Subota, 04.07.2020.

15:31

"Partizan nije u pravu za Evroligu – od plakanja i žalbi niko ništa nije dobio"

Partizan je u kratkom roku ostao bez šanse za Evroligu, a onda i bez trenera Andree Trinkijerija.

Izvor: MS

"Partizan nije u pravu za Evroligu – od plakanja i žalbi niko ništa nije dobio" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

ultrasrbin

pre 3 godine

Марко, 4. jul 2020 16:32

Ocekivano od zvezdasa. Tema kosarka, ali on se priseca fudbala a ne cinjenice da je 99 Crvena zvezda igrala EL kao 2 u ABA.

Buducnost

pre 3 godine

Opet maliciozni komentari navijaca zvezde a neobjektivni navijaca partizana... Svakako da ne treba postojati samo jedan klub, licno ja bi voleo da zvezda osvoji evroligu... Ali da je vec godinama unazad politika stala za zvezdu stala je. I to svako vidi i zna. Partizanu je otprilike sada kao i zvezdi 2009 godine mozda jos teze zato sto ipak osecanja su pomesana jer je partizan bio sampion evrope... Ali meni kao navijacu partizana sta god da se desi ja cu ga uvek voleti makar igrao i drugu ligu ili taj *cipiripi* kup... Nadam se samo da za par godina na vlast ne dodje okoreli navijac Partizana. Zato sto ce ova trenutna pristrasnost vlasti dovesti do toga da kad na vlasti bio navijac Partizana doci do toga da ce biti katanac na kk i fk CZ..
(Vlada, 4. jul 2020 16:50)

Pametan navijac Partizana ce da to uradi i sa Partizanom, postojace profesionalni sport i amaterski. Nema drzavnih parica ni za koga vise. Kada se to desi, znacemo da smo na dobrom putu da stvarno zivimo bolje.
Trenutno Zvezda sluzi za zamlacivanje naroda jer ima vise navijaca, a Partizan kao mrski neprijatelj koga treba pobediti.

gg5+

pre 3 godine

Placu već osam godina. Sećaju se Fiba trofeja od pre 30 god. Misle da su bitni. Onda igrač plati da ode od njih. Bum tras
(Spale, 4. jul 2020 15:46)

Kad vi beše osvojiste LŠ u fudbalu, prošle godine sa 3 boda u grupi ili isto pre 30? Bum Tras 30 primljenih golova u 6 mečeva i ode sedma zvezdina zvezda kod Arapa za moćno milionče.

Max

pre 3 godine

@Realno
"Pravdas se google statistikama ako je sve tako" - grobarska logika za primer, skidam kapu. Narocito kad se lik potpise "Realno". Znaci, ovo sto sam napisao nije tacno?
Ne mogu da disem od frustracije, moji podaci su nerealni.

Duka

pre 3 godine

Ako je uppr po zakonu a jeste pa o cemu onda Tegi baljezga.
@nije nego

uppr je po zakonu samo sto u zvezdi nije radjen uppr nego kriminal. Da jeste krenuli bi od beton lige a ne bi na fmp nakacili svoje dresove i igrai normalno.
Ukratko, zvezda ne postoji nego su fmp nazvali zvezdom.

NoName

pre 3 godine

Slazem se za eurocup,zavrsilo se 2/3 takmicenja i ostalo je jos dosta utakmica do kraja.ABA odigrala 95%,svi su imali gotov status na tabeli od poslednjeg do prvog mesta i zbog dve utakmice(polufinale i finale) ponisteno sve,cela sezona?!Svi uspesi i neuspesi klubova ove(kakve takve) sezone su obrisani.Neuspesni likuju a uspesni kukaju i to je sasvim normalno. 
Opasnija je stvar sto se sada videlo koliko Partizanu malo treba pa da bude opet onaj stari. Izbori su prosli i ne moraju vise to da trpe i nece ponoviti istu gresku,pa ce ove sezone da bude zatvaranje slavina za Partizan.Ostoja nije nista kriv on samo slusa zna se vec koga...Postavice neiskusnog trenera i plasim se da ce ponovo biti sezona kao ona sa Perom Bozicem...Magdevskim,Vrabcem...
(Ivan Ja, 04. jul 2020 18:48)


Ovo su oni što prate košarku 40 godina. Kaže čovek zbog dve utakmice, polufinale i finale. To je momče minimum 5 utakmica, a moguće i 8.

NY

pre 3 godine

Joj kako boli Istanbul 92 ove pantere. Nikada nam nece oprostiti. Placite.
(ok, 04. jul 2020 19:51)

Ti se tada nisi ni rodio. Bilo pripovedalo se

ekonomista

pre 3 godine

UPPR jeste po zakonu. Možemo da polemišemo o tome zašto niko od onih koji su ga predložili nije dobio Nobela za to. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da i taj UPPR niste uradili skroz po zakonu. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da od svih pravnih subjekata koji su se odlučili za UPPR samo je Zvezda uspela od debelog gubitaša da sad ima para kao pleve. Da ne pričam o tome kako su izgledali sastanci sa dr čovićem oko naplate potraživanja.
(kod mene dreka i pretnje nisu uspeli, 04. jul 2020 18:18)

Prvo da naučiš šta je UPPR. Drugo tvoj klub je prošle godine potpisao isti zbog poreskog duga državi od 75 miliona dinara. Treće ako si ekonomski pismen možeš da pročitaš bilans Zvezde gde postoji stavka servisiranje postojećih dugova. Četvto. Neki od privatnika su se odrekli uloženog novca. Zoran Drakulić (East point). Slobodan Vučićević (Grand kafa, Stark, Centroproizvod), V. Jevrosimović (Comtrade)

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Партизани имају две тактике, прва је отимање а ако отимачина не прође онда наступа кмечање....

mr.wolf

pre 3 godine

Niti je Partizan plakao, niti se kome zalio, vec je prihvatio ono sto mu je nametnuto. Da li je pravedno ? Pa kako moze biti pravedno da onaj koji je bio sampion 2019.godine igra 2 puta evroligu, a da je pri tom u momentu prekida nije bio najbolji, a da najboljem u ovoj sezoni, nije pruzena NI SANSA da na terenu to potvrdi, i time je klub gurnut u jako tesku situaciju sto se moze i videti, po odlasku trenera,jednog od najboljih igraca u suparnicki tabor. Partizan je kaznjen i poprilicno unazadjen za odlicnu sezonu. Posteno bi bilo da su se stvari odlucivale na terenu, a mogle su , kao sto je npr. zavrseno prvenstvo u Spaniji.
(Nikola, 04. jul 2020 16:02)

Kako je moguce da ne razumete prostu stvar. Ne igra sampion 2019 dve EL. Ovogodisnja EL NE POSTOJI. Prekinuta je. Ponavlja se. Kapiras. PONSVLJA SE !

ak47

pre 3 godine

Placu već osam godina. Sećaju se Fiba trofeja od pre 30 god. Misle da su bitni. Onda igrač plati da ode od njih. Bum tras
(Spale, 04. jul 2020

Au a tek vi kako ga se secate :)

Nenad

pre 3 godine

Evroliga se u ovim uslovima neće igrati. A ovi uslovi će da traju ko zna do kada.Možda nešto krene u maju sledeće godine. I ABA je pod debelim znakom pitanja. Ostaje domaće prvenstvo bez publike. Mislim da će više od pola ovih stranaca otići već u novembru da igraju neke jače nacionalne šampionate.

Wllaxy

pre 3 godine

Ne najjači je ovaj lik što se kao podsmeva Partizanovom trofeju iz Istanbula, sine to takmičenje su igrali svi najbolji klubovi iz svih država, nije ti to ova sadašnja FIBA Liga Šampiona, nauči nešto pa se javi...
(Miša, 04. jul 2020 17:55)

U pravu si, igrali su i moćni Kalev iz Estonije, Maes Pils iz Belgije, Bajer 04 Leverkuzen, Komodor Den Helder iz Holandije...

To su bile ekipe, pravi prvaci svojih zemalja a ne neki tamo četvrtoplasirani tim iz Španije ili ekipe iz Grčke/Turske koje nisu prvaci svojih zemalja...

Ivan Ja

pre 3 godine

Slazem se za eurocup,zavrsilo se 2/3 takmicenja i ostalo je jos dosta utakmica do kraja.ABA odigrala 95%,svi su imali gotov status na tabeli od poslednjeg do prvog mesta i zbog dve utakmice(polufinale i finale) ponisteno sve,cela sezona?!Svi uspesi i neuspesi klubova ove(kakve takve) sezone su obrisani.Neuspesni likuju a uspesni kukaju i to je sasvim normalno.
Opasnija je stvar sto se sada videlo koliko Partizanu malo treba pa da bude opet onaj stari. Izbori su prosli i ne moraju vise to da trpe i nece ponoviti istu gresku,pa ce ove sezone da bude zatvaranje slavina za Partizan.Ostoja nije nista kriv on samo slusa zna se vec koga...Postavice neiskusnog trenera i plasim se da ce ponovo biti sezona kao ona sa Perom Bozicem...Magdevskim,Vrabcem...

РЗ-ЦЗ

pre 3 godine

Зашто сте ви играли у фудбалу уместо Звезде оне године када није могла да игра у квалификацијама за лигу шампиона? Што нисте наставили у кв. за лигу европе јер ово друго такмичење нисте заслужили?

АА

pre 3 godine

Нас је Остоја довео у заблуду својом демагогијом, велики је манипулатор, ал неће више...

kod mene dreka i pretnje nisu uspeli

pre 3 godine

@optimus

Ako je UPPR po Zakonu a jeste pa o čemu onda i zašto Tegi baljezga?

Drugo Ti i Tegi imate pravo na ZAŠTITU USTAVNOSTI ODLUKE podnesite zahtev.
(nije nego, 04. jul 2020 17:30)

UPPR jeste po zakonu. Možemo da polemišemo o tome zašto niko od onih koji su ga predložili nije dobio Nobela za to. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da i taj UPPR niste uradili skroz po zakonu. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da od svih pravnih subjekata koji su se odlučili za UPPR samo je Zvezda uspela od debelog gubitaša da sad ima para kao pleve. Da ne pričam o tome kako su izgledali sastanci sa dr čovićem oko naplate potraživanja.

realno

pre 3 godine

Postoji jedna bitna razlika izmedju CZV i Partizana. Fudbal je najvaznija sporedna stvar na svetu, ne kosarka i slicno. Tu Partizan ne moze da primirise Zvezdi. Dok je skoro bilo History ch - Zvezda KES...op, Zvezda tukla Liverpul. A vi? U EL (kosarka) imate 1/3 statistiku, nema vas 6 godina NIGDE...a KES je bio godinu dana posle Zvezdinog fudbala...znaci - History chanel za sport koji nije isplativ (to grobari tvrde). Zato je i Boris sedeo sa Putinom i razgovarao o Zvezdi. Zna se ko je veca grupa u Srbiji. Samo neko ko ne zna da se ponasa poslovno racionalno ulaze u grobare. U (jednom drugom) sportu, u kojem se rezultati postizu sa ulozenih 300,000 eur imate dug 6,5 miliona EUR. Sta reci? Sposobni ste?
(Max, 04. jul 2020 17:29)

Druze ovim komentarom pokazujes koliko te sve pogadja. Zasto ti imas potrebu da se pravdas tim gugl statistikama ako je sve tako. Ovako svako slovo pokazuje i ako smo tako "slabi" u svemu i dalje tebi i takvima lao ti nanosimo dosta frustracije. Sta li bi tek bilo da smo jači. :)

baki

pre 3 godine

1992. Uvek ce vas boleti. Tada nije bilo boljeg tima u Evropi od Partizana, ma kako vi zvali to takmicenje. Citavo takmicenje u grupi igrali kao domacini u Spaniji, prosek godina ispod 22. Bez stranaca (ako ne racunam Nakica).

Taj isti trofej je osvajala i Bosna i Cibona i Jugoplastika (POP 84).

Delibasic, Varajic, Radovanovic, Drazen, Kukoc, Radja, Savic, Djordjevic, Danilovic, Rebraca...to su igraci koji su ga osvajali.

Sta vam nije jasno??

Psssstt....

eto

pre 3 godine

Nije direktno vezano sa temom,ali bi voleo da nesto pojasnim. Walden je imao obestecenje izmedju dve sezone u kkp...kako je kkcz dobila EL ponovo, pocela je prica o waldenu, tako da je njegovo obestecenje uracunsto u onaj novac koji prima od zvezde...350k kkp, cz 750+150 partizanu...radi se o $...kao sto trener kkcz nije sam platio izlaz iz ugovora, vec je to u cz paketu, pa je njegova zvanicna cena kao manja,a realno nije...nikad mi nece biti jasno ubedjivanje da je budzet MANJI nego jeste...pa nikakva tajna nije koliko kosta lazic, koliko simanic, koliko odzo...npr...ili thomas,walden,parakhouski...na to se dodaju troskovi poreza,stanovanja,avio karata ,osiguranja i to je CENA igraca po sezoni...nikakva misterija...ps.da, porez se placa, tj cifre kojima se barata kod nas su uvek netto

Miša

pre 3 godine

Ne najjači je ovaj lik što se kao podsmeva Partizanovom trofeju iz Istanbula, sine to takmičenje su igrali svi najbolji klubovi iz svih država, nije ti to ova sadašnja FIBA Liga Šampiona, nauči nešto pa se javi...

nesa80

pre 3 godine

lako je vama zvezdasima da pricate sta hocete kad iza vasih klubova stoji cela drzava,imate maksimalno otvoren budzet i dovodite koga hocete i pozelite u svim sportovima.i sad odjednom oni pricaju o moralu,postenju,rezultatima,kako su oni iznad partizana u kosarci...mozete da blebecete sta hocete ono sto je partizan radio sa 2miliona evra godisnje vi necete uspeti ni sa 20 miliona a idete svake godine ka tom cilju i tom budzetu,a rezultati veciti top devetaci.uzivajte dok mozete ali niko vam nece zabraniti kako ce te se zvati.meni je lepse biti drugi ali bar znam da navijam za svoj klub a ne za neki fmp 1,fmp 2,zvezda fmp,radnicki fmp...mnogo ste mocni neka vam drava sredi vracanje grba i imena,kad su mogli onih 16 miliona gumicom da obrisu i da vam isto toliko obezbede budzet valjda mogu i ime da vam vrate pa da znate za koga navijate.vas klub je ustvari stvoren da ponizava partizan preko drzavnih ledja.toliko o tome i mi kad placemo placemo za svoj klub a vi ni nemate za kim da placete,oplakali ste ga odavno i sad podrzavate neku covicevu drzavnu tvorevinu.ja bih propao u zemlju od blama a ne da se javljam

sasa the red baron

pre 3 godine

ISTINA:::

Tuzno je videti sta se desavau U KKP.Ponajvise zbog same cinjenice da niko nikad nije se javno obratio jasno rekao ono stosvi u KKP znaju.
Milioni su pokradeni. Uplate od Francuskog saveza od 150 000eura po igracu,zaVestermana,LOvernja,Daboa,nikadnisu ni stigli do KKP.
Njih SD Partizan uzelo sebi..
Novci od prodaje Veselog,Bogdanovica,i jos minimum 6-8 igraca su izneseni iz kluba na mala vrata...
one godine kad je otpusten Vujosevic,KKP nije imaonijednog profesionlanog igraca pod ugovor,na mesec dana pred pocetka sezone,i preko 7 miliona duga za igrace,ali takodje extra dug za porez,ne placene radnike,i sa iznajmljivanje sale..
KKP prakticno nije nista placao godinama..
kada im je EL ponudila ugovor,odbili su,jer su morali pokazati knjige..
Kada im je poreska uprava ponudila ugovor,odbili su,jer su morali pokazati knjige..

Pčelarski pripravnik

pre 3 godine

Realan čovek, iskusan igrač ... zna da prvo mesto u grupi ne znači baš ništa u play-off takmičenjima.

Posebno u okolnostima što partizan nema tim da dobije ni budućnost u play-off a kamoli Zvezdu na 3 dobijene...

sremac

pre 3 godine

Dečače to što je tvoj klub bio prvi a da se nije odigralo do jraja ništa ne znači. Mogli ste a mogli ste i da ne budete. VTB liga koja ima isti sistem takmičenja je prekinuta. Himki je bio prvi i nije proglašen. prvakom i kukao kao i vi. Tebi je sada merilo Španija a u celoj Evropi osim još Nemačke se nije igralo. I još nešto. To su nacionalna prvenstva a ne regionalna. Granice bile zatvorene
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 4. jul 2020 16:50)

Da, da, pricaj mi malo o tome. Vi ste rodjace potpuno ne zasluzeno tu gde jeste. Sad vam drzava upumpala gomilu para jer ste vi sad "kao" predstavnici srpske kosarke u evro ligi.Mogu samo da zamislim kako bi ste reagovali da se vamaovako nesto dogodilo. Covic se ne bi skidao sa tv pljujuci sve i svakoga. Price kako nije sportski, preteci napustanjem aba lige...
Zato nas ostavite na miru da sami prevazidjemo ovu nepravdu bez vasih moralisanja i pravdanja onog sto se nama desilo.

ValterNBG

pre 3 godine

Rece Vujosevic skoro kako je cilj da Zvezda dobije A licencu pa se sada preterano ulaze u njen sastav.Evo posteno mi recite razliku izmedju ovoga sada I "vaseg vremena".Samo bi zamolio za razumevanje u pogledu budzeta.Pre 20-ak godina 2-3 miliona evra su isto sto I sada 10-15.000.000.e.Stvarno ne razumem zasto toliko kukate.Promenila se vremena,svaka vlast nosi svoju odluku I to je to.Strpite se,sta je to jos desetak godina,pa I mi smo dugo cekali na utakmice sa najboljima u Evropi.

CHE

pre 3 godine

Nista sporno,nemam nista protiv da Fmp igra EL po četvrti puta da se za to nisu izborili na terenu.Problem je sipanje drzavnog novca u privatni klub kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.
(nik sloter, 04. jul 2020 16:11)


A odakle vama novac, poštenjacine?
Odakle svi ti milioni?

Od ulaznica?

Ah da.... prodao Ostoja kuću na moru ....ha ha ha ha

Nenad Grobar Pirot

pre 3 godine

Nece doci u Partizan da zavrsi karijeru,nije lud da se odrekne novca a i Milano jeste lep grad,a i ne mora da se ovde vrati..

nije nego

pre 3 godine

@optimus

Ako je UPPR po Zakonu a jeste pa o čemu onda i zašto Tegi baljezga?

Drugo Ti i Tegi imate pravo na ZAŠTITU USTAVNOSTI ODLUKE podnesite zahtev.

Max

pre 3 godine

@Vlada
Postoji jedna bitna razlika izmedju CZV i Partizana. Fudbal je najvaznija sporedna stvar na svetu, ne kosarka i slicno. Tu Partizan ne moze da primirise Zvezdi. Dok je skoro bilo History ch - Zvezda KES...op, Zvezda tukla Liverpul. A vi? U EL (kosarka) imate 1/3 statistiku, nema vas 6 godina NIGDE...a KES je bio godinu dana posle Zvezdinog fudbala...znaci - History chanel za sport koji nije isplativ (to grobari tvrde). Zato je i Boris sedeo sa Putinom i razgovarao o Zvezdi. Zna se ko je veca grupa u Srbiji. Samo neko ko ne zna da se ponasa poslovno racionalno ulaze u grobare. U (jednom drugom) sportu, u kojem se rezultati postizu sa ulozenih 300,000 eur imate dug 6,5 miliona EUR. Sta reci? Sposobni ste?

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Primorska, dobro. Ajde da dodamo i FMP (mada ne znam zasto kada je to poseban klub sa posebnim budzetom), neka ode tu jos milion ma evo da vas castim i dva ako treba. Dolazimo do 7 miliona samo za plate igraca. To je skoro 400k eur prosecna plata po igracu. I tebi je to realno? Da li ste vi svesni sta pisete? Verovatno jeste, ali to vas ne sprecava da iznosite lazi. Odakle tebi da ce Volden da igra za 700k eur? Odakle tebi da ce Lojd da igra za 700k eur? Zasto ne racunas plate igraca koji vise nisu u klubu poput Gista, Stratosa, Puntera, Djenke i ostalih...realno ce Zvezdin budzet biti na nivou proslogodisnjeg kao i Partizanov, ali vi nemate problem sa spinovima i lazima.

Smeško

pre 3 godine

Sačuvaj Bože kojim besmislicama se bave navijači Partizana i Zvezde. Mnogo bolje bi bilo da potraže neki posao, da stvore neku porodici, da pročitaju neku knjigu....da nađu smisao svom životu.

Lale gator

pre 3 godine

Zašto se skače po žulju Grobarima ovakvim izjavama? Trebalo je da kaže: -Nikad u Zvezdu, nudila mi milione. Karijeru završavam u KKP. A ne ovako objektivno.

IvoLola

pre 3 godine

Realno...
(Spix, 4. jul 2020 15:51)

Tako je. Treba biti realan pa priznati da su zvezdaši ostali bez kluba i sada navijaju za privatni klub iz Železnika sa registracionim brojem nekog kluba u Vojvodini.
Šta? Nije vam više do realnosti? :P

I SAMO PARTIZAAAAAAAN!

ehh

pre 3 godine

petarcz@ najgora sorta koja postoji je navijac FMPau kosarci, ali najgora. Posle Vujosevica, najveca rak rana je Tegi. Covek cije se emisije blokiraju, jer gadja u centar. Sve dokumentovano video zapisima. Nije problem ponoviti 100 puta, izbrisan je dug preko noci, promenjeno ime, mutilo se po APRu, izbori prosli i vec sledece jutro sipaj u FMP i ne pitaj. Ali kao sto je rekla vasa i dan danas nocna mora- sve ce se ovo lane zvati.
(optimus, 04. jul 2020 16:32)

nije tebi lako...

primorska

pre 3 godine

Ali oni vole da placu i kukaju Micov. To im je izgleda u krvi i neka taktika. Tipa kukaju odmah pred svaku seoznu kako nemaju para, e sad ako naprve uspeh onda je cudo a ako ne neprave onda su krvi CIA, BIA, budzet i svi ostali sem njih. Evo recimo Tegeltija. On ladno i bez blama iznosi potpune neistine. Sad je krenuo sa pricom kako je budzet Partizana 3m eur a Zvezde 14m Pa ko to normalan moze da veruje? Ostoja sam kaze da je budzet Partizana prosle godine bio 6,8m eur. Pa gde je nestalo 3,8m eur? Smesno zaista. Zvezda 14m eur? Alo, neka 5m eur ide na strucni stab, putovanja, administraciju, gorivo i ne znam ni ja sta, ispadne da je Zvezdin budzet za plate 9m. S obzirom da ce Zvezda imati ne vise od 18 igraca, dolazimk do toga da je prosecna plata u Zvezdi 500k eur po igracu. Pa ko to moze da veruje?
(Gossa placa Zeljko, 4. jul 2020 16:05) # Link komentara

Zaboravio si da u budget dodas mladje kategorije + FMP sa svim igracima i trenerom ! Tada sigurno dolazimo do tih 14M koji su realni ! Kori Volden nije hteo da igra za 350K u Partizanu i otisao u klub koji ce mu platiti skoro duplo. Loyd za ispod 700k nema sanse da zaigra !
Budget Partizana sigurno je veci od 3M. Realno je verovatno izmedju 4.5M i 5M. Partizan do kraja prelaznog roka nece dovesti vise od 2 igraca !

Grobari Železnik

pre 3 godine

Zato što smo svi verovali slepo,
da smo najbolji lagao nas neko,
zato što su Trinkiju od svega pare preče,
.........(imo) .............. i ovo veče.

Bravo Micov.

Najzad izjava pravog grobara, koji ne maže i ne laže navijače kao Limar, njegova pudlica, lažni Mag, onaj što nas je voleo do poslednje gurmasnke pljeskavice i ostali Svedoci.

boki

pre 3 godine

to njegovo misljenje ali postavlja se pitanje ako je zavrseno spansko prvenstvo i ostale lige u kosarci zasto nije i aba liga kad je vec bila pri kraju? jedan klub vec cetvrti put igra evroligu neizboreno na terenu.

nik sloter

pre 3 godine

Nista sporno,nemam nista protiv da Fmp igra EL po četvrti puta da se za to nisu izborili na terenu.Problem je sipanje drzavnog novca u privatni klub kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.

Nikola

pre 3 godine

Niti je Partizan plakao, niti se kome zalio, vec je prihvatio ono sto mu je nametnuto. Da li je pravedno ? Pa kako moze biti pravedno da onaj koji je bio sampion 2019.godine igra 2 puta evroligu, a da je pri tom u momentu prekida nije bio najbolji, a da najboljem u ovoj sezoni, nije pruzena NI SANSA da na terenu to potvrdi, i time je klub gurnut u jako tesku situaciju sto se moze i videti, po odlasku trenera,jednog od najboljih igraca u suparnicki tabor. Partizan je kaznjen i poprilicno unazadjen za odlicnu sezonu. Posteno bi bilo da su se stvari odlucivale na terenu, a mogle su , kao sto je npr. zavrseno prvenstvo u Spaniji.

NY

pre 3 godine

Niti je Partizan plakao, niti se kome zalio, vec je prihvatio ono sto mu je nametnuto. Da li je pravedno ? Pa kako moze biti pravedno da onaj koji je bio sampion 2019.godine igra 2 puta evroligu, a da je pri tom u momentu prekida nije bio najbolji, a da najboljem u ovoj sezoni, nije pruzena NI SANSA da na terenu to potvrdi, i time je klub gurnut u jako tesku situaciju sto se moze i videti, po odlasku trenera,jednog od najboljih igraca u suparnicki tabor. Partizan je kaznjen i poprilicno unazadjen za odlicnu sezonu. Posteno bi bilo da su se stvari odlucivale na terenu, a mogle su , kao sto je npr. zavrseno prvenstvo u Spaniji.
(Nikola, 04. jul 2020 16:02)

Dečače to što je tvoj klub bio prvi a da se nije odigralo do jraja ništa ne znači. Mogli ste a mogli ste i da ne budete. VTB liga koja ima isti sistem takmičenja je prekinuta. Himki je bio prvi i nije proglašen. prvakom i kukao kao i vi. Tebi je sada merilo Španija a u celoj Evropi osim još Nemačke se nije igralo. I još nešto. To su nacionalna prvenstva a ne regionalna. Granice bile zatvorene

Smeh

pre 3 godine

@nik sloter

A vi ste privatni klub? Nisu se slivale državne pare pa ste mogli da priuštite trenera od 800 hiljada evra plus gomilu igrača? Izgleda kod vas uplakanih rade i igraju za sarmice. Koliko je Volden morao da napravi sarmi da bi mogao da vas odjavi i predje kod ovih drugih, Cigana? I nastavljate sa kuknjavom a čovek vam lepo kaže da nema vajde od toga. Izgleda da baš sporo kapirate uplakani.

optimus

pre 3 godine

petarcz@ najgora sorta koja postoji je navijac FMPau kosarci, ali najgora. Posle Vujosevica, najveca rak rana je Tegi. Covek cije se emisije blokiraju, jer gadja u centar. Sve dokumentovano video zapisima. Nije problem ponoviti 100 puta, izbrisan je dug preko noci, promenjeno ime, mutilo se po APRu, izbori prosli i vec sledece jutro sipaj u FMP i ne pitaj. Ali kao sto je rekla vasa i dan danas nocna mora- sve ce se ovo lane zvati.

Vlada

pre 3 godine

Opet maliciozni komentari navijaca zvezde a neobjektivni navijaca partizana... Svakako da ne treba postojati samo jedan klub, licno ja bi voleo da zvezda osvoji evroligu... Ali da je vec godinama unazad politika stala za zvezdu stala je. I to svako vidi i zna. Partizanu je otprilike sada kao i zvezdi 2009 godine mozda jos teze zato sto ipak osecanja su pomesana jer je partizan bio sampion evrope... Ali meni kao navijacu partizana sta god da se desi ja cu ga uvek voleti makar igrao i drugu ligu ili taj *cipiripi* kup... Nadam se samo da za par godina na vlast ne dodje okoreli navijac Partizana. Zato sto ce ova trenutna pristrasnost vlasti dovesti do toga da kad na vlasti bio navijac Partizana doci do toga da ce biti katanac na kk i fk CZ..

Mutombo

pre 3 godine

Mišljenje je kao zadnjica. Svako ga ima.
(baldhawk, 4. jul 2020 15:41)

Sta je lose rekao? Potpuno normalan rezon, lisen zaverenickog tona na kakav su navikli ovdasnji navijaci zatrovani propagandom

go4it

pre 3 godine

Zena, jel te, ne zeli da se vrati za BG? A ona sve kao zaradjuje milione pa ima pravo preceg izbora. Nase zene generalno vole sportiste, ne zbog para...

realno

pre 3 godine

Mnogi klubovi NBA su pre Plej ofa bili na maksimumu a nisu osvojili titulu. Ozbiljno počne da se igra kada počne plej of
(Istoričar, 04. jul 2020 16:08)

Druze sve se slazem, ali sem Buducnosti i Partizana niko nije hteo da igra taj plej off. To je suštinski problem, bežanje od istog pod izgovorom korona. Korona je bila i u Spaniji pa evo ljudi odigrase do kraja i to znatno vise meceva nego sto je u aba ligi ostalo.

PAOK

pre 3 godine

Zato je tvoja Olimpia realno zasluzila da igra Evroligu.Cetvrta u LEGA A.I sad Virtus igra Evrokup,a vi Evroligu.Kakvo je to takmicenje kad drugoligas ima A licencu.Bolje ne komentarisi,jer tvoj Milano 2 igra na osnovu licence.Venecija kao prvak nije mogla u Evroligu.SRAMOTA

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Ali oni vole da placu i kukaju Micov. To im je izgleda u krvi i neka taktika. Tipa kukaju odmah pred svaku seoznu kako nemaju para, e sad ako naprve uspeh onda je cudo a ako ne neprave onda su krvi CIA, BIA, budzet i svi ostali sem njih. Evo recimo Tegeltija. On ladno i bez blama iznosi potpune neistine. Sad je krenuo sa pricom kako je budzet Partizana 3m eur a Zvezde 14m Pa ko to normalan moze da veruje? Ostoja sam kaze da je budzet Partizana prosle godine bio 6,8m eur. Pa gde je nestalo 3,8m eur? Smesno zaista. Zvezda 14m eur? Alo, neka 5m eur ide na strucni stab, putovanja, administraciju, gorivo i ne znam ni ja sta, ispadne da je Zvezdin budzet za plate 9m. S obzirom da ce Zvezda imati ne vise od 18 igraca, dolazimk do toga da je prosecna plata u Zvezdi 500k eur po igracu. Pa ko to moze da veruje?

Bgd

pre 3 godine

to njegovo misljenje ali postavlja se pitanje ako je zavrseno spansko prvenstvo i ostale lige u kosarci zasto nije i aba liga kad je vec bila pri kraju? jedan klub vec cetvrti put igra evroligu neizboreno na terenu.
(boki, 4. jul 2020 16:10)

Šta ćeš, može nam se. Toliko smo moćni da možemo u EL i na ovaj način a vi crknite od muke. Jesi li sad zadovoljan s odgovorom? Doviđenja i prijatno.

Марко

pre 3 godine

Sasvim korektno i to od strane velikog navijaca Partizana. To sto je nas Ostoja ubedio u suprotno je druga prica. Isto tako, da je kojim slucajem KKCZV bila prva u ABA bila bi proglasena za sampiona, to isto svi znaju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mateja, 4. jul 2020 15:46)

Мислиш као Партизан у фудбалу 1999. када је имао 2 бода више од Обилића, а предстојало му је гостовање Обилићу и још десетак кола до краја првенства.

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

Tako je. Treba biti realan pa priznati da su zvezdaši ostali bez kluba i sada navijaju za privatni klub iz Železnika sa registracionim brojem nekog kluba u Vojvodini.
Šta? Nije vam više do realnosti? :P

I SAMO PARTIZAAAAAAAN!
(IvoLola, 04. jul 2020 16:10)

Au, uplakani ti prs'o ?

Стара школа

pre 3 godine

Армани треба избацити из ЕЛ јер нас никада нису победили у њој! Неки имају и такву логику, зар не?

Mateja

pre 3 godine

Sasvim korektno i to od strane velikog navijaca Partizana. To sto je nas Ostoja ubedio u suprotno je druga prica. Isto tako, da je kojim slucajem KKCZV bila prva u ABA bila bi proglasena za sampiona, to isto svi znaju.

Mateja

pre 3 godine

Sasvim korektno i to od strane velikog navijaca Partizana. To sto je nas Ostoja ubedio u suprotno je druga prica. Isto tako, da je kojim slucajem KKCZV bila prva u ABA bila bi proglasena za sampiona, to isto svi znaju.

Mutombo

pre 3 godine

Mišljenje je kao zadnjica. Svako ga ima.
(baldhawk, 4. jul 2020 15:41)

Sta je lose rekao? Potpuno normalan rezon, lisen zaverenickog tona na kakav su navikli ovdasnji navijaci zatrovani propagandom

Grobari Železnik

pre 3 godine

Zato što smo svi verovali slepo,
da smo najbolji lagao nas neko,
zato što su Trinkiju od svega pare preče,
.........(imo) .............. i ovo veče.

Bravo Micov.

Najzad izjava pravog grobara, koji ne maže i ne laže navijače kao Limar, njegova pudlica, lažni Mag, onaj što nas je voleo do poslednje gurmasnke pljeskavice i ostali Svedoci.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Ali oni vole da placu i kukaju Micov. To im je izgleda u krvi i neka taktika. Tipa kukaju odmah pred svaku seoznu kako nemaju para, e sad ako naprve uspeh onda je cudo a ako ne neprave onda su krvi CIA, BIA, budzet i svi ostali sem njih. Evo recimo Tegeltija. On ladno i bez blama iznosi potpune neistine. Sad je krenuo sa pricom kako je budzet Partizana 3m eur a Zvezde 14m Pa ko to normalan moze da veruje? Ostoja sam kaze da je budzet Partizana prosle godine bio 6,8m eur. Pa gde je nestalo 3,8m eur? Smesno zaista. Zvezda 14m eur? Alo, neka 5m eur ide na strucni stab, putovanja, administraciju, gorivo i ne znam ni ja sta, ispadne da je Zvezdin budzet za plate 9m. S obzirom da ce Zvezda imati ne vise od 18 igraca, dolazimk do toga da je prosecna plata u Zvezdi 500k eur po igracu. Pa ko to moze da veruje?

ehh

pre 3 godine

petarcz@ najgora sorta koja postoji je navijac FMPau kosarci, ali najgora. Posle Vujosevica, najveca rak rana je Tegi. Covek cije se emisije blokiraju, jer gadja u centar. Sve dokumentovano video zapisima. Nije problem ponoviti 100 puta, izbrisan je dug preko noci, promenjeno ime, mutilo se po APRu, izbori prosli i vec sledece jutro sipaj u FMP i ne pitaj. Ali kao sto je rekla vasa i dan danas nocna mora- sve ce se ovo lane zvati.
(optimus, 04. jul 2020 16:32)

nije tebi lako...

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

Tako je. Treba biti realan pa priznati da su zvezdaši ostali bez kluba i sada navijaju za privatni klub iz Železnika sa registracionim brojem nekog kluba u Vojvodini.
Šta? Nije vam više do realnosti? :P

I SAMO PARTIZAAAAAAAN!
(IvoLola, 04. jul 2020 16:10)

Au, uplakani ti prs'o ?

sasa the red baron

pre 3 godine

ISTINA:::

Tuzno je videti sta se desavau U KKP.Ponajvise zbog same cinjenice da niko nikad nije se javno obratio jasno rekao ono stosvi u KKP znaju.
Milioni su pokradeni. Uplate od Francuskog saveza od 150 000eura po igracu,zaVestermana,LOvernja,Daboa,nikadnisu ni stigli do KKP.
Njih SD Partizan uzelo sebi..
Novci od prodaje Veselog,Bogdanovica,i jos minimum 6-8 igraca su izneseni iz kluba na mala vrata...
one godine kad je otpusten Vujosevic,KKP nije imaonijednog profesionlanog igraca pod ugovor,na mesec dana pred pocetka sezone,i preko 7 miliona duga za igrace,ali takodje extra dug za porez,ne placene radnike,i sa iznajmljivanje sale..
KKP prakticno nije nista placao godinama..
kada im je EL ponudila ugovor,odbili su,jer su morali pokazati knjige..
Kada im je poreska uprava ponudila ugovor,odbili su,jer su morali pokazati knjige..

mr.wolf

pre 3 godine

Niti je Partizan plakao, niti se kome zalio, vec je prihvatio ono sto mu je nametnuto. Da li je pravedno ? Pa kako moze biti pravedno da onaj koji je bio sampion 2019.godine igra 2 puta evroligu, a da je pri tom u momentu prekida nije bio najbolji, a da najboljem u ovoj sezoni, nije pruzena NI SANSA da na terenu to potvrdi, i time je klub gurnut u jako tesku situaciju sto se moze i videti, po odlasku trenera,jednog od najboljih igraca u suparnicki tabor. Partizan je kaznjen i poprilicno unazadjen za odlicnu sezonu. Posteno bi bilo da su se stvari odlucivale na terenu, a mogle su , kao sto je npr. zavrseno prvenstvo u Spaniji.
(Nikola, 04. jul 2020 16:02)

Kako je moguce da ne razumete prostu stvar. Ne igra sampion 2019 dve EL. Ovogodisnja EL NE POSTOJI. Prekinuta je. Ponavlja se. Kapiras. PONSVLJA SE !

NY

pre 3 godine

Niti je Partizan plakao, niti se kome zalio, vec je prihvatio ono sto mu je nametnuto. Da li je pravedno ? Pa kako moze biti pravedno da onaj koji je bio sampion 2019.godine igra 2 puta evroligu, a da je pri tom u momentu prekida nije bio najbolji, a da najboljem u ovoj sezoni, nije pruzena NI SANSA da na terenu to potvrdi, i time je klub gurnut u jako tesku situaciju sto se moze i videti, po odlasku trenera,jednog od najboljih igraca u suparnicki tabor. Partizan je kaznjen i poprilicno unazadjen za odlicnu sezonu. Posteno bi bilo da su se stvari odlucivale na terenu, a mogle su , kao sto je npr. zavrseno prvenstvo u Spaniji.
(Nikola, 04. jul 2020 16:02)

Dečače to što je tvoj klub bio prvi a da se nije odigralo do jraja ništa ne znači. Mogli ste a mogli ste i da ne budete. VTB liga koja ima isti sistem takmičenja je prekinuta. Himki je bio prvi i nije proglašen. prvakom i kukao kao i vi. Tebi je sada merilo Španija a u celoj Evropi osim još Nemačke se nije igralo. I još nešto. To su nacionalna prvenstva a ne regionalna. Granice bile zatvorene

Марко

pre 3 godine

Sasvim korektno i to od strane velikog navijaca Partizana. To sto je nas Ostoja ubedio u suprotno je druga prica. Isto tako, da je kojim slucajem KKCZV bila prva u ABA bila bi proglasena za sampiona, to isto svi znaju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mateja, 4. jul 2020 15:46)

Мислиш као Партизан у фудбалу 1999. када је имао 2 бода више од Обилића, а предстојало му је гостовање Обилићу и још десетак кола до краја првенства.

РЗ-ЦЗ

pre 3 godine

Зашто сте ви играли у фудбалу уместо Звезде оне године када није могла да игра у квалификацијама за лигу шампиона? Што нисте наставили у кв. за лигу европе јер ово друго такмичење нисте заслужили?

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Партизани имају две тактике, прва је отимање а ако отимачина не прође онда наступа кмечање....

Bgd

pre 3 godine

to njegovo misljenje ali postavlja se pitanje ako je zavrseno spansko prvenstvo i ostale lige u kosarci zasto nije i aba liga kad je vec bila pri kraju? jedan klub vec cetvrti put igra evroligu neizboreno na terenu.
(boki, 4. jul 2020 16:10)

Šta ćeš, može nam se. Toliko smo moćni da možemo u EL i na ovaj način a vi crknite od muke. Jesi li sad zadovoljan s odgovorom? Doviđenja i prijatno.

Smeh

pre 3 godine

@nik sloter

A vi ste privatni klub? Nisu se slivale državne pare pa ste mogli da priuštite trenera od 800 hiljada evra plus gomilu igrača? Izgleda kod vas uplakanih rade i igraju za sarmice. Koliko je Volden morao da napravi sarmi da bi mogao da vas odjavi i predje kod ovih drugih, Cigana? I nastavljate sa kuknjavom a čovek vam lepo kaže da nema vajde od toga. Izgleda da baš sporo kapirate uplakani.

Lale gator

pre 3 godine

Zašto se skače po žulju Grobarima ovakvim izjavama? Trebalo je da kaže: -Nikad u Zvezdu, nudila mi milione. Karijeru završavam u KKP. A ne ovako objektivno.

CHE

pre 3 godine

Nista sporno,nemam nista protiv da Fmp igra EL po četvrti puta da se za to nisu izborili na terenu.Problem je sipanje drzavnog novca u privatni klub kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.
(nik sloter, 04. jul 2020 16:11)


A odakle vama novac, poštenjacine?
Odakle svi ti milioni?

Od ulaznica?

Ah da.... prodao Ostoja kuću na moru ....ha ha ha ha

ValterNBG

pre 3 godine

Rece Vujosevic skoro kako je cilj da Zvezda dobije A licencu pa se sada preterano ulaze u njen sastav.Evo posteno mi recite razliku izmedju ovoga sada I "vaseg vremena".Samo bi zamolio za razumevanje u pogledu budzeta.Pre 20-ak godina 2-3 miliona evra su isto sto I sada 10-15.000.000.e.Stvarno ne razumem zasto toliko kukate.Promenila se vremena,svaka vlast nosi svoju odluku I to je to.Strpite se,sta je to jos desetak godina,pa I mi smo dugo cekali na utakmice sa najboljima u Evropi.

Nikola

pre 3 godine

Niti je Partizan plakao, niti se kome zalio, vec je prihvatio ono sto mu je nametnuto. Da li je pravedno ? Pa kako moze biti pravedno da onaj koji je bio sampion 2019.godine igra 2 puta evroligu, a da je pri tom u momentu prekida nije bio najbolji, a da najboljem u ovoj sezoni, nije pruzena NI SANSA da na terenu to potvrdi, i time je klub gurnut u jako tesku situaciju sto se moze i videti, po odlasku trenera,jednog od najboljih igraca u suparnicki tabor. Partizan je kaznjen i poprilicno unazadjen za odlicnu sezonu. Posteno bi bilo da su se stvari odlucivale na terenu, a mogle su , kao sto je npr. zavrseno prvenstvo u Spaniji.

Стара школа

pre 3 godine

Армани треба избацити из ЕЛ јер нас никада нису победили у њој! Неки имају и такву логику, зар не?

Wllaxy

pre 3 godine

Ne najjači je ovaj lik što se kao podsmeva Partizanovom trofeju iz Istanbula, sine to takmičenje su igrali svi najbolji klubovi iz svih država, nije ti to ova sadašnja FIBA Liga Šampiona, nauči nešto pa se javi...
(Miša, 04. jul 2020 17:55)

U pravu si, igrali su i moćni Kalev iz Estonije, Maes Pils iz Belgije, Bajer 04 Leverkuzen, Komodor Den Helder iz Holandije...

To su bile ekipe, pravi prvaci svojih zemalja a ne neki tamo četvrtoplasirani tim iz Španije ili ekipe iz Grčke/Turske koje nisu prvaci svojih zemalja...

Pčelarski pripravnik

pre 3 godine

Realan čovek, iskusan igrač ... zna da prvo mesto u grupi ne znači baš ništa u play-off takmičenjima.

Posebno u okolnostima što partizan nema tim da dobije ni budućnost u play-off a kamoli Zvezdu na 3 dobijene...

nik sloter

pre 3 godine

Nista sporno,nemam nista protiv da Fmp igra EL po četvrti puta da se za to nisu izborili na terenu.Problem je sipanje drzavnog novca u privatni klub kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.

Max

pre 3 godine

@Vlada
Postoji jedna bitna razlika izmedju CZV i Partizana. Fudbal je najvaznija sporedna stvar na svetu, ne kosarka i slicno. Tu Partizan ne moze da primirise Zvezdi. Dok je skoro bilo History ch - Zvezda KES...op, Zvezda tukla Liverpul. A vi? U EL (kosarka) imate 1/3 statistiku, nema vas 6 godina NIGDE...a KES je bio godinu dana posle Zvezdinog fudbala...znaci - History chanel za sport koji nije isplativ (to grobari tvrde). Zato je i Boris sedeo sa Putinom i razgovarao o Zvezdi. Zna se ko je veca grupa u Srbiji. Samo neko ko ne zna da se ponasa poslovno racionalno ulaze u grobare. U (jednom drugom) sportu, u kojem se rezultati postizu sa ulozenih 300,000 eur imate dug 6,5 miliona EUR. Sta reci? Sposobni ste?

АА

pre 3 godine

Нас је Остоја довео у заблуду својом демагогијом, велики је манипулатор, ал неће више...

NoName

pre 3 godine

Slazem se za eurocup,zavrsilo se 2/3 takmicenja i ostalo je jos dosta utakmica do kraja.ABA odigrala 95%,svi su imali gotov status na tabeli od poslednjeg do prvog mesta i zbog dve utakmice(polufinale i finale) ponisteno sve,cela sezona?!Svi uspesi i neuspesi klubova ove(kakve takve) sezone su obrisani.Neuspesni likuju a uspesni kukaju i to je sasvim normalno. 
Opasnija je stvar sto se sada videlo koliko Partizanu malo treba pa da bude opet onaj stari. Izbori su prosli i ne moraju vise to da trpe i nece ponoviti istu gresku,pa ce ove sezone da bude zatvaranje slavina za Partizan.Ostoja nije nista kriv on samo slusa zna se vec koga...Postavice neiskusnog trenera i plasim se da ce ponovo biti sezona kao ona sa Perom Bozicem...Magdevskim,Vrabcem...
(Ivan Ja, 04. jul 2020 18:48)


Ovo su oni što prate košarku 40 godina. Kaže čovek zbog dve utakmice, polufinale i finale. To je momče minimum 5 utakmica, a moguće i 8.

IvoLola

pre 3 godine

Realno...
(Spix, 4. jul 2020 15:51)

Tako je. Treba biti realan pa priznati da su zvezdaši ostali bez kluba i sada navijaju za privatni klub iz Železnika sa registracionim brojem nekog kluba u Vojvodini.
Šta? Nije vam više do realnosti? :P

I SAMO PARTIZAAAAAAAN!

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Primorska, dobro. Ajde da dodamo i FMP (mada ne znam zasto kada je to poseban klub sa posebnim budzetom), neka ode tu jos milion ma evo da vas castim i dva ako treba. Dolazimo do 7 miliona samo za plate igraca. To je skoro 400k eur prosecna plata po igracu. I tebi je to realno? Da li ste vi svesni sta pisete? Verovatno jeste, ali to vas ne sprecava da iznosite lazi. Odakle tebi da ce Volden da igra za 700k eur? Odakle tebi da ce Lojd da igra za 700k eur? Zasto ne racunas plate igraca koji vise nisu u klubu poput Gista, Stratosa, Puntera, Djenke i ostalih...realno ce Zvezdin budzet biti na nivou proslogodisnjeg kao i Partizanov, ali vi nemate problem sa spinovima i lazima.

boki

pre 3 godine

to njegovo misljenje ali postavlja se pitanje ako je zavrseno spansko prvenstvo i ostale lige u kosarci zasto nije i aba liga kad je vec bila pri kraju? jedan klub vec cetvrti put igra evroligu neizboreno na terenu.

go4it

pre 3 godine

Zena, jel te, ne zeli da se vrati za BG? A ona sve kao zaradjuje milione pa ima pravo preceg izbora. Nase zene generalno vole sportiste, ne zbog para...

nije nego

pre 3 godine

@optimus

Ako je UPPR po Zakonu a jeste pa o čemu onda i zašto Tegi baljezga?

Drugo Ti i Tegi imate pravo na ZAŠTITU USTAVNOSTI ODLUKE podnesite zahtev.

ekonomista

pre 3 godine

UPPR jeste po zakonu. Možemo da polemišemo o tome zašto niko od onih koji su ga predložili nije dobio Nobela za to. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da i taj UPPR niste uradili skroz po zakonu. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da od svih pravnih subjekata koji su se odlučili za UPPR samo je Zvezda uspela od debelog gubitaša da sad ima para kao pleve. Da ne pričam o tome kako su izgledali sastanci sa dr čovićem oko naplate potraživanja.
(kod mene dreka i pretnje nisu uspeli, 04. jul 2020 18:18)

Prvo da naučiš šta je UPPR. Drugo tvoj klub je prošle godine potpisao isti zbog poreskog duga državi od 75 miliona dinara. Treće ako si ekonomski pismen možeš da pročitaš bilans Zvezde gde postoji stavka servisiranje postojećih dugova. Četvto. Neki od privatnika su se odrekli uloženog novca. Zoran Drakulić (East point). Slobodan Vučićević (Grand kafa, Stark, Centroproizvod), V. Jevrosimović (Comtrade)

PAOK

pre 3 godine

Zato je tvoja Olimpia realno zasluzila da igra Evroligu.Cetvrta u LEGA A.I sad Virtus igra Evrokup,a vi Evroligu.Kakvo je to takmicenje kad drugoligas ima A licencu.Bolje ne komentarisi,jer tvoj Milano 2 igra na osnovu licence.Venecija kao prvak nije mogla u Evroligu.SRAMOTA

Smeško

pre 3 godine

Sačuvaj Bože kojim besmislicama se bave navijači Partizana i Zvezde. Mnogo bolje bi bilo da potraže neki posao, da stvore neku porodici, da pročitaju neku knjigu....da nađu smisao svom životu.

ak47

pre 3 godine

Placu već osam godina. Sećaju se Fiba trofeja od pre 30 god. Misle da su bitni. Onda igrač plati da ode od njih. Bum tras
(Spale, 04. jul 2020

Au a tek vi kako ga se secate :)

nesa80

pre 3 godine

lako je vama zvezdasima da pricate sta hocete kad iza vasih klubova stoji cela drzava,imate maksimalno otvoren budzet i dovodite koga hocete i pozelite u svim sportovima.i sad odjednom oni pricaju o moralu,postenju,rezultatima,kako su oni iznad partizana u kosarci...mozete da blebecete sta hocete ono sto je partizan radio sa 2miliona evra godisnje vi necete uspeti ni sa 20 miliona a idete svake godine ka tom cilju i tom budzetu,a rezultati veciti top devetaci.uzivajte dok mozete ali niko vam nece zabraniti kako ce te se zvati.meni je lepse biti drugi ali bar znam da navijam za svoj klub a ne za neki fmp 1,fmp 2,zvezda fmp,radnicki fmp...mnogo ste mocni neka vam drava sredi vracanje grba i imena,kad su mogli onih 16 miliona gumicom da obrisu i da vam isto toliko obezbede budzet valjda mogu i ime da vam vrate pa da znate za koga navijate.vas klub je ustvari stvoren da ponizava partizan preko drzavnih ledja.toliko o tome i mi kad placemo placemo za svoj klub a vi ni nemate za kim da placete,oplakali ste ga odavno i sad podrzavate neku covicevu drzavnu tvorevinu.ja bih propao u zemlju od blama a ne da se javljam

NY

pre 3 godine

Joj kako boli Istanbul 92 ove pantere. Nikada nam nece oprostiti. Placite.
(ok, 04. jul 2020 19:51)

Ti se tada nisi ni rodio. Bilo pripovedalo se

Nenad Grobar Pirot

pre 3 godine

Nece doci u Partizan da zavrsi karijeru,nije lud da se odrekne novca a i Milano jeste lep grad,a i ne mora da se ovde vrati..

realno

pre 3 godine

Postoji jedna bitna razlika izmedju CZV i Partizana. Fudbal je najvaznija sporedna stvar na svetu, ne kosarka i slicno. Tu Partizan ne moze da primirise Zvezdi. Dok je skoro bilo History ch - Zvezda KES...op, Zvezda tukla Liverpul. A vi? U EL (kosarka) imate 1/3 statistiku, nema vas 6 godina NIGDE...a KES je bio godinu dana posle Zvezdinog fudbala...znaci - History chanel za sport koji nije isplativ (to grobari tvrde). Zato je i Boris sedeo sa Putinom i razgovarao o Zvezdi. Zna se ko je veca grupa u Srbiji. Samo neko ko ne zna da se ponasa poslovno racionalno ulaze u grobare. U (jednom drugom) sportu, u kojem se rezultati postizu sa ulozenih 300,000 eur imate dug 6,5 miliona EUR. Sta reci? Sposobni ste?
(Max, 04. jul 2020 17:29)

Druze ovim komentarom pokazujes koliko te sve pogadja. Zasto ti imas potrebu da se pravdas tim gugl statistikama ako je sve tako. Ovako svako slovo pokazuje i ako smo tako "slabi" u svemu i dalje tebi i takvima lao ti nanosimo dosta frustracije. Sta li bi tek bilo da smo jači. :)

sremac

pre 3 godine

Dečače to što je tvoj klub bio prvi a da se nije odigralo do jraja ništa ne znači. Mogli ste a mogli ste i da ne budete. VTB liga koja ima isti sistem takmičenja je prekinuta. Himki je bio prvi i nije proglašen. prvakom i kukao kao i vi. Tebi je sada merilo Španija a u celoj Evropi osim još Nemačke se nije igralo. I još nešto. To su nacionalna prvenstva a ne regionalna. Granice bile zatvorene
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 4. jul 2020 16:50)

Da, da, pricaj mi malo o tome. Vi ste rodjace potpuno ne zasluzeno tu gde jeste. Sad vam drzava upumpala gomilu para jer ste vi sad "kao" predstavnici srpske kosarke u evro ligi.Mogu samo da zamislim kako bi ste reagovali da se vamaovako nesto dogodilo. Covic se ne bi skidao sa tv pljujuci sve i svakoga. Price kako nije sportski, preteci napustanjem aba lige...
Zato nas ostavite na miru da sami prevazidjemo ovu nepravdu bez vasih moralisanja i pravdanja onog sto se nama desilo.

Miša

pre 3 godine

Ne najjači je ovaj lik što se kao podsmeva Partizanovom trofeju iz Istanbula, sine to takmičenje su igrali svi najbolji klubovi iz svih država, nije ti to ova sadašnja FIBA Liga Šampiona, nauči nešto pa se javi...

optimus

pre 3 godine

petarcz@ najgora sorta koja postoji je navijac FMPau kosarci, ali najgora. Posle Vujosevica, najveca rak rana je Tegi. Covek cije se emisije blokiraju, jer gadja u centar. Sve dokumentovano video zapisima. Nije problem ponoviti 100 puta, izbrisan je dug preko noci, promenjeno ime, mutilo se po APRu, izbori prosli i vec sledece jutro sipaj u FMP i ne pitaj. Ali kao sto je rekla vasa i dan danas nocna mora- sve ce se ovo lane zvati.

gg5+

pre 3 godine

Placu već osam godina. Sećaju se Fiba trofeja od pre 30 god. Misle da su bitni. Onda igrač plati da ode od njih. Bum tras
(Spale, 4. jul 2020 15:46)

Kad vi beše osvojiste LŠ u fudbalu, prošle godine sa 3 boda u grupi ili isto pre 30? Bum Tras 30 primljenih golova u 6 mečeva i ode sedma zvezdina zvezda kod Arapa za moćno milionče.

realno

pre 3 godine

Mnogi klubovi NBA su pre Plej ofa bili na maksimumu a nisu osvojili titulu. Ozbiljno počne da se igra kada počne plej of
(Istoričar, 04. jul 2020 16:08)

Druze sve se slazem, ali sem Buducnosti i Partizana niko nije hteo da igra taj plej off. To je suštinski problem, bežanje od istog pod izgovorom korona. Korona je bila i u Spaniji pa evo ljudi odigrase do kraja i to znatno vise meceva nego sto je u aba ligi ostalo.

baki

pre 3 godine

1992. Uvek ce vas boleti. Tada nije bilo boljeg tima u Evropi od Partizana, ma kako vi zvali to takmicenje. Citavo takmicenje u grupi igrali kao domacini u Spaniji, prosek godina ispod 22. Bez stranaca (ako ne racunam Nakica).

Taj isti trofej je osvajala i Bosna i Cibona i Jugoplastika (POP 84).

Delibasic, Varajic, Radovanovic, Drazen, Kukoc, Radja, Savic, Djordjevic, Danilovic, Rebraca...to su igraci koji su ga osvajali.

Sta vam nije jasno??

Psssstt....

Vlada

pre 3 godine

Opet maliciozni komentari navijaca zvezde a neobjektivni navijaca partizana... Svakako da ne treba postojati samo jedan klub, licno ja bi voleo da zvezda osvoji evroligu... Ali da je vec godinama unazad politika stala za zvezdu stala je. I to svako vidi i zna. Partizanu je otprilike sada kao i zvezdi 2009 godine mozda jos teze zato sto ipak osecanja su pomesana jer je partizan bio sampion evrope... Ali meni kao navijacu partizana sta god da se desi ja cu ga uvek voleti makar igrao i drugu ligu ili taj *cipiripi* kup... Nadam se samo da za par godina na vlast ne dodje okoreli navijac Partizana. Zato sto ce ova trenutna pristrasnost vlasti dovesti do toga da kad na vlasti bio navijac Partizana doci do toga da ce biti katanac na kk i fk CZ..

Buducnost

pre 3 godine

Opet maliciozni komentari navijaca zvezde a neobjektivni navijaca partizana... Svakako da ne treba postojati samo jedan klub, licno ja bi voleo da zvezda osvoji evroligu... Ali da je vec godinama unazad politika stala za zvezdu stala je. I to svako vidi i zna. Partizanu je otprilike sada kao i zvezdi 2009 godine mozda jos teze zato sto ipak osecanja su pomesana jer je partizan bio sampion evrope... Ali meni kao navijacu partizana sta god da se desi ja cu ga uvek voleti makar igrao i drugu ligu ili taj *cipiripi* kup... Nadam se samo da za par godina na vlast ne dodje okoreli navijac Partizana. Zato sto ce ova trenutna pristrasnost vlasti dovesti do toga da kad na vlasti bio navijac Partizana doci do toga da ce biti katanac na kk i fk CZ..
(Vlada, 4. jul 2020 16:50)

Pametan navijac Partizana ce da to uradi i sa Partizanom, postojace profesionalni sport i amaterski. Nema drzavnih parica ni za koga vise. Kada se to desi, znacemo da smo na dobrom putu da stvarno zivimo bolje.
Trenutno Zvezda sluzi za zamlacivanje naroda jer ima vise navijaca, a Partizan kao mrski neprijatelj koga treba pobediti.

kod mene dreka i pretnje nisu uspeli

pre 3 godine

@optimus

Ako je UPPR po Zakonu a jeste pa o čemu onda i zašto Tegi baljezga?

Drugo Ti i Tegi imate pravo na ZAŠTITU USTAVNOSTI ODLUKE podnesite zahtev.
(nije nego, 04. jul 2020 17:30)

UPPR jeste po zakonu. Možemo da polemišemo o tome zašto niko od onih koji su ga predložili nije dobio Nobela za to. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da i taj UPPR niste uradili skroz po zakonu. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da od svih pravnih subjekata koji su se odlučili za UPPR samo je Zvezda uspela od debelog gubitaša da sad ima para kao pleve. Da ne pričam o tome kako su izgledali sastanci sa dr čovićem oko naplate potraživanja.

primorska

pre 3 godine

Ali oni vole da placu i kukaju Micov. To im je izgleda u krvi i neka taktika. Tipa kukaju odmah pred svaku seoznu kako nemaju para, e sad ako naprve uspeh onda je cudo a ako ne neprave onda su krvi CIA, BIA, budzet i svi ostali sem njih. Evo recimo Tegeltija. On ladno i bez blama iznosi potpune neistine. Sad je krenuo sa pricom kako je budzet Partizana 3m eur a Zvezde 14m Pa ko to normalan moze da veruje? Ostoja sam kaze da je budzet Partizana prosle godine bio 6,8m eur. Pa gde je nestalo 3,8m eur? Smesno zaista. Zvezda 14m eur? Alo, neka 5m eur ide na strucni stab, putovanja, administraciju, gorivo i ne znam ni ja sta, ispadne da je Zvezdin budzet za plate 9m. S obzirom da ce Zvezda imati ne vise od 18 igraca, dolazimk do toga da je prosecna plata u Zvezdi 500k eur po igracu. Pa ko to moze da veruje?
(Gossa placa Zeljko, 4. jul 2020 16:05) # Link komentara

Zaboravio si da u budget dodas mladje kategorije + FMP sa svim igracima i trenerom ! Tada sigurno dolazimo do tih 14M koji su realni ! Kori Volden nije hteo da igra za 350K u Partizanu i otisao u klub koji ce mu platiti skoro duplo. Loyd za ispod 700k nema sanse da zaigra !
Budget Partizana sigurno je veci od 3M. Realno je verovatno izmedju 4.5M i 5M. Partizan do kraja prelaznog roka nece dovesti vise od 2 igraca !

Ivan Ja

pre 3 godine

Slazem se za eurocup,zavrsilo se 2/3 takmicenja i ostalo je jos dosta utakmica do kraja.ABA odigrala 95%,svi su imali gotov status na tabeli od poslednjeg do prvog mesta i zbog dve utakmice(polufinale i finale) ponisteno sve,cela sezona?!Svi uspesi i neuspesi klubova ove(kakve takve) sezone su obrisani.Neuspesni likuju a uspesni kukaju i to je sasvim normalno.
Opasnija je stvar sto se sada videlo koliko Partizanu malo treba pa da bude opet onaj stari. Izbori su prosli i ne moraju vise to da trpe i nece ponoviti istu gresku,pa ce ove sezone da bude zatvaranje slavina za Partizan.Ostoja nije nista kriv on samo slusa zna se vec koga...Postavice neiskusnog trenera i plasim se da ce ponovo biti sezona kao ona sa Perom Bozicem...Magdevskim,Vrabcem...

Duka

pre 3 godine

Ako je uppr po zakonu a jeste pa o cemu onda Tegi baljezga.
@nije nego

uppr je po zakonu samo sto u zvezdi nije radjen uppr nego kriminal. Da jeste krenuli bi od beton lige a ne bi na fmp nakacili svoje dresove i igrai normalno.
Ukratko, zvezda ne postoji nego su fmp nazvali zvezdom.

Nenad

pre 3 godine

Evroliga se u ovim uslovima neće igrati. A ovi uslovi će da traju ko zna do kada.Možda nešto krene u maju sledeće godine. I ABA je pod debelim znakom pitanja. Ostaje domaće prvenstvo bez publike. Mislim da će više od pola ovih stranaca otići već u novembru da igraju neke jače nacionalne šampionate.

Max

pre 3 godine

@Realno
"Pravdas se google statistikama ako je sve tako" - grobarska logika za primer, skidam kapu. Narocito kad se lik potpise "Realno". Znaci, ovo sto sam napisao nije tacno?
Ne mogu da disem od frustracije, moji podaci su nerealni.

eto

pre 3 godine

Nije direktno vezano sa temom,ali bi voleo da nesto pojasnim. Walden je imao obestecenje izmedju dve sezone u kkp...kako je kkcz dobila EL ponovo, pocela je prica o waldenu, tako da je njegovo obestecenje uracunsto u onaj novac koji prima od zvezde...350k kkp, cz 750+150 partizanu...radi se o $...kao sto trener kkcz nije sam platio izlaz iz ugovora, vec je to u cz paketu, pa je njegova zvanicna cena kao manja,a realno nije...nikad mi nece biti jasno ubedjivanje da je budzet MANJI nego jeste...pa nikakva tajna nije koliko kosta lazic, koliko simanic, koliko odzo...npr...ili thomas,walden,parakhouski...na to se dodaju troskovi poreza,stanovanja,avio karata ,osiguranja i to je CENA igraca po sezoni...nikakva misterija...ps.da, porez se placa, tj cifre kojima se barata kod nas su uvek netto

ultrasrbin

pre 3 godine

Марко, 4. jul 2020 16:32

Ocekivano od zvezdasa. Tema kosarka, ali on se priseca fudbala a ne cinjenice da je 99 Crvena zvezda igrala EL kao 2 u ABA.

Mateja

pre 3 godine

Sasvim korektno i to od strane velikog navijaca Partizana. To sto je nas Ostoja ubedio u suprotno je druga prica. Isto tako, da je kojim slucajem KKCZV bila prva u ABA bila bi proglasena za sampiona, to isto svi znaju.

Nikola

pre 3 godine

Niti je Partizan plakao, niti se kome zalio, vec je prihvatio ono sto mu je nametnuto. Da li je pravedno ? Pa kako moze biti pravedno da onaj koji je bio sampion 2019.godine igra 2 puta evroligu, a da je pri tom u momentu prekida nije bio najbolji, a da najboljem u ovoj sezoni, nije pruzena NI SANSA da na terenu to potvrdi, i time je klub gurnut u jako tesku situaciju sto se moze i videti, po odlasku trenera,jednog od najboljih igraca u suparnicki tabor. Partizan je kaznjen i poprilicno unazadjen za odlicnu sezonu. Posteno bi bilo da su se stvari odlucivale na terenu, a mogle su , kao sto je npr. zavrseno prvenstvo u Spaniji.

nik sloter

pre 3 godine

Nista sporno,nemam nista protiv da Fmp igra EL po četvrti puta da se za to nisu izborili na terenu.Problem je sipanje drzavnog novca u privatni klub kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.

IvoLola

pre 3 godine

Realno...
(Spix, 4. jul 2020 15:51)

Tako je. Treba biti realan pa priznati da su zvezdaši ostali bez kluba i sada navijaju za privatni klub iz Železnika sa registracionim brojem nekog kluba u Vojvodini.
Šta? Nije vam više do realnosti? :P

I SAMO PARTIZAAAAAAAN!

nesa80

pre 3 godine

lako je vama zvezdasima da pricate sta hocete kad iza vasih klubova stoji cela drzava,imate maksimalno otvoren budzet i dovodite koga hocete i pozelite u svim sportovima.i sad odjednom oni pricaju o moralu,postenju,rezultatima,kako su oni iznad partizana u kosarci...mozete da blebecete sta hocete ono sto je partizan radio sa 2miliona evra godisnje vi necete uspeti ni sa 20 miliona a idete svake godine ka tom cilju i tom budzetu,a rezultati veciti top devetaci.uzivajte dok mozete ali niko vam nece zabraniti kako ce te se zvati.meni je lepse biti drugi ali bar znam da navijam za svoj klub a ne za neki fmp 1,fmp 2,zvezda fmp,radnicki fmp...mnogo ste mocni neka vam drava sredi vracanje grba i imena,kad su mogli onih 16 miliona gumicom da obrisu i da vam isto toliko obezbede budzet valjda mogu i ime da vam vrate pa da znate za koga navijate.vas klub je ustvari stvoren da ponizava partizan preko drzavnih ledja.toliko o tome i mi kad placemo placemo za svoj klub a vi ni nemate za kim da placete,oplakali ste ga odavno i sad podrzavate neku covicevu drzavnu tvorevinu.ja bih propao u zemlju od blama a ne da se javljam

boki

pre 3 godine

to njegovo misljenje ali postavlja se pitanje ako je zavrseno spansko prvenstvo i ostale lige u kosarci zasto nije i aba liga kad je vec bila pri kraju? jedan klub vec cetvrti put igra evroligu neizboreno na terenu.

sremac

pre 3 godine

Dečače to što je tvoj klub bio prvi a da se nije odigralo do jraja ništa ne znači. Mogli ste a mogli ste i da ne budete. VTB liga koja ima isti sistem takmičenja je prekinuta. Himki je bio prvi i nije proglašen. prvakom i kukao kao i vi. Tebi je sada merilo Španija a u celoj Evropi osim još Nemačke se nije igralo. I još nešto. To su nacionalna prvenstva a ne regionalna. Granice bile zatvorene
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 4. jul 2020 16:50)

Da, da, pricaj mi malo o tome. Vi ste rodjace potpuno ne zasluzeno tu gde jeste. Sad vam drzava upumpala gomilu para jer ste vi sad "kao" predstavnici srpske kosarke u evro ligi.Mogu samo da zamislim kako bi ste reagovali da se vamaovako nesto dogodilo. Covic se ne bi skidao sa tv pljujuci sve i svakoga. Price kako nije sportski, preteci napustanjem aba lige...
Zato nas ostavite na miru da sami prevazidjemo ovu nepravdu bez vasih moralisanja i pravdanja onog sto se nama desilo.

optimus

pre 3 godine

petarcz@ najgora sorta koja postoji je navijac FMPau kosarci, ali najgora. Posle Vujosevica, najveca rak rana je Tegi. Covek cije se emisije blokiraju, jer gadja u centar. Sve dokumentovano video zapisima. Nije problem ponoviti 100 puta, izbrisan je dug preko noci, promenjeno ime, mutilo se po APRu, izbori prosli i vec sledece jutro sipaj u FMP i ne pitaj. Ali kao sto je rekla vasa i dan danas nocna mora- sve ce se ovo lane zvati.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Ali oni vole da placu i kukaju Micov. To im je izgleda u krvi i neka taktika. Tipa kukaju odmah pred svaku seoznu kako nemaju para, e sad ako naprve uspeh onda je cudo a ako ne neprave onda su krvi CIA, BIA, budzet i svi ostali sem njih. Evo recimo Tegeltija. On ladno i bez blama iznosi potpune neistine. Sad je krenuo sa pricom kako je budzet Partizana 3m eur a Zvezde 14m Pa ko to normalan moze da veruje? Ostoja sam kaze da je budzet Partizana prosle godine bio 6,8m eur. Pa gde je nestalo 3,8m eur? Smesno zaista. Zvezda 14m eur? Alo, neka 5m eur ide na strucni stab, putovanja, administraciju, gorivo i ne znam ni ja sta, ispadne da je Zvezdin budzet za plate 9m. S obzirom da ce Zvezda imati ne vise od 18 igraca, dolazimk do toga da je prosecna plata u Zvezdi 500k eur po igracu. Pa ko to moze da veruje?

Vlada

pre 3 godine

Opet maliciozni komentari navijaca zvezde a neobjektivni navijaca partizana... Svakako da ne treba postojati samo jedan klub, licno ja bi voleo da zvezda osvoji evroligu... Ali da je vec godinama unazad politika stala za zvezdu stala je. I to svako vidi i zna. Partizanu je otprilike sada kao i zvezdi 2009 godine mozda jos teze zato sto ipak osecanja su pomesana jer je partizan bio sampion evrope... Ali meni kao navijacu partizana sta god da se desi ja cu ga uvek voleti makar igrao i drugu ligu ili taj *cipiripi* kup... Nadam se samo da za par godina na vlast ne dodje okoreli navijac Partizana. Zato sto ce ova trenutna pristrasnost vlasti dovesti do toga da kad na vlasti bio navijac Partizana doci do toga da ce biti katanac na kk i fk CZ..

realno

pre 3 godine

Mnogi klubovi NBA su pre Plej ofa bili na maksimumu a nisu osvojili titulu. Ozbiljno počne da se igra kada počne plej of
(Istoričar, 04. jul 2020 16:08)

Druze sve se slazem, ali sem Buducnosti i Partizana niko nije hteo da igra taj plej off. To je suštinski problem, bežanje od istog pod izgovorom korona. Korona je bila i u Spaniji pa evo ljudi odigrase do kraja i to znatno vise meceva nego sto je u aba ligi ostalo.

Grobari Železnik

pre 3 godine

Zato što smo svi verovali slepo,
da smo najbolji lagao nas neko,
zato što su Trinkiju od svega pare preče,
.........(imo) .............. i ovo veče.

Bravo Micov.

Najzad izjava pravog grobara, koji ne maže i ne laže navijače kao Limar, njegova pudlica, lažni Mag, onaj što nas je voleo do poslednje gurmasnke pljeskavice i ostali Svedoci.

ehh

pre 3 godine

petarcz@ najgora sorta koja postoji je navijac FMPau kosarci, ali najgora. Posle Vujosevica, najveca rak rana je Tegi. Covek cije se emisije blokiraju, jer gadja u centar. Sve dokumentovano video zapisima. Nije problem ponoviti 100 puta, izbrisan je dug preko noci, promenjeno ime, mutilo se po APRu, izbori prosli i vec sledece jutro sipaj u FMP i ne pitaj. Ali kao sto je rekla vasa i dan danas nocna mora- sve ce se ovo lane zvati.
(optimus, 04. jul 2020 16:32)

nije tebi lako...

Miša

pre 3 godine

Ne najjači je ovaj lik što se kao podsmeva Partizanovom trofeju iz Istanbula, sine to takmičenje su igrali svi najbolji klubovi iz svih država, nije ti to ova sadašnja FIBA Liga Šampiona, nauči nešto pa se javi...

kod mene dreka i pretnje nisu uspeli

pre 3 godine

@optimus

Ako je UPPR po Zakonu a jeste pa o čemu onda i zašto Tegi baljezga?

Drugo Ti i Tegi imate pravo na ZAŠTITU USTAVNOSTI ODLUKE podnesite zahtev.
(nije nego, 04. jul 2020 17:30)

UPPR jeste po zakonu. Možemo da polemišemo o tome zašto niko od onih koji su ga predložili nije dobio Nobela za to. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da i taj UPPR niste uradili skroz po zakonu. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da od svih pravnih subjekata koji su se odlučili za UPPR samo je Zvezda uspela od debelog gubitaša da sad ima para kao pleve. Da ne pričam o tome kako su izgledali sastanci sa dr čovićem oko naplate potraživanja.

primorska

pre 3 godine

Ali oni vole da placu i kukaju Micov. To im je izgleda u krvi i neka taktika. Tipa kukaju odmah pred svaku seoznu kako nemaju para, e sad ako naprve uspeh onda je cudo a ako ne neprave onda su krvi CIA, BIA, budzet i svi ostali sem njih. Evo recimo Tegeltija. On ladno i bez blama iznosi potpune neistine. Sad je krenuo sa pricom kako je budzet Partizana 3m eur a Zvezde 14m Pa ko to normalan moze da veruje? Ostoja sam kaze da je budzet Partizana prosle godine bio 6,8m eur. Pa gde je nestalo 3,8m eur? Smesno zaista. Zvezda 14m eur? Alo, neka 5m eur ide na strucni stab, putovanja, administraciju, gorivo i ne znam ni ja sta, ispadne da je Zvezdin budzet za plate 9m. S obzirom da ce Zvezda imati ne vise od 18 igraca, dolazimk do toga da je prosecna plata u Zvezdi 500k eur po igracu. Pa ko to moze da veruje?
(Gossa placa Zeljko, 4. jul 2020 16:05) # Link komentara

Zaboravio si da u budget dodas mladje kategorije + FMP sa svim igracima i trenerom ! Tada sigurno dolazimo do tih 14M koji su realni ! Kori Volden nije hteo da igra za 350K u Partizanu i otisao u klub koji ce mu platiti skoro duplo. Loyd za ispod 700k nema sanse da zaigra !
Budget Partizana sigurno je veci od 3M. Realno je verovatno izmedju 4.5M i 5M. Partizan do kraja prelaznog roka nece dovesti vise od 2 igraca !

Duka

pre 3 godine

Ako je uppr po zakonu a jeste pa o cemu onda Tegi baljezga.
@nije nego

uppr je po zakonu samo sto u zvezdi nije radjen uppr nego kriminal. Da jeste krenuli bi od beton lige a ne bi na fmp nakacili svoje dresove i igrai normalno.
Ukratko, zvezda ne postoji nego su fmp nazvali zvezdom.

NY

pre 3 godine

Niti je Partizan plakao, niti se kome zalio, vec je prihvatio ono sto mu je nametnuto. Da li je pravedno ? Pa kako moze biti pravedno da onaj koji je bio sampion 2019.godine igra 2 puta evroligu, a da je pri tom u momentu prekida nije bio najbolji, a da najboljem u ovoj sezoni, nije pruzena NI SANSA da na terenu to potvrdi, i time je klub gurnut u jako tesku situaciju sto se moze i videti, po odlasku trenera,jednog od najboljih igraca u suparnicki tabor. Partizan je kaznjen i poprilicno unazadjen za odlicnu sezonu. Posteno bi bilo da su se stvari odlucivale na terenu, a mogle su , kao sto je npr. zavrseno prvenstvo u Spaniji.
(Nikola, 04. jul 2020 16:02)

Dečače to što je tvoj klub bio prvi a da se nije odigralo do jraja ništa ne znači. Mogli ste a mogli ste i da ne budete. VTB liga koja ima isti sistem takmičenja je prekinuta. Himki je bio prvi i nije proglašen. prvakom i kukao kao i vi. Tebi je sada merilo Španija a u celoj Evropi osim još Nemačke se nije igralo. I još nešto. To su nacionalna prvenstva a ne regionalna. Granice bile zatvorene

Ivan Ja

pre 3 godine

Slazem se za eurocup,zavrsilo se 2/3 takmicenja i ostalo je jos dosta utakmica do kraja.ABA odigrala 95%,svi su imali gotov status na tabeli od poslednjeg do prvog mesta i zbog dve utakmice(polufinale i finale) ponisteno sve,cela sezona?!Svi uspesi i neuspesi klubova ove(kakve takve) sezone su obrisani.Neuspesni likuju a uspesni kukaju i to je sasvim normalno.
Opasnija je stvar sto se sada videlo koliko Partizanu malo treba pa da bude opet onaj stari. Izbori su prosli i ne moraju vise to da trpe i nece ponoviti istu gresku,pa ce ove sezone da bude zatvaranje slavina za Partizan.Ostoja nije nista kriv on samo slusa zna se vec koga...Postavice neiskusnog trenera i plasim se da ce ponovo biti sezona kao ona sa Perom Bozicem...Magdevskim,Vrabcem...

baki

pre 3 godine

1992. Uvek ce vas boleti. Tada nije bilo boljeg tima u Evropi od Partizana, ma kako vi zvali to takmicenje. Citavo takmicenje u grupi igrali kao domacini u Spaniji, prosek godina ispod 22. Bez stranaca (ako ne racunam Nakica).

Taj isti trofej je osvajala i Bosna i Cibona i Jugoplastika (POP 84).

Delibasic, Varajic, Radovanovic, Drazen, Kukoc, Radja, Savic, Djordjevic, Danilovic, Rebraca...to su igraci koji su ga osvajali.

Sta vam nije jasno??

Psssstt....

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Партизани имају две тактике, прва је отимање а ако отимачина не прође онда наступа кмечање....

ak47

pre 3 godine

Placu već osam godina. Sećaju se Fiba trofeja od pre 30 god. Misle da su bitni. Onda igrač plati da ode od njih. Bum tras
(Spale, 04. jul 2020

Au a tek vi kako ga se secate :)

Max

pre 3 godine

@Vlada
Postoji jedna bitna razlika izmedju CZV i Partizana. Fudbal je najvaznija sporedna stvar na svetu, ne kosarka i slicno. Tu Partizan ne moze da primirise Zvezdi. Dok je skoro bilo History ch - Zvezda KES...op, Zvezda tukla Liverpul. A vi? U EL (kosarka) imate 1/3 statistiku, nema vas 6 godina NIGDE...a KES je bio godinu dana posle Zvezdinog fudbala...znaci - History chanel za sport koji nije isplativ (to grobari tvrde). Zato je i Boris sedeo sa Putinom i razgovarao o Zvezdi. Zna se ko je veca grupa u Srbiji. Samo neko ko ne zna da se ponasa poslovno racionalno ulaze u grobare. U (jednom drugom) sportu, u kojem se rezultati postizu sa ulozenih 300,000 eur imate dug 6,5 miliona EUR. Sta reci? Sposobni ste?

gg5+

pre 3 godine

Placu već osam godina. Sećaju se Fiba trofeja od pre 30 god. Misle da su bitni. Onda igrač plati da ode od njih. Bum tras
(Spale, 4. jul 2020 15:46)

Kad vi beše osvojiste LŠ u fudbalu, prošle godine sa 3 boda u grupi ili isto pre 30? Bum Tras 30 primljenih golova u 6 mečeva i ode sedma zvezdina zvezda kod Arapa za moćno milionče.

Bgd

pre 3 godine

to njegovo misljenje ali postavlja se pitanje ako je zavrseno spansko prvenstvo i ostale lige u kosarci zasto nije i aba liga kad je vec bila pri kraju? jedan klub vec cetvrti put igra evroligu neizboreno na terenu.
(boki, 4. jul 2020 16:10)

Šta ćeš, može nam se. Toliko smo moćni da možemo u EL i na ovaj način a vi crknite od muke. Jesi li sad zadovoljan s odgovorom? Doviđenja i prijatno.

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

Tako je. Treba biti realan pa priznati da su zvezdaši ostali bez kluba i sada navijaju za privatni klub iz Železnika sa registracionim brojem nekog kluba u Vojvodini.
Šta? Nije vam više do realnosti? :P

I SAMO PARTIZAAAAAAAN!
(IvoLola, 04. jul 2020 16:10)

Au, uplakani ti prs'o ?

realno

pre 3 godine

Postoji jedna bitna razlika izmedju CZV i Partizana. Fudbal je najvaznija sporedna stvar na svetu, ne kosarka i slicno. Tu Partizan ne moze da primirise Zvezdi. Dok je skoro bilo History ch - Zvezda KES...op, Zvezda tukla Liverpul. A vi? U EL (kosarka) imate 1/3 statistiku, nema vas 6 godina NIGDE...a KES je bio godinu dana posle Zvezdinog fudbala...znaci - History chanel za sport koji nije isplativ (to grobari tvrde). Zato je i Boris sedeo sa Putinom i razgovarao o Zvezdi. Zna se ko je veca grupa u Srbiji. Samo neko ko ne zna da se ponasa poslovno racionalno ulaze u grobare. U (jednom drugom) sportu, u kojem se rezultati postizu sa ulozenih 300,000 eur imate dug 6,5 miliona EUR. Sta reci? Sposobni ste?
(Max, 04. jul 2020 17:29)

Druze ovim komentarom pokazujes koliko te sve pogadja. Zasto ti imas potrebu da se pravdas tim gugl statistikama ako je sve tako. Ovako svako slovo pokazuje i ako smo tako "slabi" u svemu i dalje tebi i takvima lao ti nanosimo dosta frustracije. Sta li bi tek bilo da smo jači. :)

ValterNBG

pre 3 godine

Rece Vujosevic skoro kako je cilj da Zvezda dobije A licencu pa se sada preterano ulaze u njen sastav.Evo posteno mi recite razliku izmedju ovoga sada I "vaseg vremena".Samo bi zamolio za razumevanje u pogledu budzeta.Pre 20-ak godina 2-3 miliona evra su isto sto I sada 10-15.000.000.e.Stvarno ne razumem zasto toliko kukate.Promenila se vremena,svaka vlast nosi svoju odluku I to je to.Strpite se,sta je to jos desetak godina,pa I mi smo dugo cekali na utakmice sa najboljima u Evropi.

eto

pre 3 godine

Nije direktno vezano sa temom,ali bi voleo da nesto pojasnim. Walden je imao obestecenje izmedju dve sezone u kkp...kako je kkcz dobila EL ponovo, pocela je prica o waldenu, tako da je njegovo obestecenje uracunsto u onaj novac koji prima od zvezde...350k kkp, cz 750+150 partizanu...radi se o $...kao sto trener kkcz nije sam platio izlaz iz ugovora, vec je to u cz paketu, pa je njegova zvanicna cena kao manja,a realno nije...nikad mi nece biti jasno ubedjivanje da je budzet MANJI nego jeste...pa nikakva tajna nije koliko kosta lazic, koliko simanic, koliko odzo...npr...ili thomas,walden,parakhouski...na to se dodaju troskovi poreza,stanovanja,avio karata ,osiguranja i to je CENA igraca po sezoni...nikakva misterija...ps.da, porez se placa, tj cifre kojima se barata kod nas su uvek netto

PAOK

pre 3 godine

Zato je tvoja Olimpia realno zasluzila da igra Evroligu.Cetvrta u LEGA A.I sad Virtus igra Evrokup,a vi Evroligu.Kakvo je to takmicenje kad drugoligas ima A licencu.Bolje ne komentarisi,jer tvoj Milano 2 igra na osnovu licence.Venecija kao prvak nije mogla u Evroligu.SRAMOTA

sasa the red baron

pre 3 godine

ISTINA:::

Tuzno je videti sta se desavau U KKP.Ponajvise zbog same cinjenice da niko nikad nije se javno obratio jasno rekao ono stosvi u KKP znaju.
Milioni su pokradeni. Uplate od Francuskog saveza od 150 000eura po igracu,zaVestermana,LOvernja,Daboa,nikadnisu ni stigli do KKP.
Njih SD Partizan uzelo sebi..
Novci od prodaje Veselog,Bogdanovica,i jos minimum 6-8 igraca su izneseni iz kluba na mala vrata...
one godine kad je otpusten Vujosevic,KKP nije imaonijednog profesionlanog igraca pod ugovor,na mesec dana pred pocetka sezone,i preko 7 miliona duga za igrace,ali takodje extra dug za porez,ne placene radnike,i sa iznajmljivanje sale..
KKP prakticno nije nista placao godinama..
kada im je EL ponudila ugovor,odbili su,jer su morali pokazati knjige..
Kada im je poreska uprava ponudila ugovor,odbili su,jer su morali pokazati knjige..

Nenad

pre 3 godine

Evroliga se u ovim uslovima neće igrati. A ovi uslovi će da traju ko zna do kada.Možda nešto krene u maju sledeće godine. I ABA je pod debelim znakom pitanja. Ostaje domaće prvenstvo bez publike. Mislim da će više od pola ovih stranaca otići već u novembru da igraju neke jače nacionalne šampionate.

Mutombo

pre 3 godine

Mišljenje je kao zadnjica. Svako ga ima.
(baldhawk, 4. jul 2020 15:41)

Sta je lose rekao? Potpuno normalan rezon, lisen zaverenickog tona na kakav su navikli ovdasnji navijaci zatrovani propagandom

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Primorska, dobro. Ajde da dodamo i FMP (mada ne znam zasto kada je to poseban klub sa posebnim budzetom), neka ode tu jos milion ma evo da vas castim i dva ako treba. Dolazimo do 7 miliona samo za plate igraca. To je skoro 400k eur prosecna plata po igracu. I tebi je to realno? Da li ste vi svesni sta pisete? Verovatno jeste, ali to vas ne sprecava da iznosite lazi. Odakle tebi da ce Volden da igra za 700k eur? Odakle tebi da ce Lojd da igra za 700k eur? Zasto ne racunas plate igraca koji vise nisu u klubu poput Gista, Stratosa, Puntera, Djenke i ostalih...realno ce Zvezdin budzet biti na nivou proslogodisnjeg kao i Partizanov, ali vi nemate problem sa spinovima i lazima.

Lale gator

pre 3 godine

Zašto se skače po žulju Grobarima ovakvim izjavama? Trebalo je da kaže: -Nikad u Zvezdu, nudila mi milione. Karijeru završavam u KKP. A ne ovako objektivno.

Smeh

pre 3 godine

@nik sloter

A vi ste privatni klub? Nisu se slivale državne pare pa ste mogli da priuštite trenera od 800 hiljada evra plus gomilu igrača? Izgleda kod vas uplakanih rade i igraju za sarmice. Koliko je Volden morao da napravi sarmi da bi mogao da vas odjavi i predje kod ovih drugih, Cigana? I nastavljate sa kuknjavom a čovek vam lepo kaže da nema vajde od toga. Izgleda da baš sporo kapirate uplakani.

Pčelarski pripravnik

pre 3 godine

Realan čovek, iskusan igrač ... zna da prvo mesto u grupi ne znači baš ništa u play-off takmičenjima.

Posebno u okolnostima što partizan nema tim da dobije ni budućnost u play-off a kamoli Zvezdu na 3 dobijene...

CHE

pre 3 godine

Nista sporno,nemam nista protiv da Fmp igra EL po četvrti puta da se za to nisu izborili na terenu.Problem je sipanje drzavnog novca u privatni klub kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.
(nik sloter, 04. jul 2020 16:11)


A odakle vama novac, poštenjacine?
Odakle svi ti milioni?

Od ulaznica?

Ah da.... prodao Ostoja kuću na moru ....ha ha ha ha

Wllaxy

pre 3 godine

Ne najjači je ovaj lik što se kao podsmeva Partizanovom trofeju iz Istanbula, sine to takmičenje su igrali svi najbolji klubovi iz svih država, nije ti to ova sadašnja FIBA Liga Šampiona, nauči nešto pa se javi...
(Miša, 04. jul 2020 17:55)

U pravu si, igrali su i moćni Kalev iz Estonije, Maes Pils iz Belgije, Bajer 04 Leverkuzen, Komodor Den Helder iz Holandije...

To su bile ekipe, pravi prvaci svojih zemalja a ne neki tamo četvrtoplasirani tim iz Španije ili ekipe iz Grčke/Turske koje nisu prvaci svojih zemalja...

Марко

pre 3 godine

Sasvim korektno i to od strane velikog navijaca Partizana. To sto je nas Ostoja ubedio u suprotno je druga prica. Isto tako, da je kojim slucajem KKCZV bila prva u ABA bila bi proglasena za sampiona, to isto svi znaju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mateja, 4. jul 2020 15:46)

Мислиш као Партизан у фудбалу 1999. када је имао 2 бода више од Обилића, а предстојало му је гостовање Обилићу и још десетак кола до краја првенства.

nije nego

pre 3 godine

@optimus

Ako je UPPR po Zakonu a jeste pa o čemu onda i zašto Tegi baljezga?

Drugo Ti i Tegi imate pravo na ZAŠTITU USTAVNOSTI ODLUKE podnesite zahtev.

mr.wolf

pre 3 godine

Niti je Partizan plakao, niti se kome zalio, vec je prihvatio ono sto mu je nametnuto. Da li je pravedno ? Pa kako moze biti pravedno da onaj koji je bio sampion 2019.godine igra 2 puta evroligu, a da je pri tom u momentu prekida nije bio najbolji, a da najboljem u ovoj sezoni, nije pruzena NI SANSA da na terenu to potvrdi, i time je klub gurnut u jako tesku situaciju sto se moze i videti, po odlasku trenera,jednog od najboljih igraca u suparnicki tabor. Partizan je kaznjen i poprilicno unazadjen za odlicnu sezonu. Posteno bi bilo da su se stvari odlucivale na terenu, a mogle su , kao sto je npr. zavrseno prvenstvo u Spaniji.
(Nikola, 04. jul 2020 16:02)

Kako je moguce da ne razumete prostu stvar. Ne igra sampion 2019 dve EL. Ovogodisnja EL NE POSTOJI. Prekinuta je. Ponavlja se. Kapiras. PONSVLJA SE !

go4it

pre 3 godine

Zena, jel te, ne zeli da se vrati za BG? A ona sve kao zaradjuje milione pa ima pravo preceg izbora. Nase zene generalno vole sportiste, ne zbog para...

Nenad Grobar Pirot

pre 3 godine

Nece doci u Partizan da zavrsi karijeru,nije lud da se odrekne novca a i Milano jeste lep grad,a i ne mora da se ovde vrati..

ekonomista

pre 3 godine

UPPR jeste po zakonu. Možemo da polemišemo o tome zašto niko od onih koji su ga predložili nije dobio Nobela za to. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da i taj UPPR niste uradili skroz po zakonu. Ne možemo da polemišemo oko činjenice da od svih pravnih subjekata koji su se odlučili za UPPR samo je Zvezda uspela od debelog gubitaša da sad ima para kao pleve. Da ne pričam o tome kako su izgledali sastanci sa dr čovićem oko naplate potraživanja.
(kod mene dreka i pretnje nisu uspeli, 04. jul 2020 18:18)

Prvo da naučiš šta je UPPR. Drugo tvoj klub je prošle godine potpisao isti zbog poreskog duga državi od 75 miliona dinara. Treće ako si ekonomski pismen možeš da pročitaš bilans Zvezde gde postoji stavka servisiranje postojećih dugova. Četvto. Neki od privatnika su se odrekli uloženog novca. Zoran Drakulić (East point). Slobodan Vučićević (Grand kafa, Stark, Centroproizvod), V. Jevrosimović (Comtrade)

РЗ-ЦЗ

pre 3 godine

Зашто сте ви играли у фудбалу уместо Звезде оне године када није могла да игра у квалификацијама за лигу шампиона? Што нисте наставили у кв. за лигу европе јер ово друго такмичење нисте заслужили?

NoName

pre 3 godine

Slazem se za eurocup,zavrsilo se 2/3 takmicenja i ostalo je jos dosta utakmica do kraja.ABA odigrala 95%,svi su imali gotov status na tabeli od poslednjeg do prvog mesta i zbog dve utakmice(polufinale i finale) ponisteno sve,cela sezona?!Svi uspesi i neuspesi klubova ove(kakve takve) sezone su obrisani.Neuspesni likuju a uspesni kukaju i to je sasvim normalno. 
Opasnija je stvar sto se sada videlo koliko Partizanu malo treba pa da bude opet onaj stari. Izbori su prosli i ne moraju vise to da trpe i nece ponoviti istu gresku,pa ce ove sezone da bude zatvaranje slavina za Partizan.Ostoja nije nista kriv on samo slusa zna se vec koga...Postavice neiskusnog trenera i plasim se da ce ponovo biti sezona kao ona sa Perom Bozicem...Magdevskim,Vrabcem...
(Ivan Ja, 04. jul 2020 18:48)


Ovo su oni što prate košarku 40 godina. Kaže čovek zbog dve utakmice, polufinale i finale. To je momče minimum 5 utakmica, a moguće i 8.

NY

pre 3 godine

Joj kako boli Istanbul 92 ove pantere. Nikada nam nece oprostiti. Placite.
(ok, 04. jul 2020 19:51)

Ti se tada nisi ni rodio. Bilo pripovedalo se

Buducnost

pre 3 godine

Opet maliciozni komentari navijaca zvezde a neobjektivni navijaca partizana... Svakako da ne treba postojati samo jedan klub, licno ja bi voleo da zvezda osvoji evroligu... Ali da je vec godinama unazad politika stala za zvezdu stala je. I to svako vidi i zna. Partizanu je otprilike sada kao i zvezdi 2009 godine mozda jos teze zato sto ipak osecanja su pomesana jer je partizan bio sampion evrope... Ali meni kao navijacu partizana sta god da se desi ja cu ga uvek voleti makar igrao i drugu ligu ili taj *cipiripi* kup... Nadam se samo da za par godina na vlast ne dodje okoreli navijac Partizana. Zato sto ce ova trenutna pristrasnost vlasti dovesti do toga da kad na vlasti bio navijac Partizana doci do toga da ce biti katanac na kk i fk CZ..
(Vlada, 4. jul 2020 16:50)

Pametan navijac Partizana ce da to uradi i sa Partizanom, postojace profesionalni sport i amaterski. Nema drzavnih parica ni za koga vise. Kada se to desi, znacemo da smo na dobrom putu da stvarno zivimo bolje.
Trenutno Zvezda sluzi za zamlacivanje naroda jer ima vise navijaca, a Partizan kao mrski neprijatelj koga treba pobediti.

Стара школа

pre 3 godine

Армани треба избацити из ЕЛ јер нас никада нису победили у њој! Неки имају и такву логику, зар не?

Smeško

pre 3 godine

Sačuvaj Bože kojim besmislicama se bave navijači Partizana i Zvezde. Mnogo bolje bi bilo da potraže neki posao, da stvore neku porodici, da pročitaju neku knjigu....da nađu smisao svom životu.

АА

pre 3 godine

Нас је Остоја довео у заблуду својом демагогијом, велики је манипулатор, ал неће више...

ultrasrbin

pre 3 godine

Марко, 4. jul 2020 16:32

Ocekivano od zvezdasa. Tema kosarka, ali on se priseca fudbala a ne cinjenice da je 99 Crvena zvezda igrala EL kao 2 u ABA.

Max

pre 3 godine

@Realno
"Pravdas se google statistikama ako je sve tako" - grobarska logika za primer, skidam kapu. Narocito kad se lik potpise "Realno". Znaci, ovo sto sam napisao nije tacno?
Ne mogu da disem od frustracije, moji podaci su nerealni.