Petak, 24.07.2020.

13:55

Kako je Partizan postao crno-beli?

Izvor: A. Kovaèeviæ

Kako je Partizan postao crno-beli? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

137 Komentari

Sortiraj po:

maketa mozga

pre 3 godine

Шта год измислили и конструисали ипак ће остати гола истина да сте клуб војске хрватских национал-комуниста(познатих као партизани)
ТАЧКА
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 23:15)..kad ti covek procita potpis,kako uopste da te shvati ozbiljno i to sto nalupetas...

Djordje

pre 3 godine

Sigurno da posle rata nije bio velik izbor dresova i da su se svi snalazili kako da se opreme. Bordo plavi dresovi lepo izgledaju. Sigiurno je bila velika razlika u kvalitetu dresova koje su dobili od Juventusa nego one koje su imali. Boje su ostale do danas. Crno bele boje niko nije imao u SFRJ ligi i po tome je Partizan bio poseban, možda je i to bio razlog da se svidi navijačima. Ne kapiram zašto rezervn set ne može da bude bordo plavi. Bolje držati se tipskih Nike dresova nego ići sa nekimno name firmama. Maksimalna promena grba bi bila na dresu da je isti samo crvenu zvezdu i buktinje ofarbati u crnu boju. Zvaničan grb JSDa da ostane isti. Osnivanje Partizana i Crvene Zvezde su istorijski momenti. Fenomen je da dva kluba od 1945. toliko uđu među ljude. Poruka za sve navijače je da poštuju ljude i ne pljuju po onima koji su stvarali ova dva kluba. Pljuvanjem njih pljuje se i naša istorija.

Ајте распитајте се мало

pre 3 godine

А ко је био председник ЈСД Партизан те 1959. године кад су уведени нови црно-бели дресови?

slobinator

pre 3 godine

(vanbujten, 24. jul 2020 22:55)
prvo nije rekao krcun nego rajko mitić.drugo crvena i bela boja su na zastavi srbije,a crna i bela na krigerovom rukavu u otpisanima

slobinator

pre 3 godine

franjo tuđman je bio predsednik partizana od 1958 do 1960.partizan je postao crno-beli 1959.slučajnost? ne bih rekao.crveno-plave su srpske boje .šta su crno-bele možete gledati u otpisanima

sprdačina

pre 3 godine

htjeli su biti bijeli, ali nisu mogli jer je to Hajduk.
Zatim su htjeli biti plavi, ali nisu mogli jer je to Dinamo.
Htjeli su biti i crveni, ali im Tuđman nije dao.
Htjeli su biti crveno-plavi kad su vidjeli da Ronaldinho igra za Barcelonu.

Na kraju su odlučili biti "crno-beli" i tako je ostali, Newcastle se još nije pobunio :))

Партизановац

pre 3 godine

Заставица Партизана је била пола црвена пола бела са старим грбом.Има на сликама.

Sad je sve bolje

pre 3 godine

Kao navijač Partizana,glasno pozivam na promenu grba.Petokraka je ovoj zemlji i narodu nanela više zla od Turaka.
Ime kluba i grb ne moraju da imaju veze.
Koreografija,navijanje,pesme,sve bi ostalo isto,ali bismo napravili veliki korak u distanciranju od komunizma.
A ove priče ko je koga i gde osnovao su klinačke i primitivne.
Oba kluba su osnovali komunistički zlotvori,od kojih je Krcun veći,jer je posle rata ubio min.150-200.000 Srba.
(tito=causesku,sloba=ilijesku,zvezda=steaua, 24. jul 2020 22:29) # Link komentara


Sa tom novopecenom retorikom o petrokraki,zaobidji ovu stranicu.nanela petrokraka zla jer se radilo i gradilo,postovao radnik ,stariji i bio je normalan sistem vrednosti i vaspitanja.sad je bolje sa zadrugama,klinke od 14 g psuju nenpostuju nista,brakovi pucaju,ubistva svaki dan a radi se po 16-17sati za 300 e dok je potrosacka korpa 400.modele ponasanja diriguju karkeusa i ostale.demantuj ovo sve ili oretpostavljam da zivis u stanu koji ti je tito sazidao i dao dzaba pa sebunis na petokraku.

Партизановац

pre 3 godine

Партизан је прво носио црвене, плаве, беле, црвено беле на пруге, беле црвени шорц, беле са попречном црвеном пругом, плаво беле, црвено плаве.Заставица је била пола црвена пола са старим грбом.Све слике ове постоје на друштвеним мрежама и блоговима Партизановаца.У боји наравно.Носили су шта су имали.Данас све може да се види и зна.Ове слике старих дресова су верзија из садашњег ФК Партизан који то тако представља.Шта има везе што смо били и црвени, црвено бели и остало.Све је то део наше историје.И ја сам до скоро мислио да је Партизан прво био само бели и црвено плави.

Nele

pre 3 godine

"Oba kluba su osnovali komunistički zlotvori,od kojih je Krcun veći,jer je posle rata ubio min.150-200.000 Srba."
Gde je to ubio 150-200k Srba? Na koji nacin? Gomile jeste poslao na Goli Otok al' da budemo iskreni, zasluzili su. Bar smo imali mirnu zemlju. A nije slao zato sto su Srbi nego zato sto su krsili tadasnje zakone.
A koliko je Srba pobio Tudjman? I to samo zato sto su Srbi? Znate, onaj vas dozivotni pocasni predsednik? Sto vas je prvo osnovao a posle i DAO BOJE!

Istina

pre 3 godine

Nema lepše boje od crno bele boje NE DIRAJTE JE
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kulenović Mandarin, 24. jul 2020 16:01

Ubedljivo najruznija kombinacija,koju ste imali do sada ali ubedljivo.Nije ni cudo sto ste oduvek imali najruznije dresove.

neutralni felš

pre 3 godine

Pravi primer zvezdasa. Kada mislis da su dotakli dno u lazima i udbaskoj propagandi, oni pokrenu novu pricu. Svemirisku.
(tufahija, 24. jul 2020 19:33)

Ко да објасни вама, чије су деде прескакале трамвајске шине да их не убије струја, да Београд није настао кад се (на жалост) у њему заиграло козарачко коло....
Вама још није могуће објаснити да Коча и Чоче нису никакви хероји, напротив...
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 19:58)


tad nisi tako prič'o nego si stoj'o u stavu mirno.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

(vanbujten, 24. jul 2020 22:55)

Шта год измислили и конструисали ипак ће остати гола истина да сте клуб војске хрватских национал-комуниста(познатих као партизани)
ТАЧКА

vanbujten

pre 3 godine

Osnivač Krcun, prva ideja da se zovu plava zvezda... Krcun reče biće Crvena Zvezda.....Sve ostalo je istorija, VOLIM PARTIZAN....Notts County boje CRNO BELE, JUVE CRNO BELA, preuzima i PARTIZAN CRNO BELE BOJE...

tito=causesku,sloba=ilijesku,zvezda=steaua

pre 3 godine

Kao navijač Partizana,glasno pozivam na promenu grba.Petokraka je ovoj zemlji i narodu nanela više zla od Turaka.
Ime kluba i grb ne moraju da imaju veze.
Koreografija,navijanje,pesme,sve bi ostalo isto,ali bismo napravili veliki korak u distanciranju od komunizma.
A ove priče ko je koga i gde osnovao su klinačke i primitivne.
Oba kluba su osnovali komunistički zlotvori,od kojih je Krcun veći,jer je posle rata ubio min.150-200.000 Srba.

zdravko

pre 3 godine

Nemojte ko kisa oko kragujevca da uvijate. boje dresova promenijo franjo tudjman i stjepan bobek toje prava istina. koje ih osnovo u Zagrebu tisu promenili iz crvene plave u crni bele boje i toje prava istina ima dokaz mozu grobari da izmiajiaju ali ima crno na belo. pozdrav

nikola

pre 3 godine

Опет спин гробарлукџија...
Ко је био председник јсдп?
Да ти помогнем?
Председник југословенског спортског друштва је био хрватски комунистички генерал... даље знате, ко не верује лако може да провери...
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 19:51)

Može...da čitaš tekst sa razumevanjem video bi da je FK prvi uveo crno-bele dresove a onda su i ostala sportska društva prihvatila te boje jer je FK glavno sportsko društvo i ostali su sledili primer...dakle, Bobek je dao predlog da se boja dresova promeni a gensek Takač i predsednik Dasović su odobrili. Sve je jasno kada umeš da čitaš i pritom nisi ostrašćeni pajcifiger.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

FK glavno sportsko društvo i ostali su sledili primer...dakle, Bobek je dao predlog da se boja dresova promeni a gensek Takač i predsednik Dasović su odobrili. Sve je jasno kada umeš da čitaš i pritom nisi ostrašćeni pajcifiger.
(nikola, 24.

Бобек предложио?
Духовито и жалосно у исто време... али добро, ваљда не знаш историју тог човека, него ко беше 1959 председник јсдп, године у којој је речено да је "од данас је ово боја.."
Прост је, само наведи име председника јсдп у моменту прихватања црне и беле боје...

crvena veštica iz fekalnog kolektora

pre 3 godine

SD Crvena petokraka zvezda je simbol Titove Jugoslavije, komunizma, bratstva i jedinstva...Jedan od osnivača i prvi počasni predsednik joj je Slavko Alojza Komar, Hrvat komunista iz Gospića. On joj je dao crveno-bele boje po uzoru na šahovnicu svoje domovine Hrvatske. Trebalo bi Crvenoj da promene i ime i boje jer je relikt Titovog komunizma i hrvatske države!

Gorki

pre 3 godine

TITO JE NAVIJAO ZA PARTIZAN! Nije mogao da gleda kako Zvezda pobeđuje tim koji voli, pa je uradio OVO!

Otkriva Bobek 

Objavljeno: 20.07.2020. 12:35h

U avgustu će biti deset godina od kako nas je napustio legendarni golgeter Partizana Stjepan Bobek, koji je ostavio neizbrisiv trag u crno-belom dresu. 

Na internetu se pojavio arhivski snimak u kom govori Bobek o navijačkoj pripadnosti Josipa Broza Tita. Mnogo se govorilo o ovome, a posle Bobekovih reči neke su stvari jasnije. 

Kako kaže Bobek, prvi čovek Jugoslavije ono vreme je nakon Večitog derbija koji je pripao Crvenoj zvezdi odlučio da više ne posećuje stadione. 

- Rekao je da je simpatizer Partizana, a normalno je da je simpatisao Hajduk, jer su oni bili u ratu, li posle toga on je bio simpatizer Partizana. Sigurno na ideju raznih generala, koji su uticali na njega, pa je postao partizanovac.

On je došao na utakmicu protiv Crvene zvezde, ja sam bio rezerva i sedeo sam iza njega i utakmica je završena 3:0 za Zvezdu. Kad god je Zvezda dala gol gledali su ka njemu i aplaudirali, e tada mi je rekao " kad sam video takvu situaciju odlučio sam da ne dolazim na utakmice". Bilo mu je nerpijatno kao predsednik, a kao partizanovac - rekao je svojevremeno legendarni Stjepan Bobek


Eto ko ih je osnovao i ko ih je najvise voleo.
Cist dokaz.

One night in May

pre 3 godine

Navijaci zvezde su vaspitani da mrze Partizan. To je i razlog kako pocinju da navijaju za petokraku. Ne znam ni jedno zvezdasa da nije ispunjen mrznjom i kompleksima i da nije ubedjen da je ok da to pokaze. Zato im trebaju lazi da se sami prema sebi pravdaju.
(kriza identiteta, 24. jul 2020 18:44)


Vi ste osnovani iz mrznje prema Zvezdi, kome vi da pricate o mrznji?!
Ubili neduznog tinejdzera na JNA na derbiju - kome vi da pricate o mrznji?

Cika Djura

pre 3 godine

Погрешан ти је закључак.
ЈСДП је основан од стране војске хрватских национал-комуниста, познатијих као партизани, Фрањо је био "само" председник и одредио име и боје...
Комар је плод гробарске маште, београдски фудбалски клуб, који је данас познат као Црвена звезда, основан је као Велика Србија далеке 1913 и основао га је Данило Стојановић...
Ово је истина а постоје и лажи гробара који су чврсто убеђени да је свет настао 1945 и да га је створио Броз лично.
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:50)

Dečko da ti čika Djura nešto kaže. Imam čl kartu CZ od 12 Maja 1964 pod brojem 5732 sa potpisom gen sekretara Slobodana Ćosića. FK Crvena zvezda nema nikakve veze sa kako ti kažeš Velika Srbija iz 1913. U monografiji povodom 70 godina postojanja to nigde ne piše. Zvezda pod ovakvim imenom osnovana 5 Marta 1945 godine. Pre toga ni u jednom drugom obliku nije pistojala niti baštini postojanje nekog drugog kluba u predratnoj Jugoslaviji

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Piše sve u tekstu sve šta treba da piše za pametne...a pa da, navijaš za CZ. Btw predsednik je tada bio Martin Dasović.
(nikola, 24. jul 2020 19:12)

Опет спин гробарлукџија...
Ко је био председник јсдп?
Да ти помогнем?
Председник југословенског спортског друштва је био хрватски комунистички генерал... даље знате, ко не верује лако може да провери...

neutralni felš

pre 3 godine

Чекајте, све пише осим тога ко је био председник јсдп и ко је наредио да цело друштво носи црно беле дресове!
И шта мислите ко би могао бити тај чика?
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:16)


dušan silni.

tufahija

pre 3 godine

@(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:50)

Pravi primer zvezdasa. Kada mislis da su dotakli dno u lazima i udbaskoj propagandi, oni pokrenu novu pricu. Svemirisku.

aktivni neplivac

pre 3 godine

@@arnauti, dok su naše legende osvajale Kup kupova, vi ste mislili se u koš bacaju otpaci. Koliko titula ste imali u SFRJ? To je bila košarka.
(najkvirc, 24. jul 2020 18:19)

Sta ste osvajali? :D

Isto tako, dok smo mi osnivali KS i igrali prvu finale sa Realom i osvajali srednjeevropski kup vi niste znali sta je fudbalska lopta. To je bioi fudbal.

Cika Djura

pre 3 godine

Navijaci zvezde su vaspitani da mrze Partizan. To je i razlog kako pocinju da navijaju za petokraku. Ne znam ni jedno zvezdasa da nije ispunjen mrznjom i kompleksima i da nije ubedjen da je ok da to pokaze. Zato im trebaju lazi da se sami prema sebi pravdaju.
(kriza identiteta, 24. jul 2020 18:44)

Ajjde i tebi da odgovorim. Nikada navijači Zvezde nisu vaspitavani da mrze Partizan. Ja kao navijač Zvezde sam sa Partizanom bio na nekim utakmicama u Evropi. Primer QPR - Partizan 5:2 u Londonz. Inter Partizan 1:0 u Milanu. Postoji i danas klub veterana Rajko-Bobek. Upravo vaša mržnja prema Zvezdi počinje sa prvim derbijem posle Barija u oktobru 1991 kada su sa jzžne tribine na Marakani pičele ka zapadnoj da lete one klupe za sedenje. Tako je počelo a vaš Slobodan Novaković se u loži nasladjivao

nikola

pre 3 godine

Чекајте, све пише осим тога ко је био председник јсдп и ко је наредио да цело друштво носи црно беле дресове!
И шта мислите ко би могао бити тај чика?
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:16)

Piše sve u tekstu sve šta treba da piše za pametne...a pa da, navijaš za CZ. Btw predsednik je tada bio Martin Dasović.

Crni

pre 3 godine

Опет спин гробарлукџија...
Ко је био председник јсдп?
Да ти помогнем?
Председник југословенског спортског друштва је био хрватски комунистички генерал... даље знате, ко не верује лако може да провери...
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 19:51)
Pa kaži nam gde si ti proverio ???

Karaburac

pre 3 godine

Комар је плод гробарске маште, београдски фудбалски клуб, који је данас познат као Црвена звезда, основан је као Велика Србија далеке 1913 и основао га је Данило Стојановић...
Ово је истина а постоје и лажи гробара који су чврсто убеђени да је свет настао 1945 и да га је створио Броз лично.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:50) # Link komentara

Grobari mozda imaju mastu ali ti mozga nemas politicaru.
Vama je mozak popio FMP. Od 2011 pa naovamo svasta covek moze da cuje od praznoglavaca koji su skinuli komunisticku odoru i pretvorili se u nacional-soviniste.
Cuj njega, Velika Srbija i Crvena zvezda i to 1913. Ha ha ha
Metni negde Drazu i Kralja Petra.
Briljiras panteru.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Pravi primer zvezdasa. Kada mislis da su dotakli dno u lazima i udbaskoj propagandi, oni pokrenu novu pricu. Svemirisku.
(tufahija, 24. jul 2020 19:33)

Ко да објасни вама, чије су деде прескакале трамвајске шине да их не убије струја, да Београд није настао кад се (на жалост) у њему заиграло козарачко коло....
Вама још није могуће објаснити да Коча и Чоче нису никакви хероји, напротив...

ok

pre 3 godine

@Zakljucak diskusije: otac partizana je dr franjo, a zvijezde velicanstveni slavko komar. :D
Poncite navijati za one iz nisa i kragujevca, to su zapravo vasi. :D
(Pijani zlotvor, 24. jul 2020 18:28)

Komar jeste bio osnivac ali Tudjman je bio u Partizanu samo 30 godina POSLE osnivanja, kao JNA oficir iz Beograda.

Djalma

pre 3 godine

Imali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina
(Mali, 24. jul 2020 17:17)

Imali ste i vi panteru, nego se stidite svoje istorije.
Vi mislite da istorija pocinje od Covica. Jok more.

najkvirc

pre 3 godine

@arnauti, dok su naše legende osvajale Kup kupova, vi ste mislili se u koš bacaju otpaci. Koliko titula ste imali u SFRJ? To je bila košarka.

cosmo

pre 3 godine

Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Violeta Markovic Ljubicica, 24. jul 2020 14:30)

😂 Ljubi ga Trinkijeri.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Чекајте, све пише осим тога ко је био председник јсдп и ко је наредио да цело друштво носи црно беле дресове!
И шта мислите ко би могао бити тај чика?

Milan

pre 3 godine

Naravno da treba da se ponosimo našim jugoslovenstvom!! Stvoreni smo u državi zvana Jugoslavija a osnovala nas je crnogorska partizanska gerila, ljudine koje su svi odreda bili narodni heroji i ratni generali pobedničke Jugoslovenske Armije! Kao navijač Partizana ponosan sam i zahvalan do neba svakom Crnogorcu,Hrvatu, Bošnjaku,Mađaru,Albancu, Makedoncu,Srbinu,Afrikancu koji se pošteno i viteški borio za bilo koju sekciju JSD PARTIZAN!! Današnja omladina sluđena nacionalizmom ne može da shvati kako je to bilo odrastati i živeti u zemlji u kojoj je decenijama nebitno bilo ko se kom bogu moli, zemlji u kojoj su mešoviti brakovi bili normalna pojava i gde se nisu prebrojavala ničija krvna zrnca. Tako je bilo sve do sredine 80-ih, kada je zavladao virus nacionalizma među svim narodima a posledice našeg srbovanja i ratovanja 90-ih godina i danas trpimo iako su ratovi završeni pre 20godina. Ratovi koji su vođeni 90-ih su od Srpskog naroda uspele da naprave najveću bedu i jad danas u Evropi. Veliki pozdrav za sve prave Grobare širom bivše Juge, ma koje da su vere i nacije.

kriza identiteta

pre 3 godine

Navijaci zvezde su vaspitani da mrze Partizan. To je i razlog kako pocinju da navijaju za petokraku. Ne znam ni jedno zvezdasa da nije ispunjen mrznjom i kompleksima i da nije ubedjen da je ok da to pokaze. Zato im trebaju lazi da se sami prema sebi pravdaju.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Zakljucak diskusije: otac partizana je dr franjo, a zvijezde velicanstveni slavko komar. :D
Poncite navijati za one iz nisa i kragujevca, to su zapravo vasi. :D

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Zakljucak diskusije: otac partizana je dr franjo, a zvijezde velicanstveni slavko komar. :D
Poncite navijati za one iz nisa i kragujevca, to su zapravo vasi. :D
(Pijani zlotvor, 24. jul 2020 18:28)

Погрешан ти је закључак.
ЈСДП је основан од стране војске хрватских национал-комуниста, познатијих као партизани, Фрањо је био "само" председник и одредио име и боје...
Комар је плод гробарске маште, београдски фудбалски клуб, који је данас познат као Црвена звезда, основан је као Велика Србија далеке 1913 и основао га је Данило Стојановић...
Ово је истина а постоје и лажи гробара који су чврсто убеђени да је свет настао 1945 и да га је створио Броз лично.

mr.wolf

pre 3 godine

Ne druze, nama stvarno nije bitno. Nismo tako vaspitani. To su samo odgovori vama da vidite koliko vi niste i koliki ste licemeri i koliko mrzite. Nista vise od toga. Mi pozdravljamo sve normalne ljude.
(istina, 24. jul 2020 15:15)

Ne, vi niste tako vaspitani. Vi ste od malena vaspitani da mrzite Zvezdu. Tako i pocinjete da navijate za Partizan. Necu da generalizujem stvari, ali od svih grobara koje znam, 80% njih vise mrze Zvezdu nego sto vole svoj klub. Kod nas je postotak obrnuto srazmeran vasim brojkama. I to je normalno, jer vi imate mentalitet malog kluba. To se vidi kada pobedite u derbiju i mislite automatski da ste bolji. Radost, kao da osvajate LS. Omalovazavanje, vredjanje..... Bukvalno kao da gledas one male timove iz Spanije, Italije kad dobiju Real, Juventus....
Na kraju, sama cinjenica da smo mi za vas "cigani" govori o tome da sam 100% u pravu. Znas, kad ne moze drugacije, krece psovanje, omalovazavanje, vredjanje.
Mnogo ste lepo vaspitani.

mali komarov poslusnik

pre 3 godine

@mali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina
(Mali, 24. jul 2020 17:17)

Prosinecki mislis??
A za NDH idi do Zemuna prosetaj i to je bio deo NDH, pa im reci tamo nesto. A onda prodji kroz iimena tvog tima pa objavi ovde.
Pa vi ste imali vise hrvata u timu duplo od PArtizana. O cemu pricas?

ok

pre 3 godine

@Imali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina
(Mali, 24. jul 2020 17:17)

Nismo palili vatromet za Prosineckog i pravili bakljade za osudjene pa abolirane ljude.

Čika Djura

pre 3 godine

Zvezda osnovana u Zagrebu od strane hrvata, posle na krstenje u Tiranu, pa lece komplekse na nasem Partizanu. Dzabe vam decki. MOzete ici doma.
Menjali ste adresu posle osnivanja, grb, pre par godina opet adresu i PIB. Mali ste.
(zvezdasi i kriza identiteta, 24. jul 2020 16:55)

Kakve budalaštine od momka koji ni srednju nije zsvršio. Nije tastatura za svakog

arnauti sever

pre 3 godine

Hahahhaa. Kroz zvezdu proslo 2 puta vis hrvata. Partizan od 66 nije imao ni jednog, a vi imate i za trenere u 21 veku i za sponzore. Kako vam se zove jedina legenda u kosarci, inace tada vam je bio kapiten kome akidam kapu? Prosinecki i Savicevic su vam sve objasnili. A na te vesiceve fore i komplekse mozete samo jos vi da se primate. Poznato je da je inteligencija strana rec za vas.

Crni

pre 3 godine

Kakve budalaštine od momka koji ni srednju nije zsvršio. Nije tastatura za svakog
(Čika Djura, 24. jul 2020 17:13)
Ma bitno je da je tastatura za tebe !!!

Mali

pre 3 godine

Imali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina

malo uplakano panterche

pre 3 godine

@(Gorki, 24. jul 2020 16:56)

I to je tebi dokaz!? Medijsko promovisanje i izjava podilazicka od strane Danilovica koje ne znaci apsolutno nista, sa zvanicnin podacima u pravnom svetu oko FMPa?? To je taj kapacitet.
Ja znam da i vas boli ta sramota ali eto tako je i zivite sa tim do kraja zivota.

Марко

pre 3 godine

Ја се само питам откуд ФРАЊО Глазер, ФРАЊО Шоштарић, ФРАЊО Рупник, Флоријан Матекало, Златко Чајковски, Јосип Крњић, Стјепан Бобек, Мирослав Брозовић, Владимир Фирм, Владимир Чулик и Иван Шваљек у првој генерацији једног фудбалског клуба основаног у Београду. Сви ти играчи су дошли из хрватских клубова, углавном Грађански, ХАШК и Конкордија. То су они клубови што нису хтели да шаљу играче за прво СП 1930. У клубовима из Србије дешава се да играју три Марка, или три Јована, три Милоша, три Милана, али није баш уобичајено да играју тројица Фрања, нарочито не у првој сезони од оснивања.

Алекса

pre 3 godine

Adresu i poreski broj nismo menjali, vi ?
(toto ko tunjo, 24. jul 2020 15:49) # Link komentara

Па 1945 није постојао ПИБ, али сте адресу променили....Загреб за Београд, дресове црне за црно беле...

Fzony

pre 3 godine

Kako kuljaji kompleksi iz navijaca nk crvene petokrake. Opustite se. Ljubav ce pobediti.
(FMP for life, 24. jul 2020 15:24)

Kompleksima prica lik sa sve fmp for life

Kaj me gledaš, kaj si rekel Delijo

pre 3 godine

@Zar nije i bratski im klub Hajduk promenio crveno-plave boje? Zato se i vole toliko.
(lagi, 24. jul 2020 15:44)

Hahahah vi o bratskim klubovima. Jel jos podrzavate i bratimite se sa Dinamom ZG? A da, odgovor je da.

malo uplakano panterche

pre 3 godine

@@toto ko tunjo

Bitno da Grad i Drzavu nismo menjali, dok vi...
(Smogovci, 24. jul 2020 16:45)

Zvezda Zagreb Tirana. U pravu si.

Gorki

pre 3 godine

Adresom?!?!! Kojom? Onom koja je preskakala Drinu?!?
P.S. "A vi kako te"?!?!????!!!
Mora da si mnogo inteligentan kada umes da repliciras koristeci ovu recenicu.
(Gorki, 24. jul 2020 14:14)

Adresa nije preskaka Drinu na tvoju veliku zalost, ali vi skociste do Zeleznika. Toliko o pameti.
(malo uplakano panterche,

Nije?! Evo tebi dokaza da JESTE.
Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.

Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale.

Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik.

- Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović.

Pa ti sada i dalne zivi u zablufi da nije. Hoces i sliku dresa da ti posaljem?!!!

Igokea since 2007, Cipiripi since 2014

pre 3 godine

FK Kameleon, i crveni dres su nosili.

Najvažnija stvar je da je predsednik Partizana tada bio Tuđman i da je on promenio boje, grb i naziv u JSD, kojima se toliko ponose.

I dobro, znamo kakve dresove su nosili u FK, ali nagradno pitanje jeste: pa koje boje su nosili u košarci do 1959? Na to niko od Zagreb 76ersa ne može da odgovori, jer košarku prate od 76-te.

zvezdasi i kriza identiteta

pre 3 godine

Zvezda osnovana u Zagrebu od strane hrvata, posle na krstenje u Tiranu, pa lece komplekse na nasem Partizanu. Dzabe vam decki. MOzete ici doma.
Menjali ste adresu posle osnivanja, grb, pre par godina opet adresu i PIB. Mali ste.

Istina

pre 3 godine

lazni stav navijaca partizana da kako njima nije bitno ko je kakve nacionalnosti a itekako gledaju ko je bio u Zvezdi i ko je tamo koje nacionalnosti govori koliko su smesni i dvolicni pa ne mozete nekad brojati krvna zrnca a nekad ne.

toto ko tunjo

pre 3 godine

Menjali su boje, grb dva puta, izbacili iz naziva Jugoslovenski, kopiraju pesme... Šta je još ostalo?
(majkan, 24. jul 2020 15:39)
Adresu i poreski broj nismo menjali, vi ?

Fzony

pre 3 godine

Najgore dno koje pojedinac sebi moze da dozvoli u zivotu je da bude deo i da se sroza na nivo rulje koja navija za crvenu zvezdu... Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...
(Violeta Markovic Ljubicica, 24. jul 2020 14:30

Kakvi kompleksi kakve nebuloze...

box

pre 3 godine

Ljudi pa jeste li pametni zaboga?! Vidim ovde po nekim komentarima da ih pisu pronicljivi i elokventni ljudi, dakle pametni i obrazovani. Misterija ostaje kako neko ko je i obrazovan i intiligentan moze da se lozi na Zvezda/Partizan pricu. Razumem (iako jako osudjujem) takve koji to rade zbog interesa, para, beneficija i tako dalje pa onima manje inteligentnima, kao i klincadiji koja ne ume jos uvek da razmislja prodaju tu pricu i navlace ih na te gluposti. Bio bih 100% uveren da su ovi pametni od te sorte da nemam prijatelja koji je i pametan i obrazovan u kasnim 30im, usput i dobar covek al kad dodje do te price kao da se zaglupi! Ja ostanem zaprepascen i u fazonu sam daj bre nismo vise u srednjoj skoli sve je to ista bagra u dva tabora ali on nece ni da cuje vec gura sumanute price ko da smo adolescenti. Kad pokusas argumentima da pricas sa njim postane volsebno iracionalan i bezi u neke floskule i ne da se pomeriti za jedan centimetar. Ja i jos jedan ortak, a nas trojica smo ko klinci isli na utakmice budemo u cudu skroz...malo nam jeste cudno al smo malo i razocoarani pa dodacu malo nam ga je i zao. Misterija su mi takvi ljudi.Ovi sto price o srpstvu, tradiciji, stubu nacije prodaju praznoglavima za licnu korist, oni mi naravno nisu nikakva misterija.

Ijaooo

pre 3 godine

@Kaže lepo čovek, kopirali Juventus. Pa su onda nastavili da kopiraju pesme, skandiranja, palme...
(epcot, 24. jul 2020 14:33)

Hahahah. Pa zna se ko ovde kopira. 80% vasih pesama su prepevi grobarskih. A i te palme, potrazi na YT vasu pesmu "A kada dodje tuga". Toliko.
(Kaj me gledaš, kaj si rekel Delijo, 24. jul 2020 14:43)

Ono kada navijac jsd koristi purgerski da se kao sprda sa nekim ... kakav fail.

Pancev

pre 3 godine

"Kultna sezona" u kojoj ih je razbila zvezda u derbiju 3:0, a Mateus posle napisao u svojoj autobiografiji kako su namestali meceve u domacem prvenstvu. :-D

nz

pre 3 godine

Veliki klubovi se ugledaju jedni na druge, nije neobično to što smo preuzeli boje Juventusa, makar i iz praktičnih razloga koje je naveo Bobek. Crno-bela kombinacija je najlepša.

Buauahahah

pre 3 godine

Najgore dno koje pojedinac sebi moze da dozvoli u zivotu je da bude deo i da se sroza na nivo rulje koja navija za crvenu zvezdu... Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...
(Violeta Markovic Ljubicica, 24. jul 2020 14:30

Violeta izgorece ti rucak.

One night in May

pre 3 godine

Ima li ista da su sami smislili, da nisu uzeli od nekog drugog??

Grb od armije, jedne boje od CSKA Moskva, druge od Juventusa, stadion od JNA, trening centar od Teleoptika...

istina

pre 3 godine

@lazni stav navijaca partizana da kako njima nije bitno ko je kakve nacionalnosti a itekako gledaju ko je bio u Zvezdi i ko je tamo koje nacionalnosti govori koliko su smesni i dvolicni pa ne mozete nekad brojati krvna zrnca a nekad ne.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Istina, 24. jul 2020 15:02)

Ne druze, nama stvarno nije bitno. Nismo tako vaspitani. To su samo odgovori vama da vidite koliko vi niste i koliki ste licemeri i koliko mrzite. Nista vise od toga. Mi pozdravljamo sve normalne ljude.

Kaj me gledaš, kaj si rekel Delijo

pre 3 godine

@Kaže lepo čovek, kopirali Juventus. Pa su onda nastavili da kopiraju pesme, skandiranja, palme...
(epcot, 24. jul 2020 14:33)

Hahahah. Pa zna se ko ovde kopira. 80% vasih pesama su prepevi grobarskih. A i te palme, potrazi na YT vasu pesmu "A kada dodje tuga". Toliko.

partizani su u sumi

pre 3 godine

Zvezdasi ponovo nasedaju. I ulaze u polemiku sa nametnutom, vestackom tvorevinom. I tako daju na znacaju.

Da li Makabi i Tikva ili Hapoel imaju dodirnih tacaka? Ferencvaros i Mol Fehervar?

Pustite ljude da imaju dresove kakve hoce i s kakvim god razlogom! Dokle od nas se to dotice, pokazujemo samo slabost i malogradjanstinu.

Ignorisanje je najbolji lek. Oni zive i hrane nasom paznjom.

malo uplakano panterche

pre 3 godine

@@Jel to bese onaj klub sa "jednim bojama, jednim grbom"?!?!!!
(Gorki, 24. jul 2020 13:59)

Sa jednim PIBom, maticnim brojem i adresom. A vi kako te?
(hmmm,

Adresom?!?!! Kojom? Onom koja je preskakala Drinu?!?
P.S. "A vi kako te"?!?!????!!!
Mora da si mnogo inteligentan kada umes da repliciras koristeci ovu recenicu.
(Gorki, 24. jul 2020 14:14)

Adresa nije preskaka Drinu na tvoju veliku zalost, ali vi skociste do Zeleznika. Toliko o pameti.

panteri

pre 3 godine

Adresom?!?!! Kojom? Onom koja je preskakala Drinu?!?
P.S. "A vi kako te"?!?!????!!!
Mora da si mnogo inteligentan kada umes da repliciras koristeci ovu recenicu.
(Gorki, 24. jul 2020 14:14). Stjepana Šupanca 15 a Železnik. Daj neki podatak da je Partizan menjao svoju adresu. Agrumentovano samo.

kostolomac

pre 3 godine

Plavo i crveno , tj srpske boje, ne idu uz Jugoslovensko sportsko društvo.
Btw, kad je to i kojom odlukom skinuto sa grba? Kad je zvanično razveden brak sa Igokeom?

hmmm

pre 3 godine

@Jel to bese onaj klub sa "jednim bojama, jednim grbom"?!?!!!
(Gorki, 24. jul 2020 13:59)

Sa jednim PIBom, maticnim brojem i adresom. A vi kako te?

Violeta Markovic Ljubicica

pre 3 godine

Najgore dno koje pojedinac sebi moze da dozvoli u zivotu je da bude deo i da se sroza na nivo rulje koja navija za crvenu zvezdu... Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...

op

pre 3 godine

@KK Partizan Igokea je dva puta menjao i grb. Da ne zaboravimo, prvo Zepter, onda Igokea.
(zoro, 24. jul 2020 14:35)

Sta??? Nije internet za sve.

drax

pre 3 godine

Ja da sam drzavnik bila bi tu privatizacija pa vlasnik neka radi sta hoce sa grbom i dresom.Veci deo para za sport bih ulozio u zensko sinhrono plivanje i gimnastiku a ove pavijane iz navijackih grupa na malo na Skelu malo u Nis pa neka tamo pokazu kako su jaki.

Boki

pre 3 godine

Prica lepo zvuci, ko zna kako je stvarno bilo?!
Ja imam dovoljno godina da sam upamtio pricu (najlepse godine svog zivota proveo sam u Humskoj, preko puta stadiona) od coveka koji je ucestvovao u osnivanju kluba.
Njegova prica je malko drugacija, necu pominjati imena, i on mi je pricao da je jedan od rukovodilaca, koji je naravno bio iz armije, insistirao na crnoj boji pa su ga jedva ubedili da bude makar crno bela.
Nisam od onih zagrizenih navijaca ali smatram da proslost ne mozemo obrisati ni gumicom, ni dizanjem ruke, ni birokratskim promenama, ne treba je se ni stideti jer su sigurno nasi preci mislili i zeleli najbolje (sto mi ovo lici nesto na danasnji period naseg naroda) tako da sam uvek za to da Partizan ostane crno beli pa za jedno 500-600 godina neka menjaju ako bude sveta na zemlji...

panter pudlica

pre 3 godine

i to me zabole
(dnevno sam se predozirao Srbende sad sam Crnogorac, 24. jul 2020 14:12)

Vidim koliko te zabole, brže bolje si pročitao vest i nakačio se da komentarišeš...

kom kom

pre 3 godine

Bordo-Plava, prva zastava drzave Srbije u vreme Nemanjica.
link: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f0/Flag_of_Serbia_%281281%29.svg/2880px-Flag_of_Serbia_%281281%29.svg.png

hmmm

pre 3 godine

@Jel to bese onaj klub sa "jednim bojama, jednim grbom"?!?!!!
(Gorki, 24. jul 2020 13:59)

Sa jednim PIBom, maticnim brojem i adresom. A vi kako te?

Violeta Markovic Ljubicica

pre 3 godine

Najgore dno koje pojedinac sebi moze da dozvoli u zivotu je da bude deo i da se sroza na nivo rulje koja navija za crvenu zvezdu... Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...

malo uplakano panterche

pre 3 godine

@@Jel to bese onaj klub sa "jednim bojama, jednim grbom"?!?!!!
(Gorki, 24. jul 2020 13:59)

Sa jednim PIBom, maticnim brojem i adresom. A vi kako te?
(hmmm,

Adresom?!?!! Kojom? Onom koja je preskakala Drinu?!?
P.S. "A vi kako te"?!?!????!!!
Mora da si mnogo inteligentan kada umes da repliciras koristeci ovu recenicu.
(Gorki, 24. jul 2020 14:14)

Adresa nije preskaka Drinu na tvoju veliku zalost, ali vi skociste do Zeleznika. Toliko o pameti.

panteri

pre 3 godine

Adresom?!?!! Kojom? Onom koja je preskakala Drinu?!?
P.S. "A vi kako te"?!?!????!!!
Mora da si mnogo inteligentan kada umes da repliciras koristeci ovu recenicu.
(Gorki, 24. jul 2020 14:14). Stjepana Šupanca 15 a Železnik. Daj neki podatak da je Partizan menjao svoju adresu. Agrumentovano samo.

Fzony

pre 3 godine

Najgore dno koje pojedinac sebi moze da dozvoli u zivotu je da bude deo i da se sroza na nivo rulje koja navija za crvenu zvezdu... Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...
(Violeta Markovic Ljubicica, 24. jul 2020 14:30

Kakvi kompleksi kakve nebuloze...

toto ko tunjo

pre 3 godine

Menjali su boje, grb dva puta, izbacili iz naziva Jugoslovenski, kopiraju pesme... Šta je još ostalo?
(majkan, 24. jul 2020 15:39)
Adresu i poreski broj nismo menjali, vi ?

One night in May

pre 3 godine

Ima li ista da su sami smislili, da nisu uzeli od nekog drugog??

Grb od armije, jedne boje od CSKA Moskva, druge od Juventusa, stadion od JNA, trening centar od Teleoptika...

Pancev

pre 3 godine

"Kultna sezona" u kojoj ih je razbila zvezda u derbiju 3:0, a Mateus posle napisao u svojoj autobiografiji kako su namestali meceve u domacem prvenstvu. :-D

Buauahahah

pre 3 godine

Najgore dno koje pojedinac sebi moze da dozvoli u zivotu je da bude deo i da se sroza na nivo rulje koja navija za crvenu zvezdu... Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...
(Violeta Markovic Ljubicica, 24. jul 2020 14:30

Violeta izgorece ti rucak.

Kaj me gledaš, kaj si rekel Delijo

pre 3 godine

@Kaže lepo čovek, kopirali Juventus. Pa su onda nastavili da kopiraju pesme, skandiranja, palme...
(epcot, 24. jul 2020 14:33)

Hahahah. Pa zna se ko ovde kopira. 80% vasih pesama su prepevi grobarskih. A i te palme, potrazi na YT vasu pesmu "A kada dodje tuga". Toliko.

Марко

pre 3 godine

Ја се само питам откуд ФРАЊО Глазер, ФРАЊО Шоштарић, ФРАЊО Рупник, Флоријан Матекало, Златко Чајковски, Јосип Крњић, Стјепан Бобек, Мирослав Брозовић, Владимир Фирм, Владимир Чулик и Иван Шваљек у првој генерацији једног фудбалског клуба основаног у Београду. Сви ти играчи су дошли из хрватских клубова, углавном Грађански, ХАШК и Конкордија. То су они клубови што нису хтели да шаљу играче за прво СП 1930. У клубовима из Србије дешава се да играју три Марка, или три Јована, три Милоша, три Милана, али није баш уобичајено да играју тројица Фрања, нарочито не у првој сезони од оснивања.

Karaburac

pre 3 godine

Комар је плод гробарске маште, београдски фудбалски клуб, који је данас познат као Црвена звезда, основан је као Велика Србија далеке 1913 и основао га је Данило Стојановић...
Ово је истина а постоје и лажи гробара који су чврсто убеђени да је свет настао 1945 и да га је створио Броз лично.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:50) # Link komentara

Grobari mozda imaju mastu ali ti mozga nemas politicaru.
Vama je mozak popio FMP. Od 2011 pa naovamo svasta covek moze da cuje od praznoglavaca koji su skinuli komunisticku odoru i pretvorili se u nacional-soviniste.
Cuj njega, Velika Srbija i Crvena zvezda i to 1913. Ha ha ha
Metni negde Drazu i Kralja Petra.
Briljiras panteru.

istina

pre 3 godine

@lazni stav navijaca partizana da kako njima nije bitno ko je kakve nacionalnosti a itekako gledaju ko je bio u Zvezdi i ko je tamo koje nacionalnosti govori koliko su smesni i dvolicni pa ne mozete nekad brojati krvna zrnca a nekad ne.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Istina, 24. jul 2020 15:02)

Ne druze, nama stvarno nije bitno. Nismo tako vaspitani. To su samo odgovori vama da vidite koliko vi niste i koliki ste licemeri i koliko mrzite. Nista vise od toga. Mi pozdravljamo sve normalne ljude.

nz

pre 3 godine

Veliki klubovi se ugledaju jedni na druge, nije neobično to što smo preuzeli boje Juventusa, makar i iz praktičnih razloga koje je naveo Bobek. Crno-bela kombinacija je najlepša.

Cika Djura

pre 3 godine

Погрешан ти је закључак.
ЈСДП је основан од стране војске хрватских национал-комуниста, познатијих као партизани, Фрањо је био "само" председник и одредио име и боје...
Комар је плод гробарске маште, београдски фудбалски клуб, који је данас познат као Црвена звезда, основан је као Велика Србија далеке 1913 и основао га је Данило Стојановић...
Ово је истина а постоје и лажи гробара који су чврсто убеђени да је свет настао 1945 и да га је створио Броз лично.
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:50)

Dečko da ti čika Djura nešto kaže. Imam čl kartu CZ od 12 Maja 1964 pod brojem 5732 sa potpisom gen sekretara Slobodana Ćosića. FK Crvena zvezda nema nikakve veze sa kako ti kažeš Velika Srbija iz 1913. U monografiji povodom 70 godina postojanja to nigde ne piše. Zvezda pod ovakvim imenom osnovana 5 Marta 1945 godine. Pre toga ni u jednom drugom obliku nije pistojala niti baštini postojanje nekog drugog kluba u predratnoj Jugoslaviji

crvena veštica iz fekalnog kolektora

pre 3 godine

SD Crvena petokraka zvezda je simbol Titove Jugoslavije, komunizma, bratstva i jedinstva...Jedan od osnivača i prvi počasni predsednik joj je Slavko Alojza Komar, Hrvat komunista iz Gospića. On joj je dao crveno-bele boje po uzoru na šahovnicu svoje domovine Hrvatske. Trebalo bi Crvenoj da promene i ime i boje jer je relikt Titovog komunizma i hrvatske države!

vanbujten

pre 3 godine

Osnivač Krcun, prva ideja da se zovu plava zvezda... Krcun reče biće Crvena Zvezda.....Sve ostalo je istorija, VOLIM PARTIZAN....Notts County boje CRNO BELE, JUVE CRNO BELA, preuzima i PARTIZAN CRNO BELE BOJE...

panter pudlica

pre 3 godine

i to me zabole
(dnevno sam se predozirao Srbende sad sam Crnogorac, 24. jul 2020 14:12)

Vidim koliko te zabole, brže bolje si pročitao vest i nakačio se da komentarišeš...

op

pre 3 godine

@KK Partizan Igokea je dva puta menjao i grb. Da ne zaboravimo, prvo Zepter, onda Igokea.
(zoro, 24. jul 2020 14:35)

Sta??? Nije internet za sve.

Gorki

pre 3 godine

TITO JE NAVIJAO ZA PARTIZAN! Nije mogao da gleda kako Zvezda pobeđuje tim koji voli, pa je uradio OVO!

Otkriva Bobek 

Objavljeno: 20.07.2020. 12:35h

U avgustu će biti deset godina od kako nas je napustio legendarni golgeter Partizana Stjepan Bobek, koji je ostavio neizbrisiv trag u crno-belom dresu. 

Na internetu se pojavio arhivski snimak u kom govori Bobek o navijačkoj pripadnosti Josipa Broza Tita. Mnogo se govorilo o ovome, a posle Bobekovih reči neke su stvari jasnije. 

Kako kaže Bobek, prvi čovek Jugoslavije ono vreme je nakon Večitog derbija koji je pripao Crvenoj zvezdi odlučio da više ne posećuje stadione. 

- Rekao je da je simpatizer Partizana, a normalno je da je simpatisao Hajduk, jer su oni bili u ratu, li posle toga on je bio simpatizer Partizana. Sigurno na ideju raznih generala, koji su uticali na njega, pa je postao partizanovac.

On je došao na utakmicu protiv Crvene zvezde, ja sam bio rezerva i sedeo sam iza njega i utakmica je završena 3:0 za Zvezdu. Kad god je Zvezda dala gol gledali su ka njemu i aplaudirali, e tada mi je rekao " kad sam video takvu situaciju odlučio sam da ne dolazim na utakmice". Bilo mu je nerpijatno kao predsednik, a kao partizanovac - rekao je svojevremeno legendarni Stjepan Bobek


Eto ko ih je osnovao i ko ih je najvise voleo.
Cist dokaz.

One night in May

pre 3 godine

Navijaci zvezde su vaspitani da mrze Partizan. To je i razlog kako pocinju da navijaju za petokraku. Ne znam ni jedno zvezdasa da nije ispunjen mrznjom i kompleksima i da nije ubedjen da je ok da to pokaze. Zato im trebaju lazi da se sami prema sebi pravdaju.
(kriza identiteta, 24. jul 2020 18:44)


Vi ste osnovani iz mrznje prema Zvezdi, kome vi da pricate o mrznji?!
Ubili neduznog tinejdzera na JNA na derbiju - kome vi da pricate o mrznji?

Milan

pre 3 godine

Naravno da treba da se ponosimo našim jugoslovenstvom!! Stvoreni smo u državi zvana Jugoslavija a osnovala nas je crnogorska partizanska gerila, ljudine koje su svi odreda bili narodni heroji i ratni generali pobedničke Jugoslovenske Armije! Kao navijač Partizana ponosan sam i zahvalan do neba svakom Crnogorcu,Hrvatu, Bošnjaku,Mađaru,Albancu, Makedoncu,Srbinu,Afrikancu koji se pošteno i viteški borio za bilo koju sekciju JSD PARTIZAN!! Današnja omladina sluđena nacionalizmom ne može da shvati kako je to bilo odrastati i živeti u zemlji u kojoj je decenijama nebitno bilo ko se kom bogu moli, zemlji u kojoj su mešoviti brakovi bili normalna pojava i gde se nisu prebrojavala ničija krvna zrnca. Tako je bilo sve do sredine 80-ih, kada je zavladao virus nacionalizma među svim narodima a posledice našeg srbovanja i ratovanja 90-ih godina i danas trpimo iako su ratovi završeni pre 20godina. Ratovi koji su vođeni 90-ih su od Srpskog naroda uspele da naprave najveću bedu i jad danas u Evropi. Veliki pozdrav za sve prave Grobare širom bivše Juge, ma koje da su vere i nacije.

box

pre 3 godine

Ljudi pa jeste li pametni zaboga?! Vidim ovde po nekim komentarima da ih pisu pronicljivi i elokventni ljudi, dakle pametni i obrazovani. Misterija ostaje kako neko ko je i obrazovan i intiligentan moze da se lozi na Zvezda/Partizan pricu. Razumem (iako jako osudjujem) takve koji to rade zbog interesa, para, beneficija i tako dalje pa onima manje inteligentnima, kao i klincadiji koja ne ume jos uvek da razmislja prodaju tu pricu i navlace ih na te gluposti. Bio bih 100% uveren da su ovi pametni od te sorte da nemam prijatelja koji je i pametan i obrazovan u kasnim 30im, usput i dobar covek al kad dodje do te price kao da se zaglupi! Ja ostanem zaprepascen i u fazonu sam daj bre nismo vise u srednjoj skoli sve je to ista bagra u dva tabora ali on nece ni da cuje vec gura sumanute price ko da smo adolescenti. Kad pokusas argumentima da pricas sa njim postane volsebno iracionalan i bezi u neke floskule i ne da se pomeriti za jedan centimetar. Ja i jos jedan ortak, a nas trojica smo ko klinci isli na utakmice budemo u cudu skroz...malo nam jeste cudno al smo malo i razocoarani pa dodacu malo nam ga je i zao. Misterija su mi takvi ljudi.Ovi sto price o srpstvu, tradiciji, stubu nacije prodaju praznoglavima za licnu korist, oni mi naravno nisu nikakva misterija.

Djalma

pre 3 godine

Imali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina
(Mali, 24. jul 2020 17:17)

Imali ste i vi panteru, nego se stidite svoje istorije.
Vi mislite da istorija pocinje od Covica. Jok more.

Ijaooo

pre 3 godine

@Kaže lepo čovek, kopirali Juventus. Pa su onda nastavili da kopiraju pesme, skandiranja, palme...
(epcot, 24. jul 2020 14:33)

Hahahah. Pa zna se ko ovde kopira. 80% vasih pesama su prepevi grobarskih. A i te palme, potrazi na YT vasu pesmu "A kada dodje tuga". Toliko.
(Kaj me gledaš, kaj si rekel Delijo, 24. jul 2020 14:43)

Ono kada navijac jsd koristi purgerski da se kao sprda sa nekim ... kakav fail.

mr.wolf

pre 3 godine

Ne druze, nama stvarno nije bitno. Nismo tako vaspitani. To su samo odgovori vama da vidite koliko vi niste i koliki ste licemeri i koliko mrzite. Nista vise od toga. Mi pozdravljamo sve normalne ljude.
(istina, 24. jul 2020 15:15)

Ne, vi niste tako vaspitani. Vi ste od malena vaspitani da mrzite Zvezdu. Tako i pocinjete da navijate za Partizan. Necu da generalizujem stvari, ali od svih grobara koje znam, 80% njih vise mrze Zvezdu nego sto vole svoj klub. Kod nas je postotak obrnuto srazmeran vasim brojkama. I to je normalno, jer vi imate mentalitet malog kluba. To se vidi kada pobedite u derbiju i mislite automatski da ste bolji. Radost, kao da osvajate LS. Omalovazavanje, vredjanje..... Bukvalno kao da gledas one male timove iz Spanije, Italije kad dobiju Real, Juventus....
Na kraju, sama cinjenica da smo mi za vas "cigani" govori o tome da sam 100% u pravu. Znas, kad ne moze drugacije, krece psovanje, omalovazavanje, vredjanje.
Mnogo ste lepo vaspitani.

zdravko

pre 3 godine

Nemojte ko kisa oko kragujevca da uvijate. boje dresova promenijo franjo tudjman i stjepan bobek toje prava istina. koje ih osnovo u Zagrebu tisu promenili iz crvene plave u crni bele boje i toje prava istina ima dokaz mozu grobari da izmiajiaju ali ima crno na belo. pozdrav

neutralni felš

pre 3 godine

Pravi primer zvezdasa. Kada mislis da su dotakli dno u lazima i udbaskoj propagandi, oni pokrenu novu pricu. Svemirisku.
(tufahija, 24. jul 2020 19:33)

Ко да објасни вама, чије су деде прескакале трамвајске шине да их не убије струја, да Београд није настао кад се (на жалост) у њему заиграло козарачко коло....
Вама још није могуће објаснити да Коча и Чоче нису никакви хероји, напротив...
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 19:58)


tad nisi tako prič'o nego si stoj'o u stavu mirno.

Sad je sve bolje

pre 3 godine

Kao navijač Partizana,glasno pozivam na promenu grba.Petokraka je ovoj zemlji i narodu nanela više zla od Turaka.
Ime kluba i grb ne moraju da imaju veze.
Koreografija,navijanje,pesme,sve bi ostalo isto,ali bismo napravili veliki korak u distanciranju od komunizma.
A ove priče ko je koga i gde osnovao su klinačke i primitivne.
Oba kluba su osnovali komunistički zlotvori,od kojih je Krcun veći,jer je posle rata ubio min.150-200.000 Srba.
(tito=causesku,sloba=ilijesku,zvezda=steaua, 24. jul 2020 22:29) # Link komentara


Sa tom novopecenom retorikom o petrokraki,zaobidji ovu stranicu.nanela petrokraka zla jer se radilo i gradilo,postovao radnik ,stariji i bio je normalan sistem vrednosti i vaspitanja.sad je bolje sa zadrugama,klinke od 14 g psuju nenpostuju nista,brakovi pucaju,ubistva svaki dan a radi se po 16-17sati za 300 e dok je potrosacka korpa 400.modele ponasanja diriguju karkeusa i ostale.demantuj ovo sve ili oretpostavljam da zivis u stanu koji ti je tito sazidao i dao dzaba pa sebunis na petokraku.

partizani su u sumi

pre 3 godine

Zvezdasi ponovo nasedaju. I ulaze u polemiku sa nametnutom, vestackom tvorevinom. I tako daju na znacaju.

Da li Makabi i Tikva ili Hapoel imaju dodirnih tacaka? Ferencvaros i Mol Fehervar?

Pustite ljude da imaju dresove kakve hoce i s kakvim god razlogom! Dokle od nas se to dotice, pokazujemo samo slabost i malogradjanstinu.

Ignorisanje je najbolji lek. Oni zive i hrane nasom paznjom.

Алекса

pre 3 godine

Adresu i poreski broj nismo menjali, vi ?
(toto ko tunjo, 24. jul 2020 15:49) # Link komentara

Па 1945 није постојао ПИБ, али сте адресу променили....Загреб за Београд, дресове црне за црно беле...

Čika Djura

pre 3 godine

Zvezda osnovana u Zagrebu od strane hrvata, posle na krstenje u Tiranu, pa lece komplekse na nasem Partizanu. Dzabe vam decki. MOzete ici doma.
Menjali ste adresu posle osnivanja, grb, pre par godina opet adresu i PIB. Mali ste.
(zvezdasi i kriza identiteta, 24. jul 2020 16:55)

Kakve budalaštine od momka koji ni srednju nije zsvršio. Nije tastatura za svakog

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

FK glavno sportsko društvo i ostali su sledili primer...dakle, Bobek je dao predlog da se boja dresova promeni a gensek Takač i predsednik Dasović su odobrili. Sve je jasno kada umeš da čitaš i pritom nisi ostrašćeni pajcifiger.
(nikola, 24.

Бобек предложио?
Духовито и жалосно у исто време... али добро, ваљда не знаш историју тог човека, него ко беше 1959 председник јсдп, године у којој је речено да је "од данас је ово боја.."
Прост је, само наведи име председника јсдп у моменту прихватања црне и беле боје...

cosmo

pre 3 godine

Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Violeta Markovic Ljubicica, 24. jul 2020 14:30)

😂 Ljubi ga Trinkijeri.

Cika Djura

pre 3 godine

Navijaci zvezde su vaspitani da mrze Partizan. To je i razlog kako pocinju da navijaju za petokraku. Ne znam ni jedno zvezdasa da nije ispunjen mrznjom i kompleksima i da nije ubedjen da je ok da to pokaze. Zato im trebaju lazi da se sami prema sebi pravdaju.
(kriza identiteta, 24. jul 2020 18:44)

Ajjde i tebi da odgovorim. Nikada navijači Zvezde nisu vaspitavani da mrze Partizan. Ja kao navijač Zvezde sam sa Partizanom bio na nekim utakmicama u Evropi. Primer QPR - Partizan 5:2 u Londonz. Inter Partizan 1:0 u Milanu. Postoji i danas klub veterana Rajko-Bobek. Upravo vaša mržnja prema Zvezdi počinje sa prvim derbijem posle Barija u oktobru 1991 kada su sa jzžne tribine na Marakani pičele ka zapadnoj da lete one klupe za sedenje. Tako je počelo a vaš Slobodan Novaković se u loži nasladjivao

Kaj me gledaš, kaj si rekel Delijo

pre 3 godine

@Zar nije i bratski im klub Hajduk promenio crveno-plave boje? Zato se i vole toliko.
(lagi, 24. jul 2020 15:44)

Hahahah vi o bratskim klubovima. Jel jos podrzavate i bratimite se sa Dinamom ZG? A da, odgovor je da.

mali komarov poslusnik

pre 3 godine

@mali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina
(Mali, 24. jul 2020 17:17)

Prosinecki mislis??
A za NDH idi do Zemuna prosetaj i to je bio deo NDH, pa im reci tamo nesto. A onda prodji kroz iimena tvog tima pa objavi ovde.
Pa vi ste imali vise hrvata u timu duplo od PArtizana. O cemu pricas?

ok

pre 3 godine

@Imali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina
(Mali, 24. jul 2020 17:17)

Nismo palili vatromet za Prosineckog i pravili bakljade za osudjene pa abolirane ljude.

tito=causesku,sloba=ilijesku,zvezda=steaua

pre 3 godine

Kao navijač Partizana,glasno pozivam na promenu grba.Petokraka je ovoj zemlji i narodu nanela više zla od Turaka.
Ime kluba i grb ne moraju da imaju veze.
Koreografija,navijanje,pesme,sve bi ostalo isto,ali bismo napravili veliki korak u distanciranju od komunizma.
A ove priče ko je koga i gde osnovao su klinačke i primitivne.
Oba kluba su osnovali komunistički zlotvori,od kojih je Krcun veći,jer je posle rata ubio min.150-200.000 Srba.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

(vanbujten, 24. jul 2020 22:55)

Шта год измислили и конструисали ипак ће остати гола истина да сте клуб војске хрватских национал-комуниста(познатих као партизани)
ТАЧКА

nikola

pre 3 godine

Опет спин гробарлукџија...
Ко је био председник јсдп?
Да ти помогнем?
Председник југословенског спортског друштва је био хрватски комунистички генерал... даље знате, ко не верује лако може да провери...
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 19:51)

Može...da čitaš tekst sa razumevanjem video bi da je FK prvi uveo crno-bele dresove a onda su i ostala sportska društva prihvatila te boje jer je FK glavno sportsko društvo i ostali su sledili primer...dakle, Bobek je dao predlog da se boja dresova promeni a gensek Takač i predsednik Dasović su odobrili. Sve je jasno kada umeš da čitaš i pritom nisi ostrašćeni pajcifiger.

Istina

pre 3 godine

lazni stav navijaca partizana da kako njima nije bitno ko je kakve nacionalnosti a itekako gledaju ko je bio u Zvezdi i ko je tamo koje nacionalnosti govori koliko su smesni i dvolicni pa ne mozete nekad brojati krvna zrnca a nekad ne.

Gorki

pre 3 godine

Adresom?!?!! Kojom? Onom koja je preskakala Drinu?!?
P.S. "A vi kako te"?!?!????!!!
Mora da si mnogo inteligentan kada umes da repliciras koristeci ovu recenicu.
(Gorki, 24. jul 2020 14:14)

Adresa nije preskaka Drinu na tvoju veliku zalost, ali vi skociste do Zeleznika. Toliko o pameti.
(malo uplakano panterche,

Nije?! Evo tebi dokaza da JESTE.
Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.

Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale.

Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik.

- Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović.

Pa ti sada i dalne zivi u zablufi da nije. Hoces i sliku dresa da ti posaljem?!!!

neutralni felš

pre 3 godine

Чекајте, све пише осим тога ко је био председник јсдп и ко је наредио да цело друштво носи црно беле дресове!
И шта мислите ко би могао бити тај чика?
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:16)


dušan silni.

tufahija

pre 3 godine

@(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:50)

Pravi primer zvezdasa. Kada mislis da su dotakli dno u lazima i udbaskoj propagandi, oni pokrenu novu pricu. Svemirisku.

Crni

pre 3 godine

Опет спин гробарлукџија...
Ко је био председник јсдп?
Да ти помогнем?
Председник југословенског спортског друштва је био хрватски комунистички генерал... даље знате, ко не верује лако може да провери...
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 19:51)
Pa kaži nam gde si ti proverio ???

arnauti sever

pre 3 godine

Hahahhaa. Kroz zvezdu proslo 2 puta vis hrvata. Partizan od 66 nije imao ni jednog, a vi imate i za trenere u 21 veku i za sponzore. Kako vam se zove jedina legenda u kosarci, inace tada vam je bio kapiten kome akidam kapu? Prosinecki i Savicevic su vam sve objasnili. A na te vesiceve fore i komplekse mozete samo jos vi da se primate. Poznato je da je inteligencija strana rec za vas.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Pravi primer zvezdasa. Kada mislis da su dotakli dno u lazima i udbaskoj propagandi, oni pokrenu novu pricu. Svemirisku.
(tufahija, 24. jul 2020 19:33)

Ко да објасни вама, чије су деде прескакале трамвајске шине да их не убије струја, да Београд није настао кад се (на жалост) у њему заиграло козарачко коло....
Вама још није могуће објаснити да Коча и Чоче нису никакви хероји, напротив...

zvezdasi i kriza identiteta

pre 3 godine

Zvezda osnovana u Zagrebu od strane hrvata, posle na krstenje u Tiranu, pa lece komplekse na nasem Partizanu. Dzabe vam decki. MOzete ici doma.
Menjali ste adresu posle osnivanja, grb, pre par godina opet adresu i PIB. Mali ste.

Mali

pre 3 godine

Imali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina

Igokea since 2007, Cipiripi since 2014

pre 3 godine

FK Kameleon, i crveni dres su nosili.

Najvažnija stvar je da je predsednik Partizana tada bio Tuđman i da je on promenio boje, grb i naziv u JSD, kojima se toliko ponose.

I dobro, znamo kakve dresove su nosili u FK, ali nagradno pitanje jeste: pa koje boje su nosili u košarci do 1959? Na to niko od Zagreb 76ersa ne može da odgovori, jer košarku prate od 76-te.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Чекајте, све пише осим тога ко је био председник јсдп и ко је наредио да цело друштво носи црно беле дресове!
И шта мислите ко би могао бити тај чика?

drax

pre 3 godine

Ja da sam drzavnik bila bi tu privatizacija pa vlasnik neka radi sta hoce sa grbom i dresom.Veci deo para za sport bih ulozio u zensko sinhrono plivanje i gimnastiku a ove pavijane iz navijackih grupa na malo na Skelu malo u Nis pa neka tamo pokazu kako su jaki.

Fzony

pre 3 godine

Kako kuljaji kompleksi iz navijaca nk crvene petokrake. Opustite se. Ljubav ce pobediti.
(FMP for life, 24. jul 2020 15:24)

Kompleksima prica lik sa sve fmp for life

nikola

pre 3 godine

Чекајте, све пише осим тога ко је био председник јсдп и ко је наредио да цело друштво носи црно беле дресове!
И шта мислите ко би могао бити тај чика?
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:16)

Piše sve u tekstu sve šta treba da piše za pametne...a pa da, navijaš za CZ. Btw predsednik je tada bio Martin Dasović.

maketa mozga

pre 3 godine

Шта год измислили и конструисали ипак ће остати гола истина да сте клуб војске хрватских национал-комуниста(познатих као партизани)
ТАЧКА
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 23:15)..kad ti covek procita potpis,kako uopste da te shvati ozbiljno i to sto nalupetas...

malo uplakano panterche

pre 3 godine

@@toto ko tunjo

Bitno da Grad i Drzavu nismo menjali, dok vi...
(Smogovci, 24. jul 2020 16:45)

Zvezda Zagreb Tirana. U pravu si.

malo uplakano panterche

pre 3 godine

@(Gorki, 24. jul 2020 16:56)

I to je tebi dokaz!? Medijsko promovisanje i izjava podilazicka od strane Danilovica koje ne znaci apsolutno nista, sa zvanicnin podacima u pravnom svetu oko FMPa?? To je taj kapacitet.
Ja znam da i vas boli ta sramota ali eto tako je i zivite sa tim do kraja zivota.

kostolomac

pre 3 godine

Plavo i crveno , tj srpske boje, ne idu uz Jugoslovensko sportsko društvo.
Btw, kad je to i kojom odlukom skinuto sa grba? Kad je zvanično razveden brak sa Igokeom?

ok

pre 3 godine

@Zakljucak diskusije: otac partizana je dr franjo, a zvijezde velicanstveni slavko komar. :D
Poncite navijati za one iz nisa i kragujevca, to su zapravo vasi. :D
(Pijani zlotvor, 24. jul 2020 18:28)

Komar jeste bio osnivac ali Tudjman je bio u Partizanu samo 30 godina POSLE osnivanja, kao JNA oficir iz Beograda.

aktivni neplivac

pre 3 godine

@@arnauti, dok su naše legende osvajale Kup kupova, vi ste mislili se u koš bacaju otpaci. Koliko titula ste imali u SFRJ? To je bila košarka.
(najkvirc, 24. jul 2020 18:19)

Sta ste osvajali? :D

Isto tako, dok smo mi osnivali KS i igrali prvu finale sa Realom i osvajali srednjeevropski kup vi niste znali sta je fudbalska lopta. To je bioi fudbal.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Piše sve u tekstu sve šta treba da piše za pametne...a pa da, navijaš za CZ. Btw predsednik je tada bio Martin Dasović.
(nikola, 24. jul 2020 19:12)

Опет спин гробарлукџија...
Ко је био председник јсдп?
Да ти помогнем?
Председник југословенског спортског друштва је био хрватски комунистички генерал... даље знате, ко не верује лако може да провери...

kom kom

pre 3 godine

Bordo-Plava, prva zastava drzave Srbije u vreme Nemanjica.
link: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f0/Flag_of_Serbia_%281281%29.svg/2880px-Flag_of_Serbia_%281281%29.svg.png

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Zakljucak diskusije: otac partizana je dr franjo, a zvijezde velicanstveni slavko komar. :D
Poncite navijati za one iz nisa i kragujevca, to su zapravo vasi. :D
(Pijani zlotvor, 24. jul 2020 18:28)

Погрешан ти је закључак.
ЈСДП је основан од стране војске хрватских национал-комуниста, познатијих као партизани, Фрањо је био "само" председник и одредио име и боје...
Комар је плод гробарске маште, београдски фудбалски клуб, који је данас познат као Црвена звезда, основан је као Велика Србија далеке 1913 и основао га је Данило Стојановић...
Ово је истина а постоје и лажи гробара који су чврсто убеђени да је свет настао 1945 и да га је створио Броз лично.

najkvirc

pre 3 godine

@arnauti, dok su naše legende osvajale Kup kupova, vi ste mislili se u koš bacaju otpaci. Koliko titula ste imali u SFRJ? To je bila košarka.

Boki

pre 3 godine

Prica lepo zvuci, ko zna kako je stvarno bilo?!
Ja imam dovoljno godina da sam upamtio pricu (najlepse godine svog zivota proveo sam u Humskoj, preko puta stadiona) od coveka koji je ucestvovao u osnivanju kluba.
Njegova prica je malko drugacija, necu pominjati imena, i on mi je pricao da je jedan od rukovodilaca, koji je naravno bio iz armije, insistirao na crnoj boji pa su ga jedva ubedili da bude makar crno bela.
Nisam od onih zagrizenih navijaca ali smatram da proslost ne mozemo obrisati ni gumicom, ni dizanjem ruke, ni birokratskim promenama, ne treba je se ni stideti jer su sigurno nasi preci mislili i zeleli najbolje (sto mi ovo lici nesto na danasnji period naseg naroda) tako da sam uvek za to da Partizan ostane crno beli pa za jedno 500-600 godina neka menjaju ako bude sveta na zemlji...

kriza identiteta

pre 3 godine

Navijaci zvezde su vaspitani da mrze Partizan. To je i razlog kako pocinju da navijaju za petokraku. Ne znam ni jedno zvezdasa da nije ispunjen mrznjom i kompleksima i da nije ubedjen da je ok da to pokaze. Zato im trebaju lazi da se sami prema sebi pravdaju.

Nele

pre 3 godine

"Oba kluba su osnovali komunistički zlotvori,od kojih je Krcun veći,jer je posle rata ubio min.150-200.000 Srba."
Gde je to ubio 150-200k Srba? Na koji nacin? Gomile jeste poslao na Goli Otok al' da budemo iskreni, zasluzili su. Bar smo imali mirnu zemlju. A nije slao zato sto su Srbi nego zato sto su krsili tadasnje zakone.
A koliko je Srba pobio Tudjman? I to samo zato sto su Srbi? Znate, onaj vas dozivotni pocasni predsednik? Sto vas je prvo osnovao a posle i DAO BOJE!

Djordje

pre 3 godine

Sigurno da posle rata nije bio velik izbor dresova i da su se svi snalazili kako da se opreme. Bordo plavi dresovi lepo izgledaju. Sigiurno je bila velika razlika u kvalitetu dresova koje su dobili od Juventusa nego one koje su imali. Boje su ostale do danas. Crno bele boje niko nije imao u SFRJ ligi i po tome je Partizan bio poseban, možda je i to bio razlog da se svidi navijačima. Ne kapiram zašto rezervn set ne može da bude bordo plavi. Bolje držati se tipskih Nike dresova nego ići sa nekimno name firmama. Maksimalna promena grba bi bila na dresu da je isti samo crvenu zvezdu i buktinje ofarbati u crnu boju. Zvaničan grb JSDa da ostane isti. Osnivanje Partizana i Crvene Zvezde su istorijski momenti. Fenomen je da dva kluba od 1945. toliko uđu među ljude. Poruka za sve navijače je da poštuju ljude i ne pljuju po onima koji su stvarali ova dva kluba. Pljuvanjem njih pljuje se i naša istorija.

sprdačina

pre 3 godine

htjeli su biti bijeli, ali nisu mogli jer je to Hajduk.
Zatim su htjeli biti plavi, ali nisu mogli jer je to Dinamo.
Htjeli su biti i crveni, ali im Tuđman nije dao.
Htjeli su biti crveno-plavi kad su vidjeli da Ronaldinho igra za Barcelonu.

Na kraju su odlučili biti "crno-beli" i tako je ostali, Newcastle se još nije pobunio :))

Ајте распитајте се мало

pre 3 godine

А ко је био председник ЈСД Партизан те 1959. године кад су уведени нови црно-бели дресови?

Партизановац

pre 3 godine

Партизан је прво носио црвене, плаве, беле, црвено беле на пруге, беле црвени шорц, беле са попречном црвеном пругом, плаво беле, црвено плаве.Заставица је била пола црвена пола са старим грбом.Све слике ове постоје на друштвеним мрежама и блоговима Партизановаца.У боји наравно.Носили су шта су имали.Данас све може да се види и зна.Ове слике старих дресова су верзија из садашњег ФК Партизан који то тако представља.Шта има везе што смо били и црвени, црвено бели и остало.Све је то део наше историје.И ја сам до скоро мислио да је Партизан прво био само бели и црвено плави.

Istina

pre 3 godine

Nema lepše boje od crno bele boje NE DIRAJTE JE
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kulenović Mandarin, 24. jul 2020 16:01

Ubedljivo najruznija kombinacija,koju ste imali do sada ali ubedljivo.Nije ni cudo sto ste oduvek imali najruznije dresove.

slobinator

pre 3 godine

franjo tuđman je bio predsednik partizana od 1958 do 1960.partizan je postao crno-beli 1959.slučajnost? ne bih rekao.crveno-plave su srpske boje .šta su crno-bele možete gledati u otpisanima

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Zakljucak diskusije: otac partizana je dr franjo, a zvijezde velicanstveni slavko komar. :D
Poncite navijati za one iz nisa i kragujevca, to su zapravo vasi. :D

Crni

pre 3 godine

Kakve budalaštine od momka koji ni srednju nije zsvršio. Nije tastatura za svakog
(Čika Djura, 24. jul 2020 17:13)
Ma bitno je da je tastatura za tebe !!!

slobinator

pre 3 godine

(vanbujten, 24. jul 2020 22:55)
prvo nije rekao krcun nego rajko mitić.drugo crvena i bela boja su na zastavi srbije,a crna i bela na krigerovom rukavu u otpisanima

Партизановац

pre 3 godine

Заставица Партизана је била пола црвена пола бела са старим грбом.Има на сликама.

Violeta Markovic Ljubicica

pre 3 godine

Najgore dno koje pojedinac sebi moze da dozvoli u zivotu je da bude deo i da se sroza na nivo rulje koja navija za crvenu zvezdu... Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...

hmmm

pre 3 godine

@Jel to bese onaj klub sa "jednim bojama, jednim grbom"?!?!!!
(Gorki, 24. jul 2020 13:59)

Sa jednim PIBom, maticnim brojem i adresom. A vi kako te?

malo uplakano panterche

pre 3 godine

@@Jel to bese onaj klub sa "jednim bojama, jednim grbom"?!?!!!
(Gorki, 24. jul 2020 13:59)

Sa jednim PIBom, maticnim brojem i adresom. A vi kako te?
(hmmm,

Adresom?!?!! Kojom? Onom koja je preskakala Drinu?!?
P.S. "A vi kako te"?!?!????!!!
Mora da si mnogo inteligentan kada umes da repliciras koristeci ovu recenicu.
(Gorki, 24. jul 2020 14:14)

Adresa nije preskaka Drinu na tvoju veliku zalost, ali vi skociste do Zeleznika. Toliko o pameti.

One night in May

pre 3 godine

Ima li ista da su sami smislili, da nisu uzeli od nekog drugog??

Grb od armije, jedne boje od CSKA Moskva, druge od Juventusa, stadion od JNA, trening centar od Teleoptika...

Fzony

pre 3 godine

Najgore dno koje pojedinac sebi moze da dozvoli u zivotu je da bude deo i da se sroza na nivo rulje koja navija za crvenu zvezdu... Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...
(Violeta Markovic Ljubicica, 24. jul 2020 14:30

Kakvi kompleksi kakve nebuloze...

zdravko

pre 3 godine

Nemojte ko kisa oko kragujevca da uvijate. boje dresova promenijo franjo tudjman i stjepan bobek toje prava istina. koje ih osnovo u Zagrebu tisu promenili iz crvene plave u crni bele boje i toje prava istina ima dokaz mozu grobari da izmiajiaju ali ima crno na belo. pozdrav

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

(vanbujten, 24. jul 2020 22:55)

Шта год измислили и конструисали ипак ће остати гола истина да сте клуб војске хрватских национал-комуниста(познатих као партизани)
ТАЧКА

tito=causesku,sloba=ilijesku,zvezda=steaua

pre 3 godine

Kao navijač Partizana,glasno pozivam na promenu grba.Petokraka je ovoj zemlji i narodu nanela više zla od Turaka.
Ime kluba i grb ne moraju da imaju veze.
Koreografija,navijanje,pesme,sve bi ostalo isto,ali bismo napravili veliki korak u distanciranju od komunizma.
A ove priče ko je koga i gde osnovao su klinačke i primitivne.
Oba kluba su osnovali komunistički zlotvori,od kojih je Krcun veći,jer je posle rata ubio min.150-200.000 Srba.

One night in May

pre 3 godine

Navijaci zvezde su vaspitani da mrze Partizan. To je i razlog kako pocinju da navijaju za petokraku. Ne znam ni jedno zvezdasa da nije ispunjen mrznjom i kompleksima i da nije ubedjen da je ok da to pokaze. Zato im trebaju lazi da se sami prema sebi pravdaju.
(kriza identiteta, 24. jul 2020 18:44)


Vi ste osnovani iz mrznje prema Zvezdi, kome vi da pricate o mrznji?!
Ubili neduznog tinejdzera na JNA na derbiju - kome vi da pricate o mrznji?

Pancev

pre 3 godine

"Kultna sezona" u kojoj ih je razbila zvezda u derbiju 3:0, a Mateus posle napisao u svojoj autobiografiji kako su namestali meceve u domacem prvenstvu. :-D

crvena veštica iz fekalnog kolektora

pre 3 godine

SD Crvena petokraka zvezda je simbol Titove Jugoslavije, komunizma, bratstva i jedinstva...Jedan od osnivača i prvi počasni predsednik joj je Slavko Alojza Komar, Hrvat komunista iz Gospića. On joj je dao crveno-bele boje po uzoru na šahovnicu svoje domovine Hrvatske. Trebalo bi Crvenoj da promene i ime i boje jer je relikt Titovog komunizma i hrvatske države!

Buauahahah

pre 3 godine

Najgore dno koje pojedinac sebi moze da dozvoli u zivotu je da bude deo i da se sroza na nivo rulje koja navija za crvenu zvezdu... Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...
(Violeta Markovic Ljubicica, 24. jul 2020 14:30

Violeta izgorece ti rucak.

Kaj me gledaš, kaj si rekel Delijo

pre 3 godine

@Kaže lepo čovek, kopirali Juventus. Pa su onda nastavili da kopiraju pesme, skandiranja, palme...
(epcot, 24. jul 2020 14:33)

Hahahah. Pa zna se ko ovde kopira. 80% vasih pesama su prepevi grobarskih. A i te palme, potrazi na YT vasu pesmu "A kada dodje tuga". Toliko.

vanbujten

pre 3 godine

Osnivač Krcun, prva ideja da se zovu plava zvezda... Krcun reče biće Crvena Zvezda.....Sve ostalo je istorija, VOLIM PARTIZAN....Notts County boje CRNO BELE, JUVE CRNO BELA, preuzima i PARTIZAN CRNO BELE BOJE...

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

FK glavno sportsko društvo i ostali su sledili primer...dakle, Bobek je dao predlog da se boja dresova promeni a gensek Takač i predsednik Dasović su odobrili. Sve je jasno kada umeš da čitaš i pritom nisi ostrašćeni pajcifiger.
(nikola, 24.

Бобек предложио?
Духовито и жалосно у исто време... али добро, ваљда не знаш историју тог човека, него ко беше 1959 председник јсдп, године у којој је речено да је "од данас је ово боја.."
Прост је, само наведи име председника јсдп у моменту прихватања црне и беле боје...

partizani su u sumi

pre 3 godine

Zvezdasi ponovo nasedaju. I ulaze u polemiku sa nametnutom, vestackom tvorevinom. I tako daju na znacaju.

Da li Makabi i Tikva ili Hapoel imaju dodirnih tacaka? Ferencvaros i Mol Fehervar?

Pustite ljude da imaju dresove kakve hoce i s kakvim god razlogom! Dokle od nas se to dotice, pokazujemo samo slabost i malogradjanstinu.

Ignorisanje je najbolji lek. Oni zive i hrane nasom paznjom.

Nele

pre 3 godine

"Oba kluba su osnovali komunistički zlotvori,od kojih je Krcun veći,jer je posle rata ubio min.150-200.000 Srba."
Gde je to ubio 150-200k Srba? Na koji nacin? Gomile jeste poslao na Goli Otok al' da budemo iskreni, zasluzili su. Bar smo imali mirnu zemlju. A nije slao zato sto su Srbi nego zato sto su krsili tadasnje zakone.
A koliko je Srba pobio Tudjman? I to samo zato sto su Srbi? Znate, onaj vas dozivotni pocasni predsednik? Sto vas je prvo osnovao a posle i DAO BOJE!

toto ko tunjo

pre 3 godine

Menjali su boje, grb dva puta, izbacili iz naziva Jugoslovenski, kopiraju pesme... Šta je još ostalo?
(majkan, 24. jul 2020 15:39)
Adresu i poreski broj nismo menjali, vi ?

kostolomac

pre 3 godine

Plavo i crveno , tj srpske boje, ne idu uz Jugoslovensko sportsko društvo.
Btw, kad je to i kojom odlukom skinuto sa grba? Kad je zvanično razveden brak sa Igokeom?

sprdačina

pre 3 godine

htjeli su biti bijeli, ali nisu mogli jer je to Hajduk.
Zatim su htjeli biti plavi, ali nisu mogli jer je to Dinamo.
Htjeli su biti i crveni, ali im Tuđman nije dao.
Htjeli su biti crveno-plavi kad su vidjeli da Ronaldinho igra za Barcelonu.

Na kraju su odlučili biti "crno-beli" i tako je ostali, Newcastle se još nije pobunio :))

Istina

pre 3 godine

lazni stav navijaca partizana da kako njima nije bitno ko je kakve nacionalnosti a itekako gledaju ko je bio u Zvezdi i ko je tamo koje nacionalnosti govori koliko su smesni i dvolicni pa ne mozete nekad brojati krvna zrnca a nekad ne.

Марко

pre 3 godine

Ја се само питам откуд ФРАЊО Глазер, ФРАЊО Шоштарић, ФРАЊО Рупник, Флоријан Матекало, Златко Чајковски, Јосип Крњић, Стјепан Бобек, Мирослав Брозовић, Владимир Фирм, Владимир Чулик и Иван Шваљек у првој генерацији једног фудбалског клуба основаног у Београду. Сви ти играчи су дошли из хрватских клубова, углавном Грађански, ХАШК и Конкордија. То су они клубови што нису хтели да шаљу играче за прво СП 1930. У клубовима из Србије дешава се да играју три Марка, или три Јована, три Милоша, три Милана, али није баш уобичајено да играју тројица Фрања, нарочито не у првој сезони од оснивања.

mr.wolf

pre 3 godine

Ne druze, nama stvarno nije bitno. Nismo tako vaspitani. To su samo odgovori vama da vidite koliko vi niste i koliki ste licemeri i koliko mrzite. Nista vise od toga. Mi pozdravljamo sve normalne ljude.
(istina, 24. jul 2020 15:15)

Ne, vi niste tako vaspitani. Vi ste od malena vaspitani da mrzite Zvezdu. Tako i pocinjete da navijate za Partizan. Necu da generalizujem stvari, ali od svih grobara koje znam, 80% njih vise mrze Zvezdu nego sto vole svoj klub. Kod nas je postotak obrnuto srazmeran vasim brojkama. I to je normalno, jer vi imate mentalitet malog kluba. To se vidi kada pobedite u derbiju i mislite automatski da ste bolji. Radost, kao da osvajate LS. Omalovazavanje, vredjanje..... Bukvalno kao da gledas one male timove iz Spanije, Italije kad dobiju Real, Juventus....
Na kraju, sama cinjenica da smo mi za vas "cigani" govori o tome da sam 100% u pravu. Znas, kad ne moze drugacije, krece psovanje, omalovazavanje, vredjanje.
Mnogo ste lepo vaspitani.

Алекса

pre 3 godine

Adresu i poreski broj nismo menjali, vi ?
(toto ko tunjo, 24. jul 2020 15:49) # Link komentara

Па 1945 није постојао ПИБ, али сте адресу променили....Загреб за Београд, дресове црне за црно беле...

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Zakljucak diskusije: otac partizana je dr franjo, a zvijezde velicanstveni slavko komar. :D
Poncite navijati za one iz nisa i kragujevca, to su zapravo vasi. :D
(Pijani zlotvor, 24. jul 2020 18:28)

Погрешан ти је закључак.
ЈСДП је основан од стране војске хрватских национал-комуниста, познатијих као партизани, Фрањо је био "само" председник и одредио име и боје...
Комар је плод гробарске маште, београдски фудбалски клуб, који је данас познат као Црвена звезда, основан је као Велика Србија далеке 1913 и основао га је Данило Стојановић...
Ово је истина а постоје и лажи гробара који су чврсто убеђени да је свет настао 1945 и да га је створио Броз лично.

mali komarov poslusnik

pre 3 godine

@mali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina
(Mali, 24. jul 2020 17:17)

Prosinecki mislis??
A za NDH idi do Zemuna prosetaj i to je bio deo NDH, pa im reci tamo nesto. A onda prodji kroz iimena tvog tima pa objavi ovde.
Pa vi ste imali vise hrvata u timu duplo od PArtizana. O cemu pricas?

Karaburac

pre 3 godine

Комар је плод гробарске маште, београдски фудбалски клуб, који је данас познат као Црвена звезда, основан је као Велика Србија далеке 1913 и основао га је Данило Стојановић...
Ово је истина а постоје и лажи гробара који су чврсто убеђени да је свет настао 1945 и да га је створио Броз лично.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:50) # Link komentara

Grobari mozda imaju mastu ali ti mozga nemas politicaru.
Vama je mozak popio FMP. Od 2011 pa naovamo svasta covek moze da cuje od praznoglavaca koji su skinuli komunisticku odoru i pretvorili se u nacional-soviniste.
Cuj njega, Velika Srbija i Crvena zvezda i to 1913. Ha ha ha
Metni negde Drazu i Kralja Petra.
Briljiras panteru.

Ijaooo

pre 3 godine

@Kaže lepo čovek, kopirali Juventus. Pa su onda nastavili da kopiraju pesme, skandiranja, palme...
(epcot, 24. jul 2020 14:33)

Hahahah. Pa zna se ko ovde kopira. 80% vasih pesama su prepevi grobarskih. A i te palme, potrazi na YT vasu pesmu "A kada dodje tuga". Toliko.
(Kaj me gledaš, kaj si rekel Delijo, 24. jul 2020 14:43)

Ono kada navijac jsd koristi purgerski da se kao sprda sa nekim ... kakav fail.

panteri

pre 3 godine

Adresom?!?!! Kojom? Onom koja je preskakala Drinu?!?
P.S. "A vi kako te"?!?!????!!!
Mora da si mnogo inteligentan kada umes da repliciras koristeci ovu recenicu.
(Gorki, 24. jul 2020 14:14). Stjepana Šupanca 15 a Železnik. Daj neki podatak da je Partizan menjao svoju adresu. Agrumentovano samo.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Pravi primer zvezdasa. Kada mislis da su dotakli dno u lazima i udbaskoj propagandi, oni pokrenu novu pricu. Svemirisku.
(tufahija, 24. jul 2020 19:33)

Ко да објасни вама, чије су деде прескакале трамвајске шине да их не убије струја, да Београд није настао кад се (на жалост) у њему заиграло козарачко коло....
Вама још није могуће објаснити да Коча и Чоче нису никакви хероји, напротив...

zvezdasi i kriza identiteta

pre 3 godine

Zvezda osnovana u Zagrebu od strane hrvata, posle na krstenje u Tiranu, pa lece komplekse na nasem Partizanu. Dzabe vam decki. MOzete ici doma.
Menjali ste adresu posle osnivanja, grb, pre par godina opet adresu i PIB. Mali ste.

arnauti sever

pre 3 godine

Hahahhaa. Kroz zvezdu proslo 2 puta vis hrvata. Partizan od 66 nije imao ni jednog, a vi imate i za trenere u 21 veku i za sponzore. Kako vam se zove jedina legenda u kosarci, inace tada vam je bio kapiten kome akidam kapu? Prosinecki i Savicevic su vam sve objasnili. A na te vesiceve fore i komplekse mozete samo jos vi da se primate. Poznato je da je inteligencija strana rec za vas.

Cika Djura

pre 3 godine

Navijaci zvezde su vaspitani da mrze Partizan. To je i razlog kako pocinju da navijaju za petokraku. Ne znam ni jedno zvezdasa da nije ispunjen mrznjom i kompleksima i da nije ubedjen da je ok da to pokaze. Zato im trebaju lazi da se sami prema sebi pravdaju.
(kriza identiteta, 24. jul 2020 18:44)

Ajjde i tebi da odgovorim. Nikada navijači Zvezde nisu vaspitavani da mrze Partizan. Ja kao navijač Zvezde sam sa Partizanom bio na nekim utakmicama u Evropi. Primer QPR - Partizan 5:2 u Londonz. Inter Partizan 1:0 u Milanu. Postoji i danas klub veterana Rajko-Bobek. Upravo vaša mržnja prema Zvezdi počinje sa prvim derbijem posle Barija u oktobru 1991 kada su sa jzžne tribine na Marakani pičele ka zapadnoj da lete one klupe za sedenje. Tako je počelo a vaš Slobodan Novaković se u loži nasladjivao

Gorki

pre 3 godine

TITO JE NAVIJAO ZA PARTIZAN! Nije mogao da gleda kako Zvezda pobeđuje tim koji voli, pa je uradio OVO!

Otkriva Bobek 

Objavljeno: 20.07.2020. 12:35h

U avgustu će biti deset godina od kako nas je napustio legendarni golgeter Partizana Stjepan Bobek, koji je ostavio neizbrisiv trag u crno-belom dresu. 

Na internetu se pojavio arhivski snimak u kom govori Bobek o navijačkoj pripadnosti Josipa Broza Tita. Mnogo se govorilo o ovome, a posle Bobekovih reči neke su stvari jasnije. 

Kako kaže Bobek, prvi čovek Jugoslavije ono vreme je nakon Večitog derbija koji je pripao Crvenoj zvezdi odlučio da više ne posećuje stadione. 

- Rekao je da je simpatizer Partizana, a normalno je da je simpatisao Hajduk, jer su oni bili u ratu, li posle toga on je bio simpatizer Partizana. Sigurno na ideju raznih generala, koji su uticali na njega, pa je postao partizanovac.

On je došao na utakmicu protiv Crvene zvezde, ja sam bio rezerva i sedeo sam iza njega i utakmica je završena 3:0 za Zvezdu. Kad god je Zvezda dala gol gledali su ka njemu i aplaudirali, e tada mi je rekao " kad sam video takvu situaciju odlučio sam da ne dolazim na utakmice". Bilo mu je nerpijatno kao predsednik, a kao partizanovac - rekao je svojevremeno legendarni Stjepan Bobek


Eto ko ih je osnovao i ko ih je najvise voleo.
Cist dokaz.

Istina

pre 3 godine

Nema lepše boje od crno bele boje NE DIRAJTE JE
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kulenović Mandarin, 24. jul 2020 16:01

Ubedljivo najruznija kombinacija,koju ste imali do sada ali ubedljivo.Nije ni cudo sto ste oduvek imali najruznije dresove.

Igokea since 2007, Cipiripi since 2014

pre 3 godine

FK Kameleon, i crveni dres su nosili.

Najvažnija stvar je da je predsednik Partizana tada bio Tuđman i da je on promenio boje, grb i naziv u JSD, kojima se toliko ponose.

I dobro, znamo kakve dresove su nosili u FK, ali nagradno pitanje jeste: pa koje boje su nosili u košarci do 1959? Na to niko od Zagreb 76ersa ne može da odgovori, jer košarku prate od 76-te.

Milan

pre 3 godine

Naravno da treba da se ponosimo našim jugoslovenstvom!! Stvoreni smo u državi zvana Jugoslavija a osnovala nas je crnogorska partizanska gerila, ljudine koje su svi odreda bili narodni heroji i ratni generali pobedničke Jugoslovenske Armije! Kao navijač Partizana ponosan sam i zahvalan do neba svakom Crnogorcu,Hrvatu, Bošnjaku,Mađaru,Albancu, Makedoncu,Srbinu,Afrikancu koji se pošteno i viteški borio za bilo koju sekciju JSD PARTIZAN!! Današnja omladina sluđena nacionalizmom ne može da shvati kako je to bilo odrastati i živeti u zemlji u kojoj je decenijama nebitno bilo ko se kom bogu moli, zemlji u kojoj su mešoviti brakovi bili normalna pojava i gde se nisu prebrojavala ničija krvna zrnca. Tako je bilo sve do sredine 80-ih, kada je zavladao virus nacionalizma među svim narodima a posledice našeg srbovanja i ratovanja 90-ih godina i danas trpimo iako su ratovi završeni pre 20godina. Ratovi koji su vođeni 90-ih su od Srpskog naroda uspele da naprave najveću bedu i jad danas u Evropi. Veliki pozdrav za sve prave Grobare širom bivše Juge, ma koje da su vere i nacije.

Boki

pre 3 godine

Prica lepo zvuci, ko zna kako je stvarno bilo?!
Ja imam dovoljno godina da sam upamtio pricu (najlepse godine svog zivota proveo sam u Humskoj, preko puta stadiona) od coveka koji je ucestvovao u osnivanju kluba.
Njegova prica je malko drugacija, necu pominjati imena, i on mi je pricao da je jedan od rukovodilaca, koji je naravno bio iz armije, insistirao na crnoj boji pa su ga jedva ubedili da bude makar crno bela.
Nisam od onih zagrizenih navijaca ali smatram da proslost ne mozemo obrisati ni gumicom, ni dizanjem ruke, ni birokratskim promenama, ne treba je se ni stideti jer su sigurno nasi preci mislili i zeleli najbolje (sto mi ovo lici nesto na danasnji period naseg naroda) tako da sam uvek za to da Partizan ostane crno beli pa za jedno 500-600 godina neka menjaju ako bude sveta na zemlji...

Mali

pre 3 godine

Imali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Чекајте, све пише осим тога ко је био председник јсдп и ко је наредио да цело друштво носи црно беле дресове!
И шта мислите ко би могао бити тај чика?

malo uplakano panterche

pre 3 godine

@@toto ko tunjo

Bitno da Grad i Drzavu nismo menjali, dok vi...
(Smogovci, 24. jul 2020 16:45)

Zvezda Zagreb Tirana. U pravu si.

Gorki

pre 3 godine

Adresom?!?!! Kojom? Onom koja je preskakala Drinu?!?
P.S. "A vi kako te"?!?!????!!!
Mora da si mnogo inteligentan kada umes da repliciras koristeci ovu recenicu.
(Gorki, 24. jul 2020 14:14)

Adresa nije preskaka Drinu na tvoju veliku zalost, ali vi skociste do Zeleznika. Toliko o pameti.
(malo uplakano panterche,

Nije?! Evo tebi dokaza da JESTE.
Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.

Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale.

Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik.

- Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović.

Pa ti sada i dalne zivi u zablufi da nije. Hoces i sliku dresa da ti posaljem?!!!

Djalma

pre 3 godine

Imali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina
(Mali, 24. jul 2020 17:17)

Imali ste i vi panteru, nego se stidite svoje istorije.
Vi mislite da istorija pocinje od Covica. Jok more.

Crni

pre 3 godine

Опет спин гробарлукџија...
Ко је био председник јсдп?
Да ти помогнем?
Председник југословенског спортског друштва је био хрватски комунистички генерал... даље знате, ко не верује лако може да провери...
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 19:51)
Pa kaži nam gde si ti proverio ???

nikola

pre 3 godine

Опет спин гробарлукџија...
Ко је био председник јсдп?
Да ти помогнем?
Председник југословенског спортског друштва је био хрватски комунистички генерал... даље знате, ко не верује лако може да провери...
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 19:51)

Može...da čitaš tekst sa razumevanjem video bi da je FK prvi uveo crno-bele dresove a onda su i ostala sportska društva prihvatila te boje jer je FK glavno sportsko društvo i ostali su sledili primer...dakle, Bobek je dao predlog da se boja dresova promeni a gensek Takač i predsednik Dasović su odobrili. Sve je jasno kada umeš da čitaš i pritom nisi ostrašćeni pajcifiger.

Čika Djura

pre 3 godine

Zvezda osnovana u Zagrebu od strane hrvata, posle na krstenje u Tiranu, pa lece komplekse na nasem Partizanu. Dzabe vam decki. MOzete ici doma.
Menjali ste adresu posle osnivanja, grb, pre par godina opet adresu i PIB. Mali ste.
(zvezdasi i kriza identiteta, 24. jul 2020 16:55)

Kakve budalaštine od momka koji ni srednju nije zsvršio. Nije tastatura za svakog

ok

pre 3 godine

@Imali domobrane u ekipi, hrvate a onda se ponosili sa Vokrijem, Šaljom, Prekazijem, Sadrijuom. Pravo JSD. Tim svih republika i nacionalnih manjina
(Mali, 24. jul 2020 17:17)

Nismo palili vatromet za Prosineckog i pravili bakljade za osudjene pa abolirane ljude.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Piše sve u tekstu sve šta treba da piše za pametne...a pa da, navijaš za CZ. Btw predsednik je tada bio Martin Dasović.
(nikola, 24. jul 2020 19:12)

Опет спин гробарлукџија...
Ко је био председник јсдп?
Да ти помогнем?
Председник југословенског спортског друштва је био хрватски комунистички генерал... даље знате, ко не верује лако може да провери...

neutralni felš

pre 3 godine

Pravi primer zvezdasa. Kada mislis da su dotakli dno u lazima i udbaskoj propagandi, oni pokrenu novu pricu. Svemirisku.
(tufahija, 24. jul 2020 19:33)

Ко да објасни вама, чије су деде прескакале трамвајске шине да их не убије струја, да Београд није настао кад се (на жалост) у њему заиграло козарачко коло....
Вама још није могуће објаснити да Коча и Чоче нису никакви хероји, напротив...
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 19:58)


tad nisi tako prič'o nego si stoj'o u stavu mirno.

Sad je sve bolje

pre 3 godine

Kao navijač Partizana,glasno pozivam na promenu grba.Petokraka je ovoj zemlji i narodu nanela više zla od Turaka.
Ime kluba i grb ne moraju da imaju veze.
Koreografija,navijanje,pesme,sve bi ostalo isto,ali bismo napravili veliki korak u distanciranju od komunizma.
A ove priče ko je koga i gde osnovao su klinačke i primitivne.
Oba kluba su osnovali komunistički zlotvori,od kojih je Krcun veći,jer je posle rata ubio min.150-200.000 Srba.
(tito=causesku,sloba=ilijesku,zvezda=steaua, 24. jul 2020 22:29) # Link komentara


Sa tom novopecenom retorikom o petrokraki,zaobidji ovu stranicu.nanela petrokraka zla jer se radilo i gradilo,postovao radnik ,stariji i bio je normalan sistem vrednosti i vaspitanja.sad je bolje sa zadrugama,klinke od 14 g psuju nenpostuju nista,brakovi pucaju,ubistva svaki dan a radi se po 16-17sati za 300 e dok je potrosacka korpa 400.modele ponasanja diriguju karkeusa i ostale.demantuj ovo sve ili oretpostavljam da zivis u stanu koji ti je tito sazidao i dao dzaba pa sebunis na petokraku.

kriza identiteta

pre 3 godine

Navijaci zvezde su vaspitani da mrze Partizan. To je i razlog kako pocinju da navijaju za petokraku. Ne znam ni jedno zvezdasa da nije ispunjen mrznjom i kompleksima i da nije ubedjen da je ok da to pokaze. Zato im trebaju lazi da se sami prema sebi pravdaju.

tufahija

pre 3 godine

@(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:50)

Pravi primer zvezdasa. Kada mislis da su dotakli dno u lazima i udbaskoj propagandi, oni pokrenu novu pricu. Svemirisku.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Zakljucak diskusije: otac partizana je dr franjo, a zvijezde velicanstveni slavko komar. :D
Poncite navijati za one iz nisa i kragujevca, to su zapravo vasi. :D

aktivni neplivac

pre 3 godine

@@arnauti, dok su naše legende osvajale Kup kupova, vi ste mislili se u koš bacaju otpaci. Koliko titula ste imali u SFRJ? To je bila košarka.
(najkvirc, 24. jul 2020 18:19)

Sta ste osvajali? :D

Isto tako, dok smo mi osnivali KS i igrali prvu finale sa Realom i osvajali srednjeevropski kup vi niste znali sta je fudbalska lopta. To je bioi fudbal.

slobinator

pre 3 godine

franjo tuđman je bio predsednik partizana od 1958 do 1960.partizan je postao crno-beli 1959.slučajnost? ne bih rekao.crveno-plave su srpske boje .šta su crno-bele možete gledati u otpisanima

istina

pre 3 godine

@lazni stav navijaca partizana da kako njima nije bitno ko je kakve nacionalnosti a itekako gledaju ko je bio u Zvezdi i ko je tamo koje nacionalnosti govori koliko su smesni i dvolicni pa ne mozete nekad brojati krvna zrnca a nekad ne.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Istina, 24. jul 2020 15:02)

Ne druze, nama stvarno nije bitno. Nismo tako vaspitani. To su samo odgovori vama da vidite koliko vi niste i koliki ste licemeri i koliko mrzite. Nista vise od toga. Mi pozdravljamo sve normalne ljude.

cosmo

pre 3 godine

Navijati i voleti Partizan je pre svega znak inteligencije, samosvesnosti, samopostovanja, tolerancije, i ne pristajanja ni nikakvu, ni najmanju laz...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Violeta Markovic Ljubicica, 24. jul 2020 14:30)

😂 Ljubi ga Trinkijeri.

najkvirc

pre 3 godine

@arnauti, dok su naše legende osvajale Kup kupova, vi ste mislili se u koš bacaju otpaci. Koliko titula ste imali u SFRJ? To je bila košarka.

kom kom

pre 3 godine

Bordo-Plava, prva zastava drzave Srbije u vreme Nemanjica.
link: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f0/Flag_of_Serbia_%281281%29.svg/2880px-Flag_of_Serbia_%281281%29.svg.png

Kaj me gledaš, kaj si rekel Delijo

pre 3 godine

@Zar nije i bratski im klub Hajduk promenio crveno-plave boje? Zato se i vole toliko.
(lagi, 24. jul 2020 15:44)

Hahahah vi o bratskim klubovima. Jel jos podrzavate i bratimite se sa Dinamom ZG? A da, odgovor je da.

slobinator

pre 3 godine

(vanbujten, 24. jul 2020 22:55)
prvo nije rekao krcun nego rajko mitić.drugo crvena i bela boja su na zastavi srbije,a crna i bela na krigerovom rukavu u otpisanima

op

pre 3 godine

@KK Partizan Igokea je dva puta menjao i grb. Da ne zaboravimo, prvo Zepter, onda Igokea.
(zoro, 24. jul 2020 14:35)

Sta??? Nije internet za sve.

Cika Djura

pre 3 godine

Погрешан ти је закључак.
ЈСДП је основан од стране војске хрватских национал-комуниста, познатијих као партизани, Фрањо је био "само" председник и одредио име и боје...
Комар је плод гробарске маште, београдски фудбалски клуб, који је данас познат као Црвена звезда, основан је као Велика Србија далеке 1913 и основао га је Данило Стојановић...
Ово је истина а постоје и лажи гробара који су чврсто убеђени да је свет настао 1945 и да га је створио Броз лично.
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:50)

Dečko da ti čika Djura nešto kaže. Imam čl kartu CZ od 12 Maja 1964 pod brojem 5732 sa potpisom gen sekretara Slobodana Ćosića. FK Crvena zvezda nema nikakve veze sa kako ti kažeš Velika Srbija iz 1913. U monografiji povodom 70 godina postojanja to nigde ne piše. Zvezda pod ovakvim imenom osnovana 5 Marta 1945 godine. Pre toga ni u jednom drugom obliku nije pistojala niti baštini postojanje nekog drugog kluba u predratnoj Jugoslaviji

nz

pre 3 godine

Veliki klubovi se ugledaju jedni na druge, nije neobično to što smo preuzeli boje Juventusa, makar i iz praktičnih razloga koje je naveo Bobek. Crno-bela kombinacija je najlepša.

nikola

pre 3 godine

Чекајте, све пише осим тога ко је био председник јсдп и ко је наредио да цело друштво носи црно беле дресове!
И шта мислите ко би могао бити тај чика?
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:16)

Piše sve u tekstu sve šta treba da piše za pametne...a pa da, navijaš za CZ. Btw predsednik je tada bio Martin Dasović.

Ајте распитајте се мало

pre 3 godine

А ко је био председник ЈСД Партизан те 1959. године кад су уведени нови црно-бели дресови?

panter pudlica

pre 3 godine

i to me zabole
(dnevno sam se predozirao Srbende sad sam Crnogorac, 24. jul 2020 14:12)

Vidim koliko te zabole, brže bolje si pročitao vest i nakačio se da komentarišeš...

Fzony

pre 3 godine

Kako kuljaji kompleksi iz navijaca nk crvene petokrake. Opustite se. Ljubav ce pobediti.
(FMP for life, 24. jul 2020 15:24)

Kompleksima prica lik sa sve fmp for life

Crni

pre 3 godine

Kakve budalaštine od momka koji ni srednju nije zsvršio. Nije tastatura za svakog
(Čika Djura, 24. jul 2020 17:13)
Ma bitno je da je tastatura za tebe !!!

ok

pre 3 godine

@Zakljucak diskusije: otac partizana je dr franjo, a zvijezde velicanstveni slavko komar. :D
Poncite navijati za one iz nisa i kragujevca, to su zapravo vasi. :D
(Pijani zlotvor, 24. jul 2020 18:28)

Komar jeste bio osnivac ali Tudjman je bio u Partizanu samo 30 godina POSLE osnivanja, kao JNA oficir iz Beograda.

neutralni felš

pre 3 godine

Чекајте, све пише осим тога ко је био председник јсдп и ко је наредио да цело друштво носи црно беле дресове!
И шта мислите ко би могао бити тај чика?
(Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 18:16)


dušan silni.

malo uplakano panterche

pre 3 godine

@(Gorki, 24. jul 2020 16:56)

I to je tebi dokaz!? Medijsko promovisanje i izjava podilazicka od strane Danilovica koje ne znaci apsolutno nista, sa zvanicnin podacima u pravnom svetu oko FMPa?? To je taj kapacitet.
Ja znam da i vas boli ta sramota ali eto tako je i zivite sa tim do kraja zivota.

drax

pre 3 godine

Ja da sam drzavnik bila bi tu privatizacija pa vlasnik neka radi sta hoce sa grbom i dresom.Veci deo para za sport bih ulozio u zensko sinhrono plivanje i gimnastiku a ove pavijane iz navijackih grupa na malo na Skelu malo u Nis pa neka tamo pokazu kako su jaki.

Партизановац

pre 3 godine

Партизан је прво носио црвене, плаве, беле, црвено беле на пруге, беле црвени шорц, беле са попречном црвеном пругом, плаво беле, црвено плаве.Заставица је била пола црвена пола са старим грбом.Све слике ове постоје на друштвеним мрежама и блоговима Партизановаца.У боји наравно.Носили су шта су имали.Данас све може да се види и зна.Ове слике старих дресова су верзија из садашњег ФК Партизан који то тако представља.Шта има везе што смо били и црвени, црвено бели и остало.Све је то део наше историје.И ја сам до скоро мислио да је Партизан прво био само бели и црвено плави.

Партизановац

pre 3 godine

Заставица Партизана је била пола црвена пола бела са старим грбом.Има на сликама.

maketa mozga

pre 3 godine

Шта год измислили и конструисали ипак ће остати гола истина да сте клуб војске хрватских национал-комуниста(познатих као партизани)
ТАЧКА
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 24. jul 2020 23:15)..kad ti covek procita potpis,kako uopste da te shvati ozbiljno i to sto nalupetas...

box

pre 3 godine

Ljudi pa jeste li pametni zaboga?! Vidim ovde po nekim komentarima da ih pisu pronicljivi i elokventni ljudi, dakle pametni i obrazovani. Misterija ostaje kako neko ko je i obrazovan i intiligentan moze da se lozi na Zvezda/Partizan pricu. Razumem (iako jako osudjujem) takve koji to rade zbog interesa, para, beneficija i tako dalje pa onima manje inteligentnima, kao i klincadiji koja ne ume jos uvek da razmislja prodaju tu pricu i navlace ih na te gluposti. Bio bih 100% uveren da su ovi pametni od te sorte da nemam prijatelja koji je i pametan i obrazovan u kasnim 30im, usput i dobar covek al kad dodje do te price kao da se zaglupi! Ja ostanem zaprepascen i u fazonu sam daj bre nismo vise u srednjoj skoli sve je to ista bagra u dva tabora ali on nece ni da cuje vec gura sumanute price ko da smo adolescenti. Kad pokusas argumentima da pricas sa njim postane volsebno iracionalan i bezi u neke floskule i ne da se pomeriti za jedan centimetar. Ja i jos jedan ortak, a nas trojica smo ko klinci isli na utakmice budemo u cudu skroz...malo nam jeste cudno al smo malo i razocoarani pa dodacu malo nam ga je i zao. Misterija su mi takvi ljudi.Ovi sto price o srpstvu, tradiciji, stubu nacije prodaju praznoglavima za licnu korist, oni mi naravno nisu nikakva misterija.

Djordje

pre 3 godine

Sigurno da posle rata nije bio velik izbor dresova i da su se svi snalazili kako da se opreme. Bordo plavi dresovi lepo izgledaju. Sigiurno je bila velika razlika u kvalitetu dresova koje su dobili od Juventusa nego one koje su imali. Boje su ostale do danas. Crno bele boje niko nije imao u SFRJ ligi i po tome je Partizan bio poseban, možda je i to bio razlog da se svidi navijačima. Ne kapiram zašto rezervn set ne može da bude bordo plavi. Bolje držati se tipskih Nike dresova nego ići sa nekimno name firmama. Maksimalna promena grba bi bila na dresu da je isti samo crvenu zvezdu i buktinje ofarbati u crnu boju. Zvaničan grb JSDa da ostane isti. Osnivanje Partizana i Crvene Zvezde su istorijski momenti. Fenomen je da dva kluba od 1945. toliko uđu među ljude. Poruka za sve navijače je da poštuju ljude i ne pljuju po onima koji su stvarali ova dva kluba. Pljuvanjem njih pljuje se i naša istorija.