Aktuelno

Ponedeljak, 16.03.2020.

12:07

Holanđani u redovima i to zbog marihuane: "Možda u naredna dva meseca nećemo moći da nabavimo"

Izvor: B92

Holanðani u redovima i to zbog marihuane: "Možda u naredna dva meseca neæemo moæi da nabavimo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Nenad

pre 4 godine

Marihuana je lekovita jedino ako se koristi u tecnom stanju (ulje kanabisa) Ulje se prodaje u apotekama a ne u przionicama kafe. Ulje je lekovito za neka maligna obolenja, multipleks sklerozu, stres, neka kozna oboljenja, umanjuje bolove, itd. Za razliku od ulja, za pusenje kanabisa nema dokaza da ima bilo kakva pozitivna dejstva.

Cabernet Sauvignon

pre 4 godine

Probao sam kao srednjoškolac "travu" par puta i nije imala neko posebno dejstvo na mene. Možete li mi objasniti zbog čega?
(Red John, 16. mart 2020 17:20)

Ni ja ne razumem. Prvi put sam je probao u kasnim 20-im kod ortaka koji je redovno konzumirao i - ništa, nikakav efekat. Ponovio sam to još nekoliko puta i uvek isto, ništa, kao da udišem dim od zapaljenog sena. Onda sam definitivno odustao.

Ali i dan danas me veoma opušta čaša kvalitetnog vina i slušanje kvalitetnog bluza.

kxk

pre 4 godine

Bivsi zavisnik- Druze ne možeš nikako da porediš cigare/kafu i marihuanu. Ima godinu dana kako nisam marihuanu konzumirao, bez ikakvih problema prestao iako sam bio "aktivan" poprilično, čekam leto i more da je se malo podsetim. Ali zato ostavljanje cigara mi neuporedivo teže ide, a dosta puta sam pokušavao.

pcelica

pre 4 godine

alkohol ne pijem, izuzev domace rakije i domaceg dobrog vina u posebnim prilikama. cigarete ne pusim, a travu pusim otprilike jednom nedeljno navece vec 15 godina i sad ce meni neki lik sto sljusti 40 cigara dnevno i pije nego krsh pivo il vinjak da prica o zdravom zivotu i zavisnosti. ma vazi...

Iskreno

pre 4 godine

Nasim ljudima je strano da normalan svet funkcionise po principu slobodne volje. Bitno je da postoji izbor a na svakom pojedincu je da ga napravi. Decenije zivota u represiji iskljucuju svaki vid ponasanja van granice opste prihvacenih normi. Svaki vid slobode i razlicitosti se dozivljava kao potencijalna opasnost i nailazi na osudu. Kod nas je alkohol inspiracija koja je nadahnula mnoga pozorisna, filmska i knjizevna dela. O njemu su ispevane pesme, on je deo formiranja licnosti pojedinca, deo tradicije, kulture, obrazac ponasanja... Rezultati su vidljivi.

plavusa

pre 4 godine

Ali i dalje trošim (mada umereno) kafu i masturbiranje, pa bih možda mogao da probam skidanje s jednog ili drugog. Samo ne znam da li su živopisni snovi vredni te žrtve ;-)
(Bilbo Baggins, 16. mart 2020 16:20)

ma, kafa manje vise al' masturbiranje ni za boga, nema nista bolje nego kad covek uzme svoju srecu u svoje ruke;)

Lecim lopatom po manastirima

pre 4 godine

sljam. Zabraniti lecenje i sva ostala prava za sve narkomane.
(Miroslav, 16. mart 2020 17:34)

Zaboravio si samo da dodas "Jer je to dobro za njih."
Jesi cuo nekad za termin Projekcija u psihologiji? To je ono kad se boris sam sa sobom, pa pripisujes drugima svoje osobine, pa ih mrzis iz dna duse da ne bi mrzeo sebe.
Probaj brate, nista ti se ruzno nece desiti. Mada, siguran sam da ti se nece ni svideti, jer ce te baciti kilometrima daleko od agresije, a pojacana introspekcija ce ti samo jos vise ukazati na to koliko si nezadovoljan samim sobom i sta sve treba da popravis kod sebe. Za takve kao ti je alkohol, pa "da bijemo pedere". Jer je to dobro za njih.

YxZ

pre 4 godine

I vutra (koji genijalan naziv) i alkohol i cigarete su droge a uz to ta vutra smrdi do neba. Svi uživaoci su zavisnici više ili manje. Meni su jedino komični oni koji se brane napadajući druge. Vutrajte se, nalivajte i krdžite do mile volje, ali prestanite da trpate na gomilu.

Liverpool Man

pre 4 godine

Strasno je da smo dosli do toga da su alkohol i cigarete skroz okej pa se sad i marihuana gura kao jos jedna sasvim normalna i neophodna stvar. Ludilo. Za 10-15 godina ce se tako pricati i za heroin i ostalo...Smehoteka. Opustite se setajuci prirodom sa prijateljima i porodicom gde je cist vazduh ili uz neku dobru knjigu.

kejt winslet

pre 4 godine

.Ima jedna poštapalica baš vezano za Amsterdam,za koju sam cuo još pre par godina a glasi u Amsterdamu nije cudno da neko ima seks na ulici usred bela dana,vec je cudno da se dva muškarca potuku zbog devojke ili necega drugog.
(Mediterano Blanco, 16. mart 2020 17:17)

A sta je lose ako se ljudi ne biju? Ja bih rekao da je to odlicno

kejt winslet

pre 4 godine

Srbija, zemlja u kojoj se lekovi gutaju kao tik tak I bez ikakve umerenisti. To je najgore.

Marihuana nije stetna ako se umereno konzumira.
Negativne posledice usled neumerenog konzumiranja su "dim u pluca", psihicka (ne fizicka) zavisnost, manjak motivacije I u retkim slucajevima depresija.

Da li se treba legalizovati kod nas? Ne znam... Ali tesko da ce se to desiti jer I ovako svi dileri(oni glavni, ne ovi sto valjaju lapo I ceo) rade za pojedine politicare...

m

pre 4 godine

Kao sto neko rece dejstvo marihuane razlikuje se od osobe do osobe, nekoga opusta, neko se smeje, neko se rastrza skroz-nezna gde bije, mene licno otera u preterano razmisljanje, odem u neke detalje koje nisam primecivao, sto kod sebe sto kod drugih...naravno zavisi i od sorte koja se konzumira...sativa daje high, pricu, smeh... Indica couchlock, letargiju, opustanje... E sad postoje nove sorte bez thc-a ili sa vrlo malo, ukrstane bas zbog toga da bi deca i drugi teski bolesnici mogli da se lece bez psihoaktivnog delovanja iste...to bi bilo lepo da se dozvoli kod nas... bolje nas seljak da sadi i izvozi ulje za ceo svet, nego abanska mafija da profitira... Napominjem da sam marihuanu aktivno pusio 10ak godina, sad vec 10ak ne pusim... Batalio bez problema bas zbog toga sto me tera na preterano razmisljanje, ipak mi treba nesto da me otupavi i opusti, kao pivo na primer... Cigare pokusavam da ostavim ali nesto ne ide...

torque

pre 4 godine

Cigarete nemaju takav uticaj, ja ispušim do dve pakle dnevno i mogu da vozim, komuniciram, radim itd. Promašio si temu dečkooo.
(marko, 16. mart 2020 17:42)

Druze, probudi se iz sna.

Dve paklice, 40 cigareta na dan, i kazes da si normalan. Sav si brizan za nekoga ko barem 25 puta na dan truje nekoga oko sebe ni krivog ni duznog. Statisticki receno, ti ne vadis cigareru iz usta, osim ako ti dan ne traje 26 sati kao....khm khm khm. Plus sto to kosta na dan 500, 600 dinara.
Isto to kaze i moj otac kad se napije, to je pricao pokojni drugar na heroinu. To se zove opravdavanje svog poroka, koje obavezno ide u kombinaciji sa pominjanjem tudjeg poroka (ili slabe tacke).
Pusenje, alkohol, kocka, droga..sve je to isto-porok. Realno, pusenje ne razara porodicu kao ostali poroci. Neki poroci su drustveno prihvatljivi, kao tvoj pa mislis da si bolji od nekoga. Da te vidim bez te dve kutije cigara kako vozis, komuniciras, radis, zivis... veliki pozdrav.

Stefan

pre 4 godine

Blago njima, oni bar mogu da je kupe bez cimanja. Ja ne mogu da verujem da je ovde to i dalje tabu ali je normalno da se pusi i pije. Svasta od poroka sam probao i mislim da gore stvari od kocke i cigara nema. Kocka je broj jedan, fizicki ti ne radi nista ali unistava te psihicki, kao i sve oko tebe. Gotovo je nemoguce sacuvati bilo kakvu vezu, prijateljstvo, normalan odnos ako si kockar. Ides protiv svih jer uvek vidis izlaz, uvek ima jedna kombinacija, koje moze da te izvadi iz bunara. I tako u nedogled. Cigare su na drugom mestu. Itekako uticu na svest, jer ti se sve vrti oko cigara. Kada cu da jedem, da krenem negde, da uradim nesto sve se prilagodjava cigari. Pritom steta koju pravi telu je ogromna. Ja sam mesec dana nakon prestanka dostigao kondociju da trcim ceo termin na malom fudbalu sa odlicnim intezitetom. Toliko su
mi pluca prodisala.Trava je mala maca za ovo dvoje. Jedina stvar koju nikada nisam razmisljao da batalim. Mogu da pusim jednom nedeljno, mogu svih sedam dana, a desava se i da je zaboravim na po petnaest dana, ako se nema vremena. Volim je jer mi dozvoljava da se iskljucim
iz svakodnevnih stvari i to vreme koje sam odvojio za odmor tako i iskoristim.
Heroin nisam pominjao, to nije droga to je smrtna presuda.

kakva promena za samo 100 godina

pre 4 godine

Evo ja sam popušio jedno dvesta grama za poslednje dve godine pa možete slobodno da me mrzite. Sad trenutno ne pušim zato što je nemam. Nikakvu krizu nisam imao kad je nestalo niti sam imao snove ovakve ili onakve ni pre ni posle. Možda sam par dana malo teže padao u san nego obično ali to je 3 minuta umesto minut dok ne zaspim i to je sve. Nikakve razlike u poslu , motivaciji ili radu mozga nisam imao. Čak sam , kada se uveče napušim i bolje naspavam , sutra na poslu orniji za rad nego sada kada blejim u TV pa manje spavam. Aj sad da čujem nekog od vas čistunaca da se svako veče napijete dve godine za redom i šta će od vas da ostane posle te akcije. I za početak počistite oko svoje kuće. Holandjani puše travu ali ne bacaju djubre svuda oko sebe a kod nas svaki šumarak deponija .

Kobster

pre 4 godine

Pusio sam marihuanu kao student i dobro znam šta je, da ne bude da pričam u prazno.
Svi koji kažu da ne stvara mentalne posledice i da ne stvara zavisnost, jako greše. Stvara zavisnost, pogotovo kad je ljudi ne ostavljaju od 19te do 30te, npr.
Stvara anksioznost, ometa u rasuđivanju i u motivaciji za dnevne obaveze, što se brzo oseti nakon perioda studija na dnevnoj bazi. Znam bar troje ljudi koji su zavisni, jednostavno ne mogu bez marihuane, a dosta im je pala moć rasuđivanja, memorija i motivacija.

Kumulacija tih problema za 5 godina je da ne izlaze iz komfor zone već predugo, što je katastrofalno za taj period života.
Da mene pitate, marihuana jeste droga, a i uvod u sve druge. Stop legalizaciji!
(Jovan, 16. mart 2020 15:42)

Sve ovo sto si nabrojao cak i da je tacno (sto svakako nije) nije nikakav argument za zabranu. Jer, ako nisi licemeran, onda ces se istim zarom boriti za zabranu alkohola i cigareta, posto oni imaju mnogo vise stetnih posledica.

za uvek zavisnik

pre 4 godine

(Bivši zavisnik, 16. mart 2020 12:53)

To za snove si potpuno u pravu, to sam primetio i kod sebe relativno skoro, posle nekih 6-7 dana strejta, ponovo mi se vrate snovi, koji su bas zivopisni i kojih se ujutru uglavnom secam. Priznajem da sam preterao malo za gandzom poslednje dve tri godine, jedva da ima efekat na mene kao nekad, pa vise varim iz navike i da me bar na sat 'osamuti'nesto, a drugi opijati me ne interesuju.
(jos uvek zavisnik, 16. mart 2020 14:37)

Preterao si verujem zato što pušiš bezze tj za kod nas prosečnu travu, i meni je tako bilo dok sam bio u Srb, izvori uvek bezze, loš kvalitet, da se ne izrazim teže. Međutim, sada, u Berlinu, imam mnogo bolje izvore, i izbor moram dodati, likovi imaju po dve tri vrste sa sve imenima, proveriš na netu - to je to :). I radi kao nekad uvek, a posle pauze da ne pričam :)

marko

pre 4 godine

"@CZ99, 16. mart 2020 16:47)"

Da, menja svest kada si urađen i izaziva halucinacije, što bi inače duvali. Smešani si, LOL. Toliko ti je spržen mozak, da nisi pročitao u mom komentaru, da sam i alkohol (prekomerne doze) spomenuo u istom kontekstu kao i travu. Cigarete nemaju takav uticaj, ja ispušim do dve pakle dnevno i mogu da vozim, komuniciram, radim itd. Promašio si temu dečkooo. Još nešto da vam kažem, legalizovanje trave u svrhu konzumiranja, ne znači da istu možeš sam da gajiš. Proizvodnja je i dalje nelegalna za fizička lica, zna se ko ima licencu za proizvodnju i distribuciju.

Ivan

pre 4 godine

Nikada mi neće biti jasni komentari tipa ''imate nešto protiv marihuane, a ovamo litre rakije, duvan svaki dan''. Zapravo ni jedno, ni drugo, ni treće. Izgleda da narkomani koji koriste marihuanu nikada nisu pušili duvan, niti pili alkohol. U svakom slučaju vaš život-vaš izbor. Samo da manje zaudarate, najgori smrad ikada.

NBGD

pre 4 godine

Kako su malodušnici odmah skočili na, zadnje noge. Pa ja sam samo pojačao svoju zalihu vina, trenutno u podrumu imam oko 50 litara svoja 2 omiljena vina. Po vašim (namerno malo slovo) kritrerijumima sam, zavisnik. Ali prc milojka, nisam već volom da ugostim ljude kad dodju, volim. da otvorim sam jednu bocu, volim da uzmem dosta od šarže koja je bila dobra i nakraju, vino je, super kad malo odstoji kod mene u podrumu. Ovih 50 boca ce biti sigurno za, sledećih 12 meseci, ali već za 6 cu da jr dopunim..a,može da prodje i mesec dana da ne okusim nikakav alkohol

BTv2.0

pre 4 godine

Ne bih rekao da su Holadjani bolesna nacija niti da im nesto fali. Naprotiv voleo bih da se u Srbiji zivi kao tamo i da imamo mentalitet kao oni.

Mediterano Blanco

pre 4 godine

178 godina ispred nas...
(leba i igara, 16. mart 2020 16:17
Ne lupaj,Japanci su 178 godina ispred nas,mislim cele Evrope,možda i objektivno najprogresivnija zemlja na svetu danas po svim parametrima-u svakom pogledu iako su meni licno Espana i Italia najbolje zemelje na svetu.Ameri konstantno i agresivno prozakuju od 1945 pa do danas,oni su ostali nekako dosledni,što se za nas ne bi reklo,nažalost.Što se tice Holandjana,oni su odavno izgubili kompas,stondirano društvo a nekada su bili veoma progresivni i pozitivni ali to je davno prošlo vreme.Ima jedna poštapalica baš vezano za Amsterdam,za koju sam cuo još pre par godina a glasi u Amsterdamu nije cudno da neko ima seks na ulici usred bela dana,vec je cudno da se dva muškarca potuku zbog devojke ili necega drugog.

Debela Berta

pre 4 godine

Narkomani
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola1, 16. mart 2020 16:45)

Po toj logici je pola NBA lige narkomana 😆

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Lepo kaže Colin Farell: Marijuana ne izaziva zavisnost. Evo, ja 40 godina već pušim travu i uopšte se nisam navuko.

Drakče

pre 4 godine

Poznajem puno ljudi koji su koristili redovno ili povremeno i koji još uvek to rade.
Iz tog mog okruženja mogu da zaključim da ako i ne stvara zavisnost, svakodnevna upotreba definitivno ubija motivaciju i "zatupljuje".
Takođe, uopšte ne razumem (čest) odgovor da to rade jer im je dosadno. Kako nekome u ovo vreme može biti dosadno? Ako zanemarimo fizičke aktivnosti, imate bezbroj knjiga, filmova, serija i igrica bez potrebe da mrdnete iz sobe...

PS. Pušio sam povremeno i radim to i dalje, ali više volim dobro pivo ili vino.

Istina o kojoj se ne priča

pre 4 godine

Evo jedne istine u vezi sa marihuanom: ne radi svakoga isto, i loši tripovi na mari nisu retki. Na dvojicu ili trojicu koje opušta, dođe jedan koji ponekad upadne u zabod i još jedan koga jako loše radi. Ljudi koji su skloni preteranom razmišljanju i brizi, koji su anksiozni i depresivni - ne bi smeli da koriste marihuanu. Marihuana kod NEKIH izaziva i epileptične napade (zamrzavanje / padanje). Ovo pričam iz prve i druge ruke. Razmislite pa ćete se setiti da u vašem društvu je uvek bio bar jedan, ili dvojica, koje ste zezali kad zabodu. E to su likovi koje vutra loše radi. A koliko tek ima likova koji prećutkuju da ih loše radi, jer niko ko puši u društvu ne želi da javno priča o tome.
Prednost kod marihuane je što na njoj niko nikada nije bio agresivan. Ali marihuana kao i alkohol ne radi svakoga isto. Recimo ja na akoholu ne bih mrava zgazio, a znam ljude koje radi na agresiju i mržnju. Neki ljudi ne osećaju efekat kafe, a ja posle tri, četiri popijene kafe zaredom postanem nervozan, agresivan, imam tremor ruku i ne mogu da zaspim 24h.
Zašto ne želite da prihvatite da marihuana loše utiče na NEČIJU psihu??? Samo ću još ovo reći - jedno od pitanja koje vam bilo koji psihijatar postavi je ''da li konzumirate ili ste konzumirali marihuanu ili druge droge?''. Ulična marihuana + nerazvijen mozak (do 20 i neke godine života) + sklonost ka blažim psihičkim poremećajima = psihički poremećaji (anksioznost, depresija, epilepsije...). A to je svaka četvrta osoba, najmanje.

Eldorado

pre 4 godine

Vutra ima najodvratniji mogući smrad.
Pre nekoliko godina, studentski park u Beogradu je komotno mogao promeniti naziv u junkies park :D
Bazdilo je za medalju.

Silvester

pre 4 godine

(zoki, 16. mart 2020 14:12)

Zašto bi ti uopšte bilo potrebno nešto da se opustiš? Ne koristim ni lekove ni alkohol ni travu, uvek bistra uma, u pedesetim zategnut do maksimuma. Nezadovoljan si svojim životom, pa ti trebaju stimulansi, tako urbanom i fensi. Ajd sad razmisli ponovo, ko je prizeman i primitivan.

splicho

pre 4 godine

eo mogu ja ostavit komentar vidim dosta ekipe piše. pušim inace masu ali zbog posla moram stat tu i tamo radi medicinskih pregleda.takodjer pusim skoro 20 godina i kako kazemo ode volin zapalit vise nego boga vidit.ne volim alkohol i druge pizdarije. drzi me mrsavijim jer kad prestanem pocnem se debljat.al da mi stvara ovisnost itekako.tesko mi se skinit svaki hebeni put. istina je sa snovima iako sada ih se ne sjecam pusia nepusia. ali se gadno preznojavam dva tjedna dok spavam s tim da prvih 2 3 dana maltene ne mogu zaspat...eto cisto da znate kako je jednome kroneru i stravstvenom obozavatelju truba...pozz iz splita

CZ99

pre 4 godine

Da, Marihuana jeste droga, stvara pre svega psihičku zavist, i ne treba je legalizovati. Danas Marihuana, sutra Heroin. Vi što kažete da kafa, čokolada i slično stvaraju zavist, da tačno, ali ne menjaju svest, ne stvaraju halucinacije. Alkohol takođe opasan, i tu nešto treba preduzeti.
(marko, 16. mart 2020 15:51)

A duvan??? A alkohol??? Cigarete se prodaju sa sve nalepnicama sta sve mogu da urade organizmu, da izazivaju zavisnost, smrt!!! Zasto se prodaju na trafici, prodavnici...? Danas marihuana i sutra marihuana, ako si normalan. Ako nisi, dzaba ti je sve. Druga stvar, marihuana ne menja svest niti izaziva halucinacije. Ti promeni dilera, ne znam sta ti taj podvaljuje. Legalizacija ASAP!!!

Bilbo Baggins

pre 4 godine

Kažu ''ne možeš se navući''. Pih, zavisnost kao i svaka druga. Da ne bude da pametujem, ja bih verovatno stajao u redu za kafu, a do pre par godina i u redu za cigarete / alkohol. Ali da, zavisnost je to. Ljudi na marihuani retko sanjaju, a kada se skinu sa iste nedeljama imaju vrlo živopisne snove koje dobro pamte. Isto se dešava kad se skineš sa cigareta ili masturbiranja uz pornografiju. To je znak da se dopaminski receptori u mozgu oporavljaju. I to je tek jedan od više simptoma.
(Bivši zavisnik, 16. mart 2020 12:53)

Pa, ne znam baš za te živopisne snove.

Vutru nisam nikad duvao, alkohol pijem vrlo umereno, ali skinuo sam se, doduše dosta davno, sa duvana. Ali ne pamtim da sam posle imao nekakve živopisne snove.

Ali i dalje trošim (mada umereno) kafu i masturbiranje, pa bih možda mogao da probam skidanje s jednog ili drugog. Samo ne znam da li su živopisni snovi vredni te žrtve ;-)

pametni

pre 4 godine

Jbg, pametan narod. Dok ce nas ljomber da napravi zalihe rakijstine, a cek, nas ljomber vec ima zalihe rakijstine i bez vanrednog stanja.

Jovan

pre 4 godine

Pusio sam marihuanu kao student i dobro znam šta je, da ne bude da pričam u prazno.
Svi koji kažu da ne stvara mentalne posledice i da ne stvara zavisnost, jako greše. Stvara zavisnost, pogotovo kad je ljudi ne ostavljaju od 19te do 30te, npr.
Stvara anksioznost, ometa u rasuđivanju i u motivaciji za dnevne obaveze, što se brzo oseti nakon perioda studija na dnevnoj bazi. Znam bar troje ljudi koji su zavisni, jednostavno ne mogu bez marihuane, a dosta im je pala moć rasuđivanja, memorija i motivacija.

Kumulacija tih problema za 5 godina je da ne izlaze iz komfor zone već predugo, što je katastrofalno za taj period života.
Da mene pitate, marihuana jeste droga, a i uvod u sve druge. Stop legalizaciji!

marko

pre 4 godine

Da, Marihuana jeste droga, stvara pre svega psihičku zavist, i ne treba je legalizovati. Danas Marihuana, sutra Heroin. Vi što kažete da kafa, čokolada i slično stvaraju zavist, da tačno, ali ne menjaju svest, ne stvaraju halucinacije. Alkohol takođe opasan, i tu nešto treba preduzeti.

Randy Marsh

pre 4 godine

@sxholes,

ne znam ko ti prodaje tu priču. Ja nisam čuo da tamo niko je duva - već da se smanjilo od kako je legalizovano. Što je ogromna razlika.

Mojo

pre 4 godine

Neverovatno da ljudi i dalje komentarišu da li marihuana izaziva zavisnost ili ne. Svaki narkoman, kao i kockar, uvek može da prestane samo eto, neće baš danas nego sutra. Opametite se ljudi, bacite to smeće i ne uništavajte sebi život.

Sale

pre 4 godine

Za one koji lupetaju da vutra izaziva opaku zavisnost: Jel bi stali u red za kafu, cokoladu (ako ste fan cokolade)? Pa stali bi. Jel te namirnice stvaraju zavisnost. Pa stvaraju ali kao i vutra mnooogoooo manju nego sto su to cigarete, koks, alkohol.

viktor

pre 4 godine

To je ona droga koja ne izaziva zavisnost...
(Ankh, 16. mart 2020 12:56)
U potpunosti se slažem sa tobom...Svet bi bio lepše mesto da smo svi zavisnici od toalet papira kao većina sveta u ova doba ili kao bakuta iz moje ulice koja je očigledan zavisnik od mesa,jer je kupila 30 kg istog.

Onaj Gari

pre 4 godine

(scholes, 16. mart 2020 13:30)

I sta? Sta "toliko o tome", jel to nesto treba da znaci? Nesto kao "pametnome dovoljno" i slicne fraze? Sta si hteo da kazes? Ljudi brate vare vekovima i sta sad? Jel propada svet? Jel propada Holandija? Raspada se, jel da? Stvarno mi nije jasno sta hocete da kazete. Jel ovde nesto bolje? Naravno da nije.

Onaj Gari

pre 4 godine

(Vlasta Skokoglavac iz Kozjaka, 16. mart 2020 13:15)

Sta je ovde gore nego kod nas? Ovde neko uporno zeli da pokaze kako su tamo sve budale i idioti, a mi smo kao fol pametni. Nemojte se zaletati sa tim glupim tezama, holandjani su svetlosnu godinu ispred.

Nekad

pre 4 godine

@Bivsi zavisnik
Tebra ako ću da se odreknem trave, pornića, cigara itd onda bolje da obujem sandale borovo, da uzmem kariranu kesu i idem na pijacu sa dedom i čekam da umrem.
Ne kapiram zašto je i ta zavisnost loša ako te ispunjava.
Inače glavni problem ljudi koji su ostavili neku od supstanci koja stvara zavisnost je dosada bajo moj. Dosada

Radovan

pre 4 godine

A jel ima guzve u Albert H i Primarku.
(ritter, 16. mart 2020 13:39)

U Albertu ništa naročito,ima svega, ali za Lidl se ne može reci

zoki

pre 4 godine

Ma da zavisnost ja je pusim kad imam kada nemam ne. Nemam nocne more i zavisnost lupate gluposti obicno vi koji nikada niste pusili. Cepajte vi rakiju i beli lukac pihtije i smduckajte u svom zivotu tako prizemni i primitivni. Meni dosta 2 dima da se opustim. Jok cu da pijem lekove za smirenje!

Onaj Gari

pre 4 godine

(Mika, 16. mart 2020 14:09)

Evo jos jednog koji misli da ce takav sarkasticni komentar znaciti nesto medju narodom koji su za kutiju partnera i 100gr kafe stajali ispred trafika u redu od sto metara. O alkoholu bolje da ne pricam.

jos uvek zavisnik

pre 4 godine

(Bivši zavisnik, 16. mart 2020 12:53)

To za snove si potpuno u pravu, to sam primetio i kod sebe relativno skoro, posle nekih 6-7 dana strejta, ponovo mi se vrate snovi, koji su bas zivopisni i kojih se ujutru uglavnom secam. Priznajem da sam preterao malo za gandzom poslednje dve tri godine, jedva da ima efekat na mene kao nekad, pa vise varim iz navike i da me bar na sat 'osamuti'nesto, a drugi opijati me ne interesuju.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Cigare,alkohol su daleko gori i stetniji od marihuane,a svi zivi puse i piju.. A kada tim strastvenim pusacima ukazes na stetnost cigareta,najcesci odgovor je "valjda mogu i ja da prustim sebi neko zadovoljstvo ". Plitak nacin razmisljanja.

Flori

pre 4 godine

Ahahaha jako je smesno kad se lokalni maloumnici dohvate price o zavisnosti... A osecaju se bezbedno jer imaju gajbu piva i 10 litara rakije u kuci u svakom momentu.

Ante

pre 4 godine

Neka neka, da vas malo vrati korona u prirodu i sadnju.
Navikli na joint preko dostave na vrata, ulijenilo se skroz..
Motiku u ruke, pa okopavaj, plijevi, beri, suši... Pa se hvali kako je tvoja i kako je prava domaća.. Plus imaš uvijek zalihe.

Dobro

pre 4 godine

Eto, svako ima svoju muku.
Ovde, u Holandiji je to postala obicna roba, koja se kuouje u 'Coffe shop'-u i sada je jednostavno stvar logistike kako ce ta roba doci do prodavca. Naruzdbe telefonom, kao za hranu, dileri na ulici, mozda i postom, kurirom? Ima ovde vise nacina da se to dostavi, a i naplati.
Iskreno, vise me zabrinjava sto je ovde sada narod navalio na supermarkete i sto ne kapira da to nema smisla na duze staze, a ja i par nas ovde sto su prosli i preziveli periode sankcija, ratove i krize to ne mozemo da im objasnimo. Ovi su ovde navikli da uvek svega ima u izobilju, tako da su odmah u panici.

Iz zemlje lala, uvek vas,

degaznaj

pre 4 godine

"Možda u naredna dva meseca nećemo moći da nabavimo travu, tako da bi bilo lepo imati barem malo kod kuće"

hahahahaaaaa
(banjica, 16. mart 2020 12:51)

sta je tu smesno, ha, kakva su vremena mozda stvarno nece?

milosomi

pre 4 godine

A ovde se sve vreme prodaje priča da Holanđani ne duvaju otkad je legalno već samo turisti. Toliko o tome.
(scholes, 16. mart 2020 13:30) ne znam gde se to prica da holandjani ne duvaju vec samo turisti. Tamo je to normalno gde da kazes ‘normalan covek’ duva jedanput nedeljno. Svakako je zdravije i bolje nego da se pije u istoj toj kolicini, a kamoli svaki drugi dan.

Bivši zavisnik

pre 4 godine

Kažu ''ne možeš se navući''. Pih, zavisnost kao i svaka druga. Da ne bude da pametujem, ja bih verovatno stajao u redu za kafu, a do pre par godina i u redu za cigarete / alkohol. Ali da, zavisnost je to. Ljudi na marihuani retko sanjaju, a kada se skinu sa iste nedeljama imaju vrlo živopisne snove koje dobro pamte. Isto se dešava kad se skineš sa cigareta ili masturbiranja uz pornografiju. To je znak da se dopaminski receptori u mozgu oporavljaju. I to je tek jedan od više simptoma.

Dobro

pre 4 godine

Eto, svako ima svoju muku.
Ovde, u Holandiji je to postala obicna roba, koja se kuouje u 'Coffe shop'-u i sada je jednostavno stvar logistike kako ce ta roba doci do prodavca. Naruzdbe telefonom, kao za hranu, dileri na ulici, mozda i postom, kurirom? Ima ovde vise nacina da se to dostavi, a i naplati.
Iskreno, vise me zabrinjava sto je ovde sada narod navalio na supermarkete i sto ne kapira da to nema smisla na duze staze, a ja i par nas ovde sto su prosli i preziveli periode sankcija, ratove i krize to ne mozemo da im objasnimo. Ovi su ovde navikli da uvek svega ima u izobilju, tako da su odmah u panici.

Iz zemlje lala, uvek vas,

zoki

pre 4 godine

Ma da zavisnost ja je pusim kad imam kada nemam ne. Nemam nocne more i zavisnost lupate gluposti obicno vi koji nikada niste pusili. Cepajte vi rakiju i beli lukac pihtije i smduckajte u svom zivotu tako prizemni i primitivni. Meni dosta 2 dima da se opustim. Jok cu da pijem lekove za smirenje!

Ante

pre 4 godine

Neka neka, da vas malo vrati korona u prirodu i sadnju.
Navikli na joint preko dostave na vrata, ulijenilo se skroz..
Motiku u ruke, pa okopavaj, plijevi, beri, suši... Pa se hvali kako je tvoja i kako je prava domaća.. Plus imaš uvijek zalihe.

Flori

pre 4 godine

Ahahaha jako je smesno kad se lokalni maloumnici dohvate price o zavisnosti... A osecaju se bezbedno jer imaju gajbu piva i 10 litara rakije u kuci u svakom momentu.

viktor

pre 4 godine

To je ona droga koja ne izaziva zavisnost...
(Ankh, 16. mart 2020 12:56)
U potpunosti se slažem sa tobom...Svet bi bio lepše mesto da smo svi zavisnici od toalet papira kao većina sveta u ova doba ili kao bakuta iz moje ulice koja je očigledan zavisnik od mesa,jer je kupila 30 kg istog.

Bivši zavisnik

pre 4 godine

Kažu ''ne možeš se navući''. Pih, zavisnost kao i svaka druga. Da ne bude da pametujem, ja bih verovatno stajao u redu za kafu, a do pre par godina i u redu za cigarete / alkohol. Ali da, zavisnost je to. Ljudi na marihuani retko sanjaju, a kada se skinu sa iste nedeljama imaju vrlo živopisne snove koje dobro pamte. Isto se dešava kad se skineš sa cigareta ili masturbiranja uz pornografiju. To je znak da se dopaminski receptori u mozgu oporavljaju. I to je tek jedan od više simptoma.

Sale

pre 4 godine

Za one koji lupetaju da vutra izaziva opaku zavisnost: Jel bi stali u red za kafu, cokoladu (ako ste fan cokolade)? Pa stali bi. Jel te namirnice stvaraju zavisnost. Pa stvaraju ali kao i vutra mnooogoooo manju nego sto su to cigarete, koks, alkohol.

BTv2.0

pre 4 godine

Ne bih rekao da su Holadjani bolesna nacija niti da im nesto fali. Naprotiv voleo bih da se u Srbiji zivi kao tamo i da imamo mentalitet kao oni.

milosomi

pre 4 godine

A ovde se sve vreme prodaje priča da Holanđani ne duvaju otkad je legalno već samo turisti. Toliko o tome.
(scholes, 16. mart 2020 13:30) ne znam gde se to prica da holandjani ne duvaju vec samo turisti. Tamo je to normalno gde da kazes ‘normalan covek’ duva jedanput nedeljno. Svakako je zdravije i bolje nego da se pije u istoj toj kolicini, a kamoli svaki drugi dan.

degaznaj

pre 4 godine

"Možda u naredna dva meseca nećemo moći da nabavimo travu, tako da bi bilo lepo imati barem malo kod kuće"

hahahahaaaaa
(banjica, 16. mart 2020 12:51)

sta je tu smesno, ha, kakva su vremena mozda stvarno nece?

Istina o kojoj se ne priča

pre 4 godine

Evo jedne istine u vezi sa marihuanom: ne radi svakoga isto, i loši tripovi na mari nisu retki. Na dvojicu ili trojicu koje opušta, dođe jedan koji ponekad upadne u zabod i još jedan koga jako loše radi. Ljudi koji su skloni preteranom razmišljanju i brizi, koji su anksiozni i depresivni - ne bi smeli da koriste marihuanu. Marihuana kod NEKIH izaziva i epileptične napade (zamrzavanje / padanje). Ovo pričam iz prve i druge ruke. Razmislite pa ćete se setiti da u vašem društvu je uvek bio bar jedan, ili dvojica, koje ste zezali kad zabodu. E to su likovi koje vutra loše radi. A koliko tek ima likova koji prećutkuju da ih loše radi, jer niko ko puši u društvu ne želi da javno priča o tome.
Prednost kod marihuane je što na njoj niko nikada nije bio agresivan. Ali marihuana kao i alkohol ne radi svakoga isto. Recimo ja na akoholu ne bih mrava zgazio, a znam ljude koje radi na agresiju i mržnju. Neki ljudi ne osećaju efekat kafe, a ja posle tri, četiri popijene kafe zaredom postanem nervozan, agresivan, imam tremor ruku i ne mogu da zaspim 24h.
Zašto ne želite da prihvatite da marihuana loše utiče na NEČIJU psihu??? Samo ću još ovo reći - jedno od pitanja koje vam bilo koji psihijatar postavi je ''da li konzumirate ili ste konzumirali marihuanu ili druge droge?''. Ulična marihuana + nerazvijen mozak (do 20 i neke godine života) + sklonost ka blažim psihičkim poremećajima = psihički poremećaji (anksioznost, depresija, epilepsije...). A to je svaka četvrta osoba, najmanje.

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Lepo kaže Colin Farell: Marijuana ne izaziva zavisnost. Evo, ja 40 godina već pušim travu i uopšte se nisam navuko.

Onaj Gari

pre 4 godine

(scholes, 16. mart 2020 13:30)

I sta? Sta "toliko o tome", jel to nesto treba da znaci? Nesto kao "pametnome dovoljno" i slicne fraze? Sta si hteo da kazes? Ljudi brate vare vekovima i sta sad? Jel propada svet? Jel propada Holandija? Raspada se, jel da? Stvarno mi nije jasno sta hocete da kazete. Jel ovde nesto bolje? Naravno da nije.

Kobster

pre 4 godine

Pusio sam marihuanu kao student i dobro znam šta je, da ne bude da pričam u prazno.
Svi koji kažu da ne stvara mentalne posledice i da ne stvara zavisnost, jako greše. Stvara zavisnost, pogotovo kad je ljudi ne ostavljaju od 19te do 30te, npr.
Stvara anksioznost, ometa u rasuđivanju i u motivaciji za dnevne obaveze, što se brzo oseti nakon perioda studija na dnevnoj bazi. Znam bar troje ljudi koji su zavisni, jednostavno ne mogu bez marihuane, a dosta im je pala moć rasuđivanja, memorija i motivacija.

Kumulacija tih problema za 5 godina je da ne izlaze iz komfor zone već predugo, što je katastrofalno za taj period života.
Da mene pitate, marihuana jeste droga, a i uvod u sve druge. Stop legalizaciji!
(Jovan, 16. mart 2020 15:42)

Sve ovo sto si nabrojao cak i da je tacno (sto svakako nije) nije nikakav argument za zabranu. Jer, ako nisi licemeran, onda ces se istim zarom boriti za zabranu alkohola i cigareta, posto oni imaju mnogo vise stetnih posledica.

Silvester

pre 4 godine

(zoki, 16. mart 2020 14:12)

Zašto bi ti uopšte bilo potrebno nešto da se opustiš? Ne koristim ni lekove ni alkohol ni travu, uvek bistra uma, u pedesetim zategnut do maksimuma. Nezadovoljan si svojim životom, pa ti trebaju stimulansi, tako urbanom i fensi. Ajd sad razmisli ponovo, ko je prizeman i primitivan.

Onaj Gari

pre 4 godine

(Vlasta Skokoglavac iz Kozjaka, 16. mart 2020 13:15)

Sta je ovde gore nego kod nas? Ovde neko uporno zeli da pokaze kako su tamo sve budale i idioti, a mi smo kao fol pametni. Nemojte se zaletati sa tim glupim tezama, holandjani su svetlosnu godinu ispred.

Jovan

pre 4 godine

Pusio sam marihuanu kao student i dobro znam šta je, da ne bude da pričam u prazno.
Svi koji kažu da ne stvara mentalne posledice i da ne stvara zavisnost, jako greše. Stvara zavisnost, pogotovo kad je ljudi ne ostavljaju od 19te do 30te, npr.
Stvara anksioznost, ometa u rasuđivanju i u motivaciji za dnevne obaveze, što se brzo oseti nakon perioda studija na dnevnoj bazi. Znam bar troje ljudi koji su zavisni, jednostavno ne mogu bez marihuane, a dosta im je pala moć rasuđivanja, memorija i motivacija.

Kumulacija tih problema za 5 godina je da ne izlaze iz komfor zone već predugo, što je katastrofalno za taj period života.
Da mene pitate, marihuana jeste droga, a i uvod u sve druge. Stop legalizaciji!

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Cigare,alkohol su daleko gori i stetniji od marihuane,a svi zivi puse i piju.. A kada tim strastvenim pusacima ukazes na stetnost cigareta,najcesci odgovor je "valjda mogu i ja da prustim sebi neko zadovoljstvo ". Plitak nacin razmisljanja.

pametni

pre 4 godine

Jbg, pametan narod. Dok ce nas ljomber da napravi zalihe rakijstine, a cek, nas ljomber vec ima zalihe rakijstine i bez vanrednog stanja.

kakva promena za samo 100 godina

pre 4 godine

Evo ja sam popušio jedno dvesta grama za poslednje dve godine pa možete slobodno da me mrzite. Sad trenutno ne pušim zato što je nemam. Nikakvu krizu nisam imao kad je nestalo niti sam imao snove ovakve ili onakve ni pre ni posle. Možda sam par dana malo teže padao u san nego obično ali to je 3 minuta umesto minut dok ne zaspim i to je sve. Nikakve razlike u poslu , motivaciji ili radu mozga nisam imao. Čak sam , kada se uveče napušim i bolje naspavam , sutra na poslu orniji za rad nego sada kada blejim u TV pa manje spavam. Aj sad da čujem nekog od vas čistunaca da se svako veče napijete dve godine za redom i šta će od vas da ostane posle te akcije. I za početak počistite oko svoje kuće. Holandjani puše travu ali ne bacaju djubre svuda oko sebe a kod nas svaki šumarak deponija .

Stefan

pre 4 godine

Blago njima, oni bar mogu da je kupe bez cimanja. Ja ne mogu da verujem da je ovde to i dalje tabu ali je normalno da se pusi i pije. Svasta od poroka sam probao i mislim da gore stvari od kocke i cigara nema. Kocka je broj jedan, fizicki ti ne radi nista ali unistava te psihicki, kao i sve oko tebe. Gotovo je nemoguce sacuvati bilo kakvu vezu, prijateljstvo, normalan odnos ako si kockar. Ides protiv svih jer uvek vidis izlaz, uvek ima jedna kombinacija, koje moze da te izvadi iz bunara. I tako u nedogled. Cigare su na drugom mestu. Itekako uticu na svest, jer ti se sve vrti oko cigara. Kada cu da jedem, da krenem negde, da uradim nesto sve se prilagodjava cigari. Pritom steta koju pravi telu je ogromna. Ja sam mesec dana nakon prestanka dostigao kondociju da trcim ceo termin na malom fudbalu sa odlicnim intezitetom. Toliko su
mi pluca prodisala.Trava je mala maca za ovo dvoje. Jedina stvar koju nikada nisam razmisljao da batalim. Mogu da pusim jednom nedeljno, mogu svih sedam dana, a desava se i da je zaboravim na po petnaest dana, ako se nema vremena. Volim je jer mi dozvoljava da se iskljucim
iz svakodnevnih stvari i to vreme koje sam odvojio za odmor tako i iskoristim.
Heroin nisam pominjao, to nije droga to je smrtna presuda.

m

pre 4 godine

Kao sto neko rece dejstvo marihuane razlikuje se od osobe do osobe, nekoga opusta, neko se smeje, neko se rastrza skroz-nezna gde bije, mene licno otera u preterano razmisljanje, odem u neke detalje koje nisam primecivao, sto kod sebe sto kod drugih...naravno zavisi i od sorte koja se konzumira...sativa daje high, pricu, smeh... Indica couchlock, letargiju, opustanje... E sad postoje nove sorte bez thc-a ili sa vrlo malo, ukrstane bas zbog toga da bi deca i drugi teski bolesnici mogli da se lece bez psihoaktivnog delovanja iste...to bi bilo lepo da se dozvoli kod nas... bolje nas seljak da sadi i izvozi ulje za ceo svet, nego abanska mafija da profitira... Napominjem da sam marihuanu aktivno pusio 10ak godina, sad vec 10ak ne pusim... Batalio bez problema bas zbog toga sto me tera na preterano razmisljanje, ipak mi treba nesto da me otupavi i opusti, kao pivo na primer... Cigare pokusavam da ostavim ali nesto ne ide...

Radovan

pre 4 godine

A jel ima guzve u Albert H i Primarku.
(ritter, 16. mart 2020 13:39)

U Albertu ništa naročito,ima svega, ali za Lidl se ne može reci

Drakče

pre 4 godine

Poznajem puno ljudi koji su koristili redovno ili povremeno i koji još uvek to rade.
Iz tog mog okruženja mogu da zaključim da ako i ne stvara zavisnost, svakodnevna upotreba definitivno ubija motivaciju i "zatupljuje".
Takođe, uopšte ne razumem (čest) odgovor da to rade jer im je dosadno. Kako nekome u ovo vreme može biti dosadno? Ako zanemarimo fizičke aktivnosti, imate bezbroj knjiga, filmova, serija i igrica bez potrebe da mrdnete iz sobe...

PS. Pušio sam povremeno i radim to i dalje, ali više volim dobro pivo ili vino.

splicho

pre 4 godine

eo mogu ja ostavit komentar vidim dosta ekipe piše. pušim inace masu ali zbog posla moram stat tu i tamo radi medicinskih pregleda.takodjer pusim skoro 20 godina i kako kazemo ode volin zapalit vise nego boga vidit.ne volim alkohol i druge pizdarije. drzi me mrsavijim jer kad prestanem pocnem se debljat.al da mi stvara ovisnost itekako.tesko mi se skinit svaki hebeni put. istina je sa snovima iako sada ih se ne sjecam pusia nepusia. ali se gadno preznojavam dva tjedna dok spavam s tim da prvih 2 3 dana maltene ne mogu zaspat...eto cisto da znate kako je jednome kroneru i stravstvenom obozavatelju truba...pozz iz splita

torque

pre 4 godine

Cigarete nemaju takav uticaj, ja ispušim do dve pakle dnevno i mogu da vozim, komuniciram, radim itd. Promašio si temu dečkooo.
(marko, 16. mart 2020 17:42)

Druze, probudi se iz sna.

Dve paklice, 40 cigareta na dan, i kazes da si normalan. Sav si brizan za nekoga ko barem 25 puta na dan truje nekoga oko sebe ni krivog ni duznog. Statisticki receno, ti ne vadis cigareru iz usta, osim ako ti dan ne traje 26 sati kao....khm khm khm. Plus sto to kosta na dan 500, 600 dinara.
Isto to kaze i moj otac kad se napije, to je pricao pokojni drugar na heroinu. To se zove opravdavanje svog poroka, koje obavezno ide u kombinaciji sa pominjanjem tudjeg poroka (ili slabe tacke).
Pusenje, alkohol, kocka, droga..sve je to isto-porok. Realno, pusenje ne razara porodicu kao ostali poroci. Neki poroci su drustveno prihvatljivi, kao tvoj pa mislis da si bolji od nekoga. Da te vidim bez te dve kutije cigara kako vozis, komuniciras, radis, zivis... veliki pozdrav.

Onaj Gari

pre 4 godine

(Mika, 16. mart 2020 14:09)

Evo jos jednog koji misli da ce takav sarkasticni komentar znaciti nesto medju narodom koji su za kutiju partnera i 100gr kafe stajali ispred trafika u redu od sto metara. O alkoholu bolje da ne pricam.

Debela Berta

pre 4 godine

Narkomani
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola1, 16. mart 2020 16:45)

Po toj logici je pola NBA lige narkomana 😆

jos uvek zavisnik

pre 4 godine

(Bivši zavisnik, 16. mart 2020 12:53)

To za snove si potpuno u pravu, to sam primetio i kod sebe relativno skoro, posle nekih 6-7 dana strejta, ponovo mi se vrate snovi, koji su bas zivopisni i kojih se ujutru uglavnom secam. Priznajem da sam preterao malo za gandzom poslednje dve tri godine, jedva da ima efekat na mene kao nekad, pa vise varim iz navike i da me bar na sat 'osamuti'nesto, a drugi opijati me ne interesuju.

Eldorado

pre 4 godine

Vutra ima najodvratniji mogući smrad.
Pre nekoliko godina, studentski park u Beogradu je komotno mogao promeniti naziv u junkies park :D
Bazdilo je za medalju.

Nekad

pre 4 godine

@Bivsi zavisnik
Tebra ako ću da se odreknem trave, pornića, cigara itd onda bolje da obujem sandale borovo, da uzmem kariranu kesu i idem na pijacu sa dedom i čekam da umrem.
Ne kapiram zašto je i ta zavisnost loša ako te ispunjava.
Inače glavni problem ljudi koji su ostavili neku od supstanci koja stvara zavisnost je dosada bajo moj. Dosada

za uvek zavisnik

pre 4 godine

(Bivši zavisnik, 16. mart 2020 12:53)

To za snove si potpuno u pravu, to sam primetio i kod sebe relativno skoro, posle nekih 6-7 dana strejta, ponovo mi se vrate snovi, koji su bas zivopisni i kojih se ujutru uglavnom secam. Priznajem da sam preterao malo za gandzom poslednje dve tri godine, jedva da ima efekat na mene kao nekad, pa vise varim iz navike i da me bar na sat 'osamuti'nesto, a drugi opijati me ne interesuju.
(jos uvek zavisnik, 16. mart 2020 14:37)

Preterao si verujem zato što pušiš bezze tj za kod nas prosečnu travu, i meni je tako bilo dok sam bio u Srb, izvori uvek bezze, loš kvalitet, da se ne izrazim teže. Međutim, sada, u Berlinu, imam mnogo bolje izvore, i izbor moram dodati, likovi imaju po dve tri vrste sa sve imenima, proveriš na netu - to je to :). I radi kao nekad uvek, a posle pauze da ne pričam :)

CZ99

pre 4 godine

Da, Marihuana jeste droga, stvara pre svega psihičku zavist, i ne treba je legalizovati. Danas Marihuana, sutra Heroin. Vi što kažete da kafa, čokolada i slično stvaraju zavist, da tačno, ali ne menjaju svest, ne stvaraju halucinacije. Alkohol takođe opasan, i tu nešto treba preduzeti.
(marko, 16. mart 2020 15:51)

A duvan??? A alkohol??? Cigarete se prodaju sa sve nalepnicama sta sve mogu da urade organizmu, da izazivaju zavisnost, smrt!!! Zasto se prodaju na trafici, prodavnici...? Danas marihuana i sutra marihuana, ako si normalan. Ako nisi, dzaba ti je sve. Druga stvar, marihuana ne menja svest niti izaziva halucinacije. Ti promeni dilera, ne znam sta ti taj podvaljuje. Legalizacija ASAP!!!

Randy Marsh

pre 4 godine

@sxholes,

ne znam ko ti prodaje tu priču. Ja nisam čuo da tamo niko je duva - već da se smanjilo od kako je legalizovano. Što je ogromna razlika.

marko

pre 4 godine

Da, Marihuana jeste droga, stvara pre svega psihičku zavist, i ne treba je legalizovati. Danas Marihuana, sutra Heroin. Vi što kažete da kafa, čokolada i slično stvaraju zavist, da tačno, ali ne menjaju svest, ne stvaraju halucinacije. Alkohol takođe opasan, i tu nešto treba preduzeti.

Bilbo Baggins

pre 4 godine

Kažu ''ne možeš se navući''. Pih, zavisnost kao i svaka druga. Da ne bude da pametujem, ja bih verovatno stajao u redu za kafu, a do pre par godina i u redu za cigarete / alkohol. Ali da, zavisnost je to. Ljudi na marihuani retko sanjaju, a kada se skinu sa iste nedeljama imaju vrlo živopisne snove koje dobro pamte. Isto se dešava kad se skineš sa cigareta ili masturbiranja uz pornografiju. To je znak da se dopaminski receptori u mozgu oporavljaju. I to je tek jedan od više simptoma.
(Bivši zavisnik, 16. mart 2020 12:53)

Pa, ne znam baš za te živopisne snove.

Vutru nisam nikad duvao, alkohol pijem vrlo umereno, ali skinuo sam se, doduše dosta davno, sa duvana. Ali ne pamtim da sam posle imao nekakve živopisne snove.

Ali i dalje trošim (mada umereno) kafu i masturbiranje, pa bih možda mogao da probam skidanje s jednog ili drugog. Samo ne znam da li su živopisni snovi vredni te žrtve ;-)

Ivan

pre 4 godine

Nikada mi neće biti jasni komentari tipa ''imate nešto protiv marihuane, a ovamo litre rakije, duvan svaki dan''. Zapravo ni jedno, ni drugo, ni treće. Izgleda da narkomani koji koriste marihuanu nikada nisu pušili duvan, niti pili alkohol. U svakom slučaju vaš život-vaš izbor. Samo da manje zaudarate, najgori smrad ikada.

Mojo

pre 4 godine

Neverovatno da ljudi i dalje komentarišu da li marihuana izaziva zavisnost ili ne. Svaki narkoman, kao i kockar, uvek može da prestane samo eto, neće baš danas nego sutra. Opametite se ljudi, bacite to smeće i ne uništavajte sebi život.

Mediterano Blanco

pre 4 godine

178 godina ispred nas...
(leba i igara, 16. mart 2020 16:17
Ne lupaj,Japanci su 178 godina ispred nas,mislim cele Evrope,možda i objektivno najprogresivnija zemlja na svetu danas po svim parametrima-u svakom pogledu iako su meni licno Espana i Italia najbolje zemelje na svetu.Ameri konstantno i agresivno prozakuju od 1945 pa do danas,oni su ostali nekako dosledni,što se za nas ne bi reklo,nažalost.Što se tice Holandjana,oni su odavno izgubili kompas,stondirano društvo a nekada su bili veoma progresivni i pozitivni ali to je davno prošlo vreme.Ima jedna poštapalica baš vezano za Amsterdam,za koju sam cuo još pre par godina a glasi u Amsterdamu nije cudno da neko ima seks na ulici usred bela dana,vec je cudno da se dva muškarca potuku zbog devojke ili necega drugog.

marko

pre 4 godine

"@CZ99, 16. mart 2020 16:47)"

Da, menja svest kada si urađen i izaziva halucinacije, što bi inače duvali. Smešani si, LOL. Toliko ti je spržen mozak, da nisi pročitao u mom komentaru, da sam i alkohol (prekomerne doze) spomenuo u istom kontekstu kao i travu. Cigarete nemaju takav uticaj, ja ispušim do dve pakle dnevno i mogu da vozim, komuniciram, radim itd. Promašio si temu dečkooo. Još nešto da vam kažem, legalizovanje trave u svrhu konzumiranja, ne znači da istu možeš sam da gajiš. Proizvodnja je i dalje nelegalna za fizička lica, zna se ko ima licencu za proizvodnju i distribuciju.

NBGD

pre 4 godine

Kako su malodušnici odmah skočili na, zadnje noge. Pa ja sam samo pojačao svoju zalihu vina, trenutno u podrumu imam oko 50 litara svoja 2 omiljena vina. Po vašim (namerno malo slovo) kritrerijumima sam, zavisnik. Ali prc milojka, nisam već volom da ugostim ljude kad dodju, volim. da otvorim sam jednu bocu, volim da uzmem dosta od šarže koja je bila dobra i nakraju, vino je, super kad malo odstoji kod mene u podrumu. Ovih 50 boca ce biti sigurno za, sledećih 12 meseci, ali već za 6 cu da jr dopunim..a,može da prodje i mesec dana da ne okusim nikakav alkohol

kxk

pre 4 godine

Bivsi zavisnik- Druze ne možeš nikako da porediš cigare/kafu i marihuanu. Ima godinu dana kako nisam marihuanu konzumirao, bez ikakvih problema prestao iako sam bio "aktivan" poprilično, čekam leto i more da je se malo podsetim. Ali zato ostavljanje cigara mi neuporedivo teže ide, a dosta puta sam pokušavao.

pcelica

pre 4 godine

alkohol ne pijem, izuzev domace rakije i domaceg dobrog vina u posebnim prilikama. cigarete ne pusim, a travu pusim otprilike jednom nedeljno navece vec 15 godina i sad ce meni neki lik sto sljusti 40 cigara dnevno i pije nego krsh pivo il vinjak da prica o zdravom zivotu i zavisnosti. ma vazi...

Iskreno

pre 4 godine

Nasim ljudima je strano da normalan svet funkcionise po principu slobodne volje. Bitno je da postoji izbor a na svakom pojedincu je da ga napravi. Decenije zivota u represiji iskljucuju svaki vid ponasanja van granice opste prihvacenih normi. Svaki vid slobode i razlicitosti se dozivljava kao potencijalna opasnost i nailazi na osudu. Kod nas je alkohol inspiracija koja je nadahnula mnoga pozorisna, filmska i knjizevna dela. O njemu su ispevane pesme, on je deo formiranja licnosti pojedinca, deo tradicije, kulture, obrazac ponasanja... Rezultati su vidljivi.

Lecim lopatom po manastirima

pre 4 godine

sljam. Zabraniti lecenje i sva ostala prava za sve narkomane.
(Miroslav, 16. mart 2020 17:34)

Zaboravio si samo da dodas "Jer je to dobro za njih."
Jesi cuo nekad za termin Projekcija u psihologiji? To je ono kad se boris sam sa sobom, pa pripisujes drugima svoje osobine, pa ih mrzis iz dna duse da ne bi mrzeo sebe.
Probaj brate, nista ti se ruzno nece desiti. Mada, siguran sam da ti se nece ni svideti, jer ce te baciti kilometrima daleko od agresije, a pojacana introspekcija ce ti samo jos vise ukazati na to koliko si nezadovoljan samim sobom i sta sve treba da popravis kod sebe. Za takve kao ti je alkohol, pa "da bijemo pedere". Jer je to dobro za njih.

Cabernet Sauvignon

pre 4 godine

Probao sam kao srednjoškolac "travu" par puta i nije imala neko posebno dejstvo na mene. Možete li mi objasniti zbog čega?
(Red John, 16. mart 2020 17:20)

Ni ja ne razumem. Prvi put sam je probao u kasnim 20-im kod ortaka koji je redovno konzumirao i - ništa, nikakav efekat. Ponovio sam to još nekoliko puta i uvek isto, ništa, kao da udišem dim od zapaljenog sena. Onda sam definitivno odustao.

Ali i dan danas me veoma opušta čaša kvalitetnog vina i slušanje kvalitetnog bluza.

kejt winslet

pre 4 godine

.Ima jedna poštapalica baš vezano za Amsterdam,za koju sam cuo još pre par godina a glasi u Amsterdamu nije cudno da neko ima seks na ulici usred bela dana,vec je cudno da se dva muškarca potuku zbog devojke ili necega drugog.
(Mediterano Blanco, 16. mart 2020 17:17)

A sta je lose ako se ljudi ne biju? Ja bih rekao da je to odlicno

YxZ

pre 4 godine

I vutra (koji genijalan naziv) i alkohol i cigarete su droge a uz to ta vutra smrdi do neba. Svi uživaoci su zavisnici više ili manje. Meni su jedino komični oni koji se brane napadajući druge. Vutrajte se, nalivajte i krdžite do mile volje, ali prestanite da trpate na gomilu.

Nenad

pre 4 godine

Marihuana je lekovita jedino ako se koristi u tecnom stanju (ulje kanabisa) Ulje se prodaje u apotekama a ne u przionicama kafe. Ulje je lekovito za neka maligna obolenja, multipleks sklerozu, stres, neka kozna oboljenja, umanjuje bolove, itd. Za razliku od ulja, za pusenje kanabisa nema dokaza da ima bilo kakva pozitivna dejstva.

Liverpool Man

pre 4 godine

Strasno je da smo dosli do toga da su alkohol i cigarete skroz okej pa se sad i marihuana gura kao jos jedna sasvim normalna i neophodna stvar. Ludilo. Za 10-15 godina ce se tako pricati i za heroin i ostalo...Smehoteka. Opustite se setajuci prirodom sa prijateljima i porodicom gde je cist vazduh ili uz neku dobru knjigu.

kejt winslet

pre 4 godine

Srbija, zemlja u kojoj se lekovi gutaju kao tik tak I bez ikakve umerenisti. To je najgore.

Marihuana nije stetna ako se umereno konzumira.
Negativne posledice usled neumerenog konzumiranja su "dim u pluca", psihicka (ne fizicka) zavisnost, manjak motivacije I u retkim slucajevima depresija.

Da li se treba legalizovati kod nas? Ne znam... Ali tesko da ce se to desiti jer I ovako svi dileri(oni glavni, ne ovi sto valjaju lapo I ceo) rade za pojedine politicare...

plavusa

pre 4 godine

Ali i dalje trošim (mada umereno) kafu i masturbiranje, pa bih možda mogao da probam skidanje s jednog ili drugog. Samo ne znam da li su živopisni snovi vredni te žrtve ;-)
(Bilbo Baggins, 16. mart 2020 16:20)

ma, kafa manje vise al' masturbiranje ni za boga, nema nista bolje nego kad covek uzme svoju srecu u svoje ruke;)

Bivši zavisnik

pre 4 godine

Kažu ''ne možeš se navući''. Pih, zavisnost kao i svaka druga. Da ne bude da pametujem, ja bih verovatno stajao u redu za kafu, a do pre par godina i u redu za cigarete / alkohol. Ali da, zavisnost je to. Ljudi na marihuani retko sanjaju, a kada se skinu sa iste nedeljama imaju vrlo živopisne snove koje dobro pamte. Isto se dešava kad se skineš sa cigareta ili masturbiranja uz pornografiju. To je znak da se dopaminski receptori u mozgu oporavljaju. I to je tek jedan od više simptoma.

zoki

pre 4 godine

Ma da zavisnost ja je pusim kad imam kada nemam ne. Nemam nocne more i zavisnost lupate gluposti obicno vi koji nikada niste pusili. Cepajte vi rakiju i beli lukac pihtije i smduckajte u svom zivotu tako prizemni i primitivni. Meni dosta 2 dima da se opustim. Jok cu da pijem lekove za smirenje!

Silvester

pre 4 godine

(zoki, 16. mart 2020 14:12)

Zašto bi ti uopšte bilo potrebno nešto da se opustiš? Ne koristim ni lekove ni alkohol ni travu, uvek bistra uma, u pedesetim zategnut do maksimuma. Nezadovoljan si svojim životom, pa ti trebaju stimulansi, tako urbanom i fensi. Ajd sad razmisli ponovo, ko je prizeman i primitivan.

marko

pre 4 godine

Da, Marihuana jeste droga, stvara pre svega psihičku zavist, i ne treba je legalizovati. Danas Marihuana, sutra Heroin. Vi što kažete da kafa, čokolada i slično stvaraju zavist, da tačno, ali ne menjaju svest, ne stvaraju halucinacije. Alkohol takođe opasan, i tu nešto treba preduzeti.

Jovan

pre 4 godine

Pusio sam marihuanu kao student i dobro znam šta je, da ne bude da pričam u prazno.
Svi koji kažu da ne stvara mentalne posledice i da ne stvara zavisnost, jako greše. Stvara zavisnost, pogotovo kad je ljudi ne ostavljaju od 19te do 30te, npr.
Stvara anksioznost, ometa u rasuđivanju i u motivaciji za dnevne obaveze, što se brzo oseti nakon perioda studija na dnevnoj bazi. Znam bar troje ljudi koji su zavisni, jednostavno ne mogu bez marihuane, a dosta im je pala moć rasuđivanja, memorija i motivacija.

Kumulacija tih problema za 5 godina je da ne izlaze iz komfor zone već predugo, što je katastrofalno za taj period života.
Da mene pitate, marihuana jeste droga, a i uvod u sve druge. Stop legalizaciji!

Eldorado

pre 4 godine

Vutra ima najodvratniji mogući smrad.
Pre nekoliko godina, studentski park u Beogradu je komotno mogao promeniti naziv u junkies park :D
Bazdilo je za medalju.

Mojo

pre 4 godine

Neverovatno da ljudi i dalje komentarišu da li marihuana izaziva zavisnost ili ne. Svaki narkoman, kao i kockar, uvek može da prestane samo eto, neće baš danas nego sutra. Opametite se ljudi, bacite to smeće i ne uništavajte sebi život.

marko

pre 4 godine

"@CZ99, 16. mart 2020 16:47)"

Da, menja svest kada si urađen i izaziva halucinacije, što bi inače duvali. Smešani si, LOL. Toliko ti je spržen mozak, da nisi pročitao u mom komentaru, da sam i alkohol (prekomerne doze) spomenuo u istom kontekstu kao i travu. Cigarete nemaju takav uticaj, ja ispušim do dve pakle dnevno i mogu da vozim, komuniciram, radim itd. Promašio si temu dečkooo. Još nešto da vam kažem, legalizovanje trave u svrhu konzumiranja, ne znači da istu možeš sam da gajiš. Proizvodnja je i dalje nelegalna za fizička lica, zna se ko ima licencu za proizvodnju i distribuciju.

NBGD

pre 4 godine

Kako su malodušnici odmah skočili na, zadnje noge. Pa ja sam samo pojačao svoju zalihu vina, trenutno u podrumu imam oko 50 litara svoja 2 omiljena vina. Po vašim (namerno malo slovo) kritrerijumima sam, zavisnik. Ali prc milojka, nisam već volom da ugostim ljude kad dodju, volim. da otvorim sam jednu bocu, volim da uzmem dosta od šarže koja je bila dobra i nakraju, vino je, super kad malo odstoji kod mene u podrumu. Ovih 50 boca ce biti sigurno za, sledećih 12 meseci, ali već za 6 cu da jr dopunim..a,može da prodje i mesec dana da ne okusim nikakav alkohol

Mediterano Blanco

pre 4 godine

178 godina ispred nas...
(leba i igara, 16. mart 2020 16:17
Ne lupaj,Japanci su 178 godina ispred nas,mislim cele Evrope,možda i objektivno najprogresivnija zemlja na svetu danas po svim parametrima-u svakom pogledu iako su meni licno Espana i Italia najbolje zemelje na svetu.Ameri konstantno i agresivno prozakuju od 1945 pa do danas,oni su ostali nekako dosledni,što se za nas ne bi reklo,nažalost.Što se tice Holandjana,oni su odavno izgubili kompas,stondirano društvo a nekada su bili veoma progresivni i pozitivni ali to je davno prošlo vreme.Ima jedna poštapalica baš vezano za Amsterdam,za koju sam cuo još pre par godina a glasi u Amsterdamu nije cudno da neko ima seks na ulici usred bela dana,vec je cudno da se dva muškarca potuku zbog devojke ili necega drugog.

Sale

pre 4 godine

Za one koji lupetaju da vutra izaziva opaku zavisnost: Jel bi stali u red za kafu, cokoladu (ako ste fan cokolade)? Pa stali bi. Jel te namirnice stvaraju zavisnost. Pa stvaraju ali kao i vutra mnooogoooo manju nego sto su to cigarete, koks, alkohol.

Ivan

pre 4 godine

Nikada mi neće biti jasni komentari tipa ''imate nešto protiv marihuane, a ovamo litre rakije, duvan svaki dan''. Zapravo ni jedno, ni drugo, ni treće. Izgleda da narkomani koji koriste marihuanu nikada nisu pušili duvan, niti pili alkohol. U svakom slučaju vaš život-vaš izbor. Samo da manje zaudarate, najgori smrad ikada.

Flori

pre 4 godine

Ahahaha jako je smesno kad se lokalni maloumnici dohvate price o zavisnosti... A osecaju se bezbedno jer imaju gajbu piva i 10 litara rakije u kuci u svakom momentu.

pametni

pre 4 godine

Jbg, pametan narod. Dok ce nas ljomber da napravi zalihe rakijstine, a cek, nas ljomber vec ima zalihe rakijstine i bez vanrednog stanja.

Drakče

pre 4 godine

Poznajem puno ljudi koji su koristili redovno ili povremeno i koji još uvek to rade.
Iz tog mog okruženja mogu da zaključim da ako i ne stvara zavisnost, svakodnevna upotreba definitivno ubija motivaciju i "zatupljuje".
Takođe, uopšte ne razumem (čest) odgovor da to rade jer im je dosadno. Kako nekome u ovo vreme može biti dosadno? Ako zanemarimo fizičke aktivnosti, imate bezbroj knjiga, filmova, serija i igrica bez potrebe da mrdnete iz sobe...

PS. Pušio sam povremeno i radim to i dalje, ali više volim dobro pivo ili vino.

Ante

pre 4 godine

Neka neka, da vas malo vrati korona u prirodu i sadnju.
Navikli na joint preko dostave na vrata, ulijenilo se skroz..
Motiku u ruke, pa okopavaj, plijevi, beri, suši... Pa se hvali kako je tvoja i kako je prava domaća.. Plus imaš uvijek zalihe.

Nekad

pre 4 godine

@Bivsi zavisnik
Tebra ako ću da se odreknem trave, pornića, cigara itd onda bolje da obujem sandale borovo, da uzmem kariranu kesu i idem na pijacu sa dedom i čekam da umrem.
Ne kapiram zašto je i ta zavisnost loša ako te ispunjava.
Inače glavni problem ljudi koji su ostavili neku od supstanci koja stvara zavisnost je dosada bajo moj. Dosada

CZ99

pre 4 godine

Da, Marihuana jeste droga, stvara pre svega psihičku zavist, i ne treba je legalizovati. Danas Marihuana, sutra Heroin. Vi što kažete da kafa, čokolada i slično stvaraju zavist, da tačno, ali ne menjaju svest, ne stvaraju halucinacije. Alkohol takođe opasan, i tu nešto treba preduzeti.
(marko, 16. mart 2020 15:51)

A duvan??? A alkohol??? Cigarete se prodaju sa sve nalepnicama sta sve mogu da urade organizmu, da izazivaju zavisnost, smrt!!! Zasto se prodaju na trafici, prodavnici...? Danas marihuana i sutra marihuana, ako si normalan. Ako nisi, dzaba ti je sve. Druga stvar, marihuana ne menja svest niti izaziva halucinacije. Ti promeni dilera, ne znam sta ti taj podvaljuje. Legalizacija ASAP!!!

BTv2.0

pre 4 godine

Ne bih rekao da su Holadjani bolesna nacija niti da im nesto fali. Naprotiv voleo bih da se u Srbiji zivi kao tamo i da imamo mentalitet kao oni.

Kobster

pre 4 godine

Pusio sam marihuanu kao student i dobro znam šta je, da ne bude da pričam u prazno.
Svi koji kažu da ne stvara mentalne posledice i da ne stvara zavisnost, jako greše. Stvara zavisnost, pogotovo kad je ljudi ne ostavljaju od 19te do 30te, npr.
Stvara anksioznost, ometa u rasuđivanju i u motivaciji za dnevne obaveze, što se brzo oseti nakon perioda studija na dnevnoj bazi. Znam bar troje ljudi koji su zavisni, jednostavno ne mogu bez marihuane, a dosta im je pala moć rasuđivanja, memorija i motivacija.

Kumulacija tih problema za 5 godina je da ne izlaze iz komfor zone već predugo, što je katastrofalno za taj period života.
Da mene pitate, marihuana jeste droga, a i uvod u sve druge. Stop legalizaciji!
(Jovan, 16. mart 2020 15:42)

Sve ovo sto si nabrojao cak i da je tacno (sto svakako nije) nije nikakav argument za zabranu. Jer, ako nisi licemeran, onda ces se istim zarom boriti za zabranu alkohola i cigareta, posto oni imaju mnogo vise stetnih posledica.

za uvek zavisnik

pre 4 godine

(Bivši zavisnik, 16. mart 2020 12:53)

To za snove si potpuno u pravu, to sam primetio i kod sebe relativno skoro, posle nekih 6-7 dana strejta, ponovo mi se vrate snovi, koji su bas zivopisni i kojih se ujutru uglavnom secam. Priznajem da sam preterao malo za gandzom poslednje dve tri godine, jedva da ima efekat na mene kao nekad, pa vise varim iz navike i da me bar na sat 'osamuti'nesto, a drugi opijati me ne interesuju.
(jos uvek zavisnik, 16. mart 2020 14:37)

Preterao si verujem zato što pušiš bezze tj za kod nas prosečnu travu, i meni je tako bilo dok sam bio u Srb, izvori uvek bezze, loš kvalitet, da se ne izrazim teže. Međutim, sada, u Berlinu, imam mnogo bolje izvore, i izbor moram dodati, likovi imaju po dve tri vrste sa sve imenima, proveriš na netu - to je to :). I radi kao nekad uvek, a posle pauze da ne pričam :)

degaznaj

pre 4 godine

"Možda u naredna dva meseca nećemo moći da nabavimo travu, tako da bi bilo lepo imati barem malo kod kuće"

hahahahaaaaa
(banjica, 16. mart 2020 12:51)

sta je tu smesno, ha, kakva su vremena mozda stvarno nece?

milosomi

pre 4 godine

A ovde se sve vreme prodaje priča da Holanđani ne duvaju otkad je legalno već samo turisti. Toliko o tome.
(scholes, 16. mart 2020 13:30) ne znam gde se to prica da holandjani ne duvaju vec samo turisti. Tamo je to normalno gde da kazes ‘normalan covek’ duva jedanput nedeljno. Svakako je zdravije i bolje nego da se pije u istoj toj kolicini, a kamoli svaki drugi dan.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Cigare,alkohol su daleko gori i stetniji od marihuane,a svi zivi puse i piju.. A kada tim strastvenim pusacima ukazes na stetnost cigareta,najcesci odgovor je "valjda mogu i ja da prustim sebi neko zadovoljstvo ". Plitak nacin razmisljanja.

viktor

pre 4 godine

To je ona droga koja ne izaziva zavisnost...
(Ankh, 16. mart 2020 12:56)
U potpunosti se slažem sa tobom...Svet bi bio lepše mesto da smo svi zavisnici od toalet papira kao većina sveta u ova doba ili kao bakuta iz moje ulice koja je očigledan zavisnik od mesa,jer je kupila 30 kg istog.

Onaj Gari

pre 4 godine

(Vlasta Skokoglavac iz Kozjaka, 16. mart 2020 13:15)

Sta je ovde gore nego kod nas? Ovde neko uporno zeli da pokaze kako su tamo sve budale i idioti, a mi smo kao fol pametni. Nemojte se zaletati sa tim glupim tezama, holandjani su svetlosnu godinu ispred.

Istina o kojoj se ne priča

pre 4 godine

Evo jedne istine u vezi sa marihuanom: ne radi svakoga isto, i loši tripovi na mari nisu retki. Na dvojicu ili trojicu koje opušta, dođe jedan koji ponekad upadne u zabod i još jedan koga jako loše radi. Ljudi koji su skloni preteranom razmišljanju i brizi, koji su anksiozni i depresivni - ne bi smeli da koriste marihuanu. Marihuana kod NEKIH izaziva i epileptične napade (zamrzavanje / padanje). Ovo pričam iz prve i druge ruke. Razmislite pa ćete se setiti da u vašem društvu je uvek bio bar jedan, ili dvojica, koje ste zezali kad zabodu. E to su likovi koje vutra loše radi. A koliko tek ima likova koji prećutkuju da ih loše radi, jer niko ko puši u društvu ne želi da javno priča o tome.
Prednost kod marihuane je što na njoj niko nikada nije bio agresivan. Ali marihuana kao i alkohol ne radi svakoga isto. Recimo ja na akoholu ne bih mrava zgazio, a znam ljude koje radi na agresiju i mržnju. Neki ljudi ne osećaju efekat kafe, a ja posle tri, četiri popijene kafe zaredom postanem nervozan, agresivan, imam tremor ruku i ne mogu da zaspim 24h.
Zašto ne želite da prihvatite da marihuana loše utiče na NEČIJU psihu??? Samo ću još ovo reći - jedno od pitanja koje vam bilo koji psihijatar postavi je ''da li konzumirate ili ste konzumirali marihuanu ili druge droge?''. Ulična marihuana + nerazvijen mozak (do 20 i neke godine života) + sklonost ka blažim psihičkim poremećajima = psihički poremećaji (anksioznost, depresija, epilepsije...). A to je svaka četvrta osoba, najmanje.

Dobro

pre 4 godine

Eto, svako ima svoju muku.
Ovde, u Holandiji je to postala obicna roba, koja se kuouje u 'Coffe shop'-u i sada je jednostavno stvar logistike kako ce ta roba doci do prodavca. Naruzdbe telefonom, kao za hranu, dileri na ulici, mozda i postom, kurirom? Ima ovde vise nacina da se to dostavi, a i naplati.
Iskreno, vise me zabrinjava sto je ovde sada narod navalio na supermarkete i sto ne kapira da to nema smisla na duze staze, a ja i par nas ovde sto su prosli i preziveli periode sankcija, ratove i krize to ne mozemo da im objasnimo. Ovi su ovde navikli da uvek svega ima u izobilju, tako da su odmah u panici.

Iz zemlje lala, uvek vas,

Debela Berta

pre 4 godine

Narkomani
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola1, 16. mart 2020 16:45)

Po toj logici je pola NBA lige narkomana 😆

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Lepo kaže Colin Farell: Marijuana ne izaziva zavisnost. Evo, ja 40 godina već pušim travu i uopšte se nisam navuko.

splicho

pre 4 godine

eo mogu ja ostavit komentar vidim dosta ekipe piše. pušim inace masu ali zbog posla moram stat tu i tamo radi medicinskih pregleda.takodjer pusim skoro 20 godina i kako kazemo ode volin zapalit vise nego boga vidit.ne volim alkohol i druge pizdarije. drzi me mrsavijim jer kad prestanem pocnem se debljat.al da mi stvara ovisnost itekako.tesko mi se skinit svaki hebeni put. istina je sa snovima iako sada ih se ne sjecam pusia nepusia. ali se gadno preznojavam dva tjedna dok spavam s tim da prvih 2 3 dana maltene ne mogu zaspat...eto cisto da znate kako je jednome kroneru i stravstvenom obozavatelju truba...pozz iz splita

kakva promena za samo 100 godina

pre 4 godine

Evo ja sam popušio jedno dvesta grama za poslednje dve godine pa možete slobodno da me mrzite. Sad trenutno ne pušim zato što je nemam. Nikakvu krizu nisam imao kad je nestalo niti sam imao snove ovakve ili onakve ni pre ni posle. Možda sam par dana malo teže padao u san nego obično ali to je 3 minuta umesto minut dok ne zaspim i to je sve. Nikakve razlike u poslu , motivaciji ili radu mozga nisam imao. Čak sam , kada se uveče napušim i bolje naspavam , sutra na poslu orniji za rad nego sada kada blejim u TV pa manje spavam. Aj sad da čujem nekog od vas čistunaca da se svako veče napijete dve godine za redom i šta će od vas da ostane posle te akcije. I za početak počistite oko svoje kuće. Holandjani puše travu ali ne bacaju djubre svuda oko sebe a kod nas svaki šumarak deponija .

jos uvek zavisnik

pre 4 godine

(Bivši zavisnik, 16. mart 2020 12:53)

To za snove si potpuno u pravu, to sam primetio i kod sebe relativno skoro, posle nekih 6-7 dana strejta, ponovo mi se vrate snovi, koji su bas zivopisni i kojih se ujutru uglavnom secam. Priznajem da sam preterao malo za gandzom poslednje dve tri godine, jedva da ima efekat na mene kao nekad, pa vise varim iz navike i da me bar na sat 'osamuti'nesto, a drugi opijati me ne interesuju.

Onaj Gari

pre 4 godine

(scholes, 16. mart 2020 13:30)

I sta? Sta "toliko o tome", jel to nesto treba da znaci? Nesto kao "pametnome dovoljno" i slicne fraze? Sta si hteo da kazes? Ljudi brate vare vekovima i sta sad? Jel propada svet? Jel propada Holandija? Raspada se, jel da? Stvarno mi nije jasno sta hocete da kazete. Jel ovde nesto bolje? Naravno da nije.

torque

pre 4 godine

Cigarete nemaju takav uticaj, ja ispušim do dve pakle dnevno i mogu da vozim, komuniciram, radim itd. Promašio si temu dečkooo.
(marko, 16. mart 2020 17:42)

Druze, probudi se iz sna.

Dve paklice, 40 cigareta na dan, i kazes da si normalan. Sav si brizan za nekoga ko barem 25 puta na dan truje nekoga oko sebe ni krivog ni duznog. Statisticki receno, ti ne vadis cigareru iz usta, osim ako ti dan ne traje 26 sati kao....khm khm khm. Plus sto to kosta na dan 500, 600 dinara.
Isto to kaze i moj otac kad se napije, to je pricao pokojni drugar na heroinu. To se zove opravdavanje svog poroka, koje obavezno ide u kombinaciji sa pominjanjem tudjeg poroka (ili slabe tacke).
Pusenje, alkohol, kocka, droga..sve je to isto-porok. Realno, pusenje ne razara porodicu kao ostali poroci. Neki poroci su drustveno prihvatljivi, kao tvoj pa mislis da si bolji od nekoga. Da te vidim bez te dve kutije cigara kako vozis, komuniciras, radis, zivis... veliki pozdrav.

kejt winslet

pre 4 godine

.Ima jedna poštapalica baš vezano za Amsterdam,za koju sam cuo još pre par godina a glasi u Amsterdamu nije cudno da neko ima seks na ulici usred bela dana,vec je cudno da se dva muškarca potuku zbog devojke ili necega drugog.
(Mediterano Blanco, 16. mart 2020 17:17)

A sta je lose ako se ljudi ne biju? Ja bih rekao da je to odlicno

Liverpool Man

pre 4 godine

Strasno je da smo dosli do toga da su alkohol i cigarete skroz okej pa se sad i marihuana gura kao jos jedna sasvim normalna i neophodna stvar. Ludilo. Za 10-15 godina ce se tako pricati i za heroin i ostalo...Smehoteka. Opustite se setajuci prirodom sa prijateljima i porodicom gde je cist vazduh ili uz neku dobru knjigu.

Cabernet Sauvignon

pre 4 godine

Probao sam kao srednjoškolac "travu" par puta i nije imala neko posebno dejstvo na mene. Možete li mi objasniti zbog čega?
(Red John, 16. mart 2020 17:20)

Ni ja ne razumem. Prvi put sam je probao u kasnim 20-im kod ortaka koji je redovno konzumirao i - ništa, nikakav efekat. Ponovio sam to još nekoliko puta i uvek isto, ništa, kao da udišem dim od zapaljenog sena. Onda sam definitivno odustao.

Ali i dan danas me veoma opušta čaša kvalitetnog vina i slušanje kvalitetnog bluza.

Onaj Gari

pre 4 godine

(Mika, 16. mart 2020 14:09)

Evo jos jednog koji misli da ce takav sarkasticni komentar znaciti nesto medju narodom koji su za kutiju partnera i 100gr kafe stajali ispred trafika u redu od sto metara. O alkoholu bolje da ne pricam.

Stefan

pre 4 godine

Blago njima, oni bar mogu da je kupe bez cimanja. Ja ne mogu da verujem da je ovde to i dalje tabu ali je normalno da se pusi i pije. Svasta od poroka sam probao i mislim da gore stvari od kocke i cigara nema. Kocka je broj jedan, fizicki ti ne radi nista ali unistava te psihicki, kao i sve oko tebe. Gotovo je nemoguce sacuvati bilo kakvu vezu, prijateljstvo, normalan odnos ako si kockar. Ides protiv svih jer uvek vidis izlaz, uvek ima jedna kombinacija, koje moze da te izvadi iz bunara. I tako u nedogled. Cigare su na drugom mestu. Itekako uticu na svest, jer ti se sve vrti oko cigara. Kada cu da jedem, da krenem negde, da uradim nesto sve se prilagodjava cigari. Pritom steta koju pravi telu je ogromna. Ja sam mesec dana nakon prestanka dostigao kondociju da trcim ceo termin na malom fudbalu sa odlicnim intezitetom. Toliko su
mi pluca prodisala.Trava je mala maca za ovo dvoje. Jedina stvar koju nikada nisam razmisljao da batalim. Mogu da pusim jednom nedeljno, mogu svih sedam dana, a desava se i da je zaboravim na po petnaest dana, ako se nema vremena. Volim je jer mi dozvoljava da se iskljucim
iz svakodnevnih stvari i to vreme koje sam odvojio za odmor tako i iskoristim.
Heroin nisam pominjao, to nije droga to je smrtna presuda.

m

pre 4 godine

Kao sto neko rece dejstvo marihuane razlikuje se od osobe do osobe, nekoga opusta, neko se smeje, neko se rastrza skroz-nezna gde bije, mene licno otera u preterano razmisljanje, odem u neke detalje koje nisam primecivao, sto kod sebe sto kod drugih...naravno zavisi i od sorte koja se konzumira...sativa daje high, pricu, smeh... Indica couchlock, letargiju, opustanje... E sad postoje nove sorte bez thc-a ili sa vrlo malo, ukrstane bas zbog toga da bi deca i drugi teski bolesnici mogli da se lece bez psihoaktivnog delovanja iste...to bi bilo lepo da se dozvoli kod nas... bolje nas seljak da sadi i izvozi ulje za ceo svet, nego abanska mafija da profitira... Napominjem da sam marihuanu aktivno pusio 10ak godina, sad vec 10ak ne pusim... Batalio bez problema bas zbog toga sto me tera na preterano razmisljanje, ipak mi treba nesto da me otupavi i opusti, kao pivo na primer... Cigare pokusavam da ostavim ali nesto ne ide...

Lecim lopatom po manastirima

pre 4 godine

sljam. Zabraniti lecenje i sva ostala prava za sve narkomane.
(Miroslav, 16. mart 2020 17:34)

Zaboravio si samo da dodas "Jer je to dobro za njih."
Jesi cuo nekad za termin Projekcija u psihologiji? To je ono kad se boris sam sa sobom, pa pripisujes drugima svoje osobine, pa ih mrzis iz dna duse da ne bi mrzeo sebe.
Probaj brate, nista ti se ruzno nece desiti. Mada, siguran sam da ti se nece ni svideti, jer ce te baciti kilometrima daleko od agresije, a pojacana introspekcija ce ti samo jos vise ukazati na to koliko si nezadovoljan samim sobom i sta sve treba da popravis kod sebe. Za takve kao ti je alkohol, pa "da bijemo pedere". Jer je to dobro za njih.

Radovan

pre 4 godine

A jel ima guzve u Albert H i Primarku.
(ritter, 16. mart 2020 13:39)

U Albertu ništa naročito,ima svega, ali za Lidl se ne može reci

Randy Marsh

pre 4 godine

@sxholes,

ne znam ko ti prodaje tu priču. Ja nisam čuo da tamo niko je duva - već da se smanjilo od kako je legalizovano. Što je ogromna razlika.

Bilbo Baggins

pre 4 godine

Kažu ''ne možeš se navući''. Pih, zavisnost kao i svaka druga. Da ne bude da pametujem, ja bih verovatno stajao u redu za kafu, a do pre par godina i u redu za cigarete / alkohol. Ali da, zavisnost je to. Ljudi na marihuani retko sanjaju, a kada se skinu sa iste nedeljama imaju vrlo živopisne snove koje dobro pamte. Isto se dešava kad se skineš sa cigareta ili masturbiranja uz pornografiju. To je znak da se dopaminski receptori u mozgu oporavljaju. I to je tek jedan od više simptoma.
(Bivši zavisnik, 16. mart 2020 12:53)

Pa, ne znam baš za te živopisne snove.

Vutru nisam nikad duvao, alkohol pijem vrlo umereno, ali skinuo sam se, doduše dosta davno, sa duvana. Ali ne pamtim da sam posle imao nekakve živopisne snove.

Ali i dalje trošim (mada umereno) kafu i masturbiranje, pa bih možda mogao da probam skidanje s jednog ili drugog. Samo ne znam da li su živopisni snovi vredni te žrtve ;-)

pcelica

pre 4 godine

alkohol ne pijem, izuzev domace rakije i domaceg dobrog vina u posebnim prilikama. cigarete ne pusim, a travu pusim otprilike jednom nedeljno navece vec 15 godina i sad ce meni neki lik sto sljusti 40 cigara dnevno i pije nego krsh pivo il vinjak da prica o zdravom zivotu i zavisnosti. ma vazi...

kejt winslet

pre 4 godine

Srbija, zemlja u kojoj se lekovi gutaju kao tik tak I bez ikakve umerenisti. To je najgore.

Marihuana nije stetna ako se umereno konzumira.
Negativne posledice usled neumerenog konzumiranja su "dim u pluca", psihicka (ne fizicka) zavisnost, manjak motivacije I u retkim slucajevima depresija.

Da li se treba legalizovati kod nas? Ne znam... Ali tesko da ce se to desiti jer I ovako svi dileri(oni glavni, ne ovi sto valjaju lapo I ceo) rade za pojedine politicare...

YxZ

pre 4 godine

I vutra (koji genijalan naziv) i alkohol i cigarete su droge a uz to ta vutra smrdi do neba. Svi uživaoci su zavisnici više ili manje. Meni su jedino komični oni koji se brane napadajući druge. Vutrajte se, nalivajte i krdžite do mile volje, ali prestanite da trpate na gomilu.

kxk

pre 4 godine

Bivsi zavisnik- Druze ne možeš nikako da porediš cigare/kafu i marihuanu. Ima godinu dana kako nisam marihuanu konzumirao, bez ikakvih problema prestao iako sam bio "aktivan" poprilično, čekam leto i more da je se malo podsetim. Ali zato ostavljanje cigara mi neuporedivo teže ide, a dosta puta sam pokušavao.

plavusa

pre 4 godine

Ali i dalje trošim (mada umereno) kafu i masturbiranje, pa bih možda mogao da probam skidanje s jednog ili drugog. Samo ne znam da li su živopisni snovi vredni te žrtve ;-)
(Bilbo Baggins, 16. mart 2020 16:20)

ma, kafa manje vise al' masturbiranje ni za boga, nema nista bolje nego kad covek uzme svoju srecu u svoje ruke;)

Iskreno

pre 4 godine

Nasim ljudima je strano da normalan svet funkcionise po principu slobodne volje. Bitno je da postoji izbor a na svakom pojedincu je da ga napravi. Decenije zivota u represiji iskljucuju svaki vid ponasanja van granice opste prihvacenih normi. Svaki vid slobode i razlicitosti se dozivljava kao potencijalna opasnost i nailazi na osudu. Kod nas je alkohol inspiracija koja je nadahnula mnoga pozorisna, filmska i knjizevna dela. O njemu su ispevane pesme, on je deo formiranja licnosti pojedinca, deo tradicije, kulture, obrazac ponasanja... Rezultati su vidljivi.

Nenad

pre 4 godine

Marihuana je lekovita jedino ako se koristi u tecnom stanju (ulje kanabisa) Ulje se prodaje u apotekama a ne u przionicama kafe. Ulje je lekovito za neka maligna obolenja, multipleks sklerozu, stres, neka kozna oboljenja, umanjuje bolove, itd. Za razliku od ulja, za pusenje kanabisa nema dokaza da ima bilo kakva pozitivna dejstva.