Nedelja, 24.05.2020.

16:55

Zvezda: Nismo zvali Evroligu, naša pozicija je jasna

KK Crvena zvezda demantuje da je tražila odgovore pre sastanka Evrolige.

Izvor: SN

Zvezda: Nismo zvali Evroligu, naša pozicija je jasna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Nis-Zvezdin grad

pre 3 godine

Vidim ja da će ovaj Dejan CZ biti jako tužan sutra... Još ako je iz Niša taj Dejan...
(Broz, 24. maj 2020 19:37)

Bravo kralju,otvori agenciju za proricanje buducnosti...da li je Dejan danas tuzan ili radostan? A vi,kako te...

Objektivno

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)

Ma, divota.
Nego, šteta što ovi iz EL nemaju razumevanja za takav rezon...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 24. maj 2020 22:34)

Jesi li i dalje siguran?

Toliko

pre 3 godine

Duda Ivkovic javio Partizan je u EL!!!!!!
(Djido, 24. maj 2020 19:44)

To bi bilo ekstra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 24. maj 2020 23:41

Radujte se tada i pozdravite Dudu ali mnoooogooooo...

Podsetnik

pre 3 godine

Odluka je donesena, Partizan iduce sezone igra u Evroligi, otvaram rakiju koju sam napravio neposredno pred moj 18-ti rodjendan a to je bilo pre 10 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 24. maj 2020 23:47)

Kako ide rakijanje,sine? Kreni li po koja suza?

veverac

pre 3 godine

Tragikomedija sa ovima. Stukli tolike pare, a igraju top 14.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jon Bon Jovi, 24. maj 2020 17:02)

Mislim da bi vi dali celo ostojino bogastvo da igrate i TOP 18, al teška priča

Grunf

pre 3 godine

"zvezda: nismo zvali evroligu"
I odmah ispod tog naslova sledeći : "zvezda traži odgovor od evrolige"

zvezdaški botovi šta li vam trpaju u te sendviče ?

hahahha

pre 3 godine

@ istina

Stojakovic zvezdin igrac???
Dobra fora. Covek je kao izbeglica bio u zvezdi sa 14 godina mozda ukupno pola godine ili godinu dana i odmah je presao u Paok. Daleko je on od zvezdinog deteta jer nije ni mogao da stigne da nesto nauci u zvezdi koliko je dugo bio. Cak i na slici ekipe koja je te godine izasla, njegova glava je naknadno uneta na sliku jer je vec otisao iz ekipe

John Terry

pre 3 godine

Odluka je donesena, Partizan iduce sezone igra u Evroligi, otvaram rakiju koju sam napravio neposredno pred moj 18-ti rodjendan a to je bilo pre 10 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 24. maj 2020 23:47)

Slobodno, pijan ces lakse da podneses suze.

Nemke

pre 3 godine

Pazi ti ove sto se raspisali po komentarima...Igrali ste 14 godina za redom evroligu,ulazili ste preko slabasne KLS lige.Da ste ulazili preko ABA lige igrali bi samo 6 puta.A da ste gledali prvo mesto u regularnom delu sezone vi bi EL igrali samo 5 puta ukupno ,sa ovom sezonom.Posle 10 godina ste zavrsili na prvom mestu u ABA ligi i odmah ste se uzdigli u visine.Mi cemo igrati EL ali ne na osnovu 14. mesta u EL ili 3. u ABA vec na osnovu toga sto ce se ponoviti sezona a kao sto znate mi smo i dalje aktuelni sampioni ABA lige.I jos jedna stvar,nekih mesec dana pre korone mi smo bili na 7.mestu u evroligi.Sta li bi vi tad onda pisali ? Jesmo 14.mesto ali samo na dve pobede od 7 mesta.A raspored nam je isao na ruku vise nego nekim drugim ekipama.Sto se tice ABA lige imamo dva poraza od po 1 razlike(zbog umora i povreda igraca) i imamo tih registrovanih 20-0.Tri pobede zaostajemo za prvom mestom.Vrlo lako je sve moglo drugacije biti.Ne lozite se vise,spustite se na zemlju.Vrlo brzo ce se vratiti sve u normalu.Pogledajte vecnu tabelu ABA lige da vidite ko je prvi.Sportski pozdrav.

Will Mosley

pre 3 godine

Odluka je donesena, Partizan iduce sezone igra u Evroligi, otvaram rakiju koju sam napravio neposredno pred moj 18-ti rodjendan a to je bilo pre 10 godina.

Will Mosley

pre 3 godine

Tako to izgleda kada jedan klub vodi politicar, i to preletac, usput ima psa pudlicu koji predvodi armiju botova sendvicara !
(Slobodan, 24. maj 2020 17:58)

I ne samo to nego je navodno inzenjer masinstva.

Bodibond

pre 3 godine

po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju. 
(PAOK, 24. maj 2020 18:19)

I ja se pitam.

Bodibond

pre 3 godine

Vidim ja da će ovaj Dejan CZ biti jako tužan sutra... Još ako je iz Niša taj Dejan...
(Broz, 24. maj 2020 19:37)

Odgovor je tacan.

Bodibond

pre 3 godine

Usijali se telefoni na malom Kalemegdanu, panika kod navijača, moralo hitno saopštenje.
(Pelcujte Nola, 24. maj 2020 19:22)

Bravo za nik, legendo.

Bodibond

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna : 
14 mesto u evroligi 
3 mesto u aba ligi. 
Ove pozicije ne vode u evroligu. 
(GR-ĆU, 24. maj 2020 17:09) 

Lepo receno.

Aleksandar

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)

Ma, divota.
Nego, šteta što ovi iz EL nemaju razumevanja za takav rezon...

barceLonac

pre 3 godine

Sta ste vi umislili da je kosarka rezervisana samo za vas?Sine,kad je Zvezda osvojila prvi evropski pehar,vas nije bilo ni na mapi.Znaci kosarka se vratila tamo gde joj je mesto.
(Red, 24. maj 2020 19:10)

Onaj rolan garos što ste osvojili misliš?

NY

pre 3 godine

po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.
(PAOK, 24. maj 2020 18:19)

Dve ekipe iz EC ulaze samo u slučaju da Valencija ne udje u finale jer Španija već ima četiri ekipe u EL ili da Valencija bude u četiri u španskom prvenstvu. U Španiji samo Real i Barselona imaju A licencu a dva tima još imaju mesta

Opet cete plakati spineri

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna :
14 mesto u evroligi
3 mesto u aba ligi.
Ove pozicije ne vode u evroligu.
(GR-ĆU, 24. maj 2020 17:09)

Vasa pozicija je jasna:

EL niste igrali ihaha.
ABA niste uzeli a zbog pritiska koji ste napravili kuknjavom i prosjacenjem-ne biste ni uzeli!
Te pozicije ne vode u EL!

johny

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 19:48

Nekada bilo persijsko pa rimsko carstvo. To se danas gleda na history chanel. Vas sa tog kanala skinuli jer nije više inteteresantnn. Danas se meri šta se uradilo unazad pet šest godina. Jugoplastika mnogo više postigla pa danas jedva da postoji, Bosna i Cibona takodje. Fenernakče do pre deset godina nije predstavljao ništa kao i Efes

Red

pre 3 godine

Sta ste vi umislili da je kosarka rezervisana samo za vas?Sine,kad je Zvezda osvojila prvi evropski pehar,vas nije bilo ni na mapi.Znaci kosarka se vratila tamo gde joj je mesto.
(Red, 24. maj 2020 19:10)

Onaj rolan garos što ste osvojili misliš?
(barceLonac, 24. maj 2020 21:23) # Link komentara

Ne,nego ligu sampiona koju ste vi osvojili.

Istina

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 19:48)

U ovom veku najveci broj reprezentativaca je stvorio Covic,prvo preko FMP-a a kasnije preko Zvezde.Krajem proslog veka ste imali vecinu reprezentativaca,to stoji ali uglavnom otete iz Zvezde ili drugih klubova,kao mlade reprezentativce jer vam je politicka struktura to sredjivala,krali ste i otimali kako ste hteli.Nije vas zato bilo prvih 30 godina nigde,kao sto vas nece biti ni narednih toliko.Kada smo vec kod legendi,cija je legenda nedavno jedina od nasih promovisana u neciju prvu petorku NBA ligasa? Mozda cete i Stojakovica da prisvojite,kao sto ste prisvojile one otete.

marko992

pre 3 godine

johny@,da ne ponavljam ponovo,za vas je i Mancerster history chanel.
Koliko je to tek slucaj sa Zvezdom u fudbalu,Bari je odavno bio,cak i godinu pre Istanbula.

NY

pre 3 godine

po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.

Igraju iste ekipe kao ove sezone, zato sto sezona kao da nije ni pocela o tome se radi.......realno tako bi trebalo biti.....e sad sve ostalo su igrarije gazde Bartomeua pa ako se trazi mesto za Virtus moze da se trazi i za vas, gotovo sam siguran da vi ne bi osvojili evorkup jer za to niko nema inetersa a ima i jacih timova, a nisam siguran ni da bi osvojili ABA, jer Zvezda ima jaci tim, ako se sezona ponisti jedino realno je da budu isti ucesnici, ne kazem da ce biti kazem kako bi trebalo da bude...
(E, 24. maj 2020 19:19)

Ako se piništi EL poništi će se i EC. Ko ti garantuje da će Partizan do finala EC. Tebi nešto nije jasno. Ko i gde rele da je Virtus siguran. Za finale EC se bori Valencuja, Lokomotiva... Samo onaj grčki tim je autsajder. Mečevi bez publike i tu nema favorita ako se uopšte bude igralo

Djenka

pre 3 godine

@Marko Mare care, ovaj komentar je toliko....da kazem besmislen da je greota bilo sta odgovoriti. Znaci pobede protiv vas sa Vrabcima se ne broje, ali cuvenih +40 s Drcom, Stojacicem, bez ijednog sponzora na dresu su legendarne. A proslogodisnjih +35 u plej ofu da ne pominjemk, ali smo bili gglrgospoda i povukli rucnu da ne obrukamo najskupljeg trenera u istoriji srpske kosarke. Skor je inace 2:1, sa sve cuvenom pobedom u Kupu, cuvenom po mnogo cemu, gde smo bili bez tima a u poslednjoj smo vas rutinirali. S vama realne price nema, samo slusajte Tegija kako siri mrznju i gledajte nas u Evroligi dogodine.

Red

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 19:48

Pa nije ni vase osvajanje evrope merilo,da mislite,da je basket samo za vas,ko ce vas znati.

Dlakavi

pre 3 godine

Po vasoj logici zvezdi onda treba da se dodele sve titule iz sezona u kojima je bila prva na tabeli u regularnom delu sezona, a na kraju posle plej ofa ostali bez titule. Sada vaze izgleda drugaciji arsini kada ste vi prvi na tabeli, bez odigranog plej ofa.
(Ivan, 24. maj 2020 17:54)

Uffffff. Nemoj druže toliko da naprežeš mozak, vidiš da ti nije dobro.

EUFORIJA

pre 3 godine

Zvanicno je Partizan dobija vajld kartu za EL. Zvezda nije sigurna za EL ali ima neke sanse. Duda i Miško javili Loncaru.
(Cinik, 24. maj 2020 20:02)
A, tebi Loncar!

Cinik

pre 3 godine

Mislim da se treba prestati sa neproverenim informacijama. Ko gid igrao Evroligu nece biti nezasluzeno. Zvezda jer je imala realne sanse da dodje do osmog mesta a Partizan po rezultatima. Da se Evroliga vodi rezultatima odavno bi Zvezda ili Partizan imali licencu kao srpski klubovi. Sacekajmo sutrasnji dan i sve ce biti jasno.

Red

pre 3 godine

Djenka@,dobojali jeste ali onaj Partizan sa Salicima,Vrapcima...itd.Koji je skor ove sezone dobro je poznato.Iako ste igracki jaci za bar 20% vodimo sa 3:1.Poredjenje sa proslim sezonama je smesno kao i sve drugo sto radite, sa dvostrukim standardima.Kada igrate sa nekoliko mladih igraca pa puknete sa 40 razlike onda kukate na drzavu,kada mi vec sezonama igramo sa vise od pola ekipe sa kosarkasima u pokusaju onda se busate.
Vise je nego ocigledno da se polako vracate gde vam je realno i mesto,sto pre to prihvatite bice vam lakse.
Sto se ucesca u EL tice,mislim da ste u prednosti jer se rezultati do prekida verovatno nece gledati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 18:06) # Link komentara

Sta ste vi umislili da je kosarka rezervisana samo za vas?Sine,kad je Zvezda osvojila prvi evropski pehar,vas nije bilo ni na mapi.Znaci kosarka se vratila tamo gde joj je mesto.

marko992

pre 3 godine

Po licemernosti i zameni teza nema vecih igraca od legendinih sledbenika.Samo u poslednjih 10-tak dana koliko je bilo izjava kmecanja iz njihovog tabora da se slucajno kosarka ne nastavi.Ako pricamo o bezanju ocigledno je cija je to taktika da bi se doslo do cilja.Slazem se da im je to i jedina sansa da dodju do EL i sledece godine,na terenu bi im sanse bile minimalne,veoma dobro to znaju.

Borky

pre 3 godine

Čović, Lazić nijednom nisu izašli u medije.... Hahaha,vaša pozicija se zna, treći u aba, 14. u evroligi
(misa87, 24. maj 2020 18:37


Mislio si reci zvanicni i jedini prvak regiona i Srbije,aktuelni ucesnik eurolige sa pobjedama protiv najboljih i najbogatih klubova europe. Sve drugo je nista i ne bitno!

Djenka

pre 3 godine

@detektiv kokni kol druze ne da nisu imali finalnih pobeda, nego ne znaju kada su do finala dosli, cak i u domacoj ligi. Znali su i oni vrlo dobro da od zavrsetka sezone nema nista ali umesto da budu realni busali su se u grudi i pricali kako su oni za resavanje na terenu. Kao da je neko bezao od njih, pozivaju se na nase trece mesto sa svim opterecenjem koje nosi igranje Evrolige a znaju vrlo dobro da se titule osvajaju u plej ofu. A znaju i da sampion ne ide u Evroligu vec samo da moze da ima prednost pri dobijanju pozivnice.

marko992

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.

E

pre 3 godine

Ono sto mi nije jasno kod ovih prepucavanja po kom osnovu Partizan zeli u evroligu nit je osvojio ABA niti eurokup, da nepostoji plej of jos i da covek razume ovako....realno bio bih zaprepascen da Zvezda ne dobije mesto u slucaju prekida sezone a da ABA ima to jedno mesto
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (E, 24. maj 2020 17:50)

A po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.

Igraju iste ekipe kao ove sezone, zato sto sezona kao da nije ni pocela o tome se radi.......realno tako bi trebalo biti.....e sad sve ostalo su igrarije gazde Bartomeua pa ako se trazi mesto za Virtus moze da se trazi i za vas, gotovo sam siguran da vi ne bi osvojili evorkup jer za to niko nema inetersa a ima i jacih timova, a nisam siguran ni da bi osvojili ABA, jer Zvezda ima jaci tim, ako se sezona ponisti jedino realno je da budu isti ucesnici, ne kazem da ce biti kazem kako bi trebalo da bude...

isprani mozgovi

pre 3 godine

Usijali se telefoni na malom Kalemegdanu, panika kod navijača, moralo hitno saopštenje.
(Pelcujte Nola, 24. maj 2020 19:22)

Tebela striptizeta i maloumni sledbenici opet u akciji

marko992

pre 3 godine

Djenka@,dobojali jeste ali onaj Partizan sa Salicima,Vrapcima...itd.Koji je skor ove sezone dobro je poznato.Iako ste igracki jaci za bar 20% vodimo sa 3:1.Poredjenje sa proslim sezonama je smesno kao i sve drugo sto radite, sa dvostrukim standardima.Kada igrate sa nekoliko mladih igraca pa puknete sa 40 razlike onda kukate na drzavu,kada mi vec sezonama igramo sa vise od pola ekipe sa kosarkasima u pokusaju onda se busate.
Vise je nego ocigledno da se polako vracate gde vam je realno i mesto,sto pre to prihvatite bice vam lakse.
Sto se ucesca u EL tice,mislim da ste u prednosti jer se rezultati do prekida verovatno nece gledati.

Dejan CZ

pre 3 godine

@Dejan CZ

Sve super, može tako, ali prvo da se vrate pare sponzorima EL i klubova, pa da se onda krene od nule
(lex, 24. maj

E tu sam te cekao kod para...onda Zvezdi ako se izbaci kao i ostalim ekipama refundirati svu zaradu jer liga nije odigrana...Za svaku utakmicu isplatiti po 40000 plus plej off sa zaradom sampiona jer teoretski sve ekipe koje udju ju u plej off tome se nadaju,inace liga ne bi igrana ako bi se unapred znao sampion...Izjava Bartomeua postoji gde kaze da ekipe od 6 do 15 mesta podjednako su u igri za plej off...Klubovi ulazu novac koji EL propisuje da bi se to takmicenje igralo a za uzvrat uvela je novcanu zaradu koja se od EL stice...svi klubovi na nju racunaju,pa u slucaju izbacivanja nekog na pola takmicenja to klubovima refundirati....Prosto pravno tumacenje.Tako da u svoj prici najlaksi izlaz je isti klubovi u sledecu sezonu.Jedino u EL postoje novcani ulog cip da bi je igrao,u EC nema te materijalne obaveze od strane lige jer ne postoje propisani novcani limiti za ucesce.

NoName

pre 3 godine

Šest kola pre kraja ligaškog dela, 14. Zvezda zaostaje 2 pobede za 8. Fenerbahčeom. To uopšte nije nedostižno. 3. mesto u Aba ligi daje legitimne šanse za osvajanje iste. Polovina šampiona u kompletnoj istoriji lige nisu bili prvi u regularnom delu. 

Inače, Zvezda je aktuelni prvak Aba lige. 

Partizan istu nije osvojio 7 godina. Osvajanje Kupa Koraća, Aba superkupa i druge faze Evrokupa ne donose EL. Sportski pozdrav. 

Osim sto zivis u oblacima, misleci da je nesto dostizno,lazes za broj godina Partizanovog neosvajanja ABA lige.Prebroj pazljivo i vedeces da je to 6 godina.Inače, Zvezda je proslogodisnji prvak Aba lige, a u Evroligu ove godine odlazi ovogodisnji prvak. I ja tebi saljem sportski pozdrav.
(Kadinjača, 24. maj 2020 17:57)

Čovek je i rekao da je Zvezda proslogodisnji prvak Aba lige, samo što ti ne znaš šta znači reč aktuelni. Inače, Kadinjača je pala još 41-e.

Planinar

pre 3 godine

Navijanje, euforija, lozenje, neobjektivnost... ali ipak, 'prijatelju nekih prijatelja' ti si ozbiljno glup covek. Nema drugog objasnjenja.

Kalimero

pre 3 godine

Ovih 20-ak p(l)aćenika ne mogu da spavaju od Zvezde čoveče, oće da pošandrcaju. A da ljube ovu vlast jer ih nije pustila da se ugase, naprotiv, obezbedila im je sponzore i uslove kakve nisu imali i kada su igrali EL pre 10 godina.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@Kadinjača

7. Sedam. Šta da ti kažem. Sezona 19/20 je gotova. Ako si gledao ovogodišnja plejof polufinala i finale, ti nas obavesti da znamo koga ste pobedili. Većina zna ko je igrao poslednje i ko drži Aba pehar. Partizan? Ne.

Oblake maštanja drže navijači koji BI nešto osvojili, samo što to ne mogu da dokažu.

Mnogo vaših priča i pretnji poslednjih godina, a baš malo finalnih pobeda i pehara. Uloge zamenjene, ah taj slatki ukus obrta sudbine.

Charlie Kelly

pre 3 godine

(Zokica, 24. maj 2020 17:45)
Nema menjanja pravila u toku igre. Ako ne moze da se odigra plejof ABA lige, nema ni sampiona. Kao sto Efes nije sampion Evrope, tako ni Partizan nije sampion ABA lige. Takav je format takmicenja i treba ga razlikovati od onog koji se primenjuje u fudbalskim sampionatima. Kao da neko dodje i kaze da je Djokovic osvojio sve GS ove sezone, jer je osvojio najvise bodova u trci do prekida. To je neka vasa logika. Zasluzite posteno na terenu i uzmite pehar.

PAOK

pre 3 godine

Ono sto mi nije jasno kod ovih prepucavanja po kom osnovu Partizan zeli u evroligu nit je osvojio ABA niti eurokup, da nepostoji plej of jos i da covek razume ovako....realno bio bih zaprepascen da Zvezda ne dobije mesto u slucaju prekida sezone a da ABA ima to jedno mesto
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (E, 24. maj 2020 17:50)

A po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

@Tragikomedija sa ovima. Stukli tolike pare, a igraju top 14.
(Jon Bon Jovi, 24. maj 2020 17:02)
Stukli ste iste te milione za utakmice evrokupa

Dejan CZ

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna :
14 mesto u evroligi
3 mesto u aba ligi.
Ove pozicije ne vode u evroligu.
(GR-ĆU, 24. maj 2020
U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.

terza1.

pre 3 godine

Naravno da je pozicija kluba iz Železnika jasna. Treċeplasirani tim ABA lige, ujedno četrnaestoplasirani EL, ako se sezona ne nastavi, biċe učesnik EC.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@Realno

Ne smeti i ne dozvoliti nije isto. Zvezda je vraćena po strogom nalogu države i tu klub nije mogao ništa. Procena je bila da bi igrači bili ugroženi i iskorišćeni u svrhu besa neknjiženog vlasnika Future u jeku nereda širom Crne Gore. U tom trenutku Zvezda je igrala odlično i bila bi favorit u tom meču, apsolutno joj nije odgovarao taj presedan i povlačenje ekipe sa aerodroma. Fakti.

Budućnost ove godine nije nikakva pretnja i Zvezda je igrački svakako bolja, sve sa tih 2-3k naručenih dps montenigersa u Morači.

Vesely

pre 3 godine

Vaša pozicija je više nego jasna. U EL ste pozicionirani 3. od pozadi, u ABA ste pozicionirani 3. ali uslovno. Ako vam otpišu taj 1 bod iz Podgorice, onda je vaša pozicija još niža, a ako vas kazne po pravilniku, onda niste ni u plejofu. U Super kupu ABA ste pozicionirani skromno. Najbolju poziciju imate u domaćem Kupu. Odlično drugo mesto, odmah iza Partizana. :-D
p.s. Jako lepo spletkaroško saopštenje, kao iz najboljih dr Legendinih dana.

the shining

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)
Gde pise taj pravilnik i pravilo osim u lobotomiju napredne Srbije i njenih navijaca?

lul

pre 3 godine

A najjači ste što prozivate Partizan jer je dobio poziv za Ligu Šampiona. Igrati je nećemo sigurno, ostajemo u Eurocupu ako ne odemo u EL, u kojoj se borite za top 13.

Gosko

pre 3 godine

Kopaju i rukama i nogama da se ne nastave lige jer znaju da bi u tom slučaju Partizan bio glavni favorit za osvajanje "salatare" u Evro Kupu i Aba Ligi i samim tim obezebedio učešće u Evro Ligi sledeće sezone.

Realno

pre 3 godine

detektiv Kokni kol
Smao zaboravljas cinjenicu da biste u plejofu isli na Buducnost i da biste u Podgorici igrlai 2 utakmice, a niste smeli tamo ni da odete a kamoli da igrate utakmicu, zna se kakonbiste prosli u toj Podgorici i ne biste do finala ni dosli

Djenka

pre 3 godine

@GR-ĆU vrlo jasno- aktuelni sampion ABA lige a i Srbije. Apsolutni valdar poslednjih 5 godina uz jedan ispad Buducnosti. Dobijali Partizana gde god smo ga videli, osim egzibicija u kupu. I za kraj, ucesnik Evrolige za sledecu godinu jer smo tako u mogucnost.

E

pre 3 godine

Ono sto mi nije jasno kod ovih prepucavanja po kom osnovu Partizan zeli u evroligu nit je osvojio ABA niti eurokup, da nepostoji plej of jos i da covek razume ovako....realno bio bih zaprepascen da Zvezda ne dobije mesto u slucaju prekida sezone a da ABA ima to jedno mesto

Goran Loznica

pre 3 godine

-Vaša pozicija je kristalno jasno.14 u evroligi i 3 u ABA ligi.Nema ništa nejasno osim ako ovaj narod i po 4 put ne da direktno Bartomeu pare u džep...
(the shining, 24. maj 2020 17:25)

Ne sikiraj se.Daće narod direktno opet Bartomeu u džep milione da vas ugurana na “mufte” i 4 put za redom u istu..
(Goran Loznica, 24. maj 2020 17:23)

Sto menjas nadimke bajo moj prevarantski?

mrs

pre 3 godine

Naravno da je jasna, na dnu tabele, cenice to Djordi sigurno. EL se nece nastaviti Ali nece ni da se ponovi sezona sa istim ucesnicima. Verovatno ce EL izabrati nekog iz Abe. Mozda CZ, mozda Partizan, Buducnost... Nema jasnih parametara pa se ne moze ni predpostaviti.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@GR-ĆU

Šest kola pre kraja ligaškog dela, 14. Zvezda zaostaje 2 pobede za 8. Fenerbahčeom. To uopšte nije nedostižno. 3. mesto u Aba ligi daje legitimne šanse za osvajanje iste. Polovina šampiona u kompletnoj istoriji lige nisu bili prvi u regularnom delu.

Inače, Zvezda je aktuelni prvak Aba lige.

Partizan istu nije osvojio 7 godina. Osvajanje Kupa Koraća, Aba superkupa i druge faze Evrokupa ne donose EL. Sportski pozdrav.

Goran

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna :
14 mesto u evroligi
3 mesto u aba ligi.
Ove pozicije ne vode u evroligu.
(GR-ĆU, 24. maj 2020 17:09)

Pozicija je definitivno jasna.
Sezona se poništava.
Sledeće sezone učestvujemo u Euroligi.
U ABA ćemo od početka biti na poziciji br. 1.
Ova poništena sezona je služila da naučimo koje greške ne smemo ponavljati.

the shining

pre 3 godine

KK Crvena zveda nije zvala Evroligu, niti očekuje bilo kakav odgovor. Naša pozicija u Evroligi je jasna i nije se promenila za razliku od nekih drugih koji naručuju tekstove i spinuju na dan pre odluke Evrolige da li će se sezona nastaviti ili ne", navodi PR Crvene zvezde, Igor Vujičin.
-Vaša pozicija je kristalno jasno.14 u evroligi i 3 u ABA ligi.Nema ništa nejasno osim ako ovaj narod i po 4 put ne da direktno Bartomeu pare u džep...

Ivan

pre 3 godine

Po vasoj logici zvezdi onda treba da se dodele sve titule iz sezona u kojima je bila prva na tabeli u regularnom delu sezona, a na kraju posle plej ofa ostali bez titule. Sada vaze izgleda drugaciji arsini kada ste vi prvi na tabeli, bez odigranog plej ofa.

Zokica

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)

A jel mozemo da vidimo taj clan Pravilnika, posto ne postoji pa ces morati da ga sam skockas?

Samo nemoj u Excell-u.

Kadinjača

pre 3 godine

Šest kola pre kraja ligaškog dela, 14. Zvezda zaostaje 2 pobede za 8. Fenerbahčeom. To uopšte nije nedostižno. 3. mesto u Aba ligi daje legitimne šanse za osvajanje iste. Polovina šampiona u kompletnoj istoriji lige nisu bili prvi u regularnom delu.

Inače, Zvezda je aktuelni prvak Aba lige.

Partizan istu nije osvojio 7 godina. Osvajanje Kupa Koraća, Aba superkupa i druge faze Evrokupa ne donose EL. Sportski pozdrav.

Osim sto zivis u oblacima, misleci da je nesto dostizno,lazes za broj godina Partizanovog neosvajanja ABA lige.Prebroj pazljivo i vedeces da je to 6 godina.Inače, Zvezda je proslogodisnji prvak Aba lige, a u Evroligu ove godine odlazi ovogodisnji prvak. I ja tebi saljem sportski pozdrav.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@GR-ĆU

11 pobeda u Evroligi i aktivna borba za top 8 su veći od 1/4 finala Evrokupa. Totalno drugi nivoi takmičenja, težina, obim putovanja. Da ste osvojili Evrokup pa da se čestita, ovako imate isti rezultat kao Futura 2017. Ništa spektakularno.

Ko garantuje da vas ne bi dobio Uniks u Beogradu. Arena je groblje važnih mečeva večitih poslednju deceniju, čega bi se plašili 10 Amera iz Kazanja? Nit' imate prekaljenog trofejnog trenera niti trofejne igrače, a publika često bude samo pritisak i teg više.

Zvezda ima slabiju sezonu ali i dalje ima glavni šampionski naslov. KKP trenutno ima Kup Koraća i Aba superkup i prednost domaćih terena, takmičenja koja se neće odigrati. Pa ti vidi koje u boljoj poziciji.

the shining

pre 3 godine

KK Crvena zveda nije zvala Evroligu, niti očekuje bilo kakav odgovor. Naša pozicija u Evroligi je jasna i nije se promenila za razliku od nekih drugih koji naručuju tekstove i spinuju na dan pre odluke Evrolige da li će se sezona nastaviti ili ne", navodi PR Crvene zvezde, Igor Vujičin.
-Vaša pozicija je kristalno jasno.14 u evroligi i 3 u ABA ligi.Nema ništa nejasno osim ako ovaj narod i po 4 put ne da direktno Bartomeu pare u džep...

lul

pre 3 godine

A najjači ste što prozivate Partizan jer je dobio poziv za Ligu Šampiona. Igrati je nećemo sigurno, ostajemo u Eurocupu ako ne odemo u EL, u kojoj se borite za top 13.

the shining

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)
Gde pise taj pravilnik i pravilo osim u lobotomiju napredne Srbije i njenih navijaca?

Vesely

pre 3 godine

Vaša pozicija je više nego jasna. U EL ste pozicionirani 3. od pozadi, u ABA ste pozicionirani 3. ali uslovno. Ako vam otpišu taj 1 bod iz Podgorice, onda je vaša pozicija još niža, a ako vas kazne po pravilniku, onda niste ni u plejofu. U Super kupu ABA ste pozicionirani skromno. Najbolju poziciju imate u domaćem Kupu. Odlično drugo mesto, odmah iza Partizana. :-D
p.s. Jako lepo spletkaroško saopštenje, kao iz najboljih dr Legendinih dana.

terza1.

pre 3 godine

Naravno da je pozicija kluba iz Železnika jasna. Treċeplasirani tim ABA lige, ujedno četrnaestoplasirani EL, ako se sezona ne nastavi, biċe učesnik EC.

Gosko

pre 3 godine

Kopaju i rukama i nogama da se ne nastave lige jer znaju da bi u tom slučaju Partizan bio glavni favorit za osvajanje "salatare" u Evro Kupu i Aba Ligi i samim tim obezebedio učešće u Evro Ligi sledeće sezone.

Zokica

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)

A jel mozemo da vidimo taj clan Pravilnika, posto ne postoji pa ces morati da ga sam skockas?

Samo nemoj u Excell-u.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@GR-ĆU

Šest kola pre kraja ligaškog dela, 14. Zvezda zaostaje 2 pobede za 8. Fenerbahčeom. To uopšte nije nedostižno. 3. mesto u Aba ligi daje legitimne šanse za osvajanje iste. Polovina šampiona u kompletnoj istoriji lige nisu bili prvi u regularnom delu.

Inače, Zvezda je aktuelni prvak Aba lige.

Partizan istu nije osvojio 7 godina. Osvajanje Kupa Koraća, Aba superkupa i druge faze Evrokupa ne donose EL. Sportski pozdrav.

Realno

pre 3 godine

detektiv Kokni kol
Smao zaboravljas cinjenicu da biste u plejofu isli na Buducnost i da biste u Podgorici igrlai 2 utakmice, a niste smeli tamo ni da odete a kamoli da igrate utakmicu, zna se kakonbiste prosli u toj Podgorici i ne biste do finala ni dosli

Aleksandar

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)

Ma, divota.
Nego, šteta što ovi iz EL nemaju razumevanja za takav rezon...

mrs

pre 3 godine

Naravno da je jasna, na dnu tabele, cenice to Djordi sigurno. EL se nece nastaviti Ali nece ni da se ponovi sezona sa istim ucesnicima. Verovatno ce EL izabrati nekog iz Abe. Mozda CZ, mozda Partizan, Buducnost... Nema jasnih parametara pa se ne moze ni predpostaviti.

PAOK

pre 3 godine

Ono sto mi nije jasno kod ovih prepucavanja po kom osnovu Partizan zeli u evroligu nit je osvojio ABA niti eurokup, da nepostoji plej of jos i da covek razume ovako....realno bio bih zaprepascen da Zvezda ne dobije mesto u slucaju prekida sezone a da ABA ima to jedno mesto
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (E, 24. maj 2020 17:50)

A po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.

Kalimero

pre 3 godine

Ovih 20-ak p(l)aćenika ne mogu da spavaju od Zvezde čoveče, oće da pošandrcaju. A da ljube ovu vlast jer ih nije pustila da se ugase, naprotiv, obezbedila im je sponzore i uslove kakve nisu imali i kada su igrali EL pre 10 godina.

Dejan CZ

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna :
14 mesto u evroligi
3 mesto u aba ligi.
Ove pozicije ne vode u evroligu.
(GR-ĆU, 24. maj 2020
U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.

EUFORIJA

pre 3 godine

Zvanicno je Partizan dobija vajld kartu za EL. Zvezda nije sigurna za EL ali ima neke sanse. Duda i Miško javili Loncaru.
(Cinik, 24. maj 2020 20:02)
A, tebi Loncar!

NoName

pre 3 godine

Šest kola pre kraja ligaškog dela, 14. Zvezda zaostaje 2 pobede za 8. Fenerbahčeom. To uopšte nije nedostižno. 3. mesto u Aba ligi daje legitimne šanse za osvajanje iste. Polovina šampiona u kompletnoj istoriji lige nisu bili prvi u regularnom delu. 

Inače, Zvezda je aktuelni prvak Aba lige. 

Partizan istu nije osvojio 7 godina. Osvajanje Kupa Koraća, Aba superkupa i druge faze Evrokupa ne donose EL. Sportski pozdrav. 

Osim sto zivis u oblacima, misleci da je nesto dostizno,lazes za broj godina Partizanovog neosvajanja ABA lige.Prebroj pazljivo i vedeces da je to 6 godina.Inače, Zvezda je proslogodisnji prvak Aba lige, a u Evroligu ove godine odlazi ovogodisnji prvak. I ja tebi saljem sportski pozdrav.
(Kadinjača, 24. maj 2020 17:57)

Čovek je i rekao da je Zvezda proslogodisnji prvak Aba lige, samo što ti ne znaš šta znači reč aktuelni. Inače, Kadinjača je pala još 41-e.

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

@Tragikomedija sa ovima. Stukli tolike pare, a igraju top 14.
(Jon Bon Jovi, 24. maj 2020 17:02)
Stukli ste iste te milione za utakmice evrokupa

marko992

pre 3 godine

Po licemernosti i zameni teza nema vecih igraca od legendinih sledbenika.Samo u poslednjih 10-tak dana koliko je bilo izjava kmecanja iz njihovog tabora da se slucajno kosarka ne nastavi.Ako pricamo o bezanju ocigledno je cija je to taktika da bi se doslo do cilja.Slazem se da im je to i jedina sansa da dodju do EL i sledece godine,na terenu bi im sanse bile minimalne,veoma dobro to znaju.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@Kadinjača

7. Sedam. Šta da ti kažem. Sezona 19/20 je gotova. Ako si gledao ovogodišnja plejof polufinala i finale, ti nas obavesti da znamo koga ste pobedili. Većina zna ko je igrao poslednje i ko drži Aba pehar. Partizan? Ne.

Oblake maštanja drže navijači koji BI nešto osvojili, samo što to ne mogu da dokažu.

Mnogo vaših priča i pretnji poslednjih godina, a baš malo finalnih pobeda i pehara. Uloge zamenjene, ah taj slatki ukus obrta sudbine.

marko992

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.

barceLonac

pre 3 godine

Sta ste vi umislili da je kosarka rezervisana samo za vas?Sine,kad je Zvezda osvojila prvi evropski pehar,vas nije bilo ni na mapi.Znaci kosarka se vratila tamo gde joj je mesto.
(Red, 24. maj 2020 19:10)

Onaj rolan garos što ste osvojili misliš?

Kadinjača

pre 3 godine

Šest kola pre kraja ligaškog dela, 14. Zvezda zaostaje 2 pobede za 8. Fenerbahčeom. To uopšte nije nedostižno. 3. mesto u Aba ligi daje legitimne šanse za osvajanje iste. Polovina šampiona u kompletnoj istoriji lige nisu bili prvi u regularnom delu.

Inače, Zvezda je aktuelni prvak Aba lige.

Partizan istu nije osvojio 7 godina. Osvajanje Kupa Koraća, Aba superkupa i druge faze Evrokupa ne donose EL. Sportski pozdrav.

Osim sto zivis u oblacima, misleci da je nesto dostizno,lazes za broj godina Partizanovog neosvajanja ABA lige.Prebroj pazljivo i vedeces da je to 6 godina.Inače, Zvezda je proslogodisnji prvak Aba lige, a u Evroligu ove godine odlazi ovogodisnji prvak. I ja tebi saljem sportski pozdrav.

Will Mosley

pre 3 godine

Tako to izgleda kada jedan klub vodi politicar, i to preletac, usput ima psa pudlicu koji predvodi armiju botova sendvicara !
(Slobodan, 24. maj 2020 17:58)

I ne samo to nego je navodno inzenjer masinstva.

Goran

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna :
14 mesto u evroligi
3 mesto u aba ligi.
Ove pozicije ne vode u evroligu.
(GR-ĆU, 24. maj 2020 17:09)

Pozicija je definitivno jasna.
Sezona se poništava.
Sledeće sezone učestvujemo u Euroligi.
U ABA ćemo od početka biti na poziciji br. 1.
Ova poništena sezona je služila da naučimo koje greške ne smemo ponavljati.

Charlie Kelly

pre 3 godine

(Zokica, 24. maj 2020 17:45)
Nema menjanja pravila u toku igre. Ako ne moze da se odigra plejof ABA lige, nema ni sampiona. Kao sto Efes nije sampion Evrope, tako ni Partizan nije sampion ABA lige. Takav je format takmicenja i treba ga razlikovati od onog koji se primenjuje u fudbalskim sampionatima. Kao da neko dodje i kaze da je Djokovic osvojio sve GS ove sezone, jer je osvojio najvise bodova u trci do prekida. To je neka vasa logika. Zasluzite posteno na terenu i uzmite pehar.

Borky

pre 3 godine

Čović, Lazić nijednom nisu izašli u medije.... Hahaha,vaša pozicija se zna, treći u aba, 14. u evroligi
(misa87, 24. maj 2020 18:37


Mislio si reci zvanicni i jedini prvak regiona i Srbije,aktuelni ucesnik eurolige sa pobjedama protiv najboljih i najbogatih klubova europe. Sve drugo je nista i ne bitno!

isprani mozgovi

pre 3 godine

Usijali se telefoni na malom Kalemegdanu, panika kod navijača, moralo hitno saopštenje.
(Pelcujte Nola, 24. maj 2020 19:22)

Tebela striptizeta i maloumni sledbenici opet u akciji

Djenka

pre 3 godine

@Marko Mare care, ovaj komentar je toliko....da kazem besmislen da je greota bilo sta odgovoriti. Znaci pobede protiv vas sa Vrabcima se ne broje, ali cuvenih +40 s Drcom, Stojacicem, bez ijednog sponzora na dresu su legendarne. A proslogodisnjih +35 u plej ofu da ne pominjemk, ali smo bili gglrgospoda i povukli rucnu da ne obrukamo najskupljeg trenera u istoriji srpske kosarke. Skor je inace 2:1, sa sve cuvenom pobedom u Kupu, cuvenom po mnogo cemu, gde smo bili bez tima a u poslednjoj smo vas rutinirali. S vama realne price nema, samo slusajte Tegija kako siri mrznju i gledajte nas u Evroligi dogodine.

marko992

pre 3 godine

johny@,da ne ponavljam ponovo,za vas je i Mancerster history chanel.
Koliko je to tek slucaj sa Zvezdom u fudbalu,Bari je odavno bio,cak i godinu pre Istanbula.

Red

pre 3 godine

Djenka@,dobojali jeste ali onaj Partizan sa Salicima,Vrapcima...itd.Koji je skor ove sezone dobro je poznato.Iako ste igracki jaci za bar 20% vodimo sa 3:1.Poredjenje sa proslim sezonama je smesno kao i sve drugo sto radite, sa dvostrukim standardima.Kada igrate sa nekoliko mladih igraca pa puknete sa 40 razlike onda kukate na drzavu,kada mi vec sezonama igramo sa vise od pola ekipe sa kosarkasima u pokusaju onda se busate.
Vise je nego ocigledno da se polako vracate gde vam je realno i mesto,sto pre to prihvatite bice vam lakse.
Sto se ucesca u EL tice,mislim da ste u prednosti jer se rezultati do prekida verovatno nece gledati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 18:06) # Link komentara

Sta ste vi umislili da je kosarka rezervisana samo za vas?Sine,kad je Zvezda osvojila prvi evropski pehar,vas nije bilo ni na mapi.Znaci kosarka se vratila tamo gde joj je mesto.

Opet cete plakati spineri

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna :
14 mesto u evroligi
3 mesto u aba ligi.
Ove pozicije ne vode u evroligu.
(GR-ĆU, 24. maj 2020 17:09)

Vasa pozicija je jasna:

EL niste igrali ihaha.
ABA niste uzeli a zbog pritiska koji ste napravili kuknjavom i prosjacenjem-ne biste ni uzeli!
Te pozicije ne vode u EL!

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@GR-ĆU

11 pobeda u Evroligi i aktivna borba za top 8 su veći od 1/4 finala Evrokupa. Totalno drugi nivoi takmičenja, težina, obim putovanja. Da ste osvojili Evrokup pa da se čestita, ovako imate isti rezultat kao Futura 2017. Ništa spektakularno.

Ko garantuje da vas ne bi dobio Uniks u Beogradu. Arena je groblje važnih mečeva večitih poslednju deceniju, čega bi se plašili 10 Amera iz Kazanja? Nit' imate prekaljenog trofejnog trenera niti trofejne igrače, a publika često bude samo pritisak i teg više.

Zvezda ima slabiju sezonu ali i dalje ima glavni šampionski naslov. KKP trenutno ima Kup Koraća i Aba superkup i prednost domaćih terena, takmičenja koja se neće odigrati. Pa ti vidi koje u boljoj poziciji.

Istina

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 19:48)

U ovom veku najveci broj reprezentativaca je stvorio Covic,prvo preko FMP-a a kasnije preko Zvezde.Krajem proslog veka ste imali vecinu reprezentativaca,to stoji ali uglavnom otete iz Zvezde ili drugih klubova,kao mlade reprezentativce jer vam je politicka struktura to sredjivala,krali ste i otimali kako ste hteli.Nije vas zato bilo prvih 30 godina nigde,kao sto vas nece biti ni narednih toliko.Kada smo vec kod legendi,cija je legenda nedavno jedina od nasih promovisana u neciju prvu petorku NBA ligasa? Mozda cete i Stojakovica da prisvojite,kao sto ste prisvojile one otete.

marko992

pre 3 godine

Djenka@,dobojali jeste ali onaj Partizan sa Salicima,Vrapcima...itd.Koji je skor ove sezone dobro je poznato.Iako ste igracki jaci za bar 20% vodimo sa 3:1.Poredjenje sa proslim sezonama je smesno kao i sve drugo sto radite, sa dvostrukim standardima.Kada igrate sa nekoliko mladih igraca pa puknete sa 40 razlike onda kukate na drzavu,kada mi vec sezonama igramo sa vise od pola ekipe sa kosarkasima u pokusaju onda se busate.
Vise je nego ocigledno da se polako vracate gde vam je realno i mesto,sto pre to prihvatite bice vam lakse.
Sto se ucesca u EL tice,mislim da ste u prednosti jer se rezultati do prekida verovatno nece gledati.

Bodibond

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna : 
14 mesto u evroligi 
3 mesto u aba ligi. 
Ove pozicije ne vode u evroligu. 
(GR-ĆU, 24. maj 2020 17:09) 

Lepo receno.

Will Mosley

pre 3 godine

Odluka je donesena, Partizan iduce sezone igra u Evroligi, otvaram rakiju koju sam napravio neposredno pred moj 18-ti rodjendan a to je bilo pre 10 godina.

E

pre 3 godine

Ono sto mi nije jasno kod ovih prepucavanja po kom osnovu Partizan zeli u evroligu nit je osvojio ABA niti eurokup, da nepostoji plej of jos i da covek razume ovako....realno bio bih zaprepascen da Zvezda ne dobije mesto u slucaju prekida sezone a da ABA ima to jedno mesto

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@Realno

Ne smeti i ne dozvoliti nije isto. Zvezda je vraćena po strogom nalogu države i tu klub nije mogao ništa. Procena je bila da bi igrači bili ugroženi i iskorišćeni u svrhu besa neknjiženog vlasnika Future u jeku nereda širom Crne Gore. U tom trenutku Zvezda je igrala odlično i bila bi favorit u tom meču, apsolutno joj nije odgovarao taj presedan i povlačenje ekipe sa aerodroma. Fakti.

Budućnost ove godine nije nikakva pretnja i Zvezda je igrački svakako bolja, sve sa tih 2-3k naručenih dps montenigersa u Morači.

Dejan CZ

pre 3 godine

@Dejan CZ

Sve super, može tako, ali prvo da se vrate pare sponzorima EL i klubova, pa da se onda krene od nule
(lex, 24. maj

E tu sam te cekao kod para...onda Zvezdi ako se izbaci kao i ostalim ekipama refundirati svu zaradu jer liga nije odigrana...Za svaku utakmicu isplatiti po 40000 plus plej off sa zaradom sampiona jer teoretski sve ekipe koje udju ju u plej off tome se nadaju,inace liga ne bi igrana ako bi se unapred znao sampion...Izjava Bartomeua postoji gde kaze da ekipe od 6 do 15 mesta podjednako su u igri za plej off...Klubovi ulazu novac koji EL propisuje da bi se to takmicenje igralo a za uzvrat uvela je novcanu zaradu koja se od EL stice...svi klubovi na nju racunaju,pa u slucaju izbacivanja nekog na pola takmicenja to klubovima refundirati....Prosto pravno tumacenje.Tako da u svoj prici najlaksi izlaz je isti klubovi u sledecu sezonu.Jedino u EL postoje novcani ulog cip da bi je igrao,u EC nema te materijalne obaveze od strane lige jer ne postoje propisani novcani limiti za ucesce.

E

pre 3 godine

Ono sto mi nije jasno kod ovih prepucavanja po kom osnovu Partizan zeli u evroligu nit je osvojio ABA niti eurokup, da nepostoji plej of jos i da covek razume ovako....realno bio bih zaprepascen da Zvezda ne dobije mesto u slucaju prekida sezone a da ABA ima to jedno mesto
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (E, 24. maj 2020 17:50)

A po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.

Igraju iste ekipe kao ove sezone, zato sto sezona kao da nije ni pocela o tome se radi.......realno tako bi trebalo biti.....e sad sve ostalo su igrarije gazde Bartomeua pa ako se trazi mesto za Virtus moze da se trazi i za vas, gotovo sam siguran da vi ne bi osvojili evorkup jer za to niko nema inetersa a ima i jacih timova, a nisam siguran ni da bi osvojili ABA, jer Zvezda ima jaci tim, ako se sezona ponisti jedino realno je da budu isti ucesnici, ne kazem da ce biti kazem kako bi trebalo da bude...

Djenka

pre 3 godine

@GR-ĆU vrlo jasno- aktuelni sampion ABA lige a i Srbije. Apsolutni valdar poslednjih 5 godina uz jedan ispad Buducnosti. Dobijali Partizana gde god smo ga videli, osim egzibicija u kupu. I za kraj, ucesnik Evrolige za sledecu godinu jer smo tako u mogucnost.

Ivan

pre 3 godine

Po vasoj logici zvezdi onda treba da se dodele sve titule iz sezona u kojima je bila prva na tabeli u regularnom delu sezona, a na kraju posle plej ofa ostali bez titule. Sada vaze izgleda drugaciji arsini kada ste vi prvi na tabeli, bez odigranog plej ofa.

hahahha

pre 3 godine

@ istina

Stojakovic zvezdin igrac???
Dobra fora. Covek je kao izbeglica bio u zvezdi sa 14 godina mozda ukupno pola godine ili godinu dana i odmah je presao u Paok. Daleko je on od zvezdinog deteta jer nije ni mogao da stigne da nesto nauci u zvezdi koliko je dugo bio. Cak i na slici ekipe koja je te godine izasla, njegova glava je naknadno uneta na sliku jer je vec otisao iz ekipe

Goran Loznica

pre 3 godine

-Vaša pozicija je kristalno jasno.14 u evroligi i 3 u ABA ligi.Nema ništa nejasno osim ako ovaj narod i po 4 put ne da direktno Bartomeu pare u džep...
(the shining, 24. maj 2020 17:25)

Ne sikiraj se.Daće narod direktno opet Bartomeu u džep milione da vas ugurana na “mufte” i 4 put za redom u istu..
(Goran Loznica, 24. maj 2020 17:23)

Sto menjas nadimke bajo moj prevarantski?

Djenka

pre 3 godine

@detektiv kokni kol druze ne da nisu imali finalnih pobeda, nego ne znaju kada su do finala dosli, cak i u domacoj ligi. Znali su i oni vrlo dobro da od zavrsetka sezone nema nista ali umesto da budu realni busali su se u grudi i pricali kako su oni za resavanje na terenu. Kao da je neko bezao od njih, pozivaju se na nase trece mesto sa svim opterecenjem koje nosi igranje Evrolige a znaju vrlo dobro da se titule osvajaju u plej ofu. A znaju i da sampion ne ide u Evroligu vec samo da moze da ima prednost pri dobijanju pozivnice.

Bodibond

pre 3 godine

Vidim ja da će ovaj Dejan CZ biti jako tužan sutra... Još ako je iz Niša taj Dejan...
(Broz, 24. maj 2020 19:37)

Odgovor je tacan.

Red

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 19:48

Pa nije ni vase osvajanje evrope merilo,da mislite,da je basket samo za vas,ko ce vas znati.

Red

pre 3 godine

Sta ste vi umislili da je kosarka rezervisana samo za vas?Sine,kad je Zvezda osvojila prvi evropski pehar,vas nije bilo ni na mapi.Znaci kosarka se vratila tamo gde joj je mesto.
(Red, 24. maj 2020 19:10)

Onaj rolan garos što ste osvojili misliš?
(barceLonac, 24. maj 2020 21:23) # Link komentara

Ne,nego ligu sampiona koju ste vi osvojili.

John Terry

pre 3 godine

Odluka je donesena, Partizan iduce sezone igra u Evroligi, otvaram rakiju koju sam napravio neposredno pred moj 18-ti rodjendan a to je bilo pre 10 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 24. maj 2020 23:47)

Slobodno, pijan ces lakse da podneses suze.

Nemke

pre 3 godine

Pazi ti ove sto se raspisali po komentarima...Igrali ste 14 godina za redom evroligu,ulazili ste preko slabasne KLS lige.Da ste ulazili preko ABA lige igrali bi samo 6 puta.A da ste gledali prvo mesto u regularnom delu sezone vi bi EL igrali samo 5 puta ukupno ,sa ovom sezonom.Posle 10 godina ste zavrsili na prvom mestu u ABA ligi i odmah ste se uzdigli u visine.Mi cemo igrati EL ali ne na osnovu 14. mesta u EL ili 3. u ABA vec na osnovu toga sto ce se ponoviti sezona a kao sto znate mi smo i dalje aktuelni sampioni ABA lige.I jos jedna stvar,nekih mesec dana pre korone mi smo bili na 7.mestu u evroligi.Sta li bi vi tad onda pisali ? Jesmo 14.mesto ali samo na dve pobede od 7 mesta.A raspored nam je isao na ruku vise nego nekim drugim ekipama.Sto se tice ABA lige imamo dva poraza od po 1 razlike(zbog umora i povreda igraca) i imamo tih registrovanih 20-0.Tri pobede zaostajemo za prvom mestom.Vrlo lako je sve moglo drugacije biti.Ne lozite se vise,spustite se na zemlju.Vrlo brzo ce se vratiti sve u normalu.Pogledajte vecnu tabelu ABA lige da vidite ko je prvi.Sportski pozdrav.

Dlakavi

pre 3 godine

Po vasoj logici zvezdi onda treba da se dodele sve titule iz sezona u kojima je bila prva na tabeli u regularnom delu sezona, a na kraju posle plej ofa ostali bez titule. Sada vaze izgleda drugaciji arsini kada ste vi prvi na tabeli, bez odigranog plej ofa.
(Ivan, 24. maj 2020 17:54)

Uffffff. Nemoj druže toliko da naprežeš mozak, vidiš da ti nije dobro.

Planinar

pre 3 godine

Navijanje, euforija, lozenje, neobjektivnost... ali ipak, 'prijatelju nekih prijatelja' ti si ozbiljno glup covek. Nema drugog objasnjenja.

johny

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 19:48

Nekada bilo persijsko pa rimsko carstvo. To se danas gleda na history chanel. Vas sa tog kanala skinuli jer nije više inteteresantnn. Danas se meri šta se uradilo unazad pet šest godina. Jugoplastika mnogo više postigla pa danas jedva da postoji, Bosna i Cibona takodje. Fenernakče do pre deset godina nije predstavljao ništa kao i Efes

NY

pre 3 godine

po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.
(PAOK, 24. maj 2020 18:19)

Dve ekipe iz EC ulaze samo u slučaju da Valencija ne udje u finale jer Španija već ima četiri ekipe u EL ili da Valencija bude u četiri u španskom prvenstvu. U Španiji samo Real i Barselona imaju A licencu a dva tima još imaju mesta

Cinik

pre 3 godine

Mislim da se treba prestati sa neproverenim informacijama. Ko gid igrao Evroligu nece biti nezasluzeno. Zvezda jer je imala realne sanse da dodje do osmog mesta a Partizan po rezultatima. Da se Evroliga vodi rezultatima odavno bi Zvezda ili Partizan imali licencu kao srpski klubovi. Sacekajmo sutrasnji dan i sve ce biti jasno.

Bodibond

pre 3 godine

Usijali se telefoni na malom Kalemegdanu, panika kod navijača, moralo hitno saopštenje.
(Pelcujte Nola, 24. maj 2020 19:22)

Bravo za nik, legendo.

NY

pre 3 godine

po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.

Igraju iste ekipe kao ove sezone, zato sto sezona kao da nije ni pocela o tome se radi.......realno tako bi trebalo biti.....e sad sve ostalo su igrarije gazde Bartomeua pa ako se trazi mesto za Virtus moze da se trazi i za vas, gotovo sam siguran da vi ne bi osvojili evorkup jer za to niko nema inetersa a ima i jacih timova, a nisam siguran ni da bi osvojili ABA, jer Zvezda ima jaci tim, ako se sezona ponisti jedino realno je da budu isti ucesnici, ne kazem da ce biti kazem kako bi trebalo da bude...
(E, 24. maj 2020 19:19)

Ako se piništi EL poništi će se i EC. Ko ti garantuje da će Partizan do finala EC. Tebi nešto nije jasno. Ko i gde rele da je Virtus siguran. Za finale EC se bori Valencuja, Lokomotiva... Samo onaj grčki tim je autsajder. Mečevi bez publike i tu nema favorita ako se uopšte bude igralo

Bodibond

pre 3 godine

po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju. 
(PAOK, 24. maj 2020 18:19)

I ja se pitam.

Grunf

pre 3 godine

"zvezda: nismo zvali evroligu"
I odmah ispod tog naslova sledeći : "zvezda traži odgovor od evrolige"

zvezdaški botovi šta li vam trpaju u te sendviče ?

Toliko

pre 3 godine

Duda Ivkovic javio Partizan je u EL!!!!!!
(Djido, 24. maj 2020 19:44)

To bi bilo ekstra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 24. maj 2020 23:41

Radujte se tada i pozdravite Dudu ali mnoooogooooo...

Objektivno

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)

Ma, divota.
Nego, šteta što ovi iz EL nemaju razumevanja za takav rezon...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 24. maj 2020 22:34)

Jesi li i dalje siguran?

veverac

pre 3 godine

Tragikomedija sa ovima. Stukli tolike pare, a igraju top 14.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jon Bon Jovi, 24. maj 2020 17:02)

Mislim da bi vi dali celo ostojino bogastvo da igrate i TOP 18, al teška priča

Podsetnik

pre 3 godine

Odluka je donesena, Partizan iduce sezone igra u Evroligi, otvaram rakiju koju sam napravio neposredno pred moj 18-ti rodjendan a to je bilo pre 10 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 24. maj 2020 23:47)

Kako ide rakijanje,sine? Kreni li po koja suza?

Nis-Zvezdin grad

pre 3 godine

Vidim ja da će ovaj Dejan CZ biti jako tužan sutra... Još ako je iz Niša taj Dejan...
(Broz, 24. maj 2020 19:37)

Bravo kralju,otvori agenciju za proricanje buducnosti...da li je Dejan danas tuzan ili radostan? A vi,kako te...

lul

pre 3 godine

A najjači ste što prozivate Partizan jer je dobio poziv za Ligu Šampiona. Igrati je nećemo sigurno, ostajemo u Eurocupu ako ne odemo u EL, u kojoj se borite za top 13.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@GR-ĆU

Šest kola pre kraja ligaškog dela, 14. Zvezda zaostaje 2 pobede za 8. Fenerbahčeom. To uopšte nije nedostižno. 3. mesto u Aba ligi daje legitimne šanse za osvajanje iste. Polovina šampiona u kompletnoj istoriji lige nisu bili prvi u regularnom delu.

Inače, Zvezda je aktuelni prvak Aba lige.

Partizan istu nije osvojio 7 godina. Osvajanje Kupa Koraća, Aba superkupa i druge faze Evrokupa ne donose EL. Sportski pozdrav.

Dejan CZ

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna :
14 mesto u evroligi
3 mesto u aba ligi.
Ove pozicije ne vode u evroligu.
(GR-ĆU, 24. maj 2020
U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.

the shining

pre 3 godine

KK Crvena zveda nije zvala Evroligu, niti očekuje bilo kakav odgovor. Naša pozicija u Evroligi je jasna i nije se promenila za razliku od nekih drugih koji naručuju tekstove i spinuju na dan pre odluke Evrolige da li će se sezona nastaviti ili ne", navodi PR Crvene zvezde, Igor Vujičin.
-Vaša pozicija je kristalno jasno.14 u evroligi i 3 u ABA ligi.Nema ništa nejasno osim ako ovaj narod i po 4 put ne da direktno Bartomeu pare u džep...

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

@Tragikomedija sa ovima. Stukli tolike pare, a igraju top 14.
(Jon Bon Jovi, 24. maj 2020 17:02)
Stukli ste iste te milione za utakmice evrokupa

Goran

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna :
14 mesto u evroligi
3 mesto u aba ligi.
Ove pozicije ne vode u evroligu.
(GR-ĆU, 24. maj 2020 17:09)

Pozicija je definitivno jasna.
Sezona se poništava.
Sledeće sezone učestvujemo u Euroligi.
U ABA ćemo od početka biti na poziciji br. 1.
Ova poništena sezona je služila da naučimo koje greške ne smemo ponavljati.

the shining

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)
Gde pise taj pravilnik i pravilo osim u lobotomiju napredne Srbije i njenih navijaca?

Red

pre 3 godine

Sta ste vi umislili da je kosarka rezervisana samo za vas?Sine,kad je Zvezda osvojila prvi evropski pehar,vas nije bilo ni na mapi.Znaci kosarka se vratila tamo gde joj je mesto.
(Red, 24. maj 2020 19:10)

Onaj rolan garos što ste osvojili misliš?
(barceLonac, 24. maj 2020 21:23) # Link komentara

Ne,nego ligu sampiona koju ste vi osvojili.

Djenka

pre 3 godine

@GR-ĆU vrlo jasno- aktuelni sampion ABA lige a i Srbije. Apsolutni valdar poslednjih 5 godina uz jedan ispad Buducnosti. Dobijali Partizana gde god smo ga videli, osim egzibicija u kupu. I za kraj, ucesnik Evrolige za sledecu godinu jer smo tako u mogucnost.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@GR-ĆU

11 pobeda u Evroligi i aktivna borba za top 8 su veći od 1/4 finala Evrokupa. Totalno drugi nivoi takmičenja, težina, obim putovanja. Da ste osvojili Evrokup pa da se čestita, ovako imate isti rezultat kao Futura 2017. Ništa spektakularno.

Ko garantuje da vas ne bi dobio Uniks u Beogradu. Arena je groblje važnih mečeva večitih poslednju deceniju, čega bi se plašili 10 Amera iz Kazanja? Nit' imate prekaljenog trofejnog trenera niti trofejne igrače, a publika često bude samo pritisak i teg više.

Zvezda ima slabiju sezonu ali i dalje ima glavni šampionski naslov. KKP trenutno ima Kup Koraća i Aba superkup i prednost domaćih terena, takmičenja koja se neće odigrati. Pa ti vidi koje u boljoj poziciji.

Vesely

pre 3 godine

Vaša pozicija je više nego jasna. U EL ste pozicionirani 3. od pozadi, u ABA ste pozicionirani 3. ali uslovno. Ako vam otpišu taj 1 bod iz Podgorice, onda je vaša pozicija još niža, a ako vas kazne po pravilniku, onda niste ni u plejofu. U Super kupu ABA ste pozicionirani skromno. Najbolju poziciju imate u domaćem Kupu. Odlično drugo mesto, odmah iza Partizana. :-D
p.s. Jako lepo spletkaroško saopštenje, kao iz najboljih dr Legendinih dana.

Kadinjača

pre 3 godine

Šest kola pre kraja ligaškog dela, 14. Zvezda zaostaje 2 pobede za 8. Fenerbahčeom. To uopšte nije nedostižno. 3. mesto u Aba ligi daje legitimne šanse za osvajanje iste. Polovina šampiona u kompletnoj istoriji lige nisu bili prvi u regularnom delu.

Inače, Zvezda je aktuelni prvak Aba lige.

Partizan istu nije osvojio 7 godina. Osvajanje Kupa Koraća, Aba superkupa i druge faze Evrokupa ne donose EL. Sportski pozdrav.

Osim sto zivis u oblacima, misleci da je nesto dostizno,lazes za broj godina Partizanovog neosvajanja ABA lige.Prebroj pazljivo i vedeces da je to 6 godina.Inače, Zvezda je proslogodisnji prvak Aba lige, a u Evroligu ove godine odlazi ovogodisnji prvak. I ja tebi saljem sportski pozdrav.

Kalimero

pre 3 godine

Ovih 20-ak p(l)aćenika ne mogu da spavaju od Zvezde čoveče, oće da pošandrcaju. A da ljube ovu vlast jer ih nije pustila da se ugase, naprotiv, obezbedila im je sponzore i uslove kakve nisu imali i kada su igrali EL pre 10 godina.

Red

pre 3 godine

Djenka@,dobojali jeste ali onaj Partizan sa Salicima,Vrapcima...itd.Koji je skor ove sezone dobro je poznato.Iako ste igracki jaci za bar 20% vodimo sa 3:1.Poredjenje sa proslim sezonama je smesno kao i sve drugo sto radite, sa dvostrukim standardima.Kada igrate sa nekoliko mladih igraca pa puknete sa 40 razlike onda kukate na drzavu,kada mi vec sezonama igramo sa vise od pola ekipe sa kosarkasima u pokusaju onda se busate.
Vise je nego ocigledno da se polako vracate gde vam je realno i mesto,sto pre to prihvatite bice vam lakse.
Sto se ucesca u EL tice,mislim da ste u prednosti jer se rezultati do prekida verovatno nece gledati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 18:06) # Link komentara

Sta ste vi umislili da je kosarka rezervisana samo za vas?Sine,kad je Zvezda osvojila prvi evropski pehar,vas nije bilo ni na mapi.Znaci kosarka se vratila tamo gde joj je mesto.

Gosko

pre 3 godine

Kopaju i rukama i nogama da se ne nastave lige jer znaju da bi u tom slučaju Partizan bio glavni favorit za osvajanje "salatare" u Evro Kupu i Aba Ligi i samim tim obezebedio učešće u Evro Ligi sledeće sezone.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@Kadinjača

7. Sedam. Šta da ti kažem. Sezona 19/20 je gotova. Ako si gledao ovogodišnja plejof polufinala i finale, ti nas obavesti da znamo koga ste pobedili. Većina zna ko je igrao poslednje i ko drži Aba pehar. Partizan? Ne.

Oblake maštanja drže navijači koji BI nešto osvojili, samo što to ne mogu da dokažu.

Mnogo vaših priča i pretnji poslednjih godina, a baš malo finalnih pobeda i pehara. Uloge zamenjene, ah taj slatki ukus obrta sudbine.

Borky

pre 3 godine

Čović, Lazić nijednom nisu izašli u medije.... Hahaha,vaša pozicija se zna, treći u aba, 14. u evroligi
(misa87, 24. maj 2020 18:37


Mislio si reci zvanicni i jedini prvak regiona i Srbije,aktuelni ucesnik eurolige sa pobjedama protiv najboljih i najbogatih klubova europe. Sve drugo je nista i ne bitno!

E

pre 3 godine

Ono sto mi nije jasno kod ovih prepucavanja po kom osnovu Partizan zeli u evroligu nit je osvojio ABA niti eurokup, da nepostoji plej of jos i da covek razume ovako....realno bio bih zaprepascen da Zvezda ne dobije mesto u slucaju prekida sezone a da ABA ima to jedno mesto
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (E, 24. maj 2020 17:50)

A po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.

Igraju iste ekipe kao ove sezone, zato sto sezona kao da nije ni pocela o tome se radi.......realno tako bi trebalo biti.....e sad sve ostalo su igrarije gazde Bartomeua pa ako se trazi mesto za Virtus moze da se trazi i za vas, gotovo sam siguran da vi ne bi osvojili evorkup jer za to niko nema inetersa a ima i jacih timova, a nisam siguran ni da bi osvojili ABA, jer Zvezda ima jaci tim, ako se sezona ponisti jedino realno je da budu isti ucesnici, ne kazem da ce biti kazem kako bi trebalo da bude...

Charlie Kelly

pre 3 godine

(Zokica, 24. maj 2020 17:45)
Nema menjanja pravila u toku igre. Ako ne moze da se odigra plejof ABA lige, nema ni sampiona. Kao sto Efes nije sampion Evrope, tako ni Partizan nije sampion ABA lige. Takav je format takmicenja i treba ga razlikovati od onog koji se primenjuje u fudbalskim sampionatima. Kao da neko dodje i kaze da je Djokovic osvojio sve GS ove sezone, jer je osvojio najvise bodova u trci do prekida. To je neka vasa logika. Zasluzite posteno na terenu i uzmite pehar.

Dejan CZ

pre 3 godine

@Dejan CZ

Sve super, može tako, ali prvo da se vrate pare sponzorima EL i klubova, pa da se onda krene od nule
(lex, 24. maj

E tu sam te cekao kod para...onda Zvezdi ako se izbaci kao i ostalim ekipama refundirati svu zaradu jer liga nije odigrana...Za svaku utakmicu isplatiti po 40000 plus plej off sa zaradom sampiona jer teoretski sve ekipe koje udju ju u plej off tome se nadaju,inace liga ne bi igrana ako bi se unapred znao sampion...Izjava Bartomeua postoji gde kaze da ekipe od 6 do 15 mesta podjednako su u igri za plej off...Klubovi ulazu novac koji EL propisuje da bi se to takmicenje igralo a za uzvrat uvela je novcanu zaradu koja se od EL stice...svi klubovi na nju racunaju,pa u slucaju izbacivanja nekog na pola takmicenja to klubovima refundirati....Prosto pravno tumacenje.Tako da u svoj prici najlaksi izlaz je isti klubovi u sledecu sezonu.Jedino u EL postoje novcani ulog cip da bi je igrao,u EC nema te materijalne obaveze od strane lige jer ne postoje propisani novcani limiti za ucesce.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@Realno

Ne smeti i ne dozvoliti nije isto. Zvezda je vraćena po strogom nalogu države i tu klub nije mogao ništa. Procena je bila da bi igrači bili ugroženi i iskorišćeni u svrhu besa neknjiženog vlasnika Future u jeku nereda širom Crne Gore. U tom trenutku Zvezda je igrala odlično i bila bi favorit u tom meču, apsolutno joj nije odgovarao taj presedan i povlačenje ekipe sa aerodroma. Fakti.

Budućnost ove godine nije nikakva pretnja i Zvezda je igrački svakako bolja, sve sa tih 2-3k naručenih dps montenigersa u Morači.

E

pre 3 godine

Ono sto mi nije jasno kod ovih prepucavanja po kom osnovu Partizan zeli u evroligu nit je osvojio ABA niti eurokup, da nepostoji plej of jos i da covek razume ovako....realno bio bih zaprepascen da Zvezda ne dobije mesto u slucaju prekida sezone a da ABA ima to jedno mesto

terza1.

pre 3 godine

Naravno da je pozicija kluba iz Železnika jasna. Treċeplasirani tim ABA lige, ujedno četrnaestoplasirani EL, ako se sezona ne nastavi, biċe učesnik EC.

NoName

pre 3 godine

Šest kola pre kraja ligaškog dela, 14. Zvezda zaostaje 2 pobede za 8. Fenerbahčeom. To uopšte nije nedostižno. 3. mesto u Aba ligi daje legitimne šanse za osvajanje iste. Polovina šampiona u kompletnoj istoriji lige nisu bili prvi u regularnom delu. 

Inače, Zvezda je aktuelni prvak Aba lige. 

Partizan istu nije osvojio 7 godina. Osvajanje Kupa Koraća, Aba superkupa i druge faze Evrokupa ne donose EL. Sportski pozdrav. 

Osim sto zivis u oblacima, misleci da je nesto dostizno,lazes za broj godina Partizanovog neosvajanja ABA lige.Prebroj pazljivo i vedeces da je to 6 godina.Inače, Zvezda je proslogodisnji prvak Aba lige, a u Evroligu ove godine odlazi ovogodisnji prvak. I ja tebi saljem sportski pozdrav.
(Kadinjača, 24. maj 2020 17:57)

Čovek je i rekao da je Zvezda proslogodisnji prvak Aba lige, samo što ti ne znaš šta znači reč aktuelni. Inače, Kadinjača je pala još 41-e.

Ivan

pre 3 godine

Po vasoj logici zvezdi onda treba da se dodele sve titule iz sezona u kojima je bila prva na tabeli u regularnom delu sezona, a na kraju posle plej ofa ostali bez titule. Sada vaze izgleda drugaciji arsini kada ste vi prvi na tabeli, bez odigranog plej ofa.

Opet cete plakati spineri

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna :
14 mesto u evroligi
3 mesto u aba ligi.
Ove pozicije ne vode u evroligu.
(GR-ĆU, 24. maj 2020 17:09)

Vasa pozicija je jasna:

EL niste igrali ihaha.
ABA niste uzeli a zbog pritiska koji ste napravili kuknjavom i prosjacenjem-ne biste ni uzeli!
Te pozicije ne vode u EL!

Djenka

pre 3 godine

@Marko Mare care, ovaj komentar je toliko....da kazem besmislen da je greota bilo sta odgovoriti. Znaci pobede protiv vas sa Vrabcima se ne broje, ali cuvenih +40 s Drcom, Stojacicem, bez ijednog sponzora na dresu su legendarne. A proslogodisnjih +35 u plej ofu da ne pominjemk, ali smo bili gglrgospoda i povukli rucnu da ne obrukamo najskupljeg trenera u istoriji srpske kosarke. Skor je inace 2:1, sa sve cuvenom pobedom u Kupu, cuvenom po mnogo cemu, gde smo bili bez tima a u poslednjoj smo vas rutinirali. S vama realne price nema, samo slusajte Tegija kako siri mrznju i gledajte nas u Evroligi dogodine.

Realno

pre 3 godine

detektiv Kokni kol
Smao zaboravljas cinjenicu da biste u plejofu isli na Buducnost i da biste u Podgorici igrlai 2 utakmice, a niste smeli tamo ni da odete a kamoli da igrate utakmicu, zna se kakonbiste prosli u toj Podgorici i ne biste do finala ni dosli

Red

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 19:48

Pa nije ni vase osvajanje evrope merilo,da mislite,da je basket samo za vas,ko ce vas znati.

Nemke

pre 3 godine

Pazi ti ove sto se raspisali po komentarima...Igrali ste 14 godina za redom evroligu,ulazili ste preko slabasne KLS lige.Da ste ulazili preko ABA lige igrali bi samo 6 puta.A da ste gledali prvo mesto u regularnom delu sezone vi bi EL igrali samo 5 puta ukupno ,sa ovom sezonom.Posle 10 godina ste zavrsili na prvom mestu u ABA ligi i odmah ste se uzdigli u visine.Mi cemo igrati EL ali ne na osnovu 14. mesta u EL ili 3. u ABA vec na osnovu toga sto ce se ponoviti sezona a kao sto znate mi smo i dalje aktuelni sampioni ABA lige.I jos jedna stvar,nekih mesec dana pre korone mi smo bili na 7.mestu u evroligi.Sta li bi vi tad onda pisali ? Jesmo 14.mesto ali samo na dve pobede od 7 mesta.A raspored nam je isao na ruku vise nego nekim drugim ekipama.Sto se tice ABA lige imamo dva poraza od po 1 razlike(zbog umora i povreda igraca) i imamo tih registrovanih 20-0.Tri pobede zaostajemo za prvom mestom.Vrlo lako je sve moglo drugacije biti.Ne lozite se vise,spustite se na zemlju.Vrlo brzo ce se vratiti sve u normalu.Pogledajte vecnu tabelu ABA lige da vidite ko je prvi.Sportski pozdrav.

PAOK

pre 3 godine

Ono sto mi nije jasno kod ovih prepucavanja po kom osnovu Partizan zeli u evroligu nit je osvojio ABA niti eurokup, da nepostoji plej of jos i da covek razume ovako....realno bio bih zaprepascen da Zvezda ne dobije mesto u slucaju prekida sezone a da ABA ima to jedno mesto
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (E, 24. maj 2020 17:50)

A po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.

isprani mozgovi

pre 3 godine

Usijali se telefoni na malom Kalemegdanu, panika kod navijača, moralo hitno saopštenje.
(Pelcujte Nola, 24. maj 2020 19:22)

Tebela striptizeta i maloumni sledbenici opet u akciji

Will Mosley

pre 3 godine

Odluka je donesena, Partizan iduce sezone igra u Evroligi, otvaram rakiju koju sam napravio neposredno pred moj 18-ti rodjendan a to je bilo pre 10 godina.

marko992

pre 3 godine

Po licemernosti i zameni teza nema vecih igraca od legendinih sledbenika.Samo u poslednjih 10-tak dana koliko je bilo izjava kmecanja iz njihovog tabora da se slucajno kosarka ne nastavi.Ako pricamo o bezanju ocigledno je cija je to taktika da bi se doslo do cilja.Slazem se da im je to i jedina sansa da dodju do EL i sledece godine,na terenu bi im sanse bile minimalne,veoma dobro to znaju.

Djenka

pre 3 godine

@detektiv kokni kol druze ne da nisu imali finalnih pobeda, nego ne znaju kada su do finala dosli, cak i u domacoj ligi. Znali su i oni vrlo dobro da od zavrsetka sezone nema nista ali umesto da budu realni busali su se u grudi i pricali kako su oni za resavanje na terenu. Kao da je neko bezao od njih, pozivaju se na nase trece mesto sa svim opterecenjem koje nosi igranje Evrolige a znaju vrlo dobro da se titule osvajaju u plej ofu. A znaju i da sampion ne ide u Evroligu vec samo da moze da ima prednost pri dobijanju pozivnice.

Istina

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 19:48)

U ovom veku najveci broj reprezentativaca je stvorio Covic,prvo preko FMP-a a kasnije preko Zvezde.Krajem proslog veka ste imali vecinu reprezentativaca,to stoji ali uglavnom otete iz Zvezde ili drugih klubova,kao mlade reprezentativce jer vam je politicka struktura to sredjivala,krali ste i otimali kako ste hteli.Nije vas zato bilo prvih 30 godina nigde,kao sto vas nece biti ni narednih toliko.Kada smo vec kod legendi,cija je legenda nedavno jedina od nasih promovisana u neciju prvu petorku NBA ligasa? Mozda cete i Stojakovica da prisvojite,kao sto ste prisvojile one otete.

NY

pre 3 godine

po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.

Igraju iste ekipe kao ove sezone, zato sto sezona kao da nije ni pocela o tome se radi.......realno tako bi trebalo biti.....e sad sve ostalo su igrarije gazde Bartomeua pa ako se trazi mesto za Virtus moze da se trazi i za vas, gotovo sam siguran da vi ne bi osvojili evorkup jer za to niko nema inetersa a ima i jacih timova, a nisam siguran ni da bi osvojili ABA, jer Zvezda ima jaci tim, ako se sezona ponisti jedino realno je da budu isti ucesnici, ne kazem da ce biti kazem kako bi trebalo da bude...
(E, 24. maj 2020 19:19)

Ako se piništi EL poništi će se i EC. Ko ti garantuje da će Partizan do finala EC. Tebi nešto nije jasno. Ko i gde rele da je Virtus siguran. Za finale EC se bori Valencuja, Lokomotiva... Samo onaj grčki tim je autsajder. Mečevi bez publike i tu nema favorita ako se uopšte bude igralo

barceLonac

pre 3 godine

Sta ste vi umislili da je kosarka rezervisana samo za vas?Sine,kad je Zvezda osvojila prvi evropski pehar,vas nije bilo ni na mapi.Znaci kosarka se vratila tamo gde joj je mesto.
(Red, 24. maj 2020 19:10)

Onaj rolan garos što ste osvojili misliš?

marko992

pre 3 godine

Djenka@,dobojali jeste ali onaj Partizan sa Salicima,Vrapcima...itd.Koji je skor ove sezone dobro je poznato.Iako ste igracki jaci za bar 20% vodimo sa 3:1.Poredjenje sa proslim sezonama je smesno kao i sve drugo sto radite, sa dvostrukim standardima.Kada igrate sa nekoliko mladih igraca pa puknete sa 40 razlike onda kukate na drzavu,kada mi vec sezonama igramo sa vise od pola ekipe sa kosarkasima u pokusaju onda se busate.
Vise je nego ocigledno da se polako vracate gde vam je realno i mesto,sto pre to prihvatite bice vam lakse.
Sto se ucesca u EL tice,mislim da ste u prednosti jer se rezultati do prekida verovatno nece gledati.

Dlakavi

pre 3 godine

Po vasoj logici zvezdi onda treba da se dodele sve titule iz sezona u kojima je bila prva na tabeli u regularnom delu sezona, a na kraju posle plej ofa ostali bez titule. Sada vaze izgleda drugaciji arsini kada ste vi prvi na tabeli, bez odigranog plej ofa.
(Ivan, 24. maj 2020 17:54)

Uffffff. Nemoj druže toliko da naprežeš mozak, vidiš da ti nije dobro.

Goran Loznica

pre 3 godine

-Vaša pozicija je kristalno jasno.14 u evroligi i 3 u ABA ligi.Nema ništa nejasno osim ako ovaj narod i po 4 put ne da direktno Bartomeu pare u džep...
(the shining, 24. maj 2020 17:25)

Ne sikiraj se.Daće narod direktno opet Bartomeu u džep milione da vas ugurana na “mufte” i 4 put za redom u istu..
(Goran Loznica, 24. maj 2020 17:23)

Sto menjas nadimke bajo moj prevarantski?

johny

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 24. maj 2020 19:48

Nekada bilo persijsko pa rimsko carstvo. To se danas gleda na history chanel. Vas sa tog kanala skinuli jer nije više inteteresantnn. Danas se meri šta se uradilo unazad pet šest godina. Jugoplastika mnogo više postigla pa danas jedva da postoji, Bosna i Cibona takodje. Fenernakče do pre deset godina nije predstavljao ništa kao i Efes

Zokica

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)

A jel mozemo da vidimo taj clan Pravilnika, posto ne postoji pa ces morati da ga sam skockas?

Samo nemoj u Excell-u.

Will Mosley

pre 3 godine

Tako to izgleda kada jedan klub vodi politicar, i to preletac, usput ima psa pudlicu koji predvodi armiju botova sendvicara !
(Slobodan, 24. maj 2020 17:58)

I ne samo to nego je navodno inzenjer masinstva.

mrs

pre 3 godine

Naravno da je jasna, na dnu tabele, cenice to Djordi sigurno. EL se nece nastaviti Ali nece ni da se ponovi sezona sa istim ucesnicima. Verovatno ce EL izabrati nekog iz Abe. Mozda CZ, mozda Partizan, Buducnost... Nema jasnih parametara pa se ne moze ni predpostaviti.

marko992

pre 3 godine

Red@,ko je kad osvojio prvi trofej nije nikakvi merilo.Zadatak za tebe i tebi slicne,proveri posle koliko godina je Mancester osvojio prvi trofej u Engleskoj.Po tebi su i klubovi u sadasnjoj drugoj ligi bolji od njih jer su prvi osvojili titulu.O igracima,legendama Partizana ,zna ceo svet.O uspesima reprez. gde su oni glavni igraci da se i ne govori.Interesuje me koji je vas argument za poredjenje kada je kosarka u pitanju,a da to nije ko je pre osvojio neki trofej.

Cinik

pre 3 godine

Mislim da se treba prestati sa neproverenim informacijama. Ko gid igrao Evroligu nece biti nezasluzeno. Zvezda jer je imala realne sanse da dodje do osmog mesta a Partizan po rezultatima. Da se Evroliga vodi rezultatima odavno bi Zvezda ili Partizan imali licencu kao srpski klubovi. Sacekajmo sutrasnji dan i sve ce biti jasno.

John Terry

pre 3 godine

Odluka je donesena, Partizan iduce sezone igra u Evroligi, otvaram rakiju koju sam napravio neposredno pred moj 18-ti rodjendan a to je bilo pre 10 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 24. maj 2020 23:47)

Slobodno, pijan ces lakse da podneses suze.

Planinar

pre 3 godine

Navijanje, euforija, lozenje, neobjektivnost... ali ipak, 'prijatelju nekih prijatelja' ti si ozbiljno glup covek. Nema drugog objasnjenja.

Aleksandar

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)

Ma, divota.
Nego, šteta što ovi iz EL nemaju razumevanja za takav rezon...

Bodibond

pre 3 godine

Usijali se telefoni na malom Kalemegdanu, panika kod navijača, moralo hitno saopštenje.
(Pelcujte Nola, 24. maj 2020 19:22)

Bravo za nik, legendo.

EUFORIJA

pre 3 godine

Zvanicno je Partizan dobija vajld kartu za EL. Zvezda nije sigurna za EL ali ima neke sanse. Duda i Miško javili Loncaru.
(Cinik, 24. maj 2020 20:02)
A, tebi Loncar!

Bodibond

pre 3 godine

Vaša pozicija je jasna : 
14 mesto u evroligi 
3 mesto u aba ligi. 
Ove pozicije ne vode u evroligu. 
(GR-ĆU, 24. maj 2020 17:09) 

Lepo receno.

Grunf

pre 3 godine

"zvezda: nismo zvali evroligu"
I odmah ispod tog naslova sledeći : "zvezda traži odgovor od evrolige"

zvezdaški botovi šta li vam trpaju u te sendviče ?

NY

pre 3 godine

po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju.
(PAOK, 24. maj 2020 18:19)

Dve ekipe iz EC ulaze samo u slučaju da Valencija ne udje u finale jer Španija već ima četiri ekipe u EL ili da Valencija bude u četiri u španskom prvenstvu. U Španiji samo Real i Barselona imaju A licencu a dva tima još imaju mesta

Bodibond

pre 3 godine

po osnovu da igra Zvezda?Ako se sezone prekine sad,i ako se prizna sadasnji plasman Evroliga,dve ekipe ulaze iz Evrokupa.Virtus je siguran,a najbolji ucinak ima Partizan.Tako da oni moraju da udju. 
(PAOK, 24. maj 2020 18:19)

I ja se pitam.

Bodibond

pre 3 godine

Vidim ja da će ovaj Dejan CZ biti jako tužan sutra... Još ako je iz Niša taj Dejan...
(Broz, 24. maj 2020 19:37)

Odgovor je tacan.

hahahha

pre 3 godine

@ istina

Stojakovic zvezdin igrac???
Dobra fora. Covek je kao izbeglica bio u zvezdi sa 14 godina mozda ukupno pola godine ili godinu dana i odmah je presao u Paok. Daleko je on od zvezdinog deteta jer nije ni mogao da stigne da nesto nauci u zvezdi koliko je dugo bio. Cak i na slici ekipe koja je te godine izasla, njegova glava je naknadno uneta na sliku jer je vec otisao iz ekipe

marko992

pre 3 godine

johny@,da ne ponavljam ponovo,za vas je i Mancerster history chanel.
Koliko je to tek slucaj sa Zvezdom u fudbalu,Bari je odavno bio,cak i godinu pre Istanbula.

veverac

pre 3 godine

Tragikomedija sa ovima. Stukli tolike pare, a igraju top 14.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jon Bon Jovi, 24. maj 2020 17:02)

Mislim da bi vi dali celo ostojino bogastvo da igrate i TOP 18, al teška priča

Podsetnik

pre 3 godine

Odluka je donesena, Partizan iduce sezone igra u Evroligi, otvaram rakiju koju sam napravio neposredno pred moj 18-ti rodjendan a to je bilo pre 10 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 24. maj 2020 23:47)

Kako ide rakijanje,sine? Kreni li po koja suza?

Nis-Zvezdin grad

pre 3 godine

Vidim ja da će ovaj Dejan CZ biti jako tužan sutra... Još ako je iz Niša taj Dejan...
(Broz, 24. maj 2020 19:37)

Bravo kralju,otvori agenciju za proricanje buducnosti...da li je Dejan danas tuzan ili radostan? A vi,kako te...

Toliko

pre 3 godine

Duda Ivkovic javio Partizan je u EL!!!!!!
(Djido, 24. maj 2020 19:44)

To bi bilo ekstra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 24. maj 2020 23:41

Radujte se tada i pozdravite Dudu ali mnoooogooooo...

Objektivno

pre 3 godine

U slucaju prekida lige pozicija je jasna
U EL 0 pobeda 0 izgubljenih meceva 0 odigranih utakmica sto vazi za sve ucesnike EL i EC.
ABA liga isti skor kao i svi ostali klubovi jer se svi rezultati brisu
Dosadasnje tabele nemaju nikakvu vrednost jer se ponistavaju svi rezultati.
Godina 2019/20 nema sampiona,kosarka ponistena kao da se nije ni igrala.
Evro takmicenja u godini 2020/21 popunice klubovi na osnovu plasmana u godini 2018/19 iz razloga jer godina 2019/20 ostaje bez sportskih ostvarenja.
Tacno sve je jasno.
(Dejan CZ, 24. maj 2020 17:33)

Ma, divota.
Nego, šteta što ovi iz EL nemaju razumevanja za takav rezon...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 24. maj 2020 22:34)

Jesi li i dalje siguran?