Utorak, 18.02.2020.

20:05

Atletiko nije Totenhem – Liverpul "pao" u Madridu!

Fudbaleri Atletika pobedili su Liverpul 1:0 u Madridu u prvoj utakmici osmine finala Lige šampiona.

Izvor: MS

Atletiko nije Totenhem – Liverpul "pao" u Madridu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

129 Komentari

Sortiraj po:

Rogi Inglewood

pre 4 godine

Sineoneov Atletiko je okrenuo igricu,
Liverpul za 90 minuta jurenja rezultata nije imao ni jedan jedini šut u okvir gola!
(NNN, 18. februar 2020 23:16)

Pa jel se ta igra igrala druze ili je nesto drugo poenta modernog fudbala!?

belgrado

pre 4 godine

ko nije zaspao,svaka mu cast.
atletiko,najdosadnija ekipa na svetu.

taktika,10 pozadi u 2 linije na 35 m od gola .
ako ispadne jedan igrac atletika,2 dotrcavaju na presing i cela linija se pomera napred.
zadatak trenera je da vodi navijanje i mase sudiji za svaki aut?!

zbog ovakvih je uvedeno pravilo 3 boda za pobedu,a 1 za nereseno i nema vracanje lopte golmanu.

ps. ne navijam za liverpol,navijam za fudbal,ali.....

Obelix

pre 4 godine

(miodrag, 19. februar 2020 08:04)

Crni Miodraze sta ti covece napisa. Pa taj isti Atletiko je imao 2:0 protiv Juventusa pa je ispao. Fudbal koji Ateltiko igra je anti-fudbal. To je mozda bilo simpaticno prve dve tri godine jer su bili osvezenje, prekinuli dominaciju Reala i Barselone. Pa pogledaj koliko vise para daje Atletiko za kupovinu igraca. 40 miliona je razlika izmedju najveceg Liverpulovog i Atletikovog transfera, ako ne i vise. Nije Liverpul gord, vec igra nerealan fudbal i gazi sve, pa ce tako pregaziti i ove u revansu. A tek ova poredjenja drugih kako bi Hetafe pregazio Arsenal i slicno. Zaista ne treba trositi reci.

wiener

pre 4 godine

Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...
(Ostin A, 19. februar 2020 00:20)

da, da, jako je interesantno gledati i norwich i west ham i crystal palace i burnley. posebno ako nemas zivot, nemas devojku, posao itd.

a to da su takvi engleski klubovi jaci od slicnih spanskih tipa espanyol, betis, celta, pa takva tvrdnja je samo moguca jer se takvi klubovi u evropi ne srecu. ali arogancija obozavalaca engleskih liga mi je ostala lepo u secanju kada ke birmingham ispa iz premier lige ali se kvaliikovao za evropu kroz kup ili kup lige, ne znam tacno, pa je trebao da igra sa bragom i svi englezi su samo govorili sa koliko golova razlike ce pobediti i naravno izgubili su.

zvonko

pre 4 godine

ovo je cca 5.put u ove 2 sezone da se imperator i društvo javljaju i opraštaju od liverpula a čini mi se da smo bili svjedoci i težih situacija za liverpul naročito prošle sezone. što se mene tiče svejedno mi je hoće li liverpul ispasti od atletika za 3 nedjelje ili će izgubiti u finalu, vidio sam da je sve osim osvajanja trofeja neuspjeh i da najviše ustvari i bole porazi u kasnoj fazi takmičenja

nista o nicemu

pre 4 godine

Kazes da je cirkuzant trener koji je u dve godine osvojio ligu sampiona i premijer ligu? Sta je onda za tebe dobar trener?
(Elnino92, 18. februar 2020 23:28)

Klop NIKAD nije osvojio Premijer ligu

4

pre 4 godine

atletiko sa ovim poludivljim argentincima zaslužuje svaku utakmicu 5-6 žutih kartona , plus onaj pored aut linije , zašto to sudije ne urade nije mi poznato jer su njihovi startovi ubistveni a odbranu igra sa tri parkirana autobusa , to nije fudbal

Negativni

pre 4 godine

Ljudi, ovo je nedovoljna pobeda Atletika..Liverpul će ih samleti u revanšu. Veliča se pobeda kao da su prošli a na pola puta su!Odličan rez za šampiona premijer lige..a odličan i za Atletiko, s'obzirom da nisu zaslužili da pobede.
(kappa, 19. februar 2020 07:25) Odlican rezultat za Liverpul? Atletiko ako da 1 Liverpul ce morati 3, to je odlican rezultat? To je ta L’pool sekta i razlog zasto ih ljudi generalno ne vole. Samo ti uzivaj u svom matriksu

mmm

pre 4 godine

Ja molim strucnjake da mi objasne zasto se ovde komentarise kao da je liverpul igrao protiv Radnickog iz Nisa,kao da je izgubio 5:0,kao da je vec ispao,i kao da je Atletiko bio fascinantan.Takodje,voleo bih da objasne ako je premijer liga precenjena jer je Liverpul kako kazete smesan,to znaci i da je Liga sampiona smesna posto su je osvojili koliko se secam?Da malo smanjite svoje kompleksice,i budete malo objektivni..Jos jedna `smesna stvar`-Klop sa Liverpulopm nikad nije izubio na dve utakmice,toliko su precenjeni :) Ali okej,kapiram da vam je prosek 15-18 godina,eventualno 20..ako prodje Atletiko,svaka cast,ljudi igraju muski fudbal..Ali u Liverpulu je to drugacija tekma,kao sto je bila i u Torinu..sportski pozdrav :)
p.s. Nemojte biti ljubomnorni na LFC jer vasem klubu ne ide,ili ima kaznu zbog fer pleja..Kazete premijer liga precenjena a uvek najvise timova u zavrsnicama..kad su junajted i celzi osvajali,tad je vrvt bila jaka jel da..sa Liverpulom koji ima Ngoga u spicu i Milana Jovanovica na krilu.Caoooooo

miodrag

pre 4 godine

Ne samo Atletiko! Evropski timovi su sasvim drugaciji izazov za bilo koji engleski klub nego sto je za Engleze njihova liga, koja je neosporno jaka, ali ipak….Liverpul nije nista naucio iz svoje I istorije MS....u poslednjih par sezona! Oni su zaboravili da je dominantni MS u APL ispadao u LS nikada ne videvsi pehar namenjen pobedniku na postolju finalne utakmice. Oni su zaboravili da ih je Zvezda, takva kakva je bila, potpuno nadigrala u Beogradu a oni su bili u najjacem sastavu. Oni su zaboravili da ih je samo sreca spasila u grupnoj fazi LS te godine, jer je Napulj bio bolji od njih...I da ne nabrajam. Oni su zaboravili mnogo toga , cak I to da je njihovo finale sa Totenhemom bilo jedno od najslabijih u novijoj istoriji LS, sa Totenhemom koji je sticajem sretnih okolnosti uopste dosao do finala. Mnogo su postali gordi i to ih zaista ovaj put moze kostati skupo, jer protiv Atletika se malo ko naigrao….a ja mislim da bi Cholo unapred bio saglasan I sa 0:0 a sada ima, za igru Atletika OGROMNIH 1:0.....Ne bih da sam u Jirgenovoj kozi!

sarajevo.ba

pre 4 godine

Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...
(Ostin A, 19. februar 2020 00:20)

Tako je prijatelju.
Pa onda Atalanta uvali Evertonu OSAM ( 8 )
golova.
Atalanta -Everton 3:0
Everton- Atalanta 1:5, jesen 2017 godine.
A Eibar i Levante bi brat bratu u 2 tekme sa po 5 razlike ispratili West Hem i Villu.

miodrag

pre 4 godine

Ne samo Atletiko! Evropski timovi su sasvim drugaciji izazov za bilo koji engleski klub nego sto je za Engleze njihova liga, koja je neosporno jaka, ali ipak….Liverpul nije nista naucio iz svoje I istorije MS....u poslednjih par sezona! Oni su zaboravili da je dominantni MS u APL ispadao u LS nikada ne videvsi pehar namenjen pobedniku na postolju finalne utakmice. Oni su zaboravili da ih je Zvezda, takva kakva je bila, potpuno nadigrala u Beogradu a oni su bili u najjacem sastavu. Oni su zaboravili da ih je samo sreca spasila u grupnoj fazi LS te godine, jer je Napulj bio bolji od njih...I da ne nabrajam. Oni su zaboravili mnogo toga , cak I to da je njihovo finale sa Totenhemom bilo jedno od najslabijih u novijoj istoriji LS, sa Totenhemom koji je sticajem sretnih okolnosti uopste dosao do finala. Mnogo su postali gordi i to ih zaista ovaj put moze kostati skupo, jer protiv Atletika se malo ko naigrao….a ja mislim da bi Cholo unapred bio saglasan I sa 0:0 a sada ima, za igru Atletika OGROMNIH 1:0.....Ne bih da sam u Jirgenovoj kozi!

Imperator

pre 4 godine

(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...
(šinterator, 18. februar 2020 23:18

Beograd, Napoli, Barselona, Pariz... Koga pamćenje bolje služi neka nastavi niz...

John Lundstram

pre 4 godine

ja zaboravio da Simeone kaze presing prvih 10 minuta pa nekako uvaljaju gol najcesce iz prekida i onda dupli blok
najbolja sansa je bila kad je salah pogodio njihovog stopera u glavu

Vili van der Pakau

pre 4 godine

Каква хистерија и радост, дочекали после годину дана 1:0 против Ливерула. Уживајте пар дана.

kappa

pre 4 godine

Ljudi, ovo je nedovoljna pobeda Atletika..
Liverpul će ih samleti u revanšu. Veliča se pobeda kao da su prošli a na pola puta su!
Odličan rez za šampiona premijer lige..a odličan i za Atletiko, s'obzirom da nisu zaslužili da pobede.

KiMi

pre 4 godine

Kako se samo osecate vi koji poredite posle jednog meca a i omalovazavate jedan klub i jednu ligu, kada znate da ima revans u kojem moze Lvpl dati 5 golova a i ne mora naravno. Tako je bilo i protiv Barse prosle god. Pa sta bi u revansu. Atletiko je masina za umrtviti igru kada prvi povede. Inace, ne volim Lvpl ali treba malo pricekati sa ponizavanjem.

RW#0

pre 4 godine

(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na


strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...
(šinterator, 18. februar 2020 23:18)

Pa tacno je to sto je rekao. Liverpool na poslednjih 11 gostovanja u LS ima 7 poraza i 4 pobede. A pobede su protiv slabijih timova kao sto su Salzburg, Genk i Porto. Jedino Bajern. Plus kuci nisu pobedili Bajern, Porto, Napoli. Jedva na 50% pobeda u LS od polufinala pretprosle sezone. Ovaj Liverpool nije medju 5 najboljih timova u istoriji PL.

ako

pre 4 godine

@Vase ime*
Hahaha, ajde sad isto to samo Spanija vs Italija, pa da nam objasnis kako je Calcio jaci od Primere.
Pusti te gluposti decko, niti se fudbal igra od 2009, niti medjusobni odnos klubova nesto dokazuje. Poredis mi period najmocnije Primere u istoriji, sa periodom jedne od najvecih kriza u istoriji Premijer Lige.

freality

pre 4 godine

Kad sam napisao onom liku da liverpul ne da nije tzv GOAT ekipa, nego da nije ni u top 10, dali ste mi 95% negativnih ocena na komentar. Pozdrav znalci..

Ps. Jos su izgubili od Zvezde eeeejjj...

Fanatik

pre 4 godine

Atletiko negledljiv fudbal igra, ali ni Liverpul nije odigrao bajno. Očigledno da ove sezone dobijaju tekme u premijer ligi i koje loše odigraju, ali ovo je druga pesma, a Atletiko je jak klub.. Kolko god se Atletiko večeras povukao, Liverpul je morao da bude opasniji i konkretni ji. Sad samo jedan gol i jedan trenutak nepažnje na Enfildu deli Liverpul od problema...

Dušan

pre 4 godine

znaci nema svrhe gledati revans i bunkeraj
(djura, 18. februar 2020 23:39) # Link komentara

Pa može biti i potpuno suprotno, to je utakmica koja će odlučivati prolaz, Liverpul na Enfildu to nikad ne može biti dosadno, biće dodatno motivisani veruj prštaće na obe strane :D

Шумадинац 100%

pre 4 godine

Било ми је жао Атлетиковог пораза против Реала у финалу 2014-е. Али, сада када видим какав фудбал играју последње 3-4 сезоне, драго ми је да нису постали прваци Европе и надам се да НИКАДА НЕЋЕ!

Ostin A

pre 4 godine

Pa cek, zar ovo nije cuveni Liverpul iz jos cuvenijeg Premiera? Sutevi za 90 min- krompir. Miljama su iza Spanije.
(Optimus, 18. februar 2020 23:41)

Da, moćni Atletiko na domaćem terenu iz jedinog šuta na gol, postigao pogodak. Tolika dominacija Atletika da su imali ogromnih 27% poseda lopte. Atletiko se nije video na terenu, dali gol u 4. minutu i rešili da sledeće 2 utakmice igraju bunkericu, jer znaju da više nikad neće imati toliko sreće da daju gol Liverpulu. Ali ajde, prvo poluvreme su izdržali, čeka ih još 90 minuta u Liverpulu. Videćemo. Barseloni ni 3:0 nije bilo dovoljno.

Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...

PerSu

pre 4 godine

Ovde se komentarise kao da je Liverpul vec ispao, ljudi odigrali jedan los mec i odma jedva docekali dezurni da kritikuju. Deja vu Barsa to zna najbolje. Jos ce se ceramo u revansu.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Na meču Atletiko - Liverpul desilo se ono što sam očekivao. Atletiko je uništavao igru protivnika na ovoj utakmici i znao sam da desi li se da brzo postignu gol da će zatvoriti prilaz svom golu i postaviti bunker koji Liverpul jednostavno nije u mogućnosti da probije i da će do kraja utakmice ostati 1:0, što se sve i obistinilo. Šta reći o igri aktuelnog šampiona Evrope i branioca titule na ovoj utakmici? Blagi užas je najblaža definicija Liverpulove večerašnje igre, jednostavno TOTALNA NEMOĆ, udarni trio Salah, Firmino i Mane ODUČENI od fudbala večeras, potpuno bezidejni pa je Klop morao da na poluvremenu zameni Salaha i Manea dok je Firmino ostao do kraja utakmice na terenu i NIŠTA uradio nije! Brutalna NEMOĆ aktuelnog šampiona Evrope večeras na Vandi. Ako im je za utehu nisu ni prvi ni poslednji veliki tim kojeg je Simeoneov Atletiko eliminisao svojim bunkerom i svojom čvrstinom. Ovog Atletika, pokazalo se to i večeras i sve ove sezone unazad od trenutka kada je Simeone postao trener, može da izbaci samo tim u kome igra gospodin Kristijano Ronaldo naravno, jedini on ume da demolira Simeoneove bunkeriste, redovno ih je pobeđivao u LŠ i dok je bio u dresu Reala i sada u dresu Juvea i ako Atletiko ne naleti ove sezone na Juve onda ima velike šanse da konačno osvoji LŠ! U revanšu na Enfildu Liverpulu dajem 5% šanse za uspeh, ne verujem da će uspeti da probiju Atletikov bunker, udarna trojka Salah, Firmino i Mane nema ideje protiv Atletika, videlo se to i večeras.

Coby

pre 4 godine

Klop poludeo jer ovaj sudija u pokusaju ne vidi igranje rukom igraca Atletika i onda taj isti zalutali sudija, trci preko celog terena da Klopu da zuti karton.
(tziganlook, 18. februar 2020 22:56)

Hoces da kazes da je Klop video sa 100 metra a sudija nije sa 5?

Ivan

pre 4 godine

Ja ne mogu da vjerujem da se ljudi i dalje čude kako Atletiko igra,ovo se očekivalo samo mislim da ne mogu na Enfild izdržat bez ako ga opet uvale nekako pa opet da se brane i da ih pogleda sreća. Kažu Liverpul je podsjetio na Barsu sa dodavanjima bespotrebnim,nije tu ni Barsa kriva a ni Liverpul,ne može se drugačije kad svi igraju iza lopte,po dva beka imaju,nemaš prostor da igraš,i non stop na ivicu faula i prljavo,kad te u to ubače u takvu igru oni su najbolji tad. Ja sam mislio da će im Klop isto malo prepuštit posjed pa da ih iz kontre načnu jer Atletiko kad ima posjed oni ne znaju što će s loptom,ne umiju da napadaju,skloni su greškama.

NNN

pre 4 godine

Sad idemo bunker propalog Atletika 80 minuta
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coby, 18. februar 2020 21:18)

Sineoneov Atletiko je okrenuo igricu,
Liverpul za 90 minuta jurenja rezultata nije imao ni jedan jedini šut u okvir gola!

Куп је битан

pre 4 godine

Kako volim ovaj funjarski fudbal koji igra Atletiko. Daju gol ne znaju ni oni kako i onda mozes da igras 2 dana ne mozes im dati gol. Ekipa stvorena za uzimanje kesa na kladionici 0-1, ili 0-2 i dobitak zagarantovan.
(karabaja, 18. februar 2020 22:47)

Ја исто. Али овакав начин игре захтева невероватну физичку припремљеност играча, много трчања и савршену уиграност. Често је камера приказивала како су постављене линије Атлетика. Занимљиво је било видети како један играч из везног реда излази на пресинг и како се брзо враћа назад ако Ливерпул пробије. Ова утакмица је леп пример за тренере. Рецимо, наши клубови не знају да играју овако зато што се скоро сви играчи сабију у 16 метара. Онда када освојимо лопту, лако је изгубимо на средини терена, противник направи вишак и довиђења. Многи не могу или не желе да схвате, али ово је ЛШ, највиши ниво светског фудбала. Ово је немилосрдна борба и нико те не пита да ли играш тзв. леп фудбал. У ЛШ се игра такмичарски фудбал. Наравно, следи реванш, где је Ливерпул и даље фаворит, али биће им јако тешко. Што се тиче друге утакмице, свака част за Дортмунд. Мораће још боље у реваншу. Озбиљне паре ће узети за Халанда.

ShoneNI

pre 4 godine

Znali smo da ce da bude ovakav fudbal. Rezultat nije iznenadio mnogo ljudi.
Ne volim takav odnos prema utakmici, Englezi to nazivaju "shithousery", ali Atletiko je svoj plan odradio, Liverpul nije. Smatrao sam pre utakmice da je poraz sa jednim golom razlike dobar, ali zeleo sam jedan gol u gostima.

Ok je, nisam video da se neko ozbiljnije povredio, Robertson nije dobio zuti karton..
Svima sam bio prepurucio, ako su neutralni, da gledaju Dortmund - PSG. Ovde je bio fudbal kakav smo i mislili da ce da bude..
Naravno, oni sada treba da dodju na Anfield.
YNWA

Sta reci

pre 4 godine

Liverpul koji u Engleskoj skupi 103 od 105 bodova i ubedljivo je prvi, protiv najslabijeg Colovog Atletika u zadnjih 6 godina (cak je i Hetafe iznad njih) ne moze gol da da.
Jedini tim koji moze da pobedi i izbaci Liverpul:
_ _ L _ _ I _ O M _ D _ I _

Beograd

pre 4 godine

Odseci Liverpulu krila i zavrsio si posao. Nisu se videli ni Mane ni Salah zato su zamenjeni u nastavku. Atletiko igra kako igra nisu mi simpaticni ali to je njihov fudbal i njihova igra. To je rezultat kojim oni najcesce dobijaju utakmice. Ttebace Liverpul dobro da se oznoji u revansu jer ovo je najgori rezultat kd 1-0 ako Atletiko da gol u revansu ovi ce morati da daju tri. Dajem sanse Atletiku u uzvratu. I daljd sam misljenja da su Spanske ekipe jace u Evropi od Engleskih i sve ove godine mi je La Liga jaca i bolja od prenaduvane PL gde Liverpul bezi drugom u prvenstvu citavih 25 bodova.

Negativni

pre 4 godine

Klopov Liverpul zaista igra sjajan fudbal, ali ovo je tvrd orah. Ne zaboravite da Čolov Atletiko ima nekoliko trofeja plus dva finala LŠ. Jedini problem španskog kluba je nedostatak vrhunskih igrača u napadu, poput Grizmana i Diego Košte. Korea i Morata su ispod ovog nivoa fudbala. Uz Grizmana, Atletiko bi ih rutinski izbacio. Ovako, sa Vrsaljkom, Lemarom, Koreom i Moratom... Liverpul ima šanse.

jisa

pre 4 godine

Ko ce drugi da ih spusti na zemlju nego spanski tim, nije im ovo celzi arsenal city il totenhem ne zna se ko igra slabije trenutno najslabija liga je premier, i ono sto su izbacili barselonu je jedina krivica trenera jer se opustili, izletece najranije

šinterator

pre 4 godine

(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...

Elnino92

pre 4 godine

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

Kazes da je cirkuzant trener koji je u dve godine osvojio ligu sampiona i premijer ligu? Sta je onda za tebe dobar trener?

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)
Covek jedne godine udje u finale izgube od Reala,naredne godine osvoji LS i razvaljuje u PL i ti nazivas njega i njegov tim cirkusantima. Lekove neke pod hitno dok ne bude prekasno momak.

toba

pre 4 godine

Simeone licno da je birao, boljeg sudiju ne bi izabrao.
Atletiko uvek igra isto, poenta je samo u tome hoce li sudija dozvoliti i padati na njihove trikove ili ne.

Optimus

pre 4 godine

Pa cek, zar ovo nije cuveni Liverpul iz jos cuvenijeg Premiera? Sutevi za 90 min- krompir. Miljama su iza Spanije. Uporno pricam da su vise krsevi Siti, Junajted (koga je Partizan trebao da dobije),Arsenal,Celzi,nego sto je toliko jak Liverpul. Svaka cast na rezultatima na ostrvu, ali...

Vase ime*

pre 4 godine

Španskih 6 najvećih klubova protiv Engleskih 6 (Man. Siti, Man. Junajted, Liverpul, Čelsi, Arsenal i Totenhem):
Atletiko Madrid: 6W-7D-4L na 17 mečeva (W pobeda-D remi-L poraz)
Barselona: 28-17-14 na 59 mečeva
Sevilja: 4-4-3 na 11 mečeva
Valensija: 8-15-8 na 31 meču
Real Madrid: 13-10-9 na 32 meča
Atletik Bilbao: 4-2-4 na 10 mečeva
Španskih 6 protiv Engleskih 6, ukupno: 63W-55D-42L na 160 mečeva (21 pobeda Španaca više od Engleza!)
Ukupno bez Barse: 35-38-28 na 101 meču
Ukupno bez Reala: 50-45-33 na 128 mečeva
Španska četvorka bez Barse i Reala protiv Engleskih 6, ukupno: 22W-28D-19L na 69 mečeva.
Zaključak: Španija > Engleska
Čak 22 od 30 (73.3%) Evropskih trofeja (LŠ, LE i superkup Evrope) u periodu od 1.1.2009 do 1.1.2019 su osvojili Španci (Sevilja 3, Barsa 6, Atletiko 6 i Real 7).
Čak 29 od 40 (72.5%) Internacionalnih titula (LŠ, LE, superkup Evrope i SP za klubove) u periodu od 1.1.2009 do 1.1.2019 su osvojili Španci (Sevilja 3, Atletiko 6, Barsa 9 i Real 11). Dominacija.

error

pre 4 godine

Sto volim ove komentare kako je Atletiko smesan i kako je Liverpul precenjen.

Liverpul igra 90 minuta strasan presing. Strasna brzina, strasna koncentracija, igraci Atletika bukvalno nemaju prostor dva pasa da povezu, igrac Liverpula ide na loptu pre nego sto pas uopste stize. Ko Matriks da gledas.
Sa druge strane, Atletiko igra nestvaran bunker. Isto koliko je Liverpul skoncentrisan na presing, Atletiko je bio u odbrani. Salah isecen potpuno, Mane ne prima loptu, Hendersonu se ne dozvoljava vise od 2 pasa.

Zvezda, Partizan u odnosu na ovakav fudbal su komedija. Brzina pravog fudbala ne moze da se meri sa bilo cim sto se igra u Beogradu, koncentracija, inteligencija, nista od toga nemamo. Kada bi Atletiko i Liverpul sa ovakvom koncentracijom dosli u Beograd, prali bi nas 10 0.

Al takvi smo mi oduvek. Umesto da se podigne standard igre i treninga, puci ce izgovor da ti zapadnjacki timovi vrede ko pola Beograda i da realno ne znaju oni sta je pravi fudbal niti kako se igra. El Serbenda classico.

Blueblueblue

pre 4 godine

Simpaticno kako vecina ljudi na Balkanu navija za aktuelnog jakog tima, od jednom su svi navijaci Liverfoola. Ali pobedonosni gol za pobedu gde je?

Kotez

pre 4 godine

Bravo za Atletico,to se zove taktika! Gledati Jirgena Klopa kako se nervira - neprocenjivo,haha!
(Oliver, 18. februar 2020 22:53)

Hahaha jedva ste docekali poraz Liverpula.. Casti ih Klopa sa 4 komada u Engleskoj

Aksentijević

pre 4 godine

Ovog Liverpula nema ko nije dero na svom terenu u zadnje dve godine. Zvezda, Pariz, Napoli 2 puta, Barselona, sad Atletiko. Pa previse za prvaka Evrope, previse.

gratis

pre 4 godine

postoji li veci levak od ovog Morate? nije mi jasno na koju foru ga je Real vratio pre 2-3 godine, na koju foru je igrao u Juventusu, na koju foru ga je onoliko Čelzi platio i na koji foru je u prvih 11 u Atletiku???

remax

pre 4 godine

Bravo Atletiko.
Izbacuj tu sektu.
Gledam pre neko veče Vice, ozbiljan transfer blama sam doživeo od tzv. "navijača" Liverpula iz ex Yu.
I na ovim stranama im botovi žare i pale.

Liverpool Man

pre 4 godine

Skandalozno sudjenje ali bice bolje na Enfildu. Ne moze da se prodje dvomec sa jednim golom iz kornera posle odbijene lopte. 2-0 ili 3-0 u revansu. Lagano.

karabaja

pre 4 godine

Kako volim ovaj funjarski fudbal koji igra Atletiko. Daju gol ne znaju ni oni kako i onda mozes da igras 2 dana ne mozes im dati gol. Ekipa stvorena za uzimanje kesa na kladionici 0-1, ili 0-2 i dobitak zagarantovan.

Vukk

pre 4 godine

Strucnjaci ne zanosite se.Jeste Atletiku najteze dati gol, ali ce im Liverpul kuci dati 3.Zivi bili pa videli, nece znati sta ih je snaslo.Ocajan je Liverpul nocas bio

Walk on...

pre 4 godine

Deluje da će se Atletiko lako odbraniti do kraja utakmice. Samo im treba malo sreće i bar još 2 igrača u odbrani. Nisam siguran da će im i to biti dovoljno u revanšu

posmatrac

pre 4 godine

koliko li je ten onda precenjena Liga sampiona kad je Liverpul aktuelni prvak
(neca, 18. februar 2020 22:19)

bio i real prvak 3x za redom pa ono.... nisu bili toliko jaki

ali reci, u pl niko ni nereseno da izvuce, u evropi malo po malo izgube

neca

pre 4 godine

koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a
(posmatrac, 18. februar 2020 21:38)
koliko li je ten onda precenjena Liga sampiona kad je Liverpul aktuelni prvak

kako da ne

pre 4 godine

@prijatelj nekih prijatelja
Dečko, Simeone tj Atletico ne igra defanzivno samo protiv najgore 3 ekipe u Španskoj ligi. Protiv svih ostalih tamo i u Evropi igraju najodvratniji, defanzivni, bedni fudbal. Znaci nije izmislio Milojevic defanzivu i ne znaci da ne sada izveo magiju. Samo cu ti reci jedno ako si gledao vise utakmica Liverpula i premier ligi, svako ko je vrsio presing i izvlacio tim sto više na terenu kada je Alison sa loptom, igrao je dobro protiv Liverpula i imao neke sanse. Uglavnom su se igraci Lpula gubili u tim situacijama, gresili u dodavanjima. Okej, jesu gubili i oni ali 1:0, 2:1, oni koji izasli skroz defanzivno su primali 4. Atletiko nece primiti gol, Lpul ne igra bas na nivou, ali videcete da ce primiti 3 komada na Enfildu.

tziganlook

pre 4 godine

Klop poludeo jer ovaj sudija u pokusaju ne vidi igranje rukom igraca Atletika i onda taj isti zalutali sudija, trci preko celog terena da Klopu da zuti karton.

Todor

pre 4 godine

Ako Lpul nastavi da igra kao Barsa, primiće još koji u drugom delu. Ovo je smor od dodavanja ovih pozadi. Kao da sam gledao Pikea, Busketsa, Albu, Rakitića i Ter Štegenan. Srednjivrdd ne oostoji, Vajnaldum... jel taj igrao? A Arnoldu sam izbrojao devet pogrešnih dodavanja za 45 minuta! Ni jedan tačan pas. Van Dajk počeo da ugra "na znanje", kao Pike.... Drugo pokuvreme ne gledam! Ovo je bilo očaj od igre!!!

prijatelj nekih prijatelja

pre 4 godine

Atleti sa Saulom, Kokeom i Lemarom, njih troje 170 miliona na kamari, 25% poseda.

Neki se pitaju i dalje što se Milojević sa čarobnim Jovančićem, Krstičićem i Srnićem branio protiv istog ovog Liverpula. Još ih i pobedio. Sram ga bilo, neznalica.

dete od juce

pre 4 godine

Ovi sto pricaju o bunkeru Atletika, da li gledamo istu utakmicu? Golman Liverpula imao vise loptu u posedu od Salaha. Neutralan sam, ali Atletiko ih je ubio i u napadau, i odbrani, i sredini terena. Moglo je vrlo lako minimum 2-0 da bude. Deco koja navijate sa Liverpool od juce, prestanite da placete.
(Amel, 18. februar 2020 21:53)

ako Atletiko stalno napada, jer kako kazes ne igra bunker, kako golman Liverpula stalno drzi loptu?

Imperator

pre 4 godine

Sedmi minut,Liverpul gubi i vec su se javili strucnjaci da ocene kako PL nista ne valja i kako je LFC smece od kluba sa previse srece.. Zar je moguce da toliko ne poznajete igru? Moz` misliti primili gol,pa mogu sad da daju 3 i sta onda? Razmisljanje na nivou deteta od 8 godina . Posto svi pricaju da je LFC jedan od najjacih timova trenutno (slazem se) sad ne sme ni gol da primi,jer odmah krecu ova deca da troluju i da daju izjave koje sam vec naveo na pocetku komentara. Pateticni ste. YNWA !
(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...

Amel

pre 4 godine

Ovi sto pricaju o bunkeru Atletika, da li gledamo istu utakmicu? Golman Liverpula imao vise loptu u posedu od Salaha. Neutralan sam, ali Atletiko ih je ubio i u napadau, i odbrani, i sredini terena. Moglo je vrlo lako minimum 2-0 da bude. Deco koja navijate sa Liverpool od juce, prestanite da placete.

VeljaCZV

pre 4 godine

Liverpul u najjačem sastavu, Atletiku fale neki igrači međutim biće ovo teška utakmica verovatno bez golova
(Dušan, 18. februar 2020 20:16)

Jesi li siguran ?

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Sedmi minut,Liverpul gubi i vec su se javili strucnjaci da ocene kako PL nista ne valja i kako je LFC smece od kluba sa previse srece.. Zar je moguce da toliko ne poznajete igru? Moz` misliti primili gol,pa mogu sad da daju 3 i sta onda? Razmisljanje na nivou deteta od 8 godina . Posto svi pricaju da je LFC jedan od najjacih timova trenutno (slazem se) sad ne sme ni gol da primi,jer odmah krecu ova deca da troluju i da daju izjave koje sam vec naveo na pocetku komentara. Pateticni ste. YNWA !

posmatrac

pre 4 godine

Ko ima pravo prenosa najveceg i najprestiznijeg takmicenja u fudbalu na svetu? Jel opet united medija neda? Sram vas bilo lopovi sto ste skinuli ls sa tv-a. Da je ovaj narod pametan da vam svi raskinu ugovore iz protesta.
(ko-ometator, 18. februar 2020 20:48)

da hoce mogli bi da prenose. kako arena daje tv o2 da prenosi seriju a

posmatrac

pre 4 godine

koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a

Руска Душа

pre 4 godine

Мени је Атлетико фаворит за финале ЛШ, не само у овом двомечу. За освајање је потребно и нешто друго осим фудбала, али финале могу играти.
Немају амбиције на другим фронтовима а овде им је лова, коју Симеоне савршено зарађује кроз ово такмичење. Није ни чудо што је најплаћенији на свету, када је успевао са просечним играчима далеко да догура, логика је јасна..
Варка је да ово сада није звучан и квалитетан тим, само су сви подређени колективу..
Недостаје онај мали, мега таленат и чекам да заигра и проради Д. Кошта, који је по мени последњи шпиц "старог кова", играчина, мада један од најпљавијих икада и надасве лењ.. Али, играчина.. Сваки пут ми изгледа као да је на терен крочио право из неке бразилске фавеле, само да одигра утакмицу и враћа се својој банди.. Поред њега је и Ибра Страшни био миран и добар дечак..
О чему оно причах?! Да, иде Атлетико даље-моје скромно нестручно мишљење..
Спортски поздрав.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Opet nema prenosa,a placa se pretplata. Jedan ekonomista je izracunao da RTS godisnje od pretplate dobije oko 8 miliona evra. To izgleda nije dovoljno za prenos utakmica LS,ali zato mogu da gledam onog Orlica kako ne zaklapa pred kamerama.

Oliver

pre 4 godine

Kako je glup Salah,umesto da krene sam ka Oblaku,on dodaje Firminu koji je 5 metara u ofsajdu,gde je inteligencija-ostala medju piramidama,hahaha

jovanca

pre 4 godine

koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (posmatrac, 18. februar 2020 21:38)

Koliko je overrated Liga sampiona i Fifa svetsko klupsko prvenstvo kad je liverpul sampion istih. Zamisli to.

Doinis

pre 4 godine

@Pljuvac svih stilova

Nek bar sutnu u okvir gola, luzeri koji igraju u raspaloj PL gde se tim direktno iz Cempionsipa bori za top4, dovoljno govori koliki su ostali krs.

zvonko

pre 4 godine

pa nije ovo raspala premier liga, ovo je ono takmicenje sto su igrali 2 finala zaredom, jedno i pobijedili...nego to tad nije bilo bitno, tad je bila bitnija premier liga... tako sad je opet bitna liga sampiona


gol uz puno srece, nakon toga perfektan blok atletika ali ako neko ima snage i kreativnosti da ovo okrene već večeras to je liverpul

ko-ometator

pre 4 godine

Ko ima pravo prenosa najveceg i najprestiznijeg takmicenja u fudbalu na svetu? Jel opet united medija neda? Sram vas bilo lopovi sto ste skinuli ls sa tv-a. Da je ovaj narod pametan da vam svi raskinu ugovore iz protesta.

Student

pre 4 godine

Steta sto se ove dve igraju u isto vreme, Liverpulu misim da ce biti bas tesko protiv Simeonea, a Bvb i Psg se ocekuje sto bi kladionicari rekli gg&7+

ko-ometator

pre 4 godine

Ko ima pravo prenosa najveceg i najprestiznijeg takmicenja u fudbalu na svetu? Jel opet united medija neda? Sram vas bilo lopovi sto ste skinuli ls sa tv-a. Da je ovaj narod pametan da vam svi raskinu ugovore iz protesta.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Opet nema prenosa,a placa se pretplata. Jedan ekonomista je izracunao da RTS godisnje od pretplate dobije oko 8 miliona evra. To izgleda nije dovoljno za prenos utakmica LS,ali zato mogu da gledam onog Orlica kako ne zaklapa pred kamerama.

neca

pre 4 godine

koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a
(posmatrac, 18. februar 2020 21:38)
koliko li je ten onda precenjena Liga sampiona kad je Liverpul aktuelni prvak

prijatelj nekih prijatelja

pre 4 godine

Atleti sa Saulom, Kokeom i Lemarom, njih troje 170 miliona na kamari, 25% poseda.

Neki se pitaju i dalje što se Milojević sa čarobnim Jovančićem, Krstičićem i Srnićem branio protiv istog ovog Liverpula. Još ih i pobedio. Sram ga bilo, neznalica.

Oliver

pre 4 godine

Kako je glup Salah,umesto da krene sam ka Oblaku,on dodaje Firminu koji je 5 metara u ofsajdu,gde je inteligencija-ostala medju piramidama,hahaha

error

pre 4 godine

Sto volim ove komentare kako je Atletiko smesan i kako je Liverpul precenjen.

Liverpul igra 90 minuta strasan presing. Strasna brzina, strasna koncentracija, igraci Atletika bukvalno nemaju prostor dva pasa da povezu, igrac Liverpula ide na loptu pre nego sto pas uopste stize. Ko Matriks da gledas.
Sa druge strane, Atletiko igra nestvaran bunker. Isto koliko je Liverpul skoncentrisan na presing, Atletiko je bio u odbrani. Salah isecen potpuno, Mane ne prima loptu, Hendersonu se ne dozvoljava vise od 2 pasa.

Zvezda, Partizan u odnosu na ovakav fudbal su komedija. Brzina pravog fudbala ne moze da se meri sa bilo cim sto se igra u Beogradu, koncentracija, inteligencija, nista od toga nemamo. Kada bi Atletiko i Liverpul sa ovakvom koncentracijom dosli u Beograd, prali bi nas 10 0.

Al takvi smo mi oduvek. Umesto da se podigne standard igre i treninga, puci ce izgovor da ti zapadnjacki timovi vrede ko pola Beograda i da realno ne znaju oni sta je pravi fudbal niti kako se igra. El Serbenda classico.

Elnino92

pre 4 godine

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

Kazes da je cirkuzant trener koji je u dve godine osvojio ligu sampiona i premijer ligu? Sta je onda za tebe dobar trener?

Куп је битан

pre 4 godine

Kako volim ovaj funjarski fudbal koji igra Atletiko. Daju gol ne znaju ni oni kako i onda mozes da igras 2 dana ne mozes im dati gol. Ekipa stvorena za uzimanje kesa na kladionici 0-1, ili 0-2 i dobitak zagarantovan.
(karabaja, 18. februar 2020 22:47)

Ја исто. Али овакав начин игре захтева невероватну физичку припремљеност играча, много трчања и савршену уиграност. Често је камера приказивала како су постављене линије Атлетика. Занимљиво је било видети како један играч из везног реда излази на пресинг и како се брзо враћа назад ако Ливерпул пробије. Ова утакмица је леп пример за тренере. Рецимо, наши клубови не знају да играју овако зато што се скоро сви играчи сабију у 16 метара. Онда када освојимо лопту, лако је изгубимо на средини терена, противник направи вишак и довиђења. Многи не могу или не желе да схвате, али ово је ЛШ, највиши ниво светског фудбала. Ово је немилосрдна борба и нико те не пита да ли играш тзв. леп фудбал. У ЛШ се игра такмичарски фудбал. Наравно, следи реванш, где је Ливерпул и даље фаворит, али биће им јако тешко. Што се тиче друге утакмице, свака част за Дортмунд. Мораће још боље у реваншу. Озбиљне паре ће узети за Халанда.

Student

pre 4 godine

Steta sto se ove dve igraju u isto vreme, Liverpulu misim da ce biti bas tesko protiv Simeonea, a Bvb i Psg se ocekuje sto bi kladionicari rekli gg&7+

Vase ime*

pre 4 godine

Španskih 6 najvećih klubova protiv Engleskih 6 (Man. Siti, Man. Junajted, Liverpul, Čelsi, Arsenal i Totenhem):
Atletiko Madrid: 6W-7D-4L na 17 mečeva (W pobeda-D remi-L poraz)
Barselona: 28-17-14 na 59 mečeva
Sevilja: 4-4-3 na 11 mečeva
Valensija: 8-15-8 na 31 meču
Real Madrid: 13-10-9 na 32 meča
Atletik Bilbao: 4-2-4 na 10 mečeva
Španskih 6 protiv Engleskih 6, ukupno: 63W-55D-42L na 160 mečeva (21 pobeda Španaca više od Engleza!)
Ukupno bez Barse: 35-38-28 na 101 meču
Ukupno bez Reala: 50-45-33 na 128 mečeva
Španska četvorka bez Barse i Reala protiv Engleskih 6, ukupno: 22W-28D-19L na 69 mečeva.
Zaključak: Španija > Engleska
Čak 22 od 30 (73.3%) Evropskih trofeja (LŠ, LE i superkup Evrope) u periodu od 1.1.2009 do 1.1.2019 su osvojili Španci (Sevilja 3, Barsa 6, Atletiko 6 i Real 7).
Čak 29 od 40 (72.5%) Internacionalnih titula (LŠ, LE, superkup Evrope i SP za klubove) u periodu od 1.1.2009 do 1.1.2019 su osvojili Španci (Sevilja 3, Atletiko 6, Barsa 9 i Real 11). Dominacija.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Sedmi minut,Liverpul gubi i vec su se javili strucnjaci da ocene kako PL nista ne valja i kako je LFC smece od kluba sa previse srece.. Zar je moguce da toliko ne poznajete igru? Moz` misliti primili gol,pa mogu sad da daju 3 i sta onda? Razmisljanje na nivou deteta od 8 godina . Posto svi pricaju da je LFC jedan od najjacih timova trenutno (slazem se) sad ne sme ni gol da primi,jer odmah krecu ova deca da troluju i da daju izjave koje sam vec naveo na pocetku komentara. Pateticni ste. YNWA !

karabaja

pre 4 godine

Kako volim ovaj funjarski fudbal koji igra Atletiko. Daju gol ne znaju ni oni kako i onda mozes da igras 2 dana ne mozes im dati gol. Ekipa stvorena za uzimanje kesa na kladionici 0-1, ili 0-2 i dobitak zagarantovan.

Ivan

pre 4 godine

Ja ne mogu da vjerujem da se ljudi i dalje čude kako Atletiko igra,ovo se očekivalo samo mislim da ne mogu na Enfild izdržat bez ako ga opet uvale nekako pa opet da se brane i da ih pogleda sreća. Kažu Liverpul je podsjetio na Barsu sa dodavanjima bespotrebnim,nije tu ni Barsa kriva a ni Liverpul,ne može se drugačije kad svi igraju iza lopte,po dva beka imaju,nemaš prostor da igraš,i non stop na ivicu faula i prljavo,kad te u to ubače u takvu igru oni su najbolji tad. Ja sam mislio da će im Klop isto malo prepuštit posjed pa da ih iz kontre načnu jer Atletiko kad ima posjed oni ne znaju što će s loptom,ne umiju da napadaju,skloni su greškama.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)
Covek jedne godine udje u finale izgube od Reala,naredne godine osvoji LS i razvaljuje u PL i ti nazivas njega i njegov tim cirkusantima. Lekove neke pod hitno dok ne bude prekasno momak.

NNN

pre 4 godine

Sad idemo bunker propalog Atletika 80 minuta
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coby, 18. februar 2020 21:18)

Sineoneov Atletiko je okrenuo igricu,
Liverpul za 90 minuta jurenja rezultata nije imao ni jedan jedini šut u okvir gola!

šinterator

pre 4 godine

(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...

Negativni

pre 4 godine

Klopov Liverpul zaista igra sjajan fudbal, ali ovo je tvrd orah. Ne zaboravite da Čolov Atletiko ima nekoliko trofeja plus dva finala LŠ. Jedini problem španskog kluba je nedostatak vrhunskih igrača u napadu, poput Grizmana i Diego Košte. Korea i Morata su ispod ovog nivoa fudbala. Uz Grizmana, Atletiko bi ih rutinski izbacio. Ovako, sa Vrsaljkom, Lemarom, Koreom i Moratom... Liverpul ima šanse.

Sta reci

pre 4 godine

Liverpul koji u Engleskoj skupi 103 od 105 bodova i ubedljivo je prvi, protiv najslabijeg Colovog Atletika u zadnjih 6 godina (cak je i Hetafe iznad njih) ne moze gol da da.
Jedini tim koji moze da pobedi i izbaci Liverpul:
_ _ L _ _ I _ O M _ D _ I _

Beograd

pre 4 godine

Odseci Liverpulu krila i zavrsio si posao. Nisu se videli ni Mane ni Salah zato su zamenjeni u nastavku. Atletiko igra kako igra nisu mi simpaticni ali to je njihov fudbal i njihova igra. To je rezultat kojim oni najcesce dobijaju utakmice. Ttebace Liverpul dobro da se oznoji u revansu jer ovo je najgori rezultat kd 1-0 ako Atletiko da gol u revansu ovi ce morati da daju tri. Dajem sanse Atletiku u uzvratu. I daljd sam misljenja da su Spanske ekipe jace u Evropi od Engleskih i sve ove godine mi je La Liga jaca i bolja od prenaduvane PL gde Liverpul bezi drugom u prvenstvu citavih 25 bodova.

Optimus

pre 4 godine

Pa cek, zar ovo nije cuveni Liverpul iz jos cuvenijeg Premiera? Sutevi za 90 min- krompir. Miljama su iza Spanije. Uporno pricam da su vise krsevi Siti, Junajted (koga je Partizan trebao da dobije),Arsenal,Celzi,nego sto je toliko jak Liverpul. Svaka cast na rezultatima na ostrvu, ali...

gratis

pre 4 godine

postoji li veci levak od ovog Morate? nije mi jasno na koju foru ga je Real vratio pre 2-3 godine, na koju foru je igrao u Juventusu, na koju foru ga je onoliko Čelzi platio i na koji foru je u prvih 11 u Atletiku???

remax

pre 4 godine

Bravo Atletiko.
Izbacuj tu sektu.
Gledam pre neko veče Vice, ozbiljan transfer blama sam doživeo od tzv. "navijača" Liverpula iz ex Yu.
I na ovim stranama im botovi žare i pale.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Na meču Atletiko - Liverpul desilo se ono što sam očekivao. Atletiko je uništavao igru protivnika na ovoj utakmici i znao sam da desi li se da brzo postignu gol da će zatvoriti prilaz svom golu i postaviti bunker koji Liverpul jednostavno nije u mogućnosti da probije i da će do kraja utakmice ostati 1:0, što se sve i obistinilo. Šta reći o igri aktuelnog šampiona Evrope i branioca titule na ovoj utakmici? Blagi užas je najblaža definicija Liverpulove večerašnje igre, jednostavno TOTALNA NEMOĆ, udarni trio Salah, Firmino i Mane ODUČENI od fudbala večeras, potpuno bezidejni pa je Klop morao da na poluvremenu zameni Salaha i Manea dok je Firmino ostao do kraja utakmice na terenu i NIŠTA uradio nije! Brutalna NEMOĆ aktuelnog šampiona Evrope večeras na Vandi. Ako im je za utehu nisu ni prvi ni poslednji veliki tim kojeg je Simeoneov Atletiko eliminisao svojim bunkerom i svojom čvrstinom. Ovog Atletika, pokazalo se to i večeras i sve ove sezone unazad od trenutka kada je Simeone postao trener, može da izbaci samo tim u kome igra gospodin Kristijano Ronaldo naravno, jedini on ume da demolira Simeoneove bunkeriste, redovno ih je pobeđivao u LŠ i dok je bio u dresu Reala i sada u dresu Juvea i ako Atletiko ne naleti ove sezone na Juve onda ima velike šanse da konačno osvoji LŠ! U revanšu na Enfildu Liverpulu dajem 5% šanse za uspeh, ne verujem da će uspeti da probiju Atletikov bunker, udarna trojka Salah, Firmino i Mane nema ideje protiv Atletika, videlo se to i večeras.

Руска Душа

pre 4 godine

Мени је Атлетико фаворит за финале ЛШ, не само у овом двомечу. За освајање је потребно и нешто друго осим фудбала, али финале могу играти.
Немају амбиције на другим фронтовима а овде им је лова, коју Симеоне савршено зарађује кроз ово такмичење. Није ни чудо што је најплаћенији на свету, када је успевао са просечним играчима далеко да догура, логика је јасна..
Варка је да ово сада није звучан и квалитетан тим, само су сви подређени колективу..
Недостаје онај мали, мега таленат и чекам да заигра и проради Д. Кошта, који је по мени последњи шпиц "старог кова", играчина, мада један од најпљавијих икада и надасве лењ.. Али, играчина.. Сваки пут ми изгледа као да је на терен крочио право из неке бразилске фавеле, само да одигра утакмицу и враћа се својој банди.. Поред њега је и Ибра Страшни био миран и добар дечак..
О чему оно причах?! Да, иде Атлетико даље-моје скромно нестручно мишљење..
Спортски поздрав.

jovanca

pre 4 godine

koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (posmatrac, 18. februar 2020 21:38)

Koliko je overrated Liga sampiona i Fifa svetsko klupsko prvenstvo kad je liverpul sampion istih. Zamisli to.

toba

pre 4 godine

Simeone licno da je birao, boljeg sudiju ne bi izabrao.
Atletiko uvek igra isto, poenta je samo u tome hoce li sudija dozvoliti i padati na njihove trikove ili ne.

Aksentijević

pre 4 godine

Ovog Liverpula nema ko nije dero na svom terenu u zadnje dve godine. Zvezda, Pariz, Napoli 2 puta, Barselona, sad Atletiko. Pa previse za prvaka Evrope, previse.

posmatrac

pre 4 godine

Ko ima pravo prenosa najveceg i najprestiznijeg takmicenja u fudbalu na svetu? Jel opet united medija neda? Sram vas bilo lopovi sto ste skinuli ls sa tv-a. Da je ovaj narod pametan da vam svi raskinu ugovore iz protesta.
(ko-ometator, 18. februar 2020 20:48)

da hoce mogli bi da prenose. kako arena daje tv o2 da prenosi seriju a

Walk on...

pre 4 godine

Deluje da će se Atletiko lako odbraniti do kraja utakmice. Samo im treba malo sreće i bar još 2 igrača u odbrani. Nisam siguran da će im i to biti dovoljno u revanšu

Coby

pre 4 godine

Klop poludeo jer ovaj sudija u pokusaju ne vidi igranje rukom igraca Atletika i onda taj isti zalutali sudija, trci preko celog terena da Klopu da zuti karton.
(tziganlook, 18. februar 2020 22:56)

Hoces da kazes da je Klop video sa 100 metra a sudija nije sa 5?

Kotez

pre 4 godine

Bravo za Atletico,to se zove taktika! Gledati Jirgena Klopa kako se nervira - neprocenjivo,haha!
(Oliver, 18. februar 2020 22:53)

Hahaha jedva ste docekali poraz Liverpula.. Casti ih Klopa sa 4 komada u Engleskoj

jisa

pre 4 godine

Ko ce drugi da ih spusti na zemlju nego spanski tim, nije im ovo celzi arsenal city il totenhem ne zna se ko igra slabije trenutno najslabija liga je premier, i ono sto su izbacili barselonu je jedina krivica trenera jer se opustili, izletece najranije

Doinis

pre 4 godine

@Pljuvac svih stilova

Nek bar sutnu u okvir gola, luzeri koji igraju u raspaloj PL gde se tim direktno iz Cempionsipa bori za top4, dovoljno govori koliki su ostali krs.

Blueblueblue

pre 4 godine

Simpaticno kako vecina ljudi na Balkanu navija za aktuelnog jakog tima, od jednom su svi navijaci Liverfoola. Ali pobedonosni gol za pobedu gde je?

Todor

pre 4 godine

Ako Lpul nastavi da igra kao Barsa, primiće još koji u drugom delu. Ovo je smor od dodavanja ovih pozadi. Kao da sam gledao Pikea, Busketsa, Albu, Rakitića i Ter Štegenan. Srednjivrdd ne oostoji, Vajnaldum... jel taj igrao? A Arnoldu sam izbrojao devet pogrešnih dodavanja za 45 minuta! Ni jedan tačan pas. Van Dajk počeo da ugra "na znanje", kao Pike.... Drugo pokuvreme ne gledam! Ovo je bilo očaj od igre!!!

dete od juce

pre 4 godine

Ovi sto pricaju o bunkeru Atletika, da li gledamo istu utakmicu? Golman Liverpula imao vise loptu u posedu od Salaha. Neutralan sam, ali Atletiko ih je ubio i u napadau, i odbrani, i sredini terena. Moglo je vrlo lako minimum 2-0 da bude. Deco koja navijate sa Liverpool od juce, prestanite da placete.
(Amel, 18. februar 2020 21:53)

ako Atletiko stalno napada, jer kako kazes ne igra bunker, kako golman Liverpula stalno drzi loptu?

miodrag

pre 4 godine

Ne samo Atletiko! Evropski timovi su sasvim drugaciji izazov za bilo koji engleski klub nego sto je za Engleze njihova liga, koja je neosporno jaka, ali ipak….Liverpul nije nista naucio iz svoje I istorije MS....u poslednjih par sezona! Oni su zaboravili da je dominantni MS u APL ispadao u LS nikada ne videvsi pehar namenjen pobedniku na postolju finalne utakmice. Oni su zaboravili da ih je Zvezda, takva kakva je bila, potpuno nadigrala u Beogradu a oni su bili u najjacem sastavu. Oni su zaboravili da ih je samo sreca spasila u grupnoj fazi LS te godine, jer je Napulj bio bolji od njih...I da ne nabrajam. Oni su zaboravili mnogo toga , cak I to da je njihovo finale sa Totenhemom bilo jedno od najslabijih u novijoj istoriji LS, sa Totenhemom koji je sticajem sretnih okolnosti uopste dosao do finala. Mnogo su postali gordi i to ih zaista ovaj put moze kostati skupo, jer protiv Atletika se malo ko naigrao….a ja mislim da bi Cholo unapred bio saglasan I sa 0:0 a sada ima, za igru Atletika OGROMNIH 1:0.....Ne bih da sam u Jirgenovoj kozi!

posmatrac

pre 4 godine

koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a

tziganlook

pre 4 godine

Klop poludeo jer ovaj sudija u pokusaju ne vidi igranje rukom igraca Atletika i onda taj isti zalutali sudija, trci preko celog terena da Klopu da zuti karton.

kako da ne

pre 4 godine

@prijatelj nekih prijatelja
Dečko, Simeone tj Atletico ne igra defanzivno samo protiv najgore 3 ekipe u Španskoj ligi. Protiv svih ostalih tamo i u Evropi igraju najodvratniji, defanzivni, bedni fudbal. Znaci nije izmislio Milojevic defanzivu i ne znaci da ne sada izveo magiju. Samo cu ti reci jedno ako si gledao vise utakmica Liverpula i premier ligi, svako ko je vrsio presing i izvlacio tim sto više na terenu kada je Alison sa loptom, igrao je dobro protiv Liverpula i imao neke sanse. Uglavnom su se igraci Lpula gubili u tim situacijama, gresili u dodavanjima. Okej, jesu gubili i oni ali 1:0, 2:1, oni koji izasli skroz defanzivno su primali 4. Atletiko nece primiti gol, Lpul ne igra bas na nivou, ali videcete da ce primiti 3 komada na Enfildu.

Amel

pre 4 godine

Ovi sto pricaju o bunkeru Atletika, da li gledamo istu utakmicu? Golman Liverpula imao vise loptu u posedu od Salaha. Neutralan sam, ali Atletiko ih je ubio i u napadau, i odbrani, i sredini terena. Moglo je vrlo lako minimum 2-0 da bude. Deco koja navijate sa Liverpool od juce, prestanite da placete.

ShoneNI

pre 4 godine

Znali smo da ce da bude ovakav fudbal. Rezultat nije iznenadio mnogo ljudi.
Ne volim takav odnos prema utakmici, Englezi to nazivaju "shithousery", ali Atletiko je svoj plan odradio, Liverpul nije. Smatrao sam pre utakmice da je poraz sa jednim golom razlike dobar, ali zeleo sam jedan gol u gostima.

Ok je, nisam video da se neko ozbiljnije povredio, Robertson nije dobio zuti karton..
Svima sam bio prepurucio, ako su neutralni, da gledaju Dortmund - PSG. Ovde je bio fudbal kakav smo i mislili da ce da bude..
Naravno, oni sada treba da dodju na Anfield.
YNWA

4

pre 4 godine

atletiko sa ovim poludivljim argentincima zaslužuje svaku utakmicu 5-6 žutih kartona , plus onaj pored aut linije , zašto to sudije ne urade nije mi poznato jer su njihovi startovi ubistveni a odbranu igra sa tri parkirana autobusa , to nije fudbal

belgrado

pre 4 godine

ko nije zaspao,svaka mu cast.
atletiko,najdosadnija ekipa na svetu.

taktika,10 pozadi u 2 linije na 35 m od gola .
ako ispadne jedan igrac atletika,2 dotrcavaju na presing i cela linija se pomera napred.
zadatak trenera je da vodi navijanje i mase sudiji za svaki aut?!

zbog ovakvih je uvedeno pravilo 3 boda za pobedu,a 1 za nereseno i nema vracanje lopte golmanu.

ps. ne navijam za liverpol,navijam za fudbal,ali.....

Liverpool Man

pre 4 godine

Skandalozno sudjenje ali bice bolje na Enfildu. Ne moze da se prodje dvomec sa jednim golom iz kornera posle odbijene lopte. 2-0 ili 3-0 u revansu. Lagano.

Imperator

pre 4 godine

Sedmi minut,Liverpul gubi i vec su se javili strucnjaci da ocene kako PL nista ne valja i kako je LFC smece od kluba sa previse srece.. Zar je moguce da toliko ne poznajete igru? Moz` misliti primili gol,pa mogu sad da daju 3 i sta onda? Razmisljanje na nivou deteta od 8 godina . Posto svi pricaju da je LFC jedan od najjacih timova trenutno (slazem se) sad ne sme ni gol da primi,jer odmah krecu ova deca da troluju i da daju izjave koje sam vec naveo na pocetku komentara. Pateticni ste. YNWA !
(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...

KiMi

pre 4 godine

Kako se samo osecate vi koji poredite posle jednog meca a i omalovazavate jedan klub i jednu ligu, kada znate da ima revans u kojem moze Lvpl dati 5 golova a i ne mora naravno. Tako je bilo i protiv Barse prosle god. Pa sta bi u revansu. Atletiko je masina za umrtviti igru kada prvi povede. Inace, ne volim Lvpl ali treba malo pricekati sa ponizavanjem.

sarajevo.ba

pre 4 godine

Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...
(Ostin A, 19. februar 2020 00:20)

Tako je prijatelju.
Pa onda Atalanta uvali Evertonu OSAM ( 8 )
golova.
Atalanta -Everton 3:0
Everton- Atalanta 1:5, jesen 2017 godine.
A Eibar i Levante bi brat bratu u 2 tekme sa po 5 razlike ispratili West Hem i Villu.

Vukk

pre 4 godine

Strucnjaci ne zanosite se.Jeste Atletiku najteze dati gol, ali ce im Liverpul kuci dati 3.Zivi bili pa videli, nece znati sta ih je snaslo.Ocajan je Liverpul nocas bio

John Lundstram

pre 4 godine

ja zaboravio da Simeone kaze presing prvih 10 minuta pa nekako uvaljaju gol najcesce iz prekida i onda dupli blok
najbolja sansa je bila kad je salah pogodio njihovog stopera u glavu

VeljaCZV

pre 4 godine

Liverpul u najjačem sastavu, Atletiku fale neki igrači međutim biće ovo teška utakmica verovatno bez golova
(Dušan, 18. februar 2020 20:16)

Jesi li siguran ?

kappa

pre 4 godine

Ljudi, ovo je nedovoljna pobeda Atletika..
Liverpul će ih samleti u revanšu. Veliča se pobeda kao da su prošli a na pola puta su!
Odličan rez za šampiona premijer lige..a odličan i za Atletiko, s'obzirom da nisu zaslužili da pobede.

Vili van der Pakau

pre 4 godine

Каква хистерија и радост, дочекали после годину дана 1:0 против Ливерула. Уживајте пар дана.

Obelix

pre 4 godine

(miodrag, 19. februar 2020 08:04)

Crni Miodraze sta ti covece napisa. Pa taj isti Atletiko je imao 2:0 protiv Juventusa pa je ispao. Fudbal koji Ateltiko igra je anti-fudbal. To je mozda bilo simpaticno prve dve tri godine jer su bili osvezenje, prekinuli dominaciju Reala i Barselone. Pa pogledaj koliko vise para daje Atletiko za kupovinu igraca. 40 miliona je razlika izmedju najveceg Liverpulovog i Atletikovog transfera, ako ne i vise. Nije Liverpul gord, vec igra nerealan fudbal i gazi sve, pa ce tako pregaziti i ove u revansu. A tek ova poredjenja drugih kako bi Hetafe pregazio Arsenal i slicno. Zaista ne treba trositi reci.

posmatrac

pre 4 godine

koliko li je ten onda precenjena Liga sampiona kad je Liverpul aktuelni prvak
(neca, 18. februar 2020 22:19)

bio i real prvak 3x za redom pa ono.... nisu bili toliko jaki

ali reci, u pl niko ni nereseno da izvuce, u evropi malo po malo izgube

mmm

pre 4 godine

Ja molim strucnjake da mi objasne zasto se ovde komentarise kao da je liverpul igrao protiv Radnickog iz Nisa,kao da je izgubio 5:0,kao da je vec ispao,i kao da je Atletiko bio fascinantan.Takodje,voleo bih da objasne ako je premijer liga precenjena jer je Liverpul kako kazete smesan,to znaci i da je Liga sampiona smesna posto su je osvojili koliko se secam?Da malo smanjite svoje kompleksice,i budete malo objektivni..Jos jedna `smesna stvar`-Klop sa Liverpulopm nikad nije izubio na dve utakmice,toliko su precenjeni :) Ali okej,kapiram da vam je prosek 15-18 godina,eventualno 20..ako prodje Atletiko,svaka cast,ljudi igraju muski fudbal..Ali u Liverpulu je to drugacija tekma,kao sto je bila i u Torinu..sportski pozdrav :)
p.s. Nemojte biti ljubomnorni na LFC jer vasem klubu ne ide,ili ima kaznu zbog fer pleja..Kazete premijer liga precenjena a uvek najvise timova u zavrsnicama..kad su junajted i celzi osvajali,tad je vrvt bila jaka jel da..sa Liverpulom koji ima Ngoga u spicu i Milana Jovanovica na krilu.Caoooooo

zvonko

pre 4 godine

pa nije ovo raspala premier liga, ovo je ono takmicenje sto su igrali 2 finala zaredom, jedno i pobijedili...nego to tad nije bilo bitno, tad je bila bitnija premier liga... tako sad je opet bitna liga sampiona


gol uz puno srece, nakon toga perfektan blok atletika ali ako neko ima snage i kreativnosti da ovo okrene već večeras to je liverpul

Fanatik

pre 4 godine

Atletiko negledljiv fudbal igra, ali ni Liverpul nije odigrao bajno. Očigledno da ove sezone dobijaju tekme u premijer ligi i koje loše odigraju, ali ovo je druga pesma, a Atletiko je jak klub.. Kolko god se Atletiko večeras povukao, Liverpul je morao da bude opasniji i konkretni ji. Sad samo jedan gol i jedan trenutak nepažnje na Enfildu deli Liverpul od problema...

Negativni

pre 4 godine

Ljudi, ovo je nedovoljna pobeda Atletika..Liverpul će ih samleti u revanšu. Veliča se pobeda kao da su prošli a na pola puta su!Odličan rez za šampiona premijer lige..a odličan i za Atletiko, s'obzirom da nisu zaslužili da pobede.
(kappa, 19. februar 2020 07:25) Odlican rezultat za Liverpul? Atletiko ako da 1 Liverpul ce morati 3, to je odlican rezultat? To je ta L’pool sekta i razlog zasto ih ljudi generalno ne vole. Samo ti uzivaj u svom matriksu

nista o nicemu

pre 4 godine

Kazes da je cirkuzant trener koji je u dve godine osvojio ligu sampiona i premijer ligu? Sta je onda za tebe dobar trener?
(Elnino92, 18. februar 2020 23:28)

Klop NIKAD nije osvojio Premijer ligu

RW#0

pre 4 godine

(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na


strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...
(šinterator, 18. februar 2020 23:18)

Pa tacno je to sto je rekao. Liverpool na poslednjih 11 gostovanja u LS ima 7 poraza i 4 pobede. A pobede su protiv slabijih timova kao sto su Salzburg, Genk i Porto. Jedino Bajern. Plus kuci nisu pobedili Bajern, Porto, Napoli. Jedva na 50% pobeda u LS od polufinala pretprosle sezone. Ovaj Liverpool nije medju 5 najboljih timova u istoriji PL.

Dušan

pre 4 godine

znaci nema svrhe gledati revans i bunkeraj
(djura, 18. februar 2020 23:39) # Link komentara

Pa može biti i potpuno suprotno, to je utakmica koja će odlučivati prolaz, Liverpul na Enfildu to nikad ne može biti dosadno, biće dodatno motivisani veruj prštaće na obe strane :D

freality

pre 4 godine

Kad sam napisao onom liku da liverpul ne da nije tzv GOAT ekipa, nego da nije ni u top 10, dali ste mi 95% negativnih ocena na komentar. Pozdrav znalci..

Ps. Jos su izgubili od Zvezde eeeejjj...

PerSu

pre 4 godine

Ovde se komentarise kao da je Liverpul vec ispao, ljudi odigrali jedan los mec i odma jedva docekali dezurni da kritikuju. Deja vu Barsa to zna najbolje. Jos ce se ceramo u revansu.

Шумадинац 100%

pre 4 godine

Било ми је жао Атлетиковог пораза против Реала у финалу 2014-е. Али, сада када видим какав фудбал играју последње 3-4 сезоне, драго ми је да нису постали прваци Европе и надам се да НИКАДА НЕЋЕ!

Imperator

pre 4 godine

(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...
(šinterator, 18. februar 2020 23:18

Beograd, Napoli, Barselona, Pariz... Koga pamćenje bolje služi neka nastavi niz...

miodrag

pre 4 godine

Ne samo Atletiko! Evropski timovi su sasvim drugaciji izazov za bilo koji engleski klub nego sto je za Engleze njihova liga, koja je neosporno jaka, ali ipak….Liverpul nije nista naucio iz svoje I istorije MS....u poslednjih par sezona! Oni su zaboravili da je dominantni MS u APL ispadao u LS nikada ne videvsi pehar namenjen pobedniku na postolju finalne utakmice. Oni su zaboravili da ih je Zvezda, takva kakva je bila, potpuno nadigrala u Beogradu a oni su bili u najjacem sastavu. Oni su zaboravili da ih je samo sreca spasila u grupnoj fazi LS te godine, jer je Napulj bio bolji od njih...I da ne nabrajam. Oni su zaboravili mnogo toga , cak I to da je njihovo finale sa Totenhemom bilo jedno od najslabijih u novijoj istoriji LS, sa Totenhemom koji je sticajem sretnih okolnosti uopste dosao do finala. Mnogo su postali gordi i to ih zaista ovaj put moze kostati skupo, jer protiv Atletika se malo ko naigrao….a ja mislim da bi Cholo unapred bio saglasan I sa 0:0 a sada ima, za igru Atletika OGROMNIH 1:0.....Ne bih da sam u Jirgenovoj kozi!

wiener

pre 4 godine

Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...
(Ostin A, 19. februar 2020 00:20)

da, da, jako je interesantno gledati i norwich i west ham i crystal palace i burnley. posebno ako nemas zivot, nemas devojku, posao itd.

a to da su takvi engleski klubovi jaci od slicnih spanskih tipa espanyol, betis, celta, pa takva tvrdnja je samo moguca jer se takvi klubovi u evropi ne srecu. ali arogancija obozavalaca engleskih liga mi je ostala lepo u secanju kada ke birmingham ispa iz premier lige ali se kvaliikovao za evropu kroz kup ili kup lige, ne znam tacno, pa je trebao da igra sa bragom i svi englezi su samo govorili sa koliko golova razlike ce pobediti i naravno izgubili su.

Ostin A

pre 4 godine

Pa cek, zar ovo nije cuveni Liverpul iz jos cuvenijeg Premiera? Sutevi za 90 min- krompir. Miljama su iza Spanije.
(Optimus, 18. februar 2020 23:41)

Da, moćni Atletiko na domaćem terenu iz jedinog šuta na gol, postigao pogodak. Tolika dominacija Atletika da su imali ogromnih 27% poseda lopte. Atletiko se nije video na terenu, dali gol u 4. minutu i rešili da sledeće 2 utakmice igraju bunkericu, jer znaju da više nikad neće imati toliko sreće da daju gol Liverpulu. Ali ajde, prvo poluvreme su izdržali, čeka ih još 90 minuta u Liverpulu. Videćemo. Barseloni ni 3:0 nije bilo dovoljno.

Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...

Rogi Inglewood

pre 4 godine

Sineoneov Atletiko je okrenuo igricu,
Liverpul za 90 minuta jurenja rezultata nije imao ni jedan jedini šut u okvir gola!
(NNN, 18. februar 2020 23:16)

Pa jel se ta igra igrala druze ili je nesto drugo poenta modernog fudbala!?

zvonko

pre 4 godine

ovo je cca 5.put u ove 2 sezone da se imperator i društvo javljaju i opraštaju od liverpula a čini mi se da smo bili svjedoci i težih situacija za liverpul naročito prošle sezone. što se mene tiče svejedno mi je hoće li liverpul ispasti od atletika za 3 nedjelje ili će izgubiti u finalu, vidio sam da je sve osim osvajanja trofeja neuspjeh i da najviše ustvari i bole porazi u kasnoj fazi takmičenja

ako

pre 4 godine

@Vase ime*
Hahaha, ajde sad isto to samo Spanija vs Italija, pa da nam objasnis kako je Calcio jaci od Primere.
Pusti te gluposti decko, niti se fudbal igra od 2009, niti medjusobni odnos klubova nesto dokazuje. Poredis mi period najmocnije Primere u istoriji, sa periodom jedne od najvecih kriza u istoriji Premijer Lige.

Oliver

pre 4 godine

Kako je glup Salah,umesto da krene sam ka Oblaku,on dodaje Firminu koji je 5 metara u ofsajdu,gde je inteligencija-ostala medju piramidama,hahaha

Sta reci

pre 4 godine

Liverpul koji u Engleskoj skupi 103 od 105 bodova i ubedljivo je prvi, protiv najslabijeg Colovog Atletika u zadnjih 6 godina (cak je i Hetafe iznad njih) ne moze gol da da.
Jedini tim koji moze da pobedi i izbaci Liverpul:
_ _ L _ _ I _ O M _ D _ I _

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Na meču Atletiko - Liverpul desilo se ono što sam očekivao. Atletiko je uništavao igru protivnika na ovoj utakmici i znao sam da desi li se da brzo postignu gol da će zatvoriti prilaz svom golu i postaviti bunker koji Liverpul jednostavno nije u mogućnosti da probije i da će do kraja utakmice ostati 1:0, što se sve i obistinilo. Šta reći o igri aktuelnog šampiona Evrope i branioca titule na ovoj utakmici? Blagi užas je najblaža definicija Liverpulove večerašnje igre, jednostavno TOTALNA NEMOĆ, udarni trio Salah, Firmino i Mane ODUČENI od fudbala večeras, potpuno bezidejni pa je Klop morao da na poluvremenu zameni Salaha i Manea dok je Firmino ostao do kraja utakmice na terenu i NIŠTA uradio nije! Brutalna NEMOĆ aktuelnog šampiona Evrope večeras na Vandi. Ako im je za utehu nisu ni prvi ni poslednji veliki tim kojeg je Simeoneov Atletiko eliminisao svojim bunkerom i svojom čvrstinom. Ovog Atletika, pokazalo se to i večeras i sve ove sezone unazad od trenutka kada je Simeone postao trener, može da izbaci samo tim u kome igra gospodin Kristijano Ronaldo naravno, jedini on ume da demolira Simeoneove bunkeriste, redovno ih je pobeđivao u LŠ i dok je bio u dresu Reala i sada u dresu Juvea i ako Atletiko ne naleti ove sezone na Juve onda ima velike šanse da konačno osvoji LŠ! U revanšu na Enfildu Liverpulu dajem 5% šanse za uspeh, ne verujem da će uspeti da probiju Atletikov bunker, udarna trojka Salah, Firmino i Mane nema ideje protiv Atletika, videlo se to i večeras.

Optimus

pre 4 godine

Pa cek, zar ovo nije cuveni Liverpul iz jos cuvenijeg Premiera? Sutevi za 90 min- krompir. Miljama su iza Spanije. Uporno pricam da su vise krsevi Siti, Junajted (koga je Partizan trebao da dobije),Arsenal,Celzi,nego sto je toliko jak Liverpul. Svaka cast na rezultatima na ostrvu, ali...

Imperator

pre 4 godine

Sedmi minut,Liverpul gubi i vec su se javili strucnjaci da ocene kako PL nista ne valja i kako je LFC smece od kluba sa previse srece.. Zar je moguce da toliko ne poznajete igru? Moz` misliti primili gol,pa mogu sad da daju 3 i sta onda? Razmisljanje na nivou deteta od 8 godina . Posto svi pricaju da je LFC jedan od najjacih timova trenutno (slazem se) sad ne sme ni gol da primi,jer odmah krecu ova deca da troluju i da daju izjave koje sam vec naveo na pocetku komentara. Pateticni ste. YNWA !
(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Sedmi minut,Liverpul gubi i vec su se javili strucnjaci da ocene kako PL nista ne valja i kako je LFC smece od kluba sa previse srece.. Zar je moguce da toliko ne poznajete igru? Moz` misliti primili gol,pa mogu sad da daju 3 i sta onda? Razmisljanje na nivou deteta od 8 godina . Posto svi pricaju da je LFC jedan od najjacih timova trenutno (slazem se) sad ne sme ni gol da primi,jer odmah krecu ova deca da troluju i da daju izjave koje sam vec naveo na pocetku komentara. Pateticni ste. YNWA !

remax

pre 4 godine

Bravo Atletiko.
Izbacuj tu sektu.
Gledam pre neko veče Vice, ozbiljan transfer blama sam doživeo od tzv. "navijača" Liverpula iz ex Yu.
I na ovim stranama im botovi žare i pale.

Doinis

pre 4 godine

@Pljuvac svih stilova

Nek bar sutnu u okvir gola, luzeri koji igraju u raspaloj PL gde se tim direktno iz Cempionsipa bori za top4, dovoljno govori koliki su ostali krs.

posmatrac

pre 4 godine

koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a

neca

pre 4 godine

koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a
(posmatrac, 18. februar 2020 21:38)
koliko li je ten onda precenjena Liga sampiona kad je Liverpul aktuelni prvak

Blueblueblue

pre 4 godine

Simpaticno kako vecina ljudi na Balkanu navija za aktuelnog jakog tima, od jednom su svi navijaci Liverfoola. Ali pobedonosni gol za pobedu gde je?

Vase ime*

pre 4 godine

Španskih 6 najvećih klubova protiv Engleskih 6 (Man. Siti, Man. Junajted, Liverpul, Čelsi, Arsenal i Totenhem):
Atletiko Madrid: 6W-7D-4L na 17 mečeva (W pobeda-D remi-L poraz)
Barselona: 28-17-14 na 59 mečeva
Sevilja: 4-4-3 na 11 mečeva
Valensija: 8-15-8 na 31 meču
Real Madrid: 13-10-9 na 32 meča
Atletik Bilbao: 4-2-4 na 10 mečeva
Španskih 6 protiv Engleskih 6, ukupno: 63W-55D-42L na 160 mečeva (21 pobeda Španaca više od Engleza!)
Ukupno bez Barse: 35-38-28 na 101 meču
Ukupno bez Reala: 50-45-33 na 128 mečeva
Španska četvorka bez Barse i Reala protiv Engleskih 6, ukupno: 22W-28D-19L na 69 mečeva.
Zaključak: Španija > Engleska
Čak 22 od 30 (73.3%) Evropskih trofeja (LŠ, LE i superkup Evrope) u periodu od 1.1.2009 do 1.1.2019 su osvojili Španci (Sevilja 3, Barsa 6, Atletiko 6 i Real 7).
Čak 29 od 40 (72.5%) Internacionalnih titula (LŠ, LE, superkup Evrope i SP za klubove) u periodu od 1.1.2009 do 1.1.2019 su osvojili Španci (Sevilja 3, Atletiko 6, Barsa 9 i Real 11). Dominacija.

Liverpool Man

pre 4 godine

Skandalozno sudjenje ali bice bolje na Enfildu. Ne moze da se prodje dvomec sa jednim golom iz kornera posle odbijene lopte. 2-0 ili 3-0 u revansu. Lagano.

karabaja

pre 4 godine

Kako volim ovaj funjarski fudbal koji igra Atletiko. Daju gol ne znaju ni oni kako i onda mozes da igras 2 dana ne mozes im dati gol. Ekipa stvorena za uzimanje kesa na kladionici 0-1, ili 0-2 i dobitak zagarantovan.

Vukk

pre 4 godine

Strucnjaci ne zanosite se.Jeste Atletiku najteze dati gol, ali ce im Liverpul kuci dati 3.Zivi bili pa videli, nece znati sta ih je snaslo.Ocajan je Liverpul nocas bio

posmatrac

pre 4 godine

koliko li je ten onda precenjena Liga sampiona kad je Liverpul aktuelni prvak
(neca, 18. februar 2020 22:19)

bio i real prvak 3x za redom pa ono.... nisu bili toliko jaki

ali reci, u pl niko ni nereseno da izvuce, u evropi malo po malo izgube

Руска Душа

pre 4 godine

Мени је Атлетико фаворит за финале ЛШ, не само у овом двомечу. За освајање је потребно и нешто друго осим фудбала, али финале могу играти.
Немају амбиције на другим фронтовима а овде им је лова, коју Симеоне савршено зарађује кроз ово такмичење. Није ни чудо што је најплаћенији на свету, када је успевао са просечним играчима далеко да догура, логика је јасна..
Варка је да ово сада није звучан и квалитетан тим, само су сви подређени колективу..
Недостаје онај мали, мега таленат и чекам да заигра и проради Д. Кошта, који је по мени последњи шпиц "старог кова", играчина, мада један од најпљавијих икада и надасве лењ.. Али, играчина.. Сваки пут ми изгледа као да је на терен крочио право из неке бразилске фавеле, само да одигра утакмицу и враћа се својој банди.. Поред њега је и Ибра Страшни био миран и добар дечак..
О чему оно причах?! Да, иде Атлетико даље-моје скромно нестручно мишљење..
Спортски поздрав.

prijatelj nekih prijatelja

pre 4 godine

Atleti sa Saulom, Kokeom i Lemarom, njih troje 170 miliona na kamari, 25% poseda.

Neki se pitaju i dalje što se Milojević sa čarobnim Jovančićem, Krstičićem i Srnićem branio protiv istog ovog Liverpula. Još ih i pobedio. Sram ga bilo, neznalica.

tziganlook

pre 4 godine

Klop poludeo jer ovaj sudija u pokusaju ne vidi igranje rukom igraca Atletika i onda taj isti zalutali sudija, trci preko celog terena da Klopu da zuti karton.

jovanca

pre 4 godine

koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (posmatrac, 18. februar 2020 21:38)

Koliko je overrated Liga sampiona i Fifa svetsko klupsko prvenstvo kad je liverpul sampion istih. Zamisli to.

jisa

pre 4 godine

Ko ce drugi da ih spusti na zemlju nego spanski tim, nije im ovo celzi arsenal city il totenhem ne zna se ko igra slabije trenutno najslabija liga je premier, i ono sto su izbacili barselonu je jedina krivica trenera jer se opustili, izletece najranije

Amel

pre 4 godine

Ovi sto pricaju o bunkeru Atletika, da li gledamo istu utakmicu? Golman Liverpula imao vise loptu u posedu od Salaha. Neutralan sam, ali Atletiko ih je ubio i u napadau, i odbrani, i sredini terena. Moglo je vrlo lako minimum 2-0 da bude. Deco koja navijate sa Liverpool od juce, prestanite da placete.

Kotez

pre 4 godine

Bravo za Atletico,to se zove taktika! Gledati Jirgena Klopa kako se nervira - neprocenjivo,haha!
(Oliver, 18. februar 2020 22:53)

Hahaha jedva ste docekali poraz Liverpula.. Casti ih Klopa sa 4 komada u Engleskoj

Aksentijević

pre 4 godine

Ovog Liverpula nema ko nije dero na svom terenu u zadnje dve godine. Zvezda, Pariz, Napoli 2 puta, Barselona, sad Atletiko. Pa previse za prvaka Evrope, previse.

Beograd

pre 4 godine

Odseci Liverpulu krila i zavrsio si posao. Nisu se videli ni Mane ni Salah zato su zamenjeni u nastavku. Atletiko igra kako igra nisu mi simpaticni ali to je njihov fudbal i njihova igra. To je rezultat kojim oni najcesce dobijaju utakmice. Ttebace Liverpul dobro da se oznoji u revansu jer ovo je najgori rezultat kd 1-0 ako Atletiko da gol u revansu ovi ce morati da daju tri. Dajem sanse Atletiku u uzvratu. I daljd sam misljenja da su Spanske ekipe jace u Evropi od Engleskih i sve ove godine mi je La Liga jaca i bolja od prenaduvane PL gde Liverpul bezi drugom u prvenstvu citavih 25 bodova.

ko-ometator

pre 4 godine

Ko ima pravo prenosa najveceg i najprestiznijeg takmicenja u fudbalu na svetu? Jel opet united medija neda? Sram vas bilo lopovi sto ste skinuli ls sa tv-a. Da je ovaj narod pametan da vam svi raskinu ugovore iz protesta.

Student

pre 4 godine

Steta sto se ove dve igraju u isto vreme, Liverpulu misim da ce biti bas tesko protiv Simeonea, a Bvb i Psg se ocekuje sto bi kladionicari rekli gg&7+

dete od juce

pre 4 godine

Ovi sto pricaju o bunkeru Atletika, da li gledamo istu utakmicu? Golman Liverpula imao vise loptu u posedu od Salaha. Neutralan sam, ali Atletiko ih je ubio i u napadau, i odbrani, i sredini terena. Moglo je vrlo lako minimum 2-0 da bude. Deco koja navijate sa Liverpool od juce, prestanite da placete.
(Amel, 18. februar 2020 21:53)

ako Atletiko stalno napada, jer kako kazes ne igra bunker, kako golman Liverpula stalno drzi loptu?

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Opet nema prenosa,a placa se pretplata. Jedan ekonomista je izracunao da RTS godisnje od pretplate dobije oko 8 miliona evra. To izgleda nije dovoljno za prenos utakmica LS,ali zato mogu da gledam onog Orlica kako ne zaklapa pred kamerama.

VeljaCZV

pre 4 godine

Liverpul u najjačem sastavu, Atletiku fale neki igrači međutim biće ovo teška utakmica verovatno bez golova
(Dušan, 18. februar 2020 20:16)

Jesi li siguran ?

kako da ne

pre 4 godine

@prijatelj nekih prijatelja
Dečko, Simeone tj Atletico ne igra defanzivno samo protiv najgore 3 ekipe u Španskoj ligi. Protiv svih ostalih tamo i u Evropi igraju najodvratniji, defanzivni, bedni fudbal. Znaci nije izmislio Milojevic defanzivu i ne znaci da ne sada izveo magiju. Samo cu ti reci jedno ako si gledao vise utakmica Liverpula i premier ligi, svako ko je vrsio presing i izvlacio tim sto više na terenu kada je Alison sa loptom, igrao je dobro protiv Liverpula i imao neke sanse. Uglavnom su se igraci Lpula gubili u tim situacijama, gresili u dodavanjima. Okej, jesu gubili i oni ali 1:0, 2:1, oni koji izasli skroz defanzivno su primali 4. Atletiko nece primiti gol, Lpul ne igra bas na nivou, ali videcete da ce primiti 3 komada na Enfildu.

toba

pre 4 godine

Simeone licno da je birao, boljeg sudiju ne bi izabrao.
Atletiko uvek igra isto, poenta je samo u tome hoce li sudija dozvoliti i padati na njihove trikove ili ne.

Negativni

pre 4 godine

Klopov Liverpul zaista igra sjajan fudbal, ali ovo je tvrd orah. Ne zaboravite da Čolov Atletiko ima nekoliko trofeja plus dva finala LŠ. Jedini problem španskog kluba je nedostatak vrhunskih igrača u napadu, poput Grizmana i Diego Košte. Korea i Morata su ispod ovog nivoa fudbala. Uz Grizmana, Atletiko bi ih rutinski izbacio. Ovako, sa Vrsaljkom, Lemarom, Koreom i Moratom... Liverpul ima šanse.

error

pre 4 godine

Sto volim ove komentare kako je Atletiko smesan i kako je Liverpul precenjen.

Liverpul igra 90 minuta strasan presing. Strasna brzina, strasna koncentracija, igraci Atletika bukvalno nemaju prostor dva pasa da povezu, igrac Liverpula ide na loptu pre nego sto pas uopste stize. Ko Matriks da gledas.
Sa druge strane, Atletiko igra nestvaran bunker. Isto koliko je Liverpul skoncentrisan na presing, Atletiko je bio u odbrani. Salah isecen potpuno, Mane ne prima loptu, Hendersonu se ne dozvoljava vise od 2 pasa.

Zvezda, Partizan u odnosu na ovakav fudbal su komedija. Brzina pravog fudbala ne moze da se meri sa bilo cim sto se igra u Beogradu, koncentracija, inteligencija, nista od toga nemamo. Kada bi Atletiko i Liverpul sa ovakvom koncentracijom dosli u Beograd, prali bi nas 10 0.

Al takvi smo mi oduvek. Umesto da se podigne standard igre i treninga, puci ce izgovor da ti zapadnjacki timovi vrede ko pola Beograda i da realno ne znaju oni sta je pravi fudbal niti kako se igra. El Serbenda classico.

Coby

pre 4 godine

Klop poludeo jer ovaj sudija u pokusaju ne vidi igranje rukom igraca Atletika i onda taj isti zalutali sudija, trci preko celog terena da Klopu da zuti karton.
(tziganlook, 18. februar 2020 22:56)

Hoces da kazes da je Klop video sa 100 metra a sudija nije sa 5?

Elnino92

pre 4 godine

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

Kazes da je cirkuzant trener koji je u dve godine osvojio ligu sampiona i premijer ligu? Sta je onda za tebe dobar trener?

Imperator

pre 4 godine

(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...
(šinterator, 18. februar 2020 23:18

Beograd, Napoli, Barselona, Pariz... Koga pamćenje bolje služi neka nastavi niz...

nista o nicemu

pre 4 godine

Kazes da je cirkuzant trener koji je u dve godine osvojio ligu sampiona i premijer ligu? Sta je onda za tebe dobar trener?
(Elnino92, 18. februar 2020 23:28)

Klop NIKAD nije osvojio Premijer ligu

ShoneNI

pre 4 godine

Znali smo da ce da bude ovakav fudbal. Rezultat nije iznenadio mnogo ljudi.
Ne volim takav odnos prema utakmici, Englezi to nazivaju "shithousery", ali Atletiko je svoj plan odradio, Liverpul nije. Smatrao sam pre utakmice da je poraz sa jednim golom razlike dobar, ali zeleo sam jedan gol u gostima.

Ok je, nisam video da se neko ozbiljnije povredio, Robertson nije dobio zuti karton..
Svima sam bio prepurucio, ako su neutralni, da gledaju Dortmund - PSG. Ovde je bio fudbal kakav smo i mislili da ce da bude..
Naravno, oni sada treba da dodju na Anfield.
YNWA

kappa

pre 4 godine

Ljudi, ovo je nedovoljna pobeda Atletika..
Liverpul će ih samleti u revanšu. Veliča se pobeda kao da su prošli a na pola puta su!
Odličan rez za šampiona premijer lige..a odličan i za Atletiko, s'obzirom da nisu zaslužili da pobede.

Ostin A

pre 4 godine

Pa cek, zar ovo nije cuveni Liverpul iz jos cuvenijeg Premiera? Sutevi za 90 min- krompir. Miljama su iza Spanije.
(Optimus, 18. februar 2020 23:41)

Da, moćni Atletiko na domaćem terenu iz jedinog šuta na gol, postigao pogodak. Tolika dominacija Atletika da su imali ogromnih 27% poseda lopte. Atletiko se nije video na terenu, dali gol u 4. minutu i rešili da sledeće 2 utakmice igraju bunkericu, jer znaju da više nikad neće imati toliko sreće da daju gol Liverpulu. Ali ajde, prvo poluvreme su izdržali, čeka ih još 90 minuta u Liverpulu. Videćemo. Barseloni ni 3:0 nije bilo dovoljno.

Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...

Obelix

pre 4 godine

(miodrag, 19. februar 2020 08:04)

Crni Miodraze sta ti covece napisa. Pa taj isti Atletiko je imao 2:0 protiv Juventusa pa je ispao. Fudbal koji Ateltiko igra je anti-fudbal. To je mozda bilo simpaticno prve dve tri godine jer su bili osvezenje, prekinuli dominaciju Reala i Barselone. Pa pogledaj koliko vise para daje Atletiko za kupovinu igraca. 40 miliona je razlika izmedju najveceg Liverpulovog i Atletikovog transfera, ako ne i vise. Nije Liverpul gord, vec igra nerealan fudbal i gazi sve, pa ce tako pregaziti i ove u revansu. A tek ova poredjenja drugih kako bi Hetafe pregazio Arsenal i slicno. Zaista ne treba trositi reci.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)
Covek jedne godine udje u finale izgube od Reala,naredne godine osvoji LS i razvaljuje u PL i ti nazivas njega i njegov tim cirkusantima. Lekove neke pod hitno dok ne bude prekasno momak.

Negativni

pre 4 godine

Ljudi, ovo je nedovoljna pobeda Atletika..Liverpul će ih samleti u revanšu. Veliča se pobeda kao da su prošli a na pola puta su!Odličan rez za šampiona premijer lige..a odličan i za Atletiko, s'obzirom da nisu zaslužili da pobede.
(kappa, 19. februar 2020 07:25) Odlican rezultat za Liverpul? Atletiko ako da 1 Liverpul ce morati 3, to je odlican rezultat? To je ta L’pool sekta i razlog zasto ih ljudi generalno ne vole. Samo ti uzivaj u svom matriksu

belgrado

pre 4 godine

ko nije zaspao,svaka mu cast.
atletiko,najdosadnija ekipa na svetu.

taktika,10 pozadi u 2 linije na 35 m od gola .
ako ispadne jedan igrac atletika,2 dotrcavaju na presing i cela linija se pomera napred.
zadatak trenera je da vodi navijanje i mase sudiji za svaki aut?!

zbog ovakvih je uvedeno pravilo 3 boda za pobedu,a 1 za nereseno i nema vracanje lopte golmanu.

ps. ne navijam za liverpol,navijam za fudbal,ali.....

NNN

pre 4 godine

Sad idemo bunker propalog Atletika 80 minuta
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coby, 18. februar 2020 21:18)

Sineoneov Atletiko je okrenuo igricu,
Liverpul za 90 minuta jurenja rezultata nije imao ni jedan jedini šut u okvir gola!

Vili van der Pakau

pre 4 godine

Каква хистерија и радост, дочекали после годину дана 1:0 против Ливерула. Уживајте пар дана.

miodrag

pre 4 godine

Ne samo Atletiko! Evropski timovi su sasvim drugaciji izazov za bilo koji engleski klub nego sto je za Engleze njihova liga, koja je neosporno jaka, ali ipak….Liverpul nije nista naucio iz svoje I istorije MS....u poslednjih par sezona! Oni su zaboravili da je dominantni MS u APL ispadao u LS nikada ne videvsi pehar namenjen pobedniku na postolju finalne utakmice. Oni su zaboravili da ih je Zvezda, takva kakva je bila, potpuno nadigrala u Beogradu a oni su bili u najjacem sastavu. Oni su zaboravili da ih je samo sreca spasila u grupnoj fazi LS te godine, jer je Napulj bio bolji od njih...I da ne nabrajam. Oni su zaboravili mnogo toga , cak I to da je njihovo finale sa Totenhemom bilo jedno od najslabijih u novijoj istoriji LS, sa Totenhemom koji je sticajem sretnih okolnosti uopste dosao do finala. Mnogo su postali gordi i to ih zaista ovaj put moze kostati skupo, jer protiv Atletika se malo ko naigrao….a ja mislim da bi Cholo unapred bio saglasan I sa 0:0 a sada ima, za igru Atletika OGROMNIH 1:0.....Ne bih da sam u Jirgenovoj kozi!

miodrag

pre 4 godine

Ne samo Atletiko! Evropski timovi su sasvim drugaciji izazov za bilo koji engleski klub nego sto je za Engleze njihova liga, koja je neosporno jaka, ali ipak….Liverpul nije nista naucio iz svoje I istorije MS....u poslednjih par sezona! Oni su zaboravili da je dominantni MS u APL ispadao u LS nikada ne videvsi pehar namenjen pobedniku na postolju finalne utakmice. Oni su zaboravili da ih je Zvezda, takva kakva je bila, potpuno nadigrala u Beogradu a oni su bili u najjacem sastavu. Oni su zaboravili da ih je samo sreca spasila u grupnoj fazi LS te godine, jer je Napulj bio bolji od njih...I da ne nabrajam. Oni su zaboravili mnogo toga , cak I to da je njihovo finale sa Totenhemom bilo jedno od najslabijih u novijoj istoriji LS, sa Totenhemom koji je sticajem sretnih okolnosti uopste dosao do finala. Mnogo su postali gordi i to ih zaista ovaj put moze kostati skupo, jer protiv Atletika se malo ko naigrao….a ja mislim da bi Cholo unapred bio saglasan I sa 0:0 a sada ima, za igru Atletika OGROMNIH 1:0.....Ne bih da sam u Jirgenovoj kozi!

zvonko

pre 4 godine

pa nije ovo raspala premier liga, ovo je ono takmicenje sto su igrali 2 finala zaredom, jedno i pobijedili...nego to tad nije bilo bitno, tad je bila bitnija premier liga... tako sad je opet bitna liga sampiona


gol uz puno srece, nakon toga perfektan blok atletika ali ako neko ima snage i kreativnosti da ovo okrene već večeras to je liverpul

4

pre 4 godine

atletiko sa ovim poludivljim argentincima zaslužuje svaku utakmicu 5-6 žutih kartona , plus onaj pored aut linije , zašto to sudije ne urade nije mi poznato jer su njihovi startovi ubistveni a odbranu igra sa tri parkirana autobusa , to nije fudbal

wiener

pre 4 godine

Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...
(Ostin A, 19. februar 2020 00:20)

da, da, jako je interesantno gledati i norwich i west ham i crystal palace i burnley. posebno ako nemas zivot, nemas devojku, posao itd.

a to da su takvi engleski klubovi jaci od slicnih spanskih tipa espanyol, betis, celta, pa takva tvrdnja je samo moguca jer se takvi klubovi u evropi ne srecu. ali arogancija obozavalaca engleskih liga mi je ostala lepo u secanju kada ke birmingham ispa iz premier lige ali se kvaliikovao za evropu kroz kup ili kup lige, ne znam tacno, pa je trebao da igra sa bragom i svi englezi su samo govorili sa koliko golova razlike ce pobediti i naravno izgubili su.

Todor

pre 4 godine

Ako Lpul nastavi da igra kao Barsa, primiće još koji u drugom delu. Ovo je smor od dodavanja ovih pozadi. Kao da sam gledao Pikea, Busketsa, Albu, Rakitića i Ter Štegenan. Srednjivrdd ne oostoji, Vajnaldum... jel taj igrao? A Arnoldu sam izbrojao devet pogrešnih dodavanja za 45 minuta! Ni jedan tačan pas. Van Dajk počeo da ugra "na znanje", kao Pike.... Drugo pokuvreme ne gledam! Ovo je bilo očaj od igre!!!

Walk on...

pre 4 godine

Deluje da će se Atletiko lako odbraniti do kraja utakmice. Samo im treba malo sreće i bar još 2 igrača u odbrani. Nisam siguran da će im i to biti dovoljno u revanšu

posmatrac

pre 4 godine

Ko ima pravo prenosa najveceg i najprestiznijeg takmicenja u fudbalu na svetu? Jel opet united medija neda? Sram vas bilo lopovi sto ste skinuli ls sa tv-a. Da je ovaj narod pametan da vam svi raskinu ugovore iz protesta.
(ko-ometator, 18. februar 2020 20:48)

da hoce mogli bi da prenose. kako arena daje tv o2 da prenosi seriju a

RW#0

pre 4 godine

(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na


strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...
(šinterator, 18. februar 2020 23:18)

Pa tacno je to sto je rekao. Liverpool na poslednjih 11 gostovanja u LS ima 7 poraza i 4 pobede. A pobede su protiv slabijih timova kao sto su Salzburg, Genk i Porto. Jedino Bajern. Plus kuci nisu pobedili Bajern, Porto, Napoli. Jedva na 50% pobeda u LS od polufinala pretprosle sezone. Ovaj Liverpool nije medju 5 najboljih timova u istoriji PL.

Шумадинац 100%

pre 4 godine

Било ми је жао Атлетиковог пораза против Реала у финалу 2014-е. Али, сада када видим какав фудбал играју последње 3-4 сезоне, драго ми је да нису постали прваци Европе и надам се да НИКАДА НЕЋЕ!

gratis

pre 4 godine

postoji li veci levak od ovog Morate? nije mi jasno na koju foru ga je Real vratio pre 2-3 godine, na koju foru je igrao u Juventusu, na koju foru ga je onoliko Čelzi platio i na koji foru je u prvih 11 u Atletiku???

freality

pre 4 godine

Kad sam napisao onom liku da liverpul ne da nije tzv GOAT ekipa, nego da nije ni u top 10, dali ste mi 95% negativnih ocena na komentar. Pozdrav znalci..

Ps. Jos su izgubili od Zvezde eeeejjj...

mmm

pre 4 godine

Ja molim strucnjake da mi objasne zasto se ovde komentarise kao da je liverpul igrao protiv Radnickog iz Nisa,kao da je izgubio 5:0,kao da je vec ispao,i kao da je Atletiko bio fascinantan.Takodje,voleo bih da objasne ako je premijer liga precenjena jer je Liverpul kako kazete smesan,to znaci i da je Liga sampiona smesna posto su je osvojili koliko se secam?Da malo smanjite svoje kompleksice,i budete malo objektivni..Jos jedna `smesna stvar`-Klop sa Liverpulopm nikad nije izubio na dve utakmice,toliko su precenjeni :) Ali okej,kapiram da vam je prosek 15-18 godina,eventualno 20..ako prodje Atletiko,svaka cast,ljudi igraju muski fudbal..Ali u Liverpulu je to drugacija tekma,kao sto je bila i u Torinu..sportski pozdrav :)
p.s. Nemojte biti ljubomnorni na LFC jer vasem klubu ne ide,ili ima kaznu zbog fer pleja..Kazete premijer liga precenjena a uvek najvise timova u zavrsnicama..kad su junajted i celzi osvajali,tad je vrvt bila jaka jel da..sa Liverpulom koji ima Ngoga u spicu i Milana Jovanovica na krilu.Caoooooo

šinterator

pre 4 godine

(Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
(Imperator, 18. februar 2020 22:57)

dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...

Ivan

pre 4 godine

Ja ne mogu da vjerujem da se ljudi i dalje čude kako Atletiko igra,ovo se očekivalo samo mislim da ne mogu na Enfild izdržat bez ako ga opet uvale nekako pa opet da se brane i da ih pogleda sreća. Kažu Liverpul je podsjetio na Barsu sa dodavanjima bespotrebnim,nije tu ni Barsa kriva a ni Liverpul,ne može se drugačije kad svi igraju iza lopte,po dva beka imaju,nemaš prostor da igraš,i non stop na ivicu faula i prljavo,kad te u to ubače u takvu igru oni su najbolji tad. Ja sam mislio da će im Klop isto malo prepuštit posjed pa da ih iz kontre načnu jer Atletiko kad ima posjed oni ne znaju što će s loptom,ne umiju da napadaju,skloni su greškama.

ako

pre 4 godine

@Vase ime*
Hahaha, ajde sad isto to samo Spanija vs Italija, pa da nam objasnis kako je Calcio jaci od Primere.
Pusti te gluposti decko, niti se fudbal igra od 2009, niti medjusobni odnos klubova nesto dokazuje. Poredis mi period najmocnije Primere u istoriji, sa periodom jedne od najvecih kriza u istoriji Premijer Lige.

PerSu

pre 4 godine

Ovde se komentarise kao da je Liverpul vec ispao, ljudi odigrali jedan los mec i odma jedva docekali dezurni da kritikuju. Deja vu Barsa to zna najbolje. Jos ce se ceramo u revansu.

KiMi

pre 4 godine

Kako se samo osecate vi koji poredite posle jednog meca a i omalovazavate jedan klub i jednu ligu, kada znate da ima revans u kojem moze Lvpl dati 5 golova a i ne mora naravno. Tako je bilo i protiv Barse prosle god. Pa sta bi u revansu. Atletiko je masina za umrtviti igru kada prvi povede. Inace, ne volim Lvpl ali treba malo pricekati sa ponizavanjem.

sarajevo.ba

pre 4 godine

Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...
(Ostin A, 19. februar 2020 00:20)

Tako je prijatelju.
Pa onda Atalanta uvali Evertonu OSAM ( 8 )
golova.
Atalanta -Everton 3:0
Everton- Atalanta 1:5, jesen 2017 godine.
A Eibar i Levante bi brat bratu u 2 tekme sa po 5 razlike ispratili West Hem i Villu.

Куп је битан

pre 4 godine

Kako volim ovaj funjarski fudbal koji igra Atletiko. Daju gol ne znaju ni oni kako i onda mozes da igras 2 dana ne mozes im dati gol. Ekipa stvorena za uzimanje kesa na kladionici 0-1, ili 0-2 i dobitak zagarantovan.
(karabaja, 18. februar 2020 22:47)

Ја исто. Али овакав начин игре захтева невероватну физичку припремљеност играча, много трчања и савршену уиграност. Често је камера приказивала како су постављене линије Атлетика. Занимљиво је било видети како један играч из везног реда излази на пресинг и како се брзо враћа назад ако Ливерпул пробије. Ова утакмица је леп пример за тренере. Рецимо, наши клубови не знају да играју овако зато што се скоро сви играчи сабију у 16 метара. Онда када освојимо лопту, лако је изгубимо на средини терена, противник направи вишак и довиђења. Многи не могу или не желе да схвате, али ово је ЛШ, највиши ниво светског фудбала. Ово је немилосрдна борба и нико те не пита да ли играш тзв. леп фудбал. У ЛШ се игра такмичарски фудбал. Наравно, следи реванш, где је Ливерпул и даље фаворит, али биће им јако тешко. Што се тиче друге утакмице, свака част за Дортмунд. Мораће још боље у реваншу. Озбиљне паре ће узети за Халанда.

Fanatik

pre 4 godine

Atletiko negledljiv fudbal igra, ali ni Liverpul nije odigrao bajno. Očigledno da ove sezone dobijaju tekme u premijer ligi i koje loše odigraju, ali ovo je druga pesma, a Atletiko je jak klub.. Kolko god se Atletiko večeras povukao, Liverpul je morao da bude opasniji i konkretni ji. Sad samo jedan gol i jedan trenutak nepažnje na Enfildu deli Liverpul od problema...

zvonko

pre 4 godine

ovo je cca 5.put u ove 2 sezone da se imperator i društvo javljaju i opraštaju od liverpula a čini mi se da smo bili svjedoci i težih situacija za liverpul naročito prošle sezone. što se mene tiče svejedno mi je hoće li liverpul ispasti od atletika za 3 nedjelje ili će izgubiti u finalu, vidio sam da je sve osim osvajanja trofeja neuspjeh i da najviše ustvari i bole porazi u kasnoj fazi takmičenja

Rogi Inglewood

pre 4 godine

Sineoneov Atletiko je okrenuo igricu,
Liverpul za 90 minuta jurenja rezultata nije imao ni jedan jedini šut u okvir gola!
(NNN, 18. februar 2020 23:16)

Pa jel se ta igra igrala druze ili je nesto drugo poenta modernog fudbala!?

Dušan

pre 4 godine

znaci nema svrhe gledati revans i bunkeraj
(djura, 18. februar 2020 23:39) # Link komentara

Pa može biti i potpuno suprotno, to je utakmica koja će odlučivati prolaz, Liverpul na Enfildu to nikad ne može biti dosadno, biće dodatno motivisani veruj prštaće na obe strane :D

John Lundstram

pre 4 godine

ja zaboravio da Simeone kaze presing prvih 10 minuta pa nekako uvaljaju gol najcesce iz prekida i onda dupli blok
najbolja sansa je bila kad je salah pogodio njihovog stopera u glavu