Aktuelno

Petak, 31.01.2020.

14:45

Blokirano ukucavanje broja motora – vozači ogorčeni

Izvor: B92

Blokirano ukucavanje broja motora – vozaèi ogorèeni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

mikin

pre 4 godine

Najveci generator problema u drzavi Srbiji je ... drzava Srbija! Ko to ne vidi, slep je kod ociju. Diletanti, neznalice, povrsni "strucnjaci", resavajuci "probleme" naprave js veci problem. To sto ljudi snose posledice ovakvog diletantskog odnosa, u ovoj drzavi ne igra nikakvu ulogu. To sto neko ne moze da vozi automobil zbog diletantskog odnosa drzave, drzavu ne interesuje. Umesto da neko debelo snosi posledice ovoga ne-rada (diletantizma) onih koji su zaduzeni za ove stvari, umesto da drzava debelo placa penale onima koje dovede u ovu poziciju, oni samo sire vere u kojima deluju na isti nacin.

Pop

pre 4 godine

Ма има да нам те бројеве мотора тетовирају на руку само да нам узму лову. Агрегат је агрегат према томе ако имаш агрегат и возиш га на градилиште у приколици или у гепеку мораш га обележити и утиснути бројеве на блок мотора :)

T2

pre 4 godine

Možete da vozite auto sa skinutim DPF filterom - što je tehnički neispravan auto - ali ne smete da vozite auto kojem je nečitak serijski broj motora. Važno je da država ispravno bira prioritete!

ramaro

pre 4 godine

Je li posteno da se ovakvim glupavim zakonom jednako kaznjavaju svi oni koji su kupili novog novcatog Punta pre desetak godina i kod kojih je broj motora nevidljiv iz prostog razloga jer je lociran na mestu koje je izlozeno visokoj temperaturi i koroziji blizu izduvne grane? Osim toga vecina tih kupaca su prvi vlasnici. A takvih je na hiljade u Srbiji. Da li je iko od nadleznih razmisljao o ovome? Zasto se u ovoj zemlji svakom pitanju pristupa povrsno i brzopleto, stihijski po principu GRLOM U JAGODE! Ima li u ovoj zemlji strucnih ljudi kad se donose ovakvi pravilnici? Da li je zaista razumno tvrditi da je auto tehnicki neispravan je mu je nevidljiv broj motora i da je takav auto bomba na putu i da ugrozava bezbednost ucesnika u saobracaju? Nadlezni stavite prst na celo i dobro promislite sta cinite ovom napacenom narodu kada verifikujete ovakve zakone.

Bari

pre 4 godine

Joj braco glupljijeg zakonodavaca od srpskih ne postoji u evropi konjine jedne motor je potrosni materijal i nigde se u evropi ne vodi po brojevima u evidenciji ali posto nepismeni rade na tehnickim kontrolama i zakonodavci vole da pljackaju svoj narod tako u konpanji rade zajedno tesko ovom narodu najbolje je da narod kupuje bicikle i nece imati muke

nidža

pre 4 godine

Kome je potreban broj motora? Samo u Srbiji je bitno. Bavim se 25 godina automobilima i nikad mi nije trebao broj motora. Ni za remont, ni za prodaju, ni za tehnički. Naravno da se ne vidi posle 15 godina rada motora. Bitan broj motora a nije bitno da se krševi sa Euro 3 uvoze bez problema. E moja Srbijo, srljas iz krajnosti u krajnost.

Brian

pre 4 godine

"ili da kupe legalno drugi motor sa papirima i rese problem. "

Ma da kako ne. Prema proceduri moras dostaviti i uverenje ovlascenog dilera da se odredjeni motor moze ugraditi u doticno vozilo. Neki dileri odavno nemaju tu mogucnost izdavanja uverenja, pogotovo ako su starija vozila u pitanju. A neki izdaju uverenja, samo ako se zamena vrsi kod njih ali onda se postavlja pitanje isplativosti.

Aca

pre 4 godine

Vozaci u ovom slucaju imaju dve mogucnosti. Jedja je da sami ukucaju broj da on postane citljiv ili da kupe legalno drugi motor sa papirima i rese problem. Posto nam je idiotska drzava naravoucenije pre tehnickog pregleda castite radnika koji vrsi tehnicki pregled.

mile rizik

pre 4 godine

Ljudi sta se zalite, pa ovo uvode zbog malverzacija delovima bar koliko toliko da obuzdaju preprodavce polovnih automobila koji kroje frankenstajne od par krsotina i prodaju kao NOV NOV NOV sa 168000km. A i na siroko se zna da je svaki drugi polovni deo prodat kod nas iz ukradenog automobila.
(Vlada, 02. februar 2020 08:55)

Kakve motor ima veze s tim?

Metropola

pre 4 godine

Ljudi sta se zalite, pa ovo uvode zbog malverzacija delovima bar koliko toliko da obuzdaju preprodavce polovnih automobila koji kroje frankenstajne od par krsotina i prodaju kao NOV NOV NOV sa 168000km. A i na siroko se zna da je svaki drugi polovni deo prodat kod nas iz ukradenog automobila.
(Vlada, 02. februar 2020 08:55)... o cemu ti pricas? Uveli su proceduru da nema procedure! Jel citas ti vest ili samo hvalis sta god da je u pitanju!?

Rocky

pre 4 godine

"Zato treba kupovati samo nova kola ili mlađa polovna."

Imas ljude koji su uzeli novog Punta i posle nepunih 10 godina broj motora je zardjao, odnosno nedovoljno čitljiv na tehničkom pregledu. I sta ćemo sad ?

Vlada

pre 4 godine

Ljudi sta se zalite, pa ovo uvode zbog malverzacija delovima bar koliko toliko da obuzdaju preprodavce polovnih automobila koji kroje frankenstajne od par krsotina i prodaju kao NOV NOV NOV sa 168000km. A i na siroko se zna da je svaki drugi polovni deo prodat kod nas iz ukradenog automobila.

Ajnstajn

pre 4 godine

Bolje da su uveli proveru izduvnih gasova na tehnickom umesto da se trosi vreme na trazenje broja motora. Ja ne znam ko pise ove propise. Ovo je u rangu peripetija kao sa ugradjivanjem kuke za vucu, gde vam treba potvrda proizvodjaca automobila, atest, novi tehnicki, itd. Ako uvezete auto sa fabricki ugradjenom kukom, mora cela procedura ili da skidate... Ludilo...

mile rizik

pre 4 godine

Dajte bre ljudi, ne lozite se. Ovo vam je kao sa tablicama. Napravi se ogromna frka i onda ce da izadje znate vec ko u javnost i da kaze da je nepravda i da treba izbaciti broj motora iz saobracajne. Tu negde oko izbora. I ovce se opet upecaju kao ribice... Da su hteli mogli su 2012. da izbace broj motora iz saobracajne kao sto su obecavali kule i gradove. Ma svasta je moglo, ali tacno u odredjenom trenutku. Beg odavde je i dalje najbolja opcija.

ramaro

pre 4 godine

Zaista bi trebalo pokrenuti masovnu kampanju za ukidanje ovog sramnog zakona. Oni koji su ga kreirali, ako su pravnici , ili saobracajni strucnjaci pod hitno da pocepaju svoje diplome. Umesto da se radi na unapredjivanju saobracajne kulture i podizanju bezbednosti u saobracaju, donose se ovakvi stupidni zakoni i pravilnici.
Jesmo li u jednom trenutku razvoja nase autoindustrije poceli masovno da proizvodimo- sklapamo modele Fiata Punto i prekrili nase trziste ovakvim modelima automobila. A javna je tajna da vecina ovih modela nema vidljiv broj motora ako su 9 ili vise god. starosti. Da li je posteno da ovi kupci sada ispastaju zbog toga sto je proizvodjac postavio broj motora na mestu koje je izlozeno visokim temperaturama i koroziji u blizini izduvne grane. Ko tu koga pravi budalom? Zasto ga proizvodjac nije postavio na nekom bezbednijem mestu u autu kao broj sasije koji se jasno vidi i nije izlozen koroziji? Zasto se zbog ovog propusta proizvodjaca sada donosenjem ovakvih zakona kaznjavaju neduzni kupci? Ili je ovo jos jedan nesumljiv dokaz da je njima , bas kao i vecem delu Evrope motor potrosna roba-rezervni deo sto su u svojim komentarima potvrdili stotine citalaca ove vesti. Sem izgleda nekim nasim pametnim glavama koje osmisljavaju ovakve sulude zakone.
Slican stav imam i po pitanju polovnih automobila. Da zakljucim, mislim da je ovaj propis o broju motora donesen nesmotreno, brzopleto i bez dubokog promisljanja o mogucim stetnim posledicama na zivot gradjana i da bi ga trebalo pod hitno ukinuti.

realno

pre 4 godine

svakim danom sam sve ubedjeniji da se u ovoj zemlji ceni neznanje, evo sada ovo npr zasto te osobe koje su zaduzene za to ne snose odgovornost?

Bean

pre 4 godine

"Kod nas u CG se ovo ukucavanje brojeva, radi na mašinskom fakultetu. Naravno uz uput iz SUP-a. Ja sam radio prije par dana, na fiatu punto. Platio 50 evra, ukucavanje broja motora. Nije bas ni jeftino.."

Znaci i CG je još u kamenom dobu...

Miljan

pre 4 godine

Kod nas u CG se ovo ukucavanje brojeva, radi na mašinskom fakultetu. Naravno uz uput iz SUP-a. Ja sam radio prije par dana, na fiatu punto. Platio 50 evra, ukucavanje broja motora. Nije bas ni jeftino..

chobanin

pre 4 godine

Majstori, poznavaoci automobila, a bogami i sveznajuci poznavaoci prilika u Srbiji, procitjte malo i clanak, a ne odmah komentarisati. Inace se pominje broj na sasiji i zahtevana dubina od 1mm...
Malo vise citajte a ne samo da gledate slike

pex

pre 4 godine

Postoji li i jedna oblast u ovoj državi da je uređena?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesposobnost, 1. februar 2020 12:21)

Da. Ceo sistem simbioze kriminala i represije besprekorno funkcionise. Eno sad ce i nov stadion da se digne za dlaju regrutaciju kadra. Za to vreme, univerziteti tonu na svim svetskim listama.

T-ZeX

pre 4 godine

Nema situacije koja moze biti jednostavna a da je mi ne zakomplikujemo do bola. Takvi smo. Pa.kad vec usvajate evropsku regulativu za sve onda usvojite i to da se nigde u evropi br motora ne upisuje u saobracajnu jer je potrosni materijal.

Jtd

pre 4 godine

A brojevi elektromotora električne automobile, to nisu još stavili u zakon? E, da, baterija je još skuplja nego motori, i to treba strpati u saobraćajnu!

Hammer

pre 4 godine

"Broj motora postoji ali ako se kupuje deo motora da se tacno zna da je taj motor pod tim brojem uradjen tog datuma u toliko sati i toliko minuta. Sve postoji kod proizvodjaca. Otisao sam 1982-e godine kod rodjaka u Nemacku, poneo broj sasije i broj motora za deo menjaca a oni su mi trazili broj menjaca jer taj model je isao sa tri vrste menjaca, automatski, cetri i pet brzina. E zato su brojevi motora i menjaca."

To opet ne menja činjenicu da usled eventualne zamene motora ili menjaca brojevi tih delova NISU merodavni prilikom tehnickog pregleda u vecini zemalja Evrope, jer se smatraju potrosnom robom. U bilo kojoj zemlji EU kada odes na tehnicki pregled, kontrolor ti uporedjuje samo broj šasije iz dokumetnacije vozila sa brojem šasije na pločici vozila.

hm

pre 4 godine

kralju, dao si najbolji predlog. Lepo parkirati auto, presaviti tabak, tuziti drzavu i već za XX godina, posle dobijenog spora, ponosno sesti u svoj auto! Genijalno.

Aca

pre 4 godine

Kolegicin muz je pre par meseci ukucao brojeve legalno nije se video jedan broj na Fiat Puntu iz 2001 1.2 60ks.Jes da ga je iskostalo sa sve registracijom oko 40000 din.al zavrsio.

Miladin

pre 4 godine

Gluposti, ja sam dva puta ugradjivao motor u skoljku i bez vecih problema registrovao u Americi. Pa stari dobri Sevroletov motor 350 se naknadno ugradjivao u veliki broj americkih vozila raznih proizvodjaca, danas je to popularno sa Hemi motorima. Motor je zamenljiv deo. Broj sasije je jedino sto se smatra maticnim brojem vozila

Dokolica

pre 4 godine

Svi noviji automobili imaju,plastičnim poklopcem,prekriven motor.Nema broja na bloku motora.Npr.na pežou je broj motora na pločici u prtljažniku,kod tablice.

DEX

pre 4 godine

Umesto da ukinu upisivanje broja motora oni još razrađuju zakone na tu temu. Ova država svojim glupim zakonima pravi kriminalce od poštenih ljudi. Sad onima kojima nije moguće da legalno registruju svoj auto ne preostaje ništa drugo nego da kucaju brojeve na crno u nekoj garaži.

Daks

pre 4 godine

Ovo nije palo s neba, ovo nisu tamo neki nepoznati diletanti zakuvali, tačno se zna ko u Srbiji vedri i oblači, taj je kriv i za ovo.

Bora

pre 4 godine

Imao sam iskustva sa prekucavanjem broja motora. Na kraju vam uopste ne bude vazno koliko mora da se plati samo da zavrsite agoniju. Dok se ne prodju vestacenja i ne dobiju potvrde dodje vam da pet puta zaplacete.

SASA

pre 4 godine

Broj motora postoji ali ako se kupuje deo motora da se tacno zna da je taj motor pod tim brojem uradjen tog datuma u toliko sati i toliko minuta. Sve postoji kod proizvodjaca. Otisao sam 1982-e godine kod rodjaka u Nemacku, poneo broj sasije i broj motora za deo menjaca a oni su mi trazili broj menjaca jer taj model je isao sa tri vrste menjaca, automatski, cetri i pet brzina. E zato su brojevi motora i menjaca. Kakvo utiskivanje kod nas, cekicem. Pa to ljudi rade laserom i na osetljivom mestu a ovaj kad lupi cekicem i motor pukne koga da jurim. Drugo, svaki proizvodjacu bazi podataka, znaci kod servisera ima koji broj motora, (ako se nevidi), sa kojim brojem sasije je proizveden i obrnuto. Nemoguce da se oba broja nevide jer broj sasije je na vise mesta. Ako tehnicar na tehnickom nemoze da ocita sto se meni desilo a ocitao strucnjak iz servisa, takav tehnicki zatvoriti.

mungos

pre 4 godine

Pre 10ak dana uvezo sam kombi, Pezo Boxer 2015god. Iz Austrije.
Nisam mogao da carinim, ne postoje brojevi motora. Nije upitanju korozija ili sta drugo, vozilo FABRICKI ne poseduje br motora. Potvrda od same PSA fabrike napismeno, da nisu utiskivali br na motoru. Ma jok, nase to ne zanima. I sta cu, vratim kombi u Austriju. Tamo ne upisuju br u saobracajnu, dakle to je potrosna roba. Samo br sasije. I tako, Welcome to Serbia.

ramaro

pre 4 godine

Ovaj nakaradni zakon bi pod hitno trebalo ukinuti jer je ovo komedija apsurda. U automobilu ima jos dosta vitalnih delova koji imaju svoje brojeve pa se ne upisuju u saobracajnu dozvolu.
Kada bi se to upisivalo kao sasija i motor saobracajna bi bila kao roman u tri toma.
Mi smo izgleda pametniji od Evrope pa je broj motora nasa specijalnost. Ovaj zakon je jos gori nego onaj Milov uperen protiv Srpske pravoslavne crkve.
E jadna Srbijo kojim putem si krenula!

Polupismen mutant političara, novinara i narodnog milicajca

pre 4 godine

Koliko je potrebno narodnih milicajaca da zamene jednu sijalicu?
E, ovo je taj vic.

T

pre 4 godine

Ja bih svake godine uveo po jedan novi deo da mu se evidentira serijski broj. Zasto samo motor? Zasto ne i menjac? Ako moze menjac, zasto ne i amortizer? Gomile delova na sebi imaju serijski broj, zasto to ne bismo sve evidentirali?

EZeljko

pre 4 godine

Koji bre broj motora, gde to jos ima sem u Srbiji? A kako ce sa elektricnim? A...cutimo. Pa to je bre samo deo kola, broj sasije recimo je OK sve drugo se menja.

miki

pre 4 godine

Broj motora je smejurija. To je odavno trebalo ukinuti. Motor je deo kao svaki drugi. Zasto se ne upisuje broj kompresora klime ili vodene pumpe?

Potrosna roba

pre 4 godine

Samo se jos u Srbiji gleda broj motora ?!! U normalnim drzavama, masine - motori su potrosni materijal i mozete ih menjati kada god dotraju bez ikakvih problema !

Pop

pre 4 godine

Koja glupost, ako je auto TEHNIČKI OK, dugo registrovan, zašto SE lepo ne upiše broj koji IMA ili ako ga NEMA, da NEMA!?

Ako ćemo evidenciju, pa TO UPIŠITE!

Zašto je OK menjati menjač, vrata, haubu!

Kome je otišao taj deo na starijem autu a dobar je još, zašto da ga ne zameni?!

The Spatula

pre 4 godine

Sve sto je u uredjenim državama normalno, kod nas nije. U svakoj imalo uredjenoj drzavi, neko bi odgovarao, podneo ostavku. Kod nas ce ministar ili gazda izaci i reci, sta je, u čemu je problem, sta me briga sto se bunite!

Što te biju ovi dobri ljudi?

pre 4 godine

Nisu u stanju ni broj da "izgrebu" po parčetu lima,a tvrde da su potpuno spremni da dočekaju Korona virus.Možemo se samo bogu moliti da nas nekako zaobiđe i izbegnemo totalnu katastrofu.

Todor

pre 4 godine

I ovo je nešto što sebe naziva Državom Srbijom... Neverovatno! Niko ne radi svoj posao, a samo maltretiraju gradjane. Nigde i svetu više niko ne gleda broj motora, to je potrošni deo. Niko ne radi generalke, ljudi kupe nov ili polovan motor i teraju dalje.
Šta ninistar radi... pitajte ga novinari...

DC

pre 4 godine

Mole se taksisti da se pobune kako bi se građani otarasili ove gluposti. Dok oni ne izađu na ulice nema promena. Ali pitanje koliko njih sve ovo pogađa kada im stižu nova vozila od narodnih para. Tako da rajo, ćuti i trpi, pošto očito za bolju vlast i nisi.

Mladen

pre 4 godine

Tesla model S ima 2 motora
Rimac C2 ima 4

Svojevremeno je imao Citroen 2CV sahara sa 2 motora, jedan pozad i drugi napred.

A kod nas insistiraju.

Todor

pre 4 godine

I ovo je nešto što sebe naziva Državom Srbijom... Neverovatno! Niko ne radi svoj posao, a samo maltretiraju gradjane. Nigde i svetu više niko ne gleda broj motora, to je potrošni deo. Niko ne radi generalke, ljudi kupe nov ili polovan motor i teraju dalje.
Šta ninistar radi... pitajte ga novinari...

mungos

pre 4 godine

Pre 10ak dana uvezo sam kombi, Pezo Boxer 2015god. Iz Austrije.
Nisam mogao da carinim, ne postoje brojevi motora. Nije upitanju korozija ili sta drugo, vozilo FABRICKI ne poseduje br motora. Potvrda od same PSA fabrike napismeno, da nisu utiskivali br na motoru. Ma jok, nase to ne zanima. I sta cu, vratim kombi u Austriju. Tamo ne upisuju br u saobracajnu, dakle to je potrosna roba. Samo br sasije. I tako, Welcome to Serbia.

DC

pre 4 godine

Mole se taksisti da se pobune kako bi se građani otarasili ove gluposti. Dok oni ne izađu na ulice nema promena. Ali pitanje koliko njih sve ovo pogađa kada im stižu nova vozila od narodnih para. Tako da rajo, ćuti i trpi, pošto očito za bolju vlast i nisi.

Što te biju ovi dobri ljudi?

pre 4 godine

Nisu u stanju ni broj da "izgrebu" po parčetu lima,a tvrde da su potpuno spremni da dočekaju Korona virus.Možemo se samo bogu moliti da nas nekako zaobiđe i izbegnemo totalnu katastrofu.

miki

pre 4 godine

Broj motora je smejurija. To je odavno trebalo ukinuti. Motor je deo kao svaki drugi. Zasto se ne upisuje broj kompresora klime ili vodene pumpe?

T

pre 4 godine

Ja bih svake godine uveo po jedan novi deo da mu se evidentira serijski broj. Zasto samo motor? Zasto ne i menjac? Ako moze menjac, zasto ne i amortizer? Gomile delova na sebi imaju serijski broj, zasto to ne bismo sve evidentirali?

Mladen

pre 4 godine

Tesla model S ima 2 motora
Rimac C2 ima 4

Svojevremeno je imao Citroen 2CV sahara sa 2 motora, jedan pozad i drugi napred.

A kod nas insistiraju.

The Spatula

pre 4 godine

Sve sto je u uredjenim državama normalno, kod nas nije. U svakoj imalo uredjenoj drzavi, neko bi odgovarao, podneo ostavku. Kod nas ce ministar ili gazda izaci i reci, sta je, u čemu je problem, sta me briga sto se bunite!

Potrosna roba

pre 4 godine

Samo se jos u Srbiji gleda broj motora ?!! U normalnim drzavama, masine - motori su potrosni materijal i mozete ih menjati kada god dotraju bez ikakvih problema !

EZeljko

pre 4 godine

Koji bre broj motora, gde to jos ima sem u Srbiji? A kako ce sa elektricnim? A...cutimo. Pa to je bre samo deo kola, broj sasije recimo je OK sve drugo se menja.

Bora

pre 4 godine

Imao sam iskustva sa prekucavanjem broja motora. Na kraju vam uopste ne bude vazno koliko mora da se plati samo da zavrsite agoniju. Dok se ne prodju vestacenja i ne dobiju potvrde dodje vam da pet puta zaplacete.

Pop

pre 4 godine

Koja glupost, ako je auto TEHNIČKI OK, dugo registrovan, zašto SE lepo ne upiše broj koji IMA ili ako ga NEMA, da NEMA!?

Ako ćemo evidenciju, pa TO UPIŠITE!

Zašto je OK menjati menjač, vrata, haubu!

Kome je otišao taj deo na starijem autu a dobar je još, zašto da ga ne zameni?!

ramaro

pre 4 godine

Ovaj nakaradni zakon bi pod hitno trebalo ukinuti jer je ovo komedija apsurda. U automobilu ima jos dosta vitalnih delova koji imaju svoje brojeve pa se ne upisuju u saobracajnu dozvolu.
Kada bi se to upisivalo kao sasija i motor saobracajna bi bila kao roman u tri toma.
Mi smo izgleda pametniji od Evrope pa je broj motora nasa specijalnost. Ovaj zakon je jos gori nego onaj Milov uperen protiv Srpske pravoslavne crkve.
E jadna Srbijo kojim putem si krenula!

pex

pre 4 godine

Postoji li i jedna oblast u ovoj državi da je uređena?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesposobnost, 1. februar 2020 12:21)

Da. Ceo sistem simbioze kriminala i represije besprekorno funkcionise. Eno sad ce i nov stadion da se digne za dlaju regrutaciju kadra. Za to vreme, univerziteti tonu na svim svetskim listama.

Polupismen mutant političara, novinara i narodnog milicajca

pre 4 godine

Koliko je potrebno narodnih milicajaca da zamene jednu sijalicu?
E, ovo je taj vic.

mile rizik

pre 4 godine

Dajte bre ljudi, ne lozite se. Ovo vam je kao sa tablicama. Napravi se ogromna frka i onda ce da izadje znate vec ko u javnost i da kaze da je nepravda i da treba izbaciti broj motora iz saobracajne. Tu negde oko izbora. I ovce se opet upecaju kao ribice... Da su hteli mogli su 2012. da izbace broj motora iz saobracajne kao sto su obecavali kule i gradove. Ma svasta je moglo, ali tacno u odredjenom trenutku. Beg odavde je i dalje najbolja opcija.

SASA

pre 4 godine

Broj motora postoji ali ako se kupuje deo motora da se tacno zna da je taj motor pod tim brojem uradjen tog datuma u toliko sati i toliko minuta. Sve postoji kod proizvodjaca. Otisao sam 1982-e godine kod rodjaka u Nemacku, poneo broj sasije i broj motora za deo menjaca a oni su mi trazili broj menjaca jer taj model je isao sa tri vrste menjaca, automatski, cetri i pet brzina. E zato su brojevi motora i menjaca. Kakvo utiskivanje kod nas, cekicem. Pa to ljudi rade laserom i na osetljivom mestu a ovaj kad lupi cekicem i motor pukne koga da jurim. Drugo, svaki proizvodjacu bazi podataka, znaci kod servisera ima koji broj motora, (ako se nevidi), sa kojim brojem sasije je proizveden i obrnuto. Nemoguce da se oba broja nevide jer broj sasije je na vise mesta. Ako tehnicar na tehnickom nemoze da ocita sto se meni desilo a ocitao strucnjak iz servisa, takav tehnicki zatvoriti.

T-ZeX

pre 4 godine

Nema situacije koja moze biti jednostavna a da je mi ne zakomplikujemo do bola. Takvi smo. Pa.kad vec usvajate evropsku regulativu za sve onda usvojite i to da se nigde u evropi br motora ne upisuje u saobracajnu jer je potrosni materijal.

Miladin

pre 4 godine

Gluposti, ja sam dva puta ugradjivao motor u skoljku i bez vecih problema registrovao u Americi. Pa stari dobri Sevroletov motor 350 se naknadno ugradjivao u veliki broj americkih vozila raznih proizvodjaca, danas je to popularno sa Hemi motorima. Motor je zamenljiv deo. Broj sasije je jedino sto se smatra maticnim brojem vozila

Jtd

pre 4 godine

A brojevi elektromotora električne automobile, to nisu još stavili u zakon? E, da, baterija je još skuplja nego motori, i to treba strpati u saobraćajnu!

realno

pre 4 godine

svakim danom sam sve ubedjeniji da se u ovoj zemlji ceni neznanje, evo sada ovo npr zasto te osobe koje su zaduzene za to ne snose odgovornost?

Daks

pre 4 godine

Ovo nije palo s neba, ovo nisu tamo neki nepoznati diletanti zakuvali, tačno se zna ko u Srbiji vedri i oblači, taj je kriv i za ovo.

Bean

pre 4 godine

"Kod nas u CG se ovo ukucavanje brojeva, radi na mašinskom fakultetu. Naravno uz uput iz SUP-a. Ja sam radio prije par dana, na fiatu punto. Platio 50 evra, ukucavanje broja motora. Nije bas ni jeftino.."

Znaci i CG je još u kamenom dobu...

ramaro

pre 4 godine

Zaista bi trebalo pokrenuti masovnu kampanju za ukidanje ovog sramnog zakona. Oni koji su ga kreirali, ako su pravnici , ili saobracajni strucnjaci pod hitno da pocepaju svoje diplome. Umesto da se radi na unapredjivanju saobracajne kulture i podizanju bezbednosti u saobracaju, donose se ovakvi stupidni zakoni i pravilnici.
Jesmo li u jednom trenutku razvoja nase autoindustrije poceli masovno da proizvodimo- sklapamo modele Fiata Punto i prekrili nase trziste ovakvim modelima automobila. A javna je tajna da vecina ovih modela nema vidljiv broj motora ako su 9 ili vise god. starosti. Da li je posteno da ovi kupci sada ispastaju zbog toga sto je proizvodjac postavio broj motora na mestu koje je izlozeno visokim temperaturama i koroziji u blizini izduvne grane. Ko tu koga pravi budalom? Zasto ga proizvodjac nije postavio na nekom bezbednijem mestu u autu kao broj sasije koji se jasno vidi i nije izlozen koroziji? Zasto se zbog ovog propusta proizvodjaca sada donosenjem ovakvih zakona kaznjavaju neduzni kupci? Ili je ovo jos jedan nesumljiv dokaz da je njima , bas kao i vecem delu Evrope motor potrosna roba-rezervni deo sto su u svojim komentarima potvrdili stotine citalaca ove vesti. Sem izgleda nekim nasim pametnim glavama koje osmisljavaju ovakve sulude zakone.
Slican stav imam i po pitanju polovnih automobila. Da zakljucim, mislim da je ovaj propis o broju motora donesen nesmotreno, brzopleto i bez dubokog promisljanja o mogucim stetnim posledicama na zivot gradjana i da bi ga trebalo pod hitno ukinuti.

hm

pre 4 godine

kralju, dao si najbolji predlog. Lepo parkirati auto, presaviti tabak, tuziti drzavu i već za XX godina, posle dobijenog spora, ponosno sesti u svoj auto! Genijalno.

DEX

pre 4 godine

Umesto da ukinu upisivanje broja motora oni još razrađuju zakone na tu temu. Ova država svojim glupim zakonima pravi kriminalce od poštenih ljudi. Sad onima kojima nije moguće da legalno registruju svoj auto ne preostaje ništa drugo nego da kucaju brojeve na crno u nekoj garaži.

Hammer

pre 4 godine

"Broj motora postoji ali ako se kupuje deo motora da se tacno zna da je taj motor pod tim brojem uradjen tog datuma u toliko sati i toliko minuta. Sve postoji kod proizvodjaca. Otisao sam 1982-e godine kod rodjaka u Nemacku, poneo broj sasije i broj motora za deo menjaca a oni su mi trazili broj menjaca jer taj model je isao sa tri vrste menjaca, automatski, cetri i pet brzina. E zato su brojevi motora i menjaca."

To opet ne menja činjenicu da usled eventualne zamene motora ili menjaca brojevi tih delova NISU merodavni prilikom tehnickog pregleda u vecini zemalja Evrope, jer se smatraju potrosnom robom. U bilo kojoj zemlji EU kada odes na tehnicki pregled, kontrolor ti uporedjuje samo broj šasije iz dokumetnacije vozila sa brojem šasije na pločici vozila.

Dokolica

pre 4 godine

Svi noviji automobili imaju,plastičnim poklopcem,prekriven motor.Nema broja na bloku motora.Npr.na pežou je broj motora na pločici u prtljažniku,kod tablice.

Miljan

pre 4 godine

Kod nas u CG se ovo ukucavanje brojeva, radi na mašinskom fakultetu. Naravno uz uput iz SUP-a. Ja sam radio prije par dana, na fiatu punto. Platio 50 evra, ukucavanje broja motora. Nije bas ni jeftino..

Rocky

pre 4 godine

"Zato treba kupovati samo nova kola ili mlađa polovna."

Imas ljude koji su uzeli novog Punta i posle nepunih 10 godina broj motora je zardjao, odnosno nedovoljno čitljiv na tehničkom pregledu. I sta ćemo sad ?

Ajnstajn

pre 4 godine

Bolje da su uveli proveru izduvnih gasova na tehnickom umesto da se trosi vreme na trazenje broja motora. Ja ne znam ko pise ove propise. Ovo je u rangu peripetija kao sa ugradjivanjem kuke za vucu, gde vam treba potvrda proizvodjaca automobila, atest, novi tehnicki, itd. Ako uvezete auto sa fabricki ugradjenom kukom, mora cela procedura ili da skidate... Ludilo...

Bari

pre 4 godine

Joj braco glupljijeg zakonodavaca od srpskih ne postoji u evropi konjine jedne motor je potrosni materijal i nigde se u evropi ne vodi po brojevima u evidenciji ali posto nepismeni rade na tehnickim kontrolama i zakonodavci vole da pljackaju svoj narod tako u konpanji rade zajedno tesko ovom narodu najbolje je da narod kupuje bicikle i nece imati muke

ramaro

pre 4 godine

Je li posteno da se ovakvim glupavim zakonom jednako kaznjavaju svi oni koji su kupili novog novcatog Punta pre desetak godina i kod kojih je broj motora nevidljiv iz prostog razloga jer je lociran na mestu koje je izlozeno visokoj temperaturi i koroziji blizu izduvne grane? Osim toga vecina tih kupaca su prvi vlasnici. A takvih je na hiljade u Srbiji. Da li je iko od nadleznih razmisljao o ovome? Zasto se u ovoj zemlji svakom pitanju pristupa povrsno i brzopleto, stihijski po principu GRLOM U JAGODE! Ima li u ovoj zemlji strucnih ljudi kad se donose ovakvi pravilnici? Da li je zaista razumno tvrditi da je auto tehnicki neispravan je mu je nevidljiv broj motora i da je takav auto bomba na putu i da ugrozava bezbednost ucesnika u saobracaju? Nadlezni stavite prst na celo i dobro promislite sta cinite ovom napacenom narodu kada verifikujete ovakve zakone.

mile rizik

pre 4 godine

Ljudi sta se zalite, pa ovo uvode zbog malverzacija delovima bar koliko toliko da obuzdaju preprodavce polovnih automobila koji kroje frankenstajne od par krsotina i prodaju kao NOV NOV NOV sa 168000km. A i na siroko se zna da je svaki drugi polovni deo prodat kod nas iz ukradenog automobila.
(Vlada, 02. februar 2020 08:55)

Kakve motor ima veze s tim?

T2

pre 4 godine

Možete da vozite auto sa skinutim DPF filterom - što je tehnički neispravan auto - ali ne smete da vozite auto kojem je nečitak serijski broj motora. Važno je da država ispravno bira prioritete!

Aca

pre 4 godine

Vozaci u ovom slucaju imaju dve mogucnosti. Jedja je da sami ukucaju broj da on postane citljiv ili da kupe legalno drugi motor sa papirima i rese problem. Posto nam je idiotska drzava naravoucenije pre tehnickog pregleda castite radnika koji vrsi tehnicki pregled.

Brian

pre 4 godine

"ili da kupe legalno drugi motor sa papirima i rese problem. "

Ma da kako ne. Prema proceduri moras dostaviti i uverenje ovlascenog dilera da se odredjeni motor moze ugraditi u doticno vozilo. Neki dileri odavno nemaju tu mogucnost izdavanja uverenja, pogotovo ako su starija vozila u pitanju. A neki izdaju uverenja, samo ako se zamena vrsi kod njih ali onda se postavlja pitanje isplativosti.

nidža

pre 4 godine

Kome je potreban broj motora? Samo u Srbiji je bitno. Bavim se 25 godina automobilima i nikad mi nije trebao broj motora. Ni za remont, ni za prodaju, ni za tehnički. Naravno da se ne vidi posle 15 godina rada motora. Bitan broj motora a nije bitno da se krševi sa Euro 3 uvoze bez problema. E moja Srbijo, srljas iz krajnosti u krajnost.

Metropola

pre 4 godine

Ljudi sta se zalite, pa ovo uvode zbog malverzacija delovima bar koliko toliko da obuzdaju preprodavce polovnih automobila koji kroje frankenstajne od par krsotina i prodaju kao NOV NOV NOV sa 168000km. A i na siroko se zna da je svaki drugi polovni deo prodat kod nas iz ukradenog automobila.
(Vlada, 02. februar 2020 08:55)... o cemu ti pricas? Uveli su proceduru da nema procedure! Jel citas ti vest ili samo hvalis sta god da je u pitanju!?

mikin

pre 4 godine

Najveci generator problema u drzavi Srbiji je ... drzava Srbija! Ko to ne vidi, slep je kod ociju. Diletanti, neznalice, povrsni "strucnjaci", resavajuci "probleme" naprave js veci problem. To sto ljudi snose posledice ovakvog diletantskog odnosa, u ovoj drzavi ne igra nikakvu ulogu. To sto neko ne moze da vozi automobil zbog diletantskog odnosa drzave, drzavu ne interesuje. Umesto da neko debelo snosi posledice ovoga ne-rada (diletantizma) onih koji su zaduzeni za ove stvari, umesto da drzava debelo placa penale onima koje dovede u ovu poziciju, oni samo sire vere u kojima deluju na isti nacin.

Aca

pre 4 godine

Kolegicin muz je pre par meseci ukucao brojeve legalno nije se video jedan broj na Fiat Puntu iz 2001 1.2 60ks.Jes da ga je iskostalo sa sve registracijom oko 40000 din.al zavrsio.

chobanin

pre 4 godine

Majstori, poznavaoci automobila, a bogami i sveznajuci poznavaoci prilika u Srbiji, procitjte malo i clanak, a ne odmah komentarisati. Inace se pominje broj na sasiji i zahtevana dubina od 1mm...
Malo vise citajte a ne samo da gledate slike

Vlada

pre 4 godine

Ljudi sta se zalite, pa ovo uvode zbog malverzacija delovima bar koliko toliko da obuzdaju preprodavce polovnih automobila koji kroje frankenstajne od par krsotina i prodaju kao NOV NOV NOV sa 168000km. A i na siroko se zna da je svaki drugi polovni deo prodat kod nas iz ukradenog automobila.

Pop

pre 4 godine

Ма има да нам те бројеве мотора тетовирају на руку само да нам узму лову. Агрегат је агрегат према томе ако имаш агрегат и возиш га на градилиште у приколици или у гепеку мораш га обележити и утиснути бројеве на блок мотора :)

chobanin

pre 4 godine

Majstori, poznavaoci automobila, a bogami i sveznajuci poznavaoci prilika u Srbiji, procitjte malo i clanak, a ne odmah komentarisati. Inace se pominje broj na sasiji i zahtevana dubina od 1mm...
Malo vise citajte a ne samo da gledate slike

Vlada

pre 4 godine

Ljudi sta se zalite, pa ovo uvode zbog malverzacija delovima bar koliko toliko da obuzdaju preprodavce polovnih automobila koji kroje frankenstajne od par krsotina i prodaju kao NOV NOV NOV sa 168000km. A i na siroko se zna da je svaki drugi polovni deo prodat kod nas iz ukradenog automobila.

Aca

pre 4 godine

Kolegicin muz je pre par meseci ukucao brojeve legalno nije se video jedan broj na Fiat Puntu iz 2001 1.2 60ks.Jes da ga je iskostalo sa sve registracijom oko 40000 din.al zavrsio.

SASA

pre 4 godine

Broj motora postoji ali ako se kupuje deo motora da se tacno zna da je taj motor pod tim brojem uradjen tog datuma u toliko sati i toliko minuta. Sve postoji kod proizvodjaca. Otisao sam 1982-e godine kod rodjaka u Nemacku, poneo broj sasije i broj motora za deo menjaca a oni su mi trazili broj menjaca jer taj model je isao sa tri vrste menjaca, automatski, cetri i pet brzina. E zato su brojevi motora i menjaca. Kakvo utiskivanje kod nas, cekicem. Pa to ljudi rade laserom i na osetljivom mestu a ovaj kad lupi cekicem i motor pukne koga da jurim. Drugo, svaki proizvodjacu bazi podataka, znaci kod servisera ima koji broj motora, (ako se nevidi), sa kojim brojem sasije je proizveden i obrnuto. Nemoguce da se oba broja nevide jer broj sasije je na vise mesta. Ako tehnicar na tehnickom nemoze da ocita sto se meni desilo a ocitao strucnjak iz servisa, takav tehnicki zatvoriti.

Metropola

pre 4 godine

Ljudi sta se zalite, pa ovo uvode zbog malverzacija delovima bar koliko toliko da obuzdaju preprodavce polovnih automobila koji kroje frankenstajne od par krsotina i prodaju kao NOV NOV NOV sa 168000km. A i na siroko se zna da je svaki drugi polovni deo prodat kod nas iz ukradenog automobila.
(Vlada, 02. februar 2020 08:55)... o cemu ti pricas? Uveli su proceduru da nema procedure! Jel citas ti vest ili samo hvalis sta god da je u pitanju!?

DC

pre 4 godine

Mole se taksisti da se pobune kako bi se građani otarasili ove gluposti. Dok oni ne izađu na ulice nema promena. Ali pitanje koliko njih sve ovo pogađa kada im stižu nova vozila od narodnih para. Tako da rajo, ćuti i trpi, pošto očito za bolju vlast i nisi.

Što te biju ovi dobri ljudi?

pre 4 godine

Nisu u stanju ni broj da "izgrebu" po parčetu lima,a tvrde da su potpuno spremni da dočekaju Korona virus.Možemo se samo bogu moliti da nas nekako zaobiđe i izbegnemo totalnu katastrofu.

EZeljko

pre 4 godine

Koji bre broj motora, gde to jos ima sem u Srbiji? A kako ce sa elektricnim? A...cutimo. Pa to je bre samo deo kola, broj sasije recimo je OK sve drugo se menja.

Polupismen mutant političara, novinara i narodnog milicajca

pre 4 godine

Koliko je potrebno narodnih milicajaca da zamene jednu sijalicu?
E, ovo je taj vic.

mungos

pre 4 godine

Pre 10ak dana uvezo sam kombi, Pezo Boxer 2015god. Iz Austrije.
Nisam mogao da carinim, ne postoje brojevi motora. Nije upitanju korozija ili sta drugo, vozilo FABRICKI ne poseduje br motora. Potvrda od same PSA fabrike napismeno, da nisu utiskivali br na motoru. Ma jok, nase to ne zanima. I sta cu, vratim kombi u Austriju. Tamo ne upisuju br u saobracajnu, dakle to je potrosna roba. Samo br sasije. I tako, Welcome to Serbia.

Miljan

pre 4 godine

Kod nas u CG se ovo ukucavanje brojeva, radi na mašinskom fakultetu. Naravno uz uput iz SUP-a. Ja sam radio prije par dana, na fiatu punto. Platio 50 evra, ukucavanje broja motora. Nije bas ni jeftino..

mile rizik

pre 4 godine

Ljudi sta se zalite, pa ovo uvode zbog malverzacija delovima bar koliko toliko da obuzdaju preprodavce polovnih automobila koji kroje frankenstajne od par krsotina i prodaju kao NOV NOV NOV sa 168000km. A i na siroko se zna da je svaki drugi polovni deo prodat kod nas iz ukradenog automobila.
(Vlada, 02. februar 2020 08:55)

Kakve motor ima veze s tim?

Todor

pre 4 godine

I ovo je nešto što sebe naziva Državom Srbijom... Neverovatno! Niko ne radi svoj posao, a samo maltretiraju gradjane. Nigde i svetu više niko ne gleda broj motora, to je potrošni deo. Niko ne radi generalke, ljudi kupe nov ili polovan motor i teraju dalje.
Šta ninistar radi... pitajte ga novinari...

The Spatula

pre 4 godine

Sve sto je u uredjenim državama normalno, kod nas nije. U svakoj imalo uredjenoj drzavi, neko bi odgovarao, podneo ostavku. Kod nas ce ministar ili gazda izaci i reci, sta je, u čemu je problem, sta me briga sto se bunite!

T

pre 4 godine

Ja bih svake godine uveo po jedan novi deo da mu se evidentira serijski broj. Zasto samo motor? Zasto ne i menjac? Ako moze menjac, zasto ne i amortizer? Gomile delova na sebi imaju serijski broj, zasto to ne bismo sve evidentirali?

DEX

pre 4 godine

Umesto da ukinu upisivanje broja motora oni još razrađuju zakone na tu temu. Ova država svojim glupim zakonima pravi kriminalce od poštenih ljudi. Sad onima kojima nije moguće da legalno registruju svoj auto ne preostaje ništa drugo nego da kucaju brojeve na crno u nekoj garaži.

Dokolica

pre 4 godine

Svi noviji automobili imaju,plastičnim poklopcem,prekriven motor.Nema broja na bloku motora.Npr.na pežou je broj motora na pločici u prtljažniku,kod tablice.

Hammer

pre 4 godine

"Broj motora postoji ali ako se kupuje deo motora da se tacno zna da je taj motor pod tim brojem uradjen tog datuma u toliko sati i toliko minuta. Sve postoji kod proizvodjaca. Otisao sam 1982-e godine kod rodjaka u Nemacku, poneo broj sasije i broj motora za deo menjaca a oni su mi trazili broj menjaca jer taj model je isao sa tri vrste menjaca, automatski, cetri i pet brzina. E zato su brojevi motora i menjaca."

To opet ne menja činjenicu da usled eventualne zamene motora ili menjaca brojevi tih delova NISU merodavni prilikom tehnickog pregleda u vecini zemalja Evrope, jer se smatraju potrosnom robom. U bilo kojoj zemlji EU kada odes na tehnicki pregled, kontrolor ti uporedjuje samo broj šasije iz dokumetnacije vozila sa brojem šasije na pločici vozila.

Bean

pre 4 godine

"Kod nas u CG se ovo ukucavanje brojeva, radi na mašinskom fakultetu. Naravno uz uput iz SUP-a. Ja sam radio prije par dana, na fiatu punto. Platio 50 evra, ukucavanje broja motora. Nije bas ni jeftino.."

Znaci i CG je još u kamenom dobu...

Mladen

pre 4 godine

Tesla model S ima 2 motora
Rimac C2 ima 4

Svojevremeno je imao Citroen 2CV sahara sa 2 motora, jedan pozad i drugi napred.

A kod nas insistiraju.

Potrosna roba

pre 4 godine

Samo se jos u Srbiji gleda broj motora ?!! U normalnim drzavama, masine - motori su potrosni materijal i mozete ih menjati kada god dotraju bez ikakvih problema !

hm

pre 4 godine

kralju, dao si najbolji predlog. Lepo parkirati auto, presaviti tabak, tuziti drzavu i već za XX godina, posle dobijenog spora, ponosno sesti u svoj auto! Genijalno.

T-ZeX

pre 4 godine

Nema situacije koja moze biti jednostavna a da je mi ne zakomplikujemo do bola. Takvi smo. Pa.kad vec usvajate evropsku regulativu za sve onda usvojite i to da se nigde u evropi br motora ne upisuje u saobracajnu jer je potrosni materijal.

mile rizik

pre 4 godine

Dajte bre ljudi, ne lozite se. Ovo vam je kao sa tablicama. Napravi se ogromna frka i onda ce da izadje znate vec ko u javnost i da kaze da je nepravda i da treba izbaciti broj motora iz saobracajne. Tu negde oko izbora. I ovce se opet upecaju kao ribice... Da su hteli mogli su 2012. da izbace broj motora iz saobracajne kao sto su obecavali kule i gradove. Ma svasta je moglo, ali tacno u odredjenom trenutku. Beg odavde je i dalje najbolja opcija.

Pop

pre 4 godine

Koja glupost, ako je auto TEHNIČKI OK, dugo registrovan, zašto SE lepo ne upiše broj koji IMA ili ako ga NEMA, da NEMA!?

Ako ćemo evidenciju, pa TO UPIŠITE!

Zašto je OK menjati menjač, vrata, haubu!

Kome je otišao taj deo na starijem autu a dobar je još, zašto da ga ne zameni?!

miki

pre 4 godine

Broj motora je smejurija. To je odavno trebalo ukinuti. Motor je deo kao svaki drugi. Zasto se ne upisuje broj kompresora klime ili vodene pumpe?

ramaro

pre 4 godine

Ovaj nakaradni zakon bi pod hitno trebalo ukinuti jer je ovo komedija apsurda. U automobilu ima jos dosta vitalnih delova koji imaju svoje brojeve pa se ne upisuju u saobracajnu dozvolu.
Kada bi se to upisivalo kao sasija i motor saobracajna bi bila kao roman u tri toma.
Mi smo izgleda pametniji od Evrope pa je broj motora nasa specijalnost. Ovaj zakon je jos gori nego onaj Milov uperen protiv Srpske pravoslavne crkve.
E jadna Srbijo kojim putem si krenula!

Bora

pre 4 godine

Imao sam iskustva sa prekucavanjem broja motora. Na kraju vam uopste ne bude vazno koliko mora da se plati samo da zavrsite agoniju. Dok se ne prodju vestacenja i ne dobiju potvrde dodje vam da pet puta zaplacete.

pex

pre 4 godine

Postoji li i jedna oblast u ovoj državi da je uređena?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesposobnost, 1. februar 2020 12:21)

Da. Ceo sistem simbioze kriminala i represije besprekorno funkcionise. Eno sad ce i nov stadion da se digne za dlaju regrutaciju kadra. Za to vreme, univerziteti tonu na svim svetskim listama.

Rocky

pre 4 godine

"Zato treba kupovati samo nova kola ili mlađa polovna."

Imas ljude koji su uzeli novog Punta i posle nepunih 10 godina broj motora je zardjao, odnosno nedovoljno čitljiv na tehničkom pregledu. I sta ćemo sad ?

Brian

pre 4 godine

"ili da kupe legalno drugi motor sa papirima i rese problem. "

Ma da kako ne. Prema proceduri moras dostaviti i uverenje ovlascenog dilera da se odredjeni motor moze ugraditi u doticno vozilo. Neki dileri odavno nemaju tu mogucnost izdavanja uverenja, pogotovo ako su starija vozila u pitanju. A neki izdaju uverenja, samo ako se zamena vrsi kod njih ali onda se postavlja pitanje isplativosti.

Pop

pre 4 godine

Ма има да нам те бројеве мотора тетовирају на руку само да нам узму лову. Агрегат је агрегат према томе ако имаш агрегат и возиш га на градилиште у приколици или у гепеку мораш га обележити и утиснути бројеве на блок мотора :)

Daks

pre 4 godine

Ovo nije palo s neba, ovo nisu tamo neki nepoznati diletanti zakuvali, tačno se zna ko u Srbiji vedri i oblači, taj je kriv i za ovo.

Miladin

pre 4 godine

Gluposti, ja sam dva puta ugradjivao motor u skoljku i bez vecih problema registrovao u Americi. Pa stari dobri Sevroletov motor 350 se naknadno ugradjivao u veliki broj americkih vozila raznih proizvodjaca, danas je to popularno sa Hemi motorima. Motor je zamenljiv deo. Broj sasije je jedino sto se smatra maticnim brojem vozila

Jtd

pre 4 godine

A brojevi elektromotora električne automobile, to nisu još stavili u zakon? E, da, baterija je još skuplja nego motori, i to treba strpati u saobraćajnu!

realno

pre 4 godine

svakim danom sam sve ubedjeniji da se u ovoj zemlji ceni neznanje, evo sada ovo npr zasto te osobe koje su zaduzene za to ne snose odgovornost?

ramaro

pre 4 godine

Zaista bi trebalo pokrenuti masovnu kampanju za ukidanje ovog sramnog zakona. Oni koji su ga kreirali, ako su pravnici , ili saobracajni strucnjaci pod hitno da pocepaju svoje diplome. Umesto da se radi na unapredjivanju saobracajne kulture i podizanju bezbednosti u saobracaju, donose se ovakvi stupidni zakoni i pravilnici.
Jesmo li u jednom trenutku razvoja nase autoindustrije poceli masovno da proizvodimo- sklapamo modele Fiata Punto i prekrili nase trziste ovakvim modelima automobila. A javna je tajna da vecina ovih modela nema vidljiv broj motora ako su 9 ili vise god. starosti. Da li je posteno da ovi kupci sada ispastaju zbog toga sto je proizvodjac postavio broj motora na mestu koje je izlozeno visokim temperaturama i koroziji u blizini izduvne grane. Ko tu koga pravi budalom? Zasto ga proizvodjac nije postavio na nekom bezbednijem mestu u autu kao broj sasije koji se jasno vidi i nije izlozen koroziji? Zasto se zbog ovog propusta proizvodjaca sada donosenjem ovakvih zakona kaznjavaju neduzni kupci? Ili je ovo jos jedan nesumljiv dokaz da je njima , bas kao i vecem delu Evrope motor potrosna roba-rezervni deo sto su u svojim komentarima potvrdili stotine citalaca ove vesti. Sem izgleda nekim nasim pametnim glavama koje osmisljavaju ovakve sulude zakone.
Slican stav imam i po pitanju polovnih automobila. Da zakljucim, mislim da je ovaj propis o broju motora donesen nesmotreno, brzopleto i bez dubokog promisljanja o mogucim stetnim posledicama na zivot gradjana i da bi ga trebalo pod hitno ukinuti.

Ajnstajn

pre 4 godine

Bolje da su uveli proveru izduvnih gasova na tehnickom umesto da se trosi vreme na trazenje broja motora. Ja ne znam ko pise ove propise. Ovo je u rangu peripetija kao sa ugradjivanjem kuke za vucu, gde vam treba potvrda proizvodjaca automobila, atest, novi tehnicki, itd. Ako uvezete auto sa fabricki ugradjenom kukom, mora cela procedura ili da skidate... Ludilo...

Aca

pre 4 godine

Vozaci u ovom slucaju imaju dve mogucnosti. Jedja je da sami ukucaju broj da on postane citljiv ili da kupe legalno drugi motor sa papirima i rese problem. Posto nam je idiotska drzava naravoucenije pre tehnickog pregleda castite radnika koji vrsi tehnicki pregled.

nidža

pre 4 godine

Kome je potreban broj motora? Samo u Srbiji je bitno. Bavim se 25 godina automobilima i nikad mi nije trebao broj motora. Ni za remont, ni za prodaju, ni za tehnički. Naravno da se ne vidi posle 15 godina rada motora. Bitan broj motora a nije bitno da se krševi sa Euro 3 uvoze bez problema. E moja Srbijo, srljas iz krajnosti u krajnost.

Bari

pre 4 godine

Joj braco glupljijeg zakonodavaca od srpskih ne postoji u evropi konjine jedne motor je potrosni materijal i nigde se u evropi ne vodi po brojevima u evidenciji ali posto nepismeni rade na tehnickim kontrolama i zakonodavci vole da pljackaju svoj narod tako u konpanji rade zajedno tesko ovom narodu najbolje je da narod kupuje bicikle i nece imati muke

ramaro

pre 4 godine

Je li posteno da se ovakvim glupavim zakonom jednako kaznjavaju svi oni koji su kupili novog novcatog Punta pre desetak godina i kod kojih je broj motora nevidljiv iz prostog razloga jer je lociran na mestu koje je izlozeno visokoj temperaturi i koroziji blizu izduvne grane? Osim toga vecina tih kupaca su prvi vlasnici. A takvih je na hiljade u Srbiji. Da li je iko od nadleznih razmisljao o ovome? Zasto se u ovoj zemlji svakom pitanju pristupa povrsno i brzopleto, stihijski po principu GRLOM U JAGODE! Ima li u ovoj zemlji strucnih ljudi kad se donose ovakvi pravilnici? Da li je zaista razumno tvrditi da je auto tehnicki neispravan je mu je nevidljiv broj motora i da je takav auto bomba na putu i da ugrozava bezbednost ucesnika u saobracaju? Nadlezni stavite prst na celo i dobro promislite sta cinite ovom napacenom narodu kada verifikujete ovakve zakone.

T2

pre 4 godine

Možete da vozite auto sa skinutim DPF filterom - što je tehnički neispravan auto - ali ne smete da vozite auto kojem je nečitak serijski broj motora. Važno je da država ispravno bira prioritete!

mikin

pre 4 godine

Najveci generator problema u drzavi Srbiji je ... drzava Srbija! Ko to ne vidi, slep je kod ociju. Diletanti, neznalice, povrsni "strucnjaci", resavajuci "probleme" naprave js veci problem. To sto ljudi snose posledice ovakvog diletantskog odnosa, u ovoj drzavi ne igra nikakvu ulogu. To sto neko ne moze da vozi automobil zbog diletantskog odnosa drzave, drzavu ne interesuje. Umesto da neko debelo snosi posledice ovoga ne-rada (diletantizma) onih koji su zaduzeni za ove stvari, umesto da drzava debelo placa penale onima koje dovede u ovu poziciju, oni samo sire vere u kojima deluju na isti nacin.