Subota, 16.11.2019.

08:10

Bogdan briljirao u završnici, ali nije mogao sâm protiv Lebrona i Lejkersa

Sakramento Kingsi doživeli su sedmi poraz u sezoni izgubivši od Los Anđeles Lejkersa 99:97.

Izvor: PT

Bogdan briljirao u završnici, ali nije mogao sâm protiv Lebrona i Lejkersa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

petarczv

pre 4 godine

Dugo sam bio u dilemi koganvise hejtujes, Lebrona, ciji fan ni sam nisam, ali ga postujem, ili Bogdana... Dileme vise nema, Bogdan no1..! ?
Bogdan je najbolji evropski bek od Danilovica i to je to, pomiri se s tim. Mani procente, mani se prica. Kada se podvuce crta, svestranost u napadu, kreativnost u igri, organizacija napada, odbrana (koju mnogi jako zanemaruju), Bogdan je najkompketniji evropski bek jos od Danilovica..! Tacka.
Nije jos uvek u top 5 bekova lige, ali top 10 je vec sada laaaagano.
Evo, nudim ti da jednu utakmicu odgledamo zajedno i da pokusam da ti malo priblizim samo igru, kako bi je konacno razumeo, onoliko koliko je volis.

Sto se tice Lebrona i guranja Lejkersa...
Drugo najvece trziste u ligi. Masina se zavrtela i 99% vec imamo projektovano finale zapada koje ce po prvi put u ligi biti sa dva tima iz istog grada.
Sudeci po sastavu ekipa i igrama koje pruzaju za sad, bice poslastica. Licno, kao fanu LAL, bice mi mucno da navijam za LAC... ?
(Almighty, 16. novembar 2019 14:03)

Bogdan bolji od Dončića?! Hahahaha top 10 u ligi?! Sad cu da ti nabrojim dvadeset iz glave, harden, tompson, McCollum, doncic, Mitchell, brogdon, beal, wigins, de rosan, furnije, batler, booker, haris, Richardson, de angelo russell, holidej, redik, brown, oladipo...

ponovo

pre 4 godine

BB +/- skor je +7, drugi najbolji posle Ferela (+9). To je postalo pravilo, BB je cesto najbolji, a skoro uvek medju top tri po ovom merilu. Ukratko, najkorisniji igrac za Sakramento, licno mislim da je sreca za njih da je Fox povredjen - za ostale povredjene je steta.

železničar

pre 4 godine

Ču nijo mogao sam ali je zato lebron ladno mogao sam
(slaviša šmigič, 16. novembar 2019 13:26)

Ovo valjda ni ti sam ne možeš da dešifruješ šta znači i šta si hteo reći. Ali šta drugo očekivati od osobe koja ne razlikuje slovo đ of slova dž...

Almighty

pre 4 godine

@ PetarCZV

Dugo sam bio u dilemi koganvise hejtujes, Lebrona, ciji fan ni sam nisam, ali ga postujem, ili Bogdana... Dileme vise nema, Bogdan no1..! 😀
Bogdan je najbolji evropski bek od Danilovica i to je to, pomiri se s tim. Mani procente, mani se prica. Kada se podvuce crta, svestranost u napadu, kreativnost u igri, organizacija napada, odbrana (koju mnogi jako zanemaruju), Bogdan je najkompketniji evropski bek jos od Danilovica..! Tacka.
Nije jos uvek u top 5 bekova lige, ali top 10 je vec sada laaaagano.
Evo, nudim ti da jednu utakmicu odgledamo zajedno i da pokusam da ti malo priblizim samo igru, kako bi je konacno razumeo, onoliko koliko je volis.

Sto se tice Lebrona i guranja Lejkersa...
Drugo najvece trziste u ligi. Masina se zavrtela i 99% vec imamo projektovano finale zapada koje ce po prvi put u ligi biti sa dva tima iz istog grada.
Sudeci po sastavu ekipa i igrama koje pruzaju za sad, bice poslastica. Licno, kao fanu LAL, bice mi mucno da navijam za LAC... 🤣

Almighty

pre 4 godine

P.S. @NBAlive

Lebrona u prajmu je zaustavili Kid i Teri (?!), koji su obojica za dva broja manji i po skoro 10 god stariji... Par god kasnije ga je Lenard urnisao u finalu, a Majami pregazen najvecom kos razlikom u istoriji finala..!
Toliko na temu...

Ognjen

pre 4 godine

@Lebron je sa 28g jeo za dorucak i Duranta i Kobija i sve u ligi,tako bi i Kawhija.A Kawhi sa 28g odmara svaku drugu utakmicu,King je bio 2 klase ispred svih kad je bio u prajmu,a danas sa 35g spada u top 5 igraca
(Nbalive, 16. novembar 2019 10:24)

Jordan je i u 41 oj godini bio br.1 u celoj ligi tako da toliko od tog samoprozvanog "king" Jamesa. Sve si sam rekao

slaviša šmigič

pre 4 godine

U početku videa se vidi kako se lebron zaustavlja nakon 3.koraka a onda uspeva da napravi i četvrti korak a sudije to nežele,da vide kao,da jim je naručeno,da moraju gledati i puštati lebronu i korake A pritom svirati nepostoječe faulove.

železničar

pre 4 godine

Кад се каже бриљирао за 37 минута, очекује се 30+ поена за дату минутажу, а не 18 поена. Што је за нпр Јокића просек и мало испод просека.
Престаните више да од Богдана правите играчину у НБА кад је просек. Треба да му свака утакмица буде 25+ уз редовну дабл-дабл статистику да би се рекло да он бриљира.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Хаџи, 16. novembar 2019 08:34)

Ti dečko ili ne umeš da čitaš, ili ne želiš da shvatiš šta je napisano. Da li lepo i jasno piše "Bogdan briljirao u završnici..."?
Šta ti života ti nije jasno u toj rečenici?

Yamac bende

pre 4 godine

Železničar, na kojoj je to utakmici Bogdan dao 123 poena? Pa to ni Čemberlen nije uspeo, on jadan samo 100. Dokle sa tim lazima?

јд123

pre 4 godine

Чудим се да нема коментара типа ”Дејвис нема појма, само 17 поена, 5 скокова и 2 асистенције, увек противнички играч поред њега има утакмицу каријере”. Хејтери, где сте? Ах, извините, ви то само пишете за Јокића :-).

Нека Богдан само настави тако и искористи одсуство Фокса. Упадљиво је да већ неколико утакмица Богдан игра завршетак. У НБА то је иначе привилегија стартера. Погледајте само Денвер. Нема везе да ли су резерве преокренуле резултат и играле одлично, на крају улазе стартери. Такође му је минутажа порасла као да је стартер.

Ја се надам неком трејду још у току сезоне. Јер, чим се врати Фокс, Богдан ће имати мању улогу. Хилда не може избацити из прве поставе, јер је потписао високи уговор, тако то функционише у НБА. Када је довођен Барнс, ја сам тада писао да ће то смањити минуте Богдану. Значи иако сада има улогу лидера, није стартер. Можда до повратка Фокса то и постане. Али када се Фокс врати, могао би једино бити стартер, када би Барнса ставили на клупу. Али то се неће десити, јер такође има велики уговор и сам изјављује да је он лидер, тако да би у том случају кварио атмосферу у екипи.

Зато би за Богдана најбоље било да се деси неки трејд. Их, када би Денвер успео да им ували Бартона за Богдана. Још ако је оно у вези повреде Мареја тачно и пропусти скоро целу сезону, имао би добру шансу чак и да после адапције буде стартер у Денверу. На почетку би стартер сигурно био Морис.

Comy

pre 4 godine

Hild je isti virus ko i Fox... Nenormalno trosenje lopti do besvesti! Ne kazem da bi bez njih dvojice ostali igraci sami dobili LA, al ono je nekad mucno za gledanje, kao muva bez glave. Nije Divcu najveca greska trener, vec Luka Doncic! Zrtvovao je pakleno dobrog igraca sa drafta zbog Fox-a koji to nikad nece biti. Foxa je mogao nakon toga u neki dobar trejd i dovidjenja.

vince carter

pre 4 godine

@aca Vins Karter nikada nije komentarisao prelazak Davisa u LA u losem kontekstu,vec "Jedva cekam da se stvori jak tim oko Lebrona,da vidim ko ce na kraju biti prevara od igraca od njegovih saigraca" :) @Nbalive Lebron od 28 godina je pojeden za dorucak od old school igraca Mavsa..Mariona,kida i ostalih! Lebron od 28 je igrao protiv mladog Duranta. Leonard od 21 godine je zaustavio Lebrona koji je vecinu poena stavljao na Greenu i Ginobiliju i u blow out porazima..dakle Lenard od 21 godine. Kobe Bryant i Lebron nisu cuvali jedan drugog niti ga je Lebron jeo. To sto ima bolji skor je samo zbog regularnog dela sezone,da nije ispao od smesnog orlanda,lejkersi bi ih unakazili u finalu. Cavsi su 89te imali 6:0 u regularnom delu protiv Bullsa..u playoffu izgubili 2:3 kao favoriti i sa domacim terenom. Regularni deo ne znaci nista..

Samo čovek

pre 4 godine

E ovako, posto sam gledao celu utakmicu pa da i ja kazem koju. Pre svega, Kingsi su igrali bez tri jako bitna igraca, Foxa, Beglija i Arize i opet su izgubili na jednu loptu na gostovanju Lejkersima koje su tokom celog meca sudije gurale. Svi su igrali dobro, ali u zavrsnici cesto presudjuje IQ, a kod Hilda npr je on ravan broju sobne temperature zimi. Prvo cigla u samom pocetku napada, pa poklon lopta iz auta u ruke protivnickom igracu, strasno, taj igra pas samo da bi mogao da loptu dobije nazad u boljoj poziciji. Toliko jednodimenzionalan igrac da je neverovatno, sigurno je u top 5 trojkasa u ligi, ali to je bukvalno sve sto se od njega ocekivati moze, on nije i nikad ne moze biti prvi covek fransize koja planira ozbiljan rezultat. Bogdan sjajan na kraju, nije mi jasno, Volton mu veruje ocigledno vise nego bilo kome drugom u ekipi, zasto nije bio agresivniji, igrao je poslednjih 16, 17 minuta utakmice i nije sutnuo uopste do te serije od 7 poena kad je sam stigao Lejkerse, nazalost sve poene koje postize postize iz solo akcija i mislim da bj trebao da menja ekipu, ali to je mac sa dve ostrice, morace dobro da izabere, ako ga puste Kingsi. Sakramento je dobar ove sezone, verujem da ce biti u borbi za plej of, ali mnogo mnogooo pametnije moraju da igraju ove zavrsnice. I da, treba pohvaliti Holmsa, centra koji nije bio planiran kao prva opcija, igra fenomenalno i sa velikom emergijom, koliko su izgubili sa Dedmonom toliko su da njim dobili.

aca

pre 4 godine

kad je zvanicno potvrdjeno da Dejvis ide u LA a pola Lejkersa u NOP setite se ovde komentara kako je to najveca greska u istoriji Lejkersa. Ko god je ostavio komentar tipa "razbijace Dzejms i Dejvis sve redom" dobijao je brdo minusa i bio je ismejavan od nekog vins kartera i petraczw i slicnih kako pojma nema o kosarsi. Evo vam tabela strucnjaci.

Nbalive

pre 4 godine

Lebron je sa 28g jeo za dorucak i Duranta i Kobija i sve u ligi,tako bi i Kawhija.A Kawhi sa 28g odmara svaku drugu utakmicu,King je bio 2 klase ispred svih kad je bio u prajmu,a danas sa 35g spada u top 5 igraca

slaviša šmigič

pre 4 godine

gledam sad bogdana i vidim,da stvarno loše igra u odbrani pa nemože dozvoliti da djejms pored njega prodje kao,da ga nema ovde neki pominju bjelicu koji veze nema sa posterom djemsa koji je več bio u skoku iz brzine kojom je prošao pored loše odbrane bogdana a pored svega ono što danas sviraju u nba bilo bi smešno u vreme Djordana tek pri kraju karijere košarka se promenila tako,da se svira smešne faulove nad ovim igračima koji moraju,da si pune statističku kvotu kad naidje doigravanje lejkersi,če ispasti pre finala jednostavno lebron nije pravi vođa zato i nikako,da osvoji prsten iako rade sve živo kako bi ga osvojio pa skupljaju največe zvezde oko njega i opet ništa uvek jim se obija o glavu soliranje lebrona.

Aleks

pre 4 godine

(petarczv, 16. novembar 2019 09:34)

Sad ti je dobar Lebron? Ne znaš koga više mrziš, Lebrona ili Bogdana. Ali ipak Bogdana, dakle. Rekla sam ti da mi se ne obraćaš i da mi ne odgovaraš na komentare. Zaobiđi me, dosado pakosna.

železničar

pre 4 godine

Ljudi, šta se dešava!!
petarczv pohvalio LeBrona!!!

Ovo neće izdobriti nikako, crno nam se piše.
Zapisao sam datum da ga imam u arhivi.

Nek nam je Bog na pomoći svima!
(Jezekilj, 16. novembar 2019 09:46)

Pa naravno, i đavola će pohvaliti ako je u kontekstu sa Bogdanom. Jer Bogija ne može da smisli, zamisli da ti neko zatrpa koš voljenog kluba sa 123 poena... Pa uništi mu detinjstvo, kako da ga ne mrzi...

111

pre 4 godine

Ala si kontradiktoran pa limitirani jogi kako si ga nazvao je dao samo 4p manje od bogdana a odigrao je 8 minuta manje...

A jokic kad je dao 20p imao je i 14 skokova i 6ass to je mnogo ali mnogo bolji ucinak za 13 skokova...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 16. novembar 2019 09:44)


Jeste Jogi iznenadjenje za mene ali sada je dao 14 koseva i nikada vise. Sto se tice Jokica, pa covece, on je centar, normalno je da ima skokove . Nece valjda Bogdan da ih ima? Bogdan i svaki drugi bek na kraju, retko dolaze do dvocifrenog broja skokova da bi imali dabl dabl ucinak. Treba da ima 10 skokova sto je dobar prosek i za centra? Bogdan je povukao ekipu kada se odlucuje o utakmici, izjednacio rezultat i dao 7 koseva kada niko iz tima nije poentirao. Mogao si da primetis da su Kingsi prvu cetvrtinu zavrsili sa 30-20 u svoju korist. Poluvreme 50-49, cinimi se i da su Lejkersi smanjili prednost kada Bogdan nije bio u igri. Bogdan je prakticno limitirao Lebrona u prvom poluvremenu, on se nije naigrao. U drugom ga preuzimaju drugi igraci, Beli pre svega i covek je punio Kingse. Ipak su Kingsi imali sansu za sut ili za izjednacenje ili pobedu. Ali neverovatno glupa akcija Barnsa. Svelo bi se na isto da je neko sutirao. A mogao je da bude i kos pa da se ode ili u produzetak ili da Kingsi pobede..Ja licno ne vidim zasto se stalno umanjuje igra Bogdana? Pored Hilda on je bio najbolji u ovoj utakmici a manje stetan za tim od Hilda.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Meni u celoj situaciji tokom utakmice najžalije Bjelice jer zamalo je prošao ko jadni Nurkić prošle godine, sahranio ga Lebron...
I Bogdana JER MU BARNS UNIŠTI ODLUČUJUĆI NAPAD!!!
BOGDAN BI 100% REŠIO KO PROŠLE GODINE, IŠLO GA JE, 100% BI UŠLA.

A šta reći za Lebrona?
Pričaju, Lenard najbolji? Nije više Lebron?
Ne znam baš, hajde da vidimo Lenarda u 17-toj sezoni NA OVOM NIVOU i da se nosi sa tad nekima U PRAJMU.
Mnogo je svestraniji Lebron, suludo je po meni da se priča išta drugo, i dalje je najbolji.

petarczv

pre 4 godine

Ključ pobede lejkersa su jamesova slobodna bacanja 7/7 prvi put ove sezone je imao procenat slobodnih bacanja prelo 70%...a navodno je nakbolji igrac na svetu a procenat slobodnih 64%...sramota

Pogan

pre 4 godine

Gledao sam kraj utakmice, recimo poslednjih 5min. Za to vreme od Barnsa sam video sledece:
-sut i popijenu bananu preko DVA igraca sa poludistance, dok Bogdan mase sam na trojci
-bespotreban faul na Lebronu 5sec pre kraja
-tragikomediju poslednjeg napada i laznog urucenja, i jos jednu popijenu bananu

On, Badi i Fox imaju kriminalnu kosarkasku (ne)inteligenciju. Od toga se moze Foxu oprostiti jer je jos mlad i igra na osetljivoj poziciji...

Vladimir

pre 4 godine

18 poena... pa to svet nije video... u top 3 beka lige... Šalu na stranu, odličan je Bogdan ali ovakvo loženje raje mislim da i njega nervira... Do poslednja 3 minuta imao je jedva 10p za ceo meč..

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Ova utakmica me podsetila na ono što je KOŠARKA I BILA pre.
ODBRANA, SMISLENI NAPADI, a ne silovanje ( bilo ga je ali od pojedinaca ).

Lejkersi se moraju pohvaliti, Vogel je odbranu postavio, PRŠTI, najbolja su odbrana lige trenutno

slaviša šmigič

pre 4 godine

početak pokazuje šta ovde sudije nežele videti labron djejms nespretan pravi prvo 3 korake zaustavlja se i opet pravi korak kako bi bacio pa to je sramota a onda bi neki voleli,da ga porede sa neverovatnim majklom djordanom čovek nezna,da hoda kad primi loptu daleko od koša.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Strašna odbrana zbog njegove odbrane je bjelica popio poster jer ga je covek od 35 godina pretrcao kao da bogdan ima 35 a lebron 27...pravite od bogdana lebrona aa decko imao 18pts... Toliko poena svako vece da na desetine igraca u nba...
(petarczv, 16. novembar 2019 09:34)


Da, dao je 18 poena ali je DAO SVE KLAČ ŠUTEVE.
Barns mu uništio poslednji odlučujući napad pritom

живац

pre 4 godine

@драган борча
није тако било. брнџа дејвиса на барнсу на крају чиста као суза. барнс је био потпуно ван елемента и покушавао да ради ствари које не зна, а хилд стандардно доносио идиотске одлуке (типа шут преко дејвиса и још једног играча из дриблинга са 9 метара од коша). леброн радио шта је хтео. пребио је сакраментове играче у нападу више него што већина бије у одбрани. зверина. онда боцне тројку са 9 метара. он и од каруза направи да буде претња по кош. превише га се плаше играчи и респектују га. холмс га је једном одвалио, после му се извињавао пола сата. чему то? ја поштујем лебронов стил да уноси одбрану у кош. што не би кад је коњина. може му се. али не разумем што га онда не пребију сваки пут кад проба, па би се размислио. чему страх да се не увреди краљ? бади хилд је тек прича... провоцира леброна док изводи бацања, а после му се склања. шта га вређаш као сељак. боље дођи једном - два пута на удвајање, наорави јак фаул... значиће више него труле форе. леброн те дебилизме и не слуша.
прави наслов - богдан није могао сам против леброна и дејвиса. реално није могао. то је то.

111

pre 4 godine

Кад се каже бриљирао за 37 минута, очекује се 30+ поена за дату минутажу, а не 18 поена. Што је за нпр Јокића просек и мало испод просека.
Престаните више да од Богдана правите играчину у НБА кад је просек. Треба да му свака утакмица буде 25+ уз редовну дабл-дабл статистику да би се рекло да он бриљира.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Хаџи, 16. novembar 2019 08:34)

Zato je Jokic u prosloj utakmici briljirao jer je dao 20 kosava a Bogdan ne briljira sa 18 koseva i 5 asistencija? To si hteo da kazes? Jedan Dejvis je postigao 17 poena?I verovatno Bogdan u prosloj utakmici nije briljirao sa 25 koseva, jel tako? Hild je najplaceniji igrac Kingsa i on mora da ima na svakoj utakmici prosek od 25 plus koseva. Zato su Kingsi ovu izgubili. Ne zbog poslednjeg napada Barnsa. A Bogdan je odigrao odlicno. Cak i limitirani Jogi, je dao 14 koseva i onda poslednji napad na Barnsa? 9 koseva na celoj utakmici??

petarczv

pre 4 godine

Btw, ko je gledao video je odličnu odbranu Bogdana na Lebronu. Jeste ubacio 29, ali mogao je 40+ kad uđe u ritam. Bogdan mu je smetao poprilično, dok je Džozefa prolazio kako je hteo. I Bogdanova trojka preko ruke koja je zadržala Kingse u igri + dva polaganja nakon toga i slobodno... Zaslužili su Kingsi ovu pobedu odličnom odbranom i timskom igrom. Realno Lejkersima su ovo dobili KCP i Dejvisova odbrana na Bogdanu u reketu i blok Barnsa u onom poslednjem napadu. Baš šteta, a beše utakmica visoke tenzije. :D
(Aleks, 16. novembar 2019 08:23)

Strašna odbrana zbog njegove odbrane je bjelica popio poster jer ga je covek od 35 godina pretrcao kao da bogdan ima 35 a lebron 27...pravite od bogdana lebrona aa decko imao 18pts... Toliko poena svako vece da na desetine igraca u nba...

Nly

pre 4 godine

Bogdanu svaka čast, ali kad pročitam u komentaru da je među 3 beka u ligi ili da bi u svakom timu bio starter, odmah lupam minus. Pa zar iko normalan misli da bi Bogdan u ovom trenutku igrao ispred Mekaluma, Bukera, Kleja Tompsona da je zdrav.. Isto i ovom dnevnom dozi prvo lupim minus pa pročitam komentar, zato što kampuje u komentarima.

petarczv

pre 4 godine

Zato je Jokic u prosloj utakmici briljirao jer je dao 20 kosava a Bogdan ne briljira sa 18 koseva i 5 asistencija? To si hteo da kazes? Jedan Dejvis je postigao 17 poena?I verovatno Bogdan u prosloj utakmici nije briljirao sa 25 koseva, jel tako? Hild je najplaceniji igrac Kingsa i on mora da ima na svakoj utakmici prosek od 25 plus koseva. Zato su Kingsi ovu izgubili. 9 koseva na celoj utakmici??
(111, 16. novembar 2019 09:24)

Ala si kontradiktoran pa limitirani jogi kako si ga nazvao je dao samo 4p manje od bogdana a odigrao je 8 minuta manje...

A jokic kad je dao 20p imao je i 14 skokova i 6ass to je mnogo ali mnogo bolji ucinak za 13 skokova...

Lav Lazo

pre 4 godine

@Vuki
Sve b? ok u tvom komentaru do onog cuvenog 'zivi bili pa videli'. E, ako nesto umanjuje kredibilitet komentatora, onda je to ta cuvena recenica.

Jezekilj

pre 4 godine

Ljudi, šta se dešava!!
petarczv pohvalio LeBrona!!!

Ovo neće izdobriti nikako, crno nam se piše.
Zapisao sam datum da ga imam u arhivi.

Nek nam je Bog na pomoći svima!

Vlad Rad

pre 4 godine

Sta kaže ovaj Hadži, Bogdan mora svaki meč preko 25 poena i 10 asista da bi se reklo da briljira...
E pa stvarno ne postoji čovek sa višom lestvicom od Bogija.. A još zanimljivije je da mu tu lestvicu postavljaju ljudi koji ka smatraju prevarom od igrača...
Čist primer šizofrenije mozga.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Pa nema 40 godina
(NebaCar, 16. novembar 2019 09:13)

Ali je u 17-toj sezoni.
Činjenica da ovo praktično niko u toj sezoni NBA nije radio

petarczv

pre 4 godine

A šta reći za Lebrona?
Pričaju, Lenard najbolji? Nije više Lebron?
Ne znam baš, hajde da vidimo Lenarda u 17-toj sezoni NA OVOM NIVOU i da se nosi sa tad nekima U PRAJMU.
Mnogo je svestraniji Lebron, suludo je po meni da se priča išta drugo, i dalje je najbolji.
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 16. novembar 2019 09:05)

Pa videsmo ih u direktnom okrsaju u prvom kolu pala berba usiju, lenard 30p od toga 10 u poslednjoj četvrtini dok je james imao 18 od toga samo 2 u poslednjoj... Tako da jasno je ko je najbolji... A uskoro cemo ih opet gledati pa ćemo videti...

Hm

pre 4 godine

Dobro, Bogdan jeste fino odigrao ali, vi koji ste gledali, ne zaboravite onu jako vaznu loptu koju je izgubio pred kraj, kada je krenuo na kos, isprecio mu se Dejvis, a Bogdan bez veze bacio loptu nazad i omogucio Lejkerdima lak kos. Mogli su Kingsi da dobiju, steta sto nisu. Inace, za mene, momenat utakmice...kada je neko, da li Bogdan, malo dokacio "kralja' po nadlaktici - tricepsu, a "kralj" samo sto nije otisao u bolnicu. Nije bilo bas nista na ruci, al' eto, kada je poceo da drami, ona jadna kineskinja, sta ce, morala je da se pravi da mu "sanira junacku ranu". :D

Aleks

pre 4 godine

Ljudi koji pričaju da je trebalo da da 25+ poena pa da ga se pohvali očigledno nisu gledali utakmicu. Bogdan je celo prvo poluvreme bio prilepak Lebronu. Čim se odlepe Lejkersi na 5-6 i LBJ asistira ili da poene, ulazio je i bio mu čuvar. Smenjivao se sa Džozefom ali je on rupa u odbrani i Bogdan je čvršći. Vijao ga je po terenu non stop i zato je samo asistirao tokom prvog poluvremena, a ima i jedno 5-6 nerealizovanih asistencija. Grešio jeste, u započinjanju napada kad meni srce stane jer mislim da će biti izgubljena lopta, ali ne znam ko može čuvati Lebrona. Pred kraj ga je odmenio Barns i zabio je tih 7 vezanih poena. Odlično raspoređeni zadaci u timu Kingsa, ko god da ih je odredio.

Radojica

pre 4 godine

Za sada deluje da su na zapadu najozbiljije ekipe za zavrsnicu oba kluba iz LA i Juta. Hjuston nece nista uraditi u PO,standardno s dva silovatelja lopte,Denver mislim da ne moze dalje od nekog polufinala,bar ne ove godine. Ipak su prejaki Klipersi i Lejkersi. Toronto najprijatnije iznenadjenje,8-3 a fali im pola ekipe. Brat Siakam izrasta u superstara,nece se niko naigrati protiv njih. Da se Anunobi nije povredio,dobili bi i Kliperse i Lejkerse back to back. Verujem veceras da dobijaju Dalas u gostima.

NebaCar

pre 4 godine

Što niste napisali da je LeBron sa 34 godine osramotio Bjelicu i Bogdana monstruoznim jednoručnim posterom?
(borat, 16. novembar 2019 08:41)

Pa nema 40 godina

Sale#4

pre 4 godine

@hm Vidis kako spinujes. Jeste Bogdan izgubio tu loptu, ali Lejkersi nisu poentirali iz tog napada. Izgubio je loptu iz razloga sto je pokusao da navuce na fintu Dejvisa, koji je ipak u 5 najboljih igraca lige.

Dragan Feliks

pre 4 godine

Po svoj prilici Bogdanoviću će se isplatiti rizik sa (ne) prihvatanjem ponude Kingsa. Poslednjih nekoliko utakmica igra gotovo na nivou franšiznog igrača. Ukoliko nastavi sa ovakvim igrama bar do povratka Foxa sigurno će dobiti unosniju ponudu nekog drugog kluba sa povoljnijim igračkim statusom prve ili druge violine. Šta će Kingsi tada uraditi videćemo, ali verovatnije da će otići obzirom na visinu ugovora Barnsa i Hilda i ono što će verovatno ponuditi Foxu i Begliju. Do tada neka ga zdravlje služi.

Vuki

pre 4 godine

Gledajući na koji način Bogdan dolazi do koševa, mogu jedino da tugujem što se nalazi u ovakvom egocentričnom timu. Sa ovom formom bio bi u startnih 5 u bilo kom timu u ligi, a imao bi sigurno 10 poena više u proseku da ne mora svaki poen sam da izgradi i da igra po 38 umesto 28 minuta u igri. Lično, ja bih ga najradije gledao u Denveru, ali i u Niksima, jer imaju jako mlad i talentovan tim i odličnog centra Robinsona koji će tek pokazati kakav je igrač. Verovatno najkompletniji mladi centar u ligi. Nikome ne želim povrede, ali ako je neko morao da ispadne iz rotacije, šteta je što to nije Hild nego Fox. Foxa će možda neko i obuzdati, a Hild je čovek koji vidi samo koš i ništa više. Kod prve Bogdanove trojke dao mu je loptu i držao ispružene ruke čekajući je nazad. Da je znao da će Bogdan šutnuti i pogoditi, ne bi mu je dao, nema tih para. Sa ovakvim partijama, Bogdan je sve bliži all staru. Samopouzdanje mu je poraslo, gori od želje i sad će ovo delovati pretenciozno, ali očekujem da će na nekom od narednih mečeva sigurno odigrati sa 30+ poena. Živi bili pa videli.

JPR24

pre 4 godine

Kakva zadnja akcija , na Barnsa ! Veću glupost nisam odavno video. Jeste da su ga dotakli, ali šta su očekivali. Pa ideš na šut, a ne ovu budalastinu !

Sale#4

pre 4 godine

Ne mogu da opisem kolicinu frustriranosti izazvanu niskim kosarkaskim IQ Badija Hilda i mogu Barnsa da dodam opusteno. Minut do kraja, 2 za LAL, Hild sutira trojku u petoj sek napada i promasuje konstrukciju kosa?! Napad pre toga iz ceonog auta daje loptu igracu Lejkersa u ruke?!?! Barns fintira urucenje Bogdanu poslednji napad i saplete se i padne!!!!! Bjelica je bio dosta dobar danas. A Bogdan...covek je vezao 7 poena u poslednja dva minuta utakmice i to sva tri suta preko ruke, zaista je izrastao u ozbiljnog kosarkasa. Steta sto nije sutnuo poslednji napad. P.S. Imao je i on jednu gresku u poslednjem min kad Davis nije naseo na fintu, ali nisu LAL dali kos iz tog napada.

Bogi Bomb

pre 4 godine

Sad je jasno da je trener Volton, taj mahač peškirom i grejač klupe dvehiljatih koji je u NBA igrao samo zahvaljujući svom ocu Bilu, namerno naredio glupu akciju za Barnsov ulaz, a Barns nije prodoran igrač nikad bio, što svako zna, a sve zato što se bojao da će Bogdan dati trojku i pobediti Lejkerse kao što je i prošle ili pretprošle sezone uradio i tako verovatno postati novi vođa Kingsa.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sramota kako se guraju Lejkersi. Prvo tiki taka faul Lebronu, a onda ne daju Bogdanu dodatno, pa onda na kraju cista 2 faula nad Barnsom. I protiv Dalasa sudije ostale slepe na prljave igre Lejkersa na kraju. Bogdan zadnjih 4 min nestvaran. Ulazi na Dejvisa sa neverovatnim lukom postize kos, krade Lebronu loptu, deli lucidan pas, spucao par trojki. Doktor kosarke. Ova povreda Foxa ce mu nabiti cenu na preko 100 miliona. Steta, em sudije em ovi drugi upropastise. Badi 5 izgubljenih i to pred kraj par. Trebao je sam resavati sa 8.5 metara, ali nesebican i odlicno proturio ali Lebron i Dejvis cisti faulovi koji se ne sviraju...

Gde ja živim

pre 4 godine

E moj Harisone. Bazen nisi mogao da pogodiš, a oćeš da se zabijaš u gomilu. Doduše nisu ni ostali bili mnogo bolji. Mnogo bunarenja, prosutih napada u poslednjoj četvrtini na gluposti. Moglo je ovo da se dobije. Boki pristojan, imao je fantastičan nalet pred kraj, ponadao sam se da bi mogao opet da bude meč viner, taman bi bilo za još jednu 20+ partiju, ali nije moglo. Kralj odneo prevagu na kraju. Šteta. Idemo momci dalje, samo igrajte.

Хаџи

pre 4 godine

Кад се каже бриљирао за 37 минута, очекује се 30+ поена за дату минутажу, а не 18 поена. Што је за нпр Јокића просек и мало испод просека.
Престаните више да од Богдана правите играчину у НБА кад је просек. Треба да му свака утакмица буде 25+ уз редовну дабл-дабл статистику да би се рекло да он бриљира.

Aleks

pre 4 godine

Pa mogao je da mu je Barns samo prosledio taj pas za trojku. To je verovatno i bio dogovor sa TO jer je Bogdan ušao sa šmekerskim izrazom na licu. :D Nego su znali da će ga LAL braniti jer ih je već jednom ukanalio trojkom, pa su fintirali da Bogdan izvede Barnsu. A Barns ko Barns je uprskao napad...

Dragan-Borca

pre 4 godine

obrni okreni LBJ je madju najboljima svih vremena, zao mi je bjelice jer je pretrpio traumu...
 (crnogorac, 16. novembar 2019 08:17) 

# Link komentara

Ma bas je pretrpio traumu, ocesao ga malo. Ko pecinski covek zvera u njega. Nisam ni najmanje rasista ali ti crnci su tesko egomanijaci sa valjda nekakvim kompleksima da se dokazuju. Retko koji Evropljanin ce to uraditi. Teska paljevina. Spasle ga sudije i Koldvel Poup.

Aleks

pre 4 godine

Btw, ko je gledao video je odličnu odbranu Bogdana na Lebronu. Jeste ubacio 29, ali mogao je 40+ kad uđe u ritam. Bogdan mu je smetao poprilično, dok je Džozefa prolazio kako je hteo. I Bogdanova trojka preko ruke koja je zadržala Kingse u igri + dva polaganja nakon toga i slobodno... Zaslužili su Kingsi ovu pobedu odličnom odbranom i timskom igrom. Realno Lejkersima su ovo dobili KCP i Dejvisova odbrana na Bogdanu u reketu i blok Barnsa u onom poslednjem napadu. Baš šteta, a beše utakmica visoke tenzije. :D

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Bio je fenomenalan.Završnicu sam baš i gledao.Na 95:90 za LAL daje 5 poena...I zadnja 2 .Jedini strelac u zadnje 3 min.meča za Sakramento...4 top utakmica Bogdana..Gde su hejteri??!??

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Bio je fenomenalan.Završnicu sam baš i gledao.Na 95:90 za LAL daje 5 poena...I zadnja 2 .Jedini strelac u zadnje 3 min.meča za Sakramento...4 top utakmica Bogdana..Gde su hejteri??!??

Aleks

pre 4 godine

Btw, ko je gledao video je odličnu odbranu Bogdana na Lebronu. Jeste ubacio 29, ali mogao je 40+ kad uđe u ritam. Bogdan mu je smetao poprilično, dok je Džozefa prolazio kako je hteo. I Bogdanova trojka preko ruke koja je zadržala Kingse u igri + dva polaganja nakon toga i slobodno... Zaslužili su Kingsi ovu pobedu odličnom odbranom i timskom igrom. Realno Lejkersima su ovo dobili KCP i Dejvisova odbrana na Bogdanu u reketu i blok Barnsa u onom poslednjem napadu. Baš šteta, a beše utakmica visoke tenzije. :D

Dragan Feliks

pre 4 godine

Po svoj prilici Bogdanoviću će se isplatiti rizik sa (ne) prihvatanjem ponude Kingsa. Poslednjih nekoliko utakmica igra gotovo na nivou franšiznog igrača. Ukoliko nastavi sa ovakvim igrama bar do povratka Foxa sigurno će dobiti unosniju ponudu nekog drugog kluba sa povoljnijim igračkim statusom prve ili druge violine. Šta će Kingsi tada uraditi videćemo, ali verovatnije da će otići obzirom na visinu ugovora Barnsa i Hilda i ono što će verovatno ponuditi Foxu i Begliju. Do tada neka ga zdravlje služi.

Aleks

pre 4 godine

Pa mogao je da mu je Barns samo prosledio taj pas za trojku. To je verovatno i bio dogovor sa TO jer je Bogdan ušao sa šmekerskim izrazom na licu. :D Nego su znali da će ga LAL braniti jer ih je već jednom ukanalio trojkom, pa su fintirali da Bogdan izvede Barnsu. A Barns ko Barns je uprskao napad...

Gde ja živim

pre 4 godine

E moj Harisone. Bazen nisi mogao da pogodiš, a oćeš da se zabijaš u gomilu. Doduše nisu ni ostali bili mnogo bolji. Mnogo bunarenja, prosutih napada u poslednjoj četvrtini na gluposti. Moglo je ovo da se dobije. Boki pristojan, imao je fantastičan nalet pred kraj, ponadao sam se da bi mogao opet da bude meč viner, taman bi bilo za još jednu 20+ partiju, ali nije moglo. Kralj odneo prevagu na kraju. Šteta. Idemo momci dalje, samo igrajte.

Sale#4

pre 4 godine

Ne mogu da opisem kolicinu frustriranosti izazvanu niskim kosarkaskim IQ Badija Hilda i mogu Barnsa da dodam opusteno. Minut do kraja, 2 za LAL, Hild sutira trojku u petoj sek napada i promasuje konstrukciju kosa?! Napad pre toga iz ceonog auta daje loptu igracu Lejkersa u ruke?!?! Barns fintira urucenje Bogdanu poslednji napad i saplete se i padne!!!!! Bjelica je bio dosta dobar danas. A Bogdan...covek je vezao 7 poena u poslednja dva minuta utakmice i to sva tri suta preko ruke, zaista je izrastao u ozbiljnog kosarkasa. Steta sto nije sutnuo poslednji napad. P.S. Imao je i on jednu gresku u poslednjem min kad Davis nije naseo na fintu, ali nisu LAL dali kos iz tog napada.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sramota kako se guraju Lejkersi. Prvo tiki taka faul Lebronu, a onda ne daju Bogdanu dodatno, pa onda na kraju cista 2 faula nad Barnsom. I protiv Dalasa sudije ostale slepe na prljave igre Lejkersa na kraju. Bogdan zadnjih 4 min nestvaran. Ulazi na Dejvisa sa neverovatnim lukom postize kos, krade Lebronu loptu, deli lucidan pas, spucao par trojki. Doktor kosarke. Ova povreda Foxa ce mu nabiti cenu na preko 100 miliona. Steta, em sudije em ovi drugi upropastise. Badi 5 izgubljenih i to pred kraj par. Trebao je sam resavati sa 8.5 metara, ali nesebican i odlicno proturio ali Lebron i Dejvis cisti faulovi koji se ne sviraju...

Vuki

pre 4 godine

Gledajući na koji način Bogdan dolazi do koševa, mogu jedino da tugujem što se nalazi u ovakvom egocentričnom timu. Sa ovom formom bio bi u startnih 5 u bilo kom timu u ligi, a imao bi sigurno 10 poena više u proseku da ne mora svaki poen sam da izgradi i da igra po 38 umesto 28 minuta u igri. Lično, ja bih ga najradije gledao u Denveru, ali i u Niksima, jer imaju jako mlad i talentovan tim i odličnog centra Robinsona koji će tek pokazati kakav je igrač. Verovatno najkompletniji mladi centar u ligi. Nikome ne želim povrede, ali ako je neko morao da ispadne iz rotacije, šteta je što to nije Hild nego Fox. Foxa će možda neko i obuzdati, a Hild je čovek koji vidi samo koš i ništa više. Kod prve Bogdanove trojke dao mu je loptu i držao ispružene ruke čekajući je nazad. Da je znao da će Bogdan šutnuti i pogoditi, ne bi mu je dao, nema tih para. Sa ovakvim partijama, Bogdan je sve bliži all staru. Samopouzdanje mu je poraslo, gori od želje i sad će ovo delovati pretenciozno, ali očekujem da će na nekom od narednih mečeva sigurno odigrati sa 30+ poena. Živi bili pa videli.

живац

pre 4 godine

@драган борча
није тако било. брнџа дејвиса на барнсу на крају чиста као суза. барнс је био потпуно ван елемента и покушавао да ради ствари које не зна, а хилд стандардно доносио идиотске одлуке (типа шут преко дејвиса и још једног играча из дриблинга са 9 метара од коша). леброн радио шта је хтео. пребио је сакраментове играче у нападу више него што већина бије у одбрани. зверина. онда боцне тројку са 9 метара. он и од каруза направи да буде претња по кош. превише га се плаше играчи и респектују га. холмс га је једном одвалио, после му се извињавао пола сата. чему то? ја поштујем лебронов стил да уноси одбрану у кош. што не би кад је коњина. може му се. али не разумем што га онда не пребију сваки пут кад проба, па би се размислио. чему страх да се не увреди краљ? бади хилд је тек прича... провоцира леброна док изводи бацања, а после му се склања. шта га вређаш као сељак. боље дођи једном - два пута на удвајање, наорави јак фаул... значиће више него труле форе. леброн те дебилизме и не слуша.
прави наслов - богдан није могао сам против леброна и дејвиса. реално није могао. то је то.

Vlad Rad

pre 4 godine

Sta kaže ovaj Hadži, Bogdan mora svaki meč preko 25 poena i 10 asista da bi se reklo da briljira...
E pa stvarno ne postoji čovek sa višom lestvicom od Bogija.. A još zanimljivije je da mu tu lestvicu postavljaju ljudi koji ka smatraju prevarom od igrača...
Čist primer šizofrenije mozga.

Bogi Bomb

pre 4 godine

Sad je jasno da je trener Volton, taj mahač peškirom i grejač klupe dvehiljatih koji je u NBA igrao samo zahvaljujući svom ocu Bilu, namerno naredio glupu akciju za Barnsov ulaz, a Barns nije prodoran igrač nikad bio, što svako zna, a sve zato što se bojao da će Bogdan dati trojku i pobediti Lejkerse kao što je i prošle ili pretprošle sezone uradio i tako verovatno postati novi vođa Kingsa.

Pogan

pre 4 godine

Gledao sam kraj utakmice, recimo poslednjih 5min. Za to vreme od Barnsa sam video sledece:
-sut i popijenu bananu preko DVA igraca sa poludistance, dok Bogdan mase sam na trojci
-bespotreban faul na Lebronu 5sec pre kraja
-tragikomediju poslednjeg napada i laznog urucenja, i jos jednu popijenu bananu

On, Badi i Fox imaju kriminalnu kosarkasku (ne)inteligenciju. Od toga se moze Foxu oprostiti jer je jos mlad i igra na osetljivoj poziciji...

Nly

pre 4 godine

Bogdanu svaka čast, ali kad pročitam u komentaru da je među 3 beka u ligi ili da bi u svakom timu bio starter, odmah lupam minus. Pa zar iko normalan misli da bi Bogdan u ovom trenutku igrao ispred Mekaluma, Bukera, Kleja Tompsona da je zdrav.. Isto i ovom dnevnom dozi prvo lupim minus pa pročitam komentar, zato što kampuje u komentarima.

Dragan-Borca

pre 4 godine

obrni okreni LBJ je madju najboljima svih vremena, zao mi je bjelice jer je pretrpio traumu...
 (crnogorac, 16. novembar 2019 08:17) 

# Link komentara

Ma bas je pretrpio traumu, ocesao ga malo. Ko pecinski covek zvera u njega. Nisam ni najmanje rasista ali ti crnci su tesko egomanijaci sa valjda nekakvim kompleksima da se dokazuju. Retko koji Evropljanin ce to uraditi. Teska paljevina. Spasle ga sudije i Koldvel Poup.

železničar

pre 4 godine

Кад се каже бриљирао за 37 минута, очекује се 30+ поена за дату минутажу, а не 18 поена. Што је за нпр Јокића просек и мало испод просека.
Престаните више да од Богдана правите играчину у НБА кад је просек. Треба да му свака утакмица буде 25+ уз редовну дабл-дабл статистику да би се рекло да он бриљира.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Хаџи, 16. novembar 2019 08:34)

Ti dečko ili ne umeš da čitaš, ili ne želiš da shvatiš šta je napisano. Da li lepo i jasno piše "Bogdan briljirao u završnici..."?
Šta ti života ti nije jasno u toj rečenici?

JPR24

pre 4 godine

Kakva zadnja akcija , na Barnsa ! Veću glupost nisam odavno video. Jeste da su ga dotakli, ali šta su očekivali. Pa ideš na šut, a ne ovu budalastinu !

Samo čovek

pre 4 godine

E ovako, posto sam gledao celu utakmicu pa da i ja kazem koju. Pre svega, Kingsi su igrali bez tri jako bitna igraca, Foxa, Beglija i Arize i opet su izgubili na jednu loptu na gostovanju Lejkersima koje su tokom celog meca sudije gurale. Svi su igrali dobro, ali u zavrsnici cesto presudjuje IQ, a kod Hilda npr je on ravan broju sobne temperature zimi. Prvo cigla u samom pocetku napada, pa poklon lopta iz auta u ruke protivnickom igracu, strasno, taj igra pas samo da bi mogao da loptu dobije nazad u boljoj poziciji. Toliko jednodimenzionalan igrac da je neverovatno, sigurno je u top 5 trojkasa u ligi, ali to je bukvalno sve sto se od njega ocekivati moze, on nije i nikad ne moze biti prvi covek fransize koja planira ozbiljan rezultat. Bogdan sjajan na kraju, nije mi jasno, Volton mu veruje ocigledno vise nego bilo kome drugom u ekipi, zasto nije bio agresivniji, igrao je poslednjih 16, 17 minuta utakmice i nije sutnuo uopste do te serije od 7 poena kad je sam stigao Lejkerse, nazalost sve poene koje postize postize iz solo akcija i mislim da bj trebao da menja ekipu, ali to je mac sa dve ostrice, morace dobro da izabere, ako ga puste Kingsi. Sakramento je dobar ove sezone, verujem da ce biti u borbi za plej of, ali mnogo mnogooo pametnije moraju da igraju ove zavrsnice. I da, treba pohvaliti Holmsa, centra koji nije bio planiran kao prva opcija, igra fenomenalno i sa velikom emergijom, koliko su izgubili sa Dedmonom toliko su da njim dobili.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Strašna odbrana zbog njegove odbrane je bjelica popio poster jer ga je covek od 35 godina pretrcao kao da bogdan ima 35 a lebron 27...pravite od bogdana lebrona aa decko imao 18pts... Toliko poena svako vece da na desetine igraca u nba...
(petarczv, 16. novembar 2019 09:34)


Da, dao je 18 poena ali je DAO SVE KLAČ ŠUTEVE.
Barns mu uništio poslednji odlučujući napad pritom

Aleks

pre 4 godine

(petarczv, 16. novembar 2019 09:34)

Sad ti je dobar Lebron? Ne znaš koga više mrziš, Lebrona ili Bogdana. Ali ipak Bogdana, dakle. Rekla sam ti da mi se ne obraćaš i da mi ne odgovaraš na komentare. Zaobiđi me, dosado pakosna.

Aleks

pre 4 godine

Ljudi koji pričaju da je trebalo da da 25+ poena pa da ga se pohvali očigledno nisu gledali utakmicu. Bogdan je celo prvo poluvreme bio prilepak Lebronu. Čim se odlepe Lejkersi na 5-6 i LBJ asistira ili da poene, ulazio je i bio mu čuvar. Smenjivao se sa Džozefom ali je on rupa u odbrani i Bogdan je čvršći. Vijao ga je po terenu non stop i zato je samo asistirao tokom prvog poluvremena, a ima i jedno 5-6 nerealizovanih asistencija. Grešio jeste, u započinjanju napada kad meni srce stane jer mislim da će biti izgubljena lopta, ali ne znam ko može čuvati Lebrona. Pred kraj ga je odmenio Barns i zabio je tih 7 vezanih poena. Odlično raspoređeni zadaci u timu Kingsa, ko god da ih je odredio.

Sale#4

pre 4 godine

@hm Vidis kako spinujes. Jeste Bogdan izgubio tu loptu, ali Lejkersi nisu poentirali iz tog napada. Izgubio je loptu iz razloga sto je pokusao da navuce na fintu Dejvisa, koji je ipak u 5 najboljih igraca lige.

železničar

pre 4 godine

Ljudi, šta se dešava!!
petarczv pohvalio LeBrona!!!

Ovo neće izdobriti nikako, crno nam se piše.
Zapisao sam datum da ga imam u arhivi.

Nek nam je Bog na pomoći svima!
(Jezekilj, 16. novembar 2019 09:46)

Pa naravno, i đavola će pohvaliti ako je u kontekstu sa Bogdanom. Jer Bogija ne može da smisli, zamisli da ti neko zatrpa koš voljenog kluba sa 123 poena... Pa uništi mu detinjstvo, kako da ga ne mrzi...

111

pre 4 godine

Ala si kontradiktoran pa limitirani jogi kako si ga nazvao je dao samo 4p manje od bogdana a odigrao je 8 minuta manje...

A jokic kad je dao 20p imao je i 14 skokova i 6ass to je mnogo ali mnogo bolji ucinak za 13 skokova...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 16. novembar 2019 09:44)


Jeste Jogi iznenadjenje za mene ali sada je dao 14 koseva i nikada vise. Sto se tice Jokica, pa covece, on je centar, normalno je da ima skokove . Nece valjda Bogdan da ih ima? Bogdan i svaki drugi bek na kraju, retko dolaze do dvocifrenog broja skokova da bi imali dabl dabl ucinak. Treba da ima 10 skokova sto je dobar prosek i za centra? Bogdan je povukao ekipu kada se odlucuje o utakmici, izjednacio rezultat i dao 7 koseva kada niko iz tima nije poentirao. Mogao si da primetis da su Kingsi prvu cetvrtinu zavrsili sa 30-20 u svoju korist. Poluvreme 50-49, cinimi se i da su Lejkersi smanjili prednost kada Bogdan nije bio u igri. Bogdan je prakticno limitirao Lebrona u prvom poluvremenu, on se nije naigrao. U drugom ga preuzimaju drugi igraci, Beli pre svega i covek je punio Kingse. Ipak su Kingsi imali sansu za sut ili za izjednacenje ili pobedu. Ali neverovatno glupa akcija Barnsa. Svelo bi se na isto da je neko sutirao. A mogao je da bude i kos pa da se ode ili u produzetak ili da Kingsi pobede..Ja licno ne vidim zasto se stalno umanjuje igra Bogdana? Pored Hilda on je bio najbolji u ovoj utakmici a manje stetan za tim od Hilda.

Radojica

pre 4 godine

Za sada deluje da su na zapadu najozbiljije ekipe za zavrsnicu oba kluba iz LA i Juta. Hjuston nece nista uraditi u PO,standardno s dva silovatelja lopte,Denver mislim da ne moze dalje od nekog polufinala,bar ne ove godine. Ipak su prejaki Klipersi i Lejkersi. Toronto najprijatnije iznenadjenje,8-3 a fali im pola ekipe. Brat Siakam izrasta u superstara,nece se niko naigrati protiv njih. Da se Anunobi nije povredio,dobili bi i Kliperse i Lejkerse back to back. Verujem veceras da dobijaju Dalas u gostima.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Meni u celoj situaciji tokom utakmice najžalije Bjelice jer zamalo je prošao ko jadni Nurkić prošle godine, sahranio ga Lebron...
I Bogdana JER MU BARNS UNIŠTI ODLUČUJUĆI NAPAD!!!
BOGDAN BI 100% REŠIO KO PROŠLE GODINE, IŠLO GA JE, 100% BI UŠLA.

A šta reći za Lebrona?
Pričaju, Lenard najbolji? Nije više Lebron?
Ne znam baš, hajde da vidimo Lenarda u 17-toj sezoni NA OVOM NIVOU i da se nosi sa tad nekima U PRAJMU.
Mnogo je svestraniji Lebron, suludo je po meni da se priča išta drugo, i dalje je najbolji.

јд123

pre 4 godine

Чудим се да нема коментара типа ”Дејвис нема појма, само 17 поена, 5 скокова и 2 асистенције, увек противнички играч поред њега има утакмицу каријере”. Хејтери, где сте? Ах, извините, ви то само пишете за Јокића :-).

Нека Богдан само настави тако и искористи одсуство Фокса. Упадљиво је да већ неколико утакмица Богдан игра завршетак. У НБА то је иначе привилегија стартера. Погледајте само Денвер. Нема везе да ли су резерве преокренуле резултат и играле одлично, на крају улазе стартери. Такође му је минутажа порасла као да је стартер.

Ја се надам неком трејду још у току сезоне. Јер, чим се врати Фокс, Богдан ће имати мању улогу. Хилда не може избацити из прве поставе, јер је потписао високи уговор, тако то функционише у НБА. Када је довођен Барнс, ја сам тада писао да ће то смањити минуте Богдану. Значи иако сада има улогу лидера, није стартер. Можда до повратка Фокса то и постане. Али када се Фокс врати, могао би једино бити стартер, када би Барнса ставили на клупу. Али то се неће десити, јер такође има велики уговор и сам изјављује да је он лидер, тако да би у том случају кварио атмосферу у екипи.

Зато би за Богдана најбоље било да се деси неки трејд. Их, када би Денвер успео да им ували Бартона за Богдана. Још ако је оно у вези повреде Мареја тачно и пропусти скоро целу сезону, имао би добру шансу чак и да после адапције буде стартер у Денверу. На почетку би стартер сигурно био Морис.

NebaCar

pre 4 godine

Što niste napisali da je LeBron sa 34 godine osramotio Bjelicu i Bogdana monstruoznim jednoručnim posterom?
(borat, 16. novembar 2019 08:41)

Pa nema 40 godina

111

pre 4 godine

Кад се каже бриљирао за 37 минута, очекује се 30+ поена за дату минутажу, а не 18 поена. Што је за нпр Јокића просек и мало испод просека.
Престаните више да од Богдана правите играчину у НБА кад је просек. Треба да му свака утакмица буде 25+ уз редовну дабл-дабл статистику да би се рекло да он бриљира.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Хаџи, 16. novembar 2019 08:34)

Zato je Jokic u prosloj utakmici briljirao jer je dao 20 kosava a Bogdan ne briljira sa 18 koseva i 5 asistencija? To si hteo da kazes? Jedan Dejvis je postigao 17 poena?I verovatno Bogdan u prosloj utakmici nije briljirao sa 25 koseva, jel tako? Hild je najplaceniji igrac Kingsa i on mora da ima na svakoj utakmici prosek od 25 plus koseva. Zato su Kingsi ovu izgubili. Ne zbog poslednjeg napada Barnsa. A Bogdan je odigrao odlicno. Cak i limitirani Jogi, je dao 14 koseva i onda poslednji napad na Barnsa? 9 koseva na celoj utakmici??

Nbalive

pre 4 godine

Lebron je sa 28g jeo za dorucak i Duranta i Kobija i sve u ligi,tako bi i Kawhija.A Kawhi sa 28g odmara svaku drugu utakmicu,King je bio 2 klase ispred svih kad je bio u prajmu,a danas sa 35g spada u top 5 igraca

petarczv

pre 4 godine

A šta reći za Lebrona?
Pričaju, Lenard najbolji? Nije više Lebron?
Ne znam baš, hajde da vidimo Lenarda u 17-toj sezoni NA OVOM NIVOU i da se nosi sa tad nekima U PRAJMU.
Mnogo je svestraniji Lebron, suludo je po meni da se priča išta drugo, i dalje je najbolji.
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 16. novembar 2019 09:05)

Pa videsmo ih u direktnom okrsaju u prvom kolu pala berba usiju, lenard 30p od toga 10 u poslednjoj četvrtini dok je james imao 18 od toga samo 2 u poslednjoj... Tako da jasno je ko je najbolji... A uskoro cemo ih opet gledati pa ćemo videti...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Ova utakmica me podsetila na ono što je KOŠARKA I BILA pre.
ODBRANA, SMISLENI NAPADI, a ne silovanje ( bilo ga je ali od pojedinaca ).

Lejkersi se moraju pohvaliti, Vogel je odbranu postavio, PRŠTI, najbolja su odbrana lige trenutno

Jezekilj

pre 4 godine

Ljudi, šta se dešava!!
petarczv pohvalio LeBrona!!!

Ovo neće izdobriti nikako, crno nam se piše.
Zapisao sam datum da ga imam u arhivi.

Nek nam je Bog na pomoći svima!

slaviša šmigič

pre 4 godine

početak pokazuje šta ovde sudije nežele videti labron djejms nespretan pravi prvo 3 korake zaustavlja se i opet pravi korak kako bi bacio pa to je sramota a onda bi neki voleli,da ga porede sa neverovatnim majklom djordanom čovek nezna,da hoda kad primi loptu daleko od koša.

Comy

pre 4 godine

Hild je isti virus ko i Fox... Nenormalno trosenje lopti do besvesti! Ne kazem da bi bez njih dvojice ostali igraci sami dobili LA, al ono je nekad mucno za gledanje, kao muva bez glave. Nije Divcu najveca greska trener, vec Luka Doncic! Zrtvovao je pakleno dobrog igraca sa drafta zbog Fox-a koji to nikad nece biti. Foxa je mogao nakon toga u neki dobar trejd i dovidjenja.

petarczv

pre 4 godine

Ključ pobede lejkersa su jamesova slobodna bacanja 7/7 prvi put ove sezone je imao procenat slobodnih bacanja prelo 70%...a navodno je nakbolji igrac na svetu a procenat slobodnih 64%...sramota

Хаџи

pre 4 godine

Кад се каже бриљирао за 37 минута, очекује се 30+ поена за дату минутажу, а не 18 поена. Што је за нпр Јокића просек и мало испод просека.
Престаните више да од Богдана правите играчину у НБА кад је просек. Треба да му свака утакмица буде 25+ уз редовну дабл-дабл статистику да би се рекло да он бриљира.

Vladimir

pre 4 godine

18 poena... pa to svet nije video... u top 3 beka lige... Šalu na stranu, odličan je Bogdan ali ovakvo loženje raje mislim da i njega nervira... Do poslednja 3 minuta imao je jedva 10p za ceo meč..

Ognjen

pre 4 godine

@Lebron je sa 28g jeo za dorucak i Duranta i Kobija i sve u ligi,tako bi i Kawhija.A Kawhi sa 28g odmara svaku drugu utakmicu,King je bio 2 klase ispred svih kad je bio u prajmu,a danas sa 35g spada u top 5 igraca
(Nbalive, 16. novembar 2019 10:24)

Jordan je i u 41 oj godini bio br.1 u celoj ligi tako da toliko od tog samoprozvanog "king" Jamesa. Sve si sam rekao

Almighty

pre 4 godine

@ PetarCZV

Dugo sam bio u dilemi koganvise hejtujes, Lebrona, ciji fan ni sam nisam, ali ga postujem, ili Bogdana... Dileme vise nema, Bogdan no1..! 😀
Bogdan je najbolji evropski bek od Danilovica i to je to, pomiri se s tim. Mani procente, mani se prica. Kada se podvuce crta, svestranost u napadu, kreativnost u igri, organizacija napada, odbrana (koju mnogi jako zanemaruju), Bogdan je najkompketniji evropski bek jos od Danilovica..! Tacka.
Nije jos uvek u top 5 bekova lige, ali top 10 je vec sada laaaagano.
Evo, nudim ti da jednu utakmicu odgledamo zajedno i da pokusam da ti malo priblizim samo igru, kako bi je konacno razumeo, onoliko koliko je volis.

Sto se tice Lebrona i guranja Lejkersa...
Drugo najvece trziste u ligi. Masina se zavrtela i 99% vec imamo projektovano finale zapada koje ce po prvi put u ligi biti sa dva tima iz istog grada.
Sudeci po sastavu ekipa i igrama koje pruzaju za sad, bice poslastica. Licno, kao fanu LAL, bice mi mucno da navijam za LAC... 🤣

Hm

pre 4 godine

Dobro, Bogdan jeste fino odigrao ali, vi koji ste gledali, ne zaboravite onu jako vaznu loptu koju je izgubio pred kraj, kada je krenuo na kos, isprecio mu se Dejvis, a Bogdan bez veze bacio loptu nazad i omogucio Lejkerdima lak kos. Mogli su Kingsi da dobiju, steta sto nisu. Inace, za mene, momenat utakmice...kada je neko, da li Bogdan, malo dokacio "kralja' po nadlaktici - tricepsu, a "kralj" samo sto nije otisao u bolnicu. Nije bilo bas nista na ruci, al' eto, kada je poceo da drami, ona jadna kineskinja, sta ce, morala je da se pravi da mu "sanira junacku ranu". :D

vince carter

pre 4 godine

@aca Vins Karter nikada nije komentarisao prelazak Davisa u LA u losem kontekstu,vec "Jedva cekam da se stvori jak tim oko Lebrona,da vidim ko ce na kraju biti prevara od igraca od njegovih saigraca" :) @Nbalive Lebron od 28 godina je pojeden za dorucak od old school igraca Mavsa..Mariona,kida i ostalih! Lebron od 28 je igrao protiv mladog Duranta. Leonard od 21 godine je zaustavio Lebrona koji je vecinu poena stavljao na Greenu i Ginobiliju i u blow out porazima..dakle Lenard od 21 godine. Kobe Bryant i Lebron nisu cuvali jedan drugog niti ga je Lebron jeo. To sto ima bolji skor je samo zbog regularnog dela sezone,da nije ispao od smesnog orlanda,lejkersi bi ih unakazili u finalu. Cavsi su 89te imali 6:0 u regularnom delu protiv Bullsa..u playoffu izgubili 2:3 kao favoriti i sa domacim terenom. Regularni deo ne znaci nista..

petarczv

pre 4 godine

Btw, ko je gledao video je odličnu odbranu Bogdana na Lebronu. Jeste ubacio 29, ali mogao je 40+ kad uđe u ritam. Bogdan mu je smetao poprilično, dok je Džozefa prolazio kako je hteo. I Bogdanova trojka preko ruke koja je zadržala Kingse u igri + dva polaganja nakon toga i slobodno... Zaslužili su Kingsi ovu pobedu odličnom odbranom i timskom igrom. Realno Lejkersima su ovo dobili KCP i Dejvisova odbrana na Bogdanu u reketu i blok Barnsa u onom poslednjem napadu. Baš šteta, a beše utakmica visoke tenzije. :D
(Aleks, 16. novembar 2019 08:23)

Strašna odbrana zbog njegove odbrane je bjelica popio poster jer ga je covek od 35 godina pretrcao kao da bogdan ima 35 a lebron 27...pravite od bogdana lebrona aa decko imao 18pts... Toliko poena svako vece da na desetine igraca u nba...

Yamac bende

pre 4 godine

Železničar, na kojoj je to utakmici Bogdan dao 123 poena? Pa to ni Čemberlen nije uspeo, on jadan samo 100. Dokle sa tim lazima?

Lav Lazo

pre 4 godine

@Vuki
Sve b? ok u tvom komentaru do onog cuvenog 'zivi bili pa videli'. E, ako nesto umanjuje kredibilitet komentatora, onda je to ta cuvena recenica.

slaviša šmigič

pre 4 godine

U početku videa se vidi kako se lebron zaustavlja nakon 3.koraka a onda uspeva da napravi i četvrti korak a sudije to nežele,da vide kao,da jim je naručeno,da moraju gledati i puštati lebronu i korake A pritom svirati nepostoječe faulove.

slaviša šmigič

pre 4 godine

gledam sad bogdana i vidim,da stvarno loše igra u odbrani pa nemože dozvoliti da djejms pored njega prodje kao,da ga nema ovde neki pominju bjelicu koji veze nema sa posterom djemsa koji je več bio u skoku iz brzine kojom je prošao pored loše odbrane bogdana a pored svega ono što danas sviraju u nba bilo bi smešno u vreme Djordana tek pri kraju karijere košarka se promenila tako,da se svira smešne faulove nad ovim igračima koji moraju,da si pune statističku kvotu kad naidje doigravanje lejkersi,če ispasti pre finala jednostavno lebron nije pravi vođa zato i nikako,da osvoji prsten iako rade sve živo kako bi ga osvojio pa skupljaju največe zvezde oko njega i opet ništa uvek jim se obija o glavu soliranje lebrona.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Pa nema 40 godina
(NebaCar, 16. novembar 2019 09:13)

Ali je u 17-toj sezoni.
Činjenica da ovo praktično niko u toj sezoni NBA nije radio

aca

pre 4 godine

kad je zvanicno potvrdjeno da Dejvis ide u LA a pola Lejkersa u NOP setite se ovde komentara kako je to najveca greska u istoriji Lejkersa. Ko god je ostavio komentar tipa "razbijace Dzejms i Dejvis sve redom" dobijao je brdo minusa i bio je ismejavan od nekog vins kartera i petraczw i slicnih kako pojma nema o kosarsi. Evo vam tabela strucnjaci.

petarczv

pre 4 godine

Zato je Jokic u prosloj utakmici briljirao jer je dao 20 kosava a Bogdan ne briljira sa 18 koseva i 5 asistencija? To si hteo da kazes? Jedan Dejvis je postigao 17 poena?I verovatno Bogdan u prosloj utakmici nije briljirao sa 25 koseva, jel tako? Hild je najplaceniji igrac Kingsa i on mora da ima na svakoj utakmici prosek od 25 plus koseva. Zato su Kingsi ovu izgubili. 9 koseva na celoj utakmici??
(111, 16. novembar 2019 09:24)

Ala si kontradiktoran pa limitirani jogi kako si ga nazvao je dao samo 4p manje od bogdana a odigrao je 8 minuta manje...

A jokic kad je dao 20p imao je i 14 skokova i 6ass to je mnogo ali mnogo bolji ucinak za 13 skokova...

železničar

pre 4 godine

Ču nijo mogao sam ali je zato lebron ladno mogao sam
(slaviša šmigič, 16. novembar 2019 13:26)

Ovo valjda ni ti sam ne možeš da dešifruješ šta znači i šta si hteo reći. Ali šta drugo očekivati od osobe koja ne razlikuje slovo đ of slova dž...

ponovo

pre 4 godine

BB +/- skor je +7, drugi najbolji posle Ferela (+9). To je postalo pravilo, BB je cesto najbolji, a skoro uvek medju top tri po ovom merilu. Ukratko, najkorisniji igrac za Sakramento, licno mislim da je sreca za njih da je Fox povredjen - za ostale povredjene je steta.

petarczv

pre 4 godine

Dugo sam bio u dilemi koganvise hejtujes, Lebrona, ciji fan ni sam nisam, ali ga postujem, ili Bogdana... Dileme vise nema, Bogdan no1..! ?
Bogdan je najbolji evropski bek od Danilovica i to je to, pomiri se s tim. Mani procente, mani se prica. Kada se podvuce crta, svestranost u napadu, kreativnost u igri, organizacija napada, odbrana (koju mnogi jako zanemaruju), Bogdan je najkompketniji evropski bek jos od Danilovica..! Tacka.
Nije jos uvek u top 5 bekova lige, ali top 10 je vec sada laaaagano.
Evo, nudim ti da jednu utakmicu odgledamo zajedno i da pokusam da ti malo priblizim samo igru, kako bi je konacno razumeo, onoliko koliko je volis.

Sto se tice Lebrona i guranja Lejkersa...
Drugo najvece trziste u ligi. Masina se zavrtela i 99% vec imamo projektovano finale zapada koje ce po prvi put u ligi biti sa dva tima iz istog grada.
Sudeci po sastavu ekipa i igrama koje pruzaju za sad, bice poslastica. Licno, kao fanu LAL, bice mi mucno da navijam za LAC... ?
(Almighty, 16. novembar 2019 14:03)

Bogdan bolji od Dončića?! Hahahaha top 10 u ligi?! Sad cu da ti nabrojim dvadeset iz glave, harden, tompson, McCollum, doncic, Mitchell, brogdon, beal, wigins, de rosan, furnije, batler, booker, haris, Richardson, de angelo russell, holidej, redik, brown, oladipo...

Almighty

pre 4 godine

P.S. @NBAlive

Lebrona u prajmu je zaustavili Kid i Teri (?!), koji su obojica za dva broja manji i po skoro 10 god stariji... Par god kasnije ga je Lenard urnisao u finalu, a Majami pregazen najvecom kos razlikom u istoriji finala..!
Toliko na temu...

Хаџи

pre 4 godine

Кад се каже бриљирао за 37 минута, очекује се 30+ поена за дату минутажу, а не 18 поена. Што је за нпр Јокића просек и мало испод просека.
Престаните више да од Богдана правите играчину у НБА кад је просек. Треба да му свака утакмица буде 25+ уз редовну дабл-дабл статистику да би се рекло да он бриљира.

petarczv

pre 4 godine

Btw, ko je gledao video je odličnu odbranu Bogdana na Lebronu. Jeste ubacio 29, ali mogao je 40+ kad uđe u ritam. Bogdan mu je smetao poprilično, dok je Džozefa prolazio kako je hteo. I Bogdanova trojka preko ruke koja je zadržala Kingse u igri + dva polaganja nakon toga i slobodno... Zaslužili su Kingsi ovu pobedu odličnom odbranom i timskom igrom. Realno Lejkersima su ovo dobili KCP i Dejvisova odbrana na Bogdanu u reketu i blok Barnsa u onom poslednjem napadu. Baš šteta, a beše utakmica visoke tenzije. :D
(Aleks, 16. novembar 2019 08:23)

Strašna odbrana zbog njegove odbrane je bjelica popio poster jer ga je covek od 35 godina pretrcao kao da bogdan ima 35 a lebron 27...pravite od bogdana lebrona aa decko imao 18pts... Toliko poena svako vece da na desetine igraca u nba...

Vladimir

pre 4 godine

18 poena... pa to svet nije video... u top 3 beka lige... Šalu na stranu, odličan je Bogdan ali ovakvo loženje raje mislim da i njega nervira... Do poslednja 3 minuta imao je jedva 10p za ceo meč..

slaviša šmigič

pre 4 godine

gledam sad bogdana i vidim,da stvarno loše igra u odbrani pa nemože dozvoliti da djejms pored njega prodje kao,da ga nema ovde neki pominju bjelicu koji veze nema sa posterom djemsa koji je več bio u skoku iz brzine kojom je prošao pored loše odbrane bogdana a pored svega ono što danas sviraju u nba bilo bi smešno u vreme Djordana tek pri kraju karijere košarka se promenila tako,da se svira smešne faulove nad ovim igračima koji moraju,da si pune statističku kvotu kad naidje doigravanje lejkersi,če ispasti pre finala jednostavno lebron nije pravi vođa zato i nikako,da osvoji prsten iako rade sve živo kako bi ga osvojio pa skupljaju največe zvezde oko njega i opet ništa uvek jim se obija o glavu soliranje lebrona.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Bio je fenomenalan.Završnicu sam baš i gledao.Na 95:90 za LAL daje 5 poena...I zadnja 2 .Jedini strelac u zadnje 3 min.meča za Sakramento...4 top utakmica Bogdana..Gde su hejteri??!??

Nbalive

pre 4 godine

Lebron je sa 28g jeo za dorucak i Duranta i Kobija i sve u ligi,tako bi i Kawhija.A Kawhi sa 28g odmara svaku drugu utakmicu,King je bio 2 klase ispred svih kad je bio u prajmu,a danas sa 35g spada u top 5 igraca

Hm

pre 4 godine

Dobro, Bogdan jeste fino odigrao ali, vi koji ste gledali, ne zaboravite onu jako vaznu loptu koju je izgubio pred kraj, kada je krenuo na kos, isprecio mu se Dejvis, a Bogdan bez veze bacio loptu nazad i omogucio Lejkerdima lak kos. Mogli su Kingsi da dobiju, steta sto nisu. Inace, za mene, momenat utakmice...kada je neko, da li Bogdan, malo dokacio "kralja' po nadlaktici - tricepsu, a "kralj" samo sto nije otisao u bolnicu. Nije bilo bas nista na ruci, al' eto, kada je poceo da drami, ona jadna kineskinja, sta ce, morala je da se pravi da mu "sanira junacku ranu". :D

petarczv

pre 4 godine

Zato je Jokic u prosloj utakmici briljirao jer je dao 20 kosava a Bogdan ne briljira sa 18 koseva i 5 asistencija? To si hteo da kazes? Jedan Dejvis je postigao 17 poena?I verovatno Bogdan u prosloj utakmici nije briljirao sa 25 koseva, jel tako? Hild je najplaceniji igrac Kingsa i on mora da ima na svakoj utakmici prosek od 25 plus koseva. Zato su Kingsi ovu izgubili. 9 koseva na celoj utakmici??
(111, 16. novembar 2019 09:24)

Ala si kontradiktoran pa limitirani jogi kako si ga nazvao je dao samo 4p manje od bogdana a odigrao je 8 minuta manje...

A jokic kad je dao 20p imao je i 14 skokova i 6ass to je mnogo ali mnogo bolji ucinak za 13 skokova...

petarczv

pre 4 godine

Ključ pobede lejkersa su jamesova slobodna bacanja 7/7 prvi put ove sezone je imao procenat slobodnih bacanja prelo 70%...a navodno je nakbolji igrac na svetu a procenat slobodnih 64%...sramota

petarczv

pre 4 godine

A šta reći za Lebrona?
Pričaju, Lenard najbolji? Nije više Lebron?
Ne znam baš, hajde da vidimo Lenarda u 17-toj sezoni NA OVOM NIVOU i da se nosi sa tad nekima U PRAJMU.
Mnogo je svestraniji Lebron, suludo je po meni da se priča išta drugo, i dalje je najbolji.
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 16. novembar 2019 09:05)

Pa videsmo ih u direktnom okrsaju u prvom kolu pala berba usiju, lenard 30p od toga 10 u poslednjoj četvrtini dok je james imao 18 od toga samo 2 u poslednjoj... Tako da jasno je ko je najbolji... A uskoro cemo ih opet gledati pa ćemo videti...

Yamac bende

pre 4 godine

Železničar, na kojoj je to utakmici Bogdan dao 123 poena? Pa to ni Čemberlen nije uspeo, on jadan samo 100. Dokle sa tim lazima?

Bogi Bomb

pre 4 godine

Sad je jasno da je trener Volton, taj mahač peškirom i grejač klupe dvehiljatih koji je u NBA igrao samo zahvaljujući svom ocu Bilu, namerno naredio glupu akciju za Barnsov ulaz, a Barns nije prodoran igrač nikad bio, što svako zna, a sve zato što se bojao da će Bogdan dati trojku i pobediti Lejkerse kao što je i prošle ili pretprošle sezone uradio i tako verovatno postati novi vođa Kingsa.

slaviša šmigič

pre 4 godine

početak pokazuje šta ovde sudije nežele videti labron djejms nespretan pravi prvo 3 korake zaustavlja se i opet pravi korak kako bi bacio pa to je sramota a onda bi neki voleli,da ga porede sa neverovatnim majklom djordanom čovek nezna,da hoda kad primi loptu daleko od koša.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sramota kako se guraju Lejkersi. Prvo tiki taka faul Lebronu, a onda ne daju Bogdanu dodatno, pa onda na kraju cista 2 faula nad Barnsom. I protiv Dalasa sudije ostale slepe na prljave igre Lejkersa na kraju. Bogdan zadnjih 4 min nestvaran. Ulazi na Dejvisa sa neverovatnim lukom postize kos, krade Lebronu loptu, deli lucidan pas, spucao par trojki. Doktor kosarke. Ova povreda Foxa ce mu nabiti cenu na preko 100 miliona. Steta, em sudije em ovi drugi upropastise. Badi 5 izgubljenih i to pred kraj par. Trebao je sam resavati sa 8.5 metara, ali nesebican i odlicno proturio ali Lebron i Dejvis cisti faulovi koji se ne sviraju...

petarczv

pre 4 godine

Dugo sam bio u dilemi koganvise hejtujes, Lebrona, ciji fan ni sam nisam, ali ga postujem, ili Bogdana... Dileme vise nema, Bogdan no1..! ?
Bogdan je najbolji evropski bek od Danilovica i to je to, pomiri se s tim. Mani procente, mani se prica. Kada se podvuce crta, svestranost u napadu, kreativnost u igri, organizacija napada, odbrana (koju mnogi jako zanemaruju), Bogdan je najkompketniji evropski bek jos od Danilovica..! Tacka.
Nije jos uvek u top 5 bekova lige, ali top 10 je vec sada laaaagano.
Evo, nudim ti da jednu utakmicu odgledamo zajedno i da pokusam da ti malo priblizim samo igru, kako bi je konacno razumeo, onoliko koliko je volis.

Sto se tice Lebrona i guranja Lejkersa...
Drugo najvece trziste u ligi. Masina se zavrtela i 99% vec imamo projektovano finale zapada koje ce po prvi put u ligi biti sa dva tima iz istog grada.
Sudeci po sastavu ekipa i igrama koje pruzaju za sad, bice poslastica. Licno, kao fanu LAL, bice mi mucno da navijam za LAC... ?
(Almighty, 16. novembar 2019 14:03)

Bogdan bolji od Dončića?! Hahahaha top 10 u ligi?! Sad cu da ti nabrojim dvadeset iz glave, harden, tompson, McCollum, doncic, Mitchell, brogdon, beal, wigins, de rosan, furnije, batler, booker, haris, Richardson, de angelo russell, holidej, redik, brown, oladipo...

Nly

pre 4 godine

Bogdanu svaka čast, ali kad pročitam u komentaru da je među 3 beka u ligi ili da bi u svakom timu bio starter, odmah lupam minus. Pa zar iko normalan misli da bi Bogdan u ovom trenutku igrao ispred Mekaluma, Bukera, Kleja Tompsona da je zdrav.. Isto i ovom dnevnom dozi prvo lupim minus pa pročitam komentar, zato što kampuje u komentarima.

Ognjen

pre 4 godine

@Lebron je sa 28g jeo za dorucak i Duranta i Kobija i sve u ligi,tako bi i Kawhija.A Kawhi sa 28g odmara svaku drugu utakmicu,King je bio 2 klase ispred svih kad je bio u prajmu,a danas sa 35g spada u top 5 igraca
(Nbalive, 16. novembar 2019 10:24)

Jordan je i u 41 oj godini bio br.1 u celoj ligi tako da toliko od tog samoprozvanog "king" Jamesa. Sve si sam rekao

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Meni u celoj situaciji tokom utakmice najžalije Bjelice jer zamalo je prošao ko jadni Nurkić prošle godine, sahranio ga Lebron...
I Bogdana JER MU BARNS UNIŠTI ODLUČUJUĆI NAPAD!!!
BOGDAN BI 100% REŠIO KO PROŠLE GODINE, IŠLO GA JE, 100% BI UŠLA.

A šta reći za Lebrona?
Pričaju, Lenard najbolji? Nije više Lebron?
Ne znam baš, hajde da vidimo Lenarda u 17-toj sezoni NA OVOM NIVOU i da se nosi sa tad nekima U PRAJMU.
Mnogo je svestraniji Lebron, suludo je po meni da se priča išta drugo, i dalje je najbolji.

vince carter

pre 4 godine

@aca Vins Karter nikada nije komentarisao prelazak Davisa u LA u losem kontekstu,vec "Jedva cekam da se stvori jak tim oko Lebrona,da vidim ko ce na kraju biti prevara od igraca od njegovih saigraca" :) @Nbalive Lebron od 28 godina je pojeden za dorucak od old school igraca Mavsa..Mariona,kida i ostalih! Lebron od 28 je igrao protiv mladog Duranta. Leonard od 21 godine je zaustavio Lebrona koji je vecinu poena stavljao na Greenu i Ginobiliju i u blow out porazima..dakle Lenard od 21 godine. Kobe Bryant i Lebron nisu cuvali jedan drugog niti ga je Lebron jeo. To sto ima bolji skor je samo zbog regularnog dela sezone,da nije ispao od smesnog orlanda,lejkersi bi ih unakazili u finalu. Cavsi su 89te imali 6:0 u regularnom delu protiv Bullsa..u playoffu izgubili 2:3 kao favoriti i sa domacim terenom. Regularni deo ne znaci nista..

Dragan-Borca

pre 4 godine

obrni okreni LBJ je madju najboljima svih vremena, zao mi je bjelice jer je pretrpio traumu...
 (crnogorac, 16. novembar 2019 08:17) 

# Link komentara

Ma bas je pretrpio traumu, ocesao ga malo. Ko pecinski covek zvera u njega. Nisam ni najmanje rasista ali ti crnci su tesko egomanijaci sa valjda nekakvim kompleksima da se dokazuju. Retko koji Evropljanin ce to uraditi. Teska paljevina. Spasle ga sudije i Koldvel Poup.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Pa nema 40 godina
(NebaCar, 16. novembar 2019 09:13)

Ali je u 17-toj sezoni.
Činjenica da ovo praktično niko u toj sezoni NBA nije radio

slaviša šmigič

pre 4 godine

U početku videa se vidi kako se lebron zaustavlja nakon 3.koraka a onda uspeva da napravi i četvrti korak a sudije to nežele,da vide kao,da jim je naručeno,da moraju gledati i puštati lebronu i korake A pritom svirati nepostoječe faulove.

Aleks

pre 4 godine

Btw, ko je gledao video je odličnu odbranu Bogdana na Lebronu. Jeste ubacio 29, ali mogao je 40+ kad uđe u ritam. Bogdan mu je smetao poprilično, dok je Džozefa prolazio kako je hteo. I Bogdanova trojka preko ruke koja je zadržala Kingse u igri + dva polaganja nakon toga i slobodno... Zaslužili su Kingsi ovu pobedu odličnom odbranom i timskom igrom. Realno Lejkersima su ovo dobili KCP i Dejvisova odbrana na Bogdanu u reketu i blok Barnsa u onom poslednjem napadu. Baš šteta, a beše utakmica visoke tenzije. :D

Vuki

pre 4 godine

Gledajući na koji način Bogdan dolazi do koševa, mogu jedino da tugujem što se nalazi u ovakvom egocentričnom timu. Sa ovom formom bio bi u startnih 5 u bilo kom timu u ligi, a imao bi sigurno 10 poena više u proseku da ne mora svaki poen sam da izgradi i da igra po 38 umesto 28 minuta u igri. Lično, ja bih ga najradije gledao u Denveru, ali i u Niksima, jer imaju jako mlad i talentovan tim i odličnog centra Robinsona koji će tek pokazati kakav je igrač. Verovatno najkompletniji mladi centar u ligi. Nikome ne želim povrede, ali ako je neko morao da ispadne iz rotacije, šteta je što to nije Hild nego Fox. Foxa će možda neko i obuzdati, a Hild je čovek koji vidi samo koš i ništa više. Kod prve Bogdanove trojke dao mu je loptu i držao ispružene ruke čekajući je nazad. Da je znao da će Bogdan šutnuti i pogoditi, ne bi mu je dao, nema tih para. Sa ovakvim partijama, Bogdan je sve bliži all staru. Samopouzdanje mu je poraslo, gori od želje i sad će ovo delovati pretenciozno, ali očekujem da će na nekom od narednih mečeva sigurno odigrati sa 30+ poena. Živi bili pa videli.

aca

pre 4 godine

kad je zvanicno potvrdjeno da Dejvis ide u LA a pola Lejkersa u NOP setite se ovde komentara kako je to najveca greska u istoriji Lejkersa. Ko god je ostavio komentar tipa "razbijace Dzejms i Dejvis sve redom" dobijao je brdo minusa i bio je ismejavan od nekog vins kartera i petraczw i slicnih kako pojma nema o kosarsi. Evo vam tabela strucnjaci.

Almighty

pre 4 godine

@ PetarCZV

Dugo sam bio u dilemi koganvise hejtujes, Lebrona, ciji fan ni sam nisam, ali ga postujem, ili Bogdana... Dileme vise nema, Bogdan no1..! 😀
Bogdan je najbolji evropski bek od Danilovica i to je to, pomiri se s tim. Mani procente, mani se prica. Kada se podvuce crta, svestranost u napadu, kreativnost u igri, organizacija napada, odbrana (koju mnogi jako zanemaruju), Bogdan je najkompketniji evropski bek jos od Danilovica..! Tacka.
Nije jos uvek u top 5 bekova lige, ali top 10 je vec sada laaaagano.
Evo, nudim ti da jednu utakmicu odgledamo zajedno i da pokusam da ti malo priblizim samo igru, kako bi je konacno razumeo, onoliko koliko je volis.

Sto se tice Lebrona i guranja Lejkersa...
Drugo najvece trziste u ligi. Masina se zavrtela i 99% vec imamo projektovano finale zapada koje ce po prvi put u ligi biti sa dva tima iz istog grada.
Sudeci po sastavu ekipa i igrama koje pruzaju za sad, bice poslastica. Licno, kao fanu LAL, bice mi mucno da navijam za LAC... 🤣

Dragan Feliks

pre 4 godine

Po svoj prilici Bogdanoviću će se isplatiti rizik sa (ne) prihvatanjem ponude Kingsa. Poslednjih nekoliko utakmica igra gotovo na nivou franšiznog igrača. Ukoliko nastavi sa ovakvim igrama bar do povratka Foxa sigurno će dobiti unosniju ponudu nekog drugog kluba sa povoljnijim igračkim statusom prve ili druge violine. Šta će Kingsi tada uraditi videćemo, ali verovatnije da će otići obzirom na visinu ugovora Barnsa i Hilda i ono što će verovatno ponuditi Foxu i Begliju. Do tada neka ga zdravlje služi.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Strašna odbrana zbog njegove odbrane je bjelica popio poster jer ga je covek od 35 godina pretrcao kao da bogdan ima 35 a lebron 27...pravite od bogdana lebrona aa decko imao 18pts... Toliko poena svako vece da na desetine igraca u nba...
(petarczv, 16. novembar 2019 09:34)


Da, dao je 18 poena ali je DAO SVE KLAČ ŠUTEVE.
Barns mu uništio poslednji odlučujući napad pritom

Comy

pre 4 godine

Hild je isti virus ko i Fox... Nenormalno trosenje lopti do besvesti! Ne kazem da bi bez njih dvojice ostali igraci sami dobili LA, al ono je nekad mucno za gledanje, kao muva bez glave. Nije Divcu najveca greska trener, vec Luka Doncic! Zrtvovao je pakleno dobrog igraca sa drafta zbog Fox-a koji to nikad nece biti. Foxa je mogao nakon toga u neki dobar trejd i dovidjenja.

Almighty

pre 4 godine

P.S. @NBAlive

Lebrona u prajmu je zaustavili Kid i Teri (?!), koji su obojica za dva broja manji i po skoro 10 god stariji... Par god kasnije ga je Lenard urnisao u finalu, a Majami pregazen najvecom kos razlikom u istoriji finala..!
Toliko na temu...

Aleks

pre 4 godine

Pa mogao je da mu je Barns samo prosledio taj pas za trojku. To je verovatno i bio dogovor sa TO jer je Bogdan ušao sa šmekerskim izrazom na licu. :D Nego su znali da će ga LAL braniti jer ih je već jednom ukanalio trojkom, pa su fintirali da Bogdan izvede Barnsu. A Barns ko Barns je uprskao napad...

Vlad Rad

pre 4 godine

Sta kaže ovaj Hadži, Bogdan mora svaki meč preko 25 poena i 10 asista da bi se reklo da briljira...
E pa stvarno ne postoji čovek sa višom lestvicom od Bogija.. A još zanimljivije je da mu tu lestvicu postavljaju ljudi koji ka smatraju prevarom od igrača...
Čist primer šizofrenije mozga.

železničar

pre 4 godine

Ljudi, šta se dešava!!
petarczv pohvalio LeBrona!!!

Ovo neće izdobriti nikako, crno nam se piše.
Zapisao sam datum da ga imam u arhivi.

Nek nam je Bog na pomoći svima!
(Jezekilj, 16. novembar 2019 09:46)

Pa naravno, i đavola će pohvaliti ako je u kontekstu sa Bogdanom. Jer Bogija ne može da smisli, zamisli da ti neko zatrpa koš voljenog kluba sa 123 poena... Pa uništi mu detinjstvo, kako da ga ne mrzi...

NebaCar

pre 4 godine

Što niste napisali da je LeBron sa 34 godine osramotio Bjelicu i Bogdana monstruoznim jednoručnim posterom?
(borat, 16. novembar 2019 08:41)

Pa nema 40 godina

111

pre 4 godine

Кад се каже бриљирао за 37 минута, очекује се 30+ поена за дату минутажу, а не 18 поена. Што је за нпр Јокића просек и мало испод просека.
Престаните више да од Богдана правите играчину у НБА кад је просек. Треба да му свака утакмица буде 25+ уз редовну дабл-дабл статистику да би се рекло да он бриљира.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Хаџи, 16. novembar 2019 08:34)

Zato je Jokic u prosloj utakmici briljirao jer je dao 20 kosava a Bogdan ne briljira sa 18 koseva i 5 asistencija? To si hteo da kazes? Jedan Dejvis je postigao 17 poena?I verovatno Bogdan u prosloj utakmici nije briljirao sa 25 koseva, jel tako? Hild je najplaceniji igrac Kingsa i on mora da ima na svakoj utakmici prosek od 25 plus koseva. Zato su Kingsi ovu izgubili. Ne zbog poslednjeg napada Barnsa. A Bogdan je odigrao odlicno. Cak i limitirani Jogi, je dao 14 koseva i onda poslednji napad na Barnsa? 9 koseva na celoj utakmici??

јд123

pre 4 godine

Чудим се да нема коментара типа ”Дејвис нема појма, само 17 поена, 5 скокова и 2 асистенције, увек противнички играч поред њега има утакмицу каријере”. Хејтери, где сте? Ах, извините, ви то само пишете за Јокића :-).

Нека Богдан само настави тако и искористи одсуство Фокса. Упадљиво је да већ неколико утакмица Богдан игра завршетак. У НБА то је иначе привилегија стартера. Погледајте само Денвер. Нема везе да ли су резерве преокренуле резултат и играле одлично, на крају улазе стартери. Такође му је минутажа порасла као да је стартер.

Ја се надам неком трејду још у току сезоне. Јер, чим се врати Фокс, Богдан ће имати мању улогу. Хилда не може избацити из прве поставе, јер је потписао високи уговор, тако то функционише у НБА. Када је довођен Барнс, ја сам тада писао да ће то смањити минуте Богдану. Значи иако сада има улогу лидера, није стартер. Можда до повратка Фокса то и постане. Али када се Фокс врати, могао би једино бити стартер, када би Барнса ставили на клупу. Али то се неће десити, јер такође има велики уговор и сам изјављује да је он лидер, тако да би у том случају кварио атмосферу у екипи.

Зато би за Богдана најбоље било да се деси неки трејд. Их, када би Денвер успео да им ували Бартона за Богдана. Још ако је оно у вези повреде Мареја тачно и пропусти скоро целу сезону, имао би добру шансу чак и да после адапције буде стартер у Денверу. На почетку би стартер сигурно био Морис.

Gde ja živim

pre 4 godine

E moj Harisone. Bazen nisi mogao da pogodiš, a oćeš da se zabijaš u gomilu. Doduše nisu ni ostali bili mnogo bolji. Mnogo bunarenja, prosutih napada u poslednjoj četvrtini na gluposti. Moglo je ovo da se dobije. Boki pristojan, imao je fantastičan nalet pred kraj, ponadao sam se da bi mogao opet da bude meč viner, taman bi bilo za još jednu 20+ partiju, ali nije moglo. Kralj odneo prevagu na kraju. Šteta. Idemo momci dalje, samo igrajte.

JPR24

pre 4 godine

Kakva zadnja akcija , na Barnsa ! Veću glupost nisam odavno video. Jeste da su ga dotakli, ali šta su očekivali. Pa ideš na šut, a ne ovu budalastinu !

Samo čovek

pre 4 godine

E ovako, posto sam gledao celu utakmicu pa da i ja kazem koju. Pre svega, Kingsi su igrali bez tri jako bitna igraca, Foxa, Beglija i Arize i opet su izgubili na jednu loptu na gostovanju Lejkersima koje su tokom celog meca sudije gurale. Svi su igrali dobro, ali u zavrsnici cesto presudjuje IQ, a kod Hilda npr je on ravan broju sobne temperature zimi. Prvo cigla u samom pocetku napada, pa poklon lopta iz auta u ruke protivnickom igracu, strasno, taj igra pas samo da bi mogao da loptu dobije nazad u boljoj poziciji. Toliko jednodimenzionalan igrac da je neverovatno, sigurno je u top 5 trojkasa u ligi, ali to je bukvalno sve sto se od njega ocekivati moze, on nije i nikad ne moze biti prvi covek fransize koja planira ozbiljan rezultat. Bogdan sjajan na kraju, nije mi jasno, Volton mu veruje ocigledno vise nego bilo kome drugom u ekipi, zasto nije bio agresivniji, igrao je poslednjih 16, 17 minuta utakmice i nije sutnuo uopste do te serije od 7 poena kad je sam stigao Lejkerse, nazalost sve poene koje postize postize iz solo akcija i mislim da bj trebao da menja ekipu, ali to je mac sa dve ostrice, morace dobro da izabere, ako ga puste Kingsi. Sakramento je dobar ove sezone, verujem da ce biti u borbi za plej of, ali mnogo mnogooo pametnije moraju da igraju ove zavrsnice. I da, treba pohvaliti Holmsa, centra koji nije bio planiran kao prva opcija, igra fenomenalno i sa velikom emergijom, koliko su izgubili sa Dedmonom toliko su da njim dobili.

železničar

pre 4 godine

Кад се каже бриљирао за 37 минута, очекује се 30+ поена за дату минутажу, а не 18 поена. Што је за нпр Јокића просек и мало испод просека.
Престаните више да од Богдана правите играчину у НБА кад је просек. Треба да му свака утакмица буде 25+ уз редовну дабл-дабл статистику да би се рекло да он бриљира.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Хаџи, 16. novembar 2019 08:34)

Ti dečko ili ne umeš da čitaš, ili ne želiš da shvatiš šta je napisano. Da li lepo i jasno piše "Bogdan briljirao u završnici..."?
Šta ti života ti nije jasno u toj rečenici?

ponovo

pre 4 godine

BB +/- skor je +7, drugi najbolji posle Ferela (+9). To je postalo pravilo, BB je cesto najbolji, a skoro uvek medju top tri po ovom merilu. Ukratko, najkorisniji igrac za Sakramento, licno mislim da je sreca za njih da je Fox povredjen - za ostale povredjene je steta.

Sale#4

pre 4 godine

Ne mogu da opisem kolicinu frustriranosti izazvanu niskim kosarkaskim IQ Badija Hilda i mogu Barnsa da dodam opusteno. Minut do kraja, 2 za LAL, Hild sutira trojku u petoj sek napada i promasuje konstrukciju kosa?! Napad pre toga iz ceonog auta daje loptu igracu Lejkersa u ruke?!?! Barns fintira urucenje Bogdanu poslednji napad i saplete se i padne!!!!! Bjelica je bio dosta dobar danas. A Bogdan...covek je vezao 7 poena u poslednja dva minuta utakmice i to sva tri suta preko ruke, zaista je izrastao u ozbiljnog kosarkasa. Steta sto nije sutnuo poslednji napad. P.S. Imao je i on jednu gresku u poslednjem min kad Davis nije naseo na fintu, ali nisu LAL dali kos iz tog napada.

Aleks

pre 4 godine

Ljudi koji pričaju da je trebalo da da 25+ poena pa da ga se pohvali očigledno nisu gledali utakmicu. Bogdan je celo prvo poluvreme bio prilepak Lebronu. Čim se odlepe Lejkersi na 5-6 i LBJ asistira ili da poene, ulazio je i bio mu čuvar. Smenjivao se sa Džozefom ali je on rupa u odbrani i Bogdan je čvršći. Vijao ga je po terenu non stop i zato je samo asistirao tokom prvog poluvremena, a ima i jedno 5-6 nerealizovanih asistencija. Grešio jeste, u započinjanju napada kad meni srce stane jer mislim da će biti izgubljena lopta, ali ne znam ko može čuvati Lebrona. Pred kraj ga je odmenio Barns i zabio je tih 7 vezanih poena. Odlično raspoređeni zadaci u timu Kingsa, ko god da ih je odredio.

Radojica

pre 4 godine

Za sada deluje da su na zapadu najozbiljije ekipe za zavrsnicu oba kluba iz LA i Juta. Hjuston nece nista uraditi u PO,standardno s dva silovatelja lopte,Denver mislim da ne moze dalje od nekog polufinala,bar ne ove godine. Ipak su prejaki Klipersi i Lejkersi. Toronto najprijatnije iznenadjenje,8-3 a fali im pola ekipe. Brat Siakam izrasta u superstara,nece se niko naigrati protiv njih. Da se Anunobi nije povredio,dobili bi i Kliperse i Lejkerse back to back. Verujem veceras da dobijaju Dalas u gostima.

Lav Lazo

pre 4 godine

@Vuki
Sve b? ok u tvom komentaru do onog cuvenog 'zivi bili pa videli'. E, ako nesto umanjuje kredibilitet komentatora, onda je to ta cuvena recenica.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Ova utakmica me podsetila na ono što je KOŠARKA I BILA pre.
ODBRANA, SMISLENI NAPADI, a ne silovanje ( bilo ga je ali od pojedinaca ).

Lejkersi se moraju pohvaliti, Vogel je odbranu postavio, PRŠTI, najbolja su odbrana lige trenutno

Sale#4

pre 4 godine

@hm Vidis kako spinujes. Jeste Bogdan izgubio tu loptu, ali Lejkersi nisu poentirali iz tog napada. Izgubio je loptu iz razloga sto je pokusao da navuce na fintu Dejvisa, koji je ipak u 5 najboljih igraca lige.

Aleks

pre 4 godine

(petarczv, 16. novembar 2019 09:34)

Sad ti je dobar Lebron? Ne znaš koga više mrziš, Lebrona ili Bogdana. Ali ipak Bogdana, dakle. Rekla sam ti da mi se ne obraćaš i da mi ne odgovaraš na komentare. Zaobiđi me, dosado pakosna.

111

pre 4 godine

Ala si kontradiktoran pa limitirani jogi kako si ga nazvao je dao samo 4p manje od bogdana a odigrao je 8 minuta manje...

A jokic kad je dao 20p imao je i 14 skokova i 6ass to je mnogo ali mnogo bolji ucinak za 13 skokova...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 16. novembar 2019 09:44)


Jeste Jogi iznenadjenje za mene ali sada je dao 14 koseva i nikada vise. Sto se tice Jokica, pa covece, on je centar, normalno je da ima skokove . Nece valjda Bogdan da ih ima? Bogdan i svaki drugi bek na kraju, retko dolaze do dvocifrenog broja skokova da bi imali dabl dabl ucinak. Treba da ima 10 skokova sto je dobar prosek i za centra? Bogdan je povukao ekipu kada se odlucuje o utakmici, izjednacio rezultat i dao 7 koseva kada niko iz tima nije poentirao. Mogao si da primetis da su Kingsi prvu cetvrtinu zavrsili sa 30-20 u svoju korist. Poluvreme 50-49, cinimi se i da su Lejkersi smanjili prednost kada Bogdan nije bio u igri. Bogdan je prakticno limitirao Lebrona u prvom poluvremenu, on se nije naigrao. U drugom ga preuzimaju drugi igraci, Beli pre svega i covek je punio Kingse. Ipak su Kingsi imali sansu za sut ili za izjednacenje ili pobedu. Ali neverovatno glupa akcija Barnsa. Svelo bi se na isto da je neko sutirao. A mogao je da bude i kos pa da se ode ili u produzetak ili da Kingsi pobede..Ja licno ne vidim zasto se stalno umanjuje igra Bogdana? Pored Hilda on je bio najbolji u ovoj utakmici a manje stetan za tim od Hilda.

železničar

pre 4 godine

Ču nijo mogao sam ali je zato lebron ladno mogao sam
(slaviša šmigič, 16. novembar 2019 13:26)

Ovo valjda ni ti sam ne možeš da dešifruješ šta znači i šta si hteo reći. Ali šta drugo očekivati od osobe koja ne razlikuje slovo đ of slova dž...

живац

pre 4 godine

@драган борча
није тако било. брнџа дејвиса на барнсу на крају чиста као суза. барнс је био потпуно ван елемента и покушавао да ради ствари које не зна, а хилд стандардно доносио идиотске одлуке (типа шут преко дејвиса и још једног играча из дриблинга са 9 метара од коша). леброн радио шта је хтео. пребио је сакраментове играче у нападу више него што већина бије у одбрани. зверина. онда боцне тројку са 9 метара. он и од каруза направи да буде претња по кош. превише га се плаше играчи и респектују га. холмс га је једном одвалио, после му се извињавао пола сата. чему то? ја поштујем лебронов стил да уноси одбрану у кош. што не би кад је коњина. може му се. али не разумем што га онда не пребију сваки пут кад проба, па би се размислио. чему страх да се не увреди краљ? бади хилд је тек прича... провоцира леброна док изводи бацања, а после му се склања. шта га вређаш као сељак. боље дођи једном - два пута на удвајање, наорави јак фаул... значиће више него труле форе. леброн те дебилизме и не слуша.
прави наслов - богдан није могао сам против леброна и дејвиса. реално није могао. то је то.

Pogan

pre 4 godine

Gledao sam kraj utakmice, recimo poslednjih 5min. Za to vreme od Barnsa sam video sledece:
-sut i popijenu bananu preko DVA igraca sa poludistance, dok Bogdan mase sam na trojci
-bespotreban faul na Lebronu 5sec pre kraja
-tragikomediju poslednjeg napada i laznog urucenja, i jos jednu popijenu bananu

On, Badi i Fox imaju kriminalnu kosarkasku (ne)inteligenciju. Od toga se moze Foxu oprostiti jer je jos mlad i igra na osetljivoj poziciji...

Jezekilj

pre 4 godine

Ljudi, šta se dešava!!
petarczv pohvalio LeBrona!!!

Ovo neće izdobriti nikako, crno nam se piše.
Zapisao sam datum da ga imam u arhivi.

Nek nam je Bog na pomoći svima!