Aktuelno

Petak, 26.06.2020.

16:00

Nova Škoda Octavia G-TEC prelazi 500 km na metan

Izvor: B92

Nova Škoda Octavia G-TEC prelazi 500 km na metan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

27 Komentari

Sortiraj po:

Nenad

pre 3 godine

....Dacia Logan 1.6 benzin 2005 godiste,auto put 3.7 kg,grad 5.25-5.50 kg Metana x 97 dinara=359-534 rsd,toliko o dizel automobilima....

Taurunum

pre 3 godine

Moj megan 2012god je na plin 1,6 100ks. Od 8 do 9l trosi na 100km leti zavisi da li klima radi da li je guzva, ali je mesovita voznja uglavnom itd itd, plin je 70din x 9l je 630din na 100km, čak i dizel ko hoce da bude realan sa potrosnjom mora da mu troši 5l dizela i opet nije jeftinija voznja. Pričam samo o isplativosti vožnje ali ima tu servis plina, atest itd Nije lose svakako, no svako zna sta mu treba najbolje i šta voli.

otac Makarije

pre 3 godine

(rani, 28. jun 2020 16:38)

Da, za taksiranje vozilo na CNG ima puni ekonomski smisao. To se slažem. Jeftinije ne može. I 500L je baš zato imao odlične CNG ponude za preduzetnike. Ali, za nas ostale, "obične", ako nismo "komercijalisti", i ako godišnje ne prelazimo bar 50 kkm (i u to u zonama punionica za CNG), CNG vozilo teško da može da ima isti takav ekonomski smisao, a praktičan smisao CNG vozila sa rezervoarom za benzin od 9 litara (poput ove škode) je veoma sporan. Ja bih se u toj varijanti (ako je do štednje) radije opredelio za TNG.

rani

pre 3 godine

otac Makarije, 28. jun 2020 11:04)

Vozim taksi u Beogradu, predjem oko 45 hiljada godisnje, a auto mi trosi oko 550 din na 100 km. Ta tvoja potrosnja od 5,6 litara nije realna u uslovima ovakvih gradskih guzvi, tako da je potpuno besmisleno da preracunavamo! Moj kolega sa istim autom, tj 1.3 dizel, ima potrosnju izmedju 7 i 8 litara u zavisnosti od guzvi i upaljene klime, pa sa njim mogu da izvlacim paralelu, a sa vama kojima NIS dodje 200 evra mesecno zbog niske potrosnje, ne mogu!

otac Makarije

pre 3 godine

"... Ja vozim Fiat 500L sa pogonom na metan i godisnja razlika u odnosu na isti automobil sa pogonom na dizel, je oko 2 hiljade evra ..."
(rani, 28. jun 2020 09:16)

Molim Te, daj mi tu tvoju godišnju kalkulaciju, pošto imam 500L 1,6 MJ, baš me interesuje, koliko ti to km godišnje predješ, pa da "uštediš" 2.000 evra. Moj 500L ima životni prosek 5,6 litara dizela. Znači, za 20 kkm mi treba
1.120 litara dizel goriva. To je 1.280 evra (a za 30 kkm mi treba 1.922) . Toliko ja potrošim za toliko km. Ako ih predjem za jednu godinu. A ti bi potrošio 2.000 evra manje?

A za ovo ( "voznja obicnog benzinca je neuporedivo lepsa od svakog dizela! " ) ne znam šta bih ti rekao, pošto vozim i turbo benzinca. Svaki ima neki svj benefit. "Lepši" je i benzin, ali, "lepši" je i dizel. Za vožnju. Svaki na svoj način. Samo stvar ukusa. A i navike.

rani

pre 3 godine

ЏигиБау, 28. jun 2020 08:02)

U svemu se slazem sa tobom, voznja obicnog benzinca je neuporedivo lepsa od svakog dizela! Ali, ova vozila i nisu osmisljena za ljubitelje, koji prelaze 5 hiljada km godisnje, vec za one koji prelaze 5 hiljada km mesecno i kojima je automobil sredstvo za rad! Smanjenjem potrosnje goriva, povecava se zarada, i to je cela prica! Ja vozim Fiat 500L sa pogonom na metan i godisnja razlika u odnosu na isti automobil sa pogonom na dizel, je oko 2 hiljade evra, znaci, 2 somica veca plata, a tu je i znatno jeftinije odrzavanje! E sad, meni nije jasno zasto ova Skoda ne ide na metan zimi ispod -10!? Kod Fiata se vozis i zimi i leti, normalno! Kada se penzionisem ili prestanem da se bavim ovim poslom, siguran sam da cu ponovo voziti obican benzinac bez ikakvih gasova!

ЏигиБау

pre 3 godine

Тренутно 2 возила возим на бензин један од 1.2 са 110кс.,други 2.0 са 155кс. и уживам...
мотори преду,тихо раде, возила одлично вуку, стартују и зими без икаквих проблема,иде се у озбиљне планине на скијање без страха, сервиси су јефтинији,мањи број склопова па је и само одржавању приступачније а док имам пристојна примања тако ћу се и возити. Једнога дана када паднем на пензиони фонд једва да ћу имати и за чашу вина и бус-плус да бих га попио у омиљеној кафани тако да ће ми све везано за ову причу бити апсолутно бесмислено.
Уживајте у чарима вожње и лепим дестинацијама које обилазите а не у прерачунавању коштања свега и свачега..

Митар

pre 3 godine

раније с почетка 2000их нешто слабије су вукла та возила на метан...можда је сада боље...
да не паламудимо...
дизел је и даље најбоља опција...

Brada

pre 3 godine

600 din na 100 km plus još troši i
0,5 do 1 litre benzina .
Pa to je na kraju oko 700 dinara

Ma nisam lud.

U Bosni za 40 eura = 4 700 dinara natočim do vrha pun rezervoar dizela i pređem ravno 1 000 km leti i oko 900 - 950 km zimi.

Mene 100 km košta 470 dinara !!!
(SiFu, 27. jun 2020 10:44)

Komso, dodji u Beograd da te vidim koliko ces da predjes sa punim rezervoarom. Lako je spustiti na 5l kad ga vozis na otvorenom, vi tamo nemate nista priblizno beogradskom haosu.

SiFu

pre 3 godine

600 din na 100 km plus još troši i
0,5 do 1 litre benzina .
Pa to je na kraju oko 700 dinara

Ma nisam lud.

U Bosni za 40 eura = 4 700 dinara natočim do vrha pun rezervoar dizela i pređem ravno 1 000 km leti i oko 900 - 950 km zimi.

Mene 100 km košta 470 dinara !!!

Robi

pre 3 godine

Sigurno je odlican auto. Kombinacija Eco i povoljne voznje ima smisao,a drzava bi trebalo da subvencionise ovako nesto,a dodatno da oporezuje dizel i SUV vozila koji su najveci zagadjivaci i rasipnici energije. Mada,za nase uslove,odlicna bi bila i LPG varijanta, 1.5tsi motori su sasvim korektni i na samom benzinu.

Preddy Baer

pre 3 godine

volim gas u kolima ali mislim d je LPG bolji od CNG

prvo instalacija je mnogo jednostavnija, sve radi sa dosta manjim pritiskom, nema problema ispod -10C, a imate i pun normalni benzinski rezervoar kao rezervu. najnoviji sistemi sa Liquid Phase Direct Injection koriste zapravo dobar deo vec postojeceg sistema plus koriste briugaljke za benzin koje su vec na motoru. kod modela motora koji zahtevaju dodatno hladjenje ventila, ili ugraditi brizgaljke za LPG u usisnu granu ili dodati Flush Lube sistem

skoro svaka pumpa (i ovde u Nemackoj) ima LPG. ne razumem sto Nemci vise ne ugraduju OEM sisteme. ah prespavali tehnologiju pa ih Holandjani i Italijani pretekli.

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Pomen metana mi odmah vraća sliku iz "Mad Max 3". " It's a energy. No ,it's a shit. It's a energy. No, it's a pig shit"... Mel Gibson ...šta više reći ...

noki

pre 3 godine

dizel u gradu tih gabarita i te tezine trosi oko 7-8l,karavan 8l minimum sa klimom i 9l (bg,ns,nis) a metan oko 5kg metana i 0,5l benzina e sad nekome bas smeta tih 0,5l benzina jel zbog tog benzina nije stedljiv...
strasno je kakvi smo ljudi postali...

Butragenjo

pre 3 godine

@Goran Loznica
Zapravo ima 4 punionice. Otvorena je jos jedna nedavno u Bloku 45. I, da, CNG je zapravo buducnost. Elektro automobili trose veoma prljavu struju u ovom delu Evrope i iz to je naterija jako skupa. Kada baterija dotraje, bukvalno nema rezona kupovati novu jer za te pare moze da se kupi ceo polovan CNG auto u odlicnom stanju. Metan je cist, proizvodnja CNG-a apsolutno ne zagadjuje okolinu, a voznja je prijatna, besumna i jeftina. Treba nam samo mreza od oko 40-50 punionica i pobedili smo. Posle se samo dopunimo LNG-om i to je to.

Hakuna matata

pre 3 godine

Metan je buducnost. U bg ima 3 pumpe, koliko ja znam. Vozim se dzabe vec godinama.
(Goran Loznica, 26. jun 2020 16:06)

Znaci cena je 0 din. Kad se vozis dzabe, cuti da i drugi ne saznaju. Poskupece odma na 2 din

rani

pre 3 godine

Vec 9 godina vozim na metan, a trenutno imam Fiat 500l CNG. Ta potrosnja nije ostvariva, to je valjda svima jasno, a ona ce biti kao i kod Pasata ili Oktavije predhodne generacije, a to je oko 6-7 kg na 100 km, sto je oko 600 din! Imao sam zelju da kupim ovaj auto, ali sam odustao zbog trenutne cene, aktualnog modela, a to je oko 21 hiljada, sto je bas mnogo. Dobro sam se raspitao i oko tehnickih detalja, pa bih dodao, da ovaj auto cesto koristi benzin, ne samo na temperaturi ispod -10, vec i u normalnom radu, kako bi ohladio benzinske dizne, sto bitno podize potrosnju i pomalo gubi smisao. Vazno je reci i da motor nije bas isti kao i kod obicnog 1.5 tsi, ima nekih izmena, sto kasnije u odrzavanju moze da bude problem, a u to sam se i sam uverio kod Fiata, koji nema veze sa onim obicnim benzincem! Sve u svemu, voznja je dosta jeftinija i idealno vozilo za nekog ko puno prelazi!

Nisam čiko ja!

pre 3 godine

Da li se i ova kombinacija računa u hibride? Ipak je ovo kud i kamo čistije od kombinacije struja-dizel i trebalo bi da država subvencioniše kupovinu.

zoks

pre 3 godine

Kolika je autonomija na temperaturi ispod -10 stepeni.Znaci vozi se samo leti kao kabrio sa platnenim krovom.Posto prelaz sa benzina na CNG i obrnuto moze da izvrsi kompjuter aytomatski nema prekidaca.Pa u skuter stane 10 lit. griva.Mogli su makar da stave rezervoar od 20 litara.Ovo pisem iz licnog iskustva (passat eco fuel i skuter suzuki burgman ).

Hakuna matata

pre 3 godine

Metan je buducnost. U bg ima 3 pumpe, koliko ja znam. Vozim se dzabe vec godinama.
(Goran Loznica, 26. jun 2020 16:06)

Znaci cena je 0 din. Kad se vozis dzabe, cuti da i drugi ne saznaju. Poskupece odma na 2 din

Nisam čiko ja!

pre 3 godine

Da li se i ova kombinacija računa u hibride? Ipak je ovo kud i kamo čistije od kombinacije struja-dizel i trebalo bi da država subvencioniše kupovinu.

rani

pre 3 godine

Vec 9 godina vozim na metan, a trenutno imam Fiat 500l CNG. Ta potrosnja nije ostvariva, to je valjda svima jasno, a ona ce biti kao i kod Pasata ili Oktavije predhodne generacije, a to je oko 6-7 kg na 100 km, sto je oko 600 din! Imao sam zelju da kupim ovaj auto, ali sam odustao zbog trenutne cene, aktualnog modela, a to je oko 21 hiljada, sto je bas mnogo. Dobro sam se raspitao i oko tehnickih detalja, pa bih dodao, da ovaj auto cesto koristi benzin, ne samo na temperaturi ispod -10, vec i u normalnom radu, kako bi ohladio benzinske dizne, sto bitno podize potrosnju i pomalo gubi smisao. Vazno je reci i da motor nije bas isti kao i kod obicnog 1.5 tsi, ima nekih izmena, sto kasnije u odrzavanju moze da bude problem, a u to sam se i sam uverio kod Fiata, koji nema veze sa onim obicnim benzincem! Sve u svemu, voznja je dosta jeftinija i idealno vozilo za nekog ko puno prelazi!

Brada

pre 3 godine

600 din na 100 km plus još troši i
0,5 do 1 litre benzina .
Pa to je na kraju oko 700 dinara

Ma nisam lud.

U Bosni za 40 eura = 4 700 dinara natočim do vrha pun rezervoar dizela i pređem ravno 1 000 km leti i oko 900 - 950 km zimi.

Mene 100 km košta 470 dinara !!!
(SiFu, 27. jun 2020 10:44)

Komso, dodji u Beograd da te vidim koliko ces da predjes sa punim rezervoarom. Lako je spustiti na 5l kad ga vozis na otvorenom, vi tamo nemate nista priblizno beogradskom haosu.

noki

pre 3 godine

dizel u gradu tih gabarita i te tezine trosi oko 7-8l,karavan 8l minimum sa klimom i 9l (bg,ns,nis) a metan oko 5kg metana i 0,5l benzina e sad nekome bas smeta tih 0,5l benzina jel zbog tog benzina nije stedljiv...
strasno je kakvi smo ljudi postali...

Butragenjo

pre 3 godine

@Goran Loznica
Zapravo ima 4 punionice. Otvorena je jos jedna nedavno u Bloku 45. I, da, CNG je zapravo buducnost. Elektro automobili trose veoma prljavu struju u ovom delu Evrope i iz to je naterija jako skupa. Kada baterija dotraje, bukvalno nema rezona kupovati novu jer za te pare moze da se kupi ceo polovan CNG auto u odlicnom stanju. Metan je cist, proizvodnja CNG-a apsolutno ne zagadjuje okolinu, a voznja je prijatna, besumna i jeftina. Treba nam samo mreza od oko 40-50 punionica i pobedili smo. Posle se samo dopunimo LNG-om i to je to.

zoks

pre 3 godine

Kolika je autonomija na temperaturi ispod -10 stepeni.Znaci vozi se samo leti kao kabrio sa platnenim krovom.Posto prelaz sa benzina na CNG i obrnuto moze da izvrsi kompjuter aytomatski nema prekidaca.Pa u skuter stane 10 lit. griva.Mogli su makar da stave rezervoar od 20 litara.Ovo pisem iz licnog iskustva (passat eco fuel i skuter suzuki burgman ).

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Pomen metana mi odmah vraća sliku iz "Mad Max 3". " It's a energy. No ,it's a shit. It's a energy. No, it's a pig shit"... Mel Gibson ...šta više reći ...

rani

pre 3 godine

otac Makarije, 28. jun 2020 11:04)

Vozim taksi u Beogradu, predjem oko 45 hiljada godisnje, a auto mi trosi oko 550 din na 100 km. Ta tvoja potrosnja od 5,6 litara nije realna u uslovima ovakvih gradskih guzvi, tako da je potpuno besmisleno da preracunavamo! Moj kolega sa istim autom, tj 1.3 dizel, ima potrosnju izmedju 7 i 8 litara u zavisnosti od guzvi i upaljene klime, pa sa njim mogu da izvlacim paralelu, a sa vama kojima NIS dodje 200 evra mesecno zbog niske potrosnje, ne mogu!

Preddy Baer

pre 3 godine

volim gas u kolima ali mislim d je LPG bolji od CNG

prvo instalacija je mnogo jednostavnija, sve radi sa dosta manjim pritiskom, nema problema ispod -10C, a imate i pun normalni benzinski rezervoar kao rezervu. najnoviji sistemi sa Liquid Phase Direct Injection koriste zapravo dobar deo vec postojeceg sistema plus koriste briugaljke za benzin koje su vec na motoru. kod modela motora koji zahtevaju dodatno hladjenje ventila, ili ugraditi brizgaljke za LPG u usisnu granu ili dodati Flush Lube sistem

skoro svaka pumpa (i ovde u Nemackoj) ima LPG. ne razumem sto Nemci vise ne ugraduju OEM sisteme. ah prespavali tehnologiju pa ih Holandjani i Italijani pretekli.

ЏигиБау

pre 3 godine

Тренутно 2 возила возим на бензин један од 1.2 са 110кс.,други 2.0 са 155кс. и уживам...
мотори преду,тихо раде, возила одлично вуку, стартују и зими без икаквих проблема,иде се у озбиљне планине на скијање без страха, сервиси су јефтинији,мањи број склопова па је и само одржавању приступачније а док имам пристојна примања тако ћу се и возити. Једнога дана када паднем на пензиони фонд једва да ћу имати и за чашу вина и бус-плус да бих га попио у омиљеној кафани тако да ће ми све везано за ову причу бити апсолутно бесмислено.
Уживајте у чарима вожње и лепим дестинацијама које обилазите а не у прерачунавању коштања свега и свачега..

Robi

pre 3 godine

Sigurno je odlican auto. Kombinacija Eco i povoljne voznje ima smisao,a drzava bi trebalo da subvencionise ovako nesto,a dodatno da oporezuje dizel i SUV vozila koji su najveci zagadjivaci i rasipnici energije. Mada,za nase uslove,odlicna bi bila i LPG varijanta, 1.5tsi motori su sasvim korektni i na samom benzinu.

SiFu

pre 3 godine

600 din na 100 km plus još troši i
0,5 do 1 litre benzina .
Pa to je na kraju oko 700 dinara

Ma nisam lud.

U Bosni za 40 eura = 4 700 dinara natočim do vrha pun rezervoar dizela i pređem ravno 1 000 km leti i oko 900 - 950 km zimi.

Mene 100 km košta 470 dinara !!!

otac Makarije

pre 3 godine

"... Ja vozim Fiat 500L sa pogonom na metan i godisnja razlika u odnosu na isti automobil sa pogonom na dizel, je oko 2 hiljade evra ..."
(rani, 28. jun 2020 09:16)

Molim Te, daj mi tu tvoju godišnju kalkulaciju, pošto imam 500L 1,6 MJ, baš me interesuje, koliko ti to km godišnje predješ, pa da "uštediš" 2.000 evra. Moj 500L ima životni prosek 5,6 litara dizela. Znači, za 20 kkm mi treba
1.120 litara dizel goriva. To je 1.280 evra (a za 30 kkm mi treba 1.922) . Toliko ja potrošim za toliko km. Ako ih predjem za jednu godinu. A ti bi potrošio 2.000 evra manje?

A za ovo ( "voznja obicnog benzinca je neuporedivo lepsa od svakog dizela! " ) ne znam šta bih ti rekao, pošto vozim i turbo benzinca. Svaki ima neki svj benefit. "Lepši" je i benzin, ali, "lepši" je i dizel. Za vožnju. Svaki na svoj način. Samo stvar ukusa. A i navike.

otac Makarije

pre 3 godine

(rani, 28. jun 2020 16:38)

Da, za taksiranje vozilo na CNG ima puni ekonomski smisao. To se slažem. Jeftinije ne može. I 500L je baš zato imao odlične CNG ponude za preduzetnike. Ali, za nas ostale, "obične", ako nismo "komercijalisti", i ako godišnje ne prelazimo bar 50 kkm (i u to u zonama punionica za CNG), CNG vozilo teško da može da ima isti takav ekonomski smisao, a praktičan smisao CNG vozila sa rezervoarom za benzin od 9 litara (poput ove škode) je veoma sporan. Ja bih se u toj varijanti (ako je do štednje) radije opredelio za TNG.

Taurunum

pre 3 godine

Moj megan 2012god je na plin 1,6 100ks. Od 8 do 9l trosi na 100km leti zavisi da li klima radi da li je guzva, ali je mesovita voznja uglavnom itd itd, plin je 70din x 9l je 630din na 100km, čak i dizel ko hoce da bude realan sa potrosnjom mora da mu troši 5l dizela i opet nije jeftinija voznja. Pričam samo o isplativosti vožnje ali ima tu servis plina, atest itd Nije lose svakako, no svako zna sta mu treba najbolje i šta voli.

rani

pre 3 godine

ЏигиБау, 28. jun 2020 08:02)

U svemu se slazem sa tobom, voznja obicnog benzinca je neuporedivo lepsa od svakog dizela! Ali, ova vozila i nisu osmisljena za ljubitelje, koji prelaze 5 hiljada km godisnje, vec za one koji prelaze 5 hiljada km mesecno i kojima je automobil sredstvo za rad! Smanjenjem potrosnje goriva, povecava se zarada, i to je cela prica! Ja vozim Fiat 500L sa pogonom na metan i godisnja razlika u odnosu na isti automobil sa pogonom na dizel, je oko 2 hiljade evra, znaci, 2 somica veca plata, a tu je i znatno jeftinije odrzavanje! E sad, meni nije jasno zasto ova Skoda ne ide na metan zimi ispod -10!? Kod Fiata se vozis i zimi i leti, normalno! Kada se penzionisem ili prestanem da se bavim ovim poslom, siguran sam da cu ponovo voziti obican benzinac bez ikakvih gasova!

Митар

pre 3 godine

раније с почетка 2000их нешто слабије су вукла та возила на метан...можда је сада боље...
да не паламудимо...
дизел је и даље најбоља опција...

Nenad

pre 3 godine

....Dacia Logan 1.6 benzin 2005 godiste,auto put 3.7 kg,grad 5.25-5.50 kg Metana x 97 dinara=359-534 rsd,toliko o dizel automobilima....

Митар

pre 3 godine

раније с почетка 2000их нешто слабије су вукла та возила на метан...можда је сада боље...
да не паламудимо...
дизел је и даље најбоља опција...

zoks

pre 3 godine

Kolika je autonomija na temperaturi ispod -10 stepeni.Znaci vozi se samo leti kao kabrio sa platnenim krovom.Posto prelaz sa benzina na CNG i obrnuto moze da izvrsi kompjuter aytomatski nema prekidaca.Pa u skuter stane 10 lit. griva.Mogli su makar da stave rezervoar od 20 litara.Ovo pisem iz licnog iskustva (passat eco fuel i skuter suzuki burgman ).

SiFu

pre 3 godine

600 din na 100 km plus još troši i
0,5 do 1 litre benzina .
Pa to je na kraju oko 700 dinara

Ma nisam lud.

U Bosni za 40 eura = 4 700 dinara natočim do vrha pun rezervoar dizela i pređem ravno 1 000 km leti i oko 900 - 950 km zimi.

Mene 100 km košta 470 dinara !!!

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Pomen metana mi odmah vraća sliku iz "Mad Max 3". " It's a energy. No ,it's a shit. It's a energy. No, it's a pig shit"... Mel Gibson ...šta više reći ...

Hakuna matata

pre 3 godine

Metan je buducnost. U bg ima 3 pumpe, koliko ja znam. Vozim se dzabe vec godinama.
(Goran Loznica, 26. jun 2020 16:06)

Znaci cena je 0 din. Kad se vozis dzabe, cuti da i drugi ne saznaju. Poskupece odma na 2 din

otac Makarije

pre 3 godine

"... Ja vozim Fiat 500L sa pogonom na metan i godisnja razlika u odnosu na isti automobil sa pogonom na dizel, je oko 2 hiljade evra ..."
(rani, 28. jun 2020 09:16)

Molim Te, daj mi tu tvoju godišnju kalkulaciju, pošto imam 500L 1,6 MJ, baš me interesuje, koliko ti to km godišnje predješ, pa da "uštediš" 2.000 evra. Moj 500L ima životni prosek 5,6 litara dizela. Znači, za 20 kkm mi treba
1.120 litara dizel goriva. To je 1.280 evra (a za 30 kkm mi treba 1.922) . Toliko ja potrošim za toliko km. Ako ih predjem za jednu godinu. A ti bi potrošio 2.000 evra manje?

A za ovo ( "voznja obicnog benzinca je neuporedivo lepsa od svakog dizela! " ) ne znam šta bih ti rekao, pošto vozim i turbo benzinca. Svaki ima neki svj benefit. "Lepši" je i benzin, ali, "lepši" je i dizel. Za vožnju. Svaki na svoj način. Samo stvar ukusa. A i navike.

Butragenjo

pre 3 godine

@Goran Loznica
Zapravo ima 4 punionice. Otvorena je jos jedna nedavno u Bloku 45. I, da, CNG je zapravo buducnost. Elektro automobili trose veoma prljavu struju u ovom delu Evrope i iz to je naterija jako skupa. Kada baterija dotraje, bukvalno nema rezona kupovati novu jer za te pare moze da se kupi ceo polovan CNG auto u odlicnom stanju. Metan je cist, proizvodnja CNG-a apsolutno ne zagadjuje okolinu, a voznja je prijatna, besumna i jeftina. Treba nam samo mreza od oko 40-50 punionica i pobedili smo. Posle se samo dopunimo LNG-om i to je to.

Preddy Baer

pre 3 godine

volim gas u kolima ali mislim d je LPG bolji od CNG

prvo instalacija je mnogo jednostavnija, sve radi sa dosta manjim pritiskom, nema problema ispod -10C, a imate i pun normalni benzinski rezervoar kao rezervu. najnoviji sistemi sa Liquid Phase Direct Injection koriste zapravo dobar deo vec postojeceg sistema plus koriste briugaljke za benzin koje su vec na motoru. kod modela motora koji zahtevaju dodatno hladjenje ventila, ili ugraditi brizgaljke za LPG u usisnu granu ili dodati Flush Lube sistem

skoro svaka pumpa (i ovde u Nemackoj) ima LPG. ne razumem sto Nemci vise ne ugraduju OEM sisteme. ah prespavali tehnologiju pa ih Holandjani i Italijani pretekli.

Nisam čiko ja!

pre 3 godine

Da li se i ova kombinacija računa u hibride? Ipak je ovo kud i kamo čistije od kombinacije struja-dizel i trebalo bi da država subvencioniše kupovinu.

rani

pre 3 godine

Vec 9 godina vozim na metan, a trenutno imam Fiat 500l CNG. Ta potrosnja nije ostvariva, to je valjda svima jasno, a ona ce biti kao i kod Pasata ili Oktavije predhodne generacije, a to je oko 6-7 kg na 100 km, sto je oko 600 din! Imao sam zelju da kupim ovaj auto, ali sam odustao zbog trenutne cene, aktualnog modela, a to je oko 21 hiljada, sto je bas mnogo. Dobro sam se raspitao i oko tehnickih detalja, pa bih dodao, da ovaj auto cesto koristi benzin, ne samo na temperaturi ispod -10, vec i u normalnom radu, kako bi ohladio benzinske dizne, sto bitno podize potrosnju i pomalo gubi smisao. Vazno je reci i da motor nije bas isti kao i kod obicnog 1.5 tsi, ima nekih izmena, sto kasnije u odrzavanju moze da bude problem, a u to sam se i sam uverio kod Fiata, koji nema veze sa onim obicnim benzincem! Sve u svemu, voznja je dosta jeftinija i idealno vozilo za nekog ko puno prelazi!

noki

pre 3 godine

dizel u gradu tih gabarita i te tezine trosi oko 7-8l,karavan 8l minimum sa klimom i 9l (bg,ns,nis) a metan oko 5kg metana i 0,5l benzina e sad nekome bas smeta tih 0,5l benzina jel zbog tog benzina nije stedljiv...
strasno je kakvi smo ljudi postali...

otac Makarije

pre 3 godine

(rani, 28. jun 2020 16:38)

Da, za taksiranje vozilo na CNG ima puni ekonomski smisao. To se slažem. Jeftinije ne može. I 500L je baš zato imao odlične CNG ponude za preduzetnike. Ali, za nas ostale, "obične", ako nismo "komercijalisti", i ako godišnje ne prelazimo bar 50 kkm (i u to u zonama punionica za CNG), CNG vozilo teško da može da ima isti takav ekonomski smisao, a praktičan smisao CNG vozila sa rezervoarom za benzin od 9 litara (poput ove škode) je veoma sporan. Ja bih se u toj varijanti (ako je do štednje) radije opredelio za TNG.

Robi

pre 3 godine

Sigurno je odlican auto. Kombinacija Eco i povoljne voznje ima smisao,a drzava bi trebalo da subvencionise ovako nesto,a dodatno da oporezuje dizel i SUV vozila koji su najveci zagadjivaci i rasipnici energije. Mada,za nase uslove,odlicna bi bila i LPG varijanta, 1.5tsi motori su sasvim korektni i na samom benzinu.

rani

pre 3 godine

ЏигиБау, 28. jun 2020 08:02)

U svemu se slazem sa tobom, voznja obicnog benzinca je neuporedivo lepsa od svakog dizela! Ali, ova vozila i nisu osmisljena za ljubitelje, koji prelaze 5 hiljada km godisnje, vec za one koji prelaze 5 hiljada km mesecno i kojima je automobil sredstvo za rad! Smanjenjem potrosnje goriva, povecava se zarada, i to je cela prica! Ja vozim Fiat 500L sa pogonom na metan i godisnja razlika u odnosu na isti automobil sa pogonom na dizel, je oko 2 hiljade evra, znaci, 2 somica veca plata, a tu je i znatno jeftinije odrzavanje! E sad, meni nije jasno zasto ova Skoda ne ide na metan zimi ispod -10!? Kod Fiata se vozis i zimi i leti, normalno! Kada se penzionisem ili prestanem da se bavim ovim poslom, siguran sam da cu ponovo voziti obican benzinac bez ikakvih gasova!

ЏигиБау

pre 3 godine

Тренутно 2 возила возим на бензин један од 1.2 са 110кс.,други 2.0 са 155кс. и уживам...
мотори преду,тихо раде, возила одлично вуку, стартују и зими без икаквих проблема,иде се у озбиљне планине на скијање без страха, сервиси су јефтинији,мањи број склопова па је и само одржавању приступачније а док имам пристојна примања тако ћу се и возити. Једнога дана када паднем на пензиони фонд једва да ћу имати и за чашу вина и бус-плус да бих га попио у омиљеној кафани тако да ће ми све везано за ову причу бити апсолутно бесмислено.
Уживајте у чарима вожње и лепим дестинацијама које обилазите а не у прерачунавању коштања свега и свачега..

rani

pre 3 godine

otac Makarije, 28. jun 2020 11:04)

Vozim taksi u Beogradu, predjem oko 45 hiljada godisnje, a auto mi trosi oko 550 din na 100 km. Ta tvoja potrosnja od 5,6 litara nije realna u uslovima ovakvih gradskih guzvi, tako da je potpuno besmisleno da preracunavamo! Moj kolega sa istim autom, tj 1.3 dizel, ima potrosnju izmedju 7 i 8 litara u zavisnosti od guzvi i upaljene klime, pa sa njim mogu da izvlacim paralelu, a sa vama kojima NIS dodje 200 evra mesecno zbog niske potrosnje, ne mogu!

Brada

pre 3 godine

600 din na 100 km plus još troši i
0,5 do 1 litre benzina .
Pa to je na kraju oko 700 dinara

Ma nisam lud.

U Bosni za 40 eura = 4 700 dinara natočim do vrha pun rezervoar dizela i pređem ravno 1 000 km leti i oko 900 - 950 km zimi.

Mene 100 km košta 470 dinara !!!
(SiFu, 27. jun 2020 10:44)

Komso, dodji u Beograd da te vidim koliko ces da predjes sa punim rezervoarom. Lako je spustiti na 5l kad ga vozis na otvorenom, vi tamo nemate nista priblizno beogradskom haosu.

Taurunum

pre 3 godine

Moj megan 2012god je na plin 1,6 100ks. Od 8 do 9l trosi na 100km leti zavisi da li klima radi da li je guzva, ali je mesovita voznja uglavnom itd itd, plin je 70din x 9l je 630din na 100km, čak i dizel ko hoce da bude realan sa potrosnjom mora da mu troši 5l dizela i opet nije jeftinija voznja. Pričam samo o isplativosti vožnje ali ima tu servis plina, atest itd Nije lose svakako, no svako zna sta mu treba najbolje i šta voli.

Nenad

pre 3 godine

....Dacia Logan 1.6 benzin 2005 godiste,auto put 3.7 kg,grad 5.25-5.50 kg Metana x 97 dinara=359-534 rsd,toliko o dizel automobilima....