Aktuelno

Ponedeljak, 02.03.2020.

19:00

Top-10: Najprodavaniji SUV modeli na svetu

Izvor: B92

Top-10: Najprodavaniji SUV modeli na svetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Milosav

pre 4 godine

(borko, 4. mart 2020 15:09)

Moram da te ispravim, Rogue je veci nego Qashkai, oba modela se prodaju ovde u Severnoj Americi. Mislim da mu je evropski ekvivalent X-Trail. U svakom slucaju super auto za cenu, verovatno najbolji "value for the money" od svih japanskih SUV-a, barem ovde u S. Americi.
Novi RAV4 mi se veoma svidja veci je nego prethodni model, postoji i hibrid opcija samo je trenutno problem ovde u Kanadi cekanje je i po mesec dana pa tako nece biti popusta, bar za sada. Inace RAV4 modeli za SA trziste se proizvode ovde u Kembridzu nedaleko od Toronta. Hibridni modeli se proizvode u USA (Kentucky). Toyota u Ontariju zaposljava 8000 radnika u tri fabrike.
Pozdrav iz Toronta.

aston

pre 4 godine

U Srpskoj zabiti Japanski auto je luksuz. Kad sam s novom Mazdom 3 bio u Bogojevu, lokalni Srbi su mislili da su vanzemaljci došli. Sirotinjo i bogu si teška.
(Hrvoje, 4. mart 2020 11:06)

Sirotinja se hvali autom, pa dodje u Bogojevo da kupi jeftinu hranu, da bi imala za gorivo.

coolg

pre 4 godine

@kako da ne
Toyota is a car brand for people that want to drive a plastic box with fuel and economy and reliability.It has nothing else to offer.
Mrzi me da prevodim...
Inace nemam nista protiv toyote...

borko

pre 4 godine

Nissan Qashqai = Nissan Rogue , prvi se tako zove u Evropi a drugi u USA , ISTI AUTO U PITANJU , tako da kad se saberu onda se tabela menja , NISSAN JE DRUGI .

Mike

pre 4 godine

Po meni najbolji iako cu sigurno dobiti minuse od gomilu iskompleksirani srba jer ne mogu da priuste sebi ali ovo je objektivno
Mercedes GLE
Bmw X5
Volvo xc60
Audi q5
(Maja, 3. mart 2020 20:17)

Verovatno pripadas grupi ne-iskomplesiranih Srba koji sebi mogu da priuste te luksuzne modele pa znas o cemu pricas. Tvoja lista je prefektna za one sa mnogo novca i malo mozga, ali i za one sa malo novca i neodoljivom zeljom da sednu u takav auto pa makar on bio i 10 godina nov sa pola miliona Km.
5000 euros goes a long way.

Hrvoje

pre 4 godine

U Srpskoj zabiti Japanski auto je luksuz. Kad sam s novom Mazdom 3 bio u Bogojevu, lokalni Srbi su mislili da su vanzemaljci došli. Sirotinjo i bogu si teška.

Сиромашни да али духом

pre 4 godine

@Maja
"iskompleksirani srba jer ne mogu da priuste sebi"
Ха, ха па ТИ "баш ископлексирани" купују неоправдано прескупо ( и кварљиво ) да би тиме хранили своју непостојећу важност - гордост ... занемарујући особину која се зове? како ?
СКРОМНОСТ ( шта је бити боље по људски ДУХ, скромност или ГОРДОСТ- НЕПОСТОЈЕЋА ВАЖНОСТ-ИМАМ БАЈАГИ НОВЦА ВИШЕ ОД ДРУГИХ ПА САМ ЗАТО "ВРЕДНИЈИ")
ОБРАЗЛОЖЕЊЕ:
На пример радник није ожењен са платом око 800е. живи код родитеља и вози Волво сув не ХС 60 него ХС 90 3000-4000 км годишње, ( познат момак ) а Србин је и ради у Србији а до посла има 10 минута ПЕШКЕ.
Када прођем градом и поред паркинга "фирми" не могу веровати какве скупе ( вероватно половно купљене ) СУВове возе грађани са најнижим минималцем у региону па и даље све укључујући иафричке земље.
У Холандији, министри, директори банака, грађани ... возе се на посао бициклима без Е, километрима и по киши ... они су "сиротиња" 'ел да?
Е али зато имају много випше новца, пољопривреде ... на земљи коју отимају од мора јер НИСУ СИРОТИЊА У ГЛАВИ Мајице.
Позз

ciga

pre 4 godine

@ivan ZG
Kako ti znaš susjed da ide kao lud i troši na kapaljku, kada ga ni video nisi? Ajde jednom bar napiši nešto iz ličnog iskustva, a ne navijački prepisivački.

Marko

pre 4 godine

@(Maja, 3. mart 2020 20:17)

Funkcionalno nepismena?
Ovo nije rang lista najboljih, već najprodavanijih. I još samo napominjem da tvoja lista nema nikakve veze s razumom i svjedoči da se ne razumiješ u automobile.

boki

pre 4 godine

A ja kupio Kodiaq-a.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (eto, 2. mart 2020 22:54)
@eto
Čestitam, po meni jedan od boljih, nema greske, u zdravlju da ga vozite.

Ivan ZG

pre 4 godine

Čitam ove komentare i moram priznati da sam iznenađen trezvenim razmišljanjem i promišljanjem većine.
Prva dva na listi su prvaci prostranosti. Nikome nisu pre mali. A to se jako cijeni u SUV klasi jer većina zato i kupuje ovakav tip auta. Prošli RAV nije bio baš jako prostran na zadnjim sjedalima, ali zato je ovaj sada to ispravio.
Uz to ovaj hibrid od 2,5 litara koji sa elektromotorom ima oko 220 KS ide kao lud, a troši na kapaljku. Prosjek 6-7 litara u gradu. Novi plug-in RAV ide za 6 sek. do 100, a prvih 65 kilometara može i samo na struju.
To će samo pojačati prodaju ionako sjajnog auta. Dizel polako, ali sigurno gubi bitku sa hibridima.
RAV će još dugo biti na čelu liste jer je jednostavno odličan.

Maja

pre 4 godine

Po meni najbolji iako cu sigurno dobiti minuse od gomilu iskompleksirani srba jer ne mogu da priuste sebi ali ovo je objektivno
Mercedes GLE
Bmw X5
Volvo xc60
Audi q5

Bojan

pre 4 godine

Prosle sedmice mi je isporucen CR-V pa cemo vidjeti kako ce se ponasati... CX-5 je takodje bio u opticaju ali ima jako losu iskoristenost prostora pozadi, isto kao i Mazda 6, i zbog toga je otpao. Subaru Outback mi je bio favorit ali ovaj put je prevagnula Honda a Outback nadam se da ce biti sledece auto za koju godinu kada novi model stigne u Evropu, trenutno ga prodaju samo u SAD.

boris

pre 4 godine

a gde su volvo, ford,audi i ostali, cudno mi je da je kineski Haval na listi , znam da se radi o sjajnom suvu, ali nisam ocekivao da ovoliko prodaju!

Joker

pre 4 godine

Deset godina sam vozio toyota (corollu), bez greške, bez kvara, 350 000 km, ali zaključio sam da je vrijeme za manje dosadan auto, nešto zanimljivije. I veće, djeca veća pa da uzmem i veći auto. Probao mazdu cx5, hondu crv, sve dizel. Cx5 vizualno atraktivan, užitak u vožnji, ali previše "ženski ". Na zadnjem sjedištu nema mjesta, taman za djecu, ali kad narastu, za godinu, dvije, bit će im tijesno, gepek mali, ne stane ništa, centralni greben se klima na dodir, (nevjerojatno, ali i kod mazde 3 i 6 isto stvar). Probao i crv, izvana krasan, iznutra katastrofa, sve "predizajnirano" i apsolutno nefunkcionalno, sto i jedan pretinac u koji ništa ne stane... I cx5 i crv preskupi za ono što daju. Slučajno vidio rav 4 (govorim o 2017.godini ) kojeg u startu nisam htio samo zato jer je toyota, ali rekoh da probam ipak.
I cx5 i crv su ljepši, atraktivniji, daju ipak bolji osjećaj u vožnji, mora se priznati. I to je to. Sve ostalo, prostranost, kvalitet izrade, cijena, oprema, izdržljivost, robusnost... ali baš sve je na strani rav 4. Na kraju, vratio sam se ipak dosadnijem autu, kupio rav 4. Tri godine već, 100k km b
ez greške. Neka meni on bude dosadan bar još deset godina. Daleko je od savršenog, ali je fantastično sigurno i prostrano obiteljsko auto, i za nekoliko tisuća eura manje daje nekoliko puta više od cx5 i crv.

Indijana Džons

pre 4 godine

@ makao vozim nissan xtrail t32. 2016 1.6 benzinac od 2017. Auto skroz ok nikakvih popravki nisam dosad imao. Auto udoban tih u kabini, mala potrošnja do izmedju 6-8.5 litara. Oprema n-connecta. Nećeš se pokajati ako uzmeš.

Pantelija

pre 4 godine

Ljudi pomagajte, trazim polovan 2015, 2016... X-Trail u full opremi + automatik kosta isto kao RAV-4 ili C-RV sa slabijom opremom. Nissan mi je nalepsi, a i svidja mi se polozaj za volanom i tako to. Ono sto me plasi je sto sam na whatcar procitao da je veoma nepouzdan. Kakva su iskustva sa terena? Ne bih bas da placam ceste i skupe kvarove, ako ne moram.


Ako uzimas Xtrail ne uzimaj automatik (cvvt). Nisanov tip automatskog menjaca se pokazao kao krajnje nepouzdan. Takodje imaj u vidu da ovaj tip menjaca umrtvljuje voznju jer je konstruisan da stedi gorivo. Sto se tice motora izbegavaj 1.6 koji je preslab za tezinu xtrail-a. Moj ti je savet da uzmes u razmatranje i Santa fe ako naidjes na dobar primerak mada je kod njega problem visoka registracija (2.2 motor). Sa Rav-om i CRVom neces pogresiti.

Joker

pre 4 godine

Deset godina sam vozio toyota (corollu), bez greške, bez kvara, 350 000 km, ali zaključio sam da je vrijeme za manje dosadan auto, nešto zanimljivije. I veće, djeca veća pa da uzmem i veći auto. Probao mazdu cx5, hondu crv, sve dizel. Cx5 vizualno atraktivan, užitak u vožnji, ali previše "ženski ". Na zadnjem sjedištu nema mjesta, taman za djecu, ali kad narastu, za godinu, dvije, bit će im tijesno, gepek mali, ne stane ništa, centralni greben se klima na dodir, (nevjerojatno, ali i kod mazde 3 i 6 isto stvar). Probao i crv, izvana krasan, iznutra katastrofa, sve "predizajnirano" i apsolutno nefunkcionalno, sto i jedan pretinac u koji ništa ne stane... I cx5 i crv preskupi za ono što daju. Slučajno vidio rav 4 (govorim o 2017.godini ) kojeg u startu nisam htio samo zato jer je toyota, ali rekoh da probam ipak.
I cx5 i crv su ljepši, atraktivniji, daju ipak bolji osjećaj u vožnji, mora se priznati. I to je to. Sve ostalo, prostranost, kvalitet izrade, cijena, oprema, izdržljivost, robusnost... ali baš sve je na strani rav 4. Na kraju, vratio sam se ipak dosadnijem autu, kupio rav 4. Tri godine već, 100k km b
ez greške. Neka meni on bude dosadan bar još deset godina. Daleko je od savršenog, ali je fantastično sigurno i prostrano obiteljsko auto, i za nekoliko tisuća eura manje daje nekoliko puta više od cx5 i crv.

kako da ne

pre 4 godine

@Coolg
Rav4 ce se uvek prodavati vise od Tiguana, mozes ti kao fan fauvea da trazis opravdanja koliko hoces jer je Rav4 mnogo ozbiljniji auto od Tiguana pritom MNOGO kvalitetniji. Moze Rav4 da bude star 3 godine vec, a da izadje novi Tiguan opet ce se vise prodati Rav4, pre svega zbog Americkog trzista gde ne prolazi bas svasta, vec trebas imati kvalitet, zato he Vw ocajan na tom trzistu.

Mazda 6 (Dizel) Driver / 2,2l / 163 KS

pre 4 godine

Krajem prošle godine gledao sam quasqai-a, rav 4 i mazdu cx 5. Nakon što sam 4 godine vozio avensis, preferencije su bile usmjerene prema rav 4. Ali nakon što sam probao cx 5 više nije bilo dileme. Dizajn, kvaliteta materijala, oprema, upravljivost, mogućnost odabira snažnog i efikasnog diesel motora, etc. Koliko mi se svidio nisam htio čekati ni dana na isporuku novog vozila nego sam uzeo demo model star 4 mjeseca. Svaki kilometar vožnje ovim automobilom je pravi užitak. Npr. jutros me budi supruga i kaže da je kava na stolu. A ja u nekom polusnu kontam, koji bi bio užitak sad sjesti u mazdicu i provozati se na kavu do Premanture ili Fažane. Nakon 15 minuta bio sam na putu prema Premanturi :)
(B, 3. mart 2020 13:01)

Pozdrav od vlasnika Mazde 6. Znam o cemu pricas, pogotovu kada je rec o Mazdinim dizel motorima.

coolg

pre 4 godine

Treba uzeti u obzir da se CX5 i Tiguan menje vise nisu menjali od 2016...
Svi ostali RAV4 i CRV po gotovo su novi modeli...
Prosle godine sam kupovao nov auto Mazda je od svih najozbiljniji u stopu je Tiguan koji sam na kraju i kupio RLine 190ks-TDI naravno...

Vavilon

pre 4 godine

Pa neces da budu na listi GL-ovi, X5-ice, Q7-Q8, Urus itd. :D Moraju da budu ovi jeftinisi...
(Replay, 02. mart 2020 20:22)
@
Na ovoj listi nema "jeftinisa" a premijum segment je druga kategorija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Omasio temu, 3. mart 2020 14:25) # Link komentara
Prvi su u kategoriji koja se zove KVAROVI

Ivan

pre 4 godine

@mixep ... sa aurisom od 2017 presao 60000a sa ovim iz 2012 ravno 46000km tako da ne vozim se puno uopste ali sto da menjam gume kad su ok?

eBiciklista

pre 4 godine

I SUV-ovi više. Nadrljaćemo zbog klimatskh promena, ali ozbiljno. Ne znam kako ne možete sami da nekada razmislite i povežete da proizvodnja i korišćenje SUV-ova mnogo više doprinosi emisijama gasova staklene bašte nego obični automobili. Ali evo i zvaničan podatak: "SUVs were the second largest contributor to the increase in global carbon emissions from 2010 to 2018" Znači potražnja za SUV-ovima čini drugo mesto na listi uzroka povećanja emisija CO2 zadnjih godina! Kako ne shvatate da uništavamo budućnost svojoj deci, da ih dovodimo u srmtnu opasnost. Zbog naše bahatosti ćemo za pedeset godina imati takmičenje ko će od 10 milijardi ljudi na planeti biti ona jedna milijarda koja može da preostane na Zemaljskoj lopti. SUV, Sport Utility Vehicle, kakve veze to sa bilo kakvim sportom ima. Izvinite nastavite, kliners udobnost, alu felna...

Цигански сан

pre 4 godine

"Audi, BMW i Mercedes ne može svako da vozi"
Наравно да не могу сви, него само они који имају возачку дозволу и буџет од 2000 е. и жељу да купе утегнутог омиљеног Немца.
То не могу сви, него искључиво "богати" грађани Србије, познати по плати, пензији и свеопштем стандарду живота, и уређеној држави, хеј! "премијум" Немци па још на дизел, срећа загарантована.
Срећници и успели у животу да се истакну у однсу на губитнике који возе нове Источњаке и остале нове НеНемце.
"Возиш дизел?
То ми звучи јефтино
Не волим јефтино да се возим"
Рече легенда Топ Гира једним госту у емисији који вози ауто на дизел гориво.

makao

pre 4 godine

Ljudi pomagajte, trazim polovan 2015, 2016... X-Trail u full opremi + automatik kosta isto kao RAV-4 ili C-RV sa slabijom opremom. Nissan mi je nalepsi, a i svidja mi se polozaj za volanom i tako to. Ono sto me plasi je sto sam na whatcar procitao da je veoma nepouzdan. Kakva su iskustva sa terena? Ne bih bas da placam ceste i skupe kvarove, ako ne moram.

Omasio temu

pre 4 godine

Pa neces da budu na listi GL-ovi, X5-ice, Q7-Q8, Urus itd. :D Moraju da budu ovi jeftinisi...
(Replay, 02. mart 2020 20:22)
@
Na ovoj listi nema "jeftinisa" a premijum segment je druga kategorija.

B

pre 4 godine

Krajem prošle godine gledao sam quasqai-a, rav 4 i mazdu cx 5. Nakon što sam 4 godine vozio avensis, preferencije su bile usmjerene prema rav 4. Ali nakon što sam probao cx 5 više nije bilo dileme. Dizajn, kvaliteta materijala, oprema, upravljivost, mogućnost odabira snažnog i efikasnog diesel motora, etc. Koliko mi se svidio nisam htio čekati ni dana na isporuku novog vozila nego sam uzeo demo model star 4 mjeseca. Svaki kilometar vožnje ovim automobilom je pravi užitak. Npr. jutros me budi supruga i kaže da je kava na stolu. A ja u nekom polusnu kontam, koji bi bio užitak sad sjesti u mazdicu i provozati se na kavu do Premanture ili Fažane. Nakon 15 minuta bio sam na putu prema Premanturi :)

EU karakuš

pre 4 godine

Na listi deset najprodavanijih samo jedan automobil evropskog proizvodjača. Očajno stanje evropske auto industrije se sve teže može sakriti. Slab kvalitet uz previsoku cenu mogu prodati samo na svom terenu u Evropi a i to zahvaljujući zaštićenosti tržišta zbog lažne brige o ekologiji. Prava briga je strah od konkurencije kojoj Evropa odavno više ne može da parira.

Stranger

pre 4 godine

Do sada sam vozio Audije i Cherokee-a. Prosle godine imao Audi A6 nov ali ove godine zamenio za RAV 4 (nikako da ga isporuce).....auto je u Excel verziji tj samo jedan nivo nize od top nivoa ali one glavne stvari su iste kod oba nivoa Dynamic & Excel. Sve u svemu jako dobar i pouzdan auto, udoban pa i ekonomican obzirom da je Hibrid. Mislim da trosi negde od 6-7.5l benzina u gradu sto zavisi od nacina voznje. Na kompu stoji 6l/100km..nadam se da je to tacno....sve u svemu velicina autu je takodje odlicna ni mali ni veliki, za porodicu pravi auto definitivno. Od ostalih uredjaja ima auto-pilot, SOS za zvanje hitne i policije npr, Lane Assist i mnogo mnogo drugih bezbedonosnih stvari. Svakako auto za svaku pohvalu .

Goran

pre 4 godine

Ja evo vozim dve tojote jedna auris druga lexus i mogu vam reci nije to auto po eksterijeru i enterijeru za mladog coveka, ne privlaci paznju izgleda skromno ali je udoban i svakako jako pouzdan, nekako me iskreno bas i briga sta ko misli kad je meni dobro da u servis svracam na zamene ulja i filtera. Eto za lexus od 2012 jos gulim original gume , diskove i plocice npr. Ja zadovoljan a i lepo mi je sto prodjem nekako nezapazeno, policija me nije zaustavljala bar 5-6 godina...
(Ivan, 03. mart 2020 11:59)
Istina.

mixep

pre 4 godine

To što bogatija sirotinja ima para pa vozi nešto, ne znači da je to nešto najbolje.

Kako li bi glasao srpski žiri...VW, audi, merz, BMW?
(?, 03. mart 2020 11:11)

mixep

pre 4 godine

Sad znači Japanci imaju i bolje gume od drugih? 8 godina vozis iste gume? Koliko si prešao? 50.000? To je tebi merodavno? Ja prelazim godišnje 40.000 i takdoje u Nemcu menjam samo ulje. Ne ložite se.

Ja evo vozim dve tojote jedna auris druga lexus i mogu vam reci nije to auto po eksterijeru i enterijeru za mladog coveka, ne privlaci paznju izgleda skromno ali je udoban i svakako jako pouzdan, nekako me iskreno bas i briga sta ko misli kad je meni dobro da u servis svracam na zamene ulja i filtera. Eto za lexus od 2012 jos gulim original gume , diskove i plocice npr. Ja zadovoljan a i lepo mi je sto prodjem nekako nezapazeno, policija me nije zaustavljala bar 5-6 godina...
(Ivan, 03. mart 2020 11:59)

Ernesto ce

pre 4 godine

Samo bih dodao subaru forester umesto vw i to je lista da biras a ne pogresis koji god uzmes.
(prosto ko pasulj, 03. mart 2020 11:35)

boli vas sto je vw treci pa makar i treci ,izjeda .

Ivan

pre 4 godine

Ja evo vozim dve tojote jedna auris druga lexus i mogu vam reci nije to auto po eksterijeru i enterijeru za mladog coveka, ne privlaci paznju izgleda skromno ali je udoban i svakako jako pouzdan, nekako me iskreno bas i briga sta ko misli kad je meni dobro da u servis svracam na zamene ulja i filtera. Eto za lexus od 2012 jos gulim original gume , diskove i plocice npr. Ja zadovoljan a i lepo mi je sto prodjem nekako nezapazeno, policija me nije zaustavljala bar 5-6 godina...

Boba ns

pre 4 godine

Lista nije korektna. Xtrail i Rorque su identični modeli
Kada se sabere dobijamo cca 700000 komada a to drastično menja sliku
Taj SUV je tri godine bio sa cca 900000 komada najprodavaniji . Liste su čudo. Uvek zavisi ko ih pravi

otac Makarije

pre 4 godine

Ja ruznije auto od novog Rav 4 nisam gledao a prosli model mi je 5 puta ljepsi.
(BOSS, 3. mart 2020 10:18)
Stvar ukusa, naravno. Ali, složio bih se sa tobom. Moj subjektivni doživljaj. Prethodni RAV (a i onaj pre njega) mi je bio dizajnerska perfekcija.

Automan

pre 4 godine

(Rale, 02. mart 2020 23:05)
Kakva je to "najfinija koža i to sa dva o"?Koje je boje,miriše li,pomaže li u vožnji,sluša li zvocanje supruge?

jovan

pre 4 godine

Qashqai i X-trail odn. Roug imaju manu prodaju jer su to stari modeli kojima je rađen samo blagi facelift. Videćemo kakava će biti prodaja kada se iduće godine pojave novi modeli.

NIKOLA

pre 4 godine

Crvić je iznenađenje u godini opšteg pada prodaje automobila sa redizajnom toliki plus,RAV je RAV još nov model a i ovde ima dosta starijih modela i redizajna pred zalazak. Rouge i X-trail kao i Kugu i Escape saberite.Iznenadjenje od kad se pojavio je prodaja Tiguana obzirom da Evropa nema model u ovom segmentu svetske prodaje a i samo VW je to mogao da odradi i ubo je sa njim.

Simpo

pre 4 godine

Neverovatno da je Tiguan ovoliko odvalio prodaju a skup je kao sam djavo. Ovde su bitna masovna tržišta a ne EU koja je mature market i veoma izbirljiva. Očekujem Peugeot naredne godine jer oni sa Toyotom drže Afriku a sada imaju i Opel.

Reziel

pre 4 godine

Iznenađuje loš plasman Nisana X- trail i qashkai. Mada su verovatno rogue i X-trail računati odvojeno iako je reč o istom automobilu, svejedno loše su se prodavali.
(Milan, 02. mart 2020 22:37)

Loš plasman? Nissan je jedini brend koji ima dva modela medju top 10 globalno najprodavanijih SUV-a na svetu i tebi je to loše?

Ivandeka

pre 4 godine

Ovog drugog sa liste (ali stariji model naravno) zamenih prvim sa liste, pa ćemo da vidmo... stari je služio sjajno nekih 6 godina, bez ikakvih problema. Ovaj novi je hibrid i mora minimum bar toliko ako ne i celih 10, a bogami je ispao skoro pa duplo skuplji...

Milan

pre 4 godine

Iznenađuje loš plasman Nisana X- trail i qashkai. Mada su verovatno rogue i X-trail računati odvojeno iako je reč o istom automobilu, svejedno loše su se prodavali.

Prndjoza

pre 4 godine

Majstor Mile poludeo od kada sam zeni kupio Toyotu. Em se nista ne kvari, em zena vise ne ide kod Mila na opravke. Od sada sam ja veran Toyoti a zena meni.

gg

pre 4 godine

Kinez, Nemac, Amerikanac, dva Korejanca i 5 japanaca dominacija.
(Nebojša, 02. mart 2020 19:14)

Ocekivano, Evropa tradicionalno nije SUV trziste.

Ilija

pre 4 godine

Sticajem nekih čudnih okolnosti, nedavno uzeh ovog "drugoplasiranog" sa liste. Ako Bog da, iz porodice neće bar deceniju. Vreme će pokazati kakav je. A neki dan udjem u salon Forda i vidim "kožnog" HB focusa 1,5 150 AT za 29.990. Izmedju njega i tog "drugoplasiranog", razlika cene je manja nego li u Srbiji košta zimski set za "prvoplasiranog", a što je meni malo sumanuto.
Prosto, cene na tržištu Srbije su totalno poremećene i većina uvoznika u skorije vreme diže cene u nebesa (nove modele i njihove cene da i ne pominjem), mada su legeri mnogima prepuni vozila i iz 2018 ( a ako pogledate oglase na PA, možete kod nekih da ih nadjete i iz 2016. )

Prndjoza

pre 4 godine

Majstor Mile poludeo od kada sam zeni kupio Toyotu. Em se nista ne kvari, em zena vise ne ide kod Mila na opravke. Od sada sam ja veran Toyoti a zena meni.

Reziel

pre 4 godine

Iznenađuje loš plasman Nisana X- trail i qashkai. Mada su verovatno rogue i X-trail računati odvojeno iako je reč o istom automobilu, svejedno loše su se prodavali.
(Milan, 02. mart 2020 22:37)

Loš plasman? Nissan je jedini brend koji ima dva modela medju top 10 globalno najprodavanijih SUV-a na svetu i tebi je to loše?

Ilija

pre 4 godine

Sticajem nekih čudnih okolnosti, nedavno uzeh ovog "drugoplasiranog" sa liste. Ako Bog da, iz porodice neće bar deceniju. Vreme će pokazati kakav je. A neki dan udjem u salon Forda i vidim "kožnog" HB focusa 1,5 150 AT za 29.990. Izmedju njega i tog "drugoplasiranog", razlika cene je manja nego li u Srbiji košta zimski set za "prvoplasiranog", a što je meni malo sumanuto.
Prosto, cene na tržištu Srbije su totalno poremećene i većina uvoznika u skorije vreme diže cene u nebesa (nove modele i njihove cene da i ne pominjem), mada su legeri mnogima prepuni vozila i iz 2018 ( a ako pogledate oglase na PA, možete kod nekih da ih nadjete i iz 2016. )

EU karakuš

pre 4 godine

Na listi deset najprodavanijih samo jedan automobil evropskog proizvodjača. Očajno stanje evropske auto industrije se sve teže može sakriti. Slab kvalitet uz previsoku cenu mogu prodati samo na svom terenu u Evropi a i to zahvaljujući zaštićenosti tržišta zbog lažne brige o ekologiji. Prava briga je strah od konkurencije kojoj Evropa odavno više ne može da parira.

Goran

pre 4 godine

Ja evo vozim dve tojote jedna auris druga lexus i mogu vam reci nije to auto po eksterijeru i enterijeru za mladog coveka, ne privlaci paznju izgleda skromno ali je udoban i svakako jako pouzdan, nekako me iskreno bas i briga sta ko misli kad je meni dobro da u servis svracam na zamene ulja i filtera. Eto za lexus od 2012 jos gulim original gume , diskove i plocice npr. Ja zadovoljan a i lepo mi je sto prodjem nekako nezapazeno, policija me nije zaustavljala bar 5-6 godina...
(Ivan, 03. mart 2020 11:59)
Istina.

Ivan

pre 4 godine

Ja evo vozim dve tojote jedna auris druga lexus i mogu vam reci nije to auto po eksterijeru i enterijeru za mladog coveka, ne privlaci paznju izgleda skromno ali je udoban i svakako jako pouzdan, nekako me iskreno bas i briga sta ko misli kad je meni dobro da u servis svracam na zamene ulja i filtera. Eto za lexus od 2012 jos gulim original gume , diskove i plocice npr. Ja zadovoljan a i lepo mi je sto prodjem nekako nezapazeno, policija me nije zaustavljala bar 5-6 godina...

Automan

pre 4 godine

(Rale, 02. mart 2020 23:05)
Kakva je to "najfinija koža i to sa dva o"?Koje je boje,miriše li,pomaže li u vožnji,sluša li zvocanje supruge?

B

pre 4 godine

Krajem prošle godine gledao sam quasqai-a, rav 4 i mazdu cx 5. Nakon što sam 4 godine vozio avensis, preferencije su bile usmjerene prema rav 4. Ali nakon što sam probao cx 5 više nije bilo dileme. Dizajn, kvaliteta materijala, oprema, upravljivost, mogućnost odabira snažnog i efikasnog diesel motora, etc. Koliko mi se svidio nisam htio čekati ni dana na isporuku novog vozila nego sam uzeo demo model star 4 mjeseca. Svaki kilometar vožnje ovim automobilom je pravi užitak. Npr. jutros me budi supruga i kaže da je kava na stolu. A ja u nekom polusnu kontam, koji bi bio užitak sad sjesti u mazdicu i provozati se na kavu do Premanture ili Fažane. Nakon 15 minuta bio sam na putu prema Premanturi :)

Ivandeka

pre 4 godine

Ovog drugog sa liste (ali stariji model naravno) zamenih prvim sa liste, pa ćemo da vidmo... stari je služio sjajno nekih 6 godina, bez ikakvih problema. Ovaj novi je hibrid i mora minimum bar toliko ako ne i celih 10, a bogami je ispao skoro pa duplo skuplji...

Boba ns

pre 4 godine

Lista nije korektna. Xtrail i Rorque su identični modeli
Kada se sabere dobijamo cca 700000 komada a to drastično menja sliku
Taj SUV je tri godine bio sa cca 900000 komada najprodavaniji . Liste su čudo. Uvek zavisi ko ih pravi

Simpo

pre 4 godine

Neverovatno da je Tiguan ovoliko odvalio prodaju a skup je kao sam djavo. Ovde su bitna masovna tržišta a ne EU koja je mature market i veoma izbirljiva. Očekujem Peugeot naredne godine jer oni sa Toyotom drže Afriku a sada imaju i Opel.

gg

pre 4 godine

Kinez, Nemac, Amerikanac, dva Korejanca i 5 japanaca dominacija.
(Nebojša, 02. mart 2020 19:14)

Ocekivano, Evropa tradicionalno nije SUV trziste.

NIKOLA

pre 4 godine

Crvić je iznenađenje u godini opšteg pada prodaje automobila sa redizajnom toliki plus,RAV je RAV još nov model a i ovde ima dosta starijih modela i redizajna pred zalazak. Rouge i X-trail kao i Kugu i Escape saberite.Iznenadjenje od kad se pojavio je prodaja Tiguana obzirom da Evropa nema model u ovom segmentu svetske prodaje a i samo VW je to mogao da odradi i ubo je sa njim.

Сиромашни да али духом

pre 4 godine

@Maja
"iskompleksirani srba jer ne mogu da priuste sebi"
Ха, ха па ТИ "баш ископлексирани" купују неоправдано прескупо ( и кварљиво ) да би тиме хранили своју непостојећу важност - гордост ... занемарујући особину која се зове? како ?
СКРОМНОСТ ( шта је бити боље по људски ДУХ, скромност или ГОРДОСТ- НЕПОСТОЈЕЋА ВАЖНОСТ-ИМАМ БАЈАГИ НОВЦА ВИШЕ ОД ДРУГИХ ПА САМ ЗАТО "ВРЕДНИЈИ")
ОБРАЗЛОЖЕЊЕ:
На пример радник није ожењен са платом око 800е. живи код родитеља и вози Волво сув не ХС 60 него ХС 90 3000-4000 км годишње, ( познат момак ) а Србин је и ради у Србији а до посла има 10 минута ПЕШКЕ.
Када прођем градом и поред паркинга "фирми" не могу веровати какве скупе ( вероватно половно купљене ) СУВове возе грађани са најнижим минималцем у региону па и даље све укључујући иафричке земље.
У Холандији, министри, директори банака, грађани ... возе се на посао бициклима без Е, километрима и по киши ... они су "сиротиња" 'ел да?
Е али зато имају много випше новца, пољопривреде ... на земљи коју отимају од мора јер НИСУ СИРОТИЊА У ГЛАВИ Мајице.
Позз

Stranger

pre 4 godine

Do sada sam vozio Audije i Cherokee-a. Prosle godine imao Audi A6 nov ali ove godine zamenio za RAV 4 (nikako da ga isporuce).....auto je u Excel verziji tj samo jedan nivo nize od top nivoa ali one glavne stvari su iste kod oba nivoa Dynamic & Excel. Sve u svemu jako dobar i pouzdan auto, udoban pa i ekonomican obzirom da je Hibrid. Mislim da trosi negde od 6-7.5l benzina u gradu sto zavisi od nacina voznje. Na kompu stoji 6l/100km..nadam se da je to tacno....sve u svemu velicina autu je takodje odlicna ni mali ni veliki, za porodicu pravi auto definitivno. Od ostalih uredjaja ima auto-pilot, SOS za zvanje hitne i policije npr, Lane Assist i mnogo mnogo drugih bezbedonosnih stvari. Svakako auto za svaku pohvalu .

Ivan ZG

pre 4 godine

Čitam ove komentare i moram priznati da sam iznenađen trezvenim razmišljanjem i promišljanjem većine.
Prva dva na listi su prvaci prostranosti. Nikome nisu pre mali. A to se jako cijeni u SUV klasi jer većina zato i kupuje ovakav tip auta. Prošli RAV nije bio baš jako prostran na zadnjim sjedalima, ali zato je ovaj sada to ispravio.
Uz to ovaj hibrid od 2,5 litara koji sa elektromotorom ima oko 220 KS ide kao lud, a troši na kapaljku. Prosjek 6-7 litara u gradu. Novi plug-in RAV ide za 6 sek. do 100, a prvih 65 kilometara može i samo na struju.
To će samo pojačati prodaju ionako sjajnog auta. Dizel polako, ali sigurno gubi bitku sa hibridima.
RAV će još dugo biti na čelu liste jer je jednostavno odličan.

kako da ne

pre 4 godine

@Coolg
Rav4 ce se uvek prodavati vise od Tiguana, mozes ti kao fan fauvea da trazis opravdanja koliko hoces jer je Rav4 mnogo ozbiljniji auto od Tiguana pritom MNOGO kvalitetniji. Moze Rav4 da bude star 3 godine vec, a da izadje novi Tiguan opet ce se vise prodati Rav4, pre svega zbog Americkog trzista gde ne prolazi bas svasta, vec trebas imati kvalitet, zato he Vw ocajan na tom trzistu.

eBiciklista

pre 4 godine

I SUV-ovi više. Nadrljaćemo zbog klimatskh promena, ali ozbiljno. Ne znam kako ne možete sami da nekada razmislite i povežete da proizvodnja i korišćenje SUV-ova mnogo više doprinosi emisijama gasova staklene bašte nego obični automobili. Ali evo i zvaničan podatak: "SUVs were the second largest contributor to the increase in global carbon emissions from 2010 to 2018" Znači potražnja za SUV-ovima čini drugo mesto na listi uzroka povećanja emisija CO2 zadnjih godina! Kako ne shvatate da uništavamo budućnost svojoj deci, da ih dovodimo u srmtnu opasnost. Zbog naše bahatosti ćemo za pedeset godina imati takmičenje ko će od 10 milijardi ljudi na planeti biti ona jedna milijarda koja može da preostane na Zemaljskoj lopti. SUV, Sport Utility Vehicle, kakve veze to sa bilo kakvim sportom ima. Izvinite nastavite, kliners udobnost, alu felna...

boki

pre 4 godine

A ja kupio Kodiaq-a.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (eto, 2. mart 2020 22:54)
@eto
Čestitam, po meni jedan od boljih, nema greske, u zdravlju da ga vozite.

Hrvoje

pre 4 godine

U Srpskoj zabiti Japanski auto je luksuz. Kad sam s novom Mazdom 3 bio u Bogojevu, lokalni Srbi su mislili da su vanzemaljci došli. Sirotinjo i bogu si teška.

otac Makarije

pre 4 godine

Ja ruznije auto od novog Rav 4 nisam gledao a prosli model mi je 5 puta ljepsi.
(BOSS, 3. mart 2020 10:18)
Stvar ukusa, naravno. Ali, složio bih se sa tobom. Moj subjektivni doživljaj. Prethodni RAV (a i onaj pre njega) mi je bio dizajnerska perfekcija.

Pantelija

pre 4 godine

Ljudi pomagajte, trazim polovan 2015, 2016... X-Trail u full opremi + automatik kosta isto kao RAV-4 ili C-RV sa slabijom opremom. Nissan mi je nalepsi, a i svidja mi se polozaj za volanom i tako to. Ono sto me plasi je sto sam na whatcar procitao da je veoma nepouzdan. Kakva su iskustva sa terena? Ne bih bas da placam ceste i skupe kvarove, ako ne moram.


Ako uzimas Xtrail ne uzimaj automatik (cvvt). Nisanov tip automatskog menjaca se pokazao kao krajnje nepouzdan. Takodje imaj u vidu da ovaj tip menjaca umrtvljuje voznju jer je konstruisan da stedi gorivo. Sto se tice motora izbegavaj 1.6 koji je preslab za tezinu xtrail-a. Moj ti je savet da uzmes u razmatranje i Santa fe ako naidjes na dobar primerak mada je kod njega problem visoka registracija (2.2 motor). Sa Rav-om i CRVom neces pogresiti.

Omasio temu

pre 4 godine

Pa neces da budu na listi GL-ovi, X5-ice, Q7-Q8, Urus itd. :D Moraju da budu ovi jeftinisi...
(Replay, 02. mart 2020 20:22)
@
Na ovoj listi nema "jeftinisa" a premijum segment je druga kategorija.

Marko

pre 4 godine

@(Maja, 3. mart 2020 20:17)

Funkcionalno nepismena?
Ovo nije rang lista najboljih, već najprodavanijih. I još samo napominjem da tvoja lista nema nikakve veze s razumom i svjedoči da se ne razumiješ u automobile.

Цигански сан

pre 4 godine

"Audi, BMW i Mercedes ne može svako da vozi"
Наравно да не могу сви, него само они који имају возачку дозволу и буџет од 2000 е. и жељу да купе утегнутог омиљеног Немца.
То не могу сви, него искључиво "богати" грађани Србије, познати по плати, пензији и свеопштем стандарду живота, и уређеној држави, хеј! "премијум" Немци па још на дизел, срећа загарантована.
Срећници и успели у животу да се истакну у однсу на губитнике који возе нове Источњаке и остале нове НеНемце.
"Возиш дизел?
То ми звучи јефтино
Не волим јефтино да се возим"
Рече легенда Топ Гира једним госту у емисији који вози ауто на дизел гориво.

Mike

pre 4 godine

Po meni najbolji iako cu sigurno dobiti minuse od gomilu iskompleksirani srba jer ne mogu da priuste sebi ali ovo je objektivno
Mercedes GLE
Bmw X5
Volvo xc60
Audi q5
(Maja, 3. mart 2020 20:17)

Verovatno pripadas grupi ne-iskomplesiranih Srba koji sebi mogu da priuste te luksuzne modele pa znas o cemu pricas. Tvoja lista je prefektna za one sa mnogo novca i malo mozga, ali i za one sa malo novca i neodoljivom zeljom da sednu u takav auto pa makar on bio i 10 godina nov sa pola miliona Km.
5000 euros goes a long way.

Mazda 6 (Dizel) Driver / 2,2l / 163 KS

pre 4 godine

Krajem prošle godine gledao sam quasqai-a, rav 4 i mazdu cx 5. Nakon što sam 4 godine vozio avensis, preferencije su bile usmjerene prema rav 4. Ali nakon što sam probao cx 5 više nije bilo dileme. Dizajn, kvaliteta materijala, oprema, upravljivost, mogućnost odabira snažnog i efikasnog diesel motora, etc. Koliko mi se svidio nisam htio čekati ni dana na isporuku novog vozila nego sam uzeo demo model star 4 mjeseca. Svaki kilometar vožnje ovim automobilom je pravi užitak. Npr. jutros me budi supruga i kaže da je kava na stolu. A ja u nekom polusnu kontam, koji bi bio užitak sad sjesti u mazdicu i provozati se na kavu do Premanture ili Fažane. Nakon 15 minuta bio sam na putu prema Premanturi :)
(B, 3. mart 2020 13:01)

Pozdrav od vlasnika Mazde 6. Znam o cemu pricas, pogotovu kada je rec o Mazdinim dizel motorima.

Joker

pre 4 godine

Deset godina sam vozio toyota (corollu), bez greške, bez kvara, 350 000 km, ali zaključio sam da je vrijeme za manje dosadan auto, nešto zanimljivije. I veće, djeca veća pa da uzmem i veći auto. Probao mazdu cx5, hondu crv, sve dizel. Cx5 vizualno atraktivan, užitak u vožnji, ali previše "ženski ". Na zadnjem sjedištu nema mjesta, taman za djecu, ali kad narastu, za godinu, dvije, bit će im tijesno, gepek mali, ne stane ništa, centralni greben se klima na dodir, (nevjerojatno, ali i kod mazde 3 i 6 isto stvar). Probao i crv, izvana krasan, iznutra katastrofa, sve "predizajnirano" i apsolutno nefunkcionalno, sto i jedan pretinac u koji ništa ne stane... I cx5 i crv preskupi za ono što daju. Slučajno vidio rav 4 (govorim o 2017.godini ) kojeg u startu nisam htio samo zato jer je toyota, ali rekoh da probam ipak.
I cx5 i crv su ljepši, atraktivniji, daju ipak bolji osjećaj u vožnji, mora se priznati. I to je to. Sve ostalo, prostranost, kvalitet izrade, cijena, oprema, izdržljivost, robusnost... ali baš sve je na strani rav 4. Na kraju, vratio sam se ipak dosadnijem autu, kupio rav 4. Tri godine već, 100k km b
ez greške. Neka meni on bude dosadan bar još deset godina. Daleko je od savršenog, ali je fantastično sigurno i prostrano obiteljsko auto, i za nekoliko tisuća eura manje daje nekoliko puta više od cx5 i crv.

mixep

pre 4 godine

To što bogatija sirotinja ima para pa vozi nešto, ne znači da je to nešto najbolje.

Kako li bi glasao srpski žiri...VW, audi, merz, BMW?
(?, 03. mart 2020 11:11)

aston

pre 4 godine

U Srpskoj zabiti Japanski auto je luksuz. Kad sam s novom Mazdom 3 bio u Bogojevu, lokalni Srbi su mislili da su vanzemaljci došli. Sirotinjo i bogu si teška.
(Hrvoje, 4. mart 2020 11:06)

Sirotinja se hvali autom, pa dodje u Bogojevo da kupi jeftinu hranu, da bi imala za gorivo.

jovan

pre 4 godine

Qashqai i X-trail odn. Roug imaju manu prodaju jer su to stari modeli kojima je rađen samo blagi facelift. Videćemo kakava će biti prodaja kada se iduće godine pojave novi modeli.

Joker

pre 4 godine

Deset godina sam vozio toyota (corollu), bez greške, bez kvara, 350 000 km, ali zaključio sam da je vrijeme za manje dosadan auto, nešto zanimljivije. I veće, djeca veća pa da uzmem i veći auto. Probao mazdu cx5, hondu crv, sve dizel. Cx5 vizualno atraktivan, užitak u vožnji, ali previše "ženski ". Na zadnjem sjedištu nema mjesta, taman za djecu, ali kad narastu, za godinu, dvije, bit će im tijesno, gepek mali, ne stane ništa, centralni greben se klima na dodir, (nevjerojatno, ali i kod mazde 3 i 6 isto stvar). Probao i crv, izvana krasan, iznutra katastrofa, sve "predizajnirano" i apsolutno nefunkcionalno, sto i jedan pretinac u koji ništa ne stane... I cx5 i crv preskupi za ono što daju. Slučajno vidio rav 4 (govorim o 2017.godini ) kojeg u startu nisam htio samo zato jer je toyota, ali rekoh da probam ipak.
I cx5 i crv su ljepši, atraktivniji, daju ipak bolji osjećaj u vožnji, mora se priznati. I to je to. Sve ostalo, prostranost, kvalitet izrade, cijena, oprema, izdržljivost, robusnost... ali baš sve je na strani rav 4. Na kraju, vratio sam se ipak dosadnijem autu, kupio rav 4. Tri godine već, 100k km b
ez greške. Neka meni on bude dosadan bar još deset godina. Daleko je od savršenog, ali je fantastično sigurno i prostrano obiteljsko auto, i za nekoliko tisuća eura manje daje nekoliko puta više od cx5 i crv.

Vavilon

pre 4 godine

Pa neces da budu na listi GL-ovi, X5-ice, Q7-Q8, Urus itd. :D Moraju da budu ovi jeftinisi...
(Replay, 02. mart 2020 20:22)
@
Na ovoj listi nema "jeftinisa" a premijum segment je druga kategorija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Omasio temu, 3. mart 2020 14:25) # Link komentara
Prvi su u kategoriji koja se zove KVAROVI

Ernesto ce

pre 4 godine

Samo bih dodao subaru forester umesto vw i to je lista da biras a ne pogresis koji god uzmes.
(prosto ko pasulj, 03. mart 2020 11:35)

boli vas sto je vw treci pa makar i treci ,izjeda .

Milan

pre 4 godine

Iznenađuje loš plasman Nisana X- trail i qashkai. Mada su verovatno rogue i X-trail računati odvojeno iako je reč o istom automobilu, svejedno loše su se prodavali.

Bojan

pre 4 godine

Prosle sedmice mi je isporucen CR-V pa cemo vidjeti kako ce se ponasati... CX-5 je takodje bio u opticaju ali ima jako losu iskoristenost prostora pozadi, isto kao i Mazda 6, i zbog toga je otpao. Subaru Outback mi je bio favorit ali ovaj put je prevagnula Honda a Outback nadam se da ce biti sledece auto za koju godinu kada novi model stigne u Evropu, trenutno ga prodaju samo u SAD.

Ivan

pre 4 godine

@mixep ... sa aurisom od 2017 presao 60000a sa ovim iz 2012 ravno 46000km tako da ne vozim se puno uopste ali sto da menjam gume kad su ok?

makao

pre 4 godine

Ljudi pomagajte, trazim polovan 2015, 2016... X-Trail u full opremi + automatik kosta isto kao RAV-4 ili C-RV sa slabijom opremom. Nissan mi je nalepsi, a i svidja mi se polozaj za volanom i tako to. Ono sto me plasi je sto sam na whatcar procitao da je veoma nepouzdan. Kakva su iskustva sa terena? Ne bih bas da placam ceste i skupe kvarove, ako ne moram.

Indijana Džons

pre 4 godine

@ makao vozim nissan xtrail t32. 2016 1.6 benzinac od 2017. Auto skroz ok nikakvih popravki nisam dosad imao. Auto udoban tih u kabini, mala potrošnja do izmedju 6-8.5 litara. Oprema n-connecta. Nećeš se pokajati ako uzmeš.

coolg

pre 4 godine

Treba uzeti u obzir da se CX5 i Tiguan menje vise nisu menjali od 2016...
Svi ostali RAV4 i CRV po gotovo su novi modeli...
Prosle godine sam kupovao nov auto Mazda je od svih najozbiljniji u stopu je Tiguan koji sam na kraju i kupio RLine 190ks-TDI naravno...

boris

pre 4 godine

a gde su volvo, ford,audi i ostali, cudno mi je da je kineski Haval na listi , znam da se radi o sjajnom suvu, ali nisam ocekivao da ovoliko prodaju!

borko

pre 4 godine

Nissan Qashqai = Nissan Rogue , prvi se tako zove u Evropi a drugi u USA , ISTI AUTO U PITANJU , tako da kad se saberu onda se tabela menja , NISSAN JE DRUGI .

ciga

pre 4 godine

@ivan ZG
Kako ti znaš susjed da ide kao lud i troši na kapaljku, kada ga ni video nisi? Ajde jednom bar napiši nešto iz ličnog iskustva, a ne navijački prepisivački.

mixep

pre 4 godine

Sad znači Japanci imaju i bolje gume od drugih? 8 godina vozis iste gume? Koliko si prešao? 50.000? To je tebi merodavno? Ja prelazim godišnje 40.000 i takdoje u Nemcu menjam samo ulje. Ne ložite se.

Ja evo vozim dve tojote jedna auris druga lexus i mogu vam reci nije to auto po eksterijeru i enterijeru za mladog coveka, ne privlaci paznju izgleda skromno ali je udoban i svakako jako pouzdan, nekako me iskreno bas i briga sta ko misli kad je meni dobro da u servis svracam na zamene ulja i filtera. Eto za lexus od 2012 jos gulim original gume , diskove i plocice npr. Ja zadovoljan a i lepo mi je sto prodjem nekako nezapazeno, policija me nije zaustavljala bar 5-6 godina...
(Ivan, 03. mart 2020 11:59)

Milosav

pre 4 godine

(borko, 4. mart 2020 15:09)

Moram da te ispravim, Rogue je veci nego Qashkai, oba modela se prodaju ovde u Severnoj Americi. Mislim da mu je evropski ekvivalent X-Trail. U svakom slucaju super auto za cenu, verovatno najbolji "value for the money" od svih japanskih SUV-a, barem ovde u S. Americi.
Novi RAV4 mi se veoma svidja veci je nego prethodni model, postoji i hibrid opcija samo je trenutno problem ovde u Kanadi cekanje je i po mesec dana pa tako nece biti popusta, bar za sada. Inace RAV4 modeli za SA trziste se proizvode ovde u Kembridzu nedaleko od Toronta. Hibridni modeli se proizvode u USA (Kentucky). Toyota u Ontariju zaposljava 8000 radnika u tri fabrike.
Pozdrav iz Toronta.

Maja

pre 4 godine

Po meni najbolji iako cu sigurno dobiti minuse od gomilu iskompleksirani srba jer ne mogu da priuste sebi ali ovo je objektivno
Mercedes GLE
Bmw X5
Volvo xc60
Audi q5

coolg

pre 4 godine

@kako da ne
Toyota is a car brand for people that want to drive a plastic box with fuel and economy and reliability.It has nothing else to offer.
Mrzi me da prevodim...
Inace nemam nista protiv toyote...

gg

pre 4 godine

Kinez, Nemac, Amerikanac, dva Korejanca i 5 japanaca dominacija.
(Nebojša, 02. mart 2020 19:14)

Ocekivano, Evropa tradicionalno nije SUV trziste.

Maja

pre 4 godine

Po meni najbolji iako cu sigurno dobiti minuse od gomilu iskompleksirani srba jer ne mogu da priuste sebi ali ovo je objektivno
Mercedes GLE
Bmw X5
Volvo xc60
Audi q5

Ernesto ce

pre 4 godine

Samo bih dodao subaru forester umesto vw i to je lista da biras a ne pogresis koji god uzmes.
(prosto ko pasulj, 03. mart 2020 11:35)

boli vas sto je vw treci pa makar i treci ,izjeda .

Milan

pre 4 godine

Iznenađuje loš plasman Nisana X- trail i qashkai. Mada su verovatno rogue i X-trail računati odvojeno iako je reč o istom automobilu, svejedno loše su se prodavali.

Prndjoza

pre 4 godine

Majstor Mile poludeo od kada sam zeni kupio Toyotu. Em se nista ne kvari, em zena vise ne ide kod Mila na opravke. Od sada sam ja veran Toyoti a zena meni.

B

pre 4 godine

Krajem prošle godine gledao sam quasqai-a, rav 4 i mazdu cx 5. Nakon što sam 4 godine vozio avensis, preferencije su bile usmjerene prema rav 4. Ali nakon što sam probao cx 5 više nije bilo dileme. Dizajn, kvaliteta materijala, oprema, upravljivost, mogućnost odabira snažnog i efikasnog diesel motora, etc. Koliko mi se svidio nisam htio čekati ni dana na isporuku novog vozila nego sam uzeo demo model star 4 mjeseca. Svaki kilometar vožnje ovim automobilom je pravi užitak. Npr. jutros me budi supruga i kaže da je kava na stolu. A ja u nekom polusnu kontam, koji bi bio užitak sad sjesti u mazdicu i provozati se na kavu do Premanture ili Fažane. Nakon 15 minuta bio sam na putu prema Premanturi :)

eBiciklista

pre 4 godine

I SUV-ovi više. Nadrljaćemo zbog klimatskh promena, ali ozbiljno. Ne znam kako ne možete sami da nekada razmislite i povežete da proizvodnja i korišćenje SUV-ova mnogo više doprinosi emisijama gasova staklene bašte nego obični automobili. Ali evo i zvaničan podatak: "SUVs were the second largest contributor to the increase in global carbon emissions from 2010 to 2018" Znači potražnja za SUV-ovima čini drugo mesto na listi uzroka povećanja emisija CO2 zadnjih godina! Kako ne shvatate da uništavamo budućnost svojoj deci, da ih dovodimo u srmtnu opasnost. Zbog naše bahatosti ćemo za pedeset godina imati takmičenje ko će od 10 milijardi ljudi na planeti biti ona jedna milijarda koja može da preostane na Zemaljskoj lopti. SUV, Sport Utility Vehicle, kakve veze to sa bilo kakvim sportom ima. Izvinite nastavite, kliners udobnost, alu felna...

coolg

pre 4 godine

Treba uzeti u obzir da se CX5 i Tiguan menje vise nisu menjali od 2016...
Svi ostali RAV4 i CRV po gotovo su novi modeli...
Prosle godine sam kupovao nov auto Mazda je od svih najozbiljniji u stopu je Tiguan koji sam na kraju i kupio RLine 190ks-TDI naravno...

mixep

pre 4 godine

Sad znači Japanci imaju i bolje gume od drugih? 8 godina vozis iste gume? Koliko si prešao? 50.000? To je tebi merodavno? Ja prelazim godišnje 40.000 i takdoje u Nemcu menjam samo ulje. Ne ložite se.

Ja evo vozim dve tojote jedna auris druga lexus i mogu vam reci nije to auto po eksterijeru i enterijeru za mladog coveka, ne privlaci paznju izgleda skromno ali je udoban i svakako jako pouzdan, nekako me iskreno bas i briga sta ko misli kad je meni dobro da u servis svracam na zamene ulja i filtera. Eto za lexus od 2012 jos gulim original gume , diskove i plocice npr. Ja zadovoljan a i lepo mi je sto prodjem nekako nezapazeno, policija me nije zaustavljala bar 5-6 godina...
(Ivan, 03. mart 2020 11:59)

otac Makarije

pre 4 godine

Ja ruznije auto od novog Rav 4 nisam gledao a prosli model mi je 5 puta ljepsi.
(BOSS, 3. mart 2020 10:18)
Stvar ukusa, naravno. Ali, složio bih se sa tobom. Moj subjektivni doživljaj. Prethodni RAV (a i onaj pre njega) mi je bio dizajnerska perfekcija.

ciga

pre 4 godine

@ivan ZG
Kako ti znaš susjed da ide kao lud i troši na kapaljku, kada ga ni video nisi? Ajde jednom bar napiši nešto iz ličnog iskustva, a ne navijački prepisivački.

Ivandeka

pre 4 godine

Ovog drugog sa liste (ali stariji model naravno) zamenih prvim sa liste, pa ćemo da vidmo... stari je služio sjajno nekih 6 godina, bez ikakvih problema. Ovaj novi je hibrid i mora minimum bar toliko ako ne i celih 10, a bogami je ispao skoro pa duplo skuplji...

borko

pre 4 godine

Nissan Qashqai = Nissan Rogue , prvi se tako zove u Evropi a drugi u USA , ISTI AUTO U PITANJU , tako da kad se saberu onda se tabela menja , NISSAN JE DRUGI .

Ivan

pre 4 godine

Ja evo vozim dve tojote jedna auris druga lexus i mogu vam reci nije to auto po eksterijeru i enterijeru za mladog coveka, ne privlaci paznju izgleda skromno ali je udoban i svakako jako pouzdan, nekako me iskreno bas i briga sta ko misli kad je meni dobro da u servis svracam na zamene ulja i filtera. Eto za lexus od 2012 jos gulim original gume , diskove i plocice npr. Ja zadovoljan a i lepo mi je sto prodjem nekako nezapazeno, policija me nije zaustavljala bar 5-6 godina...

Joker

pre 4 godine

Deset godina sam vozio toyota (corollu), bez greške, bez kvara, 350 000 km, ali zaključio sam da je vrijeme za manje dosadan auto, nešto zanimljivije. I veće, djeca veća pa da uzmem i veći auto. Probao mazdu cx5, hondu crv, sve dizel. Cx5 vizualno atraktivan, užitak u vožnji, ali previše "ženski ". Na zadnjem sjedištu nema mjesta, taman za djecu, ali kad narastu, za godinu, dvije, bit će im tijesno, gepek mali, ne stane ništa, centralni greben se klima na dodir, (nevjerojatno, ali i kod mazde 3 i 6 isto stvar). Probao i crv, izvana krasan, iznutra katastrofa, sve "predizajnirano" i apsolutno nefunkcionalno, sto i jedan pretinac u koji ništa ne stane... I cx5 i crv preskupi za ono što daju. Slučajno vidio rav 4 (govorim o 2017.godini ) kojeg u startu nisam htio samo zato jer je toyota, ali rekoh da probam ipak.
I cx5 i crv su ljepši, atraktivniji, daju ipak bolji osjećaj u vožnji, mora se priznati. I to je to. Sve ostalo, prostranost, kvalitet izrade, cijena, oprema, izdržljivost, robusnost... ali baš sve je na strani rav 4. Na kraju, vratio sam se ipak dosadnijem autu, kupio rav 4. Tri godine već, 100k km b
ez greške. Neka meni on bude dosadan bar još deset godina. Daleko je od savršenog, ali je fantastično sigurno i prostrano obiteljsko auto, i za nekoliko tisuća eura manje daje nekoliko puta više od cx5 i crv.

Simpo

pre 4 godine

Neverovatno da je Tiguan ovoliko odvalio prodaju a skup je kao sam djavo. Ovde su bitna masovna tržišta a ne EU koja je mature market i veoma izbirljiva. Očekujem Peugeot naredne godine jer oni sa Toyotom drže Afriku a sada imaju i Opel.

NIKOLA

pre 4 godine

Crvić je iznenađenje u godini opšteg pada prodaje automobila sa redizajnom toliki plus,RAV je RAV još nov model a i ovde ima dosta starijih modela i redizajna pred zalazak. Rouge i X-trail kao i Kugu i Escape saberite.Iznenadjenje od kad se pojavio je prodaja Tiguana obzirom da Evropa nema model u ovom segmentu svetske prodaje a i samo VW je to mogao da odradi i ubo je sa njim.

EU karakuš

pre 4 godine

Na listi deset najprodavanijih samo jedan automobil evropskog proizvodjača. Očajno stanje evropske auto industrije se sve teže može sakriti. Slab kvalitet uz previsoku cenu mogu prodati samo na svom terenu u Evropi a i to zahvaljujući zaštićenosti tržišta zbog lažne brige o ekologiji. Prava briga je strah od konkurencije kojoj Evropa odavno više ne može da parira.

Reziel

pre 4 godine

Iznenađuje loš plasman Nisana X- trail i qashkai. Mada su verovatno rogue i X-trail računati odvojeno iako je reč o istom automobilu, svejedno loše su se prodavali.
(Milan, 02. mart 2020 22:37)

Loš plasman? Nissan je jedini brend koji ima dva modela medju top 10 globalno najprodavanijih SUV-a na svetu i tebi je to loše?

Hrvoje

pre 4 godine

U Srpskoj zabiti Japanski auto je luksuz. Kad sam s novom Mazdom 3 bio u Bogojevu, lokalni Srbi su mislili da su vanzemaljci došli. Sirotinjo i bogu si teška.

coolg

pre 4 godine

@kako da ne
Toyota is a car brand for people that want to drive a plastic box with fuel and economy and reliability.It has nothing else to offer.
Mrzi me da prevodim...
Inace nemam nista protiv toyote...

Ilija

pre 4 godine

Sticajem nekih čudnih okolnosti, nedavno uzeh ovog "drugoplasiranog" sa liste. Ako Bog da, iz porodice neće bar deceniju. Vreme će pokazati kakav je. A neki dan udjem u salon Forda i vidim "kožnog" HB focusa 1,5 150 AT za 29.990. Izmedju njega i tog "drugoplasiranog", razlika cene je manja nego li u Srbiji košta zimski set za "prvoplasiranog", a što je meni malo sumanuto.
Prosto, cene na tržištu Srbije su totalno poremećene i većina uvoznika u skorije vreme diže cene u nebesa (nove modele i njihove cene da i ne pominjem), mada su legeri mnogima prepuni vozila i iz 2018 ( a ako pogledate oglase na PA, možete kod nekih da ih nadjete i iz 2016. )

Mazda 6 (Dizel) Driver / 2,2l / 163 KS

pre 4 godine

Krajem prošle godine gledao sam quasqai-a, rav 4 i mazdu cx 5. Nakon što sam 4 godine vozio avensis, preferencije su bile usmjerene prema rav 4. Ali nakon što sam probao cx 5 više nije bilo dileme. Dizajn, kvaliteta materijala, oprema, upravljivost, mogućnost odabira snažnog i efikasnog diesel motora, etc. Koliko mi se svidio nisam htio čekati ni dana na isporuku novog vozila nego sam uzeo demo model star 4 mjeseca. Svaki kilometar vožnje ovim automobilom je pravi užitak. Npr. jutros me budi supruga i kaže da je kava na stolu. A ja u nekom polusnu kontam, koji bi bio užitak sad sjesti u mazdicu i provozati se na kavu do Premanture ili Fažane. Nakon 15 minuta bio sam na putu prema Premanturi :)
(B, 3. mart 2020 13:01)

Pozdrav od vlasnika Mazde 6. Znam o cemu pricas, pogotovu kada je rec o Mazdinim dizel motorima.

kako da ne

pre 4 godine

@Coolg
Rav4 ce se uvek prodavati vise od Tiguana, mozes ti kao fan fauvea da trazis opravdanja koliko hoces jer je Rav4 mnogo ozbiljniji auto od Tiguana pritom MNOGO kvalitetniji. Moze Rav4 da bude star 3 godine vec, a da izadje novi Tiguan opet ce se vise prodati Rav4, pre svega zbog Americkog trzista gde ne prolazi bas svasta, vec trebas imati kvalitet, zato he Vw ocajan na tom trzistu.

Joker

pre 4 godine

Deset godina sam vozio toyota (corollu), bez greške, bez kvara, 350 000 km, ali zaključio sam da je vrijeme za manje dosadan auto, nešto zanimljivije. I veće, djeca veća pa da uzmem i veći auto. Probao mazdu cx5, hondu crv, sve dizel. Cx5 vizualno atraktivan, užitak u vožnji, ali previše "ženski ". Na zadnjem sjedištu nema mjesta, taman za djecu, ali kad narastu, za godinu, dvije, bit će im tijesno, gepek mali, ne stane ništa, centralni greben se klima na dodir, (nevjerojatno, ali i kod mazde 3 i 6 isto stvar). Probao i crv, izvana krasan, iznutra katastrofa, sve "predizajnirano" i apsolutno nefunkcionalno, sto i jedan pretinac u koji ništa ne stane... I cx5 i crv preskupi za ono što daju. Slučajno vidio rav 4 (govorim o 2017.godini ) kojeg u startu nisam htio samo zato jer je toyota, ali rekoh da probam ipak.
I cx5 i crv su ljepši, atraktivniji, daju ipak bolji osjećaj u vožnji, mora se priznati. I to je to. Sve ostalo, prostranost, kvalitet izrade, cijena, oprema, izdržljivost, robusnost... ali baš sve je na strani rav 4. Na kraju, vratio sam se ipak dosadnijem autu, kupio rav 4. Tri godine već, 100k km b
ez greške. Neka meni on bude dosadan bar još deset godina. Daleko je od savršenog, ali je fantastično sigurno i prostrano obiteljsko auto, i za nekoliko tisuća eura manje daje nekoliko puta više od cx5 i crv.

mixep

pre 4 godine

To što bogatija sirotinja ima para pa vozi nešto, ne znači da je to nešto najbolje.

Kako li bi glasao srpski žiri...VW, audi, merz, BMW?
(?, 03. mart 2020 11:11)

Ivan ZG

pre 4 godine

Čitam ove komentare i moram priznati da sam iznenađen trezvenim razmišljanjem i promišljanjem većine.
Prva dva na listi su prvaci prostranosti. Nikome nisu pre mali. A to se jako cijeni u SUV klasi jer većina zato i kupuje ovakav tip auta. Prošli RAV nije bio baš jako prostran na zadnjim sjedalima, ali zato je ovaj sada to ispravio.
Uz to ovaj hibrid od 2,5 litara koji sa elektromotorom ima oko 220 KS ide kao lud, a troši na kapaljku. Prosjek 6-7 litara u gradu. Novi plug-in RAV ide za 6 sek. do 100, a prvih 65 kilometara može i samo na struju.
To će samo pojačati prodaju ionako sjajnog auta. Dizel polako, ali sigurno gubi bitku sa hibridima.
RAV će još dugo biti na čelu liste jer je jednostavno odličan.

Automan

pre 4 godine

(Rale, 02. mart 2020 23:05)
Kakva je to "najfinija koža i to sa dva o"?Koje je boje,miriše li,pomaže li u vožnji,sluša li zvocanje supruge?

Boba ns

pre 4 godine

Lista nije korektna. Xtrail i Rorque su identični modeli
Kada se sabere dobijamo cca 700000 komada a to drastično menja sliku
Taj SUV je tri godine bio sa cca 900000 komada najprodavaniji . Liste su čudo. Uvek zavisi ko ih pravi

Goran

pre 4 godine

Ja evo vozim dve tojote jedna auris druga lexus i mogu vam reci nije to auto po eksterijeru i enterijeru za mladog coveka, ne privlaci paznju izgleda skromno ali je udoban i svakako jako pouzdan, nekako me iskreno bas i briga sta ko misli kad je meni dobro da u servis svracam na zamene ulja i filtera. Eto za lexus od 2012 jos gulim original gume , diskove i plocice npr. Ja zadovoljan a i lepo mi je sto prodjem nekako nezapazeno, policija me nije zaustavljala bar 5-6 godina...
(Ivan, 03. mart 2020 11:59)
Istina.

jovan

pre 4 godine

Qashqai i X-trail odn. Roug imaju manu prodaju jer su to stari modeli kojima je rađen samo blagi facelift. Videćemo kakava će biti prodaja kada se iduće godine pojave novi modeli.

Omasio temu

pre 4 godine

Pa neces da budu na listi GL-ovi, X5-ice, Q7-Q8, Urus itd. :D Moraju da budu ovi jeftinisi...
(Replay, 02. mart 2020 20:22)
@
Na ovoj listi nema "jeftinisa" a premijum segment je druga kategorija.

Bojan

pre 4 godine

Prosle sedmice mi je isporucen CR-V pa cemo vidjeti kako ce se ponasati... CX-5 je takodje bio u opticaju ali ima jako losu iskoristenost prostora pozadi, isto kao i Mazda 6, i zbog toga je otpao. Subaru Outback mi je bio favorit ali ovaj put je prevagnula Honda a Outback nadam se da ce biti sledece auto za koju godinu kada novi model stigne u Evropu, trenutno ga prodaju samo u SAD.

Сиромашни да али духом

pre 4 godine

@Maja
"iskompleksirani srba jer ne mogu da priuste sebi"
Ха, ха па ТИ "баш ископлексирани" купују неоправдано прескупо ( и кварљиво ) да би тиме хранили своју непостојећу важност - гордост ... занемарујући особину која се зове? како ?
СКРОМНОСТ ( шта је бити боље по људски ДУХ, скромност или ГОРДОСТ- НЕПОСТОЈЕЋА ВАЖНОСТ-ИМАМ БАЈАГИ НОВЦА ВИШЕ ОД ДРУГИХ ПА САМ ЗАТО "ВРЕДНИЈИ")
ОБРАЗЛОЖЕЊЕ:
На пример радник није ожењен са платом око 800е. живи код родитеља и вози Волво сув не ХС 60 него ХС 90 3000-4000 км годишње, ( познат момак ) а Србин је и ради у Србији а до посла има 10 минута ПЕШКЕ.
Када прођем градом и поред паркинга "фирми" не могу веровати какве скупе ( вероватно половно купљене ) СУВове возе грађани са најнижим минималцем у региону па и даље све укључујући иафричке земље.
У Холандији, министри, директори банака, грађани ... возе се на посао бициклима без Е, километрима и по киши ... они су "сиротиња" 'ел да?
Е али зато имају много випше новца, пољопривреде ... на земљи коју отимају од мора јер НИСУ СИРОТИЊА У ГЛАВИ Мајице.
Позз

Stranger

pre 4 godine

Do sada sam vozio Audije i Cherokee-a. Prosle godine imao Audi A6 nov ali ove godine zamenio za RAV 4 (nikako da ga isporuce).....auto je u Excel verziji tj samo jedan nivo nize od top nivoa ali one glavne stvari su iste kod oba nivoa Dynamic & Excel. Sve u svemu jako dobar i pouzdan auto, udoban pa i ekonomican obzirom da je Hibrid. Mislim da trosi negde od 6-7.5l benzina u gradu sto zavisi od nacina voznje. Na kompu stoji 6l/100km..nadam se da je to tacno....sve u svemu velicina autu je takodje odlicna ni mali ni veliki, za porodicu pravi auto definitivno. Od ostalih uredjaja ima auto-pilot, SOS za zvanje hitne i policije npr, Lane Assist i mnogo mnogo drugih bezbedonosnih stvari. Svakako auto za svaku pohvalu .

makao

pre 4 godine

Ljudi pomagajte, trazim polovan 2015, 2016... X-Trail u full opremi + automatik kosta isto kao RAV-4 ili C-RV sa slabijom opremom. Nissan mi je nalepsi, a i svidja mi se polozaj za volanom i tako to. Ono sto me plasi je sto sam na whatcar procitao da je veoma nepouzdan. Kakva su iskustva sa terena? Ne bih bas da placam ceste i skupe kvarove, ako ne moram.

boki

pre 4 godine

A ja kupio Kodiaq-a.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (eto, 2. mart 2020 22:54)
@eto
Čestitam, po meni jedan od boljih, nema greske, u zdravlju da ga vozite.

Ivan

pre 4 godine

@mixep ... sa aurisom od 2017 presao 60000a sa ovim iz 2012 ravno 46000km tako da ne vozim se puno uopste ali sto da menjam gume kad su ok?

Vavilon

pre 4 godine

Pa neces da budu na listi GL-ovi, X5-ice, Q7-Q8, Urus itd. :D Moraju da budu ovi jeftinisi...
(Replay, 02. mart 2020 20:22)
@
Na ovoj listi nema "jeftinisa" a premijum segment je druga kategorija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Omasio temu, 3. mart 2020 14:25) # Link komentara
Prvi su u kategoriji koja se zove KVAROVI

aston

pre 4 godine

U Srpskoj zabiti Japanski auto je luksuz. Kad sam s novom Mazdom 3 bio u Bogojevu, lokalni Srbi su mislili da su vanzemaljci došli. Sirotinjo i bogu si teška.
(Hrvoje, 4. mart 2020 11:06)

Sirotinja se hvali autom, pa dodje u Bogojevo da kupi jeftinu hranu, da bi imala za gorivo.

Цигански сан

pre 4 godine

"Audi, BMW i Mercedes ne može svako da vozi"
Наравно да не могу сви, него само они који имају возачку дозволу и буџет од 2000 е. и жељу да купе утегнутог омиљеног Немца.
То не могу сви, него искључиво "богати" грађани Србије, познати по плати, пензији и свеопштем стандарду живота, и уређеној држави, хеј! "премијум" Немци па још на дизел, срећа загарантована.
Срећници и успели у животу да се истакну у однсу на губитнике који возе нове Источњаке и остале нове НеНемце.
"Возиш дизел?
То ми звучи јефтино
Не волим јефтино да се возим"
Рече легенда Топ Гира једним госту у емисији који вози ауто на дизел гориво.

Indijana Džons

pre 4 godine

@ makao vozim nissan xtrail t32. 2016 1.6 benzinac od 2017. Auto skroz ok nikakvih popravki nisam dosad imao. Auto udoban tih u kabini, mala potrošnja do izmedju 6-8.5 litara. Oprema n-connecta. Nećeš se pokajati ako uzmeš.

Pantelija

pre 4 godine

Ljudi pomagajte, trazim polovan 2015, 2016... X-Trail u full opremi + automatik kosta isto kao RAV-4 ili C-RV sa slabijom opremom. Nissan mi je nalepsi, a i svidja mi se polozaj za volanom i tako to. Ono sto me plasi je sto sam na whatcar procitao da je veoma nepouzdan. Kakva su iskustva sa terena? Ne bih bas da placam ceste i skupe kvarove, ako ne moram.


Ako uzimas Xtrail ne uzimaj automatik (cvvt). Nisanov tip automatskog menjaca se pokazao kao krajnje nepouzdan. Takodje imaj u vidu da ovaj tip menjaca umrtvljuje voznju jer je konstruisan da stedi gorivo. Sto se tice motora izbegavaj 1.6 koji je preslab za tezinu xtrail-a. Moj ti je savet da uzmes u razmatranje i Santa fe ako naidjes na dobar primerak mada je kod njega problem visoka registracija (2.2 motor). Sa Rav-om i CRVom neces pogresiti.

Mike

pre 4 godine

Po meni najbolji iako cu sigurno dobiti minuse od gomilu iskompleksirani srba jer ne mogu da priuste sebi ali ovo je objektivno
Mercedes GLE
Bmw X5
Volvo xc60
Audi q5
(Maja, 3. mart 2020 20:17)

Verovatno pripadas grupi ne-iskomplesiranih Srba koji sebi mogu da priuste te luksuzne modele pa znas o cemu pricas. Tvoja lista je prefektna za one sa mnogo novca i malo mozga, ali i za one sa malo novca i neodoljivom zeljom da sednu u takav auto pa makar on bio i 10 godina nov sa pola miliona Km.
5000 euros goes a long way.

Milosav

pre 4 godine

(borko, 4. mart 2020 15:09)

Moram da te ispravim, Rogue je veci nego Qashkai, oba modela se prodaju ovde u Severnoj Americi. Mislim da mu je evropski ekvivalent X-Trail. U svakom slucaju super auto za cenu, verovatno najbolji "value for the money" od svih japanskih SUV-a, barem ovde u S. Americi.
Novi RAV4 mi se veoma svidja veci je nego prethodni model, postoji i hibrid opcija samo je trenutno problem ovde u Kanadi cekanje je i po mesec dana pa tako nece biti popusta, bar za sada. Inace RAV4 modeli za SA trziste se proizvode ovde u Kembridzu nedaleko od Toronta. Hibridni modeli se proizvode u USA (Kentucky). Toyota u Ontariju zaposljava 8000 radnika u tri fabrike.
Pozdrav iz Toronta.

boris

pre 4 godine

a gde su volvo, ford,audi i ostali, cudno mi je da je kineski Haval na listi , znam da se radi o sjajnom suvu, ali nisam ocekivao da ovoliko prodaju!

Marko

pre 4 godine

@(Maja, 3. mart 2020 20:17)

Funkcionalno nepismena?
Ovo nije rang lista najboljih, već najprodavanijih. I još samo napominjem da tvoja lista nema nikakve veze s razumom i svjedoči da se ne razumiješ u automobile.