Bojan
pre 3 godine
Al je poredjenje u pm, najrealnije bi bilo da je debata oko toga dal je MJ GOAT ili Kobi. Realno ima mnogo boljih igraca od tog Dzejmsa.
Utorak, 26.05.2020.
09:30
Dok Rivers, trener Los Anđeles Klipersa, ima zanimljivo mišljenje o stalnoj raspravi ko je najveći – Majkl Džordan ili Lebron Džejms.
Izvor: PT
pre 3 godine
Al je poredjenje u pm, najrealnije bi bilo da je debata oko toga dal je MJ GOAT ili Kobi. Realno ima mnogo boljih igraca od tog Dzejmsa.
pre 3 godine
Ja bih recimo sasvim suprotno zaključio od gospodina Riversa.
Lebron je od mrvog minuta kad je kročio na parket bio tretiran kao superzvezda tima i udovoljavalo mu se svakoj želji. Posle prve titule menjao je i igrače i trenere kako je želeo. U završnicama je preuzimao ulogu trenera. Sada u Lejkersima definitivno bira i igrače i trenera.
Džordan je imao daleko teži put. Čak i posle tri titule nije mogao da utiče na dovođenje igrača (nije želeo Kukoča), niti je mogao Filu da menja akcije.
Gledajući kako se danas tretiraju zvezde kao Lebron i Harden i kako su zaštićeni, pitam se kako bi tek tretirali Džordana? Verovatno bi ga sudija pitao jel bio faul ili nije, šta da svira?!
pre 3 godine
Ajmo lepo jednom da fino zatvorimo i tu bajku o tome ko je imao vise pomoci u timu (timovima) - slede podaci o igracima koji su prvi put zaigrali sa MJ i LBJ u timu i sta su kao rezultat nakon toga postigli dalje sa njima (da li su ih unapredili, unazadili, osvajali/ne osvajali titule itd). Sto se tice LBJ, slede statistike igraca u takmicarskoj godini pre nego sto su zaigrali sa LBJ (dakle kakve igrace je dobio na tacni)-AD (25.9 pts 12.0 rbs FG% 51.7 PER 30.3 26 godina) , Irving (20.8 pts 6.1 ast 20.1 PER 22 god), KLove (26.1 pts 12.5 rbs 26.9 PER 29 god) Wade (26.6 pts 28 PER 29 god) Bosh (24 pts 10.8 rbs 25 PER 26 god) Shaq (17.8 pts 8.4 rbs 22.3 PER 37 god). Sto se tice MJ-Pippen (rookie), Grant (rookie), BJ Armstorng (rookie) Paxson (2.9 pts 3.0 ast 12.0 PER 24 god) Woolridge (19.3 pts 4.9 rbs 15.9 PER 25 god) Rodman (7.1 pts 16.8 rbs 16.6 PER 34 god) Harper (6.9 pts 2.0 ast 12.2 PER 32 god) Kukoc (15.7 pts 4.6 ast 19.8 PER 27 god). #micdrop
pre 3 godine
Smešno je kako su stvorili ovu priču Džordan - Lebron. Medžik je imao 3 puta bolji karijeru od Lebrona, 9 finala u 12 godina karijere, onu poslednju ne racunam, 5 titula, ruki godine i mvp finala. Plus najbolji asistent lige u proseku, u istoriji. Da ne nabrajam dalje ovo je dovoljno
pre 3 godine
Kad LeBron osvoji titulu, svi govore da su mu pomogli saigrači ... da nije bilo Rej Alena, da nije Bilo Vejda, da nije bilo Irivinga. A kad izgubi titulu samo on je kriv kao protiv Dalasa, nije ga bilo i kad je bio najpotrebniji.
Hejteri pričaju samo ono što im odgovara i što će potvrđivati njihov hejt.
Mnogo licemjera ovdje.
pre 3 godine
Pa kako ste omogucili.. Lebronu da ima vise poena od.. Jordana.. Ili ti je samo.. Lebron.. GOAT.. Nabio.. Komplekse.. Lebron je.. GOAT.. A to sam i znas.. Ocigledno.. Pa zbog toga tako i.. Govoris.. Kompleksi su.. Cudo.. Nije ni cudo sto se selite iz.. Stejplsa.. Iselio vas.. Lebron.. GOAT.. Razumem.. Te.. Nije ti.. Lako.. Samo mi nije jasno kako ste mu dopustili da postigne vise poena od.. Jordana.. Sta je sve radio bostonu i klipersima.. Nije ni cudo sto tako.. Govoris.. Sve je.. Jasno
pre 3 godine
Dzordan u ovoj eri ne bi osvojio ni jednu titulu.. Pojeli bi ga za.. Dorucak
pre 3 godine
Naravno majkl imo suoer tim i laku li,nije vuko ko lebron.
pre 3 godine
Ma meni je Bodiroga keva... :)
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
овај Док Риверс ме никада не изненади, пошто од њега увек очекујем глупе изјаве
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
O MJ, ako stavimo na stranu sav stats, obranu, koseve i dalje, dovoljno je reći 3 stvari.
1. Čovek je odigrao 7 velikih finala, omer 7/7.
2. U prvom (NCCA finals) i zadnjem (NBA 98 Utah) zabio zadnji koš za pobedu.
3. U svim finalima bio je MVP, tip nije doslovno imao lošu utakmicu koja je nešto značila.
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
I jos nesto,Lebronovi fanovi vole njegove saigrace da nazivaju smecem itd,pogotovo one iz Klivlenda iako je Irving pojeo Karija i bio drugi igrac finala a Dzordanove vole da zovu supersaigracima a omalovazavaju protivnike,sto nikako ne ide jedno sa drugim jer su utakmice bile neizvesne,no dobro neka bude da je tako! Pa jel onda teze da pored supersaigraca predvodis 5 kategorija ili uz "smece". Dzordan je predvodio bullse u 4 kategorije,playoff 1991 a mozda je trebao kao bek u jakom reketu da uzima skokove od Granta a kasnije od Rodmana i salje ih na perimetar? Povrh svega Dzordan je pobedjivao ta finala jer se pojavljivao kad treba,Majami je izgubio samo i iskljucivo zbog Lebrona protiv Dalasa jer je bio ocajan u cetvrtim deonicama i jer je postigao 8 poena pri vodjstvu 2:1 za majami u mecu koji je zavrsen dva razlike za Dalas. Poslednja dva meca protiv Jute 1997 zavrsena su 4 i 2 razlike a MJ je belezio 38ppg u ta dva!
pre 3 godine
не постоји расправа, само шум лебронових навијача, незналица
pre 3 godine
Sačekajmo jedno 5-6 godina jer će do tada Dončić postati apsolutno najbolji pa će ovakve rasprave biti bespredmetne.
pre 3 godine
Lbj je veci i kraj!
pre 3 godine
Lebron je prosecan suter, slabiji igrac u napadu od Dzordana i u poredjenju sa njim je Lebron i bas prosecan igeac u odbrani.
Znaci Dzordan je bolji igrac i u napadu i u odbrani.
Durant je bolji igrac od Lebrona, Lebron tokom svoje cele karijere nije smeo da cuva Duranta, Dirka, Pirsa, Lenarda bukvalno sve vece igrace nije smeo da cuva.
pre 3 godine
Pa gospodine, Majkl nije posle tih sedam sezona pobegao u Boston ili Lejkerse ili u Pistonse. Majkl se pojavio kao treci pik dok je Lebron potpisao ugovor sa Najkom od preko 100 miliona i pre nego sto je stigao u ligu. Lebronu nisu zabranili formiranje super tima u Majamiju kao Kobiju kad nisu dozvolili da dodje Kris Pol.
Strasan kosarkas, ali zbog takvih stvari ni da pridje Majklu.
(Heisenberg, 26. maj 2020 12:14) # Link komentara
Slazem se sa svim osim oko zabrane. Procitaj i edukuj se, ovako samo lupas gluposti
pre 3 godine
@radojica a mozda Dzordan nije uradio nista 80tih jer je na sampiona lige sa losim timom odmah udarao u svojoj konferenciji isto kao sto bi Lebron na Spurse udario u prvom kolu,da ne pominjem da su i Sunsi gazili Cavse u sezoni. Ja ne znam dokle vise uporedjuju Bullse i Cavse kada su otisli Dzordan i Lebron,kada su Bullsi vec imali pobednicki mentalitet,istog trenera i sistem i dosli su 6 igraca predvodjeni Kukocem. Jordan nije cinio saigrace boljim? Dakle asistencijama na tacni se igraci cine boljim a ne tako sto ih teras da rade isto koliko i ti? Dzordan je na trecem mestu u istoriji koji je 7 puta bio u top 5 za defanzivca godine. To da timovi 90tih nisu imali nikoga je najvece neznanje ikad jer Finix i Hjuston su pobedjivali Medzika i Lejkerse a bili su slabiji nego 93,94 a Juta zamalo u sedam meceva. Barkli i Fila 35-47 a Finix 53-29 1992 godine i onda Barkli dolazi u taj tim. Sonixi i Blejzersi su bili odlicni na oba dela terena. Evo @Jeremije statisticara koji statistikom odredjuje ko je kompletniji igrac,niti se mogu porediti skokovi danas i onda,jos je dzordan igrao udaljeniji od kosa u defanzivi i zato ima vise ofanzivnih skokova,niti je preuzimao uloge svojim saigracima kao Lebron Boshu ili Lavu koji su kampovali spolja,a 96 blokada je imao vise MJ na istom broju meceva. Plus sve fundamentalne stvari ima bolje od footworka itd. Jedino je bolji passer lbj ali i to je MJ imao 10,7 po mecu kao pley i 11,4 u finalu i kada treba da se pobedi.
pre 3 godine
Ja samo pogledam skok sut Dzordana i Dzejmsa i sve mi je jasno,a ove markentinske gluposti ostavljam NBA ligi da razvija.
pre 3 godine
voodoo- "Rodman je bio problematičan lik bez značaja pre Čikaga". Imaš pravo druže, ipak je samo 2 titule uzeo sa Bad Boys Pistonsima i imao par izuzetno loših sezona sa nešto manje od 10 poena i 18 skokova u proseku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kxk, 26. maj 2020 14:11)
Da, ali neposredno prije dolaska u Bulse imao je reputaciju kontraverznog i propalog igraca. To je jasno naglaseno u dokumentarcu.
pre 3 godine
Ah da Jeremija,Dzordan je ispao u prvom kolu playoffa,2 puta protiv najboljeg tima lige i jednom kao ruki a Lebron 3x nije igrao playoff. Dolaskom trenera Mike Browna usli su u playoff i Larry Hjuza kome je statistika opala sa Lebronom. I jel vece pojacanje ruki koji je rezerva,bez obzira ko ce postati u buducnosti ili 7 godina iskusni Nba igrac sa 22ppg u zadnjoj sezoni sa Wizardsima? A tu je i centar koji je vec bio All Star bez Lebrona Iglauskas...sad ili je on bio dobar ili je Istok bio slab? Taj tim je bio cetvrta defanziva lige sa trenerom Brownom,igrali su dobru odbranu svi ako nista drugo a u 4 meca bez Lebrona 2007 pobedili su 124-97,124-100,106-95 i izgubili 96-98 od Bostona. I nije igrao sa Lejkersima pre Davisa sa mladim igracima,mnogi pricaju o povredi a imao je vremena kad se vratio,sam si napisao posle prve utakmice "pali se playoff mood" i Dzordan je pre operacije kolena bio cetvrti sa Wizardsima 29:23 u prvoj sezoni pa nema izgovora.
pre 3 godine
Iznosio sam ovde vec kako je igrao Dzordan i koliko je belezio asistencija game by game kada su Bullsi bez prednosti domaceg terena jurili Cavalirse,knickse 89 pa opet Knicse 93 da se ne ponavljam. Kada je igrao pleja u regularnom delu 89 protiv bad boysa,zadnji mec imao je 40p,11ass,7sk,3k uz 61% suta pa su opet izgubili sto znaci da takva statistika i "cinjenje" saigraca boljim ne mora da znaci i pobede. Onako kako ih je terao da rade poput njega ih je nacinio boljim a njegovom "torturom" su mentalno ocvrsnuli sto je bio i cilj,da ih ucini boljim a ne losijim! Evo jedan pise da ni playoff nije video bez Pipena,treba da se polemise sa takvima? A Pipen je bio samo ruki bez iskustva i rezerva u prvoj sezoni,ovde pisu kao da je dosao vec gotov Nba igrac Dominik Wilkins!!! Vec sam dokazao da su Lebronu poklonili ruki godine i odmah je izasao tekst o tome,Lebron je vec projektovan u nekog ko ce biti lice lige!! Maverik Carter i Lebron su u svom interiju-u rekli mnogo toga o Dzordanu,kao i da bi igrali sa njim,cak su se i motivisali. Dok njegovi sledbenici skroz suprotno pisu.
pre 3 godine
@bata
Pogotovo je Džordan kompletniji od Lebrona u smislu deljenja asistencija.
I u skokovima.
I u procentu šuta za dva poena.
I u procentu šuta za tri poena.
I u eliminacionim plej of utakmicama.
I u game 7 u plej ofu.
I u ostvarenim tripl dablovima.
I u tome što je MJ prvi igrač u istoriji NBA plej ofa koji je bio najbolji u poenima skokovima asistencijama blokadama i ukr loptama uključujući igrače oba tima u nba finalu.
I u tome što MJ nikad nije ispao u 1.kolu plej ofa.
I tako dalje...
pre 3 godine
Globalizacija, marketing, svetska popularnost, biznis ... sve to utiče na današnji sport. Jasno je kao dan da današnji NBA košarkaši igraju sa manje žara i želje nego nekada ... nisu previse Gladni, jer imaju sve ... novac, popularnost i medijsku dostupnost više nego ikada. U takvim uslovima svakome opada motivacija barem malo.
Biznis utiče na to da stalno traže nasledni velikih superStarova
Biznis pravi Super Timove, a toga nije bilo ranije.
Lebron je promenio 3 kluba. MJ je bio u jednom i radio sa onim što ima na raspolaganju
Tako da je svako poredjenja Lebron i MJ ipak suvišno i veštačko.
Jedan je Majkl.
pre 3 godine
poredjenje je smesno i pomalo uvredljivo jer je TRENUTNO u ligi boljih igraca id Lebrona. A kamoli da ga poredite sa Jordanom
pre 3 godine
@badluck Dobio ih je al na draftu,pa se iz njih izvukao maksimum i postali su igraci uz Jordana,a kada su uhvatili svoj prajm u tim su dosli Kukoc,Ker,Longly,Wenington pa Harper. Iz Lebronovog tima pored njega otisao je i trener,promenjen sistem i tankovali su za pikove. "Najkl" sta ti imas da kazes za izjave 80% drugih strucnjaka i pored toga samih Medzika i Birda? Uostalom Lebronovi fanovi bi izvredjali svakog od tvojih miljenika da Dzordan ne postoji!!! Dzordan je uvek dominirao i bio najbolji igrac u oba tima. Lebronovi fanovi sigurno nece reci da su Hauard ili Pirs bolji od Lebrona jer su izbacili Bullse,dok ovamo pricaju o "Thomasu". I da,Dzejson Terry sila prirode je za 15 minuta manje na parketu,uz bolje procente postigao vise poena od Lebrona koji je ima 2ppg u cetvrtim deonicama i bio peti igrac finala. Tim Dalasa je drugi tim iz bukvalno druge ere koji ga je dobio. Kraj price!!!
pre 3 godine
Поздравио га БИЛ РАСЕЛ са 11 титула шампиона! Баш ме нервира ово западњачко лицемерје.Када им одговара онда је главно мерило број титула,када им то не иде на руку онда то није довољно па траже "још" нешто...Будите сигурни да ће по истом приципу обезвређивати Новака све и кад претекне Федерера.Једноставно они бирају ко је ГОАТ,заборавите све статистику,сва квантитативна мерила...
Да би неко обезбедио то звање мора бити :
1) Из САД-а или пријатељских европских земаља,
2) Спонзорисан од стране Најкија,
3) Медијски атрактивна и експонитрана личност,
4) Број титула,
5) Лична статистика,
6) Атрактиван стил игре
Смучила ми се сва та прича око НБА ГОАТ трке.Сваки дан причају како је кошарка тимски спорт а овамо медијски експонирају искључиво индивидуалце и тешке себичњаке.Јокић све и да освоји 10 титула никад га неби узели у обзир за најбољег свих времена.Управо из горе поменутих разлога...
(Иду дани..., 26. maj 2020 12:48)
Svaka čast Raselu, ali njegove titule ipak nemaju težinu kao danas. Tada je bilo ukupno 8 timova, danas ima 30. Tada je bio samo jedan ozbiljan tim - Boston Seltiks, danas ima bar 5-6 koji konkurišu za titulu. Realno bi bilo podeliti broj titula sa 4 ili 5.
pre 3 godine
Le Bron je u stvari covjek-ekipa. Igra na svim pozicijama u ekipi. Uvijek je bio timski igrac. Mnogo je korisniji za ekipu od Jordana.Mnogo svestraniji. Ukratko mnogo boljiali ovi Kardasijanski nastrojeni Jordanovci to normalno ne vide.
pre 3 godine
Lebron je jedan od najboljih i to bi moralo da mu bude dosta. Više nego impresivan igrač. Za Džordana su svi navijali, čak i navijači protivničkih timova. To je bila era kada smo svi znali da gledamo najboljeg ikada i uživali. Ne treba nam novi "najbolji ikada" i ove rasprave su glupe. Ako se takav igrač i pojavi - opet ćemo znati.
Žao mi je onih koji nisu gledali Džordana i ne razumeju taj osećaj. Tu nije bilo diskusije, svi su ga znali kao "najboljeg ikada" mnogo pre nego što je završio karijeru.
pre 3 godine
@Heiswnberg
Nije pobegao, ali je došao Pippen bez kog Jordan Playoff nije video.
pre 3 godine
(Milan, 26. maj 2020 13:40) # Link komentara
Pravljenje super timova Lebron izmislio a ti kazes da je glupost. Jedno je kad preko draftova napravis tim kao gsw a drugo kad dovodis zvezde da igraju s tobom. Ja sam rekao da su mu zabranili trejd misleci na ligu, a onda ti kazes da su vlasnici fransize to uradili a onda navedes da je upravo liga bila vlasnik, pa sta nije jasno? I hornetsi su iz Sarlota a pelikansi iz NO.
A za ove sto kazu da Majkl imao Pipena, pa dobio ga preko drafta. e tu je razlika sad. Svaki tim odakle ode Lebron ne moze da se sastavi godinama jer su sve pikove dali da bi mu udovoljili pa moraju da tankuju opet. Tako ce biti i sa lejkersima. I opet ponavljam, Lebron je neverovatan kosarkas ali Majkl je nesto drugo.
pre 3 godine
@heisenberg
Zato je Majk dobio Pippena, Granta I još mnogo dobrih košarkaša. Ti Bullsi su 1994 I 1995 i bez Majka igrali Playoff. Lebron kada je otišao iz Clevelanda ovi su sezonu završili sa jednim od najgorih rezultata u istoriji nba.
(badluck, 26. maj 2020 13:46)
Ahaaaa e ako je tako onda je lebron bolji...
pre 3 godine
Nisam veliki fan ni jednog ni drugog,ali mi je smesno kad ljudi Lebronu u ovom slucaju uzmu kao negativnu stavku da je izgubio 6 finala od 9. Naravno,bolje da je pobedio u 6 nego u 3,ali covek je doveo ekipu 9 puta u finale. Gde je Majk bio ostalih 9 godina karijere? Najzesca konkurencija je bila osamdesetih,zato Jordan nije ni primirisao finalu do pocetka devedesetih,u kojima kad pogledate ekipe,nije niko vredan pomena. Bulsi bez Jordana zamalo usli u finale istoka. A covek samo otisao na bejzbol,nije da su ga trejodvali pa da im je neki odlican bek dosao kao zamena. Zamislite da Lebron nije igrao u Kavsima pre 15 godina,bili bi medju poslednjim ekipama u ligi. Ne kazem da James bolji,samo mislim da je trenutno zbog ovog dokumentarca prevelik hajp o MJ. Mom matorom je Medzik najbolji i omiljeni igrac. 9 finala,5 titula u najtezoj eri ikad.
pre 3 godine
Draymond Green "U ovoj eri mi bi dobili kobijeve i Shaqove Lejkerse a u njihovoj eri sa drugacijim stilom i pravilima oni bi nas razbili". Rodman,Kukoc,Harper,ker,Longly uopste nisu bili deo prvog 3peeta. Bullsi 80tih su se gradili prvo od loseg tima,pa od rukija,nisu imali cak ni iskusne Nba igrace. Juta je sa 4:1 i 4:0 gazila 61:21 Lejkerse sa Superstarom Shaqom jos 3 all stara Eddie Jones,Van Exell,Kobi plus Robert Hory,Elden Cempbell,Rik Fox,Derek Fisher. Taj tim je daleko popunjeniji i bolji od Bullsa 80tih a Juta navodno slabija od Bad Boysa a ipak su Bullsi sa fizickom igrom protiv jos mladih i nedoraslih igraca vodili sampione Bad Boyse sa iskusnijim i boljim rosterom do 6 i 7 utakmica i oba navrata Pipen nije izdrzao zadnji mec serije. 1991 kada je Rodman zamalo tesko povredio Pipena izbacivsi ga u tribine,bullsi su cutali nisu skakali na sudije,sto znaci da su mentalno i fizicki sazreli i pocistli ih. Dzordan je i 89,90 sportski pozdravio sve igrace Bad Boysa posle poraza.
pre 3 godine
voodoo- "Rodman je bio problematičan lik bez značaja pre Čikaga". Imaš pravo druže, ipak je samo 2 titule uzeo sa Bad Boys Pistonsima i imao par izuzetno loših sezona sa nešto manje od 10 poena i 18 skokova u proseku.
pre 3 godine
Pokušao je Doc sa nekom zdrav razum pričom ali je omašio, jedina ali velika olakšavajuća okolnost za Jordana je što je igrao u vreme kada nije bilo društvenih mreža, da nije bio kritikovan je glupa priča.
pre 3 godine
Jordan je postao najbolji i osvojio titulu sa ekipom koja ga je draftovala a lebron je otisao u super tim posle optuzbe predsednika Clevelanda da je odustao od ekipe u seriji sa bostonom... Majkl nikad nije u finalima nestao na terenu dok se lebronu to vise puta desilo. Serija sa dalasom je najveci "meltdown" jednog kosarkaskog superstara u istoriji sporta.
pre 3 godine
Svaki dan sve gluplja i gluplja obrazlozenja. Biti najbolji nije samo dati 100 poena po utakmici. MJ je sve svoje igrace ucinio boljim, izvlacio iz njih najbolje i poslednji atom sebe davao za pobedu. Glupo je uopste i porediti LJ i MJ. Svetlosne godine su izmedju njih, naravno da je MJ GOAT bez trunke premisljanja. LJ mi nije ni u 5 najboljih NBA igraca. Glupa prica.
pre 3 godine
Koga boli uvo uopste
pre 3 godine
Majkl je ostao veran Cikagu i sa njim gradio i sebe i samu fransizu. Napravio je to sto je napravio, od Bullsa je zajedno sa saigracima napravio instituciju. Da je LBJ ostao veran Klivlendu i pokusao da napravi sve to isto niko mu rec ne bi rekao. Bar ja ne bih imao zamerke. A onda bi mogli da zaista vidimo koliko je tako nesto moguce. Ovako, oborice silne rekorde, za mene licno ne posebno vazno kada se bira najbolji igrac, ali neki veliki trag nece ostaviti.
pre 3 godine
Dzordan je u svakom smislu kompletniji igrac od Lebrona. Kraj rasprave.
pre 3 godine
@heisenberg
Zato je Majk dobio Pippena, Granta I još mnogo dobrih košarkaša. Ti Bullsi su 1994 I 1995 i bez Majka igrali Playoff. Lebron kada je otišao iz Clevelanda ovi su sezonu završili sa jednim od najgorih rezultata u istoriji nba.
pre 3 godine
Majkl je Majkl i tesko da ce bilo ko ikad moci da mu se priblizi.
pre 3 godine
Pa gospodine, Majkl nije posle tih sedam sezona pobegao u Boston ili Lejkerse ili u Pistonse. Majkl se pojavio kao treci pik dok je Lebron potpisao ugovor sa Najkom od preko 100 miliona i pre nego sto je stigao u ligu. Lebronu nisu zabranili formiranje super tima u Majamiju kao Kobiju kad nisu dozvolili da dodje Kris Pol.
Strasan kosarkas, ali zbog takvih stvari ni da pridje Majklu.
(Heisenberg, 26. maj 2020 12:14)
Generalno se slazem sa tobom ali ovo za formiranje super timova je glupost. LeBron i Bosh su otisli u Miami kao slobodni agenti. Dakle, niko nije ni mogao da im zabrani prelazak u tim u koji zele da odu. Da su sebi urusili ugled - jesu. Ali NBA nema nikakve veze sa tim.
Sa druge strane, trade Paula je odbijen od VLASNIKA tadasnjih New Orleans Hornetsa. Da se trejdovi odbiju, to se svakako desavalo i LeBronu i Jordanu i svim ostalim igracima. Prasina se digla samo zato sto je vlasnik francize u to vreme bila NBA liga. Medju navijacima vlada misljenje da je taj trejd sa pravom odbijen. I u ovih 10-12 godina jos nisam sreo navijaca Hornetsa koji zali za tim trejdom.
Da se razumemo, LeBron je na mojoj listi svih vremena na 5. mestu, Jordan je drugi.
pre 3 godine
Sid!? Sta ima da kaze na ovo?!!
pre 3 godine
lepo receno od doca. ja bih dodao jos da je velika razlika u njihovima karijerama to sto je dzordan bio igrac nekih najboljih trenera ikada (smith, jackson) dok lebron nije.
pre 3 godine
Kao da mi neko svakodnevno postavlja pitanje, koji je bolji klub..Real Madrid ili Atletiko Madrid...Po svim parametrima ,anketama Majkl Dzordan je najbolji igrac svih vremena.
pre 3 godine
Je l' moguce da ovo i dalje traje?lebrona uporedjuju sa najboljim i najuspesnijim sportistom svih vremena...
pre 3 godine
U kom to univerzumu je lebron rame uz rame sa majklom?Čovek koji ima 6 poraza u finalu protiv onoga ko je dobio svih 6 finala?
Da ne pricamo o drugim velikanima tipa rusela koji u 13 godina igranja kosarke ima 12 finala i 11 titula, abdul dzabara, 38000 poena -rekord, 3 univerzitetske i 5 nba titula, stokton- najviše krađa i asistencija, životinju vilta, medžika, bird-a i ostale. Prošle godine da je osvojio titulu u finalu, durent bi ima isti broj titula.
pre 3 godine
MJ GOAT !
pre 3 godine
Sad će znalci da objasne Docu (uz trenera Toronta i GSW najboljem u NBA već više sezona). Njegovu nepristojnu sugestiju neće mu oprostiti.
pre 3 godine
Pa gospodine, Majkl nije posle tih sedam sezona pobegao u Boston ili Lejkerse ili u Pistonse. Majkl se pojavio kao treci pik dok je Lebron potpisao ugovor sa Najkom od preko 100 miliona i pre nego sto je stigao u ligu. Lebronu nisu zabranili formiranje super tima u Majamiju kao Kobiju kad nisu dozvolili da dodje Kris Pol.
Strasan kosarkas, ali zbog takvih stvari ni da pridje Majklu.
pre 3 godine
Ima rezona prica ali fali tu dosta elemenata.. Ja nisam fan Dzordana, postujem ga, jos sam manji fan LeBrona, takođe ga postujem. Ni u jednoj varijanti mi nije realno da Dzejms bude goat, jer smatram da nije doneo nista novo u kosarci, nista sto do tada nije vidjeno. Po meni, fali mu i hod i trk i sut.. nista odovoga navedenog ne izgleda lepo u njegovom izvođenju, naravno sve je ucinkovito. nije za poredjenje ali Lebron je kosarkaski Pavel Nedved. Zato mi ne stoji ova Dokova prica, svi pokusavaju da budu maksimalno politicki korektni, a u sustini svi bi vam pripiti u 1 na 1 razgovoru rekli da postoji najmanje 7-8 boljih igrača u istoriji..
pre 3 godine
Kao da mi neko svakodnevno postavlja pitanje, koji je bolji klub..Real Madrid ili Atletiko Madrid...Po svim parametrima ,anketama Majkl Dzordan je najbolji igrac svih vremena.
(Ilija, 26. maj 2020 12:08)
Поздравио га БИЛ РАСЕЛ са 11 титула шампиона! Баш ме нервира ово западњачко лицемерје.Када им одговара онда је главно мерило број титула,када им то не иде на руку онда то није довољно па траже "још" нешто...Будите сигурни да ће по истом приципу обезвређивати Новака све и кад претекне Федерера.Једноставно они бирају ко је ГОАТ,заборавите све статистику,сва квантитативна мерила...
Да би неко обезбедио то звање мора бити :
1) Из САД-а или пријатељских европских земаља,
2) Спонзорисан од стране Најкија,
3) Медијски атрактивна и експонитрана личност,
4) Број титула,
5) Лична статистика,
6) Атрактиван стил игре
Смучила ми се сва та прича око НБА ГОАТ трке.Сваки дан причају како је кошарка тимски спорт а овамо медијски експонирају искључиво индивидуалце и тешке себичњаке.Јокић све и да освоји 10 титула никад га неби узели у обзир за најбољег свих времена.Управо из горе поменутих разлога...
pre 3 godine
Dozvoljavate mu svaki dan, praveci one smijesne GOAT liste, i gurajuci ga na silu u top 5, nerijetko u top 2. Decko jednostavno nije kalibar Majkla Dzordana, Kobi Brajanta, Medzik Dzonsona i to je to. Ostace zapamcen kao top 10 igrac, sto je bolje od 99,9% svih ljudi koji su ikada dotakli loptu. Malo li je?
pre 3 godine
GS Warriorsi su uzeli sampionat 3 puta u poslednjih 5 godina, 5 finala za redom, realno su bili blizu da urade ono sto je MJ uradio sa Bulsima, mogli su da uzmu 5 sampionata za redom i realno bili su blizu. Kad bi se to stavilo u perspektivu Lebron bi bio totalno nebitan u tom trenutku da je do toga doslo.
Niko ne bi ni spominjao Lebrona da je kojim slucajem Curry danas bio igrac sa 5 prstena za redom.
Dok nisu izgubili ono finale posle 73 pobede u regularnom delu bukvalno su mnogi govorili kako su najbolji tim svih vremena. Curry je jedini igrac koji je bio MVP sa 100% glasova i prosle godine su u finalu imali mnogo problema sa povredama.
Lebron je napustao svoj tim 2 puta jer je jurio prstenje, realnost je da nikada nije uspeo da uzme 3 sampionata za redom, Kobe je to uradio jednom bez izivljavanja i ima jos 2 titule vise od Lebrona.
Super tim Heat par sezona pre dolaska Lebrona je bio sampion jednom pa su sa njim dosli do finala i prvo izgubili protiv Dalasa pa pobedili 2 finala za redom i onda izgubili od San Antonija i onda Lebron ponovo menja tim i uzima poslednju titulu i kada izgubi menja tim jos jednom...Ne moze da bude bolji od Jordana kad je mnogo veci gubitnik nego pobednik.
pre 3 godine
GS Warriorsi su uzeli sampionat 3 puta u poslednjih 5 godina, 5 finala za redom, realno su bili blizu da urade ono sto je MJ uradio sa Bulsima, mogli su da uzmu 5 sampionata za redom i realno bili su blizu. Kad bi se to stavilo u perspektivu Lebron bi bio totalno nebitan u tom trenutku da je do toga doslo.
Niko ne bi ni spominjao Lebrona da je kojim slucajem Curry danas bio igrac sa 5 prstena za redom.
Dok nisu izgubili ono finale posle 73 pobede u regularnom delu bukvalno su mnogi govorili kako su najbolji tim svih vremena. Curry je jedini igrac koji je bio MVP sa 100% glasova i prosle godine su u finalu imali mnogo problema sa povredama.
Lebron je napustao svoj tim 2 puta jer je jurio prstenje, realnost je da nikada nije uspeo da uzme 3 sampionata za redom, Kobe je to uradio jednom bez izivljavanja i ima jos 2 titule vise od Lebrona.
Super tim Heat par sezona pre dolaska Lebrona je bio sampion jednom pa su sa njim dosli do finala i prvo izgubili protiv Dalasa pa pobedili 2 finala za redom i onda izgubili od San Antonija i onda Lebron ponovo menja tim i uzima poslednju titulu i kada izgubi menja tim jos jednom...Ne moze da bude bolji od Jordana kad je mnogo veci gubitnik nego pobednik.
pre 3 godine
Nisu mu dozvolili Sparsi, Voriorsi i Mavsi. To finale protiv Dalasa će mu ostati velika fleka u karijeri. Neko ko pretenduje da bude najveći ikada ne može onako da odigra seriju protiv tima koji je realno bio dosta slabiji. Otprilike je bio odnos kao Lejkersi sa Šekom i Kobijem, kada su dobijali one tri godine timove sa istoka. Pa opet Novicki i Dalas su dobili onakav Majami. To se Majklu nije dešavalo. Kada god su bili favoriti u PO, tih devedesetih, dobijali su. Da, nekad teže, nekad lakše, ali su dobijali. Cenim gospodina Riversa, ali što ne kaže i koliko je Majkl dobio batina prvih 6,7 godina. Lebron nikad u karijeri nije naišao na taj tretman.
pre 3 godine
Lebron da nije pravio super timove i otisao iz Klivlenda ne bi nikad ni dosao do titule, Jordan sa druge strane je ostao u Cikagu i gradili su tim i stvarali zvezde oko njega. Pipen nije bio all star pre Cikaga, Rodman je bio problematic lik bez znacaja pre Cikaga, ... Lebron otisao kod Vejda coveka koji je osvajao sampionat kao lider time sa O'Nilom i trazio Bosa jos jednog all stara i imali duplo veci budzet od pojedinih timova da bi ih prve godine Novicki u poznim godinama, Kid i Teri pred penziju pobedili u finalu, sva trojica slabiji igraci od ove njihove velike trojke. Takvi momenti mnogo odlucuju o proceni nekog, godinama mu u Klivlendu pravili tim po njegovoj zelji, bez titule, onda super tim i izgubis od tri penzionera, dzaba posle titule. Ono sto Dzejms ima je 15 godina igranja prakticno bez pauze i na istom nivou, to je jako tesko zanemariti, zbog toga je legenda i bice dugo rekorder u mnogo statistickih kategorija, medjutim taj nivou je uvek bio za malo ispod Jordanovog, tako da dzaba statistika.
pre 3 godine
"Džejms u dosadašnjem delu karijeri osvojio tri NBA titule i izgubio je u šest finala, dok je Džordan šest puta učestvovao u velikim finalima i svih šest puta je pobedio."
Mislim da je ovim sve receno.
pre 3 godine
Ilija, 26. maj 2020 12:08)
Ti si jos zelen, nemas ti pojma o top kosarci. Posveti se skoli a ne piskaranju po internetu jer bez pravog papira posle mozes samo fizicke poslove da obavljas.
pre 3 godine
"Majklu smo dozvolili da izraste u najvećeg, Lebronu nismo"
Mozda Lebron jednostavno nema kapacitet da bude najbolji kosarkas. On je
vec prestigao MJ-a u nekim statistickim parametrima (ukupan broj poena, itd)
ali to nije dovoljno da ga proglasimo za boljeg kosarkasa. Kosarka je timski sport i najbolji mora da pobedjuje ("dominira") sa svojim timom, da bude vodja najbolje ekipe. Ukoliko ne pobedjuje njegov tim, licna statistika igraca nije toliko bitna. Ko se od ovih mladjih, sto velicaju LBJ seca, recimo Mitch Richmond-a?
pre 3 godine
A takodje je Majkl i bolji.
pre 3 godine
I taj prsten sa Majamijem je osvojio Kris Boš ofanzivnim skokom na -3 posle Lebronovog promašaja za produžetak i Alenovom trojkom iz ugla za produžetak. Protiv San Antonija
pre 3 godine
Pa gospodine, Majkl nije posle tih sedam sezona pobegao u Boston ili Lejkerse ili u Pistonse. Majkl se pojavio kao treci pik dok je Lebron potpisao ugovor sa Najkom od preko 100 miliona i pre nego sto je stigao u ligu. Lebronu nisu zabranili formiranje super tima u Majamiju kao Kobiju kad nisu dozvolili da dodje Kris Pol.
Strasan kosarkas, ali zbog takvih stvari ni da pridje Majklu.
pre 3 godine
Kao da mi neko svakodnevno postavlja pitanje, koji je bolji klub..Real Madrid ili Atletiko Madrid...Po svim parametrima ,anketama Majkl Dzordan je najbolji igrac svih vremena.
pre 3 godine
"Džejms u dosadašnjem delu karijeri osvojio tri NBA titule i izgubio je u šest finala, dok je Džordan šest puta učestvovao u velikim finalima i svih šest puta je pobedio."
Mislim da je ovim sve receno.
pre 3 godine
Nisu mu dozvolili Sparsi, Voriorsi i Mavsi. To finale protiv Dalasa će mu ostati velika fleka u karijeri. Neko ko pretenduje da bude najveći ikada ne može onako da odigra seriju protiv tima koji je realno bio dosta slabiji. Otprilike je bio odnos kao Lejkersi sa Šekom i Kobijem, kada su dobijali one tri godine timove sa istoka. Pa opet Novicki i Dalas su dobili onakav Majami. To se Majklu nije dešavalo. Kada god su bili favoriti u PO, tih devedesetih, dobijali su. Da, nekad teže, nekad lakše, ali su dobijali. Cenim gospodina Riversa, ali što ne kaže i koliko je Majkl dobio batina prvih 6,7 godina. Lebron nikad u karijeri nije naišao na taj tretman.
pre 3 godine
I taj prsten sa Majamijem je osvojio Kris Boš ofanzivnim skokom na -3 posle Lebronovog promašaja za produžetak i Alenovom trojkom iz ugla za produžetak. Protiv San Antonija
pre 3 godine
Dozvoljavate mu svaki dan, praveci one smijesne GOAT liste, i gurajuci ga na silu u top 5, nerijetko u top 2. Decko jednostavno nije kalibar Majkla Dzordana, Kobi Brajanta, Medzik Dzonsona i to je to. Ostace zapamcen kao top 10 igrac, sto je bolje od 99,9% svih ljudi koji su ikada dotakli loptu. Malo li je?
pre 3 godine
(Milan, 26. maj 2020 13:40) # Link komentara
Pravljenje super timova Lebron izmislio a ti kazes da je glupost. Jedno je kad preko draftova napravis tim kao gsw a drugo kad dovodis zvezde da igraju s tobom. Ja sam rekao da su mu zabranili trejd misleci na ligu, a onda ti kazes da su vlasnici fransize to uradili a onda navedes da je upravo liga bila vlasnik, pa sta nije jasno? I hornetsi su iz Sarlota a pelikansi iz NO.
A za ove sto kazu da Majkl imao Pipena, pa dobio ga preko drafta. e tu je razlika sad. Svaki tim odakle ode Lebron ne moze da se sastavi godinama jer su sve pikove dali da bi mu udovoljili pa moraju da tankuju opet. Tako ce biti i sa lejkersima. I opet ponavljam, Lebron je neverovatan kosarkas ali Majkl je nesto drugo.
pre 3 godine
Lebron da nije pravio super timove i otisao iz Klivlenda ne bi nikad ni dosao do titule, Jordan sa druge strane je ostao u Cikagu i gradili su tim i stvarali zvezde oko njega. Pipen nije bio all star pre Cikaga, Rodman je bio problematic lik bez znacaja pre Cikaga, ... Lebron otisao kod Vejda coveka koji je osvajao sampionat kao lider time sa O'Nilom i trazio Bosa jos jednog all stara i imali duplo veci budzet od pojedinih timova da bi ih prve godine Novicki u poznim godinama, Kid i Teri pred penziju pobedili u finalu, sva trojica slabiji igraci od ove njihove velike trojke. Takvi momenti mnogo odlucuju o proceni nekog, godinama mu u Klivlendu pravili tim po njegovoj zelji, bez titule, onda super tim i izgubis od tri penzionera, dzaba posle titule. Ono sto Dzejms ima je 15 godina igranja prakticno bez pauze i na istom nivou, to je jako tesko zanemariti, zbog toga je legenda i bice dugo rekorder u mnogo statistickih kategorija, medjutim taj nivou je uvek bio za malo ispod Jordanovog, tako da dzaba statistika.
pre 3 godine
Lebron je jedan od najboljih i to bi moralo da mu bude dosta. Više nego impresivan igrač. Za Džordana su svi navijali, čak i navijači protivničkih timova. To je bila era kada smo svi znali da gledamo najboljeg ikada i uživali. Ne treba nam novi "najbolji ikada" i ove rasprave su glupe. Ako se takav igrač i pojavi - opet ćemo znati.
Žao mi je onih koji nisu gledali Džordana i ne razumeju taj osećaj. Tu nije bilo diskusije, svi su ga znali kao "najboljeg ikada" mnogo pre nego što je završio karijeru.
pre 3 godine
poredjenje je smesno i pomalo uvredljivo jer je TRENUTNO u ligi boljih igraca id Lebrona. A kamoli da ga poredite sa Jordanom
pre 3 godine
O MJ, ako stavimo na stranu sav stats, obranu, koseve i dalje, dovoljno je reći 3 stvari.
1. Čovek je odigrao 7 velikih finala, omer 7/7.
2. U prvom (NCCA finals) i zadnjem (NBA 98 Utah) zabio zadnji koš za pobedu.
3. U svim finalima bio je MVP, tip nije doslovno imao lošu utakmicu koja je nešto značila.
pre 3 godine
Svaki dan sve gluplja i gluplja obrazlozenja. Biti najbolji nije samo dati 100 poena po utakmici. MJ je sve svoje igrace ucinio boljim, izvlacio iz njih najbolje i poslednji atom sebe davao za pobedu. Glupo je uopste i porediti LJ i MJ. Svetlosne godine su izmedju njih, naravno da je MJ GOAT bez trunke premisljanja. LJ mi nije ni u 5 najboljih NBA igraca. Glupa prica.
pre 3 godine
Je l' moguce da ovo i dalje traje?lebrona uporedjuju sa najboljim i najuspesnijim sportistom svih vremena...
pre 3 godine
Dzordan je u svakom smislu kompletniji igrac od Lebrona. Kraj rasprave.
pre 3 godine
GS Warriorsi su uzeli sampionat 3 puta u poslednjih 5 godina, 5 finala za redom, realno su bili blizu da urade ono sto je MJ uradio sa Bulsima, mogli su da uzmu 5 sampionata za redom i realno bili su blizu. Kad bi se to stavilo u perspektivu Lebron bi bio totalno nebitan u tom trenutku da je do toga doslo.
Niko ne bi ni spominjao Lebrona da je kojim slucajem Curry danas bio igrac sa 5 prstena za redom.
Dok nisu izgubili ono finale posle 73 pobede u regularnom delu bukvalno su mnogi govorili kako su najbolji tim svih vremena. Curry je jedini igrac koji je bio MVP sa 100% glasova i prosle godine su u finalu imali mnogo problema sa povredama.
Lebron je napustao svoj tim 2 puta jer je jurio prstenje, realnost je da nikada nije uspeo da uzme 3 sampionata za redom, Kobe je to uradio jednom bez izivljavanja i ima jos 2 titule vise od Lebrona.
Super tim Heat par sezona pre dolaska Lebrona je bio sampion jednom pa su sa njim dosli do finala i prvo izgubili protiv Dalasa pa pobedili 2 finala za redom i onda izgubili od San Antonija i onda Lebron ponovo menja tim i uzima poslednju titulu i kada izgubi menja tim jos jednom...Ne moze da bude bolji od Jordana kad je mnogo veci gubitnik nego pobednik.
pre 3 godine
Ja samo pogledam skok sut Dzordana i Dzejmsa i sve mi je jasno,a ove markentinske gluposti ostavljam NBA ligi da razvija.
pre 3 godine
Ima rezona prica ali fali tu dosta elemenata.. Ja nisam fan Dzordana, postujem ga, jos sam manji fan LeBrona, takođe ga postujem. Ni u jednoj varijanti mi nije realno da Dzejms bude goat, jer smatram da nije doneo nista novo u kosarci, nista sto do tada nije vidjeno. Po meni, fali mu i hod i trk i sut.. nista odovoga navedenog ne izgleda lepo u njegovom izvođenju, naravno sve je ucinkovito. nije za poredjenje ali Lebron je kosarkaski Pavel Nedved. Zato mi ne stoji ova Dokova prica, svi pokusavaju da budu maksimalno politicki korektni, a u sustini svi bi vam pripiti u 1 na 1 razgovoru rekli da postoji najmanje 7-8 boljih igrača u istoriji..
pre 3 godine
U kom to univerzumu je lebron rame uz rame sa majklom?Čovek koji ima 6 poraza u finalu protiv onoga ko je dobio svih 6 finala?
Da ne pricamo o drugim velikanima tipa rusela koji u 13 godina igranja kosarke ima 12 finala i 11 titula, abdul dzabara, 38000 poena -rekord, 3 univerzitetske i 5 nba titula, stokton- najviše krađa i asistencija, životinju vilta, medžika, bird-a i ostale. Prošle godine da je osvojio titulu u finalu, durent bi ima isti broj titula.
pre 3 godine
Jordan je postao najbolji i osvojio titulu sa ekipom koja ga je draftovala a lebron je otisao u super tim posle optuzbe predsednika Clevelanda da je odustao od ekipe u seriji sa bostonom... Majkl nikad nije u finalima nestao na terenu dok se lebronu to vise puta desilo. Serija sa dalasom je najveci "meltdown" jednog kosarkaskog superstara u istoriji sporta.
pre 3 godine
A takodje je Majkl i bolji.
pre 3 godine
Lebron je prosecan suter, slabiji igrac u napadu od Dzordana i u poredjenju sa njim je Lebron i bas prosecan igeac u odbrani.
Znaci Dzordan je bolji igrac i u napadu i u odbrani.
Durant je bolji igrac od Lebrona, Lebron tokom svoje cele karijere nije smeo da cuva Duranta, Dirka, Pirsa, Lenarda bukvalno sve vece igrace nije smeo da cuva.
pre 3 godine
не постоји расправа, само шум лебронових навијача, незналица
pre 3 godine
"Majklu smo dozvolili da izraste u najvećeg, Lebronu nismo"
Mozda Lebron jednostavno nema kapacitet da bude najbolji kosarkas. On je
vec prestigao MJ-a u nekim statistickim parametrima (ukupan broj poena, itd)
ali to nije dovoljno da ga proglasimo za boljeg kosarkasa. Kosarka je timski sport i najbolji mora da pobedjuje ("dominira") sa svojim timom, da bude vodja najbolje ekipe. Ukoliko ne pobedjuje njegov tim, licna statistika igraca nije toliko bitna. Ko se od ovih mladjih, sto velicaju LBJ seca, recimo Mitch Richmond-a?
pre 3 godine
GS Warriorsi su uzeli sampionat 3 puta u poslednjih 5 godina, 5 finala za redom, realno su bili blizu da urade ono sto je MJ uradio sa Bulsima, mogli su da uzmu 5 sampionata za redom i realno bili su blizu. Kad bi se to stavilo u perspektivu Lebron bi bio totalno nebitan u tom trenutku da je do toga doslo.
Niko ne bi ni spominjao Lebrona da je kojim slucajem Curry danas bio igrac sa 5 prstena za redom.
Dok nisu izgubili ono finale posle 73 pobede u regularnom delu bukvalno su mnogi govorili kako su najbolji tim svih vremena. Curry je jedini igrac koji je bio MVP sa 100% glasova i prosle godine su u finalu imali mnogo problema sa povredama.
Lebron je napustao svoj tim 2 puta jer je jurio prstenje, realnost je da nikada nije uspeo da uzme 3 sampionata za redom, Kobe je to uradio jednom bez izivljavanja i ima jos 2 titule vise od Lebrona.
Super tim Heat par sezona pre dolaska Lebrona je bio sampion jednom pa su sa njim dosli do finala i prvo izgubili protiv Dalasa pa pobedili 2 finala za redom i onda izgubili od San Antonija i onda Lebron ponovo menja tim i uzima poslednju titulu i kada izgubi menja tim jos jednom...Ne moze da bude bolji od Jordana kad je mnogo veci gubitnik nego pobednik.
pre 3 godine
Globalizacija, marketing, svetska popularnost, biznis ... sve to utiče na današnji sport. Jasno je kao dan da današnji NBA košarkaši igraju sa manje žara i želje nego nekada ... nisu previse Gladni, jer imaju sve ... novac, popularnost i medijsku dostupnost više nego ikada. U takvim uslovima svakome opada motivacija barem malo.
Biznis utiče na to da stalno traže nasledni velikih superStarova
Biznis pravi Super Timove, a toga nije bilo ranije.
Lebron je promenio 3 kluba. MJ je bio u jednom i radio sa onim što ima na raspolaganju
Tako da je svako poredjenja Lebron i MJ ipak suvišno i veštačko.
Jedan je Majkl.
pre 3 godine
MJ GOAT !
pre 3 godine
Majkl je Majkl i tesko da ce bilo ko ikad moci da mu se priblizi.
pre 3 godine
@heisenberg
Zato je Majk dobio Pippena, Granta I još mnogo dobrih košarkaša. Ti Bullsi su 1994 I 1995 i bez Majka igrali Playoff. Lebron kada je otišao iz Clevelanda ovi su sezonu završili sa jednim od najgorih rezultata u istoriji nba.
(badluck, 26. maj 2020 13:46)
Ahaaaa e ako je tako onda je lebron bolji...
pre 3 godine
Kao da mi neko svakodnevno postavlja pitanje, koji je bolji klub..Real Madrid ili Atletiko Madrid...Po svim parametrima ,anketama Majkl Dzordan je najbolji igrac svih vremena.
(Ilija, 26. maj 2020 12:08)
Поздравио га БИЛ РАСЕЛ са 11 титула шампиона! Баш ме нервира ово западњачко лицемерје.Када им одговара онда је главно мерило број титула,када им то не иде на руку онда то није довољно па траже "још" нешто...Будите сигурни да ће по истом приципу обезвређивати Новака све и кад претекне Федерера.Једноставно они бирају ко је ГОАТ,заборавите све статистику,сва квантитативна мерила...
Да би неко обезбедио то звање мора бити :
1) Из САД-а или пријатељских европских земаља,
2) Спонзорисан од стране Најкија,
3) Медијски атрактивна и експонитрана личност,
4) Број титула,
5) Лична статистика,
6) Атрактиван стил игре
Смучила ми се сва та прича око НБА ГОАТ трке.Сваки дан причају како је кошарка тимски спорт а овамо медијски експонирају искључиво индивидуалце и тешке себичњаке.Јокић све и да освоји 10 титула никад га неби узели у обзир за најбољег свих времена.Управо из горе поменутих разлога...
pre 3 godine
voodoo- "Rodman je bio problematičan lik bez značaja pre Čikaga". Imaš pravo druže, ipak je samo 2 titule uzeo sa Bad Boys Pistonsima i imao par izuzetno loših sezona sa nešto manje od 10 poena i 18 skokova u proseku.
pre 3 godine
Draymond Green "U ovoj eri mi bi dobili kobijeve i Shaqove Lejkerse a u njihovoj eri sa drugacijim stilom i pravilima oni bi nas razbili". Rodman,Kukoc,Harper,ker,Longly uopste nisu bili deo prvog 3peeta. Bullsi 80tih su se gradili prvo od loseg tima,pa od rukija,nisu imali cak ni iskusne Nba igrace. Juta je sa 4:1 i 4:0 gazila 61:21 Lejkerse sa Superstarom Shaqom jos 3 all stara Eddie Jones,Van Exell,Kobi plus Robert Hory,Elden Cempbell,Rik Fox,Derek Fisher. Taj tim je daleko popunjeniji i bolji od Bullsa 80tih a Juta navodno slabija od Bad Boysa a ipak su Bullsi sa fizickom igrom protiv jos mladih i nedoraslih igraca vodili sampione Bad Boyse sa iskusnijim i boljim rosterom do 6 i 7 utakmica i oba navrata Pipen nije izdrzao zadnji mec serije. 1991 kada je Rodman zamalo tesko povredio Pipena izbacivsi ga u tribine,bullsi su cutali nisu skakali na sudije,sto znaci da su mentalno i fizicki sazreli i pocistli ih. Dzordan je i 89,90 sportski pozdravio sve igrace Bad Boysa posle poraza.
pre 3 godine
Iznosio sam ovde vec kako je igrao Dzordan i koliko je belezio asistencija game by game kada su Bullsi bez prednosti domaceg terena jurili Cavalirse,knickse 89 pa opet Knicse 93 da se ne ponavljam. Kada je igrao pleja u regularnom delu 89 protiv bad boysa,zadnji mec imao je 40p,11ass,7sk,3k uz 61% suta pa su opet izgubili sto znaci da takva statistika i "cinjenje" saigraca boljim ne mora da znaci i pobede. Onako kako ih je terao da rade poput njega ih je nacinio boljim a njegovom "torturom" su mentalno ocvrsnuli sto je bio i cilj,da ih ucini boljim a ne losijim! Evo jedan pise da ni playoff nije video bez Pipena,treba da se polemise sa takvima? A Pipen je bio samo ruki bez iskustva i rezerva u prvoj sezoni,ovde pisu kao da je dosao vec gotov Nba igrac Dominik Wilkins!!! Vec sam dokazao da su Lebronu poklonili ruki godine i odmah je izasao tekst o tome,Lebron je vec projektovan u nekog ko ce biti lice lige!! Maverik Carter i Lebron su u svom interiju-u rekli mnogo toga o Dzordanu,kao i da bi igrali sa njim,cak su se i motivisali. Dok njegovi sledbenici skroz suprotno pisu.
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
Majkl je ostao veran Cikagu i sa njim gradio i sebe i samu fransizu. Napravio je to sto je napravio, od Bullsa je zajedno sa saigracima napravio instituciju. Da je LBJ ostao veran Klivlendu i pokusao da napravi sve to isto niko mu rec ne bi rekao. Bar ja ne bih imao zamerke. A onda bi mogli da zaista vidimo koliko je tako nesto moguce. Ovako, oborice silne rekorde, za mene licno ne posebno vazno kada se bira najbolji igrac, ali neki veliki trag nece ostaviti.
pre 3 godine
@heisenberg
Zato je Majk dobio Pippena, Granta I još mnogo dobrih košarkaša. Ti Bullsi su 1994 I 1995 i bez Majka igrali Playoff. Lebron kada je otišao iz Clevelanda ovi su sezonu završili sa jednim od najgorih rezultata u istoriji nba.
pre 3 godine
Ah da Jeremija,Dzordan je ispao u prvom kolu playoffa,2 puta protiv najboljeg tima lige i jednom kao ruki a Lebron 3x nije igrao playoff. Dolaskom trenera Mike Browna usli su u playoff i Larry Hjuza kome je statistika opala sa Lebronom. I jel vece pojacanje ruki koji je rezerva,bez obzira ko ce postati u buducnosti ili 7 godina iskusni Nba igrac sa 22ppg u zadnjoj sezoni sa Wizardsima? A tu je i centar koji je vec bio All Star bez Lebrona Iglauskas...sad ili je on bio dobar ili je Istok bio slab? Taj tim je bio cetvrta defanziva lige sa trenerom Brownom,igrali su dobru odbranu svi ako nista drugo a u 4 meca bez Lebrona 2007 pobedili su 124-97,124-100,106-95 i izgubili 96-98 od Bostona. I nije igrao sa Lejkersima pre Davisa sa mladim igracima,mnogi pricaju o povredi a imao je vremena kad se vratio,sam si napisao posle prve utakmice "pali se playoff mood" i Dzordan je pre operacije kolena bio cetvrti sa Wizardsima 29:23 u prvoj sezoni pa nema izgovora.
pre 3 godine
I jos nesto,Lebronovi fanovi vole njegove saigrace da nazivaju smecem itd,pogotovo one iz Klivlenda iako je Irving pojeo Karija i bio drugi igrac finala a Dzordanove vole da zovu supersaigracima a omalovazavaju protivnike,sto nikako ne ide jedno sa drugim jer su utakmice bile neizvesne,no dobro neka bude da je tako! Pa jel onda teze da pored supersaigraca predvodis 5 kategorija ili uz "smece". Dzordan je predvodio bullse u 4 kategorije,playoff 1991 a mozda je trebao kao bek u jakom reketu da uzima skokove od Granta a kasnije od Rodmana i salje ih na perimetar? Povrh svega Dzordan je pobedjivao ta finala jer se pojavljivao kad treba,Majami je izgubio samo i iskljucivo zbog Lebrona protiv Dalasa jer je bio ocajan u cetvrtim deonicama i jer je postigao 8 poena pri vodjstvu 2:1 za majami u mecu koji je zavrsen dva razlike za Dalas. Poslednja dva meca protiv Jute 1997 zavrsena su 4 i 2 razlike a MJ je belezio 38ppg u ta dva!
pre 3 godine
Pokušao je Doc sa nekom zdrav razum pričom ali je omašio, jedina ali velika olakšavajuća okolnost za Jordana je što je igrao u vreme kada nije bilo društvenih mreža, da nije bio kritikovan je glupa priča.
pre 3 godine
Поздравио га БИЛ РАСЕЛ са 11 титула шампиона! Баш ме нервира ово западњачко лицемерје.Када им одговара онда је главно мерило број титула,када им то не иде на руку онда то није довољно па траже "још" нешто...Будите сигурни да ће по истом приципу обезвређивати Новака све и кад претекне Федерера.Једноставно они бирају ко је ГОАТ,заборавите све статистику,сва квантитативна мерила...
Да би неко обезбедио то звање мора бити :
1) Из САД-а или пријатељских европских земаља,
2) Спонзорисан од стране Најкија,
3) Медијски атрактивна и експонитрана личност,
4) Број титула,
5) Лична статистика,
6) Атрактиван стил игре
Смучила ми се сва та прича око НБА ГОАТ трке.Сваки дан причају како је кошарка тимски спорт а овамо медијски експонирају искључиво индивидуалце и тешке себичњаке.Јокић све и да освоји 10 титула никад га неби узели у обзир за најбољег свих времена.Управо из горе поменутих разлога...
(Иду дани..., 26. maj 2020 12:48)
Svaka čast Raselu, ali njegove titule ipak nemaju težinu kao danas. Tada je bilo ukupno 8 timova, danas ima 30. Tada je bio samo jedan ozbiljan tim - Boston Seltiks, danas ima bar 5-6 koji konkurišu za titulu. Realno bi bilo podeliti broj titula sa 4 ili 5.
pre 3 godine
@radojica a mozda Dzordan nije uradio nista 80tih jer je na sampiona lige sa losim timom odmah udarao u svojoj konferenciji isto kao sto bi Lebron na Spurse udario u prvom kolu,da ne pominjem da su i Sunsi gazili Cavse u sezoni. Ja ne znam dokle vise uporedjuju Bullse i Cavse kada su otisli Dzordan i Lebron,kada su Bullsi vec imali pobednicki mentalitet,istog trenera i sistem i dosli su 6 igraca predvodjeni Kukocem. Jordan nije cinio saigrace boljim? Dakle asistencijama na tacni se igraci cine boljim a ne tako sto ih teras da rade isto koliko i ti? Dzordan je na trecem mestu u istoriji koji je 7 puta bio u top 5 za defanzivca godine. To da timovi 90tih nisu imali nikoga je najvece neznanje ikad jer Finix i Hjuston su pobedjivali Medzika i Lejkerse a bili su slabiji nego 93,94 a Juta zamalo u sedam meceva. Barkli i Fila 35-47 a Finix 53-29 1992 godine i onda Barkli dolazi u taj tim. Sonixi i Blejzersi su bili odlicni na oba dela terena. Evo @Jeremije statisticara koji statistikom odredjuje ko je kompletniji igrac,niti se mogu porediti skokovi danas i onda,jos je dzordan igrao udaljeniji od kosa u defanzivi i zato ima vise ofanzivnih skokova,niti je preuzimao uloge svojim saigracima kao Lebron Boshu ili Lavu koji su kampovali spolja,a 96 blokada je imao vise MJ na istom broju meceva. Plus sve fundamentalne stvari ima bolje od footworka itd. Jedino je bolji passer lbj ali i to je MJ imao 10,7 po mecu kao pley i 11,4 u finalu i kada treba da se pobedi.
pre 3 godine
овај Док Риверс ме никада не изненади, пошто од њега увек очекујем глупе изјаве
pre 3 godine
@badluck Dobio ih je al na draftu,pa se iz njih izvukao maksimum i postali su igraci uz Jordana,a kada su uhvatili svoj prajm u tim su dosli Kukoc,Ker,Longly,Wenington pa Harper. Iz Lebronovog tima pored njega otisao je i trener,promenjen sistem i tankovali su za pikove. "Najkl" sta ti imas da kazes za izjave 80% drugih strucnjaka i pored toga samih Medzika i Birda? Uostalom Lebronovi fanovi bi izvredjali svakog od tvojih miljenika da Dzordan ne postoji!!! Dzordan je uvek dominirao i bio najbolji igrac u oba tima. Lebronovi fanovi sigurno nece reci da su Hauard ili Pirs bolji od Lebrona jer su izbacili Bullse,dok ovamo pricaju o "Thomasu". I da,Dzejson Terry sila prirode je za 15 minuta manje na parketu,uz bolje procente postigao vise poena od Lebrona koji je ima 2ppg u cetvrtim deonicama i bio peti igrac finala. Tim Dalasa je drugi tim iz bukvalno druge ere koji ga je dobio. Kraj price!!!
pre 3 godine
@bata
Pogotovo je Džordan kompletniji od Lebrona u smislu deljenja asistencija.
I u skokovima.
I u procentu šuta za dva poena.
I u procentu šuta za tri poena.
I u eliminacionim plej of utakmicama.
I u game 7 u plej ofu.
I u ostvarenim tripl dablovima.
I u tome što je MJ prvi igrač u istoriji NBA plej ofa koji je bio najbolji u poenima skokovima asistencijama blokadama i ukr loptama uključujući igrače oba tima u nba finalu.
I u tome što MJ nikad nije ispao u 1.kolu plej ofa.
I tako dalje...
pre 3 godine
Nisam veliki fan ni jednog ni drugog,ali mi je smesno kad ljudi Lebronu u ovom slucaju uzmu kao negativnu stavku da je izgubio 6 finala od 9. Naravno,bolje da je pobedio u 6 nego u 3,ali covek je doveo ekipu 9 puta u finale. Gde je Majk bio ostalih 9 godina karijere? Najzesca konkurencija je bila osamdesetih,zato Jordan nije ni primirisao finalu do pocetka devedesetih,u kojima kad pogledate ekipe,nije niko vredan pomena. Bulsi bez Jordana zamalo usli u finale istoka. A covek samo otisao na bejzbol,nije da su ga trejodvali pa da im je neki odlican bek dosao kao zamena. Zamislite da Lebron nije igrao u Kavsima pre 15 godina,bili bi medju poslednjim ekipama u ligi. Ne kazem da James bolji,samo mislim da je trenutno zbog ovog dokumentarca prevelik hajp o MJ. Mom matorom je Medzik najbolji i omiljeni igrac. 9 finala,5 titula u najtezoj eri ikad.
pre 3 godine
Le Bron je u stvari covjek-ekipa. Igra na svim pozicijama u ekipi. Uvijek je bio timski igrac. Mnogo je korisniji za ekipu od Jordana.Mnogo svestraniji. Ukratko mnogo boljiali ovi Kardasijanski nastrojeni Jordanovci to normalno ne vide.
pre 3 godine
Smešno je kako su stvorili ovu priču Džordan - Lebron. Medžik je imao 3 puta bolji karijeru od Lebrona, 9 finala u 12 godina karijere, onu poslednju ne racunam, 5 titula, ruki godine i mvp finala. Plus najbolji asistent lige u proseku, u istoriji. Da ne nabrajam dalje ovo je dovoljno
pre 3 godine
lepo receno od doca. ja bih dodao jos da je velika razlika u njihovima karijerama to sto je dzordan bio igrac nekih najboljih trenera ikada (smith, jackson) dok lebron nije.
pre 3 godine
voodoo- "Rodman je bio problematičan lik bez značaja pre Čikaga". Imaš pravo druže, ipak je samo 2 titule uzeo sa Bad Boys Pistonsima i imao par izuzetno loših sezona sa nešto manje od 10 poena i 18 skokova u proseku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kxk, 26. maj 2020 14:11)
Da, ali neposredno prije dolaska u Bulse imao je reputaciju kontraverznog i propalog igraca. To je jasno naglaseno u dokumentarcu.
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
Koga boli uvo uopste
pre 3 godine
Pa gospodine, Majkl nije posle tih sedam sezona pobegao u Boston ili Lejkerse ili u Pistonse. Majkl se pojavio kao treci pik dok je Lebron potpisao ugovor sa Najkom od preko 100 miliona i pre nego sto je stigao u ligu. Lebronu nisu zabranili formiranje super tima u Majamiju kao Kobiju kad nisu dozvolili da dodje Kris Pol.
Strasan kosarkas, ali zbog takvih stvari ni da pridje Majklu.
(Heisenberg, 26. maj 2020 12:14)
Generalno se slazem sa tobom ali ovo za formiranje super timova je glupost. LeBron i Bosh su otisli u Miami kao slobodni agenti. Dakle, niko nije ni mogao da im zabrani prelazak u tim u koji zele da odu. Da su sebi urusili ugled - jesu. Ali NBA nema nikakve veze sa tim.
Sa druge strane, trade Paula je odbijen od VLASNIKA tadasnjih New Orleans Hornetsa. Da se trejdovi odbiju, to se svakako desavalo i LeBronu i Jordanu i svim ostalim igracima. Prasina se digla samo zato sto je vlasnik francize u to vreme bila NBA liga. Medju navijacima vlada misljenje da je taj trejd sa pravom odbijen. I u ovih 10-12 godina jos nisam sreo navijaca Hornetsa koji zali za tim trejdom.
Da se razumemo, LeBron je na mojoj listi svih vremena na 5. mestu, Jordan je drugi.
pre 3 godine
Ja bih recimo sasvim suprotno zaključio od gospodina Riversa.
Lebron je od mrvog minuta kad je kročio na parket bio tretiran kao superzvezda tima i udovoljavalo mu se svakoj želji. Posle prve titule menjao je i igrače i trenere kako je želeo. U završnicama je preuzimao ulogu trenera. Sada u Lejkersima definitivno bira i igrače i trenera.
Džordan je imao daleko teži put. Čak i posle tri titule nije mogao da utiče na dovođenje igrača (nije želeo Kukoča), niti je mogao Filu da menja akcije.
Gledajući kako se danas tretiraju zvezde kao Lebron i Harden i kako su zaštićeni, pitam se kako bi tek tretirali Džordana? Verovatno bi ga sudija pitao jel bio faul ili nije, šta da svira?!
pre 3 godine
Sačekajmo jedno 5-6 godina jer će do tada Dončić postati apsolutno najbolji pa će ovakve rasprave biti bespredmetne.
pre 3 godine
Ajmo lepo jednom da fino zatvorimo i tu bajku o tome ko je imao vise pomoci u timu (timovima) - slede podaci o igracima koji su prvi put zaigrali sa MJ i LBJ u timu i sta su kao rezultat nakon toga postigli dalje sa njima (da li su ih unapredili, unazadili, osvajali/ne osvajali titule itd). Sto se tice LBJ, slede statistike igraca u takmicarskoj godini pre nego sto su zaigrali sa LBJ (dakle kakve igrace je dobio na tacni)-AD (25.9 pts 12.0 rbs FG% 51.7 PER 30.3 26 godina) , Irving (20.8 pts 6.1 ast 20.1 PER 22 god), KLove (26.1 pts 12.5 rbs 26.9 PER 29 god) Wade (26.6 pts 28 PER 29 god) Bosh (24 pts 10.8 rbs 25 PER 26 god) Shaq (17.8 pts 8.4 rbs 22.3 PER 37 god). Sto se tice MJ-Pippen (rookie), Grant (rookie), BJ Armstorng (rookie) Paxson (2.9 pts 3.0 ast 12.0 PER 24 god) Woolridge (19.3 pts 4.9 rbs 15.9 PER 25 god) Rodman (7.1 pts 16.8 rbs 16.6 PER 34 god) Harper (6.9 pts 2.0 ast 12.2 PER 32 god) Kukoc (15.7 pts 4.6 ast 19.8 PER 27 god). #micdrop
pre 3 godine
Lbj je veci i kraj!
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
Ma meni je Bodiroga keva... :)
pre 3 godine
Sad će znalci da objasne Docu (uz trenera Toronta i GSW najboljem u NBA već više sezona). Njegovu nepristojnu sugestiju neće mu oprostiti.
pre 3 godine
@Heiswnberg
Nije pobegao, ali je došao Pippen bez kog Jordan Playoff nije video.
pre 3 godine
Pa gospodine, Majkl nije posle tih sedam sezona pobegao u Boston ili Lejkerse ili u Pistonse. Majkl se pojavio kao treci pik dok je Lebron potpisao ugovor sa Najkom od preko 100 miliona i pre nego sto je stigao u ligu. Lebronu nisu zabranili formiranje super tima u Majamiju kao Kobiju kad nisu dozvolili da dodje Kris Pol.
Strasan kosarkas, ali zbog takvih stvari ni da pridje Majklu.
(Heisenberg, 26. maj 2020 12:14) # Link komentara
Slazem se sa svim osim oko zabrane. Procitaj i edukuj se, ovako samo lupas gluposti
pre 3 godine
Naravno majkl imo suoer tim i laku li,nije vuko ko lebron.
pre 3 godine
Ilija, 26. maj 2020 12:08)
Ti si jos zelen, nemas ti pojma o top kosarci. Posveti se skoli a ne piskaranju po internetu jer bez pravog papira posle mozes samo fizicke poslove da obavljas.
pre 3 godine
Sid!? Sta ima da kaze na ovo?!!
pre 3 godine
Al je poredjenje u pm, najrealnije bi bilo da je debata oko toga dal je MJ GOAT ili Kobi. Realno ima mnogo boljih igraca od tog Dzejmsa.
pre 3 godine
Dzordan u ovoj eri ne bi osvojio ni jednu titulu.. Pojeli bi ga za.. Dorucak
pre 3 godine
Kad LeBron osvoji titulu, svi govore da su mu pomogli saigrači ... da nije bilo Rej Alena, da nije Bilo Vejda, da nije bilo Irivinga. A kad izgubi titulu samo on je kriv kao protiv Dalasa, nije ga bilo i kad je bio najpotrebniji.
Hejteri pričaju samo ono što im odgovara i što će potvrđivati njihov hejt.
Mnogo licemjera ovdje.
pre 3 godine
Pa kako ste omogucili.. Lebronu da ima vise poena od.. Jordana.. Ili ti je samo.. Lebron.. GOAT.. Nabio.. Komplekse.. Lebron je.. GOAT.. A to sam i znas.. Ocigledno.. Pa zbog toga tako i.. Govoris.. Kompleksi su.. Cudo.. Nije ni cudo sto se selite iz.. Stejplsa.. Iselio vas.. Lebron.. GOAT.. Razumem.. Te.. Nije ti.. Lako.. Samo mi nije jasno kako ste mu dopustili da postigne vise poena od.. Jordana.. Sta je sve radio bostonu i klipersima.. Nije ni cudo sto tako.. Govoris.. Sve je.. Jasno
pre 3 godine
Pa gospodine, Majkl nije posle tih sedam sezona pobegao u Boston ili Lejkerse ili u Pistonse. Majkl se pojavio kao treci pik dok je Lebron potpisao ugovor sa Najkom od preko 100 miliona i pre nego sto je stigao u ligu. Lebronu nisu zabranili formiranje super tima u Majamiju kao Kobiju kad nisu dozvolili da dodje Kris Pol.
Strasan kosarkas, ali zbog takvih stvari ni da pridje Majklu.
pre 3 godine
Kao da mi neko svakodnevno postavlja pitanje, koji je bolji klub..Real Madrid ili Atletiko Madrid...Po svim parametrima ,anketama Majkl Dzordan je najbolji igrac svih vremena.
pre 3 godine
@heisenberg
Zato je Majk dobio Pippena, Granta I još mnogo dobrih košarkaša. Ti Bullsi su 1994 I 1995 i bez Majka igrali Playoff. Lebron kada je otišao iz Clevelanda ovi su sezonu završili sa jednim od najgorih rezultata u istoriji nba.
pre 3 godine
Pa gospodine, Majkl nije posle tih sedam sezona pobegao u Boston ili Lejkerse ili u Pistonse. Majkl se pojavio kao treci pik dok je Lebron potpisao ugovor sa Najkom od preko 100 miliona i pre nego sto je stigao u ligu. Lebronu nisu zabranili formiranje super tima u Majamiju kao Kobiju kad nisu dozvolili da dodje Kris Pol.
Strasan kosarkas, ali zbog takvih stvari ni da pridje Majklu.
(Heisenberg, 26. maj 2020 12:14) # Link komentara
Slazem se sa svim osim oko zabrane. Procitaj i edukuj se, ovako samo lupas gluposti
pre 3 godine
Pa gospodine, Majkl nije posle tih sedam sezona pobegao u Boston ili Lejkerse ili u Pistonse. Majkl se pojavio kao treci pik dok je Lebron potpisao ugovor sa Najkom od preko 100 miliona i pre nego sto je stigao u ligu. Lebronu nisu zabranili formiranje super tima u Majamiju kao Kobiju kad nisu dozvolili da dodje Kris Pol.
Strasan kosarkas, ali zbog takvih stvari ni da pridje Majklu.
(Heisenberg, 26. maj 2020 12:14)
Generalno se slazem sa tobom ali ovo za formiranje super timova je glupost. LeBron i Bosh su otisli u Miami kao slobodni agenti. Dakle, niko nije ni mogao da im zabrani prelazak u tim u koji zele da odu. Da su sebi urusili ugled - jesu. Ali NBA nema nikakve veze sa tim.
Sa druge strane, trade Paula je odbijen od VLASNIKA tadasnjih New Orleans Hornetsa. Da se trejdovi odbiju, to se svakako desavalo i LeBronu i Jordanu i svim ostalim igracima. Prasina se digla samo zato sto je vlasnik francize u to vreme bila NBA liga. Medju navijacima vlada misljenje da je taj trejd sa pravom odbijen. I u ovih 10-12 godina jos nisam sreo navijaca Hornetsa koji zali za tim trejdom.
Da se razumemo, LeBron je na mojoj listi svih vremena na 5. mestu, Jordan je drugi.
pre 3 godine
I taj prsten sa Majamijem je osvojio Kris Boš ofanzivnim skokom na -3 posle Lebronovog promašaja za produžetak i Alenovom trojkom iz ugla za produžetak. Protiv San Antonija
pre 3 godine
Le Bron je u stvari covjek-ekipa. Igra na svim pozicijama u ekipi. Uvijek je bio timski igrac. Mnogo je korisniji za ekipu od Jordana.Mnogo svestraniji. Ukratko mnogo boljiali ovi Kardasijanski nastrojeni Jordanovci to normalno ne vide.
pre 3 godine
"Džejms u dosadašnjem delu karijeri osvojio tri NBA titule i izgubio je u šest finala, dok je Džordan šest puta učestvovao u velikim finalima i svih šest puta je pobedio."
Mislim da je ovim sve receno.
pre 3 godine
Svaki dan sve gluplja i gluplja obrazlozenja. Biti najbolji nije samo dati 100 poena po utakmici. MJ je sve svoje igrace ucinio boljim, izvlacio iz njih najbolje i poslednji atom sebe davao za pobedu. Glupo je uopste i porediti LJ i MJ. Svetlosne godine su izmedju njih, naravno da je MJ GOAT bez trunke premisljanja. LJ mi nije ni u 5 najboljih NBA igraca. Glupa prica.
pre 3 godine
Lbj je veci i kraj!
pre 3 godine
lepo receno od doca. ja bih dodao jos da je velika razlika u njihovima karijerama to sto je dzordan bio igrac nekih najboljih trenera ikada (smith, jackson) dok lebron nije.
pre 3 godine
Sad će znalci da objasne Docu (uz trenera Toronta i GSW najboljem u NBA već više sezona). Njegovu nepristojnu sugestiju neće mu oprostiti.
pre 3 godine
Lebron da nije pravio super timove i otisao iz Klivlenda ne bi nikad ni dosao do titule, Jordan sa druge strane je ostao u Cikagu i gradili su tim i stvarali zvezde oko njega. Pipen nije bio all star pre Cikaga, Rodman je bio problematic lik bez znacaja pre Cikaga, ... Lebron otisao kod Vejda coveka koji je osvajao sampionat kao lider time sa O'Nilom i trazio Bosa jos jednog all stara i imali duplo veci budzet od pojedinih timova da bi ih prve godine Novicki u poznim godinama, Kid i Teri pred penziju pobedili u finalu, sva trojica slabiji igraci od ove njihove velike trojke. Takvi momenti mnogo odlucuju o proceni nekog, godinama mu u Klivlendu pravili tim po njegovoj zelji, bez titule, onda super tim i izgubis od tri penzionera, dzaba posle titule. Ono sto Dzejms ima je 15 godina igranja prakticno bez pauze i na istom nivou, to je jako tesko zanemariti, zbog toga je legenda i bice dugo rekorder u mnogo statistickih kategorija, medjutim taj nivou je uvek bio za malo ispod Jordanovog, tako da dzaba statistika.
pre 3 godine
Dzordan je u svakom smislu kompletniji igrac od Lebrona. Kraj rasprave.
pre 3 godine
@Heiswnberg
Nije pobegao, ali je došao Pippen bez kog Jordan Playoff nije video.
pre 3 godine
Kao da mi neko svakodnevno postavlja pitanje, koji je bolji klub..Real Madrid ili Atletiko Madrid...Po svim parametrima ,anketama Majkl Dzordan je najbolji igrac svih vremena.
(Ilija, 26. maj 2020 12:08)
Поздравио га БИЛ РАСЕЛ са 11 титула шампиона! Баш ме нервира ово западњачко лицемерје.Када им одговара онда је главно мерило број титула,када им то не иде на руку онда то није довољно па траже "још" нешто...Будите сигурни да ће по истом приципу обезвређивати Новака све и кад претекне Федерера.Једноставно они бирају ко је ГОАТ,заборавите све статистику,сва квантитативна мерила...
Да би неко обезбедио то звање мора бити :
1) Из САД-а или пријатељских европских земаља,
2) Спонзорисан од стране Најкија,
3) Медијски атрактивна и експонитрана личност,
4) Број титула,
5) Лична статистика,
6) Атрактиван стил игре
Смучила ми се сва та прича око НБА ГОАТ трке.Сваки дан причају како је кошарка тимски спорт а овамо медијски експонирају искључиво индивидуалце и тешке себичњаке.Јокић све и да освоји 10 титула никад га неби узели у обзир за најбољег свих времена.Управо из горе поменутих разлога...
pre 3 godine
Nisam veliki fan ni jednog ni drugog,ali mi je smesno kad ljudi Lebronu u ovom slucaju uzmu kao negativnu stavku da je izgubio 6 finala od 9. Naravno,bolje da je pobedio u 6 nego u 3,ali covek je doveo ekipu 9 puta u finale. Gde je Majk bio ostalih 9 godina karijere? Najzesca konkurencija je bila osamdesetih,zato Jordan nije ni primirisao finalu do pocetka devedesetih,u kojima kad pogledate ekipe,nije niko vredan pomena. Bulsi bez Jordana zamalo usli u finale istoka. A covek samo otisao na bejzbol,nije da su ga trejodvali pa da im je neki odlican bek dosao kao zamena. Zamislite da Lebron nije igrao u Kavsima pre 15 godina,bili bi medju poslednjim ekipama u ligi. Ne kazem da James bolji,samo mislim da je trenutno zbog ovog dokumentarca prevelik hajp o MJ. Mom matorom je Medzik najbolji i omiljeni igrac. 9 finala,5 titula u najtezoj eri ikad.
pre 3 godine
@bata
Pogotovo je Džordan kompletniji od Lebrona u smislu deljenja asistencija.
I u skokovima.
I u procentu šuta za dva poena.
I u procentu šuta za tri poena.
I u eliminacionim plej of utakmicama.
I u game 7 u plej ofu.
I u ostvarenim tripl dablovima.
I u tome što je MJ prvi igrač u istoriji NBA plej ofa koji je bio najbolji u poenima skokovima asistencijama blokadama i ukr loptama uključujući igrače oba tima u nba finalu.
I u tome što MJ nikad nije ispao u 1.kolu plej ofa.
I tako dalje...
pre 3 godine
Je l' moguce da ovo i dalje traje?lebrona uporedjuju sa najboljim i najuspesnijim sportistom svih vremena...
pre 3 godine
Dozvoljavate mu svaki dan, praveci one smijesne GOAT liste, i gurajuci ga na silu u top 5, nerijetko u top 2. Decko jednostavno nije kalibar Majkla Dzordana, Kobi Brajanta, Medzik Dzonsona i to je to. Ostace zapamcen kao top 10 igrac, sto je bolje od 99,9% svih ljudi koji su ikada dotakli loptu. Malo li je?
pre 3 godine
Sačekajmo jedno 5-6 godina jer će do tada Dončić postati apsolutno najbolji pa će ovakve rasprave biti bespredmetne.
pre 3 godine
U kom to univerzumu je lebron rame uz rame sa majklom?Čovek koji ima 6 poraza u finalu protiv onoga ko je dobio svih 6 finala?
Da ne pricamo o drugim velikanima tipa rusela koji u 13 godina igranja kosarke ima 12 finala i 11 titula, abdul dzabara, 38000 poena -rekord, 3 univerzitetske i 5 nba titula, stokton- najviše krađa i asistencija, životinju vilta, medžika, bird-a i ostale. Prošle godine da je osvojio titulu u finalu, durent bi ima isti broj titula.
pre 3 godine
Dzordan u ovoj eri ne bi osvojio ni jednu titulu.. Pojeli bi ga za.. Dorucak
pre 3 godine
Sid!? Sta ima da kaze na ovo?!!
pre 3 godine
poredjenje je smesno i pomalo uvredljivo jer je TRENUTNO u ligi boljih igraca id Lebrona. A kamoli da ga poredite sa Jordanom
pre 3 godine
Ilija, 26. maj 2020 12:08)
Ti si jos zelen, nemas ti pojma o top kosarci. Posveti se skoli a ne piskaranju po internetu jer bez pravog papira posle mozes samo fizicke poslove da obavljas.
pre 3 godine
Jordan je postao najbolji i osvojio titulu sa ekipom koja ga je draftovala a lebron je otisao u super tim posle optuzbe predsednika Clevelanda da je odustao od ekipe u seriji sa bostonom... Majkl nikad nije u finalima nestao na terenu dok se lebronu to vise puta desilo. Serija sa dalasom je najveci "meltdown" jednog kosarkaskog superstara u istoriji sporta.
pre 3 godine
Majkl je ostao veran Cikagu i sa njim gradio i sebe i samu fransizu. Napravio je to sto je napravio, od Bullsa je zajedno sa saigracima napravio instituciju. Da je LBJ ostao veran Klivlendu i pokusao da napravi sve to isto niko mu rec ne bi rekao. Bar ja ne bih imao zamerke. A onda bi mogli da zaista vidimo koliko je tako nesto moguce. Ovako, oborice silne rekorde, za mene licno ne posebno vazno kada se bira najbolji igrac, ali neki veliki trag nece ostaviti.
pre 3 godine
Lebron je prosecan suter, slabiji igrac u napadu od Dzordana i u poredjenju sa njim je Lebron i bas prosecan igeac u odbrani.
Znaci Dzordan je bolji igrac i u napadu i u odbrani.
Durant je bolji igrac od Lebrona, Lebron tokom svoje cele karijere nije smeo da cuva Duranta, Dirka, Pirsa, Lenarda bukvalno sve vece igrace nije smeo da cuva.
pre 3 godine
Nisu mu dozvolili Sparsi, Voriorsi i Mavsi. To finale protiv Dalasa će mu ostati velika fleka u karijeri. Neko ko pretenduje da bude najveći ikada ne može onako da odigra seriju protiv tima koji je realno bio dosta slabiji. Otprilike je bio odnos kao Lejkersi sa Šekom i Kobijem, kada su dobijali one tri godine timove sa istoka. Pa opet Novicki i Dalas su dobili onakav Majami. To se Majklu nije dešavalo. Kada god su bili favoriti u PO, tih devedesetih, dobijali su. Da, nekad teže, nekad lakše, ali su dobijali. Cenim gospodina Riversa, ali što ne kaže i koliko je Majkl dobio batina prvih 6,7 godina. Lebron nikad u karijeri nije naišao na taj tretman.
pre 3 godine
Naravno majkl imo suoer tim i laku li,nije vuko ko lebron.
pre 3 godine
Pa kako ste omogucili.. Lebronu da ima vise poena od.. Jordana.. Ili ti je samo.. Lebron.. GOAT.. Nabio.. Komplekse.. Lebron je.. GOAT.. A to sam i znas.. Ocigledno.. Pa zbog toga tako i.. Govoris.. Kompleksi su.. Cudo.. Nije ni cudo sto se selite iz.. Stejplsa.. Iselio vas.. Lebron.. GOAT.. Razumem.. Te.. Nije ti.. Lako.. Samo mi nije jasno kako ste mu dopustili da postigne vise poena od.. Jordana.. Sta je sve radio bostonu i klipersima.. Nije ni cudo sto tako.. Govoris.. Sve je.. Jasno
pre 3 godine
Ima rezona prica ali fali tu dosta elemenata.. Ja nisam fan Dzordana, postujem ga, jos sam manji fan LeBrona, takođe ga postujem. Ni u jednoj varijanti mi nije realno da Dzejms bude goat, jer smatram da nije doneo nista novo u kosarci, nista sto do tada nije vidjeno. Po meni, fali mu i hod i trk i sut.. nista odovoga navedenog ne izgleda lepo u njegovom izvođenju, naravno sve je ucinkovito. nije za poredjenje ali Lebron je kosarkaski Pavel Nedved. Zato mi ne stoji ova Dokova prica, svi pokusavaju da budu maksimalno politicki korektni, a u sustini svi bi vam pripiti u 1 na 1 razgovoru rekli da postoji najmanje 7-8 boljih igrača u istoriji..
pre 3 godine
Koga boli uvo uopste
pre 3 godine
не постоји расправа, само шум лебронових навијача, незналица
pre 3 godine
овај Док Риверс ме никада не изненади, пошто од њега увек очекујем глупе изјаве
pre 3 godine
O MJ, ako stavimo na stranu sav stats, obranu, koseve i dalje, dovoljno je reći 3 stvari.
1. Čovek je odigrao 7 velikih finala, omer 7/7.
2. U prvom (NCCA finals) i zadnjem (NBA 98 Utah) zabio zadnji koš za pobedu.
3. U svim finalima bio je MVP, tip nije doslovno imao lošu utakmicu koja je nešto značila.
pre 3 godine
MJ GOAT !
pre 3 godine
"Majklu smo dozvolili da izraste u najvećeg, Lebronu nismo"
Mozda Lebron jednostavno nema kapacitet da bude najbolji kosarkas. On je
vec prestigao MJ-a u nekim statistickim parametrima (ukupan broj poena, itd)
ali to nije dovoljno da ga proglasimo za boljeg kosarkasa. Kosarka je timski sport i najbolji mora da pobedjuje ("dominira") sa svojim timom, da bude vodja najbolje ekipe. Ukoliko ne pobedjuje njegov tim, licna statistika igraca nije toliko bitna. Ko se od ovih mladjih, sto velicaju LBJ seca, recimo Mitch Richmond-a?
pre 3 godine
GS Warriorsi su uzeli sampionat 3 puta u poslednjih 5 godina, 5 finala za redom, realno su bili blizu da urade ono sto je MJ uradio sa Bulsima, mogli su da uzmu 5 sampionata za redom i realno bili su blizu. Kad bi se to stavilo u perspektivu Lebron bi bio totalno nebitan u tom trenutku da je do toga doslo.
Niko ne bi ni spominjao Lebrona da je kojim slucajem Curry danas bio igrac sa 5 prstena za redom.
Dok nisu izgubili ono finale posle 73 pobede u regularnom delu bukvalno su mnogi govorili kako su najbolji tim svih vremena. Curry je jedini igrac koji je bio MVP sa 100% glasova i prosle godine su u finalu imali mnogo problema sa povredama.
Lebron je napustao svoj tim 2 puta jer je jurio prstenje, realnost je da nikada nije uspeo da uzme 3 sampionata za redom, Kobe je to uradio jednom bez izivljavanja i ima jos 2 titule vise od Lebrona.
Super tim Heat par sezona pre dolaska Lebrona je bio sampion jednom pa su sa njim dosli do finala i prvo izgubili protiv Dalasa pa pobedili 2 finala za redom i onda izgubili od San Antonija i onda Lebron ponovo menja tim i uzima poslednju titulu i kada izgubi menja tim jos jednom...Ne moze da bude bolji od Jordana kad je mnogo veci gubitnik nego pobednik.
pre 3 godine
GS Warriorsi su uzeli sampionat 3 puta u poslednjih 5 godina, 5 finala za redom, realno su bili blizu da urade ono sto je MJ uradio sa Bulsima, mogli su da uzmu 5 sampionata za redom i realno bili su blizu. Kad bi se to stavilo u perspektivu Lebron bi bio totalno nebitan u tom trenutku da je do toga doslo.
Niko ne bi ni spominjao Lebrona da je kojim slucajem Curry danas bio igrac sa 5 prstena za redom.
Dok nisu izgubili ono finale posle 73 pobede u regularnom delu bukvalno su mnogi govorili kako su najbolji tim svih vremena. Curry je jedini igrac koji je bio MVP sa 100% glasova i prosle godine su u finalu imali mnogo problema sa povredama.
Lebron je napustao svoj tim 2 puta jer je jurio prstenje, realnost je da nikada nije uspeo da uzme 3 sampionata za redom, Kobe je to uradio jednom bez izivljavanja i ima jos 2 titule vise od Lebrona.
Super tim Heat par sezona pre dolaska Lebrona je bio sampion jednom pa su sa njim dosli do finala i prvo izgubili protiv Dalasa pa pobedili 2 finala za redom i onda izgubili od San Antonija i onda Lebron ponovo menja tim i uzima poslednju titulu i kada izgubi menja tim jos jednom...Ne moze da bude bolji od Jordana kad je mnogo veci gubitnik nego pobednik.
pre 3 godine
Поздравио га БИЛ РАСЕЛ са 11 титула шампиона! Баш ме нервира ово западњачко лицемерје.Када им одговара онда је главно мерило број титула,када им то не иде на руку онда то није довољно па траже "још" нешто...Будите сигурни да ће по истом приципу обезвређивати Новака све и кад претекне Федерера.Једноставно они бирају ко је ГОАТ,заборавите све статистику,сва квантитативна мерила...
Да би неко обезбедио то звање мора бити :
1) Из САД-а или пријатељских европских земаља,
2) Спонзорисан од стране Најкија,
3) Медијски атрактивна и експонитрана личност,
4) Број титула,
5) Лична статистика,
6) Атрактиван стил игре
Смучила ми се сва та прича око НБА ГОАТ трке.Сваки дан причају како је кошарка тимски спорт а овамо медијски експонирају искључиво индивидуалце и тешке себичњаке.Јокић све и да освоји 10 титула никад га неби узели у обзир за најбољег свих времена.Управо из горе поменутих разлога...
(Иду дани..., 26. maj 2020 12:48)
Svaka čast Raselu, ali njegove titule ipak nemaju težinu kao danas. Tada je bilo ukupno 8 timova, danas ima 30. Tada je bio samo jedan ozbiljan tim - Boston Seltiks, danas ima bar 5-6 koji konkurišu za titulu. Realno bi bilo podeliti broj titula sa 4 ili 5.
pre 3 godine
(Milan, 26. maj 2020 13:40) # Link komentara
Pravljenje super timova Lebron izmislio a ti kazes da je glupost. Jedno je kad preko draftova napravis tim kao gsw a drugo kad dovodis zvezde da igraju s tobom. Ja sam rekao da su mu zabranili trejd misleci na ligu, a onda ti kazes da su vlasnici fransize to uradili a onda navedes da je upravo liga bila vlasnik, pa sta nije jasno? I hornetsi su iz Sarlota a pelikansi iz NO.
A za ove sto kazu da Majkl imao Pipena, pa dobio ga preko drafta. e tu je razlika sad. Svaki tim odakle ode Lebron ne moze da se sastavi godinama jer su sve pikove dali da bi mu udovoljili pa moraju da tankuju opet. Tako ce biti i sa lejkersima. I opet ponavljam, Lebron je neverovatan kosarkas ali Majkl je nesto drugo.
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
Ma meni je Bodiroga keva... :)
pre 3 godine
A takodje je Majkl i bolji.
pre 3 godine
Majkl je Majkl i tesko da ce bilo ko ikad moci da mu se priblizi.
pre 3 godine
Lebron je jedan od najboljih i to bi moralo da mu bude dosta. Više nego impresivan igrač. Za Džordana su svi navijali, čak i navijači protivničkih timova. To je bila era kada smo svi znali da gledamo najboljeg ikada i uživali. Ne treba nam novi "najbolji ikada" i ove rasprave su glupe. Ako se takav igrač i pojavi - opet ćemo znati.
Žao mi je onih koji nisu gledali Džordana i ne razumeju taj osećaj. Tu nije bilo diskusije, svi su ga znali kao "najboljeg ikada" mnogo pre nego što je završio karijeru.
pre 3 godine
Globalizacija, marketing, svetska popularnost, biznis ... sve to utiče na današnji sport. Jasno je kao dan da današnji NBA košarkaši igraju sa manje žara i želje nego nekada ... nisu previse Gladni, jer imaju sve ... novac, popularnost i medijsku dostupnost više nego ikada. U takvim uslovima svakome opada motivacija barem malo.
Biznis utiče na to da stalno traže nasledni velikih superStarova
Biznis pravi Super Timove, a toga nije bilo ranije.
Lebron je promenio 3 kluba. MJ je bio u jednom i radio sa onim što ima na raspolaganju
Tako da je svako poredjenja Lebron i MJ ipak suvišno i veštačko.
Jedan je Majkl.
pre 3 godine
@radojica a mozda Dzordan nije uradio nista 80tih jer je na sampiona lige sa losim timom odmah udarao u svojoj konferenciji isto kao sto bi Lebron na Spurse udario u prvom kolu,da ne pominjem da su i Sunsi gazili Cavse u sezoni. Ja ne znam dokle vise uporedjuju Bullse i Cavse kada su otisli Dzordan i Lebron,kada su Bullsi vec imali pobednicki mentalitet,istog trenera i sistem i dosli su 6 igraca predvodjeni Kukocem. Jordan nije cinio saigrace boljim? Dakle asistencijama na tacni se igraci cine boljim a ne tako sto ih teras da rade isto koliko i ti? Dzordan je na trecem mestu u istoriji koji je 7 puta bio u top 5 za defanzivca godine. To da timovi 90tih nisu imali nikoga je najvece neznanje ikad jer Finix i Hjuston su pobedjivali Medzika i Lejkerse a bili su slabiji nego 93,94 a Juta zamalo u sedam meceva. Barkli i Fila 35-47 a Finix 53-29 1992 godine i onda Barkli dolazi u taj tim. Sonixi i Blejzersi su bili odlicni na oba dela terena. Evo @Jeremije statisticara koji statistikom odredjuje ko je kompletniji igrac,niti se mogu porediti skokovi danas i onda,jos je dzordan igrao udaljeniji od kosa u defanzivi i zato ima vise ofanzivnih skokova,niti je preuzimao uloge svojim saigracima kao Lebron Boshu ili Lavu koji su kampovali spolja,a 96 blokada je imao vise MJ na istom broju meceva. Plus sve fundamentalne stvari ima bolje od footworka itd. Jedino je bolji passer lbj ali i to je MJ imao 10,7 po mecu kao pley i 11,4 u finalu i kada treba da se pobedi.
pre 3 godine
Iznosio sam ovde vec kako je igrao Dzordan i koliko je belezio asistencija game by game kada su Bullsi bez prednosti domaceg terena jurili Cavalirse,knickse 89 pa opet Knicse 93 da se ne ponavljam. Kada je igrao pleja u regularnom delu 89 protiv bad boysa,zadnji mec imao je 40p,11ass,7sk,3k uz 61% suta pa su opet izgubili sto znaci da takva statistika i "cinjenje" saigraca boljim ne mora da znaci i pobede. Onako kako ih je terao da rade poput njega ih je nacinio boljim a njegovom "torturom" su mentalno ocvrsnuli sto je bio i cilj,da ih ucini boljim a ne losijim! Evo jedan pise da ni playoff nije video bez Pipena,treba da se polemise sa takvima? A Pipen je bio samo ruki bez iskustva i rezerva u prvoj sezoni,ovde pisu kao da je dosao vec gotov Nba igrac Dominik Wilkins!!! Vec sam dokazao da su Lebronu poklonili ruki godine i odmah je izasao tekst o tome,Lebron je vec projektovan u nekog ko ce biti lice lige!! Maverik Carter i Lebron su u svom interiju-u rekli mnogo toga o Dzordanu,kao i da bi igrali sa njim,cak su se i motivisali. Dok njegovi sledbenici skroz suprotno pisu.
pre 3 godine
Ja samo pogledam skok sut Dzordana i Dzejmsa i sve mi je jasno,a ove markentinske gluposti ostavljam NBA ligi da razvija.
pre 3 godine
Ah da Jeremija,Dzordan je ispao u prvom kolu playoffa,2 puta protiv najboljeg tima lige i jednom kao ruki a Lebron 3x nije igrao playoff. Dolaskom trenera Mike Browna usli su u playoff i Larry Hjuza kome je statistika opala sa Lebronom. I jel vece pojacanje ruki koji je rezerva,bez obzira ko ce postati u buducnosti ili 7 godina iskusni Nba igrac sa 22ppg u zadnjoj sezoni sa Wizardsima? A tu je i centar koji je vec bio All Star bez Lebrona Iglauskas...sad ili je on bio dobar ili je Istok bio slab? Taj tim je bio cetvrta defanziva lige sa trenerom Brownom,igrali su dobru odbranu svi ako nista drugo a u 4 meca bez Lebrona 2007 pobedili su 124-97,124-100,106-95 i izgubili 96-98 od Bostona. I nije igrao sa Lejkersima pre Davisa sa mladim igracima,mnogi pricaju o povredi a imao je vremena kad se vratio,sam si napisao posle prve utakmice "pali se playoff mood" i Dzordan je pre operacije kolena bio cetvrti sa Wizardsima 29:23 u prvoj sezoni pa nema izgovora.
pre 3 godine
I jos nesto,Lebronovi fanovi vole njegove saigrace da nazivaju smecem itd,pogotovo one iz Klivlenda iako je Irving pojeo Karija i bio drugi igrac finala a Dzordanove vole da zovu supersaigracima a omalovazavaju protivnike,sto nikako ne ide jedno sa drugim jer su utakmice bile neizvesne,no dobro neka bude da je tako! Pa jel onda teze da pored supersaigraca predvodis 5 kategorija ili uz "smece". Dzordan je predvodio bullse u 4 kategorije,playoff 1991 a mozda je trebao kao bek u jakom reketu da uzima skokove od Granta a kasnije od Rodmana i salje ih na perimetar? Povrh svega Dzordan je pobedjivao ta finala jer se pojavljivao kad treba,Majami je izgubio samo i iskljucivo zbog Lebrona protiv Dalasa jer je bio ocajan u cetvrtim deonicama i jer je postigao 8 poena pri vodjstvu 2:1 za majami u mecu koji je zavrsen dva razlike za Dalas. Poslednja dva meca protiv Jute 1997 zavrsena su 4 i 2 razlike a MJ je belezio 38ppg u ta dva!
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
Ja bih recimo sasvim suprotno zaključio od gospodina Riversa.
Lebron je od mrvog minuta kad je kročio na parket bio tretiran kao superzvezda tima i udovoljavalo mu se svakoj želji. Posle prve titule menjao je i igrače i trenere kako je želeo. U završnicama je preuzimao ulogu trenera. Sada u Lejkersima definitivno bira i igrače i trenera.
Džordan je imao daleko teži put. Čak i posle tri titule nije mogao da utiče na dovođenje igrača (nije želeo Kukoča), niti je mogao Filu da menja akcije.
Gledajući kako se danas tretiraju zvezde kao Lebron i Harden i kako su zaštićeni, pitam se kako bi tek tretirali Džordana? Verovatno bi ga sudija pitao jel bio faul ili nije, šta da svira?!
pre 3 godine
@heisenberg
Zato je Majk dobio Pippena, Granta I još mnogo dobrih košarkaša. Ti Bullsi su 1994 I 1995 i bez Majka igrali Playoff. Lebron kada je otišao iz Clevelanda ovi su sezonu završili sa jednim od najgorih rezultata u istoriji nba.
(badluck, 26. maj 2020 13:46)
Ahaaaa e ako je tako onda je lebron bolji...
pre 3 godine
Draymond Green "U ovoj eri mi bi dobili kobijeve i Shaqove Lejkerse a u njihovoj eri sa drugacijim stilom i pravilima oni bi nas razbili". Rodman,Kukoc,Harper,ker,Longly uopste nisu bili deo prvog 3peeta. Bullsi 80tih su se gradili prvo od loseg tima,pa od rukija,nisu imali cak ni iskusne Nba igrace. Juta je sa 4:1 i 4:0 gazila 61:21 Lejkerse sa Superstarom Shaqom jos 3 all stara Eddie Jones,Van Exell,Kobi plus Robert Hory,Elden Cempbell,Rik Fox,Derek Fisher. Taj tim je daleko popunjeniji i bolji od Bullsa 80tih a Juta navodno slabija od Bad Boysa a ipak su Bullsi sa fizickom igrom protiv jos mladih i nedoraslih igraca vodili sampione Bad Boyse sa iskusnijim i boljim rosterom do 6 i 7 utakmica i oba navrata Pipen nije izdrzao zadnji mec serije. 1991 kada je Rodman zamalo tesko povredio Pipena izbacivsi ga u tribine,bullsi su cutali nisu skakali na sudije,sto znaci da su mentalno i fizicki sazreli i pocistli ih. Dzordan je i 89,90 sportski pozdravio sve igrace Bad Boysa posle poraza.
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
@badluck Dobio ih je al na draftu,pa se iz njih izvukao maksimum i postali su igraci uz Jordana,a kada su uhvatili svoj prajm u tim su dosli Kukoc,Ker,Longly,Wenington pa Harper. Iz Lebronovog tima pored njega otisao je i trener,promenjen sistem i tankovali su za pikove. "Najkl" sta ti imas da kazes za izjave 80% drugih strucnjaka i pored toga samih Medzika i Birda? Uostalom Lebronovi fanovi bi izvredjali svakog od tvojih miljenika da Dzordan ne postoji!!! Dzordan je uvek dominirao i bio najbolji igrac u oba tima. Lebronovi fanovi sigurno nece reci da su Hauard ili Pirs bolji od Lebrona jer su izbacili Bullse,dok ovamo pricaju o "Thomasu". I da,Dzejson Terry sila prirode je za 15 minuta manje na parketu,uz bolje procente postigao vise poena od Lebrona koji je ima 2ppg u cetvrtim deonicama i bio peti igrac finala. Tim Dalasa je drugi tim iz bukvalno druge ere koji ga je dobio. Kraj price!!!
pre 3 godine
Pokušao je Doc sa nekom zdrav razum pričom ali je omašio, jedina ali velika olakšavajuća okolnost za Jordana je što je igrao u vreme kada nije bilo društvenih mreža, da nije bio kritikovan je glupa priča.
pre 3 godine
voodoo- "Rodman je bio problematičan lik bez značaja pre Čikaga". Imaš pravo druže, ipak je samo 2 titule uzeo sa Bad Boys Pistonsima i imao par izuzetno loših sezona sa nešto manje od 10 poena i 18 skokova u proseku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kxk, 26. maj 2020 14:11)
Da, ali neposredno prije dolaska u Bulse imao je reputaciju kontraverznog i propalog igraca. To je jasno naglaseno u dokumentarcu.
pre 3 godine
@ Goran
Biti svestraniji igrac ne znaci biti i bolji. Svestranost je samo jedna od odlika nekog kosarkasa (tipa A ima vise skokova po utakmici nego B, ili C je svestraniji od D). Najbolji igrac mora, pre svega, dominirati sa svojom ekipom a LBJ to ne radi!
pre 3 godine
voodoo- "Rodman je bio problematičan lik bez značaja pre Čikaga". Imaš pravo druže, ipak je samo 2 titule uzeo sa Bad Boys Pistonsima i imao par izuzetno loših sezona sa nešto manje od 10 poena i 18 skokova u proseku.
pre 3 godine
Kad LeBron osvoji titulu, svi govore da su mu pomogli saigrači ... da nije bilo Rej Alena, da nije Bilo Vejda, da nije bilo Irivinga. A kad izgubi titulu samo on je kriv kao protiv Dalasa, nije ga bilo i kad je bio najpotrebniji.
Hejteri pričaju samo ono što im odgovara i što će potvrđivati njihov hejt.
Mnogo licemjera ovdje.
pre 3 godine
Ajmo lepo jednom da fino zatvorimo i tu bajku o tome ko je imao vise pomoci u timu (timovima) - slede podaci o igracima koji su prvi put zaigrali sa MJ i LBJ u timu i sta su kao rezultat nakon toga postigli dalje sa njima (da li su ih unapredili, unazadili, osvajali/ne osvajali titule itd). Sto se tice LBJ, slede statistike igraca u takmicarskoj godini pre nego sto su zaigrali sa LBJ (dakle kakve igrace je dobio na tacni)-AD (25.9 pts 12.0 rbs FG% 51.7 PER 30.3 26 godina) , Irving (20.8 pts 6.1 ast 20.1 PER 22 god), KLove (26.1 pts 12.5 rbs 26.9 PER 29 god) Wade (26.6 pts 28 PER 29 god) Bosh (24 pts 10.8 rbs 25 PER 26 god) Shaq (17.8 pts 8.4 rbs 22.3 PER 37 god). Sto se tice MJ-Pippen (rookie), Grant (rookie), BJ Armstorng (rookie) Paxson (2.9 pts 3.0 ast 12.0 PER 24 god) Woolridge (19.3 pts 4.9 rbs 15.9 PER 25 god) Rodman (7.1 pts 16.8 rbs 16.6 PER 34 god) Harper (6.9 pts 2.0 ast 12.2 PER 32 god) Kukoc (15.7 pts 4.6 ast 19.8 PER 27 god). #micdrop
pre 3 godine
Smešno je kako su stvorili ovu priču Džordan - Lebron. Medžik je imao 3 puta bolji karijeru od Lebrona, 9 finala u 12 godina karijere, onu poslednju ne racunam, 5 titula, ruki godine i mvp finala. Plus najbolji asistent lige u proseku, u istoriji. Da ne nabrajam dalje ovo je dovoljno
pre 3 godine
Al je poredjenje u pm, najrealnije bi bilo da je debata oko toga dal je MJ GOAT ili Kobi. Realno ima mnogo boljih igraca od tog Dzejmsa.
68 Komentari
Sortiraj po: