Četvrtak, 21.11.2019.

10:04

Kontroverza uzdrmala DK; Đoković: Zašto je to dozvoljeno?

Teniseri Kanade izazvali su veliku kontroverzu predajom meča na Dejvis kupa, koju je prokomentarisao i Novak Đoković.

Izvor: LN

Kontroverza uzdrmala DK; Ðokoviæ: Zašto je to dozvoljeno? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Milan_PT

pre 4 godine

@CroFed, što se tiče finala Istborna 2011. ne mogu puno da kažem, jer ga nisam gledao, tako da mogu samo da ponovim ono što sam čuo. U finalu su igrali Tipsarević i Sepi i pri rezultatu 1:1, dosta se naoblačilo. Tipsarević je zahtevao od sudije da se meč prekine i nastavi posle kiše. Kažu da je baš bilo mračno, a Janko ima problema sa očima odavno. Sudija nije hteo, Janko je bio ljut pa nije ni igrao, više se svađao sa sudijom, koristeći i psovke na srpskom, pa je Sepi brzo poveo sa 4:0. Pritom se i kiša pojačala i uz jak vetar koji je duvao od početka meča, pa je sudija najzad prekinuo meč, ali to nije smirilo Janka, a i publika je bila nezadovoljna, jer je bilo očigledno da je kraj meča blizu. Nakon pauze, igrači su ponovo izašli na teren, ali Janko se nije zagrevao već je slao SMS poruke ili se igrao nekom ručnom konzolom. Ali je bio dovoljno ljut i motivisan da je dobio naredna 3 gema. Pri rezultatu 4:3 za Sepija, bio je blizu brejka, ali se okliznuo na mokroj travi i natopljenoj zemlji i povredio prepone i zatražio medicinski taj-aut, koji mu nije pomogao te je Sepi poveo sa 5:3. Onda je Janko predao meč na verovatno 1 gem pre kraja. Novine pišu da je dosta glasno jaukao kad se povredio. Da li je mogao da odigra meč do kraja, ne znam. Verovatno je mogao da "statira u kukuruzima" i privede meč kraju, ali uzimajući u obzir da se tokom celog trećeg seta svađao sa sudijom, odlučio je da uradi to što je uradio.
Nije to trebao da uradi, ali nije nikog zavrnuo za pare...

Milan_PT

pre 4 godine

@CroFed, kao prvo Federer nije predao meč sat-dva pre početka, jer da je tako bilo onda publika ne bi ni ulazila u O2 arenu, već bi se uputila na blagajne da im se izvrši totalni povraćaj novca. Zvanično saopštenje Krisa Kermoda je pročitano neposredno pred izlazak Federera u džemperu. Nikada nećemo saznati kad je Federer obavestio Kermoda da nije spreman za igru. Možda on i jeste javio na vreme, ali da Kermod nije hteo da vrati sve pare od ulaznica gledacima, a radilo se o preko 2 miliona funti samo od toga. Verovatno bi bilo vraćanja novca i sponzorima za reklame i TV kućama za pravo prenosa, itd. Ne znam koliko bi se para moralo vratiti raznoraznim da je meč otkazan na vreme. Ovako su napunili arenu, pročitali saopštenje, Federer se prošetao, a jadni ser Endi je morao da prekine igranje igrica na kompjuteru u hotelskoj sobi, te da se pojavi i igra protiv Novaka. Niko nije bio ljut na Federera, jer kao što sam više puta rekao, predaje pre meča i predaje tokom meča su legitimne i svima se dešavaju. Ono što je kasnije privuklo pažnju jeste da je Federer odmah otputovao u Francusku gde je Švajcarska igrala finale DC i već u utorak počeo da trenira, da bi u petak izašao da igra potencijalni meč od 5 setova, da bi u subotu igrao i dubl meč, pa u nedelju i odlučujući singl.
E, taj detalj je meni, a i mnogim drugim, zasmetao.
Takvo čudesno i totalno ozdravljenje u roku od 2 dana nije zabeleženo već 2000 godina u istoriji, još od Lazarevog oživljavanja...

CroFed

pre 4 godine

@Milan_PT

Ja ću navesti jedan konkretan primjer (po meni) aposolutnog bezobrazluka (opet po meni daleko većeg nego što je Roger napravio londonskoj publici sat-dva uoči starta tog famoznog "džemper finala") u ovom slučaju prema nekom "kodeksu fair playa". U pitanju je finale Eastbournea 2011, malo proguglajte pa ćete znati o čemu i kome je riječ. Opet IMHO, to je veća sramota nego ono što je Roger napravio, no ne trebate se naravno slagati sa mnom...

Milan_PT

pre 4 godine

@Dragan

Ako mene pitaš, prije treba osuditi nekoga kome je palo na pamet predati meč pri recimo vodstvu protivnika 6-3, 4-0 nego netko tko je shvatio uoči meča da nije 100% fizički i da se u takvom stanju nema što suprostavljati kvalitetnom protivniku
(CroFed, 21. novembar 2019 16:51)

Prijatelju, ja Te razumem. Ti si navijač Federera i što se mene tiče to je Ok. To što je nekom "palo na pamet" da preda meč pri bilo kom rezultatu je mnogo manja sramota nego predati meč u džemperu pola sata pred početak meča kada ne postoji zakonska obaveza da se publici vrate pare...

nikol dz feimija

pre 4 godine

DANČEVIĆ, Srbin. Redovno dolazi u Srbiju, u Beograd. Drag momak, čovek. ALI ETO, s njim niko od ovdašnjih novinara ne napravi neki dobar intevju, recimo famozni Ozmo. Ali avaj, ništa, Frenk voli Srbiju, verovatno zato, nije zanimljivo ni poželjno ni pozitivno za ostanak na poslu a i ne treba širiti ljubav prema Srbima jer je Sribn u Srbiji samo jedna od milion nacija i pukim slučajem se zemlja zove Srbija.

CroFed

pre 4 godine

@Dragan

Ako mene pitaš, prije treba osuditi nekoga kome je palo na pamet predati meč pri recimo vodstvu protivnika 6-3, 4-0 nego netko tko je shvatio uoči meča da nije 100% fizički i da se u takvom stanju nema što suprostavljati kvalitetnom protivniku

Dragan

pre 4 godine

@CroFed, pa to uvek može da se interpretira drugačije, u zavisnosti ko koga želi da napljuje; ako želiš da pljuneš onoga što je uradio "walkover", reći ćeš kako je nekorektan jer nije ni pokušao da se sportski suprotstavi. Ako pak hoćeš da pljuneš onoga ko se predao, reći ćeš da nije ni trebao da izlazi, ako već nije spreman. Kako ti u datom momentu odgovara, tako i izvrneš priču :-)

Milan_PT

pre 4 godine

@Milan_PT

Ako se ne varam, Roger i Marin su jedini tenisači koji nisu predali meč koji su započeli! Hvale vrijedan podatak ako se mene pita! Ako se ne osjećaš najbolje, čemu izlaziti na teren i blamirati se?!
(CroFed, 21. novembar 2019 16:08)

Slažem se, CroFed. Ako nekog muči povreda, nema potrebe da se dodatno muči. Takođe, ako se povreda javi tokom meča, bolje je predati nego nastaviti da igraš pod povredom, mučeći nepotrebno prvo sebe, a i protivnika i publiku.
Neki na ovom sajtu su proglasili predaju tokom meča nečasnom iako takva predaja ulazi u H2H za razliku od predaje pre meča. Inače, profesionalni teniseri, a ni ATP ne prave razliku. Niko ne biva kažnjen zbog predaje.
Teniseri se ponekad žale među sobom na predaju pre meča, jer tad oba igrača koji su odigrali zadnji meč bivaju eliminisani. Jedan zbog poraza, a drugi zbog povrede, tako da niko ne izlazi na megdan u narednom kolu, gde publika biva uskraćena.
Ali takva su pravila...

CroFed

pre 4 godine

@Milan_PT

Ako se ne varam, Roger i Marin su jedini tenisači koji nisu predali meč koji su započeli! Hvale vrijedan podatak ako se mene pita! Ako se ne osjećaš najbolje, čemu izlaziti na teren i blamirati se?!

zgtom

pre 4 godine

A jaki je ovo Davis Cup, čista lakrdija od natjecanja,uopće se ne može usporediti sa prijašnjim formatom i težinopm formata od prije, pa pogledajte kako reprezentacije puštaju nebitne mečeve kada su se već plasirali u četvrtfinale, prvo uz foliranje ozljeda Australaca protiv Belgije, meč je bio gotov za tri minute ili Kanada samo predala dubl Amerikancim. To natjecanje je potpuno neregularno, jedino koliko čitam je lova velika, zato igrači i prihvačaju ovaj sistem, a to što je ovim ispadima sve neregularno to nije briga ni nogometaša Pikea.

Milan_PT

pre 4 godine

A kada ste vi predali peti mec u Nisu pre 2 godine protiv Rusa to je bilo ok? Djokovic je tada otisao da se skija na Kopaonik. Dobro, nije trebao on da igra, ali ostali? Troicki je valjda otisao u Bugarsku, Zimonjic je tada rekao da je star da igra, i jos neko od nasih tada nije hteo da igra ne mogu da se setim ko. Inace pobedili smo Rusiju tada 3:0 i Lajovic je odigrao jedan mec u nedelju cisto da ne bi morali pare da vracaju.

Ne kazem da je ovo ok, ali prvo treba pogledati svoje dvoriste. Jos su kod nas gosti hteli da igraju a domaci nisu mogli da nadju igraca!
(Pera, 21. novembar 2019 10:38)

Očigledno je da nisi shvatio razliku u formatima takmičenja tad i sad.
A o tom meču o kom pričaš, malo se toga tačno sećaš. Mi smo nakon prva dva dana vodili sa 3:0. Zadnjeg dana je Lajović pobedio i poveli smo sa 4:0. Na petom meču ionako niko od publike ne bi ostao, pa je Zimonjić predao pre početka meča Medvedevu. Nekada je bilo uobičajeno kad neko povede sa 3:0 da tad igraju rezerve ili da se uopšte ne igra, jer konačan rezultat nema nikakvog uticaja ninakoga. Iste te godine se igralo protiv Francuske, pa se peti meč opet nije odigrao, jer je Francuska povela sa 3:1. Tad su se obe ekipe dogovorile da se meč ne igra, pa je konačan rezultat i ostao 3:1...

Joseph Picone

pre 4 godine

Kladim se da svi ovi Novakovi hejteri nisu postigli ništa u životu, ljubomorni su, ne je*u ništa, totalno beskorisne jedinke društva. Potpisujem, jer ih imam par u svojoj okolini, svi su smešni i iskompleksirani likovi. Lako je ovde na portalu "trolovati" i tako izbacivati negativnu energiju iz sebe jer je anonimno, u stvarnom životu ti likovi su manji od makovog zrna. Jedino gde su eventualno uspešni su u igranju nekih igrica. Naravno, sada će se naći prozvanim i pisati kako su uspešni rade, imaju firme, lepo zarađuju, ali verujte da to sigurno nije istina, jer se uspešni ljudi ne bave tuđim životima u toj meri i na taj način. Novaka pratim isključivo kao tenisera još od vremena kad je kao klinac trenirao na Kopaoniku (imamo neke zajedničke prijatelje) i mislim da je van terena odličan ambasador naše zemlje i to je to.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Kako reče svojevremeno Duško Vujoševič može jim se a onda ako slučajno osvoje dejvis kup izabrače nekog igrača kanade ili reprezentaciju kanade za naj fer play ekipu na svetu ovde se meni čini kao,da je sve dogovoreno kako bi ovima omogučili,da prodju dalje sa najboljim količnikom drugoplasiranih ekipa ali evo vratilo se u vidu italije koja jim iščupala pobedu pa nije pomoglo ništa

Milan_PT

pre 4 godine

@Kukatilo

Kao prvo reći ću ovako subjektivno da Novak sigurno nije previše predavao mečeva u karijeri (pogotovo zadnjih 7-8 godina) i da tu prednjači definitivno Nishikori, no dobro. Uključio sam nastupe na ATP touru (250, 500, 1000 i GS) challengere i DC nisam
Znači:

- 2005 Roland Garros (Coria)
- 2006 Roland Garros (Nadal)
- 2006 Umag (Wawrinka)
- 2007 Wimbledon (Nadal)
- 2008 Monte Carlo (Federer)
- 2009 Australian Open (Roddick)
- 2010 Beograd (Krajinović)
- 2011 Cincinnati (Murray)
- 2011 Pariz (Tsonga)
- 2016 Dubai (Lopez)
- 2017 Wimbledon (Berdych)
- 2019 Us Open (Wawrinka)

Ovako letimično bi se reklo ništa strašno, čak mislim da više predaja ima Nadal od njega...
(CroFed, 21. novembar 2019 14:04)

@CroFed, ovaj meč protiv Tsonge nije bio predaja tokom meča (retired), već predaja pre meča (walkout). To mu je jedina "šetnja" u karijeri. Taj meč ne ulazi u brojanje, jer bi onda i slučaj "džemper" bio ubrojan. Na osnovu tvoje statistike, Novak je u zadnjih 15 godina igranja predao 11 mečeva u ATP konkurenciji. Bilo je tu i nekih predaja u ITF takmičenjima, gde se posebno ističe ona bolna predaja Del Potru 2011. u DC. Nadal dosad ima 10 predaja tokom meča, jednu manje.
A ako se pogleda koliko je mečeva Novak predao u zadnjih 9,5 godina (od leta 2010) otkako je rešio problem sa alergijom na gluten, to su samo 4 meča, odnosno u proseku 1 meč za 2,5 godine. Stvarno, vrlo često. U istom periodu Nadal je predao opet za jedan manje, 3...

CroFed

pre 4 godine

@Kukatilo

Kao prvo reći ću ovako subjektivno da Novak sigurno nije previše predavao mečeva u karijeri (pogotovo zadnjih 7-8 godina) i da tu prednjači definitivno Nishikori, no dobro. Uključio sam nastupe na ATP touru (250, 500, 1000 i GS) challengere i DC nisam
Znači:

- 2005 Roland Garros (Coria)
- 2006 Roland Garros (Nadal)
- 2006 Umag (Wawrinka)
- 2007 Wimbledon (Nadal)
- 2008 Monte Carlo (Federer)
- 2009 Australian Open (Roddick)
- 2010 Beograd (Krajinović)
- 2011 Cincinnati (Murray)
- 2011 Pariz (Tsonga)
- 2016 Dubai (Lopez)
- 2017 Wimbledon (Berdych)
- 2019 Us Open (Wawrinka)

Ovako letimično bi se reklo ništa strašno, čak mislim da više predaja ima Nadal od njega...

Kukatilo

pre 4 godine

Kao prvo reći ću ovako subjektivno da Novak sigurno nije previše predavao mečeva u karijeri (pogotovo zadnjih 7-8 godina) i da tu prednjači definitivno Nishikori, no dobro. Uključio sam nastupe na ATP touru (250, 500, 1000 i GS) challengere i DC nisam
Znači:

- 2005 Roland Garros (Coria)
- 2006 Roland Garros (Nadal)
- 2006 Umag (Wawrinka)
- 2007 Wimbledon (Nadal)
- 2008 Monte Carlo (Federer)
- 2009 Australian Open (Roddick)
- 2010 Beograd (Krajinović)
- 2011 Cincinnati (Murray)
- 2011 Pariz (Tsonga)
- 2016 Dubai (Lopez)
- 2017 Wimbledon (Berdych)
- 2019 Us Open (Wawrinka)

Ovako letimično bi se reklo ništa strašno, čak mislim da više predaja ima Nadal od njega...
(CroFed, 21. novembar 2019 14:04)

Sta ima da mislis, izguglaj i napisi da vidimo.

Kukatilo

pre 4 godine

Lakše ti je tako??? Lakše ti je da živiš u zabludi? Da, ima toga.
A nije ti mučno da živiš medju idolopoklonicima koji obožavaju isfoliranog populistu gladnog medijske pažnje. Nije ti mučno sto je od tvojih prijatelja napravio ostrašćene jednoumne morone, koji ga upoređuju sa Teslom i Svetim Savom, a onaj to ne pobija.
Nije ti mučno da živiš medju onima koji bi linčovali svakog ko ne obožava njihovo božanstvo. Nije ti mučno što odobravaju njegovo izbegavanje da plaća porez u Srbiji, a izdaje se za patriotu?
A, ako je tako...
(ePufta, 21. novembar 2019 14:00)

Uf, kako volim kad neko lepo zacini cinjenicama... Noloboti zapenili.

Cane

pre 4 godine

Sta ti je nas covek ne moze da istrpi nepravdu. Ostali bi verovatno cutali da se nikome ne zameraju. Bravo za Novaka prvi je rekao ono sto svi vide a nemaju hrabrosti da kazu. Nije uvek profitabilno govoriti istinu ali je uvek ispravno biti na njenoj strani.

Maja

pre 4 godine

Ne pisite besmislice jedno je predati mec na ATP turniru gde automatski ispadate i gde set kolicnik ne igra nikakvu ulogu. Nesto sasvim drugo je pokloniti 12 gemova na DC takmicenju gde to utice na konacni plasman u grupi. Namerno menjate teze i mesate babe i zabe samo da bi ocrnili Novaka. Cemu takvo ponasanje svaka druga nacija bi na njega bila ponosna i uvek spominjala u superlativu. Jos ce neko posle svih epskih duela i osvojenih trofeja dovoditi u pitanje Novakovu borbenost. Sta je to sa nama?

ePufta

pre 4 godine

Ne mogu da poverujem da ovoliki broj građana Srbije ne podnosi Novaka Đokovića, sportsku ( a čini mi se i ljudsku ) veličinu! Ne mogu da poverujem da i oni koji jesu i oni koji nisu građani Srbije, leče svoje neuspehe u životu prezirom prema uspehu. Ipak, odluči da verujem da ova zluradost većinom dolazi van granica Srbije. Lakše mi tako.
(Svetlana, 21. novembar 2019 13:19)

Lakše ti je tako??? Lakše ti je da živiš u zabludi? Da, ima toga.
A nije ti mučno da živiš medju idolopoklonicima koji obožavaju isfoliranog populistu gladnog medijske pažnje. Nije ti mučno sto je od tvojih prijatelja napravio ostrašćene jednoumne morone, koji ga upoređuju sa Teslom i Svetim Savom, a onaj to ne pobija.
Nije ti mučno da živiš medju onima koji bi linčovali svakog ko ne obožava njihovo božanstvo. Nije ti mučno što odobravaju njegovo izbegavanje da plaća porez u Srbiji, a izdaje se za patriotu?
A, ako je tako...

hm

pre 4 godine

Unistili su nesto dobro, a napravili nesto nakaradno. Uopste me ne interesuje ovakav format DCa. Razumem da para vrti gde burgija nece, pa neka sada uzivaju u tome sto su napravili. Odvojili su navijace od igraca. Napravili obican turnir od DCa. Ove godine ce jos biti i dobro, jer tko zeli na OI mora da odigra barem dva meca za DC, ali sledece... Pa srecno im bilo.

Svetlana

pre 4 godine

Ne mogu da poverujem da ovoliki broj građana Srbije ne podnosi Novaka Đokovića, sportsku ( a čini mi se i ljudsku ) veličinu! Ne mogu da poverujem da i oni koji jesu i oni koji nisu građani Srbije, leče svoje neuspehe u životu prezirom prema uspehu. Ipak, odluči da verujem da ova zluradost većinom dolazi van granica Srbije. Lakše mi tako.

Bokica

pre 4 godine

Jedno pitanje za ove sto pljuju Novaka bez razloga- sta ste vi uradili sa svojim zivotom i za ovu drzavu u istom periodu od kad Novak igra tenis?
(okok, 21. novembar 2019 12:22)

Nije lepo hvaliti se sta sam uradio pa i necu...ali vi koji postavljate uporno to pitanje treba da se zapitate isto? Ja cu vam reci. Postali ste No2ovi botovi i pisete komentare za jednu crvenu i sendvic dnevno.

vladar86

pre 4 godine

@Jedno pitanje za ove sto pljuju Novaka bez razloga- sta ste vi uradili sa svojim zivotom i za ovu drzavu u istom periodu od kad Novak igra tenis?
(okok, 21. novembar 2019 12:22


Ja sam uklonio oko 500 tona opasnog otpada iz Srbije. Jel ti je malo?

okok

pre 4 godine

Jedno pitanje za ove sto pljuju Novaka bez razloga- sta ste vi uradili sa svojim zivotom i za ovu drzavu u istom periodu od kad Novak igra tenis?

bokili

pre 4 godine

Ne moze se spreciti ovakva predaja meca, ali se taj mec ne mora racunati u skor. Pobeda Kanade je u ukupnom skoru 2:0, a ne 2:1. Nije idealno resenje, ali je bolje od ovog trenutnog.

Markos

pre 4 godine

Po komentarima se vidi zasto je ova drzava propala i da to nije onaj narod casni od pre 100 godina.Sada ljudi u ovoj kvazi zemlji nisu sposobni da ukapiraju osnovne stvari.Evo da objasnim tim intelektualnim patuljcima,pa mozda prestanu pisati gluposti od kojih imaju normalni ljudi "transfer blama".Kao prvo Djokovic kada preda mec na nekom turniru,on je iskljucivo sebi nastetio a ovi su predajom nastetili svima koji se bore za drugo mesto.Kao drugo ovi sto pominju predaje ranijih godina u dejvis kupu su takodje smesni,posto tada ako si gubio 3-0 nije imalo smisla igrati jer si ispao a tada je format bio da se igra na ispadanje i nista nije znacilo drugim reprezentacijama.Tako da misevi frustrirani i iskompleksirani,bezite u rupe

Legionar

pre 4 godine

"Nije igrao do kraja protiv Vavrinke, predao je u trecem setu. Ako moze neko da izgugla sve Nolove predaje i napise ovde, bio bih jako zahvalan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 21. novembar 2019 11:36)"

Pa, izguglaj ti, "pametnjakoviću"!

Džoni

pre 4 godine

Ovo ne bi smelo da se dešava. Ovde se sada radi o timskom sportu i ovakva predaja pre meča nije opravdana, ok da je meč trajao pa da se neko povredio i predao meč, ali ovako je baš bez veze?

Kukatilo

pre 4 godine

đoković je predao jedno tri meča u poslednjih desetak godina.u stvari pamtim samo onaj sa vimbldona 2017.nedavno je sa povređenim ramenom igrao do kraja protiv vavrinke.idite na neko drugo mesto pa prosipajte zlobu.novaku možete da pljunete pod prozor.u stvari ne možete jer bi ste morali prvo otići do monte karla,a verovatno ne možete ni do dobanovaca.što se tiče novog formata dejvis kupa to je običan cirkus koji nema nikakvog smisla
(slobinator, 21. novembar 2019 10:59)

Nije igrao do kraja protiv Vavrinke, predao je u trecem setu. Ako moze neko da izgugla sve Nolove predaje i napise ovde, bio bih jako zahvalan.

Dragan

pre 4 godine

@Pera, iako to što je urađeno sa Rusima nije lepo, nikako se ne može porediti sa ovim, jer time ni na koji način nije izvršen uticaj na plasman ostalih ekipa, zbog eliminacionog sistema.

Što se tiče gledanja u svoje dvorište, ja ne znam zašto iznova i ponovo ljudi misle da Novak (i ostali teniseri) idu tako između terena i jure novinare da daju izjave u ovome ili onome. Postoje redovne konferencije za štampu nakon svakog meča, gde novinari rešetaju pitanjima i pobednika i poraženog (odvojeno), a od njih se očekuje da na ta pitanja odovore. I kada nekog upitaju šta misli o toj predaji Kanade, valjda sme da ima sopstveno mišljene i da ga iznese. Ili pak ne?!

O ovim isfrustriranim nesrećnicima, koji se kače na svaku vest gde se Novak pominje, da pljuju, uzvikuju “Nolo” i pitaju se “on, on??!!” neću trošiti reči. Njima ni statistika o procentu predatih mečeva aktivnih tenisera, koja se na netu nalazi za cca 5 sekundi, a na kojoj Novak nije ni u gornjoj polovini, neće pomoći. Samo doktor to možda može.

Kukatilo

pre 4 godine

Da su ovi bili pametni i rekli da je jednom otpao nokat, drugom ispalo socivo, trecem smeta vrucina, druga bi se pesma pevala hahahaha

Džoni

pre 4 godine

A kada ste vi predali peti mec u Nisu pre 2 godine protiv Rusa to je bilo ok? Djokovic je tada otisao da se skija na Kopaonik. Dobro, nije trebao on da igra, ali ostali? Troicki je valjda otisao u Bugarsku, Zimonjic je tada rekao da je star da igra, i jos neko od nasih tada nije hteo da igra ne mogu da se setim ko. Inace pobedili smo Rusiju tada 3:0 i Lajovic je odigrao jedan mec u nedelju cisto da ne bi morali pare da vracaju.

Ne kazem da je ovo ok, ali prvo treba pogledati svoje dvoriste. Jos su kod nas gosti hteli da igraju a domaci nisu mogli da nadju igraca!
(Pera, 21. novembar 2019 10:38)

Prijatelju mešaš babe i žabe. Tada je bio drugačiji format takmičenja i bilo je ili si prošao(pobedio na tri od 5 mečeva) ili nisi. Nije bilo važno kojim rezultatom dok je sada format takav da se igraju grupe i svaki bod, set, gem može da bude bitan? Predaš meč a protivnik upiše maksimalnu pobedu, maksimalan broj gemova i setova a to može biti presudno za ostale koji se takmiče u grupi.

Bokica

pre 4 godine

Xaxaxa... Da li je ovo rubrika verovali ili ne? Car predaja meceva se buni protiv predaje meca? Ovo je sigurno neka greska. A, da... Reci ce No2ovi vernici da je predavao meceve zbog porede...ceg

Džoni

pre 4 godine

Pa i da su igrali pustili bi Amere da pobede.
(Mali princ, 21. novembar 2019 10:33)

Možda i bi, ali je malo verovatno da bi baš pobedili sa 6:0; 6:0?

slobinator

pre 4 godine

đoković je predao jedno tri meča u poslednjih desetak godina.u stvari pamtim samo onaj sa vimbldona 2017.nedavno je sa povređenim ramenom igrao do kraja protiv vavrinke.idite na neko drugo mesto pa prosipajte zlobu.novaku možete da pljunete pod prozor.u stvari ne možete jer bi ste morali prvo otići do monte karla,a verovatno ne možete ni do dobanovaca.što se tiče novog formata dejvis kupa to je običan cirkus koji nema nikakvog smisla

neko ko zna

pre 4 godine

Cekaj, Djokovic pita zasto je dozvoljeno nekome da predas mec? Jel ovo neka posalica?
(Kukatilo, 21. novembar 2019 10:16)

ne, ne pita to ...

srpski seljak

pre 4 godine

Kanadjani, stare varalice. Kanadjaninu slagati je za dobro jutro. Ko s Kanadjaninom tikve sadi, ovaj ce ga i za tikve pokrasti. Kaze se u Minesoti "Laze ko Kanadjanin."

Kanadska propagandna masinerija ih naravno predstavlja kao dobre i miroljubive, ali Kanadjanin bi svojoj babi noz u ledja zabio kad bi video od toga neke vajdice.

Ko je s Kanadjanima ziveo, ni pakao mu nece biti tezak.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Cekaj, Djokovic pita zasto je dozvoljeno nekome da predas mec? Jel ovo neka posalica?
(Kukatilo, 21. novembar 2019 10:16)
Jedno je predati meč zbog povrede a drugo je nameštati meč??!???

dragan

pre 4 godine

Em nisu se znojili em dobili lepu svotu. Treba promeniti pravila da se takvi predati mecevi gde kolicnik gemova odlucuje, da se i ostali timovi koji su igrali protiv onoga ko je predao, tj. Kanade, a dobili su mec, da za racunicu daljeg plasaman dobiju isto sa 6.0. Time predaja ne utice na plasam ostalih.

Swedenonline

pre 4 godine

Molim da mi neko iz B92 odgovori:

Pravim portal za okupljanje pljuvača te bi rado želeo ubaciti taj deo koda koji očigledno imate?
Cilj mi je da ih navučem i zarobilm. :D

Nike valjda tako jednostavno kao tagg Djoković pa da se okupe?

sasa jokic

pre 4 godine

To je Fonjiniji za onu predaju na RG 2011. Koji te je sprecio da srusis rekord u nizu pobeda. Da je izadao na teren i odograo jedan gem, srusio bi ga....

bo

pre 4 godine

Cekaj, Djokovic pita zasto je dozvoljeno nekome da predas mec? Jel ovo neka posalica?
(Kukatilo, 21. novembar 2019 10:16)
Ajde malo objektovnosti, jel moze? Kako toliko mozete biti zlonamerni prema nasima.

Pera

pre 4 godine

A kada ste vi predali peti mec u Nisu pre 2 godine protiv Rusa to je bilo ok? Djokovic je tada otisao da se skija na Kopaonik. Dobro, nije trebao on da igra, ali ostali? Troicki je valjda otisao u Bugarsku, Zimonjic je tada rekao da je star da igra, i jos neko od nasih tada nije hteo da igra ne mogu da se setim ko. Inace pobedili smo Rusiju tada 3:0 i Lajovic je odigrao jedan mec u nedelju cisto da ne bi morali pare da vracaju.

Ne kazem da je ovo ok, ali prvo treba pogledati svoje dvoriste. Jos su kod nas gosti hteli da igraju a domaci nisu mogli da nadju igraca!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Cekaj, Djokovic pita zasto je dozvoljeno nekome da predas mec? Jel ovo neka posalica?
(Kukatilo, 21. novembar 2019 10:16)
Jedno je predati meč zbog povrede a drugo je nameštati meč??!???

neko ko zna

pre 4 godine

Cekaj, Djokovic pita zasto je dozvoljeno nekome da predas mec? Jel ovo neka posalica?
(Kukatilo, 21. novembar 2019 10:16)

ne, ne pita to ...

bo

pre 4 godine

Cekaj, Djokovic pita zasto je dozvoljeno nekome da predas mec? Jel ovo neka posalica?
(Kukatilo, 21. novembar 2019 10:16)
Ajde malo objektovnosti, jel moze? Kako toliko mozete biti zlonamerni prema nasima.

Džoni

pre 4 godine

Pa i da su igrali pustili bi Amere da pobede.
(Mali princ, 21. novembar 2019 10:33)

Možda i bi, ali je malo verovatno da bi baš pobedili sa 6:0; 6:0?

Džoni

pre 4 godine

A kada ste vi predali peti mec u Nisu pre 2 godine protiv Rusa to je bilo ok? Djokovic je tada otisao da se skija na Kopaonik. Dobro, nije trebao on da igra, ali ostali? Troicki je valjda otisao u Bugarsku, Zimonjic je tada rekao da je star da igra, i jos neko od nasih tada nije hteo da igra ne mogu da se setim ko. Inace pobedili smo Rusiju tada 3:0 i Lajovic je odigrao jedan mec u nedelju cisto da ne bi morali pare da vracaju.

Ne kazem da je ovo ok, ali prvo treba pogledati svoje dvoriste. Jos su kod nas gosti hteli da igraju a domaci nisu mogli da nadju igraca!
(Pera, 21. novembar 2019 10:38)

Prijatelju mešaš babe i žabe. Tada je bio drugačiji format takmičenja i bilo je ili si prošao(pobedio na tri od 5 mečeva) ili nisi. Nije bilo važno kojim rezultatom dok je sada format takav da se igraju grupe i svaki bod, set, gem može da bude bitan? Predaš meč a protivnik upiše maksimalnu pobedu, maksimalan broj gemova i setova a to može biti presudno za ostale koji se takmiče u grupi.

Swedenonline

pre 4 godine

Molim da mi neko iz B92 odgovori:

Pravim portal za okupljanje pljuvača te bi rado želeo ubaciti taj deo koda koji očigledno imate?
Cilj mi je da ih navučem i zarobilm. :D

Nike valjda tako jednostavno kao tagg Djoković pa da se okupe?

Džoni

pre 4 godine

Ovo ne bi smelo da se dešava. Ovde se sada radi o timskom sportu i ovakva predaja pre meča nije opravdana, ok da je meč trajao pa da se neko povredio i predao meč, ali ovako je baš bez veze?

Dragan

pre 4 godine

@Pera, iako to što je urađeno sa Rusima nije lepo, nikako se ne može porediti sa ovim, jer time ni na koji način nije izvršen uticaj na plasman ostalih ekipa, zbog eliminacionog sistema.

Što se tiče gledanja u svoje dvorište, ja ne znam zašto iznova i ponovo ljudi misle da Novak (i ostali teniseri) idu tako između terena i jure novinare da daju izjave u ovome ili onome. Postoje redovne konferencije za štampu nakon svakog meča, gde novinari rešetaju pitanjima i pobednika i poraženog (odvojeno), a od njih se očekuje da na ta pitanja odovore. I kada nekog upitaju šta misli o toj predaji Kanade, valjda sme da ima sopstveno mišljene i da ga iznese. Ili pak ne?!

O ovim isfrustriranim nesrećnicima, koji se kače na svaku vest gde se Novak pominje, da pljuju, uzvikuju “Nolo” i pitaju se “on, on??!!” neću trošiti reči. Njima ni statistika o procentu predatih mečeva aktivnih tenisera, koja se na netu nalazi za cca 5 sekundi, a na kojoj Novak nije ni u gornjoj polovini, neće pomoći. Samo doktor to možda može.

srpski seljak

pre 4 godine

Kanadjani, stare varalice. Kanadjaninu slagati je za dobro jutro. Ko s Kanadjaninom tikve sadi, ovaj ce ga i za tikve pokrasti. Kaze se u Minesoti "Laze ko Kanadjanin."

Kanadska propagandna masinerija ih naravno predstavlja kao dobre i miroljubive, ali Kanadjanin bi svojoj babi noz u ledja zabio kad bi video od toga neke vajdice.

Ko je s Kanadjanima ziveo, ni pakao mu nece biti tezak.

dragan

pre 4 godine

Em nisu se znojili em dobili lepu svotu. Treba promeniti pravila da se takvi predati mecevi gde kolicnik gemova odlucuje, da se i ostali timovi koji su igrali protiv onoga ko je predao, tj. Kanade, a dobili su mec, da za racunicu daljeg plasaman dobiju isto sa 6.0. Time predaja ne utice na plasam ostalih.

slobinator

pre 4 godine

đoković je predao jedno tri meča u poslednjih desetak godina.u stvari pamtim samo onaj sa vimbldona 2017.nedavno je sa povređenim ramenom igrao do kraja protiv vavrinke.idite na neko drugo mesto pa prosipajte zlobu.novaku možete da pljunete pod prozor.u stvari ne možete jer bi ste morali prvo otići do monte karla,a verovatno ne možete ni do dobanovaca.što se tiče novog formata dejvis kupa to je običan cirkus koji nema nikakvog smisla

Markos

pre 4 godine

Po komentarima se vidi zasto je ova drzava propala i da to nije onaj narod casni od pre 100 godina.Sada ljudi u ovoj kvazi zemlji nisu sposobni da ukapiraju osnovne stvari.Evo da objasnim tim intelektualnim patuljcima,pa mozda prestanu pisati gluposti od kojih imaju normalni ljudi "transfer blama".Kao prvo Djokovic kada preda mec na nekom turniru,on je iskljucivo sebi nastetio a ovi su predajom nastetili svima koji se bore za drugo mesto.Kao drugo ovi sto pominju predaje ranijih godina u dejvis kupu su takodje smesni,posto tada ako si gubio 3-0 nije imalo smisla igrati jer si ispao a tada je format bio da se igra na ispadanje i nista nije znacilo drugim reprezentacijama.Tako da misevi frustrirani i iskompleksirani,bezite u rupe

Maja

pre 4 godine

Ne pisite besmislice jedno je predati mec na ATP turniru gde automatski ispadate i gde set kolicnik ne igra nikakvu ulogu. Nesto sasvim drugo je pokloniti 12 gemova na DC takmicenju gde to utice na konacni plasman u grupi. Namerno menjate teze i mesate babe i zabe samo da bi ocrnili Novaka. Cemu takvo ponasanje svaka druga nacija bi na njega bila ponosna i uvek spominjala u superlativu. Jos ce neko posle svih epskih duela i osvojenih trofeja dovoditi u pitanje Novakovu borbenost. Sta je to sa nama?

Legionar

pre 4 godine

"Nije igrao do kraja protiv Vavrinke, predao je u trecem setu. Ako moze neko da izgugla sve Nolove predaje i napise ovde, bio bih jako zahvalan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 21. novembar 2019 11:36)"

Pa, izguglaj ti, "pametnjakoviću"!

okok

pre 4 godine

Jedno pitanje za ove sto pljuju Novaka bez razloga- sta ste vi uradili sa svojim zivotom i za ovu drzavu u istom periodu od kad Novak igra tenis?

Kukatilo

pre 4 godine

đoković je predao jedno tri meča u poslednjih desetak godina.u stvari pamtim samo onaj sa vimbldona 2017.nedavno je sa povređenim ramenom igrao do kraja protiv vavrinke.idite na neko drugo mesto pa prosipajte zlobu.novaku možete da pljunete pod prozor.u stvari ne možete jer bi ste morali prvo otići do monte karla,a verovatno ne možete ni do dobanovaca.što se tiče novog formata dejvis kupa to je običan cirkus koji nema nikakvog smisla
(slobinator, 21. novembar 2019 10:59)

Nije igrao do kraja protiv Vavrinke, predao je u trecem setu. Ako moze neko da izgugla sve Nolove predaje i napise ovde, bio bih jako zahvalan.

Cane

pre 4 godine

Sta ti je nas covek ne moze da istrpi nepravdu. Ostali bi verovatno cutali da se nikome ne zameraju. Bravo za Novaka prvi je rekao ono sto svi vide a nemaju hrabrosti da kazu. Nije uvek profitabilno govoriti istinu ali je uvek ispravno biti na njenoj strani.

Svetlana

pre 4 godine

Ne mogu da poverujem da ovoliki broj građana Srbije ne podnosi Novaka Đokovića, sportsku ( a čini mi se i ljudsku ) veličinu! Ne mogu da poverujem da i oni koji jesu i oni koji nisu građani Srbije, leče svoje neuspehe u životu prezirom prema uspehu. Ipak, odluči da verujem da ova zluradost većinom dolazi van granica Srbije. Lakše mi tako.

vladar86

pre 4 godine

@Jedno pitanje za ove sto pljuju Novaka bez razloga- sta ste vi uradili sa svojim zivotom i za ovu drzavu u istom periodu od kad Novak igra tenis?
(okok, 21. novembar 2019 12:22


Ja sam uklonio oko 500 tona opasnog otpada iz Srbije. Jel ti je malo?

Bokica

pre 4 godine

Xaxaxa... Da li je ovo rubrika verovali ili ne? Car predaja meceva se buni protiv predaje meca? Ovo je sigurno neka greska. A, da... Reci ce No2ovi vernici da je predavao meceve zbog porede...ceg

Pera

pre 4 godine

A kada ste vi predali peti mec u Nisu pre 2 godine protiv Rusa to je bilo ok? Djokovic je tada otisao da se skija na Kopaonik. Dobro, nije trebao on da igra, ali ostali? Troicki je valjda otisao u Bugarsku, Zimonjic je tada rekao da je star da igra, i jos neko od nasih tada nije hteo da igra ne mogu da se setim ko. Inace pobedili smo Rusiju tada 3:0 i Lajovic je odigrao jedan mec u nedelju cisto da ne bi morali pare da vracaju.

Ne kazem da je ovo ok, ali prvo treba pogledati svoje dvoriste. Jos su kod nas gosti hteli da igraju a domaci nisu mogli da nadju igraca!

Bokica

pre 4 godine

Jedno pitanje za ove sto pljuju Novaka bez razloga- sta ste vi uradili sa svojim zivotom i za ovu drzavu u istom periodu od kad Novak igra tenis?
(okok, 21. novembar 2019 12:22)

Nije lepo hvaliti se sta sam uradio pa i necu...ali vi koji postavljate uporno to pitanje treba da se zapitate isto? Ja cu vam reci. Postali ste No2ovi botovi i pisete komentare za jednu crvenu i sendvic dnevno.

CroFed

pre 4 godine

@Kukatilo

Kao prvo reći ću ovako subjektivno da Novak sigurno nije previše predavao mečeva u karijeri (pogotovo zadnjih 7-8 godina) i da tu prednjači definitivno Nishikori, no dobro. Uključio sam nastupe na ATP touru (250, 500, 1000 i GS) challengere i DC nisam
Znači:

- 2005 Roland Garros (Coria)
- 2006 Roland Garros (Nadal)
- 2006 Umag (Wawrinka)
- 2007 Wimbledon (Nadal)
- 2008 Monte Carlo (Federer)
- 2009 Australian Open (Roddick)
- 2010 Beograd (Krajinović)
- 2011 Cincinnati (Murray)
- 2011 Pariz (Tsonga)
- 2016 Dubai (Lopez)
- 2017 Wimbledon (Berdych)
- 2019 Us Open (Wawrinka)

Ovako letimično bi se reklo ništa strašno, čak mislim da više predaja ima Nadal od njega...

Milan_PT

pre 4 godine

A kada ste vi predali peti mec u Nisu pre 2 godine protiv Rusa to je bilo ok? Djokovic je tada otisao da se skija na Kopaonik. Dobro, nije trebao on da igra, ali ostali? Troicki je valjda otisao u Bugarsku, Zimonjic je tada rekao da je star da igra, i jos neko od nasih tada nije hteo da igra ne mogu da se setim ko. Inace pobedili smo Rusiju tada 3:0 i Lajovic je odigrao jedan mec u nedelju cisto da ne bi morali pare da vracaju.

Ne kazem da je ovo ok, ali prvo treba pogledati svoje dvoriste. Jos su kod nas gosti hteli da igraju a domaci nisu mogli da nadju igraca!
(Pera, 21. novembar 2019 10:38)

Očigledno je da nisi shvatio razliku u formatima takmičenja tad i sad.
A o tom meču o kom pričaš, malo se toga tačno sećaš. Mi smo nakon prva dva dana vodili sa 3:0. Zadnjeg dana je Lajović pobedio i poveli smo sa 4:0. Na petom meču ionako niko od publike ne bi ostao, pa je Zimonjić predao pre početka meča Medvedevu. Nekada je bilo uobičajeno kad neko povede sa 3:0 da tad igraju rezerve ili da se uopšte ne igra, jer konačan rezultat nema nikakvog uticaja ninakoga. Iste te godine se igralo protiv Francuske, pa se peti meč opet nije odigrao, jer je Francuska povela sa 3:1. Tad su se obe ekipe dogovorile da se meč ne igra, pa je konačan rezultat i ostao 3:1...

Joseph Picone

pre 4 godine

Kladim se da svi ovi Novakovi hejteri nisu postigli ništa u životu, ljubomorni su, ne je*u ništa, totalno beskorisne jedinke društva. Potpisujem, jer ih imam par u svojoj okolini, svi su smešni i iskompleksirani likovi. Lako je ovde na portalu "trolovati" i tako izbacivati negativnu energiju iz sebe jer je anonimno, u stvarnom životu ti likovi su manji od makovog zrna. Jedino gde su eventualno uspešni su u igranju nekih igrica. Naravno, sada će se naći prozvanim i pisati kako su uspešni rade, imaju firme, lepo zarađuju, ali verujte da to sigurno nije istina, jer se uspešni ljudi ne bave tuđim životima u toj meri i na taj način. Novaka pratim isključivo kao tenisera još od vremena kad je kao klinac trenirao na Kopaoniku (imamo neke zajedničke prijatelje) i mislim da je van terena odličan ambasador naše zemlje i to je to.

ePufta

pre 4 godine

Ne mogu da poverujem da ovoliki broj građana Srbije ne podnosi Novaka Đokovića, sportsku ( a čini mi se i ljudsku ) veličinu! Ne mogu da poverujem da i oni koji jesu i oni koji nisu građani Srbije, leče svoje neuspehe u životu prezirom prema uspehu. Ipak, odluči da verujem da ova zluradost većinom dolazi van granica Srbije. Lakše mi tako.
(Svetlana, 21. novembar 2019 13:19)

Lakše ti je tako??? Lakše ti je da živiš u zabludi? Da, ima toga.
A nije ti mučno da živiš medju idolopoklonicima koji obožavaju isfoliranog populistu gladnog medijske pažnje. Nije ti mučno sto je od tvojih prijatelja napravio ostrašćene jednoumne morone, koji ga upoređuju sa Teslom i Svetim Savom, a onaj to ne pobija.
Nije ti mučno da živiš medju onima koji bi linčovali svakog ko ne obožava njihovo božanstvo. Nije ti mučno što odobravaju njegovo izbegavanje da plaća porez u Srbiji, a izdaje se za patriotu?
A, ako je tako...

Dragan

pre 4 godine

@CroFed, pa to uvek može da se interpretira drugačije, u zavisnosti ko koga želi da napljuje; ako želiš da pljuneš onoga što je uradio "walkover", reći ćeš kako je nekorektan jer nije ni pokušao da se sportski suprotstavi. Ako pak hoćeš da pljuneš onoga ko se predao, reći ćeš da nije ni trebao da izlazi, ako već nije spreman. Kako ti u datom momentu odgovara, tako i izvrneš priču :-)

bokili

pre 4 godine

Ne moze se spreciti ovakva predaja meca, ali se taj mec ne mora racunati u skor. Pobeda Kanade je u ukupnom skoru 2:0, a ne 2:1. Nije idealno resenje, ali je bolje od ovog trenutnog.

Milan_PT

pre 4 godine

@Dragan

Ako mene pitaš, prije treba osuditi nekoga kome je palo na pamet predati meč pri recimo vodstvu protivnika 6-3, 4-0 nego netko tko je shvatio uoči meča da nije 100% fizički i da se u takvom stanju nema što suprostavljati kvalitetnom protivniku
(CroFed, 21. novembar 2019 16:51)

Prijatelju, ja Te razumem. Ti si navijač Federera i što se mene tiče to je Ok. To što je nekom "palo na pamet" da preda meč pri bilo kom rezultatu je mnogo manja sramota nego predati meč u džemperu pola sata pred početak meča kada ne postoji zakonska obaveza da se publici vrate pare...

Kukatilo

pre 4 godine

Da su ovi bili pametni i rekli da je jednom otpao nokat, drugom ispalo socivo, trecem smeta vrucina, druga bi se pesma pevala hahahaha

hm

pre 4 godine

Unistili su nesto dobro, a napravili nesto nakaradno. Uopste me ne interesuje ovakav format DCa. Razumem da para vrti gde burgija nece, pa neka sada uzivaju u tome sto su napravili. Odvojili su navijace od igraca. Napravili obican turnir od DCa. Ove godine ce jos biti i dobro, jer tko zeli na OI mora da odigra barem dva meca za DC, ali sledece... Pa srecno im bilo.

Milan_PT

pre 4 godine

@Milan_PT

Ako se ne varam, Roger i Marin su jedini tenisači koji nisu predali meč koji su započeli! Hvale vrijedan podatak ako se mene pita! Ako se ne osjećaš najbolje, čemu izlaziti na teren i blamirati se?!
(CroFed, 21. novembar 2019 16:08)

Slažem se, CroFed. Ako nekog muči povreda, nema potrebe da se dodatno muči. Takođe, ako se povreda javi tokom meča, bolje je predati nego nastaviti da igraš pod povredom, mučeći nepotrebno prvo sebe, a i protivnika i publiku.
Neki na ovom sajtu su proglasili predaju tokom meča nečasnom iako takva predaja ulazi u H2H za razliku od predaje pre meča. Inače, profesionalni teniseri, a ni ATP ne prave razliku. Niko ne biva kažnjen zbog predaje.
Teniseri se ponekad žale među sobom na predaju pre meča, jer tad oba igrača koji su odigrali zadnji meč bivaju eliminisani. Jedan zbog poraza, a drugi zbog povrede, tako da niko ne izlazi na megdan u narednom kolu, gde publika biva uskraćena.
Ali takva su pravila...

CroFed

pre 4 godine

@Milan_PT

Ako se ne varam, Roger i Marin su jedini tenisači koji nisu predali meč koji su započeli! Hvale vrijedan podatak ako se mene pita! Ako se ne osjećaš najbolje, čemu izlaziti na teren i blamirati se?!

CroFed

pre 4 godine

@Dragan

Ako mene pitaš, prije treba osuditi nekoga kome je palo na pamet predati meč pri recimo vodstvu protivnika 6-3, 4-0 nego netko tko je shvatio uoči meča da nije 100% fizički i da se u takvom stanju nema što suprostavljati kvalitetnom protivniku

zgtom

pre 4 godine

A jaki je ovo Davis Cup, čista lakrdija od natjecanja,uopće se ne može usporediti sa prijašnjim formatom i težinopm formata od prije, pa pogledajte kako reprezentacije puštaju nebitne mečeve kada su se već plasirali u četvrtfinale, prvo uz foliranje ozljeda Australaca protiv Belgije, meč je bio gotov za tri minute ili Kanada samo predala dubl Amerikancim. To natjecanje je potpuno neregularno, jedino koliko čitam je lova velika, zato igrači i prihvačaju ovaj sistem, a to što je ovim ispadima sve neregularno to nije briga ni nogometaša Pikea.

sasa jokic

pre 4 godine

To je Fonjiniji za onu predaju na RG 2011. Koji te je sprecio da srusis rekord u nizu pobeda. Da je izadao na teren i odograo jedan gem, srusio bi ga....

Kukatilo

pre 4 godine

Lakše ti je tako??? Lakše ti je da živiš u zabludi? Da, ima toga.
A nije ti mučno da živiš medju idolopoklonicima koji obožavaju isfoliranog populistu gladnog medijske pažnje. Nije ti mučno sto je od tvojih prijatelja napravio ostrašćene jednoumne morone, koji ga upoređuju sa Teslom i Svetim Savom, a onaj to ne pobija.
Nije ti mučno da živiš medju onima koji bi linčovali svakog ko ne obožava njihovo božanstvo. Nije ti mučno što odobravaju njegovo izbegavanje da plaća porez u Srbiji, a izdaje se za patriotu?
A, ako je tako...
(ePufta, 21. novembar 2019 14:00)

Uf, kako volim kad neko lepo zacini cinjenicama... Noloboti zapenili.

Milan_PT

pre 4 godine

@Kukatilo

Kao prvo reći ću ovako subjektivno da Novak sigurno nije previše predavao mečeva u karijeri (pogotovo zadnjih 7-8 godina) i da tu prednjači definitivno Nishikori, no dobro. Uključio sam nastupe na ATP touru (250, 500, 1000 i GS) challengere i DC nisam
Znači:

- 2005 Roland Garros (Coria)
- 2006 Roland Garros (Nadal)
- 2006 Umag (Wawrinka)
- 2007 Wimbledon (Nadal)
- 2008 Monte Carlo (Federer)
- 2009 Australian Open (Roddick)
- 2010 Beograd (Krajinović)
- 2011 Cincinnati (Murray)
- 2011 Pariz (Tsonga)
- 2016 Dubai (Lopez)
- 2017 Wimbledon (Berdych)
- 2019 Us Open (Wawrinka)

Ovako letimično bi se reklo ništa strašno, čak mislim da više predaja ima Nadal od njega...
(CroFed, 21. novembar 2019 14:04)

@CroFed, ovaj meč protiv Tsonge nije bio predaja tokom meča (retired), već predaja pre meča (walkout). To mu je jedina "šetnja" u karijeri. Taj meč ne ulazi u brojanje, jer bi onda i slučaj "džemper" bio ubrojan. Na osnovu tvoje statistike, Novak je u zadnjih 15 godina igranja predao 11 mečeva u ATP konkurenciji. Bilo je tu i nekih predaja u ITF takmičenjima, gde se posebno ističe ona bolna predaja Del Potru 2011. u DC. Nadal dosad ima 10 predaja tokom meča, jednu manje.
A ako se pogleda koliko je mečeva Novak predao u zadnjih 9,5 godina (od leta 2010) otkako je rešio problem sa alergijom na gluten, to su samo 4 meča, odnosno u proseku 1 meč za 2,5 godine. Stvarno, vrlo često. U istom periodu Nadal je predao opet za jedan manje, 3...

slaviša šmigič

pre 4 godine

Kako reče svojevremeno Duško Vujoševič može jim se a onda ako slučajno osvoje dejvis kup izabrače nekog igrača kanade ili reprezentaciju kanade za naj fer play ekipu na svetu ovde se meni čini kao,da je sve dogovoreno kako bi ovima omogučili,da prodju dalje sa najboljim količnikom drugoplasiranih ekipa ali evo vratilo se u vidu italije koja jim iščupala pobedu pa nije pomoglo ništa

nikol dz feimija

pre 4 godine

DANČEVIĆ, Srbin. Redovno dolazi u Srbiju, u Beograd. Drag momak, čovek. ALI ETO, s njim niko od ovdašnjih novinara ne napravi neki dobar intevju, recimo famozni Ozmo. Ali avaj, ništa, Frenk voli Srbiju, verovatno zato, nije zanimljivo ni poželjno ni pozitivno za ostanak na poslu a i ne treba širiti ljubav prema Srbima jer je Sribn u Srbiji samo jedna od milion nacija i pukim slučajem se zemlja zove Srbija.

Kukatilo

pre 4 godine

Kao prvo reći ću ovako subjektivno da Novak sigurno nije previše predavao mečeva u karijeri (pogotovo zadnjih 7-8 godina) i da tu prednjači definitivno Nishikori, no dobro. Uključio sam nastupe na ATP touru (250, 500, 1000 i GS) challengere i DC nisam
Znači:

- 2005 Roland Garros (Coria)
- 2006 Roland Garros (Nadal)
- 2006 Umag (Wawrinka)
- 2007 Wimbledon (Nadal)
- 2008 Monte Carlo (Federer)
- 2009 Australian Open (Roddick)
- 2010 Beograd (Krajinović)
- 2011 Cincinnati (Murray)
- 2011 Pariz (Tsonga)
- 2016 Dubai (Lopez)
- 2017 Wimbledon (Berdych)
- 2019 Us Open (Wawrinka)

Ovako letimično bi se reklo ništa strašno, čak mislim da više predaja ima Nadal od njega...
(CroFed, 21. novembar 2019 14:04)

Sta ima da mislis, izguglaj i napisi da vidimo.

CroFed

pre 4 godine

@Milan_PT

Ja ću navesti jedan konkretan primjer (po meni) aposolutnog bezobrazluka (opet po meni daleko većeg nego što je Roger napravio londonskoj publici sat-dva uoči starta tog famoznog "džemper finala") u ovom slučaju prema nekom "kodeksu fair playa". U pitanju je finale Eastbournea 2011, malo proguglajte pa ćete znati o čemu i kome je riječ. Opet IMHO, to je veća sramota nego ono što je Roger napravio, no ne trebate se naravno slagati sa mnom...

Milan_PT

pre 4 godine

@CroFed, kao prvo Federer nije predao meč sat-dva pre početka, jer da je tako bilo onda publika ne bi ni ulazila u O2 arenu, već bi se uputila na blagajne da im se izvrši totalni povraćaj novca. Zvanično saopštenje Krisa Kermoda je pročitano neposredno pred izlazak Federera u džemperu. Nikada nećemo saznati kad je Federer obavestio Kermoda da nije spreman za igru. Možda on i jeste javio na vreme, ali da Kermod nije hteo da vrati sve pare od ulaznica gledacima, a radilo se o preko 2 miliona funti samo od toga. Verovatno bi bilo vraćanja novca i sponzorima za reklame i TV kućama za pravo prenosa, itd. Ne znam koliko bi se para moralo vratiti raznoraznim da je meč otkazan na vreme. Ovako su napunili arenu, pročitali saopštenje, Federer se prošetao, a jadni ser Endi je morao da prekine igranje igrica na kompjuteru u hotelskoj sobi, te da se pojavi i igra protiv Novaka. Niko nije bio ljut na Federera, jer kao što sam više puta rekao, predaje pre meča i predaje tokom meča su legitimne i svima se dešavaju. Ono što je kasnije privuklo pažnju jeste da je Federer odmah otputovao u Francusku gde je Švajcarska igrala finale DC i već u utorak počeo da trenira, da bi u petak izašao da igra potencijalni meč od 5 setova, da bi u subotu igrao i dubl meč, pa u nedelju i odlučujući singl.
E, taj detalj je meni, a i mnogim drugim, zasmetao.
Takvo čudesno i totalno ozdravljenje u roku od 2 dana nije zabeleženo već 2000 godina u istoriji, još od Lazarevog oživljavanja...

Milan_PT

pre 4 godine

@CroFed, što se tiče finala Istborna 2011. ne mogu puno da kažem, jer ga nisam gledao, tako da mogu samo da ponovim ono što sam čuo. U finalu su igrali Tipsarević i Sepi i pri rezultatu 1:1, dosta se naoblačilo. Tipsarević je zahtevao od sudije da se meč prekine i nastavi posle kiše. Kažu da je baš bilo mračno, a Janko ima problema sa očima odavno. Sudija nije hteo, Janko je bio ljut pa nije ni igrao, više se svađao sa sudijom, koristeći i psovke na srpskom, pa je Sepi brzo poveo sa 4:0. Pritom se i kiša pojačala i uz jak vetar koji je duvao od početka meča, pa je sudija najzad prekinuo meč, ali to nije smirilo Janka, a i publika je bila nezadovoljna, jer je bilo očigledno da je kraj meča blizu. Nakon pauze, igrači su ponovo izašli na teren, ali Janko se nije zagrevao već je slao SMS poruke ili se igrao nekom ručnom konzolom. Ali je bio dovoljno ljut i motivisan da je dobio naredna 3 gema. Pri rezultatu 4:3 za Sepija, bio je blizu brejka, ali se okliznuo na mokroj travi i natopljenoj zemlji i povredio prepone i zatražio medicinski taj-aut, koji mu nije pomogao te je Sepi poveo sa 5:3. Onda je Janko predao meč na verovatno 1 gem pre kraja. Novine pišu da je dosta glasno jaukao kad se povredio. Da li je mogao da odigra meč do kraja, ne znam. Verovatno je mogao da "statira u kukuruzima" i privede meč kraju, ali uzimajući u obzir da se tokom celog trećeg seta svađao sa sudijom, odlučio je da uradi to što je uradio.
Nije to trebao da uradi, ali nije nikog zavrnuo za pare...

Bokica

pre 4 godine

Xaxaxa... Da li je ovo rubrika verovali ili ne? Car predaja meceva se buni protiv predaje meca? Ovo je sigurno neka greska. A, da... Reci ce No2ovi vernici da je predavao meceve zbog porede...ceg

Kukatilo

pre 4 godine

đoković je predao jedno tri meča u poslednjih desetak godina.u stvari pamtim samo onaj sa vimbldona 2017.nedavno je sa povređenim ramenom igrao do kraja protiv vavrinke.idite na neko drugo mesto pa prosipajte zlobu.novaku možete da pljunete pod prozor.u stvari ne možete jer bi ste morali prvo otići do monte karla,a verovatno ne možete ni do dobanovaca.što se tiče novog formata dejvis kupa to je običan cirkus koji nema nikakvog smisla
(slobinator, 21. novembar 2019 10:59)

Nije igrao do kraja protiv Vavrinke, predao je u trecem setu. Ako moze neko da izgugla sve Nolove predaje i napise ovde, bio bih jako zahvalan.

Pera

pre 4 godine

A kada ste vi predali peti mec u Nisu pre 2 godine protiv Rusa to je bilo ok? Djokovic je tada otisao da se skija na Kopaonik. Dobro, nije trebao on da igra, ali ostali? Troicki je valjda otisao u Bugarsku, Zimonjic je tada rekao da je star da igra, i jos neko od nasih tada nije hteo da igra ne mogu da se setim ko. Inace pobedili smo Rusiju tada 3:0 i Lajovic je odigrao jedan mec u nedelju cisto da ne bi morali pare da vracaju.

Ne kazem da je ovo ok, ali prvo treba pogledati svoje dvoriste. Jos su kod nas gosti hteli da igraju a domaci nisu mogli da nadju igraca!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Cekaj, Djokovic pita zasto je dozvoljeno nekome da predas mec? Jel ovo neka posalica?
(Kukatilo, 21. novembar 2019 10:16)
Jedno je predati meč zbog povrede a drugo je nameštati meč??!???

sasa jokic

pre 4 godine

To je Fonjiniji za onu predaju na RG 2011. Koji te je sprecio da srusis rekord u nizu pobeda. Da je izadao na teren i odograo jedan gem, srusio bi ga....

ePufta

pre 4 godine

Ne mogu da poverujem da ovoliki broj građana Srbije ne podnosi Novaka Đokovića, sportsku ( a čini mi se i ljudsku ) veličinu! Ne mogu da poverujem da i oni koji jesu i oni koji nisu građani Srbije, leče svoje neuspehe u životu prezirom prema uspehu. Ipak, odluči da verujem da ova zluradost većinom dolazi van granica Srbije. Lakše mi tako.
(Svetlana, 21. novembar 2019 13:19)

Lakše ti je tako??? Lakše ti je da živiš u zabludi? Da, ima toga.
A nije ti mučno da živiš medju idolopoklonicima koji obožavaju isfoliranog populistu gladnog medijske pažnje. Nije ti mučno sto je od tvojih prijatelja napravio ostrašćene jednoumne morone, koji ga upoređuju sa Teslom i Svetim Savom, a onaj to ne pobija.
Nije ti mučno da živiš medju onima koji bi linčovali svakog ko ne obožava njihovo božanstvo. Nije ti mučno što odobravaju njegovo izbegavanje da plaća porez u Srbiji, a izdaje se za patriotu?
A, ako je tako...

srpski seljak

pre 4 godine

Kanadjani, stare varalice. Kanadjaninu slagati je za dobro jutro. Ko s Kanadjaninom tikve sadi, ovaj ce ga i za tikve pokrasti. Kaze se u Minesoti "Laze ko Kanadjanin."

Kanadska propagandna masinerija ih naravno predstavlja kao dobre i miroljubive, ali Kanadjanin bi svojoj babi noz u ledja zabio kad bi video od toga neke vajdice.

Ko je s Kanadjanima ziveo, ni pakao mu nece biti tezak.

vladar86

pre 4 godine

@Jedno pitanje za ove sto pljuju Novaka bez razloga- sta ste vi uradili sa svojim zivotom i za ovu drzavu u istom periodu od kad Novak igra tenis?
(okok, 21. novembar 2019 12:22


Ja sam uklonio oko 500 tona opasnog otpada iz Srbije. Jel ti je malo?

slobinator

pre 4 godine

đoković je predao jedno tri meča u poslednjih desetak godina.u stvari pamtim samo onaj sa vimbldona 2017.nedavno je sa povređenim ramenom igrao do kraja protiv vavrinke.idite na neko drugo mesto pa prosipajte zlobu.novaku možete da pljunete pod prozor.u stvari ne možete jer bi ste morali prvo otići do monte karla,a verovatno ne možete ni do dobanovaca.što se tiče novog formata dejvis kupa to je običan cirkus koji nema nikakvog smisla

neko ko zna

pre 4 godine

Cekaj, Djokovic pita zasto je dozvoljeno nekome da predas mec? Jel ovo neka posalica?
(Kukatilo, 21. novembar 2019 10:16)

ne, ne pita to ...

Kukatilo

pre 4 godine

Da su ovi bili pametni i rekli da je jednom otpao nokat, drugom ispalo socivo, trecem smeta vrucina, druga bi se pesma pevala hahahaha

Bokica

pre 4 godine

Jedno pitanje za ove sto pljuju Novaka bez razloga- sta ste vi uradili sa svojim zivotom i za ovu drzavu u istom periodu od kad Novak igra tenis?
(okok, 21. novembar 2019 12:22)

Nije lepo hvaliti se sta sam uradio pa i necu...ali vi koji postavljate uporno to pitanje treba da se zapitate isto? Ja cu vam reci. Postali ste No2ovi botovi i pisete komentare za jednu crvenu i sendvic dnevno.

bo

pre 4 godine

Cekaj, Djokovic pita zasto je dozvoljeno nekome da predas mec? Jel ovo neka posalica?
(Kukatilo, 21. novembar 2019 10:16)
Ajde malo objektovnosti, jel moze? Kako toliko mozete biti zlonamerni prema nasima.

Swedenonline

pre 4 godine

Molim da mi neko iz B92 odgovori:

Pravim portal za okupljanje pljuvača te bi rado želeo ubaciti taj deo koda koji očigledno imate?
Cilj mi je da ih navučem i zarobilm. :D

Nike valjda tako jednostavno kao tagg Djoković pa da se okupe?

Kukatilo

pre 4 godine

Lakše ti je tako??? Lakše ti je da živiš u zabludi? Da, ima toga.
A nije ti mučno da živiš medju idolopoklonicima koji obožavaju isfoliranog populistu gladnog medijske pažnje. Nije ti mučno sto je od tvojih prijatelja napravio ostrašćene jednoumne morone, koji ga upoređuju sa Teslom i Svetim Savom, a onaj to ne pobija.
Nije ti mučno da živiš medju onima koji bi linčovali svakog ko ne obožava njihovo božanstvo. Nije ti mučno što odobravaju njegovo izbegavanje da plaća porez u Srbiji, a izdaje se za patriotu?
A, ako je tako...
(ePufta, 21. novembar 2019 14:00)

Uf, kako volim kad neko lepo zacini cinjenicama... Noloboti zapenili.

CroFed

pre 4 godine

@Milan_PT

Ako se ne varam, Roger i Marin su jedini tenisači koji nisu predali meč koji su započeli! Hvale vrijedan podatak ako se mene pita! Ako se ne osjećaš najbolje, čemu izlaziti na teren i blamirati se?!

Svetlana

pre 4 godine

Ne mogu da poverujem da ovoliki broj građana Srbije ne podnosi Novaka Đokovića, sportsku ( a čini mi se i ljudsku ) veličinu! Ne mogu da poverujem da i oni koji jesu i oni koji nisu građani Srbije, leče svoje neuspehe u životu prezirom prema uspehu. Ipak, odluči da verujem da ova zluradost većinom dolazi van granica Srbije. Lakše mi tako.

CroFed

pre 4 godine

@Dragan

Ako mene pitaš, prije treba osuditi nekoga kome je palo na pamet predati meč pri recimo vodstvu protivnika 6-3, 4-0 nego netko tko je shvatio uoči meča da nije 100% fizički i da se u takvom stanju nema što suprostavljati kvalitetnom protivniku

Džoni

pre 4 godine

A kada ste vi predali peti mec u Nisu pre 2 godine protiv Rusa to je bilo ok? Djokovic je tada otisao da se skija na Kopaonik. Dobro, nije trebao on da igra, ali ostali? Troicki je valjda otisao u Bugarsku, Zimonjic je tada rekao da je star da igra, i jos neko od nasih tada nije hteo da igra ne mogu da se setim ko. Inace pobedili smo Rusiju tada 3:0 i Lajovic je odigrao jedan mec u nedelju cisto da ne bi morali pare da vracaju.

Ne kazem da je ovo ok, ali prvo treba pogledati svoje dvoriste. Jos su kod nas gosti hteli da igraju a domaci nisu mogli da nadju igraca!
(Pera, 21. novembar 2019 10:38)

Prijatelju mešaš babe i žabe. Tada je bio drugačiji format takmičenja i bilo je ili si prošao(pobedio na tri od 5 mečeva) ili nisi. Nije bilo važno kojim rezultatom dok je sada format takav da se igraju grupe i svaki bod, set, gem može da bude bitan? Predaš meč a protivnik upiše maksimalnu pobedu, maksimalan broj gemova i setova a to može biti presudno za ostale koji se takmiče u grupi.

zgtom

pre 4 godine

A jaki je ovo Davis Cup, čista lakrdija od natjecanja,uopće se ne može usporediti sa prijašnjim formatom i težinopm formata od prije, pa pogledajte kako reprezentacije puštaju nebitne mečeve kada su se već plasirali u četvrtfinale, prvo uz foliranje ozljeda Australaca protiv Belgije, meč je bio gotov za tri minute ili Kanada samo predala dubl Amerikancim. To natjecanje je potpuno neregularno, jedino koliko čitam je lova velika, zato igrači i prihvačaju ovaj sistem, a to što je ovim ispadima sve neregularno to nije briga ni nogometaša Pikea.

okok

pre 4 godine

Jedno pitanje za ove sto pljuju Novaka bez razloga- sta ste vi uradili sa svojim zivotom i za ovu drzavu u istom periodu od kad Novak igra tenis?

Cane

pre 4 godine

Sta ti je nas covek ne moze da istrpi nepravdu. Ostali bi verovatno cutali da se nikome ne zameraju. Bravo za Novaka prvi je rekao ono sto svi vide a nemaju hrabrosti da kazu. Nije uvek profitabilno govoriti istinu ali je uvek ispravno biti na njenoj strani.

CroFed

pre 4 godine

@Kukatilo

Kao prvo reći ću ovako subjektivno da Novak sigurno nije previše predavao mečeva u karijeri (pogotovo zadnjih 7-8 godina) i da tu prednjači definitivno Nishikori, no dobro. Uključio sam nastupe na ATP touru (250, 500, 1000 i GS) challengere i DC nisam
Znači:

- 2005 Roland Garros (Coria)
- 2006 Roland Garros (Nadal)
- 2006 Umag (Wawrinka)
- 2007 Wimbledon (Nadal)
- 2008 Monte Carlo (Federer)
- 2009 Australian Open (Roddick)
- 2010 Beograd (Krajinović)
- 2011 Cincinnati (Murray)
- 2011 Pariz (Tsonga)
- 2016 Dubai (Lopez)
- 2017 Wimbledon (Berdych)
- 2019 Us Open (Wawrinka)

Ovako letimično bi se reklo ništa strašno, čak mislim da više predaja ima Nadal od njega...

Markos

pre 4 godine

Po komentarima se vidi zasto je ova drzava propala i da to nije onaj narod casni od pre 100 godina.Sada ljudi u ovoj kvazi zemlji nisu sposobni da ukapiraju osnovne stvari.Evo da objasnim tim intelektualnim patuljcima,pa mozda prestanu pisati gluposti od kojih imaju normalni ljudi "transfer blama".Kao prvo Djokovic kada preda mec na nekom turniru,on je iskljucivo sebi nastetio a ovi su predajom nastetili svima koji se bore za drugo mesto.Kao drugo ovi sto pominju predaje ranijih godina u dejvis kupu su takodje smesni,posto tada ako si gubio 3-0 nije imalo smisla igrati jer si ispao a tada je format bio da se igra na ispadanje i nista nije znacilo drugim reprezentacijama.Tako da misevi frustrirani i iskompleksirani,bezite u rupe

Dragan

pre 4 godine

@Pera, iako to što je urađeno sa Rusima nije lepo, nikako se ne može porediti sa ovim, jer time ni na koji način nije izvršen uticaj na plasman ostalih ekipa, zbog eliminacionog sistema.

Što se tiče gledanja u svoje dvorište, ja ne znam zašto iznova i ponovo ljudi misle da Novak (i ostali teniseri) idu tako između terena i jure novinare da daju izjave u ovome ili onome. Postoje redovne konferencije za štampu nakon svakog meča, gde novinari rešetaju pitanjima i pobednika i poraženog (odvojeno), a od njih se očekuje da na ta pitanja odovore. I kada nekog upitaju šta misli o toj predaji Kanade, valjda sme da ima sopstveno mišljene i da ga iznese. Ili pak ne?!

O ovim isfrustriranim nesrećnicima, koji se kače na svaku vest gde se Novak pominje, da pljuju, uzvikuju “Nolo” i pitaju se “on, on??!!” neću trošiti reči. Njima ni statistika o procentu predatih mečeva aktivnih tenisera, koja se na netu nalazi za cca 5 sekundi, a na kojoj Novak nije ni u gornjoj polovini, neće pomoći. Samo doktor to možda može.

Joseph Picone

pre 4 godine

Kladim se da svi ovi Novakovi hejteri nisu postigli ništa u životu, ljubomorni su, ne je*u ništa, totalno beskorisne jedinke društva. Potpisujem, jer ih imam par u svojoj okolini, svi su smešni i iskompleksirani likovi. Lako je ovde na portalu "trolovati" i tako izbacivati negativnu energiju iz sebe jer je anonimno, u stvarnom životu ti likovi su manji od makovog zrna. Jedino gde su eventualno uspešni su u igranju nekih igrica. Naravno, sada će se naći prozvanim i pisati kako su uspešni rade, imaju firme, lepo zarađuju, ali verujte da to sigurno nije istina, jer se uspešni ljudi ne bave tuđim životima u toj meri i na taj način. Novaka pratim isključivo kao tenisera još od vremena kad je kao klinac trenirao na Kopaoniku (imamo neke zajedničke prijatelje) i mislim da je van terena odličan ambasador naše zemlje i to je to.

Dragan

pre 4 godine

@CroFed, pa to uvek može da se interpretira drugačije, u zavisnosti ko koga želi da napljuje; ako želiš da pljuneš onoga što je uradio "walkover", reći ćeš kako je nekorektan jer nije ni pokušao da se sportski suprotstavi. Ako pak hoćeš da pljuneš onoga ko se predao, reći ćeš da nije ni trebao da izlazi, ako već nije spreman. Kako ti u datom momentu odgovara, tako i izvrneš priču :-)

Legionar

pre 4 godine

"Nije igrao do kraja protiv Vavrinke, predao je u trecem setu. Ako moze neko da izgugla sve Nolove predaje i napise ovde, bio bih jako zahvalan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 21. novembar 2019 11:36)"

Pa, izguglaj ti, "pametnjakoviću"!

Kukatilo

pre 4 godine

Kao prvo reći ću ovako subjektivno da Novak sigurno nije previše predavao mečeva u karijeri (pogotovo zadnjih 7-8 godina) i da tu prednjači definitivno Nishikori, no dobro. Uključio sam nastupe na ATP touru (250, 500, 1000 i GS) challengere i DC nisam
Znači:

- 2005 Roland Garros (Coria)
- 2006 Roland Garros (Nadal)
- 2006 Umag (Wawrinka)
- 2007 Wimbledon (Nadal)
- 2008 Monte Carlo (Federer)
- 2009 Australian Open (Roddick)
- 2010 Beograd (Krajinović)
- 2011 Cincinnati (Murray)
- 2011 Pariz (Tsonga)
- 2016 Dubai (Lopez)
- 2017 Wimbledon (Berdych)
- 2019 Us Open (Wawrinka)

Ovako letimično bi se reklo ništa strašno, čak mislim da više predaja ima Nadal od njega...
(CroFed, 21. novembar 2019 14:04)

Sta ima da mislis, izguglaj i napisi da vidimo.

dragan

pre 4 godine

Em nisu se znojili em dobili lepu svotu. Treba promeniti pravila da se takvi predati mecevi gde kolicnik gemova odlucuje, da se i ostali timovi koji su igrali protiv onoga ko je predao, tj. Kanade, a dobili su mec, da za racunicu daljeg plasaman dobiju isto sa 6.0. Time predaja ne utice na plasam ostalih.

Džoni

pre 4 godine

Pa i da su igrali pustili bi Amere da pobede.
(Mali princ, 21. novembar 2019 10:33)

Možda i bi, ali je malo verovatno da bi baš pobedili sa 6:0; 6:0?

Milan_PT

pre 4 godine

@Kukatilo

Kao prvo reći ću ovako subjektivno da Novak sigurno nije previše predavao mečeva u karijeri (pogotovo zadnjih 7-8 godina) i da tu prednjači definitivno Nishikori, no dobro. Uključio sam nastupe na ATP touru (250, 500, 1000 i GS) challengere i DC nisam
Znači:

- 2005 Roland Garros (Coria)
- 2006 Roland Garros (Nadal)
- 2006 Umag (Wawrinka)
- 2007 Wimbledon (Nadal)
- 2008 Monte Carlo (Federer)
- 2009 Australian Open (Roddick)
- 2010 Beograd (Krajinović)
- 2011 Cincinnati (Murray)
- 2011 Pariz (Tsonga)
- 2016 Dubai (Lopez)
- 2017 Wimbledon (Berdych)
- 2019 Us Open (Wawrinka)

Ovako letimično bi se reklo ništa strašno, čak mislim da više predaja ima Nadal od njega...
(CroFed, 21. novembar 2019 14:04)

@CroFed, ovaj meč protiv Tsonge nije bio predaja tokom meča (retired), već predaja pre meča (walkout). To mu je jedina "šetnja" u karijeri. Taj meč ne ulazi u brojanje, jer bi onda i slučaj "džemper" bio ubrojan. Na osnovu tvoje statistike, Novak je u zadnjih 15 godina igranja predao 11 mečeva u ATP konkurenciji. Bilo je tu i nekih predaja u ITF takmičenjima, gde se posebno ističe ona bolna predaja Del Potru 2011. u DC. Nadal dosad ima 10 predaja tokom meča, jednu manje.
A ako se pogleda koliko je mečeva Novak predao u zadnjih 9,5 godina (od leta 2010) otkako je rešio problem sa alergijom na gluten, to su samo 4 meča, odnosno u proseku 1 meč za 2,5 godine. Stvarno, vrlo često. U istom periodu Nadal je predao opet za jedan manje, 3...

slaviša šmigič

pre 4 godine

Kako reče svojevremeno Duško Vujoševič može jim se a onda ako slučajno osvoje dejvis kup izabrače nekog igrača kanade ili reprezentaciju kanade za naj fer play ekipu na svetu ovde se meni čini kao,da je sve dogovoreno kako bi ovima omogučili,da prodju dalje sa najboljim količnikom drugoplasiranih ekipa ali evo vratilo se u vidu italije koja jim iščupala pobedu pa nije pomoglo ništa

CroFed

pre 4 godine

@Milan_PT

Ja ću navesti jedan konkretan primjer (po meni) aposolutnog bezobrazluka (opet po meni daleko većeg nego što je Roger napravio londonskoj publici sat-dva uoči starta tog famoznog "džemper finala") u ovom slučaju prema nekom "kodeksu fair playa". U pitanju je finale Eastbournea 2011, malo proguglajte pa ćete znati o čemu i kome je riječ. Opet IMHO, to je veća sramota nego ono što je Roger napravio, no ne trebate se naravno slagati sa mnom...

Džoni

pre 4 godine

Ovo ne bi smelo da se dešava. Ovde se sada radi o timskom sportu i ovakva predaja pre meča nije opravdana, ok da je meč trajao pa da se neko povredio i predao meč, ali ovako je baš bez veze?

Maja

pre 4 godine

Ne pisite besmislice jedno je predati mec na ATP turniru gde automatski ispadate i gde set kolicnik ne igra nikakvu ulogu. Nesto sasvim drugo je pokloniti 12 gemova na DC takmicenju gde to utice na konacni plasman u grupi. Namerno menjate teze i mesate babe i zabe samo da bi ocrnili Novaka. Cemu takvo ponasanje svaka druga nacija bi na njega bila ponosna i uvek spominjala u superlativu. Jos ce neko posle svih epskih duela i osvojenih trofeja dovoditi u pitanje Novakovu borbenost. Sta je to sa nama?

Milan_PT

pre 4 godine

A kada ste vi predali peti mec u Nisu pre 2 godine protiv Rusa to je bilo ok? Djokovic je tada otisao da se skija na Kopaonik. Dobro, nije trebao on da igra, ali ostali? Troicki je valjda otisao u Bugarsku, Zimonjic je tada rekao da je star da igra, i jos neko od nasih tada nije hteo da igra ne mogu da se setim ko. Inace pobedili smo Rusiju tada 3:0 i Lajovic je odigrao jedan mec u nedelju cisto da ne bi morali pare da vracaju.

Ne kazem da je ovo ok, ali prvo treba pogledati svoje dvoriste. Jos su kod nas gosti hteli da igraju a domaci nisu mogli da nadju igraca!
(Pera, 21. novembar 2019 10:38)

Očigledno je da nisi shvatio razliku u formatima takmičenja tad i sad.
A o tom meču o kom pričaš, malo se toga tačno sećaš. Mi smo nakon prva dva dana vodili sa 3:0. Zadnjeg dana je Lajović pobedio i poveli smo sa 4:0. Na petom meču ionako niko od publike ne bi ostao, pa je Zimonjić predao pre početka meča Medvedevu. Nekada je bilo uobičajeno kad neko povede sa 3:0 da tad igraju rezerve ili da se uopšte ne igra, jer konačan rezultat nema nikakvog uticaja ninakoga. Iste te godine se igralo protiv Francuske, pa se peti meč opet nije odigrao, jer je Francuska povela sa 3:1. Tad su se obe ekipe dogovorile da se meč ne igra, pa je konačan rezultat i ostao 3:1...

bokili

pre 4 godine

Ne moze se spreciti ovakva predaja meca, ali se taj mec ne mora racunati u skor. Pobeda Kanade je u ukupnom skoru 2:0, a ne 2:1. Nije idealno resenje, ali je bolje od ovog trenutnog.

Milan_PT

pre 4 godine

@Dragan

Ako mene pitaš, prije treba osuditi nekoga kome je palo na pamet predati meč pri recimo vodstvu protivnika 6-3, 4-0 nego netko tko je shvatio uoči meča da nije 100% fizički i da se u takvom stanju nema što suprostavljati kvalitetnom protivniku
(CroFed, 21. novembar 2019 16:51)

Prijatelju, ja Te razumem. Ti si navijač Federera i što se mene tiče to je Ok. To što je nekom "palo na pamet" da preda meč pri bilo kom rezultatu je mnogo manja sramota nego predati meč u džemperu pola sata pred početak meča kada ne postoji zakonska obaveza da se publici vrate pare...

hm

pre 4 godine

Unistili su nesto dobro, a napravili nesto nakaradno. Uopste me ne interesuje ovakav format DCa. Razumem da para vrti gde burgija nece, pa neka sada uzivaju u tome sto su napravili. Odvojili su navijace od igraca. Napravili obican turnir od DCa. Ove godine ce jos biti i dobro, jer tko zeli na OI mora da odigra barem dva meca za DC, ali sledece... Pa srecno im bilo.

Milan_PT

pre 4 godine

@Milan_PT

Ako se ne varam, Roger i Marin su jedini tenisači koji nisu predali meč koji su započeli! Hvale vrijedan podatak ako se mene pita! Ako se ne osjećaš najbolje, čemu izlaziti na teren i blamirati se?!
(CroFed, 21. novembar 2019 16:08)

Slažem se, CroFed. Ako nekog muči povreda, nema potrebe da se dodatno muči. Takođe, ako se povreda javi tokom meča, bolje je predati nego nastaviti da igraš pod povredom, mučeći nepotrebno prvo sebe, a i protivnika i publiku.
Neki na ovom sajtu su proglasili predaju tokom meča nečasnom iako takva predaja ulazi u H2H za razliku od predaje pre meča. Inače, profesionalni teniseri, a ni ATP ne prave razliku. Niko ne biva kažnjen zbog predaje.
Teniseri se ponekad žale među sobom na predaju pre meča, jer tad oba igrača koji su odigrali zadnji meč bivaju eliminisani. Jedan zbog poraza, a drugi zbog povrede, tako da niko ne izlazi na megdan u narednom kolu, gde publika biva uskraćena.
Ali takva su pravila...

nikol dz feimija

pre 4 godine

DANČEVIĆ, Srbin. Redovno dolazi u Srbiju, u Beograd. Drag momak, čovek. ALI ETO, s njim niko od ovdašnjih novinara ne napravi neki dobar intevju, recimo famozni Ozmo. Ali avaj, ništa, Frenk voli Srbiju, verovatno zato, nije zanimljivo ni poželjno ni pozitivno za ostanak na poslu a i ne treba širiti ljubav prema Srbima jer je Sribn u Srbiji samo jedna od milion nacija i pukim slučajem se zemlja zove Srbija.

Milan_PT

pre 4 godine

@CroFed, kao prvo Federer nije predao meč sat-dva pre početka, jer da je tako bilo onda publika ne bi ni ulazila u O2 arenu, već bi se uputila na blagajne da im se izvrši totalni povraćaj novca. Zvanično saopštenje Krisa Kermoda je pročitano neposredno pred izlazak Federera u džemperu. Nikada nećemo saznati kad je Federer obavestio Kermoda da nije spreman za igru. Možda on i jeste javio na vreme, ali da Kermod nije hteo da vrati sve pare od ulaznica gledacima, a radilo se o preko 2 miliona funti samo od toga. Verovatno bi bilo vraćanja novca i sponzorima za reklame i TV kućama za pravo prenosa, itd. Ne znam koliko bi se para moralo vratiti raznoraznim da je meč otkazan na vreme. Ovako su napunili arenu, pročitali saopštenje, Federer se prošetao, a jadni ser Endi je morao da prekine igranje igrica na kompjuteru u hotelskoj sobi, te da se pojavi i igra protiv Novaka. Niko nije bio ljut na Federera, jer kao što sam više puta rekao, predaje pre meča i predaje tokom meča su legitimne i svima se dešavaju. Ono što je kasnije privuklo pažnju jeste da je Federer odmah otputovao u Francusku gde je Švajcarska igrala finale DC i već u utorak počeo da trenira, da bi u petak izašao da igra potencijalni meč od 5 setova, da bi u subotu igrao i dubl meč, pa u nedelju i odlučujući singl.
E, taj detalj je meni, a i mnogim drugim, zasmetao.
Takvo čudesno i totalno ozdravljenje u roku od 2 dana nije zabeleženo već 2000 godina u istoriji, još od Lazarevog oživljavanja...

Milan_PT

pre 4 godine

@CroFed, što se tiče finala Istborna 2011. ne mogu puno da kažem, jer ga nisam gledao, tako da mogu samo da ponovim ono što sam čuo. U finalu su igrali Tipsarević i Sepi i pri rezultatu 1:1, dosta se naoblačilo. Tipsarević je zahtevao od sudije da se meč prekine i nastavi posle kiše. Kažu da je baš bilo mračno, a Janko ima problema sa očima odavno. Sudija nije hteo, Janko je bio ljut pa nije ni igrao, više se svađao sa sudijom, koristeći i psovke na srpskom, pa je Sepi brzo poveo sa 4:0. Pritom se i kiša pojačala i uz jak vetar koji je duvao od početka meča, pa je sudija najzad prekinuo meč, ali to nije smirilo Janka, a i publika je bila nezadovoljna, jer je bilo očigledno da je kraj meča blizu. Nakon pauze, igrači su ponovo izašli na teren, ali Janko se nije zagrevao već je slao SMS poruke ili se igrao nekom ručnom konzolom. Ali je bio dovoljno ljut i motivisan da je dobio naredna 3 gema. Pri rezultatu 4:3 za Sepija, bio je blizu brejka, ali se okliznuo na mokroj travi i natopljenoj zemlji i povredio prepone i zatražio medicinski taj-aut, koji mu nije pomogao te je Sepi poveo sa 5:3. Onda je Janko predao meč na verovatno 1 gem pre kraja. Novine pišu da je dosta glasno jaukao kad se povredio. Da li je mogao da odigra meč do kraja, ne znam. Verovatno je mogao da "statira u kukuruzima" i privede meč kraju, ali uzimajući u obzir da se tokom celog trećeg seta svađao sa sudijom, odlučio je da uradi to što je uradio.
Nije to trebao da uradi, ali nije nikog zavrnuo za pare...