Nedelja, 13.09.2020.

08:07

"Kralj" je nezaustavljiv, Lejkersi dominantno do finala VIDEO

Košarkaši Los Anđeles Lejkersa prvi su finalisti plej-ofa u zapadnoj konferenciji NBA lige.

Izvor: SS

"Kralj" je nezaustavljiv, Lejkersi dominantno do finala VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

2CRAZY

pre 3 godine

Losa sezona sa Hjuston, gora od prosle, evo koji su razlozi:

1. Otarasili se onako dobro centra (Kapela) i sto je jos ludje, pokusali totalno bez centra, a to se pokazalo kao cist promasaj, da tako nesto funkcionise, odavno centri ne bi ni postojali u kosarci

2. Harden se udebljao i ulenjio i postao je previse nesebican, sad uopste on ne resava, vec dodaje vise nego ikad, tek poneki put sutne... to je lose za Hjuston, bio je mnogo bolji, brzi i precizniji prosle sezone i mnogo vise je sutirao sto i treba da radi, jer je bio najbolji... ove sezone se pokazalo da im nista ne pomaze i kad on nije sebican, zapravo bude jos gore... prosle sezone su bar bili tako blizu da prodju dalje, a sad su bili daleko.

2CRAZY

pre 3 godine

i zaboravio sam da dodam:

Trece, Westbrook gde god ode tu nema srece, takva stetocina za tim, Lebron je ubio boga oca u njemu, pocece da ga sanja nocu, kako mu iskace iz ormana i lupa bananu.

Miroslav

pre 3 godine

Najvazniji detalj cele serije,je odustajanje Lejkersa od igre sa dva visoka igraca.To se desilo posle poraza u prvoj utakmici serije.Trener Lejkersa je uvideo da je sa Dejvisom i Mekgijem prespora petorka,i da nemaju sta da traze protiv Hjustona.Prebacio je Dejvisa na peticu,a Moris je pocinjao na cetvorci.Uz to je i Kuzma dobijao znacajniju uilogu.Dok Hauard i Mekgi prakticno nisu ni igrali.Cak i kada je dejvis bio na klupi,cesto su igrali bez centra,sa niskom postavom.Ovaj potez strucnog staba Lejkersa je odlucio pobednika serije.

NastyB

pre 3 godine

Evo ga opet ovaj sa bajkom da Hjuston ne igra odbranu. Prekini da komentarišeš Hjuston koji očigledno ne gledaš.
(Aleks, 13. septembar 2020 11:29)

Da li se ti to šališ ili šta?? Samo u prvoj četvrtini 5. utakmice Lejkersi su dali naujmanje deset koševa (20 poena) iz reketa kada im je igrač bio apsolutno sam. Preuzimanje je za njih misaona imenica i kada to urade deluje komično. Kakva je to odbrana kada udvoje, na primer, LeBrona ili Dejvisa a ostala tri igrača uopšte ne obraćaju pažnju na onog slobodnog koji se mirno šeta po reketu. Oni su, jednostavno, tragikomični u odbrani, počev od Hardena. Pa, Kuzma je dao jedno 4-5 koševa tako što se neprimećen uvukao iza odbrane. Ej, niko ne obraća pažnju na igrača koji im utrčava u reket. Jezivo.
A to što su Šruder i ovi iz očajne Oklahome bili dobri jeste upravo to što Hjuston igra užasnu odbranu i da su imali još jednog krštenog igrača popeglali bi ih lagano.

ValterNBG

pre 3 godine

Ne slazem se sa nippdastavanjem Brona.Definitivno je jos uvek najbolji.Jordan takodje nije mogao sam dok nisu uzeli igrace Detroitu,Lejkersima...,problem je u ovoj novoj vrsti kosarke gde se ti veliki ihraci bas I ne uklapaju pa nam izgledsju staromodno.

Topnik

pre 3 godine

Houston je sramota, pali su ko zadnji amateri. Samo udvojiš Hardena, držiš im ruku na trici, i puštaš Westbrooka na šutu, i to je to. Lakersi još nisu imali pravi test, al imat će...

Jezekilj

pre 3 godine

Ono što kod Lejkersa svi zanemaruju je čitanje protivničke igre. I u seriji sa Portlandom i Hjustonom, nakon prve utakmice su im pročitane igre i ostale četiri u seriji su bez problema dobili. Sve zahvaljujući LeBronu, Kidu, Vogelu, Rondu. Odbrana je dosta potcijenjena kod Lejkersa, Karuzo je u potpunosti nadomjestio odsustvo Bredlija, i ovo je možda idealna petorka sa Morisom na stretch četvorci i Dejvisom na lažnoj petici.
A što se tiče Hjustona: ako upariš u timu dva indijanca, odrekneš se pozicione igre i prešaltaš se na small-ball kao da ćeš donijeti revoluciju u košarci... sad ideš kući pa tamo razmisli o svemu. Harden kojem niko ne spočitava neigranje odbrane, već ga svi hvale kako je dobar jedan na jedan i kako trpa po 40 poena, e ovdje su mu sve mane došle do izražaja. A Vestbruk bi sve htio na silu, i uvijek igra ko navijen i lud, eto toliko da ga je sinoć uspio iznervirati Rondov brat iz publike.
Harden i Vestbruk prosto nisu šampionski materijal. Nije lud Kris Pol što je otišao iz Hjustona.

Srba

pre 3 godine

Kako je neko vec rekao tvoji komentari @SRBO su neverovatno iritantni. Ekipa Hjustona sa Chris Paulom,kapelom i ostalima nema veze sa ovim Hkustonom sa Westbrukom i small ball postavama niti Klivlend ima veze sa Lejkersima ovim. Hjuston je odveo Ratnike do 7 meceva i bili egal sa njima bez Chrisa Paula. Nego nema veze,daj da komentarisemo,pljujemo i uzdizemo nema veze sto prica nema veze sa istinom. Harden je pod double teamom celu seriju,cim predje pola terena,ali bitno je da se kaze cim sretne Lebrona.
(Beks, 13. septembar 2020 09:49)
Ne cini li ti se da on rado to prihvati da mu bude alibi? Kao da jedva doceka da ga udvoje. Dalje, direktno je odgovoran za trejd Krisa Pola. Direktno. Dalje, u 4. utakmici, kod 2-1 za Lejkerse, znaci utakmici koja je znacila cijelu seriju, Harden je odmarao vise nego u regularnom dijelu sezone, a Ras je u tom mecu grizao i bio najbolji u Hjustonu. Nocas, kad zaostaju 30 razlike, 3-1, on ne izlazi iz igre. On se "bori", a Ras vidis sramota ga sto je u igri... On je druze alibi igrac, a Hjuston je odlican tim. Evo cu ti predociti dvije stvari koje mogu dovesti Hjuston do te jedne titule vec ove sezone kad krene. Raselu ce ovo biti prva pauza posle mnogo godina koju nece docekati povrijedjen. Neka radi na sutu do decembra, i vrati svoju trojku 33 procenta, dovoljno. Druga stvar je da potpisu Kristijana Vuda. Centar koji je skocan, blokira, a zna s loptom i cepa trojke. A bice oko 15mil maks. I eto ti tim za titulu, medju najvecim favoritima. Kristinan Vud je slobodan agent, Ras moze provesti pauzu u sutiranju trojki. A onda ce udvajanje Hardena biti najveca moguca glupost. A onda ce i Harden stvarno misliti da mogu do titule pa grizti u mecevima u kojima treba da se grize, a ne u onim gdje njegovih 36p i nije toliko potrebno.

Aleks

pre 3 godine

Hjuston je divljačka ekipa koja nema odbranu i da Oklahoma ima još jednog krštenog igrača pored veterana Pola Hjuston bi ljosnuo odavno.
Videćemo "Kinga" kada ga Kavaj stavi pod svoje, ali se plašim da sudije već imaju instrukcije šta da rade i ko će biti prvak NBA. Sve je to, ipak, šoubiznis.
(NastyB, 13. septembar 2020 11:00)

Evo ga opet ovaj sa bajkom da Hjuston ne igra odbranu. Prekini da komentarišeš Hjuston koji očigledno ne gledaš.

Drugo, zašto OKC predstavljaš kao skup igrača koji ne vrede ništa? Možda nisu jaki po imenima (sem CP3), ali odlično su igrali u seriji protiv Hjustona Šruder, Dort itd.

Treće, pa sudije neće znati kome pre da sude nepostojeće faulove, ne zna se da l' više guraju LAL ili LAC. Klipersi ako budu igrali kao protiv Denvera, bez jedne krštene akcije i oslanjajući se na Kavajev ISO i nadu da PG proigra, neće proći Lejkerse. Individualno su jaki, pokupili sve igrače koje su mogli, a na terenu neubedljivi za to što imaju u rosteru. Pritom nema šampionskog mentaliteta, oni sebi dozvoljavaju da ispuste 16-20p protiv Denvera. Ne volim ni LAL ali oni to surovo kazne i zatvore tekmu.

Srba

pre 3 godine

@Aleks, Vesbruk je igrao povrijedjen, u 5 utakmica u dvije je bio najbolji igrac svog tima. Ne zamjeri, ali ako ostanu i bez Rasa od blata ce ga praviti. Kao sto rekoh u prethodnom komentaru, Hjuston od titule dijele Rasel sa sutem za 3 preko 33% i Kristijan Vud koji je slobodni agent trenutno.

NastyB

pre 3 godine

Kakvo sumanuto idolopoklonstvo prema LeBronu, kao da on sam vuče Lejkerse. Nego, gospodo, taj LeBron je igrao i prošle godine u Lejkersima pa ih nije tamburao samo onaj ko nije hteo. Kako ih tada GOAT, MVP, najbolji trener i igrač današnjice i šta sve ne pročitah ovde nije dovukao do finala, nego nisu ni do plejofa došli, već su bili i ispod Sakramenta??
O, da, razlog jeste Entoni Dejvis, ali pre svega Frenk Vogel, čovek koji ima znanje i autoritet da mu se nadobudni kralj ne meša u posao, ne određuje šta će i koliko ko da igra, pa samim tim dolaze i rezultati.
Da, pobedili su Portland i ti tako što im dve utakmice nije igrao Lilard, a i te su dobili "na mišiće". Hjuston je divljačka ekipa koja nema odbranu i da Oklahoma ima još jednog krštenog igrača pored veterana Pola Hjuston bi ljosnuo odavno.
Videćemo "Kinga" kada ga Kavaj stavi pod svoje, ali se plašim da sudije već imaju instrukcije šta da rade i ko će biti prvak NBA. Sve je to, ipak, šoubiznis.

Aleks

pre 3 godine

Jesu LBJ i AD odlično izneli ovu seriju, ali po meni se tačno vidi šta znači dobar trener. Vogel je fantastično prilagodio igru posle prve utakmice, čak bolje nego u seriji protiv Portlanda. Ostaje utisak da je Hjuston mogao skuplje da se proda, nego je Vestbruk bukvalno katastrofalan. Da je on igrao ono što treba da igra i zbog čega je Kapela u stvari trejdovan (da on dobije više prostora u reketu) ova serija bi bila zanimljivija. Tako da Harden nije tu neki problem već Rasel. Drago mi je što su razbili mit zvani HjUsToN nE iGrA oDbRaNu no za veće domete mislim da tandem Harden-Vestbruk nije dovoljan.

Zašto ljudima smeta toliko njihov small ball, pa u ligi gde Porzingis, čovek-toranj, stoji van reketa i ispaljuje trojke, Hjuston je samo odlučio da maksimalno eksploatiše taj fenomen. Mislim nije kao da sve ostale ekipe igraju prelepu košarku, zapravo je takvih timova jako malo.

Što se Lejkersa tiče, da bi otišli u veliko finale narednu seriju "pomoćno osoblje" treba da odigra kao večeras - da se lepo rasporede poeni. Ako se Kuzma, KCP, Grin i ekipa izgube kao što znaju, neće biti lako. Povratak Ronda im je mnogo značio.

Sima

pre 3 godine

"Naprotiv, Harden je tu jedini koji valja. Hjuston treba da menja trenera i shvati da sa ovom small ball ne može daleko, još nije došlo to vreme. Hardenu prolaze najbolje godine, treba mu bolji tim. Da sam Hjuston zadržao bih samo Hardena i uradio potpuni remont."


A gde dalje od polufinala zapada? Naleteli su na favorite, ispali i to je to. Kao kada bi za Atalantu rekao eto ne mogu dalje od polufinala Lš pa nista ne valjaju.

Deki

pre 3 godine

Jokic je najbolji igrac i lider u trecem najboljem timu u NBA. Istok ne racunam, finale ce pokazati koliko su jaki.
Tabela pre play off-a:
1. LA Lakers
2. LA Clippers
3. Denver Nuggets

Bez iznenadjenja sve je ovo koliko su pokazali u regularnom delu.

aca

pre 3 godine

A gde dalje od polufinala zapada? Naleteli su na favorite, ispali i to je to. Kao kada bi za Atalantu rekao eto ne mogu dalje od polufinala Lš pa nista ne valjaju.
(Sima, 13. septembar 2020 10:00)

da, bas tako. Samo jedan tim ce na kraju biti sampion a to ne znaci da svi ostali rade los posao i da treba sve da menjaju naredne sezone.

WillyWonka

pre 3 godine

Stvar je ličnog izbora, ali meni je tako drago da se ovaj koncept košarke koji igra Houston ugasi. D'Antoni i njegovih 50 šuteva za 3 poena. Na nešto su i ličili dok je Capela bio tu, poslije stvarno negledljivo. I šta će sad Harden i Russel, godine stižu, na kontu ništa osim neke lične statistike koja jest odlična, ali i poprilično nebitna. Kažem opet, neko voli i gledati Houston, meni je to odvratno i nadam se da će nešto promijeniti ili razlaz.

Western Devil

pre 3 godine

Naprotiv, Harden je tu jedini koji valja. Hjuston treba da menja trenera i shvati da sa ovom small ball ne može daleko, još nije došlo to vreme. Hardenu prolaze najbolje godine, treba mu bolji tim. Da sam Hjuston zadržao bih samo Hardena i uradio potpuni remont.
(Zoki, 13. septembar 2020 09:41)

Trejdovali su Chris Paula i 2 pika prve runde za Westbrooka. Nema od remonta nista, GM Hjustona moze slobodno da uradi ALT+F4 ili da gleda small-ball jos par godina.

Sem ako nije genije ili ludo srecan pa u drugoj rundi ubode "Jokica".

Kukatilo

pre 3 godine

у теорији ми је жао хјустона, јер ја сам низак па по дифолту подржавам смол бол, али у пракси, одвратни су за гледање и нису довољно вешти за ту игру. осим хардена немају расног тројкаша, па кад их стигне умор много промашују.
а леброн је стварно краљ. најбољи и највећи кошаркаш 21. века.
(веверица, 13. septembar 2020 09:32)

Alo, teoreticar, ti ljudi sa kojima se poistovecujes imaju 2 metra, a ti si verovatno kepec od 170 hahahahahahahah

aca

pre 3 godine

Ma da, danas nema ozbiljnih igrača. Sve sama boranija. Zato, matori, uključi na Jutjubu snimak sa nekih utakmica iz 80-ih i uživaj. Nemoj ni sebe ni nas da smaraš gledanjem ovih današnjih amatera.
(Masariko, 13. septembar 2020 09:57)

pratim NBA od pocetka 90tih i nije mi jasno cemu toliko omalovazavanje danasnje lige? Svi spominju odbranu ali jednostavno promenio se stil igre. Nije opao kvalitet nego se promenio stil.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Koja indijanska ekipa ovaj Hjuston majko bozija!! Sa sve poglavicom na celu, trenerom!!!
Covek sw jos hvali ovih dana da se oni ne prilagodjavaju nikome!! Znaci prangijaj trojke do smrti!!!! Njima i da kad ostavis otvoren ulaz, oni se guraju na liniji za tri poena!!
O "rezonima" sutiranja VestBRIKA....
U nekom drugom univerzumu!!!!

Zoki

pre 3 godine

Nikad Hjuston sa Hardenom nece imati igru za titulu i da mu dovedu koga god.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (#5, 13. septembar 2020 08:24)

Naprotiv, Harden je tu jedini koji valja. Hjuston treba da menja trenera i shvati da sa ovom small ball ne može daleko, još nije došlo to vreme. Hardenu prolaze najbolje godine, treba mu bolji tim. Da sam Hjuston zadržao bih samo Hardena i uradio potpuni remont.

Beks

pre 3 godine

Kako je neko vec rekao tvoji komentari @SRBO su neverovatno iritantni. Ekipa Hjustona sa Chris Paulom,kapelom i ostalima nema veze sa ovim Hkustonom sa Westbrukom i small ball postavama niti Klivlend ima veze sa Lejkersima ovim. Hjuston je odveo Ratnike do 7 meceva i bili egal sa njima bez Chrisa Paula. Nego nema veze,daj da komentarisemo,pljujemo i uzdizemo nema veze sto prica nema veze sa istinom. Harden je pod double teamom celu seriju,cim predje pola terena,ali bitno je da se kaze cim sretne Lebrona.

Masariko

pre 3 godine

U ovoj eri bez odbrane samo zamislite šta bi ozbiljniji igrači radili i koliko bi poena dali.
(Mare, 13. septembar 2020 08:40)

Ma da, danas nema ozbiljnih igrača. Sve sama boranija. Zato, matori, uključi na Jutjubu snimak sa nekih utakmica iz 80-ih i uživaj. Nemoj ni sebe ni nas da smaraš gledanjem ovih današnjih amatera.

aca

pre 3 godine

...Šta se desava sa Hauardom? Ja mu pustio 2 poruke, ali ne odgovara mi.
(Role, 13. septembar 2020 08:49)

u koje pare da kad ga sretnes ce biti ona fora "ma nisu mi stigle nikakve poruke od tebe, evo ti pogledaj telefon"

Nbalive

pre 3 godine

Cestitke Lakersima,prije svega Kingu i treneru,a i ostalim igracima.
Iz utakmice u utakmicu igraju sve bolje i glavni su kandidat za prsten.
Lbj pokazuje ko je jedini i pravi MVP.

JPR24

pre 3 godine

Gde su sad znalci koji su posle prve utakmice poceli da trube sve i svašta dok smo im govorili da je to tek prva utakmica, da he Portland isto dobio prvu protiv Lejkersa i posle su ih ti Lejkersi ugasili ! A Hjuston su vratili na podešavanja ! Iako nisam fan niti Lejkersa niti Lebrona, pokazali su kao sto neko reče da koncept cirkus košarke Hjustona ne može ništa protiv ozbiljnije ekipe. Kad sutiras više za tri nego za dva, palis po 50 trojki, u reketu nemaš nikoga, za ozbiljniju igru i ozbiljnijeg protivnika, u PO to ne prolazi.

веверица

pre 3 godine

у теорији ми је жао хјустона, јер ја сам низак па по дифолту подржавам смол бол, али у пракси, одвратни су за гледање и нису довољно вешти за ту игру. осим хардена немају расног тројкаша, па кад их стигне умор много промашују.
а леброн је стварно краљ. најбољи и највећи кошаркаш 21. века.

Role

pre 3 godine

Kao sto je i vecina predvidjala Jezerasi lako preokrenuli i resili seriju. Rakete nazadovale odlaskom Đenerala i Kapele, a dodatno dolaskom Kornjace.
Da li liga gura Jezerase zbog trazista i Crne Mambe nisam siguran, ali da su prvi favorit bome jesu.
Šta se desava sa Hauardom? Ja mu pustio 2 poruke, ali ne odgovara mi.

gremlin

pre 3 godine

Na komentarima su rekli na 1-0 za HR da su LAL gotovi i da Lebron ne moze i ne zna,kakav danak neiskustvu...a HR nije ekipa nije ni grupa gradjana sa 50 trojki po meču to je ružnoca kosarke...smeće...

Srba

pre 3 godine

Kad igra Harden protiv Lebrona nekako vidis koliko je losiji igrac konstantni kandidat za MVP, najbolji strijelac, medju najboljim asistentima... Kada igra Kauaj protiv Hardena, onda to nekako ne vidis. Samo mi je proslo kroz glavu sinoc.
Hjuston nije mogao protiv najboljeg trenera i igraca danasnjice. Ovin redom. Pod trenerom mislim na Lebrona. A to grupa gradjana... Kad je ovaj isti Lebron igrao s ovim Dzefom Grinom, tada u svom prajmu Dzef Grin, onda je imao odlicnu ekipu po standardima komentatora. A ovaj Hjuston bolji nego pola ekipa koje je LBJ uvodio u veliko finale. Preseli ova Hjuston na istok, mozda bi se domogli dva finala za sve Lebronove godine.

aca

pre 3 godine

stvarno bih voleo zbog Jokica da Denver prodje ali mislim da su male sanse za to... finale zapada izmedju LAL i LAC ima da prsti na sve strane, spektakl u najavi!

juju

pre 3 godine

nije kralj nezaustavljiv nego hjustonu treba trener. koji manijak od trenera dozvoli vestbruku da potrosi 10 lopti po utakmici na idiostske sebicne prodore!?!? da su sutirali trojke barem umesto vestbrukovih prodora imali bi barem fer seriju. strasno kako kosarkaski treneri nemaju pojma o svom sportu.

JeRemija

pre 3 godine

Masina.

Jedini cistokrvni MVP lige.

Manite nabijace statistike iz regularnog dela, koji nestanu u plej ofu. Svi znamo ko su.

LBJ je u prajmu vec 17 godina.

To be continued...

Miki28

pre 3 godine

Ocekivao sam prolaz Lejkersa ali ne bas ovako lagan. Na kraju presudi 4/4 game 2 i posle toga su Lejkersi defanzivom kontrolisali seriju. Stvarno igraju odlicnu odbranu, Morris je dao sjajan doprinos otkako je usao u startnih 5 a sinoc su se i ostali role playeri pridruzili pa tako u 3 brzini Lebron i AD odradili mec. Ceka se pobjednik Klipani-Denver, nadam se da Denver moze doci do game 7

aca

pre 3 godine

hehehe jel se secate komentara vrhunskih strucnjaka kako je matori LeBron za vjek i vjekova unistio LAL jer je insistirao na dovodjenju Dejvisa u zamenu za Bola, Ingrama, Harta i nekoliko pikova? Ma sve su bili u pravu, raspadose se Lejkersi bez te trojice ;) pa komentari od pre neki dan kad su Roketsi poveli u seriji...

Vlatko

pre 3 godine

Glavno da je poslije prve utakmice bilo more analiza šta i kako će sad Lakersi, mogu li protiv Houstonove igre, može li itko protiv Hardena u ekipe...
Na kraju Hardene ugasi svjetlo, zaključaj i pali kući vidimo se dogodine.

Dacha

pre 3 godine

Ova serija je dokazala da koncept Hjustona ne moze doci do titule ni pod razno,cak ni do finala konferencije i druga stvar da tandem Harden i Vestbruk u ovakvom sistemu nije najfunkcionalniji i da moraju da menjaju ceo sistem sto verovatno iziskuje pre svega promenu trenera i trejd Vestbruka za nekoliko igraca koji ce odgovarati tom novom sistemu. Mnogo je bolje bila izbalansirana ekipa kad su se kidali sa Goldenom i zamalo ih izbacili nego desio im se maler sa povredom Pola.

Western Devil

pre 3 godine

Zdravo rodjaci, pozdrav iz USA, zemlje kosarke!

Ostavicu dole komentar sa prve vesti, HOU LA bilo je 1:0. Gomila minusa i jos me isprozivase neki "znalci" koji su dosli pravo sa ping ling superlige da komentarisu vrhunski sportski dogadjaj kakav je NBA playoff. Nisam hteo da se oglasavam do kraja. Pozdrav i za B92 moderatore, sjajan posao u pracenju i svaka cast za rad u trecoj smeni.

Komentar sa vesti "Roketsi prebili Lejkerse":

Koliko samo "znalaca" sa Higlights ili statistike dođe i piše nebuloze, bez da redovno pratr. Neću da dužim: Džejms je preiskusan da dozvoli, ne sebi, nego timu, ovakvo loše izdanje i sigurno je već počupao uši Kuzmi i ostalim šlepačima. Drugo, Hjustonu će to biti 9 utakmica u nizu na 2 dana, neće biti isti tempo, nemoguće je, a Lakersima odgovara sporija igra. Treće, i Juta je u 2 i 3 ubacivala sve, a kad su stali Marej uz malu pomoć Jokića ih je sam počistio. Uhvatili su Lakerse na prepad i biće 41 ili 42 ali sledeće dve LA dobija 99%.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Western Devil, 5. septembar 2020 07:57)

gremlin

pre 3 godine

Na komentarima su rekli na 1-0 za HR da su LAL gotovi i da Lebron ne moze i ne zna,kakav danak neiskustvu...a HR nije ekipa nije ni grupa gradjana sa 50 trojki po meču to je ružnoca kosarke...smeće...

JeRemija

pre 3 godine

Masina.

Jedini cistokrvni MVP lige.

Manite nabijace statistike iz regularnog dela, koji nestanu u plej ofu. Svi znamo ko su.

LBJ je u prajmu vec 17 godina.

To be continued...

aca

pre 3 godine

stvarno bih voleo zbog Jokica da Denver prodje ali mislim da su male sanse za to... finale zapada izmedju LAL i LAC ima da prsti na sve strane, spektakl u najavi!

Dacha

pre 3 godine

Ova serija je dokazala da koncept Hjustona ne moze doci do titule ni pod razno,cak ni do finala konferencije i druga stvar da tandem Harden i Vestbruk u ovakvom sistemu nije najfunkcionalniji i da moraju da menjaju ceo sistem sto verovatno iziskuje pre svega promenu trenera i trejd Vestbruka za nekoliko igraca koji ce odgovarati tom novom sistemu. Mnogo je bolje bila izbalansirana ekipa kad su se kidali sa Goldenom i zamalo ih izbacili nego desio im se maler sa povredom Pola.

aca

pre 3 godine

hehehe jel se secate komentara vrhunskih strucnjaka kako je matori LeBron za vjek i vjekova unistio LAL jer je insistirao na dovodjenju Dejvisa u zamenu za Bola, Ingrama, Harta i nekoliko pikova? Ma sve su bili u pravu, raspadose se Lejkersi bez te trojice ;) pa komentari od pre neki dan kad su Roketsi poveli u seriji...

aca

pre 3 godine

...Šta se desava sa Hauardom? Ja mu pustio 2 poruke, ali ne odgovara mi.
(Role, 13. septembar 2020 08:49)

u koje pare da kad ga sretnes ce biti ona fora "ma nisu mi stigle nikakve poruke od tebe, evo ti pogledaj telefon"

Miki28

pre 3 godine

Ocekivao sam prolaz Lejkersa ali ne bas ovako lagan. Na kraju presudi 4/4 game 2 i posle toga su Lejkersi defanzivom kontrolisali seriju. Stvarno igraju odlicnu odbranu, Morris je dao sjajan doprinos otkako je usao u startnih 5 a sinoc su se i ostali role playeri pridruzili pa tako u 3 brzini Lebron i AD odradili mec. Ceka se pobjednik Klipani-Denver, nadam se da Denver moze doci do game 7

Vlatko

pre 3 godine

Glavno da je poslije prve utakmice bilo more analiza šta i kako će sad Lakersi, mogu li protiv Houstonove igre, može li itko protiv Hardena u ekipe...
Na kraju Hardene ugasi svjetlo, zaključaj i pali kući vidimo se dogodine.

Role

pre 3 godine

Kao sto je i vecina predvidjala Jezerasi lako preokrenuli i resili seriju. Rakete nazadovale odlaskom Đenerala i Kapele, a dodatno dolaskom Kornjace.
Da li liga gura Jezerase zbog trazista i Crne Mambe nisam siguran, ali da su prvi favorit bome jesu.
Šta se desava sa Hauardom? Ja mu pustio 2 poruke, ali ne odgovara mi.

JPR24

pre 3 godine

Gde su sad znalci koji su posle prve utakmice poceli da trube sve i svašta dok smo im govorili da je to tek prva utakmica, da he Portland isto dobio prvu protiv Lejkersa i posle su ih ti Lejkersi ugasili ! A Hjuston su vratili na podešavanja ! Iako nisam fan niti Lejkersa niti Lebrona, pokazali su kao sto neko reče da koncept cirkus košarke Hjustona ne može ništa protiv ozbiljnije ekipe. Kad sutiras više za tri nego za dva, palis po 50 trojki, u reketu nemaš nikoga, za ozbiljniju igru i ozbiljnijeg protivnika, u PO to ne prolazi.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Koja indijanska ekipa ovaj Hjuston majko bozija!! Sa sve poglavicom na celu, trenerom!!!
Covek sw jos hvali ovih dana da se oni ne prilagodjavaju nikome!! Znaci prangijaj trojke do smrti!!!! Njima i da kad ostavis otvoren ulaz, oni se guraju na liniji za tri poena!!
O "rezonima" sutiranja VestBRIKA....
U nekom drugom univerzumu!!!!

Masariko

pre 3 godine

U ovoj eri bez odbrane samo zamislite šta bi ozbiljniji igrači radili i koliko bi poena dali.
(Mare, 13. septembar 2020 08:40)

Ma da, danas nema ozbiljnih igrača. Sve sama boranija. Zato, matori, uključi na Jutjubu snimak sa nekih utakmica iz 80-ih i uživaj. Nemoj ni sebe ni nas da smaraš gledanjem ovih današnjih amatera.

Western Devil

pre 3 godine

Zdravo rodjaci, pozdrav iz USA, zemlje kosarke!

Ostavicu dole komentar sa prve vesti, HOU LA bilo je 1:0. Gomila minusa i jos me isprozivase neki "znalci" koji su dosli pravo sa ping ling superlige da komentarisu vrhunski sportski dogadjaj kakav je NBA playoff. Nisam hteo da se oglasavam do kraja. Pozdrav i za B92 moderatore, sjajan posao u pracenju i svaka cast za rad u trecoj smeni.

Komentar sa vesti "Roketsi prebili Lejkerse":

Koliko samo "znalaca" sa Higlights ili statistike dođe i piše nebuloze, bez da redovno pratr. Neću da dužim: Džejms je preiskusan da dozvoli, ne sebi, nego timu, ovakvo loše izdanje i sigurno je već počupao uši Kuzmi i ostalim šlepačima. Drugo, Hjustonu će to biti 9 utakmica u nizu na 2 dana, neće biti isti tempo, nemoguće je, a Lakersima odgovara sporija igra. Treće, i Juta je u 2 i 3 ubacivala sve, a kad su stali Marej uz malu pomoć Jokića ih je sam počistio. Uhvatili su Lakerse na prepad i biće 41 ili 42 ali sledeće dve LA dobija 99%.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Western Devil, 5. septembar 2020 07:57)

Nbalive

pre 3 godine

Cestitke Lakersima,prije svega Kingu i treneru,a i ostalim igracima.
Iz utakmice u utakmicu igraju sve bolje i glavni su kandidat za prsten.
Lbj pokazuje ko je jedini i pravi MVP.

aca

pre 3 godine

Ma da, danas nema ozbiljnih igrača. Sve sama boranija. Zato, matori, uključi na Jutjubu snimak sa nekih utakmica iz 80-ih i uživaj. Nemoj ni sebe ni nas da smaraš gledanjem ovih današnjih amatera.
(Masariko, 13. septembar 2020 09:57)

pratim NBA od pocetka 90tih i nije mi jasno cemu toliko omalovazavanje danasnje lige? Svi spominju odbranu ali jednostavno promenio se stil igre. Nije opao kvalitet nego se promenio stil.

Aleks

pre 3 godine

Jesu LBJ i AD odlično izneli ovu seriju, ali po meni se tačno vidi šta znači dobar trener. Vogel je fantastično prilagodio igru posle prve utakmice, čak bolje nego u seriji protiv Portlanda. Ostaje utisak da je Hjuston mogao skuplje da se proda, nego je Vestbruk bukvalno katastrofalan. Da je on igrao ono što treba da igra i zbog čega je Kapela u stvari trejdovan (da on dobije više prostora u reketu) ova serija bi bila zanimljivija. Tako da Harden nije tu neki problem već Rasel. Drago mi je što su razbili mit zvani HjUsToN nE iGrA oDbRaNu no za veće domete mislim da tandem Harden-Vestbruk nije dovoljan.

Zašto ljudima smeta toliko njihov small ball, pa u ligi gde Porzingis, čovek-toranj, stoji van reketa i ispaljuje trojke, Hjuston je samo odlučio da maksimalno eksploatiše taj fenomen. Mislim nije kao da sve ostale ekipe igraju prelepu košarku, zapravo je takvih timova jako malo.

Što se Lejkersa tiče, da bi otišli u veliko finale narednu seriju "pomoćno osoblje" treba da odigra kao večeras - da se lepo rasporede poeni. Ako se Kuzma, KCP, Grin i ekipa izgube kao što znaju, neće biti lako. Povratak Ronda im je mnogo značio.

Jezekilj

pre 3 godine

Ono što kod Lejkersa svi zanemaruju je čitanje protivničke igre. I u seriji sa Portlandom i Hjustonom, nakon prve utakmice su im pročitane igre i ostale četiri u seriji su bez problema dobili. Sve zahvaljujući LeBronu, Kidu, Vogelu, Rondu. Odbrana je dosta potcijenjena kod Lejkersa, Karuzo je u potpunosti nadomjestio odsustvo Bredlija, i ovo je možda idealna petorka sa Morisom na stretch četvorci i Dejvisom na lažnoj petici.
A što se tiče Hjustona: ako upariš u timu dva indijanca, odrekneš se pozicione igre i prešaltaš se na small-ball kao da ćeš donijeti revoluciju u košarci... sad ideš kući pa tamo razmisli o svemu. Harden kojem niko ne spočitava neigranje odbrane, već ga svi hvale kako je dobar jedan na jedan i kako trpa po 40 poena, e ovdje su mu sve mane došle do izražaja. A Vestbruk bi sve htio na silu, i uvijek igra ko navijen i lud, eto toliko da ga je sinoć uspio iznervirati Rondov brat iz publike.
Harden i Vestbruk prosto nisu šampionski materijal. Nije lud Kris Pol što je otišao iz Hjustona.

WillyWonka

pre 3 godine

Stvar je ličnog izbora, ali meni je tako drago da se ovaj koncept košarke koji igra Houston ugasi. D'Antoni i njegovih 50 šuteva za 3 poena. Na nešto su i ličili dok je Capela bio tu, poslije stvarno negledljivo. I šta će sad Harden i Russel, godine stižu, na kontu ništa osim neke lične statistike koja jest odlična, ali i poprilično nebitna. Kažem opet, neko voli i gledati Houston, meni je to odvratno i nadam se da će nešto promijeniti ili razlaz.

Western Devil

pre 3 godine

Naprotiv, Harden je tu jedini koji valja. Hjuston treba da menja trenera i shvati da sa ovom small ball ne može daleko, još nije došlo to vreme. Hardenu prolaze najbolje godine, treba mu bolji tim. Da sam Hjuston zadržao bih samo Hardena i uradio potpuni remont.
(Zoki, 13. septembar 2020 09:41)

Trejdovali su Chris Paula i 2 pika prve runde za Westbrooka. Nema od remonta nista, GM Hjustona moze slobodno da uradi ALT+F4 ili da gleda small-ball jos par godina.

Sem ako nije genije ili ludo srecan pa u drugoj rundi ubode "Jokica".

Zoki

pre 3 godine

Nikad Hjuston sa Hardenom nece imati igru za titulu i da mu dovedu koga god.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (#5, 13. septembar 2020 08:24)

Naprotiv, Harden je tu jedini koji valja. Hjuston treba da menja trenera i shvati da sa ovom small ball ne može daleko, još nije došlo to vreme. Hardenu prolaze najbolje godine, treba mu bolji tim. Da sam Hjuston zadržao bih samo Hardena i uradio potpuni remont.

Aleks

pre 3 godine

Hjuston je divljačka ekipa koja nema odbranu i da Oklahoma ima još jednog krštenog igrača pored veterana Pola Hjuston bi ljosnuo odavno.
Videćemo "Kinga" kada ga Kavaj stavi pod svoje, ali se plašim da sudije već imaju instrukcije šta da rade i ko će biti prvak NBA. Sve je to, ipak, šoubiznis.
(NastyB, 13. septembar 2020 11:00)

Evo ga opet ovaj sa bajkom da Hjuston ne igra odbranu. Prekini da komentarišeš Hjuston koji očigledno ne gledaš.

Drugo, zašto OKC predstavljaš kao skup igrača koji ne vrede ništa? Možda nisu jaki po imenima (sem CP3), ali odlično su igrali u seriji protiv Hjustona Šruder, Dort itd.

Treće, pa sudije neće znati kome pre da sude nepostojeće faulove, ne zna se da l' više guraju LAL ili LAC. Klipersi ako budu igrali kao protiv Denvera, bez jedne krštene akcije i oslanjajući se na Kavajev ISO i nadu da PG proigra, neće proći Lejkerse. Individualno su jaki, pokupili sve igrače koje su mogli, a na terenu neubedljivi za to što imaju u rosteru. Pritom nema šampionskog mentaliteta, oni sebi dozvoljavaju da ispuste 16-20p protiv Denvera. Ne volim ni LAL ali oni to surovo kazne i zatvore tekmu.

веверица

pre 3 godine

у теорији ми је жао хјустона, јер ја сам низак па по дифолту подржавам смол бол, али у пракси, одвратни су за гледање и нису довољно вешти за ту игру. осим хардена немају расног тројкаша, па кад их стигне умор много промашују.
а леброн је стварно краљ. најбољи и највећи кошаркаш 21. века.

Srba

pre 3 godine

Kad igra Harden protiv Lebrona nekako vidis koliko je losiji igrac konstantni kandidat za MVP, najbolji strijelac, medju najboljim asistentima... Kada igra Kauaj protiv Hardena, onda to nekako ne vidis. Samo mi je proslo kroz glavu sinoc.
Hjuston nije mogao protiv najboljeg trenera i igraca danasnjice. Ovin redom. Pod trenerom mislim na Lebrona. A to grupa gradjana... Kad je ovaj isti Lebron igrao s ovim Dzefom Grinom, tada u svom prajmu Dzef Grin, onda je imao odlicnu ekipu po standardima komentatora. A ovaj Hjuston bolji nego pola ekipa koje je LBJ uvodio u veliko finale. Preseli ova Hjuston na istok, mozda bi se domogli dva finala za sve Lebronove godine.

Sima

pre 3 godine

"Naprotiv, Harden je tu jedini koji valja. Hjuston treba da menja trenera i shvati da sa ovom small ball ne može daleko, još nije došlo to vreme. Hardenu prolaze najbolje godine, treba mu bolji tim. Da sam Hjuston zadržao bih samo Hardena i uradio potpuni remont."


A gde dalje od polufinala zapada? Naleteli su na favorite, ispali i to je to. Kao kada bi za Atalantu rekao eto ne mogu dalje od polufinala Lš pa nista ne valjaju.

aca

pre 3 godine

A gde dalje od polufinala zapada? Naleteli su na favorite, ispali i to je to. Kao kada bi za Atalantu rekao eto ne mogu dalje od polufinala Lš pa nista ne valjaju.
(Sima, 13. septembar 2020 10:00)

da, bas tako. Samo jedan tim ce na kraju biti sampion a to ne znaci da svi ostali rade los posao i da treba sve da menjaju naredne sezone.

Miroslav

pre 3 godine

Najvazniji detalj cele serije,je odustajanje Lejkersa od igre sa dva visoka igraca.To se desilo posle poraza u prvoj utakmici serije.Trener Lejkersa je uvideo da je sa Dejvisom i Mekgijem prespora petorka,i da nemaju sta da traze protiv Hjustona.Prebacio je Dejvisa na peticu,a Moris je pocinjao na cetvorci.Uz to je i Kuzma dobijao znacajniju uilogu.Dok Hauard i Mekgi prakticno nisu ni igrali.Cak i kada je dejvis bio na klupi,cesto su igrali bez centra,sa niskom postavom.Ovaj potez strucnog staba Lejkersa je odlucio pobednika serije.

Kukatilo

pre 3 godine

у теорији ми је жао хјустона, јер ја сам низак па по дифолту подржавам смол бол, али у пракси, одвратни су за гледање и нису довољно вешти за ту игру. осим хардена немају расног тројкаша, па кад их стигне умор много промашују.
а леброн је стварно краљ. најбољи и највећи кошаркаш 21. века.
(веверица, 13. septembar 2020 09:32)

Alo, teoreticar, ti ljudi sa kojima se poistovecujes imaju 2 metra, a ti si verovatno kepec od 170 hahahahahahahah

ValterNBG

pre 3 godine

Ne slazem se sa nippdastavanjem Brona.Definitivno je jos uvek najbolji.Jordan takodje nije mogao sam dok nisu uzeli igrace Detroitu,Lejkersima...,problem je u ovoj novoj vrsti kosarke gde se ti veliki ihraci bas I ne uklapaju pa nam izgledsju staromodno.

juju

pre 3 godine

nije kralj nezaustavljiv nego hjustonu treba trener. koji manijak od trenera dozvoli vestbruku da potrosi 10 lopti po utakmici na idiostske sebicne prodore!?!? da su sutirali trojke barem umesto vestbrukovih prodora imali bi barem fer seriju. strasno kako kosarkaski treneri nemaju pojma o svom sportu.

NastyB

pre 3 godine

Kakvo sumanuto idolopoklonstvo prema LeBronu, kao da on sam vuče Lejkerse. Nego, gospodo, taj LeBron je igrao i prošle godine u Lejkersima pa ih nije tamburao samo onaj ko nije hteo. Kako ih tada GOAT, MVP, najbolji trener i igrač današnjice i šta sve ne pročitah ovde nije dovukao do finala, nego nisu ni do plejofa došli, već su bili i ispod Sakramenta??
O, da, razlog jeste Entoni Dejvis, ali pre svega Frenk Vogel, čovek koji ima znanje i autoritet da mu se nadobudni kralj ne meša u posao, ne određuje šta će i koliko ko da igra, pa samim tim dolaze i rezultati.
Da, pobedili su Portland i ti tako što im dve utakmice nije igrao Lilard, a i te su dobili "na mišiće". Hjuston je divljačka ekipa koja nema odbranu i da Oklahoma ima još jednog krštenog igrača pored veterana Pola Hjuston bi ljosnuo odavno.
Videćemo "Kinga" kada ga Kavaj stavi pod svoje, ali se plašim da sudije već imaju instrukcije šta da rade i ko će biti prvak NBA. Sve je to, ipak, šoubiznis.

Topnik

pre 3 godine

Houston je sramota, pali su ko zadnji amateri. Samo udvojiš Hardena, držiš im ruku na trici, i puštaš Westbrooka na šutu, i to je to. Lakersi još nisu imali pravi test, al imat će...

Beks

pre 3 godine

Kako je neko vec rekao tvoji komentari @SRBO su neverovatno iritantni. Ekipa Hjustona sa Chris Paulom,kapelom i ostalima nema veze sa ovim Hkustonom sa Westbrukom i small ball postavama niti Klivlend ima veze sa Lejkersima ovim. Hjuston je odveo Ratnike do 7 meceva i bili egal sa njima bez Chrisa Paula. Nego nema veze,daj da komentarisemo,pljujemo i uzdizemo nema veze sto prica nema veze sa istinom. Harden je pod double teamom celu seriju,cim predje pola terena,ali bitno je da se kaze cim sretne Lebrona.

Srba

pre 3 godine

Kako je neko vec rekao tvoji komentari @SRBO su neverovatno iritantni. Ekipa Hjustona sa Chris Paulom,kapelom i ostalima nema veze sa ovim Hkustonom sa Westbrukom i small ball postavama niti Klivlend ima veze sa Lejkersima ovim. Hjuston je odveo Ratnike do 7 meceva i bili egal sa njima bez Chrisa Paula. Nego nema veze,daj da komentarisemo,pljujemo i uzdizemo nema veze sto prica nema veze sa istinom. Harden je pod double teamom celu seriju,cim predje pola terena,ali bitno je da se kaze cim sretne Lebrona.
(Beks, 13. septembar 2020 09:49)
Ne cini li ti se da on rado to prihvati da mu bude alibi? Kao da jedva doceka da ga udvoje. Dalje, direktno je odgovoran za trejd Krisa Pola. Direktno. Dalje, u 4. utakmici, kod 2-1 za Lejkerse, znaci utakmici koja je znacila cijelu seriju, Harden je odmarao vise nego u regularnom dijelu sezone, a Ras je u tom mecu grizao i bio najbolji u Hjustonu. Nocas, kad zaostaju 30 razlike, 3-1, on ne izlazi iz igre. On se "bori", a Ras vidis sramota ga sto je u igri... On je druze alibi igrac, a Hjuston je odlican tim. Evo cu ti predociti dvije stvari koje mogu dovesti Hjuston do te jedne titule vec ove sezone kad krene. Raselu ce ovo biti prva pauza posle mnogo godina koju nece docekati povrijedjen. Neka radi na sutu do decembra, i vrati svoju trojku 33 procenta, dovoljno. Druga stvar je da potpisu Kristijana Vuda. Centar koji je skocan, blokira, a zna s loptom i cepa trojke. A bice oko 15mil maks. I eto ti tim za titulu, medju najvecim favoritima. Kristinan Vud je slobodan agent, Ras moze provesti pauzu u sutiranju trojki. A onda ce udvajanje Hardena biti najveca moguca glupost. A onda ce i Harden stvarno misliti da mogu do titule pa grizti u mecevima u kojima treba da se grize, a ne u onim gdje njegovih 36p i nije toliko potrebno.

Deki

pre 3 godine

Jokic je najbolji igrac i lider u trecem najboljem timu u NBA. Istok ne racunam, finale ce pokazati koliko su jaki.
Tabela pre play off-a:
1. LA Lakers
2. LA Clippers
3. Denver Nuggets

Bez iznenadjenja sve je ovo koliko su pokazali u regularnom delu.

NastyB

pre 3 godine

Evo ga opet ovaj sa bajkom da Hjuston ne igra odbranu. Prekini da komentarišeš Hjuston koji očigledno ne gledaš.
(Aleks, 13. septembar 2020 11:29)

Da li se ti to šališ ili šta?? Samo u prvoj četvrtini 5. utakmice Lejkersi su dali naujmanje deset koševa (20 poena) iz reketa kada im je igrač bio apsolutno sam. Preuzimanje je za njih misaona imenica i kada to urade deluje komično. Kakva je to odbrana kada udvoje, na primer, LeBrona ili Dejvisa a ostala tri igrača uopšte ne obraćaju pažnju na onog slobodnog koji se mirno šeta po reketu. Oni su, jednostavno, tragikomični u odbrani, počev od Hardena. Pa, Kuzma je dao jedno 4-5 koševa tako što se neprimećen uvukao iza odbrane. Ej, niko ne obraća pažnju na igrača koji im utrčava u reket. Jezivo.
A to što su Šruder i ovi iz očajne Oklahome bili dobri jeste upravo to što Hjuston igra užasnu odbranu i da su imali još jednog krštenog igrača popeglali bi ih lagano.

Srba

pre 3 godine

@Aleks, Vesbruk je igrao povrijedjen, u 5 utakmica u dvije je bio najbolji igrac svog tima. Ne zamjeri, ali ako ostanu i bez Rasa od blata ce ga praviti. Kao sto rekoh u prethodnom komentaru, Hjuston od titule dijele Rasel sa sutem za 3 preko 33% i Kristijan Vud koji je slobodni agent trenutno.

2CRAZY

pre 3 godine

i zaboravio sam da dodam:

Trece, Westbrook gde god ode tu nema srece, takva stetocina za tim, Lebron je ubio boga oca u njemu, pocece da ga sanja nocu, kako mu iskace iz ormana i lupa bananu.

2CRAZY

pre 3 godine

Losa sezona sa Hjuston, gora od prosle, evo koji su razlozi:

1. Otarasili se onako dobro centra (Kapela) i sto je jos ludje, pokusali totalno bez centra, a to se pokazalo kao cist promasaj, da tako nesto funkcionise, odavno centri ne bi ni postojali u kosarci

2. Harden se udebljao i ulenjio i postao je previse nesebican, sad uopste on ne resava, vec dodaje vise nego ikad, tek poneki put sutne... to je lose za Hjuston, bio je mnogo bolji, brzi i precizniji prosle sezone i mnogo vise je sutirao sto i treba da radi, jer je bio najbolji... ove sezone se pokazalo da im nista ne pomaze i kad on nije sebican, zapravo bude jos gore... prosle sezone su bar bili tako blizu da prodju dalje, a sad su bili daleko.

JeRemija

pre 3 godine

Masina.

Jedini cistokrvni MVP lige.

Manite nabijace statistike iz regularnog dela, koji nestanu u plej ofu. Svi znamo ko su.

LBJ je u prajmu vec 17 godina.

To be continued...

Srba

pre 3 godine

Kad igra Harden protiv Lebrona nekako vidis koliko je losiji igrac konstantni kandidat za MVP, najbolji strijelac, medju najboljim asistentima... Kada igra Kauaj protiv Hardena, onda to nekako ne vidis. Samo mi je proslo kroz glavu sinoc.
Hjuston nije mogao protiv najboljeg trenera i igraca danasnjice. Ovin redom. Pod trenerom mislim na Lebrona. A to grupa gradjana... Kad je ovaj isti Lebron igrao s ovim Dzefom Grinom, tada u svom prajmu Dzef Grin, onda je imao odlicnu ekipu po standardima komentatora. A ovaj Hjuston bolji nego pola ekipa koje je LBJ uvodio u veliko finale. Preseli ova Hjuston na istok, mozda bi se domogli dva finala za sve Lebronove godine.

NastyB

pre 3 godine

Kakvo sumanuto idolopoklonstvo prema LeBronu, kao da on sam vuče Lejkerse. Nego, gospodo, taj LeBron je igrao i prošle godine u Lejkersima pa ih nije tamburao samo onaj ko nije hteo. Kako ih tada GOAT, MVP, najbolji trener i igrač današnjice i šta sve ne pročitah ovde nije dovukao do finala, nego nisu ni do plejofa došli, već su bili i ispod Sakramenta??
O, da, razlog jeste Entoni Dejvis, ali pre svega Frenk Vogel, čovek koji ima znanje i autoritet da mu se nadobudni kralj ne meša u posao, ne određuje šta će i koliko ko da igra, pa samim tim dolaze i rezultati.
Da, pobedili su Portland i ti tako što im dve utakmice nije igrao Lilard, a i te su dobili "na mišiće". Hjuston je divljačka ekipa koja nema odbranu i da Oklahoma ima još jednog krštenog igrača pored veterana Pola Hjuston bi ljosnuo odavno.
Videćemo "Kinga" kada ga Kavaj stavi pod svoje, ali se plašim da sudije već imaju instrukcije šta da rade i ko će biti prvak NBA. Sve je to, ipak, šoubiznis.

juju

pre 3 godine

nije kralj nezaustavljiv nego hjustonu treba trener. koji manijak od trenera dozvoli vestbruku da potrosi 10 lopti po utakmici na idiostske sebicne prodore!?!? da su sutirali trojke barem umesto vestbrukovih prodora imali bi barem fer seriju. strasno kako kosarkaski treneri nemaju pojma o svom sportu.

Western Devil

pre 3 godine

Zdravo rodjaci, pozdrav iz USA, zemlje kosarke!

Ostavicu dole komentar sa prve vesti, HOU LA bilo je 1:0. Gomila minusa i jos me isprozivase neki "znalci" koji su dosli pravo sa ping ling superlige da komentarisu vrhunski sportski dogadjaj kakav je NBA playoff. Nisam hteo da se oglasavam do kraja. Pozdrav i za B92 moderatore, sjajan posao u pracenju i svaka cast za rad u trecoj smeni.

Komentar sa vesti "Roketsi prebili Lejkerse":

Koliko samo "znalaca" sa Higlights ili statistike dođe i piše nebuloze, bez da redovno pratr. Neću da dužim: Džejms je preiskusan da dozvoli, ne sebi, nego timu, ovakvo loše izdanje i sigurno je već počupao uši Kuzmi i ostalim šlepačima. Drugo, Hjustonu će to biti 9 utakmica u nizu na 2 dana, neće biti isti tempo, nemoguće je, a Lakersima odgovara sporija igra. Treće, i Juta je u 2 i 3 ubacivala sve, a kad su stali Marej uz malu pomoć Jokića ih je sam počistio. Uhvatili su Lakerse na prepad i biće 41 ili 42 ali sledeće dve LA dobija 99%.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Western Devil, 5. septembar 2020 07:57)

Kukatilo

pre 3 godine

у теорији ми је жао хјустона, јер ја сам низак па по дифолту подржавам смол бол, али у пракси, одвратни су за гледање и нису довољно вешти за ту игру. осим хардена немају расног тројкаша, па кад их стигне умор много промашују.
а леброн је стварно краљ. најбољи и највећи кошаркаш 21. века.
(веверица, 13. septembar 2020 09:32)

Alo, teoreticar, ti ljudi sa kojima se poistovecujes imaju 2 metra, a ti si verovatno kepec od 170 hahahahahahahah

веверица

pre 3 godine

у теорији ми је жао хјустона, јер ја сам низак па по дифолту подржавам смол бол, али у пракси, одвратни су за гледање и нису довољно вешти за ту игру. осим хардена немају расног тројкаша, па кад их стигне умор много промашују.
а леброн је стварно краљ. најбољи и највећи кошаркаш 21. века.

Srba

pre 3 godine

@Aleks, Vesbruk je igrao povrijedjen, u 5 utakmica u dvije je bio najbolji igrac svog tima. Ne zamjeri, ali ako ostanu i bez Rasa od blata ce ga praviti. Kao sto rekoh u prethodnom komentaru, Hjuston od titule dijele Rasel sa sutem za 3 preko 33% i Kristijan Vud koji je slobodni agent trenutno.

gremlin

pre 3 godine

Na komentarima su rekli na 1-0 za HR da su LAL gotovi i da Lebron ne moze i ne zna,kakav danak neiskustvu...a HR nije ekipa nije ni grupa gradjana sa 50 trojki po meču to je ružnoca kosarke...smeće...

aca

pre 3 godine

hehehe jel se secate komentara vrhunskih strucnjaka kako je matori LeBron za vjek i vjekova unistio LAL jer je insistirao na dovodjenju Dejvisa u zamenu za Bola, Ingrama, Harta i nekoliko pikova? Ma sve su bili u pravu, raspadose se Lejkersi bez te trojice ;) pa komentari od pre neki dan kad su Roketsi poveli u seriji...

Beks

pre 3 godine

Kako je neko vec rekao tvoji komentari @SRBO su neverovatno iritantni. Ekipa Hjustona sa Chris Paulom,kapelom i ostalima nema veze sa ovim Hkustonom sa Westbrukom i small ball postavama niti Klivlend ima veze sa Lejkersima ovim. Hjuston je odveo Ratnike do 7 meceva i bili egal sa njima bez Chrisa Paula. Nego nema veze,daj da komentarisemo,pljujemo i uzdizemo nema veze sto prica nema veze sa istinom. Harden je pod double teamom celu seriju,cim predje pola terena,ali bitno je da se kaze cim sretne Lebrona.

Zoki

pre 3 godine

Nikad Hjuston sa Hardenom nece imati igru za titulu i da mu dovedu koga god.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (#5, 13. septembar 2020 08:24)

Naprotiv, Harden je tu jedini koji valja. Hjuston treba da menja trenera i shvati da sa ovom small ball ne može daleko, još nije došlo to vreme. Hardenu prolaze najbolje godine, treba mu bolji tim. Da sam Hjuston zadržao bih samo Hardena i uradio potpuni remont.

Masariko

pre 3 godine

U ovoj eri bez odbrane samo zamislite šta bi ozbiljniji igrači radili i koliko bi poena dali.
(Mare, 13. septembar 2020 08:40)

Ma da, danas nema ozbiljnih igrača. Sve sama boranija. Zato, matori, uključi na Jutjubu snimak sa nekih utakmica iz 80-ih i uživaj. Nemoj ni sebe ni nas da smaraš gledanjem ovih današnjih amatera.

Nbalive

pre 3 godine

Cestitke Lakersima,prije svega Kingu i treneru,a i ostalim igracima.
Iz utakmice u utakmicu igraju sve bolje i glavni su kandidat za prsten.
Lbj pokazuje ko je jedini i pravi MVP.

Deki

pre 3 godine

Jokic je najbolji igrac i lider u trecem najboljem timu u NBA. Istok ne racunam, finale ce pokazati koliko su jaki.
Tabela pre play off-a:
1. LA Lakers
2. LA Clippers
3. Denver Nuggets

Bez iznenadjenja sve je ovo koliko su pokazali u regularnom delu.

Srba

pre 3 godine

Kako je neko vec rekao tvoji komentari @SRBO su neverovatno iritantni. Ekipa Hjustona sa Chris Paulom,kapelom i ostalima nema veze sa ovim Hkustonom sa Westbrukom i small ball postavama niti Klivlend ima veze sa Lejkersima ovim. Hjuston je odveo Ratnike do 7 meceva i bili egal sa njima bez Chrisa Paula. Nego nema veze,daj da komentarisemo,pljujemo i uzdizemo nema veze sto prica nema veze sa istinom. Harden je pod double teamom celu seriju,cim predje pola terena,ali bitno je da se kaze cim sretne Lebrona.
(Beks, 13. septembar 2020 09:49)
Ne cini li ti se da on rado to prihvati da mu bude alibi? Kao da jedva doceka da ga udvoje. Dalje, direktno je odgovoran za trejd Krisa Pola. Direktno. Dalje, u 4. utakmici, kod 2-1 za Lejkerse, znaci utakmici koja je znacila cijelu seriju, Harden je odmarao vise nego u regularnom dijelu sezone, a Ras je u tom mecu grizao i bio najbolji u Hjustonu. Nocas, kad zaostaju 30 razlike, 3-1, on ne izlazi iz igre. On se "bori", a Ras vidis sramota ga sto je u igri... On je druze alibi igrac, a Hjuston je odlican tim. Evo cu ti predociti dvije stvari koje mogu dovesti Hjuston do te jedne titule vec ove sezone kad krene. Raselu ce ovo biti prva pauza posle mnogo godina koju nece docekati povrijedjen. Neka radi na sutu do decembra, i vrati svoju trojku 33 procenta, dovoljno. Druga stvar je da potpisu Kristijana Vuda. Centar koji je skocan, blokira, a zna s loptom i cepa trojke. A bice oko 15mil maks. I eto ti tim za titulu, medju najvecim favoritima. Kristinan Vud je slobodan agent, Ras moze provesti pauzu u sutiranju trojki. A onda ce udvajanje Hardena biti najveca moguca glupost. A onda ce i Harden stvarno misliti da mogu do titule pa grizti u mecevima u kojima treba da se grize, a ne u onim gdje njegovih 36p i nije toliko potrebno.

Role

pre 3 godine

Kao sto je i vecina predvidjala Jezerasi lako preokrenuli i resili seriju. Rakete nazadovale odlaskom Đenerala i Kapele, a dodatno dolaskom Kornjace.
Da li liga gura Jezerase zbog trazista i Crne Mambe nisam siguran, ali da su prvi favorit bome jesu.
Šta se desava sa Hauardom? Ja mu pustio 2 poruke, ali ne odgovara mi.

Aleks

pre 3 godine

Hjuston je divljačka ekipa koja nema odbranu i da Oklahoma ima još jednog krštenog igrača pored veterana Pola Hjuston bi ljosnuo odavno.
Videćemo "Kinga" kada ga Kavaj stavi pod svoje, ali se plašim da sudije već imaju instrukcije šta da rade i ko će biti prvak NBA. Sve je to, ipak, šoubiznis.
(NastyB, 13. septembar 2020 11:00)

Evo ga opet ovaj sa bajkom da Hjuston ne igra odbranu. Prekini da komentarišeš Hjuston koji očigledno ne gledaš.

Drugo, zašto OKC predstavljaš kao skup igrača koji ne vrede ništa? Možda nisu jaki po imenima (sem CP3), ali odlično su igrali u seriji protiv Hjustona Šruder, Dort itd.

Treće, pa sudije neće znati kome pre da sude nepostojeće faulove, ne zna se da l' više guraju LAL ili LAC. Klipersi ako budu igrali kao protiv Denvera, bez jedne krštene akcije i oslanjajući se na Kavajev ISO i nadu da PG proigra, neće proći Lejkerse. Individualno su jaki, pokupili sve igrače koje su mogli, a na terenu neubedljivi za to što imaju u rosteru. Pritom nema šampionskog mentaliteta, oni sebi dozvoljavaju da ispuste 16-20p protiv Denvera. Ne volim ni LAL ali oni to surovo kazne i zatvore tekmu.

aca

pre 3 godine

stvarno bih voleo zbog Jokica da Denver prodje ali mislim da su male sanse za to... finale zapada izmedju LAL i LAC ima da prsti na sve strane, spektakl u najavi!

Topnik

pre 3 godine

Houston je sramota, pali su ko zadnji amateri. Samo udvojiš Hardena, držiš im ruku na trici, i puštaš Westbrooka na šutu, i to je to. Lakersi još nisu imali pravi test, al imat će...

Miki28

pre 3 godine

Ocekivao sam prolaz Lejkersa ali ne bas ovako lagan. Na kraju presudi 4/4 game 2 i posle toga su Lejkersi defanzivom kontrolisali seriju. Stvarno igraju odlicnu odbranu, Morris je dao sjajan doprinos otkako je usao u startnih 5 a sinoc su se i ostali role playeri pridruzili pa tako u 3 brzini Lebron i AD odradili mec. Ceka se pobjednik Klipani-Denver, nadam se da Denver moze doci do game 7

Sima

pre 3 godine

"Naprotiv, Harden je tu jedini koji valja. Hjuston treba da menja trenera i shvati da sa ovom small ball ne može daleko, još nije došlo to vreme. Hardenu prolaze najbolje godine, treba mu bolji tim. Da sam Hjuston zadržao bih samo Hardena i uradio potpuni remont."


A gde dalje od polufinala zapada? Naleteli su na favorite, ispali i to je to. Kao kada bi za Atalantu rekao eto ne mogu dalje od polufinala Lš pa nista ne valjaju.

NastyB

pre 3 godine

Evo ga opet ovaj sa bajkom da Hjuston ne igra odbranu. Prekini da komentarišeš Hjuston koji očigledno ne gledaš.
(Aleks, 13. septembar 2020 11:29)

Da li se ti to šališ ili šta?? Samo u prvoj četvrtini 5. utakmice Lejkersi su dali naujmanje deset koševa (20 poena) iz reketa kada im je igrač bio apsolutno sam. Preuzimanje je za njih misaona imenica i kada to urade deluje komično. Kakva je to odbrana kada udvoje, na primer, LeBrona ili Dejvisa a ostala tri igrača uopšte ne obraćaju pažnju na onog slobodnog koji se mirno šeta po reketu. Oni su, jednostavno, tragikomični u odbrani, počev od Hardena. Pa, Kuzma je dao jedno 4-5 koševa tako što se neprimećen uvukao iza odbrane. Ej, niko ne obraća pažnju na igrača koji im utrčava u reket. Jezivo.
A to što su Šruder i ovi iz očajne Oklahome bili dobri jeste upravo to što Hjuston igra užasnu odbranu i da su imali još jednog krštenog igrača popeglali bi ih lagano.

dacha Zvezda

pre 3 godine

Koja indijanska ekipa ovaj Hjuston majko bozija!! Sa sve poglavicom na celu, trenerom!!!
Covek sw jos hvali ovih dana da se oni ne prilagodjavaju nikome!! Znaci prangijaj trojke do smrti!!!! Njima i da kad ostavis otvoren ulaz, oni se guraju na liniji za tri poena!!
O "rezonima" sutiranja VestBRIKA....
U nekom drugom univerzumu!!!!

aca

pre 3 godine

Ma da, danas nema ozbiljnih igrača. Sve sama boranija. Zato, matori, uključi na Jutjubu snimak sa nekih utakmica iz 80-ih i uživaj. Nemoj ni sebe ni nas da smaraš gledanjem ovih današnjih amatera.
(Masariko, 13. septembar 2020 09:57)

pratim NBA od pocetka 90tih i nije mi jasno cemu toliko omalovazavanje danasnje lige? Svi spominju odbranu ali jednostavno promenio se stil igre. Nije opao kvalitet nego se promenio stil.

ValterNBG

pre 3 godine

Ne slazem se sa nippdastavanjem Brona.Definitivno je jos uvek najbolji.Jordan takodje nije mogao sam dok nisu uzeli igrace Detroitu,Lejkersima...,problem je u ovoj novoj vrsti kosarke gde se ti veliki ihraci bas I ne uklapaju pa nam izgledsju staromodno.

Vlatko

pre 3 godine

Glavno da je poslije prve utakmice bilo more analiza šta i kako će sad Lakersi, mogu li protiv Houstonove igre, može li itko protiv Hardena u ekipe...
Na kraju Hardene ugasi svjetlo, zaključaj i pali kući vidimo se dogodine.

Dacha

pre 3 godine

Ova serija je dokazala da koncept Hjustona ne moze doci do titule ni pod razno,cak ni do finala konferencije i druga stvar da tandem Harden i Vestbruk u ovakvom sistemu nije najfunkcionalniji i da moraju da menjaju ceo sistem sto verovatno iziskuje pre svega promenu trenera i trejd Vestbruka za nekoliko igraca koji ce odgovarati tom novom sistemu. Mnogo je bolje bila izbalansirana ekipa kad su se kidali sa Goldenom i zamalo ih izbacili nego desio im se maler sa povredom Pola.

Jezekilj

pre 3 godine

Ono što kod Lejkersa svi zanemaruju je čitanje protivničke igre. I u seriji sa Portlandom i Hjustonom, nakon prve utakmice su im pročitane igre i ostale četiri u seriji su bez problema dobili. Sve zahvaljujući LeBronu, Kidu, Vogelu, Rondu. Odbrana je dosta potcijenjena kod Lejkersa, Karuzo je u potpunosti nadomjestio odsustvo Bredlija, i ovo je možda idealna petorka sa Morisom na stretch četvorci i Dejvisom na lažnoj petici.
A što se tiče Hjustona: ako upariš u timu dva indijanca, odrekneš se pozicione igre i prešaltaš se na small-ball kao da ćeš donijeti revoluciju u košarci... sad ideš kući pa tamo razmisli o svemu. Harden kojem niko ne spočitava neigranje odbrane, već ga svi hvale kako je dobar jedan na jedan i kako trpa po 40 poena, e ovdje su mu sve mane došle do izražaja. A Vestbruk bi sve htio na silu, i uvijek igra ko navijen i lud, eto toliko da ga je sinoć uspio iznervirati Rondov brat iz publike.
Harden i Vestbruk prosto nisu šampionski materijal. Nije lud Kris Pol što je otišao iz Hjustona.

aca

pre 3 godine

...Šta se desava sa Hauardom? Ja mu pustio 2 poruke, ali ne odgovara mi.
(Role, 13. septembar 2020 08:49)

u koje pare da kad ga sretnes ce biti ona fora "ma nisu mi stigle nikakve poruke od tebe, evo ti pogledaj telefon"

Aleks

pre 3 godine

Jesu LBJ i AD odlično izneli ovu seriju, ali po meni se tačno vidi šta znači dobar trener. Vogel je fantastično prilagodio igru posle prve utakmice, čak bolje nego u seriji protiv Portlanda. Ostaje utisak da je Hjuston mogao skuplje da se proda, nego je Vestbruk bukvalno katastrofalan. Da je on igrao ono što treba da igra i zbog čega je Kapela u stvari trejdovan (da on dobije više prostora u reketu) ova serija bi bila zanimljivija. Tako da Harden nije tu neki problem već Rasel. Drago mi je što su razbili mit zvani HjUsToN nE iGrA oDbRaNu no za veće domete mislim da tandem Harden-Vestbruk nije dovoljan.

Zašto ljudima smeta toliko njihov small ball, pa u ligi gde Porzingis, čovek-toranj, stoji van reketa i ispaljuje trojke, Hjuston je samo odlučio da maksimalno eksploatiše taj fenomen. Mislim nije kao da sve ostale ekipe igraju prelepu košarku, zapravo je takvih timova jako malo.

Što se Lejkersa tiče, da bi otišli u veliko finale narednu seriju "pomoćno osoblje" treba da odigra kao večeras - da se lepo rasporede poeni. Ako se Kuzma, KCP, Grin i ekipa izgube kao što znaju, neće biti lako. Povratak Ronda im je mnogo značio.

aca

pre 3 godine

A gde dalje od polufinala zapada? Naleteli su na favorite, ispali i to je to. Kao kada bi za Atalantu rekao eto ne mogu dalje od polufinala Lš pa nista ne valjaju.
(Sima, 13. septembar 2020 10:00)

da, bas tako. Samo jedan tim ce na kraju biti sampion a to ne znaci da svi ostali rade los posao i da treba sve da menjaju naredne sezone.

JPR24

pre 3 godine

Gde su sad znalci koji su posle prve utakmice poceli da trube sve i svašta dok smo im govorili da je to tek prva utakmica, da he Portland isto dobio prvu protiv Lejkersa i posle su ih ti Lejkersi ugasili ! A Hjuston su vratili na podešavanja ! Iako nisam fan niti Lejkersa niti Lebrona, pokazali su kao sto neko reče da koncept cirkus košarke Hjustona ne može ništa protiv ozbiljnije ekipe. Kad sutiras više za tri nego za dva, palis po 50 trojki, u reketu nemaš nikoga, za ozbiljniju igru i ozbiljnijeg protivnika, u PO to ne prolazi.

WillyWonka

pre 3 godine

Stvar je ličnog izbora, ali meni je tako drago da se ovaj koncept košarke koji igra Houston ugasi. D'Antoni i njegovih 50 šuteva za 3 poena. Na nešto su i ličili dok je Capela bio tu, poslije stvarno negledljivo. I šta će sad Harden i Russel, godine stižu, na kontu ništa osim neke lične statistike koja jest odlična, ali i poprilično nebitna. Kažem opet, neko voli i gledati Houston, meni je to odvratno i nadam se da će nešto promijeniti ili razlaz.

Western Devil

pre 3 godine

Naprotiv, Harden je tu jedini koji valja. Hjuston treba da menja trenera i shvati da sa ovom small ball ne može daleko, još nije došlo to vreme. Hardenu prolaze najbolje godine, treba mu bolji tim. Da sam Hjuston zadržao bih samo Hardena i uradio potpuni remont.
(Zoki, 13. septembar 2020 09:41)

Trejdovali su Chris Paula i 2 pika prve runde za Westbrooka. Nema od remonta nista, GM Hjustona moze slobodno da uradi ALT+F4 ili da gleda small-ball jos par godina.

Sem ako nije genije ili ludo srecan pa u drugoj rundi ubode "Jokica".

Miroslav

pre 3 godine

Najvazniji detalj cele serije,je odustajanje Lejkersa od igre sa dva visoka igraca.To se desilo posle poraza u prvoj utakmici serije.Trener Lejkersa je uvideo da je sa Dejvisom i Mekgijem prespora petorka,i da nemaju sta da traze protiv Hjustona.Prebacio je Dejvisa na peticu,a Moris je pocinjao na cetvorci.Uz to je i Kuzma dobijao znacajniju uilogu.Dok Hauard i Mekgi prakticno nisu ni igrali.Cak i kada je dejvis bio na klupi,cesto su igrali bez centra,sa niskom postavom.Ovaj potez strucnog staba Lejkersa je odlucio pobednika serije.

2CRAZY

pre 3 godine

Losa sezona sa Hjuston, gora od prosle, evo koji su razlozi:

1. Otarasili se onako dobro centra (Kapela) i sto je jos ludje, pokusali totalno bez centra, a to se pokazalo kao cist promasaj, da tako nesto funkcionise, odavno centri ne bi ni postojali u kosarci

2. Harden se udebljao i ulenjio i postao je previse nesebican, sad uopste on ne resava, vec dodaje vise nego ikad, tek poneki put sutne... to je lose za Hjuston, bio je mnogo bolji, brzi i precizniji prosle sezone i mnogo vise je sutirao sto i treba da radi, jer je bio najbolji... ove sezone se pokazalo da im nista ne pomaze i kad on nije sebican, zapravo bude jos gore... prosle sezone su bar bili tako blizu da prodju dalje, a sad su bili daleko.

2CRAZY

pre 3 godine

i zaboravio sam da dodam:

Trece, Westbrook gde god ode tu nema srece, takva stetocina za tim, Lebron je ubio boga oca u njemu, pocece da ga sanja nocu, kako mu iskace iz ormana i lupa bananu.