Subota, 02.11.2019.

15:30

Milojevićeva 100. pobeda – Zvezda “slomila” Proleter

Fudbaleri Crvene zvezde savladali su na gostovanju Proleter sa 2:0 (0:0), u meču 15. kola Linglong Superlige Srbije.

Izvor: MT

Milojeviæeva 100. pobeda – Zvezda “slomila” Proleter IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

138 Komentari

Sortiraj po:

....

pre 4 godine

A sto se tice danasnje utakmice. E tu si slagao, da si zasluzio preko usta. Nisi ni gledao utakmicu sine. Golman nije vido loptu. Prvo Simic namestio na tacnu, drugi Jevtovic namestio na tacnu. Kakva golmanova noga? Sta pricas? Lazes am? E o tome pricam. Lazete na sva usta od Vazure do Pedje iz VII2. Mora to da se sece ljudi!
(milan, 02. novembar 2019 22:37)

Kako te nije sramota da lazes da golman nije video loptu kod prvog gola? Budite jednom ljudi i priznajte ocigledno, cela Srbija se smeje vasoj naivnosti. Golman nije ni pokusao da zaustavi loptu koja prolazi pola metra od njegove noge, nakon toga se okrece i pravi neku tetralnu facu recimo kao ti, kad pises komentar da nas ubedis da nije sklanjalica.

....

pre 4 godine

(milan, 02. novembar 2019 22:37)


Da, trazim isti tj. posten tretman...zelimo penale van 16 metara i golove iz auta i tek onda se moze pricati o postenju.
Poslednji derbi smo dobili posteno, vi ni sut u okvir gola niste imali.

Jel si ti neki racunovodja kad se toliko brines za pare . Dobijali ste i vi, zasto nebi i mi ?! Ako bas hoces da znas oprostila nam banka, a pre toga smo vratili milion a oni zamisli oprostili dva....sta ces. Naravno, ovo je sve aluzija na jedan klub, a ti opovrgni cinjenice.

"Golman nije video loptu" hahahahaaaa....sta reci a ne zaplakati. Ko sumnja neka pogleda snimak sklanjalice. Samo slepac ne vidi.

drug Vucela

pre 4 godine

Budite humani, lupite plusic Bodibondu, znaci mu puno. Od ovoliko JSD suza prete nam poplave, sva sreca pa je sa Cukarice stigao ledeni talas i -10 pa se suze zaledile.

milan

pre 4 godine

@(Penicilin, 02. novembar 2019 22:19)
Ben ima savest, pa ima sta I da proradi. Natho je danas dao gol iz nepostojeceg penala I bio najsrecniji na svetu. Ko da ga je dao Mancesteru... Al tamo nema penala za vas. Tamo nema pritiskanja sudije, tamo kada Savo vice sa podignutim prstom ka sudiji, dobije zuti karton. Zato I ne vice, nego cuti... cuti i, pa prima penal...
Kazes svi navijaci nama skandriaju lopovi? Koji svi navijaci? Ko skandira? Care 90 Posto ljudi navija za Zvezdu I Partizan. Ostali je prate domaci fudbal. Gde si to cuo video da se protiv Zvezde skandira sem na JNA? Ja cu da ti kazem- nigde! Na svim gostovanjima navijaci Zvezde su vecina. Ne skandira niko, znaci lazes. A ko laze... sta Sam reko? Samar lazovu bajo moj.

Sub013

pre 4 godine

(milan, 2. novembar 2019 22:37)

Oba komentara u centar, gola istina od reci do reci, sve same cinjenice koje njih mnogo bole jer duboko u sebi i oni znaju da je to jedina istina. Bravo care!

....

pre 4 godine

(milan, 02. novembar 2019 21:11)

hocemo isti tretman, penali jedan a moze i dva po utakmici za nas naravno, opet penali ali van 16 metara i golovi iz auta...tek tad mozete da pricate o postenju.

Naravno da od ovoga nema nista, kad nismo drzavni projekat, ali ste se na derbiju pokazali sa 0 ( nula ) suteva u okvir gola.

Vi bre niste svesni koliko vam seljudi sklanjaju. Dokaz? Pogledajte golmana danas. Prolazi lopta na pola metra pored njega on ni da pomeri nogu, kako kod prvog gola tako i kod drugog gola.

Greota je pred Totenhem da vam bilo ko uzme bod, ili da se preznojite slucajno.

milan

pre 4 godine

@(...., 02. novembar 2019 22:07
Jedini tretman koji posten covek trazi je posten tretman. Ti to ne trazis, kao I vecina tvojih saboraca-kukavaca.
Poslednji derbi ste dobili posteno, onaj u kupu... imali ste srece. A pre toga vi niste sutirali na gol. Najbolji igrac Rikardo?! Nemanja Nikolic? Prethodne dve godine vam Aleksandar Vucic placa licencu za Evro talmicenja. Nemate za plate, nemate za struju, nema za licencu. A onda dovedete bivseg igraca Arsenala, bivseg igraca CSKA, bivseg igraca Liverpula, igraca Rome... iz vec preplacene Sumu I Tosica. Odakle pare u Julu I avgustu, ako niste u maju imali za licencu, pitaju se mnogi. E pa dao sam ja, dao si to, dala je tvoja baba... Drzavni projekat Partizan-Kalimero. kukaj kukaj I iskukaj licencu, stadion, plate za igrace Liverpula I Arsenala bajo moj.
A sto se tice danasnje utakmice. E tu si slagao, da si zasluzio preko usta. Nisi ni gledao utakmicu sine. Golman nije vido loptu. Prvo Simic namestio na tacnu, drugi Jevtovic namestio na tacnu. Kakva golmanova noga? Sta pricas? Lazes am? E o tome pricam. Lazete na sva usta od Vazure do Pedje iz VII2. Mora to da se sece ljudi!

Penicilin

pre 4 godine

...Drz'te lopova, a oni lopovi. Ako njihova uprava govori o neregularnostima, neka dokaze - ili neka odgovara sto laze. Novinar da dokaze to sto baljezga - ili u zatvor. Drugar brblja penal, penal, a nije gledo utakmicu - samar preko usta, pa nek razmisli drugi put sta ce da kaze. Jedino ove botine sa b92 ne moze covek da kazni nikako. Njima ce kazna da dodje sama u sledecem derbiju kad ih zgazimo.
(milan, 2. novembar 2019 21:11)

Ahahahahaha realno sagledavas situaciju, podsecas me na madjiju. Faul za direktan crveni ili bar za drugi zuti tebi je bezveze?! Vama svi skandiraju lopovi, lopovi, mora da su se svi navijaci svih klubova urotili protiv vas. Sta hoces bolji dokaz od video snimka? Ben se onomad sratio sto je skocio u bazen i dobio penal, proradila savest pa sutnuo covek preko precke. Ali ne brini, sve ce to jednom doci na naplatu. Ato za samaranje me podseca na zeku iz vica koji kada je stigao kuci rekao:
Sta ko je to rekao?!
Ja sam rekao!

Вељкo

pre 4 godine

Ne znam kome smeta Simić i zašto igra tako malo.
Dečko kada god dobije šansu-gol ili asistencija...Vezni igrač koji daje golove,pa to je suvo blago..
Ali kod nas-ne?
Važno je da igraju La Patke i sl.
Gajić me prijatno iznenadio.
Ako ništa drugo,trebao bi bar da deli minutažu sa Gobeljićem.
Promaja duva po levoj strani...
Marin mora mnogo konkretnije da igra..

milan

pre 4 godine

Prvo su kukali za penal u derbiju, 15 godina nije sviran penal, 16 godina nije sviran penal...30 godina nije sviran penal... I iskukali su taj penal, svima je laknulo, samo da ih vise ne slusamo. Onda kukali namestene sudije, namesteno prvenstvo, namesteno, namesteno, sve utakmice zatvorene... i op! Puce Zvezda od Vozdovca I uzese titulu... Danas, 24 minut... neki faul bzvz nad Sadikom sudija nije svirao... Opsti haos, skace klupa, skacu igraci... niko zuti nije dobio. 28 minut penal za Partizan iz kornera. Sudija ne moze da trpi pritisak, kraj. Sve je to zato jer im je dozvoljeno. Od uprave, preko nazovi novinara sve do poslednjeg najiskrenijeg navijaca, svi se pale na istu propagandu. To vise ne sme da prodje. Drz'te lopova, a oni lopovi. Ako njihova uprava govori o neregularnostima, neka dokaze - ili neka odgovara sto laze. Novinar da dokaze to sto baljezga - ili u zatvor. Drugar brblja penal, penal, a nije gledo utakmicu - samar preko usta, pa nek razmisli drugi put sta ce da kaze. Jedino ove botine sa b92 ne moze covek da kazni nikako. Njima ce kazna da dodje sama u sledecem derbiju kad ih zgazimo.

Луде зебрице

pre 4 godine

Kod prvog gola je bio ofsajd a pre drugog lopta otisla u gol aut.
(Bodibond, 02. novembar 2019 17:43)

Jel to izmerio geometar?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rene Artois, 2. novembar 2019 18:24)

А извештај геометра оверио печатом профа изгравиран на латинском.

Kontras

pre 4 godine

Mi svi znamo tok i kraj naseg linglong prvenstva. Ne racunajuci derbije koji ce biti neizvesni, Zvezda ce dobiti svaku utakmicu, na ovaj ili onaj nacin. Vecinu na kvalitet, a sudija ce pogurati tamo gde treba.

Tu i tamo u drugom delu prvenstva kad razlika u odnosu na Partizan bude sigurna Zvezda ce mozda izgubiti koji bod, da ne bude isuvise providno.

Ne treba rezirana titula Zvezdi, ne takvom i tolikom klubu.

I jedna pohvala: Macron zaista pravi odlicne dresove Zvezdi. Cak cetiri garniture, sve lepe. Voleo bih da se i mi okrenemo nekom drugom brendu, Nike dresovi su nam, osim ovogodisnje prve garniture, losi. A i svake godine isti.

slobinator

pre 4 godine

(Kontras, 2. novembar 2019 20:11
od svega što si rekao istina je samo da zvezda ima lepše dresove,a oni i moraju biti lepši zbog crvene boje za razliku od partizanove tuđmanove crne

Shansa

pre 4 godine

Grobari pobedili prvi put u trecoj Milojevoj sezoni, i vec su oni zaboravili sve tekme do sada... :-))

A i ovaj derbi ne bi dobili da nisu porake sudije... puno se prave blesavi sada....

Partizanovac

pre 4 godine

Kako su nam pomagali videli smo u derbiju gde je internacionalac dobio trojku.Ko o cemu kurva o postenju.Ja bih se stideo vaseg postenja.Naravno svi vasi penali su cisti kao suza.Ali meni je najdraze kada vi cvilite.To je radost
(Kaiser, 2. novembar 2019 19:19)

To je onaj isti derbi gde niste imali sut u okvir gola? A sto se tice “kradje” na derbiju pogledaj sliku gde se vidi kako igrac Zvezde u skoku levom rukom udara Stojkovica za sta sudija i svira prekrsaj, nesto sto nisi mogao da vidis na analizi prepostenog Radojicica. Civiljenja je bilo na tom derbiju a pogotovo na utakmici sa Totenhemom. Umesto normalnog odgovora od tebe sam dobio uvredu i spinovanje, sto je odlika klasicnog bota. Uvreda je laz samome sebi o sopstvenoj velicini...proveri ko je to rekao, edukuj se malo.

ziki

pre 4 godine

Sudija, sviraj neki nepostojeći penal, neka se udave u suzama...
(shone, 2. novembar 2019 16:57)

Pa vi ste cak i svesni da vam se sviraju nepostojeci penali i jos se hvalite time... Igrate Ligu Sampiona i ne smeta vam sto na regularan nacin ne mozete da pobedite jednu Indjiju ili jedan Rad!!!

Kaiser

pre 4 godine

Treba da budes slep da ne vidis kako sudije pomazu Zvezdi, pa ako ni to ne ide onda se svira penal sa 18 metara. Svakom postenom navijacu Zvezde takve pobede ostavljaju gorak ukus u ustima. Titula ce biti vasa, samo mi reci da li smatras, posle svi desavanja na samo 13 odigranih utakmica, da ce biti posteno osvojena?
(Partizanovac, 02. novembar 2019 18:18)

Kako su nam pomagali videli smo u derbiju gde je internacionalac dobio trojku.Ko o cemu kurva o postenju.Ja bih se stideo vaseg postenja.Naravno svi vasi penali su cisti kao suza.Ali meni je najdraze kada vi cvilite.To je radost

Cinik

pre 4 godine

Neverovatno je sa kojom dozom bezočnosti i stida navijači " Stubovi srpstva po nalogu" komentarišu FK Zvezdu i taj njihov neverovatni niz pobeda. Prva jača utakmica sa Bajernom i odmah 3:0, druga jača utakmica sa Partizanom i 2:0, treća jača utakmica sa Totenhemom i 5:0. Da sudija protiv Olimpijakosa nije isključio igrača Olimpijakosa i tu bi bilo najmanje 2:0. Ako sada pažljivo pogledate rezulatate ovog srpskog giganta videćete da ni u jednoj jačoj utakmici nisu dali ni jedan gol a da su u proseku primili 3 gola. Ovaj gigant srpskog fudbala je jedini u svetu čiji je jedan član komisije za regularnost takmičenja od spostvene komisije kažnjen i izbačen iz te iste komisije( Dragiša Binić). Jedan debakl u derbiju, zatim pljuvanje i vredjanje sudija i kažnjeni su i Terzić i Mrkela i to na prijavu Partizana jer je FSS 15 dana ćutao. Neću sada o Čoviću, o njemu ću naknadno.

slaviša šmigič

pre 4 godine

ovaj boaci je strasno snalazljiv uspeo je,da gurne nogu i pogodi iako nije bio u poziciji netreba nam igrac poput van le parea to je upisan poraz istog trenutka kad je taj u sastavu mi moramo igrati sa napadacem to mora shvatiti miloje neigra se fudbal bez napadaca koji daje golove voleo bih videti vukanovica sa bboacijem napred i sa pankovim i degenekom na stoperskoj poziciji bekovi gobeljic i rodic gobeljic uz vukanovica i boacija napred moze biti dobitna kombinacija za zvezdu.samo hrabro miloje nemoj opet bez napadaca sa van le pareom to bi nas ubilo u pojam jednostavno bi znacilo igrac manje pritisnuti svom snagom i moze se dobiti utakmica na rajku.

Sabre

pre 4 godine

Od tih 100 pobeda, otprilike 80 su sklanjalice ili sudijske režije. Videćemo kad ode u inostranstvo koliko vredi kao trener (ako uopšte ode).
(Milanche, 2. novembar 2019 18:40)

O ovome ja pricam. ZATO nije smeo da se dozvoli prosli derbi i ulazak sa 10% zelje i energije dok ekipica koja se motivise triput godisnje kida na 200% mogucnosti a onda nije u stanju tri meca za redom protiv nekih fenjerasa da dobije tekmu, pa im je liga odma namestena. Prosle godine smo vam lepo pokazali, osteceni u dva derbija koje bi inace dobili a u trecem Marin poklonio na kraju casnih 2-1 iako je trebalo da vas odvalimo 5-0. Ali nema veze, valjda ce doci i taj jedan derbi na kome cemo i pored +20 da odigramo kako dolikuje derbiju, pa vam zapusiti usta nadam se makar na neko vreme.

Grobarski bot

pre 4 godine

(Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci, 02. novembar 2019 18:33)

Ako budu sudili kao u poslednja dva prvenstvena derbija onda su vam sigurica dve pobede protiv Zvezde

Kaiser

pre 4 godine

Jos dva derbija do kraja, znaci tu smanjujemo na 4, vi ste nam sigurica. E sad, problem je sto cela Evropa kiksa, igra iz nedelje u nedelju takmicarske utakmice pa je i normalno da se izgube bodovi, pa je tako i Partizan kiksirao u domacoj ligi dok ima jedan klub koji ne sme ni bod da izgubi. Tu je problem. Zvezdana koji god sastav da izvede, rutinira sa pobedom i neki rezultat u rasponu 2 do 4 gola. A castim 50 e bilo kog zvezdasa ako uopste zna koja im je prva postava jer ne znam da li je super strucnjak Klark Kent uopst izveo dva ista sastava u ovoj sprdnji od lige.
(Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci, 02. novembar 2019 18:33)

Dnevna dozo sebende lucidan si u izmisljanju kilometarskih imena.Sta ce nama prva postava kada imamo 24 igraca u timu za razliku od tvog tima koji nema ni prvu postavu

Grobarski bot

pre 4 godine

Da sudija nije iskljucio protiv Olympiakosa...
Da baba ima...bila bi deda...
Da nisi iskompleksiran...

Puno toga je "da nije..." , jedino su izvesne vase frustracije i patnje

MOE32

pre 4 godine

Samo treba obratiti paznju na golmana kod prvog gola Zvezde. Lopta prolazi na metar od njega, on je pusta da prodje. Evo, neka mi najiskrenije kazu navijaci Zvezde da li je golman mogao da se baci na nju?!

Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve". A fazon imaju 9 bodova prednosti u odnosu na Partizan, tako da je druga opcija sasvim moguća.
(Mare, 02. novembar 2019 17:13)

9 ?!
10 bodova paćko
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grobarski bot, 2. novembar 2019 17:48) # Link komentara

Jos dva derbija do kraja, znaci tu smanjujemo na 4, vi ste nam sigurica. E sad, problem je sto cela Evropa kiksa, igra iz nedelje u nedelju takmicarske utakmice pa je i normalno da se izgube bodovi, pa je tako i Partizan kiksirao u domacoj ligi dok ima jedan klub koji ne sme ni bod da izgubi. Tu je problem. Zvezdana koji god sastav da izvede, rutinira sa pobedom i neki rezultat u rasponu 2 do 4 gola. A castim 50 e bilo kog zvezdasa ako uopste zna koja im je prva postava jer ne znam da li je super strucnjak Klark Kent uopst izveo dva ista sastava u ovoj sprdnji od lige.

Pobednik

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve"
(Mare, 02. novembar 2019 17:13)

E bre i sta sada?!

Sub013

pre 4 godine

Grobari prate Zvezdine utakmice vise nego ja...
(Student, 2. novembar 2019 17:48)

Grobari su hit prvenstva, toliko naricu da su prevazisli sami sebe, ne znaju vise ni sta pisu ni kog optuzuju, totalno se pogubili. Najjace je sto ne vide sami sebe koliko ispadaju smesni i jadni u njihovim nebulozama, pa su em smesnu em uporni :) Mada moram da priznam da njihove suze daju posebnu draz ovoj dominaciji velike Zvezde. Na njihovu zalost ne shvataju da kmecanje nije dovoljno da bi se priblizili Milojevicevoj Zvezdi u borbi za titulu, za pocetak da bi bilo zanimljivo, znaci ispod 20 bodova, moraju da dovedu ozbiljne igrace i ozbiljnog trenera, a za tako nesto treba im strucna uprava a ne bombasi, mrzitelji, besramni kvazi novinari, trovaci i ljudi koji blage veze sa fudbalom nemaju, zapravo sa sportom uopste. Tako da Grobari moj savet vam je da dok ne oterate ovo zlo koje vas zadesilo pokusate da sacuvate obraz i dostojanstvo. U pobedi se ne ponesi u porazu se ne ponizi, vi upravo radite sve suprotno, dok ste pobedjivali viorio se Toletov barjak u liku Al Caponea i jugom se orilo kradi, otimaj...sada kad gubite konstantno cmizdrite. Pokazite bar nekad dostojanstvo aman!

Partizanovac

pre 4 godine

Sta nesretniku nece sve da padne na pamet.Eto sudija nije svirao penal za Proleter jer je igrac Zvezde igrao rukom jos u hodniku stadiona.Pa onda ofsajd jer su igraci Zvezde prvi istrcali na teren.Potomce oficira JNA ko te je unesrecio za ceo zivot
(Kaiser, 2. novembar 2019 17:55)

Treba da budes slep da ne vidis kako sudije pomazu Zvezdi, pa ako ni to ne ide onda se svira penal sa 18 metara. Svakom postenom navijacu Zvezde takve pobede ostavljaju gorak ukus u ustima. Titula ce biti vasa, samo mi reci da li smatras, posle svi desavanja na samo 13 odigranih utakmica, da ce biti posteno osvojena?

geak

pre 4 godine

Namestaljka.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sale, 2. novembar 2019 17:53)

Oće to od hladnoće da se pišu nebuloze.

Bodibond

pre 4 godine

Da nema Partizana Zvezda bi ušla u Ginisovu knjigu rekorda po pobedama u domaćoj ligi.Mislim da 10 godina ne bi izgubila ni kod kuće ni na strani....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 02. novembar 2019 17:48)

Mi smo jedini koji mogu i smeju da ih pobede.

OtacMakarije

pre 4 godine

Garsiji izgleda prija teren u Novom Sadu , posle Vojvodine daje gol i sada.Drugi gol kao na odmoru u skolskom dvoristu na silu tako Totenhem sigurno neće igrati niti dozvoliti takvo setanje po sesnaestercu.Zvezdo mora to mnogo mnogo bolje.

Sofronije

pre 4 godine

Sofronije
Penal čist kao suza
Dva gola sa 20+ metara
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (PFC, 2. novembar 2019 18:05)

Ne znam, nisam gledao, video sam samo krajnji rezultat da ste poveli iz penala. Nemam ja vremena da gledam zavidljive, sitne komšije.

Mile

pre 4 godine

Свака част! Од кога је овај један пораз?
(bpbp, 02. novembar
Ma to od nekih paćenika,što celu sezonu podrede toj utakmici ,a onda ih bambusaju Surdulice, Lučani i ostala bulumenta.

Rene Artois

pre 4 godine

Kod prvog gola je bio ofsajd a pre drugog lopta otisla u gol aut.
(Bodibond, 02. novembar 2019 17:43)

Jel to izmerio geometar?

LOVRA VEREBI

pre 4 godine

Kod prvog gola je bio ofsajd a pre drugog lopta otisla u gol aut.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 2. novembar 2019 17:43)
Ti mora da imaš stari televizor, sa iskrivlhenom slikom. Tebe da nema, tebe bi trebalo izmisliti. Ti si sramota za posmatrače utakmica

slaviša šmigič

pre 4 godine

nadam se,da ce gobeljic igrati protiv totenhema,da nema slucajno kakvih kartona neznam svakako bi u igru ubacio pankova i degeneka posebno jer je pankov daleko brzi od milunovica svakako u napadu mora igrati pavkov uz bena ili varijanta ben vukanovic nikako nesmemo igrati sa van le pareom to bi znacilo poraz pre same utakmice vukanovic je za klasu bolji,ben a mozda i vukanovoc u prvom sastavu moze se dobiti totenhem samo mora ici lopta unapred iz prve umesto carinjenja lopte ili okretanje unatrag zvezdinih stopera prema svom golmanu tu se gubi brzi prenos gobeljic je daleko najspremniji igrac a u sredini nam mnogo fali ben verujem,da moze vukanovic odigrati dobro uz bena ili pavkova.ja bi jih pritisnuo sa benom i vukanovicem napred svaka pobeda nas moze dovesti na poziciju za prolaz porazom ili remijem otpadamo zato se nadam,da milojevic nenapravi gresku i odigra bez napadaca kao u gostima.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Радује доста наших играча у тиму и два нападача један дио утакмице... Браво Милоје! БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

neutralni felsh

pre 4 godine

Mogao bi Proleter malo da napadne, neka im neko javi da gube 2:0.
(Bodibond, 02. novembar 2019 17:40)


nemoj tako, zasto da se zameraju sveckom sampionu.

Алекса Мудринић

pre 4 godine

Хахахаха ово је смешно. Код гола Боаћија класична склањалица. Срам вас било лопови.

Bodibond

pre 4 godine

Grobari prate Zvezdine utakmice vise nego ja...
(Student, 02. novembar 2019 17:48)

To je zato sto ti i tvoje "kolege" pratite Partizan. Prosto kao pasulj.

geak

pre 4 godine

A Proleter nece da napada i kreira sanse iako su u rezultatskom zaostatku.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:34)

A kako je u 8 kolu kad igrao protiv vas, sve je prštalo od napadačkog fubala igrača Proletera jedva su za celu tekmu dva puta šutnuli na gol.

Bodibond

pre 4 godine

Proleter igrao totalno bez motiva, a nije ni cudno posto im je trener Branko ZIGIC, a jos se i smesio tokom i nakon davanja izjave. Dobro da nije i titulu cestitao.

Dare_cz

pre 4 godine

Bravo sampioni,bravo Zvezdo.Lepa akcija kod prvog gola,skolski odradjeno.Simic se namece i po meni dva krilna igraca za Totenhem trebaju da budu on i Garsija

King

pre 4 godine

Jos dva derbija do kraja, znaci tu smanjujemo na 4, vi ste nam sigurica. E sad, problem je sto cela Evropa kiksa, igra iz nedelje u nedelju takmicarske utakmice pa je i normalno da se izgube bodovi, pa je tako i Partizan kiksirao u domacoj ligi dok ima jedan klub koji ne sme ni bod da izgubi. Tu je problem. Zvezdana koji god sastav da izvede, rutinira sa pobedom i neki rezultat u rasponu 2 do 4 gola. A castim 50 e bilo kog zvezdasa ako uopste zna koja im je prva postava jer ne znam da li je super strucnjak Klark Kent uopst izveo dva ista sastava u ovoj sprdnji od lige.
(Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci, 02. novembar 2019 18:33)

Na preostala dva derbija biće jedna nerešeno i jedna pobeda zvezde. Da vam nije sudije ni ovaj zadnji ne bi dobili.
Što se tiče prve postave, svejedno ko će da igra. Duga i kvalitetna klupa, sve podjednaki igrači.... Svejedno

Walldorf

pre 4 godine

Svojevremeno je teren FK Vojvodina bio jedan od najkvalitetnijih u bivsoj drzavi.Zaista je nedopustivo da teren stadiona u Novom sadu bude u stanju u kakvom je sada!Bruka jedna.Toliko o tome.Sto se same igre tice,vidi se da Proleter igra disciplinovano,cvrsto,strpljivo i da imaju igru u sredini terena.Nedostaju im kvalitetniji napadaci da bi takvu igru krunisali.Cestitke,u svakom slucaju.Sto se ZVEZDE tice,vidi se mnogo muke u sredini terena.Marin jednostavno ne moze sam.Nakon poluvremena,ocekivao sam malog Petrovica umesto Kanjasa.Umesto toga,opet "nicim izazvani" Jovancic.Zasto Miloje forsira ovog momka,nece mi biti jasno nikada.Boaci opet pokazao klasu i snalazljivost.Dao je gol spoljnim delom stopala,sto bi retko ko u nasoj ligi bio u stanju.Cestitke Miloju na stotoj pobedi u ulozi stratega ZVEZDE.Vise pobeda ima samo legendarni, pok.Miljan Miljanic.Sve u svemu,rutinska pobeda ZVEZDE,pa nam je vec svima u glavi Totenhem,puna Marakana,i ako Bog da,veliki slavlje.Ugodno vece svima,uz sportski pozdrav!

Grobarsi bot

pre 4 godine

Od tih 100 pobeda, otprilike 80 su sklanjalice ili sudijske režije. Videćemo kad ode u inostranstvo koliko vredi kao trener (ako uopšte ode).
(Milanche, 02. novembar 2019 18:40)

Kolega, pa ti pises gluplje komentare od mene ?!

neutralni felsh

pre 4 godine

Na preostala dva derbija biće jedna nerešeno i jedna pobeda zvezde. Da vam nije sudije ni ovaj zadnji ne bi dobili. 
Što se tiče prve postave, svejedno ko će da igra. Duga i kvalitetna klupa, sve podjednaki igrači.... Svejedno
(King, 02. novembar 2019 18:39)


sudija vam dao dva gola? :)

Milanche

pre 4 godine

Od tih 100 pobeda, otprilike 80 su sklanjalice ili sudijske režije. Videćemo kad ode u inostranstvo koliko vredi kao trener (ako uopšte ode).

mre

pre 4 godine

Ne kapiram ove napade za penale. Pa zvezda je najjaci tim u ligi, normalno je da protivnici igraju veoma prljavo protiv njih, i normalno je da im se sviraju vise penali u odnosu na druge slabije timove, koji imaju losiji napad. Ne kazem da nisu povlasceni kod sudija, daleko od toga. Ali nije lako ni biti sudija u nasoj ligi. MIslim da zbog velikog pritiska i straha od uprave vecitih, sudije kad se dvoume sviraju penale.

Grobarski bot

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve". A fazon imaju 9 bodova prednosti u odnosu na Partizan, tako da je druga opcija sasvim moguća.
(Mare, 02. novembar 2019 17:13)

9 ?!
10 bodova paćko

grof

pre 4 godine

Zagoraca ima više na Zvezdinim vestima nego na njihovim utakmicama. Ako ovako nastave, verovatno će završiti godinu kao najbrojniji internet navijači. Al' neka im to, bar neki "trofej" da imaju.

Partizanovac

pre 4 godine

Pa da, kad Zvezdi ne ide tu je sudija da pomogne, da dosudi nepostojeci faul za Zvezdu i ne dosudi ocigledan faul za protivnika... Pogledajte reakciju trenera Zigica. I onda naravno da Zvezda ne moze ni nereseno da odigra a kamo li da izgubi u domacem prvenstvu. Ali zato u Evropi nema guranja od strane sudija pa se dese petarde i sestarde.

Mare

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve". A fazon imaju 9 bodova prednosti u odnosu na Partizan, tako da je druga opcija sasvim moguća.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da nema Partizana Zvezda bi ušla u Ginisovu knjigu rekorda po pobedama u domaćoj ligi.Mislim da 10 godina ne bi izgubila ni kod kuće ni na strani....

Kaiser

pre 4 godine

Pa da, kad Zvezdi ne ide tu je sudija da pomogne, da dosudi nepostojeci faul za Zvezdu i ne dosudi ocigledan faul za protivnika... Pogledajte reakciju trenera Zigica. I onda naravno da Zvezda ne moze ni nereseno da odigra a kamo li da izgubi u domacem prvenstvu. Ali zato u Evropi nema guranja od strane sudija pa se dese petarde i sestarde.
(Partizanovac, 02. novembar 2019 17:20)

Sta nesretniku nece sve da padne na pamet.Eto sudija nije svirao penal za Proleter jer je igrac Zvezde igrao rukom jos u hodniku stadiona.Pa onda ofsajd jer su igraci Zvezde prvi istrcali na teren.Potomce oficira JNA ko te je unesrecio za ceo zivot

Sofronije

pre 4 godine

Ja mislim da ce biti neki penal ili ce kiksnuti odbrana Proletera.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:13)

Penala je danas već bilo, a bogami i dosta kikseva u šesnaestercu Novosađana... samo u Beogradu.
-10, mnogo je hladno za početak novembra.

antiJSD

pre 4 godine

Uspeo je Miloje zadnjih par utakmica da digne formu tima,siguran sam da ce biti dobre igre i spektakla protiv Totenhema pa nek nas pobede na Marakani ako su toliko bolji, ali treba biti optimista

Bodibond

pre 4 godine

Ala su smesni golovi, kod prvog gola se okliznuo igrac Proletera Scepanovic a kod drugog Boaci pobegao nekom igracu domacina, cirkus.

Shansa

pre 4 godine

Zna li neko mozda kolika je kvota na penal za gosta? 

P.S. zelim pametno da ulozim 100e, a to mi se cini kao najbolja investicija. Hvala unapred.
(Stefan, 02. novembar 2019 16:03)

Kad jednom budes imao 100 € znaces i kako da ih ulozis pametno.

Grobarski bot

pre 4 godine

Ja sam glupi bot.
Meni su rekli da dodjem ovde i napisem da ce biti penal, a ako nema penala da je sklanjlica.
Jesam jesam jadan ali sam gladan.

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

Zvezdine napadače je nemoguće drugačije zaustaviti osim faulom u šesnaestercu..... Ukoliko to ne urade golovi su neminovnost..... Najmanje dva !
Partizanovci ajmo sad: sudija, Kokeza, penal, kme, faul, kme kmeeeee, off said, kmeeeee, namešteno, kmeee, sklanjalica, kmeeeee,

komandant mark

pre 4 godine

Ja mislim da ce biti neki penal ili ce kiksnuti odbrana Proletera.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 17:13)

Kakva mudrost! Pa u fudbalu 99% golova bude ili prekid ili odbrana negde pogresi pre pogotka... Inace, nadam se da cemo imati jos barem 20 penala do kraja prvenstva, jer vam i pobede sa golovima iz igre smetaju. Zato i jeste mali partizai..

Aleksa

pre 4 godine

Види глодаре, у двај'с' коментара они у петнаест зазивају пенал....ил' су се сад пробудили да им мама да доручак, па нису видели да су им већ судили непостојећи пенал а да је ово вест о Звезди ил' их поједе блам за оно данас, да се надају да ће имати оно клиначко "и он је мене...хкемкмехкмех..."

мада биће да је прво...чуј мене, блам код глодара????

Pigmalion

pre 4 godine

Upamtili smo. 
Placi franjevac.
(Bumbar, 02. novembar 2019 16:58)

Komarovac, plakacu (od srece) kad vas iduce sedmice opet pobedi Totenhem, i/ili neko u Evroligi.

Otac Makarije

pre 4 godine

Ja mislim da ce biti neki penal ili ce kiksnuti odbrana Proletera.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 17:13)

Ja mislim da smaras!

geak

pre 4 godine

Upamtite ovo svi, ako Zvezda ne bude uspela da da gol ili Proleter ne postigne autogol, bice neki penal.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 16:40)

I šta bi nakraju nesvira sudija penal.

Stefan

pre 4 godine

Zna li neko mozda kolika je kvota na penal za gosta?

P.S. zelim pametno da ulozim 100e, a to mi se cini kao najbolja investicija. Hvala unapred.

Arthas

pre 4 godine

Simic pocinje, o boze sacuvaj 😒 a Miloje kaze da budemo strpljivi sa La Parom a njega opet ni na klupi, drugu sezonu za redom kapitalno krilno pojacanje na tribinama stvarno sramota. Kako god napred momci za inat crno-beloj medijskoj masineriji koja onako smekerski ignorise njihov penal protiv Vojvodine, a za svaku spornu situaciju na nasem mecu ocekujmo zasebne tekstove i bombasticne naslove!

Bumbar

pre 4 godine

Upamtite ovo svi, ako Zvezda ne bude uspela da da gol ili Proleter ne postigne autogol, bice neki penal.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 16:40)

Upamtili smo.
Placi franjevac.

Marko

pre 4 godine

Na utakmici Zvezde samo se jedno pitanje namece; Kako ce utakmica biti namestena..? Bukvalno nista drugo.
Nekada sam voleo pogledati utakmice beogradskih blizanaca, ali sada crveno-bele ne gledam, jer ono je uvreda za svakog normalnog coveka.

petarczv

pre 4 godine

Zna li neko mozda kolika je kvota na penal za gosta?

P.S. zelim pametno da ulozim 100e, a to mi se cini kao najbolja investicija. Hvala unapred.
(Stefan, 02. novembar 2019 16:03)

Ti 100e nisi video ni na filmu...

Bard Živa

pre 4 godine

Sećam se zvezde gde su igrači igrali za 500 evra mesečno, pa su i to opraštali samo da se domognu inostranstva, sećam se zvezde koja se finansirala sms porukama, sećam se zvezde gde su funkcioneri hteli da smanje teren zbog slabe fizičke forme, sećam se zvezde protiv Kairata, Levadije i ostalih amatera.... A sada vidim zvezdu u kojoj se milioni daju za strance koji sede na klupi ili tribinama, planovima o proširenju stadiona i učešćima u Ligi Šampiona i opet ima nezadovoljnih navijača...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Пробајте са 5:0,ако успете биће добар осећај за битку против енглеза.
(Александар, 02. novembar 2019 15:55)
Čuj ovog?!5 komada??!!??Jedino 3 iz penala da budu...

Александар

pre 4 godine

Пробајте са 5:0,ако успете биће добар осећај за битку против енглеза.

aleks

pre 4 godine

Zaista ali zaista ne znam čemu više ovakvi naslovi kada igra Zvezda u domaćoj ligi...svaki meč je zagrevanje, uigravanje, razigravanje pred neki meč u Evropi. To stvarno zvuči ružno, pogotovu za protivničke igrače. Dokle god Zvezda bude igrala zagrevanja u domaćoj ligi dotle će da pije petarde i šestarde od malo jačih ekipa u Evropi.

Bumbar

pre 4 godine

Upamtite ovo svi, ako Zvezda ne bude uspela da da gol ili Proleter ne postigne autogol, bice neki penal.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 16:40)

Upamtili smo.
Placi franjevac.

petarczv

pre 4 godine

Zna li neko mozda kolika je kvota na penal za gosta?

P.S. zelim pametno da ulozim 100e, a to mi se cini kao najbolja investicija. Hvala unapred.
(Stefan, 02. novembar 2019 16:03)

Ti 100e nisi video ni na filmu...

Grobarski bot

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve". A fazon imaju 9 bodova prednosti u odnosu na Partizan, tako da je druga opcija sasvim moguća.
(Mare, 02. novembar 2019 17:13)

9 ?!
10 bodova paćko

geak

pre 4 godine

Upamtite ovo svi, ako Zvezda ne bude uspela da da gol ili Proleter ne postigne autogol, bice neki penal.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 16:40)

I šta bi nakraju nesvira sudija penal.

Kaiser

pre 4 godine

Treba da budes slep da ne vidis kako sudije pomazu Zvezdi, pa ako ni to ne ide onda se svira penal sa 18 metara. Svakom postenom navijacu Zvezde takve pobede ostavljaju gorak ukus u ustima. Titula ce biti vasa, samo mi reci da li smatras, posle svi desavanja na samo 13 odigranih utakmica, da ce biti posteno osvojena?
(Partizanovac, 02. novembar 2019 18:18)

Kako su nam pomagali videli smo u derbiju gde je internacionalac dobio trojku.Ko o cemu kurva o postenju.Ja bih se stideo vaseg postenja.Naravno svi vasi penali su cisti kao suza.Ali meni je najdraze kada vi cvilite.To je radost

aleks

pre 4 godine

Zaista ali zaista ne znam čemu više ovakvi naslovi kada igra Zvezda u domaćoj ligi...svaki meč je zagrevanje, uigravanje, razigravanje pred neki meč u Evropi. To stvarno zvuči ružno, pogotovu za protivničke igrače. Dokle god Zvezda bude igrala zagrevanja u domaćoj ligi dotle će da pije petarde i šestarde od malo jačih ekipa u Evropi.

milan

pre 4 godine

Prvo su kukali za penal u derbiju, 15 godina nije sviran penal, 16 godina nije sviran penal...30 godina nije sviran penal... I iskukali su taj penal, svima je laknulo, samo da ih vise ne slusamo. Onda kukali namestene sudije, namesteno prvenstvo, namesteno, namesteno, sve utakmice zatvorene... i op! Puce Zvezda od Vozdovca I uzese titulu... Danas, 24 minut... neki faul bzvz nad Sadikom sudija nije svirao... Opsti haos, skace klupa, skacu igraci... niko zuti nije dobio. 28 minut penal za Partizan iz kornera. Sudija ne moze da trpi pritisak, kraj. Sve je to zato jer im je dozvoljeno. Od uprave, preko nazovi novinara sve do poslednjeg najiskrenijeg navijaca, svi se pale na istu propagandu. To vise ne sme da prodje. Drz'te lopova, a oni lopovi. Ako njihova uprava govori o neregularnostima, neka dokaze - ili neka odgovara sto laze. Novinar da dokaze to sto baljezga - ili u zatvor. Drugar brblja penal, penal, a nije gledo utakmicu - samar preko usta, pa nek razmisli drugi put sta ce da kaze. Jedino ove botine sa b92 ne moze covek da kazni nikako. Njima ce kazna da dodje sama u sledecem derbiju kad ih zgazimo.

Kaiser

pre 4 godine

Pa da, kad Zvezdi ne ide tu je sudija da pomogne, da dosudi nepostojeci faul za Zvezdu i ne dosudi ocigledan faul za protivnika... Pogledajte reakciju trenera Zigica. I onda naravno da Zvezda ne moze ni nereseno da odigra a kamo li da izgubi u domacem prvenstvu. Ali zato u Evropi nema guranja od strane sudija pa se dese petarde i sestarde.
(Partizanovac, 02. novembar 2019 17:20)

Sta nesretniku nece sve da padne na pamet.Eto sudija nije svirao penal za Proleter jer je igrac Zvezde igrao rukom jos u hodniku stadiona.Pa onda ofsajd jer su igraci Zvezde prvi istrcali na teren.Potomce oficira JNA ko te je unesrecio za ceo zivot

Sub013

pre 4 godine

Grobari prate Zvezdine utakmice vise nego ja...
(Student, 2. novembar 2019 17:48)

Grobari su hit prvenstva, toliko naricu da su prevazisli sami sebe, ne znaju vise ni sta pisu ni kog optuzuju, totalno se pogubili. Najjace je sto ne vide sami sebe koliko ispadaju smesni i jadni u njihovim nebulozama, pa su em smesnu em uporni :) Mada moram da priznam da njihove suze daju posebnu draz ovoj dominaciji velike Zvezde. Na njihovu zalost ne shvataju da kmecanje nije dovoljno da bi se priblizili Milojevicevoj Zvezdi u borbi za titulu, za pocetak da bi bilo zanimljivo, znaci ispod 20 bodova, moraju da dovedu ozbiljne igrace i ozbiljnog trenera, a za tako nesto treba im strucna uprava a ne bombasi, mrzitelji, besramni kvazi novinari, trovaci i ljudi koji blage veze sa fudbalom nemaju, zapravo sa sportom uopste. Tako da Grobari moj savet vam je da dok ne oterate ovo zlo koje vas zadesilo pokusate da sacuvate obraz i dostojanstvo. U pobedi se ne ponesi u porazu se ne ponizi, vi upravo radite sve suprotno, dok ste pobedjivali viorio se Toletov barjak u liku Al Caponea i jugom se orilo kradi, otimaj...sada kad gubite konstantno cmizdrite. Pokazite bar nekad dostojanstvo aman!

Grobarski bot

pre 4 godine

Da sudija nije iskljucio protiv Olympiakosa...
Da baba ima...bila bi deda...
Da nisi iskompleksiran...

Puno toga je "da nije..." , jedino su izvesne vase frustracije i patnje

Shansa

pre 4 godine

Zna li neko mozda kolika je kvota na penal za gosta? 

P.S. zelim pametno da ulozim 100e, a to mi se cini kao najbolja investicija. Hvala unapred.
(Stefan, 02. novembar 2019 16:03)

Kad jednom budes imao 100 € znaces i kako da ih ulozis pametno.

Arthas

pre 4 godine

Simic pocinje, o boze sacuvaj 😒 a Miloje kaze da budemo strpljivi sa La Parom a njega opet ni na klupi, drugu sezonu za redom kapitalno krilno pojacanje na tribinama stvarno sramota. Kako god napred momci za inat crno-beloj medijskoj masineriji koja onako smekerski ignorise njihov penal protiv Vojvodine, a za svaku spornu situaciju na nasem mecu ocekujmo zasebne tekstove i bombasticne naslove!

Rene Artois

pre 4 godine

Kod prvog gola je bio ofsajd a pre drugog lopta otisla u gol aut.
(Bodibond, 02. novembar 2019 17:43)

Jel to izmerio geometar?

Mile

pre 4 godine

Свака част! Од кога је овај један пораз?
(bpbp, 02. novembar
Ma to od nekih paćenika,što celu sezonu podrede toj utakmici ,a onda ih bambusaju Surdulice, Lučani i ostala bulumenta.

Kaiser

pre 4 godine

Jos dva derbija do kraja, znaci tu smanjujemo na 4, vi ste nam sigurica. E sad, problem je sto cela Evropa kiksa, igra iz nedelje u nedelju takmicarske utakmice pa je i normalno da se izgube bodovi, pa je tako i Partizan kiksirao u domacoj ligi dok ima jedan klub koji ne sme ni bod da izgubi. Tu je problem. Zvezdana koji god sastav da izvede, rutinira sa pobedom i neki rezultat u rasponu 2 do 4 gola. A castim 50 e bilo kog zvezdasa ako uopste zna koja im je prva postava jer ne znam da li je super strucnjak Klark Kent uopst izveo dva ista sastava u ovoj sprdnji od lige.
(Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci, 02. novembar 2019 18:33)

Dnevna dozo sebende lucidan si u izmisljanju kilometarskih imena.Sta ce nama prva postava kada imamo 24 igraca u timu za razliku od tvog tima koji nema ni prvu postavu

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

Zvezdine napadače je nemoguće drugačije zaustaviti osim faulom u šesnaestercu..... Ukoliko to ne urade golovi su neminovnost..... Najmanje dva !
Partizanovci ajmo sad: sudija, Kokeza, penal, kme, faul, kme kmeeeee, off said, kmeeeee, namešteno, kmeee, sklanjalica, kmeeeee,

LOVRA VEREBI

pre 4 godine

Kod prvog gola je bio ofsajd a pre drugog lopta otisla u gol aut.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 2. novembar 2019 17:43)
Ti mora da imaš stari televizor, sa iskrivlhenom slikom. Tebe da nema, tebe bi trebalo izmisliti. Ti si sramota za posmatrače utakmica

geak

pre 4 godine

Namestaljka.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sale, 2. novembar 2019 17:53)

Oće to od hladnoće da se pišu nebuloze.

Луде зебрице

pre 4 godine

Kod prvog gola je bio ofsajd a pre drugog lopta otisla u gol aut.
(Bodibond, 02. novembar 2019 17:43)

Jel to izmerio geometar?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rene Artois, 2. novembar 2019 18:24)

А извештај геометра оверио печатом профа изгравиран на латинском.

Grobarski bot

pre 4 godine

Ja sam glupi bot.
Meni su rekli da dodjem ovde i napisem da ce biti penal, a ako nema penala da je sklanjlica.
Jesam jesam jadan ali sam gladan.

Sabre

pre 4 godine

Od tih 100 pobeda, otprilike 80 su sklanjalice ili sudijske režije. Videćemo kad ode u inostranstvo koliko vredi kao trener (ako uopšte ode).
(Milanche, 2. novembar 2019 18:40)

O ovome ja pricam. ZATO nije smeo da se dozvoli prosli derbi i ulazak sa 10% zelje i energije dok ekipica koja se motivise triput godisnje kida na 200% mogucnosti a onda nije u stanju tri meca za redom protiv nekih fenjerasa da dobije tekmu, pa im je liga odma namestena. Prosle godine smo vam lepo pokazali, osteceni u dva derbija koje bi inace dobili a u trecem Marin poklonio na kraju casnih 2-1 iako je trebalo da vas odvalimo 5-0. Ali nema veze, valjda ce doci i taj jedan derbi na kome cemo i pored +20 da odigramo kako dolikuje derbiju, pa vam zapusiti usta nadam se makar na neko vreme.

Otac Makarije

pre 4 godine

Ja mislim da ce biti neki penal ili ce kiksnuti odbrana Proletera.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 17:13)

Ja mislim da smaras!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Радује доста наших играча у тиму и два нападача један дио утакмице... Браво Милоје! БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

King

pre 4 godine

Jos dva derbija do kraja, znaci tu smanjujemo na 4, vi ste nam sigurica. E sad, problem je sto cela Evropa kiksa, igra iz nedelje u nedelju takmicarske utakmice pa je i normalno da se izgube bodovi, pa je tako i Partizan kiksirao u domacoj ligi dok ima jedan klub koji ne sme ni bod da izgubi. Tu je problem. Zvezdana koji god sastav da izvede, rutinira sa pobedom i neki rezultat u rasponu 2 do 4 gola. A castim 50 e bilo kog zvezdasa ako uopste zna koja im je prva postava jer ne znam da li je super strucnjak Klark Kent uopst izveo dva ista sastava u ovoj sprdnji od lige.
(Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci, 02. novembar 2019 18:33)

Na preostala dva derbija biće jedna nerešeno i jedna pobeda zvezde. Da vam nije sudije ni ovaj zadnji ne bi dobili.
Što se tiče prve postave, svejedno ko će da igra. Duga i kvalitetna klupa, sve podjednaki igrači.... Svejedno

grof

pre 4 godine

Zagoraca ima više na Zvezdinim vestima nego na njihovim utakmicama. Ako ovako nastave, verovatno će završiti godinu kao najbrojniji internet navijači. Al' neka im to, bar neki "trofej" da imaju.

Grobarsi bot

pre 4 godine

Od tih 100 pobeda, otprilike 80 su sklanjalice ili sudijske režije. Videćemo kad ode u inostranstvo koliko vredi kao trener (ako uopšte ode).
(Milanche, 02. novembar 2019 18:40)

Kolega, pa ti pises gluplje komentare od mene ?!

Shansa

pre 4 godine

Grobari pobedili prvi put u trecoj Milojevoj sezoni, i vec su oni zaboravili sve tekme do sada... :-))

A i ovaj derbi ne bi dobili da nisu porake sudije... puno se prave blesavi sada....

slobinator

pre 4 godine

(Kontras, 2. novembar 2019 20:11
od svega što si rekao istina je samo da zvezda ima lepše dresove,a oni i moraju biti lepši zbog crvene boje za razliku od partizanove tuđmanove crne

milan

pre 4 godine

@(Penicilin, 02. novembar 2019 22:19)
Ben ima savest, pa ima sta I da proradi. Natho je danas dao gol iz nepostojeceg penala I bio najsrecniji na svetu. Ko da ga je dao Mancesteru... Al tamo nema penala za vas. Tamo nema pritiskanja sudije, tamo kada Savo vice sa podignutim prstom ka sudiji, dobije zuti karton. Zato I ne vice, nego cuti... cuti i, pa prima penal...
Kazes svi navijaci nama skandriaju lopovi? Koji svi navijaci? Ko skandira? Care 90 Posto ljudi navija za Zvezdu I Partizan. Ostali je prate domaci fudbal. Gde si to cuo video da se protiv Zvezde skandira sem na JNA? Ja cu da ti kazem- nigde! Na svim gostovanjima navijaci Zvezde su vecina. Ne skandira niko, znaci lazes. A ko laze... sta Sam reko? Samar lazovu bajo moj.

Sofronije

pre 4 godine

Ja mislim da ce biti neki penal ili ce kiksnuti odbrana Proletera.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:13)

Penala je danas već bilo, a bogami i dosta kikseva u šesnaestercu Novosađana... samo u Beogradu.
-10, mnogo je hladno za početak novembra.

komandant mark

pre 4 godine

Ja mislim da ce biti neki penal ili ce kiksnuti odbrana Proletera.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 17:13)

Kakva mudrost! Pa u fudbalu 99% golova bude ili prekid ili odbrana negde pogresi pre pogotka... Inace, nadam se da cemo imati jos barem 20 penala do kraja prvenstva, jer vam i pobede sa golovima iz igre smetaju. Zato i jeste mali partizai..

antiJSD

pre 4 godine

Uspeo je Miloje zadnjih par utakmica da digne formu tima,siguran sam da ce biti dobre igre i spektakla protiv Totenhema pa nek nas pobede na Marakani ako su toliko bolji, ali treba biti optimista

Grobarski bot

pre 4 godine

(Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci, 02. novembar 2019 18:33)

Ako budu sudili kao u poslednja dva prvenstvena derbija onda su vam sigurica dve pobede protiv Zvezde

Sofronije

pre 4 godine

Sofronije
Penal čist kao suza
Dva gola sa 20+ metara
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (PFC, 2. novembar 2019 18:05)

Ne znam, nisam gledao, video sam samo krajnji rezultat da ste poveli iz penala. Nemam ja vremena da gledam zavidljive, sitne komšije.

milan

pre 4 godine

@(...., 02. novembar 2019 22:07
Jedini tretman koji posten covek trazi je posten tretman. Ti to ne trazis, kao I vecina tvojih saboraca-kukavaca.
Poslednji derbi ste dobili posteno, onaj u kupu... imali ste srece. A pre toga vi niste sutirali na gol. Najbolji igrac Rikardo?! Nemanja Nikolic? Prethodne dve godine vam Aleksandar Vucic placa licencu za Evro talmicenja. Nemate za plate, nemate za struju, nema za licencu. A onda dovedete bivseg igraca Arsenala, bivseg igraca CSKA, bivseg igraca Liverpula, igraca Rome... iz vec preplacene Sumu I Tosica. Odakle pare u Julu I avgustu, ako niste u maju imali za licencu, pitaju se mnogi. E pa dao sam ja, dao si to, dala je tvoja baba... Drzavni projekat Partizan-Kalimero. kukaj kukaj I iskukaj licencu, stadion, plate za igrace Liverpula I Arsenala bajo moj.
A sto se tice danasnje utakmice. E tu si slagao, da si zasluzio preko usta. Nisi ni gledao utakmicu sine. Golman nije vido loptu. Prvo Simic namestio na tacnu, drugi Jevtovic namestio na tacnu. Kakva golmanova noga? Sta pricas? Lazes am? E o tome pricam. Lazete na sva usta od Vazure do Pedje iz VII2. Mora to da se sece ljudi!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da nema Partizana Zvezda bi ušla u Ginisovu knjigu rekorda po pobedama u domaćoj ligi.Mislim da 10 godina ne bi izgubila ni kod kuće ni na strani....

geak

pre 4 godine

A Proleter nece da napada i kreira sanse iako su u rezultatskom zaostatku.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:34)

A kako je u 8 kolu kad igrao protiv vas, sve je prštalo od napadačkog fubala igrača Proletera jedva su za celu tekmu dva puta šutnuli na gol.

Pobednik

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve"
(Mare, 02. novembar 2019 17:13)

E bre i sta sada?!

drug Vucela

pre 4 godine

Budite humani, lupite plusic Bodibondu, znaci mu puno. Od ovoliko JSD suza prete nam poplave, sva sreca pa je sa Cukarice stigao ledeni talas i -10 pa se suze zaledile.

Bard Živa

pre 4 godine

Sećam se zvezde gde su igrači igrali za 500 evra mesečno, pa su i to opraštali samo da se domognu inostranstva, sećam se zvezde koja se finansirala sms porukama, sećam se zvezde gde su funkcioneri hteli da smanje teren zbog slabe fizičke forme, sećam se zvezde protiv Kairata, Levadije i ostalih amatera.... A sada vidim zvezdu u kojoj se milioni daju za strance koji sede na klupi ili tribinama, planovima o proširenju stadiona i učešćima u Ligi Šampiona i opet ima nezadovoljnih navijača...

mre

pre 4 godine

Ne kapiram ove napade za penale. Pa zvezda je najjaci tim u ligi, normalno je da protivnici igraju veoma prljavo protiv njih, i normalno je da im se sviraju vise penali u odnosu na druge slabije timove, koji imaju losiji napad. Ne kazem da nisu povlasceni kod sudija, daleko od toga. Ali nije lako ni biti sudija u nasoj ligi. MIslim da zbog velikog pritiska i straha od uprave vecitih, sudije kad se dvoume sviraju penale.

Aleksa

pre 4 godine

Види глодаре, у двај'с' коментара они у петнаест зазивају пенал....ил' су се сад пробудили да им мама да доручак, па нису видели да су им већ судили непостојећи пенал а да је ово вест о Звезди ил' их поједе блам за оно данас, да се надају да ће имати оно клиначко "и он је мене...хкемкмехкмех..."

мада биће да је прво...чуј мене, блам код глодара????

Milanche

pre 4 godine

Od tih 100 pobeda, otprilike 80 su sklanjalice ili sudijske režije. Videćemo kad ode u inostranstvo koliko vredi kao trener (ako uopšte ode).

slaviša šmigič

pre 4 godine

ovaj boaci je strasno snalazljiv uspeo je,da gurne nogu i pogodi iako nije bio u poziciji netreba nam igrac poput van le parea to je upisan poraz istog trenutka kad je taj u sastavu mi moramo igrati sa napadacem to mora shvatiti miloje neigra se fudbal bez napadaca koji daje golove voleo bih videti vukanovica sa bboacijem napred i sa pankovim i degenekom na stoperskoj poziciji bekovi gobeljic i rodic gobeljic uz vukanovica i boacija napred moze biti dobitna kombinacija za zvezdu.samo hrabro miloje nemoj opet bez napadaca sa van le pareom to bi nas ubilo u pojam jednostavno bi znacilo igrac manje pritisnuti svom snagom i moze se dobiti utakmica na rajku.

Walldorf

pre 4 godine

Svojevremeno je teren FK Vojvodina bio jedan od najkvalitetnijih u bivsoj drzavi.Zaista je nedopustivo da teren stadiona u Novom sadu bude u stanju u kakvom je sada!Bruka jedna.Toliko o tome.Sto se same igre tice,vidi se da Proleter igra disciplinovano,cvrsto,strpljivo i da imaju igru u sredini terena.Nedostaju im kvalitetniji napadaci da bi takvu igru krunisali.Cestitke,u svakom slucaju.Sto se ZVEZDE tice,vidi se mnogo muke u sredini terena.Marin jednostavno ne moze sam.Nakon poluvremena,ocekivao sam malog Petrovica umesto Kanjasa.Umesto toga,opet "nicim izazvani" Jovancic.Zasto Miloje forsira ovog momka,nece mi biti jasno nikada.Boaci opet pokazao klasu i snalazljivost.Dao je gol spoljnim delom stopala,sto bi retko ko u nasoj ligi bio u stanju.Cestitke Miloju na stotoj pobedi u ulozi stratega ZVEZDE.Vise pobeda ima samo legendarni, pok.Miljan Miljanic.Sve u svemu,rutinska pobeda ZVEZDE,pa nam je vec svima u glavi Totenhem,puna Marakana,i ako Bog da,veliki slavlje.Ugodno vece svima,uz sportski pozdrav!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Пробајте са 5:0,ако успете биће добар осећај за битку против енглеза.
(Александар, 02. novembar 2019 15:55)
Čuj ovog?!5 komada??!!??Jedino 3 iz penala da budu...

Marko

pre 4 godine

Na utakmici Zvezde samo se jedno pitanje namece; Kako ce utakmica biti namestena..? Bukvalno nista drugo.
Nekada sam voleo pogledati utakmice beogradskih blizanaca, ali sada crveno-bele ne gledam, jer ono je uvreda za svakog normalnog coveka.

Dare_cz

pre 4 godine

Bravo sampioni,bravo Zvezdo.Lepa akcija kod prvog gola,skolski odradjeno.Simic se namece i po meni dva krilna igraca za Totenhem trebaju da budu on i Garsija

OtacMakarije

pre 4 godine

Garsiji izgleda prija teren u Novom Sadu , posle Vojvodine daje gol i sada.Drugi gol kao na odmoru u skolskom dvoristu na silu tako Totenhem sigurno neće igrati niti dozvoliti takvo setanje po sesnaestercu.Zvezdo mora to mnogo mnogo bolje.

Stefan

pre 4 godine

Zna li neko mozda kolika je kvota na penal za gosta?

P.S. zelim pametno da ulozim 100e, a to mi se cini kao najbolja investicija. Hvala unapred.

Bodibond

pre 4 godine

Da nema Partizana Zvezda bi ušla u Ginisovu knjigu rekorda po pobedama u domaćoj ligi.Mislim da 10 godina ne bi izgubila ni kod kuće ni na strani....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 02. novembar 2019 17:48)

Mi smo jedini koji mogu i smeju da ih pobede.

neutralni felsh

pre 4 godine

Mogao bi Proleter malo da napadne, neka im neko javi da gube 2:0.
(Bodibond, 02. novembar 2019 17:40)


nemoj tako, zasto da se zameraju sveckom sampionu.

Bodibond

pre 4 godine

Proleter igrao totalno bez motiva, a nije ni cudno posto im je trener Branko ZIGIC, a jos se i smesio tokom i nakon davanja izjave. Dobro da nije i titulu cestitao.

Алекса Мудринић

pre 4 godine

Хахахаха ово је смешно. Код гола Боаћија класична склањалица. Срам вас било лопови.

Sub013

pre 4 godine

(milan, 2. novembar 2019 22:37)

Oba komentara u centar, gola istina od reci do reci, sve same cinjenice koje njih mnogo bole jer duboko u sebi i oni znaju da je to jedina istina. Bravo care!

Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve". A fazon imaju 9 bodova prednosti u odnosu na Partizan, tako da je druga opcija sasvim moguća.
(Mare, 02. novembar 2019 17:13)

9 ?!
10 bodova paćko
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grobarski bot, 2. novembar 2019 17:48) # Link komentara

Jos dva derbija do kraja, znaci tu smanjujemo na 4, vi ste nam sigurica. E sad, problem je sto cela Evropa kiksa, igra iz nedelje u nedelju takmicarske utakmice pa je i normalno da se izgube bodovi, pa je tako i Partizan kiksirao u domacoj ligi dok ima jedan klub koji ne sme ni bod da izgubi. Tu je problem. Zvezdana koji god sastav da izvede, rutinira sa pobedom i neki rezultat u rasponu 2 do 4 gola. A castim 50 e bilo kog zvezdasa ako uopste zna koja im je prva postava jer ne znam da li je super strucnjak Klark Kent uopst izveo dva ista sastava u ovoj sprdnji od lige.

Cinik

pre 4 godine

Neverovatno je sa kojom dozom bezočnosti i stida navijači " Stubovi srpstva po nalogu" komentarišu FK Zvezdu i taj njihov neverovatni niz pobeda. Prva jača utakmica sa Bajernom i odmah 3:0, druga jača utakmica sa Partizanom i 2:0, treća jača utakmica sa Totenhemom i 5:0. Da sudija protiv Olimpijakosa nije isključio igrača Olimpijakosa i tu bi bilo najmanje 2:0. Ako sada pažljivo pogledate rezulatate ovog srpskog giganta videćete da ni u jednoj jačoj utakmici nisu dali ni jedan gol a da su u proseku primili 3 gola. Ovaj gigant srpskog fudbala je jedini u svetu čiji je jedan član komisije za regularnost takmičenja od spostvene komisije kažnjen i izbačen iz te iste komisije( Dragiša Binić). Jedan debakl u derbiju, zatim pljuvanje i vredjanje sudija i kažnjeni su i Terzić i Mrkela i to na prijavu Partizana jer je FSS 15 dana ćutao. Neću sada o Čoviću, o njemu ću naknadno.

Вељкo

pre 4 godine

Ne znam kome smeta Simić i zašto igra tako malo.
Dečko kada god dobije šansu-gol ili asistencija...Vezni igrač koji daje golove,pa to je suvo blago..
Ali kod nas-ne?
Važno je da igraju La Patke i sl.
Gajić me prijatno iznenadio.
Ako ništa drugo,trebao bi bar da deli minutažu sa Gobeljićem.
Promaja duva po levoj strani...
Marin mora mnogo konkretnije da igra..

Александар

pre 4 godine

Пробајте са 5:0,ако успете биће добар осећај за битку против енглеза.

neutralni felsh

pre 4 godine

Na preostala dva derbija biće jedna nerešeno i jedna pobeda zvezde. Da vam nije sudije ni ovaj zadnji ne bi dobili. 
Što se tiče prve postave, svejedno ko će da igra. Duga i kvalitetna klupa, sve podjednaki igrači.... Svejedno
(King, 02. novembar 2019 18:39)


sudija vam dao dva gola? :)

Bodibond

pre 4 godine

Grobari prate Zvezdine utakmice vise nego ja...
(Student, 02. novembar 2019 17:48)

To je zato sto ti i tvoje "kolege" pratite Partizan. Prosto kao pasulj.

Partizanovac

pre 4 godine

Kako su nam pomagali videli smo u derbiju gde je internacionalac dobio trojku.Ko o cemu kurva o postenju.Ja bih se stideo vaseg postenja.Naravno svi vasi penali su cisti kao suza.Ali meni je najdraze kada vi cvilite.To je radost
(Kaiser, 2. novembar 2019 19:19)

To je onaj isti derbi gde niste imali sut u okvir gola? A sto se tice “kradje” na derbiju pogledaj sliku gde se vidi kako igrac Zvezde u skoku levom rukom udara Stojkovica za sta sudija i svira prekrsaj, nesto sto nisi mogao da vidis na analizi prepostenog Radojicica. Civiljenja je bilo na tom derbiju a pogotovo na utakmici sa Totenhemom. Umesto normalnog odgovora od tebe sam dobio uvredu i spinovanje, sto je odlika klasicnog bota. Uvreda je laz samome sebi o sopstvenoj velicini...proveri ko je to rekao, edukuj se malo.

ziki

pre 4 godine

Sudija, sviraj neki nepostojeći penal, neka se udave u suzama...
(shone, 2. novembar 2019 16:57)

Pa vi ste cak i svesni da vam se sviraju nepostojeci penali i jos se hvalite time... Igrate Ligu Sampiona i ne smeta vam sto na regularan nacin ne mozete da pobedite jednu Indjiju ili jedan Rad!!!

Bodibond

pre 4 godine

Ala su smesni golovi, kod prvog gola se okliznuo igrac Proletera Scepanovic a kod drugog Boaci pobegao nekom igracu domacina, cirkus.

Partizanovac

pre 4 godine

Sta nesretniku nece sve da padne na pamet.Eto sudija nije svirao penal za Proleter jer je igrac Zvezde igrao rukom jos u hodniku stadiona.Pa onda ofsajd jer su igraci Zvezde prvi istrcali na teren.Potomce oficira JNA ko te je unesrecio za ceo zivot
(Kaiser, 2. novembar 2019 17:55)

Treba da budes slep da ne vidis kako sudije pomazu Zvezdi, pa ako ni to ne ide onda se svira penal sa 18 metara. Svakom postenom navijacu Zvezde takve pobede ostavljaju gorak ukus u ustima. Titula ce biti vasa, samo mi reci da li smatras, posle svi desavanja na samo 13 odigranih utakmica, da ce biti posteno osvojena?

Partizanovac

pre 4 godine

Pa da, kad Zvezdi ne ide tu je sudija da pomogne, da dosudi nepostojeci faul za Zvezdu i ne dosudi ocigledan faul za protivnika... Pogledajte reakciju trenera Zigica. I onda naravno da Zvezda ne moze ni nereseno da odigra a kamo li da izgubi u domacem prvenstvu. Ali zato u Evropi nema guranja od strane sudija pa se dese petarde i sestarde.

MOE32

pre 4 godine

Samo treba obratiti paznju na golmana kod prvog gola Zvezde. Lopta prolazi na metar od njega, on je pusta da prodje. Evo, neka mi najiskrenije kazu navijaci Zvezde da li je golman mogao da se baci na nju?!

....

pre 4 godine

(milan, 02. novembar 2019 21:11)

hocemo isti tretman, penali jedan a moze i dva po utakmici za nas naravno, opet penali ali van 16 metara i golovi iz auta...tek tad mozete da pricate o postenju.

Naravno da od ovoga nema nista, kad nismo drzavni projekat, ali ste se na derbiju pokazali sa 0 ( nula ) suteva u okvir gola.

Vi bre niste svesni koliko vam seljudi sklanjaju. Dokaz? Pogledajte golmana danas. Prolazi lopta na pola metra pored njega on ni da pomeri nogu, kako kod prvog gola tako i kod drugog gola.

Greota je pred Totenhem da vam bilo ko uzme bod, ili da se preznojite slucajno.

Mare

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve". A fazon imaju 9 bodova prednosti u odnosu na Partizan, tako da je druga opcija sasvim moguća.

Kontras

pre 4 godine

Mi svi znamo tok i kraj naseg linglong prvenstva. Ne racunajuci derbije koji ce biti neizvesni, Zvezda ce dobiti svaku utakmicu, na ovaj ili onaj nacin. Vecinu na kvalitet, a sudija ce pogurati tamo gde treba.

Tu i tamo u drugom delu prvenstva kad razlika u odnosu na Partizan bude sigurna Zvezda ce mozda izgubiti koji bod, da ne bude isuvise providno.

Ne treba rezirana titula Zvezdi, ne takvom i tolikom klubu.

I jedna pohvala: Macron zaista pravi odlicne dresove Zvezdi. Cak cetiri garniture, sve lepe. Voleo bih da se i mi okrenemo nekom drugom brendu, Nike dresovi su nam, osim ovogodisnje prve garniture, losi. A i svake godine isti.

....

pre 4 godine

A sto se tice danasnje utakmice. E tu si slagao, da si zasluzio preko usta. Nisi ni gledao utakmicu sine. Golman nije vido loptu. Prvo Simic namestio na tacnu, drugi Jevtovic namestio na tacnu. Kakva golmanova noga? Sta pricas? Lazes am? E o tome pricam. Lazete na sva usta od Vazure do Pedje iz VII2. Mora to da se sece ljudi!
(milan, 02. novembar 2019 22:37)

Kako te nije sramota da lazes da golman nije video loptu kod prvog gola? Budite jednom ljudi i priznajte ocigledno, cela Srbija se smeje vasoj naivnosti. Golman nije ni pokusao da zaustavi loptu koja prolazi pola metra od njegove noge, nakon toga se okrece i pravi neku tetralnu facu recimo kao ti, kad pises komentar da nas ubedis da nije sklanjalica.

Pigmalion

pre 4 godine

Upamtili smo. 
Placi franjevac.
(Bumbar, 02. novembar 2019 16:58)

Komarovac, plakacu (od srece) kad vas iduce sedmice opet pobedi Totenhem, i/ili neko u Evroligi.

slaviša šmigič

pre 4 godine

nadam se,da ce gobeljic igrati protiv totenhema,da nema slucajno kakvih kartona neznam svakako bi u igru ubacio pankova i degeneka posebno jer je pankov daleko brzi od milunovica svakako u napadu mora igrati pavkov uz bena ili varijanta ben vukanovic nikako nesmemo igrati sa van le pareom to bi znacilo poraz pre same utakmice vukanovic je za klasu bolji,ben a mozda i vukanovoc u prvom sastavu moze se dobiti totenhem samo mora ici lopta unapred iz prve umesto carinjenja lopte ili okretanje unatrag zvezdinih stopera prema svom golmanu tu se gubi brzi prenos gobeljic je daleko najspremniji igrac a u sredini nam mnogo fali ben verujem,da moze vukanovic odigrati dobro uz bena ili pavkova.ja bi jih pritisnuo sa benom i vukanovicem napred svaka pobeda nas moze dovesti na poziciju za prolaz porazom ili remijem otpadamo zato se nadam,da milojevic nenapravi gresku i odigra bez napadaca kao u gostima.

Penicilin

pre 4 godine

...Drz'te lopova, a oni lopovi. Ako njihova uprava govori o neregularnostima, neka dokaze - ili neka odgovara sto laze. Novinar da dokaze to sto baljezga - ili u zatvor. Drugar brblja penal, penal, a nije gledo utakmicu - samar preko usta, pa nek razmisli drugi put sta ce da kaze. Jedino ove botine sa b92 ne moze covek da kazni nikako. Njima ce kazna da dodje sama u sledecem derbiju kad ih zgazimo.
(milan, 2. novembar 2019 21:11)

Ahahahahaha realno sagledavas situaciju, podsecas me na madjiju. Faul za direktan crveni ili bar za drugi zuti tebi je bezveze?! Vama svi skandiraju lopovi, lopovi, mora da su se svi navijaci svih klubova urotili protiv vas. Sta hoces bolji dokaz od video snimka? Ben se onomad sratio sto je skocio u bazen i dobio penal, proradila savest pa sutnuo covek preko precke. Ali ne brini, sve ce to jednom doci na naplatu. Ato za samaranje me podseca na zeku iz vica koji kada je stigao kuci rekao:
Sta ko je to rekao?!
Ja sam rekao!

....

pre 4 godine

(milan, 02. novembar 2019 22:37)


Da, trazim isti tj. posten tretman...zelimo penale van 16 metara i golove iz auta i tek onda se moze pricati o postenju.
Poslednji derbi smo dobili posteno, vi ni sut u okvir gola niste imali.

Jel si ti neki racunovodja kad se toliko brines za pare . Dobijali ste i vi, zasto nebi i mi ?! Ako bas hoces da znas oprostila nam banka, a pre toga smo vratili milion a oni zamisli oprostili dva....sta ces. Naravno, ovo je sve aluzija na jedan klub, a ti opovrgni cinjenice.

"Golman nije video loptu" hahahahaaaa....sta reci a ne zaplakati. Ko sumnja neka pogleda snimak sklanjalice. Samo slepac ne vidi.

Marko

pre 4 godine

Na utakmici Zvezde samo se jedno pitanje namece; Kako ce utakmica biti namestena..? Bukvalno nista drugo.
Nekada sam voleo pogledati utakmice beogradskih blizanaca, ali sada crveno-bele ne gledam, jer ono je uvreda za svakog normalnog coveka.

Cinik

pre 4 godine

Neverovatno je sa kojom dozom bezočnosti i stida navijači " Stubovi srpstva po nalogu" komentarišu FK Zvezdu i taj njihov neverovatni niz pobeda. Prva jača utakmica sa Bajernom i odmah 3:0, druga jača utakmica sa Partizanom i 2:0, treća jača utakmica sa Totenhemom i 5:0. Da sudija protiv Olimpijakosa nije isključio igrača Olimpijakosa i tu bi bilo najmanje 2:0. Ako sada pažljivo pogledate rezulatate ovog srpskog giganta videćete da ni u jednoj jačoj utakmici nisu dali ni jedan gol a da su u proseku primili 3 gola. Ovaj gigant srpskog fudbala je jedini u svetu čiji je jedan član komisije za regularnost takmičenja od spostvene komisije kažnjen i izbačen iz te iste komisije( Dragiša Binić). Jedan debakl u derbiju, zatim pljuvanje i vredjanje sudija i kažnjeni su i Terzić i Mrkela i to na prijavu Partizana jer je FSS 15 dana ćutao. Neću sada o Čoviću, o njemu ću naknadno.

Алекса Мудринић

pre 4 godine

Хахахаха ово је смешно. Код гола Боаћија класична склањалица. Срам вас било лопови.

MOE32

pre 4 godine

Samo treba obratiti paznju na golmana kod prvog gola Zvezde. Lopta prolazi na metar od njega, on je pusta da prodje. Evo, neka mi najiskrenije kazu navijaci Zvezde da li je golman mogao da se baci na nju?!

Bodibond

pre 4 godine

Da nema Partizana Zvezda bi ušla u Ginisovu knjigu rekorda po pobedama u domaćoj ligi.Mislim da 10 godina ne bi izgubila ni kod kuće ni na strani....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 02. novembar 2019 17:48)

Mi smo jedini koji mogu i smeju da ih pobede.

aleks

pre 4 godine

Zaista ali zaista ne znam čemu više ovakvi naslovi kada igra Zvezda u domaćoj ligi...svaki meč je zagrevanje, uigravanje, razigravanje pred neki meč u Evropi. To stvarno zvuči ružno, pogotovu za protivničke igrače. Dokle god Zvezda bude igrala zagrevanja u domaćoj ligi dotle će da pije petarde i šestarde od malo jačih ekipa u Evropi.

Bumbar

pre 4 godine

Upamtite ovo svi, ako Zvezda ne bude uspela da da gol ili Proleter ne postigne autogol, bice neki penal.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 16:40)

Upamtili smo.
Placi franjevac.

ziki

pre 4 godine

Sudija, sviraj neki nepostojeći penal, neka se udave u suzama...
(shone, 2. novembar 2019 16:57)

Pa vi ste cak i svesni da vam se sviraju nepostojeci penali i jos se hvalite time... Igrate Ligu Sampiona i ne smeta vam sto na regularan nacin ne mozete da pobedite jednu Indjiju ili jedan Rad!!!

Partizanovac

pre 4 godine

Kako su nam pomagali videli smo u derbiju gde je internacionalac dobio trojku.Ko o cemu kurva o postenju.Ja bih se stideo vaseg postenja.Naravno svi vasi penali su cisti kao suza.Ali meni je najdraze kada vi cvilite.To je radost
(Kaiser, 2. novembar 2019 19:19)

To je onaj isti derbi gde niste imali sut u okvir gola? A sto se tice “kradje” na derbiju pogledaj sliku gde se vidi kako igrac Zvezde u skoku levom rukom udara Stojkovica za sta sudija i svira prekrsaj, nesto sto nisi mogao da vidis na analizi prepostenog Radojicica. Civiljenja je bilo na tom derbiju a pogotovo na utakmici sa Totenhemom. Umesto normalnog odgovora od tebe sam dobio uvredu i spinovanje, sto je odlika klasicnog bota. Uvreda je laz samome sebi o sopstvenoj velicini...proveri ko je to rekao, edukuj se malo.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da nema Partizana Zvezda bi ušla u Ginisovu knjigu rekorda po pobedama u domaćoj ligi.Mislim da 10 godina ne bi izgubila ni kod kuće ni na strani....

Bodibond

pre 4 godine

Grobari prate Zvezdine utakmice vise nego ja...
(Student, 02. novembar 2019 17:48)

To je zato sto ti i tvoje "kolege" pratite Partizan. Prosto kao pasulj.

Milanche

pre 4 godine

Od tih 100 pobeda, otprilike 80 su sklanjalice ili sudijske režije. Videćemo kad ode u inostranstvo koliko vredi kao trener (ako uopšte ode).

Partizanovac

pre 4 godine

Sta nesretniku nece sve da padne na pamet.Eto sudija nije svirao penal za Proleter jer je igrac Zvezde igrao rukom jos u hodniku stadiona.Pa onda ofsajd jer su igraci Zvezde prvi istrcali na teren.Potomce oficira JNA ko te je unesrecio za ceo zivot
(Kaiser, 2. novembar 2019 17:55)

Treba da budes slep da ne vidis kako sudije pomazu Zvezdi, pa ako ni to ne ide onda se svira penal sa 18 metara. Svakom postenom navijacu Zvezde takve pobede ostavljaju gorak ukus u ustima. Titula ce biti vasa, samo mi reci da li smatras, posle svi desavanja na samo 13 odigranih utakmica, da ce biti posteno osvojena?

Bodibond

pre 4 godine

Ala su smesni golovi, kod prvog gola se okliznuo igrac Proletera Scepanovic a kod drugog Boaci pobegao nekom igracu domacina, cirkus.

neutralni felsh

pre 4 godine

Mogao bi Proleter malo da napadne, neka im neko javi da gube 2:0.
(Bodibond, 02. novembar 2019 17:40)


nemoj tako, zasto da se zameraju sveckom sampionu.

Bodibond

pre 4 godine

Proleter igrao totalno bez motiva, a nije ni cudno posto im je trener Branko ZIGIC, a jos se i smesio tokom i nakon davanja izjave. Dobro da nije i titulu cestitao.

Partizanovac

pre 4 godine

Pa da, kad Zvezdi ne ide tu je sudija da pomogne, da dosudi nepostojeci faul za Zvezdu i ne dosudi ocigledan faul za protivnika... Pogledajte reakciju trenera Zigica. I onda naravno da Zvezda ne moze ni nereseno da odigra a kamo li da izgubi u domacem prvenstvu. Ali zato u Evropi nema guranja od strane sudija pa se dese petarde i sestarde.

....

pre 4 godine

A sto se tice danasnje utakmice. E tu si slagao, da si zasluzio preko usta. Nisi ni gledao utakmicu sine. Golman nije vido loptu. Prvo Simic namestio na tacnu, drugi Jevtovic namestio na tacnu. Kakva golmanova noga? Sta pricas? Lazes am? E o tome pricam. Lazete na sva usta od Vazure do Pedje iz VII2. Mora to da se sece ljudi!
(milan, 02. novembar 2019 22:37)

Kako te nije sramota da lazes da golman nije video loptu kod prvog gola? Budite jednom ljudi i priznajte ocigledno, cela Srbija se smeje vasoj naivnosti. Golman nije ni pokusao da zaustavi loptu koja prolazi pola metra od njegove noge, nakon toga se okrece i pravi neku tetralnu facu recimo kao ti, kad pises komentar da nas ubedis da nije sklanjalica.

Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve". A fazon imaju 9 bodova prednosti u odnosu na Partizan, tako da je druga opcija sasvim moguća.
(Mare, 02. novembar 2019 17:13)

9 ?!
10 bodova paćko
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grobarski bot, 2. novembar 2019 17:48) # Link komentara

Jos dva derbija do kraja, znaci tu smanjujemo na 4, vi ste nam sigurica. E sad, problem je sto cela Evropa kiksa, igra iz nedelje u nedelju takmicarske utakmice pa je i normalno da se izgube bodovi, pa je tako i Partizan kiksirao u domacoj ligi dok ima jedan klub koji ne sme ni bod da izgubi. Tu je problem. Zvezdana koji god sastav da izvede, rutinira sa pobedom i neki rezultat u rasponu 2 do 4 gola. A castim 50 e bilo kog zvezdasa ako uopste zna koja im je prva postava jer ne znam da li je super strucnjak Klark Kent uopst izveo dva ista sastava u ovoj sprdnji od lige.

Kontras

pre 4 godine

Mi svi znamo tok i kraj naseg linglong prvenstva. Ne racunajuci derbije koji ce biti neizvesni, Zvezda ce dobiti svaku utakmicu, na ovaj ili onaj nacin. Vecinu na kvalitet, a sudija ce pogurati tamo gde treba.

Tu i tamo u drugom delu prvenstva kad razlika u odnosu na Partizan bude sigurna Zvezda ce mozda izgubiti koji bod, da ne bude isuvise providno.

Ne treba rezirana titula Zvezdi, ne takvom i tolikom klubu.

I jedna pohvala: Macron zaista pravi odlicne dresove Zvezdi. Cak cetiri garniture, sve lepe. Voleo bih da se i mi okrenemo nekom drugom brendu, Nike dresovi su nam, osim ovogodisnje prve garniture, losi. A i svake godine isti.

Mare

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve". A fazon imaju 9 bodova prednosti u odnosu na Partizan, tako da je druga opcija sasvim moguća.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Пробајте са 5:0,ако успете биће добар осећај за битку против енглеза.
(Александар, 02. novembar 2019 15:55)
Čuj ovog?!5 komada??!!??Jedino 3 iz penala da budu...

Pigmalion

pre 4 godine

Upamtili smo. 
Placi franjevac.
(Bumbar, 02. novembar 2019 16:58)

Komarovac, plakacu (od srece) kad vas iduce sedmice opet pobedi Totenhem, i/ili neko u Evroligi.

Stefan

pre 4 godine

Zna li neko mozda kolika je kvota na penal za gosta?

P.S. zelim pametno da ulozim 100e, a to mi se cini kao najbolja investicija. Hvala unapred.

petarczv

pre 4 godine

Zna li neko mozda kolika je kvota na penal za gosta?

P.S. zelim pametno da ulozim 100e, a to mi se cini kao najbolja investicija. Hvala unapred.
(Stefan, 02. novembar 2019 16:03)

Ti 100e nisi video ni na filmu...

geak

pre 4 godine

Upamtite ovo svi, ako Zvezda ne bude uspela da da gol ili Proleter ne postigne autogol, bice neki penal.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 16:40)

I šta bi nakraju nesvira sudija penal.

neutralni felsh

pre 4 godine

Na preostala dva derbija biće jedna nerešeno i jedna pobeda zvezde. Da vam nije sudije ni ovaj zadnji ne bi dobili. 
Što se tiče prve postave, svejedno ko će da igra. Duga i kvalitetna klupa, sve podjednaki igrači.... Svejedno
(King, 02. novembar 2019 18:39)


sudija vam dao dva gola? :)

Arthas

pre 4 godine

Simic pocinje, o boze sacuvaj 😒 a Miloje kaze da budemo strpljivi sa La Parom a njega opet ni na klupi, drugu sezonu za redom kapitalno krilno pojacanje na tribinama stvarno sramota. Kako god napred momci za inat crno-beloj medijskoj masineriji koja onako smekerski ignorise njihov penal protiv Vojvodine, a za svaku spornu situaciju na nasem mecu ocekujmo zasebne tekstove i bombasticne naslove!

....

pre 4 godine

(milan, 02. novembar 2019 21:11)

hocemo isti tretman, penali jedan a moze i dva po utakmici za nas naravno, opet penali ali van 16 metara i golovi iz auta...tek tad mozete da pricate o postenju.

Naravno da od ovoga nema nista, kad nismo drzavni projekat, ali ste se na derbiju pokazali sa 0 ( nula ) suteva u okvir gola.

Vi bre niste svesni koliko vam seljudi sklanjaju. Dokaz? Pogledajte golmana danas. Prolazi lopta na pola metra pored njega on ni da pomeri nogu, kako kod prvog gola tako i kod drugog gola.

Greota je pred Totenhem da vam bilo ko uzme bod, ili da se preznojite slucajno.

Penicilin

pre 4 godine

...Drz'te lopova, a oni lopovi. Ako njihova uprava govori o neregularnostima, neka dokaze - ili neka odgovara sto laze. Novinar da dokaze to sto baljezga - ili u zatvor. Drugar brblja penal, penal, a nije gledo utakmicu - samar preko usta, pa nek razmisli drugi put sta ce da kaze. Jedino ove botine sa b92 ne moze covek da kazni nikako. Njima ce kazna da dodje sama u sledecem derbiju kad ih zgazimo.
(milan, 2. novembar 2019 21:11)

Ahahahahaha realno sagledavas situaciju, podsecas me na madjiju. Faul za direktan crveni ili bar za drugi zuti tebi je bezveze?! Vama svi skandiraju lopovi, lopovi, mora da su se svi navijaci svih klubova urotili protiv vas. Sta hoces bolji dokaz od video snimka? Ben se onomad sratio sto je skocio u bazen i dobio penal, proradila savest pa sutnuo covek preko precke. Ali ne brini, sve ce to jednom doci na naplatu. Ato za samaranje me podseca na zeku iz vica koji kada je stigao kuci rekao:
Sta ko je to rekao?!
Ja sam rekao!

....

pre 4 godine

(milan, 02. novembar 2019 22:37)


Da, trazim isti tj. posten tretman...zelimo penale van 16 metara i golove iz auta i tek onda se moze pricati o postenju.
Poslednji derbi smo dobili posteno, vi ni sut u okvir gola niste imali.

Jel si ti neki racunovodja kad se toliko brines za pare . Dobijali ste i vi, zasto nebi i mi ?! Ako bas hoces da znas oprostila nam banka, a pre toga smo vratili milion a oni zamisli oprostili dva....sta ces. Naravno, ovo je sve aluzija na jedan klub, a ti opovrgni cinjenice.

"Golman nije video loptu" hahahahaaaa....sta reci a ne zaplakati. Ko sumnja neka pogleda snimak sklanjalice. Samo slepac ne vidi.

Bard Živa

pre 4 godine

Sećam se zvezde gde su igrači igrali za 500 evra mesečno, pa su i to opraštali samo da se domognu inostranstva, sećam se zvezde koja se finansirala sms porukama, sećam se zvezde gde su funkcioneri hteli da smanje teren zbog slabe fizičke forme, sećam se zvezde protiv Kairata, Levadije i ostalih amatera.... A sada vidim zvezdu u kojoj se milioni daju za strance koji sede na klupi ili tribinama, planovima o proširenju stadiona i učešćima u Ligi Šampiona i opet ima nezadovoljnih navijača...

Александар

pre 4 godine

Пробајте са 5:0,ако успете биће добар осећај за битку против енглеза.

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

Zvezdine napadače je nemoguće drugačije zaustaviti osim faulom u šesnaestercu..... Ukoliko to ne urade golovi su neminovnost..... Najmanje dva !
Partizanovci ajmo sad: sudija, Kokeza, penal, kme, faul, kme kmeeeee, off said, kmeeeee, namešteno, kmeee, sklanjalica, kmeeeee,

King

pre 4 godine

Jos dva derbija do kraja, znaci tu smanjujemo na 4, vi ste nam sigurica. E sad, problem je sto cela Evropa kiksa, igra iz nedelje u nedelju takmicarske utakmice pa je i normalno da se izgube bodovi, pa je tako i Partizan kiksirao u domacoj ligi dok ima jedan klub koji ne sme ni bod da izgubi. Tu je problem. Zvezdana koji god sastav da izvede, rutinira sa pobedom i neki rezultat u rasponu 2 do 4 gola. A castim 50 e bilo kog zvezdasa ako uopste zna koja im je prva postava jer ne znam da li je super strucnjak Klark Kent uopst izveo dva ista sastava u ovoj sprdnji od lige.
(Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci, 02. novembar 2019 18:33)

Na preostala dva derbija biće jedna nerešeno i jedna pobeda zvezde. Da vam nije sudije ni ovaj zadnji ne bi dobili.
Što se tiče prve postave, svejedno ko će da igra. Duga i kvalitetna klupa, sve podjednaki igrači.... Svejedno

Kaiser

pre 4 godine

Pa da, kad Zvezdi ne ide tu je sudija da pomogne, da dosudi nepostojeci faul za Zvezdu i ne dosudi ocigledan faul za protivnika... Pogledajte reakciju trenera Zigica. I onda naravno da Zvezda ne moze ni nereseno da odigra a kamo li da izgubi u domacem prvenstvu. Ali zato u Evropi nema guranja od strane sudija pa se dese petarde i sestarde.
(Partizanovac, 02. novembar 2019 17:20)

Sta nesretniku nece sve da padne na pamet.Eto sudija nije svirao penal za Proleter jer je igrac Zvezde igrao rukom jos u hodniku stadiona.Pa onda ofsajd jer su igraci Zvezde prvi istrcali na teren.Potomce oficira JNA ko te je unesrecio za ceo zivot

Sabre

pre 4 godine

Od tih 100 pobeda, otprilike 80 su sklanjalice ili sudijske režije. Videćemo kad ode u inostranstvo koliko vredi kao trener (ako uopšte ode).
(Milanche, 2. novembar 2019 18:40)

O ovome ja pricam. ZATO nije smeo da se dozvoli prosli derbi i ulazak sa 10% zelje i energije dok ekipica koja se motivise triput godisnje kida na 200% mogucnosti a onda nije u stanju tri meca za redom protiv nekih fenjerasa da dobije tekmu, pa im je liga odma namestena. Prosle godine smo vam lepo pokazali, osteceni u dva derbija koje bi inace dobili a u trecem Marin poklonio na kraju casnih 2-1 iako je trebalo da vas odvalimo 5-0. Ali nema veze, valjda ce doci i taj jedan derbi na kome cemo i pored +20 da odigramo kako dolikuje derbiju, pa vam zapusiti usta nadam se makar na neko vreme.

Kaiser

pre 4 godine

Treba da budes slep da ne vidis kako sudije pomazu Zvezdi, pa ako ni to ne ide onda se svira penal sa 18 metara. Svakom postenom navijacu Zvezde takve pobede ostavljaju gorak ukus u ustima. Titula ce biti vasa, samo mi reci da li smatras, posle svi desavanja na samo 13 odigranih utakmica, da ce biti posteno osvojena?
(Partizanovac, 02. novembar 2019 18:18)

Kako su nam pomagali videli smo u derbiju gde je internacionalac dobio trojku.Ko o cemu kurva o postenju.Ja bih se stideo vaseg postenja.Naravno svi vasi penali su cisti kao suza.Ali meni je najdraze kada vi cvilite.To je radost

Sofronije

pre 4 godine

Sofronije
Penal čist kao suza
Dva gola sa 20+ metara
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (PFC, 2. novembar 2019 18:05)

Ne znam, nisam gledao, video sam samo krajnji rezultat da ste poveli iz penala. Nemam ja vremena da gledam zavidljive, sitne komšije.

slaviša šmigič

pre 4 godine

ovaj boaci je strasno snalazljiv uspeo je,da gurne nogu i pogodi iako nije bio u poziciji netreba nam igrac poput van le parea to je upisan poraz istog trenutka kad je taj u sastavu mi moramo igrati sa napadacem to mora shvatiti miloje neigra se fudbal bez napadaca koji daje golove voleo bih videti vukanovica sa bboacijem napred i sa pankovim i degenekom na stoperskoj poziciji bekovi gobeljic i rodic gobeljic uz vukanovica i boacija napred moze biti dobitna kombinacija za zvezdu.samo hrabro miloje nemoj opet bez napadaca sa van le pareom to bi nas ubilo u pojam jednostavno bi znacilo igrac manje pritisnuti svom snagom i moze se dobiti utakmica na rajku.

Grobarski bot

pre 4 godine

Ja sam glupi bot.
Meni su rekli da dodjem ovde i napisem da ce biti penal, a ako nema penala da je sklanjlica.
Jesam jesam jadan ali sam gladan.

slaviša šmigič

pre 4 godine

nadam se,da ce gobeljic igrati protiv totenhema,da nema slucajno kakvih kartona neznam svakako bi u igru ubacio pankova i degeneka posebno jer je pankov daleko brzi od milunovica svakako u napadu mora igrati pavkov uz bena ili varijanta ben vukanovic nikako nesmemo igrati sa van le pareom to bi znacilo poraz pre same utakmice vukanovic je za klasu bolji,ben a mozda i vukanovoc u prvom sastavu moze se dobiti totenhem samo mora ici lopta unapred iz prve umesto carinjenja lopte ili okretanje unatrag zvezdinih stopera prema svom golmanu tu se gubi brzi prenos gobeljic je daleko najspremniji igrac a u sredini nam mnogo fali ben verujem,da moze vukanovic odigrati dobro uz bena ili pavkova.ja bi jih pritisnuo sa benom i vukanovicem napred svaka pobeda nas moze dovesti na poziciju za prolaz porazom ili remijem otpadamo zato se nadam,da milojevic nenapravi gresku i odigra bez napadaca kao u gostima.

slobinator

pre 4 godine

(Kontras, 2. novembar 2019 20:11
od svega što si rekao istina je samo da zvezda ima lepše dresove,a oni i moraju biti lepši zbog crvene boje za razliku od partizanove tuđmanove crne

Sofronije

pre 4 godine

Ja mislim da ce biti neki penal ili ce kiksnuti odbrana Proletera.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:13)

Penala je danas već bilo, a bogami i dosta kikseva u šesnaestercu Novosađana... samo u Beogradu.
-10, mnogo je hladno za početak novembra.

Grobarski bot

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve". A fazon imaju 9 bodova prednosti u odnosu na Partizan, tako da je druga opcija sasvim moguća.
(Mare, 02. novembar 2019 17:13)

9 ?!
10 bodova paćko

Mile

pre 4 godine

Свака част! Од кога је овај један пораз?
(bpbp, 02. novembar
Ma to od nekih paćenika,što celu sezonu podrede toj utakmici ,a onda ih bambusaju Surdulice, Lučani i ostala bulumenta.

Grobarsi bot

pre 4 godine

Od tih 100 pobeda, otprilike 80 su sklanjalice ili sudijske režije. Videćemo kad ode u inostranstvo koliko vredi kao trener (ako uopšte ode).
(Milanche, 02. novembar 2019 18:40)

Kolega, pa ti pises gluplje komentare od mene ?!

Shansa

pre 4 godine

Grobari pobedili prvi put u trecoj Milojevoj sezoni, i vec su oni zaboravili sve tekme do sada... :-))

A i ovaj derbi ne bi dobili da nisu porake sudije... puno se prave blesavi sada....

milan

pre 4 godine

Prvo su kukali za penal u derbiju, 15 godina nije sviran penal, 16 godina nije sviran penal...30 godina nije sviran penal... I iskukali su taj penal, svima je laknulo, samo da ih vise ne slusamo. Onda kukali namestene sudije, namesteno prvenstvo, namesteno, namesteno, sve utakmice zatvorene... i op! Puce Zvezda od Vozdovca I uzese titulu... Danas, 24 minut... neki faul bzvz nad Sadikom sudija nije svirao... Opsti haos, skace klupa, skacu igraci... niko zuti nije dobio. 28 minut penal za Partizan iz kornera. Sudija ne moze da trpi pritisak, kraj. Sve je to zato jer im je dozvoljeno. Od uprave, preko nazovi novinara sve do poslednjeg najiskrenijeg navijaca, svi se pale na istu propagandu. To vise ne sme da prodje. Drz'te lopova, a oni lopovi. Ako njihova uprava govori o neregularnostima, neka dokaze - ili neka odgovara sto laze. Novinar da dokaze to sto baljezga - ili u zatvor. Drugar brblja penal, penal, a nije gledo utakmicu - samar preko usta, pa nek razmisli drugi put sta ce da kaze. Jedino ove botine sa b92 ne moze covek da kazni nikako. Njima ce kazna da dodje sama u sledecem derbiju kad ih zgazimo.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Радује доста наших играча у тиму и два нападача један дио утакмице... Браво Милоје! БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

Kaiser

pre 4 godine

Jos dva derbija do kraja, znaci tu smanjujemo na 4, vi ste nam sigurica. E sad, problem je sto cela Evropa kiksa, igra iz nedelje u nedelju takmicarske utakmice pa je i normalno da se izgube bodovi, pa je tako i Partizan kiksirao u domacoj ligi dok ima jedan klub koji ne sme ni bod da izgubi. Tu je problem. Zvezdana koji god sastav da izvede, rutinira sa pobedom i neki rezultat u rasponu 2 do 4 gola. A castim 50 e bilo kog zvezdasa ako uopste zna koja im je prva postava jer ne znam da li je super strucnjak Klark Kent uopst izveo dva ista sastava u ovoj sprdnji od lige.
(Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci, 02. novembar 2019 18:33)

Dnevna dozo sebende lucidan si u izmisljanju kilometarskih imena.Sta ce nama prva postava kada imamo 24 igraca u timu za razliku od tvog tima koji nema ni prvu postavu

Grobarski bot

pre 4 godine

Da sudija nije iskljucio protiv Olympiakosa...
Da baba ima...bila bi deda...
Da nisi iskompleksiran...

Puno toga je "da nije..." , jedino su izvesne vase frustracije i patnje

Луде зебрице

pre 4 godine

Kod prvog gola je bio ofsajd a pre drugog lopta otisla u gol aut.
(Bodibond, 02. novembar 2019 17:43)

Jel to izmerio geometar?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rene Artois, 2. novembar 2019 18:24)

А извештај геометра оверио печатом профа изгравиран на латинском.

Dare_cz

pre 4 godine

Bravo sampioni,bravo Zvezdo.Lepa akcija kod prvog gola,skolski odradjeno.Simic se namece i po meni dva krilna igraca za Totenhem trebaju da budu on i Garsija

geak

pre 4 godine

Namestaljka.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sale, 2. novembar 2019 17:53)

Oće to od hladnoće da se pišu nebuloze.

LOVRA VEREBI

pre 4 godine

Kod prvog gola je bio ofsajd a pre drugog lopta otisla u gol aut.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 2. novembar 2019 17:43)
Ti mora da imaš stari televizor, sa iskrivlhenom slikom. Tebe da nema, tebe bi trebalo izmisliti. Ti si sramota za posmatrače utakmica

Pobednik

pre 4 godine

Postoje 2 mogućnosti do kraja meča. Da se Zvezdi svira penal u zadnjih 5 minuta ili da odigraju nerešeno, i da onda kažu "Eto, vidite da ne pobedjujemo svaku. Vidite da ne nameštamo mečeve"
(Mare, 02. novembar 2019 17:13)

E bre i sta sada?!

mre

pre 4 godine

Ne kapiram ove napade za penale. Pa zvezda je najjaci tim u ligi, normalno je da protivnici igraju veoma prljavo protiv njih, i normalno je da im se sviraju vise penali u odnosu na druge slabije timove, koji imaju losiji napad. Ne kazem da nisu povlasceni kod sudija, daleko od toga. Ali nije lako ni biti sudija u nasoj ligi. MIslim da zbog velikog pritiska i straha od uprave vecitih, sudije kad se dvoume sviraju penale.

Sub013

pre 4 godine

Grobari prate Zvezdine utakmice vise nego ja...
(Student, 2. novembar 2019 17:48)

Grobari su hit prvenstva, toliko naricu da su prevazisli sami sebe, ne znaju vise ni sta pisu ni kog optuzuju, totalno se pogubili. Najjace je sto ne vide sami sebe koliko ispadaju smesni i jadni u njihovim nebulozama, pa su em smesnu em uporni :) Mada moram da priznam da njihove suze daju posebnu draz ovoj dominaciji velike Zvezde. Na njihovu zalost ne shvataju da kmecanje nije dovoljno da bi se priblizili Milojevicevoj Zvezdi u borbi za titulu, za pocetak da bi bilo zanimljivo, znaci ispod 20 bodova, moraju da dovedu ozbiljne igrace i ozbiljnog trenera, a za tako nesto treba im strucna uprava a ne bombasi, mrzitelji, besramni kvazi novinari, trovaci i ljudi koji blage veze sa fudbalom nemaju, zapravo sa sportom uopste. Tako da Grobari moj savet vam je da dok ne oterate ovo zlo koje vas zadesilo pokusate da sacuvate obraz i dostojanstvo. U pobedi se ne ponesi u porazu se ne ponizi, vi upravo radite sve suprotno, dok ste pobedjivali viorio se Toletov barjak u liku Al Caponea i jugom se orilo kradi, otimaj...sada kad gubite konstantno cmizdrite. Pokazite bar nekad dostojanstvo aman!

Grobarski bot

pre 4 godine

(Vratite tenk, mi smo vojni klub, sta ce vam Krcun reci, 02. novembar 2019 18:33)

Ako budu sudili kao u poslednja dva prvenstvena derbija onda su vam sigurica dve pobede protiv Zvezde

komandant mark

pre 4 godine

Ja mislim da ce biti neki penal ili ce kiksnuti odbrana Proletera.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 17:13)

Kakva mudrost! Pa u fudbalu 99% golova bude ili prekid ili odbrana negde pogresi pre pogotka... Inace, nadam se da cemo imati jos barem 20 penala do kraja prvenstva, jer vam i pobede sa golovima iz igre smetaju. Zato i jeste mali partizai..

Shansa

pre 4 godine

Zna li neko mozda kolika je kvota na penal za gosta? 

P.S. zelim pametno da ulozim 100e, a to mi se cini kao najbolja investicija. Hvala unapred.
(Stefan, 02. novembar 2019 16:03)

Kad jednom budes imao 100 € znaces i kako da ih ulozis pametno.

antiJSD

pre 4 godine

Uspeo je Miloje zadnjih par utakmica da digne formu tima,siguran sam da ce biti dobre igre i spektakla protiv Totenhema pa nek nas pobede na Marakani ako su toliko bolji, ali treba biti optimista

Rene Artois

pre 4 godine

Kod prvog gola je bio ofsajd a pre drugog lopta otisla u gol aut.
(Bodibond, 02. novembar 2019 17:43)

Jel to izmerio geometar?

Walldorf

pre 4 godine

Svojevremeno je teren FK Vojvodina bio jedan od najkvalitetnijih u bivsoj drzavi.Zaista je nedopustivo da teren stadiona u Novom sadu bude u stanju u kakvom je sada!Bruka jedna.Toliko o tome.Sto se same igre tice,vidi se da Proleter igra disciplinovano,cvrsto,strpljivo i da imaju igru u sredini terena.Nedostaju im kvalitetniji napadaci da bi takvu igru krunisali.Cestitke,u svakom slucaju.Sto se ZVEZDE tice,vidi se mnogo muke u sredini terena.Marin jednostavno ne moze sam.Nakon poluvremena,ocekivao sam malog Petrovica umesto Kanjasa.Umesto toga,opet "nicim izazvani" Jovancic.Zasto Miloje forsira ovog momka,nece mi biti jasno nikada.Boaci opet pokazao klasu i snalazljivost.Dao je gol spoljnim delom stopala,sto bi retko ko u nasoj ligi bio u stanju.Cestitke Miloju na stotoj pobedi u ulozi stratega ZVEZDE.Vise pobeda ima samo legendarni, pok.Miljan Miljanic.Sve u svemu,rutinska pobeda ZVEZDE,pa nam je vec svima u glavi Totenhem,puna Marakana,i ako Bog da,veliki slavlje.Ugodno vece svima,uz sportski pozdrav!

Вељкo

pre 4 godine

Ne znam kome smeta Simić i zašto igra tako malo.
Dečko kada god dobije šansu-gol ili asistencija...Vezni igrač koji daje golove,pa to je suvo blago..
Ali kod nas-ne?
Važno je da igraju La Patke i sl.
Gajić me prijatno iznenadio.
Ako ništa drugo,trebao bi bar da deli minutažu sa Gobeljićem.
Promaja duva po levoj strani...
Marin mora mnogo konkretnije da igra..

drug Vucela

pre 4 godine

Budite humani, lupite plusic Bodibondu, znaci mu puno. Od ovoliko JSD suza prete nam poplave, sva sreca pa je sa Cukarice stigao ledeni talas i -10 pa se suze zaledile.

milan

pre 4 godine

@(...., 02. novembar 2019 22:07
Jedini tretman koji posten covek trazi je posten tretman. Ti to ne trazis, kao I vecina tvojih saboraca-kukavaca.
Poslednji derbi ste dobili posteno, onaj u kupu... imali ste srece. A pre toga vi niste sutirali na gol. Najbolji igrac Rikardo?! Nemanja Nikolic? Prethodne dve godine vam Aleksandar Vucic placa licencu za Evro talmicenja. Nemate za plate, nemate za struju, nema za licencu. A onda dovedete bivseg igraca Arsenala, bivseg igraca CSKA, bivseg igraca Liverpula, igraca Rome... iz vec preplacene Sumu I Tosica. Odakle pare u Julu I avgustu, ako niste u maju imali za licencu, pitaju se mnogi. E pa dao sam ja, dao si to, dala je tvoja baba... Drzavni projekat Partizan-Kalimero. kukaj kukaj I iskukaj licencu, stadion, plate za igrace Liverpula I Arsenala bajo moj.
A sto se tice danasnje utakmice. E tu si slagao, da si zasluzio preko usta. Nisi ni gledao utakmicu sine. Golman nije vido loptu. Prvo Simic namestio na tacnu, drugi Jevtovic namestio na tacnu. Kakva golmanova noga? Sta pricas? Lazes am? E o tome pricam. Lazete na sva usta od Vazure do Pedje iz VII2. Mora to da se sece ljudi!

Sub013

pre 4 godine

(milan, 2. novembar 2019 22:37)

Oba komentara u centar, gola istina od reci do reci, sve same cinjenice koje njih mnogo bole jer duboko u sebi i oni znaju da je to jedina istina. Bravo care!

Otac Makarije

pre 4 godine

Ja mislim da ce biti neki penal ili ce kiksnuti odbrana Proletera.
(Pigmalion, 02. novembar 2019 17:13)

Ja mislim da smaras!

Aleksa

pre 4 godine

Види глодаре, у двај'с' коментара они у петнаест зазивају пенал....ил' су се сад пробудили да им мама да доручак, па нису видели да су им већ судили непостојећи пенал а да је ово вест о Звезди ил' их поједе блам за оно данас, да се надају да ће имати оно клиначко "и он је мене...хкемкмехкмех..."

мада биће да је прво...чуј мене, блам код глодара????

geak

pre 4 godine

A Proleter nece da napada i kreira sanse iako su u rezultatskom zaostatku.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:34)

A kako je u 8 kolu kad igrao protiv vas, sve je prštalo od napadačkog fubala igrača Proletera jedva su za celu tekmu dva puta šutnuli na gol.

OtacMakarije

pre 4 godine

Garsiji izgleda prija teren u Novom Sadu , posle Vojvodine daje gol i sada.Drugi gol kao na odmoru u skolskom dvoristu na silu tako Totenhem sigurno neće igrati niti dozvoliti takvo setanje po sesnaestercu.Zvezdo mora to mnogo mnogo bolje.

milan

pre 4 godine

@(Penicilin, 02. novembar 2019 22:19)
Ben ima savest, pa ima sta I da proradi. Natho je danas dao gol iz nepostojeceg penala I bio najsrecniji na svetu. Ko da ga je dao Mancesteru... Al tamo nema penala za vas. Tamo nema pritiskanja sudije, tamo kada Savo vice sa podignutim prstom ka sudiji, dobije zuti karton. Zato I ne vice, nego cuti... cuti i, pa prima penal...
Kazes svi navijaci nama skandriaju lopovi? Koji svi navijaci? Ko skandira? Care 90 Posto ljudi navija za Zvezdu I Partizan. Ostali je prate domaci fudbal. Gde si to cuo video da se protiv Zvezde skandira sem na JNA? Ja cu da ti kazem- nigde! Na svim gostovanjima navijaci Zvezde su vecina. Ne skandira niko, znaci lazes. A ko laze... sta Sam reko? Samar lazovu bajo moj.

grof

pre 4 godine

Zagoraca ima više na Zvezdinim vestima nego na njihovim utakmicama. Ako ovako nastave, verovatno će završiti godinu kao najbrojniji internet navijači. Al' neka im to, bar neki "trofej" da imaju.