriotizmu i ljubavi prema njihovim drzavama, koje tek "od juce" postoje. Ta vrsta "obrazovanja" izgleda treba samo Srbima? Patriotizam i ljubav prema svojoj zemlji se ne uci, to bi trebalo biti prirodno stanje normalnog coveka.
(Arcibald, 19. septembar 2020 20:45)

Nisam ja rekao da slovenci treba da nas uce bilo cemu vec da mi treba da se ugledamo malo na njih. Mislis da ne treba!? Pogledaj malo oko sebe, otvori frizider i proveri stanje na racunu. Udahni punim plucima svez vazduh, okupaj se u cistim srpskim rekama i ne bacaj vise te pikavce kroz prozor svog smrdljivog dizela patrioto... ti ces mene da ucis kako se voli svoja zemlja. Volite je malo i u praksi a ne samo u kafani i mrtnji prema drugima, od silne ljubavi cemo se udaviti u smradu i djubretu! Slovenija je prijatelju ono sto ja zelim Srbiji, bas zato sto volim svoju zemlju.

Bosko

pre 3 godine

Biciklizmu su potrebni ovakvi vozači , ovakav način vožnje i ovakvi novinarski naslovi.Iskreno se nadam da je sve čisto , što se ranijih godina baš nije moglo reći , i da će momci da potraju više godina za dobrobit i njihovu i trkačkog biciklizma.Cestitam.

nowave7

pre 3 godine

@Arcibald

Mislim da nisi shvatio šta je čovek hteo da kaže. Hteo je da kaže da patriotizam i ljubav prema domovini nisu samo busanje u nacionalistička prsa, već da treba malo raditi i na svojoj opštoj kulturi, ne bacati smeće na ulicu ili šporete u reke, pozdravljati komšije sa dobro jutro, da se ustane starijima u javnom prevozu, postarati se da dvorište kuće ili okolina zgrade bude pospremljena, da kuće uopšte imaju fasade, da ne govorimo o velikim temama kako naši ljudi i dalje smatraju da je korupcija ok(darivati doktore recimo, ...) ... Ja sam to barem tako shvatio.

dakiliz

pre 3 godine

Kad pričate o tim "nenormalnim" sportovima prisećam se u staroj Jugi kako su stvarno dominirali Slovenci. Npr. u plivanju kad ostatak države nije imao značajnog predstavnika dobro ajde Đurđa Bjedov možda samo, imali smo braću Petriče Boruta i Darjana koji je bio svetski vicešampion na 1500m kraul, pa u biciklizmu nisu imali značajne predstavnike na svetskom nivou ali su ubedljivo pobeđivali na Jugoslovenskim trkama Balkanijadama itd. Pa ski sportovi, ostatak države na ameterskom nivou ali su nas Slovenci zato respektabilno predstavljali uvek pogotovo skakači

Zeljko

pre 3 godine

Neki ovde pominjete vaterpolo. Tur i vaterpolo, nebo i zemlja brate. Tur je jedan najvecih sportskih dogadjaja, a vaterpolo marginalan sport kojeg niko ne prati. Ogromna vecina ljudi u svetu nit ne zna da postoji vaterpolo, dok je Tur elitna svetska sportska manifestacija.

Gagi

pre 3 godine

Očigledno do sada niste pratili tur. U poslednoj etapi nema napadanja na generalni plasman, ko je šta uradio do danas u generalnom uradio je i to je kraj.

Mandrak

pre 3 godine

Ako mislis da su ovdje pare nesto znacile nisu nista, vozio je npr najlosiji bicikl na turu sa "rim brake" kocnicama koje se na grand turovima nikad ne koriste, npr upravo on je prvi pobjednik na "rim brake" kocnicama..
pare ne znace nista ako je srce veliko
(E, 19. septembar 2020 20:42)

Ono kad vidis kako pametuje neko ko nema blage veze o biciklizmu. Sta kazes, rim brakes se ne voze na Grand Turovima. Ajd sad malo Googlaj pa vidi sta su vozili pobjednici svih grand turova u zadnjih 10 godina.

E

pre 3 godine

@E ma da vozio je poni sa kontrom. Vozio bicikl kakav je hteo ili trebao da vozi. A srce u junaka se plaća debelo veruj mi.
(mm, 19. septembar 2020 22:53)

Niti se razumijes, niti si samim tim shvatio sta sam rekao, zao mi je..
ovdje jedan gram znaci razliku nebo i zemlja, ali ko tebi da to objasni.

Rade

pre 3 godine

Zoran, 19. septembar 2020 22:44)
Donekle si u pravu, u loptaškim sportovima i nismo neka sila kao Srbija i Hrvatska. Ali što se pojedinac tiće, tu si zaboravio istoriju. Leon Štukelj četiri puta zlatna olimpijska medalja u gimnastici pr drugog Sv. rata, onda Miro Cerar 68 u Mexicu dve zlatne medalje u gimnastici, Bojan Križaj svi znamo ko je, Rok Petrović, Mateja Svet, Primož Ulaga, Primož Peterka, Peter Prevc, braća Borut i Darjan Petrić, Primož Kozmus zlata olimpijska u bacanju čekića,rukometni klub ženski Krim dva puta prvak Evrope i rukometni klub Celje Pivovarna Laško prvak Evrope sa Dejanom Perićem na ćelu, kk Olimpija 98 prvak kupa kupova u Evropi...

mich

pre 3 godine

Pratim biciklizam 25 god i ne secam se da je neko pokupio 3 majice u generalnom, Pogacar je prosle godine eksplodira i ocekivao sam da bude u top 6-7 ali da ovako izdominiraju neverovatno, SVAKA MU CAST, Roglic je bio prejak, kao i Jumbo ekipa, mislim da je jos u soku, pritom je Roglic na hronometru brutalan, kako je izgubio ovoliko nije mi jasno... BRAVO...

absolutezero

pre 3 godine

Da smo mi samo upola sređena država kao Slovenija imali bi daleko više sportskih uspeha nego što imamo. To jednostavno ide jedno s drugim. Slovenci itekako mogu da nam budu vodilja šta i kako treba da radimo. Svako poštovanje ljudima.

my way

pre 3 godine

Respekt za Slovence. Takvi rezultati u sportu sa tako malom populacijom i drzavom, zaista im se mora odati priznanje da su sportska nacija. To je pokazatelj i nama da mozemo da budemo jos mnogo jaci ako se bude dobro radilo.

Miodrag

pre 3 godine

Jan Urllich 1997
(Max, 19. septembar 2020 23:40)
Urlih te godine nije pokupio 3 majice već jednu i to žutu majicu. Takodje je pobedio i u plasmanu najboljeg mladog vozača, ali te godine nije bila određena boja majice. Dakle, Tadej Pogačar je prvi u istoriji koji je na jednom Turu osvojio tri majice: tačkasta, bela i žuta majica.

Miodrag

pre 3 godine

Zapravo Urlih je dobio dve majice. Medjutim, nosio je žutu zbog toga što je bio vodeći i u generalnom plasmanu mladih vozača.

zgtom

pre 3 godine

Odlično je Roglič izgledao na svim brdskim etapama, ali pokoju tu brdsku etapu trebao je "brutalnije" završiti i raditi što veću razliku dok je još mogao i dok je imao psihološku prednost i snagu. Kao što je to Froom radio nekoliko god na Touru, Froom je gazio i doslovce u brdskim etapama napadao sam sebe i na taj način je povećavao razliku. Jedna etapna pobjeda Roglića je premalo za dobiti Tour, bolju razliku na planinskim etapama je mogao napraviti od 15. do 18. etape. Očito je i kriva taktika primjenjena u nekim brdskim etapama. Žao mi je Rogliča ipak je 10 godina stariji od Pogačara.

Djenka

pre 3 godine

@zgtom, istina, video se na licu Rogle ocaj kad je sinoc prosao kroz cilj. Svestan je sta je ispustio, nije da nema jos sansi za osvajanje ali ovakvih...tesko. Pokusali su da imititaju Fruma, ali se zaboravlja da je on napadao uvek-na brdu, na spustu, na hronometru, pa cini mi se poslednju titulu da je uzeo napadom na ravnoj etapi na vetru, jednostavno bio je najbolji i sa naravno najboljim timom iza sebe. Bice zanimljivo na Vuelti, bice dosta vozaca sa Tura dok ce Djiro biti slabiji ali opet zanimljiva jesen sto se tice biciklizma.