Subota, 23.11.2019.

15:36

"Niko ne može ono što Bogdan može"

Bogdan Bogdanović je istakao kandidaturu za titulu najboljeg šestog igrača u NBA ligi.

Izvor: SV

"Niko ne može ono što Bogdan može" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

Davidovic

pre 4 godine

Ako nastavi ovako kao u zadnje dve tri, možda, kažem možda, zato sto ipak Lu Vilijams je startovao sezonu i to više nego odlično, tako da teško ko može da bude ispred njega, jedino da se neko povredi pa da Lu bude starter.
(JPR24, 24. novembar 2019 11:18) # Link komentara
Preporučujem (+38)Ne preporučujem (-4)

Sada sa zdravim Leonardom i Dzordzom njemu ce malo padati statistika
Bogdan ako nastavi ovako ima lepe sanse za to
Ako bude igrao kao zadnjih 5

Čovjek koji zna

pre 4 godine

Najbolji igrač sa naših prostora svih vremena je Vladimir Radmanović. Čovjek je i dalje jedno 30 godina ispred svih ostalih na globalnom nivou. Pa ljudi, on ne samo da je imao šut, on je umio i da uradi salto i zakuca... Jeste stvarno da padne na glavu poslije toga, ali nije to strašno za njega.

kiza D

pre 4 godine

“ne pisite svasta” и остали..
Дражен је био врхунски играч.Да се није распала држава победили би Дрим тим у Аерени заједно са ондашњим навијачима.
По мени тешко је издвојити најбољег од најбољег ..Кића,Ћосић,Праја..Дражен..и многи други да не набрајам.
Дражен због прераног одласка није достигао свој зенит..тимски играч..
Кично кад бих гласао за најбољег свих времена..Кићановића на прво место..

JPR24

pre 4 godine

Sesti igraci bez obzira na titulu najboljeg malo love zaradjuju. 7-8 miliona i to je to.
(Srba, 24. novembar 2019 16:23)

Još da si upućen u funkcionisanje plata u NBA, pa i da nešto pametno kažeš.

+41

pre 4 godine

Рсзвојни пут ова два играча је диаметрално супротан.Богдан је кренуо из Партизана, Лука из Реала.У НБА се куну у Реал иако Партизан има највише НБА играча на свету.Питање је тренутка када ће Реал да игра НБА. Лука је у Реалу играо са најбољима од своје 13. године, а Богдан је своју каријеру градио полако као већина играча. Глупо је и поредити Партизан, Фенер и Реал.
По појединачним успесима Богдан има више успеха јер је играо више са репрезентацијом и у том смислу има више искуства.У НБА Лука има више успеха али то је само зато што се комплетна игра Даласа формира на њему.
За мене је бољи и увек ће бити Богдан, јер свој успех гради тежим путем.

Звезда у успону Евролиге (2): 2013/14, 2014/15.
Идеални тим Евролиге — прва постава (1): 2016/17.
Идеални тим Светског првенства (1): 2019.
Идеални тим Европског првенства (1): 2017.
Најкориснији играч месеца Евролиге (1): 2016/17. (1)
Најкориснији играч финалне серије Првенства Србије (1): 2013/14.
Најкориснији играч финала Првенства Турске (1): 2016/17.
Најкориснији играч финала Купа Турске (1): 2016.
Идеална стартна петорка Јадранске лиге (1): 2013/14.
Најкориснији играч НБА утакмице звезда у успону (1): 2018.
Идеални тим новајлија НБА — друга постава: 2017/18.
Српски кошаркаш године: 2017.

JPR24

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
(Coa, 24. novembar 2019 10:29)

Da, kao Curry, Allen, Regie Miller, Stojakovic i još njih... ko sve ne kometarise, sačuvaj Bože .

ne pisite svasta

pre 4 godine

Šesti igrač? Pa i najbolji šesti. To je bio i Kukoc u ono vreme i to je uvek i bila razlika između npr. Drazena i Kukoča.
Dražen je svagdje bio prvi igrač, a Kukoc šesti najbolji.
Danas se to može, da usporediti sa Doncicem i Bogdanovicem. Prvi - šesti.
Ništa loše o tome, samo fakt.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Write, 24. novembar 2019 10:37)

Daj, bre, ljudi ne pisite gluposti o Drazenu - ubacili su vam u glavu da je on bio nedodirljiv, a istina je sledeca - Drazen je u kategoriji ostalih najvecih SFRJ igraca poput Daneua, Cosica, Kice, Praje, Delibasica Divca, Kukoca, Bodiroge, Djordjevica, Stojakovica. Naravno od aktivnih Teo, Jokic, Doncic. Verovatno sam neke iostavio. Ako bismo bas bili striktni i gledali samo one koji su bili MVP na svetskim prvenstvima onda su to bili Daneu, Kica, Praja, Drazen, Kukoc i Bodiroga. Znaci medju sest najboljih. A to da je Drazen u svakom klubu bio prvi tek nema veze - prva sezona u Portlandu 7.6 poena po utakmici, druga u Portlandu 4.4 poena. Onda prva sezona u Nju Dzersiju 12.6. Tek onda (!) dolaze dve odlicne sezone u Nju Dzersiju sa 20.6 i 22.3 poena po utakmici. Dakle, ako se vec ne secate (sto je moj slucaj), onda proverite na internetu pre nego sto pisete - a i ja sam proverio da bih bolje dokumentovao ono sto sam znao: https://en.wikipedia.org/wiki/Dra%C5%BEen_Petrovi%C4%87

Dr Hitch

pre 4 godine

Mislim da bi ova nagrada trebalo da se nazove po Luu Vilijamsu, a da se drugi bore za nju, nije više ovako zanimljivo...ako se dobro sećam, Ana Ivanović je 5 godina za redom nosila titulu najlepše teniserke pa su na kraju nagradu nazvali po njoj, tako da bi nešto slično moglo da se uradi i u ovom slučaju ??

Aleks

pre 4 godine

I da se kratko osvrnem na fenomen Bogdan vs Luka, koji polako ali sigurno zamenjuje fenomen poređenja Bogdana i Jokića. Ljudi, dokle više? Porede se dva konceptualno različita igrača, iz različitih generacija. Da, Luka je eksplodirao u NBA i pokazuje više od Bogija. Da li to Bogdana čini lošijim igračem? U mojim očima ne, a mislim i u očima svakog ko ovaj sport gleda iz zadovoljstva. Nema potrebe da se Bogdan srozava na račun Luke, ili Luka uzdiže na račun Bogdana. Prvo, Bogdan to ne zaslužuje, a drugo, Luki to nije potrebno. Imam utisak da je sve rezultat želje pojedinih da ga "prisvoje" iako je dečko Slovenac. Srpskog porekla, ali rođen i odrastao u Sloveniji i, najvažnije, on se identifikuje kao Slovenac. Da se Luki sutra nešto prespoji u glavi i odluči da igra za Srbiju, mislim da bi se brzo zaboravilo šta je Bogdan dao ovoj reprezentaciji, a to je baš tužno.

Ostin A

pre 4 godine

ako je lu vilijams šesti igrač onda sam ja kraljica elizabeta!
(diplinž, 24. novembar 2019 11:06)

Nego šta je, nije prva postava, da nije sedmi? Po meni definitivno Bogdanović treba da bude kandidat, ali teško da može da ugrozi Lua.

Otac Makarije

pre 4 godine

To sto se radi sa Lu Vilajamsom je najveca glupost i klasicna NBA sprdnja gde se sve podredjuje statistici i priznanjima! U 90% ekipa bi igrao prvu petorku ali ga namerno drze na klupi na pocetku samo da bi bio 6-i igrac sezone! Prosle godine greje klupu na pocetku svake utakmice nekom Lametu (tako nesto) za koga ni Bog nije cuo a onda ulazi i odigra duplo vise minuta od njega.. i sa klupe ima prosek od 25 poena po mecu.. ma ajte molim vas.

Milan Nis

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coa, 24. novembar 2019 10:29)
kad ne bi imao jednu ruku ne bi bio kompletan, a ja ,ja da imam krila leteo bih

Indigo

pre 4 godine

Zasto smo mi kao narod ovakvi, cemu mrznja? Razumijem da ti se neko ne svidja kao igrac, smatras da nije kvalitet, ali cemu zelja za ponizavanjem?
(kakone, 24. novembar 2019 12:56)

Zbog 130 poena u 4 utakmice plejofa. Nekima je toliku traumu nabio, da mu to nikada neće oprostiti.

U Stanojka žena ko devojka

pre 4 godine

Pogrešna opservacija situacije. Bogdan nije naprasno uzleteo već se sa povredama dvojice carinika lopte otvorio prostor da pokaže isto ono što je imao dok su oni bili u timu. Nije on, niti bilo ko drugi, naučio košarku preko noći.

mixolidis

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
(Coa, 24. novembar 2019 10:29)

-> LeBron je ispodprosecan igrac da nema fizikalije

Aleks

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coa, 24. novembar 2019 10:29)

Ajde, majke ti? Čovek u tekstu pobrojao šta on sve još ima od košarkaških kvaliteta pored šuta, ali biće da si se ti prebacio u neku veću brzinu. Uspori malo.

Elem, naši mediji sve preuveličaju kao po starom dobrom običaju. Sad ponovo malo više pišu o Bogdanu, sutra će opet o Jokiću i tako ukrug. Na neki način i mi to podržavamo tako što kliknemo na ovu vest, pročitamo, komentarišemo. Ipak pohvalno je da sada i o njemu malo više pišu ovi strani blogeri i kolumnisti, znači da su njegove partije zapažene. Teško pored Lua koji je fantastičan, ali lepo da je konačno pored njega još neko istaknuti 6. igrač.

Tasa

pre 4 godine

Sad ce lavina komentara kako to moze Jokic.
(Bodibond, 24. novembar 2019 11:39)

Jokic moze da bude sesti igrac samo kad je trener Djordjevic u bilo kom timu na svetu.
Bogdan moze dogodine lako da nadje klub gde nece da bude sesti ako odigra ovako celu sezonu, ima vise klubova gde bi to mogao i to boljih od Sakramenta. Problem je sto ce opet da ga proguta mrak cim se ona stetocina od Foksa vrati i pocnu da guve stalno.
Doncic decko razvaljuje kako igra, bas na onaj nacin kako to vole u NBA i najmladji je pride, ako ga ne upropasti neka povreda ide u legendu garantovano.

kakone

pre 4 godine

Zasto smo mi kao narod ovakvi, cemu mrznja? Razumijem da ti se neko ne svidja kao igrac, smatras da nije kvalitet, ali cemu zelja za ponizavanjem?

CensoreD

pre 4 godine

najvrelijih timova u ligi???

молим вас да престанете са буквалним преводима речи са америчких портала. сигурно сте могли на бољи начин да напишете ово..

богдан је добро кренуо, али има још мнооого да се игра. само да га не врате на старо када се опораве играчи који су повређени па и он и бели због набројаног двојца буду лимитирани у нападу.

JPR24

pre 4 godine

Ako nastavi ovako kao u zadnje dve tri, možda, kažem možda, zato sto ipak Lu Vilijams je startovao sezonu i to više nego odlično, tako da teško ko može da bude ispred njega, jedino da se neko povredi pa da Lu bude starter.

Write

pre 4 godine

Šesti igrač? Pa i najbolji šesti. To je bio i Kukoc u ono vreme i to je uvek i bila razlika između npr. Drazena i Kukoča.
Dražen je svagdje bio prvi igrač, a Kukoc šesti najbolji.
Danas se to može, da usporediti sa Doncicem i Bogdanovicem. Prvi - šesti.
Ništa loše o tome, samo fakt.

CensoreD

pre 4 godine

najvrelijih timova u ligi???

молим вас да престанете са буквалним преводима речи са америчких портала. сигурно сте могли на бољи начин да напишете ово..

богдан је добро кренуо, али има још мнооого да се игра. само да га не врате на старо када се опораве играчи који су повређени па и он и бели због набројаног двојца буду лимитирани у нападу.

mixolidis

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
(Coa, 24. novembar 2019 10:29)

-> LeBron je ispodprosecan igrac da nema fizikalije

Otac Makarije

pre 4 godine

To sto se radi sa Lu Vilajamsom je najveca glupost i klasicna NBA sprdnja gde se sve podredjuje statistici i priznanjima! U 90% ekipa bi igrao prvu petorku ali ga namerno drze na klupi na pocetku samo da bi bio 6-i igrac sezone! Prosle godine greje klupu na pocetku svake utakmice nekom Lametu (tako nesto) za koga ni Bog nije cuo a onda ulazi i odigra duplo vise minuta od njega.. i sa klupe ima prosek od 25 poena po mecu.. ma ajte molim vas.

kakone

pre 4 godine

Zasto smo mi kao narod ovakvi, cemu mrznja? Razumijem da ti se neko ne svidja kao igrac, smatras da nije kvalitet, ali cemu zelja za ponizavanjem?

Milan Nis

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coa, 24. novembar 2019 10:29)
kad ne bi imao jednu ruku ne bi bio kompletan, a ja ,ja da imam krila leteo bih

Indigo

pre 4 godine

Zasto smo mi kao narod ovakvi, cemu mrznja? Razumijem da ti se neko ne svidja kao igrac, smatras da nije kvalitet, ali cemu zelja za ponizavanjem?
(kakone, 24. novembar 2019 12:56)

Zbog 130 poena u 4 utakmice plejofa. Nekima je toliku traumu nabio, da mu to nikada neće oprostiti.

Aleks

pre 4 godine

I da se kratko osvrnem na fenomen Bogdan vs Luka, koji polako ali sigurno zamenjuje fenomen poređenja Bogdana i Jokića. Ljudi, dokle više? Porede se dva konceptualno različita igrača, iz različitih generacija. Da, Luka je eksplodirao u NBA i pokazuje više od Bogija. Da li to Bogdana čini lošijim igračem? U mojim očima ne, a mislim i u očima svakog ko ovaj sport gleda iz zadovoljstva. Nema potrebe da se Bogdan srozava na račun Luke, ili Luka uzdiže na račun Bogdana. Prvo, Bogdan to ne zaslužuje, a drugo, Luki to nije potrebno. Imam utisak da je sve rezultat želje pojedinih da ga "prisvoje" iako je dečko Slovenac. Srpskog porekla, ali rođen i odrastao u Sloveniji i, najvažnije, on se identifikuje kao Slovenac. Da se Luki sutra nešto prespoji u glavi i odluči da igra za Srbiju, mislim da bi se brzo zaboravilo šta je Bogdan dao ovoj reprezentaciji, a to je baš tužno.

JPR24

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
(Coa, 24. novembar 2019 10:29)

Da, kao Curry, Allen, Regie Miller, Stojakovic i još njih... ko sve ne kometarise, sačuvaj Bože .

JPR24

pre 4 godine

Ako nastavi ovako kao u zadnje dve tri, možda, kažem možda, zato sto ipak Lu Vilijams je startovao sezonu i to više nego odlično, tako da teško ko može da bude ispred njega, jedino da se neko povredi pa da Lu bude starter.

Tasa

pre 4 godine

Sad ce lavina komentara kako to moze Jokic.
(Bodibond, 24. novembar 2019 11:39)

Jokic moze da bude sesti igrac samo kad je trener Djordjevic u bilo kom timu na svetu.
Bogdan moze dogodine lako da nadje klub gde nece da bude sesti ako odigra ovako celu sezonu, ima vise klubova gde bi to mogao i to boljih od Sakramenta. Problem je sto ce opet da ga proguta mrak cim se ona stetocina od Foksa vrati i pocnu da guve stalno.
Doncic decko razvaljuje kako igra, bas na onaj nacin kako to vole u NBA i najmladji je pride, ako ga ne upropasti neka povreda ide u legendu garantovano.

U Stanojka žena ko devojka

pre 4 godine

Pogrešna opservacija situacije. Bogdan nije naprasno uzleteo već se sa povredama dvojice carinika lopte otvorio prostor da pokaže isto ono što je imao dok su oni bili u timu. Nije on, niti bilo ko drugi, naučio košarku preko noći.

Aleks

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coa, 24. novembar 2019 10:29)

Ajde, majke ti? Čovek u tekstu pobrojao šta on sve još ima od košarkaških kvaliteta pored šuta, ali biće da si se ti prebacio u neku veću brzinu. Uspori malo.

Elem, naši mediji sve preuveličaju kao po starom dobrom običaju. Sad ponovo malo više pišu o Bogdanu, sutra će opet o Jokiću i tako ukrug. Na neki način i mi to podržavamo tako što kliknemo na ovu vest, pročitamo, komentarišemo. Ipak pohvalno je da sada i o njemu malo više pišu ovi strani blogeri i kolumnisti, znači da su njegove partije zapažene. Teško pored Lua koji je fantastičan, ali lepo da je konačno pored njega još neko istaknuti 6. igrač.

ne pisite svasta

pre 4 godine

Šesti igrač? Pa i najbolji šesti. To je bio i Kukoc u ono vreme i to je uvek i bila razlika između npr. Drazena i Kukoča.
Dražen je svagdje bio prvi igrač, a Kukoc šesti najbolji.
Danas se to može, da usporediti sa Doncicem i Bogdanovicem. Prvi - šesti.
Ništa loše o tome, samo fakt.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Write, 24. novembar 2019 10:37)

Daj, bre, ljudi ne pisite gluposti o Drazenu - ubacili su vam u glavu da je on bio nedodirljiv, a istina je sledeca - Drazen je u kategoriji ostalih najvecih SFRJ igraca poput Daneua, Cosica, Kice, Praje, Delibasica Divca, Kukoca, Bodiroge, Djordjevica, Stojakovica. Naravno od aktivnih Teo, Jokic, Doncic. Verovatno sam neke iostavio. Ako bismo bas bili striktni i gledali samo one koji su bili MVP na svetskim prvenstvima onda su to bili Daneu, Kica, Praja, Drazen, Kukoc i Bodiroga. Znaci medju sest najboljih. A to da je Drazen u svakom klubu bio prvi tek nema veze - prva sezona u Portlandu 7.6 poena po utakmici, druga u Portlandu 4.4 poena. Onda prva sezona u Nju Dzersiju 12.6. Tek onda (!) dolaze dve odlicne sezone u Nju Dzersiju sa 20.6 i 22.3 poena po utakmici. Dakle, ako se vec ne secate (sto je moj slucaj), onda proverite na internetu pre nego sto pisete - a i ja sam proverio da bih bolje dokumentovao ono sto sam znao: https://en.wikipedia.org/wiki/Dra%C5%BEen_Petrovi%C4%87

Ostin A

pre 4 godine

ako je lu vilijams šesti igrač onda sam ja kraljica elizabeta!
(diplinž, 24. novembar 2019 11:06)

Nego šta je, nije prva postava, da nije sedmi? Po meni definitivno Bogdanović treba da bude kandidat, ali teško da može da ugrozi Lua.

Write

pre 4 godine

Šesti igrač? Pa i najbolji šesti. To je bio i Kukoc u ono vreme i to je uvek i bila razlika između npr. Drazena i Kukoča.
Dražen je svagdje bio prvi igrač, a Kukoc šesti najbolji.
Danas se to može, da usporediti sa Doncicem i Bogdanovicem. Prvi - šesti.
Ništa loše o tome, samo fakt.

Dr Hitch

pre 4 godine

Mislim da bi ova nagrada trebalo da se nazove po Luu Vilijamsu, a da se drugi bore za nju, nije više ovako zanimljivo...ako se dobro sećam, Ana Ivanović je 5 godina za redom nosila titulu najlepše teniserke pa su na kraju nagradu nazvali po njoj, tako da bi nešto slično moglo da se uradi i u ovom slučaju ??

+41

pre 4 godine

Рсзвојни пут ова два играча је диаметрално супротан.Богдан је кренуо из Партизана, Лука из Реала.У НБА се куну у Реал иако Партизан има највише НБА играча на свету.Питање је тренутка када ће Реал да игра НБА. Лука је у Реалу играо са најбољима од своје 13. године, а Богдан је своју каријеру градио полако као већина играча. Глупо је и поредити Партизан, Фенер и Реал.
По појединачним успесима Богдан има више успеха јер је играо више са репрезентацијом и у том смислу има више искуства.У НБА Лука има више успеха али то је само зато што се комплетна игра Даласа формира на њему.
За мене је бољи и увек ће бити Богдан, јер свој успех гради тежим путем.

Звезда у успону Евролиге (2): 2013/14, 2014/15.
Идеални тим Евролиге — прва постава (1): 2016/17.
Идеални тим Светског првенства (1): 2019.
Идеални тим Европског првенства (1): 2017.
Најкориснији играч месеца Евролиге (1): 2016/17. (1)
Најкориснији играч финалне серије Првенства Србије (1): 2013/14.
Најкориснији играч финала Првенства Турске (1): 2016/17.
Најкориснији играч финала Купа Турске (1): 2016.
Идеална стартна петорка Јадранске лиге (1): 2013/14.
Најкориснији играч НБА утакмице звезда у успону (1): 2018.
Идеални тим новајлија НБА — друга постава: 2017/18.
Српски кошаркаш године: 2017.

JPR24

pre 4 godine

Sesti igraci bez obzira na titulu najboljeg malo love zaradjuju. 7-8 miliona i to je to.
(Srba, 24. novembar 2019 16:23)

Još da si upućen u funkcionisanje plata u NBA, pa i da nešto pametno kažeš.

kiza D

pre 4 godine

“ne pisite svasta” и остали..
Дражен је био врхунски играч.Да се није распала држава победили би Дрим тим у Аерени заједно са ондашњим навијачима.
По мени тешко је издвојити најбољег од најбољег ..Кића,Ћосић,Праја..Дражен..и многи други да не набрајам.
Дражен због прераног одласка није достигао свој зенит..тимски играч..
Кично кад бих гласао за најбољег свих времена..Кићановића на прво место..

Čovjek koji zna

pre 4 godine

Najbolji igrač sa naših prostora svih vremena je Vladimir Radmanović. Čovjek je i dalje jedno 30 godina ispred svih ostalih na globalnom nivou. Pa ljudi, on ne samo da je imao šut, on je umio i da uradi salto i zakuca... Jeste stvarno da padne na glavu poslije toga, ali nije to strašno za njega.

Davidovic

pre 4 godine

Ako nastavi ovako kao u zadnje dve tri, možda, kažem možda, zato sto ipak Lu Vilijams je startovao sezonu i to više nego odlično, tako da teško ko može da bude ispred njega, jedino da se neko povredi pa da Lu bude starter.
(JPR24, 24. novembar 2019 11:18) # Link komentara
Preporučujem (+38)Ne preporučujem (-4)

Sada sa zdravim Leonardom i Dzordzom njemu ce malo padati statistika
Bogdan ako nastavi ovako ima lepe sanse za to
Ako bude igrao kao zadnjih 5

Write

pre 4 godine

Šesti igrač? Pa i najbolji šesti. To je bio i Kukoc u ono vreme i to je uvek i bila razlika između npr. Drazena i Kukoča.
Dražen je svagdje bio prvi igrač, a Kukoc šesti najbolji.
Danas se to može, da usporediti sa Doncicem i Bogdanovicem. Prvi - šesti.
Ništa loše o tome, samo fakt.

Tasa

pre 4 godine

Sad ce lavina komentara kako to moze Jokic.
(Bodibond, 24. novembar 2019 11:39)

Jokic moze da bude sesti igrac samo kad je trener Djordjevic u bilo kom timu na svetu.
Bogdan moze dogodine lako da nadje klub gde nece da bude sesti ako odigra ovako celu sezonu, ima vise klubova gde bi to mogao i to boljih od Sakramenta. Problem je sto ce opet da ga proguta mrak cim se ona stetocina od Foksa vrati i pocnu da guve stalno.
Doncic decko razvaljuje kako igra, bas na onaj nacin kako to vole u NBA i najmladji je pride, ako ga ne upropasti neka povreda ide u legendu garantovano.

Indigo

pre 4 godine

Zasto smo mi kao narod ovakvi, cemu mrznja? Razumijem da ti se neko ne svidja kao igrac, smatras da nije kvalitet, ali cemu zelja za ponizavanjem?
(kakone, 24. novembar 2019 12:56)

Zbog 130 poena u 4 utakmice plejofa. Nekima je toliku traumu nabio, da mu to nikada neće oprostiti.

mixolidis

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
(Coa, 24. novembar 2019 10:29)

-> LeBron je ispodprosecan igrac da nema fizikalije

Čovjek koji zna

pre 4 godine

Najbolji igrač sa naših prostora svih vremena je Vladimir Radmanović. Čovjek je i dalje jedno 30 godina ispred svih ostalih na globalnom nivou. Pa ljudi, on ne samo da je imao šut, on je umio i da uradi salto i zakuca... Jeste stvarno da padne na glavu poslije toga, ali nije to strašno za njega.

Ostin A

pre 4 godine

ako je lu vilijams šesti igrač onda sam ja kraljica elizabeta!
(diplinž, 24. novembar 2019 11:06)

Nego šta je, nije prva postava, da nije sedmi? Po meni definitivno Bogdanović treba da bude kandidat, ali teško da može da ugrozi Lua.

Aleks

pre 4 godine

I da se kratko osvrnem na fenomen Bogdan vs Luka, koji polako ali sigurno zamenjuje fenomen poređenja Bogdana i Jokića. Ljudi, dokle više? Porede se dva konceptualno različita igrača, iz različitih generacija. Da, Luka je eksplodirao u NBA i pokazuje više od Bogija. Da li to Bogdana čini lošijim igračem? U mojim očima ne, a mislim i u očima svakog ko ovaj sport gleda iz zadovoljstva. Nema potrebe da se Bogdan srozava na račun Luke, ili Luka uzdiže na račun Bogdana. Prvo, Bogdan to ne zaslužuje, a drugo, Luki to nije potrebno. Imam utisak da je sve rezultat želje pojedinih da ga "prisvoje" iako je dečko Slovenac. Srpskog porekla, ali rođen i odrastao u Sloveniji i, najvažnije, on se identifikuje kao Slovenac. Da se Luki sutra nešto prespoji u glavi i odluči da igra za Srbiju, mislim da bi se brzo zaboravilo šta je Bogdan dao ovoj reprezentaciji, a to je baš tužno.

Dr Hitch

pre 4 godine

Mislim da bi ova nagrada trebalo da se nazove po Luu Vilijamsu, a da se drugi bore za nju, nije više ovako zanimljivo...ako se dobro sećam, Ana Ivanović je 5 godina za redom nosila titulu najlepše teniserke pa su na kraju nagradu nazvali po njoj, tako da bi nešto slično moglo da se uradi i u ovom slučaju ??

ne pisite svasta

pre 4 godine

Šesti igrač? Pa i najbolji šesti. To je bio i Kukoc u ono vreme i to je uvek i bila razlika između npr. Drazena i Kukoča.
Dražen je svagdje bio prvi igrač, a Kukoc šesti najbolji.
Danas se to može, da usporediti sa Doncicem i Bogdanovicem. Prvi - šesti.
Ništa loše o tome, samo fakt.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Write, 24. novembar 2019 10:37)

Daj, bre, ljudi ne pisite gluposti o Drazenu - ubacili su vam u glavu da je on bio nedodirljiv, a istina je sledeca - Drazen je u kategoriji ostalih najvecih SFRJ igraca poput Daneua, Cosica, Kice, Praje, Delibasica Divca, Kukoca, Bodiroge, Djordjevica, Stojakovica. Naravno od aktivnih Teo, Jokic, Doncic. Verovatno sam neke iostavio. Ako bismo bas bili striktni i gledali samo one koji su bili MVP na svetskim prvenstvima onda su to bili Daneu, Kica, Praja, Drazen, Kukoc i Bodiroga. Znaci medju sest najboljih. A to da je Drazen u svakom klubu bio prvi tek nema veze - prva sezona u Portlandu 7.6 poena po utakmici, druga u Portlandu 4.4 poena. Onda prva sezona u Nju Dzersiju 12.6. Tek onda (!) dolaze dve odlicne sezone u Nju Dzersiju sa 20.6 i 22.3 poena po utakmici. Dakle, ako se vec ne secate (sto je moj slucaj), onda proverite na internetu pre nego sto pisete - a i ja sam proverio da bih bolje dokumentovao ono sto sam znao: https://en.wikipedia.org/wiki/Dra%C5%BEen_Petrovi%C4%87

JPR24

pre 4 godine

Ako nastavi ovako kao u zadnje dve tri, možda, kažem možda, zato sto ipak Lu Vilijams je startovao sezonu i to više nego odlično, tako da teško ko može da bude ispred njega, jedino da se neko povredi pa da Lu bude starter.

kakone

pre 4 godine

Zasto smo mi kao narod ovakvi, cemu mrznja? Razumijem da ti se neko ne svidja kao igrac, smatras da nije kvalitet, ali cemu zelja za ponizavanjem?

+41

pre 4 godine

Рсзвојни пут ова два играча је диаметрално супротан.Богдан је кренуо из Партизана, Лука из Реала.У НБА се куну у Реал иако Партизан има највише НБА играча на свету.Питање је тренутка када ће Реал да игра НБА. Лука је у Реалу играо са најбољима од своје 13. године, а Богдан је своју каријеру градио полако као већина играча. Глупо је и поредити Партизан, Фенер и Реал.
По појединачним успесима Богдан има више успеха јер је играо више са репрезентацијом и у том смислу има више искуства.У НБА Лука има више успеха али то је само зато што се комплетна игра Даласа формира на њему.
За мене је бољи и увек ће бити Богдан, јер свој успех гради тежим путем.

Звезда у успону Евролиге (2): 2013/14, 2014/15.
Идеални тим Евролиге — прва постава (1): 2016/17.
Идеални тим Светског првенства (1): 2019.
Идеални тим Европског првенства (1): 2017.
Најкориснији играч месеца Евролиге (1): 2016/17. (1)
Најкориснији играч финалне серије Првенства Србије (1): 2013/14.
Најкориснији играч финала Првенства Турске (1): 2016/17.
Најкориснији играч финала Купа Турске (1): 2016.
Идеална стартна петорка Јадранске лиге (1): 2013/14.
Најкориснији играч НБА утакмице звезда у успону (1): 2018.
Идеални тим новајлија НБА — друга постава: 2017/18.
Српски кошаркаш године: 2017.

CensoreD

pre 4 godine

najvrelijih timova u ligi???

молим вас да престанете са буквалним преводима речи са америчких портала. сигурно сте могли на бољи начин да напишете ово..

богдан је добро кренуо, али има још мнооого да се игра. само да га не врате на старо када се опораве играчи који су повређени па и он и бели због набројаног двојца буду лимитирани у нападу.

Otac Makarije

pre 4 godine

To sto se radi sa Lu Vilajamsom je najveca glupost i klasicna NBA sprdnja gde se sve podredjuje statistici i priznanjima! U 90% ekipa bi igrao prvu petorku ali ga namerno drze na klupi na pocetku samo da bi bio 6-i igrac sezone! Prosle godine greje klupu na pocetku svake utakmice nekom Lametu (tako nesto) za koga ni Bog nije cuo a onda ulazi i odigra duplo vise minuta od njega.. i sa klupe ima prosek od 25 poena po mecu.. ma ajte molim vas.

JPR24

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
(Coa, 24. novembar 2019 10:29)

Da, kao Curry, Allen, Regie Miller, Stojakovic i još njih... ko sve ne kometarise, sačuvaj Bože .

JPR24

pre 4 godine

Sesti igraci bez obzira na titulu najboljeg malo love zaradjuju. 7-8 miliona i to je to.
(Srba, 24. novembar 2019 16:23)

Još da si upućen u funkcionisanje plata u NBA, pa i da nešto pametno kažeš.

U Stanojka žena ko devojka

pre 4 godine

Pogrešna opservacija situacije. Bogdan nije naprasno uzleteo već se sa povredama dvojice carinika lopte otvorio prostor da pokaže isto ono što je imao dok su oni bili u timu. Nije on, niti bilo ko drugi, naučio košarku preko noći.

kiza D

pre 4 godine

“ne pisite svasta” и остали..
Дражен је био врхунски играч.Да се није распала држава победили би Дрим тим у Аерени заједно са ондашњим навијачима.
По мени тешко је издвојити најбољег од најбољег ..Кића,Ћосић,Праја..Дражен..и многи други да не набрајам.
Дражен због прераног одласка није достигао свој зенит..тимски играч..
Кично кад бих гласао за најбољег свих времена..Кићановића на прво место..

Aleks

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coa, 24. novembar 2019 10:29)

Ajde, majke ti? Čovek u tekstu pobrojao šta on sve još ima od košarkaških kvaliteta pored šuta, ali biće da si se ti prebacio u neku veću brzinu. Uspori malo.

Elem, naši mediji sve preuveličaju kao po starom dobrom običaju. Sad ponovo malo više pišu o Bogdanu, sutra će opet o Jokiću i tako ukrug. Na neki način i mi to podržavamo tako što kliknemo na ovu vest, pročitamo, komentarišemo. Ipak pohvalno je da sada i o njemu malo više pišu ovi strani blogeri i kolumnisti, znači da su njegove partije zapažene. Teško pored Lua koji je fantastičan, ali lepo da je konačno pored njega još neko istaknuti 6. igrač.

Milan Nis

pre 4 godine

Bogdan je ispodprosecan igrac kad ne bi sutirao trojke
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coa, 24. novembar 2019 10:29)
kad ne bi imao jednu ruku ne bi bio kompletan, a ja ,ja da imam krila leteo bih

Davidovic

pre 4 godine

Ako nastavi ovako kao u zadnje dve tri, možda, kažem možda, zato sto ipak Lu Vilijams je startovao sezonu i to više nego odlično, tako da teško ko može da bude ispred njega, jedino da se neko povredi pa da Lu bude starter.
(JPR24, 24. novembar 2019 11:18) # Link komentara
Preporučujem (+38)Ne preporučujem (-4)

Sada sa zdravim Leonardom i Dzordzom njemu ce malo padati statistika
Bogdan ako nastavi ovako ima lepe sanse za to
Ako bude igrao kao zadnjih 5