Aktuelno

Petak, 04.10.2019.

17:40

Goran Jevtić ipak izbačen iz predstave za decu: "Do daljeg neće igrati"

Izvor: B92

Goran Jevtiæ ipak izbaèen iz predstave za decu: "Do daljeg neæe igrati" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Lemi

pre 4 godine

Gledao sam snimak, suze zrtve su tu, ali i nespretan komentar: tada je nailazila moja najbolja drugarica. Ocigledno se radi o slucaju, sve super, imponuje i prija, ali kad je postalo opasno da neko sazna sta se desava, ajde da prijavim da me prinudio i odglumim to sto bolje. Ipak, teska je reputacija geja u malom mestu, nebitno da li je covek gej ili je samo eksperimentisao.

Јабучило

pre 4 godine

Да ли момак доживео врхунац? Озбиљно питам. Ако није, и није баш напаствовање.
(Јабучило, 05. oktobar 2019 13:13)

У бре, сад тек видех шта сам написао...

Треба: Ако јесте... итд.

Јабучило

pre 4 godine

Да ли момак доживео врхунац? Озбиљно питам. Ако није, и није баш напаствовање.

Komša

pre 4 godine

@Bruder Jakob
Trazenje partnera,bilo za brak ili iz "svalerskih" pobuda je upustanje u trzisnu utakmicu u kojij moras da ubedis nekoga da si bas ti taj kojeg treba da odabere.
Sa 40 godina bi trebalo da se takmicis sa sebi ravnima - da neku damu od recimo 25 do 50 ubedis da si ti taj.
Sumnjam da ce tako zrele zene poci sa tobom zato sto lepo sviras gitaru,super picis basket,volis muziku kao i one ili se boris protiv globalnog zagrevanja - jednostavno,to zreloj osobi nije dovoljno da ode sa tobom u krevet.
Devojcici od 15-16 godina mozes da prodas te fore.
Da li te to cini muskarcem?
Nesigurne osobe koje se osecaju inferiorno u odnosu na svoje vrsnjake bi da se takmice u mladjim kategorijama.
Kao kada bi senior igrao basket sa pionirima i kadetima .Shvataš?
To sto ti ne vidis razliku izmedju mamljenja dece lilihipom ili šarmiranjem zbunjenog ili nedovoljno zrelog adoledcenta govori samo o tvojoj povrsnosti (nadam se ).
Ili bi trebalo da se zabrineš za sebe?
Zrela ,punoletna osoba koja zadovoljavanje svojih seksualnih apetita trazi medju maloletnicima ima citav niz problema i morala bi da trazi pomoc psihologa.
Nije strasno prici zreloj osobi i pokusati ostvariti vezu.Deca ne mogu biti zamena za to.
Bez obzira na pol.

Komša

pre 4 godine

@ime
Tako je.Zakonski je dozvoljeno posle 14, zakonski je dozvoljeno posle 14 ponavljaju oni koji brane ovog čoveka.
Zakonski ti ni kuma ni svastika nisu rod pa da li ih zaskačeš?
Ta granica je odredjena jer je zakonodavac vodio računa o tome da jedan deo populacije veoma rano stupa u brakove.Dakle uzete su u obzir kulturoliske razlike ali je ostavljen "osigurač" - maloletna osoba je ta koja ceni da li je zlostavljana ili ne ,njeni rodotelji su obavezni da stite njen interes i da se beinu o njenom razvoju a sudski vestaci neuropsihijateijske struke i psiholozi da ocene stepen zrelosti ali i stepen ovladavanja drustvenim vestimama maloletne osobe koja je prijavila seksualno zlostavljanje.
Naravoucenije - mozda moze od 14 ali ako ti imas 15 ne ako si mator konj od 40 godina.
Osoba koja ne mari za to da li je neko s kim zeli da stupi u odnos dovoljno zreo za tako nesto nego se rukovodi iskljucivo svojim nagonima je za ozbiljno posmatranje.
Čudi me da u presudi nije navedena obavezna terapija - redovni razgovori sa psihologom.
Ljudi moraju da shvate da zbunjenost adolescenta moze da dovede ili do obljube ili do ovakve situacije kada je decak smogao snage da pobegne ali i do burne reakcije zbunjenog maloletnika pa bi sada pricali kako je mali homofob i huligan.
Šta ces bre sa detetom ,moze sin da ti bude?

Horor

pre 4 godine

Stalno slušamo bajke kako su srbi divan narod. Ovde imamo lika koji je slabiju osobu naterao da ga seksualno zadovoljava. Dečko će verovatno imati trajne posledice. Takvog lika na kometarima podržava skoro 50% ljudi. Dakle, silovatelja. Onda vidimo podatke da srbi tuku 33% žena. Da je broj silovanja među najvišim u Evropi. Porodično nasilje prisutno u više od polovine porodica. To je daleko od dobrog naroda, baš suprotno. Ovo što se desilo je verovatno većini prihvatljivo, samo me znam kako bi reagovali da je njihovo dete u pitanju, verovatno ne bi podržavali silovatelja.

Mim

pre 4 godine

Pre nego sto potpuno osudite razmislite. 16-godisnji muskarac (ranije su to vec bili vojnici i borci) nije bas neko ko ne moze pruziti ozbiljan otpor ukoliko ga neko primorava na oralni seks. Taj drugi bi morao biti duplo jaci od njega i naneti mu ozbiljne povrede. Goran nije nesto previse snazan niti neko ko uliva strahopostovanje. Sud je rekao svoje i Goran ima svou kaznu, vi dalje ne morate.
(judgment, 4. oktobar 2019 22:42)

Šta bi rekao da je tvoje dete u pitanju? Unesi malo empatije u život.

Maka@

pre 4 godine

Je li prekršio zakon - jeste. Kraj priče, počeli smo da relativizujemo zakone ustav zato smo ovde gde jesmo. A javna rasprava o zakonima kada se donose, e tu može polemika, ovako ćao zdravo Jevtiću.

123

pre 4 godine

Jeste pedofilija, pedofilu. Mozda izgelda ko da ima 25 ali je u glavi i dalje dete sto se vidi cim razmenis par reci sa istom. Valjda prvo malo porazgovarate pre nego sto je povalis. A i BTW jedini razlog zbog koga si je povalio je vrv taj jer je decu od 15 lako na svasta nagovoriti, da je malo starija znala bi da bezi od takvih. I tesko bas da izgleda ko 25 vise mozda izlgeda kao da ima 17, 18 a za te granicne slucajeve itekako je ok i cak pozeljno traziti licnu kartu. U Americi je granica za pedofile 18 godina, nisu oni glupi uopste, a i nas zakon je kao sto vidis dvosmislen.
Inace navodno u presudi pise da je decak bio nerazvijen za svoje godine i dosta slabiji od Jevtica. S obzirom da ni ovaj ne izgleda posebno jako, izgleda da je pre obrnut slucaj 16godisnjak koji ima konstituciju deteta od 13, 14 godina, i ne moze da se brani.
(Ime, 5. oktobar 2019 00:11)

Vaš komentar je, dok pišem ovo, dobio 28 negativnih ocena. U komentaru, vi branite slabije i osuđujete kad neko seksualno iskoristi iste. Jedini zaključak je da dobar deo populacije odobrava ovakvo ponašanje, što dovoljno govori o nama kao narodu.

Crossroads

pre 4 godine

@Bruder Jakob
Pedofil si i ti i svi koji su ti dali plus. Nadam se da bar neko od vas ima cerku od 15 godina (ili ce imati, pa neka se seti ovoga).

Qwer

pre 4 godine

Narodi sa ovih prostora nemaju empatiju. Imamo klinca, trajno psihički uništenog i gomile u komentarima koji podržavaju glumca nasilnika. Ovde nema vaspitanja da se slabiji zaštiti, nego baš suprotno.

Hah

pre 4 godine

Joj nije ni njemu lako. Ima te nagone, a u umetničkim krugovima su liberalnih shvatanja, pogubio se, pa ga onda tresne realnost, sud javnosti i sl. Sigurno je u paklu. Inače sa 16 godina se ljudi širom sveta reprodukuju. Kao i naši preci pre par generacija. Ne opravdam ja njega, ali ne bih rekao da su šesnaestogodisnjaci deca. Nisu oni ni mali ni naivni. Setite se srednje (pa i osnovne) škole, a sve su "napredniji" u tim stvarima. Da, zasto niko ne spominje onog iz Partizana?Slicno je. Tako da treba on da odlezi, a javnost da oladi malo od ove teme.
(Ayala, 4. oktobar 2019 19:27)

Da, jadan. Možda je trebalo da osudimo klinca. Jadan Jeftić, pedofil. Ma bre, klinac treba da bude srećan što mu je ovaj "dozvolio" da ga zadovolji. Prestanite da mešajte žrtve i nasilnike.

Кам

pre 4 godine

Прво, мали је рекао да је имао 15 година. Нису сви са 15 година исти. Каже да је овај ушао за њим у ВЦ, и да се уплашио (користио је термин одузео/скаменио). Глумац је рекао да мали треба да буде срећан што ће велика звезда да му п....и, раскопчао га је и почео да га задовољава. Мали се после првобитног шока вратио у нормалу, укапирао шта се дешава, одгурнуо глумца. погледао га је излазећи из тоалета и видео како мастурбира. Изашао је, почео да повраћа и тада је наишла његова другарица.... Мали је пријавио и прошао пакао због тога, исписао се из школе, са спорта, свугде су га прозивали и то траје пет година. Притом, сасвим нормалан младић, за разлику од глумца кога када погледаш, после десет секунди видиш да није како треба. Што је неко доле рекао, замисли мене, са тридесет да ти се спустим ћерки негде у ВЦ, а да она није рекла да то жели, уплашена, да не може да дође себи... (све и да занемаримо то сиво 15-16 подручје) Одвратно!

Vudu

pre 4 godine

@Milan
Mislim da bi se dosta ostro kaznilo, cini mi se kao silovanje. Nisam advokat, ali smo iz drugog predmeta imali tu temu. Pre svega cim vidis da je neka devojka maloletna, pijana, nadrogirana, samo se udalji sto vise da ne nagrabusis.

Aleksa

pre 4 godine

Mnogi izgleda ne znaju šta je pedofilija.
Pedofila seksualno privlače mala djeca, 16 godina nije malo dijete, kad npr. "povališ" curu od 15 koja izgleda ko da ima 25 to nije pedofilija!
(Bruder Jakob, 4. oktobar 2019 22:40)

Да се не лажемо, пуно нас сања тинејџерке....док случајно не упознамо неку. Онда схватимо да је наша идеја о петнаестогодишњакињама идеја, визија коју смо добили као пубертетлије а да су та деца, у ствари деца. Смешна, детињаста деца, којима су свеже израсли неки делови због којих подсећају на жене/мушкарце. Зато је то педофилија, зато што су деца наивна, добра, жељна да буду одрасли, жељна да упознају свет, а немају искуство да их заштити од оваквих. И често уплашена деца, пуна поштовања према старијима, без обзира на бунтовнички став који имају. Њихове реакције су дечије. Педофилија није секс са малолетницима, друже, педофилија је сексуално уживање у тој немоћи и наивности коју деца имају. Можда је овај момак преварант, као што то многи кажу, али Тијана Јурић није била. Била је слатко петнаестогодишње дете. Лепа, нашминкана, згодна...и дете. Сад је мртво и силовано дете. А ти би друже, да је само добро испипао у мраку, а да је није убио онако зверски, написао "шта је тражила сама у мраку, нашминкана, лепа и згодна", "сама је крива" "није педофилија кад испипаш петнаестогодишњакињу"....а то исто је и убица мислио.

Čačanin nekad u Bg

pre 4 godine

Ja ga vozio u Lastinom autobusu na predstave pozorista svuda po Srbiji.Ne vole ga ni ostali glumci i jako bezobrazan i nekulturan lik.Kazes gospodo iako ste glumci nema pusenja u autobusu,on pridje prednjim vratima i bez pitanja na moje oci zapali cigaru.Prisustvao sam i vise puta kada se svadjao sa kolegama.

NS oldtajmer

pre 4 godine

Sto na mene medeni nije naleteo?! Eh, nisam ja te srece...bas je sladak sa ovom kosicom. Ne mojte vise da smestate coveku, sram vas bilo!
Sve za dugine boje!
(Jumko, 04. oktobar 2019 21:29)

Jumko ? isti onaj koje pljuje po Noletu ?.....e znao sam da je pe**r (mozda i gej).....sada si se, batice, prikazao.....i olaksao mi da te sazaljevam svaki put kada budem video, i naravno procitao, tvoje komentare

Prljavi Hari

pre 4 godine

Ljudi moji, Harvey Wenstein, 'cuveni' producent, je pao jer je oralno zadovoljavao *punoletne* zene. Ako se sećate, one su bile 'prisiljene' ili su htele to da rade zbog karijere, ali su se nakon nekoliko godina setile da im je to bilo gadno. Ovde se radi o *maloletnom* licu, ne znam sta treba dodati. Razlika u godinama, socijalnom statusu, životnom iskustvu je ogromna da bi se uopšte mogli pomisliti da se radi o nekom 'dobrovoljnom' odnosu. Ovo je sramotno i kriminalno...

Milan

pre 4 godine

Dosta ljudi piše kako je Jevtić oralno 'zadovoljio' tinejdžera. E sada postavimo stvari ovako, da ja (40 godina) upadnem u tolaet u kojem je neka tinejdžerka, uguram je u kabinu i iskoristim njenu zbunjenost situacijom te joj skinem donji veš i oralno opštim sa njom nakon čega ona pobegne kada dođe sebi. Je l' bi i to bilo pružanje oralnog 'zadovoljstva' i koliko bi robije trebalo da dobijem za to. Da li je to seksualno zlostavljanje ili pokušaj silovanja ili zapravo silovanje.

Ime

pre 4 godine

Mnogi izgleda ne znaju šta je pedofilija.
Pedofila seksualno privlače mala djeca, 16 godina nije malo dijete, kad npr. "povališ" curu od 15 koja izgleda ko da ima 25 to nije pedofilija!
(Bruder Jakob, 4. oktobar 2019 22:40) # Link komentara

Jeste pedofilija, pedofilu. Mozda izgelda ko da ima 25 ali je u glavi i dalje dete sto se vidi cim razmenis par reci sa istom. Valjda prvo malo porazgovarate pre nego sto je povalis. A i BTW jedini razlog zbog koga si je povalio je vrv taj jer je decu od 15 lako na svasta nagovoriti, da je malo starija znala bi da bezi od takvih. I tesko bas da izgleda ko 25 vise mozda izlgeda kao da ima 17, 18 a za te granicne slucajeve itekako je ok i cak pozeljno traziti licnu kartu. U Americi je granica za pedofile 18 godina, nisu oni glupi uopste, a i nas zakon je kao sto vidis dvosmislen.
Inace navodno u presudi pise da je decak bio nerazvijen za svoje godine i dosta slabiji od Jevtica. S obzirom da ni ovaj ne izgleda posebno jako, izgleda da je pre obrnut slucaj 16godisnjak koji ima konstituciju deteta od 13, 14 godina, i ne moze da se brani.

Leti vreme

pre 4 godine

Pre otprilike 15-tak god, kada su izasli andjeli 2, je sam dosao na Exit i dole u basti nekadasnje diskoteke Djava vrebao kome da se nakaci. Smarao ljude dok mu neki beogradjani nisu podviknuli "glumac aj statiraj malo kod onog bedema". Jako,jako cudan lik. Mi smo svi bili ubedjeni da se nagutao neceg brzog. Pukvalno "ej cao ja sam sam dosao" i privlaci stolicu da sedne iako ga niko licno ne poznaje

Pearl

pre 4 godine

Priča je dovoljno mučna i bez likovanja u pojedinim komentarima, kao hahaha, čarobni frulaš, helankice, jao šta će da mu rade i slično. I to je vid nasilja.

family guy

pre 4 godine

Da li je neko razumeo ovo primoravanje na oralni seks? Primoravao je dečaka da mu pruži oralni seks ili da glumac njega oralno zadovolji?

Relax

pre 4 godine

36-14=22 godine razlika,bolesni pedofil!

da je moje dete u pitanu, glumac verovatno nebi imao potrebe da lezi zatvor,a i na sahranu nebi imao ko da mu dodje!

грешка у терминологији

pre 4 godine

Чуј "због сексуалног узнемиравања"?! Шта је он тог малолетника звао телефоном?! Писао му непристојне смс поруке?! Можда му нешто добацивао испод прозора, а?! Ствари међу зрелим одраслим људима треба да се дефинишу правим терминима...

Samosvesna građanka

pre 4 godine

Svi koji ne veruju da je Goran Jevtić pedofil i/li da je žrtva Jevtićeve seksualne izvitoperenosti u vreme silovanja imao šesnaest godina, neka na fejsbuku nađu grupu ,,Levijatan'' i njihov danas tamo stavljen snimak razgovora jednog Levijatanca sa žrtvom Jevtićevog silovanja i saznaće da je u vreme silovanja Žrtva imala četrnaest godina. Član sam ,,Levijatana'' i malopre sam odgledala / odslušala snimak pomenutog razgovora.

Bruder Jakob

pre 4 godine

Mnogi izgleda ne znaju šta je pedofilija.
Pedofila seksualno privlače mala djeca, 16 godina nije malo dijete, kad npr. "povališ" curu od 15 koja izgleda ko da ima 25 to nije pedofilija!

judgment

pre 4 godine

Pre nego sto potpuno osudite razmislite. 16-godisnji muskarac (ranije su to vec bili vojnici i borci) nije bas neko ko ne moze pruziti ozbiljan otpor ukoliko ga neko primorava na oralni seks. Taj drugi bi morao biti duplo jaci od njega i naneti mu ozbiljne povrede. Goran nije nesto previse snazan niti neko ko uliva strahopostovanje. Sud je rekao svoje i Goran ima svou kaznu, vi dalje ne morate.

Neo

pre 4 godine

...Inače sa 16 godina se ljudi širom sveta reprodukuju. Kao i naši preci pre par generacija. Ne opravdam ja njega, ali ne bih rekao da su šesnaestogodisnjaci deca. Nisu oni ni mali ni naivni. Setite se srednje (pa i osnovne) škole, a sve su "napredniji" u tim stvarima....
(Ayala, 4. oktobar 2019 19:27)

Znam i ja primer gde je 17-godisnjakinja rodila dete 37-godisnjaku, ali ne radi se o tome, zakon dozvoljava ukoliko se roditelji ne pobune, jer zakonom roditelj moze da se pobuni ako mu neko zavodi dete od 14-17 godina, a i ne mora. Samo ono ispod je u nadleznosti policije odnosno pedofilija. Ovo nije pedofilija ovo je zavodjenje maloletnika, ali posto maloletnik kaze da je primoran onda je to plus zlostavljanje i primoravanje i sve jedno je i da je imao 22god ako te neko zlostavlja to nije u redu. Mada moze biti da se mali uplasio jer je sve izaslo u javnost i sada brani sebe ili njegov otac brani cast sina. Ne bih voleo ipak da je tako jer ce jednom shvatiti sta su uradili coveku ako su ga nepravedno optuzili, licimerstvo je najveci greh. U svakom slucaju savetujem starijima da se manu tinejdzera, Goran je imao 36god nije on bio previse star, ali nije trebao da ide daleko, mogao je da odredi sebi granicu, mozda nije ni znao ali je trebao da pita za godine.

Александар Ст.

pre 4 godine

Још од оних п***рских суза у Паради ми је одвратан и као лик и као глумац, а испаде да у тој улози није превише глумио.

Jumko

pre 4 godine

Sto na mene medeni nije naleteo?! Eh, nisam ja te srece...bas je sladak sa ovom kosicom. Ne mojte vise da smestate coveku, sram vas bilo!
Sve za dugine boje!

Zastitimo decu

pre 4 godine

Zamisli, igra u dečijim predstavama...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MARKONI,

Pa takve face i traze takva mesta. Da su blize de i mladima. Pogledaj o Jimmy Saville, engleski tkzv dobrocinitelj, skipljao je silne nnovce za decu, bolnice...a iza toga bio najcrnji napasnik i pedofil. Raskrinkan je tek nakon smrti. Ovakvi monstrumi su jako opasni kad su na javnim funkcijama i u pozicijama moci. Da radi kao knjigovodja u nekoj gradjevinskoj firmi, ne bi bas startao zidare kad dodju da se zale znog neisplacenih sati. Sto dalje od dece i bojkot pozorista koje ga pusta na scenu.

Maka

pre 4 godine

Jevtić, pre svega, nije pedofil, ovaj momak je imao 16 godina tada i sigurno je dobro znao da je glumac gej, i sam kaže da je stalno boravio u pozorištu. I drugo, kakav je to pedofil koji staje na pola i odustaje od obljube? I kao treće, gde su materijalni dokazi za obljubu? Momak od 16 godina je podjednako snažan kao i čovek od 35 godina, zašto ga nije odgurnuo, pobio se? Pa nije dete od 10 godina da bude šokiran. Priča smrdi do neba. Zaštite decu od pravih pedofila, ovo nije taj slučaj.

RW#0

pre 4 godine

Zasto se spominje pedofilija? Znaci ako decko od 18 godina ima devojku od 17 on je pedofil zato sto je ona maloletna? Koliko znam po zakonu osoba od 16 ne spada u tu kategoriju. A iz aviona se vidi da ovde nije bilo nikakve prisile tako da nzm za sta osudise coveka.

Ayala

pre 4 godine

Joj nije ni njemu lako. Ima te nagone, a u umetničkim krugovima su liberalnih shvatanja, pogubio se, pa ga onda tresne realnost, sud javnosti i sl. Sigurno je u paklu. Inače sa 16 godina se ljudi širom sveta reprodukuju. Kao i naši preci pre par generacija. Ne opravdam ja njega, ali ne bih rekao da su šesnaestogodisnjaci deca. Nisu oni ni mali ni naivni. Setite se srednje (pa i osnovne) škole, a sve su "napredniji" u tim stvarima. Da, zasto niko ne spominje onog iz Partizana?Slicno je. Tako da treba on da odlezi, a javnost da oladi malo od ove teme.

Toma

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen, za pedofiliju bih sudio kao za ubistvo ali koliko sam shvatio, Jevticu je sudjeno naknadno, bez ikakvih materijalnih dokaza, sve se svelo na rekla-kazala, neko vestacenje koje se opet svodi na rec. Stvarno ne znam sta da mislim. Poz svim istinskim zrtvama pedofilije.
(Cole, 4. oktobar 2019 18:04)

A otkud ti znas da mu je sudjeno na rekla-kazala? Ti bio njegov advokat? Prisustvovao si svakom rocistu kao posmatrac? Mislis ako nisi nasao dokaze u novinama i na televiziji mislis da dokazi ne postoje?

#samorealan

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 04. oktobar 2019 18:13)
Pise da nece glumiti i da je uklonjen iz pozorista, tako bi se postupilo i na zapadu.. ali takav smo mi narod, nepogresiv i ispravan, svi smo super i samo nam je drzava losa i kriva za sve.
Kakvi smo ljudi, takva nam je i drzava.. kad budemo menjali sebe i sebicluk onda nam mozda bude i bolja drzava.

Bravo cenzuro

pre 4 godine

Ne znam zasto mi nije objavlken prethodni objavljen komentar na ovu temu. Jevtic je vec imao jednu slicnu situaciju pre 8-9 godina ali ga je tad sud oslobodio tj. vrv se nagodio sa zrtvom. I ovaj put bi bilo isto nego je pritisak javnosti ucinio svoje.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

“Jevtić do daljeg neće igrati u predstavama za decu i po hitnom postupku, već od 18. oktobra kada je zakazana 'Aladinova čarobna lampa' biće zamenjen", rekao je direktor tog pozorišta Igor Bojović, prenose novosti.rs.
Ne ulazim da li jeste ili nije...Samo jedno pitanje? Da li bi na zapadu dali da glumi za decu a odljubio maloletnika?! Kakva smo mi banana država neverovatno....

Cole

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen, za pedofiliju bih sudio kao za ubistvo ali koliko sam shvatio, Jevticu je sudjeno naknadno, bez ikakvih materijalnih dokaza, sve se svelo na rekla-kazala, neko vestacenje koje se opet svodi na rec. Stvarno ne znam sta da mislim. Poz svim istinskim zrtvama pedofilije.

Cole

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen, za pedofiliju bih sudio kao za ubistvo ali koliko sam shvatio, Jevticu je sudjeno naknadno, bez ikakvih materijalnih dokaza, sve se svelo na rekla-kazala, neko vestacenje koje se opet svodi na rec. Stvarno ne znam sta da mislim. Poz svim istinskim zrtvama pedofilije.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

“Jevtić do daljeg neće igrati u predstavama za decu i po hitnom postupku, već od 18. oktobra kada je zakazana 'Aladinova čarobna lampa' biće zamenjen", rekao je direktor tog pozorišta Igor Bojović, prenose novosti.rs.
Ne ulazim da li jeste ili nije...Samo jedno pitanje? Da li bi na zapadu dali da glumi za decu a odljubio maloletnika?! Kakva smo mi banana država neverovatno....

Toma

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen, za pedofiliju bih sudio kao za ubistvo ali koliko sam shvatio, Jevticu je sudjeno naknadno, bez ikakvih materijalnih dokaza, sve se svelo na rekla-kazala, neko vestacenje koje se opet svodi na rec. Stvarno ne znam sta da mislim. Poz svim istinskim zrtvama pedofilije.
(Cole, 4. oktobar 2019 18:04)

A otkud ti znas da mu je sudjeno na rekla-kazala? Ti bio njegov advokat? Prisustvovao si svakom rocistu kao posmatrac? Mislis ako nisi nasao dokaze u novinama i na televiziji mislis da dokazi ne postoje?

Bravo cenzuro

pre 4 godine

Ne znam zasto mi nije objavlken prethodni objavljen komentar na ovu temu. Jevtic je vec imao jednu slicnu situaciju pre 8-9 godina ali ga je tad sud oslobodio tj. vrv se nagodio sa zrtvom. I ovaj put bi bilo isto nego je pritisak javnosti ucinio svoje.

Maka

pre 4 godine

Jevtić, pre svega, nije pedofil, ovaj momak je imao 16 godina tada i sigurno je dobro znao da je glumac gej, i sam kaže da je stalno boravio u pozorištu. I drugo, kakav je to pedofil koji staje na pola i odustaje od obljube? I kao treće, gde su materijalni dokazi za obljubu? Momak od 16 godina je podjednako snažan kao i čovek od 35 godina, zašto ga nije odgurnuo, pobio se? Pa nije dete od 10 godina da bude šokiran. Priča smrdi do neba. Zaštite decu od pravih pedofila, ovo nije taj slučaj.

Pearl

pre 4 godine

Priča je dovoljno mučna i bez likovanja u pojedinim komentarima, kao hahaha, čarobni frulaš, helankice, jao šta će da mu rade i slično. I to je vid nasilja.

RW#0

pre 4 godine

Zasto se spominje pedofilija? Znaci ako decko od 18 godina ima devojku od 17 on je pedofil zato sto je ona maloletna? Koliko znam po zakonu osoba od 16 ne spada u tu kategoriju. A iz aviona se vidi da ovde nije bilo nikakve prisile tako da nzm za sta osudise coveka.

Neo

pre 4 godine

...Inače sa 16 godina se ljudi širom sveta reprodukuju. Kao i naši preci pre par generacija. Ne opravdam ja njega, ali ne bih rekao da su šesnaestogodisnjaci deca. Nisu oni ni mali ni naivni. Setite se srednje (pa i osnovne) škole, a sve su "napredniji" u tim stvarima....
(Ayala, 4. oktobar 2019 19:27)

Znam i ja primer gde je 17-godisnjakinja rodila dete 37-godisnjaku, ali ne radi se o tome, zakon dozvoljava ukoliko se roditelji ne pobune, jer zakonom roditelj moze da se pobuni ako mu neko zavodi dete od 14-17 godina, a i ne mora. Samo ono ispod je u nadleznosti policije odnosno pedofilija. Ovo nije pedofilija ovo je zavodjenje maloletnika, ali posto maloletnik kaze da je primoran onda je to plus zlostavljanje i primoravanje i sve jedno je i da je imao 22god ako te neko zlostavlja to nije u redu. Mada moze biti da se mali uplasio jer je sve izaslo u javnost i sada brani sebe ili njegov otac brani cast sina. Ne bih voleo ipak da je tako jer ce jednom shvatiti sta su uradili coveku ako su ga nepravedno optuzili, licimerstvo je najveci greh. U svakom slucaju savetujem starijima da se manu tinejdzera, Goran je imao 36god nije on bio previse star, ali nije trebao da ide daleko, mogao je da odredi sebi granicu, mozda nije ni znao ali je trebao da pita za godine.

Александар Ст.

pre 4 godine

Још од оних п***рских суза у Паради ми је одвратан и као лик и као глумац, а испаде да у тој улози није превише глумио.

Leti vreme

pre 4 godine

Pre otprilike 15-tak god, kada su izasli andjeli 2, je sam dosao na Exit i dole u basti nekadasnje diskoteke Djava vrebao kome da se nakaci. Smarao ljude dok mu neki beogradjani nisu podviknuli "glumac aj statiraj malo kod onog bedema". Jako,jako cudan lik. Mi smo svi bili ubedjeni da se nagutao neceg brzog. Pukvalno "ej cao ja sam sam dosao" i privlaci stolicu da sedne iako ga niko licno ne poznaje

Ayala

pre 4 godine

Joj nije ni njemu lako. Ima te nagone, a u umetničkim krugovima su liberalnih shvatanja, pogubio se, pa ga onda tresne realnost, sud javnosti i sl. Sigurno je u paklu. Inače sa 16 godina se ljudi širom sveta reprodukuju. Kao i naši preci pre par generacija. Ne opravdam ja njega, ali ne bih rekao da su šesnaestogodisnjaci deca. Nisu oni ni mali ni naivni. Setite se srednje (pa i osnovne) škole, a sve su "napredniji" u tim stvarima. Da, zasto niko ne spominje onog iz Partizana?Slicno je. Tako da treba on da odlezi, a javnost da oladi malo od ove teme.

Zastitimo decu

pre 4 godine

Zamisli, igra u dečijim predstavama...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MARKONI,

Pa takve face i traze takva mesta. Da su blize de i mladima. Pogledaj o Jimmy Saville, engleski tkzv dobrocinitelj, skipljao je silne nnovce za decu, bolnice...a iza toga bio najcrnji napasnik i pedofil. Raskrinkan je tek nakon smrti. Ovakvi monstrumi su jako opasni kad su na javnim funkcijama i u pozicijama moci. Da radi kao knjigovodja u nekoj gradjevinskoj firmi, ne bi bas startao zidare kad dodju da se zale znog neisplacenih sati. Sto dalje od dece i bojkot pozorista koje ga pusta na scenu.

judgment

pre 4 godine

Pre nego sto potpuno osudite razmislite. 16-godisnji muskarac (ranije su to vec bili vojnici i borci) nije bas neko ko ne moze pruziti ozbiljan otpor ukoliko ga neko primorava na oralni seks. Taj drugi bi morao biti duplo jaci od njega i naneti mu ozbiljne povrede. Goran nije nesto previse snazan niti neko ko uliva strahopostovanje. Sud je rekao svoje i Goran ima svou kaznu, vi dalje ne morate.

Milan

pre 4 godine

Dosta ljudi piše kako je Jevtić oralno 'zadovoljio' tinejdžera. E sada postavimo stvari ovako, da ja (40 godina) upadnem u tolaet u kojem je neka tinejdžerka, uguram je u kabinu i iskoristim njenu zbunjenost situacijom te joj skinem donji veš i oralno opštim sa njom nakon čega ona pobegne kada dođe sebi. Je l' bi i to bilo pružanje oralnog 'zadovoljstva' i koliko bi robije trebalo da dobijem za to. Da li je to seksualno zlostavljanje ili pokušaj silovanja ili zapravo silovanje.

Ime

pre 4 godine

Mnogi izgleda ne znaju šta je pedofilija.
Pedofila seksualno privlače mala djeca, 16 godina nije malo dijete, kad npr. "povališ" curu od 15 koja izgleda ko da ima 25 to nije pedofilija!
(Bruder Jakob, 4. oktobar 2019 22:40) # Link komentara

Jeste pedofilija, pedofilu. Mozda izgelda ko da ima 25 ali je u glavi i dalje dete sto se vidi cim razmenis par reci sa istom. Valjda prvo malo porazgovarate pre nego sto je povalis. A i BTW jedini razlog zbog koga si je povalio je vrv taj jer je decu od 15 lako na svasta nagovoriti, da je malo starija znala bi da bezi od takvih. I tesko bas da izgleda ko 25 vise mozda izlgeda kao da ima 17, 18 a za te granicne slucajeve itekako je ok i cak pozeljno traziti licnu kartu. U Americi je granica za pedofile 18 godina, nisu oni glupi uopste, a i nas zakon je kao sto vidis dvosmislen.
Inace navodno u presudi pise da je decak bio nerazvijen za svoje godine i dosta slabiji od Jevtica. S obzirom da ni ovaj ne izgleda posebno jako, izgleda da je pre obrnut slucaj 16godisnjak koji ima konstituciju deteta od 13, 14 godina, i ne moze da se brani.

грешка у терминологији

pre 4 godine

Чуј "због сексуалног узнемиравања"?! Шта је он тог малолетника звао телефоном?! Писао му непристојне смс поруке?! Можда му нешто добацивао испод прозора, а?! Ствари међу зрелим одраслим људима треба да се дефинишу правим терминима...

Relax

pre 4 godine

36-14=22 godine razlika,bolesni pedofil!

da je moje dete u pitanu, glumac verovatno nebi imao potrebe da lezi zatvor,a i na sahranu nebi imao ko da mu dodje!

#samorealan

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 04. oktobar 2019 18:13)
Pise da nece glumiti i da je uklonjen iz pozorista, tako bi se postupilo i na zapadu.. ali takav smo mi narod, nepogresiv i ispravan, svi smo super i samo nam je drzava losa i kriva za sve.
Kakvi smo ljudi, takva nam je i drzava.. kad budemo menjali sebe i sebicluk onda nam mozda bude i bolja drzava.

Bruder Jakob

pre 4 godine

Mnogi izgleda ne znaju šta je pedofilija.
Pedofila seksualno privlače mala djeca, 16 godina nije malo dijete, kad npr. "povališ" curu od 15 koja izgleda ko da ima 25 to nije pedofilija!

Samosvesna građanka

pre 4 godine

Svi koji ne veruju da je Goran Jevtić pedofil i/li da je žrtva Jevtićeve seksualne izvitoperenosti u vreme silovanja imao šesnaest godina, neka na fejsbuku nađu grupu ,,Levijatan'' i njihov danas tamo stavljen snimak razgovora jednog Levijatanca sa žrtvom Jevtićevog silovanja i saznaće da je u vreme silovanja Žrtva imala četrnaest godina. Član sam ,,Levijatana'' i malopre sam odgledala / odslušala snimak pomenutog razgovora.

family guy

pre 4 godine

Da li je neko razumeo ovo primoravanje na oralni seks? Primoravao je dečaka da mu pruži oralni seks ili da glumac njega oralno zadovolji?

Jumko

pre 4 godine

Sto na mene medeni nije naleteo?! Eh, nisam ja te srece...bas je sladak sa ovom kosicom. Ne mojte vise da smestate coveku, sram vas bilo!
Sve za dugine boje!

Komša

pre 4 godine

@Bruder Jakob
Trazenje partnera,bilo za brak ili iz "svalerskih" pobuda je upustanje u trzisnu utakmicu u kojij moras da ubedis nekoga da si bas ti taj kojeg treba da odabere.
Sa 40 godina bi trebalo da se takmicis sa sebi ravnima - da neku damu od recimo 25 do 50 ubedis da si ti taj.
Sumnjam da ce tako zrele zene poci sa tobom zato sto lepo sviras gitaru,super picis basket,volis muziku kao i one ili se boris protiv globalnog zagrevanja - jednostavno,to zreloj osobi nije dovoljno da ode sa tobom u krevet.
Devojcici od 15-16 godina mozes da prodas te fore.
Da li te to cini muskarcem?
Nesigurne osobe koje se osecaju inferiorno u odnosu na svoje vrsnjake bi da se takmice u mladjim kategorijama.
Kao kada bi senior igrao basket sa pionirima i kadetima .Shvataš?
To sto ti ne vidis razliku izmedju mamljenja dece lilihipom ili šarmiranjem zbunjenog ili nedovoljno zrelog adoledcenta govori samo o tvojoj povrsnosti (nadam se ).
Ili bi trebalo da se zabrineš za sebe?
Zrela ,punoletna osoba koja zadovoljavanje svojih seksualnih apetita trazi medju maloletnicima ima citav niz problema i morala bi da trazi pomoc psihologa.
Nije strasno prici zreloj osobi i pokusati ostvariti vezu.Deca ne mogu biti zamena za to.
Bez obzira na pol.

Кам

pre 4 godine

Прво, мали је рекао да је имао 15 година. Нису сви са 15 година исти. Каже да је овај ушао за њим у ВЦ, и да се уплашио (користио је термин одузео/скаменио). Глумац је рекао да мали треба да буде срећан што ће велика звезда да му п....и, раскопчао га је и почео да га задовољава. Мали се после првобитног шока вратио у нормалу, укапирао шта се дешава, одгурнуо глумца. погледао га је излазећи из тоалета и видео како мастурбира. Изашао је, почео да повраћа и тада је наишла његова другарица.... Мали је пријавио и прошао пакао због тога, исписао се из школе, са спорта, свугде су га прозивали и то траје пет година. Притом, сасвим нормалан младић, за разлику од глумца кога када погледаш, после десет секунди видиш да није како треба. Што је неко доле рекао, замисли мене, са тридесет да ти се спустим ћерки негде у ВЦ, а да она није рекла да то жели, уплашена, да не може да дође себи... (све и да занемаримо то сиво 15-16 подручје) Одвратно!

Čačanin nekad u Bg

pre 4 godine

Ja ga vozio u Lastinom autobusu na predstave pozorista svuda po Srbiji.Ne vole ga ni ostali glumci i jako bezobrazan i nekulturan lik.Kazes gospodo iako ste glumci nema pusenja u autobusu,on pridje prednjim vratima i bez pitanja na moje oci zapali cigaru.Prisustvao sam i vise puta kada se svadjao sa kolegama.

Aleksa

pre 4 godine

Mnogi izgleda ne znaju šta je pedofilija.
Pedofila seksualno privlače mala djeca, 16 godina nije malo dijete, kad npr. "povališ" curu od 15 koja izgleda ko da ima 25 to nije pedofilija!
(Bruder Jakob, 4. oktobar 2019 22:40)

Да се не лажемо, пуно нас сања тинејџерке....док случајно не упознамо неку. Онда схватимо да је наша идеја о петнаестогодишњакињама идеја, визија коју смо добили као пубертетлије а да су та деца, у ствари деца. Смешна, детињаста деца, којима су свеже израсли неки делови због којих подсећају на жене/мушкарце. Зато је то педофилија, зато што су деца наивна, добра, жељна да буду одрасли, жељна да упознају свет, а немају искуство да их заштити од оваквих. И често уплашена деца, пуна поштовања према старијима, без обзира на бунтовнички став који имају. Њихове реакције су дечије. Педофилија није секс са малолетницима, друже, педофилија је сексуално уживање у тој немоћи и наивности коју деца имају. Можда је овај момак преварант, као што то многи кажу, али Тијана Јурић није била. Била је слатко петнаестогодишње дете. Лепа, нашминкана, згодна...и дете. Сад је мртво и силовано дете. А ти би друже, да је само добро испипао у мраку, а да је није убио онако зверски, написао "шта је тражила сама у мраку, нашминкана, лепа и згодна", "сама је крива" "није педофилија кад испипаш петнаестогодишњакињу"....а то исто је и убица мислио.

Hah

pre 4 godine

Joj nije ni njemu lako. Ima te nagone, a u umetničkim krugovima su liberalnih shvatanja, pogubio se, pa ga onda tresne realnost, sud javnosti i sl. Sigurno je u paklu. Inače sa 16 godina se ljudi širom sveta reprodukuju. Kao i naši preci pre par generacija. Ne opravdam ja njega, ali ne bih rekao da su šesnaestogodisnjaci deca. Nisu oni ni mali ni naivni. Setite se srednje (pa i osnovne) škole, a sve su "napredniji" u tim stvarima. Da, zasto niko ne spominje onog iz Partizana?Slicno je. Tako da treba on da odlezi, a javnost da oladi malo od ove teme.
(Ayala, 4. oktobar 2019 19:27)

Da, jadan. Možda je trebalo da osudimo klinca. Jadan Jeftić, pedofil. Ma bre, klinac treba da bude srećan što mu je ovaj "dozvolio" da ga zadovolji. Prestanite da mešajte žrtve i nasilnike.

123

pre 4 godine

Jeste pedofilija, pedofilu. Mozda izgelda ko da ima 25 ali je u glavi i dalje dete sto se vidi cim razmenis par reci sa istom. Valjda prvo malo porazgovarate pre nego sto je povalis. A i BTW jedini razlog zbog koga si je povalio je vrv taj jer je decu od 15 lako na svasta nagovoriti, da je malo starija znala bi da bezi od takvih. I tesko bas da izgleda ko 25 vise mozda izlgeda kao da ima 17, 18 a za te granicne slucajeve itekako je ok i cak pozeljno traziti licnu kartu. U Americi je granica za pedofile 18 godina, nisu oni glupi uopste, a i nas zakon je kao sto vidis dvosmislen.
Inace navodno u presudi pise da je decak bio nerazvijen za svoje godine i dosta slabiji od Jevtica. S obzirom da ni ovaj ne izgleda posebno jako, izgleda da je pre obrnut slucaj 16godisnjak koji ima konstituciju deteta od 13, 14 godina, i ne moze da se brani.
(Ime, 5. oktobar 2019 00:11)

Vaš komentar je, dok pišem ovo, dobio 28 negativnih ocena. U komentaru, vi branite slabije i osuđujete kad neko seksualno iskoristi iste. Jedini zaključak je da dobar deo populacije odobrava ovakvo ponašanje, što dovoljno govori o nama kao narodu.

Crossroads

pre 4 godine

@Bruder Jakob
Pedofil si i ti i svi koji su ti dali plus. Nadam se da bar neko od vas ima cerku od 15 godina (ili ce imati, pa neka se seti ovoga).

Qwer

pre 4 godine

Narodi sa ovih prostora nemaju empatiju. Imamo klinca, trajno psihički uništenog i gomile u komentarima koji podržavaju glumca nasilnika. Ovde nema vaspitanja da se slabiji zaštiti, nego baš suprotno.

Mim

pre 4 godine

Pre nego sto potpuno osudite razmislite. 16-godisnji muskarac (ranije su to vec bili vojnici i borci) nije bas neko ko ne moze pruziti ozbiljan otpor ukoliko ga neko primorava na oralni seks. Taj drugi bi morao biti duplo jaci od njega i naneti mu ozbiljne povrede. Goran nije nesto previse snazan niti neko ko uliva strahopostovanje. Sud je rekao svoje i Goran ima svou kaznu, vi dalje ne morate.
(judgment, 4. oktobar 2019 22:42)

Šta bi rekao da je tvoje dete u pitanju? Unesi malo empatije u život.

Vudu

pre 4 godine

@Milan
Mislim da bi se dosta ostro kaznilo, cini mi se kao silovanje. Nisam advokat, ali smo iz drugog predmeta imali tu temu. Pre svega cim vidis da je neka devojka maloletna, pijana, nadrogirana, samo se udalji sto vise da ne nagrabusis.

Maka@

pre 4 godine

Je li prekršio zakon - jeste. Kraj priče, počeli smo da relativizujemo zakone ustav zato smo ovde gde jesmo. A javna rasprava o zakonima kada se donose, e tu može polemika, ovako ćao zdravo Jevtiću.

Prljavi Hari

pre 4 godine

Ljudi moji, Harvey Wenstein, 'cuveni' producent, je pao jer je oralno zadovoljavao *punoletne* zene. Ako se sećate, one su bile 'prisiljene' ili su htele to da rade zbog karijere, ali su se nakon nekoliko godina setile da im je to bilo gadno. Ovde se radi o *maloletnom* licu, ne znam sta treba dodati. Razlika u godinama, socijalnom statusu, životnom iskustvu je ogromna da bi se uopšte mogli pomisliti da se radi o nekom 'dobrovoljnom' odnosu. Ovo je sramotno i kriminalno...

Komša

pre 4 godine

@ime
Tako je.Zakonski je dozvoljeno posle 14, zakonski je dozvoljeno posle 14 ponavljaju oni koji brane ovog čoveka.
Zakonski ti ni kuma ni svastika nisu rod pa da li ih zaskačeš?
Ta granica je odredjena jer je zakonodavac vodio računa o tome da jedan deo populacije veoma rano stupa u brakove.Dakle uzete su u obzir kulturoliske razlike ali je ostavljen "osigurač" - maloletna osoba je ta koja ceni da li je zlostavljana ili ne ,njeni rodotelji su obavezni da stite njen interes i da se beinu o njenom razvoju a sudski vestaci neuropsihijateijske struke i psiholozi da ocene stepen zrelosti ali i stepen ovladavanja drustvenim vestimama maloletne osobe koja je prijavila seksualno zlostavljanje.
Naravoucenije - mozda moze od 14 ali ako ti imas 15 ne ako si mator konj od 40 godina.
Osoba koja ne mari za to da li je neko s kim zeli da stupi u odnos dovoljno zreo za tako nesto nego se rukovodi iskljucivo svojim nagonima je za ozbiljno posmatranje.
Čudi me da u presudi nije navedena obavezna terapija - redovni razgovori sa psihologom.
Ljudi moraju da shvate da zbunjenost adolescenta moze da dovede ili do obljube ili do ovakve situacije kada je decak smogao snage da pobegne ali i do burne reakcije zbunjenog maloletnika pa bi sada pricali kako je mali homofob i huligan.
Šta ces bre sa detetom ,moze sin da ti bude?

Horor

pre 4 godine

Stalno slušamo bajke kako su srbi divan narod. Ovde imamo lika koji je slabiju osobu naterao da ga seksualno zadovoljava. Dečko će verovatno imati trajne posledice. Takvog lika na kometarima podržava skoro 50% ljudi. Dakle, silovatelja. Onda vidimo podatke da srbi tuku 33% žena. Da je broj silovanja među najvišim u Evropi. Porodično nasilje prisutno u više od polovine porodica. To je daleko od dobrog naroda, baš suprotno. Ovo što se desilo je verovatno većini prihvatljivo, samo me znam kako bi reagovali da je njihovo dete u pitanju, verovatno ne bi podržavali silovatelja.

NS oldtajmer

pre 4 godine

Sto na mene medeni nije naleteo?! Eh, nisam ja te srece...bas je sladak sa ovom kosicom. Ne mojte vise da smestate coveku, sram vas bilo!
Sve za dugine boje!
(Jumko, 04. oktobar 2019 21:29)

Jumko ? isti onaj koje pljuje po Noletu ?.....e znao sam da je pe**r (mozda i gej).....sada si se, batice, prikazao.....i olaksao mi da te sazaljevam svaki put kada budem video, i naravno procitao, tvoje komentare

Lemi

pre 4 godine

Gledao sam snimak, suze zrtve su tu, ali i nespretan komentar: tada je nailazila moja najbolja drugarica. Ocigledno se radi o slucaju, sve super, imponuje i prija, ali kad je postalo opasno da neko sazna sta se desava, ajde da prijavim da me prinudio i odglumim to sto bolje. Ipak, teska je reputacija geja u malom mestu, nebitno da li je covek gej ili je samo eksperimentisao.

Јабучило

pre 4 godine

Да ли момак доживео врхунац? Озбиљно питам. Ако није, и није баш напаствовање.

Јабучило

pre 4 godine

Да ли момак доживео врхунац? Озбиљно питам. Ако није, и није баш напаствовање.
(Јабучило, 05. oktobar 2019 13:13)

У бре, сад тек видех шта сам написао...

Треба: Ако јесте... итд.

Maka

pre 4 godine

Jevtić, pre svega, nije pedofil, ovaj momak je imao 16 godina tada i sigurno je dobro znao da je glumac gej, i sam kaže da je stalno boravio u pozorištu. I drugo, kakav je to pedofil koji staje na pola i odustaje od obljube? I kao treće, gde su materijalni dokazi za obljubu? Momak od 16 godina je podjednako snažan kao i čovek od 35 godina, zašto ga nije odgurnuo, pobio se? Pa nije dete od 10 godina da bude šokiran. Priča smrdi do neba. Zaštite decu od pravih pedofila, ovo nije taj slučaj.

Jumko

pre 4 godine

Sto na mene medeni nije naleteo?! Eh, nisam ja te srece...bas je sladak sa ovom kosicom. Ne mojte vise da smestate coveku, sram vas bilo!
Sve za dugine boje!

Samosvesna građanka

pre 4 godine

Svi koji ne veruju da je Goran Jevtić pedofil i/li da je žrtva Jevtićeve seksualne izvitoperenosti u vreme silovanja imao šesnaest godina, neka na fejsbuku nađu grupu ,,Levijatan'' i njihov danas tamo stavljen snimak razgovora jednog Levijatanca sa žrtvom Jevtićevog silovanja i saznaće da je u vreme silovanja Žrtva imala četrnaest godina. Član sam ,,Levijatana'' i malopre sam odgledala / odslušala snimak pomenutog razgovora.

Bruder Jakob

pre 4 godine

Mnogi izgleda ne znaju šta je pedofilija.
Pedofila seksualno privlače mala djeca, 16 godina nije malo dijete, kad npr. "povališ" curu od 15 koja izgleda ko da ima 25 to nije pedofilija!

judgment

pre 4 godine

Pre nego sto potpuno osudite razmislite. 16-godisnji muskarac (ranije su to vec bili vojnici i borci) nije bas neko ko ne moze pruziti ozbiljan otpor ukoliko ga neko primorava na oralni seks. Taj drugi bi morao biti duplo jaci od njega i naneti mu ozbiljne povrede. Goran nije nesto previse snazan niti neko ko uliva strahopostovanje. Sud je rekao svoje i Goran ima svou kaznu, vi dalje ne morate.

Cole

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen, za pedofiliju bih sudio kao za ubistvo ali koliko sam shvatio, Jevticu je sudjeno naknadno, bez ikakvih materijalnih dokaza, sve se svelo na rekla-kazala, neko vestacenje koje se opet svodi na rec. Stvarno ne znam sta da mislim. Poz svim istinskim zrtvama pedofilije.

Ayala

pre 4 godine

Joj nije ni njemu lako. Ima te nagone, a u umetničkim krugovima su liberalnih shvatanja, pogubio se, pa ga onda tresne realnost, sud javnosti i sl. Sigurno je u paklu. Inače sa 16 godina se ljudi širom sveta reprodukuju. Kao i naši preci pre par generacija. Ne opravdam ja njega, ali ne bih rekao da su šesnaestogodisnjaci deca. Nisu oni ni mali ni naivni. Setite se srednje (pa i osnovne) škole, a sve su "napredniji" u tim stvarima. Da, zasto niko ne spominje onog iz Partizana?Slicno je. Tako da treba on da odlezi, a javnost da oladi malo od ove teme.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

“Jevtić do daljeg neće igrati u predstavama za decu i po hitnom postupku, već od 18. oktobra kada je zakazana 'Aladinova čarobna lampa' biće zamenjen", rekao je direktor tog pozorišta Igor Bojović, prenose novosti.rs.
Ne ulazim da li jeste ili nije...Samo jedno pitanje? Da li bi na zapadu dali da glumi za decu a odljubio maloletnika?! Kakva smo mi banana država neverovatno....

Toma

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen, za pedofiliju bih sudio kao za ubistvo ali koliko sam shvatio, Jevticu je sudjeno naknadno, bez ikakvih materijalnih dokaza, sve se svelo na rekla-kazala, neko vestacenje koje se opet svodi na rec. Stvarno ne znam sta da mislim. Poz svim istinskim zrtvama pedofilije.
(Cole, 4. oktobar 2019 18:04)

A otkud ti znas da mu je sudjeno na rekla-kazala? Ti bio njegov advokat? Prisustvovao si svakom rocistu kao posmatrac? Mislis ako nisi nasao dokaze u novinama i na televiziji mislis da dokazi ne postoje?

RW#0

pre 4 godine

Zasto se spominje pedofilija? Znaci ako decko od 18 godina ima devojku od 17 on je pedofil zato sto je ona maloletna? Koliko znam po zakonu osoba od 16 ne spada u tu kategoriju. A iz aviona se vidi da ovde nije bilo nikakve prisile tako da nzm za sta osudise coveka.

Relax

pre 4 godine

36-14=22 godine razlika,bolesni pedofil!

da je moje dete u pitanu, glumac verovatno nebi imao potrebe da lezi zatvor,a i na sahranu nebi imao ko da mu dodje!

Александар Ст.

pre 4 godine

Још од оних п***рских суза у Паради ми је одвратан и као лик и као глумац, а испаде да у тој улози није превише глумио.

Ime

pre 4 godine

Mnogi izgleda ne znaju šta je pedofilija.
Pedofila seksualno privlače mala djeca, 16 godina nije malo dijete, kad npr. "povališ" curu od 15 koja izgleda ko da ima 25 to nije pedofilija!
(Bruder Jakob, 4. oktobar 2019 22:40) # Link komentara

Jeste pedofilija, pedofilu. Mozda izgelda ko da ima 25 ali je u glavi i dalje dete sto se vidi cim razmenis par reci sa istom. Valjda prvo malo porazgovarate pre nego sto je povalis. A i BTW jedini razlog zbog koga si je povalio je vrv taj jer je decu od 15 lako na svasta nagovoriti, da je malo starija znala bi da bezi od takvih. I tesko bas da izgleda ko 25 vise mozda izlgeda kao da ima 17, 18 a za te granicne slucajeve itekako je ok i cak pozeljno traziti licnu kartu. U Americi je granica za pedofile 18 godina, nisu oni glupi uopste, a i nas zakon je kao sto vidis dvosmislen.
Inace navodno u presudi pise da je decak bio nerazvijen za svoje godine i dosta slabiji od Jevtica. S obzirom da ni ovaj ne izgleda posebno jako, izgleda da je pre obrnut slucaj 16godisnjak koji ima konstituciju deteta od 13, 14 godina, i ne moze da se brani.

Zastitimo decu

pre 4 godine

Zamisli, igra u dečijim predstavama...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MARKONI,

Pa takve face i traze takva mesta. Da su blize de i mladima. Pogledaj o Jimmy Saville, engleski tkzv dobrocinitelj, skipljao je silne nnovce za decu, bolnice...a iza toga bio najcrnji napasnik i pedofil. Raskrinkan je tek nakon smrti. Ovakvi monstrumi su jako opasni kad su na javnim funkcijama i u pozicijama moci. Da radi kao knjigovodja u nekoj gradjevinskoj firmi, ne bi bas startao zidare kad dodju da se zale znog neisplacenih sati. Sto dalje od dece i bojkot pozorista koje ga pusta na scenu.

Leti vreme

pre 4 godine

Pre otprilike 15-tak god, kada su izasli andjeli 2, je sam dosao na Exit i dole u basti nekadasnje diskoteke Djava vrebao kome da se nakaci. Smarao ljude dok mu neki beogradjani nisu podviknuli "glumac aj statiraj malo kod onog bedema". Jako,jako cudan lik. Mi smo svi bili ubedjeni da se nagutao neceg brzog. Pukvalno "ej cao ja sam sam dosao" i privlaci stolicu da sedne iako ga niko licno ne poznaje

Neo

pre 4 godine

...Inače sa 16 godina se ljudi širom sveta reprodukuju. Kao i naši preci pre par generacija. Ne opravdam ja njega, ali ne bih rekao da su šesnaestogodisnjaci deca. Nisu oni ni mali ni naivni. Setite se srednje (pa i osnovne) škole, a sve su "napredniji" u tim stvarima....
(Ayala, 4. oktobar 2019 19:27)

Znam i ja primer gde je 17-godisnjakinja rodila dete 37-godisnjaku, ali ne radi se o tome, zakon dozvoljava ukoliko se roditelji ne pobune, jer zakonom roditelj moze da se pobuni ako mu neko zavodi dete od 14-17 godina, a i ne mora. Samo ono ispod je u nadleznosti policije odnosno pedofilija. Ovo nije pedofilija ovo je zavodjenje maloletnika, ali posto maloletnik kaze da je primoran onda je to plus zlostavljanje i primoravanje i sve jedno je i da je imao 22god ako te neko zlostavlja to nije u redu. Mada moze biti da se mali uplasio jer je sve izaslo u javnost i sada brani sebe ili njegov otac brani cast sina. Ne bih voleo ipak da je tako jer ce jednom shvatiti sta su uradili coveku ako su ga nepravedno optuzili, licimerstvo je najveci greh. U svakom slucaju savetujem starijima da se manu tinejdzera, Goran je imao 36god nije on bio previse star, ali nije trebao da ide daleko, mogao je da odredi sebi granicu, mozda nije ni znao ali je trebao da pita za godine.

family guy

pre 4 godine

Da li je neko razumeo ovo primoravanje na oralni seks? Primoravao je dečaka da mu pruži oralni seks ili da glumac njega oralno zadovolji?

Bravo cenzuro

pre 4 godine

Ne znam zasto mi nije objavlken prethodni objavljen komentar na ovu temu. Jevtic je vec imao jednu slicnu situaciju pre 8-9 godina ali ga je tad sud oslobodio tj. vrv se nagodio sa zrtvom. I ovaj put bi bilo isto nego je pritisak javnosti ucinio svoje.

грешка у терминологији

pre 4 godine

Чуј "због сексуалног узнемиравања"?! Шта је он тог малолетника звао телефоном?! Писао му непристојне смс поруке?! Можда му нешто добацивао испод прозора, а?! Ствари међу зрелим одраслим људима треба да се дефинишу правим терминима...

Pearl

pre 4 godine

Priča je dovoljno mučna i bez likovanja u pojedinim komentarima, kao hahaha, čarobni frulaš, helankice, jao šta će da mu rade i slično. I to je vid nasilja.

#samorealan

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 04. oktobar 2019 18:13)
Pise da nece glumiti i da je uklonjen iz pozorista, tako bi se postupilo i na zapadu.. ali takav smo mi narod, nepogresiv i ispravan, svi smo super i samo nam je drzava losa i kriva za sve.
Kakvi smo ljudi, takva nam je i drzava.. kad budemo menjali sebe i sebicluk onda nam mozda bude i bolja drzava.

Milan

pre 4 godine

Dosta ljudi piše kako je Jevtić oralno 'zadovoljio' tinejdžera. E sada postavimo stvari ovako, da ja (40 godina) upadnem u tolaet u kojem je neka tinejdžerka, uguram je u kabinu i iskoristim njenu zbunjenost situacijom te joj skinem donji veš i oralno opštim sa njom nakon čega ona pobegne kada dođe sebi. Je l' bi i to bilo pružanje oralnog 'zadovoljstva' i koliko bi robije trebalo da dobijem za to. Da li je to seksualno zlostavljanje ili pokušaj silovanja ili zapravo silovanje.

Јабучило

pre 4 godine

Да ли момак доживео врхунац? Озбиљно питам. Ако није, и није баш напаствовање.

Mim

pre 4 godine

Pre nego sto potpuno osudite razmislite. 16-godisnji muskarac (ranije su to vec bili vojnici i borci) nije bas neko ko ne moze pruziti ozbiljan otpor ukoliko ga neko primorava na oralni seks. Taj drugi bi morao biti duplo jaci od njega i naneti mu ozbiljne povrede. Goran nije nesto previse snazan niti neko ko uliva strahopostovanje. Sud je rekao svoje i Goran ima svou kaznu, vi dalje ne morate.
(judgment, 4. oktobar 2019 22:42)

Šta bi rekao da je tvoje dete u pitanju? Unesi malo empatije u život.

Qwer

pre 4 godine

Narodi sa ovih prostora nemaju empatiju. Imamo klinca, trajno psihički uništenog i gomile u komentarima koji podržavaju glumca nasilnika. Ovde nema vaspitanja da se slabiji zaštiti, nego baš suprotno.

Hah

pre 4 godine

Joj nije ni njemu lako. Ima te nagone, a u umetničkim krugovima su liberalnih shvatanja, pogubio se, pa ga onda tresne realnost, sud javnosti i sl. Sigurno je u paklu. Inače sa 16 godina se ljudi širom sveta reprodukuju. Kao i naši preci pre par generacija. Ne opravdam ja njega, ali ne bih rekao da su šesnaestogodisnjaci deca. Nisu oni ni mali ni naivni. Setite se srednje (pa i osnovne) škole, a sve su "napredniji" u tim stvarima. Da, zasto niko ne spominje onog iz Partizana?Slicno je. Tako da treba on da odlezi, a javnost da oladi malo od ove teme.
(Ayala, 4. oktobar 2019 19:27)

Da, jadan. Možda je trebalo da osudimo klinca. Jadan Jeftić, pedofil. Ma bre, klinac treba da bude srećan što mu je ovaj "dozvolio" da ga zadovolji. Prestanite da mešajte žrtve i nasilnike.

Lemi

pre 4 godine

Gledao sam snimak, suze zrtve su tu, ali i nespretan komentar: tada je nailazila moja najbolja drugarica. Ocigledno se radi o slucaju, sve super, imponuje i prija, ali kad je postalo opasno da neko sazna sta se desava, ajde da prijavim da me prinudio i odglumim to sto bolje. Ipak, teska je reputacija geja u malom mestu, nebitno da li je covek gej ili je samo eksperimentisao.

Јабучило

pre 4 godine

Да ли момак доживео врхунац? Озбиљно питам. Ако није, и није баш напаствовање.
(Јабучило, 05. oktobar 2019 13:13)

У бре, сад тек видех шта сам написао...

Треба: Ако јесте... итд.

Кам

pre 4 godine

Прво, мали је рекао да је имао 15 година. Нису сви са 15 година исти. Каже да је овај ушао за њим у ВЦ, и да се уплашио (користио је термин одузео/скаменио). Глумац је рекао да мали треба да буде срећан што ће велика звезда да му п....и, раскопчао га је и почео да га задовољава. Мали се после првобитног шока вратио у нормалу, укапирао шта се дешава, одгурнуо глумца. погледао га је излазећи из тоалета и видео како мастурбира. Изашао је, почео да повраћа и тада је наишла његова другарица.... Мали је пријавио и прошао пакао због тога, исписао се из школе, са спорта, свугде су га прозивали и то траје пет година. Притом, сасвим нормалан младић, за разлику од глумца кога када погледаш, после десет секунди видиш да није како треба. Што је неко доле рекао, замисли мене, са тридесет да ти се спустим ћерки негде у ВЦ, а да она није рекла да то жели, уплашена, да не може да дође себи... (све и да занемаримо то сиво 15-16 подручје) Одвратно!

Horor

pre 4 godine

Stalno slušamo bajke kako su srbi divan narod. Ovde imamo lika koji je slabiju osobu naterao da ga seksualno zadovoljava. Dečko će verovatno imati trajne posledice. Takvog lika na kometarima podržava skoro 50% ljudi. Dakle, silovatelja. Onda vidimo podatke da srbi tuku 33% žena. Da je broj silovanja među najvišim u Evropi. Porodično nasilje prisutno u više od polovine porodica. To je daleko od dobrog naroda, baš suprotno. Ovo što se desilo je verovatno većini prihvatljivo, samo me znam kako bi reagovali da je njihovo dete u pitanju, verovatno ne bi podržavali silovatelja.

Komša

pre 4 godine

@ime
Tako je.Zakonski je dozvoljeno posle 14, zakonski je dozvoljeno posle 14 ponavljaju oni koji brane ovog čoveka.
Zakonski ti ni kuma ni svastika nisu rod pa da li ih zaskačeš?
Ta granica je odredjena jer je zakonodavac vodio računa o tome da jedan deo populacije veoma rano stupa u brakove.Dakle uzete su u obzir kulturoliske razlike ali je ostavljen "osigurač" - maloletna osoba je ta koja ceni da li je zlostavljana ili ne ,njeni rodotelji su obavezni da stite njen interes i da se beinu o njenom razvoju a sudski vestaci neuropsihijateijske struke i psiholozi da ocene stepen zrelosti ali i stepen ovladavanja drustvenim vestimama maloletne osobe koja je prijavila seksualno zlostavljanje.
Naravoucenije - mozda moze od 14 ali ako ti imas 15 ne ako si mator konj od 40 godina.
Osoba koja ne mari za to da li je neko s kim zeli da stupi u odnos dovoljno zreo za tako nesto nego se rukovodi iskljucivo svojim nagonima je za ozbiljno posmatranje.
Čudi me da u presudi nije navedena obavezna terapija - redovni razgovori sa psihologom.
Ljudi moraju da shvate da zbunjenost adolescenta moze da dovede ili do obljube ili do ovakve situacije kada je decak smogao snage da pobegne ali i do burne reakcije zbunjenog maloletnika pa bi sada pricali kako je mali homofob i huligan.
Šta ces bre sa detetom ,moze sin da ti bude?

Komša

pre 4 godine

@Bruder Jakob
Trazenje partnera,bilo za brak ili iz "svalerskih" pobuda je upustanje u trzisnu utakmicu u kojij moras da ubedis nekoga da si bas ti taj kojeg treba da odabere.
Sa 40 godina bi trebalo da se takmicis sa sebi ravnima - da neku damu od recimo 25 do 50 ubedis da si ti taj.
Sumnjam da ce tako zrele zene poci sa tobom zato sto lepo sviras gitaru,super picis basket,volis muziku kao i one ili se boris protiv globalnog zagrevanja - jednostavno,to zreloj osobi nije dovoljno da ode sa tobom u krevet.
Devojcici od 15-16 godina mozes da prodas te fore.
Da li te to cini muskarcem?
Nesigurne osobe koje se osecaju inferiorno u odnosu na svoje vrsnjake bi da se takmice u mladjim kategorijama.
Kao kada bi senior igrao basket sa pionirima i kadetima .Shvataš?
To sto ti ne vidis razliku izmedju mamljenja dece lilihipom ili šarmiranjem zbunjenog ili nedovoljno zrelog adoledcenta govori samo o tvojoj povrsnosti (nadam se ).
Ili bi trebalo da se zabrineš za sebe?
Zrela ,punoletna osoba koja zadovoljavanje svojih seksualnih apetita trazi medju maloletnicima ima citav niz problema i morala bi da trazi pomoc psihologa.
Nije strasno prici zreloj osobi i pokusati ostvariti vezu.Deca ne mogu biti zamena za to.
Bez obzira na pol.

NS oldtajmer

pre 4 godine

Sto na mene medeni nije naleteo?! Eh, nisam ja te srece...bas je sladak sa ovom kosicom. Ne mojte vise da smestate coveku, sram vas bilo!
Sve za dugine boje!
(Jumko, 04. oktobar 2019 21:29)

Jumko ? isti onaj koje pljuje po Noletu ?.....e znao sam da je pe**r (mozda i gej).....sada si se, batice, prikazao.....i olaksao mi da te sazaljevam svaki put kada budem video, i naravno procitao, tvoje komentare

Čačanin nekad u Bg

pre 4 godine

Ja ga vozio u Lastinom autobusu na predstave pozorista svuda po Srbiji.Ne vole ga ni ostali glumci i jako bezobrazan i nekulturan lik.Kazes gospodo iako ste glumci nema pusenja u autobusu,on pridje prednjim vratima i bez pitanja na moje oci zapali cigaru.Prisustvao sam i vise puta kada se svadjao sa kolegama.

Vudu

pre 4 godine

@Milan
Mislim da bi se dosta ostro kaznilo, cini mi se kao silovanje. Nisam advokat, ali smo iz drugog predmeta imali tu temu. Pre svega cim vidis da je neka devojka maloletna, pijana, nadrogirana, samo se udalji sto vise da ne nagrabusis.

123

pre 4 godine

Jeste pedofilija, pedofilu. Mozda izgelda ko da ima 25 ali je u glavi i dalje dete sto se vidi cim razmenis par reci sa istom. Valjda prvo malo porazgovarate pre nego sto je povalis. A i BTW jedini razlog zbog koga si je povalio je vrv taj jer je decu od 15 lako na svasta nagovoriti, da je malo starija znala bi da bezi od takvih. I tesko bas da izgleda ko 25 vise mozda izlgeda kao da ima 17, 18 a za te granicne slucajeve itekako je ok i cak pozeljno traziti licnu kartu. U Americi je granica za pedofile 18 godina, nisu oni glupi uopste, a i nas zakon je kao sto vidis dvosmislen.
Inace navodno u presudi pise da je decak bio nerazvijen za svoje godine i dosta slabiji od Jevtica. S obzirom da ni ovaj ne izgleda posebno jako, izgleda da je pre obrnut slucaj 16godisnjak koji ima konstituciju deteta od 13, 14 godina, i ne moze da se brani.
(Ime, 5. oktobar 2019 00:11)

Vaš komentar je, dok pišem ovo, dobio 28 negativnih ocena. U komentaru, vi branite slabije i osuđujete kad neko seksualno iskoristi iste. Jedini zaključak je da dobar deo populacije odobrava ovakvo ponašanje, što dovoljno govori o nama kao narodu.

Maka@

pre 4 godine

Je li prekršio zakon - jeste. Kraj priče, počeli smo da relativizujemo zakone ustav zato smo ovde gde jesmo. A javna rasprava o zakonima kada se donose, e tu može polemika, ovako ćao zdravo Jevtiću.

Prljavi Hari

pre 4 godine

Ljudi moji, Harvey Wenstein, 'cuveni' producent, je pao jer je oralno zadovoljavao *punoletne* zene. Ako se sećate, one su bile 'prisiljene' ili su htele to da rade zbog karijere, ali su se nakon nekoliko godina setile da im je to bilo gadno. Ovde se radi o *maloletnom* licu, ne znam sta treba dodati. Razlika u godinama, socijalnom statusu, životnom iskustvu je ogromna da bi se uopšte mogli pomisliti da se radi o nekom 'dobrovoljnom' odnosu. Ovo je sramotno i kriminalno...

Aleksa

pre 4 godine

Mnogi izgleda ne znaju šta je pedofilija.
Pedofila seksualno privlače mala djeca, 16 godina nije malo dijete, kad npr. "povališ" curu od 15 koja izgleda ko da ima 25 to nije pedofilija!
(Bruder Jakob, 4. oktobar 2019 22:40)

Да се не лажемо, пуно нас сања тинејџерке....док случајно не упознамо неку. Онда схватимо да је наша идеја о петнаестогодишњакињама идеја, визија коју смо добили као пубертетлије а да су та деца, у ствари деца. Смешна, детињаста деца, којима су свеже израсли неки делови због којих подсећају на жене/мушкарце. Зато је то педофилија, зато што су деца наивна, добра, жељна да буду одрасли, жељна да упознају свет, а немају искуство да их заштити од оваквих. И често уплашена деца, пуна поштовања према старијима, без обзира на бунтовнички став који имају. Њихове реакције су дечије. Педофилија није секс са малолетницима, друже, педофилија је сексуално уживање у тој немоћи и наивности коју деца имају. Можда је овај момак преварант, као што то многи кажу, али Тијана Јурић није била. Била је слатко петнаестогодишње дете. Лепа, нашминкана, згодна...и дете. Сад је мртво и силовано дете. А ти би друже, да је само добро испипао у мраку, а да је није убио онако зверски, написао "шта је тражила сама у мраку, нашминкана, лепа и згодна", "сама је крива" "није педофилија кад испипаш петнаестогодишњакињу"....а то исто је и убица мислио.

Crossroads

pre 4 godine

@Bruder Jakob
Pedofil si i ti i svi koji su ti dali plus. Nadam se da bar neko od vas ima cerku od 15 godina (ili ce imati, pa neka se seti ovoga).