Aktuelno

Ponedeljak, 27.07.2020.

10:15

Da li treba zabraniti i uvoz Euro 4 polovnjaka? ANKETA

Izvor: B92

Da li treba zabraniti i uvoz Euro 4 polovnjaka? ANKETA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Igor

pre 3 godine

@deki:
"...90% ovih što imaju para da voze nova kola su došli do tog novca nelegalno..."

O, Srbine! Kada prestanes da se bavis drugima, da im brojis pare i zalogaje, bice ti bolje. Posveti se sebi, radi da stvoris sebi bolji zivot i prestani da krivis sve druge za sve situaciju.

Onog dana kad shvatis da turbo folk nije umetnost, kao i da zubar nije bauk, i da ima zivota i posle dizela, stvari ce se promeniti na bolje.

Bgd

pre 3 godine

Misliš da je bi ta Dačia koštala koliko košta da je to napravljeno da traje?
(Legend, 27. jul 2020 18:40)

Dačija je samo stariji model Renoa (npr. Sandero je prethodna verzija Klija). Prema tome, zbog nedostatka tempomata i drugih "džidža bidža" košta jeftinije, ali taj motor je sada bolji nego iz Klija od pre 10 godina, jer prodavci beleže kvarove iz servisa i popravljaju da se to ne dešava na novim automobilima. Zato je uglavnom slučaj da se premijum marke češće kvare od Dačije i Škode, koje su jeftine jer nude manje funkcija (pa stoga i manje stvari koje mogu da se pokvare) i staru tehnologiju u odnosu na VW tj. Reno, koji su među najčešće kupljenim polovnjacima u Srbiji.

deki

pre 3 godine

90% ovih što imaju para da voze nova kola su došli do tog novca nelegalno, korupcijom, preko stranke im se nameštaju poslovi itd. Niko iz vlasti se nije setio (nije hteo da se seti) da pomene SUV vozila tzv. džipove kojima nije mesto u gradu. Zašto se tim kompleksašima koji voze te ogromne automobile ne uvede neka taksa od npr 5.000 eur godišnje? Onda će biti i više para za ekologiju.

Bole

pre 3 godine

Da imam para, kupio bih novo. Pošto nemam, vozim ono što mogu jer moram, živim van grada. Prosta stvar, koliko para, toliko ekologije. Lako je pametovati sa dobrom platom.

Bicikl volim i vozim, ali sam predaleko za ozbiljnu upotrebu.

Morao sam da napisem

pre 3 godine

Danas sam video određenu italijansku marku staru 10ak godina koja je poznata po kvarovima kako na semaforu kreće i ostavlja za sobom crni dim kao hobotnica kada beži, u tom autu je skinut egr, katalizator, dpf i ko zna šta još jer je verovatno kilometraža nepoznata.
I kako onda rešiti problem automobila sa euro 4 i 5 motorima kojima su skinuti svi kompleksni ekološki sistemi kada se zna da će vlasniti pre izaći na proteste nego uložiti 1000+ eura da ponovo ugrade delove neophodne za smanjenje zagađenja od izduvnih gasova?
Da napomenem da vozim skoro 15 godina star dizel(u njega fabrički nije ugrađivan dpf) kome je ove godine na tehničkom izmerena količina izduvnih gasova i pokazao je da ispunjava neophodne parametre.
Nije poenta zabraniti uvoz već stimulisati ljude da svaka euro norma 1-6 ispunjava ekološke standarde propisane za nju ako treba i popravkom.

Svakom svoje djubre!

pre 3 godine

Nije stvar u EURO 3, 4, 5 ..., nego u glavama.
Srbin bi pre crk'o nego nemao auto da komsija crkne od muke, bez obzira da li mu taj auto ZAISTA treba ili ne treba. Dakle, posto nema para, on kupi neko nabudzeno djubre i verovatno ga ne odrzava kako treba, ali ga ono ipak kosta ko Svetog Petra kajgana i tu se krug zatvara.
Zato sam za to da se apsolutno zabrani uvoz tudjeg djubreta u Srbiju - a tu ubrajam i raznu poluraspalu second hand odecu, za koju prodavci pride istaknu i znak "nova kolekcije" (???) - pa da se to racuna kao lekcija KAKO DA SE STERES PREMA GUBERU!

Nije luksuz nego potreba

pre 3 godine

Ne rade svi na jedan kilometar od kuce, neki putuju dnevno i po 200 km.dnevno.
Ja bi ga najradije gurnuo u Dunav, kada bi radio malo bliže mestu stanovanja.

ne znam

pre 3 godine

(vruća jaretina, topi se u ustima, 28. jul 2020 08:45)

A ko je tebe ubedio da se rak pluca dobija od izduvnih gasova od automobila...

Brutus

pre 3 godine

Treba zabraniti uvoz svih polovnjaka. Ko nema za normalan auto i ne treba mu. Nigde ne piše da svi pod obavezno moraju da imaju auto.
(Mile, 28. jul 2020 10:02)

Nećeš verovati da nigde ne piše da ljudi imaju pravo da udišu vazduh, stvarno nigde

Tadija

pre 3 godine

Potpuno je nevažno sa kojom Euro normom je auto izašao iz fabrike, jer se u velikom procentu to nikako ne podudara sa onim što srećemo po ulicama. Šta vredi to što je neki automobil Euro 5 ili Euro 6 ako mu je npr. izvađen DPF filter. Manje zagađuje neki benzinac Euro 3 od dizela koji je Euro 5, a na kojem je izvađen DPF filter. Poenta je u tome da auto treba da zadovolji ekološki standard i da se to kontroliše prilikom tehničkog pregleda, a to da li je papirološki Euro 6 ili Euro 0 je potpuno nebitno.

g. Ralf iz Luksemburga

pre 3 godine

@vruća jaretina, topi se u ustima, 28. jul 2020 08:45)

Bas je uporedivo 50 sad i preko 200 zimi. Jasno je da su najveci problem toplane i eps. Slazem se da se treba resavati i problem raspalih automobila, ali treba ipak imati prioritete.

Sonsi

pre 3 godine

Ne treba mi sofisticiran uredjaj.
Onaj koji smrdi gusi i ne daj boze dimi
Polic.odmah iskljuc.iz saobracaja.
Na lavetu bato.
Pa plati kaznu prevoz
Pa odluci di ces i sto ces.
To je barem lakse nego vijati iz cijeg odzaka purnja patika sa osb polocom ivericom ugljem i sl.
Konacno i gospodu po gradovima naterati da stare zgrade stave 12 do 20cm.stiropora.da i oni budzet pristede posto su grads.topl.na gas.
Politicki poeni kroz soc.mir i poustanje narodu gde ne treba nas je dovela do ovog dna.
Ni manjeg naroda ni manje privrede ni veceg zagadjenja.
HHO obavezno u svako vozilo.
I stroge norme i ne dizel vec subven.na CNG vozila.
Kod nas sve nakaradno bez ruku i nogu.
Pa nismo kina s milijarde
Saka jada ce pocrka od kola i lozenja.
Tu mora radikalno delati nema pomiluj.
Nek teraju biciklo trostruka korist za drzavu i narod.
Konacno i narod i drzava da shvate da su jedno inace
Ostacemo dno dna civilizacije.

vruća jaretina, topi se u ustima

pre 3 godine

A koliko vozila zagađuju u Beogradu - u sred policijskog časa, danima, Beograd bio u top 3 najzagađenijih gradova na svetu a sva vozila parkirana. Tu se jasno moglo videti ko su zagađivači i da se pod hitno, bez minuta čekanja sprovedu mere.
(neko nebitan, 27. jul 2020 23:53)

te pričice možeš da prodaješ ispred birtije.
evo sad nema grejanja, niko ne loži, i u žutom smo 51.
sve samo od kola.

https://www.iqair.com/serbia/central-serbia/belgrade

srbi, što volite da umirete od raka pluća?

Stari Helen

pre 3 godine

Do kada vise ove priče da su automobili najveci zagadjivaci??
(Ja, 27. jul 2020 11:14)

To niko nikad nije ni rekao. Ali automobili jesu jedni od glavnih zagadjivaca i prema tome, rez! Da se razumemo, svi zagadjivaci iz privrede i potrosnje treba da prodju isto tako. Ali od necega valja poceti.

DC

pre 3 godine

'A šta ćemo sa senzorima? Sa Trapom? Sa Limarijom? Sa ostalnim raznim glupostima?'
(Legend, 27. jul 2020 18:40)

E upravo zbog svega toga sto si naveo su se ovde gde ja zivim auti sa preko 200,000km ranije vozili pod presu a danas prodaju 'als Ersatzteilespender oder für Export'. Onda na putu za 'zapadni Balkan' slucajno se zagubi 'Serviceheft' a sa njom i mnostvo hiljada km, da bi se tamo taj isti auto ulickao, prodavao kao 'NOV, NOV, NOV' i sluzio lokalnim badzama za sepurenje i ubedjivanje kako je to auto a ne Dacia.

neko nebitan

pre 3 godine

Ajde sad da se pravim naivan, eto juče sam se rodio u srbiji pa vas ne znam i eto verujem vam u dobre namere i da vam je stalo do ekologije. Lepo ukinete sve dažbine, poreze i razne harače na uvoz automobila i uvedete da može minimum euro 5 standard da se uveze. Znači doteraš auto iz inostranstva i registruješ bez ikakvih troškova. A koliko vozila zagađuju u Beogradu - u sred policijskog časa, danima, Beograd bio u top 3 najzagađenijih gradova na svetu a sva vozila parkirana. Tu se jasno moglo videti ko su zagađivači i da se pod hitno, bez minuta čekanja sprovedu mere.

ne znam

pre 3 godine

(Auto.BOY, 27. jul 2020 14:26)

E ovde se vidi pravo lice eko fasista ne zovu vas dzabe tako samo bi da zabranjujete i uvodite neka ogranicenja...

Nauta

pre 3 godine

To je trebalo jos ranije uraditi. Ali nisu problem euro3 motori vec neispravni automobili koji iz auspuha ispustaju gust crni ili beli dim. Takvih je mnogo u Srbiji.

wronghouse

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)
Po ćemu bolja!?
Vozim vrlo dobre W124 poslednjih 15 godina, 300E kojeg je prošle godine isekao kamion pri brzini 160! bukvalno je spasio glavu, a sada karavan 2.2, oba na TNG.
Jedina kategorija u kojoj Dacia ima prednost su manje dimenzije i masa, kome to znači, sa TNG i manja potrošnja.
Stabilnost, brzina, oprema, ergonomija, udobnost, komfor, tišina, kvalitet, dizajn, održavanje, sigurnost i naravno legendarna čvrstoća karoserije za Daciu su još nedostižni i spram Mercedesa 30 godina starijeg, a kamoli mlađeg.
Samo jedan duži put, npr do Grčke, posle čega vozač Mercedesa sa osmehom kreće u akciju, a vozač Dacie mora malo prileći.
...
Ukoliko se ograničava uvoz prema Euro standardu onda je potrebno zabraniti emitovanje rialiti programa, serijskih serija i sličnih sadržaja koji jednako zagađuju duhovni i intelektualni prostor već decenijama.
Zabraniti i uvoz loše hrane, medikamenata i svih ostalih potrepština koje ne ispunjavaju upotrebne i bezbedonosne standarde.
Ali...to će malo sutra!

vruća jaretina, topi se u ustima

pre 3 godine

Zato, zajebi izduvne gasove dok nam plate ne povecate. Ne mogu ja sa platom od 350e ...
(ls, 27. jul 2020 10:53)

još jedanput, nisi u obavezi da voziš.

u obavezi si da imaš tehnički ispravno vozilo koje ne izaziva rak pluća. ako nemaš za takvo vozilo, kupi bajs. ako mogu holanđani u onoj kišnoj i hladnoj zemlji, možeš i ti.

zapamti, niko ne sme da umre zato što ti imaš 350€ platu! da sam ja zakon, dozvolio bih vam da vozite, ali pod uslovom da crevo iz auspuha ide u kabinu, a prozori zavareni.

Legend

pre 3 godine

@(DC, 27. jul 2020 17:42)

Ok pošteno,ja živim u državi gde je vožnja auta starijeg od 10 godina samo po sebi retkost,ali to ne menja moje mišljenje da bih pre uzeo auto 10 godina star koji se pre tih 10 godina smatrao premium klasom nego sada neku raspalu kantu tipa "Dačia sa osnovnom opremom". Izgovor za pređenu kilometražu pali samo u Srbiji,motori ovde gde sam ja koštaju u najgorem slučaju do 3000-4000 evra za premium brandove i za taj isti Audi bi koštao do 2500 evra (3.0 caj,cca motor). A šta ćemo sa senzorima? Sa Trapom? Sa Limarijom? Sa ostalnim raznim glupostima? Misliš da je bi ta Dačia koštala koliko košta da je to napravljeno da traje?

Krespo21

pre 3 godine

Ne. Treba zabraniti uvoz neispravnih automobila i onih koji zagađuju više od norme, pa sve i da su Euro17. Dokle više ovo zamlaćivanje formom umesto da se suština konačno kaže? Pa neki dan ispred mene Golf 6 baca zavesu crnog dima, ali on može pošto je Euro5, jel tako stručnjaci?

DC

pre 3 godine

@Legend: Evo ja vozim A6, ali kupljen 3 godine star i sa 50,000km i reci cu ti da ne bih kupio ni Audi ni jedan drugi auto 10 godina star sa ko zna koliko km sto na satu, sto skinuto. I da, kada ne bih imao za bolje, pre bih kupio 3 godine staru Daciu nego neku starudiju koje god marke da je.

2.2 type s

pre 3 godine

vozim civica (2.2 dizel) s dpfom euro 4. Nisam dima iz njega vidio otkad ga imam. Samo se mislim da izbacim dpf govno van. Motor je pregledan ko nov, kao i dizne. 178 000 orginal. Vaditi dpf ili ne? ± da/ne. poz

vruća jaretina, topi se u ustima

pre 3 godine

Rusija nema euro norme,a opet je beograd bio naj zagadjeniji grad na svetum mislite o tome..
(Dezon, 27. jul 2020 15:13)

tamo svi voze benzince šefe.
šta misliš, može li dizlo upaliti na onom minusu?
možda i može, ako lože vatru ispod kola.

moje misljenje

pre 3 godine

Moje misljenje:
-zabraniti i Euro 4
-zabraniti dizel motore uopste
-zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 6 godina
-zabraniti VW automobile
Moje misljenje.
(Auto.BOY, 27. jul 2020 14:26)

da, zabraniti mnogo toga, pogotovo ono sto jos nije zabranjeno;)

asd

pre 3 godine

Sve ispod Eur 5 treba zabraniti i takve automobila oduzimati...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zurkolomac, 27. jul 2020 13:51)

Da, a vozace odma na streljanje.. Ajde decko uskoci u puntica svog i cepaj.

asd

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)

Samo ne znam u cemu ? Mozda jedino sto je jeftinija.

rajko_the_dog

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
(billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)

Samo u tvojoj glavi. Pozz

bkv

pre 3 godine

ja jesam za to da se zabrani uvoz i poostre kriterijumi na tehnickom, ali bi isto tako i drzava trebala da kontrolise i traktore,autobuse,teretna vozila pa i onda od javnih firmi i preduzeca,gspa i slicno. Ne moze se samo udariti po ljudima sto voze automobile. Ako ispastamo onda treba svi zajedno

stiven

pre 3 godine

Sad mi pade na pamet! Ja bih zabranio uvoz automobila koji su stariji od proseka u Srbiji! Svake godine izvuku prosek, objave, i sledećih 12 meseci zabrana uvoza starijih auta!

Miki

pre 3 godine

Ovo je malo jaca tema za Srbiju. Ljudi da su u boljem financijskom standardu bi sigurno razmisljali o zagadjenju i kupovali noviji automobil a mozda i elektricni... Sto se mene tice, treba kompletno zabraniti uvoz krseva i usloviti kupovinu samo novog i to da se posle 5god vozi na otpad i kupuje ponovo novo vozilo. Drzavo, realizuj nam standard pa da svi gradjani pokupuju nove automobile.

Legend

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)

Veću glupost nisam odavno čuo,ispade sad da je Dačia u osnovnoj opremi bolja od Audi A6 2010 godište u full opremi,jer eto i to je "bilo koji Audi". Da se razumemo ne vozim Audija pa da ga nešto branim,imam Opela,ali kad bih birao između "bilo kojeg audija" 2010 godišta i Dačije u osnovnoj opremi nove,neb Dačiju ni pogledao i to nema veze sa brandom...

Auto.BOY

pre 3 godine

Moje misljenje:
-zabraniti i Euro 4
-zabraniti dizel motore uopste
-zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 6 godina
-zabraniti VW automobile
Moje misljenje.

Aca

pre 3 godine

Ja iskreno volim da vozim starija kola tj.jeftinija jer jednostavno briga me za auto,bitno mi je da he ispravan u svakom pogledu da me ne zezne nesto na putu da vizim sto jeftinije to znaci trenutno na TNG obavezno,dizele nikako jer se ne isplate trenutno jet sto bi placao duolo vise za sez kvacila kad je za benzinca duplo jeftinije i neretko su jaci nego li dizeli.Primera radi za moj Accent je set kvacila 8000din. 84ks a punto 1.3MJ od 70ks.17000din.Mislim koja logika.A i za mene tj.ne gledam auto kao statusni simbol jer kolko ih ina tako kupe dobar auto a zive pod kiriju ili pa stan im ili kuca u rasulu al vozi se BMW ili Audi ?.Ja sam pre par godina zaradio neke pare,i sad drugari aaaa sad ce cucne neki noviji auto ja kazem NE,kupujem plac sa kucom u nekom selu da odem sa porodicom za vikend i da uzivam u prirodi i izolaciji i bazenu to sam i uradio.Sta je Auto?Gomila gvozdja gde ljudi ga ljudi gkedaju kao Boga ili jos bolje ljubimca,ja ne.

bikcina

pre 3 godine

Kada se citaju ovi komentari dodjemo do zakljucka da mi i nismo za bolje.
Kaze kada NAM povecate plate. Znaci ovde se vlast bira da se nekom poveca plata (a onom sto je opozicija da se smanji normalno). Pa da bi onda mogli da se voze dobri automobili i da bi vazduh bio cist. Kako da ne!

Ja vozim auto koji kosta 3000 eur. Benzinac presao 60 hiljada kilometara, kupljen nov u Srbiji, ja ga kupio od prvog vlasnika. Ali nece Srbin takav auto. Srbin hoce auto koji je presao preko 300 hiljada (al na satu 150) da izbacuje rak kroz auspuh ali da je marka da je ogroman itd. Nece Srbin da vozi mali autic koji nije atraktivan a koji ne truje.

Mi ovu vlast ovo stanje mi to hocemo, mi to zasluzujemo. Ne zelimo mi normalno! Ne zelimo mi sistem.

srećom ova aktivnost ne uzrokuje zagađenje vazduha i nedozvoljene količine polutanata u njemu. ŠOK !

pre 3 godine

Sve da pozabranujemo do Euro 10. Pa onda na leto, između ostalog, da popalimo njive, da se zamrači iz :

1. pravca Smedereva
2. pravca Pančeva i Zrenjanina
3. pravca Niša
4. pravca Topole
5. pravca Obrenovca
6. pravca Zagreba

Prošle godine sam na iskustvo i ekstrasens mudrost pogađao put do Beograda vraćajući se sa poslova koje sam radio

FUJ...!

pre 3 godine

Ne znate ništa drugo - samo da zabranjujete, ili kažnjavate običan narod!
Kako bi bilo, malo za promenu, da carinske i druge službe kontrole uvoza robe, pooštre svoje mere (i pažnju), pa da kažnjavate uvoznike koji nekontrolisano uvoze svakojaki krš, i osakaćena vozila (sa kojih su poskidani vitalni delovi za ekološki status).
Bitno vam je da ide "biznis", jer postoji dil vlasti i kriminalnih krugova.

garant

pre 3 godine

Zanimljivo,znaci ko ima da plati treba mu dozvoliti da truje gradjane.
cia, 27. jul 2020 12:34)

smiri se, da gradjani samo znaju sta i ko ih sve truje krstili bi se i rukama i nogama?

Sani Kroket

pre 3 godine

Juce ispred mene BMW cini mi se petica karavan,neko recimo 2003 god. Spolja izgleda super, ocuvan, lepa metalik farba. A iz auspuha izlazi zlo! Crni smrdljivi dim, kao da lozi u sred zime! Bukvalno sam stao na sred puta jer od smrada nisam mogao da vozim,da bi on odmakao! Prvo mi on nije jasan!Ma u stvari jasan mi je! Boli ga uvo,auspuh je iza njega.Ali mi nije jasna policija,komunalci i ostala družina! Cim vide takve trovace sto ne salju na vanredni tehnicki! Kolko god lepo izgledao spolja, taj automobil je samo za presu!

Ivan

pre 3 godine

Sve ove zabrane o uvozu su pametna ideja,jer ipak moramo brinuti o zivotnoj okolini i buducnosti nase dece!Medjutim gospoda koja sede u kancelarijama ministarstva saobracaja,zastite zivotne sredine,i svim ostalim ustanovama koje forsiraju ovaj zakon zaboravljaju jednu sitnicu!Ustvari oni ne zive u realnom svetu u kom zivi bar 80% gradjana Srbije!Ja radim i imam 400 eura platu,supruga je nezaposlena,jedno dete je na fakultetu,drugo u srednjoj skoli.Vozim golf4,koji sigurno nece moci da zadovolji standarde oko izduvnih gasova!Sta da radim?Da ga prodam,i da kupim konja ili magare,pa tako da se "ekoloski" vozim!Aman ljudi,pa tih 80% vozaca muku muce kad dodje vreme za registraciju jer nemaju pare,a vi pricate o euro 5,6 itd.Najbolje je uvedite da svi moraju da voze nove automobile,ko moze neka vozi ko nemoze neka kupi konja,tako ce nam drzava biti ekoloski cista!!!

Куп је битан

pre 3 godine

Cista demagogija. Kao brinu se za zivotnu sredinu a fabrike i toplane nisu cule za filtere. Sta je sa deponijom u Vinci koja stalno gori? To je 10 puta gore ne svi automobili koji se voze u Bg-u. Ali ne, to nije problem. Udri po sirotinji!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (draganche, 27. jul 2020 10:57)

Не само то. У каквом су стању аутобуси ГСП-а? Шта се све ложи у приватним кућама? Видели смо да је у време забране кретања ниво загађења био висок. Аутомобили ту најмање доприносе. Ово не значи да на техничком треба пропуштати разне кршеве. Демагогија и ништа више. Најлакше је забранити увоз нечега. Много лакше него инвестирати милијарде евра у решавање еколошких проблема.

DC

pre 3 godine

Sta su ti Srbi, vole diktaturu pa to ti je, sto se vidi po rezultatima. Zasto se ne zapitate zasto je u Svajcarskoj dozvoljen uvoz i Euro 0 pa ih niko ne uvozi (osim po neki vredan oldtajmer)? Sto se ne bi malo ugledali na nekog gde stvari dokazano funkcionisu umesto da vecito izmisljamo toplu vodu? Koja je svrha zabranjivati Euro 3 i Euro 4 kada ni uvezeni Euro 5 i Euro 6 dok se puste u saobracaj nece biti ni Euro 0 jer su u ko zna kakvom stanju i sa povadjenim svime sto sluzi ekologiji jer auto 'vuce bolje a manje trosi'. Treba dozvoliti uvoz svega, cak i Golfa II iz osamdesetih ali napraviti rigorozne ekoloske kontrole ne samo za uvezene vec i za vozila koja su vec registrovana kod nas. Auto mora da ispusta samo onoliko izduvnih gasova koliko je proizvodjac propisao i ni gram vise a nas ne treba da je briga dal' je uvezen ili kupljen nov u Srbiji.

Cile Mile

pre 3 godine

Uvoz i euro norme nemaju veze sa problemom zagađenja. Sva vozila treba kontrolisati na tehničkom. To što je neko vozilo euro 6 norma ne znači da je ispravno i da manje zagađuje. Imate vozila koja za 2-3 godine pređu i preko 250.000 km, pa ako se ne održavaju kako treba eto ga Trabant po euro normama...

brmbrm

pre 3 godine

Ukinite nam pravo na zivot! Sa platom od 300e covek moze jedino da ide pesakom a ne da se vozi u autu ,evropskom krsu za koji je morao da podigne kredit pod nepovoljnim uslovima! Kako god okrenes,prevareni i opljackani su gradjani koji voze te krseve. Izduvni gasovi? Koliko ce biti tolerancija na godine tog vozila?Nek nam drzava obezbedi sve uslove dostojne jednog prosecnog gradjanina EU.Do tad nemaju prava da nam oduzimaju ono sto smo mukom i kreditom kupili!

Ja

pre 3 godine

Naravno, treba zabraniti sve sto ne moze normalno da se registruje, tako ljudi ne mogu da pogrese i kupe nesto sto ce im stvarati probleme kasnije. Nikad ne bih kupio vozilo sa kojim ne mogu da udjem u bilo koji centar grada na svetu. Kao sto je to slucaj sa starim dizelasima.

borivoje surdilovic

pre 3 godine

treba zabraniti uvoz svih polovnih....i da nas nateraju da svuži kupimo nova.....salim se.....sts ovi misle...da smo svajcarska, ne razumem....

Kobaja Grande

pre 3 godine

Zabraniti sve ispod Euro 5.
Valjda ce se i ljudi malo uzeti u pamet, pa poceti da uvoze benzince, lakse ce prolaziti tehnicki pregled.

Srećko

pre 3 godine

Neverovatno!!!
Korona je evidentno odradila svoje i pomračila um ljudima. Aloooo! Nije problem CO2 već nešto drugo i mrzi me da objašnjavam šta je to i zbog čega.
Sve ima na internetu.

Ajme

pre 3 godine

Odlicna inicijativa. Mada licno bih uveo porez na krsine. Dakle placa se ekoloska taksa (Kraftfahrzeugsteuer) kao u Nemackoj po kolicini CO2.

Automobili sa manje od 110 gms/km ne placaju nista a € 20 po 10 gms/km preko toga placaju godisnje.
U prevodu sto vise trujes decu, izazivas astmu placas vise.
Mislim da je to najrealnije.

Alamunja

pre 3 godine

Glupost. Ako je vozilo ispravno, ne dimi iz auspuha, estetski je u korektnom stanju, nevidim potrebu za zabranom uvoza.
Mnogi sad pametuju, kako automobili iz uvoza su krsevi, otpad i sl. Takodje glupost.
Ako je to vozilo u EU bilo registrovano i vozeno, zasto nebi i kod nas.
Pa mi smo 40 godina proizvodili smeće o Juga i Zastave 101, koji su čadjavili citavu YU.

oscar

pre 3 godine

Treba zabraniti auta koja imaju plivajuci zamajac. To je skupo. Doneti uredbu da Srbi mogu samo Skodu da voze. To je top auto, a nije skupa registracija. Jeftin za odrzavanje.

Džej

pre 3 godine

Davno je doneta odluka o uvozu vozila sa najstajije Euro 3 motorom, tako da sada se logično nameće pitanje da li bi trebalo preskočiti dve "stepenice" po tom pitanju. Znači uvoz Euro 5 i mlađih vozila.

je-bote

pre 3 godine

Nije stvar samo u Euro standardu nego i u kolicini emitovanja CO2. Manji automobili mogu da se provuku i sa starijim Euro standardom.
Treba zabraniti sve preko vrednosti od 120 za CO2 pa bilo novo ili staro. To direktno pogadja velike kubikaze ako nisu hibridi pa bili oni i Euro 15, zagadjuju mnogo vise i kao novi.
Dajte se u pamet.

Ja

pre 3 godine

Do kada vise ove priče da su automobili najveci zagadjivaci??
Pa nije tako daleko bilo vanredno stanje kada se automobili nisu ni vozili a zagadjenje nikad vece nije bilo.
Nego prazna priča a cilj je oteti još nešto novca od vlasnika automobila ako je išta i ostalo za otimanje.

draganche

pre 3 godine

Cista demagogija. Kao brinu se za zivotnu sredinu a fabrike i toplane nisu cule za filtere. Sta je sa deponijom u Vinci koja stalno gori? To je 10 puta gore ne svi automobili koji se voze u Bg-u. Ali ne, to nije problem. Udri po sirotinji!

ls

pre 3 godine

U sustini, kada bi se doneo neki zakon o ocuvanju zivotne sredine i zabrani tih polovnjaka, pola Srbije bi islo peske, vazduh bi bio cistiji, putevi rastereceniji i niko ne bi stigao tamo gde je krenuo, jer nema dovoljno autobusa. Drzava bi nemo gledala kako se ljudi vrte u krug besni, slegali bi ramenima i rekli bi da trenutno nemaju kapacitete. Zato, zajebi izduvne gasove dok nam plate ne povecate. Ne mogu ja sa platom od 350e voziti Majbaha euro 6,7,8 i cuvati zivotnu sredinu iako bih to jako voleo. Sama cinjenica da prave od nase drzave otpad za stare krseve koje mi farbamo, gitujemo, generalisemo i vozimo jos 15 godina nam dosta govori o stanju u drzavi, liderstvu u regionu i ostalim maglovitim floskulama koje nam serviraju.

Veles

pre 3 godine

Znaci, i dalje ce da se voze Euro 0 automobili od pre 30 godina, posto ljudi nece moci da priuste da ih zamene za nesto novije od toga... Genijalno.

matori

pre 3 godine

ja sam kupio auto 2013. godište, sa Euro 5 motorom ( dizel) i na tehničkom pregledu, bez obzira što nije obavezno, ja sam tražio da provere izduvne gasove. stanje je fabričko.
pri kupovini sam vodio majstora, koji košta 100 evra samo pregled pri kupovini. ali majstor zna znanje, ima dijagnostiku, i kad on kaže da je auto OK, ja mu verujem, jer ga znam godinama i održavam aute kod njega.

XXL

pre 3 godine

Kad je tako onda država Srbija ili već Režim koji određuje zakone i norme nek' omogući građanima da kupuju potpuno nova vozila i da nam se građani NE oblače u SECOND HAND prodavnicama. Nek' nam VLAST vrati DOSTOJANSTVO čoveka da kupujemo NOVO i da nismo - SECOND HAND GRAĐANI. E onda mogu biti i izduvni gasovi standardizovani na automobilima. Sve dok nosimo tuđe gaće država Srbija nije u mogućnosti da izigrava Ameriku sa narodom gologuzijom.

prosigoj

pre 3 godine

Ja ovo podržavam, nesto pametno i od njih. Mozda je zabrana euro 4 u ovom trenutku daleko, ali svakako treba raditi na tome. Mada.. Glasno razmišljam, kad bi smanjili akcize, ljudi bi uštedeli, automatski bi imali za bolja kola. Niko ne vozi krseve zato sto voli i zato sto ne zna sta je bolje.

draganche

pre 3 godine

Cista demagogija. Kao brinu se za zivotnu sredinu a fabrike i toplane nisu cule za filtere. Sta je sa deponijom u Vinci koja stalno gori? To je 10 puta gore ne svi automobili koji se voze u Bg-u. Ali ne, to nije problem. Udri po sirotinji!

prosigoj

pre 3 godine

Ja ovo podržavam, nesto pametno i od njih. Mozda je zabrana euro 4 u ovom trenutku daleko, ali svakako treba raditi na tome. Mada.. Glasno razmišljam, kad bi smanjili akcize, ljudi bi uštedeli, automatski bi imali za bolja kola. Niko ne vozi krseve zato sto voli i zato sto ne zna sta je bolje.

Ja

pre 3 godine

Do kada vise ove priče da su automobili najveci zagadjivaci??
Pa nije tako daleko bilo vanredno stanje kada se automobili nisu ni vozili a zagadjenje nikad vece nije bilo.
Nego prazna priča a cilj je oteti još nešto novca od vlasnika automobila ako je išta i ostalo za otimanje.

Sani Kroket

pre 3 godine

Juce ispred mene BMW cini mi se petica karavan,neko recimo 2003 god. Spolja izgleda super, ocuvan, lepa metalik farba. A iz auspuha izlazi zlo! Crni smrdljivi dim, kao da lozi u sred zime! Bukvalno sam stao na sred puta jer od smrada nisam mogao da vozim,da bi on odmakao! Prvo mi on nije jasan!Ma u stvari jasan mi je! Boli ga uvo,auspuh je iza njega.Ali mi nije jasna policija,komunalci i ostala družina! Cim vide takve trovace sto ne salju na vanredni tehnicki! Kolko god lepo izgledao spolja, taj automobil je samo za presu!

Veles

pre 3 godine

Znaci, i dalje ce da se voze Euro 0 automobili od pre 30 godina, posto ljudi nece moci da priuste da ih zamene za nesto novije od toga... Genijalno.

Aca

pre 3 godine

Ja iskreno volim da vozim starija kola tj.jeftinija jer jednostavno briga me za auto,bitno mi je da he ispravan u svakom pogledu da me ne zezne nesto na putu da vizim sto jeftinije to znaci trenutno na TNG obavezno,dizele nikako jer se ne isplate trenutno jet sto bi placao duolo vise za sez kvacila kad je za benzinca duplo jeftinije i neretko su jaci nego li dizeli.Primera radi za moj Accent je set kvacila 8000din. 84ks a punto 1.3MJ od 70ks.17000din.Mislim koja logika.A i za mene tj.ne gledam auto kao statusni simbol jer kolko ih ina tako kupe dobar auto a zive pod kiriju ili pa stan im ili kuca u rasulu al vozi se BMW ili Audi ?.Ja sam pre par godina zaradio neke pare,i sad drugari aaaa sad ce cucne neki noviji auto ja kazem NE,kupujem plac sa kucom u nekom selu da odem sa porodicom za vikend i da uzivam u prirodi i izolaciji i bazenu to sam i uradio.Sta je Auto?Gomila gvozdja gde ljudi ga ljudi gkedaju kao Boga ili jos bolje ljubimca,ja ne.

XXL

pre 3 godine

Kad je tako onda država Srbija ili već Režim koji određuje zakone i norme nek' omogući građanima da kupuju potpuno nova vozila i da nam se građani NE oblače u SECOND HAND prodavnicama. Nek' nam VLAST vrati DOSTOJANSTVO čoveka da kupujemo NOVO i da nismo - SECOND HAND GRAĐANI. E onda mogu biti i izduvni gasovi standardizovani na automobilima. Sve dok nosimo tuđe gaće država Srbija nije u mogućnosti da izigrava Ameriku sa narodom gologuzijom.

DC

pre 3 godine

Sta su ti Srbi, vole diktaturu pa to ti je, sto se vidi po rezultatima. Zasto se ne zapitate zasto je u Svajcarskoj dozvoljen uvoz i Euro 0 pa ih niko ne uvozi (osim po neki vredan oldtajmer)? Sto se ne bi malo ugledali na nekog gde stvari dokazano funkcionisu umesto da vecito izmisljamo toplu vodu? Koja je svrha zabranjivati Euro 3 i Euro 4 kada ni uvezeni Euro 5 i Euro 6 dok se puste u saobracaj nece biti ni Euro 0 jer su u ko zna kakvom stanju i sa povadjenim svime sto sluzi ekologiji jer auto 'vuce bolje a manje trosi'. Treba dozvoliti uvoz svega, cak i Golfa II iz osamdesetih ali napraviti rigorozne ekoloske kontrole ne samo za uvezene vec i za vozila koja su vec registrovana kod nas. Auto mora da ispusta samo onoliko izduvnih gasova koliko je proizvodjac propisao i ni gram vise a nas ne treba da je briga dal' je uvezen ili kupljen nov u Srbiji.

Cile Mile

pre 3 godine

Uvoz i euro norme nemaju veze sa problemom zagađenja. Sva vozila treba kontrolisati na tehničkom. To što je neko vozilo euro 6 norma ne znači da je ispravno i da manje zagađuje. Imate vozila koja za 2-3 godine pređu i preko 250.000 km, pa ako se ne održavaju kako treba eto ga Trabant po euro normama...

Ivan

pre 3 godine

Sve ove zabrane o uvozu su pametna ideja,jer ipak moramo brinuti o zivotnoj okolini i buducnosti nase dece!Medjutim gospoda koja sede u kancelarijama ministarstva saobracaja,zastite zivotne sredine,i svim ostalim ustanovama koje forsiraju ovaj zakon zaboravljaju jednu sitnicu!Ustvari oni ne zive u realnom svetu u kom zivi bar 80% gradjana Srbije!Ja radim i imam 400 eura platu,supruga je nezaposlena,jedno dete je na fakultetu,drugo u srednjoj skoli.Vozim golf4,koji sigurno nece moci da zadovolji standarde oko izduvnih gasova!Sta da radim?Da ga prodam,i da kupim konja ili magare,pa tako da se "ekoloski" vozim!Aman ljudi,pa tih 80% vozaca muku muce kad dodje vreme za registraciju jer nemaju pare,a vi pricate o euro 5,6 itd.Najbolje je uvedite da svi moraju da voze nove automobile,ko moze neka vozi ko nemoze neka kupi konja,tako ce nam drzava biti ekoloski cista!!!

asd

pre 3 godine

Sve ispod Eur 5 treba zabraniti i takve automobila oduzimati...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zurkolomac, 27. jul 2020 13:51)

Da, a vozace odma na streljanje.. Ajde decko uskoci u puntica svog i cepaj.

Куп је битан

pre 3 godine

Cista demagogija. Kao brinu se za zivotnu sredinu a fabrike i toplane nisu cule za filtere. Sta je sa deponijom u Vinci koja stalno gori? To je 10 puta gore ne svi automobili koji se voze u Bg-u. Ali ne, to nije problem. Udri po sirotinji!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (draganche, 27. jul 2020 10:57)

Не само то. У каквом су стању аутобуси ГСП-а? Шта се све ложи у приватним кућама? Видели смо да је у време забране кретања ниво загађења био висок. Аутомобили ту најмање доприносе. Ово не значи да на техничком треба пропуштати разне кршеве. Демагогија и ништа више. Најлакше је забранити увоз нечега. Много лакше него инвестирати милијарде евра у решавање еколошких проблема.

ls

pre 3 godine

U sustini, kada bi se doneo neki zakon o ocuvanju zivotne sredine i zabrani tih polovnjaka, pola Srbije bi islo peske, vazduh bi bio cistiji, putevi rastereceniji i niko ne bi stigao tamo gde je krenuo, jer nema dovoljno autobusa. Drzava bi nemo gledala kako se ljudi vrte u krug besni, slegali bi ramenima i rekli bi da trenutno nemaju kapacitete. Zato, zajebi izduvne gasove dok nam plate ne povecate. Ne mogu ja sa platom od 350e voziti Majbaha euro 6,7,8 i cuvati zivotnu sredinu iako bih to jako voleo. Sama cinjenica da prave od nase drzave otpad za stare krseve koje mi farbamo, gitujemo, generalisemo i vozimo jos 15 godina nam dosta govori o stanju u drzavi, liderstvu u regionu i ostalim maglovitim floskulama koje nam serviraju.

Krespo21

pre 3 godine

Ne. Treba zabraniti uvoz neispravnih automobila i onih koji zagađuju više od norme, pa sve i da su Euro17. Dokle više ovo zamlaćivanje formom umesto da se suština konačno kaže? Pa neki dan ispred mene Golf 6 baca zavesu crnog dima, ali on može pošto je Euro5, jel tako stručnjaci?

srećom ova aktivnost ne uzrokuje zagađenje vazduha i nedozvoljene količine polutanata u njemu. ŠOK !

pre 3 godine

Sve da pozabranujemo do Euro 10. Pa onda na leto, između ostalog, da popalimo njive, da se zamrači iz :

1. pravca Smedereva
2. pravca Pančeva i Zrenjanina
3. pravca Niša
4. pravca Topole
5. pravca Obrenovca
6. pravca Zagreba

Prošle godine sam na iskustvo i ekstrasens mudrost pogađao put do Beograda vraćajući se sa poslova koje sam radio

bikcina

pre 3 godine

Kada se citaju ovi komentari dodjemo do zakljucka da mi i nismo za bolje.
Kaze kada NAM povecate plate. Znaci ovde se vlast bira da se nekom poveca plata (a onom sto je opozicija da se smanji normalno). Pa da bi onda mogli da se voze dobri automobili i da bi vazduh bio cist. Kako da ne!

Ja vozim auto koji kosta 3000 eur. Benzinac presao 60 hiljada kilometara, kupljen nov u Srbiji, ja ga kupio od prvog vlasnika. Ali nece Srbin takav auto. Srbin hoce auto koji je presao preko 300 hiljada (al na satu 150) da izbacuje rak kroz auspuh ali da je marka da je ogroman itd. Nece Srbin da vozi mali autic koji nije atraktivan a koji ne truje.

Mi ovu vlast ovo stanje mi to hocemo, mi to zasluzujemo. Ne zelimo mi normalno! Ne zelimo mi sistem.

Alamunja

pre 3 godine

Glupost. Ako je vozilo ispravno, ne dimi iz auspuha, estetski je u korektnom stanju, nevidim potrebu za zabranom uvoza.
Mnogi sad pametuju, kako automobili iz uvoza su krsevi, otpad i sl. Takodje glupost.
Ako je to vozilo u EU bilo registrovano i vozeno, zasto nebi i kod nas.
Pa mi smo 40 godina proizvodili smeće o Juga i Zastave 101, koji su čadjavili citavu YU.

Ajme

pre 3 godine

Odlicna inicijativa. Mada licno bih uveo porez na krsine. Dakle placa se ekoloska taksa (Kraftfahrzeugsteuer) kao u Nemackoj po kolicini CO2.

Automobili sa manje od 110 gms/km ne placaju nista a € 20 po 10 gms/km preko toga placaju godisnje.
U prevodu sto vise trujes decu, izazivas astmu placas vise.
Mislim da je to najrealnije.

Nauta

pre 3 godine

To je trebalo jos ranije uraditi. Ali nisu problem euro3 motori vec neispravni automobili koji iz auspuha ispustaju gust crni ili beli dim. Takvih je mnogo u Srbiji.

vruća jaretina, topi se u ustima

pre 3 godine

Zato, zajebi izduvne gasove dok nam plate ne povecate. Ne mogu ja sa platom od 350e ...
(ls, 27. jul 2020 10:53)

još jedanput, nisi u obavezi da voziš.

u obavezi si da imaš tehnički ispravno vozilo koje ne izaziva rak pluća. ako nemaš za takvo vozilo, kupi bajs. ako mogu holanđani u onoj kišnoj i hladnoj zemlji, možeš i ti.

zapamti, niko ne sme da umre zato što ti imaš 350€ platu! da sam ja zakon, dozvolio bih vam da vozite, ali pod uslovom da crevo iz auspuha ide u kabinu, a prozori zavareni.

DC

pre 3 godine

'A šta ćemo sa senzorima? Sa Trapom? Sa Limarijom? Sa ostalnim raznim glupostima?'
(Legend, 27. jul 2020 18:40)

E upravo zbog svega toga sto si naveo su se ovde gde ja zivim auti sa preko 200,000km ranije vozili pod presu a danas prodaju 'als Ersatzteilespender oder für Export'. Onda na putu za 'zapadni Balkan' slucajno se zagubi 'Serviceheft' a sa njom i mnostvo hiljada km, da bi se tamo taj isti auto ulickao, prodavao kao 'NOV, NOV, NOV' i sluzio lokalnim badzama za sepurenje i ubedjivanje kako je to auto a ne Dacia.

neko nebitan

pre 3 godine

Ajde sad da se pravim naivan, eto juče sam se rodio u srbiji pa vas ne znam i eto verujem vam u dobre namere i da vam je stalo do ekologije. Lepo ukinete sve dažbine, poreze i razne harače na uvoz automobila i uvedete da može minimum euro 5 standard da se uveze. Znači doteraš auto iz inostranstva i registruješ bez ikakvih troškova. A koliko vozila zagađuju u Beogradu - u sred policijskog časa, danima, Beograd bio u top 3 najzagađenijih gradova na svetu a sva vozila parkirana. Tu se jasno moglo videti ko su zagađivači i da se pod hitno, bez minuta čekanja sprovedu mere.

FUJ...!

pre 3 godine

Ne znate ništa drugo - samo da zabranjujete, ili kažnjavate običan narod!
Kako bi bilo, malo za promenu, da carinske i druge službe kontrole uvoza robe, pooštre svoje mere (i pažnju), pa da kažnjavate uvoznike koji nekontrolisano uvoze svakojaki krš, i osakaćena vozila (sa kojih su poskidani vitalni delovi za ekološki status).
Bitno vam je da ide "biznis", jer postoji dil vlasti i kriminalnih krugova.

Tadija

pre 3 godine

Potpuno je nevažno sa kojom Euro normom je auto izašao iz fabrike, jer se u velikom procentu to nikako ne podudara sa onim što srećemo po ulicama. Šta vredi to što je neki automobil Euro 5 ili Euro 6 ako mu je npr. izvađen DPF filter. Manje zagađuje neki benzinac Euro 3 od dizela koji je Euro 5, a na kojem je izvađen DPF filter. Poenta je u tome da auto treba da zadovolji ekološki standard i da se to kontroliše prilikom tehničkog pregleda, a to da li je papirološki Euro 6 ili Euro 0 je potpuno nebitno.

Legend

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)

Veću glupost nisam odavno čuo,ispade sad da je Dačia u osnovnoj opremi bolja od Audi A6 2010 godište u full opremi,jer eto i to je "bilo koji Audi". Da se razumemo ne vozim Audija pa da ga nešto branim,imam Opela,ali kad bih birao između "bilo kojeg audija" 2010 godišta i Dačije u osnovnoj opremi nove,neb Dačiju ni pogledao i to nema veze sa brandom...

wronghouse

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)
Po ćemu bolja!?
Vozim vrlo dobre W124 poslednjih 15 godina, 300E kojeg je prošle godine isekao kamion pri brzini 160! bukvalno je spasio glavu, a sada karavan 2.2, oba na TNG.
Jedina kategorija u kojoj Dacia ima prednost su manje dimenzije i masa, kome to znači, sa TNG i manja potrošnja.
Stabilnost, brzina, oprema, ergonomija, udobnost, komfor, tišina, kvalitet, dizajn, održavanje, sigurnost i naravno legendarna čvrstoća karoserije za Daciu su još nedostižni i spram Mercedesa 30 godina starijeg, a kamoli mlađeg.
Samo jedan duži put, npr do Grčke, posle čega vozač Mercedesa sa osmehom kreće u akciju, a vozač Dacie mora malo prileći.
...
Ukoliko se ograničava uvoz prema Euro standardu onda je potrebno zabraniti emitovanje rialiti programa, serijskih serija i sličnih sadržaja koji jednako zagađuju duhovni i intelektualni prostor već decenijama.
Zabraniti i uvoz loše hrane, medikamenata i svih ostalih potrepština koje ne ispunjavaju upotrebne i bezbedonosne standarde.
Ali...to će malo sutra!

matori

pre 3 godine

ja sam kupio auto 2013. godište, sa Euro 5 motorom ( dizel) i na tehničkom pregledu, bez obzira što nije obavezno, ja sam tražio da provere izduvne gasove. stanje je fabričko.
pri kupovini sam vodio majstora, koji košta 100 evra samo pregled pri kupovini. ali majstor zna znanje, ima dijagnostiku, i kad on kaže da je auto OK, ja mu verujem, jer ga znam godinama i održavam aute kod njega.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Zabraniti sve ispod Euro 5.
Valjda ce se i ljudi malo uzeti u pamet, pa poceti da uvoze benzince, lakse ce prolaziti tehnicki pregled.

Srećko

pre 3 godine

Neverovatno!!!
Korona je evidentno odradila svoje i pomračila um ljudima. Aloooo! Nije problem CO2 već nešto drugo i mrzi me da objašnjavam šta je to i zbog čega.
Sve ima na internetu.

garant

pre 3 godine

Zanimljivo,znaci ko ima da plati treba mu dozvoliti da truje gradjane.
cia, 27. jul 2020 12:34)

smiri se, da gradjani samo znaju sta i ko ih sve truje krstili bi se i rukama i nogama?

bkv

pre 3 godine

ja jesam za to da se zabrani uvoz i poostre kriterijumi na tehnickom, ali bi isto tako i drzava trebala da kontrolise i traktore,autobuse,teretna vozila pa i onda od javnih firmi i preduzeca,gspa i slicno. Ne moze se samo udariti po ljudima sto voze automobile. Ako ispastamo onda treba svi zajedno

Brutus

pre 3 godine

Treba zabraniti uvoz svih polovnjaka. Ko nema za normalan auto i ne treba mu. Nigde ne piše da svi pod obavezno moraju da imaju auto.
(Mile, 28. jul 2020 10:02)

Nećeš verovati da nigde ne piše da ljudi imaju pravo da udišu vazduh, stvarno nigde

stiven

pre 3 godine

Sad mi pade na pamet! Ja bih zabranio uvoz automobila koji su stariji od proseka u Srbiji! Svake godine izvuku prosek, objave, i sledećih 12 meseci zabrana uvoza starijih auta!

g. Ralf iz Luksemburga

pre 3 godine

@vruća jaretina, topi se u ustima, 28. jul 2020 08:45)

Bas je uporedivo 50 sad i preko 200 zimi. Jasno je da su najveci problem toplane i eps. Slazem se da se treba resavati i problem raspalih automobila, ali treba ipak imati prioritete.

Morao sam da napisem

pre 3 godine

Danas sam video određenu italijansku marku staru 10ak godina koja je poznata po kvarovima kako na semaforu kreće i ostavlja za sobom crni dim kao hobotnica kada beži, u tom autu je skinut egr, katalizator, dpf i ko zna šta još jer je verovatno kilometraža nepoznata.
I kako onda rešiti problem automobila sa euro 4 i 5 motorima kojima su skinuti svi kompleksni ekološki sistemi kada se zna da će vlasniti pre izaći na proteste nego uložiti 1000+ eura da ponovo ugrade delove neophodne za smanjenje zagađenja od izduvnih gasova?
Da napomenem da vozim skoro 15 godina star dizel(u njega fabrički nije ugrađivan dpf) kome je ove godine na tehničkom izmerena količina izduvnih gasova i pokazao je da ispunjava neophodne parametre.
Nije poenta zabraniti uvoz već stimulisati ljude da svaka euro norma 1-6 ispunjava ekološke standarde propisane za nju ako treba i popravkom.

borivoje surdilovic

pre 3 godine

treba zabraniti uvoz svih polovnih....i da nas nateraju da svuži kupimo nova.....salim se.....sts ovi misle...da smo svajcarska, ne razumem....

DC

pre 3 godine

@Legend: Evo ja vozim A6, ali kupljen 3 godine star i sa 50,000km i reci cu ti da ne bih kupio ni Audi ni jedan drugi auto 10 godina star sa ko zna koliko km sto na satu, sto skinuto. I da, kada ne bih imao za bolje, pre bih kupio 3 godine staru Daciu nego neku starudiju koje god marke da je.

rajko_the_dog

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
(billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)

Samo u tvojoj glavi. Pozz

vruća jaretina, topi se u ustima

pre 3 godine

Rusija nema euro norme,a opet je beograd bio naj zagadjeniji grad na svetum mislite o tome..
(Dezon, 27. jul 2020 15:13)

tamo svi voze benzince šefe.
šta misliš, može li dizlo upaliti na onom minusu?
možda i može, ako lože vatru ispod kola.

brmbrm

pre 3 godine

Ukinite nam pravo na zivot! Sa platom od 300e covek moze jedino da ide pesakom a ne da se vozi u autu ,evropskom krsu za koji je morao da podigne kredit pod nepovoljnim uslovima! Kako god okrenes,prevareni i opljackani su gradjani koji voze te krseve. Izduvni gasovi? Koliko ce biti tolerancija na godine tog vozila?Nek nam drzava obezbedi sve uslove dostojne jednog prosecnog gradjanina EU.Do tad nemaju prava da nam oduzimaju ono sto smo mukom i kreditom kupili!

moje misljenje

pre 3 godine

Moje misljenje:
-zabraniti i Euro 4
-zabraniti dizel motore uopste
-zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 6 godina
-zabraniti VW automobile
Moje misljenje.
(Auto.BOY, 27. jul 2020 14:26)

da, zabraniti mnogo toga, pogotovo ono sto jos nije zabranjeno;)

je-bote

pre 3 godine

Nije stvar samo u Euro standardu nego i u kolicini emitovanja CO2. Manji automobili mogu da se provuku i sa starijim Euro standardom.
Treba zabraniti sve preko vrednosti od 120 za CO2 pa bilo novo ili staro. To direktno pogadja velike kubikaze ako nisu hibridi pa bili oni i Euro 15, zagadjuju mnogo vise i kao novi.
Dajte se u pamet.

oscar

pre 3 godine

Treba zabraniti auta koja imaju plivajuci zamajac. To je skupo. Doneti uredbu da Srbi mogu samo Skodu da voze. To je top auto, a nije skupa registracija. Jeftin za odrzavanje.

Džej

pre 3 godine

Davno je doneta odluka o uvozu vozila sa najstajije Euro 3 motorom, tako da sada se logično nameće pitanje da li bi trebalo preskočiti dve "stepenice" po tom pitanju. Znači uvoz Euro 5 i mlađih vozila.

asd

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)

Samo ne znam u cemu ? Mozda jedino sto je jeftinija.

Auto.BOY

pre 3 godine

Moje misljenje:
-zabraniti i Euro 4
-zabraniti dizel motore uopste
-zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 6 godina
-zabraniti VW automobile
Moje misljenje.

Ja

pre 3 godine

Naravno, treba zabraniti sve sto ne moze normalno da se registruje, tako ljudi ne mogu da pogrese i kupe nesto sto ce im stvarati probleme kasnije. Nikad ne bih kupio vozilo sa kojim ne mogu da udjem u bilo koji centar grada na svetu. Kao sto je to slucaj sa starim dizelasima.

Miki

pre 3 godine

Ovo je malo jaca tema za Srbiju. Ljudi da su u boljem financijskom standardu bi sigurno razmisljali o zagadjenju i kupovali noviji automobil a mozda i elektricni... Sto se mene tice, treba kompletno zabraniti uvoz krseva i usloviti kupovinu samo novog i to da se posle 5god vozi na otpad i kupuje ponovo novo vozilo. Drzavo, realizuj nam standard pa da svi gradjani pokupuju nove automobile.

Stari Helen

pre 3 godine

Do kada vise ove priče da su automobili najveci zagadjivaci??
(Ja, 27. jul 2020 11:14)

To niko nikad nije ni rekao. Ali automobili jesu jedni od glavnih zagadjivaca i prema tome, rez! Da se razumemo, svi zagadjivaci iz privrede i potrosnje treba da prodju isto tako. Ali od necega valja poceti.

ne znam

pre 3 godine

(Auto.BOY, 27. jul 2020 14:26)

E ovde se vidi pravo lice eko fasista ne zovu vas dzabe tako samo bi da zabranjujete i uvodite neka ogranicenja...

Legend

pre 3 godine

@(DC, 27. jul 2020 17:42)

Ok pošteno,ja živim u državi gde je vožnja auta starijeg od 10 godina samo po sebi retkost,ali to ne menja moje mišljenje da bih pre uzeo auto 10 godina star koji se pre tih 10 godina smatrao premium klasom nego sada neku raspalu kantu tipa "Dačia sa osnovnom opremom". Izgovor za pređenu kilometražu pali samo u Srbiji,motori ovde gde sam ja koštaju u najgorem slučaju do 3000-4000 evra za premium brandove i za taj isti Audi bi koštao do 2500 evra (3.0 caj,cca motor). A šta ćemo sa senzorima? Sa Trapom? Sa Limarijom? Sa ostalnim raznim glupostima? Misliš da je bi ta Dačia koštala koliko košta da je to napravljeno da traje?

Svakom svoje djubre!

pre 3 godine

Nije stvar u EURO 3, 4, 5 ..., nego u glavama.
Srbin bi pre crk'o nego nemao auto da komsija crkne od muke, bez obzira da li mu taj auto ZAISTA treba ili ne treba. Dakle, posto nema para, on kupi neko nabudzeno djubre i verovatno ga ne odrzava kako treba, ali ga ono ipak kosta ko Svetog Petra kajgana i tu se krug zatvara.
Zato sam za to da se apsolutno zabrani uvoz tudjeg djubreta u Srbiju - a tu ubrajam i raznu poluraspalu second hand odecu, za koju prodavci pride istaknu i znak "nova kolekcije" (???) - pa da se to racuna kao lekcija KAKO DA SE STERES PREMA GUBERU!

Nije luksuz nego potreba

pre 3 godine

Ne rade svi na jedan kilometar od kuce, neki putuju dnevno i po 200 km.dnevno.
Ja bi ga najradije gurnuo u Dunav, kada bi radio malo bliže mestu stanovanja.

Bole

pre 3 godine

Da imam para, kupio bih novo. Pošto nemam, vozim ono što mogu jer moram, živim van grada. Prosta stvar, koliko para, toliko ekologije. Lako je pametovati sa dobrom platom.

Bicikl volim i vozim, ali sam predaleko za ozbiljnu upotrebu.

ne znam

pre 3 godine

(vruća jaretina, topi se u ustima, 28. jul 2020 08:45)

A ko je tebe ubedio da se rak pluca dobija od izduvnih gasova od automobila...

deki

pre 3 godine

90% ovih što imaju para da voze nova kola su došli do tog novca nelegalno, korupcijom, preko stranke im se nameštaju poslovi itd. Niko iz vlasti se nije setio (nije hteo da se seti) da pomene SUV vozila tzv. džipove kojima nije mesto u gradu. Zašto se tim kompleksašima koji voze te ogromne automobile ne uvede neka taksa od npr 5.000 eur godišnje? Onda će biti i više para za ekologiju.

vruća jaretina, topi se u ustima

pre 3 godine

A koliko vozila zagađuju u Beogradu - u sred policijskog časa, danima, Beograd bio u top 3 najzagađenijih gradova na svetu a sva vozila parkirana. Tu se jasno moglo videti ko su zagađivači i da se pod hitno, bez minuta čekanja sprovedu mere.
(neko nebitan, 27. jul 2020 23:53)

te pričice možeš da prodaješ ispred birtije.
evo sad nema grejanja, niko ne loži, i u žutom smo 51.
sve samo od kola.

https://www.iqair.com/serbia/central-serbia/belgrade

srbi, što volite da umirete od raka pluća?

Sonsi

pre 3 godine

Ne treba mi sofisticiran uredjaj.
Onaj koji smrdi gusi i ne daj boze dimi
Polic.odmah iskljuc.iz saobracaja.
Na lavetu bato.
Pa plati kaznu prevoz
Pa odluci di ces i sto ces.
To je barem lakse nego vijati iz cijeg odzaka purnja patika sa osb polocom ivericom ugljem i sl.
Konacno i gospodu po gradovima naterati da stare zgrade stave 12 do 20cm.stiropora.da i oni budzet pristede posto su grads.topl.na gas.
Politicki poeni kroz soc.mir i poustanje narodu gde ne treba nas je dovela do ovog dna.
Ni manjeg naroda ni manje privrede ni veceg zagadjenja.
HHO obavezno u svako vozilo.
I stroge norme i ne dizel vec subven.na CNG vozila.
Kod nas sve nakaradno bez ruku i nogu.
Pa nismo kina s milijarde
Saka jada ce pocrka od kola i lozenja.
Tu mora radikalno delati nema pomiluj.
Nek teraju biciklo trostruka korist za drzavu i narod.
Konacno i narod i drzava da shvate da su jedno inace
Ostacemo dno dna civilizacije.

2.2 type s

pre 3 godine

vozim civica (2.2 dizel) s dpfom euro 4. Nisam dima iz njega vidio otkad ga imam. Samo se mislim da izbacim dpf govno van. Motor je pregledan ko nov, kao i dizne. 178 000 orginal. Vaditi dpf ili ne? ± da/ne. poz

Bgd

pre 3 godine

Misliš da je bi ta Dačia koštala koliko košta da je to napravljeno da traje?
(Legend, 27. jul 2020 18:40)

Dačija je samo stariji model Renoa (npr. Sandero je prethodna verzija Klija). Prema tome, zbog nedostatka tempomata i drugih "džidža bidža" košta jeftinije, ali taj motor je sada bolji nego iz Klija od pre 10 godina, jer prodavci beleže kvarove iz servisa i popravljaju da se to ne dešava na novim automobilima. Zato je uglavnom slučaj da se premijum marke češće kvare od Dačije i Škode, koje su jeftine jer nude manje funkcija (pa stoga i manje stvari koje mogu da se pokvare) i staru tehnologiju u odnosu na VW tj. Reno, koji su među najčešće kupljenim polovnjacima u Srbiji.

Igor

pre 3 godine

@deki:
"...90% ovih što imaju para da voze nova kola su došli do tog novca nelegalno..."

O, Srbine! Kada prestanes da se bavis drugima, da im brojis pare i zalogaje, bice ti bolje. Posveti se sebi, radi da stvoris sebi bolji zivot i prestani da krivis sve druge za sve situaciju.

Onog dana kad shvatis da turbo folk nije umetnost, kao i da zubar nije bauk, i da ima zivota i posle dizela, stvari ce se promeniti na bolje.

Auto.BOY

pre 3 godine

Moje misljenje:
-zabraniti i Euro 4
-zabraniti dizel motore uopste
-zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 6 godina
-zabraniti VW automobile
Moje misljenje.

2.2 type s

pre 3 godine

vozim civica (2.2 dizel) s dpfom euro 4. Nisam dima iz njega vidio otkad ga imam. Samo se mislim da izbacim dpf govno van. Motor je pregledan ko nov, kao i dizne. 178 000 orginal. Vaditi dpf ili ne? ± da/ne. poz

vruća jaretina, topi se u ustima

pre 3 godine

Zato, zajebi izduvne gasove dok nam plate ne povecate. Ne mogu ja sa platom od 350e ...
(ls, 27. jul 2020 10:53)

još jedanput, nisi u obavezi da voziš.

u obavezi si da imaš tehnički ispravno vozilo koje ne izaziva rak pluća. ako nemaš za takvo vozilo, kupi bajs. ako mogu holanđani u onoj kišnoj i hladnoj zemlji, možeš i ti.

zapamti, niko ne sme da umre zato što ti imaš 350€ platu! da sam ja zakon, dozvolio bih vam da vozite, ali pod uslovom da crevo iz auspuha ide u kabinu, a prozori zavareni.

Ajme

pre 3 godine

Odlicna inicijativa. Mada licno bih uveo porez na krsine. Dakle placa se ekoloska taksa (Kraftfahrzeugsteuer) kao u Nemackoj po kolicini CO2.

Automobili sa manje od 110 gms/km ne placaju nista a € 20 po 10 gms/km preko toga placaju godisnje.
U prevodu sto vise trujes decu, izazivas astmu placas vise.
Mislim da je to najrealnije.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Zabraniti sve ispod Euro 5.
Valjda ce se i ljudi malo uzeti u pamet, pa poceti da uvoze benzince, lakse ce prolaziti tehnicki pregled.

asd

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)

Samo ne znam u cemu ? Mozda jedino sto je jeftinija.

Legend

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)

Veću glupost nisam odavno čuo,ispade sad da je Dačia u osnovnoj opremi bolja od Audi A6 2010 godište u full opremi,jer eto i to je "bilo koji Audi". Da se razumemo ne vozim Audija pa da ga nešto branim,imam Opela,ali kad bih birao između "bilo kojeg audija" 2010 godišta i Dačije u osnovnoj opremi nove,neb Dačiju ni pogledao i to nema veze sa brandom...

je-bote

pre 3 godine

Nije stvar samo u Euro standardu nego i u kolicini emitovanja CO2. Manji automobili mogu da se provuku i sa starijim Euro standardom.
Treba zabraniti sve preko vrednosti od 120 za CO2 pa bilo novo ili staro. To direktno pogadja velike kubikaze ako nisu hibridi pa bili oni i Euro 15, zagadjuju mnogo vise i kao novi.
Dajte se u pamet.

Miki

pre 3 godine

Ovo je malo jaca tema za Srbiju. Ljudi da su u boljem financijskom standardu bi sigurno razmisljali o zagadjenju i kupovali noviji automobil a mozda i elektricni... Sto se mene tice, treba kompletno zabraniti uvoz krseva i usloviti kupovinu samo novog i to da se posle 5god vozi na otpad i kupuje ponovo novo vozilo. Drzavo, realizuj nam standard pa da svi gradjani pokupuju nove automobile.

prosigoj

pre 3 godine

Ja ovo podržavam, nesto pametno i od njih. Mozda je zabrana euro 4 u ovom trenutku daleko, ali svakako treba raditi na tome. Mada.. Glasno razmišljam, kad bi smanjili akcize, ljudi bi uštedeli, automatski bi imali za bolja kola. Niko ne vozi krseve zato sto voli i zato sto ne zna sta je bolje.

matori

pre 3 godine

ja sam kupio auto 2013. godište, sa Euro 5 motorom ( dizel) i na tehničkom pregledu, bez obzira što nije obavezno, ja sam tražio da provere izduvne gasove. stanje je fabričko.
pri kupovini sam vodio majstora, koji košta 100 evra samo pregled pri kupovini. ali majstor zna znanje, ima dijagnostiku, i kad on kaže da je auto OK, ja mu verujem, jer ga znam godinama i održavam aute kod njega.

rajko_the_dog

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
(billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)

Samo u tvojoj glavi. Pozz

vruća jaretina, topi se u ustima

pre 3 godine

A koliko vozila zagađuju u Beogradu - u sred policijskog časa, danima, Beograd bio u top 3 najzagađenijih gradova na svetu a sva vozila parkirana. Tu se jasno moglo videti ko su zagađivači i da se pod hitno, bez minuta čekanja sprovedu mere.
(neko nebitan, 27. jul 2020 23:53)

te pričice možeš da prodaješ ispred birtije.
evo sad nema grejanja, niko ne loži, i u žutom smo 51.
sve samo od kola.

https://www.iqair.com/serbia/central-serbia/belgrade

srbi, što volite da umirete od raka pluća?

ls

pre 3 godine

U sustini, kada bi se doneo neki zakon o ocuvanju zivotne sredine i zabrani tih polovnjaka, pola Srbije bi islo peske, vazduh bi bio cistiji, putevi rastereceniji i niko ne bi stigao tamo gde je krenuo, jer nema dovoljno autobusa. Drzava bi nemo gledala kako se ljudi vrte u krug besni, slegali bi ramenima i rekli bi da trenutno nemaju kapacitete. Zato, zajebi izduvne gasove dok nam plate ne povecate. Ne mogu ja sa platom od 350e voziti Majbaha euro 6,7,8 i cuvati zivotnu sredinu iako bih to jako voleo. Sama cinjenica da prave od nase drzave otpad za stare krseve koje mi farbamo, gitujemo, generalisemo i vozimo jos 15 godina nam dosta govori o stanju u drzavi, liderstvu u regionu i ostalim maglovitim floskulama koje nam serviraju.

oscar

pre 3 godine

Treba zabraniti auta koja imaju plivajuci zamajac. To je skupo. Doneti uredbu da Srbi mogu samo Skodu da voze. To je top auto, a nije skupa registracija. Jeftin za odrzavanje.

ne znam

pre 3 godine

(vruća jaretina, topi se u ustima, 28. jul 2020 08:45)

A ko je tebe ubedio da se rak pluca dobija od izduvnih gasova od automobila...

brmbrm

pre 3 godine

Ukinite nam pravo na zivot! Sa platom od 300e covek moze jedino da ide pesakom a ne da se vozi u autu ,evropskom krsu za koji je morao da podigne kredit pod nepovoljnim uslovima! Kako god okrenes,prevareni i opljackani su gradjani koji voze te krseve. Izduvni gasovi? Koliko ce biti tolerancija na godine tog vozila?Nek nam drzava obezbedi sve uslove dostojne jednog prosecnog gradjanina EU.Do tad nemaju prava da nam oduzimaju ono sto smo mukom i kreditom kupili!

bikcina

pre 3 godine

Kada se citaju ovi komentari dodjemo do zakljucka da mi i nismo za bolje.
Kaze kada NAM povecate plate. Znaci ovde se vlast bira da se nekom poveca plata (a onom sto je opozicija da se smanji normalno). Pa da bi onda mogli da se voze dobri automobili i da bi vazduh bio cist. Kako da ne!

Ja vozim auto koji kosta 3000 eur. Benzinac presao 60 hiljada kilometara, kupljen nov u Srbiji, ja ga kupio od prvog vlasnika. Ali nece Srbin takav auto. Srbin hoce auto koji je presao preko 300 hiljada (al na satu 150) da izbacuje rak kroz auspuh ali da je marka da je ogroman itd. Nece Srbin da vozi mali autic koji nije atraktivan a koji ne truje.

Mi ovu vlast ovo stanje mi to hocemo, mi to zasluzujemo. Ne zelimo mi normalno! Ne zelimo mi sistem.

Legend

pre 3 godine

@(DC, 27. jul 2020 17:42)

Ok pošteno,ja živim u državi gde je vožnja auta starijeg od 10 godina samo po sebi retkost,ali to ne menja moje mišljenje da bih pre uzeo auto 10 godina star koji se pre tih 10 godina smatrao premium klasom nego sada neku raspalu kantu tipa "Dačia sa osnovnom opremom". Izgovor za pređenu kilometražu pali samo u Srbiji,motori ovde gde sam ja koštaju u najgorem slučaju do 3000-4000 evra za premium brandove i za taj isti Audi bi koštao do 2500 evra (3.0 caj,cca motor). A šta ćemo sa senzorima? Sa Trapom? Sa Limarijom? Sa ostalnim raznim glupostima? Misliš da je bi ta Dačia koštala koliko košta da je to napravljeno da traje?

XXL

pre 3 godine

Kad je tako onda država Srbija ili već Režim koji određuje zakone i norme nek' omogući građanima da kupuju potpuno nova vozila i da nam se građani NE oblače u SECOND HAND prodavnicama. Nek' nam VLAST vrati DOSTOJANSTVO čoveka da kupujemo NOVO i da nismo - SECOND HAND GRAĐANI. E onda mogu biti i izduvni gasovi standardizovani na automobilima. Sve dok nosimo tuđe gaće država Srbija nije u mogućnosti da izigrava Ameriku sa narodom gologuzijom.

Ja

pre 3 godine

Naravno, treba zabraniti sve sto ne moze normalno da se registruje, tako ljudi ne mogu da pogrese i kupe nesto sto ce im stvarati probleme kasnije. Nikad ne bih kupio vozilo sa kojim ne mogu da udjem u bilo koji centar grada na svetu. Kao sto je to slucaj sa starim dizelasima.

asd

pre 3 godine

Sve ispod Eur 5 treba zabraniti i takve automobila oduzimati...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zurkolomac, 27. jul 2020 13:51)

Da, a vozace odma na streljanje.. Ajde decko uskoci u puntica svog i cepaj.

Ivan

pre 3 godine

Sve ove zabrane o uvozu su pametna ideja,jer ipak moramo brinuti o zivotnoj okolini i buducnosti nase dece!Medjutim gospoda koja sede u kancelarijama ministarstva saobracaja,zastite zivotne sredine,i svim ostalim ustanovama koje forsiraju ovaj zakon zaboravljaju jednu sitnicu!Ustvari oni ne zive u realnom svetu u kom zivi bar 80% gradjana Srbije!Ja radim i imam 400 eura platu,supruga je nezaposlena,jedno dete je na fakultetu,drugo u srednjoj skoli.Vozim golf4,koji sigurno nece moci da zadovolji standarde oko izduvnih gasova!Sta da radim?Da ga prodam,i da kupim konja ili magare,pa tako da se "ekoloski" vozim!Aman ljudi,pa tih 80% vozaca muku muce kad dodje vreme za registraciju jer nemaju pare,a vi pricate o euro 5,6 itd.Najbolje je uvedite da svi moraju da voze nove automobile,ko moze neka vozi ko nemoze neka kupi konja,tako ce nam drzava biti ekoloski cista!!!

Džej

pre 3 godine

Davno je doneta odluka o uvozu vozila sa najstajije Euro 3 motorom, tako da sada se logično nameće pitanje da li bi trebalo preskočiti dve "stepenice" po tom pitanju. Znači uvoz Euro 5 i mlađih vozila.

Aca

pre 3 godine

Ja iskreno volim da vozim starija kola tj.jeftinija jer jednostavno briga me za auto,bitno mi je da he ispravan u svakom pogledu da me ne zezne nesto na putu da vizim sto jeftinije to znaci trenutno na TNG obavezno,dizele nikako jer se ne isplate trenutno jet sto bi placao duolo vise za sez kvacila kad je za benzinca duplo jeftinije i neretko su jaci nego li dizeli.Primera radi za moj Accent je set kvacila 8000din. 84ks a punto 1.3MJ od 70ks.17000din.Mislim koja logika.A i za mene tj.ne gledam auto kao statusni simbol jer kolko ih ina tako kupe dobar auto a zive pod kiriju ili pa stan im ili kuca u rasulu al vozi se BMW ili Audi ?.Ja sam pre par godina zaradio neke pare,i sad drugari aaaa sad ce cucne neki noviji auto ja kazem NE,kupujem plac sa kucom u nekom selu da odem sa porodicom za vikend i da uzivam u prirodi i izolaciji i bazenu to sam i uradio.Sta je Auto?Gomila gvozdja gde ljudi ga ljudi gkedaju kao Boga ili jos bolje ljubimca,ja ne.

wronghouse

pre 3 godine

Gospodo bolja je nova Dacia u osnovnoj opremi od bilo kojeg audija, merca, bmw-a, golfa itd 10 godina starog. Pozz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (billy_the_cat, 27. jul 2020 13:55)
Po ćemu bolja!?
Vozim vrlo dobre W124 poslednjih 15 godina, 300E kojeg je prošle godine isekao kamion pri brzini 160! bukvalno je spasio glavu, a sada karavan 2.2, oba na TNG.
Jedina kategorija u kojoj Dacia ima prednost su manje dimenzije i masa, kome to znači, sa TNG i manja potrošnja.
Stabilnost, brzina, oprema, ergonomija, udobnost, komfor, tišina, kvalitet, dizajn, održavanje, sigurnost i naravno legendarna čvrstoća karoserije za Daciu su još nedostižni i spram Mercedesa 30 godina starijeg, a kamoli mlađeg.
Samo jedan duži put, npr do Grčke, posle čega vozač Mercedesa sa osmehom kreće u akciju, a vozač Dacie mora malo prileći.
...
Ukoliko se ograničava uvoz prema Euro standardu onda je potrebno zabraniti emitovanje rialiti programa, serijskih serija i sličnih sadržaja koji jednako zagađuju duhovni i intelektualni prostor već decenijama.
Zabraniti i uvoz loše hrane, medikamenata i svih ostalih potrepština koje ne ispunjavaju upotrebne i bezbedonosne standarde.
Ali...to će malo sutra!

Sonsi

pre 3 godine

Ne treba mi sofisticiran uredjaj.
Onaj koji smrdi gusi i ne daj boze dimi
Polic.odmah iskljuc.iz saobracaja.
Na lavetu bato.
Pa plati kaznu prevoz
Pa odluci di ces i sto ces.
To je barem lakse nego vijati iz cijeg odzaka purnja patika sa osb polocom ivericom ugljem i sl.
Konacno i gospodu po gradovima naterati da stare zgrade stave 12 do 20cm.stiropora.da i oni budzet pristede posto su grads.topl.na gas.
Politicki poeni kroz soc.mir i poustanje narodu gde ne treba nas je dovela do ovog dna.
Ni manjeg naroda ni manje privrede ni veceg zagadjenja.
HHO obavezno u svako vozilo.
I stroge norme i ne dizel vec subven.na CNG vozila.
Kod nas sve nakaradno bez ruku i nogu.
Pa nismo kina s milijarde
Saka jada ce pocrka od kola i lozenja.
Tu mora radikalno delati nema pomiluj.
Nek teraju biciklo trostruka korist za drzavu i narod.
Konacno i narod i drzava da shvate da su jedno inace
Ostacemo dno dna civilizacije.

draganche

pre 3 godine

Cista demagogija. Kao brinu se za zivotnu sredinu a fabrike i toplane nisu cule za filtere. Sta je sa deponijom u Vinci koja stalno gori? To je 10 puta gore ne svi automobili koji se voze u Bg-u. Ali ne, to nije problem. Udri po sirotinji!

Alamunja

pre 3 godine

Glupost. Ako je vozilo ispravno, ne dimi iz auspuha, estetski je u korektnom stanju, nevidim potrebu za zabranom uvoza.
Mnogi sad pametuju, kako automobili iz uvoza su krsevi, otpad i sl. Takodje glupost.
Ako je to vozilo u EU bilo registrovano i vozeno, zasto nebi i kod nas.
Pa mi smo 40 godina proizvodili smeće o Juga i Zastave 101, koji su čadjavili citavu YU.

ne znam

pre 3 godine

(Auto.BOY, 27. jul 2020 14:26)

E ovde se vidi pravo lice eko fasista ne zovu vas dzabe tako samo bi da zabranjujete i uvodite neka ogranicenja...

Svakom svoje djubre!

pre 3 godine

Nije stvar u EURO 3, 4, 5 ..., nego u glavama.
Srbin bi pre crk'o nego nemao auto da komsija crkne od muke, bez obzira da li mu taj auto ZAISTA treba ili ne treba. Dakle, posto nema para, on kupi neko nabudzeno djubre i verovatno ga ne odrzava kako treba, ali ga ono ipak kosta ko Svetog Petra kajgana i tu se krug zatvara.
Zato sam za to da se apsolutno zabrani uvoz tudjeg djubreta u Srbiju - a tu ubrajam i raznu poluraspalu second hand odecu, za koju prodavci pride istaknu i znak "nova kolekcije" (???) - pa da se to racuna kao lekcija KAKO DA SE STERES PREMA GUBERU!

Ja

pre 3 godine

Do kada vise ove priče da su automobili najveci zagadjivaci??
Pa nije tako daleko bilo vanredno stanje kada se automobili nisu ni vozili a zagadjenje nikad vece nije bilo.
Nego prazna priča a cilj je oteti još nešto novca od vlasnika automobila ako je išta i ostalo za otimanje.

borivoje surdilovic

pre 3 godine

treba zabraniti uvoz svih polovnih....i da nas nateraju da svuži kupimo nova.....salim se.....sts ovi misle...da smo svajcarska, ne razumem....

vruća jaretina, topi se u ustima

pre 3 godine

Rusija nema euro norme,a opet je beograd bio naj zagadjeniji grad na svetum mislite o tome..
(Dezon, 27. jul 2020 15:13)

tamo svi voze benzince šefe.
šta misliš, može li dizlo upaliti na onom minusu?
možda i može, ako lože vatru ispod kola.

Sani Kroket

pre 3 godine

Juce ispred mene BMW cini mi se petica karavan,neko recimo 2003 god. Spolja izgleda super, ocuvan, lepa metalik farba. A iz auspuha izlazi zlo! Crni smrdljivi dim, kao da lozi u sred zime! Bukvalno sam stao na sred puta jer od smrada nisam mogao da vozim,da bi on odmakao! Prvo mi on nije jasan!Ma u stvari jasan mi je! Boli ga uvo,auspuh je iza njega.Ali mi nije jasna policija,komunalci i ostala družina! Cim vide takve trovace sto ne salju na vanredni tehnicki! Kolko god lepo izgledao spolja, taj automobil je samo za presu!

moje misljenje

pre 3 godine

Moje misljenje:
-zabraniti i Euro 4
-zabraniti dizel motore uopste
-zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 6 godina
-zabraniti VW automobile
Moje misljenje.
(Auto.BOY, 27. jul 2020 14:26)

da, zabraniti mnogo toga, pogotovo ono sto jos nije zabranjeno;)

Veles

pre 3 godine

Znaci, i dalje ce da se voze Euro 0 automobili od pre 30 godina, posto ljudi nece moci da priuste da ih zamene za nesto novije od toga... Genijalno.

DC

pre 3 godine

Sta su ti Srbi, vole diktaturu pa to ti je, sto se vidi po rezultatima. Zasto se ne zapitate zasto je u Svajcarskoj dozvoljen uvoz i Euro 0 pa ih niko ne uvozi (osim po neki vredan oldtajmer)? Sto se ne bi malo ugledali na nekog gde stvari dokazano funkcionisu umesto da vecito izmisljamo toplu vodu? Koja je svrha zabranjivati Euro 3 i Euro 4 kada ni uvezeni Euro 5 i Euro 6 dok se puste u saobracaj nece biti ni Euro 0 jer su u ko zna kakvom stanju i sa povadjenim svime sto sluzi ekologiji jer auto 'vuce bolje a manje trosi'. Treba dozvoliti uvoz svega, cak i Golfa II iz osamdesetih ali napraviti rigorozne ekoloske kontrole ne samo za uvezene vec i za vozila koja su vec registrovana kod nas. Auto mora da ispusta samo onoliko izduvnih gasova koliko je proizvodjac propisao i ni gram vise a nas ne treba da je briga dal' je uvezen ili kupljen nov u Srbiji.

Srećko

pre 3 godine

Neverovatno!!!
Korona je evidentno odradila svoje i pomračila um ljudima. Aloooo! Nije problem CO2 već nešto drugo i mrzi me da objašnjavam šta je to i zbog čega.
Sve ima na internetu.

DC

pre 3 godine

@Legend: Evo ja vozim A6, ali kupljen 3 godine star i sa 50,000km i reci cu ti da ne bih kupio ni Audi ni jedan drugi auto 10 godina star sa ko zna koliko km sto na satu, sto skinuto. I da, kada ne bih imao za bolje, pre bih kupio 3 godine staru Daciu nego neku starudiju koje god marke da je.

FUJ...!

pre 3 godine

Ne znate ništa drugo - samo da zabranjujete, ili kažnjavate običan narod!
Kako bi bilo, malo za promenu, da carinske i druge službe kontrole uvoza robe, pooštre svoje mere (i pažnju), pa da kažnjavate uvoznike koji nekontrolisano uvoze svakojaki krš, i osakaćena vozila (sa kojih su poskidani vitalni delovi za ekološki status).
Bitno vam je da ide "biznis", jer postoji dil vlasti i kriminalnih krugova.

neko nebitan

pre 3 godine

Ajde sad da se pravim naivan, eto juče sam se rodio u srbiji pa vas ne znam i eto verujem vam u dobre namere i da vam je stalo do ekologije. Lepo ukinete sve dažbine, poreze i razne harače na uvoz automobila i uvedete da može minimum euro 5 standard da se uveze. Znači doteraš auto iz inostranstva i registruješ bez ikakvih troškova. A koliko vozila zagađuju u Beogradu - u sred policijskog časa, danima, Beograd bio u top 3 najzagađenijih gradova na svetu a sva vozila parkirana. Tu se jasno moglo videti ko su zagađivači i da se pod hitno, bez minuta čekanja sprovedu mere.

Brutus

pre 3 godine

Treba zabraniti uvoz svih polovnjaka. Ko nema za normalan auto i ne treba mu. Nigde ne piše da svi pod obavezno moraju da imaju auto.
(Mile, 28. jul 2020 10:02)

Nećeš verovati da nigde ne piše da ljudi imaju pravo da udišu vazduh, stvarno nigde

Куп је битан

pre 3 godine

Cista demagogija. Kao brinu se za zivotnu sredinu a fabrike i toplane nisu cule za filtere. Sta je sa deponijom u Vinci koja stalno gori? To je 10 puta gore ne svi automobili koji se voze u Bg-u. Ali ne, to nije problem. Udri po sirotinji!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (draganche, 27. jul 2020 10:57)

Не само то. У каквом су стању аутобуси ГСП-а? Шта се све ложи у приватним кућама? Видели смо да је у време забране кретања ниво загађења био висок. Аутомобили ту најмање доприносе. Ово не значи да на техничком треба пропуштати разне кршеве. Демагогија и ништа више. Најлакше је забранити увоз нечега. Много лакше него инвестирати милијарде евра у решавање еколошких проблема.

Cile Mile

pre 3 godine

Uvoz i euro norme nemaju veze sa problemom zagađenja. Sva vozila treba kontrolisati na tehničkom. To što je neko vozilo euro 6 norma ne znači da je ispravno i da manje zagađuje. Imate vozila koja za 2-3 godine pređu i preko 250.000 km, pa ako se ne održavaju kako treba eto ga Trabant po euro normama...

garant

pre 3 godine

Zanimljivo,znaci ko ima da plati treba mu dozvoliti da truje gradjane.
cia, 27. jul 2020 12:34)

smiri se, da gradjani samo znaju sta i ko ih sve truje krstili bi se i rukama i nogama?

stiven

pre 3 godine

Sad mi pade na pamet! Ja bih zabranio uvoz automobila koji su stariji od proseka u Srbiji! Svake godine izvuku prosek, objave, i sledećih 12 meseci zabrana uvoza starijih auta!

deki

pre 3 godine

90% ovih što imaju para da voze nova kola su došli do tog novca nelegalno, korupcijom, preko stranke im se nameštaju poslovi itd. Niko iz vlasti se nije setio (nije hteo da se seti) da pomene SUV vozila tzv. džipove kojima nije mesto u gradu. Zašto se tim kompleksašima koji voze te ogromne automobile ne uvede neka taksa od npr 5.000 eur godišnje? Onda će biti i više para za ekologiju.

Stari Helen

pre 3 godine

Do kada vise ove priče da su automobili najveci zagadjivaci??
(Ja, 27. jul 2020 11:14)

To niko nikad nije ni rekao. Ali automobili jesu jedni od glavnih zagadjivaca i prema tome, rez! Da se razumemo, svi zagadjivaci iz privrede i potrosnje treba da prodju isto tako. Ali od necega valja poceti.

srećom ova aktivnost ne uzrokuje zagađenje vazduha i nedozvoljene količine polutanata u njemu. ŠOK !

pre 3 godine

Sve da pozabranujemo do Euro 10. Pa onda na leto, između ostalog, da popalimo njive, da se zamrači iz :

1. pravca Smedereva
2. pravca Pančeva i Zrenjanina
3. pravca Niša
4. pravca Topole
5. pravca Obrenovca
6. pravca Zagreba

Prošle godine sam na iskustvo i ekstrasens mudrost pogađao put do Beograda vraćajući se sa poslova koje sam radio

DC

pre 3 godine

'A šta ćemo sa senzorima? Sa Trapom? Sa Limarijom? Sa ostalnim raznim glupostima?'
(Legend, 27. jul 2020 18:40)

E upravo zbog svega toga sto si naveo su se ovde gde ja zivim auti sa preko 200,000km ranije vozili pod presu a danas prodaju 'als Ersatzteilespender oder für Export'. Onda na putu za 'zapadni Balkan' slucajno se zagubi 'Serviceheft' a sa njom i mnostvo hiljada km, da bi se tamo taj isti auto ulickao, prodavao kao 'NOV, NOV, NOV' i sluzio lokalnim badzama za sepurenje i ubedjivanje kako je to auto a ne Dacia.

Nauta

pre 3 godine

To je trebalo jos ranije uraditi. Ali nisu problem euro3 motori vec neispravni automobili koji iz auspuha ispustaju gust crni ili beli dim. Takvih je mnogo u Srbiji.

g. Ralf iz Luksemburga

pre 3 godine

@vruća jaretina, topi se u ustima, 28. jul 2020 08:45)

Bas je uporedivo 50 sad i preko 200 zimi. Jasno je da su najveci problem toplane i eps. Slazem se da se treba resavati i problem raspalih automobila, ali treba ipak imati prioritete.

Nije luksuz nego potreba

pre 3 godine

Ne rade svi na jedan kilometar od kuce, neki putuju dnevno i po 200 km.dnevno.
Ja bi ga najradije gurnuo u Dunav, kada bi radio malo bliže mestu stanovanja.

Morao sam da napisem

pre 3 godine

Danas sam video određenu italijansku marku staru 10ak godina koja je poznata po kvarovima kako na semaforu kreće i ostavlja za sobom crni dim kao hobotnica kada beži, u tom autu je skinut egr, katalizator, dpf i ko zna šta još jer je verovatno kilometraža nepoznata.
I kako onda rešiti problem automobila sa euro 4 i 5 motorima kojima su skinuti svi kompleksni ekološki sistemi kada se zna da će vlasniti pre izaći na proteste nego uložiti 1000+ eura da ponovo ugrade delove neophodne za smanjenje zagađenja od izduvnih gasova?
Da napomenem da vozim skoro 15 godina star dizel(u njega fabrički nije ugrađivan dpf) kome je ove godine na tehničkom izmerena količina izduvnih gasova i pokazao je da ispunjava neophodne parametre.
Nije poenta zabraniti uvoz već stimulisati ljude da svaka euro norma 1-6 ispunjava ekološke standarde propisane za nju ako treba i popravkom.

Bgd

pre 3 godine

Misliš da je bi ta Dačia koštala koliko košta da je to napravljeno da traje?
(Legend, 27. jul 2020 18:40)

Dačija je samo stariji model Renoa (npr. Sandero je prethodna verzija Klija). Prema tome, zbog nedostatka tempomata i drugih "džidža bidža" košta jeftinije, ali taj motor je sada bolji nego iz Klija od pre 10 godina, jer prodavci beleže kvarove iz servisa i popravljaju da se to ne dešava na novim automobilima. Zato je uglavnom slučaj da se premijum marke češće kvare od Dačije i Škode, koje su jeftine jer nude manje funkcija (pa stoga i manje stvari koje mogu da se pokvare) i staru tehnologiju u odnosu na VW tj. Reno, koji su među najčešće kupljenim polovnjacima u Srbiji.

bkv

pre 3 godine

ja jesam za to da se zabrani uvoz i poostre kriterijumi na tehnickom, ali bi isto tako i drzava trebala da kontrolise i traktore,autobuse,teretna vozila pa i onda od javnih firmi i preduzeca,gspa i slicno. Ne moze se samo udariti po ljudima sto voze automobile. Ako ispastamo onda treba svi zajedno

Krespo21

pre 3 godine

Ne. Treba zabraniti uvoz neispravnih automobila i onih koji zagađuju više od norme, pa sve i da su Euro17. Dokle više ovo zamlaćivanje formom umesto da se suština konačno kaže? Pa neki dan ispred mene Golf 6 baca zavesu crnog dima, ali on može pošto je Euro5, jel tako stručnjaci?

Tadija

pre 3 godine

Potpuno je nevažno sa kojom Euro normom je auto izašao iz fabrike, jer se u velikom procentu to nikako ne podudara sa onim što srećemo po ulicama. Šta vredi to što je neki automobil Euro 5 ili Euro 6 ako mu je npr. izvađen DPF filter. Manje zagađuje neki benzinac Euro 3 od dizela koji je Euro 5, a na kojem je izvađen DPF filter. Poenta je u tome da auto treba da zadovolji ekološki standard i da se to kontroliše prilikom tehničkog pregleda, a to da li je papirološki Euro 6 ili Euro 0 je potpuno nebitno.

Bole

pre 3 godine

Da imam para, kupio bih novo. Pošto nemam, vozim ono što mogu jer moram, živim van grada. Prosta stvar, koliko para, toliko ekologije. Lako je pametovati sa dobrom platom.

Bicikl volim i vozim, ali sam predaleko za ozbiljnu upotrebu.

Igor

pre 3 godine

@deki:
"...90% ovih što imaju para da voze nova kola su došli do tog novca nelegalno..."

O, Srbine! Kada prestanes da se bavis drugima, da im brojis pare i zalogaje, bice ti bolje. Posveti se sebi, radi da stvoris sebi bolji zivot i prestani da krivis sve druge za sve situaciju.

Onog dana kad shvatis da turbo folk nije umetnost, kao i da zubar nije bauk, i da ima zivota i posle dizela, stvari ce se promeniti na bolje.