Ponedeljak, 09.12.2019.

11:32

"NBA je mafija, ja to smem da kažem jer me ne zanimaju" VIDEO

Željko Obradović, proslavljeni košarkaški trener, govorio je o nesuđenom odlasku u NBA ligu i njenom ponašanju prema Evropljanima.

Izvor: LN

"NBA je mafija, ja to smem da kažem jer me ne zanimaju" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Auto

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku
(Avram, 09. decembar 2019 12:35)

I onda nas uhvate ti isti ameri i ubace nam 136p...
(Tuesday, 9. decembar 2019 13:39)

Što je činjenica, i to činjenica koja ništa ne menja na činjenici da je, citiram "Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku "
- imao bih i ja da dodam ponešto na ovo, ali nema potrebe, jer mi je i fizički muka kad uopšte razmišljam o NBA, a kamoli da gledam to iživljavanje.

Trener iz Nemacke

pre 4 godine

@billy_the_cat
Yugo step je kada se u dvokoraku dva puta za redom odskoči sa iste noge i zabranjen je od 2017
Euro step nikada nije bio zabranjen i podrazumeva dvokorak sa normalnim redosledom koraka u kome se nakon kratkog koraka u jednu stranu napravi najčešće dugačak odskok u suprotnu stranu
Ni u Nemačkoj, pa ni nigde drugde, niko ne mesa Yugo step sa Euro stepom.
Nadam se da ste nešto naučili, a ako niste - na YouTube ima puno materijala, kako iz NBA, tako i sa FIBA sajta koji lepo objašnjava razliku,
Sportski pozdrav

Los Angeles 2

pre 4 godine

U USA postoje zakoni koji se postuju. Nije stvar kako ce da izgleda taj temperament. Stvar je u tome da je to mentalno maltretiranje igraca, tj zaposlenih. Ako nisi srecan sa njihovim radom, das im otkaz, suspendujes, maknes iz igre. Ali ako maltretiras sa tim evropskim dranjem koje je svima vama koliko vidim sasvim okey, svaki igrac ima pravo da se pojavi sa advokatom i da odere i vas i vas klub od kazne. I tako i treba, stvar je u civilizovanosti ne samo licnosti nego i celog sistema. Umece je upravo u civilizovanom uspehu da motivises te takve super zvezde da osvoje jednu NBA, i to bez tog urlanja. To vazi za svaki posao, stvari koje su nadredjeni u bilo kojoj profesiji rade kod nas, a manje i u ostatku Evrope, ovde su skoro nemoguce.
(Los Angeles, 09. decembar 2019 13:27) znaci mentalno maltretiranje je ok, a pokazivanje iskrenih emocija nije? Vidis, bez obzira na to sta mislim o Obradovicu, ja zivim u istom gradu kao i ti, ali bih uvek kao nadredjenog imao nekog ko se dere na mene, ali bi i otisao do kraja sveta sa mnom, nego amera koji ti se smeska dok zabada noz u ledja.

Drax

pre 4 godine

NBA liga je odavno trula evo vec nekoliko sezona se podize granica loseg ukusa u igri u ponasanju igraca i kvalitetu kosarke.Ti igraci bukvalno rade sta hoce a timovi i menadzeri vlasnici klubova im nista ne mogu.Idu gde hocu traze trejdove napuste klub i cak kad osvoje titulu.Klub i grad nisu bitni bitna je samo licna statistika i osvajanje titule je samo deo te licne statistike.Mediji su nesvesno izopacili kosarku a igraci podlezu pritisku aktuelnog narativa a to je jedino se prstenje racuna sezona nije bitna nego plejof.Ako si Lebron nisi Dzordan ako nisi Lebron nisi niko i nista.Ako si dobar a nemas prsten nisi niko i nista a neki se sepure sa prstenom kao da su nesto a jednom Barkliju ili Melounu ne bi mogli ni da dodaju peskir.

billy_the_cat

pre 4 godine

Znalac@ mala obavijest, Euro step ili u njemačkoj popularno zvani Yugo step je zabranjen, tj. tretira se po Fibi kao koraci. Što u suštini i jeste 2x ista stajna noga. Šteta ali tako je kako je.

Znalac

pre 4 godine

kao dokazana praksa i iskustvo su putevi nekoliko trenera iz Srbije tacnie Kokoskova, Dzikica i Rajakovica.Za Dzikica se znalo da je neki assistent u Partizanu ali za ovu dvojicu sigurno niko u SFRJ i Srbiji nije pa cak da su i treneri.
Sva trojica su upotrebili istu caku, zapisivali treninge od glavnih trenera i zapisivali sve sto cuju i vide i sa tim podsetnicima otisli u NBA da to prodaju a Ameri zedni Evropskog stosa u kosarci, jedva su to i docekali i iskoristili ih za neke Individual player development trenere.Rezultat toga neki su ostali a neki se brzo vratili kuci. kuci.Amerikanci i dan danas nazivaju izlomljen dvokorak kao Euro lay up neznajuci da su cak Moka i ostali u ono vreme to izmislili a verovarno Kokoskov iz svog podsetnika izvukao i pokazao im.
Tako da samo zapisujte sve sto cujete i vidite.
Posto su oni to tamo sve prodali, Zoc i stariji nemju sta da prodaju jer su ovi na celu sa Kokoskovim vec njihove stosove za bajate pare prodali i prica je nazalost zavrsena.

app

pre 4 godine

@Djuradj Kurjak
Ko loše radi? Amerika ima najbolji košarkaški sistem na svetu i najviše igrača i trenera u NBA. Pogledaj draftove, najtalentovaniji su uvek njihovi igrači i najviše ih ima. Nemaju oni 3-4 vrhunska igrača, već od najboljih dvadeset na svetu iz Amerike je 15 minimum. Pa naš Bodgan je zamena Hildu koji može da bude 6.-7. bek u njihovoj reprezentaciji.
I u Evropi svako drugo kolo MVP je neki Amerikanac.
Što se pozicije trenera tiče, naravno da je to zatvoren krug ljudi. Kroz svaki klub svake godine cirkuliše 200-300 miliona dolara i svako će radije da dovede proverenog trenera koji je dugo u ligi, ili igrača koji je igrao dugo pa zna kako liga funkcioniše, nego nekoga ko je nov i ne poznaje sistem. Veliki je to novac u pitanju, a Žoc je poznat po ispadima isto koliko i po uspesima.

neznalica

pre 4 godine

Ne znam puno o kosarci posto sam je samo rekreativno igrao ceo zivot i Zeljka Obradovica mnogo postujem i skidam mu kapu za sve u njegovoj karijeri ali dali mozete da zamislite da je Zeljko trener tima u NBA i da se na sve te milionske zvezde dere kao sto radi u Evropi. To nazalost ne moze i nikada nece moci ne on nego bilo ko drugi, e zbog toga njega ne zanima NBA i nikada tamo nece otici kao trener.

живац

pre 4 godine

@дневна доза
у баш би се потресли због његовог "постројавања". није то европа где играчи играју за сићу, а тренер може да их истера на улицу као џукеле и без накнаде им раскину уговор.
што каже фил џексон, коби је на тренинг долазио хеликоптером. шта ја њему после тога могу да причам?

LoS

pre 4 godine

@Nix
Jesi ti ozbiljan?!
Koga unakazili? Njih peto mesto ne interesuje, igrali su na silu, s 10% snage. Da je bila utakmica za medalju opet bi nas zgazili 40 razlike.

Raca

pre 4 godine

NBA košarka je svetlosne godine ispred svega ostalog što se zove košarka.
Obradović nije došao u NBA jer je potpuno svestan da u njoj ne bi ostvario ni delić uspeha i popularnosti u poređenju sa Evropom.
Razlog se zove konkurencija a ne nekakva mafija !!!!
NBA i američko društvo u celini se zasnivaju na konkurenciji koja je nemilosrdna. Oni koji za nju nisu spremni ne dolaze u SAD, i bolje je da ne dolaze.
Samo, neka stvari nazovu pravim imenom.

LoS

pre 4 godine

@drvobradi
Ma jok, oni ne igraju dobru kosarku, rasturaju nas 40 razlike onako, slucajno.
Njima je na SP u kosarci igrao peti tim, i to neuigran! I opet je i taj tim samo pukom nesrecom izgubio od Francuza. Kasnije ih bolelo uvo, njima je samo zlato vazno.
Oni od 1992 nisu igrali s najboljim igracima. I opet osvajaju sve sto pozele.
Ne zaboravi da su Amerikanci decenijama sa AMATERSKIM reprezentacijama osvajali svaku OI na kojoj su igrali!
Zamisli da dodju na OI sa najboljim timom koji imaju... LeBron, Durant, Kari, Dejvis, Dzordz, Harden, Tompson, Vestbruk itd.
Pa gazili bi sve sa 50 razlike.
Nas tim, koji su svi proglasili NAJBOLJIM u nekoliko decenija, je tek 5 na svetu. Njihov 3 tim je olimpijski sampion.

DokHoliday

pre 4 godine

Kako covek sa ovakvom trenerskom reputacijom moze sebi da dozvoli da ovako lupeta. Jos kaze ja to smem da kazem jer me ne interesuje NBA. Zelimire, ja sam mislio da si ti malo pametniji.

drvobradi

pre 4 godine

@Tuesday
Onda dodje SP, oni ne posalju 20 najboljih, umalo izgube od Turaka, izgube od Francuza i nas. Izgube 32:7 prvu cetvrtinu. Da postoji SFRJ, pitanje je da li bi i njihov prvi tim svaki puta dobio. Pri tome, ta bivsa Juga ima 10x manje stanovnika i kosarkasa od SAD. Odavno oni ne igraju dobru kosarku, ali vade ih 5-6 vrhunskih talenata tipa Durent, Lebron, Kari, Dejvis.

neki veliki dr

pre 4 godine

Njemu bi se u NBA zdravlje ozbiljno narusilo ovakvim pristupom. Regularni deo sezone ima 82 utakmice, zamislite da se na svakoj utakmici nervira kao ovde. A vi strucnajci se zapitajte malo zasto nije isti nivo motivacije na svakoj, ovi nasi u Evropi se raspadnu posle duplog kola Evrolige... 5 dana placu po medijima kako im je tesko.

Walldorf

pre 4 godine

Kada je Zeljko Obradovic u pitanju,reci cu samo da izuzetno cenim i postujem sistem njegovog dugogodisnjeg rada,njegove rezultate i dostignuca.I to je dovoljno.Sto se NBA tice,treba znati da je to svet za sebe.To je organizacija gradjena decenijama i zasniva se ISKLJUCIVO I JEDINO na novcu i profitu.Sve ostalo su propratne manifestacije.Zato se fransize sele iz grada u grad,u potrazi za vecom zaradom.Mi,Evropljani,smo navikli na sasvim drugaciji pristup sportu,samim tim i kosarci.Kada je Obradovic rekao to sto je rekao o NBA,mislio je na sistem organizacije te lige.Na mnogo toga sto tamo prolazi "ispod radara".Ni u kom slucaju nije zeleo da nipodastava izuzetan igracki kadar i nesumnjivo najbolji sistem rada sa igracima.On je pametan covek i zna sta ce u kom trenutku reci.Sve u svemu,ja delim misljenje koje izneo,jer kapiram bit njegovog izlaganja.Sportski pozdrav!

DjapeKorleone

pre 4 godine

Covek bi se nedaj Boze slogirao u NBA kad bi mu igrali onako kao muve bez glave. Ko ga poznaje zna da je on veoma smiren i stalozen covek, ali je veeliki takmicar i zato su onakve reakcije plus igraci su danas postavi previse razmazeni i kenjkavi i on to kao stara skola ne moze da razume. Zeljko je legenda kakvu pitanje dal cemo ikad imati !!

Ostin A

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku
(Avram, 9. decembar 2019 12:35)

Da se igra u Evroligi 48 minuta, svaka utakmica bi imala oko 100 poena. Pogledaj strukturu napada, u NBA čim se prevede lopta plej ili neko već u zavisnosti od situacije pokaže kakav napad se igra i odmah se sprovodi u delo. U Evropi se lopta prevede, zatim se čeka da se napad i odbrane postave, onda se tek pokaže napad koji se igra, pa onda lopta malo krene da kruži pa se tek kreće u realizaciju. Da ne spominjem kvalitet igrača.

Da je NBA liga cirkus, najbolji igrači Evrolige ne bi bili otpatci NBA lige, a kvalitet reprezentacije ne bi se merio po broju NBA igrača koje ima u timu.

papaja

pre 4 godine

@Ostin A

Slazem se sa tobom ali je u ovom slucaju Zocov izbor reci pogresan. Ja bih to nazvao isto kao i ti - "Zatvoreni krug". Zvezde su na prvom mestu i posao trenera je drugaciji nego u evropi. Igra se za kos vise a ne zakljucava se reket. To je sistem(dobar ili los u to ne ulazi) na koji svaki kosarkaski radnik prvo mora da se navikne.

"Mafija" - kazemo kada smo kivni na grupu ljudi ili organizaciju ili imamo pravne dokaze da to potkrepimo. Zasto je on kivan ako to naziva najboljom ligom na svetu ostaje na njemu da razresi.

Najbolji je opancarev lepak.

pre 4 godine

Uvek je tako bilo.Ranije su bila zatvorena vrata za kosarkase iz Evrope a sad za trenere.Pa Danilovic kad je igrao niko loptu nije hteo da mu doda.Sad kad nemaju belih igraca skinuli su "sankcije" Evropi pa zbog toga puno igraca igra tamo a nije bas da su svi ekstra talentovani.Sto se trenera tice to se nece promeniti tako brzo.U vecini ekipa se vise pitaju igraci nego treneri.

Kalibar

pre 4 godine

I onda nas uhvate ti isti ameri i ubace nam 136p...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tuesday, 9. decembar 2019 13:39)

Da, kada dođu dopingovane superzvezde kojima je sve dopušteno, onda nam ubace 136. Ljudi kojima je dopušteno da rade sve što požele na terenu. Tolerišu im se koraci, dupla vođenja, faulovi u napadu i odbrani. Nijedan sudija te stvari ne sme odsvirati LeBronu, Hardenu i ostalima, nemojmo se lagati. A video sam kako su prošli na ovom poslednjem prvenstvu kada su došli igrači kojih se sudije i organizacija ne boje. Poniženi su, bukvalno. Video sam i velikog Janisa kako ne zna šta će s loptom. Nisu NBA igrači dominantni koliko im se to pripisuje.

Marinko

pre 4 godine

Zamislite trener Minesoete je onaj napaljeni balavac sin od Flip Sandra. Mozda momak ima znanje, al je za taj posao potrebno iskustvo i autoritet koji se stice godinama. I sigurno je da od njega ima mnogo boljih trenera u Evropi...
(Stefan Simonovic, 09. decembar 2019 12:00)

Bred Stivens bas ima dugogodisnje NBA iskustvo pa je iskljucivo zbog toga dobio da vodi najpoznatiju fransizu u NBA, Boston Celtics. Zeljko je sujetan covek. Vecina komentatora ovde ne podnose NBA. Logicno je da su igraci uvek ispred trenera.

mohikanac

pre 4 godine

Nije ovde samo Žoc u pitanju, siguran sam da i Duda, Kari, Laso, Skariolo, Mesina koji je tamo zvrjao onako bi mogli biti treneri bilo gde pa i u NBA. Tu znanje nije nikada bilo sporno, svi imaju košarku u malom prstu.

Druga dimenzija je što NBA ovako kako izgleda to znanje nije potrebno, spejsing i udri, rašire se igrači ostavi zvezda franšize da igra 1 na 1 do besvesti, nekad je 40,50 pts a nekad 15tak koga briga, što da se taktički zamaraju uz to pojedinci koji vedre i oblače tipa Harden imaju IQ takav da bi od klupe do parketa posle tajma zaboravili bilo šta o preuzimanju, pritisku na loptu...
Normalno fizičke predispozicije takođe određuju ali isto tako nema igrača koji će se podvući pod dres zvezdi i nervirati ga i to je činjenica da to ne gaje iako bi lako mogli baš zbog predispozicija da imaju najbolje defanzivce.
Ali lepše je imati heroje koji pogađaju nego heroje koji to sprečavaju. Svima je to jasno i ostavlja bljutav ukus kod ljubitelja košarke.
Inače je Žoc za ovo u pravu, što da puste našu. Litvansku školu da im kvari veče i nervira zvezde lige.

Tuesday

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku
(Avram, 09. decembar 2019 12:35)

I onda nas uhvate ti isti ameri i ubace nam 136p...

Los Angeles

pre 4 godine

U USA postoje zakoni koji se postuju. Nije stvar kako ce da izgleda taj temperament. Stvar je u tome da je to mentalno maltretiranje igraca, tj zaposlenih. Ako nisi srecan sa njihovim radom, das im otkaz, suspendujes, maknes iz igre. Ali ako maltretiras sa tim evropskim dranjem koje je svima vama koliko vidim sasvim okey, svaki igrac ima pravo da se pojavi sa advokatom i da odere i vas i vas klub od kazne. I tako i treba, stvar je u civilizovanosti ne samo licnosti nego i celog sistema. Umece je upravo u civilizovanom uspehu da motivises te takve super zvezde da osvoje jednu NBA, i to bez tog urlanja. To vazi za svaki posao, stvari koje su nadredjeni u bilo kojoj profesiji rade kod nas, a manje i u ostatku Evrope, ovde su skoro nemoguce.

Bla

pre 4 godine

Ja mislim da za nba treba imati tim strucnjaka. Ja sam za to da glavni trener bude Ivkovic pa dok se on dere na igrace u svlacionici njegov pomocnik pesic ih gadja sendvicima, drugi pomocnik obradovic deli samare dok treci pomocnik vujosevic maltretira sudije. Kakav bi to tim bio.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Nešto nisam siguran da je u NBA neki trener drzao vrata svlačionice dok se predsednik obračunavao sa sudijama kao kod nas.
(poznavalac ©®, 09. decembar 2019 13:15)

Aj prestani da škrabaš nebulozne komentare i da širiš laži i obmane. Mogao bi za promenu da sastaviš neki normalan komentar, a ne svakim da iznosiš neku frustraciju i mržnju...

Ђурађ Курјак

pre 4 godine

Амери као трећа најмногољуднија земља света, земља са најдужом кошаркашком традицијом и земља са највише регистрованих играча је земља која у ту кошарку највише и улаже. Дакле увек ће имати 3 или 4 вансеријска играча на располагању и зато ће бити увек главни конкурент за злато. Али када се скине тај сам крем њихове кошарке онда се види где су. Оћу да кажем да лоше раде и да им се лоше враћа. Заправо променили су ту кошарку максимално да одговара гледаоцима и да има што више закуцавања и само то мењање правила које и свет после прихвата их оставља у врху. О допингу да не говоримо. НБА јесте циркус али у исту руку Евролига нема душу, заправо је јефтинија верзија НБА. Нема човек више шта ни да гледа па тако да ни не пратим 15 година, јер по мени избор између ран ен ган кошарке са соло нападом од 7 секунди и кошарке где "Грчки" тим нема Грка, нити Турски Турака ми је никакав избор.

Sasa

pre 4 godine

On je realno najbolji trener u evropi, možda ikad, ali u NBA ne bi uspeo, tamo bi dobio otkaz lagano, znate i sami kako su razmaženi igrači tamo, zamislite da se on dere na Hardena, Vestbruka, Lebrona, i još puno njih da ne nabrajam, odmah bi ga oterali, to je tako, i on je toga svestan zato nikad ne bi ni išao u NBA.

Avram

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku

Stefan Simonovic

pre 4 godine

Zamislite trener Minesoete je onaj napaljeni balavac sin od Flip Sandra. Mozda momak ima znanje, al je za taj posao potrebno iskustvo i autoritet koji se stice godinama. I sigurno je da od njega ima mnogo boljih trenera u Evropi...

Miloš_NS

pre 4 godine

Željko Obradović nikada ne bi mogao da bude trener u NBA, jer tamo su igrači na prvom mestu. A njegov temperament je, naročito u poslednje vreme, previše agresivan i za turske standarde a kamoli za NBA. Jedino što nisam siguran, a voleo bih da znam, je to da li Žoc ima komplekse zbog toga što nikad nije bio u NBA ili ga iskreno baš briga za to i srećan je što je najuspešniji trener u Evropi ikada. Nekako večito deluje frustrirano...e sad da li je samo temperament ili je još nešto...ne znam.

Dalton

pre 4 godine

@Sasa
Sve si dobro napisao samo sto bi ja takvo ponasanje trenera iskorenio i iz evropske kosarke. Jer se ne radi tu o nekoj svadji ili nesporazumu nego o ponizavanju igraca i fizickom maltretiranju (gusenje).

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Žoc bi ih postrojavao posle svake tekme hahah.Mogu da zamislim kada nošalantno odigraju odbranu i Žocovu facu posle toga u punom kadru ahahah

Ostin A

pre 4 godine

Pojaviće se gomila komentara o raznoraznim temama vezanim za NBA koje nemaju veze sa mafijom kakvu je Žoc mislio. Suština je negde na sredini teksta:

"Nema evropskih trenera. Znate zašto – zato što je NBA mafija". Mislio je na drugi tip mafije.

U suštini da bi bio Evropski trener u NBA moraš iza sebe da imaš:
1. Dugogodišnju NBA karijeru
2. Dugogodišnju karijeru asistenta

To je zatvoren krug ljudi, i da bi zadobio njihovo poverenje moraju da se uvere da ćeš da poštuješ njihove standarde. Zamislite da im dođe trener koji će da viče na sudije ili igrače, upada na teren, guši igrače, psuje na konferencijama za štampu... Izbio bi skandal.

Inače primer Evropskog trenera, Kokoškova, ušao je u NBA nakon što je Kvin Snajderu bio pomoćni trener na koledžu Misuri, pa ga je Snajder poveo sa sobom kad je njega poveo Kejon Duling kao tek draftovani igrač Klipersa. Bukvalno ali bukvalno su njih dvojica došli u NBA da treniraju Dulinga.

petar markovic

pre 4 godine

odavno to pricam. po tom pitanju su ozbiljni fasisti. d'antoni je idealan primer. karijeru izgradio u evropi kao igrac, zapoceo je kao trener, nista spec nije uradio i ode u nba samo zato sto je amer.

Sasa

pre 4 godine

On je realno najbolji trener u evropi, možda ikad, ali u NBA ne bi uspeo, tamo bi dobio otkaz lagano, znate i sami kako su razmaženi igrači tamo, zamislite da se on dere na Hardena, Vestbruka, Lebrona, i još puno njih da ne nabrajam, odmah bi ga oterali, to je tako, i on je toga svestan zato nikad ne bi ni išao u NBA.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Žoc bi ih postrojavao posle svake tekme hahah.Mogu da zamislim kada nošalantno odigraju odbranu i Žocovu facu posle toga u punom kadru ahahah

Miloš_NS

pre 4 godine

Željko Obradović nikada ne bi mogao da bude trener u NBA, jer tamo su igrači na prvom mestu. A njegov temperament je, naročito u poslednje vreme, previše agresivan i za turske standarde a kamoli za NBA. Jedino što nisam siguran, a voleo bih da znam, je to da li Žoc ima komplekse zbog toga što nikad nije bio u NBA ili ga iskreno baš briga za to i srećan je što je najuspešniji trener u Evropi ikada. Nekako večito deluje frustrirano...e sad da li je samo temperament ili je još nešto...ne znam.

Ostin A

pre 4 godine

Pojaviće se gomila komentara o raznoraznim temama vezanim za NBA koje nemaju veze sa mafijom kakvu je Žoc mislio. Suština je negde na sredini teksta:

"Nema evropskih trenera. Znate zašto – zato što je NBA mafija". Mislio je na drugi tip mafije.

U suštini da bi bio Evropski trener u NBA moraš iza sebe da imaš:
1. Dugogodišnju NBA karijeru
2. Dugogodišnju karijeru asistenta

To je zatvoren krug ljudi, i da bi zadobio njihovo poverenje moraju da se uvere da ćeš da poštuješ njihove standarde. Zamislite da im dođe trener koji će da viče na sudije ili igrače, upada na teren, guši igrače, psuje na konferencijama za štampu... Izbio bi skandal.

Inače primer Evropskog trenera, Kokoškova, ušao je u NBA nakon što je Kvin Snajderu bio pomoćni trener na koledžu Misuri, pa ga je Snajder poveo sa sobom kad je njega poveo Kejon Duling kao tek draftovani igrač Klipersa. Bukvalno ali bukvalno su njih dvojica došli u NBA da treniraju Dulinga.

Avram

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku

Stefan Simonovic

pre 4 godine

Zamislite trener Minesoete je onaj napaljeni balavac sin od Flip Sandra. Mozda momak ima znanje, al je za taj posao potrebno iskustvo i autoritet koji se stice godinama. I sigurno je da od njega ima mnogo boljih trenera u Evropi...

petar markovic

pre 4 godine

odavno to pricam. po tom pitanju su ozbiljni fasisti. d'antoni je idealan primer. karijeru izgradio u evropi kao igrac, zapoceo je kao trener, nista spec nije uradio i ode u nba samo zato sto je amer.

Tuesday

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku
(Avram, 09. decembar 2019 12:35)

I onda nas uhvate ti isti ameri i ubace nam 136p...

mohikanac

pre 4 godine

Nije ovde samo Žoc u pitanju, siguran sam da i Duda, Kari, Laso, Skariolo, Mesina koji je tamo zvrjao onako bi mogli biti treneri bilo gde pa i u NBA. Tu znanje nije nikada bilo sporno, svi imaju košarku u malom prstu.

Druga dimenzija je što NBA ovako kako izgleda to znanje nije potrebno, spejsing i udri, rašire se igrači ostavi zvezda franšize da igra 1 na 1 do besvesti, nekad je 40,50 pts a nekad 15tak koga briga, što da se taktički zamaraju uz to pojedinci koji vedre i oblače tipa Harden imaju IQ takav da bi od klupe do parketa posle tajma zaboravili bilo šta o preuzimanju, pritisku na loptu...
Normalno fizičke predispozicije takođe određuju ali isto tako nema igrača koji će se podvući pod dres zvezdi i nervirati ga i to je činjenica da to ne gaje iako bi lako mogli baš zbog predispozicija da imaju najbolje defanzivce.
Ali lepše je imati heroje koji pogađaju nego heroje koji to sprečavaju. Svima je to jasno i ostavlja bljutav ukus kod ljubitelja košarke.
Inače je Žoc za ovo u pravu, što da puste našu. Litvansku školu da im kvari veče i nervira zvezde lige.

Bla

pre 4 godine

Ja mislim da za nba treba imati tim strucnjaka. Ja sam za to da glavni trener bude Ivkovic pa dok se on dere na igrace u svlacionici njegov pomocnik pesic ih gadja sendvicima, drugi pomocnik obradovic deli samare dok treci pomocnik vujosevic maltretira sudije. Kakav bi to tim bio.

Los Angeles

pre 4 godine

U USA postoje zakoni koji se postuju. Nije stvar kako ce da izgleda taj temperament. Stvar je u tome da je to mentalno maltretiranje igraca, tj zaposlenih. Ako nisi srecan sa njihovim radom, das im otkaz, suspendujes, maknes iz igre. Ali ako maltretiras sa tim evropskim dranjem koje je svima vama koliko vidim sasvim okey, svaki igrac ima pravo da se pojavi sa advokatom i da odere i vas i vas klub od kazne. I tako i treba, stvar je u civilizovanosti ne samo licnosti nego i celog sistema. Umece je upravo u civilizovanom uspehu da motivises te takve super zvezde da osvoje jednu NBA, i to bez tog urlanja. To vazi za svaki posao, stvari koje su nadredjeni u bilo kojoj profesiji rade kod nas, a manje i u ostatku Evrope, ovde su skoro nemoguce.

Ђурађ Курјак

pre 4 godine

Амери као трећа најмногољуднија земља света, земља са најдужом кошаркашком традицијом и земља са највише регистрованих играча је земља која у ту кошарку највише и улаже. Дакле увек ће имати 3 или 4 вансеријска играча на располагању и зато ће бити увек главни конкурент за злато. Али када се скине тај сам крем њихове кошарке онда се види где су. Оћу да кажем да лоше раде и да им се лоше враћа. Заправо променили су ту кошарку максимално да одговара гледаоцима и да има што више закуцавања и само то мењање правила које и свет после прихвата их оставља у врху. О допингу да не говоримо. НБА јесте циркус али у исту руку Евролига нема душу, заправо је јефтинија верзија НБА. Нема човек више шта ни да гледа па тако да ни не пратим 15 година, јер по мени избор између ран ен ган кошарке са соло нападом од 7 секунди и кошарке где "Грчки" тим нема Грка, нити Турски Турака ми је никакав избор.

Ostin A

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku
(Avram, 9. decembar 2019 12:35)

Da se igra u Evroligi 48 minuta, svaka utakmica bi imala oko 100 poena. Pogledaj strukturu napada, u NBA čim se prevede lopta plej ili neko već u zavisnosti od situacije pokaže kakav napad se igra i odmah se sprovodi u delo. U Evropi se lopta prevede, zatim se čeka da se napad i odbrane postave, onda se tek pokaže napad koji se igra, pa onda lopta malo krene da kruži pa se tek kreće u realizaciju. Da ne spominjem kvalitet igrača.

Da je NBA liga cirkus, najbolji igrači Evrolige ne bi bili otpatci NBA lige, a kvalitet reprezentacije ne bi se merio po broju NBA igrača koje ima u timu.

Dalton

pre 4 godine

@Sasa
Sve si dobro napisao samo sto bi ja takvo ponasanje trenera iskorenio i iz evropske kosarke. Jer se ne radi tu o nekoj svadji ili nesporazumu nego o ponizavanju igraca i fizickom maltretiranju (gusenje).

DjapeKorleone

pre 4 godine

Covek bi se nedaj Boze slogirao u NBA kad bi mu igrali onako kao muve bez glave. Ko ga poznaje zna da je on veoma smiren i stalozen covek, ali je veeliki takmicar i zato su onakve reakcije plus igraci su danas postavi previse razmazeni i kenjkavi i on to kao stara skola ne moze da razume. Zeljko je legenda kakvu pitanje dal cemo ikad imati !!

Los Angeles 2

pre 4 godine

U USA postoje zakoni koji se postuju. Nije stvar kako ce da izgleda taj temperament. Stvar je u tome da je to mentalno maltretiranje igraca, tj zaposlenih. Ako nisi srecan sa njihovim radom, das im otkaz, suspendujes, maknes iz igre. Ali ako maltretiras sa tim evropskim dranjem koje je svima vama koliko vidim sasvim okey, svaki igrac ima pravo da se pojavi sa advokatom i da odere i vas i vas klub od kazne. I tako i treba, stvar je u civilizovanosti ne samo licnosti nego i celog sistema. Umece je upravo u civilizovanom uspehu da motivises te takve super zvezde da osvoje jednu NBA, i to bez tog urlanja. To vazi za svaki posao, stvari koje su nadredjeni u bilo kojoj profesiji rade kod nas, a manje i u ostatku Evrope, ovde su skoro nemoguce.
(Los Angeles, 09. decembar 2019 13:27) znaci mentalno maltretiranje je ok, a pokazivanje iskrenih emocija nije? Vidis, bez obzira na to sta mislim o Obradovicu, ja zivim u istom gradu kao i ti, ali bih uvek kao nadredjenog imao nekog ko se dere na mene, ali bi i otisao do kraja sveta sa mnom, nego amera koji ti se smeska dok zabada noz u ledja.

Raca

pre 4 godine

NBA košarka je svetlosne godine ispred svega ostalog što se zove košarka.
Obradović nije došao u NBA jer je potpuno svestan da u njoj ne bi ostvario ni delić uspeha i popularnosti u poređenju sa Evropom.
Razlog se zove konkurencija a ne nekakva mafija !!!!
NBA i američko društvo u celini se zasnivaju na konkurenciji koja je nemilosrdna. Oni koji za nju nisu spremni ne dolaze u SAD, i bolje je da ne dolaze.
Samo, neka stvari nazovu pravim imenom.

Kalibar

pre 4 godine

I onda nas uhvate ti isti ameri i ubace nam 136p...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tuesday, 9. decembar 2019 13:39)

Da, kada dođu dopingovane superzvezde kojima je sve dopušteno, onda nam ubace 136. Ljudi kojima je dopušteno da rade sve što požele na terenu. Tolerišu im se koraci, dupla vođenja, faulovi u napadu i odbrani. Nijedan sudija te stvari ne sme odsvirati LeBronu, Hardenu i ostalima, nemojmo se lagati. A video sam kako su prošli na ovom poslednjem prvenstvu kada su došli igrači kojih se sudije i organizacija ne boje. Poniženi su, bukvalno. Video sam i velikog Janisa kako ne zna šta će s loptom. Nisu NBA igrači dominantni koliko im se to pripisuje.

neki veliki dr

pre 4 godine

Njemu bi se u NBA zdravlje ozbiljno narusilo ovakvim pristupom. Regularni deo sezone ima 82 utakmice, zamislite da se na svakoj utakmici nervira kao ovde. A vi strucnajci se zapitajte malo zasto nije isti nivo motivacije na svakoj, ovi nasi u Evropi se raspadnu posle duplog kola Evrolige... 5 dana placu po medijima kako im je tesko.

Walldorf

pre 4 godine

Kada je Zeljko Obradovic u pitanju,reci cu samo da izuzetno cenim i postujem sistem njegovog dugogodisnjeg rada,njegove rezultate i dostignuca.I to je dovoljno.Sto se NBA tice,treba znati da je to svet za sebe.To je organizacija gradjena decenijama i zasniva se ISKLJUCIVO I JEDINO na novcu i profitu.Sve ostalo su propratne manifestacije.Zato se fransize sele iz grada u grad,u potrazi za vecom zaradom.Mi,Evropljani,smo navikli na sasvim drugaciji pristup sportu,samim tim i kosarci.Kada je Obradovic rekao to sto je rekao o NBA,mislio je na sistem organizacije te lige.Na mnogo toga sto tamo prolazi "ispod radara".Ni u kom slucaju nije zeleo da nipodastava izuzetan igracki kadar i nesumnjivo najbolji sistem rada sa igracima.On je pametan covek i zna sta ce u kom trenutku reci.Sve u svemu,ja delim misljenje koje izneo,jer kapiram bit njegovog izlaganja.Sportski pozdrav!

neznalica

pre 4 godine

Ne znam puno o kosarci posto sam je samo rekreativno igrao ceo zivot i Zeljka Obradovica mnogo postujem i skidam mu kapu za sve u njegovoj karijeri ali dali mozete da zamislite da je Zeljko trener tima u NBA i da se na sve te milionske zvezde dere kao sto radi u Evropi. To nazalost ne moze i nikada nece moci ne on nego bilo ko drugi, e zbog toga njega ne zanima NBA i nikada tamo nece otici kao trener.

app

pre 4 godine

@Djuradj Kurjak
Ko loše radi? Amerika ima najbolji košarkaški sistem na svetu i najviše igrača i trenera u NBA. Pogledaj draftove, najtalentovaniji su uvek njihovi igrači i najviše ih ima. Nemaju oni 3-4 vrhunska igrača, već od najboljih dvadeset na svetu iz Amerike je 15 minimum. Pa naš Bodgan je zamena Hildu koji može da bude 6.-7. bek u njihovoj reprezentaciji.
I u Evropi svako drugo kolo MVP je neki Amerikanac.
Što se pozicije trenera tiče, naravno da je to zatvoren krug ljudi. Kroz svaki klub svake godine cirkuliše 200-300 miliona dolara i svako će radije da dovede proverenog trenera koji je dugo u ligi, ili igrača koji je igrao dugo pa zna kako liga funkcioniše, nego nekoga ko je nov i ne poznaje sistem. Veliki je to novac u pitanju, a Žoc je poznat po ispadima isto koliko i po uspesima.

DokHoliday

pre 4 godine

Kako covek sa ovakvom trenerskom reputacijom moze sebi da dozvoli da ovako lupeta. Jos kaze ja to smem da kazem jer me ne interesuje NBA. Zelimire, ja sam mislio da si ti malo pametniji.

живац

pre 4 godine

@дневна доза
у баш би се потресли због његовог "постројавања". није то европа где играчи играју за сићу, а тренер може да их истера на улицу као џукеле и без накнаде им раскину уговор.
што каже фил џексон, коби је на тренинг долазио хеликоптером. шта ја њему после тога могу да причам?

drvobradi

pre 4 godine

@Tuesday
Onda dodje SP, oni ne posalju 20 najboljih, umalo izgube od Turaka, izgube od Francuza i nas. Izgube 32:7 prvu cetvrtinu. Da postoji SFRJ, pitanje je da li bi i njihov prvi tim svaki puta dobio. Pri tome, ta bivsa Juga ima 10x manje stanovnika i kosarkasa od SAD. Odavno oni ne igraju dobru kosarku, ali vade ih 5-6 vrhunskih talenata tipa Durent, Lebron, Kari, Dejvis.

Najbolji je opancarev lepak.

pre 4 godine

Uvek je tako bilo.Ranije su bila zatvorena vrata za kosarkase iz Evrope a sad za trenere.Pa Danilovic kad je igrao niko loptu nije hteo da mu doda.Sad kad nemaju belih igraca skinuli su "sankcije" Evropi pa zbog toga puno igraca igra tamo a nije bas da su svi ekstra talentovani.Sto se trenera tice to se nece promeniti tako brzo.U vecini ekipa se vise pitaju igraci nego treneri.

Trener iz Nemacke

pre 4 godine

@billy_the_cat
Yugo step je kada se u dvokoraku dva puta za redom odskoči sa iste noge i zabranjen je od 2017
Euro step nikada nije bio zabranjen i podrazumeva dvokorak sa normalnim redosledom koraka u kome se nakon kratkog koraka u jednu stranu napravi najčešće dugačak odskok u suprotnu stranu
Ni u Nemačkoj, pa ni nigde drugde, niko ne mesa Yugo step sa Euro stepom.
Nadam se da ste nešto naučili, a ako niste - na YouTube ima puno materijala, kako iz NBA, tako i sa FIBA sajta koji lepo objašnjava razliku,
Sportski pozdrav

Drax

pre 4 godine

NBA liga je odavno trula evo vec nekoliko sezona se podize granica loseg ukusa u igri u ponasanju igraca i kvalitetu kosarke.Ti igraci bukvalno rade sta hoce a timovi i menadzeri vlasnici klubova im nista ne mogu.Idu gde hocu traze trejdove napuste klub i cak kad osvoje titulu.Klub i grad nisu bitni bitna je samo licna statistika i osvajanje titule je samo deo te licne statistike.Mediji su nesvesno izopacili kosarku a igraci podlezu pritisku aktuelnog narativa a to je jedino se prstenje racuna sezona nije bitna nego plejof.Ako si Lebron nisi Dzordan ako nisi Lebron nisi niko i nista.Ako si dobar a nemas prsten nisi niko i nista a neki se sepure sa prstenom kao da su nesto a jednom Barkliju ili Melounu ne bi mogli ni da dodaju peskir.

LoS

pre 4 godine

@drvobradi
Ma jok, oni ne igraju dobru kosarku, rasturaju nas 40 razlike onako, slucajno.
Njima je na SP u kosarci igrao peti tim, i to neuigran! I opet je i taj tim samo pukom nesrecom izgubio od Francuza. Kasnije ih bolelo uvo, njima je samo zlato vazno.
Oni od 1992 nisu igrali s najboljim igracima. I opet osvajaju sve sto pozele.
Ne zaboravi da su Amerikanci decenijama sa AMATERSKIM reprezentacijama osvajali svaku OI na kojoj su igrali!
Zamisli da dodju na OI sa najboljim timom koji imaju... LeBron, Durant, Kari, Dejvis, Dzordz, Harden, Tompson, Vestbruk itd.
Pa gazili bi sve sa 50 razlike.
Nas tim, koji su svi proglasili NAJBOLJIM u nekoliko decenija, je tek 5 na svetu. Njihov 3 tim je olimpijski sampion.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Nešto nisam siguran da je u NBA neki trener drzao vrata svlačionice dok se predsednik obračunavao sa sudijama kao kod nas.
(poznavalac ©®, 09. decembar 2019 13:15)

Aj prestani da škrabaš nebulozne komentare i da širiš laži i obmane. Mogao bi za promenu da sastaviš neki normalan komentar, a ne svakim da iznosiš neku frustraciju i mržnju...

papaja

pre 4 godine

@Ostin A

Slazem se sa tobom ali je u ovom slucaju Zocov izbor reci pogresan. Ja bih to nazvao isto kao i ti - "Zatvoreni krug". Zvezde su na prvom mestu i posao trenera je drugaciji nego u evropi. Igra se za kos vise a ne zakljucava se reket. To je sistem(dobar ili los u to ne ulazi) na koji svaki kosarkaski radnik prvo mora da se navikne.

"Mafija" - kazemo kada smo kivni na grupu ljudi ili organizaciju ili imamo pravne dokaze da to potkrepimo. Zasto je on kivan ako to naziva najboljom ligom na svetu ostaje na njemu da razresi.

LoS

pre 4 godine

@Nix
Jesi ti ozbiljan?!
Koga unakazili? Njih peto mesto ne interesuje, igrali su na silu, s 10% snage. Da je bila utakmica za medalju opet bi nas zgazili 40 razlike.

Marinko

pre 4 godine

Zamislite trener Minesoete je onaj napaljeni balavac sin od Flip Sandra. Mozda momak ima znanje, al je za taj posao potrebno iskustvo i autoritet koji se stice godinama. I sigurno je da od njega ima mnogo boljih trenera u Evropi...
(Stefan Simonovic, 09. decembar 2019 12:00)

Bred Stivens bas ima dugogodisnje NBA iskustvo pa je iskljucivo zbog toga dobio da vodi najpoznatiju fransizu u NBA, Boston Celtics. Zeljko je sujetan covek. Vecina komentatora ovde ne podnose NBA. Logicno je da su igraci uvek ispred trenera.

Znalac

pre 4 godine

kao dokazana praksa i iskustvo su putevi nekoliko trenera iz Srbije tacnie Kokoskova, Dzikica i Rajakovica.Za Dzikica se znalo da je neki assistent u Partizanu ali za ovu dvojicu sigurno niko u SFRJ i Srbiji nije pa cak da su i treneri.
Sva trojica su upotrebili istu caku, zapisivali treninge od glavnih trenera i zapisivali sve sto cuju i vide i sa tim podsetnicima otisli u NBA da to prodaju a Ameri zedni Evropskog stosa u kosarci, jedva su to i docekali i iskoristili ih za neke Individual player development trenere.Rezultat toga neki su ostali a neki se brzo vratili kuci. kuci.Amerikanci i dan danas nazivaju izlomljen dvokorak kao Euro lay up neznajuci da su cak Moka i ostali u ono vreme to izmislili a verovarno Kokoskov iz svog podsetnika izvukao i pokazao im.
Tako da samo zapisujte sve sto cujete i vidite.
Posto su oni to tamo sve prodali, Zoc i stariji nemju sta da prodaju jer su ovi na celu sa Kokoskovim vec njihove stosove za bajate pare prodali i prica je nazalost zavrsena.

billy_the_cat

pre 4 godine

Znalac@ mala obavijest, Euro step ili u njemačkoj popularno zvani Yugo step je zabranjen, tj. tretira se po Fibi kao koraci. Što u suštini i jeste 2x ista stajna noga. Šteta ali tako je kako je.

Auto

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku
(Avram, 09. decembar 2019 12:35)

I onda nas uhvate ti isti ameri i ubace nam 136p...
(Tuesday, 9. decembar 2019 13:39)

Što je činjenica, i to činjenica koja ništa ne menja na činjenici da je, citiram "Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku "
- imao bih i ja da dodam ponešto na ovo, ali nema potrebe, jer mi je i fizički muka kad uopšte razmišljam o NBA, a kamoli da gledam to iživljavanje.

DokHoliday

pre 4 godine

Kako covek sa ovakvom trenerskom reputacijom moze sebi da dozvoli da ovako lupeta. Jos kaze ja to smem da kazem jer me ne interesuje NBA. Zelimire, ja sam mislio da si ti malo pametniji.

Avram

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku

Raca

pre 4 godine

NBA košarka je svetlosne godine ispred svega ostalog što se zove košarka.
Obradović nije došao u NBA jer je potpuno svestan da u njoj ne bi ostvario ni delić uspeha i popularnosti u poređenju sa Evropom.
Razlog se zove konkurencija a ne nekakva mafija !!!!
NBA i američko društvo u celini se zasnivaju na konkurenciji koja je nemilosrdna. Oni koji za nju nisu spremni ne dolaze u SAD, i bolje je da ne dolaze.
Samo, neka stvari nazovu pravim imenom.

Los Angeles 2

pre 4 godine

U USA postoje zakoni koji se postuju. Nije stvar kako ce da izgleda taj temperament. Stvar je u tome da je to mentalno maltretiranje igraca, tj zaposlenih. Ako nisi srecan sa njihovim radom, das im otkaz, suspendujes, maknes iz igre. Ali ako maltretiras sa tim evropskim dranjem koje je svima vama koliko vidim sasvim okey, svaki igrac ima pravo da se pojavi sa advokatom i da odere i vas i vas klub od kazne. I tako i treba, stvar je u civilizovanosti ne samo licnosti nego i celog sistema. Umece je upravo u civilizovanom uspehu da motivises te takve super zvezde da osvoje jednu NBA, i to bez tog urlanja. To vazi za svaki posao, stvari koje su nadredjeni u bilo kojoj profesiji rade kod nas, a manje i u ostatku Evrope, ovde su skoro nemoguce.
(Los Angeles, 09. decembar 2019 13:27) znaci mentalno maltretiranje je ok, a pokazivanje iskrenih emocija nije? Vidis, bez obzira na to sta mislim o Obradovicu, ja zivim u istom gradu kao i ti, ali bih uvek kao nadredjenog imao nekog ko se dere na mene, ali bi i otisao do kraja sveta sa mnom, nego amera koji ti se smeska dok zabada noz u ledja.

Tuesday

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku
(Avram, 09. decembar 2019 12:35)

I onda nas uhvate ti isti ameri i ubace nam 136p...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Žoc bi ih postrojavao posle svake tekme hahah.Mogu da zamislim kada nošalantno odigraju odbranu i Žocovu facu posle toga u punom kadru ahahah

Miloš_NS

pre 4 godine

Željko Obradović nikada ne bi mogao da bude trener u NBA, jer tamo su igrači na prvom mestu. A njegov temperament je, naročito u poslednje vreme, previše agresivan i za turske standarde a kamoli za NBA. Jedino što nisam siguran, a voleo bih da znam, je to da li Žoc ima komplekse zbog toga što nikad nije bio u NBA ili ga iskreno baš briga za to i srećan je što je najuspešniji trener u Evropi ikada. Nekako večito deluje frustrirano...e sad da li je samo temperament ili je još nešto...ne znam.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Nešto nisam siguran da je u NBA neki trener drzao vrata svlačionice dok se predsednik obračunavao sa sudijama kao kod nas.
(poznavalac ©®, 09. decembar 2019 13:15)

Aj prestani da škrabaš nebulozne komentare i da širiš laži i obmane. Mogao bi za promenu da sastaviš neki normalan komentar, a ne svakim da iznosiš neku frustraciju i mržnju...

Los Angeles

pre 4 godine

U USA postoje zakoni koji se postuju. Nije stvar kako ce da izgleda taj temperament. Stvar je u tome da je to mentalno maltretiranje igraca, tj zaposlenih. Ako nisi srecan sa njihovim radom, das im otkaz, suspendujes, maknes iz igre. Ali ako maltretiras sa tim evropskim dranjem koje je svima vama koliko vidim sasvim okey, svaki igrac ima pravo da se pojavi sa advokatom i da odere i vas i vas klub od kazne. I tako i treba, stvar je u civilizovanosti ne samo licnosti nego i celog sistema. Umece je upravo u civilizovanom uspehu da motivises te takve super zvezde da osvoje jednu NBA, i to bez tog urlanja. To vazi za svaki posao, stvari koje su nadredjeni u bilo kojoj profesiji rade kod nas, a manje i u ostatku Evrope, ovde su skoro nemoguce.

Kalibar

pre 4 godine

I onda nas uhvate ti isti ameri i ubace nam 136p...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tuesday, 9. decembar 2019 13:39)

Da, kada dođu dopingovane superzvezde kojima je sve dopušteno, onda nam ubace 136. Ljudi kojima je dopušteno da rade sve što požele na terenu. Tolerišu im se koraci, dupla vođenja, faulovi u napadu i odbrani. Nijedan sudija te stvari ne sme odsvirati LeBronu, Hardenu i ostalima, nemojmo se lagati. A video sam kako su prošli na ovom poslednjem prvenstvu kada su došli igrači kojih se sudije i organizacija ne boje. Poniženi su, bukvalno. Video sam i velikog Janisa kako ne zna šta će s loptom. Nisu NBA igrači dominantni koliko im se to pripisuje.

LoS

pre 4 godine

@Nix
Jesi ti ozbiljan?!
Koga unakazili? Njih peto mesto ne interesuje, igrali su na silu, s 10% snage. Da je bila utakmica za medalju opet bi nas zgazili 40 razlike.

drvobradi

pre 4 godine

@Tuesday
Onda dodje SP, oni ne posalju 20 najboljih, umalo izgube od Turaka, izgube od Francuza i nas. Izgube 32:7 prvu cetvrtinu. Da postoji SFRJ, pitanje je da li bi i njihov prvi tim svaki puta dobio. Pri tome, ta bivsa Juga ima 10x manje stanovnika i kosarkasa od SAD. Odavno oni ne igraju dobru kosarku, ali vade ih 5-6 vrhunskih talenata tipa Durent, Lebron, Kari, Dejvis.

Znalac

pre 4 godine

kao dokazana praksa i iskustvo su putevi nekoliko trenera iz Srbije tacnie Kokoskova, Dzikica i Rajakovica.Za Dzikica se znalo da je neki assistent u Partizanu ali za ovu dvojicu sigurno niko u SFRJ i Srbiji nije pa cak da su i treneri.
Sva trojica su upotrebili istu caku, zapisivali treninge od glavnih trenera i zapisivali sve sto cuju i vide i sa tim podsetnicima otisli u NBA da to prodaju a Ameri zedni Evropskog stosa u kosarci, jedva su to i docekali i iskoristili ih za neke Individual player development trenere.Rezultat toga neki su ostali a neki se brzo vratili kuci. kuci.Amerikanci i dan danas nazivaju izlomljen dvokorak kao Euro lay up neznajuci da su cak Moka i ostali u ono vreme to izmislili a verovarno Kokoskov iz svog podsetnika izvukao i pokazao im.
Tako da samo zapisujte sve sto cujete i vidite.
Posto su oni to tamo sve prodali, Zoc i stariji nemju sta da prodaju jer su ovi na celu sa Kokoskovim vec njihove stosove za bajate pare prodali i prica je nazalost zavrsena.

Sasa

pre 4 godine

On je realno najbolji trener u evropi, možda ikad, ali u NBA ne bi uspeo, tamo bi dobio otkaz lagano, znate i sami kako su razmaženi igrači tamo, zamislite da se on dere na Hardena, Vestbruka, Lebrona, i još puno njih da ne nabrajam, odmah bi ga oterali, to je tako, i on je toga svestan zato nikad ne bi ni išao u NBA.

Marinko

pre 4 godine

Zamislite trener Minesoete je onaj napaljeni balavac sin od Flip Sandra. Mozda momak ima znanje, al je za taj posao potrebno iskustvo i autoritet koji se stice godinama. I sigurno je da od njega ima mnogo boljih trenera u Evropi...
(Stefan Simonovic, 09. decembar 2019 12:00)

Bred Stivens bas ima dugogodisnje NBA iskustvo pa je iskljucivo zbog toga dobio da vodi najpoznatiju fransizu u NBA, Boston Celtics. Zeljko je sujetan covek. Vecina komentatora ovde ne podnose NBA. Logicno je da su igraci uvek ispred trenera.

Bla

pre 4 godine

Ja mislim da za nba treba imati tim strucnjaka. Ja sam za to da glavni trener bude Ivkovic pa dok se on dere na igrace u svlacionici njegov pomocnik pesic ih gadja sendvicima, drugi pomocnik obradovic deli samare dok treci pomocnik vujosevic maltretira sudije. Kakav bi to tim bio.

mohikanac

pre 4 godine

Nije ovde samo Žoc u pitanju, siguran sam da i Duda, Kari, Laso, Skariolo, Mesina koji je tamo zvrjao onako bi mogli biti treneri bilo gde pa i u NBA. Tu znanje nije nikada bilo sporno, svi imaju košarku u malom prstu.

Druga dimenzija je što NBA ovako kako izgleda to znanje nije potrebno, spejsing i udri, rašire se igrači ostavi zvezda franšize da igra 1 na 1 do besvesti, nekad je 40,50 pts a nekad 15tak koga briga, što da se taktički zamaraju uz to pojedinci koji vedre i oblače tipa Harden imaju IQ takav da bi od klupe do parketa posle tajma zaboravili bilo šta o preuzimanju, pritisku na loptu...
Normalno fizičke predispozicije takođe određuju ali isto tako nema igrača koji će se podvući pod dres zvezdi i nervirati ga i to je činjenica da to ne gaje iako bi lako mogli baš zbog predispozicija da imaju najbolje defanzivce.
Ali lepše je imati heroje koji pogađaju nego heroje koji to sprečavaju. Svima je to jasno i ostavlja bljutav ukus kod ljubitelja košarke.
Inače je Žoc za ovo u pravu, što da puste našu. Litvansku školu da im kvari veče i nervira zvezde lige.

Ostin A

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku
(Avram, 9. decembar 2019 12:35)

Da se igra u Evroligi 48 minuta, svaka utakmica bi imala oko 100 poena. Pogledaj strukturu napada, u NBA čim se prevede lopta plej ili neko već u zavisnosti od situacije pokaže kakav napad se igra i odmah se sprovodi u delo. U Evropi se lopta prevede, zatim se čeka da se napad i odbrane postave, onda se tek pokaže napad koji se igra, pa onda lopta malo krene da kruži pa se tek kreće u realizaciju. Da ne spominjem kvalitet igrača.

Da je NBA liga cirkus, najbolji igrači Evrolige ne bi bili otpatci NBA lige, a kvalitet reprezentacije ne bi se merio po broju NBA igrača koje ima u timu.

LoS

pre 4 godine

@drvobradi
Ma jok, oni ne igraju dobru kosarku, rasturaju nas 40 razlike onako, slucajno.
Njima je na SP u kosarci igrao peti tim, i to neuigran! I opet je i taj tim samo pukom nesrecom izgubio od Francuza. Kasnije ih bolelo uvo, njima je samo zlato vazno.
Oni od 1992 nisu igrali s najboljim igracima. I opet osvajaju sve sto pozele.
Ne zaboravi da su Amerikanci decenijama sa AMATERSKIM reprezentacijama osvajali svaku OI na kojoj su igrali!
Zamisli da dodju na OI sa najboljim timom koji imaju... LeBron, Durant, Kari, Dejvis, Dzordz, Harden, Tompson, Vestbruk itd.
Pa gazili bi sve sa 50 razlike.
Nas tim, koji su svi proglasili NAJBOLJIM u nekoliko decenija, je tek 5 na svetu. Njihov 3 tim je olimpijski sampion.

Dalton

pre 4 godine

@Sasa
Sve si dobro napisao samo sto bi ja takvo ponasanje trenera iskorenio i iz evropske kosarke. Jer se ne radi tu o nekoj svadji ili nesporazumu nego o ponizavanju igraca i fizickom maltretiranju (gusenje).

petar markovic

pre 4 godine

odavno to pricam. po tom pitanju su ozbiljni fasisti. d'antoni je idealan primer. karijeru izgradio u evropi kao igrac, zapoceo je kao trener, nista spec nije uradio i ode u nba samo zato sto je amer.

Stefan Simonovic

pre 4 godine

Zamislite trener Minesoete je onaj napaljeni balavac sin od Flip Sandra. Mozda momak ima znanje, al je za taj posao potrebno iskustvo i autoritet koji se stice godinama. I sigurno je da od njega ima mnogo boljih trenera u Evropi...

Ђурађ Курјак

pre 4 godine

Амери као трећа најмногољуднија земља света, земља са најдужом кошаркашком традицијом и земља са највише регистрованих играча је земља која у ту кошарку највише и улаже. Дакле увек ће имати 3 или 4 вансеријска играча на располагању и зато ће бити увек главни конкурент за злато. Али када се скине тај сам крем њихове кошарке онда се види где су. Оћу да кажем да лоше раде и да им се лоше враћа. Заправо променили су ту кошарку максимално да одговара гледаоцима и да има што више закуцавања и само то мењање правила које и свет после прихвата их оставља у врху. О допингу да не говоримо. НБА јесте циркус али у исту руку Евролига нема душу, заправо је јефтинија верзија НБА. Нема човек више шта ни да гледа па тако да ни не пратим 15 година, јер по мени избор између ран ен ган кошарке са соло нападом од 7 секунди и кошарке где "Грчки" тим нема Грка, нити Турски Турака ми је никакав избор.

app

pre 4 godine

@Djuradj Kurjak
Ko loše radi? Amerika ima najbolji košarkaški sistem na svetu i najviše igrača i trenera u NBA. Pogledaj draftove, najtalentovaniji su uvek njihovi igrači i najviše ih ima. Nemaju oni 3-4 vrhunska igrača, već od najboljih dvadeset na svetu iz Amerike je 15 minimum. Pa naš Bodgan je zamena Hildu koji može da bude 6.-7. bek u njihovoj reprezentaciji.
I u Evropi svako drugo kolo MVP je neki Amerikanac.
Što se pozicije trenera tiče, naravno da je to zatvoren krug ljudi. Kroz svaki klub svake godine cirkuliše 200-300 miliona dolara i svako će radije da dovede proverenog trenera koji je dugo u ligi, ili igrača koji je igrao dugo pa zna kako liga funkcioniše, nego nekoga ko je nov i ne poznaje sistem. Veliki je to novac u pitanju, a Žoc je poznat po ispadima isto koliko i po uspesima.

Drax

pre 4 godine

NBA liga je odavno trula evo vec nekoliko sezona se podize granica loseg ukusa u igri u ponasanju igraca i kvalitetu kosarke.Ti igraci bukvalno rade sta hoce a timovi i menadzeri vlasnici klubova im nista ne mogu.Idu gde hocu traze trejdove napuste klub i cak kad osvoje titulu.Klub i grad nisu bitni bitna je samo licna statistika i osvajanje titule je samo deo te licne statistike.Mediji su nesvesno izopacili kosarku a igraci podlezu pritisku aktuelnog narativa a to je jedino se prstenje racuna sezona nije bitna nego plejof.Ako si Lebron nisi Dzordan ako nisi Lebron nisi niko i nista.Ako si dobar a nemas prsten nisi niko i nista a neki se sepure sa prstenom kao da su nesto a jednom Barkliju ili Melounu ne bi mogli ni da dodaju peskir.

billy_the_cat

pre 4 godine

Znalac@ mala obavijest, Euro step ili u njemačkoj popularno zvani Yugo step je zabranjen, tj. tretira se po Fibi kao koraci. Što u suštini i jeste 2x ista stajna noga. Šteta ali tako je kako je.

neznalica

pre 4 godine

Ne znam puno o kosarci posto sam je samo rekreativno igrao ceo zivot i Zeljka Obradovica mnogo postujem i skidam mu kapu za sve u njegovoj karijeri ali dali mozete da zamislite da je Zeljko trener tima u NBA i da se na sve te milionske zvezde dere kao sto radi u Evropi. To nazalost ne moze i nikada nece moci ne on nego bilo ko drugi, e zbog toga njega ne zanima NBA i nikada tamo nece otici kao trener.

papaja

pre 4 godine

@Ostin A

Slazem se sa tobom ali je u ovom slucaju Zocov izbor reci pogresan. Ja bih to nazvao isto kao i ti - "Zatvoreni krug". Zvezde su na prvom mestu i posao trenera je drugaciji nego u evropi. Igra se za kos vise a ne zakljucava se reket. To je sistem(dobar ili los u to ne ulazi) na koji svaki kosarkaski radnik prvo mora da se navikne.

"Mafija" - kazemo kada smo kivni na grupu ljudi ili organizaciju ili imamo pravne dokaze da to potkrepimo. Zasto je on kivan ako to naziva najboljom ligom na svetu ostaje na njemu da razresi.

Ostin A

pre 4 godine

Pojaviće se gomila komentara o raznoraznim temama vezanim za NBA koje nemaju veze sa mafijom kakvu je Žoc mislio. Suština je negde na sredini teksta:

"Nema evropskih trenera. Znate zašto – zato što je NBA mafija". Mislio je na drugi tip mafije.

U suštini da bi bio Evropski trener u NBA moraš iza sebe da imaš:
1. Dugogodišnju NBA karijeru
2. Dugogodišnju karijeru asistenta

To je zatvoren krug ljudi, i da bi zadobio njihovo poverenje moraju da se uvere da ćeš da poštuješ njihove standarde. Zamislite da im dođe trener koji će da viče na sudije ili igrače, upada na teren, guši igrače, psuje na konferencijama za štampu... Izbio bi skandal.

Inače primer Evropskog trenera, Kokoškova, ušao je u NBA nakon što je Kvin Snajderu bio pomoćni trener na koledžu Misuri, pa ga je Snajder poveo sa sobom kad je njega poveo Kejon Duling kao tek draftovani igrač Klipersa. Bukvalno ali bukvalno su njih dvojica došli u NBA da treniraju Dulinga.

Walldorf

pre 4 godine

Kada je Zeljko Obradovic u pitanju,reci cu samo da izuzetno cenim i postujem sistem njegovog dugogodisnjeg rada,njegove rezultate i dostignuca.I to je dovoljno.Sto se NBA tice,treba znati da je to svet za sebe.To je organizacija gradjena decenijama i zasniva se ISKLJUCIVO I JEDINO na novcu i profitu.Sve ostalo su propratne manifestacije.Zato se fransize sele iz grada u grad,u potrazi za vecom zaradom.Mi,Evropljani,smo navikli na sasvim drugaciji pristup sportu,samim tim i kosarci.Kada je Obradovic rekao to sto je rekao o NBA,mislio je na sistem organizacije te lige.Na mnogo toga sto tamo prolazi "ispod radara".Ni u kom slucaju nije zeleo da nipodastava izuzetan igracki kadar i nesumnjivo najbolji sistem rada sa igracima.On je pametan covek i zna sta ce u kom trenutku reci.Sve u svemu,ja delim misljenje koje izneo,jer kapiram bit njegovog izlaganja.Sportski pozdrav!

Najbolji je opancarev lepak.

pre 4 godine

Uvek je tako bilo.Ranije su bila zatvorena vrata za kosarkase iz Evrope a sad za trenere.Pa Danilovic kad je igrao niko loptu nije hteo da mu doda.Sad kad nemaju belih igraca skinuli su "sankcije" Evropi pa zbog toga puno igraca igra tamo a nije bas da su svi ekstra talentovani.Sto se trenera tice to se nece promeniti tako brzo.U vecini ekipa se vise pitaju igraci nego treneri.

живац

pre 4 godine

@дневна доза
у баш би се потресли због његовог "постројавања". није то европа где играчи играју за сићу, а тренер може да их истера на улицу као џукеле и без накнаде им раскину уговор.
што каже фил џексон, коби је на тренинг долазио хеликоптером. шта ја њему после тога могу да причам?

DjapeKorleone

pre 4 godine

Covek bi se nedaj Boze slogirao u NBA kad bi mu igrali onako kao muve bez glave. Ko ga poznaje zna da je on veoma smiren i stalozen covek, ali je veeliki takmicar i zato su onakve reakcije plus igraci su danas postavi previse razmazeni i kenjkavi i on to kao stara skola ne moze da razume. Zeljko je legenda kakvu pitanje dal cemo ikad imati !!

neki veliki dr

pre 4 godine

Njemu bi se u NBA zdravlje ozbiljno narusilo ovakvim pristupom. Regularni deo sezone ima 82 utakmice, zamislite da se na svakoj utakmici nervira kao ovde. A vi strucnajci se zapitajte malo zasto nije isti nivo motivacije na svakoj, ovi nasi u Evropi se raspadnu posle duplog kola Evrolige... 5 dana placu po medijima kako im je tesko.

Trener iz Nemacke

pre 4 godine

@billy_the_cat
Yugo step je kada se u dvokoraku dva puta za redom odskoči sa iste noge i zabranjen je od 2017
Euro step nikada nije bio zabranjen i podrazumeva dvokorak sa normalnim redosledom koraka u kome se nakon kratkog koraka u jednu stranu napravi najčešće dugačak odskok u suprotnu stranu
Ni u Nemačkoj, pa ni nigde drugde, niko ne mesa Yugo step sa Euro stepom.
Nadam se da ste nešto naučili, a ako niste - na YouTube ima puno materijala, kako iz NBA, tako i sa FIBA sajta koji lepo objašnjava razliku,
Sportski pozdrav

Auto

pre 4 godine

Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku
(Avram, 09. decembar 2019 12:35)

I onda nas uhvate ti isti ameri i ubace nam 136p...
(Tuesday, 9. decembar 2019 13:39)

Što je činjenica, i to činjenica koja ništa ne menja na činjenici da je, citiram "Nba je ogromna sprdacina i smejurija, gledam sinoc Dalas Sakramento, 90% otvorenih suteva niko ruku da postavi da blokira sut, jednom u 10 utakmica neki tim ne uspe da sutne do isteka napada, svaki napad se zavrsava za 10 sekundi, ne igraju se odbrane a i retko ko igra timsku kosarku, svako gleda sebe i licnu statistiku "
- imao bih i ja da dodam ponešto na ovo, ali nema potrebe, jer mi je i fizički muka kad uopšte razmišljam o NBA, a kamoli da gledam to iživljavanje.