Utorak, 03.09.2019.

12:40

Kako se jedini Milo setio Srbije i Rusije

Jedini koji je javno pomenuo da je Srbija i Rusija trebalo da budu u Varšavi, na ceremoniji obeležavanja početka Drugog svetskog rata je Milo Đukanović.

Izvor: Sputnjik

Kako se jedini Milo setio Srbije i Rusije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 4 godine

Poljskoj niko ne moze zameriti pogotovo ne Srbija koja je bombardovana zbog ruskog postenja i vlastitog uverenja da je ravnopravna sa USA i 18 evropskih zemlaja. Od svih smo dobili batine zato sto smo valja bili andjeli. U svetu vas biju kad ste kao melem na rani ili kao andjeli na nebu.

cia majka

pre 4 godine

partizanska priča je jedina uspješna priča na prostorima stare sfrj. sve zemlje koje tu priču ne poštuju imaju problem u svom društvu. izjednačavanje ostalih pokreta sa tim je dio ludosti i dio gubitničkog duha ovog prostora!

Filozof sa Guberevca

pre 4 godine

Cembrlen i Daladje su minhenskim sporazumom zrtvovali Cehoslovacku i prepustili je Nemackoj, a kako se ispostavilo i Poljskoj...
Kako je tada rekao Cercil, Cembrlen je u Minhenu birao izmedju sramote ili rata. Izabrao je sramotu, a kasnije ce dobiti i rat...
(Senka, 03. septembar 2019 20:09)

Nisu bili spremni, da su mogli odlagali bi još koju godinu.
Sve do ulaska Amerike 1941 godine, Britanija je bila u defanzivi, polurazbijena a od tad se stabilizuje i kreće u ofanzivu.Glavni razlog je taj da je Britanija dobila oružja i opreme u vrednosti 31 mlrd. $ (60%) u okviru Lend lease programa (današnjih 400 mlrd $). Čerčil je samo politički poentirao.

Kemba Micel Tejtum

pre 4 godine

Najveci apsurd ishoda WW2 je cinjenica da danas svi zele da idu u Nemacku.
(mile, 03. septembar 2019 19:27)
Bas tako, ono sto je nekada bila USA, danas je Dojcland...

my way

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
(Rade, 03. septembar 2019 13:32)
A sta mislis da mi ovde prestanemo monopol na antifasizam da dajemo ideologiji koja je omrazena, pobedjena i ne postoji u Evropi i priznamo da je covek koji je odbio kapitulaciju, bio komandant legalne vojske svoje zemlje, koji je nagradjen najvisim saveznickim odlikovanjima i po presudi suda u Njujorku vodja prvog pokreta otpora u okupiranoj Evropi... bio antifasista?. Za pocetak...

Rade

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
(Rade, 03. septembar 2019 13:32)
A sta mislis da mi ovde prestanemo monopol na antifasizam da dajemo ideologiji koja je omrazena, pobedjena i ne postoji u Evropi i priznamo da je covek koji je odbio kapitulaciju, bio komandant legalne vojske svoje zemlje, koji je nagradjen najvisim saveznickim odlikovanjima i po presudi suda u Njujorku vodja prvog pokreta otpora u okupiranoj Evropi... bio antifasista?. Za pocetak...
(my way, 03. septembar 2019 22:15)
Da, samo što je taj pokret u Srbiji, Bosni i Crnoj Gori počinio pokolj na ne Srpskim življe koji nisu isti kao Ustaški ali su itekako velikih razmera, a činio je i nad Srpskim življem

Hrisa

pre 4 godine

Ljubljenje Kolinde 3 puta je zbog toga sto se Poljaci ljube 3 puta. Zanimljivo, Rusi se ljube 2 puta.
(hajduk, 03. septembar 2019 16:42)

To nije tačno. Rusi se celivaju kao i mi tri puta.

Hm

pre 4 godine

Nepozivanje Srbije je snažna poruka srpskom rukovodstvu i nema veze sa učešćem u ratu. Slično je bilo u Francuskoj, a sada je pritisak pojačan.
(punjenalignja, 3. septembar 2019 16:34)
Bar jedan koji je shvatio. Odlaze se mnogo to potpisivanje. I ta odluka nije Poljska.

Senka

pre 4 godine

Poljska je, zajedno sa Nemackom okupirala Cehoslovacku 1938. godine
Inace, poljake vise boli streljanje hiljada oficira u Katinskoj sumi od strane Crvene armije, od same okupacije.
Poljska i Rusija imaju vekovnu netrpeljivost...
Nije tu niko u pravu, a nije ni u krivu :D

Ares

pre 4 godine

Moze se procitati lepo roman Taras Buljba I shvatiti da su Poljaci dva puta dolazili do Moskve okupirajuci ruske teritorije.Rusi a ujedno ruski Kozaci su se borili protiv Poljaka a ne vanzemaljaca na svojoj teritoriji.U Poljsko Litvanskom carstvu -Uniji veliki delovi sadasnje Ukrajine su okupirani zajedno da gradom Ljvov koji je jedan od retkih vecih gradova Ukrajine koji nisu osnovali Rusi.Takodje je Poljska u trouglu sa Nemcima I Britancima pre napada Nemaca na nju dobila deo tadasnje Ceske.Poljaci nisu bili,,cvecke,,kao sto nisu bili ni Rusi!

Senka

pre 4 godine

Cembrlen i Daladje su minhenskim sporazumom zrtvovali Cehoslovacku i prepustili je Nemackoj, a kako se ispostavilo i Poljskoj...
Kako je tada rekao Cercil, Cembrlen je u Minhenu birao izmedju sramote ili rata. Izabrao je sramotu, a kasnije ce dobiti i rat...

mile

pre 4 godine

Pa svima je iz istorije poznato da je Staljin sa Hitlerom potpisao pakt o nenapadnju sa nikavim pretenzijama prema Poljskoj jer je hteo da sacuva ono sto ima(cak su i britanci sa Cercilom zeleli sporazum sa Hitlerom). Ali kada je Hitler prekrsio taj pakt onda se sve promenilo i cinjenica je da je u ww2 poginulo najvise rusa. Takodje je i istorijska cinjenica da je Hitler odlozio napad na Rusiju zbog Jugoslavije sto ga je posle kostalo kao i Napoleona.

skarica

pre 4 godine

Sta se tice Ukrajine, stradalo ih je 15 mil od ukupnih 23 mil Sovjetskih zrtava. Bilo je i pametnih drzava u to doba, jedna Danska, pregazena i okupirana je izgubila samo 3000 svojih danaca i na kraju bila pobednik

manda

pre 4 godine

@Milan IndjijaAli pozvana je Nemacka koja je, kako sam kazes, komadala Poljsku.
(hdhdh, 03. septembar 2019 17:26)
Pozvana je Njemačka jer se pokajala, priznala i tražila oproštaj. Rusija i dan danas tvrdi da su ih tada oslobodili i držali “oslobodjene” do 1989 godine

domacin

pre 4 godine

Eto gde smo stigli, da nas brani Đukanović.
(Pera Perić, 3. septembar 2019 13:29)

Ne brani on nas nego cak i njega sramota sto ce posle u arhivama da stoji da je bio zajedno sa Nemcima i Hrvatima na skupu u cast pocetka drugog svetskog rata. Zna se koju ulogu su imala oba ta naroda u tom ratu, negativnu.

Carli Caplin

pre 4 godine

@Shone

A to što je tadašnja Poljska zajedno sa tom istom Nemačkom otela deo Čehoslovačke, ni o tome se ne piše. A posle kad je mečka zaigrala pred njihovim vratima onda su glumili nekakve žrtve. Ni Sovjetski Savez a ni Poljska nisu bili nevini u svom tom haosu, jedina razlika je u tome što su Sovjeti bili sila a Poljska običan papirni tigar.

punjenalignja

pre 4 godine

Nepozivanje Srbije je snažna poruka srpskom rukovodstvu i nema veze sa učešćem u ratu. Slično je bilo u Francuskoj, a sada je pritisak pojačan. Plašim se da Vučića ne počnu da tretiraju kao Miloševića, pa da ga pozivaju samo na mirovne pregovore, ali svaka politika ima dobre i loše strane.

Igor Pg

pre 4 godine

Jasan je razlog zbog kojeg je to izjavio i vjerujte da tu nema mjesta teorijama zavjere. Iako ga smatram diktatorom (i to samo zbog nacina na koji se odrzava na vlasti evo 30 godina a to je kradja izbora na ovaj ili onaj nacin) i covjekom koji je napravio enormno bogastvo preko politike a na grbacu svog naroda lik je vazda imao petlju da kaze sto misli. On ali i njegov rezim u zadnjih 10 godina dakle otprilike od nezavisnosti okrenuli su se jakoj gotovo fanaticnoj promociji antifašističke tradicije kao najveće vrijednosti naše istorije. U vremenu raznih revizionizama istorijskih činjenica i istine drugog svjetskog rata (od kojih je najagresivniji naravno onaj hrvatski mada ni srpski nije mnogo blaži) za takav stav mu vječno hvala i za to mu skidam kapu iako cu uvijek glasati protiv njega. Iz istog razloga covjek se nije libio da javno iznese svoj stav (koji je ponavljam u skladu sa pozicijama drzave u odnosu na drugi svjetski rat) a to je da su Rusija kao temelj antifašističke borbe na globalnom nivou i Srbija odnosno Srpski narod kao temelj narodnooslobodilačke borbe jugoslovenskih naroda trebale biti pozvane da ucestvuju na proslavi. To im je provukao s tim da je opet kao iskusni političar istakao da je pravo organizatora da na proslavu koju organizuje pozove koga hoce.

Rema

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rade, 3. septembar 2019 13:32)

Pa nije jedino partizanski pokret antifašistički!? Ovde se ne priča o partizanima nego antifašizmu. Nisu ni Englezi bili partizani ali su bili antifašisti.
Valjda je to svima jasno!?
Niko ne verujem, da pokušava da izjednači partizane i četnike za to nema potrebe, oba pokreta su imala svoje uloge.
Ovde se priča o ustašama i ostalim pokretima koji su direktno podržavali nacizam i fašizam, tj. Rasističke zakone itd...

Nisu četnici imali koncentracione logore zaboga!?
Uostalom ko da je bitno, pobednici pišu istoriju, ta istorija i da se desi da neko uspe da je ispriča kako valja bila bi mnogo manje slavna i crno/bela kako se prikazuje danas. Ovi događaji služe samo za razvoj biznisa i nekog lažnog morala.

Svako dobro.

oberin martel

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rade, 3. septembar 2019 13:32)

Ma sigurno je to razlog što nas nisu pozvali Poljaci.

varburg limuzina

pre 4 godine

E na sta je svet spao kad nas se jedino Milo setio... Definitivno jedna bitka ne znaci i dobijen rat, a sa ovim poslednjim desacanjima u svetu i politici lako se zakljucuje ko je stvarno pobedio po WW2

Totem

pre 4 godine

Milo je oduvek bio jak političar . Šteta je što nema ovde s'kim da nađe zajednički jezik na političkoj bini po nekim pitanjima od zajedničkog značaja.

"Ne vjeruj Mlecima i kada darove nose"

pre 4 godine

Stara je to izreka. Ne treba on Srbiju i Rusiju da brani vjerujte mi. Kakvo je drustvo bilo dobro je sto predstavnici Rusije i Srbije nisu pozvani jer nisu dosli Tramp,Makron i Dzinson.

Reg

pre 4 godine

Nije previše komplikovano. Kao iskusan političar, Milo vidi da stvara koalicija za pritisak na Rusiju (u nekom razvoju događaja ni oružani sukobi s Rusijom se ne isključuju, kao ni sa Srbijom, kao jedinim ruskim saveznikom u Evropi). Milo zna kako bi to bilo dočekano u C.Gori i da to nije u interesu ni države C.G. niti bi to narod prihvatio. Ovo je samo blago distanciranje od takve politike, ne zbog ljubavi prema Rusiji i Srbiji, nego zbog državnih interesa i zbog stabilnosti Milove vlasti. (molim da objavite komentar)

C i n i k

pre 4 godine

Izneo je svoj stav koji je realno posten i tacan.
Medjutim koliko nepozivanje RU moze da se razume zbog danasnje RU a i zbog toga sto je Staljin zapravo potpisao sporazum sa Hitlerom o nenapadanju i podeli Poljske, toliko stvarno nemam razumevanja za pozivanje dezava koje su bile sobrovoljno fasisticke i koje su izvrsile najteze zlocine u 2.sv.ratu.
Ali ok,danas Srbija predstavlja satelit Moskve pa je jasno da zato nismo ni dobili poziv.

Milan Indjija

pre 4 godine

Vest o obelezavanju u stsrtu nije dobro preneta i zato je doslo do neznanja u srpskom javnom mnjenju. To kao prvo nije proslava, vec obelezavanje dana. Kao drugo pozvane su samo drzave saveznice i clanice NATO. Dakle tu nista sporno nije. A ako se i gleda istorijski, Rusija i nije trebala biti pozvana iz istorijski jasne cinjenice da je pocetak rata bio i komadanje Poljske od strane nac. Nemacke i Rusije.

Reg

pre 4 godine

Nije previše komplikovano. Kao iskusan političar, Milo vidi da stvara koalicija za pritisak na Rusiju (u nekom razvoju događaja ni oružani sukobi s Rusijom se ne isključuju, kao ni sa Srbijom, kao jedinim ruskim saveznikom u Evropi). Milo zna kako bi to bilo dočekano u C.Gori i da to nije u interesu ni države C.G. niti bi to narod prihvatio. Ovo je samo blago distanciranje od takve politike, ne zbog ljubavi prema Rusiji i Srbiji, nego zbog državnih interesa i zbog stabilnosti Milove vlasti. (molim da objavite komentar)

Totem

pre 4 godine

Milo je oduvek bio jak političar . Šteta je što nema ovde s'kim da nađe zajednički jezik na političkoj bini po nekim pitanjima od zajedničkog značaja.

Igor Pg

pre 4 godine

Jasan je razlog zbog kojeg je to izjavio i vjerujte da tu nema mjesta teorijama zavjere. Iako ga smatram diktatorom (i to samo zbog nacina na koji se odrzava na vlasti evo 30 godina a to je kradja izbora na ovaj ili onaj nacin) i covjekom koji je napravio enormno bogastvo preko politike a na grbacu svog naroda lik je vazda imao petlju da kaze sto misli. On ali i njegov rezim u zadnjih 10 godina dakle otprilike od nezavisnosti okrenuli su se jakoj gotovo fanaticnoj promociji antifašističke tradicije kao najveće vrijednosti naše istorije. U vremenu raznih revizionizama istorijskih činjenica i istine drugog svjetskog rata (od kojih je najagresivniji naravno onaj hrvatski mada ni srpski nije mnogo blaži) za takav stav mu vječno hvala i za to mu skidam kapu iako cu uvijek glasati protiv njega. Iz istog razloga covjek se nije libio da javno iznese svoj stav (koji je ponavljam u skladu sa pozicijama drzave u odnosu na drugi svjetski rat) a to je da su Rusija kao temelj antifašističke borbe na globalnom nivou i Srbija odnosno Srpski narod kao temelj narodnooslobodilačke borbe jugoslovenskih naroda trebale biti pozvane da ucestvuju na proslavi. To im je provukao s tim da je opet kao iskusni političar istakao da je pravo organizatora da na proslavu koju organizuje pozove koga hoce.

oberin martel

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rade, 3. septembar 2019 13:32)

Ma sigurno je to razlog što nas nisu pozvali Poljaci.

punjenalignja

pre 4 godine

Nepozivanje Srbije je snažna poruka srpskom rukovodstvu i nema veze sa učešćem u ratu. Slično je bilo u Francuskoj, a sada je pritisak pojačan. Plašim se da Vučića ne počnu da tretiraju kao Miloševića, pa da ga pozivaju samo na mirovne pregovore, ali svaka politika ima dobre i loše strane.

domacin

pre 4 godine

Eto gde smo stigli, da nas brani Đukanović.
(Pera Perić, 3. septembar 2019 13:29)

Ne brani on nas nego cak i njega sramota sto ce posle u arhivama da stoji da je bio zajedno sa Nemcima i Hrvatima na skupu u cast pocetka drugog svetskog rata. Zna se koju ulogu su imala oba ta naroda u tom ratu, negativnu.

C i n i k

pre 4 godine

Izneo je svoj stav koji je realno posten i tacan.
Medjutim koliko nepozivanje RU moze da se razume zbog danasnje RU a i zbog toga sto je Staljin zapravo potpisao sporazum sa Hitlerom o nenapadanju i podeli Poljske, toliko stvarno nemam razumevanja za pozivanje dezava koje su bile sobrovoljno fasisticke i koje su izvrsile najteze zlocine u 2.sv.ratu.
Ali ok,danas Srbija predstavlja satelit Moskve pa je jasno da zato nismo ni dobili poziv.

Carli Caplin

pre 4 godine

@Shone

A to što je tadašnja Poljska zajedno sa tom istom Nemačkom otela deo Čehoslovačke, ni o tome se ne piše. A posle kad je mečka zaigrala pred njihovim vratima onda su glumili nekakve žrtve. Ni Sovjetski Savez a ni Poljska nisu bili nevini u svom tom haosu, jedina razlika je u tome što su Sovjeti bili sila a Poljska običan papirni tigar.

Rema

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rade, 3. septembar 2019 13:32)

Pa nije jedino partizanski pokret antifašistički!? Ovde se ne priča o partizanima nego antifašizmu. Nisu ni Englezi bili partizani ali su bili antifašisti.
Valjda je to svima jasno!?
Niko ne verujem, da pokušava da izjednači partizane i četnike za to nema potrebe, oba pokreta su imala svoje uloge.
Ovde se priča o ustašama i ostalim pokretima koji su direktno podržavali nacizam i fašizam, tj. Rasističke zakone itd...

Nisu četnici imali koncentracione logore zaboga!?
Uostalom ko da je bitno, pobednici pišu istoriju, ta istorija i da se desi da neko uspe da je ispriča kako valja bila bi mnogo manje slavna i crno/bela kako se prikazuje danas. Ovi događaji služe samo za razvoj biznisa i nekog lažnog morala.

Svako dobro.

"Ne vjeruj Mlecima i kada darove nose"

pre 4 godine

Stara je to izreka. Ne treba on Srbiju i Rusiju da brani vjerujte mi. Kakvo je drustvo bilo dobro je sto predstavnici Rusije i Srbije nisu pozvani jer nisu dosli Tramp,Makron i Dzinson.

Milan Indjija

pre 4 godine

Vest o obelezavanju u stsrtu nije dobro preneta i zato je doslo do neznanja u srpskom javnom mnjenju. To kao prvo nije proslava, vec obelezavanje dana. Kao drugo pozvane su samo drzave saveznice i clanice NATO. Dakle tu nista sporno nije. A ako se i gleda istorijski, Rusija i nije trebala biti pozvana iz istorijski jasne cinjenice da je pocetak rata bio i komadanje Poljske od strane nac. Nemacke i Rusije.

skarica

pre 4 godine

Sta se tice Ukrajine, stradalo ih je 15 mil od ukupnih 23 mil Sovjetskih zrtava. Bilo je i pametnih drzava u to doba, jedna Danska, pregazena i okupirana je izgubila samo 3000 svojih danaca i na kraju bila pobednik

varburg limuzina

pre 4 godine

E na sta je svet spao kad nas se jedino Milo setio... Definitivno jedna bitka ne znaci i dobijen rat, a sa ovim poslednjim desacanjima u svetu i politici lako se zakljucuje ko je stvarno pobedio po WW2

manda

pre 4 godine

@Milan IndjijaAli pozvana je Nemacka koja je, kako sam kazes, komadala Poljsku.
(hdhdh, 03. septembar 2019 17:26)
Pozvana je Njemačka jer se pokajala, priznala i tražila oproštaj. Rusija i dan danas tvrdi da su ih tada oslobodili i držali “oslobodjene” do 1989 godine

Ares

pre 4 godine

Moze se procitati lepo roman Taras Buljba I shvatiti da su Poljaci dva puta dolazili do Moskve okupirajuci ruske teritorije.Rusi a ujedno ruski Kozaci su se borili protiv Poljaka a ne vanzemaljaca na svojoj teritoriji.U Poljsko Litvanskom carstvu -Uniji veliki delovi sadasnje Ukrajine su okupirani zajedno da gradom Ljvov koji je jedan od retkih vecih gradova Ukrajine koji nisu osnovali Rusi.Takodje je Poljska u trouglu sa Nemcima I Britancima pre napada Nemaca na nju dobila deo tadasnje Ceske.Poljaci nisu bili,,cvecke,,kao sto nisu bili ni Rusi!

Hm

pre 4 godine

Nepozivanje Srbije je snažna poruka srpskom rukovodstvu i nema veze sa učešćem u ratu. Slično je bilo u Francuskoj, a sada je pritisak pojačan.
(punjenalignja, 3. septembar 2019 16:34)
Bar jedan koji je shvatio. Odlaze se mnogo to potpisivanje. I ta odluka nije Poljska.

Senka

pre 4 godine

Poljska je, zajedno sa Nemackom okupirala Cehoslovacku 1938. godine
Inace, poljake vise boli streljanje hiljada oficira u Katinskoj sumi od strane Crvene armije, od same okupacije.
Poljska i Rusija imaju vekovnu netrpeljivost...
Nije tu niko u pravu, a nije ni u krivu :D

mile

pre 4 godine

Pa svima je iz istorije poznato da je Staljin sa Hitlerom potpisao pakt o nenapadnju sa nikavim pretenzijama prema Poljskoj jer je hteo da sacuva ono sto ima(cak su i britanci sa Cercilom zeleli sporazum sa Hitlerom). Ali kada je Hitler prekrsio taj pakt onda se sve promenilo i cinjenica je da je u ww2 poginulo najvise rusa. Takodje je i istorijska cinjenica da je Hitler odlozio napad na Rusiju zbog Jugoslavije sto ga je posle kostalo kao i Napoleona.

Senka

pre 4 godine

Cembrlen i Daladje su minhenskim sporazumom zrtvovali Cehoslovacku i prepustili je Nemackoj, a kako se ispostavilo i Poljskoj...
Kako je tada rekao Cercil, Cembrlen je u Minhenu birao izmedju sramote ili rata. Izabrao je sramotu, a kasnije ce dobiti i rat...

Kemba Micel Tejtum

pre 4 godine

Najveci apsurd ishoda WW2 je cinjenica da danas svi zele da idu u Nemacku.
(mile, 03. septembar 2019 19:27)
Bas tako, ono sto je nekada bila USA, danas je Dojcland...

Rade

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
(Rade, 03. septembar 2019 13:32)
A sta mislis da mi ovde prestanemo monopol na antifasizam da dajemo ideologiji koja je omrazena, pobedjena i ne postoji u Evropi i priznamo da je covek koji je odbio kapitulaciju, bio komandant legalne vojske svoje zemlje, koji je nagradjen najvisim saveznickim odlikovanjima i po presudi suda u Njujorku vodja prvog pokreta otpora u okupiranoj Evropi... bio antifasista?. Za pocetak...
(my way, 03. septembar 2019 22:15)
Da, samo što je taj pokret u Srbiji, Bosni i Crnoj Gori počinio pokolj na ne Srpskim življe koji nisu isti kao Ustaški ali su itekako velikih razmera, a činio je i nad Srpskim življem

my way

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
(Rade, 03. septembar 2019 13:32)
A sta mislis da mi ovde prestanemo monopol na antifasizam da dajemo ideologiji koja je omrazena, pobedjena i ne postoji u Evropi i priznamo da je covek koji je odbio kapitulaciju, bio komandant legalne vojske svoje zemlje, koji je nagradjen najvisim saveznickim odlikovanjima i po presudi suda u Njujorku vodja prvog pokreta otpora u okupiranoj Evropi... bio antifasista?. Za pocetak...

Hrisa

pre 4 godine

Ljubljenje Kolinde 3 puta je zbog toga sto se Poljaci ljube 3 puta. Zanimljivo, Rusi se ljube 2 puta.
(hajduk, 03. septembar 2019 16:42)

To nije tačno. Rusi se celivaju kao i mi tri puta.

Filozof sa Guberevca

pre 4 godine

Cembrlen i Daladje su minhenskim sporazumom zrtvovali Cehoslovacku i prepustili je Nemackoj, a kako se ispostavilo i Poljskoj...
Kako je tada rekao Cercil, Cembrlen je u Minhenu birao izmedju sramote ili rata. Izabrao je sramotu, a kasnije ce dobiti i rat...
(Senka, 03. septembar 2019 20:09)

Nisu bili spremni, da su mogli odlagali bi još koju godinu.
Sve do ulaska Amerike 1941 godine, Britanija je bila u defanzivi, polurazbijena a od tad se stabilizuje i kreće u ofanzivu.Glavni razlog je taj da je Britanija dobila oružja i opreme u vrednosti 31 mlrd. $ (60%) u okviru Lend lease programa (današnjih 400 mlrd $). Čerčil je samo politički poentirao.

cia majka

pre 4 godine

partizanska priča je jedina uspješna priča na prostorima stare sfrj. sve zemlje koje tu priču ne poštuju imaju problem u svom društvu. izjednačavanje ostalih pokreta sa tim je dio ludosti i dio gubitničkog duha ovog prostora!

Goran

pre 4 godine

Poljskoj niko ne moze zameriti pogotovo ne Srbija koja je bombardovana zbog ruskog postenja i vlastitog uverenja da je ravnopravna sa USA i 18 evropskih zemlaja. Od svih smo dobili batine zato sto smo valja bili andjeli. U svetu vas biju kad ste kao melem na rani ili kao andjeli na nebu.

Milan Indjija

pre 4 godine

Vest o obelezavanju u stsrtu nije dobro preneta i zato je doslo do neznanja u srpskom javnom mnjenju. To kao prvo nije proslava, vec obelezavanje dana. Kao drugo pozvane su samo drzave saveznice i clanice NATO. Dakle tu nista sporno nije. A ako se i gleda istorijski, Rusija i nije trebala biti pozvana iz istorijski jasne cinjenice da je pocetak rata bio i komadanje Poljske od strane nac. Nemacke i Rusije.

C i n i k

pre 4 godine

Izneo je svoj stav koji je realno posten i tacan.
Medjutim koliko nepozivanje RU moze da se razume zbog danasnje RU a i zbog toga sto je Staljin zapravo potpisao sporazum sa Hitlerom o nenapadanju i podeli Poljske, toliko stvarno nemam razumevanja za pozivanje dezava koje su bile sobrovoljno fasisticke i koje su izvrsile najteze zlocine u 2.sv.ratu.
Ali ok,danas Srbija predstavlja satelit Moskve pa je jasno da zato nismo ni dobili poziv.

manda

pre 4 godine

@Milan IndjijaAli pozvana je Nemacka koja je, kako sam kazes, komadala Poljsku.
(hdhdh, 03. septembar 2019 17:26)
Pozvana je Njemačka jer se pokajala, priznala i tražila oproštaj. Rusija i dan danas tvrdi da su ih tada oslobodili i držali “oslobodjene” do 1989 godine

Totem

pre 4 godine

Milo je oduvek bio jak političar . Šteta je što nema ovde s'kim da nađe zajednički jezik na političkoj bini po nekim pitanjima od zajedničkog značaja.

Reg

pre 4 godine

Nije previše komplikovano. Kao iskusan političar, Milo vidi da stvara koalicija za pritisak na Rusiju (u nekom razvoju događaja ni oružani sukobi s Rusijom se ne isključuju, kao ni sa Srbijom, kao jedinim ruskim saveznikom u Evropi). Milo zna kako bi to bilo dočekano u C.Gori i da to nije u interesu ni države C.G. niti bi to narod prihvatio. Ovo je samo blago distanciranje od takve politike, ne zbog ljubavi prema Rusiji i Srbiji, nego zbog državnih interesa i zbog stabilnosti Milove vlasti. (molim da objavite komentar)

Rema

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rade, 3. septembar 2019 13:32)

Pa nije jedino partizanski pokret antifašistički!? Ovde se ne priča o partizanima nego antifašizmu. Nisu ni Englezi bili partizani ali su bili antifašisti.
Valjda je to svima jasno!?
Niko ne verujem, da pokušava da izjednači partizane i četnike za to nema potrebe, oba pokreta su imala svoje uloge.
Ovde se priča o ustašama i ostalim pokretima koji su direktno podržavali nacizam i fašizam, tj. Rasističke zakone itd...

Nisu četnici imali koncentracione logore zaboga!?
Uostalom ko da je bitno, pobednici pišu istoriju, ta istorija i da se desi da neko uspe da je ispriča kako valja bila bi mnogo manje slavna i crno/bela kako se prikazuje danas. Ovi događaji služe samo za razvoj biznisa i nekog lažnog morala.

Svako dobro.

domacin

pre 4 godine

Eto gde smo stigli, da nas brani Đukanović.
(Pera Perić, 3. septembar 2019 13:29)

Ne brani on nas nego cak i njega sramota sto ce posle u arhivama da stoji da je bio zajedno sa Nemcima i Hrvatima na skupu u cast pocetka drugog svetskog rata. Zna se koju ulogu su imala oba ta naroda u tom ratu, negativnu.

oberin martel

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rade, 3. septembar 2019 13:32)

Ma sigurno je to razlog što nas nisu pozvali Poljaci.

"Ne vjeruj Mlecima i kada darove nose"

pre 4 godine

Stara je to izreka. Ne treba on Srbiju i Rusiju da brani vjerujte mi. Kakvo je drustvo bilo dobro je sto predstavnici Rusije i Srbije nisu pozvani jer nisu dosli Tramp,Makron i Dzinson.

my way

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
(Rade, 03. septembar 2019 13:32)
A sta mislis da mi ovde prestanemo monopol na antifasizam da dajemo ideologiji koja je omrazena, pobedjena i ne postoji u Evropi i priznamo da je covek koji je odbio kapitulaciju, bio komandant legalne vojske svoje zemlje, koji je nagradjen najvisim saveznickim odlikovanjima i po presudi suda u Njujorku vodja prvog pokreta otpora u okupiranoj Evropi... bio antifasista?. Za pocetak...

Hrisa

pre 4 godine

Ljubljenje Kolinde 3 puta je zbog toga sto se Poljaci ljube 3 puta. Zanimljivo, Rusi se ljube 2 puta.
(hajduk, 03. septembar 2019 16:42)

To nije tačno. Rusi se celivaju kao i mi tri puta.

punjenalignja

pre 4 godine

Nepozivanje Srbije je snažna poruka srpskom rukovodstvu i nema veze sa učešćem u ratu. Slično je bilo u Francuskoj, a sada je pritisak pojačan. Plašim se da Vučića ne počnu da tretiraju kao Miloševića, pa da ga pozivaju samo na mirovne pregovore, ali svaka politika ima dobre i loše strane.

mile

pre 4 godine

Pa svima je iz istorije poznato da je Staljin sa Hitlerom potpisao pakt o nenapadnju sa nikavim pretenzijama prema Poljskoj jer je hteo da sacuva ono sto ima(cak su i britanci sa Cercilom zeleli sporazum sa Hitlerom). Ali kada je Hitler prekrsio taj pakt onda se sve promenilo i cinjenica je da je u ww2 poginulo najvise rusa. Takodje je i istorijska cinjenica da je Hitler odlozio napad na Rusiju zbog Jugoslavije sto ga je posle kostalo kao i Napoleona.

skarica

pre 4 godine

Sta se tice Ukrajine, stradalo ih je 15 mil od ukupnih 23 mil Sovjetskih zrtava. Bilo je i pametnih drzava u to doba, jedna Danska, pregazena i okupirana je izgubila samo 3000 svojih danaca i na kraju bila pobednik

Rade

pre 4 godine

A šta mislite da mi ovde malo više poštujemo Partizanski pokret, da ga ne izjednačavamo sa četničkim za početak
(Rade, 03. septembar 2019 13:32)
A sta mislis da mi ovde prestanemo monopol na antifasizam da dajemo ideologiji koja je omrazena, pobedjena i ne postoji u Evropi i priznamo da je covek koji je odbio kapitulaciju, bio komandant legalne vojske svoje zemlje, koji je nagradjen najvisim saveznickim odlikovanjima i po presudi suda u Njujorku vodja prvog pokreta otpora u okupiranoj Evropi... bio antifasista?. Za pocetak...
(my way, 03. septembar 2019 22:15)
Da, samo što je taj pokret u Srbiji, Bosni i Crnoj Gori počinio pokolj na ne Srpskim življe koji nisu isti kao Ustaški ali su itekako velikih razmera, a činio je i nad Srpskim življem

Igor Pg

pre 4 godine

Jasan je razlog zbog kojeg je to izjavio i vjerujte da tu nema mjesta teorijama zavjere. Iako ga smatram diktatorom (i to samo zbog nacina na koji se odrzava na vlasti evo 30 godina a to je kradja izbora na ovaj ili onaj nacin) i covjekom koji je napravio enormno bogastvo preko politike a na grbacu svog naroda lik je vazda imao petlju da kaze sto misli. On ali i njegov rezim u zadnjih 10 godina dakle otprilike od nezavisnosti okrenuli su se jakoj gotovo fanaticnoj promociji antifašističke tradicije kao najveće vrijednosti naše istorije. U vremenu raznih revizionizama istorijskih činjenica i istine drugog svjetskog rata (od kojih je najagresivniji naravno onaj hrvatski mada ni srpski nije mnogo blaži) za takav stav mu vječno hvala i za to mu skidam kapu iako cu uvijek glasati protiv njega. Iz istog razloga covjek se nije libio da javno iznese svoj stav (koji je ponavljam u skladu sa pozicijama drzave u odnosu na drugi svjetski rat) a to je da su Rusija kao temelj antifašističke borbe na globalnom nivou i Srbija odnosno Srpski narod kao temelj narodnooslobodilačke borbe jugoslovenskih naroda trebale biti pozvane da ucestvuju na proslavi. To im je provukao s tim da je opet kao iskusni političar istakao da je pravo organizatora da na proslavu koju organizuje pozove koga hoce.

varburg limuzina

pre 4 godine

E na sta je svet spao kad nas se jedino Milo setio... Definitivno jedna bitka ne znaci i dobijen rat, a sa ovim poslednjim desacanjima u svetu i politici lako se zakljucuje ko je stvarno pobedio po WW2

Carli Caplin

pre 4 godine

@Shone

A to što je tadašnja Poljska zajedno sa tom istom Nemačkom otela deo Čehoslovačke, ni o tome se ne piše. A posle kad je mečka zaigrala pred njihovim vratima onda su glumili nekakve žrtve. Ni Sovjetski Savez a ni Poljska nisu bili nevini u svom tom haosu, jedina razlika je u tome što su Sovjeti bili sila a Poljska običan papirni tigar.

Goran

pre 4 godine

Poljskoj niko ne moze zameriti pogotovo ne Srbija koja je bombardovana zbog ruskog postenja i vlastitog uverenja da je ravnopravna sa USA i 18 evropskih zemlaja. Od svih smo dobili batine zato sto smo valja bili andjeli. U svetu vas biju kad ste kao melem na rani ili kao andjeli na nebu.

Ares

pre 4 godine

Moze se procitati lepo roman Taras Buljba I shvatiti da su Poljaci dva puta dolazili do Moskve okupirajuci ruske teritorije.Rusi a ujedno ruski Kozaci su se borili protiv Poljaka a ne vanzemaljaca na svojoj teritoriji.U Poljsko Litvanskom carstvu -Uniji veliki delovi sadasnje Ukrajine su okupirani zajedno da gradom Ljvov koji je jedan od retkih vecih gradova Ukrajine koji nisu osnovali Rusi.Takodje je Poljska u trouglu sa Nemcima I Britancima pre napada Nemaca na nju dobila deo tadasnje Ceske.Poljaci nisu bili,,cvecke,,kao sto nisu bili ni Rusi!

Senka

pre 4 godine

Poljska je, zajedno sa Nemackom okupirala Cehoslovacku 1938. godine
Inace, poljake vise boli streljanje hiljada oficira u Katinskoj sumi od strane Crvene armije, od same okupacije.
Poljska i Rusija imaju vekovnu netrpeljivost...
Nije tu niko u pravu, a nije ni u krivu :D

Hm

pre 4 godine

Nepozivanje Srbije je snažna poruka srpskom rukovodstvu i nema veze sa učešćem u ratu. Slično je bilo u Francuskoj, a sada je pritisak pojačan.
(punjenalignja, 3. septembar 2019 16:34)
Bar jedan koji je shvatio. Odlaze se mnogo to potpisivanje. I ta odluka nije Poljska.

cia majka

pre 4 godine

partizanska priča je jedina uspješna priča na prostorima stare sfrj. sve zemlje koje tu priču ne poštuju imaju problem u svom društvu. izjednačavanje ostalih pokreta sa tim je dio ludosti i dio gubitničkog duha ovog prostora!

Senka

pre 4 godine

Cembrlen i Daladje su minhenskim sporazumom zrtvovali Cehoslovacku i prepustili je Nemackoj, a kako se ispostavilo i Poljskoj...
Kako je tada rekao Cercil, Cembrlen je u Minhenu birao izmedju sramote ili rata. Izabrao je sramotu, a kasnije ce dobiti i rat...

Kemba Micel Tejtum

pre 4 godine

Najveci apsurd ishoda WW2 je cinjenica da danas svi zele da idu u Nemacku.
(mile, 03. septembar 2019 19:27)
Bas tako, ono sto je nekada bila USA, danas je Dojcland...

Filozof sa Guberevca

pre 4 godine

Cembrlen i Daladje su minhenskim sporazumom zrtvovali Cehoslovacku i prepustili je Nemackoj, a kako se ispostavilo i Poljskoj...
Kako je tada rekao Cercil, Cembrlen je u Minhenu birao izmedju sramote ili rata. Izabrao je sramotu, a kasnije ce dobiti i rat...
(Senka, 03. septembar 2019 20:09)

Nisu bili spremni, da su mogli odlagali bi još koju godinu.
Sve do ulaska Amerike 1941 godine, Britanija je bila u defanzivi, polurazbijena a od tad se stabilizuje i kreće u ofanzivu.Glavni razlog je taj da je Britanija dobila oružja i opreme u vrednosti 31 mlrd. $ (60%) u okviru Lend lease programa (današnjih 400 mlrd $). Čerčil je samo politički poentirao.