Četvrtak, 02.04.2020.

19:30

Šetanje kućnih ljubimaca moguće od 23 h do 1 h; Novi termin i nedelja pre podne?

Izvor: B92

Šetanje kuænih ljubimaca moguæe od 23 h do 1 h; Novi termin i nedelja pre podne? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

174 Komentari

Sortiraj po:

AkrononiM

pre 4 godine

Vlasnici kućnih ljubimaca bolje da prvo očistite parkove i ulice od kereceg izmeta,pa se onda borite za prava vaših ljubimaca, jer se više ne može proci gradom od kereceg izmeta. Prvo ispunite vaše zakonske obaveze: da vodite vaše ljubimce na povodcu, da imaju korpu na ustima, da kupite izmete posle obavljene nužde, da nepuštate pse gde se deca igraju. Devedeset posto vlasnika to ne radi, a ovamo se bore za prava svojih ljubimaca. Strašno.
(ZZZZ, 03. april 2020 09:18)

Citajuci vas komentar zakljucujem da ste vi jedna veoma nesrecna osoba koja stvarno dalje od svojih nogu nije video... Narocito sto vam smeta izmet od zivotinje. Eto da se nadovezem. A sta ako vidim malu decu kako obavljaju veliku nuzdu u sred parka pri tome sto roditelji ne kupe za njima? Uzivajte malo... Svako dobro...

AkrononiM

pre 4 godine

Drskost, bahatost i bezobrazluk!! A u koliko sati smeju da šetaju dijabetičari, kardio-vaskularni i drugi bolesnici kojima je LEKAR PREPISAO ŠETNJU KAO TERAPIJU?
Ovo je skandal svetskih razmera!!
(Saša 2., 04. april 2020 16:17)

Moj tata je operisao prosle godine kuk i prepone... Eno ga, sedi kod kuce, svira gitaru, tamburu, igra yamb, crta, gleda ruske ratne filmove, i da... Seta po stanu svakog dana po 5 km... I koliko vidim dobro mu je... Tako da... Shhhhhh

Saša 2.

pre 4 godine

Drskost, bahatost i bezobrazluk!! A u koliko sati smeju da šetaju dijabetičari, kardio-vaskularni i drugi bolesnici kojima je LEKAR PREPISAO ŠETNJU KAO TERAPIJU?
Ovo je skandal svetskih razmera!!

Stručnjak

pre 4 godine

Ljudi koji nabave psa vremenom izgube osećaj za neke stvari, to govorim iz iskustva nekoliko prijatelja. Počelo u kući da im smrdi, dođeš u goste, postave neko meze na klub sto, pas vrti repom po hrani, gura njušku u tanjir, odvratno totalno. Zbog toga od prijatelja, sad su postali samo poznanici...

duke nukem

pre 4 godine

Za ove koji misle da policija radi nesto : moja zena izasla ono kad je bilo prvi put dozvoljeno oko pola 9 da seta psa, krenuli da je muvaju. Pitali je jel blizu zivi i sami odgovorili ma nije to bitno, nego jel bi taj pas nas pojeo da mi krenemo na vas. Sledece im je bilo on bi garant prevrnuo ceo auto. Kad je spomenula da zivi sa decom, smorili se i otisli u roku od 2 sekunde.

Veliki brat

pre 4 godine

Dvesta metara sa obe strane zgrade je četiristo metara.Ako me pamet još služi.
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 02. april 2020 22:06)

Pamet te ne sluzi ovde se misli na krug, samo napredna administracija vise uopste nema mozga tako da su odluke napisane katastrofa,trebalo je da pise u krugu od 200 metara od stana.
(hemodroid, 3. april 2020 09:08)


Ako je prečnik 200m, napisali bi do 100m od zgrade (na bilo koju stranu), a pošto su napisali 200m, znači da je krug prečnika 400m plus dimenzije zgrade - realno, to je pravougaonik.

Drugo, pošto u gradovima obično nemate 200m između dve zgrade, da li će vlasnici pasa morati da nose ličnu kartu, a policija čitač (pošto je adresa samo na čipu, nije odštampana na kartici) kako bi proverili da li je vlasnik psa malo više "odlutao" od svoje zgrade?????

Tako je to kad nepismeni pišu propise, ovde ispada da vlasnici pasa mogu da šetaju celim gradom, jer su uvek na manje od 200m od neke zgrade, a oni koji nemaju psa, ne mogu ni da promole glavu napolje.

Mika

pre 4 godine

(ZZZZ, 3. april 2020 09:18)

Predlažem ti da posle neke sezone sankanja odeš na Košutnjak ispod DIF-a i vidiš vlasnike pasa (i njihovu decu) koji masovno čiste pola šume od tih kulturnih i čistih kao ti koji ostave čipseve, flaše, polomljene sanke, pikavce, limenke i ostalo.

Licemeri

pre 4 godine

U mom naselju, koje celo u parkovima, ljudi šetaju pse sami, ali su zato sva igrališta puna dece.
Po četiri-pet roditelja izvede decu, sede zajedno bez ikakve zaštite, čavrljaju. Po klupama se skupljaju klinci, po njih pet-šest, cevče pivo, niko nema ni masku ni rukavice. Po terenima po njih desetak igra basket i fudbal. I tako svaki dan otkako je ovo počelo. Naravno, pobacaju gomilu flaša oko terena i ne pokupe ih.
E tako se širi zaraza.

Ne mogu da verujem

pre 4 godine

@ime poznato odabranima
"Hocu I ja termin da prosetam mamu I tetku. 30 dana zatvorene u stanu."

Ne moze, ubices ih !
Ne moze, ubices ih !
Ne moze, ubices ih !

Neverovatno da jos uvek ima ljudi koji nista ne shvataju iako ih mediji svakodnevno bombarduj stalno istim informacijama za cije razmevanje ne treba mnogo visok IQ !

sturmmann

pre 4 godine

Srbi su slobodarski, dostojanstven i ponosan narod...

Treba im dozvola da izvedu psa u šetnju.

"Što više gledam ljude, to više volim svog psa." (Blez Paskal)

Maestralno rečeno.

moon

pre 4 godine

Mislim da je bolje tih dva sata da je stavljeno od 02:00 do 04:00 tada se najlepse spava i covek ulazi u posebnu fazu dubokog sna...a onda alarm i kuce napolje. Uveo bih sada ja da svako mora da izvede psa napolje ako ga ima inace kazna i oduzimanje istog. Pa da vidite kako izgleda izivljavanje, ako vam ovo nije dovoljno, a dato vam je sve!

AkrononiM

pre 4 godine

Brate mili... Pa ovoliko komentara nije bilo ni kad se objavila vest o srkanju vina iz iste kasike u crkvi... Odakle tolika fama oko ovoga? Uostalom, to sto ima izmeta po ulici, ne mora odmah da znaci da vlasnim nije pokupio, mozda je i napusten pas u pitanju. A pre vanrednog stanja nije bilo izmeta? Ne razumem... I treba da se dozvoli izlazak kucnih ljubimaca zbog FIZIOLOSKIH potreba a ne da se rastrcava... Eto, moj tata ima starog psa, ima problem sa besikom... I na svakih 2 sata mora da je izvede ispred zgrade... I sta sad? Ajde ljudi malo empatije, razumevanja prema drugima... Dosta vise zajedljivosti, ogorcenosti prema zivotinjama i njihovim vlasnicima...

ZZZZ

pre 4 godine

Vlasnici kućnih ljubimaca bolje da prvo očistite parkove i ulice od kereceg izmeta,pa se onda borite za prava vaših ljubimaca, jer se više ne može proci gradom od kereceg izmeta. Prvo ispunite vaše zakonske obaveze: da vodite vaše ljubimce na povodcu, da imaju korpu na ustima, da kupite izmete posle obavljene nužde, da nepuštate pse gde se deca igraju. Devedeset posto vlasnika to ne radi, a ovamo se bore za prava svojih ljubimaca. Strašno.

iznogud011

pre 4 godine

KO ne voli zivotinje, ne voli ni ljude...dovoljno..
Pas ne moze da izdrzi 24 casa da drzi neku od nuzdi...ne trazim da setam nego samo zivotinji da olaksam...dovoljno 5min U svemu ovome istrenirao sam mog psa da izdrzi bar 12-13 sati..24 je preterano...

hemodroid

pre 4 godine

Dvesta metara sa obe strane zgrade je četiristo metara.Ako me pamet još služi.
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 02. april 2020 22:06)

Pamet te ne sluzi ovde se misli na krug, samo napredna administracija vise uopste nema mozga tako da su odluke napisane katastrofa,trebalo je da pise u krugu od 200 metara od stana.

J.

pre 4 godine

Nemam psa, a i ne živim u Srbiji, i da ga imam, smela bih da ga izveden, jer je dozvoljeno u svim zemljama.
Samo da podsetim, ljudima koji pretrpe teške gubitke u porodici vi ostanu sami, psiholozi često proporuče psa i ti ljudi se posle tih preporoda, jer ispune svoje vreme, poklone nekome svoju ljubav i pažnju, imaju neku redovnu obavezu, što je, sve, odličan lek protiv depresije. Zato mnogi stariji ljudi koju su izgubili partnera, čija su deca daleko ili nemaju dece, imaju psa. Sada ni oni ne mogu da izađu, ni njihov pas. Mi smo jedan surov narod, bez saosećanja, na osnovu svih ovih, zaista zlih, komentara.

Preko 65

pre 4 godine

Stariji su izloženi većem riziku, mogu nešto da pokupe i unesu u kuću na cipelama i ako ne sreću druge ljude na ulici.
(Bivši kučkar, 2. april 2020 20:15)

Znači, virus legne na ulicu i pritaji se, pa kad nanjuši nekod od 65+, skače mu na cipelu, a mlađe propušta?

Da si ovakvo nešto izvalio u nekoliko prvih dana epidemije, bilo bi razumljivo, ali posle mesec dana, kad svuda imaš detaljna objašnjenja?!! Pa, pročitaj ih više, čoveče!

Stariji NISU izloženi većem riziku zaraze, on je JEDNAK za sve, a razlika je u tome da AKO se stariji zaraze, kod njih je veći rizik težeg toka bolesti i veći rizik smrti, što je nešto sasvim drugo!

Verovatnoća da pokupiš virus na cipelama daleko je veća u prodavnici ili drugom ZATVORENOM prostoru nego na ulici, zbog daleko veće koncentracije ljudi.

Da bi ti se to desilo na ulici, treba da imaš tu sreću da je malo pre tebe prošao neko zaražen, nakašljao se, rasejao viruse, oni popadali po zemlji, a ti ugaziš u to.

To nije sasvim nemoguće (zato se dezinfikuju ulice), ali je vro malo verovatno, a odbrana je jednostavna: kad dođeš kući, skineš cipele, odložiš na krpu sa sredstvom za dezinfekciju (ako ga imaš), a odmah zatim PROPISNO opereš ruke toplom vodom i sapunom i više ne diraš cipele do sledećeg izlaska i to je to!

Ana

pre 4 godine

Obozavam pse. Dok sam zivela u selu, imali smo i bernadinca, haskija. U stanu psa nemam I mislim da nije humano psa drzati u stanu, to je moje misljenje. Medjutim, ako neko ima psa u stanu, to je njegovovo pravo. Danas imam decu i uzeli smo psa ponovo u selu, malog terijera. Redovno idemo za vikend da se deca poigraju, jer mislim da pas obogacuje ljude. Ono sa cime se ne slazem je cinjenica da velika vecina, nazalost u gradu ne pokupi za psom. Nasa ulica je prljava, nazalost i parkovi. Vise puta sam videla da nasred ulice ili u parku vlasnici pasa ili osoba koja ih samo seta ne pokupi za njima. To mi mnogo smeta i jako je nekulturno i neodgovorno prema deci i ostalim ljudima, koji tu isto zive.

Jovan

pre 4 godine

jao što ste dosadni s tim ljubimcima, dajte im da šetaju kad god hoće, povraća mi se više od njih toliko su razmaženi da je to jezivo...

verba volant

pre 4 godine

Imam utisak da neki nisu načisto koliko je 200m. To je duže od 2 fudbalska terena. Pri tome, to je ispred, iza, levo i desno od ulaza, odnosno krug poluprečnika 200m.
Površina kruga je pixr2, pa računajte. (100m2=ar, 10000m2=hektar)
Verujem da većina i inače ne šeta pse na mnogo većoj površini. Ja sa našim psom napravim krug od jedno 150m.
Pozdrav za"kučkare" (odvratan izraz).

sjsj

pre 4 godine

da li vas stvarno nije sramota da svaki dan pljujete vlast?! a jos gore od toga da se medjusobno, citam sad, svadjate oko setnja, pasa, zena u politici, koji vam bre ? srbi budite jednom slozni, ne morate da volite vlast, ali dajte da se jednom ujedinimo, da izguramo sve ovo, umesto sto ostavljate glupe komentare ovde, napisite nesto lepo, podrsku ilo samo reci ljubav, sloga, vera
!

Terzio

pre 4 godine

Fantasticno...ljudi, hajde da malo promenimo i korigujemo neke stavove.

Niti su vlasnici pasa "kuckari", u pogrdnom smislu te reci, niti su svi koji se protive setanju pasa, uopste, drzanju pasa, pogotovo u stanovima potpuno u krivu.

Postujte osecanja koje vlasnici pasa gaje prema svojim ljubimcima, uvazavajte tu posebnu vrstu veze koja se razvija tako. Veza je vrlo jaka i nesto sto treba da postoji sto cesce, toplina te vrste u ovom hladnom, egoisticnom i otudjenom svetu je nesto sto nedostaje svima.

S' druge strane, hajde da poradimo na opstoj kulturi, vlasnici, ko negira nekulturu skupljanja za vasim ljubimcima posle obavljene nuzde je slep kod ociju, a to je najcesca zamerka koliko vidim, i sigurno nije bez osnova.

Moj licni stav se jedino odnosi na drzanje velikih pasa u malim stanovima u visespratnicama, to bas ne mogu da razumem, ali prihvatam, malo kooperativnosti svima nam ne bi skodilo.

.....a

pre 4 godine

Dosta vise sa tim o setanju dece i kako ne mozete da ih izvedete. Deca mogu da se zaraze virusom i mogu da ga prenesu drugima, a psi ne. I deca ne moraju da se izvode u wc napolje. Toliko je jednostavno, ne znam sto trpate tu decu u svaku vest o psima.

pis

pre 4 godine

Čudo kako vam bode oči izmet životinje.. A sve dnevne sobe i frižideri,šporeti po rekama i kako je neko napisao zelenim površinama,krošnjama to vam je.. pa normalno. Ipak smo mi ljudi ,pogreši čovek..

Matrix

pre 4 godine

opet kuckari proterali.Ok ,Al kad ovo prodje onda zakon koliko maksimalno moze biti zivotinja u zgradama ,po ulazima I po stanu,,nesto slicno kao parking mesta za automobile,pa gospodo prodajite stanove I kupujete kuce pa gajite I aligatore.Od izmeta I smrada mokrace ne moze da se zivi a od laveza ne moze da se spava.Od sopstvenog ega I tzv.plemenitosti zaboravljate da pored vas zive I drugi ljudi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nik, 2. april 2020 20:21)

Smesan si, kad vec zelis da zivis u stanu, u zgradi onda se navikni da to NIJE kuca! Ako ti treba mir i privatnost kao u kuci, onda slobodno prodaj svoj stan pa kupi kucu!!

Nemesis

pre 4 godine

Ok...pravo vreme da pocnu da se prijavljuju policiji svi koji na ma koji nacin budu krsili ovo pravilo, samo li vidim vise od dvoje ljudi i dzukelu zovem policiju.

nscz

pre 4 godine

(Kraljica, 02. april 2020 21:44)

E moja kraljice, uživaj ti sa svojim kerom u tih 50m2, a pusti nas sa "dečurlijom" na miru. Bar me deca ne ližu po licu, ne otpadaju im dlake po nameštaju, a i ne moram sa kesom u džepu da ih vodim u šetnju buuahahahahah

Stevan

pre 4 godine

Kad vršimo nuždu i to ode u reku nije problem. Kad voda iz veš mašine ode u reku nije problem. Kad udišemo vazduh koji smo zagadili nije problem. Kada jedemo hranu isprskanu otrovima nije problem. Kada uništavamo biljni i životinski svet i nas same nije problem. Zato što nam se može jer smo ljudi. Ali kad se pas pojaki i popiški to je prirodna katastrofa i izvor boleština itd.
Mi ljudi smo nakveća greška prirode

Aleksa

pre 4 godine

Ovi sto kritikuju ovu odluku kritikuju je iskljucivo zbog ljubomore sto oni ne mogu izaci jer nemaju pse. Srecom u velikoj su manjini, nadjite mi jednu cak i malo poznatu licnost koja nema psa ? Cak i u stanu. Razumem ljude koji se plase pse i izbegavaju ih to je ok, ali ne razumem ljude kojima je krivo sto cemo dobiti priliku da setamo pse. Kapiram da vi to nikada necete razumeti, ali neko od hejtera ce sigurno imati psa u buducnosti i shvatice o cemu pricam.

марко

pre 4 godine

Пси су дивна бића за разлику од људи. Они не мрзе, нису завидни, нису материјалисти...

janja

pre 4 godine

Verujem samo da gradjani nece to zloupotrebljavati jer nije odgovorno! Socijalna distanca mora da se postuje da bi smo iz ovoga izasli sto pre bez velikih posledica!

Losmi

pre 4 godine

Ja cu recimo da spavam, odmaram, i uzivam u to vreme, a ti, ako si lud čekaj ponoć, pa šetaj tog kera... Samo pazi, da ne nagaziš liniju od dvesta metara, i pazi da ne naidješ na komšiju, jer onda vas je već trojica, je li tako? ... Jedan je višak...

Tuzni covece...

u prolazu

pre 4 godine

Nemam psa ali sam svojevremeno nekih mesec dana čuvala jednog Švrću ... između ostalog, to je podrazumevalo tri šetnje dnevno - jednom ujutru pre posla, jednom popodne kad dođem s posla i jednom uveče, pred spavanje. Iskreno, to je bilo malo previše šetnji za mene, verovatno zato nemam psa iako volim te zveriće, ali da sada imam nekog četvoronošca gledala bih da ga šetam kad pravila to dozvoljavaju a ako se njegove/njene fiziološke potrebe i policijski čas preklapaju ... paaa, onda bih nabavila najduži povodac (ili običan konopac), stala u ulaz zgrade, pustila životinjicu i sačekala da odradi svoje. Naravno, tada ne bih mogla da pokupim njegov/njen minuli rad ali šta da se radi, pravila su pravila a nužda je nužda (naročito velika)

samo kažem

pre 4 godine

ovim je poručio da ljudi imaju manje prava od psa! posebno penzioneri.
(djolezloba, 02. april 2020 20:43)

Zar penzioneri moraju da obavljaju nuzdu napolju?
Shvatite vec jednom da pas kada nauci da vrsi nuzdu van kuce vise nikada to neće uraditi unutra, ne vredi ni posip ni pesak ni nista. Meni bi bilo lakse kada bi moj pas hteo da na terasi na peleni sve obavi u ovoj situaciji, ali to je nemoguće.

Hedona

pre 4 godine

Mere vlade su zaista potrebne, kako bi građani shvatili da se Srbija bori za živote svih ljudi. Ovo je jako važno da zaista našu državu izvuku skroz.

Czv

pre 4 godine

Sad se vidi po komentarima, znaci izadjem napolje, prosetam Sam, uvece, kad nema nikog, znaci opasnost bukvalno nula, I to je svima vama katastrofa. Siri se virus. Sa druge strane, svaki Dan, svaki boziji Dan, ispred poste, maxi, lidl, banka, lili. Guzve ispred po 20 ljudi niko ne stoji na 2 m, I to neki cak I bez maski, e to je sigurno, sto posto. Ajde sad posto Sam vam bar donekle objasnio, ajde, ukljucite mozak, ako ga Imate, sta je riskantnije I stetnije. Naravno oni koji nemaju, za njih mi je mnogo zao

acomurija

pre 4 godine

(betta, 02. april 2020 20:23)@,
Tvoj stan, i kuca, su tvoji, mozes i sam da kakis po sobi, i tvoji ljubimci, ali ulica i parkovi, da je srece i pameti, bili bi celog naroda, a ne stovarista pseceg izmeta. Jos druga strana ljubavi priznaje da su navikli kerove da vrse izmet i na mojim trotoarima, parkovima...
E vidite, ucite ljubimce da su SAMO vasi, neka vrse nuzdu samo vama!

pegasus

pre 4 godine

Citam komentare i ne mogu cudu da se nacudim..Kakav smo mi to jadan narod. Svako ko ima psa to je njegovo pravo. Onaj ko nema zivotinju bira tako svoj zivot. Tesko je svima. Ali oni koji nemaju kucne ljubimce ne moraju da se slade i pakoste, a narocito ne da govore pogrdno o vlasnicima pasa. Narocito mi je muka kad se uporedjuju prava "kuckara" sa onima koji nemaju ljubimce...POBOGU LJUDI..Umesto da se ispomazemo, mi se oko svega i svacega ujedamo..E to nam je slika i prilika. Bolje i ne zasluzujemo.

Seljak

pre 4 godine

Kučkari imaju neku dijagnozu, žive i spavaju sa životinjom! a sve zelene površine usrane i zapišane! zelenilo se suši! da plaćaju porez 1000€ pa onda šetaj!!!!

Kraljica

pre 4 godine

Ovako. Ja cu svoju ljubimicu da šetam (ne da izvodim na pet minuta) kao i do sad, tri puta dnevno kiko joj je i potrebno.
Što se tiče zivota u stanu, nas dve delimo 50m2. A posle ovih komentara niko nikad neće da nam se useli u naš životni prostor.

I poslednje, ali ne i najmanje važno vaša dečurlija su vaš problem, baš kao što je moj pas moj. Penzionera, odnosno ljudi preko 65 godina mi je stvarno žao, oni su ubedljivo najviše pogodjeni ovim merama. Puno ljudi od 65 godina je izuzetno vitalno, navikli su da dzogiraju, budu aktivni i sad ih neko proizvoljno na osnovu krštenice stavi u potpuni zatvor. Strašno.

DIV

pre 4 godine

Ovima sto nas zovu kuckarima i dzukcima, a vi kako ste?
(alt ctrl, 02. april 2020 19:44)

Ja cu recimo da spavam, odmaram, i uzivam u to vreme, a ti, ako si lud čekaj ponoć, pa šetaj tog kera... Samo pazi, da ne nagaziš liniju od dvesta metara, i pazi da ne naidješ na komšiju, jer onda vas je već trojica, je li tako? ... Jedan je višak...

Roshav

pre 4 godine

Komunalna policija da izvrši kontrolu da li su psi čipovani i da kažnjava ako nisu. Takođe da sprovode kontrolu upotrebu korpe i povoca.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Stručnjak, 2. april 2020 21:10)
Strucnjace, komunalne i dalje nema citace cipova, a korpe treba da nose samo rase koje su na listi opasnih pasa...

Los Angeles

pre 4 godine

Znajući naše komšije, očekujte povećan broj bačenog otrova okolo ulaza u tom istom periodu. Baksuzi su to, ne može se ljudima objasniti ništa.

Daki

pre 4 godine

sve vas koji me volite zivotinje,sazaljevam.Ni sami ne shvatate koliko ste zlobni,vratite se odakle ste dosli,lepo vam je u Beogradu,mrzite pse,a hranili ste svinje pa ste dosli u Beograd sad ste face,vi ste veoma nesrećni ljudi,ne znate sta je ljubav prema psu i macki,da se vi pitate sve bi ih pobili,a iz Srbije i svojih sela niste mrdnuli,sram vas bilo...

Stručnjak

pre 4 godine

Komunalna policija da izvrši kontrolu da li su psi čipovani i da kažnjava ako nisu. Takođe da sprovode kontrolu upotrebu korpe i povoca.

kl

pre 4 godine

@Ok. Mislio sam da ne vozim bicikl ovog aprila,iako sam strastveni biciklista,ali posle ovog ne pada mi na pamet da sedim kuci i budem diskriminisan u odnosu na kuckare. Svi ljudi su jednaki pred zakonom,ne mogu neki biti jednakiji.
(Oliver, 02. april 2020 20:42)

Aaaa, ti obavljaš fiziološke potrebe samo dok voziš bicikl? Pa OK onda...

Zohan

pre 4 godine

@Sone Malibu

Nauceni psi nece da vrse nuzdu u stanu, trpece dok im ne pozli. Potpuno je bespotrebno pricati ko je za psa u stanu ko nije. Pusenje je lose i svi to znamo, ali ne mogu sad svi da prestanu da puse odjednom. Ako pricamo o cistoci, odgovorno tvrdim da su moja dva psa cistiji i manje smrde od dobrog dela putnika u gradskom prevozu.

Spajz

pre 4 godine

Znaci u nedelju ne smem smece ceo dan da istresem ali ako imam kucnog ljubimca smem da ga izvedem uvece od 23h I da zajedno da njim istresem smece?

горан ковачевић

pre 4 godine

Ako vam ne smetaju dlake koje su po celom stanu, smrad ili miris zivotinja, nije mi jasno, zarad te ultimativne ljubavi, zasto je problem da zivotinje vrse nuzdu u kuci, a vi to zarad te ultimativne ljubavi prema njima redovno pocistite ?
(Sone Malibu, 2. april 2020 19:53)
Имам ја питање за тебе. Ако не познајеш псе и то какве све расе постоје, како живе те животиње, који су им потребе, када су најсређнији и сл, зашто коментаришеш?
Ево да те малко едукујем. Постоје пси који се не лињају. Нпр пудле, малтезери, бишони итд. Ти пси немају скоро никакав смрад на који овде редовно алудирају неки неедуковани ликови. Пас се од малих ногу учи да нужду не обавља у кући, исто као и дете које учиш да обавља нужду у купатилу. Пас кад стекне неку навику он је не мења преко ноћи као човек и због тога може да поремети свој устаљени процес кад иде у шетњу и када врши нужду. Мада мислим да је узалудно тупити људима који су недоказни и који би и сами вршили нужду на тераси ако би им онај са ТВа то наредио...
Што се мере тиче ок је за шетњу како пас не би трпео са те физичке стране јер је то животиња којој је шетња потребна. Али мислим да им треба још излазака бар на 5 минута да на брзину обаве своје кад нема живе душе. У сваком случају боље ишта него ништа.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Hvalaaaaaa
A u nedelju?
(bla, 2. april 2020 19:42)

Šta u nedelju? Tada šetaju penzioneri.

Da. Spustim kuce na 5-10 min ispred zgrade (pokupim normalno) da obavi svoje i kuci.
(Kibo, 2. april 2020 19:52)

Od 23h do 1h je 120 minuta.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

@Will Griggs On Fire

To jeste neprimeren izraz i jeste da mačke i psi imaju svoje potrebe, ali znaš kako...Samci koji žive sa životinjama posle nekog vremena počnu nekako da liče na njih. I ti samci obično izgledaju nekako čudno, ćutljivi su i primetno loših higijenskih navika....zapušteni je blaga reč. Samo su golubari gori od njih.

Oliver

pre 4 godine

Ok. Mislio sam da ne vozim bicikl ovog aprila,iako sam strastveni biciklista,ali posle ovog ne pada mi na pamet da sedim kuci i budem diskriminisan u odnosu na kuckare. Svi ljudi su jednaki pred zakonom,ne mogu neki biti jednakiji.

Goran Loznica

pre 4 godine

Meni ništa nije jasno.Zatvaramo kladionice,pre 2 nedelje,juče ponovo zatvaramo.Pre 10 dana nema šetanja pasa i mačaka.Pre 5 dana može šetanje mačaka i pasa.Pre 2 dana ne može šetanje mačaka i pasa.Večeras ponovo može?!Jesam li ja u romanu Stivena Kinga?!

ratar

pre 4 godine

Bravo vucicu legendo. Znaci od subote od 00 do ponedeljka 05 nema setanja. Neka ih setaju po kuci. Ili neka izdrze 17 sati ti mali psici hehehhe

betta

pre 4 godine

Očigledno ima ljudi koji ne poznaju prirodu i fiziologiju pasa, što nije zabranjeno, ali to ih dovodi u zabludu, pa porede sebe sa tom drugom vrstom. Zašto oni ne mogu da izlaze, a psi mogu? Objašnjenje: pas koji je naučio da obavlja nuždu napolju, neće hteti da to radi u kući, već će trpeti do krajnjih granica, a kada se ta situacija često ponavlja, može jako ugroziti njegovo zdravlje. Valjda razumete da nijedan vlasnik/ljubitelj životinja, pa ni bilo koji normalan čovek, ne može prihvatiti takvo stanje i mogući ishod. Podrazumeva se da niko ne treba da zloupotrebljava bilo koju situaciju, jer ovo nije nikakva povlastica, već neophodnost za životinje.

Bivši kučkar

pre 4 godine

Nažalost, nemam više psa, dok sam ga imao nije mi smetalo da me zovu "kučkarom". Želim da odgovorim ovim što se bune što kučkari izlaze, a oni stariji ne mogu. Stariji su izloženi većem riziku, mogu nešto da pokupe i unesu u kuću na cipelama i ako ne sreću druge ljude na ulici.
Što se tiče ideje da psi mogu da vfrše nuždu i unutra, naravno da mogu. Radi se samo o tome da je zajednički interes svih stanara da stanovi budu što čišći. Bolje da se kuca koja stanuje iznad vas popiški napolju, nego na terasi ili negde u stanu, nezavisno od toga koliko se to brzo očisti. Što se tiče ovog čestog menjanja odluka, ovo je potpuno nova situacija, probaju se razne stvari, potpuno je normalno da se odluke menjaju.

Зоран

pre 4 godine

У овој ,,држави,, и керови имају већа права од хришћана.. како радили тако нам Бог и помогао..

Dragan

pre 4 godine

Od 23h - 01h, pa stvarno da čovek ne poveruje, Da li je ovo društvo što donosi ova pravila svesno toga da postoji veliki broj delimično sposobnih ljudi, koji su sami, zato i uzimaju kućne ljubimce. Krene noću, zapne, padne niko ga ne vidi. I ko zna još koliko varijanti svih mogućih situacija. Ovo je kao da odluku donosi neko ko je već u poodmakloj fazi zaraze.

Eddy

pre 4 godine

Moj komšija ima bernardinca kojeg drži u garsonjeri. Jadna životinja jedva stane u lift. Na opasku zašto muči životinju i žašto ne pokloni psa nekome na planinu gdje mu je i mjesto, gleda u mene kao da sam ja lud a ne on.

Tanja

pre 4 godine

Cekajte ljudi, da li ovo znaci da psa u nedelju, kada policijski cas traje do ponedeljka u pet, mi psa mozemo izvesti SAMO od 23h do 01? Jednom u toku celog dana?

aleksandar

pre 4 godine

@Sone Malibu

Mnoge stvari izgleda tebi nisu jasne. Ali tako mi je drago sto si se ovako iznervirao jao vidi ga kako se on trudi pa piskara. Ljubim te.

Dr.Brele

pre 4 godine

Idite u crkvu, pričešćujte se do mile volje ali ako dobijete virus ili ga prenesete nekom od svojih ukućana obratite se popu umesto lekaru. Skoro mesec dana ne izlazim nigde osim do prodavnice. Osim toga jednom sam samo otišao do apoteke i pijace koje ni sada ne rade. Zašto ne mogu da okupim svoje društvo i roštiljam, da lepo svi jedemo sa istom viljuškom? Šetnja ljubimca nije hir već potreba a vi ako želite da se molite to možete i u kući.

СОССД.ГИХСБпмг.амин

pre 4 godine

Botovi i zli ljudi koji mrze životinje i nazivaju nas "kučkarima" ili kako već, na aparatima!
(Will Griggs On Fire, 02. april 2020 19:36)

Mi koji imamo decu smo diskriminisani u odnosu na vas kučepazitelje.

miks

pre 4 godine

Ova mera takodje ima i pocne efekte jer ce u nedelju vlasnici imati prilike da vezbaju skupljanje izmeta za svojim psom sto inace na ulici nikada ne rade!

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Hvalaaaaaa
A u nedelju?
(bla, 2. april 2020 19:42)

Šta u nedelju? Tada šetaju penzioneri.

Da. Spustim kuce na 5-10 min ispred zgrade (pokupim normalno) da obavi svoje i kuci.
(Kibo, 2. april 2020 19:52)

Od 23h do 1h je 120 minuta.

Жужи

pre 4 godine

Надам се да су кучкољупци срећни и да ће престати да кмече и досађују народу.

Marrssa

pre 4 godine

I ja cu da setam decu i familiju tada....danju cemo duze spavati, nocu se zezati i provoditi.Ovo je sve cirkus....danas moze, sutra ne moze.Daj resite vise nesto konkretno.Kucni ljubimci su izgleda najveci prioritet cim se zakon menja vec treci put.To je takvo pomodarstvo postalo da je to strasno.I neka dobijem milion minusa opet cu reci da se sve te zivotinke muce u stanovima i da to nije mesto za njih i kraj price.

nik

pre 4 godine

opet kuckari proterali.Ok ,Al kad ovo prodje onda zakon koliko maksimalno moze biti zivotinja u zgradama ,po ulazima I po stanu,,nesto slicno kao parking mesta za automobile,pa gospodo prodajite stanove I kupujete kuce pa gajite I aligatore.Od izmeta I smrada mokrace ne moze da se zivi a od laveza ne moze da se spava.Od sopstvenog ega I tzv.plemenitosti zaboravljate da pored vas zive I drugi ljudi.

Pantagruel

pre 4 godine

Ja mog ljubinca setam vise puta dnemno i ni ko nemoze dami zambrani napomiljem da ni je u pitalju kucmi ljubinac ni životinja (Volina, 02. april 2020 19:54) Тако је, мајсторе. Нико ти неће прошетати љубимца тако предано као што можеш ти сам себи, нарочито у време пандемије, када се мора држати социјална дистанца, чак и од њега. Велики подсмех плиткоумнима који нису схватили на коју радњу и ког љубимца алудираш, па кренули да ти лупају на стотине минуса.

T.

pre 4 godine

Aha, znaci piske u 23h, pa onda opet za 24h. Hehe lepo smisljeno. Na stranu sto ljudi i bez ove dozvole mogu da izadju na 2 min ispred zgrade....

Maka@

pre 4 godine

Hoćete prestati da to zovete šetnja?! To je fiziološka potreba živog bića, koja se nije ograničila nigde u svetu. Bolje se zapitajte kako u većini zemalja funkcionišu i dalje samo na preporukama, a nas mora žandarmerija da uteruje u kuće ili isteruje iz parkova. Da imam psa , da šetam psa i u samoizolaciji sam već mesec dana jer se ne bavim teorijama zavere već čim je eskaliralo u Italiji sam ukapirala šta se sprema. I sad zbog vas koji to niste ukapirali odjednom su problem kučići, more ...

Zoran

pre 4 godine

Kucici moraju vise puta dnevno da idu u toalet, bas kao i ljudi, tako da je dozvola za izlazak samo jednom dnevno neprihvatljiva, to je mucenje pasa i njihovih vlasnika koji moraju da gledaju svoje ljubimce kako se muce

DDD

pre 4 godine

Ukoliko je ovo bila losa mera, stoga i ukinuta, kako je sad odjednom opet dobra? Prvo dobra, pa losa, pa sad opet moze. Mozda na kraju ipak u taj shopping u Milano?

александар

pre 4 godine

Вау, каква значајна вест.
Људи затворени и заточени, али нема везе, важни су пси.

s.

pre 4 godine

Vest je O.K. Izgleda da će se sve rešiti osim nas 65+, mi ćemo ostati u zatvoru bez pola sata dnevne šetnje.A to nas drži u životu.Nama koji imamo polineuropatiju (izumiranje nerava u stopalima zbog dijabetesa 2) dnevna šetnja od 3-5 km je jedina terapija.

Lucifer_pk

pre 4 godine

Ja da ne izlazim iz kuće deca i stari ljudi ne smeju napolju bitno da kućni ljubimci mogu da prošetaju jer njihova prava su jedino bitna. Da se razumemo odmah nemam ništa proriv kučića, mačića,itd...

Mirjana

pre 4 godine

Drzava snaznim merama vanrednog stanja utice da se spreci sirenje zaraze medju nase stanovnistvo, sto je od presudnog znacaja za ocuvanje zdravlja svih nas!

Sone Malibu

pre 4 godine

Nije mi jasna sledeca stvar:

Ljudi su se davno izdigli od zivljenja sa zivotinjama u istom prostoru.
Savremena moda, trendovi, otudjenost ljudi i nadomestavanje te otudjenosti kucadma, koja ce ih obozavati, i nikada kritikovati, vratila je ponovo da ljudi zive u u istom prostoru sa zivotinjama.

Pitanje:

Ako vam ne smetaju dlake koje su po celom stanu, smrad ili miris zivotinja, nije mi jasno, zarad te ultimativne ljubavi, zasto je problem da zivotinje vrse nuzdu u kuci, a vi to zarad te ultimativne ljubavi prema njima redovno pocistite ?

revel

pre 4 godine

Sam broj lajkova na svakom komentaru vezanom za korona virus je sam pokazatelj koliko ljudi ovde razlicito razmisljaju i koliko su misljenja podeljena sto se tice ove situacije.
Kada to shvatite, dolazimo do zakljucka da bilo koji savet i misljenje koje ostavljate nece pomoci previse i ne leci koronu.
Tako da manje pisite komentare vise se cuvajte na nacin na koji najbplje umete i smatrate ga najbodobnijim.Bez filozofije i ostalih teorija zavere.

Kibo

pre 4 godine

Eto sada možete da šetate mačke u vreme policijskog časa. Happy?
(Federerov sledbenik, 02. april 2020 19:39)

Da. Spustim kuce na 5-10 min ispred zgrade (pokupim normalno) da obavi svoje i kuci.

Ne budi nepismen, vozi desnom stranom

pre 4 godine

Veliki broj ljudi koji sada setaju kucice, to nisu radili pre vanrednog stanja. Setam psa stalno i dobro znam broj ljudi pre i sada u toku ove situacije.

paor

pre 4 godine

A paori?
Setva je počela,hoće li se znati tačno do koliko sati smemo da budemo u ataru,u traktoru...ili ćete nas 'vatati meredovima i naplaćivati kazne.
Bilo bi dobro da bude do 20 h. sve ispod toga je nedovoljno.

Зоран

pre 4 godine

У овој ,,држави,, и керови имају већа права од хришћана.. како радили тако нам Бог и помогао..

pegasus

pre 4 godine

Citam komentare i ne mogu cudu da se nacudim..Kakav smo mi to jadan narod. Svako ko ima psa to je njegovo pravo. Onaj ko nema zivotinju bira tako svoj zivot. Tesko je svima. Ali oni koji nemaju kucne ljubimce ne moraju da se slade i pakoste, a narocito ne da govore pogrdno o vlasnicima pasa. Narocito mi je muka kad se uporedjuju prava "kuckara" sa onima koji nemaju ljubimce...POBOGU LJUDI..Umesto da se ispomazemo, mi se oko svega i svacega ujedamo..E to nam je slika i prilika. Bolje i ne zasluzujemo.

Mirjana

pre 4 godine

Drzava snaznim merama vanrednog stanja utice da se spreci sirenje zaraze medju nase stanovnistvo, sto je od presudnog znacaja za ocuvanje zdravlja svih nas!

kl

pre 4 godine

@Ok. Mislio sam da ne vozim bicikl ovog aprila,iako sam strastveni biciklista,ali posle ovog ne pada mi na pamet da sedim kuci i budem diskriminisan u odnosu na kuckare. Svi ljudi su jednaki pred zakonom,ne mogu neki biti jednakiji.
(Oliver, 02. april 2020 20:42)

Aaaa, ti obavljaš fiziološke potrebe samo dok voziš bicikl? Pa OK onda...

Lucifer_pk

pre 4 godine

Ja da ne izlazim iz kuće deca i stari ljudi ne smeju napolju bitno da kućni ljubimci mogu da prošetaju jer njihova prava su jedino bitna. Da se razumemo odmah nemam ništa proriv kučića, mačića,itd...

Seljak

pre 4 godine

Kučkari imaju neku dijagnozu, žive i spavaju sa životinjom! a sve zelene površine usrane i zapišane! zelenilo se suši! da plaćaju porez 1000€ pa onda šetaj!!!!

Stručnjak

pre 4 godine

Komunalna policija da izvrši kontrolu da li su psi čipovani i da kažnjava ako nisu. Takođe da sprovode kontrolu upotrebu korpe i povoca.

Los Angeles

pre 4 godine

Znajući naše komšije, očekujte povećan broj bačenog otrova okolo ulaza u tom istom periodu. Baksuzi su to, ne može se ljudima objasniti ništa.

Eddy

pre 4 godine

Moj komšija ima bernardinca kojeg drži u garsonjeri. Jadna životinja jedva stane u lift. Na opasku zašto muči životinju i žašto ne pokloni psa nekome na planinu gdje mu je i mjesto, gleda u mene kao da sam ja lud a ne on.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Hvalaaaaaa
A u nedelju?
(bla, 2. april 2020 19:42)

Šta u nedelju? Tada šetaju penzioneri.

Da. Spustim kuce na 5-10 min ispred zgrade (pokupim normalno) da obavi svoje i kuci.
(Kibo, 2. april 2020 19:52)

Od 23h do 1h je 120 minuta.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Hvalaaaaaa
A u nedelju?
(bla, 2. april 2020 19:42)

Šta u nedelju? Tada šetaju penzioneri.

Da. Spustim kuce na 5-10 min ispred zgrade (pokupim normalno) da obavi svoje i kuci.
(Kibo, 2. april 2020 19:52)

Od 23h do 1h je 120 minuta.

Ne budi nepismen, vozi desnom stranom

pre 4 godine

Veliki broj ljudi koji sada setaju kucice, to nisu radili pre vanrednog stanja. Setam psa stalno i dobro znam broj ljudi pre i sada u toku ove situacije.

Zohan

pre 4 godine

@Sone Malibu

Nauceni psi nece da vrse nuzdu u stanu, trpece dok im ne pozli. Potpuno je bespotrebno pricati ko je za psa u stanu ko nije. Pusenje je lose i svi to znamo, ali ne mogu sad svi da prestanu da puse odjednom. Ako pricamo o cistoci, odgovorno tvrdim da su moja dva psa cistiji i manje smrde od dobrog dela putnika u gradskom prevozu.

miks

pre 4 godine

Ova mera takodje ima i pocne efekte jer ce u nedelju vlasnici imati prilike da vezbaju skupljanje izmeta za svojim psom sto inace na ulici nikada ne rade!

nik

pre 4 godine

opet kuckari proterali.Ok ,Al kad ovo prodje onda zakon koliko maksimalno moze biti zivotinja u zgradama ,po ulazima I po stanu,,nesto slicno kao parking mesta za automobile,pa gospodo prodajite stanove I kupujete kuce pa gajite I aligatore.Od izmeta I smrada mokrace ne moze da se zivi a od laveza ne moze da se spava.Od sopstvenog ega I tzv.plemenitosti zaboravljate da pored vas zive I drugi ljudi.

Hedona

pre 4 godine

Mere vlade su zaista potrebne, kako bi građani shvatili da se Srbija bori za živote svih ljudi. Ovo je jako važno da zaista našu državu izvuku skroz.

Жужи

pre 4 godine

Надам се да су кучкољупци срећни и да ће престати да кмече и досађују народу.

горан ковачевић

pre 4 godine

Ako vam ne smetaju dlake koje su po celom stanu, smrad ili miris zivotinja, nije mi jasno, zarad te ultimativne ljubavi, zasto je problem da zivotinje vrse nuzdu u kuci, a vi to zarad te ultimativne ljubavi prema njima redovno pocistite ?
(Sone Malibu, 2. april 2020 19:53)
Имам ја питање за тебе. Ако не познајеш псе и то какве све расе постоје, како живе те животиње, који су им потребе, када су најсређнији и сл, зашто коментаришеш?
Ево да те малко едукујем. Постоје пси који се не лињају. Нпр пудле, малтезери, бишони итд. Ти пси немају скоро никакав смрад на који овде редовно алудирају неки неедуковани ликови. Пас се од малих ногу учи да нужду не обавља у кући, исто као и дете које учиш да обавља нужду у купатилу. Пас кад стекне неку навику он је не мења преко ноћи као човек и због тога може да поремети свој устаљени процес кад иде у шетњу и када врши нужду. Мада мислим да је узалудно тупити људима који су недоказни и који би и сами вршили нужду на тераси ако би им онај са ТВа то наредио...
Што се мере тиче ок је за шетњу како пас не би трпео са те физичке стране јер је то животиња којој је шетња потребна. Али мислим да им треба још излазака бар на 5 минута да на брзину обаве своје кад нема живе душе. У сваком случају боље ишта него ништа.

Daki

pre 4 godine

sve vas koji me volite zivotinje,sazaljevam.Ni sami ne shvatate koliko ste zlobni,vratite se odakle ste dosli,lepo vam je u Beogradu,mrzite pse,a hranili ste svinje pa ste dosli u Beograd sad ste face,vi ste veoma nesrećni ljudi,ne znate sta je ljubav prema psu i macki,da se vi pitate sve bi ih pobili,a iz Srbije i svojih sela niste mrdnuli,sram vas bilo...

samo kažem

pre 4 godine

ovim je poručio da ljudi imaju manje prava od psa! posebno penzioneri.
(djolezloba, 02. april 2020 20:43)

Zar penzioneri moraju da obavljaju nuzdu napolju?
Shvatite vec jednom da pas kada nauci da vrsi nuzdu van kuce vise nikada to neće uraditi unutra, ne vredi ni posip ni pesak ni nista. Meni bi bilo lakse kada bi moj pas hteo da na terasi na peleni sve obavi u ovoj situaciji, ali to je nemoguće.

Czv

pre 4 godine

Sad se vidi po komentarima, znaci izadjem napolje, prosetam Sam, uvece, kad nema nikog, znaci opasnost bukvalno nula, I to je svima vama katastrofa. Siri se virus. Sa druge strane, svaki Dan, svaki boziji Dan, ispred poste, maxi, lidl, banka, lili. Guzve ispred po 20 ljudi niko ne stoji na 2 m, I to neki cak I bez maski, e to je sigurno, sto posto. Ajde sad posto Sam vam bar donekle objasnio, ajde, ukljucite mozak, ako ga Imate, sta je riskantnije I stetnije. Naravno oni koji nemaju, za njih mi je mnogo zao

Sone Malibu

pre 4 godine

Nije mi jasna sledeca stvar:

Ljudi su se davno izdigli od zivljenja sa zivotinjama u istom prostoru.
Savremena moda, trendovi, otudjenost ljudi i nadomestavanje te otudjenosti kucadma, koja ce ih obozavati, i nikada kritikovati, vratila je ponovo da ljudi zive u u istom prostoru sa zivotinjama.

Pitanje:

Ako vam ne smetaju dlake koje su po celom stanu, smrad ili miris zivotinja, nije mi jasno, zarad te ultimativne ljubavi, zasto je problem da zivotinje vrse nuzdu u kuci, a vi to zarad te ultimativne ljubavi prema njima redovno pocistite ?

paor

pre 4 godine

A paori?
Setva je počela,hoće li se znati tačno do koliko sati smemo da budemo u ataru,u traktoru...ili ćete nas 'vatati meredovima i naplaćivati kazne.
Bilo bi dobro da bude do 20 h. sve ispod toga je nedovoljno.

Kraljica

pre 4 godine

Ovako. Ja cu svoju ljubimicu da šetam (ne da izvodim na pet minuta) kao i do sad, tri puta dnevno kiko joj je i potrebno.
Što se tiče zivota u stanu, nas dve delimo 50m2. A posle ovih komentara niko nikad neće da nam se useli u naš životni prostor.

I poslednje, ali ne i najmanje važno vaša dečurlija su vaš problem, baš kao što je moj pas moj. Penzionera, odnosno ljudi preko 65 godina mi je stvarno žao, oni su ubedljivo najviše pogodjeni ovim merama. Puno ljudi od 65 godina je izuzetno vitalno, navikli su da dzogiraju, budu aktivni i sad ih neko proizvoljno na osnovu krštenice stavi u potpuni zatvor. Strašno.

Kibo

pre 4 godine

Eto sada možete da šetate mačke u vreme policijskog časa. Happy?
(Federerov sledbenik, 02. april 2020 19:39)

Da. Spustim kuce na 5-10 min ispred zgrade (pokupim normalno) da obavi svoje i kuci.

Maka@

pre 4 godine

Hoćete prestati da to zovete šetnja?! To je fiziološka potreba živog bića, koja se nije ograničila nigde u svetu. Bolje se zapitajte kako u većini zemalja funkcionišu i dalje samo na preporukama, a nas mora žandarmerija da uteruje u kuće ili isteruje iz parkova. Da imam psa , da šetam psa i u samoizolaciji sam već mesec dana jer se ne bavim teorijama zavere već čim je eskaliralo u Italiji sam ukapirala šta se sprema. I sad zbog vas koji to niste ukapirali odjednom su problem kučići, more ...

betta

pre 4 godine

Očigledno ima ljudi koji ne poznaju prirodu i fiziologiju pasa, što nije zabranjeno, ali to ih dovodi u zabludu, pa porede sebe sa tom drugom vrstom. Zašto oni ne mogu da izlaze, a psi mogu? Objašnjenje: pas koji je naučio da obavlja nuždu napolju, neće hteti da to radi u kući, već će trpeti do krajnjih granica, a kada se ta situacija često ponavlja, može jako ugroziti njegovo zdravlje. Valjda razumete da nijedan vlasnik/ljubitelj životinja, pa ni bilo koji normalan čovek, ne može prihvatiti takvo stanje i mogući ishod. Podrazumeva se da niko ne treba da zloupotrebljava bilo koju situaciju, jer ovo nije nikakva povlastica, već neophodnost za životinje.

Roshav

pre 4 godine

Komunalna policija da izvrši kontrolu da li su psi čipovani i da kažnjava ako nisu. Takođe da sprovode kontrolu upotrebu korpe i povoca.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Stručnjak, 2. april 2020 21:10)
Strucnjace, komunalne i dalje nema citace cipova, a korpe treba da nose samo rase koje su na listi opasnih pasa...

Losmi

pre 4 godine

Ja cu recimo da spavam, odmaram, i uzivam u to vreme, a ti, ako si lud čekaj ponoć, pa šetaj tog kera... Samo pazi, da ne nagaziš liniju od dvesta metara, i pazi da ne naidješ na komšiju, jer onda vas je već trojica, je li tako? ... Jedan je višak...

Tuzni covece...

Dr.Brele

pre 4 godine

Idite u crkvu, pričešćujte se do mile volje ali ako dobijete virus ili ga prenesete nekom od svojih ukućana obratite se popu umesto lekaru. Skoro mesec dana ne izlazim nigde osim do prodavnice. Osim toga jednom sam samo otišao do apoteke i pijace koje ni sada ne rade. Zašto ne mogu da okupim svoje društvo i roštiljam, da lepo svi jedemo sa istom viljuškom? Šetnja ljubimca nije hir već potreba a vi ako želite da se molite to možete i u kući.

Goran Loznica

pre 4 godine

Meni ništa nije jasno.Zatvaramo kladionice,pre 2 nedelje,juče ponovo zatvaramo.Pre 10 dana nema šetanja pasa i mačaka.Pre 5 dana može šetanje mačaka i pasa.Pre 2 dana ne može šetanje mačaka i pasa.Večeras ponovo može?!Jesam li ja u romanu Stivena Kinga?!

DDD

pre 4 godine

Ukoliko je ovo bila losa mera, stoga i ukinuta, kako je sad odjednom opet dobra? Prvo dobra, pa losa, pa sad opet moze. Mozda na kraju ipak u taj shopping u Milano?

u prolazu

pre 4 godine

Nemam psa ali sam svojevremeno nekih mesec dana čuvala jednog Švrću ... između ostalog, to je podrazumevalo tri šetnje dnevno - jednom ujutru pre posla, jednom popodne kad dođem s posla i jednom uveče, pred spavanje. Iskreno, to je bilo malo previše šetnji za mene, verovatno zato nemam psa iako volim te zveriće, ali da sada imam nekog četvoronošca gledala bih da ga šetam kad pravila to dozvoljavaju a ako se njegove/njene fiziološke potrebe i policijski čas preklapaju ... paaa, onda bih nabavila najduži povodac (ili običan konopac), stala u ulaz zgrade, pustila životinjicu i sačekala da odradi svoje. Naravno, tada ne bih mogla da pokupim njegov/njen minuli rad ali šta da se radi, pravila su pravila a nužda je nužda (naročito velika)

Zoran

pre 4 godine

Kucici moraju vise puta dnevno da idu u toalet, bas kao i ljudi, tako da je dozvola za izlazak samo jednom dnevno neprihvatljiva, to je mucenje pasa i njihovih vlasnika koji moraju da gledaju svoje ljubimce kako se muce

Spajz

pre 4 godine

Znaci u nedelju ne smem smece ceo dan da istresem ali ako imam kucnog ljubimca smem da ga izvedem uvece od 23h I da zajedno da njim istresem smece?

Pantagruel

pre 4 godine

Ja mog ljubinca setam vise puta dnemno i ni ko nemoze dami zambrani napomiljem da ni je u pitalju kucmi ljubinac ni životinja (Volina, 02. april 2020 19:54) Тако је, мајсторе. Нико ти неће прошетати љубимца тако предано као што можеш ти сам себи, нарочито у време пандемије, када се мора држати социјална дистанца, чак и од њега. Велики подсмех плиткоумнима који нису схватили на коју радњу и ког љубимца алудираш, па кренули да ти лупају на стотине минуса.

Tanja

pre 4 godine

Cekajte ljudi, da li ovo znaci da psa u nedelju, kada policijski cas traje do ponedeljka u pet, mi psa mozemo izvesti SAMO od 23h do 01? Jednom u toku celog dana?

acomurija

pre 4 godine

(betta, 02. april 2020 20:23)@,
Tvoj stan, i kuca, su tvoji, mozes i sam da kakis po sobi, i tvoji ljubimci, ali ulica i parkovi, da je srece i pameti, bili bi celog naroda, a ne stovarista pseceg izmeta. Jos druga strana ljubavi priznaje da su navikli kerove da vrse izmet i na mojim trotoarima, parkovima...
E vidite, ucite ljubimce da su SAMO vasi, neka vrse nuzdu samo vama!

s.

pre 4 godine

Vest je O.K. Izgleda da će se sve rešiti osim nas 65+, mi ćemo ostati u zatvoru bez pola sata dnevne šetnje.A to nas drži u životu.Nama koji imamo polineuropatiju (izumiranje nerava u stopalima zbog dijabetesa 2) dnevna šetnja od 3-5 km je jedina terapija.

Dragan

pre 4 godine

Od 23h - 01h, pa stvarno da čovek ne poveruje, Da li je ovo društvo što donosi ova pravila svesno toga da postoji veliki broj delimično sposobnih ljudi, koji su sami, zato i uzimaju kućne ljubimce. Krene noću, zapne, padne niko ga ne vidi. I ko zna još koliko varijanti svih mogućih situacija. Ovo je kao da odluku donosi neko ko je već u poodmakloj fazi zaraze.

александар

pre 4 godine

Вау, каква значајна вест.
Људи затворени и заточени, али нема везе, важни су пси.

Bivši kučkar

pre 4 godine

Nažalost, nemam više psa, dok sam ga imao nije mi smetalo da me zovu "kučkarom". Želim da odgovorim ovim što se bune što kučkari izlaze, a oni stariji ne mogu. Stariji su izloženi većem riziku, mogu nešto da pokupe i unesu u kuću na cipelama i ako ne sreću druge ljude na ulici.
Što se tiče ideje da psi mogu da vfrše nuždu i unutra, naravno da mogu. Radi se samo o tome da je zajednički interes svih stanara da stanovi budu što čišći. Bolje da se kuca koja stanuje iznad vas popiški napolju, nego na terasi ili negde u stanu, nezavisno od toga koliko se to brzo očisti. Što se tiče ovog čestog menjanja odluka, ovo je potpuno nova situacija, probaju se razne stvari, potpuno je normalno da se odluke menjaju.

Oliver

pre 4 godine

Ok. Mislio sam da ne vozim bicikl ovog aprila,iako sam strastveni biciklista,ali posle ovog ne pada mi na pamet da sedim kuci i budem diskriminisan u odnosu na kuckare. Svi ljudi su jednaki pred zakonom,ne mogu neki biti jednakiji.

DIV

pre 4 godine

Ovima sto nas zovu kuckarima i dzukcima, a vi kako ste?
(alt ctrl, 02. april 2020 19:44)

Ja cu recimo da spavam, odmaram, i uzivam u to vreme, a ti, ako si lud čekaj ponoć, pa šetaj tog kera... Samo pazi, da ne nagaziš liniju od dvesta metara, i pazi da ne naidješ na komšiju, jer onda vas je već trojica, je li tako? ... Jedan je višak...

T.

pre 4 godine

Aha, znaci piske u 23h, pa onda opet za 24h. Hehe lepo smisljeno. Na stranu sto ljudi i bez ove dozvole mogu da izadju na 2 min ispred zgrade....

Marrssa

pre 4 godine

I ja cu da setam decu i familiju tada....danju cemo duze spavati, nocu se zezati i provoditi.Ovo je sve cirkus....danas moze, sutra ne moze.Daj resite vise nesto konkretno.Kucni ljubimci su izgleda najveci prioritet cim se zakon menja vec treci put.To je takvo pomodarstvo postalo da je to strasno.I neka dobijem milion minusa opet cu reci da se sve te zivotinke muce u stanovima i da to nije mesto za njih i kraj price.

J.

pre 4 godine

Nemam psa, a i ne živim u Srbiji, i da ga imam, smela bih da ga izveden, jer je dozvoljeno u svim zemljama.
Samo da podsetim, ljudima koji pretrpe teške gubitke u porodici vi ostanu sami, psiholozi često proporuče psa i ti ljudi se posle tih preporoda, jer ispune svoje vreme, poklone nekome svoju ljubav i pažnju, imaju neku redovnu obavezu, što je, sve, odličan lek protiv depresije. Zato mnogi stariji ljudi koju su izgubili partnera, čija su deca daleko ili nemaju dece, imaju psa. Sada ni oni ne mogu da izađu, ni njihov pas. Mi smo jedan surov narod, bez saosećanja, na osnovu svih ovih, zaista zlih, komentara.

revel

pre 4 godine

Sam broj lajkova na svakom komentaru vezanom za korona virus je sam pokazatelj koliko ljudi ovde razlicito razmisljaju i koliko su misljenja podeljena sto se tice ove situacije.
Kada to shvatite, dolazimo do zakljucka da bilo koji savet i misljenje koje ostavljate nece pomoci previse i ne leci koronu.
Tako da manje pisite komentare vise se cuvajte na nacin na koji najbplje umete i smatrate ga najbodobnijim.Bez filozofije i ostalih teorija zavere.

Licemeri

pre 4 godine

U mom naselju, koje celo u parkovima, ljudi šetaju pse sami, ali su zato sva igrališta puna dece.
Po četiri-pet roditelja izvede decu, sede zajedno bez ikakve zaštite, čavrljaju. Po klupama se skupljaju klinci, po njih pet-šest, cevče pivo, niko nema ni masku ni rukavice. Po terenima po njih desetak igra basket i fudbal. I tako svaki dan otkako je ovo počelo. Naravno, pobacaju gomilu flaša oko terena i ne pokupe ih.
E tako se širi zaraza.

Stevan

pre 4 godine

Kad vršimo nuždu i to ode u reku nije problem. Kad voda iz veš mašine ode u reku nije problem. Kad udišemo vazduh koji smo zagadili nije problem. Kada jedemo hranu isprskanu otrovima nije problem. Kada uništavamo biljni i životinski svet i nas same nije problem. Zato što nam se može jer smo ljudi. Ali kad se pas pojaki i popiški to je prirodna katastrofa i izvor boleština itd.
Mi ljudi smo nakveća greška prirode

AkrononiM

pre 4 godine

Brate mili... Pa ovoliko komentara nije bilo ni kad se objavila vest o srkanju vina iz iste kasike u crkvi... Odakle tolika fama oko ovoga? Uostalom, to sto ima izmeta po ulici, ne mora odmah da znaci da vlasnim nije pokupio, mozda je i napusten pas u pitanju. A pre vanrednog stanja nije bilo izmeta? Ne razumem... I treba da se dozvoli izlazak kucnih ljubimaca zbog FIZIOLOSKIH potreba a ne da se rastrcava... Eto, moj tata ima starog psa, ima problem sa besikom... I na svakih 2 sata mora da je izvede ispred zgrade... I sta sad? Ajde ljudi malo empatije, razumevanja prema drugima... Dosta vise zajedljivosti, ogorcenosti prema zivotinjama i njihovim vlasnicima...

СОССД.ГИХСБпмг.амин

pre 4 godine

Botovi i zli ljudi koji mrze životinje i nazivaju nas "kučkarima" ili kako već, na aparatima!
(Will Griggs On Fire, 02. april 2020 19:36)

Mi koji imamo decu smo diskriminisani u odnosu na vas kučepazitelje.

.....a

pre 4 godine

Dosta vise sa tim o setanju dece i kako ne mozete da ih izvedete. Deca mogu da se zaraze virusom i mogu da ga prenesu drugima, a psi ne. I deca ne moraju da se izvode u wc napolje. Toliko je jednostavno, ne znam sto trpate tu decu u svaku vest o psima.

pis

pre 4 godine

Čudo kako vam bode oči izmet životinje.. A sve dnevne sobe i frižideri,šporeti po rekama i kako je neko napisao zelenim površinama,krošnjama to vam je.. pa normalno. Ipak smo mi ljudi ,pogreši čovek..

sturmmann

pre 4 godine

Srbi su slobodarski, dostojanstven i ponosan narod...

Treba im dozvola da izvedu psa u šetnju.

"Što više gledam ljude, to više volim svog psa." (Blez Paskal)

Maestralno rečeno.

ratar

pre 4 godine

Bravo vucicu legendo. Znaci od subote od 00 do ponedeljka 05 nema setanja. Neka ih setaju po kuci. Ili neka izdrze 17 sati ti mali psici hehehhe

Aleksa

pre 4 godine

Ovi sto kritikuju ovu odluku kritikuju je iskljucivo zbog ljubomore sto oni ne mogu izaci jer nemaju pse. Srecom u velikoj su manjini, nadjite mi jednu cak i malo poznatu licnost koja nema psa ? Cak i u stanu. Razumem ljude koji se plase pse i izbegavaju ih to je ok, ali ne razumem ljude kojima je krivo sto cemo dobiti priliku da setamo pse. Kapiram da vi to nikada necete razumeti, ali neko od hejtera ce sigurno imati psa u buducnosti i shvatice o cemu pricam.

марко

pre 4 godine

Пси су дивна бића за разлику од људи. Они не мрзе, нису завидни, нису материјалисти...

iznogud011

pre 4 godine

KO ne voli zivotinje, ne voli ni ljude...dovoljno..
Pas ne moze da izdrzi 24 casa da drzi neku od nuzdi...ne trazim da setam nego samo zivotinji da olaksam...dovoljno 5min U svemu ovome istrenirao sam mog psa da izdrzi bar 12-13 sati..24 je preterano...

Federerov sledbenik

pre 4 godine

@Will Griggs On Fire

To jeste neprimeren izraz i jeste da mačke i psi imaju svoje potrebe, ali znaš kako...Samci koji žive sa životinjama posle nekog vremena počnu nekako da liče na njih. I ti samci obično izgledaju nekako čudno, ćutljivi su i primetno loših higijenskih navika....zapušteni je blaga reč. Samo su golubari gori od njih.

Ana

pre 4 godine

Obozavam pse. Dok sam zivela u selu, imali smo i bernadinca, haskija. U stanu psa nemam I mislim da nije humano psa drzati u stanu, to je moje misljenje. Medjutim, ako neko ima psa u stanu, to je njegovovo pravo. Danas imam decu i uzeli smo psa ponovo u selu, malog terijera. Redovno idemo za vikend da se deca poigraju, jer mislim da pas obogacuje ljude. Ono sa cime se ne slazem je cinjenica da velika vecina, nazalost u gradu ne pokupi za psom. Nasa ulica je prljava, nazalost i parkovi. Vise puta sam videla da nasred ulice ili u parku vlasnici pasa ili osoba koja ih samo seta ne pokupi za njima. To mi mnogo smeta i jako je nekulturno i neodgovorno prema deci i ostalim ljudima, koji tu isto zive.

Ne mogu da verujem

pre 4 godine

@ime poznato odabranima
"Hocu I ja termin da prosetam mamu I tetku. 30 dana zatvorene u stanu."

Ne moze, ubices ih !
Ne moze, ubices ih !
Ne moze, ubices ih !

Neverovatno da jos uvek ima ljudi koji nista ne shvataju iako ih mediji svakodnevno bombarduj stalno istim informacijama za cije razmevanje ne treba mnogo visok IQ !

ZZZZ

pre 4 godine

Vlasnici kućnih ljubimaca bolje da prvo očistite parkove i ulice od kereceg izmeta,pa se onda borite za prava vaših ljubimaca, jer se više ne može proci gradom od kereceg izmeta. Prvo ispunite vaše zakonske obaveze: da vodite vaše ljubimce na povodcu, da imaju korpu na ustima, da kupite izmete posle obavljene nužde, da nepuštate pse gde se deca igraju. Devedeset posto vlasnika to ne radi, a ovamo se bore za prava svojih ljubimaca. Strašno.

Mika

pre 4 godine

(ZZZZ, 3. april 2020 09:18)

Predlažem ti da posle neke sezone sankanja odeš na Košutnjak ispod DIF-a i vidiš vlasnike pasa (i njihovu decu) koji masovno čiste pola šume od tih kulturnih i čistih kao ti koji ostave čipseve, flaše, polomljene sanke, pikavce, limenke i ostalo.

nscz

pre 4 godine

(Kraljica, 02. april 2020 21:44)

E moja kraljice, uživaj ti sa svojim kerom u tih 50m2, a pusti nas sa "dečurlijom" na miru. Bar me deca ne ližu po licu, ne otpadaju im dlake po nameštaju, a i ne moram sa kesom u džepu da ih vodim u šetnju buuahahahahah

Stručnjak

pre 4 godine

Ljudi koji nabave psa vremenom izgube osećaj za neke stvari, to govorim iz iskustva nekoliko prijatelja. Počelo u kući da im smrdi, dođeš u goste, postave neko meze na klub sto, pas vrti repom po hrani, gura njušku u tanjir, odvratno totalno. Zbog toga od prijatelja, sad su postali samo poznanici...

Matrix

pre 4 godine

opet kuckari proterali.Ok ,Al kad ovo prodje onda zakon koliko maksimalno moze biti zivotinja u zgradama ,po ulazima I po stanu,,nesto slicno kao parking mesta za automobile,pa gospodo prodajite stanove I kupujete kuce pa gajite I aligatore.Od izmeta I smrada mokrace ne moze da se zivi a od laveza ne moze da se spava.Od sopstvenog ega I tzv.plemenitosti zaboravljate da pored vas zive I drugi ljudi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nik, 2. april 2020 20:21)

Smesan si, kad vec zelis da zivis u stanu, u zgradi onda se navikni da to NIJE kuca! Ako ti treba mir i privatnost kao u kuci, onda slobodno prodaj svoj stan pa kupi kucu!!

aleksandar

pre 4 godine

@Sone Malibu

Mnoge stvari izgleda tebi nisu jasne. Ali tako mi je drago sto si se ovako iznervirao jao vidi ga kako se on trudi pa piskara. Ljubim te.

Jovan

pre 4 godine

jao što ste dosadni s tim ljubimcima, dajte im da šetaju kad god hoće, povraća mi se više od njih toliko su razmaženi da je to jezivo...

Preko 65

pre 4 godine

Stariji su izloženi većem riziku, mogu nešto da pokupe i unesu u kuću na cipelama i ako ne sreću druge ljude na ulici.
(Bivši kučkar, 2. april 2020 20:15)

Znači, virus legne na ulicu i pritaji se, pa kad nanjuši nekod od 65+, skače mu na cipelu, a mlađe propušta?

Da si ovakvo nešto izvalio u nekoliko prvih dana epidemije, bilo bi razumljivo, ali posle mesec dana, kad svuda imaš detaljna objašnjenja?!! Pa, pročitaj ih više, čoveče!

Stariji NISU izloženi većem riziku zaraze, on je JEDNAK za sve, a razlika je u tome da AKO se stariji zaraze, kod njih je veći rizik težeg toka bolesti i veći rizik smrti, što je nešto sasvim drugo!

Verovatnoća da pokupiš virus na cipelama daleko je veća u prodavnici ili drugom ZATVORENOM prostoru nego na ulici, zbog daleko veće koncentracije ljudi.

Da bi ti se to desilo na ulici, treba da imaš tu sreću da je malo pre tebe prošao neko zaražen, nakašljao se, rasejao viruse, oni popadali po zemlji, a ti ugaziš u to.

To nije sasvim nemoguće (zato se dezinfikuju ulice), ali je vro malo verovatno, a odbrana je jednostavna: kad dođeš kući, skineš cipele, odložiš na krpu sa sredstvom za dezinfekciju (ako ga imaš), a odmah zatim PROPISNO opereš ruke toplom vodom i sapunom i više ne diraš cipele do sledećeg izlaska i to je to!

Saša 2.

pre 4 godine

Drskost, bahatost i bezobrazluk!! A u koliko sati smeju da šetaju dijabetičari, kardio-vaskularni i drugi bolesnici kojima je LEKAR PREPISAO ŠETNJU KAO TERAPIJU?
Ovo je skandal svetskih razmera!!

Terzio

pre 4 godine

Fantasticno...ljudi, hajde da malo promenimo i korigujemo neke stavove.

Niti su vlasnici pasa "kuckari", u pogrdnom smislu te reci, niti su svi koji se protive setanju pasa, uopste, drzanju pasa, pogotovo u stanovima potpuno u krivu.

Postujte osecanja koje vlasnici pasa gaje prema svojim ljubimcima, uvazavajte tu posebnu vrstu veze koja se razvija tako. Veza je vrlo jaka i nesto sto treba da postoji sto cesce, toplina te vrste u ovom hladnom, egoisticnom i otudjenom svetu je nesto sto nedostaje svima.

S' druge strane, hajde da poradimo na opstoj kulturi, vlasnici, ko negira nekulturu skupljanja za vasim ljubimcima posle obavljene nuzde je slep kod ociju, a to je najcesca zamerka koliko vidim, i sigurno nije bez osnova.

Moj licni stav se jedino odnosi na drzanje velikih pasa u malim stanovima u visespratnicama, to bas ne mogu da razumem, ali prihvatam, malo kooperativnosti svima nam ne bi skodilo.

verba volant

pre 4 godine

Imam utisak da neki nisu načisto koliko je 200m. To je duže od 2 fudbalska terena. Pri tome, to je ispred, iza, levo i desno od ulaza, odnosno krug poluprečnika 200m.
Površina kruga je pixr2, pa računajte. (100m2=ar, 10000m2=hektar)
Verujem da većina i inače ne šeta pse na mnogo većoj površini. Ja sa našim psom napravim krug od jedno 150m.
Pozdrav za"kučkare" (odvratan izraz).

duke nukem

pre 4 godine

Za ove koji misle da policija radi nesto : moja zena izasla ono kad je bilo prvi put dozvoljeno oko pola 9 da seta psa, krenuli da je muvaju. Pitali je jel blizu zivi i sami odgovorili ma nije to bitno, nego jel bi taj pas nas pojeo da mi krenemo na vas. Sledece im je bilo on bi garant prevrnuo ceo auto. Kad je spomenula da zivi sa decom, smorili se i otisli u roku od 2 sekunde.

hemodroid

pre 4 godine

Dvesta metara sa obe strane zgrade je četiristo metara.Ako me pamet još služi.
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 02. april 2020 22:06)

Pamet te ne sluzi ovde se misli na krug, samo napredna administracija vise uopste nema mozga tako da su odluke napisane katastrofa,trebalo je da pise u krugu od 200 metara od stana.

janja

pre 4 godine

Verujem samo da gradjani nece to zloupotrebljavati jer nije odgovorno! Socijalna distanca mora da se postuje da bi smo iz ovoga izasli sto pre bez velikih posledica!

Veliki brat

pre 4 godine

Dvesta metara sa obe strane zgrade je četiristo metara.Ako me pamet još služi.
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 02. april 2020 22:06)

Pamet te ne sluzi ovde se misli na krug, samo napredna administracija vise uopste nema mozga tako da su odluke napisane katastrofa,trebalo je da pise u krugu od 200 metara od stana.
(hemodroid, 3. april 2020 09:08)


Ako je prečnik 200m, napisali bi do 100m od zgrade (na bilo koju stranu), a pošto su napisali 200m, znači da je krug prečnika 400m plus dimenzije zgrade - realno, to je pravougaonik.

Drugo, pošto u gradovima obično nemate 200m između dve zgrade, da li će vlasnici pasa morati da nose ličnu kartu, a policija čitač (pošto je adresa samo na čipu, nije odštampana na kartici) kako bi proverili da li je vlasnik psa malo više "odlutao" od svoje zgrade?????

Tako je to kad nepismeni pišu propise, ovde ispada da vlasnici pasa mogu da šetaju celim gradom, jer su uvek na manje od 200m od neke zgrade, a oni koji nemaju psa, ne mogu ni da promole glavu napolje.

AkrononiM

pre 4 godine

Vlasnici kućnih ljubimaca bolje da prvo očistite parkove i ulice od kereceg izmeta,pa se onda borite za prava vaših ljubimaca, jer se više ne može proci gradom od kereceg izmeta. Prvo ispunite vaše zakonske obaveze: da vodite vaše ljubimce na povodcu, da imaju korpu na ustima, da kupite izmete posle obavljene nužde, da nepuštate pse gde se deca igraju. Devedeset posto vlasnika to ne radi, a ovamo se bore za prava svojih ljubimaca. Strašno.
(ZZZZ, 03. april 2020 09:18)

Citajuci vas komentar zakljucujem da ste vi jedna veoma nesrecna osoba koja stvarno dalje od svojih nogu nije video... Narocito sto vam smeta izmet od zivotinje. Eto da se nadovezem. A sta ako vidim malu decu kako obavljaju veliku nuzdu u sred parka pri tome sto roditelji ne kupe za njima? Uzivajte malo... Svako dobro...

sjsj

pre 4 godine

da li vas stvarno nije sramota da svaki dan pljujete vlast?! a jos gore od toga da se medjusobno, citam sad, svadjate oko setnja, pasa, zena u politici, koji vam bre ? srbi budite jednom slozni, ne morate da volite vlast, ali dajte da se jednom ujedinimo, da izguramo sve ovo, umesto sto ostavljate glupe komentare ovde, napisite nesto lepo, podrsku ilo samo reci ljubav, sloga, vera
!

moon

pre 4 godine

Mislim da je bolje tih dva sata da je stavljeno od 02:00 do 04:00 tada se najlepse spava i covek ulazi u posebnu fazu dubokog sna...a onda alarm i kuce napolje. Uveo bih sada ja da svako mora da izvede psa napolje ako ga ima inace kazna i oduzimanje istog. Pa da vidite kako izgleda izivljavanje, ako vam ovo nije dovoljno, a dato vam je sve!

Nemesis

pre 4 godine

Ok...pravo vreme da pocnu da se prijavljuju policiji svi koji na ma koji nacin budu krsili ovo pravilo, samo li vidim vise od dvoje ljudi i dzukelu zovem policiju.

AkrononiM

pre 4 godine

Drskost, bahatost i bezobrazluk!! A u koliko sati smeju da šetaju dijabetičari, kardio-vaskularni i drugi bolesnici kojima je LEKAR PREPISAO ŠETNJU KAO TERAPIJU?
Ovo je skandal svetskih razmera!!
(Saša 2., 04. april 2020 16:17)

Moj tata je operisao prosle godine kuk i prepone... Eno ga, sedi kod kuce, svira gitaru, tamburu, igra yamb, crta, gleda ruske ratne filmove, i da... Seta po stanu svakog dana po 5 km... I koliko vidim dobro mu je... Tako da... Shhhhhh

Tanja

pre 4 godine

Cekajte ljudi, da li ovo znaci da psa u nedelju, kada policijski cas traje do ponedeljka u pet, mi psa mozemo izvesti SAMO od 23h do 01? Jednom u toku celog dana?

Zoran

pre 4 godine

Kucici moraju vise puta dnevno da idu u toalet, bas kao i ljudi, tako da je dozvola za izlazak samo jednom dnevno neprihvatljiva, to je mucenje pasa i njihovih vlasnika koji moraju da gledaju svoje ljubimce kako se muce

Zohan

pre 4 godine

@Sone Malibu

Nauceni psi nece da vrse nuzdu u stanu, trpece dok im ne pozli. Potpuno je bespotrebno pricati ko je za psa u stanu ko nije. Pusenje je lose i svi to znamo, ali ne mogu sad svi da prestanu da puse odjednom. Ako pricamo o cistoci, odgovorno tvrdim da su moja dva psa cistiji i manje smrde od dobrog dela putnika u gradskom prevozu.

revel

pre 4 godine

Sam broj lajkova na svakom komentaru vezanom za korona virus je sam pokazatelj koliko ljudi ovde razlicito razmisljaju i koliko su misljenja podeljena sto se tice ove situacije.
Kada to shvatite, dolazimo do zakljucka da bilo koji savet i misljenje koje ostavljate nece pomoci previse i ne leci koronu.
Tako da manje pisite komentare vise se cuvajte na nacin na koji najbplje umete i smatrate ga najbodobnijim.Bez filozofije i ostalih teorija zavere.

александар

pre 4 godine

Вау, каква значајна вест.
Људи затворени и заточени, али нема везе, важни су пси.

s.

pre 4 godine

Vest je O.K. Izgleda da će se sve rešiti osim nas 65+, mi ćemo ostati u zatvoru bez pola sata dnevne šetnje.A to nas drži u životu.Nama koji imamo polineuropatiju (izumiranje nerava u stopalima zbog dijabetesa 2) dnevna šetnja od 3-5 km je jedina terapija.

Sone Malibu

pre 4 godine

Nije mi jasna sledeca stvar:

Ljudi su se davno izdigli od zivljenja sa zivotinjama u istom prostoru.
Savremena moda, trendovi, otudjenost ljudi i nadomestavanje te otudjenosti kucadma, koja ce ih obozavati, i nikada kritikovati, vratila je ponovo da ljudi zive u u istom prostoru sa zivotinjama.

Pitanje:

Ako vam ne smetaju dlake koje su po celom stanu, smrad ili miris zivotinja, nije mi jasno, zarad te ultimativne ljubavi, zasto je problem da zivotinje vrse nuzdu u kuci, a vi to zarad te ultimativne ljubavi prema njima redovno pocistite ?

Oliver

pre 4 godine

Ok. Mislio sam da ne vozim bicikl ovog aprila,iako sam strastveni biciklista,ali posle ovog ne pada mi na pamet da sedim kuci i budem diskriminisan u odnosu na kuckare. Svi ljudi su jednaki pred zakonom,ne mogu neki biti jednakiji.

DIV

pre 4 godine

Ovima sto nas zovu kuckarima i dzukcima, a vi kako ste?
(alt ctrl, 02. april 2020 19:44)

Ja cu recimo da spavam, odmaram, i uzivam u to vreme, a ti, ako si lud čekaj ponoć, pa šetaj tog kera... Samo pazi, da ne nagaziš liniju od dvesta metara, i pazi da ne naidješ na komšiju, jer onda vas je već trojica, je li tako? ... Jedan je višak...

Daki

pre 4 godine

sve vas koji me volite zivotinje,sazaljevam.Ni sami ne shvatate koliko ste zlobni,vratite se odakle ste dosli,lepo vam je u Beogradu,mrzite pse,a hranili ste svinje pa ste dosli u Beograd sad ste face,vi ste veoma nesrećni ljudi,ne znate sta je ljubav prema psu i macki,da se vi pitate sve bi ih pobili,a iz Srbije i svojih sela niste mrdnuli,sram vas bilo...

Losmi

pre 4 godine

Ja cu recimo da spavam, odmaram, i uzivam u to vreme, a ti, ako si lud čekaj ponoć, pa šetaj tog kera... Samo pazi, da ne nagaziš liniju od dvesta metara, i pazi da ne naidješ na komšiju, jer onda vas je već trojica, je li tako? ... Jedan je višak...

Tuzni covece...

paor

pre 4 godine

A paori?
Setva je počela,hoće li se znati tačno do koliko sati smemo da budemo u ataru,u traktoru...ili ćete nas 'vatati meredovima i naplaćivati kazne.
Bilo bi dobro da bude do 20 h. sve ispod toga je nedovoljno.

samo kažem

pre 4 godine

ovim je poručio da ljudi imaju manje prava od psa! posebno penzioneri.
(djolezloba, 02. april 2020 20:43)

Zar penzioneri moraju da obavljaju nuzdu napolju?
Shvatite vec jednom da pas kada nauci da vrsi nuzdu van kuce vise nikada to neće uraditi unutra, ne vredi ni posip ni pesak ni nista. Meni bi bilo lakse kada bi moj pas hteo da na terasi na peleni sve obavi u ovoj situaciji, ali to je nemoguće.

ratar

pre 4 godine

Bravo vucicu legendo. Znaci od subote od 00 do ponedeljka 05 nema setanja. Neka ih setaju po kuci. Ili neka izdrze 17 sati ti mali psici hehehhe

Kibo

pre 4 godine

Eto sada možete da šetate mačke u vreme policijskog časa. Happy?
(Federerov sledbenik, 02. april 2020 19:39)

Da. Spustim kuce na 5-10 min ispred zgrade (pokupim normalno) da obavi svoje i kuci.

Roshav

pre 4 godine

Komunalna policija da izvrši kontrolu da li su psi čipovani i da kažnjava ako nisu. Takođe da sprovode kontrolu upotrebu korpe i povoca.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Stručnjak, 2. april 2020 21:10)
Strucnjace, komunalne i dalje nema citace cipova, a korpe treba da nose samo rase koje su na listi opasnih pasa...

Kraljica

pre 4 godine

Ovako. Ja cu svoju ljubimicu da šetam (ne da izvodim na pet minuta) kao i do sad, tri puta dnevno kiko joj je i potrebno.
Što se tiče zivota u stanu, nas dve delimo 50m2. A posle ovih komentara niko nikad neće da nam se useli u naš životni prostor.

I poslednje, ali ne i najmanje važno vaša dečurlija su vaš problem, baš kao što je moj pas moj. Penzionera, odnosno ljudi preko 65 godina mi je stvarno žao, oni su ubedljivo najviše pogodjeni ovim merama. Puno ljudi od 65 godina je izuzetno vitalno, navikli su da dzogiraju, budu aktivni i sad ih neko proizvoljno na osnovu krštenice stavi u potpuni zatvor. Strašno.

betta

pre 4 godine

Očigledno ima ljudi koji ne poznaju prirodu i fiziologiju pasa, što nije zabranjeno, ali to ih dovodi u zabludu, pa porede sebe sa tom drugom vrstom. Zašto oni ne mogu da izlaze, a psi mogu? Objašnjenje: pas koji je naučio da obavlja nuždu napolju, neće hteti da to radi u kući, već će trpeti do krajnjih granica, a kada se ta situacija često ponavlja, može jako ugroziti njegovo zdravlje. Valjda razumete da nijedan vlasnik/ljubitelj životinja, pa ni bilo koji normalan čovek, ne može prihvatiti takvo stanje i mogući ishod. Podrazumeva se da niko ne treba da zloupotrebljava bilo koju situaciju, jer ovo nije nikakva povlastica, već neophodnost za životinje.

Maka@

pre 4 godine

Hoćete prestati da to zovete šetnja?! To je fiziološka potreba živog bića, koja se nije ograničila nigde u svetu. Bolje se zapitajte kako u većini zemalja funkcionišu i dalje samo na preporukama, a nas mora žandarmerija da uteruje u kuće ili isteruje iz parkova. Da imam psa , da šetam psa i u samoizolaciji sam već mesec dana jer se ne bavim teorijama zavere već čim je eskaliralo u Italiji sam ukapirala šta se sprema. I sad zbog vas koji to niste ukapirali odjednom su problem kučići, more ...

u prolazu

pre 4 godine

Nemam psa ali sam svojevremeno nekih mesec dana čuvala jednog Švrću ... između ostalog, to je podrazumevalo tri šetnje dnevno - jednom ujutru pre posla, jednom popodne kad dođem s posla i jednom uveče, pred spavanje. Iskreno, to je bilo malo previše šetnji za mene, verovatno zato nemam psa iako volim te zveriće, ali da sada imam nekog četvoronošca gledala bih da ga šetam kad pravila to dozvoljavaju a ako se njegove/njene fiziološke potrebe i policijski čas preklapaju ... paaa, onda bih nabavila najduži povodac (ili običan konopac), stala u ulaz zgrade, pustila životinjicu i sačekala da odradi svoje. Naravno, tada ne bih mogla da pokupim njegov/njen minuli rad ali šta da se radi, pravila su pravila a nužda je nužda (naročito velika)

acomurija

pre 4 godine

(betta, 02. april 2020 20:23)@,
Tvoj stan, i kuca, su tvoji, mozes i sam da kakis po sobi, i tvoji ljubimci, ali ulica i parkovi, da je srece i pameti, bili bi celog naroda, a ne stovarista pseceg izmeta. Jos druga strana ljubavi priznaje da su navikli kerove da vrse izmet i na mojim trotoarima, parkovima...
E vidite, ucite ljubimce da su SAMO vasi, neka vrse nuzdu samo vama!

Mirjana

pre 4 godine

Drzava snaznim merama vanrednog stanja utice da se spreci sirenje zaraze medju nase stanovnistvo, sto je od presudnog znacaja za ocuvanje zdravlja svih nas!

Зоран

pre 4 godine

У овој ,,држави,, и керови имају већа права од хришћана.. како радили тако нам Бог и помогао..

Spajz

pre 4 godine

Znaci u nedelju ne smem smece ceo dan da istresem ali ako imam kucnog ljubimca smem da ga izvedem uvece od 23h I da zajedno da njim istresem smece?

Czv

pre 4 godine

Sad se vidi po komentarima, znaci izadjem napolje, prosetam Sam, uvece, kad nema nikog, znaci opasnost bukvalno nula, I to je svima vama katastrofa. Siri se virus. Sa druge strane, svaki Dan, svaki boziji Dan, ispred poste, maxi, lidl, banka, lili. Guzve ispred po 20 ljudi niko ne stoji na 2 m, I to neki cak I bez maski, e to je sigurno, sto posto. Ajde sad posto Sam vam bar donekle objasnio, ajde, ukljucite mozak, ako ga Imate, sta je riskantnije I stetnije. Naravno oni koji nemaju, za njih mi je mnogo zao

Bivši kučkar

pre 4 godine

Nažalost, nemam više psa, dok sam ga imao nije mi smetalo da me zovu "kučkarom". Želim da odgovorim ovim što se bune što kučkari izlaze, a oni stariji ne mogu. Stariji su izloženi većem riziku, mogu nešto da pokupe i unesu u kuću na cipelama i ako ne sreću druge ljude na ulici.
Što se tiče ideje da psi mogu da vfrše nuždu i unutra, naravno da mogu. Radi se samo o tome da je zajednički interes svih stanara da stanovi budu što čišći. Bolje da se kuca koja stanuje iznad vas popiški napolju, nego na terasi ili negde u stanu, nezavisno od toga koliko se to brzo očisti. Što se tiče ovog čestog menjanja odluka, ovo je potpuno nova situacija, probaju se razne stvari, potpuno je normalno da se odluke menjaju.

Dragan

pre 4 godine

Od 23h - 01h, pa stvarno da čovek ne poveruje, Da li je ovo društvo što donosi ova pravila svesno toga da postoji veliki broj delimično sposobnih ljudi, koji su sami, zato i uzimaju kućne ljubimce. Krene noću, zapne, padne niko ga ne vidi. I ko zna još koliko varijanti svih mogućih situacija. Ovo je kao da odluku donosi neko ko je već u poodmakloj fazi zaraze.

Marrssa

pre 4 godine

I ja cu da setam decu i familiju tada....danju cemo duze spavati, nocu se zezati i provoditi.Ovo je sve cirkus....danas moze, sutra ne moze.Daj resite vise nesto konkretno.Kucni ljubimci su izgleda najveci prioritet cim se zakon menja vec treci put.To je takvo pomodarstvo postalo da je to strasno.I neka dobijem milion minusa opet cu reci da se sve te zivotinke muce u stanovima i da to nije mesto za njih i kraj price.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

@Will Griggs On Fire

To jeste neprimeren izraz i jeste da mačke i psi imaju svoje potrebe, ali znaš kako...Samci koji žive sa životinjama posle nekog vremena počnu nekako da liče na njih. I ti samci obično izgledaju nekako čudno, ćutljivi su i primetno loših higijenskih navika....zapušteni je blaga reč. Samo su golubari gori od njih.

Dr.Brele

pre 4 godine

Idite u crkvu, pričešćujte se do mile volje ali ako dobijete virus ili ga prenesete nekom od svojih ukućana obratite se popu umesto lekaru. Skoro mesec dana ne izlazim nigde osim do prodavnice. Osim toga jednom sam samo otišao do apoteke i pijace koje ni sada ne rade. Zašto ne mogu da okupim svoje društvo i roštiljam, da lepo svi jedemo sa istom viljuškom? Šetnja ljubimca nije hir već potreba a vi ako želite da se molite to možete i u kući.

aleksandar

pre 4 godine

@Sone Malibu

Mnoge stvari izgleda tebi nisu jasne. Ali tako mi je drago sto si se ovako iznervirao jao vidi ga kako se on trudi pa piskara. Ljubim te.

Pantagruel

pre 4 godine

Ja mog ljubinca setam vise puta dnemno i ni ko nemoze dami zambrani napomiljem da ni je u pitalju kucmi ljubinac ni životinja (Volina, 02. april 2020 19:54) Тако је, мајсторе. Нико ти неће прошетати љубимца тако предано као што можеш ти сам себи, нарочито у време пандемије, када се мора држати социјална дистанца, чак и од њега. Велики подсмех плиткоумнима који нису схватили на коју радњу и ког љубимца алудираш, па кренули да ти лупају на стотине минуса.

DDD

pre 4 godine

Ukoliko je ovo bila losa mera, stoga i ukinuta, kako je sad odjednom opet dobra? Prvo dobra, pa losa, pa sad opet moze. Mozda na kraju ipak u taj shopping u Milano?

T.

pre 4 godine

Aha, znaci piske u 23h, pa onda opet za 24h. Hehe lepo smisljeno. Na stranu sto ljudi i bez ove dozvole mogu da izadju na 2 min ispred zgrade....

горан ковачевић

pre 4 godine

Ako vam ne smetaju dlake koje su po celom stanu, smrad ili miris zivotinja, nije mi jasno, zarad te ultimativne ljubavi, zasto je problem da zivotinje vrse nuzdu u kuci, a vi to zarad te ultimativne ljubavi prema njima redovno pocistite ?
(Sone Malibu, 2. april 2020 19:53)
Имам ја питање за тебе. Ако не познајеш псе и то какве све расе постоје, како живе те животиње, који су им потребе, када су најсређнији и сл, зашто коментаришеш?
Ево да те малко едукујем. Постоје пси који се не лињају. Нпр пудле, малтезери, бишони итд. Ти пси немају скоро никакав смрад на који овде редовно алудирају неки неедуковани ликови. Пас се од малих ногу учи да нужду не обавља у кући, исто као и дете које учиш да обавља нужду у купатилу. Пас кад стекне неку навику он је не мења преко ноћи као човек и због тога може да поремети свој устаљени процес кад иде у шетњу и када врши нужду. Мада мислим да је узалудно тупити људима који су недоказни и који би и сами вршили нужду на тераси ако би им онај са ТВа то наредио...
Што се мере тиче ок је за шетњу како пас не би трпео са те физичке стране јер је то животиња којој је шетња потребна. Али мислим да им треба још излазака бар на 5 минута да на брзину обаве своје кад нема живе душе. У сваком случају боље ишта него ништа.

Lucifer_pk

pre 4 godine

Ja da ne izlazim iz kuće deca i stari ljudi ne smeju napolju bitno da kućni ljubimci mogu da prošetaju jer njihova prava su jedino bitna. Da se razumemo odmah nemam ništa proriv kučića, mačića,itd...

СОССД.ГИХСБпмг.амин

pre 4 godine

Botovi i zli ljudi koji mrze životinje i nazivaju nas "kučkarima" ili kako već, na aparatima!
(Will Griggs On Fire, 02. april 2020 19:36)

Mi koji imamo decu smo diskriminisani u odnosu na vas kučepazitelje.

Seljak

pre 4 godine

Kučkari imaju neku dijagnozu, žive i spavaju sa životinjom! a sve zelene površine usrane i zapišane! zelenilo se suši! da plaćaju porez 1000€ pa onda šetaj!!!!

Goran Loznica

pre 4 godine

Meni ništa nije jasno.Zatvaramo kladionice,pre 2 nedelje,juče ponovo zatvaramo.Pre 10 dana nema šetanja pasa i mačaka.Pre 5 dana može šetanje mačaka i pasa.Pre 2 dana ne može šetanje mačaka i pasa.Večeras ponovo može?!Jesam li ja u romanu Stivena Kinga?!

Stručnjak

pre 4 godine

Komunalna policija da izvrši kontrolu da li su psi čipovani i da kažnjava ako nisu. Takođe da sprovode kontrolu upotrebu korpe i povoca.

Hedona

pre 4 godine

Mere vlade su zaista potrebne, kako bi građani shvatili da se Srbija bori za živote svih ljudi. Ovo je jako važno da zaista našu državu izvuku skroz.

nik

pre 4 godine

opet kuckari proterali.Ok ,Al kad ovo prodje onda zakon koliko maksimalno moze biti zivotinja u zgradama ,po ulazima I po stanu,,nesto slicno kao parking mesta za automobile,pa gospodo prodajite stanove I kupujete kuce pa gajite I aligatore.Od izmeta I smrada mokrace ne moze da se zivi a od laveza ne moze da se spava.Od sopstvenog ega I tzv.plemenitosti zaboravljate da pored vas zive I drugi ljudi.

Жужи

pre 4 godine

Надам се да су кучкољупци срећни и да ће престати да кмече и досађују народу.

Ne budi nepismen, vozi desnom stranom

pre 4 godine

Veliki broj ljudi koji sada setaju kucice, to nisu radili pre vanrednog stanja. Setam psa stalno i dobro znam broj ljudi pre i sada u toku ove situacije.

Eddy

pre 4 godine

Moj komšija ima bernardinca kojeg drži u garsonjeri. Jadna životinja jedva stane u lift. Na opasku zašto muči životinju i žašto ne pokloni psa nekome na planinu gdje mu je i mjesto, gleda u mene kao da sam ja lud a ne on.

miks

pre 4 godine

Ova mera takodje ima i pocne efekte jer ce u nedelju vlasnici imati prilike da vezbaju skupljanje izmeta za svojim psom sto inace na ulici nikada ne rade!

nscz

pre 4 godine

(Kraljica, 02. april 2020 21:44)

E moja kraljice, uživaj ti sa svojim kerom u tih 50m2, a pusti nas sa "dečurlijom" na miru. Bar me deca ne ližu po licu, ne otpadaju im dlake po nameštaju, a i ne moram sa kesom u džepu da ih vodim u šetnju buuahahahahah

ZZZZ

pre 4 godine

Vlasnici kućnih ljubimaca bolje da prvo očistite parkove i ulice od kereceg izmeta,pa se onda borite za prava vaših ljubimaca, jer se više ne može proci gradom od kereceg izmeta. Prvo ispunite vaše zakonske obaveze: da vodite vaše ljubimce na povodcu, da imaju korpu na ustima, da kupite izmete posle obavljene nužde, da nepuštate pse gde se deca igraju. Devedeset posto vlasnika to ne radi, a ovamo se bore za prava svojih ljubimaca. Strašno.

Los Angeles

pre 4 godine

Znajući naše komšije, očekujte povećan broj bačenog otrova okolo ulaza u tom istom periodu. Baksuzi su to, ne može se ljudima objasniti ništa.

moon

pre 4 godine

Mislim da je bolje tih dva sata da je stavljeno od 02:00 do 04:00 tada se najlepse spava i covek ulazi u posebnu fazu dubokog sna...a onda alarm i kuce napolje. Uveo bih sada ja da svako mora da izvede psa napolje ako ga ima inace kazna i oduzimanje istog. Pa da vidite kako izgleda izivljavanje, ako vam ovo nije dovoljno, a dato vam je sve!

Jovan

pre 4 godine

jao što ste dosadni s tim ljubimcima, dajte im da šetaju kad god hoće, povraća mi se više od njih toliko su razmaženi da je to jezivo...

pegasus

pre 4 godine

Citam komentare i ne mogu cudu da se nacudim..Kakav smo mi to jadan narod. Svako ko ima psa to je njegovo pravo. Onaj ko nema zivotinju bira tako svoj zivot. Tesko je svima. Ali oni koji nemaju kucne ljubimce ne moraju da se slade i pakoste, a narocito ne da govore pogrdno o vlasnicima pasa. Narocito mi je muka kad se uporedjuju prava "kuckara" sa onima koji nemaju ljubimce...POBOGU LJUDI..Umesto da se ispomazemo, mi se oko svega i svacega ujedamo..E to nam je slika i prilika. Bolje i ne zasluzujemo.

kl

pre 4 godine

@Ok. Mislio sam da ne vozim bicikl ovog aprila,iako sam strastveni biciklista,ali posle ovog ne pada mi na pamet da sedim kuci i budem diskriminisan u odnosu na kuckare. Svi ljudi su jednaki pred zakonom,ne mogu neki biti jednakiji.
(Oliver, 02. april 2020 20:42)

Aaaa, ti obavljaš fiziološke potrebe samo dok voziš bicikl? Pa OK onda...

Stručnjak

pre 4 godine

Ljudi koji nabave psa vremenom izgube osećaj za neke stvari, to govorim iz iskustva nekoliko prijatelja. Počelo u kući da im smrdi, dođeš u goste, postave neko meze na klub sto, pas vrti repom po hrani, gura njušku u tanjir, odvratno totalno. Zbog toga od prijatelja, sad su postali samo poznanici...

Nemesis

pre 4 godine

Ok...pravo vreme da pocnu da se prijavljuju policiji svi koji na ma koji nacin budu krsili ovo pravilo, samo li vidim vise od dvoje ljudi i dzukelu zovem policiju.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Hvalaaaaaa
A u nedelju?
(bla, 2. april 2020 19:42)

Šta u nedelju? Tada šetaju penzioneri.

Da. Spustim kuce na 5-10 min ispred zgrade (pokupim normalno) da obavi svoje i kuci.
(Kibo, 2. april 2020 19:52)

Od 23h do 1h je 120 minuta.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Hvalaaaaaa
A u nedelju?
(bla, 2. april 2020 19:42)

Šta u nedelju? Tada šetaju penzioneri.

Da. Spustim kuce na 5-10 min ispred zgrade (pokupim normalno) da obavi svoje i kuci.
(Kibo, 2. april 2020 19:52)

Od 23h do 1h je 120 minuta.

Stevan

pre 4 godine

Kad vršimo nuždu i to ode u reku nije problem. Kad voda iz veš mašine ode u reku nije problem. Kad udišemo vazduh koji smo zagadili nije problem. Kada jedemo hranu isprskanu otrovima nije problem. Kada uništavamo biljni i životinski svet i nas same nije problem. Zato što nam se može jer smo ljudi. Ali kad se pas pojaki i popiški to je prirodna katastrofa i izvor boleština itd.
Mi ljudi smo nakveća greška prirode

sjsj

pre 4 godine

da li vas stvarno nije sramota da svaki dan pljujete vlast?! a jos gore od toga da se medjusobno, citam sad, svadjate oko setnja, pasa, zena u politici, koji vam bre ? srbi budite jednom slozni, ne morate da volite vlast, ali dajte da se jednom ujedinimo, da izguramo sve ovo, umesto sto ostavljate glupe komentare ovde, napisite nesto lepo, podrsku ilo samo reci ljubav, sloga, vera
!

Ne mogu da verujem

pre 4 godine

@ime poznato odabranima
"Hocu I ja termin da prosetam mamu I tetku. 30 dana zatvorene u stanu."

Ne moze, ubices ih !
Ne moze, ubices ih !
Ne moze, ubices ih !

Neverovatno da jos uvek ima ljudi koji nista ne shvataju iako ih mediji svakodnevno bombarduj stalno istim informacijama za cije razmevanje ne treba mnogo visok IQ !

марко

pre 4 godine

Пси су дивна бића за разлику од људи. Они не мрзе, нису завидни, нису материјалисти...

Matrix

pre 4 godine

opet kuckari proterali.Ok ,Al kad ovo prodje onda zakon koliko maksimalno moze biti zivotinja u zgradama ,po ulazima I po stanu,,nesto slicno kao parking mesta za automobile,pa gospodo prodajite stanove I kupujete kuce pa gajite I aligatore.Od izmeta I smrada mokrace ne moze da se zivi a od laveza ne moze da se spava.Od sopstvenog ega I tzv.plemenitosti zaboravljate da pored vas zive I drugi ljudi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nik, 2. april 2020 20:21)

Smesan si, kad vec zelis da zivis u stanu, u zgradi onda se navikni da to NIJE kuca! Ako ti treba mir i privatnost kao u kuci, onda slobodno prodaj svoj stan pa kupi kucu!!

AkrononiM

pre 4 godine

Vlasnici kućnih ljubimaca bolje da prvo očistite parkove i ulice od kereceg izmeta,pa se onda borite za prava vaših ljubimaca, jer se više ne može proci gradom od kereceg izmeta. Prvo ispunite vaše zakonske obaveze: da vodite vaše ljubimce na povodcu, da imaju korpu na ustima, da kupite izmete posle obavljene nužde, da nepuštate pse gde se deca igraju. Devedeset posto vlasnika to ne radi, a ovamo se bore za prava svojih ljubimaca. Strašno.
(ZZZZ, 03. april 2020 09:18)

Citajuci vas komentar zakljucujem da ste vi jedna veoma nesrecna osoba koja stvarno dalje od svojih nogu nije video... Narocito sto vam smeta izmet od zivotinje. Eto da se nadovezem. A sta ako vidim malu decu kako obavljaju veliku nuzdu u sred parka pri tome sto roditelji ne kupe za njima? Uzivajte malo... Svako dobro...

Aleksa

pre 4 godine

Ovi sto kritikuju ovu odluku kritikuju je iskljucivo zbog ljubomore sto oni ne mogu izaci jer nemaju pse. Srecom u velikoj su manjini, nadjite mi jednu cak i malo poznatu licnost koja nema psa ? Cak i u stanu. Razumem ljude koji se plase pse i izbegavaju ih to je ok, ali ne razumem ljude kojima je krivo sto cemo dobiti priliku da setamo pse. Kapiram da vi to nikada necete razumeti, ali neko od hejtera ce sigurno imati psa u buducnosti i shvatice o cemu pricam.

sturmmann

pre 4 godine

Srbi su slobodarski, dostojanstven i ponosan narod...

Treba im dozvola da izvedu psa u šetnju.

"Što više gledam ljude, to više volim svog psa." (Blez Paskal)

Maestralno rečeno.

.....a

pre 4 godine

Dosta vise sa tim o setanju dece i kako ne mozete da ih izvedete. Deca mogu da se zaraze virusom i mogu da ga prenesu drugima, a psi ne. I deca ne moraju da se izvode u wc napolje. Toliko je jednostavno, ne znam sto trpate tu decu u svaku vest o psima.

Licemeri

pre 4 godine

U mom naselju, koje celo u parkovima, ljudi šetaju pse sami, ali su zato sva igrališta puna dece.
Po četiri-pet roditelja izvede decu, sede zajedno bez ikakve zaštite, čavrljaju. Po klupama se skupljaju klinci, po njih pet-šest, cevče pivo, niko nema ni masku ni rukavice. Po terenima po njih desetak igra basket i fudbal. I tako svaki dan otkako je ovo počelo. Naravno, pobacaju gomilu flaša oko terena i ne pokupe ih.
E tako se širi zaraza.

janja

pre 4 godine

Verujem samo da gradjani nece to zloupotrebljavati jer nije odgovorno! Socijalna distanca mora da se postuje da bi smo iz ovoga izasli sto pre bez velikih posledica!

Ana

pre 4 godine

Obozavam pse. Dok sam zivela u selu, imali smo i bernadinca, haskija. U stanu psa nemam I mislim da nije humano psa drzati u stanu, to je moje misljenje. Medjutim, ako neko ima psa u stanu, to je njegovovo pravo. Danas imam decu i uzeli smo psa ponovo u selu, malog terijera. Redovno idemo za vikend da se deca poigraju, jer mislim da pas obogacuje ljude. Ono sa cime se ne slazem je cinjenica da velika vecina, nazalost u gradu ne pokupi za psom. Nasa ulica je prljava, nazalost i parkovi. Vise puta sam videla da nasred ulice ili u parku vlasnici pasa ili osoba koja ih samo seta ne pokupi za njima. To mi mnogo smeta i jako je nekulturno i neodgovorno prema deci i ostalim ljudima, koji tu isto zive.

AkrononiM

pre 4 godine

Brate mili... Pa ovoliko komentara nije bilo ni kad se objavila vest o srkanju vina iz iste kasike u crkvi... Odakle tolika fama oko ovoga? Uostalom, to sto ima izmeta po ulici, ne mora odmah da znaci da vlasnim nije pokupio, mozda je i napusten pas u pitanju. A pre vanrednog stanja nije bilo izmeta? Ne razumem... I treba da se dozvoli izlazak kucnih ljubimaca zbog FIZIOLOSKIH potreba a ne da se rastrcava... Eto, moj tata ima starog psa, ima problem sa besikom... I na svakih 2 sata mora da je izvede ispred zgrade... I sta sad? Ajde ljudi malo empatije, razumevanja prema drugima... Dosta vise zajedljivosti, ogorcenosti prema zivotinjama i njihovim vlasnicima...

Mika

pre 4 godine

(ZZZZ, 3. april 2020 09:18)

Predlažem ti da posle neke sezone sankanja odeš na Košutnjak ispod DIF-a i vidiš vlasnike pasa (i njihovu decu) koji masovno čiste pola šume od tih kulturnih i čistih kao ti koji ostave čipseve, flaše, polomljene sanke, pikavce, limenke i ostalo.

Veliki brat

pre 4 godine

Dvesta metara sa obe strane zgrade je četiristo metara.Ako me pamet još služi.
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 02. april 2020 22:06)

Pamet te ne sluzi ovde se misli na krug, samo napredna administracija vise uopste nema mozga tako da su odluke napisane katastrofa,trebalo je da pise u krugu od 200 metara od stana.
(hemodroid, 3. april 2020 09:08)


Ako je prečnik 200m, napisali bi do 100m od zgrade (na bilo koju stranu), a pošto su napisali 200m, znači da je krug prečnika 400m plus dimenzije zgrade - realno, to je pravougaonik.

Drugo, pošto u gradovima obično nemate 200m između dve zgrade, da li će vlasnici pasa morati da nose ličnu kartu, a policija čitač (pošto je adresa samo na čipu, nije odštampana na kartici) kako bi proverili da li je vlasnik psa malo više "odlutao" od svoje zgrade?????

Tako je to kad nepismeni pišu propise, ovde ispada da vlasnici pasa mogu da šetaju celim gradom, jer su uvek na manje od 200m od neke zgrade, a oni koji nemaju psa, ne mogu ni da promole glavu napolje.

Saša 2.

pre 4 godine

Drskost, bahatost i bezobrazluk!! A u koliko sati smeju da šetaju dijabetičari, kardio-vaskularni i drugi bolesnici kojima je LEKAR PREPISAO ŠETNJU KAO TERAPIJU?
Ovo je skandal svetskih razmera!!

pis

pre 4 godine

Čudo kako vam bode oči izmet životinje.. A sve dnevne sobe i frižideri,šporeti po rekama i kako je neko napisao zelenim površinama,krošnjama to vam je.. pa normalno. Ipak smo mi ljudi ,pogreši čovek..

J.

pre 4 godine

Nemam psa, a i ne živim u Srbiji, i da ga imam, smela bih da ga izveden, jer je dozvoljeno u svim zemljama.
Samo da podsetim, ljudima koji pretrpe teške gubitke u porodici vi ostanu sami, psiholozi često proporuče psa i ti ljudi se posle tih preporoda, jer ispune svoje vreme, poklone nekome svoju ljubav i pažnju, imaju neku redovnu obavezu, što je, sve, odličan lek protiv depresije. Zato mnogi stariji ljudi koju su izgubili partnera, čija su deca daleko ili nemaju dece, imaju psa. Sada ni oni ne mogu da izađu, ni njihov pas. Mi smo jedan surov narod, bez saosećanja, na osnovu svih ovih, zaista zlih, komentara.

iznogud011

pre 4 godine

KO ne voli zivotinje, ne voli ni ljude...dovoljno..
Pas ne moze da izdrzi 24 casa da drzi neku od nuzdi...ne trazim da setam nego samo zivotinji da olaksam...dovoljno 5min U svemu ovome istrenirao sam mog psa da izdrzi bar 12-13 sati..24 je preterano...

AkrononiM

pre 4 godine

Drskost, bahatost i bezobrazluk!! A u koliko sati smeju da šetaju dijabetičari, kardio-vaskularni i drugi bolesnici kojima je LEKAR PREPISAO ŠETNJU KAO TERAPIJU?
Ovo je skandal svetskih razmera!!
(Saša 2., 04. april 2020 16:17)

Moj tata je operisao prosle godine kuk i prepone... Eno ga, sedi kod kuce, svira gitaru, tamburu, igra yamb, crta, gleda ruske ratne filmove, i da... Seta po stanu svakog dana po 5 km... I koliko vidim dobro mu je... Tako da... Shhhhhh

Terzio

pre 4 godine

Fantasticno...ljudi, hajde da malo promenimo i korigujemo neke stavove.

Niti su vlasnici pasa "kuckari", u pogrdnom smislu te reci, niti su svi koji se protive setanju pasa, uopste, drzanju pasa, pogotovo u stanovima potpuno u krivu.

Postujte osecanja koje vlasnici pasa gaje prema svojim ljubimcima, uvazavajte tu posebnu vrstu veze koja se razvija tako. Veza je vrlo jaka i nesto sto treba da postoji sto cesce, toplina te vrste u ovom hladnom, egoisticnom i otudjenom svetu je nesto sto nedostaje svima.

S' druge strane, hajde da poradimo na opstoj kulturi, vlasnici, ko negira nekulturu skupljanja za vasim ljubimcima posle obavljene nuzde je slep kod ociju, a to je najcesca zamerka koliko vidim, i sigurno nije bez osnova.

Moj licni stav se jedino odnosi na drzanje velikih pasa u malim stanovima u visespratnicama, to bas ne mogu da razumem, ali prihvatam, malo kooperativnosti svima nam ne bi skodilo.

verba volant

pre 4 godine

Imam utisak da neki nisu načisto koliko je 200m. To je duže od 2 fudbalska terena. Pri tome, to je ispred, iza, levo i desno od ulaza, odnosno krug poluprečnika 200m.
Površina kruga je pixr2, pa računajte. (100m2=ar, 10000m2=hektar)
Verujem da većina i inače ne šeta pse na mnogo većoj površini. Ja sa našim psom napravim krug od jedno 150m.
Pozdrav za"kučkare" (odvratan izraz).

duke nukem

pre 4 godine

Za ove koji misle da policija radi nesto : moja zena izasla ono kad je bilo prvi put dozvoljeno oko pola 9 da seta psa, krenuli da je muvaju. Pitali je jel blizu zivi i sami odgovorili ma nije to bitno, nego jel bi taj pas nas pojeo da mi krenemo na vas. Sledece im je bilo on bi garant prevrnuo ceo auto. Kad je spomenula da zivi sa decom, smorili se i otisli u roku od 2 sekunde.

Preko 65

pre 4 godine

Stariji su izloženi većem riziku, mogu nešto da pokupe i unesu u kuću na cipelama i ako ne sreću druge ljude na ulici.
(Bivši kučkar, 2. april 2020 20:15)

Znači, virus legne na ulicu i pritaji se, pa kad nanjuši nekod od 65+, skače mu na cipelu, a mlađe propušta?

Da si ovakvo nešto izvalio u nekoliko prvih dana epidemije, bilo bi razumljivo, ali posle mesec dana, kad svuda imaš detaljna objašnjenja?!! Pa, pročitaj ih više, čoveče!

Stariji NISU izloženi većem riziku zaraze, on je JEDNAK za sve, a razlika je u tome da AKO se stariji zaraze, kod njih je veći rizik težeg toka bolesti i veći rizik smrti, što je nešto sasvim drugo!

Verovatnoća da pokupiš virus na cipelama daleko je veća u prodavnici ili drugom ZATVORENOM prostoru nego na ulici, zbog daleko veće koncentracije ljudi.

Da bi ti se to desilo na ulici, treba da imaš tu sreću da je malo pre tebe prošao neko zaražen, nakašljao se, rasejao viruse, oni popadali po zemlji, a ti ugaziš u to.

To nije sasvim nemoguće (zato se dezinfikuju ulice), ali je vro malo verovatno, a odbrana je jednostavna: kad dođeš kući, skineš cipele, odložiš na krpu sa sredstvom za dezinfekciju (ako ga imaš), a odmah zatim PROPISNO opereš ruke toplom vodom i sapunom i više ne diraš cipele do sledećeg izlaska i to je to!

hemodroid

pre 4 godine

Dvesta metara sa obe strane zgrade je četiristo metara.Ako me pamet još služi.
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 02. april 2020 22:06)

Pamet te ne sluzi ovde se misli na krug, samo napredna administracija vise uopste nema mozga tako da su odluke napisane katastrofa,trebalo je da pise u krugu od 200 metara od stana.