Ponedeljak, 24.08.2020.

09:49

Arhitekta "brutalnog" Bajerna

Izvor: MS

Arhitekta "brutalnog" Bajerna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Wolf

pre 3 godine

@sportdetective
Ajd da ti pojasnim malo da bi shvatio.
Sličnost između City-ja i PSG je pre svega u količini novca potrošenog na dovođenja igrača.
Često se na nekog igrača potroši duplo više para nego što zaista vredi jer ga hoće 2-3 kluba u isto vreme, a menadžeri ne bi bili to što jesu kad ne bi izvukli maximum.
Igra PSG se bazira na brzini Mbapea i micro treucima Neimara u toku utakmice.Sve se svodi na njihov brzi prenos lopte, lopta ide super brzo, tu većina odbrambeni igrača ne može da se snađe i lako primi prvi gol, kad prime prvi sve se menja.Odbrana većine timova je skoncetrisana na ovu dvojicu, često im se pridodaju igrači iz veznog reda ili napada, samim tim oni sami sebi čine medveđu uslugu slabeći svoje izglede da daju gol.
S druge strane odbrana PSG ima mnogo lakši posao, jer kao što sam pomenuo, moraju da se nose sa mnogo manje igrača, jer su ostali zauzeti konstatnim čuvanjem one dvojice.
Flik je sve to lepo izanalizirao, umesto da stavi 2-3 igrača na Mbapea i Neimara, čuvao ih je zonski, što znači da se igrači koji su najbliži onome koji primi loptu, pomeraju i udvajaju ga, rezultat toga je veliki broj presečenihi pasova, Mbape stalno u ofsajdu i sl.
Pošto je u ovakvoj utakmici morao i gol da se postigne, Flik je u drugom poluvremenu odradio presinig na odbranu PSG, koja nije baš kvalitet za prvaka Evrope, postigao gol, a onda se vratio na staro i lagano uzeo Ligu šampiona.
E to se zove suvo iskustvo institucije bez zvučnih imena.

.

pre 3 godine

@@
Vec je krenulo omalovazavanje. Kazu Niko Kovac pravio tim, sto ce za godinu da bude da bi Niko osvojio LS, nego mu nisu dali. Sada jos ne idu bas takve price, jer su jos sveza secanja na ocajne igre Bajerna pod Kovacevim vodjstvom.

CJC

pre 3 godine

@CJC
Ma pojma nema, u pravu si. Visestruki osvajac LS, svetski sampion, buduca zlatna lopta... nema pojma.
Ti znas, ti ga nauci.
(., 24. avgust 2020 18:04)

Kako me nervirate vi nepismeni.

nepismeni

pre 3 godine

Haha, on arhitekta brutalnog Bajerna?liku upala sekira u med. Dobio vrhunske igrače i tim koji je igrao loše pod Kovacem od koga bi pola ljudi na ovom sajtu bolje vodilo ekipu, bojkotovali ga igrači. Bilo koji trener Nemac da je došao slično bi prošao (da se ne lazemo,mogli su i da izgube ovaj meč,bili su bolji ali ne toliko da nije moglo da se desi da Nejmar da onu priliku jedan na jedan,ili Mbape dva puta,ili onaj nesrećnik sa klupe što izgleda kao da je iz Marinkove bare.

CJC

pre 3 godine

Kako si napravio realnu selekciju, baš od četvrt finala iz meni nepoznatog razloga. Ako je po tebi 1/4 finale važno, onda ne znam kako nipodaštavaš i prethodne faze takmičenja. Razumeo bih da si naveo samo finala, ali u tom segmentu je CR zapažen koliko i ja. Drugo, veoma je logično da najbolji strelci budu i najbolje čuvani u tim utakmicama a i taktike su često podređene rezultatu znaš... A ne tome ko će dati gol. I to igra veliku ulogu. A samo još nešto u vezi CR na kog se očito ložiš. SP 2014 - 50 šuteva-0 golova. Pa je opet vrhunski igrač... Tako da nemoj vaditi te selektivne statistike, često ne kazuju ništa pametno.
(Beowolf, 24. avgust 2020 14:42)

Iz tebi nepoznatog razloga? A jok, kao parametar cu uzeti boraniju Zvezdu, Dinamo, Bešiktaš, Borisov u grupi i neki Porto, Sevilju, Marsej u 1/8 ...tu je Leva najjači.
Drugo, kad je sva pažnja na njemu, kako je CR dao tih 10 golova?
Na kraju, kako objašnjavaš nepobitnu činjenicu da je čovek dao 8 golova u najbitnijih 20 utakmica svoje karijere a s druge strane da 55 golova u sezoni rutinski?

pst

pre 3 godine

Kako nerviraju ovi koji moraju da se prave pametni i nalaze mane svakome. Jeste, eto Bajern otima igrace, kupuje sve i osvaja. Ne Real, ne Barselona, ne PSZ, ne Siti, nego Bajern!
Bajern spuca 500 miliona godisnje na pojacanja, Bajern kupuje Ronalda, Nejmara, Suareza, Bejla, Benzemu, Grizmana...
Normalno je da ce Bajern da kupuje igrace manjih nemackih klubova jer je Bajern nemacki klub i to najveci. Tu nista nije cudno. Cudno je to sto on osvaja LS pored ovih koji kupuju po citavom svetu vec izvikane igrace i placaju stotine miliona za njih.
Ispade ovde Bajern veci otimac od Reala, Sitija, PSZ-a i Barselone.

sportdetective

pre 3 godine

(Wolf, 24. avgust 2020 16:47)pa nisu bas kao Man City ipak ovi su igrali LS i pre sejka...a najveci problem jim je da nemaju vezni red, nemaju igraca koji moze da kvalitetno uposli napadac...Imas Nejmara, Di Mariu, Mbape i Tiago Silva i golman Navas, a ovo ostalo nije ni za klupu u nekom jacem klubu, a ne da igraju prvu.

@

pre 3 godine

@Azamat Bagatov
Jesi li svestan ti da je on evropski sampion? Bez poraza, sa gol razlikom +35, rekorder BAJERN MINHENA!
Kakva su ti to glupa poredjenja sa Solskerom?!
Izmene su se pokazale pravim, pametnim izmenama, a sta bi bilo kad bi bilo, ostavimo filozofima.
Mozda PSZ i nije dao gol samo zahvaljujuci tim izmenama?
Sledeca sezona bice pokazatelj sledece sezone, ova je pokazatelj jednog fenomenalnog trenera koji je od gubitnickog tima stvorio masineriju koja melje sve pred sobom.

vaxilar

pre 3 godine

Borusija iz Dortmunda je ekipa koja najviše dovodi konkurentske igrače, do 2017. godine je dala 167 miliona Evra za 14 pojačanja. Bajern je u Bundesligi na 9. mjestu i dao je za 8 igrača 105 miliona. Pošto sam ja sklon mitovima, a ne simpatišem taj Bajern baš nešto, ja ću se praviti retard i tvrdiću da Bajern najviše slabi konkurenciju i da oni najviše kupuju u Bundesligi, šta mi možete.
(Klempo, 24. avgust 2020 14:04)

Bajern da je platio Levandovskog, a ne da je oteo samo bi se za njega jednog cifra uvecala za 100 miliona

@

pre 3 godine

@Petar
Jeste, ispod realne cene, ali zato sto Bajern kupuje fudbalere, a ne zvezde.
Mislis da Real nije imao skaute koji su videli da je Ronaldo vanserijski igrac? Jesu, ali sta ce Realu Ronaldo pre nego sto postane zvezda. A zvezda kosta, zato Real potrosi ogroman novac i zaradi jos vise od prodaje dresova, sponzora itd.
Isto vazi za Barselonu i Ronaldinja, Suareza, Etoa, Nejmara itd.
Bajern ne kupuje zvezde, kupuje igrace za koje smatra da odgovaraju njegovom sistemu igre, kupuje ih na vreme, uklapa u sistem, formira tim i dobijemo masineriju koja melje sve pred sobom.
Mogao je i Bajern da kupi Nejmara, Ronalda, Mbapea... para ima koliko hoces, ali oni imaju drugacije shvatanje fudbala i to je nesto sto se kod njih mora postovati.
U Nemackoj fudbal jos uvek nije postao cirkus i parada manekena, padavicara i instagram influensera.

@

pre 3 godine

Ako ovaj uzme jos jednu titulu LS s Bajernom krece pljuvanje kako bi svako osvajao s takvim Bajernom, sto se ne dokaze u nekom drugom klubu, lako je u Bajernu itd.

Wolf

pre 3 godine

Bayern pobedio na suvo iskustvo, na ugled, prosto je institucija za koju Francuzima nije dovoljno ni 10 milijardi dolara, oni su nešto kao Manchester City.
Na ovoj utakmici se videlo da im je falila ona prava fudbalska desetka, nešto poput Piksija u Zvezdi, Gulita u Milanu ili nešto poput Čavija, Inijeste, Jugovića.Sa jednim takvim igračem, oni bi sinoć dobili lagano, verovatno 3-4 razlike.To je i Flik video pa je udvajao Mbapea i Nejmara, uspeo da ih iseče, što faulovima, što s malo sreće, Di Mariji i onako treba 15 šuteva da postigne jedan gol, ostali su bili lagan doručak.Nije imao ko da stane na loptu.Cela filozofija Bayenove pobede.

Replika

pre 3 godine

(@c72, 24. avgust 2020 13:23
Koga je Kovač doveo u Bajern
Njegove želje su bili Mandzukic i Lovren to nije dobio i onda je počeo da ratuje sa upravom, šta više lik izjavljuje kako bajern ima lošu ekipu navodi kao primjer da je bajern auto koje autoputem nemože ići više od 100 i ako je dozvoljeno 200 km na sat
I sada on bi da ima neku zaslugu

Replika

pre 3 godine

Svaka čast ,Flik se odlično pokazao. Salihamidzic je takodje odradio odličan posao u dovođenju igrača .
Bayern je institucija.
(Treta, 24. avgust 2020 13:26) koga je to Salihamiđić doveo osim Sanea....ostale je doveo Niko Kovač
Doveo je Dejvisa i to lično onga skautiro

Nbgd

pre 3 godine

@Freddy
Druze jesam ja lud ili si ti upravo napisao da su srecno pobedili Barselonu? Jedini srecan tim na toj utakmici je Barselona sto nisu popili 10 komada

Milos

pre 3 godine

@Petar
Opet nema veze. To rade i drugi, samo na svetskom nivou. Ko god da se afirmise, bilo gde, osim u Nemackoj i donekle Italiji, zavrsi u Realu, Barseloni, PSZ-u, Sitiju itd. i to za silne milione i milijarde.
Bajern kupuje u Nemackoj, od manjih klubova, ne trosi ogroman novac i od tih igraca stvara mocne ekipe.
Bajernova snaga nisu imena, vec sistem.
Oni nemaju neke mega zvezde, jer nece da placaju 200 miliona za Nejmara ili nekog slicnog.
Sistem je njihova snaga.

zuta čizma

pre 3 godine

Svaka čast ,Flik se odlično pokazao. Salihamidzic je takodje odradio odličan posao u dovođenju igrača .
Bayern je institucija.
(Treta, 24. avgust 2020 13:26) koga je to Salihamiđić doveo osim Sanea....ostale je doveo Niko Kovač

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

Moglo bi se reći da je Bajern imao sreće ove sezone kao niko nikada do sad. Evo samo nekih podataka: prvo Olimpijakos pada u finišu, a lako je moglo drugačije biti, pa Zvezda u Minhenu zamalo da izjednači na deset minuta pre kraja i onda dokrajči šokiranog protivnika, pa onda Zvezda nije imala svoj dan u Beogradu, pa Totenhem prodao utakmicu kod kuće zbog kladionice, pa onda Totenhem u Minhenu nezainteresovan pa onda Barselona u svađi sama sa sobom pa PSG bez podrške navijača u najvažnijem meču u istoriji. Ja bih rekao da su velike srećare, ali ni to nije dovoljno da opiše ovoliko sreće u jednoj jedinoj sezoni.

Neko iz mase

pre 3 godine

Pa Kovač je doveo tog "anonimnog" Hans-Diter Flika u Bajern za svog pomoćnika..
(anonimni trener, 24. avgust 2020 14:28)

Nije ga Kovač doveo, već ga je doveo Bajern. Flik je bio „Bajernov pomoćni trener“ u timu Nike Kovača, a Robert je bio pomoćni trener svog brata Nike. Prije nekoliko godina su to uradili i kod Karla Anćelotija, kada su Vili Sanjola postavili kao „Bajernovog pomoćnog trenera“ u Karlovom timu. Od naredne sezone će Miroslav Klose biti pomoćni trener Fliku, obojica su „Bajernovi treneri“. Herman Gerland obavlja tu funkciju već decenijama u Bajernu. Taj klub nikada neće dati nekome „sa strane“ da ima nadležnost na kompletim treningom i pripremama za utakmice. Mada Niko i Robert nisu bili „neko sa strane“, već prijašnji Bajernovi igrači, ali eto Bajern to tako praktikuje.

boki

pre 3 godine

Rekao bih da su igraci bojkotovali Kovaca sto je sramno.

Nije realno da isti igraci izgube od Frankfurta 1:5 a onda dobiju Barsu 8:2. Nema trener takvu moc.

Klempo

pre 3 godine

Iza toga da ne sipaju milijarde na pojacanja se krije nesto drugo. Oni otimaju igrace. Cela bundes ligabradi za Banern i svaki igrac koji se afirmise u ostalim nemackim klubovima zavrsi kod Bajerna ispod njegove realne cene.
(Petar, 24. avgust 2020 12:44)

U pravu si. Ne znam zbog čega svi hrle u taj Bajern. Igrači koji se dokažu u Bundesligi, trebalo bi da idu u Majnc, Keln, Fortunu Dizeldorf i slične klubove, kao da je sve u uspjehu i tim silnim peharima koje Bajern osvaja. Uostalom Barcelona, Citi, Pariz i kompanija bi tada mnogo lakše dolazila do evropskih titula, što bi njihove navijače veoma radovalo. Bajern se treba ugledati na PSG, sinoć svih 11 na terenu iz njihovog podmlatka. Sjećam se Neymara i Mbapea kad su harali za U10 PSG-a, već su tada svi znali da će ta djaca napraviti veličanstvenu karijeru u Parizu. Moj cilj u narednih 10-20 godina je da odem u što mizerniju firmu i da zarađujem što manje, tek toliko da nekako preživim. Zaista nije sve u parama i nekom ličnom uspjehu.
Za razliku od Bajerna, Barca i Real kupuju antitalente španskog fudbala i prave vrhunske zvijezde od tih igrača, a ni to ne rade često, jer je i kod njih u prvom sastavu 10-11 igrača iz sopstvenog podmlatka. Nije Barcelona blentava da kupi Kutinja, Grizmana, Dembelea za 400 miliona Evra, a ni Pariz Nejmara ili Mbapea za te iste pare, kad mogu proizvoditi sopstvene igrače.

Klempo

pre 3 godine

Iza toga da ne sipaju milijarde na pojacanja se krije nesto drugo. Oni otimaju igrace. Cela bundes ligabradi za Banern i svaki igrac koji se afirmise u ostalim nemackim klubovima zavrsi kod Bajerna ispod njegove realne cene.
(Petar, 24. avgust 2020 12:44)


Borusija iz Dortmunda je ekipa koja najviše dovodi konkurentske igrače, do 2017. godine je dala 167 miliona Evra za 14 pojačanja. Bajern je u Bundesligi na 9. mjestu i dao je za 8 igrača 105 miliona. Pošto sam ja sklon mitovima, a ne simpatišem taj Bajern baš nešto, ja ću se praviti retard i tvrdiću da Bajern najviše slabi konkurenciju i da oni najviše kupuju u Bundesligi, šta mi možete.

nepismeni

pre 3 godine

Cole...uvek me je zanimalo sta to znacu odrastao u Brazilu? Brazilci su strasni igraci, uvek su imali vrhunske igrace, ali u Brazilu, njihova liga je uz Argentinsku verovatno najlosija i najdosadnija. Neverovatno da se takvi talenti radjaju a kad gledas utakmice njih i Argentinske lige, nista ruznije ne mozes da vidis. Na nivou nase lige, ali bukvalno. Fudbal je mozda pre rastao u Italiji, bar za mene.

Bane

pre 3 godine

Tako to rade najveci klubovi, a ne kao na primer Celzi kada su Di Matea postavili za privremeno resenje , a on im doneo toliko dugo cekan i zeljen pehar Lige šampiona i oni ga otpuste. Vidimo svi da im od tada bas cvetaju ruze, kako u Evropi tako i u prvenstvu. Flik jeste postavljen kao privremeni trener, ali covek ima rezultate iza sebe, to je valjda najvažnije.

italijan u prevari

pre 3 godine

Malo mi je muka više od Levandovskog, lik trpa Zvezdu i ostale pacere, kad dodju bitne utakmice lik nije toliko raspucan.
Ove godine od 1/4 finala po gol Barsi i Lionu kad je sve vec bilo reseno. Prosle godine nijedan gol u nokaut fazi, 2017-2018 ni gol u 4 utakmice četvrtfinala i polufinala. 2016-2017 samo 1 gol Realu i to iz penala. 2015-2016 po 1 gol Benfici i Atletiku. 2014-2015 1 gol Barsi kad je sve bilo rešeno i 2 gola Portu.

Dakle, za ovih 6 sezona, ukupno 8 golova u najbitnijim mečevima sezone.

Primera radi, Kristijano je jedne sezone u 5 utakmica 1/4, 1/2 i finala dao 10 golova!
(CJC, 24. avgust 2020 13:52)

Zaboravio si najbitnije, kad je u dresu Dortmunda dao 4 komada Realu! Poznavaoce...

Beowolf

pre 3 godine

Primera radi, Kristijano je jedne sezone u 5 utakmica 1/4, 1/2 i finala dao 10 golova!
(CJC, 24. avgust 2020 13:52)

Kako si napravio realnu selekciju, baš od četvrt finala iz meni nepoznatog razloga. Ako je po tebi 1/4 finale važno, onda ne znam kako nipodaštavaš i prethodne faze takmičenja. Razumeo bih da si naveo samo finala, ali u tom segmentu je CR zapažen koliko i ja. Drugo, veoma je logično da najbolji strelci budu i najbolje čuvani u tim utakmicama a i taktike su često podređene rezultatu znaš... A ne tome ko će dati gol. I to igra veliku ulogu. A samo još nešto u vezi CR na kog se očito ložiš. SP 2014 - 50 šuteva-0 golova. Pa je opet vrhunski igrač... Tako da nemoj vaditi te selektivne statistike, često ne kazuju ništa pametno.

Ivann27

pre 3 godine

Nista posebno.PSZ pokraden a protiv Liona i Barse vise srece nego pameti
(Freddy, 24. avgust 2020 12:19)

Da, pobedili su Barselonu na srecu, tek tako dali OSAM golova. Lion i da je dao neki gol primio je TRI.
A sto se tice toga da je PSG pokraden, ako se tako gleda Bajernu nisu svirana DVA penala. Prvo na KOmanu, i ne gledaj samo ruku kojom ga je gurnuo, vec takodje i nogu, gde se na usporenom snimku jasno vidi da ga je potkacio. Na Levandvskom, takodje, cist penal. Pa ti vidi ko je pokraden.

Руска Душа

pre 3 godine

Svaka čast za sve postignuto, ali čovek koji u finalu iz igre izbacuje najboljeg i najopasnijeg igrača na terenu Comana u 70.min (za Perišića/Coutunho-a) i osnovu sigurne sredine terena T. Alcantara-u u 85.min pri "odbrani" gola prednosti za Bayern, nije baš slika dobrog menadžera i stratega. Da je kojim slučajem PSG dao gol, Bayern bi primio još 3 u produžecima, samo zbog navedenih izmena...
(Azamat Bagatov, 24. avgust 2020 12:37)

Тај Коман је почео да уклизава и да иде превише ризично и срцем, након што је постигао гол. А имао је жути картон..
Савршене измене или ти га промене. Због личних ствари не сме да жртвује тим, а био је близу да направи глупост због еуфорије. Зна то овај "Шваба" и правац клупа да мали и остане херој.
Тиаго се видно уморио, беаше најбољи на терену, а Кутињу не мањка фудбалског знања да би делио лопте, напротив. Човек играо за тим и знатно повученије. Чак и фаулове правио, како није никада..
Што се тиче тренеровог успеха, јесте највећим делом његов, ал' он има читав систем иза себе, без сплеткарења, подметања. Нема резултате-лети, има резултате-ради. Просто, ал' тако је најтеже..

CJC

pre 3 godine

Malo mi je muka više od Levandovskog, lik trpa Zvezdu i ostale pacere, kad dodju bitne utakmice lik nije toliko raspucan.
Ove godine od 1/4 finala po gol Barsi i Lionu kad je sve vec bilo reseno. Prosle godine nijedan gol u nokaut fazi, 2017-2018 ni gol u 4 utakmice četvrtfinala i polufinala. 2016-2017 samo 1 gol Realu i to iz penala. 2015-2016 po 1 gol Benfici i Atletiku. 2014-2015 1 gol Barsi kad je sve bilo rešeno i 2 gola Portu.

Dakle, za ovih 6 sezona, ukupno 8 golova u najbitnijim mečevima sezone.

Primera radi, Kristijano je jedne sezone u 5 utakmica 1/4, 1/2 i finala dao 10 golova!

@c72

pre 3 godine

Dobar dio ove ekipe Bayerna je složio i Niko Kovač kojeg niko vise i ne spominje, ja mislim da, uprkos svemu, i on ima neke zasluge sto to sada izgleda kako izgleda, a PSG neće napredovati dok se ne riješe Neymara, solidnog igrača kojem je mjesto recimo u Evertonu ili tako nešto, mogao bi i u Milan ili čak i Romu.

Bocko

pre 3 godine

Zanimljivo je da uspon Bajerna pocinje sa dolaskom Cajkovskog za trenera. On je ustolicio Bekenbauera u svetskog asa, otkrio super talentovanog golmana Sepa Majera i doveo debeljuskastog golgetera Gerda Milera, koji je postao i pre i posle nevidjena masina za davanje golova, narocito u najvaznijim utakmicama. Posle toga je bajernovu snagu utvrdio Branko Zebec. Za prikazano ove sezone svaka cast ! Ali da je Lion iskoristio neku od nekoliko velikih sansi kod 0:0 i 0:1, mozda bi se sada druga prica pricala. Ali to dolazi pod ono : Sta bi bilo kad bi bilo!

pera

pre 3 godine

Kad spic igraci igraju takav presing , i igraju odbranu , onda je rezultat tu .. Ne glume zvezde ..
A Mueler je ocigledno glavni u svlacionici ... on se i posvadjao sa Kovacem , nakon cega je Kovac dobio nogu

Azamat Bagatov

pre 3 godine

Svaka čast za sve postignuto, ali čovek koji u finalu iz igre izbacuje najboljeg i najopasnijeg igrača na terenu Comana u 70.min (za Perišića/Coutunho-a) i osnovu sigurne sredine terena T. Alcantara-u u 85.min pri "odbrani" gola prednosti za Bayern, nije baš slika dobrog menadžera i stratega. Da je kojim slučajem PSG dao gol, Bayern bi primio još 3 u produžecima, samo zbog navedenih izmena.
Slažem se da je spojio pojedince i od njih napravio tim, ali mislim da je to samo zato što Kovač nije bio pravi izbor za Bayern i tokom njegovog mandata vladala je loša hemija. Sve u svemu, sledeća sezona će biti pravi pokazatelj...
I Solskjaer je delovao kao genije kad je preuzeo tim i vezao 10 pobeda i 2 neresene u 12 mečeva, a ove sezone za apetite Man Utd-a dosta tanko.

lemilica

pre 3 godine

Dobar tekst, sve pogodjeno u centar. Bajern ima trenera koji je Nemac, sto je za pocetak vrlo vazno zbog nacina razmisljanja i morala ekipe. Zatim zna kako Bajern dise, igrao je tu i dugo bio u klubu pa su ga i igraci brzo prihvatili. Bio je asistent Levu, tako da je imao i od koga da uci, preneo obrise te taktike u Bajern, ekipa je to savrseno prihvatila, sve se uklopilo i kliknulo. Sasvim zasluzena titula pravog, pravcatog velikana, zbog nacina rada i poslovanja, po mom misljenju veceg i o Barse, Reala, Juvea i ovih ostalih klubova koji su se pojavili u 21.veku... tradicija, iskustvo i velicina se ipak ne mogu kupiti

Petar

pre 3 godine

Iza toga da ne sipaju milijarde na pojacanja se krije nesto drugo. Oni otimaju igrace. Cela bundes ligabradi za Banern i svaki igrac koji se afirmise u ostalim nemackim klubovima zavrsi kod Bajerna ispod njegove realne cene.

Petar

pre 3 godine

Iza toga da ne sipaju milijarde na pojacanja se krije nesto drugo. Oni otimaju igrace. Cela bundes ligabradi za Banern i svaki igrac koji se afirmise u ostalim nemackim klubovima zavrsi kod Bajerna ispod njegove realne cene.

lemilica

pre 3 godine

Dobar tekst, sve pogodjeno u centar. Bajern ima trenera koji je Nemac, sto je za pocetak vrlo vazno zbog nacina razmisljanja i morala ekipe. Zatim zna kako Bajern dise, igrao je tu i dugo bio u klubu pa su ga i igraci brzo prihvatili. Bio je asistent Levu, tako da je imao i od koga da uci, preneo obrise te taktike u Bajern, ekipa je to savrseno prihvatila, sve se uklopilo i kliknulo. Sasvim zasluzena titula pravog, pravcatog velikana, zbog nacina rada i poslovanja, po mom misljenju veceg i o Barse, Reala, Juvea i ovih ostalih klubova koji su se pojavili u 21.veku... tradicija, iskustvo i velicina se ipak ne mogu kupiti

italijan u prevari

pre 3 godine

Malo mi je muka više od Levandovskog, lik trpa Zvezdu i ostale pacere, kad dodju bitne utakmice lik nije toliko raspucan.
Ove godine od 1/4 finala po gol Barsi i Lionu kad je sve vec bilo reseno. Prosle godine nijedan gol u nokaut fazi, 2017-2018 ni gol u 4 utakmice četvrtfinala i polufinala. 2016-2017 samo 1 gol Realu i to iz penala. 2015-2016 po 1 gol Benfici i Atletiku. 2014-2015 1 gol Barsi kad je sve bilo rešeno i 2 gola Portu.

Dakle, za ovih 6 sezona, ukupno 8 golova u najbitnijim mečevima sezone.

Primera radi, Kristijano je jedne sezone u 5 utakmica 1/4, 1/2 i finala dao 10 golova!
(CJC, 24. avgust 2020 13:52)

Zaboravio si najbitnije, kad je u dresu Dortmunda dao 4 komada Realu! Poznavaoce...

Руска Душа

pre 3 godine

Svaka čast za sve postignuto, ali čovek koji u finalu iz igre izbacuje najboljeg i najopasnijeg igrača na terenu Comana u 70.min (za Perišića/Coutunho-a) i osnovu sigurne sredine terena T. Alcantara-u u 85.min pri "odbrani" gola prednosti za Bayern, nije baš slika dobrog menadžera i stratega. Da je kojim slučajem PSG dao gol, Bayern bi primio još 3 u produžecima, samo zbog navedenih izmena...
(Azamat Bagatov, 24. avgust 2020 12:37)

Тај Коман је почео да уклизава и да иде превише ризично и срцем, након што је постигао гол. А имао је жути картон..
Савршене измене или ти га промене. Због личних ствари не сме да жртвује тим, а био је близу да направи глупост због еуфорије. Зна то овај "Шваба" и правац клупа да мали и остане херој.
Тиаго се видно уморио, беаше најбољи на терену, а Кутињу не мањка фудбалског знања да би делио лопте, напротив. Човек играо за тим и знатно повученије. Чак и фаулове правио, како није никада..
Што се тиче тренеровог успеха, јесте највећим делом његов, ал' он има читав систем иза себе, без сплеткарења, подметања. Нема резултате-лети, има резултате-ради. Просто, ал' тако је најтеже..

Klempo

pre 3 godine

Iza toga da ne sipaju milijarde na pojacanja se krije nesto drugo. Oni otimaju igrace. Cela bundes ligabradi za Banern i svaki igrac koji se afirmise u ostalim nemackim klubovima zavrsi kod Bajerna ispod njegove realne cene.
(Petar, 24. avgust 2020 12:44)

U pravu si. Ne znam zbog čega svi hrle u taj Bajern. Igrači koji se dokažu u Bundesligi, trebalo bi da idu u Majnc, Keln, Fortunu Dizeldorf i slične klubove, kao da je sve u uspjehu i tim silnim peharima koje Bajern osvaja. Uostalom Barcelona, Citi, Pariz i kompanija bi tada mnogo lakše dolazila do evropskih titula, što bi njihove navijače veoma radovalo. Bajern se treba ugledati na PSG, sinoć svih 11 na terenu iz njihovog podmlatka. Sjećam se Neymara i Mbapea kad su harali za U10 PSG-a, već su tada svi znali da će ta djaca napraviti veličanstvenu karijeru u Parizu. Moj cilj u narednih 10-20 godina je da odem u što mizerniju firmu i da zarađujem što manje, tek toliko da nekako preživim. Zaista nije sve u parama i nekom ličnom uspjehu.
Za razliku od Bajerna, Barca i Real kupuju antitalente španskog fudbala i prave vrhunske zvijezde od tih igrača, a ni to ne rade često, jer je i kod njih u prvom sastavu 10-11 igrača iz sopstvenog podmlatka. Nije Barcelona blentava da kupi Kutinja, Grizmana, Dembelea za 400 miliona Evra, a ni Pariz Nejmara ili Mbapea za te iste pare, kad mogu proizvoditi sopstvene igrače.

pera

pre 3 godine

Kad spic igraci igraju takav presing , i igraju odbranu , onda je rezultat tu .. Ne glume zvezde ..
A Mueler je ocigledno glavni u svlacionici ... on se i posvadjao sa Kovacem , nakon cega je Kovac dobio nogu

Ivann27

pre 3 godine

Nista posebno.PSZ pokraden a protiv Liona i Barse vise srece nego pameti
(Freddy, 24. avgust 2020 12:19)

Da, pobedili su Barselonu na srecu, tek tako dali OSAM golova. Lion i da je dao neki gol primio je TRI.
A sto se tice toga da je PSG pokraden, ako se tako gleda Bajernu nisu svirana DVA penala. Prvo na KOmanu, i ne gledaj samo ruku kojom ga je gurnuo, vec takodje i nogu, gde se na usporenom snimku jasno vidi da ga je potkacio. Na Levandvskom, takodje, cist penal. Pa ti vidi ko je pokraden.

Bocko

pre 3 godine

Zanimljivo je da uspon Bajerna pocinje sa dolaskom Cajkovskog za trenera. On je ustolicio Bekenbauera u svetskog asa, otkrio super talentovanog golmana Sepa Majera i doveo debeljuskastog golgetera Gerda Milera, koji je postao i pre i posle nevidjena masina za davanje golova, narocito u najvaznijim utakmicama. Posle toga je bajernovu snagu utvrdio Branko Zebec. Za prikazano ove sezone svaka cast ! Ali da je Lion iskoristio neku od nekoliko velikih sansi kod 0:0 i 0:1, mozda bi se sada druga prica pricala. Ali to dolazi pod ono : Sta bi bilo kad bi bilo!

pst

pre 3 godine

Kako nerviraju ovi koji moraju da se prave pametni i nalaze mane svakome. Jeste, eto Bajern otima igrace, kupuje sve i osvaja. Ne Real, ne Barselona, ne PSZ, ne Siti, nego Bajern!
Bajern spuca 500 miliona godisnje na pojacanja, Bajern kupuje Ronalda, Nejmara, Suareza, Bejla, Benzemu, Grizmana...
Normalno je da ce Bajern da kupuje igrace manjih nemackih klubova jer je Bajern nemacki klub i to najveci. Tu nista nije cudno. Cudno je to sto on osvaja LS pored ovih koji kupuju po citavom svetu vec izvikane igrace i placaju stotine miliona za njih.
Ispade ovde Bajern veci otimac od Reala, Sitija, PSZ-a i Barselone.

Nbgd

pre 3 godine

@Freddy
Druze jesam ja lud ili si ti upravo napisao da su srecno pobedili Barselonu? Jedini srecan tim na toj utakmici je Barselona sto nisu popili 10 komada

@

pre 3 godine

@Petar
Jeste, ispod realne cene, ali zato sto Bajern kupuje fudbalere, a ne zvezde.
Mislis da Real nije imao skaute koji su videli da je Ronaldo vanserijski igrac? Jesu, ali sta ce Realu Ronaldo pre nego sto postane zvezda. A zvezda kosta, zato Real potrosi ogroman novac i zaradi jos vise od prodaje dresova, sponzora itd.
Isto vazi za Barselonu i Ronaldinja, Suareza, Etoa, Nejmara itd.
Bajern ne kupuje zvezde, kupuje igrace za koje smatra da odgovaraju njegovom sistemu igre, kupuje ih na vreme, uklapa u sistem, formira tim i dobijemo masineriju koja melje sve pred sobom.
Mogao je i Bajern da kupi Nejmara, Ronalda, Mbapea... para ima koliko hoces, ali oni imaju drugacije shvatanje fudbala i to je nesto sto se kod njih mora postovati.
U Nemackoj fudbal jos uvek nije postao cirkus i parada manekena, padavicara i instagram influensera.

Milos

pre 3 godine

@Petar
Opet nema veze. To rade i drugi, samo na svetskom nivou. Ko god da se afirmise, bilo gde, osim u Nemackoj i donekle Italiji, zavrsi u Realu, Barseloni, PSZ-u, Sitiju itd. i to za silne milione i milijarde.
Bajern kupuje u Nemackoj, od manjih klubova, ne trosi ogroman novac i od tih igraca stvara mocne ekipe.
Bajernova snaga nisu imena, vec sistem.
Oni nemaju neke mega zvezde, jer nece da placaju 200 miliona za Nejmara ili nekog slicnog.
Sistem je njihova snaga.

Beowolf

pre 3 godine

Primera radi, Kristijano je jedne sezone u 5 utakmica 1/4, 1/2 i finala dao 10 golova!
(CJC, 24. avgust 2020 13:52)

Kako si napravio realnu selekciju, baš od četvrt finala iz meni nepoznatog razloga. Ako je po tebi 1/4 finale važno, onda ne znam kako nipodaštavaš i prethodne faze takmičenja. Razumeo bih da si naveo samo finala, ali u tom segmentu je CR zapažen koliko i ja. Drugo, veoma je logično da najbolji strelci budu i najbolje čuvani u tim utakmicama a i taktike su često podređene rezultatu znaš... A ne tome ko će dati gol. I to igra veliku ulogu. A samo još nešto u vezi CR na kog se očito ložiš. SP 2014 - 50 šuteva-0 golova. Pa je opet vrhunski igrač... Tako da nemoj vaditi te selektivne statistike, često ne kazuju ništa pametno.

Neko iz mase

pre 3 godine

Pa Kovač je doveo tog "anonimnog" Hans-Diter Flika u Bajern za svog pomoćnika..
(anonimni trener, 24. avgust 2020 14:28)

Nije ga Kovač doveo, već ga je doveo Bajern. Flik je bio „Bajernov pomoćni trener“ u timu Nike Kovača, a Robert je bio pomoćni trener svog brata Nike. Prije nekoliko godina su to uradili i kod Karla Anćelotija, kada su Vili Sanjola postavili kao „Bajernovog pomoćnog trenera“ u Karlovom timu. Od naredne sezone će Miroslav Klose biti pomoćni trener Fliku, obojica su „Bajernovi treneri“. Herman Gerland obavlja tu funkciju već decenijama u Bajernu. Taj klub nikada neće dati nekome „sa strane“ da ima nadležnost na kompletim treningom i pripremama za utakmice. Mada Niko i Robert nisu bili „neko sa strane“, već prijašnji Bajernovi igrači, ali eto Bajern to tako praktikuje.

boki

pre 3 godine

Rekao bih da su igraci bojkotovali Kovaca sto je sramno.

Nije realno da isti igraci izgube od Frankfurta 1:5 a onda dobiju Barsu 8:2. Nema trener takvu moc.

Bane

pre 3 godine

Tako to rade najveci klubovi, a ne kao na primer Celzi kada su Di Matea postavili za privremeno resenje , a on im doneo toliko dugo cekan i zeljen pehar Lige šampiona i oni ga otpuste. Vidimo svi da im od tada bas cvetaju ruze, kako u Evropi tako i u prvenstvu. Flik jeste postavljen kao privremeni trener, ali covek ima rezultate iza sebe, to je valjda najvažnije.

@

pre 3 godine

@Azamat Bagatov
Jesi li svestan ti da je on evropski sampion? Bez poraza, sa gol razlikom +35, rekorder BAJERN MINHENA!
Kakva su ti to glupa poredjenja sa Solskerom?!
Izmene su se pokazale pravim, pametnim izmenama, a sta bi bilo kad bi bilo, ostavimo filozofima.
Mozda PSZ i nije dao gol samo zahvaljujuci tim izmenama?
Sledeca sezona bice pokazatelj sledece sezone, ova je pokazatelj jednog fenomenalnog trenera koji je od gubitnickog tima stvorio masineriju koja melje sve pred sobom.

Azamat Bagatov

pre 3 godine

Svaka čast za sve postignuto, ali čovek koji u finalu iz igre izbacuje najboljeg i najopasnijeg igrača na terenu Comana u 70.min (za Perišića/Coutunho-a) i osnovu sigurne sredine terena T. Alcantara-u u 85.min pri "odbrani" gola prednosti za Bayern, nije baš slika dobrog menadžera i stratega. Da je kojim slučajem PSG dao gol, Bayern bi primio još 3 u produžecima, samo zbog navedenih izmena.
Slažem se da je spojio pojedince i od njih napravio tim, ali mislim da je to samo zato što Kovač nije bio pravi izbor za Bayern i tokom njegovog mandata vladala je loša hemija. Sve u svemu, sledeća sezona će biti pravi pokazatelj...
I Solskjaer je delovao kao genije kad je preuzeo tim i vezao 10 pobeda i 2 neresene u 12 mečeva, a ove sezone za apetite Man Utd-a dosta tanko.

@

pre 3 godine

Ako ovaj uzme jos jednu titulu LS s Bajernom krece pljuvanje kako bi svako osvajao s takvim Bajernom, sto se ne dokaze u nekom drugom klubu, lako je u Bajernu itd.

@c72

pre 3 godine

Dobar dio ove ekipe Bayerna je složio i Niko Kovač kojeg niko vise i ne spominje, ja mislim da, uprkos svemu, i on ima neke zasluge sto to sada izgleda kako izgleda, a PSG neće napredovati dok se ne riješe Neymara, solidnog igrača kojem je mjesto recimo u Evertonu ili tako nešto, mogao bi i u Milan ili čak i Romu.

Klempo

pre 3 godine

Iza toga da ne sipaju milijarde na pojacanja se krije nesto drugo. Oni otimaju igrace. Cela bundes ligabradi za Banern i svaki igrac koji se afirmise u ostalim nemackim klubovima zavrsi kod Bajerna ispod njegove realne cene.
(Petar, 24. avgust 2020 12:44)


Borusija iz Dortmunda je ekipa koja najviše dovodi konkurentske igrače, do 2017. godine je dala 167 miliona Evra za 14 pojačanja. Bajern je u Bundesligi na 9. mjestu i dao je za 8 igrača 105 miliona. Pošto sam ja sklon mitovima, a ne simpatišem taj Bajern baš nešto, ja ću se praviti retard i tvrdiću da Bajern najviše slabi konkurenciju i da oni najviše kupuju u Bundesligi, šta mi možete.

Wolf

pre 3 godine

Bayern pobedio na suvo iskustvo, na ugled, prosto je institucija za koju Francuzima nije dovoljno ni 10 milijardi dolara, oni su nešto kao Manchester City.
Na ovoj utakmici se videlo da im je falila ona prava fudbalska desetka, nešto poput Piksija u Zvezdi, Gulita u Milanu ili nešto poput Čavija, Inijeste, Jugovića.Sa jednim takvim igračem, oni bi sinoć dobili lagano, verovatno 3-4 razlike.To je i Flik video pa je udvajao Mbapea i Nejmara, uspeo da ih iseče, što faulovima, što s malo sreće, Di Mariji i onako treba 15 šuteva da postigne jedan gol, ostali su bili lagan doručak.Nije imao ko da stane na loptu.Cela filozofija Bayenove pobede.

Replika

pre 3 godine

(@c72, 24. avgust 2020 13:23
Koga je Kovač doveo u Bajern
Njegove želje su bili Mandzukic i Lovren to nije dobio i onda je počeo da ratuje sa upravom, šta više lik izjavljuje kako bajern ima lošu ekipu navodi kao primjer da je bajern auto koje autoputem nemože ići više od 100 i ako je dozvoljeno 200 km na sat
I sada on bi da ima neku zaslugu

Replika

pre 3 godine

Svaka čast ,Flik se odlično pokazao. Salihamidzic je takodje odradio odličan posao u dovođenju igrača .
Bayern je institucija.
(Treta, 24. avgust 2020 13:26) koga je to Salihamiđić doveo osim Sanea....ostale je doveo Niko Kovač
Doveo je Dejvisa i to lično onga skautiro

nepismeni

pre 3 godine

Cole...uvek me je zanimalo sta to znacu odrastao u Brazilu? Brazilci su strasni igraci, uvek su imali vrhunske igrace, ali u Brazilu, njihova liga je uz Argentinsku verovatno najlosija i najdosadnija. Neverovatno da se takvi talenti radjaju a kad gledas utakmice njih i Argentinske lige, nista ruznije ne mozes da vidis. Na nivou nase lige, ali bukvalno. Fudbal je mozda pre rastao u Italiji, bar za mene.

CJC

pre 3 godine

Malo mi je muka više od Levandovskog, lik trpa Zvezdu i ostale pacere, kad dodju bitne utakmice lik nije toliko raspucan.
Ove godine od 1/4 finala po gol Barsi i Lionu kad je sve vec bilo reseno. Prosle godine nijedan gol u nokaut fazi, 2017-2018 ni gol u 4 utakmice četvrtfinala i polufinala. 2016-2017 samo 1 gol Realu i to iz penala. 2015-2016 po 1 gol Benfici i Atletiku. 2014-2015 1 gol Barsi kad je sve bilo rešeno i 2 gola Portu.

Dakle, za ovih 6 sezona, ukupno 8 golova u najbitnijim mečevima sezone.

Primera radi, Kristijano je jedne sezone u 5 utakmica 1/4, 1/2 i finala dao 10 golova!

.

pre 3 godine

@@
Vec je krenulo omalovazavanje. Kazu Niko Kovac pravio tim, sto ce za godinu da bude da bi Niko osvojio LS, nego mu nisu dali. Sada jos ne idu bas takve price, jer su jos sveza secanja na ocajne igre Bajerna pod Kovacevim vodjstvom.

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

Moglo bi se reći da je Bajern imao sreće ove sezone kao niko nikada do sad. Evo samo nekih podataka: prvo Olimpijakos pada u finišu, a lako je moglo drugačije biti, pa Zvezda u Minhenu zamalo da izjednači na deset minuta pre kraja i onda dokrajči šokiranog protivnika, pa onda Zvezda nije imala svoj dan u Beogradu, pa Totenhem prodao utakmicu kod kuće zbog kladionice, pa onda Totenhem u Minhenu nezainteresovan pa onda Barselona u svađi sama sa sobom pa PSG bez podrške navijača u najvažnijem meču u istoriji. Ja bih rekao da su velike srećare, ali ni to nije dovoljno da opiše ovoliko sreće u jednoj jedinoj sezoni.

nepismeni

pre 3 godine

Haha, on arhitekta brutalnog Bajerna?liku upala sekira u med. Dobio vrhunske igrače i tim koji je igrao loše pod Kovacem od koga bi pola ljudi na ovom sajtu bolje vodilo ekipu, bojkotovali ga igrači. Bilo koji trener Nemac da je došao slično bi prošao (da se ne lazemo,mogli su i da izgube ovaj meč,bili su bolji ali ne toliko da nije moglo da se desi da Nejmar da onu priliku jedan na jedan,ili Mbape dva puta,ili onaj nesrećnik sa klupe što izgleda kao da je iz Marinkove bare.

zuta čizma

pre 3 godine

Svaka čast ,Flik se odlično pokazao. Salihamidzic je takodje odradio odličan posao u dovođenju igrača .
Bayern je institucija.
(Treta, 24. avgust 2020 13:26) koga je to Salihamiđić doveo osim Sanea....ostale je doveo Niko Kovač

Wolf

pre 3 godine

@sportdetective
Ajd da ti pojasnim malo da bi shvatio.
Sličnost između City-ja i PSG je pre svega u količini novca potrošenog na dovođenja igrača.
Često se na nekog igrača potroši duplo više para nego što zaista vredi jer ga hoće 2-3 kluba u isto vreme, a menadžeri ne bi bili to što jesu kad ne bi izvukli maximum.
Igra PSG se bazira na brzini Mbapea i micro treucima Neimara u toku utakmice.Sve se svodi na njihov brzi prenos lopte, lopta ide super brzo, tu većina odbrambeni igrača ne može da se snađe i lako primi prvi gol, kad prime prvi sve se menja.Odbrana većine timova je skoncetrisana na ovu dvojicu, često im se pridodaju igrači iz veznog reda ili napada, samim tim oni sami sebi čine medveđu uslugu slabeći svoje izglede da daju gol.
S druge strane odbrana PSG ima mnogo lakši posao, jer kao što sam pomenuo, moraju da se nose sa mnogo manje igrača, jer su ostali zauzeti konstatnim čuvanjem one dvojice.
Flik je sve to lepo izanalizirao, umesto da stavi 2-3 igrača na Mbapea i Neimara, čuvao ih je zonski, što znači da se igrači koji su najbliži onome koji primi loptu, pomeraju i udvajaju ga, rezultat toga je veliki broj presečenihi pasova, Mbape stalno u ofsajdu i sl.
Pošto je u ovakvoj utakmici morao i gol da se postigne, Flik je u drugom poluvremenu odradio presinig na odbranu PSG, koja nije baš kvalitet za prvaka Evrope, postigao gol, a onda se vratio na staro i lagano uzeo Ligu šampiona.
E to se zove suvo iskustvo institucije bez zvučnih imena.

vaxilar

pre 3 godine

Borusija iz Dortmunda je ekipa koja najviše dovodi konkurentske igrače, do 2017. godine je dala 167 miliona Evra za 14 pojačanja. Bajern je u Bundesligi na 9. mjestu i dao je za 8 igrača 105 miliona. Pošto sam ja sklon mitovima, a ne simpatišem taj Bajern baš nešto, ja ću se praviti retard i tvrdiću da Bajern najviše slabi konkurenciju i da oni najviše kupuju u Bundesligi, šta mi možete.
(Klempo, 24. avgust 2020 14:04)

Bajern da je platio Levandovskog, a ne da je oteo samo bi se za njega jednog cifra uvecala za 100 miliona

sportdetective

pre 3 godine

(Wolf, 24. avgust 2020 16:47)pa nisu bas kao Man City ipak ovi su igrali LS i pre sejka...a najveci problem jim je da nemaju vezni red, nemaju igraca koji moze da kvalitetno uposli napadac...Imas Nejmara, Di Mariu, Mbape i Tiago Silva i golman Navas, a ovo ostalo nije ni za klupu u nekom jacem klubu, a ne da igraju prvu.

CJC

pre 3 godine

@CJC
Ma pojma nema, u pravu si. Visestruki osvajac LS, svetski sampion, buduca zlatna lopta... nema pojma.
Ti znas, ti ga nauci.
(., 24. avgust 2020 18:04)

Kako me nervirate vi nepismeni.

CJC

pre 3 godine

Kako si napravio realnu selekciju, baš od četvrt finala iz meni nepoznatog razloga. Ako je po tebi 1/4 finale važno, onda ne znam kako nipodaštavaš i prethodne faze takmičenja. Razumeo bih da si naveo samo finala, ali u tom segmentu je CR zapažen koliko i ja. Drugo, veoma je logično da najbolji strelci budu i najbolje čuvani u tim utakmicama a i taktike su često podređene rezultatu znaš... A ne tome ko će dati gol. I to igra veliku ulogu. A samo još nešto u vezi CR na kog se očito ložiš. SP 2014 - 50 šuteva-0 golova. Pa je opet vrhunski igrač... Tako da nemoj vaditi te selektivne statistike, često ne kazuju ništa pametno.
(Beowolf, 24. avgust 2020 14:42)

Iz tebi nepoznatog razloga? A jok, kao parametar cu uzeti boraniju Zvezdu, Dinamo, Bešiktaš, Borisov u grupi i neki Porto, Sevilju, Marsej u 1/8 ...tu je Leva najjači.
Drugo, kad je sva pažnja na njemu, kako je CR dao tih 10 golova?
Na kraju, kako objašnjavaš nepobitnu činjenicu da je čovek dao 8 golova u najbitnijih 20 utakmica svoje karijere a s druge strane da 55 golova u sezoni rutinski?

Azamat Bagatov

pre 3 godine

Svaka čast za sve postignuto, ali čovek koji u finalu iz igre izbacuje najboljeg i najopasnijeg igrača na terenu Comana u 70.min (za Perišića/Coutunho-a) i osnovu sigurne sredine terena T. Alcantara-u u 85.min pri "odbrani" gola prednosti za Bayern, nije baš slika dobrog menadžera i stratega. Da je kojim slučajem PSG dao gol, Bayern bi primio još 3 u produžecima, samo zbog navedenih izmena.
Slažem se da je spojio pojedince i od njih napravio tim, ali mislim da je to samo zato što Kovač nije bio pravi izbor za Bayern i tokom njegovog mandata vladala je loša hemija. Sve u svemu, sledeća sezona će biti pravi pokazatelj...
I Solskjaer je delovao kao genije kad je preuzeo tim i vezao 10 pobeda i 2 neresene u 12 mečeva, a ove sezone za apetite Man Utd-a dosta tanko.

Petar

pre 3 godine

Iza toga da ne sipaju milijarde na pojacanja se krije nesto drugo. Oni otimaju igrace. Cela bundes ligabradi za Banern i svaki igrac koji se afirmise u ostalim nemackim klubovima zavrsi kod Bajerna ispod njegove realne cene.

CJC

pre 3 godine

Malo mi je muka više od Levandovskog, lik trpa Zvezdu i ostale pacere, kad dodju bitne utakmice lik nije toliko raspucan.
Ove godine od 1/4 finala po gol Barsi i Lionu kad je sve vec bilo reseno. Prosle godine nijedan gol u nokaut fazi, 2017-2018 ni gol u 4 utakmice četvrtfinala i polufinala. 2016-2017 samo 1 gol Realu i to iz penala. 2015-2016 po 1 gol Benfici i Atletiku. 2014-2015 1 gol Barsi kad je sve bilo rešeno i 2 gola Portu.

Dakle, za ovih 6 sezona, ukupno 8 golova u najbitnijim mečevima sezone.

Primera radi, Kristijano je jedne sezone u 5 utakmica 1/4, 1/2 i finala dao 10 golova!

@c72

pre 3 godine

Dobar dio ove ekipe Bayerna je složio i Niko Kovač kojeg niko vise i ne spominje, ja mislim da, uprkos svemu, i on ima neke zasluge sto to sada izgleda kako izgleda, a PSG neće napredovati dok se ne riješe Neymara, solidnog igrača kojem je mjesto recimo u Evertonu ili tako nešto, mogao bi i u Milan ili čak i Romu.

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

Moglo bi se reći da je Bajern imao sreće ove sezone kao niko nikada do sad. Evo samo nekih podataka: prvo Olimpijakos pada u finišu, a lako je moglo drugačije biti, pa Zvezda u Minhenu zamalo da izjednači na deset minuta pre kraja i onda dokrajči šokiranog protivnika, pa onda Zvezda nije imala svoj dan u Beogradu, pa Totenhem prodao utakmicu kod kuće zbog kladionice, pa onda Totenhem u Minhenu nezainteresovan pa onda Barselona u svađi sama sa sobom pa PSG bez podrške navijača u najvažnijem meču u istoriji. Ja bih rekao da su velike srećare, ali ni to nije dovoljno da opiše ovoliko sreće u jednoj jedinoj sezoni.

lemilica

pre 3 godine

Dobar tekst, sve pogodjeno u centar. Bajern ima trenera koji je Nemac, sto je za pocetak vrlo vazno zbog nacina razmisljanja i morala ekipe. Zatim zna kako Bajern dise, igrao je tu i dugo bio u klubu pa su ga i igraci brzo prihvatili. Bio je asistent Levu, tako da je imao i od koga da uci, preneo obrise te taktike u Bajern, ekipa je to savrseno prihvatila, sve se uklopilo i kliknulo. Sasvim zasluzena titula pravog, pravcatog velikana, zbog nacina rada i poslovanja, po mom misljenju veceg i o Barse, Reala, Juvea i ovih ostalih klubova koji su se pojavili u 21.veku... tradicija, iskustvo i velicina se ipak ne mogu kupiti

Klempo

pre 3 godine

Iza toga da ne sipaju milijarde na pojacanja se krije nesto drugo. Oni otimaju igrace. Cela bundes ligabradi za Banern i svaki igrac koji se afirmise u ostalim nemackim klubovima zavrsi kod Bajerna ispod njegove realne cene.
(Petar, 24. avgust 2020 12:44)


Borusija iz Dortmunda je ekipa koja najviše dovodi konkurentske igrače, do 2017. godine je dala 167 miliona Evra za 14 pojačanja. Bajern je u Bundesligi na 9. mjestu i dao je za 8 igrača 105 miliona. Pošto sam ja sklon mitovima, a ne simpatišem taj Bajern baš nešto, ja ću se praviti retard i tvrdiću da Bajern najviše slabi konkurenciju i da oni najviše kupuju u Bundesligi, šta mi možete.

zuta čizma

pre 3 godine

Svaka čast ,Flik se odlično pokazao. Salihamidzic je takodje odradio odličan posao u dovođenju igrača .
Bayern je institucija.
(Treta, 24. avgust 2020 13:26) koga je to Salihamiđić doveo osim Sanea....ostale je doveo Niko Kovač

nepismeni

pre 3 godine

Haha, on arhitekta brutalnog Bajerna?liku upala sekira u med. Dobio vrhunske igrače i tim koji je igrao loše pod Kovacem od koga bi pola ljudi na ovom sajtu bolje vodilo ekipu, bojkotovali ga igrači. Bilo koji trener Nemac da je došao slično bi prošao (da se ne lazemo,mogli su i da izgube ovaj meč,bili su bolji ali ne toliko da nije moglo da se desi da Nejmar da onu priliku jedan na jedan,ili Mbape dva puta,ili onaj nesrećnik sa klupe što izgleda kao da je iz Marinkove bare.

Klempo

pre 3 godine

Iza toga da ne sipaju milijarde na pojacanja se krije nesto drugo. Oni otimaju igrace. Cela bundes ligabradi za Banern i svaki igrac koji se afirmise u ostalim nemackim klubovima zavrsi kod Bajerna ispod njegove realne cene.
(Petar, 24. avgust 2020 12:44)

U pravu si. Ne znam zbog čega svi hrle u taj Bajern. Igrači koji se dokažu u Bundesligi, trebalo bi da idu u Majnc, Keln, Fortunu Dizeldorf i slične klubove, kao da je sve u uspjehu i tim silnim peharima koje Bajern osvaja. Uostalom Barcelona, Citi, Pariz i kompanija bi tada mnogo lakše dolazila do evropskih titula, što bi njihove navijače veoma radovalo. Bajern se treba ugledati na PSG, sinoć svih 11 na terenu iz njihovog podmlatka. Sjećam se Neymara i Mbapea kad su harali za U10 PSG-a, već su tada svi znali da će ta djaca napraviti veličanstvenu karijeru u Parizu. Moj cilj u narednih 10-20 godina je da odem u što mizerniju firmu i da zarađujem što manje, tek toliko da nekako preživim. Zaista nije sve u parama i nekom ličnom uspjehu.
Za razliku od Bajerna, Barca i Real kupuju antitalente španskog fudbala i prave vrhunske zvijezde od tih igrača, a ni to ne rade često, jer je i kod njih u prvom sastavu 10-11 igrača iz sopstvenog podmlatka. Nije Barcelona blentava da kupi Kutinja, Grizmana, Dembelea za 400 miliona Evra, a ni Pariz Nejmara ili Mbapea za te iste pare, kad mogu proizvoditi sopstvene igrače.

boki

pre 3 godine

Rekao bih da su igraci bojkotovali Kovaca sto je sramno.

Nije realno da isti igraci izgube od Frankfurta 1:5 a onda dobiju Barsu 8:2. Nema trener takvu moc.

CJC

pre 3 godine

Kako si napravio realnu selekciju, baš od četvrt finala iz meni nepoznatog razloga. Ako je po tebi 1/4 finale važno, onda ne znam kako nipodaštavaš i prethodne faze takmičenja. Razumeo bih da si naveo samo finala, ali u tom segmentu je CR zapažen koliko i ja. Drugo, veoma je logično da najbolji strelci budu i najbolje čuvani u tim utakmicama a i taktike su često podređene rezultatu znaš... A ne tome ko će dati gol. I to igra veliku ulogu. A samo još nešto u vezi CR na kog se očito ložiš. SP 2014 - 50 šuteva-0 golova. Pa je opet vrhunski igrač... Tako da nemoj vaditi te selektivne statistike, često ne kazuju ništa pametno.
(Beowolf, 24. avgust 2020 14:42)

Iz tebi nepoznatog razloga? A jok, kao parametar cu uzeti boraniju Zvezdu, Dinamo, Bešiktaš, Borisov u grupi i neki Porto, Sevilju, Marsej u 1/8 ...tu je Leva najjači.
Drugo, kad je sva pažnja na njemu, kako je CR dao tih 10 golova?
Na kraju, kako objašnjavaš nepobitnu činjenicu da je čovek dao 8 golova u najbitnijih 20 utakmica svoje karijere a s druge strane da 55 golova u sezoni rutinski?

italijan u prevari

pre 3 godine

Malo mi je muka više od Levandovskog, lik trpa Zvezdu i ostale pacere, kad dodju bitne utakmice lik nije toliko raspucan.
Ove godine od 1/4 finala po gol Barsi i Lionu kad je sve vec bilo reseno. Prosle godine nijedan gol u nokaut fazi, 2017-2018 ni gol u 4 utakmice četvrtfinala i polufinala. 2016-2017 samo 1 gol Realu i to iz penala. 2015-2016 po 1 gol Benfici i Atletiku. 2014-2015 1 gol Barsi kad je sve bilo rešeno i 2 gola Portu.

Dakle, za ovih 6 sezona, ukupno 8 golova u najbitnijim mečevima sezone.

Primera radi, Kristijano je jedne sezone u 5 utakmica 1/4, 1/2 i finala dao 10 golova!
(CJC, 24. avgust 2020 13:52)

Zaboravio si najbitnije, kad je u dresu Dortmunda dao 4 komada Realu! Poznavaoce...

nepismeni

pre 3 godine

Cole...uvek me je zanimalo sta to znacu odrastao u Brazilu? Brazilci su strasni igraci, uvek su imali vrhunske igrace, ali u Brazilu, njihova liga je uz Argentinsku verovatno najlosija i najdosadnija. Neverovatno da se takvi talenti radjaju a kad gledas utakmice njih i Argentinske lige, nista ruznije ne mozes da vidis. Na nivou nase lige, ali bukvalno. Fudbal je mozda pre rastao u Italiji, bar za mene.

sportdetective

pre 3 godine

(Wolf, 24. avgust 2020 16:47)pa nisu bas kao Man City ipak ovi su igrali LS i pre sejka...a najveci problem jim je da nemaju vezni red, nemaju igraca koji moze da kvalitetno uposli napadac...Imas Nejmara, Di Mariu, Mbape i Tiago Silva i golman Navas, a ovo ostalo nije ni za klupu u nekom jacem klubu, a ne da igraju prvu.

Ivann27

pre 3 godine

Nista posebno.PSZ pokraden a protiv Liona i Barse vise srece nego pameti
(Freddy, 24. avgust 2020 12:19)

Da, pobedili su Barselonu na srecu, tek tako dali OSAM golova. Lion i da je dao neki gol primio je TRI.
A sto se tice toga da je PSG pokraden, ako se tako gleda Bajernu nisu svirana DVA penala. Prvo na KOmanu, i ne gledaj samo ruku kojom ga je gurnuo, vec takodje i nogu, gde se na usporenom snimku jasno vidi da ga je potkacio. Na Levandvskom, takodje, cist penal. Pa ti vidi ko je pokraden.

Bocko

pre 3 godine

Zanimljivo je da uspon Bajerna pocinje sa dolaskom Cajkovskog za trenera. On je ustolicio Bekenbauera u svetskog asa, otkrio super talentovanog golmana Sepa Majera i doveo debeljuskastog golgetera Gerda Milera, koji je postao i pre i posle nevidjena masina za davanje golova, narocito u najvaznijim utakmicama. Posle toga je bajernovu snagu utvrdio Branko Zebec. Za prikazano ove sezone svaka cast ! Ali da je Lion iskoristio neku od nekoliko velikih sansi kod 0:0 i 0:1, mozda bi se sada druga prica pricala. Ali to dolazi pod ono : Sta bi bilo kad bi bilo!

vaxilar

pre 3 godine

Borusija iz Dortmunda je ekipa koja najviše dovodi konkurentske igrače, do 2017. godine je dala 167 miliona Evra za 14 pojačanja. Bajern je u Bundesligi na 9. mjestu i dao je za 8 igrača 105 miliona. Pošto sam ja sklon mitovima, a ne simpatišem taj Bajern baš nešto, ja ću se praviti retard i tvrdiću da Bajern najviše slabi konkurenciju i da oni najviše kupuju u Bundesligi, šta mi možete.
(Klempo, 24. avgust 2020 14:04)

Bajern da je platio Levandovskog, a ne da je oteo samo bi se za njega jednog cifra uvecala za 100 miliona

CJC

pre 3 godine

@CJC
Ma pojma nema, u pravu si. Visestruki osvajac LS, svetski sampion, buduca zlatna lopta... nema pojma.
Ti znas, ti ga nauci.
(., 24. avgust 2020 18:04)

Kako me nervirate vi nepismeni.

Wolf

pre 3 godine

Bayern pobedio na suvo iskustvo, na ugled, prosto je institucija za koju Francuzima nije dovoljno ni 10 milijardi dolara, oni su nešto kao Manchester City.
Na ovoj utakmici se videlo da im je falila ona prava fudbalska desetka, nešto poput Piksija u Zvezdi, Gulita u Milanu ili nešto poput Čavija, Inijeste, Jugovića.Sa jednim takvim igračem, oni bi sinoć dobili lagano, verovatno 3-4 razlike.To je i Flik video pa je udvajao Mbapea i Nejmara, uspeo da ih iseče, što faulovima, što s malo sreće, Di Mariji i onako treba 15 šuteva da postigne jedan gol, ostali su bili lagan doručak.Nije imao ko da stane na loptu.Cela filozofija Bayenove pobede.

Руска Душа

pre 3 godine

Svaka čast za sve postignuto, ali čovek koji u finalu iz igre izbacuje najboljeg i najopasnijeg igrača na terenu Comana u 70.min (za Perišića/Coutunho-a) i osnovu sigurne sredine terena T. Alcantara-u u 85.min pri "odbrani" gola prednosti za Bayern, nije baš slika dobrog menadžera i stratega. Da je kojim slučajem PSG dao gol, Bayern bi primio još 3 u produžecima, samo zbog navedenih izmena...
(Azamat Bagatov, 24. avgust 2020 12:37)

Тај Коман је почео да уклизава и да иде превише ризично и срцем, након што је постигао гол. А имао је жути картон..
Савршене измене или ти га промене. Због личних ствари не сме да жртвује тим, а био је близу да направи глупост због еуфорије. Зна то овај "Шваба" и правац клупа да мали и остане херој.
Тиаго се видно уморио, беаше најбољи на терену, а Кутињу не мањка фудбалског знања да би делио лопте, напротив. Човек играо за тим и знатно повученије. Чак и фаулове правио, како није никада..
Што се тиче тренеровог успеха, јесте највећим делом његов, ал' он има читав систем иза себе, без сплеткарења, подметања. Нема резултате-лети, има резултате-ради. Просто, ал' тако је најтеже..

Neko iz mase

pre 3 godine

Pa Kovač je doveo tog "anonimnog" Hans-Diter Flika u Bajern za svog pomoćnika..
(anonimni trener, 24. avgust 2020 14:28)

Nije ga Kovač doveo, već ga je doveo Bajern. Flik je bio „Bajernov pomoćni trener“ u timu Nike Kovača, a Robert je bio pomoćni trener svog brata Nike. Prije nekoliko godina su to uradili i kod Karla Anćelotija, kada su Vili Sanjola postavili kao „Bajernovog pomoćnog trenera“ u Karlovom timu. Od naredne sezone će Miroslav Klose biti pomoćni trener Fliku, obojica su „Bajernovi treneri“. Herman Gerland obavlja tu funkciju već decenijama u Bajernu. Taj klub nikada neće dati nekome „sa strane“ da ima nadležnost na kompletim treningom i pripremama za utakmice. Mada Niko i Robert nisu bili „neko sa strane“, već prijašnji Bajernovi igrači, ali eto Bajern to tako praktikuje.

.

pre 3 godine

@@
Vec je krenulo omalovazavanje. Kazu Niko Kovac pravio tim, sto ce za godinu da bude da bi Niko osvojio LS, nego mu nisu dali. Sada jos ne idu bas takve price, jer su jos sveza secanja na ocajne igre Bajerna pod Kovacevim vodjstvom.

Replika

pre 3 godine

Svaka čast ,Flik se odlično pokazao. Salihamidzic je takodje odradio odličan posao u dovođenju igrača .
Bayern je institucija.
(Treta, 24. avgust 2020 13:26) koga je to Salihamiđić doveo osim Sanea....ostale je doveo Niko Kovač
Doveo je Dejvisa i to lično onga skautiro

pera

pre 3 godine

Kad spic igraci igraju takav presing , i igraju odbranu , onda je rezultat tu .. Ne glume zvezde ..
A Mueler je ocigledno glavni u svlacionici ... on se i posvadjao sa Kovacem , nakon cega je Kovac dobio nogu

Replika

pre 3 godine

(@c72, 24. avgust 2020 13:23
Koga je Kovač doveo u Bajern
Njegove želje su bili Mandzukic i Lovren to nije dobio i onda je počeo da ratuje sa upravom, šta više lik izjavljuje kako bajern ima lošu ekipu navodi kao primjer da je bajern auto koje autoputem nemože ići više od 100 i ako je dozvoljeno 200 km na sat
I sada on bi da ima neku zaslugu

Beowolf

pre 3 godine

Primera radi, Kristijano je jedne sezone u 5 utakmica 1/4, 1/2 i finala dao 10 golova!
(CJC, 24. avgust 2020 13:52)

Kako si napravio realnu selekciju, baš od četvrt finala iz meni nepoznatog razloga. Ako je po tebi 1/4 finale važno, onda ne znam kako nipodaštavaš i prethodne faze takmičenja. Razumeo bih da si naveo samo finala, ali u tom segmentu je CR zapažen koliko i ja. Drugo, veoma je logično da najbolji strelci budu i najbolje čuvani u tim utakmicama a i taktike su često podređene rezultatu znaš... A ne tome ko će dati gol. I to igra veliku ulogu. A samo još nešto u vezi CR na kog se očito ložiš. SP 2014 - 50 šuteva-0 golova. Pa je opet vrhunski igrač... Tako da nemoj vaditi te selektivne statistike, često ne kazuju ništa pametno.

Bane

pre 3 godine

Tako to rade najveci klubovi, a ne kao na primer Celzi kada su Di Matea postavili za privremeno resenje , a on im doneo toliko dugo cekan i zeljen pehar Lige šampiona i oni ga otpuste. Vidimo svi da im od tada bas cvetaju ruze, kako u Evropi tako i u prvenstvu. Flik jeste postavljen kao privremeni trener, ali covek ima rezultate iza sebe, to je valjda najvažnije.

Milos

pre 3 godine

@Petar
Opet nema veze. To rade i drugi, samo na svetskom nivou. Ko god da se afirmise, bilo gde, osim u Nemackoj i donekle Italiji, zavrsi u Realu, Barseloni, PSZ-u, Sitiju itd. i to za silne milione i milijarde.
Bajern kupuje u Nemackoj, od manjih klubova, ne trosi ogroman novac i od tih igraca stvara mocne ekipe.
Bajernova snaga nisu imena, vec sistem.
Oni nemaju neke mega zvezde, jer nece da placaju 200 miliona za Nejmara ili nekog slicnog.
Sistem je njihova snaga.

@

pre 3 godine

Ako ovaj uzme jos jednu titulu LS s Bajernom krece pljuvanje kako bi svako osvajao s takvim Bajernom, sto se ne dokaze u nekom drugom klubu, lako je u Bajernu itd.

pst

pre 3 godine

Kako nerviraju ovi koji moraju da se prave pametni i nalaze mane svakome. Jeste, eto Bajern otima igrace, kupuje sve i osvaja. Ne Real, ne Barselona, ne PSZ, ne Siti, nego Bajern!
Bajern spuca 500 miliona godisnje na pojacanja, Bajern kupuje Ronalda, Nejmara, Suareza, Bejla, Benzemu, Grizmana...
Normalno je da ce Bajern da kupuje igrace manjih nemackih klubova jer je Bajern nemacki klub i to najveci. Tu nista nije cudno. Cudno je to sto on osvaja LS pored ovih koji kupuju po citavom svetu vec izvikane igrace i placaju stotine miliona za njih.
Ispade ovde Bajern veci otimac od Reala, Sitija, PSZ-a i Barselone.

Nbgd

pre 3 godine

@Freddy
Druze jesam ja lud ili si ti upravo napisao da su srecno pobedili Barselonu? Jedini srecan tim na toj utakmici je Barselona sto nisu popili 10 komada

@

pre 3 godine

@Azamat Bagatov
Jesi li svestan ti da je on evropski sampion? Bez poraza, sa gol razlikom +35, rekorder BAJERN MINHENA!
Kakva su ti to glupa poredjenja sa Solskerom?!
Izmene su se pokazale pravim, pametnim izmenama, a sta bi bilo kad bi bilo, ostavimo filozofima.
Mozda PSZ i nije dao gol samo zahvaljujuci tim izmenama?
Sledeca sezona bice pokazatelj sledece sezone, ova je pokazatelj jednog fenomenalnog trenera koji je od gubitnickog tima stvorio masineriju koja melje sve pred sobom.

@

pre 3 godine

@Petar
Jeste, ispod realne cene, ali zato sto Bajern kupuje fudbalere, a ne zvezde.
Mislis da Real nije imao skaute koji su videli da je Ronaldo vanserijski igrac? Jesu, ali sta ce Realu Ronaldo pre nego sto postane zvezda. A zvezda kosta, zato Real potrosi ogroman novac i zaradi jos vise od prodaje dresova, sponzora itd.
Isto vazi za Barselonu i Ronaldinja, Suareza, Etoa, Nejmara itd.
Bajern ne kupuje zvezde, kupuje igrace za koje smatra da odgovaraju njegovom sistemu igre, kupuje ih na vreme, uklapa u sistem, formira tim i dobijemo masineriju koja melje sve pred sobom.
Mogao je i Bajern da kupi Nejmara, Ronalda, Mbapea... para ima koliko hoces, ali oni imaju drugacije shvatanje fudbala i to je nesto sto se kod njih mora postovati.
U Nemackoj fudbal jos uvek nije postao cirkus i parada manekena, padavicara i instagram influensera.

Wolf

pre 3 godine

@sportdetective
Ajd da ti pojasnim malo da bi shvatio.
Sličnost između City-ja i PSG je pre svega u količini novca potrošenog na dovođenja igrača.
Često se na nekog igrača potroši duplo više para nego što zaista vredi jer ga hoće 2-3 kluba u isto vreme, a menadžeri ne bi bili to što jesu kad ne bi izvukli maximum.
Igra PSG se bazira na brzini Mbapea i micro treucima Neimara u toku utakmice.Sve se svodi na njihov brzi prenos lopte, lopta ide super brzo, tu većina odbrambeni igrača ne može da se snađe i lako primi prvi gol, kad prime prvi sve se menja.Odbrana većine timova je skoncetrisana na ovu dvojicu, često im se pridodaju igrači iz veznog reda ili napada, samim tim oni sami sebi čine medveđu uslugu slabeći svoje izglede da daju gol.
S druge strane odbrana PSG ima mnogo lakši posao, jer kao što sam pomenuo, moraju da se nose sa mnogo manje igrača, jer su ostali zauzeti konstatnim čuvanjem one dvojice.
Flik je sve to lepo izanalizirao, umesto da stavi 2-3 igrača na Mbapea i Neimara, čuvao ih je zonski, što znači da se igrači koji su najbliži onome koji primi loptu, pomeraju i udvajaju ga, rezultat toga je veliki broj presečenihi pasova, Mbape stalno u ofsajdu i sl.
Pošto je u ovakvoj utakmici morao i gol da se postigne, Flik je u drugom poluvremenu odradio presinig na odbranu PSG, koja nije baš kvalitet za prvaka Evrope, postigao gol, a onda se vratio na staro i lagano uzeo Ligu šampiona.
E to se zove suvo iskustvo institucije bez zvučnih imena.