Aktuelno

Utorak, 01.09.2020.

08:59

Bred Pit: ''Pitao sam gde smo pogrešili, bio sam siguran da smo napravili dobar film''

Izvor: index.hr

Bred Pit: ''Pitao sam gde smo pogrešili, bio sam siguran da smo napravili dobar film'' IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

Oliver

pre 3 godine

@CATAPA

O ukusima ne vredi raspravljati,ali za mene Hrabro srce nikako nije "budalastina" nego vrhunski epski film. Za scenu bitke na onoj poljani se smatra da je najbolje snimljena scena srednjovekovne bitke ikada. Za mene su to bili zasluzeni oskari. Svi fimovi Mela Gibsona,bilo kao glumca,a mozda jos vise kao rezisera,su cudesni. I Hrabro srce i Stradanje Isusovo i Apokalipto. To sto se tebi mozda ne dopada tematika,ne znaci da nije vrhunska rezija,scenario,gluma,montaza,fotografija itd.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

gagi@
Odgledaj "A river runs trought it"(ne znam naš naziv), Ubistvo Džesija Džejmsa od strane kukavice Roberta Forda, Čudesan slučaj Bendžamina Batona... ako ti to ne promeni mišljenje... ok... onda pogledaj Babel, Spaliti posle čitanja... nije da nisam upadao u zamku "gledaj ovog lika samo što je lepi to je to, talenta bez"... to radi ljude zavist, a iz zavisti prezir... ali jbg onda bi on bio ko onaj Fredi junior i niko ga ne bi uzimao za ozbiljno... ja sam bukvalno odbijao da gledam filmove Pita i Dikaprija, i onda rekoh ajd d aodgledam na tv-u neki film i pošto sam odgledao prvonavedeni film ppromeniosam stav... i posle sam gledao mnoge njegove filmove i moram da kažem da bi mi život bio siromašniji da nisam odgledao neke od njih... Ubistvo Džesija Džejma mi je postao od omiljenih filmova... svako mišljenje je promenjivo...

Miki

pre 3 godine

Neshvatljiva kolicina komentara tipa "najbolja decenija u istoriji filma"!? Pa vi rodjaci onda stvarno nista nista gledali u zivotu! Nema najbolje decenije, postoje samo dobri filmovi a njih ima u svim decenijama ohohooo.. minimum po 200-300 jer vidim da ovde 95% ljudi nije maknulo od holivudskih blokbastera, zaboravljajuci na postojanje neverovatnih konematografija sirom Evrope i sveta!

Robi

pre 3 godine

U samostznu Svete Helene u New Yorku opatice okacile Bredove postere sa golim grudima posle ovog filma a papa odobrio toliko je dobar ovaj film!!!

Mare

pre 3 godine

Dobar film, zaista.
Samo, nikako mi ne izbija iz glave da je Gnev, poslednji greh koji je John Doe majstoriski isplanirao da izazove kod detektiva,ostao nekaznjen. Tako da, iako sjajan zavrsetak, film ima rupu.

toba

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

I sto se tice muzike vrlo mocna dekada, nego tebe kao i mnoge kod nas asocira na tres koji je bio aktuelan ovde. To je bio samo jedan pravac muzike.
Ozbiljni ljudi sirom sveta 90' vide kao mozda i najbolje sto se tice muzike. Moje misljenje je da su to 80', ali ukusi su razliciti.
Recimo to je najjaca dekada za Hip Hop, neponovljivo!
Pop muzika je bila i dalje jaka, ne kao 80' ali solidno, Majkl Dzekson, Madona i mnogi drugi.... razvili su se novi pravci, pa smo tako dobili grupe poput Rage Against the Machine, Nirvana, Pearl Jam, RHCP....Metalika je kidala jos uvek, kao i Gansi. Elektronika je dobila The Prodigy, Daft Punk, Chemical Brothers itd. Sad to sve spoji sa grupama i pojedincima koji su od ranije poznati a jos uvek su stvarali kvalitetan sadrzaj devedesetih.

Sasaspasojević

pre 3 godine

..remek delo Dejvida Finčera..jedan od najboljih trilera ikada.. fantastičan scenario,glumci,scenografija,hipnotička atmosfera filma..

1990.

pre 3 godine

Muzika devedesetih?
Faith No More, RHCP, RATM, Sepultura, G'N'R, Beastie Boys, The Prodigy, Sonic Youth, Nirvana, Chemical Brothers, Blur, Oasis, Cypress Hill, Tricky, Portishead...
Ovo sam sve gledao kao klinac na MTV-u pre polaska u školu. ''Killing in the name'' bez cenzure je pesma koja je znala da ostavi dubok utisak na mlado čeljade. Otprilike kako je to činio rokenrol na kraju šezdesetih.

CATAPA

pre 3 godine

Bred Pit briljira ovde mene čudi kako za ovo nije dobio Oskara odmah te godine, isto i Frimen, sigurno film među prvih pet ikada snimljenih!
(Filip Višnjić, 2. septembar 2020 15:27)
To je bila godina kada je dominirala Gibsonova budalaština "Braveheart" (Daj 5 Oskara. Ili 5 ili nijedan!). Još dva antologijska filma, Usual Suspects i 12 Monkeys su te godine bili u senci Gibsonove igrane verzije Asterixa i Štrumfova.

A Oskara za glavnu ulogu je dobio Nikolas Kejdž. Say no more!

Ctrl Alt Del

pre 3 godine

Bolje pogledajte neki stvarno dobar film nego ovu bljuvotinu.
Ne postoji nista vredno u gledanju odsecene glave. Tu nema nista dobro.
(bljuvotina, 2. septembar 2020 16:22)

Tako je, bolje da gledaju 'Sekula se opet ženi'. Au sine, svaka šuša se javlja da komentariše filmove.

vaske

pre 3 godine

Mislim da sam negde procitao da Kevin Spejsi, po želji režisera, nije bio ni na naslovnom posteru ni u najavnoj špici filma. Sve da bi što više sakrili ko je negativac u filmu.

Foka x

pre 3 godine

Na sam dan premijere ispred "Apolo" teatra u Los Angelesu se stvorila takva gužva da je policij okruga Orange morala da zaposli dodatne policijske snage iz unutrašnjosti, Bred Pit se kasnije sećao: Bili smo okruženi a masa je klicala, pomislio sam da negde dele kupone dole niz ulicu, kupone za deterdžent i besplatno gorivo...

davzvezda

pre 3 godine

Jos par filmova iz ‘95 koji nisu pomenuti u komentarima :
Braveheart ( dobtnik oskara za najbolji film), Waterworld sa Kevin Kostnerom potpuni promasaj ujedno jedan od nasjkupljih filmova tih vremena( budzet 175miliona dolara) ,
Apollo 13,
Die hard with a vengance ( zaokret u odnosu na prva dva dela)
Seven sam gledao u bioskopu davne 1995 i odusevio sam se filmom . Jedna zanimljivost koja nije pomenut u samom tekstu:
Kevin Spacey se na zahtev producenata nije pojavljivao u uvodnoj spici niti se u reklamama i najavama i promociji filma pojavljivalo njegovo ime jer je cilj bio da se sakrije ko je ubica u filmu kako bi se publika iznenanadila.Tek u odjavnoj spici njegovo ime se pojavljuje 2 puta kao mala kompenzacija.

Preporuka za jedan sa Brad Pittom koji nije toliko poznat i drugog zanra Moneyball

Aglaja

pre 3 godine

@Vaso, 2. septembar 2020 16:50

Negde sam procitala da je Fincher sam snimatelj svih svojih filmova. Po americkim sindikalnim pravilima, reziser i snimatelj ne mogu biti ista osoba. Fincer je to pravilo zaobisao tako sto uredno angazuje snimatelja, ali je on iza kamere.

Otac Makarije

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 2. septembar 2020 09:16)

Posto volis taj zanr, preporucujem Nightcrawler, American history X, Gone girl, Prisoners i Memento.

Kikujiro

pre 3 godine

Film je za decu koja se lako upečate, ovaj Federko je bio odličan i to je sve, sve je veštački isforsirano i to do koske, apotekarski upakovano i zanatski ukalupljeno, mračna sterilizacija uma sa plastičnim emocijama, smor, i kao što neko već reče previše previše predvidljivo, Taksista, Misija, Razjareni bik i Lovac na jelene su najbolji od najboljih ikada.

Posmatrac

pre 3 godine

@Shvaba
Ali zasto bi ti za Bure baruta neko lupao minuse. Film o besmislenom nasilju oko nas. Kada onaj Makedonac na kraju puca u Voju Brajovica, u sali se prolomio aplauz, toliko je publika bila sokirana Vojinom ulogom.

reci ne ne i ne

pre 3 godine

Udruženje zakupaca poslovnog prostora amerike UZPPA proglasilo je ovaj film na svojoj konvenciji 2001 godine za najbolje filmsko ostvarenje posle "Lesi se vraća kući" u istoriji kinematografije!

Vaso

pre 3 godine

Odlična gluma glumaca koji su svi takoreći na početku svoje karijere. Scenario prvorazredan i originalan. Režija vrhunska.
Ali šta je mene najviše impresioniralo u ovom filmu? Scenografija. Ambijent i atmosfera su, ko god je to odradio, delo jednog genija. Film nije dobio ni jednog oskara, koliko ja znam, pa ni za to. Ništa neobično za nagradu oskar.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

Predobar film... samo malo podseća prva sezona True detective ... pa i Mindhunter na trenutke na ovaj film... ali odličan triler...

nbc

pre 3 godine

Izuzetan film sa 3 vrhunska glumca, ne znam ko je bio bolji. Većina najboljih filmova i ima mučan kraj: Let iznad kukavičjeg gnijezda, Lovac na jelene, Kum sva tri dijela, Taksista, Legenda o padu, Spašavanje vojnika Rajana, Bilo jednom u Americi.....

Zoran Mk

pre 3 godine

Ljudi, na ovu temu, pogledajte korejski "I saw the Devil". Skroz uvrnuti suspens, gledao ga između 2 i 5 noću, i nije bilo spavanja nakon.. Bru-tal-no. Ama baš, bru-tal-no.

Ivan78bg

pre 3 godine

Jedan od najboljih filmov koje sam gledao.Fantastican scenario a tek koji sve glumci glume u njemu!Vrhunski film,ali kraj je neocekivan i sokirajuci.Zato su svi izasli iz sale cutke.

Filip Višnjić

pre 3 godine

Bred Pit briljira ovde mene čudi kako za ovo nije dobio Oskara odmah te godine, isto i Frimen, sigurno film među prvih pet ikada snimljenih!

Misa

pre 3 godine

Sta pricate bez veze, kakva zlatna dekada u holivudu??? U holivudu su davno pre devedesetih prestali snimati dobre filmove, mada se nadje poneki(7 je ok).

Jovica

pre 3 godine

Stravicno mocan,vrhunska gluma all of tham,secam se gledanja prvi put u bioskopu jedva sam procedio need double Jack. What's in the books uhhhh imam ga u svojoj kolekciji...

Djape

pre 3 godine

@oscar

Mislim da masis poentu sta je hteo lik da kaze. Tokom tog perioda je nastao drugaciji nacin pravljenja filma koji je doneo revoluciju i koji je bio prekretnica u filmskoj industriji.Tada je nastao takozvani "klasicni kontinuitet" koji se i dan danas koristi u filmu. Nije sporno da se malo informisete. Neko je napisao da su '90te "zlatno doba" verovatno misleci na kvalitet filmova, dok je Zinjak vise objasnio pojam ;)

Džoni

pre 3 godine

Navikao nas je Holivud na hepi end pa samim tim svaki film koji odudara od tog klišea ostavlja trag. Zašto je Igra Prestola bila toliko popularna serija? Baš iz razloga te neizvesnosti i nepredvidivosti?

Maja, Zadar

pre 3 godine

@Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.

(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

Ovisi o glazbenim afinitetima,
i o kojim glazbenim žanrovima se govori, ali, općenito govoreći,
ne bih se složila s Vama.
1990.-ih je izašlo jako puno dobrih albuma, što onih bendova/pjevača/pjevačica koji su se glazbeno afirmirali i prije 1990.-ih, što onih koji su nastali 1990.-ih.
A, iako sam ljubiteljica glazbe 1980.-ih, i tamo je bilo glazbenih promašaja itekako, samo su ljudi subjektivni i nostalgični.
Mislim da je glazba, općenito, počela ići silaznom putanjom krajem 2000.-ih.
Moj dojam, možda sam u krivu.

Tako je, kako je

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 2. septembar 2020 09:16)

Infernal Affairs je film iz Hong Konga.

Mr. B

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 2. septembar 2020 08:56)

Ispada da su Spejsi i De Niro vrhunski podelili filmove koje si nabrojao.

andreas kisser

pre 3 godine

Ако добро прочиташ одговор, видећеш да сам написао “до тад”, што је и субјективно, а и објективно, тачно. Музика деведесетих не може да се пореди са осамдесетима, а поготово не са седамдесетима.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 13:38)

pojasni!

andreas kisser

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 02. septembar 2020 09:16)

sesto culo je klasican holivudski blokbaster, mada ima onu recenicu koja je postala kultna (narocito otkad su je u south parku iskoristili za epizodu sa duhom majkla dzeksona): "i see dead people". ali sem tih par momenata, po meni sasvim prosecan film sa predvidivim krajem. ako vec pricamo o filmovima na tu foru, sa sablasnim krajem, "the others", prevedeno kod nas kao "duhovi u nama" je fenomenalan film i definicija zanra 'psiholoski horor', tj. ono kad sve vreme znas da si u hororu, a ne znas u kom trenutku ce poceti da te obuzme jeza. nikol kidmen odlicno odigrala i bas u tom filmu pokazala koliko je svestrana glumica.

X

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Meni je Vrelina glup film.

oscar

pre 3 godine

Zlatno doba Holivuda je bilo između 1910 i 1960 :)... čisto kao interesantna činjenica :)
(Zinjak, 02. septembar 2020 11:33)

Kako ne, slazem se. Carli Caplin bio pravi akcioni heroj.

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

90e su po meni bili najjača decenija filmova.
(szobi, 02. septembar 2020 09:53)

Tačno. A sa druge strane, muzika devedesetih je obično smeće.
(Pippin, 02. septembar 2020 13:08)

Ovako nešto može da kaže samo neko ko o muzici ne zna mnogo.

X

pre 3 godine

Tačno. A sa druge strane, muzika devedesetih je obično smeće.
(Pippin, 02. septembar 2020 13:08)

Zašto?
Pa gore su 80-te. 70-te su najbolje, a 80-ih se pojavio neke wave I glam rock, što meni baš ne paše.
90-ih imaš gundge, ekspanzija progressive metala... Ja pričam samo o roku doduše...

Трооки Гавран

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

Деведесете су најгора декада у музици?
Шта слушаш ти, синовац? Развесели нас, кеве ти.
(питам за друга, 02. septembar 2020 12:47)
Ако добро прочиташ одговор, видећеш да сам написао “до тад”, што је и субјективно, а и објективно, тачно. Музика деведесетих не може да се пореди са осамдесетима, а поготово не са седамдесетима.

King of Snake

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09
Samo Grunge, Brit- pop i pocetak underground Rave scene!

Pippin

pre 3 godine

90e su po meni bili najjača decenija filmova.
(szobi, 02. septembar 2020 09:53)

Tačno. A sa druge strane, muzika devedesetih je obično smeće.

Pefi

pre 3 godine

Ona scena na kraju kada Pit neprekidno zapitkuje "whats in the box" i kada drži uperen pištolj u Spejsija pre pucnja pokazuje koliko je Pit bio potcenjen kao glumac. Fantastična gluma.

prescott

pre 3 godine

Jedan sličan kog se sećam od par godina kasnije, 1998 recimo, je Resurrection sa Kristoferom Lamberom. Dosta mračan i šokantan kao i Seven.

Shvaba

pre 3 godine

Strašan Film. Još uvek imam neke slike pred očima kada se setim tog filma.

Jedan film iz tog vremena moram još da dodam, i lupajte minuse koliko hoćete. Ali naš domaći film "Bure Baruta" je bio prvi film koji me je ostavio bez teksta. Nakon kraja tog filma sam ostao pet minuta da sedim, a da reč nisam progovorio.
Totalno sam bio u šoku.

kole

pre 3 godine

@(Marko (Dorcol), 2. septembar 2020 09:12)
nisu filmovi o superherojima nego dizni,kod diznija je bukvalno svaki film tesko djubre a neki su djubre ali sentimentalno.klasican studio u holivudu radi po sistem pola-pola,pola para ulazu u djubre,pola u manje ne-komercijalne filmove.dizni samo u komercijalno djubre ulaze...

Dante

pre 3 godine

The Mist - jos bolji kraj (najbrutalniji ikada) i najbolja ekranizacija Stephen King romana.

Se7en je takodje odlican ali The Mist ima bolju poentu: NADA u bolje sutra nikada netreba da te napusta nezavisno od toga koliko teska situacija.

CJC

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 02. septembar 2020 09:16)

Departed je bukvalno jedno veliko smece od filma, čak ni tako jaka glumačka postava nije izvukla ništa. Strašno predvidiv film do momenta kad u svakoj sceni neko nekog ubije. Završetak filma bas slab.

питам за друга

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

Деведесете су најгора декада у музици?
Шта слушаш ти, синовац? Развесели нас, кеве ти.

Boris

pre 3 godine

Ne razumem ljude koji govore da je film bio dobar za to vreme a da smo se u međuvremenu nagledali sličnih stvari. Sedam je toliko dobar, originalan, toliko moćan i sa toliko dubokom psihološkom pozadinom da mu ni jedan film ne može nikako biti sličan

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Šta reći sem ,Finčeru "Majstore"...Pit je i ovde,kao i u "Fight clubu" dao svoj maximum. I oba su remek-dela.Morgan Frimen ne mora da glumi,dovoljno je da priča...Spejsi je pokazao da ima tog manijaka u sebi ( zato je sad besposličar )...Film je dokaz da nema dobrog scenarija dok ga ne napiše pisac u depresiji.Za Finčera pitanje:What's up? (Šta ima NOVO Genije?)

Ahab

pre 3 godine

Definitivno zlatna decenija Hollywood-a!
Sjajni scenariji, odlična režija i vrhunski glumci.
I pocetak 2000-ih iznedrio je nekoliko odlicnih ostvarenja, ali je preveliki pritisak da film pre svega donese gomilu para stvari usmerio u, cini se, pogresnom pravcu.
U poredjenju sa danasnjom kinematografijom, gde priglup film bez pocetka i kraja, bez ikakve radnje i smisla, pokupi onoliko oskara-90te deluju nestvarno. Luvr i Ermitaz u jednom.
Kao sa druge planete?!?!

Aleks

pre 3 godine

Kakva uloga Kevina Spejsija...
(Nikola, 2. septembar 2020 09:29)

Kakav monstrum od glumca. Koliko ja njega obozavam, American beauty, K-Pax, bolesno dobar glumac.

peki

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Zaboravio si Foresta Gampa, Bekstvo iz Šošenka, Park iz doba jure i Pretparačke priče. Ne zovu je dzabe "zlatnom godinom Holivuda". Pozdrav
(peki, 02. septembar 2020 09:57)

Može se vremenski ubaciti i Kad jaganjci utihnu i Goodfellas. Kakvi su to filmovi i godine :))))
(dino, 02. septembar 2020 10:38)

Zaboravio sam na Goodfellas, jedan od mojih omiljenih filmova koji gledam otprilike jednom u 2-3 godine. :)
"All my life, i wanted to be a gangsta.."

Zoran

pre 3 godine

"Revolucija" je prejaka reč pogotovo kad je u pitanju ovaj film. Imao sam velika očekivanja u vezi ovog filma onda, ali sam se na kraju razočarao kad sam ga odgledao! Eto, to je sve čega se sećam u vezi ovog filma...

Vukica

pre 3 godine

Neočekivan triler za to vreme ali odlican, posle smo se nagledali slicnih stvari. Kevin Spejsi mi je postao omiljen glumac posle ovog filma i Dežurnih krivaca

Armadajj

pre 3 godine

Ima filmova koje je dovoljno pogledati jednom. Toliko je utisak jak i upečatljiv da nema potrebe gledati opet.

Sećam se scene kad se zakašlje onaj leš...kakva ideja

dino

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Zaboravio si Foresta Gampa, Bekstvo iz Šošenka, Park iz doba jure i Pretparačke priče. Ne zovu je dzabe "zlatnom godinom Holivuda". Pozdrav
(peki, 02. septembar 2020 09:57)

Može se vremenski ubaciti i Kad jaganjci utihnu i Goodfellas. Kakvi su to filmovi i godine :))))

Трооки Гавран

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.

Dragoslav

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?

Siki

pre 3 godine

Potpuno razumem reakciju publike posle premijere. Jedino je Kšištofov "Kratki film o ubijanju" izazvao, tokom gledanja, veći šok kod mene.

M

pre 3 godine

Secam se ovaj film se prikazivao kad je bilo takozvano "Pomracenje",kada su nam preporucivali da ne izlazimo iz kuca. Po meni je jedan od najboljih iz zanra Trilera.

Vlada sa Balkana

pre 3 godine

Nije mi jasno zašto ga je upucao, nije mi bilo jasno ni kad sam gledao film prvi put, niti sada... Ja bih bacio pištolj, izvadio nož, i krenuo od očiju, polako...

Marko (Dorcol)

pre 3 godine

Andjelovo srce, Kad jaganjci utihnu, Barton Fink, Sedam, Dezurni krivci, Zatvoreno ostrvo... su psiholoski trileri koji vas teraju na razmisljanje po nekoliko dana. Filmovi o superherojima su unistili autenticni Holivud i intelektualno osakatili na desetine generacija.

Torrente

pre 3 godine

Film je predvidiv.

Spejsi poslednju trećinu filma priča kako ima iznenađenje za Breda, a ovom nije palo napamet da mu je možda porodica (žena) ugrožena. Jedina "vrednost" filma je morbidan kraj; priča čista nula.

Nakon Osmog putnika 3 i Sedam, prestao sam da gledam Finčerove filmove.

peki

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Zaboravio si Foresta Gampa, Bekstvo iz Šošenka, Park iz doba jure i Pretparačke priče. Ne zovu je dzabe "zlatnom godinom Holivuda". Pozdrav

dzigi

pre 3 godine

Gledao sam ga tada pre 25 godina i pod takvim sam ostao utiskom da ga od onda nisam nijednom ponovio, jednostavno nema potrebe, zapamtio sam prilično, savršenstvo.

Marko (Dorcol)

pre 3 godine

Andjelovo srce, Kad jaganjci utihnu, Barton Fink, Sedam, Dezurni krivci, Zatvoreno ostrvo... su psiholoski trileri koji vas teraju na razmisljanje po nekoliko dana. Filmovi o superherojima su unistili autenticni Holivud i intelektualno osakatili na desetine generacija.

dzigi

pre 3 godine

Gledao sam ga tada pre 25 godina i pod takvim sam ostao utiskom da ga od onda nisam nijednom ponovio, jednostavno nema potrebe, zapamtio sam prilično, savršenstvo.

M

pre 3 godine

Secam se ovaj film se prikazivao kad je bilo takozvano "Pomracenje",kada su nam preporucivali da ne izlazimo iz kuca. Po meni je jedan od najboljih iz zanra Trilera.

Boris

pre 3 godine

Ne razumem ljude koji govore da je film bio dobar za to vreme a da smo se u međuvremenu nagledali sličnih stvari. Sedam je toliko dobar, originalan, toliko moćan i sa toliko dubokom psihološkom pozadinom da mu ni jedan film ne može nikako biti sličan

dino

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Zaboravio si Foresta Gampa, Bekstvo iz Šošenka, Park iz doba jure i Pretparačke priče. Ne zovu je dzabe "zlatnom godinom Holivuda". Pozdrav
(peki, 02. septembar 2020 09:57)

Može se vremenski ubaciti i Kad jaganjci utihnu i Goodfellas. Kakvi su to filmovi i godine :))))

Dragoslav

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?

peki

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Zaboravio si Foresta Gampa, Bekstvo iz Šošenka, Park iz doba jure i Pretparačke priče. Ne zovu je dzabe "zlatnom godinom Holivuda". Pozdrav

Aleks

pre 3 godine

Kakva uloga Kevina Spejsija...
(Nikola, 2. septembar 2020 09:29)

Kakav monstrum od glumca. Koliko ja njega obozavam, American beauty, K-Pax, bolesno dobar glumac.

Armadajj

pre 3 godine

Ima filmova koje je dovoljno pogledati jednom. Toliko je utisak jak i upečatljiv da nema potrebe gledati opet.

Sećam se scene kad se zakašlje onaj leš...kakva ideja

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Šta reći sem ,Finčeru "Majstore"...Pit je i ovde,kao i u "Fight clubu" dao svoj maximum. I oba su remek-dela.Morgan Frimen ne mora da glumi,dovoljno je da priča...Spejsi je pokazao da ima tog manijaka u sebi ( zato je sad besposličar )...Film je dokaz da nema dobrog scenarija dok ga ne napiše pisac u depresiji.Za Finčera pitanje:What's up? (Šta ima NOVO Genije?)

Vukica

pre 3 godine

Neočekivan triler za to vreme ali odlican, posle smo se nagledali slicnih stvari. Kevin Spejsi mi je postao omiljen glumac posle ovog filma i Dežurnih krivaca

peki

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Zaboravio si Foresta Gampa, Bekstvo iz Šošenka, Park iz doba jure i Pretparačke priče. Ne zovu je dzabe "zlatnom godinom Holivuda". Pozdrav
(peki, 02. septembar 2020 09:57)

Može se vremenski ubaciti i Kad jaganjci utihnu i Goodfellas. Kakvi su to filmovi i godine :))))
(dino, 02. septembar 2020 10:38)

Zaboravio sam na Goodfellas, jedan od mojih omiljenih filmova koji gledam otprilike jednom u 2-3 godine. :)
"All my life, i wanted to be a gangsta.."

Maja, Zadar

pre 3 godine

@Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.

(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

Ovisi o glazbenim afinitetima,
i o kojim glazbenim žanrovima se govori, ali, općenito govoreći,
ne bih se složila s Vama.
1990.-ih je izašlo jako puno dobrih albuma, što onih bendova/pjevača/pjevačica koji su se glazbeno afirmirali i prije 1990.-ih, što onih koji su nastali 1990.-ih.
A, iako sam ljubiteljica glazbe 1980.-ih, i tamo je bilo glazbenih promašaja itekako, samo su ljudi subjektivni i nostalgični.
Mislim da je glazba, općenito, počela ići silaznom putanjom krajem 2000.-ih.
Moj dojam, možda sam u krivu.

Shvaba

pre 3 godine

Strašan Film. Još uvek imam neke slike pred očima kada se setim tog filma.

Jedan film iz tog vremena moram još da dodam, i lupajte minuse koliko hoćete. Ali naš domaći film "Bure Baruta" je bio prvi film koji me je ostavio bez teksta. Nakon kraja tog filma sam ostao pet minuta da sedim, a da reč nisam progovorio.
Totalno sam bio u šoku.

Vaso

pre 3 godine

Odlična gluma glumaca koji su svi takoreći na početku svoje karijere. Scenario prvorazredan i originalan. Režija vrhunska.
Ali šta je mene najviše impresioniralo u ovom filmu? Scenografija. Ambijent i atmosfera su, ko god je to odradio, delo jednog genija. Film nije dobio ni jednog oskara, koliko ja znam, pa ni za to. Ništa neobično za nagradu oskar.

Трооки Гавран

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.

Ahab

pre 3 godine

Definitivno zlatna decenija Hollywood-a!
Sjajni scenariji, odlična režija i vrhunski glumci.
I pocetak 2000-ih iznedrio je nekoliko odlicnih ostvarenja, ali je preveliki pritisak da film pre svega donese gomilu para stvari usmerio u, cini se, pogresnom pravcu.
U poredjenju sa danasnjom kinematografijom, gde priglup film bez pocetka i kraja, bez ikakve radnje i smisla, pokupi onoliko oskara-90te deluju nestvarno. Luvr i Ermitaz u jednom.
Kao sa druge planete?!?!

питам за друга

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

Деведесете су најгора декада у музици?
Шта слушаш ти, синовац? Развесели нас, кеве ти.

Pefi

pre 3 godine

Ona scena na kraju kada Pit neprekidno zapitkuje "whats in the box" i kada drži uperen pištolj u Spejsija pre pucnja pokazuje koliko je Pit bio potcenjen kao glumac. Fantastična gluma.

Filip Višnjić

pre 3 godine

Bred Pit briljira ovde mene čudi kako za ovo nije dobio Oskara odmah te godine, isto i Frimen, sigurno film među prvih pet ikada snimljenih!

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

90e su po meni bili najjača decenija filmova.
(szobi, 02. septembar 2020 09:53)

Tačno. A sa druge strane, muzika devedesetih je obično smeće.
(Pippin, 02. septembar 2020 13:08)

Ovako nešto može da kaže samo neko ko o muzici ne zna mnogo.

Siki

pre 3 godine

Potpuno razumem reakciju publike posle premijere. Jedino je Kšištofov "Kratki film o ubijanju" izazvao, tokom gledanja, veći šok kod mene.

andreas kisser

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 02. septembar 2020 09:16)

sesto culo je klasican holivudski blokbaster, mada ima onu recenicu koja je postala kultna (narocito otkad su je u south parku iskoristili za epizodu sa duhom majkla dzeksona): "i see dead people". ali sem tih par momenata, po meni sasvim prosecan film sa predvidivim krajem. ako vec pricamo o filmovima na tu foru, sa sablasnim krajem, "the others", prevedeno kod nas kao "duhovi u nama" je fenomenalan film i definicija zanra 'psiholoski horor', tj. ono kad sve vreme znas da si u hororu, a ne znas u kom trenutku ce poceti da te obuzme jeza. nikol kidmen odlicno odigrala i bas u tom filmu pokazala koliko je svestrana glumica.

King of Snake

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09
Samo Grunge, Brit- pop i pocetak underground Rave scene!

Vlada sa Balkana

pre 3 godine

Nije mi jasno zašto ga je upucao, nije mi bilo jasno ni kad sam gledao film prvi put, niti sada... Ja bih bacio pištolj, izvadio nož, i krenuo od očiju, polako...

oscar

pre 3 godine

Zlatno doba Holivuda je bilo između 1910 i 1960 :)... čisto kao interesantna činjenica :)
(Zinjak, 02. septembar 2020 11:33)

Kako ne, slazem se. Carli Caplin bio pravi akcioni heroj.

1990.

pre 3 godine

Muzika devedesetih?
Faith No More, RHCP, RATM, Sepultura, G'N'R, Beastie Boys, The Prodigy, Sonic Youth, Nirvana, Chemical Brothers, Blur, Oasis, Cypress Hill, Tricky, Portishead...
Ovo sam sve gledao kao klinac na MTV-u pre polaska u školu. ''Killing in the name'' bez cenzure je pesma koja je znala da ostavi dubok utisak na mlado čeljade. Otprilike kako je to činio rokenrol na kraju šezdesetih.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

Predobar film... samo malo podseća prva sezona True detective ... pa i Mindhunter na trenutke na ovaj film... ali odličan triler...

Sasaspasojević

pre 3 godine

..remek delo Dejvida Finčera..jedan od najboljih trilera ikada.. fantastičan scenario,glumci,scenografija,hipnotička atmosfera filma..

X

pre 3 godine

Tačno. A sa druge strane, muzika devedesetih je obično smeće.
(Pippin, 02. septembar 2020 13:08)

Zašto?
Pa gore su 80-te. 70-te su najbolje, a 80-ih se pojavio neke wave I glam rock, što meni baš ne paše.
90-ih imaš gundge, ekspanzija progressive metala... Ja pričam samo o roku doduše...

Mr. B

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 2. septembar 2020 08:56)

Ispada da su Spejsi i De Niro vrhunski podelili filmove koje si nabrojao.

nbc

pre 3 godine

Izuzetan film sa 3 vrhunska glumca, ne znam ko je bio bolji. Većina najboljih filmova i ima mučan kraj: Let iznad kukavičjeg gnijezda, Lovac na jelene, Kum sva tri dijela, Taksista, Legenda o padu, Spašavanje vojnika Rajana, Bilo jednom u Americi.....

Posmatrac

pre 3 godine

@Shvaba
Ali zasto bi ti za Bure baruta neko lupao minuse. Film o besmislenom nasilju oko nas. Kada onaj Makedonac na kraju puca u Voju Brajovica, u sali se prolomio aplauz, toliko je publika bila sokirana Vojinom ulogom.

Ivan78bg

pre 3 godine

Jedan od najboljih filmov koje sam gledao.Fantastican scenario a tek koji sve glumci glume u njemu!Vrhunski film,ali kraj je neocekivan i sokirajuci.Zato su svi izasli iz sale cutke.

vaske

pre 3 godine

Mislim da sam negde procitao da Kevin Spejsi, po želji režisera, nije bio ni na naslovnom posteru ni u najavnoj špici filma. Sve da bi što više sakrili ko je negativac u filmu.

Трооки Гавран

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

Деведесете су најгора декада у музици?
Шта слушаш ти, синовац? Развесели нас, кеве ти.
(питам за друга, 02. septembar 2020 12:47)
Ако добро прочиташ одговор, видећеш да сам написао “до тад”, што је и субјективно, а и објективно, тачно. Музика деведесетих не може да се пореди са осамдесетима, а поготово не са седамдесетима.

CJC

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 02. septembar 2020 09:16)

Departed je bukvalno jedno veliko smece od filma, čak ni tako jaka glumačka postava nije izvukla ništa. Strašno predvidiv film do momenta kad u svakoj sceni neko nekog ubije. Završetak filma bas slab.

Zoran Mk

pre 3 godine

Ljudi, na ovu temu, pogledajte korejski "I saw the Devil". Skroz uvrnuti suspens, gledao ga između 2 i 5 noću, i nije bilo spavanja nakon.. Bru-tal-no. Ama baš, bru-tal-no.

CATAPA

pre 3 godine

Bred Pit briljira ovde mene čudi kako za ovo nije dobio Oskara odmah te godine, isto i Frimen, sigurno film među prvih pet ikada snimljenih!
(Filip Višnjić, 2. septembar 2020 15:27)
To je bila godina kada je dominirala Gibsonova budalaština "Braveheart" (Daj 5 Oskara. Ili 5 ili nijedan!). Još dva antologijska filma, Usual Suspects i 12 Monkeys su te godine bili u senci Gibsonove igrane verzije Asterixa i Štrumfova.

A Oskara za glavnu ulogu je dobio Nikolas Kejdž. Say no more!

kole

pre 3 godine

@(Marko (Dorcol), 2. septembar 2020 09:12)
nisu filmovi o superherojima nego dizni,kod diznija je bukvalno svaki film tesko djubre a neki su djubre ali sentimentalno.klasican studio u holivudu radi po sistem pola-pola,pola para ulazu u djubre,pola u manje ne-komercijalne filmove.dizni samo u komercijalno djubre ulaze...

Oliver

pre 3 godine

@CATAPA

O ukusima ne vredi raspravljati,ali za mene Hrabro srce nikako nije "budalastina" nego vrhunski epski film. Za scenu bitke na onoj poljani se smatra da je najbolje snimljena scena srednjovekovne bitke ikada. Za mene su to bili zasluzeni oskari. Svi fimovi Mela Gibsona,bilo kao glumca,a mozda jos vise kao rezisera,su cudesni. I Hrabro srce i Stradanje Isusovo i Apokalipto. To sto se tebi mozda ne dopada tematika,ne znaci da nije vrhunska rezija,scenario,gluma,montaza,fotografija itd.

Dante

pre 3 godine

The Mist - jos bolji kraj (najbrutalniji ikada) i najbolja ekranizacija Stephen King romana.

Se7en je takodje odlican ali The Mist ima bolju poentu: NADA u bolje sutra nikada netreba da te napusta nezavisno od toga koliko teska situacija.

Džoni

pre 3 godine

Navikao nas je Holivud na hepi end pa samim tim svaki film koji odudara od tog klišea ostavlja trag. Zašto je Igra Prestola bila toliko popularna serija? Baš iz razloga te neizvesnosti i nepredvidivosti?

Torrente

pre 3 godine

Film je predvidiv.

Spejsi poslednju trećinu filma priča kako ima iznenađenje za Breda, a ovom nije palo napamet da mu je možda porodica (žena) ugrožena. Jedina "vrednost" filma je morbidan kraj; priča čista nula.

Nakon Osmog putnika 3 i Sedam, prestao sam da gledam Finčerove filmove.

Pippin

pre 3 godine

90e su po meni bili najjača decenija filmova.
(szobi, 02. septembar 2020 09:53)

Tačno. A sa druge strane, muzika devedesetih je obično smeće.

X

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Meni je Vrelina glup film.

Tako je, kako je

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 2. septembar 2020 09:16)

Infernal Affairs je film iz Hong Konga.

davzvezda

pre 3 godine

Jos par filmova iz ‘95 koji nisu pomenuti u komentarima :
Braveheart ( dobtnik oskara za najbolji film), Waterworld sa Kevin Kostnerom potpuni promasaj ujedno jedan od nasjkupljih filmova tih vremena( budzet 175miliona dolara) ,
Apollo 13,
Die hard with a vengance ( zaokret u odnosu na prva dva dela)
Seven sam gledao u bioskopu davne 1995 i odusevio sam se filmom . Jedna zanimljivost koja nije pomenut u samom tekstu:
Kevin Spacey se na zahtev producenata nije pojavljivao u uvodnoj spici niti se u reklamama i najavama i promociji filma pojavljivalo njegovo ime jer je cilj bio da se sakrije ko je ubica u filmu kako bi se publika iznenanadila.Tek u odjavnoj spici njegovo ime se pojavljuje 2 puta kao mala kompenzacija.

Preporuka za jedan sa Brad Pittom koji nije toliko poznat i drugog zanra Moneyball

Djape

pre 3 godine

@oscar

Mislim da masis poentu sta je hteo lik da kaze. Tokom tog perioda je nastao drugaciji nacin pravljenja filma koji je doneo revoluciju i koji je bio prekretnica u filmskoj industriji.Tada je nastao takozvani "klasicni kontinuitet" koji se i dan danas koristi u filmu. Nije sporno da se malo informisete. Neko je napisao da su '90te "zlatno doba" verovatno misleci na kvalitet filmova, dok je Zinjak vise objasnio pojam ;)

reci ne ne i ne

pre 3 godine

Udruženje zakupaca poslovnog prostora amerike UZPPA proglasilo je ovaj film na svojoj konvenciji 2001 godine za najbolje filmsko ostvarenje posle "Lesi se vraća kući" u istoriji kinematografije!

toba

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

I sto se tice muzike vrlo mocna dekada, nego tebe kao i mnoge kod nas asocira na tres koji je bio aktuelan ovde. To je bio samo jedan pravac muzike.
Ozbiljni ljudi sirom sveta 90' vide kao mozda i najbolje sto se tice muzike. Moje misljenje je da su to 80', ali ukusi su razliciti.
Recimo to je najjaca dekada za Hip Hop, neponovljivo!
Pop muzika je bila i dalje jaka, ne kao 80' ali solidno, Majkl Dzekson, Madona i mnogi drugi.... razvili su se novi pravci, pa smo tako dobili grupe poput Rage Against the Machine, Nirvana, Pearl Jam, RHCP....Metalika je kidala jos uvek, kao i Gansi. Elektronika je dobila The Prodigy, Daft Punk, Chemical Brothers itd. Sad to sve spoji sa grupama i pojedincima koji su od ranije poznati a jos uvek su stvarali kvalitetan sadrzaj devedesetih.

Misa

pre 3 godine

Sta pricate bez veze, kakva zlatna dekada u holivudu??? U holivudu su davno pre devedesetih prestali snimati dobre filmove, mada se nadje poneki(7 je ok).

Ctrl Alt Del

pre 3 godine

Bolje pogledajte neki stvarno dobar film nego ovu bljuvotinu.
Ne postoji nista vredno u gledanju odsecene glave. Tu nema nista dobro.
(bljuvotina, 2. septembar 2020 16:22)

Tako je, bolje da gledaju 'Sekula se opet ženi'. Au sine, svaka šuša se javlja da komentariše filmove.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

gagi@
Odgledaj "A river runs trought it"(ne znam naš naziv), Ubistvo Džesija Džejmsa od strane kukavice Roberta Forda, Čudesan slučaj Bendžamina Batona... ako ti to ne promeni mišljenje... ok... onda pogledaj Babel, Spaliti posle čitanja... nije da nisam upadao u zamku "gledaj ovog lika samo što je lepi to je to, talenta bez"... to radi ljude zavist, a iz zavisti prezir... ali jbg onda bi on bio ko onaj Fredi junior i niko ga ne bi uzimao za ozbiljno... ja sam bukvalno odbijao da gledam filmove Pita i Dikaprija, i onda rekoh ajd d aodgledam na tv-u neki film i pošto sam odgledao prvonavedeni film ppromeniosam stav... i posle sam gledao mnoge njegove filmove i moram da kažem da bi mi život bio siromašniji da nisam odgledao neke od njih... Ubistvo Džesija Džejma mi je postao od omiljenih filmova... svako mišljenje je promenjivo...

Otac Makarije

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 2. septembar 2020 09:16)

Posto volis taj zanr, preporucujem Nightcrawler, American history X, Gone girl, Prisoners i Memento.

Aglaja

pre 3 godine

@Vaso, 2. septembar 2020 16:50

Negde sam procitala da je Fincher sam snimatelj svih svojih filmova. Po americkim sindikalnim pravilima, reziser i snimatelj ne mogu biti ista osoba. Fincer je to pravilo zaobisao tako sto uredno angazuje snimatelja, ali je on iza kamere.

prescott

pre 3 godine

Jedan sličan kog se sećam od par godina kasnije, 1998 recimo, je Resurrection sa Kristoferom Lamberom. Dosta mračan i šokantan kao i Seven.

Miki

pre 3 godine

Neshvatljiva kolicina komentara tipa "najbolja decenija u istoriji filma"!? Pa vi rodjaci onda stvarno nista nista gledali u zivotu! Nema najbolje decenije, postoje samo dobri filmovi a njih ima u svim decenijama ohohooo.. minimum po 200-300 jer vidim da ovde 95% ljudi nije maknulo od holivudskih blokbastera, zaboravljajuci na postojanje neverovatnih konematografija sirom Evrope i sveta!

Zoran

pre 3 godine

"Revolucija" je prejaka reč pogotovo kad je u pitanju ovaj film. Imao sam velika očekivanja u vezi ovog filma onda, ali sam se na kraju razočarao kad sam ga odgledao! Eto, to je sve čega se sećam u vezi ovog filma...

andreas kisser

pre 3 godine

Ако добро прочиташ одговор, видећеш да сам написао “до тад”, што је и субјективно, а и објективно, тачно. Музика деведесетих не може да се пореди са осамдесетима, а поготово не са седамдесетима.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 13:38)

pojasni!

Foka x

pre 3 godine

Na sam dan premijere ispred "Apolo" teatra u Los Angelesu se stvorila takva gužva da je policij okruga Orange morala da zaposli dodatne policijske snage iz unutrašnjosti, Bred Pit se kasnije sećao: Bili smo okruženi a masa je klicala, pomislio sam da negde dele kupone dole niz ulicu, kupone za deterdžent i besplatno gorivo...

Mare

pre 3 godine

Dobar film, zaista.
Samo, nikako mi ne izbija iz glave da je Gnev, poslednji greh koji je John Doe majstoriski isplanirao da izazove kod detektiva,ostao nekaznjen. Tako da, iako sjajan zavrsetak, film ima rupu.

Jovica

pre 3 godine

Stravicno mocan,vrhunska gluma all of tham,secam se gledanja prvi put u bioskopu jedva sam procedio need double Jack. What's in the books uhhhh imam ga u svojoj kolekciji...

Robi

pre 3 godine

U samostznu Svete Helene u New Yorku opatice okacile Bredove postere sa golim grudima posle ovog filma a papa odobrio toliko je dobar ovaj film!!!

Kikujiro

pre 3 godine

Film je za decu koja se lako upečate, ovaj Federko je bio odličan i to je sve, sve je veštački isforsirano i to do koske, apotekarski upakovano i zanatski ukalupljeno, mračna sterilizacija uma sa plastičnim emocijama, smor, i kao što neko već reče previše previše predvidljivo, Taksista, Misija, Razjareni bik i Lovac na jelene su najbolji od najboljih ikada.

Torrente

pre 3 godine

Film je predvidiv.

Spejsi poslednju trećinu filma priča kako ima iznenađenje za Breda, a ovom nije palo napamet da mu je možda porodica (žena) ugrožena. Jedina "vrednost" filma je morbidan kraj; priča čista nula.

Nakon Osmog putnika 3 i Sedam, prestao sam da gledam Finčerove filmove.

Zoran

pre 3 godine

"Revolucija" je prejaka reč pogotovo kad je u pitanju ovaj film. Imao sam velika očekivanja u vezi ovog filma onda, ali sam se na kraju razočarao kad sam ga odgledao! Eto, to je sve čega se sećam u vezi ovog filma...

Трооки Гавран

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.

Pippin

pre 3 godine

90e su po meni bili najjača decenija filmova.
(szobi, 02. septembar 2020 09:53)

Tačno. A sa druge strane, muzika devedesetih je obično smeće.

Misa

pre 3 godine

Sta pricate bez veze, kakva zlatna dekada u holivudu??? U holivudu su davno pre devedesetih prestali snimati dobre filmove, mada se nadje poneki(7 je ok).

X

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Meni je Vrelina glup film.

Kikujiro

pre 3 godine

Film je za decu koja se lako upečate, ovaj Federko je bio odličan i to je sve, sve je veštački isforsirano i to do koske, apotekarski upakovano i zanatski ukalupljeno, mračna sterilizacija uma sa plastičnim emocijama, smor, i kao što neko već reče previše previše predvidljivo, Taksista, Misija, Razjareni bik i Lovac na jelene su najbolji od najboljih ikada.

Vlada sa Balkana

pre 3 godine

Nije mi jasno zašto ga je upucao, nije mi bilo jasno ni kad sam gledao film prvi put, niti sada... Ja bih bacio pištolj, izvadio nož, i krenuo od očiju, polako...

Трооки Гавран

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

Деведесете су најгора декада у музици?
Шта слушаш ти, синовац? Развесели нас, кеве ти.
(питам за друга, 02. septembar 2020 12:47)
Ако добро прочиташ одговор, видећеш да сам написао “до тад”, што је и субјективно, а и објективно, тачно. Музика деведесетих не може да се пореди са осамдесетима, а поготово не са седамдесетима.

Jovica

pre 3 godine

Stravicno mocan,vrhunska gluma all of tham,secam se gledanja prvi put u bioskopu jedva sam procedio need double Jack. What's in the books uhhhh imam ga u svojoj kolekciji...

Marko (Dorcol)

pre 3 godine

Andjelovo srce, Kad jaganjci utihnu, Barton Fink, Sedam, Dezurni krivci, Zatvoreno ostrvo... su psiholoski trileri koji vas teraju na razmisljanje po nekoliko dana. Filmovi o superherojima su unistili autenticni Holivud i intelektualno osakatili na desetine generacija.

питам за друга

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

Деведесете су најгора декада у музици?
Шта слушаш ти, синовац? Развесели нас, кеве ти.

CJC

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 02. septembar 2020 09:16)

Departed je bukvalno jedno veliko smece od filma, čak ni tako jaka glumačka postava nije izvukla ništa. Strašno predvidiv film do momenta kad u svakoj sceni neko nekog ubije. Završetak filma bas slab.

oscar

pre 3 godine

Zlatno doba Holivuda je bilo između 1910 i 1960 :)... čisto kao interesantna činjenica :)
(Zinjak, 02. septembar 2020 11:33)

Kako ne, slazem se. Carli Caplin bio pravi akcioni heroj.

CATAPA

pre 3 godine

Bred Pit briljira ovde mene čudi kako za ovo nije dobio Oskara odmah te godine, isto i Frimen, sigurno film među prvih pet ikada snimljenih!
(Filip Višnjić, 2. septembar 2020 15:27)
To je bila godina kada je dominirala Gibsonova budalaština "Braveheart" (Daj 5 Oskara. Ili 5 ili nijedan!). Još dva antologijska filma, Usual Suspects i 12 Monkeys su te godine bili u senci Gibsonove igrane verzije Asterixa i Štrumfova.

A Oskara za glavnu ulogu je dobio Nikolas Kejdž. Say no more!

Dante

pre 3 godine

The Mist - jos bolji kraj (najbrutalniji ikada) i najbolja ekranizacija Stephen King romana.

Se7en je takodje odlican ali The Mist ima bolju poentu: NADA u bolje sutra nikada netreba da te napusta nezavisno od toga koliko teska situacija.

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

90e su po meni bili najjača decenija filmova.
(szobi, 02. septembar 2020 09:53)

Tačno. A sa druge strane, muzika devedesetih je obično smeće.
(Pippin, 02. septembar 2020 13:08)

Ovako nešto može da kaže samo neko ko o muzici ne zna mnogo.

Dragoslav

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?

X

pre 3 godine

Tačno. A sa druge strane, muzika devedesetih je obično smeće.
(Pippin, 02. septembar 2020 13:08)

Zašto?
Pa gore su 80-te. 70-te su najbolje, a 80-ih se pojavio neke wave I glam rock, što meni baš ne paše.
90-ih imaš gundge, ekspanzija progressive metala... Ja pričam samo o roku doduše...

reci ne ne i ne

pre 3 godine

Udruženje zakupaca poslovnog prostora amerike UZPPA proglasilo je ovaj film na svojoj konvenciji 2001 godine za najbolje filmsko ostvarenje posle "Lesi se vraća kući" u istoriji kinematografije!

peki

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Zaboravio si Foresta Gampa, Bekstvo iz Šošenka, Park iz doba jure i Pretparačke priče. Ne zovu je dzabe "zlatnom godinom Holivuda". Pozdrav

Vukica

pre 3 godine

Neočekivan triler za to vreme ali odlican, posle smo se nagledali slicnih stvari. Kevin Spejsi mi je postao omiljen glumac posle ovog filma i Dežurnih krivaca

andreas kisser

pre 3 godine

Ако добро прочиташ одговор, видећеш да сам написао “до тад”, што је и субјективно, а и објективно, тачно. Музика деведесетих не може да се пореди са осамдесетима, а поготово не са седамдесетима.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 13:38)

pojasni!

dzigi

pre 3 godine

Gledao sam ga tada pre 25 godina i pod takvim sam ostao utiskom da ga od onda nisam nijednom ponovio, jednostavno nema potrebe, zapamtio sam prilično, savršenstvo.

Shvaba

pre 3 godine

Strašan Film. Još uvek imam neke slike pred očima kada se setim tog filma.

Jedan film iz tog vremena moram još da dodam, i lupajte minuse koliko hoćete. Ali naš domaći film "Bure Baruta" je bio prvi film koji me je ostavio bez teksta. Nakon kraja tog filma sam ostao pet minuta da sedim, a da reč nisam progovorio.
Totalno sam bio u šoku.

kole

pre 3 godine

@(Marko (Dorcol), 2. septembar 2020 09:12)
nisu filmovi o superherojima nego dizni,kod diznija je bukvalno svaki film tesko djubre a neki su djubre ali sentimentalno.klasican studio u holivudu radi po sistem pola-pola,pola para ulazu u djubre,pola u manje ne-komercijalne filmove.dizni samo u komercijalno djubre ulaze...

Filip Višnjić

pre 3 godine

Bred Pit briljira ovde mene čudi kako za ovo nije dobio Oskara odmah te godine, isto i Frimen, sigurno film među prvih pet ikada snimljenih!

M

pre 3 godine

Secam se ovaj film se prikazivao kad je bilo takozvano "Pomracenje",kada su nam preporucivali da ne izlazimo iz kuca. Po meni je jedan od najboljih iz zanra Trilera.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

Predobar film... samo malo podseća prva sezona True detective ... pa i Mindhunter na trenutke na ovaj film... ali odličan triler...

nbc

pre 3 godine

Izuzetan film sa 3 vrhunska glumca, ne znam ko je bio bolji. Većina najboljih filmova i ima mučan kraj: Let iznad kukavičjeg gnijezda, Lovac na jelene, Kum sva tri dijela, Taksista, Legenda o padu, Spašavanje vojnika Rajana, Bilo jednom u Americi.....

andreas kisser

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 02. septembar 2020 09:16)

sesto culo je klasican holivudski blokbaster, mada ima onu recenicu koja je postala kultna (narocito otkad su je u south parku iskoristili za epizodu sa duhom majkla dzeksona): "i see dead people". ali sem tih par momenata, po meni sasvim prosecan film sa predvidivim krajem. ako vec pricamo o filmovima na tu foru, sa sablasnim krajem, "the others", prevedeno kod nas kao "duhovi u nama" je fenomenalan film i definicija zanra 'psiholoski horor', tj. ono kad sve vreme znas da si u hororu, a ne znas u kom trenutku ce poceti da te obuzme jeza. nikol kidmen odlicno odigrala i bas u tom filmu pokazala koliko je svestrana glumica.

Zoran Mk

pre 3 godine

Ljudi, na ovu temu, pogledajte korejski "I saw the Devil". Skroz uvrnuti suspens, gledao ga između 2 i 5 noću, i nije bilo spavanja nakon.. Bru-tal-no. Ama baš, bru-tal-no.

dino

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Zaboravio si Foresta Gampa, Bekstvo iz Šošenka, Park iz doba jure i Pretparačke priče. Ne zovu je dzabe "zlatnom godinom Holivuda". Pozdrav
(peki, 02. septembar 2020 09:57)

Može se vremenski ubaciti i Kad jaganjci utihnu i Goodfellas. Kakvi su to filmovi i godine :))))

Boris

pre 3 godine

Ne razumem ljude koji govore da je film bio dobar za to vreme a da smo se u međuvremenu nagledali sličnih stvari. Sedam je toliko dobar, originalan, toliko moćan i sa toliko dubokom psihološkom pozadinom da mu ni jedan film ne može nikako biti sličan

Aleks

pre 3 godine

Kakva uloga Kevina Spejsija...
(Nikola, 2. septembar 2020 09:29)

Kakav monstrum od glumca. Koliko ja njega obozavam, American beauty, K-Pax, bolesno dobar glumac.

Maja, Zadar

pre 3 godine

@Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.

(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

Ovisi o glazbenim afinitetima,
i o kojim glazbenim žanrovima se govori, ali, općenito govoreći,
ne bih se složila s Vama.
1990.-ih je izašlo jako puno dobrih albuma, što onih bendova/pjevača/pjevačica koji su se glazbeno afirmirali i prije 1990.-ih, što onih koji su nastali 1990.-ih.
A, iako sam ljubiteljica glazbe 1980.-ih, i tamo je bilo glazbenih promašaja itekako, samo su ljudi subjektivni i nostalgični.
Mislim da je glazba, općenito, počela ići silaznom putanjom krajem 2000.-ih.
Moj dojam, možda sam u krivu.

King of Snake

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09
Samo Grunge, Brit- pop i pocetak underground Rave scene!

Ivan78bg

pre 3 godine

Jedan od najboljih filmov koje sam gledao.Fantastican scenario a tek koji sve glumci glume u njemu!Vrhunski film,ali kraj je neocekivan i sokirajuci.Zato su svi izasli iz sale cutke.

Armadajj

pre 3 godine

Ima filmova koje je dovoljno pogledati jednom. Toliko je utisak jak i upečatljiv da nema potrebe gledati opet.

Sećam se scene kad se zakašlje onaj leš...kakva ideja

Džoni

pre 3 godine

Navikao nas je Holivud na hepi end pa samim tim svaki film koji odudara od tog klišea ostavlja trag. Zašto je Igra Prestola bila toliko popularna serija? Baš iz razloga te neizvesnosti i nepredvidivosti?

Siki

pre 3 godine

Potpuno razumem reakciju publike posle premijere. Jedino je Kšištofov "Kratki film o ubijanju" izazvao, tokom gledanja, veći šok kod mene.

peki

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 02. septembar 2020 08:56)

Zaboravio si Foresta Gampa, Bekstvo iz Šošenka, Park iz doba jure i Pretparačke priče. Ne zovu je dzabe "zlatnom godinom Holivuda". Pozdrav
(peki, 02. septembar 2020 09:57)

Može se vremenski ubaciti i Kad jaganjci utihnu i Goodfellas. Kakvi su to filmovi i godine :))))
(dino, 02. septembar 2020 10:38)

Zaboravio sam na Goodfellas, jedan od mojih omiljenih filmova koji gledam otprilike jednom u 2-3 godine. :)
"All my life, i wanted to be a gangsta.."

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Šta reći sem ,Finčeru "Majstore"...Pit je i ovde,kao i u "Fight clubu" dao svoj maximum. I oba su remek-dela.Morgan Frimen ne mora da glumi,dovoljno je da priča...Spejsi je pokazao da ima tog manijaka u sebi ( zato je sad besposličar )...Film je dokaz da nema dobrog scenarija dok ga ne napiše pisac u depresiji.Za Finčera pitanje:What's up? (Šta ima NOVO Genije?)

prescott

pre 3 godine

Jedan sličan kog se sećam od par godina kasnije, 1998 recimo, je Resurrection sa Kristoferom Lamberom. Dosta mračan i šokantan kao i Seven.

Vaso

pre 3 godine

Odlična gluma glumaca koji su svi takoreći na početku svoje karijere. Scenario prvorazredan i originalan. Režija vrhunska.
Ali šta je mene najviše impresioniralo u ovom filmu? Scenografija. Ambijent i atmosfera su, ko god je to odradio, delo jednog genija. Film nije dobio ni jednog oskara, koliko ja znam, pa ni za to. Ništa neobično za nagradu oskar.

1990.

pre 3 godine

Muzika devedesetih?
Faith No More, RHCP, RATM, Sepultura, G'N'R, Beastie Boys, The Prodigy, Sonic Youth, Nirvana, Chemical Brothers, Blur, Oasis, Cypress Hill, Tricky, Portishead...
Ovo sam sve gledao kao klinac na MTV-u pre polaska u školu. ''Killing in the name'' bez cenzure je pesma koja je znala da ostavi dubok utisak na mlado čeljade. Otprilike kako je to činio rokenrol na kraju šezdesetih.

Oliver

pre 3 godine

@CATAPA

O ukusima ne vredi raspravljati,ali za mene Hrabro srce nikako nije "budalastina" nego vrhunski epski film. Za scenu bitke na onoj poljani se smatra da je najbolje snimljena scena srednjovekovne bitke ikada. Za mene su to bili zasluzeni oskari. Svi fimovi Mela Gibsona,bilo kao glumca,a mozda jos vise kao rezisera,su cudesni. I Hrabro srce i Stradanje Isusovo i Apokalipto. To sto se tebi mozda ne dopada tematika,ne znaci da nije vrhunska rezija,scenario,gluma,montaza,fotografija itd.

Ahab

pre 3 godine

Definitivno zlatna decenija Hollywood-a!
Sjajni scenariji, odlična režija i vrhunski glumci.
I pocetak 2000-ih iznedrio je nekoliko odlicnih ostvarenja, ali je preveliki pritisak da film pre svega donese gomilu para stvari usmerio u, cini se, pogresnom pravcu.
U poredjenju sa danasnjom kinematografijom, gde priglup film bez pocetka i kraja, bez ikakve radnje i smisla, pokupi onoliko oskara-90te deluju nestvarno. Luvr i Ermitaz u jednom.
Kao sa druge planete?!?!

Robi

pre 3 godine

U samostznu Svete Helene u New Yorku opatice okacile Bredove postere sa golim grudima posle ovog filma a papa odobrio toliko je dobar ovaj film!!!

Pefi

pre 3 godine

Ona scena na kraju kada Pit neprekidno zapitkuje "whats in the box" i kada drži uperen pištolj u Spejsija pre pucnja pokazuje koliko je Pit bio potcenjen kao glumac. Fantastična gluma.

Posmatrac

pre 3 godine

@Shvaba
Ali zasto bi ti za Bure baruta neko lupao minuse. Film o besmislenom nasilju oko nas. Kada onaj Makedonac na kraju puca u Voju Brajovica, u sali se prolomio aplauz, toliko je publika bila sokirana Vojinom ulogom.

Ctrl Alt Del

pre 3 godine

Bolje pogledajte neki stvarno dobar film nego ovu bljuvotinu.
Ne postoji nista vredno u gledanju odsecene glave. Tu nema nista dobro.
(bljuvotina, 2. septembar 2020 16:22)

Tako je, bolje da gledaju 'Sekula se opet ženi'. Au sine, svaka šuša se javlja da komentariše filmove.

Mare

pre 3 godine

Dobar film, zaista.
Samo, nikako mi ne izbija iz glave da je Gnev, poslednji greh koji je John Doe majstoriski isplanirao da izazove kod detektiva,ostao nekaznjen. Tako da, iako sjajan zavrsetak, film ima rupu.

Tako je, kako je

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 2. septembar 2020 09:16)

Infernal Affairs je film iz Hong Konga.

Djape

pre 3 godine

@oscar

Mislim da masis poentu sta je hteo lik da kaze. Tokom tog perioda je nastao drugaciji nacin pravljenja filma koji je doneo revoluciju i koji je bio prekretnica u filmskoj industriji.Tada je nastao takozvani "klasicni kontinuitet" koji se i dan danas koristi u filmu. Nije sporno da se malo informisete. Neko je napisao da su '90te "zlatno doba" verovatno misleci na kvalitet filmova, dok je Zinjak vise objasnio pojam ;)

Sasaspasojević

pre 3 godine

..remek delo Dejvida Finčera..jedan od najboljih trilera ikada.. fantastičan scenario,glumci,scenografija,hipnotička atmosfera filma..

Mr. B

pre 3 godine

Vrhunski film, kao i citava 95 godina u svetu filma - Se7en, Dezurni Krivci, Kazino i Vrelina
(Neil McCauley, 2. septembar 2020 08:56)

Ispada da su Spejsi i De Niro vrhunski podelili filmove koje si nabrojao.

davzvezda

pre 3 godine

Jos par filmova iz ‘95 koji nisu pomenuti u komentarima :
Braveheart ( dobtnik oskara za najbolji film), Waterworld sa Kevin Kostnerom potpuni promasaj ujedno jedan od nasjkupljih filmova tih vremena( budzet 175miliona dolara) ,
Apollo 13,
Die hard with a vengance ( zaokret u odnosu na prva dva dela)
Seven sam gledao u bioskopu davne 1995 i odusevio sam se filmom . Jedna zanimljivost koja nije pomenut u samom tekstu:
Kevin Spacey se na zahtev producenata nije pojavljivao u uvodnoj spici niti se u reklamama i najavama i promociji filma pojavljivalo njegovo ime jer je cilj bio da se sakrije ko je ubica u filmu kako bi se publika iznenanadila.Tek u odjavnoj spici njegovo ime se pojavljuje 2 puta kao mala kompenzacija.

Preporuka za jedan sa Brad Pittom koji nije toliko poznat i drugog zanra Moneyball

vaske

pre 3 godine

Mislim da sam negde procitao da Kevin Spejsi, po želji režisera, nije bio ni na naslovnom posteru ni u najavnoj špici filma. Sve da bi što više sakrili ko je negativac u filmu.

toba

pre 3 godine

Деведесете - најгора декада у музици до тад, али најбоља у историји што се тиче филма.
(Трооки Гавран, 2. septembar 2020 10:09)

I sto se tice muzike vrlo mocna dekada, nego tebe kao i mnoge kod nas asocira na tres koji je bio aktuelan ovde. To je bio samo jedan pravac muzike.
Ozbiljni ljudi sirom sveta 90' vide kao mozda i najbolje sto se tice muzike. Moje misljenje je da su to 80', ali ukusi su razliciti.
Recimo to je najjaca dekada za Hip Hop, neponovljivo!
Pop muzika je bila i dalje jaka, ne kao 80' ali solidno, Majkl Dzekson, Madona i mnogi drugi.... razvili su se novi pravci, pa smo tako dobili grupe poput Rage Against the Machine, Nirvana, Pearl Jam, RHCP....Metalika je kidala jos uvek, kao i Gansi. Elektronika je dobila The Prodigy, Daft Punk, Chemical Brothers itd. Sad to sve spoji sa grupama i pojedincima koji su od ranije poznati a jos uvek su stvarali kvalitetan sadrzaj devedesetih.

Foka x

pre 3 godine

Na sam dan premijere ispred "Apolo" teatra u Los Angelesu se stvorila takva gužva da je policij okruga Orange morala da zaposli dodatne policijske snage iz unutrašnjosti, Bred Pit se kasnije sećao: Bili smo okruženi a masa je klicala, pomislio sam da negde dele kupone dole niz ulicu, kupone za deterdžent i besplatno gorivo...

Aglaja

pre 3 godine

@Vaso, 2. septembar 2020 16:50

Negde sam procitala da je Fincher sam snimatelj svih svojih filmova. Po americkim sindikalnim pravilima, reziser i snimatelj ne mogu biti ista osoba. Fincer je to pravilo zaobisao tako sto uredno angazuje snimatelja, ali je on iza kamere.

Otac Makarije

pre 3 godine

Ja sam se slično osećao kad sam pogledao korejski 'Infernal affairs' (Pakleni poslovi), preporučujem. To što ga je Holivud preradio u Departed mi se ne sviđa.
Još veći šok na kraju je "Šesto čulo", pomalo i 'Shutter island'.
Predlozi?
(Dragoslav, 2. septembar 2020 09:16)

Posto volis taj zanr, preporucujem Nightcrawler, American history X, Gone girl, Prisoners i Memento.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

gagi@
Odgledaj "A river runs trought it"(ne znam naš naziv), Ubistvo Džesija Džejmsa od strane kukavice Roberta Forda, Čudesan slučaj Bendžamina Batona... ako ti to ne promeni mišljenje... ok... onda pogledaj Babel, Spaliti posle čitanja... nije da nisam upadao u zamku "gledaj ovog lika samo što je lepi to je to, talenta bez"... to radi ljude zavist, a iz zavisti prezir... ali jbg onda bi on bio ko onaj Fredi junior i niko ga ne bi uzimao za ozbiljno... ja sam bukvalno odbijao da gledam filmove Pita i Dikaprija, i onda rekoh ajd d aodgledam na tv-u neki film i pošto sam odgledao prvonavedeni film ppromeniosam stav... i posle sam gledao mnoge njegove filmove i moram da kažem da bi mi život bio siromašniji da nisam odgledao neke od njih... Ubistvo Džesija Džejma mi je postao od omiljenih filmova... svako mišljenje je promenjivo...

Miki

pre 3 godine

Neshvatljiva kolicina komentara tipa "najbolja decenija u istoriji filma"!? Pa vi rodjaci onda stvarno nista nista gledali u zivotu! Nema najbolje decenije, postoje samo dobri filmovi a njih ima u svim decenijama ohohooo.. minimum po 200-300 jer vidim da ovde 95% ljudi nije maknulo od holivudskih blokbastera, zaboravljajuci na postojanje neverovatnih konematografija sirom Evrope i sveta!