Ponedeljak, 28.10.2019.

08:44

FON doneo odluku o doktoratu Siniše Malog

Nastavno-naučno veće Fakulteta organizacionih nauka usvojilo je većinom glasova izveštaj o doktoratu Siniše Malog.

Izvor: B92

FON doneo odluku o doktoratu Siniše Malog IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Shomi

pre 4 godine

Sta mu to vredi kada moze da ima doktorat samo u Srbiji?!
Gde god da mrdne iz Srbije, vec se u akademskim krugovima zna o cemu se radi. Cim na vizit kartu (jos toga ima)stavi PhD, a znaju ko je, u belom svetu ima da ridaju od smeha...
Ali ako je dovoljno da ima to pored imena, neka ga...pustite ga ljudi da uziva...oni koji znaju, znaju. A to boli.

Anti SNS bot

pre 4 godine

Pa zar ne vidite da je ovo sve farsa (sprdnja) između pozicije i opozicije za sve obespravljeniji, siromašniji i hladniji narod.
Dok se vi pecate "palite" da li je plagijat ili ne, mi smo sve udaljeniji od boljeg života jedno 500.000.000 Babićevih svemirskih godina.
Mali makar ima pošteno stečene diplome sa osnovnih akademskih i magistarskih studija, tako da lažni doktorat nije tako strašno.
Ova tema je bila samo dogovor između pozicije i opozicije, za mene i mnoge je važnije što se tiče diploma je, da li aktuelni ministar UP ima uopšte završen fakultet, kao i bivši predsednik Srbije, kao i guverner(ka) Narodne banke Srbije.
Takođe bivši zamenik predsednika parlamenta Bačelić (ako se dobro sećam) bivši kondukter iz Vrbasa....itd...
Mali je samo koristan mamac da se dobija na vremenu, a dnevno Srbiju napusti preko 150 ljudi.
Prosečna penzija 26.000,00.
Mislite o tome

leon

pre 4 godine

Meni ova diploma nema veze sa Malim, već sa institucijom fakulteta organizacionih nauka. Ova odluka vrlo lako može reputaciono da ih izjednači sa privatnim fakultetima.

Nema ništa, ima svašta

pre 4 godine

Čim sam video naslov, odmah mi je bilo jasno: očigledno nisu mogli doneti odluku da rad JESTE plagijat, pa su odlučili da NE donesu odluku da rad NIJE plagijat.

Superioran...

pre 4 godine

@kraja

Nisu TI ISTI....

Jedni protestuju, (i ne zbog plagijata, vec zbog medojske blokade...i jos nekih stvari....), a to nisu oni koji 10 godina sude u aferi INDEX....

Valjda to znate,zar ne?
Ili mislite da i mi ostali stavljamo sve u istii kos?

Inspektor Hari Kalahan

pre 4 godine

Ako mislite da su plagijati doktorata srpska inovacija, u Njemačkoj npr je još gore.
Von Gutenberg koji je bio ministar odbrane je plagirao doktorat kao i ministarka obrazovanja (!) Annete Shavan. Takođe Steinmeier ministar spoljnih poslova je uhvaćen u istoj prevari.
Živimo u doba poremećenih sistema vrijednosti...
(moje mišljenje, 28. oktobar 2019 11:20)

Da, samo su navedeni zbog plagiranja u Nemačkoj snosili konsekvence, tj. morali su da podnesu ostavke ili bi bili smenjeni (osim Štajnmajera, za koga su optužbe za plagijat odbačene), dok je u (današnjoj) Srbiji nešto slično gotovo nezamislivo.

Nergal

pre 4 godine

Ovo sa nalepnicama već postaje prilično ružno i provokativno. Zato predlažem kontra meru, nalepnicu sa tekstom "Ovde živi #1od5miliona, budi i ti kao #1od5miliona, lepi plakate" lepiti po njihovim vratima, zidovima kuća gde žive, prozorima. Možda shvate kad počnu da čiste.
(Milutin019, 28. oktobar 2019 09:27)
Ok, ali onda lepiti i nalepnice "Ovde živi SNS bot, plaća se iz budžeta koji pune građani" na mesta gde žive botovi?

Joca

pre 4 godine

E jadni botovi niste ukapirali, ovo je potvrda da je doktorat plagijat. Pitanje je samo da li ce Sinisi Malom biti ponisten doktorat. Mozda od 4. novembra vise nece biti doktor, ustvari najverovatnije vise nece biti.

Miki

pre 4 godine

Šta znači opomena za plagiranje? Kad drugi put bude planirao da doktorira ne sme da bude plagijat? Hahahaha, da nije tužno bilo bi još smešnije nego sto jeste. Ovo nema ni u nerazvijenim Afričkim zemljama.

NY

pre 4 godine

Umesto skrnavljenje grada i fakulteta, pametnije bi bili da se nesto radi ili uci. Opozicija ne ume nista sem gluposti da napravi
(Cici, 28. oktobar 2019 16:22)

Skrnavljenje univerziteta je plagijat.Prvo je bilo ukor pa sada javna osuda.I samo 6,97 % je plagijat? Ajde da ja kada sam polagao termodinamiku, matematiku na Masinakom fakultetu prepisem na pismenom 6,97% ispita.Dobijam sedmicu 100%

whiterose

pre 4 godine

A nekome drugom bi 7% teksta prepisano iz tudjeg rada komisiji bili doviljno da ga obore. Kao sto je moj profesor iz informatike na pitanje sta je Delfi, studentima koji bi rekli da je u pitanju programski jezik, davao negativnu ocenu uz konstataciju da je to ipak svetiliste iz perioda stare grcke.

Saša 2.

pre 4 godine

@Jahač, jesi li ti čuo za fusnote i navođenje referenci? Naravno da svaki naučni rad mora da sadrži i citate i obilnu literaturu,dakle i to "tuđe". Pitanje je koliko su navedeni izvori i da li su navedeni ili se predstavljaju kao originalni zaključak autora, s tim što svako ko je ikada pisao neki rad zna i za mogućnost da sam dođeš do zaključaka za koje misliš da su originalni (jer i jesu iz tvoje perspektive), a onda slučajno na netu otkriješ da je isto to otkrio još neko na drugom kraju sveta ili da još neko piše istu temu kao ti.

boki

pre 4 godine

Vidim ovde vecina tvrdi da nije plagijat, meni licno svejedno ali zasto ga opominju onda i zasto je njemu uopste stalo do te titule koja mu ionako nista ne znaci. Nema nameru da se bavi naucnim radom, objavljuje radove istrazuje. Za ovaj posao nije mu potrebno to zvanje niti verujem da ce mu ikada trebati. Samo zbog sujete i nista drugo. Inace verujem da je koristio tudje radove kao sto mnogi rade, jedino nije mogao da ocekuje ovakvu frku.

4k4.Dex

pre 4 godine

Mislim da treba proveriti da li je bilo nekih malverzacijani pritisaka na vece. Ukoliko nije sputiti loptu i pomiriti se da nije plagijat jer ako se i dalje forsira jednostrano ta prica ispascemo isti kao oni. Problem moze da ima dva resenja i moramo se pomiriti ako nase nije ono pravo.

moje mišljenje

pre 4 godine

Ako mislite da su plagijati doktorata srpska inovacija, u Njemačkoj npr je još gore.
Von Gutenberg koji je bio ministar odbrane je plagirao doktorat kao i ministarka obrazovanja (!) Annete Shavan. Takođe Steinmeier ministar spoljnih poslova je uhvaćen u istoj prevari.
Živimo u doba poremećenih sistema vrijednosti...

kraja

pre 4 godine

...nevezano za ovu diplomu, ti isti koji protestuju nisu vise od decenije ni pokusali da rese onu gragujevacku univerzitetsku pijacu diploma...
...sto nam govori da je za njih sve to samo politicka igra, a stvarne namere zavise samo od licnih interesa politicara...
...jedan od razloga zasto im nista ne verujem...
...ni "dobar dan"...

Jahač

pre 4 godine

Zamolio bih nastavno naučno veće FON-a da pre odluke pogledaju rezultate sledećih softwera za proveru plagijata: Copyscape, ETBLAST, Grammarly, IThenticate, PlagScan, PlagTracker, Turnitin, Unicheck. Ako jedan (JEDAN) od njih kaže da rad nema tuđih delova, možete ga slobodno proglasiti autentičnim, što se neće dogoditi.

Milutin019

pre 4 godine

Ovo sa nalepnicama već postaje prilično ružno i provokativno. Zato predlažem kontra meru, nalepnicu sa tekstom "Ovde živi #1od5miliona, budi i ti kao #1od5miliona, lepi plakate" lepiti po njihovim vratima, zidovima kuća gde žive, prozorima. Možda shvate kad počnu da čiste.

Jahač

pre 4 godine

Zamolio bih nastavno naučno veće FON-a da pre odluke pogledaju rezultate sledećih softwera za proveru plagijata: Copyscape, ETBLAST, Grammarly, IThenticate, PlagScan, PlagTracker, Turnitin, Unicheck. Ako jedan (JEDAN) od njih kaže da rad nema tuđih delova, možete ga slobodno proglasiti autentičnim, što se neće dogoditi.

Milutin019

pre 4 godine

Ovo sa nalepnicama već postaje prilično ružno i provokativno. Zato predlažem kontra meru, nalepnicu sa tekstom "Ovde živi #1od5miliona, budi i ti kao #1od5miliona, lepi plakate" lepiti po njihovim vratima, zidovima kuća gde žive, prozorima. Možda shvate kad počnu da čiste.

kraja

pre 4 godine

...nevezano za ovu diplomu, ti isti koji protestuju nisu vise od decenije ni pokusali da rese onu gragujevacku univerzitetsku pijacu diploma...
...sto nam govori da je za njih sve to samo politicka igra, a stvarne namere zavise samo od licnih interesa politicara...
...jedan od razloga zasto im nista ne verujem...
...ni "dobar dan"...

4k4.Dex

pre 4 godine

Mislim da treba proveriti da li je bilo nekih malverzacijani pritisaka na vece. Ukoliko nije sputiti loptu i pomiriti se da nije plagijat jer ako se i dalje forsira jednostrano ta prica ispascemo isti kao oni. Problem moze da ima dva resenja i moramo se pomiriti ako nase nije ono pravo.

Miki

pre 4 godine

Šta znači opomena za plagiranje? Kad drugi put bude planirao da doktorira ne sme da bude plagijat? Hahahaha, da nije tužno bilo bi još smešnije nego sto jeste. Ovo nema ni u nerazvijenim Afričkim zemljama.

boki

pre 4 godine

Vidim ovde vecina tvrdi da nije plagijat, meni licno svejedno ali zasto ga opominju onda i zasto je njemu uopste stalo do te titule koja mu ionako nista ne znaci. Nema nameru da se bavi naucnim radom, objavljuje radove istrazuje. Za ovaj posao nije mu potrebno to zvanje niti verujem da ce mu ikada trebati. Samo zbog sujete i nista drugo. Inace verujem da je koristio tudje radove kao sto mnogi rade, jedino nije mogao da ocekuje ovakvu frku.

Joca

pre 4 godine

E jadni botovi niste ukapirali, ovo je potvrda da je doktorat plagijat. Pitanje je samo da li ce Sinisi Malom biti ponisten doktorat. Mozda od 4. novembra vise nece biti doktor, ustvari najverovatnije vise nece biti.

Nergal

pre 4 godine

Ovo sa nalepnicama već postaje prilično ružno i provokativno. Zato predlažem kontra meru, nalepnicu sa tekstom "Ovde živi #1od5miliona, budi i ti kao #1od5miliona, lepi plakate" lepiti po njihovim vratima, zidovima kuća gde žive, prozorima. Možda shvate kad počnu da čiste.
(Milutin019, 28. oktobar 2019 09:27)
Ok, ali onda lepiti i nalepnice "Ovde živi SNS bot, plaća se iz budžeta koji pune građani" na mesta gde žive botovi?

NY

pre 4 godine

Umesto skrnavljenje grada i fakulteta, pametnije bi bili da se nesto radi ili uci. Opozicija ne ume nista sem gluposti da napravi
(Cici, 28. oktobar 2019 16:22)

Skrnavljenje univerziteta je plagijat.Prvo je bilo ukor pa sada javna osuda.I samo 6,97 % je plagijat? Ajde da ja kada sam polagao termodinamiku, matematiku na Masinakom fakultetu prepisem na pismenom 6,97% ispita.Dobijam sedmicu 100%

Saša 2.

pre 4 godine

@Jahač, jesi li ti čuo za fusnote i navođenje referenci? Naravno da svaki naučni rad mora da sadrži i citate i obilnu literaturu,dakle i to "tuđe". Pitanje je koliko su navedeni izvori i da li su navedeni ili se predstavljaju kao originalni zaključak autora, s tim što svako ko je ikada pisao neki rad zna i za mogućnost da sam dođeš do zaključaka za koje misliš da su originalni (jer i jesu iz tvoje perspektive), a onda slučajno na netu otkriješ da je isto to otkrio još neko na drugom kraju sveta ili da još neko piše istu temu kao ti.

whiterose

pre 4 godine

A nekome drugom bi 7% teksta prepisano iz tudjeg rada komisiji bili doviljno da ga obore. Kao sto je moj profesor iz informatike na pitanje sta je Delfi, studentima koji bi rekli da je u pitanju programski jezik, davao negativnu ocenu uz konstataciju da je to ipak svetiliste iz perioda stare grcke.

Inspektor Hari Kalahan

pre 4 godine

Ako mislite da su plagijati doktorata srpska inovacija, u Njemačkoj npr je još gore.
Von Gutenberg koji je bio ministar odbrane je plagirao doktorat kao i ministarka obrazovanja (!) Annete Shavan. Takođe Steinmeier ministar spoljnih poslova je uhvaćen u istoj prevari.
Živimo u doba poremećenih sistema vrijednosti...
(moje mišljenje, 28. oktobar 2019 11:20)

Da, samo su navedeni zbog plagiranja u Nemačkoj snosili konsekvence, tj. morali su da podnesu ostavke ili bi bili smenjeni (osim Štajnmajera, za koga su optužbe za plagijat odbačene), dok je u (današnjoj) Srbiji nešto slično gotovo nezamislivo.

Nema ništa, ima svašta

pre 4 godine

Čim sam video naslov, odmah mi je bilo jasno: očigledno nisu mogli doneti odluku da rad JESTE plagijat, pa su odlučili da NE donesu odluku da rad NIJE plagijat.

moje mišljenje

pre 4 godine

Ako mislite da su plagijati doktorata srpska inovacija, u Njemačkoj npr je još gore.
Von Gutenberg koji je bio ministar odbrane je plagirao doktorat kao i ministarka obrazovanja (!) Annete Shavan. Takođe Steinmeier ministar spoljnih poslova je uhvaćen u istoj prevari.
Živimo u doba poremećenih sistema vrijednosti...

leon

pre 4 godine

Meni ova diploma nema veze sa Malim, već sa institucijom fakulteta organizacionih nauka. Ova odluka vrlo lako može reputaciono da ih izjednači sa privatnim fakultetima.

Anti SNS bot

pre 4 godine

Pa zar ne vidite da je ovo sve farsa (sprdnja) između pozicije i opozicije za sve obespravljeniji, siromašniji i hladniji narod.
Dok se vi pecate "palite" da li je plagijat ili ne, mi smo sve udaljeniji od boljeg života jedno 500.000.000 Babićevih svemirskih godina.
Mali makar ima pošteno stečene diplome sa osnovnih akademskih i magistarskih studija, tako da lažni doktorat nije tako strašno.
Ova tema je bila samo dogovor između pozicije i opozicije, za mene i mnoge je važnije što se tiče diploma je, da li aktuelni ministar UP ima uopšte završen fakultet, kao i bivši predsednik Srbije, kao i guverner(ka) Narodne banke Srbije.
Takođe bivši zamenik predsednika parlamenta Bačelić (ako se dobro sećam) bivši kondukter iz Vrbasa....itd...
Mali je samo koristan mamac da se dobija na vremenu, a dnevno Srbiju napusti preko 150 ljudi.
Prosečna penzija 26.000,00.
Mislite o tome

Shomi

pre 4 godine

Sta mu to vredi kada moze da ima doktorat samo u Srbiji?!
Gde god da mrdne iz Srbije, vec se u akademskim krugovima zna o cemu se radi. Cim na vizit kartu (jos toga ima)stavi PhD, a znaju ko je, u belom svetu ima da ridaju od smeha...
Ali ako je dovoljno da ima to pored imena, neka ga...pustite ga ljudi da uziva...oni koji znaju, znaju. A to boli.

Superioran...

pre 4 godine

@kraja

Nisu TI ISTI....

Jedni protestuju, (i ne zbog plagijata, vec zbog medojske blokade...i jos nekih stvari....), a to nisu oni koji 10 godina sude u aferi INDEX....

Valjda to znate,zar ne?
Ili mislite da i mi ostali stavljamo sve u istii kos?

Jahač

pre 4 godine

Zamolio bih nastavno naučno veće FON-a da pre odluke pogledaju rezultate sledećih softwera za proveru plagijata: Copyscape, ETBLAST, Grammarly, IThenticate, PlagScan, PlagTracker, Turnitin, Unicheck. Ako jedan (JEDAN) od njih kaže da rad nema tuđih delova, možete ga slobodno proglasiti autentičnim, što se neće dogoditi.

boki

pre 4 godine

Vidim ovde vecina tvrdi da nije plagijat, meni licno svejedno ali zasto ga opominju onda i zasto je njemu uopste stalo do te titule koja mu ionako nista ne znaci. Nema nameru da se bavi naucnim radom, objavljuje radove istrazuje. Za ovaj posao nije mu potrebno to zvanje niti verujem da ce mu ikada trebati. Samo zbog sujete i nista drugo. Inace verujem da je koristio tudje radove kao sto mnogi rade, jedino nije mogao da ocekuje ovakvu frku.

Milutin019

pre 4 godine

Ovo sa nalepnicama već postaje prilično ružno i provokativno. Zato predlažem kontra meru, nalepnicu sa tekstom "Ovde živi #1od5miliona, budi i ti kao #1od5miliona, lepi plakate" lepiti po njihovim vratima, zidovima kuća gde žive, prozorima. Možda shvate kad počnu da čiste.

Miki

pre 4 godine

Šta znači opomena za plagiranje? Kad drugi put bude planirao da doktorira ne sme da bude plagijat? Hahahaha, da nije tužno bilo bi još smešnije nego sto jeste. Ovo nema ni u nerazvijenim Afričkim zemljama.

Joca

pre 4 godine

E jadni botovi niste ukapirali, ovo je potvrda da je doktorat plagijat. Pitanje je samo da li ce Sinisi Malom biti ponisten doktorat. Mozda od 4. novembra vise nece biti doktor, ustvari najverovatnije vise nece biti.

Nergal

pre 4 godine

Ovo sa nalepnicama već postaje prilično ružno i provokativno. Zato predlažem kontra meru, nalepnicu sa tekstom "Ovde živi #1od5miliona, budi i ti kao #1od5miliona, lepi plakate" lepiti po njihovim vratima, zidovima kuća gde žive, prozorima. Možda shvate kad počnu da čiste.
(Milutin019, 28. oktobar 2019 09:27)
Ok, ali onda lepiti i nalepnice "Ovde živi SNS bot, plaća se iz budžeta koji pune građani" na mesta gde žive botovi?

whiterose

pre 4 godine

A nekome drugom bi 7% teksta prepisano iz tudjeg rada komisiji bili doviljno da ga obore. Kao sto je moj profesor iz informatike na pitanje sta je Delfi, studentima koji bi rekli da je u pitanju programski jezik, davao negativnu ocenu uz konstataciju da je to ipak svetiliste iz perioda stare grcke.

NY

pre 4 godine

Umesto skrnavljenje grada i fakulteta, pametnije bi bili da se nesto radi ili uci. Opozicija ne ume nista sem gluposti da napravi
(Cici, 28. oktobar 2019 16:22)

Skrnavljenje univerziteta je plagijat.Prvo je bilo ukor pa sada javna osuda.I samo 6,97 % je plagijat? Ajde da ja kada sam polagao termodinamiku, matematiku na Masinakom fakultetu prepisem na pismenom 6,97% ispita.Dobijam sedmicu 100%

4k4.Dex

pre 4 godine

Mislim da treba proveriti da li je bilo nekih malverzacijani pritisaka na vece. Ukoliko nije sputiti loptu i pomiriti se da nije plagijat jer ako se i dalje forsira jednostrano ta prica ispascemo isti kao oni. Problem moze da ima dva resenja i moramo se pomiriti ako nase nije ono pravo.

moje mišljenje

pre 4 godine

Ako mislite da su plagijati doktorata srpska inovacija, u Njemačkoj npr je još gore.
Von Gutenberg koji je bio ministar odbrane je plagirao doktorat kao i ministarka obrazovanja (!) Annete Shavan. Takođe Steinmeier ministar spoljnih poslova je uhvaćen u istoj prevari.
Živimo u doba poremećenih sistema vrijednosti...

kraja

pre 4 godine

...nevezano za ovu diplomu, ti isti koji protestuju nisu vise od decenije ni pokusali da rese onu gragujevacku univerzitetsku pijacu diploma...
...sto nam govori da je za njih sve to samo politicka igra, a stvarne namere zavise samo od licnih interesa politicara...
...jedan od razloga zasto im nista ne verujem...
...ni "dobar dan"...

Inspektor Hari Kalahan

pre 4 godine

Ako mislite da su plagijati doktorata srpska inovacija, u Njemačkoj npr je još gore.
Von Gutenberg koji je bio ministar odbrane je plagirao doktorat kao i ministarka obrazovanja (!) Annete Shavan. Takođe Steinmeier ministar spoljnih poslova je uhvaćen u istoj prevari.
Živimo u doba poremećenih sistema vrijednosti...
(moje mišljenje, 28. oktobar 2019 11:20)

Da, samo su navedeni zbog plagiranja u Nemačkoj snosili konsekvence, tj. morali su da podnesu ostavke ili bi bili smenjeni (osim Štajnmajera, za koga su optužbe za plagijat odbačene), dok je u (današnjoj) Srbiji nešto slično gotovo nezamislivo.

leon

pre 4 godine

Meni ova diploma nema veze sa Malim, već sa institucijom fakulteta organizacionih nauka. Ova odluka vrlo lako može reputaciono da ih izjednači sa privatnim fakultetima.

Nema ništa, ima svašta

pre 4 godine

Čim sam video naslov, odmah mi je bilo jasno: očigledno nisu mogli doneti odluku da rad JESTE plagijat, pa su odlučili da NE donesu odluku da rad NIJE plagijat.

Anti SNS bot

pre 4 godine

Pa zar ne vidite da je ovo sve farsa (sprdnja) između pozicije i opozicije za sve obespravljeniji, siromašniji i hladniji narod.
Dok se vi pecate "palite" da li je plagijat ili ne, mi smo sve udaljeniji od boljeg života jedno 500.000.000 Babićevih svemirskih godina.
Mali makar ima pošteno stečene diplome sa osnovnih akademskih i magistarskih studija, tako da lažni doktorat nije tako strašno.
Ova tema je bila samo dogovor između pozicije i opozicije, za mene i mnoge je važnije što se tiče diploma je, da li aktuelni ministar UP ima uopšte završen fakultet, kao i bivši predsednik Srbije, kao i guverner(ka) Narodne banke Srbije.
Takođe bivši zamenik predsednika parlamenta Bačelić (ako se dobro sećam) bivši kondukter iz Vrbasa....itd...
Mali je samo koristan mamac da se dobija na vremenu, a dnevno Srbiju napusti preko 150 ljudi.
Prosečna penzija 26.000,00.
Mislite o tome

Shomi

pre 4 godine

Sta mu to vredi kada moze da ima doktorat samo u Srbiji?!
Gde god da mrdne iz Srbije, vec se u akademskim krugovima zna o cemu se radi. Cim na vizit kartu (jos toga ima)stavi PhD, a znaju ko je, u belom svetu ima da ridaju od smeha...
Ali ako je dovoljno da ima to pored imena, neka ga...pustite ga ljudi da uziva...oni koji znaju, znaju. A to boli.

Superioran...

pre 4 godine

@kraja

Nisu TI ISTI....

Jedni protestuju, (i ne zbog plagijata, vec zbog medojske blokade...i jos nekih stvari....), a to nisu oni koji 10 godina sude u aferi INDEX....

Valjda to znate,zar ne?
Ili mislite da i mi ostali stavljamo sve u istii kos?

Saša 2.

pre 4 godine

@Jahač, jesi li ti čuo za fusnote i navođenje referenci? Naravno da svaki naučni rad mora da sadrži i citate i obilnu literaturu,dakle i to "tuđe". Pitanje je koliko su navedeni izvori i da li su navedeni ili se predstavljaju kao originalni zaključak autora, s tim što svako ko je ikada pisao neki rad zna i za mogućnost da sam dođeš do zaključaka za koje misliš da su originalni (jer i jesu iz tvoje perspektive), a onda slučajno na netu otkriješ da je isto to otkrio još neko na drugom kraju sveta ili da još neko piše istu temu kao ti.