Aktuelno

Nedelja, 08.09.2019.

15:15

Poznati podržali "Prajd" u Sarajevu: "Neka ljubi ko god koga hoće" FOTO/VIDEO

Izvor: B92

Poznati podržali "Prajd" u Sarajevu: "Neka ljubi ko god koga hoæe" FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

119 Komentari

Sortiraj po:

siki

pre 4 godine

@(Wert, 09. septembar 2019 19:45)

Koga briga za čega ti imaš razumevanja ili nemaš? I šta tebe lično ugrožava pa da ih ima i 95% stečenih? Šta to tebe dotiče? Njihov život, njihovi odnosi, njihova stvar.

Wert

pre 4 godine

Psiholozi kažu da je homoseksualnost u preko 90% slučajeva stečena, a tek 5-7% urođena. Mogla bih imati razumijevanja samo za one kod kojih je to urođeno, ali ova statistika je zastrašujuća (i jedino moguće objašnjenje otkud toliko pripadnika gej populacije) i pokazuje koliko su zapravo okolina i društvo uticali na ovakvo stanje.

Ormardzija-plakardzija

pre 4 godine

Vozio sam Taxi nocu po jednom velikom evropskom gradu nekoliko godina. Moja iskustva sa tom populacijom su vrlo negativna. Odrastao sam u liberalnoj porodici, pa sam na pocetku ignorisao upozorenja starjih kolega koji su me upozoravali i govorili da ne zalaze u te delove grada i ne staju nikome. Vise puta su me bezobrazno spopadali bez upozorenja, pa su dobijali onako srpski po sred nosa. A ne daj Boze da ih je vise, odmah slede provokacije, a ako negativno reagujes, onda postaju vrlo agresivni, sa slicnim ishodom. U njihove klubove puste nekoliko devojaka, a onda sledi zabrana ulaska. Toliko o miroljubivosti i toleranciji. U tim klubovima ima obican WC, ali ima i "udaracki" WC gde se razmenjuju po celu noc. Toliko o normalnosti. Tako da sam i sam kasnije u sirokom luku zaobilazio te krajeve.

Si

pre 4 godine

Vec godinama smo pod pritiskom medija da se nesto u osnovi nenormalno prihvati kao normalno. Primecujem da se na tv cesto pojavljuju isti ljudi, sada vec "profesionalni pederi" borci za, nazovi, uskracena prava. Mnogo mojih prethodnika, sa kojima se apsolutno slazem, je u komentarima izreklo da je to devijantno ponasanje koje ne treba posebno reklamirati setnjama zato sto i nasa deca treba da odrastaju u sto zdravijem okruzenju. Da ih ucimo zivotu i ljubavi iz koje se radja novi zivot i svima nama donosi ogromnu radost a to su deca. Sustina zivota nije sebicno zadovoljavanje sopstvenih poriva nego produzavanje nase vrste a u svoja cetiri zida neka svako radi ono sto mu je volja.

Rale

pre 4 godine

Zabranom Parade nećete iskoreniti gejeve i lezbejke. Ta šetnja od par sati jednom godišnje neće nikome doneti štetu. Nama su npr. prostitucija i švaleracija normalne stvari iako uništavaju porodice...

RGW

pre 4 godine

Volio bih da priupitam neku gej osobu.
Da su tvoji roditelji tako razmisljali da li bi ti udisao vazduh uopste?
Zamislite za 50 godina pocnu da se promovisu veze u familiji, sta ima veze neka radi sta ko hoce, njihova stvar.
Sram da vas bude!

Dark

pre 4 godine

Udaviste više sa ovim prajdovima i pravima LGBT zajednice! Koliko ih branite i promovišete,prosto,volio bih da sam i ja pripadnik iste!

Onaj Gari

pre 4 godine

(Sandzak ne postoji, samo Raska, 8. septembar 2019 19:36)

Upravo si opisao svaku svadbu i svako veselje počevši od šatri pa do noćnih klubova. Seks, droga, nasilje... Veća sodoma nego na gej paradi.

kakone

pre 4 godine

Sad da prosetaju pedofili i nek poruce "neka ljubi ko god koga hoce" Idemo ka tome, vjerujte! Kad neko kaze, pa nije to isto. A zasto nije? Nastrani i jedni i drugi, da ne kazem nesto drugo. I onda to treba da nam prezentuju, pogotovo djeci.

woah

pre 4 godine

Sudeći po komentarima, u Srbiji treba jednom mesečno. Svako ovde misli da ima pravo da vređa nekoga, zato što je gej. Zbog toga ljudi i šetaju. E sad, to što onaj kaže da treba i levoruki da šetaju, taj ti neće šetati ni rođenom bratu kuću da mu uzmu. Ali će zato većina ovde nekom drugom da kaže da li sme, ili ne sme da šeta zbog svojih problema. Da zaustaviš na ulici onog koji se ne kupa, sa dva zuba u glavi i taj će da ima svoju teoriju o četiri zida i leptiru i zmiji i tatama i mamama, a ne tatama i tatama.

Sale

pre 4 godine

ummm da, ali ti ne mora da se nabija u oci 99% ljudi koji zive u nekoj zemlji. ni dan danas cerkici ne mogu da objasnim kako se dve cike ljube u usta... jednostavno ne razume...

kaligula

pre 4 godine

Evo ja nemam ama baš ništa protiv gejeva. Imam ih među prijateljima a jednog i u familiji. Mogu samo reči hvale za njih kao ljude da kažem. Možda nije veliki uzorak jer ih lično znam desetak ali za njih mogu da potvrdim da su divni ljudi, a zašto i ne bi bili. Ono protiv čega imam nešto je paradiranje. Ne vidim potrebu za bilo kakvim eksponiranjem te vrste. Pogotovo nazivati to ponosom i privlačiti bespotrebno pažnju na sebe. Pravi gejevi ne idu ni na kakve parade niti se osećaju ugroženim da bi se kao borili za neka prava. Čak i ona premlaćivanja koja su se desila, nikada ne bi došlo do njih da nije bilo parade. Ako već nemaju svoju paradu naši školarci, redovni osvajači medalja iz fizike i matematike, koji i te kako imaju čime da se ponose onda ne vidim potrebu ni za ovim. Čak i kada bi je napravili oni bi slavili neki uspeh dok gej parada ne služi ničemu osim provociranju neistomišljenika. Zašto bi ja kao strejt trebao da se ponosim time? Moje opredeljenje je totalno nebitna stvar za bilo koga osim za mene.

kaligula

pre 4 godine

Ja i moj momak smo danas bili na prajdu i bilo je super! Prvi put smo danas bili u Sarajevu, odusevili smo se, idemo i sledece godine!
(Jumko, 08. septembar 2019 22:52)

Priznaj da je u pitanju Mikii. ;)

Džesi Kaster

pre 4 godine

Nije problem homoseksualnost kao pojava, ti ljudi su normalni, integrisani u društvo i svesni da nezavisno od orijentacije imaju ista prava. Problem je homoseksualnost kao ideologija koja se agresivno širi, koja ulazi u školstvo i druge pore društva kroz lgbt lobi u službi nekih globalističkih planova da se razori porodica, uništi i ovo malo duhovnosti, a sve to u službi novog svetskog poretka, koji teži da nas satre na minimum, minimum koji će svejedno biti robotizovan.

Janko

pre 4 godine

"Mene zanima da li njihovo promovisanje moze negativno uticati na psihofizicki razvoj djece, tj. da li uticu na to da djeca postaju homoseksualci zbog njihovih stalnih pritisaka kroz medije i kulturu na drustvo i promovisanja kako je homoseksualnost nesto normalno."

Ne. Štaviše, deca koju su homoseksualni parovi usvojili ne odrastaju u većem procentu u homoseksualce nego deca koju odgajaju heteroseksualni parovi. Seksualnost se u velikoj meri formira genetski i delovanjem hormona pre rođenja.

"Homoseksualnost je anomalija, koju priroda brutalno kaznjava, ostavljajuci ih uglavnom bez potomstva."

- Homoseksualnost je evolucioni mehanizam kojim se na prirodan način reguliše broj pripadnika ljudske vrste i tako sprečava iscrpljivanje prirodnih resursa. Da se svi razmnožavaju i svake godine po jedno dete dobijaju, brzo bi nestalo hrane i životnog prostora za sve. Ima i drugih evolutivnih prednosti homoseksualnosti, kada se ona posmatra sa tačke gledišta ljudi kao vrste, npr. to što su homoseksualni praljudi pomagali svojoj braći i sestrama da odgaje decu, itd.

"Kao anomalija ona se ne moze pozitivno gledati, jer ako bi svi bili homoseksualci, covjecanstvo bi nestalo za jednu generaciju. Kako onda to moze biti normalno."

Da su svi ljudi muškarci, čovečanstvo bi nestalo. Je li onda nenormalno biti muškarac? Zaključivanje Vam je pogrešno. Homoseksualnost nije anomalija. Ovde se ne radi o tome da svi budu homoseksualci, već da oni koji jesu, to mogu da budu slobodno.

vasiliki

pre 4 godine

Ali gej je zaista bolest, koja je urodjena i treba to postovati, oni ne mogu da se lece, neka setaju medjusobno bar i nek ne namecu zdravim ljudima. A lovu od lobija neka uplate za lecenje drugih i siromasnih.

honk

pre 4 godine

Te price o ljubavi i ljubljenju mogu samo i dalje da prodju na Balkanu, to je na Zapadu vec proslo odavno sada imaju 100 razlicitih polova i sada mogu da usvajaju decu i da stopiraju deci pubertet i da ih stave na hormone sa 7 godina jer mama i tata/ mama i mama/ tata i tata zele da im sin postane cerka ili cerka postane sin. Zna se da je LGBT lobi veoma jak i da oni zele da se uvuku u svaku poru drustva na celoj planeti, zele da imaju veca prava od samih drugih i zele da indoktriniraju decu u skolama i na ulicama. Ja ne osporavam da homoseksualnost postoji i da je prirodna stvar (kao sto je kanibalizam i silovanje), i moje misljenje se ne odnosi na njih jer takvi pravi homoseksualci su slaba manjina, stalno bore sami sa sobom i beze od pradjova, LGBT i tih pokreta, jer ne zele da im se njihov imbalans i nesto sto ih je pratilo ceo zivot poistovetuje sa fetisom. LGBT pokret koji slavi fetise i nije nista nego produkat neoliberalizma, individualizma i nevladinih ogranizacija koji su to uneli u drustvo, pa su te vrednosti danas trendi i vecina njih je sve to izabralo kroz izbor, fetis i zeljom da glume da su ugnjetavani, i sada zele da sire svoj kult svuda po svetu dok ove prve i prave homoseksualce gledaju kao neprijateljima.

Srboljub

pre 4 godine

Ovo mi ga dođe isto kao kad bi narkomani izašli na ulicu da propagiraju narkotike kao normalnu stvar, i zahtjevaju prava da im se dozvoli da se drogiraju na javnim mjestima, bodu u vene, šmrču u kafićima, na poslu. Na kraju kad bi ti isti tražili da im se dozvoli da odgajaju djecu. Ni narkomani, ni gejevi ne štete nikom drugom nego sebi dok obavljaju djelatnosti, koje ih definišu, u tajnosti. Bilo je toga i u Antičkoj Grčkoj, nije to ništa novo. Ali je novo traženje svih ovih "prava". Hajde da razumijemo onda i pedofile, jer i oni su ljudi i oni imaji potrebe.
(Marko Kešelj, 08. septembar 2019 23:33)

Dal je moguće da upoređuješ ljude, muškarce ili žene, odrasle osobe koje su homo orijentacije, a ima ih min 7% u populaciji, sa pedofilima koji koriste decu? Ne znam šta je jače, i kod tebe i ovih što te častiše plusevima: neznanje ili zloba?

pravnik

pre 4 godine

Suvaklija, a da ono, levoruke i ostale tuce ko stigne, roditelji se odricu i slicno. Shvatas li zasto paradiraju? Bas zato da ih sutra neko ne ubije jer su se drzali za ruke. A uzgred svi su oni deca heteroseksualnih roditelja i nesto im nije pomoglo.

Lars

pre 4 godine

Pih, kakvi komentari i dalje.. nista se nije promenilo a i nece izgleda. Mozda da i ovde ispratimo trend nazadovanja, kad smo vec izabrali ove nakaze iz 90ih da nas ponovo vode... Ja na to gledam ovako, u zivotu nisam ni na koj nacin bio ugrozen od ljudi homosexualne sklonosti dok za ove druge ne mogu to da kazem. Najvise je "normalnih" ali oni, kao i svako malo mudriji, cute u ova grozna vremena. Ako mislite da je setnja jedne marginalne grupe u trajanju od sat vremena i sve to jednom godisnje, najveci problem u ovoj drzavi ili drzavama u komsiluku, onda sa vama nema sta da se raspravlja. Vidim jedan od najpopularnijih komentara ovde ironicno predlaze da se organizuje i setnja "pijanica i narkomana".. i to je valjda dovoljno da se sa vise nivoa sagleda kolektivna svest srba pocetkom 21. veka. E tu je Sodoma i Gomora, u nasim glavama a ne setnji sta god ona predstavljala. Srbija nije zemlja ljudi, ovo ovde je zverinjak!

ultimatum

pre 4 godine

Pa znaš kako prijatelju, gledajući na ovu pojavu kao bolest, ako je jedna od terapija ova šetnja, onda ok, neka dobiju i tu terapiju. Drugima ne škodi.
Treba par sati provesti na drugoj lokaciji, na drugom kraju grada, čisto da se ne “ograiše” gledajući to!

...

pre 4 godine

Kao strejt osoba, vise sam se grozota i govora mrznje naslusao od strejt nego od homo/bi seksualnih osoba. Homoseksualci nikoga ne teraju na nesto sto drugi nece, niti se to siri. Homoseksualnost je oduvek postojala i na svim delovima planete, samo je sad prihvacenija pa ljudima deluje kao da se "siri" poput bolesti. Inace to nije bolest i ne moze se, shodno tome, izleciti. Pitajte bilo kog doktora/psihologa. To takodje nije stvar izbora (osim kod biseksualaca). Zaboravljate da iza telesnog stoje (tj trebalo bi da stoje) emocije, privlacnost, ljubav... Da li je greh voleti nekoga? Dosta vise sa predrasudama i govorima mrznje, bude me sramota sto sam strejt kada cujem kako omalovazavate i psiho-fizicki mucite homoseksualnu populaciju.
(Normalnog razmisljanja, 08. septembar 2019 17:26)

Ima mali milion bolesti koje se ne mogu izlečiti, pa su i dalje to bolesti. Nemam ja ništa protiv njih, nek rade sta hoće, al to je bolest i kraj, a takodje mislim da je izlečiva.

Che

pre 4 godine

"Nacionalizam je tema za one do 300 evra prihoda mesečno. Njima se servira ta priča. Kada plata pređe 500 evra, onda počinje razgovor o garderobi i kafićima. Kada pređe 1.000, onda je top-tema zdrava hrana, letovanja i zimovanja, a kada se popne na više od 3.000 onda prestaje svako palamuđenje. Ljudi onda pričaju o vremenskoj prognozi i ljubavi".


Bio Rambo u pravu.

Dejan

pre 4 godine

Zamislite u Sarajevu srpsku paradu, ljudi se osećaju kao Srbi i ponose se time. Nikoga ne diraju samo se ponose svojim srpstvom i srbuju.

Pa bilo bi krvi do kolena u Sarajevu na takvoj paradi. Znači zaključak...lakše je biti LGBT nego Srbin u Sarajevu.

Neko

pre 4 godine

Mujo i Haso konačno izašli iz plakara :D
Posle više od 50 godina viceva, ajmo aplauz za hrabrost !!!
A tako dugo su se skrivali i potiskivali :D

Magistar Čolović

pre 4 godine

Ajde pustite ih da prosetaju, ako vam smeta iskulirajte. U podeljenoj drzavi kao sto je Bosna gde nista nije normalno eto bar su pokazali da su izvan tih nacionalnih gluposti ovim latinicno cirilicnim transparentom

sempervivum

pre 4 godine

Мајка Природа или Бог (или ко год) су креирали два пола да би се привлачила међусобно (и тако наставила врсту). Дакле, све друго је одступање од нормалности...
Ипак, то није разлог да неко због тога добије батине или буде осуђиван, али није разлог ни да се приказује као "вредност".
Мислим да су параде део метода да се хомосексуалност наметне свима и да, у крајњем, сви постанемо бисексуалци.
Гејеви истичу да се геј рађа и нико не може то постати пропагандом. Е, то је велика лаж! Можда не можеш постати чист геј, али ћеш постати бисексуалац ако ти то намећу од малих ногу (а управо се то дешава). То је крајњи циљ ЛГБТ пропаганде. Да гејеви немају проблема да нађу партнере. Томе тежи геј лоби. Да сви могу са сваким...

ArmagedonSaMarakane

pre 4 godine

Ko je bre ugrožen? Evo po zanimanju sam glumac, 60% direktora i direktorki pozorišta su navalentni gejevi ili lezbejke koje se groze klasičnih balkan muškaraca. Gde je tu ravnopravnost? Ako sam tetoviran, "školovan" na ulici a diplomirao na državnoj akademiji NS, jesam li onda retardiran, malouman pa se zbog svog kolorita neuklapam u "openmind" društvo. Da li zato ne mogu da se zaposlim, zbog stava koji ne naturam nikom, zbog toga što ćutim i radim i gledam svoja posla? Da li je moj jedini greh što sam hetero, što ne tučem ženu, što sam privržen muž i otac? O čemu pričate??? Nek se grebe ko s kim hoće, ali zašto svi to moramo da znamo??? Pomenuo neko da se svakog vikenda slave svadbe, pa šta je tu loše, zar se poredi svadba sa lgbt šetnjom?! Dosta više licemerja, dosta više šatro ugnjetavanja a s druge strane većinu funkcija, drže homosexualci! Uostalom koji lobiji su najjači u svetu, da nabrajam....Jevrejski i LGBT. Nemam ništa protiv, ali imamo li mi "sirovi, neotesani, zatuzzani," ili kako nas već smatraju ovi IN, neka prava, ili ćemo se za svoja prava boriti na način na koji će nas primorati ovi "openminderi"!!!

drebr

pre 4 godine

Kad vidim ove vesti o LGBT odmah se setim onog predstavnika LGBT kada je posle parade komentarisao kako ih je malo bilo u setnji!!! Kao da svi treba da budemo gejevi zato sto je on to.

Samir, Sarajevo

pre 4 godine

Sreca sto u Bosni nema vecih problema od prava te populacije...
(Analiticar amater, 08. septembar 2019 21:55)

Ne! Nego je nesreca sto i sve druge populacije se ne bore na ovaj i druge nacine za poboljsanje svog stanja.
a za to im nije kriva LGBTIQ populacija.
Niko nikome ne brani da izadje na ulicu i trazi sboja prava i/ili poboljsanje svog statusa...

šuvaklija

pre 4 godine

Nema smisla paraditati, ako je tako i mi levoruki treba da pradiramo i kao oni sa slabom besikom, pusaci, nepusaci, vegani, mesozderi .... totalno besmisleno i navalentno, na ovaj nacin stvara se jaz

ax

pre 4 godine

Ne paradiraju oni radi borbe za svoja prava, već da bi nametali svoje vrednosti i stim provocirali. Ako je radi prava što onda paradiraju u državama gde imaju sva moguća prava i pogodnosti. Isto zato da bi nametali i provocirali. Svi relevantni naučni dokazi govore da je to devujacija, a stim i bolest. Do danas niko nije pobio sve te dokaze.

Marko Kešelj

pre 4 godine

Ovo mi ga dođe isto kao kad bi narkomani izašli na ulicu da propagiraju narkotike kao normalnu stvar, i zahtjevaju prava da im se dozvoli da se drogiraju na javnim mjestima, bodu u vene, šmrču u kafićima, na poslu. Na kraju kad bi ti isti tražili da im se dozvoli da odgajaju djecu. Ni narkomani, ni gejevi ne štete nikom drugom nego sebi dok obavljaju djelatnosti, koje ih definišu, u tajnosti. Bilo je toga i u Antičkoj Grčkoj, nije to ništa novo. Ali je novo traženje svih ovih "prava". Hajde da razumijemo onda i pedofile, jer i oni su ljudi i oni imaji potrebe.

penzioner

pre 4 godine

podrzavam i istopolni brak cak i usvajanje dece, samo ne treba deca da ih dozivljavaju kao roditelje, nego kao statatelje i da ih zovu po imenu, jer oni ne mogu biti mama i tata, samo partneri. Zdravije je za decu takav odnos, nego da im se prikazuje gej brak kao zajednica muskarca i zene.

Maltezer

pre 4 godine

Pišem sa Malte. Ovde je u toku NEDELJA "ponosa". U jednoj izrazito Katoličkoj zemlji gay brak je legalan i videti "parove" da se drže za ruke i šetaju je opšte prihvaćeno. Iskreno mi je sve to bilo užasno u početku ali vremenom sam shvatio da radim sa gay osobama i... nisu oni ništa drugačiji od mene, samo... ono...

Na kraju shvataš da je do tebe kako se osećaš i šta želiš. Upoznao sam i dvoje što su bili muški... Bukvalno BILI muško! Šta znam, bolje da žive kako žele nego da se pate kroz život.

Ni jednom me gay nije napao da mi se nabaci ili tako nešto, ne osećam se ugroženim u društvu sa gay osobom.

I dalji mislim da je to izopaceno ali na kraju krajeva svi mi smo po malo "kinky" kad je do sexa, ne volimo svi klasiku a i nismo čekali brak da počnemo, tako da nije ni fer osuđivati.

P.S. dosta naših dolazi ovde i uživa u toj vrsti slobode, sve je to po malo i žalosno jer moraju bežati ovde da bi bili šta žele...

Amerikanski

pre 4 godine

Kolko su Srbi zadrt narod ... Pustite ljude na miru, nek rade šta hoce. Šta da vama neko nešto neda zato sto je protiv njihovih obicaja?! Paradiraju jer je to miran nacin borbe za prava, šta treba da dižu revoluciju? Dajte im sva prava koja imate vi, uključujući i brak i nasledjivanje beneficija, pa neće morati da protestvuju... Ovako ih ja podržavam, kao sto bih podrzavao druge rase, drugi pol i ostale u borbi za jednakost. Tačka.

Pegone

pre 4 godine

Ajde sta se zgrazate ,pustite ih na miru nek se zene i imaju decu .Ima milion druguh problema od kriminala ,kako preziveti do naredne plate a vi se plasite parade!!!!!!!

Le Scorpion Serbe

pre 4 godine

Da li je devijacija/ bolest? Verovatno da jeste (ni po jada kad bi to bila jedina ili najgora devijacija). Da li je ovo sve sa njihovim pravima ispolitizovano i ideologizovano do bola? Definitivno! Ako znaju da su njihove sklonosti praktično svuda dočekivane na nož, neka budu za toliko pametni da sve to rade u tajnosti. Dat vam je krst - nosite ga umešno i bez nametljivog spektakla. A društvo neka da svoj sud o vama na osnovu toga kakav ste prijatelj, komšija, radnik na poslu... Vaša seksualna interesovanja nisu vaša primarna odrednica i, kao takva, nisu vredna megafona i transparenata. Mislim, kao kad bismo mi koje radi Šarliz Teron osnovali udruženje i marširali ulicama noseći transparente sa našim fantazijama i njenim fotkama... I to bi delovalo imbecilno a ne što deluje ovo.

Biba

pre 4 godine

"Kada cemo mi hetero da napravimo neku nemoralnu paradu, da se vacarimo i samaramo mandule jezikom sa nekim dobrim ribama?"

Pa zar je ovo bila nemoralna parada? Ja ne videh da se iko vacario i samarao jezicima. A vi hetero se svakako setate svaki dan, grlite svoje muzeve i zene, ljubite s momcima i devojkama, vencavate javno itd. A i sve i da zelite da napravite hetero paradu, gay zajednica vas ne bi maltretirala i osudjivala ili ismevala. Slobodno paradirajte

srbija

pre 4 godine

Drago mi je da ste uspeli. Licemerna hetero većina bi vas najradije držala zaključane u plakarima. Naravno da je šetnja potrebna da se naviknu da postojite i da ste slobodni ljudi.
(Olga, 08. septembar 2019 19:01)

Lično nisam imao ništa protiv bilo koga i nisam za pravljenje bilo kakve razlike po seksualnoj razlici. Ono što mene izaziva da im svašta kažem i okreće protiv njih je ta teatealnost I želja da se čak gay orijentacija računa kao prednost u bilo kojoj sferi društva. E pa vas je oko 5% I takva treba i da su vam prava.

T

pre 4 godine

Ovi što trabunjaju kako žele da naprave "strejt paradu", nema potrebe da se muče oko toga jer je imaju gotovo svakog vikenda (obično) u skoro svim gradovima Srbadije. Svadba, dragi moji homofobi! Na svadbi se slavi, a i paradira/veseli/puca/igra u sred grada, kako bi se veličala ljubav između muškarca i žene. LGBTIQ populacija nikada nisu protestovali zbog toga, a njima je, gle čuda, to pravo uskraćeno.

Kada biste malo upotrebili mozak, možda bi i ukapirali da je normalno da voli ko koga hoće, a da ne strahuje da će mu neki desničar razbiti glavu zbog poljupca i/ili držanja za ruke u javnosti.

Marlone

pre 4 godine

Mene zanima da li njihovo promovisanje moze negativno uticati na psihofizicki razvoj djece, tj. da li uticu na to da djeca postaju homoseksualci zbog njihovih stalnih pritisaka kroz medije i kulturu na drustvo i promovisanja kako je homoseksualnost nesto normalno. Homoseksualnost je anomalija, koju priroda brutalno kaznjava, ostavljajuci ih uglavnom bez potomstva. Kao anomalija ona se ne moze pozitivno gledati, jer ako bi svi bili homoseksualci, covjecanstvo bi nestalo za jednu generaciju. Kako onda to moze biti normalno.

ponosno lgbt

pre 4 godine

I kakvo licemerje pokazujete kada pomenete Bibliju, u Bibliji jasno piše da svakoga treba voleti, zašto onda govorite ovakve stvari? Šta ako se vaše dete za koju godinu izjasni da je gej? To nije nešto za šta se ti opredeljuješ, to nije prenosno, rodjen si takav. Da li su crnci u 16. veku birali da budu crni? Uostalom zašto bi neko birao sa bude gej s obzirom na stalno nasilje koje se dešava prema lgbt populaciji? Sad ćete reći niko ne dira lgbt ljude.. Itekako, a najviše u školama.
Svi smo rodjeni jednaki i svi imamo pravo da volimo koga hoćemo, ako se ne slažete u redu je, ali praviti strejt paradu je užasno licemerno

ponosno lgbt

pre 4 godine

Koliko ste samo puni mržnje... Treba vam parada za strejt osobe? Vi svakako šetate sa devojkama/ momcima svakog dana, niko vam nikada od lgbt populacije reč rekao niti će. Kažete da smo bolesni, okej ajde, a jel govorite tako neke stvari osobama koje imaju rak, hiv ili bilo kakvu drugu bolest? Ne mešajte pedofiliju sa ovim, uostalom pedofili su u većini strejt ljudi, a isti vaši sveštenici su vekovima seksualno iskorišćavali vašu decu. Edukujte se, homoseksualnost je prirodna. Ako ima pingvina koji su homoseksualni, lavova i ostalih životinja, svaki vaš argument pada u vodu.

Amila_

pre 4 godine

Epidemija!
Stvarno,neka ljubi ko koga hoce,u svom domu...
Ovo,"prajd" je potpuno bespotrebno,i ocigledno nametnuto,kao i ovde!
To much!
Zasto?
(Redalltheway, 8. septembar 2019 19:34)

Naravno da je nametnuto. I kod vas i kod nas.
Vlastodrsci vjeruju da ce se tako bolje dodvoriti Evropi od koje tako bolno zavise...a ljudi koji ovo eto kao odobravaju i pozdravljaju, zive u opasnoj samoobmani, da su bolji i napredniji od okoline u kojoj zive.

(i svi imaju homoseksualce za prijatelje, a svi prijatelji su lijepi, pametni, prosvijetljeni i nekako, izgleda, bolji od heteroseksualaca😂)

ikodije

pre 4 godine

Pa jeste... Nek ljubi i kravu ili svinju sutra... Sutra vest ništa čudna ako kaže "žena hoće da se uda za konja (u bukvalnom smislu znači životinja)"...

Redalltheway

pre 4 godine

Epidemija!
Stvarno,neka ljubi ko koga hoce,u svom domu...
Ovo,"prajd" je potpuno bespotrebno,i ocigledno nametnuto,kao i ovde!
To much!
Zasto?

Maksa

pre 4 godine

Kakve veze ima šetanje i paradiranje sa pravima!?? Pa svi mogu da se šetaju ulicom i uvek su mogli. Ako neko grozi kada vidi dvoje ovakvih kako se ljube uvek će da se zgrozi da li su u gomili ili ne, ili se šepure ili normalno idu gradom. Ako neko želi sa njima fizički da se obračunava za to postoje organi javnog reda i institucije. Ovo je samo glupiranje i dokazivanje sile lobija koji su trenutno jaki...

Sandzak ne postoji, samo Raska

pre 4 godine

Kada cemo mi hetero da napravimo neku nemoralnu paradu, da se vacarimo i samaramo mandule jezikom sa nekim dobrim ribama? Ovi su vec dosadili i Bogu i narodu...

Olga

pre 4 godine

Drago mi je da ste uspeli. Licemerna hetero većina bi vas najradije držala zaključane u plakarima. Naravno da je šetnja potrebna da se naviknu da postojite i da ste slobodni ljudi.

Boles

pre 4 godine

Vi strejt što podržavate ove polne nastranosti, pogledajte samo kakav je pritisak njihove “zajednice” na strejt ljude u USA i naprednim EU državama. Shvatite da ćete vi uskoro biti ta ugrožena manjina, jer se normalno proglašava za nenormalno. Nenormalan si ako ti se ne sviđaju istopolni odnosi.

bunjuel

pre 4 godine

bez obzira na to što lično nemam ništa protiv gej osoba i mislim da u mnogim (možda i svim) zemljama nemaju prava koja treba da imaju, ovakve parade su najobičnije neokolonijalno oružje kontrole provincija i kolonija današnjeg neoliberalnog svetskog centra. Činjenica je da skoro nigde nema visoke tolerancije za ove ljude, i ovakve stvari se onda strateški forsiraju tamo gde se treba stvoriti pritisak na lokalnu vladu tako što se svaka negativna reakcija lokalnog stanovništva koristi kao razlog za sankciju. Zašto se, na primer, parade ne organizuju u Prištini i Tirani? Kad pitaš, standardni odgovor je da ne treba da gledaš kako rade drugi i da se ugledaš na lošiji standard, drugim rečima da slušaš šta ti se kaže, ne progovaraš ako nisi pitan i gledaš ispred sebe.

sale

pre 4 godine

hipoteticki receno ja sam pedofil da li to vazi onda i za mene ? i oni koji se zalazu za ideju da li bi im smetalo ako bi bas njihovo dete ljubio ?
samo vi promovisite i podrzavajte bolest pa kad vama zakuca na vrata onda je kasno " nisam mislio bas tako".

Gej okej

pre 4 godine

Jedan od retkih dogadjaja kada sam se zaista osetio zivim je kada sam popio batine umesto mog gej prijatelja. I opet bih ucinio isto. Svako od nas zna (ili upozna) neku kvalitetnu gej osobu. Ne kazem da medju nama strejterima nema dobrih ljudi, ali kod homoseksualaca postoji nekakva dobrota i razumevanje, delom steceno jer kao odbaceni kakvi jesu, imaju razumevanje za druge. Ne mogu i ne zelim biti homofob, koliko god bilo prihvatljivo i normalno vredjati ih i omalovazavati kao da su neljudi i bolesnici. Moj je savet da popricate sa nekom gej osobom (ne ujedaju i nisu zarazni), garantujem da cete promeniti nacin razmisljanja kada cujete i drugu stranu price, neke stvari ce vam biti jasnije a mozda se izlecite homofobije.

Normalnog razmisljanja

pre 4 godine

Kao strejt osoba, vise sam se grozota i govora mrznje naslusao od strejt nego od homo/bi seksualnih osoba. Homoseksualci nikoga ne teraju na nesto sto drugi nece, niti se to siri. Homoseksualnost je oduvek postojala i na svim delovima planete, samo je sad prihvacenija pa ljudima deluje kao da se "siri" poput bolesti. Inace to nije bolest i ne moze se, shodno tome, izleciti. Pitajte bilo kog doktora/psihologa. To takodje nije stvar izbora (osim kod biseksualaca). Zaboravljate da iza telesnog stoje (tj trebalo bi da stoje) emocije, privlacnost, ljubav... Da li je greh voleti nekoga? Dosta vise sa predrasudama i govorima mrznje, bude me sramota sto sam strejt kada cujem kako omalovazavate i psiho-fizicki mucite homoseksualnu populaciju.

Amila_

pre 4 godine

Drago mi je da je proslo bez incidenata, cime je propala sansa za kukumakanje o ugrozenosti.

Taj isti Vreco je prije par godina na SFF dosao u haljini i niko ga zbog toga nije ni ogrebao.
Izuzev ako je ovo potonje, zapravo, jedini stvarni problem.

Podjednako su mi neprihvatljivi i nasilje i parade!
Ne vidim nikakav napredak u prihvatanju nenormalnog.
Ali eto, bivsa Juga se odlucila - lakse je zazmiriti na jedno oko i tolerisati razvrat, pa tako dokazati svoju navodnu naprednost, nego se uhvatiti u kostac sa bezbrojnim poslijeratnim anomalijama u nasim drustvima.
Hljeba i igara!
I seksa, kakvog god. 😂

Vladimir

pre 4 godine

Lažne diplome! Barabe kafedzije nam vaspitaju i obrazuju decu!!!! Kad toga više ne bude onda ću i da razmislim dal mi ovako nešto smeta ili ne. A realno ne smeta mi, ne bi trebalo nikom da smeta!

Normalnog razmisljanja

pre 4 godine

Kao strejt osoba, vise sam se grozota i govora mrznje naslusao od strejt nego od homo/bi seksualnih osoba. Homoseksualci nikoga ne teraju na nesto sto drugi nece, niti se to siri. Homoseksualnost je oduvek postojala i na svim delovima planete, samo je sad prihvacenija pa ljudima deluje kao da se "siri" poput bolesti. Inace to nije bolest i ne moze se, shodno tome, izleciti. Pitajte bilo kog doktora/psihologa. To takodje nije stvar izbora (osim kod biseksualaca). Zaboravljate da iza telesnog stoje (tj trebalo bi da stoje) emocije, privlacnost, ljubav... Da li je greh voleti nekoga? Dosta vise sa predrasudama i govorima mrznje, bude me sramota sto sam strejt kada cujem kako omalovazavate i psiho-fizicki mucite homoseksualnu populaciju.

Amila_

pre 4 godine

Drago mi je da je proslo bez incidenata, cime je propala sansa za kukumakanje o ugrozenosti.

Taj isti Vreco je prije par godina na SFF dosao u haljini i niko ga zbog toga nije ni ogrebao.
Izuzev ako je ovo potonje, zapravo, jedini stvarni problem.

Podjednako su mi neprihvatljivi i nasilje i parade!
Ne vidim nikakav napredak u prihvatanju nenormalnog.
Ali eto, bivsa Juga se odlucila - lakse je zazmiriti na jedno oko i tolerisati razvrat, pa tako dokazati svoju navodnu naprednost, nego se uhvatiti u kostac sa bezbrojnim poslijeratnim anomalijama u nasim drustvima.
Hljeba i igara!
I seksa, kakvog god. 😂

Gej okej

pre 4 godine

Jedan od retkih dogadjaja kada sam se zaista osetio zivim je kada sam popio batine umesto mog gej prijatelja. I opet bih ucinio isto. Svako od nas zna (ili upozna) neku kvalitetnu gej osobu. Ne kazem da medju nama strejterima nema dobrih ljudi, ali kod homoseksualaca postoji nekakva dobrota i razumevanje, delom steceno jer kao odbaceni kakvi jesu, imaju razumevanje za druge. Ne mogu i ne zelim biti homofob, koliko god bilo prihvatljivo i normalno vredjati ih i omalovazavati kao da su neljudi i bolesnici. Moj je savet da popricate sa nekom gej osobom (ne ujedaju i nisu zarazni), garantujem da cete promeniti nacin razmisljanja kada cujete i drugu stranu price, neke stvari ce vam biti jasnije a mozda se izlecite homofobije.

Vladimir

pre 4 godine

Lažne diplome! Barabe kafedzije nam vaspitaju i obrazuju decu!!!! Kad toga više ne bude onda ću i da razmislim dal mi ovako nešto smeta ili ne. A realno ne smeta mi, ne bi trebalo nikom da smeta!

Sandzak ne postoji, samo Raska

pre 4 godine

Kada cemo mi hetero da napravimo neku nemoralnu paradu, da se vacarimo i samaramo mandule jezikom sa nekim dobrim ribama? Ovi su vec dosadili i Bogu i narodu...

Maltezer

pre 4 godine

Pišem sa Malte. Ovde je u toku NEDELJA "ponosa". U jednoj izrazito Katoličkoj zemlji gay brak je legalan i videti "parove" da se drže za ruke i šetaju je opšte prihvaćeno. Iskreno mi je sve to bilo užasno u početku ali vremenom sam shvatio da radim sa gay osobama i... nisu oni ništa drugačiji od mene, samo... ono...

Na kraju shvataš da je do tebe kako se osećaš i šta želiš. Upoznao sam i dvoje što su bili muški... Bukvalno BILI muško! Šta znam, bolje da žive kako žele nego da se pate kroz život.

Ni jednom me gay nije napao da mi se nabaci ili tako nešto, ne osećam se ugroženim u društvu sa gay osobom.

I dalji mislim da je to izopaceno ali na kraju krajeva svi mi smo po malo "kinky" kad je do sexa, ne volimo svi klasiku a i nismo čekali brak da počnemo, tako da nije ni fer osuđivati.

P.S. dosta naših dolazi ovde i uživa u toj vrsti slobode, sve je to po malo i žalosno jer moraju bežati ovde da bi bili šta žele...

Magistar Čolović

pre 4 godine

Ajde pustite ih da prosetaju, ako vam smeta iskulirajte. U podeljenoj drzavi kao sto je Bosna gde nista nije normalno eto bar su pokazali da su izvan tih nacionalnih gluposti ovim latinicno cirilicnim transparentom

šuvaklija

pre 4 godine

Nema smisla paraditati, ako je tako i mi levoruki treba da pradiramo i kao oni sa slabom besikom, pusaci, nepusaci, vegani, mesozderi .... totalno besmisleno i navalentno, na ovaj nacin stvara se jaz

Redalltheway

pre 4 godine

Epidemija!
Stvarno,neka ljubi ko koga hoce,u svom domu...
Ovo,"prajd" je potpuno bespotrebno,i ocigledno nametnuto,kao i ovde!
To much!
Zasto?

Amerikanski

pre 4 godine

Kolko su Srbi zadrt narod ... Pustite ljude na miru, nek rade šta hoce. Šta da vama neko nešto neda zato sto je protiv njihovih obicaja?! Paradiraju jer je to miran nacin borbe za prava, šta treba da dižu revoluciju? Dajte im sva prava koja imate vi, uključujući i brak i nasledjivanje beneficija, pa neće morati da protestvuju... Ovako ih ja podržavam, kao sto bih podrzavao druge rase, drugi pol i ostale u borbi za jednakost. Tačka.

Marko Kešelj

pre 4 godine

Ovo mi ga dođe isto kao kad bi narkomani izašli na ulicu da propagiraju narkotike kao normalnu stvar, i zahtjevaju prava da im se dozvoli da se drogiraju na javnim mjestima, bodu u vene, šmrču u kafićima, na poslu. Na kraju kad bi ti isti tražili da im se dozvoli da odgajaju djecu. Ni narkomani, ni gejevi ne štete nikom drugom nego sebi dok obavljaju djelatnosti, koje ih definišu, u tajnosti. Bilo je toga i u Antičkoj Grčkoj, nije to ništa novo. Ali je novo traženje svih ovih "prava". Hajde da razumijemo onda i pedofile, jer i oni su ljudi i oni imaji potrebe.

drebr

pre 4 godine

Kad vidim ove vesti o LGBT odmah se setim onog predstavnika LGBT kada je posle parade komentarisao kako ih je malo bilo u setnji!!! Kao da svi treba da budemo gejevi zato sto je on to.

ax

pre 4 godine

Ne paradiraju oni radi borbe za svoja prava, već da bi nametali svoje vrednosti i stim provocirali. Ako je radi prava što onda paradiraju u državama gde imaju sva moguća prava i pogodnosti. Isto zato da bi nametali i provocirali. Svi relevantni naučni dokazi govore da je to devujacija, a stim i bolest. Do danas niko nije pobio sve te dokaze.

T

pre 4 godine

Ovi što trabunjaju kako žele da naprave "strejt paradu", nema potrebe da se muče oko toga jer je imaju gotovo svakog vikenda (obično) u skoro svim gradovima Srbadije. Svadba, dragi moji homofobi! Na svadbi se slavi, a i paradira/veseli/puca/igra u sred grada, kako bi se veličala ljubav između muškarca i žene. LGBTIQ populacija nikada nisu protestovali zbog toga, a njima je, gle čuda, to pravo uskraćeno.

Kada biste malo upotrebili mozak, možda bi i ukapirali da je normalno da voli ko koga hoće, a da ne strahuje da će mu neki desničar razbiti glavu zbog poljupca i/ili držanja za ruke u javnosti.

Marlone

pre 4 godine

Mene zanima da li njihovo promovisanje moze negativno uticati na psihofizicki razvoj djece, tj. da li uticu na to da djeca postaju homoseksualci zbog njihovih stalnih pritisaka kroz medije i kulturu na drustvo i promovisanja kako je homoseksualnost nesto normalno. Homoseksualnost je anomalija, koju priroda brutalno kaznjava, ostavljajuci ih uglavnom bez potomstva. Kao anomalija ona se ne moze pozitivno gledati, jer ako bi svi bili homoseksualci, covjecanstvo bi nestalo za jednu generaciju. Kako onda to moze biti normalno.

ponosno lgbt

pre 4 godine

Koliko ste samo puni mržnje... Treba vam parada za strejt osobe? Vi svakako šetate sa devojkama/ momcima svakog dana, niko vam nikada od lgbt populacije reč rekao niti će. Kažete da smo bolesni, okej ajde, a jel govorite tako neke stvari osobama koje imaju rak, hiv ili bilo kakvu drugu bolest? Ne mešajte pedofiliju sa ovim, uostalom pedofili su u većini strejt ljudi, a isti vaši sveštenici su vekovima seksualno iskorišćavali vašu decu. Edukujte se, homoseksualnost je prirodna. Ako ima pingvina koji su homoseksualni, lavova i ostalih životinja, svaki vaš argument pada u vodu.

Olga

pre 4 godine

Drago mi je da ste uspeli. Licemerna hetero većina bi vas najradije držala zaključane u plakarima. Naravno da je šetnja potrebna da se naviknu da postojite i da ste slobodni ljudi.

Le Scorpion Serbe

pre 4 godine

Da li je devijacija/ bolest? Verovatno da jeste (ni po jada kad bi to bila jedina ili najgora devijacija). Da li je ovo sve sa njihovim pravima ispolitizovano i ideologizovano do bola? Definitivno! Ako znaju da su njihove sklonosti praktično svuda dočekivane na nož, neka budu za toliko pametni da sve to rade u tajnosti. Dat vam je krst - nosite ga umešno i bez nametljivog spektakla. A društvo neka da svoj sud o vama na osnovu toga kakav ste prijatelj, komšija, radnik na poslu... Vaša seksualna interesovanja nisu vaša primarna odrednica i, kao takva, nisu vredna megafona i transparenata. Mislim, kao kad bismo mi koje radi Šarliz Teron osnovali udruženje i marširali ulicama noseći transparente sa našim fantazijama i njenim fotkama... I to bi delovalo imbecilno a ne što deluje ovo.

ponosno lgbt

pre 4 godine

I kakvo licemerje pokazujete kada pomenete Bibliju, u Bibliji jasno piše da svakoga treba voleti, zašto onda govorite ovakve stvari? Šta ako se vaše dete za koju godinu izjasni da je gej? To nije nešto za šta se ti opredeljuješ, to nije prenosno, rodjen si takav. Da li su crnci u 16. veku birali da budu crni? Uostalom zašto bi neko birao sa bude gej s obzirom na stalno nasilje koje se dešava prema lgbt populaciji? Sad ćete reći niko ne dira lgbt ljude.. Itekako, a najviše u školama.
Svi smo rodjeni jednaki i svi imamo pravo da volimo koga hoćemo, ako se ne slažete u redu je, ali praviti strejt paradu je užasno licemerno

Pegone

pre 4 godine

Ajde sta se zgrazate ,pustite ih na miru nek se zene i imaju decu .Ima milion druguh problema od kriminala ,kako preziveti do naredne plate a vi se plasite parade!!!!!!!

Amila_

pre 4 godine

Epidemija!
Stvarno,neka ljubi ko koga hoce,u svom domu...
Ovo,"prajd" je potpuno bespotrebno,i ocigledno nametnuto,kao i ovde!
To much!
Zasto?
(Redalltheway, 8. septembar 2019 19:34)

Naravno da je nametnuto. I kod vas i kod nas.
Vlastodrsci vjeruju da ce se tako bolje dodvoriti Evropi od koje tako bolno zavise...a ljudi koji ovo eto kao odobravaju i pozdravljaju, zive u opasnoj samoobmani, da su bolji i napredniji od okoline u kojoj zive.

(i svi imaju homoseksualce za prijatelje, a svi prijatelji su lijepi, pametni, prosvijetljeni i nekako, izgleda, bolji od heteroseksualaca😂)

ikodije

pre 4 godine

Pa jeste... Nek ljubi i kravu ili svinju sutra... Sutra vest ništa čudna ako kaže "žena hoće da se uda za konja (u bukvalnom smislu znači životinja)"...

Biba

pre 4 godine

"Kada cemo mi hetero da napravimo neku nemoralnu paradu, da se vacarimo i samaramo mandule jezikom sa nekim dobrim ribama?"

Pa zar je ovo bila nemoralna parada? Ja ne videh da se iko vacario i samarao jezicima. A vi hetero se svakako setate svaki dan, grlite svoje muzeve i zene, ljubite s momcima i devojkama, vencavate javno itd. A i sve i da zelite da napravite hetero paradu, gay zajednica vas ne bi maltretirala i osudjivala ili ismevala. Slobodno paradirajte

sale

pre 4 godine

hipoteticki receno ja sam pedofil da li to vazi onda i za mene ? i oni koji se zalazu za ideju da li bi im smetalo ako bi bas njihovo dete ljubio ?
samo vi promovisite i podrzavajte bolest pa kad vama zakuca na vrata onda je kasno " nisam mislio bas tako".

srbija

pre 4 godine

Drago mi je da ste uspeli. Licemerna hetero većina bi vas najradije držala zaključane u plakarima. Naravno da je šetnja potrebna da se naviknu da postojite i da ste slobodni ljudi.
(Olga, 08. septembar 2019 19:01)

Lično nisam imao ništa protiv bilo koga i nisam za pravljenje bilo kakve razlike po seksualnoj razlici. Ono što mene izaziva da im svašta kažem i okreće protiv njih je ta teatealnost I želja da se čak gay orijentacija računa kao prednost u bilo kojoj sferi društva. E pa vas je oko 5% I takva treba i da su vam prava.

Samir, Sarajevo

pre 4 godine

Sreca sto u Bosni nema vecih problema od prava te populacije...
(Analiticar amater, 08. septembar 2019 21:55)

Ne! Nego je nesreca sto i sve druge populacije se ne bore na ovaj i druge nacine za poboljsanje svog stanja.
a za to im nije kriva LGBTIQ populacija.
Niko nikome ne brani da izadje na ulicu i trazi sboja prava i/ili poboljsanje svog statusa...

bunjuel

pre 4 godine

bez obzira na to što lično nemam ništa protiv gej osoba i mislim da u mnogim (možda i svim) zemljama nemaju prava koja treba da imaju, ovakve parade su najobičnije neokolonijalno oružje kontrole provincija i kolonija današnjeg neoliberalnog svetskog centra. Činjenica je da skoro nigde nema visoke tolerancije za ove ljude, i ovakve stvari se onda strateški forsiraju tamo gde se treba stvoriti pritisak na lokalnu vladu tako što se svaka negativna reakcija lokalnog stanovništva koristi kao razlog za sankciju. Zašto se, na primer, parade ne organizuju u Prištini i Tirani? Kad pitaš, standardni odgovor je da ne treba da gledaš kako rade drugi i da se ugledaš na lošiji standard, drugim rečima da slušaš šta ti se kaže, ne progovaraš ako nisi pitan i gledaš ispred sebe.

Boles

pre 4 godine

Vi strejt što podržavate ove polne nastranosti, pogledajte samo kakav je pritisak njihove “zajednice” na strejt ljude u USA i naprednim EU državama. Shvatite da ćete vi uskoro biti ta ugrožena manjina, jer se normalno proglašava za nenormalno. Nenormalan si ako ti se ne sviđaju istopolni odnosi.

Maksa

pre 4 godine

Kakve veze ima šetanje i paradiranje sa pravima!?? Pa svi mogu da se šetaju ulicom i uvek su mogli. Ako neko grozi kada vidi dvoje ovakvih kako se ljube uvek će da se zgrozi da li su u gomili ili ne, ili se šepure ili normalno idu gradom. Ako neko želi sa njima fizički da se obračunava za to postoje organi javnog reda i institucije. Ovo je samo glupiranje i dokazivanje sile lobija koji su trenutno jaki...

penzioner

pre 4 godine

podrzavam i istopolni brak cak i usvajanje dece, samo ne treba deca da ih dozivljavaju kao roditelje, nego kao statatelje i da ih zovu po imenu, jer oni ne mogu biti mama i tata, samo partneri. Zdravije je za decu takav odnos, nego da im se prikazuje gej brak kao zajednica muskarca i zene.

Dejan

pre 4 godine

Zamislite u Sarajevu srpsku paradu, ljudi se osećaju kao Srbi i ponose se time. Nikoga ne diraju samo se ponose svojim srpstvom i srbuju.

Pa bilo bi krvi do kolena u Sarajevu na takvoj paradi. Znači zaključak...lakše je biti LGBT nego Srbin u Sarajevu.

Džesi Kaster

pre 4 godine

Nije problem homoseksualnost kao pojava, ti ljudi su normalni, integrisani u društvo i svesni da nezavisno od orijentacije imaju ista prava. Problem je homoseksualnost kao ideologija koja se agresivno širi, koja ulazi u školstvo i druge pore društva kroz lgbt lobi u službi nekih globalističkih planova da se razori porodica, uništi i ovo malo duhovnosti, a sve to u službi novog svetskog poretka, koji teži da nas satre na minimum, minimum koji će svejedno biti robotizovan.

Si

pre 4 godine

Vec godinama smo pod pritiskom medija da se nesto u osnovi nenormalno prihvati kao normalno. Primecujem da se na tv cesto pojavljuju isti ljudi, sada vec "profesionalni pederi" borci za, nazovi, uskracena prava. Mnogo mojih prethodnika, sa kojima se apsolutno slazem, je u komentarima izreklo da je to devijantno ponasanje koje ne treba posebno reklamirati setnjama zato sto i nasa deca treba da odrastaju u sto zdravijem okruzenju. Da ih ucimo zivotu i ljubavi iz koje se radja novi zivot i svima nama donosi ogromnu radost a to su deca. Sustina zivota nije sebicno zadovoljavanje sopstvenih poriva nego produzavanje nase vrste a u svoja cetiri zida neka svako radi ono sto mu je volja.

Janko

pre 4 godine

"Mene zanima da li njihovo promovisanje moze negativno uticati na psihofizicki razvoj djece, tj. da li uticu na to da djeca postaju homoseksualci zbog njihovih stalnih pritisaka kroz medije i kulturu na drustvo i promovisanja kako je homoseksualnost nesto normalno."

Ne. Štaviše, deca koju su homoseksualni parovi usvojili ne odrastaju u većem procentu u homoseksualce nego deca koju odgajaju heteroseksualni parovi. Seksualnost se u velikoj meri formira genetski i delovanjem hormona pre rođenja.

"Homoseksualnost je anomalija, koju priroda brutalno kaznjava, ostavljajuci ih uglavnom bez potomstva."

- Homoseksualnost je evolucioni mehanizam kojim se na prirodan način reguliše broj pripadnika ljudske vrste i tako sprečava iscrpljivanje prirodnih resursa. Da se svi razmnožavaju i svake godine po jedno dete dobijaju, brzo bi nestalo hrane i životnog prostora za sve. Ima i drugih evolutivnih prednosti homoseksualnosti, kada se ona posmatra sa tačke gledišta ljudi kao vrste, npr. to što su homoseksualni praljudi pomagali svojoj braći i sestrama da odgaje decu, itd.

"Kao anomalija ona se ne moze pozitivno gledati, jer ako bi svi bili homoseksualci, covjecanstvo bi nestalo za jednu generaciju. Kako onda to moze biti normalno."

Da su svi ljudi muškarci, čovečanstvo bi nestalo. Je li onda nenormalno biti muškarac? Zaključivanje Vam je pogrešno. Homoseksualnost nije anomalija. Ovde se ne radi o tome da svi budu homoseksualci, već da oni koji jesu, to mogu da budu slobodno.

ArmagedonSaMarakane

pre 4 godine

Ko je bre ugrožen? Evo po zanimanju sam glumac, 60% direktora i direktorki pozorišta su navalentni gejevi ili lezbejke koje se groze klasičnih balkan muškaraca. Gde je tu ravnopravnost? Ako sam tetoviran, "školovan" na ulici a diplomirao na državnoj akademiji NS, jesam li onda retardiran, malouman pa se zbog svog kolorita neuklapam u "openmind" društvo. Da li zato ne mogu da se zaposlim, zbog stava koji ne naturam nikom, zbog toga što ćutim i radim i gledam svoja posla? Da li je moj jedini greh što sam hetero, što ne tučem ženu, što sam privržen muž i otac? O čemu pričate??? Nek se grebe ko s kim hoće, ali zašto svi to moramo da znamo??? Pomenuo neko da se svakog vikenda slave svadbe, pa šta je tu loše, zar se poredi svadba sa lgbt šetnjom?! Dosta više licemerja, dosta više šatro ugnjetavanja a s druge strane većinu funkcija, drže homosexualci! Uostalom koji lobiji su najjači u svetu, da nabrajam....Jevrejski i LGBT. Nemam ništa protiv, ali imamo li mi "sirovi, neotesani, zatuzzani," ili kako nas već smatraju ovi IN, neka prava, ili ćemo se za svoja prava boriti na način na koji će nas primorati ovi "openminderi"!!!

Srboljub

pre 4 godine

Ovo mi ga dođe isto kao kad bi narkomani izašli na ulicu da propagiraju narkotike kao normalnu stvar, i zahtjevaju prava da im se dozvoli da se drogiraju na javnim mjestima, bodu u vene, šmrču u kafićima, na poslu. Na kraju kad bi ti isti tražili da im se dozvoli da odgajaju djecu. Ni narkomani, ni gejevi ne štete nikom drugom nego sebi dok obavljaju djelatnosti, koje ih definišu, u tajnosti. Bilo je toga i u Antičkoj Grčkoj, nije to ništa novo. Ali je novo traženje svih ovih "prava". Hajde da razumijemo onda i pedofile, jer i oni su ljudi i oni imaji potrebe.
(Marko Kešelj, 08. septembar 2019 23:33)

Dal je moguće da upoređuješ ljude, muškarce ili žene, odrasle osobe koje su homo orijentacije, a ima ih min 7% u populaciji, sa pedofilima koji koriste decu? Ne znam šta je jače, i kod tebe i ovih što te častiše plusevima: neznanje ili zloba?

honk

pre 4 godine

Te price o ljubavi i ljubljenju mogu samo i dalje da prodju na Balkanu, to je na Zapadu vec proslo odavno sada imaju 100 razlicitih polova i sada mogu da usvajaju decu i da stopiraju deci pubertet i da ih stave na hormone sa 7 godina jer mama i tata/ mama i mama/ tata i tata zele da im sin postane cerka ili cerka postane sin. Zna se da je LGBT lobi veoma jak i da oni zele da se uvuku u svaku poru drustva na celoj planeti, zele da imaju veca prava od samih drugih i zele da indoktriniraju decu u skolama i na ulicama. Ja ne osporavam da homoseksualnost postoji i da je prirodna stvar (kao sto je kanibalizam i silovanje), i moje misljenje se ne odnosi na njih jer takvi pravi homoseksualci su slaba manjina, stalno bore sami sa sobom i beze od pradjova, LGBT i tih pokreta, jer ne zele da im se njihov imbalans i nesto sto ih je pratilo ceo zivot poistovetuje sa fetisom. LGBT pokret koji slavi fetise i nije nista nego produkat neoliberalizma, individualizma i nevladinih ogranizacija koji su to uneli u drustvo, pa su te vrednosti danas trendi i vecina njih je sve to izabralo kroz izbor, fetis i zeljom da glume da su ugnjetavani, i sada zele da sire svoj kult svuda po svetu dok ove prve i prave homoseksualce gledaju kao neprijateljima.

sempervivum

pre 4 godine

Мајка Природа или Бог (или ко год) су креирали два пола да би се привлачила међусобно (и тако наставила врсту). Дакле, све друго је одступање од нормалности...
Ипак, то није разлог да неко због тога добије батине или буде осуђиван, али није разлог ни да се приказује као "вредност".
Мислим да су параде део метода да се хомосексуалност наметне свима и да, у крајњем, сви постанемо бисексуалци.
Гејеви истичу да се геј рађа и нико не може то постати пропагандом. Е, то је велика лаж! Можда не можеш постати чист геј, али ћеш постати бисексуалац ако ти то намећу од малих ногу (а управо се то дешава). То је крајњи циљ ЛГБТ пропаганде. Да гејеви немају проблема да нађу партнере. Томе тежи геј лоби. Да сви могу са сваким...

vasiliki

pre 4 godine

Ali gej je zaista bolest, koja je urodjena i treba to postovati, oni ne mogu da se lece, neka setaju medjusobno bar i nek ne namecu zdravim ljudima. A lovu od lobija neka uplate za lecenje drugih i siromasnih.

Lars

pre 4 godine

Pih, kakvi komentari i dalje.. nista se nije promenilo a i nece izgleda. Mozda da i ovde ispratimo trend nazadovanja, kad smo vec izabrali ove nakaze iz 90ih da nas ponovo vode... Ja na to gledam ovako, u zivotu nisam ni na koj nacin bio ugrozen od ljudi homosexualne sklonosti dok za ove druge ne mogu to da kazem. Najvise je "normalnih" ali oni, kao i svako malo mudriji, cute u ova grozna vremena. Ako mislite da je setnja jedne marginalne grupe u trajanju od sat vremena i sve to jednom godisnje, najveci problem u ovoj drzavi ili drzavama u komsiluku, onda sa vama nema sta da se raspravlja. Vidim jedan od najpopularnijih komentara ovde ironicno predlaze da se organizuje i setnja "pijanica i narkomana".. i to je valjda dovoljno da se sa vise nivoa sagleda kolektivna svest srba pocetkom 21. veka. E tu je Sodoma i Gomora, u nasim glavama a ne setnji sta god ona predstavljala. Srbija nije zemlja ljudi, ovo ovde je zverinjak!

kaligula

pre 4 godine

Ja i moj momak smo danas bili na prajdu i bilo je super! Prvi put smo danas bili u Sarajevu, odusevili smo se, idemo i sledece godine!
(Jumko, 08. septembar 2019 22:52)

Priznaj da je u pitanju Mikii. ;)

Che

pre 4 godine

"Nacionalizam je tema za one do 300 evra prihoda mesečno. Njima se servira ta priča. Kada plata pređe 500 evra, onda počinje razgovor o garderobi i kafićima. Kada pređe 1.000, onda je top-tema zdrava hrana, letovanja i zimovanja, a kada se popne na više od 3.000 onda prestaje svako palamuđenje. Ljudi onda pričaju o vremenskoj prognozi i ljubavi".


Bio Rambo u pravu.

Rale

pre 4 godine

Zabranom Parade nećete iskoreniti gejeve i lezbejke. Ta šetnja od par sati jednom godišnje neće nikome doneti štetu. Nama su npr. prostitucija i švaleracija normalne stvari iako uništavaju porodice...

RGW

pre 4 godine

Volio bih da priupitam neku gej osobu.
Da su tvoji roditelji tako razmisljali da li bi ti udisao vazduh uopste?
Zamislite za 50 godina pocnu da se promovisu veze u familiji, sta ima veze neka radi sta ko hoce, njihova stvar.
Sram da vas bude!

Ormardzija-plakardzija

pre 4 godine

Vozio sam Taxi nocu po jednom velikom evropskom gradu nekoliko godina. Moja iskustva sa tom populacijom su vrlo negativna. Odrastao sam u liberalnoj porodici, pa sam na pocetku ignorisao upozorenja starjih kolega koji su me upozoravali i govorili da ne zalaze u te delove grada i ne staju nikome. Vise puta su me bezobrazno spopadali bez upozorenja, pa su dobijali onako srpski po sred nosa. A ne daj Boze da ih je vise, odmah slede provokacije, a ako negativno reagujes, onda postaju vrlo agresivni, sa slicnim ishodom. U njihove klubove puste nekoliko devojaka, a onda sledi zabrana ulaska. Toliko o miroljubivosti i toleranciji. U tim klubovima ima obican WC, ali ima i "udaracki" WC gde se razmenjuju po celu noc. Toliko o normalnosti. Tako da sam i sam kasnije u sirokom luku zaobilazio te krajeve.

Wert

pre 4 godine

Psiholozi kažu da je homoseksualnost u preko 90% slučajeva stečena, a tek 5-7% urođena. Mogla bih imati razumijevanja samo za one kod kojih je to urođeno, ali ova statistika je zastrašujuća (i jedino moguće objašnjenje otkud toliko pripadnika gej populacije) i pokazuje koliko su zapravo okolina i društvo uticali na ovakvo stanje.

pravnik

pre 4 godine

Suvaklija, a da ono, levoruke i ostale tuce ko stigne, roditelji se odricu i slicno. Shvatas li zasto paradiraju? Bas zato da ih sutra neko ne ubije jer su se drzali za ruke. A uzgred svi su oni deca heteroseksualnih roditelja i nesto im nije pomoglo.

kakone

pre 4 godine

Sad da prosetaju pedofili i nek poruce "neka ljubi ko god koga hoce" Idemo ka tome, vjerujte! Kad neko kaze, pa nije to isto. A zasto nije? Nastrani i jedni i drugi, da ne kazem nesto drugo. I onda to treba da nam prezentuju, pogotovo djeci.

kaligula

pre 4 godine

Evo ja nemam ama baš ništa protiv gejeva. Imam ih među prijateljima a jednog i u familiji. Mogu samo reči hvale za njih kao ljude da kažem. Možda nije veliki uzorak jer ih lično znam desetak ali za njih mogu da potvrdim da su divni ljudi, a zašto i ne bi bili. Ono protiv čega imam nešto je paradiranje. Ne vidim potrebu za bilo kakvim eksponiranjem te vrste. Pogotovo nazivati to ponosom i privlačiti bespotrebno pažnju na sebe. Pravi gejevi ne idu ni na kakve parade niti se osećaju ugroženim da bi se kao borili za neka prava. Čak i ona premlaćivanja koja su se desila, nikada ne bi došlo do njih da nije bilo parade. Ako već nemaju svoju paradu naši školarci, redovni osvajači medalja iz fizike i matematike, koji i te kako imaju čime da se ponose onda ne vidim potrebu ni za ovim. Čak i kada bi je napravili oni bi slavili neki uspeh dok gej parada ne služi ničemu osim provociranju neistomišljenika. Zašto bi ja kao strejt trebao da se ponosim time? Moje opredeljenje je totalno nebitna stvar za bilo koga osim za mene.

Dark

pre 4 godine

Udaviste više sa ovim prajdovima i pravima LGBT zajednice! Koliko ih branite i promovišete,prosto,volio bih da sam i ja pripadnik iste!

Neko

pre 4 godine

Mujo i Haso konačno izašli iz plakara :D
Posle više od 50 godina viceva, ajmo aplauz za hrabrost !!!
A tako dugo su se skrivali i potiskivali :D

woah

pre 4 godine

Sudeći po komentarima, u Srbiji treba jednom mesečno. Svako ovde misli da ima pravo da vređa nekoga, zato što je gej. Zbog toga ljudi i šetaju. E sad, to što onaj kaže da treba i levoruki da šetaju, taj ti neće šetati ni rođenom bratu kuću da mu uzmu. Ali će zato većina ovde nekom drugom da kaže da li sme, ili ne sme da šeta zbog svojih problema. Da zaustaviš na ulici onog koji se ne kupa, sa dva zuba u glavi i taj će da ima svoju teoriju o četiri zida i leptiru i zmiji i tatama i mamama, a ne tatama i tatama.

...

pre 4 godine

Kao strejt osoba, vise sam se grozota i govora mrznje naslusao od strejt nego od homo/bi seksualnih osoba. Homoseksualci nikoga ne teraju na nesto sto drugi nece, niti se to siri. Homoseksualnost je oduvek postojala i na svim delovima planete, samo je sad prihvacenija pa ljudima deluje kao da se "siri" poput bolesti. Inace to nije bolest i ne moze se, shodno tome, izleciti. Pitajte bilo kog doktora/psihologa. To takodje nije stvar izbora (osim kod biseksualaca). Zaboravljate da iza telesnog stoje (tj trebalo bi da stoje) emocije, privlacnost, ljubav... Da li je greh voleti nekoga? Dosta vise sa predrasudama i govorima mrznje, bude me sramota sto sam strejt kada cujem kako omalovazavate i psiho-fizicki mucite homoseksualnu populaciju.
(Normalnog razmisljanja, 08. septembar 2019 17:26)

Ima mali milion bolesti koje se ne mogu izlečiti, pa su i dalje to bolesti. Nemam ja ništa protiv njih, nek rade sta hoće, al to je bolest i kraj, a takodje mislim da je izlečiva.

Onaj Gari

pre 4 godine

(Sandzak ne postoji, samo Raska, 8. septembar 2019 19:36)

Upravo si opisao svaku svadbu i svako veselje počevši od šatri pa do noćnih klubova. Seks, droga, nasilje... Veća sodoma nego na gej paradi.

Sale

pre 4 godine

ummm da, ali ti ne mora da se nabija u oci 99% ljudi koji zive u nekoj zemlji. ni dan danas cerkici ne mogu da objasnim kako se dve cike ljube u usta... jednostavno ne razume...

ultimatum

pre 4 godine

Pa znaš kako prijatelju, gledajući na ovu pojavu kao bolest, ako je jedna od terapija ova šetnja, onda ok, neka dobiju i tu terapiju. Drugima ne škodi.
Treba par sati provesti na drugoj lokaciji, na drugom kraju grada, čisto da se ne “ograiše” gledajući to!

siki

pre 4 godine

@(Wert, 09. septembar 2019 19:45)

Koga briga za čega ti imaš razumevanja ili nemaš? I šta tebe lično ugrožava pa da ih ima i 95% stečenih? Šta to tebe dotiče? Njihov život, njihovi odnosi, njihova stvar.

Normalnog razmisljanja

pre 4 godine

Kao strejt osoba, vise sam se grozota i govora mrznje naslusao od strejt nego od homo/bi seksualnih osoba. Homoseksualci nikoga ne teraju na nesto sto drugi nece, niti se to siri. Homoseksualnost je oduvek postojala i na svim delovima planete, samo je sad prihvacenija pa ljudima deluje kao da se "siri" poput bolesti. Inace to nije bolest i ne moze se, shodno tome, izleciti. Pitajte bilo kog doktora/psihologa. To takodje nije stvar izbora (osim kod biseksualaca). Zaboravljate da iza telesnog stoje (tj trebalo bi da stoje) emocije, privlacnost, ljubav... Da li je greh voleti nekoga? Dosta vise sa predrasudama i govorima mrznje, bude me sramota sto sam strejt kada cujem kako omalovazavate i psiho-fizicki mucite homoseksualnu populaciju.

Amila_

pre 4 godine

Drago mi je da je proslo bez incidenata, cime je propala sansa za kukumakanje o ugrozenosti.

Taj isti Vreco je prije par godina na SFF dosao u haljini i niko ga zbog toga nije ni ogrebao.
Izuzev ako je ovo potonje, zapravo, jedini stvarni problem.

Podjednako su mi neprihvatljivi i nasilje i parade!
Ne vidim nikakav napredak u prihvatanju nenormalnog.
Ali eto, bivsa Juga se odlucila - lakse je zazmiriti na jedno oko i tolerisati razvrat, pa tako dokazati svoju navodnu naprednost, nego se uhvatiti u kostac sa bezbrojnim poslijeratnim anomalijama u nasim drustvima.
Hljeba i igara!
I seksa, kakvog god. 😂

Sandzak ne postoji, samo Raska

pre 4 godine

Kada cemo mi hetero da napravimo neku nemoralnu paradu, da se vacarimo i samaramo mandule jezikom sa nekim dobrim ribama? Ovi su vec dosadili i Bogu i narodu...

Olga

pre 4 godine

Drago mi je da ste uspeli. Licemerna hetero većina bi vas najradije držala zaključane u plakarima. Naravno da je šetnja potrebna da se naviknu da postojite i da ste slobodni ljudi.

sale

pre 4 godine

hipoteticki receno ja sam pedofil da li to vazi onda i za mene ? i oni koji se zalazu za ideju da li bi im smetalo ako bi bas njihovo dete ljubio ?
samo vi promovisite i podrzavajte bolest pa kad vama zakuca na vrata onda je kasno " nisam mislio bas tako".

Amerikanski

pre 4 godine

Kolko su Srbi zadrt narod ... Pustite ljude na miru, nek rade šta hoce. Šta da vama neko nešto neda zato sto je protiv njihovih obicaja?! Paradiraju jer je to miran nacin borbe za prava, šta treba da dižu revoluciju? Dajte im sva prava koja imate vi, uključujući i brak i nasledjivanje beneficija, pa neće morati da protestvuju... Ovako ih ja podržavam, kao sto bih podrzavao druge rase, drugi pol i ostale u borbi za jednakost. Tačka.

Marko Kešelj

pre 4 godine

Ovo mi ga dođe isto kao kad bi narkomani izašli na ulicu da propagiraju narkotike kao normalnu stvar, i zahtjevaju prava da im se dozvoli da se drogiraju na javnim mjestima, bodu u vene, šmrču u kafićima, na poslu. Na kraju kad bi ti isti tražili da im se dozvoli da odgajaju djecu. Ni narkomani, ni gejevi ne štete nikom drugom nego sebi dok obavljaju djelatnosti, koje ih definišu, u tajnosti. Bilo je toga i u Antičkoj Grčkoj, nije to ništa novo. Ali je novo traženje svih ovih "prava". Hajde da razumijemo onda i pedofile, jer i oni su ljudi i oni imaji potrebe.

Redalltheway

pre 4 godine

Epidemija!
Stvarno,neka ljubi ko koga hoce,u svom domu...
Ovo,"prajd" je potpuno bespotrebno,i ocigledno nametnuto,kao i ovde!
To much!
Zasto?

Marlone

pre 4 godine

Mene zanima da li njihovo promovisanje moze negativno uticati na psihofizicki razvoj djece, tj. da li uticu na to da djeca postaju homoseksualci zbog njihovih stalnih pritisaka kroz medije i kulturu na drustvo i promovisanja kako je homoseksualnost nesto normalno. Homoseksualnost je anomalija, koju priroda brutalno kaznjava, ostavljajuci ih uglavnom bez potomstva. Kao anomalija ona se ne moze pozitivno gledati, jer ako bi svi bili homoseksualci, covjecanstvo bi nestalo za jednu generaciju. Kako onda to moze biti normalno.

Le Scorpion Serbe

pre 4 godine

Da li je devijacija/ bolest? Verovatno da jeste (ni po jada kad bi to bila jedina ili najgora devijacija). Da li je ovo sve sa njihovim pravima ispolitizovano i ideologizovano do bola? Definitivno! Ako znaju da su njihove sklonosti praktično svuda dočekivane na nož, neka budu za toliko pametni da sve to rade u tajnosti. Dat vam je krst - nosite ga umešno i bez nametljivog spektakla. A društvo neka da svoj sud o vama na osnovu toga kakav ste prijatelj, komšija, radnik na poslu... Vaša seksualna interesovanja nisu vaša primarna odrednica i, kao takva, nisu vredna megafona i transparenata. Mislim, kao kad bismo mi koje radi Šarliz Teron osnovali udruženje i marširali ulicama noseći transparente sa našim fantazijama i njenim fotkama... I to bi delovalo imbecilno a ne što deluje ovo.

ponosno lgbt

pre 4 godine

Koliko ste samo puni mržnje... Treba vam parada za strejt osobe? Vi svakako šetate sa devojkama/ momcima svakog dana, niko vam nikada od lgbt populacije reč rekao niti će. Kažete da smo bolesni, okej ajde, a jel govorite tako neke stvari osobama koje imaju rak, hiv ili bilo kakvu drugu bolest? Ne mešajte pedofiliju sa ovim, uostalom pedofili su u većini strejt ljudi, a isti vaši sveštenici su vekovima seksualno iskorišćavali vašu decu. Edukujte se, homoseksualnost je prirodna. Ako ima pingvina koji su homoseksualni, lavova i ostalih životinja, svaki vaš argument pada u vodu.

T

pre 4 godine

Ovi što trabunjaju kako žele da naprave "strejt paradu", nema potrebe da se muče oko toga jer je imaju gotovo svakog vikenda (obično) u skoro svim gradovima Srbadije. Svadba, dragi moji homofobi! Na svadbi se slavi, a i paradira/veseli/puca/igra u sred grada, kako bi se veličala ljubav između muškarca i žene. LGBTIQ populacija nikada nisu protestovali zbog toga, a njima je, gle čuda, to pravo uskraćeno.

Kada biste malo upotrebili mozak, možda bi i ukapirali da je normalno da voli ko koga hoće, a da ne strahuje da će mu neki desničar razbiti glavu zbog poljupca i/ili držanja za ruke u javnosti.

drebr

pre 4 godine

Kad vidim ove vesti o LGBT odmah se setim onog predstavnika LGBT kada je posle parade komentarisao kako ih je malo bilo u setnji!!! Kao da svi treba da budemo gejevi zato sto je on to.

ax

pre 4 godine

Ne paradiraju oni radi borbe za svoja prava, već da bi nametali svoje vrednosti i stim provocirali. Ako je radi prava što onda paradiraju u državama gde imaju sva moguća prava i pogodnosti. Isto zato da bi nametali i provocirali. Svi relevantni naučni dokazi govore da je to devujacija, a stim i bolest. Do danas niko nije pobio sve te dokaze.

Boles

pre 4 godine

Vi strejt što podržavate ove polne nastranosti, pogledajte samo kakav je pritisak njihove “zajednice” na strejt ljude u USA i naprednim EU državama. Shvatite da ćete vi uskoro biti ta ugrožena manjina, jer se normalno proglašava za nenormalno. Nenormalan si ako ti se ne sviđaju istopolni odnosi.

Pegone

pre 4 godine

Ajde sta se zgrazate ,pustite ih na miru nek se zene i imaju decu .Ima milion druguh problema od kriminala ,kako preziveti do naredne plate a vi se plasite parade!!!!!!!

penzioner

pre 4 godine

podrzavam i istopolni brak cak i usvajanje dece, samo ne treba deca da ih dozivljavaju kao roditelje, nego kao statatelje i da ih zovu po imenu, jer oni ne mogu biti mama i tata, samo partneri. Zdravije je za decu takav odnos, nego da im se prikazuje gej brak kao zajednica muskarca i zene.

šuvaklija

pre 4 godine

Nema smisla paraditati, ako je tako i mi levoruki treba da pradiramo i kao oni sa slabom besikom, pusaci, nepusaci, vegani, mesozderi .... totalno besmisleno i navalentno, na ovaj nacin stvara se jaz

ikodije

pre 4 godine

Pa jeste... Nek ljubi i kravu ili svinju sutra... Sutra vest ništa čudna ako kaže "žena hoće da se uda za konja (u bukvalnom smislu znači životinja)"...

srbija

pre 4 godine

Drago mi je da ste uspeli. Licemerna hetero većina bi vas najradije držala zaključane u plakarima. Naravno da je šetnja potrebna da se naviknu da postojite i da ste slobodni ljudi.
(Olga, 08. septembar 2019 19:01)

Lično nisam imao ništa protiv bilo koga i nisam za pravljenje bilo kakve razlike po seksualnoj razlici. Ono što mene izaziva da im svašta kažem i okreće protiv njih je ta teatealnost I želja da se čak gay orijentacija računa kao prednost u bilo kojoj sferi društva. E pa vas je oko 5% I takva treba i da su vam prava.

Amila_

pre 4 godine

Epidemija!
Stvarno,neka ljubi ko koga hoce,u svom domu...
Ovo,"prajd" je potpuno bespotrebno,i ocigledno nametnuto,kao i ovde!
To much!
Zasto?
(Redalltheway, 8. septembar 2019 19:34)

Naravno da je nametnuto. I kod vas i kod nas.
Vlastodrsci vjeruju da ce se tako bolje dodvoriti Evropi od koje tako bolno zavise...a ljudi koji ovo eto kao odobravaju i pozdravljaju, zive u opasnoj samoobmani, da su bolji i napredniji od okoline u kojoj zive.

(i svi imaju homoseksualce za prijatelje, a svi prijatelji su lijepi, pametni, prosvijetljeni i nekako, izgleda, bolji od heteroseksualaca😂)

Vladimir

pre 4 godine

Lažne diplome! Barabe kafedzije nam vaspitaju i obrazuju decu!!!! Kad toga više ne bude onda ću i da razmislim dal mi ovako nešto smeta ili ne. A realno ne smeta mi, ne bi trebalo nikom da smeta!

ponosno lgbt

pre 4 godine

I kakvo licemerje pokazujete kada pomenete Bibliju, u Bibliji jasno piše da svakoga treba voleti, zašto onda govorite ovakve stvari? Šta ako se vaše dete za koju godinu izjasni da je gej? To nije nešto za šta se ti opredeljuješ, to nije prenosno, rodjen si takav. Da li su crnci u 16. veku birali da budu crni? Uostalom zašto bi neko birao sa bude gej s obzirom na stalno nasilje koje se dešava prema lgbt populaciji? Sad ćete reći niko ne dira lgbt ljude.. Itekako, a najviše u školama.
Svi smo rodjeni jednaki i svi imamo pravo da volimo koga hoćemo, ako se ne slažete u redu je, ali praviti strejt paradu je užasno licemerno

Gej okej

pre 4 godine

Jedan od retkih dogadjaja kada sam se zaista osetio zivim je kada sam popio batine umesto mog gej prijatelja. I opet bih ucinio isto. Svako od nas zna (ili upozna) neku kvalitetnu gej osobu. Ne kazem da medju nama strejterima nema dobrih ljudi, ali kod homoseksualaca postoji nekakva dobrota i razumevanje, delom steceno jer kao odbaceni kakvi jesu, imaju razumevanje za druge. Ne mogu i ne zelim biti homofob, koliko god bilo prihvatljivo i normalno vredjati ih i omalovazavati kao da su neljudi i bolesnici. Moj je savet da popricate sa nekom gej osobom (ne ujedaju i nisu zarazni), garantujem da cete promeniti nacin razmisljanja kada cujete i drugu stranu price, neke stvari ce vam biti jasnije a mozda se izlecite homofobije.

bunjuel

pre 4 godine

bez obzira na to što lično nemam ništa protiv gej osoba i mislim da u mnogim (možda i svim) zemljama nemaju prava koja treba da imaju, ovakve parade su najobičnije neokolonijalno oružje kontrole provincija i kolonija današnjeg neoliberalnog svetskog centra. Činjenica je da skoro nigde nema visoke tolerancije za ove ljude, i ovakve stvari se onda strateški forsiraju tamo gde se treba stvoriti pritisak na lokalnu vladu tako što se svaka negativna reakcija lokalnog stanovništva koristi kao razlog za sankciju. Zašto se, na primer, parade ne organizuju u Prištini i Tirani? Kad pitaš, standardni odgovor je da ne treba da gledaš kako rade drugi i da se ugledaš na lošiji standard, drugim rečima da slušaš šta ti se kaže, ne progovaraš ako nisi pitan i gledaš ispred sebe.

Maltezer

pre 4 godine

Pišem sa Malte. Ovde je u toku NEDELJA "ponosa". U jednoj izrazito Katoličkoj zemlji gay brak je legalan i videti "parove" da se drže za ruke i šetaju je opšte prihvaćeno. Iskreno mi je sve to bilo užasno u početku ali vremenom sam shvatio da radim sa gay osobama i... nisu oni ništa drugačiji od mene, samo... ono...

Na kraju shvataš da je do tebe kako se osećaš i šta želiš. Upoznao sam i dvoje što su bili muški... Bukvalno BILI muško! Šta znam, bolje da žive kako žele nego da se pate kroz život.

Ni jednom me gay nije napao da mi se nabaci ili tako nešto, ne osećam se ugroženim u društvu sa gay osobom.

I dalji mislim da je to izopaceno ali na kraju krajeva svi mi smo po malo "kinky" kad je do sexa, ne volimo svi klasiku a i nismo čekali brak da počnemo, tako da nije ni fer osuđivati.

P.S. dosta naših dolazi ovde i uživa u toj vrsti slobode, sve je to po malo i žalosno jer moraju bežati ovde da bi bili šta žele...

Biba

pre 4 godine

"Kada cemo mi hetero da napravimo neku nemoralnu paradu, da se vacarimo i samaramo mandule jezikom sa nekim dobrim ribama?"

Pa zar je ovo bila nemoralna parada? Ja ne videh da se iko vacario i samarao jezicima. A vi hetero se svakako setate svaki dan, grlite svoje muzeve i zene, ljubite s momcima i devojkama, vencavate javno itd. A i sve i da zelite da napravite hetero paradu, gay zajednica vas ne bi maltretirala i osudjivala ili ismevala. Slobodno paradirajte

Magistar Čolović

pre 4 godine

Ajde pustite ih da prosetaju, ako vam smeta iskulirajte. U podeljenoj drzavi kao sto je Bosna gde nista nije normalno eto bar su pokazali da su izvan tih nacionalnih gluposti ovim latinicno cirilicnim transparentom

Maksa

pre 4 godine

Kakve veze ima šetanje i paradiranje sa pravima!?? Pa svi mogu da se šetaju ulicom i uvek su mogli. Ako neko grozi kada vidi dvoje ovakvih kako se ljube uvek će da se zgrozi da li su u gomili ili ne, ili se šepure ili normalno idu gradom. Ako neko želi sa njima fizički da se obračunava za to postoje organi javnog reda i institucije. Ovo je samo glupiranje i dokazivanje sile lobija koji su trenutno jaki...

Samir, Sarajevo

pre 4 godine

Sreca sto u Bosni nema vecih problema od prava te populacije...
(Analiticar amater, 08. septembar 2019 21:55)

Ne! Nego je nesreca sto i sve druge populacije se ne bore na ovaj i druge nacine za poboljsanje svog stanja.
a za to im nije kriva LGBTIQ populacija.
Niko nikome ne brani da izadje na ulicu i trazi sboja prava i/ili poboljsanje svog statusa...

sempervivum

pre 4 godine

Мајка Природа или Бог (или ко год) су креирали два пола да би се привлачила међусобно (и тако наставила врсту). Дакле, све друго је одступање од нормалности...
Ипак, то није разлог да неко због тога добије батине или буде осуђиван, али није разлог ни да се приказује као "вредност".
Мислим да су параде део метода да се хомосексуалност наметне свима и да, у крајњем, сви постанемо бисексуалци.
Гејеви истичу да се геј рађа и нико не може то постати пропагандом. Е, то је велика лаж! Можда не можеш постати чист геј, али ћеш постати бисексуалац ако ти то намећу од малих ногу (а управо се то дешава). То је крајњи циљ ЛГБТ пропаганде. Да гејеви немају проблема да нађу партнере. Томе тежи геј лоби. Да сви могу са сваким...

vasiliki

pre 4 godine

Ali gej je zaista bolest, koja je urodjena i treba to postovati, oni ne mogu da se lece, neka setaju medjusobno bar i nek ne namecu zdravim ljudima. A lovu od lobija neka uplate za lecenje drugih i siromasnih.

ArmagedonSaMarakane

pre 4 godine

Ko je bre ugrožen? Evo po zanimanju sam glumac, 60% direktora i direktorki pozorišta su navalentni gejevi ili lezbejke koje se groze klasičnih balkan muškaraca. Gde je tu ravnopravnost? Ako sam tetoviran, "školovan" na ulici a diplomirao na državnoj akademiji NS, jesam li onda retardiran, malouman pa se zbog svog kolorita neuklapam u "openmind" društvo. Da li zato ne mogu da se zaposlim, zbog stava koji ne naturam nikom, zbog toga što ćutim i radim i gledam svoja posla? Da li je moj jedini greh što sam hetero, što ne tučem ženu, što sam privržen muž i otac? O čemu pričate??? Nek se grebe ko s kim hoće, ali zašto svi to moramo da znamo??? Pomenuo neko da se svakog vikenda slave svadbe, pa šta je tu loše, zar se poredi svadba sa lgbt šetnjom?! Dosta više licemerja, dosta više šatro ugnjetavanja a s druge strane većinu funkcija, drže homosexualci! Uostalom koji lobiji su najjači u svetu, da nabrajam....Jevrejski i LGBT. Nemam ništa protiv, ali imamo li mi "sirovi, neotesani, zatuzzani," ili kako nas već smatraju ovi IN, neka prava, ili ćemo se za svoja prava boriti na način na koji će nas primorati ovi "openminderi"!!!

...

pre 4 godine

Kao strejt osoba, vise sam se grozota i govora mrznje naslusao od strejt nego od homo/bi seksualnih osoba. Homoseksualci nikoga ne teraju na nesto sto drugi nece, niti se to siri. Homoseksualnost je oduvek postojala i na svim delovima planete, samo je sad prihvacenija pa ljudima deluje kao da se "siri" poput bolesti. Inace to nije bolest i ne moze se, shodno tome, izleciti. Pitajte bilo kog doktora/psihologa. To takodje nije stvar izbora (osim kod biseksualaca). Zaboravljate da iza telesnog stoje (tj trebalo bi da stoje) emocije, privlacnost, ljubav... Da li je greh voleti nekoga? Dosta vise sa predrasudama i govorima mrznje, bude me sramota sto sam strejt kada cujem kako omalovazavate i psiho-fizicki mucite homoseksualnu populaciju.
(Normalnog razmisljanja, 08. septembar 2019 17:26)

Ima mali milion bolesti koje se ne mogu izlečiti, pa su i dalje to bolesti. Nemam ja ništa protiv njih, nek rade sta hoće, al to je bolest i kraj, a takodje mislim da je izlečiva.

honk

pre 4 godine

Te price o ljubavi i ljubljenju mogu samo i dalje da prodju na Balkanu, to je na Zapadu vec proslo odavno sada imaju 100 razlicitih polova i sada mogu da usvajaju decu i da stopiraju deci pubertet i da ih stave na hormone sa 7 godina jer mama i tata/ mama i mama/ tata i tata zele da im sin postane cerka ili cerka postane sin. Zna se da je LGBT lobi veoma jak i da oni zele da se uvuku u svaku poru drustva na celoj planeti, zele da imaju veca prava od samih drugih i zele da indoktriniraju decu u skolama i na ulicama. Ja ne osporavam da homoseksualnost postoji i da je prirodna stvar (kao sto je kanibalizam i silovanje), i moje misljenje se ne odnosi na njih jer takvi pravi homoseksualci su slaba manjina, stalno bore sami sa sobom i beze od pradjova, LGBT i tih pokreta, jer ne zele da im se njihov imbalans i nesto sto ih je pratilo ceo zivot poistovetuje sa fetisom. LGBT pokret koji slavi fetise i nije nista nego produkat neoliberalizma, individualizma i nevladinih ogranizacija koji su to uneli u drustvo, pa su te vrednosti danas trendi i vecina njih je sve to izabralo kroz izbor, fetis i zeljom da glume da su ugnjetavani, i sada zele da sire svoj kult svuda po svetu dok ove prve i prave homoseksualce gledaju kao neprijateljima.

Džesi Kaster

pre 4 godine

Nije problem homoseksualnost kao pojava, ti ljudi su normalni, integrisani u društvo i svesni da nezavisno od orijentacije imaju ista prava. Problem je homoseksualnost kao ideologija koja se agresivno širi, koja ulazi u školstvo i druge pore društva kroz lgbt lobi u službi nekih globalističkih planova da se razori porodica, uništi i ovo malo duhovnosti, a sve to u službi novog svetskog poretka, koji teži da nas satre na minimum, minimum koji će svejedno biti robotizovan.

Si

pre 4 godine

Vec godinama smo pod pritiskom medija da se nesto u osnovi nenormalno prihvati kao normalno. Primecujem da se na tv cesto pojavljuju isti ljudi, sada vec "profesionalni pederi" borci za, nazovi, uskracena prava. Mnogo mojih prethodnika, sa kojima se apsolutno slazem, je u komentarima izreklo da je to devijantno ponasanje koje ne treba posebno reklamirati setnjama zato sto i nasa deca treba da odrastaju u sto zdravijem okruzenju. Da ih ucimo zivotu i ljubavi iz koje se radja novi zivot i svima nama donosi ogromnu radost a to su deca. Sustina zivota nije sebicno zadovoljavanje sopstvenih poriva nego produzavanje nase vrste a u svoja cetiri zida neka svako radi ono sto mu je volja.

Ormardzija-plakardzija

pre 4 godine

Vozio sam Taxi nocu po jednom velikom evropskom gradu nekoliko godina. Moja iskustva sa tom populacijom su vrlo negativna. Odrastao sam u liberalnoj porodici, pa sam na pocetku ignorisao upozorenja starjih kolega koji su me upozoravali i govorili da ne zalaze u te delove grada i ne staju nikome. Vise puta su me bezobrazno spopadali bez upozorenja, pa su dobijali onako srpski po sred nosa. A ne daj Boze da ih je vise, odmah slede provokacije, a ako negativno reagujes, onda postaju vrlo agresivni, sa slicnim ishodom. U njihove klubove puste nekoliko devojaka, a onda sledi zabrana ulaska. Toliko o miroljubivosti i toleranciji. U tim klubovima ima obican WC, ali ima i "udaracki" WC gde se razmenjuju po celu noc. Toliko o normalnosti. Tako da sam i sam kasnije u sirokom luku zaobilazio te krajeve.

Srboljub

pre 4 godine

Ovo mi ga dođe isto kao kad bi narkomani izašli na ulicu da propagiraju narkotike kao normalnu stvar, i zahtjevaju prava da im se dozvoli da se drogiraju na javnim mjestima, bodu u vene, šmrču u kafićima, na poslu. Na kraju kad bi ti isti tražili da im se dozvoli da odgajaju djecu. Ni narkomani, ni gejevi ne štete nikom drugom nego sebi dok obavljaju djelatnosti, koje ih definišu, u tajnosti. Bilo je toga i u Antičkoj Grčkoj, nije to ništa novo. Ali je novo traženje svih ovih "prava". Hajde da razumijemo onda i pedofile, jer i oni su ljudi i oni imaji potrebe.
(Marko Kešelj, 08. septembar 2019 23:33)

Dal je moguće da upoređuješ ljude, muškarce ili žene, odrasle osobe koje su homo orijentacije, a ima ih min 7% u populaciji, sa pedofilima koji koriste decu? Ne znam šta je jače, i kod tebe i ovih što te častiše plusevima: neznanje ili zloba?

Wert

pre 4 godine

Psiholozi kažu da je homoseksualnost u preko 90% slučajeva stečena, a tek 5-7% urođena. Mogla bih imati razumijevanja samo za one kod kojih je to urođeno, ali ova statistika je zastrašujuća (i jedino moguće objašnjenje otkud toliko pripadnika gej populacije) i pokazuje koliko su zapravo okolina i društvo uticali na ovakvo stanje.

Lars

pre 4 godine

Pih, kakvi komentari i dalje.. nista se nije promenilo a i nece izgleda. Mozda da i ovde ispratimo trend nazadovanja, kad smo vec izabrali ove nakaze iz 90ih da nas ponovo vode... Ja na to gledam ovako, u zivotu nisam ni na koj nacin bio ugrozen od ljudi homosexualne sklonosti dok za ove druge ne mogu to da kazem. Najvise je "normalnih" ali oni, kao i svako malo mudriji, cute u ova grozna vremena. Ako mislite da je setnja jedne marginalne grupe u trajanju od sat vremena i sve to jednom godisnje, najveci problem u ovoj drzavi ili drzavama u komsiluku, onda sa vama nema sta da se raspravlja. Vidim jedan od najpopularnijih komentara ovde ironicno predlaze da se organizuje i setnja "pijanica i narkomana".. i to je valjda dovoljno da se sa vise nivoa sagleda kolektivna svest srba pocetkom 21. veka. E tu je Sodoma i Gomora, u nasim glavama a ne setnji sta god ona predstavljala. Srbija nije zemlja ljudi, ovo ovde je zverinjak!

RGW

pre 4 godine

Volio bih da priupitam neku gej osobu.
Da su tvoji roditelji tako razmisljali da li bi ti udisao vazduh uopste?
Zamislite za 50 godina pocnu da se promovisu veze u familiji, sta ima veze neka radi sta ko hoce, njihova stvar.
Sram da vas bude!

Janko

pre 4 godine

"Mene zanima da li njihovo promovisanje moze negativno uticati na psihofizicki razvoj djece, tj. da li uticu na to da djeca postaju homoseksualci zbog njihovih stalnih pritisaka kroz medije i kulturu na drustvo i promovisanja kako je homoseksualnost nesto normalno."

Ne. Štaviše, deca koju su homoseksualni parovi usvojili ne odrastaju u većem procentu u homoseksualce nego deca koju odgajaju heteroseksualni parovi. Seksualnost se u velikoj meri formira genetski i delovanjem hormona pre rođenja.

"Homoseksualnost je anomalija, koju priroda brutalno kaznjava, ostavljajuci ih uglavnom bez potomstva."

- Homoseksualnost je evolucioni mehanizam kojim se na prirodan način reguliše broj pripadnika ljudske vrste i tako sprečava iscrpljivanje prirodnih resursa. Da se svi razmnožavaju i svake godine po jedno dete dobijaju, brzo bi nestalo hrane i životnog prostora za sve. Ima i drugih evolutivnih prednosti homoseksualnosti, kada se ona posmatra sa tačke gledišta ljudi kao vrste, npr. to što su homoseksualni praljudi pomagali svojoj braći i sestrama da odgaje decu, itd.

"Kao anomalija ona se ne moze pozitivno gledati, jer ako bi svi bili homoseksualci, covjecanstvo bi nestalo za jednu generaciju. Kako onda to moze biti normalno."

Da su svi ljudi muškarci, čovečanstvo bi nestalo. Je li onda nenormalno biti muškarac? Zaključivanje Vam je pogrešno. Homoseksualnost nije anomalija. Ovde se ne radi o tome da svi budu homoseksualci, već da oni koji jesu, to mogu da budu slobodno.

Che

pre 4 godine

"Nacionalizam je tema za one do 300 evra prihoda mesečno. Njima se servira ta priča. Kada plata pređe 500 evra, onda počinje razgovor o garderobi i kafićima. Kada pređe 1.000, onda je top-tema zdrava hrana, letovanja i zimovanja, a kada se popne na više od 3.000 onda prestaje svako palamuđenje. Ljudi onda pričaju o vremenskoj prognozi i ljubavi".


Bio Rambo u pravu.

Onaj Gari

pre 4 godine

(Sandzak ne postoji, samo Raska, 8. septembar 2019 19:36)

Upravo si opisao svaku svadbu i svako veselje počevši od šatri pa do noćnih klubova. Seks, droga, nasilje... Veća sodoma nego na gej paradi.

Rale

pre 4 godine

Zabranom Parade nećete iskoreniti gejeve i lezbejke. Ta šetnja od par sati jednom godišnje neće nikome doneti štetu. Nama su npr. prostitucija i švaleracija normalne stvari iako uništavaju porodice...

kaligula

pre 4 godine

Evo ja nemam ama baš ništa protiv gejeva. Imam ih među prijateljima a jednog i u familiji. Mogu samo reči hvale za njih kao ljude da kažem. Možda nije veliki uzorak jer ih lično znam desetak ali za njih mogu da potvrdim da su divni ljudi, a zašto i ne bi bili. Ono protiv čega imam nešto je paradiranje. Ne vidim potrebu za bilo kakvim eksponiranjem te vrste. Pogotovo nazivati to ponosom i privlačiti bespotrebno pažnju na sebe. Pravi gejevi ne idu ni na kakve parade niti se osećaju ugroženim da bi se kao borili za neka prava. Čak i ona premlaćivanja koja su se desila, nikada ne bi došlo do njih da nije bilo parade. Ako već nemaju svoju paradu naši školarci, redovni osvajači medalja iz fizike i matematike, koji i te kako imaju čime da se ponose onda ne vidim potrebu ni za ovim. Čak i kada bi je napravili oni bi slavili neki uspeh dok gej parada ne služi ničemu osim provociranju neistomišljenika. Zašto bi ja kao strejt trebao da se ponosim time? Moje opredeljenje je totalno nebitna stvar za bilo koga osim za mene.

Sale

pre 4 godine

ummm da, ali ti ne mora da se nabija u oci 99% ljudi koji zive u nekoj zemlji. ni dan danas cerkici ne mogu da objasnim kako se dve cike ljube u usta... jednostavno ne razume...

woah

pre 4 godine

Sudeći po komentarima, u Srbiji treba jednom mesečno. Svako ovde misli da ima pravo da vređa nekoga, zato što je gej. Zbog toga ljudi i šetaju. E sad, to što onaj kaže da treba i levoruki da šetaju, taj ti neće šetati ni rođenom bratu kuću da mu uzmu. Ali će zato većina ovde nekom drugom da kaže da li sme, ili ne sme da šeta zbog svojih problema. Da zaustaviš na ulici onog koji se ne kupa, sa dva zuba u glavi i taj će da ima svoju teoriju o četiri zida i leptiru i zmiji i tatama i mamama, a ne tatama i tatama.

kakone

pre 4 godine

Sad da prosetaju pedofili i nek poruce "neka ljubi ko god koga hoce" Idemo ka tome, vjerujte! Kad neko kaze, pa nije to isto. A zasto nije? Nastrani i jedni i drugi, da ne kazem nesto drugo. I onda to treba da nam prezentuju, pogotovo djeci.

pravnik

pre 4 godine

Suvaklija, a da ono, levoruke i ostale tuce ko stigne, roditelji se odricu i slicno. Shvatas li zasto paradiraju? Bas zato da ih sutra neko ne ubije jer su se drzali za ruke. A uzgred svi su oni deca heteroseksualnih roditelja i nesto im nije pomoglo.

ultimatum

pre 4 godine

Pa znaš kako prijatelju, gledajući na ovu pojavu kao bolest, ako je jedna od terapija ova šetnja, onda ok, neka dobiju i tu terapiju. Drugima ne škodi.
Treba par sati provesti na drugoj lokaciji, na drugom kraju grada, čisto da se ne “ograiše” gledajući to!

Dark

pre 4 godine

Udaviste više sa ovim prajdovima i pravima LGBT zajednice! Koliko ih branite i promovišete,prosto,volio bih da sam i ja pripadnik iste!

Dejan

pre 4 godine

Zamislite u Sarajevu srpsku paradu, ljudi se osećaju kao Srbi i ponose se time. Nikoga ne diraju samo se ponose svojim srpstvom i srbuju.

Pa bilo bi krvi do kolena u Sarajevu na takvoj paradi. Znači zaključak...lakše je biti LGBT nego Srbin u Sarajevu.

Neko

pre 4 godine

Mujo i Haso konačno izašli iz plakara :D
Posle više od 50 godina viceva, ajmo aplauz za hrabrost !!!
A tako dugo su se skrivali i potiskivali :D

kaligula

pre 4 godine

Ja i moj momak smo danas bili na prajdu i bilo je super! Prvi put smo danas bili u Sarajevu, odusevili smo se, idemo i sledece godine!
(Jumko, 08. septembar 2019 22:52)

Priznaj da je u pitanju Mikii. ;)

siki

pre 4 godine

@(Wert, 09. septembar 2019 19:45)

Koga briga za čega ti imaš razumevanja ili nemaš? I šta tebe lično ugrožava pa da ih ima i 95% stečenih? Šta to tebe dotiče? Njihov život, njihovi odnosi, njihova stvar.