Ponedeljak, 11.11.2019.

20:00

Stigla je – nova Škoda Octavia FOTO

Izvor: B92

Stigla je – nova Škoda Octavia FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

133 Komentari

Sortiraj po:

rebro

pre 4 godine

@Stanko, nekada davno kada je postojala Čehoslovačka njeni stanovnici su i tada odlazili na izlete jer su po tome poznati diljem Evrope. A na izlete vole da ponesu sve i svaša počevši od pašteta pa do bicikala. Trebao im je veći auto, ali domaći jer nisu imali para za uvozne, a nisu mogli da ih uvoze. Zato Oktavija ima veliki gepek jer je bitno strpati svašta unutra i pravac neka planina, izletište ili prosto priroda gde se pešači.

Kapetan MO

pre 4 godine

Lepa Skoda , ali i sjajna cena , za dizel sa malo jacom opremom 25.000
tu je velika konkurencija.

Pre cu kupiti za te pare Nissan qashqai ili Hyndai Tuscon dizlo
a za mnogo manje para renault megan grand cupe dizlo za 17.000.

Mada videcemo cenu za godinu dana.

rebro

pre 4 godine

@Mare026, mene kombinacija boja na odeći uopšte ne zanima. Bitno mi je da udobna i kvalitetna, a da li se neka boja slaže ili ne sa drugom bojom mene ne interesuje.

Robi

pre 4 godine

Blaga kpoija A3 sedana,po meni. No svakako nov je auto,ko ga kupi,lepo vozi i cuva,bice zadovoljan. Prvo,fabricko punjenje ulja mu je Mogul,iako na cepu pise Castrol,znam reko mi komsa koji tamo radi...

rani

pre 4 godine

Ljudi, auto lici na ovaj, na onaj, pa mora da lici, to je auto! Je su li Italijani '98. napravili Multiplu, koja nije licila ni na jedan drugi, tacnije ni nasta, pa ni to ne valja!? Ova Skoda je odlicna, meni se svidja, malo mi je bezveze onaj menjac, ali i to je stvar navike! Skupa ce biti, ali, to ne znaci da se nece prodavati, naprotiv, siguran sam da ce biti medju najpridavanijim u Evropi! To sto smo mi siromasni, ne znaci da je nedostizna za prosecnog Nemca i druge!

Vesli Spajps

pre 4 godine

Jao kako je moćna uh što je dobra auu

E uvek su mi bili simpatični entuzijasti za jednu marku automobila kako ceo život opravdavaju svoj prvi izbor automobila... Ako je uopšte i bio izbor ?

mr.wolf

pre 4 godine

Октавија је разумним људима конкуренција Пасату, а не Голфу
(мики, 11. novembar 2019 22:35)

Oktavija se pravi na platformi golfa. To je cinjenica i to ne mozes da promenis. To sto bi ti voleo da se za "manje" pare dobije pasat je nesto drugo, i vise vuce ka izrazu "nerazuman". SuperB je pandan Pasatu, a Oktavija je Jeta (koju su ukinuli, jer su sami sebi pucali u nogu, upravo Oktavijom). Mehanicki, brdo delova dele Golf i Oktavija. Sto se tice ove Oktavije, strasno dobro izgleda, kvalitet sigurno nije diskutabilan, tako da je ovo ekstra varijanta golf sa gepekom.....

Miroljub

pre 4 godine

@Oktavija je limuzina namenjena istocnoevropskom trzistu, pravi se na platformi Golfa, platformi koja je namenjena modelima C segmenta i samim time pripada C segmentu. Kao sve mutirane limuzine za istocno trziste ona je malo razvucena jer kupac skromne platezne moci iz istocne evrope kupuje auto na metar.

(Bane, 12. novembar 2019 00:50)

Zato je znaci Oktavija najprodavaniji auto u istocnoevropskoj zemlji Svajcarskoj.

jaretina

pre 4 godine

Ako zaista bude kostala preko 20000 evra u nekom srednjem paketu opreme i motorom koji nije osnovni, onda koja je poenta kupiti Oktaviju, kad za iste pare mozes da kupis Superb.
(Svetski Mega Car, 12. novembar 2019 11:10)

pa zato što će i superb poskupiti.
zapamti, kola će samo poskupljivati, nikad neće stagnirati ili pojaftiniti.

Hakuna Matata

pre 4 godine

Kupis auto preko 20 000 e.i niko ti ne zavidi zato sto misle da vozis sluzbeni auto.hehe
(The Who, 12. novembar 2019 08:25)

Kompleksi su cudo

ima li kraja

pre 4 godine

ne znam koliko stvarno coveku treba skode, ov sto dalje to sve ludje, najbolja bese ona prva oktavija 1.6 karavan, nista ovo, nista ono, od a do be i bog te blagoslovio?

priprema za radio®

pre 4 godine

Da li će i kod nove oktavije postojati mogućnost povećanja colaže točkova, pa i opcional Čelične felne Tekton 6,5J x 16" ( trenutno je to šifra PJ9 ) ?
Vezano za volan, kod aktuelne oktavije ima dostupnih ukupno devet opcionala, ali je broj krakova volana uvek isti. Ako tako bude i kod nove, onda će uvek, bez obzira na opcional, biti dostupan samo dvokraki volan. Tužno (i ružno) izgleda.

Svetski Mega Car

pre 4 godine

Dugacka 4,7 metara. Otisla Octavia u D segment. Ako zaista bude kostala preko 20000 evra u nekom srednjem paketu opreme i motorom koji nije osnovni, onda koja je poenta kupiti Oktaviju, kad za iste pare mozes da kupis Superb.

pera

pre 4 godine

Nije skoda losa ali za te pare moze bolje. Iskreno spoljasnjost mi se jako svidja ali kvalitet materijala u kabini je ocajan. Negde dobijes negde izgubis to je, po mom misljenju, prica sa skodom.
(srb, 12. novembar 2019 10:37)
pa kad si pre sedeo u ovoj novoj??

Vladimir

pre 4 godine

Ala majko moja sto mi znamo svakom mane naci...pa to je cudo nevidjeno...
Za ovaj auto mogu samo svaka cast...uradili ljudi posao pa to ti je...
Petnaest (15) godina radim u ozbiljnoj firmi...prije nekih dva mjeseca sam dobio novo sluzbeno vozilo...jos uvijek aktuelnu ("novu") Oktaviju...i to 1.6 dizel...
Ljudi moji to je toliko dobar auto...za ne povjerovati...
Ovo iskreno govorim...i nisam iz one price...sluzbeni automobil najbolji automobil...
Citam nekima smeta velicina automobila...pa ljudi moji Skoda je vec dvije decenije poznata po tome i svoj status izgradila na toj cinjenici...
Prije bezmalo 20 godina...mrtva trka je bila kako imati sto manji mobilni
telefon...cuvena NOKIA 8210...sada mrtva trka kako imati bezmalo televizor u rukama umjesto telefona...ljudska ćud i narav su cudo...dragi Bog nam ne moze udovoljiti...
(zokabl, 12. novembar 2019 07:57)

U pravu si za tel,što manji je bilo "in" ali šta si radio tada na tel,možda si imao kameru,ali možda a sada...

Gagi

pre 4 godine

Daš 20.000e i opet voziš Škodu sa naglašenim znakom pozadi. Zato vozači Škode kad se parkiraju beže brzo od auta da ih neko ne vidi šta voze.

Dragan

pre 4 godine

Kupis auto preko 20 000 e.i niko ti ne zavidi zato sto misle da vozis sluzbeni auto.hehe
(The Who, 12. novembar 2019 08:25)


To moze da bude ozbiljan problem kad imas razne komplekse, a ako nemas, onda imas dobar i kvalitetan auto i bas te briga sta drugi misle!

antonije

pre 4 godine

Zadnja Octavia da ovako izgleda. 

Opet je Golfa nadmasila, a to ne smije da radi. 

Sasjeće ih VW samo tako u bliskoj budućnosti. 

Svaka čast za Čehe, nemam šta drugo za reći.
(rex, 11. novembar 2019 22:37)

Da li mislis da bi vw napravio auto koji je bolji od svog miljenika Golfa?

srb

pre 4 godine

Nije skoda losa ali za te pare moze bolje. Iskreno spoljasnjost mi se jako svidja ali kvalitet materijala u kabini je ocajan. Negde dobijes negde izgubis to je, po mom misljenju, prica sa skodom.

DragišA

pre 4 godine

@Dragisa
Mislim da covek nije hteo da kaze da modela u ful opremi nema u ponudi, vec je ukazivao na cinjenicu da ce se zbog platezne (ne)moci kupovati u daleko najvecem broju klotare.
(grobar, 12. novembar 2019 00:50)

Čovek je napisao " u Srbiji sigurno nećemo videti model sa full opremom ".

U Srbiji možeš videti S klasu,ML,Panameru ili A8 u full opremi a ne jednu Škodu Oktaviju

Mare026

pre 4 godine

@rebro
@Mare026, stvarno si kupio automobil iz praktičnih razloga? Ne verujem ti.
Pa ko još kupuje automobil zbog lepote koju inače ne vidiš dok ga voziš.
To i rasprava o boji mi je neverovatna glupost kojom se bave isključivo Balkanci.
(rebro, 11. novembar 2019 22:40)

Momcino, koji je smisao ove tvoje replike osim sto pokusavas da prikazes sebe kao nekog modernog, pro-evropskog coveka koji se izdigao iznad ovog Balkanskog sivila? Mada ti to nesto ne uspeva. Tacno je da ti ne vidis spoljasnjost automobila koji vozis.Vidis samo mali deo, ali nemas celu sliku. Isto ti je i sa odecom koju obuces, pa ipak vodis racuna o tome kako izgleda to sto si obukao. Neces da kombinujes crno i teget ili braon ili bele sportske carape i cipele. Ili ti ipak hoces?

nesha

pre 4 godine

Spremite 25.000 evra za malo bolje opremljenu verziju ove copy-past "lepotice" kod našeg uvoznika,koji će je uvaliti kao flotnu prodaju raznim "budžetlijama" i sve će to narod platiti.A malobrojni koji je budu kupili za sebe, neće ni biti svesni kako je Koncern plasirao auto sa torzionom osovinom i iskopiranim detaljima na karoseriji kao premijum.

nn

pre 4 godine

Yoghi...veoma glupo poredjenje jer Dacija je budzet marka.Poredi Skodu i Opela koju su kupili Pezo-Citroen.Korsa i Astra su pun pogodak, Insignija nije losija od ove Oktavije sigurno, a SUV-ovi su definitivno prodavaniji nego Skodini, i na sve to cena je manja.Ova Skoda mi je prelepa,kao i njihovi SUV-ovi ali samo tup covek moze da kaze da su Francuzi lose odradili posao u Opelu koji se raspadao, i da misli da je Dacia u istom rangu i istu svrhu i ciljnu grupu ima kao i Skoda.

Metropola

pre 4 godine

(DragišA, 11. novembar 2019 23:26)... upravo tako! Skoda se i kupuje tako, za cenu osrednjeg passata ili golfa recimo, dobijes nasviranu skodu i bukvalno se glupiras sa dodatnom opremom! Ima na ulicama i osnovnih ali to su uglavnom sluzbeni automobili.

dr Arčibald Rajs

pre 4 godine

@Janko

To samo govori o tebi "majstore" i slicnim tebi, o tvom egoizmu, kontriranju, pametovanju, bahatosti i odustvu bilo kakvog osecaja, empatije i kolegijalnosti za volanom. Prelazim godisnje 40.000 km, vozac sam vec 20 godina, ali zivotu nisam stao za smer pravo i desno uz postojanje uslovne strelice, osim slucajno. I tada prodjem ispred onog pored da bih oslobodio prolaz za one koji idu desno. Takvi kao ti mi nabiju pritisak na 300, cak i na portalu.

zokabl

pre 4 godine

Ala majko moja sto mi znamo svakom mane naci...pa to je cudo nevidjeno...
Za ovaj auto mogu samo svaka cast...uradili ljudi posao pa to ti je...
Petnaest (15) godina radim u ozbiljnoj firmi...prije nekih dva mjeseca sam dobio novo sluzbeno vozilo...jos uvijek aktuelnu ("novu") Oktaviju...i to 1.6 dizel...
Ljudi moji to je toliko dobar auto...za ne povjerovati...
Ovo iskreno govorim...i nisam iz one price...sluzbeni automobil najbolji automobil...
Citam nekima smeta velicina automobila...pa ljudi moji Skoda je vec dvije decenije poznata po tome i svoj status izgradila na toj cinjenici...
Prije bezmalo 20 godina...mrtva trka je bila kako imati sto manji mobilni telefon...cuvena NOKIA 8210...sada mrtva trka kako imati bezmalo televizor u rukama umjesto telefona...ljudska ćud i narav su cudo...dragi Bog nam ne moze udovoljiti...

Boki

pre 4 godine

Sjajno izgleda, ko hoce limuzinu a ne kvazi SUViće ili velike limuzine ovo je top izbor. Samo kako stvari stoje vezano za cenu u odnosu na pre bice samo da je natpis Skoda a sve ostalo pocevsi od cene znatno vise. Takodje mislim da ce sa ovim modelom u ovom segmenta biti definitivno najprodavaniji automobil u Evropi.

Miloš Radunović

pre 4 godine

Čitam i ne mogu da verujem šta ljudi pišu ... "Škoda je nekada bila za podsmeh, a gle sada", komentar koji je toliko glup da prosto boli. Kakva "crna" Škoda, i njen progres. U pitanju je VW -nov proizvod, a od Škodine pameti ima ne više od 15-20%, i to eventualno u nevažnim stvarima. To je VW proizvod, a pridaje se pod imenom Škoda. UTUVITE VEĆ JEDNOM U GLAVU!

ocu kusur necu zvaku

pre 4 godine

"Iste dimenzije kao Laguna III. Samo se pitam, gde im stade gepek od 600 litara i prostor za noge pozadi?!"
Stavis noge u gepek :)

nalepnice

pre 4 godine

jel moze da se skine ovo krupno skoda sa zadnjih vrata...? inace za tu lovu best baj auto...
(miki, 12. novembar 2019 00:10)

Naravno da moze, fen u ruke i jedno po jedno slovo

Reqlan

pre 4 godine

Da se razumemo, ne vozim škodu , jer mi se ne sviđa na izgled , ali mogu da potvrdim da su najkvalitetniji automobili na planeti bili do sad. A za ovu novu videćemo.

Soniq

pre 4 godine

(Block, 11. novembar 2019 22:06)

Druže, proveri te kočnice, da nije nešto do njih. Imam sličan takav, ne bih se složio da su lošije u odnosu na druge stvari koje sam vozio.

Pera

pre 4 godine

Nadam se da će popraviti i kvalitet koji je sa zadnjom opao, posebno vezano za enterijer. Motor je ok, ali kada se prebaci na klot verziju koja se kod nas najviše i prodaje, unutrašnjost a i elementi spoljašnjosti izgledaju nedovršeno na više pozicija.

grobar

pre 4 godine

@Dragisa
Mislim da covek nije hteo da kaze da modela u ful opremi nema u ponudi, vec je ukazivao na cinjenicu da ce se zbog platezne (ne)moci kupovati u daleko najvecem broju klotare.

Ivan

pre 4 godine

Menjač u Golf 8,Škodu i Porše isti,nevjerovatno što doživjeh. Mislim na ručicu od automatakog menjača. Inače Škoda kida bez svakog,malo mi se volan ne sviđa a isto je dobar,ne umijem se odlučit.

Bane

pre 4 godine

Октавија је разумним људима конкуренција Пасату, а не Голфу
(мики, 11. novembar 2019 22:35)

Ne razumem ovu konstataciju. Mislite skromni ljudi bi bili zadovoljni Oktavijom kao Pasatom pa u tom smislu ili sta?

Jer samo nerazuman covek moze da izjednaci Oktaviju i Pasat po bilo kom objektivnom parametru.

Oktavija je limuzina namenjena istocnoevropskom trzistu, pravi se na platformi Golfa, platformi koja je namenjena modelima C segmenta i samim time pripada C segmentu. Kao sve mutirane limuzine za istocno trziste ona je malo razvucena jer kupac skromne platezne moci iz istocne evrope kupuje auto na metar.

Pasat je limuzina D segmenta i kao takav je pozicioniran na svim mogucim trzistima, pravi se na drugoj platformi, potpuno drugacijeg podvozja, sireg traga tockova samim time sasvim drugacijeg ponasanja u voznji i nikako se ne mogu porediti i to samo tehnicki, da ne ulazimo u klasne razlike od zvucne izolacije pa na dalje.

I to je sve legitimno bilo dok je Oktavija kostala 14.500 hiljada i bila to sto jeste. Problem je sto je Skoda, u Srbiji, pocela da nas pravi idiotima i da nam prodaje rog za svecu. Pogledajte cene Scale (koju oni reklamiraju kao konkurenta Golfu a koji je na platformi Pola odnosno platformi B segmenta) pa ce vam biti jasno koju cenu mozete ocekivati za Oktaviju, pa mi onda recite ko razuman bi to platio.

Ja licno bih za tih 20-22 hiljade pre kupio Insigniju koja zaista jeste limuzina D segmenta u klasi Pasata umesto kokosije jaje koje mi se podmece kao nekakva limuzina koja kao nije Golf a ne moze biti Pasat.

Marko

pre 4 godine

Veliki napredak u odnosu na prošlu generaciju. Posebno mi se dopada karavan. Octavia više nije jeftin auto, nema ni razloga biti. Radeći za rent a car svatio sam sledeće... Manje više, svi auti te klase se isti po pitanju udobnosti, materijala, pogona. Nećete osetiti bitnu razliku šta god vozili. Razlika počinje tek ako imate para na bacanje pa kupite premium iznad 60000 evra. Sve ostalo, verujte mi, skoro pa isto. Kupite ono šta vam se više sviđa i ćao.

Stefan

pre 4 godine

Da vidimo jos i RS verzija kako izgleda. Prosli modeli octavie RS mi se mnogo svidjaju, branici, maska, zadnji spojler, tocak, sve jako dobro izgleda, okrecem se na ulici kao nekad kad prodje lancer evo ili impreza wrx.

Nikola

pre 4 godine

Ovaj auto izgleda savrseno. Pre manje od 2 meseca sam kupio novu Corollu i sad mi deluje da je bar 2 generacije starija. Ali verujem da je Skoda u ovoj opremi kao na slikama jedno 12 do 14 hiljada skuplja. (Corollu sam platio 18000)
A secam se sta je nekad bila Toyota za Skodu.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Kao i do sada, nova oktavia ce kao karavan imati isti wb kao i LB verzija. Mnogi u C segmentu nude karavane uvecanog Wb-a, kojima je Wb i do 6-7 cm veci nego ovoj oktaviji.
Cak joj ni gepek nije najveci, mada ce biti najduzi karavan C segmenta (a sve to skromnog Wb-a).
Spolja mi je dizajn ok.
Unutra bi i bilo ok da nije ovog volana. Očito je bio imperativ da unutra mora već na prvi pogled biti ruznija od golfa, da izazove bar blago gadjenje. Sa ovim volanom može da se kaže da je misija uspela i da je projektni zadatak ostvaren. Šteta...

DragišA

pre 4 godine

Dzabe sve kad u Srbiji sigurno necemo videti modele sa full opremom, Ovde se Skoda kupuje skroz klot...
(Brada, 11. novembar 2019 21:08)

Jesi kupovao novu Škodu pa znaš ???

Ko ti brani da odeš kod uvoznika poručiš model u full opremi i sačekaš 5-7 ili maksimalno 20 dana ili kupiš odmah ako imaš sreće da ima na stanju.
Kada imaju Superba Laurin Klement i to više komada zašto ne bi imali Oktaviju u full opremi.

Ja sam se na Superbu bukvalno igrao sa opremom,birao boju,masažere u sedištima,xenone...itd.Sačekao mesec dana i auto stigao.

Stanko

pre 4 godine

@hulk, kako u automobile za porodicu možeš da uvrstiš ove modele "Audi A3, BMW 1, Honda Civic, Mercedes A" kada svi zajedno nemaju gepek kao Oktavija?
Čoveče, Oktavija je pravljena da četvoročlana češka porodica ode na izlet van Praga i ponese sve sa sobom, a u pomenute automobile koje si tinaveo ne možeš ni ceger za pijacu da staviš. Pakovanje vode od 6x2l nema ni govora.
Automobil se uzima zbog prevoza, a ne izgleda. Ne kapiram ljude koji komentaroišu izgled farova i uopšte automobila jer kada ga vozite vi NE VIDITE kako izgleda.
Ako pak auto kupuješ da ti stoji ispred zgrade i da se komšije dive dok ti voziš šipka-transa to je već dijagnoza.

(rebro, 11. novembar 2019 21:45)

Takve si gluposti napisao, da je to za nepoverovati.Oktavia se ne pravi ni za kakvu cetvoroclanu Cesku porodicu.Vec za porodice sirom Evrope i sveta. Drugo, sva ova auta imaju sasvim pristojan prtljaznik. Recimo BMW X1 505 litara, a Honda Civic, preko 400 litara.Oktavia je najneudobnije auto u svojoj klasi, i kupiti ovo auto, i voziti porodicu u njoj, ne bih nikad. Pre bihse patio sa manjim prtljaznikom, nego sa bolom u ledjima.

Aleksandar

pre 4 godine

@rebro Nemoj biti ljomber. Ljudi kupuju za sta imaju. A3 drzi decija kolica i 2 kofera u gepeku. Sta jos porodici treba, rostilj u gepeku!? Ko voli i ima para, slobodno, ko hoce neka vozi nesto drugo.

visoka pec

pre 4 godine

(мики, 11. novembar 2019 22:35)
Nece biti, ni velicina ni udobnost ni materijali ni mehanika nisu na istom nivou. Sto je i normalno, posto je Octavia u C a Passat u D segmentu

Bob

pre 4 godine

Pozajmio zenin crveni yaris pre neki dan i zakljucio sledece. Nasi vozaci (muskarci) su stoka i to najgore vrste. Na relaciji od 10km mi se desilo da me 2 puta neko isece i da me konstantno guraju od pozadi iako ne vozim ni malo sporo niti tromo. Znaci lecenje nekakvih kompleksa i istresanje na onog za koga primitivni mozak misli da je slabiji. U mojim kolima od 5 metara sa zatamnjenim staklima mi se to skoro nikad ne desava. Posebni ti sto spominjes u skodama, nikad ih i nisam primetio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rog, 11. novembar 2019 21:45)

Auto od pet metara i zatamnjena stakla. Upotrebicu frazu koju najvise mrzim - pametnom dosta.

Tako je kako je

pre 4 godine

Sva čast Škodi, zaista lep automobil.
Sada su prestigli sve, osim Toyote Corolle.
Corolla je i dalje bolji auto spolja, ali Octavia je uspela da napravi bolji enterijer i digitalnu povezivost.
Od električnih verzija VW-a treba očekivati da nadmaše sve u svetu, naravno ako uspeju da se izbore sa kinezima.

kole

pre 4 godine

Kod Superba su mi smetali gabariti, a ovo je taman umanjeno kolko treba. Kad neko napravi karavana da bude lep, skine mu se kapa dole. Lep auto sa ruznim volanom kao kod Mercedesa S klase. Steta sto ova kola kupuju dziberi, bivsi vlasnici keceva i Lada, pa divljaju i zamisljaju da su uspeli u zivotu jer voze cesku kotobanju.

Eldorado

pre 4 godine

Izlgeda bolje od Golfa (ili bolje reće Jette koja baš i nije popularna u Evropi).
Prethodna restilizovna s onim farovima napred je bila diskutabilna.

Jedino me se ne dopada insistiranje na tom novom zadnjem delu. Isto će da bude na Kodiaqu restyle. Ogroman natpis ŠKODA pozadi i predimenzionirani štopovi. Volvo je prvi krenuo s tim, no oni su ga bolje uklopili, deluje skladnije.

AUTO.Boy

pre 4 godine

UZAS. KAKVA GRDOBA. Kao i sve iz VW kuce. Sve sto su kupili nagrdili su. Ovo izgleda kao kombinacija zastarelog dizajna golfa i juznokorejskog automobila iz 90-ih, pa da bi to sakrili, dodali mu malo ostrih linija i tablet da zalici na malo futurizma. Fuj. Totalmna propast. To znaci odlicnu prodaju jedinica sa dizel motorom u srbsitanu.

#77

pre 4 godine

Dizel 1.6 tdi se vise ne ubacuje....pa i ne cudi me , motor je prilicno lenj , i ne dovoljan. Kao naslednik 1.9 tdi(isto 105ks) , nije se uopste pokazao, problematicne dizne...itd. 2.0 je mera za ovakav auto. Vozim karavan RS prethodne generacije, i moje misljenje je da Skoda Octavia i u ovoj generaciji bolje izgleda kao karavan. Hedzbek je nekako "skracen", fali mu malo duza hauba i gepek...da Superb je mera :)

Milunka Malina

pre 4 godine

Zadnji deo prekopiran - Fiat Tipo! A ova fora sa imenom brenda na gepeku - Volvo. Neko dole je lepo rekao od svih brendova pomalo i eto dizajna. Ima tu i Audija,VW i Forda.

Block

pre 4 godine

Ovo sad prilicno lepo izgleda. Skoro pa da je pozelim. Konacno su ubacili normalnu rucicu dsg menjaca i rucne kocnice, a ne one motke kao sad.

Ja vozim tu aktuelnu sa 4 fara (i skroz mi se svidjaju u led tehnologiji). Sluzbena naravno. 150ks, dsg. Ok je auto, na pravcu lepo ide, u krivinama ne bas, bucna je na vecim brzinama, gepek sjaaaajaaan, kao i motor, zato su kocnice uzasne iako su sve diskovi i multilink pozadi. Rezervoar mali sto iritira posebno.

Cak i u drugom najvisem paketu opreme nema neke opcije koje su na Zapadu standard za bazicne verzije. Ja ne znam ko to u Srbiji odredjuje nivoe opreme za Skodu, ali mu to Ustavom treba zabraniti. Tipa nemam MirrorLink (ni da doplatim), ali imam zavesice zadnjeg stakla...

A bogami cenovno se Skoda izdigla. Moja je placena 22.5k i to flotna cena. Ova ce biti jos skuplja.

rex

pre 4 godine

Zadnja Octavia da ovako izgleda.

Opet je Golfa nadmasila, a to ne smije da radi.

Sasjeće ih VW samo tako u bliskoj budućnosti.

Svaka čast za Čehe, nemam šta drugo za reći.

Kobaja Grande

pre 4 godine

Totalna dominacija.
Najbolja u klasi.
Em ogromna, em odlican izbor motora i pogona.
Ni Golf ni Focus ne mogu vise da pariraju.
Cekamo cenovnik.

Gg

pre 4 godine

Znači iz ovoga će da mi manijački trube dok im smetam da skrenu na zelenu strelicu
(Janko, 11. novembar 2019 21:09)

Pa i treba, kad vec mozes da stanes levo ko gospodin.

rebro

pre 4 godine

@Mare026, stvarno si kupio automobil iz praktičnih razloga? Ne verujem ti.
Pa ko još kupuje automobil zbog lepote koju inače ne vidiš dok ga voziš.
To i rasprava o boji mi je neverovatna glupost kojom se bave isključivo Balkanci.

ziks

pre 4 godine

Sve manja razlika između Superb i Octavije u izgledu. Ovakva Octavija sa led farovima i ovakvim enterijeru će biti u najskupljim paketima. Cene idu preko 20 000 e. U nižim paketima će biti bez naslona za ruke, bez kožnog volana, sa samo radiom itd a opet će biti preskup, ispod 20k će biti motori 1,0 što mislim da je malo za dimenzije ovakvog automobila, a već ovaj 1,5 sa 150ks blizu 25k e sigurno.

rebro

pre 4 godine

@hulk, kako u automobile za porodicu možeš da uvrstiš ove modele "Audi A3, BMW 1, Honda Civic, Mercedes A" kada svi zajedno nemaju gepek kao Oktavija?
Čoveče, Oktavija je pravljena da četvoročlana češka porodica ode na izlet van Praga i ponese sve sa sobom, a u pomenute automobile koje si tinaveo ne možeš ni ceger za pijacu da staviš. Pakovanje vode od 6x2l nema ni govora.
Automobil se uzima zbog prevoza, a ne izgleda. Ne kapiram ljude koji komentaroišu izgled farova i uopšte automobila jer kada ga vozite vi NE VIDITE kako izgleda.
Ako pak auto kupuješ da ti stoji ispred zgrade i da se komšije dive dok ti voziš šipka-transa to je već dijagnoza.

Bole

pre 4 godine

Konacno su se malo trgli sa dizajnom enterijera. Spolja je sasvim korektna pogotovo u ovim skupljim i napucanijim varijantama a enterijer je konacno malo u korak sa vremenom. Jedino taj volan izgleda neobicno.

Mare026

pre 4 godine

Trenutno vozim octaviu karavan iz 2010. Uzeo sam je iz prakticnih razloga, a ne zbog izgleda i nisam se pokajao. A ova nova izgleda brutalno. Razmislicu o njoj svakako kad dodje vreme.I cena ove napucane ce biti brutalna, ali to je odlika cele auto industrije poslednjih godina.

rog

pre 4 godine

Znači iz ovoga će da mi manijački trube dok im smetam da skrenu na zelenu strelicu
(Janko, 11. novembar 2019 21:09)

Pozajmio zenin crveni yaris pre neki dan i zakljucio sledece. Nasi vozaci (muskarci) su stoka i to najgore vrste. Na relaciji od 10km mi se desilo da me 2 puta neko isece i da me konstantno guraju od pozadi iako ne vozim ni malo sporo niti tromo. Znaci lecenje nekakvih kompleksa i istresanje na onog za koga primitivni mozak misli da je slabiji. U mojim kolima od 5 metara sa zatamnjenim staklima mi se to skoro nikad ne desava. Posebni ti sto spominjes u skodama, nikad ih i nisam primetio.

patroclus

pre 4 godine

Ocravia je sada malo redizajnirana Superb. Superb ce malo da pokupi neke crte audija i tako u krug. Fabia i rapid skejlirana octavia... A kvalitet sve losiji...
Aj ponovo mi ne objavite komentar za skodu. Kao da vas placaju za reklamu...

Yoghi

pre 4 godine

Sa ovim su presli igricu..... taman,stilski, nemacki minimalisticko a opet ugladjeno. Jasna razlika kada Nemac preuzme kompaniju i kada Francuz preuzme.... Škoda i Dačija nebo i zemlja.

DDOS

pre 4 godine

Taman da je kupim za 10 godina, onu sa 150k na satu što je vozila baba samo do pijace (sa kraćim desnom nogom pa nije jako pritiskala gas) ...

ST

pre 4 godine

Dobro izgleda, mnogo bolje od prosle koja je bila razocarenje sa onim farovima. Samo jos da joj vrate kvalitet i pouzdanost predprosle i sve je ok.

hulk

pre 4 godine

Top izgleda, ali kao i sve Skode samo sa premium paketom opreme, a tu vec sa cenom ulazimo u premium segment, pa je i konkurencija veca. Kada sam kupovao kola prosle godine, bila mi je u najuzem izboru, a bice i verujem opet, ali realno, Audi A3, BMW 1, Honda Civic, Mercedes A za mene u tom slucaju imaju prednost . Sa druge strane, ako pricamo o budzetu do 20k, i automobilu za porodicu, bez ambicija ka izgledu, nego funkcionalnosti, Octavia tu ubedljivo pobedjuje.

yours

pre 4 godine

Prilično impresivno izgleda. Više me ne čudi da su u Engleskoj, inače kolevki automobilizma, u poslednjih nekoliko godina vozači najzadovoljniji sa Škoda brendom.

+MAKSIM

pre 4 godine

Ja sam stariji čovek, nekad smo se sprdali sa Škodom. Tristać bio limuzina za nju...
A onda prođe vreme, stiže i zlatno doba. Škoda drma svetskim tržištem automobila - svih klasa... Mi se sada sprdamo sa jelkom, gondolom, nacionalnim stadionima, Savamalom, Krušikom, imaginarnih 500 nečega, lažnim suficitom, otimanjem penzija, nikad većim povećanjem penzija, "smanjenom" nezaposlenošću (mnogi su pobegli i rade u Škodi), stranim "investicijama", obrtanjem kocki na trgu...

+MAKSIM

pre 4 godine

Ja sam stariji čovek, nekad smo se sprdali sa Škodom. Tristać bio limuzina za nju...
A onda prođe vreme, stiže i zlatno doba. Škoda drma svetskim tržištem automobila - svih klasa... Mi se sada sprdamo sa jelkom, gondolom, nacionalnim stadionima, Savamalom, Krušikom, imaginarnih 500 nečega, lažnim suficitom, otimanjem penzija, nikad većim povećanjem penzija, "smanjenom" nezaposlenošću (mnogi su pobegli i rade u Škodi), stranim "investicijama", obrtanjem kocki na trgu...

DDOS

pre 4 godine

Taman da je kupim za 10 godina, onu sa 150k na satu što je vozila baba samo do pijace (sa kraćim desnom nogom pa nije jako pritiskala gas) ...

rog

pre 4 godine

Znači iz ovoga će da mi manijački trube dok im smetam da skrenu na zelenu strelicu
(Janko, 11. novembar 2019 21:09)

Pozajmio zenin crveni yaris pre neki dan i zakljucio sledece. Nasi vozaci (muskarci) su stoka i to najgore vrste. Na relaciji od 10km mi se desilo da me 2 puta neko isece i da me konstantno guraju od pozadi iako ne vozim ni malo sporo niti tromo. Znaci lecenje nekakvih kompleksa i istresanje na onog za koga primitivni mozak misli da je slabiji. U mojim kolima od 5 metara sa zatamnjenim staklima mi se to skoro nikad ne desava. Posebni ti sto spominjes u skodama, nikad ih i nisam primetio.

rebro

pre 4 godine

@hulk, kako u automobile za porodicu možeš da uvrstiš ove modele "Audi A3, BMW 1, Honda Civic, Mercedes A" kada svi zajedno nemaju gepek kao Oktavija?
Čoveče, Oktavija je pravljena da četvoročlana češka porodica ode na izlet van Praga i ponese sve sa sobom, a u pomenute automobile koje si tinaveo ne možeš ni ceger za pijacu da staviš. Pakovanje vode od 6x2l nema ni govora.
Automobil se uzima zbog prevoza, a ne izgleda. Ne kapiram ljude koji komentaroišu izgled farova i uopšte automobila jer kada ga vozite vi NE VIDITE kako izgleda.
Ako pak auto kupuješ da ti stoji ispred zgrade i da se komšije dive dok ti voziš šipka-transa to je već dijagnoza.

Marko

pre 4 godine

Veliki napredak u odnosu na prošlu generaciju. Posebno mi se dopada karavan. Octavia više nije jeftin auto, nema ni razloga biti. Radeći za rent a car svatio sam sledeće... Manje više, svi auti te klase se isti po pitanju udobnosti, materijala, pogona. Nećete osetiti bitnu razliku šta god vozili. Razlika počinje tek ako imate para na bacanje pa kupite premium iznad 60000 evra. Sve ostalo, verujte mi, skoro pa isto. Kupite ono šta vam se više sviđa i ćao.

Bole

pre 4 godine

Konacno su se malo trgli sa dizajnom enterijera. Spolja je sasvim korektna pogotovo u ovim skupljim i napucanijim varijantama a enterijer je konacno malo u korak sa vremenom. Jedino taj volan izgleda neobicno.

Yoghi

pre 4 godine

Sa ovim su presli igricu..... taman,stilski, nemacki minimalisticko a opet ugladjeno. Jasna razlika kada Nemac preuzme kompaniju i kada Francuz preuzme.... Škoda i Dačija nebo i zemlja.

yours

pre 4 godine

Prilično impresivno izgleda. Više me ne čudi da su u Engleskoj, inače kolevki automobilizma, u poslednjih nekoliko godina vozači najzadovoljniji sa Škoda brendom.

hulk

pre 4 godine

Top izgleda, ali kao i sve Skode samo sa premium paketom opreme, a tu vec sa cenom ulazimo u premium segment, pa je i konkurencija veca. Kada sam kupovao kola prosle godine, bila mi je u najuzem izboru, a bice i verujem opet, ali realno, Audi A3, BMW 1, Honda Civic, Mercedes A za mene u tom slucaju imaju prednost . Sa druge strane, ako pricamo o budzetu do 20k, i automobilu za porodicu, bez ambicija ka izgledu, nego funkcionalnosti, Octavia tu ubedljivo pobedjuje.

Mare026

pre 4 godine

Trenutno vozim octaviu karavan iz 2010. Uzeo sam je iz prakticnih razloga, a ne zbog izgleda i nisam se pokajao. A ova nova izgleda brutalno. Razmislicu o njoj svakako kad dodje vreme.I cena ove napucane ce biti brutalna, ali to je odlika cele auto industrije poslednjih godina.

Block

pre 4 godine

Ovo sad prilicno lepo izgleda. Skoro pa da je pozelim. Konacno su ubacili normalnu rucicu dsg menjaca i rucne kocnice, a ne one motke kao sad.

Ja vozim tu aktuelnu sa 4 fara (i skroz mi se svidjaju u led tehnologiji). Sluzbena naravno. 150ks, dsg. Ok je auto, na pravcu lepo ide, u krivinama ne bas, bucna je na vecim brzinama, gepek sjaaaajaaan, kao i motor, zato su kocnice uzasne iako su sve diskovi i multilink pozadi. Rezervoar mali sto iritira posebno.

Cak i u drugom najvisem paketu opreme nema neke opcije koje su na Zapadu standard za bazicne verzije. Ja ne znam ko to u Srbiji odredjuje nivoe opreme za Skodu, ali mu to Ustavom treba zabraniti. Tipa nemam MirrorLink (ni da doplatim), ali imam zavesice zadnjeg stakla...

A bogami cenovno se Skoda izdigla. Moja je placena 22.5k i to flotna cena. Ova ce biti jos skuplja.

Kobaja Grande

pre 4 godine

Totalna dominacija.
Najbolja u klasi.
Em ogromna, em odlican izbor motora i pogona.
Ni Golf ni Focus ne mogu vise da pariraju.
Cekamo cenovnik.

patroclus

pre 4 godine

Ocravia je sada malo redizajnirana Superb. Superb ce malo da pokupi neke crte audija i tako u krug. Fabia i rapid skejlirana octavia... A kvalitet sve losiji...
Aj ponovo mi ne objavite komentar za skodu. Kao da vas placaju za reklamu...

Gg

pre 4 godine

Znači iz ovoga će da mi manijački trube dok im smetam da skrenu na zelenu strelicu
(Janko, 11. novembar 2019 21:09)

Pa i treba, kad vec mozes da stanes levo ko gospodin.

DragišA

pre 4 godine

Dzabe sve kad u Srbiji sigurno necemo videti modele sa full opremom, Ovde se Skoda kupuje skroz klot...
(Brada, 11. novembar 2019 21:08)

Jesi kupovao novu Škodu pa znaš ???

Ko ti brani da odeš kod uvoznika poručiš model u full opremi i sačekaš 5-7 ili maksimalno 20 dana ili kupiš odmah ako imaš sreće da ima na stanju.
Kada imaju Superba Laurin Klement i to više komada zašto ne bi imali Oktaviju u full opremi.

Ja sam se na Superbu bukvalno igrao sa opremom,birao boju,masažere u sedištima,xenone...itd.Sačekao mesec dana i auto stigao.

rex

pre 4 godine

Zadnja Octavia da ovako izgleda.

Opet je Golfa nadmasila, a to ne smije da radi.

Sasjeće ih VW samo tako u bliskoj budućnosti.

Svaka čast za Čehe, nemam šta drugo za reći.

ST

pre 4 godine

Dobro izgleda, mnogo bolje od prosle koja je bila razocarenje sa onim farovima. Samo jos da joj vrate kvalitet i pouzdanost predprosle i sve je ok.

Aleksandar

pre 4 godine

@rebro Nemoj biti ljomber. Ljudi kupuju za sta imaju. A3 drzi decija kolica i 2 kofera u gepeku. Sta jos porodici treba, rostilj u gepeku!? Ko voli i ima para, slobodno, ko hoce neka vozi nesto drugo.

pera

pre 4 godine

Nije skoda losa ali za te pare moze bolje. Iskreno spoljasnjost mi se jako svidja ali kvalitet materijala u kabini je ocajan. Negde dobijes negde izgubis to je, po mom misljenju, prica sa skodom.
(srb, 12. novembar 2019 10:37)
pa kad si pre sedeo u ovoj novoj??

Dragan

pre 4 godine

Kupis auto preko 20 000 e.i niko ti ne zavidi zato sto misle da vozis sluzbeni auto.hehe
(The Who, 12. novembar 2019 08:25)


To moze da bude ozbiljan problem kad imas razne komplekse, a ako nemas, onda imas dobar i kvalitetan auto i bas te briga sta drugi misle!

Hakuna Matata

pre 4 godine

Kupis auto preko 20 000 e.i niko ti ne zavidi zato sto misle da vozis sluzbeni auto.hehe
(The Who, 12. novembar 2019 08:25)

Kompleksi su cudo

Bob

pre 4 godine

Pozajmio zenin crveni yaris pre neki dan i zakljucio sledece. Nasi vozaci (muskarci) su stoka i to najgore vrste. Na relaciji od 10km mi se desilo da me 2 puta neko isece i da me konstantno guraju od pozadi iako ne vozim ni malo sporo niti tromo. Znaci lecenje nekakvih kompleksa i istresanje na onog za koga primitivni mozak misli da je slabiji. U mojim kolima od 5 metara sa zatamnjenim staklima mi se to skoro nikad ne desava. Posebni ti sto spominjes u skodama, nikad ih i nisam primetio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rog, 11. novembar 2019 21:45)

Auto od pet metara i zatamnjena stakla. Upotrebicu frazu koju najvise mrzim - pametnom dosta.

Eldorado

pre 4 godine

Izlgeda bolje od Golfa (ili bolje reće Jette koja baš i nije popularna u Evropi).
Prethodna restilizovna s onim farovima napred je bila diskutabilna.

Jedino me se ne dopada insistiranje na tom novom zadnjem delu. Isto će da bude na Kodiaqu restyle. Ogroman natpis ŠKODA pozadi i predimenzionirani štopovi. Volvo je prvi krenuo s tim, no oni su ga bolje uklopili, deluje skladnije.

Mare026

pre 4 godine

@rebro
@Mare026, stvarno si kupio automobil iz praktičnih razloga? Ne verujem ti.
Pa ko još kupuje automobil zbog lepote koju inače ne vidiš dok ga voziš.
To i rasprava o boji mi je neverovatna glupost kojom se bave isključivo Balkanci.
(rebro, 11. novembar 2019 22:40)

Momcino, koji je smisao ove tvoje replike osim sto pokusavas da prikazes sebe kao nekog modernog, pro-evropskog coveka koji se izdigao iznad ovog Balkanskog sivila? Mada ti to nesto ne uspeva. Tacno je da ti ne vidis spoljasnjost automobila koji vozis.Vidis samo mali deo, ali nemas celu sliku. Isto ti je i sa odecom koju obuces, pa ipak vodis racuna o tome kako izgleda to sto si obukao. Neces da kombinujes crno i teget ili braon ili bele sportske carape i cipele. Ili ti ipak hoces?

Bane

pre 4 godine

Октавија је разумним људима конкуренција Пасату, а не Голфу
(мики, 11. novembar 2019 22:35)

Ne razumem ovu konstataciju. Mislite skromni ljudi bi bili zadovoljni Oktavijom kao Pasatom pa u tom smislu ili sta?

Jer samo nerazuman covek moze da izjednaci Oktaviju i Pasat po bilo kom objektivnom parametru.

Oktavija je limuzina namenjena istocnoevropskom trzistu, pravi se na platformi Golfa, platformi koja je namenjena modelima C segmenta i samim time pripada C segmentu. Kao sve mutirane limuzine za istocno trziste ona je malo razvucena jer kupac skromne platezne moci iz istocne evrope kupuje auto na metar.

Pasat je limuzina D segmenta i kao takav je pozicioniran na svim mogucim trzistima, pravi se na drugoj platformi, potpuno drugacijeg podvozja, sireg traga tockova samim time sasvim drugacijeg ponasanja u voznji i nikako se ne mogu porediti i to samo tehnicki, da ne ulazimo u klasne razlike od zvucne izolacije pa na dalje.

I to je sve legitimno bilo dok je Oktavija kostala 14.500 hiljada i bila to sto jeste. Problem je sto je Skoda, u Srbiji, pocela da nas pravi idiotima i da nam prodaje rog za svecu. Pogledajte cene Scale (koju oni reklamiraju kao konkurenta Golfu a koji je na platformi Pola odnosno platformi B segmenta) pa ce vam biti jasno koju cenu mozete ocekivati za Oktaviju, pa mi onda recite ko razuman bi to platio.

Ja licno bih za tih 20-22 hiljade pre kupio Insigniju koja zaista jeste limuzina D segmenta u klasi Pasata umesto kokosije jaje koje mi se podmece kao nekakva limuzina koja kao nije Golf a ne moze biti Pasat.

Nikola

pre 4 godine

Ovaj auto izgleda savrseno. Pre manje od 2 meseca sam kupio novu Corollu i sad mi deluje da je bar 2 generacije starija. Ali verujem da je Skoda u ovoj opremi kao na slikama jedno 12 do 14 hiljada skuplja. (Corollu sam platio 18000)
A secam se sta je nekad bila Toyota za Skodu.

visoka pec

pre 4 godine

(мики, 11. novembar 2019 22:35)
Nece biti, ni velicina ni udobnost ni materijali ni mehanika nisu na istom nivou. Sto je i normalno, posto je Octavia u C a Passat u D segmentu

zokabl

pre 4 godine

Ala majko moja sto mi znamo svakom mane naci...pa to je cudo nevidjeno...
Za ovaj auto mogu samo svaka cast...uradili ljudi posao pa to ti je...
Petnaest (15) godina radim u ozbiljnoj firmi...prije nekih dva mjeseca sam dobio novo sluzbeno vozilo...jos uvijek aktuelnu ("novu") Oktaviju...i to 1.6 dizel...
Ljudi moji to je toliko dobar auto...za ne povjerovati...
Ovo iskreno govorim...i nisam iz one price...sluzbeni automobil najbolji automobil...
Citam nekima smeta velicina automobila...pa ljudi moji Skoda je vec dvije decenije poznata po tome i svoj status izgradila na toj cinjenici...
Prije bezmalo 20 godina...mrtva trka je bila kako imati sto manji mobilni telefon...cuvena NOKIA 8210...sada mrtva trka kako imati bezmalo televizor u rukama umjesto telefona...ljudska ćud i narav su cudo...dragi Bog nam ne moze udovoljiti...

nesha

pre 4 godine

Spremite 25.000 evra za malo bolje opremljenu verziju ove copy-past "lepotice" kod našeg uvoznika,koji će je uvaliti kao flotnu prodaju raznim "budžetlijama" i sve će to narod platiti.A malobrojni koji je budu kupili za sebe, neće ni biti svesni kako je Koncern plasirao auto sa torzionom osovinom i iskopiranim detaljima na karoseriji kao premijum.

kole

pre 4 godine

Kod Superba su mi smetali gabariti, a ovo je taman umanjeno kolko treba. Kad neko napravi karavana da bude lep, skine mu se kapa dole. Lep auto sa ruznim volanom kao kod Mercedesa S klase. Steta sto ova kola kupuju dziberi, bivsi vlasnici keceva i Lada, pa divljaju i zamisljaju da su uspeli u zivotu jer voze cesku kotobanju.

#77

pre 4 godine

Dizel 1.6 tdi se vise ne ubacuje....pa i ne cudi me , motor je prilicno lenj , i ne dovoljan. Kao naslednik 1.9 tdi(isto 105ks) , nije se uopste pokazao, problematicne dizne...itd. 2.0 je mera za ovakav auto. Vozim karavan RS prethodne generacije, i moje misljenje je da Skoda Octavia i u ovoj generaciji bolje izgleda kao karavan. Hedzbek je nekako "skracen", fali mu malo duza hauba i gepek...da Superb je mera :)

Stanko

pre 4 godine

@hulk, kako u automobile za porodicu možeš da uvrstiš ove modele "Audi A3, BMW 1, Honda Civic, Mercedes A" kada svi zajedno nemaju gepek kao Oktavija?
Čoveče, Oktavija je pravljena da četvoročlana češka porodica ode na izlet van Praga i ponese sve sa sobom, a u pomenute automobile koje si tinaveo ne možeš ni ceger za pijacu da staviš. Pakovanje vode od 6x2l nema ni govora.
Automobil se uzima zbog prevoza, a ne izgleda. Ne kapiram ljude koji komentaroišu izgled farova i uopšte automobila jer kada ga vozite vi NE VIDITE kako izgleda.
Ako pak auto kupuješ da ti stoji ispred zgrade i da se komšije dive dok ti voziš šipka-transa to je već dijagnoza.

(rebro, 11. novembar 2019 21:45)

Takve si gluposti napisao, da je to za nepoverovati.Oktavia se ne pravi ni za kakvu cetvoroclanu Cesku porodicu.Vec za porodice sirom Evrope i sveta. Drugo, sva ova auta imaju sasvim pristojan prtljaznik. Recimo BMW X1 505 litara, a Honda Civic, preko 400 litara.Oktavia je najneudobnije auto u svojoj klasi, i kupiti ovo auto, i voziti porodicu u njoj, ne bih nikad. Pre bihse patio sa manjim prtljaznikom, nego sa bolom u ledjima.

Miloš Radunović

pre 4 godine

Čitam i ne mogu da verujem šta ljudi pišu ... "Škoda je nekada bila za podsmeh, a gle sada", komentar koji je toliko glup da prosto boli. Kakva "crna" Škoda, i njen progres. U pitanju je VW -nov proizvod, a od Škodine pameti ima ne više od 15-20%, i to eventualno u nevažnim stvarima. To je VW proizvod, a pridaje se pod imenom Škoda. UTUVITE VEĆ JEDNOM U GLAVU!

Svetski Mega Car

pre 4 godine

Dugacka 4,7 metara. Otisla Octavia u D segment. Ako zaista bude kostala preko 20000 evra u nekom srednjem paketu opreme i motorom koji nije osnovni, onda koja je poenta kupiti Oktaviju, kad za iste pare mozes da kupis Superb.

nn

pre 4 godine

Yoghi...veoma glupo poredjenje jer Dacija je budzet marka.Poredi Skodu i Opela koju su kupili Pezo-Citroen.Korsa i Astra su pun pogodak, Insignija nije losija od ove Oktavije sigurno, a SUV-ovi su definitivno prodavaniji nego Skodini, i na sve to cena je manja.Ova Skoda mi je prelepa,kao i njihovi SUV-ovi ali samo tup covek moze da kaze da su Francuzi lose odradili posao u Opelu koji se raspadao, i da misli da je Dacia u istom rangu i istu svrhu i ciljnu grupu ima kao i Skoda.

Metropola

pre 4 godine

(DragišA, 11. novembar 2019 23:26)... upravo tako! Skoda se i kupuje tako, za cenu osrednjeg passata ili golfa recimo, dobijes nasviranu skodu i bukvalno se glupiras sa dodatnom opremom! Ima na ulicama i osnovnih ali to su uglavnom sluzbeni automobili.

nalepnice

pre 4 godine

jel moze da se skine ovo krupno skoda sa zadnjih vrata...? inace za tu lovu best baj auto...
(miki, 12. novembar 2019 00:10)

Naravno da moze, fen u ruke i jedno po jedno slovo

dr Arčibald Rajs

pre 4 godine

@Janko

To samo govori o tebi "majstore" i slicnim tebi, o tvom egoizmu, kontriranju, pametovanju, bahatosti i odustvu bilo kakvog osecaja, empatije i kolegijalnosti za volanom. Prelazim godisnje 40.000 km, vozac sam vec 20 godina, ali zivotu nisam stao za smer pravo i desno uz postojanje uslovne strelice, osim slucajno. I tada prodjem ispred onog pored da bih oslobodio prolaz za one koji idu desno. Takvi kao ti mi nabiju pritisak na 300, cak i na portalu.

rebro

pre 4 godine

@Mare026, stvarno si kupio automobil iz praktičnih razloga? Ne verujem ti.
Pa ko još kupuje automobil zbog lepote koju inače ne vidiš dok ga voziš.
To i rasprava o boji mi je neverovatna glupost kojom se bave isključivo Balkanci.

Stefan

pre 4 godine

Da vidimo jos i RS verzija kako izgleda. Prosli modeli octavie RS mi se mnogo svidjaju, branici, maska, zadnji spojler, tocak, sve jako dobro izgleda, okrecem se na ulici kao nekad kad prodje lancer evo ili impreza wrx.

DragišA

pre 4 godine

@Dragisa
Mislim da covek nije hteo da kaze da modela u ful opremi nema u ponudi, vec je ukazivao na cinjenicu da ce se zbog platezne (ne)moci kupovati u daleko najvecem broju klotare.
(grobar, 12. novembar 2019 00:50)

Čovek je napisao " u Srbiji sigurno nećemo videti model sa full opremom ".

U Srbiji možeš videti S klasu,ML,Panameru ili A8 u full opremi a ne jednu Škodu Oktaviju

ziks

pre 4 godine

Sve manja razlika između Superb i Octavije u izgledu. Ovakva Octavija sa led farovima i ovakvim enterijeru će biti u najskupljim paketima. Cene idu preko 20 000 e. U nižim paketima će biti bez naslona za ruke, bez kožnog volana, sa samo radiom itd a opet će biti preskup, ispod 20k će biti motori 1,0 što mislim da je malo za dimenzije ovakvog automobila, a već ovaj 1,5 sa 150ks blizu 25k e sigurno.

Miroljub

pre 4 godine

@Oktavija je limuzina namenjena istocnoevropskom trzistu, pravi se na platformi Golfa, platformi koja je namenjena modelima C segmenta i samim time pripada C segmentu. Kao sve mutirane limuzine za istocno trziste ona je malo razvucena jer kupac skromne platezne moci iz istocne evrope kupuje auto na metar.

(Bane, 12. novembar 2019 00:50)

Zato je znaci Oktavija najprodavaniji auto u istocnoevropskoj zemlji Svajcarskoj.

AUTO.Boy

pre 4 godine

UZAS. KAKVA GRDOBA. Kao i sve iz VW kuce. Sve sto su kupili nagrdili su. Ovo izgleda kao kombinacija zastarelog dizajna golfa i juznokorejskog automobila iz 90-ih, pa da bi to sakrili, dodali mu malo ostrih linija i tablet da zalici na malo futurizma. Fuj. Totalmna propast. To znaci odlicnu prodaju jedinica sa dizel motorom u srbsitanu.

antonije

pre 4 godine

Zadnja Octavia da ovako izgleda. 

Opet je Golfa nadmasila, a to ne smije da radi. 

Sasjeće ih VW samo tako u bliskoj budućnosti. 

Svaka čast za Čehe, nemam šta drugo za reći.
(rex, 11. novembar 2019 22:37)

Da li mislis da bi vw napravio auto koji je bolji od svog miljenika Golfa?

Milunka Malina

pre 4 godine

Zadnji deo prekopiran - Fiat Tipo! A ova fora sa imenom brenda na gepeku - Volvo. Neko dole je lepo rekao od svih brendova pomalo i eto dizajna. Ima tu i Audija,VW i Forda.

Tako je kako je

pre 4 godine

Sva čast Škodi, zaista lep automobil.
Sada su prestigli sve, osim Toyote Corolle.
Corolla je i dalje bolji auto spolja, ali Octavia je uspela da napravi bolji enterijer i digitalnu povezivost.
Od električnih verzija VW-a treba očekivati da nadmaše sve u svetu, naravno ako uspeju da se izbore sa kinezima.

Kapetan MO

pre 4 godine

Lepa Skoda , ali i sjajna cena , za dizel sa malo jacom opremom 25.000
tu je velika konkurencija.

Pre cu kupiti za te pare Nissan qashqai ili Hyndai Tuscon dizlo
a za mnogo manje para renault megan grand cupe dizlo za 17.000.

Mada videcemo cenu za godinu dana.

Vladimir

pre 4 godine

Ala majko moja sto mi znamo svakom mane naci...pa to je cudo nevidjeno...
Za ovaj auto mogu samo svaka cast...uradili ljudi posao pa to ti je...
Petnaest (15) godina radim u ozbiljnoj firmi...prije nekih dva mjeseca sam dobio novo sluzbeno vozilo...jos uvijek aktuelnu ("novu") Oktaviju...i to 1.6 dizel...
Ljudi moji to je toliko dobar auto...za ne povjerovati...
Ovo iskreno govorim...i nisam iz one price...sluzbeni automobil najbolji automobil...
Citam nekima smeta velicina automobila...pa ljudi moji Skoda je vec dvije decenije poznata po tome i svoj status izgradila na toj cinjenici...
Prije bezmalo 20 godina...mrtva trka je bila kako imati sto manji mobilni
telefon...cuvena NOKIA 8210...sada mrtva trka kako imati bezmalo televizor u rukama umjesto telefona...ljudska ćud i narav su cudo...dragi Bog nam ne moze udovoljiti...
(zokabl, 12. novembar 2019 07:57)

U pravu si za tel,što manji je bilo "in" ali šta si radio tada na tel,možda si imao kameru,ali možda a sada...

ima li kraja

pre 4 godine

ne znam koliko stvarno coveku treba skode, ov sto dalje to sve ludje, najbolja bese ona prva oktavija 1.6 karavan, nista ovo, nista ono, od a do be i bog te blagoslovio?

jaretina

pre 4 godine

Ako zaista bude kostala preko 20000 evra u nekom srednjem paketu opreme i motorom koji nije osnovni, onda koja je poenta kupiti Oktaviju, kad za iste pare mozes da kupis Superb.
(Svetski Mega Car, 12. novembar 2019 11:10)

pa zato što će i superb poskupiti.
zapamti, kola će samo poskupljivati, nikad neće stagnirati ili pojaftiniti.

mr.wolf

pre 4 godine

Октавија је разумним људима конкуренција Пасату, а не Голфу
(мики, 11. novembar 2019 22:35)

Oktavija se pravi na platformi golfa. To je cinjenica i to ne mozes da promenis. To sto bi ti voleo da se za "manje" pare dobije pasat je nesto drugo, i vise vuce ka izrazu "nerazuman". SuperB je pandan Pasatu, a Oktavija je Jeta (koju su ukinuli, jer su sami sebi pucali u nogu, upravo Oktavijom). Mehanicki, brdo delova dele Golf i Oktavija. Sto se tice ove Oktavije, strasno dobro izgleda, kvalitet sigurno nije diskutabilan, tako da je ovo ekstra varijanta golf sa gepekom.....

ocu kusur necu zvaku

pre 4 godine

"Iste dimenzije kao Laguna III. Samo se pitam, gde im stade gepek od 600 litara i prostor za noge pozadi?!"
Stavis noge u gepek :)

Boki

pre 4 godine

Sjajno izgleda, ko hoce limuzinu a ne kvazi SUViće ili velike limuzine ovo je top izbor. Samo kako stvari stoje vezano za cenu u odnosu na pre bice samo da je natpis Skoda a sve ostalo pocevsi od cene znatno vise. Takodje mislim da ce sa ovim modelom u ovom segmenta biti definitivno najprodavaniji automobil u Evropi.

Gagi

pre 4 godine

Daš 20.000e i opet voziš Škodu sa naglašenim znakom pozadi. Zato vozači Škode kad se parkiraju beže brzo od auta da ih neko ne vidi šta voze.

rani

pre 4 godine

Ljudi, auto lici na ovaj, na onaj, pa mora da lici, to je auto! Je su li Italijani '98. napravili Multiplu, koja nije licila ni na jedan drugi, tacnije ni nasta, pa ni to ne valja!? Ova Skoda je odlicna, meni se svidja, malo mi je bezveze onaj menjac, ali i to je stvar navike! Skupa ce biti, ali, to ne znaci da se nece prodavati, naprotiv, siguran sam da ce biti medju najpridavanijim u Evropi! To sto smo mi siromasni, ne znaci da je nedostizna za prosecnog Nemca i druge!

Reqlan

pre 4 godine

Da se razumemo, ne vozim škodu , jer mi se ne sviđa na izgled , ali mogu da potvrdim da su najkvalitetniji automobili na planeti bili do sad. A za ovu novu videćemo.

Ivan

pre 4 godine

Menjač u Golf 8,Škodu i Porše isti,nevjerovatno što doživjeh. Mislim na ručicu od automatakog menjača. Inače Škoda kida bez svakog,malo mi se volan ne sviđa a isto je dobar,ne umijem se odlučit.

grobar

pre 4 godine

@Dragisa
Mislim da covek nije hteo da kaze da modela u ful opremi nema u ponudi, vec je ukazivao na cinjenicu da ce se zbog platezne (ne)moci kupovati u daleko najvecem broju klotare.

priprema za radio®

pre 4 godine

Da li će i kod nove oktavije postojati mogućnost povećanja colaže točkova, pa i opcional Čelične felne Tekton 6,5J x 16" ( trenutno je to šifra PJ9 ) ?
Vezano za volan, kod aktuelne oktavije ima dostupnih ukupno devet opcionala, ali je broj krakova volana uvek isti. Ako tako bude i kod nove, onda će uvek, bez obzira na opcional, biti dostupan samo dvokraki volan. Tužno (i ružno) izgleda.

Vesli Spajps

pre 4 godine

Jao kako je moćna uh što je dobra auu

E uvek su mi bili simpatični entuzijasti za jednu marku automobila kako ceo život opravdavaju svoj prvi izbor automobila... Ako je uopšte i bio izbor ?

1,5 D-4D

pre 4 godine

Kao i do sada, nova oktavia ce kao karavan imati isti wb kao i LB verzija. Mnogi u C segmentu nude karavane uvecanog Wb-a, kojima je Wb i do 6-7 cm veci nego ovoj oktaviji.
Cak joj ni gepek nije najveci, mada ce biti najduzi karavan C segmenta (a sve to skromnog Wb-a).
Spolja mi je dizajn ok.
Unutra bi i bilo ok da nije ovog volana. Očito je bio imperativ da unutra mora već na prvi pogled biti ruznija od golfa, da izazove bar blago gadjenje. Sa ovim volanom može da se kaže da je misija uspela i da je projektni zadatak ostvaren. Šteta...

Robi

pre 4 godine

Blaga kpoija A3 sedana,po meni. No svakako nov je auto,ko ga kupi,lepo vozi i cuva,bice zadovoljan. Prvo,fabricko punjenje ulja mu je Mogul,iako na cepu pise Castrol,znam reko mi komsa koji tamo radi...

Soniq

pre 4 godine

(Block, 11. novembar 2019 22:06)

Druže, proveri te kočnice, da nije nešto do njih. Imam sličan takav, ne bih se složio da su lošije u odnosu na druge stvari koje sam vozio.

Pera

pre 4 godine

Nadam se da će popraviti i kvalitet koji je sa zadnjom opao, posebno vezano za enterijer. Motor je ok, ali kada se prebaci na klot verziju koja se kod nas najviše i prodaje, unutrašnjost a i elementi spoljašnjosti izgledaju nedovršeno na više pozicija.

srb

pre 4 godine

Nije skoda losa ali za te pare moze bolje. Iskreno spoljasnjost mi se jako svidja ali kvalitet materijala u kabini je ocajan. Negde dobijes negde izgubis to je, po mom misljenju, prica sa skodom.

rebro

pre 4 godine

@Mare026, mene kombinacija boja na odeći uopšte ne zanima. Bitno mi je da udobna i kvalitetna, a da li se neka boja slaže ili ne sa drugom bojom mene ne interesuje.

rebro

pre 4 godine

@Stanko, nekada davno kada je postojala Čehoslovačka njeni stanovnici su i tada odlazili na izlete jer su po tome poznati diljem Evrope. A na izlete vole da ponesu sve i svaša počevši od pašteta pa do bicikala. Trebao im je veći auto, ali domaći jer nisu imali para za uvozne, a nisu mogli da ih uvoze. Zato Oktavija ima veliki gepek jer je bitno strpati svašta unutra i pravac neka planina, izletište ili prosto priroda gde se pešači.

AUTO.Boy

pre 4 godine

UZAS. KAKVA GRDOBA. Kao i sve iz VW kuce. Sve sto su kupili nagrdili su. Ovo izgleda kao kombinacija zastarelog dizajna golfa i juznokorejskog automobila iz 90-ih, pa da bi to sakrili, dodali mu malo ostrih linija i tablet da zalici na malo futurizma. Fuj. Totalmna propast. To znaci odlicnu prodaju jedinica sa dizel motorom u srbsitanu.

Gagi

pre 4 godine

Daš 20.000e i opet voziš Škodu sa naglašenim znakom pozadi. Zato vozači Škode kad se parkiraju beže brzo od auta da ih neko ne vidi šta voze.

Stanko

pre 4 godine

@hulk, kako u automobile za porodicu možeš da uvrstiš ove modele "Audi A3, BMW 1, Honda Civic, Mercedes A" kada svi zajedno nemaju gepek kao Oktavija?
Čoveče, Oktavija je pravljena da četvoročlana češka porodica ode na izlet van Praga i ponese sve sa sobom, a u pomenute automobile koje si tinaveo ne možeš ni ceger za pijacu da staviš. Pakovanje vode od 6x2l nema ni govora.
Automobil se uzima zbog prevoza, a ne izgleda. Ne kapiram ljude koji komentaroišu izgled farova i uopšte automobila jer kada ga vozite vi NE VIDITE kako izgleda.
Ako pak auto kupuješ da ti stoji ispred zgrade i da se komšije dive dok ti voziš šipka-transa to je već dijagnoza.

(rebro, 11. novembar 2019 21:45)

Takve si gluposti napisao, da je to za nepoverovati.Oktavia se ne pravi ni za kakvu cetvoroclanu Cesku porodicu.Vec za porodice sirom Evrope i sveta. Drugo, sva ova auta imaju sasvim pristojan prtljaznik. Recimo BMW X1 505 litara, a Honda Civic, preko 400 litara.Oktavia je najneudobnije auto u svojoj klasi, i kupiti ovo auto, i voziti porodicu u njoj, ne bih nikad. Pre bihse patio sa manjim prtljaznikom, nego sa bolom u ledjima.

kole

pre 4 godine

Kod Superba su mi smetali gabariti, a ovo je taman umanjeno kolko treba. Kad neko napravi karavana da bude lep, skine mu se kapa dole. Lep auto sa ruznim volanom kao kod Mercedesa S klase. Steta sto ova kola kupuju dziberi, bivsi vlasnici keceva i Lada, pa divljaju i zamisljaju da su uspeli u zivotu jer voze cesku kotobanju.

rebro

pre 4 godine

@hulk, kako u automobile za porodicu možeš da uvrstiš ove modele "Audi A3, BMW 1, Honda Civic, Mercedes A" kada svi zajedno nemaju gepek kao Oktavija?
Čoveče, Oktavija je pravljena da četvoročlana češka porodica ode na izlet van Praga i ponese sve sa sobom, a u pomenute automobile koje si tinaveo ne možeš ni ceger za pijacu da staviš. Pakovanje vode od 6x2l nema ni govora.
Automobil se uzima zbog prevoza, a ne izgleda. Ne kapiram ljude koji komentaroišu izgled farova i uopšte automobila jer kada ga vozite vi NE VIDITE kako izgleda.
Ako pak auto kupuješ da ti stoji ispred zgrade i da se komšije dive dok ti voziš šipka-transa to je već dijagnoza.

Tako je kako je

pre 4 godine

Sva čast Škodi, zaista lep automobil.
Sada su prestigli sve, osim Toyote Corolle.
Corolla je i dalje bolji auto spolja, ali Octavia je uspela da napravi bolji enterijer i digitalnu povezivost.
Od električnih verzija VW-a treba očekivati da nadmaše sve u svetu, naravno ako uspeju da se izbore sa kinezima.

patroclus

pre 4 godine

Ocravia je sada malo redizajnirana Superb. Superb ce malo da pokupi neke crte audija i tako u krug. Fabia i rapid skejlirana octavia... A kvalitet sve losiji...
Aj ponovo mi ne objavite komentar za skodu. Kao da vas placaju za reklamu...

rebro

pre 4 godine

@Mare026, stvarno si kupio automobil iz praktičnih razloga? Ne verujem ti.
Pa ko još kupuje automobil zbog lepote koju inače ne vidiš dok ga voziš.
To i rasprava o boji mi je neverovatna glupost kojom se bave isključivo Balkanci.

Yoghi

pre 4 godine

Sa ovim su presli igricu..... taman,stilski, nemacki minimalisticko a opet ugladjeno. Jasna razlika kada Nemac preuzme kompaniju i kada Francuz preuzme.... Škoda i Dačija nebo i zemlja.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Kao i do sada, nova oktavia ce kao karavan imati isti wb kao i LB verzija. Mnogi u C segmentu nude karavane uvecanog Wb-a, kojima je Wb i do 6-7 cm veci nego ovoj oktaviji.
Cak joj ni gepek nije najveci, mada ce biti najduzi karavan C segmenta (a sve to skromnog Wb-a).
Spolja mi je dizajn ok.
Unutra bi i bilo ok da nije ovog volana. Očito je bio imperativ da unutra mora već na prvi pogled biti ruznija od golfa, da izazove bar blago gadjenje. Sa ovim volanom može da se kaže da je misija uspela i da je projektni zadatak ostvaren. Šteta...

DDOS

pre 4 godine

Taman da je kupim za 10 godina, onu sa 150k na satu što je vozila baba samo do pijace (sa kraćim desnom nogom pa nije jako pritiskala gas) ...

Kobaja Grande

pre 4 godine

Totalna dominacija.
Najbolja u klasi.
Em ogromna, em odlican izbor motora i pogona.
Ni Golf ni Focus ne mogu vise da pariraju.
Cekamo cenovnik.

Reqlan

pre 4 godine

Da se razumemo, ne vozim škodu , jer mi se ne sviđa na izgled , ali mogu da potvrdim da su najkvalitetniji automobili na planeti bili do sad. A za ovu novu videćemo.

+MAKSIM

pre 4 godine

Ja sam stariji čovek, nekad smo se sprdali sa Škodom. Tristać bio limuzina za nju...
A onda prođe vreme, stiže i zlatno doba. Škoda drma svetskim tržištem automobila - svih klasa... Mi se sada sprdamo sa jelkom, gondolom, nacionalnim stadionima, Savamalom, Krušikom, imaginarnih 500 nečega, lažnim suficitom, otimanjem penzija, nikad većim povećanjem penzija, "smanjenom" nezaposlenošću (mnogi su pobegli i rade u Škodi), stranim "investicijama", obrtanjem kocki na trgu...

Gg

pre 4 godine

Znači iz ovoga će da mi manijački trube dok im smetam da skrenu na zelenu strelicu
(Janko, 11. novembar 2019 21:09)

Pa i treba, kad vec mozes da stanes levo ko gospodin.

hulk

pre 4 godine

Top izgleda, ali kao i sve Skode samo sa premium paketom opreme, a tu vec sa cenom ulazimo u premium segment, pa je i konkurencija veca. Kada sam kupovao kola prosle godine, bila mi je u najuzem izboru, a bice i verujem opet, ali realno, Audi A3, BMW 1, Honda Civic, Mercedes A za mene u tom slucaju imaju prednost . Sa druge strane, ako pricamo o budzetu do 20k, i automobilu za porodicu, bez ambicija ka izgledu, nego funkcionalnosti, Octavia tu ubedljivo pobedjuje.

Miloš Radunović

pre 4 godine

Čitam i ne mogu da verujem šta ljudi pišu ... "Škoda je nekada bila za podsmeh, a gle sada", komentar koji je toliko glup da prosto boli. Kakva "crna" Škoda, i njen progres. U pitanju je VW -nov proizvod, a od Škodine pameti ima ne više od 15-20%, i to eventualno u nevažnim stvarima. To je VW proizvod, a pridaje se pod imenom Škoda. UTUVITE VEĆ JEDNOM U GLAVU!

DragišA

pre 4 godine

Dzabe sve kad u Srbiji sigurno necemo videti modele sa full opremom, Ovde se Skoda kupuje skroz klot...
(Brada, 11. novembar 2019 21:08)

Jesi kupovao novu Škodu pa znaš ???

Ko ti brani da odeš kod uvoznika poručiš model u full opremi i sačekaš 5-7 ili maksimalno 20 dana ili kupiš odmah ako imaš sreće da ima na stanju.
Kada imaju Superba Laurin Klement i to više komada zašto ne bi imali Oktaviju u full opremi.

Ja sam se na Superbu bukvalno igrao sa opremom,birao boju,masažere u sedištima,xenone...itd.Sačekao mesec dana i auto stigao.

Nikola

pre 4 godine

Ovaj auto izgleda savrseno. Pre manje od 2 meseca sam kupio novu Corollu i sad mi deluje da je bar 2 generacije starija. Ali verujem da je Skoda u ovoj opremi kao na slikama jedno 12 do 14 hiljada skuplja. (Corollu sam platio 18000)
A secam se sta je nekad bila Toyota za Skodu.

rog

pre 4 godine

Znači iz ovoga će da mi manijački trube dok im smetam da skrenu na zelenu strelicu
(Janko, 11. novembar 2019 21:09)

Pozajmio zenin crveni yaris pre neki dan i zakljucio sledece. Nasi vozaci (muskarci) su stoka i to najgore vrste. Na relaciji od 10km mi se desilo da me 2 puta neko isece i da me konstantno guraju od pozadi iako ne vozim ni malo sporo niti tromo. Znaci lecenje nekakvih kompleksa i istresanje na onog za koga primitivni mozak misli da je slabiji. U mojim kolima od 5 metara sa zatamnjenim staklima mi se to skoro nikad ne desava. Posebni ti sto spominjes u skodama, nikad ih i nisam primetio.

#77

pre 4 godine

Dizel 1.6 tdi se vise ne ubacuje....pa i ne cudi me , motor je prilicno lenj , i ne dovoljan. Kao naslednik 1.9 tdi(isto 105ks) , nije se uopste pokazao, problematicne dizne...itd. 2.0 je mera za ovakav auto. Vozim karavan RS prethodne generacije, i moje misljenje je da Skoda Octavia i u ovoj generaciji bolje izgleda kao karavan. Hedzbek je nekako "skracen", fali mu malo duza hauba i gepek...da Superb je mera :)

srb

pre 4 godine

Nije skoda losa ali za te pare moze bolje. Iskreno spoljasnjost mi se jako svidja ali kvalitet materijala u kabini je ocajan. Negde dobijes negde izgubis to je, po mom misljenju, prica sa skodom.

rex

pre 4 godine

Zadnja Octavia da ovako izgleda.

Opet je Golfa nadmasila, a to ne smije da radi.

Sasjeće ih VW samo tako u bliskoj budućnosti.

Svaka čast za Čehe, nemam šta drugo za reći.

Bob

pre 4 godine

Pozajmio zenin crveni yaris pre neki dan i zakljucio sledece. Nasi vozaci (muskarci) su stoka i to najgore vrste. Na relaciji od 10km mi se desilo da me 2 puta neko isece i da me konstantno guraju od pozadi iako ne vozim ni malo sporo niti tromo. Znaci lecenje nekakvih kompleksa i istresanje na onog za koga primitivni mozak misli da je slabiji. U mojim kolima od 5 metara sa zatamnjenim staklima mi se to skoro nikad ne desava. Posebni ti sto spominjes u skodama, nikad ih i nisam primetio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rog, 11. novembar 2019 21:45)

Auto od pet metara i zatamnjena stakla. Upotrebicu frazu koju najvise mrzim - pametnom dosta.

priprema za radio®

pre 4 godine

Da li će i kod nove oktavije postojati mogućnost povećanja colaže točkova, pa i opcional Čelične felne Tekton 6,5J x 16" ( trenutno je to šifra PJ9 ) ?
Vezano za volan, kod aktuelne oktavije ima dostupnih ukupno devet opcionala, ali je broj krakova volana uvek isti. Ako tako bude i kod nove, onda će uvek, bez obzira na opcional, biti dostupan samo dvokraki volan. Tužno (i ružno) izgleda.

yours

pre 4 godine

Prilično impresivno izgleda. Više me ne čudi da su u Engleskoj, inače kolevki automobilizma, u poslednjih nekoliko godina vozači najzadovoljniji sa Škoda brendom.

Milunka Malina

pre 4 godine

Zadnji deo prekopiran - Fiat Tipo! A ova fora sa imenom brenda na gepeku - Volvo. Neko dole je lepo rekao od svih brendova pomalo i eto dizajna. Ima tu i Audija,VW i Forda.

Mare026

pre 4 godine

Trenutno vozim octaviu karavan iz 2010. Uzeo sam je iz prakticnih razloga, a ne zbog izgleda i nisam se pokajao. A ova nova izgleda brutalno. Razmislicu o njoj svakako kad dodje vreme.I cena ove napucane ce biti brutalna, ali to je odlika cele auto industrije poslednjih godina.

visoka pec

pre 4 godine

(мики, 11. novembar 2019 22:35)
Nece biti, ni velicina ni udobnost ni materijali ni mehanika nisu na istom nivou. Sto je i normalno, posto je Octavia u C a Passat u D segmentu

zokabl

pre 4 godine

Ala majko moja sto mi znamo svakom mane naci...pa to je cudo nevidjeno...
Za ovaj auto mogu samo svaka cast...uradili ljudi posao pa to ti je...
Petnaest (15) godina radim u ozbiljnoj firmi...prije nekih dva mjeseca sam dobio novo sluzbeno vozilo...jos uvijek aktuelnu ("novu") Oktaviju...i to 1.6 dizel...
Ljudi moji to je toliko dobar auto...za ne povjerovati...
Ovo iskreno govorim...i nisam iz one price...sluzbeni automobil najbolji automobil...
Citam nekima smeta velicina automobila...pa ljudi moji Skoda je vec dvije decenije poznata po tome i svoj status izgradila na toj cinjenici...
Prije bezmalo 20 godina...mrtva trka je bila kako imati sto manji mobilni telefon...cuvena NOKIA 8210...sada mrtva trka kako imati bezmalo televizor u rukama umjesto telefona...ljudska ćud i narav su cudo...dragi Bog nam ne moze udovoljiti...

nesha

pre 4 godine

Spremite 25.000 evra za malo bolje opremljenu verziju ove copy-past "lepotice" kod našeg uvoznika,koji će je uvaliti kao flotnu prodaju raznim "budžetlijama" i sve će to narod platiti.A malobrojni koji je budu kupili za sebe, neće ni biti svesni kako je Koncern plasirao auto sa torzionom osovinom i iskopiranim detaljima na karoseriji kao premijum.

ima li kraja

pre 4 godine

ne znam koliko stvarno coveku treba skode, ov sto dalje to sve ludje, najbolja bese ona prva oktavija 1.6 karavan, nista ovo, nista ono, od a do be i bog te blagoslovio?

Block

pre 4 godine

Ovo sad prilicno lepo izgleda. Skoro pa da je pozelim. Konacno su ubacili normalnu rucicu dsg menjaca i rucne kocnice, a ne one motke kao sad.

Ja vozim tu aktuelnu sa 4 fara (i skroz mi se svidjaju u led tehnologiji). Sluzbena naravno. 150ks, dsg. Ok je auto, na pravcu lepo ide, u krivinama ne bas, bucna je na vecim brzinama, gepek sjaaaajaaan, kao i motor, zato su kocnice uzasne iako su sve diskovi i multilink pozadi. Rezervoar mali sto iritira posebno.

Cak i u drugom najvisem paketu opreme nema neke opcije koje su na Zapadu standard za bazicne verzije. Ja ne znam ko to u Srbiji odredjuje nivoe opreme za Skodu, ali mu to Ustavom treba zabraniti. Tipa nemam MirrorLink (ni da doplatim), ali imam zavesice zadnjeg stakla...

A bogami cenovno se Skoda izdigla. Moja je placena 22.5k i to flotna cena. Ova ce biti jos skuplja.

Aleksandar

pre 4 godine

@rebro Nemoj biti ljomber. Ljudi kupuju za sta imaju. A3 drzi decija kolica i 2 kofera u gepeku. Sta jos porodici treba, rostilj u gepeku!? Ko voli i ima para, slobodno, ko hoce neka vozi nesto drugo.

Marko

pre 4 godine

Veliki napredak u odnosu na prošlu generaciju. Posebno mi se dopada karavan. Octavia više nije jeftin auto, nema ni razloga biti. Radeći za rent a car svatio sam sledeće... Manje više, svi auti te klase se isti po pitanju udobnosti, materijala, pogona. Nećete osetiti bitnu razliku šta god vozili. Razlika počinje tek ako imate para na bacanje pa kupite premium iznad 60000 evra. Sve ostalo, verujte mi, skoro pa isto. Kupite ono šta vam se više sviđa i ćao.

Bane

pre 4 godine

Октавија је разумним људима конкуренција Пасату, а не Голфу
(мики, 11. novembar 2019 22:35)

Ne razumem ovu konstataciju. Mislite skromni ljudi bi bili zadovoljni Oktavijom kao Pasatom pa u tom smislu ili sta?

Jer samo nerazuman covek moze da izjednaci Oktaviju i Pasat po bilo kom objektivnom parametru.

Oktavija je limuzina namenjena istocnoevropskom trzistu, pravi se na platformi Golfa, platformi koja je namenjena modelima C segmenta i samim time pripada C segmentu. Kao sve mutirane limuzine za istocno trziste ona je malo razvucena jer kupac skromne platezne moci iz istocne evrope kupuje auto na metar.

Pasat je limuzina D segmenta i kao takav je pozicioniran na svim mogucim trzistima, pravi se na drugoj platformi, potpuno drugacijeg podvozja, sireg traga tockova samim time sasvim drugacijeg ponasanja u voznji i nikako se ne mogu porediti i to samo tehnicki, da ne ulazimo u klasne razlike od zvucne izolacije pa na dalje.

I to je sve legitimno bilo dok je Oktavija kostala 14.500 hiljada i bila to sto jeste. Problem je sto je Skoda, u Srbiji, pocela da nas pravi idiotima i da nam prodaje rog za svecu. Pogledajte cene Scale (koju oni reklamiraju kao konkurenta Golfu a koji je na platformi Pola odnosno platformi B segmenta) pa ce vam biti jasno koju cenu mozete ocekivati za Oktaviju, pa mi onda recite ko razuman bi to platio.

Ja licno bih za tih 20-22 hiljade pre kupio Insigniju koja zaista jeste limuzina D segmenta u klasi Pasata umesto kokosije jaje koje mi se podmece kao nekakva limuzina koja kao nije Golf a ne moze biti Pasat.

Hakuna Matata

pre 4 godine

Kupis auto preko 20 000 e.i niko ti ne zavidi zato sto misle da vozis sluzbeni auto.hehe
(The Who, 12. novembar 2019 08:25)

Kompleksi su cudo

ST

pre 4 godine

Dobro izgleda, mnogo bolje od prosle koja je bila razocarenje sa onim farovima. Samo jos da joj vrate kvalitet i pouzdanost predprosle i sve je ok.

Stefan

pre 4 godine

Da vidimo jos i RS verzija kako izgleda. Prosli modeli octavie RS mi se mnogo svidjaju, branici, maska, zadnji spojler, tocak, sve jako dobro izgleda, okrecem se na ulici kao nekad kad prodje lancer evo ili impreza wrx.

Metropola

pre 4 godine

(DragišA, 11. novembar 2019 23:26)... upravo tako! Skoda se i kupuje tako, za cenu osrednjeg passata ili golfa recimo, dobijes nasviranu skodu i bukvalno se glupiras sa dodatnom opremom! Ima na ulicama i osnovnih ali to su uglavnom sluzbeni automobili.

Mare026

pre 4 godine

@rebro
@Mare026, stvarno si kupio automobil iz praktičnih razloga? Ne verujem ti.
Pa ko još kupuje automobil zbog lepote koju inače ne vidiš dok ga voziš.
To i rasprava o boji mi je neverovatna glupost kojom se bave isključivo Balkanci.
(rebro, 11. novembar 2019 22:40)

Momcino, koji je smisao ove tvoje replike osim sto pokusavas da prikazes sebe kao nekog modernog, pro-evropskog coveka koji se izdigao iznad ovog Balkanskog sivila? Mada ti to nesto ne uspeva. Tacno je da ti ne vidis spoljasnjost automobila koji vozis.Vidis samo mali deo, ali nemas celu sliku. Isto ti je i sa odecom koju obuces, pa ipak vodis racuna o tome kako izgleda to sto si obukao. Neces da kombinujes crno i teget ili braon ili bele sportske carape i cipele. Ili ti ipak hoces?

Miroljub

pre 4 godine

@Oktavija je limuzina namenjena istocnoevropskom trzistu, pravi se na platformi Golfa, platformi koja je namenjena modelima C segmenta i samim time pripada C segmentu. Kao sve mutirane limuzine za istocno trziste ona je malo razvucena jer kupac skromne platezne moci iz istocne evrope kupuje auto na metar.

(Bane, 12. novembar 2019 00:50)

Zato je znaci Oktavija najprodavaniji auto u istocnoevropskoj zemlji Svajcarskoj.

rebro

pre 4 godine

@Mare026, mene kombinacija boja na odeći uopšte ne zanima. Bitno mi je da udobna i kvalitetna, a da li se neka boja slaže ili ne sa drugom bojom mene ne interesuje.

Kapetan MO

pre 4 godine

Lepa Skoda , ali i sjajna cena , za dizel sa malo jacom opremom 25.000
tu je velika konkurencija.

Pre cu kupiti za te pare Nissan qashqai ili Hyndai Tuscon dizlo
a za mnogo manje para renault megan grand cupe dizlo za 17.000.

Mada videcemo cenu za godinu dana.

ocu kusur necu zvaku

pre 4 godine

"Iste dimenzije kao Laguna III. Samo se pitam, gde im stade gepek od 600 litara i prostor za noge pozadi?!"
Stavis noge u gepek :)

pera

pre 4 godine

Nije skoda losa ali za te pare moze bolje. Iskreno spoljasnjost mi se jako svidja ali kvalitet materijala u kabini je ocajan. Negde dobijes negde izgubis to je, po mom misljenju, prica sa skodom.
(srb, 12. novembar 2019 10:37)
pa kad si pre sedeo u ovoj novoj??

mr.wolf

pre 4 godine

Октавија је разумним људима конкуренција Пасату, а не Голфу
(мики, 11. novembar 2019 22:35)

Oktavija se pravi na platformi golfa. To je cinjenica i to ne mozes da promenis. To sto bi ti voleo da se za "manje" pare dobije pasat je nesto drugo, i vise vuce ka izrazu "nerazuman". SuperB je pandan Pasatu, a Oktavija je Jeta (koju su ukinuli, jer su sami sebi pucali u nogu, upravo Oktavijom). Mehanicki, brdo delova dele Golf i Oktavija. Sto se tice ove Oktavije, strasno dobro izgleda, kvalitet sigurno nije diskutabilan, tako da je ovo ekstra varijanta golf sa gepekom.....

Bole

pre 4 godine

Konacno su se malo trgli sa dizajnom enterijera. Spolja je sasvim korektna pogotovo u ovim skupljim i napucanijim varijantama a enterijer je konacno malo u korak sa vremenom. Jedino taj volan izgleda neobicno.

Pera

pre 4 godine

Nadam se da će popraviti i kvalitet koji je sa zadnjom opao, posebno vezano za enterijer. Motor je ok, ali kada se prebaci na klot verziju koja se kod nas najviše i prodaje, unutrašnjost a i elementi spoljašnjosti izgledaju nedovršeno na više pozicija.

dr Arčibald Rajs

pre 4 godine

@Janko

To samo govori o tebi "majstore" i slicnim tebi, o tvom egoizmu, kontriranju, pametovanju, bahatosti i odustvu bilo kakvog osecaja, empatije i kolegijalnosti za volanom. Prelazim godisnje 40.000 km, vozac sam vec 20 godina, ali zivotu nisam stao za smer pravo i desno uz postojanje uslovne strelice, osim slucajno. I tada prodjem ispred onog pored da bih oslobodio prolaz za one koji idu desno. Takvi kao ti mi nabiju pritisak na 300, cak i na portalu.

Dragan

pre 4 godine

Kupis auto preko 20 000 e.i niko ti ne zavidi zato sto misle da vozis sluzbeni auto.hehe
(The Who, 12. novembar 2019 08:25)


To moze da bude ozbiljan problem kad imas razne komplekse, a ako nemas, onda imas dobar i kvalitetan auto i bas te briga sta drugi misle!

antonije

pre 4 godine

Zadnja Octavia da ovako izgleda. 

Opet je Golfa nadmasila, a to ne smije da radi. 

Sasjeće ih VW samo tako u bliskoj budućnosti. 

Svaka čast za Čehe, nemam šta drugo za reći.
(rex, 11. novembar 2019 22:37)

Da li mislis da bi vw napravio auto koji je bolji od svog miljenika Golfa?

Eldorado

pre 4 godine

Izlgeda bolje od Golfa (ili bolje reće Jette koja baš i nije popularna u Evropi).
Prethodna restilizovna s onim farovima napred je bila diskutabilna.

Jedino me se ne dopada insistiranje na tom novom zadnjem delu. Isto će da bude na Kodiaqu restyle. Ogroman natpis ŠKODA pozadi i predimenzionirani štopovi. Volvo je prvi krenuo s tim, no oni su ga bolje uklopili, deluje skladnije.

Boki

pre 4 godine

Sjajno izgleda, ko hoce limuzinu a ne kvazi SUViće ili velike limuzine ovo je top izbor. Samo kako stvari stoje vezano za cenu u odnosu na pre bice samo da je natpis Skoda a sve ostalo pocevsi od cene znatno vise. Takodje mislim da ce sa ovim modelom u ovom segmenta biti definitivno najprodavaniji automobil u Evropi.

nn

pre 4 godine

Yoghi...veoma glupo poredjenje jer Dacija je budzet marka.Poredi Skodu i Opela koju su kupili Pezo-Citroen.Korsa i Astra su pun pogodak, Insignija nije losija od ove Oktavije sigurno, a SUV-ovi su definitivno prodavaniji nego Skodini, i na sve to cena je manja.Ova Skoda mi je prelepa,kao i njihovi SUV-ovi ali samo tup covek moze da kaze da su Francuzi lose odradili posao u Opelu koji se raspadao, i da misli da je Dacia u istom rangu i istu svrhu i ciljnu grupu ima kao i Skoda.

Svetski Mega Car

pre 4 godine

Dugacka 4,7 metara. Otisla Octavia u D segment. Ako zaista bude kostala preko 20000 evra u nekom srednjem paketu opreme i motorom koji nije osnovni, onda koja je poenta kupiti Oktaviju, kad za iste pare mozes da kupis Superb.

ziks

pre 4 godine

Sve manja razlika između Superb i Octavije u izgledu. Ovakva Octavija sa led farovima i ovakvim enterijeru će biti u najskupljim paketima. Cene idu preko 20 000 e. U nižim paketima će biti bez naslona za ruke, bez kožnog volana, sa samo radiom itd a opet će biti preskup, ispod 20k će biti motori 1,0 što mislim da je malo za dimenzije ovakvog automobila, a već ovaj 1,5 sa 150ks blizu 25k e sigurno.

DragišA

pre 4 godine

@Dragisa
Mislim da covek nije hteo da kaze da modela u ful opremi nema u ponudi, vec je ukazivao na cinjenicu da ce se zbog platezne (ne)moci kupovati u daleko najvecem broju klotare.
(grobar, 12. novembar 2019 00:50)

Čovek je napisao " u Srbiji sigurno nećemo videti model sa full opremom ".

U Srbiji možeš videti S klasu,ML,Panameru ili A8 u full opremi a ne jednu Škodu Oktaviju

Vladimir

pre 4 godine

Ala majko moja sto mi znamo svakom mane naci...pa to je cudo nevidjeno...
Za ovaj auto mogu samo svaka cast...uradili ljudi posao pa to ti je...
Petnaest (15) godina radim u ozbiljnoj firmi...prije nekih dva mjeseca sam dobio novo sluzbeno vozilo...jos uvijek aktuelnu ("novu") Oktaviju...i to 1.6 dizel...
Ljudi moji to je toliko dobar auto...za ne povjerovati...
Ovo iskreno govorim...i nisam iz one price...sluzbeni automobil najbolji automobil...
Citam nekima smeta velicina automobila...pa ljudi moji Skoda je vec dvije decenije poznata po tome i svoj status izgradila na toj cinjenici...
Prije bezmalo 20 godina...mrtva trka je bila kako imati sto manji mobilni
telefon...cuvena NOKIA 8210...sada mrtva trka kako imati bezmalo televizor u rukama umjesto telefona...ljudska ćud i narav su cudo...dragi Bog nam ne moze udovoljiti...
(zokabl, 12. novembar 2019 07:57)

U pravu si za tel,što manji je bilo "in" ali šta si radio tada na tel,možda si imao kameru,ali možda a sada...

grobar

pre 4 godine

@Dragisa
Mislim da covek nije hteo da kaze da modela u ful opremi nema u ponudi, vec je ukazivao na cinjenicu da ce se zbog platezne (ne)moci kupovati u daleko najvecem broju klotare.

rani

pre 4 godine

Ljudi, auto lici na ovaj, na onaj, pa mora da lici, to je auto! Je su li Italijani '98. napravili Multiplu, koja nije licila ni na jedan drugi, tacnije ni nasta, pa ni to ne valja!? Ova Skoda je odlicna, meni se svidja, malo mi je bezveze onaj menjac, ali i to je stvar navike! Skupa ce biti, ali, to ne znaci da se nece prodavati, naprotiv, siguran sam da ce biti medju najpridavanijim u Evropi! To sto smo mi siromasni, ne znaci da je nedostizna za prosecnog Nemca i druge!

Ivan

pre 4 godine

Menjač u Golf 8,Škodu i Porše isti,nevjerovatno što doživjeh. Mislim na ručicu od automatakog menjača. Inače Škoda kida bez svakog,malo mi se volan ne sviđa a isto je dobar,ne umijem se odlučit.

nalepnice

pre 4 godine

jel moze da se skine ovo krupno skoda sa zadnjih vrata...? inace za tu lovu best baj auto...
(miki, 12. novembar 2019 00:10)

Naravno da moze, fen u ruke i jedno po jedno slovo

Vesli Spajps

pre 4 godine

Jao kako je moćna uh što je dobra auu

E uvek su mi bili simpatični entuzijasti za jednu marku automobila kako ceo život opravdavaju svoj prvi izbor automobila... Ako je uopšte i bio izbor ?

Soniq

pre 4 godine

(Block, 11. novembar 2019 22:06)

Druže, proveri te kočnice, da nije nešto do njih. Imam sličan takav, ne bih se složio da su lošije u odnosu na druge stvari koje sam vozio.

jaretina

pre 4 godine

Ako zaista bude kostala preko 20000 evra u nekom srednjem paketu opreme i motorom koji nije osnovni, onda koja je poenta kupiti Oktaviju, kad za iste pare mozes da kupis Superb.
(Svetski Mega Car, 12. novembar 2019 11:10)

pa zato što će i superb poskupiti.
zapamti, kola će samo poskupljivati, nikad neće stagnirati ili pojaftiniti.

Robi

pre 4 godine

Blaga kpoija A3 sedana,po meni. No svakako nov je auto,ko ga kupi,lepo vozi i cuva,bice zadovoljan. Prvo,fabricko punjenje ulja mu je Mogul,iako na cepu pise Castrol,znam reko mi komsa koji tamo radi...

rebro

pre 4 godine

@Stanko, nekada davno kada je postojala Čehoslovačka njeni stanovnici su i tada odlazili na izlete jer su po tome poznati diljem Evrope. A na izlete vole da ponesu sve i svaša počevši od pašteta pa do bicikala. Trebao im je veći auto, ali domaći jer nisu imali para za uvozne, a nisu mogli da ih uvoze. Zato Oktavija ima veliki gepek jer je bitno strpati svašta unutra i pravac neka planina, izletište ili prosto priroda gde se pešači.