Aktuelno

Ponedeljak, 18.05.2020.

13:42

Umrli zagrljeni: Pokušali su da pobegnu od ratnog ludila, zaustavio ih je snajper na mostu

Izvor: B92

Umrli zagrljeni: Pokušali su da pobegnu od ratnog ludila, zaustavio ih je snajper na mostu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 3 godine

Zašto nije urađena obdukcija? Čisto da se tačno ustanovi da li su upucani s leđa ili spreda. Tako bi znali koja strana je pucala.
(doktor, 18. maj 2020 20:19)


koja bre obdukcija u ratnom stanju...

Pazarka

pre 3 godine

Nije da se dočepaju Beograda nego zapada a pošto je Beograd kontrolisao izlaz iz grada onda je moralo preko njih. A insinuacije bez dokaza o pucanju u ledja su iste baljezgarije kao i ona priča o trećem metku.

Ne širi demagogiju

pre 3 godine

Ubili su ih oni koji su snajperima ubili i sve ostale za vreme trogodišnje opsade Sarajeva koja je bila mnogo gora od bombardovanja 99'te jer se za vreme bombardovanja igrao Riziko, pilo kuvano vino i svake večeri na mostovima su organizovani besplatni koncerti dok je Sarajevo non stop granatirano a kad bi granatiranje stalo snajperima su gadjani oni koji su išli po vodu ili u nabavku hleba.
(Pazarka, 18. maj 2020 15:37)

A oni gle čuda, počeše da beže baš na tu stranu sa planom da se dokopaju Beograda. Još ako su pri begu ka srpskoj teritoriji pogođeni u leđa, kako to objasniti...

.

pre 3 godine

Ubijeni su zbog nekoliko hiljada nemackih maraka, koje je nosio Bosko, te pare naravno nisu nikada pronadjene kod Boska. pronadjite pare, nasli ste i ubicu.
(dojc, 18. maj 2020 23:50)

Nema potrebe, ubica se zove Nedžad Herenda, pripadnik tadašnje paravojne bosanske formacije "ševe".

Jes

pre 3 godine

A, sto ne napisete da su ih ubili pripadnici sarajevske grupe "Seve" iz federacijskog Sarajeva, predvodjene Nedzadom Herendom (koji se pod laznim identitetom nalazi u Holandiji)?
Postoje svjedocenja koja je pricao gore navedeni. Zna se to sve...

Djordje Delic

pre 3 godine

Steta dva mlada zivota. Ali su oni istovremeno i simbol nemoguce ljubavi, nemoguceg suzivota i nemoguce zajednicke drzave. Bez obzira na pojedinacne slucajeve, generalno, nema nista od zajednistva. I ne treba nam.

мића

pre 3 godine

Важно је и којој је криминалној групи несрећни пар платио пролазак и колико и коме је оставио или "продао" свој стан у Сарајеву јер ту ,изгледа, и лежи "грешка"која их је одвела у смрт !

ketiS

pre 3 godine

Spominju se i u trecoj sezoni britansko-francuske suprodukcione serije "Tunel". Gledala sam sve tri sezone na RTS-u, s tim sto je prva sezona bila "remake" skandinavske, svedsko-danske serije "Most". Tuga, neka im je oboma laka zemlja.

dojc

pre 3 godine

Ubijeni su zbog nekoliko hiljada nemackih maraka, koje je nosio Bosko, te pare naravno nisu nikada pronadjene kod Boska. pronadjite pare, nasli ste i ubicu.

El Budalo

pre 3 godine

Ideš na vidikovce oko Sarajeva i gledaš domaće vodiče kako laprdaju turistima o srpskim snajperima što su gadjali majke s bebama. A ovo dvoje bježalo na srpsku stranu. Užasno je njihovo licemjerje, mi bar znamo da nismo anđeli i da smo radili svašta, a oni zaista vjeruju svoju nevinost, pih. A koliko smo svi mi bolesni, jasno se vidi po tome da nam je prvo važno ko je kriv, a tek onda sama žrtva

Hando

pre 3 godine

dajte da prekinemo glupu raspravu ko ih je ubio. ubio ih je glupii rat
(neutralni felsh, 18. maj 2020 19:47)

Zasto generalizacija kada se tacno zna ko ih je ubio?

neutralni felsh

pre 3 godine

dajte da prekinemo glupu raspravu ko ih je ubio. ubio ih je glupii rat: i oni koji su rat zapoceli i oni koji su za rat bili raspolozeni... i oni koji su bili ravnodusni prema svemu tome.

Bre!

pre 3 godine

Naravno da se zna ko ih je ubio, da su Srbi o tome bi se pisalo nasiroko i naveliko, ovako posto nisu onda se navodno "ne zna".
(ja, 18. maj 2020 14:21)
Tacno tako, osim toga "ne zna se" ima i "ubijni greskom".

Oni nisu bili ubijeni greskom. Civili su bili zatoceni u Sarajevu i bilo im je zabranjeno da izlaze iz okruzenja iako je sa srpske strane to bilo dozvoljeno. Oni su svi od strane muslimanskog rukovodstva bili svesno zrtvovani za licne vojne ciljeve i propagandu. Da je umesto njih dvoje most probalo da predje cela muslimanska porodica u muslimanskoj nosnji rezultat bi bio isti: mrtvi civili na mostu.

Yugoslavia

pre 3 godine

"Amir Šulović, Boškov prijatelj iz mladosti, u jednom intervjuu je rekao da je njihov plan bio da se domognu Grbavice, a tamo se moglo samo preko mosta Vrbanja."

Bio sam u Sarajevu tog dana, gde, zasto i kako nije bitno. Bosko i Admira nisu prelazi Vrbanja most i ovo je vise puta ponovljeno ako uopste i ima znacaja u ovoj tragediji. Krenuli su sa Skenderije i isli obalom, i neposredno na srpskoj strani na nakih 10m od mosta Vrbanja su ubijeni. Dakle pešacili su minimalno nekih 150 metara i nije ih delilo vise od 20m do sigurnog zaklona. Snajper je gadjao sa izvrsnog veca i celi grad Sarajevo zna ko je ubica. Sarajlije imajte snage pa konacno javno prozovite GADA koji se sada skriva van drzave BiH. Neopisiva tragedija mladih, drzave, drustva, zivota svega. Sta reci, deset godina najbolje mladosti mi je uzeo rat, svi smo krivi i nema nevinih. NE PONOVILO SE. Vecni pokoj i mir draga Admira i Bosko i laka vam zemlja bila. Amin

Ratni Drug

pre 3 godine

Prijecu se objesit nego otici u rat. Ko ga prouzrokuje nek se bije....
(Ozren, 18. maj 2020 17:01)

Ti mislis da iko sem ratnih profitera hoce u rat? To lepo na pocetku aktivisti partije na vlasti regrutuju protivnike iz opozicije a posle kad se dve strane zakrve i izginu stotine nadju se zrtve u vidu dece i onda sve ide mnogo lakse.

Bosanac

pre 3 godine

Da ubilješ ljude u civilu , iz snajpera,iz prve,treba da budeš bolestan monstrum a ne vojnik.
(TDE, 18. maj 2020 14:18)To mi u Sarajevu vrlo dobro znamo...Uostalom, imaš na YouTube pa se uvjeri sam.Možeš pronaći i tačan podatak stradalih od snajpera...

ninepi

pre 3 godine

Zašto se još nezna ko ih je ubio? Ili koja strana ih je ubila (bošnjačka ili srpska)?
(kome su smetali, 18. maj 2020 14:05)

Zato što moćniku iz senke ne odgovara da se zna.

ninepi

pre 3 godine

Zašto se još nezna ko ih je ubio? Ili koja strana ih je ubila (bošnjačka ili srpska)?
(kome su smetali, 18. maj 2020 14:05)

Zato što moćnicima iz senke nije odgovaralo da se zna, tada. A danas je to ad acta.

dzoni

pre 3 godine

Retko imam pozitivan stav o americkim dokumentarcima o ovim prosorima Ali CBSov domumentarac iz 1994 o njima Tera Suze na oci.. U njemu su svi njihovi roditelji, prijatelji u vreme Dok jos trajao rat.. Potpuni besmisao tog rata gde ljudi koji su ceo zivot bili zajedno, morali da izaberu stranu.. I ako su ubijeni po meni pobedili su zlo jer nista nije moglo da ih razdvoji i ostali su vecno zajedno.

Bosko i Admira su morali biti ubiveni

pre 3 godine

Tog 18. maja Boško i Admira, koji su bili u dugoj vezi, pokušali su da pobegnu iz ratnog ludila. Na mostu Vrbanja zaustavio ih je snajper, koji je ispalio u 17 časova. Prvo Boška, a onda i Admiru. Umrli su zagrljeni.

Bosko i Admira su morali biti ubijeni. Njihov "los" primer mogao je da dozove pameti ostale da je normalan zivot moguc i da rat zele politicari. To svakako nije odgovaralo onima koji su planirali da se obogate za vreme rata. Bas cudno nikad nikom nije oduzeta celokupna imovina na ime ratnog profiterstva. Ko li nam to vodi zemlju decenijama i da li oni rade za platu i zive od plate?

Nina

pre 3 godine

Ne postoji jama u paklu dovoljno duboka za one koji su ubili ovo dvoje ljudi.
(sjfhj, 18. maj 2020 14:06)

...i za sve druge zverski ubijene neduzne civile u ratu.

Amila_

pre 3 godine

Svi znaju koja strana je kriva za ovaj zločin samo se neki prave blesavi.
Zašto bi Srbi ubili nekoga ko beži na njihovu stranu.
(SSSS, 18. maj 2020 14:57)

Svi znaju?
Ne, ne znaju svi.
Strana A tvrdi da su ih ubili oni sa strane B...a strana B, logicno, da su ih ubili oni sa strane A.

Da podijelite ISTINU sa ostalima, kad vec znate?

Amila_

pre 3 godine

Ljubav niko i nicim ne moze ubiti.
Jeste bilo onih koji su se, inficirani nacionalizmom i mrznjom devedesetih godina, rastajali...iako su vec i djecu imali!
To je samo znak da to nije bila ljubav.
Ili je bila, pa izvjetrila...a takve zajednice onda pucaju zbog bilo cega.

U isto vrijeme, u jeku rata, radjale su se nove ljubavi izmedju ljudi razlicite vjeroispovijesti i/ili nacionalnosti.

Ako je ljubav prava, neprihvatanje od strane okoline te ljude samo jos jace poveze.

Bilo...jeste...bice!

Smrt fasizmu!!!

Hando

pre 3 godine

A kao njima je pisalo na celu kako se zovu ,pa ih je neko zbog tog ubio,ili ....
(Sarajlija, 18. maj 2020 16:20)

Znalo se sve, obe strane su se dogovorile da ih puste u dogovoreno vreme.

Inace, ubica je ziv i zdrav i poznat mu je identitet.

Zvoncica

pre 3 godine

Nema reci opravdanja za ovaj monstruozni cin, koje bi mogle ublaziti bol njihovih roditelja i prijatelja, I posle toliko godina niko ne moze racionalno objasniti kako je toliko zlo trebalo doneti ikakvo dobro toj vekovima stradalnoj zemlji pa ni ovom mladom paru koji je samo zeleo otici iz pakla

Dragan.g

pre 3 godine

Bože , kad bi se sam javio taj "Neznani junak"i da kaže zašto je to uradio, a zauzvrat da se oslobodi krivice.Samim tim bi doprineo daljem proučavanju teških psihiatriskih slučajeva!!!

Legionar

pre 3 godine

"Zašto se još nezna ko ih je ubio? Ili koja strana ih je ubila (bošnjačka ili srpska)?
(kome su smetali, 18. maj 2020 14:05)"
Zaključi sam! U doba kad su Srbi bili krivi za sva zla sveta, desi se ovo i niko otvoreno ne okrivi Srbe, šta ti to govori?

mr.wolf

pre 3 godine

Snajperista je najpodlije zvanje u vojsci.
(gradjanin, 18. maj 2020 14:40)

Nije tacno. Ovaj sto je povuko oroz, nije vojnik. Vojnici snajperisti, ne pucaju u civile. Pravi vojnici. To je nepisani kodeks.

P.S. U sustini, ako gledas na taj nacin, ispada da ima i "plemenitih" rodova u vojsci, a ja se ne bi slozio. Realnost je da nema najpodlijih ili plemenitih rodova vojske. U ovom tvom razmisljanju, nista manje podlo nije ni biti tenkista, pilot, pesadinac.... svi oni ubijaju druge vojnike....
Ovde je bilo svega i svacega, svako je pucao kad je hteo i u kog je hteo, ovde nisu ni bile vojske, nego skupovi placenika, budaletina, maloumnika kojima je neko dao oruzije.

AkrononiM

pre 3 godine

Snajperista je najpodlije zvanje u vojsci.
(gradjanin, 18. maj 2020 14:40)

Ne, nego psihopata (ispran mozak) sa puskom je najpodlije zvanje u vojnim redovima. Eto ja sam bio snajperista u Zandarmeriji...

irelandcalling

pre 3 godine

Jedna od natužnijih priča našeg bratoubilačkog ludila...
Mir ovim zaljubljenim dušama, i večni pakao onom i onima koji su pucali i na njih i na sve nas kojo smo želeli da živimo u miru i ljubavi!!!

Pazarka

pre 3 godine

Ubili su ih oni koji su snajperima ubili i sve ostale za vreme trogodišnje opsade Sarajeva koja je bila mnogo gora od bombardovanja 99'te jer se za vreme bombardovanja igrao Riziko, pilo kuvano vino i svake večeri na mostovima su organizovani besplatni koncerti dok je Sarajevo non stop granatirano a kad bi granatiranje stalo snajperima su gadjani oni koji su išli po vodu ili u nabavku hleba.

Goran Loznica

pre 3 godine

Ovo je greh od boga,ubiti nedužnog civila i čoveka.U ovom slučaju ovo dvoje mladih ljudi.Verovatno taj zlotvor čita ovakve vesti.Samo da mu poželim sve najgore u životu...

anonymous

pre 3 godine

Alo paljevine, poenta članka je besmisao rata i motiv ljubavi! Apsolutno je nebitno ko ih je ubio, na kraju, nisu ni ubijeni, više su sada živi nego što su tada bili i njihova imena i priča će živeti večno.

prle

pre 3 godine

Zna je ko je drzao u okruzenju Sarajevo godinama.
(Tihi, 18. maj 2020 14:29)

Kako okruzenje, kakvi bakraci. Srbi su ziveli oko i u Sarajevu i branili se. Mani se propagande. Ali polako, bice i to dokazano.

lala djilkoš

pre 3 godine

Nije ih ubio samo taj ko je taj dan pucao nego i svi politicari tog vremena, sa svih strana, i ti koji su naredili da se puca pa i svi ostali koji su znali ili jos uvek znaju ko je bio covek sa puskom.
Ne zelim nikome zlo pa cak ni svima njima jer se to kosi sa mojim osnovnim principima. Nadam se samo da se bar neko od njih iskreno pokajao i uvideo svoju ludost. A za ostalo ce se vec neko pobrinuti, onaj "sto od gore vidi sve"....

Александар

pre 3 godine

Прича о Бошку и Адмири није само ушла у наше срце него и у позориште. Прича је интерпретирана у представу "Тамо негде у центру света где нас нема више прича о њој и њему". Раде је млади глумци из Београда и реч је о позоришту "Театар улица". Топла препорука да је погледате.

Znalac

pre 3 godine

nek crkne zlotvor koji ih je nenaoruzane ubio, ma koje vere bio!
p.s. pretpostavlja se da je u pitanju muslimanska strana sto se tice ispaljenog metka ali niko nece da kaze istinu jer su verovatno obe strane umesane. Inace bi se o tome trubilo na sva zvona....

Svarožić

pre 3 godine

Kako objasniti da se ne zna ko ih je snajperom ubio (a u stvari se zna) u sred grada.
Kako granica u sred grada (pogledajte na karti grada gdje je Vrbanja most ko ne zna), zar nisu Srbi na planinama i otkud "opkoljenima" snajperi, zar nisu oni jedine žrtve rata?!

Bojan

pre 3 godine

Da su ih Srbi ubili, to ne bi bila tajna. Ali pošto su meci ispaljeni sa druge strane, ubice se stavljaju u drugi plan, jer ni njihova smrt ne sme da kvari utvrđeni narativ ko su žrtve a ko zločinci rata.

Тајни детектив Ђидо Мова

pre 3 godine

Taj su je povukao oroz ruka mu se osusila,razumem ja rat i sve,ako se mora ubiti neko ubi vojnika da nebi tebe,jer je rat.. ali neduzne ljude,nebi imao srca nikad ma koje vere bili,da ih je tad pustio da pretrce mozda bi danas ti ljudi ziveli nekim lepsim zivotom,imali svoju decu,unuke..

ja

pre 3 godine

Sarajevo od nekad multietničkog grada koji je imao poseban šmek, i koji je prihvatao različitost dođe do grada džamija i izuzetno zagađenog vazduha. Srozali su se na dno.

as

pre 3 godine

Ubili su ih "goloruki i nenaoružani" muslimani, eto da znate.
Oni i dalje kao pokvaren radio pričaju nekakvu priču o srpskoj agresiji i genocidu nad njima, a u realnosti Srba na teritoriji današnje federacije ima izuzetno malo nekoliko hiljada. A 1991 preko 400 000 Srba je živelo po Tuzli, Zenici, Sarajevu itd.
Naravo i muslimani iz Republike Srpske su proterani u velikom broju, ali takođe ih se dosta i vratilo. Sad ih ima u Rs preko 200 000.

Тајни детектив Ђидо Мова

pre 3 godine

Taj su je povukao oroz ruka mu se osusila,razumem ja rat i sve,ako se mora ubiti neko ubi vojnika da nebi tebe,jer je rat.. ali neduzne ljude,nebi imao srca nikad ma koje vere bili,da ih je tad pustio da pretrce mozda bi danas ti ljudi ziveli nekim lepsim zivotom,imali svoju decu,unuke..

Svarožić

pre 3 godine

Kako objasniti da se ne zna ko ih je snajperom ubio (a u stvari se zna) u sred grada.
Kako granica u sred grada (pogledajte na karti grada gdje je Vrbanja most ko ne zna), zar nisu Srbi na planinama i otkud "opkoljenima" snajperi, zar nisu oni jedine žrtve rata?!

Александар

pre 3 godine

Прича о Бошку и Адмири није само ушла у наше срце него и у позориште. Прича је интерпретирана у представу "Тамо негде у центру света где нас нема више прича о њој и њему". Раде је млади глумци из Београда и реч је о позоришту "Театар улица". Топла препорука да је погледате.

Znalac

pre 3 godine

nek crkne zlotvor koji ih je nenaoruzane ubio, ma koje vere bio!
p.s. pretpostavlja se da je u pitanju muslimanska strana sto se tice ispaljenog metka ali niko nece da kaze istinu jer su verovatno obe strane umesane. Inace bi se o tome trubilo na sva zvona....

Yugoslavia

pre 3 godine

"Amir Šulović, Boškov prijatelj iz mladosti, u jednom intervjuu je rekao da je njihov plan bio da se domognu Grbavice, a tamo se moglo samo preko mosta Vrbanja."

Bio sam u Sarajevu tog dana, gde, zasto i kako nije bitno. Bosko i Admira nisu prelazi Vrbanja most i ovo je vise puta ponovljeno ako uopste i ima znacaja u ovoj tragediji. Krenuli su sa Skenderije i isli obalom, i neposredno na srpskoj strani na nakih 10m od mosta Vrbanja su ubijeni. Dakle pešacili su minimalno nekih 150 metara i nije ih delilo vise od 20m do sigurnog zaklona. Snajper je gadjao sa izvrsnog veca i celi grad Sarajevo zna ko je ubica. Sarajlije imajte snage pa konacno javno prozovite GADA koji se sada skriva van drzave BiH. Neopisiva tragedija mladih, drzave, drustva, zivota svega. Sta reci, deset godina najbolje mladosti mi je uzeo rat, svi smo krivi i nema nevinih. NE PONOVILO SE. Vecni pokoj i mir draga Admira i Bosko i laka vam zemlja bila. Amin

El Budalo

pre 3 godine

Ideš na vidikovce oko Sarajeva i gledaš domaće vodiče kako laprdaju turistima o srpskim snajperima što su gadjali majke s bebama. A ovo dvoje bježalo na srpsku stranu. Užasno je njihovo licemjerje, mi bar znamo da nismo anđeli i da smo radili svašta, a oni zaista vjeruju svoju nevinost, pih. A koliko smo svi mi bolesni, jasno se vidi po tome da nam je prvo važno ko je kriv, a tek onda sama žrtva

Bosko i Admira su morali biti ubiveni

pre 3 godine

Tog 18. maja Boško i Admira, koji su bili u dugoj vezi, pokušali su da pobegnu iz ratnog ludila. Na mostu Vrbanja zaustavio ih je snajper, koji je ispalio u 17 časova. Prvo Boška, a onda i Admiru. Umrli su zagrljeni.

Bosko i Admira su morali biti ubijeni. Njihov "los" primer mogao je da dozove pameti ostale da je normalan zivot moguc i da rat zele politicari. To svakako nije odgovaralo onima koji su planirali da se obogate za vreme rata. Bas cudno nikad nikom nije oduzeta celokupna imovina na ime ratnog profiterstva. Ko li nam to vodi zemlju decenijama i da li oni rade za platu i zive od plate?

Bre!

pre 3 godine

Naravno da se zna ko ih je ubio, da su Srbi o tome bi se pisalo nasiroko i naveliko, ovako posto nisu onda se navodno "ne zna".
(ja, 18. maj 2020 14:21)
Tacno tako, osim toga "ne zna se" ima i "ubijni greskom".

Oni nisu bili ubijeni greskom. Civili su bili zatoceni u Sarajevu i bilo im je zabranjeno da izlaze iz okruzenja iako je sa srpske strane to bilo dozvoljeno. Oni su svi od strane muslimanskog rukovodstva bili svesno zrtvovani za licne vojne ciljeve i propagandu. Da je umesto njih dvoje most probalo da predje cela muslimanska porodica u muslimanskoj nosnji rezultat bi bio isti: mrtvi civili na mostu.

Hando

pre 3 godine

A kao njima je pisalo na celu kako se zovu ,pa ih je neko zbog tog ubio,ili ....
(Sarajlija, 18. maj 2020 16:20)

Znalo se sve, obe strane su se dogovorile da ih puste u dogovoreno vreme.

Inace, ubica je ziv i zdrav i poznat mu je identitet.

Zvoncica

pre 3 godine

Nema reci opravdanja za ovaj monstruozni cin, koje bi mogle ublaziti bol njihovih roditelja i prijatelja, I posle toliko godina niko ne moze racionalno objasniti kako je toliko zlo trebalo doneti ikakvo dobro toj vekovima stradalnoj zemlji pa ni ovom mladom paru koji je samo zeleo otici iz pakla

Nina

pre 3 godine

Ne postoji jama u paklu dovoljno duboka za one koji su ubili ovo dvoje ljudi.
(sjfhj, 18. maj 2020 14:06)

...i za sve druge zverski ubijene neduzne civile u ratu.

dzoni

pre 3 godine

Retko imam pozitivan stav o americkim dokumentarcima o ovim prosorima Ali CBSov domumentarac iz 1994 o njima Tera Suze na oci.. U njemu su svi njihovi roditelji, prijatelji u vreme Dok jos trajao rat.. Potpuni besmisao tog rata gde ljudi koji su ceo zivot bili zajedno, morali da izaberu stranu.. I ako su ubijeni po meni pobedili su zlo jer nista nije moglo da ih razdvoji i ostali su vecno zajedno.

anonymous

pre 3 godine

Alo paljevine, poenta članka je besmisao rata i motiv ljubavi! Apsolutno je nebitno ko ih je ubio, na kraju, nisu ni ubijeni, više su sada živi nego što su tada bili i njihova imena i priča će živeti večno.

Hando

pre 3 godine

dajte da prekinemo glupu raspravu ko ih je ubio. ubio ih je glupii rat
(neutralni felsh, 18. maj 2020 19:47)

Zasto generalizacija kada se tacno zna ko ih je ubio?

Legionar

pre 3 godine

"Zašto se još nezna ko ih je ubio? Ili koja strana ih je ubila (bošnjačka ili srpska)?
(kome su smetali, 18. maj 2020 14:05)"
Zaključi sam! U doba kad su Srbi bili krivi za sva zla sveta, desi se ovo i niko otvoreno ne okrivi Srbe, šta ti to govori?

ninepi

pre 3 godine

Zašto se još nezna ko ih je ubio? Ili koja strana ih je ubila (bošnjačka ili srpska)?
(kome su smetali, 18. maj 2020 14:05)

Zato što moćnicima iz senke nije odgovaralo da se zna, tada. A danas je to ad acta.

prle

pre 3 godine

Zna je ko je drzao u okruzenju Sarajevo godinama.
(Tihi, 18. maj 2020 14:29)

Kako okruzenje, kakvi bakraci. Srbi su ziveli oko i u Sarajevu i branili se. Mani se propagande. Ali polako, bice i to dokazano.

Bojan

pre 3 godine

Da su ih Srbi ubili, to ne bi bila tajna. Ali pošto su meci ispaljeni sa druge strane, ubice se stavljaju u drugi plan, jer ni njihova smrt ne sme da kvari utvrđeni narativ ko su žrtve a ko zločinci rata.

Ratni Drug

pre 3 godine

Prijecu se objesit nego otici u rat. Ko ga prouzrokuje nek se bije....
(Ozren, 18. maj 2020 17:01)

Ti mislis da iko sem ratnih profitera hoce u rat? To lepo na pocetku aktivisti partije na vlasti regrutuju protivnike iz opozicije a posle kad se dve strane zakrve i izginu stotine nadju se zrtve u vidu dece i onda sve ide mnogo lakse.

Amila_

pre 3 godine

Ljubav niko i nicim ne moze ubiti.
Jeste bilo onih koji su se, inficirani nacionalizmom i mrznjom devedesetih godina, rastajali...iako su vec i djecu imali!
To je samo znak da to nije bila ljubav.
Ili je bila, pa izvjetrila...a takve zajednice onda pucaju zbog bilo cega.

U isto vrijeme, u jeku rata, radjale su se nove ljubavi izmedju ljudi razlicite vjeroispovijesti i/ili nacionalnosti.

Ako je ljubav prava, neprihvatanje od strane okoline te ljude samo jos jace poveze.

Bilo...jeste...bice!

Smrt fasizmu!!!

Bosanac

pre 3 godine

Da ubilješ ljude u civilu , iz snajpera,iz prve,treba da budeš bolestan monstrum a ne vojnik.
(TDE, 18. maj 2020 14:18)To mi u Sarajevu vrlo dobro znamo...Uostalom, imaš na YouTube pa se uvjeri sam.Možeš pronaći i tačan podatak stradalih od snajpera...

as

pre 3 godine

Ubili su ih "goloruki i nenaoružani" muslimani, eto da znate.
Oni i dalje kao pokvaren radio pričaju nekakvu priču o srpskoj agresiji i genocidu nad njima, a u realnosti Srba na teritoriji današnje federacije ima izuzetno malo nekoliko hiljada. A 1991 preko 400 000 Srba je živelo po Tuzli, Zenici, Sarajevu itd.
Naravo i muslimani iz Republike Srpske su proterani u velikom broju, ali takođe ih se dosta i vratilo. Sad ih ima u Rs preko 200 000.

mr.wolf

pre 3 godine

Snajperista je najpodlije zvanje u vojsci.
(gradjanin, 18. maj 2020 14:40)

Nije tacno. Ovaj sto je povuko oroz, nije vojnik. Vojnici snajperisti, ne pucaju u civile. Pravi vojnici. To je nepisani kodeks.

P.S. U sustini, ako gledas na taj nacin, ispada da ima i "plemenitih" rodova u vojsci, a ja se ne bi slozio. Realnost je da nema najpodlijih ili plemenitih rodova vojske. U ovom tvom razmisljanju, nista manje podlo nije ni biti tenkista, pilot, pesadinac.... svi oni ubijaju druge vojnike....
Ovde je bilo svega i svacega, svako je pucao kad je hteo i u kog je hteo, ovde nisu ni bile vojske, nego skupovi placenika, budaletina, maloumnika kojima je neko dao oruzije.

ja

pre 3 godine

Sarajevo od nekad multietničkog grada koji je imao poseban šmek, i koji je prihvatao različitost dođe do grada džamija i izuzetno zagađenog vazduha. Srozali su se na dno.

ninepi

pre 3 godine

Zašto se još nezna ko ih je ubio? Ili koja strana ih je ubila (bošnjačka ili srpska)?
(kome su smetali, 18. maj 2020 14:05)

Zato što moćniku iz senke ne odgovara da se zna.

AkrononiM

pre 3 godine

Snajperista je najpodlije zvanje u vojsci.
(gradjanin, 18. maj 2020 14:40)

Ne, nego psihopata (ispran mozak) sa puskom je najpodlije zvanje u vojnim redovima. Eto ja sam bio snajperista u Zandarmeriji...

irelandcalling

pre 3 godine

Jedna od natužnijih priča našeg bratoubilačkog ludila...
Mir ovim zaljubljenim dušama, i večni pakao onom i onima koji su pucali i na njih i na sve nas kojo smo želeli da živimo u miru i ljubavi!!!

dojc

pre 3 godine

Ubijeni su zbog nekoliko hiljada nemackih maraka, koje je nosio Bosko, te pare naravno nisu nikada pronadjene kod Boska. pronadjite pare, nasli ste i ubicu.

lala djilkoš

pre 3 godine

Nije ih ubio samo taj ko je taj dan pucao nego i svi politicari tog vremena, sa svih strana, i ti koji su naredili da se puca pa i svi ostali koji su znali ili jos uvek znaju ko je bio covek sa puskom.
Ne zelim nikome zlo pa cak ni svima njima jer se to kosi sa mojim osnovnim principima. Nadam se samo da se bar neko od njih iskreno pokajao i uvideo svoju ludost. A za ostalo ce se vec neko pobrinuti, onaj "sto od gore vidi sve"....

Pazarka

pre 3 godine

Ubili su ih oni koji su snajperima ubili i sve ostale za vreme trogodišnje opsade Sarajeva koja je bila mnogo gora od bombardovanja 99'te jer se za vreme bombardovanja igrao Riziko, pilo kuvano vino i svake večeri na mostovima su organizovani besplatni koncerti dok je Sarajevo non stop granatirano a kad bi granatiranje stalo snajperima su gadjani oni koji su išli po vodu ili u nabavku hleba.

Amila_

pre 3 godine

Svi znaju koja strana je kriva za ovaj zločin samo se neki prave blesavi.
Zašto bi Srbi ubili nekoga ko beži na njihovu stranu.
(SSSS, 18. maj 2020 14:57)

Svi znaju?
Ne, ne znaju svi.
Strana A tvrdi da su ih ubili oni sa strane B...a strana B, logicno, da su ih ubili oni sa strane A.

Da podijelite ISTINU sa ostalima, kad vec znate?

neutralni felsh

pre 3 godine

dajte da prekinemo glupu raspravu ko ih je ubio. ubio ih je glupii rat: i oni koji su rat zapoceli i oni koji su za rat bili raspolozeni... i oni koji su bili ravnodusni prema svemu tome.

Goran Loznica

pre 3 godine

Ovo je greh od boga,ubiti nedužnog civila i čoveka.U ovom slučaju ovo dvoje mladih ljudi.Verovatno taj zlotvor čita ovakve vesti.Samo da mu poželim sve najgore u životu...

Jes

pre 3 godine

A, sto ne napisete da su ih ubili pripadnici sarajevske grupe "Seve" iz federacijskog Sarajeva, predvodjene Nedzadom Herendom (koji se pod laznim identitetom nalazi u Holandiji)?
Postoje svjedocenja koja je pricao gore navedeni. Zna se to sve...

Dragan.g

pre 3 godine

Bože , kad bi se sam javio taj "Neznani junak"i da kaže zašto je to uradio, a zauzvrat da se oslobodi krivice.Samim tim bi doprineo daljem proučavanju teških psihiatriskih slučajeva!!!

Ne širi demagogiju

pre 3 godine

Ubili su ih oni koji su snajperima ubili i sve ostale za vreme trogodišnje opsade Sarajeva koja je bila mnogo gora od bombardovanja 99'te jer se za vreme bombardovanja igrao Riziko, pilo kuvano vino i svake večeri na mostovima su organizovani besplatni koncerti dok je Sarajevo non stop granatirano a kad bi granatiranje stalo snajperima su gadjani oni koji su išli po vodu ili u nabavku hleba.
(Pazarka, 18. maj 2020 15:37)

A oni gle čuda, počeše da beže baš na tu stranu sa planom da se dokopaju Beograda. Još ako su pri begu ka srpskoj teritoriji pogođeni u leđa, kako to objasniti...

.

pre 3 godine

Ubijeni su zbog nekoliko hiljada nemackih maraka, koje je nosio Bosko, te pare naravno nisu nikada pronadjene kod Boska. pronadjite pare, nasli ste i ubicu.
(dojc, 18. maj 2020 23:50)

Nema potrebe, ubica se zove Nedžad Herenda, pripadnik tadašnje paravojne bosanske formacije "ševe".

ketiS

pre 3 godine

Spominju se i u trecoj sezoni britansko-francuske suprodukcione serije "Tunel". Gledala sam sve tri sezone na RTS-u, s tim sto je prva sezona bila "remake" skandinavske, svedsko-danske serije "Most". Tuga, neka im je oboma laka zemlja.

мића

pre 3 godine

Важно је и којој је криминалној групи несрећни пар платио пролазак и колико и коме је оставио или "продао" свој стан у Сарајеву јер ту ,изгледа, и лежи "грешка"која их је одвела у смрт !

Djordje Delic

pre 3 godine

Steta dva mlada zivota. Ali su oni istovremeno i simbol nemoguce ljubavi, nemoguceg suzivota i nemoguce zajednicke drzave. Bez obzira na pojedinacne slucajeve, generalno, nema nista od zajednistva. I ne treba nam.

Pazarka

pre 3 godine

Nije da se dočepaju Beograda nego zapada a pošto je Beograd kontrolisao izlaz iz grada onda je moralo preko njih. A insinuacije bez dokaza o pucanju u ledja su iste baljezgarije kao i ona priča o trećem metku.

neutralni felsh

pre 3 godine

Zašto nije urađena obdukcija? Čisto da se tačno ustanovi da li su upucani s leđa ili spreda. Tako bi znali koja strana je pucala.
(doktor, 18. maj 2020 20:19)


koja bre obdukcija u ratnom stanju...

Svarožić

pre 3 godine

Kako objasniti da se ne zna ko ih je snajperom ubio (a u stvari se zna) u sred grada.
Kako granica u sred grada (pogledajte na karti grada gdje je Vrbanja most ko ne zna), zar nisu Srbi na planinama i otkud "opkoljenima" snajperi, zar nisu oni jedine žrtve rata?!

anonymous

pre 3 godine

Alo paljevine, poenta članka je besmisao rata i motiv ljubavi! Apsolutno je nebitno ko ih je ubio, na kraju, nisu ni ubijeni, više su sada živi nego što su tada bili i njihova imena i priča će živeti večno.

Pazarka

pre 3 godine

Ubili su ih oni koji su snajperima ubili i sve ostale za vreme trogodišnje opsade Sarajeva koja je bila mnogo gora od bombardovanja 99'te jer se za vreme bombardovanja igrao Riziko, pilo kuvano vino i svake večeri na mostovima su organizovani besplatni koncerti dok je Sarajevo non stop granatirano a kad bi granatiranje stalo snajperima su gadjani oni koji su išli po vodu ili u nabavku hleba.

Znalac

pre 3 godine

nek crkne zlotvor koji ih je nenaoruzane ubio, ma koje vere bio!
p.s. pretpostavlja se da je u pitanju muslimanska strana sto se tice ispaljenog metka ali niko nece da kaze istinu jer su verovatno obe strane umesane. Inace bi se o tome trubilo na sva zvona....

Amila_

pre 3 godine

Svi znaju koja strana je kriva za ovaj zločin samo se neki prave blesavi.
Zašto bi Srbi ubili nekoga ko beži na njihovu stranu.
(SSSS, 18. maj 2020 14:57)

Svi znaju?
Ne, ne znaju svi.
Strana A tvrdi da su ih ubili oni sa strane B...a strana B, logicno, da su ih ubili oni sa strane A.

Da podijelite ISTINU sa ostalima, kad vec znate?

neutralni felsh

pre 3 godine

dajte da prekinemo glupu raspravu ko ih je ubio. ubio ih je glupii rat: i oni koji su rat zapoceli i oni koji su za rat bili raspolozeni... i oni koji su bili ravnodusni prema svemu tome.

Bre!

pre 3 godine

Naravno da se zna ko ih je ubio, da su Srbi o tome bi se pisalo nasiroko i naveliko, ovako posto nisu onda se navodno "ne zna".
(ja, 18. maj 2020 14:21)
Tacno tako, osim toga "ne zna se" ima i "ubijni greskom".

Oni nisu bili ubijeni greskom. Civili su bili zatoceni u Sarajevu i bilo im je zabranjeno da izlaze iz okruzenja iako je sa srpske strane to bilo dozvoljeno. Oni su svi od strane muslimanskog rukovodstva bili svesno zrtvovani za licne vojne ciljeve i propagandu. Da je umesto njih dvoje most probalo da predje cela muslimanska porodica u muslimanskoj nosnji rezultat bi bio isti: mrtvi civili na mostu.

El Budalo

pre 3 godine

Ideš na vidikovce oko Sarajeva i gledaš domaće vodiče kako laprdaju turistima o srpskim snajperima što su gadjali majke s bebama. A ovo dvoje bježalo na srpsku stranu. Užasno je njihovo licemjerje, mi bar znamo da nismo anđeli i da smo radili svašta, a oni zaista vjeruju svoju nevinost, pih. A koliko smo svi mi bolesni, jasno se vidi po tome da nam je prvo važno ko je kriv, a tek onda sama žrtva

prle

pre 3 godine

Zna je ko je drzao u okruzenju Sarajevo godinama.
(Tihi, 18. maj 2020 14:29)

Kako okruzenje, kakvi bakraci. Srbi su ziveli oko i u Sarajevu i branili se. Mani se propagande. Ali polako, bice i to dokazano.

Bosanac

pre 3 godine

Da ubilješ ljude u civilu , iz snajpera,iz prve,treba da budeš bolestan monstrum a ne vojnik.
(TDE, 18. maj 2020 14:18)To mi u Sarajevu vrlo dobro znamo...Uostalom, imaš na YouTube pa se uvjeri sam.Možeš pronaći i tačan podatak stradalih od snajpera...

Александар

pre 3 godine

Прича о Бошку и Адмири није само ушла у наше срце него и у позориште. Прича је интерпретирана у представу "Тамо негде у центру света где нас нема више прича о њој и њему". Раде је млади глумци из Београда и реч је о позоришту "Театар улица". Топла препорука да је погледате.

as

pre 3 godine

Ubili su ih "goloruki i nenaoružani" muslimani, eto da znate.
Oni i dalje kao pokvaren radio pričaju nekakvu priču o srpskoj agresiji i genocidu nad njima, a u realnosti Srba na teritoriji današnje federacije ima izuzetno malo nekoliko hiljada. A 1991 preko 400 000 Srba je živelo po Tuzli, Zenici, Sarajevu itd.
Naravo i muslimani iz Republike Srpske su proterani u velikom broju, ali takođe ih se dosta i vratilo. Sad ih ima u Rs preko 200 000.

Тајни детектив Ђидо Мова

pre 3 godine

Taj su je povukao oroz ruka mu se osusila,razumem ja rat i sve,ako se mora ubiti neko ubi vojnika da nebi tebe,jer je rat.. ali neduzne ljude,nebi imao srca nikad ma koje vere bili,da ih je tad pustio da pretrce mozda bi danas ti ljudi ziveli nekim lepsim zivotom,imali svoju decu,unuke..

ja

pre 3 godine

Sarajevo od nekad multietničkog grada koji je imao poseban šmek, i koji je prihvatao različitost dođe do grada džamija i izuzetno zagađenog vazduha. Srozali su se na dno.

dojc

pre 3 godine

Ubijeni su zbog nekoliko hiljada nemackih maraka, koje je nosio Bosko, te pare naravno nisu nikada pronadjene kod Boska. pronadjite pare, nasli ste i ubicu.

Legionar

pre 3 godine

"Zašto se još nezna ko ih je ubio? Ili koja strana ih je ubila (bošnjačka ili srpska)?
(kome su smetali, 18. maj 2020 14:05)"
Zaključi sam! U doba kad su Srbi bili krivi za sva zla sveta, desi se ovo i niko otvoreno ne okrivi Srbe, šta ti to govori?

Bojan

pre 3 godine

Da su ih Srbi ubili, to ne bi bila tajna. Ali pošto su meci ispaljeni sa druge strane, ubice se stavljaju u drugi plan, jer ni njihova smrt ne sme da kvari utvrđeni narativ ko su žrtve a ko zločinci rata.

Amila_

pre 3 godine

Ljubav niko i nicim ne moze ubiti.
Jeste bilo onih koji su se, inficirani nacionalizmom i mrznjom devedesetih godina, rastajali...iako su vec i djecu imali!
To je samo znak da to nije bila ljubav.
Ili je bila, pa izvjetrila...a takve zajednice onda pucaju zbog bilo cega.

U isto vrijeme, u jeku rata, radjale su se nove ljubavi izmedju ljudi razlicite vjeroispovijesti i/ili nacionalnosti.

Ako je ljubav prava, neprihvatanje od strane okoline te ljude samo jos jace poveze.

Bilo...jeste...bice!

Smrt fasizmu!!!

ninepi

pre 3 godine

Zašto se još nezna ko ih je ubio? Ili koja strana ih je ubila (bošnjačka ili srpska)?
(kome su smetali, 18. maj 2020 14:05)

Zato što moćniku iz senke ne odgovara da se zna.

Pazarka

pre 3 godine

Nije da se dočepaju Beograda nego zapada a pošto je Beograd kontrolisao izlaz iz grada onda je moralo preko njih. A insinuacije bez dokaza o pucanju u ledja su iste baljezgarije kao i ona priča o trećem metku.

ninepi

pre 3 godine

Zašto se još nezna ko ih je ubio? Ili koja strana ih je ubila (bošnjačka ili srpska)?
(kome su smetali, 18. maj 2020 14:05)

Zato što moćnicima iz senke nije odgovaralo da se zna, tada. A danas je to ad acta.

Bosko i Admira su morali biti ubiveni

pre 3 godine

Tog 18. maja Boško i Admira, koji su bili u dugoj vezi, pokušali su da pobegnu iz ratnog ludila. Na mostu Vrbanja zaustavio ih je snajper, koji je ispalio u 17 časova. Prvo Boška, a onda i Admiru. Umrli su zagrljeni.

Bosko i Admira su morali biti ubijeni. Njihov "los" primer mogao je da dozove pameti ostale da je normalan zivot moguc i da rat zele politicari. To svakako nije odgovaralo onima koji su planirali da se obogate za vreme rata. Bas cudno nikad nikom nije oduzeta celokupna imovina na ime ratnog profiterstva. Ko li nam to vodi zemlju decenijama i da li oni rade za platu i zive od plate?

Ne širi demagogiju

pre 3 godine

Ubili su ih oni koji su snajperima ubili i sve ostale za vreme trogodišnje opsade Sarajeva koja je bila mnogo gora od bombardovanja 99'te jer se za vreme bombardovanja igrao Riziko, pilo kuvano vino i svake večeri na mostovima su organizovani besplatni koncerti dok je Sarajevo non stop granatirano a kad bi granatiranje stalo snajperima su gadjani oni koji su išli po vodu ili u nabavku hleba.
(Pazarka, 18. maj 2020 15:37)

A oni gle čuda, počeše da beže baš na tu stranu sa planom da se dokopaju Beograda. Još ako su pri begu ka srpskoj teritoriji pogođeni u leđa, kako to objasniti...

Yugoslavia

pre 3 godine

"Amir Šulović, Boškov prijatelj iz mladosti, u jednom intervjuu je rekao da je njihov plan bio da se domognu Grbavice, a tamo se moglo samo preko mosta Vrbanja."

Bio sam u Sarajevu tog dana, gde, zasto i kako nije bitno. Bosko i Admira nisu prelazi Vrbanja most i ovo je vise puta ponovljeno ako uopste i ima znacaja u ovoj tragediji. Krenuli su sa Skenderije i isli obalom, i neposredno na srpskoj strani na nakih 10m od mosta Vrbanja su ubijeni. Dakle pešacili su minimalno nekih 150 metara i nije ih delilo vise od 20m do sigurnog zaklona. Snajper je gadjao sa izvrsnog veca i celi grad Sarajevo zna ko je ubica. Sarajlije imajte snage pa konacno javno prozovite GADA koji se sada skriva van drzave BiH. Neopisiva tragedija mladih, drzave, drustva, zivota svega. Sta reci, deset godina najbolje mladosti mi je uzeo rat, svi smo krivi i nema nevinih. NE PONOVILO SE. Vecni pokoj i mir draga Admira i Bosko i laka vam zemlja bila. Amin

.

pre 3 godine

Ubijeni su zbog nekoliko hiljada nemackih maraka, koje je nosio Bosko, te pare naravno nisu nikada pronadjene kod Boska. pronadjite pare, nasli ste i ubicu.
(dojc, 18. maj 2020 23:50)

Nema potrebe, ubica se zove Nedžad Herenda, pripadnik tadašnje paravojne bosanske formacije "ševe".

AkrononiM

pre 3 godine

Snajperista je najpodlije zvanje u vojsci.
(gradjanin, 18. maj 2020 14:40)

Ne, nego psihopata (ispran mozak) sa puskom je najpodlije zvanje u vojnim redovima. Eto ja sam bio snajperista u Zandarmeriji...

Zvoncica

pre 3 godine

Nema reci opravdanja za ovaj monstruozni cin, koje bi mogle ublaziti bol njihovih roditelja i prijatelja, I posle toliko godina niko ne moze racionalno objasniti kako je toliko zlo trebalo doneti ikakvo dobro toj vekovima stradalnoj zemlji pa ni ovom mladom paru koji je samo zeleo otici iz pakla

dzoni

pre 3 godine

Retko imam pozitivan stav o americkim dokumentarcima o ovim prosorima Ali CBSov domumentarac iz 1994 o njima Tera Suze na oci.. U njemu su svi njihovi roditelji, prijatelji u vreme Dok jos trajao rat.. Potpuni besmisao tog rata gde ljudi koji su ceo zivot bili zajedno, morali da izaberu stranu.. I ako su ubijeni po meni pobedili su zlo jer nista nije moglo da ih razdvoji i ostali su vecno zajedno.

Ratni Drug

pre 3 godine

Prijecu se objesit nego otici u rat. Ko ga prouzrokuje nek se bije....
(Ozren, 18. maj 2020 17:01)

Ti mislis da iko sem ratnih profitera hoce u rat? To lepo na pocetku aktivisti partije na vlasti regrutuju protivnike iz opozicije a posle kad se dve strane zakrve i izginu stotine nadju se zrtve u vidu dece i onda sve ide mnogo lakse.

Hando

pre 3 godine

dajte da prekinemo glupu raspravu ko ih je ubio. ubio ih je glupii rat
(neutralni felsh, 18. maj 2020 19:47)

Zasto generalizacija kada se tacno zna ko ih je ubio?

Jes

pre 3 godine

A, sto ne napisete da su ih ubili pripadnici sarajevske grupe "Seve" iz federacijskog Sarajeva, predvodjene Nedzadom Herendom (koji se pod laznim identitetom nalazi u Holandiji)?
Postoje svjedocenja koja je pricao gore navedeni. Zna se to sve...

Hando

pre 3 godine

A kao njima je pisalo na celu kako se zovu ,pa ih je neko zbog tog ubio,ili ....
(Sarajlija, 18. maj 2020 16:20)

Znalo se sve, obe strane su se dogovorile da ih puste u dogovoreno vreme.

Inace, ubica je ziv i zdrav i poznat mu je identitet.

Djordje Delic

pre 3 godine

Steta dva mlada zivota. Ali su oni istovremeno i simbol nemoguce ljubavi, nemoguceg suzivota i nemoguce zajednicke drzave. Bez obzira na pojedinacne slucajeve, generalno, nema nista od zajednistva. I ne treba nam.

irelandcalling

pre 3 godine

Jedna od natužnijih priča našeg bratoubilačkog ludila...
Mir ovim zaljubljenim dušama, i večni pakao onom i onima koji su pucali i na njih i na sve nas kojo smo želeli da živimo u miru i ljubavi!!!

mr.wolf

pre 3 godine

Snajperista je najpodlije zvanje u vojsci.
(gradjanin, 18. maj 2020 14:40)

Nije tacno. Ovaj sto je povuko oroz, nije vojnik. Vojnici snajperisti, ne pucaju u civile. Pravi vojnici. To je nepisani kodeks.

P.S. U sustini, ako gledas na taj nacin, ispada da ima i "plemenitih" rodova u vojsci, a ja se ne bi slozio. Realnost je da nema najpodlijih ili plemenitih rodova vojske. U ovom tvom razmisljanju, nista manje podlo nije ni biti tenkista, pilot, pesadinac.... svi oni ubijaju druge vojnike....
Ovde je bilo svega i svacega, svako je pucao kad je hteo i u kog je hteo, ovde nisu ni bile vojske, nego skupovi placenika, budaletina, maloumnika kojima je neko dao oruzije.

lala djilkoš

pre 3 godine

Nije ih ubio samo taj ko je taj dan pucao nego i svi politicari tog vremena, sa svih strana, i ti koji su naredili da se puca pa i svi ostali koji su znali ili jos uvek znaju ko je bio covek sa puskom.
Ne zelim nikome zlo pa cak ni svima njima jer se to kosi sa mojim osnovnim principima. Nadam se samo da se bar neko od njih iskreno pokajao i uvideo svoju ludost. A za ostalo ce se vec neko pobrinuti, onaj "sto od gore vidi sve"....

Nina

pre 3 godine

Ne postoji jama u paklu dovoljno duboka za one koji su ubili ovo dvoje ljudi.
(sjfhj, 18. maj 2020 14:06)

...i za sve druge zverski ubijene neduzne civile u ratu.

Goran Loznica

pre 3 godine

Ovo je greh od boga,ubiti nedužnog civila i čoveka.U ovom slučaju ovo dvoje mladih ljudi.Verovatno taj zlotvor čita ovakve vesti.Samo da mu poželim sve najgore u životu...

Dragan.g

pre 3 godine

Bože , kad bi se sam javio taj "Neznani junak"i da kaže zašto je to uradio, a zauzvrat da se oslobodi krivice.Samim tim bi doprineo daljem proučavanju teških psihiatriskih slučajeva!!!

ketiS

pre 3 godine

Spominju se i u trecoj sezoni britansko-francuske suprodukcione serije "Tunel". Gledala sam sve tri sezone na RTS-u, s tim sto je prva sezona bila "remake" skandinavske, svedsko-danske serije "Most". Tuga, neka im je oboma laka zemlja.

neutralni felsh

pre 3 godine

Zašto nije urađena obdukcija? Čisto da se tačno ustanovi da li su upucani s leđa ili spreda. Tako bi znali koja strana je pucala.
(doktor, 18. maj 2020 20:19)


koja bre obdukcija u ratnom stanju...

мића

pre 3 godine

Важно је и којој је криминалној групи несрећни пар платио пролазак и колико и коме је оставио или "продао" свој стан у Сарајеву јер ту ,изгледа, и лежи "грешка"која их је одвела у смрт !