Gejming

Petak, 03.07.2020.

09:20

Ubio se poznati gejmer, imao je samo 31 godinu

Izvor: B92

Ubio se poznati gejmer, imao je samo 31 godinu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

beogradski

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Imam 30 godina, stalno zaposlen, sa odlicnim primanjima, za srpske uslove. Imam zenu, dete i psa. Svima je maksimalno posvecena paznja, ljubav i razumevanje, hrana je u frizideru, racuni placeni, u svemu ovome pomaze i zena naravno. Svake godine se ide na more, svakog vikenda su neke aktivnosti sa porodicom, da li je to izlet, da li bioskop, soping ili restoran. I da, igram igrice u svoje slobodno vreme, trenutno prelazim Good Of War 4, narucen je i Last Of Us 2, cim stigne, ce ga obrnemo.

Aca

pre 3 godine

U nasem mentalitetu je izgleda najlakse pljuvati, osudjivati i generalizovati. Verujem da vecina komentara niti zna o kome se radi niti je ikada pogledala i jedan video koji je ovaj decko napravio. Jer da jesu znali bi da nije bio nikakav autisticni, trol, humaniod ili nakaza kako ga neki karakterisu vec pozitivan, drustven i pametan decko koji je imao tu nesrecu da oboli od bipolarnog poremecaja, tjs manicne depresije, igrice sa tim nisu imale nikakve veze, to mu je bio posao u kojem je zaradio milione dolara.. Ne osudjujte, posebno ne one bolesne.

vazi

pre 3 godine

Nije mi jasan ovaj inzenjer sta je hteo da kaze. Kako sejes tako zanjes brate, niko ti nije kriv sto ne vidjas decu i sto si rob. Nadji sebi modus da budes non stop sa decom i zenom i da stvoris sebi nesto. Ta selfpitty prica ti je bas uzasna i sto se kaze ne bio ti u kozi. Proci ce 10, 15 godina i tad ce biti kasno, bolje na vreme kreni radis ispravno

Јабучило

pre 3 godine

Судар стварног и виртуелног код друштвено неприлагођене личности без блиских људи који би могли да се забрину. Убила га је отуђеност.

Veki

pre 3 godine

(Max, 3. jul 2020 09:50)

Nema to preterano puno veze s igricama, vec sa necim mnogo dubljim sto je taj momak u sebi krio godinama. Depresija se ne leci lopatom, jer je i lopata beg od stvarnosti. Depresija se leci u korenu, suocavanjem sa samom traumom koja je izazavala i ucenjem kako da tu traumu prevazidjes. Sem toga, problem kod depresije je sto pacijent NECE da se pomeri. Ti bi, kazes, njega "poslao" na neku njivu. Kako bi to izveo, molim te?! Sta ako ti on kaze "necu"? Das mu lopatu, on tu lopatu baci. Ili te udari tom lopatom iz sve snage. Sta ces onda? Potom posle 5 minuta krene napadno da se smeje, a onda opet da place i vristi i tak ou krug. Ozbiljni depresivni bolesnici dodju do tacke da ni u toalet nece da idu kada moraju, vec nuzdu obave gde se zadese. Ja sam to nazalost iskusio iz prve ruke, moja bivsa je patila od bipolarnog poremecaja, njena bolest nas je rastavila. To sto sam ja doziveo ne zelim ni najgorem neprijatelju! Mentalni bolesnici su nepredvidivi, njima nije mesto ni u sumi, ni na njivi, vec u bolnici, pod nadzorom lekara, uz teske lekove i intenzivne terapije. Radna terapija jeste sastavni deo lecenja, ali tek u narednoj fazi, kada je covek vec koliko-toliko svestan sebe, dobije ponovo snagu volje, motivaciju za zivotom i shvati gde se nalazi.

Eugen

pre 3 godine

dobra poruka za roditelje koji daju deci da igraju igrice... treba im oduzeti decu!
(spržijo mozak, 3. jul 2020 10:47)

Ma pusti decu. Treba im konfiskovati komjutere, WLAN rutere i preseci LAN kabal. To bi im bila najgora kazna. Eej, zamisli zivot bez interneta? Nezamislivo, a?

Salle

pre 3 godine

Malo sam potražio da vidim o čemu se ovde radi. Ladno sam ga gledao pre par godina, bio je u Japanu s nekim ortakom, ili dva, nebitno. Na YT mi uglavnom iskaču snimci putovanja. Sećam se da je jeo neko ultra skupo groždje. Sad kad pogledam ove što se pozivaju na Boga, lopatu, vojsku...šta reći. Lik je igrao igrice i putovao po svetu. A ja sebi našao utehu zato što radim od pola sedam, pa mogu i da ugrabim nešto dana posle posla. Doduše, delovao je srećno, ali nekako usplahiren sav.

Milan

pre 3 godine

Neverovatno koliko smo zatucan i toksican narod, decko se ubio, a ovi iz svojih kompleksa omalazavaju coveka koji je zaradio milione radeci ono sto voli..

Sarkazam

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Koliko si ti neupucen u gejming scenu. U Juznoj Koreji je to nacionalni sport, popularan kao fudbal i kosarka... Ljudi zive od toga, i to neki prilicno dobro.
(nexus, 3. jul 2020 11:21)
E ako je u Juznoj Koreji to normalno onda ako. Oni su poznati kao normalni. a sigurno je i zdravo time se baviti kao fudbalom ili kosarkom

No name

pre 3 godine

Covek je bolovao od Bipolarnog poremećaja, a to je psihicka bolest sa najvise samoubistava
(Realna, 3. jul 2020 10:46)

Nažalost, mnogi ljudi slabo znaju o poremećajima, mentalnim bolestima kao i ti. Imaš ljude koji dobiju po nekoliko dijagnoza ili imaš kojima vremenom drugi doktor prepravi dijagnozu u nešto drugo.
Znači ne postoji labaratorijski testovi krvi, skener mozga, rendgen bilo šta da dokaže poremećaj. Na primer ne postoji ni labartorijski test za lekove koje piješ, i kao pokazuje nivoe nekih referenci na koje utičeš. Kao za gvoždje. Da kažemo da je posledica mentalne bolesti samoubistvo. Svaki psihijatar će ti reći da od dva pacijenta, usresdi se na jednog, liči mu na to. A njemu se ubije drugi, koji mi je izgleda stabilno. A da ne kažemo da može da neko izvrši samoubistvo bez ikakve istorije mentalne bolesti. Kao da umre neko od raka, a nikad postavljena dijagnoza raka?! I čemu psihijstrija služi? To pitanje je postavljeno na nekoj drugoj temi.
Da umiruje javnost, koja vrlo malo zna da se tu nešto radi. Eto kao lečimo. I za diskriminaciju, da se ne lažemo.

Mlad čovek ej 31 godina,pa nema 60 godina+ bogat. Pitam se kao neko što je radio sa ljudima sa ozbiljnim fizičkim bolestima, pa ljudi koji nemaju noge, ruke. Šta psihijatar kaže takvom čoveku, koji kaže da psihičke probleme ima zbog svog fizičkog stanja. A ima na pr samo 31 godinu? Da ga je kaznio Bog? Ili mu da bonu. Kuku.

xdd

pre 3 godine

Vidim da dosta ljudi nije upuceno oko ove situacije. Covek se nije ubio zbog video igara, vec zbog devojke koju je zaprosio 1h pre samoubistva, koja ga je odbila...

Sasa ZH

pre 3 godine

"Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki)"

Ima i starijih, jako popularnih ljudi, koji trce za loptom po travi.

No name

pre 3 godine

Covek je bolovao od Bipolarnog poremećaja, a to je psihicka bolest sa najvise samoubistava
(Realna, 3. jul 2020 10:46)

Nažalost, mnogi ljudi slabo znaju o poremećajima, mentalnim bolestima kao i ti. Imaš ljude koji dobiju po nekoliko dijagnoza ili imaš kojima vremenom drugi doktor prepravi dijagnozu u nešto drugo.
Znači ne postoji labaratorijski testovi krvi, skener mozga, rendgen bilo šta da dokaže poremećaj. Na primer ne postoji ni labartorijski test za lekove koje piješ, i kao pokazuje nivoe nekih referenci na koje utičeš. Kao za gvoždje. Da kažemo da je posledica mentalne bolesti samoubistvo. Svaki psihijatar će ti reći da od dva pacijenta, usresdi se na jednog, liči mu na to. A njemu se ubije drugi, koji mi je izgleda stabilno. A da ne kažemo da može da neko izvrši samoubistvo bez ikakve istorije mentalne bolesti. Kao da umre neko od raka, a nikad postavljena dijagnoza raka?! I čemu psihijstrija služi? To pitanje je postavljeno na nekoj drugoj temi.
Da umiruje javnost, koja vrlo malo zna da se tu nešto radi. Eto kao lečimo. I za diskriminaciju, da se ne lažemo.

Mlad čovek ej 31 godina,pa nema 60 godina+ bogat. Pitam se kao neko što je radio sa ljudima sa ozbiljnim fizičkim bolestima, pa ljudi koji nemaju noge, ruke. Šta psihijatar kaže takvom čoveku, koji kaže da psihičke probleme ima zbog svog fizičkog stanja. A ima na pr samo 31 godinu? Da ga je kaznio Bog? Ili mu da bonu. Kuku.

Zoran

pre 3 godine

Sta znaci mentalno bolestan. Upoznao sam mnoge mentalno bolesne ljude u okruzenju, na poslu nego one koji piju lekove. Pazite se od ovih prvih a ovi bolesni piju lekove i od njih ne morate da se pazite.

iosonostefan

pre 3 godine

@morty Volim ovako zdravu konverzaciju. Imam preko 30 godina... Vidim ja budućnost, šta više jako sam optimističan. Ispunjava me da držim nešto svoje, planiram neki kafić da otvorim u skorijoj budućnosti. Bavim se takođe i muzikom(uskoro izbacujem novu pesmu koja može zaista dobar hit da bude ukoliko je dobro iznesem). Kontakt sa publikom me takođe ispunjava. Ali generalno me totalno ne zanimaju životi drugih, ravnodušan sam potpuno. Zato se i ne družim. Najviše volim sam da sedim pored neke vodene površine, tu punim baterije. Video igrice me smiruju i u stanju sam i po desetak sati da ih igram u danima kada nemam obaveze. Kada odem u neki drugi grad na nastup, nije retko da sam odem da istražujem mesto i super se osećam. E sad da nema društvenih mreža i da nemam sa kim to da podelim verovatno bih bio usamljen. Ne kažem da neću jednog dana osnovati porodicu, ali trenutno se tu ne vidim, niti vidim osobu pogodnu za to.

morty

pre 3 godine

@iosonoatefan Eto, ne znam koliko godina imas. Ali ovo sto si napisao je suvise glupo i tuzno, po meni. Zapostavio su drustvo jer ti ne treba??? Devojku ne trazis jer ti isto tako ne treba?? Pitao si koji realni problemi, eto, bas ti koje si naveo, samo sto ces to uvideti kad izadjes iz 4 zida. Ako mislis da ce kompjuter da te saslusa kad ti u nekom bude tesko, nesto ti se desi, tebi ili nekome, grdno se varas. Veruj, tad ces se okrenuti ka tim prijateljuma za koje si rekao da ti ne trebaju, ali tad su ti njihova ledja vec otvorena. Tad se zapitaj samo zbog cega? Zbog kompjutera? To i jeste glavni problem, ljudi su drustveni zivot zamenili za neki virtuelni svet, u njega se uzive al posle 10-15 godina, dodjes u situaciju da iza sebe nemas ni kuceta ni maceta, 30 godina, i normalno je da kod sebe sa 30-35 godina ne vidis nikakvu buducnost. Koga znas, koga si do tad upoznao? Nikog, samo si sve odbacivao od sebe. Na kraju, takvim ljudima svi budu krivi jer su im okrenuli ledja.

Bruno

pre 3 godine

Vreme masovne histerije, gde se svi bave koronom, dok se zapostavlja život i njegove druge bolesti, dovode do, što jedan psihijatar reče, toga da je ovo vreme inkubacije za psihičke bolesnike. Nije korona jedina bolest.

eminenti strucnjak

pre 3 godine

Vidim da se minusi lupaju uglavnom zdravorazumnim komentarima sto dosta oslikava danasnje vreme. Neka onaj odozgo pomogne svima vama koji gejmujete. Bolesni ste a da niste ni svesni, mada to tako uglavnom i biva. Iskreno vas zalim i nadam se vasem oporavku. Inace i vas na kraju tunela ceka klimava stolica i kanap oko vrata. Gejmer=asocijalni introvertni autisticni pokusaj coveka. Zapravo gejmer i nije covek nego humanoid. Pozdrav i cuvajte mentalno zdravlje.

iosonostefan

pre 3 godine

@morty Šta su to realni problemi? Ja sam zapostavio društvo, nije mi potrebno. Devojke takođe, ako baš neka insistira a dobro izgleda pristanem da se vidimo. Igram igrice, radim i treniram. Sam sebi sam potpuno dovoljan sve dok sam zdrav i pokretan.

TT

pre 3 godine

Ne razumem ljude koji ni ne znaju ko je u pitanju, a odmah potrce da osude i ostave besmislen komentar tipa "igrice vode u ludilo i slicno" .. Bajron je imao porodicnu istoriju depresije, njegov stariji brat je pocinio samoubistvo takodje, Bajron je takodje bolovao od bipolarnog poremecaja sto je izuzetno ozbiljna bolest i nema nikakve veze sa faktom sto je decko napravio milione igrajuci igrice .. Verovatno su mu video igre donekle i pomogle da ne pocini samoubistvo ranije ..

morty

pre 3 godine

@djoko nije to sporno, ali jeste to da se realan sport i ovaj nazovi sport ne mogu porediti niti ce ikad. Jednostavno, nemas dodir sa realnim svetom, pa kad posle 10 godina izadjes iz cetiri zida, skapiras koliko zaostajes, zaboravis da pricas sa ljudima o realnim stvarima koje cine zivot, onda te isti ljudi zaobilaze. Igram igrice 15 godina, konkretno WoW 10, ali se nikad nisam otudjio od drustva i sveta u kom zivim, nisam odustajao od bitnih stvari da bi ostao u kuci i lupao po tastaturi dan, noc, godinu. Koliko god to okoreli gejmeri ne prihvatali, nakon par godina cete izaci napolje i skapirati da oko vas nema prijatelja i ljudi sa kojima mozete da popricate o realnim problemima. Pricam ovo jer sam imao slicnu situaciju sa prijateljem, koji je zbog igrica izbegavao treninge, druzenja, izlaske. Nakon par godina kad je skapirao kako svet zapravo funkcionise, upao je u neku vrstu depresije, sva sreca, imao je oko sebe porodicu i prijatelje koji mu nisu okrenuli ledja zbog ranijih izbegavanja, pa se delimicno vratio u normalu, ali i pored toga, i dan danas mu dodje faza u kojoj je skenjan a ne zna zbog cega. Cisto nezadovoljstvo. Okrenuo se iza sebe i uvideo da mu je 10 godina zivota proslo a da ne zna gde je bio i sta radio. Samo eto, ono sto nekad nije bilo normalno je sad normalno.

VSG

pre 3 godine

Nikada nisam mogao da igram World of Warcraft niti slične igrice sa onim kraturama ništa pozitivno ne mogu probuditi u čoveku i šteta što je na takav način završio taj gejmer.Treba igrati za razbibrigu kada se nadje slobodnog vremena malo sportske tipa PES ili NBA ili avanturisticke Crash Bandicoot. Na PS1 bile su gotivne igrice Metal Slug,Tomb Raider,Fighting Force,Tekken 3 i 4,Medal of Honor,Need for Speed,na PC i Indiana Jones,CS,a ovo sada je otislo u krajnost..

Mara

pre 3 godine

@Max
Uz svo dužno poštovanje, vi koji biste lečili depresiju slanjem u kamp/sumu/njivu/kamenolom o depresiji ne znate ama baš ništa. Tačno je da je fizička aktivnost i boravak na otvorenom u načelu dobar za organizam, ali svako ko se susreo sa depresijom, a posebno iz prvog lica, zna da je za lečenje depresije potrebno mnoooogo više od toga. Upravo taj stav "ja bih tebe u rov da kopaš/na građevinu umesto što glumiš depresiju" dovodi to toga da se depresivni ljudi osećaju odbačeno i to dodatno doprinosi njihovom osećaju krivice zbog bolesti. Tako da vas molim da imate to u vidu kada iznosite ovakve stavove, kažem vam kao neko ko je ovu bolest doživeo iz 1. lica.

Legend

pre 3 godine

Popularni? Sta je tu popularno? Danas je svako popularan. Gadi mi se svet u kome zivimo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Glumac, 3. jul 2020 09:43)

Gadis se i ti meni pa nikom nista

morty

pre 3 godine

@ccc Legendo? Kad pogledas iza njega, koji to uspeh ga cini legendom?
Izgleda da ljudi ne razumeju neke reci. Nekad su legende bili ljudi koji su iza sebe ostavljali nesto za bolju buducnost, i napredak u odredjenoj grani. Ja ne kapiram sta je ovaj momak promenio i doneo bilo kome da bi ga iko nazvao legendom?
Da se razumemo, nemam nista protiv ljudi koji igraju igice, igram ih i sam. Ali preterivanje do mere “idem do prodavnice i nazad” nikog nije daleko dovelo. Mladje generacije to ne kapiraju, vec sami uvide kada stupe u slicne godine kao ovaj momak, vreme kad druge stvari treba da ti cine zivot. Onda nastupa problem u glavi. Naravno nemam nista protiv ovog ili nekog drugog momka koji je dosao do ovoga, tuzno je, ali na ovakvim primerima treba biti objektivan i razumeti da na duze staze to zatvaranje ne moze biti deo ljudske srece, iako sa 15 ili 20 godina mislili drugacije.

Dylan Dog

pre 3 godine

Nisam znao za njega ali bas mi zao kad neko usled mentalnih problema sebi oduze zivot.
Bar je sad nasao mir i sve patnje i bolovi su nestali.
Ljudi nekad se tesko nositi ali probajte da se savetujete, izdrzite imamo samo jedan ovozemaljski zivot.

MilosS

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)
Da, kao i oni koji u 35 sutiraju loptu ili raznorazni sportisti. To sto si ti nesposoban da igras ozbiljnije igre je isto ko i oni koji imaju 2 leve za fudbal omalovazavaju isti, ili bilo koji sport uopste.

Toni

pre 3 godine

(Max, 3. jul 2020 09:50)

Da,da. Virtualni svijet vodi u depresiju, a kamenolom je spas. Bolje ćutati i izgledati glupo, nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju.

?

pre 3 godine

(Max, 03. jul 2020 09:50)

Твој коментар нема везе са животом. То је посао као и сваки други. Да ли 8 или 12 сати. Седе у најбољим гејмерским столицама, климица ради, може да поједе и попије шта хоће и кад хоће и заради пристојну и добру плату, они најбољи и милионе. А са друге стране, ја као дипломирани инжињер, радим 12 сати, мртав дођем кићи, децу виђам на кашичицу, до центра града нисам отишао месецима. Пријатеље и другаре "виђам" на виберу. И нисам милионер. Тако да твој коментар је дебилан. Ко има суицидне намере, тај је болестан, то се лечи али не лопатом, радом у каменолому већ у здравственој установи. Озбиљни случајеви успеју увек у својој намери. Поштуј те мучене душе и не лупетај!!!!!!

Ketsuno Ana

pre 3 godine

Neverovatno je koliko se neki neupuceni. Covek je bio mentalno bolestan, a ovi se raspravljaju da li je esport zapravo sport. Ovi drugi pricaju o igricama i kako su stetne ovo ono. Reckful se zadnjih 4 godina nije bavio ozbiljnjim gejmingom, nego je strimovao i pricao sa ljudima preko neta vise nego ista drugo. Njegovi problemi su bili odvojeni od igrica. Drugo, ovaj sto kaze da nije legenda, ne bih rekao. Svi strimeri danas trebaju da mu budu zahvalni sto je konceptualizovao sistem donacija koji je dan danas isti. Pre toga je bio najbolji igrac WoWa na svetu. U svom krugu, sirokom krugu, bio je legenda.

nexus

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Koliko si ti neupucen u gejming scenu. U Juznoj Koreji je to nacionalni sport, popularan kao fudbal i kosarka... Ljudi zive od toga, i to neki prilicno dobro.

adfs

pre 3 godine

Neprekidno drndanje igrica= ispiranje mozga, a to vodi u ludilo.
(kozar, 3. jul 2020 10:23)

Tako je! A sad nazad na gledanje TV-a i drndanje mobilnog, to je zdravo.

gile

pre 3 godine

Bio je prvi igrac warcrafta koji je dostigao 3k rating u areni, znaci verovatno najbolji na svetu u tom trenutku (to je bilo pre 10 godina kada je on imao 20). Warcraft je najpopularnija igra na svetu ikada iako dugo nije sto je nekad bila. Zaradio je u karijeri skoro 2 miliona USD. U proseku je oko 50.000 ljudi pratilo svaki njegov stream. Nije mogao da podnese pritisak slave, problemi sa devojkama i sl. Znaci, mlad, bogat, uspesan, popularan, depresivan, samoubistvo. Gaming je odavno postao ogroman biznis, popularnost je planetarna ali uglavnom samo u net gaming zajednici sto znaci 2,4 milijarde ljudi (30% svetske populacije).

ikac klisa

pre 3 godine

Popularni? Sta je tu popularno? Danas je svako popularan. Gadi mi se svet u kome zivimo.
(Glumac, 03. jul 2020 09:43)

Ako nisi primetio decko se ubio, govedo jedno.

djoka

pre 3 godine

Ne znam šta se ljudi čude oko toga što "gejmer" popularan. Svako ima svoja interesovanja. Imate takmičenja i igranju video igara koja se organizuju u velikim halama i publika prati svoje miljenike na velikim ekranima kao što vi pratite verovatno fudbal koji mene konkretno uopšte ne zanima. Nagrade za pobedničku ekipu u pojedinim igrama je i po par miliona dolara..... Sve ima svoju publiku....

hapsi gejmere

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Nažalost ta grana industrije zabave proteklih 10-15 godina rapidno raste, pomenuti gejmer je imao blizu milion pratilaca/pretplatnika na twitch.tv platformi... Možemo mi o psihološkom aspektu ljudi koji igraju igrice ili ljudi koji gledaju ljude koji igraju igrice ali niko ne može da zanemari činjenicu da takvi ljudi zarađuju stotine hiljada i milione dolara mesečno od toga.

Max

pre 3 godine

Bez ikakve namere da budem maliciozan, ali da su ga skinuli s racunara i igrica i poslali u neki kamp/sumu/njivu/kamenolom, na tezak fizicki rad po 8 sati dnevno najmanje, za nekoliko meseci bi se vratio kao osoba puna energije i zelje da zivi i da se bori. Tesko je kad zivot izgubi smisao i kad totalno nebitne stvari u zivotu pocinju da ispijaju zivotnu energiju. Zamislite zivot u kome ustanes u podne, sednes na komp i igras ceo dan, ne zapazis ni kad je pao mrak, ni da si gladan, ni da imas prijatelje ni obaveze.... Samo lazno zadovoljstvo i virtuelna realnost, a na kraju ludilo... E onda se covek zapita cemu ovaj zivot, i dolazi do samoubistva.

lanmi

pre 3 godine

Poceo sam da ga gledam jos 2011 godine kada je poceo da stream-uje na Twitch-u. Covek koji je mnogo uticaja imao na World of Warcraft i definisao stream-ovanje kakvo ga imamo danas.

Hvala ti za sve legendo, pocivaj u miru.

Ketsuno Ana

pre 3 godine

Imao je zescu depresiju i manicne epizode. Svi su to znali, koji su ga pratili. Ipak, ni to nije bilo dovoljno ljudima da prestanu da ga omalovazavaju na toj osnovi. Koliko znam, pre nego sto je izvrsio samoubistvo, zaprosio je bivsu devojku preko tvitera, javnom objavom. Mnogi su to shvatili kao sprdnju, a drugi kao manicnu epizodu. Ovi prvi su naravno krenuli da ga pod*ebavaju na mestu. Drustvene mreze su uzas, a ljudski mozak nije programiran da svari 10000 komentara u roku od sat vremena. Takodje mi je zao devojke, jer velika je verovatnoca da se oseca odgovorno. Rip Reckful

ikac klisa

pre 3 godine

Popularni? Sta je tu popularno? Danas je svako popularan. Gadi mi se svet u kome zivimo.
(Glumac, 03. jul 2020 09:43)

Ako nisi primetio decko se ubio, govedo jedno.

Ketsuno Ana

pre 3 godine

Imao je zescu depresiju i manicne epizode. Svi su to znali, koji su ga pratili. Ipak, ni to nije bilo dovoljno ljudima da prestanu da ga omalovazavaju na toj osnovi. Koliko znam, pre nego sto je izvrsio samoubistvo, zaprosio je bivsu devojku preko tvitera, javnom objavom. Mnogi su to shvatili kao sprdnju, a drugi kao manicnu epizodu. Ovi prvi su naravno krenuli da ga pod*ebavaju na mestu. Drustvene mreze su uzas, a ljudski mozak nije programiran da svari 10000 komentara u roku od sat vremena. Takodje mi je zao devojke, jer velika je verovatnoca da se oseca odgovorno. Rip Reckful

adfs

pre 3 godine

Neprekidno drndanje igrica= ispiranje mozga, a to vodi u ludilo.
(kozar, 3. jul 2020 10:23)

Tako je! A sad nazad na gledanje TV-a i drndanje mobilnog, to je zdravo.

djoka

pre 3 godine

Ne znam šta se ljudi čude oko toga što "gejmer" popularan. Svako ima svoja interesovanja. Imate takmičenja i igranju video igara koja se organizuju u velikim halama i publika prati svoje miljenike na velikim ekranima kao što vi pratite verovatno fudbal koji mene konkretno uopšte ne zanima. Nagrade za pobedničku ekipu u pojedinim igrama je i po par miliona dolara..... Sve ima svoju publiku....

nexus

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Koliko si ti neupucen u gejming scenu. U Juznoj Koreji je to nacionalni sport, popularan kao fudbal i kosarka... Ljudi zive od toga, i to neki prilicno dobro.

Mara

pre 3 godine

@Max
Uz svo dužno poštovanje, vi koji biste lečili depresiju slanjem u kamp/sumu/njivu/kamenolom o depresiji ne znate ama baš ništa. Tačno je da je fizička aktivnost i boravak na otvorenom u načelu dobar za organizam, ali svako ko se susreo sa depresijom, a posebno iz prvog lica, zna da je za lečenje depresije potrebno mnoooogo više od toga. Upravo taj stav "ja bih tebe u rov da kopaš/na građevinu umesto što glumiš depresiju" dovodi to toga da se depresivni ljudi osećaju odbačeno i to dodatno doprinosi njihovom osećaju krivice zbog bolesti. Tako da vas molim da imate to u vidu kada iznosite ovakve stavove, kažem vam kao neko ko je ovu bolest doživeo iz 1. lica.

?

pre 3 godine

(Max, 03. jul 2020 09:50)

Твој коментар нема везе са животом. То је посао као и сваки други. Да ли 8 или 12 сати. Седе у најбољим гејмерским столицама, климица ради, може да поједе и попије шта хоће и кад хоће и заради пристојну и добру плату, они најбољи и милионе. А са друге стране, ја као дипломирани инжињер, радим 12 сати, мртав дођем кићи, децу виђам на кашичицу, до центра града нисам отишао месецима. Пријатеље и другаре "виђам" на виберу. И нисам милионер. Тако да твој коментар је дебилан. Ко има суицидне намере, тај је болестан, то се лечи али не лопатом, радом у каменолому већ у здравственој установи. Озбиљни случајеви успеју увек у својој намери. Поштуј те мучене душе и не лупетај!!!!!!

TT

pre 3 godine

Ne razumem ljude koji ni ne znaju ko je u pitanju, a odmah potrce da osude i ostave besmislen komentar tipa "igrice vode u ludilo i slicno" .. Bajron je imao porodicnu istoriju depresije, njegov stariji brat je pocinio samoubistvo takodje, Bajron je takodje bolovao od bipolarnog poremecaja sto je izuzetno ozbiljna bolest i nema nikakve veze sa faktom sto je decko napravio milione igrajuci igrice .. Verovatno su mu video igre donekle i pomogle da ne pocini samoubistvo ranije ..

gile

pre 3 godine

Bio je prvi igrac warcrafta koji je dostigao 3k rating u areni, znaci verovatno najbolji na svetu u tom trenutku (to je bilo pre 10 godina kada je on imao 20). Warcraft je najpopularnija igra na svetu ikada iako dugo nije sto je nekad bila. Zaradio je u karijeri skoro 2 miliona USD. U proseku je oko 50.000 ljudi pratilo svaki njegov stream. Nije mogao da podnese pritisak slave, problemi sa devojkama i sl. Znaci, mlad, bogat, uspesan, popularan, depresivan, samoubistvo. Gaming je odavno postao ogroman biznis, popularnost je planetarna ali uglavnom samo u net gaming zajednici sto znaci 2,4 milijarde ljudi (30% svetske populacije).

Toni

pre 3 godine

(Max, 3. jul 2020 09:50)

Da,da. Virtualni svijet vodi u depresiju, a kamenolom je spas. Bolje ćutati i izgledati glupo, nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju.

MilosS

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)
Da, kao i oni koji u 35 sutiraju loptu ili raznorazni sportisti. To sto si ti nesposoban da igras ozbiljnije igre je isto ko i oni koji imaju 2 leve za fudbal omalovazavaju isti, ili bilo koji sport uopste.

Legend

pre 3 godine

Popularni? Sta je tu popularno? Danas je svako popularan. Gadi mi se svet u kome zivimo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Glumac, 3. jul 2020 09:43)

Gadis se i ti meni pa nikom nista

Sasa ZH

pre 3 godine

"Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki)"

Ima i starijih, jako popularnih ljudi, koji trce za loptom po travi.

Ketsuno Ana

pre 3 godine

Neverovatno je koliko se neki neupuceni. Covek je bio mentalno bolestan, a ovi se raspravljaju da li je esport zapravo sport. Ovi drugi pricaju o igricama i kako su stetne ovo ono. Reckful se zadnjih 4 godina nije bavio ozbiljnjim gejmingom, nego je strimovao i pricao sa ljudima preko neta vise nego ista drugo. Njegovi problemi su bili odvojeni od igrica. Drugo, ovaj sto kaze da nije legenda, ne bih rekao. Svi strimeri danas trebaju da mu budu zahvalni sto je konceptualizovao sistem donacija koji je dan danas isti. Pre toga je bio najbolji igrac WoWa na svetu. U svom krugu, sirokom krugu, bio je legenda.

lanmi

pre 3 godine

Poceo sam da ga gledam jos 2011 godine kada je poceo da stream-uje na Twitch-u. Covek koji je mnogo uticaja imao na World of Warcraft i definisao stream-ovanje kakvo ga imamo danas.

Hvala ti za sve legendo, pocivaj u miru.

Max

pre 3 godine

Bez ikakve namere da budem maliciozan, ali da su ga skinuli s racunara i igrica i poslali u neki kamp/sumu/njivu/kamenolom, na tezak fizicki rad po 8 sati dnevno najmanje, za nekoliko meseci bi se vratio kao osoba puna energije i zelje da zivi i da se bori. Tesko je kad zivot izgubi smisao i kad totalno nebitne stvari u zivotu pocinju da ispijaju zivotnu energiju. Zamislite zivot u kome ustanes u podne, sednes na komp i igras ceo dan, ne zapazis ni kad je pao mrak, ni da si gladan, ni da imas prijatelje ni obaveze.... Samo lazno zadovoljstvo i virtuelna realnost, a na kraju ludilo... E onda se covek zapita cemu ovaj zivot, i dolazi do samoubistva.

hapsi gejmere

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Nažalost ta grana industrije zabave proteklih 10-15 godina rapidno raste, pomenuti gejmer je imao blizu milion pratilaca/pretplatnika na twitch.tv platformi... Možemo mi o psihološkom aspektu ljudi koji igraju igrice ili ljudi koji gledaju ljude koji igraju igrice ali niko ne može da zanemari činjenicu da takvi ljudi zarađuju stotine hiljada i milione dolara mesečno od toga.

Dylan Dog

pre 3 godine

Nisam znao za njega ali bas mi zao kad neko usled mentalnih problema sebi oduze zivot.
Bar je sad nasao mir i sve patnje i bolovi su nestali.
Ljudi nekad se tesko nositi ali probajte da se savetujete, izdrzite imamo samo jedan ovozemaljski zivot.

Milan

pre 3 godine

Neverovatno koliko smo zatucan i toksican narod, decko se ubio, a ovi iz svojih kompleksa omalazavaju coveka koji je zaradio milione radeci ono sto voli..

iosonostefan

pre 3 godine

@morty Šta su to realni problemi? Ja sam zapostavio društvo, nije mi potrebno. Devojke takođe, ako baš neka insistira a dobro izgleda pristanem da se vidimo. Igram igrice, radim i treniram. Sam sebi sam potpuno dovoljan sve dok sam zdrav i pokretan.

morty

pre 3 godine

@djoko nije to sporno, ali jeste to da se realan sport i ovaj nazovi sport ne mogu porediti niti ce ikad. Jednostavno, nemas dodir sa realnim svetom, pa kad posle 10 godina izadjes iz cetiri zida, skapiras koliko zaostajes, zaboravis da pricas sa ljudima o realnim stvarima koje cine zivot, onda te isti ljudi zaobilaze. Igram igrice 15 godina, konkretno WoW 10, ali se nikad nisam otudjio od drustva i sveta u kom zivim, nisam odustajao od bitnih stvari da bi ostao u kuci i lupao po tastaturi dan, noc, godinu. Koliko god to okoreli gejmeri ne prihvatali, nakon par godina cete izaci napolje i skapirati da oko vas nema prijatelja i ljudi sa kojima mozete da popricate o realnim problemima. Pricam ovo jer sam imao slicnu situaciju sa prijateljem, koji je zbog igrica izbegavao treninge, druzenja, izlaske. Nakon par godina kad je skapirao kako svet zapravo funkcionise, upao je u neku vrstu depresije, sva sreca, imao je oko sebe porodicu i prijatelje koji mu nisu okrenuli ledja zbog ranijih izbegavanja, pa se delimicno vratio u normalu, ali i pored toga, i dan danas mu dodje faza u kojoj je skenjan a ne zna zbog cega. Cisto nezadovoljstvo. Okrenuo se iza sebe i uvideo da mu je 10 godina zivota proslo a da ne zna gde je bio i sta radio. Samo eto, ono sto nekad nije bilo normalno je sad normalno.

morty

pre 3 godine

@iosonoatefan Eto, ne znam koliko godina imas. Ali ovo sto si napisao je suvise glupo i tuzno, po meni. Zapostavio su drustvo jer ti ne treba??? Devojku ne trazis jer ti isto tako ne treba?? Pitao si koji realni problemi, eto, bas ti koje si naveo, samo sto ces to uvideti kad izadjes iz 4 zida. Ako mislis da ce kompjuter da te saslusa kad ti u nekom bude tesko, nesto ti se desi, tebi ili nekome, grdno se varas. Veruj, tad ces se okrenuti ka tim prijateljuma za koje si rekao da ti ne trebaju, ali tad su ti njihova ledja vec otvorena. Tad se zapitaj samo zbog cega? Zbog kompjutera? To i jeste glavni problem, ljudi su drustveni zivot zamenili za neki virtuelni svet, u njega se uzive al posle 10-15 godina, dodjes u situaciju da iza sebe nemas ni kuceta ni maceta, 30 godina, i normalno je da kod sebe sa 30-35 godina ne vidis nikakvu buducnost. Koga znas, koga si do tad upoznao? Nikog, samo si sve odbacivao od sebe. Na kraju, takvim ljudima svi budu krivi jer su im okrenuli ledja.

Bruno

pre 3 godine

Vreme masovne histerije, gde se svi bave koronom, dok se zapostavlja život i njegove druge bolesti, dovode do, što jedan psihijatar reče, toga da je ovo vreme inkubacije za psihičke bolesnike. Nije korona jedina bolest.

morty

pre 3 godine

@ccc Legendo? Kad pogledas iza njega, koji to uspeh ga cini legendom?
Izgleda da ljudi ne razumeju neke reci. Nekad su legende bili ljudi koji su iza sebe ostavljali nesto za bolju buducnost, i napredak u odredjenoj grani. Ja ne kapiram sta je ovaj momak promenio i doneo bilo kome da bi ga iko nazvao legendom?
Da se razumemo, nemam nista protiv ljudi koji igraju igice, igram ih i sam. Ali preterivanje do mere “idem do prodavnice i nazad” nikog nije daleko dovelo. Mladje generacije to ne kapiraju, vec sami uvide kada stupe u slicne godine kao ovaj momak, vreme kad druge stvari treba da ti cine zivot. Onda nastupa problem u glavi. Naravno nemam nista protiv ovog ili nekog drugog momka koji je dosao do ovoga, tuzno je, ali na ovakvim primerima treba biti objektivan i razumeti da na duze staze to zatvaranje ne moze biti deo ljudske srece, iako sa 15 ili 20 godina mislili drugacije.

eminenti strucnjak

pre 3 godine

Vidim da se minusi lupaju uglavnom zdravorazumnim komentarima sto dosta oslikava danasnje vreme. Neka onaj odozgo pomogne svima vama koji gejmujete. Bolesni ste a da niste ni svesni, mada to tako uglavnom i biva. Iskreno vas zalim i nadam se vasem oporavku. Inace i vas na kraju tunela ceka klimava stolica i kanap oko vrata. Gejmer=asocijalni introvertni autisticni pokusaj coveka. Zapravo gejmer i nije covek nego humanoid. Pozdrav i cuvajte mentalno zdravlje.

Sarkazam

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Koliko si ti neupucen u gejming scenu. U Juznoj Koreji je to nacionalni sport, popularan kao fudbal i kosarka... Ljudi zive od toga, i to neki prilicno dobro.
(nexus, 3. jul 2020 11:21)
E ako je u Juznoj Koreji to normalno onda ako. Oni su poznati kao normalni. a sigurno je i zdravo time se baviti kao fudbalom ili kosarkom

iosonostefan

pre 3 godine

@morty Volim ovako zdravu konverzaciju. Imam preko 30 godina... Vidim ja budućnost, šta više jako sam optimističan. Ispunjava me da držim nešto svoje, planiram neki kafić da otvorim u skorijoj budućnosti. Bavim se takođe i muzikom(uskoro izbacujem novu pesmu koja može zaista dobar hit da bude ukoliko je dobro iznesem). Kontakt sa publikom me takođe ispunjava. Ali generalno me totalno ne zanimaju životi drugih, ravnodušan sam potpuno. Zato se i ne družim. Najviše volim sam da sedim pored neke vodene površine, tu punim baterije. Video igrice me smiruju i u stanju sam i po desetak sati da ih igram u danima kada nemam obaveze. Kada odem u neki drugi grad na nastup, nije retko da sam odem da istražujem mesto i super se osećam. E sad da nema društvenih mreža i da nemam sa kim to da podelim verovatno bih bio usamljen. Ne kažem da neću jednog dana osnovati porodicu, ali trenutno se tu ne vidim, niti vidim osobu pogodnu za to.

xdd

pre 3 godine

Vidim da dosta ljudi nije upuceno oko ove situacije. Covek se nije ubio zbog video igara, vec zbog devojke koju je zaprosio 1h pre samoubistva, koja ga je odbila...

Veki

pre 3 godine

(Max, 3. jul 2020 09:50)

Nema to preterano puno veze s igricama, vec sa necim mnogo dubljim sto je taj momak u sebi krio godinama. Depresija se ne leci lopatom, jer je i lopata beg od stvarnosti. Depresija se leci u korenu, suocavanjem sa samom traumom koja je izazavala i ucenjem kako da tu traumu prevazidjes. Sem toga, problem kod depresije je sto pacijent NECE da se pomeri. Ti bi, kazes, njega "poslao" na neku njivu. Kako bi to izveo, molim te?! Sta ako ti on kaze "necu"? Das mu lopatu, on tu lopatu baci. Ili te udari tom lopatom iz sve snage. Sta ces onda? Potom posle 5 minuta krene napadno da se smeje, a onda opet da place i vristi i tak ou krug. Ozbiljni depresivni bolesnici dodju do tacke da ni u toalet nece da idu kada moraju, vec nuzdu obave gde se zadese. Ja sam to nazalost iskusio iz prve ruke, moja bivsa je patila od bipolarnog poremecaja, njena bolest nas je rastavila. To sto sam ja doziveo ne zelim ni najgorem neprijatelju! Mentalni bolesnici su nepredvidivi, njima nije mesto ni u sumi, ni na njivi, vec u bolnici, pod nadzorom lekara, uz teske lekove i intenzivne terapije. Radna terapija jeste sastavni deo lecenja, ali tek u narednoj fazi, kada je covek vec koliko-toliko svestan sebe, dobije ponovo snagu volje, motivaciju za zivotom i shvati gde se nalazi.

Eugen

pre 3 godine

dobra poruka za roditelje koji daju deci da igraju igrice... treba im oduzeti decu!
(spržijo mozak, 3. jul 2020 10:47)

Ma pusti decu. Treba im konfiskovati komjutere, WLAN rutere i preseci LAN kabal. To bi im bila najgora kazna. Eej, zamisli zivot bez interneta? Nezamislivo, a?

VSG

pre 3 godine

Nikada nisam mogao da igram World of Warcraft niti slične igrice sa onim kraturama ništa pozitivno ne mogu probuditi u čoveku i šteta što je na takav način završio taj gejmer.Treba igrati za razbibrigu kada se nadje slobodnog vremena malo sportske tipa PES ili NBA ili avanturisticke Crash Bandicoot. Na PS1 bile su gotivne igrice Metal Slug,Tomb Raider,Fighting Force,Tekken 3 i 4,Medal of Honor,Need for Speed,na PC i Indiana Jones,CS,a ovo sada je otislo u krajnost..

beogradski

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Imam 30 godina, stalno zaposlen, sa odlicnim primanjima, za srpske uslove. Imam zenu, dete i psa. Svima je maksimalno posvecena paznja, ljubav i razumevanje, hrana je u frizideru, racuni placeni, u svemu ovome pomaze i zena naravno. Svake godine se ide na more, svakog vikenda su neke aktivnosti sa porodicom, da li je to izlet, da li bioskop, soping ili restoran. I da, igram igrice u svoje slobodno vreme, trenutno prelazim Good Of War 4, narucen je i Last Of Us 2, cim stigne, ce ga obrnemo.

Salle

pre 3 godine

Malo sam potražio da vidim o čemu se ovde radi. Ladno sam ga gledao pre par godina, bio je u Japanu s nekim ortakom, ili dva, nebitno. Na YT mi uglavnom iskaču snimci putovanja. Sećam se da je jeo neko ultra skupo groždje. Sad kad pogledam ove što se pozivaju na Boga, lopatu, vojsku...šta reći. Lik je igrao igrice i putovao po svetu. A ja sebi našao utehu zato što radim od pola sedam, pa mogu i da ugrabim nešto dana posle posla. Doduše, delovao je srećno, ali nekako usplahiren sav.

Aca

pre 3 godine

U nasem mentalitetu je izgleda najlakse pljuvati, osudjivati i generalizovati. Verujem da vecina komentara niti zna o kome se radi niti je ikada pogledala i jedan video koji je ovaj decko napravio. Jer da jesu znali bi da nije bio nikakav autisticni, trol, humaniod ili nakaza kako ga neki karakterisu vec pozitivan, drustven i pametan decko koji je imao tu nesrecu da oboli od bipolarnog poremecaja, tjs manicne depresije, igrice sa tim nisu imale nikakve veze, to mu je bio posao u kojem je zaradio milione dolara.. Ne osudjujte, posebno ne one bolesne.

Zoran

pre 3 godine

Sta znaci mentalno bolestan. Upoznao sam mnoge mentalno bolesne ljude u okruzenju, na poslu nego one koji piju lekove. Pazite se od ovih prvih a ovi bolesni piju lekove i od njih ne morate da se pazite.

No name

pre 3 godine

Covek je bolovao od Bipolarnog poremećaja, a to je psihicka bolest sa najvise samoubistava
(Realna, 3. jul 2020 10:46)

Nažalost, mnogi ljudi slabo znaju o poremećajima, mentalnim bolestima kao i ti. Imaš ljude koji dobiju po nekoliko dijagnoza ili imaš kojima vremenom drugi doktor prepravi dijagnozu u nešto drugo.
Znači ne postoji labaratorijski testovi krvi, skener mozga, rendgen bilo šta da dokaže poremećaj. Na primer ne postoji ni labartorijski test za lekove koje piješ, i kao pokazuje nivoe nekih referenci na koje utičeš. Kao za gvoždje. Da kažemo da je posledica mentalne bolesti samoubistvo. Svaki psihijatar će ti reći da od dva pacijenta, usresdi se na jednog, liči mu na to. A njemu se ubije drugi, koji mi je izgleda stabilno. A da ne kažemo da može da neko izvrši samoubistvo bez ikakve istorije mentalne bolesti. Kao da umre neko od raka, a nikad postavljena dijagnoza raka?! I čemu psihijstrija služi? To pitanje je postavljeno na nekoj drugoj temi.
Da umiruje javnost, koja vrlo malo zna da se tu nešto radi. Eto kao lečimo. I za diskriminaciju, da se ne lažemo.

Mlad čovek ej 31 godina,pa nema 60 godina+ bogat. Pitam se kao neko što je radio sa ljudima sa ozbiljnim fizičkim bolestima, pa ljudi koji nemaju noge, ruke. Šta psihijatar kaže takvom čoveku, koji kaže da psihičke probleme ima zbog svog fizičkog stanja. A ima na pr samo 31 godinu? Da ga je kaznio Bog? Ili mu da bonu. Kuku.

Јабучило

pre 3 godine

Судар стварног и виртуелног код друштвено неприлагођене личности без блиских људи који би могли да се забрину. Убила га је отуђеност.

No name

pre 3 godine

Covek je bolovao od Bipolarnog poremećaja, a to je psihicka bolest sa najvise samoubistava
(Realna, 3. jul 2020 10:46)

Nažalost, mnogi ljudi slabo znaju o poremećajima, mentalnim bolestima kao i ti. Imaš ljude koji dobiju po nekoliko dijagnoza ili imaš kojima vremenom drugi doktor prepravi dijagnozu u nešto drugo.
Znači ne postoji labaratorijski testovi krvi, skener mozga, rendgen bilo šta da dokaže poremećaj. Na primer ne postoji ni labartorijski test za lekove koje piješ, i kao pokazuje nivoe nekih referenci na koje utičeš. Kao za gvoždje. Da kažemo da je posledica mentalne bolesti samoubistvo. Svaki psihijatar će ti reći da od dva pacijenta, usresdi se na jednog, liči mu na to. A njemu se ubije drugi, koji mi je izgleda stabilno. A da ne kažemo da može da neko izvrši samoubistvo bez ikakve istorije mentalne bolesti. Kao da umre neko od raka, a nikad postavljena dijagnoza raka?! I čemu psihijstrija služi? To pitanje je postavljeno na nekoj drugoj temi.
Da umiruje javnost, koja vrlo malo zna da se tu nešto radi. Eto kao lečimo. I za diskriminaciju, da se ne lažemo.

Mlad čovek ej 31 godina,pa nema 60 godina+ bogat. Pitam se kao neko što je radio sa ljudima sa ozbiljnim fizičkim bolestima, pa ljudi koji nemaju noge, ruke. Šta psihijatar kaže takvom čoveku, koji kaže da psihičke probleme ima zbog svog fizičkog stanja. A ima na pr samo 31 godinu? Da ga je kaznio Bog? Ili mu da bonu. Kuku.

vazi

pre 3 godine

Nije mi jasan ovaj inzenjer sta je hteo da kaze. Kako sejes tako zanjes brate, niko ti nije kriv sto ne vidjas decu i sto si rob. Nadji sebi modus da budes non stop sa decom i zenom i da stvoris sebi nesto. Ta selfpitty prica ti je bas uzasna i sto se kaze ne bio ti u kozi. Proci ce 10, 15 godina i tad ce biti kasno, bolje na vreme kreni radis ispravno

Max

pre 3 godine

Bez ikakve namere da budem maliciozan, ali da su ga skinuli s racunara i igrica i poslali u neki kamp/sumu/njivu/kamenolom, na tezak fizicki rad po 8 sati dnevno najmanje, za nekoliko meseci bi se vratio kao osoba puna energije i zelje da zivi i da se bori. Tesko je kad zivot izgubi smisao i kad totalno nebitne stvari u zivotu pocinju da ispijaju zivotnu energiju. Zamislite zivot u kome ustanes u podne, sednes na komp i igras ceo dan, ne zapazis ni kad je pao mrak, ni da si gladan, ni da imas prijatelje ni obaveze.... Samo lazno zadovoljstvo i virtuelna realnost, a na kraju ludilo... E onda se covek zapita cemu ovaj zivot, i dolazi do samoubistva.

VSG

pre 3 godine

Nikada nisam mogao da igram World of Warcraft niti slične igrice sa onim kraturama ništa pozitivno ne mogu probuditi u čoveku i šteta što je na takav način završio taj gejmer.Treba igrati za razbibrigu kada se nadje slobodnog vremena malo sportske tipa PES ili NBA ili avanturisticke Crash Bandicoot. Na PS1 bile su gotivne igrice Metal Slug,Tomb Raider,Fighting Force,Tekken 3 i 4,Medal of Honor,Need for Speed,na PC i Indiana Jones,CS,a ovo sada je otislo u krajnost..

eminenti strucnjak

pre 3 godine

Vidim da se minusi lupaju uglavnom zdravorazumnim komentarima sto dosta oslikava danasnje vreme. Neka onaj odozgo pomogne svima vama koji gejmujete. Bolesni ste a da niste ni svesni, mada to tako uglavnom i biva. Iskreno vas zalim i nadam se vasem oporavku. Inace i vas na kraju tunela ceka klimava stolica i kanap oko vrata. Gejmer=asocijalni introvertni autisticni pokusaj coveka. Zapravo gejmer i nije covek nego humanoid. Pozdrav i cuvajte mentalno zdravlje.

iosonostefan

pre 3 godine

@morty Šta su to realni problemi? Ja sam zapostavio društvo, nije mi potrebno. Devojke takođe, ako baš neka insistira a dobro izgleda pristanem da se vidimo. Igram igrice, radim i treniram. Sam sebi sam potpuno dovoljan sve dok sam zdrav i pokretan.

ikac klisa

pre 3 godine

Popularni? Sta je tu popularno? Danas je svako popularan. Gadi mi se svet u kome zivimo.
(Glumac, 03. jul 2020 09:43)

Ako nisi primetio decko se ubio, govedo jedno.

Legend

pre 3 godine

Popularni? Sta je tu popularno? Danas je svako popularan. Gadi mi se svet u kome zivimo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Glumac, 3. jul 2020 09:43)

Gadis se i ti meni pa nikom nista

Sarkazam

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Koliko si ti neupucen u gejming scenu. U Juznoj Koreji je to nacionalni sport, popularan kao fudbal i kosarka... Ljudi zive od toga, i to neki prilicno dobro.
(nexus, 3. jul 2020 11:21)
E ako je u Juznoj Koreji to normalno onda ako. Oni su poznati kao normalni. a sigurno je i zdravo time se baviti kao fudbalom ili kosarkom

morty

pre 3 godine

@ccc Legendo? Kad pogledas iza njega, koji to uspeh ga cini legendom?
Izgleda da ljudi ne razumeju neke reci. Nekad su legende bili ljudi koji su iza sebe ostavljali nesto za bolju buducnost, i napredak u odredjenoj grani. Ja ne kapiram sta je ovaj momak promenio i doneo bilo kome da bi ga iko nazvao legendom?
Da se razumemo, nemam nista protiv ljudi koji igraju igice, igram ih i sam. Ali preterivanje do mere “idem do prodavnice i nazad” nikog nije daleko dovelo. Mladje generacije to ne kapiraju, vec sami uvide kada stupe u slicne godine kao ovaj momak, vreme kad druge stvari treba da ti cine zivot. Onda nastupa problem u glavi. Naravno nemam nista protiv ovog ili nekog drugog momka koji je dosao do ovoga, tuzno je, ali na ovakvim primerima treba biti objektivan i razumeti da na duze staze to zatvaranje ne moze biti deo ljudske srece, iako sa 15 ili 20 godina mislili drugacije.

morty

pre 3 godine

@djoko nije to sporno, ali jeste to da se realan sport i ovaj nazovi sport ne mogu porediti niti ce ikad. Jednostavno, nemas dodir sa realnim svetom, pa kad posle 10 godina izadjes iz cetiri zida, skapiras koliko zaostajes, zaboravis da pricas sa ljudima o realnim stvarima koje cine zivot, onda te isti ljudi zaobilaze. Igram igrice 15 godina, konkretno WoW 10, ali se nikad nisam otudjio od drustva i sveta u kom zivim, nisam odustajao od bitnih stvari da bi ostao u kuci i lupao po tastaturi dan, noc, godinu. Koliko god to okoreli gejmeri ne prihvatali, nakon par godina cete izaci napolje i skapirati da oko vas nema prijatelja i ljudi sa kojima mozete da popricate o realnim problemima. Pricam ovo jer sam imao slicnu situaciju sa prijateljem, koji je zbog igrica izbegavao treninge, druzenja, izlaske. Nakon par godina kad je skapirao kako svet zapravo funkcionise, upao je u neku vrstu depresije, sva sreca, imao je oko sebe porodicu i prijatelje koji mu nisu okrenuli ledja zbog ranijih izbegavanja, pa se delimicno vratio u normalu, ali i pored toga, i dan danas mu dodje faza u kojoj je skenjan a ne zna zbog cega. Cisto nezadovoljstvo. Okrenuo se iza sebe i uvideo da mu je 10 godina zivota proslo a da ne zna gde je bio i sta radio. Samo eto, ono sto nekad nije bilo normalno je sad normalno.

No name

pre 3 godine

Covek je bolovao od Bipolarnog poremećaja, a to je psihicka bolest sa najvise samoubistava
(Realna, 3. jul 2020 10:46)

Nažalost, mnogi ljudi slabo znaju o poremećajima, mentalnim bolestima kao i ti. Imaš ljude koji dobiju po nekoliko dijagnoza ili imaš kojima vremenom drugi doktor prepravi dijagnozu u nešto drugo.
Znači ne postoji labaratorijski testovi krvi, skener mozga, rendgen bilo šta da dokaže poremećaj. Na primer ne postoji ni labartorijski test za lekove koje piješ, i kao pokazuje nivoe nekih referenci na koje utičeš. Kao za gvoždje. Da kažemo da je posledica mentalne bolesti samoubistvo. Svaki psihijatar će ti reći da od dva pacijenta, usresdi se na jednog, liči mu na to. A njemu se ubije drugi, koji mi je izgleda stabilno. A da ne kažemo da može da neko izvrši samoubistvo bez ikakve istorije mentalne bolesti. Kao da umre neko od raka, a nikad postavljena dijagnoza raka?! I čemu psihijstrija služi? To pitanje je postavljeno na nekoj drugoj temi.
Da umiruje javnost, koja vrlo malo zna da se tu nešto radi. Eto kao lečimo. I za diskriminaciju, da se ne lažemo.

Mlad čovek ej 31 godina,pa nema 60 godina+ bogat. Pitam se kao neko što je radio sa ljudima sa ozbiljnim fizičkim bolestima, pa ljudi koji nemaju noge, ruke. Šta psihijatar kaže takvom čoveku, koji kaže da psihičke probleme ima zbog svog fizičkog stanja. A ima na pr samo 31 godinu? Da ga je kaznio Bog? Ili mu da bonu. Kuku.

No name

pre 3 godine

Covek je bolovao od Bipolarnog poremećaja, a to je psihicka bolest sa najvise samoubistava
(Realna, 3. jul 2020 10:46)

Nažalost, mnogi ljudi slabo znaju o poremećajima, mentalnim bolestima kao i ti. Imaš ljude koji dobiju po nekoliko dijagnoza ili imaš kojima vremenom drugi doktor prepravi dijagnozu u nešto drugo.
Znači ne postoji labaratorijski testovi krvi, skener mozga, rendgen bilo šta da dokaže poremećaj. Na primer ne postoji ni labartorijski test za lekove koje piješ, i kao pokazuje nivoe nekih referenci na koje utičeš. Kao za gvoždje. Da kažemo da je posledica mentalne bolesti samoubistvo. Svaki psihijatar će ti reći da od dva pacijenta, usresdi se na jednog, liči mu na to. A njemu se ubije drugi, koji mi je izgleda stabilno. A da ne kažemo da može da neko izvrši samoubistvo bez ikakve istorije mentalne bolesti. Kao da umre neko od raka, a nikad postavljena dijagnoza raka?! I čemu psihijstrija služi? To pitanje je postavljeno na nekoj drugoj temi.
Da umiruje javnost, koja vrlo malo zna da se tu nešto radi. Eto kao lečimo. I za diskriminaciju, da se ne lažemo.

Mlad čovek ej 31 godina,pa nema 60 godina+ bogat. Pitam se kao neko što je radio sa ljudima sa ozbiljnim fizičkim bolestima, pa ljudi koji nemaju noge, ruke. Šta psihijatar kaže takvom čoveku, koji kaže da psihičke probleme ima zbog svog fizičkog stanja. A ima na pr samo 31 godinu? Da ga je kaznio Bog? Ili mu da bonu. Kuku.

nexus

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Koliko si ti neupucen u gejming scenu. U Juznoj Koreji je to nacionalni sport, popularan kao fudbal i kosarka... Ljudi zive od toga, i to neki prilicno dobro.

Zoran

pre 3 godine

Sta znaci mentalno bolestan. Upoznao sam mnoge mentalno bolesne ljude u okruzenju, na poslu nego one koji piju lekove. Pazite se od ovih prvih a ovi bolesni piju lekove i od njih ne morate da se pazite.

Ketsuno Ana

pre 3 godine

Imao je zescu depresiju i manicne epizode. Svi su to znali, koji su ga pratili. Ipak, ni to nije bilo dovoljno ljudima da prestanu da ga omalovazavaju na toj osnovi. Koliko znam, pre nego sto je izvrsio samoubistvo, zaprosio je bivsu devojku preko tvitera, javnom objavom. Mnogi su to shvatili kao sprdnju, a drugi kao manicnu epizodu. Ovi prvi su naravno krenuli da ga pod*ebavaju na mestu. Drustvene mreze su uzas, a ljudski mozak nije programiran da svari 10000 komentara u roku od sat vremena. Takodje mi je zao devojke, jer velika je verovatnoca da se oseca odgovorno. Rip Reckful

morty

pre 3 godine

@iosonoatefan Eto, ne znam koliko godina imas. Ali ovo sto si napisao je suvise glupo i tuzno, po meni. Zapostavio su drustvo jer ti ne treba??? Devojku ne trazis jer ti isto tako ne treba?? Pitao si koji realni problemi, eto, bas ti koje si naveo, samo sto ces to uvideti kad izadjes iz 4 zida. Ako mislis da ce kompjuter da te saslusa kad ti u nekom bude tesko, nesto ti se desi, tebi ili nekome, grdno se varas. Veruj, tad ces se okrenuti ka tim prijateljuma za koje si rekao da ti ne trebaju, ali tad su ti njihova ledja vec otvorena. Tad se zapitaj samo zbog cega? Zbog kompjutera? To i jeste glavni problem, ljudi su drustveni zivot zamenili za neki virtuelni svet, u njega se uzive al posle 10-15 godina, dodjes u situaciju da iza sebe nemas ni kuceta ni maceta, 30 godina, i normalno je da kod sebe sa 30-35 godina ne vidis nikakvu buducnost. Koga znas, koga si do tad upoznao? Nikog, samo si sve odbacivao od sebe. Na kraju, takvim ljudima svi budu krivi jer su im okrenuli ledja.

MilosS

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)
Da, kao i oni koji u 35 sutiraju loptu ili raznorazni sportisti. To sto si ti nesposoban da igras ozbiljnije igre je isto ko i oni koji imaju 2 leve za fudbal omalovazavaju isti, ili bilo koji sport uopste.

hapsi gejmere

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Nažalost ta grana industrije zabave proteklih 10-15 godina rapidno raste, pomenuti gejmer je imao blizu milion pratilaca/pretplatnika na twitch.tv platformi... Možemo mi o psihološkom aspektu ljudi koji igraju igrice ili ljudi koji gledaju ljude koji igraju igrice ali niko ne može da zanemari činjenicu da takvi ljudi zarađuju stotine hiljada i milione dolara mesečno od toga.

Toni

pre 3 godine

(Max, 3. jul 2020 09:50)

Da,da. Virtualni svijet vodi u depresiju, a kamenolom je spas. Bolje ćutati i izgledati glupo, nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju.

xdd

pre 3 godine

Vidim da dosta ljudi nije upuceno oko ove situacije. Covek se nije ubio zbog video igara, vec zbog devojke koju je zaprosio 1h pre samoubistva, koja ga je odbila...

lanmi

pre 3 godine

Poceo sam da ga gledam jos 2011 godine kada je poceo da stream-uje na Twitch-u. Covek koji je mnogo uticaja imao na World of Warcraft i definisao stream-ovanje kakvo ga imamo danas.

Hvala ti za sve legendo, pocivaj u miru.

adfs

pre 3 godine

Neprekidno drndanje igrica= ispiranje mozga, a to vodi u ludilo.
(kozar, 3. jul 2020 10:23)

Tako je! A sad nazad na gledanje TV-a i drndanje mobilnog, to je zdravo.

djoka

pre 3 godine

Ne znam šta se ljudi čude oko toga što "gejmer" popularan. Svako ima svoja interesovanja. Imate takmičenja i igranju video igara koja se organizuju u velikim halama i publika prati svoje miljenike na velikim ekranima kao što vi pratite verovatno fudbal koji mene konkretno uopšte ne zanima. Nagrade za pobedničku ekipu u pojedinim igrama je i po par miliona dolara..... Sve ima svoju publiku....

gile

pre 3 godine

Bio je prvi igrac warcrafta koji je dostigao 3k rating u areni, znaci verovatno najbolji na svetu u tom trenutku (to je bilo pre 10 godina kada je on imao 20). Warcraft je najpopularnija igra na svetu ikada iako dugo nije sto je nekad bila. Zaradio je u karijeri skoro 2 miliona USD. U proseku je oko 50.000 ljudi pratilo svaki njegov stream. Nije mogao da podnese pritisak slave, problemi sa devojkama i sl. Znaci, mlad, bogat, uspesan, popularan, depresivan, samoubistvo. Gaming je odavno postao ogroman biznis, popularnost je planetarna ali uglavnom samo u net gaming zajednici sto znaci 2,4 milijarde ljudi (30% svetske populacije).

?

pre 3 godine

(Max, 03. jul 2020 09:50)

Твој коментар нема везе са животом. То је посао као и сваки други. Да ли 8 или 12 сати. Седе у најбољим гејмерским столицама, климица ради, може да поједе и попије шта хоће и кад хоће и заради пристојну и добру плату, они најбољи и милионе. А са друге стране, ја као дипломирани инжињер, радим 12 сати, мртав дођем кићи, децу виђам на кашичицу, до центра града нисам отишао месецима. Пријатеље и другаре "виђам" на виберу. И нисам милионер. Тако да твој коментар је дебилан. Ко има суицидне намере, тај је болестан, то се лечи али не лопатом, радом у каменолому већ у здравственој установи. Озбиљни случајеви успеју увек у својој намери. Поштуј те мучене душе и не лупетај!!!!!!

iosonostefan

pre 3 godine

@morty Volim ovako zdravu konverzaciju. Imam preko 30 godina... Vidim ja budućnost, šta više jako sam optimističan. Ispunjava me da držim nešto svoje, planiram neki kafić da otvorim u skorijoj budućnosti. Bavim se takođe i muzikom(uskoro izbacujem novu pesmu koja može zaista dobar hit da bude ukoliko je dobro iznesem). Kontakt sa publikom me takođe ispunjava. Ali generalno me totalno ne zanimaju životi drugih, ravnodušan sam potpuno. Zato se i ne družim. Najviše volim sam da sedim pored neke vodene površine, tu punim baterije. Video igrice me smiruju i u stanju sam i po desetak sati da ih igram u danima kada nemam obaveze. Kada odem u neki drugi grad na nastup, nije retko da sam odem da istražujem mesto i super se osećam. E sad da nema društvenih mreža i da nemam sa kim to da podelim verovatno bih bio usamljen. Ne kažem da neću jednog dana osnovati porodicu, ali trenutno se tu ne vidim, niti vidim osobu pogodnu za to.

Mara

pre 3 godine

@Max
Uz svo dužno poštovanje, vi koji biste lečili depresiju slanjem u kamp/sumu/njivu/kamenolom o depresiji ne znate ama baš ništa. Tačno je da je fizička aktivnost i boravak na otvorenom u načelu dobar za organizam, ali svako ko se susreo sa depresijom, a posebno iz prvog lica, zna da je za lečenje depresije potrebno mnoooogo više od toga. Upravo taj stav "ja bih tebe u rov da kopaš/na građevinu umesto što glumiš depresiju" dovodi to toga da se depresivni ljudi osećaju odbačeno i to dodatno doprinosi njihovom osećaju krivice zbog bolesti. Tako da vas molim da imate to u vidu kada iznosite ovakve stavove, kažem vam kao neko ko je ovu bolest doživeo iz 1. lica.

Ketsuno Ana

pre 3 godine

Neverovatno je koliko se neki neupuceni. Covek je bio mentalno bolestan, a ovi se raspravljaju da li je esport zapravo sport. Ovi drugi pricaju o igricama i kako su stetne ovo ono. Reckful se zadnjih 4 godina nije bavio ozbiljnjim gejmingom, nego je strimovao i pricao sa ljudima preko neta vise nego ista drugo. Njegovi problemi su bili odvojeni od igrica. Drugo, ovaj sto kaze da nije legenda, ne bih rekao. Svi strimeri danas trebaju da mu budu zahvalni sto je konceptualizovao sistem donacija koji je dan danas isti. Pre toga je bio najbolji igrac WoWa na svetu. U svom krugu, sirokom krugu, bio je legenda.

TT

pre 3 godine

Ne razumem ljude koji ni ne znaju ko je u pitanju, a odmah potrce da osude i ostave besmislen komentar tipa "igrice vode u ludilo i slicno" .. Bajron je imao porodicnu istoriju depresije, njegov stariji brat je pocinio samoubistvo takodje, Bajron je takodje bolovao od bipolarnog poremecaja sto je izuzetno ozbiljna bolest i nema nikakve veze sa faktom sto je decko napravio milione igrajuci igrice .. Verovatno su mu video igre donekle i pomogle da ne pocini samoubistvo ranije ..

Јабучило

pre 3 godine

Судар стварног и виртуелног код друштвено неприлагођене личности без блиских људи који би могли да се забрину. Убила га је отуђеност.

Dylan Dog

pre 3 godine

Nisam znao za njega ali bas mi zao kad neko usled mentalnih problema sebi oduze zivot.
Bar je sad nasao mir i sve patnje i bolovi su nestali.
Ljudi nekad se tesko nositi ali probajte da se savetujete, izdrzite imamo samo jedan ovozemaljski zivot.

Sasa ZH

pre 3 godine

"Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki)"

Ima i starijih, jako popularnih ljudi, koji trce za loptom po travi.

beogradski

pre 3 godine

Poznati gejmer? Da li je moguće da popularnost imaju ljudi koji u 30 godina igraju igrice?
(Peki, 3. jul 2020 09:47)

Imam 30 godina, stalno zaposlen, sa odlicnim primanjima, za srpske uslove. Imam zenu, dete i psa. Svima je maksimalno posvecena paznja, ljubav i razumevanje, hrana je u frizideru, racuni placeni, u svemu ovome pomaze i zena naravno. Svake godine se ide na more, svakog vikenda su neke aktivnosti sa porodicom, da li je to izlet, da li bioskop, soping ili restoran. I da, igram igrice u svoje slobodno vreme, trenutno prelazim Good Of War 4, narucen je i Last Of Us 2, cim stigne, ce ga obrnemo.

Eugen

pre 3 godine

dobra poruka za roditelje koji daju deci da igraju igrice... treba im oduzeti decu!
(spržijo mozak, 3. jul 2020 10:47)

Ma pusti decu. Treba im konfiskovati komjutere, WLAN rutere i preseci LAN kabal. To bi im bila najgora kazna. Eej, zamisli zivot bez interneta? Nezamislivo, a?

Milan

pre 3 godine

Neverovatno koliko smo zatucan i toksican narod, decko se ubio, a ovi iz svojih kompleksa omalazavaju coveka koji je zaradio milione radeci ono sto voli..

Bruno

pre 3 godine

Vreme masovne histerije, gde se svi bave koronom, dok se zapostavlja život i njegove druge bolesti, dovode do, što jedan psihijatar reče, toga da je ovo vreme inkubacije za psihičke bolesnike. Nije korona jedina bolest.

vazi

pre 3 godine

Nije mi jasan ovaj inzenjer sta je hteo da kaze. Kako sejes tako zanjes brate, niko ti nije kriv sto ne vidjas decu i sto si rob. Nadji sebi modus da budes non stop sa decom i zenom i da stvoris sebi nesto. Ta selfpitty prica ti je bas uzasna i sto se kaze ne bio ti u kozi. Proci ce 10, 15 godina i tad ce biti kasno, bolje na vreme kreni radis ispravno

Veki

pre 3 godine

(Max, 3. jul 2020 09:50)

Nema to preterano puno veze s igricama, vec sa necim mnogo dubljim sto je taj momak u sebi krio godinama. Depresija se ne leci lopatom, jer je i lopata beg od stvarnosti. Depresija se leci u korenu, suocavanjem sa samom traumom koja je izazavala i ucenjem kako da tu traumu prevazidjes. Sem toga, problem kod depresije je sto pacijent NECE da se pomeri. Ti bi, kazes, njega "poslao" na neku njivu. Kako bi to izveo, molim te?! Sta ako ti on kaze "necu"? Das mu lopatu, on tu lopatu baci. Ili te udari tom lopatom iz sve snage. Sta ces onda? Potom posle 5 minuta krene napadno da se smeje, a onda opet da place i vristi i tak ou krug. Ozbiljni depresivni bolesnici dodju do tacke da ni u toalet nece da idu kada moraju, vec nuzdu obave gde se zadese. Ja sam to nazalost iskusio iz prve ruke, moja bivsa je patila od bipolarnog poremecaja, njena bolest nas je rastavila. To sto sam ja doziveo ne zelim ni najgorem neprijatelju! Mentalni bolesnici su nepredvidivi, njima nije mesto ni u sumi, ni na njivi, vec u bolnici, pod nadzorom lekara, uz teske lekove i intenzivne terapije. Radna terapija jeste sastavni deo lecenja, ali tek u narednoj fazi, kada je covek vec koliko-toliko svestan sebe, dobije ponovo snagu volje, motivaciju za zivotom i shvati gde se nalazi.

Salle

pre 3 godine

Malo sam potražio da vidim o čemu se ovde radi. Ladno sam ga gledao pre par godina, bio je u Japanu s nekim ortakom, ili dva, nebitno. Na YT mi uglavnom iskaču snimci putovanja. Sećam se da je jeo neko ultra skupo groždje. Sad kad pogledam ove što se pozivaju na Boga, lopatu, vojsku...šta reći. Lik je igrao igrice i putovao po svetu. A ja sebi našao utehu zato što radim od pola sedam, pa mogu i da ugrabim nešto dana posle posla. Doduše, delovao je srećno, ali nekako usplahiren sav.

Aca

pre 3 godine

U nasem mentalitetu je izgleda najlakse pljuvati, osudjivati i generalizovati. Verujem da vecina komentara niti zna o kome se radi niti je ikada pogledala i jedan video koji je ovaj decko napravio. Jer da jesu znali bi da nije bio nikakav autisticni, trol, humaniod ili nakaza kako ga neki karakterisu vec pozitivan, drustven i pametan decko koji je imao tu nesrecu da oboli od bipolarnog poremecaja, tjs manicne depresije, igrice sa tim nisu imale nikakve veze, to mu je bio posao u kojem je zaradio milione dolara.. Ne osudjujte, posebno ne one bolesne.