Subota, 05.09.2020.

19:55

Srpski sudija u prvom planu u Rejkjaviku – poništen gol, 2 crvena i 2 penala u 90+

Fudbaleri Engleske ostvarili su trijumf na otvaranju A Lige nacija na gostovanju u Rejkjaviku protiv Islanda.

Izvor: SS

Srpski sudija u prvom planu u Rejkjaviku – poništen gol, 2 crvena i 2 penala u 90+ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

ja

pre 3 godine

како си ти то видео, пошто линијски није био у кадру када је Кејн дао гол?
(Вук Караџић, 06. septembar 2020 03:38)

Kasno si dosao iz grada, ne zamerim ti sto na snimku nisi video pomocnog.

Вук Караџић

pre 3 godine

Da se razumemo, zastavica NIJE BILA PODIGNUTA. Lako se vidi na snimku. Jel sudija Jovanovic ima botove?!
(Spanija-hrvatska 6:0, 05. septembar 2020 21:42)

како си ти то видео, пошто линијски није био у кадру када је Кејн дао гол?

Вук Караџић

pre 3 godine

Vrhunski sudija i ekipa. Pojma nemaju. Ali nema veze.
(JPR24, 05. septembar 2020 22:46)

или ниси гледао утакмицу или се мангупираш. одлично суђење, само једна грешка - гол Кејна је био исправан, али је линијски погрешно проценио. све остало како треба. на крају је резултат заслужен, победа Енглеза, и то је то.

Вук Караџић

pre 3 godine

Ma dobar sudija pitajte pantelu
(Srbin, 05. septembar 2020 21:50)

Пантела, молим те јави се - тражимо одговор.

cifa

pre 3 godine

Pre Kejna posle centrasuta engleski fudbaler je zakacio loptu i u tom momentu Kejn je bio u ofsajdu u kojem nije bio posle centrasuta.. Tako da nije pogresio

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Neverovatno koliko zlobe u tebi ili si mu iskompleksirani kolega koji nije postigao to sto je on uspeo ili tesko ostrasceni navijac Partizana.
(Marko BG, 05. septembar 2020 22:23)

Kakva zloba?! Samo sam realan. Ostetio je Partizan ( Sadik) sad je Engleze, a toboze je najbolji sudija. Zakljucak, trula liga i savez.

Marko BG

pre 3 godine

Ajde da kazemo, da je pomocni digao zastavicu. Glavni sudija je trebao da vidi da je lopta udarila igraca Engleza pre Kejna. Onda je greska obojice. Zato sto su verovatno komunicirali preko radio veze. Ni to ga ne vadi.
(Spanija-hrvatska 6:0, 05. septembar 2020 22:16)
Ne treba nista da ga “vadi”, odlicno su odsudili, greska sudije je sastavni deo igre bas kao i igraca koji promasi penal. Neverovatno koliko zlobe u tebi ili si mu iskompleksirani kolega koji nije postigao to sto je on uspeo ili tesko ostrasceni navijac Partizana.

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Ajde da kazemo, da je pomocni digao zastavicu. Glavni sudija je trebao da vidi da je lopta udarila igraca Engleza pre Kejna. Onda je greska obojice. Zato sto su verovatno komunicirali preko radio veze. Ni to ga ne vadi.

Perica partizanovac

pre 3 godine

Ljudi ovaj covek zna da sudi. U nasem prcenstvu mu je naredjeno da navlaci zna se za koga, sta se sad svi tu pravimo blesavi

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Jesi li realan? Pomocni sudija je podigao zastavicu, cekao je razvoj situacije kako i treba i onda podigao pa pogledaj snimak kada ti je toliko stalo pa se uveri. Nema sudija botove vec ljude koji ne mogu da veruju koliko ima zlih likova, gledao sam na Sky Sports i gospodin Sautgejt kaze doslovce “mi nemamo ni jednu zamerku na sudjenje veceras, Walker se izvinio nama u svlacionici i sada celoj naciji za nepromisljen start”.Englezi koje je ostetio nemaju zamerku a bitno je da svi vi eksperti znate bolje od samih aktera meca!
(Fudbaler, 05. septembar 2020 21:53)

Gledam snimak na B92 reci samo na kojoj sekundi se vidi da je pomocnik digao zastavicu? Na usporenom snimku kad je Kejn dao gol ne vidi se. Cak sam i na YT trazio da budem siguran.

Skorpion

pre 3 godine

u opkladu da ce ga UEFA odlicno oceniti
(!!!!!!!, 5. septembar 2020 20:02)

Naravno, utakmicu je odsudio bez greske, kod gola Kejna je pomocnik podigao zastavicu ( sa malim zakasnjenjem ) i on je tada morao svirati ofsajd. Kod svih ostalih situacija je doneo ispravne odluke.

Man

pre 3 godine

Za ono u Novom Sadu kazu PAZUH - Nije penal a ovo nije 'pazuh' ? Auu ne razumem ja ovu igru priznajem. Plus cist gol ponisten Englezima sudjenje je za 6 kalvu crnu dee
Setku

veliki strumf

pre 3 godine

Ofsajd jeste problematičan, a oba penala su definitivno bila, sa čim se imam utisak većina slaže. Sad da li ne treba da ih svira jer je završnica neće, pa ne bih rekao. Bolje da je u centru pažnje jer je dosudio postojeće penale kad god oni bili, nego da je nekoga oštetio, što se penala tiče. Mislim da je to upravo pokazatelj kvaliteta. Sad se može postaviti pitanje, da li je bar u drugom slučaju bio penal u NS, a ako je bio kao što je bio penal za Engleze, onda je bio i u NS. Kako to sad objasniti ovime što dižu ustanak, je interesantno pitanje.
(Vladan R, 5. septembar 2020 20:31) Odlicno si to primetio! Problem je samo u tome sto je penal za Vosu kod igre rukom Banjaka bio mnogo ocigledniji. Ovde je covek uklizao, okrenuo se ledjima, ali mu ruka bila rasirena. Banjak je onako bas ocigledno rasirio ruku, blokirao loptu kad je isla u gol, tako da je to bio penal kao suza. Bas me zanima kako bi onaj vajni strucnjak sa Arene Radojicic prokomentarisao ovaj penal za Engleze, jer je opet bila nadlaktica.

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Naravno, utakmicu je odsudio bez greske, kod gola Kejna je pomocnik podigao zastavicu ( sa malim zakasnjenjem ) i on je tada morao svirati ofsajd. Kod svih ostalih situacija je doneo ispravne odluke.
(Skorpion, 05. septembar 2020 21:28)

Da se razumemo, zastavica NIJE BILA PODIGNUTA. Lako se vidi na snimku. Jel sudija Jovanovic ima botove?!

Vladan R

pre 3 godine

Jeste pomoćni sudija mahao, samo nešto kasnije pa se ne vidi na snimku. Ako se pažljivo sluša komentator kaže daje ofsajda, odnosno vidi se da Kejn gleda ka pomoćniku i ako se ne varam, pokazuje mu da nije ofsajd. Ja se ne sećam da je neki svirao ofsajd, a da pomoćnik nije mahao. Dešavalo se da prizna gol iako je nije mahano, ali za prvo navedeno ja se ne secam da ga je bilo, i čisto sumnjam da je ovaj naš to kao prvi uradio.

Canadaboy

pre 3 godine

Ne, trebao je cist gol Kejna da prizna, razumes?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 5. septembar 2020 20:48)
Brich koliko mi je poznato i dalje sudi najvece evropske utakmice dok TVOJ Partizan odigra 1-2 utakmice u Evropi..... pametnom dosta...

Fudbaler

pre 3 godine

Da se razumemo, zastavica NIJE BILA PODIGNUTA. Lako se vidi na snimku. Jel sudija Jovanovic ima botove?!
(Spanija-hrvatska 6:0, 05. septembar 2020 21:42)
Jesi li realan? Pomocni sudija je podigao zastavicu, cekao je razvoj situacije kako i treba i onda podigao pa pogledaj snimak kada ti je toliko stalo pa se uveri. Nema sudija botove vec ljude koji ne mogu da veruju koliko ima zlih likova, gledao sam na Sky Sports i gospodin Sautgejt kaze doslovce “mi nemamo ni jednu zamerku na sudjenje veceras, Walker se izvinio nama u svlacionici i sada celoj naciji za nepromisljen start”.Englezi koje je ostetio nemaju zamerku a bitno je da svi vi eksperti znate bolje od samih aktera meca!

Bg

pre 3 godine

Pomoćni sudija je mahao ofsajd. Na snimku se ne vidi ali sudijama je receno da sacekaju sa mahanjem. Vidi se na snimku da glavni sudija gleda ka pomoćnom i tek onda dize ruku i pokazuje ofsajd.

Sava

pre 3 godine

Penali su bili, kartoni su u redu ali je poništio čist gol Engleza. Ali kriv je pomoćni a ne glavni sudija. Mahao je ofsajd koga nije bilo.

veliki strumf

pre 3 godine

Pogrešio je samo kod poništenog gola. Oba penala su čista, kao i oba crvena kartona (tj. drugi žuti). Ako ništa drugo, pokazao je hrabrost jer nije lako u 90. minutu i zaustavnom vremenu dosuditi 2 penala i dati jedan crveni.

ja

pre 3 godine

jel ovo neki nastavak hajke na njega? znaci ne treba da sudi 2 penala i crvena da ne bude u centru pažnje?
(NikolaS, 05. septembar 2020 20:02)

Ne, trebao je cist gol Kejna da prizna, razumes?

Vladan R

pre 3 godine

Ofsajd jeste problematičan, a oba penala su definitivno bila, sa čim se imam utisak većina slaže. Sad da li ne treba da ih svira jer je završnica neće, pa ne bih rekao. Bolje da je u centru pažnje jer je dosudio postojeće penale kad god oni bili, nego da je nekoga oštetio, što se penala tiče. Mislim da je to upravo pokazatelj kvaliteta. Sad se može postaviti pitanje, da li je bar u drugom slučaju bio penal u NS, a ako je bio kao što je bio penal za Engleze, onda je bio i u NS. Kako to sad objasniti ovime što dižu ustanak, je interesantno pitanje.

Canadaboy

pre 3 godine

Engleski savez (nacija) UVEK ce stati iza svog sudije (coveka) i ako pogresi, a ovaj sudija je na zalost srbin i mada nije pogresio ni u jednoj situaciji mi cemo ga propisno ispljuvati.....

....

pre 3 godine

Jedina greska je ponisten gol Kejna ali to je greska pomoćnog. Nije bio ofsajd i osteceni su Englezi.
(Bg, 05. septembar 2020 20:06)

Druze, pomocni nije ni digao zastavicu.

veliki strumf

pre 3 godine

Pogrešio je samo kod poništenog gola. Oba penala su čista, kao i oba crvena kartona (tj. drugi žuti). Ako ništa drugo, pokazao je hrabrost jer nije lako u 90. minutu i zaustavnom vremenu dosuditi 2 penala i dati jedan crveni.

Sava

pre 3 godine

Penali su bili, kartoni su u redu ali je poništio čist gol Engleza. Ali kriv je pomoćni a ne glavni sudija. Mahao je ofsajd koga nije bilo.

Vladan R

pre 3 godine

Ofsajd jeste problematičan, a oba penala su definitivno bila, sa čim se imam utisak većina slaže. Sad da li ne treba da ih svira jer je završnica neće, pa ne bih rekao. Bolje da je u centru pažnje jer je dosudio postojeće penale kad god oni bili, nego da je nekoga oštetio, što se penala tiče. Mislim da je to upravo pokazatelj kvaliteta. Sad se može postaviti pitanje, da li je bar u drugom slučaju bio penal u NS, a ako je bio kao što je bio penal za Engleze, onda je bio i u NS. Kako to sad objasniti ovime što dižu ustanak, je interesantno pitanje.

....

pre 3 godine

Jedina greska je ponisten gol Kejna ali to je greska pomoćnog. Nije bio ofsajd i osteceni su Englezi.
(Bg, 05. septembar 2020 20:06)

Druze, pomocni nije ni digao zastavicu.

Canadaboy

pre 3 godine

Engleski savez (nacija) UVEK ce stati iza svog sudije (coveka) i ako pogresi, a ovaj sudija je na zalost srbin i mada nije pogresio ni u jednoj situaciji mi cemo ga propisno ispljuvati.....

Bg

pre 3 godine

Pomoćni sudija je mahao ofsajd. Na snimku se ne vidi ali sudijama je receno da sacekaju sa mahanjem. Vidi se na snimku da glavni sudija gleda ka pomoćnom i tek onda dize ruku i pokazuje ofsajd.

ja

pre 3 godine

jel ovo neki nastavak hajke na njega? znaci ne treba da sudi 2 penala i crvena da ne bude u centru pažnje?
(NikolaS, 05. septembar 2020 20:02)

Ne, trebao je cist gol Kejna da prizna, razumes?

veliki strumf

pre 3 godine

Ofsajd jeste problematičan, a oba penala su definitivno bila, sa čim se imam utisak većina slaže. Sad da li ne treba da ih svira jer je završnica neće, pa ne bih rekao. Bolje da je u centru pažnje jer je dosudio postojeće penale kad god oni bili, nego da je nekoga oštetio, što se penala tiče. Mislim da je to upravo pokazatelj kvaliteta. Sad se može postaviti pitanje, da li je bar u drugom slučaju bio penal u NS, a ako je bio kao što je bio penal za Engleze, onda je bio i u NS. Kako to sad objasniti ovime što dižu ustanak, je interesantno pitanje.
(Vladan R, 5. septembar 2020 20:31) Odlicno si to primetio! Problem je samo u tome sto je penal za Vosu kod igre rukom Banjaka bio mnogo ocigledniji. Ovde je covek uklizao, okrenuo se ledjima, ali mu ruka bila rasirena. Banjak je onako bas ocigledno rasirio ruku, blokirao loptu kad je isla u gol, tako da je to bio penal kao suza. Bas me zanima kako bi onaj vajni strucnjak sa Arene Radojicic prokomentarisao ovaj penal za Engleze, jer je opet bila nadlaktica.

Fudbaler

pre 3 godine

Da se razumemo, zastavica NIJE BILA PODIGNUTA. Lako se vidi na snimku. Jel sudija Jovanovic ima botove?!
(Spanija-hrvatska 6:0, 05. septembar 2020 21:42)
Jesi li realan? Pomocni sudija je podigao zastavicu, cekao je razvoj situacije kako i treba i onda podigao pa pogledaj snimak kada ti je toliko stalo pa se uveri. Nema sudija botove vec ljude koji ne mogu da veruju koliko ima zlih likova, gledao sam na Sky Sports i gospodin Sautgejt kaze doslovce “mi nemamo ni jednu zamerku na sudjenje veceras, Walker se izvinio nama u svlacionici i sada celoj naciji za nepromisljen start”.Englezi koje je ostetio nemaju zamerku a bitno je da svi vi eksperti znate bolje od samih aktera meca!

Marko BG

pre 3 godine

Ajde da kazemo, da je pomocni digao zastavicu. Glavni sudija je trebao da vidi da je lopta udarila igraca Engleza pre Kejna. Onda je greska obojice. Zato sto su verovatno komunicirali preko radio veze. Ni to ga ne vadi.
(Spanija-hrvatska 6:0, 05. septembar 2020 22:16)
Ne treba nista da ga “vadi”, odlicno su odsudili, greska sudije je sastavni deo igre bas kao i igraca koji promasi penal. Neverovatno koliko zlobe u tebi ili si mu iskompleksirani kolega koji nije postigao to sto je on uspeo ili tesko ostrasceni navijac Partizana.

Canadaboy

pre 3 godine

Ne, trebao je cist gol Kejna da prizna, razumes?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 5. septembar 2020 20:48)
Brich koliko mi je poznato i dalje sudi najvece evropske utakmice dok TVOJ Partizan odigra 1-2 utakmice u Evropi..... pametnom dosta...

Man

pre 3 godine

Za ono u Novom Sadu kazu PAZUH - Nije penal a ovo nije 'pazuh' ? Auu ne razumem ja ovu igru priznajem. Plus cist gol ponisten Englezima sudjenje je za 6 kalvu crnu dee
Setku

Skorpion

pre 3 godine

u opkladu da ce ga UEFA odlicno oceniti
(!!!!!!!, 5. septembar 2020 20:02)

Naravno, utakmicu je odsudio bez greske, kod gola Kejna je pomocnik podigao zastavicu ( sa malim zakasnjenjem ) i on je tada morao svirati ofsajd. Kod svih ostalih situacija je doneo ispravne odluke.

Perica partizanovac

pre 3 godine

Ljudi ovaj covek zna da sudi. U nasem prcenstvu mu je naredjeno da navlaci zna se za koga, sta se sad svi tu pravimo blesavi

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Neverovatno koliko zlobe u tebi ili si mu iskompleksirani kolega koji nije postigao to sto je on uspeo ili tesko ostrasceni navijac Partizana.
(Marko BG, 05. septembar 2020 22:23)

Kakva zloba?! Samo sam realan. Ostetio je Partizan ( Sadik) sad je Engleze, a toboze je najbolji sudija. Zakljucak, trula liga i savez.

Vladan R

pre 3 godine

Jeste pomoćni sudija mahao, samo nešto kasnije pa se ne vidi na snimku. Ako se pažljivo sluša komentator kaže daje ofsajda, odnosno vidi se da Kejn gleda ka pomoćniku i ako se ne varam, pokazuje mu da nije ofsajd. Ja se ne sećam da je neki svirao ofsajd, a da pomoćnik nije mahao. Dešavalo se da prizna gol iako je nije mahano, ali za prvo navedeno ja se ne secam da ga je bilo, i čisto sumnjam da je ovaj naš to kao prvi uradio.

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Ajde da kazemo, da je pomocni digao zastavicu. Glavni sudija je trebao da vidi da je lopta udarila igraca Engleza pre Kejna. Onda je greska obojice. Zato sto su verovatno komunicirali preko radio veze. Ni to ga ne vadi.

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Jesi li realan? Pomocni sudija je podigao zastavicu, cekao je razvoj situacije kako i treba i onda podigao pa pogledaj snimak kada ti je toliko stalo pa se uveri. Nema sudija botove vec ljude koji ne mogu da veruju koliko ima zlih likova, gledao sam na Sky Sports i gospodin Sautgejt kaze doslovce “mi nemamo ni jednu zamerku na sudjenje veceras, Walker se izvinio nama u svlacionici i sada celoj naciji za nepromisljen start”.Englezi koje je ostetio nemaju zamerku a bitno je da svi vi eksperti znate bolje od samih aktera meca!
(Fudbaler, 05. septembar 2020 21:53)

Gledam snimak na B92 reci samo na kojoj sekundi se vidi da je pomocnik digao zastavicu? Na usporenom snimku kad je Kejn dao gol ne vidi se. Cak sam i na YT trazio da budem siguran.

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Naravno, utakmicu je odsudio bez greske, kod gola Kejna je pomocnik podigao zastavicu ( sa malim zakasnjenjem ) i on je tada morao svirati ofsajd. Kod svih ostalih situacija je doneo ispravne odluke.
(Skorpion, 05. septembar 2020 21:28)

Da se razumemo, zastavica NIJE BILA PODIGNUTA. Lako se vidi na snimku. Jel sudija Jovanovic ima botove?!

Вук Караџић

pre 3 godine

Ma dobar sudija pitajte pantelu
(Srbin, 05. septembar 2020 21:50)

Пантела, молим те јави се - тражимо одговор.

Вук Караџић

pre 3 godine

Vrhunski sudija i ekipa. Pojma nemaju. Ali nema veze.
(JPR24, 05. septembar 2020 22:46)

или ниси гледао утакмицу или се мангупираш. одлично суђење, само једна грешка - гол Кејна је био исправан, али је линијски погрешно проценио. све остало како треба. на крају је резултат заслужен, победа Енглеза, и то је то.

cifa

pre 3 godine

Pre Kejna posle centrasuta engleski fudbaler je zakacio loptu i u tom momentu Kejn je bio u ofsajdu u kojem nije bio posle centrasuta.. Tako da nije pogresio

Вук Караџић

pre 3 godine

Da se razumemo, zastavica NIJE BILA PODIGNUTA. Lako se vidi na snimku. Jel sudija Jovanovic ima botove?!
(Spanija-hrvatska 6:0, 05. septembar 2020 21:42)

како си ти то видео, пошто линијски није био у кадру када је Кејн дао гол?

ja

pre 3 godine

како си ти то видео, пошто линијски није био у кадру када је Кејн дао гол?
(Вук Караџић, 06. septembar 2020 03:38)

Kasno si dosao iz grada, ne zamerim ti sto na snimku nisi video pomocnog.

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Neverovatno koliko zlobe u tebi ili si mu iskompleksirani kolega koji nije postigao to sto je on uspeo ili tesko ostrasceni navijac Partizana.
(Marko BG, 05. septembar 2020 22:23)

Kakva zloba?! Samo sam realan. Ostetio je Partizan ( Sadik) sad je Engleze, a toboze je najbolji sudija. Zakljucak, trula liga i savez.

ja

pre 3 godine

jel ovo neki nastavak hajke na njega? znaci ne treba da sudi 2 penala i crvena da ne bude u centru pažnje?
(NikolaS, 05. septembar 2020 20:02)

Ne, trebao je cist gol Kejna da prizna, razumes?

Perica partizanovac

pre 3 godine

Ljudi ovaj covek zna da sudi. U nasem prcenstvu mu je naredjeno da navlaci zna se za koga, sta se sad svi tu pravimo blesavi

veliki strumf

pre 3 godine

Pogrešio je samo kod poništenog gola. Oba penala su čista, kao i oba crvena kartona (tj. drugi žuti). Ako ništa drugo, pokazao je hrabrost jer nije lako u 90. minutu i zaustavnom vremenu dosuditi 2 penala i dati jedan crveni.

Sava

pre 3 godine

Penali su bili, kartoni su u redu ali je poništio čist gol Engleza. Ali kriv je pomoćni a ne glavni sudija. Mahao je ofsajd koga nije bilo.

....

pre 3 godine

Jedina greska je ponisten gol Kejna ali to je greska pomoćnog. Nije bio ofsajd i osteceni su Englezi.
(Bg, 05. septembar 2020 20:06)

Druze, pomocni nije ni digao zastavicu.

Canadaboy

pre 3 godine

Ne, trebao je cist gol Kejna da prizna, razumes?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 5. septembar 2020 20:48)
Brich koliko mi je poznato i dalje sudi najvece evropske utakmice dok TVOJ Partizan odigra 1-2 utakmice u Evropi..... pametnom dosta...

Marko BG

pre 3 godine

Ajde da kazemo, da je pomocni digao zastavicu. Glavni sudija je trebao da vidi da je lopta udarila igraca Engleza pre Kejna. Onda je greska obojice. Zato sto su verovatno komunicirali preko radio veze. Ni to ga ne vadi.
(Spanija-hrvatska 6:0, 05. septembar 2020 22:16)
Ne treba nista da ga “vadi”, odlicno su odsudili, greska sudije je sastavni deo igre bas kao i igraca koji promasi penal. Neverovatno koliko zlobe u tebi ili si mu iskompleksirani kolega koji nije postigao to sto je on uspeo ili tesko ostrasceni navijac Partizana.

Vladan R

pre 3 godine

Ofsajd jeste problematičan, a oba penala su definitivno bila, sa čim se imam utisak većina slaže. Sad da li ne treba da ih svira jer je završnica neće, pa ne bih rekao. Bolje da je u centru pažnje jer je dosudio postojeće penale kad god oni bili, nego da je nekoga oštetio, što se penala tiče. Mislim da je to upravo pokazatelj kvaliteta. Sad se može postaviti pitanje, da li je bar u drugom slučaju bio penal u NS, a ako je bio kao što je bio penal za Engleze, onda je bio i u NS. Kako to sad objasniti ovime što dižu ustanak, je interesantno pitanje.

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Ajde da kazemo, da je pomocni digao zastavicu. Glavni sudija je trebao da vidi da je lopta udarila igraca Engleza pre Kejna. Onda je greska obojice. Zato sto su verovatno komunicirali preko radio veze. Ni to ga ne vadi.

Canadaboy

pre 3 godine

Engleski savez (nacija) UVEK ce stati iza svog sudije (coveka) i ako pogresi, a ovaj sudija je na zalost srbin i mada nije pogresio ni u jednoj situaciji mi cemo ga propisno ispljuvati.....

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Jesi li realan? Pomocni sudija je podigao zastavicu, cekao je razvoj situacije kako i treba i onda podigao pa pogledaj snimak kada ti je toliko stalo pa se uveri. Nema sudija botove vec ljude koji ne mogu da veruju koliko ima zlih likova, gledao sam na Sky Sports i gospodin Sautgejt kaze doslovce “mi nemamo ni jednu zamerku na sudjenje veceras, Walker se izvinio nama u svlacionici i sada celoj naciji za nepromisljen start”.Englezi koje je ostetio nemaju zamerku a bitno je da svi vi eksperti znate bolje od samih aktera meca!
(Fudbaler, 05. septembar 2020 21:53)

Gledam snimak na B92 reci samo na kojoj sekundi se vidi da je pomocnik digao zastavicu? Na usporenom snimku kad je Kejn dao gol ne vidi se. Cak sam i na YT trazio da budem siguran.

veliki strumf

pre 3 godine

Ofsajd jeste problematičan, a oba penala su definitivno bila, sa čim se imam utisak većina slaže. Sad da li ne treba da ih svira jer je završnica neće, pa ne bih rekao. Bolje da je u centru pažnje jer je dosudio postojeće penale kad god oni bili, nego da je nekoga oštetio, što se penala tiče. Mislim da je to upravo pokazatelj kvaliteta. Sad se može postaviti pitanje, da li je bar u drugom slučaju bio penal u NS, a ako je bio kao što je bio penal za Engleze, onda je bio i u NS. Kako to sad objasniti ovime što dižu ustanak, je interesantno pitanje.
(Vladan R, 5. septembar 2020 20:31) Odlicno si to primetio! Problem je samo u tome sto je penal za Vosu kod igre rukom Banjaka bio mnogo ocigledniji. Ovde je covek uklizao, okrenuo se ledjima, ali mu ruka bila rasirena. Banjak je onako bas ocigledno rasirio ruku, blokirao loptu kad je isla u gol, tako da je to bio penal kao suza. Bas me zanima kako bi onaj vajni strucnjak sa Arene Radojicic prokomentarisao ovaj penal za Engleze, jer je opet bila nadlaktica.

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Naravno, utakmicu je odsudio bez greske, kod gola Kejna je pomocnik podigao zastavicu ( sa malim zakasnjenjem ) i on je tada morao svirati ofsajd. Kod svih ostalih situacija je doneo ispravne odluke.
(Skorpion, 05. septembar 2020 21:28)

Da se razumemo, zastavica NIJE BILA PODIGNUTA. Lako se vidi na snimku. Jel sudija Jovanovic ima botove?!

Skorpion

pre 3 godine

u opkladu da ce ga UEFA odlicno oceniti
(!!!!!!!, 5. septembar 2020 20:02)

Naravno, utakmicu je odsudio bez greske, kod gola Kejna je pomocnik podigao zastavicu ( sa malim zakasnjenjem ) i on je tada morao svirati ofsajd. Kod svih ostalih situacija je doneo ispravne odluke.

Fudbaler

pre 3 godine

Da se razumemo, zastavica NIJE BILA PODIGNUTA. Lako se vidi na snimku. Jel sudija Jovanovic ima botove?!
(Spanija-hrvatska 6:0, 05. septembar 2020 21:42)
Jesi li realan? Pomocni sudija je podigao zastavicu, cekao je razvoj situacije kako i treba i onda podigao pa pogledaj snimak kada ti je toliko stalo pa se uveri. Nema sudija botove vec ljude koji ne mogu da veruju koliko ima zlih likova, gledao sam na Sky Sports i gospodin Sautgejt kaze doslovce “mi nemamo ni jednu zamerku na sudjenje veceras, Walker se izvinio nama u svlacionici i sada celoj naciji za nepromisljen start”.Englezi koje je ostetio nemaju zamerku a bitno je da svi vi eksperti znate bolje od samih aktera meca!

Bg

pre 3 godine

Pomoćni sudija je mahao ofsajd. Na snimku se ne vidi ali sudijama je receno da sacekaju sa mahanjem. Vidi se na snimku da glavni sudija gleda ka pomoćnom i tek onda dize ruku i pokazuje ofsajd.

Вук Караџић

pre 3 godine

Da se razumemo, zastavica NIJE BILA PODIGNUTA. Lako se vidi na snimku. Jel sudija Jovanovic ima botove?!
(Spanija-hrvatska 6:0, 05. septembar 2020 21:42)

како си ти то видео, пошто линијски није био у кадру када је Кејн дао гол?

Man

pre 3 godine

Za ono u Novom Sadu kazu PAZUH - Nije penal a ovo nije 'pazuh' ? Auu ne razumem ja ovu igru priznajem. Plus cist gol ponisten Englezima sudjenje je za 6 kalvu crnu dee
Setku

Vladan R

pre 3 godine

Jeste pomoćni sudija mahao, samo nešto kasnije pa se ne vidi na snimku. Ako se pažljivo sluša komentator kaže daje ofsajda, odnosno vidi se da Kejn gleda ka pomoćniku i ako se ne varam, pokazuje mu da nije ofsajd. Ja se ne sećam da je neki svirao ofsajd, a da pomoćnik nije mahao. Dešavalo se da prizna gol iako je nije mahano, ali za prvo navedeno ja se ne secam da ga je bilo, i čisto sumnjam da je ovaj naš to kao prvi uradio.

Вук Караџић

pre 3 godine

Vrhunski sudija i ekipa. Pojma nemaju. Ali nema veze.
(JPR24, 05. septembar 2020 22:46)

или ниси гледао утакмицу или се мангупираш. одлично суђење, само једна грешка - гол Кејна је био исправан, али је линијски погрешно проценио. све остало како треба. на крају је резултат заслужен, победа Енглеза, и то је то.

Вук Караџић

pre 3 godine

Ma dobar sudija pitajte pantelu
(Srbin, 05. septembar 2020 21:50)

Пантела, молим те јави се - тражимо одговор.

cifa

pre 3 godine

Pre Kejna posle centrasuta engleski fudbaler je zakacio loptu i u tom momentu Kejn je bio u ofsajdu u kojem nije bio posle centrasuta.. Tako da nije pogresio

ja

pre 3 godine

како си ти то видео, пошто линијски није био у кадру када је Кејн дао гол?
(Вук Караџић, 06. septembar 2020 03:38)

Kasno si dosao iz grada, ne zamerim ti sto na snimku nisi video pomocnog.