Četvrtak, 06.02.2020.

20:47

Denver povukao potez u poslednjim minutima trejd roka

Denver Nagetsi trejdovali su Šabaza Nejpir u Vašington, a zauzvrat su dobili beka Džordana Mekrea, prenosi ESPN.

Izvor: PT

Denver povukao potez u poslednjim minutima trejd roka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Mirko

pre 4 godine

Treba biti realan: tesko bi bilo kvalitativno nadjacati kalifornijance bilo kakvim trejdom u ovom trenutku, nakon sto su se oba tima nakrcali ove godine sa sadasnijm i bivsim olstarovima.

Denverovo vreme tek dolazi.
(Vlada Calgary, 6. februar 2020 23:03)

Pa sad, neke Kalifornijance su vec nadjacali - Sakramento i Golden Stejt su takodje kalifornijski klubovi.
(Milan, 7. februar 2020 07:11)

Obojica ste u pravu, Vlada je mislio na nadjačavanje u smislu privlačnosti tima za igrače, u tredovima, a ne u igri. Denverovo vreme dolazi i već je praktično - došlo, drugu godinu za redom su u plej ofu i to visoko kotirani.
Osim toga tri (od 4) tima iz Kalifornije su ove godine pobeđeni makar jednom.
Takođe nije bitna ni Kalifornija, već L.A. kao tržište, ekonomski i istorijski, i poslednjih godina GSW jer je bio šampion. Sakramento je isto iz Kalifornije ali ništa specijalno nije zanimljiv kao što su to Lejkersi,Boston i ostale trofejne franšize.

bmiles

pre 4 godine

ini se da je komentar pod sifrom "bskfan" najblizi cinjenici kako se i zasta koristi trejd pa bi trebalo svi da ga odobre!
Prosli trejd sem odlazak Kapele u Atlantu,Galinerija i Igudale u Majami,nije doneo posebno nista ostalim timovima,izuzev smanjenja u novcanim izdvajanjima,a nekima dobit pikova! Denver je u zadnji cas dobio bolje pojacanje nego trejdom 4 za 4 sa Minesotom. Mcree je u najboljim godinama, koji moze biti upotrebljiv u rotacijama,izvrstan spoljni suter sa 37% ucinka za 3 poena,bolji nego sadasnji igraci Denvera.Moze se brzo uklopiti u igru Denvera,plus dobar je u odbrani.Denver ce biti veoma kurentan u prelaznom roku jer ce se zahvaliti Milsapu i Plamliju a uz postojeci tim moci pazariti za "trecu" mega zvezdu!Tako to rade "tzv. mali klubovi",uz konstataciju da vec imaju mega ugovorima dvojici,Jokic i Mari.Da postanes NBA sampion moraju se imati 3 mega zvezde u timu.Imali su to Bulsi sa Jordanom,Pipen,(Grant i Rodman),Majami(Lebron,Vejd i Bos), GSW (Kari,Durant i Tompson).Jedina opcija cime se GM Denvera,rukovodi u dovodjenju,sto radi godinama uspesno,jer je Denver nakon godina posta doveo dva puta uzastopce u plejof!
Na kraju krajeva ko smo mi da ucimo nekog kompetetnijeg da znamo bolje od njega!? Ali u nasem narodu izgleda je ustaljeno ono "niko ne zna bolje" od nas samih! Papir trpi sve,odnosno nista nas ne kosta da udaramo po dirkama kompa i brinemo tudju brigu nego vlastitu.
Pozdrav svim komentatorima ovog sajta,uzivajte!

bskfan

pre 4 godine

@Mladen

Tako malo Djokica razmislja o trejdovima. Primer AD-a, hteli su ga svi, bio je pod ugovorom i nista se nije pitao, a onda kao slucajno procuri vest da mogu da trejduju za njega ali on sa njima nece produziti ugovor. I sta sad? On hoce u LA, ovi za njega dali nekoliko mladih igraca i nekoliko pikova, i ko moze da im parira? Jel treba da daju to sve za jednogodisnje rentiranje? Druga stvar, kao ovde sa Holidejom, Pelikanima se nigde ne zuri i onda stavili cenu na njega kao da je Durant a ne Holidej. Koga su to jos mogli da dovedu? Konvingtona za koga je Hjuston dao Kapelu i prvi pik...koga je Denver mogao da da? Ili Bertans, Vizardi za njega trazili loteri pik, za dvomesecno rentiranje. Ili Redik, takodje trazili prvi pik itd. Grizliji za dvomesecno rentiranje Igija trazili prvi pik. Najkrace receno, mali klubovi ne mogu da se pojacaju trejdom vec samo da razvijaju svoje igrace ili da preplate nekog slobodnog igraca. Tacka. Kome to nije jasno taj ne zna kako funkcionise NBA. Za Plamlija niko ne bi dao nista vec suprotno, Denver bi morao da prikaci pik uz njega da bi ga se resili, na isti nacin kao sto su morali da daju pik da bi se resili Farida. Kada jednom napravis gresku onda tu nema lake popravke. Ili npr. Barton ili Haris...kako da ih trejdujes kad ih niko nece? Denver tu jednostavno nema izbor, jedina im je sansa da se sacekaju da isteknu ugovori Plamliju i Milsapu, da daju novi ugovor Grantu i ako im ostane nesto novca da pokupe nekog slobodnog igraca.

JPR24

pre 4 godine

Iskreno, gledano na papiru, nisam uopšte siguran da je Denver uradio dobar posao. Pre au trebali da nešto veće love i da trejduju Herisa koji je sve gori i gori, prosto dečko nezna gde bije ! Onaj mali Dozier je korisniji od njega, igra pametno, šut nije naj naj okej ali malo i šutira, krade lopte i kad igra sa Jokicem, daleko korisnije stvari radi od Herisa koji bunari i bunari, zadnje dve partije 50 minuta, 7 poena, šut 1/13...

Saša

pre 4 godine

Bizli je Denveru trebao za plej of, a ovi mu ne trebaju skoro pa ni za sta.
Kad se gledaju detalji, onda trebaju, ali za nesto bitnije ne, a mogu i da štete ako se ne uklope u igru. Uostalom, Sakramento nije dao Bogdanovića iako mu ističe ugovor slično kao Bizliju. Znači, hoću reći: velika muka, ali skoro ništa.

Pant.LA

pre 4 godine

Denver ima sistem tako da ce bilo kom igracu biti lako da se uklopi.. tim pre ako je i on sam po sebi dobar, a moras biti da bi bio bek u nba.. pored jokare ima da procveta..

Mladen

pre 4 godine

To da Denver nikog ne moze da dovede jer kao nije atraktivna lokacija i malo trziste ima veze sa slobodnim agentima a ne trejdovima gde se igrac uopste ne pita osim ako ima no trade klauzulu (sto ima valjda 2-3 igraca u celoj ligi). Tako da im trejdovi i jesu jedino mesto da se pojacaju, pretendenti na draft mogu da zaborave. GM koji trejduje Nurkica za Plamlija pa onda 3 godine vucarati Plamlija i Bartona je neoprostivo ako vec nekog mora da se otarasis za kikiriki pik to je jedan od njih dvojice svakako ne Bizli koji je dobar igrac. Oni su jednostavno krsh franshiza uzasno vodjena koja nikad nista nece postici, posrecilo im se jedan u milion da u drugoj rundi izaberu all star igraca inace bi danas bili zakucani za dno tabele jer van Jokica oni su organizaciono Sharlot.

Milan

pre 4 godine

Treba biti realan: tesko bi bilo kvalitativno nadjacati kalifornijance bilo kakvim trejdom u ovom trenutku, nakon sto su se oba tima nakrcali ove godine sa sadasnijm i bivsim olstarovima.

Denverovo vreme tek dolazi.
(Vlada Calgary, 6. februar 2020 23:03)

Pa sad, neke Kalifornijance su vec nadjacali - Sakramento i Golden Stejt su takodje kalifornijski klubovi.

Sasa Loznica

pre 4 godine

Slazem SE za Holideja sa svima vama.On ima 30 godina.Koliko je realno njemu ponuditi veliku lovu.Mislim da Denver ceka kraj sezone I tada krece da resava Harisa I njegov veliki ugovor.Plamli ima isto veliki ugovor a ne donosi nista.Pa Milsap odlazi na veteranski minimum.E sad ko zna sta je u glavi staffa Denvera.Ako je Nikola planirao da igra celu karijeru tamo a znamo da sedi sa trenerima I osobljem mislim da ce sesti zajedno I traziti jednog pleja da Mareja vrate na beka.A Plamli kakav god bio I dalje I'ma tu neku trejd vrednost jer je Jak,skocan.Cak mislim da bi im oba Bogdanovica legla dobro,I Nas I Hrvat jer su pismeni.Bogdan plus igra dobru odbranu.Sledece sezone ce imati prostora u seleri kepu pa cemo videti aktivnost.Ako sa istim timom udju u sledeci sezonu od njih realno veciti kandidata,a to ce Nikolu mislim umoriti A bez njega trenutno je to skoro pa van plejofa fransiza.Videcemo.Ja nisam ocekivao nista,zasada se to I desilo.Mpj je zasticen od trejda Ali sledece sezone vec nije.Imaju mlad Tim I mnogo kalkulacija.I dalje me muci samo jedno.Sta ako se Nikola povredi pred plej of.Jel ce I Oni da igraju small ball???

Sasa Loznica

pre 4 godine

Ljudi pomirite se sa Tim da Denver jednostavno NE moze da dovede mladog igraca,ili nekoga srednjih godina koji je vrh igrac jer pod-a uzasno je malo trziste,pod b-i kad bi hteli to morali bi ili da ga pretplate debelo ili pod c da daju ili Mareja,ili MPJ.Postoji I 4 opcija o kojoj mi ne razsmisljamo a to je da u jednom momentu ponude Jokica I dobiju brdo igraca za njega.Oni ne zure.Imaju zdravo jezgro mladih igraca sa iskusnim Mislapom kome je namerno dato 30 miliona da bi sledece igrao za veteranski minimum od milion I nesto.Sta god mi mislili o njemu,cinjenica je da je Denver poceo da napreduje od kada je on potpisan.Uce od njega svi odbranu,I njegova se posle Nikoline sigurno najvise slusa.Kada SE oslobode njegovog ugovora,uz otkaze ovima sto su stigli u proslom trejdu,njih 4.Ostaje masna cifra lufta da se nekom ponudi Jak ugovor.Ako odigraju dobro u plej ofu,npr.doguraju do finala konferencije vec ce poceti I igraci ozbiljno da razmisljaju cekaj pa Oni su mladi,jaki,imaju najbolji skor protiv 500+timova,Imaju klac igraca najboljeg.To su sitnice koje puno znace.Verujem da ce Mareju jasno biti stavljeno do znanja da se od njega ocekuje iskorak u plej ofu a ne da nestane kao prosli put.Time mu stavljaju do znanja da je I on zamenjljiv.A moje razmisljanje je da njima treba klasican plej jer Marej to nije,a njega samo da pomere na prirodnu poziciju beka.MpJ ako nastavi ovako bice ekstra.Sudbina malih sredina je pretplacivanje igraca.I naravno draft,pikovi I njihov razvoj.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)
Prosledili brze bolje, nego kako...gde da ga zadrze, mogao ih je sve "žžžžžžk"...

Tazo

pre 4 godine

@ Dobar je Jordan McRae,bolji i od Murria, ima osobine Jokica sto se tice timske igre...
(maks, 6. februar 2020 21:43)

Nisam bas siguran da imas prave informacije ili si pomesao Jokica sa Bartonom.
McRae se isto kao i Barton zabija pod kos i onda ne zna ni gde je posao ni kako da se vrati.

живац

pre 4 godine

вау какав потез!
боље да су дали герија хериса за било шта... од када је узео паре, ништа није одиграо.

bskfan

pre 4 godine

Kazu ovde neki "moralo je to bolje", "sta bi sa Holidejom" i "jesu li mogli da dobiju neku zvezdu"? Mogli su, ali je bilo pitanje po kojoj ceni. Bil je produzio ugovor sa Vizardima i sada nije mogao biti trejdovan zbog takozvane "otrovne pilule". Kako se cuje, Pelikani su za Holideja prvo trazili MPJ-a a posle Mareja, i uz njih par pikova, sto je neozbiljno. Sve zvezde uvek hoce u LA, privlace ih svetla velegrada, i malim klubovima je tesko da ih dovedu. Sa druge strane, na osnovu ovo malo utakmica sto je odigrao, MPJ jeste buduca zvezda i ne bi imalo smisla dati ga za Holideja koji je dobar ali ipak nikada nece biti zveda. Denver nije u frci pa da mora da ide na sve ili nista jer kontrolisu najvaznije igrace: Jokic je tu jos tri godine, a verovatno ce mu, cim se za to steknu uslovi, ponudti i produzetak ugovora. Marej ima ugovor na 5 godian, MPJ ima jos dve godine ruki ugovora, pa onda barem jos 4 godine nakon toga. Dakle, ako se ne desi nesto nepredvidjeno, oni vec imaju 3 max igraca i ne trebaju im dodatne zvezde, vec samo kvalitetni dodatni igraci. Naravno, ne treba zaboraviti ni Bol Bola koji bi takodje mogao da napravi razliku. E sad, zasto bi Denevr sve to reskirao da bi doveo nekog Bila ili Holideja? Ja tog Bila ne bi doveo ni pod razno jer bi on verovatno izigravao zvezdu i poremetio hemiju u timu. Gledam onog Dinvidija kome Durant "baca kosku" a ovaj se pravi da ne vidi pa ga iskulira. Kad se tako ponasa prema jednom Durantu kako bi se tek ponasao prema Jokicu?

Milos

pre 4 godine

z- Svako od njih je pristao na to cim su stavili svoj potpis na fine NBA ugovore. Je l mislis da Bobiju na primer smeta to? Cisto sumnjam. 7 milki po sezoni, odigra svaki treci cetvrti mec po 10 minuta, jedva da se oznoji, zeza se sa navijacima plus uloga u blokbasteru. U Evroligi bi za nekih 2 miliona npr morao da igra bar 20 minuta po utakmici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pn, 6. februar 2020 23:38)
Boban ima 3,5m godisnje.

Jomo

pre 4 godine

Denver bi trebao napraviti trejd sa San Antoniom da im da prava za Milutinova koji bezveze trune u Olimpiakosu. Njima bi dobro došao kao drugi centar umesto Plumlija.

Vlada Calgary

pre 4 godine

Tesko da je moglo bolje za sada.

Vonle, Mekre i Diop nisu zvucna imena kao Dramond, Vigins ili Moris, no ni ne kostaju toliko.

Bizli je dobar igrac, no za poslednje dve godine nije uspeo da "zasluzi" vise od 15tak minuta po utakmici. Huanco isto tako.

Vonle je sasvim solidan PF/C 9ti pick 2014.), koji ume da sutne za 3, solidna kontrola lopte, solidna odbrana i dobri %. Ovo bi moglo puno da znaci kad Denveru zaskripi u doigravanju.

Mekre je dobar bek suter i takav treba Melounu (boje igra odbranu od Napijera sto ce Denveru znaciti u aprilu i maju)

Naravno da bi Bil i Holidej bile bolje opcije, no ako svi ozdrave i Heris pocne da daje koseve bice to milina za gledati.
Treba biti realan: tesko bi bilo kvalitativno nadjacati kalifornijance bilo kakvim trejdom u ovom trenutku, nakon sto su se oba tima nakrcali ove godine sa sadasnijm i bivsim olstarovima.

Denverovo vreme tek dolazi.

bogibot

pre 4 godine

Denver po obicaju jedno veliko nista. Umesto da se otarase Bartona i njegove pare ponude Bizliju za ugovor oni kresu rotaciju za nista, neki bezvezni pik. I nikako da se otarase panja Plamlija i nadju krstenog rezervnog centra. GM treba da im leti.
(Mladen, 06. februar 2020 23:21)

A ti misliš to tako ide zamislis da ćes nekom da uvalis nekog igrača i taj prustane. Sta mislis zove gm denvera npr GMa pelikansa i kaze e hoces ovog panja bartona u zamenu za holidaya? I on kaže ajde znam da bi mladen strucnjak tako uradio i pristane...

Back in Black

pre 4 godine

prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)
Za mene licno mnogo bolji sistem nego recimo u Evropskom fudbalu.Gde su u vrhu oni koji imaju para i oni su sve bogatiji dok ovi drugi kako se snadju.To
je daleko od sporta.Sta mi je sportski kada igraju recimo Levante i Getafe protiv Barselone i Reala?Jedni imaju milijarde a drugi jedva krpe kraj sa krajem.Ovako brate u NBA svi imaju para,trejduju pa ko je bolji.Ne budeš prvak zato sto si najbogatiji to je ono najbitinije.Nije Golden Stejt bio prvi tri puta zato sto su bogat klub,jer su u NBA svi klubovi bogati.Dok u Evropi u svim sportovima vedri i oblaci onaj koji ima para i ko je najbogatiji.Zasto su u kosarcu CSKA,Real,Fener itd,redovno u fajnol foru zato sto imaju najveci budzet.

јд123

pre 4 godine

Tresla se gora rodio se mis,bukvalno. Ocekivao sam neki veliki potez Denvera a desio se mucak,dati dva igraca vec naviknuti na sistem koji su u najgorem slucaju istog kvaliteta za nekog Mekrea je stvarno nerazuman potez. Nazalost nista ni od finala zapada ove sezone a kamoli titule.
(Dacha, 6. februar 2020 21:46)

Нису они дали Бизлија и Хуанча за Мекреа. Они су у суштини дали њих двојицу за пик, вероватно су морали дати обојицу, иначе остали не би пристали. Овај Мекре је доведен уместо Напијера, кога су добили уз поменути пик.

Значи питање треба да буде ко је бољи Мекре или Напијер? Као што сам писао циљ им је био да добију два пика за Бизлија и Хунача, на крају су добили један пик +још неке играче. Бизли је одбио продужетак, зато су га трејдовали, иначе би га на крају сезоне изгубили за џабе. Пик доста вреди у будућим преговорима око размене играча.

Бил сада није могао бити трејдован а Њу Орлинс је изјавио да не дају Холидеја, једино ако добију неку ”непристојну” понуду. Сигурно су преговарали, осим Јокића, Мареја и МПЈ сви су могли бити у понуди за Холидеја. Али Њу Орлинс је вероватно управо Мареја или МПЈ-а тражио, плус још неке да се уравнају плате. Херис је скроз у каналу, синоћ шут 0/13, са Бартоном ништа не добијају, јер је стар (29 година, Холидеј 30).
Тако да Денвер није имао шта да понуди а МПЈ или Мареј за Холидеја се не исплати. Мареј за Била би већ била друга прича, али титула ове сезоне ионако није реална, од следеће године је већ друга прича.

Mladen

pre 4 godine

Denver po obicaju jedno veliko nista. Umesto da se otarase Bartona i njegove pare ponude Bizliju za ugovor oni kresu rotaciju za nista, neki bezvezni pik. I nikako da se otarase panja Plamlija i nadju krstenog rezervnog centra. GM treba da im leti.

bskfan

pre 4 godine

Ovde vecina ne prati NBA i komentarisu napamet. Njima ovo moze da izgleda kao presipanje iz supljeg u prazno, ali nije. Prvo, Beasly je letos angazovao LebRonog menadzera, sto znaci da ocekuje jak ugovor, a to u Denveru nije mogao da dobije. Juancho je po svojoj visini PF ali nema snagu za PF-a a vodjenje lopte mu je mnogo lose tako da nema mesta ni na poziciji SF-a. Vanderbilt ima potencijal ali samo pod uslovom da osposobi svoj sut jer je sa trenutnim sutem neupotrebljiv. Dakle, Denver je uradio pravu stvar i za ta tri igraca na koje ne racuna dobio nesto za uzvrat. 1) Keita je jako zanimljiv igrac, sigurno ce mu dati sansu i pokusati da ga osposobe da iduce godine bude u rotaciji. 2) Sve jake ekipe imaju i treceg centra, tako da je dovodjenje Vonleha sasvim logicno. 3) Napier je tu upao u paketu, Moris i Dozijer imaju prednost, pa su ga onda prosledili u Vasington a za njega dobili igraca koji ima visinu da moze da odigra na mestu SF-a, ima i sut a ima i nekakav ulaz, mada nista posebno. Dakle, zamenili su 3 igraca na koje ne racunaju sa 3 igraca na koje eventualno mogu da racunaju, a uz to dobili 1st pik Hjustona koji bi mogao da bude negde oko 20-tog mesta sto je jako vazno jer ove godine Denver nema svoj pik. Znaci, dobili su fleksibilnost. Mogu da upakuju Harisa ili Bartona sa tim pikom i da dovedu nekog vrhunskog igraca. Ako ne, onda iskoriste pik i imaju igraca pod ruki ugovorom. Pelikani trazili puno za Holideja tako da je Tim to sasvim ispravno propustio.

goblin

pre 4 godine

Igrači tipa Holidej,vecno povredjeni Lav i slični ne mogu da pomognu Denveru da se pošteno "pobije" sa dva kluba iz L.A. u plej ofu ove sezone.Nisu oni taj kalibar.Znaju to gazde Denvera i zato nisu povukli radikalne poteze.Ne žure,nema ni razloga.Nema trenutno top igrača na tržištu.Sve dok imaju Milsapov ugovor oni ne mogu da naprave iskorak.Ali već sledeće sezone...Bez Milsapovog ugovora,mogu da trejduju negde Herisa ili Bartona i oslobode se njihovih plata.Sasvim dovoljno novca u budžetu za jednog pravog superstara.Ako to uspeju,plus pravi Porter,dugačka klupa...Prvi favorit za titulu sledeće sezone biće baš Denver.

bogibot

pre 4 godine

Stručnjaci su ovde govorili da dolazi Bredli Bil,Džru Holidej,Klej Tompson,a ono na kraju došao nikad jači Mekre hahaha Nagetsi su jedna od najmanje popularnih franšiza,džabe sve..
(dnevna doza prosecnog Srbende, 06. februar 2020 21:39)

Nema to veze ni sa "steucnjacima" a ni sa popularnoscu denvera. Ni ti steucnjaci a ni ti a ni 90% ljidi ovde nema pojma o NBA i kako ona funkcioniše. Nijedan od pomenutih igrača nije mogao da dodje zato sto denver nema prostora u budžetu za platu takvom igraču. Jedino su mogli da daju jokica, milsapa ili mareja. E sad naravno da jokica ne bi dali a naravno da nijedna ekipa ne bi uzela ovu dvojicu a dala zauzvrat gore pomenute igrače...

76er

pre 4 godine

MekRej bolji od Nejpira i to dosta, dobar potez, stvarno jaku ekipu ima Denver
(partizanbelgrade, 06. februar 2020 21:36)

Oduzmi Jokica i ova ekipa igra derbi zacelja sa Golden Stejtom.

Milan

pre 4 godine

Dobar igrač koji donosi poene sa klupe, vrlo solidni procenti. U odsustvu Bila je bio važna šuterska opcija Vizardsa, vidim da je trpao 35, 29, pa opet 29. Nagetsi su dobili baš ono što im je trebalo za neku mizernu platu od 1,7 miliona.

pn

pre 4 godine

z- Svako od njih je pristao na to cim su stavili svoj potpis na fine NBA ugovore. Je l mislis da Bobiju na primer smeta to? Cisto sumnjam. 7 milki po sezoni, odigra svaki treci cetvrti mec po 10 minuta, jedva da se oznoji, zeza se sa navijacima plus uloga u blokbasteru. U Evroligi bi za nekih 2 miliona npr morao da igra bar 20 minuta po utakmici.

Marko

pre 4 godine

Bizliju je isticao ugovor i bio bi slobodan već do plej ofa, a tražio bi veliki ugovor i mislim da je Denver ok ovo odradio, dobio je dva solidna igrača da pojača klupu. Verovatno će gledati da na kraju sezone trejduju Herisa (ako se ne popravi do plej ofa)+nekog od ovih sa klupe i dovedu kvalitetnijeg igrača, oni već sa Porterom suštinski imaju novog startera sledeće sezone, a i Grant i Moris su isto bolji od Herisa i generalno su popunjeni na svim pozicijama kao niko u ligi.

nik

pre 4 godine

Bizli je za dlaku bolji od njega ali problem je u tome sto bi ga na kraju sezone izgubili jer ne bi imali novca da mu plate da ostane. Sjajan potez Denvera. Doduse, cini mi se da im se malo posrecilo na kraju, ali svakako svaka cast

steva

pre 4 godine

Denveru je potrebna bolja 5-tica sa klupe , Plumlee je ok kao Jokiceva rezerva , ali za prvi krug playoffa , za vise im treba centar koji je u stanju , osim da odbrani , i da ubaci nesto u napadu i pomogne " drugoj postavi" da igra bolje . Jos ove godine imaju Millsapa , tu je i Grant , pa je 4 -ka pokrivena...tu je i mali Porter Jr . Suteri im trebaju , bekovi suteri koji mogu da sutnu 40% (mozda i malo bolje) za 3 poena . Potrebni su "konstanti" suteri , a ne oni koji sutnu kako treba svaku 5 utakmicu . Harris bre sutne protiv Jute 0:13 , ljudi moji !? Ne znam da li je optrecenje za trejd njegova plata , ali on je morao sa jos nekim da bude trejdovan . Nista on nije bolji od Bizlija , samo po nekad igra bolju odbranu, mada i Bizli , covek bek suter promasi 3 vezana slobodna bacanja, to nikad pre u zivotu nisam video . Kad imas onakvog centra , kao sto je Jokic , centra preko koga ide sve u napadu i koji vidi bas sve , ima oci i nan ledjima , centra koji ce te uvek pronaci ako si slobodan...onda je , za napad , samo potrebno da ga okruzis sa par "atleticara" koji su brzi , koji "kataju" , koji mogu da skoce ...i sa par sutera koji mogu da pogode za 3 poena bar 45% onda kad su slobodni , kad su sami na sutu . Denver ako zeli finale zapada onda mora mora u trejdu dovesti jos jednog all-star igraca , npr. Beal iz Washingtona ili mozda Holiday iz Pelicansa .

NBG

pre 4 godine

Odlican trejd.

Za one koji nisu informisani Keita Bates-Diop je bio izbor Denvera na draftu kada su izabrali Porter Jr. Te godine nisu uspeli da ga dovedu. Iz ugla Denvera dali su Huancha (kojem ne bi produzili ugovor na kraju sezone), Bizlija (koji je odbio 10 mil ugovor i trazi vise i koji bi na kraju godine otisao za 0$ verdnosti za Denver) i Vanderbilta koji je greskom u NBA ligi i od prilike je na nivou Jagodica Kuridze. A dobili su odlicnog beka zamenu Jordan McRae koji je 12 poena 5 skokova i 5 asistencija igrac i koji ce ili pogurati Harrisa da pocne normalno da igra ili mu uzeti startnu poziciju, takodje se desavalo za Washington ove sezona da daje 35 poena.....Uz Jokica ce procvetati garant.... Keita Bates-Diop koji je oduvek bio njihova zelja i decko ima solidan potencijal, Noah Vonleh koji ce biti na kraju godine deo trade paketa i naravno 1 pik sa drafta 2020....
Od leta Milsapu istice poslednja godina 30 miliona ugovora po sezoni !!!!! Mogu lagano slanjem Harrisa da traze super max ugovor beka i da formiraju petorku sa Murrey - (primer-B. Beal) - M. Porter Jr - J. Grant - Jokic.....uz kilometar dugacku klupu to je tim za titulu bez ikakvog preterivanja

Milos

pre 4 godine

Ne kapiram Denver - otisao je Bizli koji ima 23 godine i uhodan je u sistem Denvera, a dosao Mekre koji ima 29 godina i koji nije uhodan u sistem Denvera.
Sve ostalo je isto ili slicno: statistika, lova (po 1,5m za ovu sezonu), obojici isticu ugovori na leto, pozicija u timu itd.
Ovo jedino ima smisla ako su se dogovorili unapred da ce Mekre na leto potpisati novi ugovor za 4-5m godisnje (a sto Bizli nije nameravao) ...

Gambeeet

pre 4 godine

Sećam ga se iz vremena kad je bio u Klivlendu sa LeBronom i Kajrijem u sezoni kad su uzeli dugo iščekivanu titulu i onoj narednoj. Nije mnogo igrao, ali se videlo da je dečko rođeni košgeter, da zna da barata sa loptom i ako treba čak i iskreira poziciju za šut. Imao je par zapaženih partija ove godine u mečevima u kojima nije igrao odlični Bredli Bil, mislim čak i 30+ u jednoj i 20 i kusur baš u Denveru + još nekoliko zapaženijih mečeva kada je imao slobodu da više šutira na koš. Mislim da će lepo koristiti Jokićeve asistencije i pogađati trojke koje šutira nešto ispod 38% što mu je ujedno i rekord karijere. Dugački ekstremiteti mu pomažu da bude solidan u odbrani, ne nešto više od toga. Još jedan odličan skorer neće škoditi ekipi Denvera, a ovaj momak zna kako da poentira. Kreće zahuktavanje :)))

srem bačka banat

pre 4 godine

Mislim da ljudi i Srbiji ne prate dovoljno "non star" igrače..Igrom slučaja već 6 god radim NBA utakmice i posao mi je da znam ko je ko u nba-u.. Mekre je odličan igrač i potez Denvera biće dobra adicija rosteru za play off ove sezonei biće trejdovan pre ili kasnije kad izvuku za njega pikove narednih godina..

Markobrebrat

pre 4 godine

Ljudi da shvatite da se Denver nije pojacavao ovim trejdovima, nego bukvalno daj sta das za Bizlija i Ernangomeza, posto oni svakako nisu zeleli da produze saradnju sa Denverom na kraju sezone. Jos su dobro i prosli, uzeli su pick od Hjustona, par igraca, sto mogu da iskoriste za trejdove na leto. Plus od ovog leta nece biti optereceni velikim ugovorom Milsapa i Plamlija (za njega je trenutni ugovor ogroman), tako da ocekujem vrlo zanimljivu ekipu od sledece sezone kad i MPJ sazri.

Aleks

pre 4 godine

Ne znam, meni deluje da Denver nije loše isposlovao. Rešili su se igrača sa kojima svakako ne bi produžili saradnju, a uzeli su igrača koji će biti još jedan dodatak klupi. Ovaj ima solidne statse za igrača sa klupe, 3P% mu je trenutno 38 valjda, a kroz karijeru šutira 36%. Ako ga je neko gledao više puta može da kaže kakav je utisak, je l' "privatnik" ili jok :) Svi su očekivali da dovedu nekog jakog igrača ali to baš nije realno, kao što je jd123 lepo objasnio verovatno su Pelikani tražili za Holideja MPJ-a što složićete se ne bi bio pametan potez. To je što je, Denver svakako ima dubinu rostera, mislim da su po tom pitanju najjači u ligi. Nema brige što se toga tiče.

Najbolji posao odradiše Klipersi i Atlanta, koje ludilo je zahvatilo Nikse da daju Morisa praktično za džak kikirikija. Minesota je isto fino odradila ovaj trejd rok. Za mene ubedljivo najbolja franšiza po poslovanju, u svakom smislu, je Golden stejt. Nahvataše Viginsa koji može da se pokaže a ne mora, ali i pikove. Budite sigurni da će oni nanjušiti talenat i draftovati prave igrače. Opet će biti opasni sledeće sezone.

Muad*dib

pre 4 godine

Mekre je neopevani divljak koji je iskoristio povrede u Vizardsima da navike brojke, uz užasne procente šuta. Denver ništa nije dobio u odnosu na Bizlija, čak je na gubitku. Jedino im ostaje taj pik prve runde kao neka nada da je dve ovo imalo smisla.

јд123

pre 4 godine

Čini mi se na kraju da je Denver bespotrebno učestvovao u ovom menjanju igrača. Ne vidim koju preteranu korist dobijaju ovim igračem.
(blob, 6. februar 2020 21:31)

Па није баш беспотребно. Циљ им је био да за Бизлија добију пика првог круга и за Хуанча пика другог круга. Добили су пика првог круга. Хуанчу свеједно не би дали нови уговор на крају сезоне. Бизлију су понудили мислим 10 мил. по сезони и он је одбио, тако да би отишао за џабе.
Причало се да циљају Холидеја, ту су вероватно планирали употребити тај пик, али очигледно је Њу Орлинс тражио превише, вероватно Портера уз још неке играче, јер Холидеј има плату од око 26 милиона. Али Денвер није луд да им да златну коку.

Тако остаје тај пик и могу га употребити у неком трејду на крају сезоне. Ту видим две опције, или Холидеј или Бредли Бил. Бил ће скоро па сигурно на крају сезоне напустити Вашингтон (сада није могао бити трејдован) и они ће кренути на рибилд. Денвер може на миру да сачека крај сезоне и ако Мареј коначно направи искорак не морају никога трејдовати. Ако Мареј и ове сезоне не буде константан и посебно у плеј-офу не унапреди игру, могу њега дати за Била или Холидеја. Мареја би сигурно узели и Њу Орлинс и Вашингтон, јер је још увек млад. У Вашингтону би могли почети правити екипу око њега а Њу Орлинсу би добро дошао млади бек-шутер да игра са Болом, Инграмом и Зионом.

Тако да Денвер може на миру сачекати крај сезоне. И даље имају материјала за неку акцију ако буде потребно и укаже се добра прилика.

palop

pre 4 godine

Jedino ako je razlika u plati inace kao igraci su slicni.
(majstor, 06. februar 2020 21:34)

Bizliju istice ugovor na kraju sezone i odbio je ponudu Denvera na 3 godine i 30 miliona ako se ne varam. Trejdovali su ga da bi uspeli da izvuku nesto, a ne da ode za dzabe...

NoName

pre 4 godine

"prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)

A šta treba da budu? Drugari kao Birčević i Raduljica??? Za te pare i ja i ti bi pristali da nas doživotno "prosleđuju dalje"...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Stručnjaci su ovde govorili da dolazi Bredli Bil,Džru Holidej,Klej Tompson,a ono na kraju došao nikad jači Mekre hahaha Nagetsi su jedna od najmanje popularnih franšiza,džabe sve..

Иду дани...

pre 4 godine

На вест о трејду Бизлија један од коментара је био да му ове године истиче уговор и постаје неограничено слободан играч.Денвер му понудио 30 мил за 3 године,човек мисли да вреди више и то је то...Сад по тој логици овај новајлија има нешто дужи уговор па је зато и доведен.
Него шта би са Холидејем?Гдје је запело? Можда им Денвер понудио Хериса а ови побегли ко ђаво од крста знајући како игра ове сезоне...😂

Dacha

pre 4 godine

Tresla se gora rodio se mis,bukvalno. Ocekivao sam neki veliki potez Denvera a desio se mucak,dati dva igraca vec naviknuti na sistem koji su u najgorem slucaju istog kvaliteta za nekog Mekrea je stvarno nerazuman potez. Nazalost nista ni od finala zapada ove sezone a kamoli titule.

uvekljubazan

pre 4 godine

"prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)
Liga je profesionalna, timovi su poslodavci, igrači su radnici. Imaju ponekad i štrajkove i lokaut...

Немања

pre 4 godine

У суштини су слабији са овим трејдовима,Јокић ће их одвести до друге рунде и то је то.

NBG

pre 4 godine

Odlican trejd.

Za one koji nisu informisani Keita Bates-Diop je bio izbor Denvera na draftu kada su izabrali Porter Jr. Te godine nisu uspeli da ga dovedu. Iz ugla Denvera dali su Huancha (kojem ne bi produzili ugovor na kraju sezone), Bizlija (koji je odbio 10 mil ugovor i trazi vise i koji bi na kraju godine otisao za 0$ verdnosti za Denver) i Vanderbilta koji je greskom u NBA ligi i od prilike je na nivou Jagodica Kuridze. A dobili su odlicnog beka zamenu Jordan McRae koji je 12 poena 5 skokova i 5 asistencija igrac i koji ce ili pogurati Harrisa da pocne normalno da igra ili mu uzeti startnu poziciju, takodje se desavalo za Washington ove sezona da daje 35 poena.....Uz Jokica ce procvetati garant.... Keita Bates-Diop koji je oduvek bio njihova zelja i decko ima solidan potencijal, Noah Vonleh koji ce biti na kraju godine deo trade paketa i naravno 1 pik sa drafta 2020....
Od leta Milsapu istice poslednja godina 30 miliona ugovora po sezoni !!!!! Mogu lagano slanjem Harrisa da traze super max ugovor beka i da formiraju petorku sa Murrey - (primer-B. Beal) - M. Porter Jr - J. Grant - Jokic.....uz kilometar dugacku klupu to je tim za titulu bez ikakvog preterivanja

Back in Black

pre 4 godine

prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)
Za mene licno mnogo bolji sistem nego recimo u Evropskom fudbalu.Gde su u vrhu oni koji imaju para i oni su sve bogatiji dok ovi drugi kako se snadju.To
je daleko od sporta.Sta mi je sportski kada igraju recimo Levante i Getafe protiv Barselone i Reala?Jedni imaju milijarde a drugi jedva krpe kraj sa krajem.Ovako brate u NBA svi imaju para,trejduju pa ko je bolji.Ne budeš prvak zato sto si najbogatiji to je ono najbitinije.Nije Golden Stejt bio prvi tri puta zato sto su bogat klub,jer su u NBA svi klubovi bogati.Dok u Evropi u svim sportovima vedri i oblaci onaj koji ima para i ko je najbogatiji.Zasto su u kosarcu CSKA,Real,Fener itd,redovno u fajnol foru zato sto imaju najveci budzet.

NoName

pre 4 godine

"prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)

A šta treba da budu? Drugari kao Birčević i Raduljica??? Za te pare i ja i ti bi pristali da nas doživotno "prosleđuju dalje"...

goblin

pre 4 godine

Igrači tipa Holidej,vecno povredjeni Lav i slični ne mogu da pomognu Denveru da se pošteno "pobije" sa dva kluba iz L.A. u plej ofu ove sezone.Nisu oni taj kalibar.Znaju to gazde Denvera i zato nisu povukli radikalne poteze.Ne žure,nema ni razloga.Nema trenutno top igrača na tržištu.Sve dok imaju Milsapov ugovor oni ne mogu da naprave iskorak.Ali već sledeće sezone...Bez Milsapovog ugovora,mogu da trejduju negde Herisa ili Bartona i oslobode se njihovih plata.Sasvim dovoljno novca u budžetu za jednog pravog superstara.Ako to uspeju,plus pravi Porter,dugačka klupa...Prvi favorit za titulu sledeće sezone biće baš Denver.

uvekljubazan

pre 4 godine

"prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)
Liga je profesionalna, timovi su poslodavci, igrači su radnici. Imaju ponekad i štrajkove i lokaut...

јд123

pre 4 godine

Čini mi se na kraju da je Denver bespotrebno učestvovao u ovom menjanju igrača. Ne vidim koju preteranu korist dobijaju ovim igračem.
(blob, 6. februar 2020 21:31)

Па није баш беспотребно. Циљ им је био да за Бизлија добију пика првог круга и за Хуанча пика другог круга. Добили су пика првог круга. Хуанчу свеједно не би дали нови уговор на крају сезоне. Бизлију су понудили мислим 10 мил. по сезони и он је одбио, тако да би отишао за џабе.
Причало се да циљају Холидеја, ту су вероватно планирали употребити тај пик, али очигледно је Њу Орлинс тражио превише, вероватно Портера уз још неке играче, јер Холидеј има плату од око 26 милиона. Али Денвер није луд да им да златну коку.

Тако остаје тај пик и могу га употребити у неком трејду на крају сезоне. Ту видим две опције, или Холидеј или Бредли Бил. Бил ће скоро па сигурно на крају сезоне напустити Вашингтон (сада није могао бити трејдован) и они ће кренути на рибилд. Денвер може на миру да сачека крај сезоне и ако Мареј коначно направи искорак не морају никога трејдовати. Ако Мареј и ове сезоне не буде константан и посебно у плеј-офу не унапреди игру, могу њега дати за Била или Холидеја. Мареја би сигурно узели и Њу Орлинс и Вашингтон, јер је још увек млад. У Вашингтону би могли почети правити екипу око њега а Њу Орлинсу би добро дошао млади бек-шутер да игра са Болом, Инграмом и Зионом.

Тако да Денвер може на миру сачекати крај сезоне. И даље имају материјала за неку акцију ако буде потребно и укаже се добра прилика.

Иду дани...

pre 4 godine

На вест о трејду Бизлија један од коментара је био да му ове године истиче уговор и постаје неограничено слободан играч.Денвер му понудио 30 мил за 3 године,човек мисли да вреди више и то је то...Сад по тој логици овај новајлија има нешто дужи уговор па је зато и доведен.
Него шта би са Холидејем?Гдје је запело? Можда им Денвер понудио Хериса а ови побегли ко ђаво од крста знајући како игра ове сезоне...😂

Vlada Calgary

pre 4 godine

Tesko da je moglo bolje za sada.

Vonle, Mekre i Diop nisu zvucna imena kao Dramond, Vigins ili Moris, no ni ne kostaju toliko.

Bizli je dobar igrac, no za poslednje dve godine nije uspeo da "zasluzi" vise od 15tak minuta po utakmici. Huanco isto tako.

Vonle je sasvim solidan PF/C 9ti pick 2014.), koji ume da sutne za 3, solidna kontrola lopte, solidna odbrana i dobri %. Ovo bi moglo puno da znaci kad Denveru zaskripi u doigravanju.

Mekre je dobar bek suter i takav treba Melounu (boje igra odbranu od Napijera sto ce Denveru znaciti u aprilu i maju)

Naravno da bi Bil i Holidej bile bolje opcije, no ako svi ozdrave i Heris pocne da daje koseve bice to milina za gledati.
Treba biti realan: tesko bi bilo kvalitativno nadjacati kalifornijance bilo kakvim trejdom u ovom trenutku, nakon sto su se oba tima nakrcali ove godine sa sadasnijm i bivsim olstarovima.

Denverovo vreme tek dolazi.

Gambeeet

pre 4 godine

Sećam ga se iz vremena kad je bio u Klivlendu sa LeBronom i Kajrijem u sezoni kad su uzeli dugo iščekivanu titulu i onoj narednoj. Nije mnogo igrao, ali se videlo da je dečko rođeni košgeter, da zna da barata sa loptom i ako treba čak i iskreira poziciju za šut. Imao je par zapaženih partija ove godine u mečevima u kojima nije igrao odlični Bredli Bil, mislim čak i 30+ u jednoj i 20 i kusur baš u Denveru + još nekoliko zapaženijih mečeva kada je imao slobodu da više šutira na koš. Mislim da će lepo koristiti Jokićeve asistencije i pogađati trojke koje šutira nešto ispod 38% što mu je ujedno i rekord karijere. Dugački ekstremiteti mu pomažu da bude solidan u odbrani, ne nešto više od toga. Još jedan odličan skorer neće škoditi ekipi Denvera, a ovaj momak zna kako da poentira. Kreće zahuktavanje :)))

pn

pre 4 godine

z- Svako od njih je pristao na to cim su stavili svoj potpis na fine NBA ugovore. Je l mislis da Bobiju na primer smeta to? Cisto sumnjam. 7 milki po sezoni, odigra svaki treci cetvrti mec po 10 minuta, jedva da se oznoji, zeza se sa navijacima plus uloga u blokbasteru. U Evroligi bi za nekih 2 miliona npr morao da igra bar 20 minuta po utakmici.

јд123

pre 4 godine

Tresla se gora rodio se mis,bukvalno. Ocekivao sam neki veliki potez Denvera a desio se mucak,dati dva igraca vec naviknuti na sistem koji su u najgorem slucaju istog kvaliteta za nekog Mekrea je stvarno nerazuman potez. Nazalost nista ni od finala zapada ove sezone a kamoli titule.
(Dacha, 6. februar 2020 21:46)

Нису они дали Бизлија и Хуанча за Мекреа. Они су у суштини дали њих двојицу за пик, вероватно су морали дати обојицу, иначе остали не би пристали. Овај Мекре је доведен уместо Напијера, кога су добили уз поменути пик.

Значи питање треба да буде ко је бољи Мекре или Напијер? Као што сам писао циљ им је био да добију два пика за Бизлија и Хунача, на крају су добили један пик +још неке играче. Бизли је одбио продужетак, зато су га трејдовали, иначе би га на крају сезоне изгубили за џабе. Пик доста вреди у будућим преговорима око размене играча.

Бил сада није могао бити трејдован а Њу Орлинс је изјавио да не дају Холидеја, једино ако добију неку ”непристојну” понуду. Сигурно су преговарали, осим Јокића, Мареја и МПЈ сви су могли бити у понуди за Холидеја. Али Њу Орлинс је вероватно управо Мареја или МПЈ-а тражио, плус још неке да се уравнају плате. Херис је скроз у каналу, синоћ шут 0/13, са Бартоном ништа не добијају, јер је стар (29 година, Холидеј 30).
Тако да Денвер није имао шта да понуди а МПЈ или Мареј за Холидеја се не исплати. Мареј за Била би већ била друга прича, али титула ове сезоне ионако није реална, од следеће године је већ друга прича.

nik

pre 4 godine

Bizli je za dlaku bolji od njega ali problem je u tome sto bi ga na kraju sezone izgubili jer ne bi imali novca da mu plate da ostane. Sjajan potez Denvera. Doduse, cini mi se da im se malo posrecilo na kraju, ali svakako svaka cast

Milan

pre 4 godine

Dobar igrač koji donosi poene sa klupe, vrlo solidni procenti. U odsustvu Bila je bio važna šuterska opcija Vizardsa, vidim da je trpao 35, 29, pa opet 29. Nagetsi su dobili baš ono što im je trebalo za neku mizernu platu od 1,7 miliona.

srem bačka banat

pre 4 godine

Mislim da ljudi i Srbiji ne prate dovoljno "non star" igrače..Igrom slučaja već 6 god radim NBA utakmice i posao mi je da znam ko je ko u nba-u.. Mekre je odličan igrač i potez Denvera biće dobra adicija rosteru za play off ove sezonei biće trejdovan pre ili kasnije kad izvuku za njega pikove narednih godina..

Aleks

pre 4 godine

Ne znam, meni deluje da Denver nije loše isposlovao. Rešili su se igrača sa kojima svakako ne bi produžili saradnju, a uzeli su igrača koji će biti još jedan dodatak klupi. Ovaj ima solidne statse za igrača sa klupe, 3P% mu je trenutno 38 valjda, a kroz karijeru šutira 36%. Ako ga je neko gledao više puta može da kaže kakav je utisak, je l' "privatnik" ili jok :) Svi su očekivali da dovedu nekog jakog igrača ali to baš nije realno, kao što je jd123 lepo objasnio verovatno su Pelikani tražili za Holideja MPJ-a što složićete se ne bi bio pametan potez. To je što je, Denver svakako ima dubinu rostera, mislim da su po tom pitanju najjači u ligi. Nema brige što se toga tiče.

Najbolji posao odradiše Klipersi i Atlanta, koje ludilo je zahvatilo Nikse da daju Morisa praktično za džak kikirikija. Minesota je isto fino odradila ovaj trejd rok. Za mene ubedljivo najbolja franšiza po poslovanju, u svakom smislu, je Golden stejt. Nahvataše Viginsa koji može da se pokaže a ne mora, ali i pikove. Budite sigurni da će oni nanjušiti talenat i draftovati prave igrače. Opet će biti opasni sledeće sezone.

Markobrebrat

pre 4 godine

Ljudi da shvatite da se Denver nije pojacavao ovim trejdovima, nego bukvalno daj sta das za Bizlija i Ernangomeza, posto oni svakako nisu zeleli da produze saradnju sa Denverom na kraju sezone. Jos su dobro i prosli, uzeli su pick od Hjustona, par igraca, sto mogu da iskoriste za trejdove na leto. Plus od ovog leta nece biti optereceni velikim ugovorom Milsapa i Plamlija (za njega je trenutni ugovor ogroman), tako da ocekujem vrlo zanimljivu ekipu od sledece sezone kad i MPJ sazri.

76er

pre 4 godine

MekRej bolji od Nejpira i to dosta, dobar potez, stvarno jaku ekipu ima Denver
(partizanbelgrade, 06. februar 2020 21:36)

Oduzmi Jokica i ova ekipa igra derbi zacelja sa Golden Stejtom.

Marko

pre 4 godine

Bizliju je isticao ugovor i bio bi slobodan već do plej ofa, a tražio bi veliki ugovor i mislim da je Denver ok ovo odradio, dobio je dva solidna igrača da pojača klupu. Verovatno će gledati da na kraju sezone trejduju Herisa (ako se ne popravi do plej ofa)+nekog od ovih sa klupe i dovedu kvalitetnijeg igrača, oni već sa Porterom suštinski imaju novog startera sledeće sezone, a i Grant i Moris su isto bolji od Herisa i generalno su popunjeni na svim pozicijama kao niko u ligi.

bogibot

pre 4 godine

Stručnjaci su ovde govorili da dolazi Bredli Bil,Džru Holidej,Klej Tompson,a ono na kraju došao nikad jači Mekre hahaha Nagetsi su jedna od najmanje popularnih franšiza,džabe sve..
(dnevna doza prosecnog Srbende, 06. februar 2020 21:39)

Nema to veze ni sa "steucnjacima" a ni sa popularnoscu denvera. Ni ti steucnjaci a ni ti a ni 90% ljidi ovde nema pojma o NBA i kako ona funkcioniše. Nijedan od pomenutih igrača nije mogao da dodje zato sto denver nema prostora u budžetu za platu takvom igraču. Jedino su mogli da daju jokica, milsapa ili mareja. E sad naravno da jokica ne bi dali a naravno da nijedna ekipa ne bi uzela ovu dvojicu a dala zauzvrat gore pomenute igrače...

steva

pre 4 godine

Denveru je potrebna bolja 5-tica sa klupe , Plumlee je ok kao Jokiceva rezerva , ali za prvi krug playoffa , za vise im treba centar koji je u stanju , osim da odbrani , i da ubaci nesto u napadu i pomogne " drugoj postavi" da igra bolje . Jos ove godine imaju Millsapa , tu je i Grant , pa je 4 -ka pokrivena...tu je i mali Porter Jr . Suteri im trebaju , bekovi suteri koji mogu da sutnu 40% (mozda i malo bolje) za 3 poena . Potrebni su "konstanti" suteri , a ne oni koji sutnu kako treba svaku 5 utakmicu . Harris bre sutne protiv Jute 0:13 , ljudi moji !? Ne znam da li je optrecenje za trejd njegova plata , ali on je morao sa jos nekim da bude trejdovan . Nista on nije bolji od Bizlija , samo po nekad igra bolju odbranu, mada i Bizli , covek bek suter promasi 3 vezana slobodna bacanja, to nikad pre u zivotu nisam video . Kad imas onakvog centra , kao sto je Jokic , centra preko koga ide sve u napadu i koji vidi bas sve , ima oci i nan ledjima , centra koji ce te uvek pronaci ako si slobodan...onda je , za napad , samo potrebno da ga okruzis sa par "atleticara" koji su brzi , koji "kataju" , koji mogu da skoce ...i sa par sutera koji mogu da pogode za 3 poena bar 45% onda kad su slobodni , kad su sami na sutu . Denver ako zeli finale zapada onda mora mora u trejdu dovesti jos jednog all-star igraca , npr. Beal iz Washingtona ili mozda Holiday iz Pelicansa .

palop

pre 4 godine

Jedino ako je razlika u plati inace kao igraci su slicni.
(majstor, 06. februar 2020 21:34)

Bizliju istice ugovor na kraju sezone i odbio je ponudu Denvera na 3 godine i 30 miliona ako se ne varam. Trejdovali su ga da bi uspeli da izvuku nesto, a ne da ode za dzabe...

Dacha

pre 4 godine

Tresla se gora rodio se mis,bukvalno. Ocekivao sam neki veliki potez Denvera a desio se mucak,dati dva igraca vec naviknuti na sistem koji su u najgorem slucaju istog kvaliteta za nekog Mekrea je stvarno nerazuman potez. Nazalost nista ni od finala zapada ove sezone a kamoli titule.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Stručnjaci su ovde govorili da dolazi Bredli Bil,Džru Holidej,Klej Tompson,a ono na kraju došao nikad jači Mekre hahaha Nagetsi su jedna od najmanje popularnih franšiza,džabe sve..

Немања

pre 4 godine

У суштини су слабији са овим трејдовима,Јокић ће их одвести до друге рунде и то је то.

Mladen

pre 4 godine

To da Denver nikog ne moze da dovede jer kao nije atraktivna lokacija i malo trziste ima veze sa slobodnim agentima a ne trejdovima gde se igrac uopste ne pita osim ako ima no trade klauzulu (sto ima valjda 2-3 igraca u celoj ligi). Tako da im trejdovi i jesu jedino mesto da se pojacaju, pretendenti na draft mogu da zaborave. GM koji trejduje Nurkica za Plamlija pa onda 3 godine vucarati Plamlija i Bartona je neoprostivo ako vec nekog mora da se otarasis za kikiriki pik to je jedan od njih dvojice svakako ne Bizli koji je dobar igrac. Oni su jednostavno krsh franshiza uzasno vodjena koja nikad nista nece postici, posrecilo im se jedan u milion da u drugoj rundi izaberu all star igraca inace bi danas bili zakucani za dno tabele jer van Jokica oni su organizaciono Sharlot.

bogibot

pre 4 godine

Denver po obicaju jedno veliko nista. Umesto da se otarase Bartona i njegove pare ponude Bizliju za ugovor oni kresu rotaciju za nista, neki bezvezni pik. I nikako da se otarase panja Plamlija i nadju krstenog rezervnog centra. GM treba da im leti.
(Mladen, 06. februar 2020 23:21)

A ti misliš to tako ide zamislis da ćes nekom da uvalis nekog igrača i taj prustane. Sta mislis zove gm denvera npr GMa pelikansa i kaze e hoces ovog panja bartona u zamenu za holidaya? I on kaže ajde znam da bi mladen strucnjak tako uradio i pristane...

Sasa Loznica

pre 4 godine

Ljudi pomirite se sa Tim da Denver jednostavno NE moze da dovede mladog igraca,ili nekoga srednjih godina koji je vrh igrac jer pod-a uzasno je malo trziste,pod b-i kad bi hteli to morali bi ili da ga pretplate debelo ili pod c da daju ili Mareja,ili MPJ.Postoji I 4 opcija o kojoj mi ne razsmisljamo a to je da u jednom momentu ponude Jokica I dobiju brdo igraca za njega.Oni ne zure.Imaju zdravo jezgro mladih igraca sa iskusnim Mislapom kome je namerno dato 30 miliona da bi sledece igrao za veteranski minimum od milion I nesto.Sta god mi mislili o njemu,cinjenica je da je Denver poceo da napreduje od kada je on potpisan.Uce od njega svi odbranu,I njegova se posle Nikoline sigurno najvise slusa.Kada SE oslobode njegovog ugovora,uz otkaze ovima sto su stigli u proslom trejdu,njih 4.Ostaje masna cifra lufta da se nekom ponudi Jak ugovor.Ako odigraju dobro u plej ofu,npr.doguraju do finala konferencije vec ce poceti I igraci ozbiljno da razmisljaju cekaj pa Oni su mladi,jaki,imaju najbolji skor protiv 500+timova,Imaju klac igraca najboljeg.To su sitnice koje puno znace.Verujem da ce Mareju jasno biti stavljeno do znanja da se od njega ocekuje iskorak u plej ofu a ne da nestane kao prosli put.Time mu stavljaju do znanja da je I on zamenjljiv.A moje razmisljanje je da njima treba klasican plej jer Marej to nije,a njega samo da pomere na prirodnu poziciju beka.MpJ ako nastavi ovako bice ekstra.Sudbina malih sredina je pretplacivanje igraca.I naravno draft,pikovi I njihov razvoj.

bskfan

pre 4 godine

Ovde vecina ne prati NBA i komentarisu napamet. Njima ovo moze da izgleda kao presipanje iz supljeg u prazno, ali nije. Prvo, Beasly je letos angazovao LebRonog menadzera, sto znaci da ocekuje jak ugovor, a to u Denveru nije mogao da dobije. Juancho je po svojoj visini PF ali nema snagu za PF-a a vodjenje lopte mu je mnogo lose tako da nema mesta ni na poziciji SF-a. Vanderbilt ima potencijal ali samo pod uslovom da osposobi svoj sut jer je sa trenutnim sutem neupotrebljiv. Dakle, Denver je uradio pravu stvar i za ta tri igraca na koje ne racuna dobio nesto za uzvrat. 1) Keita je jako zanimljiv igrac, sigurno ce mu dati sansu i pokusati da ga osposobe da iduce godine bude u rotaciji. 2) Sve jake ekipe imaju i treceg centra, tako da je dovodjenje Vonleha sasvim logicno. 3) Napier je tu upao u paketu, Moris i Dozijer imaju prednost, pa su ga onda prosledili u Vasington a za njega dobili igraca koji ima visinu da moze da odigra na mestu SF-a, ima i sut a ima i nekakav ulaz, mada nista posebno. Dakle, zamenili su 3 igraca na koje ne racunaju sa 3 igraca na koje eventualno mogu da racunaju, a uz to dobili 1st pik Hjustona koji bi mogao da bude negde oko 20-tog mesta sto je jako vazno jer ove godine Denver nema svoj pik. Znaci, dobili su fleksibilnost. Mogu da upakuju Harisa ili Bartona sa tim pikom i da dovedu nekog vrhunskog igraca. Ako ne, onda iskoriste pik i imaju igraca pod ruki ugovorom. Pelikani trazili puno za Holideja tako da je Tim to sasvim ispravno propustio.

Pant.LA

pre 4 godine

Denver ima sistem tako da ce bilo kom igracu biti lako da se uklopi.. tim pre ako je i on sam po sebi dobar, a moras biti da bi bio bek u nba.. pored jokare ima da procveta..

bskfan

pre 4 godine

@Mladen

Tako malo Djokica razmislja o trejdovima. Primer AD-a, hteli su ga svi, bio je pod ugovorom i nista se nije pitao, a onda kao slucajno procuri vest da mogu da trejduju za njega ali on sa njima nece produziti ugovor. I sta sad? On hoce u LA, ovi za njega dali nekoliko mladih igraca i nekoliko pikova, i ko moze da im parira? Jel treba da daju to sve za jednogodisnje rentiranje? Druga stvar, kao ovde sa Holidejom, Pelikanima se nigde ne zuri i onda stavili cenu na njega kao da je Durant a ne Holidej. Koga su to jos mogli da dovedu? Konvingtona za koga je Hjuston dao Kapelu i prvi pik...koga je Denver mogao da da? Ili Bertans, Vizardi za njega trazili loteri pik, za dvomesecno rentiranje. Ili Redik, takodje trazili prvi pik itd. Grizliji za dvomesecno rentiranje Igija trazili prvi pik. Najkrace receno, mali klubovi ne mogu da se pojacaju trejdom vec samo da razvijaju svoje igrace ili da preplate nekog slobodnog igraca. Tacka. Kome to nije jasno taj ne zna kako funkcionise NBA. Za Plamlija niko ne bi dao nista vec suprotno, Denver bi morao da prikaci pik uz njega da bi ga se resili, na isti nacin kao sto su morali da daju pik da bi se resili Farida. Kada jednom napravis gresku onda tu nema lake popravke. Ili npr. Barton ili Haris...kako da ih trejdujes kad ih niko nece? Denver tu jednostavno nema izbor, jedina im je sansa da se sacekaju da isteknu ugovori Plamliju i Milsapu, da daju novi ugovor Grantu i ako im ostane nesto novca da pokupe nekog slobodnog igraca.

Milos

pre 4 godine

Ne kapiram Denver - otisao je Bizli koji ima 23 godine i uhodan je u sistem Denvera, a dosao Mekre koji ima 29 godina i koji nije uhodan u sistem Denvera.
Sve ostalo je isto ili slicno: statistika, lova (po 1,5m za ovu sezonu), obojici isticu ugovori na leto, pozicija u timu itd.
Ovo jedino ima smisla ako su se dogovorili unapred da ce Mekre na leto potpisati novi ugovor za 4-5m godisnje (a sto Bizli nije nameravao) ...

bskfan

pre 4 godine

Kazu ovde neki "moralo je to bolje", "sta bi sa Holidejom" i "jesu li mogli da dobiju neku zvezdu"? Mogli su, ali je bilo pitanje po kojoj ceni. Bil je produzio ugovor sa Vizardima i sada nije mogao biti trejdovan zbog takozvane "otrovne pilule". Kako se cuje, Pelikani su za Holideja prvo trazili MPJ-a a posle Mareja, i uz njih par pikova, sto je neozbiljno. Sve zvezde uvek hoce u LA, privlace ih svetla velegrada, i malim klubovima je tesko da ih dovedu. Sa druge strane, na osnovu ovo malo utakmica sto je odigrao, MPJ jeste buduca zvezda i ne bi imalo smisla dati ga za Holideja koji je dobar ali ipak nikada nece biti zveda. Denver nije u frci pa da mora da ide na sve ili nista jer kontrolisu najvaznije igrace: Jokic je tu jos tri godine, a verovatno ce mu, cim se za to steknu uslovi, ponudti i produzetak ugovora. Marej ima ugovor na 5 godian, MPJ ima jos dve godine ruki ugovora, pa onda barem jos 4 godine nakon toga. Dakle, ako se ne desi nesto nepredvidjeno, oni vec imaju 3 max igraca i ne trebaju im dodatne zvezde, vec samo kvalitetni dodatni igraci. Naravno, ne treba zaboraviti ni Bol Bola koji bi takodje mogao da napravi razliku. E sad, zasto bi Denevr sve to reskirao da bi doveo nekog Bila ili Holideja? Ja tog Bila ne bi doveo ni pod razno jer bi on verovatno izigravao zvezdu i poremetio hemiju u timu. Gledam onog Dinvidija kome Durant "baca kosku" a ovaj se pravi da ne vidi pa ga iskulira. Kad se tako ponasa prema jednom Durantu kako bi se tek ponasao prema Jokicu?

Jomo

pre 4 godine

Denver bi trebao napraviti trejd sa San Antoniom da im da prava za Milutinova koji bezveze trune u Olimpiakosu. Njima bi dobro došao kao drugi centar umesto Plumlija.

Muad*dib

pre 4 godine

Mekre je neopevani divljak koji je iskoristio povrede u Vizardsima da navike brojke, uz užasne procente šuta. Denver ništa nije dobio u odnosu na Bizlija, čak je na gubitku. Jedino im ostaje taj pik prve runde kao neka nada da je dve ovo imalo smisla.

Mladen

pre 4 godine

Denver po obicaju jedno veliko nista. Umesto da se otarase Bartona i njegove pare ponude Bizliju za ugovor oni kresu rotaciju za nista, neki bezvezni pik. I nikako da se otarase panja Plamlija i nadju krstenog rezervnog centra. GM treba da im leti.

Sasa Loznica

pre 4 godine

Slazem SE za Holideja sa svima vama.On ima 30 godina.Koliko je realno njemu ponuditi veliku lovu.Mislim da Denver ceka kraj sezone I tada krece da resava Harisa I njegov veliki ugovor.Plamli ima isto veliki ugovor a ne donosi nista.Pa Milsap odlazi na veteranski minimum.E sad ko zna sta je u glavi staffa Denvera.Ako je Nikola planirao da igra celu karijeru tamo a znamo da sedi sa trenerima I osobljem mislim da ce sesti zajedno I traziti jednog pleja da Mareja vrate na beka.A Plamli kakav god bio I dalje I'ma tu neku trejd vrednost jer je Jak,skocan.Cak mislim da bi im oba Bogdanovica legla dobro,I Nas I Hrvat jer su pismeni.Bogdan plus igra dobru odbranu.Sledece sezone ce imati prostora u seleri kepu pa cemo videti aktivnost.Ako sa istim timom udju u sledeci sezonu od njih realno veciti kandidata,a to ce Nikolu mislim umoriti A bez njega trenutno je to skoro pa van plejofa fransiza.Videcemo.Ja nisam ocekivao nista,zasada se to I desilo.Mpj je zasticen od trejda Ali sledece sezone vec nije.Imaju mlad Tim I mnogo kalkulacija.I dalje me muci samo jedno.Sta ako se Nikola povredi pred plej of.Jel ce I Oni da igraju small ball???

Tazo

pre 4 godine

@ Dobar je Jordan McRae,bolji i od Murria, ima osobine Jokica sto se tice timske igre...
(maks, 6. februar 2020 21:43)

Nisam bas siguran da imas prave informacije ili si pomesao Jokica sa Bartonom.
McRae se isto kao i Barton zabija pod kos i onda ne zna ni gde je posao ni kako da se vrati.

Milan

pre 4 godine

Treba biti realan: tesko bi bilo kvalitativno nadjacati kalifornijance bilo kakvim trejdom u ovom trenutku, nakon sto su se oba tima nakrcali ove godine sa sadasnijm i bivsim olstarovima.

Denverovo vreme tek dolazi.
(Vlada Calgary, 6. februar 2020 23:03)

Pa sad, neke Kalifornijance su vec nadjacali - Sakramento i Golden Stejt su takodje kalifornijski klubovi.

Milos

pre 4 godine

z- Svako od njih je pristao na to cim su stavili svoj potpis na fine NBA ugovore. Je l mislis da Bobiju na primer smeta to? Cisto sumnjam. 7 milki po sezoni, odigra svaki treci cetvrti mec po 10 minuta, jedva da se oznoji, zeza se sa navijacima plus uloga u blokbasteru. U Evroligi bi za nekih 2 miliona npr morao da igra bar 20 minuta po utakmici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pn, 6. februar 2020 23:38)
Boban ima 3,5m godisnje.

bmiles

pre 4 godine

ini se da je komentar pod sifrom "bskfan" najblizi cinjenici kako se i zasta koristi trejd pa bi trebalo svi da ga odobre!
Prosli trejd sem odlazak Kapele u Atlantu,Galinerija i Igudale u Majami,nije doneo posebno nista ostalim timovima,izuzev smanjenja u novcanim izdvajanjima,a nekima dobit pikova! Denver je u zadnji cas dobio bolje pojacanje nego trejdom 4 za 4 sa Minesotom. Mcree je u najboljim godinama, koji moze biti upotrebljiv u rotacijama,izvrstan spoljni suter sa 37% ucinka za 3 poena,bolji nego sadasnji igraci Denvera.Moze se brzo uklopiti u igru Denvera,plus dobar je u odbrani.Denver ce biti veoma kurentan u prelaznom roku jer ce se zahvaliti Milsapu i Plamliju a uz postojeci tim moci pazariti za "trecu" mega zvezdu!Tako to rade "tzv. mali klubovi",uz konstataciju da vec imaju mega ugovorima dvojici,Jokic i Mari.Da postanes NBA sampion moraju se imati 3 mega zvezde u timu.Imali su to Bulsi sa Jordanom,Pipen,(Grant i Rodman),Majami(Lebron,Vejd i Bos), GSW (Kari,Durant i Tompson).Jedina opcija cime se GM Denvera,rukovodi u dovodjenju,sto radi godinama uspesno,jer je Denver nakon godina posta doveo dva puta uzastopce u plejof!
Na kraju krajeva ko smo mi da ucimo nekog kompetetnijeg da znamo bolje od njega!? Ali u nasem narodu izgleda je ustaljeno ono "niko ne zna bolje" od nas samih! Papir trpi sve,odnosno nista nas ne kosta da udaramo po dirkama kompa i brinemo tudju brigu nego vlastitu.
Pozdrav svim komentatorima ovog sajta,uzivajte!

JPR24

pre 4 godine

Iskreno, gledano na papiru, nisam uopšte siguran da je Denver uradio dobar posao. Pre au trebali da nešto veće love i da trejduju Herisa koji je sve gori i gori, prosto dečko nezna gde bije ! Onaj mali Dozier je korisniji od njega, igra pametno, šut nije naj naj okej ali malo i šutira, krade lopte i kad igra sa Jokicem, daleko korisnije stvari radi od Herisa koji bunari i bunari, zadnje dve partije 50 minuta, 7 poena, šut 1/13...

живац

pre 4 godine

вау какав потез!
боље да су дали герија хериса за било шта... од када је узео паре, ништа није одиграо.

Saša

pre 4 godine

Bizli je Denveru trebao za plej of, a ovi mu ne trebaju skoro pa ni za sta.
Kad se gledaju detalji, onda trebaju, ali za nesto bitnije ne, a mogu i da štete ako se ne uklope u igru. Uostalom, Sakramento nije dao Bogdanovića iako mu ističe ugovor slično kao Bizliju. Znači, hoću reći: velika muka, ali skoro ništa.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)
Prosledili brze bolje, nego kako...gde da ga zadrze, mogao ih je sve "žžžžžžk"...

Mirko

pre 4 godine

Treba biti realan: tesko bi bilo kvalitativno nadjacati kalifornijance bilo kakvim trejdom u ovom trenutku, nakon sto su se oba tima nakrcali ove godine sa sadasnijm i bivsim olstarovima.

Denverovo vreme tek dolazi.
(Vlada Calgary, 6. februar 2020 23:03)

Pa sad, neke Kalifornijance su vec nadjacali - Sakramento i Golden Stejt su takodje kalifornijski klubovi.
(Milan, 7. februar 2020 07:11)

Obojica ste u pravu, Vlada je mislio na nadjačavanje u smislu privlačnosti tima za igrače, u tredovima, a ne u igri. Denverovo vreme dolazi i već je praktično - došlo, drugu godinu za redom su u plej ofu i to visoko kotirani.
Osim toga tri (od 4) tima iz Kalifornije su ove godine pobeđeni makar jednom.
Takođe nije bitna ni Kalifornija, već L.A. kao tržište, ekonomski i istorijski, i poslednjih godina GSW jer je bio šampion. Sakramento je isto iz Kalifornije ali ništa specijalno nije zanimljiv kao što su to Lejkersi,Boston i ostale trofejne franšize.

Mladen

pre 4 godine

Denver po obicaju jedno veliko nista. Umesto da se otarase Bartona i njegove pare ponude Bizliju za ugovor oni kresu rotaciju za nista, neki bezvezni pik. I nikako da se otarase panja Plamlija i nadju krstenog rezervnog centra. GM treba da im leti.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Stručnjaci su ovde govorili da dolazi Bredli Bil,Džru Holidej,Klej Tompson,a ono na kraju došao nikad jači Mekre hahaha Nagetsi su jedna od najmanje popularnih franšiza,džabe sve..

Muad*dib

pre 4 godine

Mekre je neopevani divljak koji je iskoristio povrede u Vizardsima da navike brojke, uz užasne procente šuta. Denver ništa nije dobio u odnosu na Bizlija, čak je na gubitku. Jedino im ostaje taj pik prve runde kao neka nada da je dve ovo imalo smisla.

Dacha

pre 4 godine

Tresla se gora rodio se mis,bukvalno. Ocekivao sam neki veliki potez Denvera a desio se mucak,dati dva igraca vec naviknuti na sistem koji su u najgorem slucaju istog kvaliteta za nekog Mekrea je stvarno nerazuman potez. Nazalost nista ni od finala zapada ove sezone a kamoli titule.

goblin

pre 4 godine

Igrači tipa Holidej,vecno povredjeni Lav i slični ne mogu da pomognu Denveru da se pošteno "pobije" sa dva kluba iz L.A. u plej ofu ove sezone.Nisu oni taj kalibar.Znaju to gazde Denvera i zato nisu povukli radikalne poteze.Ne žure,nema ni razloga.Nema trenutno top igrača na tržištu.Sve dok imaju Milsapov ugovor oni ne mogu da naprave iskorak.Ali već sledeće sezone...Bez Milsapovog ugovora,mogu da trejduju negde Herisa ili Bartona i oslobode se njihovih plata.Sasvim dovoljno novca u budžetu za jednog pravog superstara.Ako to uspeju,plus pravi Porter,dugačka klupa...Prvi favorit za titulu sledeće sezone biće baš Denver.

76er

pre 4 godine

MekRej bolji od Nejpira i to dosta, dobar potez, stvarno jaku ekipu ima Denver
(partizanbelgrade, 06. februar 2020 21:36)

Oduzmi Jokica i ova ekipa igra derbi zacelja sa Golden Stejtom.

Milos

pre 4 godine

Ne kapiram Denver - otisao je Bizli koji ima 23 godine i uhodan je u sistem Denvera, a dosao Mekre koji ima 29 godina i koji nije uhodan u sistem Denvera.
Sve ostalo je isto ili slicno: statistika, lova (po 1,5m za ovu sezonu), obojici isticu ugovori na leto, pozicija u timu itd.
Ovo jedino ima smisla ako su se dogovorili unapred da ce Mekre na leto potpisati novi ugovor za 4-5m godisnje (a sto Bizli nije nameravao) ...

Mladen

pre 4 godine

To da Denver nikog ne moze da dovede jer kao nije atraktivna lokacija i malo trziste ima veze sa slobodnim agentima a ne trejdovima gde se igrac uopste ne pita osim ako ima no trade klauzulu (sto ima valjda 2-3 igraca u celoj ligi). Tako da im trejdovi i jesu jedino mesto da se pojacaju, pretendenti na draft mogu da zaborave. GM koji trejduje Nurkica za Plamlija pa onda 3 godine vucarati Plamlija i Bartona je neoprostivo ako vec nekog mora da se otarasis za kikiriki pik to je jedan od njih dvojice svakako ne Bizli koji je dobar igrac. Oni su jednostavno krsh franshiza uzasno vodjena koja nikad nista nece postici, posrecilo im se jedan u milion da u drugoj rundi izaberu all star igraca inace bi danas bili zakucani za dno tabele jer van Jokica oni su organizaciono Sharlot.

Немања

pre 4 godine

У суштини су слабији са овим трејдовима,Јокић ће их одвести до друге рунде и то је то.

steva

pre 4 godine

Denveru je potrebna bolja 5-tica sa klupe , Plumlee je ok kao Jokiceva rezerva , ali za prvi krug playoffa , za vise im treba centar koji je u stanju , osim da odbrani , i da ubaci nesto u napadu i pomogne " drugoj postavi" da igra bolje . Jos ove godine imaju Millsapa , tu je i Grant , pa je 4 -ka pokrivena...tu je i mali Porter Jr . Suteri im trebaju , bekovi suteri koji mogu da sutnu 40% (mozda i malo bolje) za 3 poena . Potrebni su "konstanti" suteri , a ne oni koji sutnu kako treba svaku 5 utakmicu . Harris bre sutne protiv Jute 0:13 , ljudi moji !? Ne znam da li je optrecenje za trejd njegova plata , ali on je morao sa jos nekim da bude trejdovan . Nista on nije bolji od Bizlija , samo po nekad igra bolju odbranu, mada i Bizli , covek bek suter promasi 3 vezana slobodna bacanja, to nikad pre u zivotu nisam video . Kad imas onakvog centra , kao sto je Jokic , centra preko koga ide sve u napadu i koji vidi bas sve , ima oci i nan ledjima , centra koji ce te uvek pronaci ako si slobodan...onda je , za napad , samo potrebno da ga okruzis sa par "atleticara" koji su brzi , koji "kataju" , koji mogu da skoce ...i sa par sutera koji mogu da pogode za 3 poena bar 45% onda kad su slobodni , kad su sami na sutu . Denver ako zeli finale zapada onda mora mora u trejdu dovesti jos jednog all-star igraca , npr. Beal iz Washingtona ili mozda Holiday iz Pelicansa .

NoName

pre 4 godine

"prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)

A šta treba da budu? Drugari kao Birčević i Raduljica??? Za te pare i ja i ti bi pristali da nas doživotno "prosleđuju dalje"...

pn

pre 4 godine

z- Svako od njih je pristao na to cim su stavili svoj potpis na fine NBA ugovore. Je l mislis da Bobiju na primer smeta to? Cisto sumnjam. 7 milki po sezoni, odigra svaki treci cetvrti mec po 10 minuta, jedva da se oznoji, zeza se sa navijacima plus uloga u blokbasteru. U Evroligi bi za nekih 2 miliona npr morao da igra bar 20 minuta po utakmici.

Vlada Calgary

pre 4 godine

Tesko da je moglo bolje za sada.

Vonle, Mekre i Diop nisu zvucna imena kao Dramond, Vigins ili Moris, no ni ne kostaju toliko.

Bizli je dobar igrac, no za poslednje dve godine nije uspeo da "zasluzi" vise od 15tak minuta po utakmici. Huanco isto tako.

Vonle je sasvim solidan PF/C 9ti pick 2014.), koji ume da sutne za 3, solidna kontrola lopte, solidna odbrana i dobri %. Ovo bi moglo puno da znaci kad Denveru zaskripi u doigravanju.

Mekre je dobar bek suter i takav treba Melounu (boje igra odbranu od Napijera sto ce Denveru znaciti u aprilu i maju)

Naravno da bi Bil i Holidej bile bolje opcije, no ako svi ozdrave i Heris pocne da daje koseve bice to milina za gledati.
Treba biti realan: tesko bi bilo kvalitativno nadjacati kalifornijance bilo kakvim trejdom u ovom trenutku, nakon sto su se oba tima nakrcali ove godine sa sadasnijm i bivsim olstarovima.

Denverovo vreme tek dolazi.

Saša

pre 4 godine

Bizli je Denveru trebao za plej of, a ovi mu ne trebaju skoro pa ni za sta.
Kad se gledaju detalji, onda trebaju, ali za nesto bitnije ne, a mogu i da štete ako se ne uklope u igru. Uostalom, Sakramento nije dao Bogdanovića iako mu ističe ugovor slično kao Bizliju. Znači, hoću reći: velika muka, ali skoro ništa.

јд123

pre 4 godine

Čini mi se na kraju da je Denver bespotrebno učestvovao u ovom menjanju igrača. Ne vidim koju preteranu korist dobijaju ovim igračem.
(blob, 6. februar 2020 21:31)

Па није баш беспотребно. Циљ им је био да за Бизлија добију пика првог круга и за Хуанча пика другог круга. Добили су пика првог круга. Хуанчу свеједно не би дали нови уговор на крају сезоне. Бизлију су понудили мислим 10 мил. по сезони и он је одбио, тако да би отишао за џабе.
Причало се да циљају Холидеја, ту су вероватно планирали употребити тај пик, али очигледно је Њу Орлинс тражио превише, вероватно Портера уз још неке играче, јер Холидеј има плату од око 26 милиона. Али Денвер није луд да им да златну коку.

Тако остаје тај пик и могу га употребити у неком трејду на крају сезоне. Ту видим две опције, или Холидеј или Бредли Бил. Бил ће скоро па сигурно на крају сезоне напустити Вашингтон (сада није могао бити трејдован) и они ће кренути на рибилд. Денвер може на миру да сачека крај сезоне и ако Мареј коначно направи искорак не морају никога трејдовати. Ако Мареј и ове сезоне не буде константан и посебно у плеј-офу не унапреди игру, могу њега дати за Била или Холидеја. Мареја би сигурно узели и Њу Орлинс и Вашингтон, јер је још увек млад. У Вашингтону би могли почети правити екипу око њега а Њу Орлинсу би добро дошао млади бек-шутер да игра са Болом, Инграмом и Зионом.

Тако да Денвер може на миру сачекати крај сезоне. И даље имају материјала за неку акцију ако буде потребно и укаже се добра прилика.

Marko

pre 4 godine

Bizliju je isticao ugovor i bio bi slobodan već do plej ofa, a tražio bi veliki ugovor i mislim da je Denver ok ovo odradio, dobio je dva solidna igrača da pojača klupu. Verovatno će gledati da na kraju sezone trejduju Herisa (ako se ne popravi do plej ofa)+nekog od ovih sa klupe i dovedu kvalitetnijeg igrača, oni već sa Porterom suštinski imaju novog startera sledeće sezone, a i Grant i Moris su isto bolji od Herisa i generalno su popunjeni na svim pozicijama kao niko u ligi.

srem bačka banat

pre 4 godine

Mislim da ljudi i Srbiji ne prate dovoljno "non star" igrače..Igrom slučaja već 6 god radim NBA utakmice i posao mi je da znam ko je ko u nba-u.. Mekre je odličan igrač i potez Denvera biće dobra adicija rosteru za play off ove sezonei biće trejdovan pre ili kasnije kad izvuku za njega pikove narednih godina..

Markobrebrat

pre 4 godine

Ljudi da shvatite da se Denver nije pojacavao ovim trejdovima, nego bukvalno daj sta das za Bizlija i Ernangomeza, posto oni svakako nisu zeleli da produze saradnju sa Denverom na kraju sezone. Jos su dobro i prosli, uzeli su pick od Hjustona, par igraca, sto mogu da iskoriste za trejdove na leto. Plus od ovog leta nece biti optereceni velikim ugovorom Milsapa i Plamlija (za njega je trenutni ugovor ogroman), tako da ocekujem vrlo zanimljivu ekipu od sledece sezone kad i MPJ sazri.

јд123

pre 4 godine

Tresla se gora rodio se mis,bukvalno. Ocekivao sam neki veliki potez Denvera a desio se mucak,dati dva igraca vec naviknuti na sistem koji su u najgorem slucaju istog kvaliteta za nekog Mekrea je stvarno nerazuman potez. Nazalost nista ni od finala zapada ove sezone a kamoli titule.
(Dacha, 6. februar 2020 21:46)

Нису они дали Бизлија и Хуанча за Мекреа. Они су у суштини дали њих двојицу за пик, вероватно су морали дати обојицу, иначе остали не би пристали. Овај Мекре је доведен уместо Напијера, кога су добили уз поменути пик.

Значи питање треба да буде ко је бољи Мекре или Напијер? Као што сам писао циљ им је био да добију два пика за Бизлија и Хунача, на крају су добили један пик +још неке играче. Бизли је одбио продужетак, зато су га трејдовали, иначе би га на крају сезоне изгубили за џабе. Пик доста вреди у будућим преговорима око размене играча.

Бил сада није могао бити трејдован а Њу Орлинс је изјавио да не дају Холидеја, једино ако добију неку ”непристојну” понуду. Сигурно су преговарали, осим Јокића, Мареја и МПЈ сви су могли бити у понуди за Холидеја. Али Њу Орлинс је вероватно управо Мареја или МПЈ-а тражио, плус још неке да се уравнају плате. Херис је скроз у каналу, синоћ шут 0/13, са Бартоном ништа не добијају, јер је стар (29 година, Холидеј 30).
Тако да Денвер није имао шта да понуди а МПЈ или Мареј за Холидеја се не исплати. Мареј за Била би већ била друга прича, али титула ове сезоне ионако није реална, од следеће године је већ друга прича.

JPR24

pre 4 godine

Iskreno, gledano na papiru, nisam uopšte siguran da je Denver uradio dobar posao. Pre au trebali da nešto veće love i da trejduju Herisa koji je sve gori i gori, prosto dečko nezna gde bije ! Onaj mali Dozier je korisniji od njega, igra pametno, šut nije naj naj okej ali malo i šutira, krade lopte i kad igra sa Jokicem, daleko korisnije stvari radi od Herisa koji bunari i bunari, zadnje dve partije 50 minuta, 7 poena, šut 1/13...

NBG

pre 4 godine

Odlican trejd.

Za one koji nisu informisani Keita Bates-Diop je bio izbor Denvera na draftu kada su izabrali Porter Jr. Te godine nisu uspeli da ga dovedu. Iz ugla Denvera dali su Huancha (kojem ne bi produzili ugovor na kraju sezone), Bizlija (koji je odbio 10 mil ugovor i trazi vise i koji bi na kraju godine otisao za 0$ verdnosti za Denver) i Vanderbilta koji je greskom u NBA ligi i od prilike je na nivou Jagodica Kuridze. A dobili su odlicnog beka zamenu Jordan McRae koji je 12 poena 5 skokova i 5 asistencija igrac i koji ce ili pogurati Harrisa da pocne normalno da igra ili mu uzeti startnu poziciju, takodje se desavalo za Washington ove sezona da daje 35 poena.....Uz Jokica ce procvetati garant.... Keita Bates-Diop koji je oduvek bio njihova zelja i decko ima solidan potencijal, Noah Vonleh koji ce biti na kraju godine deo trade paketa i naravno 1 pik sa drafta 2020....
Od leta Milsapu istice poslednja godina 30 miliona ugovora po sezoni !!!!! Mogu lagano slanjem Harrisa da traze super max ugovor beka i da formiraju petorku sa Murrey - (primer-B. Beal) - M. Porter Jr - J. Grant - Jokic.....uz kilometar dugacku klupu to je tim za titulu bez ikakvog preterivanja

Sasa Loznica

pre 4 godine

Slazem SE za Holideja sa svima vama.On ima 30 godina.Koliko je realno njemu ponuditi veliku lovu.Mislim da Denver ceka kraj sezone I tada krece da resava Harisa I njegov veliki ugovor.Plamli ima isto veliki ugovor a ne donosi nista.Pa Milsap odlazi na veteranski minimum.E sad ko zna sta je u glavi staffa Denvera.Ako je Nikola planirao da igra celu karijeru tamo a znamo da sedi sa trenerima I osobljem mislim da ce sesti zajedno I traziti jednog pleja da Mareja vrate na beka.A Plamli kakav god bio I dalje I'ma tu neku trejd vrednost jer je Jak,skocan.Cak mislim da bi im oba Bogdanovica legla dobro,I Nas I Hrvat jer su pismeni.Bogdan plus igra dobru odbranu.Sledece sezone ce imati prostora u seleri kepu pa cemo videti aktivnost.Ako sa istim timom udju u sledeci sezonu od njih realno veciti kandidata,a to ce Nikolu mislim umoriti A bez njega trenutno je to skoro pa van plejofa fransiza.Videcemo.Ja nisam ocekivao nista,zasada se to I desilo.Mpj je zasticen od trejda Ali sledece sezone vec nije.Imaju mlad Tim I mnogo kalkulacija.I dalje me muci samo jedno.Sta ako se Nikola povredi pred plej of.Jel ce I Oni da igraju small ball???

Иду дани...

pre 4 godine

На вест о трејду Бизлија један од коментара је био да му ове године истиче уговор и постаје неограничено слободан играч.Денвер му понудио 30 мил за 3 године,човек мисли да вреди више и то је то...Сад по тој логици овај новајлија има нешто дужи уговор па је зато и доведен.
Него шта би са Холидејем?Гдје је запело? Можда им Денвер понудио Хериса а ови побегли ко ђаво од крста знајући како игра ове сезоне...😂

Back in Black

pre 4 godine

prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)
Za mene licno mnogo bolji sistem nego recimo u Evropskom fudbalu.Gde su u vrhu oni koji imaju para i oni su sve bogatiji dok ovi drugi kako se snadju.To
je daleko od sporta.Sta mi je sportski kada igraju recimo Levante i Getafe protiv Barselone i Reala?Jedni imaju milijarde a drugi jedva krpe kraj sa krajem.Ovako brate u NBA svi imaju para,trejduju pa ko je bolji.Ne budeš prvak zato sto si najbogatiji to je ono najbitinije.Nije Golden Stejt bio prvi tri puta zato sto su bogat klub,jer su u NBA svi klubovi bogati.Dok u Evropi u svim sportovima vedri i oblaci onaj koji ima para i ko je najbogatiji.Zasto su u kosarcu CSKA,Real,Fener itd,redovno u fajnol foru zato sto imaju najveci budzet.

bogibot

pre 4 godine

Denver po obicaju jedno veliko nista. Umesto da se otarase Bartona i njegove pare ponude Bizliju za ugovor oni kresu rotaciju za nista, neki bezvezni pik. I nikako da se otarase panja Plamlija i nadju krstenog rezervnog centra. GM treba da im leti.
(Mladen, 06. februar 2020 23:21)

A ti misliš to tako ide zamislis da ćes nekom da uvalis nekog igrača i taj prustane. Sta mislis zove gm denvera npr GMa pelikansa i kaze e hoces ovog panja bartona u zamenu za holidaya? I on kaže ajde znam da bi mladen strucnjak tako uradio i pristane...

nik

pre 4 godine

Bizli je za dlaku bolji od njega ali problem je u tome sto bi ga na kraju sezone izgubili jer ne bi imali novca da mu plate da ostane. Sjajan potez Denvera. Doduse, cini mi se da im se malo posrecilo na kraju, ali svakako svaka cast

Gambeeet

pre 4 godine

Sećam ga se iz vremena kad je bio u Klivlendu sa LeBronom i Kajrijem u sezoni kad su uzeli dugo iščekivanu titulu i onoj narednoj. Nije mnogo igrao, ali se videlo da je dečko rođeni košgeter, da zna da barata sa loptom i ako treba čak i iskreira poziciju za šut. Imao je par zapaženih partija ove godine u mečevima u kojima nije igrao odlični Bredli Bil, mislim čak i 30+ u jednoj i 20 i kusur baš u Denveru + još nekoliko zapaženijih mečeva kada je imao slobodu da više šutira na koš. Mislim da će lepo koristiti Jokićeve asistencije i pogađati trojke koje šutira nešto ispod 38% što mu je ujedno i rekord karijere. Dugački ekstremiteti mu pomažu da bude solidan u odbrani, ne nešto više od toga. Još jedan odličan skorer neće škoditi ekipi Denvera, a ovaj momak zna kako da poentira. Kreće zahuktavanje :)))

Milan

pre 4 godine

Dobar igrač koji donosi poene sa klupe, vrlo solidni procenti. U odsustvu Bila je bio važna šuterska opcija Vizardsa, vidim da je trpao 35, 29, pa opet 29. Nagetsi su dobili baš ono što im je trebalo za neku mizernu platu od 1,7 miliona.

Sasa Loznica

pre 4 godine

Ljudi pomirite se sa Tim da Denver jednostavno NE moze da dovede mladog igraca,ili nekoga srednjih godina koji je vrh igrac jer pod-a uzasno je malo trziste,pod b-i kad bi hteli to morali bi ili da ga pretplate debelo ili pod c da daju ili Mareja,ili MPJ.Postoji I 4 opcija o kojoj mi ne razsmisljamo a to je da u jednom momentu ponude Jokica I dobiju brdo igraca za njega.Oni ne zure.Imaju zdravo jezgro mladih igraca sa iskusnim Mislapom kome je namerno dato 30 miliona da bi sledece igrao za veteranski minimum od milion I nesto.Sta god mi mislili o njemu,cinjenica je da je Denver poceo da napreduje od kada je on potpisan.Uce od njega svi odbranu,I njegova se posle Nikoline sigurno najvise slusa.Kada SE oslobode njegovog ugovora,uz otkaze ovima sto su stigli u proslom trejdu,njih 4.Ostaje masna cifra lufta da se nekom ponudi Jak ugovor.Ako odigraju dobro u plej ofu,npr.doguraju do finala konferencije vec ce poceti I igraci ozbiljno da razmisljaju cekaj pa Oni su mladi,jaki,imaju najbolji skor protiv 500+timova,Imaju klac igraca najboljeg.To su sitnice koje puno znace.Verujem da ce Mareju jasno biti stavljeno do znanja da se od njega ocekuje iskorak u plej ofu a ne da nestane kao prosli put.Time mu stavljaju do znanja da je I on zamenjljiv.A moje razmisljanje je da njima treba klasican plej jer Marej to nije,a njega samo da pomere na prirodnu poziciju beka.MpJ ako nastavi ovako bice ekstra.Sudbina malih sredina je pretplacivanje igraca.I naravno draft,pikovi I njihov razvoj.

uvekljubazan

pre 4 godine

"prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)
Liga je profesionalna, timovi su poslodavci, igrači su radnici. Imaju ponekad i štrajkove i lokaut...

palop

pre 4 godine

Jedino ako je razlika u plati inace kao igraci su slicni.
(majstor, 06. februar 2020 21:34)

Bizliju istice ugovor na kraju sezone i odbio je ponudu Denvera na 3 godine i 30 miliona ako se ne varam. Trejdovali su ga da bi uspeli da izvuku nesto, a ne da ode za dzabe...

Aleks

pre 4 godine

Ne znam, meni deluje da Denver nije loše isposlovao. Rešili su se igrača sa kojima svakako ne bi produžili saradnju, a uzeli su igrača koji će biti još jedan dodatak klupi. Ovaj ima solidne statse za igrača sa klupe, 3P% mu je trenutno 38 valjda, a kroz karijeru šutira 36%. Ako ga je neko gledao više puta može da kaže kakav je utisak, je l' "privatnik" ili jok :) Svi su očekivali da dovedu nekog jakog igrača ali to baš nije realno, kao što je jd123 lepo objasnio verovatno su Pelikani tražili za Holideja MPJ-a što složićete se ne bi bio pametan potez. To je što je, Denver svakako ima dubinu rostera, mislim da su po tom pitanju najjači u ligi. Nema brige što se toga tiče.

Najbolji posao odradiše Klipersi i Atlanta, koje ludilo je zahvatilo Nikse da daju Morisa praktično za džak kikirikija. Minesota je isto fino odradila ovaj trejd rok. Za mene ubedljivo najbolja franšiza po poslovanju, u svakom smislu, je Golden stejt. Nahvataše Viginsa koji može da se pokaže a ne mora, ali i pikove. Budite sigurni da će oni nanjušiti talenat i draftovati prave igrače. Opet će biti opasni sledeće sezone.

bogibot

pre 4 godine

Stručnjaci su ovde govorili da dolazi Bredli Bil,Džru Holidej,Klej Tompson,a ono na kraju došao nikad jači Mekre hahaha Nagetsi su jedna od najmanje popularnih franšiza,džabe sve..
(dnevna doza prosecnog Srbende, 06. februar 2020 21:39)

Nema to veze ni sa "steucnjacima" a ni sa popularnoscu denvera. Ni ti steucnjaci a ni ti a ni 90% ljidi ovde nema pojma o NBA i kako ona funkcioniše. Nijedan od pomenutih igrača nije mogao da dodje zato sto denver nema prostora u budžetu za platu takvom igraču. Jedino su mogli da daju jokica, milsapa ili mareja. E sad naravno da jokica ne bi dali a naravno da nijedna ekipa ne bi uzela ovu dvojicu a dala zauzvrat gore pomenute igrače...

bskfan

pre 4 godine

Ovde vecina ne prati NBA i komentarisu napamet. Njima ovo moze da izgleda kao presipanje iz supljeg u prazno, ali nije. Prvo, Beasly je letos angazovao LebRonog menadzera, sto znaci da ocekuje jak ugovor, a to u Denveru nije mogao da dobije. Juancho je po svojoj visini PF ali nema snagu za PF-a a vodjenje lopte mu je mnogo lose tako da nema mesta ni na poziciji SF-a. Vanderbilt ima potencijal ali samo pod uslovom da osposobi svoj sut jer je sa trenutnim sutem neupotrebljiv. Dakle, Denver je uradio pravu stvar i za ta tri igraca na koje ne racuna dobio nesto za uzvrat. 1) Keita je jako zanimljiv igrac, sigurno ce mu dati sansu i pokusati da ga osposobe da iduce godine bude u rotaciji. 2) Sve jake ekipe imaju i treceg centra, tako da je dovodjenje Vonleha sasvim logicno. 3) Napier je tu upao u paketu, Moris i Dozijer imaju prednost, pa su ga onda prosledili u Vasington a za njega dobili igraca koji ima visinu da moze da odigra na mestu SF-a, ima i sut a ima i nekakav ulaz, mada nista posebno. Dakle, zamenili su 3 igraca na koje ne racunaju sa 3 igraca na koje eventualno mogu da racunaju, a uz to dobili 1st pik Hjustona koji bi mogao da bude negde oko 20-tog mesta sto je jako vazno jer ove godine Denver nema svoj pik. Znaci, dobili su fleksibilnost. Mogu da upakuju Harisa ili Bartona sa tim pikom i da dovedu nekog vrhunskog igraca. Ako ne, onda iskoriste pik i imaju igraca pod ruki ugovorom. Pelikani trazili puno za Holideja tako da je Tim to sasvim ispravno propustio.

bskfan

pre 4 godine

Kazu ovde neki "moralo je to bolje", "sta bi sa Holidejom" i "jesu li mogli da dobiju neku zvezdu"? Mogli su, ali je bilo pitanje po kojoj ceni. Bil je produzio ugovor sa Vizardima i sada nije mogao biti trejdovan zbog takozvane "otrovne pilule". Kako se cuje, Pelikani su za Holideja prvo trazili MPJ-a a posle Mareja, i uz njih par pikova, sto je neozbiljno. Sve zvezde uvek hoce u LA, privlace ih svetla velegrada, i malim klubovima je tesko da ih dovedu. Sa druge strane, na osnovu ovo malo utakmica sto je odigrao, MPJ jeste buduca zvezda i ne bi imalo smisla dati ga za Holideja koji je dobar ali ipak nikada nece biti zveda. Denver nije u frci pa da mora da ide na sve ili nista jer kontrolisu najvaznije igrace: Jokic je tu jos tri godine, a verovatno ce mu, cim se za to steknu uslovi, ponudti i produzetak ugovora. Marej ima ugovor na 5 godian, MPJ ima jos dve godine ruki ugovora, pa onda barem jos 4 godine nakon toga. Dakle, ako se ne desi nesto nepredvidjeno, oni vec imaju 3 max igraca i ne trebaju im dodatne zvezde, vec samo kvalitetni dodatni igraci. Naravno, ne treba zaboraviti ni Bol Bola koji bi takodje mogao da napravi razliku. E sad, zasto bi Denevr sve to reskirao da bi doveo nekog Bila ili Holideja? Ja tog Bila ne bi doveo ni pod razno jer bi on verovatno izigravao zvezdu i poremetio hemiju u timu. Gledam onog Dinvidija kome Durant "baca kosku" a ovaj se pravi da ne vidi pa ga iskulira. Kad se tako ponasa prema jednom Durantu kako bi se tek ponasao prema Jokicu?

живац

pre 4 godine

вау какав потез!
боље да су дали герија хериса за било шта... од када је узео паре, ништа није одиграо.

Tazo

pre 4 godine

@ Dobar je Jordan McRae,bolji i od Murria, ima osobine Jokica sto se tice timske igre...
(maks, 6. februar 2020 21:43)

Nisam bas siguran da imas prave informacije ili si pomesao Jokica sa Bartonom.
McRae se isto kao i Barton zabija pod kos i onda ne zna ni gde je posao ni kako da se vrati.

Milan

pre 4 godine

Treba biti realan: tesko bi bilo kvalitativno nadjacati kalifornijance bilo kakvim trejdom u ovom trenutku, nakon sto su se oba tima nakrcali ove godine sa sadasnijm i bivsim olstarovima.

Denverovo vreme tek dolazi.
(Vlada Calgary, 6. februar 2020 23:03)

Pa sad, neke Kalifornijance su vec nadjacali - Sakramento i Golden Stejt su takodje kalifornijski klubovi.

Jomo

pre 4 godine

Denver bi trebao napraviti trejd sa San Antoniom da im da prava za Milutinova koji bezveze trune u Olimpiakosu. Njima bi dobro došao kao drugi centar umesto Plumlija.

Milos

pre 4 godine

z- Svako od njih je pristao na to cim su stavili svoj potpis na fine NBA ugovore. Je l mislis da Bobiju na primer smeta to? Cisto sumnjam. 7 milki po sezoni, odigra svaki treci cetvrti mec po 10 minuta, jedva da se oznoji, zeza se sa navijacima plus uloga u blokbasteru. U Evroligi bi za nekih 2 miliona npr morao da igra bar 20 minuta po utakmici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pn, 6. februar 2020 23:38)
Boban ima 3,5m godisnje.

bskfan

pre 4 godine

@Mladen

Tako malo Djokica razmislja o trejdovima. Primer AD-a, hteli su ga svi, bio je pod ugovorom i nista se nije pitao, a onda kao slucajno procuri vest da mogu da trejduju za njega ali on sa njima nece produziti ugovor. I sta sad? On hoce u LA, ovi za njega dali nekoliko mladih igraca i nekoliko pikova, i ko moze da im parira? Jel treba da daju to sve za jednogodisnje rentiranje? Druga stvar, kao ovde sa Holidejom, Pelikanima se nigde ne zuri i onda stavili cenu na njega kao da je Durant a ne Holidej. Koga su to jos mogli da dovedu? Konvingtona za koga je Hjuston dao Kapelu i prvi pik...koga je Denver mogao da da? Ili Bertans, Vizardi za njega trazili loteri pik, za dvomesecno rentiranje. Ili Redik, takodje trazili prvi pik itd. Grizliji za dvomesecno rentiranje Igija trazili prvi pik. Najkrace receno, mali klubovi ne mogu da se pojacaju trejdom vec samo da razvijaju svoje igrace ili da preplate nekog slobodnog igraca. Tacka. Kome to nije jasno taj ne zna kako funkcionise NBA. Za Plamlija niko ne bi dao nista vec suprotno, Denver bi morao da prikaci pik uz njega da bi ga se resili, na isti nacin kao sto su morali da daju pik da bi se resili Farida. Kada jednom napravis gresku onda tu nema lake popravke. Ili npr. Barton ili Haris...kako da ih trejdujes kad ih niko nece? Denver tu jednostavno nema izbor, jedina im je sansa da se sacekaju da isteknu ugovori Plamliju i Milsapu, da daju novi ugovor Grantu i ako im ostane nesto novca da pokupe nekog slobodnog igraca.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

prosledili dalje", nažalost tako to ide danas, igrači su samo roba
(z, 06. februar 2020 21:30)
Prosledili brze bolje, nego kako...gde da ga zadrze, mogao ih je sve "žžžžžžk"...

Pant.LA

pre 4 godine

Denver ima sistem tako da ce bilo kom igracu biti lako da se uklopi.. tim pre ako je i on sam po sebi dobar, a moras biti da bi bio bek u nba.. pored jokare ima da procveta..

bmiles

pre 4 godine

ini se da je komentar pod sifrom "bskfan" najblizi cinjenici kako se i zasta koristi trejd pa bi trebalo svi da ga odobre!
Prosli trejd sem odlazak Kapele u Atlantu,Galinerija i Igudale u Majami,nije doneo posebno nista ostalim timovima,izuzev smanjenja u novcanim izdvajanjima,a nekima dobit pikova! Denver je u zadnji cas dobio bolje pojacanje nego trejdom 4 za 4 sa Minesotom. Mcree je u najboljim godinama, koji moze biti upotrebljiv u rotacijama,izvrstan spoljni suter sa 37% ucinka za 3 poena,bolji nego sadasnji igraci Denvera.Moze se brzo uklopiti u igru Denvera,plus dobar je u odbrani.Denver ce biti veoma kurentan u prelaznom roku jer ce se zahvaliti Milsapu i Plamliju a uz postojeci tim moci pazariti za "trecu" mega zvezdu!Tako to rade "tzv. mali klubovi",uz konstataciju da vec imaju mega ugovorima dvojici,Jokic i Mari.Da postanes NBA sampion moraju se imati 3 mega zvezde u timu.Imali su to Bulsi sa Jordanom,Pipen,(Grant i Rodman),Majami(Lebron,Vejd i Bos), GSW (Kari,Durant i Tompson).Jedina opcija cime se GM Denvera,rukovodi u dovodjenju,sto radi godinama uspesno,jer je Denver nakon godina posta doveo dva puta uzastopce u plejof!
Na kraju krajeva ko smo mi da ucimo nekog kompetetnijeg da znamo bolje od njega!? Ali u nasem narodu izgleda je ustaljeno ono "niko ne zna bolje" od nas samih! Papir trpi sve,odnosno nista nas ne kosta da udaramo po dirkama kompa i brinemo tudju brigu nego vlastitu.
Pozdrav svim komentatorima ovog sajta,uzivajte!

Mirko

pre 4 godine

Treba biti realan: tesko bi bilo kvalitativno nadjacati kalifornijance bilo kakvim trejdom u ovom trenutku, nakon sto su se oba tima nakrcali ove godine sa sadasnijm i bivsim olstarovima.

Denverovo vreme tek dolazi.
(Vlada Calgary, 6. februar 2020 23:03)

Pa sad, neke Kalifornijance su vec nadjacali - Sakramento i Golden Stejt su takodje kalifornijski klubovi.
(Milan, 7. februar 2020 07:11)

Obojica ste u pravu, Vlada je mislio na nadjačavanje u smislu privlačnosti tima za igrače, u tredovima, a ne u igri. Denverovo vreme dolazi i već je praktično - došlo, drugu godinu za redom su u plej ofu i to visoko kotirani.
Osim toga tri (od 4) tima iz Kalifornije su ove godine pobeđeni makar jednom.
Takođe nije bitna ni Kalifornija, već L.A. kao tržište, ekonomski i istorijski, i poslednjih godina GSW jer je bio šampion. Sakramento je isto iz Kalifornije ali ništa specijalno nije zanimljiv kao što su to Lejkersi,Boston i ostale trofejne franšize.