Istina
pre 4 godine
Alal im vera samo nam je jos to falilo
Ponedeljak, 18.11.2019.
08:51
Odbornici Gradske skupštine nedavno su usvojili nekoliko novina koje se tiču rada komunalne milicije.
Izvor: Veèernje novosti
pre 4 godine
Alal im vera samo nam je jos to falilo
pre 4 godine
Tri najveca zla je za sobom ostavila prethodna vlast: izvrsitelje, notare i komunalnu piliciju. Ova sadasnja je odlucila da na to doda i miliciju. Pa zar vam nije dosta otimanja? Pa dosta vise! Posle se cudite kad neko priziva revoluciju.
pre 4 godine
Ako ovi ostanu na vlasti, sledeća odluka gradske vlasti, komunalna milicija da ima bojevo gadjanje četiri puta godišnje.
pre 4 godine
@Milan12, lupetaš kao Maksim po diviziji. Ja živim u Pragu i ovde kondukter NE SME da te pita za ime, prezime, adresu. Ako nemaš kartu tražiće ti ličnu kartu ili pasoš. Ako si stranac moraš da imaš pasoš. Ukoliko nemaš nijedan indetifikacioni dokument, a uhvatio te na nekoj od stanica na kojima nisu najčešće panduri onda ćete pustiti jer ne može da te fizički zadrži. Ne sme ni da te takne. Možeš komotno da odšetaš.
pre 4 godine
Зашто у цивилу, односно, зашто тајна милиција?
Зато да може да ти се пришуња, а да га не приметиш.
А зашто милиција?
Зато што асоцира на време социјализма, које је сада на тапету критика, па да при самом помену: "тајна милиција" изазива мржњу према том периоду, јер назив "полиција" је садашње звање, па да се то "тајно" не везује за њу, мада је овде све испод жита и тајно.
pre 4 godine
Neradnici koje treba ukinuti a ne davati im veća ovlašćenja.
pre 4 godine
ovo kao u jednoj državi centralne evrope 30-tih godina 20-og veka...
ne verujem šta čitam.
pre 4 godine
Nisam znao da se u vreme demokratije policija zove milicija.
pre 4 godine
Je li se to nema novca za uniforme, ili kad bude stani pani, ima da štancaju ovlašćenja i dele podobnima i svojim mafijašima i navijačima? Čuj, može da me legitimiše i oduzme mi vozilo u civilu, a ja moram da potpišem izjavu da sam tražio da vidim njegovu legitimaciju. I onda mi on pokaže neki papir da ima ovlašćenje za neku akciju. I posle kažu, opozicija fašisti, ma kako da ne.
pre 4 godine
Postoji komunalna policija i komunalna milicija,ljudi je li ovo neko zezanje na račun građana?!Šta,treba zaposliti još partijskog kadra,pa se izmišljaju nove službe,a o ovim besmislemim ovlašćenjima,stvarno nemam pametan komentar???
pre 4 godine
Hvala, spasite pešake od vlasnika kola koji parkiraju gde god im padne na pamet, od onih koji bi radije vozili konzervu od sardine nego išli peške, od onih koji voze kola kubikaže koja je primerena za drumove Arizone ili Sibira, a ne uske gradske ulice, od ljudi koji žive za kola, a deca im nisu videla more, od svih koji mi ne daju da normalno hodam trotoarima svog grada, koji nas guše i maltretiraju, koji su pretnja našim životima.
pre 4 godine
A tebi "batice" preporučujem da čisto iz radoznalost pokušaš da se voziš metroom u bilo kojoj zapadnoj zemlji i da naletiš na običnog konduktera. Pa kada te bude pitao za ime i adresu, pa onda tražio dokumenta da to proveri, ti slobodno tada odbij da sarađuješ i pozovi se na Ustav te zemlje. Pa kada budeš ekspresno dospeo na sud, ti onda slobodno tamo briljiraj sa svojim uličarskim žargonom i ekspertizom iz oblasti prava.
(Milan12, 18. novembar 2019 17:58)
Tvoje obimno iskustvo u plaćanju kazni za švercovanje u javnom prevozu stranih zemalja ne menja činjenicu da je kod nas Ustavom uređeno ko može da te legitimiše - a komunalci i kondukteri tu ne spadaju.
pre 4 godine
(War Inside My Head, 18. novembar 2019 18:03)
Pa da, sada ide komunalna pomilicija, pa onda komunalna mipolicija... ima jos mesta za para policijske snage kada krene kuka i motika. Pa sta mislis zasto se prosiruju ovlascenja?
pre 4 godine
Partijska policija zaduzena da terorise vec sludjeni narod.....samo u banana Srbiji.....
pre 4 godine
A tebi "batice" preporučujem da čisto iz radoznalosti pokušaš da se voziš metroom u bilo kojoj zapadnoj zemlji i da naletiš na običnog konduktera. Pa kada te bude pitao za ime i adresu, pa onda tražio dokumenta da to proveri, ti slobodno tada odbij da sarađuješ i pozovi se na Ustav te zemlje. Pa kada budeš ekspresno dospeo na sud, ti onda slobodno tamo briljiraj sa svojim uličarskim žargonom i ekspertizom iz oblasti prava.
(Milan12, 18. novembar 2019 17:58)
U tim drzavama na koje mislis je to navedeno u ustavu.
Neka promene prvo ustav.
Kakvo bre oduzimanje vozila,da li ste vi bazdareni?!?
Partijska milicija ce da hara gradom.Alo breee
pre 4 godine
Bolje i milicija i policija nego vojska. Oni prvi bar nešto rade, a ovi drugi samo samo džabalebare. Uvek bih radije živeo u policijskoj nego u državi kojom vlada vojna hunta.
pre 4 godine
Može da se šeta obučen kako hoće i da radi šta hoće. Da li su ovi normalni? Da neko stane neuniformisanoj osobi i da ga pusti da mu uzme vozilo? Ili da ga pusti da mu rovari po autu, bez naloga, zato što mu je dunulo tako?
pre 4 godine
Ljudi da li vi razumete da je ovaj aparthejd namenjen samo za radno sposobno stanovnistvo i da najbrojniji deo stanovnistva ispranog mozga, to jest penzioneri ovo nikada nece osetiti. Sem sto ce osetno to jos i koristiti kako bi prijavljivali ljude koji nesto rade u ovoj drzavi bilo da slave, rade, voze, odgajaju decu iz ciste pakosti i dosade. Tako da ce radnim ljudima ostati samo da odu da rade van ove zemlje i tako ce aparthejd stvarno uspeti. Ova vlast jaca isterivanjem radno sposobnog stanovnistva i sve zakone tome prilagodjava.
pre 4 godine
Овако нешто постојало је у нацистичкој Немачкој и звало се СА (Sturmabteilung). Партијска паравојна и параполицијска организација за терорисање грађана. Не постоји разлог да "комунални милицајац" одузима некоме возило, да врши било какав конспиративни оперативни рад према грађанима. Чист тероризам.
pre 4 godine
Ma evo bas sam lud da svakoj dijaboli bez znacke ili legitimacije dam dokumenta na uvid.Prosto ne mogu to ni da zamislim.
Pa u tom slucaju bi i vodja navijaca mogao da me legitimise.Nema sanse.
pre 4 godine
U koliko primeraka gradjanin mora da podnese zahtev Narodnom Milicioneru da mu pokaže nalog?
Jel se mi ovo vracamo u loša, stara vremena? Ili je ovo samo još jedan dokaz da bolje ni ne zaslužujemo?
pre 4 godine
Ovo je konačno jačanje totalitarizma.
Užas. Da potpišem zahtev da sam tražio na uvid ovašćenje?
UŽAS.
pre 4 godine
unapred se radujem!
pre 4 godine
Jel milicija ili policija? Nije isto.
pre 4 godine
ova država je prevara veka ...
pre 4 godine
Ja bih ih ipak vise voleo videti u uniformi. Po mogucnosti u braon boji, sa crvenom trakom "komunalne policije" oko ruke. Mislim da bi to za nase drustvo bio pun pogodak.
pre 4 godine
Zar nemaju neku znacku, identifikacionu? A ne da pravimo cirkus nasred ulice, popunjavanje formulara kao da podizem kredit iz banke.
I sta cemo sa onim (komunalnim) policajcima koji se plase da kazne bahate bitange u preskupim automobilima? Je l’ i za to moram da popunim formular? Ili kada vidim da ne zaustavljaju one druge bahate bitange koji voze sa laznim blinkerima. Eno, pun je grad takvih a na autoputu bg-nis svaki treci auto blinka. Ima ih vise nego civila.
pre 4 godine
"Milan12, 18. novembar 2019 15:32)
Batice na kojim si ti drogama. KOMUNALAC mora da odrzava komunalnu delatnost a ona se ne odnosi na LEGITIMISANJE. Po Ustavu Srbije pravo legitimisanja ima samo POLICIJA. UStav je vrh zakona i kao takav je iznad svih zakona i uredbi. Ova vlast uporno i vec vise od 8 godina KRSI USTAV. Sada vise niko ne zna koliko policija imamo, koliko milicija imamo, ko sta radi... A zna se da lopovi i kriminalci najbolje rade kada je haos i rasulo.
@pepe"
A tebi "batice" preporučujem da čisto iz radoznalosti pokušaš da se voziš metroom u bilo kojoj zapadnoj zemlji i da naletiš na običnog konduktera. Pa kada te bude pitao za ime i adresu, pa onda tražio dokumenta da to proveri, ti slobodno tada odbij da sarađuješ i pozovi se na Ustav te zemlje. Pa kada budeš ekspresno dospeo na sud, ti onda slobodno tamo briljiraj sa svojim uličarskim žargonom i ekspertizom iz oblasti prava.
pre 4 godine
(Milan12, 18. novembar 2019 15:32)
Batice na kojim si ti drogama. KOMUNALAC mora da odrzava komunalnu delatnost a ona se ne odnosi na LEGITIMISANJE. Po Ustavu Srbije pravo legitimisanja ima samo POLICIJA. UStav je vrh zakona i kao takav je iznad svih zakona i uredbi. Ova vlast uporno i vec vise od 8 godina KRSI USTAV. Sada vise niko ne zna koliko policija imamo, koliko milicija imamo, ko sta radi... A zna se da lopovi i kriminalci najbolje rade kada je haos i rasulo.
pre 4 godine
moze da proba
pre 4 godine
Zamisli neko ti dodje nocu i kaze dak mi svoje podatke, a na uvid da papir, PAPIR!
pre 4 godine
Privatna milicija! Gde to može.. Ako su komunalna milicija neka rade komunalne stvari a ovi će da vrše zaplene maltretiraju ljude i ko zna šta još.. Zna se ko je policijac ko je vojnik! A ko su bre ovi i čiji su!?
pre 4 godine
Ovako je pocelo u Nemackoj 30-ih godina sa stvaranjem SS i SA odreda ...
pre 4 godine
Prvo, komunalna niti bilo koja druga "milicija" ne postoji, postoji samo policija. Milicija je recimo grupa gradjana koja ima oruzje i pozvana je da odrzava red recimo za vreme rata ili posle poplave. Drugo, ne razumem bas sta se menja, i kada je policajac bez uniforme, moze da pokaze sluzbenu legitimaciju i to je isto kao da ima uniformu (koja moze da bude lazna, kupljena u prodavnici kostima), a da mi mase papirom sa pecatom... to je dosta cudno. Tako da ce biti da se autori ove vesti bas i nisu udubili u tajne promene zakona :)
pre 4 godine
Gradski oci usvojili odluku da komunalci mogu da zaustavljaju vozila u saobracaju, a po zakonu to sme samo saobracajna policija. Kako je to gradska uredba/odredba ili sta god... jaca od zakona republike???
pre 4 godine
oni su komunalna policija, a ne milicija
(enco, 18. novembar 2019 10:07) # Link komentara
Ne, oni jesu komunalna milicija, komunalna policija ima različita vozila i oznake od komunalne milicije, jel ti šetaš ulicama i vidiš i jedne i druge, jedni voze škode (milicija) a drugi voze fiat 500L (policija), jedni imaju crvene oznake (milicija) drugi imaju plave oznake (policija).
pre 4 godine
Kontrola totalitarnog rezima
pre 4 godine
Ovo je tiransko izzivljavanje najgore vrste koje ce izazvati masovno iseljavanje iz zemlje ono malo mladih ljudi sto nam je ostalo. Mogu slobodno da tvrdim da nista slicno nije u zemlji Srbiji postojalo cak ni u najcrnje doba "komunizma". Naravno, bilo je UDBINIH racija i kaznenih odreda u civilu, ali to nikada, ali nikada, nije bilo zakonski kodifikovano niti je to bila zvanicna i nominalna drzavna politika. Ovom cinom drzava Srbija i zvanicno postaje post-oligarska diktatura.
pre 4 godine
Toj istoj komunalnoj miliciji sam sa svojim prijateljem prijavio komunalni prekršaj (jedan gospodin koji je vlasnik mini klanice kombijem došao u centar grada i u kontejner izručuje creva i još ko zna šta) a gospoda mi odgovorila da to nije njihova nadležnost. Ako to nije bilo u njihovoj nadležnosti onda tek legitimisanje ljudi na ulici ne bi trebalo da bude.
pre 4 godine
Ja većinu komentara ne shvatam uopšte. Šta je problem da komunalni policajac u civilu zaustavi i legitimiše osobu koja ne čisti za svojim psom? Koji drugi način postoji da se neodgovorni vlasnik psa otkrije tokom prekršaja? Šta želite, uniformisanog policajca koji čuči sakriven ispod kontejnera, pa kad pas obavi posao, da on onda iskoči, otrese prašinu sa uniforme, pokaže svoju legitimaciju, krštenicu i venčani list, i da onda ljubazno saopšti vlasniku psa da je njegova kuca možda napravila nuždicu u travici? Ja se pitam da li smo mi normalan narod, da mi nismo neki ljudi koji jednostavno vole djubre, nered, smrdljive roštilje ispod prozora i automobile parkirane kao u Bangladešu. Ja hoću da komunalni policajac u civilu zaustavi bahatog lika koji vozi pešačkom stazom. Jer ako to radi uniformisani policajac, onda će vozač prepoznati da je to policajac, elegatno sačekati da ovaj ode i onda nastaviti sa bahaćenjem. A valjda bi saobraćajni policajac trebalo da se bavi vozilima na ulici. Mora neko da zavodi komunalni red, shvatite to više. Odlaze nam mladi, pametni i kulturni ljudi koji neće komunalni haos oko sebe.
pre 4 godine
Komunalna žandarmerija, Komunalni SAJ, Komunalne kobre, Kominalni RV i PVO...
pre 4 godine
Zanima me da li ce i oni biti "gadljivi" na jednu ili dve crvene...
pre 4 godine
Ovako siroka ovlascenja nemaju ni pravi policajci.Bruka!
pre 4 godine
Dragan
Probaj da pozoveš komunalnog policajca zbog nekog nepropisno parkiranog vozila... Hahaha. koji naivko...
pre 4 godine
@Dragan
niko nije protiv toga i ja sam protiv bahatih ali maltretiranjem naroda od strane komunalne po/milicije kako god se zovu je stanje ludila mozga. kakvo zaustavljanje u civilu sa parcetom papira? ej!
pre 4 godine
Da li gradjani imaju neka prava,osim pravo zalbe?
(Mirjana, 18. novembar 2019 10:43)
Imas, pravo da ponasas kao odgovoran clan drustva i da parkiras tamo gde je propisano.
pre 4 godine
Po kom su to zakonskom osnovu odbornici gradske skupstine doneli propis ko sme i kako da legitimise ili oduzima vozilo? Jel ih za to ovlastila Skupstina Srbije, jer nema ko drugi?
pre 4 godine
@Mirjana
"Da li gradjani imaju neka prava,osim pravo zalbe?"
Da, pravo zalbe kataksirano sa 500 dinara, kao u slucaju zalbe na resenje odvodnjavanju !
(
pre 4 godine
samo im proširuju delovanje,na kraju ćemo imati dve policije ,obe legitimne u svim delovanjima....
pre 4 godine
Kako drzava pazi na gradjane tako i gradjani paze na istu
pametnom dosta
vidim ja da ce i ovde da rade zuti prslooci
nema druge
pre 4 godine
A šta ako se ja tom milicajcu u civilu predstavim kao njegov kolega i još mu tražim da potpiše pismeni zahtev ako to hoće da proveri...
pre 4 godine
Čisto, nerafinisano, iskonsko zlo.
pre 4 godine
Iz Bosne sam, i vjerujte da sam iznenadjen da komunalna policija ima tolika ovlastenja. U cemu je problem? Imate li dovoljno policajaca ili je u pitanju nesto drugo. Valjda necete i kondukterima dati ovlastenja da vam oduzimaju vozila?
pre 4 godine
@uhlebi Sve je to lepo i tačno što ste napisali, ali u praksi od toga nema ništa. U suštini nije problem ni komunalna milicija, već je problem ceo sistem i ljudi koji se ponašaju kako se već ponašaju. Jednostavno prvelik je procenat onih koji se bahato, primitivno i divljački ponašaju, tako da nema te milicije koja to može dovesti u red. Kada ste već spomenuli parkiranje, prošetajte npr. malo oko Arene ili oko Vera u bloku 24, pa ćete videti na desetine, ali bukvalno desetine nepropisno parkiranih automobila, po parkovima, zelenim površinama, trotoraima, na sred ulice gde blokiraju celu traku kojom se vozi i sl. Hoću da kažem da su razmere bahatosti, bezobzironosti, sebičluka i primitivizma enormne. Tu se ne radi o pojedinačnim slučajevima, tu se radi o kolektivnoj retrogradnoj svesti. U takvoj jednoj situaciji ne možete očekivati ništa. Moj lični zaključak još odavno je da narod ne valja, a onda posledično ne valja ni sistem, ni država ni vlast. Ovakav narod i ne može iznedriti ništa dobro, već samo trulo i pokvareno, kao što je i on sam.
pre 4 godine
Od toga nema nista.
Bez legitimacije nema nista na uvid. Moze samo da dobije ***** ako je bezobrazan i uporan a na sudu ako uopste dodje do suda jer za 2 godine zastareva, odbrana je nije se legitimisao nisam znao i nisam duzan da pogadjam da li me neko vara ili je pravi komunalac.
Tako da to sve na sudu pada u vodu.
pre 4 godine
Nešto me ovo podseća na 1933.g molera i njegove jedinice.
pre 4 godine
Ja im necu dati nista pa ajde da vidimo sta smokljani mogu.
pre 4 godine
Opstina i ima vece nadleznosti nego drzava. Postoje slucaji u kojima je zelena povrsina "prodata" od strane opstine privatnom investitoru za gradnju iako je ista u sporu. Opstina ladno moze da proda Hajd park ili Zvezdarsku sumu nekom investitoru. Samo napise papir i udari pecat. Zakon je to i kraj. Ko ce da se zali? U Srbiji ne da je podeljeno drustvo, nego je puklo na pola samo tako. Parkiranje ispred vrtica? Pa samo baja okrene fon i sve reseno za cas. Zakon je da nema zakona. U skoli je trebala da se nosi uniforma a treba da postoji milicija, sa neverovatnim ovlascenjima bez uniforme? Ovo me podseca na lika koji je nosio policijsku znacku da bi se svercovao u prevozu. Na takvom nivou je i ova prica, koja postaje ni manje ni vise nego zakon.
pre 4 godine
Ljudi, zašto ste toliko protiv komunalne policije? Vi baš želite da trpite bahatog pojedinca koja se svaki dan parkira svoja kola u dečiji parkić? Vi baš hoćete da trpite onog što vam opušteno vozi pešačkom stazom? Pa ko će njih da zaustavi i kazni ako nemate komunalnu policiju, i ako nema dovoljan broj komunalnih policajaca. Dajte bre više...
(Dragan, 18. novembar 2019 12:42)
Mozda pauk i saobracajac?
pre 4 godine
Ne razumem u cemu je poenta civilnog odela, pa nisu oni inspektori (to valjda jos uvek postoji), valjda je svrsishodnije da bidu uoceni i svojom pojavom odvracaju ljude od cinjena komunalnih prekrsaja sto bi valjda trebala da bude njihova svrha, a ne puko kaznjavanje i lovljenje prekrsioca komunalnih propisa kao da se radi o najtezzi krivicnim delima, ups ja se bas zaneo da je ovo neka druga zemlja....
pre 4 godine
(Dragan, 18. novembar 2019 12:42)
A vi Dragane baš volite da vam banda u civilu kroji kapu kako hoće bez ikakve kontrole zakona i ustava. Baš hoćete da nepismeni šef stanice komunalne policije pod ingerencijom grada izabran po partijskoj podobnosti ima ovlašćenja koja imaju samostalni inspektori policije.Baš bi voleli da vidite gestapo na ulicama Beograda kako koji pravdu. U ostalom šta im smeta uniforma da rade taj posao i kontrolišu parkiranje ili kontrolišu čije kuče je isprljalo a gazda nije očistio što im je i posao. Ne oni bi hteli veću vlast . E pa ne može . Sloboda nema cenu .
pre 4 godine
Znači, ja treba da kažem ćerki da svakom civilu koji joj zatraži ličnu kartu, ona mora da je pokaže? Zaista? Navedite mi jednu državu koja ima to pravilo na snazi.
pre 4 godine
"U slučaju da kontrolisani čovek zatraži nalog na uvid, pre toga mora komunalnom milicionaru da potpiše izjavu da je to tražio.
"Milicionari mogu da upozore građane, upute usmeno naređenje, provere identitet, zaustave i pregledaju vozilo, ali i privremeno ga oduzmu", navodi se u Odluci Komunalne milicije"
Srbijo dokle ćeš trpeti ?!?!?!
Pominju neki Hitlera, puna im usta, a izgleda idu baš njegovim stopama.
Zašto gradjanin treba da potpiše izjavu, alo bre ko si ti, tražim da vidim, ako ti meni nešto zahtevaš u civilu.
Izjava se traži, da bi keramičarova služba mogla dalje da vidi "ko je to "neposlušan" gradjanin i eventualno primeni neke napredne metode prema njemu".
Nije ni čudo da ljudi beže odavde, ali ovo sa ovima neće da se završi srećno a ni mirno, nažalost.
Digni se Srbijo, seti se Karadjordja i Lazara, otpor poturicama.
pre 4 godine
"Poslove komunalne milicije ubuduće će moći da obavljaju i komunalni milicionari bez službene uniforme, ali s pisanim nalogom načelnika."
Nekoliko puta sam rekao da je drzava Srbija najveci kriminalac u drzavi Srbiji. Ovakav Zakon OTVARA (citaj STVARA) nebrojene mogucnosti zloupotrebe, pljacke i slicnih stvari po grbaci gradjana. Drzava Srbija ne moze da izbegne da svojim zakonima "za dobrobit gradjana" istima stvori nove mogucnosti za dranje kože sa ledja tim istim gradjanima kojima tako smerno hoce da olaksa zivot. Mi kao da živimo u kalifatu - ovakva ovlašćenja nije imala ni milicija šerifa od Notingema u vreme Robina Huda - oni su bili UNIFORMISANI. Što veća entropija to veća mogućnost zloupotrebe. A na tom polju smo se zaista pokazali da nam to ide od ruke.
pre 4 godine
Važi da ću nekom dati dokument ili bilo šta što je moje vlasništvo ako nije policajac sa značkom i uniformom.
pre 4 godine
Ovo nema sanse da prodje,ocerupace ih neki advokat za sve pare koje budu naplatili.Zamislite situaciju da vam pridje neko I trazi da vas legitimise I kaze ja sam kom.policajac u civilu....
pre 4 godine
Ko ce normalan nocu u nekoj mracnoj ulici da stane civilu koji ga zaustavlja.
pre 4 godine
Kako milicioner u civilu bez palice na kojoj pise stop i bez obelezja saobracajne policije moze da mi zaustavi vozilo?
(Ivica, 18. novembar 2019 11:40)
Ne moze ni samo s palicom, posto se prodaju po pijacama/buvljacima
pre 4 godine
... kad su došli po mene bilo je kasno...
pre 4 godine
Ljudi, zašto ste toliko protiv komunalne policije? Vi baš želite da trpite bahatog pojedinca koja se svaki dan parkira svoja kola u dečiji parkić? Vi baš hoćete da trpite onog što vam opušteno vozi pešačkom stazom? Pa ko će njih da zaustavi i kazni ako nemate komunalnu policiju, i ako nema dovoljan broj komunalnih policajaca. Dajte bre više...
pre 4 godine
Kako milicioner u civilu bez palice na kojoj pise stop i bez obelezja saobracajne policije moze da mi zaustavi vozilo?
pre 4 godine
Koliko vidim SAOBRAĆAJNA milicija kao sastavni deo MINISTARSTVA UNUTRAŠNJIH POSLOVA SRBIJE ima manja ovlašćenja od ovih "komunalaca" koji su deo GRADSKE UPRAVE...u prevodu gradska vlast ima veća ovlašćenja od državne...
Pitam se šta je sledeće "komunalna policija će pored civilne odeće nositi crne poveze preko lica i automatsko oružje radi sopstvene i bezbednosti naših gradjana zbog učestalih terorističkih akcija na Bliskom Istoku"???
pre 4 godine
oni su komunalna policija, a ne milicija
pre 4 godine
Hahaha... Odstampate kuci nalog na kompu, lupite neki pečat za pregled svinja, nažvrljate potpis i zaplenite čoveku automobil. Pa posle ti dokaži ko ti je uzeo auto. :)
pre 4 godine
Oni imaju ovlascenja inspektora sad, kuku i lele
pre 4 godine
ali ce ovde biti zloupotreba,idealan posao za prevarante.
pre 4 godine
Da li gradjani imaju neka prava,osim pravo zalbe?
pre 4 godine
milicija? milicionar? koja je ovo godina? 1949? u kojoj ovo drzavi aman? jel ovo u zakonu pise ovako ili je novinar pobrkao loncice? ili pak opet imamo narodnu miliciju a da nam to niko nije rekao?
pre 4 godine
Bolje da im se omogući, da mogu samo novčanike da konfiskuju, bez legitimisanja...
Bavimo se suštinom, ne formalnostima.
pre 4 godine
Bice to raj za prevarante!
Za gradjane nema nikakve sigurnosti u ovim postupcima, samo ce da budu zastraseni, ponizeni i nasamareni.
pre 4 godine
a da li gradjani ikako mogu da saznaju kako izgleda sluzbena legitimacija ili taj nalog.....kako da ih prepoznamo...pritom ne mislim na stranacku nego milicionarsku legitimaciju...hvala.
pre 4 godine
Ovi ce imati veca ovlascenja od prave milicije. Samo im fali oruzje.
pre 4 godine
Cemu onda komunalna policija? Zasto postoje? Kada sve te funkcije vrsi klasicna policija.
pre 4 godine
Uh....biće problema ovde.
pre 4 godine
Ovo nikako neće izaći na dobro. Ovo što se radi i uvodi je toliko perfidno i manipulativno na hiljade nivoa. Mislim da je ovo predzadnji stadijum do završnog pozdrava države Srbije kao ozbiljne države. Već smo počeli da se mrzimo međusobno na svakom nivou i pitanju još nam samo trebaju neki priučeni,nabildani ljudi sa u džepu skrivenim nalozima da nas i u rođenoj kući ili u rođenom dvorištu maltretirati,naravno uz odobrenje i pečat opet neke "nadležne budale".
pre 4 godine
Hoćete da kažete da polako ali sigurno postaju druga policija? Čemu to? Što ih prosto ne pripojite policiji, napravite novi rod u policiji i to je to.
pre 4 godine
Potpisivanje zahteva za uvid u nalog? Pa, toga nema ni u američkim filmovima. Šta je sledeće, ulaženje u kuće i stanove?
pre 4 godine
U slučaju da kontrolisani čovek zatraži nalog na uvid, pre toga mora komunalnom milicionaru da potpiše izjavu da je to tražio.
Severna Koreja ovo - ono?
pre 4 godine
Neka pocnu da kaznjavaju vlasnike pasa koji ne ciste za svojim psom. To bi bio dobar pocetak, a kazni koliko hocete.
pre 4 godine
Aha baš će da me zaustavi kad maše papirićem pored puta. A mogla bi i da se traži procena ustavnosti ove odluke.
pre 4 godine
Čemu oni uopšte služe?
pre 4 godine
Ovo se sve okrenulo naopacke...
pridje ti baja 2x2, trazi licnu i uzme ti auto, ti trazis nalog, i ostavis kucnu adresu, jmbg, sve podatke, dok se ti sa njim sporazumes druga dvojca ti olese stan jer znaju da nisi kuci...
na kraju on ispadne pera iz bloka a ne policajac.
odakle komunalcima pravo da rade neuniformisani, ludilu nema kraja.
Mora da ima znacku, sliku, ime i prezime.
ja policajca smem da legitimisem isto kao i on mene.
pre 4 godine
Potpisivanje zahteva za uvid u nalog? Pa, toga nema ni u američkim filmovima. Šta je sledeće, ulaženje u kuće i stanove?
pre 4 godine
Bice to raj za prevarante!
Za gradjane nema nikakve sigurnosti u ovim postupcima, samo ce da budu zastraseni, ponizeni i nasamareni.
pre 4 godine
a da li gradjani ikako mogu da saznaju kako izgleda sluzbena legitimacija ili taj nalog.....kako da ih prepoznamo...pritom ne mislim na stranacku nego milicionarsku legitimaciju...hvala.
pre 4 godine
Ovo nikako neće izaći na dobro. Ovo što se radi i uvodi je toliko perfidno i manipulativno na hiljade nivoa. Mislim da je ovo predzadnji stadijum do završnog pozdrava države Srbije kao ozbiljne države. Već smo počeli da se mrzimo međusobno na svakom nivou i pitanju još nam samo trebaju neki priučeni,nabildani ljudi sa u džepu skrivenim nalozima da nas i u rođenoj kući ili u rođenom dvorištu maltretirati,naravno uz odobrenje i pečat opet neke "nadležne budale".
pre 4 godine
Ovo se sve okrenulo naopacke...
pridje ti baja 2x2, trazi licnu i uzme ti auto, ti trazis nalog, i ostavis kucnu adresu, jmbg, sve podatke, dok se ti sa njim sporazumes druga dvojca ti olese stan jer znaju da nisi kuci...
na kraju on ispadne pera iz bloka a ne policajac.
odakle komunalcima pravo da rade neuniformisani, ludilu nema kraja.
Mora da ima znacku, sliku, ime i prezime.
ja policajca smem da legitimisem isto kao i on mene.
pre 4 godine
Hahaha... Odstampate kuci nalog na kompu, lupite neki pečat za pregled svinja, nažvrljate potpis i zaplenite čoveku automobil. Pa posle ti dokaži ko ti je uzeo auto. :)
pre 4 godine
Kako milicioner u civilu bez palice na kojoj pise stop i bez obelezja saobracajne policije moze da mi zaustavi vozilo?
pre 4 godine
Aha baš će da me zaustavi kad maše papirićem pored puta. A mogla bi i da se traži procena ustavnosti ove odluke.
pre 4 godine
Koliko vidim SAOBRAĆAJNA milicija kao sastavni deo MINISTARSTVA UNUTRAŠNJIH POSLOVA SRBIJE ima manja ovlašćenja od ovih "komunalaca" koji su deo GRADSKE UPRAVE...u prevodu gradska vlast ima veća ovlašćenja od državne...
Pitam se šta je sledeće "komunalna policija će pored civilne odeće nositi crne poveze preko lica i automatsko oružje radi sopstvene i bezbednosti naših gradjana zbog učestalih terorističkih akcija na Bliskom Istoku"???
pre 4 godine
milicija? milicionar? koja je ovo godina? 1949? u kojoj ovo drzavi aman? jel ovo u zakonu pise ovako ili je novinar pobrkao loncice? ili pak opet imamo narodnu miliciju a da nam to niko nije rekao?
pre 4 godine
U slučaju da kontrolisani čovek zatraži nalog na uvid, pre toga mora komunalnom milicionaru da potpiše izjavu da je to tražio.
Severna Koreja ovo - ono?
pre 4 godine
Bolje da im se omogući, da mogu samo novčanike da konfiskuju, bez legitimisanja...
Bavimo se suštinom, ne formalnostima.
pre 4 godine
ali ce ovde biti zloupotreba,idealan posao za prevarante.
pre 4 godine
Uh....biće problema ovde.
pre 4 godine
Da li gradjani imaju neka prava,osim pravo zalbe?
pre 4 godine
Čemu oni uopšte služe?
pre 4 godine
Ovi ce imati veca ovlascenja od prave milicije. Samo im fali oruzje.
pre 4 godine
Hoćete da kažete da polako ali sigurno postaju druga policija? Čemu to? Što ih prosto ne pripojite policiji, napravite novi rod u policiji i to je to.
pre 4 godine
Cemu onda komunalna policija? Zasto postoje? Kada sve te funkcije vrsi klasicna policija.
pre 4 godine
Znači, ja treba da kažem ćerki da svakom civilu koji joj zatraži ličnu kartu, ona mora da je pokaže? Zaista? Navedite mi jednu državu koja ima to pravilo na snazi.
pre 4 godine
Oni imaju ovlascenja inspektora sad, kuku i lele
pre 4 godine
Ko ce normalan nocu u nekoj mracnoj ulici da stane civilu koji ga zaustavlja.
pre 4 godine
Neka pocnu da kaznjavaju vlasnike pasa koji ne ciste za svojim psom. To bi bio dobar pocetak, a kazni koliko hocete.
pre 4 godine
"Poslove komunalne milicije ubuduće će moći da obavljaju i komunalni milicionari bez službene uniforme, ali s pisanim nalogom načelnika."
Nekoliko puta sam rekao da je drzava Srbija najveci kriminalac u drzavi Srbiji. Ovakav Zakon OTVARA (citaj STVARA) nebrojene mogucnosti zloupotrebe, pljacke i slicnih stvari po grbaci gradjana. Drzava Srbija ne moze da izbegne da svojim zakonima "za dobrobit gradjana" istima stvori nove mogucnosti za dranje kože sa ledja tim istim gradjanima kojima tako smerno hoce da olaksa zivot. Mi kao da živimo u kalifatu - ovakva ovlašćenja nije imala ni milicija šerifa od Notingema u vreme Robina Huda - oni su bili UNIFORMISANI. Što veća entropija to veća mogućnost zloupotrebe. A na tom polju smo se zaista pokazali da nam to ide od ruke.
pre 4 godine
Ljudi, zašto ste toliko protiv komunalne policije? Vi baš želite da trpite bahatog pojedinca koja se svaki dan parkira svoja kola u dečiji parkić? Vi baš hoćete da trpite onog što vam opušteno vozi pešačkom stazom? Pa ko će njih da zaustavi i kazni ako nemate komunalnu policiju, i ako nema dovoljan broj komunalnih policajaca. Dajte bre više...
(Dragan, 18. novembar 2019 12:42)
Mozda pauk i saobracajac?
pre 4 godine
Ovako je pocelo u Nemackoj 30-ih godina sa stvaranjem SS i SA odreda ...
pre 4 godine
Važi da ću nekom dati dokument ili bilo šta što je moje vlasništvo ako nije policajac sa značkom i uniformom.
pre 4 godine
Ovo nema sanse da prodje,ocerupace ih neki advokat za sve pare koje budu naplatili.Zamislite situaciju da vam pridje neko I trazi da vas legitimise I kaze ja sam kom.policajac u civilu....
pre 4 godine
oni su komunalna policija, a ne milicija
pre 4 godine
Kako milicioner u civilu bez palice na kojoj pise stop i bez obelezja saobracajne policije moze da mi zaustavi vozilo?
(Ivica, 18. novembar 2019 11:40)
Ne moze ni samo s palicom, posto se prodaju po pijacama/buvljacima
pre 4 godine
Ne razumem u cemu je poenta civilnog odela, pa nisu oni inspektori (to valjda jos uvek postoji), valjda je svrsishodnije da bidu uoceni i svojom pojavom odvracaju ljude od cinjena komunalnih prekrsaja sto bi valjda trebala da bude njihova svrha, a ne puko kaznjavanje i lovljenje prekrsioca komunalnih propisa kao da se radi o najtezzi krivicnim delima, ups ja se bas zaneo da je ovo neka druga zemlja....
pre 4 godine
... kad su došli po mene bilo je kasno...
pre 4 godine
Toj istoj komunalnoj miliciji sam sa svojim prijateljem prijavio komunalni prekršaj (jedan gospodin koji je vlasnik mini klanice kombijem došao u centar grada i u kontejner izručuje creva i još ko zna šta) a gospoda mi odgovorila da to nije njihova nadležnost. Ako to nije bilo u njihovoj nadležnosti onda tek legitimisanje ljudi na ulici ne bi trebalo da bude.
pre 4 godine
Gradski oci usvojili odluku da komunalci mogu da zaustavljaju vozila u saobracaju, a po zakonu to sme samo saobracajna policija. Kako je to gradska uredba/odredba ili sta god... jaca od zakona republike???
pre 4 godine
Privatna milicija! Gde to može.. Ako su komunalna milicija neka rade komunalne stvari a ovi će da vrše zaplene maltretiraju ljude i ko zna šta još.. Zna se ko je policijac ko je vojnik! A ko su bre ovi i čiji su!?
pre 4 godine
Ovo je konačno jačanje totalitarizma.
Užas. Da potpišem zahtev da sam tražio na uvid ovašćenje?
UŽAS.
pre 4 godine
ova država je prevara veka ...
pre 4 godine
Ja bih ih ipak vise voleo videti u uniformi. Po mogucnosti u braon boji, sa crvenom trakom "komunalne policije" oko ruke. Mislim da bi to za nase drustvo bio pun pogodak.
pre 4 godine
Nešto me ovo podseća na 1933.g molera i njegove jedinice.
pre 4 godine
Čisto, nerafinisano, iskonsko zlo.
pre 4 godine
Zamisli neko ti dodje nocu i kaze dak mi svoje podatke, a na uvid da papir, PAPIR!
pre 4 godine
(Milan12, 18. novembar 2019 15:32)
Batice na kojim si ti drogama. KOMUNALAC mora da odrzava komunalnu delatnost a ona se ne odnosi na LEGITIMISANJE. Po Ustavu Srbije pravo legitimisanja ima samo POLICIJA. UStav je vrh zakona i kao takav je iznad svih zakona i uredbi. Ova vlast uporno i vec vise od 8 godina KRSI USTAV. Sada vise niko ne zna koliko policija imamo, koliko milicija imamo, ko sta radi... A zna se da lopovi i kriminalci najbolje rade kada je haos i rasulo.
pre 4 godine
Zar nemaju neku znacku, identifikacionu? A ne da pravimo cirkus nasred ulice, popunjavanje formulara kao da podizem kredit iz banke.
I sta cemo sa onim (komunalnim) policajcima koji se plase da kazne bahate bitange u preskupim automobilima? Je l’ i za to moram da popunim formular? Ili kada vidim da ne zaustavljaju one druge bahate bitange koji voze sa laznim blinkerima. Eno, pun je grad takvih a na autoputu bg-nis svaki treci auto blinka. Ima ih vise nego civila.
pre 4 godine
Ma evo bas sam lud da svakoj dijaboli bez znacke ili legitimacije dam dokumenta na uvid.Prosto ne mogu to ni da zamislim.
Pa u tom slucaju bi i vodja navijaca mogao da me legitimise.Nema sanse.
pre 4 godine
A tebi "batice" preporučujem da čisto iz radoznalosti pokušaš da se voziš metroom u bilo kojoj zapadnoj zemlji i da naletiš na običnog konduktera. Pa kada te bude pitao za ime i adresu, pa onda tražio dokumenta da to proveri, ti slobodno tada odbij da sarađuješ i pozovi se na Ustav te zemlje. Pa kada budeš ekspresno dospeo na sud, ti onda slobodno tamo briljiraj sa svojim uličarskim žargonom i ekspertizom iz oblasti prava.
(Milan12, 18. novembar 2019 17:58)
U tim drzavama na koje mislis je to navedeno u ustavu.
Neka promene prvo ustav.
Kakvo bre oduzimanje vozila,da li ste vi bazdareni?!?
Partijska milicija ce da hara gradom.Alo breee
pre 4 godine
A šta ako se ja tom milicajcu u civilu predstavim kao njegov kolega i još mu tražim da potpiše pismeni zahtev ako to hoće da proveri...
pre 4 godine
Može da se šeta obučen kako hoće i da radi šta hoće. Da li su ovi normalni? Da neko stane neuniformisanoj osobi i da ga pusti da mu uzme vozilo? Ili da ga pusti da mu rovari po autu, bez naloga, zato što mu je dunulo tako?
pre 4 godine
Ovako siroka ovlascenja nemaju ni pravi policajci.Bruka!
pre 4 godine
Ovo je tiransko izzivljavanje najgore vrste koje ce izazvati masovno iseljavanje iz zemlje ono malo mladih ljudi sto nam je ostalo. Mogu slobodno da tvrdim da nista slicno nije u zemlji Srbiji postojalo cak ni u najcrnje doba "komunizma". Naravno, bilo je UDBINIH racija i kaznenih odreda u civilu, ali to nikada, ali nikada, nije bilo zakonski kodifikovano niti je to bila zvanicna i nominalna drzavna politika. Ovom cinom drzava Srbija i zvanicno postaje post-oligarska diktatura.
pre 4 godine
Овако нешто постојало је у нацистичкој Немачкој и звало се СА (Sturmabteilung). Партијска паравојна и параполицијска организација за терорисање грађана. Не постоји разлог да "комунални милицајац" одузима некоме возило, да врши било какав конспиративни оперативни рад према грађанима. Чист тероризам.
pre 4 godine
A tebi "batice" preporučujem da čisto iz radoznalost pokušaš da se voziš metroom u bilo kojoj zapadnoj zemlji i da naletiš na običnog konduktera. Pa kada te bude pitao za ime i adresu, pa onda tražio dokumenta da to proveri, ti slobodno tada odbij da sarađuješ i pozovi se na Ustav te zemlje. Pa kada budeš ekspresno dospeo na sud, ti onda slobodno tamo briljiraj sa svojim uličarskim žargonom i ekspertizom iz oblasti prava.
(Milan12, 18. novembar 2019 17:58)
Tvoje obimno iskustvo u plaćanju kazni za švercovanje u javnom prevozu stranih zemalja ne menja činjenicu da je kod nas Ustavom uređeno ko može da te legitimiše - a komunalci i kondukteri tu ne spadaju.
pre 4 godine
Kontrola totalitarnog rezima
pre 4 godine
Je li se to nema novca za uniforme, ili kad bude stani pani, ima da štancaju ovlašćenja i dele podobnima i svojim mafijašima i navijačima? Čuj, može da me legitimiše i oduzme mi vozilo u civilu, a ja moram da potpišem izjavu da sam tražio da vidim njegovu legitimaciju. I onda mi on pokaže neki papir da ima ovlašćenje za neku akciju. I posle kažu, opozicija fašisti, ma kako da ne.
pre 4 godine
Od toga nema nista.
Bez legitimacije nema nista na uvid. Moze samo da dobije ***** ako je bezobrazan i uporan a na sudu ako uopste dodje do suda jer za 2 godine zastareva, odbrana je nije se legitimisao nisam znao i nisam duzan da pogadjam da li me neko vara ili je pravi komunalac.
Tako da to sve na sudu pada u vodu.
pre 4 godine
Po kom su to zakonskom osnovu odbornici gradske skupstine doneli propis ko sme i kako da legitimise ili oduzima vozilo? Jel ih za to ovlastila Skupstina Srbije, jer nema ko drugi?
pre 4 godine
Komunalna žandarmerija, Komunalni SAJ, Komunalne kobre, Kominalni RV i PVO...
pre 4 godine
Neradnici koje treba ukinuti a ne davati im veća ovlašćenja.
pre 4 godine
Ljudi da li vi razumete da je ovaj aparthejd namenjen samo za radno sposobno stanovnistvo i da najbrojniji deo stanovnistva ispranog mozga, to jest penzioneri ovo nikada nece osetiti. Sem sto ce osetno to jos i koristiti kako bi prijavljivali ljude koji nesto rade u ovoj drzavi bilo da slave, rade, voze, odgajaju decu iz ciste pakosti i dosade. Tako da ce radnim ljudima ostati samo da odu da rade van ove zemlje i tako ce aparthejd stvarno uspeti. Ova vlast jaca isterivanjem radno sposobnog stanovnistva i sve zakone tome prilagodjava.
pre 4 godine
Postoji komunalna policija i komunalna milicija,ljudi je li ovo neko zezanje na račun građana?!Šta,treba zaposliti još partijskog kadra,pa se izmišljaju nove službe,a o ovim besmislemim ovlašćenjima,stvarno nemam pametan komentar???
pre 4 godine
ovo kao u jednoj državi centralne evrope 30-tih godina 20-og veka...
ne verujem šta čitam.
pre 4 godine
U koliko primeraka gradjanin mora da podnese zahtev Narodnom Milicioneru da mu pokaže nalog?
Jel se mi ovo vracamo u loša, stara vremena? Ili je ovo samo još jedan dokaz da bolje ni ne zaslužujemo?
pre 4 godine
Dragan
Probaj da pozoveš komunalnog policajca zbog nekog nepropisno parkiranog vozila... Hahaha. koji naivko...
pre 4 godine
Partijska policija zaduzena da terorise vec sludjeni narod.....samo u banana Srbiji.....
pre 4 godine
Opstina i ima vece nadleznosti nego drzava. Postoje slucaji u kojima je zelena povrsina "prodata" od strane opstine privatnom investitoru za gradnju iako je ista u sporu. Opstina ladno moze da proda Hajd park ili Zvezdarsku sumu nekom investitoru. Samo napise papir i udari pecat. Zakon je to i kraj. Ko ce da se zali? U Srbiji ne da je podeljeno drustvo, nego je puklo na pola samo tako. Parkiranje ispred vrtica? Pa samo baja okrene fon i sve reseno za cas. Zakon je da nema zakona. U skoli je trebala da se nosi uniforma a treba da postoji milicija, sa neverovatnim ovlascenjima bez uniforme? Ovo me podseca na lika koji je nosio policijsku znacku da bi se svercovao u prevozu. Na takvom nivou je i ova prica, koja postaje ni manje ni vise nego zakon.
pre 4 godine
Prvo, komunalna niti bilo koja druga "milicija" ne postoji, postoji samo policija. Milicija je recimo grupa gradjana koja ima oruzje i pozvana je da odrzava red recimo za vreme rata ili posle poplave. Drugo, ne razumem bas sta se menja, i kada je policajac bez uniforme, moze da pokaze sluzbenu legitimaciju i to je isto kao da ima uniformu (koja moze da bude lazna, kupljena u prodavnici kostima), a da mi mase papirom sa pecatom... to je dosta cudno. Tako da ce biti da se autori ove vesti bas i nisu udubili u tajne promene zakona :)
pre 4 godine
"U slučaju da kontrolisani čovek zatraži nalog na uvid, pre toga mora komunalnom milicionaru da potpiše izjavu da je to tražio.
"Milicionari mogu da upozore građane, upute usmeno naređenje, provere identitet, zaustave i pregledaju vozilo, ali i privremeno ga oduzmu", navodi se u Odluci Komunalne milicije"
Srbijo dokle ćeš trpeti ?!?!?!
Pominju neki Hitlera, puna im usta, a izgleda idu baš njegovim stopama.
Zašto gradjanin treba da potpiše izjavu, alo bre ko si ti, tražim da vidim, ako ti meni nešto zahtevaš u civilu.
Izjava se traži, da bi keramičarova služba mogla dalje da vidi "ko je to "neposlušan" gradjanin i eventualno primeni neke napredne metode prema njemu".
Nije ni čudo da ljudi beže odavde, ali ovo sa ovima neće da se završi srećno a ni mirno, nažalost.
Digni se Srbijo, seti se Karadjordja i Lazara, otpor poturicama.
pre 4 godine
Kako drzava pazi na gradjane tako i gradjani paze na istu
pametnom dosta
vidim ja da ce i ovde da rade zuti prslooci
nema druge
pre 4 godine
moze da proba
pre 4 godine
(Dragan, 18. novembar 2019 12:42)
A vi Dragane baš volite da vam banda u civilu kroji kapu kako hoće bez ikakve kontrole zakona i ustava. Baš hoćete da nepismeni šef stanice komunalne policije pod ingerencijom grada izabran po partijskoj podobnosti ima ovlašćenja koja imaju samostalni inspektori policije.Baš bi voleli da vidite gestapo na ulicama Beograda kako koji pravdu. U ostalom šta im smeta uniforma da rade taj posao i kontrolišu parkiranje ili kontrolišu čije kuče je isprljalo a gazda nije očistio što im je i posao. Ne oni bi hteli veću vlast . E pa ne može . Sloboda nema cenu .
pre 4 godine
@Dragan
niko nije protiv toga i ja sam protiv bahatih ali maltretiranjem naroda od strane komunalne po/milicije kako god se zovu je stanje ludila mozga. kakvo zaustavljanje u civilu sa parcetom papira? ej!
pre 4 godine
(War Inside My Head, 18. novembar 2019 18:03)
Pa da, sada ide komunalna pomilicija, pa onda komunalna mipolicija... ima jos mesta za para policijske snage kada krene kuka i motika. Pa sta mislis zasto se prosiruju ovlascenja?
pre 4 godine
Iz Bosne sam, i vjerujte da sam iznenadjen da komunalna policija ima tolika ovlastenja. U cemu je problem? Imate li dovoljno policajaca ili je u pitanju nesto drugo. Valjda necete i kondukterima dati ovlastenja da vam oduzimaju vozila?
pre 4 godine
Nisam znao da se u vreme demokratije policija zove milicija.
pre 4 godine
Ja im necu dati nista pa ajde da vidimo sta smokljani mogu.
pre 4 godine
@Mirjana
"Da li gradjani imaju neka prava,osim pravo zalbe?"
Da, pravo zalbe kataksirano sa 500 dinara, kao u slucaju zalbe na resenje odvodnjavanju !
(
pre 4 godine
samo im proširuju delovanje,na kraju ćemo imati dve policije ,obe legitimne u svim delovanjima....
pre 4 godine
@uhlebi Sve je to lepo i tačno što ste napisali, ali u praksi od toga nema ništa. U suštini nije problem ni komunalna milicija, već je problem ceo sistem i ljudi koji se ponašaju kako se već ponašaju. Jednostavno prvelik je procenat onih koji se bahato, primitivno i divljački ponašaju, tako da nema te milicije koja to može dovesti u red. Kada ste već spomenuli parkiranje, prošetajte npr. malo oko Arene ili oko Vera u bloku 24, pa ćete videti na desetine, ali bukvalno desetine nepropisno parkiranih automobila, po parkovima, zelenim površinama, trotoraima, na sred ulice gde blokiraju celu traku kojom se vozi i sl. Hoću da kažem da su razmere bahatosti, bezobzironosti, sebičluka i primitivizma enormne. Tu se ne radi o pojedinačnim slučajevima, tu se radi o kolektivnoj retrogradnoj svesti. U takvoj jednoj situaciji ne možete očekivati ništa. Moj lični zaključak još odavno je da narod ne valja, a onda posledično ne valja ni sistem, ni država ni vlast. Ovakav narod i ne može iznedriti ništa dobro, već samo trulo i pokvareno, kao što je i on sam.
pre 4 godine
Zanima me da li ce i oni biti "gadljivi" na jednu ili dve crvene...
pre 4 godine
Jel milicija ili policija? Nije isto.
pre 4 godine
oni su komunalna policija, a ne milicija
(enco, 18. novembar 2019 10:07) # Link komentara
Ne, oni jesu komunalna milicija, komunalna policija ima različita vozila i oznake od komunalne milicije, jel ti šetaš ulicama i vidiš i jedne i druge, jedni voze škode (milicija) a drugi voze fiat 500L (policija), jedni imaju crvene oznake (milicija) drugi imaju plave oznake (policija).
pre 4 godine
@Milan12, lupetaš kao Maksim po diviziji. Ja živim u Pragu i ovde kondukter NE SME da te pita za ime, prezime, adresu. Ako nemaš kartu tražiće ti ličnu kartu ili pasoš. Ako si stranac moraš da imaš pasoš. Ukoliko nemaš nijedan indetifikacioni dokument, a uhvatio te na nekoj od stanica na kojima nisu najčešće panduri onda ćete pustiti jer ne može da te fizički zadrži. Ne sme ni da te takne. Možeš komotno da odšetaš.
pre 4 godine
unapred se radujem!
pre 4 godine
Зашто у цивилу, односно, зашто тајна милиција?
Зато да може да ти се пришуња, а да га не приметиш.
А зашто милиција?
Зато што асоцира на време социјализма, које је сада на тапету критика, па да при самом помену: "тајна милиција" изазива мржњу према том периоду, јер назив "полиција" је садашње звање, па да се то "тајно" не везује за њу, мада је овде све испод жита и тајно.
pre 4 godine
Hvala, spasite pešake od vlasnika kola koji parkiraju gde god im padne na pamet, od onih koji bi radije vozili konzervu od sardine nego išli peške, od onih koji voze kola kubikaže koja je primerena za drumove Arizone ili Sibira, a ne uske gradske ulice, od ljudi koji žive za kola, a deca im nisu videla more, od svih koji mi ne daju da normalno hodam trotoarima svog grada, koji nas guše i maltretiraju, koji su pretnja našim životima.
pre 4 godine
"Milan12, 18. novembar 2019 15:32)
Batice na kojim si ti drogama. KOMUNALAC mora da odrzava komunalnu delatnost a ona se ne odnosi na LEGITIMISANJE. Po Ustavu Srbije pravo legitimisanja ima samo POLICIJA. UStav je vrh zakona i kao takav je iznad svih zakona i uredbi. Ova vlast uporno i vec vise od 8 godina KRSI USTAV. Sada vise niko ne zna koliko policija imamo, koliko milicija imamo, ko sta radi... A zna se da lopovi i kriminalci najbolje rade kada je haos i rasulo.
@pepe"
A tebi "batice" preporučujem da čisto iz radoznalosti pokušaš da se voziš metroom u bilo kojoj zapadnoj zemlji i da naletiš na običnog konduktera. Pa kada te bude pitao za ime i adresu, pa onda tražio dokumenta da to proveri, ti slobodno tada odbij da sarađuješ i pozovi se na Ustav te zemlje. Pa kada budeš ekspresno dospeo na sud, ti onda slobodno tamo briljiraj sa svojim uličarskim žargonom i ekspertizom iz oblasti prava.
pre 4 godine
Da li gradjani imaju neka prava,osim pravo zalbe?
(Mirjana, 18. novembar 2019 10:43)
Imas, pravo da ponasas kao odgovoran clan drustva i da parkiras tamo gde je propisano.
pre 4 godine
Tri najveca zla je za sobom ostavila prethodna vlast: izvrsitelje, notare i komunalnu piliciju. Ova sadasnja je odlucila da na to doda i miliciju. Pa zar vam nije dosta otimanja? Pa dosta vise! Posle se cudite kad neko priziva revoluciju.
pre 4 godine
Ljudi, zašto ste toliko protiv komunalne policije? Vi baš želite da trpite bahatog pojedinca koja se svaki dan parkira svoja kola u dečiji parkić? Vi baš hoćete da trpite onog što vam opušteno vozi pešačkom stazom? Pa ko će njih da zaustavi i kazni ako nemate komunalnu policiju, i ako nema dovoljan broj komunalnih policajaca. Dajte bre više...
pre 4 godine
Ja većinu komentara ne shvatam uopšte. Šta je problem da komunalni policajac u civilu zaustavi i legitimiše osobu koja ne čisti za svojim psom? Koji drugi način postoji da se neodgovorni vlasnik psa otkrije tokom prekršaja? Šta želite, uniformisanog policajca koji čuči sakriven ispod kontejnera, pa kad pas obavi posao, da on onda iskoči, otrese prašinu sa uniforme, pokaže svoju legitimaciju, krštenicu i venčani list, i da onda ljubazno saopšti vlasniku psa da je njegova kuca možda napravila nuždicu u travici? Ja se pitam da li smo mi normalan narod, da mi nismo neki ljudi koji jednostavno vole djubre, nered, smrdljive roštilje ispod prozora i automobile parkirane kao u Bangladešu. Ja hoću da komunalni policajac u civilu zaustavi bahatog lika koji vozi pešačkom stazom. Jer ako to radi uniformisani policajac, onda će vozač prepoznati da je to policajac, elegatno sačekati da ovaj ode i onda nastaviti sa bahaćenjem. A valjda bi saobraćajni policajac trebalo da se bavi vozilima na ulici. Mora neko da zavodi komunalni red, shvatite to više. Odlaze nam mladi, pametni i kulturni ljudi koji neće komunalni haos oko sebe.
pre 4 godine
Bolje i milicija i policija nego vojska. Oni prvi bar nešto rade, a ovi drugi samo samo džabalebare. Uvek bih radije živeo u policijskoj nego u državi kojom vlada vojna hunta.
pre 4 godine
Ako ovi ostanu na vlasti, sledeća odluka gradske vlasti, komunalna milicija da ima bojevo gadjanje četiri puta godišnje.
pre 4 godine
Alal im vera samo nam je jos to falilo
pre 4 godine
Ljudi, zašto ste toliko protiv komunalne policije? Vi baš želite da trpite bahatog pojedinca koja se svaki dan parkira svoja kola u dečiji parkić? Vi baš hoćete da trpite onog što vam opušteno vozi pešačkom stazom? Pa ko će njih da zaustavi i kazni ako nemate komunalnu policiju, i ako nema dovoljan broj komunalnih policajaca. Dajte bre više...
pre 4 godine
Ja većinu komentara ne shvatam uopšte. Šta je problem da komunalni policajac u civilu zaustavi i legitimiše osobu koja ne čisti za svojim psom? Koji drugi način postoji da se neodgovorni vlasnik psa otkrije tokom prekršaja? Šta želite, uniformisanog policajca koji čuči sakriven ispod kontejnera, pa kad pas obavi posao, da on onda iskoči, otrese prašinu sa uniforme, pokaže svoju legitimaciju, krštenicu i venčani list, i da onda ljubazno saopšti vlasniku psa da je njegova kuca možda napravila nuždicu u travici? Ja se pitam da li smo mi normalan narod, da mi nismo neki ljudi koji jednostavno vole djubre, nered, smrdljive roštilje ispod prozora i automobile parkirane kao u Bangladešu. Ja hoću da komunalni policajac u civilu zaustavi bahatog lika koji vozi pešačkom stazom. Jer ako to radi uniformisani policajac, onda će vozač prepoznati da je to policajac, elegatno sačekati da ovaj ode i onda nastaviti sa bahaćenjem. A valjda bi saobraćajni policajac trebalo da se bavi vozilima na ulici. Mora neko da zavodi komunalni red, shvatite to više. Odlaze nam mladi, pametni i kulturni ljudi koji neće komunalni haos oko sebe.
pre 4 godine
Hvala, spasite pešake od vlasnika kola koji parkiraju gde god im padne na pamet, od onih koji bi radije vozili konzervu od sardine nego išli peške, od onih koji voze kola kubikaže koja je primerena za drumove Arizone ili Sibira, a ne uske gradske ulice, od ljudi koji žive za kola, a deca im nisu videla more, od svih koji mi ne daju da normalno hodam trotoarima svog grada, koji nas guše i maltretiraju, koji su pretnja našim životima.
pre 4 godine
Bolje i milicija i policija nego vojska. Oni prvi bar nešto rade, a ovi drugi samo samo džabalebare. Uvek bih radije živeo u policijskoj nego u državi kojom vlada vojna hunta.
pre 4 godine
"Milan12, 18. novembar 2019 15:32)
Batice na kojim si ti drogama. KOMUNALAC mora da odrzava komunalnu delatnost a ona se ne odnosi na LEGITIMISANJE. Po Ustavu Srbije pravo legitimisanja ima samo POLICIJA. UStav je vrh zakona i kao takav je iznad svih zakona i uredbi. Ova vlast uporno i vec vise od 8 godina KRSI USTAV. Sada vise niko ne zna koliko policija imamo, koliko milicija imamo, ko sta radi... A zna se da lopovi i kriminalci najbolje rade kada je haos i rasulo.
@pepe"
A tebi "batice" preporučujem da čisto iz radoznalosti pokušaš da se voziš metroom u bilo kojoj zapadnoj zemlji i da naletiš na običnog konduktera. Pa kada te bude pitao za ime i adresu, pa onda tražio dokumenta da to proveri, ti slobodno tada odbij da sarađuješ i pozovi se na Ustav te zemlje. Pa kada budeš ekspresno dospeo na sud, ti onda slobodno tamo briljiraj sa svojim uličarskim žargonom i ekspertizom iz oblasti prava.
pre 4 godine
Da li gradjani imaju neka prava,osim pravo zalbe?
(Mirjana, 18. novembar 2019 10:43)
Imas, pravo da ponasas kao odgovoran clan drustva i da parkiras tamo gde je propisano.
pre 4 godine
Neka pocnu da kaznjavaju vlasnike pasa koji ne ciste za svojim psom. To bi bio dobar pocetak, a kazni koliko hocete.
pre 4 godine
Ljudi, zašto ste toliko protiv komunalne policije? Vi baš želite da trpite bahatog pojedinca koja se svaki dan parkira svoja kola u dečiji parkić? Vi baš hoćete da trpite onog što vam opušteno vozi pešačkom stazom? Pa ko će njih da zaustavi i kazni ako nemate komunalnu policiju, i ako nema dovoljan broj komunalnih policajaca. Dajte bre više...
(Dragan, 18. novembar 2019 12:42)
Mozda pauk i saobracajac?
pre 4 godine
oni su komunalna policija, a ne milicija
pre 4 godine
unapred se radujem!
pre 4 godine
@uhlebi Sve je to lepo i tačno što ste napisali, ali u praksi od toga nema ništa. U suštini nije problem ni komunalna milicija, već je problem ceo sistem i ljudi koji se ponašaju kako se već ponašaju. Jednostavno prvelik je procenat onih koji se bahato, primitivno i divljački ponašaju, tako da nema te milicije koja to može dovesti u red. Kada ste već spomenuli parkiranje, prošetajte npr. malo oko Arene ili oko Vera u bloku 24, pa ćete videti na desetine, ali bukvalno desetine nepropisno parkiranih automobila, po parkovima, zelenim površinama, trotoraima, na sred ulice gde blokiraju celu traku kojom se vozi i sl. Hoću da kažem da su razmere bahatosti, bezobzironosti, sebičluka i primitivizma enormne. Tu se ne radi o pojedinačnim slučajevima, tu se radi o kolektivnoj retrogradnoj svesti. U takvoj jednoj situaciji ne možete očekivati ništa. Moj lični zaključak još odavno je da narod ne valja, a onda posledično ne valja ni sistem, ni država ni vlast. Ovakav narod i ne može iznedriti ništa dobro, već samo trulo i pokvareno, kao što je i on sam.
pre 4 godine
milicija? milicionar? koja je ovo godina? 1949? u kojoj ovo drzavi aman? jel ovo u zakonu pise ovako ili je novinar pobrkao loncice? ili pak opet imamo narodnu miliciju a da nam to niko nije rekao?
pre 4 godine
Ljudi da li vi razumete da je ovaj aparthejd namenjen samo za radno sposobno stanovnistvo i da najbrojniji deo stanovnistva ispranog mozga, to jest penzioneri ovo nikada nece osetiti. Sem sto ce osetno to jos i koristiti kako bi prijavljivali ljude koji nesto rade u ovoj drzavi bilo da slave, rade, voze, odgajaju decu iz ciste pakosti i dosade. Tako da ce radnim ljudima ostati samo da odu da rade van ove zemlje i tako ce aparthejd stvarno uspeti. Ova vlast jaca isterivanjem radno sposobnog stanovnistva i sve zakone tome prilagodjava.
pre 4 godine
Ovo se sve okrenulo naopacke...
pridje ti baja 2x2, trazi licnu i uzme ti auto, ti trazis nalog, i ostavis kucnu adresu, jmbg, sve podatke, dok se ti sa njim sporazumes druga dvojca ti olese stan jer znaju da nisi kuci...
na kraju on ispadne pera iz bloka a ne policajac.
odakle komunalcima pravo da rade neuniformisani, ludilu nema kraja.
Mora da ima znacku, sliku, ime i prezime.
ja policajca smem da legitimisem isto kao i on mene.
pre 4 godine
Koliko vidim SAOBRAĆAJNA milicija kao sastavni deo MINISTARSTVA UNUTRAŠNJIH POSLOVA SRBIJE ima manja ovlašćenja od ovih "komunalaca" koji su deo GRADSKE UPRAVE...u prevodu gradska vlast ima veća ovlašćenja od državne...
Pitam se šta je sledeće "komunalna policija će pored civilne odeće nositi crne poveze preko lica i automatsko oružje radi sopstvene i bezbednosti naših gradjana zbog učestalih terorističkih akcija na Bliskom Istoku"???
pre 4 godine
Iz Bosne sam, i vjerujte da sam iznenadjen da komunalna policija ima tolika ovlastenja. U cemu je problem? Imate li dovoljno policajaca ili je u pitanju nesto drugo. Valjda necete i kondukterima dati ovlastenja da vam oduzimaju vozila?
pre 4 godine
Ja im necu dati nista pa ajde da vidimo sta smokljani mogu.
pre 4 godine
oni su komunalna policija, a ne milicija
(enco, 18. novembar 2019 10:07) # Link komentara
Ne, oni jesu komunalna milicija, komunalna policija ima različita vozila i oznake od komunalne milicije, jel ti šetaš ulicama i vidiš i jedne i druge, jedni voze škode (milicija) a drugi voze fiat 500L (policija), jedni imaju crvene oznake (milicija) drugi imaju plave oznake (policija).
pre 4 godine
Ovako je pocelo u Nemackoj 30-ih godina sa stvaranjem SS i SA odreda ...
pre 4 godine
@Milan12, lupetaš kao Maksim po diviziji. Ja živim u Pragu i ovde kondukter NE SME da te pita za ime, prezime, adresu. Ako nemaš kartu tražiće ti ličnu kartu ili pasoš. Ako si stranac moraš da imaš pasoš. Ukoliko nemaš nijedan indetifikacioni dokument, a uhvatio te na nekoj od stanica na kojima nisu najčešće panduri onda ćete pustiti jer ne može da te fizički zadrži. Ne sme ni da te takne. Možeš komotno da odšetaš.
pre 4 godine
U slučaju da kontrolisani čovek zatraži nalog na uvid, pre toga mora komunalnom milicionaru da potpiše izjavu da je to tražio.
Severna Koreja ovo - ono?
pre 4 godine
A tebi "batice" preporučujem da čisto iz radoznalosti pokušaš da se voziš metroom u bilo kojoj zapadnoj zemlji i da naletiš na običnog konduktera. Pa kada te bude pitao za ime i adresu, pa onda tražio dokumenta da to proveri, ti slobodno tada odbij da sarađuješ i pozovi se na Ustav te zemlje. Pa kada budeš ekspresno dospeo na sud, ti onda slobodno tamo briljiraj sa svojim uličarskim žargonom i ekspertizom iz oblasti prava.
(Milan12, 18. novembar 2019 17:58)
U tim drzavama na koje mislis je to navedeno u ustavu.
Neka promene prvo ustav.
Kakvo bre oduzimanje vozila,da li ste vi bazdareni?!?
Partijska milicija ce da hara gradom.Alo breee
pre 4 godine
Potpisivanje zahteva za uvid u nalog? Pa, toga nema ni u američkim filmovima. Šta je sledeće, ulaženje u kuće i stanove?
pre 4 godine
Hoćete da kažete da polako ali sigurno postaju druga policija? Čemu to? Što ih prosto ne pripojite policiji, napravite novi rod u policiji i to je to.
pre 4 godine
Oni imaju ovlascenja inspektora sad, kuku i lele
pre 4 godine
Kako milicioner u civilu bez palice na kojoj pise stop i bez obelezja saobracajne policije moze da mi zaustavi vozilo?
pre 4 godine
Znači, ja treba da kažem ćerki da svakom civilu koji joj zatraži ličnu kartu, ona mora da je pokaže? Zaista? Navedite mi jednu državu koja ima to pravilo na snazi.
pre 4 godine
Kontrola totalitarnog rezima
pre 4 godine
Prvo, komunalna niti bilo koja druga "milicija" ne postoji, postoji samo policija. Milicija je recimo grupa gradjana koja ima oruzje i pozvana je da odrzava red recimo za vreme rata ili posle poplave. Drugo, ne razumem bas sta se menja, i kada je policajac bez uniforme, moze da pokaze sluzbenu legitimaciju i to je isto kao da ima uniformu (koja moze da bude lazna, kupljena u prodavnici kostima), a da mi mase papirom sa pecatom... to je dosta cudno. Tako da ce biti da se autori ove vesti bas i nisu udubili u tajne promene zakona :)
pre 4 godine
ovo kao u jednoj državi centralne evrope 30-tih godina 20-og veka...
ne verujem šta čitam.
pre 4 godine
Uh....biće problema ovde.
pre 4 godine
Čemu oni uopšte služe?
pre 4 godine
"Poslove komunalne milicije ubuduće će moći da obavljaju i komunalni milicionari bez službene uniforme, ali s pisanim nalogom načelnika."
Nekoliko puta sam rekao da je drzava Srbija najveci kriminalac u drzavi Srbiji. Ovakav Zakon OTVARA (citaj STVARA) nebrojene mogucnosti zloupotrebe, pljacke i slicnih stvari po grbaci gradjana. Drzava Srbija ne moze da izbegne da svojim zakonima "za dobrobit gradjana" istima stvori nove mogucnosti za dranje kože sa ledja tim istim gradjanima kojima tako smerno hoce da olaksa zivot. Mi kao da živimo u kalifatu - ovakva ovlašćenja nije imala ni milicija šerifa od Notingema u vreme Robina Huda - oni su bili UNIFORMISANI. Što veća entropija to veća mogućnost zloupotrebe. A na tom polju smo se zaista pokazali da nam to ide od ruke.
pre 4 godine
Kako drzava pazi na gradjane tako i gradjani paze na istu
pametnom dosta
vidim ja da ce i ovde da rade zuti prslooci
nema druge
pre 4 godine
Ovo je tiransko izzivljavanje najgore vrste koje ce izazvati masovno iseljavanje iz zemlje ono malo mladih ljudi sto nam je ostalo. Mogu slobodno da tvrdim da nista slicno nije u zemlji Srbiji postojalo cak ni u najcrnje doba "komunizma". Naravno, bilo je UDBINIH racija i kaznenih odreda u civilu, ali to nikada, ali nikada, nije bilo zakonski kodifikovano niti je to bila zvanicna i nominalna drzavna politika. Ovom cinom drzava Srbija i zvanicno postaje post-oligarska diktatura.
pre 4 godine
Privatna milicija! Gde to može.. Ako su komunalna milicija neka rade komunalne stvari a ovi će da vrše zaplene maltretiraju ljude i ko zna šta još.. Zna se ko je policijac ko je vojnik! A ko su bre ovi i čiji su!?
pre 4 godine
ova država je prevara veka ...
pre 4 godine
(Milan12, 18. novembar 2019 15:32)
Batice na kojim si ti drogama. KOMUNALAC mora da odrzava komunalnu delatnost a ona se ne odnosi na LEGITIMISANJE. Po Ustavu Srbije pravo legitimisanja ima samo POLICIJA. UStav je vrh zakona i kao takav je iznad svih zakona i uredbi. Ova vlast uporno i vec vise od 8 godina KRSI USTAV. Sada vise niko ne zna koliko policija imamo, koliko milicija imamo, ko sta radi... A zna se da lopovi i kriminalci najbolje rade kada je haos i rasulo.
pre 4 godine
Ja bih ih ipak vise voleo videti u uniformi. Po mogucnosti u braon boji, sa crvenom trakom "komunalne policije" oko ruke. Mislim da bi to za nase drustvo bio pun pogodak.
pre 4 godine
Овако нешто постојало је у нацистичкој Немачкој и звало се СА (Sturmabteilung). Партијска паравојна и параполицијска организација за терорисање грађана. Не постоји разлог да "комунални милицајац" одузима некоме возило, да врши било какав конспиративни оперативни рад према грађанима. Чист тероризам.
pre 4 godine
Зашто у цивилу, односно, зашто тајна милиција?
Зато да може да ти се пришуња, а да га не приметиш.
А зашто милиција?
Зато што асоцира на време социјализма, које је сада на тапету критика, па да при самом помену: "тајна милиција" изазива мржњу према том периоду, јер назив "полиција" је садашње звање, па да се то "тајно" не везује за њу, мада је овде све испод жита и тајно.
pre 4 godine
Bolje da im se omogući, da mogu samo novčanike da konfiskuju, bez legitimisanja...
Bavimo se suštinom, ne formalnostima.
pre 4 godine
Ovo nikako neće izaći na dobro. Ovo što se radi i uvodi je toliko perfidno i manipulativno na hiljade nivoa. Mislim da je ovo predzadnji stadijum do završnog pozdrava države Srbije kao ozbiljne države. Već smo počeli da se mrzimo međusobno na svakom nivou i pitanju još nam samo trebaju neki priučeni,nabildani ljudi sa u džepu skrivenim nalozima da nas i u rođenoj kući ili u rođenom dvorištu maltretirati,naravno uz odobrenje i pečat opet neke "nadležne budale".
pre 4 godine
a da li gradjani ikako mogu da saznaju kako izgleda sluzbena legitimacija ili taj nalog.....kako da ih prepoznamo...pritom ne mislim na stranacku nego milicionarsku legitimaciju...hvala.
pre 4 godine
Ovi ce imati veca ovlascenja od prave milicije. Samo im fali oruzje.
pre 4 godine
Cemu onda komunalna policija? Zasto postoje? Kada sve te funkcije vrsi klasicna policija.
pre 4 godine
Da li gradjani imaju neka prava,osim pravo zalbe?
pre 4 godine
Hahaha... Odstampate kuci nalog na kompu, lupite neki pečat za pregled svinja, nažvrljate potpis i zaplenite čoveku automobil. Pa posle ti dokaži ko ti je uzeo auto. :)
pre 4 godine
Zanima me da li ce i oni biti "gadljivi" na jednu ili dve crvene...
pre 4 godine
A šta ako se ja tom milicajcu u civilu predstavim kao njegov kolega i još mu tražim da potpiše pismeni zahtev ako to hoće da proveri...
pre 4 godine
Od toga nema nista.
Bez legitimacije nema nista na uvid. Moze samo da dobije ***** ako je bezobrazan i uporan a na sudu ako uopste dodje do suda jer za 2 godine zastareva, odbrana je nije se legitimisao nisam znao i nisam duzan da pogadjam da li me neko vara ili je pravi komunalac.
Tako da to sve na sudu pada u vodu.
pre 4 godine
Gradski oci usvojili odluku da komunalci mogu da zaustavljaju vozila u saobracaju, a po zakonu to sme samo saobracajna policija. Kako je to gradska uredba/odredba ili sta god... jaca od zakona republike???
pre 4 godine
moze da proba
pre 4 godine
Ma evo bas sam lud da svakoj dijaboli bez znacke ili legitimacije dam dokumenta na uvid.Prosto ne mogu to ni da zamislim.
Pa u tom slucaju bi i vodja navijaca mogao da me legitimise.Nema sanse.
pre 4 godine
Nisam znao da se u vreme demokratije policija zove milicija.
pre 4 godine
Aha baš će da me zaustavi kad maše papirićem pored puta. A mogla bi i da se traži procena ustavnosti ove odluke.
pre 4 godine
Kako milicioner u civilu bez palice na kojoj pise stop i bez obelezja saobracajne policije moze da mi zaustavi vozilo?
(Ivica, 18. novembar 2019 11:40)
Ne moze ni samo s palicom, posto se prodaju po pijacama/buvljacima
pre 4 godine
Važi da ću nekom dati dokument ili bilo šta što je moje vlasništvo ako nije policajac sa značkom i uniformom.
pre 4 godine
"U slučaju da kontrolisani čovek zatraži nalog na uvid, pre toga mora komunalnom milicionaru da potpiše izjavu da je to tražio.
"Milicionari mogu da upozore građane, upute usmeno naređenje, provere identitet, zaustave i pregledaju vozilo, ali i privremeno ga oduzmu", navodi se u Odluci Komunalne milicije"
Srbijo dokle ćeš trpeti ?!?!?!
Pominju neki Hitlera, puna im usta, a izgleda idu baš njegovim stopama.
Zašto gradjanin treba da potpiše izjavu, alo bre ko si ti, tražim da vidim, ako ti meni nešto zahtevaš u civilu.
Izjava se traži, da bi keramičarova služba mogla dalje da vidi "ko je to "neposlušan" gradjanin i eventualno primeni neke napredne metode prema njemu".
Nije ni čudo da ljudi beže odavde, ali ovo sa ovima neće da se završi srećno a ni mirno, nažalost.
Digni se Srbijo, seti se Karadjordja i Lazara, otpor poturicama.
pre 4 godine
(Dragan, 18. novembar 2019 12:42)
A vi Dragane baš volite da vam banda u civilu kroji kapu kako hoće bez ikakve kontrole zakona i ustava. Baš hoćete da nepismeni šef stanice komunalne policije pod ingerencijom grada izabran po partijskoj podobnosti ima ovlašćenja koja imaju samostalni inspektori policije.Baš bi voleli da vidite gestapo na ulicama Beograda kako koji pravdu. U ostalom šta im smeta uniforma da rade taj posao i kontrolišu parkiranje ili kontrolišu čije kuče je isprljalo a gazda nije očistio što im je i posao. Ne oni bi hteli veću vlast . E pa ne može . Sloboda nema cenu .
pre 4 godine
Po kom su to zakonskom osnovu odbornici gradske skupstine doneli propis ko sme i kako da legitimise ili oduzima vozilo? Jel ih za to ovlastila Skupstina Srbije, jer nema ko drugi?
pre 4 godine
Nešto me ovo podseća na 1933.g molera i njegove jedinice.
pre 4 godine
Ovako siroka ovlascenja nemaju ni pravi policajci.Bruka!
pre 4 godine
U koliko primeraka gradjanin mora da podnese zahtev Narodnom Milicioneru da mu pokaže nalog?
Jel se mi ovo vracamo u loša, stara vremena? Ili je ovo samo još jedan dokaz da bolje ni ne zaslužujemo?
pre 4 godine
A tebi "batice" preporučujem da čisto iz radoznalost pokušaš da se voziš metroom u bilo kojoj zapadnoj zemlji i da naletiš na običnog konduktera. Pa kada te bude pitao za ime i adresu, pa onda tražio dokumenta da to proveri, ti slobodno tada odbij da sarađuješ i pozovi se na Ustav te zemlje. Pa kada budeš ekspresno dospeo na sud, ti onda slobodno tamo briljiraj sa svojim uličarskim žargonom i ekspertizom iz oblasti prava.
(Milan12, 18. novembar 2019 17:58)
Tvoje obimno iskustvo u plaćanju kazni za švercovanje u javnom prevozu stranih zemalja ne menja činjenicu da je kod nas Ustavom uređeno ko može da te legitimiše - a komunalci i kondukteri tu ne spadaju.
pre 4 godine
(War Inside My Head, 18. novembar 2019 18:03)
Pa da, sada ide komunalna pomilicija, pa onda komunalna mipolicija... ima jos mesta za para policijske snage kada krene kuka i motika. Pa sta mislis zasto se prosiruju ovlascenja?
pre 4 godine
Može da se šeta obučen kako hoće i da radi šta hoće. Da li su ovi normalni? Da neko stane neuniformisanoj osobi i da ga pusti da mu uzme vozilo? Ili da ga pusti da mu rovari po autu, bez naloga, zato što mu je dunulo tako?
pre 4 godine
Je li se to nema novca za uniforme, ili kad bude stani pani, ima da štancaju ovlašćenja i dele podobnima i svojim mafijašima i navijačima? Čuj, može da me legitimiše i oduzme mi vozilo u civilu, a ja moram da potpišem izjavu da sam tražio da vidim njegovu legitimaciju. I onda mi on pokaže neki papir da ima ovlašćenje za neku akciju. I posle kažu, opozicija fašisti, ma kako da ne.
pre 4 godine
Bice to raj za prevarante!
Za gradjane nema nikakve sigurnosti u ovim postupcima, samo ce da budu zastraseni, ponizeni i nasamareni.
pre 4 godine
ali ce ovde biti zloupotreba,idealan posao za prevarante.
pre 4 godine
... kad su došli po mene bilo je kasno...
pre 4 godine
Ko ce normalan nocu u nekoj mracnoj ulici da stane civilu koji ga zaustavlja.
pre 4 godine
Ne razumem u cemu je poenta civilnog odela, pa nisu oni inspektori (to valjda jos uvek postoji), valjda je svrsishodnije da bidu uoceni i svojom pojavom odvracaju ljude od cinjena komunalnih prekrsaja sto bi valjda trebala da bude njihova svrha, a ne puko kaznjavanje i lovljenje prekrsioca komunalnih propisa kao da se radi o najtezzi krivicnim delima, ups ja se bas zaneo da je ovo neka druga zemlja....
pre 4 godine
Komunalna žandarmerija, Komunalni SAJ, Komunalne kobre, Kominalni RV i PVO...
pre 4 godine
@Mirjana
"Da li gradjani imaju neka prava,osim pravo zalbe?"
Da, pravo zalbe kataksirano sa 500 dinara, kao u slucaju zalbe na resenje odvodnjavanju !
(
pre 4 godine
Čisto, nerafinisano, iskonsko zlo.
pre 4 godine
Zamisli neko ti dodje nocu i kaze dak mi svoje podatke, a na uvid da papir, PAPIR!
pre 4 godine
Toj istoj komunalnoj miliciji sam sa svojim prijateljem prijavio komunalni prekršaj (jedan gospodin koji je vlasnik mini klanice kombijem došao u centar grada i u kontejner izručuje creva i još ko zna šta) a gospoda mi odgovorila da to nije njihova nadležnost. Ako to nije bilo u njihovoj nadležnosti onda tek legitimisanje ljudi na ulici ne bi trebalo da bude.
pre 4 godine
Zar nemaju neku znacku, identifikacionu? A ne da pravimo cirkus nasred ulice, popunjavanje formulara kao da podizem kredit iz banke.
I sta cemo sa onim (komunalnim) policajcima koji se plase da kazne bahate bitange u preskupim automobilima? Je l’ i za to moram da popunim formular? Ili kada vidim da ne zaustavljaju one druge bahate bitange koji voze sa laznim blinkerima. Eno, pun je grad takvih a na autoputu bg-nis svaki treci auto blinka. Ima ih vise nego civila.
pre 4 godine
Ovo je konačno jačanje totalitarizma.
Užas. Da potpišem zahtev da sam tražio na uvid ovašćenje?
UŽAS.
pre 4 godine
Postoji komunalna policija i komunalna milicija,ljudi je li ovo neko zezanje na račun građana?!Šta,treba zaposliti još partijskog kadra,pa se izmišljaju nove službe,a o ovim besmislemim ovlašćenjima,stvarno nemam pametan komentar???
pre 4 godine
Partijska policija zaduzena da terorise vec sludjeni narod.....samo u banana Srbiji.....
pre 4 godine
Ovo nema sanse da prodje,ocerupace ih neki advokat za sve pare koje budu naplatili.Zamislite situaciju da vam pridje neko I trazi da vas legitimise I kaze ja sam kom.policajac u civilu....
pre 4 godine
@Dragan
niko nije protiv toga i ja sam protiv bahatih ali maltretiranjem naroda od strane komunalne po/milicije kako god se zovu je stanje ludila mozga. kakvo zaustavljanje u civilu sa parcetom papira? ej!
pre 4 godine
Dragan
Probaj da pozoveš komunalnog policajca zbog nekog nepropisno parkiranog vozila... Hahaha. koji naivko...
pre 4 godine
samo im proširuju delovanje,na kraju ćemo imati dve policije ,obe legitimne u svim delovanjima....
pre 4 godine
Opstina i ima vece nadleznosti nego drzava. Postoje slucaji u kojima je zelena povrsina "prodata" od strane opstine privatnom investitoru za gradnju iako je ista u sporu. Opstina ladno moze da proda Hajd park ili Zvezdarsku sumu nekom investitoru. Samo napise papir i udari pecat. Zakon je to i kraj. Ko ce da se zali? U Srbiji ne da je podeljeno drustvo, nego je puklo na pola samo tako. Parkiranje ispred vrtica? Pa samo baja okrene fon i sve reseno za cas. Zakon je da nema zakona. U skoli je trebala da se nosi uniforma a treba da postoji milicija, sa neverovatnim ovlascenjima bez uniforme? Ovo me podseca na lika koji je nosio policijsku znacku da bi se svercovao u prevozu. Na takvom nivou je i ova prica, koja postaje ni manje ni vise nego zakon.
pre 4 godine
Jel milicija ili policija? Nije isto.
pre 4 godine
Neradnici koje treba ukinuti a ne davati im veća ovlašćenja.
pre 4 godine
Ako ovi ostanu na vlasti, sledeća odluka gradske vlasti, komunalna milicija da ima bojevo gadjanje četiri puta godišnje.
pre 4 godine
Tri najveca zla je za sobom ostavila prethodna vlast: izvrsitelje, notare i komunalnu piliciju. Ova sadasnja je odlucila da na to doda i miliciju. Pa zar vam nije dosta otimanja? Pa dosta vise! Posle se cudite kad neko priziva revoluciju.
pre 4 godine
Alal im vera samo nam je jos to falilo
92 Komentari
Sortiraj po: