Sreda, 08.04.2020.

13:33

"Darko nije mogao da odradi trening a da ne bude potpuno iscrpljen"

Proslavljeni košarkaši trener Leri Braun prisetio se vremena provedenog u Detroit Pistonsima.

Izvor: B92

"Darko nije mogao da odradi trening a da ne bude potpuno iscrpljen" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Detektiv

pre 3 godine

Detroit sampionski izgrađeni tim a Braun poznat kao enko ko ne daje šansu mladim igračima. Plus Darkova glava i Brauniva ne briga i nedostatak volje i strpljenja. Epilog poznat. Da je imao sreću npr da mu Divac bude generalni menadžer i da se pazi na njega bila bi druga priča.

Hodeks,vojnik dr.Nestora i putnik u buducnost

pre 3 godine

Braun ga je mrzeo od samog početka i to se odmah videlo po njegovom odnosu prema Darku. Mator, iskusan trener a ponašao se kao dete kome oduzmu obećanu igračku i pritom je sav bes iskalio na Miličiću, praktično mu upropastivši karijeru.
(bar je uzeo pare Darko, 08. april 2020 13:51)
Razmisljanje prosecnog Srbina,trener mu testirao granice mogucnosti,a ovaj nije mogao da odredi trening kao svi drugi saigraci...dobro da ga nije vratio u Evropu nakon dve nedelje

gandalf

pre 4 godine

Uz sve to da je promasio klub, trenera, da nije dobijao priliku, cak i to da su ga terali da menja svoju igru...najbitnija stvar je da je Darko otisao prerano tamo. Prerano i sam, toliko novca oko njega, toliko svega. Za razliku od ostalih nasih velikih kosarkasa on nije stigao da stekne radne navike koje su neophodne za svaki sport. Pominjete Divca, pa ko je sve njega trenirao pre NBA, sto u Partizanu sto u reprezentaciji? Kresimir Cosic, Dule Vujosevic i ostali velikani. Koliko je jakih utakmica odigrao Divac pre NBA i koliko je medalja vec imao? To ne moze da se poredi bez obzira sto su imali priblizno godina. Jokic je druga prica, pogodio je klub, a i nesto ne cujemo da ne voli da trenira cak suprotno. Poveo je u Ameriku bracu koja su se druzila sa Darkom kad je ovaj pocinjao u NBA i momci su tacno znali sta treba da rade sa njim. Dakle imao je ledja, savete, nekoga ko ga cuva i pazi iz najbolje moguce namere. Darko to nije imao, definitivno mu je falilo jedni 2-3 dobre sezone sa jednim ozbiljnim trenerom ovde pa tek onda da ide.
Lako je nama sada da pricamo, zamislite samo sebe sa 17 godina, siromasnog i zeljnog svega, a neko vam puni glavu 24h mesecima kako cete da zaradite milione i na kraju ih dobijete. Mnogo olako shvatamo moc novca, niko nikada nece biti u toj situaciji od nas i zato nemamo pravo da osudjujemo druge.

Igor

pre 4 godine

I divac je otisao mlad kada se igrala daleko kvalitetnija kosarka i nije bio ni atleta cak i trapav donekle ali imao je mozak i savladao je sve radom pored toga je imao pozitivnu drskost i harizmu da motivise tim oko sebe da vole da igraju sa njim da budem kratak mora da se poklope kocke. Nesto sto sada odprilike radi Jokic. Treneri su tu da ih slusaju i da radis kako ti se kaze na treningu na utakmici da pokusas da izbedes akciju koju ti je dao ako je to moguce ako nije moguce radis najbolje sto znas ako znas onda si na konju ako neznas niko nemoze da ti pomogne ni jedan trener.

breka

pre 4 godine

Treba znati da bi postao klasa u profesionalnom sportu, potrebno je da si talentovan. ali to NIJE dovoljno za uspjeh, Treba rad, rad pa opet rad...
Novak je uspio jer je talentovan i spreman na odricanje (puno rada) da bi uspio i ostao u vrhu. Mnogi drugi su bili ili su i danas veliki talenti, ali su samo to i ostali (necu da nabrajam ali svko zna puno takvih u raznim sportovima)

WillyWonka

pre 4 godine

Kada krene nizbrdo, tesko se zaustavljaju kola, posebno ako imas 18 god, brdo love i potpuno si sam na suprotnom kraju sveta.

"Niko me ne moze ubedNBA, takodje, mozak mu nije mnigo pomogao. da Darko nije bio kapacitet za NBA
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ironicni Che, 8. april 2020 15:46) # Link komentara"

Ako vrijedno radiš, a imaš 18 godina, sa 22 ćeš sigurno postati dobar igrač. Ako se provodiš, nemaš nikakve ambicije, onda sam kola guraš nizbrdo, niko ti nije kriv. Nema tu puno filozofije.

Pierre

pre 4 godine

Ma kako da ne matori,opste je poznato da se u Americi mnogo jace i zesce trenira nego kod bilo kog prosecnog trenera u Evropi! Kakva glupost!Jeste prijatelju, oni su onakve atlete zato sto u stvari uopste i ne treniraju.Daj ne lupajte vise, molim vas!Gledaj naseg Teodosica npr i kazi da je on trenirao u karijeri vise nego igraci iz NBA. A primera ima milion kao on po Evropi. Nemojte da ste smesni.
(ograniceni ste kao trotoari)
To sto su atlete je tacno,ali zahvaljujuci individualnim treninzima i genetici!! Nisi postali takvi na timskim treninzima jer su ih treneri timova takvim napravili!

Aleksandar iz Osla

pre 4 godine

Darko tvrdi da ga je Leri Braun upropastio, i to još namerno jer ga nije ni hteo u ekipi. Leri Braun kaže da je Darko bio lenj, nemotivisan, nedisciplinovan. I kome sada verovati?

Da pogledamo neke druge primere. Dražen Petrović i Saša Đorđević su otišli u Portland i nijedan nije dobio odgovarajuću šansu. Saša je bio već stariji, nije želeo da čeka i vratio se brzo vrlo uspešno u Evropu. Dražen je odlučio da sačeka svoju priliku, dočekao je u drugom klubu, u Nju DŽerziju, i probio se do trećeg All-NBA tima.

Da vidimo šta je Darko uradio kada se makao od Brauna. Orlando, Memfis, Nju Jork, Minesota, Boston. Šta se i koliko promenilo? Da li je pokazao svoje prave mogućnosti?
Ja se bojim da jeste, još u Detroitu...

mance

pre 4 godine

Braun ga je mrzio zato sto je bio neradnik, drzak, nekulturan, nije postovao nikakva pravila, ponasao se kao neka super zvezda a realno nije bio nesto toliko ni talentovan.. Sve to kad se sabere retko koji nba trener bi ga hteo, sto se kasnije i pokazalo.. Ako ista, Darko je odlican primer za mlade kako se NE ponasati u zivotu.
(bro, 08. april 2020 15:56)

Cekaj, dve konstatacije iz tvog komentara su: bio je neradnik + nije bio nesto toliko talentovan. Kako onda zavrsi kao drugi pik ispred karmela, vejda i bosa? Nije to seoski vasar pa da bas bez ikakvog kvaliteta zavrsi tako visoko na draftu.

v8engine

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju(v8engine, 08. april 2020 13:44)Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti???Hahahaha, ne budi smesan. Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?(nano, 08. april 2020 14:51)Vi ste očigledno imali tu čast da idete na žurke gospodina Milicica. Nadam se da ste se lično uverili o kakvom čoveku je reč.(v8engine, 08. april 2020 16:16)Opste poznata stvar o kojoj je i sam Milicic govorio, a i mnogi drugi.Rekao si da su mogli od njega da nauce sta su prave vrednosti. Ja te pitam kako su oni mogli da nauce od njega sta su prave vrednosti kada je on tada pokazivao sve suprotno od tih pravih vrednosti?Kakav je covek pokazao je svojim ponasanjem tih godina.To sto se on kao opametio sa 30 i kusur godina, ne menja cinjenicu da je tada bio buzdovan od koga niko nista nije mogao da nauci, mogao je samo on od drugih da uci. Druga stvar, otkud ti znas kakvi su svi ostali ti ljudi koje prozivas? Mozda oni bolje znaju od Milicica sta su prave vrednosti.
(nano, 08. april 2020 17:23)
Ja uopšte ne znam kad smo postigli konzenzus da predjemo na ti. Ali posto je Vaša relativizacija opsteljudskih moralnih vrednosti više nego očigledna, moraćemo da se saglasimo da samo jedan od nas dvojice stoji na pravoj strani. Srdačan pozdrav

Filly

pre 4 godine

Prvo!!! U Americi se na Evropljane gleda kao na drugu klasu! Nemaju strpljenje da od mladog igraca urade nesto!
Drugo,treneri su smece! Briga ih je za mlade Evropljane,jer opet,oni su druga klasa ili moraju da budu vanseriski i da donesu razliku da bi igrali.
Njima je jedan Drazen sedeo na klupi.
Sa mladima je trebalo bitibpedagog i raditi. Ali,tamo je sve u kesu!
I na kraju,sve se svodi na kes!
Na kraju,Darka zabole patka za sve te iskompleksirane njuskice. Covek sadi jabuke i uziva,dok se mucenelegendice voze hilikopterima.

CarloNS

pre 4 godine

Mislim da je Miličić prerano otišao u NBA, totalno emocionalno nezreo. On je prelako i bez truda stigao do jako velikog ugovora i nije navikao na rad i na disciplinu. Njemu je falilo 2-3 godine igranja u jakom evropskom klubu da malo navikne na autoritet.

nano

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju
(v8engine, 08. april 2020 13:44)

Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti???
Hahahaha, ne budi smesan.
Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?
(nano, 08. april 2020 14:51)

Vi ste očigledno imali tu čast da idete na žurke gospodina Milicica. Nadam se da ste se lično uverili o kakvom čoveku je reč.
(v8engine, 08. april 2020 16:16)

Opste poznata stvar o kojoj je i sam Milicic govorio, a i mnogi drugi.
Rekao si da su mogli od njega da nauce sta su prave vrednosti. Ja te pitam kako su oni mogli da nauce od njega sta su prave vrednosti kada je on tada pokazivao sve suprotno od tih pravih vrednosti?
Kakav je covek pokazao je svojim ponasanjem tih godina.
To sto se on kao opametio sa 30 i kusur godina, ne menja cinjenicu da je tada bio buzdovan od koga niko nista nije mogao da nauci, mogao je samo on od drugih da uci.
Druga stvar, otkud ti znas kakvi su svi ostali ti ljudi koje prozivas? Mozda oni bolje znaju od Milicica sta su prave vrednosti.

Stevo

pre 4 godine

Darko je polupismen covek, neobuzdan, primitivan. I tu lezi zec, takvog turubana ne mozes nicemu nauciti. Jos kad dobije pare....
(sasa jokic, 08. april 2020 13:39

Ako ćemo po komentaru, kao da si opisao sebe.Sve bi vi njemu oprostili ali dečko je Srbin i tu je problem.

Stevo

pre 4 godine

Cuveni ispad pred kamerama posle utakmice o tome sta bi radio mami doticnog sudije i cerki takodje, dovoljno govori o njemu.
(Zohan, 08. april 2020 17:09)

Ovakvi likovi i kusur od 2 dinara čekaju.

koki

pre 4 godine

Milicic nije uopste bio toliko los kao sto neki ovde pisu. Samo je trebalo mnogo da se radi sa njim. Ko se seca njegovih igara u reprezentaciji Skoli je dao 24 poena 2006-te, Skola njemu 22. Pa nasa 4 centra su matorom Skoli u Kini jedva dala ukupno 16 poena. Skolovao ih covek. O cemu pricamo. Utakmicu posle toga kad su nas opljackali je Gasolu dao 18 poena i imao 15 skokova. A Gasol je imao 19 poena i 15 skokova. Uopste nije bio beskoristan kao sto neki ovde pricaju. Ali mu je falilo i rada i srece i boljeg ponasanja da bi napravio vecu karijeru.

ograniceni ste kao trotoari

pre 4 godine

Ma kako da ne matori,opste je poznato da se u Americi mnogo jace i zesce trenira nego kod bilo kog prosecnog trenera u Evropi! Kakva glupost!

Jeste prijatelju, oni su onakve atlete zato sto u stvari uopste i ne treniraju.Daj ne lupajte vise, molim vas!Gledaj naseg Teodosica npr i kazi da je on trenirao u karijeri vise nego igraci iz NBA. A primera ima milion kao on po Evropi. Nemojte da ste smesni.

Majkl Džondar

pre 4 godine

Pa sam Milicic je priznao sto puta da se lose najblaze receno ponasao i da savetuje decu da ne budu kao on...a ovde ga neki pametnjakovici i dalje brane.Dje mozak jarani
(mookie, 08. april 2020 15:58)

Tad, ne sad. Inače, nije za njega amerika bila, prosto.

Zgembo

pre 4 godine

Ja sam dve godine stariji od Miličića, negde ~2001. smo igrali neke juniorske utakmice protiv Hemofarma. Sve što sam posle video od njegove košarke izgledalo je isto kao i tada - poluzainteresovano, jednocifren broj poena, daleko od dominacije. On ni u jednoj konkurenciji nije davao 40, 50 poena, pa da ga je to preporučivalo za narednu lestvicu. Nego je imao neverovatan fizički potencijal za koji su se nadali da će se dobro preslikati u NBA, ali nažalost sa ograničenim košarkaškim potencijalom. Za razliku od npr. Jokića koji je u juniorima pravio indexe od 55, 60 i sl. Tako da je vreme da se već jednom uozbiljimo sa mitom o Miličiću, nije ga niko upropastio, već je jednostavno imao limitiran košarkaški IQ, nedovoljan za elitni nivo i to je sve.
(Savremenik, 8. april 2020 15:47)

Ne bih se složio oko košarkaškog IQ, David Kahn, predsjednik košarkaških operacija Minesote (il kako već im se zove funkcija), je izjavio da je Darku trebalo doslovno dva dana da pohvata neke akcije za koje drugima treba dva mjeseca.

čini mi se da me gitara ne sluša

pre 4 godine

Ok, sada je bar jasno zašto je Braun imao animozitet prema Darku - obećali su mu bili Karmela a dobio je Darka pa je na njemu iskaljivao bes. Baš je pre neki dan Ben Valas rekao da titulu mogu da zahvale činjenici da nije draftovan neko poput Karmela i da time nije bila narušena hemija u ekipi...

v8engine

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju(v8engine, 08. april 2020 13:44)Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti????Hahahaha, ne budi smesan.Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?
(nano, 08. april 2020 14:51)
Vi ste očigledno imali tu čast da idete na žurke gospodina Milicica. Nadam se da ste se lično uverili o kakvom čoveku je reč.

my way

pre 4 godine

Па сад не знам колико је то што је неко исцрпљен после завршеног тренинга мана. Оно што је кристално јасно по његовим речима је да је био за то да се доведе неко други, а Пистонси су ипак довели Миличића, тако да је потпуно у праву када каже да је одмах имао проблем са Дарком.

Ironicni Che

pre 4 godine

Darko je polupismen covek, neobuzdan, primitivan. I tu lezi zec, takvog turubana ne mozes nicemu nauciti. Jos kad dobije pare....
(sasa jokic, 08. april 2020 13:39)

Da, za razliku od gomile njegovih saigrača koji su dosli iz geta, pa su polupismeni, neobuzdani, primitivni...
Jednostavno se tako namestilo, kao sto je već neko napisao pitanje je sta bi bilo da je stigao u neki Klivlend, Denver, Majami gde bi odmah bio glavni igrac, pa bi ga trpeli i prema njemu upravljali. Ovako je posle svakog promasaja zavrsavao na klupi, a posle utakmice citao o LbJ, Entoniju, Bošu, Vejdu... takav pritisak bi retko ko "preboleo".

On se za mesto borio sa Valasima, Eldenom Kemblom..., Jokić je trebao da bude bolji od Nurkića...

Zamisli Jokića u sampionskoj ekipi (mislim na brucosku god), udje sa klupe i baci one dve ludacke asistencije, od kojih jednu preseku. Vise ne bi dobio priliku da se popravi. Ali, sa 3/6 takvih uspesnih asistencija od trenera i publike koji i ne ocekuju pobedu dobija odobravanje, pa to jaca samopuzdanje i tako to ide dalje.

Kada krene nizbrdo, tesko se zaustavljaju kola, posebno ako imas 18 god, brdo love i potpuno si sam na suprotnom kraju sveta.

Niko me ne moze ubedNBA, takodje, mozak mu nije mnigo pomogao. da Darko nije bio kapacitet za NBA

cut

pre 4 godine

@Realno
Sebicni Amerikanci su njemu napunili dzepove sa 100 miliona dolara, jos je trebalo da ga mole da igra? Kako da ne. Njihovi mali umovi stvorili su najvecu silu u istoriji covecanstva, za razliku od vas umnih i premudrih :)

Realno

pre 4 godine

Nikad nisam mnogo voleo Darka iz više razloga, ali ovi Ameri preteruju ovih dana ... Šta bi bilo kad bi bilo... Pa na primer da ste mu dali slobodu kao Meloun Jokiću, da je neki dobar trener pedagog bio tu da ga posavetuje i razume ... možda bi danas i on bio igračina, ali vaši mali sebični američki umovi ne mogu to da razumeju

mookie

pre 4 godine

Pa sam Milicic je priznao sto puta da se lose najblaze receno ponasao i da savetuje decu da ne budu kao on...a ovde ga neki pametnjakovici i dalje brane.Dje mozak jarani

Savremenik

pre 4 godine

Ja sam dve godine stariji od Miličića, negde ~2001. smo igrali neke juniorske utakmice protiv Hemofarma. Sve što sam posle video od njegove košarke izgledalo je isto kao i tada - poluzainteresovano, jednocifren broj poena, daleko od dominacije. On ni u jednoj konkurenciji nije davao 40, 50 poena, pa da ga je to preporučivalo za narednu lestvicu. Nego je imao neverovatan fizički potencijal za koji su se nadali da će se dobro preslikati u NBA, ali nažalost sa ograničenim košarkaškim potencijalom. Za razliku od npr. Jokića koji je u juniorima pravio indexe od 55, 60 i sl. Tako da je vreme da se već jednom uozbiljimo sa mitom o Miličiću, nije ga niko upropastio, već je jednostavno imao limitiran košarkaški IQ, nedovoljan za elitni nivo i to je sve.

Pierre

pre 4 godine

Ma kako da ne matori,opste je poznato da se u Americi mnogo jace i zesce trenira nego kod bilo kog prosecnog trenera u Evropi! Kakva glupost!

bro

pre 4 godine

Braun ga je mrzio zato sto je bio neradnik, drzak, nekulturan, nije postovao nikakva pravila, ponasao se kao neka super zvezda a realno nije bio nesto toliko ni talentovan.. Sve to kad se sabere retko koji nba trener bi ga hteo, sto se kasnije i pokazalo.. Ako ista, Darko je odlican primer za mlade kako se NE ponasati u zivotu.

Ljubisa

pre 4 godine

Milicic je,uz duzno postovanje,imao ludu srecu (pored podjednako lude glave) da NBA placa tako tako placa,inace bi vec odavno ostao bez love,osim po rijalitijima.Nadam se da je dobro rasporedio i da ce mu trajati te se nadam da je izvukao pouke,a najbolja pouka bi bila da poruci svim mladima da niposto ne slede njegov primer kad je u pitanju red,rad i disciplina.Ostalo moze da se nauci i nadoknadi.

kk

pre 4 godine

Darko je polupismen covek, neobuzdan, primitivan. I tu lezi zec, takvog turubana ne mozes nicemu nauciti. Jos kad dobije pare....
(sasa jokic, 08. april 2020 13:39)

Ako cemo svet posmatrati crno-belo, mozda takva logika i upali, ali na srecu (ili zalost), stvari su po pravilu puno komplikovanije. Meni je Darko delovao upravo tako (kako ga opisujes) dok ga nisam slusao kako opisuje probleme iz tinejdzerskih dana i perioda prelaska u Ameriku. Prilicno je svestan svojih mana iz tog perioda. Sto se tice Leri Brauna, nesumnjivo dobar trener ali i velikav prznica, imao je sukobe sa mnogim igracima i upravama, znali su ga posle par meseci otpustiti. Sa Ajversonom se posle prelaska u Filadelfiju skoro pa na prvi pogled zavadio.

Неко123

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju
(v8engine, 8. april 2020 13:44)

Видели смо те вредности после меча с Грчком.

nano

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju
(v8engine, 08. april 2020 13:44)

Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti????
Hahahaha, ne budi smesan.
Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?

Poštovalac igre

pre 4 godine

Uvek kažem pa ovde ću reći da niko ne mrzi neko zbog pojave kao pojave nego mrzi njegov karakter.

To je što odbija normalnog čoveka..

Leri Braun meni uvek bio antipatičan uprkos što je trenirao bezbroj klubova u NBA doneo titulu Detroit mada su ima li sreću da se poklopilo sa igračima koji su dovedeni. Darko je bio rezervista te godine!" Uz Okura delio minute jer Big Ben glavni bio igrač na terenu koji bio proglašen 4x najboljim NBA igračem a došao iz Vašingtona,Orlando. Svakako udela manje al opet osvojio prsten i postao deo šampionska ekipa 2004 gde su pobedi li u finalu Lejkerse.

CJC

pre 4 godine

Ovo jeste generalna istina, u Evropi se mnogo mnogo manje i slabije trenira. Što rece neki nas stručnjak "ne mozete u Evropi traziti platu od 500 hiljada - milion a da trenirate kao nekada 2 sata dnevno". Za to vreme NBA igraci ne izlaze iz teretane, sale...kad sam pre par godina video kako izgleda trening OKC u toku priprema pred početak sezone zaledio sam se...pa to naši igraci ne bi izdrzali duze od 2 minuta.

Ivan

pre 4 godine

Karmelo privatnik bi ih unistio, trebalo bi im dve lopte na terenu. Treba da slave dan kada su draftovali Darka. Sa Karmelom bi imali vise poena za Karmela, a sa Darkom na klupi titulu vise za klub.

vlade

pre 4 godine

jedina Darkova greška je u tome što je trebao 3-4 sezone da čeka svoju šansu u Pistonsima i uči od Bena Walasa.. ništa drugo.. on je čekao donekle, ali nije baš mnogo naučio, zato je posle samo stagnirao i ostao limitiran.. otišao je odatle u Orlando gde je imao drugu zver za konkurenciju - Haurda! posle nije bilo šanse da iskaže potencijal..

Milos Brankovic

pre 4 godine

Gosn Braun malo ovde gresi.

Detroit je iste godine uzeo prsten sto i jeste krajnji cilj zar ne? Sta je dobio Denver sa Karmelom, all star igraca ali tim koji nije konkurentan, ni Klivlend ni Majami se nisu usrecili samo sa Lebronom/Vejdom, morao je super tim da se napravi da bi se uzeo prsten. Tako da kritikovati izbor neke fransize koji je na kraju rezultirao najvecim uspehom je van pameti.
Ko zna kako bi se Melo ili Vejd uklopili u Pistonse, da li bi narusili atmosferu u svlacionici, raspodelu minuta.
Takodje Detroit je prakticno mrtav grad sa jako malim trzistem i ogroman je uspeh uzeti prsten...

bar je uzeo pare Darko

pre 4 godine

Braun ga je mrzeo od samog početka i to se odmah videlo po njegovom odnosu prema Darku. Mator, iskusan trener a ponašao se kao dete kome oduzmu obećanu igračku i pritom je sav bes iskalio na Miličiću, praktično mu upropastivši karijeru.

Igor

pre 4 godine

Svi znamo pricu, bitno da je Dare sazreo kao covek. Bog mu dade tu karijeru, ali niko ne moze da se pita sta bi bilo kad bi bilo, da ga je drafrovao Tor ili Den i postavio ga kao glavog igraca umesto 3 izmene koju je igrao u Det a a to trening... Doslo bi sve na svoje, to je kao kada Cz_par igrac ode u evropu i sokira se kako oni trenitaju. Uvek ce se postavljati to pitanje sta bi bilo kad bi bilo....

v8engine

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju

bar je uzeo pare Darko

pre 4 godine

Braun ga je mrzeo od samog početka i to se odmah videlo po njegovom odnosu prema Darku. Mator, iskusan trener a ponašao se kao dete kome oduzmu obećanu igračku i pritom je sav bes iskalio na Miličiću, praktično mu upropastivši karijeru.

Milos Brankovic

pre 4 godine

Gosn Braun malo ovde gresi.

Detroit je iste godine uzeo prsten sto i jeste krajnji cilj zar ne? Sta je dobio Denver sa Karmelom, all star igraca ali tim koji nije konkurentan, ni Klivlend ni Majami se nisu usrecili samo sa Lebronom/Vejdom, morao je super tim da se napravi da bi se uzeo prsten. Tako da kritikovati izbor neke fransize koji je na kraju rezultirao najvecim uspehom je van pameti.
Ko zna kako bi se Melo ili Vejd uklopili u Pistonse, da li bi narusili atmosferu u svlacionici, raspodelu minuta.
Takodje Detroit je prakticno mrtav grad sa jako malim trzistem i ogroman je uspeh uzeti prsten...

Igor

pre 4 godine

Svi znamo pricu, bitno da je Dare sazreo kao covek. Bog mu dade tu karijeru, ali niko ne moze da se pita sta bi bilo kad bi bilo, da ga je drafrovao Tor ili Den i postavio ga kao glavog igraca umesto 3 izmene koju je igrao u Det a a to trening... Doslo bi sve na svoje, to je kao kada Cz_par igrac ode u evropu i sokira se kako oni trenitaju. Uvek ce se postavljati to pitanje sta bi bilo kad bi bilo....

nano

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju
(v8engine, 08. april 2020 13:44)

Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti????
Hahahaha, ne budi smesan.
Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?

Savremenik

pre 4 godine

Ja sam dve godine stariji od Miličića, negde ~2001. smo igrali neke juniorske utakmice protiv Hemofarma. Sve što sam posle video od njegove košarke izgledalo je isto kao i tada - poluzainteresovano, jednocifren broj poena, daleko od dominacije. On ni u jednoj konkurenciji nije davao 40, 50 poena, pa da ga je to preporučivalo za narednu lestvicu. Nego je imao neverovatan fizički potencijal za koji su se nadali da će se dobro preslikati u NBA, ali nažalost sa ograničenim košarkaškim potencijalom. Za razliku od npr. Jokića koji je u juniorima pravio indexe od 55, 60 i sl. Tako da je vreme da se već jednom uozbiljimo sa mitom o Miličiću, nije ga niko upropastio, već je jednostavno imao limitiran košarkaški IQ, nedovoljan za elitni nivo i to je sve.

v8engine

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju

Неко123

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju
(v8engine, 8. april 2020 13:44)

Видели смо те вредности после меча с Грчком.

bro

pre 4 godine

Braun ga je mrzio zato sto je bio neradnik, drzak, nekulturan, nije postovao nikakva pravila, ponasao se kao neka super zvezda a realno nije bio nesto toliko ni talentovan.. Sve to kad se sabere retko koji nba trener bi ga hteo, sto se kasnije i pokazalo.. Ako ista, Darko je odlican primer za mlade kako se NE ponasati u zivotu.

CJC

pre 4 godine

Ovo jeste generalna istina, u Evropi se mnogo mnogo manje i slabije trenira. Što rece neki nas stručnjak "ne mozete u Evropi traziti platu od 500 hiljada - milion a da trenirate kao nekada 2 sata dnevno". Za to vreme NBA igraci ne izlaze iz teretane, sale...kad sam pre par godina video kako izgleda trening OKC u toku priprema pred početak sezone zaledio sam se...pa to naši igraci ne bi izdrzali duze od 2 minuta.

Realno

pre 4 godine

Nikad nisam mnogo voleo Darka iz više razloga, ali ovi Ameri preteruju ovih dana ... Šta bi bilo kad bi bilo... Pa na primer da ste mu dali slobodu kao Meloun Jokiću, da je neki dobar trener pedagog bio tu da ga posavetuje i razume ... možda bi danas i on bio igračina, ali vaši mali sebični američki umovi ne mogu to da razumeju

mookie

pre 4 godine

Pa sam Milicic je priznao sto puta da se lose najblaze receno ponasao i da savetuje decu da ne budu kao on...a ovde ga neki pametnjakovici i dalje brane.Dje mozak jarani

Ivan

pre 4 godine

Karmelo privatnik bi ih unistio, trebalo bi im dve lopte na terenu. Treba da slave dan kada su draftovali Darka. Sa Karmelom bi imali vise poena za Karmela, a sa Darkom na klupi titulu vise za klub.

vlade

pre 4 godine

jedina Darkova greška je u tome što je trebao 3-4 sezone da čeka svoju šansu u Pistonsima i uči od Bena Walasa.. ništa drugo.. on je čekao donekle, ali nije baš mnogo naučio, zato je posle samo stagnirao i ostao limitiran.. otišao je odatle u Orlando gde je imao drugu zver za konkurenciju - Haurda! posle nije bilo šanse da iskaže potencijal..

my way

pre 4 godine

Па сад не знам колико је то што је неко исцрпљен после завршеног тренинга мана. Оно што је кристално јасно по његовим речима је да је био за то да се доведе неко други, а Пистонси су ипак довели Миличића, тако да је потпуно у праву када каже да је одмах имао проблем са Дарком.

koki

pre 4 godine

Milicic nije uopste bio toliko los kao sto neki ovde pisu. Samo je trebalo mnogo da se radi sa njim. Ko se seca njegovih igara u reprezentaciji Skoli je dao 24 poena 2006-te, Skola njemu 22. Pa nasa 4 centra su matorom Skoli u Kini jedva dala ukupno 16 poena. Skolovao ih covek. O cemu pricamo. Utakmicu posle toga kad su nas opljackali je Gasolu dao 18 poena i imao 15 skokova. A Gasol je imao 19 poena i 15 skokova. Uopste nije bio beskoristan kao sto neki ovde pricaju. Ali mu je falilo i rada i srece i boljeg ponasanja da bi napravio vecu karijeru.

cut

pre 4 godine

@Realno
Sebicni Amerikanci su njemu napunili dzepove sa 100 miliona dolara, jos je trebalo da ga mole da igra? Kako da ne. Njihovi mali umovi stvorili su najvecu silu u istoriji covecanstva, za razliku od vas umnih i premudrih :)

Pierre

pre 4 godine

Ma kako da ne matori,opste je poznato da se u Americi mnogo jace i zesce trenira nego kod bilo kog prosecnog trenera u Evropi! Kakva glupost!

Ljubisa

pre 4 godine

Milicic je,uz duzno postovanje,imao ludu srecu (pored podjednako lude glave) da NBA placa tako tako placa,inace bi vec odavno ostao bez love,osim po rijalitijima.Nadam se da je dobro rasporedio i da ce mu trajati te se nadam da je izvukao pouke,a najbolja pouka bi bila da poruci svim mladima da niposto ne slede njegov primer kad je u pitanju red,rad i disciplina.Ostalo moze da se nauci i nadoknadi.

CarloNS

pre 4 godine

Mislim da je Miličić prerano otišao u NBA, totalno emocionalno nezreo. On je prelako i bez truda stigao do jako velikog ugovora i nije navikao na rad i na disciplinu. Njemu je falilo 2-3 godine igranja u jakom evropskom klubu da malo navikne na autoritet.

Ironicni Che

pre 4 godine

Darko je polupismen covek, neobuzdan, primitivan. I tu lezi zec, takvog turubana ne mozes nicemu nauciti. Jos kad dobije pare....
(sasa jokic, 08. april 2020 13:39)

Da, za razliku od gomile njegovih saigrača koji su dosli iz geta, pa su polupismeni, neobuzdani, primitivni...
Jednostavno se tako namestilo, kao sto je već neko napisao pitanje je sta bi bilo da je stigao u neki Klivlend, Denver, Majami gde bi odmah bio glavni igrac, pa bi ga trpeli i prema njemu upravljali. Ovako je posle svakog promasaja zavrsavao na klupi, a posle utakmice citao o LbJ, Entoniju, Bošu, Vejdu... takav pritisak bi retko ko "preboleo".

On se za mesto borio sa Valasima, Eldenom Kemblom..., Jokić je trebao da bude bolji od Nurkića...

Zamisli Jokića u sampionskoj ekipi (mislim na brucosku god), udje sa klupe i baci one dve ludacke asistencije, od kojih jednu preseku. Vise ne bi dobio priliku da se popravi. Ali, sa 3/6 takvih uspesnih asistencija od trenera i publike koji i ne ocekuju pobedu dobija odobravanje, pa to jaca samopuzdanje i tako to ide dalje.

Kada krene nizbrdo, tesko se zaustavljaju kola, posebno ako imas 18 god, brdo love i potpuno si sam na suprotnom kraju sveta.

Niko me ne moze ubedNBA, takodje, mozak mu nije mnigo pomogao. da Darko nije bio kapacitet za NBA

nano

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju
(v8engine, 08. april 2020 13:44)

Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti???
Hahahaha, ne budi smesan.
Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?
(nano, 08. april 2020 14:51)

Vi ste očigledno imali tu čast da idete na žurke gospodina Milicica. Nadam se da ste se lično uverili o kakvom čoveku je reč.
(v8engine, 08. april 2020 16:16)

Opste poznata stvar o kojoj je i sam Milicic govorio, a i mnogi drugi.
Rekao si da su mogli od njega da nauce sta su prave vrednosti. Ja te pitam kako su oni mogli da nauce od njega sta su prave vrednosti kada je on tada pokazivao sve suprotno od tih pravih vrednosti?
Kakav je covek pokazao je svojim ponasanjem tih godina.
To sto se on kao opametio sa 30 i kusur godina, ne menja cinjenicu da je tada bio buzdovan od koga niko nista nije mogao da nauci, mogao je samo on od drugih da uci.
Druga stvar, otkud ti znas kakvi su svi ostali ti ljudi koje prozivas? Mozda oni bolje znaju od Milicica sta su prave vrednosti.

kk

pre 4 godine

Darko je polupismen covek, neobuzdan, primitivan. I tu lezi zec, takvog turubana ne mozes nicemu nauciti. Jos kad dobije pare....
(sasa jokic, 08. april 2020 13:39)

Ako cemo svet posmatrati crno-belo, mozda takva logika i upali, ali na srecu (ili zalost), stvari su po pravilu puno komplikovanije. Meni je Darko delovao upravo tako (kako ga opisujes) dok ga nisam slusao kako opisuje probleme iz tinejdzerskih dana i perioda prelaska u Ameriku. Prilicno je svestan svojih mana iz tog perioda. Sto se tice Leri Brauna, nesumnjivo dobar trener ali i velikav prznica, imao je sukobe sa mnogim igracima i upravama, znali su ga posle par meseci otpustiti. Sa Ajversonom se posle prelaska u Filadelfiju skoro pa na prvi pogled zavadio.

ograniceni ste kao trotoari

pre 4 godine

Ma kako da ne matori,opste je poznato da se u Americi mnogo jace i zesce trenira nego kod bilo kog prosecnog trenera u Evropi! Kakva glupost!

Jeste prijatelju, oni su onakve atlete zato sto u stvari uopste i ne treniraju.Daj ne lupajte vise, molim vas!Gledaj naseg Teodosica npr i kazi da je on trenirao u karijeri vise nego igraci iz NBA. A primera ima milion kao on po Evropi. Nemojte da ste smesni.

čini mi se da me gitara ne sluša

pre 4 godine

Ok, sada je bar jasno zašto je Braun imao animozitet prema Darku - obećali su mu bili Karmela a dobio je Darka pa je na njemu iskaljivao bes. Baš je pre neki dan Ben Valas rekao da titulu mogu da zahvale činjenici da nije draftovan neko poput Karmela i da time nije bila narušena hemija u ekipi...

Poštovalac igre

pre 4 godine

Uvek kažem pa ovde ću reći da niko ne mrzi neko zbog pojave kao pojave nego mrzi njegov karakter.

To je što odbija normalnog čoveka..

Leri Braun meni uvek bio antipatičan uprkos što je trenirao bezbroj klubova u NBA doneo titulu Detroit mada su ima li sreću da se poklopilo sa igračima koji su dovedeni. Darko je bio rezervista te godine!" Uz Okura delio minute jer Big Ben glavni bio igrač na terenu koji bio proglašen 4x najboljim NBA igračem a došao iz Vašingtona,Orlando. Svakako udela manje al opet osvojio prsten i postao deo šampionska ekipa 2004 gde su pobedi li u finalu Lejkerse.

v8engine

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju(v8engine, 08. april 2020 13:44)Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti????Hahahaha, ne budi smesan.Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?
(nano, 08. april 2020 14:51)
Vi ste očigledno imali tu čast da idete na žurke gospodina Milicica. Nadam se da ste se lično uverili o kakvom čoveku je reč.

Majkl Džondar

pre 4 godine

Pa sam Milicic je priznao sto puta da se lose najblaze receno ponasao i da savetuje decu da ne budu kao on...a ovde ga neki pametnjakovici i dalje brane.Dje mozak jarani
(mookie, 08. april 2020 15:58)

Tad, ne sad. Inače, nije za njega amerika bila, prosto.

Zgembo

pre 4 godine

Ja sam dve godine stariji od Miličića, negde ~2001. smo igrali neke juniorske utakmice protiv Hemofarma. Sve što sam posle video od njegove košarke izgledalo je isto kao i tada - poluzainteresovano, jednocifren broj poena, daleko od dominacije. On ni u jednoj konkurenciji nije davao 40, 50 poena, pa da ga je to preporučivalo za narednu lestvicu. Nego je imao neverovatan fizički potencijal za koji su se nadali da će se dobro preslikati u NBA, ali nažalost sa ograničenim košarkaškim potencijalom. Za razliku od npr. Jokića koji je u juniorima pravio indexe od 55, 60 i sl. Tako da je vreme da se već jednom uozbiljimo sa mitom o Miličiću, nije ga niko upropastio, već je jednostavno imao limitiran košarkaški IQ, nedovoljan za elitni nivo i to je sve.
(Savremenik, 8. april 2020 15:47)

Ne bih se složio oko košarkaškog IQ, David Kahn, predsjednik košarkaških operacija Minesote (il kako već im se zove funkcija), je izjavio da je Darku trebalo doslovno dva dana da pohvata neke akcije za koje drugima treba dva mjeseca.

Aleksandar iz Osla

pre 4 godine

Darko tvrdi da ga je Leri Braun upropastio, i to još namerno jer ga nije ni hteo u ekipi. Leri Braun kaže da je Darko bio lenj, nemotivisan, nedisciplinovan. I kome sada verovati?

Da pogledamo neke druge primere. Dražen Petrović i Saša Đorđević su otišli u Portland i nijedan nije dobio odgovarajuću šansu. Saša je bio već stariji, nije želeo da čeka i vratio se brzo vrlo uspešno u Evropu. Dražen je odlučio da sačeka svoju priliku, dočekao je u drugom klubu, u Nju DŽerziju, i probio se do trećeg All-NBA tima.

Da vidimo šta je Darko uradio kada se makao od Brauna. Orlando, Memfis, Nju Jork, Minesota, Boston. Šta se i koliko promenilo? Da li je pokazao svoje prave mogućnosti?
Ja se bojim da jeste, još u Detroitu...

WillyWonka

pre 4 godine

Kada krene nizbrdo, tesko se zaustavljaju kola, posebno ako imas 18 god, brdo love i potpuno si sam na suprotnom kraju sveta.

"Niko me ne moze ubedNBA, takodje, mozak mu nije mnigo pomogao. da Darko nije bio kapacitet za NBA
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ironicni Che, 8. april 2020 15:46) # Link komentara"

Ako vrijedno radiš, a imaš 18 godina, sa 22 ćeš sigurno postati dobar igrač. Ako se provodiš, nemaš nikakve ambicije, onda sam kola guraš nizbrdo, niko ti nije kriv. Nema tu puno filozofije.

mance

pre 4 godine

Braun ga je mrzio zato sto je bio neradnik, drzak, nekulturan, nije postovao nikakva pravila, ponasao se kao neka super zvezda a realno nije bio nesto toliko ni talentovan.. Sve to kad se sabere retko koji nba trener bi ga hteo, sto se kasnije i pokazalo.. Ako ista, Darko je odlican primer za mlade kako se NE ponasati u zivotu.
(bro, 08. april 2020 15:56)

Cekaj, dve konstatacije iz tvog komentara su: bio je neradnik + nije bio nesto toliko talentovan. Kako onda zavrsi kao drugi pik ispred karmela, vejda i bosa? Nije to seoski vasar pa da bas bez ikakvog kvaliteta zavrsi tako visoko na draftu.

Filly

pre 4 godine

Prvo!!! U Americi se na Evropljane gleda kao na drugu klasu! Nemaju strpljenje da od mladog igraca urade nesto!
Drugo,treneri su smece! Briga ih je za mlade Evropljane,jer opet,oni su druga klasa ili moraju da budu vanseriski i da donesu razliku da bi igrali.
Njima je jedan Drazen sedeo na klupi.
Sa mladima je trebalo bitibpedagog i raditi. Ali,tamo je sve u kesu!
I na kraju,sve se svodi na kes!
Na kraju,Darka zabole patka za sve te iskompleksirane njuskice. Covek sadi jabuke i uziva,dok se mucenelegendice voze hilikopterima.

breka

pre 4 godine

Treba znati da bi postao klasa u profesionalnom sportu, potrebno je da si talentovan. ali to NIJE dovoljno za uspjeh, Treba rad, rad pa opet rad...
Novak je uspio jer je talentovan i spreman na odricanje (puno rada) da bi uspio i ostao u vrhu. Mnogi drugi su bili ili su i danas veliki talenti, ali su samo to i ostali (necu da nabrajam ali svko zna puno takvih u raznim sportovima)

Pierre

pre 4 godine

Ma kako da ne matori,opste je poznato da se u Americi mnogo jace i zesce trenira nego kod bilo kog prosecnog trenera u Evropi! Kakva glupost!Jeste prijatelju, oni su onakve atlete zato sto u stvari uopste i ne treniraju.Daj ne lupajte vise, molim vas!Gledaj naseg Teodosica npr i kazi da je on trenirao u karijeri vise nego igraci iz NBA. A primera ima milion kao on po Evropi. Nemojte da ste smesni.
(ograniceni ste kao trotoari)
To sto su atlete je tacno,ali zahvaljujuci individualnim treninzima i genetici!! Nisi postali takvi na timskim treninzima jer su ih treneri timova takvim napravili!

gandalf

pre 4 godine

Uz sve to da je promasio klub, trenera, da nije dobijao priliku, cak i to da su ga terali da menja svoju igru...najbitnija stvar je da je Darko otisao prerano tamo. Prerano i sam, toliko novca oko njega, toliko svega. Za razliku od ostalih nasih velikih kosarkasa on nije stigao da stekne radne navike koje su neophodne za svaki sport. Pominjete Divca, pa ko je sve njega trenirao pre NBA, sto u Partizanu sto u reprezentaciji? Kresimir Cosic, Dule Vujosevic i ostali velikani. Koliko je jakih utakmica odigrao Divac pre NBA i koliko je medalja vec imao? To ne moze da se poredi bez obzira sto su imali priblizno godina. Jokic je druga prica, pogodio je klub, a i nesto ne cujemo da ne voli da trenira cak suprotno. Poveo je u Ameriku bracu koja su se druzila sa Darkom kad je ovaj pocinjao u NBA i momci su tacno znali sta treba da rade sa njim. Dakle imao je ledja, savete, nekoga ko ga cuva i pazi iz najbolje moguce namere. Darko to nije imao, definitivno mu je falilo jedni 2-3 dobre sezone sa jednim ozbiljnim trenerom ovde pa tek onda da ide.
Lako je nama sada da pricamo, zamislite samo sebe sa 17 godina, siromasnog i zeljnog svega, a neko vam puni glavu 24h mesecima kako cete da zaradite milione i na kraju ih dobijete. Mnogo olako shvatamo moc novca, niko nikada nece biti u toj situaciji od nas i zato nemamo pravo da osudjujemo druge.

Stevo

pre 4 godine

Darko je polupismen covek, neobuzdan, primitivan. I tu lezi zec, takvog turubana ne mozes nicemu nauciti. Jos kad dobije pare....
(sasa jokic, 08. april 2020 13:39

Ako ćemo po komentaru, kao da si opisao sebe.Sve bi vi njemu oprostili ali dečko je Srbin i tu je problem.

Stevo

pre 4 godine

Cuveni ispad pred kamerama posle utakmice o tome sta bi radio mami doticnog sudije i cerki takodje, dovoljno govori o njemu.
(Zohan, 08. april 2020 17:09)

Ovakvi likovi i kusur od 2 dinara čekaju.

Igor

pre 4 godine

I divac je otisao mlad kada se igrala daleko kvalitetnija kosarka i nije bio ni atleta cak i trapav donekle ali imao je mozak i savladao je sve radom pored toga je imao pozitivnu drskost i harizmu da motivise tim oko sebe da vole da igraju sa njim da budem kratak mora da se poklope kocke. Nesto sto sada odprilike radi Jokic. Treneri su tu da ih slusaju i da radis kako ti se kaze na treningu na utakmici da pokusas da izbedes akciju koju ti je dao ako je to moguce ako nije moguce radis najbolje sto znas ako znas onda si na konju ako neznas niko nemoze da ti pomogne ni jedan trener.

v8engine

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju(v8engine, 08. april 2020 13:44)Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti???Hahahaha, ne budi smesan. Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?(nano, 08. april 2020 14:51)Vi ste očigledno imali tu čast da idete na žurke gospodina Milicica. Nadam se da ste se lično uverili o kakvom čoveku je reč.(v8engine, 08. april 2020 16:16)Opste poznata stvar o kojoj je i sam Milicic govorio, a i mnogi drugi.Rekao si da su mogli od njega da nauce sta su prave vrednosti. Ja te pitam kako su oni mogli da nauce od njega sta su prave vrednosti kada je on tada pokazivao sve suprotno od tih pravih vrednosti?Kakav je covek pokazao je svojim ponasanjem tih godina.To sto se on kao opametio sa 30 i kusur godina, ne menja cinjenicu da je tada bio buzdovan od koga niko nista nije mogao da nauci, mogao je samo on od drugih da uci. Druga stvar, otkud ti znas kakvi su svi ostali ti ljudi koje prozivas? Mozda oni bolje znaju od Milicica sta su prave vrednosti.
(nano, 08. april 2020 17:23)
Ja uopšte ne znam kad smo postigli konzenzus da predjemo na ti. Ali posto je Vaša relativizacija opsteljudskih moralnih vrednosti više nego očigledna, moraćemo da se saglasimo da samo jedan od nas dvojice stoji na pravoj strani. Srdačan pozdrav

Hodeks,vojnik dr.Nestora i putnik u buducnost

pre 3 godine

Braun ga je mrzeo od samog početka i to se odmah videlo po njegovom odnosu prema Darku. Mator, iskusan trener a ponašao se kao dete kome oduzmu obećanu igračku i pritom je sav bes iskalio na Miličiću, praktično mu upropastivši karijeru.
(bar je uzeo pare Darko, 08. april 2020 13:51)
Razmisljanje prosecnog Srbina,trener mu testirao granice mogucnosti,a ovaj nije mogao da odredi trening kao svi drugi saigraci...dobro da ga nije vratio u Evropu nakon dve nedelje

Detektiv

pre 3 godine

Detroit sampionski izgrađeni tim a Braun poznat kao enko ko ne daje šansu mladim igračima. Plus Darkova glava i Brauniva ne briga i nedostatak volje i strpljenja. Epilog poznat. Da je imao sreću npr da mu Divac bude generalni menadžer i da se pazi na njega bila bi druga priča.

v8engine

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju

bar je uzeo pare Darko

pre 4 godine

Braun ga je mrzeo od samog početka i to se odmah videlo po njegovom odnosu prema Darku. Mator, iskusan trener a ponašao se kao dete kome oduzmu obećanu igračku i pritom je sav bes iskalio na Miličiću, praktično mu upropastivši karijeru.

v8engine

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju(v8engine, 08. april 2020 13:44)Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti????Hahahaha, ne budi smesan.Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?
(nano, 08. april 2020 14:51)
Vi ste očigledno imali tu čast da idete na žurke gospodina Milicica. Nadam se da ste se lično uverili o kakvom čoveku je reč.

Неко123

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju
(v8engine, 8. april 2020 13:44)

Видели смо те вредности после меча с Грчком.

Realno

pre 4 godine

Nikad nisam mnogo voleo Darka iz više razloga, ali ovi Ameri preteruju ovih dana ... Šta bi bilo kad bi bilo... Pa na primer da ste mu dali slobodu kao Meloun Jokiću, da je neki dobar trener pedagog bio tu da ga posavetuje i razume ... možda bi danas i on bio igračina, ali vaši mali sebični američki umovi ne mogu to da razumeju

Milos Brankovic

pre 4 godine

Gosn Braun malo ovde gresi.

Detroit je iste godine uzeo prsten sto i jeste krajnji cilj zar ne? Sta je dobio Denver sa Karmelom, all star igraca ali tim koji nije konkurentan, ni Klivlend ni Majami se nisu usrecili samo sa Lebronom/Vejdom, morao je super tim da se napravi da bi se uzeo prsten. Tako da kritikovati izbor neke fransize koji je na kraju rezultirao najvecim uspehom je van pameti.
Ko zna kako bi se Melo ili Vejd uklopili u Pistonse, da li bi narusili atmosferu u svlacionici, raspodelu minuta.
Takodje Detroit je prakticno mrtav grad sa jako malim trzistem i ogroman je uspeh uzeti prsten...

Stevo

pre 4 godine

Darko je polupismen covek, neobuzdan, primitivan. I tu lezi zec, takvog turubana ne mozes nicemu nauciti. Jos kad dobije pare....
(sasa jokic, 08. april 2020 13:39

Ako ćemo po komentaru, kao da si opisao sebe.Sve bi vi njemu oprostili ali dečko je Srbin i tu je problem.

Pierre

pre 4 godine

Ma kako da ne matori,opste je poznato da se u Americi mnogo jace i zesce trenira nego kod bilo kog prosecnog trenera u Evropi! Kakva glupost!

Ironicni Che

pre 4 godine

Darko je polupismen covek, neobuzdan, primitivan. I tu lezi zec, takvog turubana ne mozes nicemu nauciti. Jos kad dobije pare....
(sasa jokic, 08. april 2020 13:39)

Da, za razliku od gomile njegovih saigrača koji su dosli iz geta, pa su polupismeni, neobuzdani, primitivni...
Jednostavno se tako namestilo, kao sto je već neko napisao pitanje je sta bi bilo da je stigao u neki Klivlend, Denver, Majami gde bi odmah bio glavni igrac, pa bi ga trpeli i prema njemu upravljali. Ovako je posle svakog promasaja zavrsavao na klupi, a posle utakmice citao o LbJ, Entoniju, Bošu, Vejdu... takav pritisak bi retko ko "preboleo".

On se za mesto borio sa Valasima, Eldenom Kemblom..., Jokić je trebao da bude bolji od Nurkića...

Zamisli Jokića u sampionskoj ekipi (mislim na brucosku god), udje sa klupe i baci one dve ludacke asistencije, od kojih jednu preseku. Vise ne bi dobio priliku da se popravi. Ali, sa 3/6 takvih uspesnih asistencija od trenera i publike koji i ne ocekuju pobedu dobija odobravanje, pa to jaca samopuzdanje i tako to ide dalje.

Kada krene nizbrdo, tesko se zaustavljaju kola, posebno ako imas 18 god, brdo love i potpuno si sam na suprotnom kraju sveta.

Niko me ne moze ubedNBA, takodje, mozak mu nije mnigo pomogao. da Darko nije bio kapacitet za NBA

Igor

pre 4 godine

Svi znamo pricu, bitno da je Dare sazreo kao covek. Bog mu dade tu karijeru, ali niko ne moze da se pita sta bi bilo kad bi bilo, da ga je drafrovao Tor ili Den i postavio ga kao glavog igraca umesto 3 izmene koju je igrao u Det a a to trening... Doslo bi sve na svoje, to je kao kada Cz_par igrac ode u evropu i sokira se kako oni trenitaju. Uvek ce se postavljati to pitanje sta bi bilo kad bi bilo....

v8engine

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju(v8engine, 08. april 2020 13:44)Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti???Hahahaha, ne budi smesan. Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?(nano, 08. april 2020 14:51)Vi ste očigledno imali tu čast da idete na žurke gospodina Milicica. Nadam se da ste se lično uverili o kakvom čoveku je reč.(v8engine, 08. april 2020 16:16)Opste poznata stvar o kojoj je i sam Milicic govorio, a i mnogi drugi.Rekao si da su mogli od njega da nauce sta su prave vrednosti. Ja te pitam kako su oni mogli da nauce od njega sta su prave vrednosti kada je on tada pokazivao sve suprotno od tih pravih vrednosti?Kakav je covek pokazao je svojim ponasanjem tih godina.To sto se on kao opametio sa 30 i kusur godina, ne menja cinjenicu da je tada bio buzdovan od koga niko nista nije mogao da nauci, mogao je samo on od drugih da uci. Druga stvar, otkud ti znas kakvi su svi ostali ti ljudi koje prozivas? Mozda oni bolje znaju od Milicica sta su prave vrednosti.
(nano, 08. april 2020 17:23)
Ja uopšte ne znam kad smo postigli konzenzus da predjemo na ti. Ali posto je Vaša relativizacija opsteljudskih moralnih vrednosti više nego očigledna, moraćemo da se saglasimo da samo jedan od nas dvojice stoji na pravoj strani. Srdačan pozdrav

Stevo

pre 4 godine

Cuveni ispad pred kamerama posle utakmice o tome sta bi radio mami doticnog sudije i cerki takodje, dovoljno govori o njemu.
(Zohan, 08. april 2020 17:09)

Ovakvi likovi i kusur od 2 dinara čekaju.

Savremenik

pre 4 godine

Ja sam dve godine stariji od Miličića, negde ~2001. smo igrali neke juniorske utakmice protiv Hemofarma. Sve što sam posle video od njegove košarke izgledalo je isto kao i tada - poluzainteresovano, jednocifren broj poena, daleko od dominacije. On ni u jednoj konkurenciji nije davao 40, 50 poena, pa da ga je to preporučivalo za narednu lestvicu. Nego je imao neverovatan fizički potencijal za koji su se nadali da će se dobro preslikati u NBA, ali nažalost sa ograničenim košarkaškim potencijalom. Za razliku od npr. Jokića koji je u juniorima pravio indexe od 55, 60 i sl. Tako da je vreme da se već jednom uozbiljimo sa mitom o Miličiću, nije ga niko upropastio, već je jednostavno imao limitiran košarkaški IQ, nedovoljan za elitni nivo i to je sve.

Zgembo

pre 4 godine

Ja sam dve godine stariji od Miličića, negde ~2001. smo igrali neke juniorske utakmice protiv Hemofarma. Sve što sam posle video od njegove košarke izgledalo je isto kao i tada - poluzainteresovano, jednocifren broj poena, daleko od dominacije. On ni u jednoj konkurenciji nije davao 40, 50 poena, pa da ga je to preporučivalo za narednu lestvicu. Nego je imao neverovatan fizički potencijal za koji su se nadali da će se dobro preslikati u NBA, ali nažalost sa ograničenim košarkaškim potencijalom. Za razliku od npr. Jokića koji je u juniorima pravio indexe od 55, 60 i sl. Tako da je vreme da se već jednom uozbiljimo sa mitom o Miličiću, nije ga niko upropastio, već je jednostavno imao limitiran košarkaški IQ, nedovoljan za elitni nivo i to je sve.
(Savremenik, 8. april 2020 15:47)

Ne bih se složio oko košarkaškog IQ, David Kahn, predsjednik košarkaških operacija Minesote (il kako već im se zove funkcija), je izjavio da je Darku trebalo doslovno dva dana da pohvata neke akcije za koje drugima treba dva mjeseca.

Ivan

pre 4 godine

Karmelo privatnik bi ih unistio, trebalo bi im dve lopte na terenu. Treba da slave dan kada su draftovali Darka. Sa Karmelom bi imali vise poena za Karmela, a sa Darkom na klupi titulu vise za klub.

CJC

pre 4 godine

Ovo jeste generalna istina, u Evropi se mnogo mnogo manje i slabije trenira. Što rece neki nas stručnjak "ne mozete u Evropi traziti platu od 500 hiljada - milion a da trenirate kao nekada 2 sata dnevno". Za to vreme NBA igraci ne izlaze iz teretane, sale...kad sam pre par godina video kako izgleda trening OKC u toku priprema pred početak sezone zaledio sam se...pa to naši igraci ne bi izdrzali duze od 2 minuta.

cut

pre 4 godine

@Realno
Sebicni Amerikanci su njemu napunili dzepove sa 100 miliona dolara, jos je trebalo da ga mole da igra? Kako da ne. Njihovi mali umovi stvorili su najvecu silu u istoriji covecanstva, za razliku od vas umnih i premudrih :)

bro

pre 4 godine

Braun ga je mrzio zato sto je bio neradnik, drzak, nekulturan, nije postovao nikakva pravila, ponasao se kao neka super zvezda a realno nije bio nesto toliko ni talentovan.. Sve to kad se sabere retko koji nba trener bi ga hteo, sto se kasnije i pokazalo.. Ako ista, Darko je odlican primer za mlade kako se NE ponasati u zivotu.

Filly

pre 4 godine

Prvo!!! U Americi se na Evropljane gleda kao na drugu klasu! Nemaju strpljenje da od mladog igraca urade nesto!
Drugo,treneri su smece! Briga ih je za mlade Evropljane,jer opet,oni su druga klasa ili moraju da budu vanseriski i da donesu razliku da bi igrali.
Njima je jedan Drazen sedeo na klupi.
Sa mladima je trebalo bitibpedagog i raditi. Ali,tamo je sve u kesu!
I na kraju,sve se svodi na kes!
Na kraju,Darka zabole patka za sve te iskompleksirane njuskice. Covek sadi jabuke i uziva,dok se mucenelegendice voze hilikopterima.

nano

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju
(v8engine, 08. april 2020 13:44)

Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti????
Hahahaha, ne budi smesan.
Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?

Poštovalac igre

pre 4 godine

Uvek kažem pa ovde ću reći da niko ne mrzi neko zbog pojave kao pojave nego mrzi njegov karakter.

To je što odbija normalnog čoveka..

Leri Braun meni uvek bio antipatičan uprkos što je trenirao bezbroj klubova u NBA doneo titulu Detroit mada su ima li sreću da se poklopilo sa igračima koji su dovedeni. Darko je bio rezervista te godine!" Uz Okura delio minute jer Big Ben glavni bio igrač na terenu koji bio proglašen 4x najboljim NBA igračem a došao iz Vašingtona,Orlando. Svakako udela manje al opet osvojio prsten i postao deo šampionska ekipa 2004 gde su pobedi li u finalu Lejkerse.

mookie

pre 4 godine

Pa sam Milicic je priznao sto puta da se lose najblaze receno ponasao i da savetuje decu da ne budu kao on...a ovde ga neki pametnjakovici i dalje brane.Dje mozak jarani

čini mi se da me gitara ne sluša

pre 4 godine

Ok, sada je bar jasno zašto je Braun imao animozitet prema Darku - obećali su mu bili Karmela a dobio je Darka pa je na njemu iskaljivao bes. Baš je pre neki dan Ben Valas rekao da titulu mogu da zahvale činjenici da nije draftovan neko poput Karmela i da time nije bila narušena hemija u ekipi...

Majkl Džondar

pre 4 godine

Pa sam Milicic je priznao sto puta da se lose najblaze receno ponasao i da savetuje decu da ne budu kao on...a ovde ga neki pametnjakovici i dalje brane.Dje mozak jarani
(mookie, 08. april 2020 15:58)

Tad, ne sad. Inače, nije za njega amerika bila, prosto.

my way

pre 4 godine

Па сад не знам колико је то што је неко исцрпљен после завршеног тренинга мана. Оно што је кристално јасно по његовим речима је да је био за то да се доведе неко други, а Пистонси су ипак довели Миличића, тако да је потпуно у праву када каже да је одмах имао проблем са Дарком.

kk

pre 4 godine

Darko je polupismen covek, neobuzdan, primitivan. I tu lezi zec, takvog turubana ne mozes nicemu nauciti. Jos kad dobije pare....
(sasa jokic, 08. april 2020 13:39)

Ako cemo svet posmatrati crno-belo, mozda takva logika i upali, ali na srecu (ili zalost), stvari su po pravilu puno komplikovanije. Meni je Darko delovao upravo tako (kako ga opisujes) dok ga nisam slusao kako opisuje probleme iz tinejdzerskih dana i perioda prelaska u Ameriku. Prilicno je svestan svojih mana iz tog perioda. Sto se tice Leri Brauna, nesumnjivo dobar trener ali i velikav prznica, imao je sukobe sa mnogim igracima i upravama, znali su ga posle par meseci otpustiti. Sa Ajversonom se posle prelaska u Filadelfiju skoro pa na prvi pogled zavadio.

Ljubisa

pre 4 godine

Milicic je,uz duzno postovanje,imao ludu srecu (pored podjednako lude glave) da NBA placa tako tako placa,inace bi vec odavno ostao bez love,osim po rijalitijima.Nadam se da je dobro rasporedio i da ce mu trajati te se nadam da je izvukao pouke,a najbolja pouka bi bila da poruci svim mladima da niposto ne slede njegov primer kad je u pitanju red,rad i disciplina.Ostalo moze da se nauci i nadoknadi.

ograniceni ste kao trotoari

pre 4 godine

Ma kako da ne matori,opste je poznato da se u Americi mnogo jace i zesce trenira nego kod bilo kog prosecnog trenera u Evropi! Kakva glupost!

Jeste prijatelju, oni su onakve atlete zato sto u stvari uopste i ne treniraju.Daj ne lupajte vise, molim vas!Gledaj naseg Teodosica npr i kazi da je on trenirao u karijeri vise nego igraci iz NBA. A primera ima milion kao on po Evropi. Nemojte da ste smesni.

koki

pre 4 godine

Milicic nije uopste bio toliko los kao sto neki ovde pisu. Samo je trebalo mnogo da se radi sa njim. Ko se seca njegovih igara u reprezentaciji Skoli je dao 24 poena 2006-te, Skola njemu 22. Pa nasa 4 centra su matorom Skoli u Kini jedva dala ukupno 16 poena. Skolovao ih covek. O cemu pricamo. Utakmicu posle toga kad su nas opljackali je Gasolu dao 18 poena i imao 15 skokova. A Gasol je imao 19 poena i 15 skokova. Uopste nije bio beskoristan kao sto neki ovde pricaju. Ali mu je falilo i rada i srece i boljeg ponasanja da bi napravio vecu karijeru.

mance

pre 4 godine

Braun ga je mrzio zato sto je bio neradnik, drzak, nekulturan, nije postovao nikakva pravila, ponasao se kao neka super zvezda a realno nije bio nesto toliko ni talentovan.. Sve to kad se sabere retko koji nba trener bi ga hteo, sto se kasnije i pokazalo.. Ako ista, Darko je odlican primer za mlade kako se NE ponasati u zivotu.
(bro, 08. april 2020 15:56)

Cekaj, dve konstatacije iz tvog komentara su: bio je neradnik + nije bio nesto toliko talentovan. Kako onda zavrsi kao drugi pik ispred karmela, vejda i bosa? Nije to seoski vasar pa da bas bez ikakvog kvaliteta zavrsi tako visoko na draftu.

Aleksandar iz Osla

pre 4 godine

Darko tvrdi da ga je Leri Braun upropastio, i to još namerno jer ga nije ni hteo u ekipi. Leri Braun kaže da je Darko bio lenj, nemotivisan, nedisciplinovan. I kome sada verovati?

Da pogledamo neke druge primere. Dražen Petrović i Saša Đorđević su otišli u Portland i nijedan nije dobio odgovarajuću šansu. Saša je bio već stariji, nije želeo da čeka i vratio se brzo vrlo uspešno u Evropu. Dražen je odlučio da sačeka svoju priliku, dočekao je u drugom klubu, u Nju DŽerziju, i probio se do trećeg All-NBA tima.

Da vidimo šta je Darko uradio kada se makao od Brauna. Orlando, Memfis, Nju Jork, Minesota, Boston. Šta se i koliko promenilo? Da li je pokazao svoje prave mogućnosti?
Ja se bojim da jeste, još u Detroitu...

Pierre

pre 4 godine

Ma kako da ne matori,opste je poznato da se u Americi mnogo jace i zesce trenira nego kod bilo kog prosecnog trenera u Evropi! Kakva glupost!Jeste prijatelju, oni su onakve atlete zato sto u stvari uopste i ne treniraju.Daj ne lupajte vise, molim vas!Gledaj naseg Teodosica npr i kazi da je on trenirao u karijeri vise nego igraci iz NBA. A primera ima milion kao on po Evropi. Nemojte da ste smesni.
(ograniceni ste kao trotoari)
To sto su atlete je tacno,ali zahvaljujuci individualnim treninzima i genetici!! Nisi postali takvi na timskim treninzima jer su ih treneri timova takvim napravili!

Igor

pre 4 godine

I divac je otisao mlad kada se igrala daleko kvalitetnija kosarka i nije bio ni atleta cak i trapav donekle ali imao je mozak i savladao je sve radom pored toga je imao pozitivnu drskost i harizmu da motivise tim oko sebe da vole da igraju sa njim da budem kratak mora da se poklope kocke. Nesto sto sada odprilike radi Jokic. Treneri su tu da ih slusaju i da radis kako ti se kaze na treningu na utakmici da pokusas da izbedes akciju koju ti je dao ako je to moguce ako nije moguce radis najbolje sto znas ako znas onda si na konju ako neznas niko nemoze da ti pomogne ni jedan trener.

vlade

pre 4 godine

jedina Darkova greška je u tome što je trebao 3-4 sezone da čeka svoju šansu u Pistonsima i uči od Bena Walasa.. ništa drugo.. on je čekao donekle, ali nije baš mnogo naučio, zato je posle samo stagnirao i ostao limitiran.. otišao je odatle u Orlando gde je imao drugu zver za konkurenciju - Haurda! posle nije bilo šanse da iskaže potencijal..

breka

pre 4 godine

Treba znati da bi postao klasa u profesionalnom sportu, potrebno je da si talentovan. ali to NIJE dovoljno za uspjeh, Treba rad, rad pa opet rad...
Novak je uspio jer je talentovan i spreman na odricanje (puno rada) da bi uspio i ostao u vrhu. Mnogi drugi su bili ili su i danas veliki talenti, ali su samo to i ostali (necu da nabrajam ali svko zna puno takvih u raznim sportovima)

gandalf

pre 4 godine

Uz sve to da je promasio klub, trenera, da nije dobijao priliku, cak i to da su ga terali da menja svoju igru...najbitnija stvar je da je Darko otisao prerano tamo. Prerano i sam, toliko novca oko njega, toliko svega. Za razliku od ostalih nasih velikih kosarkasa on nije stigao da stekne radne navike koje su neophodne za svaki sport. Pominjete Divca, pa ko je sve njega trenirao pre NBA, sto u Partizanu sto u reprezentaciji? Kresimir Cosic, Dule Vujosevic i ostali velikani. Koliko je jakih utakmica odigrao Divac pre NBA i koliko je medalja vec imao? To ne moze da se poredi bez obzira sto su imali priblizno godina. Jokic je druga prica, pogodio je klub, a i nesto ne cujemo da ne voli da trenira cak suprotno. Poveo je u Ameriku bracu koja su se druzila sa Darkom kad je ovaj pocinjao u NBA i momci su tacno znali sta treba da rade sa njim. Dakle imao je ledja, savete, nekoga ko ga cuva i pazi iz najbolje moguce namere. Darko to nije imao, definitivno mu je falilo jedni 2-3 dobre sezone sa jednim ozbiljnim trenerom ovde pa tek onda da ide.
Lako je nama sada da pricamo, zamislite samo sebe sa 17 godina, siromasnog i zeljnog svega, a neko vam puni glavu 24h mesecima kako cete da zaradite milione i na kraju ih dobijete. Mnogo olako shvatamo moc novca, niko nikada nece biti u toj situaciji od nas i zato nemamo pravo da osudjujemo druge.

nano

pre 4 godine

Imali ste priliku da u timu imate jednu ljudsku veličinu poput Darka Milicica. On možda nije postao kosarkas kakvom ste se nadali, ali ste od njega mogli da naučite šta su prave ljudske i porodične vrednosti. Nažalost, u profitno i potrosacki orijentisanim društvima ne cene se gromade kao sto je Darko Miličić, sto više govori o njima nego o Darku, modernom vitezu i heroju
(v8engine, 08. april 2020 13:44)

Mogli su tada da nauce od Milicica sta su ljudske i porodicne vrednosti???
Hahahaha, ne budi smesan.
Milicic koji je tada umesto da trenira i posveti se kosarci, konstantno lumpovao, pravio zurke u kuci, radio sve i svasta. I on da bude neki primer?
(nano, 08. april 2020 14:51)

Vi ste očigledno imali tu čast da idete na žurke gospodina Milicica. Nadam se da ste se lično uverili o kakvom čoveku je reč.
(v8engine, 08. april 2020 16:16)

Opste poznata stvar o kojoj je i sam Milicic govorio, a i mnogi drugi.
Rekao si da su mogli od njega da nauce sta su prave vrednosti. Ja te pitam kako su oni mogli da nauce od njega sta su prave vrednosti kada je on tada pokazivao sve suprotno od tih pravih vrednosti?
Kakav je covek pokazao je svojim ponasanjem tih godina.
To sto se on kao opametio sa 30 i kusur godina, ne menja cinjenicu da je tada bio buzdovan od koga niko nista nije mogao da nauci, mogao je samo on od drugih da uci.
Druga stvar, otkud ti znas kakvi su svi ostali ti ljudi koje prozivas? Mozda oni bolje znaju od Milicica sta su prave vrednosti.

CarloNS

pre 4 godine

Mislim da je Miličić prerano otišao u NBA, totalno emocionalno nezreo. On je prelako i bez truda stigao do jako velikog ugovora i nije navikao na rad i na disciplinu. Njemu je falilo 2-3 godine igranja u jakom evropskom klubu da malo navikne na autoritet.

WillyWonka

pre 4 godine

Kada krene nizbrdo, tesko se zaustavljaju kola, posebno ako imas 18 god, brdo love i potpuno si sam na suprotnom kraju sveta.

"Niko me ne moze ubedNBA, takodje, mozak mu nije mnigo pomogao. da Darko nije bio kapacitet za NBA
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ironicni Che, 8. april 2020 15:46) # Link komentara"

Ako vrijedno radiš, a imaš 18 godina, sa 22 ćeš sigurno postati dobar igrač. Ako se provodiš, nemaš nikakve ambicije, onda sam kola guraš nizbrdo, niko ti nije kriv. Nema tu puno filozofije.

Hodeks,vojnik dr.Nestora i putnik u buducnost

pre 3 godine

Braun ga je mrzeo od samog početka i to se odmah videlo po njegovom odnosu prema Darku. Mator, iskusan trener a ponašao se kao dete kome oduzmu obećanu igračku i pritom je sav bes iskalio na Miličiću, praktično mu upropastivši karijeru.
(bar je uzeo pare Darko, 08. april 2020 13:51)
Razmisljanje prosecnog Srbina,trener mu testirao granice mogucnosti,a ovaj nije mogao da odredi trening kao svi drugi saigraci...dobro da ga nije vratio u Evropu nakon dve nedelje

Detektiv

pre 3 godine

Detroit sampionski izgrađeni tim a Braun poznat kao enko ko ne daje šansu mladim igračima. Plus Darkova glava i Brauniva ne briga i nedostatak volje i strpljenja. Epilog poznat. Da je imao sreću npr da mu Divac bude generalni menadžer i da se pazi na njega bila bi druga priča.