Subota, 25.01.2020.

04:40

Jokić održao čas košarke u Nju Orleansu VIDEO

Košarkaši Denver Nagetsa savladali su Nju Orleans Pelikanse 113:106 na gostovanju.

Izvor: AK

Jokiæ održao èas košarke u Nju Orleansu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Danilo

pre 4 godine

Kako igra majstor ,nema greske sto volim kad vidim visokog igraca sa tako mekom rukom .Milina ga je gledati pogotovu onaj sut sa jedne noge ,nema puno ni bekova koji to dovro rade a kamoli visokih igraca kojima je jos teze da naprave balans prilikom tog suta .

Lefty

pre 4 godine

Koji veciti hvalospevi o Kukocu, a covek za 13 sezona u NBA nije stigao do 10 000 pts.

Najbolja sezona mu je bila druga sezona, igrao je "cak" 55 utakmica kao starter, vecita rezerva, samo drugu i trecu sezonu odigrao celu, 81 utakmica, ostale sve 50-ak, wow.

Divac starter u 13 sezona, dao 13 400pts.
Stojakovic odigrao 7 sezona realnih, naravno od trece sezone starter oduvek, dao za tih 7 sezona 13650pts.

Budimo realni kada su KARIJERE u NBA u pitanju, Divac i Stojakovic najbolji sa ovih prostora.




Kukoc u EU, verovatno maestralan, Kukoc u NBA, solidan, i to je to.


Stojakovic
(Goran, 25. januar 2020 12:35)

Sve se slazem a i brojevi ne lazu. Samo nisam siguran da si gledao Kukoca... On je u ono vreme bio nesvakidasnja pojava! Sa 207 je mogao da igra od 1 do 4 podjednako kvalitetno. I odbranu i napad. A i tada su se asistencije mnogo drugacije racunale, pa bi i brojke bile drugacije.
U svakom slucaju, jeste hrvat, ali ga je bilo milina gledati ;)

Pedja je na drugi nacin bio poseban. Bio je neverovarna sut masina ali malo sta pored toga.

A Vlade je bio genije :)

Sportski pozdrav

Mirko

pre 4 godine

Mirko, 25. januar 2020 09:56
Da, koliko je amerima sada zabavna kosarka pokazuje nagli pad popularnosti iste u polednjih 15-20 godina. Po popularnosti NBA je SAD debelo iza NFL, MSL, NFL...
(Bob Mcadoo, 25. januar 2020 10:43)

Pa sad to je relativno, možda je tako, ali zaboravljaš da prave pare više nego ikad, da su plate višestruko jače, da se seleri kap diže i sve je augmentirano jer čitav svet gleda NBA, a NFL prate samo u ili mahom u Americi, jer i nema evropskih igrača, NHL tu i tamo i on je svetski popularan jer ima evropskih igrača i među najboljima su.

Dakle, sve u svemu svetu je ova igra zanimljivija, a Amerima - kako kome i kako gde, ali više je plaćaju.

Mare

pre 4 godine

Denver igra bez pleja. Trckaraju tu nesto, driblaju i kad vise ne znaju sta ce, uvale Jokicu da sutira u poslednjim sekundama. Otuda i ovih 9/20 iz Igre. Pod hitno im treba krsteni plej, ni Marej to nije.
(Mare, 25. januar 2020 05:09)

Jedini plej je Jokic. Barton, Heris i Marej to nisu, dave loptu pa se nadju u problemima. Jedini koji tu više liči na pleja u klasičnom smislu je Moris, ali nema niti dovoljnu minutažu niti konstantnost.
(JPR24, 25. januar 2020 12:50)

Slazemo se u potpunosti. Kao sto rece Barkli pre dve godine: Jokic is the first point-center i history of NBA. Ali opet, treba im krsteni plaej, svima bi bilo lakse a i imali bi sanse za vece domete.

Dusan28

pre 4 godine

Ovoliko ne razumevanje u kosarku i ovolika pristrasnost pokazuju koliko je ljudima mali IQ i koliko nemaju pojma o igri zvana kosarka. Tim ce uvek biti bolji ako svih 5 igraca dele loptu i lopta cirkulise medju svima kao sto su nekad igrali Celticsi 80tih ili Spursi u modernije vreme,medjutim tu se iskljucuje mogucnost da samo jedan igrac skuplja asistencije ili triple dablove jer ce svi deliti loptu medjusobno. Tako da je sad moderno reci da igrac koji skuplja triple dablove cini ekipu boljom,a ti igraci su izgleda slucajno u Nba ligi,postoje jako precenjene asistencije koje uopste to nisu i zasluzan je samo onaj koji postize kos. Larry Bird je bio bolji passer i imao veci IQ pa skoro od svih ikad,ali je funkcionisao u timskom sistemu gde svi dele loptu. Vidim neki pominju Sabonisa. Pa Arvidas je kasno dosao u Nba,fizicki je bio iznad Jokica,isto imao sut za 3 fenomenalan,meku ruku i odlicno asistirao,SSSR je zabranio da Sabonis 1986 ode u Ameriku. Kukoc je igrao u sistemu,kao Ginobili na primer,Drazen nije mogo da igra pored Draxlera ali je potom u Netsima bio odlican,treci je na listi Nba svih vremena u procentu za 3. Ako je statistika sve,ispada da su hiljade njih bolji od Djinobilija,dal ste vi normalni!
(Klaus, 25. januar 2020 11:39) 

# Link komentara

Preporučujem (+39)

Ne preporučujem (-13)

Brt Manu je u prajmu imao 20/5/4 i 40% trojku. Tesko da su hiljade bolje. Lupas i ti gluposti.

zika

pre 4 godine

Prekljuce slušam barklija da bi Ingram trebao da bude rezerva jer je konstantan a ne Jokic ,juce sam gledao utakmicu i nešto mi nije dobro odigrao Ingram a jokara vuče ovaj osakaćeni tim denvera celu sezonu

dv

pre 4 godine

Ne znam da li ste gledali utakmicu. Do 4 1/4 je imao odličan procenat. Pokvario ga je tako što je nekoliko puta bukvalno u poslednjoj sekundi napada dobio loptu i brzo bez mogućnosti postavjanja šutirao. Čak i tada je pogađao obruč, nakon čega je bilo i ofanzivnih skokova.
Pozdrav
(Toki I, 25. januar 2020 12:42)

4 1/4 ???? hahaha

јд123

pre 4 godine

Сви напуштају терен насмијани, једино Мареј као поливен. Да ли полако схвата да ће поред Јокића и МПЈ-а бити тек трећа опција? А понадао се да буде главна фаца. Још и Јокић почео на тајм-ауту да нешто објашњава саиграчима. Иначе он увек седи мирно, док Мареј нешто гестикулира. Ако среди главу, Мареј може бити користан, иначе се надам да ће га трејдовати, јер ако се не помири са судбином, само може покварити атмосферу.

Ако добију следећу против Хјустона, још ако победе и Јуту, показаће да могу без Мареја. Само нека Грент и Крејг закључају Хардена а Херис и Крејг Вестбрука. Када су сви здрави, Денвер има проблем са екипама које играју брзу кошарку као НО, зато су изгубили прве две утакмице против њих. Резервисти за разлику од стартера могу итекако играти брзо, што су јуче показали и у неколико наврата као брзи воз протутњали поред играча НО у контрама.

Хуанчо нажалост ни сенка од играча, можда зато што мало игра? Можда би и њега требали послати у развојну лигу да игра више минута. Али зато делује као Штимац у нашој репрезентацији. Прави позитивну атмосферу на клупи, стално насмејан, подржава саиграче, итд.

Goran

pre 4 godine

Koji veciti hvalospevi o Kukocu, a covek za 13 sezona u NBA nije stigao do 10 000 pts.

Najbolja sezona mu je bila druga sezona, igrao je "cak" 55 utakmica kao starter, vecita rezerva, samo drugu i trecu sezonu odigrao celu, 81 utakmica, ostale sve 50-ak, wow.

Divac starter u 13 sezona, dao 13 400pts.
Stojakovic odigrao 7 sezona realnih, naravno od trece sezone starter oduvek, dao za tih 7 sezona 13650pts.

Budimo realni kada su KARIJERE u NBA u pitanju, Divac i Stojakovic najbolji sa ovih prostora.




Kukoc u EU, verovatno maestralan, Kukoc u NBA, solidan, i to je to.


Stojakovic

01001

pre 4 godine

Opasnu klupu ima Denver. Veliki izbor efikasnih igrača. Kad lopta 'kruži' skoro uvek dobijaju ovakve utakmice. Koliko igrača sa dvocifrenim poenima sinoć: Craig 14, Porter 15, Grant 14, Beasly 10, Moris 10, Barton 13... Naravno Nikola 27 kao šlag na tortu. Da dodam i ja kao svi komentari ovde: Porter može da izraste u Durantulu

JPR24

pre 4 godine

JPR24, 25. januar 2020 09:18O cemu picate? Decko je i sinoc odigrao fenomenalno! Imao je sut iz igre 66,7%, monstruonu smec-blokadu, a proslu utakmicu za 15-ak minuta 22 poena, i to kao ruki, posle tako teske povrede! Ne znam koji je to ruki, sa tako ogranicenom minutazom (manjom od 20 minut u proseku) imao bolji pocetak.
(Bob Mcadoo, 25. januar 2020 10:49)

Pričam o tome da je čovek koji je komentarisao jutros, priča samo o ovoj utakmici. A sto se mene tiče, ja sam samo rekao da sam očekivao više, posle one odlične prve partije, ništa drugo, nigde nisam rekao da je loše igrao, ali sam očekivao da vidim malo više. I kao sto rekoh, dve partije je dečko tek odigrao, ima limitiranu minutažu sto je i normalno posle one povrede, i zato samo rekao : polako ima vremena, i pokazaće verovatno do kraja sezone još odličnih i boljih partija.

Toki I

pre 4 godine

@Sabre,
Ne znam da li ste gledali utakmicu. Do 4 1/4 je imao odličan procenat. Pokvario ga je tako što je nekoliko puta bukvalno u poslednjoj sekundi napada dobio loptu i brzo bez mogućnosti postavjanja šutirao. Čak i tada je pogađao obruč, nakon čega je bilo i ofanzivnih skokova.
Pozdrav

kristina

pre 4 godine

citat: "Botovi poludeli od juče kad se lebron slikao sa klintonom, rešili da preuzmu i nba u 'svoje ruke'. Postaje duši gadno čitati komentare."

Ogadiše ljudima sve. Ogadiše mi Đokovića prvo toliko da ga zamrzeh bukvalno, iako mi je dečko simpatičan bio skroz. Sada isto rade i sa Jokićem. Da se bar ne bave vređanjem drugih, nego im je to glavno načelo i adut. Odraz tuge i sve bednosti ove nazovi države...

JPR24

pre 4 godine

Denver igra bez pleja. Trckaraju tu nesto, driblaju i kad vise ne znaju sta ce, uvale Jokicu da sutira u poslednjim sekundama. Otuda i ovih 9/20 iz Igre. Pod hitno im treba krsteni plej, ni Marej to nije.
(Mare, 25. januar 2020 05:09)

Jedini plej je Jokic. Barton, Heris i Marej to nisu, dave loptu pa se nadju u problemima. Jedini koji tu više liči na pleja u klasičnom smislu je Moris, ali nema niti dovoljnu minutažu niti konstantnost.

Konan

pre 4 godine

centar koji ne kuca
(ldjidji, 25. januar 2020 06:55)


Pa zato Jokic i nije u prvoj postavi za AS, zato sto takvi kao ti od 12 godina glasaju i loze se na sto snaznije zakucavanje.

Ostin A

pre 4 godine

Usledilo je pitanje o tome ko su najboljih pet igrača iz Evrope svih vremena.
„Toni Kukoč mi je svakako broj jedan. Tu su još i Dražen Petrović i Arvidas Sabonis. Da li bih mogao još malo da razmislim pa da vam kažem? Postoji mnogo sjajnih evropskih NBA igrača“, zaključio je MJ
Nije se setio Jokića?
(Ej bre Emanuel, 25. januar 2020 08:33)

Nije Jokić igrao u njegovo vreme, a sa Kukočem je osvojio 3 prstena, gde je Kukoč, kao treći strelac ekipe, 2 sezone bio starter a jedne najbolji šesti igrač lige.

Klaus

pre 4 godine

Ovoliko ne razumevanje u kosarku i ovolika pristrasnost pokazuju koliko je ljudima mali IQ i koliko nemaju pojma o igri zvana kosarka. Tim ce uvek biti bolji ako svih 5 igraca dele loptu i lopta cirkulise medju svima kao sto su nekad igrali Celticsi 80tih ili Spursi u modernije vreme,medjutim tu se iskljucuje mogucnost da samo jedan igrac skuplja asistencije ili triple dablove jer ce svi deliti loptu medjusobno. Tako da je sad moderno reci da igrac koji skuplja triple dablove cini ekipu boljom,a ti igraci su izgleda slucajno u Nba ligi,postoje jako precenjene asistencije koje uopste to nisu i zasluzan je samo onaj koji postize kos. Larry Bird je bio bolji passer i imao veci IQ pa skoro od svih ikad,ali je funkcionisao u timskom sistemu gde svi dele loptu. Vidim neki pominju Sabonisa. Pa Arvidas je kasno dosao u Nba,fizicki je bio iznad Jokica,isto imao sut za 3 fenomenalan,meku ruku i odlicno asistirao,SSSR je zabranio da Sabonis 1986 ode u Ameriku. Kukoc je igrao u sistemu,kao Ginobili na primer,Drazen nije mogo da igra pored Draxlera ali je potom u Netsima bio odlican,treci je na listi Nba svih vremena u procentu za 3. Ako je statistika sve,ispada da su hiljade njih bolji od Djinobilija,dal ste vi normalni!

tata

pre 4 godine

Od sad pa nadalje molim vas:
"Dr. Jokić" ...
Komentatori su non-stop pričali o njegovoj superiornoj inteligenciji, pregledu igre, lucidnosti, zrelosti...
Mali Porter sve bolji. Konstantan, skočan, siguran, precizan, ne troši lopte niti hejtuje igru, još kada ga Meloun uštimuje sa Jokićem. Uz Mareja...
Imaju 3 klinca i vrlo obećavajuću perspektivu.
Zijon ... još jedan nabildovani, crni, američko- komercijalizovani, budući, super-heroj. Već viđeno...
Dončić je za takve televizor u boji (4k). Dr Jokić mu sinoć u onoj akciji u kojoj nije uspeo da zakuca, objasnio šta su beli super-starovi...

Dragan-Borca

pre 4 godine

Nidza izgleda voli da samara medijske ljubimce. Ali najjace iskljuce Malouna, 5 bacanja dobio Ingram. A Dzoni the Bird postrojava na tajm autu. Gledaju ga svi kako prica, Grant i Geri lica ko u vojnika u vojsci kad slusa kapetana. Ti mali to, ti mali to i tako. Kakav lider. Centar, plej i trener. Bogotac. Geri los u napadu ali ubija u odbrani. Barton promaja i tamo i vamo. Mali MPJ nije imao neke procente ali dao par vaznih trojki i mnogo znace njegove duge ruke. Decko vec sada kupi po 10 skokova ko od sale. Mnogo im je takav tip igraca falio. Klupa bez Plamlija mnogo bolje igra. Da se mene pita poklonio bih ga Zvezdi ili Partizanu :D

Aleksa

pre 4 godine

nekoliko NBA kritičara/novinara ne može da podnese činjenicu da Jokara igra sa takvom lakoćom, tripl dabl je za njega praktično kao za neke samo dvocifren broj poena, a da pritom nije njihov, nije sa koledža, čak ni EL nije igrao... dečko koji na prvi pogled izgleda kao svaki visoki momak koji je samo to i ništa više u vezi sa košarkom... jednostavno je košarka za njega samo igra u kojoj uživa, otuda i ove brojke, nestvarne asistencije i ostalo... svako veče se od njega očekuje nešto novo... takvih centara jednostavno nema nigde...

Bob Mcadoo

pre 4 godine

JPR24, 25. januar 2020 09:18
O cemu picate? Decko je i sinoc odigrao fenomenalno! Imao je sut iz igre 66,7%, monstruonu smec-blokadu, a proslu utakmicu za 15-ak minuta 22 poena, i to kao ruki, posle tako teske povrede! Ne znam koji je to ruki, sa tako ogranicenom minutazom (manjom od 20 minut u proseku) imao bolji pocetak.

jer smo tako u mogucnosti

pre 4 godine

Jokicu svaka cast na igri
ali nas je razmazio pa svi
nekako ocekujemo jos bolje
izdanje, prvenstveno mislim
na asistencije, ne zbog toga
sto je los saigrac, naprotiv,
vec saigraci bar pet zicera nisu
pogodili, a o polu prilikama
ne bih trosio reci.

Sto se Zajona Vilijamsona tice,
decko verovatno ima potencijal
ali me uopste nije impresionirao,
cak me je pomalo i razocarao ali
to je samo moje misljenje. Nekako
mi je sav nezgrapan, deluje mi kao
sirovina od glave do pete, pogotovo
u kukovima. Teoretski, da je rodjen
i odrastao ovde, zvali bi ga Trta 100%.

Pomislio sam da je deseterac hahaha

MPP

pre 4 godine

DENVERU JE NEOPHODAN MPJunior, ako žele nešto više u P.OFF - u ! Izuzetan košarkaš , visok sa dugačkim rukama ,odličan šuter , samo da ojača malo i Denver postaje opasan protivnik za svakog !
Nikola prosto STUB igre Denvera . Sa kakvom on 'hladnoćom' igra , ponekad pomislim da to radi namerno da iznervira protivnika.Sem kad poludi na sudije ,e tu samo MELOUN pomaže kao tampon zona !
Što se tiče SIONA , potencijal kakav se vidja jednom u 20 - 30 g. !
Pitanje je samo koliko telo ali i psiha mogu izdržati taj pritisak !
Kad očekuju od vas već sad NEŠTO ŠTO JOŠ NIJE VIDJENO !
NEVEROVATNA gradja , brzina ,sličnost . I šut mu nije rdjav a sobzirom da se to vremenom može doterati ..... I na kraju simpatičan klinac ....dete u bikovskom telu !

Alkos

pre 4 godine

Ovo je bila prava play off utakmica. Voleo bi ove sto pricaju da je NBA samo zabava , maltene cirkus bez odbrana , da odigraju 5 minuta 5 na 5 sa rezervistima iz ova 2 tima. Odlična utakmica. Denver nikad bolji defanzivno. Zion ako ga zdravlje posluzi dominiraće kao Lebron. Jokić da ima nesto bolju fiziku bio bi najbolji nikada. IQ 2000 . Uvek radi pravu stvar ali nekad ne moze fizicki da iznese ono sto je zamislio.

76er

pre 4 godine

Ako je ovo čas onda Dončić u vecini utakmica daje doktorate,ali dobro srbija poznata po segamega predavanjima
(da, 25. januar 2020 09:57)

Pazi, Jokic ume nekad da udje u problem sa sutom, ali tvoj pulen Luka tu stvarno daje doktorate, za dva, a boga mi i za tri.

Mirko

pre 4 godine

Usledilo je pitanje o tome ko su najboljih pet igrača iz Evrope svih vremena.
„Toni Kukoč mi je svakako broj jedan. Tu su još i Dražen Petrović i Arvidas Sabonis. Da li bih mogao još malo da razmislim pa da vam kažem? Postoji mnogo sjajnih evropskih NBA igrača“, zaključio je MJ

Nije se setio Jokića?
(Ej bre Emanuel, 25. januar 2020 08:33)

To je bilo u njegovo vreme.

Da je bio bitke sa Jokićem u svoje vreme ili Novickim, možda bi drugačije mislio.
Ali i meni je Toni među prvima ako ne i prvi, jer Bodiroga nije igrao u NBA, mada možda ne bi imao statistiku kao Kukoč.

Bob Mcadoo

pre 4 godine

Mirko, 25. januar 2020 09:56
Da, koliko je amerima sada zabavna kosarka pokazuje nagli pad popularnosti iste u polednjih 15-20 godina. Po popularnosti NBA je SAD debelo iza NFL, MSL, NFL...

SAMCRO TS

pre 4 godine

Јокић одличан, Бјелица солидан, Богдановић танко(проценат шута и даље лош)! Нажалост у будућности ће нас представљати само Јокић и Смајлагић! Марјановић ће најдуже да се задржи од осталих(Гудурић, Богдановић, Бјелица)...
Ови се сви враћају, да да и недодирљиви Богдановић, који је много разочарао у НБА јер су га дизали у небеса!!!

zmajognjeni

pre 4 godine

Precudna utakmica. Denver kao da nema glavu mi rep ali svaka cast na pobedi. Najjaci utisci od sinoc su da je MPJ vrhunski suter i dobar igrac. Denver igrao losu timsku odbranu. Rezervisti Denvera su ultra brzi, kada oni udju sevaju kontre kao lude, ali ne resavaju bas najbolje. Zion je dao neprimetnih 15. Malo u igri malo nije, da zicer, skocio tuc muc15 poena. I Zion je jako dobro cuvao Jokica pocetkom 4. cetvrtine, kada ga je Jokic digao na fintu i promasio kucanje. Jokic jako dobar, siguran na skoku pre svega i lepo resava. Dzeremi Grent sasvim solidan. Redik vrhunski sutirao.

Bob Mcadoo

pre 4 godine

esco
Pa sto nisu dobili proslo leto, nego su ih isprasili francuzi i mi, a umalo i turci? Igemrali su im lideri u svojim boljim ekipama (Micel, Midlton, Braun,Voker...)

ej

pre 4 godine

Jokicu svaka cast na igri
ali nas je razmazio pa svi
nekako ocekujemo jos bolje
izdanje, prvenstveno mislim
na asistencije, ne zbog toga
sto je los saigrac, naprotiv,
vec saigraci bar pet zicera nisu
pogodili, a o polu prilikama
ne bih trosio reci.

Sto se Zajona Vilijamsona tice,
decko verovatno ima potencijal
ali me uopste nije impresionirao,
cak me je pomalo i razocarao ali
to je samo moje misljenje. Nekako
mi je sav nezgrapan, deluje mi kao
sirovina od glave do pete, pogotovo
u kukovima. Teoretski, da je rodjen
i odrastao ovde, zvali bi ga Trta 100%.
(Cole, 25. januar 2020 04:52)

da li postoji razlog
zasto pises
ovako retardirano?

Lars

pre 4 godine

@(Cole, 25. januar 2020 04:52)

Da bi dodavanje postalo asistencija, taj kome je dobio loptu mora da pogodi :) Realno, Denver je bez Jokica na nivou Sacramenta.. nadam se da ce krenuti da pogadjaju vise u nastavku sezone. Bar su dobili MPJa i boljeg Bartona.. ima tu mesta za napredak a bogami i ta neki trejd.

RW#0

pre 4 godine

Gledam statistiku i bas cudno. Pelikansi za 10 % bolji sut i za 2 i za 3 od Denvera. Pa se pitam kako je moguce da su izgubili? I onda vidim da su imali preko 20 pokusaja manje iz igre. Stvarno ne znam kako je to moguce? 15 promasenih slobodnih a Denver nijedno tako da su sami sebe pobedili. Sta se desava sa Vestbrukom? Poslednje vreme preko 60% suta, prestao da sutira trojke 45 poena opet. A Harden sve zivo promasuje.

mrmlj

pre 4 godine

@(Ej bre Emanuel, 25. januar 2020 08:33) kakvo cudo nevidjeno! igrac koji je tek odmakao od samog pocetka karijere nije u rangu sa clanovima kuce slavnih?!

Mirko

pre 4 godine

"..ih i na sjajan način pokazao da je nezausluženo ostao bez mesta startera u ekipi Zapada za Ol-star."

Žao mi je što to kažem, jer isto verujem da je trebao da bude u startnoj petorci, ali koštale su ga svi porazi od raznih Indiana-ca - daleko slabije plasiranih od njih, i to je ubilo pozitivan utisak i neko opšte verovanje da bi trebao da bude starter.
Ali ne treba zanemariti ni to da LBJ i AD jesu atraktivniji i popularniji, možda čak i bolji, i igraju za Lejkerse i jesu bolje plasirani od Denvera - nažalost, a Kavai je lider prošlogodišnjeg šampiona i direktni razlog za osvajanje titule Toronta prošle godine, tako da Jokić to nije mogao da pobedi.
Ipak, ovakvim mečevima pokazuje da itekako zaslužuje mesto startera Zapada.
AD koga ja lično stvarno cenim i poštujem nije nominalno centar mada je neko vreme igrao kao centar u NOli, i verovatno ga se može slobodno da stavi na centarsku poziciju.

JPR24

pre 4 godine

A pazi ovoga sto komentarise da ga Zion uopste nije impresionirao a odigrao 2 utakmice u NBA hahah pa ovo je hit kakvi ljudi ovde komentarisu. I sto je najgore ima lajkove 26:3
(Petar, 25. januar 2020 06:55)

Ipak pročitaj ponovo taj komentar. Čovek priča o utakmici, i njegovi utisci sa utakmice, a ne globalno, sto naravno nema smisla posle 2 utakmice i ograničenom minutazom. Ja sam očekivao ipak malo više od njega, posle one dobre prve partije, ali polako, ipak je tek počeo, ima vremena..

Mirko

pre 4 godine

Totlno nebitno da li je starter ili nije, meni ta košarka je samo trči i pucaj, zabava za debele amere.
(sasho, 25. januar 2020 08:39)

Jeste majstore, baš tako, ali oni su postavili takva pravila da bi igra bila atraktivnija, sa više poena, sad zato imaju veliku posetu i zaradu, zato su postali globalni lider košarke gde igraju najbolji košarkaši jer je najveća konkurencija i najveća zarada.
A mogli su kao i mi lepo da propišu pravila i igraju fizičku košarku, da se daje po 60-70 poena po meču, da liči više na rvanje, da plej davi loptu 30 sekundi i da centri budu glavni i daju po 20-30 koševa po meču prostim polaganjem lopte,horogom i sl. kako je bilo nekada, što nije dovoljno atraktivno a ni privlačno, iako mi se to volimo jer smo navikli, da se cela priča vrti oko taktike i nadmudrivanja trenera i plejeva koji su treneri na terenu - što mi isto volimo, ali šta sad - mi smo tu gde smo a oni su tamo gde su i naši najbolji košarkaši igraju kod njih, za stotine miliona dolara.
Zabava? Debeli ameri? Sve je tačno, ali su i kao takvi ispred nas, nažalost. Samo su Dončić i Jokić ispred njih, tu možemo dodati i Vučevića i Bojana i Bjelicu i Bogdana iza njih i to je sve.

Vladimir

pre 4 godine

Botovi poludeli od juče kad se lebron slikao sa klintonom, rešili da preuzmu i nba u 'svoje ruke'. Postaje duši gadno čitati komentare.

Lucc

pre 4 godine

Ma nije se setio ni Novitckog, koji je inace bolji od sve te boranije. Drazen je imao jednu i po dobru sezonu, Sabonis ni jednu. Toni uvek bio spreman sa klupe da pomogne, ako ga puste, a bio je zmija. To sto MJ prica okaci macku o klin, on je matora usedelica sa Egom kao Trump

Milan Kosanovic

pre 4 godine

I gde je sad onom celavom njegov Brendon Ingram. Eejjjj Ingram da igra pre Jokica na All Star!!! Strasno sta ljudi izjave i ostanu zivi. Inace se ne lozim na ovakve izjave ali ova me bas iziritirala.

Аспера

pre 4 godine

A pazi ovoga sto komentarise da ga Zion uopste nije impresionirao a odigrao 2 utakmice u NBA hahah pa ovo je hit kakvi ljudi ovde komentarisu. I sto je najgore ima lajkove 26:3
(Petar, 25. januar 2020 06:55)

Dve utakmice sa ogranicenom minutazom.

Ej bre Emanuel

pre 4 godine

Usledilo je pitanje o tome ko su najboljih pet igrača iz Evrope svih vremena.
„Toni Kukoč mi je svakako broj jedan. Tu su još i Dražen Petrović i Arvidas Sabonis. Da li bih mogao još malo da razmislim pa da vam kažem? Postoji mnogo sjajnih evropskih NBA igrača“, zaključio je MJ

Nije se setio Jokića?

Pant. LA

pre 4 godine

Lagano se zahuktava maraton regularnog dela, jos 15-20 utakmica pa krece ozbiljnija kosarka i borba za sto bolje mesto u po.. Mada pola konferencije se bori za to 8. mesto..
Juta u ozbiljnoj seriji protiv slabijih rivala, oni tu ne kiksaju uopšte..
pocev od veceras imaju neverovatnu seriju teskih utakmica, pazite ovo/ 2x dalas, 2x sas, 2x hjuston, 2x denver, 2x portland, finix pa majami i boston.. Ludilo.. fali im samo LA i gostovanje u Kanadi :)

laki

pre 4 godine

sve sve ali brate kao da igra sa drugarima basket
onako opusteno, em voli em mu lezi i ima kefalo
brze misli od ostalih..a deluje da je traponja

Petar

pre 4 godine

A pazi ovoga sto komentarise da ga Zion uopste nije impresionirao a odigrao 2 utakmice u NBA hahah pa ovo je hit kakvi ljudi ovde komentarisu. I sto je najgore ima lajkove 26:3

bmiles

pre 4 godine

@Stevo

Opaska tacna uz jednu ispravku (usao je kod 25 9 7) napravio 3 skoka(ukupno 12) kad je usao u igru u 4/4 u 9,54 minuti do kraja.Samo njegovo prisustvo,daje krila igri njegovim saigracima a podatak da je u svim segmentima statistike izuzev suta za 3 poena bio najbolji u Denveru.Ta 3 skoka su uz dva slobodna bacanja,bila dovoljna.Da su Barton,Haris,Bizli i Moris bili precizniji bio bi to 8 TD,ali iako sami na sutu posle njegovih dodavanja nisu pogodili! Nikola je resio da da odusku sebi sutem za 3 poena,medjutim nije ulazilo.Sudije su bile na velikoj strani Pelikana,sto je iznerviralo Melouna,ali kao sto sam rekao nedovoljno da se pobedi Denver veceras,a tacno je da su pomocnici odradili dobar posao.Da dodam odlicna igra Denverovih krila pre svih Krega,uz konstatnu dobru igru Granta i mladog Porter JR.

Kikujiro

pre 4 godine

Od tih 12 čak 7 of.skokova.

MPJ - kakav talenat ima ovaj dečko.

Sledeće sezone 25 poena prosek, i po 10 skokova, to mu je realan potencijal.

On sa Jokićem kao starteri, to može biti mnogo dobro, stvarno mnogo dobro.

Još kada bi Marej napravio taj jedan korak napred da bude konstantan kao Jokić...

srle

pre 4 godine

Jokara bukvalno sam nosi Nagetse na svojim leđima, ni Marej im nije potreban u timu. Moraće Zajon još pure da pojede kako bi dostigao srpskog Džokera!

bskfan

pre 4 godine

Do sada je bilo cim Jokic ode na klupu prednost nestane. Sada nema Plamlija i odmah sve normalnije izgleda. Naravno, to ne znaci da Denveru ne treba rezervni centar vec samo to da im Plamli vise steti nego koristi. Inace Plamli je zaista specifican slucaj jer je njegova licna statistika uvek dobra ali je zato tim sa njime uvek na nuli ili u minusu. Neverovatno je da on u Denveru igra vec 3 godine a da Malone i dalje ne shvata da Plamli sa svojom igrom (glumljenje Jokiceve igre) unisti plejmejkere koji igraju sa njim, a tu je sada zrtva Moris. Inace je tekma bila uzbudljiva i zanimljiva iz vise razloga: 1) Jrue je jedan od igraca kojeg Denver zeli da dovede, pa su se bekovi Denvera (posebno Haris) potrudili da ga ustopuju i u tome su uspeli jer mu je procenat suta bio 29.4%. 2) Grant ima velikih problema u svojoj igri ali mu se mora priznati da je sjajan igrac zadatka jer je odlicno cuvao Luku, Kavajia, donekle i Hardena, a nocas Ingrama i sveo ga na samo 11 suteva i 13 poena. 3) Redik je takodje igrac koga Denver zeli jer sjajno sutira ali treba reci da je on uvek u debelom minusu; nocas za 26 minuta -23. Unapred se znalo da niko ne moze da cuva Zajona jer su se od njega vise sklanjali nego sto su pokusavali da ga cuvaju i zato mi nije jasno zasto nisu pokusali sa Cancarom jer on jak kao bik. U svakom slucaju nista ne bi mogao da pokvari jer je nocas Zajon za 21 minut bio +16. Sve u svemu, vredna pobeda Denvera bez Malonea. Bez Malonea rotacija je normalnija.

ElHombre

pre 4 godine

I prosle sezone se desila slicna situacija gde je Denver igrao bez par startera i gde je Nikola predvodio ceo tim.
Videlo se jos na pocetku ovog meca da ce ostaviti svoj trag na mecu kada je posle nekih prvih desetak poena ili asistirao ili postigao kos...

Bilo bi sjajno ako bi otisli bas jedan korak dalje u playoffu ove sezone, da je ovaj tim na istoku mogli bi ali ovako mi jos uvek deluje da im treba umesto ovoliko solidne klupe jos jedan dobar starter, mozda gresim.

Mare

pre 4 godine

Denver igra bez pleja. Trckaraju tu nesto, driblaju i kad vise ne znaju sta ce, uvale Jokicu da sutira u poslednjim sekundama. Otuda i ovih 9/20 iz Igre. Pod hitno im treba krsteni plej, ni Marej to nije.

Milan

pre 4 godine

Jokić maestralan, bez njega Denver bi bio u rangu Minesote.... Ali Zion ako bude zdrav eto novog superstara u NBA, mnogo ga je teško čuvati

steva

pre 4 godine

Nista , ovo je samo bila jedna pokazna vezba "kako moze da se dobije utakmica , ako se sutne za 3 poena pristojno . Jokic je igrao majstorski 3 cetvrtrine, u poslednjoj se trudio , borio ...ali ipak nije imao ucinak koji sam bar ja ocekivao (ne znam za druge) . Ovaj put je (verovatno zato sto je Malone iskljucen :)) "na vreme" usao u igru i poslednjoj cetvtini , cini mi se 10 min pre kraja , ali nije statisticki napravio skoro nista .
Mislim da je usao u poslednju cetvrtinu sa 25 10 7 ...i do kraja utakmice imao skoka i ubacio 2 penala , bez asistencije !? A Denver pobedio !? haha !! Na koju foru , ne znam :))) Da se uozbiljim ...Napravili su sami sebi problem u 4 cetvrtini sa par izgubljenih lopti i 2-3 losa defanzivna skoka kad su im otimali lopte iz ruku i u "drugom " napadu ubacili trojke . Sve u svemu borili su se i izborili , Craig je igrao iznenadjuce dobro ...

Marko

pre 4 godine

Jokic moze lagano 27/12/7 svaku utakmicu samo da vise sutira i cak i bolje da mu saigraci jednom bar dodaju iz pikenrola...
Luka Doncic uopste nije bolji od Jokica samo sto je sebicniji i vise sutira...ali igracki su po meni oni na istom nivou i mislim da ce u playofu imati slicne statistike sa tim sto je Jokic nesto efikasniji.
Zato nas i nervira kad nece da sutira svaku utakmicu zato sto je steta da ne pokaze koliko vredi...
Jokic je najkompletniji ofanzivni centar u istotriji kosarke!!!

Hm

pre 4 godine

Izlomi Ziona fintom i promasi zakucavanje
Joka, 25. januar 2020 04:51

Nije bas da je promasio, nego je jedva skocio 3. milimetra pa nije mogao da zakuca. Vise sam gledao Kingse nego Denver ali koliko sam video bas je dobro odigrao veceras.

СОС

pre 4 godine

A gde je tabela Zapada? Pa mislim stvarno, dokle više.
(Đe West, 25. januar 2020 05:17)ЧИТАЈ ТЕКСТ ДО КРАЈА И ВИДЕЋЕШ ДА ЈЕ ТАБЕЛА ЗАПАДА ДЕСНО ОД ИСТОКА.

Jaran

pre 4 godine

Ceo mec su se i jedni i drugi raspravljali sa sudijama, pa i ono iskljucenje Melouna pocetko 3/4 je dodatno poremetilo Nagetse... Neverovatno je kako je Jokic izrastao u pravog lidera ove sezone, mnogo vise komunicira sa saigracima tokom sitnih prekida i cak je doslo do toga da forsiraju loptu na njega da izmisli poene i izvuce ih iz krize!

Jokic, Kreg, MPJ, Zajon, Redik i Hart su bili pravo osvezenje u ovom festivalu promasaja, ali pre nego sto onaj srbenda napljuje Bartona i ekipu moram da pohvalim sjajno reagovanje u timskoj odbrani Nagetsa: sjajno su postavili odbranu i pobedili bi sa barem 20 razlike da ih je sluzio sut. Jedini koji zasluzuje kritike je Geri Heris, mislim da Nagetsi moraju ozbiljno da razmisle o njegovoj buducnosti u ekipi jer tih par dobrih momenata po utakmici nisu dovoljni. Previse su cekali na njega, od one povrede prosle sezone on nije ni 70% onog kvalitetnog igraca na oba kraja terena...

Jaran

pre 4 godine

Sto se tice Zajona, ima on tu neke LeBronove fore kod igre u reketu i na polaganjima. Ali mislim da ce morati da radi na telu, tu ima isti problem kao Jokic (ne isto telo po misicima koji se vide, mislim na to da su debeli) i kada to sredi osecam da ce ponuditi mnogo vise od onih "siledzijskih" ulaza na snagu. Videcemo, brojke ce verovatnije biti slabije kako bude spremniji i kako bude cesce na terenu protiv startera, ovako njegov doprinos protiv rezervi bude veoma dobar ali ne znaci toliko na kraju.

P.S. Jokic je luuudd! Prvo onaj flop protiv Hardena, sad isao na kucanje protiv Zajona... Steta sto je onako izasla! XD

Cole

pre 4 godine

Jokicu svaka cast na igri
ali nas je razmazio pa svi
nekako ocekujemo jos bolje
izdanje, prvenstveno mislim
na asistencije, ne zbog toga
sto je los saigrac, naprotiv,
vec saigraci bar pet zicera nisu
pogodili, a o polu prilikama
ne bih trosio reci.

Sto se Zajona Vilijamsona tice,
decko verovatno ima potencijal
ali me uopste nije impresionirao,
cak me je pomalo i razocarao ali
to je samo moje misljenje. Nekako
mi je sav nezgrapan, deluje mi kao
sirovina od glave do pete, pogotovo
u kukovima. Teoretski, da je rodjen
i odrastao ovde, zvali bi ga Trta 100%.

Dragan Feliks

pre 4 godine

E ovako treba da igra prvi igrač tima, ali svaku utakmicu. Ipak Jokića ponekad malo mrzi da se znoji, ali večeras je bio sjajan. Energija im je donela pobedu kroz brdo ofanzivnih skokova i poena iz druge šanse. Takođe su i slobodna bacanja izvodili perfektno i to je to. Ima im se šta i zameriti {Barton i Heris pogotovo odvratni u napadu}, veliki broj izgubljenih lopti u 4\4, ali su večeras dobro odigrali i Moris i Kreg uz Portera i Grenta. Odlična odbrana i veliki broj ukradenih lopti. Kako bi im ovaj Redik legao ne mogu ni da zamislim.

Mare

pre 4 godine

Denver igra bez pleja. Trckaraju tu nesto, driblaju i kad vise ne znaju sta ce, uvale Jokicu da sutira u poslednjim sekundama. Otuda i ovih 9/20 iz Igre. Pod hitno im treba krsteni plej, ni Marej to nije.

Cole

pre 4 godine

Jokicu svaka cast na igri
ali nas je razmazio pa svi
nekako ocekujemo jos bolje
izdanje, prvenstveno mislim
na asistencije, ne zbog toga
sto je los saigrac, naprotiv,
vec saigraci bar pet zicera nisu
pogodili, a o polu prilikama
ne bih trosio reci.

Sto se Zajona Vilijamsona tice,
decko verovatno ima potencijal
ali me uopste nije impresionirao,
cak me je pomalo i razocarao ali
to je samo moje misljenje. Nekako
mi je sav nezgrapan, deluje mi kao
sirovina od glave do pete, pogotovo
u kukovima. Teoretski, da je rodjen
i odrastao ovde, zvali bi ga Trta 100%.

laki

pre 4 godine

sve sve ali brate kao da igra sa drugarima basket
onako opusteno, em voli em mu lezi i ima kefalo
brze misli od ostalih..a deluje da je traponja

Marko

pre 4 godine

Jokic moze lagano 27/12/7 svaku utakmicu samo da vise sutira i cak i bolje da mu saigraci jednom bar dodaju iz pikenrola...
Luka Doncic uopste nije bolji od Jokica samo sto je sebicniji i vise sutira...ali igracki su po meni oni na istom nivou i mislim da ce u playofu imati slicne statistike sa tim sto je Jokic nesto efikasniji.
Zato nas i nervira kad nece da sutira svaku utakmicu zato sto je steta da ne pokaze koliko vredi...
Jokic je najkompletniji ofanzivni centar u istotriji kosarke!!!

Kikujiro

pre 4 godine

Od tih 12 čak 7 of.skokova.

MPJ - kakav talenat ima ovaj dečko.

Sledeće sezone 25 poena prosek, i po 10 skokova, to mu je realan potencijal.

On sa Jokićem kao starteri, to može biti mnogo dobro, stvarno mnogo dobro.

Još kada bi Marej napravio taj jedan korak napred da bude konstantan kao Jokić...

srle

pre 4 godine

Jokara bukvalno sam nosi Nagetse na svojim leđima, ni Marej im nije potreban u timu. Moraće Zajon još pure da pojede kako bi dostigao srpskog Džokera!

Milan

pre 4 godine

Jokić maestralan, bez njega Denver bi bio u rangu Minesote.... Ali Zion ako bude zdrav eto novog superstara u NBA, mnogo ga je teško čuvati

Petar

pre 4 godine

A pazi ovoga sto komentarise da ga Zion uopste nije impresionirao a odigrao 2 utakmice u NBA hahah pa ovo je hit kakvi ljudi ovde komentarisu. I sto je najgore ima lajkove 26:3

bskfan

pre 4 godine

Do sada je bilo cim Jokic ode na klupu prednost nestane. Sada nema Plamlija i odmah sve normalnije izgleda. Naravno, to ne znaci da Denveru ne treba rezervni centar vec samo to da im Plamli vise steti nego koristi. Inace Plamli je zaista specifican slucaj jer je njegova licna statistika uvek dobra ali je zato tim sa njime uvek na nuli ili u minusu. Neverovatno je da on u Denveru igra vec 3 godine a da Malone i dalje ne shvata da Plamli sa svojom igrom (glumljenje Jokiceve igre) unisti plejmejkere koji igraju sa njim, a tu je sada zrtva Moris. Inace je tekma bila uzbudljiva i zanimljiva iz vise razloga: 1) Jrue je jedan od igraca kojeg Denver zeli da dovede, pa su se bekovi Denvera (posebno Haris) potrudili da ga ustopuju i u tome su uspeli jer mu je procenat suta bio 29.4%. 2) Grant ima velikih problema u svojoj igri ali mu se mora priznati da je sjajan igrac zadatka jer je odlicno cuvao Luku, Kavajia, donekle i Hardena, a nocas Ingrama i sveo ga na samo 11 suteva i 13 poena. 3) Redik je takodje igrac koga Denver zeli jer sjajno sutira ali treba reci da je on uvek u debelom minusu; nocas za 26 minuta -23. Unapred se znalo da niko ne moze da cuva Zajona jer su se od njega vise sklanjali nego sto su pokusavali da ga cuvaju i zato mi nije jasno zasto nisu pokusali sa Cancarom jer on jak kao bik. U svakom slucaju nista ne bi mogao da pokvari jer je nocas Zajon za 21 minut bio +16. Sve u svemu, vredna pobeda Denvera bez Malonea. Bez Malonea rotacija je normalnija.

СОС

pre 4 godine

A gde je tabela Zapada? Pa mislim stvarno, dokle više.
(Đe West, 25. januar 2020 05:17)ЧИТАЈ ТЕКСТ ДО КРАЈА И ВИДЕЋЕШ ДА ЈЕ ТАБЕЛА ЗАПАДА ДЕСНО ОД ИСТОКА.

bmiles

pre 4 godine

@Stevo

Opaska tacna uz jednu ispravku (usao je kod 25 9 7) napravio 3 skoka(ukupno 12) kad je usao u igru u 4/4 u 9,54 minuti do kraja.Samo njegovo prisustvo,daje krila igri njegovim saigracima a podatak da je u svim segmentima statistike izuzev suta za 3 poena bio najbolji u Denveru.Ta 3 skoka su uz dva slobodna bacanja,bila dovoljna.Da su Barton,Haris,Bizli i Moris bili precizniji bio bi to 8 TD,ali iako sami na sutu posle njegovih dodavanja nisu pogodili! Nikola je resio da da odusku sebi sutem za 3 poena,medjutim nije ulazilo.Sudije su bile na velikoj strani Pelikana,sto je iznerviralo Melouna,ali kao sto sam rekao nedovoljno da se pobedi Denver veceras,a tacno je da su pomocnici odradili dobar posao.Da dodam odlicna igra Denverovih krila pre svih Krega,uz konstatnu dobru igru Granta i mladog Porter JR.

Jaran

pre 4 godine

Ceo mec su se i jedni i drugi raspravljali sa sudijama, pa i ono iskljucenje Melouna pocetko 3/4 je dodatno poremetilo Nagetse... Neverovatno je kako je Jokic izrastao u pravog lidera ove sezone, mnogo vise komunicira sa saigracima tokom sitnih prekida i cak je doslo do toga da forsiraju loptu na njega da izmisli poene i izvuce ih iz krize!

Jokic, Kreg, MPJ, Zajon, Redik i Hart su bili pravo osvezenje u ovom festivalu promasaja, ali pre nego sto onaj srbenda napljuje Bartona i ekipu moram da pohvalim sjajno reagovanje u timskoj odbrani Nagetsa: sjajno su postavili odbranu i pobedili bi sa barem 20 razlike da ih je sluzio sut. Jedini koji zasluzuje kritike je Geri Heris, mislim da Nagetsi moraju ozbiljno da razmisle o njegovoj buducnosti u ekipi jer tih par dobrih momenata po utakmici nisu dovoljni. Previse su cekali na njega, od one povrede prosle sezone on nije ni 70% onog kvalitetnog igraca na oba kraja terena...

Jaran

pre 4 godine

Sto se tice Zajona, ima on tu neke LeBronove fore kod igre u reketu i na polaganjima. Ali mislim da ce morati da radi na telu, tu ima isti problem kao Jokic (ne isto telo po misicima koji se vide, mislim na to da su debeli) i kada to sredi osecam da ce ponuditi mnogo vise od onih "siledzijskih" ulaza na snagu. Videcemo, brojke ce verovatnije biti slabije kako bude spremniji i kako bude cesce na terenu protiv startera, ovako njegov doprinos protiv rezervi bude veoma dobar ali ne znaci toliko na kraju.

P.S. Jokic je luuudd! Prvo onaj flop protiv Hardena, sad isao na kucanje protiv Zajona... Steta sto je onako izasla! XD

Dragan Feliks

pre 4 godine

E ovako treba da igra prvi igrač tima, ali svaku utakmicu. Ipak Jokića ponekad malo mrzi da se znoji, ali večeras je bio sjajan. Energija im je donela pobedu kroz brdo ofanzivnih skokova i poena iz druge šanse. Takođe su i slobodna bacanja izvodili perfektno i to je to. Ima im se šta i zameriti {Barton i Heris pogotovo odvratni u napadu}, veliki broj izgubljenih lopti u 4\4, ali su večeras dobro odigrali i Moris i Kreg uz Portera i Grenta. Odlična odbrana i veliki broj ukradenih lopti. Kako bi im ovaj Redik legao ne mogu ni da zamislim.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Nidza izgleda voli da samara medijske ljubimce. Ali najjace iskljuce Malouna, 5 bacanja dobio Ingram. A Dzoni the Bird postrojava na tajm autu. Gledaju ga svi kako prica, Grant i Geri lica ko u vojnika u vojsci kad slusa kapetana. Ti mali to, ti mali to i tako. Kakav lider. Centar, plej i trener. Bogotac. Geri los u napadu ali ubija u odbrani. Barton promaja i tamo i vamo. Mali MPJ nije imao neke procente ali dao par vaznih trojki i mnogo znace njegove duge ruke. Decko vec sada kupi po 10 skokova ko od sale. Mnogo im je takav tip igraca falio. Klupa bez Plamlija mnogo bolje igra. Da se mene pita poklonio bih ga Zvezdi ili Partizanu :D

ElHombre

pre 4 godine

I prosle sezone se desila slicna situacija gde je Denver igrao bez par startera i gde je Nikola predvodio ceo tim.
Videlo se jos na pocetku ovog meca da ce ostaviti svoj trag na mecu kada je posle nekih prvih desetak poena ili asistirao ili postigao kos...

Bilo bi sjajno ako bi otisli bas jedan korak dalje u playoffu ove sezone, da je ovaj tim na istoku mogli bi ali ovako mi jos uvek deluje da im treba umesto ovoliko solidne klupe jos jedan dobar starter, mozda gresim.

Konan

pre 4 godine

centar koji ne kuca
(ldjidji, 25. januar 2020 06:55)


Pa zato Jokic i nije u prvoj postavi za AS, zato sto takvi kao ti od 12 godina glasaju i loze se na sto snaznije zakucavanje.

76er

pre 4 godine

Ako je ovo čas onda Dončić u vecini utakmica daje doktorate,ali dobro srbija poznata po segamega predavanjima
(da, 25. januar 2020 09:57)

Pazi, Jokic ume nekad da udje u problem sa sutom, ali tvoj pulen Luka tu stvarno daje doktorate, za dva, a boga mi i za tri.

Milan Kosanovic

pre 4 godine

I gde je sad onom celavom njegov Brendon Ingram. Eejjjj Ingram da igra pre Jokica na All Star!!! Strasno sta ljudi izjave i ostanu zivi. Inace se ne lozim na ovakve izjave ali ova me bas iziritirala.

steva

pre 4 godine

Nista , ovo je samo bila jedna pokazna vezba "kako moze da se dobije utakmica , ako se sutne za 3 poena pristojno . Jokic je igrao majstorski 3 cetvrtrine, u poslednjoj se trudio , borio ...ali ipak nije imao ucinak koji sam bar ja ocekivao (ne znam za druge) . Ovaj put je (verovatno zato sto je Malone iskljucen :)) "na vreme" usao u igru i poslednjoj cetvtini , cini mi se 10 min pre kraja , ali nije statisticki napravio skoro nista .
Mislim da je usao u poslednju cetvrtinu sa 25 10 7 ...i do kraja utakmice imao skoka i ubacio 2 penala , bez asistencije !? A Denver pobedio !? haha !! Na koju foru , ne znam :))) Da se uozbiljim ...Napravili su sami sebi problem u 4 cetvrtini sa par izgubljenih lopti i 2-3 losa defanzivna skoka kad su im otimali lopte iz ruku i u "drugom " napadu ubacili trojke . Sve u svemu borili su se i izborili , Craig je igrao iznenadjuce dobro ...

Mirko

pre 4 godine

Totlno nebitno da li je starter ili nije, meni ta košarka je samo trči i pucaj, zabava za debele amere.
(sasho, 25. januar 2020 08:39)

Jeste majstore, baš tako, ali oni su postavili takva pravila da bi igra bila atraktivnija, sa više poena, sad zato imaju veliku posetu i zaradu, zato su postali globalni lider košarke gde igraju najbolji košarkaši jer je najveća konkurencija i najveća zarada.
A mogli su kao i mi lepo da propišu pravila i igraju fizičku košarku, da se daje po 60-70 poena po meču, da liči više na rvanje, da plej davi loptu 30 sekundi i da centri budu glavni i daju po 20-30 koševa po meču prostim polaganjem lopte,horogom i sl. kako je bilo nekada, što nije dovoljno atraktivno a ni privlačno, iako mi se to volimo jer smo navikli, da se cela priča vrti oko taktike i nadmudrivanja trenera i plejeva koji su treneri na terenu - što mi isto volimo, ali šta sad - mi smo tu gde smo a oni su tamo gde su i naši najbolji košarkaši igraju kod njih, za stotine miliona dolara.
Zabava? Debeli ameri? Sve je tačno, ali su i kao takvi ispred nas, nažalost. Samo su Dončić i Jokić ispred njih, tu možemo dodati i Vučevića i Bojana i Bjelicu i Bogdana iza njih i to je sve.

Аспера

pre 4 godine

A pazi ovoga sto komentarise da ga Zion uopste nije impresionirao a odigrao 2 utakmice u NBA hahah pa ovo je hit kakvi ljudi ovde komentarisu. I sto je najgore ima lajkove 26:3
(Petar, 25. januar 2020 06:55)

Dve utakmice sa ogranicenom minutazom.

Pant. LA

pre 4 godine

Lagano se zahuktava maraton regularnog dela, jos 15-20 utakmica pa krece ozbiljnija kosarka i borba za sto bolje mesto u po.. Mada pola konferencije se bori za to 8. mesto..
Juta u ozbiljnoj seriji protiv slabijih rivala, oni tu ne kiksaju uopšte..
pocev od veceras imaju neverovatnu seriju teskih utakmica, pazite ovo/ 2x dalas, 2x sas, 2x hjuston, 2x denver, 2x portland, finix pa majami i boston.. Ludilo.. fali im samo LA i gostovanje u Kanadi :)

Hm

pre 4 godine

Izlomi Ziona fintom i promasi zakucavanje
Joka, 25. januar 2020 04:51

Nije bas da je promasio, nego je jedva skocio 3. milimetra pa nije mogao da zakuca. Vise sam gledao Kingse nego Denver ali koliko sam video bas je dobro odigrao veceras.

Alkos

pre 4 godine

Ovo je bila prava play off utakmica. Voleo bi ove sto pricaju da je NBA samo zabava , maltene cirkus bez odbrana , da odigraju 5 minuta 5 na 5 sa rezervistima iz ova 2 tima. Odlična utakmica. Denver nikad bolji defanzivno. Zion ako ga zdravlje posluzi dominiraće kao Lebron. Jokić da ima nesto bolju fiziku bio bi najbolji nikada. IQ 2000 . Uvek radi pravu stvar ali nekad ne moze fizicki da iznese ono sto je zamislio.

Klaus

pre 4 godine

Ovoliko ne razumevanje u kosarku i ovolika pristrasnost pokazuju koliko je ljudima mali IQ i koliko nemaju pojma o igri zvana kosarka. Tim ce uvek biti bolji ako svih 5 igraca dele loptu i lopta cirkulise medju svima kao sto su nekad igrali Celticsi 80tih ili Spursi u modernije vreme,medjutim tu se iskljucuje mogucnost da samo jedan igrac skuplja asistencije ili triple dablove jer ce svi deliti loptu medjusobno. Tako da je sad moderno reci da igrac koji skuplja triple dablove cini ekipu boljom,a ti igraci su izgleda slucajno u Nba ligi,postoje jako precenjene asistencije koje uopste to nisu i zasluzan je samo onaj koji postize kos. Larry Bird je bio bolji passer i imao veci IQ pa skoro od svih ikad,ali je funkcionisao u timskom sistemu gde svi dele loptu. Vidim neki pominju Sabonisa. Pa Arvidas je kasno dosao u Nba,fizicki je bio iznad Jokica,isto imao sut za 3 fenomenalan,meku ruku i odlicno asistirao,SSSR je zabranio da Sabonis 1986 ode u Ameriku. Kukoc je igrao u sistemu,kao Ginobili na primer,Drazen nije mogo da igra pored Draxlera ali je potom u Netsima bio odlican,treci je na listi Nba svih vremena u procentu za 3. Ako je statistika sve,ispada da su hiljade njih bolji od Djinobilija,dal ste vi normalni!

јд123

pre 4 godine

Сви напуштају терен насмијани, једино Мареј као поливен. Да ли полако схвата да ће поред Јокића и МПЈ-а бити тек трећа опција? А понадао се да буде главна фаца. Још и Јокић почео на тајм-ауту да нешто објашњава саиграчима. Иначе он увек седи мирно, док Мареј нешто гестикулира. Ако среди главу, Мареј може бити користан, иначе се надам да ће га трејдовати, јер ако се не помири са судбином, само може покварити атмосферу.

Ако добију следећу против Хјустона, још ако победе и Јуту, показаће да могу без Мареја. Само нека Грент и Крејг закључају Хардена а Херис и Крејг Вестбрука. Када су сви здрави, Денвер има проблем са екипама које играју брзу кошарку као НО, зато су изгубили прве две утакмице против њих. Резервисти за разлику од стартера могу итекако играти брзо, што су јуче показали и у неколико наврата као брзи воз протутњали поред играча НО у контрама.

Хуанчо нажалост ни сенка од играча, можда зато што мало игра? Можда би и њега требали послати у развојну лигу да игра више минута. Али зато делује као Штимац у нашој репрезентацији. Прави позитивну атмосферу на клупи, стално насмејан, подржава саиграче, итд.

tata

pre 4 godine

Od sad pa nadalje molim vas:
"Dr. Jokić" ...
Komentatori su non-stop pričali o njegovoj superiornoj inteligenciji, pregledu igre, lucidnosti, zrelosti...
Mali Porter sve bolji. Konstantan, skočan, siguran, precizan, ne troši lopte niti hejtuje igru, još kada ga Meloun uštimuje sa Jokićem. Uz Mareja...
Imaju 3 klinca i vrlo obećavajuću perspektivu.
Zijon ... još jedan nabildovani, crni, američko- komercijalizovani, budući, super-heroj. Već viđeno...
Dončić je za takve televizor u boji (4k). Dr Jokić mu sinoć u onoj akciji u kojoj nije uspeo da zakuca, objasnio šta su beli super-starovi...

Lucc

pre 4 godine

Ma nije se setio ni Novitckog, koji je inace bolji od sve te boranije. Drazen je imao jednu i po dobru sezonu, Sabonis ni jednu. Toni uvek bio spreman sa klupe da pomogne, ako ga puste, a bio je zmija. To sto MJ prica okaci macku o klin, on je matora usedelica sa Egom kao Trump

Ostin A

pre 4 godine

Usledilo je pitanje o tome ko su najboljih pet igrača iz Evrope svih vremena.
„Toni Kukoč mi je svakako broj jedan. Tu su još i Dražen Petrović i Arvidas Sabonis. Da li bih mogao još malo da razmislim pa da vam kažem? Postoji mnogo sjajnih evropskih NBA igrača“, zaključio je MJ
Nije se setio Jokića?
(Ej bre Emanuel, 25. januar 2020 08:33)

Nije Jokić igrao u njegovo vreme, a sa Kukočem je osvojio 3 prstena, gde je Kukoč, kao treći strelac ekipe, 2 sezone bio starter a jedne najbolji šesti igrač lige.

MPP

pre 4 godine

DENVERU JE NEOPHODAN MPJunior, ako žele nešto više u P.OFF - u ! Izuzetan košarkaš , visok sa dugačkim rukama ,odličan šuter , samo da ojača malo i Denver postaje opasan protivnik za svakog !
Nikola prosto STUB igre Denvera . Sa kakvom on 'hladnoćom' igra , ponekad pomislim da to radi namerno da iznervira protivnika.Sem kad poludi na sudije ,e tu samo MELOUN pomaže kao tampon zona !
Što se tiče SIONA , potencijal kakav se vidja jednom u 20 - 30 g. !
Pitanje je samo koliko telo ali i psiha mogu izdržati taj pritisak !
Kad očekuju od vas već sad NEŠTO ŠTO JOŠ NIJE VIDJENO !
NEVEROVATNA gradja , brzina ,sličnost . I šut mu nije rdjav a sobzirom da se to vremenom može doterati ..... I na kraju simpatičan klinac ....dete u bikovskom telu !

ej

pre 4 godine

Jokicu svaka cast na igri
ali nas je razmazio pa svi
nekako ocekujemo jos bolje
izdanje, prvenstveno mislim
na asistencije, ne zbog toga
sto je los saigrac, naprotiv,
vec saigraci bar pet zicera nisu
pogodili, a o polu prilikama
ne bih trosio reci.

Sto se Zajona Vilijamsona tice,
decko verovatno ima potencijal
ali me uopste nije impresionirao,
cak me je pomalo i razocarao ali
to je samo moje misljenje. Nekako
mi je sav nezgrapan, deluje mi kao
sirovina od glave do pete, pogotovo
u kukovima. Teoretski, da je rodjen
i odrastao ovde, zvali bi ga Trta 100%.
(Cole, 25. januar 2020 04:52)

da li postoji razlog
zasto pises
ovako retardirano?

zika

pre 4 godine

Prekljuce slušam barklija da bi Ingram trebao da bude rezerva jer je konstantan a ne Jokic ,juce sam gledao utakmicu i nešto mi nije dobro odigrao Ingram a jokara vuče ovaj osakaćeni tim denvera celu sezonu

Lars

pre 4 godine

@(Cole, 25. januar 2020 04:52)

Da bi dodavanje postalo asistencija, taj kome je dobio loptu mora da pogodi :) Realno, Denver je bez Jokica na nivou Sacramenta.. nadam se da ce krenuti da pogadjaju vise u nastavku sezone. Bar su dobili MPJa i boljeg Bartona.. ima tu mesta za napredak a bogami i ta neki trejd.

Aleksa

pre 4 godine

nekoliko NBA kritičara/novinara ne može da podnese činjenicu da Jokara igra sa takvom lakoćom, tripl dabl je za njega praktično kao za neke samo dvocifren broj poena, a da pritom nije njihov, nije sa koledža, čak ni EL nije igrao... dečko koji na prvi pogled izgleda kao svaki visoki momak koji je samo to i ništa više u vezi sa košarkom... jednostavno je košarka za njega samo igra u kojoj uživa, otuda i ove brojke, nestvarne asistencije i ostalo... svako veče se od njega očekuje nešto novo... takvih centara jednostavno nema nigde...

RW#0

pre 4 godine

Gledam statistiku i bas cudno. Pelikansi za 10 % bolji sut i za 2 i za 3 od Denvera. Pa se pitam kako je moguce da su izgubili? I onda vidim da su imali preko 20 pokusaja manje iz igre. Stvarno ne znam kako je to moguce? 15 promasenih slobodnih a Denver nijedno tako da su sami sebe pobedili. Sta se desava sa Vestbrukom? Poslednje vreme preko 60% suta, prestao da sutira trojke 45 poena opet. A Harden sve zivo promasuje.

Goran

pre 4 godine

Koji veciti hvalospevi o Kukocu, a covek za 13 sezona u NBA nije stigao do 10 000 pts.

Najbolja sezona mu je bila druga sezona, igrao je "cak" 55 utakmica kao starter, vecita rezerva, samo drugu i trecu sezonu odigrao celu, 81 utakmica, ostale sve 50-ak, wow.

Divac starter u 13 sezona, dao 13 400pts.
Stojakovic odigrao 7 sezona realnih, naravno od trece sezone starter oduvek, dao za tih 7 sezona 13650pts.

Budimo realni kada su KARIJERE u NBA u pitanju, Divac i Stojakovic najbolji sa ovih prostora.




Kukoc u EU, verovatno maestralan, Kukoc u NBA, solidan, i to je to.


Stojakovic

01001

pre 4 godine

Opasnu klupu ima Denver. Veliki izbor efikasnih igrača. Kad lopta 'kruži' skoro uvek dobijaju ovakve utakmice. Koliko igrača sa dvocifrenim poenima sinoć: Craig 14, Porter 15, Grant 14, Beasly 10, Moris 10, Barton 13... Naravno Nikola 27 kao šlag na tortu. Da dodam i ja kao svi komentari ovde: Porter može da izraste u Durantulu

kristina

pre 4 godine

citat: "Botovi poludeli od juče kad se lebron slikao sa klintonom, rešili da preuzmu i nba u 'svoje ruke'. Postaje duši gadno čitati komentare."

Ogadiše ljudima sve. Ogadiše mi Đokovića prvo toliko da ga zamrzeh bukvalno, iako mi je dečko simpatičan bio skroz. Sada isto rade i sa Jokićem. Da se bar ne bave vređanjem drugih, nego im je to glavno načelo i adut. Odraz tuge i sve bednosti ove nazovi države...

JPR24

pre 4 godine

Denver igra bez pleja. Trckaraju tu nesto, driblaju i kad vise ne znaju sta ce, uvale Jokicu da sutira u poslednjim sekundama. Otuda i ovih 9/20 iz Igre. Pod hitno im treba krsteni plej, ni Marej to nije.
(Mare, 25. januar 2020 05:09)

Jedini plej je Jokic. Barton, Heris i Marej to nisu, dave loptu pa se nadju u problemima. Jedini koji tu više liči na pleja u klasičnom smislu je Moris, ali nema niti dovoljnu minutažu niti konstantnost.

jer smo tako u mogucnosti

pre 4 godine

Jokicu svaka cast na igri
ali nas je razmazio pa svi
nekako ocekujemo jos bolje
izdanje, prvenstveno mislim
na asistencije, ne zbog toga
sto je los saigrac, naprotiv,
vec saigraci bar pet zicera nisu
pogodili, a o polu prilikama
ne bih trosio reci.

Sto se Zajona Vilijamsona tice,
decko verovatno ima potencijal
ali me uopste nije impresionirao,
cak me je pomalo i razocarao ali
to je samo moje misljenje. Nekako
mi je sav nezgrapan, deluje mi kao
sirovina od glave do pete, pogotovo
u kukovima. Teoretski, da je rodjen
i odrastao ovde, zvali bi ga Trta 100%.

Pomislio sam da je deseterac hahaha

zmajognjeni

pre 4 godine

Precudna utakmica. Denver kao da nema glavu mi rep ali svaka cast na pobedi. Najjaci utisci od sinoc su da je MPJ vrhunski suter i dobar igrac. Denver igrao losu timsku odbranu. Rezervisti Denvera su ultra brzi, kada oni udju sevaju kontre kao lude, ali ne resavaju bas najbolje. Zion je dao neprimetnih 15. Malo u igri malo nije, da zicer, skocio tuc muc15 poena. I Zion je jako dobro cuvao Jokica pocetkom 4. cetvrtine, kada ga je Jokic digao na fintu i promasio kucanje. Jokic jako dobar, siguran na skoku pre svega i lepo resava. Dzeremi Grent sasvim solidan. Redik vrhunski sutirao.

Bob Mcadoo

pre 4 godine

JPR24, 25. januar 2020 09:18
O cemu picate? Decko je i sinoc odigrao fenomenalno! Imao je sut iz igre 66,7%, monstruonu smec-blokadu, a proslu utakmicu za 15-ak minuta 22 poena, i to kao ruki, posle tako teske povrede! Ne znam koji je to ruki, sa tako ogranicenom minutazom (manjom od 20 minut u proseku) imao bolji pocetak.

Mirko

pre 4 godine

"..ih i na sjajan način pokazao da je nezausluženo ostao bez mesta startera u ekipi Zapada za Ol-star."

Žao mi je što to kažem, jer isto verujem da je trebao da bude u startnoj petorci, ali koštale su ga svi porazi od raznih Indiana-ca - daleko slabije plasiranih od njih, i to je ubilo pozitivan utisak i neko opšte verovanje da bi trebao da bude starter.
Ali ne treba zanemariti ni to da LBJ i AD jesu atraktivniji i popularniji, možda čak i bolji, i igraju za Lejkerse i jesu bolje plasirani od Denvera - nažalost, a Kavai je lider prošlogodišnjeg šampiona i direktni razlog za osvajanje titule Toronta prošle godine, tako da Jokić to nije mogao da pobedi.
Ipak, ovakvim mečevima pokazuje da itekako zaslužuje mesto startera Zapada.
AD koga ja lično stvarno cenim i poštujem nije nominalno centar mada je neko vreme igrao kao centar u NOli, i verovatno ga se može slobodno da stavi na centarsku poziciju.

Mirko

pre 4 godine

Usledilo je pitanje o tome ko su najboljih pet igrača iz Evrope svih vremena.
„Toni Kukoč mi je svakako broj jedan. Tu su još i Dražen Petrović i Arvidas Sabonis. Da li bih mogao još malo da razmislim pa da vam kažem? Postoji mnogo sjajnih evropskih NBA igrača“, zaključio je MJ

Nije se setio Jokića?
(Ej bre Emanuel, 25. januar 2020 08:33)

To je bilo u njegovo vreme.

Da je bio bitke sa Jokićem u svoje vreme ili Novickim, možda bi drugačije mislio.
Ali i meni je Toni među prvima ako ne i prvi, jer Bodiroga nije igrao u NBA, mada možda ne bi imao statistiku kao Kukoč.

Mare

pre 4 godine

Denver igra bez pleja. Trckaraju tu nesto, driblaju i kad vise ne znaju sta ce, uvale Jokicu da sutira u poslednjim sekundama. Otuda i ovih 9/20 iz Igre. Pod hitno im treba krsteni plej, ni Marej to nije.
(Mare, 25. januar 2020 05:09)

Jedini plej je Jokic. Barton, Heris i Marej to nisu, dave loptu pa se nadju u problemima. Jedini koji tu više liči na pleja u klasičnom smislu je Moris, ali nema niti dovoljnu minutažu niti konstantnost.
(JPR24, 25. januar 2020 12:50)

Slazemo se u potpunosti. Kao sto rece Barkli pre dve godine: Jokic is the first point-center i history of NBA. Ali opet, treba im krsteni plaej, svima bi bilo lakse a i imali bi sanse za vece domete.

Dusan28

pre 4 godine

Ovoliko ne razumevanje u kosarku i ovolika pristrasnost pokazuju koliko je ljudima mali IQ i koliko nemaju pojma o igri zvana kosarka. Tim ce uvek biti bolji ako svih 5 igraca dele loptu i lopta cirkulise medju svima kao sto su nekad igrali Celticsi 80tih ili Spursi u modernije vreme,medjutim tu se iskljucuje mogucnost da samo jedan igrac skuplja asistencije ili triple dablove jer ce svi deliti loptu medjusobno. Tako da je sad moderno reci da igrac koji skuplja triple dablove cini ekipu boljom,a ti igraci su izgleda slucajno u Nba ligi,postoje jako precenjene asistencije koje uopste to nisu i zasluzan je samo onaj koji postize kos. Larry Bird je bio bolji passer i imao veci IQ pa skoro od svih ikad,ali je funkcionisao u timskom sistemu gde svi dele loptu. Vidim neki pominju Sabonisa. Pa Arvidas je kasno dosao u Nba,fizicki je bio iznad Jokica,isto imao sut za 3 fenomenalan,meku ruku i odlicno asistirao,SSSR je zabranio da Sabonis 1986 ode u Ameriku. Kukoc je igrao u sistemu,kao Ginobili na primer,Drazen nije mogo da igra pored Draxlera ali je potom u Netsima bio odlican,treci je na listi Nba svih vremena u procentu za 3. Ako je statistika sve,ispada da su hiljade njih bolji od Djinobilija,dal ste vi normalni!
(Klaus, 25. januar 2020 11:39) 

# Link komentara

Preporučujem (+39)

Ne preporučujem (-13)

Brt Manu je u prajmu imao 20/5/4 i 40% trojku. Tesko da su hiljade bolje. Lupas i ti gluposti.

Vladimir

pre 4 godine

Botovi poludeli od juče kad se lebron slikao sa klintonom, rešili da preuzmu i nba u 'svoje ruke'. Postaje duši gadno čitati komentare.

SAMCRO TS

pre 4 godine

Јокић одличан, Бјелица солидан, Богдановић танко(проценат шута и даље лош)! Нажалост у будућности ће нас представљати само Јокић и Смајлагић! Марјановић ће најдуже да се задржи од осталих(Гудурић, Богдановић, Бјелица)...
Ови се сви враћају, да да и недодирљиви Богдановић, који је много разочарао у НБА јер су га дизали у небеса!!!

Toki I

pre 4 godine

@Sabre,
Ne znam da li ste gledali utakmicu. Do 4 1/4 je imao odličan procenat. Pokvario ga je tako što je nekoliko puta bukvalno u poslednjoj sekundi napada dobio loptu i brzo bez mogućnosti postavjanja šutirao. Čak i tada je pogađao obruč, nakon čega je bilo i ofanzivnih skokova.
Pozdrav

Ej bre Emanuel

pre 4 godine

Usledilo je pitanje o tome ko su najboljih pet igrača iz Evrope svih vremena.
„Toni Kukoč mi je svakako broj jedan. Tu su još i Dražen Petrović i Arvidas Sabonis. Da li bih mogao još malo da razmislim pa da vam kažem? Postoji mnogo sjajnih evropskih NBA igrača“, zaključio je MJ

Nije se setio Jokića?

Lefty

pre 4 godine

Koji veciti hvalospevi o Kukocu, a covek za 13 sezona u NBA nije stigao do 10 000 pts.

Najbolja sezona mu je bila druga sezona, igrao je "cak" 55 utakmica kao starter, vecita rezerva, samo drugu i trecu sezonu odigrao celu, 81 utakmica, ostale sve 50-ak, wow.

Divac starter u 13 sezona, dao 13 400pts.
Stojakovic odigrao 7 sezona realnih, naravno od trece sezone starter oduvek, dao za tih 7 sezona 13650pts.

Budimo realni kada su KARIJERE u NBA u pitanju, Divac i Stojakovic najbolji sa ovih prostora.




Kukoc u EU, verovatno maestralan, Kukoc u NBA, solidan, i to je to.


Stojakovic
(Goran, 25. januar 2020 12:35)

Sve se slazem a i brojevi ne lazu. Samo nisam siguran da si gledao Kukoca... On je u ono vreme bio nesvakidasnja pojava! Sa 207 je mogao da igra od 1 do 4 podjednako kvalitetno. I odbranu i napad. A i tada su se asistencije mnogo drugacije racunale, pa bi i brojke bile drugacije.
U svakom slucaju, jeste hrvat, ali ga je bilo milina gledati ;)

Pedja je na drugi nacin bio poseban. Bio je neverovarna sut masina ali malo sta pored toga.

A Vlade je bio genije :)

Sportski pozdrav

Danilo

pre 4 godine

Kako igra majstor ,nema greske sto volim kad vidim visokog igraca sa tako mekom rukom .Milina ga je gledati pogotovu onaj sut sa jedne noge ,nema puno ni bekova koji to dovro rade a kamoli visokih igraca kojima je jos teze da naprave balans prilikom tog suta .

JPR24

pre 4 godine

A pazi ovoga sto komentarise da ga Zion uopste nije impresionirao a odigrao 2 utakmice u NBA hahah pa ovo je hit kakvi ljudi ovde komentarisu. I sto je najgore ima lajkove 26:3
(Petar, 25. januar 2020 06:55)

Ipak pročitaj ponovo taj komentar. Čovek priča o utakmici, i njegovi utisci sa utakmice, a ne globalno, sto naravno nema smisla posle 2 utakmice i ograničenom minutazom. Ja sam očekivao ipak malo više od njega, posle one dobre prve partije, ali polako, ipak je tek počeo, ima vremena..

JPR24

pre 4 godine

JPR24, 25. januar 2020 09:18O cemu picate? Decko je i sinoc odigrao fenomenalno! Imao je sut iz igre 66,7%, monstruonu smec-blokadu, a proslu utakmicu za 15-ak minuta 22 poena, i to kao ruki, posle tako teske povrede! Ne znam koji je to ruki, sa tako ogranicenom minutazom (manjom od 20 minut u proseku) imao bolji pocetak.
(Bob Mcadoo, 25. januar 2020 10:49)

Pričam o tome da je čovek koji je komentarisao jutros, priča samo o ovoj utakmici. A sto se mene tiče, ja sam samo rekao da sam očekivao više, posle one odlične prve partije, ništa drugo, nigde nisam rekao da je loše igrao, ali sam očekivao da vidim malo više. I kao sto rekoh, dve partije je dečko tek odigrao, ima limitiranu minutažu sto je i normalno posle one povrede, i zato samo rekao : polako ima vremena, i pokazaće verovatno do kraja sezone još odličnih i boljih partija.

dv

pre 4 godine

Ne znam da li ste gledali utakmicu. Do 4 1/4 je imao odličan procenat. Pokvario ga je tako što je nekoliko puta bukvalno u poslednjoj sekundi napada dobio loptu i brzo bez mogućnosti postavjanja šutirao. Čak i tada je pogađao obruč, nakon čega je bilo i ofanzivnih skokova.
Pozdrav
(Toki I, 25. januar 2020 12:42)

4 1/4 ???? hahaha

Mirko

pre 4 godine

Mirko, 25. januar 2020 09:56
Da, koliko je amerima sada zabavna kosarka pokazuje nagli pad popularnosti iste u polednjih 15-20 godina. Po popularnosti NBA je SAD debelo iza NFL, MSL, NFL...
(Bob Mcadoo, 25. januar 2020 10:43)

Pa sad to je relativno, možda je tako, ali zaboravljaš da prave pare više nego ikad, da su plate višestruko jače, da se seleri kap diže i sve je augmentirano jer čitav svet gleda NBA, a NFL prate samo u ili mahom u Americi, jer i nema evropskih igrača, NHL tu i tamo i on je svetski popularan jer ima evropskih igrača i među najboljima su.

Dakle, sve u svemu svetu je ova igra zanimljivija, a Amerima - kako kome i kako gde, ali više je plaćaju.

Bob Mcadoo

pre 4 godine

esco
Pa sto nisu dobili proslo leto, nego su ih isprasili francuzi i mi, a umalo i turci? Igemrali su im lideri u svojim boljim ekipama (Micel, Midlton, Braun,Voker...)

mrmlj

pre 4 godine

@(Ej bre Emanuel, 25. januar 2020 08:33) kakvo cudo nevidjeno! igrac koji je tek odmakao od samog pocetka karijere nije u rangu sa clanovima kuce slavnih?!

Bob Mcadoo

pre 4 godine

Mirko, 25. januar 2020 09:56
Da, koliko je amerima sada zabavna kosarka pokazuje nagli pad popularnosti iste u polednjih 15-20 godina. Po popularnosti NBA je SAD debelo iza NFL, MSL, NFL...

Ej bre Emanuel

pre 4 godine

Usledilo je pitanje o tome ko su najboljih pet igrača iz Evrope svih vremena.
„Toni Kukoč mi je svakako broj jedan. Tu su još i Dražen Petrović i Arvidas Sabonis. Da li bih mogao još malo da razmislim pa da vam kažem? Postoji mnogo sjajnih evropskih NBA igrača“, zaključio je MJ

Nije se setio Jokića?

СОС

pre 4 godine

A gde je tabela Zapada? Pa mislim stvarno, dokle više.
(Đe West, 25. januar 2020 05:17)ЧИТАЈ ТЕКСТ ДО КРАЈА И ВИДЕЋЕШ ДА ЈЕ ТАБЕЛА ЗАПАДА ДЕСНО ОД ИСТОКА.

Marko

pre 4 godine

Jokic moze lagano 27/12/7 svaku utakmicu samo da vise sutira i cak i bolje da mu saigraci jednom bar dodaju iz pikenrola...
Luka Doncic uopste nije bolji od Jokica samo sto je sebicniji i vise sutira...ali igracki su po meni oni na istom nivou i mislim da ce u playofu imati slicne statistike sa tim sto je Jokic nesto efikasniji.
Zato nas i nervira kad nece da sutira svaku utakmicu zato sto je steta da ne pokaze koliko vredi...
Jokic je najkompletniji ofanzivni centar u istotriji kosarke!!!

Cole

pre 4 godine

Jokicu svaka cast na igri
ali nas je razmazio pa svi
nekako ocekujemo jos bolje
izdanje, prvenstveno mislim
na asistencije, ne zbog toga
sto je los saigrac, naprotiv,
vec saigraci bar pet zicera nisu
pogodili, a o polu prilikama
ne bih trosio reci.

Sto se Zajona Vilijamsona tice,
decko verovatno ima potencijal
ali me uopste nije impresionirao,
cak me je pomalo i razocarao ali
to je samo moje misljenje. Nekako
mi je sav nezgrapan, deluje mi kao
sirovina od glave do pete, pogotovo
u kukovima. Teoretski, da je rodjen
i odrastao ovde, zvali bi ga Trta 100%.

SAMCRO TS

pre 4 godine

Јокић одличан, Бјелица солидан, Богдановић танко(проценат шута и даље лош)! Нажалост у будућности ће нас представљати само Јокић и Смајлагић! Марјановић ће најдуже да се задржи од осталих(Гудурић, Богдановић, Бјелица)...
Ови се сви враћају, да да и недодирљиви Богдановић, који је много разочарао у НБА јер су га дизали у небеса!!!

ej

pre 4 godine

Jokicu svaka cast na igri
ali nas je razmazio pa svi
nekako ocekujemo jos bolje
izdanje, prvenstveno mislim
na asistencije, ne zbog toga
sto je los saigrac, naprotiv,
vec saigraci bar pet zicera nisu
pogodili, a o polu prilikama
ne bih trosio reci.

Sto se Zajona Vilijamsona tice,
decko verovatno ima potencijal
ali me uopste nije impresionirao,
cak me je pomalo i razocarao ali
to je samo moje misljenje. Nekako
mi je sav nezgrapan, deluje mi kao
sirovina od glave do pete, pogotovo
u kukovima. Teoretski, da je rodjen
i odrastao ovde, zvali bi ga Trta 100%.
(Cole, 25. januar 2020 04:52)

da li postoji razlog
zasto pises
ovako retardirano?

Petar

pre 4 godine

A pazi ovoga sto komentarise da ga Zion uopste nije impresionirao a odigrao 2 utakmice u NBA hahah pa ovo je hit kakvi ljudi ovde komentarisu. I sto je najgore ima lajkove 26:3

Hm

pre 4 godine

Izlomi Ziona fintom i promasi zakucavanje
Joka, 25. januar 2020 04:51

Nije bas da je promasio, nego je jedva skocio 3. milimetra pa nije mogao da zakuca. Vise sam gledao Kingse nego Denver ali koliko sam video bas je dobro odigrao veceras.

dv

pre 4 godine

Ne znam da li ste gledali utakmicu. Do 4 1/4 je imao odličan procenat. Pokvario ga je tako što je nekoliko puta bukvalno u poslednjoj sekundi napada dobio loptu i brzo bez mogućnosti postavjanja šutirao. Čak i tada je pogađao obruč, nakon čega je bilo i ofanzivnih skokova.
Pozdrav
(Toki I, 25. januar 2020 12:42)

4 1/4 ???? hahaha

srle

pre 4 godine

Jokara bukvalno sam nosi Nagetse na svojim leđima, ni Marej im nije potreban u timu. Moraće Zajon još pure da pojede kako bi dostigao srpskog Džokera!

Bob Mcadoo

pre 4 godine

Mirko, 25. januar 2020 09:56
Da, koliko je amerima sada zabavna kosarka pokazuje nagli pad popularnosti iste u polednjih 15-20 godina. Po popularnosti NBA je SAD debelo iza NFL, MSL, NFL...

Klaus

pre 4 godine

Ovoliko ne razumevanje u kosarku i ovolika pristrasnost pokazuju koliko je ljudima mali IQ i koliko nemaju pojma o igri zvana kosarka. Tim ce uvek biti bolji ako svih 5 igraca dele loptu i lopta cirkulise medju svima kao sto su nekad igrali Celticsi 80tih ili Spursi u modernije vreme,medjutim tu se iskljucuje mogucnost da samo jedan igrac skuplja asistencije ili triple dablove jer ce svi deliti loptu medjusobno. Tako da je sad moderno reci da igrac koji skuplja triple dablove cini ekipu boljom,a ti igraci su izgleda slucajno u Nba ligi,postoje jako precenjene asistencije koje uopste to nisu i zasluzan je samo onaj koji postize kos. Larry Bird je bio bolji passer i imao veci IQ pa skoro od svih ikad,ali je funkcionisao u timskom sistemu gde svi dele loptu. Vidim neki pominju Sabonisa. Pa Arvidas je kasno dosao u Nba,fizicki je bio iznad Jokica,isto imao sut za 3 fenomenalan,meku ruku i odlicno asistirao,SSSR je zabranio da Sabonis 1986 ode u Ameriku. Kukoc je igrao u sistemu,kao Ginobili na primer,Drazen nije mogo da igra pored Draxlera ali je potom u Netsima bio odlican,treci je na listi Nba svih vremena u procentu za 3. Ako je statistika sve,ispada da su hiljade njih bolji od Djinobilija,dal ste vi normalni!

kristina

pre 4 godine

citat: "Botovi poludeli od juče kad se lebron slikao sa klintonom, rešili da preuzmu i nba u 'svoje ruke'. Postaje duši gadno čitati komentare."

Ogadiše ljudima sve. Ogadiše mi Đokovića prvo toliko da ga zamrzeh bukvalno, iako mi je dečko simpatičan bio skroz. Sada isto rade i sa Jokićem. Da se bar ne bave vređanjem drugih, nego im je to glavno načelo i adut. Odraz tuge i sve bednosti ove nazovi države...

bskfan

pre 4 godine

Do sada je bilo cim Jokic ode na klupu prednost nestane. Sada nema Plamlija i odmah sve normalnije izgleda. Naravno, to ne znaci da Denveru ne treba rezervni centar vec samo to da im Plamli vise steti nego koristi. Inace Plamli je zaista specifican slucaj jer je njegova licna statistika uvek dobra ali je zato tim sa njime uvek na nuli ili u minusu. Neverovatno je da on u Denveru igra vec 3 godine a da Malone i dalje ne shvata da Plamli sa svojom igrom (glumljenje Jokiceve igre) unisti plejmejkere koji igraju sa njim, a tu je sada zrtva Moris. Inace je tekma bila uzbudljiva i zanimljiva iz vise razloga: 1) Jrue je jedan od igraca kojeg Denver zeli da dovede, pa su se bekovi Denvera (posebno Haris) potrudili da ga ustopuju i u tome su uspeli jer mu je procenat suta bio 29.4%. 2) Grant ima velikih problema u svojoj igri ali mu se mora priznati da je sjajan igrac zadatka jer je odlicno cuvao Luku, Kavajia, donekle i Hardena, a nocas Ingrama i sveo ga na samo 11 suteva i 13 poena. 3) Redik je takodje igrac koga Denver zeli jer sjajno sutira ali treba reci da je on uvek u debelom minusu; nocas za 26 minuta -23. Unapred se znalo da niko ne moze da cuva Zajona jer su se od njega vise sklanjali nego sto su pokusavali da ga cuvaju i zato mi nije jasno zasto nisu pokusali sa Cancarom jer on jak kao bik. U svakom slucaju nista ne bi mogao da pokvari jer je nocas Zajon za 21 minut bio +16. Sve u svemu, vredna pobeda Denvera bez Malonea. Bez Malonea rotacija je normalnija.

tata

pre 4 godine

Od sad pa nadalje molim vas:
"Dr. Jokić" ...
Komentatori su non-stop pričali o njegovoj superiornoj inteligenciji, pregledu igre, lucidnosti, zrelosti...
Mali Porter sve bolji. Konstantan, skočan, siguran, precizan, ne troši lopte niti hejtuje igru, još kada ga Meloun uštimuje sa Jokićem. Uz Mareja...
Imaju 3 klinca i vrlo obećavajuću perspektivu.
Zijon ... još jedan nabildovani, crni, američko- komercijalizovani, budući, super-heroj. Već viđeno...
Dončić je za takve televizor u boji (4k). Dr Jokić mu sinoć u onoj akciji u kojoj nije uspeo da zakuca, objasnio šta su beli super-starovi...

Mirko

pre 4 godine

Usledilo je pitanje o tome ko su najboljih pet igrača iz Evrope svih vremena.
„Toni Kukoč mi je svakako broj jedan. Tu su još i Dražen Petrović i Arvidas Sabonis. Da li bih mogao još malo da razmislim pa da vam kažem? Postoji mnogo sjajnih evropskih NBA igrača“, zaključio je MJ

Nije se setio Jokića?
(Ej bre Emanuel, 25. januar 2020 08:33)

To je bilo u njegovo vreme.

Da je bio bitke sa Jokićem u svoje vreme ili Novickim, možda bi drugačije mislio.
Ali i meni je Toni među prvima ako ne i prvi, jer Bodiroga nije igrao u NBA, mada možda ne bi imao statistiku kao Kukoč.

Mare

pre 4 godine

Denver igra bez pleja. Trckaraju tu nesto, driblaju i kad vise ne znaju sta ce, uvale Jokicu da sutira u poslednjim sekundama. Otuda i ovih 9/20 iz Igre. Pod hitno im treba krsteni plej, ni Marej to nije.

steva

pre 4 godine

Nista , ovo je samo bila jedna pokazna vezba "kako moze da se dobije utakmica , ako se sutne za 3 poena pristojno . Jokic je igrao majstorski 3 cetvrtrine, u poslednjoj se trudio , borio ...ali ipak nije imao ucinak koji sam bar ja ocekivao (ne znam za druge) . Ovaj put je (verovatno zato sto je Malone iskljucen :)) "na vreme" usao u igru i poslednjoj cetvtini , cini mi se 10 min pre kraja , ali nije statisticki napravio skoro nista .
Mislim da je usao u poslednju cetvrtinu sa 25 10 7 ...i do kraja utakmice imao skoka i ubacio 2 penala , bez asistencije !? A Denver pobedio !? haha !! Na koju foru , ne znam :))) Da se uozbiljim ...Napravili su sami sebi problem u 4 cetvrtini sa par izgubljenih lopti i 2-3 losa defanzivna skoka kad su im otimali lopte iz ruku i u "drugom " napadu ubacili trojke . Sve u svemu borili su se i izborili , Craig je igrao iznenadjuce dobro ...

Kikujiro

pre 4 godine

Od tih 12 čak 7 of.skokova.

MPJ - kakav talenat ima ovaj dečko.

Sledeće sezone 25 poena prosek, i po 10 skokova, to mu je realan potencijal.

On sa Jokićem kao starteri, to može biti mnogo dobro, stvarno mnogo dobro.

Još kada bi Marej napravio taj jedan korak napred da bude konstantan kao Jokić...

laki

pre 4 godine

sve sve ali brate kao da igra sa drugarima basket
onako opusteno, em voli em mu lezi i ima kefalo
brze misli od ostalih..a deluje da je traponja

Milan Kosanovic

pre 4 godine

I gde je sad onom celavom njegov Brendon Ingram. Eejjjj Ingram da igra pre Jokica na All Star!!! Strasno sta ljudi izjave i ostanu zivi. Inace se ne lozim na ovakve izjave ali ova me bas iziritirala.

Milan

pre 4 godine

Jokić maestralan, bez njega Denver bi bio u rangu Minesote.... Ali Zion ako bude zdrav eto novog superstara u NBA, mnogo ga je teško čuvati

ElHombre

pre 4 godine

I prosle sezone se desila slicna situacija gde je Denver igrao bez par startera i gde je Nikola predvodio ceo tim.
Videlo se jos na pocetku ovog meca da ce ostaviti svoj trag na mecu kada je posle nekih prvih desetak poena ili asistirao ili postigao kos...

Bilo bi sjajno ako bi otisli bas jedan korak dalje u playoffu ove sezone, da je ovaj tim na istoku mogli bi ali ovako mi jos uvek deluje da im treba umesto ovoliko solidne klupe jos jedan dobar starter, mozda gresim.

Jaran

pre 4 godine

Sto se tice Zajona, ima on tu neke LeBronove fore kod igre u reketu i na polaganjima. Ali mislim da ce morati da radi na telu, tu ima isti problem kao Jokic (ne isto telo po misicima koji se vide, mislim na to da su debeli) i kada to sredi osecam da ce ponuditi mnogo vise od onih "siledzijskih" ulaza na snagu. Videcemo, brojke ce verovatnije biti slabije kako bude spremniji i kako bude cesce na terenu protiv startera, ovako njegov doprinos protiv rezervi bude veoma dobar ali ne znaci toliko na kraju.

P.S. Jokic je luuudd! Prvo onaj flop protiv Hardena, sad isao na kucanje protiv Zajona... Steta sto je onako izasla! XD

bmiles

pre 4 godine

@Stevo

Opaska tacna uz jednu ispravku (usao je kod 25 9 7) napravio 3 skoka(ukupno 12) kad je usao u igru u 4/4 u 9,54 minuti do kraja.Samo njegovo prisustvo,daje krila igri njegovim saigracima a podatak da je u svim segmentima statistike izuzev suta za 3 poena bio najbolji u Denveru.Ta 3 skoka su uz dva slobodna bacanja,bila dovoljna.Da su Barton,Haris,Bizli i Moris bili precizniji bio bi to 8 TD,ali iako sami na sutu posle njegovih dodavanja nisu pogodili! Nikola je resio da da odusku sebi sutem za 3 poena,medjutim nije ulazilo.Sudije su bile na velikoj strani Pelikana,sto je iznerviralo Melouna,ali kao sto sam rekao nedovoljno da se pobedi Denver veceras,a tacno je da su pomocnici odradili dobar posao.Da dodam odlicna igra Denverovih krila pre svih Krega,uz konstatnu dobru igru Granta i mladog Porter JR.

Аспера

pre 4 godine

A pazi ovoga sto komentarise da ga Zion uopste nije impresionirao a odigrao 2 utakmice u NBA hahah pa ovo je hit kakvi ljudi ovde komentarisu. I sto je najgore ima lajkove 26:3
(Petar, 25. januar 2020 06:55)

Dve utakmice sa ogranicenom minutazom.

MPP

pre 4 godine

DENVERU JE NEOPHODAN MPJunior, ako žele nešto više u P.OFF - u ! Izuzetan košarkaš , visok sa dugačkim rukama ,odličan šuter , samo da ojača malo i Denver postaje opasan protivnik za svakog !
Nikola prosto STUB igre Denvera . Sa kakvom on 'hladnoćom' igra , ponekad pomislim da to radi namerno da iznervira protivnika.Sem kad poludi na sudije ,e tu samo MELOUN pomaže kao tampon zona !
Što se tiče SIONA , potencijal kakav se vidja jednom u 20 - 30 g. !
Pitanje je samo koliko telo ali i psiha mogu izdržati taj pritisak !
Kad očekuju od vas već sad NEŠTO ŠTO JOŠ NIJE VIDJENO !
NEVEROVATNA gradja , brzina ,sličnost . I šut mu nije rdjav a sobzirom da se to vremenom može doterati ..... I na kraju simpatičan klinac ....dete u bikovskom telu !

Goran

pre 4 godine

Koji veciti hvalospevi o Kukocu, a covek za 13 sezona u NBA nije stigao do 10 000 pts.

Najbolja sezona mu je bila druga sezona, igrao je "cak" 55 utakmica kao starter, vecita rezerva, samo drugu i trecu sezonu odigrao celu, 81 utakmica, ostale sve 50-ak, wow.

Divac starter u 13 sezona, dao 13 400pts.
Stojakovic odigrao 7 sezona realnih, naravno od trece sezone starter oduvek, dao za tih 7 sezona 13650pts.

Budimo realni kada su KARIJERE u NBA u pitanju, Divac i Stojakovic najbolji sa ovih prostora.




Kukoc u EU, verovatno maestralan, Kukoc u NBA, solidan, i to je to.


Stojakovic

Jaran

pre 4 godine

Ceo mec su se i jedni i drugi raspravljali sa sudijama, pa i ono iskljucenje Melouna pocetko 3/4 je dodatno poremetilo Nagetse... Neverovatno je kako je Jokic izrastao u pravog lidera ove sezone, mnogo vise komunicira sa saigracima tokom sitnih prekida i cak je doslo do toga da forsiraju loptu na njega da izmisli poene i izvuce ih iz krize!

Jokic, Kreg, MPJ, Zajon, Redik i Hart su bili pravo osvezenje u ovom festivalu promasaja, ali pre nego sto onaj srbenda napljuje Bartona i ekipu moram da pohvalim sjajno reagovanje u timskoj odbrani Nagetsa: sjajno su postavili odbranu i pobedili bi sa barem 20 razlike da ih je sluzio sut. Jedini koji zasluzuje kritike je Geri Heris, mislim da Nagetsi moraju ozbiljno da razmisle o njegovoj buducnosti u ekipi jer tih par dobrih momenata po utakmici nisu dovoljni. Previse su cekali na njega, od one povrede prosle sezone on nije ni 70% onog kvalitetnog igraca na oba kraja terena...

mrmlj

pre 4 godine

@(Ej bre Emanuel, 25. januar 2020 08:33) kakvo cudo nevidjeno! igrac koji je tek odmakao od samog pocetka karijere nije u rangu sa clanovima kuce slavnih?!

Mirko

pre 4 godine

Totlno nebitno da li je starter ili nije, meni ta košarka je samo trči i pucaj, zabava za debele amere.
(sasho, 25. januar 2020 08:39)

Jeste majstore, baš tako, ali oni su postavili takva pravila da bi igra bila atraktivnija, sa više poena, sad zato imaju veliku posetu i zaradu, zato su postali globalni lider košarke gde igraju najbolji košarkaši jer je najveća konkurencija i najveća zarada.
A mogli su kao i mi lepo da propišu pravila i igraju fizičku košarku, da se daje po 60-70 poena po meču, da liči više na rvanje, da plej davi loptu 30 sekundi i da centri budu glavni i daju po 20-30 koševa po meču prostim polaganjem lopte,horogom i sl. kako je bilo nekada, što nije dovoljno atraktivno a ni privlačno, iako mi se to volimo jer smo navikli, da se cela priča vrti oko taktike i nadmudrivanja trenera i plejeva koji su treneri na terenu - što mi isto volimo, ali šta sad - mi smo tu gde smo a oni su tamo gde su i naši najbolji košarkaši igraju kod njih, za stotine miliona dolara.
Zabava? Debeli ameri? Sve je tačno, ali su i kao takvi ispred nas, nažalost. Samo su Dončić i Jokić ispred njih, tu možemo dodati i Vučevića i Bojana i Bjelicu i Bogdana iza njih i to je sve.

76er

pre 4 godine

Ako je ovo čas onda Dončić u vecini utakmica daje doktorate,ali dobro srbija poznata po segamega predavanjima
(da, 25. januar 2020 09:57)

Pazi, Jokic ume nekad da udje u problem sa sutom, ali tvoj pulen Luka tu stvarno daje doktorate, za dva, a boga mi i za tri.

Alkos

pre 4 godine

Ovo je bila prava play off utakmica. Voleo bi ove sto pricaju da je NBA samo zabava , maltene cirkus bez odbrana , da odigraju 5 minuta 5 na 5 sa rezervistima iz ova 2 tima. Odlična utakmica. Denver nikad bolji defanzivno. Zion ako ga zdravlje posluzi dominiraće kao Lebron. Jokić da ima nesto bolju fiziku bio bi najbolji nikada. IQ 2000 . Uvek radi pravu stvar ali nekad ne moze fizicki da iznese ono sto je zamislio.

Konan

pre 4 godine

centar koji ne kuca
(ldjidji, 25. januar 2020 06:55)


Pa zato Jokic i nije u prvoj postavi za AS, zato sto takvi kao ti od 12 godina glasaju i loze se na sto snaznije zakucavanje.

zika

pre 4 godine

Prekljuce slušam barklija da bi Ingram trebao da bude rezerva jer je konstantan a ne Jokic ,juce sam gledao utakmicu i nešto mi nije dobro odigrao Ingram a jokara vuče ovaj osakaćeni tim denvera celu sezonu

Lucc

pre 4 godine

Ma nije se setio ni Novitckog, koji je inace bolji od sve te boranije. Drazen je imao jednu i po dobru sezonu, Sabonis ni jednu. Toni uvek bio spreman sa klupe da pomogne, ako ga puste, a bio je zmija. To sto MJ prica okaci macku o klin, on je matora usedelica sa Egom kao Trump

jer smo tako u mogucnosti

pre 4 godine

Jokicu svaka cast na igri
ali nas je razmazio pa svi
nekako ocekujemo jos bolje
izdanje, prvenstveno mislim
na asistencije, ne zbog toga
sto je los saigrac, naprotiv,
vec saigraci bar pet zicera nisu
pogodili, a o polu prilikama
ne bih trosio reci.

Sto se Zajona Vilijamsona tice,
decko verovatno ima potencijal
ali me uopste nije impresionirao,
cak me je pomalo i razocarao ali
to je samo moje misljenje. Nekako
mi je sav nezgrapan, deluje mi kao
sirovina od glave do pete, pogotovo
u kukovima. Teoretski, da je rodjen
i odrastao ovde, zvali bi ga Trta 100%.

Pomislio sam da je deseterac hahaha

Dragan Feliks

pre 4 godine

E ovako treba da igra prvi igrač tima, ali svaku utakmicu. Ipak Jokića ponekad malo mrzi da se znoji, ali večeras je bio sjajan. Energija im je donela pobedu kroz brdo ofanzivnih skokova i poena iz druge šanse. Takođe su i slobodna bacanja izvodili perfektno i to je to. Ima im se šta i zameriti {Barton i Heris pogotovo odvratni u napadu}, veliki broj izgubljenih lopti u 4\4, ali su večeras dobro odigrali i Moris i Kreg uz Portera i Grenta. Odlična odbrana i veliki broj ukradenih lopti. Kako bi im ovaj Redik legao ne mogu ni da zamislim.

Vladimir

pre 4 godine

Botovi poludeli od juče kad se lebron slikao sa klintonom, rešili da preuzmu i nba u 'svoje ruke'. Postaje duši gadno čitati komentare.

Mirko

pre 4 godine

"..ih i na sjajan način pokazao da je nezausluženo ostao bez mesta startera u ekipi Zapada za Ol-star."

Žao mi je što to kažem, jer isto verujem da je trebao da bude u startnoj petorci, ali koštale su ga svi porazi od raznih Indiana-ca - daleko slabije plasiranih od njih, i to je ubilo pozitivan utisak i neko opšte verovanje da bi trebao da bude starter.
Ali ne treba zanemariti ni to da LBJ i AD jesu atraktivniji i popularniji, možda čak i bolji, i igraju za Lejkerse i jesu bolje plasirani od Denvera - nažalost, a Kavai je lider prošlogodišnjeg šampiona i direktni razlog za osvajanje titule Toronta prošle godine, tako da Jokić to nije mogao da pobedi.
Ipak, ovakvim mečevima pokazuje da itekako zaslužuje mesto startera Zapada.
AD koga ja lično stvarno cenim i poštujem nije nominalno centar mada je neko vreme igrao kao centar u NOli, i verovatno ga se može slobodno da stavi na centarsku poziciju.

Bob Mcadoo

pre 4 godine

esco
Pa sto nisu dobili proslo leto, nego su ih isprasili francuzi i mi, a umalo i turci? Igemrali su im lideri u svojim boljim ekipama (Micel, Midlton, Braun,Voker...)

Dragan-Borca

pre 4 godine

Nidza izgleda voli da samara medijske ljubimce. Ali najjace iskljuce Malouna, 5 bacanja dobio Ingram. A Dzoni the Bird postrojava na tajm autu. Gledaju ga svi kako prica, Grant i Geri lica ko u vojnika u vojsci kad slusa kapetana. Ti mali to, ti mali to i tako. Kakav lider. Centar, plej i trener. Bogotac. Geri los u napadu ali ubija u odbrani. Barton promaja i tamo i vamo. Mali MPJ nije imao neke procente ali dao par vaznih trojki i mnogo znace njegove duge ruke. Decko vec sada kupi po 10 skokova ko od sale. Mnogo im je takav tip igraca falio. Klupa bez Plamlija mnogo bolje igra. Da se mene pita poklonio bih ga Zvezdi ili Partizanu :D

Lefty

pre 4 godine

Koji veciti hvalospevi o Kukocu, a covek za 13 sezona u NBA nije stigao do 10 000 pts.

Najbolja sezona mu je bila druga sezona, igrao je "cak" 55 utakmica kao starter, vecita rezerva, samo drugu i trecu sezonu odigrao celu, 81 utakmica, ostale sve 50-ak, wow.

Divac starter u 13 sezona, dao 13 400pts.
Stojakovic odigrao 7 sezona realnih, naravno od trece sezone starter oduvek, dao za tih 7 sezona 13650pts.

Budimo realni kada su KARIJERE u NBA u pitanju, Divac i Stojakovic najbolji sa ovih prostora.




Kukoc u EU, verovatno maestralan, Kukoc u NBA, solidan, i to je to.


Stojakovic
(Goran, 25. januar 2020 12:35)

Sve se slazem a i brojevi ne lazu. Samo nisam siguran da si gledao Kukoca... On je u ono vreme bio nesvakidasnja pojava! Sa 207 je mogao da igra od 1 do 4 podjednako kvalitetno. I odbranu i napad. A i tada su se asistencije mnogo drugacije racunale, pa bi i brojke bile drugacije.
U svakom slucaju, jeste hrvat, ali ga je bilo milina gledati ;)

Pedja je na drugi nacin bio poseban. Bio je neverovarna sut masina ali malo sta pored toga.

A Vlade je bio genije :)

Sportski pozdrav

Pant. LA

pre 4 godine

Lagano se zahuktava maraton regularnog dela, jos 15-20 utakmica pa krece ozbiljnija kosarka i borba za sto bolje mesto u po.. Mada pola konferencije se bori za to 8. mesto..
Juta u ozbiljnoj seriji protiv slabijih rivala, oni tu ne kiksaju uopšte..
pocev od veceras imaju neverovatnu seriju teskih utakmica, pazite ovo/ 2x dalas, 2x sas, 2x hjuston, 2x denver, 2x portland, finix pa majami i boston.. Ludilo.. fali im samo LA i gostovanje u Kanadi :)

JPR24

pre 4 godine

A pazi ovoga sto komentarise da ga Zion uopste nije impresionirao a odigrao 2 utakmice u NBA hahah pa ovo je hit kakvi ljudi ovde komentarisu. I sto je najgore ima lajkove 26:3
(Petar, 25. januar 2020 06:55)

Ipak pročitaj ponovo taj komentar. Čovek priča o utakmici, i njegovi utisci sa utakmice, a ne globalno, sto naravno nema smisla posle 2 utakmice i ograničenom minutazom. Ja sam očekivao ipak malo više od njega, posle one dobre prve partije, ali polako, ipak je tek počeo, ima vremena..

Ostin A

pre 4 godine

Usledilo je pitanje o tome ko su najboljih pet igrača iz Evrope svih vremena.
„Toni Kukoč mi je svakako broj jedan. Tu su još i Dražen Petrović i Arvidas Sabonis. Da li bih mogao još malo da razmislim pa da vam kažem? Postoji mnogo sjajnih evropskih NBA igrača“, zaključio je MJ
Nije se setio Jokića?
(Ej bre Emanuel, 25. januar 2020 08:33)

Nije Jokić igrao u njegovo vreme, a sa Kukočem je osvojio 3 prstena, gde je Kukoč, kao treći strelac ekipe, 2 sezone bio starter a jedne najbolji šesti igrač lige.

Aleksa

pre 4 godine

nekoliko NBA kritičara/novinara ne može da podnese činjenicu da Jokara igra sa takvom lakoćom, tripl dabl je za njega praktično kao za neke samo dvocifren broj poena, a da pritom nije njihov, nije sa koledža, čak ni EL nije igrao... dečko koji na prvi pogled izgleda kao svaki visoki momak koji je samo to i ništa više u vezi sa košarkom... jednostavno je košarka za njega samo igra u kojoj uživa, otuda i ove brojke, nestvarne asistencije i ostalo... svako veče se od njega očekuje nešto novo... takvih centara jednostavno nema nigde...

Toki I

pre 4 godine

@Sabre,
Ne znam da li ste gledali utakmicu. Do 4 1/4 je imao odličan procenat. Pokvario ga je tako što je nekoliko puta bukvalno u poslednjoj sekundi napada dobio loptu i brzo bez mogućnosti postavjanja šutirao. Čak i tada je pogađao obruč, nakon čega je bilo i ofanzivnih skokova.
Pozdrav

RW#0

pre 4 godine

Gledam statistiku i bas cudno. Pelikansi za 10 % bolji sut i za 2 i za 3 od Denvera. Pa se pitam kako je moguce da su izgubili? I onda vidim da su imali preko 20 pokusaja manje iz igre. Stvarno ne znam kako je to moguce? 15 promasenih slobodnih a Denver nijedno tako da su sami sebe pobedili. Sta se desava sa Vestbrukom? Poslednje vreme preko 60% suta, prestao da sutira trojke 45 poena opet. A Harden sve zivo promasuje.

Lars

pre 4 godine

@(Cole, 25. januar 2020 04:52)

Da bi dodavanje postalo asistencija, taj kome je dobio loptu mora da pogodi :) Realno, Denver je bez Jokica na nivou Sacramenta.. nadam se da ce krenuti da pogadjaju vise u nastavku sezone. Bar su dobili MPJa i boljeg Bartona.. ima tu mesta za napredak a bogami i ta neki trejd.

zmajognjeni

pre 4 godine

Precudna utakmica. Denver kao da nema glavu mi rep ali svaka cast na pobedi. Najjaci utisci od sinoc su da je MPJ vrhunski suter i dobar igrac. Denver igrao losu timsku odbranu. Rezervisti Denvera su ultra brzi, kada oni udju sevaju kontre kao lude, ali ne resavaju bas najbolje. Zion je dao neprimetnih 15. Malo u igri malo nije, da zicer, skocio tuc muc15 poena. I Zion je jako dobro cuvao Jokica pocetkom 4. cetvrtine, kada ga je Jokic digao na fintu i promasio kucanje. Jokic jako dobar, siguran na skoku pre svega i lepo resava. Dzeremi Grent sasvim solidan. Redik vrhunski sutirao.

Bob Mcadoo

pre 4 godine

JPR24, 25. januar 2020 09:18
O cemu picate? Decko je i sinoc odigrao fenomenalno! Imao je sut iz igre 66,7%, monstruonu smec-blokadu, a proslu utakmicu za 15-ak minuta 22 poena, i to kao ruki, posle tako teske povrede! Ne znam koji je to ruki, sa tako ogranicenom minutazom (manjom od 20 minut u proseku) imao bolji pocetak.

JPR24

pre 4 godine

JPR24, 25. januar 2020 09:18O cemu picate? Decko je i sinoc odigrao fenomenalno! Imao je sut iz igre 66,7%, monstruonu smec-blokadu, a proslu utakmicu za 15-ak minuta 22 poena, i to kao ruki, posle tako teske povrede! Ne znam koji je to ruki, sa tako ogranicenom minutazom (manjom od 20 minut u proseku) imao bolji pocetak.
(Bob Mcadoo, 25. januar 2020 10:49)

Pričam o tome da je čovek koji je komentarisao jutros, priča samo o ovoj utakmici. A sto se mene tiče, ja sam samo rekao da sam očekivao više, posle one odlične prve partije, ništa drugo, nigde nisam rekao da je loše igrao, ali sam očekivao da vidim malo više. I kao sto rekoh, dve partije je dečko tek odigrao, ima limitiranu minutažu sto je i normalno posle one povrede, i zato samo rekao : polako ima vremena, i pokazaće verovatno do kraja sezone još odličnih i boljih partija.

JPR24

pre 4 godine

Denver igra bez pleja. Trckaraju tu nesto, driblaju i kad vise ne znaju sta ce, uvale Jokicu da sutira u poslednjim sekundama. Otuda i ovih 9/20 iz Igre. Pod hitno im treba krsteni plej, ni Marej to nije.
(Mare, 25. januar 2020 05:09)

Jedini plej je Jokic. Barton, Heris i Marej to nisu, dave loptu pa se nadju u problemima. Jedini koji tu više liči na pleja u klasičnom smislu je Moris, ali nema niti dovoljnu minutažu niti konstantnost.

јд123

pre 4 godine

Сви напуштају терен насмијани, једино Мареј као поливен. Да ли полако схвата да ће поред Јокића и МПЈ-а бити тек трећа опција? А понадао се да буде главна фаца. Још и Јокић почео на тајм-ауту да нешто објашњава саиграчима. Иначе он увек седи мирно, док Мареј нешто гестикулира. Ако среди главу, Мареј може бити користан, иначе се надам да ће га трејдовати, јер ако се не помири са судбином, само може покварити атмосферу.

Ако добију следећу против Хјустона, још ако победе и Јуту, показаће да могу без Мареја. Само нека Грент и Крејг закључају Хардена а Херис и Крејг Вестбрука. Када су сви здрави, Денвер има проблем са екипама које играју брзу кошарку као НО, зато су изгубили прве две утакмице против њих. Резервисти за разлику од стартера могу итекако играти брзо, што су јуче показали и у неколико наврата као брзи воз протутњали поред играча НО у контрама.

Хуанчо нажалост ни сенка од играча, можда зато што мало игра? Можда би и њега требали послати у развојну лигу да игра више минута. Али зато делује као Штимац у нашој репрезентацији. Прави позитивну атмосферу на клупи, стално насмејан, подржава саиграче, итд.

01001

pre 4 godine

Opasnu klupu ima Denver. Veliki izbor efikasnih igrača. Kad lopta 'kruži' skoro uvek dobijaju ovakve utakmice. Koliko igrača sa dvocifrenim poenima sinoć: Craig 14, Porter 15, Grant 14, Beasly 10, Moris 10, Barton 13... Naravno Nikola 27 kao šlag na tortu. Da dodam i ja kao svi komentari ovde: Porter može da izraste u Durantulu

Dusan28

pre 4 godine

Ovoliko ne razumevanje u kosarku i ovolika pristrasnost pokazuju koliko je ljudima mali IQ i koliko nemaju pojma o igri zvana kosarka. Tim ce uvek biti bolji ako svih 5 igraca dele loptu i lopta cirkulise medju svima kao sto su nekad igrali Celticsi 80tih ili Spursi u modernije vreme,medjutim tu se iskljucuje mogucnost da samo jedan igrac skuplja asistencije ili triple dablove jer ce svi deliti loptu medjusobno. Tako da je sad moderno reci da igrac koji skuplja triple dablove cini ekipu boljom,a ti igraci su izgleda slucajno u Nba ligi,postoje jako precenjene asistencije koje uopste to nisu i zasluzan je samo onaj koji postize kos. Larry Bird je bio bolji passer i imao veci IQ pa skoro od svih ikad,ali je funkcionisao u timskom sistemu gde svi dele loptu. Vidim neki pominju Sabonisa. Pa Arvidas je kasno dosao u Nba,fizicki je bio iznad Jokica,isto imao sut za 3 fenomenalan,meku ruku i odlicno asistirao,SSSR je zabranio da Sabonis 1986 ode u Ameriku. Kukoc je igrao u sistemu,kao Ginobili na primer,Drazen nije mogo da igra pored Draxlera ali je potom u Netsima bio odlican,treci je na listi Nba svih vremena u procentu za 3. Ako je statistika sve,ispada da su hiljade njih bolji od Djinobilija,dal ste vi normalni!
(Klaus, 25. januar 2020 11:39) 

# Link komentara

Preporučujem (+39)

Ne preporučujem (-13)

Brt Manu je u prajmu imao 20/5/4 i 40% trojku. Tesko da su hiljade bolje. Lupas i ti gluposti.

Mare

pre 4 godine

Denver igra bez pleja. Trckaraju tu nesto, driblaju i kad vise ne znaju sta ce, uvale Jokicu da sutira u poslednjim sekundama. Otuda i ovih 9/20 iz Igre. Pod hitno im treba krsteni plej, ni Marej to nije.
(Mare, 25. januar 2020 05:09)

Jedini plej je Jokic. Barton, Heris i Marej to nisu, dave loptu pa se nadju u problemima. Jedini koji tu više liči na pleja u klasičnom smislu je Moris, ali nema niti dovoljnu minutažu niti konstantnost.
(JPR24, 25. januar 2020 12:50)

Slazemo se u potpunosti. Kao sto rece Barkli pre dve godine: Jokic is the first point-center i history of NBA. Ali opet, treba im krsteni plaej, svima bi bilo lakse a i imali bi sanse za vece domete.

Mirko

pre 4 godine

Mirko, 25. januar 2020 09:56
Da, koliko je amerima sada zabavna kosarka pokazuje nagli pad popularnosti iste u polednjih 15-20 godina. Po popularnosti NBA je SAD debelo iza NFL, MSL, NFL...
(Bob Mcadoo, 25. januar 2020 10:43)

Pa sad to je relativno, možda je tako, ali zaboravljaš da prave pare više nego ikad, da su plate višestruko jače, da se seleri kap diže i sve je augmentirano jer čitav svet gleda NBA, a NFL prate samo u ili mahom u Americi, jer i nema evropskih igrača, NHL tu i tamo i on je svetski popularan jer ima evropskih igrača i među najboljima su.

Dakle, sve u svemu svetu je ova igra zanimljivija, a Amerima - kako kome i kako gde, ali više je plaćaju.

Danilo

pre 4 godine

Kako igra majstor ,nema greske sto volim kad vidim visokog igraca sa tako mekom rukom .Milina ga je gledati pogotovu onaj sut sa jedne noge ,nema puno ni bekova koji to dovro rade a kamoli visokih igraca kojima je jos teze da naprave balans prilikom tog suta .