Aktuelno

Utorak, 04.08.2020.

12:00

Vožnja u papučama nije zabranjena, ali – da li bi trebalo da bude? VIDEO

Izvor: B92

Vožnja u papuèama nije zabranjena, ali – da li bi trebalo da bude? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

coas

pre 3 godine

Ceo zivot leti vozim u papucama(i inace retko obujem nesto drugo leti) i citam ove horor price o voznji u papucama pa se pitam da li sam ja doktorirao voznju u papucama kad ne ptimetim ama bas nikakvu rauliku izmedju papuca,cipela... Ili vi ljudi ipak malo preterujete
(Sumilex, 05. avgust 2020 11:24)
Zavisi od papuca.
Ja seo pre jedno 10ak godina u auto u papucama da zavrsim nesto i u roku od 10 min su se zaglavljivale i kod kvacila i kod gasa, ma katstrofa.
Od tada nisam nikad ni pomislio da vozim u papucama. Pre mesec dana sednem ja opet i nikakve razlike nije bilo izmedju sadasnjih papuca i patika, tako da sve zavisi od modela, mislim da su onda bile japanke.

sarajevo

pre 3 godine

Prije 50-tak godina na Jahorina reliju za Prvenstvo YU, Jovica Palikovic je izasao iz Gordini-8 u SARAPAMA!! (iako je bio snijeg) da vidi rezultat Brzinskog ispita. Kazu da je uvijek vozio reli u carapama!!!

Dragan

pre 3 godine

Ne vozim u papicama to je stvarno opasno jer zaglavi se lako izmedju papucica ali zato vec 10-tak godina vozim u carapama i uzivam. Duza putovanja mi nisu problem po 15 sati u automobilu sasvim opusteno i komforno. Plus osecaj na gasu i kocnici je apsolutno precizan i bez trzanja.

Joker

pre 3 godine

Jednom mi se zaglavila papuča ispod kvačila, i otad više nikad nisam seo da vozim u njima. Sad leti vozim u sandalama sa kopčama na peti. Postoji mogućnost i tu da se zaglavi noga, ali mnogo manja nego kod papuča.

Sumilex

pre 3 godine

Ceo zivot leti vozim u papucama(i inace retko obujem nesto drugo leti) i citam ove horor price o voznji u papucama pa se pitam da li sam ja doktorirao voznju u papucama kad ne ptimetim ama bas nikakvu rauliku izmedju papuca,cipela... Ili vi ljudi ipak malo preterujete

petar pan

pre 3 godine

30 godina vozim kamion u koji isključivo ulazim u čarapama zato što je lakše, čistije itd. zamislite sad ulazite u svoju spavaću sobu sa parkinga gde ljudi pišaju ulazite obuveni, ko razume shvatiće, drugo posle nekih deset do 15 sati koliko traje radni dan biti obuven nije baš prijatno, sa autom praktikujem na duža putovanja takođe da vozim bos.
(Zastava101Specijal, 05. avgust 2020 00:15)

Potpuno razumem logiku o ulasku u sobu sa parkinga ali ne razumem kako vam nije udobnije u nekoj obuci koju bi kupili i drzali u kabini iskljucivo za voznju. Pa i ja sam kao advokat po celi dan u cipelama i na nogama dobar deo dana pa ne idem bos po kancelariji i sudu.

KOKI

pre 3 godine

Kad čujem ove što ne voze u papučama kao da voze space shuttle . Ko zna voziti taj zna voziti i u ribarskim čizmama. A ko ne zna, ne pomaže mu ni F1 odijelo !!
@
Dobro, ja ne znam da vozim, samo 15 godima sam vozio putnicki auto kao prodavac na terenu, ne znam koliko stotina hiljada kilometara sam presao bez ijedne saobracajke. Da li znas koliko sam puta bio u situaciji da poginem ,ne svojom krivicom , kad covek izleti pred mene iz dvorista ili pretice pa predje u moju traku pa mora da bezim sa puta, srecom u njivu itd itd. Koliko si sigurniji u takvim situacijama kad naglo kocis sa podlogom cvrsto pricvrscenom za nogu tj u cipelama ili patikama nego u papucama koje mogu da ti skliznu ? Po tvom dijalektu rekao bih da si iz brdovitih predela, ti neces sleteti u njivu i zato batali papuce.

Stanko- pisite Propalo ( slabo plivam a i bojim se )

pre 3 godine

Da vozite melasu medju seceranama pitao bih vas sta cete da imate na nogama - a slazem se sa komentarom - Ko zna da vozi zna i u gumenim cizmama !

Oliver

pre 3 godine

Vozač autobusa u većini slučaja ne spava u autobusu, krevet je ili u hotelu ili u takozvanom bunkeru gde ima krevet a i što bi se izuvao kada još 50 ljudi unosi prljavštinu ,sa kamiondžijama druga priča dve tri nedelje neki naši što voze recimo u Sloveniji ne spavaju 5,6 meseci u normalnom krevetu.
@ (Zastava101Specijal,

A higijenski je da kamiondzija bos vozi i dodiruje prljave papucice? O dermatoloskom aspektu da ne pricam,hiperkeratoza koze,zuljevi,kurje oci..na sta li lice ti tabani posle tolikog mehanickog pritiskanja? O primitivcima koji dignu levu nogu pored volana,a desnom voze,sto vidjam non stop na autoputu,necu ni da pricam. Obuca je izmisljena radi zastite stopala,po tome se civilizovan covek razlikuje od primitivnih ljudi u plemenima Amazonije ili africkih pustinja gde idu bosi. Bosim nogama nema mesta u civilizovanom drustvu sem u kupatilu i na plazi. Ako je normalno voziti bos,zasto vozaci formule 1 i reli auta ne voze bosi,nego u onim specijalnim dubokim patikama? Da sam ja profesionalni vozac bilo cega,nabavio bih takvu obucu.

Reziel

pre 3 godine

Dok sam bio mladjan momak vozio sam relativno često u japankama, do Ade, do bazena i slično. Medjutim jednom mi se desila situacija da mi se ivica papuče podvukla ispod pedale gasa kako sam prebacivao na kočnicu. Dakle sama ivica, prvo petom, ali dovoljno da kad pritisnem, ne mogu pedalu da pritisnem do kraja. Brzo sam je izvukao ali sam se malo uzvrteo i razmislio šta bi bilo da se podvukla pod kočnicu. Od tad izbegavam da vozim u papučama.

Inače ovima što im je OK da ljudi šetaju u papučama po gradu i na poslu pa kao primer navode arape u Dubaiju. U Emiratima temperature lagano prelaze 40 i kusur stepeni tokom godine, to je nešto što mi ovde ni ne pamtimo. Čak i uz svu klimatizaciju, ta toplota se oseća. Njihovo podneblje je takvo da je nošenje otvorenih papuča ili sandala jedina normalna stvar. Ipak čak i tamo, one njihove haljine idu tako dugo da pokrivaju prste kada stoje, ili makar najveći dao stopala. Tako da, da, papuče u Evropi (geografski) su namenjene za kuću, dvorište i toalet.

pex

pre 3 godine

Ja sam se pre jedno 5 godina prvi put susreo sa ovim fenomenom kada mi je jedan batica sa tri razredda skole izas'o da me pita nesto za kola. Nisam mogao da verujem da neko vozi u papucama,makar i takva njuska. Ali ovo je balkan, ocigledno je primitivizam pobedio a glupost je zacementirana i nasledna.

sve je relativno

pre 3 godine

@Papuče su za kupatilo, nekulturno je nositi ih na ulici.
(Nisam čiko ja!, 04. avgust 2020 14:16)
Sve zavisi ko diktira tu "kulturu".
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...
(Rope, 04. avgust 2020 19:56)

To što je on mlad i bogat, ne znači da nije seljober. Za naše prilike dobrostojeći jutjuber sa poršeom, pijani drajver Lazić i ekipa nisu seljoberi? Ili je Amer mnooogo bogatiji pa je samim tim manji seljober?

Milojica

pre 3 godine

Koliko znam primera da su ljudi umalo glavu izgubili u nesrećama zbog vožnje u papucama. Čak sam i sam probao jednom da vozim u papucama od plaže do sobe i za tih par km mi se dva, tri puta zaglavila kočnica/gas. Nikad više. Sandale ako vam je vruće i to je to.

Trovach

pre 3 godine

Nikada ne vozim u papucama cak ni biciklu. Ako je bas jako vruce, onda u koznim sandalama, a imam i patike koje jako propustaju vazduh. Inace, kada promenim obucu na koju sam navikao, recimo umesto patika obujem cipele, ili samo druge patike, treba mi odredjeno vreme da se naviknem.

KOKI

pre 3 godine

Samo jednom sam probao da vozim u papucama pa sam ih skinuo i vozio bos, nije bilo daleko, nekoliko kilometara, posle toga sam se zaposlio u firmi na mesto coveka koji je poginuo jer mu se zaglavila pedala kocnice i nije mi padalo na pamet da bilo koji predmet koji moze da zaglavi papucicu bude ni u pregradi iznad komandi a kamoli da vozim u papucama. Mislio sam da je kod nas zabranjeno voziti u bilo kojoj obuci sa otvorenim prstima, mislim da je tako u Grckoj mada oni malo sta od propisa postuju.

Flesh

pre 3 godine

Kad čujem ove što ne voze u papučama kao da voze space shuttle . Ko zna voziti taj zna voziti i u ribarskim čizmama. A ko ne zna, ne pomaže mu ni F1 odijelo !!

zzz

pre 3 godine

Elementarna kultura?? Neko te pogrešno učio. Evo ovde u megapolisu zvanom Dubai gledam lokalne Arape, besprekorno odeveni u one svoje bele odore (dishdasha), a na nogama papuče ili sandale. Indija, Kina, Japan... pa čaki u Americi... Dakle, sve zavisi.
Ne vidim razlog zašto i kod nas (recimo u Beogradu koji "blista" od čistoće i kulture) nošenje sandala i japanki na plus 35 C je znak da je neko "saljačina i dziber".
(Dubai Bgd, 04. avgust 2020 19:40)
Druze ako je tebi pojam kulture Dubai i lokalni Arapi, onda ti zaista ne znas sta znacu elementarna kultura!?
Pa ti tvoji Arapi su cist primer zeljacuna i dzibera, na svetu nema boljeg. Jer zamisli pare ne cine kulturu!

zzz

pre 3 godine

Sve zavisi ko diktira tu "kulturu".
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...
(Rope, 04. avgust 2020 19:56)
Svo i tebi da ponovim: PARE NE ZNACE KULTURA!
Isto sto sam napisao za Arape vazi i za Zuckerberga, pojam dzibera i seljacine!
Zamisli jednog Stevea Jobsa da dolazi na posao ili kancelariju u japankama??

Zastava101Specijal

pre 3 godine

30 godina vozim kamion u koji isključivo ulazim u čarapama zato što je lakše, čistije itd. zamislite sad ulazite u svoju spavaću sobu sa parkinga gde ljudi pišaju ulazite obuveni, ko razume shvatiće, drugo posle nekih deset do 15 sati koliko traje radni dan biti obuven nije baš prijatno, sa autom praktikujem na duža putovanja takođe da vozim bos.

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Свакако не треба возити у папучама, никада то нисам ни пробао, али се не сме возити ни у женским сандалама, штиклама и сл. не верујем да жене носе пар патика у колима, док су мушкарци навикнути на један вид обуће а то су патике (по неко на ципеле). Све у свему зна се у чему треба да се вози.
(З Д Р А В Р А З У М, 04. avgust 2020 22:52)

Lako je sesti u auto i otići do trgovine ili na kaficu negde i u gumenim čizmama, ali rođo vozi ti kamion 30 godina koji ti je ujedno dnevni boravak i spavaća soba,budi u njemu dve nedelje i sa svakog parkinga gde ljudi pišaju, pljuju unosi to u isti pa onda potpiši sa "zdravrazum"

прле

pre 3 godine

Зависи дали су оргинал или папуче од кинеза!
Папуча на папучицу још ако папучар вози ауто клизи низ шор!

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Veliki procenat vozaca kamiona vozi u papucama ! Na svakom parkingu se moze proveriti.
(Matori Kesa,

Jeste,ali svi vozaci autobusa voze u cipelama,ne ni u patikama,a kamoli papucama. I nije to samo dress code,nego i pitanje bezbednosti. Uostalom,da li bi ti usao u autobus da vidis vozaca u papucama? Ja ne bih sigurno.
(Oliver, 04. avgust 2020 22:46)

51

Vozač autobusa u većini slučaja ne spava u autobusu, krevet je ili u hotelu ili u takozvanom bunkeru gde ima krevet a i što bi se izuvao kada još 50 ljudi unosi prljavštinu ,sa kamiondžijama druga priča dve tri nedelje neki naši što voze recimo u Sloveniji ne spavaju 5,6 meseci u normalnom krevetu.

Krespo21

pre 3 godine

@Dubai Bgd

Za papuče i sandale ne znam, ali sve je češća pojava likova koji bez majice šetaju po gradu, što se ranije u nekom kulturnijem Beogradu nije moglo zamisliti. To bi trebalo kažnjavati, idi na plažu pa se skidaj koliko hoćeš, ali u gradu red mora da se zna.

saša

pre 3 godine

ja sam bio ubedjen da jeste. dal je bilo pre?? znam da su kod nas kažnjavali za papuče na biciklu. Isto kao i vožnju istoga bez ruku...Ja sam uvek izbegavao da vozim u papučama, jednom u idiotskim japankama koje inače nikad ne nosim, sednem, vozim i zaglavi mi se ispod papucice kvacila. Sklizne, okrene i zaglavi. Naravno da treba biti zabranjeno. Sandale muške bi zabranio ;)jer su odvratne iako praktične za vožnju. Radije bi bacio dozvolu.

Goran

pre 3 godine

Vozim 30 godina.presao min 400000,od toga pola u papucama.Nikakav problem nisam imao.Leti u obuci mi se noge uzare,plivaju u znoju.Ako zabrane kazne mi ne ginu ili mozda neke sandale ako to moze...

З Д Р А В Р А З У М

pre 3 godine

Свакако не треба возити у папучама, никада то нисам ни пробао, али се не сме возити ни у женским сандалама, штиклама и сл. не верујем да жене носе пар патика у колима, док су мушкарци навикнути на један вид обуће а то су патике (по неко на ципеле). Све у свему зна се у чему треба да се вози.

XY

pre 3 godine

NIje poenta da li je zabranjeno ili da li treba da bude zabranjeno nego da li je pametno,valjda je to najvaznije. NIje zabranjeno ni jahati konja u papucama,ali..kad sam bio na ortopediji zbog slomljene ruke,pored mene je bio lik sa smrskanim skocnim zglobom,nekoliko operacija,infekcija,ali uzalud,vise nikad nije mogao normalno da hoda. Pitam ga kako se desilo,a on dzokej,hteo da smiri nervoznog konja,nije bio u cizmama nego u papucama,zaglavila mu se noga,konj potrcao i smrskao mu zglob. Naravoucenije: papuce su jedino za kucu i plazu i nista drugo. U njima nista ne moze da se radi,vozi,jase,trci,bilo sta. Samo lagano hodanje po plazi i kuci.

Kika

pre 3 godine

Vozim i automatik i manuelac. Ne umem voziti u papucama, niti bosa, jednostavno kao da ne upravljam svojim nogama, nemam nikakav osecaj.

Oliver

pre 3 godine

Veliki procenat vozaca kamiona vozi u papucama ! Na svakom parkingu se moze proveriti.
(Matori Kesa,

Jeste,ali svi vozaci autobusa voze u cipelama,ne ni u patikama,a kamoli papucama. I nije to samo dress code,nego i pitanje bezbednosti. Uostalom,da li bi ti usao u autobus da vidis vozaca u papucama? Ja ne bih sigurno.

Bvbbb

pre 3 godine

"Znaci da zene celo leto nebi smele da voze?"

Jeste, pošto svi znamo da je ženama baš teško da imaju rezervne baletanke, mokasine, espadrile ili patike u autu, a takođe i inače izazivaju neuporedivo više nezgoda od raznih muških Fanđi i Sena koji vole i brzo i pod gasom i sa mobilnim u ruci... A i daleko su pameniji i sposobniji od žena, iako im nije ušlo u glavu ni odvajanje glagola od rečce ne iz trećeg osnovne.

Auto.BOY

pre 3 godine

DA trebala bi biti zabranjena. Jednako je opasno kao i koriscenje mobilnog za vreme voznje. Samo kod nas niko ne kaznjave te bahate primitivce koji jednom ruko drze mobilni i pricaju dok voze. Gade mi se takvi primitivci.

zvezdarac

pre 3 godine

Ja bih zabranio ovu privatnu firmu koja odlucuje o zivotu gradjana bez obzira da li su u pravu ili nisu ali do sada 70% je bilo da pokrivaju interes nekoga za uzimanje para narodu. Sve ovo sto oni rade moze zvanicno raditi i Saobracajni fakultet u Beogradu odakle su i doticna gospoda

Ex Njujorcanin

pre 3 godine

@Papuče su za kupatilo, nekulturno je nositi ih na ulici. 
(Nisam čiko ja!, 04. avgust 2020 14:16) 
Sve zavisi ko diktira tu "kulturu". 
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...
(Rope, 04. avgust 2020 19:56)

Nisu za ulicu i tacka. Kultura ne znaci lezernost u obkacenju i u ponasanju.

Hu

pre 3 godine

"Само кад је у високим штиклама безбедно!!!"

Nije. Niti je problem imati rezervnu ravnu obuću ispod sedišta. A sad, kad smo ustanovili da malo mrziš žene, kaži nam da li koristiš pojas, ne piješ kad voziš, ne koristiš mobilni telefon u vožnji, auto redovno voziš na propisane servise, ne voziš bez 8 sati sna, poštuješ ograničenja brzine i znak stop, umeš da izvedeš sve od prve pomoći što se od vozača očekuje, imaš aparat za gašenje požara u autu itd. Ili su sva ta pravila ipak malo previše ženskasta za prave dase?

jealous

pre 3 godine

Ne vidim razlog zašto i kod nas (recimo u Beogradu koji "blista" od čistoće i kulture) nošenje sandala i japanki na plus 35 C je znak da je neko "saljačina i dziber".
(Dubai Bgd, 04. avgust 2020 19:40)

U beogradu (namerno malo slovo, iako je moj rodni grad) gde god da staneš ali bukvalno bilo gde uključujući i pešačke zone, videćeš po nekoliko najstupidnijih žvrljotina na zidovima, da ne pričam o selima i gradovima na čijim prilazima stoje divlje deponije. Po Vojvodini je sasvim normalno baciti leš životinje u kanale za odvodnjavanje, a reke su pune limarija automobila i kućnih aparata.. I onda neko kod nas. piše o kulturi

маркеђани

pre 3 godine

Ја бих пре забранио да полажу они који немају завршену основну школу.

hm

pre 3 godine

Vozim bos i to je skroz ok. U papucama je vec problematicno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neko drugi neko treći, 4. avgust 2020 19:19)

Isto, cak mi deluje nekad da je i bezbednije od voznje u patikama

mikiman

pre 3 godine

Nije zabranjena vožnja u papučama? Prvi put čujem, vozim 20 godina i pao bih na ovom pitanju. Sreća pa vozim po svojim pravilima, u cipelama, patikama, bez obzira koliko je toplo.

deki nabije van meki

pre 3 godine

pa i djon patika moze da sklizne ako he malo vlazan sta me tu novo hoce li ovi genijalci da smisle I da se bez vazduha be moze ziveti pa ko hoce nek Plato vazduh

Zlatko Narandžić

pre 3 godine

Vozim u papučama leti i nemam nikakav problem i naravno znao sam da nisu zabranjene.Mislim da nije zabranjeno ni da se vozi bez majce,samo što policija koristi neobaveštenost i kažnjava.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Ja neznam kakve to papuce nosite kad vam se izuju dok sa gasa prebacite nogu na kocnicu.Jos pri tom je peta fiksirana na podu auta?

baldhawk

pre 3 godine

Ta priča o zaglavljivanju papuče između pedala je ista kao ona da se mačka obesi na ogrlicu. Čitav život vozim u papučama, ali isključivo onim koje mi prijanjaju uz nogu i koje su udobne. Radim težak posao i često mi obuća, čak i patike smetaju i oteknu mi noge. U papučama mi je lakše, a nikad problem nisam napravio ni sebi ni drugima.

Rope

pre 3 godine

@Papuče su za kupatilo, nekulturno je nositi ih na ulici.
(Nisam čiko ja!, 04. avgust 2020 14:16)
Sve zavisi ko diktira tu "kulturu".
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...

sprint

pre 3 godine

Ja neznam kakve to papuce nosite kad vam se izuju dok sa gasa prebacite nogu na kocnicu.Jos pri tom je peta fiksirana na podu auta?
(Strokavi mozak, 04. avgust 2020 19:00)

Veruj mi da se to isto i ja pitam. Verovatno kad prebacuju stopalo sa gasa na kočnicu pomeraju celu nogu, tj dižu celo stopalo, umesto da im je peta fiksirana za pod. Ja leti uvek vozim u papučama, i nikad mi se nije desilo da mi noga klizi sa papuče ili još gore da se zaglavi..

Rope

pre 3 godine

Daleke 1983. godine je žena koja je polagala posle mene, posle odlično odvoženog poligona, oborena upravo zbog nošenja papuča. Promakla mi je dakle ta promena u našem zakonu verovatno zbog toga što već 27 godina ne živim u Srbiji. Inače sam po struci saobraćajni inženjer za drumski i gradski saobraćaj i transport pa me problematika veoma zanima.
(Sloba, 04. avgust 2020 15:44)

Slobo, nekada u ex Ju vožnja u papučama nije bila dozvoljena. Sećam se da me je jednom saobraćajac zaustavio (bio tad klinac, tek položio) i upozorio da je vožnja u japankana zabranjena i kažnjiva. Nije me kaznio al' od tog dana nikad za volan u japankama! Začudio sam se da današnji zakon u SRB time se ne bavi i ne zabranjuje. Što je sigurno, sigurno je, a to je adekvatna obuća kada smo za volanom (a to sigurno nisu papuče ili japanke koje nemaju nešto što učvršćuje petu).

Dubai Bgd

pre 3 godine

@Kada bi postojala elementarna kultura da su papuce, klompe itd. izvan kuce i sem na plazi/bazenu nekultura i dziberana ovo ne bi ni bilo upitno, ovako samo zanjemo sta nam seljacine i dziberi diktiraju.
(goo, 04. avgust 2020 16:26)
Elementarna kultura?? Neko te pogrešno učio. Evo ovde u megapolisu zvanom Dubai gledam lokalne Arape, besprekorno odeveni u one svoje bele odore (dishdasha), a na nogama papuče ili sandale. Indija, Kina, Japan... pa čaki u Americi... Dakle, sve zavisi.
Ne vidim razlog zašto i kod nas (recimo u Beogradu koji "blista" od čistoće i kulture) nošenje sandala i japanki na plus 35 C je znak da je neko "saljačina i dziber".

A.P.

pre 3 godine

Takođe bi trebalo zabraniti vožnju likovima koji ne mogu da zapamte da pre nego što okrenu volan treba blago da cimnu ručicu migavca na volanu.
(Pera, 04. avgust 2020 12:16)


Tada je vec kasno pa i besmisleno, jer svi vec vide da je doticni vec zapoceo skretanje. Migavac se ukljucuje, po pravilu, bar 30 m pre skretanja.
Jos vise zbunjuje kada neko pre desnog skretanja napravi luk prelazeci pola metra u levu traku kao da vozi autobus. Ako jos nije ukljucio migavac vozac iza njega ostaje zbunjen par sekundi, sto moze biti problem.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Na Terazijama pre 4 godine ćaleta je od pozadi udario džip izasao i priznao da mu japanka zaglavila na papucicu. Lako se desi, posebno na znojava stopala. Ok su papuče/sandale koje se vezuju oko pete. Da stopalo nema gde da sklizne.

A.P.

pre 3 godine

Zavisi i kakva je papuca i kako lezi na nozi. Ja ponekad obujem Grubinove koje tako lepo zagrle stopala da nema mrdanja. I naravno, cvrst djon.

šabuka

pre 3 godine

Koja Alfa moze da ide dva dana?
(44, 04. avgust 2020 14:29)

Moja alfa 147 evo uskoro će biti 3 godine od kako sam je kupio, i nikad problema s njom nisam imao...

Jovan

pre 3 godine

Vozim vec 40 godina. Priznajem da mi nije strano da leti vozim u papucama, ali to je veoma opasno. Vrlo lako u kljucnim situacijama papuca se zaglavi izmedju pedala kocnice i gasa. Sam sam to iskusio i samo zahvaljujuci sreci a ne mojoj vestini izbegao sam sudar. Nemojte voziti u papucama.

Tenk

pre 3 godine

To što vidite da kamiondzija izlazi iz kamiona u papučama ne znači da u njima i vozi. Oni se svi izuvaju i voze bosi jer su dugo za volanom. Ja isto leti često sam u papučama i kad sednem u auto izujem ih i gurnem ispod sedišta. Ne znam šta je sporno u vožnji bosih nogu.

anela

pre 3 godine

Nasu strucnjaci za zakon o Bezbednosti saobracaja su decica u pelenama. Pojma nemaju o nicem. Mislim da je zakonom dozvoljeno da vozac cak vozi i bos?

goo

pre 3 godine

Kada bi postojala elementarna kultura da su papuce, klompe itd. izvan kuce i sem na plazi/bazenu nekultura i dziberana ovo ne bi ni bilo upitno, ovako samo zanjemo sta nam seljacine i dziberi diktiraju.

ne. znam gde teram

pre 3 godine

Ja npr imam mnogo veći problem od zaglavljivanja noge kada vozim zimi u čizmama, nego leti u papučama. Jednostavno mi se često dešava da mi noga sklizne na stranu od papučice.

Sloba

pre 3 godine

Daleke 1983. godine je žena koja je polagala posle mene, posle odlično odvoženog poligona, oborena upravo zbog nošenja papuča. Promakla mi je dakle ta promena u našem zakonu verovatno zbog toga što već 27 godina ne živim u Srbiji. Inače sam po struci saobraćajni inženjer za drumski i gradski saobraćaj i transport pa me problematika veoma zanima.

ruski veto

pre 3 godine

Takođe bi trebalo zabraniti vožnju likovima koji ne mogu da zapamte da pre nego što okrenu volan treba blago da cimnu ručicu migavca na volanu.

...ili na autoputu, ne sacekaju da ih preteknes, nego daju migavac dok ih pretices, ko da krecu u tebe...

Slobec

pre 3 godine

Par puta sam krenuo u papucama i brzo sam morao da se izujem, nena sanse u papucama. Neprijatno je voziti bos ali je mnogo gore u papucama. Suprotno od toga patike/cipele sa sto tanjim djonom su najbolje za voznju.

Fort de Soto

pre 3 godine

Na Floridi 98% automobila ima automatske menjače pa je i mnogo lakše a i bezbednije voziti u papučama nego auto sa manuelnim menjačem gde se non stop koriste obe noge, kvačilo, kočnica, gas. Najčešći problem vožnje u papučama je kada pritiskaš kvačilo često se kači od papučicu kočnice, a i brz prelazak sa gasa na kočnicu može da bude problem. Kod automatika se sve to obavlja jednom nogom a i ima dve papučice i nije dole tolika gužva.
(Džoni, 04. avgust 2020 14:34)

Slazem se za automatske mjenjace, ali ovdje su guzve ogromne, posebno ujutro i oko 17h, nas 22mil. plus turisti, svi voze, gradski prevoz skoro da ne postoji.

miša

pre 3 godine

Umro bi a mislio bi da su zabranjene. Hvala na info.
(Sabac, 4. avgust 2020 12:06)

Ovo kao da si rekao - umro bi a mislio bi da živim u uređenoj državi
(Rupert, 4. avgust 2020 12:58)

Jel to što papuče nisu zabranjene znači da država nije uređena..?

Auu, nisam mogao ni da pretpostavim da je ceo svet jedna obična banda, neuređena i nedemokratska, to su sve tirani i autokrate.

Kao drugačije objasniti sve te jadranke i japanke i gumene i platnene... Potpuni sumrak civilizacije.A Srbija ipak najgora, tu nema dileme, bez obzira na koju temu je vest, pa još na sekciji o automobilima...

44

pre 3 godine

Vozi Alfu bos, zulj posle 2 dana na levoj nozi od kvacila izlazi garant.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (saki6, 4. avgust 2020 13:24)

Koja Alfa moze da ide dva dana?

Džoni

pre 3 godine

Zivim na Floridi i vozim u papucama 20 godina, plus to isto radi i 98% populacije ovdje, ima nas 22 miliona u ovoj drzavi, ne vidim u cemu je problem.
(Fort de Soto, 04. avgust 2020 12:50)

Na Floridi 98% automobila ima automatske menjače pa je i mnogo lakše a i bezbednije voziti u papučama nego auto sa manuelnim menjačem gde se non stop koriste obe noge, kvačilo, kočnica, gas. Najčešći problem vožnje u papučama je kada pritiskaš kvačilo često se kači od papučicu kočnice, a i brz prelazak sa gasa na kočnicu može da bude problem. Kod automatika se sve to obavlja jednom nogom a i ima dve papučice i nije dole tolika gužva.

jaBre

pre 3 godine

Zivim na Floridi i vozim u papucama 20 godina, plus to isto radi i 98% populacije ovdje, ima nas 22 miliona u ovoj drzavi, ne vidim u cemu je problem.
(Fort de Soto, 4. avgust 2020 12:50)

Voziš automatik?

mighty banana

pre 3 godine

Nikad nisam imao problema sa vožnjom u papučama, što ne znači da neću. Sve probleme u vožnji imao sam kada sam bio u patikama ili cipelama. Ako ću po tome suditi bolje da ne vozim u patikama ili cipelama.

Boro

pre 3 godine

Ja ih skinem pa vozim bos, imam bolji osecaj. S tim sto su to retki slucajevi, gledam da uvek imam adekvatnu obucu. Nije nista tesko kad se krene na plazu u gepek staviti papuce i samo zamenis kad stignes, to je pola minute.

smile

pre 3 godine

papuce ako ne spadaju tako lako kao isusovke ili japanke oko palca jos i nekako.ali papuce na motociklima a toga bas ima...... bez komentara...to treba kaznjavati.

Rupert

pre 3 godine

Umro bi a mislio bi da su zabranjene. Hvala na info.
(Sabac, 4. avgust 2020 12:06)

Ovo kao da si rekao - umro bi a mislio bi da živim u uređenoj državi

Fort de Soto

pre 3 godine

Zivim na Floridi i vozim u papucama 20 godina, plus to isto radi i 98% populacije ovdje, ima nas 22 miliona u ovoj drzavi, ne vidim u cemu je problem.

Pera

pre 3 godine

Takođe bi trebalo zabraniti vožnju likovima koji ne mogu da zapamte da pre nego što okrenu volan treba blago da cimnu ručicu migavca na volanu.

zemunac

pre 3 godine

Jeste ako si teletabis ako nisi teletabis onda nije ti problem da vozis niti bos niti u papucama,ja vozim tako vec 15 god i nikad nikakav problem nisam imao,cak vise zimi mi sklizne noga u patikama ako je kisa ili sneg pa se okvase ako je suvo onda nema nikakvih problema

Mark9

pre 3 godine

Jednom mi se podvrnula pod kocnicu, jedva stao na semafor mada nije bilo nista kriticno, ali to sto noje bilo kriticno tada ne menja cinjenicu da je moglo da bude. Od tada u papucama ni 100 metara kolima.

Pera

pre 3 godine

Takođe bi trebalo zabraniti vožnju likovima koji ne mogu da zapamte da pre nego što okrenu volan treba blago da cimnu ručicu migavca na volanu.

Mark9

pre 3 godine

Jednom mi se podvrnula pod kocnicu, jedva stao na semafor mada nije bilo nista kriticno, ali to sto noje bilo kriticno tada ne menja cinjenicu da je moglo da bude. Od tada u papucama ni 100 metara kolima.

44

pre 3 godine

Vozi Alfu bos, zulj posle 2 dana na levoj nozi od kvacila izlazi garant.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (saki6, 4. avgust 2020 13:24)

Koja Alfa moze da ide dva dana?

Džoni

pre 3 godine

Zivim na Floridi i vozim u papucama 20 godina, plus to isto radi i 98% populacije ovdje, ima nas 22 miliona u ovoj drzavi, ne vidim u cemu je problem.
(Fort de Soto, 04. avgust 2020 12:50)

Na Floridi 98% automobila ima automatske menjače pa je i mnogo lakše a i bezbednije voziti u papučama nego auto sa manuelnim menjačem gde se non stop koriste obe noge, kvačilo, kočnica, gas. Najčešći problem vožnje u papučama je kada pritiskaš kvačilo često se kači od papučicu kočnice, a i brz prelazak sa gasa na kočnicu može da bude problem. Kod automatika se sve to obavlja jednom nogom a i ima dve papučice i nije dole tolika gužva.

Rupert

pre 3 godine

Umro bi a mislio bi da su zabranjene. Hvala na info.
(Sabac, 4. avgust 2020 12:06)

Ovo kao da si rekao - umro bi a mislio bi da živim u uređenoj državi

Boro

pre 3 godine

Ja ih skinem pa vozim bos, imam bolji osecaj. S tim sto su to retki slucajevi, gledam da uvek imam adekvatnu obucu. Nije nista tesko kad se krene na plazu u gepek staviti papuce i samo zamenis kad stignes, to je pola minute.

ruski veto

pre 3 godine

Takođe bi trebalo zabraniti vožnju likovima koji ne mogu da zapamte da pre nego što okrenu volan treba blago da cimnu ručicu migavca na volanu.

...ili na autoputu, ne sacekaju da ih preteknes, nego daju migavac dok ih pretices, ko da krecu u tebe...

Sloba

pre 3 godine

Daleke 1983. godine je žena koja je polagala posle mene, posle odlično odvoženog poligona, oborena upravo zbog nošenja papuča. Promakla mi je dakle ta promena u našem zakonu verovatno zbog toga što već 27 godina ne živim u Srbiji. Inače sam po struci saobraćajni inženjer za drumski i gradski saobraćaj i transport pa me problematika veoma zanima.

smile

pre 3 godine

papuce ako ne spadaju tako lako kao isusovke ili japanke oko palca jos i nekako.ali papuce na motociklima a toga bas ima...... bez komentara...to treba kaznjavati.

Jovan

pre 3 godine

Vozim vec 40 godina. Priznajem da mi nije strano da leti vozim u papucama, ali to je veoma opasno. Vrlo lako u kljucnim situacijama papuca se zaglavi izmedju pedala kocnice i gasa. Sam sam to iskusio i samo zahvaljujuci sreci a ne mojoj vestini izbegao sam sudar. Nemojte voziti u papucama.

Krespo21

pre 3 godine

@Dubai Bgd

Za papuče i sandale ne znam, ali sve je češća pojava likova koji bez majice šetaju po gradu, što se ranije u nekom kulturnijem Beogradu nije moglo zamisliti. To bi trebalo kažnjavati, idi na plažu pa se skidaj koliko hoćeš, ali u gradu red mora da se zna.

jaBre

pre 3 godine

Zivim na Floridi i vozim u papucama 20 godina, plus to isto radi i 98% populacije ovdje, ima nas 22 miliona u ovoj drzavi, ne vidim u cemu je problem.
(Fort de Soto, 4. avgust 2020 12:50)

Voziš automatik?

Slobec

pre 3 godine

Par puta sam krenuo u papucama i brzo sam morao da se izujem, nena sanse u papucama. Neprijatno je voziti bos ali je mnogo gore u papucama. Suprotno od toga patike/cipele sa sto tanjim djonom su najbolje za voznju.

A.P.

pre 3 godine

Takođe bi trebalo zabraniti vožnju likovima koji ne mogu da zapamte da pre nego što okrenu volan treba blago da cimnu ručicu migavca na volanu.
(Pera, 04. avgust 2020 12:16)


Tada je vec kasno pa i besmisleno, jer svi vec vide da je doticni vec zapoceo skretanje. Migavac se ukljucuje, po pravilu, bar 30 m pre skretanja.
Jos vise zbunjuje kada neko pre desnog skretanja napravi luk prelazeci pola metra u levu traku kao da vozi autobus. Ako jos nije ukljucio migavac vozac iza njega ostaje zbunjen par sekundi, sto moze biti problem.

Fort de Soto

pre 3 godine

Zivim na Floridi i vozim u papucama 20 godina, plus to isto radi i 98% populacije ovdje, ima nas 22 miliona u ovoj drzavi, ne vidim u cemu je problem.

маркеђани

pre 3 godine

Ја бих пре забранио да полажу они који немају завршену основну школу.

Rope

pre 3 godine

Daleke 1983. godine je žena koja je polagala posle mene, posle odlično odvoženog poligona, oborena upravo zbog nošenja papuča. Promakla mi je dakle ta promena u našem zakonu verovatno zbog toga što već 27 godina ne živim u Srbiji. Inače sam po struci saobraćajni inženjer za drumski i gradski saobraćaj i transport pa me problematika veoma zanima.
(Sloba, 04. avgust 2020 15:44)

Slobo, nekada u ex Ju vožnja u papučama nije bila dozvoljena. Sećam se da me je jednom saobraćajac zaustavio (bio tad klinac, tek položio) i upozorio da je vožnja u japankana zabranjena i kažnjiva. Nije me kaznio al' od tog dana nikad za volan u japankama! Začudio sam se da današnji zakon u SRB time se ne bavi i ne zabranjuje. Što je sigurno, sigurno je, a to je adekvatna obuća kada smo za volanom (a to sigurno nisu papuče ili japanke koje nemaju nešto što učvršćuje petu).

Sunce Slobode

pre 3 godine

Na Terazijama pre 4 godine ćaleta je od pozadi udario džip izasao i priznao da mu japanka zaglavila na papucicu. Lako se desi, posebno na znojava stopala. Ok su papuče/sandale koje se vezuju oko pete. Da stopalo nema gde da sklizne.

XY

pre 3 godine

NIje poenta da li je zabranjeno ili da li treba da bude zabranjeno nego da li je pametno,valjda je to najvaznije. NIje zabranjeno ni jahati konja u papucama,ali..kad sam bio na ortopediji zbog slomljene ruke,pored mene je bio lik sa smrskanim skocnim zglobom,nekoliko operacija,infekcija,ali uzalud,vise nikad nije mogao normalno da hoda. Pitam ga kako se desilo,a on dzokej,hteo da smiri nervoznog konja,nije bio u cizmama nego u papucama,zaglavila mu se noga,konj potrcao i smrskao mu zglob. Naravoucenije: papuce su jedino za kucu i plazu i nista drugo. U njima nista ne moze da se radi,vozi,jase,trci,bilo sta. Samo lagano hodanje po plazi i kuci.

Dubai Bgd

pre 3 godine

@Kada bi postojala elementarna kultura da su papuce, klompe itd. izvan kuce i sem na plazi/bazenu nekultura i dziberana ovo ne bi ni bilo upitno, ovako samo zanjemo sta nam seljacine i dziberi diktiraju.
(goo, 04. avgust 2020 16:26)
Elementarna kultura?? Neko te pogrešno učio. Evo ovde u megapolisu zvanom Dubai gledam lokalne Arape, besprekorno odeveni u one svoje bele odore (dishdasha), a na nogama papuče ili sandale. Indija, Kina, Japan... pa čaki u Americi... Dakle, sve zavisi.
Ne vidim razlog zašto i kod nas (recimo u Beogradu koji "blista" od čistoće i kulture) nošenje sandala i japanki na plus 35 C je znak da je neko "saljačina i dziber".

Bvbbb

pre 3 godine

"Znaci da zene celo leto nebi smele da voze?"

Jeste, pošto svi znamo da je ženama baš teško da imaju rezervne baletanke, mokasine, espadrile ili patike u autu, a takođe i inače izazivaju neuporedivo više nezgoda od raznih muških Fanđi i Sena koji vole i brzo i pod gasom i sa mobilnim u ruci... A i daleko su pameniji i sposobniji od žena, iako im nije ušlo u glavu ni odvajanje glagola od rečce ne iz trećeg osnovne.

zvezdarac

pre 3 godine

Ja bih zabranio ovu privatnu firmu koja odlucuje o zivotu gradjana bez obzira da li su u pravu ili nisu ali do sada 70% je bilo da pokrivaju interes nekoga za uzimanje para narodu. Sve ovo sto oni rade moze zvanicno raditi i Saobracajni fakultet u Beogradu odakle su i doticna gospoda

Auto.BOY

pre 3 godine

DA trebala bi biti zabranjena. Jednako je opasno kao i koriscenje mobilnog za vreme voznje. Samo kod nas niko ne kaznjave te bahate primitivce koji jednom ruko drze mobilni i pricaju dok voze. Gade mi se takvi primitivci.

jealous

pre 3 godine

Ne vidim razlog zašto i kod nas (recimo u Beogradu koji "blista" od čistoće i kulture) nošenje sandala i japanki na plus 35 C je znak da je neko "saljačina i dziber".
(Dubai Bgd, 04. avgust 2020 19:40)

U beogradu (namerno malo slovo, iako je moj rodni grad) gde god da staneš ali bukvalno bilo gde uključujući i pešačke zone, videćeš po nekoliko najstupidnijih žvrljotina na zidovima, da ne pričam o selima i gradovima na čijim prilazima stoje divlje deponije. Po Vojvodini je sasvim normalno baciti leš životinje u kanale za odvodnjavanje, a reke su pune limarija automobila i kućnih aparata.. I onda neko kod nas. piše o kulturi

goo

pre 3 godine

Kada bi postojala elementarna kultura da su papuce, klompe itd. izvan kuce i sem na plazi/bazenu nekultura i dziberana ovo ne bi ni bilo upitno, ovako samo zanjemo sta nam seljacine i dziberi diktiraju.

mikiman

pre 3 godine

Nije zabranjena vožnja u papučama? Prvi put čujem, vozim 20 godina i pao bih na ovom pitanju. Sreća pa vozim po svojim pravilima, u cipelama, patikama, bez obzira koliko je toplo.

Oliver

pre 3 godine

Veliki procenat vozaca kamiona vozi u papucama ! Na svakom parkingu se moze proveriti.
(Matori Kesa,

Jeste,ali svi vozaci autobusa voze u cipelama,ne ni u patikama,a kamoli papucama. I nije to samo dress code,nego i pitanje bezbednosti. Uostalom,da li bi ti usao u autobus da vidis vozaca u papucama? Ja ne bih sigurno.

Tenk

pre 3 godine

To što vidite da kamiondzija izlazi iz kamiona u papučama ne znači da u njima i vozi. Oni se svi izuvaju i voze bosi jer su dugo za volanom. Ja isto leti često sam u papučama i kad sednem u auto izujem ih i gurnem ispod sedišta. Ne znam šta je sporno u vožnji bosih nogu.

ne. znam gde teram

pre 3 godine

Ja npr imam mnogo veći problem od zaglavljivanja noge kada vozim zimi u čizmama, nego leti u papučama. Jednostavno mi se često dešava da mi noga sklizne na stranu od papučice.

Hu

pre 3 godine

"Само кад је у високим штиклама безбедно!!!"

Nije. Niti je problem imati rezervnu ravnu obuću ispod sedišta. A sad, kad smo ustanovili da malo mrziš žene, kaži nam da li koristiš pojas, ne piješ kad voziš, ne koristiš mobilni telefon u vožnji, auto redovno voziš na propisane servise, ne voziš bez 8 sati sna, poštuješ ograničenja brzine i znak stop, umeš da izvedeš sve od prve pomoći što se od vozača očekuje, imaš aparat za gašenje požara u autu itd. Ili su sva ta pravila ipak malo previše ženskasta za prave dase?

Ex Njujorcanin

pre 3 godine

@Papuče su za kupatilo, nekulturno je nositi ih na ulici. 
(Nisam čiko ja!, 04. avgust 2020 14:16) 
Sve zavisi ko diktira tu "kulturu". 
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...
(Rope, 04. avgust 2020 19:56)

Nisu za ulicu i tacka. Kultura ne znaci lezernost u obkacenju i u ponasanju.

saša

pre 3 godine

ja sam bio ubedjen da jeste. dal je bilo pre?? znam da su kod nas kažnjavali za papuče na biciklu. Isto kao i vožnju istoga bez ruku...Ja sam uvek izbegavao da vozim u papučama, jednom u idiotskim japankama koje inače nikad ne nosim, sednem, vozim i zaglavi mi se ispod papucice kvacila. Sklizne, okrene i zaglavi. Naravno da treba biti zabranjeno. Sandale muške bi zabranio ;)jer su odvratne iako praktične za vožnju. Radije bi bacio dozvolu.

sve je relativno

pre 3 godine

@Papuče su za kupatilo, nekulturno je nositi ih na ulici.
(Nisam čiko ja!, 04. avgust 2020 14:16)
Sve zavisi ko diktira tu "kulturu".
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...
(Rope, 04. avgust 2020 19:56)

To što je on mlad i bogat, ne znači da nije seljober. Za naše prilike dobrostojeći jutjuber sa poršeom, pijani drajver Lazić i ekipa nisu seljoberi? Ili je Amer mnooogo bogatiji pa je samim tim manji seljober?

Kika

pre 3 godine

Vozim i automatik i manuelac. Ne umem voziti u papucama, niti bosa, jednostavno kao da ne upravljam svojim nogama, nemam nikakav osecaj.

zemunac

pre 3 godine

Jeste ako si teletabis ako nisi teletabis onda nije ti problem da vozis niti bos niti u papucama,ja vozim tako vec 15 god i nikad nikakav problem nisam imao,cak vise zimi mi sklizne noga u patikama ako je kisa ili sneg pa se okvase ako je suvo onda nema nikakvih problema

miša

pre 3 godine

Umro bi a mislio bi da su zabranjene. Hvala na info.
(Sabac, 4. avgust 2020 12:06)

Ovo kao da si rekao - umro bi a mislio bi da živim u uređenoj državi
(Rupert, 4. avgust 2020 12:58)

Jel to što papuče nisu zabranjene znači da država nije uređena..?

Auu, nisam mogao ni da pretpostavim da je ceo svet jedna obična banda, neuređena i nedemokratska, to su sve tirani i autokrate.

Kao drugačije objasniti sve te jadranke i japanke i gumene i platnene... Potpuni sumrak civilizacije.A Srbija ipak najgora, tu nema dileme, bez obzira na koju temu je vest, pa još na sekciji o automobilima...

З Д Р А В Р А З У М

pre 3 godine

Свакако не треба возити у папучама, никада то нисам ни пробао, али се не сме возити ни у женским сандалама, штиклама и сл. не верујем да жене носе пар патика у колима, док су мушкарци навикнути на један вид обуће а то су патике (по неко на ципеле). Све у свему зна се у чему треба да се вози.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Ja neznam kakve to papuce nosite kad vam se izuju dok sa gasa prebacite nogu na kocnicu.Jos pri tom je peta fiksirana na podu auta?

anela

pre 3 godine

Nasu strucnjaci za zakon o Bezbednosti saobracaja su decica u pelenama. Pojma nemaju o nicem. Mislim da je zakonom dozvoljeno da vozac cak vozi i bos?

šabuka

pre 3 godine

Koja Alfa moze da ide dva dana?
(44, 04. avgust 2020 14:29)

Moja alfa 147 evo uskoro će biti 3 godine od kako sam je kupio, i nikad problema s njom nisam imao...

Trovach

pre 3 godine

Nikada ne vozim u papucama cak ni biciklu. Ako je bas jako vruce, onda u koznim sandalama, a imam i patike koje jako propustaju vazduh. Inace, kada promenim obucu na koju sam navikao, recimo umesto patika obujem cipele, ili samo druge patike, treba mi odredjeno vreme da se naviknem.

mighty banana

pre 3 godine

Nikad nisam imao problema sa vožnjom u papučama, što ne znači da neću. Sve probleme u vožnji imao sam kada sam bio u patikama ili cipelama. Ako ću po tome suditi bolje da ne vozim u patikama ili cipelama.

sprint

pre 3 godine

Ja neznam kakve to papuce nosite kad vam se izuju dok sa gasa prebacite nogu na kocnicu.Jos pri tom je peta fiksirana na podu auta?
(Strokavi mozak, 04. avgust 2020 19:00)

Veruj mi da se to isto i ja pitam. Verovatno kad prebacuju stopalo sa gasa na kočnicu pomeraju celu nogu, tj dižu celo stopalo, umesto da im je peta fiksirana za pod. Ja leti uvek vozim u papučama, i nikad mi se nije desilo da mi noga klizi sa papuče ili još gore da se zaglavi..

petar pan

pre 3 godine

30 godina vozim kamion u koji isključivo ulazim u čarapama zato što je lakše, čistije itd. zamislite sad ulazite u svoju spavaću sobu sa parkinga gde ljudi pišaju ulazite obuveni, ko razume shvatiće, drugo posle nekih deset do 15 sati koliko traje radni dan biti obuven nije baš prijatno, sa autom praktikujem na duža putovanja takođe da vozim bos.
(Zastava101Specijal, 05. avgust 2020 00:15)

Potpuno razumem logiku o ulasku u sobu sa parkinga ali ne razumem kako vam nije udobnije u nekoj obuci koju bi kupili i drzali u kabini iskljucivo za voznju. Pa i ja sam kao advokat po celi dan u cipelama i na nogama dobar deo dana pa ne idem bos po kancelariji i sudu.

A.P.

pre 3 godine

Zavisi i kakva je papuca i kako lezi na nozi. Ja ponekad obujem Grubinove koje tako lepo zagrle stopala da nema mrdanja. I naravno, cvrst djon.

Zlatko Narandžić

pre 3 godine

Vozim u papučama leti i nemam nikakav problem i naravno znao sam da nisu zabranjene.Mislim da nije zabranjeno ni da se vozi bez majce,samo što policija koristi neobaveštenost i kažnjava.

zzz

pre 3 godine

Sve zavisi ko diktira tu "kulturu".
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...
(Rope, 04. avgust 2020 19:56)
Svo i tebi da ponovim: PARE NE ZNACE KULTURA!
Isto sto sam napisao za Arape vazi i za Zuckerberga, pojam dzibera i seljacine!
Zamisli jednog Stevea Jobsa da dolazi na posao ili kancelariju u japankama??

Reziel

pre 3 godine

Dok sam bio mladjan momak vozio sam relativno često u japankama, do Ade, do bazena i slično. Medjutim jednom mi se desila situacija da mi se ivica papuče podvukla ispod pedale gasa kako sam prebacivao na kočnicu. Dakle sama ivica, prvo petom, ali dovoljno da kad pritisnem, ne mogu pedalu da pritisnem do kraja. Brzo sam je izvukao ali sam se malo uzvrteo i razmislio šta bi bilo da se podvukla pod kočnicu. Od tad izbegavam da vozim u papučama.

Inače ovima što im je OK da ljudi šetaju u papučama po gradu i na poslu pa kao primer navode arape u Dubaiju. U Emiratima temperature lagano prelaze 40 i kusur stepeni tokom godine, to je nešto što mi ovde ni ne pamtimo. Čak i uz svu klimatizaciju, ta toplota se oseća. Njihovo podneblje je takvo da je nošenje otvorenih papuča ili sandala jedina normalna stvar. Ipak čak i tamo, one njihove haljine idu tako dugo da pokrivaju prste kada stoje, ili makar najveći dao stopala. Tako da, da, papuče u Evropi (geografski) su namenjene za kuću, dvorište i toalet.

baldhawk

pre 3 godine

Ta priča o zaglavljivanju papuče između pedala je ista kao ona da se mačka obesi na ogrlicu. Čitav život vozim u papučama, ali isključivo onim koje mi prijanjaju uz nogu i koje su udobne. Radim težak posao i često mi obuća, čak i patike smetaju i oteknu mi noge. U papučama mi je lakše, a nikad problem nisam napravio ni sebi ni drugima.

pex

pre 3 godine

Ja sam se pre jedno 5 godina prvi put susreo sa ovim fenomenom kada mi je jedan batica sa tri razredda skole izas'o da me pita nesto za kola. Nisam mogao da verujem da neko vozi u papucama,makar i takva njuska. Ali ovo je balkan, ocigledno je primitivizam pobedio a glupost je zacementirana i nasledna.

Milojica

pre 3 godine

Koliko znam primera da su ljudi umalo glavu izgubili u nesrećama zbog vožnje u papucama. Čak sam i sam probao jednom da vozim u papucama od plaže do sobe i za tih par km mi se dva, tri puta zaglavila kočnica/gas. Nikad više. Sandale ako vam je vruće i to je to.

zzz

pre 3 godine

Elementarna kultura?? Neko te pogrešno učio. Evo ovde u megapolisu zvanom Dubai gledam lokalne Arape, besprekorno odeveni u one svoje bele odore (dishdasha), a na nogama papuče ili sandale. Indija, Kina, Japan... pa čaki u Americi... Dakle, sve zavisi.
Ne vidim razlog zašto i kod nas (recimo u Beogradu koji "blista" od čistoće i kulture) nošenje sandala i japanki na plus 35 C je znak da je neko "saljačina i dziber".
(Dubai Bgd, 04. avgust 2020 19:40)
Druze ako je tebi pojam kulture Dubai i lokalni Arapi, onda ti zaista ne znas sta znacu elementarna kultura!?
Pa ti tvoji Arapi su cist primer zeljacuna i dzibera, na svetu nema boljeg. Jer zamisli pare ne cine kulturu!

Fort de Soto

pre 3 godine

Na Floridi 98% automobila ima automatske menjače pa je i mnogo lakše a i bezbednije voziti u papučama nego auto sa manuelnim menjačem gde se non stop koriste obe noge, kvačilo, kočnica, gas. Najčešći problem vožnje u papučama je kada pritiskaš kvačilo često se kači od papučicu kočnice, a i brz prelazak sa gasa na kočnicu može da bude problem. Kod automatika se sve to obavlja jednom nogom a i ima dve papučice i nije dole tolika gužva.
(Džoni, 04. avgust 2020 14:34)

Slazem se za automatske mjenjace, ali ovdje su guzve ogromne, posebno ujutro i oko 17h, nas 22mil. plus turisti, svi voze, gradski prevoz skoro da ne postoji.

KOKI

pre 3 godine

Samo jednom sam probao da vozim u papucama pa sam ih skinuo i vozio bos, nije bilo daleko, nekoliko kilometara, posle toga sam se zaposlio u firmi na mesto coveka koji je poginuo jer mu se zaglavila pedala kocnice i nije mi padalo na pamet da bilo koji predmet koji moze da zaglavi papucicu bude ni u pregradi iznad komandi a kamoli da vozim u papucama. Mislio sam da je kod nas zabranjeno voziti u bilo kojoj obuci sa otvorenim prstima, mislim da je tako u Grckoj mada oni malo sta od propisa postuju.

Oliver

pre 3 godine

Vozač autobusa u većini slučaja ne spava u autobusu, krevet je ili u hotelu ili u takozvanom bunkeru gde ima krevet a i što bi se izuvao kada još 50 ljudi unosi prljavštinu ,sa kamiondžijama druga priča dve tri nedelje neki naši što voze recimo u Sloveniji ne spavaju 5,6 meseci u normalnom krevetu.
@ (Zastava101Specijal,

A higijenski je da kamiondzija bos vozi i dodiruje prljave papucice? O dermatoloskom aspektu da ne pricam,hiperkeratoza koze,zuljevi,kurje oci..na sta li lice ti tabani posle tolikog mehanickog pritiskanja? O primitivcima koji dignu levu nogu pored volana,a desnom voze,sto vidjam non stop na autoputu,necu ni da pricam. Obuca je izmisljena radi zastite stopala,po tome se civilizovan covek razlikuje od primitivnih ljudi u plemenima Amazonije ili africkih pustinja gde idu bosi. Bosim nogama nema mesta u civilizovanom drustvu sem u kupatilu i na plazi. Ako je normalno voziti bos,zasto vozaci formule 1 i reli auta ne voze bosi,nego u onim specijalnim dubokim patikama? Da sam ja profesionalni vozac bilo cega,nabavio bih takvu obucu.

Rope

pre 3 godine

@Papuče su za kupatilo, nekulturno je nositi ih na ulici.
(Nisam čiko ja!, 04. avgust 2020 14:16)
Sve zavisi ko diktira tu "kulturu".
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...

KOKI

pre 3 godine

Kad čujem ove što ne voze u papučama kao da voze space shuttle . Ko zna voziti taj zna voziti i u ribarskim čizmama. A ko ne zna, ne pomaže mu ni F1 odijelo !!
@
Dobro, ja ne znam da vozim, samo 15 godima sam vozio putnicki auto kao prodavac na terenu, ne znam koliko stotina hiljada kilometara sam presao bez ijedne saobracajke. Da li znas koliko sam puta bio u situaciji da poginem ,ne svojom krivicom , kad covek izleti pred mene iz dvorista ili pretice pa predje u moju traku pa mora da bezim sa puta, srecom u njivu itd itd. Koliko si sigurniji u takvim situacijama kad naglo kocis sa podlogom cvrsto pricvrscenom za nogu tj u cipelama ili patikama nego u papucama koje mogu da ti skliznu ? Po tvom dijalektu rekao bih da si iz brdovitih predela, ti neces sleteti u njivu i zato batali papuce.

deki nabije van meki

pre 3 godine

pa i djon patika moze da sklizne ako he malo vlazan sta me tu novo hoce li ovi genijalci da smisle I da se bez vazduha be moze ziveti pa ko hoce nek Plato vazduh

Goran

pre 3 godine

Vozim 30 godina.presao min 400000,od toga pola u papucama.Nikakav problem nisam imao.Leti u obuci mi se noge uzare,plivaju u znoju.Ako zabrane kazne mi ne ginu ili mozda neke sandale ako to moze...

Joker

pre 3 godine

Jednom mi se zaglavila papuča ispod kvačila, i otad više nikad nisam seo da vozim u njima. Sad leti vozim u sandalama sa kopčama na peti. Postoji mogućnost i tu da se zaglavi noga, ali mnogo manja nego kod papuča.

прле

pre 3 godine

Зависи дали су оргинал или папуче од кинеза!
Папуча на папучицу још ако папучар вози ауто клизи низ шор!

hm

pre 3 godine

Vozim bos i to je skroz ok. U papucama je vec problematicno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neko drugi neko treći, 4. avgust 2020 19:19)

Isto, cak mi deluje nekad da je i bezbednije od voznje u patikama

Zastava101Specijal

pre 3 godine

30 godina vozim kamion u koji isključivo ulazim u čarapama zato što je lakše, čistije itd. zamislite sad ulazite u svoju spavaću sobu sa parkinga gde ljudi pišaju ulazite obuveni, ko razume shvatiće, drugo posle nekih deset do 15 sati koliko traje radni dan biti obuven nije baš prijatno, sa autom praktikujem na duža putovanja takođe da vozim bos.

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Свакако не треба возити у папучама, никада то нисам ни пробао, али се не сме возити ни у женским сандалама, штиклама и сл. не верујем да жене носе пар патика у колима, док су мушкарци навикнути на један вид обуће а то су патике (по неко на ципеле). Све у свему зна се у чему треба да се вози.
(З Д Р А В Р А З У М, 04. avgust 2020 22:52)

Lako je sesti u auto i otići do trgovine ili na kaficu negde i u gumenim čizmama, ali rođo vozi ti kamion 30 godina koji ti je ujedno dnevni boravak i spavaća soba,budi u njemu dve nedelje i sa svakog parkinga gde ljudi pišaju, pljuju unosi to u isti pa onda potpiši sa "zdravrazum"

Flesh

pre 3 godine

Kad čujem ove što ne voze u papučama kao da voze space shuttle . Ko zna voziti taj zna voziti i u ribarskim čizmama. A ko ne zna, ne pomaže mu ni F1 odijelo !!

Sumilex

pre 3 godine

Ceo zivot leti vozim u papucama(i inace retko obujem nesto drugo leti) i citam ove horor price o voznji u papucama pa se pitam da li sam ja doktorirao voznju u papucama kad ne ptimetim ama bas nikakvu rauliku izmedju papuca,cipela... Ili vi ljudi ipak malo preterujete

sarajevo

pre 3 godine

Prije 50-tak godina na Jahorina reliju za Prvenstvo YU, Jovica Palikovic je izasao iz Gordini-8 u SARAPAMA!! (iako je bio snijeg) da vidi rezultat Brzinskog ispita. Kazu da je uvijek vozio reli u carapama!!!

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Veliki procenat vozaca kamiona vozi u papucama ! Na svakom parkingu se moze proveriti.
(Matori Kesa,

Jeste,ali svi vozaci autobusa voze u cipelama,ne ni u patikama,a kamoli papucama. I nije to samo dress code,nego i pitanje bezbednosti. Uostalom,da li bi ti usao u autobus da vidis vozaca u papucama? Ja ne bih sigurno.
(Oliver, 04. avgust 2020 22:46)

51

Vozač autobusa u većini slučaja ne spava u autobusu, krevet je ili u hotelu ili u takozvanom bunkeru gde ima krevet a i što bi se izuvao kada još 50 ljudi unosi prljavštinu ,sa kamiondžijama druga priča dve tri nedelje neki naši što voze recimo u Sloveniji ne spavaju 5,6 meseci u normalnom krevetu.

Dragan

pre 3 godine

Ne vozim u papicama to je stvarno opasno jer zaglavi se lako izmedju papucica ali zato vec 10-tak godina vozim u carapama i uzivam. Duza putovanja mi nisu problem po 15 sati u automobilu sasvim opusteno i komforno. Plus osecaj na gasu i kocnici je apsolutno precizan i bez trzanja.

Stanko- pisite Propalo ( slabo plivam a i bojim se )

pre 3 godine

Da vozite melasu medju seceranama pitao bih vas sta cete da imate na nogama - a slazem se sa komentarom - Ko zna da vozi zna i u gumenim cizmama !

coas

pre 3 godine

Ceo zivot leti vozim u papucama(i inace retko obujem nesto drugo leti) i citam ove horor price o voznji u papucama pa se pitam da li sam ja doktorirao voznju u papucama kad ne ptimetim ama bas nikakvu rauliku izmedju papuca,cipela... Ili vi ljudi ipak malo preterujete
(Sumilex, 05. avgust 2020 11:24)
Zavisi od papuca.
Ja seo pre jedno 10ak godina u auto u papucama da zavrsim nesto i u roku od 10 min su se zaglavljivale i kod kvacila i kod gasa, ma katstrofa.
Od tada nisam nikad ni pomislio da vozim u papucama. Pre mesec dana sednem ja opet i nikakve razlike nije bilo izmedju sadasnjih papuca i patika, tako da sve zavisi od modela, mislim da su onda bile japanke.

Fort de Soto

pre 3 godine

Zivim na Floridi i vozim u papucama 20 godina, plus to isto radi i 98% populacije ovdje, ima nas 22 miliona u ovoj drzavi, ne vidim u cemu je problem.

zemunac

pre 3 godine

Jeste ako si teletabis ako nisi teletabis onda nije ti problem da vozis niti bos niti u papucama,ja vozim tako vec 15 god i nikad nikakav problem nisam imao,cak vise zimi mi sklizne noga u patikama ako je kisa ili sneg pa se okvase ako je suvo onda nema nikakvih problema

Goran

pre 3 godine

Vozim 30 godina.presao min 400000,od toga pola u papucama.Nikakav problem nisam imao.Leti u obuci mi se noge uzare,plivaju u znoju.Ako zabrane kazne mi ne ginu ili mozda neke sandale ako to moze...

sprint

pre 3 godine

Ja neznam kakve to papuce nosite kad vam se izuju dok sa gasa prebacite nogu na kocnicu.Jos pri tom je peta fiksirana na podu auta?
(Strokavi mozak, 04. avgust 2020 19:00)

Veruj mi da se to isto i ja pitam. Verovatno kad prebacuju stopalo sa gasa na kočnicu pomeraju celu nogu, tj dižu celo stopalo, umesto da im je peta fiksirana za pod. Ja leti uvek vozim u papučama, i nikad mi se nije desilo da mi noga klizi sa papuče ili još gore da se zaglavi..

mighty banana

pre 3 godine

Nikad nisam imao problema sa vožnjom u papučama, što ne znači da neću. Sve probleme u vožnji imao sam kada sam bio u patikama ili cipelama. Ako ću po tome suditi bolje da ne vozim u patikama ili cipelama.

goo

pre 3 godine

Kada bi postojala elementarna kultura da su papuce, klompe itd. izvan kuce i sem na plazi/bazenu nekultura i dziberana ovo ne bi ni bilo upitno, ovako samo zanjemo sta nam seljacine i dziberi diktiraju.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Ja neznam kakve to papuce nosite kad vam se izuju dok sa gasa prebacite nogu na kocnicu.Jos pri tom je peta fiksirana na podu auta?

miša

pre 3 godine

Umro bi a mislio bi da su zabranjene. Hvala na info.
(Sabac, 4. avgust 2020 12:06)

Ovo kao da si rekao - umro bi a mislio bi da živim u uređenoj državi
(Rupert, 4. avgust 2020 12:58)

Jel to što papuče nisu zabranjene znači da država nije uređena..?

Auu, nisam mogao ni da pretpostavim da je ceo svet jedna obična banda, neuređena i nedemokratska, to su sve tirani i autokrate.

Kao drugačije objasniti sve te jadranke i japanke i gumene i platnene... Potpuni sumrak civilizacije.A Srbija ipak najgora, tu nema dileme, bez obzira na koju temu je vest, pa još na sekciji o automobilima...

Rope

pre 3 godine

@Papuče su za kupatilo, nekulturno je nositi ih na ulici.
(Nisam čiko ja!, 04. avgust 2020 14:16)
Sve zavisi ko diktira tu "kulturu".
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...

44

pre 3 godine

Vozi Alfu bos, zulj posle 2 dana na levoj nozi od kvacila izlazi garant.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (saki6, 4. avgust 2020 13:24)

Koja Alfa moze da ide dva dana?

baldhawk

pre 3 godine

Ta priča o zaglavljivanju papuče između pedala je ista kao ona da se mačka obesi na ogrlicu. Čitav život vozim u papučama, ali isključivo onim koje mi prijanjaju uz nogu i koje su udobne. Radim težak posao i često mi obuća, čak i patike smetaju i oteknu mi noge. U papučama mi je lakše, a nikad problem nisam napravio ni sebi ni drugima.

Tenk

pre 3 godine

To što vidite da kamiondzija izlazi iz kamiona u papučama ne znači da u njima i vozi. Oni se svi izuvaju i voze bosi jer su dugo za volanom. Ja isto leti često sam u papučama i kad sednem u auto izujem ih i gurnem ispod sedišta. Ne znam šta je sporno u vožnji bosih nogu.

Flesh

pre 3 godine

Kad čujem ove što ne voze u papučama kao da voze space shuttle . Ko zna voziti taj zna voziti i u ribarskim čizmama. A ko ne zna, ne pomaže mu ni F1 odijelo !!

Dubai Bgd

pre 3 godine

@Kada bi postojala elementarna kultura da su papuce, klompe itd. izvan kuce i sem na plazi/bazenu nekultura i dziberana ovo ne bi ni bilo upitno, ovako samo zanjemo sta nam seljacine i dziberi diktiraju.
(goo, 04. avgust 2020 16:26)
Elementarna kultura?? Neko te pogrešno učio. Evo ovde u megapolisu zvanom Dubai gledam lokalne Arape, besprekorno odeveni u one svoje bele odore (dishdasha), a na nogama papuče ili sandale. Indija, Kina, Japan... pa čaki u Americi... Dakle, sve zavisi.
Ne vidim razlog zašto i kod nas (recimo u Beogradu koji "blista" od čistoće i kulture) nošenje sandala i japanki na plus 35 C je znak da je neko "saljačina i dziber".

deki nabije van meki

pre 3 godine

pa i djon patika moze da sklizne ako he malo vlazan sta me tu novo hoce li ovi genijalci da smisle I da se bez vazduha be moze ziveti pa ko hoce nek Plato vazduh

hm

pre 3 godine

Vozim bos i to je skroz ok. U papucama je vec problematicno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neko drugi neko treći, 4. avgust 2020 19:19)

Isto, cak mi deluje nekad da je i bezbednije od voznje u patikama

Sumilex

pre 3 godine

Ceo zivot leti vozim u papucama(i inace retko obujem nesto drugo leti) i citam ove horor price o voznji u papucama pa se pitam da li sam ja doktorirao voznju u papucama kad ne ptimetim ama bas nikakvu rauliku izmedju papuca,cipela... Ili vi ljudi ipak malo preterujete

Ex Njujorcanin

pre 3 godine

@Papuče su za kupatilo, nekulturno je nositi ih na ulici. 
(Nisam čiko ja!, 04. avgust 2020 14:16) 
Sve zavisi ko diktira tu "kulturu". 
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...
(Rope, 04. avgust 2020 19:56)

Nisu za ulicu i tacka. Kultura ne znaci lezernost u obkacenju i u ponasanju.

Zlatko Narandžić

pre 3 godine

Vozim u papučama leti i nemam nikakav problem i naravno znao sam da nisu zabranjene.Mislim da nije zabranjeno ni da se vozi bez majce,samo što policija koristi neobaveštenost i kažnjava.

Mark9

pre 3 godine

Jednom mi se podvrnula pod kocnicu, jedva stao na semafor mada nije bilo nista kriticno, ali to sto noje bilo kriticno tada ne menja cinjenicu da je moglo da bude. Od tada u papucama ni 100 metara kolima.

Rupert

pre 3 godine

Umro bi a mislio bi da su zabranjene. Hvala na info.
(Sabac, 4. avgust 2020 12:06)

Ovo kao da si rekao - umro bi a mislio bi da živim u uređenoj državi

Fort de Soto

pre 3 godine

Na Floridi 98% automobila ima automatske menjače pa je i mnogo lakše a i bezbednije voziti u papučama nego auto sa manuelnim menjačem gde se non stop koriste obe noge, kvačilo, kočnica, gas. Najčešći problem vožnje u papučama je kada pritiskaš kvačilo često se kači od papučicu kočnice, a i brz prelazak sa gasa na kočnicu može da bude problem. Kod automatika se sve to obavlja jednom nogom a i ima dve papučice i nije dole tolika gužva.
(Džoni, 04. avgust 2020 14:34)

Slazem se za automatske mjenjace, ali ovdje su guzve ogromne, posebno ujutro i oko 17h, nas 22mil. plus turisti, svi voze, gradski prevoz skoro da ne postoji.

Slobec

pre 3 godine

Par puta sam krenuo u papucama i brzo sam morao da se izujem, nena sanse u papucama. Neprijatno je voziti bos ali je mnogo gore u papucama. Suprotno od toga patike/cipele sa sto tanjim djonom su najbolje za voznju.

Džoni

pre 3 godine

Zivim na Floridi i vozim u papucama 20 godina, plus to isto radi i 98% populacije ovdje, ima nas 22 miliona u ovoj drzavi, ne vidim u cemu je problem.
(Fort de Soto, 04. avgust 2020 12:50)

Na Floridi 98% automobila ima automatske menjače pa je i mnogo lakše a i bezbednije voziti u papučama nego auto sa manuelnim menjačem gde se non stop koriste obe noge, kvačilo, kočnica, gas. Najčešći problem vožnje u papučama je kada pritiskaš kvačilo često se kači od papučicu kočnice, a i brz prelazak sa gasa na kočnicu može da bude problem. Kod automatika se sve to obavlja jednom nogom a i ima dve papučice i nije dole tolika gužva.

ne. znam gde teram

pre 3 godine

Ja npr imam mnogo veći problem od zaglavljivanja noge kada vozim zimi u čizmama, nego leti u papučama. Jednostavno mi se često dešava da mi noga sklizne na stranu od papučice.

Hu

pre 3 godine

"Само кад је у високим штиклама безбедно!!!"

Nije. Niti je problem imati rezervnu ravnu obuću ispod sedišta. A sad, kad smo ustanovili da malo mrziš žene, kaži nam da li koristiš pojas, ne piješ kad voziš, ne koristiš mobilni telefon u vožnji, auto redovno voziš na propisane servise, ne voziš bez 8 sati sna, poštuješ ograničenja brzine i znak stop, umeš da izvedeš sve od prve pomoći što se od vozača očekuje, imaš aparat za gašenje požara u autu itd. Ili su sva ta pravila ipak malo previše ženskasta za prave dase?

Boro

pre 3 godine

Ja ih skinem pa vozim bos, imam bolji osecaj. S tim sto su to retki slucajevi, gledam da uvek imam adekvatnu obucu. Nije nista tesko kad se krene na plazu u gepek staviti papuce i samo zamenis kad stignes, to je pola minute.

Jovan

pre 3 godine

Vozim vec 40 godina. Priznajem da mi nije strano da leti vozim u papucama, ali to je veoma opasno. Vrlo lako u kljucnim situacijama papuca se zaglavi izmedju pedala kocnice i gasa. Sam sam to iskusio i samo zahvaljujuci sreci a ne mojoj vestini izbegao sam sudar. Nemojte voziti u papucama.

З Д Р А В Р А З У М

pre 3 godine

Свакако не треба возити у папучама, никада то нисам ни пробао, али се не сме возити ни у женским сандалама, штиклама и сл. не верујем да жене носе пар патика у колима, док су мушкарци навикнути на један вид обуће а то су патике (по неко на ципеле). Све у свему зна се у чему треба да се вози.

Krespo21

pre 3 godine

@Dubai Bgd

Za papuče i sandale ne znam, ali sve je češća pojava likova koji bez majice šetaju po gradu, što se ranije u nekom kulturnijem Beogradu nije moglo zamisliti. To bi trebalo kažnjavati, idi na plažu pa se skidaj koliko hoćeš, ali u gradu red mora da se zna.

Bvbbb

pre 3 godine

"Znaci da zene celo leto nebi smele da voze?"

Jeste, pošto svi znamo da je ženama baš teško da imaju rezervne baletanke, mokasine, espadrile ili patike u autu, a takođe i inače izazivaju neuporedivo više nezgoda od raznih muških Fanđi i Sena koji vole i brzo i pod gasom i sa mobilnim u ruci... A i daleko su pameniji i sposobniji od žena, iako im nije ušlo u glavu ni odvajanje glagola od rečce ne iz trećeg osnovne.

Auto.BOY

pre 3 godine

DA trebala bi biti zabranjena. Jednako je opasno kao i koriscenje mobilnog za vreme voznje. Samo kod nas niko ne kaznjave te bahate primitivce koji jednom ruko drze mobilni i pricaju dok voze. Gade mi se takvi primitivci.

Stanko- pisite Propalo ( slabo plivam a i bojim se )

pre 3 godine

Da vozite melasu medju seceranama pitao bih vas sta cete da imate na nogama - a slazem se sa komentarom - Ko zna da vozi zna i u gumenim cizmama !

saša

pre 3 godine

ja sam bio ubedjen da jeste. dal je bilo pre?? znam da su kod nas kažnjavali za papuče na biciklu. Isto kao i vožnju istoga bez ruku...Ja sam uvek izbegavao da vozim u papučama, jednom u idiotskim japankama koje inače nikad ne nosim, sednem, vozim i zaglavi mi se ispod papucice kvacila. Sklizne, okrene i zaglavi. Naravno da treba biti zabranjeno. Sandale muške bi zabranio ;)jer su odvratne iako praktične za vožnju. Radije bi bacio dozvolu.

smile

pre 3 godine

papuce ako ne spadaju tako lako kao isusovke ili japanke oko palca jos i nekako.ali papuce na motociklima a toga bas ima...... bez komentara...to treba kaznjavati.

šabuka

pre 3 godine

Koja Alfa moze da ide dva dana?
(44, 04. avgust 2020 14:29)

Moja alfa 147 evo uskoro će biti 3 godine od kako sam je kupio, i nikad problema s njom nisam imao...

Oliver

pre 3 godine

Veliki procenat vozaca kamiona vozi u papucama ! Na svakom parkingu se moze proveriti.
(Matori Kesa,

Jeste,ali svi vozaci autobusa voze u cipelama,ne ni u patikama,a kamoli papucama. I nije to samo dress code,nego i pitanje bezbednosti. Uostalom,da li bi ti usao u autobus da vidis vozaca u papucama? Ja ne bih sigurno.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Na Terazijama pre 4 godine ćaleta je od pozadi udario džip izasao i priznao da mu japanka zaglavila na papucicu. Lako se desi, posebno na znojava stopala. Ok su papuče/sandale koje se vezuju oko pete. Da stopalo nema gde da sklizne.

petar pan

pre 3 godine

30 godina vozim kamion u koji isključivo ulazim u čarapama zato što je lakše, čistije itd. zamislite sad ulazite u svoju spavaću sobu sa parkinga gde ljudi pišaju ulazite obuveni, ko razume shvatiće, drugo posle nekih deset do 15 sati koliko traje radni dan biti obuven nije baš prijatno, sa autom praktikujem na duža putovanja takođe da vozim bos.
(Zastava101Specijal, 05. avgust 2020 00:15)

Potpuno razumem logiku o ulasku u sobu sa parkinga ali ne razumem kako vam nije udobnije u nekoj obuci koju bi kupili i drzali u kabini iskljucivo za voznju. Pa i ja sam kao advokat po celi dan u cipelama i na nogama dobar deo dana pa ne idem bos po kancelariji i sudu.

Pera

pre 3 godine

Takođe bi trebalo zabraniti vožnju likovima koji ne mogu da zapamte da pre nego što okrenu volan treba blago da cimnu ručicu migavca na volanu.

A.P.

pre 3 godine

Zavisi i kakva je papuca i kako lezi na nozi. Ja ponekad obujem Grubinove koje tako lepo zagrle stopala da nema mrdanja. I naravno, cvrst djon.

маркеђани

pre 3 godine

Ја бих пре забранио да полажу они који немају завршену основну школу.

jealous

pre 3 godine

Ne vidim razlog zašto i kod nas (recimo u Beogradu koji "blista" od čistoće i kulture) nošenje sandala i japanki na plus 35 C je znak da je neko "saljačina i dziber".
(Dubai Bgd, 04. avgust 2020 19:40)

U beogradu (namerno malo slovo, iako je moj rodni grad) gde god da staneš ali bukvalno bilo gde uključujući i pešačke zone, videćeš po nekoliko najstupidnijih žvrljotina na zidovima, da ne pričam o selima i gradovima na čijim prilazima stoje divlje deponije. Po Vojvodini je sasvim normalno baciti leš životinje u kanale za odvodnjavanje, a reke su pune limarija automobila i kućnih aparata.. I onda neko kod nas. piše o kulturi

zzz

pre 3 godine

Elementarna kultura?? Neko te pogrešno učio. Evo ovde u megapolisu zvanom Dubai gledam lokalne Arape, besprekorno odeveni u one svoje bele odore (dishdasha), a na nogama papuče ili sandale. Indija, Kina, Japan... pa čaki u Americi... Dakle, sve zavisi.
Ne vidim razlog zašto i kod nas (recimo u Beogradu koji "blista" od čistoće i kulture) nošenje sandala i japanki na plus 35 C je znak da je neko "saljačina i dziber".
(Dubai Bgd, 04. avgust 2020 19:40)
Druze ako je tebi pojam kulture Dubai i lokalni Arapi, onda ti zaista ne znas sta znacu elementarna kultura!?
Pa ti tvoji Arapi su cist primer zeljacuna i dzibera, na svetu nema boljeg. Jer zamisli pare ne cine kulturu!

pex

pre 3 godine

Ja sam se pre jedno 5 godina prvi put susreo sa ovim fenomenom kada mi je jedan batica sa tri razredda skole izas'o da me pita nesto za kola. Nisam mogao da verujem da neko vozi u papucama,makar i takva njuska. Ali ovo je balkan, ocigledno je primitivizam pobedio a glupost je zacementirana i nasledna.

Dragan

pre 3 godine

Ne vozim u papicama to je stvarno opasno jer zaglavi se lako izmedju papucica ali zato vec 10-tak godina vozim u carapama i uzivam. Duza putovanja mi nisu problem po 15 sati u automobilu sasvim opusteno i komforno. Plus osecaj na gasu i kocnici je apsolutno precizan i bez trzanja.

Sloba

pre 3 godine

Daleke 1983. godine je žena koja je polagala posle mene, posle odlično odvoženog poligona, oborena upravo zbog nošenja papuča. Promakla mi je dakle ta promena u našem zakonu verovatno zbog toga što već 27 godina ne živim u Srbiji. Inače sam po struci saobraćajni inženjer za drumski i gradski saobraćaj i transport pa me problematika veoma zanima.

Milojica

pre 3 godine

Koliko znam primera da su ljudi umalo glavu izgubili u nesrećama zbog vožnje u papucama. Čak sam i sam probao jednom da vozim u papucama od plaže do sobe i za tih par km mi se dva, tri puta zaglavila kočnica/gas. Nikad više. Sandale ako vam je vruće i to je to.

ruski veto

pre 3 godine

Takođe bi trebalo zabraniti vožnju likovima koji ne mogu da zapamte da pre nego što okrenu volan treba blago da cimnu ručicu migavca na volanu.

...ili na autoputu, ne sacekaju da ih preteknes, nego daju migavac dok ih pretices, ko da krecu u tebe...

anela

pre 3 godine

Nasu strucnjaci za zakon o Bezbednosti saobracaja su decica u pelenama. Pojma nemaju o nicem. Mislim da je zakonom dozvoljeno da vozac cak vozi i bos?

Rope

pre 3 godine

Daleke 1983. godine je žena koja je polagala posle mene, posle odlično odvoženog poligona, oborena upravo zbog nošenja papuča. Promakla mi je dakle ta promena u našem zakonu verovatno zbog toga što već 27 godina ne živim u Srbiji. Inače sam po struci saobraćajni inženjer za drumski i gradski saobraćaj i transport pa me problematika veoma zanima.
(Sloba, 04. avgust 2020 15:44)

Slobo, nekada u ex Ju vožnja u papučama nije bila dozvoljena. Sećam se da me je jednom saobraćajac zaustavio (bio tad klinac, tek položio) i upozorio da je vožnja u japankana zabranjena i kažnjiva. Nije me kaznio al' od tog dana nikad za volan u japankama! Začudio sam se da današnji zakon u SRB time se ne bavi i ne zabranjuje. Što je sigurno, sigurno je, a to je adekvatna obuća kada smo za volanom (a to sigurno nisu papuče ili japanke koje nemaju nešto što učvršćuje petu).

mikiman

pre 3 godine

Nije zabranjena vožnja u papučama? Prvi put čujem, vozim 20 godina i pao bih na ovom pitanju. Sreća pa vozim po svojim pravilima, u cipelama, patikama, bez obzira koliko je toplo.

XY

pre 3 godine

NIje poenta da li je zabranjeno ili da li treba da bude zabranjeno nego da li je pametno,valjda je to najvaznije. NIje zabranjeno ni jahati konja u papucama,ali..kad sam bio na ortopediji zbog slomljene ruke,pored mene je bio lik sa smrskanim skocnim zglobom,nekoliko operacija,infekcija,ali uzalud,vise nikad nije mogao normalno da hoda. Pitam ga kako se desilo,a on dzokej,hteo da smiri nervoznog konja,nije bio u cizmama nego u papucama,zaglavila mu se noga,konj potrcao i smrskao mu zglob. Naravoucenije: papuce su jedino za kucu i plazu i nista drugo. U njima nista ne moze da se radi,vozi,jase,trci,bilo sta. Samo lagano hodanje po plazi i kuci.

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Veliki procenat vozaca kamiona vozi u papucama ! Na svakom parkingu se moze proveriti.
(Matori Kesa,

Jeste,ali svi vozaci autobusa voze u cipelama,ne ni u patikama,a kamoli papucama. I nije to samo dress code,nego i pitanje bezbednosti. Uostalom,da li bi ti usao u autobus da vidis vozaca u papucama? Ja ne bih sigurno.
(Oliver, 04. avgust 2020 22:46)

51

Vozač autobusa u većini slučaja ne spava u autobusu, krevet je ili u hotelu ili u takozvanom bunkeru gde ima krevet a i što bi se izuvao kada još 50 ljudi unosi prljavštinu ,sa kamiondžijama druga priča dve tri nedelje neki naši što voze recimo u Sloveniji ne spavaju 5,6 meseci u normalnom krevetu.

Trovach

pre 3 godine

Nikada ne vozim u papucama cak ni biciklu. Ako je bas jako vruce, onda u koznim sandalama, a imam i patike koje jako propustaju vazduh. Inace, kada promenim obucu na koju sam navikao, recimo umesto patika obujem cipele, ili samo druge patike, treba mi odredjeno vreme da se naviknem.

Reziel

pre 3 godine

Dok sam bio mladjan momak vozio sam relativno često u japankama, do Ade, do bazena i slično. Medjutim jednom mi se desila situacija da mi se ivica papuče podvukla ispod pedale gasa kako sam prebacivao na kočnicu. Dakle sama ivica, prvo petom, ali dovoljno da kad pritisnem, ne mogu pedalu da pritisnem do kraja. Brzo sam je izvukao ali sam se malo uzvrteo i razmislio šta bi bilo da se podvukla pod kočnicu. Od tad izbegavam da vozim u papučama.

Inače ovima što im je OK da ljudi šetaju u papučama po gradu i na poslu pa kao primer navode arape u Dubaiju. U Emiratima temperature lagano prelaze 40 i kusur stepeni tokom godine, to je nešto što mi ovde ni ne pamtimo. Čak i uz svu klimatizaciju, ta toplota se oseća. Njihovo podneblje je takvo da je nošenje otvorenih papuča ili sandala jedina normalna stvar. Ipak čak i tamo, one njihove haljine idu tako dugo da pokrivaju prste kada stoje, ili makar najveći dao stopala. Tako da, da, papuče u Evropi (geografski) su namenjene za kuću, dvorište i toalet.

Oliver

pre 3 godine

Vozač autobusa u većini slučaja ne spava u autobusu, krevet je ili u hotelu ili u takozvanom bunkeru gde ima krevet a i što bi se izuvao kada još 50 ljudi unosi prljavštinu ,sa kamiondžijama druga priča dve tri nedelje neki naši što voze recimo u Sloveniji ne spavaju 5,6 meseci u normalnom krevetu.
@ (Zastava101Specijal,

A higijenski je da kamiondzija bos vozi i dodiruje prljave papucice? O dermatoloskom aspektu da ne pricam,hiperkeratoza koze,zuljevi,kurje oci..na sta li lice ti tabani posle tolikog mehanickog pritiskanja? O primitivcima koji dignu levu nogu pored volana,a desnom voze,sto vidjam non stop na autoputu,necu ni da pricam. Obuca je izmisljena radi zastite stopala,po tome se civilizovan covek razlikuje od primitivnih ljudi u plemenima Amazonije ili africkih pustinja gde idu bosi. Bosim nogama nema mesta u civilizovanom drustvu sem u kupatilu i na plazi. Ako je normalno voziti bos,zasto vozaci formule 1 i reli auta ne voze bosi,nego u onim specijalnim dubokim patikama? Da sam ja profesionalni vozac bilo cega,nabavio bih takvu obucu.

coas

pre 3 godine

Ceo zivot leti vozim u papucama(i inace retko obujem nesto drugo leti) i citam ove horor price o voznji u papucama pa se pitam da li sam ja doktorirao voznju u papucama kad ne ptimetim ama bas nikakvu rauliku izmedju papuca,cipela... Ili vi ljudi ipak malo preterujete
(Sumilex, 05. avgust 2020 11:24)
Zavisi od papuca.
Ja seo pre jedno 10ak godina u auto u papucama da zavrsim nesto i u roku od 10 min su se zaglavljivale i kod kvacila i kod gasa, ma katstrofa.
Od tada nisam nikad ni pomislio da vozim u papucama. Pre mesec dana sednem ja opet i nikakve razlike nije bilo izmedju sadasnjih papuca i patika, tako da sve zavisi od modela, mislim da su onda bile japanke.

zvezdarac

pre 3 godine

Ja bih zabranio ovu privatnu firmu koja odlucuje o zivotu gradjana bez obzira da li su u pravu ili nisu ali do sada 70% je bilo da pokrivaju interes nekoga za uzimanje para narodu. Sve ovo sto oni rade moze zvanicno raditi i Saobracajni fakultet u Beogradu odakle su i doticna gospoda

Zastava101Specijal

pre 3 godine

30 godina vozim kamion u koji isključivo ulazim u čarapama zato što je lakše, čistije itd. zamislite sad ulazite u svoju spavaću sobu sa parkinga gde ljudi pišaju ulazite obuveni, ko razume shvatiće, drugo posle nekih deset do 15 sati koliko traje radni dan biti obuven nije baš prijatno, sa autom praktikujem na duža putovanja takođe da vozim bos.

jaBre

pre 3 godine

Zivim na Floridi i vozim u papucama 20 godina, plus to isto radi i 98% populacije ovdje, ima nas 22 miliona u ovoj drzavi, ne vidim u cemu je problem.
(Fort de Soto, 4. avgust 2020 12:50)

Voziš automatik?

Kika

pre 3 godine

Vozim i automatik i manuelac. Ne umem voziti u papucama, niti bosa, jednostavno kao da ne upravljam svojim nogama, nemam nikakav osecaj.

zzz

pre 3 godine

Sve zavisi ko diktira tu "kulturu".
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...
(Rope, 04. avgust 2020 19:56)
Svo i tebi da ponovim: PARE NE ZNACE KULTURA!
Isto sto sam napisao za Arape vazi i za Zuckerberga, pojam dzibera i seljacine!
Zamisli jednog Stevea Jobsa da dolazi na posao ili kancelariju u japankama??

KOKI

pre 3 godine

Samo jednom sam probao da vozim u papucama pa sam ih skinuo i vozio bos, nije bilo daleko, nekoliko kilometara, posle toga sam se zaposlio u firmi na mesto coveka koji je poginuo jer mu se zaglavila pedala kocnice i nije mi padalo na pamet da bilo koji predmet koji moze da zaglavi papucicu bude ni u pregradi iznad komandi a kamoli da vozim u papucama. Mislio sam da je kod nas zabranjeno voziti u bilo kojoj obuci sa otvorenim prstima, mislim da je tako u Grckoj mada oni malo sta od propisa postuju.

KOKI

pre 3 godine

Kad čujem ove što ne voze u papučama kao da voze space shuttle . Ko zna voziti taj zna voziti i u ribarskim čizmama. A ko ne zna, ne pomaže mu ni F1 odijelo !!
@
Dobro, ja ne znam da vozim, samo 15 godima sam vozio putnicki auto kao prodavac na terenu, ne znam koliko stotina hiljada kilometara sam presao bez ijedne saobracajke. Da li znas koliko sam puta bio u situaciji da poginem ,ne svojom krivicom , kad covek izleti pred mene iz dvorista ili pretice pa predje u moju traku pa mora da bezim sa puta, srecom u njivu itd itd. Koliko si sigurniji u takvim situacijama kad naglo kocis sa podlogom cvrsto pricvrscenom za nogu tj u cipelama ili patikama nego u papucama koje mogu da ti skliznu ? Po tvom dijalektu rekao bih da si iz brdovitih predela, ti neces sleteti u njivu i zato batali papuce.

A.P.

pre 3 godine

Takođe bi trebalo zabraniti vožnju likovima koji ne mogu da zapamte da pre nego što okrenu volan treba blago da cimnu ručicu migavca na volanu.
(Pera, 04. avgust 2020 12:16)


Tada je vec kasno pa i besmisleno, jer svi vec vide da je doticni vec zapoceo skretanje. Migavac se ukljucuje, po pravilu, bar 30 m pre skretanja.
Jos vise zbunjuje kada neko pre desnog skretanja napravi luk prelazeci pola metra u levu traku kao da vozi autobus. Ako jos nije ukljucio migavac vozac iza njega ostaje zbunjen par sekundi, sto moze biti problem.

прле

pre 3 godine

Зависи дали су оргинал или папуче од кинеза!
Папуча на папучицу још ако папучар вози ауто клизи низ шор!

sve je relativno

pre 3 godine

@Papuče su za kupatilo, nekulturno je nositi ih na ulici.
(Nisam čiko ja!, 04. avgust 2020 14:16)
Sve zavisi ko diktira tu "kulturu".
Eto, jedan mladi a veoma bogati čova, koji je gazda Facebooka, često nosi adidas papuče... Mark Elliot Zuckerberg. Ma, pravi "seljober"...
(Rope, 04. avgust 2020 19:56)

To što je on mlad i bogat, ne znači da nije seljober. Za naše prilike dobrostojeći jutjuber sa poršeom, pijani drajver Lazić i ekipa nisu seljoberi? Ili je Amer mnooogo bogatiji pa je samim tim manji seljober?

Joker

pre 3 godine

Jednom mi se zaglavila papuča ispod kvačila, i otad više nikad nisam seo da vozim u njima. Sad leti vozim u sandalama sa kopčama na peti. Postoji mogućnost i tu da se zaglavi noga, ali mnogo manja nego kod papuča.

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Свакако не треба возити у папучама, никада то нисам ни пробао, али се не сме возити ни у женским сандалама, штиклама и сл. не верујем да жене носе пар патика у колима, док су мушкарци навикнути на један вид обуће а то су патике (по неко на ципеле). Све у свему зна се у чему треба да се вози.
(З Д Р А В Р А З У М, 04. avgust 2020 22:52)

Lako je sesti u auto i otići do trgovine ili na kaficu negde i u gumenim čizmama, ali rođo vozi ti kamion 30 godina koji ti je ujedno dnevni boravak i spavaća soba,budi u njemu dve nedelje i sa svakog parkinga gde ljudi pišaju, pljuju unosi to u isti pa onda potpiši sa "zdravrazum"

sarajevo

pre 3 godine

Prije 50-tak godina na Jahorina reliju za Prvenstvo YU, Jovica Palikovic je izasao iz Gordini-8 u SARAPAMA!! (iako je bio snijeg) da vidi rezultat Brzinskog ispita. Kazu da je uvijek vozio reli u carapama!!!