miran
pre 4 godine
Kazu da se Meloun vec raspituje za Bircevica i Simonovica.
Sreda, 15.01.2020.
13:45
Srpski košarkaški stručnjak Vlade Đurović smatra da je dolazak trenera Denvera Majka Melouna u stručni štab reprezentacije sjajan potez KSS.
Izvor: B92
pre 4 godine
Kazu da se Meloun vec raspituje za Bircevica i Simonovica.
pre 4 godine
Đurović kao i obično priča proizvoljne gluposti. Analize na nivou prosečnog komentatora sa sajta, bez ikakvog košarkaškog pedigrea. Smeo bih se opkladiti da u životu nije pogledao Denver, a da ne pominjem bilo koju drugu ekipu iz današnje NBA lige.
(Petar, 15. januar 2020 13:51)
Apsolutno se slažem, iako je u vezi Jokića naravno u pravu ali znam bar 10-ak komentatora na ovom portalu koji se u košarku razumeju bolje od Đurovića.
Jedan stari namćor koji decenijama svoje "iskustvo" bazira na poluinformacijama koje je čuo od drugih.
Sramota je njega navoditi kao nekakvog stručnjaka i njegovo mišljenje uzimati kao značajno.
pre 4 godine
@ ironičnom, komično
Ka neko ko gleda sa strane potpuno se slažem sa tebom. Srpska košarka punom parom kreće u propast.
Mlađe kategorije ne postižu rezultate, klubovi kupuju strance bez razloga i ikakvoga smisla, a sad i ova glupost sa Jokićem i savjetnikom za njegovu igru.
Nisam zlurad, dapače iskreno san zabrinut prema putu koji ste izabrali.
Možda i osvojite zlato na Olimpijadi, ali sigurno će te izgubit bazu i budućnost u košarci.
Ljudi moji vi ste teške naivčine. Niko vas ne voli zbog dvi litre popijen šljive. Svak gleda svoj interes. Neka NBA treneri nađu interes u vašin klubovima i u vašem savezu i nek ulože novce od koji će i oni i vi imat koristi.
To je pravi put u kojem će srpska košarka doživit renesansnu, a ne istant treneri od petnaest dana.
Čim masa i rublja nešto prihvati sa oduševljenjem tu nešto nevalja i siguran je put u kataklizmu.
pre 4 godine
Nije ovo sjajan potez KSS videli smo njihovo iživljavanje sa Djordjevicem koji veze nema. Ovo je potez i uticaj Kokoskova koji zna šta je trenerski posao i kome vrhunski stručnjaci veruju.
pre 4 godine
Još jedna stvar, sad tek bacih pogled na neke komentare ovde. Toliko loženje je krenulo, a Meloun će biti tu da prati i iskontroliše Jokića. Kakav Kokoškov, da je on zvao Melouna ili nešto odlučivao. Ni KSS nije odlučivao ništa, osim što su možda odlučili da nam je Jokić potreban. Pa kad su pozvali tamo, ovi su rekli: ok, ali Majk ide u paketu sa njim.
Super je što će Meloun biti tu i može biti koristan, a Igoru neće škoditi da čuje nečije mišljenje, ali imajte na umu kakav se Jokić vratio u Denver posle SP - sa 20ak kilograma viška, potpuno psihički i emotivno oronuo, da im je trebalo tri meseca da ga povrate. Meloun je tu da ne dozvoli da se to ponovi, a i da pokupi neke utiske i informacije usput. I ne krivim ga, i ja da uložim 150 miliona u nekog, bilo bi mi stalo da se očuva.
pre 4 godine
Ovako.
Imamo najboljeg centra sveta, trener koji ga je uzdigao tamo je pristao da pomogne trenerima naše reprezentacije? Pa vrh! Morate da razumete Jokic u drugom NBA timu, pod drugim trenerom nije ni deo ovog Jokica sada. To je realnost. Videli smo letos kako Đorđević nije umeo da ga iskoristi i ovo Kokoškov hoće da bude siguran da će ga iskoristiti kako treba.(ko je ovde lud, 15. januar 2020 02:00)
Naravno, vrh, vrh dna.
Kolektivna malogradjanska psiha, stvorila je neverovatnu pricu oko Jokica, savremenog gladijatora, koji tim vegetativnim umovima predstavlja simbol uspeha u zivotu. Popularnost, novac.
U degradiranom drustvu ne postoji etika, moral, postovanje, bilo koja aksioloska mera zdravlja tog drustva.
Mrznja je satanizovala legendarnog Sala Nacionala, on je covek velikog ega, mali trener...
Odjednom, bitan je samo jedan kosarkas, ostali su pijuni. Oni su tu u cilju da doticni nesto osvoji(klasican americki sablon) da se glorifikuje i na kraju primi sve zasluge.
Pijuni su tu, takodje, ako stvari krenu po zlu da preuzmu odgovornost, krivicu, zastite glavnu investiciju.
Jer ovo je sada privatna reprezentacija, a rulja od hleba i igara zeli da vidi samo najboljeg centra sveta u glavnoj ulozi.
Ne mislim na ovoga centra sto je osvojio prsten sa Torontom i SP sa Spanijom, taj nema statistiku, nema max ugovor.
Jokic se mora pravilno iskoristiti.
Da je neko znao ranije da iskoristi neke igrace, sta smo sve mogli osvojiti sa reprezentacijom.
pre 4 godine
Колико хипокризије овде сад кад је Малоумн позван у репрезентацију. Кад Нагеци пукну у некој небитној утакмици, Малоумн попије салве увреда као тренер, јер наводно н'уме. Те не ваља тактика, те Малоумн форсира Бартона, те Малоумн шаблонски води екипу, итд.... Сад ваља, одличан тренер, он ће да зна шта и како.
pre 4 godine
PO vestima americke profesionalne kosarke Meloun je konsultant,ne pomocni trener kako se ovde tumaci angazovanje trenera Denvera!
To je ogromna razlika jer konsultant nece biti na klupi .
Srbije tokom utakmica nase reprezentacije u kvalifikacijama za OI
Cak i takva pomoc nije na odmet,ali tako treba prihvatiti i ne stvarati euforiju.Imali smo slucajeve takvih angazovanja u tenisu,kad je Nikola Pilic vrsio slicnu duznost sa reprezentacijom Srbije.
Uostalom samo lice na platnom spisku ili zvanicno prijavljeno od maticne sportske asocijacije ulazi u protokol za svaku utakmicu.Toliko.
pre 4 godine
Tex Willer,
onaj vas lazic ne ume ni bazen da pogodi...Ali forsiraju se igraci fmp u reprezentaciji da bi se prodali,ali ih niko nece...
pre 4 godine
Što zaboravi Micova ? Da bi "ugurao" Jaramaza?Pogodio dečko od table i ajde u reprezentaciju . Nije više Đorđević selektor.
(Tex Willer, 15. januar 2020 16:34)
Micov ima 34 godine, a igrače u tim godinama treba zvati isključivo u slučaju posedovanja vanserijskog kvaliteta, kvaliteta koji poseduje recimo neko poput Tea, i ranije Krstića, Divca i td. Ne treba pozivati Micova na uštrb deset godina mlađeg Jaramaza koji može biti koristan za reprezentaciju u godinama koje dolaze. Jedino što neko može imati protiv njega je to što igra za Partizan. Osim toga je vrlo dobar igrač, odličan u odbrani i vrlo koristan u napadu. Dobar u utrčavanju(što je pogotovo značajno zbog Jokića), pristojan šuter i fantastično trči kontre. On je sve ono što Lazić i Micov nisu, a lagano je i ono što jesu. Plus je mnogo mlađi od njih.
pre 4 godine
Pominju se vizije, timska igra, duh repke, a basket je vrlo prost sport. Igra se svede na pick n roll uglavnom. Dva na dva i tu Jokic sa dobrim suterom ubija, Jokic sa krilom ubija, Teo u svim kombinacijama ubija. Sad odbrana je malo tuzna ali ako se Markovic predomisli mi imamo spoljnu liniju pokrivenu. Bjelica u Sacramentu zatvara odlicno pa ne vidim zasto ne bi i ovde. Koliko mi hvalili Jokica on se ponasa kao deriste: Prodju dve utakmice, a on ne sutira na kos i zato nam treba Maloun da nam se to ne desi u nekom cetvrtfinalu ili polufinalu. Da mu kaze odbicu ti od plate :) Sad kako ce reagovati Teo pitanje je pravo. Mozda odbije poziv zbog Saleta! Ne znam ali bih voleo da se igra svede na visoki pik sa centrom uz utrcavanja krila i dobrim sutem za tri. Boban je za penziju, Bogdan epizodista
pre 4 godine
Koliko ovde ljudi lupetaju a da ne prate nista...
Igra zasnovana na jednom igracu u slucaju Jokic je sve samo ne to u bukvalnom smislu. Igra zasnovana na njegovoj viziji, najcescem doidiru sa loptom je upravo najbolja timska kosarka u kojoj svi drugi igraju bolje i iznad svojih mogucnosti. Lik spaja saigrace sa kosem.
Ekstremno nesebican kosarkas koji cesto u NBA ne da ni 10 poena a direkto utice na pobedu svog tima mnogim "sitnicama" i reakcijama na terenu. Bolesno dobro vidi i cita igru - automatski sve ide brze, odbrana ne reaguje na vreme itd.
Udvojis ga, ide pas koji niko ne predvidi, pustis iznad, trojka, izolujes 1 na 1, ide ledjna tehnika ili probijanje licem ka kosu - stvaranje viska za proigravanje ili lagani poeni (ima najmeksu ruku oko obruca na planeti). Kako god okrenes, nalazi u 90% prava resenja u datom momentu i postavci na terenu i to ceo svet vidi samo mi nesto filozofiramo.
Dakle. Jokic sa loptom pa makar i u "prolazu" (bez mnogo zadrzavanja i spustanja u dribling) = timska kosarka puna protoka i pasa vise - igra u kojoj mi briljiramo - prethodno svetsko i olimpijske igre sa Teom kao kreatorom su primer. Nikola je ta timska poezija i kosarkaski vic.
E sad, druga tema je moguci neuspeh takvog koncepta (cvrsto verujem da uspeva) - ALI kad imas najboljeg ili top2 centra NBA, koji toliko igra timski i saigrace cini boljima, sasvim je prirodno da ovako nesto pokusas a ne da se prica unapred i pretpostavlja u prazno. U tome smo strucnjaci, nazalost.
pre 4 godine
Ne volim bas nesto Djurovica ali svaka mu je na mestu. Veliki i mudar potez saveza je ovo sto su uradili. Sa Igorem smo osigurali Bjelicu i Bogdana, sa Majkom Jokica. Bice tu mesta sigurno i za smajlija. Mozda ce malo da skripi na pleju u zavisnosti od povreda ali ja sam totalni optimista.
pre 4 godine
TEO je jedan majstor carobnjak najbolji play sto je srbija ikada imala videli smo nad sp kako smo prosli bez njega
pre 4 godine
Da Meloun pristane da bude pomocni trener strane reprezentacije,govori o njemu kao velikom coveku,normalnom i sirokoumnom.Ovakvih ljudi je nazalost sve manje u danasnje vreme
pre 4 godine
@ Kosta
Bog ti da zdravlja Kosta i tebi i ciloj tvojoj familiji ali ja se nisan doša ovdi prepucavat o Hrvatima i Srbima.
Nemoj mi zamirit ali san prestar za to.
pre 4 godine
Čeka se Šljivančanin (Plamli).
pre 4 godine
Od jokica kao "glavnog" igrača ce najvise profitirati njegovi saigrači. Jokic je idealan saigrac jer je maksimalno nesebican i odlican asistent! Svi ce profitirati i srbija i igrači i navijači. A ne ono sto su napravili djordjevic i muta da cela ekipa radi za jednog igraca da bi se on ispucavao i nabijao statistiku...
(petarczv, 15. januar 2020 14:36)
Ostavio si svoju dnevnu dozu pljuvanja Saleta i Bogdana. Dodaj još i Divca pa kompletiraj. Ako misliš da će sada Bogdan biti zadužen da asistira vrsnim šuterima tipa; Gudura-Davidovac-Branko Lazić, jer će Meloun da prokljuvi njihove vanserijske kvalitete, onda je to smehotres. Inače, Bogdanu će biti još lakše, jer će (ukoliko Jokić bude igrao igru iz Denvera), imati nekoga da mu doda pravu loptu, pa neće morati sam sebi da pravi poziciju i da siluje šut jer ostali ili nemaju herca ili nemaju pojma.
pre 4 godine
@Dvokorak
Ne sumnjam ja u Kokoškova, ali mislin da puno baba proizvede kilavo dite.
Nije Jokić dite i ne triba mu Branko kockica.
Iskreno bi volija da grišin.
pre 4 godine
Neverovatna greška Kokoškova. Kad je trenirao Sloveniju nije doveo Dragićevog Erika Spolstru iz Majamija da ga trenira. Rezultat je poznat. Zapamtite, ovo će nas upropastiti. Sve će se izmešati i nastaće haos.
pre 4 godine
Košarkaški pajac ponovo žonglira.
pre 4 godine
miro split, 15. januar 2020 15:39
Miro, ne zaboravi da je Kokoškov prvi trener i ako se pokuša s nekom reformom što se tiče stila igre, onda je to Kokoškova ideja i odgovornost. Već je uspešno vodio tim sa 2,5 igrača, a u finalu je drugo poluvreme odigrao i dobio s 0,5 od ta 2,5. Mislim da će se Igor snaći.
Ali moram priznati da mi je malo misterija šta će Malone tu, osim da pazi na svog ljubimca. U svakom slučaju, biće zanimljivo videti ih kako igraju pod ovim trenerskom vođstvom.
Don Nelson iz Dalasa je 2003 bio pomoćni trener Litvanija, koja se okitila zlatom i bila najšuterskija ekipa ikad.
pre 4 godine
Ja mislim da ovo neće biti "one man tim". Pre svega zbog karaktera Jokića i samog Kokoškova kao selektora. Jokić je potreban jer je vreme da Bogdan s nekim podeli teret u reprezentaciji. Budimo realni, Teo već duže vreme nije onaj stari, mada i sa jednom nogom u gipsu je koristan ekipi; Beli se u Kini slomio pod pritiskom. Ovaj tim će u godinama koje slede predvoditi Joka i Bogdan, a izvesno je da će ih Igor okružiti nekim mladim igračima na pozicijama krila i bekova. Bogdanu kapitenska traka, da se nosi sa medijima i pritiskom kapitenske uloge jer Jokića to smara i Jokić će biti tip-top. On da povuče na terenu kad treba, da preuzima odgovornost, i Bogdan će isto biti tip-top. Mislim da njih dvojica mogu dobro doći jedan drugome. Svi zajedno moraće naučiti da sarađuju sa Jokićem i obrnuto. Uopšte neće biti lako primeniti sistem iz Denvera na naš tim, u ma kom obliku, jer igrači nisu baš tog profila. Svi ostali, ko bude bio pozvan i ko se odazove, moraće da nauče još jednu stvar - neće uvek biti Nikole i Bogdana da im stvaraju poene ni iz čega. Količina bega od odgovornosti koju su prikazali pojedini (pr. Jovke i Gudurić) je bila kriminalna. Zato je korisno imati sistem hijerarhije.
Nikada jedan igrač ne može sam da vuče ekipu do nekog prvog mesta. Neće ni Nikola odvesti Denver dok se tamo ne napravi neka vrsta "rebildinga", nije mogao ni Bogdan reprezentaciju dok se ne naprave promene i podeli odgovornost među igračima. Košarka je bila i ostala ekipni sport.
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04
Navijaci Partizani imaju uvek neke diks ideje da igrac koji nije prva petorka ni u Partizanu moze da bude u prvoj petorci u reprezentaciji... Mislim stvarno, Jaramaz ispred Teodosica, Micica, Jovica????
Tako je bilo sa Bircevicem, Macvanom....Ljudi ne mogu do prve postave u klubu, ali su pocinjali u reprezentaciji. Koji vam je???
“Nista ovo ne valja”. (Na plus 30) govori koliko ovaj covek poznaje kosarku. Steta nasa sto je to video Djurovic a ne Djordjevic.
pre 4 godine
Teodosić nikad nije bio lider, ni u reprezentaciji ni u klubovima. Osim one trojke protiv Španije, nikad nije bio čovjek odluke, štaviše, srljao je i promašivao. Sad je još i oronuo, lakše ga je mnogo čuvati, a rupa je u odbrani
(sasa pg, 15. januar 2020 14:04)
2009 sam pobedio Sloveniju, 2014 razbio Francuze, 2016 razbio Australijance.
Za Cska na svakom F4 i vise nego korektan.
Jedino sto si u pravu je da mu je polako prosao zenit, ali za turnirski sistem takmicenja moze da bude vrh, sto su nam dokazali i Spanci koji osvojise titulu a pogledaj sada formu ljulja, klavera, rudija i ostatka ekipe..
pre 4 godine
Napravice one man tim,smo je problem sto ostali igraci to nece prihvatiti i tu ce da dodje do razdora od kojega se necemo oporaviti.Po meni, Jokic nije potreban reprezentaciji, ovu pricu gura Misko Raznatovic.
pre 4 godine
Jumko
Legendo, otkud sad Klaver u celoj prici protiv Jokica kad je on zapravo unistio Bjelicu???
pre 4 godine
muta, nesa ilic, kum antonic tzv provizijski "strucni" stab ne moze da se poredi sa suvim profesionalcima kokoskovim, melounom, milojem, jovanovicem? ok grobari probali smo da sve I svja bude ovaj sesti igrac najgore nba ekipe, nismo uspeli, dajte da probamo da glavni bude najbolji centar nba, clan prve petorke nba, prvi srpski franzisni igrac pa da vidimo.
pre 4 godine
Da je akcenat bio na Jokicu u Kini,ostali igraci bi bili duplo bolji...u Kini,kao da su svi bezali od odgovornosti,nije bilo startne petorke i to je najveca greska,Micic je podbacio iz istog razloga,pre i posle Kine,vidite,igra fantasticno,da mu je receno da je vodja orkestra,bili bi prvaci...Djordjevic-podbacio,niko drugi!
pre 4 godine
Obavezno povesti Jaramaza, da nosi torbu Teodosicu.
(milan, 15. januar 2020 16:39)
Da nosi Teodosića u torbi u koju ga je strpao protiv Virtusa.
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04)
Jaramaz? Nadam da si ironican
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kiam, 15. januar 2020 15:11)
Stvarno ne znam zašto misliš da je bio ironičan. Ok, Ogi nije plejmejker ali definitivno ga treba pozivati polako na okupljanja pošto Gagi ima mnogo problema sa povredama, te će nam dobro doći kombo bek koji igra odličnu odbranu. Mlađi je od Jovića, bolji od Gudure. Lazića ne računam kao košarkaša. Ogi je idealno rešenje da se rotira sa Bogdanom na poziciji 2. Još ako se Gagi oporavi, ma mi-li-na. Ne znam oduše kakva je situacija sa Nedovićem. On bi tu naravno imao prednost u slučaju da bude u dobroj formi. Tri odlične dvojke u svakom slučaju. Plus Micić, plus Teo. Kalina i Luča na trojci, Bjelica i Mačvan na četvorci. Milutinov, jokić i Bobi na centru i to je to.
pre 4 godine
Svaki igrac koji bude imao problem sto ce se igra reprezentacije vrteti oko najboljeg centra NBA lige, treba sam da napusti reprezentaciju.
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04
Obavezno povesti Jaramaza, da nosi torbu Teodosicu.
pre 4 godine
Ovo je sjajna vest. Dodao bih i da Beli ove sezone igra odlično. Mislim da zasluge za to idu upravo Kokoškovu. Mislim da ćemo sada dostići potencijal koji nismo realizovali u Kini.
pre 4 godine
mislim da je Teo "ispusena mustikla" ali zamenu nemamo, kad se on povuce nevidim ko bi mogao dostijno da ga zameni...
pre 4 godine
MOGU SAMO JEDNO DA KAŽEM:
SVAKA ČAST g.MELOUN !
Ovaj čovek pokazuje nešto što je iznad uobičajenog poslovičnog Američkog profesionalizma !
Ovo može da bude prekretnica u našoj košarci jer se stari sistem "potrošio".
Došlo je novo vreme, potre bni su novi ljudi a Kokoškov je pravi potez TO SE VEĆ SAD VIDI.
NIKOLA & TEODOSIĆ.....
TO će biti vatromet neverovatne košarke ubedjen sam ! Kokoškov ima veliko iskustvo i u NBA i kao osvajač Evropskog prvenstva .
A o Melounu da ne govorimo , njegov sistem zasnovan na Jokića kao POINT-CENTRU doveo je osrednji Denver u Vrh NBA !TAJ ČOVEK JE VEĆ UŠAO U KOŠARKAŠKE UDŽBENIKE.
Moram ovde da se poslužim jednom frazom "I oficir i đentlmen...!
pre 4 godine
Da bi Jokic u reprezentaciji igrao kao u Denveru, on mora biti okruzen igracima kao sto ih ima Denver.
A mi takve igrace uglavnom nemamo.
Kod nas se generalno jako malo polaze na igru bez lopte, utrcavanja, kretanje u praznom prostoru, fizicku igru. Nasi igraci, narocito bekovi, se od malena uce da drze loptu kod sebe sto je duze moguce. Uzmite npr. Teodosica, Micica, Jovica, Bogdanovica, Bjelicu - svi oni obozavaju loptu, ali ne vole da se krecu mnogo bez nje.
Jokicev nacin igranja kosarke je tesko uklopiti sa takvim igracima. On eventualno moze dobro saradjivati sa igracima tipa Nedovic, Kalinic, Lucic, mozda Gagi Milosavljevic. Oni se aktivno krecu bez lopte, mada ni blizu kretnji Herisa, Granta, Bizlija, Morisa, Mareja, Bartona itd.
Prosto mi nismo ta skola kosarke, tesko ce to ici.
Najblizi tome su Spanci i Argentinci, zato smo i gledali to finale letos. Uporedite igru bez lopte Deka i Bjelice, Kampaca i Micica, Ljulja i Nedovica, Rubia i Teodosica, Rodrigeza i Bogdanovica, Fernandeza i Gudurica...
(milos, 15. januar 2020 16:32)
Imamo ih nego ih Djordjevic nije zvao.
pre 4 godine
(Kasper, 15. januar 2020 16:18
Što zaboravi Micova ? Da bi "ugurao" Jaramaza?Pogodio dečko od table i ajde u reprezentaciju . Nije više Đorđević selektor.
pre 4 godine
@NO PASARAN
Kakav crni Jaramaz ispred kapitena Tea u reprezentaciji? au covece gde ti ode zbog jedne trojke.. ?
pre 4 godine
miro split
Da je neke sreće da vi hrvati priznate da nemate trenera, pa da pozovete nekog srbina na klupu, bili bi kandidati za medalju na Olimpijadi.
Obzirom da je to nemoguće, verovatno ćete olimpijadu gledati iz fotelja.
A imate ekipu, uz poslovično naturalizovanje jednog amera na pleju da to još bolje poveže, pa Simon, pa Hezonja,Bender,Žižić,Tomić,Zubac..da se sa svakom ekipom na svetu muški pobijete......Ali džabe....
A Kokoškov je napravio sjajnu stvar izborom Melouna, napravio je otklon od mogućih mešetarenja rukovodstva u savezu, što samo po sebi donosi još jedan veliki kvalitet ekipi koja ode na takmičenje.
Drugi kvaliteti, prepisivanje Denverovog napada ali i ideja u odbrani, su tek dodatni kvalitet.
pre 4 godine
Da bi Jokic u reprezentaciji igrao kao u Denveru, on mora biti okruzen igracima kao sto ih ima Denver.
A mi takve igrace uglavnom nemamo.
Kod nas se generalno jako malo polaze na igru bez lopte, utrcavanja, kretanje u praznom prostoru, fizicku igru. Nasi igraci, narocito bekovi, se od malena uce da drze loptu kod sebe sto je duze moguce. Uzmite npr. Teodosica, Micica, Jovica, Bogdanovica, Bjelicu - svi oni obozavaju loptu, ali ne vole da se krecu mnogo bez nje.
Jokicev nacin igranja kosarke je tesko uklopiti sa takvim igracima. On eventualno moze dobro saradjivati sa igracima tipa Nedovic, Kalinic, Lucic, mozda Gagi Milosavljevic. Oni se aktivno krecu bez lopte, mada ni blizu kretnji Herisa, Granta, Bizlija, Morisa, Mareja, Bartona itd.
Prosto mi nismo ta skola kosarke, tesko ce to ici.
Najblizi tome su Spanci i Argentinci, zato smo i gledali to finale letos. Uporedite igru bez lopte Deka i Bjelice, Kampaca i Micica, Ljulja i Nedovica, Rubia i Teodosica, Rodrigeza i Bogdanovica, Fernandeza i Gudurica...
pre 4 godine
Dati plamliju i bartonu srpski pasos
pre 4 godine
NIJE TIM JEDAN IGRAČ!
(nbgd, 15. januar 2020 15:09)
Zato se ovo sad i radi, zbog tog jednog igraca smo i prosli kako smo prošli na svetskom. A taj igrač po reči bivseg selektora bi jedini mogao da igra sa njim i predsednikom saveza. Sad ce jokic biti stub i razigravati celu ekipu...
pre 4 godine
pravi se ozbiljna prica i to mi se svidja .
pre 4 godine
Sve pohvale,do medalje u tokiu a sledeče godine da ih doče kamo konačno posle 19 godina sa evropskim zlatom.P.S vratite nam crvene dresove i uzmite Nike,Adidas,Air Jordan ili Champion kao nekada jer to zaslužujemo.
pre 4 godine
Kolko me secanje sluzi uvek kad smo uzimali medalje nikad se nije gradila igra za jednog coveka.Moramo imati barem 5 igraca koji imaju dovoljno samopouzdanja da odigraju odlicno u zavisnosti od taktike i kvaliteta protivnickih ekipa.Evo Spanci su uzeli SP zbog odlicne kolektivne igre.Vidim da ljudi misle da je ovo pravi potez pa ko sam ja da im zameram.Vreme ce pokazati da li je ovo ispravno ili ne.
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04)
Jaramaz? Nadam da si ironican
pre 4 godine
A muta i nebojša?
pre 4 godine
Ljudi, samo bez lozenja da ne prodjemo kao na svetskom. Bez pritiska pa sta bude!
pre 4 godine
Bilo bi zanimljivo kad bi Denver zabranio Jokicu da igra za reprezentaciju...a Maloun nastavi da bude pomoćni
pre 4 godine
Ljudi...pa dali ste svesni ko je pomocnik Kokoskovu i sta sada Srbija ima?
Ja licno nemogu da verujem da je Meloun sa nama i presrecan sam.
Od 1-5 ocenio bi Melouna sa 4. i to za NBA trenere a za evropu najjaci tj. 5.
To mu dodje isto ko kad bi dosao da igra za repku marej koji je isto za ocenu 4. ili recimo badi hild,ingram,trej jang...
Velika cast i istorijski trenuci za Srbiju i jedno veliko hvala od mene za KSS i JOKICA koji je najvise kumovao dolasku Melouna.
Radujte se srbi i uzivajte kao nekada u kosarci koja ce ponovo biti prejaka.
pre 4 godine
Pa baš se i ne bih složio da ostatak ekipe ne bi mogao da igra u drugim ekipama sa zapada. Ne bi bili zvezde ali igrači rotacije isto kao u Denveru bi sigurno bili, čak neki sa klupe denvera bi bili u startnoj petorci. Najbolje Vlade da se vi ipak držite Evropske Košarke, nemate puno znanja kada je NBA u pitanju.
I da znate nemaju sve ekipe lidera, igrača franšize što je Jokić i svi imaju tako neke igrače... Ali koji bi bili bolji od najgorih evropskih. Ipak najgora ekipa NBA je za 3 klase bolja od najvećih evropskih ekipa, košarkaški gledano.
pre 4 godine
@petarczv
Za statistiku ne znam ali tebi nabija pritisak svaki dan, i to mi je neizmerno drago.
pre 4 godine
Jao ljudi nije tim jedan igrač ali kada imamo igrača koji je em dominantan, em radi za ekipu bilo bi glupo da ga ne stavimo u poziciju koja bi najbolje iskoristila njegov talenat. Nemojte da komentarišete košarku kad pojma nemate, površno je gledate i površno je razumete i nije fer to prema struci.
pre 4 godine
Sad kad Jokić reče da neće igrat jer mu je susida sa prvog kata rekla da ima neki loš predosjećaj.
Meleon more onda bit kurir za vezu sa Jokićem u Americi.
Meni je ovo komično. Da vi dovodite nekog trenera koji će nekom vizijom pomoć da Srbija napravi kvalitetni skok u košarci ja bi reka da je to pametno i dobro, ali vi dovodite čovika koji bi triba bit neki stručnjak za korištenje jednog jedinog igrača.
Obit će van se ovo o glavu. Osim Jokića vi u timu imate još jedanaest igrača, a šta s njima?
Kokoškov pravi cirkus od reprezentacije di se neće znat ni ko pije, a ni ko plaća.
pre 4 godine
NIJE TIM JEDAN IGRAČ!
pre 4 godine
Kakav je to igrac kad mu nije dovoljan jedan trener kao svim dugima?? Dražen , Novicki, Gasol su kidali u reprezentaciji bez " svojih ličnih trenera"...razmazena kvazi zvezda..
pre 4 godine
Treba nam Meloun,kako bi drugačije Jokić igrao za reprezentaciju.A treba nam i Jokić.Nije ovo loše
pre 4 godine
Hoce li i Meloun juriti sudije po parketu kada mu pulena budu samarali Gasol, Skola, Klaver...?
pre 4 godine
Kako li će samo da se sjati kuka i motika kad nam glavna vedeta "podbaci".
pre 4 godine
Ok, pozdravljam...'Ajde sve to da vidimo.
pre 4 godine
Sigurno će ovo mnogo olakšati Jokiću. Nadam se i celoj reprezentaciji...
Samo nemojmo zaboraviti da je Jokara u a Kini imao 20kg viška i da je to glavni razlog njegove lošije igre. Kao i prvih mesec dva u NBA sezoni dok se nije malo sredio i stomak pretvorio u trbušnjake.
pre 4 godine
Ovo je ujedno i već drugi odgovor lično,ali ne i direktno Željku Obradoviću koji je na konferenciji za novinare rekao da kad ijedan trener košarkaški bude nešto rekao o igri reprezentacije na prošlom SP,reći ću i ja.Vlade Đurović je pričao o problemima u ekipi još za vreme SP i govorio,čak i nakon prvih pobeda kako mu se ništa ne sviđa kako izgledamo.A čovek je bez dlake na jeziku.Ovde nemam ništa protiv Željka,ali i više je nego očigledno da ne želi da se zameri Saši,Danilović,itd,iako ih je on stvorio,i vinuo u visine.
pre 4 godine
Djurovic je ovde sve lepo rekao. Da je Teo bio u Kini onda bi se znalo ko je glavni a kad je on otpao onda je nastao haos. Obicno se kaze kako Jokic nema ego, sto je potpuno pogresno. Svaki igrac ima ego, samo je pitanje sta je kome vazno i sta je kome prioritet. Jokic nema problema sa tim da neko drugi postigne najvise koseva, da neko drugi ima vise suteva, da neko drugi sutne u poslednjem napadu, da neko drugi da intervju za medije itd ali mu je bitno da se igra preko njega. Ako se ne igra preko njega onda se on unervozi, pogotovu ako se igra preko nekog ko ne vidi dobro igru kao on, kao npr. Marej u Denveru. Na utakmici protiv Klipersa Chansi Bilaps je stavio statistiku koliko koji igrac ima dodira sa loptom i po toj statistici u vrhu su Lebron, Luka, Jokic, Harden, ali sa jednom ogromnom razlikom a to je da se kod Jokica lopta najkrace zadrzava. Ja se za Jokica ne brinem ali me brinu svi ostali. U Kini su svi mislili za sebe da su vazniji nego sto u stvari jesu. Ne znam ko je glavni krivac ali cinjenica je da u Kini nije bilo hemije medju igracima a ako toga nema onda sve pada u vodu pa makar ceo tim bio sastavljen od superzvezda. Sto se tice kosarkaskih problema, bitno je naci nekog niskog brzog defanzivnog beka da nam se ne bi desilo da izgubimo od Italijanske niske postave i da uopste ne odemo na OI. Ne postoji igrac koji moze da cuva bilo koga i zato je na treneru da povede odredjene igrace koji ce odigrati samo tu specijalnu ulogu.
pre 4 godine
Ide gassss
pre 4 godine
Ne bi imao nista protiv da nam se igra u reprezentaciji bazira na Jokicu kao sto je to slucaj u Denveru. Kada lopta cesce ide na njega, otvara se bezbroj mogucnosti za zavrsavanje napada, u suprotnom ako budemo igrali kao na proslom SP,mnogo smo limitirana reprezentacija i lako nas je procitati.
pre 4 godine
E sad su Ameri gotovi! Ipak smo mi zemlja kosarke koja nema titulu 18 godina! A i to kao Jugoslavija...
pre 4 godine
I ne zaboravite, ako ne računamo Jokića, naša reprezentacija ako je dobro vođena, je mnoooogo bolja od Denvera!
pre 4 godine
Secam se na SP-u u Kini vodimo protiv neke boranije 30 poena na poluvremenu. Vlado nervozan i prica kako nam igra nista ne valja. Voditelj mu se smeje a priznajem poceh i ja. Posle nekoliko dana shvatio sam o cemu je covek pricao, kiseo osmeh,gasenje televizora, mucnina u stomaku.
pre 4 godine
To nije dobro,to nije u tradiciji srpske kosarke.Nikad se reprezentacija nije okretala oko jednog igrača.Skeptičan sam za rezultate.
pre 4 godine
Nakon što smo pobedili Italijane na SP jedini je Đurović bio smušen i nezadovoljan, mi svi u euforiji, ma zlato je naše...
Sjajan analitičar!
pre 4 godine
Konacno Melon da upozna kvalitete legendarnog Birce i iskoristi ih na pravi nacin
pre 4 godine
Ovaj Đurović nije neki trener(prosečna karijera) ali zna fenomenalno i stručno da objašnjava do detalja.Milina ga je slušati u pred tekmu reprezentacije i na poluvremenu :)
pre 4 godine
Teodosić nikad nije bio lider, ni u reprezentaciji ni u klubovima. Osim one trojke protiv Španije, nikad nije bio čovjek odluke, štaviše, srljao je i promašivao. Sad je još i oronuo, lakše ga je mnogo čuvati, a rupa je u odbrani
pre 4 godine
Čekajte samo da Meloun vidi Birčevića i još malo bolje upozna Bogdana... Opet će Jokara ulaziti da odmori malo Birču, a ostalih 10 igrača, sve sa kompletnim stručnim štabom, biće u funkciji Bogdanove statistike ne bi li opet opravdao kompliment od strane Saleta "ego kao Mlečni put" nacionaleta da bi jedino on mogao da igra sa njim..
pre 4 godine
Od jokica kao "glavnog" igrača ce najvise profitirati njegovi saigrači. Jokic je idealan saigrac jer je maksimalno nesebican i odlican asistent! Svi ce profitirati i srbija i igrači i navijači. A ne ono sto su napravili djordjevic i muta da cela ekipa radi za jednog igraca da bi se on ispucavao i nabijao statistiku...
pre 4 godine
Salo u neverici
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
pre 4 godine
Znao je čovek koji je ponovo vratio kult reprezentacije, samo ubi ga sujeta i kompleksi.
pre 4 godine
Slazem se sa Djurovicem, uz Melouna iskoristicemo Jokaru do maksimuma, baziracemo igru na njemu, a Igor pokazuje od samog pocetka da sagledava stvari u celini, bravo i podrska ovoj gospodi! Takodje bih podvukao da kosarka ponovo pokazuje kako se temeljno radi, za razliku od npr. fudbala i rukometa gde se ne zna red i gde politika vodi glavnu rec.
pre 4 godine
Dabogda! Ajde da vidimo i to čudo. Ali mislim da će da se prospu, jer je u evropskom stilu košarke Jokić na nivou Mege
pre 4 godine
Đurović kao i obično priča proizvoljne gluposti. Analize na nivou prosečnog komentatora sa sajta, bez ikakvog košarkaškog pedigrea. Smeo bih se opkladiti da u životu nije pogledao Denver, a da ne pominjem bilo koju drugu ekipu iz današnje NBA lige.
pre 4 godine
Ocekujemo Rika Karlajla na klupi Slovenije
pre 4 godine
Pa ne treba nam Melon, samo stavite Nikolu na 5-icu, i dajte mu da organizuje igru, kraj price.
pre 4 godine
Svaki igrac reprezentacije nek ima svog 'Malona' da izvuce maksimum...
pre 4 godine
Secam se na SP-u u Kini vodimo protiv neke boranije 30 poena na poluvremenu. Vlado nervozan i prica kako nam igra nista ne valja. Voditelj mu se smeje a priznajem poceh i ja. Posle nekoliko dana shvatio sam o cemu je covek pricao, kiseo osmeh,gasenje televizora, mucnina u stomaku.
pre 4 godine
Ovaj Đurović nije neki trener(prosečna karijera) ali zna fenomenalno i stručno da objašnjava do detalja.Milina ga je slušati u pred tekmu reprezentacije i na poluvremenu :)
pre 4 godine
Ne bi imao nista protiv da nam se igra u reprezentaciji bazira na Jokicu kao sto je to slucaj u Denveru. Kada lopta cesce ide na njega, otvara se bezbroj mogucnosti za zavrsavanje napada, u suprotnom ako budemo igrali kao na proslom SP,mnogo smo limitirana reprezentacija i lako nas je procitati.
pre 4 godine
Slazem se sa Djurovicem, uz Melouna iskoristicemo Jokaru do maksimuma, baziracemo igru na njemu, a Igor pokazuje od samog pocetka da sagledava stvari u celini, bravo i podrska ovoj gospodi! Takodje bih podvukao da kosarka ponovo pokazuje kako se temeljno radi, za razliku od npr. fudbala i rukometa gde se ne zna red i gde politika vodi glavnu rec.
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
pre 4 godine
Znao je čovek koji je ponovo vratio kult reprezentacije, samo ubi ga sujeta i kompleksi.
pre 4 godine
Djurovic je ovde sve lepo rekao. Da je Teo bio u Kini onda bi se znalo ko je glavni a kad je on otpao onda je nastao haos. Obicno se kaze kako Jokic nema ego, sto je potpuno pogresno. Svaki igrac ima ego, samo je pitanje sta je kome vazno i sta je kome prioritet. Jokic nema problema sa tim da neko drugi postigne najvise koseva, da neko drugi ima vise suteva, da neko drugi sutne u poslednjem napadu, da neko drugi da intervju za medije itd ali mu je bitno da se igra preko njega. Ako se ne igra preko njega onda se on unervozi, pogotovu ako se igra preko nekog ko ne vidi dobro igru kao on, kao npr. Marej u Denveru. Na utakmici protiv Klipersa Chansi Bilaps je stavio statistiku koliko koji igrac ima dodira sa loptom i po toj statistici u vrhu su Lebron, Luka, Jokic, Harden, ali sa jednom ogromnom razlikom a to je da se kod Jokica lopta najkrace zadrzava. Ja se za Jokica ne brinem ali me brinu svi ostali. U Kini su svi mislili za sebe da su vazniji nego sto u stvari jesu. Ne znam ko je glavni krivac ali cinjenica je da u Kini nije bilo hemije medju igracima a ako toga nema onda sve pada u vodu pa makar ceo tim bio sastavljen od superzvezda. Sto se tice kosarkaskih problema, bitno je naci nekog niskog brzog defanzivnog beka da nam se ne bi desilo da izgubimo od Italijanske niske postave i da uopste ne odemo na OI. Ne postoji igrac koji moze da cuva bilo koga i zato je na treneru da povede odredjene igrace koji ce odigrati samo tu specijalnu ulogu.
pre 4 godine
Nakon što smo pobedili Italijane na SP jedini je Đurović bio smušen i nezadovoljan, mi svi u euforiji, ma zlato je naše...
Sjajan analitičar!
pre 4 godine
Od jokica kao "glavnog" igrača ce najvise profitirati njegovi saigrači. Jokic je idealan saigrac jer je maksimalno nesebican i odlican asistent! Svi ce profitirati i srbija i igrači i navijači. A ne ono sto su napravili djordjevic i muta da cela ekipa radi za jednog igraca da bi se on ispucavao i nabijao statistiku...
pre 4 godine
Konacno Melon da upozna kvalitete legendarnog Birce i iskoristi ih na pravi nacin
pre 4 godine
Bilo bi zanimljivo kad bi Denver zabranio Jokicu da igra za reprezentaciju...a Maloun nastavi da bude pomoćni
pre 4 godine
Salo u neverici
pre 4 godine
Treba nam Meloun,kako bi drugačije Jokić igrao za reprezentaciju.A treba nam i Jokić.Nije ovo loše
pre 4 godine
Ovo je ujedno i već drugi odgovor lično,ali ne i direktno Željku Obradoviću koji je na konferenciji za novinare rekao da kad ijedan trener košarkaški bude nešto rekao o igri reprezentacije na prošlom SP,reći ću i ja.Vlade Đurović je pričao o problemima u ekipi još za vreme SP i govorio,čak i nakon prvih pobeda kako mu se ništa ne sviđa kako izgledamo.A čovek je bez dlake na jeziku.Ovde nemam ništa protiv Željka,ali i više je nego očigledno da ne želi da se zameri Saši,Danilović,itd,iako ih je on stvorio,i vinuo u visine.
pre 4 godine
Ljudi...pa dali ste svesni ko je pomocnik Kokoskovu i sta sada Srbija ima?
Ja licno nemogu da verujem da je Meloun sa nama i presrecan sam.
Od 1-5 ocenio bi Melouna sa 4. i to za NBA trenere a za evropu najjaci tj. 5.
To mu dodje isto ko kad bi dosao da igra za repku marej koji je isto za ocenu 4. ili recimo badi hild,ingram,trej jang...
Velika cast i istorijski trenuci za Srbiju i jedno veliko hvala od mene za KSS i JOKICA koji je najvise kumovao dolasku Melouna.
Radujte se srbi i uzivajte kao nekada u kosarci koja ce ponovo biti prejaka.
pre 4 godine
Ok, pozdravljam...'Ajde sve to da vidimo.
pre 4 godine
Ide gassss
pre 4 godine
pravi se ozbiljna prica i to mi se svidja .
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04)
Jaramaz? Nadam da si ironican
pre 4 godine
Teodosić nikad nije bio lider, ni u reprezentaciji ni u klubovima. Osim one trojke protiv Španije, nikad nije bio čovjek odluke, štaviše, srljao je i promašivao. Sad je još i oronuo, lakše ga je mnogo čuvati, a rupa je u odbrani
pre 4 godine
Ocekujemo Rika Karlajla na klupi Slovenije
pre 4 godine
Pa ne treba nam Melon, samo stavite Nikolu na 5-icu, i dajte mu da organizuje igru, kraj price.
pre 4 godine
Čekajte samo da Meloun vidi Birčevića i još malo bolje upozna Bogdana... Opet će Jokara ulaziti da odmori malo Birču, a ostalih 10 igrača, sve sa kompletnim stručnim štabom, biće u funkciji Bogdanove statistike ne bi li opet opravdao kompliment od strane Saleta "ego kao Mlečni put" nacionaleta da bi jedino on mogao da igra sa njim..
pre 4 godine
Dati plamliju i bartonu srpski pasos
pre 4 godine
Koliko ovde ljudi lupetaju a da ne prate nista...
Igra zasnovana na jednom igracu u slucaju Jokic je sve samo ne to u bukvalnom smislu. Igra zasnovana na njegovoj viziji, najcescem doidiru sa loptom je upravo najbolja timska kosarka u kojoj svi drugi igraju bolje i iznad svojih mogucnosti. Lik spaja saigrace sa kosem.
Ekstremno nesebican kosarkas koji cesto u NBA ne da ni 10 poena a direkto utice na pobedu svog tima mnogim "sitnicama" i reakcijama na terenu. Bolesno dobro vidi i cita igru - automatski sve ide brze, odbrana ne reaguje na vreme itd.
Udvojis ga, ide pas koji niko ne predvidi, pustis iznad, trojka, izolujes 1 na 1, ide ledjna tehnika ili probijanje licem ka kosu - stvaranje viska za proigravanje ili lagani poeni (ima najmeksu ruku oko obruca na planeti). Kako god okrenes, nalazi u 90% prava resenja u datom momentu i postavci na terenu i to ceo svet vidi samo mi nesto filozofiramo.
Dakle. Jokic sa loptom pa makar i u "prolazu" (bez mnogo zadrzavanja i spustanja u dribling) = timska kosarka puna protoka i pasa vise - igra u kojoj mi briljiramo - prethodno svetsko i olimpijske igre sa Teom kao kreatorom su primer. Nikola je ta timska poezija i kosarkaski vic.
E sad, druga tema je moguci neuspeh takvog koncepta (cvrsto verujem da uspeva) - ALI kad imas najboljeg ili top2 centra NBA, koji toliko igra timski i saigrace cini boljima, sasvim je prirodno da ovako nesto pokusas a ne da se prica unapred i pretpostavlja u prazno. U tome smo strucnjaci, nazalost.
pre 4 godine
Sigurno će ovo mnogo olakšati Jokiću. Nadam se i celoj reprezentaciji...
Samo nemojmo zaboraviti da je Jokara u a Kini imao 20kg viška i da je to glavni razlog njegove lošije igre. Kao i prvih mesec dva u NBA sezoni dok se nije malo sredio i stomak pretvorio u trbušnjake.
pre 4 godine
A muta i nebojša?
pre 4 godine
Teodosić nikad nije bio lider, ni u reprezentaciji ni u klubovima. Osim one trojke protiv Španije, nikad nije bio čovjek odluke, štaviše, srljao je i promašivao. Sad je još i oronuo, lakše ga je mnogo čuvati, a rupa je u odbrani
(sasa pg, 15. januar 2020 14:04)
2009 sam pobedio Sloveniju, 2014 razbio Francuze, 2016 razbio Australijance.
Za Cska na svakom F4 i vise nego korektan.
Jedino sto si u pravu je da mu je polako prosao zenit, ali za turnirski sistem takmicenja moze da bude vrh, sto su nam dokazali i Spanci koji osvojise titulu a pogledaj sada formu ljulja, klavera, rudija i ostatka ekipe..
pre 4 godine
Svaki igrac koji bude imao problem sto ce se igra reprezentacije vrteti oko najboljeg centra NBA lige, treba sam da napusti reprezentaciju.
pre 4 godine
MOGU SAMO JEDNO DA KAŽEM:
SVAKA ČAST g.MELOUN !
Ovaj čovek pokazuje nešto što je iznad uobičajenog poslovičnog Američkog profesionalizma !
Ovo može da bude prekretnica u našoj košarci jer se stari sistem "potrošio".
Došlo je novo vreme, potre bni su novi ljudi a Kokoškov je pravi potez TO SE VEĆ SAD VIDI.
NIKOLA & TEODOSIĆ.....
TO će biti vatromet neverovatne košarke ubedjen sam ! Kokoškov ima veliko iskustvo i u NBA i kao osvajač Evropskog prvenstva .
A o Melounu da ne govorimo , njegov sistem zasnovan na Jokića kao POINT-CENTRU doveo je osrednji Denver u Vrh NBA !TAJ ČOVEK JE VEĆ UŠAO U KOŠARKAŠKE UDŽBENIKE.
Moram ovde da se poslužim jednom frazom "I oficir i đentlmen...!
pre 4 godine
NIJE TIM JEDAN IGRAČ!
(nbgd, 15. januar 2020 15:09)
Zato se ovo sad i radi, zbog tog jednog igraca smo i prosli kako smo prošli na svetskom. A taj igrač po reči bivseg selektora bi jedini mogao da igra sa njim i predsednikom saveza. Sad ce jokic biti stub i razigravati celu ekipu...
pre 4 godine
Da je akcenat bio na Jokicu u Kini,ostali igraci bi bili duplo bolji...u Kini,kao da su svi bezali od odgovornosti,nije bilo startne petorke i to je najveca greska,Micic je podbacio iz istog razloga,pre i posle Kine,vidite,igra fantasticno,da mu je receno da je vodja orkestra,bili bi prvaci...Djordjevic-podbacio,niko drugi!
pre 4 godine
Kako li će samo da se sjati kuka i motika kad nam glavna vedeta "podbaci".
pre 4 godine
Ovo je sjajna vest. Dodao bih i da Beli ove sezone igra odlično. Mislim da zasluge za to idu upravo Kokoškovu. Mislim da ćemo sada dostići potencijal koji nismo realizovali u Kini.
pre 4 godine
Kakav je to igrac kad mu nije dovoljan jedan trener kao svim dugima?? Dražen , Novicki, Gasol su kidali u reprezentaciji bez " svojih ličnih trenera"...razmazena kvazi zvezda..
pre 4 godine
To nije dobro,to nije u tradiciji srpske kosarke.Nikad se reprezentacija nije okretala oko jednog igrača.Skeptičan sam za rezultate.
pre 4 godine
I ne zaboravite, ako ne računamo Jokića, naša reprezentacija ako je dobro vođena, je mnoooogo bolja od Denvera!
pre 4 godine
muta, nesa ilic, kum antonic tzv provizijski "strucni" stab ne moze da se poredi sa suvim profesionalcima kokoskovim, melounom, milojem, jovanovicem? ok grobari probali smo da sve I svja bude ovaj sesti igrac najgore nba ekipe, nismo uspeli, dajte da probamo da glavni bude najbolji centar nba, clan prve petorke nba, prvi srpski franzisni igrac pa da vidimo.
pre 4 godine
Đurović kao i obično priča proizvoljne gluposti. Analize na nivou prosečnog komentatora sa sajta, bez ikakvog košarkaškog pedigrea. Smeo bih se opkladiti da u životu nije pogledao Denver, a da ne pominjem bilo koju drugu ekipu iz današnje NBA lige.
pre 4 godine
Jao ljudi nije tim jedan igrač ali kada imamo igrača koji je em dominantan, em radi za ekipu bilo bi glupo da ga ne stavimo u poziciju koja bi najbolje iskoristila njegov talenat. Nemojte da komentarišete košarku kad pojma nemate, površno je gledate i površno je razumete i nije fer to prema struci.
pre 4 godine
Da bi Jokic u reprezentaciji igrao kao u Denveru, on mora biti okruzen igracima kao sto ih ima Denver.
A mi takve igrace uglavnom nemamo.
Kod nas se generalno jako malo polaze na igru bez lopte, utrcavanja, kretanje u praznom prostoru, fizicku igru. Nasi igraci, narocito bekovi, se od malena uce da drze loptu kod sebe sto je duze moguce. Uzmite npr. Teodosica, Micica, Jovica, Bogdanovica, Bjelicu - svi oni obozavaju loptu, ali ne vole da se krecu mnogo bez nje.
Jokicev nacin igranja kosarke je tesko uklopiti sa takvim igracima. On eventualno moze dobro saradjivati sa igracima tipa Nedovic, Kalinic, Lucic, mozda Gagi Milosavljevic. Oni se aktivno krecu bez lopte, mada ni blizu kretnji Herisa, Granta, Bizlija, Morisa, Mareja, Bartona itd.
Prosto mi nismo ta skola kosarke, tesko ce to ici.
Najblizi tome su Spanci i Argentinci, zato smo i gledali to finale letos. Uporedite igru bez lopte Deka i Bjelice, Kampaca i Micica, Ljulja i Nedovica, Rubia i Teodosica, Rodrigeza i Bogdanovica, Fernandeza i Gudurica...
pre 4 godine
Ja mislim da ovo neće biti "one man tim". Pre svega zbog karaktera Jokića i samog Kokoškova kao selektora. Jokić je potreban jer je vreme da Bogdan s nekim podeli teret u reprezentaciji. Budimo realni, Teo već duže vreme nije onaj stari, mada i sa jednom nogom u gipsu je koristan ekipi; Beli se u Kini slomio pod pritiskom. Ovaj tim će u godinama koje slede predvoditi Joka i Bogdan, a izvesno je da će ih Igor okružiti nekim mladim igračima na pozicijama krila i bekova. Bogdanu kapitenska traka, da se nosi sa medijima i pritiskom kapitenske uloge jer Jokića to smara i Jokić će biti tip-top. On da povuče na terenu kad treba, da preuzima odgovornost, i Bogdan će isto biti tip-top. Mislim da njih dvojica mogu dobro doći jedan drugome. Svi zajedno moraće naučiti da sarađuju sa Jokićem i obrnuto. Uopšte neće biti lako primeniti sistem iz Denvera na naš tim, u ma kom obliku, jer igrači nisu baš tog profila. Svi ostali, ko bude bio pozvan i ko se odazove, moraće da nauče još jednu stvar - neće uvek biti Nikole i Bogdana da im stvaraju poene ni iz čega. Količina bega od odgovornosti koju su prikazali pojedini (pr. Jovke i Gudurić) je bila kriminalna. Zato je korisno imati sistem hijerarhije.
Nikada jedan igrač ne može sam da vuče ekipu do nekog prvog mesta. Neće ni Nikola odvesti Denver dok se tamo ne napravi neka vrsta "rebildinga", nije mogao ni Bogdan reprezentaciju dok se ne naprave promene i podeli odgovornost među igračima. Košarka je bila i ostala ekipni sport.
pre 4 godine
Od jokica kao "glavnog" igrača ce najvise profitirati njegovi saigrači. Jokic je idealan saigrac jer je maksimalno nesebican i odlican asistent! Svi ce profitirati i srbija i igrači i navijači. A ne ono sto su napravili djordjevic i muta da cela ekipa radi za jednog igraca da bi se on ispucavao i nabijao statistiku...
(petarczv, 15. januar 2020 14:36)
Ostavio si svoju dnevnu dozu pljuvanja Saleta i Bogdana. Dodaj još i Divca pa kompletiraj. Ako misliš da će sada Bogdan biti zadužen da asistira vrsnim šuterima tipa; Gudura-Davidovac-Branko Lazić, jer će Meloun da prokljuvi njihove vanserijske kvalitete, onda je to smehotres. Inače, Bogdanu će biti još lakše, jer će (ukoliko Jokić bude igrao igru iz Denvera), imati nekoga da mu doda pravu loptu, pa neće morati sam sebi da pravi poziciju i da siluje šut jer ostali ili nemaju herca ili nemaju pojma.
pre 4 godine
@NO PASARAN
Kakav crni Jaramaz ispred kapitena Tea u reprezentaciji? au covece gde ti ode zbog jedne trojke.. ?
pre 4 godine
miro split, 15. januar 2020 15:39
Miro, ne zaboravi da je Kokoškov prvi trener i ako se pokuša s nekom reformom što se tiče stila igre, onda je to Kokoškova ideja i odgovornost. Već je uspešno vodio tim sa 2,5 igrača, a u finalu je drugo poluvreme odigrao i dobio s 0,5 od ta 2,5. Mislim da će se Igor snaći.
Ali moram priznati da mi je malo misterija šta će Malone tu, osim da pazi na svog ljubimca. U svakom slučaju, biće zanimljivo videti ih kako igraju pod ovim trenerskom vođstvom.
Don Nelson iz Dalasa je 2003 bio pomoćni trener Litvanija, koja se okitila zlatom i bila najšuterskija ekipa ikad.
pre 4 godine
NIJE TIM JEDAN IGRAČ!
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04
Navijaci Partizani imaju uvek neke diks ideje da igrac koji nije prva petorka ni u Partizanu moze da bude u prvoj petorci u reprezentaciji... Mislim stvarno, Jaramaz ispred Teodosica, Micica, Jovica????
Tako je bilo sa Bircevicem, Macvanom....Ljudi ne mogu do prve postave u klubu, ali su pocinjali u reprezentaciji. Koji vam je???
“Nista ovo ne valja”. (Na plus 30) govori koliko ovaj covek poznaje kosarku. Steta nasa sto je to video Djurovic a ne Djordjevic.
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04
Obavezno povesti Jaramaza, da nosi torbu Teodosicu.
pre 4 godine
Da bi Jokic u reprezentaciji igrao kao u Denveru, on mora biti okruzen igracima kao sto ih ima Denver.
A mi takve igrace uglavnom nemamo.
Kod nas se generalno jako malo polaze na igru bez lopte, utrcavanja, kretanje u praznom prostoru, fizicku igru. Nasi igraci, narocito bekovi, se od malena uce da drze loptu kod sebe sto je duze moguce. Uzmite npr. Teodosica, Micica, Jovica, Bogdanovica, Bjelicu - svi oni obozavaju loptu, ali ne vole da se krecu mnogo bez nje.
Jokicev nacin igranja kosarke je tesko uklopiti sa takvim igracima. On eventualno moze dobro saradjivati sa igracima tipa Nedovic, Kalinic, Lucic, mozda Gagi Milosavljevic. Oni se aktivno krecu bez lopte, mada ni blizu kretnji Herisa, Granta, Bizlija, Morisa, Mareja, Bartona itd.
Prosto mi nismo ta skola kosarke, tesko ce to ici.
Najblizi tome su Spanci i Argentinci, zato smo i gledali to finale letos. Uporedite igru bez lopte Deka i Bjelice, Kampaca i Micica, Ljulja i Nedovica, Rubia i Teodosica, Rodrigeza i Bogdanovica, Fernandeza i Gudurica...
(milos, 15. januar 2020 16:32)
Imamo ih nego ih Djordjevic nije zvao.
pre 4 godine
Obavezno povesti Jaramaza, da nosi torbu Teodosicu.
(milan, 15. januar 2020 16:39)
Da nosi Teodosića u torbi u koju ga je strpao protiv Virtusa.
pre 4 godine
miro split
Da je neke sreće da vi hrvati priznate da nemate trenera, pa da pozovete nekog srbina na klupu, bili bi kandidati za medalju na Olimpijadi.
Obzirom da je to nemoguće, verovatno ćete olimpijadu gledati iz fotelja.
A imate ekipu, uz poslovično naturalizovanje jednog amera na pleju da to još bolje poveže, pa Simon, pa Hezonja,Bender,Žižić,Tomić,Zubac..da se sa svakom ekipom na svetu muški pobijete......Ali džabe....
A Kokoškov je napravio sjajnu stvar izborom Melouna, napravio je otklon od mogućih mešetarenja rukovodstva u savezu, što samo po sebi donosi još jedan veliki kvalitet ekipi koja ode na takmičenje.
Drugi kvaliteti, prepisivanje Denverovog napada ali i ideja u odbrani, su tek dodatni kvalitet.
pre 4 godine
Što zaboravi Micova ? Da bi "ugurao" Jaramaza?Pogodio dečko od table i ajde u reprezentaciju . Nije više Đorđević selektor.
(Tex Willer, 15. januar 2020 16:34)
Micov ima 34 godine, a igrače u tim godinama treba zvati isključivo u slučaju posedovanja vanserijskog kvaliteta, kvaliteta koji poseduje recimo neko poput Tea, i ranije Krstića, Divca i td. Ne treba pozivati Micova na uštrb deset godina mlađeg Jaramaza koji može biti koristan za reprezentaciju u godinama koje dolaze. Jedino što neko može imati protiv njega je to što igra za Partizan. Osim toga je vrlo dobar igrač, odličan u odbrani i vrlo koristan u napadu. Dobar u utrčavanju(što je pogotovo značajno zbog Jokića), pristojan šuter i fantastično trči kontre. On je sve ono što Lazić i Micov nisu, a lagano je i ono što jesu. Plus je mnogo mlađi od njih.
pre 4 godine
Dabogda! Ajde da vidimo i to čudo. Ali mislim da će da se prospu, jer je u evropskom stilu košarke Jokić na nivou Mege
pre 4 godine
Hoce li i Meloun juriti sudije po parketu kada mu pulena budu samarali Gasol, Skola, Klaver...?
pre 4 godine
Ne volim bas nesto Djurovica ali svaka mu je na mestu. Veliki i mudar potez saveza je ovo sto su uradili. Sa Igorem smo osigurali Bjelicu i Bogdana, sa Majkom Jokica. Bice tu mesta sigurno i za smajlija. Mozda ce malo da skripi na pleju u zavisnosti od povreda ali ja sam totalni optimista.
pre 4 godine
Sve pohvale,do medalje u tokiu a sledeče godine da ih doče kamo konačno posle 19 godina sa evropskim zlatom.P.S vratite nam crvene dresove i uzmite Nike,Adidas,Air Jordan ili Champion kao nekada jer to zaslužujemo.
pre 4 godine
Da Meloun pristane da bude pomocni trener strane reprezentacije,govori o njemu kao velikom coveku,normalnom i sirokoumnom.Ovakvih ljudi je nazalost sve manje u danasnje vreme
pre 4 godine
Kolko me secanje sluzi uvek kad smo uzimali medalje nikad se nije gradila igra za jednog coveka.Moramo imati barem 5 igraca koji imaju dovoljno samopouzdanja da odigraju odlicno u zavisnosti od taktike i kvaliteta protivnickih ekipa.Evo Spanci su uzeli SP zbog odlicne kolektivne igre.Vidim da ljudi misle da je ovo pravi potez pa ko sam ja da im zameram.Vreme ce pokazati da li je ovo ispravno ili ne.
pre 4 godine
Ljudi, samo bez lozenja da ne prodjemo kao na svetskom. Bez pritiska pa sta bude!
pre 4 godine
Čeka se Šljivančanin (Plamli).
pre 4 godine
@ Kosta
Bog ti da zdravlja Kosta i tebi i ciloj tvojoj familiji ali ja se nisan doša ovdi prepucavat o Hrvatima i Srbima.
Nemoj mi zamirit ali san prestar za to.
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04)
Jaramaz? Nadam da si ironican
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kiam, 15. januar 2020 15:11)
Stvarno ne znam zašto misliš da je bio ironičan. Ok, Ogi nije plejmejker ali definitivno ga treba pozivati polako na okupljanja pošto Gagi ima mnogo problema sa povredama, te će nam dobro doći kombo bek koji igra odličnu odbranu. Mlađi je od Jovića, bolji od Gudure. Lazića ne računam kao košarkaša. Ogi je idealno rešenje da se rotira sa Bogdanom na poziciji 2. Još ako se Gagi oporavi, ma mi-li-na. Ne znam oduše kakva je situacija sa Nedovićem. On bi tu naravno imao prednost u slučaju da bude u dobroj formi. Tri odlične dvojke u svakom slučaju. Plus Micić, plus Teo. Kalina i Luča na trojci, Bjelica i Mačvan na četvorci. Milutinov, jokić i Bobi na centru i to je to.
pre 4 godine
@Dvokorak
Ne sumnjam ja u Kokoškova, ali mislin da puno baba proizvede kilavo dite.
Nije Jokić dite i ne triba mu Branko kockica.
Iskreno bi volija da grišin.
pre 4 godine
(Kasper, 15. januar 2020 16:18
Što zaboravi Micova ? Da bi "ugurao" Jaramaza?Pogodio dečko od table i ajde u reprezentaciju . Nije više Đorđević selektor.
pre 4 godine
Svaki igrac reprezentacije nek ima svog 'Malona' da izvuce maksimum...
pre 4 godine
E sad su Ameri gotovi! Ipak smo mi zemlja kosarke koja nema titulu 18 godina! A i to kao Jugoslavija...
pre 4 godine
TEO je jedan majstor carobnjak najbolji play sto je srbija ikada imala videli smo nad sp kako smo prosli bez njega
pre 4 godine
PO vestima americke profesionalne kosarke Meloun je konsultant,ne pomocni trener kako se ovde tumaci angazovanje trenera Denvera!
To je ogromna razlika jer konsultant nece biti na klupi .
Srbije tokom utakmica nase reprezentacije u kvalifikacijama za OI
Cak i takva pomoc nije na odmet,ali tako treba prihvatiti i ne stvarati euforiju.Imali smo slucajeve takvih angazovanja u tenisu,kad je Nikola Pilic vrsio slicnu duznost sa reprezentacijom Srbije.
Uostalom samo lice na platnom spisku ili zvanicno prijavljeno od maticne sportske asocijacije ulazi u protokol za svaku utakmicu.Toliko.
pre 4 godine
Jumko
Legendo, otkud sad Klaver u celoj prici protiv Jokica kad je on zapravo unistio Bjelicu???
pre 4 godine
Sad kad Jokić reče da neće igrat jer mu je susida sa prvog kata rekla da ima neki loš predosjećaj.
Meleon more onda bit kurir za vezu sa Jokićem u Americi.
Meni je ovo komično. Da vi dovodite nekog trenera koji će nekom vizijom pomoć da Srbija napravi kvalitetni skok u košarci ja bi reka da je to pametno i dobro, ali vi dovodite čovika koji bi triba bit neki stručnjak za korištenje jednog jedinog igrača.
Obit će van se ovo o glavu. Osim Jokića vi u timu imate još jedanaest igrača, a šta s njima?
Kokoškov pravi cirkus od reprezentacije di se neće znat ni ko pije, a ni ko plaća.
pre 4 godine
Pominju se vizije, timska igra, duh repke, a basket je vrlo prost sport. Igra se svede na pick n roll uglavnom. Dva na dva i tu Jokic sa dobrim suterom ubija, Jokic sa krilom ubija, Teo u svim kombinacijama ubija. Sad odbrana je malo tuzna ali ako se Markovic predomisli mi imamo spoljnu liniju pokrivenu. Bjelica u Sacramentu zatvara odlicno pa ne vidim zasto ne bi i ovde. Koliko mi hvalili Jokica on se ponasa kao deriste: Prodju dve utakmice, a on ne sutira na kos i zato nam treba Maloun da nam se to ne desi u nekom cetvrtfinalu ili polufinalu. Da mu kaze odbicu ti od plate :) Sad kako ce reagovati Teo pitanje je pravo. Mozda odbije poziv zbog Saleta! Ne znam ali bih voleo da se igra svede na visoki pik sa centrom uz utrcavanja krila i dobrim sutem za tri. Boban je za penziju, Bogdan epizodista
pre 4 godine
Ovako.
Imamo najboljeg centra sveta, trener koji ga je uzdigao tamo je pristao da pomogne trenerima naše reprezentacije? Pa vrh! Morate da razumete Jokic u drugom NBA timu, pod drugim trenerom nije ni deo ovog Jokica sada. To je realnost. Videli smo letos kako Đorđević nije umeo da ga iskoristi i ovo Kokoškov hoće da bude siguran da će ga iskoristiti kako treba.(ko je ovde lud, 15. januar 2020 02:00)
Naravno, vrh, vrh dna.
Kolektivna malogradjanska psiha, stvorila je neverovatnu pricu oko Jokica, savremenog gladijatora, koji tim vegetativnim umovima predstavlja simbol uspeha u zivotu. Popularnost, novac.
U degradiranom drustvu ne postoji etika, moral, postovanje, bilo koja aksioloska mera zdravlja tog drustva.
Mrznja je satanizovala legendarnog Sala Nacionala, on je covek velikog ega, mali trener...
Odjednom, bitan je samo jedan kosarkas, ostali su pijuni. Oni su tu u cilju da doticni nesto osvoji(klasican americki sablon) da se glorifikuje i na kraju primi sve zasluge.
Pijuni su tu, takodje, ako stvari krenu po zlu da preuzmu odgovornost, krivicu, zastite glavnu investiciju.
Jer ovo je sada privatna reprezentacija, a rulja od hleba i igara zeli da vidi samo najboljeg centra sveta u glavnoj ulozi.
Ne mislim na ovoga centra sto je osvojio prsten sa Torontom i SP sa Spanijom, taj nema statistiku, nema max ugovor.
Jokic se mora pravilno iskoristiti.
Da je neko znao ranije da iskoristi neke igrace, sta smo sve mogli osvojiti sa reprezentacijom.
pre 4 godine
Napravice one man tim,smo je problem sto ostali igraci to nece prihvatiti i tu ce da dodje do razdora od kojega se necemo oporaviti.Po meni, Jokic nije potreban reprezentaciji, ovu pricu gura Misko Raznatovic.
pre 4 godine
Još jedna stvar, sad tek bacih pogled na neke komentare ovde. Toliko loženje je krenulo, a Meloun će biti tu da prati i iskontroliše Jokića. Kakav Kokoškov, da je on zvao Melouna ili nešto odlučivao. Ni KSS nije odlučivao ništa, osim što su možda odlučili da nam je Jokić potreban. Pa kad su pozvali tamo, ovi su rekli: ok, ali Majk ide u paketu sa njim.
Super je što će Meloun biti tu i može biti koristan, a Igoru neće škoditi da čuje nečije mišljenje, ali imajte na umu kakav se Jokić vratio u Denver posle SP - sa 20ak kilograma viška, potpuno psihički i emotivno oronuo, da im je trebalo tri meseca da ga povrate. Meloun je tu da ne dozvoli da se to ponovi, a i da pokupi neke utiske i informacije usput. I ne krivim ga, i ja da uložim 150 miliona u nekog, bilo bi mi stalo da se očuva.
pre 4 godine
@petarczv
Za statistiku ne znam ali tebi nabija pritisak svaki dan, i to mi je neizmerno drago.
pre 4 godine
Колико хипокризије овде сад кад је Малоумн позван у репрезентацију. Кад Нагеци пукну у некој небитној утакмици, Малоумн попије салве увреда као тренер, јер наводно н'уме. Те не ваља тактика, те Малоумн форсира Бартона, те Малоумн шаблонски води екипу, итд.... Сад ваља, одличан тренер, он ће да зна шта и како.
pre 4 godine
Pa baš se i ne bih složio da ostatak ekipe ne bi mogao da igra u drugim ekipama sa zapada. Ne bi bili zvezde ali igrači rotacije isto kao u Denveru bi sigurno bili, čak neki sa klupe denvera bi bili u startnoj petorci. Najbolje Vlade da se vi ipak držite Evropske Košarke, nemate puno znanja kada je NBA u pitanju.
I da znate nemaju sve ekipe lidera, igrača franšize što je Jokić i svi imaju tako neke igrače... Ali koji bi bili bolji od najgorih evropskih. Ipak najgora ekipa NBA je za 3 klase bolja od najvećih evropskih ekipa, košarkaški gledano.
pre 4 godine
mislim da je Teo "ispusena mustikla" ali zamenu nemamo, kad se on povuce nevidim ko bi mogao dostijno da ga zameni...
pre 4 godine
Tex Willer,
onaj vas lazic ne ume ni bazen da pogodi...Ali forsiraju se igraci fmp u reprezentaciji da bi se prodali,ali ih niko nece...
pre 4 godine
@ ironičnom, komično
Ka neko ko gleda sa strane potpuno se slažem sa tebom. Srpska košarka punom parom kreće u propast.
Mlađe kategorije ne postižu rezultate, klubovi kupuju strance bez razloga i ikakvoga smisla, a sad i ova glupost sa Jokićem i savjetnikom za njegovu igru.
Nisam zlurad, dapače iskreno san zabrinut prema putu koji ste izabrali.
Možda i osvojite zlato na Olimpijadi, ali sigurno će te izgubit bazu i budućnost u košarci.
Ljudi moji vi ste teške naivčine. Niko vas ne voli zbog dvi litre popijen šljive. Svak gleda svoj interes. Neka NBA treneri nađu interes u vašin klubovima i u vašem savezu i nek ulože novce od koji će i oni i vi imat koristi.
To je pravi put u kojem će srpska košarka doživit renesansnu, a ne istant treneri od petnaest dana.
Čim masa i rublja nešto prihvati sa oduševljenjem tu nešto nevalja i siguran je put u kataklizmu.
pre 4 godine
Košarkaški pajac ponovo žonglira.
pre 4 godine
Nije ovo sjajan potez KSS videli smo njihovo iživljavanje sa Djordjevicem koji veze nema. Ovo je potez i uticaj Kokoskova koji zna šta je trenerski posao i kome vrhunski stručnjaci veruju.
pre 4 godine
Neverovatna greška Kokoškova. Kad je trenirao Sloveniju nije doveo Dragićevog Erika Spolstru iz Majamija da ga trenira. Rezultat je poznat. Zapamtite, ovo će nas upropastiti. Sve će se izmešati i nastaće haos.
pre 4 godine
Đurović kao i obično priča proizvoljne gluposti. Analize na nivou prosečnog komentatora sa sajta, bez ikakvog košarkaškog pedigrea. Smeo bih se opkladiti da u životu nije pogledao Denver, a da ne pominjem bilo koju drugu ekipu iz današnje NBA lige.
(Petar, 15. januar 2020 13:51)
Apsolutno se slažem, iako je u vezi Jokića naravno u pravu ali znam bar 10-ak komentatora na ovom portalu koji se u košarku razumeju bolje od Đurovića.
Jedan stari namćor koji decenijama svoje "iskustvo" bazira na poluinformacijama koje je čuo od drugih.
Sramota je njega navoditi kao nekakvog stručnjaka i njegovo mišljenje uzimati kao značajno.
pre 4 godine
Kazu da se Meloun vec raspituje za Bircevica i Simonovica.
pre 4 godine
Kakav je to igrac kad mu nije dovoljan jedan trener kao svim dugima?? Dražen , Novicki, Gasol su kidali u reprezentaciji bez " svojih ličnih trenera"...razmazena kvazi zvezda..
pre 4 godine
Đurović kao i obično priča proizvoljne gluposti. Analize na nivou prosečnog komentatora sa sajta, bez ikakvog košarkaškog pedigrea. Smeo bih se opkladiti da u životu nije pogledao Denver, a da ne pominjem bilo koju drugu ekipu iz današnje NBA lige.
pre 4 godine
Teodosić nikad nije bio lider, ni u reprezentaciji ni u klubovima. Osim one trojke protiv Španije, nikad nije bio čovjek odluke, štaviše, srljao je i promašivao. Sad je još i oronuo, lakše ga je mnogo čuvati, a rupa je u odbrani
pre 4 godine
To nije dobro,to nije u tradiciji srpske kosarke.Nikad se reprezentacija nije okretala oko jednog igrača.Skeptičan sam za rezultate.
pre 4 godine
Hoce li i Meloun juriti sudije po parketu kada mu pulena budu samarali Gasol, Skola, Klaver...?
pre 4 godine
Dabogda! Ajde da vidimo i to čudo. Ali mislim da će da se prospu, jer je u evropskom stilu košarke Jokić na nivou Mege
pre 4 godine
E sad su Ameri gotovi! Ipak smo mi zemlja kosarke koja nema titulu 18 godina! A i to kao Jugoslavija...
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
pre 4 godine
Kako li će samo da se sjati kuka i motika kad nam glavna vedeta "podbaci".
pre 4 godine
Čekajte samo da Meloun vidi Birčevića i još malo bolje upozna Bogdana... Opet će Jokara ulaziti da odmori malo Birču, a ostalih 10 igrača, sve sa kompletnim stručnim štabom, biće u funkciji Bogdanove statistike ne bi li opet opravdao kompliment od strane Saleta "ego kao Mlečni put" nacionaleta da bi jedino on mogao da igra sa njim..
pre 4 godine
Ovaj Đurović nije neki trener(prosečna karijera) ali zna fenomenalno i stručno da objašnjava do detalja.Milina ga je slušati u pred tekmu reprezentacije i na poluvremenu :)
pre 4 godine
Svaki igrac reprezentacije nek ima svog 'Malona' da izvuce maksimum...
pre 4 godine
Sigurno će ovo mnogo olakšati Jokiću. Nadam se i celoj reprezentaciji...
Samo nemojmo zaboraviti da je Jokara u a Kini imao 20kg viška i da je to glavni razlog njegove lošije igre. Kao i prvih mesec dva u NBA sezoni dok se nije malo sredio i stomak pretvorio u trbušnjake.
pre 4 godine
Napravice one man tim,smo je problem sto ostali igraci to nece prihvatiti i tu ce da dodje do razdora od kojega se necemo oporaviti.Po meni, Jokic nije potreban reprezentaciji, ovu pricu gura Misko Raznatovic.
pre 4 godine
Sad kad Jokić reče da neće igrat jer mu je susida sa prvog kata rekla da ima neki loš predosjećaj.
Meleon more onda bit kurir za vezu sa Jokićem u Americi.
Meni je ovo komično. Da vi dovodite nekog trenera koji će nekom vizijom pomoć da Srbija napravi kvalitetni skok u košarci ja bi reka da je to pametno i dobro, ali vi dovodite čovika koji bi triba bit neki stručnjak za korištenje jednog jedinog igrača.
Obit će van se ovo o glavu. Osim Jokića vi u timu imate još jedanaest igrača, a šta s njima?
Kokoškov pravi cirkus od reprezentacije di se neće znat ni ko pije, a ni ko plaća.
pre 4 godine
Od jokica kao "glavnog" igrača ce najvise profitirati njegovi saigrači. Jokic je idealan saigrac jer je maksimalno nesebican i odlican asistent! Svi ce profitirati i srbija i igrači i navijači. A ne ono sto su napravili djordjevic i muta da cela ekipa radi za jednog igraca da bi se on ispucavao i nabijao statistiku...
pre 4 godine
Salo u neverici
pre 4 godine
I ne zaboravite, ako ne računamo Jokića, naša reprezentacija ako je dobro vođena, je mnoooogo bolja od Denvera!
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04)
Jaramaz? Nadam da si ironican
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kiam, 15. januar 2020 15:11)
Stvarno ne znam zašto misliš da je bio ironičan. Ok, Ogi nije plejmejker ali definitivno ga treba pozivati polako na okupljanja pošto Gagi ima mnogo problema sa povredama, te će nam dobro doći kombo bek koji igra odličnu odbranu. Mlađi je od Jovića, bolji od Gudure. Lazića ne računam kao košarkaša. Ogi je idealno rešenje da se rotira sa Bogdanom na poziciji 2. Još ako se Gagi oporavi, ma mi-li-na. Ne znam oduše kakva je situacija sa Nedovićem. On bi tu naravno imao prednost u slučaju da bude u dobroj formi. Tri odlične dvojke u svakom slučaju. Plus Micić, plus Teo. Kalina i Luča na trojci, Bjelica i Mačvan na četvorci. Milutinov, jokić i Bobi na centru i to je to.
pre 4 godine
Kolko me secanje sluzi uvek kad smo uzimali medalje nikad se nije gradila igra za jednog coveka.Moramo imati barem 5 igraca koji imaju dovoljno samopouzdanja da odigraju odlicno u zavisnosti od taktike i kvaliteta protivnickih ekipa.Evo Spanci su uzeli SP zbog odlicne kolektivne igre.Vidim da ljudi misle da je ovo pravi potez pa ko sam ja da im zameram.Vreme ce pokazati da li je ovo ispravno ili ne.
pre 4 godine
Pa ne treba nam Melon, samo stavite Nikolu na 5-icu, i dajte mu da organizuje igru, kraj price.
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04)
Jaramaz? Nadam da si ironican
pre 4 godine
Neverovatna greška Kokoškova. Kad je trenirao Sloveniju nije doveo Dragićevog Erika Spolstru iz Majamija da ga trenira. Rezultat je poznat. Zapamtite, ovo će nas upropastiti. Sve će se izmešati i nastaće haos.
pre 4 godine
Sve pohvale,do medalje u tokiu a sledeče godine da ih doče kamo konačno posle 19 godina sa evropskim zlatom.P.S vratite nam crvene dresove i uzmite Nike,Adidas,Air Jordan ili Champion kao nekada jer to zaslužujemo.
pre 4 godine
Znao je čovek koji je ponovo vratio kult reprezentacije, samo ubi ga sujeta i kompleksi.
pre 4 godine
NIJE TIM JEDAN IGRAČ!
pre 4 godine
Ljudi...pa dali ste svesni ko je pomocnik Kokoskovu i sta sada Srbija ima?
Ja licno nemogu da verujem da je Meloun sa nama i presrecan sam.
Od 1-5 ocenio bi Melouna sa 4. i to za NBA trenere a za evropu najjaci tj. 5.
To mu dodje isto ko kad bi dosao da igra za repku marej koji je isto za ocenu 4. ili recimo badi hild,ingram,trej jang...
Velika cast i istorijski trenuci za Srbiju i jedno veliko hvala od mene za KSS i JOKICA koji je najvise kumovao dolasku Melouna.
Radujte se srbi i uzivajte kao nekada u kosarci koja ce ponovo biti prejaka.
pre 4 godine
Pa baš se i ne bih složio da ostatak ekipe ne bi mogao da igra u drugim ekipama sa zapada. Ne bi bili zvezde ali igrači rotacije isto kao u Denveru bi sigurno bili, čak neki sa klupe denvera bi bili u startnoj petorci. Najbolje Vlade da se vi ipak držite Evropske Košarke, nemate puno znanja kada je NBA u pitanju.
I da znate nemaju sve ekipe lidera, igrača franšize što je Jokić i svi imaju tako neke igrače... Ali koji bi bili bolji od najgorih evropskih. Ipak najgora ekipa NBA je za 3 klase bolja od najvećih evropskih ekipa, košarkaški gledano.
pre 4 godine
Ocekujemo Rika Karlajla na klupi Slovenije
pre 4 godine
Secam se na SP-u u Kini vodimo protiv neke boranije 30 poena na poluvremenu. Vlado nervozan i prica kako nam igra nista ne valja. Voditelj mu se smeje a priznajem poceh i ja. Posle nekoliko dana shvatio sam o cemu je covek pricao, kiseo osmeh,gasenje televizora, mucnina u stomaku.
pre 4 godine
mislim da je Teo "ispusena mustikla" ali zamenu nemamo, kad se on povuce nevidim ko bi mogao dostijno da ga zameni...
pre 4 godine
Slazem se sa Djurovicem, uz Melouna iskoristicemo Jokaru do maksimuma, baziracemo igru na njemu, a Igor pokazuje od samog pocetka da sagledava stvari u celini, bravo i podrska ovoj gospodi! Takodje bih podvukao da kosarka ponovo pokazuje kako se temeljno radi, za razliku od npr. fudbala i rukometa gde se ne zna red i gde politika vodi glavnu rec.
pre 4 godine
Ne bi imao nista protiv da nam se igra u reprezentaciji bazira na Jokicu kao sto je to slucaj u Denveru. Kada lopta cesce ide na njega, otvara se bezbroj mogucnosti za zavrsavanje napada, u suprotnom ako budemo igrali kao na proslom SP,mnogo smo limitirana reprezentacija i lako nas je procitati.
pre 4 godine
Djurovic je ovde sve lepo rekao. Da je Teo bio u Kini onda bi se znalo ko je glavni a kad je on otpao onda je nastao haos. Obicno se kaze kako Jokic nema ego, sto je potpuno pogresno. Svaki igrac ima ego, samo je pitanje sta je kome vazno i sta je kome prioritet. Jokic nema problema sa tim da neko drugi postigne najvise koseva, da neko drugi ima vise suteva, da neko drugi sutne u poslednjem napadu, da neko drugi da intervju za medije itd ali mu je bitno da se igra preko njega. Ako se ne igra preko njega onda se on unervozi, pogotovu ako se igra preko nekog ko ne vidi dobro igru kao on, kao npr. Marej u Denveru. Na utakmici protiv Klipersa Chansi Bilaps je stavio statistiku koliko koji igrac ima dodira sa loptom i po toj statistici u vrhu su Lebron, Luka, Jokic, Harden, ali sa jednom ogromnom razlikom a to je da se kod Jokica lopta najkrace zadrzava. Ja se za Jokica ne brinem ali me brinu svi ostali. U Kini su svi mislili za sebe da su vazniji nego sto u stvari jesu. Ne znam ko je glavni krivac ali cinjenica je da u Kini nije bilo hemije medju igracima a ako toga nema onda sve pada u vodu pa makar ceo tim bio sastavljen od superzvezda. Sto se tice kosarkaskih problema, bitno je naci nekog niskog brzog defanzivnog beka da nam se ne bi desilo da izgubimo od Italijanske niske postave i da uopste ne odemo na OI. Ne postoji igrac koji moze da cuva bilo koga i zato je na treneru da povede odredjene igrace koji ce odigrati samo tu specijalnu ulogu.
pre 4 godine
Dati plamliju i bartonu srpski pasos
pre 4 godine
NIJE TIM JEDAN IGRAČ!
(nbgd, 15. januar 2020 15:09)
Zato se ovo sad i radi, zbog tog jednog igraca smo i prosli kako smo prošli na svetskom. A taj igrač po reči bivseg selektora bi jedini mogao da igra sa njim i predsednikom saveza. Sad ce jokic biti stub i razigravati celu ekipu...
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04
Navijaci Partizani imaju uvek neke diks ideje da igrac koji nije prva petorka ni u Partizanu moze da bude u prvoj petorci u reprezentaciji... Mislim stvarno, Jaramaz ispred Teodosica, Micica, Jovica????
Tako je bilo sa Bircevicem, Macvanom....Ljudi ne mogu do prve postave u klubu, ali su pocinjali u reprezentaciji. Koji vam je???
“Nista ovo ne valja”. (Na plus 30) govori koliko ovaj covek poznaje kosarku. Steta nasa sto je to video Djurovic a ne Djordjevic.
pre 4 godine
TEO je jedan majstor carobnjak najbolji play sto je srbija ikada imala videli smo nad sp kako smo prosli bez njega
pre 4 godine
Ovako.
Imamo najboljeg centra sveta, trener koji ga je uzdigao tamo je pristao da pomogne trenerima naše reprezentacije? Pa vrh! Morate da razumete Jokic u drugom NBA timu, pod drugim trenerom nije ni deo ovog Jokica sada. To je realnost. Videli smo letos kako Đorđević nije umeo da ga iskoristi i ovo Kokoškov hoće da bude siguran da će ga iskoristiti kako treba.(ko je ovde lud, 15. januar 2020 02:00)
Naravno, vrh, vrh dna.
Kolektivna malogradjanska psiha, stvorila je neverovatnu pricu oko Jokica, savremenog gladijatora, koji tim vegetativnim umovima predstavlja simbol uspeha u zivotu. Popularnost, novac.
U degradiranom drustvu ne postoji etika, moral, postovanje, bilo koja aksioloska mera zdravlja tog drustva.
Mrznja je satanizovala legendarnog Sala Nacionala, on je covek velikog ega, mali trener...
Odjednom, bitan je samo jedan kosarkas, ostali su pijuni. Oni su tu u cilju da doticni nesto osvoji(klasican americki sablon) da se glorifikuje i na kraju primi sve zasluge.
Pijuni su tu, takodje, ako stvari krenu po zlu da preuzmu odgovornost, krivicu, zastite glavnu investiciju.
Jer ovo je sada privatna reprezentacija, a rulja od hleba i igara zeli da vidi samo najboljeg centra sveta u glavnoj ulozi.
Ne mislim na ovoga centra sto je osvojio prsten sa Torontom i SP sa Spanijom, taj nema statistiku, nema max ugovor.
Jokic se mora pravilno iskoristiti.
Da je neko znao ranije da iskoristi neke igrace, sta smo sve mogli osvojiti sa reprezentacijom.
pre 4 godine
Konacno Melon da upozna kvalitete legendarnog Birce i iskoristi ih na pravi nacin
pre 4 godine
Obavezno povesti Jaramaza, da nosi torbu Teodosicu.
(milan, 15. januar 2020 16:39)
Da nosi Teodosića u torbi u koju ga je strpao protiv Virtusa.
pre 4 godine
Košarkaški pajac ponovo žonglira.
pre 4 godine
Bilo bi zanimljivo kad bi Denver zabranio Jokicu da igra za reprezentaciju...a Maloun nastavi da bude pomoćni
pre 4 godine
Od jokica kao "glavnog" igrača ce najvise profitirati njegovi saigrači. Jokic je idealan saigrac jer je maksimalno nesebican i odlican asistent! Svi ce profitirati i srbija i igrači i navijači. A ne ono sto su napravili djordjevic i muta da cela ekipa radi za jednog igraca da bi se on ispucavao i nabijao statistiku...
(petarczv, 15. januar 2020 14:36)
Ostavio si svoju dnevnu dozu pljuvanja Saleta i Bogdana. Dodaj još i Divca pa kompletiraj. Ako misliš da će sada Bogdan biti zadužen da asistira vrsnim šuterima tipa; Gudura-Davidovac-Branko Lazić, jer će Meloun da prokljuvi njihove vanserijske kvalitete, onda je to smehotres. Inače, Bogdanu će biti još lakše, jer će (ukoliko Jokić bude igrao igru iz Denvera), imati nekoga da mu doda pravu loptu, pa neće morati sam sebi da pravi poziciju i da siluje šut jer ostali ili nemaju herca ili nemaju pojma.
pre 4 godine
Ok, pozdravljam...'Ajde sve to da vidimo.
pre 4 godine
Ide gassss
pre 4 godine
(Kasper, 15. januar 2020 16:18
Što zaboravi Micova ? Da bi "ugurao" Jaramaza?Pogodio dečko od table i ajde u reprezentaciju . Nije više Đorđević selektor.
pre 4 godine
muta, nesa ilic, kum antonic tzv provizijski "strucni" stab ne moze da se poredi sa suvim profesionalcima kokoskovim, melounom, milojem, jovanovicem? ok grobari probali smo da sve I svja bude ovaj sesti igrac najgore nba ekipe, nismo uspeli, dajte da probamo da glavni bude najbolji centar nba, clan prve petorke nba, prvi srpski franzisni igrac pa da vidimo.
pre 4 godine
Pitanje je da li će Teodosić kod ovih trenera uopšte biti u sastavu reprezentacije, a i ako bude član sumnjam de će biti u startnoj petorci. Prvi plej će biti Micić a možda i Jaramaz
(NO PASARAN, 15. januar 2020 14:04
Obavezno povesti Jaramaza, da nosi torbu Teodosicu.
pre 4 godine
Колико хипокризије овде сад кад је Малоумн позван у репрезентацију. Кад Нагеци пукну у некој небитној утакмици, Малоумн попије салве увреда као тренер, јер наводно н'уме. Те не ваља тактика, те Малоумн форсира Бартона, те Малоумн шаблонски води екипу, итд.... Сад ваља, одличан тренер, он ће да зна шта и како.
pre 4 godine
@ ironičnom, komično
Ka neko ko gleda sa strane potpuno se slažem sa tebom. Srpska košarka punom parom kreće u propast.
Mlađe kategorije ne postižu rezultate, klubovi kupuju strance bez razloga i ikakvoga smisla, a sad i ova glupost sa Jokićem i savjetnikom za njegovu igru.
Nisam zlurad, dapače iskreno san zabrinut prema putu koji ste izabrali.
Možda i osvojite zlato na Olimpijadi, ali sigurno će te izgubit bazu i budućnost u košarci.
Ljudi moji vi ste teške naivčine. Niko vas ne voli zbog dvi litre popijen šljive. Svak gleda svoj interes. Neka NBA treneri nađu interes u vašin klubovima i u vašem savezu i nek ulože novce od koji će i oni i vi imat koristi.
To je pravi put u kojem će srpska košarka doživit renesansnu, a ne istant treneri od petnaest dana.
Čim masa i rublja nešto prihvati sa oduševljenjem tu nešto nevalja i siguran je put u kataklizmu.
pre 4 godine
Treba nam Meloun,kako bi drugačije Jokić igrao za reprezentaciju.A treba nam i Jokić.Nije ovo loše
pre 4 godine
Da bi Jokic u reprezentaciji igrao kao u Denveru, on mora biti okruzen igracima kao sto ih ima Denver.
A mi takve igrace uglavnom nemamo.
Kod nas se generalno jako malo polaze na igru bez lopte, utrcavanja, kretanje u praznom prostoru, fizicku igru. Nasi igraci, narocito bekovi, se od malena uce da drze loptu kod sebe sto je duze moguce. Uzmite npr. Teodosica, Micica, Jovica, Bogdanovica, Bjelicu - svi oni obozavaju loptu, ali ne vole da se krecu mnogo bez nje.
Jokicev nacin igranja kosarke je tesko uklopiti sa takvim igracima. On eventualno moze dobro saradjivati sa igracima tipa Nedovic, Kalinic, Lucic, mozda Gagi Milosavljevic. Oni se aktivno krecu bez lopte, mada ni blizu kretnji Herisa, Granta, Bizlija, Morisa, Mareja, Bartona itd.
Prosto mi nismo ta skola kosarke, tesko ce to ici.
Najblizi tome su Spanci i Argentinci, zato smo i gledali to finale letos. Uporedite igru bez lopte Deka i Bjelice, Kampaca i Micica, Ljulja i Nedovica, Rubia i Teodosica, Rodrigeza i Bogdanovica, Fernandeza i Gudurica...
pre 4 godine
Da je akcenat bio na Jokicu u Kini,ostali igraci bi bili duplo bolji...u Kini,kao da su svi bezali od odgovornosti,nije bilo startne petorke i to je najveca greska,Micic je podbacio iz istog razloga,pre i posle Kine,vidite,igra fantasticno,da mu je receno da je vodja orkestra,bili bi prvaci...Djordjevic-podbacio,niko drugi!
pre 4 godine
miro split
Da je neke sreće da vi hrvati priznate da nemate trenera, pa da pozovete nekog srbina na klupu, bili bi kandidati za medalju na Olimpijadi.
Obzirom da je to nemoguće, verovatno ćete olimpijadu gledati iz fotelja.
A imate ekipu, uz poslovično naturalizovanje jednog amera na pleju da to još bolje poveže, pa Simon, pa Hezonja,Bender,Žižić,Tomić,Zubac..da se sa svakom ekipom na svetu muški pobijete......Ali džabe....
A Kokoškov je napravio sjajnu stvar izborom Melouna, napravio je otklon od mogućih mešetarenja rukovodstva u savezu, što samo po sebi donosi još jedan veliki kvalitet ekipi koja ode na takmičenje.
Drugi kvaliteti, prepisivanje Denverovog napada ali i ideja u odbrani, su tek dodatni kvalitet.
pre 4 godine
Đurović kao i obično priča proizvoljne gluposti. Analize na nivou prosečnog komentatora sa sajta, bez ikakvog košarkaškog pedigrea. Smeo bih se opkladiti da u životu nije pogledao Denver, a da ne pominjem bilo koju drugu ekipu iz današnje NBA lige.
(Petar, 15. januar 2020 13:51)
Apsolutno se slažem, iako je u vezi Jokića naravno u pravu ali znam bar 10-ak komentatora na ovom portalu koji se u košarku razumeju bolje od Đurovića.
Jedan stari namćor koji decenijama svoje "iskustvo" bazira na poluinformacijama koje je čuo od drugih.
Sramota je njega navoditi kao nekakvog stručnjaka i njegovo mišljenje uzimati kao značajno.
pre 4 godine
@NO PASARAN
Kakav crni Jaramaz ispred kapitena Tea u reprezentaciji? au covece gde ti ode zbog jedne trojke.. ?
pre 4 godine
Da bi Jokic u reprezentaciji igrao kao u Denveru, on mora biti okruzen igracima kao sto ih ima Denver.
A mi takve igrace uglavnom nemamo.
Kod nas se generalno jako malo polaze na igru bez lopte, utrcavanja, kretanje u praznom prostoru, fizicku igru. Nasi igraci, narocito bekovi, se od malena uce da drze loptu kod sebe sto je duze moguce. Uzmite npr. Teodosica, Micica, Jovica, Bogdanovica, Bjelicu - svi oni obozavaju loptu, ali ne vole da se krecu mnogo bez nje.
Jokicev nacin igranja kosarke je tesko uklopiti sa takvim igracima. On eventualno moze dobro saradjivati sa igracima tipa Nedovic, Kalinic, Lucic, mozda Gagi Milosavljevic. Oni se aktivno krecu bez lopte, mada ni blizu kretnji Herisa, Granta, Bizlija, Morisa, Mareja, Bartona itd.
Prosto mi nismo ta skola kosarke, tesko ce to ici.
Najblizi tome su Spanci i Argentinci, zato smo i gledali to finale letos. Uporedite igru bez lopte Deka i Bjelice, Kampaca i Micica, Ljulja i Nedovica, Rubia i Teodosica, Rodrigeza i Bogdanovica, Fernandeza i Gudurica...
(milos, 15. januar 2020 16:32)
Imamo ih nego ih Djordjevic nije zvao.
pre 4 godine
Tex Willer,
onaj vas lazic ne ume ni bazen da pogodi...Ali forsiraju se igraci fmp u reprezentaciji da bi se prodali,ali ih niko nece...
pre 4 godine
Nakon što smo pobedili Italijane na SP jedini je Đurović bio smušen i nezadovoljan, mi svi u euforiji, ma zlato je naše...
Sjajan analitičar!
pre 4 godine
pravi se ozbiljna prica i to mi se svidja .
pre 4 godine
A muta i nebojša?
pre 4 godine
MOGU SAMO JEDNO DA KAŽEM:
SVAKA ČAST g.MELOUN !
Ovaj čovek pokazuje nešto što je iznad uobičajenog poslovičnog Američkog profesionalizma !
Ovo može da bude prekretnica u našoj košarci jer se stari sistem "potrošio".
Došlo je novo vreme, potre bni su novi ljudi a Kokoškov je pravi potez TO SE VEĆ SAD VIDI.
NIKOLA & TEODOSIĆ.....
TO će biti vatromet neverovatne košarke ubedjen sam ! Kokoškov ima veliko iskustvo i u NBA i kao osvajač Evropskog prvenstva .
A o Melounu da ne govorimo , njegov sistem zasnovan na Jokića kao POINT-CENTRU doveo je osrednji Denver u Vrh NBA !TAJ ČOVEK JE VEĆ UŠAO U KOŠARKAŠKE UDŽBENIKE.
Moram ovde da se poslužim jednom frazom "I oficir i đentlmen...!
pre 4 godine
Teodosić nikad nije bio lider, ni u reprezentaciji ni u klubovima. Osim one trojke protiv Španije, nikad nije bio čovjek odluke, štaviše, srljao je i promašivao. Sad je još i oronuo, lakše ga je mnogo čuvati, a rupa je u odbrani
(sasa pg, 15. januar 2020 14:04)
2009 sam pobedio Sloveniju, 2014 razbio Francuze, 2016 razbio Australijance.
Za Cska na svakom F4 i vise nego korektan.
Jedino sto si u pravu je da mu je polako prosao zenit, ali za turnirski sistem takmicenja moze da bude vrh, sto su nam dokazali i Spanci koji osvojise titulu a pogledaj sada formu ljulja, klavera, rudija i ostatka ekipe..
pre 4 godine
Što zaboravi Micova ? Da bi "ugurao" Jaramaza?Pogodio dečko od table i ajde u reprezentaciju . Nije više Đorđević selektor.
(Tex Willer, 15. januar 2020 16:34)
Micov ima 34 godine, a igrače u tim godinama treba zvati isključivo u slučaju posedovanja vanserijskog kvaliteta, kvaliteta koji poseduje recimo neko poput Tea, i ranije Krstića, Divca i td. Ne treba pozivati Micova na uštrb deset godina mlađeg Jaramaza koji može biti koristan za reprezentaciju u godinama koje dolaze. Jedino što neko može imati protiv njega je to što igra za Partizan. Osim toga je vrlo dobar igrač, odličan u odbrani i vrlo koristan u napadu. Dobar u utrčavanju(što je pogotovo značajno zbog Jokića), pristojan šuter i fantastično trči kontre. On je sve ono što Lazić i Micov nisu, a lagano je i ono što jesu. Plus je mnogo mlađi od njih.
pre 4 godine
Nije ovo sjajan potez KSS videli smo njihovo iživljavanje sa Djordjevicem koji veze nema. Ovo je potez i uticaj Kokoskova koji zna šta je trenerski posao i kome vrhunski stručnjaci veruju.
pre 4 godine
Ovo je ujedno i već drugi odgovor lično,ali ne i direktno Željku Obradoviću koji je na konferenciji za novinare rekao da kad ijedan trener košarkaški bude nešto rekao o igri reprezentacije na prošlom SP,reći ću i ja.Vlade Đurović je pričao o problemima u ekipi još za vreme SP i govorio,čak i nakon prvih pobeda kako mu se ništa ne sviđa kako izgledamo.A čovek je bez dlake na jeziku.Ovde nemam ništa protiv Željka,ali i više je nego očigledno da ne želi da se zameri Saši,Danilović,itd,iako ih je on stvorio,i vinuo u visine.
pre 4 godine
Ovo je sjajna vest. Dodao bih i da Beli ove sezone igra odlično. Mislim da zasluge za to idu upravo Kokoškovu. Mislim da ćemo sada dostići potencijal koji nismo realizovali u Kini.
pre 4 godine
Jumko
Legendo, otkud sad Klaver u celoj prici protiv Jokica kad je on zapravo unistio Bjelicu???
pre 4 godine
Koliko ovde ljudi lupetaju a da ne prate nista...
Igra zasnovana na jednom igracu u slucaju Jokic je sve samo ne to u bukvalnom smislu. Igra zasnovana na njegovoj viziji, najcescem doidiru sa loptom je upravo najbolja timska kosarka u kojoj svi drugi igraju bolje i iznad svojih mogucnosti. Lik spaja saigrace sa kosem.
Ekstremno nesebican kosarkas koji cesto u NBA ne da ni 10 poena a direkto utice na pobedu svog tima mnogim "sitnicama" i reakcijama na terenu. Bolesno dobro vidi i cita igru - automatski sve ide brze, odbrana ne reaguje na vreme itd.
Udvojis ga, ide pas koji niko ne predvidi, pustis iznad, trojka, izolujes 1 na 1, ide ledjna tehnika ili probijanje licem ka kosu - stvaranje viska za proigravanje ili lagani poeni (ima najmeksu ruku oko obruca na planeti). Kako god okrenes, nalazi u 90% prava resenja u datom momentu i postavci na terenu i to ceo svet vidi samo mi nesto filozofiramo.
Dakle. Jokic sa loptom pa makar i u "prolazu" (bez mnogo zadrzavanja i spustanja u dribling) = timska kosarka puna protoka i pasa vise - igra u kojoj mi briljiramo - prethodno svetsko i olimpijske igre sa Teom kao kreatorom su primer. Nikola je ta timska poezija i kosarkaski vic.
E sad, druga tema je moguci neuspeh takvog koncepta (cvrsto verujem da uspeva) - ALI kad imas najboljeg ili top2 centra NBA, koji toliko igra timski i saigrace cini boljima, sasvim je prirodno da ovako nesto pokusas a ne da se prica unapred i pretpostavlja u prazno. U tome smo strucnjaci, nazalost.
pre 4 godine
Ja mislim da ovo neće biti "one man tim". Pre svega zbog karaktera Jokića i samog Kokoškova kao selektora. Jokić je potreban jer je vreme da Bogdan s nekim podeli teret u reprezentaciji. Budimo realni, Teo već duže vreme nije onaj stari, mada i sa jednom nogom u gipsu je koristan ekipi; Beli se u Kini slomio pod pritiskom. Ovaj tim će u godinama koje slede predvoditi Joka i Bogdan, a izvesno je da će ih Igor okružiti nekim mladim igračima na pozicijama krila i bekova. Bogdanu kapitenska traka, da se nosi sa medijima i pritiskom kapitenske uloge jer Jokića to smara i Jokić će biti tip-top. On da povuče na terenu kad treba, da preuzima odgovornost, i Bogdan će isto biti tip-top. Mislim da njih dvojica mogu dobro doći jedan drugome. Svi zajedno moraće naučiti da sarađuju sa Jokićem i obrnuto. Uopšte neće biti lako primeniti sistem iz Denvera na naš tim, u ma kom obliku, jer igrači nisu baš tog profila. Svi ostali, ko bude bio pozvan i ko se odazove, moraće da nauče još jednu stvar - neće uvek biti Nikole i Bogdana da im stvaraju poene ni iz čega. Količina bega od odgovornosti koju su prikazali pojedini (pr. Jovke i Gudurić) je bila kriminalna. Zato je korisno imati sistem hijerarhije.
Nikada jedan igrač ne može sam da vuče ekipu do nekog prvog mesta. Neće ni Nikola odvesti Denver dok se tamo ne napravi neka vrsta "rebildinga", nije mogao ni Bogdan reprezentaciju dok se ne naprave promene i podeli odgovornost među igračima. Košarka je bila i ostala ekipni sport.
pre 4 godine
@Dvokorak
Ne sumnjam ja u Kokoškova, ali mislin da puno baba proizvede kilavo dite.
Nije Jokić dite i ne triba mu Branko kockica.
Iskreno bi volija da grišin.
pre 4 godine
Jao ljudi nije tim jedan igrač ali kada imamo igrača koji je em dominantan, em radi za ekipu bilo bi glupo da ga ne stavimo u poziciju koja bi najbolje iskoristila njegov talenat. Nemojte da komentarišete košarku kad pojma nemate, površno je gledate i površno je razumete i nije fer to prema struci.
pre 4 godine
Svaki igrac koji bude imao problem sto ce se igra reprezentacije vrteti oko najboljeg centra NBA lige, treba sam da napusti reprezentaciju.
pre 4 godine
Ne volim bas nesto Djurovica ali svaka mu je na mestu. Veliki i mudar potez saveza je ovo sto su uradili. Sa Igorem smo osigurali Bjelicu i Bogdana, sa Majkom Jokica. Bice tu mesta sigurno i za smajlija. Mozda ce malo da skripi na pleju u zavisnosti od povreda ali ja sam totalni optimista.
pre 4 godine
Još jedna stvar, sad tek bacih pogled na neke komentare ovde. Toliko loženje je krenulo, a Meloun će biti tu da prati i iskontroliše Jokića. Kakav Kokoškov, da je on zvao Melouna ili nešto odlučivao. Ni KSS nije odlučivao ništa, osim što su možda odlučili da nam je Jokić potreban. Pa kad su pozvali tamo, ovi su rekli: ok, ali Majk ide u paketu sa njim.
Super je što će Meloun biti tu i može biti koristan, a Igoru neće škoditi da čuje nečije mišljenje, ali imajte na umu kakav se Jokić vratio u Denver posle SP - sa 20ak kilograma viška, potpuno psihički i emotivno oronuo, da im je trebalo tri meseca da ga povrate. Meloun je tu da ne dozvoli da se to ponovi, a i da pokupi neke utiske i informacije usput. I ne krivim ga, i ja da uložim 150 miliona u nekog, bilo bi mi stalo da se očuva.
pre 4 godine
@petarczv
Za statistiku ne znam ali tebi nabija pritisak svaki dan, i to mi je neizmerno drago.
pre 4 godine
Ljudi, samo bez lozenja da ne prodjemo kao na svetskom. Bez pritiska pa sta bude!
pre 4 godine
miro split, 15. januar 2020 15:39
Miro, ne zaboravi da je Kokoškov prvi trener i ako se pokuša s nekom reformom što se tiče stila igre, onda je to Kokoškova ideja i odgovornost. Već je uspešno vodio tim sa 2,5 igrača, a u finalu je drugo poluvreme odigrao i dobio s 0,5 od ta 2,5. Mislim da će se Igor snaći.
Ali moram priznati da mi je malo misterija šta će Malone tu, osim da pazi na svog ljubimca. U svakom slučaju, biće zanimljivo videti ih kako igraju pod ovim trenerskom vođstvom.
Don Nelson iz Dalasa je 2003 bio pomoćni trener Litvanija, koja se okitila zlatom i bila najšuterskija ekipa ikad.
pre 4 godine
Pominju se vizije, timska igra, duh repke, a basket je vrlo prost sport. Igra se svede na pick n roll uglavnom. Dva na dva i tu Jokic sa dobrim suterom ubija, Jokic sa krilom ubija, Teo u svim kombinacijama ubija. Sad odbrana je malo tuzna ali ako se Markovic predomisli mi imamo spoljnu liniju pokrivenu. Bjelica u Sacramentu zatvara odlicno pa ne vidim zasto ne bi i ovde. Koliko mi hvalili Jokica on se ponasa kao deriste: Prodju dve utakmice, a on ne sutira na kos i zato nam treba Maloun da nam se to ne desi u nekom cetvrtfinalu ili polufinalu. Da mu kaze odbicu ti od plate :) Sad kako ce reagovati Teo pitanje je pravo. Mozda odbije poziv zbog Saleta! Ne znam ali bih voleo da se igra svede na visoki pik sa centrom uz utrcavanja krila i dobrim sutem za tri. Boban je za penziju, Bogdan epizodista
pre 4 godine
Čeka se Šljivančanin (Plamli).
pre 4 godine
Da Meloun pristane da bude pomocni trener strane reprezentacije,govori o njemu kao velikom coveku,normalnom i sirokoumnom.Ovakvih ljudi je nazalost sve manje u danasnje vreme
pre 4 godine
@ Kosta
Bog ti da zdravlja Kosta i tebi i ciloj tvojoj familiji ali ja se nisan doša ovdi prepucavat o Hrvatima i Srbima.
Nemoj mi zamirit ali san prestar za to.
pre 4 godine
PO vestima americke profesionalne kosarke Meloun je konsultant,ne pomocni trener kako se ovde tumaci angazovanje trenera Denvera!
To je ogromna razlika jer konsultant nece biti na klupi .
Srbije tokom utakmica nase reprezentacije u kvalifikacijama za OI
Cak i takva pomoc nije na odmet,ali tako treba prihvatiti i ne stvarati euforiju.Imali smo slucajeve takvih angazovanja u tenisu,kad je Nikola Pilic vrsio slicnu duznost sa reprezentacijom Srbije.
Uostalom samo lice na platnom spisku ili zvanicno prijavljeno od maticne sportske asocijacije ulazi u protokol za svaku utakmicu.Toliko.
pre 4 godine
Kazu da se Meloun vec raspituje za Bircevica i Simonovica.
85 Komentari
Sortiraj po: