Subota, 19.09.2020.

10:32

Lebron: Samo 16? Popi*eo sam VIDEO

Jedan od najboljih košarkaša danjašnjice i zvezda Los Anđeles Lejkersa Lebron Džejms govorio je o MVP nagradi.

Izvor: MS

Lebron: Samo 16? Popi*eo sam VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

slaviša šmigič

pre 3 godine

Ali najjaci su mi ovi likovi koji pricaju kako su Bullsi bez Jordana bili niko i nista, a u 1993/94. sezoni (dok je Jordan igrao baseball) su pobedili 55 utakmica, imali 3. najbolji rekord na istoku, i jedva izgubili od Knicksa u 7 utakmica u 2. rundi. ;)
(The Unforgiven, 19. septembar 2020 17:56)
Neznam po čemu pričaš pre povratka DJORDANA nisu uspeli,da udju u play off šta više bili poslednji u ligi vratio se Djordan u ekipu gde je nastala svađa između Pipena i Kukoča i odmah su osvojili prsten neigra samo koliko je ko uzeo prstena svi znaju čega je bio spozoban Djordan u samoj igri nije postojala odbrana za tog igrača a sam je igrao strahovitu odbranu staviš manjeg on ga preskače staviš večeg on ga pretrči nije postojao igrač koji je bio sposoban zadržati Djordana kad god je želeo mogao je skočiti sa zadrškom i bez problema gadjao sa svih položaja o fizikalijama šta reči ni danas se nije rodio igrač sposobnih fizikalija Majkla Djordana kako mu ono bio nadimak leteči a lari bird je rekao kad se pojavi Djordan,da je imao osečaj,da igra protiv vanjzemaljca.

Milan

pre 3 godine

Svez primer setite se dvoboja Micela i Mareja poezja kosarke kao da smo gledali rat zvezda naucna fantastika montirano u studiju a ono ljudi stvarno uzivo hokus pokus msgija.A sa druge dtrane balvanko i njegovs kosarka pa za pa za zivota nije pruzio partiju za uzdah (jeste dao 50 glodonsejtu prvo iskljucise grina zbog mrkog pogleda te se njemu otvorio auto put) Srljam,brljam,drljam to je njegova kossrka.

Lesa

pre 3 godine

@патлиџан

Ja sa njim ne bi poceo tim nikad, ni da mi plate za to. On sa nacinom igre kakav ima, u ozbiljnoj igri, gde se ne bi svirao svaki kontakt nad njim i gde mu se ne bi dozvolilo da razgrce, gde po pravilu napada najnizeg igraca ako je moguce, kao Karija sto je konstantno, uz svu fizikaliju, ne bi imao sta da trazi. Zato sto igra kao tenk da je, a ne covek ali igra u eri u kojoj mu je to omoguceno, i to je onda prednost. Zamisli samo da ga tuku kao sto su to radili Losu momci, ako sad ovaji flopuje i kuka. Ili da ga sacekaju Rodman, Hakim ili Sek pod kosem i otresu ga par puta, ne bi mu palo na pamet nikad vise da krene tako ramenom ko ragbista pod kos. Njemu je sve namesteno da uspe i opet pored svega toga, svih saigraca koje je dobijao po volji, on ima daleko vise neuspeha nego uspeha. Jer je jedino merilo kad ti sve nameste u tvoju korist titula, a svi znamo kakav je tu odnos pokusaja i uspeha, i koji igraci su ga vadili da ne ostane na jednoj. I mnogo vise puta je u bitnim trenutcima i finalnim utakmicama, bio coker nego onaj ko resava. Covek je mit, vestacki projektovan da nasledi Kobija kao prva zvezda lige. I ako je bilo igraca koji su po prirodi bili mnogo realniji izbor, i blizi tome, da nije ovaj isforsiran jos pre dolaska u ligu.

Lesa

pre 3 godine

I ne zaboravite, košarka nije samo napad, odbrana je čak i vaznija, a tu je lbj dve klase iznad svih legendi koje sam pomenuo gore, o janisu da ni ne govorim...
(antiprotivan, 19. septembar 2020 16:57)

Druze molim te reci mi, kada mozes ovako nesto da izjavis, koji ti sport gledas svih ovih godina? Lbj je dve klase bolji odbranbeni igrac od Mj-a? Da li se salis ili si ozbiljan? Nikako ne mogu da shvatim da ljudi mogu bez ikakvog blama da izjave ovako nesto, i pritom se hvale kako taj sport prate decenijama? Ko je bio najbolji igrac u Drim timu 2008? Ko je bio najbolji igrac 1-1 u timu? Ko je bio vodja tima i preuzimao odgovornost protiv Spanije kada su bili u problemu? Koliko godina su tada imali ti igraci? Da li si slusao sa kim se Kobi tada konstantno takmicio iz tima? Ako si najbolji onda si najbolji i u Drim timu, a on nije bio cak ni druga ili treca violina. To je kao kada su pricali kako je R.Karlos najbrzi igrac, a onda ga Anri na utakmici pretrci sve sa loptom. Ljudi da l je moguce da nemate oci i mozga da samo slozite ono sto vidite? Pricate za Lebrona da je najbolji, a Novicki i Kavai ga oducili od kosarke, i to u njegovom prajmu. Dajte malo realnosti, batalite samo statistiku danas, kada je igra skrojena tako, da se ista sto lakse pumpa u nebesa.

vaxilar

pre 3 godine

Ali najjaci su mi ovi likovi koji pricaju kako su Bullsi bez Jordana bili niko i nista, a u 1993/94. sezoni (dok je Jordan igrao baseball) su pobedili 55 utakmica, imali 3. najbolji rekord na istoku, i jedva izgubili od Knicksa u 7 utakmica u 2. rundi. ;)
(The Unforgiven, 19. septembar 2020 17:56)

Da, ali nisu napravili super tim, vec je tim rastao u Dzordana. I jos jedna bitna stvar - Majami je uz Vejda osvojio titulu, a uz Lebrona i Vejda ih je samleo Dalas. Eto ti male logicke zavrzlame

Gorki

pre 3 godine

@Gorki,Medžik i Bird i to rivalstvo kelta i jezerčana je diglo NBA sa dna, a Džordan je istu stavio na vrh !!
(Reinkarnacija Birda,

Ne. Medzik i Bird i to rivalstvo Seltiksa i Lejkersa je diglo NBA sa dna i dovelo ga je do vrha, a Dzordan je samo bio marketinski produkt NIKEa koji je NJEGA stavio na vrh. NBA je u to doba kada je Dzordan poceo da osvaja titule vec bila na vrhu.

патлиџан

pre 3 godine

LBJ jeste veliki igrač i penzionisaće se kao jedan od najvećih, ali meni njegov stil prosti nije omiljen. A uz svu promociju, "guranje" tokom cele karijere od strane medija do sudija i njegovo neprestano, iritantno kukanje, pametovanje i mešanje u bukvalno sve, jasno je da mi nije simpatičan. Želim mu mu da ostane na 3 titule (iz 9, ili ako baš mora, više finala).
(Terza, 19. septembar 2020 13:34)

Сад већ причамо :)

И мени је момак иритантан, превелик хајп и јасно је због чега.

Али он је много бољи играч за тим, него да посматраш позицију. Овде нисам упоређивао са легендама, само у тренутној сезони.

Кога би бирао на првом месту? Буџет ти је ограничен, треба ти 5 играча...ја бих опет стартовао од ЛВ (то је, наравно, субјективни избор).

The Unforgiven

pre 3 godine

Ali najjači su mi likovi koji kao jordan dok mu nisu dosli pipen i phil Jackson nije osvojio ništa. Hhahahaha pa njih dvojica pre jordana nisu postojali. Pipen rookie phil trenirao kosarku u australiji. Posle bio asistent trenera u chicagu. Tako da jordan je on najpropalije franšize napravio dinastiju nije išao nigde i kad je osvojio prvu titulu vise se nije osvrtao i samo je gazio i osvajao finala. 6/6
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petar, 19. septembar 2020 13:28)
--------------------------------

Ali najjaci su mi ovi likovi koji pricaju kako su Bullsi bez Jordana bili niko i nista, a u 1993/94. sezoni (dok je Jordan igrao baseball) su pobedili 55 utakmica, imali 3. najbolji rekord na istoku, i jedva izgubili od Knicksa u 7 utakmica u 2. rundi. ;)

antiprotivan

pre 3 godine

grešite ljudi...dovoljno sam mator da se odlično sećam medzika, birda, čak i dzabara, svi su bili dominantni, naravno i dzordan posle njih ali njegov tim realno nije imao pravu konkurenciju tih nekoliko godina. hoću da kažem, svi su oni bili sjajni igrači, ali iz ove perspektive se ipak previše uzdižu u nebesa.

sto se tice lebrona, njega sam ređe gledao nego njih, ali jedno se mora priznati - ima pobednički, šampionski gen, tera svoje igrače da budu bolji nego što jesu. i velika je stvar sto je sa različitim timovima osvajao titulu, to je bas tesko. nije rođeni košarkaš kao recimo jordan, ali zbog toga ja jos vise cenim ono što je postigao. i ne zaboravite, košarka nije samo napad, odbrana je čak i vaznija, a tu je lbj dve klase iznad svih legendi koje sam pomenuo gore, o janisu da ni ne govorim...

sve u svemu, sjajan igrač, na svoj nacin, i besmisleno je porediti ovakve igrace, svako je obeležio svoju epohu.

sportski pozdrav :-)

Straight Outta München

pre 3 godine

Retko odvratan tip, kao i Kristijano Ronaldo, vrhunski sportisti, ali samozivi egoisti.
(Vucko, 19. septembar 2020 16:04

Samozivi egoista koji je obezbedio materijalnonsve svoje drugove iz detinjstva... to je bas odlika egoista i ljudi koji su egoisti....

antiDebil

pre 3 godine

Janis je imao i najbolju statistiku i tim mu je imao najbolji skor, a i Midlton mu je drugi igrac...
Cudno da nije izabran jednoglasno!

Jeste dobar ali...

pre 3 godine

Bas gledam Lebrona ove sezone, covek je beli medved. Njegova igra se svodi da kad primi loptu ili tapka do iznemoglosti pa pokusava da glumi nekog asistenta ili sa zaleti pod kos gde mu se svaki kontakt svira kao faul. Ako ne dobije faul uglavnom ide promasaj i skakanje oko sudija. Kad ostane na sutu uglavnom ispaljuje cigle ali sa onim izigravanjem Medzik Dzonsona je bas antipatican. Ima fizikalije vrhunske, jak je kao tenk

aleksandar

pre 3 godine

Klasicna ulicna sirovincina, kakav crni MVP. Sreca da imamo Youtube pa mozemo da ga poredimo sa drugima. Jasno je da nije ni medju prvih 10....kad se setim samo Mekgrejdija, Orija, Son Eliota, Grent Hila, Anferni Hardaveja, Pol Pirsa, Rej Alena, Derik Rouza, o Pipenu, Barkliju i Kobiju da ne pricam a porediti ga sa Dzordanom je sramota. Lebron je dobar za kopanje kanala ili rad u rudniku ali nije mi mesto u kosarci

JeRemija

pre 3 godine

@Zdrale

Ostace zauvek nedostizno ono sto je Lebron radio u Finalu protiv mocnog Golden Stejta.

Bio je najbolji strelac, skakac, asistent, bloker i kradljivac lopte ukljucujuci igrace OBA tima!

Neverovatno ali istinito...

JeRemija

pre 3 godine

@Barolo

Ti si svu ozbiljnost pracenja NBA pokazao komparacijom Lebrona i Fisera...

To je pandan pordjenju Novaka Djokovica i Viktora Troickog u tenisu.

Kada vidim koliko Lebron ima hejtera, uvek se setim one cuvene: "Najjaci zvizduci dolaze sa najjeftinijih sedista".

petar

pre 3 godine

Ali najjači su mi likovi koji kao jordan dok mu nisu dosli pipen i phil Jackson nije osvojio ništa. Hhahahaha pa njih dvojica pre jordana nisu postojali. Pipen rookie phil trenirao kosarku u australiji. Posle bio asistent trenera u chicagu. Tako da jordan je on najpropalije franšize napravio dinastiju nije išao nigde i kad je osvojio prvu titulu vise se nije osvrtao i samo je gazio i osvajao finala. 6/6

Realno

pre 3 godine

Ne kapiram što se čovek buni, pa ne dodeljuje se mvp nagrada najstarijem u PO, nego statistički najkorisnijem.
To je kriterijum. Ovim ponašanjem samo opravdava koliki je u stvari pajser, a šta drugo očekivati od osobe koja sebwe nazove "king"...
Jeste vrhunski igrač, ali brate pretera ga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (panter pudlica, 19. septembar 2020 10:38) # Link komentara

Ovo nije bila nagrada za Mvp Plej ofa nego Mvp za regularni deo. Janis je u plej ofu pokazao kakav je Mvp. Vecina ovih bitnijih igraca regularan deo igra sa pola gasa. Ali ova kraljica je vrhunski dramoser, igra regularni deo kao baba neka, ne igra odbranu a kao ljut je zbog samo 16 prvih mesta.

Terza

pre 3 godine

@патлиџан - ja, evo, ne bih nikada uzeo prvo LBJ kada bih birao nekog igrača za moj tim. Ma i samo njegovu poziciju da biram pre bih uzeo Kawhi-ja ili Durenta, čak i Tatuma... OK, Kawhi se choke-ovao protiv Denvera, prvi put u karijeri. A šta je bilo u finalu 2012. ili 2014. Pa šta? Od 80-ih, od kada pratim NBA, znam samo za dvojicu igrača kojima se to nikad nije desilo u velikim utakmicama, čak i kad su ih izgubili - Jordana i Birda.
LBJ jeste veliki igrač i penzionisaće se kao jedan od najvećih, ali meni njegov stil prosti nije omiljen. A uz svu promociju, "guranje" tokom cele karijere od strane medija do sudija i njegovo neprestano, iritantno kukanje, pametovanje i mešanje u bukvalno sve, jasno je da mi nije simpatičan. Želim mu mu da ostane na 3 titule (iz 9, ili ako baš mora, više finala).

petar

pre 3 godine

U pravu je covek
(JeRemija, 19. septembar 2020 10:48)

Koliko si tu jadan. Jesi ga izbacao danas na kraljicu ako nisi uradi to opustice te...

petar

pre 3 godine

Kakav pacenik i beli medved nba lige. Cela igra mu se svodi na to da jednom rukom razgrce igrače ispres sebe gura ih ramenom i to je to. Van reketa ne postoji. I naravno zbog te snage i slobode i fizickom kontaktu često ga udvajaju gde on da slobodnom igraču povratni pas i to su njegove asistencije

janbo

pre 3 godine

Janis i jeste prevara od igrača taj u EL ne bi bio MVP...Koji je njegov kvalitet što je visok i mršav pa zakucava? Eto to je jedino što ima...
LBJ je bolji kako god da okreneš mada ne bi mu ni dao mvp..

Razume se

pre 3 godine

E moj Lala... Bron...KRITERIJUM je isti
kao pri tvom izboru da podrzavas BLM ili da se svrstas protiv Trampa, cista korist i "prakticnost"! Pozdravio te Darvin, nista posebno :d

Srki

pre 3 godine

@Boggy

Sam si sebi odgovorio. Kukali bi svi zbog nepravde, ali ne bi kukao Jokic, dok ovamo kuka "Kralj" i njegova rodbina. Kontas razliku?

Grad anđela

pre 3 godine

Džejms je izmislio košarku za Janisa. Očigledno da im je dosadio, pa sad stvaraju megazvezdu od Janisa. LeBron će verovatno prestići po broju poena Džabara i uzeti bar još jedan prsten. Sada je najbitnije da izbaci Denver.

Boggy

pre 3 godine

Možete li se složiti više, je l' LBJ vrhunski igrač pun sujete ili je prevara od igrača? Jedan kaže da je prevara od igrača, drugi da je vrhunski, ali pun sujete, a treći priča nešto treće itd... Juče isto čitam za Janisa, 95% komentara da je prevara od igrača, a sad se ovde piše nešto sasvim suprotno.
Vidim sad komentar da je dao 0 poena u četvrtoj četvrtini pa je zato prevara od igrača hahahahahahahaa, pa ljudi moji je l' treba na 30 razlike da zapinje da bi onda neko opet prokomentarisao da je budžio statistiku kad je sve bilo rešeno? Ne, LBJ nije najbolji igrač svih vremena i verovatno nikada neće ni biti, ali čovek daje 120% sebe i onda mu izmakne par puta MVP na pravdi Boga. Mogu samo da zamislim šta bi bilo da je Jokić ovako ostao uskraćen za MVP-a (da je njegov tim najbolji u regularnom delu sezone i da on ima ovakvu statistiku), pa ovde bi bilo pljuvanje po CIA, MI6, Trampu, Beloj Kući i Pentagonu.

Barolo

pre 3 godine

Mislim da je Derik Fiser bolji od Lebrona...

p.s Hoce coveku da se popravi sut za 3 poena od steroida. Kao i da se porpavi osecaj za asistenciju:)
(JeRemija, 19. septembar 2020 11:28)

Decko, ti si jednostavno nesposoban za raspravu o komentarima koji imaju vise od 7 rijeci, tako da u dalju polemiku ne vrijedi ulaziti sa tobom.

JeRemija

pre 3 godine

@Barolo

Mislim da je Derik Fiser bolji od Lebrona...

p.s Hoce coveku da se popravi sut za 3 poena od steroida. Kao i da se porpavi osecaj za asistenciju:)

Gorki

pre 3 godine

Back in Black,
Ne slazem se sa tobom da je Dzordan "podigao NBA..." Jedini koji su podigli NBA du bili Medzik Dzonson i Lari Bird. Njihovim dolaskom u NBA je krenulo uzdizanje NBA jer su njih dvojica odmah doneli svojim timovima titule i napravili NBA mnogo vise popularnom nego sto je ikad bila zbog tih godina najvecim rivalitetom njihovih klubova. Dzordan kojeg pominjes je dosao nesto malo kasnije ali je dugo bio u senci Lejkersa, Seltiksa i Pistonsa i apsolutno nista nije znacio za NBA ligu osim sto je znao da dobro zakuca i bio je dobar kosgeter. U pravu si da je devedesetih postao simbol NBA, ali tek nakon sto su ostareli Bird, Medzik i kasnije Tomas, ali najvecu zaslugu (za to sto si napisao da je dres Cikago bulsa bio svetinja), ide kompaniji NIKE koja je marketinski ispratila Dzordana i podigla je njegovo ime do velikih visina.
Znaci, Medzik i Bird su imali najveci uticaj na uzdizanje NBA. A Dzordan? On je bio samo produkt koji je kasnije stigao. Pozdrav.

Reinkarnacija Birda

pre 3 godine

Pa zapitaj se zašto, od kad si kao klinac došao u NBA mašinerija se pobrinula da budeš ono što realno nisi, eto, i jučer opet flopovanje i gluma, za tako velikog igrača bruka, sa druge strane, zaštićen si kao retka životinja, pola prodora su ti faul u napadu celu karijeru, spolja ne možeš vola da ubodeš, kamena ruka, cenim tvoj natjecateljski karakter i tu si primer mlađima ali kad se lome koplja nema te, celu karijeru, izvini druže, nisi taj.

Memfis

pre 3 godine

Јанис би са правилима која важе за Леброна избацио Мајами. Залетиш се у зид пред тобом и добијеш 2 бацања или 2+1 - ништа лакше. Међутим Јанису су свирани фаулови у нападу... Лејкерси су жутица НБА лиге.

Back in Black

pre 3 godine

Lebron je vrhunski igrac ali jedan od razloga zasto on ne moze da se uporedjuje sa Jordanom je njegov uticaj na razvijanje NBA.Znaci Jordan je podigao NBA na najveci nivo,90-te je zlatno doba NBA.Bulsi su bili najpoznatiji sportski klub na svetu.Dres Bulsa je bio svetinja.Lebron nema tu popularnost,najvise ga je izgubio kada je prešao u Majami samo da bi uzeo prsten.Kao sto se Durent posle prelaska u Golden gleda drugim ocima tako je i sa Lebronom.Kompletna danasnja NBA nema takve Superstarove kakve je bilo 90-tih.Recimo Orlando Medzik je za mnoge bio nepoznat tim,nepopularan dolaskom Šekil O Nila i Peni Hardeveja Orlando preko noci postaje jedan od najpopuraniih timova na svetu.Ko se seca lutke sa likom Penija pa ona je bila popularnija od svih danasnjih zvezda u NBA.Šekil O Nil je bio bog,neverovazna popularnost.Danas toga nema sve nesto se Ameri trude na silu da naprave neku zvezdu kao sto to rade sa onim Zejonom ili kako se vec zove ali nije to to.

патлиџан

pre 3 godine

Састављаш најбољи тим, које је прво име желиш у свом тиму?
Ту статистика пада у воду, тј. постаје секундарни фактор.
Волели ЛБ или не, већ дуго је број 1 - убедљиво.

asistencija

pre 3 godine

Ni jedan, ni drugi nisu za MVP-a. I sta je kriterijum za ovako nesto? Statistika moze da bude samo jedan deo ovakve nagrade.

Kada se prica o najboljem igracu siguran sam da niko ne pomisli prvo na statistiku. Ona uvek naknadmo potvrdi izbor istog.

Barolo

pre 3 godine

Da su sudije glasale mozda bi imao vise, posto si zasticen kao bjeloglavi sup. Kakva prevara od igraca, steroidi, marketing, sklapanje super timova. Da igra jos 50 godina ne moze u istu recenicu Dzordanom, Kobijem, Dankanom, Nowitckim. Poredjenje negdje sa Pol Pirsom, Derekom Fisherom i slicno.

panter pudlica

pre 3 godine

Ne kapiram što se čovek buni, pa ne dodeljuje se mvp nagrada najstarijem u PO, nego statistički najkorisnijem.
To je kriterijum. Ovim ponašanjem samo opravdava koliki je u stvari pajser, a šta drugo očekivati od osobe koja sebwe nazove "king"...
Jeste vrhunski igrač, ali brate pretera ga.

Barolo

pre 3 godine

Da su sudije glasale mozda bi imao vise, posto si zasticen kao bjeloglavi sup. Kakva prevara od igraca, steroidi, marketing, sklapanje super timova. Da igra jos 50 godina ne moze u istu recenicu Dzordanom, Kobijem, Dankanom, Nowitckim. Poredjenje negdje sa Pol Pirsom, Derekom Fisherom i slicno.

panter pudlica

pre 3 godine

Ne kapiram što se čovek buni, pa ne dodeljuje se mvp nagrada najstarijem u PO, nego statistički najkorisnijem.
To je kriterijum. Ovim ponašanjem samo opravdava koliki je u stvari pajser, a šta drugo očekivati od osobe koja sebwe nazove "king"...
Jeste vrhunski igrač, ali brate pretera ga.

Back in Black

pre 3 godine

Lebron je vrhunski igrac ali jedan od razloga zasto on ne moze da se uporedjuje sa Jordanom je njegov uticaj na razvijanje NBA.Znaci Jordan je podigao NBA na najveci nivo,90-te je zlatno doba NBA.Bulsi su bili najpoznatiji sportski klub na svetu.Dres Bulsa je bio svetinja.Lebron nema tu popularnost,najvise ga je izgubio kada je prešao u Majami samo da bi uzeo prsten.Kao sto se Durent posle prelaska u Golden gleda drugim ocima tako je i sa Lebronom.Kompletna danasnja NBA nema takve Superstarove kakve je bilo 90-tih.Recimo Orlando Medzik je za mnoge bio nepoznat tim,nepopularan dolaskom Šekil O Nila i Peni Hardeveja Orlando preko noci postaje jedan od najpopuraniih timova na svetu.Ko se seca lutke sa likom Penija pa ona je bila popularnija od svih danasnjih zvezda u NBA.Šekil O Nil je bio bog,neverovazna popularnost.Danas toga nema sve nesto se Ameri trude na silu da naprave neku zvezdu kao sto to rade sa onim Zejonom ili kako se vec zove ali nije to to.

Memfis

pre 3 godine

Јанис би са правилима која важе за Леброна избацио Мајами. Залетиш се у зид пред тобом и добијеш 2 бацања или 2+1 - ништа лакше. Међутим Јанису су свирани фаулови у нападу... Лејкерси су жутица НБА лиге.

Reinkarnacija Birda

pre 3 godine

Pa zapitaj se zašto, od kad si kao klinac došao u NBA mašinerija se pobrinula da budeš ono što realno nisi, eto, i jučer opet flopovanje i gluma, za tako velikog igrača bruka, sa druge strane, zaštićen si kao retka životinja, pola prodora su ti faul u napadu celu karijeru, spolja ne možeš vola da ubodeš, kamena ruka, cenim tvoj natjecateljski karakter i tu si primer mlađima ali kad se lome koplja nema te, celu karijeru, izvini druže, nisi taj.

asistencija

pre 3 godine

Ni jedan, ni drugi nisu za MVP-a. I sta je kriterijum za ovako nesto? Statistika moze da bude samo jedan deo ovakve nagrade.

Kada se prica o najboljem igracu siguran sam da niko ne pomisli prvo na statistiku. Ona uvek naknadmo potvrdi izbor istog.

Terza

pre 3 godine

@патлиџан - ja, evo, ne bih nikada uzeo prvo LBJ kada bih birao nekog igrača za moj tim. Ma i samo njegovu poziciju da biram pre bih uzeo Kawhi-ja ili Durenta, čak i Tatuma... OK, Kawhi se choke-ovao protiv Denvera, prvi put u karijeri. A šta je bilo u finalu 2012. ili 2014. Pa šta? Od 80-ih, od kada pratim NBA, znam samo za dvojicu igrača kojima se to nikad nije desilo u velikim utakmicama, čak i kad su ih izgubili - Jordana i Birda.
LBJ jeste veliki igrač i penzionisaće se kao jedan od najvećih, ali meni njegov stil prosti nije omiljen. A uz svu promociju, "guranje" tokom cele karijere od strane medija do sudija i njegovo neprestano, iritantno kukanje, pametovanje i mešanje u bukvalno sve, jasno je da mi nije simpatičan. Želim mu mu da ostane na 3 titule (iz 9, ili ako baš mora, više finala).

Gorki

pre 3 godine

Back in Black,
Ne slazem se sa tobom da je Dzordan "podigao NBA..." Jedini koji su podigli NBA du bili Medzik Dzonson i Lari Bird. Njihovim dolaskom u NBA je krenulo uzdizanje NBA jer su njih dvojica odmah doneli svojim timovima titule i napravili NBA mnogo vise popularnom nego sto je ikad bila zbog tih godina najvecim rivalitetom njihovih klubova. Dzordan kojeg pominjes je dosao nesto malo kasnije ali je dugo bio u senci Lejkersa, Seltiksa i Pistonsa i apsolutno nista nije znacio za NBA ligu osim sto je znao da dobro zakuca i bio je dobar kosgeter. U pravu si da je devedesetih postao simbol NBA, ali tek nakon sto su ostareli Bird, Medzik i kasnije Tomas, ali najvecu zaslugu (za to sto si napisao da je dres Cikago bulsa bio svetinja), ide kompaniji NIKE koja je marketinski ispratila Dzordana i podigla je njegovo ime do velikih visina.
Znaci, Medzik i Bird su imali najveci uticaj na uzdizanje NBA. A Dzordan? On je bio samo produkt koji je kasnije stigao. Pozdrav.

Jeste dobar ali...

pre 3 godine

Bas gledam Lebrona ove sezone, covek je beli medved. Njegova igra se svodi da kad primi loptu ili tapka do iznemoglosti pa pokusava da glumi nekog asistenta ili sa zaleti pod kos gde mu se svaki kontakt svira kao faul. Ako ne dobije faul uglavnom ide promasaj i skakanje oko sudija. Kad ostane na sutu uglavnom ispaljuje cigle ali sa onim izigravanjem Medzik Dzonsona je bas antipatican. Ima fizikalije vrhunske, jak je kao tenk

aleksandar

pre 3 godine

Klasicna ulicna sirovincina, kakav crni MVP. Sreca da imamo Youtube pa mozemo da ga poredimo sa drugima. Jasno je da nije ni medju prvih 10....kad se setim samo Mekgrejdija, Orija, Son Eliota, Grent Hila, Anferni Hardaveja, Pol Pirsa, Rej Alena, Derik Rouza, o Pipenu, Barkliju i Kobiju da ne pricam a porediti ga sa Dzordanom je sramota. Lebron je dobar za kopanje kanala ili rad u rudniku ali nije mi mesto u kosarci

Barolo

pre 3 godine

Mislim da je Derik Fiser bolji od Lebrona...

p.s Hoce coveku da se popravi sut za 3 poena od steroida. Kao i da se porpavi osecaj za asistenciju:)
(JeRemija, 19. septembar 2020 11:28)

Decko, ti si jednostavno nesposoban za raspravu o komentarima koji imaju vise od 7 rijeci, tako da u dalju polemiku ne vrijedi ulaziti sa tobom.

petar

pre 3 godine

Kakav pacenik i beli medved nba lige. Cela igra mu se svodi na to da jednom rukom razgrce igrače ispres sebe gura ih ramenom i to je to. Van reketa ne postoji. I naravno zbog te snage i slobode i fizickom kontaktu često ga udvajaju gde on da slobodnom igraču povratni pas i to su njegove asistencije

JeRemija

pre 3 godine

@Zdrale

Ostace zauvek nedostizno ono sto je Lebron radio u Finalu protiv mocnog Golden Stejta.

Bio je najbolji strelac, skakac, asistent, bloker i kradljivac lopte ukljucujuci igrace OBA tima!

Neverovatno ali istinito...

antiDebil

pre 3 godine

Janis je imao i najbolju statistiku i tim mu je imao najbolji skor, a i Midlton mu je drugi igrac...
Cudno da nije izabran jednoglasno!

petar

pre 3 godine

Ali najjači su mi likovi koji kao jordan dok mu nisu dosli pipen i phil Jackson nije osvojio ništa. Hhahahaha pa njih dvojica pre jordana nisu postojali. Pipen rookie phil trenirao kosarku u australiji. Posle bio asistent trenera u chicagu. Tako da jordan je on najpropalije franšize napravio dinastiju nije išao nigde i kad je osvojio prvu titulu vise se nije osvrtao i samo je gazio i osvajao finala. 6/6

JeRemija

pre 3 godine

@Barolo

Ti si svu ozbiljnost pracenja NBA pokazao komparacijom Lebrona i Fisera...

To je pandan pordjenju Novaka Djokovica i Viktora Troickog u tenisu.

Kada vidim koliko Lebron ima hejtera, uvek se setim one cuvene: "Najjaci zvizduci dolaze sa najjeftinijih sedista".

Boggy

pre 3 godine

Možete li se složiti više, je l' LBJ vrhunski igrač pun sujete ili je prevara od igrača? Jedan kaže da je prevara od igrača, drugi da je vrhunski, ali pun sujete, a treći priča nešto treće itd... Juče isto čitam za Janisa, 95% komentara da je prevara od igrača, a sad se ovde piše nešto sasvim suprotno.
Vidim sad komentar da je dao 0 poena u četvrtoj četvrtini pa je zato prevara od igrača hahahahahahahaa, pa ljudi moji je l' treba na 30 razlike da zapinje da bi onda neko opet prokomentarisao da je budžio statistiku kad je sve bilo rešeno? Ne, LBJ nije najbolji igrač svih vremena i verovatno nikada neće ni biti, ali čovek daje 120% sebe i onda mu izmakne par puta MVP na pravdi Boga. Mogu samo da zamislim šta bi bilo da je Jokić ovako ostao uskraćen za MVP-a (da je njegov tim najbolji u regularnom delu sezone i da on ima ovakvu statistiku), pa ovde bi bilo pljuvanje po CIA, MI6, Trampu, Beloj Kući i Pentagonu.

Realno

pre 3 godine

Ne kapiram što se čovek buni, pa ne dodeljuje se mvp nagrada najstarijem u PO, nego statistički najkorisnijem.
To je kriterijum. Ovim ponašanjem samo opravdava koliki je u stvari pajser, a šta drugo očekivati od osobe koja sebwe nazove "king"...
Jeste vrhunski igrač, ali brate pretera ga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (panter pudlica, 19. septembar 2020 10:38) # Link komentara

Ovo nije bila nagrada za Mvp Plej ofa nego Mvp za regularni deo. Janis je u plej ofu pokazao kakav je Mvp. Vecina ovih bitnijih igraca regularan deo igra sa pola gasa. Ali ova kraljica je vrhunski dramoser, igra regularni deo kao baba neka, ne igra odbranu a kao ljut je zbog samo 16 prvih mesta.

vaxilar

pre 3 godine

Ali najjaci su mi ovi likovi koji pricaju kako su Bullsi bez Jordana bili niko i nista, a u 1993/94. sezoni (dok je Jordan igrao baseball) su pobedili 55 utakmica, imali 3. najbolji rekord na istoku, i jedva izgubili od Knicksa u 7 utakmica u 2. rundi. ;)
(The Unforgiven, 19. septembar 2020 17:56)

Da, ali nisu napravili super tim, vec je tim rastao u Dzordana. I jos jedna bitna stvar - Majami je uz Vejda osvojio titulu, a uz Lebrona i Vejda ih je samleo Dalas. Eto ti male logicke zavrzlame

Lesa

pre 3 godine

I ne zaboravite, košarka nije samo napad, odbrana je čak i vaznija, a tu je lbj dve klase iznad svih legendi koje sam pomenuo gore, o janisu da ni ne govorim...
(antiprotivan, 19. septembar 2020 16:57)

Druze molim te reci mi, kada mozes ovako nesto da izjavis, koji ti sport gledas svih ovih godina? Lbj je dve klase bolji odbranbeni igrac od Mj-a? Da li se salis ili si ozbiljan? Nikako ne mogu da shvatim da ljudi mogu bez ikakvog blama da izjave ovako nesto, i pritom se hvale kako taj sport prate decenijama? Ko je bio najbolji igrac u Drim timu 2008? Ko je bio najbolji igrac 1-1 u timu? Ko je bio vodja tima i preuzimao odgovornost protiv Spanije kada su bili u problemu? Koliko godina su tada imali ti igraci? Da li si slusao sa kim se Kobi tada konstantno takmicio iz tima? Ako si najbolji onda si najbolji i u Drim timu, a on nije bio cak ni druga ili treca violina. To je kao kada su pricali kako je R.Karlos najbrzi igrac, a onda ga Anri na utakmici pretrci sve sa loptom. Ljudi da l je moguce da nemate oci i mozga da samo slozite ono sto vidite? Pricate za Lebrona da je najbolji, a Novicki i Kavai ga oducili od kosarke, i to u njegovom prajmu. Dajte malo realnosti, batalite samo statistiku danas, kada je igra skrojena tako, da se ista sto lakse pumpa u nebesa.

Lesa

pre 3 godine

@патлиџан

Ja sa njim ne bi poceo tim nikad, ni da mi plate za to. On sa nacinom igre kakav ima, u ozbiljnoj igri, gde se ne bi svirao svaki kontakt nad njim i gde mu se ne bi dozvolilo da razgrce, gde po pravilu napada najnizeg igraca ako je moguce, kao Karija sto je konstantno, uz svu fizikaliju, ne bi imao sta da trazi. Zato sto igra kao tenk da je, a ne covek ali igra u eri u kojoj mu je to omoguceno, i to je onda prednost. Zamisli samo da ga tuku kao sto su to radili Losu momci, ako sad ovaji flopuje i kuka. Ili da ga sacekaju Rodman, Hakim ili Sek pod kosem i otresu ga par puta, ne bi mu palo na pamet nikad vise da krene tako ramenom ko ragbista pod kos. Njemu je sve namesteno da uspe i opet pored svega toga, svih saigraca koje je dobijao po volji, on ima daleko vise neuspeha nego uspeha. Jer je jedino merilo kad ti sve nameste u tvoju korist titula, a svi znamo kakav je tu odnos pokusaja i uspeha, i koji igraci su ga vadili da ne ostane na jednoj. I mnogo vise puta je u bitnim trenutcima i finalnim utakmicama, bio coker nego onaj ko resava. Covek je mit, vestacki projektovan da nasledi Kobija kao prva zvezda lige. I ako je bilo igraca koji su po prirodi bili mnogo realniji izbor, i blizi tome, da nije ovaj isforsiran jos pre dolaska u ligu.

Milan

pre 3 godine

Svez primer setite se dvoboja Micela i Mareja poezja kosarke kao da smo gledali rat zvezda naucna fantastika montirano u studiju a ono ljudi stvarno uzivo hokus pokus msgija.A sa druge dtrane balvanko i njegovs kosarka pa za pa za zivota nije pruzio partiju za uzdah (jeste dao 50 glodonsejtu prvo iskljucise grina zbog mrkog pogleda te se njemu otvorio auto put) Srljam,brljam,drljam to je njegova kossrka.

патлиџан

pre 3 godine

Састављаш најбољи тим, које је прво име желиш у свом тиму?
Ту статистика пада у воду, тј. постаје секундарни фактор.
Волели ЛБ или не, већ дуго је број 1 - убедљиво.

Grad anđela

pre 3 godine

Džejms je izmislio košarku za Janisa. Očigledno da im je dosadio, pa sad stvaraju megazvezdu od Janisa. LeBron će verovatno prestići po broju poena Džabara i uzeti bar još jedan prsten. Sada je najbitnije da izbaci Denver.

Razume se

pre 3 godine

E moj Lala... Bron...KRITERIJUM je isti
kao pri tvom izboru da podrzavas BLM ili da se svrstas protiv Trampa, cista korist i "prakticnost"! Pozdravio te Darvin, nista posebno :d

petar

pre 3 godine

U pravu je covek
(JeRemija, 19. septembar 2020 10:48)

Koliko si tu jadan. Jesi ga izbacao danas na kraljicu ako nisi uradi to opustice te...

antiprotivan

pre 3 godine

grešite ljudi...dovoljno sam mator da se odlično sećam medzika, birda, čak i dzabara, svi su bili dominantni, naravno i dzordan posle njih ali njegov tim realno nije imao pravu konkurenciju tih nekoliko godina. hoću da kažem, svi su oni bili sjajni igrači, ali iz ove perspektive se ipak previše uzdižu u nebesa.

sto se tice lebrona, njega sam ređe gledao nego njih, ali jedno se mora priznati - ima pobednički, šampionski gen, tera svoje igrače da budu bolji nego što jesu. i velika je stvar sto je sa različitim timovima osvajao titulu, to je bas tesko. nije rođeni košarkaš kao recimo jordan, ali zbog toga ja jos vise cenim ono što je postigao. i ne zaboravite, košarka nije samo napad, odbrana je čak i vaznija, a tu je lbj dve klase iznad svih legendi koje sam pomenuo gore, o janisu da ni ne govorim...

sve u svemu, sjajan igrač, na svoj nacin, i besmisleno je porediti ovakve igrace, svako je obeležio svoju epohu.

sportski pozdrav :-)

JeRemija

pre 3 godine

@Barolo

Mislim da je Derik Fiser bolji od Lebrona...

p.s Hoce coveku da se popravi sut za 3 poena od steroida. Kao i da se porpavi osecaj za asistenciju:)

janbo

pre 3 godine

Janis i jeste prevara od igrača taj u EL ne bi bio MVP...Koji je njegov kvalitet što je visok i mršav pa zakucava? Eto to je jedino što ima...
LBJ je bolji kako god da okreneš mada ne bi mu ni dao mvp..

Srki

pre 3 godine

@Boggy

Sam si sebi odgovorio. Kukali bi svi zbog nepravde, ali ne bi kukao Jokic, dok ovamo kuka "Kralj" i njegova rodbina. Kontas razliku?

Straight Outta München

pre 3 godine

Retko odvratan tip, kao i Kristijano Ronaldo, vrhunski sportisti, ali samozivi egoisti.
(Vucko, 19. septembar 2020 16:04

Samozivi egoista koji je obezbedio materijalnonsve svoje drugove iz detinjstva... to je bas odlika egoista i ljudi koji su egoisti....

The Unforgiven

pre 3 godine

Ali najjači su mi likovi koji kao jordan dok mu nisu dosli pipen i phil Jackson nije osvojio ništa. Hhahahaha pa njih dvojica pre jordana nisu postojali. Pipen rookie phil trenirao kosarku u australiji. Posle bio asistent trenera u chicagu. Tako da jordan je on najpropalije franšize napravio dinastiju nije išao nigde i kad je osvojio prvu titulu vise se nije osvrtao i samo je gazio i osvajao finala. 6/6
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petar, 19. septembar 2020 13:28)
--------------------------------

Ali najjaci su mi ovi likovi koji pricaju kako su Bullsi bez Jordana bili niko i nista, a u 1993/94. sezoni (dok je Jordan igrao baseball) su pobedili 55 utakmica, imali 3. najbolji rekord na istoku, i jedva izgubili od Knicksa u 7 utakmica u 2. rundi. ;)

Gorki

pre 3 godine

@Gorki,Medžik i Bird i to rivalstvo kelta i jezerčana je diglo NBA sa dna, a Džordan je istu stavio na vrh !!
(Reinkarnacija Birda,

Ne. Medzik i Bird i to rivalstvo Seltiksa i Lejkersa je diglo NBA sa dna i dovelo ga je do vrha, a Dzordan je samo bio marketinski produkt NIKEa koji je NJEGA stavio na vrh. NBA je u to doba kada je Dzordan poceo da osvaja titule vec bila na vrhu.

патлиџан

pre 3 godine

LBJ jeste veliki igrač i penzionisaće se kao jedan od najvećih, ali meni njegov stil prosti nije omiljen. A uz svu promociju, "guranje" tokom cele karijere od strane medija do sudija i njegovo neprestano, iritantno kukanje, pametovanje i mešanje u bukvalno sve, jasno je da mi nije simpatičan. Želim mu mu da ostane na 3 titule (iz 9, ili ako baš mora, više finala).
(Terza, 19. septembar 2020 13:34)

Сад већ причамо :)

И мени је момак иритантан, превелик хајп и јасно је због чега.

Али он је много бољи играч за тим, него да посматраш позицију. Овде нисам упоређивао са легендама, само у тренутној сезони.

Кога би бирао на првом месту? Буџет ти је ограничен, треба ти 5 играча...ја бих опет стартовао од ЛВ (то је, наравно, субјективни избор).

slaviša šmigič

pre 3 godine

Ali najjaci su mi ovi likovi koji pricaju kako su Bullsi bez Jordana bili niko i nista, a u 1993/94. sezoni (dok je Jordan igrao baseball) su pobedili 55 utakmica, imali 3. najbolji rekord na istoku, i jedva izgubili od Knicksa u 7 utakmica u 2. rundi. ;)
(The Unforgiven, 19. septembar 2020 17:56)
Neznam po čemu pričaš pre povratka DJORDANA nisu uspeli,da udju u play off šta više bili poslednji u ligi vratio se Djordan u ekipu gde je nastala svađa između Pipena i Kukoča i odmah su osvojili prsten neigra samo koliko je ko uzeo prstena svi znaju čega je bio spozoban Djordan u samoj igri nije postojala odbrana za tog igrača a sam je igrao strahovitu odbranu staviš manjeg on ga preskače staviš večeg on ga pretrči nije postojao igrač koji je bio sposoban zadržati Djordana kad god je želeo mogao je skočiti sa zadrškom i bez problema gadjao sa svih položaja o fizikalijama šta reči ni danas se nije rodio igrač sposobnih fizikalija Majkla Djordana kako mu ono bio nadimak leteči a lari bird je rekao kad se pojavi Djordan,da je imao osečaj,da igra protiv vanjzemaljca.

Barolo

pre 3 godine

Da su sudije glasale mozda bi imao vise, posto si zasticen kao bjeloglavi sup. Kakva prevara od igraca, steroidi, marketing, sklapanje super timova. Da igra jos 50 godina ne moze u istu recenicu Dzordanom, Kobijem, Dankanom, Nowitckim. Poredjenje negdje sa Pol Pirsom, Derekom Fisherom i slicno.

panter pudlica

pre 3 godine

Ne kapiram što se čovek buni, pa ne dodeljuje se mvp nagrada najstarijem u PO, nego statistički najkorisnijem.
To je kriterijum. Ovim ponašanjem samo opravdava koliki je u stvari pajser, a šta drugo očekivati od osobe koja sebwe nazove "king"...
Jeste vrhunski igrač, ali brate pretera ga.

патлиџан

pre 3 godine

Састављаш најбољи тим, које је прво име желиш у свом тиму?
Ту статистика пада у воду, тј. постаје секундарни фактор.
Волели ЛБ или не, већ дуго је број 1 - убедљиво.

Memfis

pre 3 godine

Јанис би са правилима која важе за Леброна избацио Мајами. Залетиш се у зид пред тобом и добијеш 2 бацања или 2+1 - ништа лакше. Међутим Јанису су свирани фаулови у нападу... Лејкерси су жутица НБА лиге.

Gorki

pre 3 godine

Back in Black,
Ne slazem se sa tobom da je Dzordan "podigao NBA..." Jedini koji su podigli NBA du bili Medzik Dzonson i Lari Bird. Njihovim dolaskom u NBA je krenulo uzdizanje NBA jer su njih dvojica odmah doneli svojim timovima titule i napravili NBA mnogo vise popularnom nego sto je ikad bila zbog tih godina najvecim rivalitetom njihovih klubova. Dzordan kojeg pominjes je dosao nesto malo kasnije ali je dugo bio u senci Lejkersa, Seltiksa i Pistonsa i apsolutno nista nije znacio za NBA ligu osim sto je znao da dobro zakuca i bio je dobar kosgeter. U pravu si da je devedesetih postao simbol NBA, ali tek nakon sto su ostareli Bird, Medzik i kasnije Tomas, ali najvecu zaslugu (za to sto si napisao da je dres Cikago bulsa bio svetinja), ide kompaniji NIKE koja je marketinski ispratila Dzordana i podigla je njegovo ime do velikih visina.
Znaci, Medzik i Bird su imali najveci uticaj na uzdizanje NBA. A Dzordan? On je bio samo produkt koji je kasnije stigao. Pozdrav.

Grad anđela

pre 3 godine

Džejms je izmislio košarku za Janisa. Očigledno da im je dosadio, pa sad stvaraju megazvezdu od Janisa. LeBron će verovatno prestići po broju poena Džabara i uzeti bar još jedan prsten. Sada je najbitnije da izbaci Denver.

JeRemija

pre 3 godine

@Zdrale

Ostace zauvek nedostizno ono sto je Lebron radio u Finalu protiv mocnog Golden Stejta.

Bio je najbolji strelac, skakac, asistent, bloker i kradljivac lopte ukljucujuci igrace OBA tima!

Neverovatno ali istinito...

aleksandar

pre 3 godine

Klasicna ulicna sirovincina, kakav crni MVP. Sreca da imamo Youtube pa mozemo da ga poredimo sa drugima. Jasno je da nije ni medju prvih 10....kad se setim samo Mekgrejdija, Orija, Son Eliota, Grent Hila, Anferni Hardaveja, Pol Pirsa, Rej Alena, Derik Rouza, o Pipenu, Barkliju i Kobiju da ne pricam a porediti ga sa Dzordanom je sramota. Lebron je dobar za kopanje kanala ili rad u rudniku ali nije mi mesto u kosarci

Back in Black

pre 3 godine

Lebron je vrhunski igrac ali jedan od razloga zasto on ne moze da se uporedjuje sa Jordanom je njegov uticaj na razvijanje NBA.Znaci Jordan je podigao NBA na najveci nivo,90-te je zlatno doba NBA.Bulsi su bili najpoznatiji sportski klub na svetu.Dres Bulsa je bio svetinja.Lebron nema tu popularnost,najvise ga je izgubio kada je prešao u Majami samo da bi uzeo prsten.Kao sto se Durent posle prelaska u Golden gleda drugim ocima tako je i sa Lebronom.Kompletna danasnja NBA nema takve Superstarove kakve je bilo 90-tih.Recimo Orlando Medzik je za mnoge bio nepoznat tim,nepopularan dolaskom Šekil O Nila i Peni Hardeveja Orlando preko noci postaje jedan od najpopuraniih timova na svetu.Ko se seca lutke sa likom Penija pa ona je bila popularnija od svih danasnjih zvezda u NBA.Šekil O Nil je bio bog,neverovazna popularnost.Danas toga nema sve nesto se Ameri trude na silu da naprave neku zvezdu kao sto to rade sa onim Zejonom ili kako se vec zove ali nije to to.

Boggy

pre 3 godine

Možete li se složiti više, je l' LBJ vrhunski igrač pun sujete ili je prevara od igrača? Jedan kaže da je prevara od igrača, drugi da je vrhunski, ali pun sujete, a treći priča nešto treće itd... Juče isto čitam za Janisa, 95% komentara da je prevara od igrača, a sad se ovde piše nešto sasvim suprotno.
Vidim sad komentar da je dao 0 poena u četvrtoj četvrtini pa je zato prevara od igrača hahahahahahahaa, pa ljudi moji je l' treba na 30 razlike da zapinje da bi onda neko opet prokomentarisao da je budžio statistiku kad je sve bilo rešeno? Ne, LBJ nije najbolji igrač svih vremena i verovatno nikada neće ni biti, ali čovek daje 120% sebe i onda mu izmakne par puta MVP na pravdi Boga. Mogu samo da zamislim šta bi bilo da je Jokić ovako ostao uskraćen za MVP-a (da je njegov tim najbolji u regularnom delu sezone i da on ima ovakvu statistiku), pa ovde bi bilo pljuvanje po CIA, MI6, Trampu, Beloj Kući i Pentagonu.

antiprotivan

pre 3 godine

grešite ljudi...dovoljno sam mator da se odlično sećam medzika, birda, čak i dzabara, svi su bili dominantni, naravno i dzordan posle njih ali njegov tim realno nije imao pravu konkurenciju tih nekoliko godina. hoću da kažem, svi su oni bili sjajni igrači, ali iz ove perspektive se ipak previše uzdižu u nebesa.

sto se tice lebrona, njega sam ređe gledao nego njih, ali jedno se mora priznati - ima pobednički, šampionski gen, tera svoje igrače da budu bolji nego što jesu. i velika je stvar sto je sa različitim timovima osvajao titulu, to je bas tesko. nije rođeni košarkaš kao recimo jordan, ali zbog toga ja jos vise cenim ono što je postigao. i ne zaboravite, košarka nije samo napad, odbrana je čak i vaznija, a tu je lbj dve klase iznad svih legendi koje sam pomenuo gore, o janisu da ni ne govorim...

sve u svemu, sjajan igrač, na svoj nacin, i besmisleno je porediti ovakve igrace, svako je obeležio svoju epohu.

sportski pozdrav :-)

petar

pre 3 godine

Ali najjači su mi likovi koji kao jordan dok mu nisu dosli pipen i phil Jackson nije osvojio ništa. Hhahahaha pa njih dvojica pre jordana nisu postojali. Pipen rookie phil trenirao kosarku u australiji. Posle bio asistent trenera u chicagu. Tako da jordan je on najpropalije franšize napravio dinastiju nije išao nigde i kad je osvojio prvu titulu vise se nije osvrtao i samo je gazio i osvajao finala. 6/6

Straight Outta München

pre 3 godine

Retko odvratan tip, kao i Kristijano Ronaldo, vrhunski sportisti, ali samozivi egoisti.
(Vucko, 19. septembar 2020 16:04

Samozivi egoista koji je obezbedio materijalnonsve svoje drugove iz detinjstva... to je bas odlika egoista i ljudi koji su egoisti....

Jeste dobar ali...

pre 3 godine

Bas gledam Lebrona ove sezone, covek je beli medved. Njegova igra se svodi da kad primi loptu ili tapka do iznemoglosti pa pokusava da glumi nekog asistenta ili sa zaleti pod kos gde mu se svaki kontakt svira kao faul. Ako ne dobije faul uglavnom ide promasaj i skakanje oko sudija. Kad ostane na sutu uglavnom ispaljuje cigle ali sa onim izigravanjem Medzik Dzonsona je bas antipatican. Ima fizikalije vrhunske, jak je kao tenk

JeRemija

pre 3 godine

@Barolo

Mislim da je Derik Fiser bolji od Lebrona...

p.s Hoce coveku da se popravi sut za 3 poena od steroida. Kao i da se porpavi osecaj za asistenciju:)

Gorki

pre 3 godine

@Gorki,Medžik i Bird i to rivalstvo kelta i jezerčana je diglo NBA sa dna, a Džordan je istu stavio na vrh !!
(Reinkarnacija Birda,

Ne. Medzik i Bird i to rivalstvo Seltiksa i Lejkersa je diglo NBA sa dna i dovelo ga je do vrha, a Dzordan je samo bio marketinski produkt NIKEa koji je NJEGA stavio na vrh. NBA je u to doba kada je Dzordan poceo da osvaja titule vec bila na vrhu.

asistencija

pre 3 godine

Ni jedan, ni drugi nisu za MVP-a. I sta je kriterijum za ovako nesto? Statistika moze da bude samo jedan deo ovakve nagrade.

Kada se prica o najboljem igracu siguran sam da niko ne pomisli prvo na statistiku. Ona uvek naknadmo potvrdi izbor istog.

The Unforgiven

pre 3 godine

Ali najjači su mi likovi koji kao jordan dok mu nisu dosli pipen i phil Jackson nije osvojio ništa. Hhahahaha pa njih dvojica pre jordana nisu postojali. Pipen rookie phil trenirao kosarku u australiji. Posle bio asistent trenera u chicagu. Tako da jordan je on najpropalije franšize napravio dinastiju nije išao nigde i kad je osvojio prvu titulu vise se nije osvrtao i samo je gazio i osvajao finala. 6/6
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petar, 19. septembar 2020 13:28)
--------------------------------

Ali najjaci su mi ovi likovi koji pricaju kako su Bullsi bez Jordana bili niko i nista, a u 1993/94. sezoni (dok je Jordan igrao baseball) su pobedili 55 utakmica, imali 3. najbolji rekord na istoku, i jedva izgubili od Knicksa u 7 utakmica u 2. rundi. ;)

JeRemija

pre 3 godine

@Barolo

Ti si svu ozbiljnost pracenja NBA pokazao komparacijom Lebrona i Fisera...

To je pandan pordjenju Novaka Djokovica i Viktora Troickog u tenisu.

Kada vidim koliko Lebron ima hejtera, uvek se setim one cuvene: "Najjaci zvizduci dolaze sa najjeftinijih sedista".

Realno

pre 3 godine

Ne kapiram što se čovek buni, pa ne dodeljuje se mvp nagrada najstarijem u PO, nego statistički najkorisnijem.
To je kriterijum. Ovim ponašanjem samo opravdava koliki je u stvari pajser, a šta drugo očekivati od osobe koja sebwe nazove "king"...
Jeste vrhunski igrač, ali brate pretera ga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (panter pudlica, 19. septembar 2020 10:38) # Link komentara

Ovo nije bila nagrada za Mvp Plej ofa nego Mvp za regularni deo. Janis je u plej ofu pokazao kakav je Mvp. Vecina ovih bitnijih igraca regularan deo igra sa pola gasa. Ali ova kraljica je vrhunski dramoser, igra regularni deo kao baba neka, ne igra odbranu a kao ljut je zbog samo 16 prvih mesta.

petar

pre 3 godine

Kakav pacenik i beli medved nba lige. Cela igra mu se svodi na to da jednom rukom razgrce igrače ispres sebe gura ih ramenom i to je to. Van reketa ne postoji. I naravno zbog te snage i slobode i fizickom kontaktu često ga udvajaju gde on da slobodnom igraču povratni pas i to su njegove asistencije

патлиџан

pre 3 godine

LBJ jeste veliki igrač i penzionisaće se kao jedan od najvećih, ali meni njegov stil prosti nije omiljen. A uz svu promociju, "guranje" tokom cele karijere od strane medija do sudija i njegovo neprestano, iritantno kukanje, pametovanje i mešanje u bukvalno sve, jasno je da mi nije simpatičan. Želim mu mu da ostane na 3 titule (iz 9, ili ako baš mora, više finala).
(Terza, 19. septembar 2020 13:34)

Сад већ причамо :)

И мени је момак иритантан, превелик хајп и јасно је због чега.

Али он је много бољи играч за тим, него да посматраш позицију. Овде нисам упоређивао са легендама, само у тренутној сезони.

Кога би бирао на првом месту? Буџет ти је ограничен, треба ти 5 играча...ја бих опет стартовао од ЛВ (то је, наравно, субјективни избор).

Reinkarnacija Birda

pre 3 godine

Pa zapitaj se zašto, od kad si kao klinac došao u NBA mašinerija se pobrinula da budeš ono što realno nisi, eto, i jučer opet flopovanje i gluma, za tako velikog igrača bruka, sa druge strane, zaštićen si kao retka životinja, pola prodora su ti faul u napadu celu karijeru, spolja ne možeš vola da ubodeš, kamena ruka, cenim tvoj natjecateljski karakter i tu si primer mlađima ali kad se lome koplja nema te, celu karijeru, izvini druže, nisi taj.

Barolo

pre 3 godine

Mislim da je Derik Fiser bolji od Lebrona...

p.s Hoce coveku da se popravi sut za 3 poena od steroida. Kao i da se porpavi osecaj za asistenciju:)
(JeRemija, 19. septembar 2020 11:28)

Decko, ti si jednostavno nesposoban za raspravu o komentarima koji imaju vise od 7 rijeci, tako da u dalju polemiku ne vrijedi ulaziti sa tobom.

janbo

pre 3 godine

Janis i jeste prevara od igrača taj u EL ne bi bio MVP...Koji je njegov kvalitet što je visok i mršav pa zakucava? Eto to je jedino što ima...
LBJ je bolji kako god da okreneš mada ne bi mu ni dao mvp..

petar

pre 3 godine

U pravu je covek
(JeRemija, 19. septembar 2020 10:48)

Koliko si tu jadan. Jesi ga izbacao danas na kraljicu ako nisi uradi to opustice te...

vaxilar

pre 3 godine

Ali najjaci su mi ovi likovi koji pricaju kako su Bullsi bez Jordana bili niko i nista, a u 1993/94. sezoni (dok je Jordan igrao baseball) su pobedili 55 utakmica, imali 3. najbolji rekord na istoku, i jedva izgubili od Knicksa u 7 utakmica u 2. rundi. ;)
(The Unforgiven, 19. septembar 2020 17:56)

Da, ali nisu napravili super tim, vec je tim rastao u Dzordana. I jos jedna bitna stvar - Majami je uz Vejda osvojio titulu, a uz Lebrona i Vejda ih je samleo Dalas. Eto ti male logicke zavrzlame

Srki

pre 3 godine

@Boggy

Sam si sebi odgovorio. Kukali bi svi zbog nepravde, ali ne bi kukao Jokic, dok ovamo kuka "Kralj" i njegova rodbina. Kontas razliku?

antiDebil

pre 3 godine

Janis je imao i najbolju statistiku i tim mu je imao najbolji skor, a i Midlton mu je drugi igrac...
Cudno da nije izabran jednoglasno!

Terza

pre 3 godine

@патлиџан - ja, evo, ne bih nikada uzeo prvo LBJ kada bih birao nekog igrača za moj tim. Ma i samo njegovu poziciju da biram pre bih uzeo Kawhi-ja ili Durenta, čak i Tatuma... OK, Kawhi se choke-ovao protiv Denvera, prvi put u karijeri. A šta je bilo u finalu 2012. ili 2014. Pa šta? Od 80-ih, od kada pratim NBA, znam samo za dvojicu igrača kojima se to nikad nije desilo u velikim utakmicama, čak i kad su ih izgubili - Jordana i Birda.
LBJ jeste veliki igrač i penzionisaće se kao jedan od najvećih, ali meni njegov stil prosti nije omiljen. A uz svu promociju, "guranje" tokom cele karijere od strane medija do sudija i njegovo neprestano, iritantno kukanje, pametovanje i mešanje u bukvalno sve, jasno je da mi nije simpatičan. Želim mu mu da ostane na 3 titule (iz 9, ili ako baš mora, više finala).

Razume se

pre 3 godine

E moj Lala... Bron...KRITERIJUM je isti
kao pri tvom izboru da podrzavas BLM ili da se svrstas protiv Trampa, cista korist i "prakticnost"! Pozdravio te Darvin, nista posebno :d

Milan

pre 3 godine

Svez primer setite se dvoboja Micela i Mareja poezja kosarke kao da smo gledali rat zvezda naucna fantastika montirano u studiju a ono ljudi stvarno uzivo hokus pokus msgija.A sa druge dtrane balvanko i njegovs kosarka pa za pa za zivota nije pruzio partiju za uzdah (jeste dao 50 glodonsejtu prvo iskljucise grina zbog mrkog pogleda te se njemu otvorio auto put) Srljam,brljam,drljam to je njegova kossrka.

Lesa

pre 3 godine

@патлиџан

Ja sa njim ne bi poceo tim nikad, ni da mi plate za to. On sa nacinom igre kakav ima, u ozbiljnoj igri, gde se ne bi svirao svaki kontakt nad njim i gde mu se ne bi dozvolilo da razgrce, gde po pravilu napada najnizeg igraca ako je moguce, kao Karija sto je konstantno, uz svu fizikaliju, ne bi imao sta da trazi. Zato sto igra kao tenk da je, a ne covek ali igra u eri u kojoj mu je to omoguceno, i to je onda prednost. Zamisli samo da ga tuku kao sto su to radili Losu momci, ako sad ovaji flopuje i kuka. Ili da ga sacekaju Rodman, Hakim ili Sek pod kosem i otresu ga par puta, ne bi mu palo na pamet nikad vise da krene tako ramenom ko ragbista pod kos. Njemu je sve namesteno da uspe i opet pored svega toga, svih saigraca koje je dobijao po volji, on ima daleko vise neuspeha nego uspeha. Jer je jedino merilo kad ti sve nameste u tvoju korist titula, a svi znamo kakav je tu odnos pokusaja i uspeha, i koji igraci su ga vadili da ne ostane na jednoj. I mnogo vise puta je u bitnim trenutcima i finalnim utakmicama, bio coker nego onaj ko resava. Covek je mit, vestacki projektovan da nasledi Kobija kao prva zvezda lige. I ako je bilo igraca koji su po prirodi bili mnogo realniji izbor, i blizi tome, da nije ovaj isforsiran jos pre dolaska u ligu.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Ali najjaci su mi ovi likovi koji pricaju kako su Bullsi bez Jordana bili niko i nista, a u 1993/94. sezoni (dok je Jordan igrao baseball) su pobedili 55 utakmica, imali 3. najbolji rekord na istoku, i jedva izgubili od Knicksa u 7 utakmica u 2. rundi. ;)
(The Unforgiven, 19. septembar 2020 17:56)
Neznam po čemu pričaš pre povratka DJORDANA nisu uspeli,da udju u play off šta više bili poslednji u ligi vratio se Djordan u ekipu gde je nastala svađa između Pipena i Kukoča i odmah su osvojili prsten neigra samo koliko je ko uzeo prstena svi znaju čega je bio spozoban Djordan u samoj igri nije postojala odbrana za tog igrača a sam je igrao strahovitu odbranu staviš manjeg on ga preskače staviš večeg on ga pretrči nije postojao igrač koji je bio sposoban zadržati Djordana kad god je želeo mogao je skočiti sa zadrškom i bez problema gadjao sa svih položaja o fizikalijama šta reči ni danas se nije rodio igrač sposobnih fizikalija Majkla Djordana kako mu ono bio nadimak leteči a lari bird je rekao kad se pojavi Djordan,da je imao osečaj,da igra protiv vanjzemaljca.

Lesa

pre 3 godine

I ne zaboravite, košarka nije samo napad, odbrana je čak i vaznija, a tu je lbj dve klase iznad svih legendi koje sam pomenuo gore, o janisu da ni ne govorim...
(antiprotivan, 19. septembar 2020 16:57)

Druze molim te reci mi, kada mozes ovako nesto da izjavis, koji ti sport gledas svih ovih godina? Lbj je dve klase bolji odbranbeni igrac od Mj-a? Da li se salis ili si ozbiljan? Nikako ne mogu da shvatim da ljudi mogu bez ikakvog blama da izjave ovako nesto, i pritom se hvale kako taj sport prate decenijama? Ko je bio najbolji igrac u Drim timu 2008? Ko je bio najbolji igrac 1-1 u timu? Ko je bio vodja tima i preuzimao odgovornost protiv Spanije kada su bili u problemu? Koliko godina su tada imali ti igraci? Da li si slusao sa kim se Kobi tada konstantno takmicio iz tima? Ako si najbolji onda si najbolji i u Drim timu, a on nije bio cak ni druga ili treca violina. To je kao kada su pricali kako je R.Karlos najbrzi igrac, a onda ga Anri na utakmici pretrci sve sa loptom. Ljudi da l je moguce da nemate oci i mozga da samo slozite ono sto vidite? Pricate za Lebrona da je najbolji, a Novicki i Kavai ga oducili od kosarke, i to u njegovom prajmu. Dajte malo realnosti, batalite samo statistiku danas, kada je igra skrojena tako, da se ista sto lakse pumpa u nebesa.